مشاوره و تبادل نظر در حل جدول

 
helpkade
مشاوره و تبادل نظر در حل جدول
مشاوره و تبادل نظر در حل جدول

کنسول تاسیون

کنسولتاسیون

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم + جزئیات داستان

علت فوت مسعود سمیعی نمایشنامه نویس، منتقد و کارگردان چه بود؟

پیش بینی بورس یکشنبه ۲۶ مرداد ۹۹

مشاوره و تبادل نظر در حل جدول

فصل سوم سریال از سرنوشت کی پخش می شود؟ + اسامی بازیگران از سرنوشت ۳

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی تو در بزن + عکس و معرفی نقش ها

جزئیات سامانه‌ درخواست مداح برای مراسم عزاداری محرم و صفر در منازل + آدرس سامانه

زمان دقیق پخش و تکرار برنامه خنداننده شو ۳ از شبکه نسیم + تغییرات جدید

جزئیات اعطای وام ۴۰ میلیون تومانی به معلمان و فرهنگیان + مبلغ اقساط

زندگینامه سردار شهید مصطفی چمران به همراه وصیت نامه ایشان

تاریخ دقیق روز جهانی پست در تقویم سال ۹۹ چه روزی است ؟

ارزش سهام عدالت امروز شنبه ۲۵ مرداد ۹۹ چقدر شد؟

آمار کشته شدگان و مبتلایان به ویروس کرونا در ایران شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹

جواب و پاسخ مشاوره و تبادل نظر در حل جدول بازی جدولانه از سایت جوابگو دریافت کنید.

جواب : کنسول تاسیون, کنسولتاسیون.

مشاور امنیت ملی عراق بر اهمیت تعیین برنامه زمانی برای پایان حضور نظامی خارجی در کشورش تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از بغداد الیوم، دفتر قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، الاعرجی با ژنرال جرالد استریکلند، معاون فرمانده نیروهای ائتلاف بین‌المللی ضد داعش تحت امر آمریکا و هیئت همراه وی در دفترش دیدار کرد.

دو طرف در جریان این دیدار به بررسی حمایت هوایی، اطلاعاتی و مشاوره از سوی ائتلاف بین‌المللی به نیروهای امنیتی عراق پرداختند.

آنها بر اهمیت تداوم هماهنگی در حفاظت از مرزهای مشترک این کشور با سوریه تاکید کرده و در خصوص پرونده داعشی‌های اصالتا عراقی در زندان‌های نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) و زنان و کودکان عراقی موجود در اردوگاه‌های آوارگان در منطقه تحت سلطه این نیروها در شرق فرات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

الاعرجی ضمن بیان دیدگاه‌هایش در خصوص اهمیت پشتیبانی بین‌المللی از عراق، بر لزوم ادامه حمایت از این کشور در زمینه‌های آموزش، مجهز ساختن و مسلح کردن تاکید کرد.

مشاوره و تبادل نظر در حل جدول

وی از ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به خاطر مشارکت در مبارزه داعش و نابودی تروریسم تشکر و قدردانی کرد.

مشاور امنیت ملی عراق تصریح کرد، رابطه عراق با جامعه جهانی امری مهم است و دولت عراق تمایل به ادامه این رابطه دارد.

وی ضمن تأکید بر اهمیت وضع جدول زمانی برای پایان حضور نیروی نظامی خارجی در عراق و لزوم انتقال کشورش به روابط استراتژیک در زمینه‌های مختلف عنوان داشت، عراق به دنبال همکاری بین‌المللی برای حل و فصل بحران‌های منطقه و ایجاد راهکار غیر نظامی برای آنها می‌باشد، زیرا این اقدام تاثیر زیادی بر ثبات و تحکیم صلح در تمامی کشورهای منطقه خواهد داشت.

انتهای پیام

آیا به دنبال آدرس بهترین مراکز مشاوره ازدواج بندرعباس هستید ؟ آیا می دانید هدف از مشاوره ازدواج و مشاوره قبل از ازدواج در مرکز مشاوره ازدواج بندرعباس چیست ؟ در روز های اولیه ازدواج و در زمان آشنایی قبل از ازدواج خیلی از نکات مهم برای شروع یک زندگی مشترک موفق توسط افراد نادیده گرفته می شود، که سبب می گردد بعد از سپری شدن سال های اولیه مشکلات و اختلافات زیادی در بین زوج ها به وجود بیاید. هدف اصلی مشاوره ازدواج یا مشاوره قبل از ازدواج این است که ما یاد بگیریم که چگونه با مشکلات زندگی زناشویی روبرو شویم. در حقیقت مشاوره قبل از ازدواج مانند واکسنی برای پیشگیری از طلاق و مانع از هم پاشیدن زندگی مشترک می باشد. از آنجایی که ازدواج مهمترین تصمیم گیری در زندگی هر فرد می باشد، آموزش دیدن برای این تصمیم گیری و یادگیری مهارت های لازم برای زندگی مشترک ضروری است.

 

 

 

مشاوره و تبادل نظر در حل جدول

هدف از مشاوره در مراکز مشاوره قبل از ازدواج بندرعباس این نیست که در نهایت با یک پاسخ بله یا خیر از سمت مشاور روبرو شوید. مشاوره قبل از ازدواج در مسائلی همچون همسرگزینی، آگاهی از ریسک ازدواج، تفاوت شخصیتی افراد، حل مشکلات بین زوجین و آموزش مهارت های لازم برای زندگی مشترک صورت می گیرد. در حقیقت مشاوره قبل از زادواج مانند واکسنی برای پیشگیری از طلاق ، مانع از هم چاشیدن زندگی مشترک عمل می کند. آموزش دیدن برای این تصمیم گیری و یادگیری مهارت های لازم برای زندگی مشترک در زندگی هر فردی ضروری است. نکته مهم این است که بدانید که همسر شما در خانواده ای با افکار، فرهنگ، علایق و … کاملا متفاوت با شما بزرگ شده است. خواه نخواه بسیاری از معیار ها و علایق زندگی او با شما متفاوت می باشد. به همین دلیل شما باید بیاموزید که چگونه با وجود این تفاوت معیار ها و علایق با همسرتان زندگی شادی را بسازید. مرکز مشاوره ازدواج بندرعباس هنر زندگی آماده است که با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگوی سوالات شما باشد.

 

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی به دلیل مشکلات مردم بندرعباس در دسترسی به بهترین مراکز مشاوره ازدواج بندرعباس تصمیم به جمع آوری و معرفی آدرس بهترین مراکز مشاوره ازدواج بندرعباس گرفته است. شما می توانید آدرس مراکز مشاوره ازدواج بندرعباس را در جدول زیر مشاهده نمایید.

 

آدرس مراکز مشاوره قبل از ازدواج بندرعباس

نام مراکز مشاوره ازدواج بندر عباس

آدرس مراکز مشاوره ازدواج بندر عباس

مرکز مشاوره ازدواج بندرعباس

آدرس مرکز مشاوره ازدواج بندرعباس: بندرعباس، بلوار ناصر، خ وحدت، مرکز خدمات روانشناختی درمانی

مرکز مشاوره ازدواج بندرعباس – همراه

آدرس مرکز مشاوره ازدواج بندرعباس – همراه: بندرعباس چهار راه مرادي پاساز اشكان طبقه دوم

مرکز مشاوره ازدواج بندرعباس – سپهر

آدرس مرکز مشاوره ازدواج بندرعباس – سپهر:  بندرعباس بلوار سيد جمال الدين اسد آبادي ساختمان زيگورات طبقه ۴

مرکز مشاوره ازدواج بندرعباس –  نسيم آرامش

آدرس مرکز مشاوره ازدواج بندرعباس –  نسيم آرامش: بندرعباس ابتداي رسالت شمالي نبش رسالت ۱ درمانگاه علي بن ابي طالب

مرکز مشاوره ازدواج بندرعباس – مهر جنوب

آدرس مرکز مشاوره ازدواج بندرعباس – مهر جنوب:  بندرعباس بلوار دانشگاه نبش دانشگاه۳ ساختمان رازي طبقه فوقاني بانك تجارت

مرکز مشاوره ازدواج بندرعباس – آبنوس

آدرس مرکز مشاوره ازدواج بندرعباس – آبنوس: بندرعباس خيابان سيد جمال الدين اسد آبادي چهار راه پلنگ صورتي ساختمان بانك حكمت ايرانيان طبقه ۴

مرکز مشاوره ازدواج بندرعباس – هنگام

آدرس مرکز مشاوره ازدواج بندرعباس – هنگام: چهار راه مراي روبروي دارو خانه مشير

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراکز مشاوره ازدواج بندرعباس می توانید با مشاوران مرکز مشاوره هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228  تماس بگیرید.

 

 

مرکز مشاوره ازدواج بندرعباس هنر زندگی خدمات خود را مراحل مختلف زندگی بین زوجین از ارتباط با جنس مخالف، آشنایی قبل از ازدواج، خاستگاری، نامزدی، آموزش مسائل جنسی و مهارت های لازم برای زندگی مشترک را اراعه می دهد. مرکز مشاوره ازدواج بندرعباس هنر زندگی آماده است تا با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگوی سوالات و مشکلات شما باشد. از جمله خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره بندرعباس هنر زندگی می توان به مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره طلاق ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره جنسی ، مشاوره تربیت کودک ، زوج درمانی ، مشاوره افسردگی ، مشاوره وسواس ، مشاوره استرس ، مشاوره خیانت همسر ، اختلالات شخصیتی و …. اشاره داشت.

 

 

از آنجایی که زندگی های امروزه با گذشته بسیار متفاوت شده است و مسائل و مشکلات مخصوص به خود را دارد. نیازمند راه حال های نوین است. از آنجایی که  هزینه شرکت در جلسات مشاوره قبل از زادواج در مراکز مشاوره ازوداج بندرعباس بالاست و بسیاری از زوج ها توان شرکت در این جلسات را ندارند. علاوه بر هزینه سنگین این جلسات، به دلیل حیا و حجب خانواده ایرانی مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک راهکار مناسب باشد تا زوج ها بتوانند به راحتی مشکلات و مسائل خود را مطرح نمایند. از دیگر دلایل برتریت مشاوره تلفنی  ازدواج بر مشاوره ازدواج حضوری می توان به نداشتن وقت و درگیری های کاری زیاد امروزه افراد اشاره داشت.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی دارای متخصصان مجرب در زمینه ازدواج بوده و با بهرمندی از خدمات مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری خود می تواند پاسخگویی سوالات شما در زمینه های مختلف ازدواج باشد. از جمله مهمترین مشکلات زوجین می توان به موارد زیر اشاره داشت:

آشنایی قبل از زادواج : امروز بسیاری از افراد در آَشنایی قبل از زادواج خود با مشکلات زیادی روبرو می شوند. چرا که بسیاری از افراد در زمینه ارتباط صحبح با جنس مخالف خود آموزش ندیده اند. مطالعه مقالات زیر می تواند به شما در برقراری یک ارتباط سالم و موفق با جنس مخالف خود کمک شایانی کند.دوستی قبل از ازدواجاشتباهات آشنایی قبل از ازدواجرابطه جنسی قبل از زادواج داشته باشیم یا نه

 

ازدواج و نامزدی : ازدواج و مراسم خواستگاری یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از زوجین می باشد. تشخیص درستی انتخاب از لحاظ اختلاف سنی، موقعیت اجتماعی، معیار های شخصیت و تفاهم بین زوجین از جمله مواردی است که باید قبل از زادواج توسط زوجین مورد بررسی قرار بگیرد. توصیه می کنیم مقالات زیر را مطالعه نمایید.سوالات قبل از ازدواجتست تفاهمدخالت والدین در ازدواجازدواج زود هنگامازدواج مجددفاصله سنی در ازدواجازدواج در سن بالانقش خانواده در ازدواجازدواج مجددازدواج دوم مردان متاهلافراد نامناسب برای ازدواج

 

مشاوره و تبادل نظر در حل جدول

بعد از ازدواج : بسیاری از زوجین بعد از ازدواج به دلیل دخالت های زیاد خانواده و دوستان، نداشتن تفاهم برای حل بسیاری از چالش های زندگی مشترک، مشکلات جنسی و … با مشکل روبرو می شوند. استفاده از مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده در چنین شرایطی در حل مشکلات زوجین بسیار تاثیر گذار و نتیجه بخش می باشد. توصیه می کنیم مقالات زیر را مطالعه نمایید. 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج و اطلاع از آدرس بهترین مراکز مشاوره قبل از ازدواج بندرعباس می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

آیا با روش های ترک اعتیاد به تریاک آشنا هستید ؟ تریاک یکی از انواع مواد مخدر است که وابستگی جسمانی زیادی در مصرف کننده ایجاد می کند. ترک اعتیاد به تریاک با آشفتگی، سردرگمی، و دردهای مختلف جسمانی همراه است که همین امر سبب در تنگنا قرار گرفتن فرد در زمان ترک اعتیاد می شود. در این مقاله توضیحات کاملی در مورد ترک تریاک داده شده است. هم چنین می توانید برای آگاهی از علائم مربوط به مصرف تریاک، مقاله علائم اعتیاد به تریاک را مطالعه نمایید.

 

برا

 

فرد مصرف کننده در زمان ترک اعتیاد به تریاک با سه چالش بزرگ روبرو می‌شود که عبارت‌اند از :

مشاوره و تبادل نظر در حل جدول

-چالش اول در ترک تریاک، خماری است. خماری  حالاتی مانند درد در بدن، تعریق شدید ، ضربان قلب بالا، نگرانی و بی‌قراری را شامل می‌شود.

-چالش دوم ترک تریاک، وسوسه و بی‌تابی فرد برای مصرف مجدد است. این وسوسه در بسیاری موارد منجر به مصرف مجدد تریاک می‌شود.

-چالش سوم بعد از پاکی جسمانی و سم‌زدایی اتفاق می‌افتد. چرا که فرد در این زمان باید بتواند مراقبت‌های لازم را به عمل بیاورد تا در مرحله ترک و پرهیز باقی بماند و دچار لغزش نشود. برای این کار لازم است که بتواند عوامل درونی و بیرونی را که در تحریک او به مصرف نقش دارند شناسایی کند و به کمک روان درمانگر برای مواجهه درست با آن‌ها برنامه ریزی کند.

 

تشخیص اعتیاد به تریاک با استفاده از تست تریاک امکان پذیر است. در طبقه بندی مواد اعتیاد آور، تریاک در دسته مخدرها قرار می گیرد. مشکلات جسمانی پس از کنار گذاشتن مواد مخدر، از مشکلات و موانع اصلی بر سر راه ترک این مواد محسوب می شود. به همین دلیل کنار گذاشتن تریاک نیز معمولا با دردهای جسمانی متعددی همراه است. علاوه بر این ترک تریاک در سطح روانی هم فشارهایی را به فرد وارد می کند و منجر به مشکلاتی می شود.  از جمله مهمترین علائم  جسمی و روانی ترک اعتیاد به تریاک می توان به موارد زیر اشاره داشت:

– دردهای عضلانی و درد در مفاصل

– سردرد

-احساس بی تابی و بی قراری

– تعریق

– لرزش

– نگرانی و اضطراب

– دچار شدن به مشکلات گوارشی نظیر، دردهای شکمی، حالت تهوع، اسهال و استفراغ

– بی خوابی

– پرخاشگری

علائم ترک اعتیاد در برخی موارد سبب مصرف مجدد در فرد می گردد. اما راه هایی برای کاهش علائم ترک و خماری وجود دارد که برای اطلاع از این روش ها می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی تماس بگیرید.

 

شیوه های مختلفی برای ترک تریاک از مصرف دارو و مراجعه به کمپ تا درمان های خانگی وجود دارد. انتخاب روش صحیح ترک اعتیاد از فردی به فرد دیگر متفاوت است و  متخصصان بسته به شرایط جسمی و روانی فرد، درمان متناسب را به او پیشنهاد می دهند. در ادامه به بررسی انواع روش های موجود برای ترک اعتیاد به تریاک پرداخته شده است:

از جمله داروهای ترک اعتیاد به تریاک می توان به شربت تریاک، متادون ( به صورت قرص و شربت )، نالوکسان، اپیوم، بوپرنوفین یا B2 اشاره کرد. از مزیت های استفاده از این دارو ها این است که جایگزینی آن ها با داروی اصلی باعث می شود فرد علائم ترک آزاردهنده را کم تر تجربه کند و بتواند ترک آسان تری داشته باشد. مصرف دارو های ترک اعتیاد حتما باید زیر نظر یک متخصص انجام شود. چرا که ممکن است خود این دارو ها سوء مصرف شوند یا سبب بروز پیامد های جبران ناپذیری برای فرد شود. شما می توانید برای دریافت مشاوره ترک اعتیاد با مشاوران مرکز مشاوره رواشناسی هنر زندگی تماس بگیرید.

مراکز و کمپ های زیادی وجود دارند که  در آن ها برای ترک تریاک خدمات گوناگونی از جمله قرنطینه ، مصرف دارو و مشاوره ترک اعتیاد ارائه می شود.  البته اکثر کمپ های اجباری که بدون مجوز رسمی اقدام به درمان افراد می کنند به دلیل انجام روش ها و رفتارهای غیر تخصصی آسیب های زیادی را در افراد به وجود می آورند و ممکن است منجر به ایجاد اثرات عکس در مسیر ترک شوند. به همین دلیل لازم است که در انتخاب مراکز و کمپ های ترک بیشتر دقت کنید. برای دریافت آدرس کمپ ها و مراکز ترک اعتیاد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره ورانشناسی هنر زندگی تماس بگیرید.

گروه های ترک، جمعی از افرادی هستند که ترک کرده اند یا در حال قطع مصرف می باشند. آن ها تجربیاتشان را با هم به اشتراک می گذارند. و از این طریق، سعی می کنند با ارائه درک متقابل از یکدیگر، راهکارها و روش هایی را که برای ترک استفاده کرده اند در اختیار همدیگر قرار دهند. بزرگترین مزیت این گروه ها احساس همدلی و تعلق به یک جمع شبیه خانواده است. گروه های NA معروف ترین گروه های خودیاری در ترک مواد محسوب می شوند.

یکی از شیوه‌های ترک اعتیاد که توسط متخصصین انجام می‌شود بیزاری درمانی است. البته این درمان بیشتر در اعتیاد به الکل مورد استفاده قرار می گیرد اما در اعتیاد به تریاک نیز می تواند مفید باشد. در این شیوه فرد را  نسبت به مواد متنفر می‌کنند. به این صورت که هم‌زمان با مصرف تریاک حالات ناخوشایندی را در او به وجود می‌آورند. مثلاً با مصرف یکسری داروها در فرد حالت تهوع ایجاد می‌کنند. همایند شدن مصرف تریاک باتجربه حالات ناخوشایند نوعی شرطی‌سازی را به وجود می‌آورد که باعث می‌شود شخص مصرف کننده پس از این دوره در صورت مواجه شدن با تریاک احساس تنفر کند.

بدلیل وابستگی فرد معتاد قطع ناگهانی مصرف می تواند خطرناک باشد و عوارض ناخوشایندی را به وجود آورد. علاوه بر این احتمال بازگشت به مصرف در صورت قطع ناگهانی بیشتر است. ایجاد تغییر تدریجی در دوز مصرفی باعث می شود  که فرد بتواند با درد خیلی کمتر و احتمال بازگشت پایین تری تریاک را ترک کند.

در تمامی روش هایی که ذکر شد بیشتر جسم و نیاز فیزیکی بیمار به تریاک در نظر گرفته می شود، اما باید بدانیم اعتیاد به تریاک تنها یک بیماری جسمانی نیست بلکه بخش مهم تر آن را فکر و روان فرد تشکیل می دهد. در صورتی که به بخش روانی ترک توجه نگردد، بازگشت قطعا رخ خواهد داد. همانطور که شاهد هستیم معتادانی را می بینیم که بارها بعد از سم زدایی و تصمیم برای ترک باز هم به اعتیاد روی می آورند، چرا که حمایت ها و درمان های روانشناختی برای آن ها رخ نداده است.

پس اگر به دنبال یک درمان موفق و بدون بازگشت هستیم باید بدانیم که نمی توان این بخش از درمان را نادیده گرفت. درمان های روانشناختی که صورت می گیرد باعث افزایش اعتماد به نفس و کسب مهارت های فردی و شناختی در فرد می شود. مهم ترین موضوع، مقابله با وسوسه ی مصرف مجدد است که از طرق مختلف توسط متخصص بر روی آن کار می شود. برای دریافت مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید.

روش های گوناگونی وجود دارند که به افراد کمک می کنند تا فرایند ترک اعتیاد به مواد مخدر را بهتر و سریعتر طی کنند. این شیوه ها به بهبود سلامت و کارایی فرد یاری می دهند. متخصصان از این روش ها بعنوان توانمند سازی یاد می کنند. از جمله روش های کمکی برای ترک مصرف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

از اقدامات بسیار مهمی که روانشناس در طول جلسات درمانی انجام می‌دهد می‌توان به انجام مصاحبه انگیزشی در آغاز مراحل ترک، دادن راهکارهای عملی برای مواجهه با وسوسه‌های مصرف و تعیین اقداماتی برای پیشگیری از بازگشت به مصرف اشاره کرد. هم‌چنین بررسی ریشه‌ای عواملی که منجر به آغاز اعتیاد در فرد شده‌اند و تلاش برای حل و فصل آن‌ها منجر به پایداری بیشتر بیمار در دوره پرهیز و موفقیت بیشتر او در ترک می‌شود.

ترک فرایندی زمان‌بر و پیچیده است و به همکاری کل سیستم خانواده نیاز دارد. دریافت حمایت اجتماعی مناسب از جانب خانواده تا حد زیادی فرایند ترک را تسهیل می‌کند و در میزان موفقیت فرد در این راه سهم بسزایی دارد؛  چراکه اعضای خانواده می‌توانند  انگیزه مناسبی برای ترک ایجاد کنند و به ماندن فرد در مسیر پرهیز نیز کمک کنند. به منظور افزایش حمایت‌های خانوادگی و بهبود نحوه برخورد آن‌ها با فرد مصرف کننده جلسات مشاوره خانواده‌درمانی و کلاس‌های آموزشی در زمینه اعتیاد که برای خانواده‌ها تشکیل می‌شود، تأثیر بسزایی خواهد داشت.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه درمان  اعتیاد به تریاک می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از کل کشور با شماره 02122018502 تماس بگیرید.

 

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

پيرو اطلاعيه‌ مورخ 99/03/12 در خصوص ثبت‌نام آزمون متقاضيان اخذ پروانه مشاوره خانواده – قوه قضائيه سال 1399 در سراسر کشور، ضمن اعلام اصلاحات مربوط به بند الف شرایط عمومی متقاضیان در ردیف 2و3 و اضافه شدن رشته تحصیلی مطالعات زنان برای شرایط احراز تحصیلی در هر سه رشته امتحانی و رشته علوم تربیتی برای رشته امتحانی مشاوره روانشناختي مربوط به جدول شماره 1 عناوين رشته هاي امتحاني و شرايط احراز تحصيلي به شرح ذیل در اطلاعیه راهنمای ثبت نام مذكور، بدين‌وسيله به اطلاع همه متقاضيان آزمون فوق مي‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر و مساعدت براي آن دسته از داوطلباني كه تا اين تاريخ (99/04/20) براي ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه متقاضيان بتوانند از روز چهارشنبه مورخ 99/05/15 تا پايان روز سه‌شنبه مورخ 99/05/21 نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.
بر این اساس، همه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق اطلاعيه مورخ 99/03/12 و مندرجات اين اطلاعيه، به پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود در آزمون مذكور اقدام نمايند.
ضمناً آن دسته از داوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام خود را تكميل و كدرهگيري ثبت‌نام دريافت نموده‌اند نيز مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و يا ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي خود اقدام نمايند.

توجه مهم:جهت مشاهده آگهی آزمون  اخذ پروانه مشاوره خانواده مورخ 16 مرداد 99 اینجا کلیک نماییدجهت مشاهده سایر اطلاعات و شرایط آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده در سال 99 فایلهای PDF زیر را مطالعه نمایید:+ جهت مشاهده متن کامل آگهی آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده اینجا کلیک نمایید+ جهت دانلود فایل اطلاعات ظرفيت پذيرش در استانها و شهرستانها (فایل PDF) اینجا کلیک نمایید

توجه: مهلت ثبت نام پایان پذیرفته است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

جهت مشاهده آگهی در سایت اصلی سازمان سنجش اینجا کلیک نمایید

لیست صفحات مرتبط:

مشاوره و تبادل نظر در حل جدول

+ جهت ورود به صفحه بحث و تبادل نظر آزمون استخدامی قوه قضاییه اینجا کلیک نمایید
+ جهت ورود به صفحه بحث و تبادل نظر آزمون تصدي منصب قضا اینجا کلیک نمایید+ جهت ورود به صفحه بحث و تبادل نظر آزمون مترجم رسمی قوه قضاییه اینجا کلیک نمایید+ جهت ورود به صفحه بحث و تبادل نظر آزمون کانونهای وکلای دادگستری ایران اینجا کلیک نمایید+ جهت ورود به صفحه بحث و تبادل نظر آزمون کارشناس رسمی دادگستری اینجا کلیک نمایید+ جهت ورود به صفحه بحث و تبادل نظر آزمون قضاوت ویژه شوراهای حل اختلاف اینجا کلیک نمایید+ جهت ورود به صفحه فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اینجا کلیک نمایید

آگهی تاسیس مرکز مشاور خانواده – سال 99

جهت مشاهده آگهی تاسیس مرکز مشاور خانواده (سال – 99) اینجا کلیک نمایید

.

آگهی تاسیس مرکز مشاور خانواده – اسفند 97

جهت مشاهده آگهی تاسیس مرکز مشاور خانواده (اسفند – 97) اینجا کلیک نمایید

.

آگهی تاسیس مرکز مشاور خانواده – آذر 97

جهت مشاهده آگهی تاسیس مرکز مشاور خانواده (آذر – 97) اینجا کلیک نمایید

در کاریابی مجازی ایران استخدام به رایگان عضو شوید…

جـهت ساخت رزومه کاری رایگان کلیک کنید

دریافت آگهی ها از طریق نرم افزار موبایل و کامپیوتر…

جهت دانلود نرم افزار و اپلیکیشن کلیک کنید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

سلام. ببخشید یه سوال داشتم منظورتون از تاهل دائم چیست ؟

یعنی ازدواج موقت یا همان صیغه قبول نیست

اگر در این آزمون مشاوره خانواده قبول بشیم باید مرکز بزنیم ؟ یا استخدام مرکز مشاوره میشیم؟

یعنی چی تاهل کامل. چه شرط مزخرفی متاهل بودن یا نبودن چه ربطی به توانایی، علم و تخصص فرد در زمینه مشاوره داره؟

سلام ، یکی از منابع آزمون مبحث خانواده کتاب لمعه دمشقیه است.
به نظر من کتاب های نکاح ،طلاق ،خلع ومباراه،ظهار،ایلاء،لعان شامل حال آزمون می شوند.
درصورتی که منابع در کتاب لمعه بیشتر از این است لطفا نام ببرید.

منظور از سابقه مرتبط چیست ..من فوق لیسانس حقوق هستم و من از یک موسسه خصوصی تحت نظارت بهزیستی بعنوان مددکار اجتماعی . دارای ۸ سال سابقه .. ضمنا دارای یک سال کارآموزی در رشته نفقه کانون کارشناسان رسمی دادگستری هستم (قبولی آزمون ۹۵) آیا از نظر دوستان و بخصوص مدیران محترم سایت جز سابقه مرتبط محسوب میشه یا خیر .. به نظرم از سابقه مرتبط می توان برداشت زیادی کرد.چراکه از نظر من این سوابق مرتبط هستند …

بله مرتبطه

با سلام
با توجه به اینکه هنوز خیلی از روانشناسان و مشاوران در سطح کشور موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند، خواهشمند است، شرایط ثبت نام مجدد از داوطلبان، را فراهم نموده در این زمینه مساعدت فرمایید.

سلام لطفا منابع ازمون ضمن معرفی مشخص ونحوه خرید ان اعلام گردد

سلام سال گذشته قوه قضاییه یه فراخوان گذاشت با نام موسسه میانجیگری که نفری۲۰۰هزارتومن هم بابت مصاحبه گرفتن نتایج اومد قبول شدم اما هنوزم خبری نیست وهیچ ارگانی پاسخگو نیست 🙁

سلام، من دیروز خواستم برای آزمون مشاوره خانواده سازمان سنجش ثبت نام کنم و برا همین کارت اعتباری ۱۵۰ هزار تومنیشو خریدم ولی بعدش متوجه شرط سنیش شدم و نشد دیگه ثبت نام کنم
خواستم اگر زحمتی نیست و میتونید برا کسی که قصد ثبت نامشو داره استفادش کنید و هزینشو بهم بدید؟ تخفیف هم میدم

با سلام
دوستان گرامی لطفاً توجه نمایید که طبق قوانین سایت ایران استخدام هرگونه خرید و فروش و یا رد و بدل کردن کالای غیر رایگان بین کاربران غیر مجاز است.
با توجه به اینکه ما در زمینه خرید و فروش به صورت واسطه فعال نیستیم و هیچ راهکاری از لحاظ فنی در جهت تضمین خرید و فروش کاربران نداریم، در جهت حفظ منافع کاربران به شدت توصیه میشود که کاربران گرامی طبق این درخواست ما از انجام هرگونه خرید و فروش و رد و بدل کردن کالای غیر رایگان خودداری نمایند.
موفق باشید

من حاضرم بخرم

شرط سنی چند سال تعیین شده ؟

کد موسسه اخذ مدرک تحصیلی را از کجا باید تهیه کرد.

سلام وقت بخیر
من به سابقه کار دقت نکردم و‌ نمیتونم تو آزمون شرکت کنم ولی کارت اعتباری خریدم
لطفا کسی می‌خواد ثبت نام کنه اطلاع بده من کارت بدم بهشون
یا اگر میدونید چطوری میشه پولشو برگردوند راهنماییم کنید ممنون 😢🙏🏻

من خریدارم.

با سلام
دوستان گرامی لطفاً توجه نمایید که طبق قوانین سایت ایران استخدام هرگونه خرید و فروش و یا رد و بدل کردن کالای غیر رایگان بین کاربران غیر مجاز است.
با توجه به اینکه ما در زمینه خرید و فروش به صورت واسطه فعال نیستیم و هیچ راهکاری از لحاظ فنی در جهت تضمین خرید و فروش کاربران نداریم، در جهت حفظ منافع کاربران به شدت توصیه میشود که کاربران گرامی طبق این درخواست ما از انجام هرگونه خرید و فروش و رد و بدل کردن کالای غیر رایگان خودداری نمایند.
موفق باشید

بنده از تاریخ ثبت نام آگاه نبودم باید از کسی بخرم.

دوست عزیز شرایط سنی اصلاح شده و 30سال سن و 2 سال سابقه آخرین مهلت 21/5/99 می باشه در سایت سنجش…

مشاوره و تبادل نظر در حل جدول

با سلام آیا شرکت در این آزمون استخدام رسمی محسوب میشود؟

با عرض ادب … دوستان مطلع لطفاً جواب بدهند.. من متولد دی ماه 1364 هستم و 8 سال سابقه مددکاری و دارای سابقه .. آیا من 35 سال سن دارم یا خیر یعنی الان 35 سالم هست ولی ملاک سن روز آزمون یعنی مهر 99 می باشد در اینصورت دو ماه کسر دارم.. آیا به نظرتون مشمول هستم یا خیر ؟

سلام
لطفا اگر خواستید ثبت نام کنید میشه کارت اعتباری منو بگیرید؟
من سابقه کار ندارم کارتم سوخت میشه

من خریدارم

سلام لطفا جهت امتحان مشاوره خانواده رفرنس را بنویسید وقتی فقط به طور مثال آسیب شناسی نوشته می شود و نویسنده خاصی در نظر گرفته نمی شودما ازکجا بدانیم از کدام کتاب آسیب شناسی یا مددکاری اجتماعی اخلاق حرفه ای یا هرکتاب دیگر از کدام نویسنده سئوال می آید چون هر کدام یک دیدگاه یا مکتب را مطرح می کند. که با دیگری فرق دارد لطفا هر چه زودتر منابع را معرفی فرمایید که در امتحان تکلیف برای مطالعه روشن شود.
ممنون از پاسخگویی شما

یعنی فوق لیسانس ها نمیتونن شرکت کنند؟

سلام وقت بخیر من ارشد روانشناسی دارم ولی لیسانسم روانشناسی نیست میتونم شرکت کنم؟

سلام
بنده هم مثل شما لیسانس مرتبط ندارم
و فوق لیسانس روان شناسی دارم
اگر پاسخی گرفتید به بنده هم خبر بدهید متشکرم

منم مثل شما هستم کارشناسی غیرمرتبط دارم ولی ارشدم مشاوره خانواده است. نمیدونم حتما باید کارشناسی مرتبط داشته باشیم یا نه؟
یکی لطفا جواب بده

باسلام میگم ای آگهی شامل کیا میشه وکلا ک نمیتونن اونایم ک تو دادگسترین ک نمیتونن ما هم ک هیجا کار نمیکنیمم ک سابقه میخواد باید از کجا سابقه بیاریم

یعنی نمیشه بدون سابقه کار شرکت کرد؟

سلام . بنده لیسانس مددکاری اجتماعی هستم شخصا در سازمان بهزیستی مجوز کلینیک مددکاری دارم با شرایطی که مطرح شده سن بنده 31 سال است و 5 سال سابقه کاری . با توجه به این شرایطی که مطرح شده بنده میتوانم در این آزمون شرکت کنم؟؟

چجوري از بهزيستي مجوز گرفتي ؟

ببخشید یه سوال .تاهل داعم نوشته یعنی ازدواج ؟

سلام اگه كسي مجرد باشه نميتونه. شركت كنه؟

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

برای جذب نیروهایتان به ما اعتماد کنید

پنل کارجویان ایران استخدام:

استخدام شرکت مينا كان (استخدام جدید)

ارائه کارت آزمون: —

شروع آزمون: —

استخدام شرکت پویا پژوهش باختر (تمدید مهلت ثبت نام)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۲۵

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۰۶/۰۱

استخدام گروه مشاوران مدیریت و مطالعات راهبردی تدبیر (استخدام جدید)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۰۷/۰۱

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۰۷/۰۳

استخدام شرکت برق و صنعت رایان (ثبت نام مجدد)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۲۸

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۳۱

استخدام دانشگاه علوم پزشکی سمنان (استخدام جدید)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۲۸

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۲۸

سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

تمامی حقوق این سایت برای آلتین سیستم محفوظ است و هر گونه سوءاستفاده از آن پیگرد قانونی دارد.


جهت دانلود فایل اطلاعات ظرفيت پذيرش در استانها و شهرستانها (فایل PDF) اینجا کلیک نماییدDownloads-icon

مشاوره و تبادل نظر در حل جدول
مشاوره و تبادل نظر در حل جدول
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *