مشاوره تلفنی پلیس فتا

 
helpkade
مشاوره تلفنی پلیس فتا
مشاوره تلفنی پلیس فتا

پ

پلیس فتا در حوزه مجرمین پیشرفته و حرفه‌ای عمل می‌کند و ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات مشاوره آنلاین به مردم است.

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ علی محمد رجبی کارشناس ارشد امنیت فضای مجازی در مصاحبه با شبکه رادیویی گفت و گو با بیان این مطلب اظهار داشت: با گسترش اینترنت و شبکه های اجتماعی محیط جرم تغییر یافت و پلیس های دنیا متوجه افزایش حجم جرایم در فضای مجازی شدند و پلیس فتا را تشکیل دادند.

وی درباره اینکه کشف کلاهبرداری میلیاردی که اخیراً در حوزه طلا رخ داد توسط پلیس فتا صورت گرفت و یا اینکه یک شکایت بود؟ گفت: سکه ثامن موضوع چند وجهی است و پلیس برای شروع رسیدگی ملزم به رعایت دو شرط مشهود بودن جرم و دستور مقام قضائی است. پلیس جرم یابی می کند اما نمی تواند در همه موارد بار همه سازمان های دولتی را بر عهده بگیرد. رده های تخصصی باید اعلام تخلف کنند تا پلیس اقدام کند. در قضیه اخیر نیز ما اقدامات پیشگیرانه داشتیم و خوشبختانه اعلام پلیس و دستگیری مجرمین باعث شد از افزایش دامنه جرم جلوگیری شود.

وی درباره اینکه پلیس فتا چه تفاوتی با سایر بخش های پلیس دارد و میزان نیازمندی سایر واحدها به این بخش چه قدر است؟ افزود: از آنجایی که فضای پلیس فتا یک فضای سایبری و دیجیتال است ما حضور فیزیکی در محیط شهری نداریم و مردم همکاران ما را در خیابان ها و کلانتری ها نمی بینند و ماموریت های خود را در پشت رایانه انجام می دهیم. ما در پلیس فتا در چندین حوزه به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای عمل می کنیم. یکی از این حوزه ها آزمایشگاه های تخصصی استخراج ادلّه دیجیتال جرم است که در اختیار پلیس فتاست و در تمام رده های ناجا کاربرد داشته و به کشف جرم و حل پرونده کمک می کند. پلیس فتا در حوزه مجرمین پیشرفته و حرفه ای عمل می کند و در حال حاضر نیز به حوزه پیشگیری از جرم ورود جدی کرده است.

مشاوره تلفنی پلیس فتا

سرهنگ رجبی درباره آموزش برای حفظ امنیت در فضای مجازی هم تصریح کرد:
بخش مهی از امنیت، به شخص کاربر وابسته است؛ یعنی در پیچیده ترین ارزیابی ها و سیستم های امنیتی همواره نقش عامل انسانی به شدت برجسته است. این مسئله در حوزه فتا و جرایم رایانه ای نیز وجود دارد و مورد بررسی قرار می گیرد.

هر زمانی که کاربران فضای مجازی حس اعتماد کمتری به شبکه های اجتماعی پیدا می کنند در برابر جرایم نیز مصونیت بیشتری دارند اما افراد خوش باور به فضای مجازی و کسانی که تصور می کنند همه مطالب در این فضا واقعی و زیباست بیشتر قربانی جرم می شوند. این مسئله باعث شده ما در حوزه اجتماعی پلیس و آموزش های اجتماعی رده تخصصی داشته باشیم و در سراسر کشور برنامه های آموزشی متعددی را برگزار کنیم.

کارشناس ارشد امنیت فضای مجازی درباره اینکه آیا پلیس فتا در کانال‌های با جمعیت بالا حضور دارد؟ هم گفت: برخی تصور می‌کنند پلیس فتا به دنبال جستجو در کارهای مردم است درصورتی‌که این‌گونه نیست. حجم اطلاعات و مأموریت‌های پلیس فتا به‌قدری گسترده است که ما فرصتی برای رسیدگی به امور اجتماعی مردم پیدا نمی‌کنیم ضمن اینکه اجازه ورود به حریم خصوصی مردم را هم نداریم. پلیس فتا برای بررسی ادله داخل رایانه و موبایل‌ها در پرونده‌ها حتماً به‌حکم قضایی نیاز دارد و قاضی تعیین می‌کند به کدام بخش از اطلاعات نیاز دارد و ما همان اندازه از اطلاعات را استخراج می‌کنیم و به او تحویل می‌دهیم.

رجبی گفت: پلیس فتا در حوزه پیشگیری از جرم دو رویکرد کلی دارد. رویکرد اول پیشگیری وضعی است. در حال حاضر اپلیکشن‌های خدماتی و نرم افزارهایی وجود دارد که مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند و از طریق این نرم‌افزارها جرم‌هایی اتفاق میفتد. ما در کنار تحلیل فنی نرم‌افزار روش‌های مجرمانه را شناسایی و راهکارهایی را برای پیشگیری از جرم تعیین می‌کنیم.

رویکرد دوم پلیس، اجرای برنامه‌های پیشگیری اجتماعی است، مردم باید از برخی شگردهای وقوع جرم آگاه شوند تا قربانی جرائم مجرمان نشوند. در همین راستا پلیس فتا برنامه‌های بسیار زیادی ازجمله کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی در صداوسیما را اجرا می‌کند.

همکاران ما در بخش گزارش‌های مردمی سایت پلیس فتا به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات مشاوره آنلاین به مردم هستند. افرادی که به سایت پلیس فتا دسترسی ندارند می‌توانند از طریق سامانه ۱۱۰ به همکاران ما در پلیس فتا مرتبط شوند و هر کمکی را از ما درخواست کنند.

ایجاد امنیت و کاهش مخاطرات برای فعّالیّت‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی در جامعه‌ی اطّلاعاتی، حفاظت و صیانت از هویت دینی و ملّی … ادامه

تمام حقوق این سایت برای پلیس فتا محفوظ است


news-dbba3d57f2de9b7da56007719cf81136d11cdec1.mp3Downloads-icon

 برای مشاهده آدرس، شماره تلفن، رایانامه دفتر پلیس استان موردنظرتان اینجا کلیک نمائید.

مشاوره تلفنی پلیس فتا

ایجاد امنیت و کاهش مخاطرات برای فعّالیّت‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی در جامعه‌ی اطّلاعاتی، حفاظت و صیانت از هویت دینی و ملّی … ادامه

تمام حقوق این سایت برای پلیس فتا محفوظ است

پلیس فتا در حوزه مجرمین پیشرفته و حرفه‌ای عمل می‌کند و ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات مشاوره آنلاین به مردم است.

مشاوره تلفنی پلیس فتا

ایجاد امنیت و کاهش مخاطرات برای فعّالیّت‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی در جامعه‌ی اطّلاعاتی، حفاظت و صیانت از هویت دینی و ملّی … ادامه

تمام حقوق این سایت برای پلیس فتا محفوظ است

ضمن خوش‌آمد گوئی به بخش ارتباطات مردمی وب‌سایت پلیس فتا ، ابتدا قسمت پرسش‌های متداول
همچنين قسمت‌های اطّلاع‌رسانی و آموزش را مطالعه نمائيد در صورتی‌كه جواب سوالتان را پيدا
نكرديد از اين قسمت با توجه به پیام یا گزارش خود فقط فرم مربوطه را انتخاب و ارسال نمائيد.
بعلت حجم انبوه پيام‌های واصله به اين پليس، از پاسخگوئی به سوالات تكراری كه جوابشان در
قسمت‌های ياد شده می‌باشد، معذوريم. همچنین در صورت امكان شماره تلفن تماس يا ا‌یميل خود را
ذكر نمائيد تا درصورت نياز كارشناسان پليس فتا با شما تماس بگيرند.
ثبت گزارش در وب‌سایت پلیس فتا به منزله شکایت نبوده و شما می‌بایست برای اعاده حقوق خود به
دادسرای محل سکونت خود مراجعه فرمائید.

در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا تهدید در وب‌سایت‌ها از طریق این گزینه تخلف یا جرم مشهود را به پلیس فتا گزارش نمایید. مثلا طراحی فیشینگ یک درگاه بانکی، فروش اقلام ممنوعه، کلاهبرداری در فروشگاه‌های اینترنتی، هک یا وجود حفره‌های امنیتی در وب سایت و …

در صورت دریافت هرگونه ایمیل مشکوک، تهدید آمیز، جاسوسی، مخرب، بدافزاری و … از طریق این گزینه آن را به پلیس فتا گزارش نمایید.

در صورت مشاهده هرگونه موارد مجرمانه، تخلف، نقص، باگ اپلیکیشن‌ها، بازی‌های آنلاین و آفلاین در گوشی‌های تلفن همراه، تلویزیون و تمام گجت‌های هوشمند آنها را از طریق این گزینه به پلیس فتا گزارش نمایید.

پلیس فتا آماده پذیرش هرگونه انتقادات و پیشنهادهای سازنده شما کاربران و شهروندان گرامی می‌باشد. انتقادات، پیشنهادها و نظرات ارسالی از جانب شما حتما بررسی شده و در اسرع وقت نسبت به تقویت نقاط مثبت و بهبود کیفیت و بر‌طرف کردن نواقص خدمات پلیس فتا اقدام خواهد شد. بدین منظور از تمامی کاربران درخواست می‌شود نظرات خود را از طریق این گزینه به پلیس فتا گزارش نمایند.

مشاوره تلفنی پلیس فتا

برای مشاهده آدرس و اطلاعات تماس دفاتر پلیس فتا در استان ها روی لینک مقابل کلیک
کنید.

ایجاد امنیت و کاهش مخاطرات برای فعّالیّت‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی در جامعه‌ی اطّلاعاتی، حفاظت و صیانت از هویت دینی و ملّی … ادامه

تمام حقوق این سایت برای پلیس فتا محفوظ است

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه در خصوص روش جدید کلاهبرداری سایبری هشدار داد و گفت: در این روش مجرمین به بهانه برنده شدن

جانشین رئیس پلیس فتا ناجا در خصوص کلاهبرداری در ایام اربعین توسط افراد سودجو و کلاهبردار هشدار داد.

رئیس پلیس فتا استان کردستان کلاه‌برداری تلفنی را در صدر جرائم فضای مجازی استان برشمرد و گفت: با وجود توصیه های بی شمار

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان با اشاره به اینکه مراقب تماس‌های تلفنی مشکوک در ماه مبارک رمضان باشید ، گفت: در صورت برنده

رئیس پلیس فتا گلستان گفت: مهندسی اجتماعی روشی است كه در آن با استفاده از اصول روانشناسی اجتماعی کاربران را فریب می دهند

مشاوره تلفنی پلیس فتا

ایجاد امنیت و کاهش مخاطرات برای فعّالیّت‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی در جامعه‌ی اطّلاعاتی، حفاظت و صیانت از هویت دینی و ملّی … ادامه

تمام حقوق این سایت برای پلیس فتا محفوظ است

اپلیکیشن خدمت از ما

پلیس فتا(پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ایران) تنها یک قدم با خانه‌ی شما فاصله دارد، پلیس فتا(cyber police) با ایجاد حس امنیت در فضای مجازی(سایبری) فعالیت در دنیای مجازی را به تجربه خوبی تبدیل می‌کند. که شما می‌توانید در کمال امنیت و آرامش در خانه خود بدون کوچکترین نگرانی و دغدغه‌ای در فضای مجازی فعالیت نمایید. جهت استفاده از فضای مجازی تنها کافی است هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرید. اما در صورتی که در فضای مجازی مورد تهدید یا سو استفاده قرار گرفتید بی شک پلیس فتا جهت حفظ امنیت و آرامش شما در کنار شماست. پلیس فتا فضای مجازی را به فضایی امن تر جهت کسب و کار تبدیل کرده است.

 

در این مقاله نحوه شکایت به پلیس فتا به ساده ترین زبان گفته شده است، همچنین شما را با بنیاد وکلا آشنا نموده‌ایم. تا بتوانید قبل از مراجعه به پلیس فتا و ثبت شکایت به پلیس فتا، به رایگان از مشاوره‌ی بنیاد وکلا بهره مند شوید. تا پایان مقاله پلیس فتا با ما همراه باشید تا به زبان ساده برایتان بگوییم در موقعیت‌هایی که مورد تهدید قرار گرفتید چگونه برخورد نمایید. چگونه به پلیس فتا شکایت نمایید.

 

مشاوره تلفنی پلیس فتا

مطالب پیشنهادی: [ نظافت منزل | نظافت منزل تهران ]

 

 

قبل از هر چیز تاریخچه پلیس فتا(پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ایران یا پلیس سایبری) را برای شما شرح می‌دهیم، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات، پلیس سایبری و با نام اختصاری پلیس فتا یکی از واحدهای تخصصی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است. در واقع پلیس فتا یک پلیس نوپا و کاملا جوان است که رشد و بلوغ‌ آن بیشتر از سن آن است.

 

 

همچنین به گفته‌ی سردار کمال‌ هادیانفر: چشم انداز پلیس فتا در افق 1404 رسیدن به سازمانی فعال، قانونمند و پاسخگو است که بتواند از شهروندان و حاکمیت در فضای مجازی محافظت کند. بر اساس اظهارات رئیس پلیس فتا، پلیس فتا عهده دار تأمین نظم، امنیت و آسایش عمومی و فردی در فضای مجازی را بر عهده دارد. پلیس فتا در اواخر سال ۱۳۸۷ در قرارگاه ناجا راه‌اندازی گردید، که شامل کمیته‌های مطالعات تطبیقی، کمیته تجهیزات و منابع انسانی، مالی، کمیته خسارت و سازمان بود.

 

پلیس فتا در اول اسفند سال ۱۳۸۷ به تصویب هیئت وزیران و به ریاست سردار سرتیپ دوم پاسدار سید کمال هادیانفر شکل گرفته است. در حال حاضر که این محتوا نوشته می‌شود؛ رئیس پلیس فتا به سردار سرتیپ دوم وحید مجید واگذار شده است.
پلیس فتا تا قبل از بهمن ماه سال 1389 به عنوان اداره مبارزه با جرایم خاص و رایانه‌ای، پلیس آگاهی ناجا فعالیت می‌نمود، اما در سوم بهمن ماه سال 1389 به فرمان، فرمانده‌ی نیروی انتظامی ایران جناب آقای اسماعیل احمدی‌مقدم، یگان پلیس فتا، به عنوان یک فرماندهی مستقل برای جنگ با مجرمان اینترنتی فعالیت خود را آغاز نموده است.

 

 

تعداد زیادی از افراد امروزه از رایانه و شبکه‌های اجتماعی بهره می‌برند. یعنی بیش از 61% از افراد کشور بالغ بر 45 میلیون ایرانی از اینترنت استفاده می‌کنند. این که مردم کشور عزیزمان ایران، این چنین به فضای مجازی علاقه مند هستند بسیار قابل تحسین می‌باشد.پلیس فتا به عنوان بخشی از پلیس جامعه راه اندازی شده است. تلاش پلیس فتا در فضای سایبری جهت به وجود آوردن محیطی امن و آرام و همچنین قابل اعتماد است. افراد به آسانی می‌توانند بدون بروز خطر در فضای سایبری یا فضای مجازی فعالیت نمایند. پلیس فتا با اعلام آخرین شگردها و کلاهبرداری‌های مجرمان سعی در کاهش جنایت در دنیای مجازی نموده است. پلیس فتا با این کار سعی داشته تا از میزان تشکیل پرونده شکایت از جرایم سایبری کم کند. هشدارهای پلیس فتا را در فضای مجازی جدی بگیرد، پلیس فتا سعی دارد مردم را خطرات احتمالی آگاه سازد.

 

 

برای این منظور سایت https://www.cyberpolice.ir را راه اندازی نمایید و با یک ارتباط دو سویه(هم برای ارائه شکایت به پلیس فتا و تشکیل پرونده و همچنین آگاه سازی مردم با هشدارهای پلیس فتا) با مردم سعی در حفظ امنیت و آرامش مردم کشور نموده‌اند. در زیر به صراحت نحوه شکایت به پلیس فتا را آموزش داده‌ایم.

 

نحوه شکایت به پلیس فتا: موضوع پیچیده‌ای نیست! شما می‌توانید با خواندن این مقاله به راحتی شکایات خود را در سایت پلیس فتا ثبت نمایید. اما به یاد داشته باشید که قبل از ثبت شکایت باید ثبت نام در سایت پلیس فتا را انجام دهید. برای طرح شکایات رایانه‌ای و اینترنتی خود به پلیس فتا شما دو راه پیش روی خود دارید:

 

اولین و قانونی ترین راه برای ثبت شکایت به پلیس فتا، مراجعه‌ی حضوری به دادسرای جرایم رایانه‌ای است. دادسرای جرائم رایانه‌ای موظف است جرائمی را که در فضای سایبر اتفاق افتاده است را پیگیری کرده و حق و حقوق شاکیان را به آن‌ها برگرداند.

شکایت به پلیس فتا اینگونه است که شخص شاکی پس از مراجعه به دادسرای جرایم رایانه‌ای، پرونده تشکیل می‌شود و کار رسیدگی به شکایت شاکی مطابق راه و روش قانونی به جریان می‌افتد. دادسرای جرایم رایانه‌ای نیز بر حسب میزان حساسیت موضوع و بررسی بیشتر، پرونده را به پلیس فتا ارجاع می‌دهد.

 

 

1- اولین احتمال پس از ثبت شکایت به پلیس فتا: امکان دارد شما از همان ابتدای شروع پرونده به فرد یا افرادی بدگمان باشید. در این حالت، قاضی پرونده در فرایند پیگیری شخص یا اشخاص مضنون را به دادگاه فرا می‌خواند، تا پاسخگوی شکایت از سمت شما باشند.
2- دومین احتمال پس از ثبت شکایت به پلیس فتا: امکان دارد که شما ندانید جرم اتفاق افتاده توسط چه شخص یا اشخاصی انجام شده است. در اینگونه مواقع پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی می‌تواند گره گشای پرونده شما باشد.

 

آسان ترین راه که شما بتوانید شکایت خود را در سایت پلیس فتا ثبت نموده و گزارش دهید، که شاید راحت تر هم به نظر برسد. این است که اگر در فضای مجازی(اینترنت یا شبکه‌های اجتماعی) جرمی علیه شما به وقوع پیوسته باشد، شما می‌توانید به راحتی بدون نیاز به مراجعه حضوری به دادسرای جرائم رایانه‌ای به وب سایت پلیس فتا(پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات) مراجعه نموده و شکایت خود را ثبت نمایید.

 

ابتدا به نشانی www.cyberpolice.ir مراجعه نموده سپس مطابق تصویر روی آیکون ثبت گزارش مردمی کلیک کنید.

 

بعد از انتخاب گزینه ثبت گزارش مردمی در سایت پلیس فتا پنجره‌ای همانند تصویر زیر باز می‌شود. که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود هر یک از گزینه‌های شکایت را انتخاب نموده و مشخصات خواسته شده را پر کنید. در نهایت درخواست شکایت خود را ثبت نمایید.

نکته درباره ثبت شکایت به پلیس فتا: قبل از ثبت شکایات خود حتما در سایت پلیس فتا عضو شوید جهت عضویت در سایت پلیس فتا به نشانی https://www.cyberpolice.ir/user/register مراجعه نمایید.
بعد از ثبت شکایات شما در سایت پلیس فتا انجام شد. پلیس فتا در کمترین زمان ممکن با شماره‌هایی که در بخش ثبت نام وارد نموده‌اید با شما تماس می‌گیرند و موضوع را پیگیری می‌نمایند. در صورت نیاز به کسب اطلاعاتی درباره نشانی مراکز پلیس فتا یا دادسراهای پلیس فتا نیزمی‌توانید به همین سایت مراجعه نمایید.

مشاوره تلفنی پلیس فتا

 

 

در این جا به برخی از هشدارهای پلیس فتا به عموم مردم اشاره می‌کنیم، در واقع یکی از مهم‌ترین موضوعات در فضای مجازی حفظ حریم شخصی و حیاتی‌ترین اطلاعات است که با یک اشتباه، شما را در معرض خطر قرار می‌دهد. در این خصوص بارها و بارها هشدار پلیس فتا را شنیده‌اید، در این مقاله به برخی از هشدارهای پلیس فتا اشاره شده است، که برای عموم مردم مفید است. اگر حفظ اطلاعات شخصی و خانوادگی‌تان اهمیت دارد، بنابراین تا پایان مقاله پلیس فتا کیست؟ با ما همراه باشید.

 

امروزه اکثر افراد در زندگی روزمره خود از رایانه استفاه می‌کنند، از این رو اسرار ارزشمندی در رایانه خود نگهداری می‌کنند. این اسرار ممکن است تجاری، اقتصادی و حتی اجتماعی یا خانوادگی باشد. از این رو برای پیشگیری از منتشر شدن اطلاعات موجود در رایانه‌ها رعایت حداقل برخی موارد امنیتی برای کاربران معمولی و همچنین شرکت‌های بزرگ امری حیاتی است.

موارد گفته شده بخش کوچک و مهمی از موارد امنیتی است که پلیس فتا به عموم مردم اعلام نموده است. این هشدارها که توسط پلیس فتا اعلام شده است باید توسط کاربران رعایت شود.

 

 

 

در یکی از روش‌های کلاهبرداری با استفاده از ارسال ایمیل(یا تماس تلفنی در شبکه‌های اجتماعی) حاوی برنده شدن در یک قرعه کشی و دادن وعده و عیده برای دادن جایزه، از قربانیان خود می‌خواهند مبلغی برای پست کردن جایزه به حسابشان واریز نمایند، اما واریز پول توسط قربانی همان و کلاهبرداری همان. در فضای مجازی به هر کسی اعتماد نکنید. اکثر کلاهبرداران احساسات و هیجانات شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

 

یکی دیگر از روش‌های کلاهبرداری رایج در شبکه‌های اجتماعی این است که افراد با دادن وعده‌ی ازدواج، اطلاعات شخصی کاربران را دریافت می‌کنند و بعد از دست یابی به اطلاعات شخصی فرد شروع به اخاذی می‌کنند. عکس‌ها و فیلم‌های خانوادگی خود را در فضای مجازی به اشتراک نگذارید.

 

 

کلاهبرداران با علم به آمار زیاد بیکاران در جامعه فعلی، برای دسترسی به اطلاعات اشخاص طعمه‌های خود از طریق بنگاه‌های کاریابی به دام می‌اندازند. ایمیلی برای قربانیان خود ارسال می‌کنند و به آن‌ها می‌گویند شغل ایده‌آلی را برایش پیدا کرده‌اند.

 

 

بنیاد وکلا: کانون بنیاد وکلا مرجعی است برای جستجو، بررسی و مهمتر از آن دریافت مشاوره رایگان است. نکته قابل توجه این است که شما می‌توانید پاسخ سوالات حقوقی خود را به صورت آنلاین بپرسید، پس از پرسش و دریافت پاسخ از سوی وکیل، شما می‌توانید به وکلا و کارشناسانی که از آن‌ها مشاوره گرفته‌اید امتیاز دهید. پس از ثبت امتیاز شما در صورتی که از مشاوره‌ای که دریافت نموده‌اید رضایت نداشتید، کارشناس ارشد حاضر در بنیاد وکلا پس از بررسی نتیجه مجدد مشاوره حقوقی مد نظر شما را ارائه می‌دهد.

در بنیاد وکلا خدمات مشاوره حقوقی به رایگان ارائه می‌شود. اما به یاد داشته باشید، کیفیت خدمات زمانی که به رایگان ارائه شود با زمانی که ارائه خدمات با دریافت هزینه انجام گیرد متفاوت خواهد بود. بنیاد وکلا برای افرادی که تنها یک سری سوالات ابتدایی دارند بستر مناسبی است. بنابراین قبل از اینکه به بنیاد وکلا مراجعه نمایید بهتر است هدف خود را مشخص نمایید، که آیا پاسخ کلی نیاز شما را بر طرف می‌کند؟ یا باید به وکیل به صورت حضوری مراجعه کرده و هزینه مشاوره را پرداخت نمایید.

 

تجربه ثابت کرده بنیاد وکلا برای مباحث و سوالات عمومی گزینه بسیار مناسبی است. اما زمانی که سوالات شما پیچیده است و نتیجه گیری اهمیت زیادی برای شما دارد، پیشنهاد می‌کنیم حتما از مشاوره با وکلای تلفنی یا حضوری بهره ببرید.

 

امیدواریم که اتفاقاتی برایتان پیش نیاید که بخواهید شکایت خود را به پلیس فتا گزارش دهید، اما در صورتی که تجربه‌ای در زمینه شکایت به پلیس فتا دارید خوشحال می‌شویم که در قسمت نظرات تجربه خود را با ما در میان گذارید.

 


۰۴۱۳۷۲۷۹۰۴۱

4.96 امتیاز از 632 رای

در بازار آنلاین “خدمت از ما” برای تمامی خدمات، از چند متخصص به رایگان قیمت
بگیرید.

“خدمت از ما” بازار آنلاین خدمات است. بعد از ثبت سفارش، از متخصصین مورد اعتماد
شهرتان چند پیشنهاد قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

لطفا شماره همراه خود را وارد کنید

لطفا شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد تایید برای شما ارسال شود

کد 4 رقمی به شمـاره ارســال شد. لطفا کد را اینجا وارد کنید

ثانیه تا ارسال مجدد

جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت
کنید.

لطفا شهر خود را انتخاب کنید.

امروزه با پیشرفت فناوری و اطلاعات،شاهد سهولت ارتباطات و گسترده شدن راه های برقراری ارتباط می باشیم.همین موضوع نیز باعث شده است بیشتر افراد جامعه در پی ان باشند که از راهای ساده تر و راحت تری مشکلات خود را حل کنند.مشاوره حقوقی تلفنی نیز یکی از بهترین و راحتترین راه هایی میباشد که در عصر حاضر مردم می توانند مشکلات حقوقی و قانونی خود را از این طریق حل کنند.

امروزه با توجه به اینکه در شرکت های خصوصی و دولتی دعاوی مختلفی ممکن است مطرح شود نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل همواره احساس می‌شود . به جهت پیچیدگی روابط داخلی و خارجی شرکت ها و همچنین اختلافات پرسنل در شرکت و لزوم آشنایی با مسایل حقوقی و قوانین و همچنین به روز بودن شرکت در مورد قوانین جدید ، لازم است شرکتها امور حقوقی خود را به مشاور حقوقی و یا تیمی از وکیل دادگستری برون سپاری نمایند و یا اینکه با همکاری و یا استخدام وکیل دادگستری بتوانند همواره از مشاوره حقوقی با وکیل بهره مند شوند تا در مواجه شدن با مشکلات راه درست قانونی و حقوقی برگزیده شود . علاوه بر آن در تنظیم عقود و قراردادهای داخلی و خارجی شرکت و همچنین صورتجلسات نقش مهمی را مشاوره حقوقی با وکیل ایفا می نماید . مشاور حقوقی به دلیل اطلاعات کامل به مسایل حقوقی و همچنین قوانین و دستورالعمل های حقوقی و آشنا به مسایل و مشکلات شرکتها می‌تواند راهگشای خوبی در موارد زیر باشد . مشاوره حقوقی رایگان و انلاین و مشاوره تلفنی به شرکتها در زمینه تنظیم تهیه و تنظیم قراردادهای داخلی و بین شرکتی و همچنین تنظیم قراردادهای بین‌المللی مشاوره حقوقی حضوری به شرکتها جهت تنظیم و یا اصلاح دستورالعمل های داخلی شرکت و تنظیم آیین نامه‌ها و صورتجلسات و تشکیل مجمع در شرکت . مشاوره حقوقی در زمینه اختلافات و دعاوی اداره کار و تأمین اجتماعی در رابطه با کارگر و پرسنل شرکت .و پیگیری در دعاوی اداری و استخدامی . مشاوره حقوقی در زمینه انجام امور مناقصات و مزایدات . و سایر امور حقوقی لذا انجام موارد فوق نیاز به تخصص و کارامدی کادر حقوقی سازمان یا شرکت دارد . لذا هرچقدر شرکتها در زمینه امور حقوقی قوی‌تر باشند و از مشاوره حقوقی با وکیل متخصص بهره مند شوند از دعاوی و درگیری‌های حقوقی در امان هستند . و در صورت طرح دعوی ، به جهت اینکه امور حقوقی شرکت به درستی و تحت نظارت مشاور حقوقی و وکیل دادگستری انجام شده ، موفقیت در پرونده بیشتر خواهد بود


533 سوال


98 پاسخ


89,511 کاربر

مشاوره تلفنی پلیس فتا

موکلین و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند از روشهای زیر با وکیل دادگستری و قاضی بازنشسته به صورت مسقیم مشاوره حقوقی رایگان و تلفنی و مشاوره آنلاین داشته باشند .

مشاوره حقوقی رایگان آنلاین : در صورتی که می‌خواهید به صورت رایگان با وکیل دادگستری مشاوره حقوقی رایگان داشته باشید می‌توانید سؤال حقوقی خود را در بخش پرسش و پاسخ حقوقی در سایت مشاوره حقوقی رایگان در قسمت مشاوره حقوقی رایگان آنلاین مطرح نمایید و پس از آن وکیل مرتبط اقدام به پاسخ به سؤال شما می‌کند .

در صورتی که نیاز به مشاوره حقوقی رایگان داشته باشید و خواستار این باشید که سریع پاسخ شما داده شود می‌توانید با برقراری تماس تلفنی با مرکز مشاوره حقوقی تلفنی دادگان درخواست وقت مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل را می نمایید و پس از طرح موضوع مشاوره ، تلفن به وکیل دادگستری یا قاضی اسبق در آن زمینه وصل می‌شود و پس از آن می‌توانید نسبت به مشاوره حقوقی رایگان و تلفنی اقدام نمایید .

در بسیاری از موارد به جهت حساسیت پرونده های حقوقی اشخاص تمایل دارند با تنظیم وقت مشاوره حقوقی حضوری با وکیل دادگستری یا قاضی بازنشسته مشاوره بگیرند . در اینصورت پس از تماس با دفتر مرکز مشاوره حقوقی رایگان درخواست خود را مبنی بر تنظیم وقت مشاوره حقوقی حضوری اعلام می نمایید و پس از آن برای اینکه مشاوره حقوقی تخصصی داشته باشید ، موضوع پرونده و عنوان مشاوره از شما سؤال می‌شود ، پس از آن نزدیک‌ترین وقت برای شما تعیین می‌شود . همچنین در صورتی که پرونده شما پیچیدگی داشته باشد و نیاز به مشاوره حقوقی از چند وکیل را داشته باشید جلسه مشاوره حقوقی با حضور چند وکیل دادگستری با سابقه تشکیل می‌شود.

آنچه که مورد نظر مؤسسه حقوقی دادگان است ارائه خدمات کامل حقوقی به اشخاص می‌باشد به همین جهت جمعی از بهترین وکیل دادگستری و قضات بازنشسته دادگستری شما را در پرونده های حقوقیتان مشاوره ، هدایت و راهنمایی می‌کنند.

اشخاص حقیقی و حقوقی مشاوره حقوقی رایگان و یا مشاوره حضوری و تلفنی می‌توانند با موسسه حقوقی دادگان تماس حاصل نمایند و جهت تنظیم وقت مشاوره حقوقی حضوری با وکیل پایه یک دادگستری یا قاضی سابق دادگستری اقدام نمایند که البته لازم است موضوع پرونده یا موضوع مشاوره خود را بیان کنند تا جلسه مشاوره حقوقی تلفنی و رایگان با حضور وکیل دادگستری با تخصص در آن موضوع باشد و این امر به جهت این است که مؤسسه حقوقی دادگان در زمینه مشاوره حقوقی و اعلام وکالت در پرونده ها به صورت تخصصی عمل می نماید . چرا که در پرونده های ملکی و املاک لازم است وکیل دادگستری متخصص در دعاوی املاک اعلام وکالت نماید که پرونده های زیادی را در زمینه ملکی داشته و مسلماً نیز در چنین دعاوی موفق تر می‌باشند . در دعاوی و پرونده های با موضوع دیگر نیز ، مشاوره حقوقی با وکیل باید در آن زمینه تخصص داشته باشد .

پس از تعیین وقت مشاوره حقوقی در آن زمان تعیین شده در مؤسسه حضور نمایند و مدارک و مستندات پرونده را نیز همراه داشته باشند تا مشاور و وکیل با بررسی پرونده و مدارک موجود مشاوره حقوقی کامل و جامعی را به وی ارائه نماید و همچنین گاهی لازم می‌باشد دادخواست یا لایحه ای نیز تهیه شود که در این صورت وکیل دادگستری پس از ارائه مشاوره حقوقی ، دادخواست یا شکواییه و یا لایحه ای نیز تنظیم می‌کند . گاه نیز به جهت پیچیدگی پرونده لازم است وکیل دادگستری در پرونده اعلام وکالت نماید ، که در اینصورت پس از تنظیم قرارداد وکالت و تعیین حق الوکاله وکیل دادگستری ، موکل سه نسخه وکالتنامه وکیل را امضا می نماید و یک نسخه از آن وکالتنامه به خود موکل تحویل می‌شود و پس از آن با ابطال تمبر و اعلام وکالت در پرونده ، وکیل اقدام‌ها ی مقتضی را انجام می‌دهد .

امروزه با پیشرفت فناوری و اطلاعات،شاهد سهولت ارتباطات و گسترده شدن راه های برقراری ارتباط می باشیم.همین موضوع نیز باعث شده است بیشتر افراد جامعه در پی ان باشند که از راهای ساده تر و راحت تری مشکلات خود را حل کنند.مشاوره حقوقی تلفنی نیز یکی از بهترین و راحتترین راه هایی میباشد که در عصر حاضر مردم می توانند مشکلات حقوقی و قانونی خود را از این طریق حل کنند.
مشاوره حقوقی
در زمان های گذشته همه ی کسانی که نیاز به مشاوره حقوقی داشتند باید قبل ازهر اقدامی با وکیل مورد نظرشان صحبت میکردند تا بتوانند با تعیین وقت قبلی او را ملاقات کنند و مشکلات حقوقی خود را مطرح کنند.این مسئله از جوانب گوناگون دارای مشکلات فراوانی بود و حتی گاهی تعیین جلسه توسط وکیل به تاریخ بسیار دوری موکول میشد و بسیاری از افراد منصرف میشدند.
امروزه این امکان برای تمام مردم ایجاد شده است تا در هر زمان و هر مکانی که قرار دارند،با صرفه جویی در وقت و هزینه با مشاوره حقوقی تلفنی ارتباط برقرار کنند و سوالات و مسائلی که برایشان پیش آمده است را مطرح کنند.
توجه داشته باشید که همه ی افرادی که در جامعه زندگی میکنند به طور خواسته و یا ناخواسته با قوانین جامعه در طول زندگیشان برخورد خواهند کرد و در چنین مواقعی داشتن آگاهی و کسب اطلاعات برای حل چنین موضوعاتی حرف اول را میزند.اما شاید اکنون برای بسیاری از شما این سوال پیش اید که چگونه می توان از این موضوعات اطلاع پیدا کرد و به دنبال راه حلی برای آنان باشیم؟
برای پاسخ به این سوال شما باید در نظر داشته باشید که مسائل حقوقی از جمله مواردی می باشد که به قوانین یک جامعه مرتبط میباشند و هرگونه خطا و اشتباه در فهم مسائل میتواند باعث ایجاد خسارتی جبران ناپذیر به افراد شود.بنابراین بهتر است از یک متخصص حرفه ای در این زمینه کمک بگیریم و مشاوره حقوقی در چنین مواردی بهترین راه حلی است که به افراد می توان پیشنهاد داد.

6,262

تعداد سوال

8,814

تعداد پاسخ


وکیل پایه یک دادگستری

مشاوره تلفنی پلیس فتا


تهران – تهران


وکیل پایه یک دادگستری


گیلان – بندر انزلی


وکیل پایه یک دادگستری


تهران – تهران

بازگشت


۱۳۹۵/۰۷/۱۹ ۱۵:۲۶

ابتدا بایستی الاعات تکمیلی در خصوص سوالتان ارایه نمایید مبنی بر اینکه ایا شماره ان فرد رو دارید؟ایا ایشان دیلیت اکانت نموده اند یا نه؟

طرح سوال جدید

کپی رایت © 2020 – مشاوره حقوقی آنلاین

طراحی و اجرا: ساونگ

این وب سایت در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد به ثبت رسیده و تمامی خدمات آن دارای مجوز لازم از مراجع ذیربط بوده و فعالیت های آن تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

مشاوره تلفنی پلیس فتا
مشاوره تلفنی پلیس فتا
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *