چگونه عشق خود را صدا کنیم

 
helpkade
چگونه عشق خود را صدا کنیم
چگونه عشق خود را صدا کنیم

نحوه صدا کردن همسر یا عشق زندگیتان می‌تواند در میزان ترشح هورمون‌های آرام بخش یا اضطراب زا مؤثر باشد و لذا ارتباط مستقیمی با سلامت روحی و جسمی و حتی طول عمر همسران دارد.هر کلمه و هر حرفی از سوی کسی میتواند بیانگر چیز های زیادی باشد و پیام های مختلفی برای شخصی که مورد خطاب قرار میگیرد داشته باشد.

بخصوص زمانی که دو طرفی که مورد خطاب قرار میکیرند با ازدواج با یکدیگر به برقراری روابط دیگری نیز پرداخته باشند.پس استفاده از واژه های عاشقانه را در سر لوحه کار خود قرار دهید زیرا تاثیری که نحوه صدا زدن میتواند در فرد ایجاد کند تاثیری مثبت و بی نظیر است.این نام به مرور زمان در ذهن و احساس فرد ثبت میشود و سبب میشود تا به شما وابستگی ذهنی داشته باشد.

برخی از اسمهایی که کاربران عزیز برای صدا زدن عشقشان استفاده می کنند :

آرزو : شوهل جونی ؟ عجقم ؟ اقایی ؟ نفسم ؟ همه چیزم؟ اسمش جونم , اینا بین خودمون:/عشقم سیوه تو گوشی بایه عالمه قلب فراوون:/توجمع خانوادگی صمیمی تر عزیزم , اماتومحل کارمون یاتواجتماع پیشوند آقا ( بعد اسمش:/)

اعظم : من شوهرم رو به اسم ” حبهء انگور ” در موبایلم ذخیره کردمچگونه عشق خود را صدا کنیم

آزی : سلام دوستان عزیز من اسم عشقمو هم نفس سیو کردم و اون یکی خطشو جان من ممنون از همتون

من : سلام من اسم همسرمو پسر عمو سیو کردم همسرمم دختر عمو سیو کرده

راحله : سلام به همه من همسرم رو طلا صدا می کنم.

آریا : سلام اسم هایی مانند خانومی وبعضی از وقت ها خاتونی هم بهش می گویم .اما درخلوت عزیزم یا فضولم هم می گویم.

بهنوش : من آقامون دو تا اسم مستعار اصلی داره آقایی ، سلطانم اونم میگه خانومم ، بانو .

مهناز : خب توی جمع باشیم یه آقا اول اسمش میارم ولی اگه خودمون دو تا باشیم صداش میزنم عشقم، سرورم، تاج سرم!!

ستاره : من به شوهرم میگم “مهربون”

زهرا : نفس، تنفس، خانومی، خانوم گلم، همه وجودم، همه کس من، تاج سرم، خانوم آقاش، گوگولی مگولی من، خوش ذوق من، عمرم، زندگیم، نازگلم، جاندل من، عزیزم، عشق، خل و چل من.

کیارش : من “نازنازی” صداش می کنم… نیاز به چنتا اسم نیست، همون یه دونه کافیه!

مژگان : همسرم به من یا میگه قزی خانوم یا جوجه رنگی منم تو جمع محمد جان یا همسری صداش میکنم.

بیشتر بخوانید:: ۱۲۰ اسم عاشقانه انگلیسی برای صدا زدن همسر

مهتاب : از این اسمای سوسولی خوشم نمیاد دوست دارم بگه : ضعیفه ، عیال ، بانو ، خانمم ، عزیز دلم.

فاطمه : من میگم= جیگلم. عشقم. زندگیم. همه کس. آقامون. عمرم. وجودم اون میگه=نفسم. عشقم. خانمم. فنچم:-” زندگی. قشنگم. عزیزم

آرش : من خانمم رو نازنین ، نازبانو ، مهربانو ، گل‌بانو ، عسل‌بانو ؛ قشنگبانو ، گرمی زندگیم، همدمم و …. صدا میزنم

نازنین ازشیراز : من نامزدمو عزیزم وعشقم صداش میزنم واون باجانم وجونم عشقم جواب میده ولی نامزدم منو گلم وزندگیم صدامیزنه

نفس : من میگم : نفسم مهربونم عزیزدلم عشقم اقایی

شوهرم میگه : نفسی زندگیم بهترینم خانومی

رضا : من خانومو “جوجو ی من” صدا میکنم اونم منو “پیشی جونم” صدا میکنه ندا , من تو گوشیم اقامون و فرشته سبیلو سیو کردم , اونم ماه بانوسیو کرده ولی گوگولی صدام میکنه

طاهره : اسم اقامون توگوشیم جانان هسش واسم منم خاتون ونفس هسش

پریسا : من به نامزدم میگم . عشقم . نفسم گوگولی مگولی .انگوری انگوری .جگرجگرم . شرینوشرینوم . نامردو . عروسکم . نازنازیم . لوس لوسکم . نانازم . فسقلیه من . ملوسکم . فضولو.

لیلا : من چندتاروش بلدم شماهم استفاده کنید میتونید از روش های زیر استفاده کنی یا یه ایده خلاقانه تر خودت به کار ببری:

۱٫ اگه خودت براش اسمس نداری میتونی ازش بپرسی چی دوس داره صداش کنی.

۲٫ تو خاطرات گذشتتون شخصیت هایی که دوست داره کارتونی فیلم یا … یه کم بگرد حتما یه اسمی هست که خیلی دوسش داره. یا ببین دوستاش چی صداش میکنن و آیا اون اسم ها رو دوست داره یا نه؟ من خودم خیلی اسم مستعار دارم و همه رو دوست دارم ۳٫ میتونی از اسمش کمک بگیری معانی اسمش رو پیدا کن اگه به فارسی قشنگ بود به کار بگیر یا میتونی ببینی تو زبان های دیگه معنیش چی میشه. اگه لفظش قشنگ بود استفاده کن. مثلا معنی کلمه سارا به انگلیسی میشه شاهزاده خانوم یا همون پرنسس.

۴٫ سعی کن اسمت تکراری نباشه این کارتو جذاب ترش میکنه. مثلا من خودم دوست ندارم کسی بهم بگه خانومی! بس که آقایون این لفظو بکار میگیرن. یه کار جدید کن. حتما میتونی. نفسم و عشقمو .. همه رو میتونی بهش بگی ولی اگه خیلی دوسش داری از این روش ها استفده کن اونجوری عشقتون چند برابر میشه.

من به آقامون اینارو میگم:

مریم من بهش میگم : زندگیم_همه وجودم_اغاجونی_آغایی_گل گلیم_لپوی من | اونم میگه تپلم_خوشگلم_زندگی_نفسم_عجیججججم

اقام بیشتر منو با اسامی : خانومم ، بلورم ، سفیدبرفی من ، چشم عسلی ، جیگر طلا ،خوشکل بلا ، خوش استایل من ، پرنسس من ، گوگولیه من ، بانوی من و دخی صدام میزنه منم نفسم ، اقایی ، زندگیم ، عمرم ، دارو ندارم ، سرور من ، شاهزادم صداش میکنم ،

احمد : فرشته ی مهربون، بانو، سفیدبرفی، خاتون، عروسم، عروسکم، محبوبم

صورتی میگه : من اسم همسرمو تو گوشیم اینجوری سیو کردم * آی LOVE تو *

محبوبه : من شوهرم رو قند عسل و بیشتر اوقات مخفف اون یعنی قندی صدا می کنم اونم به من میگه بزی !

اشکان : بستگی به خصوصیات طرف داره ولی درکل:

اگر تو مهمونی باشه:

اگه تو خلوت و برای ناز کشیدن باشه:

اگه تو قهر و اینا باشه:

اگه جای کلاس گذاشتن باشه:

چگونه عشق خود را صدا کنیم

اگه شب جمعه باشه !!

اگه ازش دل خور باشی:

اگه برای نشون دادن قدرت باشه

توضیحات تکمیلی

سه محیط عمده برای صدا کردن همسرتان وجود دارد:

۱ – محیط عمومی

باید همسران توافق کنند که در اماکن عمومی، محیط کار و مهمانی‌ها چگونه همدیگر را صدا بزنند. مثلاً ممکن است توافق کنند که در مغازه و خیابان و … همدیگر را آقا یا خانم صدا کنند یا در محل کار به نام خانوادگی و در مهمانی‌های بسته به این که بستگان نزدیک حضور دارند یا خیر، از کلماتی مانند علی جان یا مهسا خانم استفاده کنند.

حساسیت‌های همسر باید در این خصوص جدی گرفته شود. بر اساس فرهنگ عمومی امروز ایران، اکثر مردان دوست ندارند همسرشان وارد محل کارش شود و در جمع همکارانش به او بگوید: سلام جوجوی من! از همسرتان بپرسید دوست دارد در موقعیت‌های عمومی با چه نام یا عنوانی مورد خطاب شما قرار بگیرد و همان را عمل کنید.

۲ – محیط خانواده

در محیط خانواده، که اکثر همسران بیشتر وقت مشترک شان را در آن می‌گذرانند، می‌توانید فضای رمانتیک تری را برای صدا کردن همدیگر داشته باشید.

نکته: نزد فرزندان تان نیز همدیگر را با القاب و عناوین عاشقانه – و غیر جنسی – صدا کنید تا هم حس اطمینان به فرزندان تان منتقل شود و هم آن‌ها نیز نحوه رفتار با همسر را بیاموزند.

۳ – محیط خصوصی همسرانه

وقتی همسران در اتاق خواب شان هستند و مهیای روابط زناشویی، می‌توانند برای خطاب کردن همدیگر از کلمات جنسی به طور آزادانه استفاده کنند تا لذتی جنسی شان بیشتر شود. همسران در این باره باید به ۲ نکته توجه کنند: – از کلمات یکدیگر نرنجند و دچار سوء تفاهم نشوند. اگر از کلمه‌ای هم خوششان نیامد، بعداً به همسرشان بگویند فلان کلمه را نگو. – آنچه در آن حالت می‌گویند را در همان اتاق خواب جا بگذارند.

چهار نکته مکمل

اوایل ازدواج و یا دوران نامزدی به دلیل داشتن احساسات عمیق ِ همسران نسبت به هم نام همسر با اسامی دلنشین و عاشقانه ذخیره می شود. اما چقدر این نام در گوشی همسر به همین شکل باقی می ماند؟ آیا مثلا ۱۰ سال پس از ازدواج هم نام همسر در گوشی طرف مقابل نامی عاشقانه و عاطفی است؟

جایی می خواندم خانمها زمان آشنایی نام مرد مورد علاقه شان را با نام”مرد رویاها” ذخیره می کنند، زمان نامزدی”عشقم” زمان ازدواج”هم نفسم”۱ ماه پس از ازدواج “جان دلم” ۲ ماه پس از آن”سایه سرم” ۱ سال پس از ازدواج”آقابالاسر”۳ سال پس از ازدواج” غول” و ۵ سال پس از آن از کلماتی چون “بی چشم و رو” یا از این نوع اسامی استفاده می کنند.

و البته در خصوص آقایان هم نوشته بود :وقتی تازه ازدواج کرده اند “عشق من و زندگی من ” ۱ سال پس از ازدواج “همسر من ” ۵ سال پس از ازدواج “منزل” ۱۰ سال پس از آن”هیتلر” و یک عمر پس از دعواهای جانانه می نویسند”شماره اشتباهی”.

======چنانکه خانمی که ۱۷ سال از ازدواج اش می گذرد در همین خصوص به ما می گوید: همسرم نام مرا با اسم و فامیلم در گوشی اش ذخیره کرده چون می خواهد اگر زنگ زدم و دوست دخترهایش اسم مرا روی گوشی دیدند متوجه نشوند که همسرش به او زنگ زده!

وی اظهار می دارد: توجیه خودش این است که گوشی اش دست همه می افتد و او نمی خواهد کسی متوجه شود چه کسی با او تماس می گیرد!به گفته او خانمها در این زمینه وفادار ترند و از این که کسی بفهمد شوهرشان با آنها تماس گرفته واهمه ای ندارند.

======در مقابل “بنیامین” که حدود ۲ سال است در دوران عقد به سر می برد می گوید: نام همسرم را با اسم” لیلی عشقه” ذخیره کرده ام چون نشان دهنده میزان عشق و علاقه من به همسرم هست.او می گوید: این که چند سال آینده هم با همین اسم در گوشی ذخیره داشته باشم یا نه بستگی دارد به این که چقدر عشق ما دوام بیاورد.

بنیامین یادآور می شود که همسرش هم نام او را با اسم “مای لاو بنی” در گوشی اش ذخیره کرده است.یکی دیگر از آقایان که نمی خواهد نامش عنوان شود می گوید نام همسرش را در گوشی اش با اسم”عشق من نازنینم” ذخیره کرده است.

وی معتقد است این اسم در بر گیرنده تمام ویژگیهای همسرش است و بیانگر میزان علاقه او به خانم خانه.اما خانم”ب” اظهار می دارد: همسرم شماره مرا بدون اسم در گوشی اش ذخیره کرده چون یک بار که گوشی اش گم شده هر چه فکر کرده یادش نیامده شماره من چند بوده بنابراین گوشی جدید که خریده فقط شماره را ذخیره کرده تا بدین ترتیب شماره تلفنم را حفظ کند.

ستاره هم می گوید: شوهرم نام مرا با اسم”خانمی” در گوشی اش سیو کرده است . او ادامه می دهد: شوهرم با همین نام مرا در خانه صدا می کند و دلش می خواهد اگر کنار دوستانش بود و به او تلفن زدم کسی نام مرا یاد نگیرد. ولی آقای “کریمان” معتقد است مردی که نام همسرش را به اسمی غیر از نام خودش در گوشی اش ذخیره می کند به همسرش به چشم یک جسم نگاه می کند و برای او شخصیت قایل نشده. وی اعتقاد دارد مثلا کسی که نام همسرش را با اسم “منزل” ذخیره می کند شخصیت اجتماعی همسرش را پایین آورده و از آن دسته مردهایی است که نمی خواهد زنش در زندگی حرفی برای گفتن داشته باشد .

نظر کارشناسانه : دکتر علی رضا محسنی تبریزی روانشناس و جامعه شناس و استاد دانشگاه تهران در همین خصوص می گوید : هر چند که این موضوع نیازمند تحقیق و تفحص دقیق و جامعه آماری است اما به طور کلی می توان حدس زد که مردها از زنها محتاط تر هستند و به دلیل ارتباطات اجتماعی گسترده تر احتمالا چیزهای بیشتری برای پنهان کردن دارند .وی می گوید: افراد با توجه به نقشی که در جامعه ایفا می کنند ، پنهان کار می شوند اما با این همه نباید همه را با یک چوب راند چرا که ما در مقابل افراد ولنگار افراد صدیق هم داریم و این که کسی چگونه نام همسرش را در گوشی اش ذخیره می کند بستگی به تیپ شخصیتی فرد و میزان رضایت زوجین از زندگی زناشویی دارد.

دکتر قرایی مقدم جامعه شناس و آسیب شناس اجتماعی هم در همین خصوص می گوید: از آنجایی که اوایل زندگی روابط عاشقانه است طبیعی است که نام همسران در گوشیها با اسامی عاطفی ذخیره شود زیرا در دوران نامزدی و اوایل زندگی هر دو نفر رویایی فکر می کنند.اما وقتی مدتی از زندگی زناشویی می گذرد تازه متوجه می شوند همه چیز هم رویایی نیست.به گفته وی این که روابط عاشقانه و عاطفی باقی بماند یا نه بستگی دارد به این که چقدر در طول زندگی به هم اعتماد داشته باشند و چقدر پیوندهای معنوی آنها پر رنگ باشد.

وی اعتقاد دارد در حال حاضر نسبت به گذشته معنویات و هنجارها و ارزشهای اخلاقی ، دینی و سنتی کم رنگ شده و در نتیجه اعتمادها رنگ باخته. این در حالی است که در گذشته زن و شوهر بیشتر زمان روز را در کنار هم می گذراندند و در کنار هم به کار دامداری یا کشاورزی می پرداختند و از حال هم با خبر بودند اما حالا وقتی مرد صبح زود از خانه خارج می شود و آخر شب به خانه بر می گردد دیگر آنقدر خسته است که توانایی برقراری رابطه عاطفی با همسرش را ندارد. همین دور شدنها پیوندهای معنوی درون خانواده را ضعیف کرده است.

اصفهان.یا ایسفهان؟؟اگر کلمه ایی عربی نیست.ولی با حروف مخصوص…

سلام من خواب دیدم یکی از آشناهامون کلا ریش و سبیلشو اصلاح کر…

پنجعلی.یا پنجه لی؟؟؟لو.و.لی.علامت نسبیت در زبان تورکی است.مث…

باران دوز(باران+دوز)باران.وهر کلمه ایی ران داشته باشد.تورکی…

آبسالان(آب+سالان)آب یک کلمه ی تورکی است.به معنای آبادانیق.وآ…

آبسالان(آب+سالان)آب یک کلمه ی تورکی است.به معنای آبادانیق.وآ…

آبسالان(آب+سالان)آب یک کلمه ی تورکی است.به معنای آبادانیق.وآ…

آبسالان(آب+سالان)آب یک کلمه ی تورکی است.به معنای آبادانیق.وآ…

عنکبوت یا انکه بوت(حیوانی که دارای رانهای بزرگی است)..عقاب ی…

بهترین سریالی بود که در تمام مدت عمرم دیده بودم عالی نامبروا…


 

هر کلمه و هر حرفی از سوی کسی میتواند بیانگر چیز های زیادی باشد و پیام های مختلفی برای شخصی که مورد خطاب قرار میگیرد داشته باشد , بخصوص زمانی که دو طرفی که مورد خطاب قرار میکیرند با ازدواج با یکدیگر به برقراری روابط دیگری نیز پرداخته بشند پس استفاده از واژه های عاشقانه را در سر لوحه کار خود قرار دهید زیرا تاثیری که نحوه صدا زدن میتواند در فرد ایجاد کند تاثیری مثبت و بی نظیر است که به مرور زمان در ذهن و احساس فرد ثبت میشود و سبب میشود تا به شما وابستگی ذهنی داشته باشد , در ادامه به بررسی الفاظ مناسب برای صدا زدن همسر می پردازیم .

 

 

چگونه عشق خود را صدا کنیم

 

 

 

 

در پایان باید گفت که رفتار هایی مانند استفاده از کلمات عاشقانه در صدا زدن همسر و سایر سیاست های رفتاری میتواند به تبدیل شدن زندگی به یک بهشت دنیایی کمک کند و با این کار ها شما محبت و علاقه را در زندگی زناشویی خود برقرار میکنید .

برخی از اسم هایی که کاربران استفاده میکنند:

 عباس سلام اسم هایی مانندخانومی وبعضی از وقت ها خاتونی هم بهش می گویم .اما درخلوت عزیزم یا فضولم یا طوطوم هم می گویم

 الهام من آقامون دو تا  اسم مستعار اصلی داره آقایی ، سلطانم اونم میگه خانومم ، بانو ، ویتامین

دختر ایرونی

خب توی جمع باشیم یه آقا اول اسمش میارم ولی اگه خودمون دو تا باشیم صداش میزنم عشقم، سرورم، تاج سرم!!

نفس

من به شوهرم میگم “مهربون”

منصوره

اینم یه لیست:

نفس، تنفس، خانومی، خانوم گلم، همه وجودم، همه کس من، تاج سرم، خانوم آقاش، گوگولی مگولی من، خوش ذوق من، عمرم، زندگیم، نازگلم، جاندل من، عزیزم، عشق، خل و چل من

امیرحسین

من “نازنازی” صداش می کنم… نیاز به چنتا اسم نیست، همون یه دونه کافیه!

بهار

همسرم به من یا میگه قزی خانوم یا جوجه رنگی

من میگم= جیگلم. عشقم. زندگیم. همه کس. آقامون. عمرم. وجودم

اون میگه=ن فسم. عشقم. خانمم. فنچم:-” زندگی. قشنگم. عزیزم

متاهل

من خانمم رو نازنین ، نازبانو ، مهربانو ، گل‌بانو ،  عسل‌بانو ؛ قشنگبانو ، گرمی زندگیم، همدمم و …. صدا میزنم

اونم بیشتر منو “چاقاله بادوم” میگه ( در حالیکه من چاق نیستم) 🙁

خانوم خونه

ژلوفن من

آئورت من

پفک نمکی من

شیشه مربای من

تاپ تاپ قلبم

آقایی

باران

من میگم : نفسم  مهربونم عزیزدلم عشقم اقایی

شوهرم میگه : نفسی زندگیم بهترینم خانومی

ناشناس

چگونه عشق خود را صدا کنیم

من خانومو “جوجو ی من” صدا میکنم اونم منو “پیشی جونم” صدا میکنه

شیوا

من تو گوشیم “اقامون” و ” فرشته سبیلو” سیو گردم

اونم “ماه بانو”سی کرده ولی گوگولی صدام میکنه

هستی

اسم اقامون توگوشیم جانان هسش واسم منم خاتون ونفس هسش

ناشناس

چه باحال فک نمیکردم زوجایه زیادی از این القاب بکار ببرن. خیلی شاد شدم وقتی خوندم .منم به نامزدم میگم . عشقم . نفسم گوگولی مگولی .انگوری انگوری .جگرجگرم . شرینوشرینوم . نامردو . عروسکم . نازنازیم . لوس لوسکم . نانازم . فسقلیه من . ملوسکم . فضولو.

سارا

1. اگه خودت براش اسمس نداری میتونی ازش بپرسی چی دوس داره صداش کنی.

من به آقامون اینارو میگم:

من بهش میگم

اقام بیشتر منو با اسامی

من همسرمو عشقم. نفسم. زندگیم .همه کسم. اقایی من .مهربونم .سرورم. عمرم. عسلم. .اقاییم .همنفسم

چیزایی رو که خوشم اومد لیست کردم. ایشالا به درد همتون بخوره. با توجه به شرایط همش قابل استفادست من اوایل آشنایی یه اسم مستعار به خانومم گفتم که برمیگشت هم به اسمش هم یه آهنگ. هنوزم که هنوزه با اون یه مورد خیلی کیف میکنه. عزیز دلم – پرنسس من – شاهزاده خانم

آخ عاشقتم – مرغ عشقم – خانم خوشکله – خوش استایل من – بلا – مادمازل – بره بابا عزیزم – هانی- دیوونه – نفس –  عمر علی – خانوم آقاش  –  فضول جون – جیگیلی – جیفیلی – دخمل بد – عجیجم! – عجقم _ نفسم _ کچل –  ضعیفه – عزیزم  –  فضولم – خانومم – سیرابی – عشقم –  سرورم –  تاج سرم – مهربون – بانو  – ویتامین – نفس –  خانوم گلم – همه وجودم – همه کس من – تاج سرم – گوگولی مگولی من –  خوش ذوق من  –  عمرم – زندگیم  –  جان و دل من – خل و چل من – جوجو –  پیشی –  پنگوئن –  ناز –  نازنازی – فرشته – قزی خانوم  –  جوجه رنگی – مخلبونم – جوجه من – قشنگم – خنگولم – شنگولم – منگولم – نازگلم – یکی یه دونم – امید زندگیم – نور چشمام – قلبم – تمبلک – همسری – بانو – لوپوی من – مادر بچه های آینده – زشتالو – زیبارو – فنجم – فرشته مهربون – مهربانو – نازبانو – گل بانو – نفس بانو -شیرین بانو – عسل بانو – قشنگ بانو – ماه بانو – همدمم – گرمی زندگیم – ژلوفن من – پفک نمکی من – شیشه مربای من – تاپ تاپ قلبم – جیییییییگر – جیگلمی – بهترینم – گوگولی – انگوری انگوری – دوردونه – موموش – فداتشم – هویج – خاله سوسکه – منزل – جوجه اردک (زشت) – خانم جونی – روحم – شیطونکم – دسته گلم – گل قشنگم – خورشیدکم – لپ گلی – آلبالو – گیلاس من – گوجه سبزم

Design By : Bia2skin.ir

همانند بدبینی، خوش‌بینی هم همۀ جهان را سیاه و سفید می‌بیند

http://www.savadezendegi.com/

در خانه و بیرون چگونه همسرمان را صدا بزنیم؟ نحوه صدا زدن همسر در نگاه اول اهمیت چندانی ندارد می‌توانیم اسم وی را صدا بزنیم یا این‌کـه با نام هاي احساسی کـه دوست داریم وی را صدا کنیم. جالب اسـت بدانید کـه صدا زدن نام همسر می تواند میران اضطراب و استرس را کاهش دهد و هرچه این اسم دلنشین تر باشد میزان آرامش درونی بیشتری پیدا می کنید در ادامه بیشتر صحبت می‌کنیم.

 

سعی کنید کـه در هنگام صدا زدن همسرتان از کلمات مناسب استفاده کنید کـه در بیان این کلمات احترام بـه همسرتان را رعایت کرده باشید زیرا با صدا زدن محترمانه همسرتان سبب افزایش اعتماد بـه نفس او و افزایش میزان علاقه او بخود می شوید. اگر شـما چنین رفتاری داشته باشید مطمئن باشید بیش ازآن چیزی کـه فکر میکنید از سوی همسرتان احترام متقابل دریافت میکنید.

چگونه عشق خود را صدا کنیم

شـما باید استفاده از اصطلاحات مختلف در صدا زدن همسر را از همان دوران عقد آغاز کنید شاید اینکار برای شـما در ابتدا کمی سخت باشد اما با چند بار تکرار برای شـما عادی میشود، بهتر اسـت اینکار را از همان دوران عقد شروع کنید زیرا بیان این کلمات در هر وقتی باعث بوجود آمدن احساسی فوق العاده در فرد مقابل میشود پس انجام هر چـه زود تر آن لازم اسـت.

 

سعی کنید از لحنی آرام و عاشقانه برای بیان حرف ها و صدا زدن همسرتان استفاده کنید زیرا افراد میتوانند از لحن حرف زدن سایرین بفهمند کـه آن ها برای حرف هاي عاشقانه آماده میشوند یا برای دعوا، پس روی حرف زدن و نحوه ي بیان کلمات خود تمرکز بیشتری داشته باشید. همسر شـما از شـما انتظار حرف هاي عاشقانه دارد.

او انتظار دارد کـه شـما وقتی درباره او حرف می زنید از کلماتی مانند عزیزم و شوهرم استفاده کنید نه از کلماتی مانند اون و این و هم چنین هنگامیکه وی را صدا می‌زنید از آهای و کلماتی مانند الو استفاده نکنید. هنگامیکه شـما مورد خطاب همسرتان قرار می‌گیرید بـه جای استفاده از کلماتی هم چون هان و بله از واژه هایي مانند جانم عزیزم و جانم عشقم استفاده کنید تا او نیز بفهمد مورد توجه شـما قرار دارد.

 

 

باید همسران توافق کنند کـه در اماکن عمومی، محیط کار و مهمانی‌ها چگونه هم دیگر را صدا بزنند. مثلا ممکن اسـت توافق کنند کـه در مغازه و خیابان و… هم دیگر را آقا یا خانم صدا کنند یا در محل کار بنام خانوادگی ودر مهمانی‌هاي بسته بـه این‌کـه بستگان نزدیک حضور دارند یا خیر، از کلماتی مانند علی جان یا مهسا خانم استفاده کنند.

 

جدی بگیرید!

حساسیت‌هاي همسر باید دراین خصوص جدی گرفته شود. بر اساس فرهنگ عمومی امروز ایران، اکثر مردان دوست ندارند همسرشان وارد محل کارش شود ودر جمع همکارانش بـه او بگوید: درود جوجوی مـن! از همسرتان بپرسید دوست دارد در موقعیت‌هاي عمومی با چـه نام یا عنوانی مورد خطاب شـما قرار بگیرد و همان را عمل کنید.

 

در محیط خانواده، کـه اکثر همسران بیشتر وقت مشترک شان را در آن می‌گذرانند، می توانید فضای رمانتیک تری را برای صدا کردن هم دیگر داشته باشید. این جا هم باید از همسرتان بپرسید دوست دارد چگونه مورد خطاب شـما قرار بگیرد؛ هم چنین بـه او بگویید کـه خودتان دوست دارید وی را چگونه صدا کنید:

 

ممکن اسـت بگوید دوست دارم اسم خودم را صدا کنی. ممکن اسـت همسری اسم شناسنامه‌اي اش را دوست نداشته باشد و بخواهد با نام جدیدی توسط همسرش صدا زده شود. ممکن اسـت القاب و عناوینی مانند عزیزم، عشقم، عمرم، نفسم، بانوی مـن، آقای مـن و… مطرح شود.

بر اساس سلیقه و احساسات او، میتوانید هر از گاهی کلماتی بکار ببرید کـه حس عاشقانه بـه او دست دهد: دلربای مـن، عسلی، شکلات مـن، ژلوفن مـن، آرامش، سرور مـن، نفس بانو و…. هم چنین می توانید بر اساس ویژگی‌هاي هاي خاص او، گاهی عناوین دوست داشتنی درباره اش بکار ببرید:

 

= هنرمند مـن

= چشم عسلی

= کدبانوی بی نظیر مـن

= ورزشکار مـن

= دانشمند دوست داشتنی و…

 

دریک تحقیق اینترنتی، مشخص شد کـه همسران ایرانی در محیط خانه از کلمات زیر و نظایر آن‌ها برای خطاب عاشقانه همسرشان استفاده میکنند:

 

= جیگر طلا

= سفیدبرفی

= عروسکم

= پرنسس مـن

= مهربونم

= بهترینم

= ویتامین

=شیطون بلا

= آرامشم

چگونه عشق خود را صدا کنیم

= آرام جان

= تاج سرم

= آقایی و خانومی

= مرغ عشقم

= یکی یه دونه

= جانان و خاتون

= پیشی مـن

= زندگی و نفس

= محبوبم و…

 

نکته:

نزد فرزندان تان نیز هم دیگر رابا القاب و عناوین عاشقانه – و غیر جنسی – صدا کنید تا هم حس خاطرجمعی بـه فرزندان تان منتقل شود و هم آن‌ها نیز نحوه رفتار با همسر را بیاموزند.

 

وقتی همسران در اتاق خواب شان هستند و مهیای روابط زناشویی، می توانند برای خطاب کردن هم دیگر از کلمات جنسی بطور آزادانه استفاده کنند تا لذتی جنسی شان بیشتر شود.

همسران دراین باره باید بـه ۲ نکته توجه کنند: از کلمات یک دیگر نرنجند و دچار سوء تفاهم نشوند. اگر از کلمه‌اي هم خوششان نیامد، بعدا بـه همسرشان بگویند فلان کلمه را نگو. انچه در آن حالت میگویند را در همان اتاق خواب جا بگذارند.

 

سه نکته مکمل

همه ی این کلمات باید با چاشنی پر رنگ احترام همراه باشد. احترام اصل اساسی اساسی اساسی زندگی مشترک اسـت و همه ی چیز حتی صدا کردن همسر نیز باید تابعی ازآن باشد.

 

نکته 1

ممکن اسـت کلمه‌اي نوعاً عاشقانه باشد، ولی همسر شـما ازآن برنجد. مراقب این موضوع باشید.

 

نکته 2

تحقیقات نشان داده اسـت کـه برای انتقال تمام عیار یک پیام، کلمات تنها ۷ درصد نقش دارند و ۹۳ درصد بقیه مربوط بـه لحن و زبان بدن اسـت. بعنوان مثال، بـه کلمه ساده‌اي مانند “بله” فکر کنید و ببینید چند نوع میتوانید آنرا ادا کنید و هر کدام چـه معنایی میتواند داشته باشد از تأیید مطلق تا سؤال و تردید و نفی و تمخسر و….

 

نکته 3

نامی کـه همسرتان رابا آن در محیط خانه صدا می کنید را روی گوشی تلفن همراه تان ذخیره نکنید. شاید همسرتان دوست نداشته باشد وقتی بشما زنگ می زند و شـما در محیط کارتان هستید، کلماتی مانند “مربای مـن” روی گوشی تان نقش ببندد و بقیه آنرا ببینند.

 

 

اوایل ازدواج و یا دوران نامزدی بدلیل داشتن احساسات عمیق ِ همسران نسبت بـه هم نام همسر با اسامی دلنشین و عاشقانه ذخیره می‌شود. اما چقدر این نام در گوشی همسر بهمین شکل باقی می‌ماند؟ آیا مثلا 10 سال پس از ازدواج هم نام همسر در گوشی طرف مقابل نامی عاشقانه و عاطفی اسـت؟ جایی می خواندم خانم ها زمان آشنایی نام مرد مورد علاقه شان رابا نام”مرد رویاها” ذخیره می کنند.

زمان نامزدی”عشقم” زمان ازدواج”هم نفسم”1 ماه پس از ازدواج “جان دلم” 2 ماه پس ازآن”سایه سرم” 1 سال پس از ازدواج “آقابالاسر” 3 سال پس از ازدواج” غول” و 5 سال پس ازآن از کلماتی چون “بی چشم و رو” یا از این نوع اسامی استفاده می کنند. و البته در خصوص آقایان هم نوشته بود:

 

وقتی تازه ازدواج کرده اند “عشق مـن و زندگی مـن ” 1 سال پس از ازدواج “همسر مـن ” 5 سال پس از ازدواج “منزل” 10 سال پس ازآن “هیتلر” و یک عمر پس از دعواهای جانانه مینویسند “عدد اشتباهی”. هر چند این نوع قضاوت طنز بنظر می‌آید اما پس از پرس و جو از بعضیها بـه این نتیجه رسیدیم کـه با حقیقتی نه چندان طنز مواجهیم.

 

خانمی 17 ساله

چنانکه خانمی کـه 17 سال از ازدواج اش می گذرد در همین خصوص بـه مـا می‌گوید: همسرم نام مرا با اسم و فامیلم در گوشی اش ذخیره کرده چون می‌خواهد اگر زنگ زدم و دوست دخترهایش اسم مرا روی گوشی دیدند متوجه نشوند کـه همسرش بـه او زنگ زده! وی اظهار می دارد: توجیه خودش این اسـت کـه گوشی اش دست همه ی میوفتد و او نمیخواهد کسی متوجه شود چـه کسی با او تماس میگیرد!

 

بنیامین «دوران نامزدی»

در مقابل “بنیامین” کـه حدود 2 سال اسـت در دوران عقد بـه سر میبرد می‌گوید: نام همسرم رابا اسم” لیلی عشقه” ذخیره کرده ام چون نشان دهنده میزان عشق و علاقه مـن بـه همسرم هست.او می‌گوید: این‌کـه چند سال آینده هم با همین اسم در گوشی ذخیره داشته باشم یا نه بستگی دارد بـه این‌کـه چقدر عشق مـا دوام بیاورد. بنیامین یادآور می‌شود کـه همسرش هم نام وی را با اسم “مای لاو بنی” در گوشی اش ذخیره کرده اسـت.

یکیدیگر از آقایان کـه نمیخواهد نامش عنوان شود معتقد اسـت «اسم مستعار» در برگیرنده تمام ویژگی هاي همسرش اسـت و بیانگر میزان علاقه او بـه خانم خانه. اما خانم”ب” اظهار می دارد: همسرم عدد مرا بدون اسم در گوشی اش ذخیره کرده چون یک‌بار کـه گوشی اش گمشده یادش نیامده عدد مـن چند بوده بنابر این گوشی جدید کـه خریده فقط عدد را ذخیره کرده تا بدین ترتیب عدد تلفنم را حفظ کند.

 

ستاره هم میگوید:

شوهرم نام مرا با اسم”خانمی” در گوشی اش سیو کرده اسـت. او ادامه می دهد: شوهرم با همین نام مرا در خانه صدا می‌کند و دلش می‌خواهد اگر کنار دوستانش بودو بـه او تلفن زدم کسی نام مرا یاد نگیرد.

 

آقای کریمان

او معتقد اسـت مردی کـه نام همسرش رابه اسمی غیر از نام خودش در گوشی اش ذخیره می‌کند بـه همسرش بـه چشم یک جسم نگاه می‌کند و برای او شخصیت قایل نشده.

وی اعتقاد دارد مثلا کسیکه نام همسرش رابا اسم “منزل” ذخیره میکند شخصیت اجتماعی همسرش را پایین آورده و ازآن دسته مردهایی اسـت کـه نمی‌خواهد زنش در زندگی حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

راحله:

درود بـه همه ی مـن همسرم رو طلا صدا می‌کنم.

 

آریا:

درود اسم هایي مانندخانومی وبعضی از وقت ها خاتونی هم بهش میگویم.اما درخلوت عزیزم یا فضولم هم میگویم.

 

بهنوش:

مـن آقامون دو تا اسم مستعار اصلی داره آقایی، سلطانم اونم میگه خانومم، بانو.

 

مهناز:

خب توی جمع باشیم یه آقا اول اسمش میارم ولی اگه خودمون دو تا باشیم صداش می زنم عشقم، سرورم، تاج سرم!!

 

ستاره:

مـن بـه شوهرم میگم “مهربون”.

 

زهرا:

نفس، تنفس، خانومی، خانوم گلم، همه ی وجودم، همه ی کس مـن، تاج سرم، خانوم آقاش، گوگولی مگولی مـن، خوش ذوق مـن، عمرم، زندگیم، نازگلم، جاندل مـن، عزیزم، عشق، خل و چل مـن.

 

کیارش:

مـن “نازنازی” صداش میکنم… نیاز بـه چنتا اسم نیست، همون یه دونه کافیه!

 

مژگان:

همسرم بـه مـن یا میگه قزی خانوم یا جوجه رنگی منم تـو جمع محمد جان یا همسری صداش میکنم.

 

مهتاب:

از این اسمای سوسولی خوشم نمیاد دوست دارم بگه: ضعیفه، عیال، بانو، خانمم، عزیز دلم.

 

فاطمه:

مـن میگم= جیگلم. عشقم. زندگیم. همه ی کس. آقامون. عمرم. وجودم اون میگه=ن فسم. عشقم. خانمم. فنچم:-” زندگی. قشنگم. عزیزم.

 

آرش:

مـن خانمم رو نازنین، نازبانو، مهربانو، گل‌بانو، عسل‌بانو ؛ قشنگبانو، گرمی زندگیم، همدمم و …. صدا می زنم.

 

نازنین ازشیراز:

مـن نامزدمو عزیزم وعشقم صداش می‌زنم واون باجانم وجونم عشقم جواب میده ولی نامزدم منو گلم وزندگیم صدامیزنه.

 

نفس:

مـن میگم: نفسم مهربونم عزیزدلم عشقم اقایی.

 

شوهرم میگه:

نفسی زندگیم بهترینم خانومی.

 

رضا:

مـن خانومو “جوجو ي مـن” صدا میکنم اونم منو “پیشی جونم” صدا میکنه ندا , مـن تـو گوشیم اقامون و فرشته سبیلو سیو کردم , اونم ماه بانوسیو کرده ولی گوگولی صدام میکنه.

 

طاهره:

اسم اقامون توگوشیم جانان هسش واسم منم خاتون ونفس هسش.

 

پریسا:

مـن بـه نامزدم میگم. عشقم. نفسم گوگولی مگولی.انگوری انگوری.جگرجگرم. شرینوشرینوم. نامردو. عروسکم. نازنازیم. لوس لوسکم. نانازم. فسقلیه مـن. ملوسکم. فضولو.

 

 

نظر کارشناسانه:

پزشک علی رضا محسنی تبریزی روان‌شناس و جامعه شناس و استاد دانشگاه تهران در همین خصوص میگوید: هر چند کـه این موضوع نیازمند تحقیق و تفحص دقیق و جامعه آماری اسـت اما بطور کلی میتوان حدس زد کـه مردها از زن ها محتاط تر هستند و بدلیل ارتباطات اجتماعی گسترده تر احتمالا چیزهای بیشتری برای مخفی کردن دارند.

 

وی می‌گوید:

افراد با توجه بـه نقشی کـه در جامعه ایفا می کنند، پنهان کار می‌شوند اما با این همه ی نباید همه ی رابا یک چوب راند چرا کـه مـا در مقابل افراد ولنگار افراد صدیق هم داریم و این‌کـه کسی چگونه نام همسرش را در گوشی اش ذخیره میکند بستگی بـه تیپ شخصیتی فرد و میزان رضایت زوجین از زندگی زناشویی دارد.

 

 

پزشک قرایی مقدم

آقای قرایی جامعه شناس و آسیب شناس اجتماعی هم در همین خصوص میگوید: از آنجایی کـه اوایل زندگی روابط عاشقانه اسـت طبیعی اسـت کـه نام همسران در گوشیها با اسامی عاطفی ذخیره شود زیرا در دوران نامزدی و اوایل زندگی هردو نفر رویایی فکر می کنند.اما وقتی مدتی از زندگی زناشویی می گذرد تازه متوجه میشوند همه ی چیز هم رویایی نیست.

بـه گفته وی این‌کـه روابط عاشقانه و عاطفی باقی بماند یا نه بستگی دارد بـه این‌کـه چقدر در طول زندگی بـه هم اعتماد داشته باشند و چقدر پیوندهای معنوی انها پر رنگ باشد. وی اعتقاد دارد در حال حاضر نسبت بـه گذشته معنویات و هنجارها و ارزشهای اخلاقی، دینی و سنتی کم رنگ شده ودر نتیجه اعتمادها رنگ باخته.

این در حالی اسـت کـه در گذشته زن و شوهر بیشتر زمان روز را درکنار هم می گذراندند ودر کنار هم بکار دامداری یا کشاورزی می پرداختند و از حال هم با خبر بودند اما حالا وقتی مرد صبح زود از خانه خارج میشود و آخر شب بـه خانه بر می‌گردد دیگر آن قدر خسته اسـت کـه توانایی برقراری رابطه عاطفی با همسرش را ندارد. همین دور شدنها پیوندهای معنوی درون خانواده را ضعیف کرده اسـت.

 

 

حضرت علی‌‌علیه‌السلام از نظر ارتباطات عاطفی بسیار بـه حضرت زهرا‌درود‌الله‌علیها توجه داشتند و از تعابیری مثل «حبیبتی زهرا؛ «محبوبه مـن زهرا»» را از حضرت مولی الموحدین داریم، یا مثلا حضرت بارها و بارها بـه فاطمه زهرا‌ درود‌ الله‌ علیها می‌ فرمودند «بنفسی انت، «جانم فدات».

البته جالب اسـت کـه حضرت صدیقه کبری‌ درود‌ الله‌ علیها پاسخ می دادند «روحی لروحک الفداه؛ «روح مـن فدای روحت»» یا حضرت در تعبیری دارند «انا کنا کزوج حمامه فی ایکه «مـن و زهرا مثل دو کبوتر عاشق در لانه اي بودیم»» این ها نشان می دهد کـه ارتباطات عاطفی عمیقی بین آن بزرگورارن وجود داشته اسـت.

 

نکته بسیار جالبی کـه در زندگی یا سیره حضرت وجود داشته این اسـت کـه حضرت علی‌‌علیه‌السلام در منزل کار می کردند، این امری ثابت شده اسـت، حتی مثلا گندم آرد میکردند، بچه‌داری میکردند، امام صادق‌‌ علیه‌ السلام دراین خصوص فرمودند: «امير مومنان هيزم فراهم مي‌کرد و آب مي‌کشيد و خانه را جارو مي‌کرد و فاطمه‌درود‌الله‌علیها گندم يا جو رابا آسيابي دستي، آرد مي‌کرد سپس خمير مي‌نمود و نان مي‌پختند.”

 

از امام علی‌‌ علیه‌ السلام نقل شده اسـت

فوالله – مـا اغضبتها و لا اكرهتها على امر حتى قبضها الله عزوجل اليه و لا اغضبتنى و لا عصت لى امرا و لقد كنت انظر اليها فتنكشف عنى الهموم و الأخزان

«بـه خدا قسم هيچ گاه فاطمه‌ درود‌ الله‌ علیها رابه خشم نياوردم و وی را بر كارى – كه ميل نداشت – مجبور نكردم تا روزى كه خداوند وی را برد و او نيز هيچگاه مرا بـه خشم نياورد و از فرمان مـن سرپيچى نكرد و هر گاه كه بـه او مى نگريستم نگراني‌ها و غم‌ها از مـن زدوده مى‌شد»».

 

نکته قابل توجه این اسـت کـه

آن توجه و ظرافت زنانه حضرت‌زهرا‌درود‌الله‌علیها از سوی حضرت علی‌علیه‌السلام رعایت می ‌شد؛ اما پیروان حضرت علی علیه السلام باید بدانند کـه واقعا حضرت وقتی یک چیزی می‌فرمودند، اعتقاد قلبی خودشان هم بوده اسـت، اینگونه نبوده اسـت کـه مطلبی را بیان کنند و خود عمل نکنند، مثلا ایشان فرموده‌اند: «ان المرأة ریحانه «زن ریحانه اسـت»» و واقعا با حضرت زهرای اطهر‌درود‌الله‌علیها مثل ریحانه«یک گل لطیف» برخورد میکردند.

حضرت علی‌‌علیه‌السلام هرگز بر همسرگرامی‌شان پرخاشگری نمی کردند، زور، قلدری و سلطه هرگز در سبک زندگی علوی جایی نداشته اسـت و برخوردشان فوق‌العاده لطیف بوده اسـت، بنابر این این‌ها درس‌هایي اسـت کـه باید از سبک زندگی اسلامی ائمه علیهم‌السلام و بطور خاص از حضرت علی‌‌علیه‌السلام گرفت.

 

ودر آخر:

کسانی کـه از ادب و اخلاق اسلامی بهره مندند، می کوشند دیگران رابه زیباترین نام ها بخوانند و آنان رابه نامی کـه ازآن نفرت دارند، صدا نکنند. اما با کمال تأسف، برخی بـه این مسأله ي مهم کـه با روح و روان آدمی ارتباط مستقیم دارد، بی توجه اند و گاه بـه عمد و با قصد و غرض اشخاص رابه نام هایي صدا می‌زنند کـه ازآن ناراحت می‌شوند.

نگامی کـه اینان، بابرخورد تند طرف مقابل، روبه رو میشوند، نام کار خودرا شوخی می گذارند، در حالیکه این توجیه، نادرست و نادرست اسـت. پیامبر گرامی اسلام می‌خواهند دیگران رابا بهترین نام ها بخوانند:

 

وَ تَدْعُوهُ بأَحب اسمائِهِ…

و آنان رابا نیکوترین نام هایشان بخوانید…

 

جستجو در سایت


همه چیز درباره فن بیان با همسر !شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که ”
همسرم را چگونه صدا بزنم ؟ ” باید بگوییم فن بیان با همسر از پر اهمیت ترین مهارت
های زندگی می باشد که باید آن را فرا گرفت و اجرا نمود .جالب است بدانید نحوه و طرز
صدا کردن همسر ، در میزان ترشح هورمون‌های آرام بخش یا اضطراب‌زا اثر بخش است . بنا
بر این ارتباط مستقیمی با سلامت روح ، جسم و حتی طول عمر همسران دارد و باید به آن
توجه کرد .

همسرم را چگونه صدا بزنم ؟

اکنون به شرح و بررسی برخی از نکات مهم در هنگام صدا زدن همسر می پردازیم . این
نکات عبارتند از :چگونه عشق خود را صدا کنیم

1. از نکات کلیدی فن بیان با همسر این است که ، همسر خود را احترام صدا بزنید .
همیشه سعی کنید تا آخر عمر احترام و حریم خاصی برای شخصیت یکدیگر قایل باشید . این
امر سبب افزایش علاقه مندی بین زوجین می شود . همچنین فرد مقابل اعتماد به نفس
بیشتری در زندگی پیدا می کند .

2. هنگامیکه می خواهید همسر خود را صدا بزنید و یا خطاب کنید از چنین کلماتی
استفاده نکنید : این ، اون ، هی ، هوی ، الو …

3. وقتی همسرتان شما را مخاطب قرار داده ، با هان و چیه پاسخ ندهید . می توانید از
کلمات زیر استفاده نمایید :


جانم ، بله زندگی من ، جانم عشقم ، بله عمرم و …


4. یکی از تکنیک های فن بیان با همسر این است که او را با کلماتی قشنگ صدا کنید
مانند : همسرجان ، آقایی ، خانمی ،گلم ، هدیه زندگیم ، مهربانم و …

شما می توانید از این عناوین برای مخاطب قرار دان همسر خود استفاده نمایید و در فن
بیان با همسر موفق تر عمل کنید :

مخاطب قرار دادن آقا : سلطان قلبم ، آقایی ، شاه من

بیشتر بخوانید:

چگونه شوهرمان را صدا بزنیم

مخاطب قرار دادن خانم : خانمی ،گوگولی ، زیبا رو جان ، خانم گلم ، ناز گلم ،
شاهزاده خانم ، ملکه ، ماه بانو ، خاتون

خطاب های مشترک : عزیزم ، جونم ، قلبم ، عشقم ، تک ستاره قلبم ، مهربونم ، دنیام ،
نفسم ، امید زندگی ، جانان ، همسر جان

حتی قادر خواهید بود کمی خلاقیت به خرج دهید و با عناوین با نمک همسر خود را صدا
بزنید که موجب لبخند و حال خوب دو نفره شما شود .


فینگیلیم ، ژلوفن من ، آئورت من ، گوگولی مگولی ، پفک نمکی من ، شیشه مربای من ،
تاپ تاپ قلبم ، فرشته سبیلو

راهنمای پایانی فن بیان با همسر

چی صدا کنم تو
رو؟ تو که از گل بهتری؟!

شما می توانید از این تکنیک ها نیز برای فن بیان با همسر و چگونه خطاب کردن او
استفاده کنید :

معنی اسم شریک زندگی خود را بیابید و با آن معانی او را صدا بزنید . مثلا معنی
کلمه سارا به انگلیسی ، شاهزاده خانوم یا پرنسس می شود و یا معنی اسم حانیه به
فارسی مهربان و شادی آور می شود .

سعی کنید هر بار در انتخاب خطاب مورد نظر ، سلیقه و تنوع به خرج دهید .

بیشتر بخوانید:

نحوه صدا کردن همسر در محیط های مختلف

در خلوت دو نفره خود صمیمانه تر و عاشقانه تر صحبت کنید و یکدیگر را با لحنی
خصوصی تر صدا بزنید . می توانید از کلمات جنسی نیز استفاده نمایید .

در جمع و مهمانی ها همسر خود را محترمانه و رسمی تر صدا بزنید . به طور مثال
بگویید : محمد جان ، آقا رضا ، سمانه خانم .

گاهی به دور از هیاهو و دو نفره به صحبت با همسر خود بپردازید و به او بگویید
چقدر دوستش دارید . این را بدانید که جملات محبت آمیز هیچگاه تکراری و خسته کننده
نمی شوند .

از گفتن صحبت های زیبا و عاشقانه دریغ نکنید . زندگی یکبار است و با بیان احساسات
زیبا ، حسی دل نشین به شریک زندگی خود هدیه کنید .

یادتان باشد تحکم آمیز و با تحقیر با شریک زندگی خود صحبت نکنید . تحقیر ، شما را
از چشم همسرتان می اندازد .

امکان دارد حتی کلمه‌اي عاشقانه و زیبا باشد ، اما همسر شـما از شنیدن آن رنجیده
خاطر شود . بنابر این در انتخاب کلمات دقت فرمایید .

بیشتر بخوانید:

چگونه با حرف زدن مردان را تحریک کنیم

طبق تحقیقات و بررسی های انجام شده ، برای انتقال تمام عیار یک پیام، کلمات تنها
۷ درصد نقش دارند و ۹۳ درصد دیگر مربوط بـه لحن و زبان بدن می باشد. به طور مثال :
زبان بدن و لحن می تواند تمسخر آمیز ، مهربانانه و غیره باشد .
در نتیجه به لحن و زبان بدن خود نیز دقت داشته باشید تا مفهوم کلام شما خوب منتقل
شود و سوء تفاهمی پیش نیاید .

سخن آخر

در پایان باید گفت اگر زوجین یکدیگر را با لحنی زیبا و محترمانه صدا بزنن ، در
کودکان نیز این امر و تربیت نهادینه می شود و احترام را یاد می گیرند .شاید دیده
باشید که برخی از کودکان پدر و مادر خود را با لحنی نا پسند و نا زیبا صدا می زنند
و این امر بسیار زشت می باشد . همانطور که می دانید کودکان تقلید پذیر هستند و آنچه
را که ببینند ، تمایل دارند آن را تقلید نمایند .

کلمات تحریک آمیز حین رابطه جنسی

چگونه عشق خود را صدا کنیم



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


6672


بازدید امروز:


44199


بازدید دیروز:


232775171


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

خانه » مجله اینترنت » ۵۰۰+ بهترین اسم مخاطب – خنده دار ، عاشقانه و منحصر به فرد

دنیای اطراف ما با سرعتی سریع در حال پیشرفت است. این روزها ، ما از طریق سیستم عامل های شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسانی فوری با دیگران ارتباط برقرار می کنیم . زیرا آنها به عنوان وسیله ای بهتر برای ارتباطات استفاده می شوند. با این حال ، تعداد معدودی از افراد وجود دارد که دوست داریم شخصاً با آنها تماس بگیریم یا به آن ها پیام دهیم. بله ، ما در مورد عزیزانتان صحبت می کنیم. بیایید بپذیریم ، همه ما دوست داریم برخی از شماره تلفن های مورد علاقه خود را با نام مستعار ذخیره کنیم. نام مستعار همانهایی هستند که وقتی نمی خواهیم آنها را با نام اصلی خود صدا کنیم ، برای عزیزان خود نگه می داریم. نام مستعار می تواند خنده دار ، شایان ستایش یا عجیب باشد – همه اینها به شخص برای انتخاب اسم  مخاطب ها بستگی دارد.

 

بهترین راه برای انتخاب نام مستعار برای مخاطب مورد علاقه تان بر اساس نگرش ، ماهیت ، شخصیت ، ظاهر و… است ، اما تصمیم گیری در مورد اسم مخاطب می تواند یک کار پیچیده باشد.چگونه عشق خود را صدا کنیم

 

بنابراین ، برای کمک به شما در انتخاب بهترین نام های مستعار برای صرفه جویی در وقت ، لیستی از نام مخاطبین را گردآوری کرده ایم. ما با دقت اسم ها را انتخاب کردیم و آنها را در دسته های مختلف  قرار دادیم. بنابراین ، بیایید بهترین اسم های مخاطب را برای عزیزان شما درسال ۲۰۲۰ بررسی کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بنابراین ، اینها برخی از اسم های مستعار هستند که می توانند به عنوان نام مخاطب در گوشی هر کسی ذخیره شوند. نه تنها این ، بلکه می توانید از این اسامی برای تماس با  عزیزان استفاده کنید.  امیدوارم این مقاله برای شما جالب و مفید واقع قرار گرفته شده باشد.

من دوستامو هیتلر، چنگیز ، کرونا ، مومو سیو کردم خودمم صددام حسین سیوم کردن

خوب بود♥

من اسم دوستم رو گذاشتم اسکول اسم داداشم کله پوک اسم عشقم قشنگم

باحال بود:/

زیاد جالب نبود

خدایی از بدترش نبود بنویسین😒😑

من اسم بهترین دوستم:گل رُزم بابام:عمرم مامانم :آرامشم

زیبای اهورایی🥺😻

ااییییییییییییی اینا چی بودن حالم بهم خورد خودم اسم های زیبا تر از این بلدم عق حالم بد شد🤢🤢🤢🤢

اصن بدرد نمیخورد من اسم بابامو my dad مامانم my mom داداش بزرگمmy life داداش کوچیکمmy love بهترین رفیقمmy heart ابجیمم خط نداره انشااالله بدن یچیزی مینویسم😅😅

بدردم نخورد 😐 ولی مامانمو صیو کردم my mam :/ بابامو صیو کردم Bank card =/ داداشمو صیو کردم لجن بح تمام معنا:/ رفیقمم motad:♡

بدرد نخورد

خیلی بد بود من ک یکی هم استفاده نکردم

🖤

عالی بودن من هم برای پدرم و هم برای خواهرم از اون اسم هایی که شما گفته بودید انتخاب کردم اسم اما اسم مادرمو عوض نکردم نوشتم مامان خانم

من اسم همسرم پادشاه قلبم اسم بابام بهشت من اسم مامانم گوهرنایاب اسم خواهرم نفس ابجی اسم داداشم بهترین داداش دنیا

من اسم همسرم پادشاه قلبم اسم بابام بهشت من اسم مامانم گوهرنایاب اسم خواهرم نفس ابجی اسم داداشم بهترین داداش دنیا

مامانم : queen بابام : king

عق همشون زشت بود

اسم مادر دوست دوستم را چه بنویسم ؟؟؟

لطفا راهنمایی کنید

والا بيخود تر از اين نديده بودم

چگونه عشق خود را صدا کنیم

نظر خاصی ندارم😕😐

..

اسم مامانمو نوشتم. Mamany اسم بابامم نوشتم. Baby joon اسم همسرمم نوشتم. Nafasam. Hamsarim. Dlbar jzb mn

خیلی به درد نخور بود اه اه اه ان چیه دیگه

بدردم نخورد:| من بابامو سیو کردم گشت ارشاد مامانم zibatarinam خواهرم sis بهترین دوستم عنتر بانو کراشم my krash عمم my best دختر عمم nfs

من ..اسم بابام دنیام اسم مامانم نفس

چه مزخرف:|

عالی بود❤️❤️😍من اسم دوستم رو سئو کردم توله😝😁 به عشقم هم هنوز نرسیدم😭ایشالا هم من برسم🤲🤲🤲هم مردم عزیزم

۰۹۱۴۰۶۸۲۱۲۳🖕🖕😁

من اسم دوس پسرمو chamelam سیو کردم معنیش میشه چشام

چیزیو که میخواستم ندیدم ولی باحال بودن😐🙄🤣😂

شما همه تون بیخود میکنین اسم بابا تونو مرجع انتقال پول سیو میکنین 😑

عالییییییی بود

من اسم مامانموmom اسم بابامو dad اسم یکی از رفیقام جانان کله کیوی پری میمون

خوب بودن اما ب درد من نخوردن😐

دلیل نفس کشیدنم 😍 همسرم

بدک نبود😕 من اسم مامانمو ♡بالوپرم و ملکه من♡سیو کردم اسم بابامو هم☆انتقال پول و قهرمان من☆داداشمم ک ◇گودزیلاو بوفالو وروانیه تمیارستانی ◇ دوستامم ک▪︎کیوت جان،جذابه من،رفیق جونی،خفن جان،گیلاسم▪︎

ناموصاایناچیه؟!😐 عجقمم؟!😑 خ بیخودبودن مطالب😕

خیلی بد بود🤮 من اسم مامانم سیو کردم دی 😂 اسم بابام بوا😂 اسم دوستام هم مومو خودم 😈 مل مل خانم🤯🐑 بزبز قندی🚷 و اسم کسای ک مزاهم میشن رو سیو می کنم 🖕😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

بد نبود

تاثیر گذار بود ولی به هر حال بیخود

خوب بود

چق بیخود:|

من اسم بهترین دوستم رو گذاشتم مای لاو لی شاسگول اسم بابام ددی اسم مامانم جیگر جووون اسم داداشم کله پوک

من اسم مامانمو نوشتم سطان قلبم بابام هم نوشتم مرجع پول بهترین دوستم هم نوشتم ستایش مشنگ😹

اسم مادرمو گذاشتم ملکهٔ من اسم پدرم پادشاه من اسم بهترین دوستمو جون جونیم

من اسم پدرم رو گذاشتم انتقال پول🤦‍♀️🤦‍♀️😲

چقد بیخود😐

من اسم مادرمو گذاشتم مـــــلکه منــــ♡ اسم پدرمو گذاشتم قهرمــــان منــــــ♡ اسم عشقمو گذاشتم ارزوهــــامـــ♡ اسم رفیقمو گذاشتم دوســت داشتنیـــ تـــرینمـــــ♡

من اسم خواهرمو نوتلا، حلواشکریم، آب‌نبات چوبی. بابامم پلیس راه مامانمو ملکه من سیو کردم. داداشمم زنبورکم. چون موهاش بوره خخخ 😻😂.

خیلی چرت بود 😐🖕

جالب بود 😍 ولی اسمی که میخواستم رو پیدا نکردم😣

اصلا ب درد نخورد😐😑😝😪😪

مع اسم دوستم گذاشتم منگول😶

خوب بود 🙄

چقدر بیخود و ب درد نخور بود

به درد نخور بود

جالب بود🎈

اصلابدردنخورد😣

من مامانمو سیو کردم صدام حسین😂

عالی

من متنهای بسیار زیبا با گول نوشته برای سیو شمارعی عشقم میخام ولی هیجا پیذا نمیشه

خوبه

اسم مامانم رو گذاشتم ناجی بابام پاپی داداشم تختم مرغ 😂😂 خوشگل بودن تمام اسما خیلی خوب بود😐😂😂😂😂😂😂

اسم مامانم رو زدم کاپیتان بابام رو فرمانده

عالی

بدرد نخور.چقد بیخود

برا عشقم میخواستم بدردم نخورد هوووف😔😣😔😔

عالی بود ولی من هنوز ب عشقم نرسیدم 😁تا اسمشو سیو کنم ایشالا هر چی زود تر ب هم برسیم🤲 و همه عاشقا هم همینطور . واقعا اسماش عالی بود ممنون😘

اسم داداشمو گذاشتم خیکی

من اسم عشقم سيو کردم💍♥My worId

هی فایده نداشت😔😔

عالی بود⁦❤️⁩

نخورد که نخورد به ما چه 😠😫

من اسم نامزدم زدم بالاتر از جان

عالی بود اسم رفیقامو عذاب و آشوب سیو کردم 😂😂😂

اسم اقامون دلیل نفس کشیدنم 😍

عالی بود 😊👍

درود از نظر شخص من برخی از اسامی جذاب بودند

عالی😍😍

اصلا بدرد نخورد😐

واقعا عالی بود بی دردم خورد اسم نامزدم عشق بی نهایت

اسم مامانمو پرنده خشمگین بابامو اتاق کنترل و داداشمم تروریست😂😂

ب دردم نخورد هوووووف

ممنون واقعا به درد خورد ❤😍

خیلی عالی بود واقعا به دردم خورد اسم بابام سوپرمن اسم مامانم سفیدبرفی اسم خواهر بزرگم هم راز

من اسم خواهر بزرگمو غزمیت کوچیکرو غضنفر

عالی برای مادرم❤

من اسم مامانمو گذاشتم سلطان ، بابامو گذاشتم قهرمان زندگیم اسم همسرم گذاشتم اکسیژن⁦☺️⁩⁦❤️⁩

خیلی بامزه و باحال بوددد

این مطلب بسیار مفید بود

خیلی باحال و جالبه و خیلی به درد من خورد

عالیه مرسی واقعا یه درد من ک خورد😍

به درد من که نخورد والاه

من اسم مامانم و وزارت اطلاعات سیو کردم اسم بابامم برج مراقبت اسم دوستامم تکامل نیافته و ویروس جهش یافته😜

با عضویت در خبرنامه لرن پارسی از جدیدترین مقالات و آموزشها در ایمیل تان باخبر شوید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای لرن پارسی محفوظ است .

طراحی سایت : ایران تمز

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از سلام دنیا، برای قرن هاست که افراد عاشق عادت کرده به همدیگر نام های مختلف محبت آمیزی بدهند. بنابراین ما امروز 10 اسم مستعار جذاب برای دوست دخترتان به شما پیشنهاد می دهیم. استفاده از نام های مستعار یا خودمانی یک موضوع جدی است. معمولاً شروع رابطه های عاشقانه آنقدر غیر منتظره است که آماده بودن برای آن تقریباً غیر ممکن است. زمانی که پسرها عاشق می شوند، سعی می کنند معشوق خود را با یک کلمه غیر معمول صدا بزنند، که این نوعی ابراز عشق است. اختراع اسامی جذاب زیاد آسان نیست. بهتر است بگوییم آسان است اما همه نمی توانند از پس آن برآیند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم نام های مستعاری که بسیاری از افراد از آنها استفاده می کنند را در اینجا لیست کنیم.

1. عزیزم (Babe)

هیچ محدودیت سنی برای استفاده از این اسم مستعار وجود ندارد. در واقع این کلمه رفتار محبت آمیز مرد به زن یا برعکس زن به مرد را نشان می دهد. “عزیزم” شاید رایج ترین نام مستعار محبت آمیز در کل جهان باشد. تقریباً در هر فیلمی یا ترانه ای می توانید این کلمه را بشنوید.

2. جانم (Baby)

ارزش این کلمه در معنای آن مشخص است. هیچ اظهار نظری درباره آن وجود ندارد. هر ترانه عاشقانه ای از این کلمه بهره می برد.چگونه عشق خود را صدا کنیم

3. عسل (Honey)

این کلمه کمی قدیمی است اما هنوز هم در روابط امروز خوب عمل می کند! معمولاً وقتی استفاده می شود که از طرف مقابل سوالی می شود: عسلم یک فنجان چای برای من می آوری. اگر رابطه شما شیرین است، قطعاً می توانید این لقب شیرین را به بانوی محبوب خود بدهید.

4. دلبر (Sweetheart, Sweetie, Sweety)

یکی دیگر از نام های مستعار لیست ما دلبر است. این کلمه ملایم می تواند برای کسی که دوستش دارید استفاده شود، شخصی که همیشه دوست داشتنی است و با شما مهربان است. معنای دیگر این کلمه دلارام است که می توانید از آن هم استفاده کنید.

5. فرشته، فرشته کوچولو (Angel, little angel)

این نام بهترین گزینه برای کسی است که به اندازه یک فرشته پاک است و همیشه با شما صادق است.

6. پرنسس (Princess)

وقتی دوست دختر شما برایتان بسیار خاص و با ارزش است، می توانید او را با چنین شخصیتی مقایسه کنید.

7. عشق (Love)

عشق یک کلمه عالی است که می توانید به عنوان نام مستعار برای دوست دختر خود استفاده کنید. با بکار بردن این نام می توانید دقیقاً احساسات خود را به او تاکید کنید. شما همچنین می توانید صفت “محبوب” را هم انتخاب کنید.

8. عزیز (Dear)

این نام را می توانید به همه افراد نزدیک خود بدهید، نه فقط به دوست دخترتان. به عنوان مثال، مادر یا مادربزرگ شما نیز می توانند با این نام خطاب شود. غالباً برای دوستان و بستگان نزدیک به کار می رود. اما نباید در ملاقات با افرادی که آنها را به تازگی دیده اید از این نام مستعار استفاده کنید. این کلمه فقط در صورتی استفاده می شود که با شخص مقابل رابطه نزدیکی داشته باشید. اگر در ابتدای رابطه خود هستید و هنوز آمادگی استفاده از نام های محبت آمیز دیگر را ندارید می توانید دوست دختر یا نامزد خود را با نام عزیز صدا کنید.

9. عشق من (My Lover)

اضافه کردن ضمیر مالکیت “من”، باعث تعلق دادن افراد به یکدیگر می شود. به این ترتیب شریک زندگی شما به عنوان یک فرد منحصر به فرد برای شما توصیف می شود. “عشق من” مفهومی عمیق تری نسبت به نام های عاشقانه قبلی دارد.

10. عزیز دلم (Boo)

نه تنها یک کلمه ندا پر استفاده است، بلکه کلمه ای است که در محاورات برای ابراز محبت به معشوق بکار می رود.

اینها 10 نام مستعار پر کاربرد برای خطاب کردن دوست دختر، نامزد یا شریک زندگی است. اگر می خواهید با نام های بیشتری از این قبیل آشنا شوید، ادامه متن را بخوانید.

19 اسم دوست داشتنی برای خطاب کردن دوست دختر

محبوب ترین کلمات “خرگوش”، “ماهی”، “عزیز” و غیره است. با این حال، این کلمات آنقدر آشنا هستند که می توانند به سرعت کسل کننده می شود. پس باید چه کرد؟

می توانید از اسامی حیوانات دوست داشتنی برای خطاب کردن دوست دختر خود استفاده کنید، به خصوص اگر این حیوان مورد علاقه او باشد و شما را به یاد او بیندازد. در چنین روشی می توان از موشی، پیشی، جوجو و غیره استفاده کرد. برای مثال، شوهرم مرا موش کوچولو صدا می کند و من این اسم مستعار بامزه را دوست دارم.

اما باید مطمئن باشید با انتخاب نام مستعار نامناسب، باعث اهانت به او نشود. این یک مسئله بسیار شخصی است، بنابراین لازم است قبل از انتخاب لقب برای شریک زندگی خود، شرایط را ارزیابی کنید تا موجب ناراحتی او نشوید.

برای انتخاب یک نام مستعار جذاب برای صدا زدن دوست دختر خود، باید کمی تلاش کنید. باید ببینید او چه ویژگی هایی دارد و چه کارهایی انجام می دهد. اگر او موهای قرمزی دارد می تواند او را “حنایی” صدا کنید، یا اگر صدای شگفت انگیزی دارد پس “بلبل” می تواند انتخاب درستی باشد، اگر او خیلی سریع و سخت کوش است می توانید او را سنجاب صدا کنید. بنابراین می توان بر اساس چیزی که سزاوارش است و بر خصوصیات او تاکید می کنید اسمی زیبا انتخاب کنید.

شما می توانید این لیست از کلمات را به واژگان خود اضافه کنید و از آنها در لحظه مناسب استفاده کنید. برخی از این اسم ها ممکن است جدید نباشد، در حالی که برخی دیگر یک کشف واقعی است.

شیرین

دوست داشتنی

تو دل برو

خرگوش شیرین

شکلات

آفتاب

محبوب

یکی یکدانه

عشق حقیقی

خوشگل

جذاب

بره کوچولو

چگونه عشق خود را صدا کنیم

عروسک کوچولو

گل

غنچه

هانی

آب نبات

کوچولو

ریزه میزه

اگر با خطاب کردن دوست دخترتان به نام یک حیوان دوست داشتنی، باعث شدید لبخندی در چهره او بنشیند می توانید در ارتباطات خود از آن استفاده کنید، اما اگر عکس العمل منفی نشان داد یا بی تفاوت بود، بهتر است به دنبال یک نام مستعار مناسبتر باشید. البته بسیاری از کلمات محبت آمیز دیگر وجود دارند و فقط محدود به این لیست نیست. می توانید نام مستعار را در ادامه اسم او بیاورید و عکس العمل را مشاهده کنید.

سلام بچه ها…. خوبید ؟ راستش یه مدته دارم تمرین میکنم فاطمه رو با القاب خوب صدا بزنم… مثلا بگم : فاطمه جان…عشقم…زندگی من…عمر من…قلب من…و از این مدل چیزا… انصافا خیلی رو گرمی خونه تاثیر میذاره.نمیدونم متاهلی یا نه…ولی دوست دارم این دوره رو با شما بردارم… تو این دوره سعی میکنیم از این به بعد همسرمونو با القاب خوب تو خونه صدا بزنیم.یعنی در کنار اسمش یه چیز خوشگل بگیم… ببین ؟ عزیزم دیگه تکراری شده…به جا عزیزم بگیم وجود من…قلب من و از این مدل چیزا. اگه پایه ای ادامه حرفامو بخون… البته میدونم که خیلی از بچه ها مجرد هستن…ولی خب…میخوام این دوره رو فقط برای متاهل ها بذارم. متاسفانه شیطان وقتی ببینه دو نفر نا محرم هستن هی میگه برو بهش بگو عزیزم و گلم…اما همین که متاهل میشی و شش ماه از عروسیت میگذره دیگه اینارو کمتر میگی. ولی من میخوام دوره بردارم و اینارو هر روز به فاطمه جانم بگم. انقدر بهش میگم که کیف کنه خخخ اینارو هم بدون توقع میگم. یعنی اگه تو زندگی یه جایی از دستش دلخور بشم بازم بهش میگم گلم وجودم و قلبم و محبت من به فاطمه شرطی نیست.چون من اینارو به فاطمه میگم چون خدا ازم خشنود میشه. فقط و فقط همین. وقتی عشقت الهی باشه….دیگه محبت هات شرطی نیست.

همسرتو وقتی بخاطر خدا دوست داشته باشی…اینجوری اصلا هیچ جوره محبتت رو ازش دریغ نمیکنی…حتی اگه ناراحتت کنه.

من خیلی تو خونه با فاطمه مهربونم. بهش محبت میکنم هر چی بگه گوش میکنم نمیذارم تو خونه احساس کمبود کنه.اصلا سرش داد نمیزنم.همش با هم شوخی میکنیم و میگیم و میخندیم. نمازمونو دو نفری به جماعت میخونیم و بعد نماز همو میبوسیم و بعد هر غذا و شام و ناهاری حتما بعدش دستشو میبوسم و ازش تشکر میکنم و حتی یک بار هم نشده بعد غذا دستاشو نبوسم. همه چیو با شوخی و خنده حل میکنیم و تو خونه خیلی مطالعه و سخنرانی گوش میدیم و خیلی وقتا با هم فیفا میزنیم و کلی میخندیم. همه اینا به کنار… ولی دوست دارم فاطمه رو با القاب زیبا و قشنگ صدا بزنم. دلیلشم فقط و فقط بخاطر گرمی خونست. وقتی محبت رو ابراز میکنی یهو خونه پر از محبت میشه. گرمی خونه به همین چیزاست دیگه. من این دوره رو شخصی برای خودم برداشته بودم …اما خب…میدونم چند نفر از شما متاهل هستید.پس دوست دارم با شما این دوره رو بردارم. تو این دوره سعی میکنیم حتی یک بار هم همسر خودمون رو به اسم کوچیک صدا نزنیم.بلکه در کنار اسمش حتما چیزای خوب بگیم… مثل : عمرم… وجودم… نفس من و از این چیزا… اگه موافقید که با هم دوره برداریم.

خیلی ها که درک درستی از دین ندارن… فکر میکنن زن و شوهر مذهبی زیاد به هم عشق نمیدن و خیلی خشک هستن و کلا فقط نماز میخونن و این چیزا… در صورتی که این نوع نگاه خیلی مسخرست. اتفاقا مذهبی ها عاشق ترن. ببین… عشقی که زمینی باشه بعد ازدواج که شش ماه میگذره سرد میشه…هر کی بگه نمیشه دروغ میگه. واقعا سرد میشه. ولی وقتی عشقت الهی باشه…همسرتو واقعا دوست داری و چون عشقتون الهی هستش بعد ازدواج به سمت خدا میرید و تو این مسیر همو یاری میکنید و به هم محبت میکنید و برای هم از جون مایه میذارید… پس مذهبی ها عاشق ترن‌…چون عشقشون الهی هستش نه عشق زمینی !

این روزا وقتی میبینم دو تا غیر مذهبی با هم ازدواج میکنن چشم بسته میگم که شش ماه بعد از هم خسته میشن…چون هدفشون رسیدن به هم بود و الان رسیدن … چند ماه بعد هم مدام بهونه میارن و کم کم خسته میشن از هم … به همین راحتی…. ولی ازدواج دو تا مذهبی خیلی عالی و موندگاره… بخاطر همینه الان دوره برداشتم به خانومم بگم عشقم و جونم …میدونی چرا دوره برداشتم ؟ چون میخوام پیش خدا عزیز تر بشم… دخترا بهتر میدونن… وقتی به یه دختری القاب خوب میدی و صداش میزتنی خیلی انرژی میگیره….اصلا همه خانوما نیاز دارن که همسرشون با این القاب صداشون بزنه … میدونی مثل چیه ؟ مثل اینه که انگار به یه گل آب میدی تا رشد کنه و خوشگل بشه… متاسفانه خیلی ها فکر میکنن اگه با یه پسر مذهبی یا یه دختر مذهبی ازدواج کنن دیگه این حرفارو ازش نمیشنون… فکر میکنن مذهبی ها خیلی رابطشون سرده… ولی اینا خبر ندارن … هه… ببین ؟ ازدواج به سبک مذهبی مافوق تصور توش عشق داره… خودم ازدواج مذهبی کردم و میدونم… یه ازدواج مذهبی واقعی جوریه که این زن و شوهر روزانه کلی قوربون صدقه هم میرن…اتفاقا خیلی پایدار تره…چون تو زندگیشون خدا و اهل بیت هستش…و کلی هم پاداش میبرن… میگم ؟ درمورد عاشقانه های مذهبی چقدر میدونی ؟ بذار چند مدل عاشقانه های مذهبی بهت بگم تا بفهمی چرا میگم مذهبی ها عاشق ترن…مذهبی ها عشق بازیشون خیلی فرق داره… بذار چند مدل بگم :چگونه عشق خود را صدا کنیم

بسه یا بازم بگم ؟ انصافا کلاهتو قاضی کن… قبول داری مذهبی ها عاشق ترن ؟ نه …انصافا خودت بشین فکر کن…قبول داری مذهبی ها عشقشون پایدار تره ؟ اره یا نه ؟هنوزم فکر میکنی مذهبی ها زندگی هاشون خشکه ؟ انصافا بعضی ها یه چیزایی میگن که حرص آدم در میاد…نمیدونن مذهبی ها عاشق ترن… منو تویی که زندگی مذهبی داریم باید الگو بدیم بهشون… یکی بهم گفته بود : داداش رضا ؟ یکی دوستم داره ..ولی مذهبی نیست …اما اخلاقش خیلی خوبه… هه… بنده خدا نمیدونست زندگی غیر مذهبی بعد شش ماه سرد میشه… بهش گفتم روزای اولشه …بذار بهت برسه همچین ازت خسته بشه و بهونه بگیره که خودتم کف کنی…

مذهبی ها خیلی عاشق ترن…مذهبی ها زندگی هاشون خیلی شیکتره…چون الگوشون حضرت فاطمه و امام علی علیه السلامه.. یه آدم مذهبی تورو واسه خودت میخواد… نه واسه چیز دیگت… میفهمی چی میگم ؟

ببخشید رک حرف میزنم… حتی موقع بغل کردن و… با جسم همسرش با خشونت رفتار نمی کنه بلکه جوری رفتار می کنه که کوچیکترین آسیبی به جسمش نزنه و رنجشی توی روحش ایجاد نشه … توقع نابه جا از همسرش نداره … میگیری چی میگم ؟ مذهبی ها عشقشون پایدارتره… البته مذهبی اهل خودسازی…نه تقلیدی…. من خیلیارو دیدم که مذهبین ولی زندگیشون اینجوری نیست … بهتره بگم مذهبیای اهل خودسازی…نه مذهبی های تقلیدی… همین… حرفم تموم شد… هر متاهلی که میخواد عاشقانه های زندگیشو بیشتر کنه بیاد ثبت نام کنه و بگه که میخواد همسرشو با چه القابی صدا بزنه… در ضمن ؟ خجالت نکشید. این خجالت ها از شیطانه… باید از گناهات خجالت بکشی…نه از کاری که میخوای برای زندگیت و خشنودی خدا کنی…

بعضی وقتا یهو الهام درونت میگه : برو به همسرت بگو دوست دارم …برو ماچش کن …برو بغلش کن… اگه این احساس بهت دست داد حتما عمل کن… اگه سرکوبش کنی… زندگیتون سرد میشه و دیگه اون صدای درونی باهات حرف نمیزنه…

بببین ؟ بیا این دوره رو بردار و حتما همسرتو به اسم قشنگ صدا بزن…ما تو این دوره میخوایم همسرمونو با القاب خوب صدا بزنیم … هر کی میخواد ثبت نام کنه بسم الله …

نظر بذارید و بگید :۱: همسرتو با چه القابی میخوای صدا بزنی…۲: پیش نامحرم همسرتو با چه لقبی صدا میخوای بزنی ؟۳:وقتی همسرت تورو صدا میزنه…دوست داری چه لقبی در کنار اسمت بذاره ؟

منتظر نظرات شما دوستان خوبم هستم… یه متاهل مذهبی انقلابی : داداش رضا و آبجی فاطمه 🙂

دوره تو صدا نزدن پدر مادر…

اینکه دوره برداشتیم که همسر خودمونو با بهترین القاب صدا بزنیم عالیه… ولی من میخوام یه دوره شخصی مال خودم بردارم که دیگه به پدر مادرم نگم تو…بلکه با ضمیر شما صداشون بزنم… کلا تو گفتن به پدر مادر بی احترامیه… منم خیلی وقت بود دنبال بهونه بودم که یه تغییر این شکلی در خودم به وجود بیارم… میدونم …الان تو دلت میگی مگه اونا به ما احترام میذارن که ما احترام بذاریم؟ ببین…تموم این کارایی که میگم برای خشنودی خداست. تازه ؟ تو با این کار بزرگواری خودتو نشون میدی… ولی در کل این دوره شخصی مال خودمه… میخوام عمل کنم… گفتم به تو هم بگم اگه دوست داشتی عمل کنی… مطمئنم خدا با اینکار خیلی خشنود میشه… من مادر پدرمو تو صدا میزدم… دلیلشم مشخصه… چون ادب نداشتم… ولی هیچوقت برای شروع دیر نیست… هر وقت از نو شروع کنی قبوله… میخوام بهترین خودم باشم…پس این کارو میکنم و خجالتو میذارم کنار و نشون میدم بهترین خودمو… هم خدا خشنود میشه و هم امام زمان… دیگه چی از این بهتر… من قبلا با پدر مادرم مشکل زیاد داشتم… حالا باز مادرم بهتر بود …واقعا برام زحمت کشید‌..ولی منو پدرم واقعا رابطه خوبی نداشتیم. بیشتر سعی میکردم تحمل کنم و به امید هجرت تو خونه سکوت میکردم هیچی نمیگفتم… ولی خب…بی احترامی هم شکل میگرفت …چون عقایدمون فرق داشت… ولی همه اینا نباید دلیل بشه من زنگ نزنم و خبر نگیرم و بی احترامی کنم. من پدرمو دوست دارم فقط بخاطر خدا.چون خدا گفته به پدر مادر نیکی کنید. منم میخوام دیگه با ضمیر تو صداشون نزنم…بلکه بگم : شما … گذشته ها گذشته. پیش به سوی ساختن یه آینده خوشگل و زیبا.

آدم باید هر روز بهتر بشه… اصلا گذشته رو مرور نمیکنم. فقط به فکر ساختن آینده ام…

دیگه نمیخوام به مادرم بگم تو …میخوام بگم شما… شاید این کار خیلی کوچیک باشه…اما کار کوچیک ما …برای ما کوچیکه…از نظر خدا خیلی اجر و پاداش داره… خیلی چیزا هست که وقتی یاداوری میکنی بهم میریزی… ولی کسی که تو گذشته زندگی میکنه…آینده رو نمیتونه اونجوری که میخواد رقم بزنه…

گذشته های خودت و آدمارو ببخش… گرگ هر کسی فرق داره… پدر مادرتو بخاطر گرگاشون ببخش… شاید نتونستن مثل تو قوی باشن….

آموزش قوربون صدقه رفتن :

گلم، عمرم، جونم، روحم، روانم ، الهی قوربون اون چشات بشم، جیگر طلا، دورت بگردم، نفسم، عسل من، جون جونی، درمون دردمی، قند عسلم، عشق ( عمر، زندگی، نفس) من کیه؟، تو بهترین مرد/زن دنیایی، ان شاء الله همیشه سایه ت بالا سرم باشه، تو برام خیلی مقدسی، جونم فدای یه تار موت، خدا تو رو برام نگه داره، جیگرم، نازنین من، مرسی که هستی، گلی، عزیزم، تو زیادی دوست داشتنی هستی، جیگرتو خام خام بخورم یا بپزمش؟، قربونت برم، فدات شم، همیشه تشنه تم، عشقمی، تو مال منی، تو نهایت آرزوها و حاصل عبادات منی، عزیزکم، گفته بودم عاشقتم؟، نازنینم، نازم، تکیه گاهم توئی، برق چشمات منو می کشه، جیگرتو عشقه، کشته مردتم، عاشق این چشمای جذابتم، همه ی زندگیم، یکی یدونه، ملکه ی من، همسر زیبای من، دوستم، خانم خوشگله، آقا خوشگله، جون جونیه من، رفیقم، همیشه میخوامت، چی شد تو اینقدر خواستنی شدی، همه ی دنیامی، تو بهترین مرد/زنی هستی که ممکن بود خدا تو سرنوشتم قرار بده، می دونستی همه ی زندگیم هستی؟، چرا تو انقدر ناز داری آخه؟، تو بهترین دلیل زندگی من هستی، عاشق رفتاراتم، تو بهترین شانس زندگیه منی، خدا رو به خاطرت شکر، نمی دونم اگه تو رو نداشتم چی میشد؟اینارو واسه متاهل ها نوشتم که به همسرشون بگن زندگیشون قشنگ بشه 🙂

اینارو خانوما خیلی دوست دارن .حتما بگو. محبت رو به جریان بنداز …مطمئن باش زیاد میشه. اگه دلی بخوای کم کم زبونی هم میگی. ولی شرط اصلی قوربون صدقه رفتن عدم آزار و اذیته. وگرنه حرفات روش نفوذ نمیکنه. به نظرم قدم اول برای محبت به یک زن عدم اذیت کردنه. بعدش میتونی اینارو بگی و به عشقتون انرژی بدید. برای شروع از اینا شروع کنید راحت تره گفتنش : این مدلی صدا بزن : – نفسم – عسل من – جون جونی – قندعسلم – گلی – عزیزم – جانم – قربونت برم – فدات شم – عشقمی – گلکم – عزیزکم – نازنینم – نازم

بعد که اینارو یه مدت گفتی بعدش اونایی که اون بالا گفتم رو بگو. اینایی که گفتم محبت کلامی هستش. محبت فیزیکی هم برو که اینجا نمیشه گفت چون مجرد زیاده.ولی یهویی بغلش کن و ببوسش. بعد نماز همو ببوسید.بعد غذا خوردن و حتی یهویی. اینا زندگی رو گرم و شیرین میکنه. البته بازم میگم…اینا زمانی اثر میکنه که اذیت نکرده باشید همو. به خصوص موقع خشم با تریلی از روی هم رد نشده باشید…وگرنه وقتی اینارو میگی طرف تو دلش میگه : خفه شو بابا. حتما کتاب کنترل خشمی که نوشتم رو بخون…حتما ! این کتاب عالیه. چون اگه موقع خشم به هم بی احترامی کنید اصلا محبت کلامی اثر نداره…چون طرف تو دلش میگه : زر نزن. اگه زنی اقتدار مردش رو بشکونه دیگه هر چقدر قربون صدقه بری اون مرد تو دلش میگه : گمشو . پستی که تو سایت نوشتم رو بخون…اسم پست اینه : هیچوقت اقتدار یک مرد رو نشکون. خیلی مسخره هستش هم طرف رو اذیت کنی و هم محبت کلامی کنی… به نظرم کسایی که سادیسم دارن اینجوری ان. به نظرم فقط یه زن شوت تو خونه نق میزنه…چون نق زدن و غر زدن یعنی من از این زندگی راضی نیستم…و این یعنی ترکوندن اقتدار یه مرد. یه زن اگه ابتدایی ترین مسائل زندگی رو بدونه هیچوقت نق نمیزنه.

یه خانوم از آقاش چیا میخواد ؟ وفاداری تکیه خواهی محبت.. یه آقا از خانومش چی میخواد؟ اطاعت و تمکین سپاسگزاری احترام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

دیدگاه

سلام.من متاهلم اون ۴۶موردی که گفتیدروباهمسرم انجام میدیم قبل ازاینکه بادروتون آشنا بشم انجام میدادیم.مااختلاف زیادداشتیم ولی قهرنداشتیم وبسیاراهل گفتگوبودیم.فقط اهل گفتگوباشیداصلا قهرنکنید

سلام. خب من همسرم رو “آقا”صدا میزنم چون تو خانواده شون هیچ کس همسرش رو آقای بدون اسم کوچیک صدا نمیزنه اوایل خیلی خاص بود ولی خب دیگه به نظرم تکراری شده. جلو دیگران نمیتونم جور دیگه صدا کنم همون “آقا” هم که صداش میکنم دیگران با حسادت نگامون میکنن.میترسم خب. ولی توی خونه میخوام صداش کنم: تاجِ سر! سرور!و…روم نمیشه بیشتربنویسم😅😊 البته اگه صاحب خونه مون طبق معمول تو حیات باشه باید یواشکی صداش بزنم…😞 البته داداش رضا این خیلی کمک به حفظ اقتدارشوهر نمیکنه ها، چون عمل ظاهریه!

میشه یه پست بذارید که اقتدار مرد با چه رفتارهایی حفظ میشه و کجا و سر چه بزنگاه‌هایی باید چطور رفتار کنیم؟💁👂✍

چله حفظ اقتدار همسر رو چطوری بگیریم؟

https://dadashreza.com/eghtedar/

سلام داداش من خجالت میکشم مادر و پدرمو شما صدا بزنم فاصله ی سنی مون هم چون زیاد نیست عادت کردم که تو بگم باید چیکار کنم ؟؟؟

سلام رضا داداش راستش ادعا نمی کنم اما خدا شاهده امام زمانم هم شاهده که الهی فدا خدا و امام زمان ارواحناه فداه بشم از لحظه ای که عقد خوندیم همیشه سعی کردم به همسر محبت کنم والان که تقریبا هشت سال از زندگی خوبه مون میگذره شکر خدا داداش رضا باورکن به خدای خدا قسم هرروز بیشتر از دیروز و اقعا عشقم محبتم به همسرم بیشتر وبیشتر بیشتر میشه میدونی چیه داداش رضا اگه یادت باش گفتم بیشتر از ۱۵سال دارم روخودم کار می کنم شاید همه کارم رو هوس باشه یا اخلاص توش نیاشه اما فکر می کنم تنها کاری که برا خدا انجام دادم ازدواج بوده و الان که دارم برات مینویسم شکر خدا با تمام سختیای زندگیم به خصوص مالی که واقعا سختی کشیدم ازلحاظ مالی یعنی سختی کشیدما جوری که فقر رو با پوست و گوشت و خونم لمسش کردم اما باور کن هنوز بعد هشت سال این احساس ارامش وخوشبختیه رو کنار همسر خوبم رو دارم و روز به روزهم عشقمون و محبت مون بیشتر همیشه هم سعی می کنم با مناسبت وبی مناسبت براشون هدیه بخرم اصلا داداش رضا یه چی میگم یه چی می شنوی خدا انشالله عمر خانومم رو طولانی کنه که واقعا همسری مهربان وشایستست و بهترین لقبی که به نظرم میتونم بهشون بدم مایه حیاتم یا نعم الهون علی طاعت الله است داداش دعام کنم روسفید بشم جلو خدا و امام زمان من رضا از دیار رضاغریب الغربا التماس دعا راستی دوستان تو نمازاتون منوهم دعا کنید دعای روسفیدی جلو خدا وامام زمان منم دعا میکنم همین برامن بس دیگه چیزی از خدا نمیخوام

سلام. میدونم چی میگی. زن خوب و مهربون زندگی رو شیرین میکنه و زن نق زن و ناشکر و غر غرو آدمو پیر میکنه. بعد ازدواج همه پسرا میفهمن که اخلاق زن مهمه نه فقط ظاهر

احسنت برتو برادر رضا دعام کن منم مورد عنایت قراربگیرم

سلام‌.خداوکیلی با این پستتون از زندگیم سیرشدم اخه مردای امروز هیچکدوم ازینکارارو نمیکنن شاید ده ملیونی یه نفر اینکارارو کنه😂 انشالله در سایه امام زمان زندگیتون پر از عشق و شادی تداووم داشته باشه.

قفس ؛ طرز فکرته

شما پسر های مذهبی واقعی رو هنوز نشناختی، از اتفاق عاشق عشق ورزیدن و ابراز علاقه کردن به هر روشی به همسرشون هستند.

سلام گل تو خونه منم مجردم خوندم یاد بگیرم برا بعد ولی انصافا سخت ترین چیز محبت کلامیه من خیلی برام سختهچگونه عشق خود را صدا کنیم

سلام ببخشید حالا مجرد هستیم خوندیم حق الناس، آخه وقتی میگین نخونید بیشتر راغب میشیم بخوانیم.

سلام.حق الناس نیست.ولی خب…متاهل ها بخونن بهتره.

سلام خب چه اشکالی داره ما مجردها هم یاد می گیریم برای بعد

اینم یه حرفیه. ولی سعی کن در همین حد باشه و وارد جزئیات دیگش نشی. میگیری چی میگم دیگه…

سلام نه وارد چه جزئیاتی،؟؟ یاد گرفتم محبت بین زن و شوهر باید محبت کلامی باشه تا زندگی گرمی داشته باشند و محبتتون را به هم ابراز کنند،

سلام اتفاقا ابراز احساسات خیلی مهمه من تجربه کردم چون اگه ابراز نکنی باعث سوء تفاهم میشه و خودت اذیت میشی در صورتیکه طرف مقابل روحشم خبر نداره مثلا من دوست دارم بگم خدا قوت پهلوان قهرمان عشقم تمام عمرمی من شما رو نداشتم چیکار میکردم خدا ما رو به هم رسوند تو به هر چی دست بزنی طلا میشه😍 شما فکر و ایده های کاری بسیار خوبی داری من با شما به همه چی رسیدم

و واقعا هم مذهبی ها عاشق ترن ❤️😍😍😍😍

سلام داداش رضا… من از مذهبی ها ی تصور دیکه داشتم الان اینا رو که خوندم از خدا میخوام ی همسر همین مدلی بهم بده واقعا اینجور در مسیر رضای خدا قدم میذاریم…ببخشید فضولی نباشه میشه بگی چند وقته متاهل شدی و مراسم عروسیت چجوری بود؟ بازم ببخشید یکم فضول من

سلام.تو سایت گفتم.تو بخش ازدواج اسان

سلام همسر من گاهی که حالش خوبه خیلی زیبا صدام میزنه اون لحظه حس خیلی قشنگی دارم احساس و عشقم بهش هزار برابر میشه خیلی زیباست…. من ازدواج کاملا سنتی داشتم اما الان عاشقشم از خدا ممنونم

من دوس دارم با همسرم واون بامن روابطمون مثل زندگی دونفره فرزانه خانم وحمید اقا تو کتاب یادت باشه ،باشه .خیلی آرزومه یه شوهر مثل شهید حمید سیاهکالی گیرم بیاد .آمین🤭🥰💕

به نظر من مهم تراز محبت کلامی راز دار بودن همدیگه ست.واینکه از همسرت پیش خانوادت بد نگی….🌸

واقعا… خیلی اذیت میشن زوج هایی که رعایت نمیکنن. مخصوصا پسری که مادروپدرو خواهربرادرش رو تو همه تصمیماتش دخالت میده.

سلام ،داداش رضا من شوهرم از این حرفها بهم نمیزنه ولی من میخوام بزنم تا ازمن یاد بگیره،حتی تاحالا برام گل نخریده بود یه روز بهم گفت خجالت میکشم برم دم مغازه گل بخرم من هم برا تولدش گل خریدم اونم چندماه بعد برا تولدم گل خرید از من یاد گرفت الان هم مطمئنم اگه شروع قشنگ صداش کنم اونم یاد میگیره.

سلام.منم بلد نبودم.از فاطمه جان یاد گرفتم محبت کردن کلامی رو.

من مجرد هستم ولی در اطرافم دیدم متاهل هایی که با احترام با هم صحبت می کنند و راز دار هستند زندگی شیرین تری دارند

سلام من ۳ ماهه ک عروسی کردم و من و همسرم زوج مذهبی هستیم و تمام این برنامه هایی که میگید رو داریم و خیلی همو دوست داریم تنها مشکلی که هست اینه که من و همسرم تهران هستیم و خانواده هامون شهرستانن و الان اومدیم شهرستان یک هفته هست که همسرم خونه باباشه و منم خونه پدرم و همسرم میگه ب خاطر این بیماری رفت وآمد نکنیم ب نظرتون سردی نمیاره دوری یک هفته ایه ما ازهم ؟؟مشکل دیگه ای ک من دارم اینه که اصلا نمیتونم دلخوریمو بیان کنم میترسم ناراحت بشه ،تو این یک هفته اصلا نیومده به من و خانوادم سر بزنه درسته بیماری هست ولی من همسرشم و از طرفی میترسم این دوریمون سردی بیاره .

سلام.پس اونایی که مدافع حرم میشن و از هم دورن چی … دوری اگه درک باشه سردی نمیاره… اگه دلخوری پیش اومد تو فضای خنده و شادی بازگو کن…مثلا برید کافی شاپ یه شیر موز بزنید تو رگ و بعدش بگید.

خیلی ممنون از پاسختون انشاءالله زندگیتون با فاطمه خانم پربرکت و پراز عشق بیشترباشه.

سلام منم خیلی دوست دارم به همسرم کلمات عاشقونه بگم ولی خب اصلا نمیتونم خجالت میکشم یا حس میکنم یجوریه.. حتی وقتی میگه دوست دارم جوابش میگم منم 🥴 که فهمیدم خیلی ناراحته واسه این منم گفتنا… منم دوره رو برمیدارم ان شاالله که بتونم

سلام.اگه به مردی محبت کلامی نکنی خدایی نکرده…نگم برات.

من وقتی ازش دلخورم ن میتونم محبت کلامی کنم ن چیزی اصلانمیتونم باهاش تو یک اتاق باشم و ازطرفط نمیتونم دلخوریمو بیان کنم.کلا هرکسی رو که دوس دارم نمیتونم دلخوریمو باهاش بیان کنم میترسم ناراحت بشه کلا خیلی از خودگذشتگی بدی دارم .

سلام.دلخوری تو همه زندگی ها پیش میاد.فقط باید تو یه محیط دوستانه حرف زده بشه تا تضاد حل بشه…اگه حرفی نزنی یهو منفجر میشی و این کار خطرناکه. اگه میترسی حرفی بزنی ناراحت بشه…احتمالا این عیب در خودته …وگرنه ناراحت شدن نداره..آدم حرف میزنه و مشکل رو حل میکنه. به همین راحتی…

عشقم’نفسم’عمرم’جوندلم’آقای خوبم’و…. آقامصطفی’یا مصطفی جان ایشونم بمت بگه خانوم جونم’ک میگه البته’یا این چیزایی ک خودم بهش میگم بگع هم میچسبه😋😊

داداش چرا اینجوریه؟ تو این تیپ پستا فقط خانوما نظر میزارن همسر من منو قشنگم، بانوی من، کوچولوی من و … صدا میکنه ولی من نمیدونم بهش چی بگم خوشش بیاد همش فکر میکنم که مردا از این مدل قربون صدقه رفتنا خوششون نمیاد یا مثلا فرشته ی سیبیلو ی منی که دوستمون نوشنه واسه یه مرد چه حسی داره اخه🤪 میشه چند تا کلمه ی محبت امیز که برای مرد خوشاینده بنویسید. البته از دید اقایون خوشایند باشه ها نه خانوما😅

سلام. به مرد بگید قهرمان زندگی منی… از درون دلش غش میره.

فعلا که مجردم ولی سعی میکنم از حالا تمرین کنم چون ابراز احساسات برای من خیلی سخته، کاش همه پسرا مثل شما بلد بودن زن داری کنن اینجوری حتمن طلاقی هم چه عاطفی چه واقعی اتفاق نمی افتاد، واقعا مذهبی ها عاشقترن، خیلی عالی بود اون موردها ک مثال زدین واقعن عالیه ، اللهم الرزقنا

سلام من مجردم ولی درآیینده نزدیک که متاهل میشم میگم،زندگی ،نفس،عشق ،تمام وجودم ،رویای من ،مهربانم، گلم،جیگرخخخخ پیش نامحرم میگمخیلی محترمانخ وسنگین کناراسمش آقا….میزارم دوست دارم به منم بگه خانوممم نازنیینم،زندگیم،همه کسم ،دستمو ببوسه نازم کنه …..

سلام به ابجی فاطمه و داداش رضا خداروشکر نود درصد کارایی که گفتین رو انجام دادیم و‌میدیم همیشه با القاب قشنگ همو صدا میزنیم…با اینکه ده سال از زندگیمون میگذره همیشه میگیم دوستت دارم هر روز اینو‌باید تکرار کرد….یه حاجت دیگه داریم که امیدوارم خدا امسال دیگه این چشم انتظاری رو تمام کنه برامون…..که ان شاالله همینطور خواهد بود.

سلام عشق قشنگم،نازبانو،عسل بانو،عسل گیسو،دلارامم،قشنگترین اتفاق زندگیم،گل خوشبوی من،خوب من،عشق اول وآخرم،زندگیم،همه کسم،گل نازم،مال خودمی،شیکرپنیرمن،جنتلمن،ضربان زندگیم،جیگرطلا،عسلم،رزگلم،زیبای من،شیرین عسل،شیرین من،ماه آسمونم،خورشید زندگیم،حضرت والا،آقاخوشگله،سلطان خوبان،هستی من،عزیزترینم،امیدم،امیدزندگیم،نیمه روحم،دلبرم،دلربای من،شیطونکم،جوجوی من،گل همیشه بهارم،بستنی من،کولوچه من،طاووس خوش آب و رنگم،خوش ذوق من،نازگلم،مردمن،یکی یدونم،هدیه آسمانی،بهترین شانس زندگیم،مهربونم،پدربچه های آینده،مردرویاهام،گرمی زندگیم،همدمم،فرشته سیبیلوی من،مونسم،رئیس،سرورم،سایه سرم،تکیه گاهم،حضرت همسر،حاجی،آقاییم،ژلوفن من،نورچشمم،خوش استایل من،شاهزادم،دردونه،ولی من،سرپرست من،بهترینم،دومادمامانم،تنهافکرم،قلبم،سلیقه خودم،همنفسم،بودونبودم،دلیل بودنم،تنهاانتخابم،دنیای من،نورچشمم انشاءالله عشقتون پایدار،، برابیشترشدن محبت بین من و همسرم دعاکنی. ممنون.

خخخ چه خبره

خیلی خندیدم آفرین ، یه چیزایی گفتین که تا حالا من نشنیده بودم از کجا میارید اینارو:)

خخخخ خودم روم نمیشه خیلیاشو بگم

بابا دست خوش چ حرفایی زیبا و قشنگی 😅 اما من یه چیز رو پشنهاد میکنم. Sweety هم رونه هم با معنی😋

سلام منم همیشه میگم به همسرم اما گاهی اوقات انقدرررر من میگم ولی شوهرم هیچی نمیگه!!! میگه هااا نه اینکه بگم اصلا نمیگه اما خیلی کم در حدی که هر وقت بهم بگه مثلا نفس من ذوق مرگ میشم !!! منم گاهی لجم میگیره که همش من اونو با محبت صدا میزنم ولی اون عزیزم خالی هم نمیگه! برای من مسئله ای نیست هااا صدها بار بهش میگم . اما گاهی اوقات به خودم میگم نکنه این ابراز محبت های زیادی من دلشو بزنه! یا نمیدونم مثلا از چشمش بیفتم! نمیدونم این شیطانه بهم میگه نگو یا وجدانم!

سلام.شاید بلد نیست بگه…یادش بده.

دیدم عوض شد نسبت ب زندگیه مذهبیا اگه واقعاااا اینجوری باشه ک خوبه😕🖐

سلام خوبید من خیلی دوست دارم مثل شماها باشم با همسرم. شوهرم بعضی وقتا منو با این الفاظ صدا میکنه.ولی وقتی یه جا هم از دستم ناراحت میشه عصبی میشه وشاید بهم اخم کنه یا لحنش عوض بشه که من خیلیییی دلم میشکنه ومنم نمیتونم باهاش خوب باشم تا از دلم درنیاره ونمیدونم چیکار کنم محبت بینمون ثابت بمونه وبالانس نداشته باشه.

سلام.کاراتو بخاطر خشنودی خدا کن…

سلام. دوست دارم بهش بگم آقایی جونم، مرد مهربونم، عزیزدلم، دردت ب جونم، عمرم، وجودم، هم نفسم، زندگیم، بود و نبودم… البته متاسفانه اینارو بهش نگفتماااا ولی دوست دارم ک بگم و سعی میکنم تو این دوره ای ک گرفتیم بگم بهش. جلو بقیه هم سعی میکنم اول اسمش آقا بذارم و صداش کنم. تا حالا ک اکثرا اسمشو تنها صدا میزدم🙄😶 دوس دارم بهم بگه (اسمم) گلی😊 بعلاوه اینکه کلمه خانومم رو خیلی غلیظ بگه. اینو خیلی دوس دارم😁😁😁😁 دوره خیلی خیلی خوب و باحالیه. مرسی😍😍😍 بازم از این دوره های متاهلی بذار. میدوستم🤩

بچه هایی که خودسازی کردید و بعد ازدواج کردید برای ما متاهل هایی که نمیدونستیم خودسازی یعنی چی و متاهل شدیم و الان داریم خودسازی میکنیم دعا کنید 😊 من اوایل خیلی افسرده و ناامید شده بودم اما فکر کردم شاید ازدواج اینطوری یه امتحان باشه الحمدلله از همسرم راضیم ولی دوست داشتم نقاط ضعفم رو نبینه ولی من بازم به خدا توکل میکنم و میرم جلو همه چی دست خودشه حتی هدایت شدن من که صلاح دونسته بعد ازدواجم باشه خودم هم فکر میکنم اینطوری بیشتر به نفعم بوده دوستان مجرد لطفا خوب خوب خودتون رو بشناسید بعد ازدواج کنید ان شاءالله به حق پیامبر نور شریک خوبی نصیبتون بشه 🙏

سلام به زوج جووون ومذهبی که تازه افتخار آشنایی باهاشون رو دارم. دوست دارم به همسرم بگم تاج سرم امید زندگیم قهرمان زندگیم عزیزم جیگرم از بین اینا تاج سرم وعزیزم وجیگرم رو بیشتر میگم همسرم کلمه هایی مثل جیگر. خاااااااانوووم رو بیشتر میگن جلو بقیه ایشون مهدی آقا هستن ایشون هم میگن خانوم ممنون از شما

عشقم نفسم جونم عمرم قلبم زندگیم همسرم و… آقا…(اسمش) خانمم نفسم جونم و همونطور که خودم صداش میکنم

سلام داداش چقدرخوب بود خوشبحال شماومتاهلا منم خیلی دلم خواست دعاکنیدیه همسرخوب هم نصیب مابشه التماس دعا

بسم الله الرحمن الرحیم… سلام و درود فراوان… خدا قوت بر همگی سال نو همگی فراوان بخیر… سپاسگزارم از داداش رضای بزرگوار…۱_ همسفرم تا بهشت، ضربان قلبم، زندگیم، نوره دیده ام، دلیل آرامشم…. ۲_مهربان، اسید رضا، آقاسید، حاج رضا(البته حاجی نیستا)… ۳_ خودش با بهترین اسما صدام میزنه….. الهی همه در کنار همسفرمون به خود خدا برسیم….

سلام ممنون بابته این پست قشنگتون من خودم همیشه صدا میزنم عزیز یا عزیزم اما از وقتی بهشون میگم همسر مهربانم ی شب دخترم وقتی خواست پدرشو صدا بزنه گفت پدر مهربانم تعجب کردم واقعا بچها الگو میگیرن شوهرمم همیشه جلو خانواده خودم و خانواده خودش بهم میگه فاطمه خانوم یا بیشتر میگه خانم که من راضیم و خوشم میاد واقعا ی پست برایه متاهلا لازم بود ممنون

سلام داداش..من همیشه همسرمو با عشقم وجودم دلیل نفسام ضربان قلبم تنها دلخوشیم و…صدا میکنم..و پیش بقیه بزرگترا و خصوصا نامحرم کنار اسمش آقا میذارم و صداش میکنم… ایشون هم وقتی صدام میکنه معمولا میگه خانومم یکی یدونم زندگیم و…🙈🙈 درکل خواستم بگم منم ثبت نام میکنم تو این دوره.. امیدوارم همه ی مجردا این لذت زندگی عاشقانه ی مذهبی رو بچشن…

سلام آقا رضا. من با شما در رابطه با تفسیر قران خوندنتون کار واجب دارم. چجوری بچه ها واستون تو رباط حرف من پیام میذارن؟ لطفا یه جوری راهه ارتباطی رو به من نشون بدین. کارم واجبه باهاتون. اگر ممکنه یه نظر سنجی تو کانالتون بدارین و حرف من رو باز کنید تا من بتونم باهاتون حرف بزنم.

سلام.لینک ناشناس میدم کپی کنید داشته باشید.

سلام آقا رضا،ممنونم برای همه یه راه ارتباطی باز بشه🙏

سلام اقا رضا چطوری مشه تو تلگرام به شما نظراتمون ارسال کنیم(ماهم نیاز داریم به تبادل نظرات وتبادل تجربه)

سلام داداش رضا،۶ ماه از ازدواج منو همسرم میگذره و واقعا حس میکنم یه سری کلمات و جملات تکراری شده بینمون ولی واقعا خجالت میکشم شوهرمو اینجور صدا کنم چی کار کنم

سلام.این خجالت از شیطانه.برو بهش بگو . خجالت کیلو چنده.

سلام من هم‌همیشه همسرم رو عزیزم و یا اینکه یه جان کنارش بذارم صدا میکنم و الگوی خوبی واسه فرزندم شده. اونم اینطوری صدامون میکنه

سلام.داداش کسانی که نامزدی هستن هم میتونن شرکت کنن؟

سلام.تا عقد نکردید نگید.

به نام خدا سلام وخداقوت

همسرم روباالقابی مثل:زندگی من،آرامش من،مرد زندگیم،قلبم،یگانه عشقم،قدرتمندم،مردمحکم خودم،بهترینم،تمام زندگیم:)

پیش نامحرم ازیه جان بعدازاسمش استفاده میکنم یایه لقب اقاقبل اسمش.

لقب های قشنگ قشنگ لقب هایی که لطیف واحساسی باشند لقب هایی که به من حس منحصربفردبودن ومهم بودن بده. وترجیحاهرچندوقت یه بارعوض بشه تاتنوع ایجادبشه.

موفق باشین

۱. عزیزم، عمرم، جونم، زندگیم، همه کسم

۲. آقا (اسمش) 😁

۳. عسل کوچولوم 😅

ان شاءالله دوتایی با هم یار امام زمان بشیم ✌

بذار خیلی ساده و خودمونی بگم…ببین دوست عزیزم…رسالت این سایت اینه که تلاش کنیم تا در انتها پاک و عاقبت به خیر بشیم و بتونیم امام زمان رو از خودمون خشنود کنیم…کلا هدف اصلی ما در یک کلام آدم شدنه.یعنی چی ؟ یعنی از دیروزمون بهتر بشیم تا انقدر خودمونو با کارای بدمون عذاب ندیم.اگه میخوای تغییر کنی و اصلاح بشی که این سایت خیلی کمکت میکنه…اگرم نمیخوای که هیچی…ولی اگه خواستی سایت داداش رضا یادت نره 🙂

چگونه عشق خود را صدا کنیم
چگونه عشق خود را صدا کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *