چطور اسپانسر جذب کنیم

 
helpkade
چطور اسپانسر جذب کنیم
چطور اسپانسر جذب کنیم

آنچه موجب سرمایه گذاری یک اسپانسر می گردد مدل تجاری موثر و دانش کافی برای تاثیر گذاری و آغاز یک مشارکت مالی موفق است. اگر یک رویداد مهم را برنامه ریزی کرده اید باید به فکر جذب اسپانسر باشید زیرا ساخت یک رویداد خوب بدون اسپانسر امکان پذیر نیست . در این بخش از نکات موفقیت در کار و زندگی در نمناک با راه های جذب اسپانسر برای شرکت های نوپا آشنا شوید .

آیا داشتن ایده مهم است؟

مدل کسب و کار یعنی یک فرد با طرح یک ایده دنبال ایجاد چه نوع ارزش هایی است و این ارزش ها را به چه کسانی ارائه می دهد.عامل مهم در موفقیت یک کسب و کار طرح یک ایده واجرای آن ایده است . بعد از طرح یک ایده باید بدانیم آن ایده نیازمند چه هزینه هایی است و چگونه می توان از آن راه درآمد کسب کرد. وقتی به این مرحله رسیدیم باید ایده خود را به یک اسپانسر برای جذب حمایت مالی ارائه دهیم اما اینکه با یک مدل کسب و کار بخواهیم نظر سرمایه گذار را جلب کنیم چندان برای سرمایه گذار جذاب نیست.

باید در نظر داشته باشیم کسی که ایده را اجرا می کند صاحب ایده است و نه سرمایه گذار ، بنابراین نحوه اجرای ایده بسیار با اهمیت است و برای سرمایه گذار اهمیت کلیدی دارد . از دیگر مواردی که برای سرمایه گذار مهم است مدل کسب و کار می باشد .چطور اسپانسر جذب کنیم

می توان از کمک مالی اطرافیان نزدیک استفاده کرد

در ایران اسپانسر هایی که روی یک ایده سرمایه گذاری می کنند بسیار کم هستند پس اگر به دنبال جذب سرمایه گذار هستید باید ایده خود را با گرفتن کمک مالی از خانواده یا دوستان به مدل قابل اجراتری تبدیل کنید تا یک مدل کسب و کار اجرا شده داشته باشیم. بسیاری از کسب و کارهای موفق در ایران در مراحل ابتدایی طرح یک ایده از منابع مالی در دسترس مثل وام از بانک ها یا کمک دوستان و آشنایان استفاده می کنند.

اما در تمام دنیا سرمایه گذارهایی معروف به seed funders هستند که روی ایده ها و مدل های کسب و کار در مراحل ابتدایی شکل گیری آن، سرمایه گذاری می کنند.

راه های ورود به بازار

چگونگی ورود به بازار کار و گسترش کسب و کار هر کدام به دانشی جداگانه نیاز دارد اما خلاقیت و ابتکار افراد در این موارد بسیار با اهمیت است . روش های بسیار زیادی در مورد گسترش کسب و کار وجود دارد که یکی از این روش ها ارائه محصول زیر قیمت به افراد برای جذب مشتری است . با این روش می توانید در مرحله بعد با خدمات دیگر و سود بیشتر افراد زیادی را جذب کنید.

در کسب و کارهای آنلاین فیس بوک در ابتدا همه افراد حق دسترسی به این فضا را نداشتند و هر فردی می توانست بعد از دعوت فرد دیگر به این شبکه را ه یابد و خود نیز بعد از ورود چند نفر دیگر را وارد این سیستم کند و همین عمومی نبودن این فضا برای کاربران جذاب بوده که باعث جذب تدریجی کاربران شده است.

چه عاملی مهمتر از سرمایه است ؟

در راه اندازی یک کسب و کار عاملی که بسیار مهم تر از سرمایه است ، وجود راهنما یا مربی در اجرایی کردن یک ایده است. راهنماها کسانی هستند که به صاحبان ایده کمک می کنند یک کسب و کار درست ایجاد کند . گاهی شرکت های بزرگ این راهنمایی و خدمات را به صورت رایگان در اختیار شرکت های کوچک و کار آفرینان قرار می دهند .

در ایرا نیز چنین شرکت هایی وجود دارند برای مثال در مورد آموزش کسب و کارهمایش های بزرگی مانند

«start up weekend» برگزار می شود که افراد حاضر در آن از نزدیک با کسانی که تجربه یک کسب و کار را داشته اند روبرو می شوند و این موضوع کمک زیادی به آنها خواهد کرد.

یک فهرست دقیق تهیه کنید

یک فهرست از اسپانسرهایی که احتمال می دهید با شما همکاری نمایند، تهیه کنید . این فهرست شامل اسپانسرهایی است که در موسسات و سازمان هایی مشابه شما حمایت مالی داشته اند و یا زمانی در گذشته از شما حمایت کرده اند.

شما می توانید از کسانی که امکانات مالی برای کمک به شما را دارند و یا افرادی که ارتباطات خاصی با آنها دارید برای سرمایه گذاری کمک بگیرید اما این فهرست جزو فهرست نهایی نیست.

یک پیشنهاد :دنبال شرکت های مشابه باشید

با توجه به خدمات و یا کالای خود به جستجو بپردازید و اسپانسرهایی که در مورد خدمات مشابه با شما مشارکت مالی انجام می دهند را شناسایی کنید و ببینید در کجا و با چه شرایطی حاضر به مشارکت مالی هستند؟ با یافتن این شباهت ها راحت تر می توانید سلایق اسپانسر را درک و برای متقاعد کردن او اقدام کنید.

اگر ایده شما درباره راه اندازی رستوران است باید از طریق آگهی های تلویزیون و یا مجلات آشپزی ببینید چه موسسات یا سازمان هایی برای خدمات شما مشارکت مالی انجام می دهند تا اسپانسر مورد نظر خود را بیابید.

برای جذب موفقیت آمیز یک طرح جامع تهیه کنید

طرح شما باید جامع باشد و هیچ ابهامی در آن وجود نداشته باشد . برای اسپانسر خود با توضیحات جامع و دقیق میزان سرمایه ،مدت زمان سوددهی مطرح کنید و همچنین برای او بگویید که مخاطب خدماتتان چه کسانی هستند . مثلا اگر مخاطب خدماتتان زنان هستند باید برای او توضیحاتی ارائه کنید که خدمات شما با استقبال زنان مواجه خواهد شد

 

برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

چگونه اسپانسری مناسب جذب کنیم؟

احتمالا در گذشته تلاش کردید تا اسپانسر مناسبی را جذب کنید اما به هر دلیلی، موفق نشده‌اید. شاید به دنبال اسپانسری می‌گردید که از بلاگ، پادکست یا محتوای آموزشی شما حمایت کند. اما جذب اسپانسر، با تمام چالش‌هایی که دارد، آنقدرها هم سخت و دشوار نیست.

خیلی‌ها پیدا کردن یک اسپانسر خوب را به پیدا کردن یک شغل تشبیه می‌کنند. ممکن است با افراد مختلفی صحبت کنید، در بعضی مواقع پیشنهادات شما رد می‌شود و در بسیاری از موارد دیگر، برعکس این اتفاق رقم می‌خورد.

 

چطور اسپانسر جذب کنیم

 

قبل از شروع لازم است یک باور غلط را از ذهنمان بیرون کنیم. جذب اسپانسر، ارتباطی با شانس ندارد. برای پیدا کردن یک اسپانسر مناسب، که با شکل‌گیری همکاری هر دو طرف رضایت کافی داشته باشند، باید زمان و انرژی زیادی صزف کنید. همچنین لازم است راهکار‌هایی را انتخاب کنید که واقعا موثراند.

 

سعی کردیم راهکارهایی را جمع‌آوری کنیم که واقعا در جذب اسپانسر تاثیرگذار و کاربردی هستند. این راهکار ها شامل موارد زیر است:

 

برای چه به اسپانسر نیاز دارید؟ چه منفعتی برای اسپانسر خود ایجاد می‌کنید؟ برای اینکه توضیح قانع کننده‌ای در مذاکره با یک اسپانسر داشته باشید، لازم است سوالات زیر را از خودتان بپرسید و با دقت به جواب آن‌ها را پیدا کنید.

سعی کنید در حد یک یا دو خط به این سوالات جواب دهید. حالا از این جملات استفاده کنید و یک پاراگراف درباره مزیت‌های خود بنویسید. از این نوشته در ایمیل و یا هرگونه مکاتبه‌ای که با اسپانسر دارید، استفاده کنید.

مهم نیست صد عدد یا ده هزار شماره تلفن دارید. این شماره‌ها در هر صورت نقطه شروع شما هستند.

شبکه آدم‌هایی با آن‌ها در ارتباط هستید چند ویژگی مهم دارد:

بهتر است وقتی می‌خواهید تماس‌ها را شروع کنید یک فایل گوگل شیت یا اکسل بسازید. سپس با کمک جدول‌ها، تاریخ تماس و جزئیات صحبت‌هایتان را یادداشت کنید. این کار به شفاف شدن چالش‌ها و کارهای بعدی که لازم است انجام دهید کمک بسیاری خواهد کرد

 

جیسون زوک در یک وبلاگ واندرینگ ایم فولی درباره جذب اسپانسر از طریق ایمیل هایی که زده می‌گوید:

هفتاد و پنج درصد اسپانسرهایی که جذب کرده‌ام، با ایمیل دومی که برای پیگیری فرستادم جذب شده‌اند، نه با همان ایمیل نخست و معرفی.

 

 

بیایید با هم صادق باشیم. مهم نیست چه قدر پیگیر باشید و یا چه قدر انرژی بگذارید، جواب‌های منفی همیشه وجود دارند. نکته مهم این است که نگذاریم این جواب‌ها باعث ناامیدی شما شود. اگر جواب منفی می‌شنوید، مسئله را شخصی ندانید.

احتمالا جواب منفی به خاطر یکی از این دلایل به شما داده شده است:

چیزی که اهمیت دارد این است که یاد بگیریم جواب منفی شنیدن، بخشی از راهی است که باید برای جذب اسپانسر طی کنید و حذف کردنش ممکن نیست.

راه‌های مختلف را امتحان کنید.

گاهی اوقات لازم است کمی از فضای فکری فعلیتان بیرون بیایید و خارج از گود اتفاقات را ببینید. خلاق بودن را فراموش نکنید و برای داشتن خلاقیت بیشتر تلاش کنید.

 

 

این یک توصیه ساده است. بیش از حد توانتان به اسپانسر خدمات پیشنهاد نکنید و در مرحله نتیجه، ارائه ضعیف داشته باشید. شما برای سوپرایز کردن اسپانسرتان باید برنامه داشته باشید.

به طور مثال اگر شما یک اینفلوئنسر باشید که اسپانسری برای محتوای خود جذب کرده، نباید بگویید که بعد از تبلیع شما، اسپانسر 1000 مشتری جدید به دست می‌آورد و 10% درصد این مقدار واقعا به مخاطب‌های آن‌ها اضافه شود.

شما باید تجربه‌ای رقم بزنید که در دفعات بعدی، اسپانسر حاضر باشد پرداختی بیشتری داشته باشد. خلاصه بنز پیشنهاد نکنید و ژیان تحویل بدهید!

همچنین حتما برای ایجاد تجربه بهتر تمام اطلاعاتی که از نتیجه همکاری خود دارید، شفاف در اختیار طرف مقابل قرار دهید.

 

احتمالا خیلی وقت‌ها شنیده‌اید که کسی می‌گوید برای راه‌اندازی کسب وکارش به‌دنبال اسپانسر است. اما نکته اینجاست که باید بدانید اسپانسر به شما پول نمی‌دهد که کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید. بلکه هدف اصلی اسپانسر نمایش برند خودش است و در چارچوب تبلیغات معنا دارد.

اما سرمایه‌گذار (Investor) فرد یا شرکتی است که به‌دنبال دیده شدن نیست و چیزی برای تبلیغ ندارد. در حقیقت سرمایه‌گذار به‌شما سرمایه (Fund) می‌دهد، سرمایه خود را بر روی کسب و کار شما سرمایه‌گذاری می‌کند و در ازای آن، خود را در سود حاصل از کسب و کارتان شریک می‌کند.

در ادامه همراه ما باشید تا راهی دیگر برای جذب حمایت مالی به شما معرفی کنیم.

 

چطور اسپانسر جذب کنیم

دونیت یا همان جذب حمایت مالی مستمر روشی است که در آن شما محتوا و یا محصول خلاقانه را در اختیار مخاطب می‌گذارید و از او می‌خواهید هرچه قدر که برایش مفید بوده از شما حمایت مالی کند. در واقع در این روش قیمت‌گذاری توسط مخاطب صورت می‌گیرد.

به طور مثال شما وبلاگی دارید که در آن محتوای رایگان انتشار می‌دهید. با بستری مانند حامی باش می‌توانید در وبلاگ خود از مخاطبان بخواهید در ازای محتوایی که در اختیارشان قرار دادید از شما حمایت مالی کنند تا شما فعالیت خود را باکیفیت و کمیت بیشتری ادامه دهید.

این امکان برای همه افراد از جمله بلاگرها، برنامه نویسانی که امکانات رایگانی را به دیگران ارائه می‌کنند، پادکستر ها و تمامی افرادی که به نوعی ارزش‌آفرینی می‌کنند وجود دارد.

همانطور که در این مقاله بار ها اشاره کردیم، پیدا کردن یک اسپانسر، شاید با چالش‌های بسیاری همراه باشد اما با درنظر گرفتن موارد زیر می‌توان به موفقیت رسید:

همچنین اگر درباره جذب اسپانسر مطمئن نیستید، می‌توانید به روش‌های دیگر جذب حمایت مالی نیز فکر کنید.

 

با تشکر از همراهی شما.

موفق باشید

نوشتن بخش بزرگی از زندگی منه. توی حامی باش می‌نویسم تا ارتباط نزدیک‌تری با هم برقرار کنیم 🙂

پیام *

نام *

ایمیل *

وبسایت

اطلاعات من را برای دفعه بعدی که می خواهم دیدگاه ارسال کنم در مرورگر ذخیره کن.

چگونه کار می‌کند؟

ارزش‌آفرین کیست؟

حامی کیست؟

شما هم حمایت شوید

تماس با حامی باش

درباره حامی باش

قوانین و شرایط استفاده

اسپانسر یا حامی مالی (sponsor) عنوان مقاله جدید سایت است که قصد داریم به بررسی زوایای مختلف آن بپردازیم. اول از حامی مالی یک تعریف ارائه می‌کنیم و به ویژگی‌های آن می‌پردازیم. سپس به این سوال جواب می‌دهیم که چطور می‌توانیم اسپانسر جذب کنیم یا به‌بیان عمومی‌تر، چطور اسپانسر بگیریم؟

همانند سایر مقالات سایت، سعی می‌کنیم با رویکرد دیجیتال مارکتینگ به این قضیه نگاه داشته باشیم تا مباحث به‌درد صاحبین کسب و کار اینترنتی و فعالین فضای آنلاین نیز بخورد. در ادامه با فوربو دیجیتال مارکتینگ همراه باشید.

 

اسپانسرشیپ (Sponsorship) قرارداد -ارتباط- بین دو مجموعه است. مجموعه‌ای که تبلیغ می‌دهد و مجموعه‌ای که تبلیغ نمایش می‌دهد. اساسا موضوع اسپانسر در چارچوب تبلیغات مطرح می‌شود و خارج از فضای سرمایه‌گذاری است. در این خصوص در ادامه مقاله مفصل صحبت خواهیم کرد.

اسپانسر ویژگی‌هایی دارد که تقریبا با آن کاری نداریم. کار ما در این مقاله بررسی و شرح پیوند این دو مجموعه‌ای است که گفتیم. یعنی چه می‌شود که یک مجموعه -سازمان، شرکت، کسب و کار- به یک مجموعه دیگر -که می‌تواند مدل‌های بسیار متنوعی داشته باشد- درخواست اسپانسرینگ می‌دهد.چطور اسپانسر جذب کنیم

موضوع بسیار جذاب و قابل بحثی است و امروزه برای کسب و کارهای نوپا و کسب و کارهای اینترنتی هم تبدیل به مسئله شده است. در این مقاله می‌خواهیم نگاهی کامل به این قضیه داشته باشیم. اصلا اسپانسر یا حامی مالی چه هست؟ چکار می‌کند؟ برای چه هزینه می‌کند و به‌دنبال چه‌چیزهایی برای اسپانسر شدن می‌گردد.

و در سمت دیگر، ما به‌عنوان یک کسب و کار، برای پیدا کردن اسپانسر باید چکار کنیم؟ عینک ما بر روی چشمان کسی است که درخواست اسپانسر دارد و دنبال تامین اسپانسر برای کسب و کارش است. می‌خواهیم با او همسو شویم و از این دریچه به موضوع حامی مالی نگاه کنیم. امیدوارم که در این مقاله فرصت باشد و بشود که به همه موضوعات مرتبط با آن پرداخت.

در ادامه این مقاله قصد داریم در قالب زیر عنوان‌های مشخص، به معرفی، بررسی و شرح حامی مالی بپردازیم. این مقاله را به همه کسب و کارهایی -چه اینترنتی و چه سنتی- که به‌دنبال آشنایی با ساز و کار فعالیت‌های اسپانسری هستند، توصیه می‌کنم. در ادامه با فوربو همراه باشید.

در اولین قدم باید یک تعریف برای اسپانسر (sponsor) داشته باشیم. اسپانسر یا حامی مالی، گروه، مجموعه، سازمان، کسب و کار -و حتی یک شخص- است که به‌منظور معرفی -تبلیغ- یک محصول، کالا، خدمت -و حتی خود شخص- تواهم‌نامه‌ای را با یک مجموعه یا کسب و کار دیگر امضا می‌کند. هرچه مجموعه دوم از لحاظ تعداد مخاطب، گسترده و بزرگ‌تر باشد، اسپانسر باید هزینه بیشتری بابت اسپانسرشیپ پرداخت کند.

اسپانسرشیپ (Sponsorship) آن ارتباط بین دو مجموعه یا کسب و کار است. یکی تبلیغ می‌دهد و دیگری تبلیغ نمایش می‌دهد. فرآیند کلی کار به این شکل است اما خب تفاوت‌هایی با تبلیغات به‌اشکال دیگر دارد. اسپانسر عمومی نیست. در حالی که می‌تواند باشد. یعنی اسپانسر کل یک مجموعه و سازمان نمی‌شود. بلکه در یک یا چند بخش مشخص، هزینه اسپانسری می‌پردازد.

بسته به کسب و کار نمایش دهنده، زمینه‌ فعالیت، تعداد مخاطبین و… می‌تواند هزینه پرداختی متفاوت باشد. و حتی اگر آن مجموعه خودش یک برند باشد، می‌تواند قراردادهای خارج از عرف نیز با اسپانسر ببندد. در بسیاری از زمینه‌های مانند ورزش‌های حرفه‌ای و حتی بازی‌های ویدیویی، شاهد نوعی انحصار در مبحث اسپانسرینگ هستیم. یعنی شرکت‌هایی با توجه به در اختیار داشتن المان‌هایی -برای مثال لایسنس یک تیم در یک بازی فوتبال ویدیویی-، از اسپانسر درخواست‌های هزینه‌های غیرعادی دارد. و چون آن المان -برای مثال آن تیم لایسنس شده فوتبال- در مجموعه دیگر -بازی ویدیویی در این مثال- وجود ندارد، اسپانسر مجبور به پرداخت این هزینه است.

کمی از اصل موضوع دور شدیم. در ابتدا این بخش مطرح شد که هدف اسپانسر، نمایش دادن تبلیغ است. همین. اسپانسر به‌دنبال این است که محصول و خدماتش را نشان دهد. یا به‌دنبال برندسازی است و می‌خواهد صرفا دیده شود. اسپانسر با این اهداف با یک شرکت و مجموعه، وارد قرار داد اسپانسرشیپ می‌شود.

پس حامی مالی به‌نوعی تبلیغ‌دهنده است و در همین چارچوب فعالیت می‌کند. قرار نیست بر روی کسب و کار شما سرمایه‌گذاری کند. به شما سود برساند. به رشد کسب و کار شما کمک کند. این مورد را با موضوع حامی مالی یکی نکنید. در واقع وظایف شرح داده شده در این پاراگراف وظیفه اسپانسر نیست، بلکه وظیفه یک سرمایه‌گذار است. برای روشن‌تر شدن موضوع در پاراگراف بعد به تفاوت و مرز میان سرمایه‌گذار و اسپانسر می‌پردازیم.

خیلی وقت‌ها شنیده می‌شود که کسی می‌گوید برای راه‌اندازی کسب و کار به‌دنبال اسپانسر است! این جمله از لحاظ تکنیکی کاملا غلط است. اسپانسر به شما پول نمی‌دهد که تازه کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید. همان‌طور که به‌صورت کامل مطرح شد، اسپانسر هدف‌اش نمایش خود است و کلا در چارچوب تبلیغات معنا دارد.

اما سرمایه‌گذار (Investor) کسی است به‌دنبال دیده شدن نیست. و به شما چیزی نمی‌دهد که بخواهد آن را برای‌اش تبلیغ کنید یا نمایش دهید. سرمایه‌گذار به‌شما سرمایه (Fund) می‌دهد. و در ازای آن می‌خواهد که سرمایه را به آن با سود بازگردانید. در واقع سرمایه‌گذار، سرمایه خود را بر روی کسب و کار شما سرمایه‌گذاری می‌کند. و کاملا در انتظار بازگشت سرمایه خود است.

فکر می‌کنم تفاوت میان سرمایه‌گذار با حامی مالی یا همان اسپانسر مشخص شد. حال ما در این مقاله کاری با سرمایه‌گذار نداریم. اگر متوجه شدید که قصد شما از مطالعه این مقاله، پیدا کردن سرمایه‌گذار بوده باید به‌شما بگویم که بهتر است کمی صبر کنید. در این مقاله به‌موضوع اسپانسرشیپ می‌پردازیم. اما به‌زودی در سایت مقاله‌ای هم در خصوص سرمایه‌گذار و ساز و کار آن منتشر خواهیم کرد.

همان‌طور که متوجه تفاوت سرمایه‌گذار با اسپانسر شدید، باید این نکته را هم در نظر گرفت که پس همه کسب و کارها نیاز به اسپانسر ندارند. در واقع وقتی ابتدای راه هستید و هنوز برنامه خود را اجرا نکرده‌اید قرار نیست اسپانسری به‌سراغ شما بیاید و با پرداخت مبلغی از شما بخواهد که تبلیغش را بکنید.

در این مقاله با رویکرد دیجیتال مارکتینگ و برای صاحبین کسب و کارهای اینترنتی، باید گفت که کسب و کار وقتی شناخته شده باشد، اسپانسر به‌صورت طبیعی (!) برای‌اش پیدا می‌شود. یعنی خود شرکت‌ها (یا سایت‌های اینترنتی دیگر) شما را به‌عنوان یک کسب و کار آنلاین موفق می‌شناسند و برای درخواست اسپانسرشیپ اقدام می‌کنند. اما کسب و کارهای دیگر که هنوز به مرحله «شناخته شده» نرسیده‌اند باید چکار کنند؟

جذب اسپانسر مختص کسب و کارهای شناخته شده نیست و کسب و کارهای در حال رشد هم پتانسیل بالایی در جذب حامی مالی دارند. از آنجایی که رشد در کسب و کارهای اینترنتی بسیار سریع است، حامیان مالی می‌توانند خیلی هوشمندانه دست روی سایت‌ها و کسب و کارهایی بزنند که در حال رشد هستند. با این کار می‌توانند با قیمت و هزینه کمتر، به‌عنوان حامی مالی و اسپانسر معرفی شوند.

سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که، وقتی می‌گوییم اسپانسری، اسپانسر یک کسب و کار می‌شوند، دقیقا چکار می‌کند؟ اسپانسر چه می‌شود؟ کل کسب و کار؟

ساز و کار عمومی و شناخته شده اسپانسرها به این شکل است که هزینه تولید/ساخت/اجرا -حتی یک بخش کوچک کار- را می‌دهند و اسپانسر همان می‌شوند. تعریف خیلی کلی شد، به همین منظور در ادامه نمونه‌های مختلفی را بررسی می‌کنیم.

یک مسابقه ورزشی در سطح بین‌المللی را درنظر بگیرید. در این مثال می‌خواهیم نمونه‌های مختلفی از اسپانسرها را بررسی کنیم. هر شرکتی با توجه به کاری که می‌تواند انجام دهد، هزینه آن کار را می‌دهد و اسپانسر همان کار می‌شود.

برای مثال برای حمل و نقل و جابه‌جایی بازیکنان یک شرکت سازنده اتوبوس، اتوبوس‌های حرفه‌ای خود را برای یک تیم خاص آماده می‌کند. با طرح و نشان‌هایی مخصوص آن تیم. این شرکت می‌تواند با قراردادی با آن تیم، اسپانسر تیم شود. در چه بخش؟ در جابه‌جایی. همین. یعنی یک اسپانسر فقط و برای حمل و نقل. دقت داشته باشید که باز هم آن اسپانسر، هزینه یک چیز را دارد پوشش می‌دهد. و آن هزینه جابه‌جایی تک‌تک بازیکنان است.

شرکتی دیگر می‌تواند تیشرت‌ها و پوشاک ورزشی برای یک تیم آماده کند و در اختیار آن‌ها قرار دهد. این شرکت تولیدی نیز هم در اصل با تقبل هزینه پوشاک تیم، اسپانسر آن تیم می‌شود. در پرانتز باید به این مورد اشاره کرد که در سطح اول مسابقات ورزشی، قراردادهای پوشاک می‌توانند خارج از فضای اسپانسرشیپ باشند و تبدیل به یک قرارداد همکاری تجاری شوند. مانند قراردادهای شرکت آدیداس با تیم‌های فوتبال.

هنگام برگزاری بازی، چندین شرکت و کسب و کار هزینه‌های عمومی برگزاری بازی را به ورزشگاه پرداخت می‌کنند و تبلیغاتشان را در گوشه‌و‌کنار محیط ورزشگاه می‌توانید ببینید.­ همه این موارد در سطح بزرگی مطرح شد. اما احتمالا شما هم تاکنون در همایش‌ها و کنفرانس‌های مختلفی شرکت کرده‌اید.

مجری مراسم چندین بار از حامی مالی و اسپانسر (یا شاید اسپانسرها) نام می‌برد و از آن‌ها تشکر می‌کند. برگزاری یک همایش هم هزینه‌های خود را دارد. از هزینه‌های مربوط به اجاره سالن تا پذیرایی. این هزینه‌ها را یک حامی تقبل می‌کند و در ازای آن نام‌اش به‌عنوان اسپانسر مطرح می‌شود.

پس دقیقا متوجه شدید که اسپانسر چه‌کار می‌کند. اسپانسر هزینه یک چیز را می‌دهد و اسپانسر همان چیز می‌شود. حال در هر سطح و اندازه‌ای که باشد. در ادامه به معرفی مدل‌های اسپانسرینگ در فضای کسب و کارهای آنلاین و دیجیتال مارکتینگ نیز می‌پردازیم.

تا به‌اینجا نمونه‌های مطرح شده همگی مربوط به فضای خارج از دنیای اینترنت بود. با اینکه به‌نظر من هیچ‌ تفاوتی با هم ندارند اما در این بخش قصد داریم که شما را با نمونه‌های آنلاین اسپانسرشیپ آشنا کنیم. نمونه‌هایی که به شما نشان می‌دهد چطور می‌توان در فضای آنلاین، در کسب و کارهای اینترنتی و بر بستر یک سایت اینترنتی هم همکاری اسپانسرشیپ داشت.

برای جذب اسپانسر در سایت‌ها می‌توان به شیوه‌های مختلف عمل کرد. در واقع راه و روش زیادی برای این مدل همکاری وجود دارد. اساس کار هم همان مدل پوشش دادن هزینه است. یعنی اسپانسر باید یک هزینه‌ها را پرداخت کند تا اسپانسر یک چیز شود. ادامه این بخش می‌تواند هم راهنمایی برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی باشد، برای جذب اسپانسر و جذب حامی مالی. و هم راهنمایی باشد برای صاحبین شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگ، برای بستن یک قرارداد اسپانسرشیپ هوشمندانه.

سایت چه هزینه‌هایی دارید؟ اولین و محسوس‌ترین آن مربوط به هزینه‌های هاست و سرور است. اولین حامی مالی می‌تواند یک شرکت سرویس‌دهنده خدمات هاستیگ باشد. یعنی هاست و سرور در اختیار شما قرار دهد و هزینه‌ای بابت آن دریافت نمی‌کند. در عوض شما در سایت خود به هرشیوه‌ای که مورد توافق باشد (برای مثال یک بنر تبلیغاتی یا یک متن تبلیغاتی در فوتر سایت) آن شرکت هاستیگ را معرفی می‌کنید. شرکت هاستیگ در واقع از سایت شما هزینه نمی‌گیرد اما این شانس را دارد که به واسطه سایت شما، چندین مشتری جدید جذب کند.

هزینه دیگر می‌تواند مربوط به قالب سایت شما باشد. اگر سفارش یک طراحی قالب حرفه‌ای را داده‌اید می‌توانید به دو صورت هزینه‌های آن را به حامی مالی بسپارید. برای مثال همان طراح می‌تواند حامی باشد و نام و نشانش در قالب معرفی شود. یا حتی از یک شرکت دیگر می‌توانید درخواست اسپانسر داشته باشید. می‌توانید از او بخواهید که هزینه طراحی قالب را بپردازد، در عوض شما هم لوگو و نشان آن را در قالب به‌عنوان حامی نگه دارید.

محتوا حمایت شده (Sponsored Content) یک نمونه بسیار مرسوم و در عین حال هوشمندانه از قراردادهای اسپانسرشیپ است. محتوا سایت هم همانند هر چیز دیگری هزینه دارد. برای پوشش دادن این هزینه‌ها می‌توان یکی از بهترین شیوه‌های تامین اسپانسر را در وب پیاده کرده است.

اسپانسری که هزینه تولید یک مطلب یا مقاله در سایت را می‌دهد و در همان مطلب و مقاله، نام‌اش به‌عنوان حامی ذکر می‌شود. این مدل هم برای صاحب سایت بسیار مطلوب است، زیرا تنها قرار است در ابتدای مقاله‌ فقط نام حامی را ذکر کند. و هم برای اسپانسر. زیرا در خود مقاله معرفی می‌شود. و مطالب و مقاله‌های سایت در اصل محل بازدید، بازدیدکندگان هستند نه فقط صفحه اصلی. پس شانس زیادی هم برای دیده شدن دارد.

از این نمونه تبلیغات در سطج وب انگلیسی می‌توان بسیار پیدا کرد. در وب‌سایت‌های فارسی هم این روند در حال رشد است و سایت‌های محتوایی بزرگی از این طریق اسپانسر پیدا می‌کنند. برای مشاهده یک نمونه، می‌توانید مقاله اصول سئو در سایت فوربو را مشاهده کنید. یک سری مقالات آموزشی سئو در سایت ما به از طریق همین مدل، حمایت شده‌اند.

از آنجایی که همه در اینتنرت در مورد این جور سوال‌ها که چطور اسپانسر بگیریم و چطور اسپانسر پیدا کنیم، سرچ می‌کنند. سایت‌هایی برای وصل کردن حامیان مالی که افراد متقاضی تامین اسپانسر و جذب اسپانسر راه‌اندازی شده‌ است. البته در خصوص ساز و کار این سایت‌ها نظری نمی‌توانم بدهم زیرا تجربه‌ای از آن‌ها ندارم. و حتی از کسانی هم نظر و بازخوردی دریافت نکرده‌ام. اما می‌توانید با جستجو ساده به این دست‌ سایت‌ها دسترسی پیدا کنید.

برای پیدا کردن اسپانسر این یک راه بود. اما به‌نظرم من راه اصلی، همانند سئو کلاه سفید است! خودتان به کارتان ادامه دهید. بهترین باشید و هر روز سعی کنید بهترین چیز را به کاربران ارائه دهید. تا در نهایت بهترین در حوزه کاری خود باشید. به این شکل خود اسپانسر به‌سراغ شما می‌آید.چطور اسپانسر جذب کنیم

در صورتی که سایت و خدمات کسب و کار خود را در جایگاه می‌بینید که هزینه بخش‌هایی را به حامی مالی واگذار کنید، می‌توانید پیشنهاد خود را برای آن‌ها ارسال کنید. اسپانسر هم یک موجود عجیب ناشناخته نیست! بلکه اسپانسر می‌توانید یک کسب و کار دیگر در حوزه کاری شما نیز باشد.

در خصوص جذب اسپانسر و تامین هزینه‌ها بیشتر از این اطلاعاتی در دست نیست. در آپدیت‌های بعدی این مقاله، به‌دنبال راه‌ و روش‌هایی عملی‌تر برای پیدا کردن اسپانسر خواهیم رفت. و سعی می‌کنیم در منابع معتبر دیگر به‌دنبال ساز و کارهای معرفی شده برای این کار باشیم.

به انتها مقاله مربوط به اسپانسر و اسپانسرشیپ رسیدیم. در صورتی که در خصوص این موضوعی سوالی داشتید، می‌توانید آن را از طریق قسمت نظرات ارسال کنید. ما حتما به سوال شما پاسخ خواهیم داد.

نویسنده علاقه‌مند به داستان، دیجیتال مارکتینگ، کتاب، سینما، موسیقی راک، پادکست و بازی ویدیویی

نیاز به اسپانسر در زمینه گردشگری

سلام، وقت‌بخیر لطفا توضیحات کامل‌تری رو ارائه بدید و همچنین توصیه می‌کنم یک ایمیل در انتهای نظر از خودتون قرار بدید تا در صورتی که کسی در این خصوص قصد همکاری داشت بتونه با شما ارتباط برقرار کنه.

سلام در زمینه خدمات زیبایی تاتو روی بدن به یک حامی و اسپانسر نیازمندیم با تشکر

سلام، وقت‌بخیر. در صورت تمایل اعلام کنید، ایمیل شما به صورت عمومی در نظر شما نمایش داده شود.

ما کمپین داریم برای اسپانسری خواستین حتما سربزنید باقیمت خیلی مناسب فقط ۷۰۰ هزارتومن @barandeh_bash

سلام برای تولید واشتغال درزمینه پوشاک (شغل خودم) نیاز به اسپانسر دارم

سلام، وقت‌بخیر. در صورت تمایل اعلام کنید، ایمیل شما به صورت عمومی در نظر شما نمایش داده شود.

سلام وقتتون بخیرمن درزمینه ی فروش لوازم ورزشی ازقبیل کتونی ورزشی و…برای ارائه ی خدمات باکیفیت ترو حفظ سلامت ورزشکاران باقیمت بسیارمناسبتربه یک اسپانسریاحامیه مالی نیازمندمآدرس ایمیل: lili.s.138181@gmail.com

سلام. اگر مایل هستید اعلام کنید تا ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده شود.آپدیت: ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده شد.

سلام حامی مالی نیاز دارم برای تولید واشتغال درزمینه پوشاک پول نیاز دارم تجربه کافی در این شغل را دارم

با سلام، خدمت شما، اگر مایل هستید اعلام کنید تا ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده شود.

سلام خدمت تمامی بزرگان و رفقای گل من با یکی از دوستام که خیلی پاکار هستیم ی ایده درباره حمایت از گیمرهای ایرانی هست رو میخوایم اراعه بدیم.ولی بودجه مورد نظر رو برای شروع این کار نداریم و اگه این کارمون گسترش پیدا کنه هم میتونه برای خود اسپانسر و هم برای کسایی که عضو حمایت ما شدن داشته باشه.یکم کارایی که قراره انجام بدیم زیاده و نمیشه اینجا نوشت… برای این که بیشتر از کاری که میخوایم انجام بدیم یا باشماره ۰۹۰۳۲۴۹۲۷۸۳ تماس بگیرید و یا به ایمیل maxbow83@gmail.com ایمیل بفرستید.حتی اگه تمایلی به اسپانسری ندارید یه تماس یا ایمیل برقرار کنید تا حداقل از کارامون با خبر بشید تا شاید خوشتون بیاد ممنون از این سایت خوب با تشکر

سلام، ممنون از اینکه توضیحات کامل رو به همراه راه‌های ارتباطی منتشر کردید.

سلام‌من‌یه گیمرم ‌وبرای استریم کردن نیاز به اسپانسر دارم (برای خرید وسایل استریم مثلا کیس و مانیتور و….) ۱۵ سال دارم نام:دانیال ادرس ایمیل:danialmostaghimi77@gmail.com ایدی تلگرام:https://t.me/Gamer_streamer

‘❤❤❤❤

سلام وقتتون بخیر ما یک تیم IT هستیم که در زمینه گردشگری ایده خاص و جالبی مد نظرمون هست که نیاز به یک اسپانسر برای استارت پروژه داریم در صورت نیاز و تمایل به اطلاع درمورد ایده با ما در ارتباط باشید. با سپاس

سلام، وقت شما هم بخیر. در صورت تمایل اعلام کنید تا ایمیل شما نمایش داده شود.

سلام من یک بازیکن تکواندو هستم و انگیزه ی تیم ملی دارم ولی فقط توی شهرمون ب مقام اولی رسیدم من میدانم ک ب تیم ملی میرسم ولی واقعا برای این راه نیاز ب اسپانسر دارم ممنون میشوم اگه کمکم کنید

سلام من ۱۵سالمه یک پسره بااستعداد میخوام برم مسابقات mmaتمرین خیلی میکنم اما سنم مجاز نشده برم مسابقات با رزایت نامه میرم مسابقات ifc در تهران یک اسپانسر میخواستم که منو باشگاه های بهتر ببره و برنامه خوبی رو داشته باشم اگه هم میخوان تست از من بگیرن من آمادم💪👑یاعلی مدد

سلام بنده ورزشکار هستم در رشته کیک بوکسینگ بین المللی نیازمند یه اسپانسر برایه هزینه مسابقات.faghirifatemeh1@gmail.com ۰۹۰۱۲۹۵۹۲۲۰

سلام، ممنون از اینکه اطلاعات کامل رو ارسال کردید، اطلاعات تماس شما منتشر شد.

سلام اسماعیل جعفری هنرمند فلزکار هستم نیاز به اسپاسر مالی جهت نمایش وفروش اثارومجسمه های فلزی من در دبی رادارم۰۹۲۲۵۷۶۵۲۱۶

سلام، ممنون از اینکه اطلاعات کامل رو ارسال کردید، اطلاعات تماس شما منتشر شد.

سلام من یک گیمر هستم و برای استریم کردن و… نیاز به کمک مالی دارم و دنبال یک اسپانسر هستم. این شماره موبایلم هست ۰۹۱۳۰۱۷۳۶۳۸ و این هم ایمیلم kingofclan95@gmail.com لطفا هرچه زودتر خبرم کنید

سلام، ممنون از اینکه اطلاعات کامل خودتون رو ارسال کردید، کامنت شما تایید شد. (فقط یک نکته به نظرم اومد که بهتون در این خصوص بدم. برای استریم کردن به نظرم هر طوری که امکانش رو دارید شروع کنید و سعی کنید با دونیشن (حمایت مالی) درآمدزایی کنید. چون فکر نمی‌کنم به این شکل برای شروع استریم بشه اسپانسر جذب کرد.)

سلام . بنده مجری برنامه واکمن هستم . این برنامه که قسمت اول آن هم پخش شده است در مورد موزیک ایران هستش و با افراد نام آشنا هم مصاحبه انجام می دهیم . برای حمایت از این برنامه نیاز به اسپانسر داریم تا بتوانیم سطح برنامه رو بهتر کنیم . ۰۹۳۵۴۸۲۵۵۱۲ با تشکر از سایت خوبتون

سلام، وقت‌بخیر. بخش‌هایی از برنامه رو دیدم و لذت بردم، امیدوارم بتونید اسپانسر در حوزه برنامه سازی پیدا کنید. دیدگاه شما به‌همراه شماره تماس شما تایید شد.

سلام رپر نسل ۴ هستم ۱۷ سالمه و کارام قوین مثل رپرای دیگه دنبال اسپانسرم اهنگ بدم بیرن ممنون اگر حمایت بشم کم نمیزارم حدود ۲۰ اهنگ نوشتم. ۰۹۰۵۸۴۸۵۴۶۸ ایمیل mohyahy1355@gmail.com

سلام وقتتون بخیر بنده و همسرم حامی مالی نیاز داریم و یا اسپانسر در زمینه مهاجرت در صورت تمایل دانستن بیشتر با ما در ارتباط باشید لطفا پیگیر کار ما هم باشید ممنون

سلام، وقت‌ شما هم بخیر. لطفا در خصوص کارتون اطلاعاتی رو ارسال کنید که در همین جا ثبت شود. همچنین بهتر است یک راه ارتباطی مثل ایمیل یا شماره تلفن هم ارسال کنید. ممنون.

سلام مجدد هر کدام از ما در یک زمینه مجزا استعداد هایی داریم همسرم خوانندگی و بنده مدلینگ به همین خاطر نیاز به اسپانسر داریم که حمایت مالی مارا بر عهده بگیرند و برای هر دو هم ما و هم اسپانسر پیشرفت و سود باشد راه ارتباطی با ما ۰۹۳۸۸۲۳۲۰۴۲

ممنون بابت ارسال توضیحات. دیدگاه شما به‌همراه شماره تماس تایید شد.

سلام من ۱۶ سالم و میخوام استریم شروع کنم برای گیم اما هزینه کامپیوتر و این جور چیزا خیلی زیاد من دوست دارم که یک گیمر ایرانی شم مثل miaو اریا keoxer منم ارزوشو دارم ولی با دستگاه ps4 نمی شهKhosravimohammadmahdi39@gamil.com ۰۹۳۵۶۳۸۰۸۸۵ ممنون میشم که اسپانسر به حرف من توجه کنه

سلام، ممنون بابت توضیحات، نظر و اطلاعات شما تایید شد.

سلام اقای رضا توکلی من ۱۶ سالمه و خیلی دوست دارم استیمری رو شروع کنم ولی هزینه ای که برای کامپیوتر هست خیلی زیاد و من دوستارم که یک اسپانسر داشته باشم.و میخوام مثل اریا keoxer باشمKhosravimohammadmahdi39@gmail.com ۰۹۳۵۶۳۸۰۸۸۵

سلام، دیدگاه شما به همراه اطلاعات تماس تایید شد.

سلام مجدد ایا کسانی که درخواست کردن موفق شدن بعد چقدر طود میکشه

سلام، وقت‌بخیر. اطلاعی ندارم. این مقاله به‌واسطه رتبه خوبی که در گوگل داره بازدید بالایی داره و من فقط از افراد خواستم که مشخصات و اطلاعات تماس خودشون رو ارسال کنن تا منتشر بشه. دیگه‌ اگر کسی بخواد ارتباط بگیره مستقیما با خودشون ارتباط برقرار میکنه نه سایت ما.

سلام من در تلگرام کانال چالش زدم و ازش میشه درامدداشت اسپانسر موبایل یا پول یا پلی استیشن میخوام واسه چالشم ممنون میشم اگه اسپانسر پیدا شه شماره تلفن ۰۹۱۱۶۱۵۱۳۹۱ ایمیل artinzardasht56@gmail.com

با سلام میخواستم بگم که من یک گیمر هستم در آپارات یک کانال گیمینگ دارم.این کانال تو روزای اول خیلی موفق بوده و الان روزانه ۲۰۰۰بازدید دارم و برای ادامه کار نیاز به یک اسپانسر دارم شماره:۰۹۹۲۲۹۹۳۲۹۰ ایمیل:nnikzar@gmail.com

سلام بنده خواننده کورد هستم اسپانسر میخوام(پاپ) اطلاعات تماس: ۰۹۳۵۶۳۸۰۸۸۵

سلام؛ در صورت تمایل اعلام کنید که ایمیل شما به صورت عمومی در دسترس باشد.

تیم ما وب سایتی تحت عنوان ای اس گیمز در زمینه بازی های رایانه ای طراحی و پیاده سازی کرده است. این پروژه جهت بالا بردن سطح گیم کشور و اشتغال زایی برای پلیرها و همچنین درامد زایی برای تیم و افراد دست اندرکار سایت ایجاد شده. فروشگاه سایت هم تکمیل شده و آماده بهربرداری است. کلیه کارهای طراحی و برنامه ریزی این پروژه به صورت تقریبا ۱۰۰درصد با تلاش بچه های تیم طراحی انجام شده و برای ادامه فعالیت ها و برنامه های آتی نیازمند حمایت مالی هستیم. ما به یک اسپانسر برای کسب و کار اینترنتی نیازمندیم. با اهداف بزرگ اولین بار در ایران . esgames.ir شماره همراه: ۰۹۳۹۳۵۳۲۲۰۶ ایمیل: el.shanf12@gmail.com

سلام وقت بخیر بنده ۱۸ سالم هستش هم‌گستار میزنم هم‌میخونم اینقدر تلاش کردم که ب اینجا برسم و ب بالاتر برسم ب یه نفر نیاز دارم که اسمش رو گذاشتن اسپانسر که راحت تر ب قله موفق برسم توی موسیقی و میتونم دوستان اگر تمایلی داشتی حتما بهم بگید عاشق موسیقیم و سخت تلاش میکنم سبک موسیقی هم پاپ هستش مجاز شماره تماسم۰۹۰۲۳۲۰۳۸۵۹ و ایمیلمiman7124763@gmail.com آقای زینلی در خدمت شما هستم

سلام، ممنون از توضیحات کاملتون. دیدگاه شما تایید شد.

سلام وخسته نباشید میخوام یه آموزشگاه بورس برای تدریس تشکیل بدم به حامی مالی برای خرید تجهیزات نیازدارم درحد ده تومن ایمیل: seyedseyrdy@gmail.com

سلام، وقت‌بخیر در صورت تمایل اعلام کنید تا ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده شود.

سلام سوالی که دارم اینکه وقتی یه فرد معروف گروهی رو تشکیل میده که اون افراد هم معروفیت دارند وبا اون گروه کارهنری انجام میده که مخاطب بسیار زیادی داره آیا اسپانسر این کار برای تک تک افراد این چنین گروهی درآمدی در نظر میگیره ممنون میشم جواب بدین

سلام، وقت‌بخیر این سوال رو کسی میتونه جواب بده که همچین گروهی داشته یا کسی که اسپانسر شده، در خصوص جزییات همکاری به این شکل اطلاعی ندارم ولی به صورت کلی اسپانسر هزینه اون کاری که دارن انجام میدن رو پرداخت میکنه. حالا اگر همه افراد معروف باشن، طبیعتا دستمزد هر کدوم زیاد هست و در نتیجه هزینه تولید کارشون زیاد میشه و اسپانسر هم باید بیشتر هزینه کنه. در مورد اینکه چطور هزینه رو پرداخت میکنه، کلی میده یا تکی میده اطلاعی ندارم و فکر هم نمیکنم که چارچوب مشخصی داشته باشه، هر کس شاید یه طور عمل کنه.

سلام،من برای تهیه یه فیلم سینمایی که چون متاسفانه فقط کارگردانش معروف نیست میخوام تمام تلاشمو بکنم تا براشون یه اسپانسر پیدا بکنم ،این شخص کلی زحمت کشیده روز و شب اما الان. با این ک فیلمنامش هم قوی هست ولی ب خاطر نداشتن اسپانسر ناامید شده..ازتون درخواست کمک دارم

سلام، وقت‌بخیر در صورت تمایل اعلام کنید تا ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده شود.

سلام! جهت أجرای نمایش تاریخی نیازمند سرمایه گذار و اسپانسر هستیم. ۰۹۳۶۳۱۷۳۲۹۱

با عرض سلام و خسته نباشین من. برای خوانندگی (هزینه های پخش)نیاز به به اسپانسر مالی دارمbehnaz.a.74@gmail.com

سلام‌‌من ۱۵ سال سند دارم با وزن ۶۵ کیلو من ۶ ساله ورزش بدن سازی میکنم‌بخاتر مشکل مالی نمیتوانم‌ادامه بدهم‌اصلیت افغان‌ هستم به‌دنبال اسپانسر هستم

سلام، وقت‌بخیر در صورت تمایل اعلام کنید تا ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده شود.

سلام وقت بخیر من فرزین ۱۵ سالمه من راهکاری پیدا کردم که بشه انرژی رو به روش بینهایت ساخت. پروژه هنوز در مراحل توری هست اما نمونه های مشابه در سطح کوچک ساخته شده و کار کردند و برای عملی کردنش نیاز به امکانات دارم تا بتونم در حد وسیعی پروژه رو ببرم جلو. و برای این کار به اسپانسر نیاز دارم شماره تماس ۰۹۱۴۵۸۰۵۰۴۵ من اهل آذر بایجان شرقی هستم لطفاً اگر واقعاً اسپانسر برای من هست بگید. و در نظر داشته باشید که گروهی زیادی از افراد سعی کردند ولی ناموفق بودند اما من تونستم عملی کنم امیدوارم کسی باشه که حمایت کنه..،

سلام بنده شاعر هستم برای چاپ کتاب شعر سپید نیاز به حامی مالی دارم.۰۹۳۹۸۸۸۷۶۹۰

سلام من یه ایده در مورد ساخت اپلیکیشن دارم که اگه ساخته بشه تو کل کشور رواج پیدا میکنه و همه اشتیاق نصبشو خواهند داشت و نیاز به اسپانسر دارم ۰۹۹۲۳۲۵۲۸۸۰zaaahranaaasiri221@gmail.com

باسلام واحترام بنده مدرس مهارت های فروش/بازاریابی وتبلیغات ویژه کسب وکارهای کوچک ونوپا هستم. برای برگزاری وبینارهای آنلاینم بدنبال اسپانسر هستم. تبلیغات درحین بحث ودر کلاس آنلاین بصورت مستقیم(اسپانسر رو تبلیغ می کنم).

شماره تماس: ۰۹۳۷۹۱۲۶۱۸۴

من بازیگر هستم و نیاز به اسپانسر دارم برای پروژه تله سینمایی در صورت همکاری تماس بگیرین

نیازمند اسپانسر برای تولید فیلم بلند و کوتاهmohsenkhedmati158@gmail.com

با سلام بنده یه گیمر هستم که تو بازی زولا می خوام با گروهم به مسابقات شرکت کنم (شاید برا بعضی ها احمقانه به نظر برسه ولی آخره مسابقات یه جایزه گنده پنجاه میلیونی هست اون هم برای تک تک افراد گروه برنده شده). اگر واقعا کسی می خواد اسپانسر بشه و به ما بیشتر از نظر مالی توی بازی کمک کنه بی زحمت به ایمیل بنده پیام بده و از اون طریق با من ارتباط بر قرار کنه. توضیحات کامل رو به کسی که می خواد از ما حمایت کنه می گم. ایمیل بنده: abmessi2253@gmail.com

محتوای بسیار جامعی ارایه شده و خسته نباشید با توجه به توضیحات ، وبسایت حامی جو که یک پلتفرم تامین سرمایه جمعی (crowdfunding) است برای زمانی که پروژه ای برای ساخته شدن نیاز به سرمایه دارد گزینه خوبی است. و ما می توانیم در این مسیر همراه پروژه های در حوزه هنر و بازی باشیم . در صورت نیاز به آشنایی با فعالیت ما به آدرس زیر بروید و یا با ما تماس بگیریدhttp://www.hamijoo.com ۰۲۱۲۲۷۰۲۸۵۰-۰۹۱۹۰۳۰۶۵۳۰ موفق باشید

سلام به یک اسپانسر جهت همکاری در پیج اینستاگرام شعر دانشگاه یاسوج نیازمندم..باتشکر

سلام من یک گیمر هستم و نیاز به امکانت دارم تا در مسابقات بین المللی شرکت کنم ایمیلkhagepoor57@gmail.com این هم شماره موبایلم هست ۰۹۹۰۹۷۹۲۴۰۰

سلام رادیویی دارم به نام رادیو پلان افرادی که علاقه مند به حمایت این رادیو هستند به این ایمیل پیام دهند ایمیل:takzarb95@gmail.com

سلام ۱۱ساله تو عرصه موسیقی فعالیت دارم به یه اسپانسر نیاز دارم جهت همکاری لطفاً تماس بگیرید ۰۹۱۷۵۴۵۹۹۶۹

سلام من ۱۴ سالمه دنبال اسپانسر ورزشی هستم که بتونه تا ۱ میلیارد خرج کنه پدرم نابیناست حالا اگر کسی بود معرفی کنید ممنون ولی باز پول هایش رو بهشون برمیگردونیم.

سلام من یه گیمرم و به یه اسپانسر نیاز دارم که بتونه بعضی از چیزایی که نمیتونم بخرم رو بخره شمارم ۰۹۹۱۹۷۲۶۴۱۲

سلام من دنبال یه اسپانسر هستم و ۱۴ سالمه و گیمرم ولی خب پول برای خرید سیستم ندارم برای همین دنبال یه اسپانسرم اگر کسیرو میشناسی یا خودتون اسپانسرین به این شمارع زنگ بزنین ۰۹۹۱۹۷۲۶۴۱۲

سلام من با یک گروه تصمیم داریم یک برنامه سی وشش قسمتی برای صدا و سیما کار کنیم دنبال اسپانسر مالی هستیم.

سلام من به زودی می خواهم یک پیج آموزش روبیک مسابقه روبیک و فروش روبیک و آموزش فن بیان و…. در اینستاگرام بزنم برای ضبط ویدیو هام به اسپانسر نیاز دارم. برای اطلاعات بیشتر و اسپانسر شدن به شماره واتساپ زیر پیام دهید ۰۹۳۸۳۴۷۵۹۴۹

سلام مجتبی شریعتی هستم، دانشجوی کارشناسی گرافیک، از اول مهر یک سفر با دوچرخه به طول ۷۰۰۰.km به دور ایران چیدم، برای هزینه های سفرم به دنبال اسپانسر هستم. تماس: ۰۹۳۸۶۱۱۶۳۵۲ ممنون از سایت شما

سللام در زمینه موسیقی و موزیک نیاز به اسپانسر دارم بنده رزا هستم مطمین باشید اسپانسر موفق میشه

سلام مخترع هستم ،طی امروز وفردا نیاز به حامی مالی درحد ۸۰ میلیون دارم لطفا تماس بگیرید.۰۹۳۶۴۸۲۵۴۹۱

من میخوام یک فوتبالیست عالی شوم لپ یک فوتبالیست باور نکردنی به یک اسپانسر نیاز دارم شماره ۰۹۱۶۴۱۲۸۲۸۵

سلام من برای تحصیل پزشکی در خارج از کشور به یک اسپانسر مالی نیاز دارم ٠٩٠٣۶٠٧۵۴۵٣

سلام ما یک تیم ورزشی هندبال هستیم برای رفتن به مسابقات نیامند اسپانسر مالی هستیم در حد ۵ میلیون تومان اگر تمایل داشتید به این شماره پیام بدهید ۰۹۳۸۷۸۹۷۴۷۹

سلام نیاز به اسپانسر در زمینه ی خودرو های لوکس خارجی آیدی من در تلگرام:@Ml_king_8

سلام. من یک کانال موزیک دارم ، و ب یک اسپانسر مالی نیازمندم

سلام برای خوانندگی به یک اسپانسر نیاز دارم خیلیییی فوری

سلام من برای تحصیل در رشته پزشکی در خارج از کشور نیاز به اسپانسر دارم. نیمی از هزینه هاشو دارم و برای نیمی دیگش نیاز به اسپانسر دارم. سپاسگزارم اگه بتونین بهم کمک کنین

من میخوام برم مدرسه فوتبال هیچی هم ندارم و به پول نیاز دارم وبه یک اسپانسر نیازدارم اگه کمکم کنین خیلی ممنون میشم واگه بجایی رسیدم حتما فصل اول همه چی رو بهت برمیگردونم ویا نصفشون میکنیم و ۱۷ سالمه تهران هم گفتن بیا اما پول ندارم که برم

سلام ما یک تیم درشته ورزشی هندبال هستیم برای هزینه ورودی به مسابقات دسته یک نیاز به اسپانسر داریم تا ۸/۱۷ مقداریشو جور کردیم ولی برای بقیه اش نیاز به پول داریم اگه میتوانید لطفا کمک کنید ممنوو

من آهنگ میخواهم بدم نیاز به اسپانسر دارم در صورت اسپانسر به شماره زیر تماس بگیرید ۰۹۰۲۸۲۸۲۲۶۷

سلام من ۷ ساله خواننده هستم رپ اما هیچ حمایتی ازم نشده کسی اسپانسر من میشه ۰۹۳۶۳۷۹۵۵۲۱

سلام من میخام مدل شم و به یک اسپانسر نیاز دارم جهت کمک لطفن بهم هماهنگ کنید ۰۹۱۵۸۷۶۵۱۹۰

سلام خوبید من علی اکبر هستم ۱۶هست صدام برای خوانندگی خوب هست به یک حامی که بتونه کمکم کنه پول زیادی نمی خوام بده حدود ۱۰میلیون بیشتر نع که همیشه همراهم باشه کمکم کنه که شروع کنم اهنگ بخونم و بدم بیرون من قول به کسی که میخواد کمکم کنه بهش قول میدم سود میکنه روی کار من من اصفهانی هستم شمارم:۰۹۱۰۱۸۷۲۵۵۶ ایمیل ayzdylyakbr8@gmali.com

با سلام و خسته نباشید. ممنونم برای زحماتتون. میخواستم یه اسپانسر یا حامی مالی داشته باشم که در راستای رشته ی رزمی که هستم حمایتم کنه و برای مقام آوردن در مسابقات رزمی حمامی مالی ام باشه. قرداد هم با ایشون میبندم. ایمیل: Meysam.h.s11@gmaill.com

سلام. به یک اسپانسر درزمینه موزیک نیاز داریم

نیاز مند اسپانسر در زمینه فعالیت در یوتیوب – کانال یوتیوب دارم هزار سابسکرایبر داره فقط یک اسپانسر نیاز دارم ایمیل = parsarshydyan86@gamil.com _ ایمیل کاری بنده است لطفا فقط اسپانسر واقعی ایمیل بدهد شماره = ۴۷۴۸-۳۶۳-۰۹۰۳ _ فقط پیام بدهید _ تماس جوابگو نیستم دوست عزیز

سلام نیاز به اسپانسر دارم در زمینه موسیقی بتونم خدمت ایشون تست بدم و اگر مورد تایید بوده کارو شروع کنیم

سلام من اسپانسر میخوام و یک گیمر هستم ایمیل : pooyacheshmeh@gmail.com من برای ویدیو هام میخوام چنل اپارات هم هست https://www.aparat.com/KNGPROGAMEING1174

نیاز به اسپانسر در زمینه پزشکی میباشد که اگر تولید بشه ۷۰ تا۹۰درصد بالشتا که تو بازار هست تاحدودی جم اوری بشن

باسلام وخسته نباشیدخدمت شما من صدای خوبی دارم ولی اسپانسرحامی مالی ندارم که پیشرفت کنم ممنون میشم یه اسپانسربهم معرفی کنید۰۹۳۶۵۲۴۱۸۸۵

با سلام ما به دنبال یک اسپانسر هستیم که یک تیم ورزشی تکواندو پومسه در سطح لیگ برتر ایران زیر نظر استاد علی برزگری که قهرمان چهار دوره ی جهان هستن نیاز داریم.mehrdadsuni1524@gmail.com

سلام وقت بخیر به دنبال یک اسپانسر برای تولید ترک موسیقی هستم

سلام خسته نباشید برای تولید ترک موسیقی به یک اسپانسر احتیاج دارم آیدی اینستاگرام : _amirroohi_official@ جیمیل: amirroohi79@gmail.com

من یک نابغه در زمینه های مختلف هستم احتیاج به یک اسپانسور مالی دارم ایا کسی هست؟؟؟

سلام نیازمند به اسپانسر برای مسابقه مافیا در شبکه استانی سیمای خراسان رضوی هستیم ممنون میشم اگر کسی هست اعلام کنن ۰۹۱۵۵۰۰۸۵۶۳

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

مرا با ایمیل از دیدگاه های آتی این نوشته مطلع کن. همچنین می توانید بدون ارسال دیدگاه مشترک شوید.

پادکست فوربو یک برنامه‌ی صوتی رایگان است که از طریق اپلیکیشن‌های زیر می‌تونید به همه‌ی قسمت‌های اون گوش بدید. (اطلاعات بیشتر)

تمامی حقوق وب‌سایت آموزشی فوربو در اختیار «مجموعه زندگی» می‌باشد. کپی کردن تنها با درج لینک به مقاله اصلی مجاز است.

www.hamayesh.asia

 

 

 

چطور اسپانسر جذب کنیم

 

 

 

آسیا همایش

اسپانسر ایده های شما

  

 

– جذب اسپانسر برای همایش

– جذب اسپانسر سمینار

– جذب اسپانسر تبلیغاتی

– جذب اسپانسر برای سایت

– جذب اسپانسر ورزشی/برای تیم ورزشی

– جذب اسپانسر خوانندگی

– جذب اسپانسر موسیقی

– جذب اسپانسر برای فیلم سینمایی

– جذب اسپانسر کنسرت

 

  

Sponsor / Sponsorship

 

– یافتن اسپانسر ورزشی

– یافتن اسپانسر هنری

– یافتن اسپانسر برای خوانندگی

– درخواست اسپانسر برای اختراع

– درخواست اسپانسر برای چاپ کتاب

– درخواست اسپانسر مالی سایت

– درخواست اسپانسر اپلیکیشن

– درخواست اسپانسر برای کانال تلگرام

– درخواست اسپانسر مالی برای خوانندگی/خواننده

– درخواست اسپانسر برای بدنسازی

– درخواست اسپانسر برای فیلم/فیلم سینمایی

– درخواست اسپانسر مالی مهاجرت

– درخواست اسپانسر مسابقه

– درخواست اسپانسر مسابقات ورزشی

– درخواست اسپانسر مسابقات رباتیک

چطور اسپانسر جذب کنیم

– درخواست اسپانسر گیم/گیم سرور/گیمینگ

– درخواست اسپانسر بازیگری/بازیگران

– درخواست اسپانسر بازی/بازیکنان فوتبال

 

 

Sponsor / Sponsorship

 

– حمایت مالی از رساله دکتری

– حمایت مالی از پایان نامه

– حمایت مالی در ورزش

– حمایت مالی از ایده ها

– حمایت مالی از طرحهای تحقیقاتی

– حمایت مالی از سایت

– حمایت مالی از دانشجویان دکتری

– حمایت مالی از مخترعین

– حمایت مالی از اختراعات

 

 

Sponsor / Sponsorship

 

– معرفی اسپانسر ورزشی

– معرفی اسپانسر برای خوانندگی

– معرفی اسپانسر فیلم

– معرفی اسپانسر برنامه تلویزیونی

– معرفی اسپانسر فوتبال

– معرفی حامی مالی تیم ملی فوتبال

– معرفی حامی مالی مسابقه

 

– جذب سرمایه گذار برای ایده

– جذب سرمایه گذار برای استارتاپ

– جذب سرمایه گذار خارجی

– جذب سرمایه گذار برای اپلیکیشن

– جذب سرمایه گذار برای اختراع

– جذب سرمایه گذار نیروگاه خورشیدی

– جذب سرمایه گذار در شهرداری

 

 

 

– جذب سرمایه برای ایده

– جذب سرمایه برای استارت آپ/استارتاپ

– جذب سرمایه برای کار

– جذب سرمایه برای کسب و کار

– جذب سرمایه برای فیلم

 

– تامین سرمایه برای تولید

– تامین سرمایه برای شروع کار

– تامین سرمایه برای استارتاپ ها

– تامین سرمایه گذاری

– تامین سرمایه برای کار

– تامین سرمایه برای خرید خودرو

 

 

 

سوالات متداول در خصوص

– چگونه اسپانسر/حامی مالی پیدا کنم/کنیم؟

– چگونه اسپانسر جذب کنیم؟

– چگونه جذب اسپانسر کنیم؟

– چگونه اسپانسر بگیریم؟

– چگونه اسپانسر شویم؟

– چه شرکت هایی اسپانسر میشوند؟

– نحوه یافتن اسپانسر/حامی مالی چگونه است؟

– راه/راههای/راهکارهای/روش/روشهای جذب اسپانسر چگونه است؟

– طریقه جذب اسپانسر چگونه است؟

– نمونه متن نامه/قرارداد جهت/برای جذب/درخواست اسپانسر مالی چگونه است؟

– نیاز به اسپانسر مالی داریم

– اسپانسر ورزشی می خوام

– اسپانسر خوانندگی می خوام

– چگونه اسپانسر موسیقی پیدا کنیم؟

– چگونه اسپانسر ورزشی پیدا کنیم؟

– چگونه اسپانسر بدنسازی پیدا کنیم؟

– چگونه برای خوانندگی اسپانسر پیدا کنیم؟

– چگونه اسپانسر لاتاری پیدا کنیم؟

 

– پیدا کردن اسپانسر از طریق همکاری با شرکت های جذب اسپانسر (شرکت های اسپانسرینگ) رسمی و معتبر در تامین اسپانسر مالی  (دارای بانک جامع اطلاعاتی از لیست شرکت های اسپانسر) به جهت تخصصی بودن کار  

– داشتن متولی معتبر 

– داشتن سخنرانان کلیدی معتبر

– داشتن حامیان علمی (معنوی) معتبر و متعدد

– داشتن حامیان رسانه ای معتبر و گسترده

– تبلیغات و اطلاع رسانی های گسترده

 

پرمخاطب ترین

در ایران

 

اسپانسر – اسپانسر لاتاری – اسپانسر سریال آقازاده – اسپانسر استقلال

اسپانسر صدای شما – اسپانسر صدا – اسپانسر صدا و سیما – شرکت های اسپانسر موسیقی

اسپانسر صنعت نفت آبادان – اسپانسر برای صدای خوب – اسپانسر رضا صادقی

اسپانسر تیم صنعت نفت آبادان – اسپانسر کتاب صوتی – اسپانسر لباس صنعت نفت آبادان

اسپانسر برای صدا – اسپانسر ثبت اختراع – اسپانسر قطر – اسپانسر قطر ایرویز

اسپانسر قهوه تلخ – اسپانسر قهوه پرسپولیس – اسپانسر قبلی پرسپولیس

اسپانسر قزوین – اسپانسر قم – قرارداد اسپانسر خوانندگی – قانون اسپانسر کانادا

قرارداد اسپانسر هنری – اسپانسر فامیلی استرالیا – اسپانسر فدراسیون فوتبال

 اسپانسر فیلم آینه بغل – اسپانسر فیلم زهرمار – اسپانسر فیلم مانکن

اسپانسر فیلم شهرزاد – اسپانسر فیسبوک – اسپانسر فیلم مطرب

اسپانسر فیلم رحمان 1400 – اسپانسر فامیلی در استرالیا

اسپانسر عصر جدید – اسپانسر علی یاسینی – اسپانسر عکاسی

اسپانسر علیرضا طلیسچی – اسپانسر عمان – اسپانسر علیرضا بیرانوند

اسپانسر عکس – اسپانسر عمو پورنگ – اسپانسر همسر کانادا

اسپانسر هادی چوپان – اسپانسر های پرسپولیس – گرفتن اسپانسر

اسپانسرهای منچستر سیتی – اسپانسر های رئال مادرید

اسپانسر های بارسلونا – اسپانسر های تیم های فوتبال – اسپانسر هنری

اسپانسر های لالیگا – اسپانسر همایش – اسپانسر خوانندگی

اسپانسر خارجی پرسپولیس – اسپانسر خواننده – اسپانسر خندوانه

اسپانسر خوانندگان – اسپانسر خوانندگی در شیراز – اسپانسر خوانندگی در مشهد

اسپانسر خوانندگی در اصفهان – اسپانسر خوانندگی در تهران – اسپانسر خوانندگی

اسپانسر حامد همایون – اسپانسر حسینی – اسپانسر حالا خورشید

اسپانسر جشن حافظ – اسپانسر جدید چلسی – اسپانسر جدید استقلال

اسپانسر جدید پرسپولیس – اسپانسر جدید دورتموند – اسپانسر جدید تیم ملی

اسپانسر جشنواره فیلم فجر – اسپانسر جشن فارغ التحصیلی – اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس

اسپانسر جام جهانی – اسپانسر چلسی – اسپانسر چاپ کتاب – اسپانسر چرخ ماشین

اسپانسر چنل بی – اسپانسر پادکست – اسپانسر پدر و مادر کانادا – اسپانسر پرسپولیس

اسپانسر پایتخت – اسپانسر پشت رینگ – اسپانسر شدن در اینستاگرام

پیج های اسپانسر اینستاگرام – تبلیغ اسپانسر اینستاگرام – کمپین اسپانسر اینستاگرام

اسپانسر برای پیج اینستاگرام – اسپانسر مسابقه اینستاگرام – تبلیغات اسپانسر در اینستاگرام

پست های اسپانسر در اینستاگرام – حامی اینستاگرام – اسپانسر شدن در اینستاگرام

اسپانسری اینستاگرام – اسپانسرینگ اینستاگرام – تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

اسپانسرشیپ – اسپانسر شهر خودرو – اسپانسر سریال آقازاده

اسپانسر سریال دل – اسپانسر سریال مانکن – اسپانسر سریال شهرزاد

اسپانسر سریال پایتخت – اسپانسر سشوار – اسپانسر سریال عاشقانه

اسپانسر سریال گاندو – اسپانسر سفر – اسپانسر یوونتوس – یافتن اسپانسر ورزشی

یافتن اسپانسر در استرالیا – اسپانسر منچستر یونایتد – اسپانسر بایرن مونیخ

اسپانسرشیپ خواهر کانادا – اسپانسرشیپ همسر کانادا – اسپانسر بایرن مونیخ

اسپانسر بارسلونا – اسپانسر برای خوانندگی – اسپانسر برنامه عصر جدید

اسپانسر برای چاپ کتاب – اسپانسر بدنسازی – اسپانسر برنده باش

اسپانسر لاتاری – اسپانسر لیورپول – اسپانسر لباس پرسپولیس – اسپانسر لباس لیورپول

اسپانسر لباس استقلال – اسپانسر لباس تیم ملی – اسپانسر لباس تراکتور

اسپانسر لباس تراکتورسازی – اسپانسر لالیگا یونیک فاینانس

اسپانسر استقلال – اسپانسر اینستاگرام – اسپانسر ایده های شما

اسپانسر استرالیا – اسپانسر ایالتی استرالیا – اسپانسر استقلال و پرسپولیس

اسپانسر اتلتیکو مادرید – اسپانسر استارت آپ – اسپانسر آقازاده

اسپانسر آرسنال – اسپانسر آلومینیوم اراک – اسپانسر آمریکا

اسپانسر آلبوم موسیقی – اسپانسر آینه بغل – اسپانسر آدیداس

اسپانسر آژاکس – اسپانسر آلبوم فرکانس – اسپانسر تبلیغاتی

اسپانسر تیم منچستر سیتی – اسپانسر تیم چلسی – اسپانسر تاتنهام

اسپانسر تیم دورتموند – اسپانسر تیم بارسلونا – اسپانسر تیم پرسپولیس

اسپانسر تیم بایرن مونیخ – اسپانسر تحصیلی – اسپانسر تراکتور

اسپانسر ناپولی – اسپانسر نقاشی – اسپانسر نیمار – اسپانسر نساجی مازندران

اسپانسر نفت مسجدسلیمان – اسپانسر نایک – اسپانسر نهنگ قنبر – اسپانسر نمایشگاه

اسپانسر موسیقی – اسپانسر موبایل ایر – اسپانسر مو – اسپانسر موبایل آرتمیس

اسپانسر موزیک – اسپانسر موسیقی پاپ – اسپانسر موسیقی در تهران

اسپانسر موزیک در ایران – اسپانسر منچستر سیتی – اسپانسر کانادا

اسپانسر کتاب – اسپانسر کانال تلگرام – اسپانسر کنسرت – اسپانسر کاری استرالیا

اسپانسر کاری در استرالیا – اسپانسر کارهای هنری – اسپانسر کلیسا – اسپانسر کسب و کار

اسپانسر گیمینگ – اسپانسر گیمر – اسپانسر گزارش ورزشی – اسپانسر گیم

اسپانسر گرفتن – اسپانسر گرینگو شو – اسپانسر گیری – اسپانسر گرین کارت

اسپانسر گردشگری – اسپانسر طرح – اسپانسر طرفداری – اسپانسر طراحی وب سایت

اسپانسر طباخی – اسپانسر علیرضا طلیسچی – اسپانسر زولا – نمونه نامه جذب اسپانسر

اسپانسر فیلم زهرمار – اسپانسر بازی زولا – اسپانسر برای زولا

اسپانسر دنده زنجیر – اسپانسر بانک ایران زمین – اسپانسر – شماره اسپانسر ورزشی

شماره اسپانسر خوانندگی – شماره اسپانسر موسیقی – شماره تلفن اسپانسر

شماره تماس اسپانسر خوانندگی – لیست مشاغل اسپانسر ایالتی استرالیا – لیست اسپانسر ایالتی استرالیا

اسپانسر پاریسن ژرمن – اسپانسر جدید پاریسن ژرمن – اسپانسر تیم پاریسن ژرمن

اسپانسر پیراهن پاریسن ژرمن – اسپانسر رئال مادرید – اسپانسر رینگ

اسپانسر رئال – اسپانسر رونالدو – اسپانسر رضا بهرام – اسپانسر روی پیراهن لیورپول

اسپانسر رادیو جوان – اسپانسر روبیکا – اسپانسر رئال مادرید bwin

اسپانسر ذوب آهن – اسپانسر لباس ذوب آهن – اسپانسر در اینستاگرام

اسپانسر دورهمی – اسپانسر دیجی کالا – اسپانسر در اینستا – اسپانسر در لاتاری

اسپانسر دانشجو – اسپانسر دست فرمون – اسپانسر در تبریز – اسپانسر در آمریکا

 اسپانسر ورزشی – اسپانسر والدین کانادا – اسپانسر والدین – اسپانسر ویکی پدیا

اسپانسر ورزشی بدنسازی – اسپانسر والیبال ایران – نامه درخواست اسپانسر ورزشی

درخواست اسپانسر مالی – درخواست اسپانسر ورزشی – درخواست اسپانسر برای خوانندگی

درخواست اسپانسر شدن – متن درخواست اسپانسر – نمونه نامه درخواست اسپانسر ورزشی

جذب اسپانسر – جذب اسپانسر برای همایش – جذب اسپانسر ورزشی – جذب اسپانسر اینستا

جذب اسپانسر موسیقی – جذب اسپانسر برای تیم ورزشی – جذب اسپانسر برای فیلم

جذب اسپانسر برای خوانندگی – جذب اسپانسر هنری – جذب اسپانسر در تکواندو

قرارداد جذب اسپانسر – جذب اسپانسر فیلم – فراخوان جذب اسپانسر

فرم جذب اسپانسر – عکس جذب اسپانسر – راه های جذب اسپانسر ورزشی

شرکت های جذب اسپانسر – روش های جذب اسپانسر – راهکار های جذب اسپانسر

جذب اسپانسر خوانندگی – چگونگی جذب اسپانسر – چگونگی جذب اسپانسر ورزشی

پروپوزال جذب اسپانسر – شرایط جذب اسپانسر – شرکت جذب اسپانسر

شیوه جذب اسپانسر – جذب اسپانسر سمینار – جذب اسپانسر برای تیم ورزشی

جذب اسپانسر برای کنسرت – جذب اسپانسر اینستا – اصول جذب اسپانسر

ایده جذب اسپانسر – آگهی جذب اسپانسر – جذب اسپانسر تبلیغاتی

نحوه جذب اسپانسر – جذب اسپانسر ورزشی – نکات جذب اسپانسر

متن جذب اسپانسر – جذب اسپانسر در مشهد – طریقه جذب اسپانسر

راهکار جذب اسپانسر – راهکارهای عملی جذب اسپانسر در تکواندو استانها

راهکارهای عملی جذب اسپانسر در تکواندو – راهکارهای عملی جذب اسپانسر در ورزش

یافتن اسپانسر ورزشی – یافتن اسپانسر در استرالیا – یافتن اسپانسر برای خوانندگی

یافتن اسپانسر هنری – نحوه یافتن اسپانسر – درخواست اسپانسر

درخواست اسپانسر مالی – درخواست اسپانسر ورزشی – درخواست اسپانسر برای خوانندگی

درخواست اسپانسری – درخواست اسپانسرینگ – درخواست اسپانسر شدن – متن درخواست اسپانسر

نامه درخواست اسپانسری – نامه درخواست اسپانسرینگ – حمایت مالی

حمایت مالی از کودکان بی سرپرست – حمایت مالی از موسسه مصاف

حمایت مالی از طرح های پژوهشی – حمایت مالی از قراردادهای بین المللی

حمایت مالی از دانشجویان – حمایت مالی گنج حضور – حمایت مالی از بیماران سرطانی

اولویت های حمایت مالی صندوق – صندوق حمایت مالی خبرنگاران

ثبت نام حمایت مالی – قرارداد حمایت مالی – حمایت مالی فرصت مطالعاتی

نامه حمایت مالی فرصت مطالعاتی – حمایت مالی پارک علم و فناوری

نامه حمایت مالی وزارت علوم – حمایت مالی از همایش – حمایت مالی از ایده ها

حمایت مالی از ایده های نو – حمایت مالی از رساله های دکتری – حمایت مالی از طرح های تحقیقاتی

درخواست حمایت مالی از همراه اول – حمایت مالی از پایان نامه ها – حمایت مالی از بیماران خاص

جذب حمایت مالی – حمایت مالی از جوانان – حمایت مالی پایان نامه – حمایت مالی پژوهشگران

حمایت مالی پسادکتری – حمایت مالی از پایان نامه های دکتری – حمایت مالی بانک شهر

حمایت مالی ستاد نانو – حمایت مالی کودکان بی سرپرست – سرویس حمایت مالی

سیستم حمایت مالی – سیستم حمایت مالی رایگان – حمایت مالی یتیم

حمایت مالی برنامه – حمایت مالی بنیاد نخبگان – حمایت مالی برای ویزا

لینک حمایت مالی – حمایت مالی آپارات – حمایت مالی از استارتاپ

حمایت مالی تهران – تصاویر حمایت مالی – قانون حمایت مالی

حمایت مالی در آپارات – سرویس دریافت حمایت مالی آنلاین رایگان

حمایت مالی فرصت مطالعاتی – نامه حمایت مالی – حمایت مالی مخترعین

نامه حمایت مالی فرصت مطالعاتی – حمایت مالی از مقالات isi – حمایت مالی از مقالات

موسسه حمایت مالی – حمایت مالی کودکان – حمایت کننده مالی – کمپین حمایت مالی

حمایت از زندانیان مالی – درگاه حمایت مالی رایگان – سیستم حمایت مالی رایگان

روشهای حمایت مالی – معرفی اسپانسر – معرفی اسپانسر ورزشی – معرفی اسپانسر برای خوانندگی

جذب سرمایه گذار – جذب سرمایه گذار برای ایده – جذب سرمایه گذار برای استارتاپ

جذب سرمایه گذار خارجی – جذب سرمایه گذار برای تولید – جذب سرمایه گذار برای استارت آپ

جذب سرمایه گذار استارت آپ – جذب سرمایه گذار در مشهد – ثبت آگهی جذب سرمایه گذار

قوانین جذب سرمایه گذار – قرارداد جذب سرمایه گذار – قانون جذب سرمایه گذار خارجی

نمونه قرارداد جذب سرمایه گذار – جذب سرمایه گذار فیلم – فرم جذب سرمایه گذار

فراخوان جذب سرمایه گذار – فرآیند جذب سرمایه گذار – آگهی فراخوان جذب سرمایه گذار

نمونه فراخوان جذب سرمایه گذار – فراخوان عمومی جذب سرمایه گذار

رازهای جذب اسپانسر و سرمایه گذار فیلم – عکس جذب سرمایه گذار

سایت های جذب سرمایه گذار – روش های جذب سرمایه گذار برای پروژه

راه های جذب سرمایه گذار – روش های جذب سرمایه گذار – شرکت های جذب سرمایه گذار

شیوه های جذب سرمایه گذار – جذب سرمایه گذار خارجی در ایران – نحوه جذب سرمایه گذار خارجی

چگونگی جذب سرمایه گذار خارجی – قانون جذب سرمایه گذار خارجی – آمار جذب سرمایه گذار خارجی

راه های جذب سرمایه گذار خارجی – جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری

جذب سرمایه گذاری خراسان جنوبی – پروپوزال جذب سرمایه گذار – روش های جذب سرمایه گذار برای پروژه

جذب سرمایه گذار شیراز – جذب سرمایه گذار و شریک – جذب سرمایه گذاری در شهر

شرکت های جذب سرمایه گذار – جذب سرمایه گذار در شیراز – جذب سرمایه گذار در شیپور

شرکت جذب سرمایه گذار – شرایط جذب سرمایه گذار – جذب سرمایه گذاری

جذب سرمایه گذاری خارجی – جذب سرمایه گذاری خارجی در ایران – جذب سرمایه گذاری در افغانستان

جذب سرمایه گذاری خارجی در افغانستان – نحوه ی جذب سرمایه گذار – جذب سرمایه گذار برای پروژه

جذب سرمایه گذار برای اختراع – جذب سرمایه گذار برای اپلیکیشن – جذب سرمایه گذار برای کار

جذب سرمایه گذار برای کسب و کار – لزوم جذب سرمایه گذار – جذب سرمایه گذار اصفهان

نحوه جذب سرمایه گذار برای استارتاپ – آگهی جذب سرمایه گذار – متن آگهی جذب سرمایه گذار

آگهی فراخوان جذب سرمایه گذار – نمونه آگهی جذب سرمایه گذار – ثبت آگهی جذب سرمایه گذار

جذب سرمایه گذار در تبریز – جذب سرمایه گذار در ترکیه – جذب سرمایه گذار برای تهاتر

جذب سرمایه گذار نیروگاه خورشیدی – نامه برای جذب سرمایه گذار – نمونه فراخوان جذب سرمایه گذار

جذب سرمایه گذار معدن – مراحل جذب سرمایه گذار – کانال جذب سرمایه گذار

جذب سرمایه گذار در گردشگری – جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری – طریقه جذب سرمایه گذار

طرح توجیحی جذب سرمایه گذار – روش جذب سرمایه گذار – روشهای جذب سرمایه گذار

راهکارهای جذب سرمایه گذار – راه های جذب سرمایه گذار – بهترین روش جذب سرمایه گذار

روش جذب سرمایه گذار خارجی – جذب سرمایه گذار دیوار – جذب سرمایه گذار در شیراز

حامی مالی در جدول – حامی مالی در جدولانه – حامی مالی در حل جدول

حامی مالی کودکان بی سرپرست – حامی مالی تحصیلی – حامی مالی پرسپولیس

حامی مالی بایرن مونیخ – حامی مالی استقلال – حامی مالی برنامه عصر جدید

فواید حامی مالی – حامی مالی برنامه ماه عسل – حامیان مالی همایش

حامیان مالی بازی های المپیک – حامی مالی برنامه دورهمی

حامی مالی برای خوانندگی – حامی مالی حل جدول – حامی مالی حل جدولانه

حامی مالی در حل جدول – حامی مالی در حل جدولانه

حامی مالی جشن حافظ – حامی مالی جدید استقلال – حامی مالی جدید پرسپولیس

جذب حامی مالی – حامی مالی ورزشی – حامی مالی سریال پایتخت

حامی مالی سابق پرسپولیس – حامی مالی بیمه پاسارگاد – حامی مالی سریال گاندو

حامی مالی بیمه سامان – حامی مالی یک نهاد در جدول – حامی مالی برای تحصیل

حامی مالی برنامه دورهمی – حامی مالی برنده باش – حامی مالی باشگاه استقلال

حامی مالی باشگاه بارسلونا – حامی مالی برای اختراع – حامی مالی لیورپول

حامی مالی استارتاپ – حامی مالی اسنپ – حامیان مالی استقلال

حامیان مالی المپیک – حامیان مالی در المپیک – حامی مالی بورسیا دورتموند

حامی مالی تحصیلی – حامی مالی تراکتورسازی – حامیان مالی تیم ملی فوتبال

نیازمند حامی مالی – حامی مالی مسابقه برنده باش – حامی مالی موسیقی

حامی مالی رئال مادرید – حامی مالی بایرن مونیخ – حامی مالی برنامه ماه عسل

حامیان مالی بایرن مونیخ – حامی مالی کودک – حامی مالی در جدول کلمات

نقش حامیان مالی در ورزش – حامیان مالی در ورزش – حامیان مالی در المپیک

 

ثبت سفارش جهت

درخواست اسپانسر مالی

 

 

برگزاری و مشارکت در کلیه رویدادهای داخلی و بین المللی

شرکت آسیا همایش | اسپانسرینگ | معرفی اسپانسر

برگزاری همایش | برگزاری ایونت | برگزاری نمایشگاه

کارآفرینی | تامین نیروی انسانی | کاریابی | استخدامی

تامین پرسنل نمایشگاهی | اخبار و تقویم نمایشگاه ها

بی تی ال | بازاریابی و تبلیغات | تامین نیروی بازاریاب

دیجیتال برندینگ | بازاریابی رویداد | ایونت مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال | تحقیقات بازار

سمپلینگ و پروموشن | تامین نیروی پروموتر و سمپلر

تبلیغات پیشبرد فروش | افزایش مشتری | درآمدزایی

افزایش فروش | بهبود فضای کسب و کار و استارتاپ

حمایت از شرکت های نوپا | ویزیتوری | تبلیغات میدانی

تبلیغات محیطی ارزان | نصب اپلیکیشن | جذب مشتری

طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی | بازاریابی میدانی

آسیا همایش بسیار مفتخر است با بیش از 20 سال تجربه 

و پشتوانه علمی و تخصصی در سرتاسر قاره آسیا در بیش از 

13 کشور آسیایی با بیش از 30 هزار نیروی انسانی فعال در

سرتاسر کشور به عنوان یکی از بزرگترین کارآفرینان ایران، 

اقدام به برگزاری و مشارکت در بی شمار رویداد بین المللی

و داخلی شامل انواع همایش، نمایشگاه و ایونت با ارائه کلیه

خدمات از جمله متولی یا مجری برگزاری، تامین منابع انسانی،

انواع تبلیغات و بازاریابی به روش BTL، دیجیتال مارکتینگ،

اجرای سمپلینگ و پروموشن و جذب اسپانسر نموده است…

سایت آسیا همایش نیز دارای رتبه الکسا 4 رقمی می باشد.

آسیا همایش به عنوان بهترین مشاور کسب و کار در ایران،

با بهره گیری از جدیدترین متدهای تبلیغات و برندسازی، به

عنوان بهترین شرکت برندینگ، در حال خدمت رسانی است.

 

 

برگزاری همایش با آسیا همایش

دفتر مرکزی: تهران، منطقه 2، سعادت آباد، خ سرو غربي

خ بخشايش، خ 15 غربي، پ 9، بلوک غربی، ط 1، واحد 2

تلفن: 22131707-22131773-22373361   

موبایل و پیامک: 09127622797

کد پستی: 1998885153

فکس: 22373023 

 

        

      

ASIAHAMAYESH

 

 “جایگاه آسیا همایش در درون قلب هاست

و نه در ذهنها؛ چرا که نامها از ذهنها فراموش

میگردد اما در قلبها همواره جاودانه خواهد ماند”

دکتر حمید یعقوبی سرایمدیریت آسیا همایش

 1.     
درباره خط مشی و آمارگیری نفوس خود شفاف باشید

 

 

خط مشی شما پیام شما و پایه و اساس دوستان شماست(افرادی که شما را می شناسند و
یا خود را با افراد نام آشنای شما هم تراز میکنند). آمارگیری نفوس شما همان بازار
شماست که شما می خواهید درباره آن بازار آمار و ارقام بدست آورید. اگر بازار هدف
شما بانوان هستند آگاه باشید که آنها بروی 85% از تصمیمات برای خرید تآثیر می
گذارند و دو برابر مردان بر نرخ خرید تآثیر خواهند گذاشت. قدرت خرید و عادات خرید
را در بازار هدف خو شناسایی کنید و بر روی میانگین درآمد و سطح دانش عمومی نیز
تحقیق کنید.

چطور اسپانسر جذب کنیم

مردم دوست دارند از شرکتهایی خرید کنند که پول آن شرکتها نهایتاً به جامعه بر
میگردد، اگر شما نیز اینگونه شیوه تجارت خود را مثبت کنید که به آن بازاریابی
مرتبط میگویند، اسپانسرها مشتاق تر خواهند بود تا با شما به خارج از مرزها بیایند.

 

2.     
یک پروپوزال عالی برای اسپانسرها تهیه کنید

 

 

براساس گفته های خانم هولندر اگر پرووزال ندارید خودتان را اذیت نکنید فردی که
شما به آن بهترین پروپوزال خود را ارائه میدهید همان فردی خواهد بود که ممکن است
آن را بپذیرد پس بصورت حضوری با آن فرد و یا آن شرکت ارتباط برقرار کنید و این کار
را توسط بهترین فرد خوددر شرکت انجام دهید.

علاوه براین مطلع باشید که یک فرمت خاص برای نوشتن این چنین پروپوزالی لازم
است بر اساس گفته های خانم هولندر یک پروپوزال خوب باید زبانی خاص داشته باشد و
بخش های خاص داشته باشد:

 

 

 

·        
با یک داستان شروع کنید

میتواند یک داستان از زندگی شما باشد و یا فردی که شما زندگی او را تغییر
دادید. این شیوه پروپوزال شما را متفاوت خواهد کرد و یک ارتباط احساسی با خواننده
آن برقرار خواهد ساخت. هولندر خاطرنشان میکند که در شرکتی که شما برای اسپانسرینگ
به آن نامه مینویسید یک فرد هست که باید تصمیم نهایی را بگیرد و آن فرد باید تصمیم
نهایی را بگیرد تا به شما پول بدهد.

 

·        
درباره برنامه خود توضیح دهید

این توضیح همان ماموریت شماا خواهد بود و اینکه چرا و چگونه این مآموریت را
انجام میدهید را توضیح دهید.

 

·        
مزایا

 

 

شما باید، تآکید میکنم باید برای اسپانسرخود مفید باشید تا او این کار
را انجام دهد.

 

·        
یک گروه مشاوران راه اندازی کنید

 

 

چطور اسپانسر جذب کنیم

خود را با گروهی از مشاوران احاطه کنید که در این زمینه تجربه دارند و با
اسپانسرها نشان دهید که شما یک تیم هستید.

 

·        
درخواست پول دهید

 

 

اسپانسرها  با شما تماس نخواهند گفت که
بپرسند چقدر پول لازم دارید. هولندر می گوید: یک روز اسپانسری به من گفت: اگر منوی
قیمتها را نبینم آن را دور را خواهم انداخت.

 

 

3.     
وعده مثبت دهید

 

 

تنها قول پوشش خبری به اسپانسر خود ندهید. به اسپانسر خود وعده پوشش خبری ویژه
و خاص دهید.

 

4.     
درخواست ارزان قیمتی نداشته باشید

 

 

از هرکدام از اسپانسرهای خود بین ده هزار تا صد هزار دلار درخواست کنید.
فراموش نکنید که شما با افراد شاخصی روبرو هستید آنها وقت خود را صرف درخواست هزار
دلاری شما نخواهند کرد.

 

5.     
بهترین فرد را در شرکت اسپانسر انتخاب کنید

 

 

بهترین بخش در شرکت اسپانسر، بخش بازاریابی است اگرچه در برخی از شرکتها ممکن
است بهترین بخش برای شروع روابط عمومی، امور بین الملل، امور عمومی و یا مدیریت
برند آن شرکت باشد.

 خود را با تلفن معرفی کنید نه با
ایمیل، فکس و یا نامه. ممکن است هیچکدام از این راه ها مفید نباشند. وقتی ایمیل
بزنید که قبلا ارتباط برقرار کرده اید.

 

6. بی عیب و نقص عمل کنید

 

 

در برخورد با یک اسپانسر کاری را انجام دهید که وعده آن را قبلا داده بودید در
قرارهای کاری به موقع و سروقت حضور بهم رسانید. نشان دهید که شما فردی منسجم
هستید. بدانید که تنها یکبار شانس آن را دارید که خود را نشان دهید و اگر پل را
خراب کنید دیگر فرصت ساختن مجدد آن را ندارید.

 

7.     
همیشه پیگیر باشید

 

 

اغلب، معاملات را بعلت پیگیر نبودن از دست میدهند پس پیگیر باشید.

 

8.     
مختصر و شفاف باشید

 

 

واضح بگویید که چه می خواهید و وقت اسپانسر را زیاد با حاشیه گویی نگیرید.

 

9.     
تا به خود کمک نکنید نمیتوانید به فرد دیگری کمک کنید

 

 

تا زمانیکه از نظر مالی امن وقدرتمند نباشید نمی توانید به کسی کمک کنید.
اسپانسرها بهترین افراد برای امن و قدرتمند کردن شما هستند و منابعی را که لازم
دارید در اختیارتان قرار میدهند. فراموش نکنید که اسپانسر خود را در سایت خود
عمومی کنید تا مردم بدانند که شما یک تجارت سطح بالا را اداره می کنید.

 

گردآوری و ترجمه :  واحد دیتای
هلدینگ بین المللی سمین

منبع: https://www.entrepreneur.com

 

 

 

.Copyright © 2015 samin.co. All rights reserved     

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();



اگر یک رویداد بزرگ را برنامه‌ریزی کرده باشید، مطمئنا می‌دانید که ساخت یک رویداد خوب بدون اسپانسر امکان‌پذیر نیست، زیرا پوشش هزینه‌های رویداد چالش بزرگی است و اگر تمام هزینه‌ها را از شرکت‌کنندگان بگیریم تعداد زیادی از مخاطبان هدف خود را از دست خواهیم داد. جذب اسپانسر دقیقا شبیه پیشنهاد ازدواج است، شما نباید بدون هیچ آشنایی و تحقیق پیشنهاد اسپانسرینگ را ارائه کنید، درست همان‌طور که به یک غریبه پیشنهاد ازدواج نمی‌دهید. بلکه باید تمام تلاش‌ خود را انجام دهید تا اعتماد او را بدست آورده و سپس پیشنهاد خود را عنوان کنید.

علیرضا جعفر یکی از موسسان کافه‌کارآفرینی می‌گوید: “اسپانسر بخش حیاتی برگزاری یک رویداد است، ما دو نوع اسپانسر داریم. اسپانسر مالی و اسپانسر غیرمالی که از لحاظ سالن و مراحل اداری از رویداد حمایت می‌کند. جذب اسپانسر مالی به شدت سخت است و شما باید قادر باشید دلایل و مزایای قابل‌قبولی برای اسپانسر موردنظر ارائه کنید. اما اسپانسر غیرمالی اغلب با کمی تلاش از همان روزهای اولیه شکل‌گیری رویداد یافت می‌شود.”

پیدا کردن شرکای مناسب برای رویداد گام مهمی در ایجاد تجربه‌های خوب برای شرکت‌کنندگان است. ما به شما اطمینان می‌دهیم که با رعایت کردن مواردی که در ادامه اشاره خواهیم کرد، به آسانی خواهید توانست شرکای موردنظر خود را پیدا کنید.

قبل از هر چیز، اسپانسرهایی که می‌خواهند در رویداد شما سرمایه‌گذاری کنند انتظار بازگشت سرمایه دارند. اگر شما بتوانید اطلاعات رویدادهای قبلی خود را جمع‌آوری کنید (در صورتی‌که برای اولین‌بار یک رویداد برگزار می‌کنید می‌توانید از داده‌های رویدادهای مشابه بهره بگیرید) می‌توانید به آن‌ها اثبات کنید که رویداد شما ارزش حمایت آن‌ها را دارد. شما به روش‌های مختلفی می‌توانید داده‌ها را جمع‌آوری کنید، نکته‌ی مهم این است که بدانید چه اطلاعاتی می‌خواهید.چطور اسپانسر جذب کنیم

همین حالا رویداد خود را ایجاد کنید!

اسپانسرها معمولا به متریک‌هایی مثل اطلاعات جمعیتی شرکت‌کنندگان، سروصداها و تعاملات رسانه‌های اجتماعی بیشتر اهمیت می‌دهند. رویدادهای موفق گذشته را مورد بررسی قرار دهید و اطلاعات مفیدی را که به دست آوردید در اختیار اسپانسرها قرار دهید. داده‌ها باید به گونه‌ای باشند که اسپانسرها مشتاق همکاری با شما شوند.

اگر بتوانید اسپانسرهای ایده‌آلی را انتخاب کنید که در حوزه‌ی فعالیتی شما کار می‌کنند، به احتمال زیاد موفقیت بیشتری از اسپانسرهایی که در کل صنایع حضور دارند کسب خواهید کرد. تحقیقات کافی انجام دهید و شرکت‌هایی که با اهداف و ارزش‌های شرکت شما متناسب هستند انتخاب کنید. علاوه بر این شخصیت فرد مورد نظر را تحلیل کنید تا بعدا با مشکلات بزرگتری رو برو نشوید.

علیرضا جعفر در این باره می‌گوید: «شخصیت اسپانسر شما بسیار مهم است، اگر نتوانید مرحله‌ی انتخاب اسپانسر را به درستی طی کنید در ادامه با مشکلات بسیاری مواجه خواهید شد. در آینده ممکن است اسپانسرها پیشنهادهایی به شما ارائه دهند و شما را مجبور به اجرای آن‌ها کنند (به عنوان مثال، ممکن است از شما بخواهند که یک ساعت را برای سخنرانی آن‌ها اختصاص دهید و …) بنابراین در ابتدا باید همه چیز را بسنجید، ایجاد مشارکت شفاف از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.»

بعد از این‌که تحقیقات کافی را انجام دادید و فردی را که مدنظرتان است یافتید، به او ایمیل بزنید و یا شماره‌ی او را پیدا کنید و از طریق تماس تلفنی یا تلگرام با او در تماس باشید. اگر از ایمیل استفاده می‌کنید سعی کنید در نزدیکی‌های صبح و یا ۶ عصر به بعد با او تماس بگیرید. شما باید بتوانید  جملاتی کوتاه، افراد را متقاعد کنید که کار شما ارزش سرمایه‌گذاری و حمایت را دارد.

اگر مرحله‌ی برقراری تماس را به خوبی اجرا کرده باشید، در بسیاری از موارد شما از طرف اسپانسر برای برگزاری یک جلسه و توضیحات بیشتر دعوت خواهید شد. قبل از این جلسه شما باید تمام داده‌هایی که در مرحله‌ی اول عنوان کردیم را مرتب کنید، اهداف‌تان را به صورت واضح تعریف کنید، کارهایی که تاکنون انجام داده‌اید را یادداشت کنید و ارتباط منطقی بین این موارد ایجاد کنید و سپس برای ارائه‌ی پیشنهاد آماده شوید.

اگر اسپانسرتان را به درستی انتخاب کرده باشید و از ارتباط با او رضایت کافی دارید، باید از این فرصت برای ایجاد رابطه‌ی طولانی‌مدت بهره بگیرید. این رابطه به شما کمک خواهد کرد تا برای رویدادهای بعدی نیز از وی کمک بگیرید. بنابراین داده‌هایی را از رویداد فعلی و مزایایی که برای اسپانسر شما فراهم کرده جمع‌آوری کنید و به اسپانسر نشان دهید.

و اما در پایان این توصیه‌ی علیرضا جعفر را به یاد داشته باشید که: “درآمدزایی از اسپانسر مالی هرگز نباید اولویت اول شما باشد. درآمدزایی خوب است، اما این‌که چقدر درآمد از رویداد کسب کنیم رسالت اصلی و کیفیت کار شما را خراب می‌کند. شما باید نهایت تلاش خود را برای افزایش کیفیت رویداد انجام دهید، همین کار پس از مدت کوتاهی به درآمد نیز منجر خواهد شد.”

اگر قصد دارید رویدادهای موفق و پرفروش برگزار کنید، حتما به جذب اسپانسر برای برگزاری رویدادتان فکر کرده‌اید. اگر تاکنون به منافع مادی اسپانسر شدن برای رویدادها فکر نکرده‌اید نیز ممکن است پس از مطالعه‌ی مطلب پیش رو، تصمیم بگیرید بررسی دقیق‌تری روی مقوله‌ی اسپانسرشیپ داشته باشید. ۱۰ قدمی که در ادامه شرح داده می‌شوند، می‌تواند به شما در زمینه‌ی…

ایمان محمدعلی یکی از فعالان برگزاری ایونت است که از ۷ سال پیش این کار را آغاز کرده است. او از سال ۸۸ با برگزاری کارگاه های کوچک برای دانشجویان آغاز کرده است و وارد حوزه ی نمایشگاه ها و همایش های تخصصی شده است. ما برای آشنایی بیشتر باو ما برای آشنایی بیشتر با فعالیت ها و تجربه های ایشان صحبت کوتاهی با ایشان داشته ایم که در ادامه می توانید بیشتر در این زمینه بخوانید.

سلام
من یک مربی رزمی هستم که طی دو سال فعالیت با بچه های استان در مسابقات کشوری مقامهای با ارزشی را بدست آوردیم و حالا برای اینکه یک اسپانسر بتونه بچه های این کلاس رزمی را حمایت کنه پیدا نکردیم
سوال اینکه کجا یک اسپانسر خوب پیدا کنیم برای رفع بعضی هزینه های این مجموعه؟ ؟؟

متاسفانه امکان ارائه یک راه حل یکی دو خطی برای این مسئله وجود ندارد.
توصیه میکنیم منتظر انتشار کتاب الکترونیک ایوند درمورد جذب اسپانسر باشید.
ضمن آرزوی موفقیت برای شما و تیمتان

سلام
من قصد دارم برای عید سال96با تعدادی از اسکیت سواران از تهران بریم مشهد و برگردیم

دنبال اسپانسر هستم و شاید با پنج تا ده میلیون بتونیم کار رو عملی کنیم

قصددارم برای کودکان سرطانی و بیماری خاص و برا معتادا هم تو مسیر پول جم کنیم

ما کانالی راه میندازیم در تلگرام و در طی مسیر پیاپی کانال رو تبلیغ میکنیم بوسیله کارت ویزیت که اطلاعات از کارمون و تبلیغ اسپانسر روش هست و جریانات سفر مون رو تو کانال قرار میدیم برا مردم تا جذابیت کانال بیشتر بشه.

من احسان ملایی هستم
09012512183

به نظرتون اسپانسر پیدا میشه برا این کار.

همونطور که در جواب کامنت قبل گقتم، متاسفانه یک راه حلی ساده و کوتاه برای این مسئله وجود ندارد
ضمن آرزوی موفقیت برای شما و فعالیت های پیش رو،
توصیه میکنیم منتظر کتاب الکترونیک ایوند که درمورد جذب اسپانسر خواهد بود، باشید (تا یکی دو ماه دیگر)

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.

چطور اسپانسر جذب کنیم

ایوند، سامانه اطلاع‌رسانی، فروش بلیت و ثبت‌نام آنلاین رویدادها، سمینارها، همایش‌ها و دوره‌های آموزشی

© تمام حقوق اين سايت متعلق به شرکت پردیس افزار ماندگار ایرانیان است.

چطور اسپانسر جذب کنیم
چطور اسپانسر جذب کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *