مشاوره رایگان چشم پزشک

 
helpkade
مشاوره رایگان چشم پزشک
مشاوره رایگان چشم پزشک

همین حالا از بهترین پزشکان چشم پزشکی مشاوره بگیرید!

بیش از 23 پزشک چشم پزشکی آماده پاسخگویی و خدمت رسانی سریع به شما هستند

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنید

مشاوره رایگان چشم پزشک

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در زمینه های شبکیه، جراحی فیکو، بیماری ها و التهابات چشمی، انحرافات چشمی، لنز طبی و رنگی، تنبلی چشم، عمل ترانس لازک، جراحی ناخنک، عینک و لنز ها دارید، میتونید از متخصصین این حوزه بپرسید.

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

کاربر گرامی، جهت ثبت سوال جدید و دریافت پاسخ از پزشک، بر روی گزینه ثبت سوال جدید که در پایین قرار دارد کلیک فرمایید.

در صورتیکه قادر نیستید پاسخ سوال خود را در این صفحه پیدا نمایید، به کمک کد رای گیری که در زمان ثبت سوال جدید که در اختیار شما قرار داده شد، پاسخ سوال خود را پیگیری نمایید.

می توانید در این بخش لیست چشم پزشکی سامانه رسا را مشاهده
کنید و مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فوق تخصص جراحی چشم و لیزر ، چشم پزشکی

تخصص چشم پزشکی از دانشگاه تهران
،
فوق تخصص جراحی چشم و لیزر
،
فلوشیپ گلوکوم (آب سیاه)

فوق تخصص جراحی ویتره و رتین (شبکیه) ، چشم پزشکی

فوق تخصص جراحی ویتره و رتین از دانشگاه شهید بهشتی
،
متخصص چشم‌پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی
،
گذراندن دوره ی فلوشیپ شبکیه

مشاوره رایگان چشم پزشک

بینایی سنجی

تخصص بینایی سنجی ( اپتومتری)
،
فارغ التحصیل رشته بینایی سنجی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد
،
سابقه فعالیت: از سال ۷۶

چشم پزشکی به شاخه ای از علم پزشکی اطلاق می‌شود که با آناتومی، فیزیولوژی و بیماری های چشم سر و کار دارد. چشم پزشک فردی است که به تشخیص و درمان بیماری های طبی و جراحی چشم انسان می‌پردازد. از جمله مشکلاتی که ممکن است برای چشم بوجود بیاید می‌توان به عفونت های میکروبی چشم، آب سیاه، گل مژه، آب مروارید و … اشاره کرد.

چشم پزشکان علاوه بر درمان دارووی و طبی در صورت لزوم بر روی چشم جراحی نیز انجام می‌دهند. چشم پزشکان در زمینه مراقبت های دارویی و جراحی چشم و سیستم بینایی و جلوگیری از بیماری ها و آسیب های جسمی مهارت دارند.

متخصص چشم مراقبت های لازم از چشم از جمله خدمات مربوط به بینایی، معاینه و مراقبت از چشم، جراحی و تشخیص و درمان بیماری های و عوارض چشمی را انجام می‌دهد. وظایف چشم پزشک شامل موارد زیر می‌باشد:

– انجام معاینات دقیق و کامل چشم

– ارزیابی وضعیت سلامت چشم و تشخیص نقص ها، بیماری ها و صدمات چشم

– درمان بیماری ها و نقص های چشم با استفاده از دارو، تجویز عینک و لنز یا عمل های جراحی

– کمک به حفظ آرامش بیمار و دادن راهنمایی های تخصصی در زمینه مراقبت از چشم ها

چشم پزشکان باید دارای تجربه فراوانی باشند. در واقع هرچه تجربه چشم پزشک بیشتر باشد در زمینه تشخیص و درمان ناهنجاری و بیماری های چشم تخصصی تر عمل می‌کند. از آنجایی که چشم پزشکان طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می‌دهند می‌توانید بسته به خدماتی که نیاز دارید، چشم پزشک خود را انتخاب کنید.

رشته چشم پزشکی دارای چندین فلوشیپ می‌باشد که شامل: فلوشیپ کودکان و انحراف چشم، فلوشیپ قرنیه و بیماری های خارج چشمی، فلوشیپ آب سیاه، فلوشیپ شبکیه، فلوشیپ پاتولوژی چشم و فلوشیپ جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم می‌شود. این رشته همچنین دارای دو فلوشیپ دیگر به نام فلوشیپ ترومای چشم و بیماری های سطح چشم می‌باشد.

یک چشم پزشک خوب باید درک بالایی از علوم و ریاضیات داشته باشد و دانسته های خود در زمینه پزشکی چشم را مداما به روز کند. علاوه بر آن باید تمرکز و دقت بالایی داشته باشد و توانایی برقراری ارتباط با کودکان به منظور تفهیم دستورات و علائم به آنها را داشته باشد. او باید صبورانه به صحبت های بیمار گوش دهد و هرگونه ابهام در باره بیماری را از بین ببرد.

معاینه کامل چشم پزشکی شامل مراحل مختلفی است که بسیاری از اختلالات چشمی را در همان مراحل اولیه تشخیص داده و به درمان آنها می‌پردازد. معاینه کامل چشم شامل: اندازه گیری فشار داخل چشم، بررسی قسمت خلفی و شبکیه و بررسی قسمت جلویی چشم می‌شود.

طبق توصیه انجمن چشم پزشکی آمریکا بهتر است در فواصل زمانی زیر برای انجام معاینات چشمی به چشم پزشکان مراجعه کنید:

در صورتی که زیر 40 سال سن دارید، هر سه سال یکبار،

در صورتی که بین 40 تا 65 سال سن دارید، هر دو سال یکبار،

و اگر سن شما بالای 65 سال است این معاینات باید سالیانه تکرار شوند.

درباه رِسا

رِسا
اولین سامانه ارتباط پزشک با بیمار در کشور است و بیماران عزیز
براحتی و بدون نیاز به حضور در مطب پزشک می توانند با پزشک خوب
از هر جایی در ارتباط باشند. پزشکان گرامی نیز می توانند تماس
های بیماران خود را در سامانه رِسا مدیریت کنند.

کاربری

دسترسی سریع

با ما تماس بگیرید

پشتیبانی بیماران :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۳ ۰۰

ثبت نام پزشکان :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۲ ۰۰

info@resaa.net

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به شرکت رسالت سلامت ایرانیان (برگ های سبز و نقره ای سابق) تعلق
دارد © ۱۳۹۹

برای دریافت نوبت ویزیت رایگان با فوق تخصص قرنیه و مشاوره به منظور عمل های چشم با شماره همراه : 09903876016 و یا شماره های 02164352164 ، 02166555781 در تماس باشید.

نشانی کلینیک: تهران، خیابان ستارخان، خیابان نیایش، مجتمع آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم، ساختمان شماره 1 ، طبقه 6، واحد لیزیک 

 

 

مشاوره رایگان چشم پزشک

اگر خیلی وقت است که روی عمل چشم خود مردد هستید چرا به رایگان با متخصصان مشاوره نمی کنید؟

در این مرکز میتوانید در ساعات تعیین شده شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا 4 عصر در کلینیک حضور یافته و ابتدا با ویزیت رایگان توسط فوق تخصص قرنیه معاینه شوید از پلن های درمان رایج مطلع شده و در صورت تمایل در همین مرکز با تعرفه های بسیار مناسب تحت درمان و عمل قرار بگیرید.

برای اینکه بدانید در این مرکز چه خدمتی را به شما ارائه میکنیم ابتدا کمی در مورد عیوبی که ممکن است چشم شما داشته باشد بدانید.

 

نزدیک بینی ( میوپی ) :در این اختلال، به دلیل طولانی تر بودن قطر قدامی – خلفی کره چشم و یا افزایش انحنای قرنیه، تصویر اشیاء، جلوی پرده شبکیه تشکیل می شود و شما در مشاهده اشیاء دور دچار مشکل می شوید. این اختلال که اغلب ارثی می باشد معمولاً در سنین 8 تا 12 سالگی تشخیص داده می شود. در دوران بلوغ با افزایش رشد، شدت آن افزایش می یابد و در 20 تا 40 سالگی تقریباً ثابت باقی می ماند خطر مهم در این اختلال، به خصوص در نزدیک بینی شدید، جدا شدگی شبکیه است.

دور بینی ( هیپروپی ) : در این اختلال که ناشی از کوتاه بودن قطر قدامی- خلفی کره چشم یا کاهش انحنای قرنیه می باشد، تصویر اشیاء در پشت پرده شبکیه تشکیل می شود. فرد هم اشیاء نزدیک و هم اشیاء دور را تار می بیند، اما تاری دید نزدیک شدیدتر از تاری دید دور است. این اختلال که مانند نزدیک بینی، اغلب ارثی می باشد با افزایش سن و کاهش قدرت تطابق عدسی، تشدید می شود.

پیر چشمی :در سنین جوانی، عدسی چشم بسیار انعطاف پذیر بوده، قطر آن برای دیدن اشیاء دور و نزدیک به راحتی تغییر می کند. بعد از سن 40 سالگی، عدسی سفت تر می شود و قابلیت تطابق خود را از دست می دهد، در نتیجه فرد دیگر به راحتی قادر به مطالعه و انجام کارها از فاصله نزدیک نیست. این حالت پیر چشمی نامیده می شود که در غیاب سایر بیماری ها، یک حالت طبیعی تلقی می شود. ولی ممکن است همراه با سایر اختلالات از قبیل نزدیک بینی، دوربینی و یا آستیگماتیسم باشد.

آستیگماتیسم :آستیگماتیسم اختلال بسیار شایعی است و اکثر افراد درجاتی از این اختلال را دارند. آستیگماتیسم شدید در اغلب موارد ارثی است. قرنیه طبیعی صاف وگرد است و انحنای آن در همه محورها یکسان است. آستیگماتیسم معمولاً زمانی اتفاق می افتد که سطح قرنیه دارای انحنای غیر قرینه باشد. در این حالت به دلیل انکسار غیر قرینه امواج نورانی در قسمت های مختلف قرنیه، تصاویر بطور دقیق بر روی شبکیه متمرکز نمی شوند و هم تصویر اشیاء دور و هم اشیاء نزدیک، تارتر از حالت طبیعی به نظر می رسند. در این اختلال، قرنیه به جای حالت کروی شبیه مقطعی از توپ بیس بال می باشد، که این حالت، باعث می شود تا تصویر اشیاء، در دو نقطه جداگانه بر روی شبکیه تشکیل شود.

– لیزیک (LASIK)- فمتولیزیک ( Femto LASIK )- PRK- لازک (LASEK) – لنز داخل چشمی ( Phakic IOL )

کدام روش مناسب تر است ؟ قبل از تعیین روش مناسب ، لازم است معاینات کاملی از چشم به عمل آید تا مواردی مانند میزان عیوب انکساری، ضخامت قرنیه و توپوگرافی قرنیه مشخص شوند و از سلامت چشم اطمینان حاصل شود. سپس با در نظر گرفتن سن، شغل، وضعیت جسمی ، سابقه بیماری و سایر اطلاعات می توان در مورد بهترین انتخاب تصمیم گرفت. بهتر است این انتخاب را به چشم پزشک خود واگذار نمایید.

ما در کلینیک فوق تخصصی جراحی لازک به رایگان مشاوره و معاینه نموده و راه کارها ، مزایا و معایب هر کدام از روشهای جراحی را برایتان به طور کامل شرح داده و در صورت تمایل می توانید در این مرکز به رفع آن بپردازید. همچنین در این کلینیک اصلاح این عيوب انكساري توسط اساتيد و پزشکان فوق تخصص قرنيه انجام می پذیرد.

برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت رایگان با ما تماس بگیرید :  ساعات ملاقات ، همه روزه از 8 تا 16 

نشانی کلینیک : تهران، خیابان ستارخان، خیابان نیایش، مجتمع آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم، ساختمان شماره 1 ، طبقه 6، واحد لیزیک 

 

برچسب ها: عمل چشم, رفع عیوب انکساری, عمل prk, عمل لیزیک, عمل لازک

چاپایمیل

مشاوه و ویزیت رایگان متخصص قرنیه

کانال تلگرام کلینیک و دریافت آفرهای ویژه

  

 

 

02164352164 | 02166555781

موبایل : 09903876016

 

نشانی : تهران، خیابان ستارخان، خیابان نیایش، مجتمع آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم، ساختمان شماره 1 ، طبقه 6، واحد لیزیک 

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید سوالات خود را از چشم پزشک متخصص پرسیده و پاسخ آن را در اسرع وقت از طریق ایمیل دریافت کنید.

تهران، میدان انقلاب، خیابان
جمالزاده شمالی، نبش کوچه شیبانی،‌ مرکز چشم پزشکی بصیر

۰۲۱-۶۶۵۶۵۷۵۷

info@basirclinic.com

مرکز چشم پزشکی بصیر، اولین مرکز خصوصی چشم پزشکی ایران، با نیت تسهیل در امر تشخیص، درمان و انواع جراحی‌های چشم در سال ۱۳۷۲ در تهران شروع به کار کرد. تجربه، سادگی و سرعت مراحل تشخیص، درمان و جراحی، همکاری با بهترین چشم پزشکان ایران، استفاده از بهترین و به‌روزترین تجهیزات چشم پزشکی دنیا، قیمت مناسب و منصفانه‌ی خدمات، همکاری با اکثر قریب به اتفاق بیمه‌ها و احترام و تکریم بیماران و مراجعان باعث شده است تا امروز بصیر مرجع بسیاری از مردم ایران و کشورهای همسایه جهت تشخیص، درمان و جراحی چشم باشد.

مشاوره رایگان چشم پزشک

تهران، بلوار کشاورز، خیابان جمال‌زاده شمالی، نرسیده به فاطمی،‌ مرکز چشم پزشکی بصیر

021-61900

info@basirclinic.com

سلام وقتتون بخیر- من خانمی ۲۹ ساله هستم و ۲۰ سال است که تنبلی چشم دارم. با نمره عینک ۲٫۵ شروع شده و الان نمره چشمم ۷ و ۸ هستش و با ۰٫۵ نمره استیکمات در هردو چشم. میخام عمل لازک انجام بدم شرایطش رو دارم ولی دکترم تو شهرستان بهم گفته که ۰٫۷۵ از نمره چشمم باقی می مونه و به دید ۱۰/۱۰ کامل نمیرسه و امکان افزایش نمره چشمم در اینده هم وجود داره/ آیا بیام تهران و بجای لازک عمل فمتولیزیک انجام بدم امکان داره که به دید ۱۰/۱۰ برسم ؟

سلام
تا از نزدیک بررسی نشوی معلوم نیست روش فمتولیزیک برای شما مناسب باشد. بطور کلی همیشه احتمال کمی وجود دارد که از نمره چشم مقدار بسیار کمی باقی بماند.اگر چه اکثرا چیزی نمی ماند.
این مسئله جای نگرانی ندارد. چنانچه بدقت بررسی بشوی و با روش و دستگاه دقیق عمل بشوی این عمل رضایت بالایی دارد.

سلام. سه هفته هست که پلک چشم چپم میگیره یا میپره. در طول روز زیاد اینطوری میشم. دلیلش چی می تونه باشه و چه کار کنم؟ ممنونم

سلام
پرش پلک به دلایلی مختلف ایجاد می‌شود و اکثرا بی خطر و خودبخودی است و بعد از مدتی برطرف می شود. بهتر است استرس کم شود چای یا قهوه غلیظ نخوری. در صورت ادامه برای اطمینان معاینه چشم و معاینه مغز و اعصاب لازم است.

مشاوره رایگان چشم پزشک

سلام
چشم من دچار التحاب شده بود و پیش دکتر رفتم به من قطره کلوبیوتیک داد
چشم دیگرم تقریبا خوبه
آیا باید در هر دو قطره بریزم؟
امکان داره اون یکی هم آلوده شده باشه ولی التحاب نداشته باشه؟

سلام معمولا چشمی که علامت ندارد نیازی به دارو ندارد مگر اینکه پزشک معالج در معاینه با دستگاه شواهدی از بیماری دیده باشد. در نسخه پزشک باید به چپ یا راست یا هر دو اشاره کند.

سلام من چند سالی است که خیلی زیاد از کامپیوتر و موبایل استفاده میکنم و الان چشم چپم خیلی کوچکتر از چشم راستم می باشد

چگونه این دو تا چشم هایم را اندازشان را یکسان کنم.

سلام
اطلاعات داده شده کامل نیست. بطور کلی کار چشمی معمولا باعث کوچک شدن چشم نمی شود و چنانچه باعث حالتی شبیه به آن شود قاعدتا در صورت استراحت چشمی یکی دو روزه باید برطرف شود. در موارد نادر تغییر اندازه دو چشم در مقایسه با هم به دلیل علل مهم تر است و نیاز به ارزیابی حضوری و گاهی تست ها تکمیلی دارد. برای اطمینان معاینه حضوری در اسرع وقت داده شود.

باسلام ؛ دختری ۲۲ ساله هستم و مدتی است که قسمت پایین مردمک چشم چپم ماده ای سفید رنگ پوشانده شده ، و هنوز به دکتر مراجعه نکردم حدود یه هفته هست که به این شکل در اومده.
البته عرض کنم خدمت شما که حدود یه ماه از تلفن همراه به شدت استفاده فراوان کردم.ایا امکان داره دلیل پیدا شدن این سفیدی اطراف مردمک چشمم این عمل باشه؟!؟

سلام تقریبا بسیار بعبده چنین چیزی به خاطر کار با موبایل باشد. گاهی این بخاطر رسوباتی هست که به علل مختلف تشکیل می شود مثلا به دنبال کمبود ویتامیت آ و گاهی دلایل دیگر و تا حدودی جدی تر دارد. اگر بیشتر از یکی دو هفته ادامه داشته است حتما حضوری به متخصص چشم مراجعه شود. لینک زیر را هم حتما ببینیدhttp://drnmohammadi.com/computer/

سلام خسته نباشین آقای دکتر ممنون از سایت عالیتون
داداشم ۱۵ سالشه و دکترا فهمیدن مشکل چشم آرپی ژنتیکی داره واقعا داغونم
و دیدش تو شب خیلی کمه و روزا یکم به صورت تونلی دید داره
قرص امگا مصرف میکنه
آیا ممکنه این بیماری سال به سال بیشتر شه؟
احتمال این هست که تو آینده بیناییش از دست بره؟
و بنظرتون درمان سلول بنیادی چقدر طول میکشه پیدا شه؟

روزا دیدش خوبه فقط موقع حرکت دید به پایین نداره و به وسایل برخورد میکنه

سلام
امید به درمان در آینده زیاد هست. باید به او روحیه بدهید. و سالیانه معاینه چشم بدهد.
در تبریز همکاران شبکیه زیاد هستند از جمله دکترطاهری
این مطالب را حتما بخوانید:

http://drnmohammadi.com/rp/

http://iran-rp.ir/

سلام
بیماری در بعضی افراد( و نه همه )پیشرفت شدید می کند و احتمال اینکه طی ۵ تا ١٠ سال آینده درمان پذیر باشد زیاده. سالیانه معاینه چشم بده و در انجمن آر پی ایران هم عضو بشه.

Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام من مدتیه چشم چپم زمانی که به مبایل نگاه میکنم سوزش پیدا می‌کنه و کمی هم اشک می‌کنه ، اگر به گوشی نگاه نکنم مشکل حل میشه ولی من کارم طوریه که زیاد باید گوشی رو برسی کنم.
آیا باید پیگیر درمان باشم ؟

سلام معمولا به خاطر کارهای چشمی زیاد است اما معاینه سالیانه توصیه می‌شود.
لینک زیر را هم ببینید.

http://drnmohammadi.com/computer/

سلام .
چشای من کاملا سالم بود طی سه سال خودارضایی ضعیف شده است ۱۶ سالمه می خواستم بدونم با ترک قطعی خودارضایی و عینک زدن می تونم مشکلمو حل کنم دوباره مثل سابق شه چشام؟!

سلام
اینکه خود ارضایی باعث ضعیف شدن چشم و نیاز به عینک شود ثابت نشده است اما حتما با روانپزشک مشورت بکن.

Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

چند وقتی است متوجه شده ام وقتی یک چشم را میبندم و اشیا نگاه میکنم رنگ انها برای هر چشم فرق میکند با چشم راست رنگها را روشنتر و با چشم چپ تیره تر میبینم(مثلا با یک چشم رنگ شی سبز تیره و با چشم دیگر سبز روشن تر است) . به حدی که این فرق کاملا واضح است و نگرانم کرده . ایا این مسئله مشکل زا است؟

سلام
بله حتما لازمه در اولین فرصت معاینه بشوید. کاهی با تجویز عینک مشکل حل میشه و گاهی نیازمند بررسی تکمیلی است.

سلام خسته نباشید من ۱۸ سال دارم و میخاوم چشمام رو عمل کنم به نطر شما من میتونم عمل کنم ؟؟؟ یا میشه لنز دایمی گذاشت

سلام
در ابتدا باید یک معاینه کامل بشوی و بر اساس آن راهنمایی بشوی. معمولا بعد از ۱۸ تا ۲۰ سالگی توصیه عمل می‌کنیم مگر در موارد خاص.

سلام چشم سمت راستم انحرافی داره و قصد عملش و دارم و خواستم بدونم هزینا عملش چقد میشه؟!

سلام خسته نباشيد من خانم ۴۶ ساله ام که چشمام جفتش ۱٫۵ و دوساليه عينک ميزنم واي عينک هم اذيت ميکنه و ميترسم که عينک هم بزنم بدتر شه کاري غير از عينک نميتونم براي چشمام انجام بدم مثل لنز گذاري؟ ممنون

سلام، عینک نمره را بدتر نمی کند. برای بررسی شرایط باید قسمت های مختلف چشم بررسی بشه تا نظر داد
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام من تنبلی تخمدان دارم پی سی او .میتونم لیزیک انجام بدم؟اینک میگن بیماری هورمونی مانع لیزیک ه صحت داره؟ممنون میشم جواب بدین

سلام بله بعد از کنترل بیماری عمل لیزیک بشوید بهتره.

Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام. ممنون بابت وقتی که برای پاسخگویی به سوالم گذاشتید.
تو سوال قبلی گفتم مادرم یک ماهه چشماش خیلی سوزش دارن وبه سختی میتونه چشماشو کمی باز نگه داره. یه دکتر بش گفت چشمات آب مروارید دارن و باید عمل کنی. ولی یه دکتر دیگه بش گفت آب مروارید ندارن و عملی نیستی.شما گفتین از قطره اشک مصنوعی استفاده کنه. چشماشم با شامپو بچه میشوره. ۵ روز از قطره استفاده کرد. ولی اصلا بهتر نشده.بعد از استفاده از قطره حس میکنه دیدش کمی تار شده.
مادرم آرتروز زانو داره و کف پاهاش به شدت درد میکنه. همچنین سوزش چشماش چند روز بعد از استفاده زیاد و مداوم از وایتکس شروع شد. ممکنه سوزش چشماش به خاطراین موارد باشه؟ لطفا راهنمایی کنید و بگید چه کار کنه بهتر بشه. ممنونم.

سلام.من حدود ۸ سال عینک میزنم آستیک مات هست یک هفته میشه عینک تازه گرفتم شماره قبلی نیم بوده الان که رفتم عینک یک دادن دیدم واضح تر شده اما وقتی میخوام سرم بچرخونم انگار همه چی کش دار میشه نمی دونم چجوری بگم کوچک و بزرگ میشن.پیش همونی که عینک تجویز کرده رفتم میگه به خودت طلقین میکنی ولی عینک قبلی اینجوری نبود. ممنون.

سلام
دو سه هفته صبر کن اگر ادامه داشت به یکی از همکارا مراجعه کن معاینه کنه.
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام.یک هفته عدسی جدید گرفتم از موقعی که این جدیدا رو گرفتم وقتی سرم میچرخونم اجسام کش میان نمیدونم چه جوری بگم ،موج داره دیدم.دیدم در حالت معمولی خوبه تار نمیبینم اصلا.به عینک سازی که گفتم میگه دستگاه عینک سالم نشون میده داری به خودت طلقین میکنی .حدود ۱۰ ساله که عینک میزنم ینجوری نبوده.اگه راهنمایی کنین متشکر میشم .از این حالت دید خسته شدم.

سلام
به نظر همان دومیه

مشاوره رایگان چشم پزشک

.Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام رضا هستم ۱۶ سالمه حدود دو هفته پیش به خاطر وجود انگل یکم شراب خوردم در حد یه ته استکان و از فرداش چشم راستم تار شده به دکتر مراجعه کردم از چشمم عکسبرداری کردن و گفتند که الکل چنین تاثیری روش نزاشته اما من در طول یه هفته بیناییم کمتر شد و حالا نمیتونم با چشم راستم بخونم و گفتند توی عکسبرداری چشمت سالمه ولی وقتی سنجس بینایی ازم گرفتن چیزی رو نمیدیدم و برام عینک نوشتن و گفتند دارویی برا خوب شدن چشمت نیست آیا امکان داره ب مرور زمان با مراقبت کردن از چشمم دوباره خوب شه ؟؟

سلام
تا از نزدیک معاینه و بعد عکس های مختلف نگیرم نمی شود نظر دقیق داد. ااحتمالرآسیب شراب کاملا رد نمی شود و دراین صورت متاسفانه درمان نداره شاید به مرور خودش بهبودی نسبی داشته باشداما چون مراجعه داشته ای مدتی صبر کن و دوباره معاینه بده.

سلام رضا هستم ۱۶ سالمه حدود دو هفته پیش به خاطر وجود انگل یکم شراب خوردم در حد یه ته استکان و از فرداش چشم راستم تار شده به دکتر مراجعه کردم از چشمم عکسبرداری کردن و گفتند که الکل چنین تاثیری روش نزاشته اما من در طول یه هفته بیناییم کمتر شد و حالا نمیتونم با چشم راستم بخونم و گفتند توی عکسبرداری چشمت سالمه ولی وقتی سنجس بینایی ازم گرفتن چیزی رو نمیدیدم و برام عینک نوشتن و گفتند دارویی برا خوب شدن چشمت نیست آیا امکان داره ب مرور زمان با مراقبت کردن از چشمم دوباره خوب شه ؟؟

سلام
فکر کنم چند بار این ارسال شده و من جواب داده بودم تو سایت.

سلام بالای چشمم ورم کرده و درد دارم نمیتوانم پلک بزنم و حتی درد تا زیر چشم هم رسیده است شب قبل کمی درد میکرد بالای چشمم صبح که بلند شدم و ورم کرده

سلام
احتمالا گل مژه است. اکثرا بعد از چند روز خوب میشه و دارو لازم نیست .اگر تا دوسه روز خوب نشه. باید معاینه بشی

Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام من دیروز ساعت یازده در چشمم احساس کردم مژه رفته اما هیچ چیز نبودبعد ناکهان سوزش شدید و خارش شدید شروع شد قرمزی کنار چشمم ورم کرد و چشمم کاملا قرمز شد و ازشدت خارش و سوزش بیقرار شدم.و پلکم و ماهیچه اطراف چشمم ورم کرد و چشمم حالتش عوض شد و کوچکتر از چشم چپم شد.باعسل شستم کمی اروم شد اما درد داره. و سرخی داره. ورم داره و کمی تاره. ودردش به پشت چشمم میرسه.

ج ۷:
سلام
در مقدمه بخش مشاوره نوشته شده که بخش مشاوره برای موارد اورژانس مناسب نیست.
با این حال :اگر مژه بره تو چشم یا خودش در میاد یا تو کاسه آب پلک بزن در میاد و در صورت ادامه مشکل باید با دستگاه معاینه بشوی. گاهی مشکل چیز دیگری است.
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام
حدود۷ماه پیش لازک کردم و الان چشم راستم کمی تار تره نسبت به چشم چپ. حدود سه ماهی میشه که ناحیه سفید چشم راستم (سفیدی سمت راست) رگ‌هاش خونی شده که بعضی اوقات مقدار خونش کمتر و بعضی وقتاهم شدید میشه. البته درد زیادی نداره و احساس میکنم روی بینایی و دیدم تاثیر نداره. الانم فقط روزی دو سه بار آرتیپیک ادونسد۱۵% می‌ریزم. اینم بگم که حدود سه ماه پیش یه مشکل روحی برام پیش آمد و مقداری داروی آرام‌بخش روانی مصرف کردم این احتمال هم هست که عوارض اون داروها باشه هرچند نزدیک یک ماه مصرف اون داروها را کامل قطع کردم ولی قرمزی چشم راستم خوب نشده. توی این شرایط دسترسی به چشم پزشک ندارم چون شهر خودمون چشم پزشک نداره. برای قرمزی چشم راستم که رگ‌هاش خونی شده، چکارکنم. قطره ای بهم معرفی می‌کنید. ممنون

سلام
تا حدودی طبیعی به نظر میرسد. قطره را دفعات بیشتری بریز. اگر کم و بیش اینجوری باشد جای نگرانی نیست و ظرف چند هفته بعد معاینه حضوری بده. معمولا ربطی به آرامبخش ندارد.

سلام آقای دکتر
من ۳۰ سالمه چشمان نزدیک بین وآستیگمات هم هست از چن سال پیش حس می کنم چشمام دچار مقداری انحراف شده ،البته نه همیشه ،وقتی به اطراف نگاه می کنم مشخصه،از روبه رو به نظر میاد هر دو چشم مقداری به هم نزدیک شدن یعنی درست وسط نیستند شاید در حد یک میلی متر ،می خواستم بدونم علتش چیه چون از اول اینجوری نبودن؟و درمانش چیه؟

سلام انحراف چشم در هر سنی ممکن است. معمولا خود بخود است اما بهتره متخصص مغز و اعصاب واعصاب و سپس چشم پزشک مراجعه کنی. گاهی کاری نمی خواد گاهی عینک و کاهی شاید عمل لازم شود. اگز مغز و اعصاب مشکلی نباشد و در چشم هم فقط انحراف داشته باشی معمولا اورژانسی نیست.

باسلام و خداقوت
مادر بزرگ ۸۵ ساله ام صبح که بیدار شد گفت شب گذشته چشم راستش حسابی خاریده و الان دید روبرو تار شده ولی پایین را می بینن داخل چشم هیچ قرمزی و تغییری دیده نمیشه
قبلا آب مروارید عمل کردند لنز ثابت دارن تو این وضعیت کرونایی چی صلاح می دانید؟؟؟

سلام
باید در اولین زمان ممکن از نظر وضعیت داخل چشم و خصوصا احتمال پارگی پ خونریزی شبکیه یا بیماری عصب بیماری عصب بینایی بررسی بشود. اگر تا کنون اقدان نکرده ای با این شماره تماس یا پیام واتزاپ بده و مشکل رو مطرح کن

سلام فکر کنم پیام من به دست شما نرسیده
من دختری ۱۶ ساله هستم که از ۱۴ سالگی چشمام ضعیف شدند.اولین باری که به بینایی سنجی مراجعه کردم شماره ی چشام هردو ۱ نزدیک بین بود. بعد در سال ۱۳۹۸ حس کردم چشمام ضعیف تر شده اما نه خیلی شدید و مهر ماه ۱۳۹۸ به بینایی سنجی مراجعه کردم و شماره ی چشم چپ ۱/۵ و چشم راست رو۱/۷۵ دادند البته فکر کنم نیم یا هفتاد و پنج صدم کمتر نمره ی چشام شماره عینک رو تجویز کردند.اواخر آذر ماه یا اوایل دی ماه بود که چشام خیلی خیلی ضعیف شد.من با اینکه میز اول می‌شینم تخته رو خیلی تار می‌دیدم و مجبور بودم خیلی از چیزها رو از روی کنار دستیم بنویسم و حتی مجبورم سرم رو به کتاب و موبایلم خیلی نزدیک کنم که خیلی وقت ها هم به این دلیل گردنم و چشام درد میگیره.وتا الان هم نتونستم به بینایی سنجی مراجعه کنم.الان هم ویروس کرونا اومده. البته من کلاً عینکم فقط وقتی می‌خوام به تخته نگاه کنم یا فیلم ببینم استفاده میکنم چون از عینک خیلی خوشم نمیاد.۱-الان در این دوره ی قرنطینه برای که چشمام از اینی که هست ضعیف تر نشه باید چیکار کنم؟۲- به نظر شما این ضعیف شدن بیش از حد چشم به چه علت است؟ آیا می‌تونه به دلیل عینک نزدن به طور مداوم است؟آیا می‌تونه از درس خوندن زیاد به خاطر کنکور در سال یازدهم باشه؟ممنون میشم اگه به سوالاتم پاسخ بدین چون واقعاً این موضوع چشام داره نگرانم می‌کنه.

سلام
ضعیف تر شدن نمره چشم بیشتر خود بخودی و سرشتی و گاهی کمی ارثی است. پیش گیری خاصی ندارد. کارهای نزدیک غیر ضروری( سرگرمی) کم بشود. شش ماه تا سالانه معاینه بده. جا نگرانی نیست. اگر برای نزدیک بدون عینک مشکلی نداری می توانی در نزدیک نزنی.

سلام من۴۶سالمه یک ماه هست که وسط چشمام گاهی اوقات درد می‌کنه.چشم پزشک بعداز۳نوع عکس گرفتم گفتن قطرهAllerganوFarmigeaقرص پلرون۲۵وپماد چشمی. مصرف می‌کنم .دکتر گفت شبکیه مشکل دارد.ضمنا کمی دیدم کم شده.خیلی نگرانم لطفا راهنمایی بفرمایید.ممنون

سلام احتمالا تجمع مایع زیر شبکیه داری.
معمولا خودبخود بهبودی دارد، گاهی نیاز به لیزر هست، استرس زندگی را کمتر کن و تحت نظر متخصص شبکیه باش
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام چرا سوالم روی سایت قرار نگرفت؟

سلام همه پیامها بعد جواب دادن روی سایت موجوده

سلام من یک مقداری وایتکس پریده توی چشمم میسوزه و قرمز شده باید چی کار کنم

سلام در چنین مواردی باید با آب فراوان بشوری. در سایت این مطلب با جزییات آموزش داده شده.
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

با سلام و خسته نباشید بخار وایتکس باعث سوزش و قرمزی چشمم شده چه قطره ای استفاده کنم

سلام در چنین مواردی باید با آب فراوان بشوری. در سایت این مطلب با جزییات آموزش داده شده.
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام خسته نباشید
۲۱ساله هستم
دوروز هستش که وقتی چشمام رو به چپ و راست حرکت میدم درد میگیرن مگس پران هم دارم قبل از این علائم ،علائم سرماخوردگی هم دارم
لطفا راهنمایی کنید

سلام
اگر جدیدا متوجه مگس پران شده ای یا جدیدا بیشتر شده، بهتر است در اولین زمان ممکن حضوری معاینه بشید.

Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام و وقت بخیر
مادر من ۶۳ سال دارن و چشماش ۱۰روزی میشه که خیلی سوزش و خارش دارن، به شدت به نور حساسن، امروز حس درد کمی هم داره. چندسالی میشه که قرص چربی خون مصرف میکنن همچنین چندساله که آب دهنش خشک شده. ۱۰ ماه پیش به یه دکتر مراجعه کرد و بش گفت که به خاطرآب مروارید باید چشمات عمل بشه ولی نه الان و بایدچند ماه صبر کنی. یه ماه بعد رفتیم یه دکتر دیگه گفت اصلا چنین چیزی نیس و چشمات نیازبه عمل نداره. تو این شرایط مادرم نمیتونه مراجعه حضوری بره. لطفا راهنمایی کنید. چه مشکلی ممکنه داشته باشه و چه کار کنه بهتر شه

از قطره اشک مصنوعی روزی ۴ بار استفاده کنه . پلک را با شامپوی آیسول بشوره( دستورش توی سایت هست)
در این شایط کرونا تا زمانی که در فاصله ۳ متری می تونه انگشت دست رو ببینه نیاز ضروری به عمل آب مروارید نیست.
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام خسته نباشین ببخشید پدر من جوشکاری کرده الان چشمش سوزش داره و همش آبریزش داره همراه درد داخل چشم اگه میشه بگین چه دارویی باید تهیه کنیم
نتونستیم به چشم پزشکی مراجعه کنیم

سلام
در صورت اطمینان از عدم وجود چشم خارجی یا پلیسه در چشم ، آنگاه بمدت ۲۴ ساعت دو چشم پانسمان فشاری بشود با استراحت ،توصیه ما در قدم اول اینه و اکثرا خوب میشه
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام
میگن آتیگمات چشم بعد از عمل امکان بازگشت دوباره داره ، لطفا بگین این حرف صحت داره؟؟

همیشه احتمال کمی وجود دارد که از نمره چشم و بویژه آستیگمات مقداری باقی بماند و طبیعی است.

Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام
نگاه کردن به گوشی میتونه بیماری آستیگمات رو تشدید کنه یا نه ؟
با تشکر

سلام
خیر . ثابت نشده این مورد تا کنون.
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام ببخشید من ۱۵ سالمه یه چند سالی میشه یکی از چشم هام خیلی تاره جرئت رفتن به چشم پزشک رو ندارم چون از عینک متنفرم ولی قبل از کرونا میخواستم برم یهو کرونا اومد میخواستم ببینم چه مشکلی میتونه باشه؟
خیلی ممنون میشم کمکم کنید

سلام
معمولا بعلت نمره عینک است اما توصیه می شود در اولین فرصت معاینه بشوی تا از نظر موارد جدی تر مطمین شوید.
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام
ضمن تبریک سال نو
مادر بنده ۶۲ سال سن دارند و چشم راستشون آب مروارید و آب سیاه و چشم چپ آب مروارید داشت که در دی ماه ۹۸ با یک هفته فاصله از هم در کلینیک نور مطهری تهران عمل کردند.از نظر کلی بینایی مشکلی نداره، اما برای مطالعه و استفاده از گوشی موبایل سختشون هست که البته دکترشون گفتن بعد از یک ماه از عمل برای تعیین عینک مطالعه باید اقدام کرد که متاسفانه مصادف شد با بحران کرونا،اما مشکلی که الان دارند احساس درد در در چشم راست و وجود جسم خارجی در چشم هستش و علاوه بر اون احساس هاله ای از بخار در دور چشم که در ساعات اولیه بعد از بیدار شدن از خواب بیشتر هست و بمرور کم میشه ، لازم بذکر که ایشون از گوشی زیاد استفاده می کنه.
پیشاپیش از پاسخگویی شما کمال تشکر را دارم.

سلام
در اولین فرصت از نظر عینک چک بشوند. با این توضیحات فعلا جای نگرانی نیست.
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام وقت بخیر
من میتونم وضوح چشمم رو کنترل کنم یعنی الان دارم به صورت معمولی و بدون مشکل میبینم وهمچنین میتونم وضوح بیناییم رو کم کنم مثل کسانی چشم های ضعیفی دارن و خف می بینن
ایا این یک بیماری است یا یک حالت منحصر فرد؟

سلام
بعیده که این مورد جنبه بیماری داشته باشد در زمان مناسب معاینه هم بده.
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام دکتر،خسته نباشید،خواهرم مشکل چشم داره خواستم بدونم میشه کمک کنید خوب بشه؟
مشکلش اینه که موقعی که غذا میخوره یا آب میخوره یا هرچیزی که به دهان مرتبطه،پلک چشم سمت راستش بصورت غیر ارادی باز و بسته میشه! این عارضه رو از بچگی داشته و الان ۲۵ سالشه،درمانی واسش هست؟
ممنونم

سلام
احتمالا به خاطر جابجا شدن عصب رسانی فک و پلک است. بهتره در اولین فرصت دکتر مغز و اعصاب و چشم ببینند ولی معمولا خطری ندارد و کاری نمیشه کرد.

Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام.وقت بخیر.خانم ۳۶ ساله ای هستم که بمدت دوماه است روی پلک چشم چپم چیزی شبیه تاول یا حباب مانند بدون درد یا خارش و سوزش بوجود اومده.گاهی اوقات کوچیکتر میشه بعد بحالت اول برمیگرده.هیچگونه درد و خارشی نداره ولی ازنظر ظاهری خیلی داره اذیتم میکنه
.مشکل چی میتونه باشه؟

سلام
احتمالا یک نوع کیست است. معمولا بی خطره . دستکاری نشه و در فرصت مقتضی معاینه هم بشه.
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام دکتر
اریا محمدی ۱۶سالمه داشتم استون باز میکردم واسه پاک کردن یه پرید و چشم الان چشم یکم میسوزه با اب هم شست شو دادم بخاطر کرونا نمیتونم بیارم بیرون چه قطره ای پیشنهاد میکند بخرم ممنون

سلام مهمترین کار شستشو بوده که انجام دادی. قطره آناپریون هر ۶ ساعت تا سه روز ( در صورت سوزش) و قطره اشک مصنوعی هر شش ساعت تا ۷ روز. جنانچه بعد از دو روز احساس کردی اذیتش بیشتر شده باید بروی بیمارستان چشم پزشکی با دستگاه معاینه بشی.
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام‌ دکتر. دوروزه‌ پلک چشم راستم بصورت‌ خفیف‌ لرزش داره‌ بطوری‌ که کسی‌ تو ظاهر‌ نمیبینه‌ ولی‌ توآیینه‌ دقت میکنم‌ پلک‌ بالایی‌ لرزش‌ ضعیفی‌ داره‌، اذیتم میکنه‌ طوری‌ که چشمم‌ میبندم‌ و طوریه که‌ هر بار‌ تا ۱۵ الی‌ ۳۰دقیقه‌ طول‌ میکشه بعد خوب‌ میشه، درطول‌ روز حدودا‌ ۱۵ بار اینطور میشم و دو روزه‌ اینطور‌ شدم‌ و سابقه‌ قبلی‌ ندارم

سلام جای نگرانی نداره استرس رو کم کن و چای یا قهوه کمتر بنوش.

Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام دخترم چند وقت پیش سرما خورد وچشمش چرک کرد از اون موقع یک چشمش بعضی مواقع انحراف پیدا کرده خطرناکه و درمان داره ممنون

سلام اگر مشکل دیگری ندارد انحراف چشم به تنهایی معمولا از تظر چشم اورژانس محسوب نمی شود. ولی در اولین زمان مناسب حتما به چشم پزشکی مراجعه شود
.Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام من یه پسر ۲۰ ساله هستم چشام ضعیف و قوز قرنیه داره رفتم دکتر بمن لنز هارد داد یکسالی گذاشتم لنز اما چشام بشدت حساس شده لنزو برمیدارم هیچی نمیبینم خیلی تار میبینم و با لنز یا بدون لنز به نور اصلا نمیتونم نگاه کنم چشام دارن نابود میشن

سلام
شاید دچار خراش قرنیه شده باشی. فعلا لنز نگذار و قطره لووفلوکساسین چشمی هر ۴ ساعت یک قطره بریز و در اولین فرصت برای اطمینان از عفونت قرنیه برو اورژانس چشم معاینه کنن
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام
من از دیروز تو چشمم احساس خارش و سوزش دارم امروز صبح دیدم تو حاشیه قرنیه چشمم ی لکه سفید هست ک باعث قرمزی اطرافش هم شده.موقع پلک زدن احساس میکنم ی چیز تو چشممه.
لطفا راهنمایی کنید

سلام
بهتره بری با دستگاه معاینه کنن بعد دارو بدن، اما اگر الان امکانش نیست قطره لووفلوکساسین و بعد از ۲۴ ساعت قطره فلو کورت بریز هر شش ساعت یک قطره و ظرف چند روز آینده برو اورژانس چشم با دستگاه ببینن

سلام
بهتره بری با دستگاه معاینه کنن بعد دارو بدن، اما اگر الان امکانش نیست قطره لووفلوکساسین و بعد از ۲۴ ساعت قطره فلو کورت بریز هر شش ساعت یک قطره و ظرف چند روز آینده برو اورژانس چشم با دستگاه ببینن

Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام.خواهشا منو کمک کنین.به خاطر کرونا از مراجعه میترسم ولی یه یک هفته ده روزی هست که نمیتونم راحت به یه جا نگاه کنم بعد چند ثانیه تار میشه و یه حس عجیبه مثل زمانی که چشما خستس یا موقع خواب انگار مردمک چشم ها به سمت بینی میرن.من خودم این کار رو کنترل نمیکنم اما این اتفاق میوفته برام به صورت تاخوادگاه البته اینطوری حسش میکنم و نمیتونم صاف و مستقیم مثل قبل نگاه کتم.من یه دختر ۲۳ سالم ممنون میشم کمکم کنین.کارمم دندون یازیه باید از نزدیک و با دقت نگاه کنم شاید به حجم زیاد کارم مربوط باشه؟

سلام ،شاید یک نوع انحراف چشم باشه. به هر حال نیاز به معاینه حضوری هست، ولی به نظر الان جنبه اورژانسی ندارد
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام و عرض ادب
بنده یه مدتی هست که حس میکنم چشام نوشته هارو از دور نمیتونه بخونه البته بستگی به سایز نوشته هم داره مثلا زیر نویس تلویزیون رو نمیتونم بیشتر از ۱یا۲ متر فاصله بخونم (هرچی فاصله بیشتر بشه کمی تار تر میشه ولی میشه خوند تا اینکع بشه ۴ متر دیگع تار میبینم ولی میخونم خب سخته برام) ….اینم احساس میکنم وقتی اجسام دور رو میبینم انگار گرد و غبار توخالی چشمم ایحاد میکنه (تو این مورد شاید خیلی حساس شدم شاید این طبیعی باشه)
هنوز به دکتر مراجعه نکردم میخواستم بدونم چشمام نزدیک بین شده یا کلا ضعیف شده؟

سلام احتمالا عینک لازم است
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

خطوط راست نرده ها و کاشی ها و حتی خط کنار موبایلمو کج می بینم علتش می تونه آستیگمات باشه . دید مرکزی مشکلی ندارم .

سلام
احتمال آستیگمات یا مسائل شبکیه هست.
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام خسته نباشید من یک ساله دکترگفته باید عینک بزنم عینک گرفتم اما بهش عادت نمیکنم تا الان ده تا عینک شکستم میخاستم بدونم لنزدائمی برای ضعیفی چشم است که برم عمل کنم بذارم از عینک خیلی بدم میاد الان دوسه ماحی هست عینک نمیزنم خیلی چشمام اب ریزش داره

سلام گاهی با کم کردن نمره عینک مشکل حل میشه و در نهایت باید به فکر گزینه های لیزیک و یا لنز باشی
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام وقتتون به خیر. من ۱۹ سالمه دچار بلفاریت خفیف هستم که قبلا به خاطر درماتیت سبوروئیک به وجود اومده بود. که بعد از بهبود نسبی اون و کاهش ۹۰درصدی شوره های سر التهاب لبه های پلکم هم بهترشد ولی هنوز تاحدودی ملتهب هست قرمزی و سوزش ندارم ولی بعضی از مژه هام به سمت چپ و راست خلاف بقیه درمیان و اینکه نزدیک مژه هام علاوه بر التهاب یه حالت چروکم به وجود اومده. کمپرس گرم و شستشوی منظم انجام میدم حدود دوهفته هم هست که از پماد کورتینیل استفاده میکنم ولی تفاوتی نکرده.میخواستم بپرسم چه کار دیگه ای میتونم براش انجام بدم که این التهاب کامل بخوابه و پلک بالام حالت نرمال داشته باشه؟

سلام
بهتره از این به بعد حضوری معاینه بشوی تا دقیق تر معلوم بشه
و روزی دوبار با پماد ویتامین آ چشمی پلک و لبه پلک را چرب کن
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

باسلام خسته نباشید
زینب اسکندری
۱۹ساله
دیشب مادرم سمت من چیزی پرت کردن ک خورد ب چشمم واول اصلانمیتونستم چشمم زوبازکنم بعدفهمیدم دوتالکه خون تیره شده زیرپلک پایینم و امروز دردگرفت واون لکه کم کم بزرگتر کنم رنگترشده است ایاجای نگرانی هست؟
سوالم‌تکراری نیست

سلام این مورد معولا جای نگرانی نیست اما بهتره توسط پزشک معاینه ته چشم بشوی
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام
احساس سوزش و بریدگی های خیلی ریز و گرفتگی خفیف (گرفتگی عضلانی) در سطح چشم و پلک بیماری خشکی چشم است؟

سلام. برای کوررنگی چکاربایدکرد؟

سلام
من شش ماه پیش جراحی فک انجام دادم و به خاطر بی حس شدن لب و چانه ام از این دارو ها استفاده کردم : نوروتک-نوروتریپتیلین۱۰ -پروپرانولول۱۰-گاباپنتین
و به شامپو و خمیر ریش و… خیلی حساسیت شدید نشان می دادم و به دکتر عفونی مراجعه کردم و گفت به خاطر نوروتک که منشا گیاهی دارد حساسیت داری(می گفت پوستت و چشمات قرمزه) و برام دارو نوشت ولی استفاده نکردم و از دارو های خودمم قطع کردم بعدا متوجه شدم یه چشمم بزرگ تره و دو ماه پیش چشم پزشک رفتم و MRI منو دید و گفت یه اربیتت یه کم کوچیک تره ویه چشمت بزرگ تر به نظر می رسه ومشکلی نداری و انقدر کمه که نیاز به درمان نداره و من سطح و پلکم چشمم هم یه کم سوزش موقتی داشت که معاینه کردید گفت خشکی چشمه حالا من چهار تا سوال از شما داشتم :
۱-ممکنه به خاطر نوروتک یا اون داروها چشمم بخواد بزرگ تر شه؟ به خاطر سوزشش می ترسم
۲-با خشکی چشم به پلک هم احساس سوزش می کند؟
۳-اینکه گفت بزرگ بودن چشمم درمان دارد اما نیاز ندارد منظورتون از درمان جراحی پلک است یا میشه اربیت رو درست کرد؟
۴-دستکاری مژه ها (یکی رو به سمت بالا و اون یکی رو بع سمت پایین فشار بدم) برای اینکه از نظر ظاهری هم شکل شن ایراد نداره؟

سلام
یک:بعید است مربوط به نوروتک باشد
۲:گاهی بله
۳: اگر مشکل از اربیت باشد باید روی اربیت کار بشه
۴: بهتره این کار نکنی فایده هم نداره
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام
میشه بگید هزینه لیزر چشم از چقدر شروع میشه و قیمتش با چی بستگی داره؟
خیلی ممنون

سلام
از سه میلیون به بالا تا ۷ میلیون بسته به وضعیت چشم و دستگاه و روش کار
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

باسلام
مردی ۳۹ساله هستم.درسن۲۶سالگی عمل لیزر انجام دادم آن زمان نمره چشمهایم۴.۲۵و۴و هر دو چشمم آستیگمات۳.۵-۳.۷۵بود
هیچوقت هم عینک استفاده نکردم
تقریبا۱۰سال بعد وقتی صب از خواب بیدار شدم بطور واضع چشمم درحد۲.-۳.ضعیف شد و این عمل تا به امروز ادامه دار بوده و هر وقت ضعیف تر میشود خودم احساس میکنم
ضعیف شدن چشمام بصورت پله ای اتفاق می افد
الان نمره چشمام۲.۲۵شده واصلا حاضر به استفاده از عینک نیستم
خواستم ببینم میشه دوباره عمل کرد چقدر احتمال دتره دوباره ضعیف نشوند
نظر شما چیه تو رو خدا کمکم کنید
عمل دوم خطر ندارد
باتشکر
لطفا به ایمیلم بفرستید

سلام در بسیاری از موارد در صورت ضرورت و وجود شرایط ، امکان عمل دوباره هست.،بطور کلی احتمال برگشت نمره در دست من کمتر از ۱ مورد در ۵۰۰ مورد عمل است
Telegram:
drnasehmohammadi@

http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

عرض سلام و تشکر از پاسخگویی تان . . مادر بنده عمل آب مروارید انجام داده و میخواهد بداند که لنز عدسی مصنوعی که برایش گذاشته اند همچون عدسی طبیعی کارایی دارد یعنی از لحاظ دید صحیح و کامل و اینکه آیا فاسد نمیشود یا عمر آن به پایان نمیرسد و سوال دیگر اینکه قطره استریل چشمی دکتر برایش داده که لوترا نیم درصد نام دارد (لوتپردانول اتابونات ) که سفید مانند وکمی غلظ است . . آیا فاسد نیست ؟ باتشکر

لنزها معمولا دایمی هستند و فاسد نمیشوند. دید هم بسیار نزدیک به دید طبیعی است. قطره را به داروخانه یا پزشک نشان بده برای اطمینان.

Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام من تیرویید دارم وید درمانی کردم.چشم راستم بزرگتر شده چند تادکتر رفتم ازمایشها وسونوگرافی کردم وچند ماهه پردنیزون مصرف میکنم که نتیجه ای نداشته.قرص از۵۰ میل به نصف رسانده دکتر وایا باز دوز پردنیزون را کم کنم یا خیر چون اذیت وعوارض دارد. وایا راهی جز جراحی دارم یانه وهزینه جراحی چقدر است..ممنون ازشما

در صورت عدم تاثیر داروقدم بعدی ممکنه جراحی باشد. بعد از معاینه نزدیک ، میشود در مورد هزینه نظر داد.
کم کردن دارو با هماهنگی دکتر باشد
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام وقت بخیر ببخشید من متوجه شدم یکی از دوستانم فقط وقتی به پایین نگاه میکنه مثلا موقع غذا خوردن چشماش یه حالتی پیدا میکنه در حالیکه همینجوری وقتی صحبت میکنن مشکلی نداره حالت چشم طبیعیه چون قضیه برام مهم هست و گفتم شاید خودشون ناراحت بشن از شما پرسیدم ممنون میشم جواب بدین در ضمن ایشون عینکی هم هستن ولی شماره چشمشون خیلی بالا نیست حدود ۱ _ ۱/۵ هست

تا معاینه نشه دقیق نمیشه نظر داد.،شاید مشکل پلک یا حرکات چشم باشد.
Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

۱.آیا کسی با سن ۱۱ سال ک شماره چشمش ۵ هست عینک را باید همیشه استفاده کند یا موقع تماشای تلویزیون و مطالعه واجب است؟
۲.اگ پسرم با شماره چشم ۵ و سن ۱۱ سال ، اصرار به بازی فوتبال داشته باشد ،توصیه شما چیه؟

بهتره همیشه عینک بزند. سوال دوم: در ورزش یا لنز تماسی با نظارت بزرگتر ها بزنه و یا عینک طبی مخصوص ورزش .

Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام روش بیوکنزی برای تغییر رنگ چشم صحت داره؟

سلام ، سوال خود را کاملتر مطرح کنید .
Telegram:
drnasehmohammadi@

http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام و خسته نباشید
من چند سال پیش چشم راستم ضربه خورد و ضعیف شد..الان چشم چپم که سالم بود داره هرسال ضعیف میشه و باید هرساله شماره عینکم رو عوض کنم در صورتی که کسایی که عینک میزنن مثل من شماره عینک هر ساله عوض نمی کنن مشکل چیست لطفا راهنمایی کنید ممنون

سلام ، چنین موردی معمولا طبیعی است و جای نگرانی ندارد منتهی معاینات هر شش ماه یا یکساله لازم است .
Telegram:
drnasehmohammadi@

http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام و احترام دو سوال دارم. خواهشمندم لطف بفرمایید پاسخ دهید باعث نگرانی و اضطراب شدیدم شده. ۱٫بنده ۵ماه پیش عمل لیزیک انجام دادم برای برداشتن عینک. الان هنوز دید چشم راستم مثل چپ نیست و کمتر است بشدت باعث استرس من شده.آیا جای بهبود هست؟ ۲٫ بخاطر ترس از بازگشت نمره خدای نکرده و اذیت نشدن از نور لب تاب و موبایل موقع کار با لب تاب و موبایل عینک آفتابی میزنم آیا ضرر دارد و باعث این مشکل شده؟ آیا نمرش برگشته؟ با تشکر

سلام چنانچه تحت نظر پزشک معالج هستید معمولا جای نگرانی نیست . احتمال بهتر شدن دید تا دو سه ماه دیگر هست . گاهی ممکنه در برخی موارد کمی از نمره چشم باقی بماند که انهم معمولا مشکل ایجاد نمی کند ، اثر مضر نگاه کردن به مانیتور و موارد مشابه تاکنون ثابت نشده اما در حد امکان در موارد ضروری باشد برای احتیاط .
Telegram:
drnasehmohammadi@

http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام
سه ماه پیش لازک کردم و الانم هیچ مشکلی ندارم و طی این سه ماه قطره هامو (فلوکورت و hye) را دقیق و سروقت طبق دستور مصرف کردم و جراحم نیز از نتیجه راضی بودن. اما یک سوال دارم؛ باگذشت سه ماه دکتر مصرف فلوکورت را قطع کردن، الان اشک مصنوعی را هم قطع کنم. به نظرتون سه ماه برای مصرف اشک مصنوعی کافی نیستش؟

سلام وقتتون بخیر.میخواستم بدونم آیا ضعف شدید بینایی در یک چشم میتونه دلیل بزرگ شدن اون چشم نسبت به چشم دیگه باشه.آیا درمانی داره؟

سلام ، بله ممکنه .باید مطمئن بشید که چشمتون دچار آب سیاه نیست.

سلام من خانم۳۵ساله هستم.پرستارم.سالهاست از سوزش وقرمزی چشم بخصوص در فصول سرد سال رنج میبرم.صلبیه چشمم کمی تغییر رنگ داده به زردی معاینات چشم کامب انجام دادم گفتن کم پلاک جمع شده که باعث تغیر رنگ شده.گفتن بلفاریت دارم.چندین بار قطره فلومتورولول استفاده کردم ولی خوب نمیشه .دیگه چشمام هم به نظرم ریز شده.وتغییر کرده.مژهام کمرنگ شده.لطفا کمکم کنید

سلام . در افراد بلفاریت یا همان شوره چشم ، این مسائل طبیعیه ، روزانه چند بار از قطره اشک مصنوعی تک دوز استفاده کنید ، از پزشک درخواست کنید تا نحوه ی مژه ها را اموزش دهند. Telegram:
drnasehmohammadi@

http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام خسته نباشید کودک سیزده ماهه دارم که خوابیده شیر میخوره الان سه روزه موقعی که. خوابیده میخواد شیر بخوره چشماشو یه طوری میکنه انگار سعی میکنه که بتونه ببینه فقط هم موقع شیر خوردن تقریبا ده ثانیه هم طول میکشه با تشکر

سلام ، بعیده مورد مهمی باشه ، بهتره یک معاینه بشه
Telegram:
drnasehmohammadi@

http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

با سلام
دکتر من یک دوست دارم که ۳۸ سال داره این دوست من به صورت مادر زادی چشمش ضعیف بود.۲۸ سال پیش خانواده دوستم اونو به یه دکتر چشم می برند و دکترمیگه اگه عمل کنم چشم درست میشه و بعد خانوادش اینو به دکتر می برند تا عمل کنه بعد عمل کلا بینایی دوست من از بین میره و نابینا میشه. آقای دکتر خانواده این دوستم در این مدت ۲۸ سال اینو به هیچ جا نمی برند من الان تصمیم گرفتم این دوستم رو دوباره به یه چشم پزشک نشون بدم آقای دکتر لطفا ما رو راهنمایی کنید ما از روستاهای دور افتاده در استان آذربایجان شرقی و کنار رود ارس هستیم. آیا امیدی هست تا این دوستم حداقل سی چهل درصد بینایی خودشو بدست بیاره؟

سلام ، برای پاسخ دقیق نیاز به معاینه حضوری است، ولی حتما سالیانه باید معاینه بشه . تبریز خوبه ببرید
Telegram:
drnasehmohammadi@

http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام ببخشید من یه چشمم تنبل هست چندماه پیش رفتم واسه معاینه چشم حروف آخر رو کمی تار میبینم بهم گفت یه کم ضعیف شده چشمت آیا حتما باید عینک بزنم

سلام بله معمولا بهتره عینک استفاده بشه
Telegram:
drnasehmohammadi@

http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام و خسته نباشید من ۱۹ سالمه و اهواز زندگی میکنم چشمام از بچگی ضعیفه و شماره هاشون حدود۳ یا ۴ و از بچگی هم هیچ تغییری نداشته البته توی کودکی تنبلی چشم داشتم که بطور کامل رفع شد. میخواستم بدونم من میتونم عمل لیزیک انجام بدم؟ و اینکه عمل لیزر برای تغییر رنگ چشم انجام بدم؟ اگر شدنی هست بهم بگید چون واقعن میخوام هزینه کنم. من چشمام عسلی هستش ولی میخام خیلی روشن تر یا حتی عوض بشه

سلام به احتمال زیاد می توانید عمل لیزیک رو انجام بدهید اما عمل تغییر رنگ چشم را توصیه نمی کنم.
Telegram:
drnasehmohammadi@

http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

سلام خسته نباشید من ۳۹ سال دارم حدود یک ماهه که دیدم تار شده ولی قبلا مشکلی نداشتم. نمیدونم چشمم ضعیف شده یا علت میتونه چیز دیگه ای باشه

سلام دلایل مختلف هستند عینک یا مسایل عدسی و عصب و شبکیه. معاینه لازم است

Telegram:
drnasehmohammadi@

http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

دلیل نازک بودن قرنیه چی هس ؟؟ و چقدر طول میکشه تا ضخامتش افزایش یابد؟؟ ک بتونم عمل پی ار کی انجام بدم

سلام میزان ضخامت قرنیه افزایش نمی یابد.برای ارزیابی صلاحیت چشم این افراد جهت عمل برداشتن عینک مشاوره حضوری لازم است.

Telegram:
drnasehmohammadi@

http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

با سلام
هر از ٢-٣ ماهي يك مرتبه قسمتي از چشمم تيره ميشه و بصورت مبهم و مات جلوم رو ميبينم و براي ٥ دقيقه طول ميكشه بعدش خوب ميشه ولي سردرد شديدي ميگيرم
سابقه سينوزيت هم دارم براي چند سال
٣٤ سالمه

سلام
بیشتر به میگرن میخوره .حتما به متخصص چشم و متخصص مغز و اعصاب مراجعه شود

سلام
من ۲۰ سالمه چشم راستم الان دوساله که گاها قرمز میشه و چشمم کوچیکتر میشه موقع قرمزی ولی خود به خود حدود یک روزه درست میشه بعدش ولی قبل اینکه قرمز بشه خارش و سوزش(کم) داره که بعدش قرمز میشه البته من در دوران مدرسه تو آزمایشگاه موقع آزمایش یه ماده که بصورت ذرات تو هوا پخش شد احساس میکنم یکم بصورت ذرات معلق به چشمم اثر گذاشت چون از اون زمان اینطوری شد و دقیقا همون روز چشمم خارش و سوزش کمی پیدا کرد و قرمز شد و اینکه موقع قرمزی دیک خارش و سوزش نداره یا خیلی خیلی کم به ندرت
به چشم پزشک رفتم گفتن به علت خشکی چشمم هست یه قطره اشک مصنوعی و یه قطره دیگ دادن که موقع استفاده از اونا رفع شده بود ولی وقتی تموم شد قطره ها دورباره مثل قبل شد
ممنون میشم توضیح بدین که از چی‌ میتونه باشه و چجوری میشه درمان کرد

سلام دلایل متعدد است. از جمله شوره پلک ،خشکی چشم و آلرژی و … تا معاینه نشه امکان تشخیص دقیق و ارایه درمان مربوطه میسر نیست.

سلام اقای دکتر
مادر بنده پنج سال قبل به دلیل دیابت و فشار چشم دچار خونریزی چشم شدن
بعد از چندین مرحله لیزر هر ماه تزریق میشدن
مدت چهار سال ماهانه اواستین تزریق میکردن
منتهی از سال گذشته چند مرحله ایلا تزریق کردن و الان یک سال هست که هر هفته یا هر بیست روز یکبار دارن اواستین تزریق میکنن
این نکته را هم اضافه کنم که از همون سالهای ابتدایی دیابت ایشون به طور کاملا عالی کنترل شده
ولی دیگه اصلا طاقت تزریق براشون نمونده. هم از درد های تزریق اذیت میشن هم از کاهش دیدشون هم اینکه هزینه هاش زیاده
ایا هیچ راهی غیر تزریق نیست؟ عمل یا پیوند یا یه درمان دیگه؟ ایا امیدی به تموم شدن این تزریق ها هست؟
قبلا از زمانی که اختصاص میدین سپاسگذارم

سلام طبیعتا تا معاینه حضوری نشه امکان تظر دقیق نیست. اینکه تعداد تزریق در برخی بیماران زیاد میشه تا حدودی طبیعی است. فاصله تزریق یک ماه باشد. تحت نظر فوق تخصص شبکیه باشید.

سلام
من چشمم ضعیف هست
به طوری که فاصله بیش ازدومتروتارمیبینم
میخواستم بدونم امکان داره شماره چشمم بالای۳باشه

سلام بله ممکنه.

سلام
بعد یکماه از گذشت لازک، آیا هنگام شب و روشن شدن لامپ، باید عینک دودی طبی استفاده کرد یا نه؟ نگاه کردن به صفحه موبایل یا صفحه مانیتور چی، ایرادی داره؟

سلام در حدی که زیاد چشم خسته نشود اشکال ندارد

باسلام
یکماه هستش که لازک هر دو چشم انجام دادم. چشم راستم نسبت به چشم چپ خیلی تاره:
۱. به نظرتون طبیعیه؟
۲. بعد گذشت یکماه، نگاه کردن بدون استفاده از عینک آفتابی طبی هنگاه شب به نور لامپ یا صفحه موبایل و مانیتور اشکالی در روند ترمیم دید ایجاد نمیکنه؟

اگر در معاینه پزشک معالج راضی است پس نگران نباش در آینده ظرف چند ماه معمولا بهتر می شود. در مورد قیمت دوم سوال : در حد معمول نگاه مشکل ندارد.

به نام خدا
با سلام وخسته نباشید خدمت شما و همکاران محترم .اینجانب دارای سن ۲۹ سال پسر مشکل چشمام اسیگمات است و حدود ۳هفته ای است که چشم راستم از نظر دید تیره میبیند مثلا وقتی دستم رو چشم چپ میگذارم و به یک شی قرمز نگاه میکنم قرمز تیره میبینم ولی با چشم چپ بسیار واضع و روشن مبینم .به بیمارستان طرفه مراجع کردم بینای سنجی و دکتر عظیمی نژاد نکوی معاینه کردن گفتن مشکلی ناره هم از نظر شبکه چشم هم عادی است ولی هنوز همان طور هستم . نظر شما در این رابطه چیست.
(طراف چشم هم بعضی مواقع درد میکند ) با کمال تشکر .

سلام این مورد گاهی بیماری نیست و حالت است. با این حال بهتره در یک مرکز دیگر معاینه بشوی.

سلام خانم ۲۳ساله،حدود سه ماه است(نه دائم)بخصوص شبها،یهو چشمام کمی تارمیبینه،یادوتایی،یا دورهرچیز یه حاله میبینم(درفاصله‌ی دور و تقریبا دور) و باید چشمامو ریز کنم تادرست ببینم و وقتی چندساعت به کتاب،گوشی،و…نگاه میکنم سر درد میگیرم کمی علت چیست باتشکر

سلام بیشتر به خاطر عینک است . در معاینه علل احتمالی دیگر هم باید بررسی شود.

باسلام وخسته نباشید پدر من عمل آب مروارید دارن سوال من از شما اینه که چه نوع لنزی بهتر داست چون بیبمارستان گفتن از لنز های ایرانی که البته مورد تایید است استفاده میکنن که البته شنیدک لنزهای امیریکایی بهتراست ممنون

سلام ترجیحا از لنز درجه یک خارجی استفاده بشه بهتره. در دراز مدت بهتر کار می کنند.

سلام آقای دکتر .من روی پلک پایین خال گوشتی نسبتا بزرگی دارم آیا برای برداشتن این خال باید به چشم پزشک مراجعه کنم یا جراح عمومی ؟ آیا مژه ها آسیب میبینند ؟
و آیا جراحی به صورت سرپایی انجام میشود؟

سلام متخصص چشم، احتمال آسیب مژه بستگی به اندازه خال و …. دارد و معمولا از نظر زیبایی قابل تحمل است. بستری شب ندارد.

با سلام. آقای دکتر.
من حدود سه ماه پیش تاتوی پلک بالایی چشم انجام دادم . متاسفانه بعد از تاتو پشت پلک چشمم ورم کرد.و چربی جمع شد.
اولش کوچک بود اما به مرور بزرگتر شد. الان به شکلی شده که کاملا چشمم رو اذیت میکنه و به بالا نمیتونم نگاه کنم. و خیلی درد داره.
بوشهر هستم. و هر دکتری میرم یه دارو میده.
نمیدونم باید چه پماد یا … استفاده کنم که از بین بره. ممنون میشم راهنمایی کنید.. سپاس

سلام تا معاینه با دستگاه از نزدیک نشه متاسفانه نظر دقیقی ممکن نیست. در بندر عباس دکتر محمد تقی نایینی مراجعه کنید.

سلام دختری۵ساله دارم که به طور ارثی لکه های خاکستری داخل سفیدی چشمش دارد اما چند روزی است که یک لکه قهوه ای هم ایجاد شده میخواستم دلیل ایجاد لکه جدید و راه درمان و جلوگیری از لکه های جدید را بدانم باتشکر

سلام
معمولا خال چشمی است. معاینه و کنترل لازم است و معمولا خطرناک نیست.

بله ممكن است. با انجام بررسي تكميلي دقيقتر ميشه نظر داد

سلام اقای دکتر
من دختری ۲۰ساله هستم نزدیک بین هستم چشم راستم۲.۵و چشم چپم۱.۵است میخواستم بدونم اگه بخوام رشته مهندسی کامپیوتر رو بخونم باعث ضعیف تر شدن چشمم میشود؟
و این که اگر بخوام این رشته رو بخونم دچار پیر چشمی میشوم یا خیر؟چون پدرم،مادر بزرگام و یکی از پدربزرگام پیر چشم هستند

اگر من مهندسی کامپیوتر رو بخونم و بعد جراحی لیزر رو برای چشمم انجام بدم و بعد باز هم درگیر کار با کامپیوتر باشم مشکلی برای چشمانم ایجاد میشود؟یعنی امکان دارد دوباره چشمانم نزدیک بین شوند؟

سلام در حال حاضر گزارش خاصي از تاثير ناگوار كار زياد با كامپيوتر از جمله به صورت ضعيف شدن چشم به ما گزارش نشده است.معاينه سالانه لازم است.
پير چشمي به خاطر سن ايحاد مي شود و ربطي به كار و شغل ندارد.
امكان عمل ليزيك و مسايل بعدي ناشي از آن، بستگي به معاينه چشم دارد.

با عرض سلام و خسته نباشید و عرض تسلیت شهادت امام حسین (ع)
ببخشید من یک سوال داشتم در مورد عینک افتابی
من چند وقت پیش یک عینک افتابی خریداری کردم
من متاسفانه حس میکنم که لنز عینک دستکاری شده که به چشم من اسیب بزنه
UV عینک هم ۴۰۰ هست
ایا این شدنی هست که فروشنده از سر دشمنی لنز عینک رو دستکاری کنه برای اسیب زدن به چشم من؟
ممنون میشم منو راهنمایی کنید
سپاس فراوان
یا علی
درپناه حق
خدا حافظ

سلام چنين موردي بعيده. عينك رو به فرد متخصصي ( چشم پزشك )نشان بدهيد تا چك كند.

سلام آقای دکتر من چشمام آستیگمات رفتم دکتر گفت که لنز طبی گذاشت چون چشمات آستیگمات اما سه تااز دوستان لنز مخصوص آستیگمات چشم میزان مشکلی نداره آیا مشکلی داره از لنز آستیگمات استفاده کنم یا مشکل داره

سلام اگر متخصص چشم با تجربه ،استفاده از لنز تماسي طبي را مجاز بداند، مشروط به رعايت اصول تجويز و نگهداري ،احتمال ايجاد عارضه براي چشم كم است.

سلام وقت بخیر
من نمیدونم سوالم مربوط به شما میشه یا متخصصی دیگه
یک لکه تیره به اندازه سر سوزن هر جارو نگاه میکنم با چشم چپم این لکه هم جابجا میشه و تو میدان دید چشم چپمه جاش تقریبا میشه گفت ثابته خیلی ریز هست و تا حساس نباشی متوجه نمیشه خود شخص .تو محیط های سفید رنگ واضحتر میشه .کمی حساسیت هم داره سینوسام و بینیم و عدسع هم میکنم همزمان با این مشکل شروع شد تقریبا چشم چپمم کمی خارش داره و شاید احساس خشکی ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام اين يك نوع از مگس پران است. يكبار معاينه كامل شبكيه داده شود تا براساس آن فواصل معاينات بعدي تعيين ميشود. معمولا خطر ندارد.

با سلام . من عکس از قرنیه چشم هام گرفتم و ضخامت انها ۴۷۶ می باشد ایا میتونم عمل لیزیک کنم؟ اساسا ضخامت قرنیه پس از عمل لیزیک باید چقدر باشد؟

ج در صورت حصول شرايط ديگر ،گاهي ميشود عمل كرد. صرف ضخامت هميشه مانع عمل نيست

در صورت حصول شرايط ديگر ،گاهي ميشود عمل كرد. صرف ضخامت هميشه مانع عمل نيست.

سلام
من در پنج سالگی بر اثر برخورد قیچی به چشمم قرنیه ام پاره شد بود الان دید چشمم با عینک ۰/۸هست بیمارستان فارابی لنز سخت تماسی دادن اما چون کلفت بود نتونستم استفاده کنم می خواستم بپرسم که امکان گذاشتن لنز داخل چشمم با وجود چسبندگی قرنیه هست

سلام گاهي ممكن هست، نياز به معاينه و … دارد

سلام، حدود ۱۵ سال مبتلا به دیابت هستم. از آبان ۹۷ تا پایان سال به خاطر مشکل شبکیه ۳ تزریق آواستین داشتم که به دلیل عدم پاسخ مناسب در فروردین ۹۸ تزریق چهارم انجام شد که متاسفانه بدلیل آلودگی آمپول دچار عفونت چشم شدم و منجر به جراحی ویترکتومی چشم چپ گردید. خوشبختانه فعلا دید بهتر شده است ولی التهاب شبکیه در هر دو چشم وجود دارد بعضی متخصصین آمپول ایلیا و بعضی لیزر mpc را توصیه می کنند در صورت امکان راهنمایی بفرمائید برای چشم چپ کدام روش توصیه می شود.

سلام تصميم گيري در اين مورد منوط به معاينه جديد و مرور پرونده قبلی است

با سلام. ایا انجام جراحی های حذف عینک برای بیماران مبنلا به تیرویید البته بدون علایم چشمی امکان پذیر است؟

سلام به شرط سلامت چشم مانعي وحود ندارد

سلام.۴۷ سال دارم در مدت یکسال نمره چشم راستم از ۵/۵به ۷ رسیده . میخواستم بدونم آیا با توجه به سن باز هم چششم افزایش داره و چه کار میتوان برای بالا نرفتن نمره چشم انجام بدم؟آیا عمل یا کار خاصی میشه انجام داد؟
در ضمن‌ دید نزدیکم بدون عینک بهتره

سلام پيش گيري ندارد. بايد از نظر آب مرواريد چك بشه بقيه موارد مهم نيست .

سلام آقای دکتر خسته نباشید . من دختر۲۲ ساله هستم به تازگی یکی از سیاهی چشمم نسبت به سیاهی اون یکی کوچیکتر شده دکتر هم رفتم گفت مشکلی نداری یک آزمایش تیروئید داد تیروئید هم نداشتم و گفته برم دکترمغز و اعصاب
به نظرش شما مشکل چی میتونه باشه و ایا درمان میشه یا به حالت قبل بر میگرده؟

سلام بايد معاينه كرد ،مقدار کم گاهي طبيعي است ولي بهتر است توسط چشم پزشك و هم متخصص مغز و اعصاب معاينه بشه. در مورد درمان بعد از تعيين علت مي توان نظر داد.

سلام ببخشید میخواستم بدونم اگه شماره چشم ۲ باشه ولی از لنز طبی ۱.۷۵ استفاده بشه مشکلی پیش میاد؟؟

سلام نه معمولا مشكل نداره

سلام وقت بخیر
من پسری ۳۰ سال هست. مبتلا به بیماری آب مروارید مادر زادی بودم و ۱۳ سال پیش جراحی کردم و لنز داخل چشمام گذاشتم
مشکلی که بعد جراحی باهاش مواجه شدم اینکه مردمک یکی از چشمم‌ نسبت به مردمکی چشم دیگریم کوچکتره و صبح ها و روزهای کم خوابی خودشو خیلی نشون میده
میخواستم بپرسم آیا برای این موضوع درمانی‌ هست یا نه

ممنون

اين مورد نگران كننده نيست. بعد از بررسي و معاينه گاهي امكان درمان هست.

سلام
آیا بعد از عمل لیزر، اگه خودارضایی داشته باشیم شماره چشم برمیگرده ؟ :((((

تا كنون اين مسئله از نظر عملي بررسي نشده. در تجربه من با اين مشكل برخورد نداشته ام. احتمالش كمه

سلام من یک هفته پیش عمل حذف عینک انجام دادم شماره ی چشمم یکی ۴ و یکی ۳/۵ بود بعد یک هفته هنوز تار میبینم حتی تار تر از روزای اول این عادیه؟؟

سلام
بله بيشتر اوقات عادي است ، اما بهتره با معاينه چشم مطمئن شوي كه مشكلي نباشد.

سلام تو دستگاه فتوتراپی زردی رو چشم نوزاد به مدت ۵ ساعت چشم بند نبستیم فراموش شدخواستم بدونم به چشم نوزاد ۴روزهآسیب رسیده یا نه

سلام احتمال آسيب زياد نيست. البته در صورت ايجاد آسيب درمان خاصي وجود ندارد. براي حصول اطمينان توصيه به معاينه ميشود

سلام ۱۹ ساله و دختر در تهران زندگی میکنم،چشم من نزدیک بین و آستیگماتیسم است شماره ی یک چشم ام ۱ و دیگری ۰٫۷۵ است،خیلی وقت است که مجددا پیش چشم پزشک نرفته ام،من کنکوریم و جمعه آزمون دارم در فاصله ی نزدیک چشمم مشکل ندارد اما برای دیدن دور اذیت میشود و سرم درد میگیرد ۱۰ اوم قرار بود بروم پیش دکتر اما شیشه ی عینک حداقل ۲ الی یک روز طول میکشد تا بیاد،از طرفی وقتی عینک جدید با شماره جدید میگیریم مدتی طول میکشد تا چشم عادت کند به تظر شما الان ۳ تا ۴ رو تا کنکور باقی است اقدام کنم؟

سلام متاسفانه سوال شما بعد از تاريخ كنكور دريافت شد. اميد است كه مشكل رفع شده باشد.

سلام و خسته نباشید. دکتر من ۳۶ سالمه، خشکی چشم دارم و اشک مصنوعی استفاده میکنم. تازگی ها متوجه شدم وقتی اجسام یا نوشته ها را وقتی نزدیک چشمم کمتر از ۱۶ ساتنتیمتر میبرم تار میبینم و سرم درد میگیره. یعنی به دوربینی مبتلا شدم . به دکتر رفتم گفت الان عینک لازم نیست فعلا. آقای دکتر آیا راهی نیست که جلوش گرفته بشه و این مشکل پیشرفت نکنه . با توجه به اینکه دکتر گفت فعلا نیازی به عینک نیست آیا الان نیازی نیست ؟ و اگر عینک بزنم از الان جلوی پیشرفتش گرفته نمیشه؟ با تشکر

سلام متاسفانه پيش گيري ندارد. اجسام نزديك را در فاصله حدود ٣٠ سانت بگير.

سلام آقای دکتر
بنده امیر امیری هستم و ۲۵ ساله. من به علت اینکه قوز قرنیه داشتم حدود ۱۰ ماه پیش عمل cross link انجام داده بودم. الان به علت اینکه چشم چپ من قوز قرنیه زیادی دارد، دید این چشمم مناسب نیست و با عینک هم بهبودی نداشت. میخواستم بپرسم استفاده از لنز ایرادی ندارد؟ مطالبی که راجع به خطرات آن خواندم من را واقعا ترساند. ممنون

سلام بايد معاينه بشوي تا شرايط استفاده از لنز چك شود

سلام و خسته نباشید. من عینک میزنم و شماره عینکم ۱٫۵ است که هرکدام ۰٫۷۵ آستیگمات است.
مدتیه که موقعی که میخوام از نقطه ای به نقطه دیگه نگاه کنم نمیتونم روی نقطه جدید تمرکز کنم و باعث میشه چشمم “دودو بزنه”. بخصوص موقع رانندگی باعث میشه گاهی اوقات نتونم تمرکز کنم. چکار میتونم انجام بدم؟ یا به کدام متخصص چشم مراجعه کنم؟

ابتدا به يك متخصص چشم و براساس آن در صورت لزوم به فوق تخصص معرفي شوي

سلام چشم راستم مثبت ۴ و .۷۵ آستیگمات و چشم چپم منفی نیم و نیم آستیگمات (تفاوت نمره دو چشم دارم) چشم راستم تنبلی خفیف داره و میدونم قابل درمان نیست اما تمایل به کم کردن شماره دارم که نیاز به عینک نداشته باشم اگه شرایط لازم فیزیکی داشته باشم عمل لیزیک قابل انجام هست؟

سلام بله از نظر نمره مشكلي نيست

سلام من چهار ماهه پیش یه تصادفه بد کردم شکستگیو امبولیو نصف صورتمم پاره شد چشم چپمم زخمی شده بود بعد دوماه مرخص شدم متوجه شدم چشم راستم بد میبینه یه نفر که روبه روم بود صورتشو نصف میدیدم رفتم دکتر گفت عکس بگیر از شبکیه گرفتم شبکیم ورم داشت.رفتم متخصص گفت به مرور ورم تموم میشه و خوب میشه بعد یه ماه رفتم دکتر تموم شونه ها معاینه رو دیدم بهتر شده چشمم ولی الان که دقت میکنم یک خطی تو چشم راستم نمیبینم دکتر گفت بهش دقت نکن.به نظر شما این خط تموم میشه

در چنين مواردي بطور كلي تا ١ سال احتمال بهبود هست

سلام من چهار ماهه پیش یه تصادفه بد کردم شکستگیو امبولیو نصف صورتمم پاره شد چشم چپمم زخمی شده بود بعد دوماه مرخص شدم متوجه شدم چشم راستم بد میبینه یه نفر که روبه روم بود صورتشو نصف میدیدم رفتم دکتر گفت عکس بگیر از شبکیه گرفتم شبکیم ورم داشت.رفتم متخصص گفت به مرور ورم تموم میشه و خوب میشه بعد یه ماه رفتم دکتر تموم شونه ها معاینه رو دیدم بهتر شده چشمم ولی الان که دقت میکنم یک خطی تو چشم راستم نمیبینم دکتر گفت بهش دقت نکن.به نظر شما این خط تموم میشه؟

در چنين مواردي بطور كلي تا ١ سال احتمال بهبود هست.

با سلام.من یه برادر کوچیک دارم که پنج سالشه.چدوقتیه متوجه ی انحراف توی چشم چپش شدم.خیلی جزییه جوریکه اولا حس میکردم اشتباه میکنم.ولی بعدش متوجه شدم درست فهمیدم.حالتش جوریه که انگار یهو اتفاق میوفته و همیشه انحراف نداره.میخواستم بدونم قابل درمانه؟متوجه شدم چشمای خودمم همچین مشکلی منتها با شدت خیلی کمتر داره.با وجود اینکه سنم ۱۷ هست امکان درمان هست؟

در ٥ سالگي انحراف كم و گهگاه اگر (بعد از بررسي توسط متخصص چشم )همراه با هيچ مشكل ديگري نباشد معمولا تنها نياز به معاينه هر شش ماه دارد.

سلام. سی و پنج ساله، زن و از کودکی مبتلا به زخم راجعه قرنیه هستم و دو سال پیش با توصیه دکتر که گفتن احتمال زیاد روند الرژیک داره متوجه شدم که به تمامی مواد شیمیایی مثل اسپری های مو و کرم و …. الرژی دارم و در اثر تماس اینها با چشمم شب تو خواب قرنیم زخم میشه. الان میخوام جراحی عیوب انکساری رو انجام بدم ایا منعی در این رابطه برای من وجود داره و ممکنه این بیماری برام دردسر ساز بشه؟ ممنون

سلام اگر بدون معاينه نظري داده شود اينه كه اين جراحي را انجام ندهيد. البته ندرتا بعد از بررسي كامل ممكنه اجازه داده بشه.

سلام ببخشید مزاحم وقت گرانبهاتون میشم من سال ۹۷ به علت ضعیفی چشم به دکتر مراجعه کردم که گفتن نمره چشمم یکیش ۷۵ صدم و دیگری فکر کنم ۱٫و همچنین گفتن شش ماه دیگه مجدد بهشون مراجعه کنم که اینکارو نکردم البته اون موقع ها چشمم رو به بهبودی میرفت یعنی کمی بهتر شدم به همین خاطر پیش دکتر نرفتم یا ترسیدم نمره چشمم بالا تر بشه و عینک بده و چشمم ضعیف تر بشه و حالا بعد از یه سال احساس میکنم چشمم خیلی ضعیف تر شده. ولی یه نکته ذهنمو درگیر کرده اونم اینه که صبحا وقتی از خواب بیدارمیشم چشم هام تقریبا بدون عینک همه جارو واضح میبینه ولی بعد دو دقیقه دوباره چشمم ضعیف میشه.با این حال خوشحال میشم اگه توصیه ای یا راهنمایی هست از جانب شما دریافت کنم.

سلام توصیه ی خاصی نیست . بهتر است سالانه معاینه انجام دهید

سلام نكته ي خاصي نيست. مطلب شما مورد نگران كننده اي نيست. سالي يكبار معاينه انجام بشود و نگران تغيير نمره چشم نباشيد

با عرض سلام و خسته نباشید خواهرم مادرزادی تو چشمش کیست داشت الان ۴۵سالشه تا زگیا که رفته دکتر گفتن کیست چشمت پاره شده باید لیزیک بشه می خواستیم بدونیم اگه لیزیک بشه مشکلی براش پیش نمی یاد ؟آیا این مشکلش جدیه می ترسه که لیزیک باعث می شه کیستش تبدیل به سرطان بشه خیلی استرس داره لطفا راهنمایی کنید خیلی ممنونم.

با سلام ، بستگی به شدت ، موقعیت و ماهیت کیست دارد. بدون معاینه امکان نظر دقیق نیست .

آیا چشمی که خیلی ضعیفه میشه تقویت کرد یا نمره چشمو آورد پایین? بدون عمل لیزر و…
طبیعی مثلا با تمرین یا خوردن چیزی!

معمولا خیر . با معاینه حضوری بهتر میشه نظر داد

سلام ،وقتتون بخیر، من۲۶سالمه وسردردهای میگرنی دارم.برای بررسی سایر علل سردرد هنگام مطالعه ب بینایی سنجی رفتم که تشخیص نمره۰٫۵آستیگمات و۰٫۲۵نزدیک بین برای چشم راست و ۰٫۵آستیگمات برای چشم چپ داشتن، دوباره برای چک آپ رفتم که بیناسنج نمره چشم چپم رو از نزدیک بین به دور بین تغیر دادن، من واقعا گیج شدم، من تیراندازم و هنگام تیراندازی از ده متر سیبل رو تار می بینم و چشم راست نسبت به چشم چپ حالت برآمدگی و بیرون زدگی جزیی دارد، لطفا من رو درخصوص نزدیک بین یا دوربین بودن راهنمایی کنید

سلام ، بهتره به چشم پزشک مجرب مراجعه کنید ، باید با دستگاه چک بشه

ضمن عرض سلام و ادب . آیا فشاری که خانم به خودش وارد می سازد تا هنگام مقاربت و نزدیکی به ارگاسم برسد ( توضیح اینکه این خانم به سختی و با فشار زیاد ظرف حدود بیست دقیقه به ارگاسم میرسد ) آیا این فشار بر روی لکه خونی که ته چشم به علت دیابت بوجود آمده و با قطره کوپروست مرتبا تحت مراقبت قرار دارد تاثیر می گذارد و این فشار آیا باعث وسیع تر شدن این لکه می شود یا خیر ؟ ممنونم از راهنمایی و پاسختان .

سلام ، اگه اسیب دیابت به چشم در مرحله شدید نباشد معمولا اشکال ندارد .

با سلام جناب بنده حتی با عینک احساس میکنم ک چشم سمت راستم دید کمتری نسبت به چپ داره این طبیعیه؟حتی با عینک؟لطفا کامل توضیح بدین من وسواس دارم مسئله داره دیوونم میکنه

سلام ، گاهی طبیعیه البته به شرطی که در معاینه مشکل خاصی نباشد.

سلام و عرض ادب
پیمان نصیرآذر متولد ۱۳۶۳ دانشجوی دکتری جامعه شناسی
ببخشید برای چشم های با ضعف بینایی بالا و آستیگمات بالا یا بهتره بگم افراد آلبینیسم راهی یرای تقویت بینایی هستش حراحی، لنز، لیزر که بتوان درصد بینایی رو بهبود بخشید؟
R: SPH +5 CYL -3 Axi 168
L: SPH +4/25 CYL -1/75 Axi 175
سپاسگزارم از شما

سلام برای ضعف شبکیه که ناشی از بیماری آلبینیسم است د رحال حاضر درمانی نیست و در آینده احتمال زیاد درمانهای جدید در دسترس خواهد بود .
اما برای اصلاح نمره ی چشم با روشهای لیزری موجود مانند لیزیک و غیره میتوانید جهت بررسی واجد شرایط بودن با مطب جهت نوبت معاینه هماهنگی کنید.

سلام و عرض ادب
ببخشید برای چشم های با ضعف بینایی بالا و آستیگمات بالا یا بهتره بگم افراد آلبینیسم راهی یرای تقویت بینایی هستش حراحی، لنز، لیزر که بتوان درصد بینایی رو بهبود بخشید؟
R: sph +5 cyl -3
L: sph+4/25 cyl -1/75

سلام ، اگر عینک دید را بهتر بکند ممکن است بشود بجای عینک عمل لیزر توصیه شود ، راه دیگری معمولا نیست

سلام جناب دکتر بنده چند سالی هست درگیر سرخی چشم هستم.چندین دکتر هم رفتم ولی متاسفانه جواب نگرفتم
شبها هنگام خواب بی اختیار از چشام اشک میاد و بدون عینک هم اذیت میشم ببینم و به نور هم به شدت حساس شدم.بنده مشکل بیماری خودایمنی و بیماری روماتیسم دارم و همچنین آزمایش hlb 27 + هستم و به دلیل مشکل کلیه فشار خونم بالا بود که با قرص پایین امد.میخاستم نظر شمارو بدونم باتشکر

سلام
اشکریزش دلابلی مختلفی دارد مانند جوش ها و خراش های قرنیه و پلک و نیز تنگ شدن مجرای خارج کننده ی اشک از چشم و …. قرمزی چشم هم ذلایل بسییار مختلفی میتواند داشته باشد. که از انواع کم اهمیت تا انواعی که ناشی از التهاب های داخل چشمی است متفاوت است. به هر حال گاهی باید طی مراجعات مختلف معاینه با دستگاه و …. بشوی تا امکان نظر دقبق تری باشد

با سلام. مردی ۴۵ ساله ام. از ۱۵ سالگی عینکی هستم. نمره ی هر چشمم ۳ است. آیا سنم برای عمل لیزیک بالا است و این عمل در این سن توصیه نمی شود یا مشکلی پیش نمی آید(با توجه پیر چشمی و …) ؟ با تشکر

سلام
سن ۴۵ به تنهایی مانع عمل نیست به شرط واجد شرایط عمل بودن.
در این سن بعد از عمل معمولا فرد از عینک دور بی نیاز میشود اما ممکن است برای کارهای دقیق در فاصله نزدیک نیاز به عینک داشته باشد. این اشکال عمل نیست بلکه امری طبیعی است.

سلام.من چشمام دوربینه و دوتاش ۳٫۷۵ دیوپتر است.یه سوال دارم اینه که آیا استمنا باعث ضعیف شدن چشم دوربین مشه یا نه.کار با موبایل یا کامپیوتر چه تاثیر بر چشم دوربین داره با تشکر از شما.

سلام
ج بخش اول: تا کنون ضرری از آن جهت ثابت نشده. حدس و گمانهایی هست ک هشاید مضر باشد.
بخش دوم: در حد ضرورت کار موبایل و … اشکال ندارد.

سلام آقای دکتر بنده در اواخر بارداری دچار دونه های قرمزی روی پوستم شدم که بعدا تاول زدن و پزشک مشکوک به زونای بارداری بودن، در همون زمان دچار تاری خفیف دید در چشم راست شدم چند روز بعد تاری شدید شد.متاسفانه پزشک زنان به من گفتن دیدت به مرور برمیگرده و نیاز به پیگیری نیست تا اینکه یکماه بعد به چشم پزشک مراجعه کردم و ایشون متوجه التهاب اعصاب بینایی من شدن و به پزشک مغز و اعصاب ارجاع دادن و تشخیص نوریت اپتیک دادن.حالا سوال من اینه که به نظر شما این التهاب اعصاب در اثر زونا به وجود اومده یا خدایی نکرده دلایل دیگری داشته البته ام ار ای بنده خدا رو شکر خوب بود و حالا هم منتظر انجام ازمایشات تکمیلی هستم.حالا سوال من اینه که ایا مکنه این التهاب ها بر اثر زونا به وجود اومده باشن اینکه برای درمان چه کنم؟ با مصرف داروهای استروییدی التهاب ها تا حد زیادی کم شده.ایا اینکه ویروس زونا توی بدن من هست از طریق ازمایش معلوم میشه ؟

سلام
التهاب عصب هم میتواند ناشی از زونا باشد و هم علل دیگر و حتی خود بخود (که بیشتر این جوری است).
تشخیص علت زونا گاهی مشکل است اما بهتر است مراحل پیگیری را تکمیل کنید.

سلام.آیا خودارضایی واقعا روی چشم تاثیر منفی داره؟
اگه آره لطفا بگید چه تاثیراتی داره

سلام
هم ضرر آن اثبات علمی نشده و هم بی ضرر بودن آن د رطولانی مدت ثابت نشده.

سلام.خسته نباشید.من دختر مجرد۲۶ساله هستم که از بچگی دچار ضعف چشم ازنوع نزدیک بینی و آستیگمات شدم وبه مرور نمره چشم از۰.۲۵ بالاتر رفت و الان نزدیک بینی چشام یکی ۶ و اون یکی ۶/۵و آستیگمات هرکدوم از چشما۲/۷۵هستش.نمره چشمم گاهی کمتر میشه دلی دوباره برمیگرده.پارسال برای عمل اقدام کردم و دکتری که رفته بودم بدون معاینه و فقط از روی عکس گفتن که نمیتونی عمل کنی چون آستیگماتت بالاس وبرای اطمینان بیشتر منو ارجاع دادن به فوق تخصص قرنیه که ایشونم گفتن نمیتونی.اما ۳تا دکتر متخصص دیگه رفتم اونا گفتن میتونی.حتی عکسو واسه تهرانم فرستادم اونجاهم گفتن میتونی عمل کنی.میخواستم ببینم آیا من میتونم به حرفا دکترایی که گفتن میتونم عمل کنم اعتمادکنم؟ضخامت قرنیم ۵۴۰میکرون هستش

سلام
مواردی مانند شما در گذر زمان کم کم شرایط عمل را پیدا می کنند با توجه به اینکه جزییات دیگری هم در تعیین صلاحیت نقش دارد لازم است که حضوری معاینه بشوی.

سلام . من ۲۸ سالمه و خشکی شدید چشم دارم و در عرض ۳ ماه نمره چشمم از ۱:۵۰ رسید به ۲:۵۰ . میخواستم بدونم به جز قطره آرتلاک ادونس و سینالون ادونس و آرتپیک ادوس که الان اصلا در بازار موجود نیست. چه قطره ای پیشنهاد میکنید که همراه با لنز بشه ازش استفاده کرد ؟؟؟

سلام ، قطره های اشک اسم های زیادی دارن مانند های، زایلویال و…
اگه موجود باشه در بازار

سلام من دو هفته پیش در کوچه فوتبال بازی می کردم که یهو توپ محکم به چشمم خورد و به چشمم لکه اومد که اونو یک هفته دیدم الان اون لکه رفته ولی الان داخل چشمم احساس می کنم اب هست و در تاریکی کمی احساس می کنم چشمم خسته است . با اینکه با هر دو چشمم همه چیز را خوب می بینم ولی در تاریکی احساس می کنم نسبت به اون یکی بد می بیند سوال من از شما این است که ایا خوب می شود با به دکتر برم و یک مشاوره به بنده بدهید. با تشکر

سلام صد درصد نیاز به معاینه هست

آیا شرایط بد روحی و تنشهای روانی میتواند باعث بیماری چشم مانند تاثیر روی شبیکه یا عصب بیماری گرد ؟

سلام ، به تنهایی معمولا خیر ، به ندرت چرا ، ولی بهتره توسط روانپزشک کنترل بشه .

سلام من برادرم افتادگی پلک داره بیمارستان فارابی هم رفته و دکتر بهش عینک داده میخواست عمل کنه ما دکترش گفته که نمیشه ممکن بدتر بشه متاسفانه ایشون یکی هم میخواد بخاطر همین مشکل چشم جواب رد بهش دادن و دکتر هم گفته عمل نکنه باید چیکار کنه راه حل این قضیه چیه لطف کنید راهنماییم کنید ممنونم..

سلام ، تا معاینه نشه نظر دقیق نیست .

سلامعلی هستم ۱۸سالمه. من متاسفانه یکساله خودارضایی دارم.چندماهی هست ک کلاس تیراندازی با تفنگ بادی میرم وقتی ک میخوام از دوربین ب سیبل نگاه کنم چشام تار میشه، فاصله من تا سیبل ۱۰ متر هستش.یک هفته هست که این مشکل رو دارم .میخواستم بدونم اگه این مشکل از خودارضایی من هست اگه من بخوام این کار رو ترک کنم چه مدت طول میکشه چشم هام خوب بشه؟ .تورو خدا کمکم کن)))):

سلام خیر معمولا مربوط به آن نیست

سلام من خانمی۳۵ساله هستم درسال۸۸ پی ار کی کردم الان صبحها چشمهام سخت باز میشه البته همیشه نه ولی خیلی وقتها .دکترم گفت قطرهhyeبزن اما دایم نه الان دوسال گذشته میخوام بدونم دوباره قطره بگیرم یا نه زیادش ضرر داره

قطره “هاي” معمولا مشكل ايجاد نمي كند.

سلام و سپاس

خواهرزاده ی بنده به بیماری چشمی آرپی مبتلا هستند. ایشان اقایی ۴۵ ساله اند و ازدواج کرده و دخترخانمی ۱۸ ساله و کاملا سالم دارند آیا ازدواج دخترخانم ایشان با پسر بنده بخاطر این بیماری برای فرزندانشان مشکلی ایجاد میکند؟ تنها مشکل ما همین بیماریست آیا مشکلی برای این ازدواج هست؟

سلام باید با متخصص ژنتیک مشاوره بکنن.

با سلام

دختری دارم که سندروم داون و انحراف چشم هم داره. آیا انحراف خودش درست میشه یا نیاز به عمل جراحی داره. اگه باید عمل بشه چه سنی برای عمل مناسب هست؟ متشکرم

سلام
گاهی ممکنه که به مرور انحراف کمتر شود. ولی باید مرتبا تحت نظر باشد در مواردی ممکنه که از ابتدا نیاز به عمل باشد.

باعرض سلام خدمت شما
من سوالی داشتم، کسانی که عمل لیزر رو جهت بر داشتن عینک انجام میدن، آیا این احتمال وجود دارد که بعد از مدتی بازهم نیاز به عینک داشته باشند؟ آیا نمره ی چشم بیمار تعیین کننده است؟

سلام .در بیشتر افراد موارد بعد از عمل نیاز به عینک ندارند . در برخی افراد احتمال کمی وجود دارد که بعد از عمل مقدار کمی از نمره باقی بماند. با معاینه دقیق قبل از عمل دقیق تر میشود وضعیت آینده فرد متقاضی عمل را پیش بینی کرد.

سلام.
آقا میتوان رنگ چشمها را تغییر داد؟ با انجام عمل آب مروارید میتوان رنگ چشم را تغییر داد و لنز رنگی در چشم گذاشت؟

سلام با عمل آب مرواريدخير، اما وسايل مخصوصي براي اين منظور ساخته شده است كه رنگ چشم را تغيير ميدهد و در برخي افرادقابل استفاده است.

با سلام و تشکر از شما استادگرامی
مادر من ۵۰ سالش هست و دیابت داره و ۱۰ بارتوسط دکتر ا…. در بیمارستان …. آمپول آواستین تزریق کرده اما هنوز ورم شبکیه ی وی برطرف نشده. آیا راه درمان دیگری وجود دارد.
ممنون از اینکه وقت میگذارید.

با سلام
بله .چنانچه درمان های قبلی در زمان مقرر انجام شده است ولی بیماری کامل درمان نشده است درمان های قدم بعدی شامل داروی آیلیا و یا دگزامتازون داخل چشمی و یا عمل جراحی است که بعد از معاینه و بررسی تکمیلی قابل تجویز میباشد.

با سلام و خسته نباشی خدمت شما، سن مناسب عمل برداشتن عینک چند سالگی است؟

با سلام
سن مناسب لیزیک بعد از تمام شدن ۱۹ سالگی است. البته به شرط ثابت ماندن تغییرات نمره چشم

آیا میتوان بیماری آرپی را درمان کرد؟

سلام. در حال حاضر درمان قطعي و راحتي ندارد. براي موارد پيش رفته كه فقط نور را ميبينند،گاهي پروتز هاي خاصي در چشم كاشته ميشود كه به ميزان بسيار كمي ديد را بهتر ميكند.

سلام من ١٤سالمه مرد هستم مشكل من اين است مه وقتي تو مدرسه تو كلاس هستم در ميز آخر ميشينم چيزي را كه معلم مينويسي نميبينم وأي در ميز اول خوب خوب ميبينم

سلام دیدت کم شده در ابتدا باید چک نمره عینک بشوی. معمولا به خاطر عینک است.

Telegram:
drnasehmohammadi@http://www.drnmohammadi.com
Instagram:
dr.nasehmohammadi

برای تزریق آواستین چه کاری باید انجام دهم؟

سلام آمادگي خاصي نياز نيست.خانم ها بهتره آرايش صورت نداشته باشند وبا دستور پزشك به پذيرش مراجعه كنند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره سوالی می‌نویسم.

info@drnmohammadi.com

تلفن: 672 671 88 021

تلفن همراه: 4388 586 0933

ایمیل: info@drnmohammadi.com

 جراحی فمتولیزیک، لازک (PRK)، جراحی نوین آب مروارید،جراحی پیشرفته  شبکیه، عمل زیبایی پلک، انواع لیزرهای چشمی

 

جهت دریافت خبرنامه و اطلاع از آخرین تخفیفات ایمیل خود را وارد فرمایید

 

تهران- ولیعصر- بالاتر از ونک- ابتدای خیابان شریفی (خشایار سابق)- جنب بانک مسکن- پلاک 61- طبقه 4- واحد 10

672 671 021-88

4388 586 0933

info@drnmohammadi.com

t.me/drnasehmohammadi

همکاران ما صمیمانه پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود .

02144457285

شماره تماس: 02144457285

برای تعیین وقت مشاوره رایگان لطفا اطلاعات تماس و مشخصات خود را وارد نمایید.

مراجعه حضوری همه روزه بجز ایام تعطیل

مشاوره رایگان چشم پزشک

02144457285

09213600451

امکان حضوری همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 16 الی 20
آدرس: تهران – میدان پونک ابتدای خیابان میرزابابایی ساختمان ساعت پلاک 2 طبقه زیرهمکف
ساعات تماس:شنبه تا چهارشنبه، صبح ها 9:00 الی 20:00
پنجشنبه، 7:30 الی 14:30
خط ویژه :02144457285

انجام انواع جراحی های شبکیه ، استرابیسم ، پیوند قرنیه ، کاتاراکت (آب مروارید) ، عمل لیزیک و عمل مدرن لازک و PRK ، بلفاروپلاستی و عمل پف و انحراف چشم توسط پزشکان بسیار نامی ، واز اساتید برجسته وبا رعایت استاندارد بالا.

عمل در کلینیک فوق تخصصی خصوصی وبا دستگاه های بسیار پیشرفته با شرایط ویژه و قبول کلیه بیمه های تکمیلی

جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹

برای مشاوره کلیک کنید.
 

مشاوره رایگان چشم پزشک

سایت خانه پزشکان در راستای آگاهی و گسترش سلامت کشور با پزشکان متخصص گروهی تشکیل داده  تا شما عزیزان بتوانید هر شب با  یک پزشک متخصص مشاوره رایگان داشته باشین.

❤️هدف ما حفظ سلامتی شماست❤️

برای عضویت در گروه روی عکس زیر کلیک کنید

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به خانه پزشکان می باشد. طراحی سایت حرفه ای توسط وب 24 و سئو توسط سئو 24

مشاوره رایگان چشم پزشک
مشاوره رایگان چشم پزشک
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *