مشاور تحصیلی کنکور تجربی مشهد

 
helpkade
مشاور تحصیلی کنکور تجربی مشهد
مشاور تحصیلی کنکور تجربی مشهد

ضمن عرض سلام و احترام

بسیار سپاسگذاریم که به خانواده بزرگ ما پیوستید

برای اطلاع رسانی بهتر شما همراهان گرامی
بوسیله ایمیل شما را مطلع خواهیم کرد

1530
بازدید
مشاور تحصیلی کنکور تجربی مشهد

 

خلاصه‌ی ویدئو:

1- حل مشکلات بزرگ برنامه جدولی ( استرس، سرخوردگی و جبران ناپذیری ) با روش برنامه‌ریزی خطی

2- برنامه اختصاصی واقعی مطابق شرایط خودتان خواهید داشت. 

3- روش مطالعه‌ای به نام ChL داریم که شما را 3 برابر سریعتر به درصد بالای 80 می‌رساند.

4- برای مباحثی مثل استوکیومتری روش تستی خاصی یاد می‌گیرید.

5- گزارش مطالعه شما هر روز توسط خود مهندس حسین‌پور چک می‌شود.

6- ظرفیت پذیرش محدود است تا وقت کافی به شاگردان داده شود.

7- آزمون مطابق برنامه شخصیتان از شما گرفته می‌شود.

8- فیلم بهترین تدریس‌های کنکور به شما داده می شود و دیگر نیاز به خرید DVDهای چند میلیونی ندارید.

 

در کنکور سال گذشته مهندس حسین پور رکورد دار بیشترین تعداد قبولی با رتبه 2 رقمی شد

این مشاور کنکور مشهد که به دور از جنجال و هیاهو در رسانه های تبلیغاتی مشاوره می‌دهد از تکنیک ها و روشهای کاملاً جدیدی در برنامه ریزی و کنترل روحیه شاگردانش استفاده می‌کند.

 اگر با این مشاور صحبت کنید به راحتی متوجه اصولی بودن روش مشاوره تحصیلی و به دور از تبلیغاتی عمل کردن را خواهید دید.

رزرو وقت مشاوره تحصیلی تلفنی با مهندس حسین پور

09170300085

 

 

 

آنچه با خود به صحنه ی عمل می آوریم نه شایعه های مردمی است و نه ادعاهای توخالی، آنچه در صحنه ماست ترکیبی از تکنیک های منحصربفرد و وظیفه شناسی ماست .

حرف و حدیث و شایعاتی هم اگر باشد ما وقت بررسی آن ها را نداریم ترجیح میدهیم در مشهد به دور از این هیاهو و شایعات طبق اصول کاری خودمان به کنکوری های این شهر خدمت کنیم.

چیزی که واضح است اینست که مهندس حسین پور تکنیک های خاصی برای یادگیری دارد.رد پای آن در بین تمام کسانی که درسال قبل رکورد های دو رقمی زده اند پیدا میشود.

 

هنوز بسیاری از روش های این مشاور کنکور فاش نشده اند و رتبه برتر های او در مشهد هم در مورد روش های برنامه‌ریزی او متعهدند که صحبتی نکنند.

 

در اینجا به معرفی تعدادی از این تکنیک ها می پردازیم اما برای مطالعه 10 مورد از روش های استثنایی مشاوره کنکور مهندس حسین پور بر روی لینک بهترین مشاور کنکور تلفنی کلیک کنید.

 

 

چه خاطره هایی که در ذهن ما از کودکی تا به همین دیروز نقش بسته که آنچنان جذاب و خاص بوده اند که تمام جزعیات آن فضا و عطر و بوی آن مکان نیز در ذهمان مانده قطعا این موضوع برایتان جالب است، همین مکانیزم در این تکنیک و روش های مشاوره ای مهندس حسین پور برای کنکوری های مشهد بکار رفته است.

فرمول ChL از ابتکارات این مشاور کنکور است که با الگو برداری از روش های آموزش در مدارس اروپا طراحی شده است و به شهر مشهد اورده شده مطابق این فرمول مطالب در ذهن شما نقش میبندد مثل خاطرات.مشاور تحصیلی کنکور تجربی مشهد

در این روش طی 2 مرحله اول ذهن شما به حالت آلفا و اکتیو وارد می شود و آماده جذب اطلاعات می شود. در این شرایط ذهن شما شدیدا تشنه ثبت اطلاعاتی می شود که شما مطالعه می کنید.

 در مرحله سوم سلول های مغزی شما با سرعتی بیش از 3 برابر حالت معمول اطلاعات را در خود ذخیره میکنند.

اطلاعات ذخیره شده در این حالت بسیار قوی هستند و بیش از 10 برابر حالت عادی در ذهن ماندگار می شوند.

 

با این روش مشاوره کنکور مهندس حسین پور در مشهد، هیچ کدام از شاگردانش نگران فراموشی نخواهند بود و مطالب درسی را عمیقا درک می کنند.

 

 

کنکور های ما به روش سنتی و مشابه سال های قبل برگزار نمیشود که نیازمند روش های سنتی باشد، باید با کنکور اصولی و به روز و با تکنیک های خاص خودش رفتارکرد، مهندس حسین پور در مشهد با تکنیک ها و روش های به روز برای کنکوری های این شهر برنامه ریزی میکند و علم و تجربه اش را درکنار هم قرار داده و به داوطلبان کنکور این شهر اراعه میدهد.

مدل مشاوره برنامه ریزی تحصیلی SWOT که با ابتکار این مشاور کنکور مشهد وارد برنامه‌ریزی کنکور شده بر پایه مدل برنامه‌ریزی دیوید است ما به این روش مطمعنیم چون سال هاست روی دانش اموزان و کنکوری ها پیاده اش کرده ایم و نتیجه اش رضایت تمامی ان ها از رتبه هایشان بوده، این روش کاملا تضمینی است.

در این روش به شکل کاملا شفاف و قطعی برنامه شخصی شما طرح می شودمطابق با تیپ شخصیتی شما و برنامه شما بر اساس حدس و گمان و بدون علم ودانش نخواهد بود.

 

این روش در طی 4 ماه رتبه های در حد 20 هزار زیادی را به 3 و 2 رقمی در مشهد تبدیل کرده و کاملا عملی و کاربردی است

 

یک مشاور نباید مطابق سلیقه ی خودش برای شما برنامه ریزی کند اینکه برنامه ای مشترک به شما بدهد خطاست و اینکه شما کنکوری های مشهد نیز به برنامه موسسات کنکوری مشهد و برنامه های مشترک آزمون های آزمایشی قلمچی مشهد دل ببندید نیز خطاست و نتیجه ای جز اجرا نشدن برنامه و نهایتا سرخوردگی ندارد.

آنچه این مشاور کنکور مشهدی را برجسته کرده توجه ویژه ایشان به توانایی های منحصر بفرد داوطلب است، برای این مشاور کنکور مشهد حتی فکر های شاگردانش مهم است و از آن ها میخواهد فکرهایشان را یادداشت کنند و ایشان در زمان مناسب با تکنیک ها خاص فکر شاگردانش را در مشهد نیز کنترل میکند.

این مشاور کنکور مشهد تاکید زیادی بر شخصی بودن برنامه دارد و حتی روش های مطالعه هر شاگرد هم در جلسات مشاوره او در مشهد فرق دارد.

 

 

ترس دانش آموزان از مشاوران کنکور مشهد که روش های عجیبی دارند

 

ترس هایتان را بغل کنید نگذارید روش ها و موضوعاتی که اسم آن ها پیچیدست شمارا به هم بریزد.

گاهی داوطلب با شنیدن این موضوع که یک مشاور تحصیلی در مشهد روش های متفاوت و تکنیک های برتر دارد دچار یک اضطراب می‌شود و با خود می‌گوید ممکن است توانایی عملی کردن این روش ها را نداشته باشد.

گاها ممکن است یک کنکوری بخاطر ضعف آموزشی ای که در گذشته داشته از ادامه ی کار با یک مشاور کنکور معمولی مشهد سر باز بزند اما آنچه باعث خوشحالی است این است که این مشاور کنکور مشهد نه تنها متناسب با قوت شما بلکه حتی پا به پای ضعف های علمی و روحیه ای شما برنامه ریزی خود را انجام میدهد.

پس لطفا از اینکه ضعفی درشما تلاشتان را کم کرده نترسید. یادتان باشد هدف های بزرگ مثل دویدن هست، برای رسیدن به اهداف بزرگ، باید تلاش های کوچک را جدی گرفت.

 

 

باور عمومی و اشتباه بر این است که نظم فقط باید برای کنکوری ها باشد کسی به این نکته توجه نمیکند اینکه مشاور ما دقیق و منظم باشد چقدر میتواند برنظم خودما هم تاثیر بگذارد استاد حسین پور همواره اهمیت نظم در مشاوره تلفنی را در مشاوره تحصیلی تلفنی مشهد سرلوحه کار خود قرار داده و معتقدست انعکاس نظم کاری مشاور بر روی شاگردانشان نتیجه اش نظم در خود شاگردان میشود ایشان  با حساسیت و وسواسی بیش از هر مشاور تلفنی دیگری در مشهد روش هایی کارآمد به شاگردانش آموزش می دهد.

ایشان حتی در مشاوره های تلفنی خود در مشهد، برای داوطلبان شهر مشهد و هم چنین سایر شهر های اطراف مشهد، باچنان حساسیت و وسواسی برنامه های فردی را طراحی میکند که برای داوطلب در حین اجرا جای هیچ حساسیتی و وسواسی نباشد و باخیالی آسوده برنامه خود را اجرا کنند.

 

 

مهندس حسین پور معتقد هستند یک کنکوری حق دارد نه تنها فقط از فکر مشاورش بلکه از نظارت مستقیم مشاورش استفاده کند اینطور نباشد که مشاور فقط با فکرش برنامه ریزی کند و بقیه کارهایش را به منشی یا زیر مجموعه بسپارد، استاد حسین پور طبق اصول و نظم کاری خود، بررسی گزارش های روزانه شاگردانش را به منشی و کمک مشاوره ها ی خود واگذار نکرده و خود شخص ایشان روزانه گزارش هارا بررسی میکنند و از آن بهتر اینکه همراه با شاگردانش رفع اشکال نیز میکند.

 

تا کی میخواهید خود را با دختر همکلاسی و پسر فامیل و بقیه مقایسه کنید؟ هرکس یک نوع روحیه و توانایی دارد مخصوص خودش و این یعنی هرکس باید یک نوع برنامه داشته باشدمخصوص خودش .

اشتباه رایج اغلب داوطلبان کنکور مشهد این است که روش مطالعه ای خود را با رقیبان خود مقایسه میکنند این درست مانند آن میماند که روش مطالعه زبان را با روش ریاضیات یکی بدانیم آیا ریاضی و زبان یکی است؟ خیر پس شما و رقیبتان نیز یکی نیستید باید برای هرکدامتان یک روش خاص خود را باید  داد.

داوطلب باید از خود این سوال را بپرسد آیا رقیب او نیز همان توانایی ها و شرایط او را دارد؟ آیا مغز او آمادگی همسان با مغزش را دارد؟ و یا در همان مدرسه و همان شرایطی درس خوانده که او نیز خوانده؟ پاسخ، منفی است به همین دلیل این مشاور کنکور مشهد در خط اول مشاوره ی خود، روحیات و سطح علمی خود فرد را مورد بررسی قرار میدهد.

درواقع در روش مشاورهای شاگردان کنکوری مشهدی این مشاور کنکور، شما قبل از اینکه در رقابت با کسی باشید در رقابت با خودتان هستید. هدف، مغلوب نمودن آخرین کاریست که خود شما انجام داده اید نه رقیبان شما.

 

 

مهندس حسین پور هم چنین همواره در مشاوره های تحصیلی تلفنی خویش در مشهد، شاگردانش را به داشتن نظم در کارها دعوت میکند چراکه مشاوان تحصیلی برتر دنیا و روانشناس ها نیز براین باورند که مکانیزم مغز طوری طراحی شده که نظم را دوست دارد و به مغز واکنش مثبتی نشان میدهد انظباط شخصی، پلی بین اهداف و دستاورهاست

میدانید مغز به قسمت های مختلفی تقسیم شده و بخش به بخش آن مربوط به یادگیری یک موضوع است مثلا یک خانه از مغز شما مختص یادگیری فیزیک فصل دینامیک و بخش دیگر آن مختص فصل نوسان میشود، مطالب مربوط به دینامیک دریک خانه از مغز شما قرار می گیرد و مطلب نوسان در خانه ی دیگر مغز قرار میگیرد.

روانشناسان بر این باورند قدرت سازماندهی این بخش های مغز با نظو رابطه ی مستقیم دارد و فرد با داشتن نظم در هنگام یادگیری، مطالب را در خانه های مغز خود منظم تر جای میدهد و بازدهی آن نیز منظم تر است.

ازاین رو مهندس حسین پوردرمشاوره های تلفنی خود به شاگردانش علاوه بر ارائه ی برنامه ی منظم، روی نظم فردی آنها نیز کار میکند تا جایی که مغز داوطلبان عادت کند به این نظم دائمی. چرا که معتقد است با وجود نظم، ذهن تمرکز بالاتری برای یادگیری دارد به همین علت شاگردان ایشان در مشهد، همواره از رضایت خاطر و آسودگی ذهنشان و هم چنین باز دهی بالای مغزشان با ما سخن گفتند.

 

 

غنیمت شمردن وقت، جمله آشنایی است که همه ی ما در کل زندگیمان ان را شنیده ایم و اتفاقا مشاوره ی مهندس حسین پور وقت شناسی را از الویت های برنامه هایش قرارمیدهد مهندس حسین پور در مشاوره های تلفنی خود در مشهد نظارت به سزایی در کنترل وقت شاگردانش دارد، مدیریت زمان یک هنر است و بس.

همه ی ما باید هنر کنترل کردن وقتمان را داشته باشیم.

همه ی شما وقتی میخواهید شخصی را ملاقات کنید ازقبل حواستان به قرار ملاقات و ساعت ملاقات و مکانش است و برنامه ریزی میکنید تا به موقع به قرار برسید شما بااین برنامه ریزی از خود اضطراب دیر رسیدن را دور میکنید درس خواندن نیز همین است باید برایش به همین اندازه ارزش قاعل شوید، به موقع اقدام کنید و وقت شناس خوبی باشید. در اینجا هم با این کار شما اظطراب دیر به اهدافتان رسیدن را ندارید.

هدف گذاری کنکوری های توسط بهترین مشاور کنکور در مشهد

 

با آنکه میدانید به کجا میخواهید برسید، اگر مسیر درستی انتخاب نکنید هرگز به مقصد نمی رسید .مهندس حسین پوربهترین مشاور کنکور مشهد در روش مشاوره ای خود با دقت و ظرافت کامل، اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شاگردان خود را در مشاوره های تلفنی خود مشخص میکند. این مشاور کنکور همواره در تماس های تلفنی خود اهداف شاگردان خود را به آن ها یاداوری میکند تا با انرژی به راه خود ادامه دهند و از حرکت نایستند. و یادتان باشد برای موفقیت اگر اهسته قدم برمیدارید باید داعمی و پیوسته باشد .ما اینجاییم تا قدم های شما را داعمی و محکمتر کنیم. در واقع هدف گذاری، اولین مرحله برای تبدیل نادیدنی ها به دیدنی هاست.

 

 

مهندس حسین پور به عنوان برترین مشاور کنکور، طی مشاوره های تلفنی خود با داوطلبان مشهد در همان جلسه ی اول که بصورت رایگان است، با مذاکره ی با داطلب به نیاز ها و پیش نیاز های ذهن شخص پی میبرد.

ایشان معتقدند فرد برای یادگیری یک مطلب ابتدا باید سراغ پیش نیاز هایی برود سپس شروع کند.

این موضوع کاملا بدیهی است، حتما دوران ابتدایی خود را به یاد  دارید برای اینکه محاسبات روی اعداد را یاد بگیریم ایتدا اعداد را به ما یاد دادند  درس خواندن نیز همین هست. اگر به سراغ مسائل ریاضی میروید باید ابتدا محاسبات قوی ای داشته باشید. یا برای خواندن یک ردینگ انگلیسی باید واژه ها را در زبان خارجه مطالعه کرده باشید برنامه ریزی های این مشاور در این زمینه هم مثل همیشه اصولی بوده و رضایت کنکوری ها را جلب کرده.

استاد حسین پور در مشاوره تلفنی خود با شاگردانش در مشهد پیشنهادات لازم برای فراگیری پیش نیاز های آن ها میدهد و آن ها را یاری میدهد تا محاسبات و امثال آن ها را در قدم اول یاد بگیرند.

 

 

به عقیده ی بهترین مشاور تحصیلی در مشهد، خطرناک ترین شیوه ی مطالعاتی، آن است که رایج ترین و محتملترین روش ها را به جای مناسب ترین و درست ترین روش ها اشتباه بگیرند.

مهندس حسین پور در مشاوره تلفنی خود در مشهد طی مذاکره با شاگردانش، روحیات و سطح علمی آن ها را موشکافی میکند و برنامه ای متناسب، به آن ها میدهد.

ایشان به دور از روش های سنتی و رایج شده ی بازار مشاوره کنکور، مطابق با تکنیک ها ی خاص خودشان برنامه ریزی میکنند و همواره طی مشاوره های تلفنی مشهد از داوطلبان میخواهد که خود را درگیر روشهای عمومی نکنند و مطابق با توانایی های خویش ،مطالعه کنند.

 

 

مهندس حسین پور، بهترین مشاور تحصیلی مشهد گفته اند  اگرچه در سال های اخیر ازمون های ازمایشی باب و رایج شده اما همواره از داوطلبان مشهد، تماسهای تلفنی زیادی داشته اند که از سطح تراز پایین شان در گلایه هستند.

آنچه باعث خوشحالیست این است که استاد حسین پور در مشاوره کنکور خود با شاگردانش در مشهد، با روش ها و تکنیک های منحصر به فردشان در کوتاهترین زمان، نارضایتی آن ها را به رضایت مطلق تبدیل کرده.

این مشاور برتر مشهد، همه ی جوانب را بررسی می کند و برای اینکه داوطلب دچار این حس نارضایتی نشود اول شرایط ازمون را برای شاگردانش انتخاب میکند سپس از آن ها میخواهد ازمون دهد، در ابتدا در کوتاهترین زمان ممکن با تکنیک های خود آمادگی های لازم را به آن ها میدهد سپس از آن ها ازمون میخواهد تا داوطلبان در ازمون هایشان با سطح پایین تراز و ناامیدی مواجه نشوند.


ایمیل : plan4study@yahoo.com

موبایل دستیار مشاور : 09170300085

جزوه خلاصه زیست ” رتبه 12 کنکور”

 

به ایمیلم ارسال شود

نام خود را وارد کنید :

ایمیل خود را وارد کنید :

با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین مقالات، اخبار و محصولات سایت در ایمیل خود با خبر شوید…

© تمامی حقوق مادی و معنوی، تدریس ها و محصولات آموزشی این سایت متعلق به سایت 100test.ir است.

طراحی و بهینه سازی :
سیرن

فیلم های درس مورد نظر را مشاهده کنید:ادبیاتعربیدینیزبانریاضیزیستفیزیکشیمی ورود به فروشگاه اینترنتی دی وی دی کنکوردریافت مشاوره درسی و برنامه ریزی کنکور

دکتر امیرحسام امیربیک رتبه ۶۲ منطقه یک در کنکور سراسری تجربی سال ۹۵ و دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد است. دکتر امیربیک در حال حاضر مشاور گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ می باشد. نمونه ای از صحبت ها و فایل های مشاوره ای ایشان در قالب ویدیو و فایل صوتی در انتهای مطالب این صفحه موجود است.

برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت از دکتر امیرحسام امیربیک می توانید «نام و نام خانوادگی + پایه تحصیلی + مدت زمان مورد نظر خود را برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره» به شماره پیامک ۱۰۰۰۲۰۳۰۴۰۵۰۶۵ ارسال نمایید تا بلافاصله متن پیام و شماره تلفن همراه شما مستقیما برای دکتر امیربیک ارسال شده و ایشان به درخواست شما پاسخ دهند. طی اولین تماس تلفنی ایشان با شما شرایط، روش کار و هزینه مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت به شما اعلام می گردد.مشاور تحصیلی کنکور تجربی مشهد

 

 

کارنامه و درصدهای دکتر امیربیک در کنکور ۹۵ به شرح زیر است:

 

تصویر صفحه ایشان در سایت کانون فرهنگی آموزش:

ویدیو و فایل های صوتی زیر توسط دکتر امیربیک ضبط شده اند. برای مشاهده ویدیو یا شنیدن فایل صوتی مربوط به هر موضوع روی دکمه  کلیک کنید:

 

پس از صحبت با دکتر امیر بیک و اطلاع از شرایط و هزینه مشاوره و برنامه ریزی، مبلغ مورد نظر را به شماره کارت بانک ملت به نام امیرحسام امیربیک واریز نمایید:

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را درباره عملکرد ایشان از طریق شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۳۵۳۶۳ داخلی ۳ (واحد نظارت بر عملکرد مشاوران) اعلام فرمایید.


https://moshaverane100.com/wp-content/uploads/audio/moshaverkonkur/amirhesamamirbeyk/ravesh-motale-zaban.mp3Downloads-icon


https://moshaverane100.com/wp-content/uploads/audio/moshaverkonkur/amirhesamamirbeyk/ravesh-motale-arabi.mp3Downloads-icon


https://moshaverane100.com/wp-content/uploads/audio/moshaverkonkur/amirhesamamirbeyk/olaviate-motale-doruse-mokhtalef.mp3Downloads-icon

 

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در مشهد کدام مرکز است؟

برترین مشاوره تلفنی کنکور در مشهد کدام مرکز است؟

بهترین مشاوران کنکور در مشهد چه اشخاصی می باشند؟

آدرس مشاوره تحصیلی در مشهد کجاست؟

مشاور تحصیلی کنکور تجربی مشهد

شماره تلفن مشاوره تحصیلی در مشهد چند است؟

جهت ارتباط با مشاوره تحصیلی سازمان سنجش از مشهد چه شماره ای را بگیریم؟

این عبارات سوالات مهمی است که مکرر در گوگل سرچ می شود و همچنین بین دانش آموزان مشهد و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون هایی را دارند از یکدیگر سوال می کنند ، نقش مشاوره تلفنی کنکور سراسری مشهد برای موفقیت شما در هر آزمونی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود اما پیدا کردن یک مشاور تحصیلی خوب در مشهد هم بی تاثیر نخواهد بود با توجه به مراکز مشاوره بدون مجوزی که در مشهد بسیار گسترش یافته اند یافتن یک مشاوره تحصیلی دانشگاهی در مشهد که بتواند مشاوره تضمینی کنکور و دیگر امور تحصیلی خود را با این مرکز در میان بگذارید کمی دشوار خواهد شد اما هیچ جای نکرانی نیست!

 

جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد – مشاوره با بهترین مشاوران کنکور در مشهد و مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد با ایران تحصیل تماس بگیرید شماره مشاوره تحصیلی در مشهد :

9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان مشهد)

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

امروز قصد داریم به سوالات مکرری مثل مشاوره کنکور در مشهد کجاست؟ ، شماره مشاوره تحصیلی در مشهد چند است؟ یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در مشهد پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در مشهد را به شما معرفی کنیم تا روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور را نیز به شما مغرفی کنند با ما همراه باشید!

قبل از اینکه به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد بپردازیم ، ابتدا نکته‌ای که باید آن را مد نظر قرار دهید، در رابطه با موضوعی است که مایلید برای آن به انجام مشاوره بپردازید؟ شما در چه مقطعی مشغول به تحصیل می‌باشید؟ موفقیت محصلان مشهد در هر مقطعی راه‌های مخصوص به خود را خواهد داشت که هر فرد باید از فنون و روش‌های آن آگاه شود.

مشاوره تحصیلی موارد زیادی را شامل می‌گردد. به عنوان مثال یکی از دغدغه‌هایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی مشهد دارند را می‌توان پذیرش در آزمون تیزهوشان دانست. و یا ورود به مدارس نمونه دولتی مشهد و همچنین مدارس شاهد ، ازجمله مواردی است که دانش آموزان عزیز بسیار بدان علاقه مند می‌باشند. به همین دلیل، پیدا کردن بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

در بررسی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در مشهد به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ نباید منکر زحمات و همچنین تخصص مشاورین خصوصی شویم. اما نکته‌ای که ذکر آن شاید خالی از لطف نباشد، به موضوع خصوصی بودن و عدم نظارت دولت بر این مراکز مشهد بازمی‌گردد. خوشبختانه مفتخریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد را مرکز مشاوره دولتی ایران تحصیل معرفی نماییم که با گردآوری برترین مشاوران تحصیلی کشور در تمامی مقاطع آماده ارائه خدمات به ساکنین استان بخصوص مشهد خواهد می باشد.

 

 

 

 

بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد چه امتیازاتی دارد که سایر مراکز دیگر نخواهند داشت؟ به نکات مهم در زمینه انتخاب مشاور تحصیلی خوب در مشهد توجه داشته باشید. انسان‌ها ، یادگیری آنان ، اهداف ، استعداد و همچنین هوش و دیدگاه متفاوتی دارند. بنابراین چنانچه انتخاب مشاور تحصیلی انتخاب رشته در مشهد با بی‌توجی به این امور به انجام مشاوره و برنامه ریزی بپردازیم، نتیجه‌ای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعین مشهد نخواهد داشت.

شرایطی را تصور نمایید که در آن ، داوطلبان مشهد در سال‌های گذشته نتوانسته‌اند موفقیت مطلوب را کسب نمایند. و به همین دلیل دچار افسردگی شده‌اند. آنچه بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد انجام می‌دهد ، ابتدا کار کردن بر روی این احساس شکست محصلان مشهدی و همچنین در گام بعدی توجه به اشتباهات داوطلب که صورت پذیرفته است و در این مرحله باید انجام دهد می باشد.

اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد استفاده ننماییم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟ هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد و همچنین کمک مشاور می‌باشد. حال اگر همین مشاور در مشهد نتواند به او کمک نماید ، طبق اصل روانشناسی او دچار درماندگی آموخته شده می‌گردد. بدین معنا که او دچار یاس خواهد شد و هرگز به موفقیت و تلاش امیدی نخواهد داشت.

 

زیرکانه و هوشمندانه عمل کنید. در هر مقطع تحصیلی که می‌باشید، بهتر است از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد استفاده نمایید. فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان در مشهد که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را از آن خود نماید. اگر شما دانش‌آموزی در مشهد هستید؛ تنها یک‌بار در کل پایه تحصیلی خود شانس ورود به مدارس تیزهوشان مشهد و یا نمونه دولتی را خواهید داشت. بنابراین فرصتی برای کسب تجربه باقی نخواهد ماند پس ما با مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان مشهد در کنار شما خواهیم بود.

اگر شما داوطلب کنکور می‌باشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را بین دیگر داوطلبان در مشهد تضمین نمایید. استفاده از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد موجب می‌شود که با توجه به رتبه خود، در بهترین رشته پذیرفته شوید. چنانچه مایل به مشاوره انتخاب رشته در مشهد باشید ، بهترین مشاوره قبولی در کنکور سراسری را می‌توانیم برای شما داشته باشیم.

برای برقراری ارتباط با متخصصین و مشاورین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد و مشاوره تحصیلی حضوری مشهد می‌توانید ابتدا به صورت تلفنی به انجام وقت مشاوره بپردازید. جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد کافی است با شماره‌های شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان مشهد) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

 

 

خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد شامل تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی مواردی که هر فرد در هر پایه ای بدان نیازمند می باشد ، می گردد.

 

 

 

 

آنچه بهترین مشاوران کنکور مشهد به شما ارائه خواهند نمود، خدمات همه جانبه ای است که به شما در تمامی موارد کمک خواهد کرد. برای مثال می توان به مشاوره انتخاب رشته در مشهد اشاره نمود. متخصصین بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد به شما کمک می نمایند تا در مرحله ابتدایی به انجام استعدادیابی و کشف رغبت شما بپردازند. آزمون های که در این رابطه از داوطلبان مشهد گرفته می شود، آزمون های کاملا معتبر روان شناسی می باشند.

یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب در مشهد به شما کمک می کند تا در هر رشته ای که مشغول به تحصیل می باشید، بتوانید بهترین و متخصص ترین فرد شوید. به عنوان مثال ، پذیرش در آزمون نظام مهندسی از سامانه Inbr.ir، یکی از مواردی است که تمامی مهندسان عزیز مشهد برای دریافت پروانه کسب بدان نیازمندند. به همین دلیل بهترین مشاوره تحصیلی مشهد به شما کمک می نماید تا با بهترین رتبه در این آزمون موفق شوید.

مرکز مشاوره در مشهد ، به صورت تلفنی و همچنین حضوری به تمامی داوطلبان در مشهد برای موفقیت و دریافت نتیجه مطلوب کمک می نماید. به همین دلیل تفاوتی ندارد که شما در کدام مرحله قرار دارید. مهم این است که بتوانید از خدمات بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در مشهد استفاده نمایید. کاهش استرس و همچنبن برنامه ریزی درست را می توان از جمله اموری دانست که در مراکز مشاوره مشهد بدان خواهند پرداخت.

 

آن دسته از داوطلبانی که می خواهند در آزمون نظام مهندسی مشهد شرکت نمایند. باید از بهترین و جدید ترین منابع استفاده نمایند. امری که با توجه به برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد به راحتی قابل دستیابی می باشد. همچنین ارائه نمونه سوالات را نیز ، می توان از جمله مواردی دانست که به شما داوطلبان مشهد کمک می نماید تا به راحتی به موفقیت در رشته خود فکر نمایید.مشاور تحصیلی کنکور تجربی مشهد

اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری در مشهد می باشید و نیاز مشاوره تحصیلی دکتری دارید، می توانید با کمک بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد ایران تحصیل ، به بهترین وجه از منابع ، تعداد سوالات ، مصاحبه و همچنین شرایط ورود به صورت بدون کنکور دانشگاه مشهد آگاه گردید. به همین دلیل ما کلیه متخصصین ایران تحصیل را بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد می دانیم زیرا هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی در آزمون های مذکور پذیرفته شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد ایران تحصیل ، کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. تمامی آنچه داوطلبان برای قبولی بدان نیازمندند ، با استفاده از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد می باشد. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به شما محصلان در مشهد ارائه خدمات خواهند نمود.

 

 

جهت اطلاع دقیق از بهترین مشاوره تحصیلی در مشهد ، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد ، مشاوره انتخاب رشته آنلاین ، hoosh.medu.ir با مرکز مشاوره ایران تحصیل مشهد تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان مشهد) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

مطالب مرتبط :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

برنا : کلاس ، آزمون ، مشاوره کنکور و برنامه ریزی

ثبت نام در برنا

ثبت نام 

برنا در تلگرام

 تلگرام

مشاور تحصیلی کنکور تجربی مشهد

برنا در اینستاگرام

 اینستاگرام

خانه » بهترین مشاوره کنکور تجربی مشهد

دیر شروع کردن برای کنکور موضوعی هستش که این روزا ذهن خیلی ها رو درگیر خودش کرده و بسیاری از داوطلبین که به من بصورت حضوری مراجعه میکنند با استرس این موضوع رو می پرسند که آیا ممکنه تو این زمان کوتاه نتیجه بگیرم؟شاید شمایی که الان در حال خوندن

ویژگی های برنامه ریزی مناسب کنکور چیست؟  سوالی که همه داوطلبان کنکوری دارند این هستش که چه برنامه ای میتونه بهترین برنامه واسه اونها باشه و دوست دارن با اطمینان خاطر بیشتری شروع به درس خوندن بکنند و بدونن که برنامه ای دارن میخونن میتونه منجر به این بشه که

مرکز مشاوره تحصیلی برنا یکی از مراکز مشاوره برجسته و به روز در سطح استان خراسان رضوی می باشد. اگر شما هم به دنبال مرکز مشاوره خوب با مشاورین حرفه ای و باسابقه و از همه مهمتر نتایج درخشان در کنکور سراسری و امتحانات نهایی هستید، توصیه ما استفاده از

پشت کنکور ماندن! این روزها با پایان یافتن انتخاب رشته افرادی که امیدی به قبولی ندارند و یا اینکه تصمیم خود را برای ماندن پشت کنکور به صورت جدی گرفته اند، قصد دارند تا به صورت جدی برای سال جدید با برنامه شروع کنند! شروعی که هر چند می تواند

برترین مرکز انتخاب رشته کنکور مشهد سلام دوست عزیز بالاخره کنکور ۹۷ هم با تمام سختی هاش تمام شد یا بهتره بگیم داره تموم میشه! و نوبت به مرحله نهایی اش میرسه یا به قولی غول آخرش! چه شب ها و روزهایی که تلاش کردید تو این یه سال تا

انتخاب رشته کنکور سراسری تشخیص اشتباه علاقه = از دست دادن سالهای با ارزش جوانی کدام رشته ؟ کدام دانشگاه؟ کدام شهر؟ روزانه یا شبانه؟ آزاد یا غیر انتفاعی؟ پیام نور یا مجازی؟ آموزش از راه دور چیست؟ بومی گزینی چیست؟ رتبه های قبولی سال های گذشته کنکور تجربی، ریاضی

گروه آموزشی برنا با هدف گذاری ارائه شیوه های نوین آموزشی و اصلاح ساختار های نامناسب سیستم آموزشی و کنکور با همت اساتید مجرب و به نام مشهد پایه گذاری گردیده است.

مشهد-بلوار خیام-بین خیام 32و34

09151031497- 37629892 051

مشاوره کنکور و برنامه ریزی تخصصی  |  مشهد

در این مطلب ما به معرفی ۵ تا از بهترین آموزشگاه و کلاس کنکور مشهد میپردازیم که در امر آموزش و برگزاری کلاس های کنکور و مشاوره در مورد رشته های کنکوری فعالیت ویژه و درخشان دارند. معیار انتخاب ۵ تا از بهترین کلاس های کنکور مشهد سطح کیفی آموزش، امکانات رفاهی، اساتید برجسته کنکوری، هزینه کلاس های کنکور و میزان قبولی کنکور در این آموزشگاه های کنکور در مشهد می‌باشد.

فعالیت اصلی این آموزشگاه های علمی در مشهد تدریس و برگزاری کلاس های ریاضی، کلاس فیزیک، کلاس شیمی، کلاس زیست، کلاس عربی، کلاس ادبیات و …، نکات مهم تستی کنکوری، پیش خوان دروس سال آینده، تکنیک تست زنی کنکور، مرکز مشاوره کنکور در مشهد و غیره تحت نظر مشاور و روانشناس و مشاوره درسی می‌باشد.

فعالیت در معتبرترین کلاس های تقویتی در خراسان و آموزشگاه علمی آزاد شامل آموزش دروس از ابتدایی، متوسطه، کنکور، تیزهوشان، المپیاد تا آمادگی برای تمامی آزمون های ورودی تخصصی علمی مانند کارشناسی و کارشناسی ارشد و نیز آزمون مقطع دکتری و همینطور برگزاری کلاس های آزمون های تخصصی چون آزمون های تخصصی حقوق مانند وکالت، قضاوت و سردفتری، آزمون های رشته های هنر و دیگر رشته های دانشگاهی است.

دقت داشته باشد که ما معیار این رتبه بندی را نسبت به نظر سنجی دانش آموزان، سطح کیفیت آموزشی، دوره های ارائه شده برای آموزش، کیفیت تجهیزات آموزشگاه، هزینه آموزش دوره ها و … قرارداده و معرفی نموده است. این آموزشگاه ها دارای شعبات متعددی میباشند و در این بین ممکن است که بعضی شعب سطح کیفی آموزشی متفاوت تر از باقی شعبه ها داشته باشند، پس در انتخاب شعبات هم دقت لازم را داشته باشید.مشاور تحصیلی کنکور تجربی مشهد

 

ما در این مطلب سعی بر آن داریم که ۵ تا از بهترین آموزشگاه های علمی و تقویتی مشهد و بهترین مرکز مشاوره کنکور مشهد را معرفی کنیم و در امر انتخاب یک کلاس کنکور یا تقویتی خوب شما را یاری کنیم، پس به معرفی برترین آموزشگاه های کنکور که در حوزه کلاس های کنکور انسانی، ریاضی، تجربی، ریاضی و… فعالیت دارند می پردازیم. ضمنا شما میتوانید با ورود به بخش مربوط به “آموزشگاه های تخصصی، علمی و کنکوری“، دیگر کلاس کنکورهای سطح کشور را مشاهده کنید.

آموزشگاه کنکور اوج اندیشه مشهد به مدیریت اجرایی استاد حامد خسروی و با مجوز رسمی که در منطقه احمدآباد (فلسطین) در شهر مقدس مشهد واقع شده است و سال گذشته به عنوان آموزشگاه ممتاز از جانب آموزش و پرورش خراسان رضوی انتخاب و معرفی شد. این آموزشگاه با سابقه درخشان فعالیت در این حوزه هر ساله رتبه های برتر کنکور مشهد و شهرهای همجوار را پرورش داده و به مقصد نهایی هدایت مینماید. «برای مشاهده تقدیرنامه وارد شوید»

آموزشگاه کنکور و مشاوره تحصیلی اوج اندیشه مشهد در چند سال گذشته همواره بیشترین قبولی در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی را در سطح شهر مشهد داشته است و علاوه بر رشته تجربی که بصورت تخصصی در حال فعالیت می‌باشد در رشته های دیگر کنکوری هم چون رشته های ریاضی و انسانی فعالیت دارد. آموزشگاه برگزار کننده کلاس های گروهی، نیمه گروهی و خصوصی و همچنین vip تصمینی برای قبولی در کنکور می‌باشد و اساتید آموزشگاه از برترین اساتید استان خراسان همچون استاد حامد خسروی مدرس برتر ریاضیات و فیزیک مشهد و کشور و غیره می‌باشد.

آموزشگاه دارای قویترین مرکز مشاوره کنکور مشهد و کشور با مدیریت مستقیم سرکار خانم زمانی مقدم است. برای اطلاعات بیشتر وارد دکمه زیر شوید.

مشهدمقدس – خیابان راهنمایی – انتهای راهنمایی ۲۴ – شماره۱۱۸

آدرس: مشهد – بلوار احمدآباد – ابوذر غفاری ۹ پلاک ۱۰۱

کلاس های کنکور – کلاس تقویتی – مشاوره کنکور در مشهد

ساعت کاری: همه روزه از ۸ صبح تا ۲۰

اطلاعات کامل آموزشگاه بزودی اضافه خواهد شد…

گروه آموزشی برنا با هدف گذاری ارائه شیوه های نوین آموزشی و اصلاح ساختار های نامناسب سیستم آموزشی و کنکور با همت اساتید مجرب و به نام مشهد پایه گذاری گردیده است.

کلاس های کنکور – کلاس تقویتی – مشاوره کنکور در مشهد

مشهد-بلوار خیام-بین خیام ۳۲ و ۳۴

اطلاعات کامل آموزشگاه بزودی اضافه خواهد شد…

سجاد – انتهای حامد شمالی۱۲

کلاس های کنکور – کلاس تقویتی – مشاوره کنکور در مشهد

اطلاعات کامل آموزشگاه بزودی اضافه خواهد شد…

حرف آخر ایران آموزشگاه

آموزشگاه های متعددی در زمینه برگزاری کلاس های کنکور وجود دارد و ایران آموزشگاه ۸ تا از بهترین آموزشگاه کنکوری را در مشهد نسبت به نظر سنجی دانش آموزان، سطح کیفیت آموزشی، دوره های ارائه شده برای آموزش، کیفیت تجهیزات آموزشگاه و … انتخاب کرده تا به شما معرفی کند. این آموزشگاه ها دارای شعبات متعددی میباشند و در این بین ممکن است که بعضی شعب سطح کیفی آموزشی متفاوت تر از باقی داشته باشند پس در انتخاب شعبات هم دقت لازم را نمایید.

امیدواریم که این مقاله در انتخاب آموزشگاه مناسب شما را یاری کرده باشد. لطفا نظرات خود را از تجربه حضور در آموزشگاه ها در قسمت نظرات انتهای صفحه ارسال نمایید.

ایران آموزشگاه همواره سعی دارد تا در ارتقاء سطح دانش هنرجویان و موسسین مراکز علمی سهیم باشد و از توجه شما به این مطلب قدردان است.

آموزشگاه ها برای ارتباط با ما با شماره ۰۹۱۲۳۶۴۹۲۹۶ (محمد سامان) تماس بگیرید.

آموزشگاه اوج اندیشه سال پیش بهترین آموزشگاه مشهد از نظر آموزش و پررش شد و آموزشگاه ممتاز نام گرفت. اساتیدی مثل استاد خسروی در ریاضی و فیزیک و خانم زمانی مقدم که به جرات بهترین مشاور کنکور مشهد هستتد در این آموزشگاه تدریس دارند.

درود بر شما.. بهترین مشاور تحصیلی مشهد کدام آموزشگاه کنکوره؟

درود بر شما مراکز علمی و کنکوری اعلام شده در لیست بعنوان برترین مراکز مشاوره تحصیلی کرج هم فعالیت دارند. با آموزشگاه های کنکور اشاره شده تماس حاصل فرمایید. موفق باشید.

سلام کدوم یک از آموزشگاها تو مشهد برای هنرستانیها (رشته کامپیوتر) هست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی ( Science Alert ) به منظور اطلاع رسانی رویدادهای علمی و تخصصی به همت تعدادی از اساتید و دانشجویان دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی ایجاد شده و مدیریت می گردد.
لازم به ذکر است Science Alert هیچ گونه فعالیتی در زمینه برگزاری رویدادهای علمی مانند کنفرانس، سمینار، کارگاه آموزشی و … ندارد و صرفاً به اطلاع رسانی این گونه رویدادها می پردازد؛ بنابراین از بازدیدکنندگان گرامی پایگاه Science Alert درخواست می شود جهت حضور در رویدادهای مذکور مستقیماً با دبیرخانه یا روابط عمومی سازمان های برگزار کننده تماس حاصل فرمایید. البته از شما تقاضا داریم پس از حضور در رویدادهای علمی تجربیات خود را از طریق بخش نظرات مرتبط به هر رویداد با ما و سایر بازدیدکنندگان پایگاه در میان بگذارید.
ضمناً اگر شما نیز در حال برگزاری رویداد علمی یا تخصصی هستید می توانید برای ثبت رویداد خود به صورت کاملاً رایگان از لینک ذیل استفاده فرمایید.

درخواست ثبت رویداد

 

با توجه به اهمیت استفاده از یک مشاور تحصیلی خوب برای هدایت تحصیلی و پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان و تاثیر بسزای آن در نتیجه گرفتن این بحث بوجود می آید که مشاورانی که برای این امر انتخاب می شوند باید دارای تخصص خاصی برای آن رشته باشند.در گذشته شاهد این موضوع بودیم که  دسترسی به مشاوران خوب سخت بوده اما امروزه با توجه به تکنولوژی های متفاوت دیگر دسترسی به مشاوران با تجربه و برتر کاری سخت و دشوار نیست.

از این رو در این مقاله سعی شده است ده مرکز مشاوره تحصیلی برتر دانشجویی در خراسان رضوی معرفی گردد . البته در نظر داشته باشید معرفی مراکز مذکور به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آنان نیست و این مراکز بر اساس نتایج جست و جو استخراج شده و در این مقاله درج شده اند.مشاور تحصیلی کنکور تجربی مشهد

آدرس: تربت حیدریه -خیابان كاشاني- بعد از چهارراه فرهنگ- ابتداي كوچه دبيرستان- ابتداي كاشاني ۸

تلفن: ۲۲۴۲۲۷۳

 

آدرس: مشهد- بلوار معلم – بين معلم ۳۶وچهارراه دانشجو-پلاك ۹۸۲

تلفن: ۸۹۲۹۲۹۳

 

آدرس: قوچان –خیابان امام زمان-بين چهارراه دوم وسوم- پلاك ۱۸۰

تلفن: ۲۲۳۹۳۹۷

 

آدرس: کاشمر- خیابان امام خميني ۵- مجتمع گلستان – طبقه دوم

تلفن: ۸۲۲۰۸۶۶-۰۵۳۲

 

آدرس: سبزوار- خیابان كاشفي- روبروي كاشفي ۴-نرسيده به نجار آباد

تلفن: ۰۵۷۱۲۲۲۲۶۴۴

 

آدرس: مشهد- احمد آباد- پاستور ۶- پلاك ۲۱

تلفن: ۸۴۱۰۲۰۳

 

آدرس: مشهد- بلوار معلم- بين معلم ۴۵وچهار راه دانشجو-پلاك ۶۹۹

تلفن: ۸۹۲۸۰۷۲-۸۹۲۸۰۷۱

 

آدرس: تربیت حیدریه- خیابان فردوسي شمالي- نبش فردوسي ۷- مجتمع خطيبي- طبقه ۳- واحد ۴

تلفن: ۰۵۳۱۲۲۴۶۴۴۰

 

آدرس: مشهد- بين چ فرامرز عباسي و چ مهدي -روبروي خیابان رسالت- پلاک ۵۰۴

تلفن: ۷۶۸۱۸۰۵

 

آدرس: مشهد- فلسطین۱۰- بعد از چهارراه اول – مدیریت امیر اختراعی – پلاک ۴۴

تلفن: ۱۵-۳۷۶۵۶۵۱۴

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.مشاور تحصیلی کنکور تجربی مشهد

سلام خانوم مردخدا هم مشاوره بسیار عالی و خوبی دارن ..من که خیلی راضی ام یک برنامه ریزی عالی و دقیق
کینیک مشاوره هیوا احمداباد بین قائم و پاستور

موافقم…ممنون از خانوم مردخدای عزیز …خیلی همراهم بودن در روزهای پر تب و تاب کنکور

کلینیک هیوا احمد آباد بین قائم و پاستور روبروی ورودی یک مترو ساختمان هدایت تلفن ۰۵۱۳۸۴۱۸۴۶۲

مرکز مشاوره مدرس خیلی عالیه بهتون پیشنهاد میکنم برای برنامه ریزی تحصیلی به این مرکز بروید
رتبه های برتر کنکور در مشهد تحت مشاوره ی
آقای مدرس بودند

مرکز مشاوره دکتر اختراعی روان درمانی است اصلا نظم درستی ندارد من اصلا راضی نیستم.

سلام البته خانم مردخدا اون شماره شما جوابگو نبود اقا ارتین الان شماره پذیرش کلینیک شون ۰۹۱۰۵۰۰۰۶۲۱ اینه …به امید موفقیت همه دوستان در کنکور

مممنونم توی اینترنت سرچ کردم شماره های جدیدشون اومد

کنکور پلاس چطوره ؟ کسی می دونه جواب بده ؟

مرکز مشاوره برنا هم خوبه

چطور خوبه ؟ پس چرا اسمش تو مشاورای برتر نیستش ؟

دکتر فضایلی هم تو لیست جاشون خالی هست واقعا
انصافا اگر کمک های ایشون نبود من هیچی نمیشدم

آقای عبداله زاده در تربت حیدریه بااینکه خیلی مشهور نیستند، ولی دارای قدرت بیان عالی، کاریزمای بسیار تاثیر گذار، استاد ایجاد آرامش و دارای تجربه و قدرت برنامه ریزی کاربردی و منحصربفردی هستند، من از ایشان نه به عنوان مشاور بلکه به عنوان یکی از بهترین اتفاقات زندگیم، آن هم در دوران پر تب و تاب کنکور واقعا تشکر میکنم، براشون بهترینهارو آرزو می کنم .

سلام من جناب عبداله زاده رو می شناسم و در جلسات مشاوره و برنامه ریزی ایشون شرکت کردم، به نظر من آقای عبداله زاده در مشاوره وبرنامه ریزیT بخصوص هدف گزاری و ایجاد آرامش برای دانش آموزان یک نابغه هستن و برنامه هاشون منحصربفرد و مختص خودشون هست، حیف که در تربت حیدریه زیاد حمایتی نمیشن، قطعا اگر در مشهد بودن یکی از بهترینهای این کار لقب می گرفتن، پایدار و سربلند باشن.

سلام دوستان میشه لطفاً هزینه کنکور یک ساله خانم مرد خدا رو بگید
ممنون

من که جلسه ای پرداخت میکنم. البته ایشون میگن هزینه رو یکحا نمیگیرن تا بچه ها بامیل و رغبت برن مشاوره نه برای اجبهری ک پول پرداخت کردن

مرکز اختراعی امسال بهترین رتبه خراسانو داد . بسکابادی رتبه ۶ . من خواهرم دندون مشهد قبول شد دو سال پیش با مشاوره اختراعی

مرکز مشاوره *** افتضاحه هر کی بره خودشو مسخره کرده

من امسال مرکز مشاوره مدرس به پیشنهاد یکی از دوستان رفتم جا نبود برم داخل خیلی خیلی شلوغ بود
واسه گرفتن نوبت اذیت شدم اما ارزشش رو داشت با رتبه داغون جایی که میخواستم قبول شدم مدیونشون هستم

تمامی حقوق برای Science Alert محفوظ است و هر گونه نقض آن، پیگرد قانونی دارد.

© All rights reserved sciencealert.ir 2011-2020.

مشاوره و برنامه ریزی برای قبولی در کنکور 99 در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی ویژه کنکور تجربی سال 99 توسط تیم استاد رضا افشار

 

نوشته شده توسط استاد رضا کشاورز افشار

روزمه کامل استاد را از طریق لینک زیر مطالعه کنید

رزومه استاد افشار

مشاور تحصیلی کنکور تجربی مشهد

در این مطلب سعی داریم تا در ابتدا داوطلبان و دانش آموزان کنکور تجربی 99 را دسته بندی کنم و سپس، بهترین روش مشاوره و برنامه ریزی کنکور تجربی 99 را برای آنها تشریح کنم. تیم مشاوره و برنامه ریزی کنکور تجربی موسسه 3گام با مدیریت استاد رضا افشار (دارای 16 سال سابقه مشاوره و برنامه ریزی کنکورهای سراسری، کارشناسی ارشد وزارت علوم و وزارت بهداشت و آزمونهای دکترا) سعی دارد تا به بهترین شکل یک راهنمای جامع و دقیق برای شما اماده سازی کند تا شما بتوانید با هر شرایطی، تکلیف خود را برای موفقیت در کنکور بدانید.

دسته بندی دانش آموزان و داوطلبان از نظر شرایط آنها به شکل زیر خواهد بود:

1- داوطلبان و دانش آموزان سال دوزادهمی

2- داوطلبان و دانش آموزان نظام قدیم و پشت کنکوری

3- داوطلبان دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی دکترا که تمایل دارند دتا مجدد در کنکور تجربی 99 شرکت کنند.

4- داوطلبانی که سالها از تحصیل انها گذشته است و می خواهند این بار به موفقیتی که آرزوی آن را داشته اند برسند.

5- داوطلبان و دانش آموزان سال یازدهمی

6- داوطلبان و دانش آموزان سال دهمی

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

دریافت مشاوره رایگان

 

ثبت نام در پنل مشاوره و برنامه ریزی کنکور تجربی 99

 

بهترین مشاوه  کنکور تجربی 99 به چه شکل است و یا به عبارت دیگر بهترین مشاور کنکور تجربی 99 چه کسی است؟ این سوالیست ذهن بسیاری از خانواده ها، پدرها و مادرها و دانش آموزان را به خود مشغول کرده است. ابتدا بیایید ببینیم چرا کنکور تجربی 99، انقدر از نظر مشاوره و مشاور اهمیت پیدا کرده است. باید در نظر داشت که در مجموع در هر کنکوری، اعتماد به نفس بالای یک دانش آموز برای کسب رتبه های برتر در کنکور تجربی 99، رفته رفته و به مرور زمان کاهش می یابد. دلیل این امر این است که علاوه بر افزایش حجم مطالب مطالعه شده و فراموشی زود هنگام آنها، تست زنی های ضعیف نیز مزید بر علت می شود. برای این که اعتماد به نفس داوطلب به مرور زمان افزایش یابد باید درصدگذاریهای منطقی برای داوطلب انجام شود و پس از انجام درصد گذاریها، راه رسیدن به این درصدها برای داوطلب هموار گردد. همچنین وجود تغییرات بی شمار در منابع درسی و طرح سوالات جدید در کنکور تجربی 99 نسبت به کنکور تجربی سالهای گذشته  باعث می شود تا ابهام و سر درگمی در فرآیند برنامه ریزی و مطالعه داوطلب بیشتر شود. مشاوره کنکور تجربی 99 نباید به نحوی باشد که لحظه به لحظه داوطلب بدون برنامه و هدف بگذرد و یا نبود منابع متناسب باعث شود تا داوطلب نتواند از پس تستهای جدید کنکور تجربی 99 برنیاید. تضمین قبولی در کنکور تجربی 99 زمانی می تواند واقعی شود که دانش آموز هر مرحله از پیشرفت خود را لمس کند. فرض کنید یک دانش آموز متوسط تصمیم داشته باشد با روزی 15 ساعت مطالعه با کسب یک رتبه عالی در رشته ای مانند پزشکی قبول شود. قبولی در رشته پزشکی تنها با 15 ساعت مطالعه به مدت یک سال اتفاق نمی افتد. شانس قبولی در رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، زمانی افزایش می یابد که دانش آموز هر روز پیشرفت در روند مطالعه خود را ببیند تا اعتماد به نفس و انگیزه اش افزایش یابد. اگر همین دانش آموز فرضی، به نوعی برنامه ریزی کند که  به همه اهداف دقیق تعیین شده توسط مشاور دست یابد، تضمین قبولی او در رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی کار سختی نخواهد بود. باید توجه داشته بهترین مشاور کنکور تجربی 99 کسی است که ویژگی ها و اطلاعات زیر را داشته باشد:

1- بهترین مشاوره کنکور تجربی 99 باید به طور کامل تغییرات کنکور تجربی 99 را نسبت به کنکورهای تجربی سالهای گذشته بداند.

2- بهترین مشاور کنکور تجربی 99 باید بر روی منابع جدید موسسات آموزشی نظیر قلم چی، گاج، خیلی سبز، نشر الگو، مهر و ماه و غیره تسلط کامل داشته باشد تا بتواند بهترین منابع را با توجه به تغییرات کنکور و روش طراحی تست ها به دانش اموز و داوطلب کنکور تجربی 99 ارائه دهد.

3- بهترین مشاور کنکور تجربی 99 کسی است که علاوه بر داشتن تجربه کافی در زمینه مشاوره تحصیلی، بتواند نقاط قوت و ضعف دانش آموز را بشناسد و بتواند نقاط قوت او را تثبیت و نقاط ضعف او را با ورش ها، ابزارها و امکانات مختلف پوشش دهد.

4- بهترین مشاور کنکور تجربی 99 باید یک متخصص در امر برنامه ریزی باشد و به نوعی برنامه ریزی کند که بتواند از تمام استعدادها و تواناییهای یک داوطلب استفاده کند و بیشترین بازدهی را با طراحی یک برنامه ریزی دقیق برای دانش آموز به وجد بیاورد.

5- بهترین مشاور کنکور تجربی 99 باید تنها یک نفر نباشد، بلکه باید تیمی داشته باشد که این تیم هر کدام در یک زمینه از امر مشاوره و برنامه ریزی بهترین باشد و نیاز به یک مدیر بسیار توانمند دارد تا بتواند بهترین راهها را برای خلق یک رتبه خوب از دانش آموز پیدا کند.

6- بهترین مشاور کنکور تجربی 99، باید سابقه ای خوب درامر مشاوره و برنامه ریزی و همچنین یک روزمه بسیار قوی در تربیت دانش آموزان تک رقمی داشته باشد.

7- بهترین مشاور کنکور تجربی 99، کسی است که بتواند با توجه به سطح هر دانش آموز از او آزمون های منظم هفتگی و مبحثی بگیرد تا سطح دانش آموز برای برنامه ریزی هفته بعدی به طور کامل مشخص شود.

 

ثبت نام در پنل مشاوره و برنامه ریزی کنکور تجربی 99

 

نوشته شده توسط استاد رضا کشاورز افشار

روزمه کامل استاد را از طریق لینک زیر مطالعه کنید

رزومه استاد افشار

 

بهترین نوع برنامه ریزی برای فصل تابستان برای یک دانش آموز نظام جدید دوازدهمی این است:

1- ابتدا باید منبع کمک اموزشی و تستی خود را مشخص کند. در مورد سالهای دهم و یازدهم، تعداد کتاب ها انقدر زیاد نیست و منابعی هم که وجود دارد اکثرا با شبیه سازی تستها، بانک تست خود را ایجاد کرده اند. از نظر ما بهترین منابع کنکور تجربی 99 برای سال دوازدهمی ها، منابعی است که پوشش دهنده سوالات مشابه کنکورهای تجربی سال های گذشته به اضافه تستهای تالیفی استاندارد مطابق با تغییرات کتاب های درسی سال های دهم و یازدهم می باشد. تیم مشاوره با بررسی دقیق منابع موجود برای کنکور تجربی 99 مخصوص سال دوازدهمی ها، گلچینی از منابع را فراهم اورده است که این منابع با توجه به شرایط هر فرد، نقاط قوت و ضعف او و همچنین پایه علمی و توانایی فرد ارائه می شود.

2- بهتر است ابتدا بر روی دروس پایه پیش نیاز سرمایه گذاری کنید. به عنوان مثال در درس ریاضی بهتر است ریاضی دهم به خوبی مطالعه شود تا شما در مطالعه مسائل فیزیک، شیمی و حتی خود ریاضی به مشکلی از نظر دروس پایه برنخورید. ضمناً باید توجه داشته باشید که ساختار کتابهایی مانند شیمی به شدت تغییر کرده است و عملا نمیتوانید بدون سرفصلهای گذشته از سرفصلهای جدید سر در بیاورید. بنابراین باید بر روی مباحث پیش نیاز مسلط شوید. البته اگر دانش اموز بسیار قوی بوده اید می توانید بیشتر تمرکز خود را روی دروس پایه یازدهم بگذارید. در کل پیشنهاد می شود که ابتدا سعی کنید آن مواردی را که به هیچ عنوان نمی توان بدون آنها، سایر فصلها را درک کرد دراولویت مطالعه قرار دهید.

3- سعی کنید حداقل زمان مطالعه خود را در هفته اول یا هفته های آغازین روی 8 ساعت قرار هید و تا پایان تابستان، اگر برنامه فوق العاده یا کلاسی ندارید این زمان را تا 12 ای 15 ساعت افزایش دهید. 

4- کسانی که از سال دهم شروع به مطالعه کرده اند و در آزمون های آزمایشی شرکت کرده اند، بهتر است که تمرکز خود را بیشتر روی پیش خوانی دروس دوازدهم و مرور و تست زنی مطالب دهم و یازدهم بگذارند.مشاور تحصیلی کنکور تجربی مشهد

5- حتما و حتما خلاصه برداری، حاشیه نویسی و چکیده نویسی را استفاده کنید. بدون اینها، شما انگار هیچ چیزی نخوانده اید و مطالعه شما کم ارزش است. شما بدون اینها مجبورید دائما مطالب تکراری را با همان سرعت قبلی بخوانید تا مطالب به ذهن شما برگردند. تیم مشاوره موسسه 3گام در کنکور تجربی، به شدت بر روی اموزش تکنیک های خلاصه نویسی، حاشیه نویسی و چکیده نویسی تمرکز دارد تا در دوران تسلط و جمع بندی به بهترین شکل بازدهی خود را نشان دهید.

6- اگر تصمیم دارید که در آزمونهای ازمایشی شرکت کنید و قبلا شرکتت نکرده اید، حتما از تابستان اقدام کنید تا با فضای آزمون های آزمایشی آشنا شوید و بتوانید با شروع آزمون های اصلی، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

7- به هیچ عنوان خود را با دیگران مقایسه نکنید. روزهای اول مطالعه شما در خطر کاهش روحیه و انگیزه قرار دارید. سعی کنید از شایعات، حرف و حدیث ها و کسانی که شما را ناامید می کنند به شدت دوری کنید.

8- از پدر و مادر خود بخواهید تابه صلاحدید خود یک تیم مشاوره کامل و متخصص را برای کمک به شما پیدا کنند.

9- شما باید در انتهای تابستان، دروس دهم و یازدهم را حداقل به صورت مفهومی مطالعه کرده باشید و خلاصه نویس های خوبی را از دروس داشته باشید. اگر دردروس عمومی زیاد خوب عمل نکرده بودید زیاد نگران نباشید البته به جز درس عربی و زبان که بسیار زمان بر هستند. درس ادبیات و دینی را می توان طی فصلهای بعدی به درصد خوبی رساند ولی تابستان بهترین فرصت برای دروس تخصصی و عربی و زبان است. البته اگر زبان شما جزء  نقاط قوت شماست که به راحتی می توانید از پس زبان نیز بربیایید.

10- اگر جزء داوطلبانی هستید که در سال های گذشته زیاد به فکر کنکور تجربی نبوده اید و از تابستان سال دوزادهم شروع به مطالعه کرده اید، سعی کنید در آخرین روزهای تابستان، نیم نگاهی به دروس دوازدهم داشته باشید و اگر از ابتدا و از سال دهم به فکر افتاده اید بهتر است پیش خوانی دروس دوازدهم را به اتمام برسانید.

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

دریافت مشاوره رایگان

 

ثبت نام در پنل مشاوره و برنامه ریزی کنکور تجربی 99

 

با شروع سال تحصیلی دوازدهم، در دو دسته طبقه بندی می شوید. 

دسته اول: کسانی که تابستان خوبی داشته اند:

اگر در این دسته قرار گرفته اید سعی کنید برای نیمسال اول به ترتیب زیر عمل کنید:

1- حتما درسی را که معلم می دهد را در همان روز مطالعه کنید و حتی خلاصه برداری داشته باشید.

2- حتما در طول روز یا شب، زمانی را برای مرور انچه که در تابستان خوانده اید بگذارید.

3- حتما در برنامه خودتان هر شب مطالعه لغات زبان و عربی را داشته باشید.

4- آخر هفته اختصاص دارد به مرور و تست زنی دروس پایه و همچنین تست زنی و مطالعه خلاصه های دروس دوازدهم.

5- اگر در ازمون آزمایشی شرکت کرده اید، با توجه به آزمون آزمایشی که در آن شرکت کرده اید، باید برنامه ریزی داشته باشید. مثلا در آزمون آزمایشی قلم چی که هر دو هفته یک بار برگزار می شود، شما باید در نظر داشته باشید که بهتر است که آخر هر هفته دروس پایه دهم و یازدهم را به خوبی مطالعه کرده باشید وتست زده باشید و در هفته دوم در روزهای پایانی به جمع بندی دروس دهم و یازدهم و دوازدهم بپردازید و حتما حتما، آزمون قبلی را تحلیل کنید.

6- سعی کنید بدون این که کلافه شوید و تا جایی که می توانید از کلاسهای فوق برنامه اضافی که سودی به حال شما نخواهد داشت، دوری کنید. اگر در درسی قوی هستید نیازی نیست وقت خود را با کلاس فوق العاده رفتن و یا با دی وی دی های آموزشی تلف کنید.

7- اگر سرعت پیشرفت و مطالعه شما نسبت به تابستان کند شده است این امر دو دلیل دارد: 1- یا خسته شده اید و نیاز به انگیزه دارید 2- و یا دچار سردرگمی در برنامه های خود شده اید که یعنی برنامه های شمابا شرایط شما سازگار نیست.

8- به هیچ عنوان با کسانی که در کلاس بی خیال مطالعه هستند و حرفهای ناامید کننده می زنند رفت و آمد نداشته باشید. این افراد، شما را با محدودیتهای خودشان می سنجند.

دسته دوم: کسانی که تابستان خوبی نداشته اند:

اگر در این دسته قرار گرفته اید، ابتدا خونسردی خود را حفظ کنید و به نکات زیر توجه داشته باشید:

1- توصیه های شماره 1، 2، 3، 4 را که در بالا برای کسانی که تابستان خوبی داشته اند را اشاره کرده ایم را به دقت رعایت کنید.

2- هر چه سریعتر کنترل اوضاع را به دست بگیرید و یک برنامه ریزی منسجم داشته باشید و اگر خودتان این کار را نمی توانید انجام دهید، یک مشاور بسیار با حوصله، دلسوز و متخصص داشته باشید.

3- اگر در آزمون آزمایشی شرکت کرده اید، کار سخت تری خواهید داشت، چون ازمونهای آزمایشی با سرعت سرسام آوری جلو می روند و شما دائم عقب می افتید و دائم ترازتان کمتر و کمتر می شود. بهتر است که هدفگذاری خود را در ازمونهای آزمایشی عوض کنید. مثلا در آزمونهای اولیه دروس تخصصی برایتان مهم باشد و تراز دروس تخصصی را اهمیت بدهید. بگذارید ذهنتان آرامش بگیرد و در هر آزمون قدری تراز عمومی خود را افزایش دهید.

4- اصلا اصلا  اصلا و به هیچ وجه خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. هدفگذاری شما با همه آنها متفاوت است. سعی نکنید به دیگران برسید و یا از آنها بهتر باشید، سعی کنید در مرحله اول از دیروز خودتان بهتر شوید.

5- مرور بری شما بسیار اهمیت دارد. شما چون عجله دارید تا به مطالب برسید، دستپاچه می شوید و دائما به حجم مطالبی که خوانده اید اضافه می کنید و اصلا به روزی که همه چیز را فراموش خواهید کرد فکر نمیکنید ولی آن روز می رسد و روز بسیار بدی برای شما خواهد بود. بنابراین حتما از ابتدا مرورهای منظم را برای خودتان در نظر داشته باشید.

در پایان نیمسال اول، شما باید اولین دوره جمعبندی خود را انجام دهید. یک جمعبندی خیلی مهم که هر چه خلاصه برداشته اید و نکته نوشته اید در آنجا اهمیت پیدا می کند. برای داشتن جمعبندی بهتر به نکات زیر توجه داشته باشید:

1- برای جمعبندی در نظر داشته باشید که اولویت در درجه اول با دروس نیمسال اول دوزادهم و در درجه بعدی با دروس دهم و یازدهم می باشد. 

2- اگر می خواهید بدون دردسر و با خیال راحت، به رضایت از خودتان برسید حتما و حتما تمامی نکاتی را که از تابستان تا به حال یاد گرفته اید و یا حفظ کرده اید را جمعبندی کنید و تا می توانید تست زنی انجام دهید.

3- یکی از بهترین زمان ها برای مدیریت مطالعه دروس ادبیات و دینی همین زمان می باشد. اگر از کسانی هستید که هیچ کاری برای این دو درس تا به حل نداشته اید، دیگر زمان آن رسیده است که به سراغ این دو درس هم بروید و آنها را نیز شروع کنید.

4- پایان نیمسال اول، بهترین زمان است تا شما بفهمید که دقیقاً در چه درس هایی می توانید درصدهای بالایی بزنید و در چه درس هایی ناموفق هستید و نمی توانید از پس انها بربیایید. بنابراین حتمااز وضعیت خود ارزیابی دقیق داشته باشید. برای حل مشکلتان در این درسها باید بدانید که مشکل شما بنیادی بوده است و یا مشکل شما به خاطر شیوه غلط مطالعه بوده است.

5- حتما آزمونهای ازمایشی مراحل قبل را یکبار دیگر تحلیل کنید. اینطور خودتان را بهتر و بیشتر می شناسید.

6- اگر استرس به سراغتان آمد به جای جویدن ناخن هایتان، افسردگی و از دست دادن تعادل روحی – روانی، سعی کنید درباره اتفاقاتی که از تابستان تاکنون افتاده است، فکر کنید و بنویسی. این باعث می شود تااشتباهات شما در ادامه کمتر شود و البته از بار استرس شما کاسته شود.

 

نوشته شده توسط استاد رضا کشاورز افشار

روزمه کامل استاد را از طریق لینک زیر مطالعه کنید

رزومه استاد افشار

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

دریافت مشاوره رایگان

 

ثبت نام در پنل مشاوره و برنامه ریزی کنکور تجربی 99

 

با شروع نمیسال دوم دوازدهم، حجم ناامیدی ها، رها کردن ها و کلا تمام کلافی ها بیشتر می شود. برای اینکه بتوانیم باز هم دقیقتر و بهتر، شما را راهنمایی کنیم دانش آموزان دوازدهمی را به دو دسته تقسیم می کنیم:

دسته اول: دانش آموزانی که تا به اینجا خوب عمل کرده اند و همه چیز برای آنها طبق برنامه و بر روی اصول پیش رفته است:

1- این دسته از دانش آموزان باید توجه داشته باشند که در یکی از حساس ترین شرایط مطالعه خود قرار دارند. به دو دلیل این حسیاسیت بیشتر و بیشتر می شود. دلیل اول اینکه حالا به طور کامل خود را شناخته اید و ممکن است ضعفهای شما بسیار به استرس شما دامن بزند. دلیل دوم اینکه احساس خستگی و فرسایش بر شما غلبه می کند. بنابراین سعی کنید حتما برای اینکه بتوانید خود را از شر نقاط ضعف خود نجات دهید، با یک مشاور خبره و خوب مشورت کنید تا بتواند راه حلی را به شما ارائه کند و همچنین برای رفع خستگی و عدم افزایش فرسودگی، بیشتر زمان خود را به مطالعه مطالب جدید نیمسال دوم دوازدهم همچنین تست زنی مطالب قبلی بگذرانید.

2- اگر احساس می کنید که بر روی دروس دهم و یازدهم به طور کامل مسلط شده اید، مرور و زدن تستهای جدید و حتی کنکوری را شروع کنید.

3- مرور دروس نمیسال اول دوازدهم برای شما بسیار حائز اهمیت است.

4- سعی نکنید که به خودتان بیشاز اندازه مغرور شوید. فراموش نکنید که برای کنکور تجربی هر قدر بخوانید کم است و لحظه ای که از حرکت بایستید همه انهایی که از شما کلی عقب بوده اند به شما می رسند و شاید در نهایت از شما سبقت هم بگیرند.

5- اگر ترازهای شما در آزمون های ازمایشی یه یک حد مطلوب رسیده است به این معناست که شما مسیر را درست رفته اید و فقط و فقط سعی کنید خود را در مسیر حفظ کنید.

6- اگر ترازهای شما در آزمونهای ازمایشی نوسان زیادی داشته است باید با کمک یک مشاور دلیل آن را پیدا کنید تا بتوانید بهترین نتیجه از دل این نوسان ها بیرون بکشید.

7- سعی کنید زمانی را برای کنترل استرس و ایجاد آرامش در خودتان اختصاص دهید.

دسته دوم: دانش آموزانی که تا به اینجا خوب عمل نکرده اند و همه چیز برای آنها شبیه یک کابوس بوده است:

1- در اولین قدم آنها باید فراموش کنند که تا به اینجا کاری انجام نداده اند و باید ببینید که در حال حاضر بهترین کار چه خواهد بود. انها باید بدانندکه خیلی ها که قبل از آنها شروع کرده اند به دلیل نداشتن یک برنامه منسجم، نداشتن یک انگیزه خوب و نبود یک ساختار منظم در مرور، فرسوده و خسته شده اند.

2- باید به دقت بر روی حذف سرفصلها تمرکز کنند. دروسی که در انها به شدت قوی تر هستند را برای بعد از عید برنامه ریزی کنند و دروسی که در انها ضعیف تر هستند را هر چه سریعتر آغاز کنند.

3- باید با ساعت مطالعه بالا مطالعه را شروع کنند.

4- آزمون ازمایشی دیگر برای انها فایده ای نخواهد داشت.

5- به خاطر دستپاچه گی نباید مرور خود را فدا کنند.

6- باید به اندازه ای که حجم مطالب بالا م یرود، مرور های خود را افزایش دهند.

7- هر روز یک زمانی را به فکر کردن به هفد خود و ایجاد نیرو و انگیزه در خود صرف کنند. مثلا به خوشان بگویند، هنر تو در این است که نسبت به بقیه سریع تر هستی و تازه نفس تر. باید تمام تلاش خود را بکنید. شما باید یک مبارز خستگیناپذیر باشید که هیچ چیزی نمی شنود و هیچ چیزی نمی بیند. فقط ندای موفقیت را می شنود و فقط هدف خود را می بیند. این افراد باید دقت داشته باشند که باید حتما به سرعت دروس نیمسال اول دوازدهم را جمع بندی کنند و سپس بر روی مطالعه همزمان درسهای نیمسال دوم دوازدهم با مدرسه تمرکزداشته باشند و در پایان هفته به سرعت دروس تخصصی دهم و یازدهم را مطالعه، تست زنی و مرور کنند.

8- این افراد باید تا جایی که می توانند، ستسها را غربال شده بزنند، چون که وقت زیادی برای زدن همه تستها خواهند داشت. آنها باید همزمان مطالعه و تسلط را پیش ببرندو به تدریج با مرورهای منظم و فشرده خود، مطالب را به یاد بسپارند. مرورهای منظم شبانه فرمول ها، لغات و نکات در این کار بسیار تاثیرگذار است.

این مطلب همچنان ادامه دارد

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

دریافت مشاوره رایگان

ثبت نام در پنل مشاوره و برنامه ریزی کنکور تجربی 99

 


مجتبی کیان‏ – 99/5/14

سلام من ۹۷دیپلم گرفتم و خواستم کنکور نظام قدیم بدم الان تو برگ ثبت نامم زده گروه آموزشی ۳-۳-۶اقا الان من موندم کنکور نظام قدیم میدم یا جدید تورا خدا راهنماییم کنید


شروین‏ – 99/5/13

سلام من دیپلم نظام قدیمم و میخوام کنکور سراسری ۱۴۰۰ شرکت کنم سوالم اینه در صورت اینکه کنکور ۱۴۰۰ دو نوع سوال برای نظام قدین و جدید جدا داشته باشه من میتونم با توجه به اینکه دیپلم قدیم دارم کنکور سراسری سوالات نظام جدید انتخاب کنم ؟؟ سوال بعدی اینه به نظر شما کدوم نظام بهتره که براش خودمو اماده کنم ؟؟!


فاطمه.ر‏ – 99/1/7

با سلام. عذر میخوام به سؤال بنده جوابی ندادید!لطف بفرمایید و پاسخمو بدید چون بسیار ضروریه! با تشکر از شما.


فاطمه.ر‏ – 99/1/5

سلام و عرض ادب!سوالی داشتم که شدیدا به پاسخگوییتون نیازمندم!کسی که کنکور ۹۶ جزو سهمیه ۵٪ ایثارگری بوده، اما انتخاب رشته نکرده!سال ۹۷ مجددا با سهمیه ۵٪ در کنکور شرکت کرده و رشته دوره شبانه آورده، ثبت نام هم کرده اما انصراف داده! سال ۹۸ مجددا با سهمیه ۵٪ کنکور داده اما انتخاب رشته نکرده!حالا برای کنکور ۹۹ میتونه بازم از سهمیه ۵٪ استفاده کنه یا خیر؟!خواهشمندم در اسرع وقت پاسخ بدید!با تشکر.


مشاور تحصیلی‏ – 99/1/2

سلام ، خیر دیگه نمی تونید ، چون بر اساس قوانین موجود هر داوطلب حد اکثر می تواند دو نوبت در آزمون دوره روزانه پذیرفته شود .


زهرا‏ – 98/10/27

سلام من ۱۲ تجربی هستم بدلیل شرایطی نتونستم تابستون و ترم اولو خیلی خوب استفاده کنم درواقع الان حس میکنم هیچ کاری نکردم ممکنه الان شروع کنم نتیجه بگیرم؟


دکتر امین ملکی‏ – 98/10/17

سلام پشتیبان محترم.حدود ۱سال میشه در نظر دارم کنکور شرکت کنم.دندون پزشکی قبول شم.غیرتشو دارم و میتونم.چون سال ۸۹کنکور شرکت کردم و دامپزشکی خوندم.دانشگاه دولتی ارومیه.الانم فارق التحصیل دکتری دامپزشکی دارم.ولی دندون یه چیز دیکست.مشکلی که دارم اینه حس میکنم سنم دیگه رفته بالا و حال و حوصلشو ندارم.۲۷سالمه.خواستم راهنماییم کنید شدیدا تو دوراهییم ثبت نام کنم کنکور یا نه.ممنون میشم راهنماییم کنین


پروانه پهلوان زاده‏ – 98/5/28

سلام.من لیسانس عمران دارم. میخوام کنکور 99 تجربی شرکت کنم.سوالات زیادی دارم.


زینب ‏ – 98/5/19

سلام من سال ۹۶ دیپلم گرفتم معدل کلم ۱۷/۱۹ و معدل کتبیم ۱۰/۸۵ ، درسم خیلی خوب بود خیلیم میخوندم اما سال اخر بنا به دلایلی بیخیال درس شدم میخوام بدونم الان بعد از ۳ سال میخوام دوباره شروع کنم به درس خوندن و کلاس رفتن میتونم برای سال ۹۹ کنکور پزشکی قبول شم ؟حتی شهرستان برام مسئله ای نیست و اینکه میخواستم کنکور نظام جدید شرکت کنم ایرادی نداره و کارمو مشکلتر نمیکنه ؟چون از چن نفر پرسیدم میگن نظام جدید هم مباحث اسونتره هم حجمشو کم کردن


martyr‏ – 98/5/17

سلام خسته نباشيدسهميه فرزند شهيد با سهميه فرزند جانباز ٧٠٪ به بالا يكي هس يا خير؟لطفا جواب بدين


رویا‏ – 98/5/10

سلام.بنده 29 سالمه .دیپلم تجربی نظام قدیم دارم با معدل16.تازه فارغ التحصیل شدم از دانشگاه پیام نور رشته زیست شناسی.میخوام کنکور 99ثبت نام کنم چون علاقه ام به پزشکی بود و بنا به شرایطی نتونستم برم . سوالم این بود اونایی که نظام قدیم هستن برای کنکور باید کتاب های خودشون رو بخونن یا کتاب های نظام جدید رو؟دقیقا باید از کجا شروع کنم برای مطالعه ؟مطالعه چه دروسی شانس قبولی پزشکی رو میبره بالا؟ممنون میشم راهنماییم کنید


نگار‏ – 98/4/27

سلام جناب آقای افشار من( فقط با خودتون ) میخوام صحبت کنم نه مشاورینتون اگه امکانش هست ممنون میشم جوابمو بدین


خانم حسن زاده‏ – 98/4/30

سلام وقت بخیر لطفا با موسسه تماس بگیرید راهنماییتون می کنن.


مریم دلاویز‏ – 98/3/30

سلام.من در دبیرستان رشتم تجربی بود. کارشناسی مدیریت دارم.و ۲۳ سالمه.میخوام برای کنکور تجربی دوباره شرکت کنم.باهدف پزشکی.اگه میشه با ی مشاوره و برنامه کامل و جامع منو راهنمایی کنید و کمکم کنید.


حسن جودکی‏ – 98/2/8

سلام من دانش اموز کلاس دهم ریاضی هستم آیا میتوانم در سال اینده در کنکور تجربی شرکت کنم و هم چنین آیا میشود همزمان در کنکور هنر هم شرکت نمایم . ممنون از زحمات شما


مهسا‏ – 97/12/4

سلام من لیسانس زیست شناسی زنتیک دارم میخوام کنکور99پرستاری قبول بشم متاهل وشاغل هستم میشه من وراهنمایی کنید هنوز شروع نکردم نیاز به راهنمایی دارم


Mahya‏ – 97/11/5

سلام من سال 88 دیپلم گرفتم میخوام امسال دوباره کنکور تجربی بدم اما تا الان چیزی نخوندم اگه از الان شروع کنم امکانش هست رشته های پیراپزشکی قبول بشم؟5 درصد سهمیه ایثارگری دارم


negin‏ – 97/10/22

سلام می خواسستم بدونم میشه دهم ویازدهم رو توی دو ماه خوند ودرصد های بالا زد


فاطمه‏ – 97/10/17

با سلام . من دانش اموز پایه دوازدهم تحصیلی هستم . تا کنون دروس پایه رو نخوندم و قصد دارم در طی سال دازدهم رو بخونم واز عید به بعد دروس پایه . ترازم ۴۵۰۰است و معدلم ۱۸/۶۴. دو سوال دارم : ۱-ایا برنامم خوبه یا نه ؟ ۲- من دوست دارم پرستار ی قبول شم با این تراز میتونم دولتی قبول شم ؟ لطفا جوابمو بدین . ممنون


محمدکاظم امیدی‏ – 97/7/5

سلام موردمن ی موردخاصه و الان ۵ساله از درس جداشدم و سرکارمیرم براتامین زندگیم و معدل کتبیم ودیپلمم ۱۴بودوپیش دانشگاهیمو۹۲گرفتم وازاون ببعد برا خرج های زندگیم کار رفتم و حتی پارسال خواستم بخونم ولی نشد چون برنانه درست نداشتم وگیجم ولی عاشق پزشکیم اگر میتونیدکمکم کنید تاپزشکی دربیام بامن تماس بگیرید تاصحبت کنیم گوشم پره از این حرف هایی که توسایت هاهست که اینحور باش و…چون من بچه کف بازارم و تو۲۲سالگیم پیرشدم اماامیددارم چون بجاارزو. هدف دارم


آقای افشار‏ – 97/9/25

سلام. با توجه به شرایطی که برات پیش اومده درسته که کار سختی برای قبولی داری و لی همونطوری که اشاره کردی با یه برنامه خوب و البته با یه روش مطالعه هوشمندانه می تونی به هدفت برسی. یکی از کارهایی که تو این مدت باید می کردی و شاید انجام نداده باشی اینه که تک بعدی رفتی جلو و فقط به کسب درآمد برای حل مشکلات زندگی خانوادگی و خانواده ات فک رکردی که البته قطعا اولویت اولته و شاید هر کس دیگه ای هم جای تو بود این کارو می کرد اما ای کاش در حد اولویت دوم هر ساله یه مقدار درسها رو می رفتی جلو و در نظر داشته باش که الان که 22 سالته می تونستی به راحتی پزشکی قبول شی اگر آهسته و صبور بودی و یه گوه چش هم به آرزوهات داشتی. تو پنل مشاوره و برنامه ریزی تجربی ثبت نام کن. می گم مشاور با هاتون تماس بگیره. موفق باشی


شاهین‏ – 97/7/1

با عرض سلام و خسته نباشیدمن تو دانش آموز نظام قدیمم امسال هم کنکور ندادم و میخام سال98کنکور تجربی بدم میشه ی راهنماییم کنید و راه کاری واسم بگین ممنون


آقای افشار‏ – 97/9/25

سلام. شما هیچی از شرایطتون نگفتید متاسفانه که بتونم کامل راهنماییتون کنم. تو پنل مشاوره و برنامه ریزی سایت ثبت نام کنید تا مشاورها باهاتون تماس بگیرند.


سعید صادقی مهر‏ – 97/6/27

سلام…من رشته تجربی بودم معدل کل ۱۴/۷۵وکتبی۸/۵۶دارم….۴سال از درس فاصله گرفتم میخوام امسال کنکور بدم و ایا میتونم پزشکی قبول بشم یا نه…..منتطر جوابم


کیانوش پالیزبان ‏ – 97/6/26

سلام من کنکور نود و هفت شرکت کردم در رشته تجربی قبول نشدم مرا دریابید تا اینشااله در کنکور نود و هشت موفق شم منتظر جوابم


اسرا‏ – 97/6/15

سلاممن رشته تجربی هستماگر امسال کنکور دادم میتونم ریاضیات کاربردها ثبت نام کمآیا فبول کنم یا نهلطفا جواب بدید😳


احمد ام‏ – 97/5/12

سلام شرایط مرخصی گرفتن از دانشگاه پردیس چطوره؟ میشه کنکور 98 رو بدم درحالی که دانشگاه پردیس درس میخونم ولی مرخصی گرفتم؟


فرناز‏ – 97/5/10

سلام من میتونم با رتبه ی 15120 (رشته ی انسانی منطقه 3) دانشگاه فرهنگیان قبول بشم؟


هادی‏ – 96/12/14

سلام . امیدوارم حالتون خوب باشه … میخواستم بدونم دانشگاه ازاد مشهد نیم سال دوم پذیرش پزشکی داره ؟ منظورم برای بهمن ماه هست … سوال دومم اینه که اگه فرضا پذیرش بهمن داشته باشه .. ایا کارت پایان خدمت سربازی رو باید همون مهر ببریم یا امکانش هست تا بهمن براشون ببریم اخه من ابان ماه خدمتم تموم میشه … ایا امکانش هست ودیعه ای چیزی بدم که حتما تا ابان براشون میبرم ؟؟…. وااااقعا ازتون ممنونم اگه پاسخ بدید .. لطف میکنید …


آرتین‏ – 96/11/20

سلام خدمت مشاورین محترم.بنده امسال پشت کنکوری هستم والان ک دراواخربهمن ماه هستیم نسبت به ازمون های قبل افت زیادی داشتم دلیلش هم کاهش ساعت مطالعه بوده. ودلیل کاهش ساعت مطالعه ام بی حوصلگی وازخونه زده شدم واقعا همیشه تنهام بنظرتون کتاب خانه میتونه کمک مناسبی باشه؟باسپاس


فاطمه‏ – 96/11/20

سلام من دانشجوی رشته علوم تغذیه هستم میخواستم برای کنکور پزشکی اقدام کنمسوالم این بود اونایی که نظام قدیم هستن برای کنکور باید کتاب های خودشون رو بخونن یا کتاب های جدید ؟و اینکه چجور میتونم هم درس دانشگاهم رو بخونم هم واسه کنکور؟


مهدي زنگباري‏ – 96/11/7

سلام من ليسانس دامپروري هستم فارغ التحصيل ٨٣ متاهل و داراي دو فرزند ميخاستم بپرسم بعد از اين همه سال كه از تحصيل فاصله گرفتم ميشه باز كنكور بدم و پزشكي قبول بشم خيلي علاقه دارم


محمداحمدی امیری‏ – 96/11/6

سلام من متولد72هستم دیپلم تجربی دارم ولیسانس اقتصادکشاورزی دارم ازهمون بچگی عاشق رشته پزشکی بودم حالا که لیسانسموگرفتم دوست دارم دوباره کنکورتجربی بدم تابه ارزوم که همون پزشکی برسم ولی نمیدونم باید چطوروازکجا شروع کنم اگرراه حلی داریدلطفا منوراهنمایی کنین تابه ارزوم برسم.ممنون


اکرم‏ – 96/11/2

سلام خسته نباشید من دیپلم ریاضی دارم و لیسانس برق دارم میخاستم ببینم میتونم برای پزشکی کنکور بدم ایا شرایط سنی مهمه؟واینکه من ازچه منبعی استفاده کنم میخوام واقفا بخونم ولی نمیدونم باید چحوری وازکجا شروع کنم و چی بخونم با دروس زیست وزمین شناسی تخصصی تجربی هم اشنایی ندارم


mahta‏ – 96/9/19

سلام ميشه از كنكور سراسري انساني رشته مترجمي زبان رو در دانشگاه انتخاب كرد؟


مهرناز‏ – 96/9/14

سلام من رشته ام ریاضی بوده و کامپیوتر خوندم.الان میخوام کنکور تجربی بدم برای قبولی در پزشکی، هیچ کتابی و منبعی ندارم . به نظرتون چی بخونم که هم زمان زیادی وقت نگیره و هم جامع باشه که مجبور نشم برای هر درسی چند تا کتاب بگیرم. کتاب های درسی رو هم باید بخونم؟ و برای هر درس یک کتاب مرور و نکته و تست؟ ممکنه بهم معرفی کنید کتابهایی برای عمومی و تخصصی؟ سپاسمندم


mohammadreza‏ – 96/9/5

سلام من دیپلم فنی دارم امسال پیش ثبت نام کردم گه کنگور تجربی بدم چجوری باغید بخونم برای قبولی خواهشا پاسخ بدید هزینه مشاور ندترم ینی کم دارم اگه میشه کمکم کنیدددددددددددددددد


ندارم‏ – 96/8/20

سلام می خواستم از زحمات شما تشکر کنم


خانم پور واحدی‏ – 96/8/20

امیدواریم بهترین نتیجه ها را بگیرید


فرزاد‏ – 96/7/9

سلام من عمران خوندم دیپلمم فنی بوده شیمی هم نخومدم امسال تصمیم گرفتم برای تجربی بخونم که دارم عین …. میخونمD:فقط کامنت گذاشتم که بگم میخام بترکونم راستی خیلی دلم مشاوره میخاد ولی پول ندارم کتابارم با مصیبت جمع کردم آزمون هم قسطی ثبت نام کردم D:فقط میخام بهتون بگم که من شرایطشو ندارم و اینا همش کشکهموفق باشید


Ela‏ – 96/6/26

سلام من متولد ٧٧هستم سال اول ودوم من كنكور رياضي دادم وسال دوم پذيرفته شدم يه رشته ملي رو وثبت نام هم كردم براي سال سوم ميخوام پرديس خودگردان شهيد بهشتي يا ازاد تهران پزشكي قبول بشم ايا مي تونم شركت كنم يا نه؟


بنفشه‏ – 96/6/21

سلام من دوبار در کنکور روزانه پذیرفته شدم یکبار سال 86 که انصراف دادم و یگبار سال 92 که فارغ التخصیل شدم . هردو در مقطع کارشناسی بودن . حالا میخواستم برای کنکور 97 ثبت نام کنم و برای مقطع دکتری عمومی بخونم ولی تو دفترچه دیدم کسایی که از 26 سال پیش دو بار در کنکور روزانه پذیرفته شدن کلا از ثبت نام محرومن!! یعنی دیگه نمیتونم تا ابد کنکور سراسری شرکت کنم ؟؟

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.

نام و نام خانوداگی دبیر : رضا زندگانی

زمینه تدریس : مشاور کنکور

تلفن تماس:  ۰۹۱۵۵۱۳۲۹۸۵

محدوده تحت آموزش  : تمامی نواحی مشهد

مشاور تحصیلی کنکور تجربی مشهد

افتخارات دبیر:

سابقه و مکان های کاری:

وب سایت :

وبلاگ:

ایمیل : zendegani_reza@yahoo.com

گالری عکس :

  آقای محمد زارعی (دبیر زیست کنکور)…

آقای نوید حسن زاده (دبیر فیزیک کنکور)…

آقای امیرمهدی فخرآبادی (دبیر عربی کنکور)…

آقای علیرضا زیبایی (دبیر زیست)  …

دبیر ریاضی کنکور خانم مهسا غفوریان (مشاور تحصیلی و دبیر ریاضی کنکور…

ایشون از هر لحاظ عالی هستند خیلی حواسشون به بچه ها هست🖒🖒🖒

سلام . من امسال شاگردشون بودم . اتفاقا خیلی هم کارشون عالیه بین تمام مشاور هایی که رفتم و دیدم و صحبت کردم ایشون رو انتخاب کردم و واقن ازشون راضی بودم . مثل بقیه شعار ندادن و واقن تا اخرش باهامون بودن و مطلب بعدی اینکه اگ با دانشجوها و دوستاشون کار میکنن اما همشون واقن تایم و وقت میذارن و کل کادر و گروهشون خوب و عالی کار میکنن. من خودم برنامه ریزم اقای وهاب زاده بودن واقن وقت میذاشتن . و من کلی ازشون چیزی یاد گرفتم . واقن ی گروه اموزشی خوب هس . مطمینم کسی بره پشیمون نمیشه . من از اقای دکتر و کادرشون و پیگیری هاشون واقن ممنونم . و ی چیز دیگ تو نگاه اول قضاوت نکنین . منم اول ک دیدم خود اقای دکتر مشاوره نمیدن ناراحت شدم اما ایشون از همه چیز همه بچه ها خبر دارن و واقن نتیجه بچه ها براشون مهمه . خلاصه اگ برین گامز از هر لحاظ درسی تامین میشین .

به نظر من افراد با سواد تر باید بیان مشاوره بدن صرف تجربه کافی نیست و اینکه خود مشاور واقعا وقت بذاره نه دوستان و دانشجوهاشون کاری که تو این موسسه صورت میگیره کار با دانشجو های بی سواد . یاعلی

به نظرم با رتبه برتر ک مسیر رو خودش رفته باشه و تجربی خوبی هم داشته باشه کار کنید بهتره،من با دکتر نقاشان کار کردم خیلی راضی بودم مدرس همایش های کنکور دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم هستن یک جلسه صحبت کنید باهاشون خیلی خوب مسیر کنکور دستتون میاد اینم شمارشون ۰۹۳۸۷۳۹۲۹۳۹

سلام بچه ها میشه در مورد آقای زندگانی یکم توضیح بدین چون امسال خیلی سال حساسیه. واسم خیلی مهمه که یک مشاور عالی داشته باشم.میشه راهنماییم کنید

با شماره خود مشاور تماس بگیرید راهنمایی بگیرید

۰۹۳۵۰۶۲۱۰۰۶

با این شماره تماس بگیرید ۰۹۳۵۰۶۲۱۰۰۶

شماره دفتر آقای زندگانی رو لطفا بدین

یک وقت مشاوره میخواستم

شماره ۲۹۸۵ مسدود هستت

لطفا شماره تماس با آقای زندگانی رو بدین برای انتخاب رشته کمکم کنن

شماره تلفن آقای زندگانی یا دفترشون رو میخواستم برای انتخاب رشته کمکم کنن

سلام دوستان
ممکنه راهنمایی کنید برای انتخاب رشته ایشون چقدر خوب هستند؟یا شخص دیگه ایی رو اگه میشناسید که عالی هستن معرفی کنید
ممنون میشم

آقای دکتر واقعا عالی هستن اصلا هدفشون مث بقیه مشاورا پول گرفتن فقط دوس دارن دانش آموزاشون نتیجه خوبی بگیرن و با دل سوزی همه کاراشونو بررسی میکنن وتا آخر کنارسون هستن

من از یکی از دوستانم شنیدم ایشون بعضی از بچه هاشونو وسطه راه ول میکنن و دیگه جدیشون نمیگیرن.
درسته?

سلام روز بخیر
قبلا ازتون دعوتتون کرده بودم
برای عضویت در گروه جامعه وبمستران
مهندس چرا نیومدی توی گروه
خوشحال میشیم تشریف بیارید و دوستان دیگه تبادل اطلاعات داشته باشیم
گروه جامعه وب مستر هاhttps://t.me/joinchat/DBhKUBJE3gUMxzABig66Ig

سلام عزیزان
ممکنه راجع به آقای زندگانی کمی اطلاعات بهم بدین؟

سلام بچه ها این نظرات راجع به آقای زندگانیه؟ به من کمک کنین خیلی به کمک تون نیاز دارم. هزینه مشاوره شون چنده؟ کارشون چطوره؟

سلام کسی از هزینه های مشاوره ایشون اطلاعی داره

با سلام خدمت شما.بنده امسال شاگرد ایشون شدم.پیش تجربی هستم.و میخوام کاااملا با نظرتون مخالفت کنم.هرچند به نظرتون باید احترام گذاشت اما بنده مخالفشو میگم.
ایشون یک.مشاور نیستن.یک برادر عاااالیه.مث خیلییی از مشاورای دیگه ب دنیال پول نیست.هدفش خیلیییی والاتر ازیناس.من همینجا.از همین تریبون میخوام.از اقای دکتر تشکر کنم.بهم کمک کرد از ۲۹شهر برسم به ۳شهر.آقای دکتر خیلیییی ممنون ازت.تا آخر باهامون بمون تا آخرش میدرخشیم:-)

سلام.خانموم مردخدا هم کارشناس ارشد مشاوره در مشهد هستند خییلی عالی.برنامه ریزی شون عالیه و گام به گام تا روز کنکور باهات همراهن.من و خواهرم هردو مراجع ایشون بودیم..کلینیک مشاوره هیوا احمد اباد بین قائم و پاستور ساختمان هدایت ..اگر هنوز اوجا باشن

برنامه ریزی خیلی خوب وهمایش های بسیار مفیدی دارن

منکه همچین چیزی ندیدم

مشاور تحصیلی کنکور تجربی مشهد

مشاور خوب و عالی بااستراتژی عااالی هستن من از تابستون باهاشون ماشاوره دارم و کاملا راضیم

استراتژی فوق العاده ای دارن ایشون.همینش خوبه.

سلام شما در مورد حرفی که زدین مطمئن هستین ؟ من قراره امسال اوشون رو به عنوان مشاورم انتخاب کنم

میشه لطفا شماره دفترشون رو بدید

ضمن عرض سلام وخداقوت جانانه به تمام دوستان کنکوری $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ آقای رضازندگانی به معنی یک استاد تمام عیاره!!!!!!!!!!!!واقعاخیییییییییییییییلیییییییییییییییی عالی هستن شک نکنین همونیه که دنبالشین رزومه فوق العاده ونتایج شاگداشون گویای واقعیت هست پیگیری وتلاش های شخص خودشون دیگه بمونه!!!!!

نشانی پست‌الکترونیک شما منتشر نخواهد شد.

 


نمایش برچسب‌ها

 


نمایش برچسب‌ها

 

کنکورت را قورت بده

چگونه تک رقمی شدم

مشاور من

صفر کلوین

مشاور تحصیلی کنکور تجربی مشهد

کنکور و خدایی که در این نزدیکیست

وقتی همه خوابند

سایر کتاب ها


نمایش برچسب‌ها

مشاور تحصیلی کنکور تجربی مشهد
مشاور تحصیلی کنکور تجربی مشهد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *