مشاوره رایگان شهرداری

 
helpkade
مشاوره رایگان شهرداری
مشاوره رایگان شهرداری

The online version of the Iranian daily Hamshahri

ویروس کووید ۱۹ خدمات مشاوره‌ای منطقه۱۳را رایگان و غیرحضوری کرد.

همشهری آنلاین-پروانه بهرام‌نژاد: این روزها با تأکید پزشکان بر ضرورت کاهش حضور شهروندان در بیرون از خانه، خدمات اداره سلامت شهرداری منطقه۱۳به ویژه مشاوره‌های این مرکز غیرحضوری انجام می‌شود. «سجاد سبحانی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۱۳ درباره ارائه خدمات روانشناختی به شهروندان می‌گوید: «ارائه خدمات مشاوره روانشناسی« مدیریت بحران استرس» به صورت غیرحضوری و تلفنی در محله‌های سیزده‌گانه داریم که این طرح با مشارکت سراهای محله درحال برگزاری است تا به شهروندان در این زمینه کمک و شاهد کاهش تردد آنها در معابر باشیم. » او می‌افزاید: «همچنین در این راستا تولید محتوا و ضبط کلیپ‌های تصویری مشاوران این مجموعه را درباره بحران مدیریت استرس هم انجام می‌دهیم. »

خدمات غیرحضوری و رایگان

طرح ارائه خدمات مشاوره تلفنی و غیرحضوری به شهروندان زیرنظر اداره ورزش و سلامت شهرداری منطقه۱۳ درحال اجرا است که «مهرداد احمدی شهرابی» سرپرست این اداره دراین‌باره بیشتر توضیح می‌دهد:« باتوجه به اینکه همه کارگاه‌های سلامت و مشاوره‌های ما حضوری و به صورت تجمعی برگزار می‌شد، ما آنها را به خاطر شیوع ویروس کرونا کنسل کردیم. از این رو به ابتکار خودمان با مشاوران و روانشناسان سراهای محله صحبت کردیم تا به صورت غیرحضوری به شهروندان خدمات ارائه دهند که اکنون در سراهای محله مشاوره تلفنی با اولویت موضوعی «مدیریت بحران استرس» هم برای بزرگسالان هم برای کودکان انجام می‌شود. چراکه  مدیریت بحران استرس یکی از مهم‌ترین چالش‌های فعلی جامعه ما در این بخش است. »

مشاوره رایگان شهرداری

اجرا تا بازگشت به شرایط عادی

طرح مشاوره غیرحضوری در همه سراهای محله سیزده‌گانه منطقه۱۳ اجرا خواهدشد اما درحال‌حاضر محله‌های حافظیه، شورا، زاهدگیلانی، صفا و اسدی پیشگام اجرای این طرح هستند. احمدی شهرابی دراین‌باره می‌گوید: «در این طرح مردم در روزهای تعیین شده با شماره‌ تماسی که اعلام شده ارتباط برقرار کرده و در صورت آزاد بودن خط با مشاور صحبت می‌کنند. شهروندان تاکنون از این طرح خیلی استقبال کرده‌اند و ما آن را تا بازگشت شرایط به روال عادی اجرا خواهیم‌کرد. » سرپرست اداره ورزش و سلامت شهرداری منطقه۱۳ ادامه می‌دهد: «در این طرح، مشاوره‌ها توسط کارشناسان ارشد و افراد دارای نظام خدمت ارائه می‌شود و شهروندان می‌توانند در موضوع مربوطه و سایر موضوع‌ها و مشکلات خودشان از راهنمایی این افراد بهره‌مند شوند. »

با این شماره‌ها تماس بگیرید

طرح مشاوره غیرحضوری در محله شهیداسدی شنبه‌ها از ساعت ۹تا۱۵ و از طریق تماس با شماره ۳۳۳۲۳۸۱۵ انجام می‌شود. در محله زاهدگیلانی نیز چهارشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ تماس با شماره ۳۳۳۴۱۱۲۳امکان‌پذیر است. همچنین در محله شوار هم این طرح سه‌شنبه‌ها از ساعت ۹تا ۱۵ انجام می‌شود. این میان روزهای زوج برای محله حافظیه درنظر گرفته‌شده و کارشناسان از ساعت ۹تا۱۲ با شماره ۰۹۳۵۲۵۳۵۴۱۱پاسخگوی شهروندان خواهندبود. در محله صفا نیز این طرح دوشنبه‌ها از ساعت ۹تا ۱۳ با شماره ۳۳۳۵۲۴۱۲ مشاوره غیرحضوری انجام می‌شود

آموزش تصویری

تهیه فیلم‌های مدیریت استرس و انتشار در گروه‌های محلی، یکی دیگر از اقدامات این اداره برای کمک به شهروندان در مواجهه به کووید ۱۹ است. احمدی شهرابی می‌گوید: «همچنین با مشاوران و روانشناسان مجموعه هماهنگ کرده‌ایم کلیپ‌های تصویری با موضوع‌های بحران و روانشناسی آماده کنند تا در گروه‌های مرجع هر محله تا آموزش‌ها ادامه داشته باشد. علاوه براینها با ترجمه فیلم‌های آموزشی و کلیپ‌های خارجی معتبر با موضوعاتی چون «مثل چه کنیم تا کرونا نگیریم» و صداگذاری آنها به دنبال آموزش هرچه بیشتر عموم شهروندان هستیم. »

غربالگری شهروندان و کارکنان

این روزها اگر گذرتان به هریک از ساختمان‌های شهرداری منطقه ۱۳بیوفتد می‌توانید از امکان طرح غربالگری کارکنان و مراجعان این مراکز بهره‌مند شوید. معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳دراین‌باره می‌گوید: «طرح غربالگری اولیه این بیماری با استفاده از دستگاه‌های دیجیتال تب‌سنج لیزری در ورودی همه ساختمان‌های شهرداری این منطقه آغاز شده‌است و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد. در این طرح کارشناسان سلامت مستقر در ورودی ساختمان‌ها، دمای بدن کارکنان را با استفاده از دستگاه تب سنج سنجیده و افراد با دمای بالای ۳۸ درجه برای معاینات بعدی به درمانگاه شهرداری منطقه معرفی می‌کنند. »

حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است

Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved


PDF – همشهری محلهDownloads-icon

در لیست زیر تمام سوالات حقوقی پرسیده شده در دادراه و پاسخ وکیل یا وکلا به هر پرسش حقوقی در حوزه ” قرار گرفتن ملک در طرح شهرداری , شهرداری , طرح شهرداری ” قابل مشاهده است. شما می توانید با کلیک بر روی گزینه مشاهده، مشاوره حقوقی وکلای عضو دادراه را در قالب پرسش و پاسخ حقوقی در حوزه ” قرار گرفتن ملک در طرح شهرداری , شهرداری , طرح شهرداری ” مشاهده کنید.

تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4

تلفن: 02188106553

ایمیل: info@dadrah.ir

ایمیل شکایات: report@dadrah.ir

مشاوره رایگان شهرداری

© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

ایسنا/یزد شهردار ابرکوه از شهروندان درخواست کرد تا قبل از هرگونه اقدام بر روی املاک و اراضی محدوده شهری و به منظور جلوگیری از بروز مشکلات بعدی، با مراجعه به شهرداری از ویژگی‌های ملک مطلع شوند.

«حسین حاتمی» در گفت‌وگو با ایسنا در این رابطه اظهار کرد: با توجه به تفکیک و فروش غیرقانونی زمین در برخی از نقاط شهر و متعاقباً بروز پاره‌ای از مشکلات برای خریداران ملک، لازم است تا شهروندان جهت جلوگیری از بروز مشکلات بعدی قبل از هرگونه اقدام از قبیل خرید، فروش، تفکیک یا اقدام به ساخت‌وساز، ضمن مراجعه به شهرداری از ویژگی‌های ملک به خصوص کاربری آن اطلاع حاصل کنند.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل اطلاعات و آگهی افراد نسبت به ویژگی‌های املاک و اراضی با مشاوره گرفتن از کارشناسان شهرداری موجب جلوگیری از اطاله رسیدگی به درخواست‌ها و تحمیل هزینه مضاعف بر شهروندان خواهد بود.

حاتمی تأکید کرد: با توجه به پیچیدگی موضوع تغییر کاربری و داشتن هزینه و زمان‌بر بودن آن و اختصاص نیافتن زیرساخت‌های آب، برق و گاز به کاربری‌های مغایر با طرح تفصیلی شهر، لازم است خریداران نسبت به مواردی نظیر طرح تفکیکی، نوعیت، کاربری زمین و مالکیت دقت کافی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان شهرداری ابرکوه به صورت رایگان آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به سؤالات شهروندان در حوزه‌های اطلاع از نوع کاربری، قرار داشتن یا نداشتن در طرح‌های توسعه شهری، اوقافی بودن یا نبودن ملک و زمین، داشتن تسویه‌حساب مالی از شهرداری، تصویب یا مصوب نشدن طرح تفکیک املاک در مراجع ذی‌صلاح، میزان تراکم مجاز ساخت‌وساز در منطقه قرار گرفتن ملک هستند.

مشاوره رایگان شهرداری

شهردار ابرکوه در پایان نیز تاکید کرد: همه موارد فوق در تعیین نرخ ملک مؤثر بوده و امید است با رعایت آن از طرف شهروندان، زمینه سوءاستفاده در این حوزه از بین برود.

انتهای پیام

موسسه حقوقی پاد انواع مشاورهای حقوقی

شهرداری به ناحیه ای اطلاق می شود که در آن یک انجمن مربوط به شهر، دارای صلاحیت اعمال قدرت سیاسی بوده و خدمات دولتی محلی را مانند فاضلاب، پیش گیری از جرم و جنایت و خدمات آتش نشانی به عموم ارائه می دهد. تعریف کلی شهرداری در ایران این است که شهرداری موسسه ای عمومی، غیر دولتی و مستقل است که به موجب قانون در شهرها تشکیل می شود و عهده دار امور محلی و اداره خدمات به شهروندان و سکنه شهری می باشد.به موجب ماده 3 قانون شهرداری ،شهرداری شخصیت حقوقی مستقلی دارد.

هرچند که نهاد شهرداری جزء موسسات دولتی محسوب نمی شود ولی با توجه به وظایفی که قانون بر عهده شهرداری محول کرده است و واگذاری اختیارات قانونی جهت تضمین حقوق متقابل مردم و شهرداری چهار کمیسیون مهم برای رسیدگی به مسایل و مشکلات پیش بینی شده است که از جمله آن هاعبارتند از :

کمیسیون مندرج در ماده ۸ قانون نوسازی

کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها

مشاوره رایگان شهرداری

کمیسیون ماده ۷۷

کمیسیون ماده ۱۰۰

اعتراضات راجع به ممیزی در مورد اختلاف مساحت اراضی و مستحدثات و محل وقوع ملک و تطبیق مشخصات ملک با ضوابط موضوع ماده 4 اعلام شده از طرف شهرداری در شهرهای مشمول ماده 2 این قانون و همچنین رسیدگی به اعتراضات راجع به ارزیابی املاک و حقوق کسب و پیشه و میزان آن مربوط به اجرای طرحهای نوسازی و اصلاح و توسعه معابر در کلیه شهرداریهای کشور در کمیسیونی مرکب از سه نفر افراد محلی بصیر و مطلع در تقویم املاک که یکنفر آن از طرف انجمن شهر و یکنفر از طرف رئیس دادگاه شهرستان و یکنفر از طرف وزارت کشور تعیین می شود، بعمل خواهد آمد. تصمیم اکثریت اعضاء کمیسیون در این مورد قطعی و لازم الاجراء است و رسیدگی به سایر اختلافات ناشی از اجرای این قانون منحصراً در صلاحیت کمیسیون رفع اختلاف موضوع ماده 77 قانون شهرداری می باشد.

از وظایف کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری جلوگیری از ایجاد و تاسیس تمام اماکنی است که موجب بروز مزاحمت برای ساکنان می شود یا مخالف اصول بهداشت در شهرهاست و شهرداری مکلف است از تاسیس کارخانه‏ها، کارگاه‏ها، گاراژهای عمومی و تعمیرگاه‏ها و دکان‏ها و همچنین مراکزی که مواد محترقه می‏سازند و اصطبل چارپایان و مراکز دامداری و به‏طور کلی تمام مشاغل و کسب‏هایی که ایجاد مزاحمت و سروصدا کنند یا تولید دود یا عفونت یا تجمع حشرات و جانوران نماید جلوگیری کند و در تخریب کوره‏های آجر و گچ و آهک پزی و خزینه گرمابه‏های عمومی که مخالف بهداشت است با رعایت مقررات مرتبط اقدام نماید و با نظارت و مراقبت در وضع دودکش‏های اماکن و کارخانه‏ها و وسایط نقلیه از آلوده شدن هوای شهر جلوگیری نماید

در کمیسیون ماده 77 رفع هر گونه اختلاف بین مودی و شهرداری در مورد عوارض به کمیسیونی مرکب از نمایندگان وزارت کشور ، دادگستری و شورای اسلامی شهرارجاع می شود. همچنین بدهی‏هایی که طبق تصمیم این کمیسیون تشخیص داده شود طبق مقررات اسناد لازم الاجرا و به‏وسیله اداره ثبت قابل وصول است و اجرای ثبت مکلف است بر طبق تصمیم کمیسیون مزبور به صدور اجراییه و وصول طلب شهرداری مبادرت نماید. در نقاطی که سازمان قضایی نباشد رئیس دادگستری شهرستان یک نفر را به نمایندگی دادگستری تعیین می‏نماید و در غیاب انجمن شهر انتخاب نماینده‌ انجمن از طرف شورای شهرستان به عمل خواهد آمد.

تصمیم کمیسیون ماده 77 قطعی است.

کمیسیون ماده 100 بیان می نماید که مالکین اراضی و املاک واقع در محدوده شهر یا حریم آن باید قبل از هر اقدام عمرانی یا تفکیک اراضی و شروع ساختمان از شهرداری پروانه اخذ نمایند. شهرداری می تواند از عملیات ساختمانی ساختمانهای بدون پروانه یا مخالف مفاد پروانه بوسیله مأمورین خود اعم از آنکه ساختمان در زمین محصور یا غیر محصور واقع باشدجلوگیری نماید. کمیسیون پس از وصول پرونده به ذی‏نفع اعلام می‌نماید که طی 10 روز توضیحات خود را به صورت کتبی ارسال نماید.

در مواردی که شهرداری از ادامه‌ احداث ساختمان بدون پروانه یا مخالف مفاد پروانه جلوگیری می‌کند، مکلف است حداکثرطی یک هفته از تاریخ جلوگیری، موضوع را در کمیسیون مذکور مطرح نماید، در غیر این صورت کمیسیون به تقاضای ذی‏نفع به موضوع رسیدگی خواهد کرد.در صورتی که تصمیم کمیسیون بر قلع تمام یا قسمتی از بنا باشد مهلت مناسبی که نباید از دو ماه تجاوز کند، تعیین می‌نماید.

در مواردی که شهرداری مکلف به جلوگیری از عملیات ساختمانی است و دستور شهرداری اجرا نشود می‌تواند با استفاده از مأموران اجرائی خود و در صورت لزوم مأموران انتظامی برای متوقف ساختن عملیات ساختمانی اقدام نماید.

توضیحات مختصری از امور ضروری مربوط به شهرداری جهت مطالعه بیشتر شما عزیزان گردآوری کرده ایم:

ابطال جواز ساختمانی

اراضی فاقد کاربری مسکونی

الزام به صدور پایان کار

تخلفات ساختمانی

تغییر کاربری اراضی

حق مرغوبیت

شکایت از شهرداری

عوارض قانونی

گواهی عدم خلافی

وظایف شهرداری

موسسه حقوقی پاد آماده ی ارائه ی مشاوره حقوقی و قبول وکالت در تمامی زمینه ها می باشد. با توجه به تخصصی بودن این امور  و کمیسیون های مربوط به آن شما عزیزان می توانید با وکلا و مشاورین مجرب و متخصص موسسه حقوقی پاد مشورت نمایید واطلاعات لازمه رااز ما دریافت نمایید.

برای مشاوره حقوقی آنلاین به کانال تلگرام موسسه حقوقی پاد مراجعه نمایید. برای اطلاع بیشتر در خصوص مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی پاد با ما تماس بگیرید.

23 آگوست 2020

22 آگوست 2020

10 آگوست 2020

08 ژوئن 2020

04 ژوئن 2020

18 مه 2020

12 مارس 2020

10 مارس 2020

04 مارس 2020

11 جولای 2019


وکیل پایه یک دادگستری


خوزستان – اهواز


وکیل پایه یک دادگستری


تهران – تهران

وکیل پایه یک دادگستری

مشاوره رایگان شهرداری


‌ آذربایجان غربی – ارومیه

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


تهران – تهران

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


اصفهان – اصفهان

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


تهران – تهران

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


‌ آذربایجان شرقی – تبریز

زمان پاسخگویی حداکثر 3 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل و مشاور حقوقی


تهران – تهران

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، تجاری
، جرایم
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه

وکیل پایه یک دادگستری


قم – شهرستان قم

زمان پاسخگویی حداکثر 3 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


تهران – تهران

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، شهرداری
، ثبت
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


تهران – تهران

زمان پاسخگویی حداکثر 3 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

مشاوره رایگان شهرداری

وکیل پایه یک دادگستری


‌ آذربایجان شرقی – تبریز

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

کارشناس و مشاور حقوقی


تهران – تهران

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


‌ آذربایجان شرقی – تبریز

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، سایر مقررات

مدير مؤسسه حقوقي


‌ آذربایجان شرقی – تبریز

زمان پاسخگویی حداکثر 24 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


تهران – تهران

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع

وکیل پایه یک دادگستری


تهران – تهران

زمان پاسخگویی حداکثر 2 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


تهران – تهران

زمان پاسخگویی حداکثر 3 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، شهرداری
، ثبت
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


اصفهان – اصفهان

زمان پاسخگویی حداکثر 4 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


فارس – شیراز

زمان پاسخگویی حداکثر 12 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، شهرداری
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


كرمان – سیرجان

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، شهرداری
، ثبت
، بیمه
، دادرسی
، اجرا
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


‌ آذربایجان شرقی – تبریز

زمان پاسخگویی حداکثر 3 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، شهرداری
، ثبت
، بیمه
، متفرقه

کپی رایت © 2020 – مشاوره حقوقی آنلاین

طراحی و اجرا: ساونگ

این وب سایت در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد به ثبت رسیده و تمامی خدمات آن دارای مجوز لازم از مراجع ذیربط بوده و فعالیت های آن تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

با سلام
من یک شهروند همدانی هستم سه سال پیش بلوار محل سکونت ما را تبدیل به بزرگراه کردند و زیر گذری احداث کردند و از سه سال پیش چندین مورد به علت مواجهه ماشین با عابر و عدم کنترل موجب چپ شدن ماشین و حوادث ناگوار شد و همین هفته گذشته نیز دایی بنده هنگام عبور از خیابان با ماشین تصادف می کند و فوت می کند!!! تا قبل از فوت دایی من اهالی بارها از شورای شهر و شهرداری و استانداری تقاضای پل عابر پیاده کرده اند اما هنوز با گذشت چندین حادثه ناگوار و حتی فوت یک نفر هیچ اقدامی نشده است !!! میشه بفرمایید ما از لحاظ قانونی و حقوقی چه کار می توانیم بکنیم و چگونه می توانیم برای احقاق حقوق شهروندی شکایت کنیم.

مشاوره رایگان شهرداری
مشاوره رایگان شهرداری
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *