مشاوره خوب در فردیس کرج

 
helpkade
مشاوره خوب در فردیس کرج
مشاوره خوب در فردیس کرج

 روانشناسی علمی است که به مطالعه فرآیند های ذهنی و رفتاری انسان می پردازد  و روان شناس فرد متخصصی است که به صورت تخصصی رفتار، شخصیت، احساسات و روابط فردی، خانوادگی و اجتماعی افراد را بررسی می کند.

با یک جستجوی ساده در اینترنت، لیستی از صدها روانشناس و مشاور را می بینید که همگی خود را توانمند می دانند. به همین دلیل پیدا کردن یک روانشناس خوب در کرج یا هر شهر دیگری کار سختی است. از این رو در ادامه لیستی از ویژگی های یک روانشناس خوب را جمع آوری کرده ایم.
•    روانشناس خوب، شنونده ی خوبی است و به شما این حس را می دهد که حرف هایتان را شنیده و به شما توجه می کند.
•    روانشناس خوب باید بتواند با دیگران به خوبی ارتباط برقرار کرده و به احساسات و افکار دیگران توجه کند.
•    روانشناس خوب قابل اعتماد است و تمام حرف هایی که به او می زنید را بدون قضاوت کردن شما می شنود.
•    روانشناس خوب باید صبور باشد و برای مراجعین خود آرامش ایجاد کند.
•    یک روانشناس خوب باید دانش و آگاهی خود را به روز نگه دارد.
•    رفتار و گفتار روانشناس باید سنجیده باشد و با ایجاد احساس راحتی در مراجعین خود روند درمان را بهبود بخشد.
•    روانشناس خوب به دنبال درمان است نه درآمدزایی و قبل از هر چیز تمرکز خود را روی فرآیند درمان مراجع می گذارد.

مراجعه به روانشناس و استفاده از خدمات مشاوره ای یکی از ضرورتهای زندگی امروزی است. همه ما غالبا در معرض مشکلات و مسائلی قرار میگیریم که به دلیل محدود بودن دانش و تجربیاتمان به همفکری و مشاوره با دیگران نیاز پیدا می کنیم. اما مسئله اینجاست که سهیم کردن دیگران در احساسمان راحت نیست و دلایل زیادی وجود دارد که علت ناراحتی خود را با آنان در میان نمیگذاریم و مهمترین دلیل آن ترس از پیامدهای آن است.
به عنوان مثال اگر با خانواده خود در میان بگذارییم شاید نتیجه آن سرزنش شدن و خراب تر شدن اوضاعمان باشد، اگر با دوستان خود صحبت کنیم نگران هستیم که طرز فکر آنها درباره ما تغییر کرده و به تدریج از ما فاصله بگیرند یا اگر به مدیر و رئیسمان بگوییم، ممکن است به ضعف در کار متهم شده و مشکلاتی در زمینه شغلی برایمان بوجود بیاید. بنابراین بهترین فردی که ما می توانیم به او اعتماد کنیم و احساساتمان را با او در میان بگذاریم، فردی است که با او هیچ نسبتی نداریم و او کسی جز یک مشاور یا روانشناس خوب نیست.
مشاور هرگز درباره ما قضاوت نمی کند. به آنچه می گوییم با دقت گوش می دهد و آنچه بیان نمی کنیم را از رفتار و گفتارمان متوجه شده و ما را همانطور که هستیم، با خطاها و اشتباهاتمان، می پذیرد. مشاور ما را سرزنش نمی کند، بلکه با راهنمایی هایش موجب آرامش ما می شود و به ریشه یابی مشکالتمان کمک می کند.
از این رو با توجه به مشکلات و دغدغه های زیادی که ممکن برای همه ی ما بوجود بیاید، بهتر است سلامت روحی خود را در اولویت قرار داده و به یک مشاور یا روانشناس خوب مراجعه کنیم.

کسی که به روانشناس مراجعه می کند، حتما مشکل یا بیماری خاصی ندارد. یکی از وظایف روانشناسان بهبود کیفیت زندگی است و در جوامع پیشرفته، حتی خوشحال ترین و موفق ترین افراد هم برای پیشرفت بیشتر و مواجه درست با مشکلات به روانشناس مراجعه می کنند.

در نگاه اول روانشناس کسی است که فقط می شنود اما شنیدن مهم است یا گوش دادن؟! گوش دادن یک مهارت است. روانشناس حرف های شما را گوش می دهد و تحلیل می کند و در این بین ممکن است به مشکلاتی پی ببرد که خودتان هرگز به آنها توجه نکرده باشید. مشکلات شما را به صورت ریشه ای بررسی کرده و راهکارهایی که ارائه می دهد، صرفا یک نصیحت دوستانه نیست؛ بلکه با توجه به شناختی که از مراجعین خود کسب می کند و با بهره گیری از تجربه و تخصص خود، سعی در حل اصولی مشکلات دارد.مشاوره خوب در فردیس کرج

روان حتی از جسم حساس تر است و یک تشخیص اشتباه و عجولانه ممکن است تمام ابعاد زندگی را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین باید صبور باشید تا روانشناس ابتدا به شناخت درستی از شما رسیده و سپس شما را در مسیر درست راهنمایی کند.
به علاوه یک روانشناس خوب دلیل مشکل شما، روش درمانی مورد استفاده و مدت زمانی که روند درمان طول می کشد را برای شما توضیح می دهد.

اگر شما از کار دندانپزشک خود راضی نباشید، حتما به دندانپزشک دیگری مراجعه می کنید و این عدم رضایت خود را به تمام دندانپزشکان تعمیم نمی دهید. در رابطه با مشاوره و روانشناس هم مختصصان زیادی وجود دارند و اگر از روند درمان یا جلسات مشاوره ی خود راضی نیستید، به این معنا نیست که تمام روانشناسان مثل هم هستند و مراجعه به آنها کمکی به شما نمی کند.

همه ی ما در طول زندگی خود با مشکلاتی مواجه می شویم که ممکن است با کمک اطرافیان، مطالعه کتاب و شیوه های خود مراقبتی به حل این مشکلات و دغدغه ها بپردازیم اما قبل از این کار باید دو نکته را در نظر بگیریم:
1- گاهی ممکن است مشکل پیچیده تر شود :
گاهی ممکن است به امید اینکه مشکلمان را خودمان حل می کنیم، آن را جدی نگرفته و به تاخیر بیاندازیم و همین امر سبب شود به مرور زمان با مشکل سخت تر و پیچیده تری روبه رو شویم. بنابراین باید حل مشکلات و اختلالات خود را در اولویت قرار داده و از یک متخصص کمک بگیریم.
2- مشاور یا روانشناس می تواند مشکل را سریع تر حل کند:
از سوی دیگر مراجعه به روانشناس به تسریع روند درمان کمک می کند. برای مثال ممکن است فردی مشکل وسواس داشته باشد و در طی سالها با تمرین و تلاش این مشکل را برطرف کند اما با مراجعه به روانشناس روند درمان سریع تر طی می شود و میزان بهبودی هم بیشتر از اقدامات فردی است.
در نهایت بهتر است باورهای رایج و غلطی که تا کنون داشته ایم را کنار گذاشته و در جهت سلامت روح و روان خود اقدام کنیم. چرا که این مسئله، تاثیر مستقیم و به سزایی در تمام ابعاد دیگر زندگیمان خواهد گذاشت.

•    مشاوره فردی
•    مشاوره خانواده
•    مشاوره ازدواج
•    زوج درمانی
•    مشاوره تحصیلی و شغلی
•    مشاوره کودک و نوجوان
•    نوروتراپی
•    سکس تراپی
•    هیپنوتراپی
•    روانکاوی
•    روانشناسی بالینی

برای مشاهده مراکز مشاوره خوب و مورد تایید در محدوده فردیس کرج به این بخش مراجعه فرمایید. آدرس و شماره تلفن هرکدام از مراکز را میتوانید در این صفحه بیابید.

برای مشاهده مراکز مشاوره خوب و مورد تایید در محدوده فردیس کرج به این بخش مراجعه فرمایید. آدرس و شماره تلفن هرکدام از مراکز را میتوانید در این صفحه بیابید.

ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

ونک – چهارراه جهان کودک – بلوار جردن جنوبی – خ نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.مشاوره خوب در فردیس کرج

توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی خواهد شد.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در تهران” مراجعه بفرمایید.

ایمیل تبلیغات : [email protected]

ارسال نظرات: [email protected]

تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

میخوای پوست صورت مثل گل باشه با قیمت خیلی ارزون

سلام خانم های گل 

مرکز مشاوره راه مهربانی رفتم پیش دکتر غلامی واقعا عالیه مشاوره خوب در فردیس کرج

شمارشو از همین نینی سایت برداشتم ولی خدا خیرشون بده عالی مشاوره میدند

فاز4 مهرشهر33529277

مامانای عزیز از شما بابت معرفی مرکزمشاوره راه مهربانی و معرفی دکتر فرهاد غلامی واقعا ممنونم 

من خیلی ازشون کمک گرفتم البته مرکز مشاوره مهمی بود ولی بازهم تشکر میکنم

مامان های خوشگل اگر مشاوره خوب تو کرج میخواهید مرکز مشاوره راه مهربانی و دکترررر غلامی 

شماره تلفن کلینیک02633529277-

بچه ها عزیز

اینم لیستی از پزشکان روان پزشک در کرج

متخصص روانپزشک خوب در کرج

دکتر مهسا حیدری روانپزشک و متخصص اعصاب و روان خیلی خوب تو شهریار و فردیس هستن….۰۹۰۵۹۵۹۷۳۹۰

۶۵۲۵۸۷۰۷

سلام. من به دکتر دانیال خواجوی مراجعه کردم بسیار دکتر حاذقی هستند و استرس و بی خوابی شدید داشتم، من که حالم خیلی بهتر شده ازشون ممنونم و و توصیه می کنم بهشون مراجعه کنید. ادرشون بین فلکه سوم و چهارم فردیش بغل داروخانه دکتر مرادی هست تهران هم گیشا مطب دارند. تلفنشونم   36552236 

دکتر دانیال خواجوی متخصص روانپزشکی هستند عالییییییی هستند من چندین بار رفتم دو مطب دارند تهران و فردیس کرج چندین نفر رو هم معرفی کردم راضی بودند.تلفن مطب فردیس کرج -36557858- ۳۶۵۵۲۲۳۶

سلام عزیزم… دکتر شمس الله ابراهیمی  واقعا کارش عالیه . . خوش برخورد و خیلی خوب  برای حل مشکل راهنمایی میکنه … خیلی باتجربه هستش   یه نکات کلیدی  معرفی میکنه که واقعا مفید و ثمره بخش هستش. من که خیلی راضی هستم . و ممنونم ازشون. در ضمن  قیمت مشاوره هاشون هم  خوبه .        اینم شماره تلفن

09122877547

     سلام گلم . برو پیش دکتر شمس الله ابراهیمی. خیلی بی نظیره.   راهکارهای عالی معرفی میکنه …..  خیلی باسابقه هستن و خیلی هم قیمتهای مشاورشون مناسبه. اینم شماره  09122877547

دکتر دانیال خواجوی فردیس کرج بین فلکه سوم و چهارم بین 39 و 41 غربی جدید. 02636552236

صبح 10 تا 1 و عصر 5 تا 8 

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

این مرکز نخستین مرکز روان شناسی و مشاوره در سطح فردیس کرج و حومه است که تحت نظارت سازمان نظام روان شناسی و مشاوره ایران است.
موسس و مسئول فنی آن مولف برتر کشوری در حوزه خانواده و فرزندان در سال ۱۳۹۵ می باشد.

ساعات کاری:
شنبه تا چهارشنبه:
صبح ها ۹:۰۰ تا ۱۳ عصرها ۱۵:۰۰ تا ۲۰
پنجشنبه:
صبح ها ۹:۰۰ تا ۱۳ عصرها ۱۵:۰۰ تا ۱۹

خدمات مرکز:
– مشاوره خانواده
– مشاوره پیش از ازدواج
– درمان اضطراب
– افسردگی
– وسواس
– درمان دارویی و روانپزشکی
– درمان اختلالات یادگیری
– مشاوره تحصیلی
– انتخاب رشته دانشگاه
– درمان مشکلات کودکان و نوجوانان

مراکز مشاوره کرج تعدادی بیش از لیست مطرح شده زیر هستند. ما سعی کرده ایم لیستی از بهترین مراکز مشاوره کرج را گلچین کنیم. این بدان معنا نیست که اگر مرکزی در لیست ما نیست مرکز مشاوره خوب در کرج نیست . خدمات لیست زیر شامل مرکز مشاوره کودک در کرج ، مشاوره ازدواج ، مشاوره نوجوان ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره تحصیلی و.. می باشند.

کلینیک تخصصی مشاوره مهر آریا

آدرس: کرج – بین میدان شهدا و چهار راه طالقانی

ابتدای پل زیر گذر ، برج ارم طبقه نهم واحد ۳۵

تلفن پذیرش:

مشاوره خوب در فردیس کرج

۰۲۶۳۲۲۶۵۵۳۳

۰۹۳۶۹۵۱۳۹۴۳

در اینجا لیست سایر مراکز مشاوره کرج را اورده ایم از جمله مرکز مشاوره خوب در کرج ، مرکز مشاوره رازی کرج ، مرکز مشاوره رایگان در کرج ،مرکز مشاوره وصال کرج ، مرکز مشاوره دولتی در کرج ، مرکز مشاوره رازی کرج بلوار ماهان ، مرکز مشاوره در فردیس ، مرکز مشاوره البرز به همراه شماره تلفن و آدرس آنها ، اگر شما روانشناس شاغل در شیراز هستید و نام خود را در لیست مراکز مشاوره زیر نمی بینید از طریق لینک ثبت نام طلاعات خود را وارد نموده تا پس از اعتبار سنجی و تایید نام مرکز مشاوره شما هم نمایش داده شود.

کلینیک مشاوره گلشن 

آدرس:

مرکز مشاوره البرز

آدرس: چهارراه طالقانی ، کنار گذر شرقی ، برج ارم ، طبقه ۷ ، واحد ۲۸

تلفن تماس : ۰۲۶۳۲۲۶۵۵۴۱

۰۲۶۳۲۲۶۵۹۰۴

لیست فوق شامل : مراکز مشاوره و روان درمانی کرج ، بهترین روانشناس کرج ، مرکز مشاوره رایگان در کرج ، مشاور خانواده در کرج ، مشاور تحصیلی در کرج ، مشکلات خانوادگی ،  مرکز مشاوره کرج  می باشد. که این لیست نیز به مرور تکمیل می شود.

شهرستان‌های موجود در سامانه مراکز مشاوره  کرج

امیدوارم که برگه معرفی بهترین مراکز مشاوره  کرج به شما کمک کرده باشد.

آخرین تغییرات : دی ۲۵, ۱۳۹۸

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانپزشک کیست؟

روانپزشک، فردی است که در زمینه سلامت روان تخصص دارد. تشخیص و درمان افراد مبتلا به بیماری‌های روانی در تخصص آنها است. آنها درک عمیقی از سلامت جسمی و روانی انسان داشته و به خوبی با ارتباط این دو آشنا هستند. روانپزشکان به بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، افسردگی، اختلال دوقطبی، اختلالات خوردن و اعتیاد کمک می‌کنند.

روانپزشکان چه کاری انجام می‌دهند؟

روانپزشکان علائم روانی و جسمی شما را ارزیابی می‌کنند. آنها مشکل شما را تشخیص می‌دهند و با همکاری متقابل، طرحی برای درمان شما ارائه می‌دهند. روانپزشکان، درمان روانشناختی ارائه می‌دهند، دارو تجویز می‌کنند و از الکتروشوک برای درمان کمک می‌گیرند.مشاوره خوب در فردیس کرج

روانپزشک برای درمان از اقدامات زیر استفاده می‌کند:

روانپزشک به چه کاری می‌آید؟

اگر سلامت روانی شما با مشکلات زیر روبرو شده است، به یک روانپزشک نیاز دارید:

دلایل متداول برای مراجعه به روانپزشک عبارتند از:

روانپزشکان چه درمان‎‌هایی را ارائه می‌دهند؟

آنها همچنین توصیه هایی در خصوص رژیم غذایی، خواب و غیره ارائه می‌دهند که به بازیابی بیمار کمک می‌کند. اطلاعاتی که آنها در مورد وضعیت بیمار ارائه می‌کنند، نقش به سزایی در شناخت علائم و درمان آنها دارد. روانپزشک تنها از درمان‌هایی استفاده می‌کند که سلامت و اثربخشی آنها ثابت شده باشد.

روانپزشکان توضیح می‌دهند که:

موافقت با شیوه درمان پیشنهادی پزشک، به شما بستگی دارد.

روانپزشکان چه تحصیلاتی دارند؟

روانپزشکان حداقل 11 سال یا بیشتر آموزش می‌بینند. آنها ابتدا در دانشگاه مدرک پزشکی می‌گیرند. سپس، حداقل 1 یا 2 سال دیگر در بیمارستان آموزش می‌بینند. در ادامه، برای آنکه به یک روانپزشک تبدیل شوند، باید 5 سال آموزش ویژه ببینند.

روانپزشکان کجا کار می‌کنند؟

روانپزشکان در بیمارستان‌های عمومی و خصوصی، مؤسسات خدمات بهداشت روانی و مطب‌های خصوصی کار می‌کنند. آنها همچنین در زمینه‌های تحقیقاتی، مشاوره امور حقوقی و تدریس نیز فعالیت دارند. این یعنی آنها در ادارات دولتی، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها کار می‌کنند.

بسیاری از روانپزشکان چندین شغل مختلف دارند. آنها ممکن است بخشی از روز را در یک بیمارستان عمومی باشند و باقی روز را به صورت خصوصی کار کنند.

زمینه‌های فوق تخصص در روانپزشکی

برخی روانپزشکان بر یک زمینه خاص تمرکز دارند؛ برای مثال:

دکتر دانیال خواجوی 

دکتر مهدی رفیعی 

دکتر احمدعلی هوشیارزاده 

دکتر ذبیح اله اشتری 

دکتر آرش جدیری اسلامی 

دکتر مهسا هوشدار 

دکتر مرتضی حیاتی 

دکتر امیر مختارزاده 

دکتر سمیه اشکواری 

دکتر رامین بیات ماکو 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

امتیاز کاربران:

امتیاز کاربران

خدمات

• مشاوره فردی

• مشاوره تحصیلی

مشاوره خوب در فردیس کرج

• مشاوره خانواده

• مشاوره ازدواج

• مشاوره مشکلات زناشویی

• درمان افسردگی، اضطراب، وسواس

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

• کارشناس ارشد روانشناسی

مطب 1

آدرس : کرج – فردیس – بین فلکه 4 و 5 – نبش 48 شرقی – بالای پوشاک خانواده – طبقه اول – مرکز مشاوره و روانشناسی امید فردا

وقت دهی اینترنتی برای این مطب فعال نیست. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ زیر از ایشان وقت رزرو کنید.

تلفن مطب:026-3655****برای نمایش کامل شماره تلفن کلیک کنید

امتیاز شما

برای ثبت نظر خود ثبت نام کنید و یا اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، وارد حساب کاربری خود شوید. از نظرات شما برای بهبود خدمات پزشک خوب و متخصص مورد نظر استفاده می‌شود.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

هوالحکیم

 

 به اطلاع همراهان عزیز می رساند که اسم گروه مشاوره و روان شناسی سینا به کلینیک مشاوره و روان شناسی آرش تغییر پیدا کرد و به پنجاه متر بالاتر از آدرس قبل به نشانی(پایین تر از بانک ملی- پ 1206- طبقه اول،کلینیک مشاوره و روان شناسي آرش تغییر مکان نمودند).

شما می توانید رزومه(سابقه شغلی – حرفه ای) درمانگران مرکز آرش را از وبسایت

www.arash-clinic.ir

مشاوره خوب در فردیس کرج

ببینید و مشاور خود را انتخاب کنید.

 

 آدرس:

فرديس،بين فلكه اول و دوم، پایینتر از بانک ملی، پ 1206طبقه اول، کلینیک روان شناسي و مشاوره آرش 

تلفن: 36530394 و 36591595موبایل:  09195803568 و 09199918533 

 

 

  درباره کلینیک مشاوره و روانشناسي  آرش(سینا سابق)

 

– این کلینیک، اولین و تنها مرکز روان شناسی ومشاوره تحت نظارت سازمان نظام روان شناسی و مشاوره ایران در(فردیس کرج و حومه) است که جهت مداخله تخصصی در رفع مشکلات فردی – خانوادگی و اجتماعی این منطقه درسال ۱۳۹۶به همت جناب آقای ضرغام قنبرپور عالم دانش آموخته دانشگاه علامه طباطبایی تهران افتتاح شد،

* این مرکز با گزینش مشاوران و روان شناسان با تجربه، آمادگی ارائه بهترین خدمات روانشناختی روز دنیا را در زمینه های مختلف: مشاوره خانواده، زوج درمانی، مدیریت خود و خانواده، مشاوره كودك و نوجوان،مشاوره ازدواج، روان كاوي، زوج درمانی،CBT (درمان شناختي)، گفتاردرمانی، روان پزشکی و دارو درمانی، اختلالات یادگیری، اجرا و تفسیر تست های هوش و شخصیت، روان سنجي، گروه درماني و . . .  را دارد.

 

 مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره “آرش”

شماره پروانه مرکز 685/م

سال تاسیس 1396

 

مشاوره خوب در فردیس کرج
مشاوره خوب در فردیس کرج
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *