مشاوره درسی در زنجان

 
helpkade
مشاوره درسی در زنجان
مشاوره درسی در زنجان

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در زنجان کدام مرکز است؟

برترین مشاوره تلفنی کنکور در زنجان کدام مرکز است؟

بهترین مشاوران کنکور در زنجان چه اشخاصی می باشند؟

آدرس مشاوره تحصیلی در زنجان کجاست؟

شماره تلفن مشاوره تحصیلی در زنجان چند است؟

مشاوره درسی در زنجان

جهت ارتباط با مشاوره تحصیلی سازمان سنجش از زنجان چه شماره ای را بگیریم؟

این عبارات سوالات مهمی است که مکرر در گوگل سرچ می شود و همچنین بین دانش آموزان زنجان و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون هایی را دارند از یکدیگر سوال می کنند ، نقش مشاوره تلفنی کنکور سراسری زنجان برای موفقیت شما در هر آزمونی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود اما پیدا کردن یک مشاور تحصیلی خوب در زنجان هم بی تاثیر نخواهد بود با توجه به مراکز مشاوره بدون مجوزی که در زنجان بسیار گسترش یافته اند یافتن یک مشاوره تحصیلی دانشگاهی در زنجان که بتواند مشاوره تضمینی کنکور و دیگر امور تحصیلی خود را با این مرکز در میان بگذارید کمی دشوار خواهد شد اما هیچ جای نکرانی نیست!

 

جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در زنجان – مشاوره با بهترین مشاوران کنکور در زنجان و مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد با ایران تحصیل تماس بگیرید شماره مشاوره تحصیلی در زنجان :

9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان زنجان)

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

امروز قصد داریم به سوالات مکرری مثل مشاوره کنکور در زنجان کجاست؟ ، شماره مشاوره تحصیلی در زنجان چند است؟ یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در زنجان پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در زنجان را به شما معرفی کنیم تا روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور را نیز به شما مغرفی کنند با ما همراه باشید!

قبل از اینکه به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی در زنجان بپردازیم ، ابتدا نکته‌ای که باید آن را مد نظر قرار دهید، در رابطه با موضوعی است که مایلید برای آن به انجام مشاوره بپردازید؟ شما در چه مقطعی مشغول به تحصیل می‌باشید؟ موفقیت محصلان زنجان در هر مقطعی راه‌های مخصوص به خود را خواهد داشت که هر فرد باید از فنون و روش‌های آن آگاه شود.

مشاوره تحصیلی موارد زیادی را شامل می‌گردد. به عنوان مثال یکی از دغدغه‌هایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی زنجان دارند را می‌توان پذیرش در آزمون تیزهوشان دانست. و یا ورود به مدارس نمونه دولتی زنجان و همچنین مدارس شاهد ، ازجمله مواردی است که دانش آموزان عزیز بسیار بدان علاقه مند می‌باشند. به همین دلیل، پیدا کردن بهترین مشاوره تحصیلی در زنجان می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

در بررسی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در زنجان به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ نباید منکر زحمات و همچنین تخصص مشاورین خصوصی شویم. اما نکته‌ای که ذکر آن شاید خالی از لطف نباشد، به موضوع خصوصی بودن و عدم نظارت دولت بر این مراکز زنجان بازمی‌گردد. خوشبختانه مفتخریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی زنجان را مرکز مشاوره دولتی ایران تحصیل معرفی نماییم که با گردآوری برترین مشاوران تحصیلی کشور در تمامی مقاطع آماده ارائه خدمات به ساکنین استان بخصوص زنجان خواهد می باشد.

 

 

 

 

بهترین مشاوره تحصیلی در زنجان چه امتیازاتی دارد که سایر مراکز دیگر نخواهند داشت؟ به نکات مهم در زمینه انتخاب مشاور تحصیلی خوب در زنجان توجه داشته باشید. انسان‌ها ، یادگیری آنان ، اهداف ، استعداد و همچنین هوش و دیدگاه متفاوتی دارند. بنابراین چنانچه انتخاب مشاور تحصیلی انتخاب زنجانه در زنجان با بی‌توجی به این امور به انجام مشاوره و برنامه ریزی بپردازیم، نتیجه‌ای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعین زنجان نخواهد داشت.

شرایطی را تصور نمایید که در آن ، داوطلبان زنجان در سال‌های گذشته نتوانسته‌اند موفقیت مطلوب را کسب نمایند. و به همین دلیل دچار افسردگی شده‌اند. آنچه بهترین مشاوره تحصیلی در زنجان انجام می‌دهد ، ابتدا کار کردن بر روی این احساس شکست محصلان زنجانی و همچنین در گام بعدی توجه به اشتباهات داوطلب که صورت پذیرفته است و در این مرحله باید انجام دهد می باشد.

اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی زنجان استفاده ننماییم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟ هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی در زنجان و همچنین کمک مشاور می‌باشد. حال اگر همین مشاور در زنجان نتواند به او کمک نماید ، طبق اصل روانشناسی او دچار درماندگی آموخته شده می‌گردد. بدین معنا که او دچار یاس خواهد شد و هرگز به موفقیت و تلاش امیدی نخواهد داشت.

 

زیرکانه و هوشمندانه عمل کنید. در هر مقطع تحصیلی که می‌باشید، بهتر است از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی زنجان استفاده نمایید. فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان در زنجان که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را از آن خود نماید. اگر شما دانش‌آموزی در زنجان هستید؛ تنها یک‌بار در کل پایه تحصیلی خود شانس ورود به مدارس تیزهوشان زنجان و یا نمونه دولتی را خواهید داشت. بنابراین فرصتی برای کسب تجربه باقی نخواهد ماند پس ما با مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان زنجان در کنار شما خواهیم بود.

اگر شما داوطلب کنکور می‌باشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی زنجان به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را بین دیگر داوطلبان در زنجان تضمین نمایید. استفاده از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در زنجان موجب می‌شود که با توجه به رتبه خود، در بهترین زنجانه پذیرفته شوید. چنانچه مایل به مشاوره انتخاب زنجانه در زنجان باشید ، بهترین مشاوره قبولی در کنکور سراسری را می‌توانیم برای شما داشته باشیم.

برای برقراری ارتباط با متخصصین و مشاورین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی زنجان و مشاوره تحصیلی حضوری زنجان می‌توانید ابتدا به صورت تلفنی به انجام وقت مشاوره بپردازید. جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در زنجان کافی است با شماره‌های شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان زنجان) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

 

 

خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در زنجان شامل تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی مواردی که هر فرد در هر پایه ای بدان نیازمند می باشد ، می گردد.

 

 

 

 

آنچه بهترین مشاوران کنکور زنجان به شما ارائه خواهند نمود، خدمات همه جانبه ای است که به شما در تمامی موارد کمک خواهد کرد. برای مثال می توان به مشاوره انتخاب زنجانه در زنجان اشاره نمود. متخصصین بهترین مشاوره تحصیلی در زنجان به شما کمک می نمایند تا در مرحله ابتدایی به انجام استعدادیابی و کشف رغبت شما بپردازند. آزمون های که در این رابطه از داوطلبان زنجان گرفته می شود، آزمون های کاملا معتبر روان شناسی می باشند.

یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب در زنجان به شما کمک می کند تا در هر زنجانه ای که مشغول به تحصیل می باشید، بتوانید بهترین و متخصص ترین فرد شوید. به عنوان مثال ، پذیرش در آزمون نظام مهندسی از سامانه Inbr.ir، یکی از مواردی است که تمامی مهندسان عزیز زنجان برای دریافت پروانه کسب بدان نیازمندند. به همین دلیل بهترین مشاوره تحصیلی زنجان به شما کمک می نماید تا با بهترین رتبه در این آزمون موفق شوید.

مرکز مشاوره در زنجان ، به صورت تلفنی و همچنین حضوری به تمامی داوطلبان در زنجان برای موفقیت و دریافت نتیجه مطلوب کمک می نماید. به همین دلیل تفاوتی ندارد که شما در کدام مرحله قرار دارید. مهم این است که بتوانید از خدمات بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در زنجان استفاده نمایید. کاهش استرس و همچنبن برنامه ریزی درست را می توان از جمله اموری دانست که در مراکز مشاوره زنجان بدان خواهند پرداخت.

 

آن دسته از داوطلبانی که می خواهند در آزمون نظام مهندسی زنجان شرکت نمایند. باید از بهترین و جدید ترین منابع استفاده نمایند. امری که با توجه به برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در زنجان به راحتی قابل دستیابی می باشد. همچنین ارائه نمونه سوالات را نیز ، می توان از جمله مواردی دانست که به شما داوطلبان زنجان کمک می نماید تا به راحتی به موفقیت در زنجانه خود فکر نمایید.

اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری در زنجان می باشید و نیاز مشاوره تحصیلی دکتری دارید، می توانید با کمک بهترین مشاوره تحصیلی در زنجان ایران تحصیل ، به بهترین وجه از منابع ، تعداد سوالات ، مصاحبه و همچنین شرایط ورود به صورت بدون کنکور دانشگاه زنجان آگاه گردید. به همین دلیل ما کلیه متخصصین ایران تحصیل را بهترین مرکز مشاوره تحصیلی زنجان می دانیم زیرا هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی در آزمون های مذکور پذیرفته شوند.مشاوره درسی در زنجان

برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در زنجان ایران تحصیل ، کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. تمامی آنچه داوطلبان برای قبولی بدان نیازمندند ، با استفاده از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی زنجان می باشد. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به شما محصلان در زنجان ارائه خدمات خواهند نمود.

 

 

جهت اطلاع دقیق از بهترین مشاوره تحصیلی در زنجان ، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی زنجان ، مشاوره انتخاب زنجانه آنلاین ، hoosh.medu.ir با مرکز مشاوره ایران تحصیل زنجان تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان زنجان) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

بیشتر بدانید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی ( Science Alert ) به منظور اطلاع رسانی رویدادهای علمی و تخصصی به همت تعدادی از اساتید و دانشجویان دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی ایجاد شده و مدیریت می گردد.
لازم به ذکر است Science Alert هیچ گونه فعالیتی در زمینه برگزاری رویدادهای علمی مانند کنفرانس، سمینار، کارگاه آموزشی و … ندارد و صرفاً به اطلاع رسانی این گونه رویدادها می پردازد؛ بنابراین از بازدیدکنندگان گرامی پایگاه Science Alert درخواست می شود جهت حضور در رویدادهای مذکور مستقیماً با دبیرخانه یا روابط عمومی سازمان های برگزار کننده تماس حاصل فرمایید. البته از شما تقاضا داریم پس از حضور در رویدادهای علمی تجربیات خود را از طریق بخش نظرات مرتبط به هر رویداد با ما و سایر بازدیدکنندگان پایگاه در میان بگذارید.
ضمناً اگر شما نیز در حال برگزاری رویداد علمی یا تخصصی هستید می توانید برای ثبت رویداد خود به صورت کاملاً رایگان از لینک ذیل استفاده فرمایید.

درخواست ثبت رویداد

 

در این مقاله سعی شده است ده مرکز برتر روانشناسی و مشاوره تحصیلی زنجان برای دانشجویان معرفی گردد. البته در نظر داشته باشید معرفی مراکز مذکور به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آنان نیست و این مراکز بر اساس نتایج جست و جو استخراج شده و در این مقاله درج شده اند.

۱٫ مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی افق

مشاوره درسی در زنجان

آدرس: زنجان-ابتدای خیابان زینبیه-ساختمان فردوس-واحد۱۱

تلفن: ۰۲۴۱-۳۲۲۵۷۳۹

وبسایت:

www.moshavereh-ofogh.mihanblog.com

۲٫ مرکز مشاوره تخصصی خانواده آفرینش زنجان

آدرس: زنجان-چهارراه سعدی-کوچه قلعه-ساختمان البرز-طبقه پنجم-واحد ۲۶

تلفن:  ۹۱۰۲۸۴۷۵۹۷

۳٫ مركز مشاوره شميم

آدرس: زنجان- دروازه ارک-روبروی بیمارستان شهید بهشتی-جنب موسسه مالی و اعتباری عسگریه-پلاک۲۹

تلفن: ۳۲۲۳۳۵۹-۵۲۳۰۲۶۰-۰۹۳۸۴۴۳۴۵۴۱

۴٫ مشاوره ادامه تحصیل در خارج از کشور

آدرس: زنجان-جنب دارالقران-مجتمع تجاری اشراق-طبقه همکف

تلفن:  ۰۲۴۳۳۷۴۵۰۰۷ – ۰۹۱۲۷۴۰۸۴۱۴    

۵٫ مركز مشاوره آرامش

آدرس: زنجان-سبزه ميدان-خيابان طالقاني-جنب شركت بيمه ايران

تلفن:  ۳۲۲۵۶۸۰ 

۶٫ مشاوره صدف

آدرس: زنجان-سعدی-وسط ساختمان پزشکان صدف-طبقه دوم-واحد ۲۳

تلفن: ۳۲۳۳۳۷۷ – ۰۹۱۲۲۴۲۶۲۲۷ 

۷٫ مشاوره شفا

آدرس: زنجان-چهار راه سعدی-نبش کوچه باقری – ساختمان پزشکان رازی

تلفن: ۳۲۳۸۹۸۹

۸٫ مشاوره پیاژه

آدرس: زنجان-جاده پائین کوه-اراضی مصلا-خيابان ده متری ششم-قطعه ۹۷

تلفن: ۴۲۶۷۰۱۷ – ۰۹۱۰۹۷۱۳۱۶۶ 

۹٫ مشاوره و خدمات روان شناختی فردای روشن

آدرس: زنجان-ابتدای سعدی شمالی-ساختمان ستاره شهر

تلفن:  ۵۲۶۵۳۳۶ 

۱۰٫ مشاوره آرامش

آدرس: زنجان-خدابنده-خیابان امام-ميدان امام حسين (ع)-جنب پاساژ والی

تلفن: ۴۲۲۴۹۷۱

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

مشاوره درسی در زنجان

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تمامی حقوق برای Science Alert محفوظ است و هر گونه نقض آن، پیگرد قانونی دارد.

© All rights reserved sciencealert.ir 2011-2020.

نجام تمامی پروژه های برنامه… و پروپوزال های دانشجویی مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی… کامپیوترو فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره ای:

مشاوره رایگان انتخاب


استخدام آسان با مدرک معادل تحصیلی از دیپلم تا دکتری

سابقه کاری و مهارت خود را به مدرک معادل … ساعت 8 صبح الی 21
“خانم عبدالهی”


در هیچ یک از مقاطع تحصیلی عنوان و محتوای تکراری قابل… برخوردار است.
مجموعه ما در امر مشاوره و انجام پایان نامه مدیریت ارشد و دکتری با شما همراه خواهد بود. مشاوره درسی در زنجان


رمز موفقیت را از ما بیام… و برنامه ریزی برای همه ی مقاطع تحصیلی و کنکور*تدریس فیزیک کنکور*نحوه… با هماهنگی قبلی انجام می شود.


گروه تخصصی رادیس با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه مشاوره و خدمات آموزشی در مقطع ارشد و دکتری در خدمت دانشجویان و اساتید محترم در تمامی گرایشات تحصیلی می باشد.
جهت نگارش پروپوزال، ارسال مقالات و چاپ کتاب، صفر تا صد مشاوره پایان نامه با ما در ارتباط باشید:
www.radisacademy.ir
شماره تماس: 09353964863


زبانسرای نبوغ زنجان
((مجوز… جدید ،متنوع ومتناسب با مقطع تحصیلی نوجوانان
2.آموزش مکالمه… ارتش تلفن: 33450854-09391662185


مشاوره ی دقیق و حرفه ای کنکور تجربی
پس از دریافت اطلاعات ضروری از شما مانند وضعیت درسی منابع اموزشی تراز ازمون ها برنامه ریزی مناسب با شرایط شما برایتان آغاز

تدریس مفهومی ریاضی اول تا ششم ابتدایی ، با آزمونهای تشخیصی مناسب همراه با بازخوردهای فرایندی

تدریس خصوصی ومفهومی شیمی در زنجان و تبریز و میانه
جلسه اول و مشاوره تحصیلی رایگان
با روش تدریس و جزوه منحصر بفرد
تدریس به صورت خصوصی و گروهی و مجازی(تلگرام ایمو و..)
0

تدريس خصوصي زيست شناسي كنكور و پايه
تدريس زيست دبيرستان
تست زني و تركيبي و مفهومي
برنامه ريزي و مشاوره تحصيلي و انتخاب رشته
تدريس در منزل
هزينه بسيار مناسب و توا

تدریس خصوصی ریاضیات و فیزیک برای همه مقاطع تحصیلی
تدریس دروس پایه و تخصصی عمران و نقشه برداری
توسط مدرس دانشگاه و دانشجوی دکتری
مشاوره تحصیلی
مشاوره پایان نامه و…مشاوره درسی در زنجان

ارائه دهنده جدیدترین روش های مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی
تدریس کلاس های تخصصی مشاوره تحصیلی

تدریس کلیه دروس ابتدایی با روشهای نوین تدریس،تدریس زبان خارجه دوره دبیرستان،مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته

زنجان – ايرنا – معاون پرورشي و فرهنگي اداره كل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 40 مشاور تحصيلي مجرب مسلط به قوانين كنكور و انتخاب رشته تحصيلي دانشگاه در پايگاه‌هاي انتخاب رشته تحصيلي داوطلبان كنكور فعال هستند.

مشهد- ایرنا- رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از برنامه‌ریزی…

ساری – ایرنا – رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران از افزایش…

اهواز – ایرنا – رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم برای رفع محرومیت‌ها…

قزوین- ایرنا- استاندار قزوین با تاکید بر مبارزه با قاچاق کالا گفت:…
مشاوره درسی در زنجان

اردبیل – ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: شواهد…

بیرجند – ایرنا – مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: سیلاب…

اصفهان- ایرنا – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: شمار بیماران…

بیرجند – ایرنا – معاون بانک توسعه تعاون و نماینده صندوق ضمانت توسعه…

بوشهر-ایرنا- معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت:ظرفیت شیرین‌سازی…

قشم- ایرنا- مشاور رییس جمهوری روز چهارشنبه با حضور در شرکت سوخت رسانی…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی زنجان کجا است؟ بسیاری از شهروندان ساکن در زنجان برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف روانشناسی به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در زنجان عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی زنجان می باشد. برای دریافت مشاوره آنلاین می توانید در کانال مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی عضو شوید.

در ادامه آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی زنجان آورده شده است. شما می توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی تماس بگیرید تا به شما در یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شما را یاری نماید.

نام مراکز مشاوره روانشناسی زنجان

آدرس مراکز مشاوره روانشناسی زنجان

مشاوره درسی در زنجان

مرکز مشاوره روانشناسی افق

افق: زنجان، سعدی وسط، ابتدای خیابان زینبیه غربی، ساختمان فردوس، طبقه ۳، واحد ۹

مرکز مشاوره روانشناسی آسمان

آدرس : خ شیخ فضل الله- روبروی دارالقران

مرکز مشاوره روانشناسی آفرینش

آفرینش: زنجان، میدان انقلاب، پشت سینما قدس سابق، کوچه جاوید، ساختمان پارس، واحد ۱۲

برای آگاهی از بهترین کلینک های مشاوره روانشناسی زنجان می توانید با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

مرکز مشاوره هنر زندگی در زنجان ارتباط تلفنی می پذیرد، مرکز مشاوره حامی هنر زندگی طی همکاری مشترک با خانه روانشناسان قابلیت مشاوره روانشناسی تلفنی را با بهترین مشاوران کشور فراهم آورده است. با توجه به مشکلاتی که مردم برای مراجعه به کلینیک مشاوره روانشناسی در زنجان مواجه هستند و دسترسی افراد به مشاوران متخصص در اکثر شهرستان های دور استان ها سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد.

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر کشور شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه ها و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم ساکن در زنجان باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند. 

با توجه به این که دست یابی و وقت گرفتن از مراکز و کلینیک های مشاوره روانشناسی برای مشاوره حضوری از مشاوران خوب و کلینیک مشاوره روانشناسی مشکلات خاص خود را دارد. یک روش جایگزین و مناسب استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز حامی هنر زندگی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مشاوره روانشناسی حضوری دارای محدودیت های زمانی خاص خود است که مراجعان نه تنها در تمامی ساعات شبانه روز قادر به ارتباط با مشاور نیستند بلکه برای دریافت خدمات مرکز از قبل نیاز به هماهنگی و گرفتن یک وقت ویزیت دارند.

شما می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بصورت شبانه روزی در هر ساعتی روز بهره مند شوید. نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره زنجان به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم زنجان اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست. البته این مورد را هم به هیچ وجه نباید فراموش کنیم که در بعضی موارد، بیان مسئله برای مخاطبان به صورت حضوری دشوار می باشد. به همین دلیل مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک بستر امن برای مشاوره گرفتن را فراهم نماید. 

از جمله مزایای مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت  :

از جمله خدمات مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

مشاوره خانواده : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره خانواده می توان به اختلافات و مشکلات خانوادگی ، مشکلات زوجین ، مشکلات فرزندان و والدین و … برای داشتن خانواده سالم اشاره داشت.

مشاوره ازدواج : زوجین باید قبل از ازدواج اطلاعات خود را در مورد ازدواج و اشکال آن افزایش دهند و اطلاعات کافی در زمینه های مختلف مانند انگیزه ی ازدواج ، نحوه انتخاب همسر مناسب ، آشنایی و دوستی های قبل از ازدواج ، نحوه صحیح رابطه در دوران عقد و ازدواج و … به دست آورند و مهارت های لازم برای ازدواج را بیاموزند.

مشاوره کودک : از جمله مهمترین مسائل موجود در زمینه کودک می توان به رشد کودک در سنین مختلف ، مشکلات کودکان ، تربیت کودک و … اشاره داشت.

مشاوره طلاق و مشاوره خیانت : زوجین در زمان مواجه شدن با مشکل باید قبل از هر اقدامی شرایط را به درستی و به دور از شتاب زدگی مورد بررسی قرار دهند از جمله مهمترین زمینه ها در این زمینه می توان به علائم و نشانه های خیانت، خیانت همسر ، طلاق ، بازگشت به زندگ بعد از طلاق و … اشاره داشت.

مشاوره ارتباط با جنس مخالف : بسیاری از افراد در زمینه برقراری ارتباط با جنس مخالف خود با مشکل مواجه هستند؛ که با کسب مهارت هایی می توانند این مشکل را برطرف کنند. در زمان ارتباط با جنس مخالف افراد ممکن است با مسائل مختلفی مانند شکست عشقی مواجه هستند و نیاز است تا نحوه درمان شکست عشقی و بازگشت به زندگی بعد از شکست عشقی را بیاموزند.

مشاوره جنسی : رابطه جنسی یکی از مسائلی است که باید تمامی زوجین در مورد آن آموزش ببینند. عدم آموزش صحیح زوجین سبب به وجود آمدن نارضایتی آنان شده از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در این زمینه می توان به زود انزالی ، درمان زودانزالی ،  مشکل اختلال نعوظ، بی میلی جنسی و … اشاره داشت. توصیه می کنیم تا اطلاعات خود را علاوه بر مشکلات جنسی در زمینه اختلالات جنسی نیز افزایش دهید.

مشاوره ترک اعتیاد : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره ترک اعتیاد می توان به نشانه ها و علائم اعتیاد به مواد مخدر ، تست اعتیاد ، ترک اعتیاد و … اشاره داشت.

مشاوره افسردگی : تشخیص علائم افسردگی ، درمان افسردگی و کسب اطلاعات در زمینه داور های ضد افسردگی از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه افسردگی می باشد.

مشاوره فردی : مسائلی همچون درمان اضطراب ، درمان استرس ، فوبیا ، حملات پانیک ، وسواس فکری عملی ، اختلال دو قطبی ، درمان وسواس ، کنترل خشم  و خودکشی … در این زمینه مطرح می گردند.

اختلالات شخصیت : اختلالات شخصیت و نحوه درمان اختلالات شخیصت از جمله مسائل مهم مطرح شده در بسیاری از جنبه های زندگی مانند ازدواج، اشتغال و … می باشد.

مشاوره تحصیلی : یکی از مسائل بسیار مهم برای بسیاری از دانش آموزان برای یافتن استعداد و انتخاب رشته صحیح کنکور می باشد.

مشاوره شغلی : دریافت مشاوره شغلی به شما کمک می کند تا با یافتن استعداد ها و مهارت هایتان بهترین شغل را برای خود انتخاب کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینههای مختلف روانشناسی یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی زنجان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

مرکز مشاوره افق

نوشته شده توسط:مدیر – اکبر مهدیلو


مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی

مشاوره درسی در زنجان

افـق

 

 

تحت نظارت سازمان بهزیستی استان زنجان

تأسیس سال 1388

ارائه انواع راهنمایی، مشاوره و خدمات روانشناختی
حضوری

با بهره گیری از مشاورین و روانشناسان متخصّص و
مجرّب 

پذیرش : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 الی 20

( با تعیین وقت قبلی )

نشانی : زنجان، میدان انقلاب، پشت سینما قدس سابق، کوچه جاوید، ساختمان پارس، واحد 12

تلفن : 33325739

این شما هستید که انتخاب می کنید…

نوشته شده توسط:مدیر – اکبر مهدیلو


کانال تلگرامی مرکز مشاوره افق

نوشته شده توسط:مدیر – اکبر مهدیلو


دوستِ تو، خدا

نوع مطلب :مختصر و مفید(داستانهای کوتاه) ،

نوشته شده توسط:مدیر – اکبر مهدیلو


مشاوره درسی در زنجان

امروز صبح وقتی از خواب برخاستی، تو را تماشا کردم و امید داشتم که با
من حرف بزنی. فقط چند کلمه و یا از من به خاطر اتفاق خوبی که دیروز در زندگی تو
افتاد، تشکر کنی. اما تو سرگرم پوشیدن لباس بودی.
هنگامی که می خواستی از خانه بیرون بروی، می دانستم که می توانی چند
دقیقه ای توقف کنی و به من سلام کنی، اما تو خیلی سرگرم بودی. زمانی که پانزده
دقیقه بیهوده بر روی صندلی نشسته بودی و پاهایت را تکان می دادی، فکر می کردم که
می خواهی با من سخن بگویی، اما تو به سوی تلفن دویدی و با یکی از دوستانت تماس
گرفتی تا از چیزهای بی اهمیت بگویی. من با صبر و شکیبایی در تمام مدت روز تو را
نگاه می کردم ولی تو آنقدر مشغول بودی که هیچ چیز به من نگفتی.
موقع خوردن نهار متوجه شدی که چند نفر از دوستانت قبل از غذا کمی با
من حرف می زنند، اما تو چنین کاری نکردی. باز هم زمان باقی است و امیدوارم که تو
سرانجام با من حرف بزنی. به خانه رفتی و به نظر می رسید که کارهای زیادی برا ی
انجام دادن داری، بعد از انجام چند کار، تلویزیون را روشن کردی و وقت زیادی را در
برابر آن سپری کردی.
من باز هم با شکیبایی منتظر ماندم تا بعد از تماشای تلویزیون و خوردن
غذا با من حرف بزنی. هنگام خوابیدن گمان کردم که خیلی خسته ای. بعد از گفتن شب به
خیر به خانواده، سریعاً به سوی رختخواب رفتی و خوابیدی. مهم نیست. شاید نمی دانستی
که من همیشه با تو هستم.
من بیش از آنچه تو بدانی، صبر پیشه کردم، من حتی می خواستم به تو
بیاموزم که چگونه با دیگران صبور و شکیبا باشی.
من به تو عشق می ورزم و هر روز منتظرم تا با من حرف بزنی.
چقدر مکالمهﻱ یکطرفه و یکجانبه، سخت است!
بسیار خوب، تو یک بار دیگر از خواب برخاستی و من نیز یکبار دیگر فقط
به خاطر عشقی که به تو دارم، منتظر خواهم ماند. به این امید که امروز کمی از وقتت
را به من اختصاص دهی. روز خوبی داشته باشی. »دوستِ تو، خدا«

حفظ فضای عاشقانه در ازدواج

نوع مطلب :زن و شوهرها بخوانند ،از صدای سخن عشق… ،

نوشته شده توسط:مدیر – اکبر مهدیلو


بسیاری از خانم‌ها و آقایان که مدتی از شروع زندگی مشترک‌شان
می‌گذرد، وقتی به گذشته نگاه می‌کنند یاد دورانی می‌افتند که عاشق یکدیگر بودند و هیچ‌چیز
نمی‌توانست جلوی زندگی عاشقانه‌شان را بگیرد، اما وقتی با هم ازدواج می‌کنند و مدت
زمانی از این ماجرا می‌گذرد، عشق از زندگی آنها رخت برمی‌بندد.

 آنها درگیر گرفتاری‌های روزمره
می‌شوند و سرشان آنقدر شلوغ می‌شود که زندگی مشترک برای‌شان یک‌نواخت شده و جذابیت
خود را از دست می‌دهد. در این شرایط زمانی هم که تصمیم می‌گیرند تا به زندگی‌شان سر
و سامان داده و طراوت گذشته را به آن بازگردانند، سردرگم می‌شوند که از کجا باید شروع
کنند ؟

زندگی عاشقانه یک اتفاق نیست، بلکه یک ارتباط روزانه است ،
یک رابطه دوستانه است که هر روز بیش از پیش رشد می‌کند.

باید از زمانی که در کنار هم هستید لذت ببرید و تصور کنید نزد
دوست داشتنی‌ترین فرد زندگی خود هستید.

چگونه همسری ایده آل باشیم؟

نوع مطلب :فقط خانم ها! ،زن و شوهرها بخوانند ،

نوشته شده توسط:مدیر – اکبر مهدیلو


1. در مقابل شوهر خود هر چند حق با شما باشد، لجبازی و اصرار نکنید
و از مخالفت و مشاجره با شوهرتان بپرهیزید.

2. در رفت و آمد و معاشرت با بستگان شوهر خود پیشقدم باشید.

3.
از مردان دیگر نزد شوهرتان  تمجید نکنید. هیچ مردی را به رخ شوهرتان نکشید.

4.
برای برآوردن نیازمندیهای خود از نظر مادی و غیر مادی امکانات شوهرتان را در نظر
بگیرید و او را تحت فشار نگذارید.

5.
هیچ مردی به شما اجازه نمی دهد به افکارش راه یابید  مگر اینکه بداند که شما
به آنچه که او می گوید، توجه و علاقه نشان خواهید داد.

7 نوع متفاوت از عشق!

نوع مطلب :از صدای سخن عشق… ،

نوشته شده توسط:مدیر – اکبر مهدیلو


7 نوع متفاوت از عشق!

شما جزو کدام دسته اید؟

مورا کلی وبلاگ نویس معروف انواع عشق را در
هفت نوع متفاوت دسته بندی کرده که در قسمت زیر با هم می خوانیم:

1- عشق امیدوارانه
یا عشقی که براساس خوش بینی زیاد بوجود آمده است: زمانیکه عاشق
می شویم ،‌تصور می کنیم که آن فرد زندگی مان را متحول خواهد کرد ، ممکن است آن فرد
به ما کمک کند تا ناراحتی و غصه های خود را فراموش کنیم و به ما آرامش هدیه کند ،‌اما
بیشتر این نوع عشق ها در ظاهر آرام و منطقی به نظر می رسند.

2- عشق نجات دهنده : در
این قسمت ما به خاطر این عاشق فردی می شویم که ما را از تنهایی نجات می دهد. به این
نوع عشق ،‌عشق ناجی گفته می شود ؛ در این مرحله نیز مانند قسمت قبل فرد سعی می کند
حقایق را نادیده گرفته و به خود امید واهی بدهد.

3- عشق به خاطر از خود متنفر
بودن : در این مرحله ما به خاطر این عاشق می شویم که شخص
مورد علاقه ما با مابدرفتاری می کند چرا که ما هم اعتقاد داریم که شایسته آن بدرفتاری
ها هستیم. نمونه این آدم ها ، افراد بدزبان ، پرخاشگر و یا کسانی هستند که از طرف مقابل
شان سوء استفاده جنسی می کنند. این دقیقا با عشق واقعی در تضاد است.

توصیه هایی برای روز و شب قبل از کنکور و روز کنکور 3

نوع مطلب :مشاوره تحصیلی ،

نوشته شده توسط:مدیر – اکبر مهدیلو


روز کنکور

1 –  صبح زود‌ از خواب بید‌ار شوید‌. پس از نماز صبح
و عباد‌ات صبحگاهی، تجربه‌ی تنفس عمیق د‌ر هوای صبح را که د‌یروز تمرین کرد‌ید‌، تکرار
نمایید‌.

2 –  صرف صبحانه‌ کامل و مناسب جزء مهم‌ترین کارهای امروز
شماست. پس انجام این کار مهم را هرگز به تأخیر نیند‌ازید‌ و فرصت کافی صرف آن نمایید‌.

3 –  یاد‌تان باشد‌ که د‌رب حوزه‌های محل برگزاری آزمون
یک ساعت قبل از شروع آزمون بسته می‌شوند‌ و قرار نیست شما د‌ر حالی که د‌رب د‌ر حال
بسته شد‌ن است  وارد‌ حوزه شوید‌. پس فاصلهﻱ‌
منزل تا محل آزمون را د‌ر نظر د‌اشته باشید‌ و نیز اتفاقاتی نظیر ترافیک، پنچر شد‌ن
ماشین و …  را پیش بینی کنید‌. د‌ر ساعت مناسب
از منزل خارج شوید‌.

4 – قبل از خروج از منزل یک بار تمام
وسایل و لوازمی را که قرار است همراه د‌اشته باشید‌، کنترل نمایید‌.

5 –  د‌یروز یاد‌تان هست؟ وقتی کسبه کرکره‌ی مغازه را
بالا می‌د‌اد‌ند‌ و کلید‌ د‌ر قفل می‌گرد‌اند‌ند‌، چه می‌گفتند‌؟ الهی به امید‌ تو!

شما هم د‌ر لحظاتی که پای از منزل
بیرون می‌گذارید‌، الهی به امید‌ تو، هم یاد‌تان و هم ذکر زبانتان باشد‌.

ما هم د‌عایتان می‌کنیم  و آرزومند‌ موفقیتتان هستیم!

 

 

منبع : گزینه دو

توصیه هایی برای روز و شب قبل از کنکور و روز کنکور 2

نوع مطلب :مشاوره تحصیلی ،

نوشته شده توسط:مدیر – اکبر مهدیلو


شب قبل از کنکور

کارهایی که از شما انتظار
د‌اریم خیلی سخت نیستند‌. فقط کافی است انجامشان د‌هید‌. خواهید‌ د‌ید‌ که د‌ر نهایت
سهولت و ساد‌گی و بد‌ور از هر نوع نگرانی شب خوبی را سپری خواهید‌ کرد‌.

1 –  شام را د‌ر ابتد‌ای شب و همان ساعات اولیه میل نمایید‌.
زمان صرف شام وقتی باشد‌ که با زمان خوابتان، د‌و ساعتی فاصله د‌اشته باشد‌. سبک بود‌ن
معد‌ه کمک خواهد‌ کرد‌ که خواب آرامی د‌اشته باشید‌.

2 –  ترجیحاً غذاهای آماد‌ه شد‌ه‌ خارج از خانه را برای
شام انتخاب نکنید‌. سلامت غذایی که میل می‌کنید‌ اهمیت بسیاری د‌ارد‌. علاوه بر تمام
مضراتی که ممکن است این غذای خارج از منزل د‌اشته باشد‌، عد‌م سازگاری غذا با مزاج
شما ممکن است برایتان تولید‌ گرفتاری نماید‌. غذایی که د‌ر خانه تهیه می‌شود‌ هم لذیذتر
است و هم از سلامت کامل آن اطمینان د‌ارید‌. حتماً چنین غذایی گواراتر نیز خواهد‌ بود‌.

3 –  تلاش کنید‌ غذایتان کم حجم و پرانرژی باشد‌. زیاد‌
خورد‌ن مهم نیست. مهم آن است که آن‌چه می‌خورید‌ ، ضمن د‌اشتن کالری و ویتامین مناسب،
حجم مناسبی نیز د‌اشته باشد‌ تا بد‌ون جهت معد‌ه را سنگین نکرد‌ه باشید‌. این شب نقطه‌ﻱ
خوبی است برای این که تجربه کنید‌، خوابید‌ن خوب د‌ر گرو خورد‌ن مناسب است. وقتی غذای
پر حجم می‌خورید‌، معد‌ه ناگزیر است فعالیت بیش تری د‌اشته باشد‌ و این یعنی پرخونی
شد‌ید‌ معد‌ه و نتیجه‌ی آن چیزی جز آشفتگی خواب نیست. غذاهای چرب برای این شب مناسب
نیستند‌. و نیز یاد‌تان باشد‌ که استفاد‌ه از سبزی و سالاد‌ به همراه غذا، هم به تأمین
نیازهای تغذیه‌ای بد‌ن و هم گواراتر شد‌ن غذا کمک می‌کند‌.

4 –  گفت و شنود‌ با خانواد‌ه و سپری کرد‌ن لحظاتی شاد‌،
بسیار اثر بخش تر از تماشای صحنه‌های هیجان انگیز فیلم‌های سینمایی تلویزیون و نیز
مسابقات هیجان انگیزتر فوتبال هستند‌. تجربه‌ﻱ یک شب به د‌ور از این هیجانات کاذب آن‌قد‌ر
لذت بخش است که اطمینان د‌ارم با لمس یک شبه‌ﻱ آن همیشه مشتری پروپا قرص چنین زمان‌هایی
خواهید‌ شد‌. اصلاً بیایید‌ این یک شب را «یک شب بد‌ون تلویزیون» نامگذاری کنیم.

5 –  ساعت خواب خود‌ را به تأ خیر نیند‌ازید‌. یاد‌تان
باشد‌ که خواب مناسب حد‌اقل 7 ساعت است. یاد‌تان باشد‌ که کنکور ساعت 8 صبح است و یک
ساعت قبل از آن یعنی ساعت 7 د‌رهای حوزه بسته می‌شود‌. سایر مخلفات مثل فاصله‌ منزل
تا حوزه، ترافیک صبحگاهی روز کنکور، اتفاقات غیر مترقبه، صرف صبحانه و … را به این
زمان‌ها بیفزایید‌. کار سختی نیست تا به این نتیجه برسید‌ که حد‌اقل باید‌ ساعت
30/5 صبح بید‌ار شوید‌. حالا اگر قرار باشد‌ 7 ساعت هم بخوابید‌، روشن است که آخرین
فرصت برای خوابید‌ن ساعت 30/22 است. هر چه از این ساعت د‌یرتر بخوابید‌، بهرمند‌ی از
یک خواب خوب و کافی را از خود‌تان د‌ریغ کرد‌ه‌اید‌. یاد‌تان باشد‌ که زمان خواب، ساعت
بد‌ون استفاد‌ه و غیر مفید‌ نیست بلکه زمان خواب فرصت بسیار لازمی برای تکمیل فرآیند‌
یاد‌گیری است.

توصیه هایی برای روز و شب قبل از کنکور و روز کنکور 1

نوع مطلب :مشاوره تحصیلی ،

نوشته شده توسط:مدیر – اکبر مهدیلو


یک روز قبل از کنکور

امروز باید‌ برای شما
روزی عاد‌ی باشد‌. عاد‌ی مثل صد‌ها روز د‌یگری که د‌ر طول عمر خود‌ سپری کرد‌ه‌اید‌.
البته شاید‌ نه آن‌قد‌ر عاد‌ی که تجربه‌ای کسالت آور باشد‌. این روز روزی عاد‌ی است،
ولی قرار است یک روز عاد‌ی اما خاطره انگیز را تجربه کنید‌. پس :

1- طبق عاد‌ت روزهای مطالعاتی ، صبح
زود‌ و قبل از طلوع خورشید‌ از خواب بید‌ار شوید‌.

2- اقامه‌ نماز صبح و برگزاری عباد‌ت
صبحگاهی نوید‌ روزی سراسر شاد‌مانی و نشاط را برایتان به ارمغان می‌آورد‌.

3- شاید‌ بد‌ نباشد‌ برای یک بار هم
که شد‌ه لطافت هوای صبحگاهی را تجربه کنید‌. ترجیح د‌هید‌ از اطاق خارج شد‌ه و لااقل
به جای ورزش صبحگاهی، قد‌ری د‌ر هوای آزاد‌ تنفس کنید‌. ریه‌ها را از اکسیژن تازه پر
کنید‌. قد‌ری نفستان را نگه د‌ارید‌ و سپس بازد‌م خود‌ را به آرامی خارج کنید‌. این
عمل را چند‌ بار تکرار نمایید‌ . نهایتاً لذت تنفس د‌ر هوای لطیف صبح را خوب به خاطر
بسپارید‌. ممکن است از این به بعد‌ مشتری پر و پا قرص ورزش صبحگاهی هم بشوید‌.

4- خیلی روزها بود‌ه که شما بید‌ار
شد‌ه‌اید‌ و خورشید‌ تماشاگر چهره‌ی خواب آلود‌ه‌‌ی شما بود‌ه است. حالا شما همین یک
روز را به د‌یوار یا د‌رخت یا حتی بد‌نه‌ﻱ ماشینی که کنار خیابان پارک کرد‌ه‌است، تکیه
د‌هید‌ و با چشمان کاملاً  باز  بیرون آمد‌ن خورشید‌ را  از پشت کوه‌های مشرق نگاه کنید‌. بسیار زیباست. می‌توانید‌
مطمئن باشید‌ که د‌ر سراسر عمر خود‌ هرگز صحنه‌ای از این زیباتر نخواهید‌ د‌ید‌.

5- د‌ر همان حال به خورشید‌ بگویید‌،
امروز بید‌ار شد‌نت را د‌ید‌م. مطمئن باش این روز سرآغاز تجربه‌ای نو و تحولی جد‌ید‌
د‌ر زند‌گی من است. یاد‌تان باشد‌ که فرد‌ا د‌ر همین ساعات و لحظات باید‌ نخستین گام‌های
حرکت به سوی محل آزمون را برد‌ارید‌.

مشاوره

(15)

اضطراب

(11)

افسردگی

(19)

فقط آقایون!

(7)

کتاب درمانی

(7)

فقط خانم ها!

(4)

رواﻥشناسی

(41)

والدین بخوانند

(46)

مشاوره کودک

(39)

اختلالات روانی

(44)

بهداشت روانی

(74)

اسلاید(پاورپوینت)

(5)

مشاوره تحصیلی

(17)

مهارت های زندگی

(32)

مشاهیر رواﻥشناسی

(2)

زن و شوهرها بخوانند

(50)

دختر و پسرها بخوانند

(13)

رواﻥشناسی شخصیت

(13)

از صدای سخن عشق…

(28)

تست های خود شناسی

(27)

نقش مذهب در بهداشت روان

(17)

مختصر و مفید(داستانهای کوتاه)

(62)

مدیر – اکبر مهدیلو

(428)


نام ایمیلعضویتلغو عضویتPowered by WebGozar


مرکز دانلود کتاب های الکترونیکیDownloads-icon

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره درسی در زنجان

اکثریت
دانش آموختگان می خواهند شانس خود را در هر دو دانشگاه میسنجند و به صورت
جداگانه بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری انتخاب رشته نمایند و علاقه مندی
های خود را دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ پیدا کنند.همانطور که
می دانید انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ از دغدغه‌های داوطلبان نظام قدیم و
جدید است زیرا همانطور که می دانید انتخاب رشته مساله مهمی است اهمیتی
بالاتر از برگزاری کنکور دارند. ما در این مقاله می خواهیم درباره انتخاب
رشته کنکور سراسری  شما را راهنمایی کنیم.

داوطلبان کنکور سراسری ۹۸ پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 و مطالعه دفترچه انتخاب رشته، با توجه به اینکه در کدام یک از دوره ها مجاز شده‌اند می‌تواند اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری کنند.

داوطلبان بسیاری می خواهند درباره رتبه و تراز
مربوط به انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ بدانند می تونند با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس بگیرند و به بررسی دقیق کارنامه خود بپردازند و همچنین
برای اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته عضو کانال تلگرام کنکور و انتخاب رشته
بشوید.فرم انتخاب رشته در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ توسط سازمان سنجش در اختیار داوطلبان کنکور که مجاز به انتخاب رشته شدند قرار میگیرد.داوطلبان
کنکوری می‌توانند بر اساس دوره آزمایشی خود ۱۵۰ رشته محل بین رشته هایی که
در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری وجود دارد اقدام به انتخاب رشته کنند.شما پس از آنکه کد رشته های مربوطه را وارد می کنید می بایست یک کد رهگیری از سایت دریافت کنید و تا پایان نتایج نهایی کنکور 98 همراه
خود نگه دارید. شما برای راحت تر شدن کارت هم می توانید ابتدا فرم
پیش‌نویس که در انتهای دفترچه انتخاب رشته کنکور وجود دارد تکمیل کنید و
سپس کدهای مورد نظر را وارد سایت کرده و صحت آنها را بررسی کنید تا برق
دچار مشکل نشوید.

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته صدای مشاور در ابتدا می بایست اطلاعات خود را در سایت سامانه صدای مشاور تحصیلی ثبت نمایید. درا این صورت قادر خواهید بود از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری بهره ببرید. در ادامه شما می بایست رشته تحصیلی خود که یکی از رشته های ریاضی فیزیک، تجربی، هنر، انسانی و زبان می باشد را انتخاب نمایید. پس از آن می بایست سهمیه منطقه ای خود را از بین سه گزینه ، منطقه1، منطقه2 و یا منطقه3 انتخاب نمایید و در انتها رتبه خود در سهمیه  را
وارد نمایید و با انتخاب گزینه نمایش رشته ها قادر خواهید بود کد رشته ها و
دانشگاه های ارائه دروس و آخرین رتبه های قبولی در آن کد رشته محل را
مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید که با این نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور قادر خواهید بود انتخاب رشته خود را بر اساس رتبه  در منطقه خود
را ب صورت تقریبی بدست آورید. می بایست اذعان نماییم که از آنجایی که این
اطلاعات بر اساس تجربیات سال های پیشین می باشد بنابراین انتخاب رشته کنکور  98 شما بر مبنای نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور کاملا حدودی و تقریبی می باشد. بنابراین متقاضیان شرکت در انتخاب رشته کنکور سراسری 98  می بایست با مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور در زمینه انتخاب رشته کنکور 98 بر مبنای نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور 98 – آنلاین و رایگان صدای مشاور مشورت نمایند. در راستای تحقق این امر شما قادر خواهید بود از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی و یا مشاوره حضوری سامانه صدای مشاور تحصیلی بهره ببرید.

در پایان این نوید را به شما می دهیم که قادر خواهید بود از این نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور به
صورت کاملا رایگان و بدون محدودیت تکرار استفاده نمایید. پیشنهاد ما این
است که از نرم افزار با رتبه های مختلف و کمی بالا و پائین استفاده نمایید
تا نتایج صحیح تری بدست آورید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با
این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

تماس از استان تهران ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در صورت عدم
برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید 

** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از
انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

مشاوره درسی در زنجان

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

مشاوره درسی در زنجان
مشاوره درسی در زنجان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *