مشاوره رایگان ثبتی

 
helpkade
مشاوره رایگان ثبتی
مشاوره رایگان ثبتی

فهرست عناوین

کارشناسان ما در موسسه حقوقی ذهن ناب مهیای ارائه مشاوره رایگان ثبت شرکت، مشاوره تلفنی ثبت شرکت ،مشاوره آنلاین ثبت شرکت ومشاوره رایگان ثبت تغییرات شرکت ، به شما عزیزان می باشند .

اشخاصی که قصد به ثبت رساندن شرکتی را دارند باید توجه داشته باشند که پیش از به ثبت رسیدن یک شرکت ، باید مراحل زیادی سپری شود. ولی بیشتر مدیران به رویه اداری آن زیاد آشنا نمی باشند و در اغلب موارد ثبت شرکت دچار تعویق می شوند که دچار ضرر و زیان می شوند.ولی در صورتی که شرکت ها با مشاور حقوقی ثبت شرکت مشورت نمایند ، در طی این مراحل دچار هیچ گونه مشکلی نشده و ایشان می تواند مراحل اداری این کار را به خوبی انجام دهد. در تعدادی از شرکت های بزرگ ، چند نفر مشاوری حقوقی به شکل تیمی ، مشغول فعالیت می باشند.

شما می توانید جهت مشاوره ثبت شرکت با موسسه ذهن ناب تماس برقرار سازید تا کارشناسان ما اطلاعات مورد نیاز در این زمینه را در اختیار شما قرار داده و شما در درمورد ثبت شرکت به خوبی راهنمایی کنند.مشاوران ما در موسسه ذهن ناب می توانند در موارد زیر شما را به خوبی راهنمایی کنند . از جمله مواردی که کارشناسان موسسه ذهن ناب می توانند به شما مشاوره بدهند ، انتخاب نام شرکت است. تا شما بتوانید با استعلام نام انتخابی شرکت خود اطمینان حاصل کنید که قبلا این نام به ثبت نرسیده است و شما می توانید از آن برای شرکت خود استفاده کنید.

مشاوره رایگان ثبتی

تلفن: ۰۹۱۲۲۹۳۸۲۱۸ ۰۲۱۸۸۵۶۴۵۹۶

از جمله وظایف مشاوران ثبت شرکت این می باشد که بر اساس تجربه و مقررات و امور ثبت شرکت ها ، اطلاعات کاملی را از مراحل ثبت شرکت و یا موسسات غیر تجاری را در اختیار افرادی که به روش های مختلف با موسسه ذهن ناب تماس برقرار می کنند ، قرار دهند. و توضیحاتی از این قبیل که موضوع ثبت مد نظر نیاز به دریافت جواز دارد یا نه ، و یا اینکه این موضوع قابل ثبت در سازمان ثبت شرکت ها می باشد و یا خیر ؟ و یا در صورتی که قابل ثبت است ؛ برای ثبت آن چه مدارک و شرایطی مورد نیاز می باشد.و یا اینکه جهت ثبت آن به چه مدت زمان نیاز می باشد؟

و مراحل امور ثبت و تشکیل شرکت را به وضوح به مراجعه کننده شرح داده و مواردی را که غالب مراجعه کننده ها مانند پرسش ها در خصوص میزان هزینه ثبت شرکت ، مدت زمان مورد نیاز جهت ثبت شرکت ، مدارک مورد نیاز ، شرایط و پیش نیاز ها و مقررارت مالیات بر نوع ثبت شرکت و مسئله پر اهمیت انتخاب نام شرکت و در صورت لزوم روند برند سازی را به صورت مفصل برای مراجعه کننده شرح بدهند . مشاوره ثبت شرکت را مدیر یا موسسان شرکت می توانند به عنوان وکیل یا نماینده خود برگزینند که در این شرایط بایست در کلیه مراحل انجام کار وی وکالتنامه را همراه خود داشته باشد. چنانچه مدارک ثبت شرکت کامل نبوده و یک سری نواقص داشته باشد در این صورت مشاور حقوقی ثبت شرکت وظیفه دارد تا آن ها را تکمیل نماید.

مدیران محترمی که قصد ثبت شرکت یا موسسه خود را دارند می توانند جهت دریافت مشاوره در خصوص مراحل انجام کار با مشاوران ما در موسسه ثبت شرکت ذهن ناب تماس برقرار کرده و از مشاوره رایگان آن ها و همین طور تجربیات انها در زمینه ثبت انواع شرکت ها بهره مند شوند و در صورتی که سوالاتی در این خصوص داشته باشند ؛ مطرح نموده و پاسخ های قانع کننده دریافت نمایند . کارشناسان موسسه حقوقی ذهن ناب به صورت ۲۴ ساعته مهیای ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشند با ما تماس بگیرید.

درخواست مشاوره ثبتی خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید کارشناسان ما در اکمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت :


بعد از ثبت شرکت با مسئولیت محدود می توان گفت که ثبت شرکت سهامی خاص در جایگاه دوم میزان درخواست ثبت شرکت قرار دارد . برای تاسیس شرکت سهامی خاص نیاز به ۵ نفر می باشد که سه نفر سهامدار و ۲ نفر بازرس که یکی از تفاوت های این شرکت با سایر شرکتها وجود بازرس اصلی و علی البدل می باشد . و سرمایه اولیه آن توسط موسسین تامین می شود  که البته نباید کمتر از یک ملیون باشد . در صورت کاهش سرمایه شرکا موظف به جبران آن در مدت یکسال می باشند و اگر توان جبران نداشته باشند باید شرکت را به شرکت مسئولیت محدود تبدیل نمایند .

همچنین توجه داشته باشید که باید ۳۵ درصد سرمایه ثبتی در حاسب بانکی بنام شرکت  در شرف تاسیس سپرده گذاری شود . تفاوت دیگر شرکت سهامی خاص با شرکت با مسئولیت محدود در این است که در شرکتهای مسئولیت محدود برای مدیریت محدود زمانی وجود ندارد ولی در شرکتهای سهامی خاص مدت مدیریت ۲ سال است و بعد از اتمام این زمان با برگزاری مجمع عمومی مدت مدیریت یا تمدید می شود و یا مدیر تغییر می کند.

بعد از ثبت شرکت نباید به این فکر کنید که دیگر کار شرکت تمام شده است و نیازی به امور ثبتی نخواهید داشت . امکان دارد شرایطی پیش آید که نیاز به اعمال برخی از تغییرات در شکرت داشته باشید تغییراتی مثل : تغییر نام شرکت , تغییر موضوع فعالیت شرکت , تغییر آدرس شرکت ( که از متداول ترین نوع تغییرات در شرکتها می باشد ) , افزایش سرمایه شرکت  یا تبدیل نوع شرکت , ورود و خروج شرکا , ثبت شعبه شرکت , انحلال شرکت , کاهش سرمایه شرکت و …

لذا جهت انجام چنین اموری یا باید تخصص کافی در زمینه ثبت شرکت داشته باشید و یا اینکه از یک موسسه ثبت شرکت خوب کمک بخواهید , ثبت شرکت ذهن ناب به عنوان یکی از بهترین موسسات ثبتی در  تهران شناخته شده است و افراد توانمند و باتجربه ای را گرد هم جمع کرده تا بتواند کمکی باشد برای موسسات و شرکت های تجاری در امر انجام امور ثبتی .

یکی دیگر از شرکت های  قابل ثبت در ایران شرکت بازرگانی است که محبوبیت زیادی در بین متقاضیان دارد . این نوع شرکت ها اکثرا به منظور انجام امور تجاری صادرات و واردات ثبت می شوند . امروزه با توجه به اینکه قیمت ارز هر روز بالاتر می رود درخواست ثبت شرکت بازرگانی نیز بیشتر شده است . البته باید توجه داشته باشید که دو نوع شرکت بازرگانی وجود دارد : ۱- شرکت بازرگانی با مسئولیت محدود ۲- شرکت بازرگانی سهامی خاص  .

لذا برای ثبت شرکت بازرگانی باید یکی از دو نوع را انتخاب نمایید  همانند ثبت شرکت با مسئولیت محدود برای ثبت شرکت بازرگانی با مسئولیت محدود حداقل به دو نفر نیاز است و برای این نوع شرکت نیازی به ناظر نیست مگر اینکه تعداد شرکا بالای ۱۲ نفر باشد البته که ثبت شرکت بازرگانی با مسئولیت محدود با  تعداد ۱۲ شرکا بسیار نادر است .
ثبت شرکت بازرگانی سهامی خاص نیز همانند ثبت شرکت سهامی خاص نیاز به جداقل  ۵ نفر می باشد که ۲ نفر به عنوان ناظر می باشند و ۳ نفر شرکا را تشکیل می دهند. امتیازی که این نوع شرکت دارد این است که برای فعالیت نیازی به مجوز نیست .

نکته : صدور مجوز برای ثبت شرکت ها کار دشواری است از این رو اکثرا متقاضی بسیار پایینی دارند.

موسسه ثبت شرکت ذهن ناب خدمات خود را به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در تمام نقاط ایران به صورت آنلاین  در روزهای کاری هفته ارائه می نماید . مشاوره تخصصی ثبت شرکت کاملا رایگان است و به صورت تلفنی و آنلاین قابل ارائه می باشد . با توجه به تقاضای زیاد ثبت انواع شرکت ها در تهران بدون شرکت اکثر مشتریان و متقاضیان ما  از تهران می باشد ؛ البته در سالهای اخیر با رشد زمینه کار آفرینی در سایر شهرهای کشور امروزه تقاضای ثبت شرکت از شهرهایی مانند : تبریز , ارومیه , اصفهان , شیراز , مشهد , سنندج , کرمانشاه , اراک , قم , کرج و …. نیز بیشتر شده است . ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم به تمامی تقاضاهای ثبتی از تمام نقاط کشور عزیزمان پاسخ دقیق و درستی ارائه نماییم .

هزینه ثبت شرکت چقدر است ؟

هزینه ثبت شرکت به مقدار سرمایه اولیه شرکت ,  حجم موضوع اساسنامه , تعداد افراد (شرکا) , روزنامه رسمی و کثیرالانتشار و … بستگی دارد . هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود از بقیه انواع شرکت ها پایین تر است و بیشتر هزینه مربوط به آگهی روزنامه ها می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه های ثبت شرکت می توانید با کارشناسا ما تماس بگیرید ۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگو می باشد : ۰۹۱۲۲۹۳۸۲۱۸

خودم می توانم کارهای ثبت شرکت انجام دهم ؟

بله . اگر در زمینه امور ثبتی اطلاعات کافی داشته باشید می توانید به راحتی با مراجعه به سامانه ثبت شرکت ها http:sherkat.ssaa.ir اقدام به انجام ثبت شرکت نمایید . در صورتی که می خواهید اطاعات بیشتری کسب کنید می توانید از مقالات وب سایت ثبت شرکت ذهن ناب استفاده نمایید.

هزینه های ثبت شرکت شامل چه مواردی می باشد ؟

موسسات ثبتی هزینه های متفاوتی را برای ثبت شرکت و ثبت برند  تعریف می کنند اما در اصل هزینه های امور ثبتی شرکتها شامل موارد زیر می باشد : هزینه های ثبت آگهی در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار , هزینه تنظیم اساسنامه شرکت (حجم اساسنامه شرکت تاثیر مستقیم در هزینه ها دارد ) , تشکیل پرونده مالیاتی  و دریافت کد اقتصادی , پلمپ دفاتر تجاری , هزینه های پستی , هزینه های اقلامی مانند پوشه و پاکت و دیگر متعلقات , هزینه استعلام و ثبت نام شرکت , هزینه حق الثبت  و…

چه نوع شرکتی را ثبت کنیم ؟

شرکت های تجاری به ۷ نوع زیر تقسیم بندی می شوند :
۱-شرکت سهامی ۲- شرکت با مسئولیت محدود ۳- شرکت تضامنی ۴- شرکت مختلط غیر سهامی ۵- شرکت مختلط سهامی ۶- شرکت نسبی ۷- شرکت تعاونی تولید و مصرف
از بین شرکت های هفتگانه بالا ثبت شرکت با مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص متداول و رایج می باشد . همچنین موضوع فعالیت شرکت در تعیین نوع شرکت اهمیت زیادی دارد لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاورین ما در ثبت شرکت ذهن ناب تماس بگیرد : ۰۹۱۲۲۹۳۸۲۱۸

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “هزینه ثبت شرکت چقدر است ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “هزینه ثبت شرکت به مقدار سرمایه اولیه شرکت , حجم موضوع اساسنامه , تعداد افراد (شرکا) , روزنامه رسمی و کثیرالانتشار و … بستگی دارد . هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود از بقیه انواع شرکت ها پایین تر است و بیشتر هزینه مربوط به آگهی روزنامه ها می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه های ثبت شرکت می توانید با کارشناسا ما تماس بگیرید ۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگو می باشد : ۰۹۱۲۲۹۳۸۲۱۸”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “خودم می توانم کارهای ثبت شرکت انجام دهم ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “بله . اگر در زمینه امور ثبتی اطلاعات کافی داشته باشید می توانید به راحتی با مراجعه به سامانه ثبت شرکت ها http:sherkat.ssaa.ir اقدام به انجام ثبت شرکت نمایید . در صورتی که می خواهید اطاعات بیشتری کسب کنید می توانید از مقالات وب سایت ثبت شرکت ذهن ناب استفاده نمایید.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “هزینه های ثبت شرکت شامل چه مواردی می باشد ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “موسسات ثبتی هزینه های متفاوتی را برای ثبت شرکت و ثبت برند تعریف می کنند اما در اصل هزینه های امور ثبتی شرکتها شامل موارد زیر می باشد : هزینه های ثبت آگهی در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار , هزینه تنظیم اساسنامه شرکت (حجم اساسنامه شرکت تاثیر مستقیم در هزینه ها دارد ) , تشکیل پرونده مالیاتی و دریافت کد اقتصادی , پلمپ دفاتر تجاری , هزینه های پستی , هزینه های اقلامی مانند پوشه و پاکت و دیگر متعلقات , هزینه استعلام و ثبت نام شرکت , هزینه حق الثبت و…”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “چه نوع شرکتی را ثبت کنیم ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “شرکت های تجاری به ۷ نوع زیر تقسیم بندی می شوند :
۱-شرکت سهامی ۲- شرکت با مسئولیت محدود ۳- شرکت تضامنی ۴- شرکت مختلط غیر سهامی ۵- شرکت مختلط سهامی ۶- شرکت نسبی ۷- شرکت تعاونی تولید و مصرف
از بین شرکت های هفتگانه بالا ثبت شرکت با مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص متداول و رایج می باشد . همچنین موضوع فعالیت شرکت در تعیین نوع شرکت اهمیت زیادی دارد لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاورین ما در ثبت شرکت ذهن ناب تماس بگیرد : ۰۹۱۲۲۹۳۸۲۱۸”
}
}]
}

برای مشاوره ثبتی با شماره 09122938218 تماس بگیرد یا فرم زیر را پر کنید ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرم .

 

همراه: 09122938218

همراه: 09356610070

دفتر: 02188660581

فکس: 02186081268

 

تهران میرداماد غربی کاووسیه بعد از کوچه نور به سمت خیابان ولی عصر (نرسیده به ولی عصر) پلاک ۳۴۹ طبقه ۱۲ واحد شمالی واحد ۲


آموزش ثبت برند pdf , آموزش گام به گام ثبت برند…دسامبر 11, 2019 – 8:19 ق.ظDownloads-icon

ثبت شرکت از طریق تلگرام

گذرواژه ام را فراموش کرده ام!

شما عزیزان میتوانید چنانچه در هر یک از زمینه های ثبتی و حقوقی اعم از ثبت شرکت ، تغییرات شرکت ، انحلال شرکت ، رتبه بندی شرکت ها ، خرید و فروش شرکت ، ثبت برند ، ثبت طرح صنعتی و … نیاز به مشاوره حضوری داشتید از مشاوره کارشناسان آسان ثبت در محل کار خود در تهران استفاده نمایید.
برای رزرو وقت مشاوره حضوری می توانید با شماره تلفن 02143498 تماس حاصل نموده و یا در چت آنلاین
از کارشناسان ما تقاضای تعیین وقت نمایید. با عرض پوزش از عزیزانی که در تهران حضور ندارند ، ارائه خدمات مشاوره حضوری در حال حاضر فقط مخصوص شهر تهران می باشد.

با سامانه ی اینترنتی آسان ثبت
شما می توانید به راحتی و با بیشترین سرعت ممکن ،
شرکت یا برند خود را ثبت کنید
و تمامی کار های حقوقی خود را با خیالی راحت و آسوده به کارشناسان آسان ثبت بسپارید.

پیش از اینکه عضوسامانه آسان ثبت شوید یا از خدمات و ابزار سامانه استفاده کنید، لازم است که تمام شرایط و ضوابط مرتبط با این توافق‌نامه کاربری و نیز سیاست حفظ حریم شخصی را به دقت مطالعه و موافقت خود را با آن اعلام کنید. با قبول این توافق‌نامه کاربری، شما پذیرفته ‌اید هر زمان که از سایت‌های زیر مجموعه و خدمات سامانه ثبت آنلاین آسان ثبت ، یا از ابزارهایی که در دسترس کاربران قرار داده شده تا با آن از خدمات ارئه شده بهره‌ مند شوند، استفاده کنید، مفاد توافق‌نامه کاربری و سیاست حفظ حریم شخصی مصداق یافته و لازم ‌الاجر است.

فعاليت‌هاي سامانه ثبت آنلاین آسان ثبت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

مسئولیت صحت و کیفیت اطلاعات ورودی داخل سامانه آسان ثبت به عهده کاربر بوده و سامانه هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

اطلاعات شخصی کاربران در سامانه آسان ثبت کاملاً محرمانه است. سامانه آسان ثبت تمام تلاش خود را برای محافظت از اطلاعات شخصی کاربران انجام میدهد. بنابراین جهت حفظ حریم اطلاعات شخصی کاربران، کاربر باید تعهد بدهد تا عامل تلاش جهت هک کردن هر گونه اطلاعات موجود در سایت نبوده و هیچ‌گونه معاونت و یا مشارکتی با اشخاص حقیقی و یا حقوقی در این امر نداشته باشد. ضمناً کاربر تعهد می‌دهد که هر گونه اطلاع از توسل به هک کردن اطلاعات توسط شخص و یا موسسه‌ی دیگر را در اسرع وقت به مدیریت سامانه آسان ثبت اطلاع دهد.
کاربران متعهد می‌شوند که اطلاعات خود را هنگام ثبت‌ نام و رزرو به صورت صحیح در سامانه آسان ثبت وارد کنند. در صورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، مسئولیت عواقب بعدی این عمل صرفا بر عهده‌ی کاربر مربوطه خواهد بود.

کاربر متعهد می‌شود هرگونه تغییر در مشخصات فردی یا نوع تصمیمات مجامع یا نوع شرکت ثبتی را در اسرع وقت در سامانه آسان ثبت اصلاح نماید. در غیر این‌ صورت سامانه آسان ثبت هیچ مسئولیتی در قبال تبعات ناشی از عدم صحت اطلاعات موجود نخواهد داشت.

در ضمن هر گونه تغییر در تصمیمات مجامع ،اطلاعات افراد شرکت،تغییر سمتها،تغییر در نوع شرکت مورد تقاضای ثبت بعد از تایید نهایی اطلاعات مشمول هزینه وتعرفه دوباره بوده و کاربر حق هیچگونه اعتراض را در این باره نخواهد داشت.
سامانه آسان ثبت در قبال شرایط، کنسلی، تاخیر یا عدم رعایت مواعد قانونی مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت و وجه پرداختی در این شرایط مسترد نمیگردد..

عضویت در سامانه آسان ثبت به منزله عضویت در خبرنامه آسان ثبت بوده و سامانه می تواند از ایمیل ثبت نام کنندگان برای ارسال خبرنامه های خود استفاده کند.

سامانه آسان ثبت صرفا بر اساس اطلاعات وارد شده ودر خواست کاربر اقدام به تولید صورتجلسات درخواستی بر اساس قوانین موضوعه مینماید و هیچگونه مسولیتی در قبال ذیحق نبودن یا عدم صحت اطلاعات ورودی توسط کاربر ندارد . هرگونه سوء استفاده از سامانه آسان ثبت ، سایت اینترنتی ، مکاتبه از طرف سامانه آسان ثبت و یا استفاده از نام های مشابه که شبهه مشابهت و تطابق را ایجاد نماید ممنوع بوده از طریق شکایت به مراجع قانونی ذی‌صلاح، دادگاه‌های رسیدگی به جرائم اینترنتی در داخل و یا خارج از کشور و نیز اطلاع‌رسانی به سرویس دهندگان و سرویس گیرندگان اینترنتی قابل پیگرد خواهد بود.

سامانه آسان ثبت اطلاعات شخصی کاربران را با هیچ مجموعه‌ی دیگری به اشتراک نخواهد گذاشت و مراجع ذی‌صلاح فقط در صورت موارد مصرح در قانون، امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت.

سامانه آسان ثبت این حق را برای خود محفوظ می دارد که که در هر زمان بدون نیاز به اخطار یا اعلام قبلی همکاری خود را بدون ارائه دلیل با کاربر ختم کند. حساب کاربرانی که قوانین سایت را نقض کنند، برای سایت یا برای کاربران دیگر مشکل بوجود آورند، حقوق مالکیت معنوی را رعایت نکنند، ، مرتکب موارد جعل اسناد و مدارک شوند، موارد مغایر با قوانین کشور را انجام دهند و یا موارد مشابه دیگری را مرتکب شوند بدون اخطار بسته خواهد شد. درصورت ختم همکاری به علت نقض قوانین سایت، حساب کاربری شما بسته شده و هیچ پرداخت و اعتباری را دریافت نخواهید کرد. درصورت وجود بدهی، علاوه بر اینکه می‌بایست بدهی خود را با سامانه ث آسان ثبت تسویه کنید، می‌بایست هزینه زیان وارد شده و هزینه‌ های حقوقی وارده را نیز پرداخت کنید و شما موافقت می کنید که سامانه آسان ثبت مجاز است هزینه ایجاد شده را از حساب کاربری شما برداشت کند. کاربرانی که حساب کاربری آنها به علت دیگری غیر از نقض قوانین سایت و یا موارد فوق الذکر بسته شده باشد، می‌توانند تمام اعتبار و پرداخت‌های خود را دریافت کنند. درصورت فسخ حساب کاربری، شما هیچ ادعایی علیه سامانه آسان ثبت در رابطه با تعلیق یا فسخ عضویت نخواهید داشت.

به علاوه، ممکن است، در شرایط مناسب و به صلاحدید مدیران سامانه، اکانت‌های کاربرانی را که نسبت به حقوق معنوی و قانونی شخص ثالث تخطی کرده و این عمل را تکرار کنند، به حالت تعلیق در آوریم و یا مسدود کنیم. ما همچنین حق لغو کردن اکانت های تأیید نشده یا اکانت هایی که برای مدت طولانی فعال نبودند، بهبود، ویرایش یا توقف فعالیت سایت‌ها، خدمات و ابزارهای سامانه آسان ثبت را نزد خود محفوظ نگه می‌داریم. لذا ضمن قرارداد حاضر و عقد خارج لازم کاربر به ما وکالت با اسقاط حق عزل اعطاء کرده، تا بنا به تشخیص ما، هر یک از موارد بیان شده در بالا اعمال شود و حق هرگونه اعتراض و ادعایی را از خود سلب کند.

برخی ازخدمات سامانه آسان ثبت رایگان و برخی با پرداخت هزینه برای دوره زمانی مشخص و برخی به صورت یک بار پرداخت می باشد، کاربران جهت بهره مندی از هر قسمت از خدمات ملزم به پرداخت هزینه تعیین شده برای آن خدمت می باشند.

در صورتی که نادرست بودن اطلاعات مندرج درسامانه توسط کاربر برایمان محرز شود، حساب کاربری وی معلق شده و موضوع جهت بررسی به شورای مربوط درسامانه ارجاع داده خواهد شد.

در صورتی که کاربری نسبت به کاربر دیگر هر نوع شکایت و ادعایی دارد، میتواند از طریق فرم تماس با ما مراتب را به اطلاع مدیران سامانه برساند تا نسبت به موضوع رسیدگی شود. بدیهی است سامانه آسان ثبت نسبت به موارد تخلف کاربران که از آن بی اطلاع باشد مسئولیتی ندارد.

دامنه asansabt.com نام “آسان ثبت”، لوگو و سایر علائم تجاری ثبت شده، محصولات و خدمات درج شده در سایت، متعلق به آسان ثبت بوده و بدون کسب اجازه کتبی، هر گونه کپی برداری و استفاده از موارد فوق ممنوع خواهد بود. علاوه بر این، اسناد، توافقنامه‏ ها، فرم‏ها، درخواست‏ها، طرح سربرگ صفحات، شکل‌های گرافیکی و دکمه‌ها در مالکیت انحصاری سامانه آسان ثبت بوده و بدون کسب اجازه کتبی کپی‌برداری از آن‌ها ممنوع است. مالکیت و منافع کلیه حقوق سامانه آسان ثبت و مندرجات آن منحصرا متعلق به آسان ثبت خواهد بود.

برای مشاوره حقوقی اینترنتی اینجا کلیک کنید

مشاوره رایگان ثبت شرکت

مشاوران حقوقی در موسسه ثبتی حقوقی مطهری در کار خود خبره هستند و آماده اند تا با ارائه راهکارهای مناسب به موکلین عزیز بهترین خدمات را ارائه نمایند.

با توجه به تنوع و گستردگی حوزه اختیارات مدیران شرکت های تجاری و موسسات تجاری ، حضور یک مشاور حقوقی کنار مدیران الزامی بوده و میتواند  از به وجود آمدن مشکلات زیادی جلوگیری نماید و حتی در صورت بروز  مشکل در جهت احقاق حقوق موکلین اقدام نماید.

ما اینجا هستیم تا هرگونه سوال شما را در زمینه ثبت شرکت,ثبت برند و کلیه امورات ثبتی را به رایگان پاسخ دهیم.

مشاوره رایگان ثبتی

پیشنهاد می شود به دلیل پیچیدگی هایی که موضوع دارد در این موارد لطفا قبل از هرگونه اقدامی با مشاورین ما مشورت نموده و اطلاعات کامل را در این خصوص کسب نمایید. موسسه مطهری با کادری از بهترین وکلا و مشاورین حقوقی در کنار شما خواهند بود . مشاوره کاملا رایگان می باشد بنابراین با تماس و مشاوره با متخصصین ما هیچ چیزی از دست نمی دهید و جتی کلی اطلاعات ذیقیمت به دست می آورید که به شما کمک میکند کار خود را به بهترین نحو انجام بدهید. با تلفن 41324  تماس بگیرید و در این زمینه یا موارد دیگر با وکیل پایه یک دادگستری مشاوره تخصصی  بگیرید.

در صورت نیاز میتوانیم وقت مشاوره حضوری نیز برای شما ست کنیم.

نام ایمیل و وب سایت های من در این مرورگر برای دفعه بعد من نظر ذخیره کنید.

راه‌های مختلفی وجود دارد تا شما بتوانید سوالات خود در خصوص ثبت شرکت را با افراد ذی‌صلاح در میان بگذارید. برخی اوقات ممکن است شما با یک مشاوره تلفنی ثبت شرکت، مشکل خود را حل کنید. اما گاهی اوقات نیز امکان دارد که یک مشاور حقوقی برای خود استخدام کنید.

یوسف قاسمی مشاور مالکیت فکری و امور حقوقی، دکتری حقوق فناوری های نوین، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، مشاور شرکت های دانش بنیان و کسب وکارهای نوپا در امور حقوقی و قراردادی

بیژن نصیری اعظم به عنوان مشاور مالکیت فکری ثبت بیش از ۱۰ علامت تجاری، حدود ۴۵ اختراع در معاهده PCT و ۵۰ اختراع و اثر ملی را در کارنامه خود دارد.

برای افرادی که حداقل یکبار نسبت به ثبت حقوقی شرکت خود اقدام کرده‌اند، مراحل هفت‌خوان ثبت شرکت کاملا آشنا است. فرایندهای طولانی، مسائل پیچیده اداری و حقوقی در کنار برخی هزینه‌ها باعث شده تا این کار در ایران به یک کلاف سردرگم و پرهزینه تبدیل شود. به همین علت، معمولا مدیران شرکت‌ها تمایل دارند تا برای انجام این کار یک مشاور ثبت شرکت در کنار خود خود داشته باشند. چرا که در ادامه راه نیز ممکن است تغییرات ایجاد شده در شرکت نیاز به ثبت داشته باشد.

مشاوره رایگان ثبتی

ثبت شرکت به روش‌های مختلف صورت می‌گیرد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما بیشتر افراد به دنبال ثبت شرکت سهامی خاص و برخی مدل‌‌های دیگر هستند. معمولا افرادی که قصد انجام این کار را دارند، با سازوکارهای حقوقی آن آشنا نیستند. به همین دلیل ممکن است دست به اقدامی بزنند که در آینده به ضرر آنها تمام شود. 

خدمات مشاوره ثبت شرکت به افراد کمک می‌کند تا ضمن تسریع در انجام مراحل ثبت، به درستی بتوانند نوع شرکت و فعالیت‌های مربوط به ثبت آن را انجام دهند. خدمات مشاوره حقوقی ثبت شرکت به افراد زیر کمک خواهد کرد: 

روش‌های متعددی برای ثبت شرکت در ایران وجود دارد. اما برای آن دسته از مدیران شرکت‌ها که به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستند، روش سهامی خاص بهترین روش است. چرا که براساس قانون، در این شرکت‌ها می‌توان سهام ممتاز برای سرمایه‌گذار در نظر گرفت. مساله‌ای که در سایر انواع شرکت‌ها وجود ندارد. 

در بسیاری از مواقع افراد به گمان اینکه به راحتی قادر به انجام مراحل ثبت هستند، خود اقدام به این کار می‌کنند. اما معمولا در میانه راه به مشکل برخواهند خورد یا آنکه نمی‌توانند کار را به سرانجام برسانند. در نهایت به اجبار از یک مشاور حقوقی کمک خواهند گرفت. این در حالی است که اگر از همان ابتدا با افراد خبره مشورت کنند، بهتر می‌توانند فرایندهای ثبت را پیش ببرند. 

معمولا اکثرا افرادی که از مشاوره ثبت شرکت سهامی یا خاص یا سایر انواع شرکت‌های دیگر استفاده کرده‌اند، برخی مزایای این کار را به صورت زیر می‌دانند. 

راه‌های مختلفی وجود دارد تا شما بتوانید با کم‌ترین هزینه و سریع‌ترین زمان سوالات و مشکلات خود در خصوص ثبت شرکت را با افراد ذی‌صلاح در میان بگذارید. این موضوع کاملا به سطح مشکلی که شما در این زمینه دارید بستگی دارد. برخی اوقات ممکن است شما با یک مشاوره تلفنی ثبت شرکت، مشکل خود را حل کنید. اما گاهی اوقات نیز امکان دارد که یک مشاور حقوقی برای خود استخدام کنید. با این حال، برخی از راه‌های موجود شامل: 

این روش برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند تا به سرعت به پاسخ پرسش خود برسند مفید است. همچنین با این روش‌ بیشتر می‌توان مشکلاتی را مطرح کرد که پاسخ به آنها چندان نیازمند مراجعه حضوری نباشد. به عنوان مثال، ممکن است شما صرفا به دنبال پاسخ به چند سوال در خصوص مراحل ثبت شرکت هستید یا آنکه در مورد قانون ثبت شرکت‌ها ابهام دارید. با این حال، مشاوره آنلاین ثبت شرکت برای آن دسته از افراد که درگیر مشکلات پیچیده و فرایندهای طولانی ثبت هستند، چندان به کار نخواهد آمد. امروزه روش‌های متعددی برای دریافت مشاوره از این طریق وجود دارد که اپلیکیشن مشاوره کسب‌وکار یکی از آنها است. 

دوستان و آشنایان همواره یکی از منابع رایگا برای مشاوره کسب‌وکار یا در هر زمینه دیگری هستند. البته که قطعا این افراد نمی‌توانند نظرات و مشاوره‌های تخصصی ارائه دهند. با این حال، برخی از موسسات مشاوران هستند که شما می‌توانید از آنها مشاوره رایگان ثبت شرکت دریافت کنید. کم‌هزینه بودن مشاوره بهترین مزیت این روش است. اما باید دقت کرد که ارائه خدمات رایگان تا حدی امکان دارد و نمی‌توان پاسخ تمام سوالات و مشکلات خود را به صورت رایگان دریافت کرد. 

مشاوره تلفنی در بسیاری از زمینه‌ها وجود دارد. در این نوع مشاوره نیز همانند روش قبلی شما به راحتی می‌توانید نسبت به دریافت مشاوره اقدام کنید. اما باید توجه کرد که مشاوره تلفنی ثبت شرکت بیشتر برای سوالات کوتاه و برخی مسائل جزئی است. هر چند که این روش می‌تواند کم‌هزینه‌ترین و سریع‌ترین روش برای حل مشکلات حقوقی باشد. 

با این روش از مشاوره قطعا می‌توان مسائل مختلف را به صورت جزئی و تخصصی بررسی کرد. بنابراین برای افرادی که به دنبال انجام مراحل ثبت شرکت بوده و درگیر فرایندهای پیچیده اداری و حقوقی هستند، مشاوره حضوری توصیه می‌شود. البته که باید دقت کرد این کار نسبت به سایر روش‌ها پرهزینه‌تر و زمان‌بر است. 

الوبیزنس به عنوان پلفترم مشاوره کسب‌وکار این امکان را فراهم کرده تا افراد بتوانند با بهترین مشاوران ایران در تمامی زمینه‌های مختلف کسب‌وکار مشورت بگیرند. شما می‌توانید از طریق این اپلیکیشن نسبت به دریافت مشاوره ثبت و امور حقوقی به صورت‌های مختلف اقدام کنید.                                                                   

مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها شامل چندین مرحله مختلف بوده که متقاضی به صورت اینترنتی می‌تواند آن را انجام دهد.

سوال خودتون رو به با جزئیات کامل مطرح کنید تا مشاوران برتر الوبیزنس به اونها جواب
بدهند

چه نوع شرکتی ثبت کنیم؟

در ابتدای راه اندازی یک کسب و کار ممکن است این سوال مطرح شود که چه نوع شرکتی برای ثبت مناسب است. از بُعد قانونی پیشنهاد شرکت های سهامی خاص و مسئولیت محدود می شود اما از منظر سرمایه گذار شرکت های سهامی خاص مطلوبترند چرا که طبق قانون این نوع شرکت ها دارای نظام کنترلی بیشتری هستند و امکان تعریف سهام ممتاز برای آنها وجود دارد در صورتی که این مورد برای شرکت های مسئولیت محدود و … امکان پذیر نیست. از این رو بهترین پیشنهاد می تواند شرکتهای سهامی خاص باشند.

یک استارتاپ چه موقع نیاز به ثبت شرکت و اخذ مجوز دارد؟

برای راه اندازی یک استارتآپ لزوما نیاز به تاسیس یک شرکت تجاری نیست، چراکه در طول زمان ممکن است نقشه راه کسب و کار تغییر کند و یا حتی به تعطیلی کشیده شود. بنابراین تا قبل از رسیدن به نقطه بلوغ و جریان درآمدی کسب و کار، توصیه به تاسیس شرکت تجاری نمی شود. زیرا که در این صورت مسئولیت های قانونی به افراد یا کسب و کارها بار شده و آنها را با ریسک قانونی مواجه کند. بنابراین تشخیص زمان مناسب برای تاسیس شرکت بسیار مهم و حیاتی است و توصیه می شود که در آن عجله نشود. همچنین جهت اخذ مجوزات لازم نیز رعایت نکاتی حائز است .

لطفا منتظر بمانید

 

مشاوره ثبت شرکت همراه با کاملترین راهنمای ثبت شرکت در تهران و تمام نقاط ایران و همچنین راهنمای ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری را در این نوشته مطالعه می‌ فرمایید.

 

مشاوره رایگان ثبتی

در مقاله پیش رو بصورت مفصّل و جامع، ضمن تعریف دقیقی از شرکت، انواع مختلف شرکت‌ها را بررسی نموده‌ایم و همچنین به مسائلی مانند مراحل و پروسه‌های ثبتی، مدارک لازم و هزینه ثبت شرکت پرداخته‌ایم که در ادامه مشاهده می نمایید.

 

راهنمای ثبت شرکت – مشاوره ثبت شرکت

 

ثبت شرکت از اقدامات تخصصی‌ای است که برای انجام هرچه بهتر و مطمئن تر آن می بایست اطلاعات کامل مربوط به آن را داشته باشیم و برخی اقدامات را انجام دهیم که بعضی از این اقدامات باید قبل از ثبت شرکت انجام گیرد و برخی از تکالیف و اقدامات دیگر نیز می‌بایست حتماً پس از  ثبت شرکتها به انجام برسد.

 

در ادامه به طور کامل این اطلاعات و اقدامات را با ارائه یک مشاوره ثبت شرکت عالی خدمت شما ارائه می نمائیم، به گونه ای که پس از مطالعه مقاله پیش رو بسیار بعید است نیاز به مطالعه مقاله یا متن دیگری در مورد ثبت شرکت داشته باشید، به همین علت توصیه می کنیم متن زیر را بطور کامل مطالعه نمایید.

 

همچنین لازم به ذکر است چنانچه قصد ثبت شرکت و یا اقدامات پس از آن را دارید، توصیه می نمائیم قبل از هر اقدامی ضمن تماس با شماره ۴۳۰۰۰۴۳۰-۰۲۱ از مشاوره تخصصی و کاملاً رایگان کارشناسان خبره و باتجربه موسسه حقوقی مشهور بهره مند گردید تا بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ نمایید.

 

هنگامی که دو یا چند نفر برای انجام برخی فعالیت‌های حرفه‌ای و تجاری تصمیم می‌گیرند که سرمایه، تخصص، دانش، روابط، وقت و انرژی خود را با یکدیگر تجمیع نمایند تا بتوانند به شکلی کامل‌تر و همراه با سرمایه بیشتری فعالیت مورد نظر را انجام دهند برای اینکه بصورت قانونمند به فعالیت‌های تجاری و حرفه‌ای خود بپردازند و از حمایت‌های قانونی برخوردار شوند و همچنین برای اینکه تکالیف، وظایف، مسئولیت‌ها و سود و زیان هر کدام از شرکاء و سهامداران بصورت کامل مشخص باشد، می‌بایست اقدامات مورد نظر خود از قبیل:

 

و اطلاعاتی از این دست را در مرجعی که قانون در نظر گرفته است بنام اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری به ثبت برسانند.

 

همچنین پس از آن کلیه اطلاعات پیش گفته را در روزنامه رسمی و همچنین روزنامه کثیر الانتشار شرکت آگهی و منتشر نمایند تا رسماً به اطلاع عموم برسد که به تمامی این اقدامات، اصطلاحاً و به اختصار «ثبت شرکت» گفته می‌شود.

 

مشاوره ثبت شرکت – راهنمای ثبت شرکت

بصورت عام باید گفت که ۲ شرکت مدنی و تجاری در قانون مدنی و  قانون تجارت پیش بینی شده است که البته منظور ما از شرکت و ثبت شرکت، نوع تجاری آن که در قانون تجارت موجود است می باشد. اما برای ذکر کامل‌تر موضوع به هر دو نوع آن اشاره می‌نمائیم:

 

 

مطابق با ماده ۵۷۱ قانون مدنی، شرکت مدنی عبارت است از اجتماع حقوق مالکین متعدد در شیئی واحد به نحو اشاعه.

 

البته باید گفت که شرکتی که به صورت رسمی در اداره ثبت شرکتها به ثبت نرسد، بیشتر همان معنی موجود در قانون مدنی را دارد و شرکتی مدنی محسوب می شود و از مزایا و حمایت های قانونی شرکت های تجاری بی بهره است.

 

 

مطابق با ماده ۲۰ قانون تجارت در ایران ۷ نوع شرکت تجاری به شرح ذیل وجود دارد:

 

۱ – شرکت سهامی (اعم از شرکت سهامی خاص و شرکت سهامی عام)

 

۲- شرکت با مسئولیت محدود

 

۳- شرکت تضامنی

 

۴- شرکت مختلط غیر سهامی

 

مشاوره رایگان ثبتی

۵- شرکت مختلط سهامی

 

۶- شرکت نسبی

 

۷- شرکت تعاونی تولید و مصرف

 

 

سوال فوق الذکر یکی از سوالات پر تکراری است که همواره از سوی اکثر موکلین و مشتریان گرامی مطرح و پرسیده می شود.

 

در پاسخ باید گفت اینکه ثبت کدام یک از شرکت ها برای شما بهتر است، تا حدود زیادی بستگی به علاقه مندی، شرایط و موضوع فعالیت شما دارد و در اکثر موارد کاملاً اختیاری و بسته به انتخاب خود متقاضیان ثبت شرکت است.

 

ولی در موارد معدودی مطابق با ضوابط و شرایط و آئین نامه های داخلی برخی سازمان ها، وزارت خانه ها و نهادهای ذیربط، چنانچه متقاضیان تمایل به انجام برخی از فعالیت های خاص را دارند، می بایست الزاماً نوع مشخصی از شرکت ها را به ثبت برسانند.

 

در مورد این گروه خاص اختیاری برای انتخاب نوع شرکت وجود ندارد. به عنوان مثال باید شرکت های دانش بنیان را نام ببریم، چرا که اگر تصمیم به ثبت شرکت دانش بنیان داشته باشید باید حتماً شرکت سهامی خاص را انتخاب نمایید.

 

 

 

به ترتیب پرداخته ایم که با مطالعه آن در ادامه و با توجه به شرایطی که دارید و علاقه مندی خودتان می توانید یکی از شرکت های فوق را انتخاب نمایید.

اما اگر با مطالعه این مقاله همچنان در مورد انتخاب شرکتی که با شرایط شما سازگارتر باشد و همچنین در مورد اطلاعات، مدارک مورد نیاز و مراحل ثبت شرکت و همچنین تکالیف و وظایف پس از ثبت شرکتها نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی مشهور با افتخار در خدمت شما خواهند بود و بصورت کاملا رایگان اطلاعات تخصصی مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار خواهند داد. با ما در تماس باشید. 

 

 

برای ثبت شرکت سهامی خاص اطلاعات ذیل لازم است و همچنین در ادامه به شرح مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی  خاص می‌پردازیم:

 

۱- شرکت سهامی خاص شرکتی است که سرمایه آن به سهام تقسیم می شود و میزان مسئولیت سهامداران در شرکت سهامی خاص محدود به مبلغ اسمی سهام ایشان است

 

۲- برای ثبت شرکت سهامی خاص نیاز به حضور حداقل ۵ نفر وجود دارد که ۳ نفر ایشان باید سهامدار شرکت باشند و ۲ نفر نیز بازرس شرکت هستند (یک نفر بازرس اصلی و دیگری بازرس علی البدل)

 

 

۴- در شرکت سهامی خاص، مدت مدیریت اعضاء هیئت مدیره حداکثر ۲ سال است که البته می توانند برای دوره های متعدد متوالی به سمت اعضاء هیئت مدیره انتخاب شوند که لازمه این کار تشکیل مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت (حسب مورد) قبل از تاریخ انقضاء مدت مدیریت اعضاء هیئت مدیره و انتخاب مجدد ایشان است

 

۵- همچنین مدت ماموریت بازرسین شرکت سهامی خاص حداکثر ۱ سال است و بازرسین نیز همانند اعضاء هیئت مدیره می توانند برای دوره های متعدد متوالی به تصمیم و انتخاب مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت (حسب مورد) به سمت بازرسی شرکت انتخاب شوند

 

۶- مطابق با ماده ۱۴۷ لایحه اصلاحی قانون تجارت، مدیران و مدیرعامل شرکت و همچنین اقرباء سببی و نسبی تا درجه سوم از طبقه اول و دوم مدیران و مدیرعامل شرکت نمی توانند به عنوان بازرس شرکت انتخاب شوند

 

۷- چنانچه در سرمایه شرکت سهامی خاص، سرمایه غیر نقدی وجود داشته باشد، باید قبل از اقدام به ثبت شرکت ، این سرمایه غیر نقدی توسط کارشناس رسمی دادگستری، کارشناسی و قیمت گذاری شود و برخلاف شرکت های با مسئولیت محدود و تضامنی، سهامداران شرکت سهامی خاص نمی توانند سرمایه غیر نقدی شرکت را تقویم یا قیمت گذاری نمایند و جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری در این مورد الزامی است

 

 

مشاوره ثبت شرکت – راهنمای ثبت شرکت

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص به شرح ذیل است:

 

۱- دو برگ امضاء شده از اظهارنامه شرکت   

                                           

۲- دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت

 

۳- کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کلیه سهامداران و بازرسین شرکت

 

 

۵- دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره

 

۶- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید)

 

۷- ارائه اصل فیش واریزی بانکی و همچنین تاییدیه بانک مبنی بر افتتاح حساب بانکی بنام شرکت در شرف تاسیس و واریز حداقل ۳۵% از سرمایه شرکت به حساب فوق الذکر

 

۸- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره و بازرسین شرکت مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت و سمت بازرسین شرکت

 

 

چنانچه تصمیم به ثبت شرکت با مسئولیت محدود دارید، لازم است اطلاعات مفید ذیل را داشته باشید و در ادامه اطلاعاتی که برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود خدمت شما ارائه می نماییم، به شرح مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیز می پردازیم:

 

۱- بر گرفته از ماده ۹۴ قانون تجارت، شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای انجام امور تجارتی تشکیل شده باشد و مسئولیت هر کدام از شرکاء شرکت با مسئولیت محدود تا میزان سرمایه ایشان در شرکت است بدون آنکه سرمایه شرکت به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد

 

۲- در اسم شرکت با مسئولیت محدود با عنایت به ماده ۹۵ قانون تجارت، باید عبارت (با مسئولیت محدود) قید گردد وگرنه شرکت در مقابل اشخاص ثالث شرکت تضامنی محسوب می شود و در مقابل اشخاص ثالث،تابع مقررات شرکت تضامنی خواهد بود

 

همچنین در اسم شرکت نباید اسم هیچ یک از شرکاء وجو داشته باشد، در غیر اینصورت شریکی که اسم وی در نام شرکت وجود داشته باشد، در مقابل اشخاص ثالث حکم شریک ضامن در شرکت تضامنی را خواهد داشت

 

نکته: البته در حال حاضر اداره تعیین نام ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری برای جلوگیری از مشکلات متعددی که ممکن است دامنگیر شرکاء شرکت با مسئولیت محدود شود، از تایید نام شرکت با مسئولیت محدودی که اسم شرکاء در آن وجود داشته باشد خودداری می نماید.  

 

 

۴- در شرکت با مسئولیت محدود، هیچگونه محدودیت زمانی قانونی برای مدت مدیریت و سمت اعضاء هیئت مدیره وجود ندارد و مدت مدیریت و سمت اعضاء هیئت مدیره کاملا بر اساس اختیار اعضاء شرکت و مطابق با تصمیم و انتخاب مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت (حسب مورد) است

 

۵- در شرکت با مسئولیت محدود الزام قانونی به حضور بازرس وجود ندارد (بالعکس شرکت سهامی خاص)، مگر آنکه تعداد شرکاء بیش از دوازده نفر باشند (که معمولا این اتفاق نمی افتد) که در چنین وضعیتی و با استناد به ماده ۱۰۹ قانون تجارت، حضور هیئت نظار الزامی است

 

۶- از بین تمام انواع شرکت های ۷ گانه مندرج در ماده ۲۰ قانون تجارت، شرکت با مسئولیت محدود تنها شرکتی است که در آن نقل و انتقال سهم الشرکه باید پس از تصمیم و تصویب مجمع عمومی فوق العاده با تنظیم سند رسمی در دفترخانه اسناد رسمی به انجام برسد و پس از آن موضوع نقل و انتقال در اداره ثبت شرکت ها به ثبت برسد

 

۷- شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که می تواند هیئت مدیره نداشته باشد و تنها با یک نفر مدیر اداره شود که اصطلاحا به آن شرکت تک مدیره گفته می شود

 

۸- چنانچه شرکت با مسئولیت محدود دارای سرمایه غیر نقدی باشد، قیمت گذاری این سرمایه غیر نقدی (تقویم سرمایه غیر نقدی) مطابق با اختیار شرکاء می تواند یا توسط خود شرکاء قیمت گذاری شود و یا توسط کارشناس رسمی دادگستری کارشناسی و قیمت گذاری شود

 

 

مشاوره ثبت شرکت – راهنمای ثبت شرکت – مشاوره ثبت شرکت

مدارکی برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود مورد نیاز است مطابق با موارد مشروحه ذیل است:

 

۱- دو برگ امضاء شده از تقاضانامه شرکت 

           

۲- دو برگ امضاء شده از شرکتنامه شرکت

 

۳- دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت

 

۴- کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کلیه شرکاء

 

 

۶- دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره

 

۷- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید)

 

۸- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت

 

 

جهت ثبت شرکت تعاونی، اطلاعاتی که در ادامه خدمت شما ارائه می نمائیم مفید است و تکمیل مدارک لازم برای ثبت شرکت تعاونی که در ادامه به آن اشاره می نمائیم ضروری است:

 

۱- با استناد به ماده ۲ قانون شرکت های تعاونی، شرکت تعاونی شرکتی است متشکل از اشخاص حقیقی و یا اشخاص حقوقی که به منظور رفع نیازمندی های مشترک و بهبود وضع اقتصادی و اجتماعی شرکاء از طریق خودیاری و کمک متقابل و همکاری آنان و تشویق به پس انداز تشکیل می شود

 

 

۳- در شرکت تعاونی هدف شرکاء شرکت از تشکیل و ثبت شرکت تعاونی ، مشارکت برای تحصیل کالا و خدمات با قیمتی ارزانتر و حذف واسطه ها بین تولید کننده و مصرف کننده است

 

۴- اصل بر این است که اشخاص با تشکیل و ثبت شرکت شرکت تعاونی به دنبال کسب سود و منفعت برای اعضاء شرکت نیستند، بلکه به دنبال همکاری و تعاون در جهت کاهش هزینه ها و جلوگیری از مضررهای احتمالی هستند

 

۵- با توجه به قانون تجارت، دو نوع شرکت تعاونی وجود دارد که یکی شرکت تعاونی تولید و دیگری شرکت تعاونی مصرف است و قانون تجارت به تعریف هر دو نوع شرکت های تعاونی در دو ماده جداگانه (مواد ۱۹۰ و ۱۹۲ قانون تجارت) پرداخته است که در ذیل به آن اشاره می نمائیم:

 

ماده ۱۹۰ قانون تجارت: شرکت تعاونی شرکتی است که بین عده ای از ارباب حرف می شود و شرکاء مشاغل خود را برای تولید و فروش اشیاء یا اجناس به کار می برند.

 

 

الف- فروش اجناس لازمه برای مصارف زندگانی اعم از این که اجناس مزبوره را شرکاء ایجاد کرده یا خریده باشند.

 

ب- تقسیم نفع و ضرر بین شرکاء به نسبت خرید هر یک از آنها.

 

۶- به دلیل نقشی که شرکت های تعاونی در اقتصاد حمایتی ایفاء می کنند، و همچنین به دلیل قابلیت آن ها در ایجاد ساز و کار برای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه، قوانین مربوط به تشکیل و ثبت شرکت های تعاونی به گونه ای تنظیم شده است تا دولت بر روی آن ها نظارت بیشتری داشته باشد و مسئولیت نظارت بر شرکت های تعاونی نیز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است

 

۷- به دلیل نقش حمایتی پر رنگی که شرکت های تعاونی از اقشار کم درآمد دارند، از امتیازات . معافیت هایی نیز نسبت به سایر شرکت ها برخوردارند، که از جمله آن ها می توان به مواردی همچون معافیت از پرداخت مالیات و عوارض، واگذاریهای اموال دولتی با اولویت بیشتر و تسهیلات خاص به شرکت های تعاونی، امکان اخذ وام های بدون بهره و غیره اشاره نمود

 

۸- در شرکت تعاونی نیز همانند شرکت های سهامی، سرمایه شرکت به قطعات مساوی به نام سهم تقسیم می گردد

 

۹- مسئولیت شرکاء و سهامداران این شرکت مانند مسئولیت شرکاء شرکت با مسئولیت محدود و سهامی است، یعنی شرکاء و سهامداران شرکت تعاونی فقط به میزان سهامی که در شرکت دارند مسئول تادیه و پرداخت دیون و بدهی های شرکت هستند و نه بیشتر از آن

 

۱۰- شرکت تعاونی زمانی دارای شخصیت حقوقی می شود که مطابق قانون و با اخذ مجوزهای لازم تشکیل شده و در اداره ثبت شرکتها به ثبت برسد.

 

 

مشاوره ثبت شرکت – راهنمای ثبت شرکت – راهنمای ثبت شرکت

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکتهای تعاونی به شرح ذیل است:

 

۱- چهار نسخه از صورتجلسه مجمع عمومی موسس و اولین مجمع عمومی عادی و اسامی اعضاء شرکت، هیئت مدیره منتخب، بازرسان و مدیر عامل شرکت

 

۲- چهار نسخه از اساسنامه شرکت

 

۳- چهار نسخه از دعوت نامه از اولین مجمع عمومی عادی

 

۴- درخواست کتبی ثبت شرکت تعاونی

 

۵- ارائه طرح پیشنهادی و مجوزی صادره از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

 

۶- رسید پرداخت مبلغ لازم التادیه سرمایه شرکت مطابق با اساسنامه

 

۷- موافقت نامه تشکیل شرکت یا اتحادیه

 

۸- ارائه مجوز ثبت شرکت یا اتحادیه

 

۹- کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی همه اعضا

 

۱۰- تعهد نامه هیئت مدیره و بازرسین شرکت مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و محدودیت های قانونی قبول سمت در هیئت مدیره شرکت و بازرسی شرکت

 

 

۱- کپی مدارک تشکیل و ثبت شرکتهای تعاونی که از مرجع ثبت دریافت شده است

 

۲- نسخه ای از روزنامه رسمی که آگهی تشکیل شرکت تعاونی در آن چاپ شده است

 

۳- تقاضانامه برای اخذ پروانه تاسیس که خطاب به اداره تعاون نوشته شده باشد

 

 

شرکت تضامنی شرکتی است که معمولاً برای انجام برخی از موضوعات و فعالیت‌های خاص تشکیل و به ثبت می رسد و معمولا اگر الزامات قانونی وجود نداشته باشد، افراد تمایل چندانی به ثبت شرکتهای تضامنی ندارند.

 

اما با توجه به رسالت اطلاع رسانی ای که ما در موسسه حقوقی مشهور داریم بر خود وظیفه می دانیم که به شرح اطلاعات ضروری مربوط به تشکیل و ثبت شرکتهای تضامنی بپردازیم که در ادامه مطالعه می فرمائید.

 

۱- تعریف شرکت تضامنی با توجه به ماده ۱۱۶ قانون تجارت: شرکتی است که بین دو یا چند شریک، به منظور امور تجارتی، که در ان در صورتی که دارایی شرکت در زمان انحلال برای تادیه دیون کافی نباشد، هر شریک مسئول تادیه کلیه دیون است

 

 

۳- در شرکت تضامنی بسیاری از تصمیمات شرکت باید مطابق و موافق با تصمیم اتفاق آراء شرکاء (همه شرکاء بدون استثناء) باشد، بنابراین ثبت شرکتهای تضامنی برای افرادی مناسب است که اهداف، اخلاق، سلایق و روحیاتشان تا حدود بسیار زیادی با هم هماهنگ و همسو باشد

 

۴- در اسم شرکت تضامنی باید عبارت “شرکت تضامنی” و همچنین اسم حداقل یکی از شرکاء شرکت ذکر گردد و چنانچه اسم شرکت شامل اسامی تمامی شرکاء نباشد (که معمولا شامل اسم تمامی شرکاء نیست)، باید پس از اسم شریک یا شرکایی که اسمشان در اسم شرکت وجود دارد، عباراتی از قبیل: (و برادران)، (و شرکاء)، (و اخوان)، (و پسران) قید شود. (برگرفته از ماده ۱۱۷ قانون تجارت)

 

۵- شرکت تضامنی همانند شرکت با مسئولیت محدود هنگامی تشکیل شده محسوب است که تمامی سرمایه نقدی آن تامین و تادیه شده باشد و همچنین سهم الشرکه غیرنقدی (درصورت وجود) نیز تقویم (قیمت گذاری توسط خود شرکاء یا توسط کارشناس رسمی دادگستری) شده و تسلیم شده باشد

 

۶- شرکت تضامنی نیز همانند شرکت با مسئولیت محدود می تواند هیئت مدیره نداشته باشد و تنها با یک نفر مدیر اداره شود و همانطور که قبلا اشاره نمودیم، به چنین شرکت هایی اصطلاحاً تک مدیره گفته می شود

 

۷- در شرکت تضامنی نیز همانند شرکت با مسئولیت محدود، چنانچه در سرمایه شرکت سرمایه غیر نقدی وجود داشته باشد، تقویم آن (قیمت گذاری آن) به اختیار شرکاء شرکت می‌تواند هم توسط خود شرکاء انجام شود و هم با جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری انجام بپذیرد

 

۸- در شرکت تضامنی همانند شرکت با مسئولیت محدود، هیچگونه محدودیت زمانی برای مدت مدیریت و فعالیت اعضاء هیئت مدیره وجو ندارد و کاملا به اختیار خود شرکاء شرکت است

 

 

 

مشاوره ثبت شرکت – راهنمای ثبت شرکت – مشاوره ثبت شرکت

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکتهای تضامنی به شرح ذیل است:

 

۱- دو برگ امضاء شده از تقاضانامه شرکت

 

۲- دو برگ امضاء شده از شرکتنامه شرکت

 

۳- دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت

 

۴- کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کلیه شرکاء

 

۵- اصل مجوز صادره از مرجع صلاحیتدار (در صورت مجوزی بودن موضوع شرکت)

 

۶- دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره

 

۷- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید)

 

۸- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت‌های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت

 

 

ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری به دلایل گوناگونی از جمله به دلیل موقعیت ویژه جغرافیایی مناطق آزاد و نقش کانال‌های ترانزیتی و استراتژیکی آن ها و قرار گیری مناطق آزاد در تلاقی مسیرهای تجارتی و دسترسی آسان به راه‌ها و مسیرهای بین‌المللی اعم از دریای، زمینی و هوایی و همچنین مجاورت با مرزهای ایران با همسایگانش از جذابیت‌های زیادی برخوردار است، به گونه ای که طی سالیان اخیر تعداد شرکت های ثبت شده در مناطق آزاد دارای رشد چشمگیری بوده است.

 

از مهمترین دلایل جذابیت ها و مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

 

۱- برخورداری از معافیت مالیاتی به مدت ۲۰ سال (البته مشروط به انجام تکالیف مالیاتی از جمله اخذ کد اقتصادی، ارسال اظهارنامه مالیاتی در زمان مقرر که حداکثر این زمان پایان تیر ماه هر سال است و همچنین پلمپ دفاتر قانونی شرکت)

 

 

۳- سهولت واردات و صادرات پس از ثبت شرکت در مناطق آزاد

 

۴- برخورداری از تسهیلات ویژه بانکی پس از ثبت شرکت در مناطق آزاد

 

۵- ورود اتباع خارجی بدون نیاز به اخذ ویزا پس از ثبت شرکت در مناطق آزاد

 

۶- برخورداری از خدمات گسترده بانکی بصورت ارزی و ریالی

 

۷- سهولت برقراری روابط تجاری و اقتصادی با شرکت های بزرگ ایرانی و خارجی

 

۸- بهره مندی از رشد روز افزون شرایط اقتصادی و سرمایه گذاری در مناطق آزاد

 

۹- برخورداری از معافيت از عوارض گمركی و سود بازرگانی برای واردات مواد اوليه و ماشين آلات صنعتی و توليدی صنايع

 

۱۰- وجود نیروی کار جوان و بومی در مناطق آزاد به میزان کافی

 

 

مشاوره ثبت شرکت – راهنمای ثبت شرکت

از آنجائیکه در مناطق آزاد معمولاً (بیش از ۹۵% موارد) شرکت های با مسئولیت محدود و سهامی خاص به ثبت می رسند، مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در مناطق آزاد را در دو قسمت (مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکتهای سهامی خاص در مناطق آزاد) و (مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکتهای با مسئولیت محدود در مناطق آزاد) را که به شرح ذیل است بیان می نمائیم:

 

 

۱- اصل گواهی عدم اعتیاد مدیر عامل

 

۲- ارائه مجوز فعالیت اقتصادی در منطقه آزاد

 

۳- دو برگ تکمیل و امضاء شده از اظهارنامه شرکت

 

۴- دو نسخه تکمیل و امضاء شده از اساسنامه شرکت

 

۵- کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کلیه سهامداران و بازرسین شرکت

 

۶- اصل مجوز صادره از نهاد ذی ربط (چنانچه موضوع فعالیت شرکت از موضوعات مجوزی باشد)

 

۷- دو نسخه تکمیل و امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و جلسه هیئت مدیره

 

۸- ارائه اصل فیش بانکی و گواهی افتتاح حساب و سپرده حداقل ۳۵% از سرمایه شرکت در یکی از بانک های منطقه آزاد مورد نظر

 

۹- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت‌ها منطقه آزاد مورد نظر مراجعه نماید)

 

۱۰- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره و بازرسین شرکت مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت‌های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت و سمت بازرسین شرکت

 

 

۱- اصل گواهی عدم اعتیاد مدیر عامل

 

۲- ارائه مجوز فعالیت اقتصادی در منطقه آزاد

 

۳- دو برگ امضاء شده از تقاضانامه شرکت

 

۴- دو برگ امضاء شده از شرکتنامه شرکت

 

۵- دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت

 

۶- کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کلیه شرکاء

 

۷- دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و جلسه هیئت مدیره

 

۸- اصل مجوز صادره از نهاد ذی ربط (چنانچه موضوع فعالیت شرکت از موضوعات مجوزی باشد)

 

۹- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت‌های منطقه آزاد مربوطه مراجعه نماید)

 

۱۰- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت

 

 

۱- راهنمای ثبت شرکت در کیش

 

۲- راهنمای ثبت شرکت در قشم

 

۳- راهنمای ثبت شرکت در ارس 

 

۴- راهنمای ثبت شرکت در اروند

 

۵- راهنمای ثبت شرکت در انزلی

 

۶- راهنمای ثبت شرکت در چابهار 

 

۷- راهنمای ثبت شرکت در ماکو 

 

در پایان لازم به ذکر است چنانچه در مورد ثبت شرکتها و اقدامات و تکالیف قبل و بعد از آن نیاز به مشاوره دارید و یا در این رابطه و همچنین ثبت برند و علائم تجاری و ثبت طرح صنعتی و یا هرگونه خدمات حقوقی و ثبتی دیگری، نیاز به راهنمایی و مشاوره حقوقی دارید، می توانید ضمن تماس با موسسه حقوقی مشهور از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان خبره و با تجربه ما بهره مند گردید.

 

«پاسخ به سوالات متداول شما»

 

✔️ هزینه ثبت شرکت بصورت دقیق بستگی به مسائلی مانند، میزان سرمایه ثبتی شرکت، کوتاه و یا طولانی بون موضوع فعالیت شرکت، مجوزی بودن یا نبودن موضوع فعالیت شرکت و مسائلی مانند آن دارد. برای مشاهده تعرفه و هزینه ثبت انواع شرکت در تهران و تمام نقاط ایران، مقاله را مطالعه نمایید.

✔️ برای تعیین نام شرکت، بین ۱ الی ۲ روز زمان لازم است و پس از امضاء مدارک توسط سهامداران و شرکاء و ارسال مدارک به اداره ثبت شرکتها، حدوداً بین ۵ الی ۷ روز کاری زمان لازم است تا شرکت به ثبت برسد. البته برخی از مسائل مهم نیز وجود داردکه در بحث زمان ثبت یک شرکت تاثیر گذار است که ما در این مقاله تمامی آن‌ها را توضیح داده‌ایم.

✔️ پس از ثبت شرکت باید اقدام به پرداخت هزینه و دریافت روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار کنید، هر سال اقدام به پلمپ دفاتر نمایید، کد اقتصادی دریافت کنید و همچنین هر سال اقدام به تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی نمایید. برای کسب اطلاعات مفید به منظور دوری از گرفتاری‎‌ها و مشکلات احتمالی، از مشاوره رایگان کارشناسان باتجربه ما بهره‌مند شوید.

✔️ انتخاب نوع شرکت تا حدود زیادی بستگی به تمایل و انتخاب سهامداران و شرکاء شرکت و همچنین بستگی به شرایط خود متقاضیان دارد. با توضیحات کاملی که در همین مقاله در ارتباط با تفاوت‌ها، مزایا و معایب هر دو شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود ارائه کرده‌ایم، خودتان انتخاب نمایید که کدام نوع از شرکتها را ثبت نمایید. همچنین می‌توانید با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی مشهور مشاوره تخصصی رایگان داشته باشید.

ثبت شرکت در آذربایجان غربی   جهت مشاوره رایگان ثبت شرکت در آذربایجان غربی ، با ک…

ثبت شرکت در فیروزکوه       شهرستان فیروزکوه در منتهی‌الیه شمال شرقی استان تهران …

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در قرچک چیست؟ هزینه ثبت شرکت در قرچک چقدر است؟ نکات…

ممنون از سایت خوب شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان ۲۱، پلاک ۲۴، طبقه ۵، واحد ۱۴

تلفن: ۰۲۱۴۳۰۰۰۴۳۰ (۱۲۰ خط ویژه)

سامانه پیامکی: ۰۲۱۴۳۰۰۰۴۳۰

واتس آپ و تلگرام: ۰۹۳۹۱۱۵۱۲۱۲

ایمیل: sabtemashhoor@gmail.com

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۸

پنجشنبه ۹ الی ۱۴

تمامی حقوق این وبسایت برای موسسه حقوقی مشهور محفوظ می باشد.

مشاوره رایگان ثبتی
مشاوره رایگان ثبتی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *