مشاوره تلفنی غدد

 
helpkade
مشاوره تلفنی غدد
مشاوره تلفنی غدد

همین حالا از بهترین پزشکان غدد و دیابت مشاوره بگیرید!

بیش از 9 پزشک غدد و دیابت آماده پاسخگویی و خدمت رسانی سریع به شما هستند

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنید

مشاوره تلفنی غدد

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در زمینه های بیماریهای داخلی غدد و متابولیسم – کنترل تشخیص و درمان بیماریهای داخلی، غدد و متابولیسم، تیرویید و دیابت، بیماریهای هورمونی، غدد جنسی، رشد و تغذیه، چاقی و لاغری، جربی خون، فشار خون، کبد چرب دارید، میتونید از متخصصین این حوزه بپرسید.

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

اگر نیازمند مشاوره پزشکی با بهترین ها در زمینه های تشخیص و درمان بیماریهای داخلی، غدد و متابولیسم، کم کاری و پرکاری تیرویید و دیابت، توده و ندول های تیروئید بیماریهای هورمونی، غدد جنسی، رشد و تغذیه، چاقی و لاغری، پوکی استخوان ، چربی خون،پاراتیرویید ،فوق کلیه و سایر مشکلات مربوطه هستید، میتوانید از متخصصین این حوزه،، جهت انجام مشاوره پزشکیِ آنلاین وقت بگیرید.

در موارد اورژانس و بحرانی فقط با 115 و یا شماره اورژانس محل زندگی خود تماس بگیرید . سلامت بدون مرز جایگزین اورژانس نیست

در صورتی بروز هر گونه مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند.

اینستاگرام : @sbm24_

آپارات : @Sbm24

مشاوره تلفنی غدد

شماره پشتیبانی :
02126309574

02171053116

ایمیل : [email protected]

کاربر گرامی، استفاده از اعتبار، صرفاً برای مشاوره ویدئویی، تلفنی و مشاوره متنی قابل استفاده است
و برای ویزیت های حضوری قابل استفاده نیست.

مشاوره متنی
شروع قیمت از 10،000 تومان


مشاوره ویدئویی
شروع قیمت از 19،500 تومان

مشاوره تلفنی غدد


نوبت حضوری
رزرو آنلاین و قطعی نوبت حضوری

نوع مشاوره


مجوزهای قانونی


برخی از افتخارات


مجوزهای قانونی


برخی از افتخارات

دسته بندی: پاسخ به سوالات » پرسش و پاسخ آنلاین به مشکلات غدد هورمونی

پرسش و پاسخ آنلاین به مشکلات غدد هورمونی:

 

 

 

مشاوره تلفنی غدد

 

 

 

 

 

 

 

بیماران عزیزم در این بخش می توانید

 

 

سوالات خود را بپرسید در اسرع وقت پاسخ گوی شما خواهیم 

 

 

بود، لطفا” روی ادامه مطلب کلیک کنید—->

 

 

 

ابر تگ‌ها: پرسش و پاسخ آنلاین به مشکلات غدد هورمونی, بهترین فوق تخصص غدد در تهران, بهترین فوق تخصص غدد تهران, بهترین متخصص غدد در تهران, بهترین متخصص غدد تهران, فوق تخصص غدد تیروئید, بهترین فوق تخصص غدد تیروئید در تهران, متخصص غدد در تهران, متخصص غدد

قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

کاربر گرامی، جهت ثبت سوال جدید و دریافت پاسخ از پزشک، بر روی گزینه ثبت سوال جدید که در پایین قرار دارد کلیک فرمایید.

در صورتیکه قادر نیستید پاسخ سوال خود را در این صفحه پیدا نمایید، به کمک کد رای گیری که در زمان ثبت سوال جدید که در اختیار شما قرار داده شد، پاسخ سوال خود را پیگیری نمایید.

آدرس: تهران – سعادت آباد – خیابان یازدهم شرقی – پلاک 3 – واحد 201

تلفن: 42247-021
سامانه پیامکی 1: 10004024
سامانه پیامکی 2: 300031403
ایمیل: info[at]nobaan[dot]com

سلامت جویان عزیز، ما در تلاشیم تا در هر زمان پاسخگوی شما باشیم. برای رسیدن به این مهم پیشنهاد می کنیم حتی المقدور مشکلات خود را از طریق پنل کاربری و بخش پشتیبانی ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخ شما را ارسال کنند. در صورت عدم دسترسی به اینترنت می توانید از طریق سامانه پیامکی به شماره 10004024 مشکل خود را ارسال کنید.

سوال:وقتی میخواهم به قسمت نوبتدهی بروم یک صفحه سفید خالی مشاهده میکنم باید چکار کنم؟پاسخ: این اتفاق زمانی رخ میدهد که مرورگر شما اطلاعات قبلی خود را کش کرده باشد برای حل این مورد تنها کافیست این مراحل را دنبال کنید.وارد سایت نوبان شوید، به پایین صفحه بروید تا در بخش دسترسی های سریع لینکی بنام «بروزرسانی وب اپلیکیشن نوبت دهی» پیدا کنید روی آن کلیک کنید تا صفحه لود شود بعد از تمام شدن لود صفحه روی دکمه «رزرو نوبت آنلاین» داخل سایت کلیک کنید. این آموزش را میتوانید در لینک راهنمای تصویری بروزرسانی وب اپلیکیشن مشاهده کنید.

سوال: چطوری نوبتم را لغو کنم؟پاسخ: دو روش برای لغو نوبت وجود دارد روش تلفنی: با تلفن 02142247 داخلی 3 تماس گرفته و کدرهگیری نوبت خود را به تلفن گویا اعلام میکنیم تا نوبت ما لغو گردد.و روش دیگر از طریق پنل کاربری نوبان است که باید وارد آدرس زیر شویم و کدملی و رمز عبور خود را وارد کرده و روی دکمه «ورود» کلیک کنیم سپس در بخش «نوبتهای من» میتوانید نوبت خود را مشاهده کنید و روی گزینه «لغو» کلیک کنید. ورود به پنل کاربری نوبان

سوال:نوبت گرفتم با خطا مواجه شد با اینکه از حسابم پول کسر شده و برنگشته است باید چکار کنم؟پاسخ: زمانی که نوبت شما تایید شده باشد باید پیامکی حاوی کدرهگیری برای شما ارسال شده باشد اگر پیامکی دریافت نکردید و در پرداخت با خطا مواجه شدید دوباره نوبت بگیرید و مطمئن باشید که بانک تراکنش را به حساب شما برگشت خواهد داد اگر تا یک ساعت مبلغ به حسابتان برنگشت با پشتیبانی 02142247 داخلی 7 تماس بگیرید و اطلاع دهید.

مشاوره تلفنی غدد

سوال:آیا امکان اصلاح شماره همراه یا کد ملی توسط کاربران در سیستم وجود…

یا نام متخصص را جستجو کنید

تخصص داخلی یک رشته بالینی است که به پیشگیری، ارزیابی، تشخیص و درمان و پیگیری بیماری های داخلی بزرگسالان می‌پردازد و شاید از این نظر جامع ترین تخصص پزشکی را بتوان داخلی دانست.

به عبارتی اگر شما علامتی از یک بیماری، مثل تب و یا سرفه دارید، در مرحله اول ویزیت یک متخصص داخلی برای شما بسیار کارامد است. ایشان با توجه به مجموعه علائم شما، نشانه ها و یافته های آزمایشگاهی و پاراکلینیکی شما را درمان و یا در صورت لزوم به پزشک حوزه مربوطه ارجاع می‌دهد.

همان طور که اشاره شد علم داخلی محدوده ای گسترده دارد و علت این گستردگی، ارگان هایی از بدن است که در این فیلد قرار می گیرند. به عبارتی هر آنچه به  قلب، ریه، ارگان های دخیل در سیستم گوارش، کبد، کلیه ها، غدد و هورمون ها، خون و ناراحتی های مفاصل و استخوان ها مربوط است در مرحله اول به ویزیت یک پزشک متخصص داخلی نیاز دارد.

با توجه به طیف گسترده بیماری هایی که در این زمینه وجود دارد، تخصص داخلی خود در مرحله فوق تخصصی زیرمجموعه های متنوعی دارد که به طور اختصاصی تر به ارگان مرتبط به خود می‌پردازد.

مشاوره تلفنی غدد

این زیرشاخه های فوق تخصصی شامل:

به عبارتی یک پزشک عمومی بعد از قبولی در رشته داخلی و 4 سال تحصیل در این رشته، مجدداً در امتحان فوق تخصصی شرکت کرده و در صورت قبولی در یکی از رشته های فوق تخصصی تحصیل می‌کند.

مطلبی که در اینجا اهمیت دارد این است که صرف داشتن یک علامت، مثلاً تنفسی، مانند سرفه، به فوق تخصص ریه مراجعه نکنید و پله های درمانی را به درستی طی کنید تا هم پزشک را از تشخیص های جامع دور نکنید و هم مجبور پرداخت هزینه های زیاد نشوید.

برای مثال سرفه شما می‌تواند یک علامت گوارشی باشد نه تنفسی و توسط پزشک عمومی و یا داخلی درمان شود و شما با مراجعه اشتباه به فوق تخصص ریه، هم از تشخیص صحیح دور شده اید و هم هزینه بیشتری متحمل شده اید.

پس به سیستم درمانی و پزشک خود اعتماد کنید و مراجعه به فوق تخصص ها را به ارجاع آنها بسپارید.

فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)، از زیر مجموعه های تخصص داخلی ست.

این رشته زیر مجموعه وسیعی است که به بررسی میزان عملکرد هورمون ها و اختلالات آنها می‌پردازد. بیماری های مربوط به هورمون های تیروئید، بیماری های قند خون (دیابت نوع 1 و 2)، مشکلات سوءتغذیه، انواع چاقی، افزایش میزان هومون های مردانه (اندروژن) در خانم ها، اختلالات هورمونال قاعدگی و … در حوزه این تخصص قرار دارند.

تشخیص بیماری های مرتبط با هورمون گاهی نیازمند زمان زیاد و بررسی دقیق می‌باشد، لذا همکاری بیمار و پزشک در این رشته اهمیت بالایی دارد.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

مشاوره تلفنی غدد
مشاوره تلفنی غدد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *