مشاوره تلفنی کودک اصفهان

 
helpkade
مشاوره تلفنی کودک اصفهان
مشاوره تلفنی کودک اصفهان

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

مشاوره تلفنی کودک اصفهان

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

روانشناسی کودک چیست؟

روانشناسی کودک یکی از شاخه‌های تخصصی روانشناسی بالینی است که برشکل گیری ذهنیت و رفتار کودکان از زمان تولد تا نوجوانی تمرکز دارد.

روانشناسی کودک علاوه بر چگونگی رشد کودکان از لحاظ فیزیکی بر رشد روانی، عاطفی و اجتماعی آنان نیز توجه دارد.

هدف نهایی این حوزه، بررسی عوامل متعددی است تا بتوانند نحوه تفکر و رفتار کودکان را درک کنند و از آن اطلاعات جهت بهبود مهارت والدین، آموزش و پرورش، مراقبت از کودکان، روان درمانی و سایر موارد متمرکز بر بهره‌وری کودکان استفاده کنند.

از جمله عوامل موثر در رشد روانی کودک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سه زمینه کلی که روانشناسی بالینی در تجزیه و تحلیل روانی کودک در نظر می‌گیرد، شامل موارد زیر است:

زمینه اجتماعی

از جمله عواملی که در این حیطه بررسی می‌شوند، روابط با همسالان و بزرگسالان است که بر نحوه تفکر، یادگیری و رفتار کودکان تاثیر دارد. خانواده، مدرسه و گروه‌های هم سن‌ و سال، بخش مهمی از زمینه اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

زمینه فرهنگی

فرهنگی که کودک در آن رشد می‌یابد، مجموعه‌ای از ارزش‌ها و آداب ‌و رسوم، اعتقادات و شیوه‌ زندگی است که بر کودک تاثیر می‌گذارد. زمینه فرهنگی می تواند از طریق ارتباط کودک با والدین، نوع آموزش‌ و پرورش و نوع مراقبت از آن تاثیرگذار باشد.

زمینه اجتماعی، اقتصادی

وضعیت اجتماعی و اقتصادی به مجموعه ای از عوامل مثل میزان تحصیلات، میزان درآمد، شغل و محل زندگی بستگی دارد.

به دنیا آمدن کودک در خانواده‌ای با وضعیت اجتماعی و اقتصادی بالا، امکان دسترسی بیشتری به فرصت‌ها را برای او فراهم می‌سازد، در حالی که کودکان درخانواده‌هایی با وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین، دسترسی کمتری به مراقبت‌های بهداشتی، تغذیه سالم و آموزش دارند.

نکته مهم این است که هر سه زمینه بالا به طور مداوم در حال تعامل با یکدیگر هستند.

در حالی که یک کودک ممکن است به دلیل وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین شانس کمتری داشته باشد، غنی سازی روابط اجتماعی و روابط فرهنگی قوی می‌تواند به اصلاح این عدم تعادل کمک کند.

روانشناس کودک چه کمکی می‌کند؟  

روانشناسان کودک، می‌تواند کودکان و والدین را در مقابله با نگرانی‌های مربوط به رشد و در زمینه تشخیص اختلالات روانشناختی دوران کودکی مانند اضطراب، افسردگی، بیش فعالی و اختلالات سلوک راهنمایی کنند.

متخصصان تلاش می‌کنند تا به کودکان در رفع مشکلات بالقوه کمک کنند و باعث شوند که آنها به نوعی رشد کنند که نتایج سالم درآینده را در پی داشته باشند.

برای مثال، روانشناسان کودک ممکن است در مورد شیوه‌های مراقبتی و تربیتی کودکان به والدین مشورت دهند و یا ممکن است مستقیماً با کودکان کار کنند تا به رشد ذهنیت‌ آنها کمک کنند.

شناخت الگوهای روانشناختی عادی و غیر عادی کودک می‌تواند به والدین کمک کند تا بدانند چگونه به بهترین نحو با آنها ارتباط برقرار کنند، و راهبردهای مقابله ای را طوری به فرزندان خود بیاموزند که بتوانند احساسات خود را مدیریت کنند و با کمک به پیشرفت فرزندان، آنها را در هر مرحله جدید از رشد، کمک کنند.

با به دست آوردن درک درستی از نحوه رشد، تفکرو رفتار فرزندان، والدین و متخصصانی که با کودکان سروکار دارند بهتر می‌توانند از کودکان مراقبت و نگهداری کنند.

ساناز یغمایی 

فرزانه فروزان فر 

نیلوفر احمدی 

سپیده قانعی 

معصومه مظلوم قاضیانی 

نازیلا فروهان 

الهه شیروانیان 

دکتر حسن خوش اخلاق 

مشاوره تلفنی کودک اصفهان

سمیه رشیدی 

ساناز امیری 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

مشاوره کودک چیست ؟ واژه تربیت کودک به معنای تعلیم و تربیت کودک برای چالش های زندگی آینده اش با استفاده از اصول علمی است. والدین باید بدانند که تمامی حرکات و عملکرد های آنان در حضور کودک شکل دهنده ی قالب های رفتاری و اصول فکری کودکان می باشد. در مسیر تربیت کودک والدین با چالش های متفاوتی روبرو می شوند که باید قبل از هر چیزی احساسات خود را کنترل کنند. تا بتوانند در رویارویی با این چالش ها عملکرد بهتری داشته باشند. افزایش آگاهی در مورد اصول تربیتی فرزندان نکته ی بسیار حیاتی برای تربیت کودک می باشد. بهترین راه حل برای افزایش آگاهی استفاده از مشاوره کودک و مشاوره تربیت کودک می باشد. از آنجایی که بسیاری از شهروندان از مراکز مشاوره کودک اطلاع ندارند. در این مقاله تمامی آدرس مرکزا مشاوره کودک را جمع آوری شده است.

 

 

یکی از مشکلاتی که بسیاری از شهروندان اصفهان با آن مواجه هستند عدم آگاهی آنان از آدرس مراکز مشاوره کودک اصفهان می باشد. به همین دلیل مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی سعی در جمع آوری بهترین مراکز مشاوره کودک اصفهان کرده است. آدرس بهترین مراکز مشاوره کودک اصفهان در ادامه آورده شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی کودک اصفهان

 

آدرس مراکز مشاوره کودک اصفهان

  

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آدرس مراکز مشاوره کودک اصفهان با مشاوران مرکز مشاوره حامی هنر زندگی از کل کشور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

 

 

کودکی دوران شکل گیری شخصیت می باشد؛ بنابراین آگاهی پدر و مادر از روش های صحیح تربیتی و آموزش کودک در نحوه برخورد آنان و داشتن رفتاری مناسب با کودکشان تاثیر به سزایی دارد. فراموش نکنید که برای تربیت کودک تنها فراهم کردن شرایط رفاهی و آموزشی مناسب کافی نیست؛ بلکه والدین باید اصول صحیح تربیتی شامل تنبیه، تشویق، آموزش و… را بیاموزند. یادگیری این اصول صحیح تربیت و آموزش کودک مسئله پیچیده ای است که نیاز به مشاوره با روانشناسان متخصص و حساس کودک دارد. برای اطلاع از روانشناسی کودک کلیک کنید.

همانطوری که می دانید کودکان نیز مسئله ها و دغدغه هایی دارند که نمی توانند به تنهایی این چالش ها را برطرف کنند. این مسئله می تواند به طور مستقیم بر روی سلامت و روحیه کودک تاثیر بگذارد. در این میان نقش اصلی در برقراری ارتباط و کمک به کودکان برای برطرف کردن مشکلاتشان را خانواده ها بازی می کنند. مشاوره کودک موثرترین راهکاری است که خانواده ها می توانند روش صحیح برخورد با کودکان برای حل مشکلاتشان را بیاموزند. برای دریافت مشاوره کودک کلیک کنید.

 

شما می توانید با مراجعه به روانشاسان کودک در مورد مشکلات متفاوت فرزندتان مشاوره بگیرید. تجربه به ما ثابت کرده که موضوع و چالش اصلی والدین همیشه پنهان بوده و نیاز به ریشه یابی توسط روانشناس کودک دارد. ولی به طور کلی می توان از رایج ترین مشکلات والدین در زمینه کودک به موارد زیر اشاره داشت :

 

به دلیل مشغله زیاد والدین در زندگی های امرزی، یافتن یک مشاوره کودک متخصص و با تجربه مشکل بوده و نیاز به صرف وقت، هزینه، انرژی زیاد در رفت و آمد و … دارد که همین امر سبب می شود تا بسیاری از والدین از کمک و همراهی روانشناسان کودک متخصص بهرمند نشوند. مرکز مشاوره کودک حامی هنر زندگی با گرد هم آوری روانشناسان کودک متخصص و با تجربه و همچنین با فراهم سازی زیرساخت تلفنی در تلاش است که تا بتواند سهم کوچکی در یاری و آسایش مردم ایران زمین داشته باشد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کودک به صورت تلفنی و حضوری می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

ثبت نام آنلاین کارگاه های روانشناسی

. به عنوان بزرگترین مرکز مشاوره اصفهان، مرکز مشاوره توحید به پشتوانه ی متخصصانی نام آور در عرصه ی روانشناسی کشور، گامی در ارتقای آموزش حرفه ­ای روانشناسی اصفهان برای دانش ­آموختگان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی روانشناسی بردارد. این کارگاه ها در دو بخش تخصصی و عمومی  برگزار میگردد.

. آسیب شناسی. مداخلات بالینی و دارویی جهت بهبود
اختلالات خلقی، اضطراب، افسردگی، دوقطبی، وسواس، پرخواشگری، ضداجتماعی، خودشیفته. تیک و سردردهای عصبی
در مرکز مشاوره اصفهان انجام میگیرد.

طراحی، اجرا و تحلیل آزمون ها و مصاحبه های سازمان محور (شغلی). تست شخصیت و ازدواج . فرایند استخدام و به کار گماری. فرایند غربال گری. فرایند استعداد یابی. سنجش کیفیت زندگی کاری کارکنان

اگر بدنبال مرکز مشاوره اصفهان یا روانشناس اصفهان میگردید؟ پس ادامه متن را حتماً بخوانید! ما در این مقاله آدرس تمامی مرکز مشاوره اصفهان را آورده ایم.

مشاوره تلفنی کودک اصفهان

مردم ساکن اصفهان چگونه برترین مراکز مشاوره اصفهان را پیدا کنند و چگونه میتوانند به دنبال بهترین خدمات از مراکز مشاوره در شهر اصفهان باشند. از آنجایی که پیدا کردن بهترین و قابل اعتماد ترین مراکز مشاوره در اصفهان و دسترسی به آنها یکی از دغدغه های مردم بوده است، از این رو در این مقاله لیست آدرس مراکز مشاوره اصفهان را جهت تسهیل در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

شماره پیامک اطلاع از دوره های آموزشی (ارسال رشته و مقطع تحصیلی) به 10002527 .__________________________________________________________________________.برای آگاهی از بهترین مرکز مشاوره اصفهان، و خدمات روانشناسی اصفهان با شماره 09134061758 تماس بگیرید.

ثبت نام آنلاین کارگاه های روانشناسی

. به عنوان بزرگترین مرکز مشاوره اصفهان، مرکز مشاوره توحید به پشتوانه ی متخصصانی نام آور در عرصه ی روانشناسی کشور، گامی در ارتقای آموزش حرفه ­ای روانشناسی اصفهان برای دانش ­آموختگان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی روانشناسی بردارد. این کارگاه ها در دو بخش تخصصی و عمومی  برگزار میگردد.

. آسیب شناسی. مداخلات بالینی و دارویی جهت بهبود
اختلالات خلقی، اضطراب، افسردگی، دوقطبی، وسواس، پرخواشگری، ضداجتماعی، خودشیفته. تیک و سردردهای عصبی
در مرکز مشاوره اصفهان انجام میگیرد.

طراحی، اجرا و تحلیل آزمون ها و مصاحبه های سازمان محور (شغلی). تست شخصیت و ازدواج . فرایند استخدام و به کار گماری. فرایند غربال گری. فرایند استعداد یابی. سنجش کیفیت زندگی کاری کارکنان

اگر بدنبال مرکز مشاوره اصفهان یا روانشناس اصفهان میگردید؟ پس ادامه متن را حتماً بخوانید! ما در این مقاله آدرس تمامی مرکز مشاوره اصفهان را آورده ایم.

مشاوره تلفنی کودک اصفهان

مردم ساکن اصفهان چگونه برترین مراکز مشاوره اصفهان را پیدا کنند و چگونه میتوانند به دنبال بهترین خدمات از مراکز مشاوره در شهر اصفهان باشند. از آنجایی که پیدا کردن بهترین و قابل اعتماد ترین مراکز مشاوره در اصفهان و دسترسی به آنها یکی از دغدغه های مردم بوده است، از این رو در این مقاله لیست آدرس مراکز مشاوره اصفهان را جهت تسهیل در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

شماره پیامک اطلاع از دوره های آموزشی (ارسال رشته و مقطع تحصیلی) به 10002527 .__________________________________________________________________________.برای آگاهی از بهترین مرکز مشاوره اصفهان، و خدمات روانشناسی اصفهان با شماره 09134061758 تماس بگیرید.

اگر در جست و جوی بهترین مرکز مشاوره اصفهان یا بزرگترین خدمات روانشناسی در اصفهان میگردید؟ پس ادامه متن را حتماً بخوانید! ما در ادامه آدرس تمامی مرکز مشاوره اصفهان را آورده ایم. مردم ساکن اصفهان چگونه بهترین مراکز مشاوره اصفهان و بهترین مشاور اصفهان مرتبط با موضوع مشاوره خود را پیدا کنند و چگونه میتوانند به دنبال بهترین خدمات از مراکز مشاوره در اصفهان باشند؟ از آنجایی که پیدا کردن بهترین و قابل اعتماد ترین مراکز مشاوره در اصفهان و دسترسی به آنها یکی از دغدغه های مردم بوده است، از این رو در این مقاله لیست آدرس مراکز مشاوره اصفهان را جهت تسهیل در اختیار شما قرار می دهد. اصفهان یکی از پر جمعیت ترین و بزرگ ترین شهرهای ایران است. در این شهر مراکز روانشناسی و مشاوره متعددی مشغول به کار هستند. بهترین مرکز مشاوره در اصفهان را می توانید به راحتی از میان ان ها انتخاب کرده و به انجا مراجعه کنید. بهترین مرکز مشاوره در اصفهان مرکز مشاوره ای هست که تمام موارد و حیطه های مشاوره و روانشناسی از جمله: مشاوره خانواده و ازدواج ، مشاوره طلاق و خیانت ، مشاوره جنسی و زناشویی ، روانکاوی فردی و گروهی ، مشاوره کودک و نوجوان ، درمان اضطراب ، پرخاشگری ، وسواس و کمبود اعتماد به نفس ، مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی کنکور ، درمان بیش فعالی ، نقص تمرکز و توجه با استفاده از دستگاه نوروفیدبک ، روانپزشکی و … را دارا باشد.

جهت ارتباط با شماره مشاوره و روانشناسی رایگان اصفهان با شماره ۰۳۱۳۲۶۸۷۶۳۰ هماهنگ کنید. این مرکز آماده ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره با ۸۰% تخفیف ویژه به شما عزیزان میباشد. مرکز با همکاری روانشناسان، روانپزشک و روانسنج گروه میباشد.

در صورت نیاز به دارودرمانی به روانپزشک ارجاع داده خواهد شد.  در صورت نیاز به انجام تست های روانشناسی به روانسنج گروه ارجاع داده خواهد شد. در این مرکز به روز ترین ابزارهای روانشناسی همانند نوروفیدبک و هیپنوتراپی استفاده میشود.

برای ارتباط با مشاورین ما با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . مشاوره ها به صورت حضوری  و غیر حضوری هم انجام میشود . کیفیت مشاوره غیر حضوری با حضوری یکسان میباشد . برای اطلاع از هزینه دقیق جلسات در سال جاری در رزوهای غیر تخفیف با مرکز تماس بگیرید. در ایامی از سال به جهت رفاه مردم مشاوره به صورت رایگان انجام خواهد شد. برای اطلاع از روز و ساعت دقیق همین صفحه را دنبال کنید و یا با ما تماس بگیرید.

■ محورهای اصلی فـعالـیت ما : مشاوره فردی اصفهان (بالینی) ، روانکاوی اصفهان ، مشاوره خانواده اصفهان ، مشاوره ازدواج اصفهان ، مشاوره طلاق و خیانت اصفهان ، مشاوره کودک اصفهان ، مشاوره نوجوان اصفهان ، مشاوره تحصیلی اصفهان ، مشاوره شغلی اصفهان ، روانپزشکی اصفهان

مشاوره تلفنی کودک اصفهان

خدمات روانشناسی در مرکز مشاوره اصفهان به شرح موارد زیر می باشد: ارائه خدمات تخصصی روانشناسی در اصفهان :.  مشاوره قبل از ازدواج .  بهبود روابط خانوادگی .  مشاوره جنسی و زناشویی .  مشاوره طلاق و خیانت .  درمان اختلالات رفتاری.  روانپزشکی.  اضطراب ، افسردگی ، استرس ، وسواس.  اعتماد به نفس.  مشاوره کودک و نوجوان.  بیش فعالی و گفتار درمانی.  نوروفیدبک و بیوفیدبک (TDCS , QEEG).  برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی ، کنکور.  مشاوره شغلی .  تحلیل تست های شخصیت و ازدواج (neo , mmpi-2 , milon  ,  استرانگ و…).  برگزار کننده کارگاه های آموزشی روانشناسی ویژه عموم و روانشناسان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره اصفهان آورده ایم که شامل روانشناس کودک اصفهان ( مشاوره کودک )، مشاوره ازدواج اصفهان و.. است . نام روانشناس و یا مرکز ، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره خوب در اصفهان در زمینه های خانواده ، ازدواج ، کودک ، طلاق ، اعتیاد ، تحصیلی و.. هستید می توانید از لیست زیر استفاده کنید.

کلینیک روانشناسی و مشاوره توحید

روانشناس : دکتر امیر کشاورز (متخصص روانشناسی بالینی)

خدمات: خدمات روانپزشکی تخصصی ، مشاوره خانواده و ازدواج ، طلاق و خیانت ، بهبود روابط زوجین اضطراب ، پرخاشگری ، وسواس ، استرس ، روان درمانی چاقی ، درمان اختلالات رفتاری و … آدرس:توحید میانی ، قبل از چهارراه مهرداد (از سمت دانشگاه) ، جنب داروخانه دی ، مجتمع زیتون طبقه دوم ، واحد۶ ، طبقه چهارم ، واحد۱۰ تلفن پذیرش :۰۳۱۳۶۲۹۳۰۷۴۰۳۱۳۶۲۵۵۱۷۱

مرکز مشاوره و روانشناسی پایتخت پارسه

مشاوره تلفنی کودک اصفهان

خدمات :مشاوره خانواده و ازدواج، اصلاح روابط زن و شوهر، خیانت، مشکلات رفتاری کودک و نوجوان وسواس، اضطراب، بدبینی، استرس و… آدرس : خیابان کاوه ، خ دانش ، نبش رباط سوم ، ساختمان کسری ، طبقه ۱تلفن پذیرش : ۳۴۳۵۵۲۱۲ – ۳۶۶۳۳۱۲۳

کلینیک اردیبهشت

آدرس :

خیابان فردوسی روبروی خیابان عافیت نبش کوچه شادی پلاک ۱

تلفن تماس :

۳۲۲۳۱۵۴۹

مرکز مشاوره رائین اصفهان

آدرس :

 خیابان توحید میانی ،حد فاصل چهارراه توحید و چهارراه مهرداد،

کوچه روبروی کلیسا(شماره ۳۵)،پلاک ۶۰

تلفن تماس :

۰۳۱۳۶۲۴۴۵۹۸ 

دکتر افشین طباطبائی

 آدرس :

اصفهان، خیابان فلسطین، ساختمان نگین، طبقه سوم،

تلفن تماس :

۰۹۱۳۱۱۸۸۵۳۹ 

کلینیک آبشارآدرس:

چهارراه آبشار خ آبشار دوم  ،  قبل از پل غدیر مقابل ، تقاطع   پلاک ۲۸۴تلفن:

 -36306873  

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان اصفهان را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره اصفهان می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند. اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در اصفهان هستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

اگر بدنیال مرکز روانشناسی در دیگر شهرستانهای استان اصفهان هستید نیز بر روی لینک مراکز مشاوره شهرستانهای اصفهان ( اینجا ) کلیک کنید.

مرکز ریحانه

آدرس:

سه راه ملک شهر -خ گلستان نرسیده به چهار راه اول -مجتمع نور طبقه ۴تلفن:

۳۴۵۲۴۵۷۱

کلینیک  روانشناسی جم 

آدرس:

خیابان میر داماد –نبش کوچه ۳۶ ساختمان پارسیان –طبقه ۱تلفن:

۳۲۳۶۷۱۵۳

کلینیک روانشناسی صمیمت 

آدرس :

اصفهان ، بلوار کشاورز، حدفاصل سه راه سیمین و مفتح روبروی ایستگاه (مسجد الانبیاء )

ساختمان پردیس،  طبقه چهارم واحد ۱۵BRT

شماره تماس:

مشاوره تلفنی کودک اصفهان

۳۷۷۷۲۲۲۰

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره اصفهان و یا بهترین دکتر روانشناس اصفهان مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند. ما در لیست مراکز مشاوره اصفهان سعی کردیم از بهترین مراکز روانشناسی اصفهان را که همگی دارای تاییده و مجوز  هستند استفاده کنیم.

مشاور ه  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. ( ویکی پیدا )

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در اصفهان و یا روانشناس کودک در اصفهان و یا مرکز مشاوره خانواده در اصفهان هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاوره تهران ، شیراز ، اهواز ، کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

منبع :

سازمان بهزیستی استان اصفهان

سازمان نظام روانشناسی 

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

پیش از معرفی مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان بر خود لازم می دانیم نکته ای را در خصوص خدمات جدید مشاوره متذکر شویم. در حال حاضر خدمات جدیدی تحت عنوان مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و… ارائه می شود. این نوع خدمات به هموطنان عزیز کمک می کند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و در هر زمان از شبانه روز با مشاوران روانشناسی در ارتباط باشند. این شیوه مشاوره، موجب می شود تا کاربران قدرت انتخاب بیشتری در انتخاب مرکز مشاوره روانشناسی داشته باشند. و بدون نیاز به مراجعه حضوری، خدمات مور نظر را دریافت نمایند.

حتماً بخوانید: مشخصات یک مرکز مشاوره روانشناسی خوب

شما به جای مراجعه حضوری به مرکز مشاوره روانشناسی فارس می توانید از خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده کنید. در مرکز مشاوره روانشناسی صدای رهیاب از متخصصین و روانشناسان مطرح و معتبر شهر تهران استفاده می شود. هموطنان عزیز می توانند به صورتی تلفنی از سراسر ایران، از هر شهر یا روستایی با متخصصان روانشناسی تهران در ارتباط باشند. در این شیوه مشاوره، علاوه بر اینکه نیاز به مراجعه حضوری حذف می شود. هزینه های مشاوره نیز کاهش می یابد.

برای استفاده از خدمات مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب تنها کافی است با استفاده از تلفن ثابت شماره 9099075226 را بدون پیش شماره شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده نمایید.

در استان اصفهان شهرستان های زیادی وجود دارند. بسیاری از هموطنان ما به دلیل عدم شناخت نسبت به مراکز مشاوره روانشناسی، نمی توانند بیماری یا اختلالات خود را درمان کنند. از این رو در اختیار قرار دادن آدرس مراکز مشاوره روانشناسی استان ها می تواند نقش اساسی در درمان مشکلات و اختلالات روانی هموطنان داشته باشد. در این مقاله آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان را در اختیار کاربران قرار داده ایم. تا هموطنان عزیز بتوانند به تفکیک شهر و با توجه به محل سکونت خود، اقدام به دریافت مشاوره روانشناسی نمایند.

مشاوره تلفنی کودک اصفهان

بسیار مهم: هدف مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از ارائه آدرس و تلفن مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان، صرفاً سهولت و دسترسی بهتر هموطنان به مراکز مشاوره می باشد. لذا مرکز مشاوره صدای رهیاب هیچ مسئولیتی در قبال کیفیت مشاوره یا آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان ندارد.

آدرس و شماره تلفن مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان تقدیم می گردد:

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی آران وبیدگل: آران، خ شهداء، سه راهی جمهوری اسلامی، ابتدای خ جمهوری اسلامی شماره تماس: 03622736560

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اردستان: اردستان خ امام-بالاتراز اداره پست مرکز مشاوره شماره تماس: 5242839-0362

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی برخوار – نشاط: در حال جابجائی شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی چادگان – فرهنگ: چادگان- خ امام خمینی- کوچه حقیقت مرکز مشاوره شماره تماس: 4722499-0372

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی خمینی شهر – رهنمودسلامت: خمینی شهر خ بوعلی بعد از بیمارستان اشرفی –روبروی پارکینگ اصفهان شماره تماس: 3612300

 

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی خمینی شهر – نگاه نو: درچه- میدان امام-بلوار امام کوچه حبیب شماره تماس: 03123764113

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی خمینی شهر – عفیفه: کوشک- میدان امام خمینی –کوی شهید مهرابی شماره تماس: 3344479

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی خوانسار – مهرپویان: خوانسار –دانشگاه پيام نور خوانسار- اختصاصی دانشگاه پیام نور خوانسار شماره تماس: 222500-0371

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی زرین شهر – ترنم زندگی: زرین شهر- خ باهنر- کوی بهشت مجتمع پزشکان- طبقه سوم شماره تماس: 13و2274012-0334

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی سمیرم – روان پویا: سمیرم، میدان شهدا، ابتدای خ آیت اله غفاری مقابل اداره ثبت اسناد شماره تماس: 3225008-0322

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی شاهین شهر – آرام: شاهین شهر،فردوسی،فرعی1 شرقی پلاک 35 شماره تماس: 9و5242138-0312

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی شاهین شهر – هسا: اختصاصی خانواده ها و کارکنان شرکت هواپیما سازی ایران شماره تماس:

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی شهرضا – سلامت: شهرضا – چهار راه شهرداری – خیابان ولی عصرغربی -ساختمان ولی عصر شماره تماس: 09374196086

آدرس: خ شهیدبهشتی-کوچه خان داروخانه سروش مجتمع پزشکی شقایق-طبقه اول شماره تماس: 2237333 -0321

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی شهرضا – مونس: شهرضا – خ شهید بهشتی کوچه باغ بزرگ طبقه دوم دبیرستان معرفت شماره تماس: 2234045-0321

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی فریدن – اندیشه نیک: داران، بلوار طالقانی، مقابل فرمانداری،کلینیک جانبازان، طبقه سوم شماره تماس: 03724223199

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی فریدونشهر – مهرگان: فریدونشهر، خ شریعتی، کوی شهید انیکازی، ابتدای کوچه شماره تماس: 5292672-0372

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کاشان – آرامش: کاشان -چهارراه شاهد- کوچه شهید جانثاری شماره تماس: 03615559810

آدرس: فولادشهر-محلهb-بلوارجمهوری اسلامی-جنب آمفی تاتر- پارکینگ 1پلاک1/113 شماره تماس: 03342636927

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کاشان – بصیرت: کاشان – خ شهیدرجائی- پاساژ طالبیان شماره تماس: 4454806-361

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی مبارکه – بهار: خیابان امام خمینی – نرسیده به میدان انقلاب طبقه فوقانی دفتر خدمات فنی رضوی شماره تماس: 09130905472

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی مبارکه – ارشاد: مباركه بلوار نيكبخت-سه راه بسيج –نبش كوچه 14 شماره تماس: 5221581-0335

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی مبارکه – فردوس: مبارکه- خ بسیج جنب فیزیوتراپی شفا شماره تماس: 5223114-0334

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی مبارکه – آرمان: مبارکه خیابان سلمان –مقابل مخابرات ,جنب مسجد مکتب العباس طبقه فوقانی پیش دبستان ماهان شماره تماس: 5239159-0335

آدرس: مبارکه، خ شهید منتظری، قبل از سه راهی بهداری، شماره تماس: 5221900-0335

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی نجف آباد – شکیبا: نجف اباد –جیابان شهید آیت جنوبی –روبروی کوی کوثر-پلاک88 شماره تماس: 2646861و2-0331

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی نجف آباد – طاها: فلكه باغ ملي،خ امام،مقابل داروخانه ايزدي،مجتمع دندانپزشكي،طبقه همكف شماره تماس: 2646656-0331

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی نجف آباد – نور: نجف آباد،خ قدس یزدان مهر جنوبی بن بست زمزم شماره تماس: 2732458-0331

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی نطنز- بادرود – آفتاب امید: نطنز – بادرود، خ امام خمینی، خ شهید پروینی شماره تماس: 4346417-0362

آدرس: شاهين شهر- خ حافظ شمالي فرعي2 شرقي-مجتمع ستاره-واحد28 شماره تماس: 5279188-0312

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی لنجان – رهنما: فلكه نماز بولوار شهيد باهنر جنب هنرستان شهيد باهنر شماره تماس: 2211515-0334

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی نجف آباد – فهیم: نجف آباد- خ شریعتی- 100 متر بعد مسجدالرسول- کوی پارسا شماره تماس: 03312641701

مشاوره تلفنی کودک اصفهان

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – ايران مهر: خ طيب- بعد از پمپ بنزين- ساختمان مهتاب 9 شماره تماس: 2240988

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – صف: خ طیب، تقاطع قبل از سه راه طیب وخ مسجد سید پ54 شماره تماس: 2660566

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – پرتو آفتاب: خيابان شيخ بهايي-مقابل كوچه امامي-ساختمان مستجاب-طبقه اول واحد7 شماره تماس: 236224709137946946-

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – آبشار: چهار راه آبشار خ آبشار دوم قبل از پل غدیر مقابل تقاطع پلاک 284 شماره تماس: 6306873 و6302988

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – شناخت: خیابان 22 بهمن مقابل هتل ماهان پ 116 شماره تماس: 2680036-2674365

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – عرفا: خانه اصفهان، ميدان گلخانه، نبش كوچه ارغوان، مجتمع روناك، طبقه اول شماره تماس: 4416625

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – طلوع: دروازه شيراز –خيابان هزارجريب-خيابان مرداويج-بعد از چهارراه فارابي-پلاك15 شماره تماس: 6690741

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – صدرا: جابجايي به: خيابان رباط سوم-كوچه اول-ساختمان صدف-طبقه دوم شماره تماس: 4381022

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – آئینه: خ چهارباغ بالا- مقابل بیمارستان شریعتی- بن بست ابن سینا- ساختمان سینا- طبقه اول شماره تماس: 6250130- 6629005

آدرس: اصفهان – میدان خواجو جنب بانک خون شماره تماس: 2229504

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – ایران: خ شمس آبادی چهار راه عباس آباد،مقابل بانک اقتصاد نوین،ساختمان بامداد، ط دوم پ97 شماره تماس: 2354480-2343163

آدرس: خ فردوسی خ سید علیخان کوی چرخاب در امتداد نهر نیاصرم دبستان آسمان حکمت شماره تماس: 2213882-2228760

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – پارسه: خ كاوه –پل چمران –نرسيده به پمپ بنزين-نبش كوچه آزادي-ساختمان پارسه شماره تماس: 4399496

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – امام رضا (ع): خ جی بعد از بزرگراه شهید آقا بابائی درمانگاه شهدا مرکز شماره تماس: 5231516

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – آبان: خ آمادگاه ساختمان آژند بلوک b طبقه دو شماره تماس: 2240867-9522020

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – انیس جوان: خ طيب کوچه مهدوي (بن بست 5) مجتمع آرمان بلوك غربي طبقه 2 واحد310 شماره تماس: 2207718-2207790

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – الفبای زندگی: اصفهان، دروازه شیراز، خ سعادت آباد، مقابل بانک صادرات شماره تماس: 6612214

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – آسنا: اصفهان، خ سجاد، چهار راه قائم مقام فراهانی، طبقه فوقانی بانک رفاه شماره تماس: 26و6605125

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – بشارت: خ میدان جمهوری اسلامی کوی دبیرستان حافظ روبروی مسجدالرضا شماره تماس: 3370120و 3368009

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – بهبود نگرشها: جابجايي به: میدان احمد آباد ابتداي خ سروش کوچه 4 پ 4 شماره تماس: 2359129

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – پدیده: خ حکیم نظامی، چهارراه امین، ابتدای خ شریعتی، ساختمان بهین، ط3 شماره تماس: 7-6288216

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – پویش: خ بزرگمهر- اول خ بی سیم- جنب بانک صادرات شماره تماس: 2668674

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – پویا: اصفهان – میدان خواجو جنب بانک خون شماره تماس: 2229504

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – توحید: خ توحید میانی- جنب داروخانه دی ساختمان زیتون- طبقه دوم شماره تماس: 6257746

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – تماشا: خ فروغی جنب بیت الزینب کوچه امیر کبیر بن بست اول شماره تماس: 3351577

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – خورشید: خ حکیم نظامی ابتدای خ محتشم ساختمان معین ط دوم واحد 4 شماره تماس: 6252861

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – رایمند: جابجايي به: ميدان آزادي خ سعادت آباد- مقابل بانك صادرات جنب داروخانه كربكندي شماره تماس: 09191653395

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – رها: خیابان چهارباغ بالا-نبش کوچه شهیدمختاری- ساختمان جم طبقه5 واحد10 شماره تماس: 6628666

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – رایا: سه راه سیمین – ابتداي بولوار كشاورز-مقابل مسجد الانبیا-ساختمان دی –طبقه 6 واحد4 شماره تماس: 7772553

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – ذهن زیبا: خ مسجد سید ابتدای خیابان پنج رمضان طبقه فوقانی کتابفروشی امام خمینی شماره تماس: 3360579

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – سرای سبز: اصفهان –دروازه تهران، ابتدای کوچه شهبازی طیقه دوم ساختمان داروخانه امداد شماره تماس: 2731066

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – شفق: خ شیخ مفید-حدفاصل مصلی و فیض- ساختمان فدک-ط چهارم شماره تماس: الی9-6641118

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – غزال: چهار باغ عباسي-خ كوالالامپور- ساختمان كانون وكلا- طبقه 2- واحد 17 شماره تماس: 2240005

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – مهر آفرین: خ رباط اول نرسیده به پل بزرگراه مقابل بانک رفاه نبش کوچه گل یاس ساختمان111 شماره تماس: 3358939

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – میلاد نور: خ شمس آبادي –چهارراه قصر –مجتمع پزشكي نور-طبقه دوم –واحد202 شماره تماس: 2206129-2209692

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – اصفهان: خانه اصفهان –خيابان نوبهار –روبروي تقاطع دوم –بن بست گلها –پلاك 2 شماره تماس: 4256195

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – نویدبخش: خ طیب-روبروی پمپ بنزین نبش بن بست عسل شماره تماس: 2356629- 2344525

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – نگرش: خ نیکبخت مقابل دادگستری ساختمان ماکان 5 طبقه اول واحد 5 شماره تماس: 6639872

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – مهر گستر: چهار راه توحید جنب مجتمع نگین – کوچه بغوسخانیان پلاک 279 شماره تماس: 6243416-09135653379

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – هدایت: خ ابن سینا، نرسیده به کوچه 37، جنب پارک شمس شماره تماس: 4478165

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – هدی: خانه اصفهان – خ گلخانه،بعد از چهار راه نیروی هوائی،پ 28 شماره تماس: 4343937

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – همراز نو: خ وحید نرسیده به چهار راه محتشم کاشانی سمت راست خیابان ساختمان همراز طبقه اول شماره تماس: 32-03119514031

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – یارستان: دروازه شیراز- خ چهارباغ بالا- نبش کوچه دادستان- ساختمان امیر شماره تماس: 6629629- 6629383

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – برنا: ميدان احمد آباد –ابتداي خ وليعصر-طبقه فوقاني موسسه صالحين شماره تماس: 2292772

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان – مهر: ميدان قدس-حدفاصل لاله و مدرس-پشت ايستگاه تاكسي بي سيم-ساختمان نقش جهان شماره تماس: 4473578 – 09133273418

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «مرکز مشاوره روانشناسی اصفهان» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

iranoccc_admin

نوامبر 21, 2018
مشاوره خانواده

ثبت دیدگاه
8,014 بازدید

مشاوره کودک تلفنی رایگان:کودکان نسبت به بزرگتر ها و والدین خود نیاز بسیار زیادی به توجه دارند. شاید کم توجهی به کودکان باعث مشکل زیادی شود.

مشاوره تلفنی کودک اصفهان

والدین هیچگونه اثر بلند مدتی بر شخصیت یا هوش فرزندان خود ندارند.

والدین هر کودک از وقتی خیلی کوچک است با دقت بسیار از او مراقبت می کنند

و چیز های بسیاری را به او می آموزند آنها بازیگران اصلی خاطرات دوران کودکی فرزندان خود هستند.

همه این ها می توانند درست باشد با این همه امکان دارد هیچگونه تاثیر بلند مدتی

بر شخصیت با هوش یا شیوه فرزند خود در شرایطی که کنار او نیستند بر جا نگذاشته باشند.

تردیدی نیست که والدین بر شیوه های رفتار فرزندان در خانه اثر می گزارند و این خود یکی دیگر از رفتار کودکان در خانه شاخص خوبی از چگونگی رفتار آنها در کلاس درس یا زمین بازی است.

وقتی پژوهش گران کشف می کنند که رفتار کودکان در زمینه های اجتماعی گوناگون متفاوت است.

معمولا فرض می کنند شیوه رفتار با والدین مهم تر و پایدار از رفتار آنها در جاهای دیگرست.ولی کودکانی که در خانه به زبان کره ای یا اسپانیولی و در بیرون به اینگلیسی صحبت می کنند.در بزرگسالانی زبان انگلیسی را زبان اصلی خود می گرند.

این نظریه که کودکان عجله زیادی برای بزرگ شدن دارند و اینکه دنیای خود را تقلیدی کمرنگ از دنیای بزرگسالان می بینند عقیده بزرگسالا مدرانه است.

اما هدف کودک این نیست که شبیه پدر یا مادرش باشد بلکه می خواهد کودکی موفق باشد کودکان باید نحوه سازگاری با دنیا را در خارج از خانه بیاموزند و خارج از خانه بیاموزند این را بدانید که کودکان در نزد والدین خمیر بازی نیستند.

کودک درمانی به طور کلی یک موضوع آسان برای والدین نیست که خودشان بخواهند را جبش بجث کنند.

هیچ کس نمی خواهد فرزند خود را به مراکز درمانی روانی ببرد، اما متأسفانه مسائل دشوار و حتی آسیب پذیری که کودکان ممکن است با آن مواجه شوند، موجب می شود که والدین چینی کاری را انجام دهند.

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره کودک تلفنی از سراسر کشور با شماره

از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید

کودک درمانی(همچنین مشاوره کودک نامیده می شود) بسیار شبیه درمان و مشاوره برای بزرگسالان است: آنها فضای امن و گوش دلسوزانه را در اختیار شما می گذارد و ابزارهایی برای تغییر اندیشه ها، احساسات و رفتارها می گذارند.

 درست مانند مشتریان بالغ، مشتریان کودک، در جلسات خود، حمایتی احساسی و هدف را دریافت می کنند.

 آنها ممکن است بر حل مناقشات، درک افکار و احساسات خود و یا راه حل های جدید برای حل مشکلات تمرکز کنند.

تنها تفاوت بزرگ بین درمان بزرگسالان و درمانی کودک، تأکید بر شکستن بیماری های روانی، تروما و یا هر مسئلهای دیگر است که کودک با آن برخورد می کند، تا اطمینان حاصل شود که اطفال درک چه اتفاقی می افتد و می تواند درک آنچه در حال تجربه است، باشد.

مشاوره روانشناسی کودک در خانواده می تواند انواع مختلف مسائل و مشکلات مشاوره را پوشش دهد، از جمله:

طلاق یا جدایی

مرگ یکی از عزیزان

شاهد یا تجربه یک ضربه

قلدری

سوء استفاده جنسی

سوء استفاده عاطفی

سوء استفاده فیزیکی

انتقال خانواده یا کودک

سوء مصرف مواد یا اعتیاد در خانواده

بیماری روانی مانند افسردگی، اضطراب و اختلال وسواسی-اجباری (TherapyTribe، 2018)

 برای دریافت انواع مشاوره کودک می توانید با تلفن های تماس ما ارتباط برقرا نمایید.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره تلفنی

مشاوره تلفنی کودک اصفهان

همه روز حتی در ایام تعطیل با مرکز مشاوره تلفنی ایران تماس حاصل فرمایید.

جهت ارتباط با سامانه مشاوره تلفنی هوشمند سراسری از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن

 تماس برقرار کنید. تماس از سراسر کشور بدون صفر و بدون پیش شماره

تماس با تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد در صورت شنیدن صدای بوق اشغال و یا خطای مخابراتی مجدد تماس بگیرید

مشاوره کودک نوعی درمانی است که بر کودکان خردسال ، نوجوانان و نوجوانان با یک یا چند بیماری روانی تمرکز دارد. همچنین برای جوانانی که تروما را تجربه کرده اند ، یا در یک محیط خانه ناکارآمد یا استرس زا تجربه می کنند ، کمک می کند.

بسیاری از مسائلی که این کودکان با آن روبرو هستند از مسائلی که بزرگسالان در زندگی روزمره با آنها روبرو هستند تقلید می کنند. برخی از این موضوعات رایج شامل اضطراب ، افسردگی و اندوه است. با این حال ، هدف از مشاوره کودک ، تجزیه مشکلات به بخش های قابل کنترل است ، بنابراین کودکان می توانند با آنها بهتر درک و کنار بیایند.

 

مشاوران کودک متخصصان بهداشت روان هستند که بینش ارزشمندی را در مورد رشد اجتماعی و عاطفی فرزند و سلامت روان شما ارائه می دهند. درک این نکته ضروری است که ممکن است بارها و بارها “لک” در این مناطق برای افراد نزدیک به کودک قابل رویت نباشد. اینجاست که مشاوران کودک وارد می شوند.

این افراد از دانش و مهارت لازم برای شناسایی ، شناسایی ، شناسایی ، ارزیابی ، تشخیص و درمان طیف گسترده ای از شرایط بهداشت روان ، مسائل مربوط به تعدیل (طلاق ، مدرسه جدید ، زورگویی ، اندوه و غیره) و پریشانی روانی برخوردار هستند.

به طور خاص ، مشاوران كودك ، كه بعضاً به عنوان كودكان درمانگر و روانشناسان كودك (با توجه به سطح تحصيلات و مجوز آنها) خوانده مي شوند ، آموزش داده شده اند تا «ذهن بچه ها را بگيرند» ، بنابراين آنها مي توانند از آنچه اتفاق مي افتد كمك كنند. . در ذهن ، بدن و زندگی آنها ادامه می یابد.

مشاوران کودک خدمات بسیاری را به جوانان آسیب پذیر انجام می دهند. از همه مهمتر ، این متخصصان بهداشت روان ، دانش لازم را برای کمک به فرزند شما در کمک به او دارند تا بتواند مشکلات خود را برطرف کند و زندگی سالم و مثمر را از سر بگیرد. درک این نکته حائز اهمیت است که کودکانی که از مشکلات بهداشت روان یا پریشانی روانی رنج می برند ممکن است این نگرانی ها را با والدین خود در میان نگذارند. این اتفاق نمی افتد زیرا فرزند شما شما را دوست دارد. در عوض ، این اتفاق می افتد زیرا او می ترسد شما را ناامید کند

خوب ، نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد کودک شما به مشاوره نیاز دارد. به عنوان مثال ، كودك ، كه شروع به عمل كردن “خارج از شخصيت” كرده و يا كسي كه به طور ناگهاني دچار مشكلات رشد يا شورشي شده باشد – از طريق روش هايي كه براي كودكان در آن سن “رفتار عادي” تلقي نمي شود ، شايد نياز داشته باشد. با یک حرفه ای صحبت کنید

علاوه بر این ، اگر فرزند شما اخیراً یا در گذشته آسیب های مهمی (یعنی سوءاستفاده ، مرگ یک دوست یا حیوان خانگی ، عصب کشی ، طلاق ، بیماری مزمن و غیره) را تجربه کرده است ، اما درمان و معالجه ای برای آن دریافت نکرده است ، او به احتمال زیاد از مشاوره کودک بهره مند خواهد شد.

بنابراین ، چه نشانه هایی وجود دارد که فرزند من در پریشانی است و می تواند از مشاوره بهره مند شود؟

علائم متداول موضوعات بهداشت روان یا پریشانی روانی شامل موارد زیر است:

تجاوز بی پروا
نشت ادرار
تنظیم مشکل در موقعیت های اجتماعی و / یا موقعیت های جدید
کابوس های مکرر ، وحشت در شب و یا مشکلات خواب مانند بی خوابی
نمرات پایین یا افت ناگهانی دانشگاهی
نگرانی و نگرانی مداوم
کناره گیری اجتماعی از فعالیتهایی که فرزند شما زمانی دوست داشته یا دوست داشته باشد انجام دهد
کاهش قابل توجه و یا ناگهانی اشتها و یا کاهش وزن شدید
انجام تکرار مراسم و روالهایی مانند شستن دست
ایده های خودکشی (افکار) یا تلاش
فرزند شما به صداهایی که در گوش او می شنود پاسخ می دهد
بیشتر وقت خود را به تنهایی و یا درگیر انزوای اجتماعی داوطلبانه می گذراند
مصرف الکل و / یا مواد مخدر ، سوء استفاده یا اعتیاد
علیرغم گزارش سالم یک پزشک پزشکی ، شکایات جسمی افزایش یافته است
درگیر کردن در کارهای خودآزاری مانند بریدن خود
اهداف مشترک مشاوره کودک چیست؟
بسته به مسئله (های) کودک اهداف مشترک مشاوره کودک متفاوت است. با این حال ، این به طور معمول به موضوعات زندگی زندگی کودک توجه می کند و به آنها می پردازد که به طور قابل توجهی بر رشد ، پیشرفت ، سلامت روان و بهزیستی وی تأثیر می گذارد. هدف این است که به کودک خود کمک کنید تا ابزارها ، تکنیک ها و روش هایی را که می تواند او را برای هرگونه چالش که با او روبرو است – در حال حاضر و در آینده – آماده کند..

شما عزیزان می توانید جهت دریافت دریافت مشاوره تلفنی همه روز حتی در ایام تعطیل

با مرکز مشاوره تلفنی ایران تماس حاصل فرمایید.

جهت ارتباط با سامانه مشاوره تلفنی هوشمند سراسری از طریق تلفن ثابت

با شماره تلفن 43 52 907 909  تماس برقرار کنید.

تماس از سراسر کشور بدون صفر و بدون پیش شماره

تماس با تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد

در صورت شنیدن صدای بوق اشغال و یا خطای مخابراتی مجدد تماس بگیرید

 

ژوئن 6, 2020

آوریل 10, 2020

ژانویه 20, 2020

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

مشاوره خانواده تلفنی به هر نوع خدمات روانشناختی که توسط تلفن انجام می شود اشاره می کند.

 مشاوره خانواده تلفنی از روان درمانی فردی، دوگانه یا گروهی با یک درمانگر حرفه ای به اولین کمک روان شناختی ارائه شده توسط مشاوران حرفه ای حرفه ای می باشد.

مشاوره خانواده – مشاوره خانواده انلاین – مشاوره خانواده تلفنی – مرکز مشاوره خانواده آنلاین

پرداخت موبایلی

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

شماره مشاوره تلفنی خانواده رایگان

پرسش و پاسخ پذیرش24 جایی‌است که شما به راحتی می‌توانید سوال خود را از افرادی که در زمینه مورد نظر شما تجربه دارند یا پزشک متخصص بپرسید.

کاربر گرامی، به درخواست ، دریافت نوبت از این پزشک، فقط از طریق اپلیکیشن پذیرش24 مقدور می‌باشد.برای دریافت نوبت و دانلود اپلیکیشن، لطفا شماره موبایل خود را درون فرم زیر وارد نموده و بر روی “ارسال لینک دانلود” کلیک نمایید.برای دریافت رایگان اپلیکیشن پذیرش24، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

بعد از ثبت مشاوره، تماس تلفني به صورت اتوماتيک بين شما و پزشک برقرار خواهد شد. هم چنين در صورت نياز پزشک به ارسال عکس و مستندات پزشکي، شما مي توانيد از طريق صفحه گفتگو (چت) با پزشک، مستندات لازم را ارسال نماييد

قبلا توسط دکتر مژگان کاراحمدی ویزیت شده‌اید؟

مشاوره تلفنی کودک اصفهان
مشاوره تلفنی کودک اصفهان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *