چطور انگلیسی را خوش خط بنویسیم

 
helpkade
چطور انگلیسی را خوش خط بنویسیم
چطور انگلیسی را خوش خط بنویسیم

چطور انگلیسی را خوش خط بنویسم؟ آیا خوش خط بودن در یادگیری زبان انگلیسی تاثیری دارد؟ نمی دانم که آیا به تاثیر خوش خط بودن در یادگیری انگلیسی فکر کرده اید یا نه اما یادتان باشد کسب هر مهارتی به نوبه خود از شما یک فرد خلاق، خوش فکر و بلندپرواز خواهد ساخت و درهای موقعیت های بهتر و ایده آل تر را به سمت شما خواهد گشود.خوش خطی در هر زبانی یک مهارت است و این مهارت می تواند در ایجاد انگیزه و همچنین سرگرمی در مسیر یادگیری به شما عزیزان کمک نماید. البته به مرور، تمرین نوشتن زمینه ساز یادگیری قواعد نگارشی زبان انگلیسی، درست نوشتن املای کلمات و یا تسلط بر جمله سازی را برای شما رقم خواهد زد که این خود یک تمرین ایده آل جهت تقویت همزمان چند مهارت در کنار هم است.اما برای خوش خط بودن باید چه کارهایی کرد و آیا می توان با انجام چند قائده کلی خط خوبی در زبان انگلیسی داشته باشیم؟ ما در این مقاله سعی داریم که به این موضوع و پیچ و خم های یادگیری آن بپردازیم و در نتیجه یک سرگرمی مهیج را برایتان رقم بزنیم.

در ادامه این موضوع شاید بهتر باشد به چند سبک نوشتن انگلیسی اشاره و در نتیجه تلاش کنیم بعد از انتخاب سبک خوشنویسی انگلیسی خودمان را برای یک چالش سرگرم کننده آماده نماییم. این سبک ها شامل موارد زیر می باشند:- سبک پیوسته نویسی انگلیسیاین سبک یکی از سبک های پرطرفدار در میان افرادی است که علاقه مند به خوشنویسی انگلیسی هستند. اگر شما نیز به پیوسته نویسی و یا سبک زنجیره ای علاقه مند هستید، بهتر است که یک روان نویس خوب انتخاب و سعی کنید آرام آرام و با توجه به قوانین نوشتاری کلمات را به تمرین بگذارید.

– سبک کاپرپلیت
این سبک را بسیاری به قرن شانزدهم میلادی مرتبط می دادند. سبکی که علاوه بر پیوسته نویسی، هنری جذاب را به نمایش می گذارد. در گذشته اگر چه با جوهر این نوع نوشتار را انجام می دادند اما امروزه روان نویس ها بهترین وسیله برای زیبایی سازی این سبک نوشتار انگلیسی هستند.
در واقع این یک سبک هنری نوشتاری است که برای افراد علاقه مندی که دوست دارند حرفه ای در این مسیر قرار بگیرند مفید خواهد بود. این سبک را شاید بتوان به مانند سبک نستعلیق در خوشنویسی ایران دانست.

از انواع سبک های دیگر می توان به سبک های زیر اشاره نمود که شاید مانند دو سبک بالا از محبوبیت بسیاری برخوردار نباشند اما در واقع می توان آنها را نیز کاربردی نیز دانست.- سبک گوتیک
– سبک ایتالیک
– سبک براش کالیگرافی
– سبک اسپنسریان

با دنیای مدرن و ورود لپ تاپ ها، گوشی ها و انواع کامپیوترها بسیاری هنر خوشنویسی را کنار نهاده و به سمت تایپ های کامپیوتری رفته اند. البته که هیچ چیزی نمی تواند جای هنر و زیبایی خطوط به هم پیوسته انگلیسی را بگیرد. برای بهتر نوشتن بهتر است به چند نکته توجه نمایید:

– دفترهایی که جهت خوش خط نوشتن در انگلیسی به کار برده می شوند با دفترهای معمولی انگلیسی فرق دارند. این دفترها اصولا داری ۴ خط هستند که علاوه بر دو خط ابتدایی یک خط دیگر به صورت خط چین در وسط این دو خط قرار گرفته و در نهایت خط چهارم نیز در زیر خط چین قرار گرفته شده است که برای تمرین حروفی از جمله g و j مورد استفاده قرار می گیرد.نوشتن حرف a انگلیسی در واقع نیاز به قوس دار کردن روانویس در دست و کشیدن آن به سمت سطر نقطه چین دارد. پس از رسیدن به بخش گرد این حرف را دوباره به سمت بالا و این بار نرسیده به سطح نقطه چینی آن را قطع نمایید.
اما برای نوشتن حرف e که تاثیر بسزایی در زیبا نویسی شما خواهد داشت باید یک خط را از پایین شروع کرده و به سمت سطح نقطه چین دار برده و سپس با ادامه آن یک قوس زیبا به آن بدهید. قوسی که برای این حرف انجام می شود در زیبایی آن تاثیر خواهد داشت.
حرف l بی شباهت به حرف e نبوده و تنها کمی کشیده تر است. البته که خطی که در حرف e به سمت سطح نقطه چین دارد ختم می شود در این حرف به خط بالا ختم و در نهایت با حالتی که به آن داده می شود زیبایی بسیاری را در متن نوشته های شما بوجود می آورد.

در حقیقت بهتر است آموزش خوشنویسی انگلیسی را از همان ابتدای مسیر آموزش زبان انگلیسی فرا بگیرید. این موضوع اگر چه بخشی از یادگیری شما است اما در واقع می توان از آن به بخش سرگرم کننده یاد کرد. حروف انگلیسی جذابیت های بسیاری را در متون می توانند ایجاد نمایند و به همین جهت بسیاری برای نقاشی ها و حکاکی هایی که روی بدن، سنگ یا چوب انجام می شود از این حروف بهره می برند.- برای تمرین خوش نویسی شما نیاز به یک زمان ۲۰ دقیقه ای نیز دارید تا روزانه کمی به تمرین این موضوع بپردازید. نمی توان گفت که این زمان صرفا صرف خوشنویسی زبان انگلیسی می شود، در واقع شما می توانید همزمان به تمرین املای لغات انگلیسی نیز بپردازید و عباراتی را که بیش از سایرین در نوشته هایتان بدان نیاز دارید را تمرین نمایید.
– نکته سوم این است که برای نوشتار انگلیسی شما نیاز به یک روان نویس دارید و اگرچه می توانید با وسایل دیگر نیز به تمرین این مهارت بپردازید اما باید بدانید که روان نویس ها وسایل خوبی جهت تمرین زیبا نویسی تحریری شما خواهند بود.- برای سرگرم نمودن این مسیر بهتر است تمرینات خود را با بخشی از اشعاری که دوست دارید، ترانه هایی که خوشتان می آید، عبارت های عاشقانه انگلیسی و یا دیالوگ هایی که برایتان پیام آور است، تمرین نمایید.

چطور انگلیسی را خوش خط بنویسیم

آموزش آنلاین زبان انگلیسی در موسسه زبان احمدرضا ابراهیمی فرصت مناسبی جهت تمرین ایده آل های یادگیری زبان انگلیسی است. این نوع آموزش در واقع بخشی سرگرم کننده ای را وارد زندگی شما می کند که با برنامه ریزی ها و راهبری هایی که اساتید برای شما منظور می نمایند، می توانند تمرینی مناسب را رقم بزنند.در این دوره ها شما می توانید با انتخابی که انجام می دهید بنا به زمانی که در دست دارید، به صورت خصوصی تمرینی مناسب را جهت تایپ و نوشتار انگلیسی صورت بدهید. این تمرین شاید در فضای مجازی و همراه شدن با اساتید و همکلاسی هایتان لذت بخش تر نیز باشد.دوره های ارائه شده در مرکز تخصصی آموزش زبان احمدرضا ابراهیمی، شامل دوره فوق فشرده راکت انگلیسی و دوره های خصوصی آموزش آنلاین انگلیسی با عنوان همیاد هستند. همه دوره ها با پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته و همچنین با راهبری های اساتید راکت همراه می گردد و این خود می تواند یک حمایت تمام وقت در مسیر یادگیری برایتان باشد.در صورت علاقه به زبان انگلیسی و برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب دوره ها، روش های یادگیری و دریافت مشاوره رایگان در زمینه موارد آموزشی، شما می توانید به تکمیل بخش زیر اقدام و یا از طریق اینستاگرام ما با پشتیبانان و مسئولان اجرایی ما ارتباط حاصل فرمایید.


چگونه انگلیسی شکسته بنویسیم؟ چگونه انگلیسی سر هم بنویسیم؟ چگونه انگلیسی را خوش خط بنویسیم؟ سر هم نوشتن حروف انگلیسی و اموزش داشتن خط خوش انگلیسی آموزش دیگری است که امروز در هاو کن یو به ان خواهیم پرداخت و به صورت تصویری به شما اموزش خواهیم داد که چگونه می توانیم انگلیسی را زیبا بنویسیم.

اگه دوست دارید تا به زبان انگلیسی و  با دست خط خودتان نامه یا دفترچه خاطرات و یا دعوتنامه  بنویسید، قطعا یاد گرفتن انگلیسی شکسته مهارتی خوب و کاربردی برایتان خواهد بود. اول از همه با بهتر کردن دست  خط انگلیسی تان و  ایجاد برخی تغییرات در خطتان شروع کنید.

بعد از انگلیسی چه زبانی یاد بگیریم؟ ( راهنمای انتخاب زبان سوم )

بعد از آن می توانید حروف بزرگ و حروف کوچک را به صورت خط انگلیسی شکسته تمرین کنید و بر روی حروف الفبا کار کنید. همچنین حتما روزی یک بار سعی کنید تا تکنیکتان را بهتر کرده و این کار را با به چالش کشیدن خودتان و نوشتن جملات و یا پاراگراف های طولانی با خط شکسته انجام دهید.

چطور انگلیسی را خوش خط بنویسیم

بر روی صندلی ای  که بر روی آن احساس راحتی می کنید نشسته و پشت میزی قرار بگیرید که چند سانتی متر بالاتر از زانوهایتان باشد. وقتی که صاف پشت میز مینشینید، کف پاهایتان باید کاملا روی زمین قرار گرفته باشند. پشتتان را صاف کرده  و شانه  هایتان را در حالتی راحت قرار دهید. توجه داشته باشید که نباید پشت میزی که خیلی برایتان کوتاه و یا  خیلی بلند باشد بنویسید. اطمینان حاصل کنید تا برای این که راحت پشت میز بنشینید، لازم نباشد که قوز کرده یا خودتان را به بالا بکشید.

درست نشستن پشت میز ضمن حفظ سلامتی شما به شما بسیار به تسلط داشتن به کاغذ و قلم و خط خوش داشتن کمک می کند.

همچنین می توانید از خودکاری که روان و خوب مینویسد نیز استفاده نمایید. اصراری بر روی این مورد نداریم فقط بهترین گزینه را برای شما کارران  howcanu  معرفی می کنیم.  استفاده از جوهر تیره به رنگ های آبی و یا مشکی، دیده شدن جوهر قرار گرفته بر روی کاغذ را برایتان راحت تر می کند و یا به عبارتی زیبا و بهتر دیده می شوند. همچنین می توانید برای خط شکسته نوشتن نیز از مداد هم استفاده کنید، خصوصا در مواقعی که فکر می کنید شاید لازم شود تا برخی حروف را پاک کرده و مجددا از اول بنویسید. یک عدد مداد B با نوک مثلثی بگیرید، با این مدادها نرم تر و راحت تر می توانید روی کاغذ بنویسید.

باز هم برای شروع بهتر است از برگه ای استفاده کنید که دارای سطر های دوتایی مخصوص زبان انگلیسی باشند تا فعلا در چهارچوب بتوانید حروف  را تمرین کنید. کاغذ سطر داری تهیه کنید که بین هر دو خط آن یک خط کم رنگ نقطه چین باشد. می توانید این قبیل کاغذها را که مخصوص پشت سر هم نویسی هستند در لوازم التحریری و یا به صورت آنلاین پیدا کنید.

اگر هم ترجیح می دهید تا از کاغذ ساده استفاده کنید تا حروفتان را راحت تر کش دار بنویسید و بی قاعده بنویسید، می توانید از این مدل کاغذ استفاده کنید. البته ما این مورد را حداقل برای شروع توصیه نمی کنیم و لازم است تا بدانید بدون استفاده از کاغذ سطر دار، یکسان نوشتن حروفتان برایتان سخت تر خواهد شد.

اگر راست دست هستید مطمئن شوید که  اگر  خطی بین گوشه بالایی از راست و گوشه پایینی از کاغذتان در نظر بگیرید، این خط  در راستای بینیتان باشد. از دست چپتان برای نگه داشتن کاغذ استفاده کنید. اگر هم دست چپ باشید گوشه بالایی از چپ و گوشه پایین از راست کاغذ باید در امتداد بینیتان باشند و با دست راستتان کاغذ را محکم  نگه دارید. زاویه دادن به کاغذتان باعث این می شود  که  زمان نوشتن راحت تر حروفتان را کج بنویسید. در واقع در پشت هم نویسی باید حروفتان با زاویه 35 درجه به سمت راست متمایل باشند.

این  کار باعث می شود که نوشته شما میزان و تحت کنترل شما باشد. با این دست کاغذتان را هدایت کنید تا کاغذتان در همان زاویه ایی که قرار داشته است، قرار بگیرد.

مداد یا خودکارتان باید بر روی انگشت وسطتتان تکیه داشته باشد و توسط انگشت شصت  و اشاره شما ثابت نگه داشته شود. قم را ریلکس و شل نگه دارید. قلم را جوری در دستانتان سفت نگیرید که نوک انگشتانتان سفید شده و یا انگشتانتان سفت شوند.

شما کاربران هاو کن یو برای نوشتن حرف a باید قلمتان را به طور قوس دار از سطر پایین به سمت سطر نقطه چین دار  بالا بکشید. سپس همان مسیر را برگشته و به سراغ قسمت  “o” مانند  حرف “a” بروید و زمانی که به سطر نقطه چین میرسید  کشیدن بخش  “o” مانند  را تمام کنید و سپس خطتتان را به پایین تر آورده و بدان قوس دهید و نرسیده به سطر نقطه چین آن را تمام کنید.

از سطر پایین به سمت بالا یک خط قوس دار که قوس آن به سمت راست باشد را بکشید. و حالا طوری قلمتان را بکشید که انگار میخواهید “o” کج بکشید، منتها قبل از بستن دایره “o” نرسیده به سطر نقطه چین، خطتتان را تمام کنید. بعد از این که در نوشتن حروف “a” و “c” حرفه ای شدید به سراغ حروف “d”،  “q”و “g” بروید که طرز نوشتنشان مشابه “a” و “c” است.

برای نوشتن حرف “i” با خط شکسته، خطی از پایین به بالا و تا خط نقطه چین بکشید. سپس روی همان خطی که کشیده اید و تا سطر پایینی به پایین برگردید. و کارتان را با گذاشتن نقطه ای در بالای سطر نقطه دار و دقیقا در وسط حرفتان تمام کنید.

از پایین خطی به سمت سطر نقطه دار بکشید و سپس روی همان خط به سمت سطر پایین برگشته و حالا با یک خط قوس دار به سمت سطر نقطه دار برگردید و روی همان خط برگشته و نصفه خطی با قوس جزیی تا اواسط سطر نقطه دار بکشید. بعد از تمرین این حرف میتوانید حروف دیگری از قبیل “w” و “t” را که نوشتنشان مشابه  حرف”u” است را امتحان نمایید.

برای نوشتن این حرف با کشیدن خطی از پایین و تا سطر نقطه چین دار شروع کرده و آن  خط را با قوسی به سمت  پایین کشیده  و تا اواسط خطی که از پایین به بالا کشیده اید ادامه دهید. حالا خطی که به سمت پایین کشیده اید را تا سطر پایینی ادامه دهید.

خطی از پایین و تا سطر بالایی بکشید، سپس آن را قوس داده و آن را از پشت خطی که از پایین به بالا کشیده بودید بکشید و تا سطر پایین ادامه دهید و در نهایت کارتان را با امتداد دادن آن خط تا اندکی بالاتر از سطر پایینی ادامه دهید. می توانید حروف  دیگری از جمله  “h”، “k”، “b”، “f” و “j” که طرز نوشتنشان مشابه “l” است را نیز تمرین نمایید.

با کشیدن خطی از پایین به بالا و تا سطر نقطه چین دار شروع کنید و وقتی به سطر نقطه چین دار رسیدید همان خط را به صورت مستقیم و صاف به سمت پایین و تا سطر پایین ادامه دهید. سپس خطی به سمت بالا و تا سطر نقطه چین دار بکشید و امتداد آن را به سمت پایین و به صورت قوس دار بکشید و نوشتن  حرفتان را با  کشیدن خط آخرتان تا اندکی بالاتر از سطر پایینی تمام کنید.

برای شکسته نوشت این حرف، مراحل نوشتن حرف “n” را انجام دهید، اما در امتداد قوسی که به سمت پایین می کشید، قوسی دیگر به سمت بالا و پس از آن قوسی دیگر به سمت پایین بکشید و با کشیدن خط آخرتان تا اندکی بالاتر از سطر پایینی  نوشتن حرفتان را تمام کنید.

زمانی که در نوشتن این حروف حرفه ای شدید ، به سراغ حروف “v” و “x” که طرز نوشتنشان مشابه است بروید.

از کشیدن خطی از سطر بالا به سمت سطر پایینی شروع کنید. خطتتان را قوس داده و آن را به صورت حلقه مجددا تا سطر بالا بکشید تا به شکلی شبیه به بیضی برسید. سپس از بالای آن بیضی خطی به سمت پایین کشیده و سپس خط را مجدد به بالا و تا بالای سطر پایین بکشید.

توجه داشته باشید که  طرز نوشت حرف شکسته “a”  مشابه با حرف شکسته “A” است. ولی “A”   باید بین سطر های بالا و پایین نوشته شود .

اندکی پایینتر از سطر بالا حلقه ای کوچک و از راست به چپ بکشید و بعد از به اتمام رساندن آن حلقه، یک خط منحی بزرگ  به سمت راست کشیده . طوری که خطتان مانند بیضی ای شود که سر آن به سطر بالایی میرسد. انتهای خطتان باید با منطبق شدن وسط دایره کوچک با بالای حرف “o” به اتمام برسد.

چطور انگلیسی را خوش خط بنویسیم

نوشتن حروف حروف “O،” “M،” و “N” نیز مانند نوشتن “m”، “o” و “n” میباشد و تنها تفاوتشان در این است که حروف بزرگ محیط بیشتری از بین سطر ها را اشغال میکنند.

کارتان را از کشیدن خطی صاف از سطر بالا به سمت سطر پایین شروع کنید و  سپس منحنی ای گرد و به سمت راست و از بالای خطی که در اول کشیده اید کشیده و آن را تا بالای سطر نقطه چین دار ادامه دهید. حالا از وسط خط صافی که کشیده اید منحنی ای گرد و به سمت راست کشیده و آن را تا انتهای خط صاف و تا رسیدن به سطر پایین امتداد دهید. سپس خطتتان را قوس دهید تا حلقه کوچکی درست کنید و خطتتان را به سمت راست و تا اندکی بالای سطر پایینی ادامه دهید.

توجه داشته باشید که طرز نوشتن “B” با نوشتن “b” بسیار متفاوت است و لازم است تا برای درست نوشتن آن چندین بار تمرین کنید.

کارتان را با کشیدن یک حلقه عمودی  کوچک که از سطر بالا به اندکی پایین تر کشیده شده است شروع کنید، سپس آن را به سمت چپ خم کنید تا  حلقه عمودی بزرگتری که تقریبا تا بالای سطر نقطه چین دار ادامه دارد را بکشید. سپس اندکی بر روی خط  نقطه چین دار به سمت راست رفته و سپس همان خط را به سمت پایین خم کنید تا حلقه بزرگ تری که به سطر پایین میرسد را ایجاد نماید. با امتداد دادن حلقه بزرگ پایینی و کشیدن آن تا اندکی بالاتر از سطرپایین کارتان را به پایان برسانید.

نوشتن حرف “E” بسیار مشابه نوشت عدد “3” برعکس است.

با کشیدن حلقه کوچکی به سمت راست و درست تا قبل از سطر نقطه چین دار شروع کنید و سپس تا جایی که حلقه تان به سطر بالا برسد آن را به سمت بالا امتداد دهید و سپس خطتتان را به سمت چپ و پایین بکشید و آن را تا سطر پایینی ادامه دهید. سپس از پایین به بالا حلقه ای کوچک و به سمت راست کشیده و خطتتان را با شیبی کم تا رسیدن به سطر پایین امتداد دهید.

از بالا به پایین و به سمت راست حلقه کوچکی بکشید. خطتتان را تا سطر  پایین  کشیده و بدان قوس دهید و بعد از رسیدن به سطر آخر دوباره به آن قوس داده و آن را تا سطر نقطه چین دار بالا بکشید. سپس خطی با شیب کم از بالا به پایین کشیده، به طوری که از سطر پایین بگذرد و سپس آن را به سمت بالا و راست قوس دهید.

راهنمای حروف  دستورالعمل هایی گام به گام برای نوشتن  حرف الفبا به صورت کوچک و بزرگ و با روش خط شکسته دارد. برای هر حرف ، فلش ها و خطوط نقطه ای  وجود دارند که می توانید از آن ها پیروی کنید. با ترسیم مثال های ذکر شده در راهنمای حروف، تمرین کنید و بنویسید. خیلی راحت می توانید با یک سرچ ساده عبارت cursive این آموزش های تصویری را با سرچ عبارت cursive english  به راحتی پیدا کنید و می توانید این راهنما را به صورت آنلاین نیز پیدا کنید. همچنین می توانید از معلمین و مدرسین زبان انگلیسی نیز در رابطه با آن بپرسید.

 

حرفی را که به نظرتان نوشتن ان  برایتان آسان است را انتخاب کنید. حروفی مثل “a” و یا “c”! حال  سعی کنید که یک خط پشت سر هم  از آن حرف بنویسید و سعی کنید که هر حرف را به حرف بعدی خود بچسبانید، طوری که شبیه طرحی نقش دار در عرض کاغذتان دیده شود.

همچنین میتوانید این کار را به ازای حرفی دیگر در خطوط بعدی کاغذتان انجام دهید. اگر به نظرتان حروف خاصی برایتان سخت بودند، خودتان را به چالش بکشید و الگوی زیر را برای آن حرف انجام دهید.

با کلمات کوچک و دو حرفی مثل “ad” ،”to”، be”، “in”  و “no” شروع کنید. سپس خودتان را به چالش بکشید تا کلمات سه حرفه و بعد از آن کلماتی با تعداد حروف بیشتر را بنویسید. انتهای هر حرف را به اول حرف بعدی بچسبانید تا بر روی کاغذ پشت سر هم دیده شوند.

همچنین می توانید نوشتن اسمتان را امتحان کنید. خصوصا اگر اسمتان کوتاه باشد.

روزانه 20 دقیقه از وقتتان را قبل از رفتن به مدرسه و یا سر کار و یا 20 دقیقه از زمان قبل خوابیدنتان را  به تمرین پشت سر هم نویسی اختصاص دهید و حتما در هر تمرینتان، حروف و جملات جدیدی را امتحان کنید و بنویسید.

به عنوان یک چالش و تمرین میتوانید جملات یا عباراتی را که از کتاب ها، آهنگ ها یا فیلم هایی که دوستشان دارید به خاطر دارید را بنویسید.

چگونه انگلیسی روان صحبت کنیم؟ (9 مهارت سریع صحبت کردن)

برای ارسال دیدگاه خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

برای دریافت اخبار جدید ایمیل خود را وارد نمایید

کپی کردن قسمت یا تمامی مقاله از “هاو کن یو” تنها با
کسب مجوز امکان پذیر است

در این پست یک نوع از خوشنویسی رایج در زبان انگلیسی را به شما آموزش می دهیم که بسیار هم زیباست. هم با کمک قلم خوشنویسی و هم با خودکار می توانید آن را تمرین و پیاده کنید.

برای نخستین گام اموزش در ” تسلط خوشنویسی “، با الفبای ساده ای شروع می کنیم که دو حرکت بیس و اساسی که در مقدمه اموختیم را بکار می گیرد. فقط این دو حرکت، اکثریت حروف را در الفبای رسم الخط خوانا تشکیل می دهند. ما حروف را به گروه های مشابه تقسیم می کنیم و تسلط بر حروف کوچک و بزرگ را آموزش خواهیم داد.

این مطلب جالب را هم از دست ندهید! آموزش خوشنویسی انگلیسی با خودکار و قلم در ۲۰ گام +فیلم

چطور انگلیسی را خوش خط بنویسیم

قبل از اینکه به سراغ رسم الخط بروید، بیایید یک دست گرمی داشته باشیم. ما قصد داریم به درس مقدماتی بازگردیم و یک یا دو خط دیگر را انجام دهیم تا مطمئن شویم که آماده هستیم.

چهار یا پنج ورق تمرین را روی یک کارت خوب یا کاغذ بریستول چاپ کنید.

تمرین یک یا دو خط یک حرکت پایه برای گرم کردن.

تمرین یک سیکل منحنی پایه برای یک یا دو خط برای گرم کردن.

بسیارخوب! اکنون آماده شروع هستیم. در این درس تسلط خوشنویسی، ما یک الفبای بسیار ساده برای نوشتن به نام رسم الخط خوانا می آموزیم.

بیایید نگاهی به الفبای رسم الخط خوانا بیاندازیم. همانطور که می بینید، این یک ترکیب زیبا از

حروف چاپی است. این به این معنی است که میتوانید حرف ها را هنگام نوشتن به هم بچسبانید اجازه دهید از هم جدا باشند، این بستگی به شما دارد. فلش های آبی فوق، جهت حرکت قلم را نشان میدهند و اعداد زیر آن حاکی از انست که تعداد حرکات هر حرف چگونه است. ما قصد داریم با الفبای حروف کوچک شروع کنیم و آن را به دو بخش تقسیم کنیم: حرکات پایین حروف و حرکات منحنی حروف؛ بنابراین اجازه دهید با حرکات پایین حروف کوچک شروع کنیم!

یک نسخه از الفبای فوق را چاپ کنید تا بتوانید به عنوان مرجع قرار دهید.

حروف b، f، h، i، j، k، l، m، n، p، r، s، t، x و z همه با حرکات پایین شروع می شوند. بعضی از

آنها حرکاتی هستند که کل ارتفاع خط را پر می کنند و مابقی فقط به خط کشیده می رسند. بعضی ها، مانند ‘f’، حتی زیر خط پایین قرار می گیرند. برای شروع، من قصد دارم به شما شکسته حرف را نشان دهم، بنابراین شما می توانید ببینید که هر حرف از چند حرکت تشکیل می شود.

با این حال، از آنجا که بسیاری از حروف شکسته شده را خیلی جدی می گیریم، ما قصد داریم آنها را درست

کنیم. شما همیشه می توانید حروف را با استفاده از مداد خود طراحی کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته

باشید. سپس شما می توانید با استفاده از قلم خود، خطوط مداد را دنبال کنید.

بگذارید از ‘h’ شروع شود چون ساده ترین است. نوک قلم خود را در خط بالا قرار دهید و به سمت پایین

بکشید. قلم خود را بالا بیاورید و آنرا درست در زیر خط قرار دهید و حرکتی سست را که فقط تقاطع ساخته

اید قرار دهید. سپس قوس را بالا ببرید، به سمت راست و پایین به خط پایین، به پیچ و تاب کوچک پایان

دادن. آفرین! شما یک اسکریپت ‘h در دست ‘ دارید آیا خیلی سخت بود؟ نه

دو یا سه بار حرف “h” را تکرار کنید تا آن احساس را حس کنید. بسیاری از حروف مانند d، f و k بسیار شبیه به ‘h’ هستند. هنگامی که شما ‘h’ را پایین می کشید، آسان است که ببینید که چگونه حروف دیگر ساخته شده است.

بیایید یک حرف سخت تر را امتحان کنیم: k. ‘k’ همانند ‘h’ با حرکت پایین شروع می شود. سپس نوک قلم

خود را در همان نقطه قرار دهید، درست زیر تقاطع خط کشیده و حرکت که فقط ساخته شده است، قرار دهید. این بار، به جای اینکه تمام مسیر را به سمت پایین بچرخانید، به سمت سقوط پایین در حدود نیمه بین خط و خط پایین منحرف خواهید شد. سپس یک سقوط مورب به سمت راست بکشید و در یک پیچ کوچک قرار بگیرید. خیلی سخت نیست، درست است؟

دو یا سه بار حرف “k” را تکرار کنید تا احساس آن را دریافت کنید.

با استفاده از راهنمای حرکت به عنوان مرجع، به آرامی از طریق بقیه حروف کوچک حادثه منحنی حرکت کنید.

حروف a، c، d، e، g، o، q، u، v، w و y همه با حرکت خمیده شروع می شوند. برای شروع، من قصد دارم به شما شکسته حرف را نشان دهم، بنابراین شما می توانید ببینید که هر حرف ازچند حرکت تشکیل می شود. با این حال، از آنجا که نوشتن بسیاری از حرف های شکسته شده خمیده با جوهر سخت است، ما قصد داریم آنها را به درستی اجرا کنیم. شما همیشه می توانید حروف را با استفاده از مداد خود طراحی کنید تا احساس راحتی

بیشتری داشته باشید. سپس شما می توانید با استفاده از قلم خود، خطوط مداد را دنبال کنید.

بیایید از C شروع کنیم زیرا ساده ترین است. نوک قلم خود را روی خط خطی قرار دهید. قوس پایین و

اطراف راست، اکثر حرف را ایجاد می کند. سپس قلم خود را بالا بیاورید و آن را به نقطه شروع

چطور انگلیسی را خوش خط بنویسیم

بازگردانید. حرکت دوم برای ‘c’ در همان محل شروع می شود، اما فقط کمی کوچک می شود. افرین! شما یک رسم الخط c دارید. خیلی سخت نبود، درسته؟

دو یا سه بار حرف C را تکرار کنید تا حس آن را دریافت کنید. بسیاری از حروف مانند e و o از دو

حرکت منحنی ساخته شده اند که از پایین به پایین می روند. هنگامی که شما “c” کوچک را می نویسید، آسان است که ببینید که چگونه حرف های دیگر ساخته شده است.

بیایید یک حرف سخت تر را امتحان کنیم: q. همانطور که “c” را انجام دادید، “q” را شروع کنید. حالا، قلم

خود را در نقطه شروع قرار دهید و یک خط مستقیم بکشید. برای رشد کمی اتصال، قلم خود را در جایی

قرار دهید که منحنی و حرکت پایین در خط پایین قرار می گیرند و منحنی کوچک را به سمت بالا می برند.

تکرار حرف “q” دو یا سه بار تکرار کنید تا احساس کنید که آن را احساس کنید. حرف “q” بسیار شبیه به حروف d، g و p است؛ بنابراین هنگامی که شما این یکی را یاد بگیرید، می توانید بقیه را انجام دهید!

با استفاده از راهنمای حرکت به عنوان مرجع، به آرامی از طریق بقیه حروف کوچک حادثه منحنی حرکت کنید.

اکنون که شما هر حرف را چندین بار نوشته اید، وقت آن است که تمام آن را با هم بگذارید و الفبا را بنویسید.

الفبای بزرگ همیشه با قوانین مختلف بازی می کند و عموما بسیار دقیق است. حرکت منحنی بسیار بزرگتر و کمرنگتر است. علاوه بر این، حروف بزرگ را به همان اندازه ساده مانند حروف کوچک بنویسند. شما همیشه می توانید حروف را با استفاده از مداد خود طراحی کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

سپس شما می توانید با استفاده از قلم خود، خطوط مداد را دنبال کنید. برای حروف بزرگ من مداد را ترجیح می دهم.

از آنجایی که بیشتر حروف با حرکت منحنی آغاز می شود، الفبا را به گروه ها تقسیم نمی کنم. در عوض،

ما به سادگی کار خود را از طریق آن، با استفاده از راهنمای بالا که چگونه بسیاری از حرکات هر حرف

ساخته شده است و در چه مسیر حرکت است می بینیم؛ بنابراین اجازه دهید با یک حرف ساده شروع کنیم.

باز هم با حرف “c” شروع می کنیم. نوک قلم خود را در خط بالا قرار دهید. قوس پایین و اطراف به سمت

راست، اطمینان حاصل کنید که در انتها به خوبی به عقب برگردید. سپس قلم خود را بالا بیاورید و آن را به

نقطه شروع بازگردانید. حرکت دوم برای ‘c’ در همان محل شروع می شود، اما با شکوفایی خوب به سمت

‘c’ می رسد. افرین! شما یک ردیف رسم الخط خوانای C را دارید. خیلی سخت نبود، بود؟

دو یا سه بار حرف C را تکرار کنید تا حس آن را دریافت کنید. وقتی که آن را به حروف بزرگ می آید،

شکوفایی بیشتر، بهتر است به تازگی برای ایجاد برخی از نوشته های بزرگ و خطوط بزرگ. همانطور که

در حروف الفبا کوچک است، بسیاری از حروف مانند “e” و “o” از دو حرکت منحنی ایجاد می شوند که

از پایین به پایین می روند. هنگامی که شما “c” پایین، آسان است که ببینید که چگونه دیگر حروف بزرگ

صورت گرفته است.

بیایید یک حرف سخت تر را امتحان کنیم: k. نوک قلم خود را در خط بالا قرار دهید و منحنی به سمت خط

شکسته بچرخید و در انتهای آن کمی کوچک شود. بازگشت به ابتدای منحنی را بالا ببرید و یک ضربه

بزرگ به سمت پایین بکشید تا انحطاط یابد. نوک قلم خود را فقط از خط بالا کنید. تا خط بالا و سپس به

پایین و به سمت چپ به سمت جایی که سقوط به سمت پایین خط حرکت است، بکشید. سپس، از نقطه نظر

ملاقات، قوس به پایین و به سمت راست، پایان دادن به یک پیچ. کمی پیچیده است اما نه خیلی سخت،

درست است؟

دو یا سه بار حرف “k” را تکرار کنید تا احساس آن را دریافت کنید. حرف k بسیار شبیه به حروف b، d،

f، h، i، j، p، q، r، t، u، w، x و y است؛ بنابراین هنگامی که شما این یکی را یاد گیرید، می توانید بقیه

را هم انجام دهید

با استفاده از راهنمای حرکت به عنوان مرجع، به آرامی از طریق بقیه حروف بزرگ استفاده کنید.

اکنون که شما هر حرف را چندین بار نوشته اید، وقت آن است که تمام آن را با هم بگذارید و الفبا را بنویسید.

بیایید کمی هیجان انگیز تر بنویسیم یک راه خوب مخلوط حرف های بزرگ و کوچک است که نام خود را

بنویسید. اکنون، از آنجا که شما در پیش نویس رسم الخط بسیار خوب کار کرده اید، بگذارید جنبه های مثبت را درنظربگیرید!

همه فکر می کنند که خوشنویسی سخت است اما اگر شما فقط هر حرف را به سقوط اساسی آن برسانید، شروع به دیدن الگوهای می کنید. هر چه بیشتر تمرین کنید، ساده تر خواهد بود که حروف را بنویسید و سریعتر نوشتن را انجام دهید. در آموزش های آینده، ما برخی از اسکریپت های پیچیده تر را یاد می گیریم.

حتما بخوانید: دانلود رایگان ۷ درس مهم آموزش خطاطی تحریری و نستعلیق (باخودکار و قلم)

دانلود اپلیکیشن اندروید

این آموزش، نحوه یادگیری یک خط زیبای رمانتیک و پر از منحنی انگلیسی را به شما آموزش می دهد. اگر در این زمینه سوالی دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

 

لینک دانلود ویدئو 

سلام.بنده فقط میخوام واضح بنویسم انگلیسی رو که فقط قابل خواندن باشه.در این صورت باید چی کار کنم؟آموزش واضح نویسی رو بدید لطفا چه زبان فارسی چه زبان انگلیسی خیلیا به دنبال واضح نوشتن هستن

یعنی چی واضع !!!!!!!!!!!!!!! خب به این چی میگن پس؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اصلا شاید نمیدونید واضع چی هست ؟ از کلمه ش خوشتون میاد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شاید شما معنی واضح رو نمیدونید….!!!!!! منظور ایشون این بود که یک خط ساده و معمولی میخوان که همه بتونن اون خط رو بخونن و این خط هم اصلا ساده نیست!!!! و اگر کسی این نوع حروف رو بلد نباشه به سختی میتونه این خط رو بخونه…..! بنابراین فکر کنم شما معنی کلمه واضح رو متوجه نشدید….!!!!

دوستان چرا دعوا میکنید واضح نوشتن با خوشنویسی نویشتن فرق داره.خوشنویسی اگر پیوسته نباشه میشه واضحه در عیر این صورت کاپرپلین جنبه وضوحش کمه چون هر کسی قادر به خواندنش نیست.

سواد خودتون رو بالا ببرید واضح یعنی روشن هویدا منظور اون بنده خدا خط خوانا بوده واضح(روشن) نه واضع(سازنده) به احتمال زیاد فارسی بلد نیستی (:

با سلام جهت واضح نویسی انگلیسی از سبک ایتالیک خودکاری استفاده کنید

Thanks it was great ….

سلام خسته نباشی هر چقدر که نوشتم عین فیلم ها در نمیاد

آیا باید قلم خوشنویسی رو دست کار کرد توی یکی از سایت ها نوشته بودن باید نوک قلم رو با روغن چرب بسوزی

سلام و خسته نباشید می خواستم تشکر کنم از این که رایگان نوشتن خوش نویسی حروف انگلیسی را به مردم اموزش می دهید. اموزشگاه های زبان برای همین ۱۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان از شما هزینه می گیرند

سلام ،من می خواهم بدانم چطور با قلم فرانسه میتوان کار کرد غیر از توضیحات بالا،آیا کتابی هست که از روی آن سرمشق گرفت یا در مورد کار با قلم فرانسه و نوشتن آن توضیح داده باشد.

سلام . نمونه برگه تمرین رو به صورت فایل دارید؟

چگونه نام ها فارسی را با ملا درست به انگلیسی بنویسیم میشه رهنمایی کنید

سلام دوستان من هم مي خوام دستخط خوبي داشته باشم چطوري ميشه

سلام اول ازهمه خودکاردست گرفتن رویادبگیر،اکثرا خودکاررادرست دست نمیگیرند که بتونندراحت بچرخونند.باکدام انگشتان وچه فاصله ایی ازنوک و مورب گرفتن باعث میشع خیلی راحت خوش بنویسی البته ک تمرین لازمه.

سلام . سپاسگزارم از اینکه رایگان آموزش میدهید . میشه چند نوع از حروف الفبای انگلیسی و رایج را با حروف کوچک و بزرگ ارائه بدهید به ما .( اگه فقط به صورت عکس هم باشه کافیه ) . ممنونم .

سلام خسته نباشيد دمتون گرم واقعا كارتون عاليه كه به اين تميزي و كامل وجامع توضيح ميديد ونكته مهمم رايگان بودن آموزش هست واقعا دمتون گرم اگر امكان داره نكته را رو روي فيلم بيشتر توضيح بديد 🙏🏼❤️☘️❤️☘️❤️

سلام خسته نباشید ببخشید این سبکی ک الان اموزش دادید چه سبکیه ؟

باسلام ببخشید روی کادر اول صفحه زدید:::::: آموزش خوشنویسی انگلیسی با خودکار و قلم در 20 گام +فیلم اما اینایی که توضیح دادید همش با قلم بود که! میشه با خودکار هم بنویسید

سلام خسته نباشید ممنون از اموزش خوبتون لطفا اگه میشه خوشنویسی با مداد وخودکار رو هم اموزش بدین

واقعا ازتون تشکر می کنم از آموزش دستختی که داده بودید واقعا کار آمد و فوق العاده بود من حتی تونستم از روشی که شما یاد داده بودید با خودکار هم انگلیسی رو به صورت تحریری بنویسم خلاصه واقعا ازتون ممنونم من خودم یک ترم رفتم کلاس خوشنویسی انگلیسی ولی به دلیل اینکه اصلا خوب یاد نمی دادند ادامه ندادم حتی در سه آموزشگاه این مورد رو امتحان کدم تا بالاخره تونستم اینجا به بهترین روش این خط رو یاد بگیرم واقعا ممنون

از آموزش جالب و کاربردی تون سپاس گزارم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

یه سوال؟دقیقا چرا اسم وینگ چون رو یادتون رفت😐طرف اگه وینگ چو…

Hello, my name is Gary. I liked your training from Barcelona…

سلام در بخش فروشگاه. یا اینکه در قسمت جستجوی سایت سرچ کنید…

سلام من مجتبی هستم اهل ورامین 16سالمه خیلی بازیکن حرفه نینطن…

ببخشین میشه شیوه دفاع استاد “لاسکر” رو تو سایتتون بزارین یا…

سلام کجا میتونیم پکیج کامل آموزشی را بخریم ؟…

مرکز کاشت مو

مرکز کاشت ابرو

جراحی سینه و شکم

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیپوساکشن

جراحی بینی

درباره ما

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

هنرفردی    سالم زیبا 

تهران-خیابان انقلاب

تماس 09191210008

تلفن ثابت 28426929-021      ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغات    تماس با ما 

فیدیبو :36000 کتاب الکترونیک و صوتی

تمرین دست خط پیوسته

نمونه امضاء+آموزش امضاء

خوشنویسی مبتدی تا حرفه ایی

Google Handwriting Input

چطور انگلیسی را خوش خط بنویسیم

آموزش خوشنویسی و خطاطی

رسم خط زبان

خط انگلیسی پیوسته

هرس صحیح درختان

آموزش زبان کودکان

پرکاربرترین لغات انگلیسی (86% زبان انگلیسی)

آموزش الفبای انگلیسی

خوشنویسی مبتدی تا حرفه ایی

الفبای انگلیسی کودکان

برج ژله ای

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

مایکت را بر روی دستگاه خود ندارید؟

سبک زندگی سالم

سبک زندگی سالم

خط پیوسته‌ انگلیسی چه از نظر خواندن آن و یا نوشتن آن یکی از مشکلات ما ایرانی‌هاست که زبان و الفبای انگلیسی به عنوان زبان دوم ما است. این مشکل حتی در بین زبان آموزان نیز شایع است که نمی‌توانند نامه‌ها یا مطالبی را که با خط پیوسته انگلیسی (خط شکسته) نوشته شده‌اند، به سادگی بخوانند و به مشکل بر می‌خورند.

برای یادگیری اصول پیوسته نویسی انگلیسی و همچنین بهتر کردن دستخط می توانید باید با استفاده از الگوهای موجود تمرین کنید. 

هرچقدر میزان تمرین شما بیشتر باشد، دستخط شما نیز بهتر خواهد شد و به مراتب توانایی شما در خواندن دستخط‌های مختلف نیز افزایش خواهد یافت.

چطور انگلیسی را خوش خط بنویسیم

در این مجموعه سعی شده است تا در قالب چندین فایل مجزا همراه با تمرینات متفاوت، نحوه‌ی نوشتن و همچنین خواندن عباراتی که با خط پیوسته انگلیسی نوشته شده‌اند آموزش داده شود.

هر فایل از مجموعه شامل به صورت PDF و با کیفیت مطلوب ارائه شده است که حاوی چند تمرین می‌باشد. لذا می‌توانید پس از دانلود، فایل‌ها را پرینت گرفته و مورد استفاده قرار دهید.

توجه داشته باشید که این مجموعه برای افراد مبتدی مناسب نمی‌باشد. در صورتی که می‌خواهید از پایه آغاز کنید به مطلب زیر مراجعه کرده و فایل‌های مربوط به آموزش خط پیوسته انگلیسی برای افراد مبتدی را دریافت نمایید.

مجموعه PDF این آموزش برای سطوح متوسط و کمی پیشرفته‌تر از مبتدی را که شامل ۱۳ بخش می‌باشد در بخش فایل‌های ضمیمه دانلود کنید.

دوست عزیزم، سلام! اگه این مطلب برای شما مفید بوده، می‌تونی برای رایگان موندن مطالب و کم شدن تبلیغات سایت و دلگرمی نویسنده‌ها با یکی از موارد زیر از عصرعلم حمایت کنی. [ مشاهده لیست حامیان عصرعلم ]

ممنون از سایتتون

سلام، خسته نباشيد، ببخشيد من مبلغ هديه رو تقديم كردم ولى فايل دانلود نميشه، مشكل از كجاست؟ لطفاً راهنمايى بفرماييد.

سلام دوست عزیز لینک دانلود در بخش فایلهای ضمیمه وجود داره اگر بازهم پیدا نکردید از این لینک دانلود کنید:https://www.asreelm.com/uploads/2011/05/handwriting-int.zip

سلام، خسته نباشيد، ببخشيد من مبلغ ده هزار تومان تقديم كردم ولى فايل دانلود نميشه، ممنون ميشم راهنمايى بفرماييد.

nafasok

سلام من دوره خریدم دوازده تومن کسر شد ولی بعد ک نوشته بود تکمیل مراحل زدم نوشته مدت زمان خرید تمام شده ؟ الان داستان از چ قراره؟لطفا پاسخ بدید

سلام جناب سیاهپوش تراکنشی در سایت با نام شما ثبت شده اما موفق نبوده. در چنین مواقعی معمولا طی ۴۸ ساعت از طریق بانک به حساب شما برگشت زده میشه. اگر طی این مدت برگشت نخورد از طریق بخش تماس با ما و قسمت پشتیبانی پرداخت ناموفق اقدام بفرمایید تا راهنمایی کاملتری صورت بگیره. موفق باشید.

Hi I’ve been living in Canada for a long time and I know this line very well. Your site is good, but it needs a better portfolio thank yoy sally

I’m working on it and trying to make it better. thank you anyway Sajjad

سلام من خودم تیچر هستم و این هارو بلدم خوبه بد نیست

رمز سایت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام فایل‌ها رمز ندارند. بدون رمز قابل استفاده هستند.

سلام برای خرید بسته خوشنویسی ۷۰۰۰ تومانی اقدام کردم متاسفانه در مرحله پرداخت نوشت خطای نامشخص!! لینک الکی بوده؟!! من به شما اعتماد کردم.بد کردم؟!!

سلام ممکن است طی مراحل خرید خطایی از سمت سرور یا بانک رخ داده باشد، مجددا امتحان بفرمایید در صورت وجود پیام خطا از طریق پشتیبانی (بخش تماس، قسمت پشتیبانی) بفرمایید تا راهنمایی کامل صورت پذیرد. موفق باشید

سلام. نمیتونم فایلو باز کنم کسی اگه بلده لطفا برام ایمیل بزنهmaryam.is.a.star@gmail.com

بسیار مطالب جالبی در سایتتان داری

بد نبود

ممنون فايل عالي بود

چرا واسه من باز نمیشه؟?

ممنون از لطفتون عالی بود

سلام. خدا قوت. ممنون از سایت خوبتون خیلی عالی هست. موفق و پیروز باشید.

سلام ممنونم از لطفتون ببخشید به لینک اعتماد نداشتم ممکنه شماره کارت بگذارید؟ سپاس مجدد

با سلام گرچه لینک کاملا معتبر است و پرداخت (وارد کردن مشخصات کارت بانکی) در صفحه‌ي‌ رسمی بانک عامل انجام می‌شود با اینحال برای استفاده از این فایل نیازی به پرداخت هزینه نیست. می‌توانید به صورت رایگان دانلود و استفاده کنید. موفق باشید

سلام خسته نباشید اگه میشه لینک دشوارو هم بزارید

سلام انشالله بزودی مجموعه‌ی کاملی از آموزش خط پیوسته در سایت منتشر خواهد شد.

لطفا اگه ممكنه سطح دشوارش رو هم بذاريد در صورت موجود بودن در سايت كه من نتونستم پيدا كنم لينكش رو به اين ايميل بفرستيدVahidmaxban7@gmail.com

متشکرم از لطفتون

عالی بود. حق یارتان

بسیار عالی متشکر

چطور انگلیسی را خوش خط بنویسیم

خوب بود مرسی فقط امزش خط روسی هم بزارید عالی میشه

ممنون فایل خوبی است

سلام نرم افزارهاتون خوب بودن و یه درخواست دارم میشه نرم افزار پرتابل چیستا و این چنین نرم افزارهایی رو هم در وب قرار بدین ممنون میشم

سلام چیستا یا همون جعبه لایتنر همراه موبایل توسط شرکت آسان افزار ارائه میشه که بعضی از نسخه های رایگان رو میتونید از سایت خودشون دریافت کنید (asanafzar.com) و برخی نمونه هاش باید خریداری بشن.اگه منظور شما چیز دیگه ای هست لطف کنید بفرمایید تا پیگیری کنیم. ممنون از پیشنهادتون ———————————————————————————-پی نوشت : اگه منظورتون جعبه لایتنر برای موبایل بوده به این پست مراجعه کنید:http://www.asreelm.com/leitner-box-for-mobile-and-computer

فوق العاده است . انشالله درهمه زمینه هابرای بهتر شدن سایت موفق باشید

خیلی ممنون از لطف شما،شما هم همینطور

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام*

ایمیل*

وبگاه

من را از طریق ایمیل مطلع کن: مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

© از ۱۳۸۸، تمامی حقوق مادی و معنوی نزد سایت عصرعلم محفوظ می‌باشد.


دانلود Downloads-icon


https://www.asreelm.com/uploads/2011/05/handwriting-int.zipDownloads-icon

سبک زندگی سالم

سبک زندگی سالم

یادگیری زبان‌های دیگر غیر از زبان مادری در دنیای امروزی از اهمیت بالایی برخودار است و با توجه به گسترش ارتباطات در فضای مجازی، یادگیری خواندن و نوشتن درست انگلیسی ضروری است.

یکی از جنبه‌هایی که لازم است فراگرفته شود، نحوه‌ی خواندن خط انگلیسی پیوسته و تحریری است و لازمه‌ی خواندن آن، دانستن نحوه‌ی نوشتن آن می‌باشد.

در صورتی که به یادگیری نوشتن انگلیسی پیوسته و یا خط تحریری انگلیسی علاقه دارید و می‌خواهید برای خودتان در منزل نوشتن این نوع خط را یاد بگیرید، باید بر اساس الگوهای آموزشی موجود تمرین کنید.

چطور انگلیسی را خوش خط بنویسیم

در این مطلب ۸ فایل آموزشی در قالب فایل‌های PDF با کیفیت بالا و با قابلیت چاپ خوب برای شما تدارک دیده شده است.

این فایل‌ها حاوی آموزش کامل خط انگلیسی پیوسته برای افراد مبتدی می‌باشند و نحوه‌ی نوشته شدن تمام حروف الفبا به صورت صحیح همراه با فلش برای مشخص کردن جهت حرکت قلم بر روی کاغذ مشخص شده است.

علاوه بر نحوه‌ی نوشته شدن حروف الفبا با خط انگلیسی پیوسته، چند واژه نیز به صورت تمرین مازاد در انتهای هر فایل ذکر شده است که می‌تواند به آموزش بهتر و عمیق‌تر شما کمک کند.

با استفاده از این تمرینات می‌توانید بدون نیاز به حضور در کلاس‌های مختلفی که در این زمینه برگزار می‌شوند و بدون متحمل شدن هزینه‌های زیاد و در منزل برای خودتان تمرین کنید، بنویسید تا به تسلط کامل برسید.

پس از فراگیری کامل، انتظار می‌رود بتوانید نامه‌ها و مکاتباتی را که با خط انگلیسی پیوسته نگاشته شده اند بخوانید و همچنین پاسخ نامه‌ها را با خطی تحریری زیبا ارسال نمایید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم پس از فراگیری سطح مبتدی، تمرینات مربوط به سطوح بالاتر را از لینک زیر دانلود نمایید تا به تسلط بیشتری در این خصوص دست یابید و با سرعت بیشتری بنویسید.

منبع: سایت www.ActivityVillage.co.uk

© از ۱۳۸۸، تمامی حقوق مادی و معنوی نزد سایت عصرعلم محفوظ می‌باشد.


دانلود Downloads-icon

سلام به همه دوستان عزیز و هنرمند. امیدوارم حالتون خوب باشه و شاد و خندون باشید. اگر شما هم به تازگی یادگیری خوشنویسی انگلیسی رو آغاز کردین ممکنه همیشه براتون این سوال پیش بیاد که “از بین این همه سبک متنوع در خوشنویسی انگلیسی کدومش رو باید برای شروع انتخاب کرد؟ “. میتونم بگم انتخاب سبک مناسب برای شروع خوشنویسی انگلیسی میتونه خیلی خیلی موثر باشه. اگه شما سبکی رو انتخاب کنید که براتون کاربرد آنچنانی نداشته باشه و یا این که سبکی رو انتخاب کنید که بهش علاقه ای ندارین ممکنه نتونید پیشرفت چندانی داشته باشین. در این پست قصد دارم بهترین سبک برای شروع خوشنویسی انگلیسی رو با توجه به هدف و موقعیت شما بهتون معرفی کنم.

قبل از این که در هر کلاس و دوره ای ثبت نام کنید باید تشخیص بدین چه سبکی به دردتون میخوره و برای شما مناسب تره. قبل از هر تصمیمی کافیه که این سوالات رو از خودتون بپرسین :

همون طور که اطلاع دارین انگلیسی و لاتین رو به سبک های بسیار متنوعی میشه خوشنویسی کرد و اگه شناخت خوبی از هر یک از این سبک ها نداشته باشیم نمیتونیم نقطه شروع خوبی رو برای خودمون انتخاب کنیم. اما در بین این همه سبک متنوع قصد دارم در مورد سبکی هایی صحبت کنم که برای شروع میتونن انتخاب مناسبی باشن.

بنده برای راحتی در انتخاب شما سعی کردم شما رو در دو گروه قرار بدم. به احتمال زیاد و بر حسب تجربه ای که بنده دارم شما در یکی از این دو دسته زیر قرار دارین:

چطور انگلیسی را خوش خط بنویسیم

بسیاری از هنرجویان و افرادی که در کلاس های خوشنویسی انگلیسی شرکت میکنن قصد دارن دست خط خودشون رو زیباتر کنند. ممکنه شما دستخط انگلیسی خوبی نداشته باشید و در عین حال داشتن یک دست خط خوب براتون خیلی ضروری باشه. این گروه به دنبال خلق آثار هنری نیستند و اصلا با دنیای هنر سر و کاری ندارن. تنها میخوان بهتر، خوانا تر و زیباتر بنویسن. کاربرد خوشنویسی برای این گروه خیلی بیشتر از هنر خوشنویسی براشون اهمیت داره و به احتمال زیاد بیشتر از گروه دوم با زبان انگلیسی سروکار دارن.

مطلب مرتبط : منابع یادگیری خوشنویسی انگلیسی

با توجه به ویژگی هایی که در پاراگراف قبل ذکر شد به راحتی میشه گفت:

سبک پیوسته نویسی انگلیسی بهترین سبک برای گروه اوله.

پیوسته نویسی (دستخط زنجیره ای) یک سبک بسیار مناسب برای شروع خوشنویسیه. اصولی که هنرجویان در پیوسته نویسی آموزش می بینند باعث میشه با دنیای خوشنویسی انگلیسی تا حد زیادی آشنا بشن و پس از تمرین و تکرار و تسلط به پیوسته نویسی این توانایی رو دارن که یک دستخط بسیار زیبا و خوانایی داشته باشن.

به طور خلاصه پیوسته نویسی انگلیسی برای این افراد بسیار مناسب است. صد البته علاقه مندان بسیار زیادی هستند که ممکنه در این دسته بندی قرار نداشته باشن اما باز هم پیوسته نویسی براشون بهترین انتخاب باشه. اما در هر صورت اگه

اگر شما هم با زبان انگلیسی زیاد سر و کار دارین خیلی خوبه که خط انگلیسی خیلی زیبایی هم داشته باشین. پیوسته نویسی این امکان رو برای شما فراهم میکنه که به راحتی و با کمترین زمان و هزینه به بهترین نتیجه برسین.

اگر بار ها و بار ها از بنده بپرسید باز هم با اطمینان میگم پیوسته نویسی (هندرایتینگ) بهترین و اساسی ترین سبک برای شروع خوشنویسی انگلیسیه. چرا که:

بنابراین با اطمینان خاطر می تونم بگم “اگر قصد شما از شرکت در کلاس های خوشنویسی بیشتر جنبه کاربردی داره تا هنری حتما توصیه می کنم پیوسته نویسی انگلیسی رو آموزش ببینید” .

ممکنه که شما به خوشنویس انگلیسی علاقه مند باشید و هر طور شده قصد دارید به در این زمینه پیشرفت کنید، به تسلط کامل برسید و حتی در آینده از این راه کسب درامد کنید. در این صورت شما در گروه دوم قرار دارید. برای شما هنر خوشنویسی صرفا برای بهبود دستخط نیست بلکه خیلی بیشتر از این ها براتون اهمیت داره.

سبک های هنری خوشنویسی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و برای گروه دوم بر خلاف گروه اول انتخاب های بسیار زیادی وجود داره. سبک های کاپرپلیت، گوتیک، ایتالیک، براش کالیگرافی، اسپنسریان و … تماما زیبا و قابل یادگیری هستند. اما بنده قصد دارم بهترین سبک رو برای شروع یادگیری خوشنویسی بهتون معرفی کنم.

بسیاری از سبک های خوشنویسی با این که زیبا به نظر میرسند اما ممکنه برای شروع مناسب شما نباشن. بهترین سبک برای شروع خوشنویسی انگلیسی باید یک سری ویژگی ها رو داشته باشه :

بنده سعی کردم ویژگی های یک سبک مناسب رو برای شروع به یادگیری خوشنویسی انگلیسی خدمتتون عرض کنم اما این رو همیشه در ذهن داشته باشید که شما می بایست سبکی رو انتخاب کنید که ازش لذت ببرید. چه فایده ای داره شما یک سبکی از خوشنویسی رو آموزش ببینید که تمام ویژگی های بالا رو داشته باشه اما ازش خوشتون نیاد؟

با توجه به ویژگی هایی که در پاراگراف بالا ذکر شد میشه گفت:

سبک کاپرپلیت بهترین و مناسب ترین سبک برای گروه دومه

این سبک تمام ویژگی های یک سبک مناسب برای شروع رو داره. اگر شما احساس می کنید در گروه دوم قرار دارید و خوشنویسی براتون جنبه هنری داره حتما بهتون پیشنهاد میکنم از کاپرپلیت شروع کنید. اما چرا کاپرپلیت؟

به طور خلاصه اگه شما:

و یا این که به هر دلیلی دوست دارین وارد دنیای خوشنویسی بشین و از هنر خودتون لذت ببرید.

بنده سعی میکنم به طور مفصل در مورد سبک کاپرپلیت در یک پست جداگونه صحبت کنم اما اگه به طور خلاصه بخوام خدمتتون عرض کنم باید بگم که سبک کاپرپلیت:

در مجموع کاپرپلیت در عین این که حروفش فرم بسیار زیبایی دارن می تونه بهترین سبک برای شروع به یادگیری خوشنویسی انگلیسی باشه.

کاپرپلیت هم برای هنرجویان مبتدی و هم برای هنرجویان و اساتید با تجربه فوق العاده است.

مطلب مرتبط : کلاس های حضوری خوشنویسی انگلیسی یا غیر حضوری؟

همون طور که خدمتتون عرض کردم نقطه شروع خیلی خیلی اهمیت داره و اگر سبک مناسب رو برای شروع به درستی انتخاب نکنید ممکنه پیشرفت خوبی در این زمینه نداشته باشید.

به نظر شما چرا در خوشنویسی فارسی طبق چارت آموزشی انجمن خوشنویسیان ایران در ابتدا هنرجویان می بایست از نستعلیق شروع به یادگیری کنند؟ همون طور که خط تحریر و نستعلیق دو سبک اساسی برای شروع یادگیری از سوی اساتید انجمن خوشنویسی ایران پیشنهاد می شوند دو سبک پیوسته نویسی و کاپرپلیت نیز در زمینه خوشنویسی انگلیسی به عنوان دو سبک پایه برای شروع می باشند.

بنده خودم از سبک کاپرپلیت وارد دنیای خوشنویسی انگلیسی شدم. این سبک واقعا فوق العاده زیباست. هر بار که شروع به تمرین خوشنویسی میکردم واقعا به خودم افتخار می کردم. از اون موقع به بعد دنیا رو متفاوت میدیدم و همیشه یک احساس خوبی نسبت به خودم و اطرافیانم داشتم. هر بار که احساس تنهایی می کردم یک قلم و یک کاغذ به راحتی این تنهایی را پر می کردن. یک کلام “کاپرپلیت فوق العاده است!”.

بنده سعی کردم در این پست شما رو در با توجه به موقعیت و هدفتون در دسته های مختلفی قرار بدم تا این که راحت تر و سریع تر بتونید بهترین سبک برای شروع خوشنویسی انگلیسی رو پیدا کنید. اما واقعا نه بنده و نه هر کس دیگه ای نمی تونه برای هنر حد و مرزی تعیین کنه و این خودش یکی از زیبایی های هنره.

به طور خلاصه اگه هدفتون از یادگیری خوشنویسی انگلیسی بیشتر جنیه روزمزگی داره، با زبان انگلیسی زیاد سر و کار دارین، زیاد به زبان انگلیسی می نویسید توصیه میکنم پیوسته نویسی انگلیسی رو برای شروع انتخاب کنید.

و اگه هدفتون از یادگیری خوشنویسی انگلیسی بیشتر جنبه هنری داره، با هنر زیاد سر و کار دارین و یا از این راه می خواین به کسب درامد برسین بهتون پیشنهاد میکنم کاپرپلیت رو برای شروع انتخاب کنید.

باز هم وظیفه بنده است که تاکید کنم بنده به هیچ وجه نمیتونم شما رو در حوزه هنر محدود کنم. شما تمام سبک های خوشنویسی رو می تونید بدون هیچ پیش نیازی آموزش ببینید. ممکنه در هم در گروه اول باشید و هم در گروه دوم و همچنین ممکنه در هیچ کدوم از این دو گروه قرار نداشته باشین. همه با یکدیگر تفاوت داریم. به خصوص در حوزه هنر تفاوت ها خیلی بیشتر به چشم میان.

خبر خوب برای شما اینه که اگه به هر دلیل به خوشنویسی انگلیسی علاقه دارید (حتی به اندازه یک سر سوزن!) و نمیدونید از کجا شروع کنید به بنده این افتخار رو بدین که راهنماییتون کنم. کافیه که شماره تماستون رو وارد کنید تا در سریع ترین زمان با شما تماس بگیریم.

اسماعیل بیگدلی

سما ۸ بهمن ۱۳۹۸ در ۰۱:۰۲

چطور انگلیسی را خوش خط بنویسیم

ممنون از توضیحات خوب و کاربردیتون

اسماعیل بیگدلی ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۰:۳۴

خواهش میکنم

سید کیوان یوسفی ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۸:۵۶

می‌خوام خط کاپرلیت رو به صورت حرفه ای یاد بگیرم ۰۹۱۲۰۴۲۷۱۸۵

اسماعیل بیگدلی ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۷:۳۷

سلام متاسفانه دوره کاپرپلیت هنوز شروع نشده. اما دوره هندرایتینگ رو شروع کردیم.

خانم غلامی ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ در ۱۲:۵۲

سلام ممنون از راهنماییتون می خوام پیوسته نویسی رو یاد بگیریم تا خط خوانا و زیبا داشته باشم ۰۹۱۰۱۰۰۰۴۲۲

اسماعیل بیگدلی ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ در ۱۷:۱۹

سلام بسیار عالی. لطفا با شماره ۰۹۲۲۷۰۷۸۶۰۸ تماس بگیرید. ممنونم

یوسف عبدلی ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ در ۱۸:۲۷

باسلام خدمت استاد گرامی

اسماعیل بیگدلی ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ در ۱۹:۳۸

سلام به شما بزرگوار

مجيد ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ در ۰۲:۵۹

سلام برای آموزش خط کاپریلیت چه اقدامی باید انجام بدم و اینکه آیا دوره ی غیر حضوری هم وجود داره ، چه وسابلی باید تهیه بشه ، ممنون

اسماعیل بیگدلی ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ در ۱۳:۲۶

سلام انشاالله به زودی دوره کاپرپلیت هم برگزار میشه. در حال حاضر داریم دوره هندرایتینگ رو تکمیل میکنیم. کافیه که پیج اینستاگرام رو دنبال کنید.

آتنا.ف ۲۷ مهر ۱۳۹۹ در ۱۴:۱۸

سلام برای یادگیری پیوسته نویسی هزینه اش چقده؟

یعوب عسل کان ۲۷ مهر ۱۳۹۹ در ۱۹:۵۳

سلام شما بهتره در دوره حرفه ای یا جامع هندرایتینگ شرکت کنید. تمام توضیحات در سایت موجوده

یعوب عسل کان ۲۸ مهر ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۸

سلام لطفا به بخش دوره هندرایتینگ مراجعه کنید ممنونم

الی ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ در ۲۰:۱۷

سلام میخوام پیوسته انگلیسی رو یاد بگیرم ۰۹۰۲۵۱۰۱۵۹۱

اسماعیل بیگدلی ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ در ۲۳:۲۵

سلام بسیار عالی دوره غیرحضوری هندرایتینگ رو شرکت کنید. توی سایت توضیحات کاملی در رابطه با دوره هندرایتینگ داده شده. اگر به مشاوره نیاز دارید لطفا به ۰۹۲۲۷۰۷۸۶۰۸ تماس بگیرید. متشکرم

روح نواز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۰

از توضیحاتتون ممنونم. جزو هر دو گروهم اما الان گروه اولم. ۰۹۱۹۵۷۹۸۹۶۳

اسماعیل بیگدلی ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۱۴:۰۷

بسیار عالی. شما میتونید از هندرایتینگ شروع کنید و بعدش کاپرپلیت رو بگذرونید

Mahsa ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۰۳:۰۷

درود بر شما هدفم یادگیری خط کاپرپلیت ۰۹۱۰۸۴۸۰۴۱۱

اسماعیل بیگدلی ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۱۳:۳۶

سلام انشاالله به زودی جزوه و دوره آموزش کاپرپلیت آماده میشه

سامان ۳۱ تیر ۱۳۹۹ در ۰۸:۵۰

سلام من ۱۲ سالمه نمی دونم چه دست خطی برای من خوبه بین لاتین و پیوسته نویسی منو راهنمایی کنید ممنون میشم.

اسماعیل بیگدلی ۳۱ تیر ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۱

سلام. بهتره در ابتدا هندرایتینگ (پیوسته نویسی) رو آموزش ببینید و با وجه به سنتون زمان زیادی برای یادگیری دارین. بهتره آموزش اصولی رو شروع کنید. در دوره هندرایتینگ شرکت کنید و تمام ابزار هندرایتینگ رو خریداری کنید. در خدمتتون هستم

یزدانی ۲ شهریور ۱۳۹۹ در ۲۲:۳۲

سلام می‌خوام پیوسته نویسی و کاپرپلیت یاد بگیرم…آیا شما آموزش هم میدید؟هزینه اش چقدر میشه.m.yazdanii4030@gmail.com

اسماعیل بیگدلی ۴ شهریور ۱۳۹۹ در ۰۹:۵۳

سلام دوره پیوسته نویسی داریم فعلا. کاپرپلیت به زودی انشاالله

فاطمه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ در ۱۵:۵۷

سلام من یک کتاب خوشنویسی گرفتم که به شیوه ویواچی با خودکار رو آموزش میده. ازبین دو دسته ای که شما گفتید من توی دسته اول قرار میگیرم. شیوه ویواچی برای من مناسبه یا نه؟؟

اسماعیل بیگدلی ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ در ۰۲:۳۸

سلام نام کتاب رو به انگلیسی ارسال کنید

M.M ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ در ۰۰:۴۴

سلام میخواستم بدونم اسم خط تحریری که توی فیلم هابیت ازش استفاده شده(خیلی مثال دیگه ای یادم نیست)اسمش چیه؟و آیا یادگیری اینترانتی فایده ای داره؟

اسماعیل بیگدلی ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ در ۰۹:۰۱

سلام خسته نباشید راستش دقیق نمیدونم چه خطی منظورتونه اگه میتونید عکسش رو برام واتساپ کنید

عباس ۱۰ آبان ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۷

سلام دستخط انگلیسی رو خیلی علاقه دارم

اسماعیل بیگدلی ۱۰ آبان ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۷

سلام بسیار عالی ما در خدمت شما هستیم

nme14 ۲۰ آذر ۱۳۹۹ در ۲۱:۰۹

سلام و خسته نباشید مقاله خوبیه ,, فقط یک سوال : آیا خط پیوسته برای کسی که کار نکرده باشه خوانا هست چون من به شخصه نمیتونم بخونم و فقط بعضی از کلمات رو متوجه میشم ,, این باعث میشه کسانی که باهاش کار نکردن متوجه نشن

اسماعیل بیگدلی ۲۱ آذر ۱۳۹۹ در ۱۶:۱۲

خواهش میکنم. بله رسم الخط پیوسته نویسی کرسیو کاملا شناخته شده برای اکثر افرادی است که به نوعی یا خط انگلیسی آشنایی دارند. البته این طبیعی است که خط هندرایتینگ کرسیو به دلیل متصل بودن حروفش کمی ناخواناتر میشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای شروع یادگیری خوشنویسی انگلیسی یکی از اولین سوالاتی که برای علاقه مندان به وجود میاد اینه که “از کجا باید شروع کنم؟” یا این که “بهترین منابع برای یادگیری خوشنویسی چیه؟”.

هر چیزی که باید در رابطه با دریافت مدرک بین المللی از انجمن CLAS انگلستان بدانید.

۶ روش را به شما معرفی میکنم که با استفاده از آن ها از شر پخش شدن مرکب خلاص شوید.

آموزش استفاده از آبرنگ های متالیک فاینتک

کانون خوشنویسی انگلیسی یک مرکز تخصصی در حوزه آموزش و فروش ابزار خوشنویسی انگلیسی است. هدف ما انتقال و ترویج فرهنگ اصیل ایرانی از طریق هنر خوشنویسی غربی است که در این حوزه وظیفه ما این است که بهترین آموزش ها و  باکیفیت ترین ابزار را در اختیار شما قرار دهیم.

09227078608

ادامه خرید

نام کاربری یا آدرس ایمیل *

گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

ورود

یک رمز به نشانی ایمیل شما فرستاده خواهد شد.

آدرس ایمیل *

گذرواژه *

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our سیاست حفظ حریم خصوصی.

عضویت

در این ویدئو می توانید با اموزش خط پیوسته انگلیسی بصورت کوتاه اشنا شوید..

در این ویدئو می توانید با اموزش خط پیوسته انگلیسی بصورت کوتاه اشنا شوید..

چطور انگلیسی را خوش خط بنویسیم
چطور انگلیسی را خوش خط بنویسیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *