مشاوره تلفنی روانشناسی استان فارس، شیراز

 
helpkade
مشاوره تلفنی روانشناسی استان فارس، شیراز
مشاوره تلفنی روانشناسی استان فارس، شیراز

در زندگی شلوغ و پرمشغله امروز، افراد درگیر مسائل و مشکلات زیادی می شوند که مدیریت آن چندان ساده نیست. همین موضوع باعث می شود تا میزان استرس و اضطراب افراد جامعه افزایش یابد. خیلی ها با مشکلات روانی مختلفی روبه رو شوند. تجربه مشاوره روانشناسی نشان می دهد که در صورت عدم رسیدگی به اختلالات روانی، فرد ممکن است دچار بیماری روانی شود. حال آنکه در صورتی که فرد از همان ابتدا بیماری خود را بشناسد می تواند به راحتی آن را درمان کند. مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی صدای رهیاب برای مردم عزیز ایران این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند در هر زمان و هر مکان با مشاوران روانشناسی مجرب در ارتباط باشند.

در دنیای پرمشغله امروز و افزایش فشار زندگی نیاز به مشاوره روانشناسی پیش از هر زمان دیگری احساس می شود. در مشاوره روانشناسی سنتی که عمدتاً به صورت حضوری انجام می شد، فرد مجبور بود مدتها در صف انتظار باشد. و نهایتا هم برای مشاوره روانشناسی زمان زیادی را در رفت و آمد باشد. و زمانی امکان مشاوره روانشناسی فراهم می شد، که شاید تأثیرگذاری خود را از دست می دهد.

مشاوره تلفنی از امکانات جدیدی است که اخیرا توسط شرکت مخابرات در اختیار شرکت ها و سازمان ها قرار داده است. مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی صدای رهیاب نیز در راستای ارتقا خدمات خود به مردم شریف ایران مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی خود را راه اندازی کرده است. مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به دلیل داشتن مشاوران روانشناسی با رزومه عالی و همچنین همکاری با اساتید برجسته دانشگاه ها، توانسته است در زمینه مشاوره روانشناسی خدمات ویژه ای را به مخاطبان ارائه نماید. و خود را به یکی از مراکز خوشنام مشاوره روانشناسی مطرح کند. در ادامه توسعه فعالیت های خود، مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی صدای رهیاب، اقدام به راه اندازی بخش مشاوره تلفنی روانشناسی خود کرده است. در مرکز مشاوره صدای رهیاب شما می توانید از هر نقطه ای از کشور، با ما تماس بگیرید و از خدمات جامع روانشناسی استفاده نمایید.

برای استفاده از خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب شما کافی با استفاده از تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره، در طول شبانه روز و از ساعت 8 صبح تا 11 شب با شماره تلفن هوشمند مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به شماره 9099075226 تماس بگیرید. تاکید می کنیم، بدون گرفتن پیش شماره و فقط از طریق تلفن ثابت.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از متخصصان حوزه های مختلف روانشناسی در کادر خود استفاده نموده است. در بخش مشاوره تلفنی روانشناسی صدای رهیاب نیز می توانید از این خدمات استفاده کنید. برخلاف سایر مراکز مشاوره، شما می توانید از مشاوره تلفنی استفاده نمایید. در مشاوره تلفنی روانشناسی شما می توانید همه روزه از ساعت 8 تا 23 بدون اشغالی با ما در تماس باشید. شرح خدمات مشاوره تلفنی روانشناسی صدای رهیاب به قرار زیر است:

مشاوره تلفنی روانشناسی استان فارس، شیراز

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در موضوعات روانشناسی زیر آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد:

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «مشاوره تلفنی روانشناسی صدای رهیاب» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

به گزارش ایكنا از فارس، طبق اعلام سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره استان، در شرایط شیوع كرونا و لزوم قرنطینه خانگی خانواده‌ها به‌منظور حفظ سلامت آنان، مشاوره‌های تلفنی به عموم خانواده‌ها در سطح استان فارس ارائه می‌شود.

این مشاوره‌ها توسط اعضای سازمان نظام‌روان‌شناسی استان فارس شامل مشاوره‌های خانواده‌ها و روان‌شناسان استان انجام می‌شود كه به‌صورت رایگان به عموم مردم ارائه می‌شوند.

اهالی استان فارس می‌توانند با مراجعه به فهرست و با توجه به زمانی که هر یک از مشاوران برای ارائه خدمات در نظر گرفته‌اند، تماس گرفته و مشکلات خود را با ایشان در میان بگذارند.

یادآور می‌شود، پیش از این نیز سرپرست مدیریت سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از همکاری انجمن روان‌پزشکان برای ارائه خدمات روان‌پزشکی رایگان تا پایان فروردین‌ماه جاری خبر داده بود.

مشاوره تلفنی روانشناسی استان فارس، شیراز

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی فارس کجا است؟ بسیاری از شهروندان ساکن در فارس برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف روانشناسی به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در فارس عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی فارس می باشد.

 

در ادامه آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی فارس آورده شده است. شما می توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی تماس بگیرید تا به شما در یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شما را یاری نماید.

مشاوره تلفنی روانشناسی استان فارس، شیراز

شماره

نام مرکز مشاوره روانشانسی و روان درمانی در فارس

نشانی کلینیک مشاوره روانشناسی فارس

1

مرکز مشاوره و روان درمانیدانشگاه فارس

فارس خيابان نشاط  جنب تعاونی مصرف کارکنان دانشگاه فارس

2

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختیراز مهر

فارس  خیابان معالی آباد  روبروی خیابان دوستان  ساختمان قصر۲- طبقه ۴   واحد ۱۰

3

کلینیک مشاوره و روانشناختیراستی

فارس  خیابان معالی آباد  روبروی پارک ملت  جنب شیرینی آلما   ساختمان طوبی ۴   واحد ۴. 

4

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختیصنعت نفت

فارس  پل باغ صفا  مجتمع پژهان  طبقه ۷  واحد ۱۴

5

مرکز مشاوره روانشناختیسایبان مهر

فارس- خیابان پوستچی- نبش اردیبهشت- ساختمان شماره ۱۵- طبقه دوم- واحد ۱

6

کلینیک روانشناسی و مشاورهراه سبز زندگی

فارس- بیست متری سینما سعدی- جنب بیمارستان شفا

7

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختیعمومی ستاره

فارس- چهارراه ادبیات- بلوار گلستان- جنب داروخانه گلستان- ساختمان فاخته- طبقه دوم- واحد ۳. 

8

دکتر ساره بهزادی پور

فارس- خیابان ملاصدرا- خیابان جمالی- ساختمان فارس مهر- طبقه ۴. 

9

دکتر جمشید احمدی

فارس- فلکه دانشجو- کوچه ۱- مجتمع پزشکی نشاط- طبقه ۳. 

10

دکتر غلامرضا ده بزرگی

شيراز- خیابان زند- روبروی هتل پارس- کوچه بعد از خيابان باغشاه(فلسطين)-ساختمان فيروزه- طبقه پنجم

11

دکتر قاسم نظيری

مشاوره تلفنی روانشناسی استان فارس، شیراز

شيراز- خيابان توحيد- مرکز تجاری شهر- طبقه سوم

12

دکتر لعيا بشاش

شيراز- دانشکده علوم تربيتی و روان شناسی- بخش کودکان استثنايی. 

13

دکتر چنگيژ رحيمی طاقانکی

شيراز- کوی ارم- دانشگاه شيراز- بخش روان شناسی بالينی

14

دکتر محمد علی گودرزی

شيراز- خیابان زند- روبروی بيمارستان شهيد فقيهی- نبش خیابان صورتگر- طبقه سوم-مرکز مشاوره دانشجويی

15

دکتر شهره آمالی خامنه

شيراز- خیابان زند- جنب خيابان صورتگر- طبقه همکف- مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی

16

دکتر مسعود محمدی

شيراز- خیابان ارديبهشت- حدفاصل خیابان مشير فاطمی و پوستچی- جنب بيمارستان امامی- پلاک 18

17

دکتر نوراله محمدی

شيراز- ابتدای خيابان صورتگر- مرکز مشاوره دانشگاه شيراز. 

18

دکتر ميترا فصيح‌ زاده نائينی

شيراز- خيابان معالی آباد- روبروی کوی دوستان- ساختمان قصر 1 ـ- طبقه 5 – واحد 19

19

دکتر زهرا رحمان‌ ستايش

شيراز- خيابان ملاصدرا- نبش خیابان زند- روبروی كتاب‌ خانه- جنب گل‌ فروشی رنگين كمان

20

دكتر ژاله رفاهی

فارس- خیابان ملاصدرا- ابتدای خيابان ارديبهشت- ساختمان آذر- طبقه 3. 

21

دکتر علی کریمی

شيراز- چهار راه گمرك- جنب بانك كشاورزی- ساختمان سروش- طبقه 2

22

فاطمه فریدونی

فارس- بلوار کوی زهرا- روبروی دانشگاه سلمان فارسی- کوچه ۱۱- درب رو به رو

23

دکتر شهره دالکی

 فارس- فلکه دانشجو- ساختمان پزشکی ارم- طبقه ۴

برای آگاهی از بهترین کلینک های مشاوره روانشناسی فارس می توانید با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

 

مرکز مشاوره هنر زندگی در فارس ارتباط تلفنی می پذیرد، مرکز مشاوره حامی هنر زندگی طی همکاری مشترک با خانه روانشناسان قابلیت مشاوره روانشناسی تلفنی را با بهترین مشاوران کشور فراهم آورده است. با توجه به مشکلاتی که مردم برای مراجعه به کلینیک مشاوره روانشناسی در فارس مواجه هستند و دسترسی افراد به مشاوران متخصص در اکثر شهرستان های دور استان ها سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد.

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر کشور شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه ها و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم ساکن در فارس باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند. 

 

با توجه به این که دست یابی و وقت گرفتن از مراکز و کلینیک های مشاوره روانشناسی برای مشاوره حضوری از مشاوران خوب و کلینیک مشاوره روانشناسی مشکلات خاص خود را دارد. یک روش جایگزین و مناسب استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز حامی هنر زندگی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مشاوره روانشناسی حضوری دارای محدودیت های زمانی خاص خود است که مراجعان نه تنها در تمامی ساعات شبانه روز قادر به ارتباط با مشاور نیستند بلکه برای دریافت خدمات مرکز از قبل نیاز به هماهنگی و گرفتن یک وقت ویزیت دارند.

شما می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بصورت شبانه روزی در هر ساعتی روز بهره مند شوید. نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره فارس به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم فارس اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست. البته این مورد را هم به هیچ وجه نباید فراموش کنیم که در بعضی موارد، بیان مسئله برای مخاطبان به صورت حضوری دشوار می باشد. به همین دلیل مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک بستر امن برای مشاوره گرفتن را فراهم نماید. 

 

از جمله مزایای مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت  :

ارائه خدمات مشاوره روانشناسی توسط مشاوران متخصص و اساتید دانشگاه های پایتخت

 

از جمله خدمات مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

مشاوره خانواده : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره خانواده می توان به اختلافات و مشکلات خانوادگی ، مشکلات زوجین ، مشکلات فرزندان و والدین و … برای داشتن خانواده سالم اشاره داشت.

مشاوره ازدواج : زوجین باید قبل از ازدواج اطلاعات خود را در مورد ازدواج و اشکال آن افزایش دهند و اطلاعات کافی در زمینه های مختلف مانند انگیزه ی ازدواج ، نحوه انتخاب همسر مناسب ، آشنایی و دوستی های قبل از ازدواج ، نحوه صحیح رابطه در دوران عقد و ازدواج و … به دست آورند و مهارت های لازم برای ازدواج را بیاموزند.

مشاوره کودک : از جمله مهمترین مسائل موجود در زمینه کودک می توان به رشد کودک در سنین مختلف ، مشکلات کودکان ، تربیت کودک و … اشاره داشت.

مشاوره طلاق و مشاوره خیانت : زوجین در زمان مواجه شدن با مشکل باید قبل از هر اقدامی شرایط را به درستی و به دور از شتاب زدگی مورد بررسی قرار دهند از جمله مهمترین زمینه ها در این زمینه می توان به علائم و نشانه های خیانت، خیانت همسر ، طلاق ، بازگشت به زندگ بعد از طلاق و … اشاره داشت.

مشاوره ارتباط با جنس مخالف : بسیاری از افراد در زمینه برقراری ارتباط با جنس مخالف خود با مشکل مواجه هستند؛ که با کسب مهارت هایی می توانند این مشکل را برطرف کنند. در زمان ارتباط با جنس مخالف افراد ممکن است با مسائل مختلفی مانند شکست عشقی مواجه هستند و نیاز است تا نحوه درمان شکست عشقی و بازگشت به زندگی بعد از شکست عشقی را بیاموزند.

مشاوره جنسی : رابطه جنسی یکی از مسائلی است که باید تمامی زوجین در مورد آن آموزش ببینند. عدم آموزش صحیح زوجین سبب به وجود آمدن نارضایتی آنان شده از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در این زمینه می توان به زود انزالی ، درمان زودانزالی ، مشکل اختلال نعوظ، بی میلی جنسی و … اشاره داشت. توصیه می کنیم تا اطلاعات خود را علاوه بر مشکلات جنسی در زمینه اختلالات جنسی نیز افزایش دهید.

مشاوره ترک اعتیاد : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره ترک اعتیاد می توان به نشانه ها و علائم اعتیاد به مواد مخدر ، تست اعتیاد ، ترک اعتیاد و … اشاره داشت.

مشاوره افسردگی : تشخیص علائم افسردگی ، درمان افسردگی و کسب اطلاعات در زمینه داور های ضد افسردگی از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه افسردگی می باشد.

مشاوره فردی : مسائلی همچون درمان اضطراب ، درمان استرس ، فوبیا ، حملات پانیک ، وسواس فکری عملی ، اختلال دو قطبی ، درمان وسواس ، کنترل خشم  و خودکشی … در این زمینه مطرح می گردند.

اختلالات شخصیت : اختلالات شخصیت و نحوه درمان اختلالات شخیصت از جمله مسائل مهم مطرح شده در بسیاری از جنبه های زندگی مانند ازدواج، اشتغال و … می باشد.

مشاوره تحصیلی : یکی از مسائل بسیار مهم برای بسیاری از دانش آموزان برای یافتن استعداد و انتخاب رشته صحیح کنکور می باشد.

مشاوره شغلی : دریافت مشاوره شغلی به شما کمک می کند تا با یافتن استعداد ها و مهارت هایتان بهترین شغل را برای خود انتخاب کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی فارس و یا دریافت مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

پیش از معرفی مرکز مشاوره روانشناسی فارس بر خود لازم می دانیم نکته ای را در خصوص خدمات جدید مشاوره متذکر شویم. در حال حاضر خدمات جدیدی تحت عنوان مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و… ارائه می شود. این نوع خدمات به هموطنان عزیز کمک می کند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و در هر زمان از شبانه روز با مشاوران روانشناسی در ارتباط باشند. این شیوه مشاوره، موجب می شود تا کاربران قدرت انتخاب بیشتری در انتخاب مرکز مشاوره روانشناسی داشته باشند. و بدون نیاز به مراجعه حضوری، خدمات مور نظر را دریافت نمایند.

حتماً بخوانید: مشخصات یک مرکز مشاوره روانشناسی خوب

شما به جای مراجعه حضوری به مرکز مشاوره روانشناسی فارس می توانید از خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده کنید. در مرکز مشاوره روانشناسی صدای رهیاب از متخصصین و روانشناسان مطرح و معتبر شهر تهران استفاده می شود. هموطنان عزیز می توانند به صورتی تلفنی از سراسر ایران، از هر شهر یا روستایی با متخصصان روانشناسی تهران در ارتباط باشند. در این شیوه مشاوره، علاوه بر اینکه نیاز به مراجعه حضوری حذف می شود. هزینه های مشاوره نیز کاهش می یابد.

برای استفاده از خدمات مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب تنها کافی است با استفاده از تلفن ثابت شماره 9099075226 را بدون پیش شماره شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده نمایید.

در استان فارس شهرستان های زیادی وجود دارند. بسیاری از هموطنان ما به دلیل عدم شناخت نسبت به مراکز مشاوره روانشناسی، نمی توانند بیماری یا اختلالات خود را درمان کنند. از این رو در اختیار قرار دادن آدرس مراکز مشاوره روانشناسی استان ها می تواند نقش اساسی در درمان مشکلات و اختلالات روانی هموطنان داشته باشد. در این مقاله آدرس مرکز مشاوره روانشناسی فارس را در اختیار کاربران قرار داده ایم. تا هموطنان عزیز بتوانند به تفکیک شهر و با توجه به محل سکونت خود، اقدام به دریافت مشاوره روانشناسی نمایند.

مشاوره تلفنی روانشناسی استان فارس، شیراز

بسیار مهم: هدف مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از ارائه آدرس و تلفن مرکز مشاوره روانشناسی فارس، صرفاً سهولت و دسترسی بهتر هموطنان به مراکز مشاوره می باشد. لذا مرکز مشاوره صدای رهیاب هیچ مسئولیتی در قبال کیفیت مشاوره یا آدرس مرکز مشاوره روانشناسی فارس ندارد.

آدرس و شماره تلفن مرکز مشاوره روانشناسی فارس تقدیم می گردد:

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی آباده: محل اداره آموزش و پرورش شماره تماس: 7513331068

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی آباده طشک: خیابان امـام خمینی (ره) جنب آموزش و پرورش شماره تماس: 0732- 5722310

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی ارسنجان: محل اداره آموزش و پرورش شماره تماس: 7297622164

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اشكنان: خ امام حسين(ع) جنب اداره آموزش و پرورش شماره تماس:

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اقلید: خیابان امام خمینی (ره) بالاتر از قنادی حدیث کوچه شهید صمدی شماره تماس: 7524222379

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بوانات: محل اداره آموزش و پرورش شماره تماس: 7523222378

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بیضا: محل اداره آموزش و پرورش شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی: بيرم شماره تماس: بيرم – خيابان شهدا – هنرستان دكتر چمران

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی پاسارگاد: سعادت شهر –جنب کتابخانه شهید خبازی شماره تماس: 7297227888

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی جویم: کانون بعثت شماره تماس: 7823223234

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی جهرم: خ آیت اله کاشانی نرسیده به میدان مصلی روبروی کلینیک قدیم شماره تماس: 3339720-0791 و 3331030-0791

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی خرامه: خرامه- خيابان سجاد شرقي- جنب بانك ملت شماره تماس: 7124627795

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی خشت وکمارج: محل اداره آموزش و پرورش شماره تماس: 7222642727

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی خفر: محل اداره آموزش و پرورش شماره تماس: 7923224482

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی خنج: کانون فرهنگی تربیتی بنت الهدی صدر شماره تماس: 7824527715

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی دشمن زیاری: محل اداره آموزش و پرورش شماره تماس: 7224723204

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی رستم: مصیری –کانون فرهنگی تربیتی امام حسین (ع) شماره تماس: 7224364538

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی زرقان: خيابان شهيد رضازاده – جنب هنرستان شهيد قاسمي شماره تماس: 7124229122

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی زرين دشت: خيابان امام كوچه روبروي ميدان تره بار شماره 2 شماره تماس: 7327222699

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی سپیدان: خیابا ن شهیدغضنفری جنب میدان رییسی شماره تماس: 7127223965

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی سده: خ معلم/مدرسه راهنمایی بعثت شماره تماس: 9173519521

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی سرچهان: شهر کره ای – خیابان رودکی جنب آموزشگاه علامه طباطبایی شماره تماس: 7523823428

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی سروستان: محل اداره آموزش و پرورش شماره تماس: 7125225258

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی ششده وقره بلاغ: محل اداره آموزش و پرورش شماره تماس: 7323722621

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی شيبكوه: زاهد شهر كانون شهيد چمران شماره تماس: 7323522810

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی ناحیه 1 شیراز: خیابان قصردشت – خیابان ولی عصر – کوچه 12 شماره تماس: 6263161 / 6268647

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی ناحیه 2 شیراز: خيابان قصردشت، نبش خيابان فلسطين شماره تماس: 7112320633

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی ناحیه 3 شیراز: بلوار سيبويه – شاهزاده قاسم جنب دبيرستان سيد جمال الدين اسدآبادي شماره تماس: 7391545

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی ناحیه 4 شیراز: بلوار مدرس – خیابان آزادگان – بلوار بدر – مجتمع میخک شماره تماس: 7354887 / 7354697

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی عشاير: شيراز، خيابان ارم، كوچه 16. اداره آموزش و پرورش عشاير شماره تماس: 0711-2276273

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی فيروزآباد: اداره آموزش و پرورش شماره تماس: 7126227004

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی قیروکارزین: خیابان رضوان شماره تماس: 7924225272

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کازرون: خیابان حضرتی- کوچه شهید نصرپور- جنب درمانگاه امام حسین(ع) شماره تماس: 2222441-0721

مشاوره تلفنی روانشناسی استان فارس، شیراز

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کامفیروز: محل اداره آموزش و پرورش شماره تماس: 9176399635

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کوار: کوار خیابان شهید روشن پس از چهار راه شماره تماس: 7125628055

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی لامرد: لامرد-بلوارجهاد-منازل سازماني-رديف اول پلاك اول شماره تماس: 7825223717

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی لامرد: علامرودشت- کانون فرهنگی شهیدبهشتی شماره تماس: 7826723091

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی ماهور میلاتی: محل اداره آموزش و پرورش شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی مرودشت: خ امام خمینی ( ره) بعد از کلانتری 11 جنب بانک ملت ولیعصر 3 کوچه 49 شماره تماس: 7283336143

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی مشهد مرغاب: کانون قران وعترت قادراباد شماره تماس: 7523652100

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی ممسنی: کانون فرهنگی تربیتی امام حسن مجتبی(ع) شماره تماس: 7224222529

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی مهر: شهر مهر-بلوار فرهنگ-کوچه پشت کمیته امداد امام خمینی (ره)-کانون فرهنگی تربیتی خرد شماره تماس: 7826522478

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی میمند: محل اداره آموزش و پرورش شماره تماس: 7126464737

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی نی ریز: خیابان امام مهدی (عج) شماره تماس: 07325230223-09177322094

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی فسا: خیابان سید جمال الدین اسد آبادی “آموزش و پرورش قدیم” شماره تماس: 0731-2228155 – 2221237

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «شماره تلفن و آدرس مرکز مشاوره روانشناسی فارس» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

در این نوشته می خواهیم لیستی از بهترین مراکز مشاوره شیراز را به همراه شماره تلفن و آدرس آنها معرفی کنیم. این مراکز مشاوره در شیراز ارائه دهنده خدمات : مشاوره تحصیلی ،ازدواج ، نوجوان ،کودک و سایر گرایش ها هستند. اگر بدنبال روانشناس خوب در شیراز و یا مشاوره خوب در شیراز هستید می توانید از لیست زیر استفاده کنید.

کلینیک مشاوره روانشناختی اوای فرشتهروانشناس : دکترعلی رکنیان زادهخدمات :مشاوره و درمان اختلالات روانیآدرس: مطهری شمالی ، کوچه ۱۳ ، فرعی ۱۵/۳تلفن پذیرش : ۰۹۱۷۶۰۶۵۸۴۰

در اینجا لیست سایر مراکز مشاوره شیراز را اورده ایم.این لیست شامل مراکزی مانند: مرکز چمران در شیراز ، مرکز مشاوره رشد ، راه زندگی ، مرکز مشاوره باران شیراز و دیگر مراکز مشاوره خوب شیراز است.

مشاوره باران شیراز

آدرس :

مشاوره تلفنی روانشناسی استان فارس، شیراز

شیراز- خیابان فلسطین- کوچه ۵- ساختمان پارت- طبقه سوم- واحد ۹- مرکز مشاوره باران شیراز

تلفن پذیرش :

۰۷۱۳۲۳۲۱۱۲۸

کلینیک مشاوره روانشناختی اوای فرشته

روانشناس : علی رکنیان زاده

آدرس:

چهارراه قصرودشت ، ايمان شمالي ، كوچه ٢٨ ايماني شماليفرعي ٢٨/٤درب سوم سمت چپتلفن پذیرش :

۰۹۱۷۳۰۹۶۷۲۳

مرکز مشاوره دانشگاه شیراز

آدرس :

شیراز – خيابان نشاط، جنب تعاونی مصرف کارکنان دانشگاه شیراز

تلفن پذیرش :

۰۷۱۳۳۲۳۳۶۹۵۹

کلینیک مشاور و روانشناختی راستی

آدرس :

شیراز، خیابان معالی آباد، روبروی پارک ملت، جنب شیرینی آلما، ساختمان طوبی ۴، واحد ۴.

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۶۲۷۷۱۷۱

مرکز روانشناسی راه سبز زندگی

آدرس :

شیراز، بیست متری سینما سعدی، جنب بیمارستان شفا

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۲۳۴۶۶۴۴

اگر شما روانشناس شاغل در شیراز هستید و نام خود را در لیست مراکز مشاوره زیر نمی بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب اطلاعات خود را وارد نموده تا پس از اعتبار سنجی و تایید نام مرکز مشاوره شما هم نمایش داده شود.

مرکز مشاوره صنعت نفت شیراز

آدرس :

 پل باغ صفا، مجتمع پژهان، طبقه ۷، واحد ۱۴

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۲۲۹۵۹۳۹

مرکز مشاوره ساره بهزادی پور

آدرس :

خیابان ملاصدرا، خیابان جمالی، ساختمان شیراز مهر، طبقه ۴

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۶۴۷۲۵۷۰

مرکز مشاوره جمشید احمدی

مشاوره تلفنی روانشناسی استان فارس، شیراز

آدرس :

شیراز، فلکه دانشجو، کوچه ۱، مجتمع پزشکی نشاط، طبقه ۳

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۶۲۸۱۵۱۱

مرکز مشاوره قاسم نظيری

آدرس :

 خيابان توحيد، مرکز تجاری شهر، طبقه ۳

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۲۳۴۴۹۸۲

مرکز مشاوره نوراله محمدی

آدرس :

شيراز، ابتدای خيابان صورتگر، مرکز مشاوره دانشگاه شيراز.

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۲۳۳۴۴۷۹

کلینیک علی کریمی

آدرس :

 چهار راه گمرك، جنب بانك كشاورزی، ساختمان سروش، طبقه دوم

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۲۳۰۷۷۶۹

کلینیک روانشناختی شهره دالکی

آدرس :

 شیراز، فلکه دانشجو، ساختمان پزشکی ارم، طبقه چهارم

تلفن :

۰۷۱-۳۲۲۷۳۷۲۵

کلینیک مشاوره تلفنی رایگان شیراز

تلفن :

۹۰۹۹۰۷۵۲۴۳

شماره گیری از طریق تلفن ثابت ( احتمالا هزینه ای بر خط تلفن شما محاسبه می شود. )

ادامه لیست مراکز مشاوره شیراز و لیست روانشناس خوب در شیراز را در همین نوشته می توانید مشاهده کنید.

لیست مراکز مشاوره شیراز فوق شامل لیستی از بهترین مراکز مشاوره و روانشناسی شیراز است. این لیست در حال تکمیل است و به مرور کامل تر می شود. از نظر ما بهترین مرکز مشاوره در شیراز و یا مشاوره خوب در شیراز به مرکزی اطلاق می شود که دارای تجربه کافی در زمینه مشاوره کودک ، مشاوره تحصیلی ، روانشناسی کودک ، روانشناسی نوجوان ، روانشناسی جوان و.. باشد و همچنین دائما علم خود را بروز کند.

لیست مرکز مشاوره شیراز ارائه دهنده خدمات مشاوره و روانشناسی در تمامی سنین می باشد. بخشی از معمول ترین گرایش ها روانشناسی و مشاوره عبارتند از : مشاوره خانواده ، ازدواج ، زوج درمانی ، نوجوانان ، انتخاب همسر ، روانشناسی کودک ، مشاورات مربوط به اضطراب ، طلاق و.. است.

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

در این ساعات آماده خدمت رسانی به شما مراجعین محترم هستیم

07132321128-9

info@baranmoshaver.com

مشاور خانواده و ازدواج

مشاور خانواده و ازدواج و کودک

مشاوره تلفنی روانشناسی استان فارس، شیراز

روانشناس بالینی

روانشناس و مشاور خانواده

زوج درمانگر و مشاوره پیش از ازدواج

مشاوره خانواده های دارای فرزند با نیازهای ویژه ذهنی

آدرس: خیابان فلسطین- کوچه 5- ساختمان پارت- طبقه سوم- واحد 9

تلفن: 9-32321128

ایمیل: info@baranmoshaver.com

شبکه اجتماعی: baranmoshavershiraz

مشاوره تلفنی روانشناسی استان فارس، شیراز
مشاوره تلفنی روانشناسی استان فارس، شیراز
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *