مشاوره رایگان ثبت شرکت

 
helpkade
مشاوره رایگان ثبت شرکت
مشاوره رایگان ثبت شرکت

فهرست عناوین

کارشناسان ما در موسسه حقوقی ذهن ناب مهیای ارائه مشاوره رایگان ثبت شرکت، مشاوره تلفنی ثبت شرکت ،مشاوره آنلاین ثبت شرکت ومشاوره رایگان ثبت تغییرات شرکت ، به شما عزیزان می باشند .

اشخاصی که قصد به ثبت رساندن شرکتی را دارند باید توجه داشته باشند که پیش از به ثبت رسیدن یک شرکت ، باید مراحل زیادی سپری شود. ولی بیشتر مدیران به رویه اداری آن زیاد آشنا نمی باشند و در اغلب موارد ثبت شرکت دچار تعویق می شوند که دچار ضرر و زیان می شوند.ولی در صورتی که شرکت ها با مشاور حقوقی ثبت شرکت مشورت نمایند ، در طی این مراحل دچار هیچ گونه مشکلی نشده و ایشان می تواند مراحل اداری این کار را به خوبی انجام دهد. در تعدادی از شرکت های بزرگ ، چند نفر مشاوری حقوقی به شکل تیمی ، مشغول فعالیت می باشند.

شما می توانید جهت مشاوره ثبت شرکت با موسسه ذهن ناب تماس برقرار سازید تا کارشناسان ما اطلاعات مورد نیاز در این زمینه را در اختیار شما قرار داده و شما در درمورد ثبت شرکت به خوبی راهنمایی کنند.مشاوران ما در موسسه ذهن ناب می توانند در موارد زیر شما را به خوبی راهنمایی کنند . از جمله مواردی که کارشناسان موسسه ذهن ناب می توانند به شما مشاوره بدهند ، انتخاب نام شرکت است. تا شما بتوانید با استعلام نام انتخابی شرکت خود اطمینان حاصل کنید که قبلا این نام به ثبت نرسیده است و شما می توانید از آن برای شرکت خود استفاده کنید.مشاوره رایگان ثبت شرکت

تلفن: ۰۹۱۲۲۹۳۸۲۱۸ ۰۲۱۸۸۵۶۴۵۹۶

از جمله وظایف مشاوران ثبت شرکت این می باشد که بر اساس تجربه و مقررات و امور ثبت شرکت ها ، اطلاعات کاملی را از مراحل ثبت شرکت و یا موسسات غیر تجاری را در اختیار افرادی که به روش های مختلف با موسسه ذهن ناب تماس برقرار می کنند ، قرار دهند. و توضیحاتی از این قبیل که موضوع ثبت مد نظر نیاز به دریافت جواز دارد یا نه ، و یا اینکه این موضوع قابل ثبت در سازمان ثبت شرکت ها می باشد و یا خیر ؟ و یا در صورتی که قابل ثبت است ؛ برای ثبت آن چه مدارک و شرایطی مورد نیاز می باشد.و یا اینکه جهت ثبت آن به چه مدت زمان نیاز می باشد؟

و مراحل امور ثبت و تشکیل شرکت را به وضوح به مراجعه کننده شرح داده و مواردی را که غالب مراجعه کننده ها مانند پرسش ها در خصوص میزان هزینه ثبت شرکت ، مدت زمان مورد نیاز جهت ثبت شرکت ، مدارک مورد نیاز ، شرایط و پیش نیاز ها و مقررارت مالیات بر نوع ثبت شرکت و مسئله پر اهمیت انتخاب نام شرکت و در صورت لزوم روند برند سازی را به صورت مفصل برای مراجعه کننده شرح بدهند . مشاوره ثبت شرکت را مدیر یا موسسان شرکت می توانند به عنوان وکیل یا نماینده خود برگزینند که در این شرایط بایست در کلیه مراحل انجام کار وی وکالتنامه را همراه خود داشته باشد. چنانچه مدارک ثبت شرکت کامل نبوده و یک سری نواقص داشته باشد در این صورت مشاور حقوقی ثبت شرکت وظیفه دارد تا آن ها را تکمیل نماید.

مدیران محترمی که قصد ثبت شرکت یا موسسه خود را دارند می توانند جهت دریافت مشاوره در خصوص مراحل انجام کار با مشاوران ما در موسسه ثبت شرکت ذهن ناب تماس برقرار کرده و از مشاوره رایگان آن ها و همین طور تجربیات انها در زمینه ثبت انواع شرکت ها بهره مند شوند و در صورتی که سوالاتی در این خصوص داشته باشند ؛ مطرح نموده و پاسخ های قانع کننده دریافت نمایند . کارشناسان موسسه حقوقی ذهن ناب به صورت ۲۴ ساعته مهیای ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشند با ما تماس بگیرید.

درخواست مشاوره ثبتی خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید کارشناسان ما در اکمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت :


بعد از ثبت شرکت با مسئولیت محدود می توان گفت که ثبت شرکت سهامی خاص در جایگاه دوم میزان درخواست ثبت شرکت قرار دارد . برای تاسیس شرکت سهامی خاص نیاز به ۵ نفر می باشد که سه نفر سهامدار و ۲ نفر بازرس که یکی از تفاوت های این شرکت با سایر شرکتها وجود بازرس اصلی و علی البدل می باشد . و سرمایه اولیه آن توسط موسسین تامین می شود  که البته نباید کمتر از یک ملیون باشد . در صورت کاهش سرمایه شرکا موظف به جبران آن در مدت یکسال می باشند و اگر توان جبران نداشته باشند باید شرکت را به شرکت مسئولیت محدود تبدیل نمایند .

همچنین توجه داشته باشید که باید ۳۵ درصد سرمایه ثبتی در حاسب بانکی بنام شرکت  در شرف تاسیس سپرده گذاری شود . تفاوت دیگر شرکت سهامی خاص با شرکت با مسئولیت محدود در این است که در شرکتهای مسئولیت محدود برای مدیریت محدود زمانی وجود ندارد ولی در شرکتهای سهامی خاص مدت مدیریت ۲ سال است و بعد از اتمام این زمان با برگزاری مجمع عمومی مدت مدیریت یا تمدید می شود و یا مدیر تغییر می کند.

بعد از ثبت شرکت نباید به این فکر کنید که دیگر کار شرکت تمام شده است و نیازی به امور ثبتی نخواهید داشت . امکان دارد شرایطی پیش آید که نیاز به اعمال برخی از تغییرات در شکرت داشته باشید تغییراتی مثل : تغییر نام شرکت , تغییر موضوع فعالیت شرکت , تغییر آدرس شرکت ( که از متداول ترین نوع تغییرات در شرکتها می باشد ) , افزایش سرمایه شرکت  یا تبدیل نوع شرکت , ورود و خروج شرکا , ثبت شعبه شرکت , انحلال شرکت , کاهش سرمایه شرکت و …

لذا جهت انجام چنین اموری یا باید تخصص کافی در زمینه ثبت شرکت داشته باشید و یا اینکه از یک موسسه ثبت شرکت خوب کمک بخواهید , ثبت شرکت ذهن ناب به عنوان یکی از بهترین موسسات ثبتی در  تهران شناخته شده است و افراد توانمند و باتجربه ای را گرد هم جمع کرده تا بتواند کمکی باشد برای موسسات و شرکت های تجاری در امر انجام امور ثبتی .

یکی دیگر از شرکت های  قابل ثبت در ایران شرکت بازرگانی است که محبوبیت زیادی در بین متقاضیان دارد . این نوع شرکت ها اکثرا به منظور انجام امور تجاری صادرات و واردات ثبت می شوند . امروزه با توجه به اینکه قیمت ارز هر روز بالاتر می رود درخواست ثبت شرکت بازرگانی نیز بیشتر شده است . البته باید توجه داشته باشید که دو نوع شرکت بازرگانی وجود دارد : ۱- شرکت بازرگانی با مسئولیت محدود ۲- شرکت بازرگانی سهامی خاص  .

لذا برای ثبت شرکت بازرگانی باید یکی از دو نوع را انتخاب نمایید  همانند ثبت شرکت با مسئولیت محدود برای ثبت شرکت بازرگانی با مسئولیت محدود حداقل به دو نفر نیاز است و برای این نوع شرکت نیازی به ناظر نیست مگر اینکه تعداد شرکا بالای ۱۲ نفر باشد البته که ثبت شرکت بازرگانی با مسئولیت محدود با  تعداد ۱۲ شرکا بسیار نادر است .
ثبت شرکت بازرگانی سهامی خاص نیز همانند ثبت شرکت سهامی خاص نیاز به جداقل  ۵ نفر می باشد که ۲ نفر به عنوان ناظر می باشند و ۳ نفر شرکا را تشکیل می دهند. امتیازی که این نوع شرکت دارد این است که برای فعالیت نیازی به مجوز نیست .

نکته : صدور مجوز برای ثبت شرکت ها کار دشواری است از این رو اکثرا متقاضی بسیار پایینی دارند.

موسسه ثبت شرکت ذهن ناب خدمات خود را به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در تمام نقاط ایران به صورت آنلاین  در روزهای کاری هفته ارائه می نماید . مشاوره تخصصی ثبت شرکت کاملا رایگان است و به صورت تلفنی و آنلاین قابل ارائه می باشد . با توجه به تقاضای زیاد ثبت انواع شرکت ها در تهران بدون شرکت اکثر مشتریان و متقاضیان ما  از تهران می باشد ؛ البته در سالهای اخیر با رشد زمینه کار آفرینی در سایر شهرهای کشور امروزه تقاضای ثبت شرکت از شهرهایی مانند : تبریز , ارومیه , اصفهان , شیراز , مشهد , سنندج , کرمانشاه , اراک , قم , کرج و …. نیز بیشتر شده است . ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم به تمامی تقاضاهای ثبتی از تمام نقاط کشور عزیزمان پاسخ دقیق و درستی ارائه نماییم .

هزینه ثبت شرکت چقدر است ؟

هزینه ثبت شرکت به مقدار سرمایه اولیه شرکت ,  حجم موضوع اساسنامه , تعداد افراد (شرکا) , روزنامه رسمی و کثیرالانتشار و … بستگی دارد . هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود از بقیه انواع شرکت ها پایین تر است و بیشتر هزینه مربوط به آگهی روزنامه ها می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه های ثبت شرکت می توانید با کارشناسا ما تماس بگیرید ۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگو می باشد : ۰۹۱۲۲۹۳۸۲۱۸

خودم می توانم کارهای ثبت شرکت انجام دهم ؟

بله . اگر در زمینه امور ثبتی اطلاعات کافی داشته باشید می توانید به راحتی با مراجعه به سامانه ثبت شرکت ها http:sherkat.ssaa.ir اقدام به انجام ثبت شرکت نمایید . در صورتی که می خواهید اطاعات بیشتری کسب کنید می توانید از مقالات وب سایت ثبت شرکت ذهن ناب استفاده نمایید.

هزینه های ثبت شرکت شامل چه مواردی می باشد ؟

موسسات ثبتی هزینه های متفاوتی را برای ثبت شرکت و ثبت برند  تعریف می کنند اما در اصل هزینه های امور ثبتی شرکتها شامل موارد زیر می باشد : هزینه های ثبت آگهی در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار , هزینه تنظیم اساسنامه شرکت (حجم اساسنامه شرکت تاثیر مستقیم در هزینه ها دارد ) , تشکیل پرونده مالیاتی  و دریافت کد اقتصادی , پلمپ دفاتر تجاری , هزینه های پستی , هزینه های اقلامی مانند پوشه و پاکت و دیگر متعلقات , هزینه استعلام و ثبت نام شرکت , هزینه حق الثبت  و…

چه نوع شرکتی را ثبت کنیم ؟

شرکت های تجاری به ۷ نوع زیر تقسیم بندی می شوند :
۱-شرکت سهامی ۲- شرکت با مسئولیت محدود ۳- شرکت تضامنی ۴- شرکت مختلط غیر سهامی ۵- شرکت مختلط سهامی ۶- شرکت نسبی ۷- شرکت تعاونی تولید و مصرف
از بین شرکت های هفتگانه بالا ثبت شرکت با مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص متداول و رایج می باشد . همچنین موضوع فعالیت شرکت در تعیین نوع شرکت اهمیت زیادی دارد لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاورین ما در ثبت شرکت ذهن ناب تماس بگیرد : ۰۹۱۲۲۹۳۸۲۱۸

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “هزینه ثبت شرکت چقدر است ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “هزینه ثبت شرکت به مقدار سرمایه اولیه شرکت , حجم موضوع اساسنامه , تعداد افراد (شرکا) , روزنامه رسمی و کثیرالانتشار و … بستگی دارد . هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود از بقیه انواع شرکت ها پایین تر است و بیشتر هزینه مربوط به آگهی روزنامه ها می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه های ثبت شرکت می توانید با کارشناسا ما تماس بگیرید ۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگو می باشد : ۰۹۱۲۲۹۳۸۲۱۸”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “خودم می توانم کارهای ثبت شرکت انجام دهم ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “بله . اگر در زمینه امور ثبتی اطلاعات کافی داشته باشید می توانید به راحتی با مراجعه به سامانه ثبت شرکت ها http:sherkat.ssaa.ir اقدام به انجام ثبت شرکت نمایید . در صورتی که می خواهید اطاعات بیشتری کسب کنید می توانید از مقالات وب سایت ثبت شرکت ذهن ناب استفاده نمایید.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “هزینه های ثبت شرکت شامل چه مواردی می باشد ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “موسسات ثبتی هزینه های متفاوتی را برای ثبت شرکت و ثبت برند تعریف می کنند اما در اصل هزینه های امور ثبتی شرکتها شامل موارد زیر می باشد : هزینه های ثبت آگهی در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار , هزینه تنظیم اساسنامه شرکت (حجم اساسنامه شرکت تاثیر مستقیم در هزینه ها دارد ) , تشکیل پرونده مالیاتی و دریافت کد اقتصادی , پلمپ دفاتر تجاری , هزینه های پستی , هزینه های اقلامی مانند پوشه و پاکت و دیگر متعلقات , هزینه استعلام و ثبت نام شرکت , هزینه حق الثبت و…”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “چه نوع شرکتی را ثبت کنیم ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “شرکت های تجاری به ۷ نوع زیر تقسیم بندی می شوند :
۱-شرکت سهامی ۲- شرکت با مسئولیت محدود ۳- شرکت تضامنی ۴- شرکت مختلط غیر سهامی ۵- شرکت مختلط سهامی ۶- شرکت نسبی ۷- شرکت تعاونی تولید و مصرف
از بین شرکت های هفتگانه بالا ثبت شرکت با مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص متداول و رایج می باشد . همچنین موضوع فعالیت شرکت در تعیین نوع شرکت اهمیت زیادی دارد لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاورین ما در ثبت شرکت ذهن ناب تماس بگیرد : ۰۹۱۲۲۹۳۸۲۱۸”
}
}]
}

برای مشاوره ثبتی با شماره 09122938218 تماس بگیرد یا فرم زیر را پر کنید ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرم .

 

همراه: 09122938218

همراه: 09356610070

دفتر: 02188660581

فکس: 02186081268

 

تهران میرداماد غربی کاووسیه بعد از کوچه نور به سمت خیابان ولی عصر (نرسیده به ولی عصر) پلاک ۳۴۹ طبقه ۱۲ واحد شمالی واحد ۲


آموزش ثبت برند pdf , آموزش گام به گام ثبت برند…دسامبر 11, 2019 – 8:19 ق.ظDownloads-icon

لطفا منتظر بمانید

 

مشاوره ثبت شرکت همراه با کاملترین راهنمای ثبت شرکت در تهران و تمام نقاط ایران و همچنین راهنمای ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری را در این نوشته مطالعه می‌ فرمایید.

 

مشاوره رایگان ثبت شرکت

در مقاله پیش رو بصورت مفصّل و جامع، ضمن تعریف دقیقی از شرکت، انواع مختلف شرکت‌ها را بررسی نموده‌ایم و همچنین به مسائلی مانند مراحل و پروسه‌های ثبتی، مدارک لازم و هزینه ثبت شرکت پرداخته‌ایم که در ادامه مشاهده می نمایید.

 

راهنمای ثبت شرکت – مشاوره ثبت شرکت

 

ثبت شرکت از اقدامات تخصصی‌ای است که برای انجام هرچه بهتر و مطمئن تر آن می بایست اطلاعات کامل مربوط به آن را داشته باشیم و برخی اقدامات را انجام دهیم که بعضی از این اقدامات باید قبل از ثبت شرکت انجام گیرد و برخی از تکالیف و اقدامات دیگر نیز می‌بایست حتماً پس از  ثبت شرکتها به انجام برسد.

 

در ادامه به طور کامل این اطلاعات و اقدامات را با ارائه یک مشاوره ثبت شرکت عالی خدمت شما ارائه می نمائیم، به گونه ای که پس از مطالعه مقاله پیش رو بسیار بعید است نیاز به مطالعه مقاله یا متن دیگری در مورد ثبت شرکت داشته باشید، به همین علت توصیه می کنیم متن زیر را بطور کامل مطالعه نمایید.

 

همچنین لازم به ذکر است چنانچه قصد ثبت شرکت و یا اقدامات پس از آن را دارید، توصیه می نمائیم قبل از هر اقدامی ضمن تماس با شماره ۴۳۰۰۰۴۳۰-۰۲۱ از مشاوره تخصصی و کاملاً رایگان کارشناسان خبره و باتجربه موسسه حقوقی مشهور بهره مند گردید تا بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ نمایید.

 

هنگامی که دو یا چند نفر برای انجام برخی فعالیت‌های حرفه‌ای و تجاری تصمیم می‌گیرند که سرمایه، تخصص، دانش، روابط، وقت و انرژی خود را با یکدیگر تجمیع نمایند تا بتوانند به شکلی کامل‌تر و همراه با سرمایه بیشتری فعالیت مورد نظر را انجام دهند برای اینکه بصورت قانونمند به فعالیت‌های تجاری و حرفه‌ای خود بپردازند و از حمایت‌های قانونی برخوردار شوند و همچنین برای اینکه تکالیف، وظایف، مسئولیت‌ها و سود و زیان هر کدام از شرکاء و سهامداران بصورت کامل مشخص باشد، می‌بایست اقدامات مورد نظر خود از قبیل:

 

و اطلاعاتی از این دست را در مرجعی که قانون در نظر گرفته است بنام اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری به ثبت برسانند.

 

همچنین پس از آن کلیه اطلاعات پیش گفته را در روزنامه رسمی و همچنین روزنامه کثیر الانتشار شرکت آگهی و منتشر نمایند تا رسماً به اطلاع عموم برسد که به تمامی این اقدامات، اصطلاحاً و به اختصار «ثبت شرکت» گفته می‌شود.

 

مشاوره ثبت شرکت – راهنمای ثبت شرکت

بصورت عام باید گفت که ۲ شرکت مدنی و تجاری در قانون مدنی و  قانون تجارت پیش بینی شده است که البته منظور ما از شرکت و ثبت شرکت، نوع تجاری آن که در قانون تجارت موجود است می باشد. اما برای ذکر کامل‌تر موضوع به هر دو نوع آن اشاره می‌نمائیم:

 

 

مطابق با ماده ۵۷۱ قانون مدنی، شرکت مدنی عبارت است از اجتماع حقوق مالکین متعدد در شیئی واحد به نحو اشاعه.

 

البته باید گفت که شرکتی که به صورت رسمی در اداره ثبت شرکتها به ثبت نرسد، بیشتر همان معنی موجود در قانون مدنی را دارد و شرکتی مدنی محسوب می شود و از مزایا و حمایت های قانونی شرکت های تجاری بی بهره است.

 

 

مطابق با ماده ۲۰ قانون تجارت در ایران ۷ نوع شرکت تجاری به شرح ذیل وجود دارد:

 

۱ – شرکت سهامی (اعم از شرکت سهامی خاص و شرکت سهامی عام)

 

۲- شرکت با مسئولیت محدود

 

۳- شرکت تضامنی

 

۴- شرکت مختلط غیر سهامی

 

مشاوره رایگان ثبت شرکت

۵- شرکت مختلط سهامی

 

۶- شرکت نسبی

 

۷- شرکت تعاونی تولید و مصرف

 

 

سوال فوق الذکر یکی از سوالات پر تکراری است که همواره از سوی اکثر موکلین و مشتریان گرامی مطرح و پرسیده می شود.

 

در پاسخ باید گفت اینکه ثبت کدام یک از شرکت ها برای شما بهتر است، تا حدود زیادی بستگی به علاقه مندی، شرایط و موضوع فعالیت شما دارد و در اکثر موارد کاملاً اختیاری و بسته به انتخاب خود متقاضیان ثبت شرکت است.

 

ولی در موارد معدودی مطابق با ضوابط و شرایط و آئین نامه های داخلی برخی سازمان ها، وزارت خانه ها و نهادهای ذیربط، چنانچه متقاضیان تمایل به انجام برخی از فعالیت های خاص را دارند، می بایست الزاماً نوع مشخصی از شرکت ها را به ثبت برسانند.

 

در مورد این گروه خاص اختیاری برای انتخاب نوع شرکت وجود ندارد. به عنوان مثال باید شرکت های دانش بنیان را نام ببریم، چرا که اگر تصمیم به ثبت شرکت دانش بنیان داشته باشید باید حتماً شرکت سهامی خاص را انتخاب نمایید.

 

 

 

به ترتیب پرداخته ایم که با مطالعه آن در ادامه و با توجه به شرایطی که دارید و علاقه مندی خودتان می توانید یکی از شرکت های فوق را انتخاب نمایید.

اما اگر با مطالعه این مقاله همچنان در مورد انتخاب شرکتی که با شرایط شما سازگارتر باشد و همچنین در مورد اطلاعات، مدارک مورد نیاز و مراحل ثبت شرکت و همچنین تکالیف و وظایف پس از ثبت شرکتها نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی مشهور با افتخار در خدمت شما خواهند بود و بصورت کاملا رایگان اطلاعات تخصصی مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار خواهند داد. با ما در تماس باشید. 

 

 

برای ثبت شرکت سهامی خاص اطلاعات ذیل لازم است و همچنین در ادامه به شرح مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی  خاص می‌پردازیم:

 

۱- شرکت سهامی خاص شرکتی است که سرمایه آن به سهام تقسیم می شود و میزان مسئولیت سهامداران در شرکت سهامی خاص محدود به مبلغ اسمی سهام ایشان است

 

۲- برای ثبت شرکت سهامی خاص نیاز به حضور حداقل ۵ نفر وجود دارد که ۳ نفر ایشان باید سهامدار شرکت باشند و ۲ نفر نیز بازرس شرکت هستند (یک نفر بازرس اصلی و دیگری بازرس علی البدل)

 

 

۴- در شرکت سهامی خاص، مدت مدیریت اعضاء هیئت مدیره حداکثر ۲ سال است که البته می توانند برای دوره های متعدد متوالی به سمت اعضاء هیئت مدیره انتخاب شوند که لازمه این کار تشکیل مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت (حسب مورد) قبل از تاریخ انقضاء مدت مدیریت اعضاء هیئت مدیره و انتخاب مجدد ایشان است

 

۵- همچنین مدت ماموریت بازرسین شرکت سهامی خاص حداکثر ۱ سال است و بازرسین نیز همانند اعضاء هیئت مدیره می توانند برای دوره های متعدد متوالی به تصمیم و انتخاب مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت (حسب مورد) به سمت بازرسی شرکت انتخاب شوند

 

۶- مطابق با ماده ۱۴۷ لایحه اصلاحی قانون تجارت، مدیران و مدیرعامل شرکت و همچنین اقرباء سببی و نسبی تا درجه سوم از طبقه اول و دوم مدیران و مدیرعامل شرکت نمی توانند به عنوان بازرس شرکت انتخاب شوند

 

۷- چنانچه در سرمایه شرکت سهامی خاص، سرمایه غیر نقدی وجود داشته باشد، باید قبل از اقدام به ثبت شرکت ، این سرمایه غیر نقدی توسط کارشناس رسمی دادگستری، کارشناسی و قیمت گذاری شود و برخلاف شرکت های با مسئولیت محدود و تضامنی، سهامداران شرکت سهامی خاص نمی توانند سرمایه غیر نقدی شرکت را تقویم یا قیمت گذاری نمایند و جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری در این مورد الزامی است

 

 

مشاوره ثبت شرکت – راهنمای ثبت شرکت

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص به شرح ذیل است:

 

۱- دو برگ امضاء شده از اظهارنامه شرکت   

                                           

۲- دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت

 

۳- کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کلیه سهامداران و بازرسین شرکت

 

 

۵- دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره

 

۶- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید)

 

۷- ارائه اصل فیش واریزی بانکی و همچنین تاییدیه بانک مبنی بر افتتاح حساب بانکی بنام شرکت در شرف تاسیس و واریز حداقل ۳۵% از سرمایه شرکت به حساب فوق الذکر

 

۸- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره و بازرسین شرکت مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت و سمت بازرسین شرکت

 

 

چنانچه تصمیم به ثبت شرکت با مسئولیت محدود دارید، لازم است اطلاعات مفید ذیل را داشته باشید و در ادامه اطلاعاتی که برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود خدمت شما ارائه می نماییم، به شرح مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیز می پردازیم:

 

۱- بر گرفته از ماده ۹۴ قانون تجارت، شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای انجام امور تجارتی تشکیل شده باشد و مسئولیت هر کدام از شرکاء شرکت با مسئولیت محدود تا میزان سرمایه ایشان در شرکت است بدون آنکه سرمایه شرکت به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد

 

۲- در اسم شرکت با مسئولیت محدود با عنایت به ماده ۹۵ قانون تجارت، باید عبارت (با مسئولیت محدود) قید گردد وگرنه شرکت در مقابل اشخاص ثالث شرکت تضامنی محسوب می شود و در مقابل اشخاص ثالث،تابع مقررات شرکت تضامنی خواهد بود

 

همچنین در اسم شرکت نباید اسم هیچ یک از شرکاء وجو داشته باشد، در غیر اینصورت شریکی که اسم وی در نام شرکت وجود داشته باشد، در مقابل اشخاص ثالث حکم شریک ضامن در شرکت تضامنی را خواهد داشت

 

نکته: البته در حال حاضر اداره تعیین نام ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری برای جلوگیری از مشکلات متعددی که ممکن است دامنگیر شرکاء شرکت با مسئولیت محدود شود، از تایید نام شرکت با مسئولیت محدودی که اسم شرکاء در آن وجود داشته باشد خودداری می نماید.  

 

 

۴- در شرکت با مسئولیت محدود، هیچگونه محدودیت زمانی قانونی برای مدت مدیریت و سمت اعضاء هیئت مدیره وجود ندارد و مدت مدیریت و سمت اعضاء هیئت مدیره کاملا بر اساس اختیار اعضاء شرکت و مطابق با تصمیم و انتخاب مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت (حسب مورد) است

 

۵- در شرکت با مسئولیت محدود الزام قانونی به حضور بازرس وجود ندارد (بالعکس شرکت سهامی خاص)، مگر آنکه تعداد شرکاء بیش از دوازده نفر باشند (که معمولا این اتفاق نمی افتد) که در چنین وضعیتی و با استناد به ماده ۱۰۹ قانون تجارت، حضور هیئت نظار الزامی است

 

۶- از بین تمام انواع شرکت های ۷ گانه مندرج در ماده ۲۰ قانون تجارت، شرکت با مسئولیت محدود تنها شرکتی است که در آن نقل و انتقال سهم الشرکه باید پس از تصمیم و تصویب مجمع عمومی فوق العاده با تنظیم سند رسمی در دفترخانه اسناد رسمی به انجام برسد و پس از آن موضوع نقل و انتقال در اداره ثبت شرکت ها به ثبت برسد

 

۷- شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که می تواند هیئت مدیره نداشته باشد و تنها با یک نفر مدیر اداره شود که اصطلاحا به آن شرکت تک مدیره گفته می شود

 

۸- چنانچه شرکت با مسئولیت محدود دارای سرمایه غیر نقدی باشد، قیمت گذاری این سرمایه غیر نقدی (تقویم سرمایه غیر نقدی) مطابق با اختیار شرکاء می تواند یا توسط خود شرکاء قیمت گذاری شود و یا توسط کارشناس رسمی دادگستری کارشناسی و قیمت گذاری شود

 

 

مشاوره ثبت شرکت – راهنمای ثبت شرکت – مشاوره ثبت شرکت

مدارکی برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود مورد نیاز است مطابق با موارد مشروحه ذیل است:

 

۱- دو برگ امضاء شده از تقاضانامه شرکت 

           

۲- دو برگ امضاء شده از شرکتنامه شرکت

 

۳- دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت

 

۴- کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کلیه شرکاء

 

 

۶- دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره

 

۷- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید)

 

۸- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت

 

 

جهت ثبت شرکت تعاونی، اطلاعاتی که در ادامه خدمت شما ارائه می نمائیم مفید است و تکمیل مدارک لازم برای ثبت شرکت تعاونی که در ادامه به آن اشاره می نمائیم ضروری است:

 

۱- با استناد به ماده ۲ قانون شرکت های تعاونی، شرکت تعاونی شرکتی است متشکل از اشخاص حقیقی و یا اشخاص حقوقی که به منظور رفع نیازمندی های مشترک و بهبود وضع اقتصادی و اجتماعی شرکاء از طریق خودیاری و کمک متقابل و همکاری آنان و تشویق به پس انداز تشکیل می شود

 

 

۳- در شرکت تعاونی هدف شرکاء شرکت از تشکیل و ثبت شرکت تعاونی ، مشارکت برای تحصیل کالا و خدمات با قیمتی ارزانتر و حذف واسطه ها بین تولید کننده و مصرف کننده است

 

۴- اصل بر این است که اشخاص با تشکیل و ثبت شرکت شرکت تعاونی به دنبال کسب سود و منفعت برای اعضاء شرکت نیستند، بلکه به دنبال همکاری و تعاون در جهت کاهش هزینه ها و جلوگیری از مضررهای احتمالی هستند

 

۵- با توجه به قانون تجارت، دو نوع شرکت تعاونی وجود دارد که یکی شرکت تعاونی تولید و دیگری شرکت تعاونی مصرف است و قانون تجارت به تعریف هر دو نوع شرکت های تعاونی در دو ماده جداگانه (مواد ۱۹۰ و ۱۹۲ قانون تجارت) پرداخته است که در ذیل به آن اشاره می نمائیم:

 

ماده ۱۹۰ قانون تجارت: شرکت تعاونی شرکتی است که بین عده ای از ارباب حرف می شود و شرکاء مشاغل خود را برای تولید و فروش اشیاء یا اجناس به کار می برند.

 

 

الف- فروش اجناس لازمه برای مصارف زندگانی اعم از این که اجناس مزبوره را شرکاء ایجاد کرده یا خریده باشند.

 

ب- تقسیم نفع و ضرر بین شرکاء به نسبت خرید هر یک از آنها.

 

۶- به دلیل نقشی که شرکت های تعاونی در اقتصاد حمایتی ایفاء می کنند، و همچنین به دلیل قابلیت آن ها در ایجاد ساز و کار برای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه، قوانین مربوط به تشکیل و ثبت شرکت های تعاونی به گونه ای تنظیم شده است تا دولت بر روی آن ها نظارت بیشتری داشته باشد و مسئولیت نظارت بر شرکت های تعاونی نیز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است

 

۷- به دلیل نقش حمایتی پر رنگی که شرکت های تعاونی از اقشار کم درآمد دارند، از امتیازات . معافیت هایی نیز نسبت به سایر شرکت ها برخوردارند، که از جمله آن ها می توان به مواردی همچون معافیت از پرداخت مالیات و عوارض، واگذاریهای اموال دولتی با اولویت بیشتر و تسهیلات خاص به شرکت های تعاونی، امکان اخذ وام های بدون بهره و غیره اشاره نمود

 

۸- در شرکت تعاونی نیز همانند شرکت های سهامی، سرمایه شرکت به قطعات مساوی به نام سهم تقسیم می گردد

 

۹- مسئولیت شرکاء و سهامداران این شرکت مانند مسئولیت شرکاء شرکت با مسئولیت محدود و سهامی است، یعنی شرکاء و سهامداران شرکت تعاونی فقط به میزان سهامی که در شرکت دارند مسئول تادیه و پرداخت دیون و بدهی های شرکت هستند و نه بیشتر از آن

 

۱۰- شرکت تعاونی زمانی دارای شخصیت حقوقی می شود که مطابق قانون و با اخذ مجوزهای لازم تشکیل شده و در اداره ثبت شرکتها به ثبت برسد.

 

 

مشاوره ثبت شرکت – راهنمای ثبت شرکت – راهنمای ثبت شرکت

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکتهای تعاونی به شرح ذیل است:

 

۱- چهار نسخه از صورتجلسه مجمع عمومی موسس و اولین مجمع عمومی عادی و اسامی اعضاء شرکت، هیئت مدیره منتخب، بازرسان و مدیر عامل شرکت

 

۲- چهار نسخه از اساسنامه شرکت

 

۳- چهار نسخه از دعوت نامه از اولین مجمع عمومی عادی

 

۴- درخواست کتبی ثبت شرکت تعاونی

 

۵- ارائه طرح پیشنهادی و مجوزی صادره از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

 

۶- رسید پرداخت مبلغ لازم التادیه سرمایه شرکت مطابق با اساسنامه

 

۷- موافقت نامه تشکیل شرکت یا اتحادیه

 

۸- ارائه مجوز ثبت شرکت یا اتحادیه

 

۹- کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی همه اعضا

 

۱۰- تعهد نامه هیئت مدیره و بازرسین شرکت مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و محدودیت های قانونی قبول سمت در هیئت مدیره شرکت و بازرسی شرکت

 

 

۱- کپی مدارک تشکیل و ثبت شرکتهای تعاونی که از مرجع ثبت دریافت شده است

 

۲- نسخه ای از روزنامه رسمی که آگهی تشکیل شرکت تعاونی در آن چاپ شده است

 

۳- تقاضانامه برای اخذ پروانه تاسیس که خطاب به اداره تعاون نوشته شده باشد

 

 

شرکت تضامنی شرکتی است که معمولاً برای انجام برخی از موضوعات و فعالیت‌های خاص تشکیل و به ثبت می رسد و معمولا اگر الزامات قانونی وجود نداشته باشد، افراد تمایل چندانی به ثبت شرکتهای تضامنی ندارند.

 

اما با توجه به رسالت اطلاع رسانی ای که ما در موسسه حقوقی مشهور داریم بر خود وظیفه می دانیم که به شرح اطلاعات ضروری مربوط به تشکیل و ثبت شرکتهای تضامنی بپردازیم که در ادامه مطالعه می فرمائید.

 

۱- تعریف شرکت تضامنی با توجه به ماده ۱۱۶ قانون تجارت: شرکتی است که بین دو یا چند شریک، به منظور امور تجارتی، که در ان در صورتی که دارایی شرکت در زمان انحلال برای تادیه دیون کافی نباشد، هر شریک مسئول تادیه کلیه دیون است

 

 

۳- در شرکت تضامنی بسیاری از تصمیمات شرکت باید مطابق و موافق با تصمیم اتفاق آراء شرکاء (همه شرکاء بدون استثناء) باشد، بنابراین ثبت شرکتهای تضامنی برای افرادی مناسب است که اهداف، اخلاق، سلایق و روحیاتشان تا حدود بسیار زیادی با هم هماهنگ و همسو باشد

 

۴- در اسم شرکت تضامنی باید عبارت “شرکت تضامنی” و همچنین اسم حداقل یکی از شرکاء شرکت ذکر گردد و چنانچه اسم شرکت شامل اسامی تمامی شرکاء نباشد (که معمولا شامل اسم تمامی شرکاء نیست)، باید پس از اسم شریک یا شرکایی که اسمشان در اسم شرکت وجود دارد، عباراتی از قبیل: (و برادران)، (و شرکاء)، (و اخوان)، (و پسران) قید شود. (برگرفته از ماده ۱۱۷ قانون تجارت)

 

۵- شرکت تضامنی همانند شرکت با مسئولیت محدود هنگامی تشکیل شده محسوب است که تمامی سرمایه نقدی آن تامین و تادیه شده باشد و همچنین سهم الشرکه غیرنقدی (درصورت وجود) نیز تقویم (قیمت گذاری توسط خود شرکاء یا توسط کارشناس رسمی دادگستری) شده و تسلیم شده باشد

 

۶- شرکت تضامنی نیز همانند شرکت با مسئولیت محدود می تواند هیئت مدیره نداشته باشد و تنها با یک نفر مدیر اداره شود و همانطور که قبلا اشاره نمودیم، به چنین شرکت هایی اصطلاحاً تک مدیره گفته می شود

 

۷- در شرکت تضامنی نیز همانند شرکت با مسئولیت محدود، چنانچه در سرمایه شرکت سرمایه غیر نقدی وجود داشته باشد، تقویم آن (قیمت گذاری آن) به اختیار شرکاء شرکت می‌تواند هم توسط خود شرکاء انجام شود و هم با جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری انجام بپذیرد

 

۸- در شرکت تضامنی همانند شرکت با مسئولیت محدود، هیچگونه محدودیت زمانی برای مدت مدیریت و فعالیت اعضاء هیئت مدیره وجو ندارد و کاملا به اختیار خود شرکاء شرکت است

 

 

 

مشاوره ثبت شرکت – راهنمای ثبت شرکت – مشاوره ثبت شرکت

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکتهای تضامنی به شرح ذیل است:

 

۱- دو برگ امضاء شده از تقاضانامه شرکت

 

۲- دو برگ امضاء شده از شرکتنامه شرکت

 

۳- دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت

 

۴- کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کلیه شرکاء

 

۵- اصل مجوز صادره از مرجع صلاحیتدار (در صورت مجوزی بودن موضوع شرکت)

 

۶- دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره

 

۷- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید)

 

۸- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت‌های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت

 

 

ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری به دلایل گوناگونی از جمله به دلیل موقعیت ویژه جغرافیایی مناطق آزاد و نقش کانال‌های ترانزیتی و استراتژیکی آن ها و قرار گیری مناطق آزاد در تلاقی مسیرهای تجارتی و دسترسی آسان به راه‌ها و مسیرهای بین‌المللی اعم از دریای، زمینی و هوایی و همچنین مجاورت با مرزهای ایران با همسایگانش از جذابیت‌های زیادی برخوردار است، به گونه ای که طی سالیان اخیر تعداد شرکت های ثبت شده در مناطق آزاد دارای رشد چشمگیری بوده است.

 

از مهمترین دلایل جذابیت ها و مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

 

۱- برخورداری از معافیت مالیاتی به مدت ۲۰ سال (البته مشروط به انجام تکالیف مالیاتی از جمله اخذ کد اقتصادی، ارسال اظهارنامه مالیاتی در زمان مقرر که حداکثر این زمان پایان تیر ماه هر سال است و همچنین پلمپ دفاتر قانونی شرکت)

 

 

۳- سهولت واردات و صادرات پس از ثبت شرکت در مناطق آزاد

 

۴- برخورداری از تسهیلات ویژه بانکی پس از ثبت شرکت در مناطق آزاد

 

۵- ورود اتباع خارجی بدون نیاز به اخذ ویزا پس از ثبت شرکت در مناطق آزاد

 

۶- برخورداری از خدمات گسترده بانکی بصورت ارزی و ریالی

 

۷- سهولت برقراری روابط تجاری و اقتصادی با شرکت های بزرگ ایرانی و خارجی

 

۸- بهره مندی از رشد روز افزون شرایط اقتصادی و سرمایه گذاری در مناطق آزاد

 

۹- برخورداری از معافيت از عوارض گمركی و سود بازرگانی برای واردات مواد اوليه و ماشين آلات صنعتی و توليدی صنايع

 

۱۰- وجود نیروی کار جوان و بومی در مناطق آزاد به میزان کافی

 

 

مشاوره ثبت شرکت – راهنمای ثبت شرکت

از آنجائیکه در مناطق آزاد معمولاً (بیش از ۹۵% موارد) شرکت های با مسئولیت محدود و سهامی خاص به ثبت می رسند، مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در مناطق آزاد را در دو قسمت (مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکتهای سهامی خاص در مناطق آزاد) و (مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکتهای با مسئولیت محدود در مناطق آزاد) را که به شرح ذیل است بیان می نمائیم:

 

 

۱- اصل گواهی عدم اعتیاد مدیر عامل

 

۲- ارائه مجوز فعالیت اقتصادی در منطقه آزاد

 

۳- دو برگ تکمیل و امضاء شده از اظهارنامه شرکت

 

۴- دو نسخه تکمیل و امضاء شده از اساسنامه شرکت

 

۵- کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کلیه سهامداران و بازرسین شرکت

 

۶- اصل مجوز صادره از نهاد ذی ربط (چنانچه موضوع فعالیت شرکت از موضوعات مجوزی باشد)

 

۷- دو نسخه تکمیل و امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و جلسه هیئت مدیره

 

۸- ارائه اصل فیش بانکی و گواهی افتتاح حساب و سپرده حداقل ۳۵% از سرمایه شرکت در یکی از بانک های منطقه آزاد مورد نظر

 

۹- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت‌ها منطقه آزاد مورد نظر مراجعه نماید)

 

۱۰- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره و بازرسین شرکت مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت‌های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت و سمت بازرسین شرکت

 

 

۱- اصل گواهی عدم اعتیاد مدیر عامل

 

۲- ارائه مجوز فعالیت اقتصادی در منطقه آزاد

 

۳- دو برگ امضاء شده از تقاضانامه شرکت

 

۴- دو برگ امضاء شده از شرکتنامه شرکت

 

۵- دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت

 

۶- کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کلیه شرکاء

 

۷- دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و جلسه هیئت مدیره

 

۸- اصل مجوز صادره از نهاد ذی ربط (چنانچه موضوع فعالیت شرکت از موضوعات مجوزی باشد)

 

۹- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت‌های منطقه آزاد مربوطه مراجعه نماید)

 

۱۰- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت

 

 

۱- راهنمای ثبت شرکت در کیش

 

۲- راهنمای ثبت شرکت در قشم

 

۳- راهنمای ثبت شرکت در ارس 

 

۴- راهنمای ثبت شرکت در اروند

 

۵- راهنمای ثبت شرکت در انزلی

 

۶- راهنمای ثبت شرکت در چابهار 

 

۷- راهنمای ثبت شرکت در ماکو 

 

در پایان لازم به ذکر است چنانچه در مورد ثبت شرکتها و اقدامات و تکالیف قبل و بعد از آن نیاز به مشاوره دارید و یا در این رابطه و همچنین ثبت برند و علائم تجاری و ثبت طرح صنعتی و یا هرگونه خدمات حقوقی و ثبتی دیگری، نیاز به راهنمایی و مشاوره حقوقی دارید، می توانید ضمن تماس با موسسه حقوقی مشهور از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان خبره و با تجربه ما بهره مند گردید.

 

«پاسخ به سوالات متداول شما»

 

✔️ هزینه ثبت شرکت بصورت دقیق بستگی به مسائلی مانند، میزان سرمایه ثبتی شرکت، کوتاه و یا طولانی بون موضوع فعالیت شرکت، مجوزی بودن یا نبودن موضوع فعالیت شرکت و مسائلی مانند آن دارد. برای مشاهده تعرفه و هزینه ثبت انواع شرکت در تهران و تمام نقاط ایران، مقاله را مطالعه نمایید.

✔️ برای تعیین نام شرکت، بین ۱ الی ۲ روز زمان لازم است و پس از امضاء مدارک توسط سهامداران و شرکاء و ارسال مدارک به اداره ثبت شرکتها، حدوداً بین ۵ الی ۷ روز کاری زمان لازم است تا شرکت به ثبت برسد. البته برخی از مسائل مهم نیز وجود داردکه در بحث زمان ثبت یک شرکت تاثیر گذار است که ما در این مقاله تمامی آن‌ها را توضیح داده‌ایم.

✔️ پس از ثبت شرکت باید اقدام به پرداخت هزینه و دریافت روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار کنید، هر سال اقدام به پلمپ دفاتر نمایید، کد اقتصادی دریافت کنید و همچنین هر سال اقدام به تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی نمایید. برای کسب اطلاعات مفید به منظور دوری از گرفتاری‎‌ها و مشکلات احتمالی، از مشاوره رایگان کارشناسان باتجربه ما بهره‌مند شوید.

✔️ انتخاب نوع شرکت تا حدود زیادی بستگی به تمایل و انتخاب سهامداران و شرکاء شرکت و همچنین بستگی به شرایط خود متقاضیان دارد. با توضیحات کاملی که در همین مقاله در ارتباط با تفاوت‌ها، مزایا و معایب هر دو شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود ارائه کرده‌ایم، خودتان انتخاب نمایید که کدام نوع از شرکتها را ثبت نمایید. همچنین می‌توانید با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی مشهور مشاوره تخصصی رایگان داشته باشید.

ثبت شرکت در آذربایجان غربی   جهت مشاوره رایگان ثبت شرکت در آذربایجان غربی ، با ک…

ثبت شرکت در فیروزکوه       شهرستان فیروزکوه در منتهی‌الیه شمال شرقی استان تهران …

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در قرچک چیست؟ هزینه ثبت شرکت در قرچک چقدر است؟ نکات…

ممنون از سایت خوب شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان ۲۱، پلاک ۲۴، طبقه ۵، واحد ۱۴

تلفن: ۰۲۱۴۳۰۰۰۴۳۰ (۱۲۰ خط ویژه)

سامانه پیامکی: ۰۲۱۴۳۰۰۰۴۳۰

واتس آپ و تلگرام: ۰۹۳۹۱۱۵۱۲۱۲

ایمیل: sabtemashhoor@gmail.com

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۸

پنجشنبه ۹ الی ۱۴

تمامی حقوق این وبسایت برای موسسه حقوقی مشهور محفوظ می باشد.

راه‌های مختلفی وجود دارد تا شما بتوانید سوالات خود در خصوص ثبت شرکت را با افراد ذی‌صلاح در میان بگذارید. برخی اوقات ممکن است شما با یک مشاوره تلفنی ثبت شرکت، مشکل خود را حل کنید. اما گاهی اوقات نیز امکان دارد که یک مشاور حقوقی برای خود استخدام کنید.

یوسف قاسمی مشاور مالکیت فکری و امور حقوقی، دکتری حقوق فناوری های نوین، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، مشاور شرکت های دانش بنیان و کسب وکارهای نوپا در امور حقوقی و قراردادی

بیژن نصیری اعظم به عنوان مشاور مالکیت فکری ثبت بیش از ۱۰ علامت تجاری، حدود ۴۵ اختراع در معاهده PCT و ۵۰ اختراع و اثر ملی را در کارنامه خود دارد.

برای افرادی که حداقل یکبار نسبت به ثبت حقوقی شرکت خود اقدام کرده‌اند، مراحل هفت‌خوان ثبت شرکت کاملا آشنا است. فرایندهای طولانی، مسائل پیچیده اداری و حقوقی در کنار برخی هزینه‌ها باعث شده تا این کار در ایران به یک کلاف سردرگم و پرهزینه تبدیل شود. به همین علت، معمولا مدیران شرکت‌ها تمایل دارند تا برای انجام این کار یک مشاور ثبت شرکت در کنار خود خود داشته باشند. چرا که در ادامه راه نیز ممکن است تغییرات ایجاد شده در شرکت نیاز به ثبت داشته باشد.مشاوره رایگان ثبت شرکت

ثبت شرکت به روش‌های مختلف صورت می‌گیرد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما بیشتر افراد به دنبال ثبت شرکت سهامی خاص و برخی مدل‌‌های دیگر هستند. معمولا افرادی که قصد انجام این کار را دارند، با سازوکارهای حقوقی آن آشنا نیستند. به همین دلیل ممکن است دست به اقدامی بزنند که در آینده به ضرر آنها تمام شود. 

خدمات مشاوره ثبت شرکت به افراد کمک می‌کند تا ضمن تسریع در انجام مراحل ثبت، به درستی بتوانند نوع شرکت و فعالیت‌های مربوط به ثبت آن را انجام دهند. خدمات مشاوره حقوقی ثبت شرکت به افراد زیر کمک خواهد کرد: 

روش‌های متعددی برای ثبت شرکت در ایران وجود دارد. اما برای آن دسته از مدیران شرکت‌ها که به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستند، روش سهامی خاص بهترین روش است. چرا که براساس قانون، در این شرکت‌ها می‌توان سهام ممتاز برای سرمایه‌گذار در نظر گرفت. مساله‌ای که در سایر انواع شرکت‌ها وجود ندارد. 

در بسیاری از مواقع افراد به گمان اینکه به راحتی قادر به انجام مراحل ثبت هستند، خود اقدام به این کار می‌کنند. اما معمولا در میانه راه به مشکل برخواهند خورد یا آنکه نمی‌توانند کار را به سرانجام برسانند. در نهایت به اجبار از یک مشاور حقوقی کمک خواهند گرفت. این در حالی است که اگر از همان ابتدا با افراد خبره مشورت کنند، بهتر می‌توانند فرایندهای ثبت را پیش ببرند. 

معمولا اکثرا افرادی که از مشاوره ثبت شرکت سهامی یا خاص یا سایر انواع شرکت‌های دیگر استفاده کرده‌اند، برخی مزایای این کار را به صورت زیر می‌دانند. 

راه‌های مختلفی وجود دارد تا شما بتوانید با کم‌ترین هزینه و سریع‌ترین زمان سوالات و مشکلات خود در خصوص ثبت شرکت را با افراد ذی‌صلاح در میان بگذارید. این موضوع کاملا به سطح مشکلی که شما در این زمینه دارید بستگی دارد. برخی اوقات ممکن است شما با یک مشاوره تلفنی ثبت شرکت، مشکل خود را حل کنید. اما گاهی اوقات نیز امکان دارد که یک مشاور حقوقی برای خود استخدام کنید. با این حال، برخی از راه‌های موجود شامل: 

این روش برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند تا به سرعت به پاسخ پرسش خود برسند مفید است. همچنین با این روش‌ بیشتر می‌توان مشکلاتی را مطرح کرد که پاسخ به آنها چندان نیازمند مراجعه حضوری نباشد. به عنوان مثال، ممکن است شما صرفا به دنبال پاسخ به چند سوال در خصوص مراحل ثبت شرکت هستید یا آنکه در مورد قانون ثبت شرکت‌ها ابهام دارید. با این حال، مشاوره آنلاین ثبت شرکت برای آن دسته از افراد که درگیر مشکلات پیچیده و فرایندهای طولانی ثبت هستند، چندان به کار نخواهد آمد. امروزه روش‌های متعددی برای دریافت مشاوره از این طریق وجود دارد که اپلیکیشن مشاوره کسب‌وکار یکی از آنها است. 

دوستان و آشنایان همواره یکی از منابع رایگا برای مشاوره کسب‌وکار یا در هر زمینه دیگری هستند. البته که قطعا این افراد نمی‌توانند نظرات و مشاوره‌های تخصصی ارائه دهند. با این حال، برخی از موسسات مشاوران هستند که شما می‌توانید از آنها مشاوره رایگان ثبت شرکت دریافت کنید. کم‌هزینه بودن مشاوره بهترین مزیت این روش است. اما باید دقت کرد که ارائه خدمات رایگان تا حدی امکان دارد و نمی‌توان پاسخ تمام سوالات و مشکلات خود را به صورت رایگان دریافت کرد. 

مشاوره تلفنی در بسیاری از زمینه‌ها وجود دارد. در این نوع مشاوره نیز همانند روش قبلی شما به راحتی می‌توانید نسبت به دریافت مشاوره اقدام کنید. اما باید توجه کرد که مشاوره تلفنی ثبت شرکت بیشتر برای سوالات کوتاه و برخی مسائل جزئی است. هر چند که این روش می‌تواند کم‌هزینه‌ترین و سریع‌ترین روش برای حل مشکلات حقوقی باشد. 

با این روش از مشاوره قطعا می‌توان مسائل مختلف را به صورت جزئی و تخصصی بررسی کرد. بنابراین برای افرادی که به دنبال انجام مراحل ثبت شرکت بوده و درگیر فرایندهای پیچیده اداری و حقوقی هستند، مشاوره حضوری توصیه می‌شود. البته که باید دقت کرد این کار نسبت به سایر روش‌ها پرهزینه‌تر و زمان‌بر است. 

الوبیزنس به عنوان پلفترم مشاوره کسب‌وکار این امکان را فراهم کرده تا افراد بتوانند با بهترین مشاوران ایران در تمامی زمینه‌های مختلف کسب‌وکار مشورت بگیرند. شما می‌توانید از طریق این اپلیکیشن نسبت به دریافت مشاوره ثبت و امور حقوقی به صورت‌های مختلف اقدام کنید.                                                                   

مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها شامل چندین مرحله مختلف بوده که متقاضی به صورت اینترنتی می‌تواند آن را انجام دهد.

سوال خودتون رو به با جزئیات کامل مطرح کنید تا مشاوران برتر الوبیزنس به اونها جواب
بدهند

چه نوع شرکتی ثبت کنیم؟

در ابتدای راه اندازی یک کسب و کار ممکن است این سوال مطرح شود که چه نوع شرکتی برای ثبت مناسب است. از بُعد قانونی پیشنهاد شرکت های سهامی خاص و مسئولیت محدود می شود اما از منظر سرمایه گذار شرکت های سهامی خاص مطلوبترند چرا که طبق قانون این نوع شرکت ها دارای نظام کنترلی بیشتری هستند و امکان تعریف سهام ممتاز برای آنها وجود دارد در صورتی که این مورد برای شرکت های مسئولیت محدود و … امکان پذیر نیست. از این رو بهترین پیشنهاد می تواند شرکتهای سهامی خاص باشند.

یک استارتاپ چه موقع نیاز به ثبت شرکت و اخذ مجوز دارد؟

برای راه اندازی یک استارتآپ لزوما نیاز به تاسیس یک شرکت تجاری نیست، چراکه در طول زمان ممکن است نقشه راه کسب و کار تغییر کند و یا حتی به تعطیلی کشیده شود. بنابراین تا قبل از رسیدن به نقطه بلوغ و جریان درآمدی کسب و کار، توصیه به تاسیس شرکت تجاری نمی شود. زیرا که در این صورت مسئولیت های قانونی به افراد یا کسب و کارها بار شده و آنها را با ریسک قانونی مواجه کند. بنابراین تشخیص زمان مناسب برای تاسیس شرکت بسیار مهم و حیاتی است و توصیه می شود که در آن عجله نشود. همچنین جهت اخذ مجوزات لازم نیز رعایت نکاتی حائز است .

راهنمای جامع انتخاب نام شرکت به همراه پیشنهاد نام

اخذ کارت بازرگانی در کمترین زمان، جزو کارهای روتین وکلای ماست

راهنمایی جهت ثبت علامت تجاری و همراهی تا زمان ثبت و بعد از آن

با خیالی آسوده ثبت طرح صنعتی تان را به متخصصین ما بسپارید

ارائه بهترین راهکار حقوقی برای ثبت تغییرات و تهیه صورتجلسات مورد نیازمشاوره رایگان ثبت شرکت

راهنمای جامع انتخاب نام شرکت به همراه پیشنهاد نام

اخذ کارت بازرگانی در کمترین زمان، جزو کارهای روتین وکلای ماست

راهنمایی جهت ثبت علامت تجاری و همراهی تا زمان ثبت و بعد از آن

با خیالی آسوده ثبت طرح صنعتی تان را به متخصصین ما بسپارید

ارائه بهترین راهکار حقوقی برای ثبت تغییرات و تهیه صورتجلسات مورد نیاز

شرکت از اجتماع 2 یا چند نفر شریک یا سهامدار و یا موسس با اهداف مشترک (معمولا تجاری) تشکیل می شود که بر اساس نوع آن اعضا یا شرکا سود حاصله را بین خود طبق اساسنامه تقسیم می کنند.

در ایران 7 نوع شرکت داریم که در این بین بیشتر شرکتهایی که اداره ثبت اسناد در املاک کشور به ثبت می رسند شرکت سهامی عام و خاص و مسئولیت محدود و تضامنی می باشند.

برای ثبت شرکت در تهران و ایران ابتدا باید هدف و موضوع فعالیت خود را مشخص کنید تا ببینید چه شرکتی مناسب کسب و کار شما می باشد.

هر شرکتی برای ثبت نیاز به نام دارد ، نام شرکت باید شرایط زیر را داشته باشد:

یک نکته مهم اینکه نام های انتخاب شده حتی با سند رسمی قابل انتقال به غیر نمی باشد.

با ثبت شرکت در کانادا میتوانید از مزایای استفاده از حساب بانکی و تاسیس شعبه و تجارت و تعامل با تمام دنیا بدون محدودیت برخوردار شوید.

برای اطلاعات دقیق و کامل اینجا را کلیک کنید.

اگر خواستار ثبت شرکت و ثبت برند در عمان (سوئیس خاورمیانه) هستید برای کسب اطلاعات دقیق و کامل اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده توضیحات کاملتر در مورد انتخاب نام شرکت، به صفحه راهنمای نام شرکت مراجعه بفرمایید.

همچنین جهت انتخاب نام مناسب و معنادار می توانید از لیست اسامی تهیه شده در موسسه حقوقی فردا بهره برده و بهترین گزینه را از بین موارد پیشنهاد شده انتخاب نمایید. لیست حاضر به مرور زمان تکمیل تر خواهد شد.

مشاهده کامل لیست

مشاهده کامل لیست

دریاچه‌های ایران شامل فهرست زیر است.

ثبت شرکت حدودا 20 روز زمان می برد.

آدرس اداره ثبت شرکتها در خیابان میرداماد  تقاطع مدرس می باشد. البته در ابتدای راه نیازی به مراجعه حضوری نیست ولی در نهایت باید مدارکتان را به این نشانی ارسال کنید و برای درج آگهی حضورا به دفتر روزنامه رسمی در خیابان بهشت مراجعه نمایید.

ما همیشه در کنار شما هستیم، چه زمانیکه خودتان از طریق سامانه ثبت شرکت ها اقدام به ثبت شرکت نمایید، چه زمانیکه کلیه امور را از صفر تا صد به وکلای پایه یک موسسه حقوقی فردا بسپارید. پس با ما راحت باشید و همین الان از مشاوره رایگان بهره ببرید.

اگر سوالی در زمینه ثبت شرکت در ایران و یا امور ثبتی و حقوقی دارید، میتوانید در بخش سوالات متداول ثبت شرکت مطرح بفرمایید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان به شما پاسخ بدهند.

پلمپ دفاتر شرکت : فرم آنلاین سفارش خرید دفاتر پلمپ شرکت. کلیه امور مربوط به پلمپ دفاتر بصورت ویژه (vip) انجام می شود.

انتخاب نام شرکت : راهنمای انتخاب نام شرکت و فرم  سفارش انتخاب نام شرکت توسط کارشناسان حقوقی موسسه حقوقی فردا

تعدادی از تندیس ها و تاییدیه ها

شرکتی که از حداقل 3 سهامدار(موسس) به صورت حقیقی یا حقوقی می باشد تشکیل میشود.در این نوع شرکت اعضای هیئت مدیره اجبارا باید از سهامداران باشند و این نوع شرکت دارای بار تعهدی و مسئولیتی بالاتری نسبت به شرکت مسئولیت محدود می باشد.شرکت سهامی خاص بیشتر مناسب برای حضور در مناقصات و مزایدات و پیمان ها می باشد. چرا که دارای بار مسئولیتی بالایی می باشدبه طور مثال بار تعهدی به میزان درصد سهام هریک از سهامداران می باشد که این موضوع برای کارفرمایان مناقصه گذار و ارگان های دولتی از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.پس در نتیجه شرکت سهامی خاص از اعتبار بیشتری برای شرکت در مناقصات و مزایدات همچنین بانک های دولتی و خصوصی برای اخذ وام و تسهیلات و اخذ ضمانت نامه بانکی برخوردار می باشد.

*برای ثبت شرکت های سهامی خاص نیاز به بازکردن حساب و واریز 35 % از سرمایه اعلامی در هنگام تاسیس می باشد.

*درمورد ثبت شرکت چند نکته تکمیلی که قابل توجه می باشد به صورت خلاصه در ذیل آورده شده است.

1)برای ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها و انتخاب نام حتما باید از اسامی ثبت نشده استفاده و انتخاب کرد که درتعداد سیلاب برای انتخاب نام ملاک نیست اما تعداد سیلاب بیشتر نداشتن شباهت بیشتر کمک خواهد کرد پس حتی نام تک سیلاب به شرط نبودن در اداره تعیین نام قابل ثبت خواهد بود 2- سمت های مورد استفاده در ثبت شرکت از قبیل مدیرعامل- رئیس هیئت مدیره- نائب رئیس عضو هیئت مدیره – بازرس اصلی- بازرس علی البدل می باشد- درنظر داشته باشید برای ثبت هرنوع شرکت استفاده از این سمت ها به شرط تکراری نبودن قابل اعمال است درشرکتهای سهامی و تعاونی وجود بازرس اصلی وعلی البدل اجباری می باشد اما در شرکتهای دیگراختیاری می باشد 3- مدیرعامل نبایددرچند شرکت دیگر به طور همزمان سمت مدیرعامل داشته باشد 4- اشخاص دولتی نمی توانند درای سمت درشرکتهای خصوصی باشند 5- اشخاص دولتی می توانند سهام دار شرکت های خصوصی باشند 6- برای ثبت شرکت فنی و مهندسی حتما باید یکی از اعضای سمت دار شرکت مهندسی مرتبط می باشد 7- ملاک ثبت یک شرکت در اداره ثبت شرکتها صدور آگهی در اداره ثبت شرکتها و امضای ذیل دفاترثبت شرکتها و اخذ گواهی روزنامه رسمی جهت درج در روزنامه رسمی کشور می باشد 8- حداقل سرمایه اعلامی برای ثبت شرکت 1.000.000 ریال می باشد

*نهایتاً با توجه به حقوقی شدن کلیه امور و مکانیزه شدن سیستم امور مالیاتی کشور داشتن و یا ثبت شرکت به قانونی شدن و اصولی شدن پرداخت مالیات درسیستم اقتصادی کشور کمک خواهد کرد شرکت ثبت فردا آماده ارائه هرگونه خدمات و مشاوره درتمام زمینه های حقوقی و ثبتی و دعاوی حقوقی از قبیل ثبت شرکت، ثبت برند،دعاوی شرکتی و برند می باشد

شرکتهای دانش بنیان شرکتهایی هستند که پس از تولید خدمات (دانش بنیان) ، دانش و ارائه راه کار تولید آن می توانند از مزایا و تسهیلات قانونی برای مدت معین تا تولید اصل استفاده کنند .

شرکتهای دانش بنیان شرکتهایی هستند که می توانند از طریق فروش فناوری (خدمات) حداقل درآمد را برای یک مدت کوتاه کسب نمایند دراین صورت می توانند شاخص های اختصاصی را از طریق این روش را برای اخذ تسهیلات و مزایا استفاده کنند.مشاوره رایگان ثبت شرکت

درنظر داشته باشید در ثبت شرکت دانش بنیان شرکتهای دولتی- موسسات و نهادهای عمومی وغیردولتی و نیز شرکتها و موسساتی که بیش از 50 % مالکیت آنها برای بخش دولتی می باشد نمی توانند در شرکتهای دانش بنیان قرارداد و از مزایا وحمایت های قانون دانش بنیان استفاده کنند .

برای ثبت شرکت دانش بنیان باید کلیه اطلاعات مربوط به سهامداران و اعضای هیئت مدیره و رزومه شرکت و اطلاعات افراد درون سازمان مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود که آیا شامل شرکت دانش بنیان می شوند یا خیر

شرکتهایی که در پارک علم و حق آوری مستقر می باشند باز هم باید درمراحل ارزیابی قرارگیرند. حضور اعضای هیات علمی درشرکتها می تواند کمک شایانی برای ارزیابی شرکت دانش بنیان کند .

1-استفاده از حمایت های مربوطه منوط به استعلام دستگاه اجرا کننده حمایت از دبیرخانه کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکتها و موسسات دانش بنیان و نظارت براجرا و تأیید از سوی این دبیرخانه می باشد. 2- درصورت تخلف و استفاده غیرمجاز از تسهیلات استفاده نکردن درراستای تولید فناوری مطابق مجازات های ماده 11 قانون حمایت از شرکتهای دانش بنیان برخوردار خواهد شد . 3-در نظر داشته باشید به شرکتهای تأیید شده مجوز و یا گواهی خاصی اعطا نمی شود.

شرکتی است تجاری که از حداقل 2 شریک یا بیشتر ثبت می شود که از بار مسئولیتی کمتری نسبت به شرکت های دیگر برخوردار میباشد. از خاصیت های ثبت شرکت مسئولیت محدود بار مسئولیتی و تعهدی پایین تر(همانطور که از نام آن بر می آید)و همچنین استفاده تجاری به صورت بازرگانی برای موضوع هایی نظیر آرایشی بهداشتی ، آشامیدنی ، موادغذایی، خرید، فروش، صادرات، واردات، و به طور کلی کلیه موضوعاتی که نیاز به شرکت در مناقصات و مزایدات دولتی و خصوصی ندارند مناسب تر می باشد از خاصیت های شرکت مسئولیت محدود ، داشتن هیئت مدیره (تصمیم گیرنده ) خارج از شرکاء می باشد که برای سرمایه گذاری افراد دیگر قابل استفاده می باشد. برای ثبت شرکت مسئولیت محدود نیاز واریز سرمایه در حساب بانکی و یا بازکردن حساب بانکی در هنگام تاسیس نمی باشد.

موسسه غیرتجاری شرکتی است که درآن امورتجاری خرید، فروش، صادرات و واردات صورت نمی گیرد صرفا جهت انجام امور خدماتی از آن درقانون تجارت یاد می شود از مثال های این نوع موسسات نظیرموسسات حقوقی- موسسات خدماتی و فرهنگی و هنری بدون انجام امور تجاری می باشد ثبت موسسه حقوقی و ثبت موسسه خدماتی در اداره ثبت شرکتها برطبق قانون تجارت انجام می پذیرد توجه داشته باشید که سرمایه ثبتی موسسات غیرتجاری از 10.000.000 ریال به بالا می باشد و برای ثبت موسسه یا به نوعی ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها به جز موارد استثنا نیاز به اخذ مجوز از ثبت نمی باشد

شرکت تضامنی شرکتی است که دارای بار تعهدی ومسئولیتی بسیار بالایی می باشد این نوع شرکت ها مناسب برای امور ارزی- ریالی-صرافی-خرید –فروش سکه و اخذ جواز صرافی نوع 1 و نوع 2 می باشد بارتعهدی درشرکتهای تضامنی برعهده شرکا یا نفراتی می باشد که درنام شرکت اسم آن ذکر شده است درنظرداشته باشید میزان کل تعهد برای هرسرمایه ای دراین نوع شرکت برعهده تک تک شرکا می باشددرشرکت تضامنی معمولا از نام اشخاص به همراه شرکاء آنها درنام شرکت استفاده می شود برای ثبت شرکت تضامنی درابتدای ثبت نیازی به اخذ مجور قبل از تاسیس نمی باشد

شرکت تعاونی شرکتی که از حداقل 7 نفر سهام دار تشکیل می گردد که به2 صورت تعاونی تولید و تعاونی مصرف در اداره ثبت شرکتها به ثبت می رسد. درنظر داشته باشید برای ثبت شرکت تعاونی ابتدا باید هیئت مؤسس پس از تشکیل جلسه موسسین صورتجلسه مربوطه را به اداره تعاون ارجاع و مجوز لازم جهت ثبت شرک تعاونی دراداره ثبت شرکتها رااخذ نماید

*برای ثبت شرکت سهامی عام – ثبت شرکت مختلط سهامی –مختلط غیرسهامی و شرکت نسبی باموسسه حقوقی فردا تماس و از مشاوره لازم جهت آگاهی از نحوه ثبت این نوع شرکتها اطلاع حاصل نمایید درنظر داشته باشید که برای ثبت شرکت تعاونی کلیه سهام داران باید درهنگام ثبت شرکت دارای تعداد سهام مساوی باشند.

تمامی افراد حقیقی و اشخاص حقوقی می توانند توانایی های خود مانند سرمایه و دارایی، تخصص و ارتباطات را در کنار یکدیگر قرار داده و جهت دستیابی به سود و منفعت به کار گیرند. این توانایی ها و دارایی ها باید در قالب قراردادی بین بین افراد شرکت کننده تعریف شود. شرکت ها یک نوع خاص از این دست قراردادها هستند که انواع مختلفی از قبیل مسئولیت محدود، سهامی خاص، سهامی عام، تضامنی و غیره هستند که هر کدام از این انواع شرکت ها دارای چهارچوب و تعاریفی از سهامداران و ارتباطات مابین سهامداران و شرکا و در بعضی موارد مابین شرکا و اشخاص خارج از شرکت هستند. در بسیاری از موارد برای شروع کسب و کاری جدید اولین اقدام ثبت شرکت می باشد.

شرکت سهامی یکی از انواع شرکت است که در آن سرمایه شرکت به سهم هایی متساوی القیمه تقسیم شده و هر یک از شرکا دارای میزان مشخصی از سهام شرکت می باشند. بدیهی است که میزان مسئولیت هر یک از سهامداران شرکت به اندازه مقدار اسمی سهم آنهاست. در این نوع از شرکت تجزیه سهم به اینصورت است که هر سهم ممکن است به چند قطعه سهم و یا در اصطلاح پاره سهم تقسیم شود. هر کدام از پاره سهم ها به تنهایی فاقد حقوق یک سهم می باشند اما ارزش معینی دارند.

موسسه چیست؟موسسه غیر تجارتی نوعی از اشخاص حقوقی است که فقط در زمینه ارائه خدمات فعالیت دارد و مانند شرکت در زمینه تجارتی فعالیت نمی کند. موسسات غیر تجارتی به دو نوع 1.انتفاعی و 2.غیر انتفاعی تقسیم می شوند. موسسات انتفاعی از اشخاص حقوقی ای شکل گرفته است که هدف آنها از تشکیل موسسه کسب منافع و درآمد و تقسیم سود بین اعضا می باشد. ولی موسسات غیر انتفاعی مانند اتحادیه ها، سندیکاها،دسته جات سیاسی و انجمنها و احزاب و NGO ها جهت کسب سود و تقسیم منافع تشکیل نشده اند.

ثبت برند می تواند خدمات یا کالایی را که شرکت شما عرضه می نماید از خدمات و کالاهی شرکت های دیگر متمایز نماید. ما در شرکت ثبت فردا خدمات ثبت برند های تجاری در ایران و ثبت برند بین المللی (مادرید) را ارائه می دهیم.

ثبت شرکت بازرگانی در کمترین زمان به همراه ارائه مشاوره رایگان توسط مشاورین مجرب موسسه حقوقی ثبت فردا.

ثبت شرکت سرمایه گذاری به همراه کلیه خدمات حقوقی اعم از افزایش سرمایه، کاهش سرمایه و غیره با کمک مجرب ترین کادر حقوقی

ثبت شرکت تبلیغاتی یا کانون تبلیغاتی ، اخذ مجوز های تبلیغاتی توسط کارشناس متخصص، راهنمایی های لازم جهت شرکت در آزمون تاسیس شرکت تبلیغاتی

اخذ کارت بازرگانی برای انجام کلیه امور بازرگانی و تجارت خارجی شما توسط تیم تخصصی ثبت فردا در کوتاه ترین زمان ممکن.

تعداد اندکی از مشتریان ما

By vijeh|2020-07-19T08:30:12+03:30ژوئن 22nd, 2016|Categories: متفرقه ثبت شرکت, مشاوره حقوقی, مشاوره حقوقی ثبت شرکت با مسئولیت محدود|

بخشنامه مهم در خصوص عدم تصدی همزمان در هیات مدیره شرکتها علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشنامه عدم تصدی همزمان در هیات مدیره شرکتها را به کلیه سازمانها و موسسات وابسته ابلاغ کرد. این بخشنامه به کلیه سازمانهای وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شامل (بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، سازمان بیمه سلامت ایران، سازمان تامین اجتماعی، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان

By vijeh|2020-07-20T09:16:56+03:30ژوئن 1st, 2016|Categories: متفرقه ثبت شرکت|Tags: تعریف شرکت تعاونی, ثبت شرکت تعاونی, شرکت تعاونی, شرکت تعاونی چیست|

تعریف شرکت تعاونی تعریف شرکت تعاونی :به موجب ماده‌ی17 قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران، «شرکت تعاونی، شرکتی است که تمام یا حداقل 51% سرمایه‌ی آن به وسیله‌ی اعضا در اختیار شرکت تعاونی قرارگیرد و وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و وابسته به دولت و تحت پوشش دولت، بانک‌ها،‌ شهرداری‌ها، شوراهای اسلامی کشوری، بنیاد مستضعفان و سایر نهادهای عمومی می‌توانند جهت اجرای بند 2 اصل 43 از راه وام بدون بهره یا

By vijeh|2020-07-27T10:18:17+03:30ژوئن 1st, 2016|Categories: متفرقه ثبت شرکت|Tags: تعریف شرکت نسبی, ثبت شرکت نسبی, شرکت نسبی چیست|

تعریف شرکت نسبی تعریف شرکت نسبی :شرکت نسبی شرکتی است که برای امور تجاری، تحت نام مخصوص بین دو یا چند نفر تشکیل می‌شود و مسئولیت هریک از شرکا به نسبت سرمایه‌ای است که در شرکت گذاشته است. در اسم شرکت نسبی عبارت «شرکت نسبی» و لااقل اسم یکی از شرکا باید ذکر شود؛ در صورتی که اسم شرکت مشتمل بر اسامی تمام شرکا نباشد؛ بعد از اسم شریک یا

By vijeh|2020-07-21T08:35:23+03:30ژوئن 1st, 2016|Categories: متفرقه ثبت شرکت|Tags: تعریف شرکت مختلط سهامی, شرکت مختلط سهامی, شرکت مختلط سهامی چیست|

تعریف شرکت مختلط سهامی تعریف شرکت مختلط سهامی :شرکت مختلط سهامی، شرکتی است که تحت نام مخصوص بین یک عده شرکای سهامی و یک یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می‌شود.شرکای سهامی کسانی هستند که سرمایه‌ی آنها به صورت سهام یا قطعات سهام متساوی القیمه درآمده و مسئولیت آنها تا میزان همان سرمایه‌ای است که در ثبت شرکت دارند. شریک ضامن کسی است که سرمایه‌ی او به صورت سهام درنیامده

By vijeh|2020-07-18T14:35:41+03:30ژوئن 1st, 2016|Categories: متفرقه ثبت شرکت|Tags: تعریف شرکت مختلط غیرسهامی, شرکت مختلط غیرسهامی, شرکت مختلط غیرسهامی چیست|

تعریف شرکت مختلط غیرسهامی تعریف شرکت مختلط غیرسهامی :شرکت مختلط غیرسهامی، شرکتی است که برای امور تجاری تحت نام مخصوصی بین یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود، بدون انتشار سهام، تشکیل می‌شود. شریک ضامن، مسئول کلیه‌ی قروضی است که ممکن است علاوه بر دارایی شرکت پیدا شود. شریک با مسئولیت محدود، کسی است که مسئولیت او فقط به میزان سرمایه‌ای است

By vijeh|2020-07-19T08:28:35+03:30ژوئن 1st, 2016|Categories: متفرقه ثبت شرکت|Tags: تعریف شرکت تضامنی, شرکت تضامنی, شرکت تضامنی چیست|

تعریف شرکت تضامنی تعریف شرکت تضامنی :شرکت تضامنی،شرکتی است که تحت نام مخصوص برای امور تجاری بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می‌شود.اگر دارایی شرکت برای تأدیه‌ی تمام قروض کافی نباشد؛ هر یک ازشرکا مسئول پرداخت تمام قروض شرکت است. هر قراری که بین شرکا برخلاف این، ترتیب داده شده باشد در مقابل اشخاص ثالث، کان لم یکن خواهد بود. در نام ثبت شرکت تضامنی باید عبارت

By vijeh|2020-07-05T10:42:20+03:30ژوئن 1st, 2016|Categories: متفرقه ثبت شرکت|Tags: تعریف شرکت با مسئولیت محدود, شرکت با مسئولیت محدود, شرکت با مسئولیت محدود چیست|

تعریف شرکت با مسئولیت محدود 2 تعریف شرکت با مسئولیت محدود 2 :شرکت با مسئولیت محدود، شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجاری تشکیل شده و هر یک از شرکا بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد؛ فقط به میزان سرمایه‌ی خود مسئول قروض و تعهدات شرکت است.در نام ثبت شرکت باید عبارت ‹‹‌با مسئولیت محدود›› ‌قید شود. مدارک مورد نیاز برای

By vijeh|2020-07-12T11:51:28+03:30ژوئن 1st, 2016|Categories: متفرقه ثبت شرکت|Tags: تعریف شرکت سهامی خاص, شرکت سهامی خاص, شرکت سهامی خاص چیست|

تعریف شرکت سهامی خاص تعریف شرکت سهامی خاص  :شرکت سهامی خاص شرکتی است بازرگانی (ولو اینکه موضوع عملیات آن،‌ امور بازرگانی نباشد) که تمام سرمایه‌ی آن منحصراً توسط مؤسسین،تأمین‌گردیده و سرمایه‌ی آن به سهام، تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام، ‌محدود به مبلغ اسمی سهام آنهاست. تعداد سهام‌داران نباید از سه نفر کمتر باشد و عنوان «‌شرکت سهامی خاص»‌ باید قبل از نام شرکت یا بعد از آن بدون فاصله

ديدگاه ها غيرفعال!

ثبت فردا

تلفن: 43933 021

سامانه پیامکی: 1000727

ایمیل: ایمیل

وبسایت: ثبت فردا

ثبت شرکتها، تغییرات شرکت، انحلال شرکت، پلمپ دفاتر، اخذ ایزو و … . نقشه سایت ثبت شرکت

ثبت شرکت و ثبت برندکمترین هزینه و قیمت ثبت شرکت در تهران و ایران
مشاوره رایگان ثبت شرکت
مشاوره رایگان انتخاب نوع شرکت
مشاوره رایگان انتخاب نام شرکت
استعلام نام شرکت و برند و ثبت سریع
تحویل سریع اسناد ثبت شرکت
88885547 021پلمپ دفاتر شرکتهاکمترین هزینه و قیمت پلمپ دفاتر شرکتهامشاوره رایگان پلمپ دفاتر شرکتها
ارسال سریع برای پلمپ دفاتر شرکت
ارسال مشاور ارشد در محل شرکت
سریعترین زمان ممکن در اخذ پلمپ
کمترین هزینه و آسانترین روش پلمپ دفاتر
88885547 021ثبت تغییرات و انحلالثبت تغییرات شرکت و انحلال شرکتها با بهترین مشاورهمشاوره رایگان ثبت تغییرات شرکتها
مشاوره رایگان انحلال شرکتها
انجام امور تغییرات و انحلال شرکت
اعزام مشاور ارشد تغییرات و انحلال در محل شرکت شما
کمترین هزینه و قیمت ثبت تغییرات شرکت و انحلال شرکتها
88885547 021

نوشته شده توسط . ارسال شده در ثبت شرکت


امتیاز کاربران

مشاوره رایگان ثبت شرکت

 

ثبت شرکت بین المللی آریا

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

آدرس سایت

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

ثبت شرکت ، ثبت شرکتها ، ثبت شرکت ها ، ثبت برند ، ثبت تغییرات ، ثبت تغییرات شرکت ، ثبت تغییرات شرکتها ، انحلال شرکت ، انحلال شرکتها ، کد اقتصادی ، اخذ کد اقتصادی ، اخذ رتبه پیمانکاری و مشاور 1 تا 5 ، ارتقای رتبه پیمانکاری و مشاور 1 تا 5 ، خرید رتبه پیمانکاری و مشاور 1 تا 5 ، فروش رتبه های پیمانکاری و مشاور 1 تا 5

      

ثبت شرکت آریا؛ واقعا مثل هیچ ثبت شرکتی نیست، آریا فقط یه دونست !

اخذ انواع مجوز و اخذ انواع ایزو، اخذ گواهی حلال 

ثبت تغییرات شرکتها، انحلال شرکت، پلمپ دفاتر شرکت

ثبت شرکت ارزان و فوری

اخذ رتبه پیمانکاری و مشاور 1 تا 5ارتقای رتبه پیمانکاری و مشاور 1 تا 5خرید رتبه پیمانکاری و مشاور 1 تا 5فروش رتبه های پیمانکاری و مشاور 1 تا 5

تماس با ثبت شرکتها : 88885547    021

 

ثبت شرکت بین المللی آریا

(function(i,s,o,g,r,a,m){i[‘GoogleAnalyticsObject’]=r;i[r]=i[r]||function(){
(i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),
m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)
})(window,document,’script’,’https://www.google-analytics.com/analytics.js’,’ga’);

ga(‘create’, ‘UA-20180792-4’, ‘auto’);
ga(‘send’, ‘pageview’);

// You can place JavaScript like this

برای مشاوره حقوقی اینترنتی اینجا کلیک کنید

مشاوره رایگان ثبت شرکت

مشاوران حقوقی در موسسه ثبتی حقوقی مطهری در کار خود خبره هستند و آماده اند تا با ارائه راهکارهای مناسب به موکلین عزیز بهترین خدمات را ارائه نمایند.

با توجه به تنوع و گستردگی حوزه اختیارات مدیران شرکت های تجاری و موسسات تجاری ، حضور یک مشاور حقوقی کنار مدیران الزامی بوده و میتواند  از به وجود آمدن مشکلات زیادی جلوگیری نماید و حتی در صورت بروز  مشکل در جهت احقاق حقوق موکلین اقدام نماید.

ما اینجا هستیم تا هرگونه سوال شما را در زمینه ثبت شرکت,ثبت برند و کلیه امورات ثبتی را به رایگان پاسخ دهیم.مشاوره رایگان ثبت شرکت

پیشنهاد می شود به دلیل پیچیدگی هایی که موضوع دارد در این موارد لطفا قبل از هرگونه اقدامی با مشاورین ما مشورت نموده و اطلاعات کامل را در این خصوص کسب نمایید. موسسه مطهری با کادری از بهترین وکلا و مشاورین حقوقی در کنار شما خواهند بود . مشاوره کاملا رایگان می باشد بنابراین با تماس و مشاوره با متخصصین ما هیچ چیزی از دست نمی دهید و جتی کلی اطلاعات ذیقیمت به دست می آورید که به شما کمک میکند کار خود را به بهترین نحو انجام بدهید. با تلفن 41324  تماس بگیرید و در این زمینه یا موارد دیگر با وکیل پایه یک دادگستری مشاوره تخصصی  بگیرید.

در صورت نیاز میتوانیم وقت مشاوره حضوری نیز برای شما ست کنیم.

نام ایمیل و وب سایت های من در این مرورگر برای دفعه بعد من نظر ذخیره کنید.

ثبت شرکت : موسسه ثبت شرکت کاج به عنوان بهترین و تخصصی ترین موسسه ثبتی خدمات اداری، افتخار دارد که در حوزه تاسیس و راه اندازی شرکتها، پیگیری امور مالیاتی و مشاوره های مالی و کسب و کار، ثبت برند شرکت و برندسازی، تمامی خدمات مورد نیاز کسب و کار شما را یکجا در اختیارتان قرار می دهد.

خدمات ثبتی ما عبارتند از ۱- ثبت شرکت فوری  ۲- ثبت برند ۳- ثبت تغییرات شرکتها 4- مشاوره مالیاتی و حسابداری 5- طراحی وب سایت و برندسازی

ما سعی می کنیم مجموعه ای باشیم که تمامی خدمات را آنلاین و در کمترین زمان بدون نیاز به حضور شما در اداره ثبت شرکتها یا سایر ادارات، با بهترین راه کارها به انجام برساند.

جهت دریافت مشاوره ثبت شرکت و برند، کافیست یا با شماره ما تماس بگیرید و یا شماره خود را از طریق دکمه ” مشاوره رایگان ” وارد کنید تا ما با شما تماس بگیریم. همچنین اگر به دنبال استعلام آنی هزینه ثبت شرکت به طور دقیق و آنی هستید بر روی دکمه استعلام هزینه کلیک کنید.

مشاوره ثبت انواع شرکت

مشاوره رایگان ثبت شرکت

ثبت برند و علائم تجاری

مشاوره ثبت تغییرات شرکت ها

مشاوره حسابداری و امور مالیاتی

امروزه برای اکثر کسب و کارها نیاز به داشتن هویت حقوقی داریم، ثبت شرکت آنطور که تصور می کنید پیچیده نیست، فقط نیاز به کمی تجربه و دانش حقوقی و مالیاتی دارد. اگر نیاز به ثبت شرکت ارزان و یا ثبت تغییرات شرکت در شرکت قبلی دارید، می توانید با راهنمایی مشاوره ثبت شرکت خودتان اقدام به ثبت کنید یا این کار را با کمترین هزینه و در یک هفته کاری به ما بسپارید. روال کاری ما سـریع و شفاف بوده و شما در ابتدای کار از مدت زمان و هزینه انجام دقیق آن مطلع خواهید شد.

برخی شرکتها ثبتی غیر معتبر از ثبت برند فرآیندی زمان بر ساخته اند و برای جذب مشتری اطلاعاتی غلط به مشتریان داده و باعث سردرگمی مشتریان می شوند، رفت و برگشت های پرونده، رد شدن اسامی و طبقات انتخابی مشتری، همه در اثر کمبود تجربه این شرکتها و استعلام برند قبل از ثبت است. موسسه کاج تنها شرکتی می باشد که اذعان می کند فرآیند ثبت برند فوری در آن در کوتاهترین زمان ممکن و با هزینه ای معقول و نه نجومی انجام می گیرد.

اخذ کارت بازرگانی بعد از ثبت شرکت اولین نیاز هر شخص یا شرکتی است که می خواهد تجارت کند. طبق قانون هر گونه صادارت یا واردات کالا توسط شخص یا شرکت نیازمند داشتن کارت بازرگانی می باشد. چنانچه برای خودتان یا شرکتتان نیاز به کارت بازرگانی دارید ما در ثبت کاج  یا این امر را با کمترین هزینه و در کمترین زمان با ضمانت برایتان انجام خواهیم داد. علاوه بر کارت بازرگانی اخذ کد اقتصادی و اخذ جواز تاسیس نیز از خدمات ما می باشد.

ثبت شرکت مسئولیت محدود ، شرکتی متشکل از حداقل دو شریک است که در زمینه امور تجاری فعالیت می کنند و بدون اینکه سرمایه به سهام تقسیم شود؛ هر یک از شرکا درست به اندازه سرمایه خود، تعهد و وظیفه دارند. ذکر عبارت با مسئولیت محدود و عدم ذکر نام شرکا بعد از ثبت شرکت در اسم شرکت الزامی است. اگر اسم یک یا تعدادی از شرکا در اسم شرکت قید شود؛ صاحب اسم مانند شریک ضامن در شرکت تضامنی، در قبال تمام دیون و تعهدات شرکت مسئول خواهد بود. در این نوع شرکت­ها، سهم هر شریک طبق برگه سهام تعیین نمی­شود؛ بنابراین قانونگذار ملزم کرده که در شرکتنامه، سهم مشارکت غیرنقدی هریک از شرکا ذکر شود. عدم قید این نکته در شرکتنامه منجر به بطلان آن می­شود. قانونگذار در مورد ثبت شرکت با مسئولیت محدود، در کنار تنظیم شرکتنامه به تنظیم اساسنامه نیز اشاره کرده است. در اساسنامه می­توان ذکر کرد که سرمایه شرکت با پذیرش شریک جدید قابل افزایش یا با برداشت سرمایه قابل کاهش است که در این صورت تعیین حداقلی سرمایه شرکت الزامی است. میزان حداقلی سرمایه نباید کمتر از یک دهم سرمایه اولیه باشد. اما اگر تمام نکات لازم در شرکتنامه آورده شده باشد؛ تنظیم اساسنامه ضروری نخواهد بود.

ثبت شرکت سهامی خاص به شرکتی گفته می شود که در آن هر فرد به میزان سرمایه ی خود مسئولیت دارد. این چنین شرکتی به صورت شرکت سهامی خاص ثبت می شود. در این نوع شرکت ها سرمایه به سهام تبدیل می شود و هر شخص به میزان سهام خود در شرکت مسئولیت دارد. تعداد افراد تشکیل دهنده ی یک شرکت سهامی خاص حداقل ۳ سهامدار و ۲ بازرس می باشند. نکته ی قابل توجه در نام گذاری این گونه شرکت ها این است که حتما باید قبل یا بعد از اسم شرکت عنوان “سهامی خاص” ذکر شود. در شرکت های سهامی خاص ،سهامداران و بازرسان به هیچ عنوان نباید نسبت فامیلی داشته باشند. یکی از قوانینی که در همه ی شرکت های سهامی خاص رعایت می شود این است که باید ۳۵% از میزان سرمایه شرکت در یکی از بانکهای کشور در حسابی که به نام شرکت است بلوکه شود که این وجه پس از ثبت شرکت قابل برداشت می باشد. حداقل سرمایه تاسیس شرکت که برای یک شرکت سهامی خاص لازم است مبلغ یک میلیون ریال می باشد

ثبت شرکت بازرگانی به شرکتی الحاق می شود که زمینه فعالیت آن واردات و صادرات محصولات ، حضور در نمایشگاه های داخل و خارج از کشور و … باشد.
شرکت های بازرگانی دو شاخه دارند که به شرکت های بازرگانی مسئولیت محدود و شرکت های بازرگانی سهامی خاص تقسیم می شوند که هر کدام مبنی بر نوع فعالیت خاصی که مد نطر است ثبت و شروع به فعالیت می کنند ، در ادامه یک به یک دو نوع از شرکت های بازرگانی را که برای ثبت مورد نیاز است را مورد بررسی قرار میدهیم.

ثبت شرکت سهامی عام به شرکتی الحاق میشود که مقداری از سرمایه ی مالی آن از طریق فروش اوراق سهام شرکت در سازمان بورس به افراد عام تامین و سهام این گونه شرکت ها در سازمان بورس اوراق بهادار مبادله شود. تعداد شریک ها و موسسین در ثبت شرکت سهامی عام بیشتر از مابقی شرکت هایی سهامی می باشد و این مورد باعث جمع شدن سرمایه های اندک و تبدیل آنها به سرمایه های بزرگ میشود و این امر موجب این میشود که سرمایه های جمع شده را در راستای فعالیت اقتصادی استفاده نمود،لازم است بدانید در شرکت های سهامی عام مبادله ی کالا معطوف به رضایت همه ی سهامداران نمی باشد. مطابق با قانون تجارت داخلی کشور، شرکت های سهامی عام موظف هستند کلمه *سهامی عام* در تمامی اوراق و آگهی ها و تمامی اطلاعات موجود برای شرکت ذکر نماید، نکته بعدی اندازه ی سرمایه اولیه برای ثبت شرکت است که حتما باید پانصد هزار تومان باشد ولی این نکته هم وجود دارد اگر هم با کمترین سرمایه ی اولیه ثبت کردند باید در حداکثر زمان یک سال سرمایه ی اولیه خود را افزایش دهند تا به اندازه ی سرمایه اولیه مقرر برسد و اگر در مدت زمان یکساله هم سرمایه اولیه افزایش پیدا نکرد می بایست این شرکت سهامی عام را به شرکت دیگری با نوع فعالیت متفاوت تغییر دهد. در اینگونه از شرکت های سهامی عام تعداد افراد تشکیل دهنده ی شرکت ثبت شده بیشتر از مابقی شرکت ها می باشد و این مورد باعث جمع شدن سرمایه های بزرگ می شود و که این امر باعث ایجاد سرمایه های اقتصادی بزرگ می گردد. با ثبت شرکت های سهامی عام این امکان را افراد عام فراهم میکنید تا سهم شرکت را برای فروش گذاشته و مردم عام می توانند سهام شرکت سهامی عام شما را که در بانکها برای فروش گذاشته اید خریداری و با پرداخت هزینه ی مشخص شده به شرکت از سهم شما برخوردار شوند.

ثبت برند یک امتیاز معتبر است که گرفتن این مزایا از اداره کل مالکیت صنعتی امکان پذیر است،که تولید کنندگان و صاحبان مشاغل برای محصولات خودشان اسمی را انتخاب می کنند که بعد از شناخته شدن توسط بازار هدف (مشتریان ) ، شناخته و مطرح می شود. پایه ی اولیه برای انجام فعالیت و تولید کردن محصولات انتخاب نمودن اسم تجاری و ثبت برند مخصوص به جهت جلوگیری از کپی شدن نام به واسطه ی سایرن می باشد، بعد از ثبت برند برای محصول اول به دلیل استقبال به فکر ثبت برند های بعدی هم می افتند.ثبت برند در همه ی زمینه های شغلی از قبیل فعالیت های بازرگانی ،تولیدی، فروشگاهی و …. امکان فعالیت را دارد که به صورت مستقیم و رو به رو به روی کالا های قابل عرضه اعتبار می دهند که از حمایت و پشتیبانی دولت برخوردار می شوند. قبل از ثبت برند نیاز به استعلام برند دارید. همچنین این امکان وجود دارد که نام برند خود را که ثبت نمودید به صورت انحصاری در صنف خود فعالیت کنید و امکان کپی برداری استفاده را از رقبای هم صنف خود بگیرید. زمانی که برندی دارای ارزش مالی شود ، مواردی شامل آن میشود که به طور مثال می بایست انتخاب نام برند برای هر صنف و نوع فعالیت متفاوت است ، یا اینکه نام برند به صورت فارسی و یا انگلیسی ذکر شود باید با در نظر گرفتن مقررات قانونی شرکت انجام بگیرد. نکته ۱ :لوگوی ثبت شده برای برند می بایست برازنده و بیان گر موضوع فعالیت باشد و نوع لوگو کاملا ساده و قابل فهم و در ذهن ماندگار باشد. نکته ۲ : اسم انتخاب شده برای برند نباید معروف باشد. نکته ۳ : اگر اسمی که برای فعالیت تجاری انتخاب می کنید پنچاه درصد وجه تشابه با یک برند دیگر باشد امکان ثبت کردن در اداره ثبت وجود نخواهد داشت. نکته ۴ : در اداره ثبت اسم یک منطقه جغرافیایی قابل ثبت در اداره ثبت نیست

بعد از تاسیس شرکت، ممکن است موسسین (سهامداران) تصمیم به ایجاد تغییراتی در شرکت بگیرند که این تغییرات باید بطور رسمی و قانونی توسط سازمان ثبت شرکتها بررسی و تایید شود و در روزنامه رسمی کشور منتشر گردد. انواع تغییرات شرکت: انحلال شرکت، افزایش سرمایه شرکت، کاهش سرمایه شرکت، تغییر،اضافه یا کاهش موضوع شرکت، تغییر آدرس شرکت، ایجاد شعبه، تغییر دارندگان حق امضا، نقل و انتقال سهام، اصلاح مواد اساسنامه شرکت، تعیین یا تمدید بازرسان، تعیین یا تمدید اعضای هیات مدیره، تعیین سمت هیات مدیره. مراحل انجام تغییرات شرکت: 1-تحویل مدارک هویتی اعضا،آگهی تاسیس،آخرین آگهی تغییرات شرکت توسط موکل به کارشناسان امور ثبتی. ۲-تنظیم صورتجلسه تغییرات موردنظر توسط کارشناسان امور ثبتی. ۳-تحویل صورتجلسه به موکل جهت امضا توسط کلیه اعضاء(هیئت مدیره و بازرسان) و درج مهر شرکت در همه صفحات صورتجلسه. ۴-تحویل صورتجلسه امضاء شده توسط موکل به کارشناسان امور ثبتی. ۵-ارسال صورتجلسه به سازمان ثبت شرکتها جهت بررسی،تایید صلاحیت صورتجلسه و ثبت تغییرات مورد نظر. ۶-پرداخت هزینه جهت ارسال روزنامه و انتشار آن در روزنامه رسمی کشور.

رتبه بندی شرکت نوعی تعیین صلاحیت برای سنجش کیفیت و کمیت پیمانکاران در ارائه ی خدمات می باشد که توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری اتخاذ می شود. رتبه بندی شرکت ها از نظر سازمان فنی و عمران استاندارد به دو دسته تقسیم می شوند: ۱-شرکت هایی که به آن ها رتبه پیمانی تعلق میگیرد. ۲-شرکت هایی که به آن ها رتبه مشاور تعلق میگیرد. برای شرکت های پیمانکاری، رتبه بندی شرکت ها در ۱۱ رشته معرفی شده و در پایه های ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵ تعریف می شود و شرکت های مهندسی مشاور در ۳ پایه رتبه بندی می شوند. فعالیت شرکت های پیمانکاری در غالب قراردادهای اجرایی در زمینه ی ساخت و نظارت بر پیمانکار می باشد اما شرکت های مشاور در زمینه ی طراحی و نظارت بر ساخت فعالیت می کنند و واسطه ی پیمانکار و کارفرما هستند. مهمترین نکته برای رتبه بندی شرکت های پیمانکاری تعداد نیروی فنی و مهندسی حاضر در اعضای هیئت مدیره، رزومه کاری فراهم آمده وتوان مالی می باشد اما در اعطای رتبه به شرکت های مشاور علاوه بر نیروی فنی و مهندسی،امکانات فنی و نرم افزاری آن شرکت نیز مورد سنجش قرار می گیرد. مزایای رتبه بندی شرکت ها: 1- یکی از شرایط مهم جهت عقد قرارداد با شرکت ها و سازمانهای دولتی،داشتن رتبه می باشد در غیر اینصورت هیچگونه همکاری از سوی سازمانهای دولتی صورت نمی گیرد. 2- شرکت های پیمانکاری برای شرکت در مناقصات و مزایدات باید دارای گواهی نامه ی تعیین صلاحیت پیمانکاری باشند.3- سرمایه گذاران با توجه بهرتبه و توانایی مالی و تجربه کاری شرکت میتوانند مناسبترین شرکت را جهت اجرای پروژه خود انتخاب کنند.

شرکت های دانش بنیان به شرکت های گفته می شود که فعالیت های شرکت درراستای تولید و به اجرا رساندن اختراعات باشد. از همین رو یکی از نکات مهم در ثبت شرکت با عنوان شرکت های دانش بنیان، وجود اختراع و ابتکارات جدید است. به طور دیگر می توان گفت، شرکت دانش بنیان به شرکتی الحاق می شود که از یک درصد تا صد درصد سهم شرکت برای یک موسسه علمی مثل دانشگاه و یا یک صنف پژوهشی و یا حتی از ۵۱ درصد تا ۱۰۰ درصد سهم شرکت برای اعضای هیات علمی دانشگاه و یا یک صنف پژوهشی باشد و اگر سهم مراکز یا همان موسسات علمی مثل دانشگاه کمتر از ۵۰% باشد شرکت دانش بنیان مبدل به یک شرکت خصوصی محسوب می شود ولی در غیر این صورت شرکت های دانش بنیان جز شرکت های دولتی محسوب میشود. نکات ثبت شرکت دانش بنیان: 1- شرکت دانش بنیان شرکتی است که فقط موسسین آن از اعضای هیئت علمی باشند.2- اگر سهم مراکز علمی (دانشگاه) از پنچاه درصد پایین تر باشد ، شرکت دانش بنیان به عنوان یک شرکت خصوصی محسوب میشود که باید مطابق با قانون تجارت باشد . 3- شرکت هایی که دانشگاه ها هم در آن سهم دارند. 4- اگر سهم دانشگاه پنچاه درصد یا بیشتر باشد، شرکت دانش بنیان، شرکتی دولتی محسوب می شود. نوع دیگر خدمات ارزنده و قابل توجه و همچنین تخصصی ثبت کاج ثبت، ثبت شرکت دانش بنیان می باشد. می توان روند ثبت شرکت های دانش بنیان را به اختصار اینگونه بیان کرد: دانشگاه ها و واحدهای پژوهشی پس از تصویب امکان ثبت شرکت دانش بنیان در آیین نامه ی مالی و معاملاتی خود در هیات امنا، می توانند شروع به تشکیل شرکت های دانش بنیان نمایند. هر شرکت دانش بنیان به پیشنهاد تعدادی از اعضا ی هیات علمی و تصویب دانشگاه یا واحد پژوهشی تاسیس خواهد شد و یا توسط دانشگاه و واحد پژوهشی به اعضای هیات علمی پیشنهاد می شود.

برای ثبت شرکت بازرگانی سهامی باید به نکاتی توجه کرد که شامل این موارد می شود ، برای ثبت شرکت بازرگانی با مسئولیت محدود تعداد افراد متشکل حداقل می بایست سه نفر بوده و دو نفر هم به عنوان بازرسین مشغول به فعالیت باشند که البته به این نکته هم باید توجه داشت که بازرسان نباید از اعضای اصلی شرکت باشند. برای مدیر عامل شرکت بازرگانی بودن لازم است که حتما دیپلم به بالا باشند و همچنین از لحاظ سنی نباید از ۲۳ سال کمتر داشته باشند، کمترین میزان سرمایه که باید نقدا پرداخت شود ۳۵% است و نکته ی آخر هم این است که کمترین میزان سرمایه شرکت های بازرگانی باید معاذل مبلغ یکصد هزار تومان باشد.

ثبت شرکت بازرگانی مسئولیت محدود مستلزم رعایت نکاتی خاص میباشد ؛ تعداد نفرات تشکیل دهنده شرکت بازرگانی مسئولیت حداقل باید دو نفر باشد، کمترین سرمایه اولیه برای ثبت این گونه از شرکتها یکصد هزار تومان می باشد و تعهد پرداخت برای کل سرمایه از ملزومات ثبت این گونه شرکتها می باشد .

شهرهایی هستند که جز شهرهای بندری و یا غیر بندری هستند که بر اساس قانون ، جز مناطق آزاد محسوب می گردد. ثبت شرکت در منطقه های آزاد در صورتی است که برخی از شهرهای کشور که شهرهای بندری یا غیربندری باشند،مطابق با قانون در منطقه آزاد محسوب میگردد و می توان شرکت را در مناطق آزاد به ثبت رساند.مناطق آزاد دارای یکسری ویژگی های خاصی هستند که افراد ترغیب می شوند که شرکت خود را در این مناطق ثبت کنند. مزایای متعددی و خاصی برای مناطق آزاد در نظر گرفته شده که شامل :1- معافیت مالیاتی پانزده ساله و تخفیف مالیاتی بر اساس مقررات داخلی کشور برای شرکت هایی که در مناطق اقتصادی فعالیت می کنند. 2- به فروش رساندن کالا در مناطق ویژه اقتصادی فقط ویژه ی تبعیت های خارجی است اما در مناطق آزاد فروش محصولات هم برای تبعه های خارجی و هم داخلی امکان پذیر است. 3- اجازه ورود و ویزا برای تبعه های خارجی در منطقه های خاص بر اساس قانون و مقررات داخلی کشور می باشد اما در منطقه های آزاد ، ویزای ورود در مرزهای ورودی به کشور داده می شود و مقررات کار و بیمه اجتماعی در استخدام داخل کشور است. 4- قانون کار و بیمه در مورد استخدام تبعه های خارجی در منطقه های آزاد منابق با قانون های مخصوص مناطق است اما در منطقه های خاص اقتصادی منابق با مقررات داخل کشور می باشد.

معمولا هر شرکتی برای خود باید قاعده و روشی داشته باشد که مزیت رقابتی محسوب شود، به زبان ساده تر برای موفق بودن باید فرقی با رقبا داشت و یک کار را به گونه ای خاص انجام داد که جلب توجه کند و کیفیت را بالاتر و یا قیمت را پایین تر بیاورد، موسسه ثبت شرکت کاج همیشه در بین شرکتهای محتلف متفاوترین، باکیفیت ترین و پایین ترین قیمت ثبت شرکت را داشته است که در کنار تجربه و تکنولوژی های به کار گرفته در مدیریت امور مشتریان، مزیت رقابتی ما را شکل داده است.

فروردین سال 99 تجارب مدیران ثبت شرکت کاج 5 ساله شد، ما به شما این اطمینان را می دهیم که با بهره گیری از تجارب خود در این سالها، کمترین ابهام، پیچیدگی و سردرگمی نخواهید داشت و به لطف خدا شما نیز به جمع مشتریان رضایتمند ما خواهید پیوست.

ثبت شرکت کاج در زمان مشاوره رایگانی که برای شما در نظر گرفته است، زمان دقیق ثبت شرکت فوری ، ثبت برند، تغییرات، اخذ کارت بازرگانی و تمامی هزینه های جاری را برای ثبت شرکت و برند را به طور ذقیق و مشخص برآورد کرده و در اختیارتان قرار می دهد

شرکت ثبت کاج بر این عقیده است که امروزه به دلیل مشغله های زیاد مشتریان، ترافیک شهری و … رفت و آمد مکرر برای ثبت شرکت و سایر خدمات ثبتی سخت است به همین دلیل زمان را برای مشتریان خفظ کرده و تمامی مراحل کاری آنها را آنلاین و بدون نیاز به حضور در محل شرکت انجام نماید.

ثبت شرکت فوری و ثبت برند فوری در ثبت شرکت کاج ، این امکان را برای شما فراهم میکند که در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهره گیری از تجربیات مشاورین مجرب مجموعه شرکت خود را ثبت و تمامی مراحل قانونی آن را طی کرده به طوری که شما ظرف کوتاه ترین زمان ، فعالیت خود را در زمینه ی کاری خود شروع کنید.

داشتن یک مشاور و وکیل صرفا متخصص در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند بی نهایت می تواند کار شما را راحت کند، مشاورین ما از همان جلسه یا تماس نخست این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی اسم شرکت، چیدمان اساسنامه شرکت را انتخاب و تمامی مراحل قانونی ثبت شرکت را شفاف طی نمایید

بعید است تا به حال ثبت شرکت، ثبت برند و یا اخذ کارت بازرگانی داشته باشید و دچار پیچ و خم ها و ابهام های این فرآیند نشده باشید، در موسسه کاج همه چیز چنان منظم و مشخص است که ثبت شرکت فوری برایتان به طرز عجیبی ساده به نظر خواهد رسید.

به لطف خداوند متعال تا به امروز، ” ثبت شرکت کاج “، کوشیده است که مشتریان خود را همواره رضایتمند نگه دارد، با رضایتمندی مشتریان است که می توان به همه ی اهداف دست یافت، رونق کار و پیشرفت هیچ مجموعه ای با بالاترین سرمایه ها ممکن نیست مگر مشتریانی که دارد راضی باشند. در بخش دانش نامه (وبلاگ) سایت ثبت کاج ما ده ها مقاله در مورد مجموعه روال ها و قوانین ثبت انواع شرکت فوری و کم هزینه و برند و سایر موارد حقوقی مربوط به ثبت برای بازدیدکنندگان عزیز گردآوری نموده ایم تا با مطالعه این مقالات ضمن افزایش آگاهی در صورت تمایل خود شخصا اقدام به ثبت شرکت خود نمایند.

موسسه خدمات اداری کاج، با سالها تجربه موسسان خود در حوزه های مشاوره و راه اندازی و ثبت شرکت و اخذ مجوزات همواره خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت ها اجرایی نموده است. ارائه مشاوره ثبت شرکت، ثبت برند، تغییرات شرکت، رتبه بندی و راهنمای اخذ گرید از مهترین خدمات ما می باشد.

مشاوره رایگان ثبت شرکت
مشاوره رایگان ثبت شرکت
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *