مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرستا

 
helpkade
مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرستا
مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرستا

ایران مشاوره ۴۱۹ نظرها

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته کارشناسی ارشد با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرستا

پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و کسب رتبه قبولی در آزمون ، داوطلبان در موقعیت حساس تری ، یعنی در مرحله انتخاب رشته قرار می گیرند که نوع عملکرد آن ها در این مرحله ارتباط مستقیمی در قبولی آن ها در رشته مورد نظرشان خواهد داشت. بسیاری از داوطلبان در مرحله اول یعنی در کنکور کارشناسی ارشد موفق به کسب رتبه قبولی می شوند اما متاسفانه به دلیل عدم آگاهی از نحوه صحیح انتخاب رشته در این مرحله نتیجه مطلوب را کسب نمی کنند که البته دلیل عدم موفقیت اکثر داوطلبان در این مرحله عدم آگاهی صحیح از نحوه چینش رشته ها می باشد.

بنابراین با توجه به میزان اهمیت مرحله انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد توصیه می کنیم پس از کسب آگاهی در خصوص نحوه صحیح انتخاب رشته نسبت به انجام آن اقدام نمایید.

انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 99 از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد.

همانطور که می دانید کنکور کارشناسی ارشد از سال 96 تا کنون به صورت هماهنگ برای داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می گردد. داوطلبانی که نسبت به ثبت نام کارشناسی ارشد در زمان مقرر اقدام نموده اند و در روز برگزاری آزمون در جلسه حضور داشته اند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور کارنامه اولیه خود را دریافت نمایند.

داوطلبانی که با توجه به مندرجات کارنامه خود مجاز به انتخاب رشته شده اند ، می توانند پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ، نسبت به ثبت کد رشته های مورد نظر خود اقدام نمایند.

برای انجام انتخاب رشته صحیح و اصولی ، آگاهی از مواردی از جمله کد رشته ها ، سهمیه ها و تاثیر آن ها ، گزینش بومی و منطقه ای ، ظرفیت پذیرش رشته ها ، معدل ، رتبه و تراز ، اصول کلی و قوانینی که اخیرا به تصویب رسیده اند ، از اهمیت بسیاری برخوردار هستند.

تمامی این اطلاعات را می توانید در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد جستجو کنید. به طور قطع می توان گفت که آن دسته از داوطلبانی که پیش از ثبت کد رشته های مورد نظر خود ابتدا دفترچه راهنما را به دقت مطالعه می کنند در انتخاب رشته نسبت به سایر داوطلبان موفق تر عمل می کنند.

بعد از بررسی تمام نکات و ضوابط دفترچه راهنما ، شما می توانید کد رشته محل های خود را به ترتیب اولویت در فرم پیش نویسی که در انتهای دفترچه قرار داده شده است وارد کنید تا هنگام ثبت الکترونیکی آن ها دچار خطا و اشتباه نشوید.

برای کسب نتیجه مطلوب در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 پس از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد و کسب اطلاع از کد رشته محل ها ، ظرفیت آن ها ، رتبه و درصد های هر درس و … به سراغ انجام انتخاب رشته بروید.

اولین قدم در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد نحوه چینش رشته ها می باشد. اما اکنون ممکن است این سوال برایتان به وجود بیاید که ترتیب چینش رشته ها در انتخاب رشته کارشناسی ارشد چگونه باید باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم با توجه به اینکه در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد به شما داوطلبان امکان انتخاب 100 رشته محل داده خواهد شد، بنابراین در ابتدا سعی کنید که انتخاب های خود را به سه صورت خوش بینانه ، واقع بینانه و بدبینانه تقسیم بندی کنید.

*به این صورت که انتخاب های خوش بینانه را در اولویت قرار دهید در انتخاب های خوش بینانه اصلا به رتبه توجه نکنید و تنها رشته هایی را انتخاب کنید که به آن ها علاقه دارید. از ویژگی های مثبت این نوع تقسیم بندی این است که شما شانس خود را برای قبولی در رشته های بهتر امتحان کرده اید و در عین حال چیزی را از دست نداده اید.

*در مرحله بعدی سعی کنید انتخاب های میانی خود را واقع بینانه انجام دهید به این دلیل که احتمال قبولی شما در این انتخاب ها بیشتر است. ضمن اینکه به خاطر داشته باشید که تعداد انتخاب های میانی شما باید بیشتر باشد و حدود 50 درصد انتخاب هایتان را به صورت منطقی انجام دهید.

*اما در مورد انتخاب های آخر سعی کنید این انتخاب ها را برای اطمینان از قبولی انجام دهید و فرض کنید همه شرایط دست به دست هم داده اند تا شما در انتخاب های قبلی قبول نشوید به عبارت دیگر به صورت بدبینانه دست به انتخاب بزنید. دلیل اینکه این دست از انتخاب ها را بدبینانه می نامیم این است که بسیاری از داوطلبان شانس قبولی بیشتری در برخی از کد رشته محل ها دارند اما تمایل چندانی به پذیرش در آن ها ندارند این عدم تمایل می تواند ناشی از شهریه پرداز بودن رشته محل ، دوری مسافت و مسائلی از این قبیل باشد.

توصیه می کنیم که در صورت امکان  هر 100 رشته محل را در لیست انتخاب رشته خود بگنجانید تا درصد قبولی خود را در رشته محل های انتخابی خود بالا ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته کارشناسی ارشد با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاانتخاب رشته ارشد انتخاب رشته کارشناسی ارشد مشاوره انتخاب رشته ارشد

2 روز پیش

2 روز پیش

3 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام وقت بخیر

من امسال ارشد پژوهش هنر دانشگاه مازندران بابلسر (روزانه) قبول شدم.

الان که کارنامه نهایی اومده چند دانشگاه دیگه ام امکان قبولی دارم: – پژوهش هنر دانشگاه هنر تبریز (روزانه) – پژوهش هنر دانشگاه سمنان (روزانه) – پژوهش هنر دانشگاه نیشابور (روزانه) – پژوهش هنر دانشگاه شهید چمران اهواز (روزانه) – تاریخ هنر ایران اسلامی دانشگاه هنر اصفهان (روزانه) – هنر اسلامی (مطالعات تاریخی هنر اسلامی) دانشگاه هنر اصفهان (روزانه)

الان بین ۴ تا انتخاب مردد شدم اینکه همون پژوهش هنر بابلسر که قبول شدم برم یا – پژوهش هنر دانشگاه هنر تبریز (روزانه) یا دانشگاه هنر اصفهان گرایش «مطالعات تاریخی هنر اسلامی» یا دانشگاه هنر اصفهان گرایش «تاریخ هنر ایران اسلامی» رو؟

کدوم آینده ی بهتری برای ادامه تحصیل و البته بازار کار می‌تونه داشته باشه ؟ خواهش میکنم لطفاً راهنماییم کنید. من چند روز بیشتر برای اعتراض زدن به سایت سنجش وقت ندارم.

سلام رشته کنترل مجازی تربیت مدرس بهتر است یا آزاد علوم و تحقیقات؟

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرستا

سلام من در گرایش فقه و حقوق رشته الهیات رتبه ۱۰۶ کشوری بدون سهمیه آوردم شانس قبولی برای دانشگاه روزانه زاهدان چقدره؟

سلام خسته نباشید من نتونستم انتخاب رشته کنم روزانه مجاز شدم آیا میتونم دوباره انتخاب رشته کنم از طریق تکمیل ظرفیت ؟ زمان تکمیل ظرفیت کیه؟

سلام من برای ارشد فراخوان شدم دانشگاه شاهد برای مصاحبه این به این معنی اولویت های قبل از دانشگاه شاهد قبول نشدم ؟؟؟

سلام من أنسال کنور علوم شناختی ( یکی از رشته های شناور هست که معمولاً شرکت کننده علی آن از بچه های روانشناسی هستند )شرکت کرده ام رتبه ام ۴۴١شد و رتبه آخرین نَفَر مجاز در انتخاب رشته روزانه و شبانه ۵۵٣ می خواستم ببینم آیا پردیس شهید بهشتی قبول می شوم

سلام و عرض ادب با رتبه ۲۶۲ برنامه ریزی درسی دانشگاه شاهد دعوت به مصاحبه شدم . می خواستم بدونم با این رتبه دانشگاه تهران , خوارزمی , الزهرا , شهید بهشتی یا علامه که انتخابای قبل شاهدم بود , شانس قبولی چقدر هست ؟ اخرین رتبه مجاز در این رشته ۲۸۴۶ هست. ممنون از پاسخگوییتون

سلام وقتتون بخیر برای ویرایش انتخاب رشته امکان ویرایش چند مورد از انتخابها رو داریم؟ من کلا ۸ مورد انتخاب کردم.امکانش هس که این ۸ مورد اولویتاشونو عوض کنم یا سیستم اجازه نمیده؟

با سلام , بله شما می توانید تا تاریخ , ۹۸/۴/۲۵ انتخاب رشته ی خود را ویرایش نمایید.

سلام ،من رشته مهندسی عمران و سهمیه ۵ درصدظرفیت دار.رتبه م با سهمیه ۱۰۶۲ و اخرین رتبه مجاز ۱۴۱۲ است ایا شانس قبولی دردوره های روزانه را دارم؟؟؟

با سلام رتبه ۹۹ سهمیه آزاد کامپیوتر ۱۱۱ بدون سهمیه کد ضریب ۳ (نرم افزار) چقدر شانس قبولی روزانه دانشگاه تهران و امیر کبیر دارم؟ امکانش هست دانشگاه ها رو به ترتیب اولویت بگید تا بدونم بعد امیر کبیر چه دانشگاهی رو انتخاب کنم؟ آخرین رتبه قبولی ۵۵۲۰ ممنونم

سلام ،من رشته مهندسی عمران و سهمیه ۵ درصدظرفیت دار.رتبه م با سهمیه ۱۰۶۲ و اخرین رتبه مجاز ۱۴۱۲ است ایا شانس قبولی دردوره های روزانه را دارم؟؟؟

سلام. من در رشته فرانسه کدضریب ۱ رتبه ۶۲ در سهمیه منطقه ۱ و ۶۶ آزاد را دارم. آخرین فرد مجاز هم ۳۹۹ است و معدل موثر من هم ۱۹.۴۲ است. به نظرتان احتمال قبولی روزانه دانشگاه اصفهان در رشته آموزش و یا ادبیات را دارم؟ اولویت و علاقه خودم آموزش است. ممنون از راهنمایی تان.

سلام من رشته مهندسی عمران و سهمیه ۵ درصد ظرفیت دارم ،رتبه م با سهمیه ۱۰۶۲ شده واخرین رتبه مجاز ۱۴۱۲ است ،ایا شانس قبولی در دورهای روزانه دارم؟ ؟؟

سلام من رشته مهندسی عمران و سهمیه ۵ درصد ظرفیت دارم ،رتبه م با سهمیه ۱۰۶۲ شده واخرین رتبه مجاز ۱۴۱۲ است ،ایا شانس قبولی در دورهای روزانه دارم؟

سلام من رشته مهندسی عمران و سهمیه ۵ درصد ظرفیت دارم ،رتبه م با سهمیه ۱۰۶۲ شده واخرین رتبه مجاز ۱۴۱۲ است ،ایا شانس قبولی در دورهای روزانه دارم؟

سلام، وقتتون بخیر، من در گروه مدیریت مالی رتبه ۲۸۲ سهمیه آزاد آوردم، میخوام بدونم شانس قبولی دانشگاههای روزانه یا شبانه تهران را دارم؟ یا روزانه دانشگاههای شهرهای اطراف؟ ضمنا آخرین رتبه مجاز روزانه و شبانه ۱۹۷۷ است، ممنون.

سلام و ادب با رتبه ۱۸۴۴ (در کد ضریب ۳) و اخرین رتبه ۳۰۷۴ مجموعه علوم سیاسی و روابط بین الملل شانس قبولی دارم؟

با سلام، رتبه بنده در آموزش انگلیسی بدون سهمیه ۸ و در سهمیه ۷ می باشد. اگر از دانشگاه تهران قبول نشوم، کدام دانشگاه را صلاح می دانید، شیهد بهشتی، خوارزمی یا طبابایی؟

با سلام , مطابق با درجه ی علمی دانشگاه ها , پیشنهاد ما به شما به این ترتیب ; دانشگاه شهید بهشتی , دانشگاه علامه طباطبایی , دانشگاه خوارزمی می باشد.

با سلام بنده با رتبه ۴۹۲ در سهمیه ۵درصدی و گرایش تبدیل انرژی آیا شانس قبولی در روزانه بین الملل قزوینو دارم یا خیر؟ و سهمیه ی بعدی بنده فرهنگی هستم و آیا با این رتبه شانس قبولی در شهید رجایی تهرانو دارم یا خیر؟

سلام، با رتبه ۳۶ رشته مترجمی زبان فرانسه آیا امکان قبولی در یکی از دانشگاهها تهران را در نوبت روزانه دارم؟ آخرین رتبه قبولی برای نوبت روزانه و شبانه ۳۹۱ میباشد ممنون از پاسخگوی شما

با سلام .من رتبم۷۲ایثارگری و ۸۷۰بدون سهمیه رشته صنایع غذایی هست.روزانه همدان میتونم قبول شم؟

سلام روزتون بخیر رتبه ارشد من با سهمیه ۵ درصدی ۵۶۹ شد ایا شانسی برای قبولی در دوره های روزانه دارم؟

با سلام من رتبه ۵۰۰۰ سیستم قدرت و ۵۰۰۰ الک قدرت هستم میخواستم بدونم کجاها میتونم روزانه و شبانه قبول شم؟؟ آخرین رتبه مجاز هم حدود ۱۴۰۰۰ هستش. ممنون

سلام.. گرایش روانشناسی تربیتی رتبه ۳۷۳ اوردم.. کرمانشاه خرم اباد یا همدان امکان قبولی روزانه هست؟ عمومی ۱۷۰۰ مجاز شدم روزانه ولی خوش بین نیستم که عمومی رو قبول بشم..لطفا راهنمایی کنید..

سلام.من بین آموزش شیمی و شیمی فیزیک دو دلم..میخاستم ببینم آینده ی کاری و دکتری در کدوم رشته بهتره؟ خودم فرهنگی هستم

سلام با رتبه ۵۷۸مدیریت بازرگانی سهمیه ۵درصدی واخرین رتبه مجاز شده ۱۷۰۱شانس قبولی من در دوره های روزانه چقدر هستش ممنون میشم جواب بدین

با سلام .من در رشته علوم صنایع غذایی رتبه م در سهمیه ۶۲ و آخرین رتبه مجاز ۹۰۶ و در رشته بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی رتبه در سهمیه ۱۰۶ و اخرین رتبه مجاز ۴۱۶ هست .آیا امکان قبولی دوره روزانه در رشته بهداشت و کنترل کیفی را دارم ؟در بین گرایش های صنایع غذایی کدوم گرایش بهتره ؟ لطفا راهنمایی کنید .باتشکر

سلام .ببخشید .من در رشته علوم صنایع غذایی رتبه م در سهمیه ۶۲ و آخرین رتبه مجاز ۹۰۶ و در رشته بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی در سهمیه ۱۰۶ و آخرین رتبه مجاز ۴۱۹ هست .آیا شانس قبولی در رشته بهداشت رو دارم یا نه ؟ در بین گرایش های صنایع غذایی کدوم بهتره و با این رتبه اولیت بندی دانشگاه ها را چطور انتخاب کنم ؟ لطفا راهنمایی کنید.باتشکر

با سلام به نظر شما , من با رتبه ۶۱۴ برای رشته ارشد مدیریت ( با کد ضریب ۲ ) و رتبه ۴۵۱۳ برای رشته ارشد مدیریت ( با کد ضریب ۱ ) در در دانشگاه هرمزگان شانسی دارم. ( البته رتبه اعلامی با سهمیه مناطق بوده و بدون سهمیه اولی ۷۰۰ و دومی ۵۰۶۵ میشود) با تشکر

سلام خسته نباشید رتبه ۳۱۱۹ در ارشد زبان انگلیسی در منطقه۲، معدل موثر ۱۷/۶۰ و مجاز به انتخاب اموزش زبان دانشگاهای سراسری شدم و آخرین رتبه مجاز دانشگاههای روزانه و نوبت دوم ۳۵۳۷ میخواستم کمکم کنید که چجوری انتخاب کنم تا امکانش بالا باشه سراسری قبول بشم؟ میشه راهنمایی کنید لطفا ممنـــــونم

سلام من در ارشد مدیریت جهانگردی گرایش بازاریابی با رتبه ۳۷۴ منطقه ۲ مجاز به انتخاب سراسری شدم و اخرین رتبه قبولی سراسری ۵۸۸ هست امکانش هست راهنمایی کنین کجا میتونم قبول بشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام خسته نباشید من در ارشد زبان انگلیسی در منطقه۲ رتبه ۳۱۱۹ ، معدل موثر ۱۷/۶۰ هستم و آخرین رتبه مجاز دانشگاههای روزانه و نوبت دوم ۳۵۳۷ . منم مجاز به انتخاب اموزش زبان دانشگاهای سراسری شدم میخواستم کمکم کنید که چجوری انتخاب کنم تا امکانش بالا باشه سراسری قبول بشم؟ میشه راهنمایی کنید لطفا ممنـــــونم

خواهش می کنم جواب بدید مهلت انتخاب رشته داره تموم میشه!

سلام ببخشید با رتبه ۵۷۸ مدیریت بازرگانی ۵درصد سهمیه ایثار گری و اخرین رتبه مجاز شده ۱۷۰۱شانس قبولی من در دانشگاه زنچان چقدر هستش

با سلام. با رتیه ۴۵۱۳ برای کد ضریب ۱ و رتبه ۶۱۴ برای کد ضریب ۲ در رشته مدیریت ( ۱۱۴۲ ) , شانس قبولی من در دانشگاه هرمزگان- بندرعباس وجود دارد یا خیر؟ ( روزانه و یا شبنه )

سلام، من رتبم در سهمیه برای زبان وادبیات انگلیسی شده صد و پنجاه و چهار و اخرین رتبه مجاز هم هزار و هشتصد و نود و چهار هست، سوالم اینه که من شانسی برای دانشگاه تهران چه روزانه و یا شبانه و یا دانشگاه های دولتی سطح تهران دارم؟ ممنون میشم جواب بدید.

سلام وقتتون بخیر ، من رشته م معماریه ،روزانه و نوبت دوم مجاز نبوم ، پیام نورو غیر انتفاعی مجاز بودم موقه انتخاب رشته که کدای غیر انتفاعیو میزنم این خطاهارو میاره خطاهای زیر را برطرف کرده و دوباره بر روی دکمه تایید کلیک کنید: وضعیت رشته های پروژه دار انتخاب نشده است برای انتخاب کد رشته محل “۲۵۹۵۵” لازم است، پروژه عملی مرتبط را انتخاب نمایید یعنی کلا نمیتونم انتخاب رشته کنم؟؟ رتبه م ٣ هزار بود کد رشته های معماریای غیر انتفای رو هم میزنم ولی باز همین خطارو میده

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

خدمات مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ به صورت کاملاً رایگان از سوی وب‌سایت مسترتست در این صفحه ارائه می گردد.

انتخاب رشته نادرست در مقطع کارشناسی ارشد منجر به از بین رفتن فرصت‌ها جهت پذیرش نهایی می‌شود. بنابراین، در این صفحه ضمن ارائه نکات مهم در انتخاب رشته کارشناسی ارشد که می‌تواند کمک خوبی برای داوطلبان باشد، خدمات مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد نیز ارائه می‌شود. همچنین رتبه های قبولی کنکور کارشناسی ارشد رشته‌های مختلف در سال‌های گذشته نیز جهت اطلاع داوطلبان در دسترس است.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد آن قدر مهم است که می‌تواند سرنوشت داوطلبان را عوض کند:

با خواندن این مقاله و طرح سوالات خود در بخش نظرات، خواهید توانست به بهترین شکل در کنکور کارشناسی ارشد انتخاب رشته کنید.

پس از این که نتایج کنکور کارشناسی ارشد اعلام می‌شود، با فاصله کوتاهی انتخاب رشته کارشناسی ارشد شروع می‌شود. زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ هنوز مشخص نشده است.

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرستا

داوطلبان عزیز می‌توانند با مراجعه به دفترچه انتخاب رشته کارشناسی کارشناسی ارشد ۹۹ نسبت به مشاهده دانشگاه‌های پذیرنده کارشناسی ارشد رشته خود و نیز ظرفیت پذیرش اقدام کنند.

اگر چه آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می‌شود، اما انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مستقل از انتخاب رشته کنکور ارشد سراسری و از طریق مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه برگزار می‌شود که هنوز زمان آن اعلام نشده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد ۹۹ مراجعه کنید.

کد انتهای کارنامه سنجش مختص انتخاب رشته دانشگاه آزاد بوده و تمامی داوطلبان پس از آغاز انتخاب رشته این دانشگاه با این کد و پس از پرداخت مبلغ جداگانه وارد سیستم انتخاب رشته دانشگاه آزاد خواهند شد.

 

 

۱- علاقه، علاقه و علاقه

مهم‌ترین اصل در انتخاب رشته ارشد علاقه است. شما باید گرایش و دانشگاهتان را دوست داشته باشید تا بتوانید هم دوران تحصیلی خوبی را سپری کنید و هم در آینده، شغلی مناسب پیدا کنید. ترتیب انتخاب رشته تأثیری در بالا و پایین رفتن شانس قبولی شما ندارد، پس به ترتیب علاقه انتخاب رشته کنید.

این بدین معنی است که سامانه انتخاب رشته در هرمجموعه امتحانی و گرایش، اول رتبه داوطلب را بررسی می ‌نماید، یعنی پس از اینکه به رتبه داوطلب رسید انتخاب‌های وی به ترتیب بررسی و قبولی به فرد اعلام می‌گردد.

نکته قابل توجه در اینجا این است که بسیاری از داوطلبان فکر می‌کنند اگر کد رشته‌ای در گزینه اول انتخاب رشته زده شود شانس آن بیشتر است و رفته رفته از شانسشان کم می‌شود که این تفکر کاملاً نادرست بوده و انتخاب اول تاثیری در افزایش شانس نداشته و در سیستم دانشگاه سراسری و حتی آزاد فقط علاقه مطرح می شود و سامانه پس از رسیدن به رتبه شما، همه انتخاب‌ها را از بالا شروع کرده و اولین موردی که در آن قبول شوید را به شما اعلام می‌کند.

۲- منطقی انتخاب رشته کنید.

در هنگام انتخاب رشته کارشناسی ارشد، فقط رشته‌محل‌هایی که فکر می‌کنید شانس دارید را انتخاب نکنید. دانشگاه‌هایی که سطح پایین‌تر هستند را نیز مدنظر داشته باشید. ممکن است رقبایی که رتبه بهتری دارند، به صورتی انتخاب رشته کنند که شانس قبولی در یک دانشگاه را از دست بدهید. بنابراین ریسک نکنید.

البته توجه کنید که چون شما ۱۰۰ انتخاب دارید، حتماً انتخاب‌های بلندپروازانه هم داشته باشید. اما از انتخاب‌های منطقی و نیز انتخاب دانشگاه‌هایی که در بدترین حالت نیز شانس قبولی دارید، غافل نشوید.

۳- برای انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های غیرانتفاعی و پیام نور هنوز فرصت هست.

با شروع انتخاب رشته، امکان تهیه کارت اعتباری جهت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه‌های غیرانتفاعی و پیام نور وجود دارد. اگر در زمان ثبت‌نام این گزینه را انتخاب نکرده‌اید، در این بازه زمانی فرصت دارید کارت را خریداری کرده و نسبت به انتخاب رشته این دانشگاه‌ها اقدام کنید.

۴- اگر جزو رشته‌های خاص هستید، این نکته را بخوانید

در رشته‌های خاصی که دارای آزمون عملی یا پروژه هستند، قبولی نهایی حاصل از نمره آزمون کتبی و نمره امتحان عملی است. بنابراین اگر داوطلب این رشته‌ها هستید، انتخاب رشته متنوع‌تری داشته باشید. چرا که نمره امتحان عملی در دست اساتید است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. بنابراین حتی اگر رتبه خیلی خوبی کسب کرده‌اید، دانشگاه‌های سطح ۲ و ۳ را نیز مدنظر داشته باشید.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، با توجه به مصوبه یازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در تاریخ ۲۴ فروردین ۹۸ برای داوطلبانی که در دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) مجاز نشوند و یا در فرم انتخاب رشته خود رشته محل‌های دوره‌های غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، پیام نور و مجازی را درج کنند و یا برای انتخاب رشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند، آزمون عملی برگزار نخواهد شد.

 ۵- حواستان به رشته‌محل‌های روزانه باشد!

اگر قصد تحصیلی در یک رشته/دانشگاه در دوره روزانه را ندارید، هرگز آن را انتخاب نکنید. چون در صورت قبولی به دردسر خواهید افتاد. بر اساس آن چه در دفترچه کنکور ارشد ۹۹ آمده است، پذیرفته‌شدگان نهایی دوره روزانه یک سال از شرکت در آزمون ارشد محروم می‌شوند.

۶- بی‌خیال نرم‌افزارهای انتخاب رشته شوید.

این دست نرم‌افزارها به صورت ماشینی، بدون در نظر داشتن ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۹ و نیز شرایط خاص شما و تنها بر اساس رتبه‌های قبولی سال قبل، برای شما انتخاب رشته می‌کنند. بنابراین بهتر است به جای استفاده از این انتخاب رشته ماشینی، برای انتخاب رشته، از کمک مشاور انتخاب رشته کارشناسی ارشد کمک بگیرید.

۷- سهمیه در پذیرش کارشناسی ارشد را جدی بگیرید.

با توجه به ظرفیت دانشگاه‌های مختلف در پذیرش کارشناسی ارشد، کسانی که دارای سهمیه هستند، شانس خوبی برای قبولی دارند. بنابراین این داوطلبان با توجه به ظرفیت سهمیه لازم است انتخاب رشته کنند تا شانس خود را از دست ندهند. برای اطلاعات از جزئیات سهمیه، به صفحه سهمیه ایثارگران در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ مراجعه کنید.

برخی از رتبه های قبولی کنکور کارشناسی ارشد سال‌های گذشته رشته‌های مختلف در لینک زیر ارائه شده است.

رتبه های قبولی کنکور کارشناسی ارشد

بررسی این رتبه‌ها می‌تواند به شما کمک کند که دیدی کلی نسبت به رتبه های قبولی کنکور ارشد در دانشگاه‌های مختلف به دست بیاورید. اما این نکته مهم را فراموش کنید که با توجه به امکان تغییر ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ نسبت به سال‌های گذشته، بهتر است برای انتخاب رشته از خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور ارشد سایت مسترتست در همین صفحه استفاده کنید.

سازمان سنجش آمار تعداد شرکت‌کنندگان کنکور ارشد هر رشته را در کارنامه نتایج کنکور اعلام می‌کند. درخصوص ظرفیت قبولی هم می‌توانید به دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد مراجعه کنید.

خیر شما فقط مجاز به انتخاب از رشته‌محل‌های رشته خودتان هستید.

کنکور ارشد سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می‌شود و با شرکت در آزمون کارشناسی ارشد شما داوطلب ارشد دانشگاه آزاد هم هستید. بنابراین، اگر مطابق کارنامه مجاز به انتخاب رشته آزاد شده‌اید، می‌توانید انتخاب رشته کنید.

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”ظرفیت قبولی و تعداد شرکت‌کنندگان کنکور ارشد هر رشته چقدر است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”سازمان سنجش آمار تعداد شرکت‌کنندگان کنکور ارشد هر رشته را در کارنامه نتایج کنکور اعلام می‌کند. درخصوص ظرفیت قبولی هم می‌توانید به دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد مراجعه کنید.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”آیا می‌توانم از رشته‌محل‌های دیگر رشته‌ها انتخاب کنم؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”خیر شما فقط مجاز به انتخاب از رشته‌محل‌های رشته خودتان هستید.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”من در کنکور ارشد آزاد شرکت نکرده‌ام، آیا می‌توانم برای دانشگاه آزاد هم انتخاب رشته کنم؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”کنکور ارشد سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می‌شود و با شرکت در آزمون کارشناسی ارشد شما داوطلب ارشد دانشگاه آزاد هم هستید. بنابراین، اگر مطابق کارنامه مجاز به انتخاب رشته آزاد شده‌اید، می‌توانید انتخاب رشته کنید.”}}]}

سلام
اگرکسی انصراف داده ولی دوباره بخواهد ادامه دهد درهمان رشته که قبل قبول شد باشه می شود

سلام تراز ۸۴۰۰ رتبه چند میشه

سلام؛ با چه رتبه و درصدهایی میتونم مدیریت آموزشی و یا برنامه ریزی دانشگاه کردستان قبول شم؟ ممنون میشم جواب بدید خیلی واجبه

سلام و خسته نباشید ..بنده کارشناسی رو رشته معماری گرفتم میخوام واسه ی کارشناسی ارشد یکی از رشته های ارتش و یا افسری رو برم میتونم ؟ و اینکه بنده ۲۵ سالمه ..میتونم بازم شرکت کنم در ارتش یا افسری …واگر اره چه رشته ای رو باید برم و پیش نیاز اون رشته چیه واسه کنکور ؟ ممنون

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرستا

سلام
بارتبه ۱۲۰یا ۱۰۰ در کنکور ارشد علوم اجتماعی،در چه دانشگاه هایی میتونیم رشته جامعه شناسی بخونیم؟
ممنون میشم اگر پاسخ بدین

سلام من رشته علوم قرآن و حدیث هستم روزی که امتحانم بود حالم بد بود چون کرونا گرفته بودم نمی دونستم با این حالا ۲۷ سوال زدم آیا روزانه قبول میشم؟
و بخاطر مریض ام جای اعتراض دارم؟

سلام من کارشناسی ارشد امارکاربردی هستم قصد شرکت در ازمون ارشد کارافرینی دارم. راهنمایی میکنید لطفا

سلام خسته نباشید مشاوره انتخاب رشته ارشد میخواستم اگ میشه مشاورتون هزینه اش رو بگید

سلام
مشاوره انتخاب رشته در سایت مسترتست رایگان است

سلام من کارشناسی حسابداری دارم
برای ارشدم کنکور حسابداری ثبتتنام کردم و رشته دومی نزدم!!!!!!!!!!!
الان بنابر مشکلاتی میخوام ازمونو سفید بدمو ارشد مدیریت مالی در دانشگاه ازاد شهر خودم بخونم
این اصن امکان داره؟؟/؟؟؟؟؟
اخه کنکورم حسابداریه و مدیریت مالی زیر مجموعه حسابداری نیست

سلام.
من با سهمیه ۵ درصدی ایثارگران و درصدهای ۳۰ زبان، ۳۵ طراحی فنی، ۵۰ سیستم ساختمانی و ۴۰ ایستایی چه رتبه ای حدودا در هنرهای ساخت شاخه فناوری معماری بدست میارم و کجا میتونم قبول شم ؟!
ممنون.

سلام دختری ۲۳ساله هستم سال ۹۷درسن ۲۱سالگی لیسانس کامپیوتر گرفتم و هیچ علاقه ای به رشتم ک کامپیوتر بود نداشتم ,علاقم بیشتر به روانشناسی بود از نوجوانی کانالهای روانشناسی موفقیت و بالینی زیاد داشتم حالا برای انتخاب ارشدم واقعا موندم چه رشته ای رو انتخاب کنم ازتون خواهش میکنم کمک کنید بهم , من هم ب روانشناسی بالینی علاقه دارم و هم به مطالعه کتب مربوط به کسب و کار و موفقیت و مدیریت و رهبری سازمان ووشرکت ها ,از طرفی نمیدونم علاقه اولم ک بالینی هست روانتخاب کنم ک هم استعداد دارم تاحدودی و هم علاقه اما از ی طرف حس میکنم بارشته قبلی من کامپیوتر و اینکه من دوس دارم دراینده مدیر یک سازمان بشم سنخیت نداره و بازارکاربالینی هم میگن اشباعه از یطرف موندم ک روانشناسی صنعتی بخونم ک کمی علاقه دارم و شبیه مباحث روانشناسیه اما ب کار و اینده سازمان و کارکنانم و برخورد باهاشون میتونه کمک کنه اما علاقم ب صنعتی ب اندازه بالینی نیست ,از یطرف هم بعضیا میگن برو مدیریت بخون ارشد یا mba ,و بعضیا میگن نه از بیرون مدارکشو بگیر از یطرف خودم میگم چون ممکنه ۹۰%شغل ایندم مربوط به گردشگری باشه ارشدم رو برم گردشگری بخونم بااینکه میدونم زیاد… ادامه نظر»

سلام کارشناس علوم آزمایشگاهی دارم، میتونم همزمان یا به فاصله یک سال پبام نور یا آزاد ارشد فیزیولوژی ورزشی بخونم و دولتی ارشد بیوشیمی

تعداد داوطلبان کنکور ارشد مدیریت رو می خواستم بدونم. امار سال های ۸۶-۸۷ اگه نیست سالهای بعد

سلام
من کارشناسی عمران سازه با معدل ۱۸.۰۲
دارم ودر حال حاضر پروانه نظارت و مجری نظام مهندسی رو هم دارم ولی می خواستم برای ارشد رشته معماری رو شروع کنم اول اینکه می خوام بدونم این کار درست هست و دوم اینکه اگه به صلاح هست از کجا و چه کتابهایی رو باید تهیه کرد
ممنون

سلام کارشناسی جامعه شناسی خوندم برای ارشد میتونم حسابداری بخونم؟

سلام کارشناسی مطالعات قرآنی دارم از دانشگاه سراسری خواستم بدونم آیا ممکنه ارشد حقوق بخونم و اگر تغییر رشته بدم میتونم با مدرک ارشد حقوق کار حقوقی کنم؟

سلام وقت بخیر
من ارشدهنرهای تصویری طراحی میخوام شرکت کنم اخرین رتبه پذیرش دانشگاه هنرتهران چی هست؟؟؟

سلام میخوام بدونم با چه درصدو ترازی دانشگاه آزاد تهران مرکز در رشته عمران امکان قبولی هست؟

ألبته کارشناسی ارشد منظورم هست

سلام.
من میخوام رشته مدیریت آموزشی شرکت کنم اما الان وقت کمی دارم چه درسهایی رو بیشتر وقت بذارم شانس قبولیم بالا میره؟

سلام من کارشناسی مهندسی مکانیکم. میتونم برای ارشد کامپیوتر گرایش نرم افزار برم؟
همه دانشگاه ها قبول میکنن یا امکانش نیست؟
مثلا دانشگاه های تهران قبول میکنن؟

سلام من دانشجویی کامپیوتر هستم درکارشناسی و میخواهم تغییر رشته بدم چه رشته ای بخونم برام در آینده خوب باشه چون کامپیوتر ازپایه بلد نیستم یمکی بهم داره سخت میگذره یه راهنمایی کنید چون زیاد هم فرصت ندارم برای ثبت رشته برای انتخاب رشته

سلام ببخشید من امسال کنکور ارشد زبان عربی رو میدم،،،میخواستم بدونم رتبه م در منطقه سه باید چند باشه تا مجاز بشم؟….بعد رتبه ی قبولی واسه دانشگاه کردستان که ظرفیتش ۲۰ نفره چنده؟,,ممنون

با سلام و خسته نباشید.من سال قبل با رتبه ۱۷۶ البته با سهمیه نتونستم جایی قبول بشم.ولی دوستم با رتبه ۵۰۰ تونسته دانشگاه محقق اردبیلی قبول بشه.سوال دومم این هست که از چه طریقی بدونیم دانشگاهای کشور سهمیه زیر ۲۵ درصد رو هم قبول میکنند؟ با تشکر
رشته منم مشاوره هست.

سلام من میخواستم برای کنکور ارشد شروع کنم به خواندن اما دوست دارم قبلش از رشته های مهندسی مکانیک با خبر بشم علاقه خودم ابتدا به بیومکانیک بعد رشته های سیالاتی و بعد جامداتی الان میخواستم بدونم وضعیت فرصت شغلی ارشد بیومکانیک چطور یه آیا بدرد میخوره اگر نه شما چه رشته ای رو توصیه میکنید که آینده شغلی بهتری داره

سلام ضمن عرض تبریک برای سال نو و تشکر از سایت خیلی خودتون ممنون میشم بگید من کار کنم در خصوص اینکه من میخوام کنکور ارشد سال ۱۴۰۰ رو شرکت کنم و الان ترم ۶ کارشناسی علوم و مهندسی صنایع غذایی هستم و از الان میخوام شروع کنم ولی نمیدونم چیکار کنم با توجه به اینکه یکسری درس ها ترم ۷و ۸ باید بردارم و اینکه منابع رو نمیدونم از کدومشون باید شروع کنم و چون برای هر درس چند تا منبع با کلی صفحه از طرفی نمیدونم بدم کلاس کنار یا نه و یکسری میگن جزوات برخی موسسات رو بخون خلاصه نمیدونم واقعا باید چیکار کنم فقط میدونم این زمان خوب رو نمیخوام از دستش بدم ممنون میشم بگید الان از کجا شروع کنم؟؟

سلام من جز شرایط پذیرش استعدادهای درخشان هستم
اما ورودی مهر ۹۴ هستم، ولی به علت مشکلاتی تاریخ فارغ تحصیلیم مهر ۹۸ شد
آیا میشه من امسال مدارکم رو بفرستم برای پذیرش بعنوان استعداد درخشان؟
ممنون از سایت خوبتون

نزدیکترین شهر کجاست

سلام …
آیا ارشد مدیریت بحران در استان گلستان وجود دارد ؟ کدوم دانشگاه ؟ هر چی سرچ میکنم در رابطه با مدیریت بحران خبری نیس

سلام من کارشناسی مهندسی صنایع خوندم میخواستم بدونم ارشد تربیت بدنی دانشگاه دولتی میتونم بخونم؟

سلام ببخشید قبولی تو رشته ارشد ادبیات تو شهر خودت راحت تره یا شهرایی دیگه؟رتبه برای قبولی تو شهر خودت باید چند باشه؟لیست منابع ارشد رو بفرستید

سلام من کارشناسی برق خوندم میتونم ارشد ادبیات یا علوم قرآنی بخونم؟

سلام لیسانس مشاوره هستم برا ارشد جه رشتهای بهتر است انتخاب کنم؟

سلام مرسی بابت مطالب مفید سایتتون
دوتا سوال ساده داشتم
ایا کسی که ارشد روزانه حسابداری گرفته میتونه ارشد mba بگیره؟ اگه جواب بلی است ایا روزانه ی بدون شهریه میشه یا شهریه پرداز میشه؟

سلام
دانشگاه پیام نور کارشناسی ارشد رشته باستان شناسی
داره یا نداره

سلام
ببخشید مزاحم شدم در جهت پرسیدن اینکه من الان دارم کارشناسی صنایع غذایی میخونم.
الان موندم بین صنایع غذایی و کنترل کیفی وزارت بهداشت کدوم رو انتخاب کنم؟
و کدوم انتشارات رو باید برای ارشد کنترل کیفی بخونم.

با سلام،من کارشناسی زیست شناسی عمومی دارم میخوام ببینم میتونم ارشد علوم تغذیه شرکت کنم؟و اینکه شرایطش چیه و چه درسایی رو باید بخونم؟

باسلام
من قصد دارم برای ارشد ، مدیریت توانبخشی رو انتخاب کنم.برای درسهای مدیریت و اصول توانبخشی چه کتاب هایی معرفی میکنید که بتونم تهران قبول شم ؟ منابعی که سازمان سنجش معرفی کرده خیلی زیادن! لطفا راهنماییم کنید ک کدوم کتاب جامع تر هستش و میتونم رتبه تک رقمی بیارم. سپاسگزارم

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام مشهد دولتی مدیریت شهری داره؟

سلام آخرین رتبه قبولی کارشناسی ارشد ادبیات فارسی(همه گرایش ها) دانشگاه تهران چند هست؟؟؟

سلام من رشته حشره شناسی شناور زدم با چه رتبه ای میتونم در دانشگاه شاهرود قبول بشم ؟

سلام
خواهشا پاسخ بدید
من فقط رشته ی شناور زدم
در فیلد رشته ی اصلی
ثبت نامم درسته؟؟؟

سلام. ذیل جدول مجموعه هنرهای ساخت و معماری نکته‌ای ذکر شده که باعث تردید می‌شه؛ آیا امکان قبولی فارغ‌التحصیلان کارشناسی ناپیوسته معماری در رشته‌های این گروه وجود داره؟

سلام .من کارشناسی برنامه ریزی اجتماعی خوندم و ارشد مطالعات زنان ولی پایان نامه ی ارشدم رو نگرفتم .الان میخوام کنکور ارشد روانشناسی صنعتی و سازمانی شرکت کنم .نظرتون چیه ؟ ممنون

سلام خسته نباشید من کارشناسی عمران اجرایی خوندم میخواستم ارشد علوم قرآن و حدیث یا مجموعه حسابداری امتحان بدم. آیا امکانش هست ؟

سلام
من شهرسازی خوندم. میخوام رشته علوم ورزشی شرکت کنم. از الان ۴ماه وقت دارم واسه کنکور ارشد ، به نظرتون واسه دانشگاه دولتی شانسی دارم؟!

سلام . من کارشناسی علوم تربیتی دارم . میخواستم بدونم آیا میتونم ارشد شیمی آلی شرکت کنم؟ یعنی شانسی دارم؟

سلام با چه رتبه ای میتونم در ارشد دولتی روزانه رشته مدئریت مالی پذیرش بشم ؟همین طور برای دانشگاه های پیام نور -غیر انتفاعی -آزاد واحد های تهران چه رتبه ای را باید کسب کنم ؟برای دوره های مجازی چگونه است ؟

با سلام. من در کنکور ارشد رتبه۷۴۲ رشته it رو آوردم با تاثیر معدل ۱۸/۷۶. امکانش هستش در روزانه های شهرستان ها قبول بشم؟؟؟ با تشکر

سلام ببخشید
ایا ارشد برنامه ریزی شهری ازمون عملی اسکیس یا کلا ازمون عملی چیزی داره؟؟؟

من ریاضی رشته ام بوده.لیسانس مخابرات گرفتم.ایا میتونم ارشد تربیت معلم شرکت کنم؟منابعو از کجا بیارم

من در دبیرستان ریاصی خوندم.لیسانس برق مخابرات دارم.ایا میتونم ارشد تربیت معلم بخونم؟علاقه ی شدید به تدریس دارم

سوالی داشتم میخواستم ببینم که من ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد پذیرش شدم و ترم ۲ انصراف دادم و تا ۱۵تیرماه فرصت معرفی دارم /رشته ارشد مدیریت مالی بود و میخواستم امسال در کنکور ارشد ۹۹در همین رشته شرکت کنم آیا میتونم یا نه ؟ و آیا معدل رو در ثبت نام باید معدل کارشناسی بزنم یا معدلی که تو برگه انصراف خورده ؟/و اینکه در دانشگاه پیام نور تا چه رتبه هایی پذیرش دارد ؟و تا چه رتبه ای میشه دولتی تهران تو مالی قبول شد ؟/ممنون میشم پاسخ بدید چون خیلی نگرانم .

سلام
من برای کنکور ارشد ۹۹ دارم میخونم،میخواستم ببینم برای دانشگاه های تهران تا چه رتبه احتمال قبولی رشته mba رو دارم؟؟؟

سلام وقتتون بخیر
میخواستم بدونم برای ارشد پژوهش هنر دوره روزانه دانشگاه گیلان رتبه چند لازمه تا بتونم روزانه بیارم؟
شبانه چه رتبه ای لازمه
و اینکه شما مشاور و معرفی منابع برای رشته پژوهش هنر ارائه میدهید

پدر من ۳ ماه کامل داوطلب جبهه داره منم شامل اون ۵ درصد فرزند ایثارگر میشم؟

سلام وقت بخیر
من مترجمی زبان انگلیسی خوندم(مقطع لیسانس)و برای ارشد میخواستم ادیان و عرفان اسلامی بخونم مشکل اینجاست که عربی جز درسهای اصلی برای این رشته است و من نمیدونم باید چکار کنم لطفاً راهنماییم میکنید(حتی اگر لازمه کلاس برم چون تقریبا در این مورد بسیار ضعیف هستم.لطفاً در مورد سایر منابع این رشته هم راهنماییم کنید ممنون )

من لیسانس حقوق دارم میخوام برای ارشد رشته ایی بخونم که به دبیری برسم میتونم و چه رشته هایی میتونم؟؟

سلام خسته نباشین.من لیسانس برق مخابرات دارم.برای ارشد میتونم برای دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم؟

سلام
آخرین رتبه قبولی ارشد بیوالکتریک امسال در منطقه ۱ چند بوده؟

سلام کارشناسی علوم تربیتی دارم و معلم ابتداییم میتونم برای
ارشد، شیمی آلی رو بخونم؟

لطفا کمکم کنید خیلی نگرانم جا بمونم
رشته مدیریت آموزشی میخوام بخونم

سلام میشه بگید آخرین مهلت ثبت نام در دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی ارشد تا کی هست؟

سلام ، من ارشد معماری دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل کیش و معماری داخلی پردیس تهران قبول شدم و ساکن تهرانم، هر دورو دوست دارم ولی واقعا نمیدونم پیام نور بهتره یا دانشگاه آزاد؟؟!

با سلام من کارشناسی ارشد مکانیک شبانه سمنان وآزاد کرج قبول شدم محل سکونت کرج است کدام را انتخاب کنم

با سلام من لیسانس اموزش زبان انگلیسی دارم از دانشگاه آزاد الان برای ارشد دانشگاه آزاد شهرقدس و غیرانتفاعی مولانا قزوین قبول شدم با توجه به اینکه میخوام تا دکتری ادامه دهم لطفا راهنماییم کنید کدومشونو برم اعتبار و مدرک دانشگاه هم برام مهمه

سلام ممنون میشم راهنماییم کنین امکان تحصیل در یک رشته ارشد شبانه و یه رشته دیگه در مقطع لیسانس هست در دو دانشگاه دولتیه متفاوت

سلام من رتبه ام در سهمیه۱۸۳۷۰,و در بدون سهمیه۱۹۳۵۷ممکن هست در موسسات غیر انتفاعی قبول شم،ممنون میشم جوابمو بدین

سلام با رتبه ۱۰۶۶امکان قبولی در دانشگاه علم وفرهنگ یا علوم تحقیقیات چقدره ممنون میشو راهنمایی کنید.

سلام
لطفا من رو راهنمایی کنید برای قبولی در ارشد هنرهای اسلامی باید چه منابعی رو مطالعه کنم؟
۱- درس شناخت مواد و مصالح
۲- درس صنایع دستی و سیر تحول آن

سلام
با رتبه ۳۸۰ علوم دامی آیا میتونم اصلاح نژاد صنعتی اصفهان قبول بشم ؟ البته روزانه

باسلام خاستم بدونم با رتبه ۳۴۸باسهمیه و۳۹۷بدون سهمیه روزانه دانشگاه یزد یا دانشگاه باهنر کرمان در رشته فقه وحقوق رو میتونم بیارم؟

سلام.من ارشد عمران رتبه ۳۸۰۰ آوردم و ۳۸۰ سهمیه.واسه مصاحبه مالک اشتر دعوت شدم.
میخواستم بدونم کسی هست بدونه امکان قبولیم اونجا هست یا نه؟(رشته ما تا ۷۰۰۰ روزانه مجازه)
مرسی

سلام وقت بخیر،با رتبه ۵۰۹ سهمیه آزاد فیزیک امکان قبولی در دانشگاه های تهران هست؟

سلام.خسته نباشید.من ارشد کشاورزی گرایش زراعت شرکت کردم.برای گرایش اکولوژی کشاورزی با رتبه ۵۰۰ شهرستان خرم اباد دوره روزانه شانس قبولی دارم؟رتبه اخرین نفر مجاز دوره روزانه شبانه ۱۲۰۰ ایت.سهمیه هم ندارم

سلاام
منو شما هم رشته ایم ?

چ عجب ی دوست پیدا شد.چ شهری هستید دوست من؟

سلام دوستان
کسی در جریان هست که ارشد شیمی دارویی چه شهرهایی داره؟
دانشگاه رازی کرمانشاه هم ارشد شیمی دارویی داره؟
ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام با رتبه ۱۳۲دربیوشیمی سهمیه ۵%کدوم دانشگاها قبول میشم؟تهران زنجان گیلان؟

سلام خسته نباشید به نظرتون من با رتبه۲۵۳درسهمیه معدل روزانه بوعلی همدان قبول میشم؟ممنون میشم کمکم کنید

رشته حسابداری

سلام بارتبه کل ۱۹۶۴ و رتبه سهمیه ۵درصدی ۲۵۰ میتونم رشته شیمی گرایش نانو دانشگاه علم و صنعت تهران قبول شم؟؟

سلام خسته نباشید. با رتبه ۴۷ کل و ۴۳ در سهمیه معدل میشه کنترل کیفی شهرکرد بیارم؟!؟؟

رشته ی بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی با سهمیه ازاد

سلام بله امکانش هست…البته بستگی به انتخاب رشته سایر داوطلبین هم داره

سلام خسته نباشید…احتمالا بله…شانس قبولی دارین…البته بستگی به انتخاب رشته سایر داوطلبین هم داره

سلام شما با رتبه تون کجا قبول شدید کنترل کیفی رو؟!؟

سلام اخرین رتبه جزا برای دانشگاه علوم قضایی چند هست در ضمن منابع مصاحبه کدوم دروس هستن

سلام خسته نباشین
در کنکور کارشناسی ارشد رشته بیوتکنولوژی کشاورزی در سهمیه ازاد ۴۰۹ شدم و با سهمیه ۵ درصد رتبم ۳۰ شده بنظرتون بین دانشگاه گرگان ساری، رشت ، فردوسی مشهد ،صنعتی اصفهان، شیراز ،زابل ،یزد ،گنبد بین اینا در کدوم دانشگاه شانس قبولی روزانه رو دارم ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام
ظرفیت سهمیه ۵ درصد وقتی اعمال میشه که ظرفیت دانشگاه بالای ۱۰ نفر باشه. در رشته شما ظرفیت بالای ۱۰ نفر ندارن دانشگاه ها. بنابراین رتبه عادی تون مهمه، مگر این که ظرفیت سهمیه ۲۵ درصدی خالی بمونه.
در مجموع شانستون برای روزانه چندان زیاد نیست.

سلام هر دانشگاهی برای رشته های ارشد کشاورزی از ۴ نفر تا ۷ نفر پذیرش داره هیچ دانشگاهی بالای ۱۰ نفر پذیرش ندارن پارسال دوستم با رتبه ۴۲۰ هم رشته روزانه قبول شد من که سهمیه دارم یعنی چطور حتی مثل اون هم روزانه نمیارم

همه ی دانشگاه ها میتونید

سلام با رتبه ۱۲۲ ارشد جع افیای شهری اهوازو میارم

سلام
البته به انتخاب رشته رقباتون بستگی داره، ولی در مجموع بله شانس دارید.

سلام وقتتون بخیر…
من در کارشناسی ارشد رشته باغبانی در درتبه ازاد ۱۹۰۹ شدم و با سهمیه ۵ درصد رتبم ۱۱۴ شده بنظرتون شانس قبولی روزانه رو دارم با توجه به اینکه دانشگاه های زیادی رو هم براس انتخاب رشته انتخاب کردم ممنون میشم بگین شانش قبولی روزانه رو دارم یانه

سلام
لب مرز شانس قبولی روزانه هستید. امیدوارم قبولی دلخواهتونو بدست بیارید.

سلام من کارشناسی مدیریت سلامت خانواده ار دانشگاه علمی کاربردی دارم میتونم ازشد مدیریت خدمات بخداشتی شرکت کنم؟

لطفا جواب سوالم بدین با تشکر

سلام
طبق دفترچه سال گذشته وزارت بهداشت بله میتونید شرکت کنید.

سلام جواب سوال من رو هم بدین
ممنون از سایت خوبتون

سلام روزتون بخیر کارشناسی حسابداری پیام نور دارم میتونم مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد بخونم ؟

سلام
بله مشکلی نیست. در کنکور ارشد وزارت علوم بجز رشته های دامپزشکی محدودیتی برای تغییر رشته نیست.

سلام. با رتبه ۷۷ در سهمیه آزاد رشته مشاوره گرایش خانواده امکان قبولی در دانشگاه چمران اهواز دارم؟ فقط همین یک انتخاب کردم

سلام
بله شانس خوبی برای قبولی روزانه اهواز دارید. امیدوارم قبول بشید. موفق باشید

سلام با رتبه ۱۷۰۰ سهمیه ازاد و ۱۸۰ سهمیه ۵ درصد در رشته مکانیک گرایش تبدیل شانس قبولی برای شبانه شهید بهشتی تهران دارم؟؟؟ممنونم که به سوالات پاسخ میدین

سلام
بله به نظر میلد شانس خوبی برای قبولی شبانه شهید بهشتی داشته باشید.

سلام با رتبه ۶۹ حقوق خصوصی میشود از دانشگاه علامه طباطبایی قبول شد

سلام
اگر چه به انتخاب رشته رقبا هم بستگی داره اما در مجموع شانس بالایی برای قبولی دانشگاه علامه دارید.

سلام من رتبم ۱۶ شد در سهمیه ۵ درصد و در سهمیه ازاد ۲۱۰ ایا دانشگاه گیلان ادبیات انگلیسی روزانه یا شبانه قبول میشم؟ممنونم که به سوالات پاسخ میدید.

سلام
به انتخاب رشته رقبا هم بستگی داره اما در کل بله برای روزانه گیلان هم شانس دارید.

سلام
آیا کسی که کنکور ارشد مجموعه بهداشت محیط را داده است مجاز به انتخاب رشته بهداشت و ایمنی مواد غذایی است؟

سلام
شما فقط میتونید برای رشته خودتون انتخاب رشته کنید.

سلام .رتبه ۱۸ بدون سهمیه حقوق بین الملل و رتبه ۱ سهمیه ۵ درصدی هستم.همچنین سهمیه نفر اولی دانشگاه هم پر کردم و تحویل دادم .شانس قبولی برای روزانه دانشگاه تهران چقدره؟؟؟

در ضمن ظرفیت دانشگاه تهران هم ۶ نفر برای روزانه اعلام شده

سلام
برای سهمیه ۵ درصدی باید ظرفیت دانشگاه بالای ۱۰ نفر باشه. مگر این که سهمیه ۲۵ درصدی خالی بمونه.
برای سهمیه عادی هم لب مرز هستید.
امیدوارم قبولی دلخواهتون رو بدست بیارید.

سلام من کارشناسی حسابداری ام
هم ای تی امام رضا میتونم برم
هم هوش مصنوعی ازاد مسهد
نظر شما چیه لطفا

سلام
بستگی داره که خودتون به کدوم بیشتر علاقه دارید. سطح هر دو دانشگاه تقریبا مشابه هست، اما آزاد مشهد کمی شاید بهتر باشه.

سلام ببخشید با رتبه ۵۸۰ مدیریت بازرگانی سهمیه ۵درصدی اخرین رتبه مجاز شده ۱۷۰۱ شانس قبولی در دانشگاه زنجان یا ملایر دوره روزانه رو دارم؟؟

سلام
لطفا رتبه تون رو در سهمیه عادی هم بفرمایید تا بتونم راهنمایی تون کنم.

رتبه بدون سهمیه ۸۱۸۸

سلام
متأسفانه به نظر نمیاد شانستون برای دوره روزانه زیاد باشه و شانس اصلی تون دوره شهریه پرداز هستش.

با سلام رشته علوم انسانی .رتبه کل ۱۱۱۴۳۹در سهمیه نهایی.میتونم رشته روانشناسی رو در اصفهان یا شیراز و یا تهران بیارم ؟؟??لطفا راهنماییم کنید

سلام
شما داوطلب کنکور کارشناسی هستید؟؟

سلام رشته من الهیات ادیان و عرفان است در کنکور ارشد رتبه ام ۳۵۷ شد آخرین رتبه در رشته ادیان ۴۰۷ است آیا شانس قبولی در دوره روزانه تهران یا شهرستان را دارم ؟

سلام
متأسفانه به نظر نمیاد شانستون برای دوره روزانه زیاد باشه و شانس اصلی تون برای سایر دوره هاست.

اگر وزارت بهداشت روزانه قبول بشم ونرم .میتونم سال بعد کنکور وزارت علوم شرکت کنم ؟؟؟

با قبولی برای من وجود دارد یا نهمن در مجموعه علوم محیط زیست رته ام ۹۰شده و اخرین رتبه قبولی ۱۱۴ می باشد ایا امکان

سلام
لطفا کد رشته تون رو در دفترچه انتخاب رشته بفرمایید تا بتونم راهنمایی تون کنم.

با عرض سلام و ادب خدمت شما.
بنده در رشته it بدون سهمیه رتبه ۸۵۳
و در سهمیه براساس تاثیر معدل رتبه ۷۴۲ شدم
آیا امکان داره روزانه شهرهای اصفهان، قم، کرمان، شیراز
قبول بشم؟ با تشکر

سلام
به نظر نمیاد شانس زیادی برای دوره های روزانه و شبانه داشته باشید، شانس اصلی تون برای سایر دوره هاست.

سلام با رتبه ۱۷۰۰ سهمیه ازاد و ۱۸۰ سهمیه ۵ درصد در رشته مکانیک گرایش تبدیل شانس قبولی برای شبانه شهید بهشتی تهران دارم؟؟؟

سلام خسته نباشید عذر میخوام با رتبه ۵۷۸ مکانیک ساخت شانس قبولی در روزانه خواجه نصیر دارم؟

سلام
برای دوره روزانه دانشگاه های تهران خیلی زیاد نیست شانستون. مگر این که داوطلبان دیگه طوری انتخاب رشته کنند که شما هم شانس داشته باشید.
شانس اصلی تون برای روزانه شهرستان ها و شبانه تهرانه.

سلام با رتبه ۷ در سهمیه ۵ درصدی رشته طراحی صنعتی با ازمون عملی متوسط به بالا شانس قبولی دانشگاه های تهران روزانه یا شبانه دارم یا نه؟ ممنون از پاسخ

سلام
برای علم و صنعت و دانشگاه هنر هم روزانه و هم شبانه با توجه به نتایج آزمون عملی شانس دارید. چون با توجه به ظرفیت که باید بالای ۱۰ باشه، فقط اینها ظرفیت پذیرش سهمیه ۵درصدی دارند.

سلام. خسته نباشید
با رتبه ۱۶۸ در سهمیه ازاد، در رشته کارشناسی ارشد مرمت،شانسی برای قبولی روزانه های تهران یا اصفهان هست؟

خواهش می کنم بهم جواب بدین، ممنون

سلام
متأسفانه برای دوره های روزانه خیلی شانسی ندارید و بیشتر شانستون برای دوره های شهریه پرداز هستش.

سلام
رشته ی من مهندسی کشاورزیِ
رتبن در گرایش اکولوژی ۳۰ و در فیزیولوژی ۳۲ است
شانس قبولی در پردیش کشاورزی کرج رو دارم؟

سلام
شانس قبولی دارید. ولی خیلی به انتخاب رشته رقباتون بستگی داره.

سلام
با رتبه ۱۶۸ در سهمیه،در رشته ارشد مرمت، شانسی برای قبولی روزانه های اصفهان یا تهران هست؟

سلام
سهمیه آزاد دارید یا ایثارگران یا جانبازان؟

سلام
سهمیه ازاد

با رتبه ۱۷۰۰ احتمال قبولی شبانه تهران شبانه اصفهان وروزانه اصفهان و

روزانه اصفهان در گرایش تبدیل انرزی مکانیک هست یا نه

سلام
برای روزانه تهران و اصفهان بعید هست شانسی داشته باشید. برای شبانه اصفهان لب مرز هستید.

سلام
میخواستم بدونم با رتبه ۷۵۰ میشه ارشد معماری علوم و تحقیقات قبول شد؟

سلام
اگر سهمیه خاصی ندارید و این رتبه در سهمیه آزاد هست، بله به نظر میاد شانس قبولی براتون وجود داره.

با سلام من رتبه ۲۵۰۰ مدیریت صنعتی آوردم و رتبه آخرین نفر۷۵۰۰ هستش دانشگاه شاهد دعوت به مصاحبه شدم به نظرتون پذیرفته میشم روزانه یا شبانه مدیریت عملکرد یا مدیریت بهروری

سلام
با توجه به این که دعوت شدید، شانس قبولی دارید. باید دید که در مصاحبه چطور عمل میکنید و شرایط رقباتون چطور هست.

سلام خسته نباشید من رتبه ٧ با سهمیه ۵درصدی و رتبه ۶۵ بدون سهمیه رشته بیوسیستماتیک شدم ایا شانس قبولی دانشگاه تهران و بهشتی رو دارم؟

سلام
سهمیه ۵درصد و ۲۵ درصد به این صورت هست که ظرفیت هر رشته محل برای سهمیه ۵ درصدی در ۰.۰۵ و برای سهمیه ۲۵ درصدی در ۰.۲۵ ضرب میشه، اگه عدد حاصله بالای نیم باشه، به همون میزان ظرفیت سهمیه در نظر گرفته میشه.
بعد داوطلبانی که دارای سهمیه هستن برای پذیرش در اون ظرفیت با هم رقابت میکنند. کسانی که بالاترین نمره کل رو بین رقبای سهمیه دار دارند، در صورتی که نمره شون ۷۰ درصد نمره آخرین فرد قبول شده در اون رشته محل باشه، به عنوان پذیرفته شده در سهمیه اعلام میشن.
اما اگر رشته محلی ظرفیت سهمیه نداشته باشه، داوطلبان دارای سهمیه هم در سهمیه عادی و با سهمیه آزاد خواهند بود و یا اگر داوطلبان ۷۰درصد نمره اخرین فرد قبولی (با توجه به نوع سهمیه شون) رو کسب نکنند، در سهمیه پذیرش نخواهند شد.
ظرفیت دانشگاه هایی که گفتید ۴ و ۵ نفر هست و بنابراین برای سهمیه ۵درصدی ظرفیت ندارند. بنابراین شانس چندانی ندارید.
مگر این که ظرفیت سهمیه ۲۵ درصدی خالی بمونه و برسه به ۵درصدی.

با رتبه ۷۴ ارشد ژئومورفولوژى دانشگاه شهید بهشتى قبول میشم؟؟؟؟؟

سلام براارشدجامعه شناسی میشه منبع معرفی کنید؟

سلام
لینک زیر رو ببینید:https://mastertest.ir/1391/07/%D8%B6%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A8-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A8%D8%B9-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%B9%D9%84%D9%88%D9%85-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9/

چطور میشه فهمید دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه شاهد در نوبت روزانه دعوت شدند یا شبانه؟ حضور در مصاحبه شاید شانس قبولی در شبانه هایی که از روزانه شاهد بهتر هستند رو از بین می بره سردرگمم به شدت

ببخشید رتبه تون چند هست چه رشته ای؟

فلسفه و کلام ۴۰۴

با رتبه ۸۰۲ شانس قبولی در نوبت دوم آموزش دانشگاه تبریز دارم؟

رشته آموزش زبان

سلام
بله به نظر میاد شانس قبولی براتون وجود داره.

سلام
خداقوت
ببخشیدمن تو رشته فلسفه کد۱۱۱۶رتبه ام تو سهمیه ۵درصد ۵ شده و رتبه کشوریم۶۴
به نظرتون امکان قبولی تو دانشگاه پردیس فارابی تهران رو دارم؟روزانه اش.

سلام ممنون می شم اگر پاسخ بدهید من در رشته علوم شناختی شرکت کرده ام ( از رشته های شناور) که متاسفانه هیچ جا اطلاع درستی از این رشته ندارند و معمولاً بچه های روانشناسی در این رشته هم شرکت می کنند رتبه من ۴۵٠ شده و معدلم ٢٠ هست و آخرین نَفَر مجاز در دوره روزانه و شبانه ۵۵٣ هست و من مجاز در روزانه و شبانه هستم می خواستم ببینم پردیس شهید بهشتی آیا امکان قبولی دارم ؟ ممنونم

سلام
خیلی شانستون برای قبولی زیاد نیست. اما چون رشته شناور هست، ممکن با توجه به انتخاب رشته رقبا قبول بشید.

سلام دوستان…خیلی از نظرات رو خوندم وای هنوزم فرق بین سهمیه ۵%و ۲۵% رو متوجه نشدم..اگ کسی سهمیه جانبازی داره،فرق۵ و ۲۵ چیه؟..البته خودم سهمیه آزاد هستم

سلام
سهمیه ۵درصد و ۲۵ درصد به این صورت هست که ظرفیت هر رشته محل برای سهمیه ۵ درصدی در ۰.۰۵ و برای سهمیه ۲۵ درصدی در ۰.۲۵ ضرب میشه، اگه عدد حاصله بالای نیم باشه، به همون میزان ظرفیت سهمیه در نظر گرفته میشه.
بعد داوطلبانی که دارای سهمیه هستن برای پذیرش در اون ظرفیت با هم رقابت میکنند. کسانی که بالاترین نمره کل رو بین رقبای سهمیه دار دارند، در صورتی که نمره شون ۷۰ درصد نمره آخرین فرد قبول شده در اون رشته محل باشه، به عنوان پذیرفته شده در سهمیه اعلام میشن.
اما اگر رشته محلی ظرفیت سهمیه نداشته باشه، داوطلبان دارای سهمیه هم در سهمیه عادی و با سهمیه آزاد خواهند بود و یا اگر داوطلبان ۷۰درصد نمره اخرین فرد قبولی (با توجه به نوع سهمیه شون) رو کسب نکنند، در سهمیه پذیرش نخواهند شد.

سلام خسته نباشید
میخواستم بدونم احتمال قبولی در دانشگاه های
دولتی تهران گرایش تجارت الکترونیک چند درصد
است و با چه رتبه ای؟

سلام
قبولی در این گرایش خاصی خیلی به انتخاب رشته رقباتون بستگی داره. اما به طور کلی رتبه زیر ۱۰۰ لازمه که داشته باشید.

سلام بنده با رتبه ۴۹۸ با ۵ درصد سهمیه
و آخرین رتبه مجاز شده در
سهمیه ۱۷۰۱ در رشته ی مدیریت بازرگانی.
آیا امکان قبولی تو دانشگاه روزانه تبریز
یا زنجان هست؟

سلام
شانستون خیلی زیاد نیست. اما به انتخاب رشته رقباتون هم بستگی داره.

سلام…بنده با رتبه ۴۳۰ بالینی آیا شانس قبولی در شبانه های سراسری رار دارم؟

منظورم شبانه های تهران می باشد در گرایش بالینی

سلام
با توجه به این که این گرایش پرطرفدار هست، متأسفانه خیر. با این رتبه شانسی برای قبولی شبانه ها نیست و برای دوره های دیگه مثل پردیس و پیام نور تهران میتونید شانس داشته اشید.

سلام من با سهمیه پنج درصد رتبه م شده ۲و بدون سهمیه ۱۹.در زیرگروه برنامه ریزی درسی.شانس قبولی در دانشگاه های روزانه تهران رو دارم؟

سلام
با توجه به این که برای سهمیه ۵ درصد لازمه که ظرفیت بالای ۱۰ نفر باشه تا ظرفیت سهمیه تعلق بگیره، شما برای روزانه الزهرا و شاهد شانس دارید، مگر این که از ظرفیت ۲۵ درصد در دانشگاه های بهتری خالی بمونه و به ظرفیت ۵درصد برسه که در اون صورت برای دانشگاه های بهتری هم شانس دارید.

ببخشید رتبه ی بدون سهمیه م در قبولی در دانشگاه های تهران علامه و بهشتی تاثیری نداره؟

برای قبولی در دانشگاه های علامه،بهشتی و تهران ،رتبه ی بدون سهمیه تاثیری نداره؟

بنده افرادی رو می شناسم که پارسال با را رتبه ۱۰۰ و حتی ۲۰۰هم دانشگاه علامه بهشتی قبول شدن. رتبه ۱۹واقعا رتبه ی کمی هست برای قبولی؟

رتبتون خیلی عالیه انشاله حتماقبول میشین.

سلام،وقت بخیر خانم مشاور
ممنون میشم کمک کنید،خیلی استرس دارم
با رتبه ۷۰(سهمیه آزاد) در رشته جغرافیا،گرایش برنامه ریزی گردشگری،میشه دانشگاه تهران یا بهشتی قبول شد

سلام
شانس قبولی دارید. اما چون خیلی به انتخاب رشته داطلبان دیگه وابسته است نمیشه قطعی گفت. باید دید رقبایی که رتبه بهتری نسبت به شما دارند رتبه شون در سایر گرایش ها چند شده و چگونه انتخاب رشته میکنند.

سلام من کنکور ارشد حسابداری دادم برای انتخاب رشته میتونم رشته های مدیریت بازرگانی و مدیریت مالی رو هم بزنم؟

سلام
خیر شما فقط میتونید رشته محل های مربوط به رشته امتحانی خودتون رو انتخاب کنید.

سلام مشاور عزیز،من دردانشگاه شاهد و غیرانتفاعی رفاه رشته فقه و حقوق برای مصاحبه معرفی شدم،خواستم بپرسم اگر دررمصاحبه قبول نشم کدرشته های بعدی من در سازمان سنجش مورد قبول هست یا کلا مردود میشم،و دانشگاه شاهد هم نگفتن روزانه یا شبانه ،و اینکه این دودانشگاه شرط سنی هم دارن یا خیر،ممنون از پاسخگویی شما

سلام منم شرایط شمارو دارم ولی چون فارغ التحصیل شاهد هستم میدونم که مردود نمیشین باقی انتخابهاتون بررسی میشه

ممنون از پاسخگویی شما دوست عزیز،موفق باشید.

سلام ببخشید کد رشته های انتخاب شده قبل از شاهد هم بررسی میشه؟در صورتی که به مصاحبه دعوت شده ایم.

سلام
کسانی که دعوت شده اند، در کد رشته های قبل از شاهد پذیرفته نشده اند.

خب این مساله مربوط به انتخابهای روزانه ست یا شبانه؟

سلام
کسانی که برای دانشگاه شاهد معرفی شده اند، قطعا در انتخاب های قبلی شون قبول نشده اند.
اما انتخاب های بعدی براشون بررسی میشه.
درمورد روزانه و شبانه بودن هم بعدا مشخص میشه.

از شما سپاسگزارم.

شاهد آخرین انتخاب من در روزانه و شبانه ست

سلام من رشته کارشناسیم مدیریت ارشد آزاد فقط ضریب ۹ مجاز شدم … تو دفترچه هم اصلا ضریب ۹ نیست چیکار میشه کرد؟زابل هم هستم

سلام
اگر در دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد نیست، به این معنیه که دانشگاه آزاد در این رشته پذیرش نداره.

سلام با رتبه ۳۴۴ از زیرگروه برنامه ریزی درسی آیا دانشگاه یزد روزانه قبول میشم

سلام
بله به نظر میاد شانستون برای قبولی روزانه های شهرستان ها ازجمله یزد بالا باشه.

سلام رتبم تو گرایش رفتار حرکتی رشته تربیت بدنی شده ۲۳۳ به نظرتون دانشگاه شیراز روزانه قبول می شم؟؟؟

سلام
بستگی به انتخاب رشته رقباتون هم داره، اما به طور کلی برای روزانه شیراز و سایر شهرستان ها شانس نسبتا بالایی دارید.

سلام رتبه من ۱۰۵۶ حقوق بین الملل شده میخواستم بدونم برای چه دوره هایی شانس قبولی بالا دارم ممنونم

سلام
شانس اصلی شما برای دوره های دوره های مجازی، غیرانتفاعی، پردیس و پیام نور بخصوص شهرستان ها هست.

سلام با سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران ٫ رتبه در سهمیه ۱ و بدون سهمیه ۹۰ رشته بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی شانس قبولی تو مشهد و تهران هست؟؟؟ممنون میشم پاسخ‌ بدین ??

سلام
بله ۲۵ درصد ظرفیت این دانشگاه ها به سهمیه اختصاص داده میشه. بنابراین شانس قبولی برای شما وجود داره.

ممنون مرسی ? کلا ۷ تا دانشگاه روزانه رو زدم…به ترتیب تهران مشهد تبریز همدان ارومیه شهرکرد اهواز…پس احتمال قبولی هستش…ممنون بازم ??

سلام به. نظر شما من با رتبه ۴۳ در سهمیه و ۴۷ در همین رشته کنترل کیفی اهواز یا شهرکرد قبول میشم ؟!؟

سلام بله شانس قبولی دارید…بستگی به انتخاب رشته سایر داوطلبین هم دارد

اره دیگه بستگی ب اونا هم داره دیگه باید منتظر شیم بینیم چی پیش میاد.ممنون از پاسخگویی

خواهش میکنم…موفق باشید

بالاخره کجا قبول شدید؟!؟

ایا بارتبه ۴۲۰ برنامه ریزی درسی میشه روزانه قبول شد؟

سلام
بله برای روزانه شهرستان هایی مثل کاشان و کردستان و یزد و … شانس دارید که البته خیلی به انتخاب رشته رقباتون بستگی داره.

سلام با تشکر از وقتی که میگذارید . من رتبه ام در سهمیه ی بیست و پنج درصد ۳۵ شده و بدون سهمیه ۲۳۷۵ میخواستم بدونم در رشته ی فیزیک دانشگاه خوارزمی یا آزاد کرج شانس قبولیم چقدره؟؟ پیشاپیش ممنون از پاسختونلطفا جواب بدید. قبلا هم چهار روز پیش پرسیدم ولی متاسفانه جواب ندادید

سلام
برای دانشگاه ازاد شانستون خیلی بالاست.
برای خوارزمی بستگی به انتخاب رشته رقبا داره اما در مجموع شانس دارید.

سلام چراکسی جوابمونو نمیده خواهش میکنم یه بارسوالمو مطرح کردم اما کسی جواب نداد،بارتبه ۵۹۷درسهمیه وبدون سهمیه ۶۳۲ارشدتغذیه دام طیور دانشگاه باهنر کرمان،جیرفت،بیرجند،زابل روزانه قبول میشم خواهش میکنم جواب بدین،ممنون میشم

آخرین رتبه قبولی هم ۱۰۹۹هسته

سلام
برای قبولی روزانه ها خیلی لب مرز هستید و بستگی به انتخاب رشته سایرین داره.
شانس اصلی تون برای شبانه شهرستان هاست.

سلام خسته نباشید
با رتبه ۴٣۴ مدیریت بازرگانی در سهمیه ٢۵درصد شانس قبولی گرایش های بازاریابی و بازرگانی بین الملل علوم تحقیقات چقدره؟

سلام
بستگی به انتخاب رشته رقباتون داره. اما چون ظرفیت رشته تون زیاده شانس قبولی هستش.

سلام با رتبه ۳۳۷ اگرو نکنولوژی گرایش فیزیولوژی گیاهان زراعی شانس قبولی در دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات را دارم؟

سلام
بله به نظر میاد شانستون برای قبولی واحدهای تهران دانشگاه آزاد خوب هست. باز هم خیلی بستگی به انتخاب رشته رقبا داره.

سلام روز بخیر
مدیریت دولتی رتبه در سهمیه ۱۱۳۸۷
مدیریت فناوری اطلاعات رتبه در سهمیه ۱۲۲۸۵
مدیریت تکنولوژی رتبه در سهمیه ۹۶۷۰
میخواستم بدونم میتونم پیام نور یا پیام نورمجازی(آموزش محور) تهران جنوب قبول بشم
آزاد و غیرانتفاعی یا پیام نور شهرستان نمیخوام فقط همون مورد بالا که گفتم امکانش هست؟

سلام
برای دانشگاه آزاد کلا شانستون ضعیفه. چون رقابت برای واحدهای تهران زیاده.
برای پیام نور های تهران به انتخاب رقبا بستگی داره.
اما اگر رتبه تون که گفتید در سهمیه، منظور سهمیه آزاد هست، برای مدیریت تکنولوژی شانس کمی دارید.
برای دو گرایش دیگه هم شانستون پایینه.

سلام.ببخشید الان من دفترچه ازادرو دیدم.میشه بمن بگین من این چیزی ک میخوامو میارم یانه؟رشتم مهندسی پلیمر_صنایع رنگ هست.واحدهای ازادش:علوم تحقیقات،تهران شمال،تهران جنوب،ماهشهر و شهرضاس فقط.هرکدوم هم۲۰تاظرفیت زدن برای دانشگاه ازاد در دفترچه،ینی جمعا۱۰۰تا.رتبه من در سهمیه۶۷شده اخرین رتبه مجاز درسهمیه هم برای روزانه۷۸بوده هم برای دانشگاه ازاد اسلامی(اخرین رتبه مجاز ازاد هم ۷۸بوده).این رشته جز روزانه و شبانه و ازاد بقیه دوره ها مثل غ انتفاعیوپیام نورو مجازی رو نداره کلا.من روزانشم مجاز شدم و انتخاب رشته هم کردم.برای سراسری هم کلا دانشگاههاش تو تهران هست و فقط خارج تهران یدونه داره اونم سهند تبریزه.برای روزانه وشبانه درمجموع۳۰تا ظرفیت داشت ک ۲۲تاش تو تهران بود و ۸تاش تو تبریز.حالا بنظر شما من باوجود اعلام ظرفیت دانشگاه ازاد میتونم ازادهای تهران رو بیارم؟چون شهرضا وماهشهر نمیرم قطعا…لطفا جواب بدین چون من حتما باید امسال برم ارشد و شرایط یکسال موندن رو به هیچ عنوان ندارم.خ ازتون سپاسگزارم

سلام
خیلی بستگی به انتخاب رشته کسانی که رتبه بهتری کسب کردن داره. ولی در کل بله شانس دارید.

سلام خانم مشاور خسته نباشید وقتتون بخیر ممنون از زحماتی که می کشید ممننون من پارسال در کنکور شرکت کردم .با راهنمایی های شما روزانه بابلسر رشته فیزیولوژی قبول شدم .حالا می خواستم بپرسم به نظرشما برای انجام پایان نامه ازهمه لحاظ در دانشگاه خودمون کارکنم بهتره یا مرکزمطالعات اعتیاد البته دانشگاه تهرانم میتونم کارکنم چون خداروشکر بهم انتقالی می دهند حالا بعضی ها میگن دانشگاه خودم خوبه حتی اگر امکانات هم نداره همون جابمونم بعضی ها هم میگن نه چون باآقای دکتر زرین دست با ایشان راهنما ۲روبرمیداری مشکلی نیست اما برخی دیگر هم میگن دانشگاه کارکردن خیلی بهتر از مرکز مطالعات است بعدا وفتی کار پایان نامه خودت روارائه بدی برای کار و…. موثرکجا کارکردی.خواهش می کنم مثله همیشه منو راهنمایی کنید ممنون از کمک های همیشگی ودلسوزانه شما.خیلی ممنون ومتشکر ازشما لطف می کنید جوابم رو می دید سپاس.

سلام
راستش بیشتر از این که کجا کار کردید، این که با چه کیفیتی کار کردید مهمه.
هر جا که فکر میکنید کیفیت بهتری خواهد داشت کارتون، اونجا کار کنید. چون در نهایت هر جا بخواید کار کنید یا برای قبولی دکتری به کیفیت کار توجه میشه.
براتون آرزوی موفقیت دارم

سلاام با رتبه ۳۹۵ الکترونیک قدرت امکان قبولی در دانشگاه های تهران مثل خواجه نصیر هست ؟

سلام
برای خواجه نصیر لب مرز هستید اما برای بهشتی امکان قبولی هستش.
بازم خیلی بستگی به انتخاب رشته رقبا داره.

سلام برای ثبت نام استعداد درخشان هنوز فرصت هست؟

سلام
برای دانشگاه آزاد تا ۵ مرداد فرصت هست و برای دانشگاه سراسری هم جدول لینک زیر رو ببینید:https://mastertest.ir/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D8%B4/
برخی فراخوان ها فرصت دارند.

سلام من با رتبه ۱۹ سهمیه بیست و پنج درصد و رتبه بدون سهمیه ۶۰۰با تراز ۲۸۷۹ و زدن‌اولویت اول دانشگاه جامع امام‌ حسین ایا شانس برای دعوت ب مصاحبه دارم یا خیر

گرایش مدیریت فرهنگی ام رشته علوم اجتماعی

سلام
خیلی بستگی به انتخاب رشته رقباتون داره، اما در مجموع شانس دعوت به مصاحبه دارید.

سلام و خسته نباشید – رتبه ام در رشته باغبانی ۷۵ شده برای قبولی درواحد علوم تحقیقات شانسی دارم؟

در ضمن رتبه ام در سهمیه ۷۵ شده بدون سهمیه ۱۲۷۴ شده

سلام
سهمیه ۵ درصد دارید یا ۲۵ درصد؟

سهمیه ۵ درصد
و یک سوال دیگه برای دوره های روزانه و شبانه شانسی دارم؟

سهمیه ۵ درصد

سلام با تشکر از وقتی که میگذارید . من رتبه ام در سهمیه ی بیست و پنج درصد ۳۵ شده و بدون سهمیه ۲۳۷۵ میخواستم بدونم در رشته ی فیزیک دانشگاه خوارزمی یا آزاد کرج شانس قبولیم چقدره؟؟ پیشاپیش ممنون از پاسختون

سلام
پاسختون در این جا داده شده:https://mastertest.ir/1394/02/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-94-95/comment-page-23/#comment-244039
موفق باشید

سلام
ممنون از اینکه وقت میزارید و جواب کامنت ها را میدید
یه سوال داشتم در مورد سهمیه ۲۵ درصدی جانبازی میشه یه توضیح بدید
مثلا فردی که در یک رشته زده رتبه در سهمیه ۳۰۰
و رتبه در کل را زده ۹۰۰۰ رتبش در مجموع شرکت کننده ها
چجوری محاسبه میشه ؟ یعنی رتبش چند شده
و یه توضیح اگه بدید در مورد سهمیه مچکر میشم

سلام
سهمیه ۵درصد و ۲۵ درصد به این صورت هست که ظرفیت هر رشته محل برای سهمیه ۵ درصدی در ۰.۰۵ و برای سهمیه ۲۵ درصدی در ۰.۲۵ ضرب میشه، اگه عدد حاصله بالای نیم باشه، به همون میزان ظرفیت سهمیه در نظر گرفته میشه.
بعد داوطلبانی که دارای سهمیه هستن برای پذیرش در اون ظرفیت با هم رقابت میکنند. کسانی که بالاترین نمره کل رو بین رقبای سهمیه دار دارند، در صورتی که نمره شون ۷۰ درصد نمره آخرین فرد قبول شده در اون رشته محل باشه، به عنوان پذیرفته شده در سهمیه اعلام میشن.
اما اگر رشته محلی ظرفیت سهمیه نداشته باشه، داوطلبان دارای سهمیه هم در سهمیه عادی و با سهمیه آزاد خواهند بود و یا اگر داوطلبان ۷۰درصد نمره اخرین فرد قبولی (با توجه به نوع سهمیه شون) رو کسب نکنند، در سهمیه پذیرش نخواهند شد.

سلام وقت بخیر من بارتبه درسهمیه ۵۹۷،وبدون سهمیه ۶۳۲شدم بااین رتبه شانسه قبولی دردانشگاه روزانه ای شهید باهنر کرمان،جیرفت،زابل،بیرجندرودررشته تغذیه طیور و دام رو دارم،ممنون میشم جواب بدین

ببخشید آخرین رتبه قبولی هم ۱۰۹۹هسته

سلام
برای روزانه شهرستان ها لب مرز هست شانستون و شانس اصلی تون برای شبانه شهرستان هاست.

سلام وقتتون بخیر لطفا جواب من رو بدید ممنون با رتبه ۲۱۸۴عمران ک اخرین قبولی در حدود ۱۴۰۰۰هستش میتونم مدیریت منابع روزانه دانشگاه کردستان رو بیارم؟

مدیریت منابع آب لطفا ج بدید ممنون

چرا جواب مارو ندادین خانم مشاور تازه ما زودترم سوال پرسیدیم

سلام
برای قبولی روزانه کردستان لب مرز هستید. ممکنه شانس داشته باشید که خیلی بستگی به انتخاب رشته رقباتون داره.

باسلام
من رتبه ام در گرایش ساخت و تولید رشته مکانیک ۷۱۵ هست آیا امکان قبولی در شبانه فردوسی رو دارم ظرفیت شبانه فردوسی۱ نفر هست
آخرین رتبه قبولی هم ۶۶۴۷ در دوره روزانه و شبانه هست

سلام
اگر سهمیه خاصی ندارید، شانستون برای قبولی فردوسی در دوره شبانه خیلی زیاد هست. برای شبانه های تهران هم ممکنه شانس داشته باشید.

سهمیه نداشتم
شبانه فردوسی رو زده بودم بعد هم همه دانشگاه های تهران شبانه اش رو زدم حتی شبانه خواجه نصیر رو هم نیاوردم و انتخاب بعدم روزانه نوشیروانی بابل بود اون و متاسفانه قبول شدم

سلام
بارتبه ۱۷۹۰ رشته آیتی ایا دانشگاه ازاد علوم تحقیقات قبول شددرغیراینصورت کدام دانشگاه ازاد ؟

سلام
برای واحدهای تهران چون طرفداران زیادی داره شانستون شاید خیلی بالا نباشه اما برای واحدهای اغلب شهرستان ها شانستون خوب هستش.
البته توصیه میکنم حتما واحدهای تهران رو هم انتخاب کنید.

سلام با رتبه ۴۰۴ فلسفه و کلام اسلامی امکان قبولی در شبانه های تهران وجود داره؟ من هنوز انتخاب رشته نکردم ممنون میشم کمکم کنید چون /فتن شانسی ندارم

سلام
به طور کلی شانس قبولی دارید اما خیلی به انتخاب رشته رقبا بستگی داره و توصیه میکنم روزانه و حتی شبانه شهرستان ها رو هم انتخاب کنید.

سلام.با رتبه ۵۱۳ ارشد علوم اقتصادی شانس قبولی گرایش اقتصاد نظری در دانشگاه الزهرا یا تبریز رو دارم؟

سلام
بله به نظر میاد برای هر دو دانشگاه شانس قبولی دارید. اما توصیه میکنم که خودتون رو محدود به اینها نکنید و انتخاب های متنوع تری داشته باشید تا شانس قبولی رو از دست ندید..

از نظر شمااز این دو کدومش بهتره؟بله انتخاب های دیگه ای هم دارم ولی اولویتم اینا هستش که میخوام بدونم کدومش بهتره از نظر شما؟شانس قبولی در علامه و دانشگاه های امسال این رو میدونم ندارم

سلام مجدد
با توجه به این که ساکن ارومیه هستید و الزهرا هم در دانشگاه های تهران درجه ۲ محسوب میشه و تبریز هم دانشگاه خوبی هست، با توجه به همه شرایط به نظرم تبریز میتونه اولویت بالاتری برای شما باشه.

خب از نظر شما از این دو اولویت رو با کدومش بزارم؟الزهرا یا تبریز؟ بله انتخاب های دیگه ای هم جز این ها دارم.ول فکر نکنم شانس قبولی در علامه یا تربیت مدرس داشته باشم

البته خودم هم ساکن شهر ارومیه هستم

سلام روزتون بخیر. با رتبه ۶۲۱ رشته طراحی شهری شانسی برای دانشگاه روزانه و یا شبانه هست؟آخرین رتبه ۸۰۳ هست.

سلام
در رشته هایی که کنکور عملی دارند، بخش مهمی از قبولی بستگی به نمره آزمون عملی داره. در رشته شما هم همینه. برای همه دانشگاه ها ممکنه شانس داشته باشید به شرطی که در آزمون عملی نمره خوبی کسب کنید.
اما توصیه میکنم که برای اطمینان دوره های شهریه پرداز رو انتخاب کنید.

سلام وقت بخیر
بی نهایت ممنون از پاسخگویی تون به ما
خواهش میکنم جواب من رو هم بدید و امیدوارم تا زمانی که هنوز وقت هست برای انتخاب رشته جوابمو بگیرم ازتون
میشه لطفا بفرمایید بازار کار و آینده شغلی گرایش آموزش بزرگسالان (رشته علوم تربیتی) چطوره؟
من توی این رشته رتبه ی خوبی آوردم و از خدا میخوام دانشگاه تهران درس بخونم اما در مورد این رشته اطلاعی ندارم و مرددم
با این مدرک میشه در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای تدریس ابتدایی هم شرکت کرد؟

سلام
نکته مهمی که هست اینه که الان بازار کار رشته های خیلی فرقی نداره و اون چه موجب تمایز شما و شانس اشتغال میشه سطح علمی و نیز علاقمندی تون هست.
اگه علاقه دارید به رشته میتونید موفق بشید.

سلام من طراحی شهری ارشد رتبم ۴۶۰شده ایا احتمال قبولیم دانشگاه روزانه با نیمه دوم هست یانه؟

سلام
در رشته هایی که کنکور عملی دارند، بخش مهمی از قبولی بستگی به نمره آزمون عملی داره. در رشته شما هم همینه. برای همه دانشگاه ها ممکنه شانس داشته باشید به شرطی که در آزمون عملی نمره خوبی کسب کنید.
اما توصیه میکنم که برای اطمینان دوره های شهریه پرداز رو انتخاب کنید.

سلام وقتتون بخیر لطفا راهنمایی کنید با رتبه ۲۳۰۳۹روانشناسی بالینی و تراز ۲۴۷۷ امکان قبولی ازاد شهرستانهارو دارم؟؟اخرین نفر مجاز ۴۴۷۴۰ ممنون میشم پاسخ بدین

سلام
با توجه به این که بالینی جزو گرایش های پرطرفدار هست شانستون خیلی زیاد نیست. با این حال بر اساس علاقه انتخاب رشته کنید.

ﺳﻼﻡ ﻣﻦ ﺭﺗﺒﻪﻡ ﺩﺭ ﺭﺷﺘﻪ ﻋﻠﻮﻡ ﺗﺮﺑﯿﺘﯽ ﺯﯾﺮﮔﺮﻭﻩ ﺩﻭ ﺑﺎ ﺳﻬﻤﯿﻪ ۵ ﺩﺭﺻﺪﯼ ۳۰۸ ﺷﺪ ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﺳﻬﻤﯿﻪ ۵۰۲۸ ﻣﯿﺨﺎﺳﺘﻢ ﺑﭙﺮﺳﻢ ﺷﺎﻧﺲ ﻗﺒﻮﻟﯽ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺭﻭﺯﺍﻧﻪ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻡ ﺧﺎﻫﺶ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺟﻮﺍﺏ ﺑﺪﯾﻦ

سلام
متأسفانه به نظر نمیاد شانستون برای دوره های روزانه خیلی زیاد باشه و شانس اصلی تون برای دوره های شهریه پرداز هستش.

سلام من رتبه باسهمیه۵% ۱۹۶ حقوق خصوصی اوردم وبدون سهمیه ۲۱۲۰ وسهمیه ۵% دارم
به نظرتون روزانه میتونم قبول شم؟؟
لطفا جواب بدین

سلام
ظرفیت سهمیه ۵ درصد این طور هست که هر دانشگاهی ظرفیتش بالای ۱۰ نفر باشه، ۵درصد ظرفیتش به سهمیه ۵درصدی تعلق میگیره، البته اگه ظرفیت ۲۵درصد هم خالی بمونه میرسه به این سهمیه.
با این وجود بعیده که شما شانس چندانی برای دوره روزانه داشته باشید و شانس اصلی تون دوره های شهریه پرداز هستش.

سلام با رتبه۱۷۸۸در رشته شیمی در مقطع ارشد تهران میشه کاری کرد؟

سلام
لطفا بفرمایید که این رتبه شما مربوط به کدوم گرایش شیمی هستش.

سلام با رتبه ۵۲۴ اگرو اکولوژی امکان قبولی در دوره شبانه دانشگاه شهید بهشتی را می آورم ؟
آخرین رتبه مجاز ۱۱۹۶ است.

سلام
ممکنه شانس داشته باشید، اما خیلی به انتخاب رشته رقبایی که رتبه بهتری کسب کرده اند داره.
توصیه میکنم شبانه شهرستان ها رو هم در انتخاب رشته تون داشته باشید تا شانس قبولی رو از دست ندید.

سلام
رتبه من در گرایش جامعه شناسی ۹۳۱
و رنبه ام در گرایش برنامه ریزی رفاه اجتماعی ۳۰۵ می باشد
آیا امکان قبولی بنده در دوره های روزانه و شبانه هست؟

سلام
برای دوره روزانه بعید هست شانس چندانی داشته باشید.
برای دوره شبانه شانس دارید در هر دو گرایش که البته به انتخاب رشته سایر داوطلبان هم بستگی داره.
توصیه میکنم سایر دوره ها رو هم انتخاب کنید که شانس قبولی رو از دست ندید.

سلام رتبه من در مجموعه برق شده ۴۰۰ . احتمال قبولیم در روزانه تهران چقدره؟ یه سوال دیگه اینکه آیا با هر بار ویرایش انتخاب رشته برام پیامک میاد و یا فقط یکبار پیامک میاد؟ ممنون میشم جواب بدید

سلام
لطفا بفرمایید که رتبه تون در کدوم گرایش برق ۴۰۰ شده؟

سلام ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید. می خواستم بدونم
با رتبه ۶۰۰۰ فناوری اطلاعات (آخرین رتبه مجاز ۷۰۰۰) و
رتبه ۹۵۰۰ مهندسی کامپیوتر (آخرین رتبه مجاز ۱۱۰۰۰)
دانشگاه مجازی، غیرانتفاعی، پیام نور تهران و قزوین
شانس قبولی دارم؟؟
میشه چند تا شهر که امکان قبولی دارم
بهم معرفی کنید. فقط قبول شدن برام مهمه. ممنونم ازتون

سلام
برای رشته فناوری اطلاعات برای دانشگاه های سراسری شانس چندانی ندارید و شانس اصلی تون دانشگاه ازاد هست.
برای کامپیوتر برای دوره های مجازی، غیرانتفاعی، پردیس و پیام نور شهرستان شانس دارید که قزوین هم جزوشون هست.

سلام من رتبه ۷۷۸ عمران رو اوردم.احتمال قبولی من در بهترین دانشگا های تهران روزانه و چه رشته ای وجود داره؟!

با رتبه ۷۷۸ عمران احتمال قبولی در چه دانشگاهی و چه رشته ای رو دارم؟!

سلام
برای روزانه های تهران رتبه ت لب مرزه هست. توصیه میکنم انتخابشون کنی اما حتما برای این که شانس قبولی رو از دست ندی روزانه های شهرستان رو هم بزنید.
برای همه شبانه ها هم شانستون خوبه.

سلام
پایین تر پاسختون داده شده.

سلام.با رتبه ۴۵۵ مکانیک کد ۳(تبدیل انرژی)
با معدل موثر ۱۷.۹ احتمال قبولی در شهر تهران (دانشگاه های علم و صنعت،خواجه نصیر،تربیت مدرس یا شهید بهشتی) رو دارم؟

سلام
برای شهید بهشتی و علم و صنعت شانستون بد نیست مخصوصا برای شهید بهشتی. اما برای اطمینان از قبولی انتخاب روزانه های شهرستان ها رو هم مدنظر داشته باشید.

سلام خسته نباشید
رتبم ۱۰۷۳۰شدممم اخرین نفر قبولیم۳۸۹۱۲
حقوق خصوصی.دانشگاه ازاد کجاااا احتمال قبولیم هس
تهران.قم.یا کجااا دیگ میتونم قبول بشمم .مممنون

سلام
برای دانشگاه ازاد تهران شانستون شاید خیلی بالا نباشه چون خیلی از دوستان به جای انتخاب دوره های شهریه پرداز شهرستان، آزادهای تهران رو انتخاب میکنند.
برای آزاد شهرستان شانستون بیشتره.

سلام رتبه من در رشته اقتصاد کشاورزی ۱۹۱ شده ایا شانس قبولی در دانشگاه روزانه دارم

سلام
برای روزانه شهرستان های کوچیکتر مثل اردکان، تربت، زابل، خرم اباد و مشابهشون ممکنه شانس داشته باشید.
توصیه م اینه که اول روزانه های شهرهای درجه ۲ مانند گرگان و ساری و … رو بزنید و بعد شهرهای کوچیکتر مثل اردکان و تربت و در نهایت هم شبانه ها رو مدنظر داشته باشید.

سلام .با رتبه ۳۹ژئوفیزیک دانشگاه هران روزانه قبول میشم؟آخرین رتبه مجاز۲۰۶بوده

سلام
اگه همه گرایش ها رو انتخاب کنید ممکنه شانس داشته باشید. ولی خیلی بستگی به انتخاب رشته رقباتون داره.
حتما دانشگاه های دیگه رو هم انتخاب کنید تا شانس قبولی رو از دست ندید.

سلام! رتبه من در رشته حقوق خصوصی در سهمیه ۲۷۷ و بدون سهمیه ۳۱۰ شده ؛ نه ۵ درصدی هستم و نه ۲۵ درصدی! اصلا نمیدونم منظورتون از ۵ درصدی چیه!! در ضمن آخرین رتبه مجاز هم ۱۶۸۰ هست؛؛ممنون میشم جواب بدید

اصل سوالم اینه آیا امکان قبولی در شهر تهران دارم؟

منظورم روزانه در شهر تهران هست

سلام
در مقطع ارشد در کارنامه دو سهمیه برای ایثارگران داریم. یک سهمیه ۵درصدی و یک سهمیه ۲۵درصدی.
داوطلبانی که این سهمیه رو ندارن، رتبه شون در سهمیه آزاد اعلام میشه.

اگر سهمیه ندارید، رتبه شما بین کسانی که سهمیه ندارند ۲۷۷ هست و بین همه داوطلبان ۳۱۰.
در این شرایط برای روزانه های شهرستان ها مثل قم و قزوین شانستون خوبه.
البته توصیه میکنم شهرهای بزرگتر رو هم انتخاب کنید.
شبانه های تهران رو هم میتونید مدنظر داشته باشید.

سلام ببخشید با رتبه ۴۱۶با سهمیه و ۴۶۷بدون سهمیه اقتصاد نظری کجا میشه قبول شد ؟ معدل ۱۷؛ ۳۵ جزو بدون کنکور شهرمون هم قبول شدم دانشگاه همدان ولی دانشگاه بهتر میشه قبول شد؟

سلام
احتمال قبولی در شهرستان های بزرگتر مثل مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز رو ممکنه داشته باشید. بنابراین توصیه میکنم که انتخاب رشته کنید و همه روزانه های تهران و شهرستان های بهتر از همدان رو انتخاب کنید.

سلام وقتتون بخیر
من رتبه در سهمیه شدم ۳۳۱۴ از علوم قرآن وحدیث و ۲۸۸۹از علوم قران
کد امتحانی ۱۱۱۱
شهرستان زابل
آیا امکان قبول در رشته های روزانه دانشگاه هارو دارم؟با معدل ۱۷ هم کارشناسی گرفتم
اگه امکان قبولی هستش کجاها؟چه شهرایی؟
لطفا جواب بدید ممنون

سلام
بعید هست شانسی برای دوره روزانه و شبانه داشته باشید. شانس اصلی تون برای دوره های مجازی، غیرانتفاعی، پردیس و پیام نور هست و همین طور در دانشگاه آزاد هم شانس دارید.

سلام خدا قوت
رتبه من در رشته علوم تربیتی گرایش برنامه ریزی ۱۸۴ شده و با سهمیه ۵٪ شده‌ ۱۸
میشه لطفا بفرمایید تو چه دانشگاه هایی احتمال قبولیم هست؟

سلام
خانم یا آقای مشاور تو رو خدا جوابمونو بدید
واقعا به کمکتون احتیاج داریم
ممنون

سلام،مشاور نیستم ولی میتونید مث دانشگاه علامه طباطبایی یا دانشگاه شیراز قبول بشد

سلام
برای روزانه تهران شانستون خیلی زیاد نیست. ولی برای روزانه شهرستان ها ممکنه شانس داشته باشید.

سلام و روز بخیر
با رتبه ۱۵۰۰ سلولی مولکولی و رتبه سهمیه ۵ درصد ۱۴۰ جایی روزانه میشه قبول شد؟و اینکه رشته نانو زیست الهام تا چه رتبه ای دانشگاه تهران میگیره؟

سلام
برای روزانه های شهرستان ها ممکنه شانس داشته باشید مانند دانشگاه های رازی و سبزوار.
برای روزانه دانشگاه های سطح ۲ تهران مثل دانشگاه امام حسین هم ممکنه شانس د اشته باشید.

سلام،ببخشید تو رشته mba کنکور دادم،رتبه بدون سهمیه ۷۰۱,و رتبه با سهمیه ۵ درصدی ۸۴ می باشد.میخواستم بدونم احتمال قبولم در نوبت روزانه و شبانه دانشگاه های تهران چقدر هست و همچنین احتمال قبولیم در دوره روزانه دانشگاه بین المللی قزوین چقدر هست؟ ممنون از راهنماییتون

سلام
اینو مدنظر داشته باشید که وقتی به دانشگاهی ظرفیت سهمیه ۵درصد تعلق میگیره که ظرفیتش ۱۰ نفر به بالا باشه.
مگر این که سهمیه ۲۵درصد ظرفیتش پر نشه و به ۵درصد تعلق بگیره.
در رشته شما بیشتر ظرفیتها زیر ۱۰ نفر هستش. بنابراین ممکنه رتبه اصلی تون ملاک عمل قرار بگیره.
با این شرایط برای روزانه ها لب مرز شانس دارید و شانس اصلی تون دوره های شهریه پرداز هستش.

سلام من رشته مدیریت جهانگردی هستم برای ارشد رتبه ۱۳۴ و
با سهمیه رتبه ۹ هستم آیا روزانه دانشگاه هنر اصفهان قبول میشم؟

سلام
سهمیه ۲۵ درصدی دارید یا ۵ درصد؟

سلام میبخشید من با رتبه ۱۹۹۵ گروه نرم افزار شانس قبولی توی چه دانشگاهی رو بصورت روزانه دارم
اخرین رتبه قبولی ۵۵۲۰ هستش
لطفا جوابمو بدید میخوام انتخاب رشته کنم

سلام
شانس اصلی قبولی شما برای دوره های مجازی، غیرانتفاعی، پردیس و پیام نور هست. برای این دوره ها در تهران هم ممکنه شانس داشته باشید.

سلام مشاور عزیزمن با رتبه ۶۲۰۰ معماری تهران مرکز شانس قبولی دارم ؟؟

سلام
امسال آزمون عملی برای داوطلبان آزاد برگزار نمیشه و یه کم شرایط متفاوت میشه.
ممکنه قبول بشید ولی سعی کنید شهرستان ها رو هم بزنید که شانس قبولی رو از دست ندید.

سلام من رتبه ۱۸۹ در سهمیه ۵ درصد ظرفیت ایثارگران را در رشته مدیریت دولتی لخذ کردم لطفا من را مجاز شدن در دانشگاه برتر کشور راهنمایی کنید

سلام
لطفا رتبه تون رو در سهمیه آزاد هم بفرمایید تا بتونم بهتر راهنمایی تون کنم.

سلام رتبه ارشد حرکات اصلاحی تریت بدنی۴۶ باسهمیه ۵درصدی و۴۳۴بدون سهمیه شده است ایا شهرکرد یااصففهان میارم؟

سلام
اینو مدنظر داشته باشید که وقتی به دانشگاهی ظرفیت سهمیه ۵درصد تعلق میگیره که ظرفیتش ۱۰ نفر به بالا باشه.
مگر این که سهمیه ۲۵درصد ظرفیتش پر نشه و به ۵درصد تعلق بگیره.
با این شرایط برای روزانه خیلی شانستون زیاد نیست و بیشتر شبانه شانس دارید.

سلام میشه راهنمای ام کنید.من سهمیه ایثارگران یا چیز دیگه ندارم.معنی رتبه با سهمیه و بدون سهمیه تو کارنامه چیه

سلام.من سهمیه خاصی ندارم.آیا سهمیه مناطق در مورد من اعمال میشه.چون دو تا رتبه یکی با سهمیه و اون یکی بدون سهمیه اعمال شده

رتبه۳۶۱ صنایع این امکان وجود داره تهران روزانه پذیرش بشم لطفا منو راهنمای کنید

سلام
رتبه ای که گفتید مربوط به کدوم یک از گرایش هاست؟

سلام مشاور میشه لطفا جواب بدین… من رتبم ۴۶۷۱شده کنکور ارشد اخرین رتبه مجاز دانشگاه های روزانه ۴۷۷۱ بوده امکان داره من روزانه قبول شم؟ شیمی تجزیه مجاز شدم

سلام
بعید هست شانسی برای دوره روزانه و شبانه داشته باشید. شانس اصلی تون برای دوره های مجازی، غیرانتفاعی، پردیس و پیام نور هست و همین طور در دانشگاه آزاد هم شانس دارید.

سلام خسته نباشید .میشه جمع بندی کلی راجب مقایسه شهریه ها دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی و دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد بپردازید.و از درجه اعتبار مدارک فارغ التحصیلی توضیحات کاملی بدهید. ممنون به خاطر مشاوره کاملتان

سلام
درمورد شهریه دانشگاه ها، شهریه شبانه ترمی ۲ تا ۳ میلیون ممکنه بشه که در دانشگاه های مختلف متفاوته. شهریه دانشگاه آزاد تا پارسال بالای ترمی ۳ میلیون بوده که امسال افزایش هم خواهد داشت.
شهریه پیام نور کمی کمتر از شبانه خواهد بود و غیرانتفاعی ها هم متغیره.
در لینک زیر برخی شهریه ها رو میتونید ببینید:https://mastertest.ir/?s=%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%87
درمورد اعتبار کلی نمیشه گفت.
مثلا واحدهای تهران دانشگاه آزاد خیلی خوب هستن و شاید از اغلب غیرانتفاعی ها بهتر باشن اما واحدهای شهرستان رو نمیشه به صورت کلی گفت و باید دید کدوم واحد دانشگاه آزاد رو دارید با غیرانتفاعی و پیام نور مقایسه میکنید.

میشه جواب بدید پیام ممنون میشم الان منتظر نظر دهی شماهستیم

سلام من رتبم با سهمیه ۵درصد ایثارگری شده ۱۴۳‌ بدون سهمیه هم ۱۷۴۲ ، میخاستم بدونم تو دانطگاه های تهران کارشناسی ارشد گرایش های فیزیک روزانه و شبانه امکان قبول شدنم هست؟؟

سلام
برای روزانه های تهران بعید هست شانستون زیاد باشه.
برای شبانه ممکنه شانس داشته باشید. اما لب مرز هستید.

سلام من این شرکت کردم رتبه در سهمیه ام شده۱۱۸ است شانس قبولی دانشگاه اصفهان روزانه رو دارم ؟در ضمن میخواستم بدونم بین گرایشهای این کدومشون بازار کار بهتری دارن

رشته ای شرکت کردم

سلام
لطفا رشته تون رو هم بفرمایید تا بتونم راهنمایی تون کنم.

با سلام
من دوباره می پرسم با رتبه ۲۰۸ پژوهش علوم اجتماعی
ایا شانسی برای شبانه های تهران هست یا خیر آخرین
رتبه مجاز ۲۷۳۵
ممنوم

سلام
بله ممکنه برای شبانه های تهران شانس داشته باشید. اما خیلی بستگی به انتخاب رشته رقبایی که رتبه بهتری کسب کردن داره. به همین علت حتما دانشگاه های شهرستان رو هم مدنظر داشته باشید تا شانس قبولی رو از دست ندید.

با سلام جناب مشاور من رتبم تو رشته عمران ۳۰۴۵ شده به نظرتون میتونم تو پدافند غیرعامل دانشگاه مالک اشتر قبول شم ممنون میشم پاسخ بدین و برا این رتبم کجاها روزانه میتونم قبول شم؟

سلام
بله به نظر میاد برای روزانه مالک اشتر شانس دارید.
برای روزانه شهرستان های کوچیک مثل تفرش، سبزورا، شاهرود، زابل و مشابه اینها ممکنه شانس داشته باشید. ولی خیلی لب مرز هستید و توصیه م اینه که شبانه ها رو هم انتخاب کنید.

سلام خواهش میکنم راهنمایی بفرمائید که با رتبه ۹۱ سهمیه ۵درصد و آخرین رتبه مجاز ۲۳۰،رتبه بدون سهمیه هم زده ۱۱۳۷،شانس قبولی در چه دانشگاهی رو دارم؟اگه بخوام دانشگاه ایلام قبول شم باید به چه ترتیبی انتخاب رشته کنم که حتما این دانشگاه بگیره آیا شانسشو دارم که دانشگاه ایلام قبول شم؟رشته علوم اقتصادی هستم

ظرفیت دانشگاه ایلام هم ۱۰ نفر روزانه و ۵ نفر شبانه است،گفته بودین برای سهمیه ۵درصدی باید ظرفیت بالای ۱۰ باشه،با رتبه ۹۱ سهمیه ۵درصد و آخرین رتبه مجاز ۲۳۰ علوم اقتصادی برای دانشگاه ایلام شانس چطوره؟انتخاب رشته ام به چه صورتی باشه؟

سلام
بله همینطوره باید ظرفیت بالای ۱۰ باشه.
اما نکته مهم اینه که اگه ظرفیت ۲۵ درصدی تکمیل نشه، اون ظرفیت خالی هم به سهمیه ۵درصدی میرسه.

سلام
ترتیب انتخاب رشته اثری در شانس قبولی نداره. هر دانشگاه شانس قبولی داشته باشید فارغ از این که انتخاب چندمتونه قبول میشید. بنابراین نمیشه کاری کرد که حتما قبولی دانشگاهی رو کسب کنید.
برای روزانه ایلام لب مرز هستید. خیلی بستگی به انتخاب رشته رقباتون داره.

سلام .ممنون از اطلاعات خوبی که در اختیار گذاشتید.
میخواستم بدونم
با رتبه ۱۶۷۹ فیزیولوژی ارشد ، شانس قبولی نوبت دوم ،گرایش فیزیولوژی و تغذیه دانشگاه صنعتی شاهرود و یا حکیم سبزوار و یا بیرجند رو دارم؟
سپاس گذارم.

سلام
لطفا کد رشته تون رو هم بفرمایید تا بتونم راهنمایی تون کنم.

سلام بارتبه ۲۰۶ در سهمیه و۲۲۸بدون سهمیه ارشد صنایع غذایی روزانه قبول میشم یا شبانه؟

سلام
برای روزانه لب مرز هستید و شانستون خیلی زیاد نیست.
شانس اصلی شما برای پذیرش در دوره های شهریه پرداز هستش.

سلام و احترام
در ارشد مهندسی مکانیک ساخت و تولید در سهمیه ۵ درصد رتبه ام شده ۱۹۶ و بدون سهمیه شده ۸۷۳۱ و اخرین فرد مجاز در سهمیه
روزانه و نوبت دوم شده ۳۱۸ آیا شانس قبولی در دولتی روزانه و یا نوبت دوم را دارم ممنون

سلام
اینو مدنظر داشته باشید که وقتی به دانشگاهی ظرفیت سهمیه ۵درصد تعلق میگیره که ظرفیتش ۱۰ نفر به بالا باشه.
مگر این که سهمیه ۲۵درصد ظرفیتش پر نشه و به ۵درصد تعلق بگیره.
به همین دلیل شلنستون برای روزانه و نوبت دوم تهران خیلی زیاد نیست. شبانه شهرستان ها شانستون بهتره.
اما سایر دوره ها رو هم بهتره که مدنظر داشته باشید.

سلام بارتبه۲۰۰۰همدان روزانه میارم؟شبانه تهران میتونم بیارم؟
اپتیک لیزر یا یه رشته فیزیک……..

سلام
بله شانستون برای روزانه همدان خوبه. برای شبانه تهران یه کم شانستون ضعیفه.

سلام من تو رشته علوم اجتماعی گرایش جامعه شناسی رتبه با سهمیه ۲۵ درصد شدم ۸۲ و بدون سهمیه ۲۱۰۰ اخرین رتبه مجاز روزانه هم ۱۵۱ ایا شانس قبولی شبانه دانشگاه های تهران رو دارم یا خیر

سلام
با توجه به ظرفیت روزانه های رشته شما و ظرفیت پذیرش شبانه های تهران در بهترین حالت ظرفیت سهمیه ۲۵درصدی برای مجموع روزانه و شبانه تهران چیزی حدود ۵۰ تا ۶۰ نفر میشه. چون رقبای شما ممکنه گرایش های دیگه رو انتخاب کنه، بعید نیست شبانه های تهران رو بیارید. ولی ریسک نکنید و شبانه های شهرستان رو هم مدنظر داشته باشید.

ضمنا از سهمیه استعداد درخشان هم احتمالا میتونم استفاده کنم.

سلام
سهمیه شاگرد اولی دارید یا پذیرش ارشد بدون کنکور استعداد درخشان؟

باسلام.من رتبه ۷۲۵ اوردم ایا میتونم باغبانی روزانه دانشگاه شهرکرد قبول بشم؟البته علاقه اصلیم گرایش گیاهان دارویی هست ولی اگر در کل برای همه گرایشها نظرتون را بفرمایید ممنون میشم.

سلام
بله برای روزانه شهرکرد شانستون خوبه. اما چون بستگی به انتخاب رشته رقباتون و علایق اونها هم داره؛ توصیه میکنم شهرهای دیگه مثل ایلام، بوعی، زنجان، رشت، سنندج، خرم آباد و … رو هم بزنید.

سلام
من ارشد ادیان و عرفان با رتبه ۳۶۷ با سهمیه و ۴۰۵ بدون سهمیه امکان قبولی در روزانه یا شبانه را دارم ؟

سلام
لطفا بفرمایید سهمیه تون ۵درصد هست یا ۲۵ درصد؟

سلام ۵ درصد

سلام
من دیروز سوالم رو مطرح کردم با رتبه ۵۷۸ سهمیه۵درصدی ایثارگران وآخرین رتبه مجاز شده ۱۷۰۱روزانه قبول میشم گفتین روزانه زنجان و ملایر شانس قبولی دارین ولی من یادم رفت بگمرتبه بدون سهمیه من ۸۰۰۰هستش ایا با وجود رتبه بدون سهمیه شانس قبولی رو در این دانشگاه ها وجود داره؟

رشته مدیریت بازرگانی

سلام
چون ظرفیت این رشته بالاست بله شانس دارید. اما همیشه توصیه میشه که انتخاب های بدبینا هم داشته باشید که شانس قبولی رو از دست ندید.
بنابراین توصیه م اینه که سایر دورهای پردیس و غیرانتفاعی و مجازی و پیام نور هم دانشگاه هایی که مایلید انتخاب کنید.

سلام با رتبه ۱۳۷ باسهمیه و ۱۴۲ بدون سهمیه رشته علوم دامی ایا شانسی برای قبولی اصفهان هست؟؟

سلام
سهمیه ۵درصدی هست یا ۲۵درصد؟

نمیدونم منظورتون از ۵درصد و ۲۵ درصد چیه؟؟؟

سلام وقت بخیر
برای رشته علوم تربیتی با سهمیه ۵٪ ایثارگران این رتبه ها رو داشتم:
برنامه ریزی درسی ۱۸
فلسفه تعلیم و تربیت ۲۱
مدیریت آموزشی ۴۰
بهسازی منابع انسانی ۳۳
آموزش بزرگسالان ۱۶
تحقیقات آموزشی ۱۰۳
تکنولوژی آموزشی ۳۰
آموزش عالی ۱۰۶
آموزش ابتدایی ۳۱
این رتبه هام با سهمیه بود
خواهش میکنم کمکم کنید و بفرمایید احتمال قبولی تو‌ی چه دانشگاه هایی رو دارم
برای انتخاب رشته به راهنمایی و مشاوره‌تون واقعا احتیاج دارم
ممنونم از بزرگواریتون

سلام
اینو مدنظر داشته باشید که وقتی به دانشگاهی ظرفیت سهمیه ۵درصد تعلق میگیره که ظرفیتش ۱۰ نفر به بالا باشه. اما ظرفیت ۲۵درصدی پر نشده، این ظرفیت به سهمیه ۵درصد تعلق میگیره.
به همین علت پیش بینی دقیق ظرفیت ۵درصدی بدون رتبه های سهمیه آزاد خیلی ممکن نیست.
لطفا بگید رتبه های سهیمه آزادتون چنده.

سلام با رتبه ۴۳۵ بدون سهمیه ارشد پژوهش هنر امکان قبولی کجا را دارم؟

سلام
برای شبانه شهرستان ها لب مرزید و خیلی بستگی به انتخاب رشته رقبایی که رتبه بهتری دارند، داره. اما شانس اصلی تون برای دوره های مجازی، غیرانتفاعی، پردیس و پیام نور هست.

با سلام و خسته نباشید ، رتبه رشته مشاوره ۴۲۲ روزانه چ شهرها و دانشگاه هایی و شبانه چ دانشگاه هایی احتمال قبولی داره،

سلام
برای روزانه شهرستان ها خیلی لب مرز هستید و ممکنه شانس نداشته باشید.
اما برای شبانه اغلب شهرستان ها مثل اردکان و رشت و سنندج و اردبیل شانستون خوبه.
برای سایر دوره ها هم که خیلی شانستون بالاست و برای پردیس های تهران هم شانس دارید.

سلام با رتبه ۸۰۰ بدون سهمیه و داشتن سهمیه ۲۵ درصد ایثار در ارشد هوافضا بنظرتون شبانه و روزانه کجا قبول میشم?

سلام
لطفا بفرمایید رتبه تون در سهمیه چند شده.

وب‌سایت مسترتست، با هدف اطلاع‌رسانی و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی گردیده است و تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط بین داوطلبان کارشناسی ارشد و پاسخ‌دهی به سؤالات ایشان راه را برای موفقیت داوطلبان هموار نماید.

ما در این راه همواره کنار شما عزیزان هستیم.

موسسه 3گام، پیشگام روشهای جدید برنامه ریزی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد، انواع مشاوره های تلفنی، آنلاین و حضوری را با مشاوران تخصصی و مجرب خود انجام می دهد.

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

مشاوره تحصیلی کنکور کارشناسی ارشد، با توجه به نیاز داوطلبان آزمون ارشد، انواع مختلفی دارد. ما در  موسسه مشاوره و برنامه ریزی 3گام سعی کرده ایم  که با توجه به شرایط داوطلبان عزیز امکان انجام مشاوره به صورت: مشاوره تلفنی، مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین را فراهم کنیم. در ادامه برای هر کدام از انواع مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد، راه ارتباطی را با کارشناسان و مشاوران تخصصی موسسه 3گام را به شما معرفی می کنیم. 
 

همه داوطلبان با ثبت نام در سایت 3گام می توانند از یک جلسه مشاوره تخصصی در رشته خود به صورت رایگان بهره مند شوند.

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرستا

 

برای مشاوره تلفنی تحصیلی کارشناسی ارشد می توانید با شماره های: 02166592191، 02166595827، 02166942876، 02166562782و 02162839000 تماس بگیرید. 

 

برای مشاوره حضوری تحصیلی کارشناسی ارشد می توانید به آدرس موسسه 3گام واقع در، تهران – میدان انقلاب جمال زاده جنوبی کوچه دانشور پلاک 6 واحد 3 مراجعه کنید. 
 

برای مشاوره آنلاین تحصیلی کارشناسی ارشد می توانید با آی دی smart3gaam@ در تلگرام، یا اینستاگرام موسسه https://instagram.com/3gaam در تماس باشید. 
 

همچنین تمام داوطلبان عزیز با ثبت نام در سایت 3گام می توانند از یک جلسه مشاوره رایگان، با مشاور تخصصی رشته خود استفاده کنند. از طریق لینک زیر می توانید در سایت 3گام ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام در پنل مشاوره 3گام، مشاور تخصصی رشته بر اساس اولویت ثبت نام با شما تماس خواهد گرفت. منتظر تماس مشاور خود باشید.

دریافت مشاوره رایگان

همچنین برای مشاوره انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 99 نیز می توانید از طریق لینک زیر نحوه صحیح انتخاب رشته را مطالعه کنید.

مشاوره انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 99
برای عضویت و دریافت مشاوره کنکور ارشد  در تلگرام و اینستاگرام 3گام می توانید از لینک های زیر اقدام کنید

.  کانال تلگرام برنامه ریزی و مشاوره کنکور ارشد موسسه 3گام 

صفحه اینستاگرام 3گام

 

بهترین مشاوره کنکور کارشناسی ارشد تلفنی، حضوری و آنلاین

مهم ترین ویژگی های یک جلسه موفق مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد در هر سه حالت تلفنی، حضوری و آنلاین در عوامل زیر خلاصه می شود:

1- شناخت کامل هدف داوطلب از شرکت در آزمون کارشناسی ارشد

2- شناخت و تسلط کامل مشاور تخصصی آزمون ارشد درباره رشته مورد نظر و سایر رشته های مرتبط کارشناسی ارشد

3- تشریح کامل شرایط آزمون کارشناسی ارشد

4- اطلاعات دقیق درباره کارنامه ها، رتبه ها و درصدهای مورد نیاز برا یاقبولی در انواع دانشگاههای کارشناسی ارشد

5- تسلط بر روی شرایط خاص شرکت در آزمون کارشناسی ارشد

6- فن بیان قوی مشاور برای مشاوره تحصیلی ارشد

7- قدرت مشاور در ارائه منابع دقیق آزمون کارشناسی ارشد

8- توانایی مشاور در تجزیه و تحلیل آزمونهای آزمایشی کارشناسی ارشد مختلف

9- تسلط مشاور در شناخت اساتید برجسته کنکور کارشناسی ارشد و کلاسهای مناسب با توجه به شرایط داوطلب کارشناسی ارشد

10- توانمندی مشاور در ارائه برنامه ریزی های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت برای شرایط مختلف داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد

11- توانایی دادن انگیزه و دیدگاه درست برای مطالعه آزمون کارشناسی ارشد

12- تجربه بالا درهدایت داوطلبان و تخصص همراه با تجربه در مشاوره تحصیلی

 

دریافت مشاوره رایگان

 

تمامی ویژگیهای بالا در کنار هم جمع می آیند تا یک مشاوره تحصیلی ارشد، اهمیت و ارزش بالایی را داشته باشد. موسسه 3گام به عنوان مستقل ترین و عملا برترین نهاد مشاوره و برنامه ریزی آزمون های کارشناسی ارشد در سراسر کشور، مشاورانی با ویژگی های بالا را گرد آورده است تا بتواند با کیفیت ترین خدمات را به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ارائه دهد. همچنین وجود یک سیستم هوشمند برنامه ریزی که عملاً یکی از افتخارت 3گام در زمینه برنامه ریزی و مشاوره کنکور تجربی، ریاضی، انسانی و مشاوره آزمون های کارشناسی ارشد وزارت علوم و وزارت بهداشت باعث می شود تا عملاً در زمینه برنامه ریزی های تضمین شده و موثر، دقیق و صحیح، موسسه 3گام برترین و شماره یک قلمداد شود. برای ورود به پنل مشاوره و برنامه ریزی 3گام می توانید با کلیک بر روی لینک زیر، اقدام نمایید.

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

رشته هایی که 3گام می تواند به صورت کاملا تخصصی و توسط رتبه های برتر به شما مشاوره دهد به شرح زیر است:

 

مشاوره تحصیلی کنکور کارشناسی ارشد:

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرستا

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مهندسی عمران 

مشاوره  حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مهندسی برق 

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مهندسی مکانیک 

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مهندسی کامپیوتر

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات (IT)

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مهندسی صنایع 

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مهندسی مواد و متالوژی 

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مهندسی هوافضا

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد حسابداری 

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مدیریت بازرگانی 

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مدیریت صنعتی 

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مدیریت منابع انسانی 

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مدیریت کارآفرینی

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی تحصیلی ارشد مدیریت مالی

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی تحصیلی ارشد مدیریت IT 

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی تحصیلی ارشد مدیریت دولتی

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد حقوق- حضوری، تلفنی، آنلاین

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد روانشناسی بالینی- حضوری، تلفنی، آنلاین

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد روانشناسی عمومی- حضوری، تلفنی، آنلاین

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد روانشناسی تربیتی- حضوری، تلفنی، آنلاین

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد روانشناسی کودکان استثنایی- حضوری، تلفنی، آنلاین

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد علوم تربیتی- حضوری، تلفنی، آنلاین

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مشاوره- حضوری، تلفنی، آنلاین

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد آموزش زبان انگلیسی- حضوری، تلفنی، آنلاین

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی- حضوری، تلفنی، آنلاین

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاینتحصیلی ارشد مترجمی زبان انگلیسی- حضوری، تلفنی، آنلاین

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مدیریت کسب و کار (MBA)

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد اقتصاد

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد تربیت بنی و علوم ورزشی

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاینتحصیلی ارشد شیمی

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد فیزیک

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد ریاضی

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد آمار

مشاورهحضوری، تلفنی، آنلاین  تحصیلی ارشد زیست شناسی سلولی مولکولی

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد معماری

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد برنامه ریزی شهری و منطقه ای

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مهندسی کشاورزی همه گرایشها

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تجربی

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری ریاضی

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری انسانی

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری زبان های خارجی

عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد 3گام

 

بله، همه داوطلبان می توانند با ثبت نام در پنل مشاوره و برنامه ریزی 3گام یک جلسه مشاوره کنکور ارشد با مشاور تخصصی  رشته خود داشته باشند. بعد از ثبت نام منتظر بمانید تا مشاور تخصصی رشته در اولین زمان ممکن با شما تماس بگیرد و پاسخ سوالات شما را بدهد. همچنین می تواندی از طریق قسمت نظرات یا در تلگرام و اینستاگرام 3گام سوالات خود را بپرسید.

موسسه مشاوره و برنامه ریزی 3گام به عنوان تخصصی ترین مرکز مشاوره کنکور ارشد مستقل اکثر رشته های کنکور ارشد را پشتیبانی می کند. برای اطلاع از لیست کامل رشته ها می توانید صفحه مشاوره کنکور ارشد 3گام را مشاهده کنید. در صورتی که رشته شما در لیست نیست می توانید از طریق قسمت نظرات سوال خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخ سوال شما را بدهند. 

داوطلبان عزیز می توانند در کلیه موضوعات مرتبط با کنکور ارشد شامل: انتخاب رشته برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد، انتخاب گرایش در رشته مورد نظر، وضعیت نظام وظیفه، نمونه کارنامه در کنکور ارشد رشته مورد نظر، رتبه ها و محل قبولی، منابع مطالعاتی برای کنکور ارشد و دیگر موضوعات از مشاوره کنکور ارشد 3گام استفاده کنند.


ندا افراشته پور‏ – 99/5/15

با سلام من لیسانس کشاورزی علوم و صنایع غذایی از دانشگاه پیام نور دارم.ایا میتونم برای ارشد پرستاری یا بهداشت خانواده یا مبارزه با بیماری ها شرکت کنم؟


…‏ – 99/5/2

سلام.من یه لیسانس از دانشگاه آزاد گرفتم چند سال بیکار بودم دوباره کنکور شرکت کردم و الان فارغالتحصیل حسابداری از دانشگاه دولتی هستم.و در کارشناسی ارشد بدون آزمون شرکت کردم.و احتمالا پذیرفته شوم.در حال حاضر نمیدونم ارشد بخونم یا در آزمون استخدام خصوصی و آموزش و پرورش شرکت کنم یا دنبال کار باشم تا سابقه ام رو هر چه زودتر بیشتر کنم با توجه به اینکه31سال دارم


ریحانه فیض اله‏ – 99/4/22

سلام به راهنمایی فوری نیاز دارم.میخوام ارشد بیوشیمی بالینی شرکت کنم.درس ها رو چند بار دوره کردم.ولی ازمون جامع شرکت کردم و درصد بیوشیمی که اصلا فکرشو نمیکردم اینقدر کم باشه، کم بود. تو این مدت کم چیکار باید بکنم که تو کنکور کم نیارم؟ممنون میشم راهنمایم کنید


کتی‏ – 99/4/11

سلام من در کارشناسی تغییر رشته دادم و اگه تطبیق واحد انجام بدم برای ارشد بدون کنکور میتونم درخواست بدم؟


مهسا‏ – 99/4/11

سلام برای ارشد روانشناسی وزارت بهداشت پذیرش بدون آزمون براساس معدل و استعداد درخشان داره؟


Eeeee‏ – 99/4/11

سلام با مدرک ارشد روانشناسی بالینی وزارت علوم میتونم دکتری علوم اعصاب وزارت بهداشت شرکت کنم؟


ص ح‏ – 99/4/11

سلام ،من می خواستم بدونم در شهر قم رشنهی طراحی صنعتی ارائه میشه ؟؟ و همین طور اگر من دو رشته رو با هم ،هم زمان بخونم می تونم درس هایی که یک سان هستند رو مثل عمومی ها فقط در یکی از رشته ها و در یکی از دانشگته ها پاس کنم و بعد برای رشته ی بعدی تطبیق بزنم ؟؟؟و این که من رشتم تجربی بوده می تونم ثبت نام کنم؟


اسدی‏ – 99/3/27

سلام وقتتون بخیر . من یک سوالی داشتم من دیپلم تجربی ، کاردانی شیمی آزمایشگاه، و کارشناسی، کارشناس حرفه ای مدیریت شعب بانک در دانشگاه علمی کاربردی خوندم. دانشگاه سراسری ارشد، چه رشته ای میتونم بخونم ؟


nafas‏ – 99/3/19

سلام وقت بخیرمن لیسانس مهندسی نرم افزار دارم و ارشد مدیریت اجرایی خوندم در دانشگاه آزاد با معدل ۱۸/۵۴ اما مقاله ای ننوشتم و دکتری قبول شدم اما نرفتم از شما راهنمایی میخواستم در مورد تصمیماتی که تو ذهنم در حال حرکت اندا)برم دکتری مدیریت بازرگانی بخونم۲)برم ارشد مدیریت اجرایی بخونم اما ایندفعه کنکور بخونم برم دولتی۳) برم ارشد یه رشته دیگه بخونم اما نمیدونم رشته های زیر آیا نیاز به لیسانس مرتبط دارد یا کلا بهتر مرتبط خونده باشیالف)مجموعه روانشناسیب)مشاورهج)مجموعه مدیریت برم زیر مجموعه مدیریت بازرگانی- مدیریت دولتی-مدیریت صنعتید)مجموعه برنامه ریزی شهری ، منطقه ای و مدیریت شهریه)مجموعه طراحی شهریممنون میشم بهم در تصمیم گیری کمک کنید و بهم بگید آیا این پنج رشته که گفتم نیاز به تحصیلات مرتبط دارد برای اینکه بتونم بخونم یا حتی اگه موقع ثبت نام هم نیاز به لیسانس مرتبط نیست از پسش برمیام یا واقعا نیاز به پیش زمینه وسیعی دارهسپاسگزارم


ف‏ – 99/3/17

سلام‌من‌تکمیل‌ظرفیت‌ارشد‌ازاد‌‌۹۸شرکت‌کردم‌‌اما‌قبول‌نشدم‌‌دو‌روز‌پیش‌از‌صندوق‌رفاه‌دانشگاه‌ازاد‌‌برام‌پیامک‌اومد‌ووقتی‌اسمم‌رو‌می زنم‌‌جز‌‌ورودی‌های‌جدید‌‌اسمم‌هست‌از‌طرفی‌هم‌کد‌دسترسی دانگاه‌ازاد‌‌رو‌گم‌کردم‌حالا‌می‌خواستم‌‌بدونم‌حالا‌که‌یک‌ترم‌گذشته‌‌باید‌چکار‌کنم‌میتونم‌ترم جدید‌ثبت‌نام‌کنم

محمد مقدم درخشان‏ – 99/3/17

سلام باید با همون واحد دانشگاه آزاد هماهنگ کنید 


حیدری‏ – 99/3/8

من هدفم از رشته ریاضی این هست که مهندسی هسته ای رو بردارم (البته به فیزیک و ریاضی هم علاقه دارم که اومدم این رشته)مهندسی هسته ای از ارشد میشه خوندش میخواستم بدونم رشته دانشگاهی که بعد کنکور انتخاب میکنم باید چی باشه تا بتونم مهندسی هسته ای رو ارشد بخونم؟


سعید‏ – 99/2/22

سلام من لیسانس عمران دارم و می‌خوام کنکور ارشد سال ۹۹ شرکت کنم که ثبت نامش هم اردیبهشت ۹۸ هس ، دوص دارم ارشد گرایش حمل و نقل قبول بشم دانشگاه دولتی . چه کتابایی باید بخونم ؟؟


علی یزدی‏ – 99/2/5

سلام وقتتون بخیر…یه سوال داشتم اگه شما راهنماییم کنید ممنونتون میشم…من دانشجوی کارشناسی پیوسته عمران هستم.ولی علاقه ی بنده شدیدا به معماری هست .متاسفانه این علاقه از ترم 4 مشخص شد واز همون ترم مشغول به کار شدم در رشته دکوراسیون داخلی و طراحی و اجرا…الان ترم 10 هستم و اصلا به رشتم که عمران هست علاقه ندارم به همین علت هم اینطور طول کشید…هنوزم 40 واحد برام مونده…میخواستم بدونم من الان اگر فوق دیپلم خودم رو بگیرم و انصراف بدم میتونم برای ارشد پیوسته معماری که بسیار به این رشته علاقمند هستم اقدام کنم و در رشته ای که بهش علاقه دارم ادامه بدم؟


aaa‏ – 99/2/2

سلام خسته نباشید سهمیه فرزند جانباز کمتر از 25 درصد در کنکور تاثیر بیشتری دارد یا سهمیه فرزند رزمنده ستاد کل نیرو های مسلح؟


سمانه‏ – 99/1/31

سلام وقت بخیر ..میبخشید لیسانس فناوری اطلاعات میتونه ارشد تاریخ یاتربیت بدنی بده؟؟


محمد مقدم درخشان‏ – 99/2/1

سلام خدمت شما بله مشکلی نیست شما با هر مدرک کارشناسی ای میتونید تو کنکور ارشد هر رشته ای  وزارت علوم شرکت کنید.


Z. Gh‏ – 99/1/31

سلام خسته نباشین… من دانشجوی کارشناسی آموزش الهیات و معارف اسلامی دانشگاه فرهنگیان هستم قصد دارم بلافاصله بعد از تمام شدن درسم ارشد شرکت کنم. بنظر شما ارشد چه رشته ایی رو ادامه بدم؟ مربوط به رشته خودم ادامه بدم یا زیر شاخ گه های علوم تربیتی یا روانشناسی ارشد شرکت کنم؟


الهام‏ – 98/12/20

سلام و عرض ادب.سوالی داشتم که اگر کسی جوابش رو میدونه لطفا اعلام کنه.من کاردانی نرم افزار خوندم.کارشناسی مدیریت کسب و کار.آیا امسال میتونم کنکور ارشد کامپیوتر بدم؟یعنی من که مدیریت بودم میشه ارشد کامپیوتر رو شرکت کنم؟

محمد مقدم درخشان‏ – 98/12/20

سلام خدمت شما بله برای کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم می تونید هر رشته ای که بخواید شرکت کنید 


مرجان‏ – 98/12/17

سلاممن ارشد معماری دانشگاه تهران دارم. برای استفاده در بیوتکنیک در معماری نیاز بة خوندن ارشد یکی از رشته های بیوفیزیک، بیوتکنولوژی یا مهندسی پزشکی بیو مواد دارم.امکان تحصیل در هیچکدوم این گرایشها در ارشد برای گرایش معماری در وزارت علوم نیست؟


محمدعلی‏ – 98/11/18

سلام رشته ی من علوم تربیتیه . می خوام ارشد ریاضی بدم . می خواستم بدونم باید توی دانشگاه باید دروس جبرانی حتما بخونم یا نه ؟؟


علیرضا کمالی‏ – 98/11/6

سلام من ورودی ارشد 97 بودم بعد 24 آذر امسال انصراف دادم و 27 آذر ارشد 99 ثبت نام کردم انصراف اولمم هس میخواستم بدونم مشکل سربازی یا آموزشی برای قبولی ارشد 99 ندارم?ممنون


زهره‏ – 98/11/3

سلام من لیسانس مدیریت بازرگانی دارم میخاستم ارشدروزانه کنکوربدم.نمیدونم چه شاخه ای بهتره وچه درسایی بایدبخونم واینکه ساکن کرج هستم.دانشگاه تهران بخام قبول بشم چه راهنمایی برای من دارین واقعاااسردرگم هستم اضطراب دارم نمیدونم چکارکنم قبول بشم چطوربخونم چه موسسه وآموزشگاهی برم خواهش دارم راهنمایی کنیدوبگیدآیاسال۹۸تمدیدمیشه زمان ثبت نام ارشد؟؟؟؟

محمد مقدم درخشان‏ – 98/11/5

سلام خدمت شمابا ثبت نام توی پنل مشاوره و برنامه ریزی 3گام می تونید یک جلسه مشاوره تخصصی رایگان تو رشته ای که میخواین شرکت کنید داشته باشیدثبت نام کنکور ارشد هم از اواسط ماه بهمن امکان پذیر خواهد بود.روی لینک زیر کلیک کنیدثبت نام و استفاده یک جلسه مشاوره تخصصی رایگان


زهره‏ – 98/10/19

سلام خسته نباشید من لیسانس فناوری اطلاعات دارم و به رشته های روانشناسی ،مشاوره،مددکاری اجتماعی علاقه دارم ،میخواستم بدونم کدوم از این رشته ها تو زمینه ارشد بازار کار خوبی داره؟کدوم از شاخه های روانشناسی بهتر و آینده شغلی خوبی داره؟رشته ارشد مددکاری اجتماعی به صورت مجازی هم پذیرش داره؟ممنونم


🌸 دانشجو 🌸‏ – 98/9/23

با سلاممن ورودی مهر ۹۶ دانشگاه تربیت معلم بوشهر هستممیخوام انصراف بدمشرایط انصراف از دانشگاه و جریمه نقدی انصراف چه مقداره ؟ممنون میشم توضیحات مختصر و مفیدی لطف بفرمایید🌷🌷🌷


نازگل‏ – 98/9/21

من خیلی به معلمی علاقه دارم الان مدرکم کارشناسی حسابداری هستش گه ارشد رو، رشته ی اموزش ابتدایی بخونم میتونم بعدا تو کنکور استخدامی اموزش پرورش رشته ی ((اموزگار ابتدایی)) رو امتحان بدم؟ یا باید حتما مدرک کارشناسیم هم اموزش ابتدایی باشه؟


.‏ – 98/9/19

سلام وققتون بخیر ببخشید من فراگیر ارشد پیام نور ثبت نام کردم آموزش زبان انگلیسی میخواستم بپرسم اگه دوره الکترونیکیش را برم عنوان الکترونیکی در مدرکم میخوره؟


سحر‏ – 98/9/18

سلام خسته نباشیدمن لیسانس مهندسی نرم افزار هستم میخواستم برای ارشد رشته مدیریت بازرگانی بخونم اما رشته مدیریت جزء رشته های شناور نیست یعنی نمیتونم ارشد این رشته بخونم؟

محمد مقدم درخشان‏ – 98/9/18

سلام خدمت شما چرا شما می تونید مدیریت شرکت کنید ربطی به مدرک لیسانستون نداره و رشته شناور هم مربوط به این سولی که کردین نیست با ثبت نام می تونید از یک جلسه مشاوره تخصصی رایگان برای کنکور مدیریت بازرگانی استفاده کنیدثبت نام جلسه مشاوره تخصصی رایگان


حاند‏ – 98/9/17

سلام. من لیسانس علمی کاربردی معماری دارم آیا میتونم در دانشگاه ملی یا غیر انتفاعی ارشد hse بخونم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم

محمد مقدم درخشان‏ – 98/9/18

سلام خدمت شما فقط کارشناسی رشته های مهندسی بهداشت حرفه ای، مهندسی بهداشت محیط، مهندسی تکنولوژی ایمنی، مهندسی صنایع (گرایش ایمنی) مجاز به شرکت در کنکور ارشد HSE هستن


maya‏ – 98/9/15

سلام من 28سالمه لیسانس مهندسی مدیریت پروژه دارم ..تو دبیرستان نه علاقه و نه پایه و ذهن قویی برای رشته ریاضی داشتم وفقط به یک دلیل رفتم رشته ریاضی و اشتباهاتم از اون موقع شروع شد روز به روز افت میکردم وضعیف میشدم دیپلمم به زور گرفتم یه ماه فقط واسه کنکور خوندم اونم پیام نور قبول شدم مهندسی مدیریت پروژه که هنوز خیلی شناخته نشده …الان به جایی رسیدم که خیلی پشیمونم و سردرگم .حسرت و غبطه خوردنم روز به روز زیاد میشه که چرا وقتمو هدر دادم .واسه ارشد خواستم بخونم که نشد چون نمیدونستم چی بخونم و از کجا شروع کنممیخوام ادامه تحصیل بدم خیلی دوست دارم درس بخونم .متاسفانه پول کافی هم برای کلاس رفتن ندارم .چهارساله بعد از لیسانسم خونه نشین شدم وافسردگی گرفتم لطفا کمکم کنید راهمو واقعا گم کردم

محمد مقدم درخشان‏ – 98/9/16

با سلام با ثبت نام توی سایت 3گام می تونید از یک جلسه مشاوره تخصصی رایگان تو هر رشته ای که می خواید استفاده کنید. مشاوران تخصصی 3گام همه سعیشونو می کنن که به شما کمک کنن. از طریق لینک زیر می تونید ثبت نام کنیدیک جلسه مشاوره تخصصی رایگان اگر راهنمایی بیشتر لازم دارین می تونید با شماره موسسه 02162839000 تماس بگیرین


راد‏ – 98/8/18

سلام، من لیسانس آی تی دارم از علمی کاربردی ، میتونم ارشد مدیریت بخونم؟


سحر‏ – 98/8/16

سلام من کارشناسی مهندسی نرم افزار هستم آیا میتونم کارشناسی ارشد حقوق بخون

محمد مقدم درخشان‏ – 98/8/18

سلام بله شما با هر مدرک کارشناسی می تونید ه کارشناسی ارشد حقوق تغییر رشته بدین پیشنهاد می کنم مطلب تغییر رشته به کارشناسی ارشد حقوق که تو سایت منتشر شده رو مطالعه کنید 


🌹😕 🌹‏ – 98/8/8

🌟🌟Somayeh🌟 🌟:با سلام وخسته نباشید.ببخشید من ورودی97 کارشناسی ارشد دانشگاه روزانه هستم،بدلیل دوترم متوالی مشروطی حالا ازدانشگاه اخراج شدم، میخواستم بپرسم میتونم درآزمون کارشناسی ارشدروزانه سال 99 پذیرش بشم؟؟؟؟برای شرکت درآزمون ارشد دوره روزانه99 چه شرایطی لازمه؟؟باید دقیقا چیکارکنم؟؟؟؟آیا میتونم دوباره تو رشته که اخراج شدم تو دوره روزانه مشغول به تحصیل شم؟مسئول آموزش دانشکده گفته میتونم کنکور بدم بعد دوباره همین رشته قبولشم ادامه بدم نمیدونم واقعا میشه یا نه ؟؟تورو خدا راهنمایی کنید؟ من این رشته مو خیلی دوست دارم ولی فقط به خاطر بی مسئولیتی برخی اساتید کردستان که بدون مشورت با باقی اساتیدمون (درکل چهار تا استاد داریم که دوتاشون درخواست 3برابردادن )درخواست 3برابر بیشتر از ظرفیت دفترچه انتخاب رشته (6 )بود دادند الان میگن ما نه استاد داریم نه مواد آزمایشگاهی نه جایی برای شما الان فقط همون 6نفر رو گذاشتن چند تا هم همون اول انصراف دادن 5تای دیگه هم به هر روشی که ممکن بود اخراج کردن نمیدونم چرا با زندگی وآینده بچه ها بازی میکنند من باید چیکار کنم؟


پری‏ – 98/7/23

سلام من کارشناسی مدیریت بازرگانی خوندم اما الان دلم میخواد ارشد اموزش زبان شرکت کنم زبانم در دانشگاه همیشه 20 بوده اما مکالمه و گوش جالبی ندارم ایا ارشد زبان خوندن برام مناسبه یا خیر؟میتونم از پسش بربیام؟


رفیعی‏ – 98/7/8

با سلامبرای کنکور ارشد محیط زیست کدوم گرایش اولویت داره؟و اینکه ارزش داره من تنوع زیستی بخونم ولی شهر خودم


ش‏ – 98/7/7

سلام میخاستم بپرسم برای ارشد بین مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی و مدیریت مالی کدوم ازاین ها رشتش سخت است دروسش میگم چون من یکم با ریاضی مشکل دارم بلد نیستم ریاضی میخاستم بدونم مدیریت مالی ریاضی داره یا نه کدومش آسونه ومنابع ارشدش چیه؟؟ من چون زیاد نمیام تو سایت لطفا جواب به ایمیلم بفرستین. تشکر


بهار‏ – 98/6/22

سلام میخواستم بدونم ممکنه دانشگاه دولتی روزانه ارشد دربیای وبه دلیل به حدنصاب نرسیدن قبولیت دردانشگاه قبول شده لغوبشه


سارا‏ – 98/6/21

سلام من استعداد درخشان سال ۹۷شرکت کردم اما نرفتم مجددا سال۹۸ شرکت کردم اما نتیجه رو حذف اعلام کرد راهی هست که بتونم دانشگاه خودم برای سال ۹۸برم مثل درخواست به دانشگاه برای پذیرش


سارا ‏ – 98/6/21

سلام من استعداد درخشان سال ۹۷شرکت کردم اما نرفتم مجددا سال۹۸ شرکت کردم اما نتیجه رو حذف اعلام کرد راهی هست که بتونم دانشگاه خودم برای سال ۹۸برم مثل درخواست به دانشگاه برای پذیرش


محمد‏ – 98/6/16

سلام دوستان تازه امروز نتایج ارشد اعلام شد من رتبم بدون سهمیه 300 بود و با سهمیه 5 درصدی به 22 رسید زمان انتخاب رشته انتخاب اولم رو در رشته جزا روزانه شیراز زدم و سه انتخاب دیگم رو در دانشگاه های تهران و پنجم رو اصفهان زدم ولی هیچ کدوم نياوردم اونم با رتبه 22 الان ماتو مبهوتم می خواستم بدونم آیا. با این رتبه اصلا امکانش هست چنین اتفاقی بی افته؟!!!!!


م‏ – 98/6/15

سلام میخواستم بدونم اونایی که دانشگاه ازاد بدون کنکور درس میخونن میتونن تو کنکور ارشد وزارت بهداشت شرکت کنن؟؟؟


محسن‏ – 98/6/5

با عرض سلام و خسته نباشیدبنده تا ۳۱/۶ معافیت تحصیلی دارم و امسال نتایج کنکور ارشد دانشگاه ازاد درصورتی که دور تر از این تاریخ بیاید باید پست کنم و در صورت قبولی معافیت تحصیلی خود را تحویل پلیس ۱۰ بدهم حال میخواهم بدانم اگر سال بعد دوباره کنکور بدهم برای دولتی و از دانشگاه ازاد انصراف بدهم بلافاصله بعد از انصراف باید به سربازی بروم یا وقت دارم سال چون قبلش پست کردم؟و سوال دوم اینکه اگر سال بعد دانشگاه دولتی قبول بشوم معافیت تحصیلی من از همان دانشگاه ازاد حساب شده یا دوباره از زمان قبولی در دانشگاه دولتی شروع میشود؟


طهماسبی‏ – 98/5/25

خسته نباشید، درمورد درصدهای دروس در آزمون ارشد انسانی رشته ی فلسفه هنر و رتبه ی قبولی تهران واسه ی این رشته ممنون میشم راهنمایی کنید


محمد ‏ – 98/5/23

سلام در کنکور ارشد مجموعه مهندسی کامپیوتر کد ۱۲۷۷نتیجه کارنامم به صورت زیر است :با رتبه ی بدون سهمیه ۱۰۱۷۰ و رتبه با سهمیه ۳۰۰ در رشته نرم افزار وآخرین قبولی با سهمیه هم رتبش ۳۹۴ بودهسهمیه ی فرزند جانباز ۲۵ درصد و بالاتر داشتمآیا امکان قبولی در رشته نرم افزار یا شبکه در دانشگاه های دولتی روزانه و شبانه را دارم یانه ؟


محمدرضا آقایی‏ – 98/5/23

با سلام و ضمن خسته نباشید من دانشجوی سال اخر رشته فناوری اطلاعات سلامت هستم میخواستم بدونم برای ارشد رشته انفورماتیک پزشکی رو بخونم یا مدیریت خدمات بهداشتی رو اینده کدوم رشته بهتره خودم مدیریت رو دوست دارم از طرفی ولی چون رشته اصلیم نیست نمیدونم میشه راهنمایی کنید


مونس‏ – 98/5/19

سلام وقتتون بخیرمن ورودی سال 97 ارشد هستم و بعد از دوترم مشروطی ، اخرج شدم.میتونم کنکور همون رشته ای که الان ارشدشو میخوندم برای سال 99 بدم؟


خانم حسن زاده‏ – 98/5/20

سلام وقت بخیربله برای سال 99 میتونید کنکور بدید ولی رشته ای و که ازش اخراج شدید و نمیتونید دوباره بخونید،میتونید برای رشته های دیگه اقدام کنید.موفق باشید.


هادی‏ – 98/5/4

سلام، لظفا در مورد رشته تجارت الکترونیک اطلاعاتی بدهید


آرمان‏ – 98/5/1

سلام خسته نباشید ، خواهر من توسط موسسه شما انتخاب رشته کردن ولی هنوزم استرس دارن که مبادا قبول نشن ، بنظرتون با رتبه ۳۸۱ دانشگاه تهران رشته مدیریت استراتژیک نوبت دوم قبول میشن؟خودشون علاقه مند ب این رشته هستند


زهراتوانگر‏ – 98/4/24

باسلام نیاز به مشاوره جهت انتخاب رشته هستم ممنونم


خانم حسن زاده‏ – 98/4/25

سلام وقت بخیر لطفا با موسسه تماس بگیرید


پریا‏ – 98/4/19

سلام .لطفا بدادم برسید.من رتبه در سهمیه ک پیام نوز مجاز شدم همون ردیف یکش واسم زده ۲۹۰۸ردیف دو واسم زده ۲۰۴۴ردیف سه واسم زده ۵۶۶۶ردیف چار واسم زده ۳۰۶۷۲ردیف پنج واسم زده ۲۳۳۹ردیف شیش واسم زده ۷۴۹۸رشته زوانشناسی کد ۱۱۳۳ثبت نام کردم آیا من دغنشگاه تهران جنوب روانشناسی بالینی سا عمومی قبول میشم؟؟؟؟.


مهسا‏ – 98/4/18

سلام ارشد منابع طبیعی مرتع وآبخیزداری بارتبه۱۲۷ تو آبخیزداری و رتبه۷۴ تو مرتعداری مجاز شدم به نظرتون روزانه. اردبیل چند درصد احتمال داره قبول شم؟


مهسا‏ – 98/3/28

سلام یه سوال ازتون داشتم اگر در دانشگاه غیرانتفاعی یا پیام نور یا آزاد در رشته ای مقطع کارشناسی ارشد قبول شویم اگه سال بعد کنکور داده و همون رشته رو در دانشگاه روزانه قبول شویم امکان معادل سازی یا تطبیق واحد ها وجود نداره؟


امین‏ – 98/3/23

سلام من کارشناسی مهندسی مکانیک هستم آیا در کنکور ارشد میتونم رشته شناور رو از گروه انسانی مثلا مدیریت جهانگردی یا امورفرهنگی بردارمرشته اصلی :مهندسی مکانیک از فنی مهندسی شناور:امور فرهنگی از گروه انسانی


محمد صادق ‏ – 98/3/12

سلام ببخشید من علاقه مندی موسسات غیر انتفاعی رو نزدم آیا باز امکانش هست بعدا اینکارو بکنم؟


محمد یاورفر‏ – 98/1/27

سلام.من برنامه کامل رو میخوام که همه دروس رو شامل بشه(دهم و یازدهم و دوازدهم).باید چیکار کنم؟


علی‏ – 98/1/21

سلام خسته نباشید اگر کسی رشته دکترای عمومی داروسازی رو در دانشگاه دولتی در نوبت روزانه خوانده باشد و تمام کرده باشد و همچنین کارشناسی رشته اقتصاد صنعتی در دانشگاه ازاد خوانده باشد و تمام کرده باشد ایا می تواند برای کارشناسی ارشد در رشته اقتصاد و تجارت الکترونیک در دانشگاه دولتی ادامه تحصیل دهد یا نه.

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد‏ – 97/12/26


خیلی مطالبتون عالی بود.


پیمان ‏ – 97/12/20

باسلام برای قبولی در دانشگاه رازی کرمانشاه چه رتبه هایی لازم هست ..رشته زبان وادبیات فارسی


مینا‏ – 97/12/9

با سلام . من خرداد سال ۹۸ هشت ترمه فارغ التحصیل میشم .ایا از سهمیه شاگرد اولی تو کنکور ارشد ۹۹ میتونم استفاده کنم


وحید گروسی‏ – 97/12/8

سلام من در حال حاضر سرباز معلم هستم و تیر ماه سال 99 سربازیم تموم میشه آیا میتونم برای کنکور سال 98 شرکت کنم ؟


فرزاد‏ – 97/12/1

سلام امکان تمدید مهلت جدید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد بعد از یکم اسفند هست یا دیگه مهلتی نیست؟


morteza‏ – 97/11/28

با عرض سلام و خسته نباشید . من در مقطع کاردانی ناپیوسته با معدل بالای17 ونفر اول در ورودی های خودم شدم سپس در کارشناسی ناپیوسته در بهمن 97 با معدل بالای 17 در دانشگاه های دولتی فارغ تحصیل شده ام ایا برا کارشناسی ارشد بدون کنور میتوانم اقدام کنم؟؟


زهره ‏ – 97/11/18

سلام..من کارشناسی مهندسی پزشکی بیومواد دارم..میتونم ارشد آموزش ریاضی یا آموزش فیزیک شرکت کنم..ممنونم اگه زودتر جواب بدین.خیلی سر درگمم


مهدی سلیمانی‏ – 97/11/6

سلام،من مهندسی فناوری صنایع شیمیایی خوندم،میخوام ارشدمکانیک شرکت کنم،لطفا راهنماییم کنید.


طاها‏ – 97/10/27

سلام ایا امکانش هست که به طور همزمان در ارشد دانشگاه سراسری و کارشناسی پیام نور تحصیل کرد؟ ترم اخر ارشدهستم


Maaahtab‏ – 97/10/18

سلام.من کارشناسی مهندسی پزشکی بیوالکتریک میخونم، آیا من میتونم در کنکور ارشد رادیولوژی یا بینایی سنجی بخونم؟؟یعنی میتونم در کنکور ارشد پیراپزشکی شرکت کنم؟؟؟


مصطفی‏ – 97/9/28

سلامروزتون بخیرمن بدون علاقع لیسانس حسابداری خوندمحالا میخوام ارشدمو رباتیک بخونماز کجا باید شروع کنم؟اصلا امکانش هست؟


مهوش‏ – 97/9/24

سلام میبخشید سوالی داشتم.من بردم اطلاعات رو دادم کافی نت ثبت نامم کرد برا ارشداما شماره همراهم رو اشتباه زد ویرایش نشد گفتن حضوری باید برم سازمان سنجشخواستم بدونم برم سازمان یا شماره مهم نیست ؟


آقای افشار‏ – 97/9/25

سلام. شماره همراه فقط از این جهت مهمه که اطلاع رسانی ها براتون پیامک می شه. در تایم ویرایش که اسفند ماه هست می تونید ویرایش کنید. الان نیازی نیست کاری بکنید.


ناهید‏ – 97/9/13

سلام من کارشناسی مهندس پزشکی بیوالکتریک خوندم میتونم واسه ارشدم پرتز دندان بخونم؟


آقای افشار‏ – 97/9/25

سلام. متاسفانه این رشته رو در مقطع ارشد نداریم


هادی‏ – 97/7/30

سلام من کارشناسی معدن خوندم میتونم واسه ارشد هوافضا شرکت کنم


آقای افشار‏ – 97/9/25

سلام. بله می تونید. با توجه به تغییر رشته تون تو پنل مشاوره و برنامه ریزی سایت ثبت نام کن تا مشاور هوافضا باهات تماس بگیره.


امیرعلی‏ – 97/7/23

سلام من کارشناس میکروبیولوژی هستم میتونم برای ارشد تغذیه بخونم ؟رتبه حدودا باید چند باشه


آقای افشار‏ – 97/9/25

سلام. اگر هدفتون اینه که بالاخره یه جایی قبول بشید اعم از مازاد و یا هر جای دیگه تقریبا تا رتبه های 300 شانس دارید.


زهره‏ – 97/7/20

سلام خسته نباشید .میخواستم سوال کنم. من کارشناسی حسابداری دارم. میتونم برا ارشد رشته حقوق سردفتری یا حقوق ثبت اسناد بخونم.ممنون از شما


آقای افشار‏ – 97/9/25

سلام. بله می تونید ولی امکان شرکت تو آزمون وکالت و یا سردفتری رو نخواهید داشت.


رفیعی‏ – 97/7/12

سلام خسته نباشیدمن دانشجو کارشناسی رشته مهندسی صنایع هستم. میتونم برای کارشناسی ارشد رشته نجوم و اختر فیزیک بخونم؟


آقای افشار‏ – 97/9/25


سلام. بله می تونید


Rzh‏ – 97/6/28

سلام من ارشد معماری سوره و ازاد تهران جنوب قبول شدم ولی نمیدونم کدومشو برم لطفا راهنمایی کنین


مهدی‏ – 97/6/23

با سلام و خسته نباشید. سوالی داشتم خدمتتون بنده چند سال پیش مدرک کارشناسی ارشد در یکی از گرایش های حقوق (جزا) از دانشگاه آزاد گرفتم ولی الان قصد دارم ارشد روزانه بخونم آیا امکان دارد مجدداً ارشد در گرایش دیگر (خصوصی) دردانشگاه روزانه بخونم؟؟؟؟؟؟؟


الهه‏ – 97/6/21

آیا امسال هم سراسری هم آزاد تکمیل ظرفیت را برداشته اند؟


علیرضا‏ – 97/6/21

سلام من رشته شیمی کاربردی هستم آیا می توانم ارشد بیوشیمی بالینی ثبت نام کنم یا باید سابقه کاری در بالینی داشته باشم؟


میرشریفی‏ – 97/6/15

سلام من ارشد شبانه دانشگاه ارومیه رشته فناوری مواد غذایی قبول شدم میخواستم بدونم برم یا نه؟لطفا راهنماییم کنید ممنون


ژیلا شجاعی‏ – 97/6/6

سلام من لیسانس مدیریت برنامه ریزی فرهنگی از دانشگاه علمی کاربردی هستم با معدل 19/41 سه ترمه تموم کردم آیا برای ارشد رشته علوم تربیتی گرایش مدیریت آموزشی می تئونم شرط معدل شرکت کنم و به چه صورت است تشکر


کهن‏ – 97/5/30

سلاممن کارشناسی معماری خوندم ، امکانش هست که برای ارشد بتونم زبان بخونم؟


م.ر‏ – 97/5/24

سلام امکان تحصیل در رشته های مجازی و الکترونیکی(غیرحضوری) همزمان با دوره خدمت سربازی وجود دارد.؟ یعنی از معافیت تحصیلی استفاده نکنیم و همزمان با دوره خدمت تحصیل کنیم.


سینا‏ – 97/5/23

من یک سوال دارم بنده در کنکور ارشد پزشکی رتبه 248 را آوردم رتبه در سهمیه من شده 13 ميخواستم بدون قبول میشم؟؟ سال 96 کلا 23 نفر قبولی داشته روزنامه و 13 نفر هم شبانه.. در ضمن این کسب 70 درصد نمره قبولی نفر آخر چی هستش؟؟


زهرا پ‏ – 97/5/22

سلام من کارشناسی زیست شناسی خوندم برا ارشد امسال میکروپزشکی وازرت بهداشت شرکت کردم قبول نشدم بنظرتون چیکار کنم چه رشته ای بخونم ؟


Shabi‏ – 97/5/19

سلام من ارشد روزانه ۹۶ قبول شدم ولی نرفتم محرومیت از کنکورم برای سال ۹۷ بود یعنی امسال که نتونستم کنکور بدم الان میخواستم بدونم برای ارشد سال ۹۸ میتونم اماده بشم ؟؟آخه یه جا شنیدم محرومیت ۲ ساله است!!!!؟؟


Hosein. N.h‏ – 97/5/15

سلام ایا کارشناسی زیست جانوری به ارشد رشته هماتولوژی راه داره؟


amin‏ – 97/5/9

با سلام خدمت مشاور محترم…من در رشته پژوهش هنردر سهمیه 5 درصدی رتبه ی 34 را اوردم و اخرین رتبه مجاز در سهمیه هم 117بود…رتبه ی بدون سهمیه بنده 714 است و ترازم 4530 می باشد..من در انتخاب رشته تمام شهرستان های ممکن رو زدم خواستم بدونم ایا شانسی برای دوره روزانه دارم.با تشکر


علی اکبر‏ – 97/4/31

سلام خسته نباشین . من خرداد ۹۸ لیسانس مکانیک میگیرم آیا در اردیبهشت ۹۸ میتونم هم کنکور ارشد ۹۸بدم هم کنکور تجربی۹۸؟ خواهش میکنم جواب بدین. مرسی


زینب‏ – 97/4/9

بهترین منابع برای درس ایمونولوژی لطفا


کاربر مجازی‏ – 97/4/9

سلام خسته نباشید.ببخشید مشاوره رایگان هم دارید؟


خانم پور واحدی‏ – 97/4/10

سلام دوست عزیز اگر در سایت عضو باشید و مشاور تخصصی در تایم ها حضورشون با داوطلبین جدید تماس میگیرند و راهنمایی لازم بهشون میدن


یاشار‏ – 97/4/3

سلام با رتبه ۱۰۰ و آخرین رتبه مجاز ۴۲۷ ارشد حشره شناسی کشاورزی تبریز روزانه یا شبانه قبول میشم؟


یاشار‏ – 97/3/30

سلام با رتبه ۱۰۰و آخرین رتبه مجاز ۴۲۷ روزانه یا شبانه تبریز قبول میشم


نیلوفر71‏ – 97/3/24

سلام ،بنده این سوال داشتم من دردوره کارشناسی پیام نوررشته مدیریت صنعتی بودم ک انصراف دادم ودوباره درهمون دانشگاه درگرایش مدیریت دولتی تحصیل کردم والان دانشجوترم دوارشدشبانه هستم وترم اول مشروط شدم واین ترمم مشخص نیس هنوز،ایا من میتونم اول ترم سه انصراف بدم ودرکنکورارشدسال دیگه ارشدروزانه درس بخونم باتوجه ب اینکه شهریه ثابت ترم 3واریزکردم ایاباید کل شهریه باقی مانده براترم 3واریزکنم تابشه انصراف بدم ؟


Royya‏ – 97/3/23

سلام خسته نباشید خواستم بدونم بارتبه۱۸۷۳فیزیک شانس قبولی دردانشگاه رازی رو دارم البته گرایش اتم ملوکولی ممنونم


Maria‏ – 97/3/23

سلام.خسته نباشیدمن رتبه ۱۲ اکوهیدرولوژی شدم که فقط دانشگاه تهران داره.اگر ۷ نفر روزانه و ۲ نفر شبانه بگیره من احتمال قبولی دارم؟


Royya‏ – 97/3/23

سلام خسته نباشید خواستم بدونم بارتبه۱۸۷۳رشته فیزیک شانس قبولی دردانشگاه رازی باگرایش اتم وملوکولی رودارم ممنون


مصطفی‏ – 97/3/22

ضمن عرض سلام و درود خسته نباشید خدمت مشاوره بزرگوار محترم ببخشید یه سوال داشتم خدمتتون من الان ترم اول کارشناسی حقوق هستم ، ولی در کنار درس های کارشناسی که میخونم ، از الان برنامه ریزی کردم که منابع ارشد رو هم بخونم در گرایش حقوق جزا سوالی که داشتم این که من میخوام در کنکور ارشد حقوق ، رتبه اول کشوری بیارم ، به همین خواستم ببینم اخذ رتبه اول کشوری چگونه محاسبه میشود ، و ایا این که من فقط دروس گرایش خودم را باید بخوانم که ( جزا و جرم شناسی است ) یا در کنارش دیگر گرایش های حقوق را هم باید بخوانم تا بتوانم رتبه اول کشوری را اخذ کنم ؟ سپاس از شما مشاور عزیز


الهام‏ – 97/3/22

سلام من ارشدزبانشناسی دوره روزانه دارم،امسال گرایش آموزش زبان شرکت کردم ورتبه ام خوب شده میتونم دوباره دوره روزانه روانتخاب کنم؟


هاله ‏ – 97/3/20

سلام و خسته نباشید من خیلی سر در گمم میشه بهم کمک کنید من تبریز زندگی میکنم میخواستم بدونم دانشگاه مدنی بهتره یا زنجان و اورمیه و اردبیل شانس قبولی من از خود دانشگاه تبریز خیلی کمه رتبه الی من 1615 هست حالا نمیدونم برم میدارن حالا شهر های دیگه از الی یا نه ولی چون تمرکزم بیشتر رو شیمی الی هست ولی خوب میگن دانشگاه مهمه به این خاطر ازتون راهنمایی میخواستم ممنون سپاس


مانیا‏ – 97/3/18

تو رو خدا حتما راهنماییم کنید وقت زیادی برای انتخاب رشتم نمونده


مانیا‏ – 97/3/18

سلام و خسته نباشید من رتبم تو ارشد علوم تربیتی ۲۲ شده مشاور بهم گفت هر جا بخوام حتی روزانه ی تهران قبول میشم مشکل من شغلم چون معلم یک مدرسه ی غیرانتفاعی تو بابلم و نمیخوام شغلم رو از دست بدم مدیرمونم به هیچ عنوان مرخصی نمیده دوستان گفتن پیام نور تهران رو انتخاب کنم چون نزدیک ترین پیام نور به شهر ماست و گفتن می تونی امتحانم تو بابل بدی میشه راهنماییم کنید که حرف دوستان درست یا نه ؟در مورد زمان امتحان چی ساعتش رو هم می تونم خودم انتخاب کنم و بذارم بعدازظهر؟ واصولا به نظر شما دانشگاه های روزانه یا شبانه یا غیرانتفاعی هم بزنم و صحبت کنم قبول می کنن تو کلاسا حضور نداشته باشم چون واقعا دلم میسوزه روزانه رو از دست بدم لطفا راهنماییم کنید اصلا نمی دونم چی کار کنم خیلی به راهنماییتون احتیاج دارم


حسن قاسمیان‏ – 97/3/17

من رتبه 373 با سهمیه و412بدون سهمیه در هوافضا آوردم می خواستم بدونم قبولی در دانشگاههای تهران چند در صد است


الهیاری‏ – 97/3/16

سلام به نظر شما ملاک اصلی رشته است یا دانشگاه؟بنده ارشد شرکت کردم و مایلم در رشته بازرگانی بین الملل ادامه بدم اما این رشته رو چندتا از غیرانتفاعی های مشهد دارن که از لحاظ علمی تاپ نیستن.از طرفی دانشگاه امام رضا مشهد مدیریت استراتژیک رو پذیرش میکنه.میخواستم نظر شما رو بدونم.مرسی


مهسا‏ – 97/3/15

سلام،من با سهمیه ایثارگری رتبه 200حسابداری اوردم،هم روزانه هم شبانه مجاز شدم،امیدی هست یکی ازاین دوتا قبول شم؟


آسیه‏ – 97/3/15

سلام رتبه من 583 شده در ارشد. رشته ارتباطات. شبانه قبول شدم. راهنمایی می خواستم


مرضیه دهقانی‏ – 97/3/14

سلام‌من امروز میخوام برای مشاوره تماس بگیرم تو‌این چند روز که تعطیل هست شما پاسخ میدین؟


خانم پور واحدی‏ – 97/3/30

سلام بله ما در تعطیلات هم در بازه انتخاب رشته در دفتر حضور داریم


مهسا‏ – 97/3/14

سلام ببخشید رتبه من در کنکور ارشد زبان انگلیسی تو غیرروزانه و…شده ۱۰۰امیدی هست شبانه یه شهر خوب مثل تهران یا قزوین دربیام؟


آهو‏ – 97/3/13

سلام ،من ارشد امتحان دادم رتبه م در ضریب یک 18653 هست از سیستان و بلوچستان رشته علوم تربیتی ،میخاستم بدونم هیچ دانشگاه شبا نه ای قبدل میشم رشته مدیریت آموزشی یا تکنولوژی آموزشی یا بهبود منابع انسانی ؟


ندا‏ – 97/3/12

سلام وقت شما بخیرمن داوطلب آزمون کارشناسی ارشد حسابداری هستم. میخواستم بدونم تا چه رتبه و چه درصدهایی میشه روزانه دانشگاه تهران قبول شد. ممنون


Sahar Asasi‏ – 97/3/11

سلامممنون میشم‌به سوال من‌جواب دین چون واقعا به کمکتون‌نیاز دارممن رتبه ۱۸۸ حشره شناسی کشاورزیو آوردم ولی تو دوره ی روزانه ۱۴۰ نفر پذیرش میکنه به نظرتون امکان‌پذیرش من تو دوره سراسری هس؟؟و اینکه‌معدل موثر که تو کارنامه زدن‌معنیش چیه؟چون‌من‌معدل کارشناسیم‌۱۶.۹۲ هس ولی معدل موثر زدن ۱۸.۳۲..خیلی ممنون‌میشم‌بهم‌جواب بدین


زهرا خانم‏ – 97/3/10

سلام خسته نباشیدکنکور کارشناسی ارشد شرکت کردمالان متوجه شدم تاریخ فارغ التحصیلیمو اشتباه وارد کردم،شنبه که انتخاب رشته اس میتونم تاریخشو تصحیح کنم؟یا فقط معدل امکان ویرایش داره؟باید چیکار کنم؟و آیا اگه نتونم تاریخو تصحیح کنم با توجه به اینکه من دو سال از فارغ التحصیلیم میگذره ممکنه اگه قبول بشم ثبتناممو کنسل کنن بخاطر مغایرت تاریخ فارغ التحصیلیم؟و یه سوال دیگه کنکور ارشد مهندسی منابع طبیعی گرایش محیط زیست دادممن رتبه ام با سهمیه داوطلبی شده ۱۱۳و بدون سهمیه ی داوطلبی شدم ۱۲۰و آخرین رتبه ی مجاز شده در دوره ی روزانه ۵۰۸ بودهمعدلم هم شده پانزده و پنجاه و ششبه نظر شما امکان قبولی در دانشگاه صنعتی اصفهان روزانه رو دارم؟


ث‏ – 97/3/10

سلام رتبه ۱۲۰جغرافیای روستایی و ۲۹۴ شهری ام چه شهرایی امکان قبولیم زیاده روزانه ب نظرتون میشه ؟؟تو مشهد چی امکان قبولی هست از زابل هستم


مژگان‏ – 97/3/9

دوره شبانه مربوط به دانشگاه سراسری هست؟من در دوره های شبانه و آزاد مجاز شدم


رعنا‏ – 97/3/9

سلام ميخواستم بپرسم با رتبه ٢٨٨ مجموعه شيمي ، شيمي دارويي خواجه نصير قبول ميشم ؟ روزانه يا شبانه فرقي نميكنه


میلاد‏ – 97/3/7

سلامخدا قوتمهندسی مکانیک_کارشناسی ارشد گرایش ساخت و تولیدبه نظر شما بعد از دانشگاه تهران و امیر کبیراولویت سوم خود را علم و صنعت قرار دهم؟یا دانشگاه تربیت مدرس؟سپاسگزارم


پشتیبان 1 3گام‏ – 97/3/8

سلام . همزمان با اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد تاریخ 9 خرداد میتوانید از نرم افزار انتخاب رشته 3گام به ادرس final.3gaam.com استفاده نمایید.


سید رسول حسینی‏ – 97/3/7

سلام…من دانشجو رشته حسابدرای هستم..میخوام بدونم برای قبولی در ارشد دانشگاه خوارزمی باید رتبه و دررصدهایم چطور بالشد..لطفن جواب ایمیل کنید


پشتیبان 1 3گام‏ – 97/3/7

سلام. با اعلام نتایج و انتشار کارنامه های کارشناسی ارشد در سایت سنجش می توانید از سامانه و نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد 3گام به آدرس final.3gaam.com استفاده کنید.


مهسا منافی‏ – 97/2/23

سلاممن قصد شرکت در کنکور ارشناسی ارشد را دارم نیاز به مشاوره دارم


خانم پور واحدی‏ – 97/2/24

سلام دوست عزیزلطفا در سایت ثبت نام نمایید و درخواست مشاوره خود را در آنجا ثبت نمایید

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.

آقای فراز طیار، مشاور تخصصی کارشناسی ارشد پرستاری موسسه 3گام، دارای مدرک کارشناسی ارشد روان پرستاری از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دارای بیش از 3 سال سابقه مشاوره و برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و کنکور سراسری تجربی.

آقای فراز طیار، مشاور تخصصی کارشناسی ارشد پرستاری موسسه 3گام، با رتبه 100 دانش آموخته ی کارشناسی ارشد روان پرستاری از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دارای بیش از 3 سال سابقه مشاوره و برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و کنکور سراسری تجربی در کارنامه خود می باشد.

ایشان دوره کارشناسی خود را با رتبه 6800 در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گذرانده است و در دوره کارشناسی جزء دانشجویان استعداد درخشان بوده و دوره لیسانس خود را با معدل 17.51 به پایان رسانده است. در آن دوره فعالیت های علمی و پژوهشی خود را در کنار درس دانشگاه پیش برده و موفق به کسب مقام در المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور شده است. 

ارائه مقالات و طرح های پژوهشی  که موفق به کسب گرنت کشوری از وزارت بهداشت شده است، از سوابق درخشان ایشان می باشد.

 فکر شرکت در کنکور کارشناسی ارشد در ترم 8 و زمانی در ذهنش زده شده که 4 ماه تا کنکور ارشد باقی مانده بود. وی دلیل تاخیر در شروع مطالعه اش را اینگونه مطرح می کند که در ترم های پایین تر مشغول به کار در مراکز خصوصی و به فکر کسب درآمد بودم و فکر رفتن به خدمت سربازی بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی و بعد آن گذراندن طرح پرستاری در بیمارستان از دیگر دغدغه هایم بود. در آن زمان 

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرستا

بیشتر همکلاسی ها و داوطلبان کنکور ارشد با این افکار دو به شک شده، در انتخاب هدف دچار مشکل می شدند و یا از نیمه راه دست از تلاش برداشته و انگیزه خود را از دست می دادند. 

عاملی که باعث تصمیم جدی ایشان برای  مطالعه در 4 ماه باقی مانده تا کنکور، کسب رتبه 100 و قبولی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دوره روزانه شد، انگیزه ای بود که پرستاران شاغل در بیمارستان ها و دوستان کتابخانه ای او برای ادامه تحصیل به وی می دادند.

 

از دیدگاه آقای طیار مهمترین عامل موفقیت در آزمون ارشد پرستاری، نظم فکری، آشنا بودن به اصول برنامه ریزی، تست زنی و خلاصه برداری از دروس است.

 

این عوامل در موفقیت ایشان برای رسیدن به این هدف بزرگ نیز بسیار موثر بوده است. در حال حاضر ایشان مشاور بیش از ده ها نفر در این مسیر پر از فراز و نشیب بوده  و سابقه ایشان در ارائه مشاوره و 

برنامه ریزی موفق و کسب رتبه های برتر دانشجویانش در کنکور سال های گذشته تصدیق کننده این امر می باشد.

از دیدگاه ایشان بهترین برنامه ریزی، به صورت فردی بوده و برنامه ای موفق است که بر اساس شرایط و نقاط قوت و ضعف هر داوطلب باشد. تکرار، تمرین و استمرار مطالعه باعث افزایش کارایی خواهد شد. 

ایشان یکی دیگر از علل موفقیت را داشتن منابع مناسب با زمان و شرایط داوطلب می داند. مطالعه ی کتابهای قطور باعث موفقیت داوطلب نخواهد بود. اطلاع از روش مطالعه و درک نکات آزمونی، امری مهم است که داوطلب باید در طول زمان فرا بگیرد. 

با ثبت نام در سیستم مشاوره و برنامه ریزی از طریق لینک زیر می توانید با آقای طیار در ارتباط باشید و از یک جلسه مشاوره حضوری یا تلفنی رایگان بهره مند شوید.

 

ثبت نام در سیستم مشاوره و برنامه ریزی


غلامحسین مهرپیشه ‏ – 99/2/6

با سلام و عرض ادب و احترام. در سال آخر رشته کارشناسی(ترم7و8) امکان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد و انتخاب رشته وجود دارد؟ ر


امیررضا‏ – 98/5/21

ببخشید رتبه ۲۵۳ سهمیه در یزد هستم البته سهمیه ۵ درصدی هم داشتم میتونم جایی ارشد سالمندی قبول بشم؟

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.

خواهشمند است سوالات خود را در قسمت
اتاق فکر این رشته
مطرح نمایید


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد | مشاوره کارشناسی ارشد ماهان | مشاوره کارشناسی ارشد پارسه |مشاوره کارشناسی ارشد مدرسان شریف |

دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد در سال های اخیر برای استخدام در برخی از ارگان ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار گشته است. پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد به راحتی صورت نخواهد پذیرفت. به همین دلیل ما امکان مشاوره رایگان کارشناسی ارشد را برای شما داوطلبان عزیز فراهم نموده ایم. در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم در رابطه با استفاده از خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد ، شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش ، مشاوره تحصیلی آنلاین کارشناسی ارشد ، مشاوره رایگان تحصیلی ارشد سخن بگوییم.

 

جهت استفاده از خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد و شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرستا

 

 

خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد برای آن دسته از داوطلبانی که در ثبت نام کنکور ارشد شرکت می نمایند ، در هر دانشگاهی در رشته های مختلف با ظرفیت های متفاوتی برای پذیرش روبه رو خواهند بود. برخی از رشته های مقطع کارشناسی ارشد به دلیل جدید بودن و تعداد کم فارغ التحصیلان آنان در مقطع کارشناسی ، تنها در یک یا دو دانشگاه در سراسر کشور امکان پذیرش را برای داوطلبان فراهم می نماید.

داوطلبان برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد راه های متفاوتی خواهند داشت . از جمله این راه ها می توان به استعداد درخشان ارشد  اشاره نمود. آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب معدل لازم شوند ، بدون نیاز به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد خواهند توانست به راحتی پذیرفته شوند. اما این امر زمانی محقق خواهد شد که بتوانید از مشاوره رایگان کارشناسی ارشد بهره مند گردید.

یکی از مشکلاتی که برخی از داوطلبانی که در سال اول کنکور خود پذیرفته می شوند دارند این است که معمولا این دسته از داوطلبان برای امتحانات پایان ترم دانشگاهی دچار خستگی می شوند و به همین دلیل این موضوع موجب می شود تا در آینده واجد شرایط دانشجویان استعداد درخشان گردند. یکی از خدمات ما در  مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد  ، کمک به همین داوطلبان خواهد بود.

 

با استفاده از مشاوره رایگان کارشناسی ارشد می توانید از شرایط پذیرش بدون آزمون و سوالات مصاحبه دانشگاه های تراز اول کشور آگاه شوید. همچنین از رتبه لازم برای قبولی در رشته مورد نظر اطلاع دقیق یابید.

 

 

 

 

 

سازمان سنجش و آموزش کشور ، یکی از دقیق ترین ارگان های دولتی می باشد که به ارائه خدمات مختلفی می پردازد. برخی از داوطلبان ممکن است به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد دچار مشکلاتی شوند که همین مسئله موجب شود تا نتوانند در زمان مقرر کارت خود را دریافت نمایند. اطلاع از شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش کمک می کند تا به حل مشکلات مطرح شده بپردازند.

یکی از خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد انجام انتخاب رشته برای داوطلبان در کلیه رشته های می باشد. همچنین علاوه بر این خدمات به آن دسته از داوطلبانی که خود به تنهایی اقدام به انتخاب رشته نموده اند ، کمک می شود تا بتوانند از مشاوره کارشناسی ارشد تلفنی استفاده نمایند و چنانچه نیازی به اصلاح و یا تغییر رشته های انتخابی وجود داشته باشد، به تغییرات مورد نظر اقدام نمایند.

برای دریافت شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش ، کافی است با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما به شما کمک خواهند نمود تا بتوانید به کلیه اطلاعات دست یابید. علاوه بر آن خواهید توانست با استفاده از مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد نیز اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

 

 

برای برخی از داوطلبان که ممکن است تمایلی به استفاده از مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد نداشته باشند، به این موضوع علاقه مند باشند که بتوانند از مشاوره تحصیلی آنلاین کارشناسی ارشد بهره مند گردند. پذیرش در مقطع دکتری تا حدود زیادی وابسته به رزومه های داوطلبان می باشند که این رزومه ها در دوران تحصیل باید گردآوری شوند. جهت دریافت راهنمایی در این زمینه می توانید از مشاوره رایگان کارشناسی ارشد بهره مند گردید.

 

 

 

 

 

تنظیم زمان با توجه به میزان زیاد تحقیقات در مقطع کارشناسی ارشد ، داوطلبان را دچار مشکلات فراوانی می نماید. به همین دلیل برای بسیاری از داوطلبان این مقطع بسیار کسل کننده می باشد. مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد 98 به شما کمک می نماید تا بتوانید با تنظیم وقت خود هم در امتحانات خود پذیرفته شوید و هم از فنونی که برای دریافت نمره کامل پایان نامه لازم است اطلاع یابید.

 

 

 

 

برای برخی از داوطلبان که امکان پذیرش در رشته خود وجود ندارد و یا اینکه مایل به تغییر رشته در مقطع ارشد می باشند ، مایلند در کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور شرکت نمایند تا موفق به کسب رتبه لازم شوند. اما با توجه به اینکه دانشگاه فراگیر پیام نور یک ترم تحصیلی را به عنوان زمان برای آزمون ورودی هر یک از رشته ها در نظر دارد ، بنابراین به کمک مشاوره رایگان تحصیلی ارشد می توانید از فنون لازم برای قبولی در هر یک از رشته ها اطلاع یابید.

یکی از سوالاتی که داوطلبان از مشاوره رایگان کارشناسی ارشد دارند، به موضوع گرایش های ارشد مامایی مربوط می گردد. تفاوت های زیادی بین رشته های مختلف در نحوه پذیرش و گرایش های آنها وجود دارد که داوطلبان قبل از انتخاب لازم است با استفاده از شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش به خدمات مشاوره ای دست یابند.

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد کافی است با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ایران تحصیل همه روزه حتی در ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. همه روزه حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهیم بود.

 

با توجه به ادغامی که در سال های اخیر در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های آزاد و سراسری صورت پذیرفته است، ثبت نام این دو دانشگاه در آذر ماه می باشد. ثبت نام ، برگزاری آزمون و اعلام نتایج دانشگاه های آزاد و سراسری در یک روز می باشد.

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرستا

 

قطعا هیچ منبع کمک آموزشی نخواهد توانست جای منابع اصلی را پر کند. به همین دلیل توصیه می نماییم ابتدا منابع اصلی را مطالعه نمایید و پس از آن بتوانید تسلط خود را در مباحث و کتاب ها بالا ببرید.

 

در چه زمانی می توانم از مشاوره رایگان کارشناسی ارشد استفاده نمایم؟

آیا می توان در صورت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بورسیه شد؟

آیا امکان ادامه تحصیل همزمان در دو رشته مقطع ارشد وجود دارد؟

برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سطح یک کشور چه معدلی لازم است؟

آیا می توان با رشته مهندسی معدن در ارشد هوافضا شرکت نمود؟

رتبه لازم برای ارشد رشته های پیراپزشکی چه رتبه ای است؟

اعتبار مدرک کدام یک از دانشگاه های کشور در مقطع ارشد بالاتر است؟

برای پذیرش در رشته های مختلف ارشد دانشگاه های تهران چه رتبه ای باید کسب نماییم؟

من نفر اول ورودی رشته خودمان در دانشگاه آزاد هستم آیا می توانم با استفاده از استعداد درخشان در دانشگاه های دولتی ارشد پذیرفته شوم؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین یافتن پاسخ سوالات خود با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط :

مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد

مشاوره کارشناسی ارشد وزرات بهداشت

مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران 

بهترین مشاوره تحصیلی حضوری تهران

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد

شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش

مشاوره تحصیلی آنلاین کارشناسی ارشد

مشاوره رایگان تحصیلی ارشد

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد | مشاوره کارشناسی ارشد ماهان | مشاوره کارشناسی ارشد پارسه |مشاوره کارشناسی ارشد مدرسان شریف |

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد | مشاوره کارشناسی ارشد ماهان | مشاوره کارشناسی ارشد پارسه |مشاوره کارشناسی ارشد مدرسان شریف |

سلام من ورودی ارشد 97 روزانه بودم بعد 24 آذر امسال انصراف دادم و 27 آذر ارشد 99 ثبت نام کردم انصراف اولمم هس میخواستم ببینم مشکل سربازی یا آموزشی برای قبولی ارشد 99 ندارم? ممنون

سلام و وقت بخیر شما مهر 99 کارشناسی ارشد قبول بشین مشکلی براتون پیش نمیاد

سلام متاسفانه نمیتونم با شماره شما تماس بگیرم.برای تماس با شما باید چیکار کنم؟؟

سلام راه ارتباطیمون فقط از طریق شماره تماس هایی که گذاشتیم هست با تلفن ثابت بدون پیش شماره تماس بگیرید.

سلام . وقتتون بخیر من سال اخر رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان هستم . برای کنکو ارشد ایا می توان رشته های روانشناسی و مشاوره شرکت کرد /؟ و به غیر از زیر شاخه علوم تربیتی ، چه گرایش هایی می توانم شرکت کنم ؟ و منابع آنها چیست /؟

سلام شما با کنکور ارشد هررشته ای که بخوایین میتونین ثبت نام کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

قبولی در رشته های ارشد وزارت بهداشت نیازمند مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می باشد. در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا در رابطه با لیست رشته های ارشد وزارت بهداشت ، رشته های ارشد وزارت بهداشت زیست شناسی ، منابع ارشد جنین شناسی وزارت بهداشت ، مشاوره انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت و ضرورت مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اطلاعات مفید جامعی را به شما عزیزان ارائه نماییم.

 

جهت استفاده از خدمات مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و مشاوره انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرستا

 

قبولی در رشته های پزشکی و پیراپزشکی آرزوی بسیاری از داوطلبانی است که در کنکور تجربی شرکت می نمایند می باشد. اما برخی از داوطلبان به هر دلیلی ممکن است امکان پذیرش در این رشته های را نداشته باشند و به همین دلیل مایل به شرکت در کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می باشند.

وزارت بهداشت هر ساله در رشته های متنوعی داوطلبان را پذیرش می نمایند. امکان ثبت نام در برخی از رشته های غیر مرتبط با توجه به شرایط تعیین شده ممکن شده است. بنابراین هر یک از داوطلبانی که مایل به شرکت در هر یک از رشته ها می باشند می توانند در صورت دارا بودن شرایط ، اقدام به ثبت نام نمایند. بنابراین ضرورت اطلاع از شرایط و منابع لازم همان چیزی است که شما را برای استفاده از خدمات مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ضروری می نماید.

مشاوره انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت برای داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در هر یک از رشته ها می باشند ، کمک می نماید تا در بهترین رشته مورد نظر خود پذیرفته شوند. برای آن دسته از داوطلبانی که امکان مشاوره حضوری را نخواهند داشت ، می توانند از مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین بهره مند گردند. آینده شغلی ، درآمد و نحوه استخدام در هر یک از رشته ها از جمله اطلاعاتی است که در این مراکز ارائه می گردد.

 

 

 

خدمات مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شامل معرفی منابع معتبر اصلی و کمک آموزشی و همچنین برنامه ریزی برای قبولی در این آزمون می باشد.

 

 

 

 

 

لیست رشته های ارشد وزارت بهداشت شامل رشته های مختلفی می باشد و در هر یک از رشته ها صرفا با توجه به شرایط خاص ، امکان پذیرش را برای داوطلبان فراهم می نماید. در ادامه به برخی از رشته های وزارت بهداشت که تا اطلاع ثانوی جزو لیست رشته های این دانشگاه ها می باشد ارائه خواهیم نمود. لازم به ذکر است یکی از خدماتی که در مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت صورت می پذیرد، علاوه بر ارائه لیست رشته ها ، معرفی منابع هر یک از رشته های نیز خواهد بود.

 

 

داوطلبان و متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که لیست ارائه شده لیست کاملی نمی باشد. همچنین منابع آزمون هایی که در این لیست ارائه گردیده است، تنها شامل برخی از دروس این رشته ها می باشد و برای آشنایی داوطلبان ارائه شده است. بنابراین با استفاده از مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانید از لیست کامل رشته ها و منابع آنها اطلاع دقیق یابید.

 

 

 

 

منابع ارشد جنین شناسی وزارت بهداشت شامل دروس مختلف با ضرایب متفاوتی می باشد . چنانچه در رابطه با نحوه مطالعه هر یک از این دروس سوالی دارید و یا مایل به کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از حداقل رتبه لازم برای پذیرش در این رشته می باشید، می توانید از مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت استفاده نمایید و یا با برقراری ارتباط با مشاوره تلفنی کنکور به اطلاعات مورد نیاز دست یابید.

گرایش های ارشد مامایی در هر دانشگاه متفاوت می باشد. مشاوره انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت به داوطلبانی که مایل به انتخاب رشته می باشند کمک می نماید تا با توجه به رتبه کسب شده و همچنین بازار کار این رشته ها به انتخاب مناسبی دست بزنند. با توجه به تغییرات منابع در سال های اخیر برای اطلاع دقیق از منابع جنین شناسی می توانید با استفاده از مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به این اطلاعات دست یابید.

 

 

 

انتخاب رشته در مقطع ارشد به چند دلیل می تواند از حساسیت بالاتری نسبت به سایر مقاطع بالاتر باشد. بنابراین مشاوره انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت با اطلاع از تمام این حساسیت ها و همچنین اصول صحیح ، به انتخاب رشته برای داوطلبان می پردازد. هر یک از متقاضیان می توانند با توجه به رتبه کسب شده در هر یک از دانشگاه های مورد علاقه خود اقدام به انتخاب رشته نمایند.

به عنوان مثال چنانچه مایل به پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد رشته مامایی باشید بسیار مهم است که از ظرفیت پذیرش ارشد مامایی اطلاع یابید . این اطلاع هم در زمان مطالعه برای کنکور و هم در زمان مشاوره انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت مورد توجه می باشد. مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  به شما کمک خواهد نمود تا در وهله اول خود را برای پذیرش در این آزمون آماده نمایید و در وهله دوم انتخاب رشته صحیحی داشته باشید.

جهت استفاده از خدمات مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و آموزش نحوه انتخاب رشته صحیح و اصولی می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ایران تحصیل همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

خیر. تنها فارغ التحصیلان رشته های مشاوره و روانشناسی عمومی و بالینی امکان شرکت در کنکور ارشد وزارت بهداشت را خواهند داشت.

کنکور ارشد وزارت بهداشت متاسفانه هر ساله با تغییراتی همراه می باشد. به همین دلیل شاید زمان دقیقی برای هر سال نمی توان اعلام نمود و این موضوع بستگی به تصمیم وزارت بهداشت خواهد داشت. در سال های گذشته برگزاری این کنکور در بهمن ماه صورت می پذیرفت در حالی که در سال گذشته به اردیبهشت ماه موکول گردید.

 

 

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرستا

آیا می توان در صورت دارا بودن شرایط استعداد درخشان بدون آزمون در رشته های ارشد وزارت بهداشت پذیرفته شد؟

من بهداشت عمومی قبول شدم آیا امکان داره که در مقطع ارشد رشته پرستاری بخونم؟

من لیسانس علوم انسانی دارم آیا امکان این رو دارم که در رشته های ارشد وزارت بهداشت شرکت کنم؟

من فارغ التحصیل دانشگاه آزاد هستم آیا می تونم ارشد وزارت بهداشت شرکت کنم؟

من کاردانی ریاضی خوندم و در کنکور کاردانی به کارشناسی روانشناسی خوندم آیا میتونم ارشد وزارت بهداشت شرکت کنم؟

آیا فارغ التحصبلان رشته های ریاضی و فیزیک میتونن در کنکور ارشد بالینی شرکت کنند؟

چگونه می توانم از خدمات مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت استفاده نمایم؟

مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد 98 به صورت رایگان است ؟

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت پاسخ سوالات مطرح شده ، می توانید با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط :

مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد

مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

منابع کارشناسی ارشد بهداشت حرفه ای

مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

لیست رشته های ارشد وزارت بهداشت

رشته های ارشد وزارت بهداشت زیست شناسی

منابع ارشد جنین شناسی وزارت بهداشت

مشاوره انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

.: مشاوره رایگان با رتبه های تک‌رقمی کنکور روانشناسی و مشاوره :.ویژه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره 1400وزارت علوم – وزارت بهداشت _____________________________________________

___________________________________

درباره مــشـــاوران کنونی کیهان

برای هر کنکور از یکی از رتبه های برتر آن کنکور برای ارائه مشاوره های رایگان و تخصصی دعوت به همکاری کرده ایم:

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرستا

درباره مشاوره‌های رایگان کیهان

با توجه به تعدد دروس و تفاوت ضریب انها، برایم کاملا مشخص نبود که زمانم را چگونه مدیریت کنم مثلا آیا یک درس را تمام کنم و سراغ بعدی بروم یا نه موازی پیش ببرم ، کدام درس اولویت دارد و… که برای گرفتن پاسخ های صحیح به این سوال ها، مشاوره کیهان را انتخاب کردم و از بخت خوب اولین مشاوره من با آقای فلاح بود و با توجه به توانمندی ایشان در مشاوره من برای ادامه راهم تقریبا هر ماه یکبار از این امکان استفاده می کردم. با توجه به خبرگی ایشان در برنامه ی پیشنهادی دخل و تصرف نمی کردم به جز دو ماه آبان و آذر که اتفاقات بیرونی مانع شد.علاوه بر برنامه ریزی کارآمد مطالعه دروس، در بازه زمانی ای که تا کنکور داشتم زمانهایی بود که نا امید و خسته شدم و با توجه به شرایطی که در دو ماه آبان و آذر داشتم و همینطور دانشجو بودنم و اینکه در دی ماه باید برای امتحانات داشگاه هم آماده میشدم با خودم می گفتم : “دیگه برای امسال فایده نداره، باید بگذارم برای سال دیگه.” و واقعا مشاوره ها در آن زمان علاوه بر راهنمایی و برنامه ریزی برای من بار روانی مثبتی داشت که کنار همه ی مسایل پیش آمده باز هم در مسیر باقی بمانم.

از جلسات مشاوره و برنامه ریزی کیهان هم استفاده میکردم، جلسات مشاوره هم از نظر برنامه ریزی درسی و  شیوه های صحیح مطالعه و هم از نظر کاهش استرس و اضطراب برای من بسیار مفید بود. با اینکه من حضوری با مشاورم در ارتباط نبودم اما تمام نکات و راهنمایی های لازم از طرف ایشون به صورت تلفنی به من داده میشد و به سوالات و ابهامات من پاسخ داده میشد.

من به لطف همین جلسات مشاوره از خیلی سردرگمی ها و ابهامات فاصله گرفتم و در دوراهی های مختلف این مسیر خوشبختانه راه درست را انتخاب کردم و به همین جهت از مشاور خوبم کمال تشکر را دارم که همواره اطلاعات درست را در اختیار بنده قرار داده و از هیچ حمایتی دریغ نکردند.

برای انتخاب مسیر درست مطمئنا مشاوره لازمه و برای تداوم تلاش و ادامه مسیر پشتکار لازمه. من خودم واقعا پشتکار خوبی داشتم ولی تا قبل مشاوره سر درگم بودم و واقعا نمیدونستم باید از کجا و چجوری شروع کنم.

_____________________________________________

مـدت زمـــان هــر جلسه مـشاوره رایگان یا تخصصی

_____________________________________________

مشاوره تخصصی با مشاوران کنکور سراسری کارشناسی ارشد روانشناسی؛ کلیک کنید

 


 

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:


سلام مینا


 

ما به صورت تخصصی در زمینه روانشناسی فعالیت میکنیم و اطلاعی در خصوص رشته معماری نداریم 🙂


موفق باشیدگروه آموزشی کیهانارشد و دکتری روانشناسی

سلام پونا
میتونید از جزوات خلاصه استفاده کنید.
زبان انگلیسیتون رو هم تقویت کنید با خوندن متون روانشناسی.
موفق باشید:)
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی

سلام مریم
بله میشه
موفق باشید 🙂
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی


کلیک کنیدDownloads-icon

در این مطلب اطلاعات مربوط به انتخاب رشته ارشد برای داوطلبان متقاضی انتخاب رشته کارشناسی ارشد بطور کامل بیان می شود.

قبل از اینکه در مورد جزئیات انتخاب رشته ارشد صحبت کنیم نیاز است تا چند نکته کلی در مورد تحصیلات تکمیلی و مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را بازگو نمائیم. زیرا اخیرا دید مثبتی نسبت به ادامه تحصیل در جامعه وجود ندارد و برای اینکه این دید اصلاح شود و در روند ادامه تحصیل شما داوطلبان انتخاب رشته ارشد مشکلی پیش نیاید لازم است که به این نکات توجه کنید.

 

فرم درخواست انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و ارشد دانشگاه آزاد در جهاد علوم پزشکی تهران

 

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرستا

نکته اول: قبل از فرایند انتخاب رشته حتما به آینده تحصیلی رشته ای که می خواهید آن را انتخاب کنید توجه نمایید. یعنی ادامه تحصیل در مقطع دکتری در رشته خودتان را بررسی کنید و ببینید که آیا در رشته ای که می خواهید انتخاب کنید در مقطع دکتری نیز پذیرش مناسبی را در کشور دارد یا خیر. برای مثال ممکن است رشته ای در مقطع کارشناسی ارشد حدود 120 نفر پذیرش را داشته باشد اما در مقطع دکتری همان رشته 2 تا 5 نفر پذیرش داشته باشد. در نتیجه حتما به ادامه تحصیل در مقطع دکتری نیز توجه نمایید.

نکته دوم: در انتخاب رشته ارشد اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری در خارج از کشور را دارید بایستی دانشگاه هدف خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید. بدین منظور باید شناخت مناسبی را از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه مورد نظر خود بدست آورید. یعنی باید بررسی کنید که آیا اساتید و اعضاء هیئت علمی آن دانشگاه تا چه اندازه می توانند به گرفتن پذیرش شما در خارج از کشور در مقطع دکتری کمک نمایند. و باید سابقه علمی اساتید را به دقت بررسی نمایید و چاپ مقالات آنها و اعتبار علمی آنها را بطور کامل مورد توجه قرار دهید.

نکته سوم: در انتخاب رشته ارشد حتما امکانات آموزشی دانشگاه مورد نظر را بررسی کنید. ممکن است دانشگاه مورد نظر شما در مجموع رتبه علمی مناسبی داشته باشد اما در رشته مورد نظر شما امکانات کافی را در اختیار دانشجویان قرار ندهد. لذا حتما به امکانات آموزشی و پژوهشی دانشگاه مورد نظر خود توجه کنید.

 

نکته چهارم: قبل از انتخاب رشته ارشد حتما با دانشجویان آن رشته در دانشگاه مورد نظر خود مشورت کنید. این کار موجب می شود که تمامی نقاط ضعف و قوت آن واحد آموزشی حتی قبل از حضور در آنجا مطلع شوید. زیرا بهترین اشخاصی که می توانند در شناخت آن واحد آموزشی به شما کمک کنند دانشجویان آن دانشگاه هستند.

نکته پنجم: صرفا به نام کلی رشته توجه نکنید و سعی کنید فیلد پژوهشی اساتید را مورد بررسی قرار دهید. یعنی قبل از ورود به آن رشته حتما توجه کنید که اساتید دپارتمان آموزشی و پژوهشی مورد نظر شما روی چه موضوعاتی کار می کنند و اگر به موضوعات آنها علاقه ای ندارید آن دانشگاه را انتخاب نکنید زیرا در فرایند انجام پایان نامه مورد علاقه خودتان دچار مشکل خواهید شد.

نکته ششم: از آنجایی که متقاضیان انتخاب رشته ارشد قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری را دارند حتما باید به تقویت رزومه خود بعد از شروع دوره تحصیل خود فکر کنند. یکی از عوامل تاثیرگذار در تقویت رزومه دانشجویان قدرت مقاله نویسی اساتید مورد نظر می باشد. در نتیجه دانشگاهی را انتخاب کنید که اساتید آن در رشته مورد علاقه شما قدرت مقاله دهی بالایی دارند و می توانند در چاپ مقالات علمی در رشته مورد نظر شما کمک زیادی کنند.

برای انجام انتخاب رشته ارشد دانشگاه سراسری و ارشد دانشگاه آزاد با این شماره تلفن تماس بگیرید.

021-66479510

حالا که این نکات رو مورد توجه قرار دادید می تونید جزئیات رو در مورد انتخاب رشته ارشد بدونید. هرچند که نکات بالا از تمام جزئیاتی که در ادامه ذکر می شوند مهمتر هستند و اگر تنها نکات فوق رو مورد توجه قرار بدین قطعا موفق خواهید شد.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد هرساله در تابستان برگزار می شود. برای اینکه با فرایند انتخاب رشته ارشد آشنا شوید لازم است که سه نوع مختلف انتخاب رشته کارشناسی ارشد را لحاظ کنید و بسته به شرایط تحصیلی خودتان یکی از آنها را انتخاب کنید:

با توجه به شرایط تحصیل متفاوت در هر یک از سه گروه انتخاب رشته کارشناسی ارشد داوطلبان بایستی واجد شرایط متفاوتی نیز باشند. اکنون به بررسی شرایط ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد در هر یک از گروههای فوق اشاره میکنیم.

در انتخاب رشته ارشد وزارت علوم داوطلبان پس از شرکت در گروه آموزشی مربوط به خود و اعلام نتایج اولیه آزمون ارشد باید در فرایند انتخاب رشته شرکت نمایند. در انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت علوم محدودیتی در رابطه انتخاب رشته وجود ندارد. این بدان معنی است که داوطلبان با تمامی مدارک کارشناسی از رشته های مختلف می توانند در هر رشته ای که علاقه دارند در کنکور ارشد شرکت نمایند. اما در انتخاب رشته وزارت بهداشت انتخاب رشته مورد نظر دارای محدودیت است و در هر رشته فقط رشته های خاصی می توانند در کنکور کارشناسی ارشد شرکت نمایند. برای مثال برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد پرستاری فرد بایستی دارای مدرک کارشناسی پرستاری باشد و فردی که در مقطع کارشناسی در رشته زیست شناسی فارغ التحصیل شده است نمی تواند در ارشد پرستاری شرکت نماید.

یکی از مهمترین موارد در هنگام انتخاب رشته کارشناسی ارشد مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته ارشد می باشد. قبل از مطالعه کد رشته محل ها در دفترچه انتخاب رشته حتما موارد زیر را مطالعه نمایید:

بر طبق روش گزینش در انتخاب رشته کارشناسی ارشد گزینش نهایی بر اساس 80% نمره کتبی آزمون و 20% معدل تراز شده کل دوره کارشناسی شما می باشد. منظور از معدل تراز شده ضریبی است که وزارت علوم برای هر دانشگاه در معدل کل شما اعمال می نماید.

داوطلبانی که تمایل به انتخاب رشته های دارای بورسیه هستند می توانند حداکثر 2 کد رشته محل از رشته های دارای بورسیه را انتخاب نمایند.

در دانشگاهها دو نوع سیستم آموزشی و پژوهشی و همچنین نوع آموزش محور وجود دارد که نوع دوم یعنی آموزش محور از اهمیت کمتری برخوردار است.

پس از اعلام نتایج اولیه داوطلبان بایستی رتبه های مختلف در زیرگروه های مختلف را مورد بررسی قرار دهند و با توجه به آمار قبولی های سال های گذشته اقدام به انتخاب رشته نمایند. در مرکز مشاوره همراه تحصیلی اطلاعات دقیقی از آمار قبولی های سال های گذشته به منظور انتخاب رشته بهتر در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. حتما در هنگام انتخاب رشته به نکات مهمی که در ابتدای این مقاله به آن اشاره شده است توجه نمایید.

ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت علوم در اواسط آذر ماه هر سال انجام می شود. سپس در اوایل اردیبهشت ماه داوطلبان در آزمون ارشد شرکت کرده و اواخر خرداد ماه نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد اعلام می شود. پس از آن داوطلبان اقدام به انتخاب رشته ارشد می نمایند و درنهایت نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم در تاریخ شهریور ماه اعلام می شود.

طبق قانون اعطای تسهیلات به ایثارگران و رزمندگان در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد جانبازان 25% و بالاتر از آن و همچنین شهدا و آزادگان دارای سهمیه 25% در هر کد رشته محل می باشند و جانبازان زیر 25% و همچنین رزمندگان دارای شش ماه سابقه جبهه دارای 5% از ظرفیت هر کد رشته محل می باشند.

برگزیدگان علمی که دارای شرایط زیر باشند می توانند از سهمیه حضور در دانشگاه به شرط حضور در آزمون و کسب 90% نمره آخرین فرد پذیرفته شده در آن کد رشته در انتخاب رشته کارشناسی ارشد استفاده نمایند:

در کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم داوطلبان مجازند تا در دو کد رشته امتحانی شرکت نمایند. یکی از این کد رشته ها به عنوان رشته اصلی و دیگری به عنوان رشته شناور خواهد بود. داوطلبان می توانند بر اساس رتبه بدست آمده در هر کدام از رشته ها کار انتخاب رشته ارشد را بطور جداگانه انجام دهند. در تصویر زیر شما می توانید جدول رشته های شناور را نیز ببینید و در کنار رشته اصلی امتحانی خود در کنکور کارشناسی ارشد این رشته ها را نیز امتحان دهید.

داوطلبان به این نکته توجه داشته باشند که در فرایند انتخاب رشته ارشد شما باید شناخت مناسبی را از دانشگاههای هدف خود بدست آورید. زیرا در بخش تحصیلات تکمیلی نقش پروژه های عملی و پایان نامه پررنگ می شوند و داوطلبان نیاز به اساتید و امکانات آموزشی متفاوت تری را نسبت به مقطع کارشناسی حس می کنند.

در انتخاب رشته کنکور سراسری تفاوت میان گرایش های مختلف تاثیر زیادی را در انتخاب رشته فرد نمی گذارد اما در مقطع کارشناسی ارشد شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. در انتخاب رشته کارشناسی ارشد شما بایستی هر کدام از گرایش ها را با دقت زیاد انتخاب نمایید زیرا در ادامه تحصیل شما در مقطع دکتری تاثیر زیادی می گذارد و همچنین پایان نامه های آنها نیز در حوزه های مختلفی انجام می شود که بایستی داوطلبان به نوع فیلد کاری و تحقیقاتی رشته های خود توجه ویژه ای داشته باشند. در انتخاب رشته ارشد دانشجویان دقت نمایند که صرفا با نام رشته ها نمی توان در رشته ای موفق شد. داوطلب باید درک درستی از اعضای هیئت علمی دانشگاه مقصد و همچنین درک درستی از امکانات آموزشی و پژوهشی آن دانشگاه داشته باشند.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد به منظور انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بایستی پس از انتخاب رشته ارشد در فرایند انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز شرکت نمایند. متقاضیان شرکت در انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد که حدود یک هفته تا 10 روز بعد از انتخاب رشته ارشد دانشگاه سراسری منتشر می شود می توانند فرایند انتخاب رشته را از طریق وبسایت azmoon.org انجام دهند. 

انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد همزمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد آغاز شده و داوطلبان می توانند بر اساس کد دسترسی اعلام شده بر روی کارنامه اولیه نتایج ارشد اقدام به انتخاب رشته نمایند. احتمالا دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد در هفته آخر خرداد ماه سال 98 منتشر خواهد شد.

در فرایند انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد داوطلبان همانند انتخاب رشته دانشگاه سراسری 100 کد رشته محل را می توانند انتخاب نمایند که در این کد رشته محل ها هم رشته قبولی اول و هم رشته قبولی دوم می تواند انتخاب شود.

در کنار انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد داوطلبان می توانند با توجه به دارا بودن شرایط شرکت در انتخاب رشته ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد در آن شرکت نمایند از جمله این شرایط می توان به شرط معدلی و قرار گرفتن در جمع 10 درصد برتر کلاس اشاره کرد. 

 

در انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت که در مرداد ماه برگزار می شود داوطلبانی که در تاریخ تیر ماه در آزمون ارشد وزارت بهداشت شرکت کرده اند بایستی بر اساس رتبه بدست آمده در کنکور کارشناسی ارشد انتخاب رشته نمایند.

مجموعه های امتحانی مختلفی در کنکور ارشد وزارت بهداشت وجود دارد که داوطلبان بر اساس رشته مورد نظر کارشناسی خود که باید به رشته ارشد مرتبط باشد در آن شرکت می کنند. قبل از فرایند ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت که در تاریخ بهمن ماه برگزار می شود داوطلبان بایستی از لیست رشته های مجاز برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مطلع شوند. در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت داوطلبان جدولی را با نام لیست رشته های مجاز برای شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت ملاحظه میکنند که بر اساس آن می توانند رشته هایی را که نام رشته کارشناسی آنها در بخش لیست رشته های مجاز وجود دارد را انتخاب کرده و سپس منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت را نیز ببینند.

لیست رشته های مجاز برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد رشته های مختلف محدود بوده و داوطلبان با توجه به رشته کارشناسی خود بیشتر از چند رشته را نمیتوانند برای ثبت نام در کنکور انتخاب نمایند.

به عنوان مثال در رشته آموزش بهداشت که در تصویر پایین آمده است می توانید لیست رشته های مجاز برای شرکت در آزمون ارشد را ملاحظه نمایید. در این جدول در قسمت مدارک مورد پذیرش می توانید لیست رشته های مجاز به شرکت در کنکور ارشد آموزش بهداشت را ببینید.

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرستا

داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت و دارای مدرک کارشناسی رشته های پیراپزشکی که دارای طرح اجباری نیروی انسانی هستند برای شرکت در آزمون دارای محدودیت هستند. محدودیت این دسته افراد از این بابت است که این افراد قبل از گذراندن طرح نیروی انسانی خود تنها یکبار حق شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را دارند. همان طور که در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ذکر شده است این یکبار می تواند در حین تحصیل و یا در دوران یکساله بعد از فارغ التحصیلی باشد. اما رشته هایی که دارای طرح اجباری نیروی انسانی نباشند بدون محدودیت می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

رشته هایی که دارای طرح اجباری نیروی انسانی هستند شامل رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، اتاق عمل، هوشبری، رادیولوژی، علوم آزمایشگاهی، فوریت های پزشکی، پرستاری دندانپزشکی و بهداشت دهان می باشند.

با توجه به اینکه دانشگاه آزاد و سراسری در رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با یکدیگر ادغام شده اند لذا داوطلبان بعد از برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت و اعلام نتایج در انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت می توانند هر دو گروه دانشگاهی سراسری و آزاد را انتخاب نمایند.

در انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد دو نوع پذیرش با آزمون و پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد وجود دارد. در انتخاب رشته کارشناسی ارشد پذیرش استعدادهای درخشان بصورت پذیرش بدون آزمون انجام می شود. در این نوع از پذیرش حداقل معدل 16 دوره کارشناسی برای رشته های غیر علوم انسانی و حداقل معدل 17 برای رشته های علوم انسانی ملاک قرار میگیرد و 10% ظرفیت هر کد رشته محل به پذیرش استعدادهای درخشان بدون آزمون اختصاص می یابد.

داوطلبان می توانند جدول کد رشته محل هایی را که دارای ظرفیت پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد از طریق استعدادهای درخشان می باشند را از طریق دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دریافت نمایند و نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام اقدام کنند.

در انتخاب رشته کارشناسی ارشد یکی از مهمترین مسائل شناخت درست از اساتید دانشگاه منتخب خود است. با توجه به اینکه در مقطع کارشناسی ارشد فرایند انجام پایان نامه تحقیقاتی و همچنین نوشتن مقالات علمی دارای اهمیت زیادی است، لذا فردی که در انتخاب رشته ارشد دانشگاهی را برای ادامه تحصیل انتخاب می کند باید به خوبی به امکانات آموزشی و پژوهشی آن دانشگاه در رشته خود توجه نماید و صرفا با نام و رتبه دانشگاه فرایند انتخاب رشته را انجام ندهد. 

برای مثال ممکن است که دانشگاهی دارای رتبه بندی مناسبی در رتبه بندی کلی دانشگاهها باشد اما در رشته مورد نظر امکانات پژوهشی و یا آزمایشگاهی مناسبی نداشته باشد. در نتیجه توجه به امکانات مورد نظر در دانشگاه مقصد بسیار مهم است.

یکی از مهمترین مسائل در فرایند انتخاب رشته کارشناسی ارشد توجه به زمینه پژوهشی و علاقه علمی اساتید است که متاسفانه بسیاری از داوطلبان انتخاب رشته ارشد به این نکته توجه نمی کنند. فردی که وارد تحصیلات تکمیلی می شود باید توجه زیادی به زمینه علمی مورد علاقه خود کند زیرا این فرد می خواهد در این زمینه علمی خود به تحقیق و پژوهش بپردازد و اگر دانشگاهی را انتخاب کرده باشد که اساتید آن دانشگاه در این زمینه علمی مورد علاقه او تجربه ای نداشته باشند، آنگاه این فرد نمی تواند در زمینه علمی و پژوهشی مورد علاقه خود موفقیت زیادی را کسب نماید زیرا اساتید مورد نظر نمی توانند در آن زمینه راهنمای مناسبی برای او باشند.

لذا قبل از انتخاب رشته ارشد حتما از این نکته اطمینان حاصل کنید که آیا اساتید موجود در دانشگاه مورد نظر شما آشنایی با زمینه مورد علاقه شما دارند یا خیر.

در راستای انتخاب رشته کارشناسی ارشد فرد باید توجه ویژه ای به چاپ مقالات علمی در دوره کارشناسی ارشد داشته باشد. با توجه به اینکه فرد در زمان تحصیل در دوره کارشناسی ارشد باید مقالات علمی مناسبی را برای تحصیل در مقطع دکتری در مجلات علمی معتبر چاپ نماید، لذا قبل از انتخاب رشته ارشد باید از توانایی اساتید حاضر در دانشگاه مورد نظر خود در چاپ مقاله اطمینان حاصل نماید. 

برای این کار فرد می تواند در پایگاههای علمی معتبر مانند Google Scholar و یا Scopus با تعداد مقالات علمی اساتید و میزان تاثیرگذاری این مقالات آشنا شود. به این ترتیب فرد می تواند متوجه شود که آیا این اساتید در سال چه تعداد مقاله و در چه ژورنال ها و با چه کیفیتی چاپ می کنند. اینگونه شما داوطلبان عزیز انتخاب رشته ارشد می توانید به راحتی قبل از انتخاب رشته استاد و دانشگاه مورد نظر خود را با توجه به علاقه علمی خود انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب رشته و قبولی در رشته مورد نظر خود نیز باید اطلاعات کافی را در زمینه چگونگی انجام پروژه تحقیقاتی و پایان نامه و چاپ مقاله نیز بدست آورید که برای این امر نیز می توانید با مرکز مشاوره همراه تحصیلی تماس بگیرید و از نظرات اساتید و مشاوران مرکز که در زمینه تحصیلات تکمیلی سابقه بسیار درخشانی را دارند استفاده نمایید.

به منظور انتخاب رشته صحیح و اصولی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد انتخاب رشته مجازی کارشناسی ارشد برای داوطلبان انجام می شود. در این فرایند انتخاب رشته ارشد داوطلبان می توانند بر اساس آمار قبولی های سال های گذشته دید مناسبی را از بازه قبولی خود در رشته ها و گرایش های مختلف بدست آورند. در فرایند انتخاب رشته مجازی کارشناسی ارشد رتبه های برتر و قبول شدگان سال های گذشته می توانند بهترین راهنما برای داوطلبان باشند. در کنار اطلاع از بازه قبولی، داوطلبان می توانند تفاوت میان گرایش های مختلف یک رشته را نیز جویا شوند و بهترین انتخاب را انجام دهند. برای اطلاع از بازه رشته و گرایش های قبولی خود همین حالا با ما تماس بگیرید.

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد در روز چهارشنبه 9 خرداد اعلام می شود و داوطلبان می توانند از تاریخ شنبه 12 خرداد ماه تا شنبه 19 خرداد ماه نسبت به انتخاب رشته کارشناسی ارشد اقدام نمایند. جواب انتخاب رشته ارشد 98 در شهریور ماه اعلام می شود.

دفترچه انتخاب رشته ارشد 98 از روز پنجشنبه 10 خرداد بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و داوطلبان می توانند کد رشته محل ها را به دقت مطالعه کرده و از شنبه در فرایند انتخاب رشته شرکت نمایند.

سلام وقت بخیر بنده رتبه ی ۲۶ روانشناسی صنعتی سازمانی آورده ام چهارتا دانشگاه فقط این رشته رو دارن بهشتی علامه اصفهان و چمران اهواز که ظریفت مجموعه این چهارتا دانشگاه در دوره ی روزانه کلا ۲۶ نفر هست که من به ترتیب این دانشگاهارو انتخاب کردم خواستم مطمئن بشم که احتمال قوی روزانه قبول خواهم شد برام فرقی نمیکنه که کدومشون بشه فقط روزانه میخوام بشه

با سلام بله شما قطعا پذیرفته خواهید شد. با توجه به اینکه از 25 نفر قبل شما ممکنه برخی نفرات همه شهرها رو نزنن و از طرفی تو گرایش دیگری هم رتبه اورده باشن و اون گرایش رو برن.در نتیجه خیالتون راحت باشه که شما پذیرفته میشین حتی اگر همه همین انتخاب شمارو بزنن بازهم پذیرفته میشین. موفق باشید

من کارشناسی و کنکور نساجی دادم.آیا میشه که تو انتخاب رشته رشته دیگه ای بزنم؟

سلام خیر متاسفانه فقط باید در کد رشته خودتون انتخاب رشته کنید

سلام بارتبه 242سهمیه 5درصدحقوق امکان قبولیم دردانشگاه رازی کرمانشاه روزانه هست یانه؟رتبه آخرین فردمجازدرسهمیه435هستش؟

سلام بله با این رتبه امکان قبولی شما در رازی کرمانشاه زیاده. موفق باشید

سلام رتبه با سهمیه من 132و بدون سهمیه 1440 است کجا ها احتمال قبولی دارم واینکه باید از دانشگاه های تاپ شروع کنم به انتخاب رشته یا از دانشگاه های که همتراز رتبه ی خودم با تشکر

سلام با توجه به رتبه شما در سهمیه دانشگاههای تاپ با رنکینگ بالا رو قبول نمیشید. اما با توجه به اینکه 100 انتخاب رشته خواهید داشت بهتره که چندتا از دانشگاههای رتبه بالا رو بذارید. همچنین احتمال قبولی شما در نوبت دوم دانشگاههای تاپ زیاده. موفق باشید

با سلام. رتبه من ۱۸۹۱ شده و روزانه مجازم البته کد ضریب ۲ ۱-حالا سمنان یا تهران کجا قبول میشم؟شبانه چطور؟کجا بزنم بهتره؟ ۲-اگه بخوام غیرانتفاعی بزنم تهران قبول میشم ؟خوبش کجاست؟ ۳-تو کد ضریب ۳ هم رتبم ۳۱۵۴ شده شبانه کجاها میتونم بزنم که قبولیم بالا باشه ؟(تو نرم افزار و شبکه)؟

سلام با توجه به رتبتون شانس قبولی غیر انتفاعی تهران رو دارین. توی غیر انتفاعی های رشته شما علم و فرهنگ و خاتم پذیرش دارن. برای شبانه سمنان هم شانس دارین. برای انتخاب رشته دقیق تر لطفا در قسمت سامانه انتخاب رشته در سایت همراه تحصیلی کارنامه خودتون رو بفرستید تا کارتون انجام بشه موفق باشید

سلام ببخشید رتبه من در سهمیه 5 درصدی 23 شده در رشته حسابداری و بدون سهمیه 343 شده آخرین نفر قبولی در سهمیه 242 هست احتمال قبولی روزانه در دانشگاه های تهران یا قم دارم .خیلی گیج شدم در بعضی سایت ها میگن سهمیه 5 درصدی اعمال نمیشه خواهش میکنم جواب بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام با توجه به رتبه شما احتمال قبولی در روزانه های تهران پایینه اما شبانه های تهران رو میارید. البته حتما روزانه ها رو هم بزنید در ابتدای انتخاب ها روزانه قم رو هم شانس دارید. موفق باشید

سلام با رتبه ۵۸۰۰ در رشته عمران چه گرایشی در ارشد قبول میشوم؟ اولویت با روزانه است

سلام شما شانس قبولی در برخی گرایش ها بجز گرایش سازه و مدیریت ساخت در شهرستان ها رو دارید. موفق باشید

با عرض سلام و خسته نباشید بنده در رشته فلسفه کد ضریب چهار رتبه 167 رو کسب کردم (بدون سهمیه ی خاصی )که اخرین رتبه مجاز روزانه 595 و شبانه 676 است با معدل 18.2 و از تهران شرکت کردم با وجود 5 کد ضریب در مجموعه فلسفه شانس قبولی بنده در تهران چقدر است؟

سلام ببخشید رتبه من در سهمیه 5 درصدی 23 شده در رشته حسابداری و بدون سهمیه 343 شده آخرین نفر قبولی در سهمیه 242 هست احتمال قبولی روزانه در دانشگاه های تهران یا قم دارم .خیلی گیج شدم در بعضی سایت ها میگن سهمیه 5 درصدی اعمال نمیشه خواهش میکنم جواب بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی واجبه

با عرض سلام و خسته نباشید با رتبه ۱۶۷ در کد ضریب ۴ مجموعه فلسفه و اخرین رتبه مجاز روزانه این کد ۵۹۵ و در شبانه ۶۷۶ ایا در تهران احتمال قبولی هست و اینکه معدلم ۱۸٫۲ بوده و از تهران شرکت کردم با وجود ۵ کد ضریب در این مجموعه احتمال قبولیم چقدره ممنونم از پاسختون

سلام احتمال قبولی در دوره روزانه در تهران برای شما پایینه اما در نوبت دوم یا همون شبانه دانشگاههای تهران شانس دارید. اما با توجه به رتبه حتما چند روزانه از گرایش های مختلف رو در ابتدای انتخاب رشته قرار بدین.

خیلی ممنون. از پاسختون….. ببخشید ترتیب. در انتخاب رشته ارشد مهمه؟؟؟؟؟؟؟

بله ترتیب مهمه ولی نه اینکه اگر انتخاب رو بیارید بالاتر احتمال قبولی بره بالاتر. در انتخاب رشته از اولویت اول شما به ترتیب میان پایین و هر کدوم قبل شما پر نشده باشه شمارو اونجا قبول میکنن و دیگه انتخاب های بعدی بررسی نمیشه.

سلام من رتبه 341 روانشناسی تربیتی رو اوردم اخرین رتبه مجاز هم 1570 هست ایا روزانه یا شبانه شهر خودم یعنی دانشگاه لرستان قبول میشم چون معلم هستم نمی تونم برم شهری دیگه بعد به نظرتون اول شبانه رو بزنم شانسم بیشتر میشه یا نه فرقی نمی کنه روزانه رو اول بزنم ممنون

سلام فرقی نمیکنه شما اول روزانه ها رو بزنید بعد شبانه شهر خودتون رو. اینکه انتخابی رو بیارید بالاتر اثری روی قبولی شما نداره چون تمام انتخاب ها از بالا بررسی میشه و میاد پایین تا زمانی که برسه به انتخابی که دارای ظرفیت باشه. موفق باشید

با سلام؛ چگونه می توان به سهمیه اعمالی در کنکور ارشد اعتراض کرد؟ زیرا اینجانب دارای سهمیه پنج درصد می باشم اما آن اعمال نشده است.

سلام. اگر ساکن تهران هستین مراجعه حضوری کنید به سازمان سنجش

خیر.ساکن تهران نیستم.و هر چه این موضوع را با سازمان سنجش در سیستم درخواست ها در میان میگذرام هیچ فایده ای ندارد.لطفا راهنمایی کنید.

با سلام .رتبه 68 نساجی هستم.میخواستم ببینم شانس قبولی در دانشگاه امیرکبیر رو دارم یا خیر؟

سلام متاسفانه ظرفیت رشته ارشد نساجی پایین بوده و احتمال بسیار کمی برای قبولی در امیر کبیر رو دارید.

سلام .رتبه 68 کنکور نساجی هستم.شانس قبولی دانشگاه امیرکبیر رو دارم یا خیر؟

سلام وقتتون بخیر، من رتبه ۳۱ علوم تربیتی در زیر گروه مدیریت آموزشی آوردم، برای انتخاب رشته چه دانشگاه هایی الویت دارند؟ چون کارشناسی مهندسب شیمی بودم، با دانشگاه های علوم انسانی آشنا نیستم

سلام در رشته های علوم انسانی دانشگاههای تهران، شهید بهشتی و علامه طباطبائی بهتر از بقیه هستند. موفق باشید

سلام رتبه من 2200 در رشته مهندسی فناوری اطلاعات شده میخاستم بدونم دانشگاه آزاد شرکت کنم یا غیر انتفاعی یا مجازی؟ کدوم بهتره معتبر تره و هزینه هر کدوم چقدره؟ برای مهاجرت کدوم بهتره؟

سلام دانشگاه آزاد دارای سیستم آموزشی بهتری هست و هزینه های آزاد و غیر انتفاعی نزدیک بهم هست. برای رفتن خیلی فرقی ندارن اما بازم آزاد بهتره نسبتا

با سلام.دو سوال داشتم سوال اول اینکه با رتبه ۱۷۳ در سهمیه (آزاد)حقوق جزا و جرم شناسی امکان قبولی در دوره های روزانه تهران و یا اصفهان وجود داره ؟آخرین رتبه مجاز در سهمیه هم ۶۸۲ هست… و دوم )من کد رشته های انتخابی رو ۵ بار ویرایش کردم،دیگه امکان ویرایش وجود نداره ؟

سلام احتمال قبولی شما در روزانه این دانشگاهها کم هستش. برای ویرایش مجدد امتحان کنید

شهرستانهاحتماقبولی ولی تهران نه البته علوم قضایی روحتماانتخاب کن خوبه

با رتبه ۷۵۰ ایا احتمال قبولی برای یکی ازگرایش های کسب وکار دانشگاه سمنان هست یا خیر؟

سلام سهمیه 5 درصدی چقدر تاثیر داره.؟؟؟؟؟؟ اگر آخرین رتبه مجاز در سهمیه را به عدد 3 تقسیم کنیم و رتبه ما از آن عدد به دست اومده خیلی کمتر باشه احتمال قبولی هست؟؟؟؟؟؟

مجددا میپرسم من تعداد ویرایش هام به حدنصاب ۵ رسیده ! بعدا در مرحله چندبرابر ظرفیت امکان ویرایش وجود داره ؟ الان لینک ویرایش برای من غیرفعال شده

8000 معماری شانس قبولی در غیر انتفاعی و یا آزاد تهران هست؟با رتبه

سلام شانس قبولی با این رتبه در تهران بسیار پایینه حتی واحد های غیر انتفاعی.

سلام میشه بگین چطوری باید انتخاب رشته کنم؟بایدباکامپیوترکنم باگوشی میشه؟

سلام بله با هر وسیله ای میتونید. برید تو سایت سنجش و با مشخصات ثبت نامتون ورود کنید

سلام با رتبه 268 اخرین نفری ک مجاز شده 1440 امکان قبولی در رازی کرمانشاه رشته اصلاح نباتات دارم؟ اصفهان چطور؟

سلام بله با این رتبه امکان قبولی در رازی کرمانشاه رو دارید. در اصفهان کمی احتمال پایین تر ولی باز هم امکان قبولی رو دارید

با سلام من در رشته کنترل کیفی مواد غذایی ک جزو رشته های شناور هست مجاز شدم و میخوام محلشو انتخاب کنم ولی تو دفترچه هیچ اثری از این رشته و یا سایر رشته های شناور نیست .چطور باید انتخاب رشته کنم؟چطور باید بدونم کدوم دانشگاه این رشته داره

سلام کد رشته شما 1507 هست که تو دفترچه دامپزشکی هست. موفق باشید

سلام خسته نباشید با رتبه 208 در سهمیه ازاد رشته حسابداری شبانه اصفهان میارم؟ پیشاپیش ممنون

سلام بله احتمال بالای قبولی دارین تو اصفهان

سلام.وقت بخیر.من در مجموعه فیزیک در سهمیه 5درصد رتبه 26 اوردم که رتبه آخرین نفر در سهمیه 213 و بدون سهمیه 531. در این مجموعه چه گرایشی بهتره؟احتمال قبولی در روزانه ویا شبانه دانشگاه شریف.شهیدبهشتی و…وجود داره؟اگه شبانه قبول بشم ارزش رفتن داره یا نه؟ در مورد گرایش اپتیک در دانشگاه زنجان زده دکترای پیوسته.اگه اینو بزنم قبول میشم؟اصلا ارزش داره ؟اونوقت یه ضرب تا دکترا میره؟ ممنون

سلام بهتر بودن رشته بستگی به علاقه شما داره. شانس پذیرش رو دارین تو دانشگاههای تهران. شبانه در صورتی که تو شهر خودتون باشه خوبه دکترای پیوسته هم بله تا پایان دکتری بدون کنکور ادامه میدین

ممنون بابت توضیحاتتون. کیفیت رشته خوبه ؟یعنی بازارکار داره یا نه؟که دکترا گذاشتن بعد شبانه شهید بهشتی قبول شدم نرم چون اونجا نیستم؟

سلام…با رتبه 4400 گرایش مجاز 1تا 3 رشته شیمی احتمال قبولی در دوره های روزانه و شبانه دانشگاه های تبریز ،مدنی،اورمیه ،مراغه ،زنجان یا اردبیل هست؟

سلام شانس قبولی در رشته های شبانه رو دارید.

بیشتر کدوم دانشگاه؟

سلام بارتبه ۷۳درگرایش حقوق عمومی که ۱۵۱نفر برمیداره وآخرین رتبه مجاز۷۰۸ هستش احتمال قبولیم دردانشگاه تبریزچقدره ؟چون شرایط شغلیم ایجاب میکنه وخودم هم دوره کارشناسی روازدانشگاه تبریزگرفته ام

سلام شما شانس بالیی برای قبولی در تبریز دارین

باسلام.بنده رتبه گرایش برنامه ریزی درسی از گروه علوم تربیتی درسهمیه 5درصدی ایثارگری شده 58 و گرایش مدیریت اموزشی از علوم تربیتی شده 61، دردانشگاه روزانه چمران رو میتونم بیارم؟ممنونم جواب بدین

سلام بله احتمال قبولی چمران رو دارید

سلام با ارتبه 6 ارشد زبان انگلیسی ترجمه در سهمیه 5 درصد و رتبه بدون سهمیه 136 احتمال قبولی تهران دارم یا نه؟ آخرین رتبه مجاز ترجمه 180 زده. لطفا کمک کنید

سلام بله احتمال قبولی تهران رو دارید در یکی از دانشگاههای تهران

با سلام، با رتبه 524 رشته فیزیک سهمیه آزاد,احتمال قبولی مهندسی هسته ای شیراز پرتو پزشکی وجود دارد؟؟ و آیا کلا احتمال قبولی در رشته مهندسی هسته ای،پرتو پزشکی و کاربرد پرتو ها با این رتبه هست؟؟؟

سلام.در روزانه احتمال قبولی در پرتو و کاربرد یکم ضعیفه ولی راکتور و نوبت دوم و و مهندسی هسته ای احتمال قبولی هست.

البته شما بر اساس علاقه روزانه رو بزنید ولی خوب احتمال ضعیفه ولی بزنید. ولی در نوبت دوم و پردیس شانس هست. مهنددسی هسته ای موقعیت خوبی دارین.موفق باشید.انشاءالله بهترین انتخاب رو قبول شید.

باسلام.ببخشید میخواستم بدونم برای مجموعه معماری فقط از یک کد ضریب میشه انتخاب کرد یا از همه؟؟و اگه از همه میشه در یک جدول از همه کد ضرایب باید انتخاب کرد یا برای هر کدام جدا انجام میشه؟

سلام از تمام کد ضریب های مجموعه میتونید انتخاب کنید ولی باید انتخاب رشته رو بر اساس رتبه های مجزای شما در کد ضریب های مختلف شما انجام بدین

ببخشید پس انتخاب رشته تمام کدضریب های معماری در یک جدول انجام میشه ؟ انتخاب رشته برای رشته اصلی و رشته شناور بصورت مجزا در دو جدول انجام میشه؟

سلام من رتبه ارشد97 رشته منابع طبیعی و محیط زیست،بدون سهمیه481اوردم واخرین رتبع508است.شانس قبولیم دوره روزانه هست؟

سلام شانس قبولی شما خیلی پایینه و برای دانشگاههای خوب احتمالی وجود نداره.

سلام. وقت بخیر. میخواستم بدونم امکان قبولی در رشته آموزش زبان انگلیسی در دوره روزانه دانشگاه تبریز یا شهید مدنی با رتبه 430 در سهمیه هستش یا نه؟ اگه نه شبانه ها چطور؟ ممنون

سلام با توجه به ظرفیت دوره های روزانه این رشته شما شانس پذیرش در روزانه شهرستان های کوچک و شبانه دانشگاههای با رنک بالاتر رو خواهید داشت. برای تبریز هم قطعا شانس شبانه رو دارید و روزانه با احتمال پایین تر

سلام.من درسهمیه رتبه26 که نفر آخر پذیرفته شده231و بدون سهمیه هم 531.در مورد رشته های اپتیک ویا ماده چگال اطلاعاتی دارین که آیندع شغلی و تحصیلی این رشته چطوره؟ در دکتری پیوسته شانس قبولی هست؟کیفیت رشته های دکترای پیوسته اپتیک چطور هست(بازار کار) ممنون

کسی جواب نمیده!!!!!!!

سلام سهمیه 5 درصدی چقدر تاثیر داره اگر آخرین رتبه مجاز در سهمیه تقسیم بر 3 کنیم و رتبه ما از آن عدد به دست اومده خیلی پایین تر باشه احتمال قبولی هست؟؟؟؟؟؟

سلام . من از طریق استعداد درخشان تو دانشگاه صنعتی بابل قبول شدم . میخواستم بدونم میتونم برای تهران انتخاب رشته کنم؟ اگه انتخاب رشته کنم و فقط تهران بزنم و قبول نشم ، سهمیه من میمونه ؟ رتبه من ۴۸ تو سهمیه ۵ درصدی و ۵۰۲ تو سهمیه آزاد هست . با تشکر.

سلام تا زمانی که ثبت نام نکرده باشین میتونید انتخاب کنید منتهی اگر روزانه تهران قبول بشین نمیتونید نرید. پس فقط انتخاب هایی رو بزنید که مطمئن به رفتن هستین

سلام.رتبه من در سهمیه شده 145 و بدون سهمیه 2300.از دانشگا ها ی تهران چیزی میارم؟ آخرین قبولی توی تهران حدود 800 هستش و شبانه حدود 1500

سلام بله احتمال قبولی شما در یکی از دانشگاههای تهران بسیار زیاده

سلام خسته نباشید من رتبه ام در سهمیه ۵ درصدی در رشته حسابداری ۲۳۴ شده و رتبه آخرین فرد قبولی هم ۲۴۲ هست رتبه ام بدون سهمیه هم ۴۴۱۷ هست احتمال قبولی در روزانه ارومیه چقدره؟ ممنون

سلام احتمال قبولی شما برای قبولی توی روزانه ها پایینه ولی امکانش هست

سلام و عرض ادب.ببخشید برای انتخاب رشته ارشد باید بر اساس رتبه انتخاب کنیم مثلا کسی که رتبش با من یکی هست اگه اون تو انتخابش مثلا دانشگاه اصفهان بالاتر و تو انتخاب های اول بزنه شانسش از من که تو رده های پایین تر زدم بیشتره؟

سلام خیلی مهم نیست که یک انتخاب رو بیارید بالاتر چون از بالا به ترتیب تمام اولویت های شما بررسی میشه میاد پایین. و تا زمانی که انتخاب های شما رو بطور کامل بررسی نکنن سراغ رتبه بعد از شما نمیرن

سلام من با سهمیه ۵ درصد رشته تربیت بدنی گرایش فیزیولوژی ۳۶۰ شدم.شانس قبولیم برای روزانه تو چه دانشگاهی بیشتر هست. دانشگاه شهرکرد چطور هست تو این رشته؟

سلام شانس قبولی روزانه شهرستان ها رو دارید.

سلام خسته نباشید با رتبه 400 زبان شناسی احتمال قبولی در کدام دانشگاه وجود دارد و اینکه آیا می توان هر 3 گرایش زبان شناسی را انتخاب کرد؟

سلام میتونید هر سه گرایش رو انتخاب کنید که این بستگی به وضعیت رتبه و مجاز شدن شما در هر گرایش داره. با این رتبه احتمال قبولی روزانه بسیار ضعیفه ولی شبانه شهرستان ها شانس دارید

سلام خسته نباشید رتبه من در سهمیه ۵ درصدی در رشته حسابداری ۲۳۴ شده و رتبه آخرین فرد مجاز در سهمیه هم ۲۴۲ هست رتبه بدون سهمیه هم ۴۴۱۷ هستش امکان قبولی در دوره روزانه دانشگاه ارومیه وجود داره؟ ممنون

سلام من در شته پژوهش هنر رتبه 89 و در رشته هنرهای اسلامی رتبه 109 آوردم میخواستم ببینم در دانشگاه هنر نیشابور امکان قبولی در رشته پژوهش هنر دارم؟ و برای رشته هنر اسلامی در دانشگاه غیر انتفاعی فردوس مشهد قبول میشم؟ پیشنهاد شما برای قبولی در دانشگاه برای هنر اسلامی چه دانشگاهی هست در دانشگاههای روزانه؟ ممنون

سلام سهمیه 5 درصدی چقدر تاثیر داره اگر آخرین رتبه مجاز در سهمیه تقسیم بر 3 کنیم و رتبه ما از آن عدد به دست اومده خیلی پایین تر باشه احتمال قبولی هست؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام سهمیه به این صورت هست که در هر کد رشته محل 5 درصد به سهمیه شما تعلق داره. بنابراین رتبه شما در سهمیه برای کلیه انتخاب های شما بررسی میشه و هر کردوم قبل شما پر نشده باشه قبول میشید

سلام بنده با رتبه ی ۶۲ رشته حسابداری احتمال قبولی در کدوم دانشگاه روزانه در تهران رو دارم؟

سلام دانشگاههای الزهرا و تربیت مدرس رو با احتمال بیشتری قبول میشید چون اول تهران و بهشتی و علامه پر میشن

ببخشید با رتبه ۳۶۰ فیزیولوژی سهمیه ۵ درصد اول شیراز بزنم یا شهرکرد؟ کدوم دانشگاه بهتره و شانس قبولیم بالاتر؟

سلام با رتبه ۵۲۲شیمی تجزیه و ۴۶۹ شیمی فیزیک احتمال قبولی در دانشگاه اصفهان و صنعتی اصفهان هست؟ بیشتر تجزیه اصفهان مد نظرمه

سلام بله امکان قبولی دارید.

سلام و خسته نباشید یه سوالی از خدمتتون داشتم بنده امسال رتبه ارشدم 191 رشته کامپیوتر گرایش هوش شده با این رتبه احتمال قبولی تتوی دانشگاه تبریز روزانه هوش رو دارم؟ اگه لطف کنین و جواب بنده رو بدین ممنون میشم

سلام بله شما احتمال قبولی تبریز رو دارین

سبام.ببخشید انتخاب رشته برای رشته اصلی و رشته شناور در یک جدول انجام میشه؟؟

سلام بارتبه ۳۶۰ فیزیولوژی ورزشی سهمیه ۵ درصد کدوم دانشگاه های شهرستان شناس قبولی دارم؟ بین شیراز و شهرکرد به ترتیب کدوم بزنم بهتره و شانس قبولیم بالاتره؟

سلام،میشه در مورد نحوه اعمال سهمیه ها توضیح بدین؟؟ا30% ظرفیت رشته به سهمیه اختصاص پیدا میکنه،این درصد به صورت مازاده یا اینکه نسبت به همون تعدادی که تو دفترچه اومده محاسبه میشه؟؟ الان تهران در رشته ی ما فقط 6 نفر پذیرش داره که حدودا 2 نفر مربوط به سهمیه ها میشه. متشکر

سلام از هر کد رشته محل این سهمیه محاسبه میشه و ظرفیت مازاد نیست. منتهی فرد دارای سهمیه باید حتما 70 درصد نمره کل اخرین فرد سهمیه ازاد رو بگیره وگرنه پذیرش نمیشه

سلام،با 5درصدسهمیه رتبه 58گرایش برنامه ریزی درسی علوم تربیتی واینکه آخرین رتبه مجاز درسهمیه این گرایش 425هستش، ایا دانشگاه روزانه چمران اهواز رو میارم؟ چون بخاطر شغلم فقط میتونم اهواز رو انتخاب کنم.ظرفیت این دانشگاه دراین گرایش هم 8نفرهستش.ممنونم جواب بدین.

سلام.خسته نباشید . من در مجموعه مهندسی هوافضا در سهمیه آزاد ۶۰۷ وبدون سهمیه 692 ورتبه آخر پذیرفته شده در سهمیه هم1388 هست احتمال قبولی در تهران هست؟ در روزانه یا نوبت دوم؟؟ ممنون

سلام ، ببخشید با رتبه ۵۵۲ در زیر گروه یک و ۴۳۷ تو زیر گروه دو و ۵۴۹ سه در رشته حسابداری شانس قبولی در روزانه یا شبانه رو دارم؟ اگه دارم کدوم دانشگاهها؟

سلام و عرض خسته نباشید من رتبه ام در رشته صنایع غذایی 1610 در دوره های غیر روزانه شده، آخرین رتبه مجازش 3367 میباشد، و در رشته بهداشت مواد غذایی 713 شده که آخرین رتبه مجازش 1414 میباشد، آیا با این رتبه ها شبانه یا غیر انتفایی مجاز میشم، آزاد تبریز چطور ؟

سلام بله شانس پذیرش غیر انتفاعی رو دارین

با سلام مجموعه مهندسی برق در سهمیه کد ضریب ۴ رتبه ۷۴۷ و کد ضریب ۷ رتبه ۸۰۷ آوردم احتمال قبولی در دانشگاه های تاپ تهران روزانه یا شبانه هست یا نه؟ دانشگاه های تاپ شهرستان چطور؟

سلام برای روزانه تهران نه ولی برای شبانه تهران شانس دارید و البته برای روزانه شهرستان

سلام

با سلام و احترام جسارتا میخواستم بپرسم با مشخصاتی که در ذیل به آنها اشاره شده دانشگاه روزانه مجاز میشم.ترجیحا راه و ترابری و سازه…. 1- کد ضریب یک 2- رتبه داوطلب در سهمیه493و 3- رتبه داوطلب بدون سهمیه19582 و4- آخرین رتبه مجاز در سهمیه در دوره روزانه۵۶۳

سلام مجاز شدیت ولی احتمال قبولی خیلی پایینه براتون

سلام من در رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری رتبه 109 آورده ام آیا امکان قبولی در دانشگاه فردوسی مشهد هست

سلام بله امکان قبولی در فردوسی مشهد رو دارین با این رتبه

با سلام و خسته نباشید من رتبه ام با سهمیه 25% تو رشته فناوری اطلاعات 19 شده.کجا میتونم قبول شم به نطرتون؟

سلام با رتبه شما در سهمیه غیر از دانشگاههای خوب تهران بقیه جاها رو روزانه شانس قبولی بالایی دارید.

ایا در دانشگاه اطلاعات تهران قبول میشوم که ظرفیتش 15 نفره؟

با سلام با رتبه 231 روانشناسی عمومی زیر گروه 1 که آخرین رتبه مجاز روزانه 1562 هست امکان قبولی روزانه دانشگاه های تهران دارم؟ بین المللی قزوین روزانه چطور؟ و لطفا راهنماییم کنید کدوم شهرها امکان روزانه هست ؟

سلام شانس قبولی تهران بسیار پایینه اما سایر شهرها رو شانس دارید

سلام وقت بخیر

با رتبه 300 فیزیک در گرایش های 1- ماده چگال و اپتیک : تهران ، شهیدبهشتی ، امیرکبیر ، تربیت مدرس ، خواجه نصیر ، علم و صنعت و خوارزمی 2- ذرات : تهران ، شهید بهشتی، امیرکبیر ، تربیت مدرس 3- پلاسما : شهیدبهشتی

چقدر احتمال قبولی وجود داره؟

سلام لطفا وقت مشاوره تلفنی بگیرید تا احتمال قبولی تمام کد رشته محل های مورد نظر شمارو به اطلاعتون برسونیم

با عرض سلام . من در رشته روانشناسی عمومی با رتبه 494در سهمیه و 8402 بدون سهمیه در دوره روزانه مجاز شده ام و آخرین رتبه مجاز در سهمیه 530 می باشد آیا شانس قبولی در دانشگاه روزانه را دارم؟ با تشکر

سلام شانس قبولی روزانه شما پایینه و اگر باشه برای شهرستان ها و دانشگاههای با رنکینگ پایین تر خواهد بود

سلام من رتبه ۲۶۶ سهمیه ۵ درصد رو دارم .احتمال قبولی ژنتیک اهواز یا دانشگاه فرهنگیان تهران رو دارم ایا؟ ظرفیت چمران ۹ نفر و فرهنگیان تهران ۸ نفر هست

سلام متاسفانه شانس قبولی شما با توجه به رتبه بسیار پایینه

سلام، رتبه 500 فیزیک سهمیه آزاد کجا ها رو میاره؟؟تهران ،اصفهان،شیراز؟؟ و آیا مهندسی هسته ای گرایش های پرتو و کاربرد رو هم میاره؟؟

با سلام لطفا پاسخ من را هم لطفا بدید یک بار هم سوال پرسیدم با رتبه 231 روانشناسی عمومی زیر گروه 1 که آخرین رتبه مجاز روزانه 1562 هست امکان قبولی روزانه دانشگاه های تهران دارم؟ بین المللی قزوین روزانه چطور؟ و لطفا راهنماییم کنید کدوم شهرها امکان روزانه هست ؟

سلام میخواستم بدونم با رتبه ۱۶۲۱ حقوق گرایش جزاوجرم شناسی امکان قبولی در کدام دانشگاه های ازاد هست؟ممنون

سلام با توجه به رتبه شما امکان قبولی در اکثر دانشگاههای آزاد حتی واحد علوم تحقیقات وجود دارد.

سلام با رتبه ۲۸۲۲۷،معدل موثر۱۷.۹۳ دانشگاه ازاد قم در رشته ح خصوصی قبول میشم اخرین نفر قبولی ام ۵۹۷۷۹ هست ممنون اگر پاسخ دهید

سلام احتمال قبولی شما کمه تو ازاد قم.

با سلام و عرض وقت بخیر بنده در رشته ی اصلی الهیات و معارف اسلامی رتبه ی ۲۷۰ و در رشته شناور مجموعه تاریخ و فلسفه علم در کد ضریب ۱ رتبه ی ۱۳۳ و در کد ضریب ۲ رتبه ی ۲۸ رو آوردم.فقط هم دانشگاه های روزانه و نوبت دوم تهران رو انتخاب کردم.میخواستم بدونم چقدر احتمال داره توی دانشگاه های دولتی تهران قبول شم؟

سلام احتمال روزانه تهران کم اما شبانه های تهران رو قطعا میارید

سبام.رتبه من در مجموعه علوم تربیتی، کدضریب 9،در سهمیه 5 درصدی 5 شده وآخرین رتبه مجازدرسهمیه 301 است.تنها انتخاب در انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان باهنرشیرازویژه فرهنگیان رسمی وپیمانی را انتخاب کردم که ظرفیت آن 8 نفر است.همه شرایط ین دانشگاه که شامل موافقت نامه از طرف اداره وفرم معلم وحکم کارگزینی وتمام چیزایی که در شرایط این دانشگاه در دفترچه انتخاب رشته قید شده است تنها شرطی که برایم مشکل ساز شده داشتن 2 سال سابقه است که در دفترچه حداقل 3 سال قید شده (درصورتی که سال قبل باشرایط2 سال سابقه نیز پذیرفته شده اند)تا چه حد باتوجه به رتبه و شرایط امکان قبولی دراین دانشگاه وجود دارد من خیلی تلاش کردم نگران قبولی امسال هستم لطفا راهنمایی کنید.متشکرم

سلام با توجه به خواستن سابقه 3 ساله متاسفانه به مشکل میخورید. شانس قبولی در این کد رشته محل رو دارید اگر بحث سابقه براتون مشکل ساز نشه. باید تاییدیه 3 ساله رو جور کنید

سلام من رتبه م توو مهندسی پزشکی 588 شده آیا امکانش هس روزانه شهید بهشتی یا خواجه نصیر قبول بشم؟ اگه نه، امکان قبولی در روزانه کدام دانشگاههارو دارم ممنون میشم اگه جواب بدین

سلام شانس پذیرش شما در دانشگاههای تهران در رشته مهندسی پزشکی زیر 50 درصد است اما برای سایر دانشگاههای خارج از تهران شانس بالایی دارید.

سلام با رتبه ۲۸۲۷۷ معدل ۱۷.۹۳رشته حوق خصوصی دانشگاه ازاد تهران،شمال.مرکز.جنوب،یا کرج یا دانشگاه ازاد قم امکان قبولیم هس.ممنون اگ پاسخ بدهید

سلام بارتبه ۱۰۰وآخرین رتبه مجاز۴۲۷حشره شناسی کشاورزی کدضریب۱ روزانه یا شبانه دانشگاه تبریز قبول میشم

سلام بله با این رتبه شانس قبولی تبریز رو دارید

سلام با رتبه 4 با سهمیه 25درصدی و رتبه 191 بدون سهمیه در رشته هنرهای رایانه ای امکان قبولی دارم؟ و آخرین رتبه مجاز در سهمیه هم 34 هست. البته این رشته 3 گرایش داره ک کل ظرفیتش 34 نفرهست ممنون میشم پاسخ بدین

سلام با توجه به اینکه 25 درصد ظرفیت کد رشته محل ها به سهمیه شما تعلق داره امکان قبولی بالایی دارید نگران نباشید

با سلام ایا با رتبه 19 سهمیه 25% تو رشته IT دانشگاه اطلاعات پذیرفته میشوم.یکیم کسی میدونه چطوری ازلاع رسانی می کنند؟

با سلام لطف میکنید بفرمایید با رتبه 2643 در رشته نرم افزار-هوش مصنوعی و با توجه به اینکه رتبه اخرین نفر مجاز 1925 هستش ، ایا امکان قبولی در دانشگاه های ازاد تهران رو دارم؟

سلام احتمال قبولی در دانشگاههای علوم تحقیقات و مرکز و جنوب پایین هست اما امکان قبولی در سایر دانشگاههای آزاد تهران و حومه تهران رو دارید

با تشکر . رتبه اخرین نفر رو اشتباه تایپی بود . 19025 هستش در هر صورت ممنونم از راهنماییتون

باسمه تعالی – با رتبه 18 سهمیه 5 آخرین نفر مجاز در سهمیه 53 – و رتبه 362 بدون سهمیه آخرین رتبش رو مجاز بدون سهمیه رو نمیدونم – کد 1317 شرکت کردم. آیا محیط زیست سبزوار ارشد قبول میشم. روزانه یا شبانه؟؟

سلام بله احتمال قبولی بسیار بالایی دارید

سلام با رتبه ۲۷۵در سهمیه آزاد و معدل موثر ۱۹.۶۶ مجموعه علوم اجتماعی میتونم همدان بوعلی روزانه قبول شم؟

سلام بله با این رتبه شانس پذیرش رو دارین

سلام.بنده رتبم در سهمیه 5 درصد در رشته مهندسی برق در تمامی گرایشها بین 500 تا 600 شده.برای روزانه یا شبا نه های تهران شانس دارم (با توجه به اینکه مازاد25 درصد میرسه به5 درصد) ممنون میشم اگر یک تحلیل کامل داشته باشید.

سلام شبانه های تهران رو شانس دارید ولی نه شانس بالا.

سلام.رتبه من در رشته مهندسی برق گرایش کنترل درسهمیه 5 درصد 510 شده.اخرین رتبه مجاز در سهمیه هم نزدیک 1200 هست.شانس قبولی بنده در دوره های روزانه و شبانه به چه صورت هست؟

سلام شانس پذیرش روزانه خیلی پایینه مگر برای شهرستان های کوچک. اما برای شبانه شانستون زیاده

سلام.ممنون از راهنمایی های خوبتون.یک سوال دیگه داشتم این که بنده در رشته مهندسی برق در سهمیه 5درصد درزیرگروه 5رتبم 746 شده.اخرین فرد مجاز هم نزدیک 1200 هست.ایا در رشته مهندسی فناوری ماهواره دانشگاه علم و صنعت شانس دارم؟پذیرش در این گرایش فقط از میان آقایان انجام میشه.

سلام. برای قبولی در دوره روزانه این کد رشته شانستون کمه

باسلام .میشه بگید که با رتبه ۴۵۰۰ مترجمی امکان قبولی تو غیرانتفاعی اطراف تهران یا پیام نور تهران رو دارم؟؟

سلام برای اطراف تهران در دانشگاههای پیام نور و غیر انتفاعی امکان قبولی هست

سلام من رتبه 8 صنایع غذایی با سهمیه 25 درصد رو آوردم به نطرتون امکان قبولی روزانه دانشگاه تهران رو دارم یانه ممنون میشم جواب بدید

سلام احتمال قبولیتون توی دانشگاه تهران پایینه. چون احتمالا 4 نفر اول سهمیه شما ظرفیت رو پر میکنن

با سلام .با رتبه ی 447 مهندسی پزشکی بیومواد میشه مهندسی بافت یابیومواد دانشگاه های دولتی تهران قبول شد؟روزانه یا شبانه

سلام برای روزانه شانستون کمه اما برای شبانه شانستون زیاده

سلام وقت شما به خیر.میخواستم بپرسم من با رتبه 14830 چقدر شانس دارم برای قبولی در ارشد مهندسی علوم و محیط زیست گرایش اب و فاضلاب در دانشگاه های ازاد تهران غرب و تهران شمال?از هر کسی می پرسم جواب نمیده.

سلام شانس دارین ولی کمه

سلام من رتبه۳۰۰ وزارت بهداشت .ایمنی شناسی مجاز شدم شانس قبولی چقدره و کدوم دانشگاه هارو میتونم بیارم؟

سلام باید صبر کنید تا دفترچه انتخاب رشته بیاد تا بر اساس ظرفیت های امسال بتونیم پیشیبینی رو انجام بدیم. ولی اگر بر اساس سال گذشته بخوایم بگیم دانشگاه آزاد رو شانس پذیرش دارید

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم با رتبه 477 در رشته ی فیزیک پزشکی امکان قبولی هست اصلا؟ روزانه و شبانه. اگه هست کدوم دانشگاهها می پذیرن؟ ممنونم از لطفتون

سلام فردا بعد از انتشار دفترچه انتخاب رشته با مرکز همراه تحصیلی در ارتباط باشید تا محل قبولی شما رو تخمین بزنیم. ولی در مجموع با این رتبه شانس دانشگاه آزاد دارین

سلام ارشدتکنولوژی گردش خون درسهمیه۲۵درصد۱۱شده امکان قبولی درکدوم دانشگاهاهست؟؟

سلام باید اجازه بدین فردا دفترچه بیاد تا بر اساس ظرفیت ها محل دقیق قبولی شما رو تخمین بزنیم

سلام. من رتبه 17 با سهمیه رزمندگان پنج درصد (فرزند جانباز پنج درصد) را آوردم.آیا روزانه دانشگاه های تهران یا اصفهان قبول میشم؟

سلام شانس تهران شما پایینه اما برای اصفهان شانس دارید

ببخشید فراموش شد بگم کارشناسی ارشد رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی شرکت کردم

باعرض سلام و خسته نباشید با رتبه 447مهندسی پزشکی بیومواد مهندسی بافت یا بیومواد شانس قبولی در کدوم یک از دانشگاه های تهران(تهران ،امیر کبیر،تربیت مدرس،علم و صنعت)وجود داره؟

باعرض سلام و خسته نباشید با رتبه 447مهندسی پزشکی بیومواد برای رشته مهندسی بافت یا بیومواد شانس قبولی در کدوم یک از دانشگاه های تهران(تهران ،امیر کبیر،تربیت مدرس،علم و صنعت)وجود داره؟

سلام. ببخشید، من رتبه 17 سهمیه فرزند جانباز 5 درصد ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی شدم، منظور از رتبه 17 اینه که من توی کل افرادی که سهمیه 5 درصد و بالای 25 درصد دارند رتبه 17شدم یا فقط اونایی که سهمیه 5 درصد داشتند رتبم 17شده؟

سلام من در ارشد تغذیه با رتبه۶۷ در سهمیه ایثارگری و رتبه ۱۱۳۹ در کل و با مدل کارشناسی۱۷،۲۰، آیا شانس قبولی دارم؟؟؟؟؟؟ فرقی نمیکنه هر جایی اهواز،تهران…..دولتی یا آزاد

سلام شانس پذیرش توی آزاد رو دارید.

با سلام بنظرتون ارشد تغذیه دانشگاه پردیس اهواز بهتره یا آزاد علوم تحقیقات تهران؟؟؟ در اصل میخوام بدونم شهریه پردازا معتبر ترن یا ازاد؟؟

سلام با رتبه 1800 ارشد معماری شبانه ،آزاد،خودگردان و غیر انتفاعی تهران شانسی هست؟ تهران جنوب آزاد و یا شبانه قزوین امیدی هست؟ با تشکر

سلام متاسفانه شانس پذیرش خیلی کمه ولی با توجه به اینکه بازه قبولی تو شبانه و خودگردان هر سال متفاوت هست امید داشته باشید

سلام من در رشته فیزیولوژی وزارت بهداشت شرکت کردم و رتبه کل من ۳۶ هست و رتبه سهمیه ایثارگران پنج درصدم ۶ شد آیا شانس قبولی دارم و کدام دانشگاها شانسم بیشتر هست؟

سلام شانس پذیرش در یکی از دانشگاههای تهران برای شما خیلی زیاده

سلام من رشته حقوق دردوره کارشناسی میخونم درکنکورارشدچندگرایش میتونم انتخاب کنم

سلام در کنکور ارشد شما هیچ محدودیتی برای انتخاب رشته ندارید و بر اساس رتبه میتونید یکی از گرایش ها رو انتخاب کنید

سلام با رتبه 66 ارشدعلو م صنایع غذایی گرایش کنترل کیفی و 179 بهداشت و ایمنی مواد غذایی کجا قبول میشم

سلام شانس پذیرش در یکی از شهرستان ها و یا آزاد تهران رو دارین

سلام در رشته حقوق خصوصی رتبه ۲۵۵ کسب کردم ایا در تهران یا اصفهان یا قم یا همدان چه در روزانه و چه در شبانه احتمال قبولی هست؟؟

سلام بله رتبه شما رتبه خوبی هست و شانس قبولی رو در روزانه هم دارید. شبانه هم که قطعی هست

با سلام ارشد تغذیه دانشگاه پردیس اهواز معتبرتره یا علوم وتحقیقات آزاد تهران؟؟؟مدرک کدوم باارزش تره و بهتره انتخاب کنم

سلام انتخاب این دو دانشگاه بستگی به محل سکونت شما داره. اگر ساکن تهران هستید قطعا علوم تحقیقات رو انتخاب کنید و اگر ساکن خوزستان هستید اهواز رو انتخاب کنید. هر دو دانشگاه دارای اعتبار هستند و بهتر بودن معنایی ندارد. اما در مجموع دانشگاه علوم تحقیقات سطح بهتری داره.

سلام خسته نباشی ببخشید میتونی زحمتش بکشی جوابم زود بدی با رتبه 8500 و اخرین رتبه مجاز 59 هزار در ارشد حقوق جزا قبول میشم ؟ دانشگاه ازاد قبول چی با این رتبه قبول میشم؟خواهش میکنم زود جواب بدید یا به شمارم پیامک بزنید 09179794363

سلام شانس قبولی روزانه وجود نداره اما برای آزاد شانس هست. نتایج اومده دیروز دیگه

انتخاب رشته ارشد را انجام دادم کد پی گیری 165163804در رسید به همراه شهر های انتخابی صادر شد اما نتیجه نهایی اعلام کرده “بدون انتخاب رشته” بایدچکار کنم؟

سلام باید با واحد سازمان سنجش تماس بگیرید شاید مشکلی پیش اومده باشه. اگر کد رهگیری گرفته باشید نباید این پیام دیده بشه.

سلام ببخشید مگه نتایج دیروز مال دانشکاه ازاد هم بوده

سلام نه دانشگاه ازاد هنوز نیومده

سلام با رتبه 8500 جزا و جرم شناسی و 59 هزار هم مجاز شدن دانشگاه ازاد قم یا اراک قبول میشم ؟

سلام بله می تونید با این رتبه پذیرش بگیرید از قم و اراک

سلام من کارشناسی مهندسی مکانیک خوندم ولی متاسفانه علاقه ای به رشته مکانیک ندارم میخواستم بدونم میشه برای ارشد رشتم تغییر بدم مثلا زیست شناسی یا ژنتیک

سلام بله هیچ مشکلی برای تغییر رشته وجود نداره. برای ورود به رشته ژنتیک یا زیست شناسی سلولی و مولکولی باید مجموعه زیست شناسی سلولی و مولکولی با کد 1206 در کنکور ارشد رو انتخاب کنید. برای مشاوره و برنامه ریزی این آزمون و تهیه منابع کمک آموزشی با شماره 66479520 تماس بگیرید.

سلام خسته نباشید. من رتبه ۵۰علوم پزشکی باسهمیه ۲۵درصد رو اوردم وبدون سهمیه ۲۰۰۰شدم چرا هیچ دانشگاهی قبول نشدم؟ مگ ایطور نیست ک برای هرکد رشته سهمیه جداگانه ب حساب میارن؟؟؟

سلام معمولا با سهمیه 25 درصد و این رتبه باید قبول میشدید. چه رشته ای بودین؟ آیا همه دانشگاههایی که این رشته رو داره هم انتخاب کردین؟

با سلام، لطف میکنید بفرمایید که با سهمیه 25% برای قبول شدن در رشته ارشد حسابداری دانشگاه تهران و بهشتی حدودا چه رتبه ای لازم است؟ ممنون

میشه جواب بدین لطفا

سلام با چه رتبه ای میتوان ارشد تغذیه دانشگاه علوم و تحقیقات قبول شد؟

سلام من با رتبه ۲۲۰۰با سهمیه ازاددر رشته علوم اقتصادی کدام دانشگاه تهران قبول میشم؟دانشگاه ازاد قبول میشم؟

سلام /میخواستم بدونم بارتبه 526وبا سهمیه 473 مهندسی محیط زیست ضریب 1امکان قبولی چه دانشگاههایی وجود داره؟ممنون میشم جواب بدهید .اخرین رتبه مجاز هم 803 میباشد

سلام ببخشید میخواستم بدونم با رتبه ی 101 مترجمی فرانسه امکان اینکه در دانشگاه بوعلی شهر خودم روزانه قبول بشم هست؟

سلام بله امکان قبولی هست فقط باید با مرکز تماس بگیرید و مشاوره بگیرید

سلام وقت بخیر رتبه من تو رشته بهداشت و کنترل کیفی موادغذایی ۱۰۸ شده آخرین رتبه مجاز ۴۱۹ هست قبول میشم؟؟؟ کجا قبول میشم ؟؟؟ باتشکر

سلام خسته نباشید با رتبه12 در سهمیه و 170 بدون سهمیه میتونیم کدوم دانشگاه در رشته مهندسی معدن گرایش فراوری قبول شیم؟

سلام خسته نباشید بارتبه 12 در سهمیه و 170 بدون سهمیه میشه کدوم دانشگاه در رشته مهندسی معدن گرایش فراوری قبول شد؟

سلام خسته نباشید رتبه 12 در سهمیه و 170 بدون سهمیه رشته مهندسی معدن گرایش فراوری در دانشگاه باهنر کرمان یا صنعتی اصفهان روزانه قبول شد؟

سلام

آیا با رتبه ۱۴۶ مدیریت کسب و کار شانس قبولی در دانشگاه تهران رو دارم؟ (روزانه یا شبانه) آخرین رتبه مجاز در سهمیه ۹۳۰ بوده.

سلام برای دانشگاه تهران شانستون کمه

سلام من رتبه م 124شده رشته میکرو بیولوژی و سهمیه 5درصد داشتم و رتبه درسهمیه م 124هس میخواستم ببینم چقد شانس قبولی تو رشته های میکروب بیماریزا و سلوای مولکولی روزانه رو تو دانشگاه های تهران تبریز اصفهان دارم مرسی

سلام میخواستم بدونم با رتبه سهمیه ازاد ۱۶۰۰ کنترل شیراز یا صنعتی شیرازو میارم؟

سلام من رتبه ۳۱زیست دریا آوردم بدون سهمیه کجا قبول میشم

سلام میخواستم ببینم با رتبه ی 1082 میتونم آموزش زبان انگلیسی دانشگاه روزانه ی قم قبول بشم؟

سلام با رتیه ۳۳سهمیه ازاد منابع طبیعی محیط زیست امکان قبولی دانشگاه اصفهان چقده اخرین رتبه مجاز ۸۰۰هست

سلام با رتبه بدون سهمه 900 و با سهمیه 5 درصد 62 رشته علوم کامپیوتر میشه شبانه به تبریز امید داشت ؟

سلام با رتبه ۱۸۳۰ که اخرین رتبه قبولی با ظرفیت ۸۴۷۸ شانس قبولی در گرایش مخابرات موج نوری روزانه دانشگاه رازی کرمانشاه رو دارم؟و اینکه ایا با رتبه ۲۳۳۰ با ظرفیت ۱۴۱۹۸ شانس قبولی در گرایش مخابرات سیستم روزانه دانشگاه رازی رو نیز دارم؟

باعرض سلام و خسته نباشید. میخواستم بپرسم با رتبه ۱۸۳۰ سهمیه آزاد با ظرفیت ۸۴۷۸ شانس قبولی در روزانه دانشگاه رازی کرمانشاه رو در مهندسی برق گرایش مخابرات و میدان موج رو دارم؟همچنین با رتبه ۲۳۳۰ سهمیه ازاد با ظرفیت ۱۴۱۹۸ شانس قبولی در گرایش مخابرات سیستم روزانه رازی رو دارم؟ممنون میشم جواب بدید.باتشکر.

سلام من رتبه ی ۴۰۸ ارشد سلولی تکوین آوردم با توجه با اینکه آخرین رتبه ی مجاز ۸۶۰ هست امکان قبولی توی دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ دارم؟

سلام برای رشته ی علوم تربیتی با رتبه ی 382 توی سهمیه گرایش تاذیخ و فلسفه ی آموزش چه شهرایی رو امکان قبولی دارم واسه روزانه؟؟

سلام بار تبه 382 تو سهمیه رشته علوم تربیتی گرایش تاریخ و فلسفه امکان قبولی تو تهران یا اصفهانم چقدره ؟

سلام من رتبه با سهمیه ۳۹۲ شدم رشته عمران آخرین فرد قبولی ۵۲۴ سهمیه ۲۵درصدی دارم میشه دانشگاه لرستان یا دانشگاه های تهران روزانه قبول شم؟ توی کدوم دانشگاه ها درصد قبولیم بیشتره؟

درود، بنده رتبه 99 سهمیه منطقه 2 کنکور کارشناسی ارشد اقتصاد و 114 بدون سهمیه را آوردم. شانس قبولی در گرایش های اقتصاد (نظری، انرژی و توسعه) دانشگاه تهران رو به چه صورت دارم؟ بطور کلی با این رتبه در قبولی های کجا شانس دارم؟

سلام رتبه 383 توی سهمیه با آخرین رتبه مجاز 3072 رشته علوم تربیتی گرایش تاریخ و فلسفه ی آموزشی چه شهرهایی تو نوبت روزانه رو شانس قبولی دارم؟

سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم با رتبه ۴۲۱ جغرافیا دانشگاه حکیم سبزواری در مقطع ارشد قبول میشم یا نه ؟ ممنون لطفا جواب بدید

باسلام بنده در کد ضریب 1با سهمیه رتبه 115 و آخرین فرد مجاز 434و در کد ضریب 2رتبه 144و آخرین فرد مجاز 444اوردم با این وضعیت دانشگاه روزانه سمنان یا قم قبول می شوم.ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

 

 

آدرس :
خیابان انقلاب -روبروی درب اصلی دانشگاه تهران -خیابان فخر رازی -خیابان ژاندارمری غربی -پلاک 75-جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

 

جهت تماس با مشاور اینجا را کلیک نمایید.

 

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

آن دسته از داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه کنکور ارشد پزشکی ، حد نصاب علمی لازم برای شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 را کسب می کنند با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی می توانند نسبت به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند . حداکثر تعداد انتخاب های داوطلب در این فرایند بر اساس تعداد دانشگاه و مراکز پذیرنده رشته امتحانی وی می باشد . 

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرستا

برای مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

برای مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 ، یکی از دغدغه های اصلی داوطلبانی که در جلسه آزمون حضور می یابند ، نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 می باشد .

مرکز سنجش پزشکی در اولین مرحله بعد از برگزاری آزمون ، کارنامه اولیه کارشناسی ارشد علوم پزشکی را منتشر کرده و در اختیار متقاضیان قرار می دهد . اطلاعات مندرج در این کارنامه شامل نمره کل ( تراز ) ، رتبه و وضعیت مجاز بودن داوطلب بوده و به متقاضیان کمک خواهد کرد تا با آگاهی از وضعیت علمی خود انتخاب دقیق تری انجام دهند .

با توجه به حساس بودن این مرحله ، در ادامه زمان ، نحوه ، شرایط و ضوابط انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم .

هر ساله مرکز سنجش آموزش پزشکی در جدول زمان بندی مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بازه زمانی اختصاص یافته به مرحله انتخاب رشته را اعلام می کند . بر اساس تجربیات سالیان گذشته احتمالا زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹ نیمه دوم شهریور ماه می باشد .

کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می بایست در این زمان به سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 مراجعه کرده و با وارد نمودن کد رهگیری خود نسبت به انتخاب رشته محل های مورد نظر اقدام نمایند . حداکثر تعداد انتخاب رشته محل در این مرحله بر اساس تعداد دانشگاه و مراکز پذیرنده رشته امتحانی داوطلب می باشد .

به طور مثال اگر رشته ای حداکثر 6 دانشگاه پذیرنده داشته باشد ( 6 رشته محل ظرفیت عادی و 2 رشته محل دوره شهریه پرداز ) داوطلب این رشته مجاز به انتخاب حداکثر 8 رشته محل خواهد بود . پس از انتخاب رشته محل ها با فشردن گزینه ثبت نهایی این مرحله به اتمام رسیده و داوطلبان می بایست منتظر اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 باشند .

 

 زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 از 16 لغایت 18 شهریور ماه می باشد .

 

به داوطلبان توصیه می کنیم برای اطلاع از زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹ عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد شوند .

آنچه در وهله اول می بایست در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 مورد توجه قرار گیرد ، اطلاعات مندرج در کارنامه اولیه ارشد علوم پزشکی 99 می باشد .

به منظور حفظ کیفیت پذیرش ، مرکز سنجش آموزش پزشکی در کلیه رشته ها حد نصاب مربوطه را اعمال کرده و بر این اساس افرادی که نمره کل آن ها کمتر از حد نصاب باشد مجاز به انتخاب رشته محل نمی باشند . از این رو داوطلبان باید این نکته را در نظر داشته و در صورت مجاز بودن ، رشته محل های مورد نظر را انتخاب نمایند .

 

 

با توجه به این که گزینش نهایی در هر یک از رشته ها یا مجموعه های امتحانی بر اساس نمره کل ( تراز ) ، سهمیه و اولویت های انتخابی داوطلب صورت می گیرد داوطلب می بایست به تراز اکتسابی و ظرفیت رشته محل انتخابی توجه کند . اما آنچه در اولویت همه این موارد قرار دارد ، علاقه شخصی وی می باشد .
نکته قابل توجه دیگر ، دوره های اعلام شده توسط دانشگاه های پذیرنده می باشد . از آن جایی که تحصیل در دوره های مجازی ، دوره های شهریه پرداز دانشگاه علوم پزشکی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان مشهد با پرداخت شهریه امکان پذیر می باشد ، داوطلبان در انتخاب این رشته محل ها باید دقت لازم را داشته باشند . هر ساله نام دانشگاه های پذیرنده هر رشته به همراه ظرفیت پذیرش و دوره های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت درج می شود .

در این قسمت به برخی نکات ضروری و مورد توجه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می پردازیم .
 

 

 

 

به داوطلبان توصیه می کنیم برای اطلاعات بیش تر و آگاهی از سایر شرایط و ضوابط ، دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را مطالعه نمایند .

 

با توجه به این که انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 به منظور پذیرش دانشجو در کلیه دوره های عادی ، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد ، شرایط و ضوابط پذیرش هر دوره به صورت جداگانه در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد علوم پزشکی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است که ذکر تمامی موارد مربوط در این مقاله نمی گنجد و متقاضیان حتما باید بندهای مربوط به دانشگاه انتخابی خود را مطالعه نمایند .

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با کلیه مراحل مربوط به آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 99 بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا شما را در رسیدن به کسب رتبه قبولی یاری می کنند . 

 

حداکثر تعداد انتخاب ها در این مرحله بر اساس تعداد دانشگاه و مراکز پذیرنده رشته امتحانی داوطلب می باشد که برای اطلاع از لیست دانشگاه های پذیرنده ، لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت در متن مقاله قرار داده شده است . 

مطابق متن مقاله ، کلیه متقاضیان دوره های روزانه ، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد برای انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود باید به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه کنند . 

خیر ، تنها داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه ، حد نصاب علمی لازم را کسب کرده باشند ، مجاز به انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی می باشند که لینک توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در متن مقاله قرار داده شده است . 

برای مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

برای مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

آیا نتایج تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت هنوز اعلام نشده خواهشا زمان دقیق را اعلام فرمایید

سلام . نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 18 آبان اعلام خواهد شد .

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرستا

چرا اجازه میدید ب ماها ک کارنامه حتی نداریم ظلم بشه .بولله بی عدالتی ه محضه.برامون رتبه میزدید.ما این همه تلاش کردیم.چرا نباید نتیجه بگیریم.چرا اعتراض ما رو نمیرسوندید.میتونستن دو تا رتبه میزاشتن یکی با حد نصاب زبان یکی بدون حد نصاب .اونایی ک حد نصاب و نیاوردن واحد بیشتری پاس کنن.آقا ب خدا زوره.

متاسفانه هر کارشناسی یک نظر میدهد . ممکنه به صراحت بفرمائید که آیا برای کسانی که از رشته علوم آزمایشگاهی در شهریور 98 کارشناسی را میگیرند برای آنها امکان شرکت در آزمون سال 99 در 2 رشته مجموعه علوم آزمایشگاهی 2 و 3 وجود دارد یا فقط باید یکی از این 2 مجموعه را انتخاب کرد .

سلام . علوم آزمایشگاهی (2) و علوم آزمایشگاهی (3) در دو گروه متفاوت قرار دارن ، بنابراین شما می تونین در کنکور کارشناسی ارشد هر دو شرکت کنین .


منتخب های هیوامگ

مقالات منتخب سردبیر

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 99

اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرستا
مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرستا
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *