مشاور تحصیلی ترکیه در اصفهان

 
helpkade
مشاور تحصیلی ترکیه در اصفهان
مشاور تحصیلی ترکیه در اصفهان

در این مقاله مهندس مومنی به این سوالات پاسخ خواهد داد :

۱-آزمون یوس چیست؟ ۲-آزمون کنکور YOS ( یوس ) از چه بخشهای اصلی تشکیل شده است؟ ۳-منابع یوس کدام است و چگونه تهیه کنم؟ ۴-بورسیه تحصیلی ترکیه شامل چه کسانی میشود؟ ۵-ثبت نام آزمون یوس ۲۰۲۰ چه زمانی شروع میشود؟ ۶-آزمون یوس بهتر است یا آزمون sat ؟ ۷-ظرفیت یوس دانشگاههای ترکیه چند نفر است؟ ۸-مدارک ثبت نام آزمون یوس چیست؟ ۹-چگونه برای آزمون یوس آماده شویم؟ ۱۰-چرا موسسه گاما بهترین آموزشگاه یوس کشور است؟

اطلاعیه شهریور ۹۸ ( جلسه توجیهی یوس در اصفهان)

جلسه توجیهی کنکور یوس ترکیه در شعبه اصفهان برگزار خواهد شد. در این جلسه یکبار دیگر تمام متقاضیان نسبت به مسیر و سختی های یوس مشاوره شده و به تمام سوالاتشان پاسخ داده خواهد شد . نقشه راه موفقیت در یوس ترسیم شده تا شاگردان گاما با علم کامل در این مسیر قرار گیرند

تاریخ : چهارشنبه ۲۰ شهریور ساعت۱۷

مشاور تحصیلی ترکیه در اصفهان

آدرس : اصفهان شیخ صدوق شمالی،بین چهار راه نیکبخت و سه راه مفید، گلرنگ۲۲

تلفن : ۰۳۱۳۶۶۲۱۲۲۰

اطلاعیه ۲۵ اردیبهشت ۹۸ ( ارسال کتاب های آمادگی آزمون یوس)

موسسه گاما بدلیل شرایط اقتصادی و معیشتی بوجود آمده و در جهت جلوگیری از خروج ارز از کشور برنامه ای حمایتی از متقاضیان تحصیل در خارج از کشور را شروع کرده است. یکی از این برنامه ها تامین ارزان کتب آموزشی مورد نیاز متقاضیان آزمون های خارجیست.

البته لازم به ذکر است که دوره های آماده سازی این ازمون ها نیز با هزینه های بسیار ناچیز نسبت به کالج های مشابه خارجی در داخل کشور طراحی در حال ارایه است. توجه کنید کیفیت این دوره ها در داخل ایران بدلیل اینکه سیستم آموزشی ایران در زمینه کنکور بسیار رقابتیست بالاتر از کالج های شناخته شده خواهد بود

مشاهده لیست منابع رایگان آزمون یوس ۲۰۲۰

آزمون کنکور یوس YOS آزمونی است که هر ساله برای تعیین سطح علمی متقاضیان خارجی که قصد تحصیل در ترکیه را دارند برگزار می شود و موفقیت و دریافت نمره مناسب باعث دریافت پذیرش در دانشگاه های معتبر ترکیه  می شود.

**در آزمون یوس شهروندان خود کشور ترکیه  شرکت نمیکنند.

**یوس برای پذیرش دانشجو از مقطع دیپلم متوسطه برگزار میشود(یعنی دیپلمه ها).

**سوالات ازمون یوس به هردو زبان ترکی و انگلیسی طرح میشود .

     نکته :  بعضی اوقات بعضی دانشگاه ها سوالات را به فارسی نیز طرح مینمایند.

بخش اول : ازمون هوش و ریاضی (بخش اصلی)

در  این ازمون برای بخش ریاضی سر فصل هایی مانند ریاضیات عمومی, هندسه, مثلثات و غیره مد نظر بوده

در بخش هوش اغلب سؤالات بر پایه تفکر منطقی, اشکال سه بعدی و نظایر آن سنجیده میشود. تعداد سوالات معمولا بین ۸۰ تا ۱۰۰ سؤال و زمان پاسخگویی بین ۱۰۰-۱۲۰ دقیقه میباشد. تعداد دقیق سؤالات و زمان پاسخگویی از سایت رسمی هر دانشگاه در آگهی های مربوط به آزمون ورودی اعلام میگردد.

بخش دوم آزمون سنجش سطح زبان

در صورتی که متقاضی در بخش اول موفق شده و در دانشگاه پذیرش  شود سپس میبایست در  آزمون زبان ترکی استانبولی شرکت نماید و اگر سطح زبانی فرد قابل قبول باشد مستقیما وارد دانشگاه میشود و در غیر اینصورت باید قبل از دانشگاه در یک دوره ۶ ماهه زبان شرکت کند.

 

**توجه توجه توجه **

این دو مقاله در مورد یوس را حتما بخوانید:

نکته : دفترچه سوالات به دو زبان انگلیسی و ترکی آماده شده است و هر داوطلب به آن زبانی به سوالات پاسخ می دهد که هنگام ثبت نام آزمون YOS ( یوس ) مشخص کرده است.

 

شرایط ثبت نام بورسیه سال ۲۰۲۰  در بهمن ماه توسط دولت ترکیه اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است که این بورسیه از طرف دولت ارایه میشود و نه دانشگاه .توجه بسیار مهم :  موضوع بورسیه از موضوع آزمون یوس جداست و در دوفرایند مجزا انجام میشود. یوس آزمون ورودی از مقطع دیپلم به دانشگاه میباشد و بورسیه یک کمک هزینه از طرف دولت ترکیه یعنی ممکن است شما یوس قبول شوید اما بورسیه به شما تعلق نگیرد

متقاضیان واجد شرایط میتوانند مدارک خود را جهت ترجمه و اخذ تاییدیه دادگستری و امور خارجه به موسسه گاما تحویل دهند.فرایند ثبت نام بورسیه ترکیه ۲۰۲۰ بصورت کامل توسط موسسه گاما انجام خواهد شد.

شرایط سنی بورسیه ترکیه ۲۰۲۰ : برای کارشناسی متولد بعد از۱۹۹۹/۱/۱: یا ۱۳۷۷/۱۰/۱۱ به بعد برای کارشناسی ارشد متولد: ۱۹۹۰/۱/۱یا۱۳۶۷/۱۰/۱۱ برای دکتری متولد: ۱۹۸۵/۱/۱ یا ۱۳۶۳/۱۰/۱۱ مشکل سلامت جسمی و روانی نداشته باشد.

شرایط معدل بورسه ترکیه ۲۰۲۰: برای کارشناسی حداقل ۱۴ برای کارشناسی ارشد و دکتری حداقل ۱۵ برای رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی حداقل ۱۸

مزیت های بورسیه ترکیه۲۰۲۰ : ماهانه از مقرری پرداختی بهره مند می شوند، مبلغ این مقرری از قرار: برای کارشناسی:۷۰۰ لیر برای ارشد: ۹۵۰ لیر برای دکتری:۱۴۰۰ لیر برای رشته های پژوهشی و تحقیقاتی ۳۰۰۰ لیر هزینه های اقامت و یا خوابگاه و خورد خوراک( غذا) رایگان است.

هزینه های ثبت نام و شهریه دانشگاه و بیمه درمانی و مخارج پزشکی رایگان است.اگر مدرک زبان ترکی ندارند، در مدت یک سال آموزش زبان ترکی، کلیه خدمات اقامت و خوردو خوراک ( غذا) رایگان خواهد بود. قبولی های مرحله اول، برای مصاحبه به سفارت دعوت می شوند.

برای ارسال مدارک تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۰۲۳۴۹

 

آزمون YOS ( یوس ) توسط هر دانشگاه بصورت مجزا برگزار می گردد.

ثبت نام یوس :  هر دانشگاه بصورت مجزای آزمون YOS ( یوس ) را برگزار می کند. ولی معمولازمان ثبت نام آزمون YOS ( یوس ) در دانشگاه های مختلف  بهمن ماه هر سال  است

تاریخ آزمون یوس :  ازمون یوس در بازه زمانی بین اردیبهشت ماه تا تیر ماه برگزار می شود .

تاریخ اعلام نتایج یوس : با توجه به اینکه در چه دانشگاهی آزمون YOS ( یوس ) را ثبت نام و شرکت کرده اید نتیجه آن معمولا دوهفته بعد از برگزاری آزمون در سایت دانشگاه برگزار کننده منتشر می شود.

مشاور تحصیلی ترکیه در اصفهان

توجه توجه!! هشدار هشدار!!!اگر برای قبولی در رشته های پزشکی و دندانپزشکی ترکیه به دنبال آزمون sat هستید باید بدانید: ۱- این آزمون فقط در دانشگاه های محدودی مورد قبول بوده و اکثریت دانشگاه ها از طریق یوس اقدام به پذیرش میکنند ۲- برای قبولی در sat به سطح زبان انگلیسی بسیار بالایی نیاز است که اکثر ایرانیان در این سطح نیستند.مشاهده اطلاعات کامل آزمون sat 

هر دانشگاه در هر رشته به میزان %۱۰ از ظرفیت سالانه ی خود را به دانشجویان خارجی اختصاص دهند. با در نظر گرفتن این اصل کلی هر دانشگاه مختار میباشد سالانه ظرفیت پذیرش اعلام نماید. بطور کلی میتوان گفت دانشگاه ها بر اساس این چهار چوب در اعلام ظرفیت نظر خود را اعمال مینمایند .بر این اساس ظرفیت رشته های مانند پزشکی و دندانپزشکی عموما ۵ الی۲۵ نفر میباشد .

 

در هنگام ثبت نام برای آزمون ورودی از طریق سایت هر دانشگاه مدارکی از متقاضی بایستی بارگزاری شود.

**اصل و ترجمه رسمی دیپلم دبیرستان

**اصل و ترجمه پیش دانشگاهی

** اصل و ترجمه ریز نمرات دوره ی چهار ساله

**اصل و ترجمه پاسپورت متقاضی

گر چه ممکن است تمامی این مدارک در ابتدا از جانب دانشگاه مورد نظر مطالبه نگردد ولی با توجه به اینکه هر دانشگاه شرایط خاصی را برای پذیرش دارد منطقی است که متقاضی تمامی این مدارک را آمده داشته باشد تا در روند ثبت نام دچار مشکل نگردد. علاوه بر این در صورت اخذ پذیرش این مدارک برای ثبت نام قطعی نیز مورد نیاز خواهد بود.

 

برای آمادگی آزمون یوس دو روش کلی وجود دارد

روش اول شرکت در کالج های ترکیه ای که هزینه ها و ریسک های بسیار زیادی را در بر دارد چراکه کالج های ترکیه ای آموزششان به زبان ترکی بوده و شاگرد به جای یاد گیری ۳ درس اصلی ریاضی ، هندسه و هوش مشغول یادگیری زبان ترکی مشود و به عبارتی کاملا مسیر را اشتباه خواهد رفت .

روش دوم شرکت در کلاس های آزمون یوس در موسسه گاما و در شهر اصفهان با هزینه بسیار پایین و سطح کیفی حتی بالاتر از کالج های کشور ترکیه(بدلیل بالا بودن سطح علمی دانش آموزان ایرانی )

موسسه گاما به عنوان یک مجموعه پیشرو در زمینه آموزش های زبانی و مخصوصا آمادگی برای ورود به رشته های پزشکی و دندانپزشکی اقدام به ارائه این دوره ها در ایران نموده است.

دوره های یوس ارایه شده در گاما در مدت ۶ ماه و زیر نظر اساتید نیتیو ارایه میشود. این دوره با یک برنامه ریزی دقیق و منظم در هر سه بخش هوش ، هندسه و ریاضیات ، زبان ترکی استانبولی متقاضی را قدرتمند تر از رقبا برای آزمون آماده خواهد کرد.

خدمات گاما در شهر اصفهان فقط به آماده سازی آزمون محدود نمیشود و تمام خدمات بطور کامل در دسترس زبان آموزان خواهد بود :

به چند دلیل عمده گاما را بهترین مرکز آمادگی یوس مینامند:

۱- منابع مورد استفاده : همه میدانیم هرکدام از کتابهای یوس دارای نواقصی هستند و گاما دوره آموزشی خود را به کتابهای خاصی محدود نمیکند . به عبارتی از تمام منابع روز جهت آموزش بهره میبرد و هر کدام از سرفصل ها را از کتاب خاصی آموزش میدهد تا اولا شاگرد با انواع متد ها اشنا شود و ثانیا مطالب درس را از بهترین منابع بخواند. در صورتی که سایر موسسات درگیر صرفا یک متد خاص هستند

۲- اساتید گاما : مدرسان گاما بهترین اساتید حاضر در این زمینه میباشند که گاما با پرداخت هزینه های چند برابری این اساتید را به خدمت گرفته است. گاما متقاضیان این دوره را دعوت میکند تا با حضور در کلاسهای خود و سایر رقبا بعد از مقایسه کیفیت کلاس اقدام ثبت نام نمایند.. به عبارتی گاما سایرین را به مبارزه آموزشی دعوت میکند

برای متقاضیان عزیزی که از سایر شهر های و استانها قصد شرکت در دوره های یوس ترکیه را دارند خوابگاهایی نزدیک به مجموعه اموزشی گاما در نظر گرفته شده است.

 

عزیزانی که برای شرکت در کلاس های حضوری با محدودیت روبرو هستند میتوانند در کلاس های انلاین گاما شرکت نمایند و یا اینکه آخرین نسخه کتاب های یوس ۲۰۱۸ را سفارش دهند تا سریعا به منابع روز دسترسی داشته باشند . توجه کنید تمام منابع یوس گاما مربوط به سال جاری بوده و به هیچ عنوان از منابع منسوخ استفاده نخواهد شد. جهت سفارش منابع یوس  تماس بگیرید

 

 

برای ثبت نام در دوره های آمادگی 

و کلاس یوس YOS موسسه گاما

تماس بگیرید اصفهان

آدرس : شیخ صدوق شمالی ، بین چهار راه نیکبخت وسه راه مفید ، کوچه گلرنگ ۲۲ ، پلاک۱۹

۰۳۱۳۶۶۲۱۲۲۰

 

دفتر تهران :

۰۲۱۹۱۰۰۲۳۴۹

۰۲۱۲۲۲۲۲۶۰۸

 

دفتر شیراز :

۰۷۱۳۶۴۷۵۲۹۲

۰۷۱۳۶۴۷۶۶۷۶

 

 

لطفا سوالات خود را همینجا زیر همین پست مطرح کنید تا پاسخ مناسب دریافت کنید..

دانشگاه حاجت تپه یکی از دانشگاه های دولتی و برترين دانشگاه در پایتخت تركيه واقع است و اولین و بالا ترین رنکینگ با رتبه ۳را در ترکیه دارد و همچنین دارای رتبه ۲۳۵ در اروپاست.در رتبه بندی دانشگاههای ترکیه دانشگاه حاجت تپه رتبه نخست منطقه خاورمیانه می باشد.

زبان آموزش این دانشگاه انگلیسی ، آلمانی و ترکی است. این دانشگاه بزرگترین دانشگاه ترکیه است و بیش از ۳۰ هزار دانشجو دارد اين مجموعه داراي ۶،۰۰۰،۰۰۰ متر مربع فضاي سبز دارد و همچنین جزء ارزان ترین و معتبر ترین دانشگاه ترکیه است.

دانشگاه حاجت تپه دارای دو پردیس اصلی می باشد. اولین پردیس در شهر قدیمی آنکارا واقع شده و میزبان مرکز پزشکی، و پردیس دوم، پردیس  Beytepe می باشد، که ۱۳ کیلومتر (۸ مایل) از مرکز شهر فاصله دارد.  زبان آموزش این دانشگاه انگلیسی ، آلمانی و ترکی است. این دانشگاه بزرگترین دانشگاه ترکیه است و بیش از ۳۰ هزار دانشجو دارد اين مجموعه داراي ۶،۰۰۰،۰۰۰ متر مربع فضاي سبز دارد و همچنین جزء ارزان ترین و معتبر ترین دانشگاه ترکیه است.

فقط از طریق مدارج بین المللی نظیرSAT, ACT و..ویا معدل و از طریق برگزاری مصاحبه پذیرش میکند
مهلت ثبتنام : تا ۱۴ تیر ماه۱۳۹۸

مشاور تحصیلی ترکیه در اصفهان

۲مرداد ماه ۱۳۹۸

۹مرداد ۱۳۹۸ تا ۱۶مرداد

۲۵مرداد ماه ۱۳۹۸

ارسال پستی مدارک (اصل یا نسخه برابر اصل شده) الزامی است
آخرین مهلت ارسال ۲۱ تیر ماه

 

با هر کدام از موسسات برگزار کننده دوره یوس که تماس بگیرید متوجه خواهید شد هر کدام به نحوی تلاش در جذب شما خواهند داشت. یکی کلاس های کشور ترکیه را تبلیغ کرده دیگری از خرید پکیج های اموزشی خبر میدهد. یکی مدعیست فقط کلاس های خصوصی ارزش دارد و دیگری از خرید سوالات یوس دم میزند.
حال کدام حقیقت را میگوید؟ چگونه میتوان به یک مجموعه آموزشی اعتماد کرد؟

در این مقاله سعی داریم تحلیلی از آزمون یوس ارایه دهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید

کلاس های یوس در ترکیه از سه جهت بررسی میشوند

اول سطح علمی آموزش دبیرستان های (کالج های )  ترکیه در مقایسه با ایران

شاید این موضوع برای همگان مشخص باشد که بدلیل سختی کنکور ایران دانش آموزان بسیار قویتر دوره دبیرستان خود را تمام میکنند و اساتید ایرانی بسیار تکنیکال عمل میکنند و روش های حل سریع مسایل را به دانش آموزان یاد میدهند

دوم زبان آموزش

در ترکیه مطالب به زبان ترکی یاد داده میشوند و گویی یادگیری زبان ترکی اصل موضوع یوس است. به عبارتی راه را کاملا اشتباه میروند و از مسیر اصلی کاملا دور میشوند

قبل از شرکت در هر کلاسی توجه کنید در آزمون یوس سه درس اصلی ریاضی ، هندسه و هوش ملاک عمل خواهند بود و یادگیری زبان ترکی استانبولی در اولویت بعدی قرار دارد پس کلاس های یوس کشور ترکیه برای یک فارس زبان مناسب نیست ( چون ابتدا مدت طولانی باید زبان ترکی را یاد بگیرید تا بتوانید حرف های استاد را بفهمید)

سوم هزینه کلاس + هزینه زندگی

هزینه کلاس های برگزار شده در ترکیه بسیار بالا و در حدود ۴ الی ۵ هزار دلار است . این هزینه صرفا مربوط به کالج بوده و هزینه زندگی نیز بطور ماهیانه ۲ هزار لیر میباشد. جمعا برای یک کلاس کنکور یوس متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کند (با احتصاب دلار ۱۲هزارتومانی)

 

زبان ترکی به اندازه ای مورد نیاز است که متقاضی بتوان صورت سوالات (ریاضی هندسه هوش) را خواند و از خود زبان ترکی و بحث زبان شناسی ترکی هیچ سوالی پرسیده نمیشود ( حتی اگر در مرحله بعد از آزمون یوس  یعنی مصاحبه زبان فرد ضعیف باشد به او فرصت داده میشود که زبان ترکی خود را قوی کند و مدرک تومر بگیرد)

پس باید زمان خود را درست توزیع کنیم .برای کسب بهترین نتیجه باید ۲۰ درصد زبان ترکی استانبولی و ۸۰ درصد زمان برای دروس ریاضی هندسه هوش در نظر گرفته شود.

توجه توجه توجه : به هیچ عنوان یادگیری زبان ترکی استانبولی را در مسیر آزمون یوس کنار نگذارید.

 

تجربه نشان داده پکیج های آموزشی میتوانند فقط کمک کننده به فرایند اصلی یادگیری باشند و بخاطر محدودیت هایی که دارند نمیتوانند به نیازهای اصلی پاسخ دهند. شما یک پکیج ویدیویی آموزشی خریداری میکنید و در حین یادگیری سوالی برایتان پیش می آید چون تعاملی با استاد ندارید این موضوع تا همیشه حل نشده باقی مانده و نهایتا تلاش شما منجر به شکست میشود.

 

بصورت کامل و مطلق این یک کلاهبرداریست. زمانی که یک موضوع رقابتی بین خانواده ها و شاگردان بوجود می اید همیشه هستد افرادی سودجو که دست به وسوسه افراد زده و مدعی فروش سوالات یوس و حتی بعضی اوقات مدعی فروش صندلی پزشکی و دندانپزشکی میشوند. تضمین میکنیم این فرایندیست باطل که جز سرخوردگی و اتلاف وقت و صرف هزینه گزاف چیزی عایدتان نمیشود.

با توجه به مطالب فوق پیشنهاد میشود فرد در کلاس های یوس برگزار شده در ایران شرکت کند. در مورد کلاس یوس دقت به چند نکته حایز اهمیت است

۱- مطالب آموزشی به روز بوده و زمانتان را با مطالب منسوخ هدر ندهند

۲- اساتید به مطالب تسلط کافی داشته و مدارک علمی تخصصی در زمینه رشته ریاضیات (جهت مباحث ریاضی هندسیه و هوش)  داشته باشند

۳-کلاس یوس کامل باشد یعنی علاوه بر ریاضی هندسه و هوش زبان ترکی هم آموزش داده شود (البته با نسبت۲۰ درصد زبان ترکی)

۴- بصورت دوره ای آزمون برگزار شده تا روند رشد متقاضی مورد بررسی قرار بگیرد

۵- هزینه متناسبی از فرد دریافت کند

هزینه این دوره ها در موسسات مختلف بین ۱۰ الی ۲۰ میلیون تومان میباشد که به دلیل نداشتن رقیب منظم و قدرتمند سالها این اعداد دریافت میشد. در توجیح این مبالغ هنگفت هم عموما بهانه هایی اورده میشود مثل اینکه ما نماینده کالج ترکیه هستیم و یا گروهی داشتن دست در امتحان یوس را بهانه میکنند . همه اینها بهانه بوده و با شرکت در کلاس های آنها متوجه میشوید که ارزش علمی ندارند و صرفا یک تبلیغ است.

 

همچنین خدمات روز آزمون و ترنسفر فرودگاهی به همراه رفع اشکال در هتل را نیز برای متقاضی انجام خواهد داد.

 

 

مشاور تحصیلی ترکیه در اصفهان

برای ثبت نام در دوره های آمادگی کلاس یوس YOS موسسه گاما

تماس بگیرید

دفتر تهران :

۰۲۱۲۲۲۲۲۶۰۸

دفتر شبراز :

۰۷۱۳۶۴۷۵۲۹۲

 

 

آزمون YöS ( یوس ) توسط هر دانشگاه بصورت مجزا برگزار می گردد.

ثبت نام  آزمون یوس : معمولا بهمن ماه هر سال زمان ثبت نام آزمون YöS ( یوس ) در دانشگاه های مختلف است و هر دانشگاه بصورت مجزا آزمون YöS (یوس) را برگزار می کند.

تاریخ آزمون یوس :  آزمون یوس بین اردیبهشت ماه تا تیر ماه برگزار می شود .

تاریخ اعلام نتایج یوس : معمولا دو هفته بعد از برگزاری آزمون نتایج در سایت دانشگاهی که در آزمون یوس آن ثبت نام کرده اید منتشر می شود.

اطلاعیه 1دیماه 97 (شروع فرایند ثبت نام یوس 2020)

دانشگاه های کشور ترکیه شروع به ثبت نام برای آزمون یوس 2020 نموده اند. متقاضیان میبایست مدارک خود جهت ثبت نام را اماده نموده و تحویل موسسه گاما نمایند
هزینه ثبت نام یوس 100 لیر در نظر گرفته شده است.

 

آزمون  یوس Yös آزمونی است که  دانشگاه های  ترکیه هر ساله برای تعیین سطح علمی متقاضیان خارجی برای پذیرش دانشجو از مقطع دیپلم متوسطه که قصد تحصیل در ترکیه را دارند برگزار می کنند و متقاضیانی که در آزمون موفق و نمره مناسب را دریافت می کنند در این دانشگاه ها پذیرش می شوند.

اطلاعیه 25 دیماه 97 (شروع ثبت درخواست بورسیه ترکیه turkiye burslari –  scholarship 2020 )

شرایط ثبت نام بورسیه سال 2020 توسط دولت ترکیه اعلام شد. لازم به ذکر است که این بورسیه از طرف دولت ارایه میشود و نه دانشگاه .
متقاضیان واجد شرایط میتوانند مدارک خود را جهت ترجمه و اخذ تاییدیه دادگستری و امور خارجه به موسسه گاما تحویل دهند.فرایند ثبت نام بورسیه ترکیه 2020 بصورت کامل توسط موسسه گاما انجام خواهد شد.

 

شرایط سنی بورسیه ترکیه 2020 :
برای کارشناسی متولد بعد از1998/1/1: یا 1376/10/11 به بعد
برای کارشناسی ارشد متولد: 1989/1/1یا1367/10/11
برای دکتری متولد: 1984/1/1 یا 1362/10/11
مشکل سلامت جسمی و روانی نداشته باشد.

شرایط معدل بورسه ترکیه 2020 :
برای کارشناسی حداقل 14
برای کارشناسی ارشد و دکتری حداقل 15
برای رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی حداقل 18

مزیت های بورسیه ترکیه 2020 :
ماهانه از مقرری پرداختی بهره مند می شوند، مبلغ این مقرری از قرار:
برای کارشناسی:700 لیر
برای ارشد: 950 لیر
برای دکتری:1400 لیر
برای رشته های پژوهشی و تحقیقاتی 3000 لیر
هزینه های اقامت و یا خوابگاه و خورد خوراک( غذا) رایگان است.

هزینه های ثبت نام و شهریه دانشگاه و بیمه درمانی و مخارج پزشکی رایگان است.اگر مدرک زبان ترکی ندارند، در مدت یک سال آموزش زبان ترکی، کلیه خدمات اقامت و خوردو خوراک ( غذا) رایگان خواهد بود.
قبولی های مرحله اول، برای مصاحبه به سفارت دعوت می شوند.

 

آزمون کنکور YöS یوس از دو بخش اصلی تشکیل شده است یک بخش اصلی که شامل آزمون هوش و ریاضی است و یک بخش آزمون سنجش سطح زبان .

 بخش اصلی آزمون : آزمون هوش و ریاضی  است.

بخش ریاضی شامل سوالات : ریاضیات عمومی،مثلثات ، هندسه و غیره.

بخش هوش : این بخش شامل سوالاتی بر پایه تفکر منطقی ، اشکال سه بعدی می باشد.

تعداد سوالات : معمولا بین 80 تا 100 سوال

زمان پاسخ گویی به سوالات : بین 100 تا 120 دقیقه است

  نکته:  تعداد دقیق سؤالات و زمان پاسخگویی از سایت رسمی هر دانشگاه در آگهی های مربوط به آزمون ورودی اعلام می گردد.

بخش دوم آزمون یوس : آزمون سنجش سطح زبان

متقاضیانی که در آزمون هوش و ریاضی  موفق و در دانشگاه پذیرش می شوند در صورتی که در آزمون زبان ترکی استانبولی موفق شوند و سطح زبانی آنها قابل قبول باشد میت وانند مستقیم وارد دانشگاه شوند در غیر این صورت می بایست یک دوره 6 ماهه زبان را قبل از دانشگاه شرکت کنند.

نکته : دفترچه سوالات به دو زبان انگلیسی و ترکی آماده شده است و هر داوطلب به آن زبانی به سوالات پاسخ می دهد که هنگام ثبت نام آزمون YöS (یوس) مشخص کرده است.

نکته :  بعضی اوقات بعضی دانشگاه ها سوالات را به فارسی نیز طرح می نمایند.

آزمون کنکور YöS یوس از دو بخش اصلی تشکیل شده است یک بخش اصلی که شامل آزمون هوش و ریاضی است و یک بخش آزمون سنجش سطح زبان .

 

 متقاضیان شرکت در آزمون یوس( YÖS ) به دو طریق می توانند خود را برای این آزمون آماده کنند: 

شرکت در کالج های ترکیه : این روش  هزینه و ریسک بسیاری دارد .  

  شرکت در کلاس های آزمون یوس در موسسه گاما و در تمام شهر های ایران : با شرکت در این کلاس ها شما می توانید با هزینه ای بسیار پایین تر و سطح کیفی حتی بالاتر از کالج های ترکیه (بدلیل بالا بودن سطح علمی دانش آموزان ایرانی ) خود را برای این آزمون آماده نمایید.

موسسه گاما به عنوان یک مجموعه پیشرو در زمینه آموزش های زبانی و مخصوصا آمادگی برای ورود به رشته های پزشکی و دندانپزشکی اقدام به ارائه این دوره ها در ایران نموده است. 

 

 

خدمات گاما فقط به آماده سازی آزمون محدود نمی شودتمام خدمات بطور کامل در دسترس زبان آموزان خواهد بود.

 

برای متقاضیان عزیزی که از سایر شهر های و استانها قصد شرکت در دوره های یوس ترکیه را دارند خوابگاهایی نزدیک به مجموعه آموزشی گاما در نظر گرفته شده است.

 

021-2222-2608

091-7248-9026

آزمون کنکور یوس yos آزمونی است که هر ساله برای تعیین سطح علمی متقاضیان خارجی که قصد تحصیل در ترکیه را دارند برگزار می شود و موفقیت و دریافت نمره بالا باعث دریافت پذیرش در دانشگاه های معتبر ترکیه می شود.

این آزمون برای ورود به تمام رشته های دانشگاهی یکسان میباشد یعنی برای ورود به پزشکی دندانپزشکی و یا مهندسی ها و حتی رشتهای هنری امتحان یکی است و هر دانشگاه به صورت جداگانه امتحان یوس را برگزار میکند و هرچه نمره شما در این آزمون بالا باشد در دانشگاه های بهتری با رتبه بهتر قبول میشوید و هر آزمون یوس یک هزینه دارد که دانشگاه ها به صورت مجزا برگزار میکنند و شما میتوانید در تمام آزمون ها نیز شرکت کنید.

نکته : در آزمون یوس شهروندان خود ترکیه نمیتوانند شرکت کنند فقط برای خارجی ها است پس این موضوع که متقاضی باید حتما در کالج های ترکیه شرکت کند کاملا نادرست بوده و صرفا تبلیغ برای جذب مشتریست.

 

دانشگاه های ترکیه در بهمن ماه شرایط و هزینه دقیق آزمون را اعلام میکنند. اما به طور عمومی میتوان گفت

در هنگام ثبت نام برای آزمون ورودی از طریق سایت هر دانشگاه مدارکی از متقاضی بایستی بارگزاری شود:

مدارک لازم برای ثبت نام کلاس های یوس در شیراز:

نیازی نیست که شما با صرف هزینه زیاد برای آموزش یوس به کشور ترکیه بروید فقط کافیست با هزینه نه چندان زیادی در کلاس یوس در تهران آماده شوید.

دوره های یوس پذیرش دانشجو از مقطع دیپلم متوسطه را انجام میدهند.

کلاس یوس در ایران یک دوره 6 ماهه میباشد که شامل دروس هندسه ، هوش ، ریاضیات به همراه ترکی استانبولی میباشد. این دوره کاملترین دوره ایست که برای آموزش یوس ارایه میشود.همچنین اگر مدت زمان شما کمتر باشد دوره های فشرده تری برای شما برگزار میکند به صورت دوره یوس 3 یا 4 ماهه.

هزینه ثبت نام هر دانشگاه با هم متفاوت است ولی معمولا هزینه ای بین 250 تا 500 لیر میباشد که در شهر ترکیه برگزار میشود اما گاهی اوقات به دلایلی مانند تقاضای بالای دانش آموزان دانشگاه ها آمتحان را در کشور ایران و به زبان فارسی نیز برگزار میکنند.

کلاس یوس در ایران با صرفه تر از کلاس های یوس در کشور ترکیه است به این دلیل که در کشور ترکیه هزینه های زندگی و خوابگاه خیلی بیشتر از ایران است.همچنین هزینه کلاس های یوس چند ده برابر کلاس های یوس موسسه گاما است.

موسسه گاما با حداقل ترین هزینه نسبت به کشور ترکیه و حتی موسسات دیگر ایرانی به شما یوس آموزش میدهد

سوالت آزمون یوس به دو زبان ترکی و انگلیسی مطرح میشود.بعضی اوقات بعضی از دانشگاه ها سوالات را به فارسی هم مطرح میکنند.البته تیپ سوالات از هم مجزاست به دلیل اینکه دانشگاه ها مستقل هستند و به طور جداگانه آزمون یوس 2020 را برگزار میکنند.  بعضی اوقات بعضی دانشگاه ها سوالات را به فارسی نیز طرح مینمایند.

کلاس یوس در تهران یک دوره 6 ماهه میباشد که شامل دروس هندسه ، هوش ، ریاضیات به همراه ترکی استانبولی میباشد. این دوره کاملترین دوره ایست که برای آموزش یوس ارایه میشود.همچنین اگر مدت زمان شما کمتر باشد دوره های فشرده تری برای شما برگزار میکند به صورت دوره یوس 3 یا 4 ماهه.

آزمون یوس شرط معدل ندارد اما برای بورس شدن نیاز به معدل بالا هست.کلاس های یوس شرط سنی ندارد و تمام رشته ها (مهندسی هنر و …)را هم در بر میگیرد.

آزمون یوس از دو بخش اصلی تشکیل شده است:

بخش اول: آزمون هوش و ریاضی و هندسه

در  این ازمون برای بخش ریاضی سر فصل هایی مانند ریاضیات عمومی, هندسه, مثلثات و غیره مد نظر بوده و در بخش هوش اغلب سؤالات بر پایه تفکر منطقی, اشکال سه بعدی و نظایر آن سنجیده میشود.

بخش هوش قسمتی از یوس میباشد که در ایران تا با حال تدریس نشده و دانش آموزان ایرانی آگاهی خواصی درباره ان ندارند.

تعداد سوالت و زمان پاسخگویی:

تعداد سوالات بین 80 تا 100 است و زمان پاسخگویی بین 100 تا 120 دقیقه است همانند کنکور سراسری ایران البته تعداد دقیق سوالات و زمان پاسخگویی به آنها از سایت رسمی هر دانشگاه در آگهی های مربوط به آزمون ورودی اعلام میگردد.

تعداد سوالات ریاضی:30

تعداد سوالات هندسه :5

تعداد سوالات هوش:45

هندسه با وجود سوالات کم تعیین کننده و وجه تمایز بین افرادی است که نمره 90 یا 100 را گرفته اند است.

بخش دوم: آزمون سنجش سطح زبان

در صورتی که متقاضی در بخش اول موفق شده و در دانشگاه پذیرش  شود سپس میبایست در  آزمون زبان ترکی استانبولی شرکت نماید و اگر سطح زبانی فرد قابل قبول باشد مستقیما وارد دانشگاه میشود و در غیر اینصورت باید قبل از دانشگاه در یک دوره ۶ ماهه زبان شرکت کند.

قرار است در کشوری درس بخوانید که زبان اصلی آن کشور ترکی است پس مستلزم این است که زبان ترکی را یاد بگیرید.تا برای آمادگی چه برای آزمون یوس چه برای زندگی در ترکیه آماده باشید.

گاما قدیمی ترین مرکز اموزش زبان ترکی استانبولی در جنوب و شیراز بوده که دوره های یوس و تومر را ارایه میدهد.

تفاوت گاما با بقیه موسسه ها در این است که بعضی از کلاس های که فقط هندسه هوش و ریاضی را تدریس میکنند اما کلاس یوس در تهران گاما هر دو بخش علمی و آموزش ترکی را پوشش میدهد.به علاوه قسمت مهم ازمون یوس که مبانی زبان ترکی یعنی تومر میباشد. حتی اساتید ما به غیر از یاد دادن زبان ترکی دروس هوش,ریاضی و هندسه را هم به ترکی تدریس میکنند.

برای آمادگی آزمون یوس دو روش کلی وجود دارد:

1.روش اول: شرکت در کالج های ترکیه ای (که اصلا پیشنهاد نمیشود دلیل هزینه بالای کلاس ها هزینه بالای زندگی و عدم تسلط مدرسین ترک به زبان فارسی به گونه ای که داوطلب بعد از یک ماه از نتیجه راضی نیست و میبایست مجدادا دنبال جواب در ایران باشد.)

2.روش دوم:شرکت در کلاس های آزمون یوس در موسسه گاما و در شهر تهران با هزینه بسیار پایین و سطح کیفی حتی بالاتر از کالج های کشور ترکیه(بدلیل بالا بودن سطح علمی دانش آموزان ایرانی و همچنین اساتید ایرانی که به زبان ترکی مسط هستند.)

موسسه گاما به عنوان یک مجموعه پیشرو در زمینه آموزش های زبانی و مخصوصا آمادگی برای ورود به رشته های پزشکی و دندانپزشکی اقدام به ارائه این دوره ها در ایران نموده است.

خدمات گاما فقط به آماده سازی کلاس های آمادگی آزمون yos ختم نمیشود و تمام خدمات بطور کامل در دسترس زبان آموزان خواهد بود :

خوابگاه برای متقاضیان شرکت در دوره های گاما: برای متقاضیان عزیزی که از سایر شهر های و استان ها قصد شرکت در دوره یوس ترکیه را دارند خوابگاهایی نزدیک به مجموعه اموزشی گاما در نظر گرفته شده است.

زمان برگزاری آزمون یوس :هر دانشگاه به صورت مجزا آزمون یوس را برگزار میکند ولی معمولا زمان ثبت نام آزمون یوس ترکیه بهمن ماه هر سال میباشد.

تاریخ آزمون یوس ترکیه 2020 : آزمون یوس معمولا در بازه زمانی اردیبهشت ماه تا تیر ما برگذار میشود.

تاریخ اعلام نتایج آزمون یوس : معمولا دو هفته پس از امتحان نتایج آزمون یوس بر روی سایت دانشگاه برگزار کننده منتشر میشود.

آزمون کنکور یوس yos آزمونی است که هر ساله برای تعیین سطح علمی متقاضیان خارجی که قصد تحصیل در ترکیه را دارند برگزار می شود و موفقیت و دریافت نمره بالا باعث دریافت پذیرش در دانشگاه های معتبر ترکیه می شود.

این آزمون برای ورود به تمام رشته های دانشگاهی یکسان میباشد یعنی برای ورود به پزشکی دندانپزشکی و یا مهندسی ها و حتی رشتهای هنری امتحان یکی است.و هر دانشگاه به صورت جداگانه امتحان یوس را برگزار میکند و هرچه نمره شما در این آزمون بالا باشد در دانشگاه های بهتری با رتبه بهتر قبول میشوید و هر آزمون یوس یک هزینه دارد که دانشگاه ها به صورت مجزا برگزار میکنند و شما میتوانید در تمام آزمون ها نیز شرکت کنید.

نکته : در آزمون یوس شهروندان خود ترکیه نمیتوانند شرکت کنند فقط برای خارجی ها است پس این موضوع که متقاضی باید حتما در کالج های ترکیه شرکت کند کاملا نادرست بوده و صرفا تبلیغ برای جذب مشتریست.

 

دانشگاه های ترکیه در بهمن ماه شرایط و هزینه دقیق آزمون را اعلام میکنند. اما به طور عمومی میتوان گفت

در هنگام ثبت نام برای آزمون ورودی از طریق سایت هر دانشگاه مدارکی از متقاضی بایستی بارگزاری شود:

مدارک لازم برای ثبت نام کلاس های یوس در شیراز:

نیازی نیست که شما با صرف هزینه زیاد برای آموزش یوس به کشور ترکیه بروید فقط کافیست با هزینه نه چندان زیادی در کلاس یوس در شیراز آماده شوید.

دوره های یوس پذیرش دانشجو از مقطع دیپلم متوسطه را انجام میدهند.

کلاس یوس در ایران یک دوره 6 ماهه میباشد که شامل دروس هندسه ، هوش ، ریاضیات به همراه ترکی استانبولی میباشد. این دوره کاملترین دوره ایست که برای آموزش یوس ارایه میشود.همچنین اگر مدت زمان شما کمتر باشد دوره های فشرده تری برای شما برگزار میکند به صورت دوره یوس 3 یا 4 ماهه.

هزینه ثبت نام هر دانشگاه با هم متفاوت است ولی معمولا هزینه ای بین 250 تا 500 لیر میباشد که در شهر ترکیه برگزار میشود اما گاهی اوقات به دلایلی مانند تقاضای بالای دانش آموزان دانشگاه ها آمتحان را در کشور ایران و به زبان فارسی نیز برگزار میکنند.

کلاس یوس در ایران با صرفه تر از کلاس های یوس در کشور ترکیه است به این دلیل که در کشور ترکیه هزینه های زندگی و خوابگاه خیلی بیشتر از ایران است.همچنین هزینه کلاس های یوس چند ده برابر کلاس های یوس موسسه گاما است.

موسسه گاما با حداقل ترین هزینه نسبت به کشور ترکیه و حتی موسسات دیگر ایرانی به شما یوس آموزش میدهد.

سوالت آزمون یوس به دو زبان ترکی و انگلیسی مطرح میشود.بعضی اوقات بعضی از دانشگاه ها سوالات را به فارسی هم مطرح میکنند.البته تیپ سوالات از هم مجزاست به دلیل اینکه دانشگاه ها مستقل هستند و به طور جداگانه آزمون یوس 2019 را برگزار میکنند.  بعضی اوقات بعضی دانشگاه ها سوالات را به فارسی نیز طرح مینمایند.

کلاس یوس در شیراز یک دوره 6 ماهه میباشد که شامل دروس هندسه ، هوش ، ریاضیات به همراه ترکی استانبولی میباشد. این دوره کاملترین دوره ایست که برای آموزش یوس ارایه میشود.همچنین اگر مدت زمان شما کمتر باشد دوره های فشرده تری برای شما برگزار میکند به صورت دوره یوس 3 یا 4 ماهه.

آزمون یوس شرط معدل ندارد اما برای بورس شدن نیاز به معدل بالا هست.کلاس های یوس شرط سنی ندارد و تمام رشته ها (مهندسی هنر و …)را هم در بر میگیرد.

آزمون یوس از دو بخش اصلی تشکیل شده است:

بخش اول: آزمون هوش و ریاضی و هندسه

در  این ازمون برای بخش ریاضی سر فصل هایی مانند ریاضیات عمومی, هندسه, مثلثات و غیره مد نظر بوده و در بخش هوش اغلب سؤالات بر پایه تفکر منطقی, اشکال سه بعدی و نظایر آن سنجیده میشود.

بخش هوش قسمتی از یوس میباشد که در ایران تا با حال تدریس نشده و دانش آموزان ایرانی آگاهی خواصی درباره ان ندارند.

تعداد سوالت و زمان پاسخگویی:

تعداد سوالات بین 80 تا 100 است و زمان پاسخگویی بین 100 تا 120 دقیقه است همانند کنکور سراسری ایران البته تعداد دقیق سوالات و زمان پاسخگویی به آنها از سایت رسمی هر دانشگاه در آگهی های مربوط به آزمون ورودی اعلام میگردد.

تعداد سوالات ریاضی:30

تعداد سوالات هندسه :5

تعداد سوالات هوش:45

هندسه با وجود سوالات کم تعیین کننده و وجه تمایز بین افرادی است که نمره 90 یا 100 را گرفته اند است.

بخش دوم: آزمون سنجش سطح زبان

در صورتی که متقاضی در بخش اول موفق شده و در دانشگاه پذیرش  شود سپس میبایست در  آزمون زبان ترکی استانبولی شرکت نماید و اگر سطح زبانی فرد قابل قبول باشد مستقیما وارد دانشگاه میشود و در غیر اینصورت باید قبل از دانشگاه در یک دوره ۶ ماهه زبان شرکت کند.

قرار است در کشوری درس بخوانید که زبان اصلی آن کشور ترکی است پس مستلزم این است که زبان ترکی را یاد بگیرید.تا برای آمادگی چه برای آزمون یوس چه برای زندگی در ترکیه آماده باشید.

گاما قدیمی ترین مرکز اموزش زبان ترکی استانبولی در جنوب و شیراز بوده که دوره های یوس و تومر را ارایه میدهد.

تفاوت گاما با بقیه موسسه ها در این است که بعضی از کلاس های که فقط هندسه هوش و ریاضی را تدریس میکنند اما کلاس یوس در شیراز گاما هر دو بخش علمی و آموزش ترکی را پوشش میدهد.به علاوه قسمت مهم ازمون یوس که مبانی زبان ترکی یعنی تومر میباشد. حتی اساتید ما به غیر از یاد دادن زبان ترکی دروس هوش,ریاضی و هندسه را هم به ترکی تدریس میکنند.

برای آمادگی آزمون یوس دو روش کلی وجود دارد:

1.روش اول: شرکت در کالج های ترکیه ای (که اصلا پیشنهاد نمیشود دلیل هزینه بالای کلاس ها هزینه بالای زندگی و عدم تسلط مدرسین ترک به زبان فارسی به گونه ای که داوطلب بعد از یک ماه از نتیجه راضی نیست و میبایست مجدادا دنبال جواب در ایران باشد.)

2.روش دوم:شرکت در کلاس های آزمون یوس در موسسه گاما و در شهر تهران با هزینه بسیار پایین و سطح کیفی حتی بالاتر از کالج های کشور ترکیه(بدلیل بالا بودن سطح علمی دانش آموزان ایرانی و همچنین اساتید ایرانی که به زبان ترکی مسط هستند.)

موسسه گاما به عنوان یک مجموعه پیشرو در زمینه آموزش های زبانی و مخصوصا آمادگی برای ورود به رشته های پزشکی و دندانپزشکی اقدام به ارائه این دوره ها در ایران نموده است.

خدمات گاما فقط به آماده سازی کلاس های آمادگی آزمون yos ختم نمیشود و تمام خدمات بطور کامل در دسترس زبان آموزان خواهد بود :

خوابگاه برای متقاضیان شرکت در دوره های گاما: برای متقاضیان عزیزی که از سایر شهر های و استان ها قصد شرکت در دوره یوس ترکیه را دارند خوابگاهایی نزدیک به مجموعه اموزشی گاما در نظر گرفته شده است.

زمان برگزاری آزمون یوس :هر دانشگاه به صورت مجزا آزمون یوس را برگزار میکند ولی معمولا زمان ثبت نام آزمون یوس ترکیه بهمن ماه هر سال میباشد.

تاریخ آزمون یوس ترکیه 2019 : آزمون یوس معمولا در بازه زمانی اردیبهشت ماه تا تیر ما برگذار میشود.

تاریخ اعلام نتایج آزمون یوس : معمولا دو هفته پس از امتحان نتایج آزمون یوس بر روی سایت دانشگاه برگزار کننده منتشر میشود.

دانشگاه آتاتورک در سال 1957 در زمینی اعطایی، در ارزروم ترکیه تاسیس شد، و یکی از قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه های ترکیه است. این دانشگاه شامل 17 دانشکده، 5 کالج، 15 کالج حرفه ای، 6 موسسه و 16 مرکز تحقیقاتی با 33،544 دانشجو است. محوطه اصلی دانشگاه آتاتورک ترکیه ،در شهر ارزروم، بزرگترین شهر آناتولی شرقی است که در حال حاضر یکی از مهمترین منابع شهر است.دانشگاه آتاتورک ترکیه دارای رتبه 278 بهترین دانشگاه های جهانی آسیا و رتبه 20 بهترین دانشگاه های جهانی ترکیه است. این دانشگاه دارای انستیتوهای علوم آموزشی، علوم بهداشتی، علوم اجتماعی و موسسه مطالعات ترکیه است.

برای تحصیل در دانشگاه های ترکیه نیاز به آزمون یوس است.

نکته بسیار حايز اهمیت این است که آزمون یوس آزمونی بسیار آسان است که از منابعی چون ریاضی هوش و هندسه تشکیل شده و غالبا به ترکی یا انگلیسی طرح میشود اما رقابت بسیار شدید است پس یک سوال هم برای شما سرنوشت ساز است.

افزایش 5 نفری ظرفیت پزشکی، 15 نفری ظرفیت دندانپزشکی و 15 نفری داروسازی نسبت به سال قبل

دیدگاه دانشگاه آتاتورک این است که، آموزش، دانش و تکنولوژی تولید شده، همانطور که در خدمات ارائه شده توسط یک دانشگاه جهانی ارائه می شود، یک اولویت است. دانشگاه آتاتورک دارای دانشکده های کشاورزی، هنر و علوم، اقتصاد و علوم اداری، پزشکی، دندانپزشکی، دانشکده تربیت، دانشکده فنی، دانشکده الهیات، دانشکده هنرهای زیبا، دانشکده داروسازی، دانشکده علوم دامپزشکی، دانشکده زمین شناسی اولتا و دانشکده علوم بهداشت است. این دانشگاه دارای پنج دانشکده به نام های “دانشکده پرستاری”، “دانشکده تربیت بدنی و ورزش”، “دانشکده بهداشت ارزروم”، “دانشکده زبان های خارجی”، “دانشکده مدیریت گردشگری و هتل” هست.

برای ثبت نام در دانشگاه آتاتورک ارزروم و یا شرکت در کلاس های یوس با شماره های زیر تماس بگیرید

موسسه گاما

071-3647-5292

071-3634-4314

 آزمون YOS (یوس) ٬ یکی از معیارهای پذیرش دانشجوهای خارجی از سوی دانشگاه‌های ترکیه است. ترکیه به دلایل مزایای تحصیلی و اقامتی خوب و همچنین به دلیل پایین‌تر بودن هزینه‌ها یکی از اولین انتخاب‌های بسیاری از داوطلبان تحصیل در خارج از کشور است. همچنین می‌توان گفت که تحصیل در ترکیه می‌تواند سکوی پرتابی برای ادامه تحصیل در اروپا باشد.

در هنگام ثبت نام برای آزمون یوس از طریق سایت هر دانشگاه مدارکی از متقاضی بایستی بارگزاری شود.مدارک موردنیاز هر دانشگاه که هنگام ثبت نام بایستی بارگزاری شود عبارتند از :

البته ممکن است تمامی این مدارک در ابتدا مطالبه نگردد اما بهتر است که تمامی این مدارک را هنگام ثبت نام  آماده داشته باشید تا در روند ثبت نام دچار مشکل نشوید. علاوه بر این برای ثبت نام قطعی در صورت اخذ پذیرش این مدارک نیز مورد نیاز خواهند بود. 

آزمون YöS ( یوس ) توسط هر دانشگاه بصورت مجزا برگزار می گردد.

ثبت نام  آزمون یوس : معمولا بهمن ماه هر سال   زمان ثبت نام آزمون YöS ( یوس ) در دانشگاه های مختلف است و هر دانشگاه بصورت مجزا آزمون YöS ( یوس ) را برگزار می کند.

تاریخ آزمون یوس :  آزمون یوس بین اردیبهشت ماه تا تیر ماه برگزار می شود .

تاریخ اعلام نتایج یوس : معمولا دو هفته بعد از برگزاری آزمون نتایج در سایت دانشگاهی که در آزمون یوس آن ثبت نام کرده اید منتشر می شود

10%   از ظرفیت سالانه هر دانشگاه در هر رشته به دانشجویان خارجی اختصاص دارد و بر این اساس ظرفیت رشته هایی مانند پزشکی و دندانپزشکی معمولا بین 5 تا 10نفر می باشد و هر دانشگاه بر اساس این چهارچوب ظرفیت خود را در هر رشته اعلام می نماید.

 متقاضیان شرکت در آزمون یوس( YÖS ) به دو طریق می توانند خود را برای این آزمون آماده کنند: 

 این روش  هزینه و ریسک بسیاری دارد .

با شرکت در این کلاس ها شما می توانید با هزینه ای بسیار پایین تر و سطح کیفی حتی بالاتر از کالج های ترکیه (بدلیل بالا بودن سطح علمی دانش آموزان ایرانی ) خود را برای این آزمون آماده نمایید.  

موسسه گاما به عنوان یک مجموعه پیشرو در زمینه آموزش های زبانی و مخصوصا آمادگی برای ورود به رشته های پزشکی و دندانپزشکی اقدام به ارائه این دوره ها در ایران نموده است. 

 چه چیزی گاما را در برگزاری دوره های آمادگی آزمون یوس متمایز از دیگر موسسات برگزار کننده می کند

خدمات گاما فقط به آماده سازی آزمون محدود نمی شودتمام خدمات بطور کامل در دسترس زبان آموزان خواهد بود.

ما تا صبح امتحان هم با شما هستیم.

خوابگاه برای متقاضیان شرکت در دوره های گاما:

برای متقاضیان عزیزی که از سایر شهر های و استانها قصد شرکت در دوره های یوس ترکیه را دارند خوابگاهایی نزدیک به مجموعه آموزشی گاما در نظر گرفته شده است.

لیست دانشگاه های ترکیه برگزارکننده آزمون یوس 2019 ،هزینه ، تاریخ آزمون ، زمان ثبت نام

071-3647-5292

دانشگاه کوچ یک دانشگاه خصوصی است که در سال ۱۹۹۳ در استانبول بنیان نهاده شد. دانشگاه کوچ از سال‌های اول تاسیس تا کنون جزو بهترین دانشگاه های ترکیه بوده است.زبان آموزشی در این دانشگاه انگلیسی می باشد.دانشگاه کوچ طبق بررسی نشریه تایمز (Times Higher Education World University Rankings) درسال ۲۰۱۷ بالاترین رتبه دانشگاه در کشور ترکیه را بدست آورد.دانشگاه کوچ رتبه 251 در جهان را دارد.

ششمین دانشگاه برتر پزشکی کشور ترکیه در رنکینگ جهانی می باشد و از طریق آزمون اس ای تی و … پذیرش دارد .

 

هزینه دانشگاه کوچ ترکیه تقریبا رایگان می باشد در صورت بورسیه شدن. هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار در سال می باشد . به دلیل تقاضاء بسیار زیاد برای تحصیل در این دانشگاه ها متقاضی باید یک امتحان بین المللی YOS را پشت سر بگذارد.

 

 

کسانی که به عنوان دانش آموزان بین المللی پذیرفته شده اند، می بایست اسناد مورد نیاز زیر را برای دفتر ثبت نام به منظور ثبت نام در تاریخ مشخص شده در سال تحصیلی 2019-2020 فراهم کنند.

 

برای ثبت نام در دانشگاه های ترکیه و دانشگاه کوچ تنها کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید

 

 

آزمون YöS ( یوس ) توسط هر دانشگاه بصورت مجزا برگزار می گردد.

ثبت نام  آزمون یوس : معمولا بهمن ماه هر سال زمان ثبت نام آزمون YöS ( یوس ) در دانشگاه های مختلف است و هر دانشگاه بصورت مجزا آزمون YöS (یوس) را برگزار می کند.

تاریخ آزمون یوس :  آزمون یوس بین اردیبهشت ماه تا تیر ماه برگزار می شود .

تاریخ اعلام نتایج یوس : معمولا دو هفته بعد از برگزاری آزمون نتایج در سایت دانشگاهی که در آزمون یوس آن ثبت نام کرده اید منتشر می شود.

 

اطلاعیه 1دیماه 97 (شروع فرایند ثبت نام یوس 2019)

دانشگاه های کشور ترکیه شروع به ثبت نام برای آزمون یوس 2019 نموده اند. متقاضیان میبایست مدارک خود جهت ثبت نام را اماده نموده و تحویل موسسه گاما نمایند
هزینه ثبت نام یوس 100 لیر در نظر گرفته شده است.

 

آزمون  یوس Yös آزمونی است که  دانشگاه های  ترکیه هر ساله برای تعیین سطح علمی متقاضیان خارجی برای پذیرش دانشجو از مقطع دیپلم متوسطه که قصد تحصیل در ترکیه را دارند برگزار می کنند و متقاضیانی که در آزمون موفق و نمره مناسب را دریافت می کنند در این دانشگاه ها پذیرش می شوند.

اطلاعیه 25 دیماه 97 (شروع ثبت درخواست بورسیه ترکیه turkiye burslari –  scholarship 2019 )

شرایط ثبت نام بورسیه سال 2019 توسط دولت ترکیه اعلام شد. لازم به ذکر است که این بورسیه از طرف دولت ارایه میشود و نه دانشگاه .
متقاضیان واجد شرایط میتوانند مدارک خود را جهت ترجمه و اخذ تاییدیه دادگستری و امور خارجه به موسسه گاما تحویل دهند.فرایند ثبت نام بورسیه ترکیه 2019 بصورت کامل توسط موسسه گاما انجام خواهد شد.

 

شرایط سنی بورسیه ترکیه 2019 :
برای کارشناسی متولد بعد از1998/1/1: یا 1376/10/11 به بعد
برای کارشناسی ارشد متولد: 1989/1/1یا1367/10/11
برای دکتری متولد: 1984/1/1 یا 1362/10/11
مشکل سلامت جسمی و روانی نداشته باشد.

شرایط معدل بورسه ترکیه 2019 :
برای کارشناسی حداقل 14
برای کارشناسی ارشد و دکتری حداقل 15
برای رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی حداقل 18

مزیت های بورسیه ترکیه 2019 :
ماهانه از مقرری پرداختی بهره مند می شوند، مبلغ این مقرری از قرار:
برای کارشناسی:700 لیر
برای ارشد: 950 لیر
برای دکتری:1400 لیر
برای رشته های پژوهشی و تحقیقاتی 3000 لیر
هزینه های اقامت و یا خوابگاه و خورد خوراک( غذا) رایگان است.

هزینه های ثبت نام و شهریه دانشگاه و بیمه درمانی و مخارج پزشکی رایگان است.اگر مدرک زبان ترکی ندارند، در مدت یک سال آموزش زبان ترکی، کلیه خدمات اقامت و خوردو خوراک ( غذا) رایگان خواهد بود.
قبولی های مرحله اول، برای مصاحبه به سفارت دعوت می شوند.

 

آزمون کنکور YöS یوس از دو بخش اصلی تشکیل شده است یک بخش اصلی که شامل آزمون هوش و ریاضی است و یک بخش آزمون سنجش سطح زبان .

 بخش اصلی آزمون : آزمون هوش و ریاضی  است.

بخش ریاضی شامل سوالات : ریاضیات عمومی،مثلثات ، هندسه و غیره.

بخش هوش : این بخش شامل سوالاتی بر پایه تفکر منطقی ، اشکال سه بعدی می باشد.

تعداد سوالات : معمولا بین 80 تا 100 سوال

زمان پاسخ گویی به سوالات : بین 100 تا 120 دقیقه است

  نکته:  تعداد دقیق سؤالات و زمان پاسخگویی از سایت رسمی هر دانشگاه در آگهی های مربوط به آزمون ورودی اعلام می گردد.

بخش دوم آزمون یوس : آزمون سنجش سطح زبان

متقاضیانی که در آزمون هوش و ریاضی  موفق و در دانشگاه پذیرش می شوند در صورتی که در آزمون زبان ترکی استانبولی موفق شوند و سطح زبانی آنها قابل قبول باشد میت وانند مستقیم وارد دانشگاه شوند در غیر این صورت می بایست یک دوره 6 ماهه زبان را قبل از دانشگاه شرکت کنند.

نکته : دفترچه سوالات به دو زبان انگلیسی و ترکی آماده شده است و هر داوطلب به آن زبانی به سوالات پاسخ می دهد که هنگام ثبت نام آزمون YöS (یوس) مشخص کرده است.

نکته :  بعضی اوقات بعضی دانشگاه ها سوالات را به فارسی نیز طرح می نمایند.

آزمون کنکور YöS یوس از دو بخش اصلی تشکیل شده است یک بخش اصلی که شامل آزمون هوش و ریاضی است و یک بخش آزمون سنجش سطح زبان .

 

 متقاضیان شرکت در آزمون یوس( YÖS ) به دو طریق می توانند خود را برای این آزمون آماده کنند: 

شرکت در کالج های ترکیه : این روش  هزینه و ریسک بسیاری دارد .  

  شرکت در کلاس های آزمون یوس در موسسه گاما و در تمام شهر های ایران : با شرکت در این کلاس ها شما می توانید با هزینه ای بسیار پایین تر و سطح کیفی حتی بالاتر از کالج های ترکیه (بدلیل بالا بودن سطح علمی دانش آموزان ایرانی ) خود را برای این آزمون آماده نمایید.

موسسه گاما به عنوان یک مجموعه پیشرو در زمینه آموزش های زبانی و مخصوصا آمادگی برای ورود به رشته های پزشکی و دندانپزشکی اقدام به ارائه این دوره ها در ایران نموده است. 

 

 

خدمات گاما فقط به آماده سازی آزمون محدود نمی شودتمام خدمات بطور کامل در دسترس زبان آموزان خواهد بود.

 

برای متقاضیان عزیزی که از سایر شهر های و استانها قصد شرکت در دوره های یوس ترکیه را دارند خوابگاهایی نزدیک به مجموعه آموزشی گاما در نظر گرفته شده است.

 

021-9100-2349

021-2222-2608

071-3647-6676

071-3647-5292

091-7248-9026

دانشگاه استانبول از دانشگاه های دولتی و یکی از برجسته ترین دانشگاه های ترکیه که در شهر استانبول است و دارای رتبه ۲ در ترکیه و رتبه ۲۳۴ را در اروپا دارد و مجموعا دارای ۱۷ دانشکده و ۵ پردیس بزرگ می باشد.دانشگاه استانبول در هر سال دارای بیش از ۶۰،۰۰۰ دانشجوی مقطع کارشناسی و ۸،۰۰۰ دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و دوره‌های ارائه شده توسط دانشگاه است.

زبان آموزشی این دانشگاه اگر از طریق آزمون یوس باشد ترکی در غیر این صورت انگلیسی است.

این دانشگاه دارای دانشکده های پزشکی ، دندانپزشکی ، پرستاری ، داروسازی ، فیزیوتراپی و توانبخشی ، مهندسی ، هنرهای زیبا ، علوم ، موسسات بهداشت کودکان ، حقوق ، علوم پزشکی ، آموزش ، اقتصاد ، علوم انسانی ،علوم تربیت بدنی و مدارس حرفه ای می باشد.

همچنین امکانات دانشگاه استانبول : سالن های کنفرانس، امکانات ورزشی در فضای باز و بسته، استادیوم، کتابخانه مرکزی و کتابخانه پزشکی، گالری هنری، بانک ها، اداره پست، کافه تریا و مرکز بهداشت هستند.

 

زمان ثبت نام :17/10/1397

تاریخ برگزاری آزمون : 07/02/1398

هزینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه استانبول :

برای دانشجویان ترکیه ای سالانه ۲۰۰ تا ۵۰۰دلار

برای دانشجویان خارجی سالانه ۶۰۰تا ۹۰۰دلار

اگر زبان تحصیل انگلیسی باشد:

برای دانشجویان ترکیه سالانه ۲۰۰ تا ۵۰۰دلار

برای دانشجویان خارجی سالانه ۹۰۰تا ۱۳۰۰دلار

 

تاریخ ثبت نام در دانشگاه استانبول از دهه اول بهمن آغاز و اوایل اردیبهشت ماه پایان میپزیرد.

تاریخ اعلام نتایج قبولی دانشجویان معمولا در اواخر مرداد ماه اعلام میشود.

 

 

 


بعضی از دانشگاه های دولتی ترکیه برای تحصیل در ترکیه دارای استانداردهای بسیار بالایی هستند و در لیست بهترین رنکینگ دانشگاه های جهان قرار دارند.این دانشگاه ها بیشتر برای تحصیل در رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی هستند.تعداد این دانشگاهها در ترکیه رو به افزایش بوده و اکثراً  در شهر استانبول قرار دارند.در دانشگاههای دولتی می توانید به دو زبان ترکی استانبولی و انگلیسی تحصیل نمایید.

برای این دانشگاه ها نیز آزمون یوس وجود دارد ولی بسیار ساده تر از آزمون یوس دانشگاه های دیگر موجود در ترکیه،به همین دلیل شانس پذیرش در این دانشگاهها با توجه به ظرفیت بالای اعلام شده برای دانشجویان خارجی بالاست.

 

 

دانشگاه اک دنیز (Akdeniz University)

 

 

دانشگاه سلیمان دمیرل در سال 1992 در شهر اسپارتا تأسیس شد و یکی از دانشگاه های دولتی ترکیه است . با حدود ۷۰،۰۰۰ دانشجو، دومین دانشگاه بزرگ ترکیه است.

دانشگاه سلیمان دمیرل متشکل از 18 دانشکده، 3 هنرستان، 20 هنرستان فنی، 6 انستیتو، 45 مرکز تحقیقاتی و کاربردی، نزدیک به 70 کلوب دانشجویی بوده و ظرفیت بیش از 900 عضو هیأت علمی مجرب می باشد.

دانشکده های موجود در این دانشگاه: دندانپزشکی ، داروسازی ، پزشکی ، آموزش‌وپرورش ، هنر و علوم ، هنرهای زیبا ، حقوق ،  الهیات ، ارتباطات ، مهندسی ، معماری ، فنی ، علوم بهداشتی ، علوم ورزشی و …

نکته این دانشگاه در تهران نیز آزمون میگیرد.

تاریخ ثبت نام در دانشگاه سلیمان دمیرل : 10 آذر تا 18 فروردین

تاریخ آزمون دانشگاه سلیمان دمیرل :31 فروردین

هزینه ثبت نام در آزمون دانشگاه سلَیمان دمیرل : 300 لیر

حوزه امتحان : وان ، آنکارا ، استانبول ، تهران.

 

 

 

دانشگاه چوکوروا در شهر آدانا واقع است و یکی از دانشگاه های دولتی ترکیه میباشد.تعداد دانشجویان آن بالغ بر ۲۰ هزار نفر و تعداد کادر علمی آن نزدیک به۲ هزار نفر است.

در حال حاضر، دارای۱۰ دانشکده، ۳ مدرسه عالی، ۷ مدرسه عالی آموزش شغلی، ۳ انستیتو و ۲۵ مرکز تحقیقات است.

دانشکده های موجود :دانشکده مهندسی کشاورزی،دانشکده حقوق ،دانشکده پزشکی،دانشکده کشاورزی ،دانشکده دندانپزشکی، دانشکده مهندسی،رشته الکترونیک،رشته صنایع ،رشته زمین شناسی ،رشته معدن ،رشته معماری ،رشته نساجی ،دانشکده ارتباطات ،رشته اقتصاد ،رشته مدیریت ،رشته زبان آلمان ،رشته فلسفه ،رشته زبان فرانسه،رشته زبان انگلیسی،دانشکده ادبیات

تاریخ ثبت نام در دانشگاه چوکوروا :13 بهمن 97

تاریخ آزمون دانشگاه چوکوروا : 7 اردیبهشت

هزینه ثبت نام در آزمون دانشگاه چوکوروا:250 لیر

حوزه امتحان : آنکارا ، استانبول ، وان ، تهران ، تبریز ،ازمیر ، قونیه ، طرابزون

 

 

 

دانشگاه ۱۹ ماییس یک دانشگاه بزرگ دولتی است که در سال ۱۹۷۵ در شهر سامسون ترکیه تاسیس شد.دانشگاه ۱۹ ماییس با توجه به عملکرد علمی در رتبه چهارم دانشگاه های ترکیه با مدارس پزشکی قرار گرفته است.

اولین و بزرگترین دانشکده دانشگاه ۱۹ ماییس؛ دانشکده پزشکی است، دانشکده علوم طبیعی و مهندسی بعنوان دومین دانشکده و دانشکده کشاورزی سومین دانشکده تاسیس شده در این دانشگاه است.

این دانشگاه دارای دانشکده های :دانشکده پزشکی،دانشکده دندانپزشکی،دانشکده فنی،دانشکده هنر و علوم،دانشکده کشاورزی،دانشکده علوم تربیتی،دانشکده الهیات،دانشکده اقتصاد و علوم اداری،دانشکده زبان های خارجی،دانشکده فنی و حرفه ای،دانشکده علوم پایه،دانشکده دامپزشکی،دانشکده علوم طبیعی و مهندسی،دانشکده علوم انسانی و علوم کاربردی،دانشکده علوم بهداشت،دانشکده خدمات بهداشتی وسترن،دانشکده علوم ورزشی،دانشکده حقوق،دانشکده علوم دریایی،دانشکده حمل و نقل هوایی

تاریخ ثبت نام در دانشگاه 19 ماییس : 17 دی تا 18 فروردین

تاریخ آزمون دانشگاه 19 ماییس : 21 اردیبهشت

هزینه ثبت نام در آزمون دانشگاه 19 ماییس : 200 لیر

حوزه امتحان : آنکارا ، استانبول ، وان ، سامسون ، هاتای ،کیلیس ، گازیان تپ

 

 

دانشگاه آک دنیز آنتالیا در سال ۱۹۸۲ در شهر آنتالیا ترکیه تاسیس شده است و یکی از دانشگاه های دولتی ترکیه است.در حال حاضر دانشگاه آک دنیز ترکیه دارای ۴۱ واحد دانشگاهی از جمله ۱۹ دانشکده، ۷ موسسه، ۳ مدرسه، ۱ هنرستان و ۱۱ مدرسه فنی حرفه ای می باشد.

شهریه های این دانشگاه برای رشته پزشکی که گرانترین رشته در تمامی دانشگاه های کشور ترکیه است کمتر از 3 ملیون تومان در سال است.

دانشکده های موجود:دانشکده پزشکی ،دانشکده کشاورزی، دانشکده علوم ، دانشکده ادبیات ، دانشکده اقتصاد و علوم اداری ، دانشکده فنی و مهندسی دانشکده ، آموزش و پرورش، دانشکده هنرهای زیبا ، دانشکده حقوق ، دانشکده ارتباطات ، دانشکده شیلات ، دانشکده دندانپزشکی ، دانشکده الهیات، دانشکده گردشگری ، دانشکده پرستاری ، ماناوگات دانشکده گردشگری ، کوملوجا دانشکده علوم بهداشتی ، دانشکده معماری ، دانشکده علوم کاربردی

تاریخ ثبت نام در دانشگاه اک دنیز : 2 دی تا 18 فروردین

تاریخ آزمون دانشگاه  اک دنیز : 14 اردیبهشت

هزینه ثبت نام در آزمون دانشگاه اک دنیز : 500لیر

حوزه امتحان :انتالیا ، ارومیه

 

 

 

جهت مشاوره رایگان درباره دانشگاه های ترکیه و اطلاع از زمان ثبت نام ها و آزمون یوس با شماره های زیر تماس بگیرید: 

دانشگاه حاجت تپه یکی از دانشگاه های دولتی و برترين دانشگاه در پایتخت تركيه واقع است و اولین و بالا ترین رنکینگ با رتبه ۳را در ترکیه دارد و همچنین دارای رتبه ۲۳۵ در اروپاست.در رتبه بندی دانشگاههای ترکیه دانشگاه حاجت تپه رتبه نخست منطقه خاورمیانه می باشد.

زبان آموزش این دانشگاه انگلیسی ، آلمانی و ترکی است. این دانشگاه بزرگترین دانشگاه ترکیه است و بیش از ۳۰ هزار دانشجو دارد اين مجموعه داراي ۶،۰۰۰،۰۰۰ متر مربع فضاي سبز دارد و همچنین جزء ارزان ترین و معتبر ترین دانشگاه ترکیه است.

دانشگاه حاجت تپه دارای دو پردیس اصلی می باشد. اولین پردیس در شهر قدیمی آنکارا واقع شده و میزبان مرکز پزشکی، و پردیس دوم، پردیس  Beytepe می باشد، که 13 کیلومتر (8 مایل) از مرکز شهر فاصله دارد.  زبان آموزش این دانشگاه انگلیسی ، آلمانی و ترکی است. این دانشگاه بزرگترین دانشگاه ترکیه است و بیش از 30 هزار دانشجو دارد اين مجموعه داراي 6،000،000 متر مربع فضاي سبز دارد و همچنین جزء ارزان ترین و معتبر ترین دانشگاه ترکیه است.

این دانشگاه دارای دانشکده های پزشکی ، دندانپزشکی ، پرستاری ، داروسازی ، فیزیوتراپی و توانبخشی ، مهندسی ، هنرهای زیبا ، علوم ، موسسات بهداشت کودکان ، حقوق ، علوم پزشکی ، آموزش ، اقتصاد ، علوم انسانی ،علوم تربیت بدنی و مدارس حرفه ای می باشد.

همچنین امکانات دانشگاه حاجت تپه : سالن های کنفرانس، امکانات ورزشی در فضای باز و بسته، استادیوم، کتابخانه مرکزی و کتابخانه پزشکی، گالری هنری، بانک ها، اداره پست، کافه تریا و مرکز بهداشت هستند.

 

زمان ثبت نام : ۱۸ اردیبهشت – ۱۶ تیر

تاریخ برگزاری آزمون : در اوایل مرداد ماه

 

هزینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه حاجت تپه :

برای دانش آموزان خارجی 700 تا 900 دلار است.

برای دآنش آموزان داخلی 300 تا 600 دلار میباشد.

هزینه تحصیل مهندسی در دانشگاه حاجت تپه :

هزینه تحصیل برای دانش آموزان ایرانی 300 تا 600 دلار است.

 

تاریخ ثبت نام در دانشگاه حاجت تپه آنکارا از دهه اول اردیبهشت آغاز و اوایل تیر ماه پایان میپزیرد.

تاریخ اعلام نتایج قبولی دانشجویان معمولا در اواخر تیر ماه اعلام میشود.

 

 

 

 

براساس تصویب شورای عالی ارزشیابی مدارک دانش آموختگان خارج از کشور که هر ساله برگزار می شود لیست دانشگاه های مورد تایید هر ساله توسط وزارت بهداشت در حال تغییر است که بعضی اوقات کم و زیاد میشود.

مورد تایید بودن به این معناست که دانش آموزانی که برای تحصیل به خارج از کشور میروند بعد از اتمام تحصیل میتوانند به کشور خودشان برگرند و کسب و کار به راه بیندازند.

توجه : به محض صدور لیست جدید این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

همچنین زمان ثبت نام دانشگاه های ترکیه هر سال بین نیمه اردیبهشت تا نیمه تیر می باشد برای ورود به این دانشگاه ها آزمون yos هر ساله برگزار میشود که زبان آزمون دانشگاه ها به زبان های انگلیسی و ترکی برگزار می شود. همچنین بعضی از دانشگاه های ترکیه با استقبال زیاد از آزمون یوس، آزمون را به زبان های عربی و حتی فارسی نیز برگزار میکنند.

*توجه برای ورود به هر کدام از این دانشگاه ها نیاز به آزمون yos و یا sat می باشد.

این مقاله در 29 آذر 97 نوشته شده و پس از اعلام اخرین اخبار از دانشگاه های ترکیه این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 

 

دانشگاه حاجت تپه یکی از دانشگاه های دولتی و برترين دانشگاه در پایتخت تركيه واقع است و اولین و بالا ترین رنکینگ با رتبه 3را در ترکیه دارد و همچنین دارای رتبه 235 در اروپاست.در رتبه بندی دانشگاههای ترکیه دانشگاه حاجت تپه رتبه نخست منطقه خاورمیانه می باشد.

زبان آموزش این دانشگاه انگلیسی ، آلمانی و ترکی است. این دانشگاه بزرگترین دانشگاه ترکیه است و بیش از 30 هزار دانشجو دارد اين مجموعه داراي 6،000،000 متر مربع فضاي سبز دارد و همچنین جزء ارزان ترین و معتبر ترین دانشگاه ترکیه است.

این دانشگاه دارای دانشکده های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، مهندسی ، هنرهای زیبا ، علوم ، حقوق ، علوم پزشکی ، آموزش ، اقتصاد ، علوم انسانی ،علوم تربیت بدنی و مدارس حرفه ای می باشد.

هزینه تحصیل به زبان انگلیسی:

برای دانشجویان ترکیه سالانه 200 تا 300 دلار

برای دانشجویان خارجی سالانه 800 تا 1100دلار

زمان ثبت نام در آزمون یوس دانشگاه حاجت تپه:

زمان ثبت نام : ۱۸ اردیبهشت – ۱۶ تیر

تاریخ برگزاری آزمون : در اوایل مرداد ماه

 

دانشگاه استانبول از دانشگاه های دولتی و یکی از برجسته ترین دانشگاه های ترکیه که در شهر استانبول است و دارای رتبه 2 در ترکیه و رتبه 234 را در اروپا دارد.

زبان آموزشی این دانشگاه اگر از طریق آزمون یوس باشد ترکی در غیر این صورت انگلیسی است.

برای دانشجویان ترکیه ای سالانه 200 تا 500دلار

برای دانشجویان خارجی سالانه 600تا 900دلار

اگر زبان تحصیل انگلیسی باشد:

برای دانشجویان ترکیه سالانه 200 تا 500دلار

برای دانشجویان خارجی سالانه 900تا 1300دلار

زمان ثبت نام در آزمون یوس دانشگاه استانبول:

زمان ثبت نام : 15 بهمن تا 31 اردیهشت

تاریخ برگزاری آزمون :خرداد

دانشگاه آنکارا در پایتخت ترکیه قرار دارد و از دانشگاه های دولتی ترکیه است و رتبه 5در ترکیه و رتبه 282 اروپا را دارد.

زبان آموزشی این دانشگاه ترکی است.

این دانشگاه دارای دانشکده های پزشکی،علوم سیاسی،حقوق،روزنامه‌نگاری،ادبیات و علوم اجتماعی،پزشکی کاراهپاسا،اقتصاد،داروسازی،دندانپزشکی،فنی و مهندسی،علوم دامپزشکی،مدیریت بازرگانی،ارتباطات و … است.

اگر زبان تحصیل ترکی باشد:

برای دانشجویان ترکیه ای سالانه 100 تا 200 دلار

برای دانشجویان خارجی سالانه 300 تا 600 دلار

اگر زبان تحصیل انگلیسی باشد:

برای دانشجویان ترکیه سالانه 300تا 500دلار

برای دانشجویان خارجی سالانه 900تا 1200دلار

زمان ثبت نام در آزمون یوس دانشگاه آنکارا:

 

دانشگاه اژه یک دانشگاه دولتی است که در شهر ازمیر تاسیس شده و چهارمین دانشگاه قدیمی ترکیه محسوب می شود و رتبه 6 در ترکیه و رتبه 283 در اروپا را دارد.مساحت این دانشگاه بیش از 3700 هتکار است.

زبان این دانشگاه هم به زبان ترکی و هم زبان انگلیسی است.

از رشته های این دانشگاه میتوان به دندانپزشکی، داروسازی،علوم پایه، علوم اجتماعی، ارتباطات، مهندسی ساختمان و کشاورزی اشاره کرد.

اگر زبان تحصیل ترکی باشد:

برای دانشجویان ترکیه ای سالانه 100 تا 200 دلار

برای دانشجویان خارجی سالانه 300 تا 600 دلار

اگر زبان تحصیل انگلیسی باشد:

برای دانشجویان ترکیه سالانه 300تا 500دلار

برای دانشجویان خارجی سالانه 900 تا 1200دلار

زمان ثبت نام در آزمون یوس دانشگاه اژه :

زمان ثبت نام: ۲۱ اسفند – ۲۴ فروردین

تاریخ برگزاری آزمون : ۳۰ اردیبهشت ۹۷

 

دانشگاه آتاتورک در شهر ارزروم ترکیه قرار دارد و جزء برترین دانشگاه های دولتی ترکیه محسوب می شود.

دانشگاه آتاتورک دارای رتبه 14 در ترکیه و رتبه 394 در اروپاست.

رشته های دانشگاه آتاتورک پزشكی، دندانپزشکی، داروسازی، مامایی، پرستاری ، کشاورزی، هنر و علوم ، اقتصاد و علوم اداری ، تربیت ، فنی، الهیات و… را در بر خواهد گرفت.

اگر زبان تحصیل ترکی باشد:

برای دانشجویان ترکیه ای سالانه 100 تا 200 دلار

برای دانشجویان خارجی سالانه 300 تا 600 دلار

اگر زبان تحصیل انگلیسی باشد:

برای دانشجویان ترکیه سالانه 200 تا 600دلار

برای دانشجویان خارجی سالانه 900تا 1300دلار

زمان ثبت نام در آزمون یوس دانشگاه آتاتورک :

زمان ثبت نام: ۱۶ بهمن – ۱۲ فروردین

تاریخ برگزاری آزمون: ۲۶ فروردین ۹۷

 

دانشگاه کوچ یک دانشگاه خصوصی و غیرانتفاعی و گران ترین دانشگاه ترکیه است و در شهر استانبول واقع شده و رتبه 16 در ترکیه و رتبه 432در اروپا را دارد.

در دانشگاه کوچ اکثر کلاس ها به زبان انگلیسی تدریس میشود.

دانشگاه کوچ شامل دانشکده‌های علوم پایه، ادبیات و علوم انسانی، اقتصاد، مهندسی و مدرسه‌ی عالی بهداشت است.

هزینه شهریه پزشکی در دانشگاه کوچ:

حدود 87000 لیر معادل 24000 دلار در سال است.

زمان ثبت نام در آزمون یوس دانشگاه کوچ:

هنوز هیچ تاریخی مشخص نشده است..

 

جهت مشاوره رایگان درباره دانشگاه های ترکیه و اطلاع از زمان ثبت نام ها و آزمون یوس با شماره های زیر تماس بگیرید: 

 

با هر کدام از موسسات برگزار کننده دوره یوس که تماس بگیرید متوجه خواهید شد هر کدام به نحوی تلاش در جذب شما خواهند داشت. یکی کلاس های کشور ترکیه را تبلیغ کرده دیگری از خرید پکیج های اموزشی خبر میدهد. یکی مدعیست فقط کلاس های خصوصی ارزش دارد و دیگری از خرید سوالات یوس دم میزند.
حال کدام حقیقت را میگوید؟ چگونه میتوان به یک مجموعه آموزشی اعتماد کرد؟

در این مقاله سعی داریم تحلیلی از آزمون یوس ارایه دهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید

 

کلاس های یوس در ترکیه از سه جهت بررسی میشوند

اول سطح علمی آموزش دبیرستان های (کالج های )  ترکیه در مقایسه با ایران

شاید این موضوع برای همگان مشخص باشد که بدلیل سختی کنکور ایران دانش آموزان بسیار قویتر دوره دبیرستان خود را تمام میکنند و اساتید ایرانی بسیار تکنیکال عمل میکنند و روش های حل سریع مسایل را به دانش آموزان یاد میدهند

دوم زبان آموزش

در ترکیه مطالب به زبان ترکی یاد داده میشوند و گویی یادگیری زبان ترکی اصل موضوع یوس است. به عبارتی راه را کاملا اشتباه میروند و از مسیر اصلی کاملا دور میشوند

قبل از شرکت در هر کلاسی توجه کنید در آزمون یوس سه درس اصلی ریاضی ، هندسه و هوش ملاک عمل خواهند بود و یادگیری زبان ترکی استانبولی در اولویت بعدی قرار دارد پس کلاس های یوس کشور ترکیه برای یک فارس زبان مناسب نیست ( چون ابتدا مدت طولانی باید زبان ترکی را یاد بگیرید تا بتوانید حرف های استاد را بفهمید)

سوم هزینه کلاس + هزینه زندگی

هزینه کلاس های برگزار شده در ترکیه بسیار بالا و در حدود ۴ الی ۵ هزار دلار است . این هزینه صرفا مربوط به کالج بوده و هزینه زندگی نیز بطور ماهیانه ۲ هزار لیر میباشد. جمعا برای یک کلاس کنکور یوس متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کند (با احتصاب دلار ۱۲هزارتومانی)

 

زبان ترکی به اندازه ای مورد نیاز است که متقاضی بتوان صورت سوالات (ریاضی هندسه هوش) را خواند و از خود زبان ترکی و بحث زبان شناسی ترکی هیچ سوالی پرسیده نمیشود ( حتی اگر در مرحله بعد از آزمون یوس  یعنی مصاحبه زبان فرد ضعیف باشد به او فرصت داده میشود که زبان ترکی خود را قوی کند و مدرک تومر بگیرد)

پس باید زمان خود را درست توزیع کنیم .برای کسب بهترین نتیجه باید ۲۰ درصد زبان ترکی استانبولی و ۸۰ درصد زمان برای دروس ریاضی هندسه هوش در نظر گرفته شود.

توجه توجه توجه : به هیچ عنوان یادگیری زبان ترکی استانبولی را در مسیر آزمون یوس کنار نگذارید.

 

تجربه نشان داده پکیج های آموزشی میتوانند فقط کمک کننده به فرایند اصلی یادگیری باشند و بخاطر محدودیت هایی که دارند نمیتوانند به نیازهای اصلی پاسخ دهند. شما یک پکیج ویدیویی آموزشی خریداری میکنید و در حین یادگیری سوالی برایتان پیش می آید چون تعاملی با استاد ندارید این موضوع تا همیشه حل نشده باقی مانده و نهایتا تلاش شما منجر به شکست میشود.

 

بصورت کامل و مطلق این یک کلاهبرداریست. زمانی که یک موضوع رقابتی بین خانواده ها و شاگردان بوجود می اید همیشه هستد افرادی سودجو که دست به وسوسه افراد زده و مدعی فروش سوالات یوس و حتی بعضی اوقات مدعی فروش صندلی پزشکی و دندانپزشکی میشوند. تضمین میکنیم این فرایندیست باطل که جز سرخوردگی و اتلاف وقت و صرف هزینه گزاف چیزی عایدتان نمیشود.

با توجه به مطالب فوق پیشنهاد میشود فرد در کلاس های یوس برگزار شده در ایران شرکت کند. در مورد کلاس یوس دقت به چند نکته حایز اهمیت است

۱- مطالب آموزشی به روز بوده و زمانتان را با مطالب منسوخ هدر ندهند

۲- اساتید به مطالب تسلط کافی داشته و مدارک علمی تخصصی در زمینه رشته ریاضیات (جهت مباحث ریاضی هندسیه و هوش)  داشته باشند

۳-کلاس یوس کامل باشد یعنی علاوه بر ریاضی هندسه و هوش زبان ترکی هم آموزش داده شود (البته با نسبت۲۰ درصد زبان ترکی)

۴- بصورت دوره ای آزمون برگزار شده تا روند رشد متقاضی مورد بررسی قرار بگیرد

۵- هزینه متناسبی از فرد دریافت کند

کلاس یوس در ایران با صرفه تر از کلاس های یوس در کشور ترکیه است به این دلیل که در کشور ترکیه هزینه های زندگی و خوابگاه خیلی بیشتر از ایران است.

موسسه گاما با حداقل ترین هزینه نسبت به کشور ترکیه و حتی موسسات دیگر ایرانی به شما یوس آموزش میدهد.

هزینه دوره آمادگی ۲۰۲۱ : ۱۴ میلیون تومان
این هزینه ها شامل کتاب ، خدمات مشاوره ای ، ثبت نام آزمون ها ، رفع اشکال ها ، آزمون های آزمایشی ماهیانه و جامع نیز میباشد.

 

همچنین خدمات روز آزمون و ترنسفر فرودگاهی به همراه رفع اشکال در هتل را نیز برای متقاضی انجام خواهد داد.

 

 

برای ثبت نام در دوره های آمادگی کلاس یوس YOS موسسه گاما

تماس بگیرید

دفتر تهران :

۰۲۱۹۱۰۰۲۳۴۹

۰۲۱۲۲۲۲۲۶۰۸

۰۹۱۲۰۶۳۷۵۹۷

دفتر شبراز :

۰۷۱۳۶۴۷۵۲۹۲

۰۷۱۳۶۴۷۶۶۷۶

 

 

آزمون کنکور یوس yos آزمونی است که هر ساله برای تعیین سطح علمی متقاضیان خارجی که قصد تحصیل در ترکیه را دارند برگزار می شود و موفقیت و دریافت نمره بالا باعث دریافت پذیرش در دانشگاه های معتبر ترکیه می شود.

این آزمون برای ورود به تمام رشته های دانشگاهی یکسان میباشد یعنی برای ورود به پزشکی دندانپزشکی و یا مهندسی ها و حتی رشتهای هنری امتحان یکی است و هر دانشگاه به صورت جداگانه امتحان یوس را برگزار میکند و هرچه نمره شما در این آزمون بالا باشد در دانشگاه های بهتری با رتبه بهتر قبول میشوید و هر آزمون یوس یک هزینه دارد که دانشگاه ها به صورت مجزا برگزار میکنند و شما میتوانید در تمام آزمون ها نیز شرکت کنید.

نکته : در آزمون یوس شهروندان خود ترکیه نمیتوانند شرکت کنند فقط برای خارجی ها است پس این موضوع که متقاضی باید حتما در کالج های ترکیه شرکت کند کاملا نادرست بوده و صرفا تبلیغ برای جذب مشتریست.

دانشگاه های ترکیه در بهمن ماه شرایط و هزینه دقیق آزمون را اعلام میکنند. اما به طور عمومی میتوان گفت

در هنگام ثبت نام برای آزمون ورودی از طریق سایت هر دانشگاه مدارکی از متقاضی بایستی بارگزاری شود:

مدارک لازم برای ثبت نام کلاس های یوس در بوشهر:

نیازی نیست که شما با صرف هزینه زیاد برای آموزش یوس به کشور ترکیه بروید فقط کافیست با هزینه نه چندان زیادی در کلاس یوس در بوشهر آماده شوید.

دوره های یوس پذیرش دانشجو از مقطع دیپلم متوسطه را انجام میدهند.

کلاس یوس در ایران یک دوره 6 ماهه میباشد که شامل دروس هندسه ، هوش ، ریاضیات به همراه ترکی استانبولی میباشد. این دوره کاملترین دوره ایست که برای آموزش یوس ارایه میشود.همچنین اگر مدت زمان شما کمتر باشد دوره های فشرده تری برای شما برگزار میکند به صورت دوره یوس 3 یا 4 ماهه.

 

هزینه ثبت نام هر دانشگاه با هم متفاوت است ولی معمولا هزینه ای بین 250 تا 500 لیر میباشد که در شهر ترکیه برگزار میشود اما گاهی اوقات به دلایلی مانند تقاضای بالای دانش آموزان دانشگاه ها آمتحان را در کشور ایران و به زبان فارسی نیز برگزار میکنند.

 

کلاس یوس در ایران با صرفه تر از کلاس های یوس در کشور ترکیه است به این دلیل که در کشور ترکیه هزینه های زندگی و خوابگاه خیلی بیشتر از ایران است.همچنین هزینه کلاس های یوس چند ده برابر کلاس های یوس موسسه گاما است.

موسسه گاما با حداقل ترین هزینه نسبت به کشور ترکیه و حتی موسسات دیگر ایرانی به شما یوس آموزش میدهد

 

سوالت آزمون یوس به دو زبان ترکی و انگلیسی مطرح میشود.بعضی اوقات بعضی از دانشگاه ها سوالات را به فارسی هم مطرح میکنند.البته تیپ سوالات از هم مجزاست به دلیل اینکه دانشگاه ها مستقل هستند و به طور جداگانه آزمون یوس 2019 را برگزار میکنند.  بعضی اوقات بعضی دانشگاه ها سوالات را به فارسی نیز طرح مینمایند.

کلاس یوس در بوشهر یک دوره 6 ماهه میباشد که شامل دروس هندسه ، هوش ، ریاضیات به همراه ترکی استانبولی میباشد. این دوره کاملترین دوره ایست که برای آموزش یوس ارایه میشود.همچنین اگر مدت زمان شما کمتر باشد دوره های فشرده تری برای شما برگزار میکند به صورت دوره یوس 3 یا 4 ماهه.

آزمون یوس شرط معدل ندارد اما برای بورس شدن نیاز به معدل بالا هست.کلاس های یوس شرط سنی ندارد و تمام رشته ها (مهندسی هنر و …)را هم در بر میگیرد.

آزمون یوس از دو بخش اصلی تشکیل شده است:

بخش اول: آزمون هوش و ریاضی و هندسه

در  این ازمون برای بخش ریاضی سر فصل هایی مانند ریاضیات عمومی, هندسه, مثلثات و غیره مد نظر بوده و در بخش هوش اغلب سؤالات بر پایه تفکر منطقی, اشکال سه بعدی و نظایر آن سنجیده میشود.

بخش هوش قسمتی از یوس میباشد که در ایران تا با حال تدریس نشده و دانش آموزان ایرانی آگاهی خواصی درباره ان ندارند.

تعداد سوالت و زمان پاسخگویی:

تعداد سوالات بین 80 تا 100 است و زمان پاسخگویی بین 100 تا 120 دقیقه است همانند کنکور سراسری ایران البته تعداد دقیق سوالات و زمان پاسخگویی به آنها از سایت رسمی هر دانشگاه در آگهی های مربوط به آزمون ورودی اعلام میگردد.

تعداد سوالات ریاضی:30

تعداد سوالات هندسه :5

تعداد سوالات هوش:45

هندسه با وجود سوالات کم تعیین کننده و وجه تمایز بین افرادی است که نمره 90 یا 100 را گرفته اند است.

بخش دوم: آزمون سنجش سطح زبان

در صورتی که متقاضی در بخش اول موفق شده و در دانشگاه پذیرش  شود سپس میبایست در  آزمون زبان ترکی استانبولی شرکت نماید و اگر سطح زبانی فرد قابل قبول باشد مستقیما وارد دانشگاه میشود و در غیر اینصورت باید قبل از دانشگاه در یک دوره ۶ ماهه زبان شرکت کند.

قرار است در کشوری درس بخوانید که زبان اصلی آن کشور ترکی است پس مستلزم این است که زبان ترکی را یاد بگیرید.تا برای آمادگی چه برای آزمون یوس چه برای زندگی در ترکیه آماده باشید.

گاما قدیمی ترین مرکز اموزش زبان ترکی استانبولی در جنوب و بوشهر بوده که دوره های یوس و تومر را ارایه میدهد.

تفاوت گاما با بقیه موسسه ها در این است که بعضی از کلاس های که فقط هندسه هوش و ریاضی را تدریس میکنند اما کلاس یوس در بوشهر گاما هر دو بخش علمی و آموزش ترکی را پوشش میدهد.به علاوه قسمت مهم ازمون یوس که مبانی زبان ترکی یعنی تومر میباشد. حتی اساتید ما به غیر از یاد دادن زبان ترکی دروس هوش,ریاضی و هندسه را هم به ترکی تدریس میکنند.

برای آمادگی آزمون یوس دو روش کلی وجود دارد:

1.روش اول: شرکت در کالج های ترکیه ای (که اصلا پیشنهاد نمیشود دلیل هزینه بالای کلاس ها هزینه بالای زندگی و عدم تسلط مدرسین ترک به زبان فارسی به گونه ای که داوطلب بعد از یک ماه از نتیجه راضی نیست و میبایست مجدادا دنبال جواب در ایران باشد.)

2.روش دوم:شرکت در کلاس های آزمون یوس در موسسه گاما و در شهر تهران با هزینه بسیار پایین و سطح کیفی حتی بالاتر از کالج های کشور ترکیه(بدلیل بالا بودن سطح علمی دانش آموزان ایرانی و همچنین اساتید ایرانی که به زبان ترکی مسط هستند.)

موسسه گاما به عنوان یک مجموعه پیشرو در زمینه آموزش های زبانی و مخصوصا آمادگی برای ورود به رشته های پزشکی و دندانپزشکی اقدام به ارائه این دوره ها در ایران نموده است.

خدمات گاما فقط به آماده سازی کلاس های آمادگی آزمون yos ختم نمیشود و تمام خدمات بطور کامل در دسترس زبان آموزان خواهد بود :

خوابگاه برای متقاضیان شرکت در دوره های گاما: برای متقاضیان عزیزی که از سایر شهر های و استان ها قصد شرکت در دوره یوس ترکیه را دارند خوابگاهایی نزدیک به مجموعه اموزشی گاما در نظر گرفته شده است.

7 روش کاربردی برای موفقیت در آزمون یوس:

 

زمان برگزاری آزمون یوس :هر دانشگاه به صورت مجزا آزمون یوس را برگزار میکند ولی معمولا زمان ثبت نام آزمون یوس ترکیه بهمن ماه هر سال میباشد.

تاریخ آزمون یوس ترکیه 2019 : آزمون یوس معمولا در بازه زمانی اردیبهشت ماه تا تیر ما برگذار میشود.

تاریخ اعلام نتایج آزمون یوس : معمولا دو هفته پس از امتحان نتایج آزمون یوس بر روی سایت دانشگاه برگزار کننده منتشر میشود.

 

برای ثبت نام در دوره های آمادگی کلاس یوس YOS موسسه گاما

تماس بگیرید

دفتر تهران :

۰۲۱۹۱۰۰۲۳۴۹

۰۲۱۲۲۲۲۲۶۰۸

۰۹۱۲۰۶۳۷۵۹۷

دفتر شبراز :

۰۷۱۳۶۴۷۵۲۹۲

۰۷۱۳۶۴۷۶۶۷۶

 

آزمون کنکور یوس yos آزمونی است که هر ساله برای تعیین سطح علمی متقاضیان خارجی که قصد تحصیل در ترکیه را دارند برگزار می شود و موفقیت و دریافت نمره بالا باعث دریافت پذیرش در دانشگاه های معتبر ترکیه می شود.

این آزمون برای ورود به تمام رشته های دانشگاهی یکسان میباشد یعنی برای ورود به پزشکی دندانپزشکی و یا مهندسی ها و حتی رشتهای هنری امتحان یکی است.و هر دانشگاه به صورت جداگانه امتحان یوس را برگزار میکند و هرچه نمره شما در این آزمون بالا باشد در دانشگاه های بهتری با رتبه بهتر قبول میشوید و هر آزمون یوس یک هزینه دارد که دانشگاه ها به صورت مجزا برگزار میکنند و شما میتوانید در تمام آزمون ها نیز شرکت کنید.

نکته : در آزمون یوس شهروندان خود ترکیه نمیتوانند شرکت کنند فقط برای خارجی ها است پس این موضوع که متقاضی باید حتما در کالج های ترکیه شرکت کند کاملا نادرست بوده و صرفا تبلیغ برای جذب مشتریست.

دانشگاه های ترکیه در بهمن ماه شرایط و هزینه دقیق آزمون را اعلام میکنند. اما به طور عمومی میتوان گفت

در هنگام ثبت نام برای آزمون ورودی از طریق سایت هر دانشگاه مدارکی از متقاضی بایستی بارگزاری شود:

مدارک لازم برای ثبت نام کلاس های یوس در یزد:

 

 

 

نیازی نیست که شما با صرف هزینه زیاد برای آموزش یوس به کشور ترکیه بروید فقط کافیست با هزینه نه چندان زیادی در کلاس یوس در یزد آماده شوید.

دوره های یوس پذیرش دانشجو از مقطع دیپلم متوسطه را انجام میدهند.

کلاس یوس در ایران یک دوره 6 ماهه میباشد که شامل دروس هندسه ، هوش ، ریاضیات به همراه ترکی استانبولی میباشد. این دوره کاملترین دوره ایست که برای آموزش یوس ارایه میشود.همچنین اگر مدت زمان شما کمتر باشد دوره های فشرده تری برای شما برگزار میکند به صورت دوره یوس 3 یا 4 ماهه.

 

هزینه ثبت نام هر دانشگاه با هم متفاوت است ولی معمولا هزینه ای بین 250 تا 500 لیر میباشد که در شهر ترکیه برگزار میشود اما گاهی اوقات به دلایلی مانند تقاضای بالای دانش آموزان دانشگاه ها آمتحان را در کشور ایران و به زبان فارسی نیز برگزار میکنند.

 

 

 

کلاس یوس در ایران با صرفه تر از کلاس های یوس در کشور ترکیه است به این دلیل که در کشور ترکیه هزینه های زندگی و خوابگاه خیلی بیشتر از ایران است.همچنین هزینه کلاس های یوس چند ده برابر کلاس های یوس موسسه گاما است.

موسسه گاما با حداقل ترین هزینه نسبت به کشور ترکیه و حتی موسسات دیگر ایرانی به شما یوس آموزش میدهد

 

 

 

سوالت آزمون یوس به دو زبان ترکی و انگلیسی مطرح میشود.بعضی اوقات بعضی از دانشگاه ها سوالات را به فارسی هم مطرح میکنند.البته تیپ سوالات از هم مجزاست به دلیل اینکه دانشگاه ها مستقل هستند و به طور جداگانه آزمون یوس 2019 را برگزار میکنند.  بعضی اوقات بعضی دانشگاه ها سوالات را به فارسی نیز طرح مینمایند.

کلاس یوس در یزد یک دوره 6 ماهه میباشد که شامل دروس هندسه ، هوش ، ریاضیات به همراه ترکی استانبولی میباشد. این دوره کاملترین دوره ایست که برای آموزش یوس ارایه میشود.همچنین اگر مدت زمان شما کمتر باشد دوره های فشرده تری برای شما برگزار میکند به صورت دوره یوس 3 یا 4 ماهه.

آزمون یوس شرط معدل ندارد اما برای بورس شدن نیاز به معدل بالا هست.کلاس های یوس شرط سنی ندارد و تمام رشته ها (مهندسی هنر و …)را هم در بر میگیرد.

آزمون یوس از دو بخش اصلی تشکیل شده است:

بخش اول: آزمون هوش و ریاضی و هندسه

در  این ازمون برای بخش ریاضی سر فصل هایی مانند ریاضیات عمومی, هندسه, مثلثات و غیره مد نظر بوده و در بخش هوش اغلب سؤالات بر پایه تفکر منطقی, اشکال سه بعدی و نظایر آن سنجیده میشود.

بخش هوش قسمتی از یوس میباشد که در ایران تا با حال تدریس نشده و دانش آموزان ایرانی آگاهی خواصی درباره ان ندارند.

 

 

تعداد سوالت و زمان پاسخگویی:

تعداد سوالات بین 80 تا 100 است و زمان پاسخگویی بین 100 تا 120 دقیقه است همانند کنکور سراسری ایران البته تعداد دقیق سوالات و زمان پاسخگویی به آنها از سایت رسمی هر دانشگاه در آگهی های مربوط به آزمون ورودی اعلام میگردد.

تعداد سوالات ریاضی:30

تعداد سوالات هندسه :5

تعداد سوالات هوش:45

هندسه با وجود سوالات کم تعیین کننده و وجه تمایز بین افرادی است که نمره 90 یا 100 را گرفته اند است.

بخش دوم: آزمون سنجش سطح زبان

در صورتی که متقاضی در بخش اول موفق شده و در دانشگاه پذیرش  شود سپس میبایست در  آزمون زبان ترکی استانبولی شرکت نماید و اگر سطح زبانی فرد قابل قبول باشد مستقیما وارد دانشگاه میشود و در غیر اینصورت باید قبل از دانشگاه در یک دوره ۶ ماهه زبان شرکت کند.

قرار است در کشوری درس بخوانید که زبان اصلی آن کشور ترکی است پس مستلزم این است که زبان ترکی را یاد بگیرید.تا برای آمادگی چه برای آزمون یوس چه برای زندگی در ترکیه آماده باشید.

 

 

 

گاما قدیمی ترین مرکز اموزش زبان ترکی استانبولی در جنوب و کرج بوده که دوره های یوس و تومر را ارایه میدهد.

تفاوت گاما با بقیه موسسه ها در این است که بعضی از کلاس های که فقط هندسه هوش و ریاضی را تدریس میکنند اما کلاس یوس در یزد گاما هر دو بخش علمی و آموزش ترکی را پوشش میدهد.به علاوه قسمت مهم ازمون یوس که مبانی زبان ترکی یعنی تومر میباشد. حتی اساتید ما به غیر از یاد دادن زبان ترکی دروس هوش,ریاضی و هندسه را هم به ترکی تدریس میکنند.

برای آمادگی آزمون یوس دو روش کلی وجود دارد:

1.روش اول: شرکت در کالج های ترکیه ای (که اصلا پیشنهاد نمیشود دلیل هزینه بالای کلاس ها هزینه بالای زندگی و عدم تسلط مدرسین ترک به زبان فارسی به گونه ای که داوطلب بعد از یک ماه از نتیجه راضی نیست و میبایست مجدادا دنبال جواب در ایران باشد.)

2.روش دوم:شرکت در کلاس های آزمون یوس در موسسه گاما و در شهر تهران با هزینه بسیار پایین و سطح کیفی حتی بالاتر از کالج های کشور ترکیه(بدلیل بالا بودن سطح علمی دانش آموزان ایرانی و همچنین اساتید ایرانی که به زبان ترکی مسط هستند.)

موسسه گاما به عنوان یک مجموعه پیشرو در زمینه آموزش های زبانی و مخصوصا آمادگی برای ورود به رشته های پزشکی و دندانپزشکی اقدام به ارائه این دوره ها در ایران نموده است.

 

خدمات گاما فقط به آماده سازی کلاس های آمادگی آزمون yos ختم نمیشود و تمام خدمات بطور کامل در دسترس زبان آموزان خواهد بود :

 

خوابگاه برای متقاضیان شرکت در دوره های گاما: برای متقاضیان عزیزی که از سایر شهر های و استان ها قصد شرکت در دوره یوس ترکیه را دارند خوابگاهایی نزدیک به مجموعه اموزشی گاما در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 

 

 

زمان برگزاری آزمون یوس :هر دانشگاه به صورت مجزا آزمون یوس را برگزار میکند ولی معمولا زمان ثبت نام آزمون یوس ترکیه بهمن ماه هر سال میباشد.

تاریخ آزمون یوس ترکیه 2019 : آزمون یوس معمولا در بازه زمانی اردیبهشت ماه تا تیر ما برگذار میشود.

تاریخ اعلام نتایج آزمون یوس : معمولا دو هفته پس از امتحان نتایج آزمون یوس بر روی سایت دانشگاه برگزار کننده منتشر میشود.

 

 

برای ثبت نام در دوره های آمادگی کلاس یوس YOS موسسه گاما

تماس بگیرید

دفتر تهران :

۰۲۱۹۱۰۰۲۳۴۹

۰۲۱۲۲۲۲۲۶۰۸

۰۹۱۲۰۶۳۷۵۹۷

دفتر شیراز :

۰۷۱۳۶۴۷۵۲۹۲

۰۷۱۳۶۴۷۶۶۷۶


آزمون کنکور یوس yos آزمونی است که هر ساله برای تعیین سطح علمی متقاضیان خارجی که قصد تحصیل در ترکیه را دارند برگزار می شود و موفقیت و دریافت نمره بالا باعث دریافت پذیرش در دانشگاه های معتبر ترکیه می شود.

این آزمون برای ورود به تمام رشته های دانشگاهی یکسان میباشد یعنی برای ورود به پزشکی دندانپزشکی و یا مهندسی ها و حتی رشتهای هنری امتحان یکی است.و هر دانشگاه به صورت جداگانه امتحان یوس را برگزار میکند و هرچه نمره شما در این آزمون بالا باشد در دانشگاه های بهتری با رتبه بهتر قبول میشوید و هر آزمون یوس یک هزینه دارد که دانشگاه ها به صورت مجزا برگزار میکنند و شما میتوانید در تمام آزمون ها نیز شرکت کنید.

نکته : در آزمون یوس شهروندان خود ترکیه نمیتوانند شرکت کنند فقط برای خارجی ها است پس این موضوع که متقاضی باید حتما در کالج های ترکیه شرکت کند کاملا نادرست بوده و صرفا تبلیغ برای جذب مشتریست.

دانشگاه های ترکیه در بهمن ماه شرایط و هزینه دقیق آزمون را اعلام میکنند. اما به طور عمومی میتوان گفت

در هنگام ثبت نام برای آزمون ورودی از طریق سایت هر دانشگاه مدارکی از متقاضی بایستی بارگزاری شود:

مدارک لازم برای ثبت نام کلاس های یوس در مشهد:

نیازی نیست که شما با صرف هزینه زیاد برای آموزش یوس به کشور ترکیه بروید فقط کافیست با هزینه نه چندان زیادی در کلاس یوس در مشهد آماده شوید.

دوره های یوس پذیرش دانشجو از مقطع دیپلم متوسطه را انجام میدهند.

کلاس یوس در ایران یک دوره 6 ماهه میباشد که شامل دروس هندسه ، هوش ، ریاضیات به همراه ترکی استانبولی میباشد. این دوره کاملترین دوره ایست که برای آموزش یوس ارایه میشود.همچنین اگر مدت زمان شما کمتر باشد دوره های فشرده تری برای شما برگزار میکند به صورت دوره یوس 3 یا 4 ماهه.

هزینه ثبت نام هر دانشگاه با هم متفاوت است ولی معمولا هزینه ای بین 250 تا 500 لیر میباشد که در شهر ترکیه برگزار میشود اما گاهی اوقات به دلایلی مانند تقاضای بالای دانش آموزان دانشگاه ها آمتحان را در کشور ایران و به زبان فارسی نیز برگزار میکنند.

کلاس یوس در ایران با صرفه تر از کلاس های یوس در کشور ترکیه است به این دلیل که در کشور ترکیه هزینه های زندگی و خوابگاه خیلی بیشتر از ایران است.همچنین هزینه کلاس های یوس چند ده برابر کلاس های یوس موسسه گاما است.

موسسه گاما با حداقل ترین هزینه نسبت به کشور ترکیه و حتی موسسات دیگر ایرانی به شما یوس آموزش میدهد

سوالت آزمون یوس به دو زبان ترکی و انگلیسی مطرح میشود.بعضی اوقات بعضی از دانشگاه ها سوالات را به فارسی هم مطرح میکنند.البته تیپ سوالات از هم مجزاست به دلیل اینکه دانشگاه ها مستقل هستند و به طور جداگانه آزمون یوس 2019 را برگزار میکنند.  بعضی اوقات بعضی دانشگاه ها سوالات را به فارسی نیز طرح مینمایند.

کلاس یوس در مشهد یک دوره 6 ماهه میباشد که شامل دروس هندسه ، هوش ، ریاضیات به همراه ترکی استانبولی میباشد. این دوره کاملترین دوره ایست که برای آموزش یوس ارایه میشود.همچنین اگر مدت زمان شما کمتر باشد دوره های فشرده تری برای شما برگزار میکند به صورت دوره یوس 3 یا 4 ماهه.

آزمون یوس شرط معدل ندارد اما برای بورس شدن نیاز به معدل بالا هست.کلاس های یوس شرط سنی ندارد و تمام رشته ها (مهندسی هنر و …)را هم در بر میگیرد.

آزمون یوس از دو بخش اصلی تشکیل شده است:

بخش اول: آزمون هوش و ریاضی و هندسه

در  این ازمون برای بخش ریاضی سر فصل هایی مانند ریاضیات عمومی, هندسه, مثلثات و غیره مد نظر بوده و در بخش هوش اغلب سؤالات بر پایه تفکر منطقی, اشکال سه بعدی و نظایر آن سنجیده میشود.

بخش هوش قسمتی از یوس میباشد که در ایران تا با حال تدریس نشده و دانش آموزان ایرانی آگاهی خواصی درباره ان ندارند.

 

تعداد سوالت و زمان پاسخگویی:

تعداد سوالات بین 80 تا 100 است و زمان پاسخگویی بین 100 تا 120 دقیقه است همانند کنکور سراسری ایران البته تعداد دقیق سوالات و زمان پاسخگویی به آنها از سایت رسمی هر دانشگاه در آگهی های مربوط به آزمون ورودی اعلام میگردد.

تعداد سوالات ریاضی:30

تعداد سوالات هندسه :5

تعداد سوالات هوش:45

هندسه با وجود سوالات کم تعیین کننده و وجه تمایز بین افرادی است که نمره 90 یا 100 را گرفته اند است.

بخش دوم: آزمون سنجش سطح زبان

در صورتی که متقاضی در بخش اول موفق شده و در دانشگاه پذیرش  شود سپس میبایست در  آزمون زبان ترکی استانبولی شرکت نماید و اگر سطح زبانی فرد قابل قبول باشد مستقیما وارد دانشگاه میشود و در غیر اینصورت باید قبل از دانشگاه در یک دوره ۶ ماهه زبان شرکت کند.

قرار است در کشوری درس بخوانید که زبان اصلی آن کشور ترکی است پس مستلزم این است که زبان ترکی را یاد بگیرید.تا برای آمادگی چه برای آزمون یوس چه برای زندگی در ترکیه آماده باشید.

گاما قدیمی ترین مرکز اموزش زبان ترکی استانبولی در جنوب و کرج بوده که دوره های یوس و تومر را ارایه میدهد.

تفاوت گاما با بقیه موسسه ها در این است که بعضی از کلاس های که فقط هندسه هوش و ریاضی را تدریس میکنند اما کلاس یوس در مشهد گاما هر دو بخش علمی و آموزش ترکی را پوشش میدهد.به علاوه قسمت مهم ازمون یوس که مبانی زبان ترکی یعنی تومر میباشد. حتی اساتید ما به غیر از یاد دادن زبان ترکی دروس هوش,ریاضی و هندسه را هم به ترکی تدریس میکنند.

برای آمادگی آزمون یوس دو روش کلی وجود دارد:

1.روش اول: شرکت در کالج های ترکیه ای (که اصلا پیشنهاد نمیشود دلیل هزینه بالای کلاس ها هزینه بالای زندگی و عدم تسلط مدرسین ترک به زبان فارسی به گونه ای که داوطلب بعد از یک ماه از نتیجه راضی نیست و میبایست مجدادا دنبال جواب در ایران باشد.)

2.روش دوم:شرکت در کلاس های آزمون یوس در موسسه گاما و در شهر تهران با هزینه بسیار پایین و سطح کیفی حتی بالاتر از کالج های کشور ترکیه(بدلیل بالا بودن سطح علمی دانش آموزان ایرانی و همچنین اساتید ایرانی که به زبان ترکی مسط هستند.)

موسسه گاما به عنوان یک مجموعه پیشرو در زمینه آموزش های زبانی و مخصوصا آمادگی برای ورود به رشته های پزشکی و دندانپزشکی اقدام به ارائه این دوره ها در ایران نموده است.

خدمات گاما فقط به آماده سازی کلاس های آمادگی آزمون yos ختم نمیشود و تمام خدمات بطور کامل در دسترس زبان آموزان خواهد بود :

خوابگاه برای متقاضیان شرکت در دوره های گاما: برای متقاضیان عزیزی که از سایر شهر های و استان ها قصد شرکت در دوره یوس ترکیه را دارند خوابگاهایی نزدیک به مجموعه اموزشی گاما در نظر گرفته شده است.

7 روش کاربردی برای موفقیت در آزمون یوس:

زمان برگزاری آزمون یوس :هر دانشگاه به صورت مجزا آزمون یوس را برگزار میکند ولی معمولا زمان ثبت نام آزمون یوس ترکیه بهمن ماه هر سال میباشد.

تاریخ آزمون یوس ترکیه 2019 : آزمون یوس معمولا در بازه زمانی اردیبهشت ماه تا تیر ما برگذار میشود.

تاریخ اعلام نتایج آزمون یوس : معمولا دو هفته پس از امتحان نتایج آزمون یوس بر روی سایت دانشگاه برگزار کننده منتشر میشود.

 

برای ثبت نام در دوره های آمادگی کلاس یوس YOS موسسه گاما

تماس بگیرید

دفتر تهران :

۰۲۱۲۲۲۲۲۶۰۸

۰۹۱۲۰۶۳۷۵۹۷

دفتر شیراز :

۰۷۱۳۶۴۷۵۲۹۲

۰۷۱۳۶۴۷۶۶۷۶

 

آزمون کنکور یوس yos آزمونی است که هر ساله برای تعیین سطح علمی متقاضیان خارجی که قصد تحصیل در ترکیه را دارند برگزار می شود و موفقیت و دریافت نمره بالا باعث دریافت پذیرش در دانشگاه های معتبر ترکیه می شود.

این آزمون برای ورود به تمام رشته های دانشگاهی یکسان میباشد یعنی برای ورود به پزشکی دندانپزشکی و یا مهندسی ها و حتی رشتهای هنری امتحان یکی است.و هر دانشگاه به صورت جداگانه امتحان یوس را برگزار میکند و هرچه نمره شما در این آزمون بالا باشد در دانشگاه های بهتری با رتبه بهتر قبول میشوید و هر آزمون یوس یک هزینه دارد که دانشگاه ها به صورت مجزا برگزار میکنند و شما میتوانید در تمام آزمون ها نیز شرکت کنید.

نکته : در آزمون یوس شهروندان خود ترکیه نمیتوانند شرکت کنند فقط برای خارجی ها است پس این موضوع که متقاضی باید حتما در کالج های ترکیه شرکت کند کاملا نادرست بوده و صرفا تبلیغ برای جذب مشتریست.

دانشگاه های ترکیه در بهمن ماه شرایط و هزینه دقیق آزمون را اعلام میکنند. اما به طور عمومی میتوان گفت

در هنگام ثبت نام برای آزمون ورودی از طریق سایت هر دانشگاه مدارکی از متقاضی بایستی بارگزاری شود:

مدارک لازم برای ثبت نام کلاس های یوس در تبریز:

نیازی نیست که شما با صرف هزینه زیاد برای آموزش یوس به کشور ترکیه بروید فقط کافیست با هزینه نه چندان زیادی در کلاس یوس در تبریز آماده شوید.

دوره های یوس پذیرش دانشجو از مقطع دیپلم متوسطه را انجام میدهند.

کلاس یوس در ایران یک دوره 6 ماهه میباشد که شامل دروس هندسه ، هوش ، ریاضیات به همراه ترکی استانبولی میباشد. این دوره کاملترین دوره ایست که برای آموزش یوس ارایه میشود.همچنین اگر مدت زمان شما کمتر باشد دوره های فشرده تری برای شما برگزار میکند به صورت دوره یوس 3 یا 4 ماهه.

هزینه ثبت نام هر دانشگاه با هم متفاوت است ولی معمولا هزینه ای بین 250 تا 500 لیر میباشد که در شهر ترکیه برگزار میشود اما گاهی اوقات به دلایلی مانند تقاضای بالای دانش آموزان دانشگاه ها آمتحان را در کشور ایران و به زبان فارسی نیز برگزار میکنند.

کلاس یوس در ایران با صرفه تر از کلاس های یوس در کشور ترکیه است به این دلیل که در کشور ترکیه هزینه های زندگی و خوابگاه خیلی بیشتر از ایران است.همچنین هزینه کلاس های یوس چند ده برابر کلاس های یوس موسسه گاما است.

موسسه گاما با حداقل ترین هزینه نسبت به کشور ترکیه و حتی موسسات دیگر ایرانی به شما یوس آموزش میدهد

سوالت آزمون یوس به دو زبان ترکی و انگلیسی مطرح میشود.بعضی اوقات بعضی از دانشگاه ها سوالات را به فارسی هم مطرح میکنند.البته تیپ سوالات از هم مجزاست به دلیل اینکه دانشگاه ها مستقل هستند و به طور جداگانه آزمون یوس 2019 را برگزار میکنند.  بعضی اوقات بعضی دانشگاه ها سوالات را به فارسی نیز طرح مینمایند.

کلاس یوس در تبریز یک دوره 6 ماهه میباشد که شامل دروس هندسه ، هوش ، ریاضیات به همراه ترکی استانبولی میباشد. این دوره کاملترین دوره ایست که برای آموزش یوس ارایه میشود.همچنین اگر مدت زمان شما کمتر باشد دوره های فشرده تری برای شما برگزار میکند به صورت دوره یوس 3 یا 4 ماهه.

آزمون یوس شرط معدل ندارد اما برای بورس شدن نیاز به معدل بالا هست.کلاس های یوس شرط سنی ندارد و تمام رشته ها (مهندسی هنر و …)را هم در بر میگیرد.

آزمون یوس از دو بخش اصلی تشکیل شده است:

بخش اول: آزمون هوش و ریاضی و هندسه

در  این ازمون برای بخش ریاضی سر فصل هایی مانند ریاضیات عمومی, هندسه, مثلثات و غیره مد نظر بوده و در بخش هوش اغلب سؤالات بر پایه تفکر منطقی, اشکال سه بعدی و نظایر آن سنجیده میشود.

بخش هوش قسمتی از یوس میباشد که در ایران تا با حال تدریس نشده و دانش آموزان ایرانی آگاهی خواصی درباره ان ندارند.

تعداد سوالت و زمان پاسخگویی:

تعداد سوالات بین 80 تا 100 است و زمان پاسخگویی بین 100 تا 120 دقیقه است همانند کنکور سراسری ایران البته تعداد دقیق سوالات و زمان پاسخگویی به آنها از سایت رسمی هر دانشگاه در آگهی های مربوط به آزمون ورودی اعلام میگردد.

تعداد سوالات ریاضی:30

تعداد سوالات هندسه :5

تعداد سوالات هوش:45

هندسه با وجود سوالات کم تعیین کننده و وجه تمایز بین افرادی است که نمره 90 یا 100 را گرفته اند است.

بخش دوم: آزمون سنجش سطح زبان

در صورتی که متقاضی در بخش اول موفق شده و در دانشگاه پذیرش  شود سپس میبایست در  آزمون زبان ترکی استانبولی شرکت نماید و اگر سطح زبانی فرد قابل قبول باشد مستقیما وارد دانشگاه میشود و در غیر اینصورت باید قبل از دانشگاه در یک دوره ۶ ماهه زبان شرکت کند.

قرار است در کشوری درس بخوانید که زبان اصلی آن کشور ترکی است پس مستلزم این است که زبان ترکی را یاد بگیرید.تا برای آمادگی چه برای آزمون یوس چه برای زندگی در ترکیه آماده باشید.

گاما قدیمی ترین مرکز اموزش زبان ترکی استانبولی در جنوب و کرج بوده که دوره های یوس و تومر را ارایه میدهد.

تفاوت گاما با بقیه موسسه ها در این است که بعضی از کلاس های که فقط هندسه هوش و ریاضی را تدریس میکنند اما کلاس یوس در تبریز گاما هر دو بخش علمی و آموزش ترکی را پوشش میدهد.به علاوه قسمت مهم ازمون یوس که مبانی زبان ترکی یعنی تومر میباشد. حتی اساتید ما به غیر از یاد دادن زبان ترکی دروس هوش,ریاضی و هندسه را هم به ترکی تدریس میکنند.

برای آمادگی آزمون یوس دو روش کلی وجود دارد:

1.روش اول: شرکت در کالج های ترکیه ای (که اصلا پیشنهاد نمیشود دلیل هزینه بالای کلاس ها هزینه بالای زندگی و عدم تسلط مدرسین ترک به زبان فارسی به گونه ای که داوطلب بعد از یک ماه از نتیجه راضی نیست و میبایست مجدادا دنبال جواب در ایران باشد.)

2.روش دوم:شرکت در کلاس های آزمون یوس در موسسه گاما و در شهر تهران با هزینه بسیار پایین و سطح کیفی حتی بالاتر از کالج های کشور ترکیه(بدلیل بالا بودن سطح علمی دانش آموزان ایرانی و همچنین اساتید ایرانی که به زبان ترکی مسط هستند.)

موسسه گاما به عنوان یک مجموعه پیشرو در زمینه آموزش های زبانی و مخصوصا آمادگی برای ورود به رشته های پزشکی و دندانپزشکی اقدام به ارائه این دوره ها در ایران نموده است.

خدمات گاما فقط به آماده سازی کلاس های آمادگی آزمون yos ختم نمیشود و تمام خدمات بطور کامل در دسترس زبان آموزان خواهد بود :

 

خوابگاه برای متقاضیان شرکت در دوره های گاما: برای متقاضیان عزیزی که از سایر شهر های و استان ها قصد شرکت در دوره یوس ترکیه را دارند خوابگاهایی نزدیک به مجموعه اموزشی گاما در نظر گرفته شده است.

زمان برگزاری آزمون یوس :هر دانشگاه به صورت مجزا آزمون یوس را برگزار میکند ولی معمولا زمان ثبت نام آزمون یوس ترکیه بهمن ماه هر سال میباشد.

تاریخ آزمون یوس ترکیه 2019 : آزمون یوس معمولا در بازه زمانی اردیبهشت ماه تا تیر ما برگذار میشود.

تاریخ اعلام نتایج آزمون یوس : معمولا دو هفته پس از امتحان نتایج آزمون یوس بر روی سایت دانشگاه برگزار کننده منتشر میشود.

آزمون کنکور یوس yos آزمونی است که هر ساله برای تعیین سطح علمی متقاضیان خارجی که قصد تحصیل در ترکیه را دارند برگزار می شود و موفقیت و دریافت نمره بالا باعث دریافت پذیرش در دانشگاه های معتبر ترکیه می شود.

این آزمون برای ورود به تمام رشته های دانشگاهی یکسان میباشد یعنی برای ورود به پزشکی دندانپزشکی و یا مهندسی ها و حتی رشتهای هنری امتحان یکی است.هر دانشگاه به صورت جداگانه امتحان یوس را برگزار میکند و هرچه نمره شما در این آزمون بالا باشد در دانشگاه های بهتری با رتبه بهتر قبول میشوید و هر آزمون یوس یک هزینه دارد که دانشگاه ها به صورت مجزا برگزار میکنند و شما میتوانید در تمام آزمون ها نیز شرکت کنید.

نکته : در آزمون یوس شهروندان خود ترکیه نمیتوانند شرکت کنند فقط برای خارجی ها است پس این موضوع که متقاضی باید حتما در کالج های ترکیه شرکت کند کاملا نادرست بوده و صرفا تبلیغ برای جذب مشتریست.

دانشگاه های ترکیه در بهمن ماه شرایط و هزینه دقیق آزمون را اعلام میکنند. اما به طور عمومی میتوان گفت

در هنگام ثبت نام برای آزمون ورودی از طریق سایت هر دانشگاه مدارکی از متقاضی بایستی بارگزاری شود:

مدارک لازم برای ثبت نام کلاس های یوس در کرمان:

نیازی نیست که شما با صرف هزینه زیاد برای آموزش یوس به کشور ترکیه بروید فقط کافیست با هزینه نه چندان زیادی در کلاس یوس در کرمان آماده شوید.

دوره های یوس پذیرش دانشجو از مقطع دیپلم متوسطه را انجام میدهند.

کلاس یوس در ایران یک دوره 6 ماهه میباشد که شامل دروس هندسه ، هوش ، ریاضیات به همراه ترکی استانبولی میباشد. این دوره کاملترین دوره ایست که برای آموزش یوس ارایه میشود.همچنین اگر مدت زمان شما کمتر باشد دوره های فشرده تری برای شما برگزار میکند به صورت دوره یوس 3 یا 4 ماهه.

کلاس یوس در ایران با صرفه تر از کلاس های یوس در کشور ترکیه است به این دلیل که در کشور ترکیه هزینه های زندگی و خوابگاه خیلی بیشتر از ایران است.همچنین هزینه کلاس های یوس چند ده برابر کلاس های یوس موسسه گاما است.

موسسه گاما با حداقل ترین هزینه نسبت به کشور ترکیه و حتی موسسات دیگر ایرانی به شما یوس آموزش میدهد

سوالت آزمون یوس به دو زبان ترکی و انگلیسی مطرح میشود.بعضی اوقات بعضی از دانشگاه ها سوالات را به فارسی هم مطرح میکنند.البته تیپ سوالات از هم مجزاست به دلیل اینکه دانشگاه ها مستقل هستند و به طور جداگانه آزمون یوس 2019 را برگزار میکنند.  بعضی اوقات بعضی دانشگاه ها سوالات را به فارسی نیز طرح مینمایند.

کلاس یوس در شیراز یک دوره 6 ماهه میباشد که شامل دروس هندسه ، هوش ، ریاضیات به همراه ترکی استانبولی میباشد. این دوره کاملترین دوره ایست که برای آموزش یوس ارایه میشود.همچنین اگر مدت زمان شما کمتر باشد دوره های فشرده تری برای شما برگزار میکند به صورت دوره یوس 3 یا 4 ماهه.

آزمون یوس شرط معدل ندارد اما برای بورس شدن نیاز به معدل بالا هست.کلاس های یوس شرط سنی ندارد و تمام رشته ها (مهندسی هنر و …)را هم در بر میگیرد.

آزمون یوس از دو بخش اصلی تشکیل شده است:

بخش اول: آزمون هوش و ریاضی و هندسه

در  این ازمون برای بخش ریاضی سر فصل هایی مانند ریاضیات عمومی, هندسه, مثلثات و غیره مد نظر بوده و در بخش هوش اغلب سؤالات بر پایه تفکر منطقی, اشکال سه بعدی و نظایر آن سنجیده میشود.

بخش هوش قسمتی از یوس میباشد که در ایران تا با حال تدریس نشده و دانش آموزان ایرانی آگاهی خواصی درباره ان ندارند.

تعداد سوالت و زمان پاسخگویی:

تعداد سوالات بین 80 تا 100 است و زمان پاسخگویی بین 100 تا 120 دقیقه است همانند کنکور سراسری ایران البته تعداد دقیق سوالات و زمان پاسخگویی به آنها از سایت رسمی هر دانشگاه در آگهی های مربوط به آزمون ورودی اعلام میگردد.

تعداد سوالات ریاضی:30

تعداد سوالات هندسه :5

تعداد سوالات هوش:45

هندسه با وجود سوالات کم تعیین کننده و وجه تمایز بین افرادی است که نمره 90 یا 100 را گرفته اند است.

بخش دوم: آزمون سنجش سطح زبان

در صورتی که متقاضی در بخش اول موفق شده و در دانشگاه پذیرش  شود سپس میبایست در  آزمون زبان ترکی استانبولی شرکت نماید و اگر سطح زبانی فرد قابل قبول باشد مستقیما وارد دانشگاه میشود و در غیر اینصورت باید قبل از دانشگاه در یک دوره ۶ ماهه زبان شرکت کند.

قرار است در کشوری درس بخوانید که زبان اصلی آن کشور ترکی است پس مستلزم این است که زبان ترکی را یاد بگیرید.تا برای آمادگی چه برای آزمون یوس چه برای زندگی در ترکیه آماده باشید.

گاما قدیمی ترین مرکز اموزش زبان ترکی استانبولی در جنوب و کرمان بوده که دوره های یوس و تومر را ارایه میدهد.

تفاوت گاما با بقیه موسسه ها در این است که بعضی از کلاس های که فقط هندسه هوش و ریاضی را تدریس میکنند اما کلاس یوس در کرمان گاما هر دو بخش علمی و آموزش ترکی را پوشش میدهد.به علاوه قسمت مهم ازمون یوس که مبانی زبان ترکی یعنی تومر میباشد. حتی اساتید ما به غیر از یاد دادن زبان ترکی دروس هوش,ریاضی و هندسه را هم به ترکی تدریس میکنند.

برای آمادگی آزمون یوس دو روش کلی وجود دارد:

1.روش اول: شرکت در کالج های ترکیه ای (که اصلا پیشنهاد نمیشود دلیل هزینه بالای کلاس ها هزینه بالای زندگی و عدم تسلط مدرسین ترک به زبان فارسی به گونه ای که داوطلب بعد از یک ماه از نتیجه راضی نیست و میبایست مجدادا دنبال جواب در ایران باشد.)

2.روش دوم:شرکت در کلاس های آزمون یوس در موسسه گاما و در شهر تهران با هزینه بسیار پایین و سطح کیفی حتی بالاتر از کالج های کشور ترکیه(بدلیل بالا بودن سطح علمی دانش آموزان ایرانی و همچنین اساتید ایرانی که به زبان ترکی مسط هستند.)

موسسه گاما به عنوان یک مجموعه پیشرو در زمینه آموزش های زبانی و مخصوصا آمادگی برای ورود به رشته های پزشکی و دندانپزشکی اقدام به ارائه این دوره ها در ایران نموده است.

خدمات گاما فقط به آماده سازی کلاس های آمادگی آزمون yos ختم نمیشود و تمام خدمات بطور کامل در دسترس زبان آموزان خواهد بود :

خوابگاه برای متقاضیان شرکت در دوره های گاما: برای متقاضیان عزیزی که از سایر شهر های و استان ها قصد شرکت در دوره یوس ترکیه را دارند خوابگاهایی نزدیک به مجموعه اموزشی گاما در نظر گرفته شده است.

زمان برگزاری آزمون یوس :هر دانشگاه به صورت مجزا آزمون یوس را برگزار میکند ولی معمولا زمان ثبت نام آزمون یوس ترکیه بهمن ماه هر سال میباشد.

تاریخ آزمون یوس ترکیه 2019 : آزمون یوس معمولا در بازه زمانی اردیبهشت ماه تا تیر ما برگذار میشود.

تاریخ اعلام نتایج آزمون یوس : معمولا دو هفته پس از امتحان نتایج آزمون یوس بر روی سایت دانشگاه برگزار کننده منتشر میشود.

آزمون کنکور یوس yos آزمونی است که هر ساله برای تعیین سطح علمی متقاضیان خارجی که قصد تحصیل در ترکیه را دارند برگزار می شود و موفقیت و دریافت نمره بالا باعث دریافت پذیرش در دانشگاه های معتبر ترکیه می شود.

این آزمون برای ورود به تمام رشته های دانشگاهی یکسان میباشد یعنی برای ورود به پزشکی دندانپزشکی و یا مهندسی ها و حتی رشتهای هنری امتحان یکی است.

نکته : در آزمون یوس شهروندان خود ترکیه نمیتوانند شرکت کنند فقط برای خارجی ها است پس این موضوع که متقاضی باید حتما در کالج های ترکیه شرکت کند کاملا نادرست بوده و صرفا تبلیغ برای جذب مشتریست.

دانشگاه های ترکیه در بهمن ماه شرایط و هزینه دقیق آزمون را اعلام میکنند. اما به طور عمومی میتوان گفت

در هنگام ثبت نام برای آزمون ورودی از طریق سایت هر دانشگاه مدارکی از متقاضی بایستی بارگزاری شود:

مدارک لازم برای ثبت نام کلاس های یوس در کرج:

نیازی نیست که شما با صرف هزینه زیاد برای آموزش یوس به کشور ترکیه بروید فقط کافیست با هزینه نه چندان زیادی در کلاس یوس در کرج آماده شوید.

دوره های یوس پذیرش دانشجو از مقطع دیپلم متوسطه را انجام میدهند.

کلاس یوس در ایران یک دوره 6 ماهه میباشد که شامل دروس هندسه ، هوش ، ریاضیات به همراه ترکی استانبولی میباشد. این دوره کاملترین دوره ایست که برای آموزش یوس ارایه میشود.همچنین اگر مدت زمان شما کمتر باشد دوره های فشرده تری برای شما برگزار میکند به صورت دوره یوس 3 یا 4 ماهه.

هزینه ثبت نام هر دانشگاه با هم متفاوت است ولی معمولا هزینه ای بین 250 تا 500 لیر میباشد که در شهر ترکیه برگزار میشود اما گاهی اوقات به دلایلی مانند تقاضای بالای دانش آموزان دانشگاه ها آمتحان را در کشور ایران و به زبان فارسی نیز برگزار میکنند.

کلاس یوس در ایران با صرفه تر از کلاس های یوس در کشور ترکیه است به این دلیل که در کشور ترکیه هزینه های زندگی و خوابگاه خیلی بیشتر از ایران است.همچنین هزینه کلاس های یوس چند ده برابر کلاس های یوس موسسه گاما است.

موسسه گاما با حداقل ترین هزینه نسبت به کشور ترکیه و حتی موسسات دیگر ایرانی به شما یوس آموزش میدهد

سوالت آزمون یوس به دو زبان ترکی و انگلیسی مطرح میشود.بعضی اوقات بعضی از دانشگاه ها سوالات را به فارسی هم مطرح میکنند.البته تیپ سوالات از هم مجزاست به دلیل اینکه دانشگاه ها مستقل هستند و به طور جداگانه آزمون یوس 2019 را برگزار میکنند.  بعضی اوقات بعضی دانشگاه ها سوالات را به فارسی نیز طرح مینمایند.

کلاس یوس در شیراز یک دوره 6 ماهه میباشد که شامل دروس هندسه ، هوش ، ریاضیات به همراه ترکی استانبولی میباشد. این دوره کاملترین دوره ایست که برای آموزش یوس ارایه میشود.همچنین اگر مدت زمان شما کمتر باشد دوره های فشرده تری برای شما برگزار میکند به صورت دوره یوس 3 یا 4 ماهه.

آزمون یوس شرط معدل ندارد اما برای بورس شدن نیاز به معدل بالا هست.کلاس های یوس شرط سنی ندارد و تمام رشته ها (مهندسی هنر و …)را هم در بر میگیرد.

آزمون یوس از دو بخش اصلی تشکیل شده است:

بخش اول: آزمون هوش و ریاضی و هندسه

در  این ازمون برای بخش ریاضی سر فصل هایی مانند ریاضیات عمومی, هندسه, مثلثات و غیره مد نظر بوده و در بخش هوش اغلب سؤالات بر پایه تفکر منطقی, اشکال سه بعدی و نظایر آن سنجیده میشود.

بخش هوش قسمتی از یوس میباشد که در ایران تا با حال تدریس نشده و دانش آموزان ایرانی آگاهی خواصی درباره ان ندارند.

تعداد سوالت و زمان پاسخگویی:

تعداد سوالات بین 80 تا 100 است و زمان پاسخگویی بین 100 تا 120 دقیقه است همانند کنکور سراسری ایران البته تعداد دقیق سوالات و زمان پاسخگویی به آنها از سایت رسمی هر دانشگاه در آگهی های مربوط به آزمون ورودی اعلام میگردد.

تعداد سوالات ریاضی:30

تعداد سوالات هندسه :5

تعداد سوالات هوش:45

هندسه با وجود سوالات کم تعیین کننده و وجه تمایز بین افرادی است که نمره 90 یا 100 را گرفته اند است.

بخش دوم: آزمون سنجش سطح زبان

در صورتی که متقاضی در بخش اول موفق شده و در دانشگاه پذیرش  شود سپس میبایست در  آزمون زبان ترکی استانبولی شرکت نماید و اگر سطح زبانی فرد قابل قبول باشد مستقیما وارد دانشگاه میشود و در غیر اینصورت باید قبل از دانشگاه در یک دوره ۶ ماهه زبان شرکت کند.

قرار است در کشوری درس بخوانید که زبان اصلی آن کشور ترکی است پس مستلزم این است که زبان ترکی را یاد بگیرید.تا برای آمادگی چه برای آزمون یوس چه برای زندگی در ترکیه آماده باشید.

گاما قدیمی ترین مرکز اموزش زبان ترکی استانبولی در جنوب و کرج بوده که دوره های یوس و تومر را ارایه میدهد.

تفاوت گاما با بقیه موسسه ها در این است که بعضی از کلاس های که فقط هندسه هوش و ریاضی را تدریس میکنند اما کلاس یوس در کرج گاما هر دو بخش علمی و آموزش ترکی را پوشش میدهد.به علاوه قسمت مهم ازمون یوس که مبانی زبان ترکی یعنی تومر میباشد. حتی اساتید ما به غیر از یاد دادن زبان ترکی دروس هوش,ریاضی و هندسه را هم به ترکی تدریس میکنند.

برای آمادگی آزمون یوس دو روش کلی وجود دارد:

1.روش اول: شرکت در کالج های ترکیه ای (که اصلا پیشنهاد نمیشود دلیل هزینه بالای کلاس ها هزینه بالای زندگی و عدم تسلط مدرسین ترک به زبان فارسی به گونه ای که داوطلب بعد از یک ماه از نتیجه راضی نیست و میبایست مجدادا دنبال جواب در ایران باشد.)

2.روش دوم:شرکت در کلاس های آزمون یوس در موسسه گاما و در شهر تهران با هزینه بسیار پایین و سطح کیفی حتی بالاتر از کالج های کشور ترکیه(بدلیل بالا بودن سطح علمی دانش آموزان ایرانی و همچنین اساتید ایرانی که به زبان ترکی مسط هستند.)

موسسه گاما به عنوان یک مجموعه پیشرو در زمینه آموزش های زبانی و مخصوصا آمادگی برای ورود به رشته های پزشکی و دندانپزشکی اقدام به ارائه این دوره ها در ایران نموده است.

خدمات گاما فقط به آماده سازی کلاس های آمادگی آزمون yos ختم نمیشود و تمام خدمات بطور کامل در دسترس زبان آموزان خواهد بود :

خوابگاه برای متقاضیان شرکت در دوره های گاما: برای متقاضیان عزیزی که از سایر شهر های و استان ها قصد شرکت در دوره یوس ترکیه را دارند خوابگاهایی نزدیک به مجموعه اموزشی گاما در نظر گرفته شده است.

زمان برگزاری آزمون یوس :هر دانشگاه به صورت مجزا آزمون یوس را برگزار میکند ولی معمولا زمان ثبت نام آزمون یوس ترکیه بهمن ماه هر سال میباشد.

تاریخ آزمون یوس ترکیه 2019 : آزمون یوس معمولا در بازه زمانی اردیبهشت ماه تا تیر ما برگذار میشود.

تاریخ اعلام نتایج آزمون یوس : معمولا دو هفته پس از امتحان نتایج آزمون یوس بر روی سایت دانشگاه برگزار کننده منتشر میشود.

موسسه برگزیده اصطهباناتی یک موسسه اعزام دانشجو در اصفهان با نام تجاری ثبت شده توسعه گران مهر و با سابقه درخشان در زمینه اعزام دانشجو با مجوز رسمی از وزارت علوم با نام ساختار پژوهش امید، فعالیت خود را در شهر اصفهان شروع نموده است .

مشاور تحصیلی ترکیه در اصفهان

در طول سال های متوالی مشاورین برجسته موسسه برگزیده اصطهباناتی تجارب بسیاری در زمینه های مختلف مهاجرت تحصیلی ( پذیرش از معتبر ترین دانشگاه ها در رشته های مختلف پزشکی و غیر پزشکی  و کالج های زبان ) کسب نموده اند . و در این رابطه اطلاعات بسیار جامعی داشته و آگاهی کامل به تمامی مسایل اعزام دانشجو به خارج از کشور را دارند .

بنابراین شما عزیزان می توانید از طریق موسسه برگزیده اصطهباناتی در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هرگونه بروز مشکل در روند پرونده تان پذیرش تحصیلی خود را از معتبر ترین دانشگاه ها در کشور های مختلف کسب نمایید .

شعبات دیگر موسسه اصطهباناتی در شهر های تهران و شیراز از سال ها پیش مشغول به فعالیت می باشند که بنا به درخواست مکرر هم میهنان کشور مان در شهر اصفهان و شهرهای اطراف شعبه اصفهان موسسه برگزیده اصطهباناتی نیز شروع به کار کرده است .

موسسه برگزیده اصطهباناتی به صورت تخصصی در زمینه مهاجرت تحصیلی در کشور های مختلف اقدامات لازم را انجام می دهند . کشور هایی نظیر روسیه ، اکراین ، آلمان(مهاجرت تحصیلی به آلمان) ، اتریش ، مجارستان ، لهستان ، فرانسه(تحصیل در فرانسه) ، گرجستان ، کانادا ، ترکیه(تحصیل در ترکیه) و … متقاضیان زیادی دارند . موسسه اعزام دانشجو برگزیده اصطهباناتی قادر است در تمامی کشور های مذکور پذیرش تحصیلی را با گارانتی و به صورت صد در صد تضمینی از معتبر ترین و با کیفیت ترین دانشگاه ها اخذ نماید .

کانکشن ها و لیدرهای موسسه برگزیده اصطهباناتی در کشور های مختلف می توانند همراه و راهنمای شما عزیزان در تمامی امور تان باشند . ( از جمله استقبال از شما در بدو ورودتان به کشور مقصد ، اخذ خوابگاه ، معرفی کردن شهر و . . .  ) شما عزیزان تا مدت ها می توانید از خدمات لیدر بهره مند شوید . هم چنین می توانید در صورت بروز احتمالی هر گونه مشکلی با موسسه در ارتباط بوده و مسایل خود را مطرح نمایید .

برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه های مختلف تحصیلی می توانید با مشاورین خبره موسسه برگزیده اصطهباناتی در ارتباط باشید .

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

کانال تلگرام مهاجرتی ما را دنبال کنید

کشور ترکیه کشوری اوراسیایی (اروپایی- آسیایی) است که هم دارای فرهنگ غربی می باشد هم فرهنگ شرقی؛ زبان رسمی مردم ترکیه ، ترکی است اما زبان های ارمنی و کردی نیز در میان برخی از مردم و قوم ها رایج می باشد. ادامه تحصیل در ترکیه با داشتن دانشگاه های معتبر در سطح جهانی با امکانات بسیار عالی و هزینه های بسیار مناسب مقصد بسیاری می باشد. دانشگاه های ترکیه اعتبار علمی بسیار بالای برخوردار است و اغلب دانشگاه ها برای ارتقاء سطح علمی خود با دانشگاه های معتبر جهانی ارتباط مستقیم دارند به طور مثال دانشگاه حاجت تپه ترکیه به طور مستقیم با دانشگاه هاروارد آمریکا در ارتباط است. همکاران و وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر راهنمای شما عزیزان جهت اخذ ویزای تحصیلی ترکیه و اخذ پذیرش از دانشگاه معتبر ترکیه می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط اعزام دانشجو به ترکیه یا تحصیل در ترکیه می توانید با مشاورین موسسه در دفاتر تبریز، مشهد، تهران، شیراز و اصفهان تماس حاصل فرمایید.

مشاور تحصیلی ترکیه در اصفهان

مقاله پیش رو یکی از کامل ترین و جامع ترین مقالات در زمینه تحصیل در ترکیه است، تقریباً هر چیزی راجع به تحصیل در ترکیه بخواهید، می توانید با مطالعه این مقاله کسب کنید، رئوس برخی عناوین این مقاله به شرح زیر است؛

تحصیل در ترکیه بنا به دلایل فراوانی این روزها مورد توجه افراد زیادی از سرتاسر دنیا به ویژه جوانان جویای تحصیل و دانش کشورمان قرار گرفته است. از این دلایل می توان به کیفیت آموزشی بالا، هزینه های زندگی پایین، هم سو بودن کیفیت آموزشی با استانداردهای جهانی، آداب و رسوم مشترک و همزبانی اشاره کرد.

دانشگاه های کشور ترکیه از رنکینگ و رتبه بندی های جهانی بسیار خوبی برخوردار می باشند و دانشجویان خارجی را برای ادامه تحصیل در دانشگاه های برتر کشورهای اروپایی و آمریکا آماده می کنند.

دانشجویان خارجی به منظور پذیرش در دانشگاه های این کشور باید در ابتدا مدارک لازم را تکمیل و ارسال نمایند.از جمله این مدارک می توان فرم درخواست از دانشگاه را نام برد که هر دانشگاه فرم درخواست متفاوتی دارد. ترجمه گواهی دیپلم دبیرستان به زبان ترکی، ترجمه ریزنمرات دبیرستان به ترکی، گواهی مبنی بر تمکن مالی و توانایی تامین هزینه های زندگی در مدت تحصیل از دیگر مدارک لازم برای اخذ پذیرش دانشجویی می باشد.

یکی از موارد مهم در اخذ پذیرش دانشگاه های ترکیه، مهارت به زبان ترکی و یا انگلیسی است. دانشجویانی که تمایل به ثبت نام در رشته هایی دارند که به زبان انگلیسی تدریس می شوند، بایستی مدرک مهارت و تسلط به زبان انگلیسی را ارائه دهند. اگر دانشجویی فاقد این مهارت و مدرک می باشد، باید در دوره آمادگی زبان انگلیسی شرکت کند که توسط کالج یا دانشگاه برگزار می شود. لازم به ذکر است  شهریه رشته هایی که به زبان انگلیسی تدریس می شوند، به نسبت دیگر رشته ها و دانشگاه ها بیشتر است. دانشجویانی که تمایل به ثبت نام در رشته هایی دارند که به زبان ترکی تدریس می شوند، بایستی در آزمون تومر شرکت کنند و نمره لازم را کسب نمایند. اما اصلا نگران نباشید، مشاوران موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی در کوتاهترین زمان ممکن مقدمات ثبت نام در این آزمون ها را برای شما فراهم می سازند.

دانشگاه های ترکیه از لحاظ شرایط برگزاری آزمون های ورودی با هم متفاوت هستند. در واقع هر دانشگاهی آزمون های خاص خود را دارد. اما به طور کلی آزمون های ورودی دانشگاه های ترکیه شامل آزمون زبان ترکی تومرو آزمون یوس می باشد.

از دیگر موارد ضروری به منظور تحصیل در ترکیه، اخذ مجوز اقامت می باشد. در صورتی که دانشجویی در آزمون های ورودی و زبان نمره لازم را کسب نماید، پذیرش دانشگاه به وی اعطا می شود و بر اساس همین نامه پذیرش، دانشجو می تواند به سفارت ترکیه در کشور محل زندگی خود مراجعه نماید و درخواست ویزای تحصیلی دهد.  پس از اخذ ویزای تحصیلی دانشجو باید به منظور اخذ مجوز اقامت دانشجویی به اداره مهاجرت مراجعه نماید. پس از یک ماه مجوز اقامت دانشجویی به متقاضی اعطا می شود که هر سال باید آن را تمدید کرد. البته در شرایط خاصی امکان رفتن به ترکیه بدون گرفتن ویزای دانشجویی نیز فراهم است.

اغلب هموطنان ما تحصیل در ترکیه را به جهت همسایگی و هم از جهت اشتراک های فرهنگی انتخاب می کنند، مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل نیز می تواند در کنار راه های دیگر مهاجرت مثل سرمایه گذاری در ترکیه ، اخذ ویزای کار در ترکیه ، مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک با شما کمک کند. البته شایان ذکر است در این کشور معمولاً افراد به می توانند نسبت به اخذ اقامت ترکیه اقدام کنند ولی اخذ تابعیت ترکیه امری بسیار دشوار و تقریباً محال است!

معمولاً افراد متقاضی تحصیل در ترکیه سوالاتی در زمینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه ، هزینه تحصیل در ترکیه و غیره را مطرح می کنند، ما در این مطلب به بررسی شرایط اعزام دانشجو به ترکیه و تحصیل در این کشور می پردازیم.

مسولان کشور ترکیه بر این عقیده هستند که پیشرفت کشورترکیه بستگی تام به وضعیت و کیفیت آموزشی دانش آموزان و مدرسه های این کشور دارد، بر همین اساس بخش زیادی از بودجه این کشور صرف بالابردن کیفیت آموزشی مدرسه ها و هماهنگ نمودن سیستم آموزشی با استانداردهای جهانی می شود.

تحصیل درهمه 12 سال تحصیلی برای دانش آموزان کشور ترکیه رایگان است. سیستم آموزشی این کشور متشکل از چهارسال ابتدایی سطح اول، چهار سال ابتدایی سطح دوم و چهار سال آموزش متوسطه می باشد. سن شروع مدرسه در ترکیه هفت سالگی است و پس از تمام شدن سطح اول و دوم ابتدایی به دانش آموزان مدرک دیپلم ابتدایی اعطا می شود. پس از پایان دوره متوسطه، دانش آموزان موفق به دریافت مدرک دوره متوسطه می شوند که با این مدرک می توانند در آزمون ورودی دانشگاه ها شرکت کنند و وارد دانشگاه ها شوند. دبیرستان های ترکیه به صورت خصوصی و دولتی می باشد. دبیرستان های خصوصی شامل مدارس بین المللی می باشد که در این مدارس به زبان ترکی و انگلیسی تدریس می شود.

در مدارس بین المللی، دانش آموزان از هر طیف و ملیتی وجود دارند. سیستم آموزشی این مدارس بر اساس سیستم آموزشی کشورهایی چون فرانسه، انگلیس و آمریکا می باشد. در این مدارس، درس ها عمدتا به زبان انگلیسی تدریس می شوند و در بیشتر موارد زبان های دیگر نیز آموزش داده می شوند. فعالیت های مختلفی در این گونه مدارس انجام می شود که به طور خلاصه می توان برگزاری کارگاه های آموزشی و مهارت آموزی، اردوهای تفریحی و ورزشی و همچنین جشن های سنتی کشورترکیه  را نام برد.

از آن جا که خدمات آموزشی و امکانات تحصیلی در مدارس بین المللی با دیگر مدارس معمولی فرق می کند، هزینه تحصیل در این مدارس نیز نسبت به مدارس معمولی بیشتر است. کودکان با تحصیل در این مدارس خاص، به دلیل متنوع بودن دانش آموزان از لحاظ ملیت و فرهنگ، با آداب و رسوم و فرهنگ دیگر کشورهای جهان آشنا می شوند و ضمن تحصیل روابط اجتماعی خود را ارتقا می دهند و سازگاری بیشتری با دیگر افراد پیدا می کنند. اگر در انتخاب این مدارس با مشکل مواجه هستید، مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی با توجه به گزینه های مناسب، بهترین انتخاب را از میان این مدارس به شما ارائه خواهند کرد.

به منظور ثبت نام دانش آموزان در مدارس بین المللی ترکیه، در ابتدا دانش آموزان باید در آزمون ورودی این مدرسه ها پذیرفته شوند، البته برخی از این مدارس فقط با اخذ شهریه و مدارک ثبت نام را انجام می دهند. گروه سنی برای ورود به این مدارس از سه تا هجده سال می باشد. این مدارس مجهز به  سالن های بزرگ ورزشی، آزمایشگاه های مجهز و به روز، کتابخانه های پر از کتاب و استخر می باشند.

شهریه ثبت نام در این مدارس برای یک سال تحصیلی، بین 15.000 تا 30.000 دلار می باشد. این هزینه شامل کلاس های فوق برنامه، وعده های غذایی، کتاب های آموزشی و شهریه تحصیل می باشد. پس از گذراندن این دوره تحصیلی به دانش آموزان مدرک دیپلم بین المللی اعطا می شود که با این مدرک می توانند به راحتی برای ادامه تحصیل در دانشگاه های برتر اروپا و آمریکا اقدام نمایند. به منظور تحصیل در این مدارس مدارک زیر لازم می باشد:

دانشگاه های ترکیه از اعتبار بین المللی برخوردارند و مدارک آن ها در سراسر دنیا معتبر می باشد. زبان تدریس در دانشگاه های ترکیه انگلیسی، فرانسوی، ترکی و آلمانی است که البته با توجه به رشته تحصیلی و دانشگاه متغیر می باشد. دروس در دانشگاه های ترکیه به صورت ترمی- واحدی ارائه می شود و کلاس ها در 3 ترم پاییز، بهار و تابستان برگزار می شود که ترم پاییز از ماه اکتبر و انتهای ژانویه، ترم بهار از ماه فوریه تا ماه ژوئن و ترم تابستان از ماه جولای تا آگوست می باشد.

یکی از شروط اخذ پذیرش در دانشگاه های ترکیه جهت تحصیل در ترکیه داشتن مدرک دیپلم دبیرستان و کسب نمره قبولی در آزمون ورودی دانشگاه ها می باشد. آزمون ورودی برای هر دانشگاه به صورت مجزا برگزار می شود و شرایط سنی ندارد و داوطلبان با هر سنی و تنها با داشتن مدرک دیپلم دبیرستان می توانند در این آزمون شرکت کنند. زبان تدریس در اغلب دانشگاه های ترکیه، ترکی استامبولی است و برای آن دسته از دانشجویانی که مدرک زبان ترکی استامبولی ندارند دوره های رایگان یادگیری زبان برگزار می شود.

دانشگاه های ترکیه به دو صورت خصوصی و دولتی می باشند. به منظور تحصیل در دانشگاه های دولتی، متقاضی باید در آزمون یوس(YOS) شرکت کند و نمره لازم را کسب نماید. این آزمون در هر دانشگاه به طور جداگانه برگزار می شود. سیستم آموزشی دانشگاهی ترکیه ترمی واحدی است و ازاین لحاظ مانند دانشگاه های آمریکا می باشد.

مدت زمان تحصیل در دوره کارشناسی یا لیسانس کشور ترکیه چهار سال می باشد. به منظور پذیرش در مقطع کارشناسی دانشگاه های ترکیه، متقاضی ملزم به شرکت در آزمون های یوس (YOS) و یا ست (SAT) می باشد. هر دانشگاه این آزمون ها را بر اساس شرایط خاص خود برگزار می کند. دانشگاه های خصوصی با شرط معدل دیپلم و پیش دانشگاهی و مدرک تسلط به زبان انگلیسی پذیرش دانشجو را انجام می دهند، هرچند برخی دانشگاه ها بدون نیاز به مدرک زبان نیز اقدام به پذیرش می کنند، البته در صورتی که  دانشجو در دوره های آمادگی زبان شرکت نماید که توسط خود دانشگاه برگزار می شود.

آزمون یوس (YOS) شامل سوالاتی از درس ریاضیات، هندسه، هوش می باشد. اگر به زبان ترکی تسلط و مهارت ندارید و یا نمره لازم این زبان را کسب نکردید، نگران نباشید. دانشگاه برای شما کلاس های آمادگی زبان ترکی برگزار می کند و سپس در آزمون تومر شرکت می کنید. برای ثبت نام در این کلاس ها نیز نگران نباشید، مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی مقدمات ثبت نام شما در این دوره های زبانی را در کالج های ترکیه فراهم می کنند. آزمون ست(SAT) یک آزمون استاندارد برای پذیرش در مقطع کارشناسی ترکیه می باشد که شامل درس ریاضیات، نگارش و درک مطلب است که حداکثر نمره لازم برای آن 800 می باشد.

دانشجویانی که موفق به اخذ پذیرش در دوره لیسانس می شوند، می توانند برای اخذ بورسیه تحصیلی درخواست دهند. بورسیه تحصیلی در کشور ترکیه از این جهت حائز اهمیت است که با این بورسیه، دانشجو می تواند به راحتی هزینه های تحصیل، محل اقامت و مسکن، بیمه و حمل و نقل عمومی را تامین نماید. در واقع تحصیل با استفاده از بورسیه تحصیلی در ترکیه نسبتا رایگان می باشد. پس از پایان دوره کارشناسی به دانشجو مدرکی اعطا می شود که مورد تائید بیشتر کشور های اروپایی می باشد و دانشجو می تواند برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاه های برتر اروپا اقدام نماید. علاوه بر این، بسیاری از دانشگاه های ترکیه مورد تائید وزارت بهداشت و علوم ایران می باشند.

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه های دولتی که دروس به زبان انگلیسی تدریس می شود، سالانه بین 500 تا 1800 دلار و برای دانشگاه هایی که دروس به زبان ترکی تدریس می شود، بین 300 تا 800 دلار می باشد. هزینه دانشگاه های خصوصی خیلی بالاتر و سالانه بین 5000 تا 20.000 دلار می باشد. دانشجویان ضمن تحصیل در مقطع کارشناسی در صورتی که مسلط به زبان ترکی باشند، می توانند به صورت پاره وقت، هفته ای 10 ساعت کار کنند.

کشور ترکیه به دلیل کیفیت آموزشی بالا در سطح تحصیلات تکمیلی و دکترا و رنکینگ و رتبه بندی جهانی دانشگاه ها و امکان انتقال و تبادل دانشجو به کشورهای اروپایی به سکوی پرتابی تبدیل شده است که خیل علاقه مندان را رهسپار این کشور می کند. دانشگاه های ترکیه به منظور پذیرش دانشجویان شرایط متفاوتی دارند. مدت زمان دوره کارشناسی ارشد 2 سال می باشد و دانشجو باید 120 واحد درسی را بگذراند.

دانشجویانی که دوره تحصیلی لیسانس خود را در کشور دیگری به جز ترکیه گذرانده باشند، باید به سفارت ترکیه در کشور خود مراجعه کنند تا سفارت مدارک آن ها را تائید نماید.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در ترکیه به دو صورت می باشد: دوره تحصیلی با پایان نامه و دوره تحصیلی بدون پایان نامه. اگر خواستار ادامه تحصیل در دوره های با پایان نامه می باشید، بایستی در آزمون ALES شرکت کنید. متقاضیانی که خواستار ادامه تحصیل در دوره های بدون پایان نامه می باشند، نیازی به شرکت در این آزمون ندارند. درصورت انتخاب دوره تحصیلی کارشناسی ارشد بدون پایان نامه، تسلط به زبان انگلیسی به عنوان مهارت مورد نیاز درنظر گرفته نمی شود، اما به عنوان فردی که خواستار ادامه تحصیل در کشور ترکیه می باشید، دانستن زبان انگلیسی شرط لازم می باشد. در برخی رشته های کارشناسی ارشد که به زبان انگلیسی تدریس می شود، ارائه مدارک مهارت زبان انگلیسی مورد نیاز می باشد. به منظور پذیرش در بعضی از دوره های کارشناسی ارشد، دانشگاه ها مصاحبه های علمی را نیز تدارک می بینند.

هزینه شهریه در مقطع فوق لیسانس بر اساس دانشگاه و رشته متفاوت می باشد. اما به طور کلی هزینه شهریه در دانشگاه های دولتی که زبان تدریس آن ها انگلیسی است، سالانه 500 یورو می باشد. این هزینه در دانشگاه های خصوصی سالانه در حدود 12000 یورو می باشد.

به منظور پذیرش در دوره های دکترا دانشگاه های ترکیه، هر دانشگاه شرایط خاص خود را دارد. اما به طور کلی ارائه مدارک زیر الزامی است:

طبیعتاً داشتن مقاله و همچنین پروپوزال برای استاد یا دانشگاهی که قصد پذیرش در مقطع دکترا را دارد، اهمیت بسزایی خصوصاً در زمینه پذیرش و بورسیه دارد.

هزینه تحصیل در  دانشگاه های دولتی ترکیه

شکی وجود ندارد که ترکیه مکانی عالی برای استفاده بهینه از آموزش و پرورش با کیفیت و به همین ترتیب، کیفیت خوب زندگی است. ارزش پول ترکیه بسیار بالا است، هزینه های زندگی و شهریه های دانشگاهی قابل مقایسه با دیگر کشورها است.

کشور ترکیه دارای بیش از 200 دانشگاه دولتی و خصوصی و نیمه خصوصی است که دانشگاه های دولتی بیشترین تعداد دانشگاه ها را به خود اختصاص داده اند. شهریه تحصیل در دانشگاه های دولتی تقریبا رایگان می باشد و دانشجویان ملزم به پرداخت هزینه جزیی برای استفاده از امکانات آموزشی می باشند. دانشگاه های ترکیه بر طبق سیستم بولونیا فعالیت می کنند، بر اساس این سیستم، کیفیت آموزشی هماهنگ با استانداردهای برنامه آموزشی کشورهای اروپایی است. علاوه بر این دانشگاه های ترکیه در برنامه سیستم اراسموس (ERASMUS) شرکت دارند. این برنامه در مورد تبادل و انتقال دانشجویان خارجی به دانشگاه های کشورهای اروپایی و آمریکا می باشد. برخی از برترین دانشگاه های دولتی ترکیه در میان دانشگاه های برتر اروپا و آسیا قرار دارند. در رتبه بندی و رنکینگ جهانی دانشگاه های برتر سال 2019 ، نام 10  دانشگاه برتر ترکیه  می درخشد.

به دلیل هزینه بسیار پایین، تحصیل در دانشگاه های دولتی ترکیه یکی از بهترین گزینه های ادامه تحصیل برای افراد خارجی می باشد. اما ذکر این نکته ضروری است که زبان تحصیل و تدریس در دانشگاه های دولتی، زبان ترکی استانبولی است واین موضوع  کار را برای دانشجویان مشتاق به ادامه تحصیل در ترکیه کمی دشوار می کند که البته جای هیچ گونه نگرانی نیست، زیرا به منظور اخذ پذیرش دانشگاه های دولتی، دانشجویان می توانند در کلاس های آمادگی زبان ترکی شرکت کنند و با کسب نمره لازم در دانشگاه های این کشور به تحصیل بپردازند. به منظور ثبت نام در این دوره های آمادگی کالج ها و دانشگاه های ترکیه، مشاوران زبده و بامهارت موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی همه مقدمات لازم را برای شما فراهم می کنند.

از دیگر شرایط پذیرش در دانشگاه های دولتی ترکیه، گذراندن درس های پیش نیاز مربوط به هر رشته می باشد. هزینه شهریه تحصیل در دانشگاه های دولتی به مراتب از دانشگاه های خصوصی کمتر می باشد. برای تحصیل در مقطع لیسانس در دانشگاه دولتی به هزینه ای مابین 300 تا 800 دلار نیاز دارید، در حالی که این هزینه در دانشگاه های خصوصی بالغ بر 20.000 دلار می باشد. دانشجویان برای تحصیل دردانشگاه های دولتی ترکیه به نسبت کشورهای دیگر به هزینه های کمتری نیاز دارند. البته هزینه های زندگی نیز در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه می باشد.

مشاور تحصیلی ترکیه در اصفهان

شهریه برخی دوره های تحصیلی دانشگاه دولتی آنکارا:

رشته های پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه های دولتی ترکیه بسیار پرطرفدار است. هزینه شهریه این رشته ها بر اساس دانشگاه تعیین می شود و از حدود 700 لیر برای یک ترم تحصیلی در دانشگاه های دولتی شروع می شود. از برترین دانشگاه های دولتی ترکیه می توان دانشگاه آنکارا و حاجت تپه را نام برد.

از کل 200 دانشگاه کشور ترکیه، در حدود 80 دانشگاه به صورت خصوصی و نیمه خصوصی اداره می شوند. دانشگاه های خصوصی به نسبت دانشگاه های دولتی هزینه بالایی دارند، اما این هزینه ها نسبت به دانشگاه های کشورهای اروپایی به مراتب کمتر است. در واقع همه دانشگاه های ترکیه در رنکینگ ها و رتبه بندی های جهانی جای دارند و از لحاظ اعتبار و کیفیت آموزشی تفاوتی میان دانشگاه های دولتی و خصوصی نمی باشد و تنها تمایز آن ها در میزان هزینه شهریه می باشد. رقابت تنگاتنگ دانشجویان بین المللی برای ورود به دانشگاه های دولتی موجب می شود که بسیاری از این متقاضیان در همان ابتدا از این رقابت چشم بپوشند و راه رسیدن به آرزوهایشان را در دانشگاه های خصوصی بیابند.

کل دانشگاه های ترکیه، چه دولتی و چه خصوصی بر اساس توافق نامه بولونیا اداره می شوند. به عبارت بهتر کیفیت آموزشی و سطح تحصیلات مطابق با کشورهای اروپایی است و با توجه به رعایت استانداردهای جهانی، سیتم آموزشی این کشور در رتبه بندی و رنکینگ جهانی در رتبه چهل و سوم قرار دارد.

به منظور پذیرش در دانشگاه های دولتی، شرکت در آزمون ورودی ضروری است. اما در صورتی که دانشجو دارای مدرک زبان آیلتس یا تافل باشد؛ در المپادهای جهانی مدال و امتیازی کسب کرده باشد؛ معدل بالای 18 داشته باشد و در مقطع تحصیلی قبل نمره های ممتاز کسب کرده باشد، احتمال پذیرش دانشجو در دانشگاه های خصوصی بدون شرکت در آزمون ورودی افزایش می یابد. با مشاوره با کارشناسان و مشاوران موسسه حقوقی وکلای برجسته اصطهباناتی می توانید زمینه حضور در این دانشگاه های خصوصی را برای خودتان فراهم کنید.

هزینه های تحصیل در دانشگاه های خصوصی بر اساس نوع دانشگاه و رشته متفاوت است. از دانشگاه های دولتی که بگذریم هزینه شهریه در دانشگاه های خصوصی مابین 5.000 دلار تا 20.000 دلار می باشد. شهریه مقطع کارشناسی دانشگاه های خصوصی سالانه از حدود 6.000  لیر تا 16.000 لیر در نوسان است. شهریه مقطع کارشناسی ارشد در حدود 12.000  یورو می باشد. البته اگر زبان تدریس در این دانشگاه ها انگلیسی باشد، قطعا شهریه ها بیشتر خواهد شد. برخی دانشگاه های خصوصی، امکان پرداخت اقساطی شهریه دانشگاه را فراهم می کنند. بیشترین میزان شهریه مربوط به رشته های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی است.

دانشگاه ها و کالج های خصوصی نیز همانند دانشگاه های دولتی به دانشجویان ممتاز و برجسته بورسیه تحصیلی اعطا می کنند. دانشجویان مقطع دکترا در دانشگاه های خصوصی با شرایطی می توانند از بورسیه تحصیلی استفاده نمایند. دانشجویان با این بورسیه های تحصیلی می توانند تا حدود زیادی هزینه های زندگی و محل اقامت و هزینه های حمل و نقل عمومی را تامین نمایند. در دیگر مقاطع تحصیلات تکمیلی، در صورتی که دانشجو در هر ترم نمره های ممتاز  کسب نماید، دانشگاه هزینه شهریه ترم بعد این دانشجو را به صورت بورسیه به وی اعطا می کند.

از دانشگاه های خصوصی ترکیه که مورد تائید وزارت بهداشت و علوم ایران می باشند می توان دانشگاه بیلکنت، دانشگاه حاجت تپه، دانشگاه استانبول، دانشگاه سابانچی و دانشگاه کوچ را نام برد.

برخی از دانشگاه های ترکیه به منظور تامین هزینه های تحصیل و زندگی به دانشجویان ممتاز بورسیه تحصیلی اعطا می کنند. برای دریافت بورسیه تحصیلی نیاز به شرکت در آزمون و یا دارا بودن مدرک زبان نمی باشد. بورسیه های تحصیلی در ترکیه از این لحاظ حائز اهمیت می باشند که با توجه به پوشش هزینه های تحصیلی، هزینه مسکن و محل اقامت، هزینه حمل و نقل و بیمه سلامت با این بورسیه، هزینه های تحصیل در ترکیه نسبتا رایگان می شود.

تاریخ شروع ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه در سال 2020 برای متقاضیان ایرانی 20/10/1398 تا 01/12/1398 می باشد.

ملاک های دریافت بورسیه تحصیلی بر طبق معدل دوره تحصیلی می باشد. بر این اساس برای دریافت بورسیه، معدل قابل قبول برای دوره دکترا 15، دروه فوق لیسانس 15، دوره لیسانس 14 ، دوره فوق دیپلم 12 و برای متقاضیان رشته پزشکی 18 می باشد. دانشجویی که برای دریافت بورسیه تحصیلی دوره فوق لیسانس اقدام می کند، بایستی دوره لیسانس خود را تمام کرده باشد و یا تا آخر سال تحصیلی آن را تمام کند. بدین ترتیب برای دوره های بعد نیز باید دوره تحصیلی قبلی را تمام کرده باشند یا تا آخر سال تحصیلی آن را تمام کنند. سن دانشجو برای مقطع دکترا باید 35  سال تمام (متولد پس از 11 دی 1362)، مقطع فوق لیسانس کمتر از 30 ( متولد پس از 11 دی 1367) و مقطع لیسانس کمتر از 22 ( متولد پس از 12 دی 1376) باشد.

دانشجویانی که موفق به اخذ بورسیه تحصیلی می شوند، می توانند کمک هزینه مسافرت به ترکیه برای ثبت نام در دانشگاه و برگشت به کشور خود پس از تمام شدن دوره تحصیلی را دریافت کنند. این دانشجویان ممتاز و برجسته از بیمه درمانی رایگان بهره مند می شوند و می توانند از خوابگاه های دولتی بدون پرداخت هزینه استفاده نمایند. دانشجویان متقاضی دریافت بورسیه تحصیلی نباید شهروندی و تابعیت کشور ترکیه را داشته باشند.

مدارک لازم به منظور دریافت بورسیه تحصیلی کشور ترکیه عبارت است از:

پس از ارسال این مدارک، که البته ترجمه آن ها ضرورتی ندارد و فقط ارسال اسکن آن ها کافی است، بررسی آن ها بر اساس رزومه تحصیلی و مصاحبه حضوری انجام می شود. در صورتی که مدارک ارسالی پذیرفته شود، مصاحبه انجام می شود. این مصاحبه یا به صورت حضوری در دانشگاه و یا به صورت اینترنتی در سفارت ترکیه در کشور متقاضی انجام می شود. سوالات این مصاحبه بیشتر در مورد قصد و هدف از درخواست بورسیه تحصیلی می باشد. مبلغ بورسیه تحصیلی برای دوره های دکترا ماهانه 1400 لیر، دوره های کارشناسی ارشد ماهانه 950 لیر و دوره های کارشناسی 700 لیر می باشد.

هزینه های زیاد تحصیل در دانشگاه های خارجی همواره به عنوان سدی در تحقق آرزو و رویای ادامه تحصیل برای دانشجویان بین المللی  محسوب می شود. کشور ترکیه با آگاهی از این مانع و سد عظیم در مسیر دانشجویان بالقوه، شرایطی را فراهم کرده است که به عنوان تحصیل رایگان در ترکیه، افراد زیادی را از سرتاسر جهان به سوی مرزهای خود کشانده است.

وقتی صحبت از تحصیل رایگان به میان می آید ممکن ذهن شما به سمت دانشگاه هایی برود که به دلیل رایگان بودن هزینه ها، از چندان کیفیت آموزشی برخوردار نباشند، اما بهتر است بدانید دانشگاه های ترکیه که زمینه تحصیل رایگان را فراهم می کنند در لیست برترین دانشگاه های جهان قرار دارند و مدارک آن ها از اعتبار جهانی برخوردار است. از جمله این دانشگاه ها می توان دانشگاه بزرگ حاجت تپه را نام برد.

تحصیل رایگان در ترکیه با این روش ها قابل دستیابی است:

دانشگاه های ترکیه به دانشجویان واجد شرایط بورسیه تحصیلی اعطا می کنند. این بورسیه ها بر اساس نوع دانشگاه متفاوت است. در صورتی که دانشجویی واجدشرایط دریافت بورسیه تحصیلی شود، از پرداخت هزینه خوابگاه و بیمه سلامت و شهریه دانشگاه معاف خواهد شد و علاوه بر این امتیازات، ماهانه حقوقی نیز به وی اعطا خواهد شد. در واقع مفهوم تحصیل رایگان به بورسیه ای بستگی دارد که فرد دانشجو دریافت می کند و این بورسیه نه تنها قسمت عمده هزینه های زندگی و تحصیل او را تامین می کند، بلکه با کمک هزینه و حقوقی که در یافت می کند می تواند خلاء های زندگیش را پر کند. برخی از دوره های آمادگی زبان ترکی نیز به صورت رایگان برگزار می شود، که فرصت بسیار خوبی را برای دانشجویان خارجی علاقمند به زبان و فرهنگ این کشور فراهم می کند.

شرایط دریافت کمک هزینه های دانشجویی براساس نمره های ممتاز کسب شده در آزمون های بین المللی و یا  دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. مدارک زیر به منظور درخواست کمک هزینه تحصیلی ترکیه مورد نیاز می باشد:

کمک هزینه تحصیلی برای دوره های تحصیلی لیسانس ماهانه در حدود 700 لیر، برای دوره های تحصیلی فوق لیسانس ماهانه در حدود 950 لیر و برای دوره های تحصیلی دکترا ماهانه در حدود 1400 لیر می باشد. به منظور برخورداری از کمک هزینه های تحصیلی، محدودیت سنی وجود ندارد و دانشجویان در هر مقطعی می توانند بر اساس شرایط اعطای این کمک هزینه درخواست خود را ارسال نمایند.

شرایط تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی

دانشگاه های کشور ترکیه به زبان های جهانی انگلیسی، فرانسوی، ترکی و آلمانی تدریس می کنند و این عامل مهمی در جذب دانشجویان خارجی از اقصی نقاط جهان به این کشور آسیایی اروپایی محسوب می شود. رشته های تحصیلی که زبان تدریس آن ها انگلیسی می باشد از کیفیت بالایی برخوردار هستند. از آن جا که هزینه های تحصیل به زبان انگلیسی در حد معقول و مقرون به صرفه است و علاوه بر این کیفیت و سطح آموزشی با استانداردهای جهانی مطابقت دارد، این کشور به مقصد خوبی برای دانشجویان انگلیسی زبان در پی ادامه تحصیل و دانش اندوزی تبدیل شده است.

بیشتر دانشگاه های انگلیسی زبان در شهرهای استانبول و آنکارا قرار دارند. دانشجویان می توانند به راحتی هزینه های تحصیل در این دانشگاه ها را تامین کنند. از برترین دانشگاه های ترکیه که به زبان انگلیسی تدریس می کنند می توان دانشگاه بیلکنت، دانشگاه استانبول و دانشگاه فنی خاورمیانه را نام برد.

در همه دوره های تحصیلی ترکیه، متقاضیان امکان  تحصیل به زبان انگلیسی را دارند اما با یک شرط مهم  و آن هم این که متقاضی باید مدرک مهارت زبان ( تافل یا آیلتس) داشته باشد. در صورتی که دانشجو فاقد این مدرک مهارت زبان باشد، جای هیچ گونه نگرانی نیست؛ دانشجو می تواند با شرکت در دوره های آمادگی زبان انگلیسی که در دانشگاه برگزار می شود، مهارت لازم را فرابگیرد و پس از اخذ مدرک مهارت زبان در دوره های تحصیلی دانشگاه شرکت کند. مشاوران برجسته موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی با به روزترین قوانین مهاجرتی همه امکانات و تسهیلات لازم در جهت ثبت نام شما در این دوره های آمادگی و اخذ پذیرش دانشگاه را فراهم می کنند.

از مزایای تحصیل در دانشگاه های انگیسی زبان می توان امکان تحصیل در رشته هایی را نام برد که شرایط پذیرش آن ها در دانشگاه های ایران بسیار سخت و گاه غیرممکن به نظر می رسد. در حالی که با داشتن مهارت زبان انگلیسی می توان به راحتی در این رشته ها در دانشگاه های ترکیه تحصیل کرد. علاوه بر این مزیت، هزینه های تحصیلی در سطح پایین و برخورداری از کیفیت خوب آموزشی را نیز می توان برشمرد که موجب جذب دانشجویان می شود.

هزینه های تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان برای دانشجویان خارجی بین 450 دلار تا 1500 دلار می باشد.

مدت زمان تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه های انگلیسی زبان همانند دانشگاه های ترک زبان است. مدت زمان دوره تحصیلی لیسانس 4 سال، دوره تحصیلی فوق لیسانس 2 سال و دوره تحصیلی دکترا 4 سال می باشد.

در دانشگاه های انگلیسی زبان در دوره و رشته های مختلف تحصیلی می توانید به تحصیل خود ادامه دهید. مهم ترین رشته ها و دوره های دانشگاه های انگلیسی زبان عبارتند از:

به طور کلی دانشگاه های ترکیه بر اساس نمره دو آزمون مهم اقدام به پذیرش دانشجو می کنند، آزمون یوس و آزمون ست.

آزمون یوس(YOS) :

آزمون یوس یکی از آزمون های پذیرش در دانشگاه های ترکیه می باشد. این آزمون برای دو گروه از دانشجویان برگزار می شود:

این آزمون سالی یکبار در هر دانشگاه ترکیه برگزار می شود و نتیجه آن تا دو سال معتبر است. بیشتر دانشگاه های دولتی ترکیه به طور جداگانه این آزمون را طراحی و برگزار می کنند.

این آزمون دو بخش دارد که بخش اول آن شامل 45 سوال هوش و 35 سوال ریاضی و مدت زمان پاسخ دهی 90 دقیقه می باشد. بخش دوم این آزمون مربوط به درک نگارش زبان ترکی است که مدت زمان پاسخ دهی 60 دقیقه می باشد. در صورتی که متقاضی فاقد مهارت زبان ترکی باشد، باید در دوره های آمادگی زبان ترکی شرکت کند و مهارت لازم را کسب نماید. البته ذکر این نکته ضروری است که برخی از دانشگاه های خصوصی به جای بخش دوم سوالات یعنی درک نگارش زبان ترکی، نمره های زبان انگلیسی متقاضی را لحاظ می کنند. در واقع در صورتی که متقاضی در آزمون های معتبر زبان انگلیسی نمره لازم را کسب نماید، پاسخ به سوالات بخش دوم ضروری نمی باشد.

به منظور ثبت نام برای آزمون یوس، دانشجویان بایستی به سایت زیر مراجعه نمایند و اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام این آزمون کنند: http://www.osym.gov.tr

آزمون ست ( SAT) :

آزمون ست (SAT) یک آزمون استاندارد به منظور پذیرش در دوره کارشناسی دانشگاه ها و یا کالج های خارج از کشور می باشد. این آزمون به عنوان یکی از آزمون های استاندارد پذیرش در دانشگاه های آمریکا و انگلیس و کانادا و استرالیا و … محسوب می شود. دانشگاه های فنی و انگلیسی زبان ترکیه بر اساس نمره این آزمون دانشجو را پذیرش می کنند. این آزمون مهارت های مهم مانند درک مطلب و توانایی محاسبه ریاضی متقاضی را ارزیابی می کند. در واقع هدف از این آزمون ارزیابی استعداد تحصیلی و اطلاعات عمومی متقاضی می باشد.آزمون سات همانند آزمونGRE هم به صورت عمومی( general) و هم به صورت موضوعی( subject) می باشد. در واقع هم مهارت ریاضیات دوره دبیرستان و هم مهارت مقاله نویسی موضوعی متقاضی در مدت زمان مشخص را ارزیابی می کند.

سوالات این آزمون شامل چهار بخش است که بخش اول آن به صورت چند گزینه ای و بر اساس درس های شیمی، فیزیک، زمین شناسی، زیست شناسی، روان شناسی، اقتصاد و جامعه شناسی و مدت پاسخ دهی 65 دقیقه می باشد. سوالات بخش دوم که بخش نگارش و آزمون زبانی می باشد نیز چند گزینه ای و مربوط به درک مطلب زبان انگلیسی است. سوالات بخش سوم مبتنی بر هندسه و آمار و احتمال و ریاضیات و مدت زمان پاسخ دهی 80 دقیقه می باشد. در بخش چهارم سوالات به صورت مهارت های خواندن و تحلیل و نگارش و مدت پاسخ دهی 50 دقیقه می باشد. البته بخش چهارم سوالات در برخی دانشگاه ها اختیاری است.  این آزمون 6 بار در سال برگزار می شود و مدت اعتبار نتیجه آن 5 سال می باشد. به منظور اطلاع از شرایط و جزئیات دیگر این آزمون ها با مشاوران مجرب موسسه حقوقی وکلای برجسته اصطهباناتی تماس بگیرید.

به منظور ثبت نام در آزمون ست، دانشجویان بایستی به سایت زیر مراجعه نموده  و به صورت آن لاین اقدام به ثبت نام نمایند: www.collegeboard.org

به طور میانگین، دانشجوی بین المللی در ترکیه حدود 400-500 دلار آمریکا در ماه برای هزینه زندگی در ترکیه مثل هزینه اقامت، غذا، لباس، سرگرمی، حمل و نقل و تلفن صرف خواهد کرد. هزینه های اداری و کتاب ها تقریبا 100 تا 150 دلار آمریکا در هر ترم است. به یاد داشته باشید که این رقم بستگی به مکان زندگی شما، شیوه زندگی و درجه تحصیلی شما دارد. شما باید مستقیما اطلاعات بیشتری درباره هزینه های زندگی را از موسسه کسب کنید.

هزینه های عمومی برای هر ترم

غذا

هزینه های متفرقه

حمل و نقل

(حدود نرخ تبدیل ارز: 1 یورو: 6.20 لیر ترکیه،  1 دلار آمریکا: 5.40 لیر ترکیه)

در اینجا به معرفی چند دانشگاه معتبر در ترکیه می پردازیم:

اخذ ویزای دانشجویی قبل از خروج از کشورتان برای ثبت نام رسمی به عنوان یک دانشجو در یک دانشگاه ترکیه ضروری است. بنابراین، دانشجویانی که بدون داشتن ویزای دانشجویی به ترکیه می آیند، مجاز به ثبت نام به عنوان یک دانشجو در دانشگاه نیستند و مجوز اقامت برای این کشور را دریافت نمی کنند.

ویزاهای دانشجویی باید از یکی از نزدیکترین کنسولگری های ترکیه به محل اقامت شما در کشور اصلی تان گرفته شود. ویزاهای دانشجویی نباید از داخل ترکیه صادر شود. شما باید یک کپی از «نامه پذیرش» خود را از یک دانشگاه ترکیه و یک فرم درخواست نامه تکمیل شده ویزای مربوطه را به کنسولگری ترکیه ارسال یا ایمیل کنید.

همه دانشجویان بین المللی باید برای ویزای دانشجویی خود به نزدیک ترین سفارت یا کنسولگری ترکیه درخواست دهند. شما باید شخصا برای ویزا و همچنین قرار ملاقات به صورت آنلاین درخواست کنید.

دانشجویان باید فرم درخواست ویزا را تکمیل کنند و آن را با مدارک مورد نیاز به سفارت ترکیه ارسال کنند. فرم درخواست نامه دانشجویی را می توانید از نزدیکترین سفارت ترکیه دریافت کنید.

اجازه اقامت دانشجویی در ترکیه

دانشجویان باید ظرف مدت یک ماه پس از ورودشان به ترکیه برای مجوز اقامت با مقامات محلی (اگر دانشجو در ترکیه است) درخواست دهند. مدارک مورد نظر باید به اداره روابط خارجی در دفتر اصلی پلیس محلی ارسال شود.

اعتبار: دانشجویانی که در یک برنامه تحصیلی با مدرک در هر موسسه آموزش عالی در ترکیه پذیرفته شده اند، مجوز اقامت معتبر برای یک دوره 1 ساله را دریافت می کنند.

برای تمدید اجازه اقامت: 60 روز قبل از پایان مجوز اقامت خود، از مقامات محلی بازدید کنید. فرم درخواست تجدید نظر را پر کرده و ارسال کنید. شما مجوز را دریافت خواهید کرد.

نکته مهمی که افراد برای تحصیل در ترکیه باید مدنظر داشته باشند این است که دانشگاه های ترکیه معمولا در مورد ارائه خوابگاه به دانشجویان تعهدی نمی دهند اما در چند سال اخیر امکانات خوابگاهی در اختیار دانشجویان خارجی قرار داده است. دانشجویان در طول دوره تحصیل در دانشگاه های ترکیه از بیمه درمانی بهره مند می شوند و امکانات درمانی آنها کاملا رایگان می باشد.

هزینه های زندگی در ترکیه تقریبا مانند ایران است اما هزینه های پوشاک نسبت به ایران کمتر می باشد علاوه بر آن دانشجویان برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی می توانند از تخفیفات 50 درصدی دانشجویی استفاده کنند. هزینه های تحصیل معمولا بیش از 15000 دلار در سال است اما دانشجویان ممتاز می توانند از بورسیه و وام های تحصیلی استفاده کنند.

دانشجویان در کشور ترکیه با رعایت شرایطی می توانند ضمن تحصیل به انجام کار نیز بپردازند. در واقع با انجام شغل های پاره وقت، دانشجو بهتر می تواند هزینه های زندگی خود را تامین کند. محدودیت زمانی کارهای پاره وقت دانشجویی چند ساعت، یعنی کمتر از 30 ساعت در هفته می باشد. در واقع این محدودیت به این دلیل است که دانشجو زمان و انرژی کافی برای رسیدگی به درس های خود داشته باشد. کار دانشجویی حتی به صورت پاره وقت و با محدودیت زمانی موجب می شود که دانشجو نه تنها از لحاظ مالی احساس استقلال نماید، بلکه این تجربه عملی برای آینده کاری وی نیز بسیار سودمند و مفید خواهد بود.

برخی دانشگاه ها فرصت های شغلی را برای دانشجویان متقاضی انجام کارهای دانشجویی فراهم می کنند. از جمله این کارها می توان کار در قسمت های اداری و کتابخانه دانشگاه را نام برد. در صورتی که کار مناسب آن ها در محیط دانشگاه فراهم نشد می توانند به کار در رستوران و کافی شاپ، پرستاری از کودکان و بیماران، فروشندگی و غیره بپردازند. در حالی که مهارت و تسلط به زبان ترکی استانبولی به عنوان یک امتیاز برای یافتن کار بهتر در شرکت های کامپیوتری و موسسات تبلیغاتی محسوب می شود.

بر اساس قوانین کار بین المللی، دانشجویان دوره های فوق لیسانس و دکترا می توانند با اخذ مجوز کار پاره وقت دانشجویی در ترکیه مشغول به کار شوند. دانشجویان دوره های لیسانس و فوق دیپلم اجازه کار در این کشور را ندارند. دانشجویان با مجوز کار دانشجویی می توانند روزی 4 ساعت و یا کمتر از 30 ساعت در هفته در شغل های پاره وقت مشغول به کار شوند.

مدت زمان اعتبار مجوز کار دانشجویی بر اساس مدت زمان مجوز اقامت دانشجویی می باشد. در صورتی که دانشجو مجوز اقامت خود را تمدید نکرده باشد، مجوز کار دانشجویی برای وی صادر نمی شود.

قانون ترکیه تحت شرایطی مجوز کار پاره وقت را به دانشجویانی می دهد که:

دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد و دکترا، فرصت انجام کارهای تحقیقی و پژوهشی در دانشگاه های ترکیه را دارند. دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی می توانند در مقابل انجام پروژه های تحقیقی، از دانشگاه پول دریافت کنند. علاوه بر این دانشجویان سال های آخر کارشناسی ارشد و دکترا ویا دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی می توانند در ازای تدریس درس ها به دانشجویان سال های پایین تر پول دریافت کنند.

دانشجویان زیادی پس از تمام شدن دوره تحصیلی در ترکیه تمایل به اقامت و گذران زندگی در این کشور اروپایی آسیایی دارند. دلایل فراوانی برای این تصمیم سرنوشت ساز وجود دارد، از جمله این دلایل می توان به قرابت فرهنگی و شباهت آداب و رسوم با ایرانی ها، نزدیکی مرزهای جغرافیایی، پایین بودن هزینه های پایین و بالا بودن امنیت اجتماعی اشاره کرد.

سیاست کشور ترکیه به طور کلی جذب دانشجویان خارجی پس از فارغ تحصیلی می باشد، بر همین اساس، دولتمردان روند اعطای مجوز اقامت را بسیار تسهیل نموده اند. دانشجویان پس از تمام شدن دوره تحصیلی خود، یک سال فرصت دارند تا در ترکیه کاری پیدا کنند و مشغول شوند. بدین منظور فرد می تواند مطابق با رشته تحصیلی و بر اساس رزومه کاری مناسب خود کار مناسبی را پیدا کند. البته ذکر این نکته ضروری است که مهارت و تسلط به زبان انگلیسی به عنوان یک امتیاز محسوب می شود زیرا بسیاری از شرکت ها و موسسه ها به افرادی با این مهارت نیاز دارند. 

مجوز کار و اقامت برای دانشجویان فارغ تحصیل را وزارت کار ترکیه صادر می کند. به منظور اخذ این مجوز، کارفرما باید برای فرد متقاضی کار در ترکیه درخواست دهد. 

دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکترا در حین تحصیل می توانند مجوز کار پاره وقت را دریافت کنند و تا 30 ساعت در هفته به کار بپردازند. در واقع این کارهای پاره وقت دانشجویی بهترین فرصت برای کسب تجربه حرفه ای و آشنایی با بازار کار و زمینه ساز فرصت شغلی آینده می باشد. دانشجویان خارجی پس از تمام شدن دوره تحصیلی می توانند اقامت دانشجویی خود را به منظور یافتن شغل مناسب تا یک سال دیگر تمدید نمایند. دانشجویان خارجی که در مدت زمان تحصیل خود به فراگیری زبان ترکی پرداخته اند، از این امتیاز بهره مند می شوند که فرصت های شغلی بیشتری در اختیار دارند و به دلیل تسلط به زبان ترکی، کارفرمایان آن ها را به افراد فاقد این مهارت ترجیح می دهند. بر همین اساس وکلا و مشاوران برجسته و زبده موسسه حقوقی وکلای برجسته اصطهباناتی با آگاهی از آخرین قوانین مهاجرتی در یافتن شغل مناسب و اخذ اقامت ترکیه مشاوره های سودمندی را به همه متقاضیان ارائه می دهند. 

از دیگر روش های اخذ مجوز کار و اقامت در ترکیه پس از تمام شدن دوره تحصیلی، می توان سرمایه گذاری مالی در این کشور را نام برد. با سرمایه گذاری و ثبت یک شرکت، متقاضی می تواند مجوز کار و اقامت این کشور را اخذ کند. در این روش اثبات منابع مالی و تمکن مالی حائز اهمیت فراوانی است. علاوه بر سرمایه گذاری مالی و ثبت شرکت، افراد با خرید خانه و ملک نیز می توانند مجوز کار و اقامت این کشور را اخذ نمایند.

در صورتی که دانشجوی فارغ تحصیل با یکی از شهروندان ترکیه ازدواج کند نیز می تواند این مجوز را دریافت کند. مدت اعتبار مجوز کار در ترکیه یک سال می باشد که قابل تمدید است. مجوز کار در ترکیه در مرحله اول برای مدت سه سال صادر می شود و پس از آن برای شش سال دیگر تمدید می شود.

بیمه دانشجویی در ترکیه

هزینه های پزشکی و دارو و درمان در کشور ترکیه به نسبت ایران بسیار بالا می باشد از این رو دانشجویان و همه افرادی که خواستار اقامت در ترکیه می باشند، حتی در صورتی که این اقامت کوتاه مدت باشد، بایستی خود را بیمه کنند.

برخی از دانشگاه های دولتی ترکیه بیمه های سالانه ای را به دانشجویان ارائه می دهند. همه دانشجویان خارجی در سه ماه اول ورود به دانشگاه های ترکیه می توانند از بیمه دولتی کشور ترکیه (SGK) استفاده نمایند. بیمه دولتی نه تنها از لحاظ پوشش هزینه های درمانی بلکه از نظر اخذ اقامت موقت این کشور برای دانشجویان حائز اهمیت فراوانی است.

همه دانشگاه های ترکیه در مراکز پزشکی دانشگاه، خدمات پزشکی را به صورت رایگان به دانشجویان ارائه می دهند. این مراکز پزشکی در همه ساعت ها و روزها فعال می باشند و درمان های فوری و اورژانسی و دیگر درمان های لازم را به طور رایگان به دانشجویان ارائه می دهند. اما اگر دانشجویی نیاز به بستری در مراکز پزشکی و بیمارستان های خارج از مرکز پزشکی دانشگاه داشته باشد، هزینه های این درمان به عهده خود دانشجو می باشد. به طور معمول برای اخذ بیمه دانشجویی و برخورداری از خدمات بیمه دانشجویی ترکیه مدارک زیر مورد نیاز می باشد:

همه دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در ترکیه که مجوز اقامت آن ها از شش ماه بیشتر باشد، در سیستم امنیت اجتماعی این کشور ثبت می شوند. دانشجویی که دارای بیمه دانشجویی باشد، فقط ملزم به پرداخت 20 درصد از هزینه های دارویی خود می باشد. برخی از بیمارستان های دولتی و خصوصی در زمره ارائه دهنده خدمات بیمه دانشجویی می باشند. هزینه های درمانی در مراکز تحت قرارداد بیمه دانشجویی برای دانشجویان به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه جزئی می باشد. در صورتی که دانشجو ناچار به درمان در بیمارستان های خصوصی باشد، حتی اگر دارای بیمه دانشجویی نیز باشد، بخشی از هزینه های درمانی به عهده خود دانشجو می باشد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی مشاوره نمایید، این کارشناسان با آگاهی کامل از شرایط اخذ بیمه دانشجویی در کشور ترکیه و برخورداری از بیمه دانشجویی و مزایای آن راهنمایی های ارزشمندی را به شما ارائه می دهند.

به منظور دریافت بیمه سلامت ترکیه، دانشجو بایستی هزینه بیمه را ماهانه پرداخت نماید. هزینه بیمه دانشجویی یک سوم حقوق یک ماه می باشد. این بیمه، هزینه های درمانی مشخصی را در طول تحصیل در دانشگاه های ترکیه پوشش می دهد. یکی دیگر از بیمه های سلامت، بیمه GHS می باشد. برای بهره مندی از خدمات این بیمه، دانشجو بایستی سه ماه پس از ثبت نام رسمی در دانشگاه مورد نظر درخواست پوشش این بیمه را به مراکز تامین اجتماعی ارائه دهد. بیمه دانشجویی همه موارد درمانی را پوشش نمی دهد. درمان بیماری های پوستی، درمان بیماری های قلبی، درمان بیماری های روان پزشکی، درمان بیماری های گوارشی، درمان بیماری های گوش و حلق و بینی و آزمایش و عکس رادیولوژی تحت پوشش بیمه دانشجویی قرار ندارند.

چند سالی است که تحصیل در ترکیه به یکی از گزینه های مناسب و جالب ادامه تحصیل برای ایرانی های در پی تحصیل و علم تبدیل شده است. شاید از مهم ترین دلایل این روند صعودی می توان به سختی های پذیرش در دانشگاه های اروپایی و هزینه های تحصیلی بالا این دانشگاه ها اشاره کرد که در مقابل پذیرش و ادامه تحصیل و به طور کلی شرایط تحصیلی مناسب در دانشگاه های ترکیه را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند. اما در واقع کشور ترکیه هم مانند هر کشور دیگری معایب و مزایایی برای تحصیل و زندگی دارد که در انتخاب این مقصد برای ادامه تحصیل نقش به سزایی دارند. مشاوران مجرب موسسه حقوقی وکلای برجسته اصطهباناتی با اطلاع از آخرین قوانین مهاجرتی شما را در این انتخاب سخت یاری می کنند. در این مقاله قصد داریم همه مزایا و معایب تحصیل در این کشور اروپایی آسیایی را فهرست وار ارائه نمائیم:

مزایا:

مزایا و معایب تحصیل در ترکیه

معایب:

علاقه مندان ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر ترکیه می توانند با مراجعه به موسسه حقوقی توسعه گران مهر در شهرهای شیراز، تهران، مشهد و اصفهان در مدت زمانی کوتاه و به صورت تضمینی پذیرش از دانشگاه های ترکیه و ویزای تحصیلی ترکیه خود را دریافت نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت شرایط تحصیل در ترکیه می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

باسلام من لیسانس معماری دارم میخواستم کارشناسی ارشد و تو دانشگاهای ترکیه بخونم میخواستم شرایط و بپرسم آیا میتونم اونجا ادامه تحصیل بدم و هزینه اش چقدره در ضمن من خودمم ترک هستم.باتشکر

با سلام و عرض ادب هزینه و شرایط تحصیل بسته به دانشگاه و زبان انتخابی شما دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

پیج اینستاگرام مهاجرتی و تحصیلی ما را دنبال کنید

کانال تلگرام مهاجرتی و تحصیلی ما را دنبال کنید


آزمون  یوس Yös آزمونی است که  دانشگاه های  ترکیه هر ساله برای تعیین سطح علمی متقاضیان خارجی برای پذیرش دانشجو از مقطع دیپلم متوسطه که قصد تحصیل در ترکیه را دارند برگزار می کنند و متقاضیانی که در آزمون موفق و نمره مناسب را دریافت می کنند در این دانشگاه ها پذیرش می شوند.       

نکته : دفترچه سوالات به دو زبان انگلیسی و ترکی آماده شده است و هر داوطلب به آن زبانی به سوالات پاسخ می دهد که هنگام ثبت نام آزمون YöS ( یوس ) مشخص کرده است.

نکته :  بعضی اوقات بعضی دانشگاه ها سوالات را به فارسی نیز طرح می نمایند.  

آزمون کنکور YöS یوس از دو بخش اصلی تشکیل شده است یک بخش اصلی که شامل آزمون هوش و ریاضی است و یک بخش آزمون سنجش سطح زبان .

مشاور تحصیلی ترکیه در اصفهان

   بخش اصلی آزمون : آزمون هوش و ریاضی  است.

  بخش ریاضی شامل سوالات : ریاضیات عمومی،مثلثات ، هندسه و غیره.

بخش هوش : این بخش شامل سوالاتی بر پایه تفکر منطقی ، اشکال سه بعدی می باشد.

تعداد سوالات : معمولا بین 80 تا 100 سوال

زمان پاسخ گویی به سوالات : بین 100 تا 120 دقیقه است

  نکته:  تعداد دقیق سؤالات و زمان پاسخگویی از سایت رسمی هر دانشگاه در آگهی های مربوط به آزمون ورودی اعلام می گردد.

 بخش دوم آزمون یوس : آزمون سنجش سطح زبان

متقاضیانی که در آزمون هوش و ریاضی  موفق و در دانشگاه پذیرش می شوند در صورتی که در آزمون زبان ترکی استانبولی موفق شوند و سطح زبانی آنها قابل قبول باشد میت وانند مستقیم وارد دانشگاه شوند در غیر این صورت می بایست یک دوره 6 ماهه زبان را قبل از دانشگاه شرکت کنند. 

آزمون YöS ( یوس ) توسط هر دانشگاه بصورت مجزا برگزار می گردد.

ثبت نام  آزمون یوس : معمولا بهمن ماه هر سال   زمان ثبت نام آزمون YöS ( یوس ) در دانشگاه های مختلف است و هر دانشگاه بصورت مجزا آزمون YöS ( یوس ) را برگزار می کند.  

تاریخ آزمون یوس :  آزمون یوس بین اردیبهشت ماه تا تیر ماه برگزار می شود .

تاریخ اعلام نتایج یوس : معمولا دو هفته بعد از برگزاری آزمون نتایج در سایت دانشگاهی که در آزمون یوس آن ثبت نام کرده اید منتشر می شود

10%   از ظرفیت سالانه هر دانشگاه در هر رشته به دانشجویان خارجی اختصاص دارد و بر این اساس ظرفیت رشته هایی مانند پزشکی و دندانپزشکی معمولا بین 5 تا 10نفر می باشد و هر دانشگاه بر اساس این چهارچوب ظرفیت خود را در هر رشته اعلام می نماید. 

در هنگام ثبت نام برای آزمون یوس از طریق سایت هر دانشگاه مدارکی از متقاضی بایستی بارگزاری شود.مدارک موردنیاز هر دانشگاه که هنگام ثبت نام بایستی بارگزاری شود عبارتند از :

البته ممکن است تمامی این مدارک در ابتدا مطالبه نگردد اما بهتر است که تمامی این مدارک را هنگام ثبت نام  آماده داشته باشید تا در روند ثبت نام دچار مشکل نشوید. علاوه بر این برای ثبت نام قطعی در صورت اخذ پذیرش این مدارک نیز مورد نیاز خواهند بود. 

شرکت در کالج های ترکیه : این روش  هزینه و ریسک بسیاری دارد .  

  شرکت در کلاس های آزمون یوس در موسسه گاما و در شهر تهران ، اصفهان : با شرکت در این کلاس ها شما می توانید با هزینه ای بسیار پایین تر و سطح کیفی حتی بالاتر از کالج های ترکیه (بدلیل بالا بودن سطح علمی دانش آموزان ایرانی ) خود را برای این آزمون آماده نمایید.  

موسسه گاما به عنوان یک مجموعه پیشرو در زمینه آموزش های زبانی و مخصوصا آمادگی برای ورود به رشته های پزشکی و دندانپزشکی اقدام به ارائه این دوره ها در ایران نموده است. 

جهت ثبت نام در دوره های آنلاین گاما بر روی لینک زیر کلیک کنید

ثبت نام دوره های آنلاین موسسه گاما

خدمات گاما فقط به آماده سازی آزمون محدود نمی شودتمام خدمات بطور کامل در دسترس زبان آموزان خواهد بود.

برای متقاضیان عزیزی که از سایر شهر های و استانها قصد شرکت در دوره های یوس ترکیه را دارند خوابگاهایی نزدیک به مجموعه آموزشی گاما در نظر گرفته شده است.

 

آدرس شعبه اصفهان گاما :

شیخ صدوق شمالی ، بین چهار راه نیکبخت و سه راه مفید ، کوچه گلرنگ ۲۲ ، پلاک۱۹

ساعت کار اولیه : ۱۶ الی ۲۰

۰۳۱۳۶۶۲۱۲۲۰

 

 

 

دانشگاه های برگزارکننده آزمون یوس ترکیه 2019

آزمون یوس YöSدانشگاه استانبول 2019 

آزمون یوس YöSدانشگاه آنکارا 2019

آزمون یوس YöSدانشگاه آتاتورک 2019

مشاور تحصیلی ترکیه در اصفهان

آدرس دفتر مرکزی گاما : شیراز – خلدبرین – روبروی درب اصلی پارک – نبش کوچه 18

تلفن : 36475292 – 071

تلفن : 36476676 – 071

آدرس شعبه 2 گاما : شیراز – معالی آباد – انتهای بهاران (سجادیه دوم)وبروی کوچه 5 شهیدان گرامی

تلفن : 36388865 – 071

تهران – میرداماد – نرسیده به میدان مادر – روبروی لایکو – پلاک 140 – طبقه چهارم غربی

تلفن : 91002349 – 021

اصفهان – شیخ صدوق شمالی – بین سه راه شیخ مفید و سه راه مفید – کوچه گلرنگ 22 – پلاک 19

تلفن : 91002349 – 031

مهاجرت به ترکیه ، اخذ اقامت و تابیعت ترکیه و طرق مختلف اخذ ویزای ترکیه در این نوشتار مورد بررسی قرار گرفته است. ترکیه با جمعیت ۸۰ میلیونی و نزدیکی به ایران مورد توجه بسیاری از متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور قرار گرفته است. هزینه های کمتر زندگی در ترکیه به نسبت سایر کشورها یکی از علل تعداد بالای متقاضی مهاجرت به این کشور است. برای مهاجرت به ترکیه از شش راه معمول می توان استفاده کرد که در این نوشتار به بررسی آن ها می پردازیم. ترکیه کشوری در شمال غربی ایران که پایتخت آن آنکارا و بزرگترین شهر آن استانبول می باشد، زبان اکثر مردم این کشور ترکی بوده و در بخشی از مناطق به زبان کردی و عربی نیز تکلم می شود. موسسه ملک پور با ۱۵ سال سابقه در امر مهاجرت و مشاوره در تمام مراحل مهاجرت به ترکیه در کنار شما خواهد بود و مشاوران ما آمادگی ارائه مشاوره به شما در زمینه اخذ اقامت و تابعیت ترکیه هستند.

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

قانون شهروندی ترکیه در سال ۱۹۶۴ تصویب شده است.

تابعیت دوگانه در ترکیه : تابعیت دوگانه در قانون شهروندی ترکیه شناخته شده است و اشخاص می تواند علاوه بر تابعیت ترکیه تابعیت کشور دیگری را کسب کنند.

از دست دادن تابعیت ترکیه: از دست دادن تابعیت ترکیه و تابعیت از طریق خوگیری تحت کنترل اداره آمار ترکیه انجام می پذیرد.

مشاور تحصیلی ترکیه در اصفهان

از دست دادن تابعیت ترکیه به صورت دواطلبانه : این امر امکان پذیر است.

از دست دادن تابعیت ترکیه به صورت اجباری: اگر شخص در فعالیت های که امنیت اجتماعی و ملی ترکیه را به خطر بیندازد، حضور داشته باشد طبق قانون تابیعت او را می توان لغو کرد.

تابعیت ترکیه از طریق خوگیری و آمیختگی :

فایل ویدئویی موسسه حقوقی ملک پور در مورد روشهای مهاجرت

فایل صوتی موسسه حقوقی ملک پور در مورد روشهای مهاجرت

فایل صوتی موسسه حقوقی ملک پور در مورد نا امیدی در مهاجرت

فایل صوتی پر از انرژی مثبت موسسه حقوقی ملک پور ( بدون محدودیت limitless )

قانون اهدای تابعیت در ترکیه براساس خون می باشد و تولد در خاک ترکیه به معنای اخذ تابعیت ترکیه نیست. اما اگر والدین شخص وضعیت مشخصی نداشته باشند می توان برای تابعیت ترکیه اقدام کرد. همچنین اگر یکی از والدین شخص شهروند ترکیه باشد ، صرف نظر از محل تولد ، به فرزند تابعیت ترکیه اهدا می شود.

قوانین تولد ترکیه در سال ۲۰۰۹ نیز تغییراتی داشت و اما کلیت قانون همان اهدای تابعیت از طریق خون باقی ماند.

مقاله مرتبط

سن ازدواج در ترکیه ۱۸ سال تمام می باشد و فرد ۱۷ ساله چه پسر و چه دختر باید با اجازه والدین یا قیم قانونی خود ازدواج نماید و در صورتیکه دختر و پشر ۱۶ ساله بخواهند ازدواج کنند باید علاوه بر اجازه والدین یا قیم قانونی از دادگاه اجازه داشته باشند. در قانون ازدواج در ترکیه ، ازدواج با یک کودک زیر سن مجاز ازدواج ، کودک آزاری محسوب شده و مجازاتی از قبیل زندان دارد.

علاوه بر سن ازدواج شرایط دیگری نیز برای ازدواج در ترکیه وجود دارد.مثلا کسانی که می توانند ازدواج نمایند که از نظر ذهنی نیز ظرفیت لازم را داشته باشند. در قانون ترکیه چند همسری ممنوع بوده و جرم محسوب میشود و باید قبل از ازدواج دوم ،ازدواج اول را به پایان برسانند.ازدواج بین اقوام نزدیک نیز ممنوع است مثل ازدواج خواهر و برادر ازدواج با دایی ها،عموها و…

بانوانی که ازدواج قبلی داشته اند باید بعد از طلاق ۳۰۰ روز از انقطاع ازدواج پیشین آنها گذشته باشد.

مقاله مرتبط

تمام خارجیانی که قصد کار در ترکیه را دارند قبل از استخدام در ترکیه به اجازه کار نیاز دارند. این امر کاملا غیر قانونی است که یک کارفرمای ترک یک شخص خارجی را بدون اجازه کار استخدام کند. دو راه معمول برای کار در ترکیه وابسته به نوع اقامت وجود دارد.

مدارک لازم برای مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت و اخذ اجازه کار در ترکیه

مدارک لازم برای اخذ اجازه کار در ترکیه

⭐️ محصولی ویدئویی بی سابقه برای مشتاقان پیدا کردن کار در خارج از کشور ⭐️

شما با تهیه و تماشای این محصول ویدئویی می توانید به تنهایی ( بدون کمک وکیل مهاجرت ) در خارج از کشور کار پیدا کرده و برای اخذ اقامت خود اقدام نمایید.

تحصیل در ترکیه با توجه به هزینه پایین آن مورد توجه بسیای از متقاضیان تحصیل قرار گرفته است. بنابر آمار ۵۴ هزار دانشجو خارجی در ترکیه تحصیل می کنند. تحصیل در ترکیه در تمامی مقاطع امکان پذیر است و راه های زیر برای مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل وجود دارد.

۵۴ هزار دانشجو بین المللی که در ترکیه تحصیل می کنند از ۹۳ کشور مختلف می باشند. بزرگترین دانشگاه های ترکیه به شرح زیر هستند

اخذ ویزای تحصیلی در داخل ترکیه امکان پذیر نیست و حتما باید در ابتدا پذیرش دانشگاه را کسب کرد و بعد از به نزدیک ترین کنسولگری ترکیه مراجعه کرد و از طریق نامه پذیرش و فرم درخواست ویزا برای ویزای تحصیلی اقدام کرد. پروسه صدور ویزا معمولا ۸ هفته به طول می انجامد و مهر ویزای تحصیلی در پاسپورت شما گذاشته می شود. ویزای تحصیلی ترکیه تا زمانی که شما در موسسات آموزشی ثبت نام داشته باشید امکان پذیر است.

سرمایه گذاری درترکیه برای اخذ شهروندی ، شرایط  والزامات آن در این مقاله مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است . بر اساس تصمیم دولت ترکیه در اویل سال گذشته چندین روش برای کسب تابعیت ترک از طریق سرمایه گذاری درترکیه وجود دارد:

الزامات و روش های اجرایی برای سرمایه گذاری درترکیه

برخی از مدارک لازم برای تهیه پرونده درخواست اقامت:

مقاله مرتبط

مقاله مرتبط

ترکیه دارای بیشترین تعداد پناهندگان می باشد که اکثر ان ها از جنگ سوریه فرار کرده و به ترکیه پناه آوردند. جمهوری ترکیه عضو قرارداد پناهندگان ۱۹۵۱ و پروتکل ۱۹۶۷ است. در ماه آوریل سال ۲۰۱۳، نخستین قانون پناهندگی ترکیه، قانون خارجی و حفاظت بین المللی، توسط پارلمان تأیید شد و در تاریخ ۱۱ آوریل ۲۰۱۴ به اجرا در آمد. این قانون ستون های اصلی سیستم پناهندگی ملی ترکیه را تشکیل می دهد و اداره کل امور مدیریت مهاجرت (DGMM) به عنوان نهاد اصلی مسئول سیاست گذاری و رسیدگی برای همه خارجیان در ترکیه است. ترکیه همچنین مقررات موقت موقت در ۲۲ اکتوبر ۲۰۱۴ را تصویب کرد که حقوق و تعهدات همراه با رویه هایی را برای کسانی که به طور موقت در ترکیه اعطا می شوند، تعیین می کند.

با توجه به سختی ها که در راه پناهندگی وجود دارد موسسه ملک پور این راه را برای مهاجرت به ترکیه پیشنهاد نمی کند. بنابر آمار بیشتر از ۹۲ درصد افرادی که برای پناهندگی اقدام می کند امکان مهاجرت از راه های مناسب را دارند اما از شرایط آن آگاه نیستند.

آیا پناهندگی کار درستی است یا اشتباه است؟ پناهندگی به عنوان یک روش مهاجرت مورد قبول است یا اشتباه است؟ پناهنده شدن یعنی چه؟ پناهندگی اجتماعی یا پناهنده سیاسی چه فرقی با هم دارند؟ چرا موسسه ملک پور در خصوص پناهندگی هیچ وقت خدماتی ارائه نکرد؟ چرا این روش پر از ریسک است؟ آثار پناهندگی برای فرد پناهنده چیست؟ قوانین پناهندگی در خارج از کشور چیست؟ قوانین پناهندگی کنوانسیون ژنو کدام است؟ مشکلات پناهندگی برای افرادی که پناهنده می شوند چیست؟ آیا اخباری که درباره پناهندگی وجود دارد واقعی است؟ واقعیت های پناهندگی در خارج از کشور چیست؟

بدون شک ، یکی از مهمترین پارامترهایی که متقاضیان مهاجرت به ترکیه می بایست پیش از اقدام از آن آگاهی داشته باشند، هزینه زندگی در این کشور می باشد. از آنجایی که در سال اخیر اقتصاد کشور ترکیه دچار بحران شده است، لذا وضعیت کلی اقتصادی و قدرت خرید مردم در ترکیه اخیرا کمتر شده است. اما اگر بخواهیم آمار کلی از وضعیت هزینه های زندگی در ترکیه خدمت شما ارائه کنیم باید گفت که :

مشاور تحصیلی ترکیه در اصفهان

همچنین مطابق گزارش های سایت numbeo :

هزینه زندگی در استانبول ( پایتخت ) ترکیه برای یک خانواده ۴ نفره حدودا ۱۵۵۰ دلار ( ‌۱۰ هزار و ۵۰۰ لیر ترکیه ) می باشد.

هزینه زندگی در استانبول ترکیه حدودا ۴۵۰ دلار (‌معادل ۳۰۰۰ لیر ترکیه ) می باشد.

مطابق شاخص سایت نامبئو در رنکینگ مهمترین شهرهای جهان استانبول ترکیه در جایگاه ۳۸۰ ام در بین ۴۸۹ کشور می باشد.

در ادامه جدولی از ریز هزینه های اقلام مورد نیاز زندگی در ترکیه ارائه گردیده است :

در ادامه نمودار نرخ تورم در کشور ترکیه را مشاهده می نمایید که نوسانات خاص خود را دارد :

در نمودار زیر نیز می توانید توزیع هزینه های خانوار را بر اساس مدل دایره ای بصورت تفکیک شده ملاحظه نمایید :

مقاله مرتبط

مقاله مرتبط

✅ از چه راههایی می توان به ترکیه مهاجرت کرد؟

مهاجرت به ترکیه نیز از طرق مختلف تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و ازدواج انجام می‌شود.

✅ بهترین روش و آسان ترین روش برای مهاجرت به ترکیه چیست؟

بهترین و آسان‌ترین روش بسته به شرایط اختصاصی شما می‌تواند مهاجرت تحصیلی یا سرمایه‌گذاری و یا حتی کاری باشد.

✅ هزینه مهاجرت به ترکیه چقدر است؟

هزینه مهاجرت به ترکیه کاملاً وابسته به این است که شما از چه طریقی مهاجرت کنید و چه نوعی از زندگی را داشته باشید. در این زمینه با کارشناسان و مشاوران صحبت کنید.

✅ مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه چیست؟

از مزایای آن نزدیکی به اروپا و دانشگاه‌ها و بازار کاری اروپاست و از معایب آن عدم ثبات شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی نسبت به اروپا می‌باشد.

✅ شرایط برای مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری چگونه است؟

روش‌های گوناگونی مثل خرید ملک، سپرده‌گذاری در بانک یا دریافت اوراق قرضه در دسته بندی سرمایه گذاری در ترکیه جای می گیرد.

✅ شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک چگونه است؟

با حداقل سرمایه گذاری ۲۵۰ هزار دلار می‌توانید در پروژه‌های املاک ترکیه فعالیت کنید تا موفق به اخذ اقامت و نهایتا تابعیت ترکیه گردید.

✅ پس از چه مدت می توانم به اقامت دائم ترکیه برسم؟

بعد از ۸ سال اقامت ( ‌کار و زندگی ) در ترکیه می‌توانید درخواست اقامت دائم بدهید.

✅ شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل چگونه است؟

باید نخست از دانشگاه‌های ترکیه پذیرش بگیرید تا اقامت موقت تحصیلی دریافت کنید. مهاجرت دائمی با داشتن کار بعد از تحصیل ممکن می شود.

✅ آیا مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری امکان پذیر است؟

اگر از یک کارفرما در این دعوتنامه کاری داشته باشید، بله! یا این خود از طرق دیگر اقامت اقامت قانونی این کشور را بدست آورده باشید و در آن جا کسب کار آرایشگری راه اندازی نمایید.

✅ آیا کمک گرفتن از وکیل مهاجرت به ترکیه جهت اخذ اقامت تضمینی امری ضروری است یا خود می توانم اقدام کنم؟

گرفتن مشاوره از وکیل مهاجرت یا اقدام از طرف وی می‌تواند ضریب خطای شما را پایین بیاورد.

در این نوشتار سعی شد که راه های مهاجرت به ترکیه و طرق مختلف اخذ اقامت و تابعیت ترکیه مورد بررسی قرار گیرد. برای مهاجرت به ترکیه در ابتدا باید شرایط شما به صورت کامل مورد بررسی قرار گیرد. شما می توانید با کارشناسان موسسه ملک پور در دفاتر ایران و یا دفتر مرکزی وین تماس بگیرید و به صورت رایگان تحت مشاوره قرار بگیرید. شما می توانید تمام سوالات و تجربیات خود را در مورد مهاجرت به ترکیه و طرق مختلف اخذ ویزای ترکیه را در بخش دیدگاه های همین مقاله یا در بخش پرسش و پاسخ همگانی مطرح کنید. امیدوار است که نوشتار مهاجرت به ترکیه مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سلام ممنون از مطالبی که تو سایت گذاشتین… من شرایطم اینطوریه که ۲۱ سالمه و مسلط به زبان انگلیسی و تا حدودی هم ترکی استانبول بلدم سال بعدم لیسانس تربیت بدنیمو میگیرم خودمم ازبچگی تکواندو کار کردم و مدرک بین المللی از فدراسیون جهانی کوکیوان دارم برا مربیگری… میخواستم راهنماییم کنید. وضعیت مربیان ورزشی و مربی تکواندو چجوریه اونجا؟! اصلا میتونم با این شرایطم ویزای کار ترکیه یا کشور دیگه ای رو بگیرم؟!

سلام دوست عزیز کلا وضعیت کار در این کشور مناسب نیست ، باید به سایت های کاریابی این کشور مراجعه کنید تا از یک کارفرما پیشنهاد شغلی داشته باشید و برای ویزای کار اقدام کنید

سلام وقت بخیر من میخوام بر کانادا و اقامت گرفتن یکم سخت میخوام بر ترکیه خونه بخرم و شهروندی ترکیه رو بگیرم میخواستم بدونم شرایط دریافت اقامت داعم کانادا برای شهروندان ترکیه چگونه است

سلام دوست عزیز بستگی به راه مهاجرتی داره، اما چندان تفاوتی نداره

سلام با سرمایه ی یک میلیاردی میش رفت ترکیه خونه خرید و اقامت کرد و پس اندازم داشت؟؟

سلام دوست عزیز. برای خرید ملک در ترکیه از حدود شصت هزار دلار به بالا می توان ملک خرید

سلام‌ من برای خوانندگی قصد مهاجرت به ترکیه دارم و دارای مدرک زبان ترکی هستم چطور میتونم اقدام کنم برای ترکیه ساز های مختلفی هم بلد هستم

سلام دوست عزیز. شما باید حتما در این خصوص یک پیشنهاد داشته باشید. مهم ترین مسله این دعوتنامه هست

سلام خسته نباشید..من همسرم استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه در رشته ی فقه و مبانی حقوق با مدرک PHD هستند خودم هم فوق لیسانس حقوق دارم و دخترم هم لیسانس حقوق و سابقه ی کار در دفتر خدمات دولت را دارد.ما یک خانواده ی تحصیل کرده با وضع مالی بد هستیم… میخواستم بدونم میتونیم برای کارکردن همسرم در دانشگاه های ترکیه اقدام کنیم؟و چون وضع مالی مناسبی نداریم بعد از پیداشدن کار وارد ترکیه بشیم؟ چون پشتوانه ی مالی نداریم ممنون میشم بفرمایید چطور باید اقدام کنیم و درخواست کار بدیم.

سلام دوست عزیز. باید زبان ترکی یا انگلیسی بلد باشن و از دانشگاههای این کشور پسشنهاد شغلی بگیرن

سلام. مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل امکان دارد؟

سلام دوست عزیز. بله امکان تحصیل وجود دارد

سلام. هنوزم مهاجرت به ترکیه با اجاره ملک امکان داره یا برداشتن؟

سلام دوست عزیز برای فقط یک سال امکان داره

سلام برای مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک آیا می توان ملکی را به صورت اقساط خرید؟

سلام دوست عزیز. می توان قسطی خرید. اما تا زمان پرداخت کامل مبلغ آن کارت اقامت به شما اعطا نمی شود

سلام خسته نباشید ببخشید قصد مهاجرت دارم به انگلیس لیسانس گرافیک دارم واینکه دوست دارم اونجا بتونم کارکنم توزمینه گرافیک وسرمایه گذاری کنم

سلام دوست عزیز لطفا سوال خود را در مقاله مربوط مطرح کنید

سلام و عرض ادب. حداقل سرمایه برای مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک چقدر است؟

سلام دوست عزیز محدودیتی ندارد معمولا از ۶۰ هزار دلار به بالاست

سلام و وقت بخیر آیا مهاجرت به ترکیه از طریق خود حمایتی امکان پذیر است؟

سلام خیر دوست عزیز این کشور این اقامت را ندارد

سلام و عرض ادب ممنون از مقاله کامل و خوبتون من میخوام برای مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک اقدام کنم . حد اقل چقدر باید سرمایه داشته باشم که اقامت بگیرم ؟

سلام دوست عزیز. از حدود ۲۵۰ هزار دلار به بالا سرمایه نیاز هست

سلام ممنونم از مقاله خوبتون حداقل مبلغی که میشه مهاجرت به ترکیه کرد با خرید ملک چقدره؟

سلام دوست عزیز. حداقل ۲۵۰ هزار دلار می باشد

با سلام. تولد فرزند در ترکیه هم مشمول قوانین ایران نیاز به ازدواج ثبت شده دارد؟ یک خانوم ایرانی میتواند در ترکیه زایمان کند و به نام خودش برای فرزند مدارک بگیرد؟

سلام بله با مراجعه به سفارت ایران میتوان مدارک را دریافت نمود

سلام ایا میشه با خرید ملک در ترکیه و اقامت یکساله به کار و تحصیل پرداخت؟یا درخواست داد؟

سلام و عرض ادب .بله با خرید ملک میشه پاسپورت یا اقامت گرفت و تحت این شرایط میشه کار و تحصیل کرد.

ایا راهکار مناسبی جهت اقامت برای یک پناهنده پیشنهاد میکنید؟

سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه MIE در خصوص پناهندگی مشاوره و اقدامی ندارد

سلام آیا قانون اخذ شهروندی از راه خرید ملک به میزان حداقل ۲۵۰۰۰۰ دلار الان اجرایی شده است؟ اگر پاسخ مثبت است برای استفاده از ان چکار باید کرد؟

سلام و عرض ادب بله دوست عزیز شما می توانید با خرید ملکی به ارزش۲۵۰۰۰۰ دلار در ترکیه پاسپورت این کشور را اخذ نمایید.

سلام آیا میشود با اقامت ۳ ماهه یا ۶ ماهه در ترکیه مشغول به کار شد؟

سلام دوست عزیز شما در صورتی می توانید در ترکیه کار کنید که اقامت جاری این کشور را داشته باشید.

سلام خسته نباشید آیا با پیش پرداخت ۱۰۰ملیون تومان میشود در ترکیه یک ملک خریداری کرد و اقامت ترکیه را گرفت و بقیه پرداخت منزل را با کار کردن در ترکیه تحویل داد؟ممنون

سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اخذ اقامت شما می بایست مدرک مالکیت را ارائه دهید و شرایط خرید ملک را بایستی از بنگاه های معاملاتی اطلاعات بگیرید. ولی بطور کلی شما میتوانید کارفرما پیدا کنید و اقامت کاری در ترکیه داشته باشید و به صورت اقساط ملک خریداری کنید.

سلام من و همسرم کاردانی کامپیوتر داریم ۲۴و۲۳ سال سن داریم کل اموال ما ۴۰۰ میلیون تومان هست دنبال کشوری می گردیم که بتونیم پیشرفت کنیم بهمون پیشنهاد ترکیه رو دادن آیا میتوانیم با این سرمایه کم اقامت کشور های اروپایی گرفت؟

سلام دوست عزیز شما برای کشورهائی نظیر فنلاند و مجارستان و هلند و کشورهائی که گپ تحصیلی براشون مهم نیست امکان اقدام دارید .همچنین چنانچه در دانشگاههای دولتی ایران قبول شوید و مدرک زبان آلمانی داشته باشید می توانید برای تحصیل رایگان در کشور اتریش اقدام کنید.برای کشور کانادا هم امکان اقدام دارید.

عالی

سلام شرایطی برای مهاجرت ب ترکیه بدون پاسپورت هست؟؟

با سلام خیر برای ورود به هر کشوری شما باید پاسپورت داشته باشید در غیر این صورت امکان مهاجرت را نخواهید داشت .

سلام ببخشید من ۱۷ سال دارم و قصد دارم به ترکیه برم بدون ویزا بعد از اونجا درخواست اقامت یکساله توریستی کنم میخواستم بدونم چون سنم زیر ۱۸ ساله مشکلی پیش نمیاد یا حتما باید با پدر یا مادر درخواست اقامت یکساله کنم؟

با سلام دوست گرامی برای اطلاعات کامل می توانید با دفتر mie اتریش تماس حاصل نمایید.

با سلام خدمت شما دوست عزیز من میخواستم بدونم که ثبت شرکت شامل افتتاح رستوران هم میشود چونکه شما در ویس بالا گفتین که کارمند استخدام کنید میشود اقامت گرفت

با سلام بله اما باید نیروی کار استخدام نمایید که برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر mie تماس حاصل نمایید.

سلام میخواستم برای مهاجرت به ترکیه چه مراحلی رو پشت سر بایدبزارم

با سلام برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر mie تماس حاصل نمایید.

سلام درمورد ویزای کار در اروپا یااسترالیاباکمترین سرمایه سوال داشتم متاهل ارشد معماری وشهرسازی

با سلام باید در ابتدا شرایط خود را به طور کامل بفرمایید تا امکان مشاوره وجود داشته باشد اما برای اخذ ویزای کار استرالیا باید حتما امتیاز مورد نیاز را کسب نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر MIE تماس حاصل نمایید .

سلام میخواستم ببینم در مورد ویزای کار ترکیه چه پیشنهادی برای من دارید و یا چه راه هایی وجود داره

با سلام برای اطلاعات بیشتر باید اطلاعات کامل خود را بفرمایید اما برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر MIE تماس حاصل نمایید.

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

miejobs.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

وکیل مهاجرت در اصفهان ، شرایط و ویژگی های یک وکیل متخصص و متعهد در زمینه مهاجرت در بین وکلای مهاجرت در اصفهان، در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار می گیرد. از چه راههای می توان به متخصص و معتمد بودن یک وکیل مهاجرت در اصفهان پی برد؟ جهت انتخاب یک وکیل مهاجرت در اصفهان به معیارهایی را می بایست مد نظر قرار داد؟ اهمیت انتخاب یک وکیل مهاجرت در چیست؟ چگونه می توان از تخصص و صداقت یک وکیل مهاجرتی اطمینان حاصل کرد؟ در این مقاله سعی بر آن است که به این سوالات و سوالات دیگر در زمینه یافتن یک وکیل مهاجرت و یک دفتر مهاجرتی متعهد و متخصص در اصفهان پاسخ داده شود و مهم ترین و اصلی ترین نکات پیرامون آن خدمت شما عزیزان تشریح گردد. از آنجایی که بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت دارند، از قوانین و حقوق بین المللی آگاهی ندارند و اطلاعات موثق و به روز پیرامون کشور مورد نظرشان را در اختیار ندارند، از یک وکیل مهاجرتی یا دفتر مهاجرتی در این زمینه کمک می گیرند؛ در واقع همانگونه که برای بسیاری از اقداماتی که در زندگی انجام می دهیم، از راهنمایی و مشورت با یک شخص با تجربه و کاردان بهره می بریم تا در آن اقدام موفق شویم، در زمینه مهاجرت که بسیار تصمیم بزرگی در زندگی شخصی و خانوادگی افراد دارد، استفاده از دستور العمل ها و راهنمایی های یک وکیل مهاجرتی متخصص و متعهد یکی از کلید های یک مهاجرت موفقیت آمیز و  دست یابی به آینده ای روشن است. پس از مطالعه این مقاله همواره می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه یافتن یک وکیل مهاجرت متخصص و معتبر در اصفهان با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور ، همکار MIE اتریش تماس برقرار کرده و از راهنمایی های مشاوران حقوقی ما بهرمند گردید.

در ادامه این مقاله به بررسی سرفصلهای زیر خواهیم پرداخت :

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

همانگونه که گفته شد، برای دست یابی به موفقیت در هر زمینه ای، می بایست با افراد کاردان، متخصص و با تجربه در آن زمینه مشورت کرد و از دستور العمل ها و راهنمایی های آنان در مسیر موفقیت استفاده نمود. لذا از همین روی بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند، از آنجایی که مهاجرت، یک امر تخصصی، دارای پروسه ای پیچیده، زمان بر و طاقت فرساست و متقاضیان خود به تنهایی از پس تمامی امور مربوط به مهاجرتشان بر نمی آیند، همین امر ایجاب می کند که از کمک ها و راهنمایی های یک وکیل مهاجرت  یا دفتر مهاجرتی استفاده نمایند.

اما همانطور که می دانید امروزه بازار مهاجرت نسبت به سالیان اخیر به یک بازار داغ تر تبدیل شده است و هستند افرادی که از کمترین سطح دانش و تخصص برخوردارند، یک دفتر مهاجرتی تأسیس کرده اند؛ قضیه از این بدتر می شود اگر بدانید بسیاری دیگر از افراد از کمترین سطح تخصص در این زمینه برخودار نیستند و مشتریان و مراجعان خود را به راههای غیر قانونی مهاجرت نظیر پناهندگی دعوت می نمایند، شاید چون تنها همین هنر را دارند و به جای آنکه با وکلای معتبر خارجی ارتباط داشته باشند، با قاچاقچیان انسان در ارتباط هستند. لذا با توجه به وجود این گونه به اصطلاح وکلای مهاجرتی بمنظور پیدا کردن مسیر درست مهاجرت می بایست دقت بیشتری به خرج داد تا در دام این گونه افراد و دفاتر مهاجرتی گرفتار نیامد و از عواقب بسیار جبران ناپذیر یک مهاجرت بد و نامعقول جلوگیری کرد.

مشاور تحصیلی ترکیه در اصفهان

حال سوال اینجاست که از کجا بدانیم یک وکیل مهاجرتی مطمئن است و از تخصص کافی در زمینه مهاجرت و حقوق بین المللی برخوردار است؟ پاسخ این سوال این است که یک وکیل مهاجرت متخصص و معتبر در اصفهان یا هر شهرستان دیگری دارای ویژگی ها و ملاک هایی است که اگر شما این ویژگی ها و ملاک ها را بشناسید، می توانید وکیل مهاجرتی معتبر و متخصص را از یک به اصطلاح وکیل مهاجرتی تشخیص دهید و با انتخاب وکیل یا دفتر مهاجرتی معتبر و متخصص گامی بلند و مطمئن در زمینه مهاجرت خود و خانواده خود برداشته و به آینده روشنی که انتظارش را دارید، دست یابید. در ادامه مقاله به بررسی ویژگی ها و ملاک های یک وکیل یا دفتر مهاجرتی متخصص و معتمد می پردازیم.

پیش از رفتن سراغ اصل مطلب، شما را به دیدن نقشه درصد جمعیت کشورهای جهان، بر اساس تعداد مهاجرین دعوت می نماییم :

فایل ویدئویی موسسه ملک پور در مورد وکیل مهاجرت به اروپا

یک وکیل مهاجرت یا دفتر مهاجرتی حرفه ای می بایست در کادر دفتر خود از تیمی متشکل از مشاوران متخصص، تیم حرفه ای پذیرش و اخذ ویزا، وکلای بین المللی در خارج از کشور و … برخوردار باشد؛ که در این قسمت به بررسی ویژگی های مشاورین یک دفتر یا موسسه مهاجرتی می پردازیم. از جمله ویژگی های یک مشاور متخصص در امر مهاجرت می توان به :

مهم ترین نکته برای انتخاب دفتر مهاجرتی یا وکیل مهاجرت در اصفهان این است که مشاور یا مشاوران این دفتر قبل از اینکه نسخه ای برای مهاجرت شما بپیچند، می بایست ابتدا شرایط شخصی شما را مورد بازبینی قرار دهند؛ لذا چنانچه پس از مراجعه به مشاور یک دفتر مهاجرتی به این نکته پی بردید که بدون اینکه شرایط شما را بسنجد، به شما پیشنهاد می دهد که کدام کشور یا کدام مسیر مهاجرتی برای شما مناسب است، به تخصص و توانایی های اون به جد شک کنید. یک مشاور خوب در ابتدای جلسه مشاوره به مراجعه کننده صادقانه اجازه می دهد که شرایط خود را بازگو کند، سپس با صداقت تمام به او می گوید که آیا در شرایط کنونی برای مهاجرت برای او بهترین گزینه است یا خیر؟ و اگر پاسخ این سوال مثبت بود، بهترین راههای مهاجرتی به کشور مورد نظر را به مراجعه کنند پیشنهاد می دهد.

نکته حائز اهمیت دیگر در باب مشاور اخلاق مدار و متخصص این است که در بسیاری از موارد که خود مراجعه کننده بنا بر حرفهایی که شنیده برای خود یک مقصد مهاجرتی معین کرده است؛ در این وضعیت یک مشاور متعهد و متخصص در صورتی که مقصد انتخابی مراجعه کننده، نامناسب باشد یا برای او و خانواده اش آینده ای روشن و درخشان را به ارمغان نیاورد، صادقانه به مراجعه کننده می گوید که به یک سری دلایل این انتخاب شما مناسب نیست و پس از آن بهترین مسیر را پیشنهاد می دهد.

یک دفتر مهاجرتی یا یک وکیل مهاجرت در اصفهان از خدمات و توانایی های ویژه ای برخوردار می باشد و قادر است خدمات گسترده و متنوعی را ارائه نماید که در ادامه این بخش از مقاله آنها را معرفی می نماییم. یک دفتر مهاجرتی پس از آنکه شرایط شما را با دقت مورد سنجش قرار داد و بهترین مسیر مهاجرتی و کشور متناسب با شرایط تان را به شما پیشنهاد نمود، نوبت به اقدام عملی برای انجام پروسه های مهاجرتی می رسد. لذا از جمله خدمات یک دفتر مهاجرتی یا وکیل مهاجرت معتبر می توان به انجام ریز به ریز پروسه اخذ ویزا از تکمیل فرمهای درخواست و تعیین وقت سفارت گرفته تا نحوه چیدمان مدارک و آموزش طرز مصاحبه با آفیسر صدور ویزا و … توسط تیم پذیرش و اخذ ویزا اشاره نمود. بهره گیری از یک دفتر حقوقی در انجام امور مربوط به اخذ ویزا یکی از الزامات مهاجرت است؛ زیرا که فرم های درخواست های ویزا دارای پرسش هایی هستند که می بایست با دقت بسیار پر گردند و هرگونه اشتباه در پر کردن فرم های درخواست ممکن است موجب ردی ویزا گردد، از این گذشته یکی از بزرگترین مسائلی که در ویزاهای subjective برای کسانی که قصد مهاجرت دارند، پیش می آید؛ چگونگی طرز برخورد و نوع رفتار در مصاحبه با آفیسر صدور ویزاست، زیرا صدور و پذیرش ویزا در چنین موقعیت هایی تنها به رأی شخصی آفیسر بستگی خواهد داشت. از این روی وظیفه یک تیم خوب و حرفه ای اخذ ویزا این است که به شما آموزش های مناسب جهت نحوه برخورد با آفیسر را نیز ارائه نماید.

از جمله توانایی ها و توانمندی های یک وکیل مهاجرت متعهد و متخصص این است که قادر است با توجه به شرایط کنونی شما و مدارک آماده ای که در رزومه خود دارید، به شما ضمانت دهد که در چه بازه تقریبی زمانی به نتیجه دلخواه خود دست یابید. در واقع وی همانند یک راهنمای مسیر در تمامی پروسه اخذ ویزا، مجوز کار، پذیرش تحصیلی، مجوز انواع سرمایه گذاری و مجوز اخذ اقامت دائم و حتی تابعیت در کنار شما خواهد ماند و می توانید از خدمات وی بهره کامل را ببرید.

یکی از راههای شناسایی یک وکیل مهاجرت در اصفهان و اطمینان از اعتبار او ، بررسی پرونده های مهاجرتی است که آن وکیل مهاجرتی به سرانجام رسانده است یا در رزومه کاری خود دارد. قطعا یک وکیل مهاجرت یا دفتر حقوقی که پرونده مشابه درخواست شما را با موفقیت به انجام رسانده است، قادر است که در مدت زمانی کوتاه و بدون کمترین اشتباهی پرونده مهاجرتی شما را نیز با موفقیت به سرانجام برساند. لذا بمنظور اطمینان از اینکه یک وکیل مهاجرت می تواند شما را به مقصد تان برساند یا خیر؟ آیا قبلا کسانی که را با موفقیت به همان مقصد رسانیده است یا خیر؟ این نیز یکی از توانمندی هایی است که می توان برای یک وکیل مهاجرت متخصص و متعهد برشمرد.

یک موسسه مهاجرتی یا وکیل مهاجرت در اصفهان که از تخصص مکفی برخوردار است، قادر است تا در بیشتر فرآیندهای قانونی مهاجرت نظیر برقراری ارتباط با موسسات آموزشی، کالجها و دانشگاههای مختلف، کارفرمایان مختلف در زمینه های کاری متفاوت، بنگاههای مختلف سرمایه گذاری در خارج از کشور ، سازمان ها و کنسولگری ها به عملکرد موفقی دست یابد. از جمله توانایی های دیگر وکلای متخصص در امر مهاجرت اشراف به قوانین و حقوق بین الملل و تسلط به چندین زبان خارجی است، لذا این گونه وکلای مهاجرتی از بسیاری از برنامه های مختلف سرمایه گذاری، کاری و تحصیلی در کشور های مختلف اطلاع و آگاهی داشته و با توجه به سطح دانش زبانی شان به راحتی قادرند با سنجیدن شرایط مراجعین و موکلان خود، بهترین گزینه های سرمایه گذاری، کاری و تحصیلی را در کشور های خارجی را پیش روی آنان قرار داده و قرارداد های مورد نظر را در هر کدام از زمینه های ذکر شده منعقد نمایند.

شما با یک سرچ ساده در اینترنت می توانید بیش از یک وکیل مهاجرت در اصفهان یا دیگر شهرستان ها را بیابید؛ که البته برخی از این وکلا از تخصص لازم در زمینه مهاجرت و امور حقوقی بین المللی برخوردار می باشند و با توجه به سطح دانش و تخصص خود قادرند که مشتریان و موکلان خود را به بهترین مسیر مهاجرتی هدایت نمایند، اما صد البته برخی دیگر دانش و تخصص مکفی در این زمینه را ندارند. با این اوصاف این سوال پیش می آید که چگونه از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی می توان دریافت که یک وکیل مهاجرت یا دفتر مهاجرتی از تخصص و اعتبار کافی برخوردار است؟ در این موقعیت کافی است با صرف زمان کوتاهی آدرس رسمی سایت ها و اکانت های آنان در شبکه های اجتماعی را پیدا کرده و به مقایسه پیشنهادات و خدمات آنان بپردازید. برخی از دفاتر مهاجرتی در اصفهان تنها در یک زمینه خاص مهاجرتی فعالیت دارند، مثلا تنها به دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی به خارج از کشور را دارند، خدمات ارائه می نمایند، حال آنکه اگر شما قصد مهاجرت کاری یا سرمایه گذاری در خارج از کشور را داشته باشید، طبیعتا این وکیل از لیست انتخابی شما حذف می گردد. همچنین در قسمت خدمات و نمونه کارهای ما در وبسایت های رسمی این دفاتر می توانید رزومه آن وکیل مهاجرتی و سایر کارکنان آن دفتر را مشاهده نمایید. پر واضح است که یک وکیل مهاجرتی یا تیم کارکنان او از تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی در زمینه قوانین مهاجرت و حقوق بین الملل برخوردار می باشند.

علاوه بر اینها، یکی دیگر از راههای شناسایی میزان تخصص و اعتبار یک وکیل مهاجرت در اصفهان یا موسسات مهاجرتی در این شهر، وب سایت رسمی آن هاست. وبسایت رسمی یک وکیل مهاجرت متخصص و معتبر دارای مقالاتی است که بطور مستمر آپدیت می شود و هر گونه تغییر در قوانین بین المللی و یا شرایط مهاجرت به کشور های مختلف در وب سایت او در مدت زمان کوتاهی منعکس می نمایند. بنابر این شما نیز با بررسی و تحلیل وبسایت های رسمی وکلای مختلف می توانید دریابید که این موسسه تا چه حد آپدیت است و خدمات و دانش خود را بر بستر اینترنت به مشتریان خود عرضه می نماید. گفتنی است که در بیشتر موارد مقالات منتشر شده در وبسایت های رسمی این موسسات را کارشناسان و مشاوران مهاجرتی آنان نگارش می نمایند، لذا از این طریق نیز می توانید به سطح دانش و تخصص مشاوران و کارشناسان آن دفتر حقوقی نیز پی ببرید.

یکی دیگر از ویژگی ها و شرایط یک وکیل مهاجرت متخصص و معتبر داشتن سابقه کار پیوسته و درخشان در زمینه مهاجرت و حقوق بین الملل می باشد. پر واضح است که هرچه میزان سابقه کار یک وکیل یا دفتر مهاجرتی بیشتر باشد، از اعتبار بالاتری در بین سایر هم صنفان خود برخودار است. داشتن تجربه کاری بیشتر به معنا آشنایی و اشراف بیشتر به حقوق مهاجرت، پروسه اخذ اقامت و انواع ویزای کشور های مختلف و به انجام رساندن پرونده های مهاجرت بیشتر در طول سالیان متمادی است. گفتنی است که در صورتی که میزان سابقه کار دو وکیل مهاجرتی یکسان باشد، باید به تعداد مشتریانی که از خدمات هر کدام راضی بودند مراجعه نمود. لذا صرف بالا بودن میزان سابقه کار ملاک کاملی برای انتخاب یک وکیل مهاجرت نمی باشد و تعداد درخواست هایی که با موفقیت به انجام رسانیده و درخشان بودن سابقه کاری نیز از معیارهای انتخاب یک وکیل مهاجرت مجرب و متعهد به شمار می رود.

از دیگر ویژگی های یک وکیل مهاجرت متخصص و معتبر می توان به داشتن ارتباط کاری و connection با وکلای بین المللی در کشور های مختلف اشاره کرد. زیرا هنگامی که یک وکیل یا دفتر مهاجرتی به مراجعین و مشتریان خود پیشنهاد می دهد که از روش های مختلف کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری به کشورهای پیشرفته و مرفه مهاجرت نمایند، طبیعتا خود نیز باید با وکلای حقوقی آن کشور ها در زمینه های متنوع کاریابی، پذیرش تحصیلی، ثبت شرکت، خرید املاک و مستغلات ، راه اندازی کسب و کار، استخدام و کارآفرینی و خرید اوراق قرضه دولتی دارای connection‌ باشد، تا هم جدید ترین اطلاعات و آخرین اخبار را از آن وکلای بین المللی دریافت کند و بر اساس آن اخبار و اطلاعات بهترین مسیر مهاجرت را برای شما انتخاب نماید و هم اینکه یک شخص آشنا به حقوق و بازار آن کشور را داشته باشد که امور مهاجرتی و اقامت و تابعیت مشتریان را انجام دهد.

برای آگاهی پیدا کردن شما نسبت به اهمیت این موضوع یک مثال خواهیم زد. به فرض شما سرمایه دار هستید و قصد دارید در یکی از کشور های اروپایی یک شرکت ثبت کنید یا یک ملک را خریداری نمایید. برای این منظور به یک دفتر مهاجرتی مراجعه می کنید. حال اگر آن دفتر مهاجرتی نه تنها در کشور مورد نظر شما، بلکه در هیچ کشور دیگر با یک وکیل بین المللی و یک متخصص در بازار املاک و مستغلات کشور مورد نظرتان connection نداشته باشد، چگونه می تواند برآورد کند که بازار املاک و مستغلات آن کشور برای سرمایه گذاری شما تا چه حد مستعد است؟ به فرض تحلیل بازار آن کشور، اگر با یک وکیل امور املاک در آن کشور ارتباط نداشته باشد، احتمال اینکه ملکی را برای شما خریداری نماید که در آن ضرر کنید نیز وجود دارد! البته ذکر این نکته ضروری است که داشتن ارتباط با وکلای بین المللی تنها در زمینه سرمایه گذاری از الزامات یک دفتر مهاجرتی متخصص و معتبر نیست؛ بلکه در سایر روشهای مهاجرتی نظیر کار، تحصیل، ازدواج و تولد نیز نقش یک وکیل بین المللی غیر قابل انکار است و عضو لاینفک برای جلو بردن پروسه مهاجرت شما محسوب می گردد. لذا اکیدا توصیه می گردد که در بین گزینه های مختلف وکیل مهاجرت در اصفهان ، وکیلی را برای امر مهاجرت خود برگزینید که با دیگر وکلای مجرب و مسلط بین المللی در امور مختلف حقوقی و مهاجرتی در کشور های مختلف ارتباط داشته باشد.

تا اینجای کار شرایط و ملاک های انتخاب بهترین وکیل مهاجرت در اصفهان مورد تحلیل و بررسی قرار دادیم و شما نیز با معیارهای و سنجه های یک وکیل مهاجرت متخصص و معتبر و یک دفتر یا موسسه مهاجرتی قابل اطمینان آشنایی لازم را پیدا کردید. موسسه حقوقی ملک پور ، همکار MIE‌ اتریش، مفتخر است با برخورداری از تمام شرایط فوق الذکر و با داشتن ۱۵ سال سابقه درخشان در امر مهاجرت و همچنین با دارا بودن تیمی متشکل از مشاورین متخصص و متخصصین اخذ ویزا وکلای بین المللی در کشور های مختلف، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات در تمامی زمینه های قانونی مهاجرت به شما سروران گرامی اعلام می نماید. گواهی سابقه درخشان ما، مشتری مداری و رضایت مشتریان از خدمات و تعهدات ماست. برخی از مصادیق این ادعا را می توانید در بخش گالری و کلکسیون ویزاها و مصاحبه های موکلین همین وبسایت به تماشا بنشینید.

موسسه حقوقی ملک پور از دفاتر همکار و تعداد زیادی شعبه در داخل کشور و خارج از آن برخوردار است. شما می توانید بمنظور یافتن پاسخ های خود به صفحه ارتباط با ما مراجعه نمایید یا با استفاده از شماره تماس های درج شده در همین وبسایت، بدون نیاز به پرداخت هیچ گونه حق مشاوره ای، از مشاوره تلفنی بهرمند گردید. این موسسه علاوه بر مشاوره تلفنی رایگان، نیز از خدمات دیگر نظیر محصولات ویدئویی رایگان و غیر رایگان برخوردار است که بسیاری از آنها را در مقالات وبسایت های رسمی ملک پور می توانید ملاحظه کنید و به برخی دیگر از آنها نیز در فروشگاه اینترنتی این موسسه دسترسی داشته باشید. در زیر لینکچند نمونه از محصولات ویدئویی این موسسه خدمت شما سروران گرامی ارائه گردیده است‌:

وکیل مهاجرت در اصفهان ، ویژگی ها و شرایط یک وکیل مهاجرت یا دفتر مهاجرتی متخصص و معتبر از بین گزینه های زیادی که در اصفهان وجود دارد، در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار گرفت. اشاره شد در صورتی یک وکیل مهاجرت در اصفهان می تواند گزینه مناسبی جهت اقدام به اخذ مشاوره حقوقی-مهاجرتی و دریافت بهترین خدمات مهاجرتی باشد که در دفتر کاری اش تیم کاری متشکل از مشاورین متخصص، تیم حرفه ای اخذ پذیرش و ویزا و همچنین وکلای مجرب بین المللی داشته باشد. برخورداری از سابقه کاری مستمر در طول سالیان متمادی در زمینه مهاجرت و اعتبار درخشان نیز از دیگر شرایط و ملاک های انتخاب یک وکیل مهاجرت در اصفهان به شمار می رود. مضاف بر اینها ارائه خدمات و اطلاعات به روز و موثق در سطح اینترنت و حتی شبکه های اجتماعی و همگام بودن با تکنولوژی نیز از دیگر شاخصه های یک دفتر مهاجرتی معتبر محسوب می شود. شایان ذکر است که ما در موسسه حقوقی ملک پور بطور پیوسته خود را متعهد به ارائه خدمات ارزشمند و متنوع به مراجعین و موکلان می دانیم و در طی این طریق از هیچ تلاشی برای بهترین بودن دریغ ننموده ایم. لذا بر این اعتقادیم که ضمن ارتقاء تمامی امکانات بالقوه و بالفعل مان توانسته ایم، خدمات مشاوره ای بسیار با کیفیتی را به فارسی زبانان گرامی در سرتاسر جهان ارائه نماییم. در صورت هر گونه سوال یا ابهامی پیرامون ویژگی ها و شرایط انتخاب بهترین وکیل مهاجرت در اصفهان می توانید، آن را در قسمت دیدگاهها و نظرات مقاله پیش رو مطرح نموده تا در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

مشاور تحصیلی ترکیه در اصفهان

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

miejobs.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازند

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع

مشاور تحصیلی ترکیه در اصفهان

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

وکیل مهاجرت در اصفهان و معرفی پروسه مهاجرت از روش های قانونی و اقدام با وکیل مهاجرت در این مقاله مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است. سالانه افراد زیادی برای مهاجرت به کشور های مختلف جهان برای امورر مهاجرتی و حقوقی اقدام به اخذ وکیل مهاجرت می نمایند. با توجه به این امر که حقوق بین الملل پروسه ای بسیار حساس می باشد، می بایست انتخاب وکیل با دقت و وسواس فراوان صورت پذیرد. ممکن است سوالاتی در زمینه اخذ وکیل مهاجرت برای متقاضیان پیش بیاید از جمله اینکه وکیل معتبر چه خصوصیاتی دارد؟ شرایط همکاری با وکلای بین المللی چگونه می باشد؟ پیشنهاد می شود متقاضیان قبل از هرگونه اقدام با تماس با مشاورین و وکلای مؤسسه حقوقی ملک پور، همکار MIE اتریش و دریافت مشاوره رایگان از مشاورین این مؤسسه می توانند بهترین وکیل مهاجرت در اصفهان را انتخاب نمایند.

به منظور انتخاب یک وکیل مهاجرتی برای اخذ مشاوره،  آگاهی از شرایط عمومی مهاجرت ضروریست. لذا ما در این بخش به بررسی روش های مهاجرت و شرایط عمومی آن می پردازیم. افرادی که درخواست مهاجرت به کشور های دیگر را دارند می توانند از ۶ روش قانونی مهاجرت استفاده نمایند. برخی از موسسات در تمامی روش های ذکر شده فعالیت دارند و برخی تنها در یک روش فعالیت دارند. موسسه حقوقی ملک پور هیچگونه فعالیتی در امر پناهندگی ندارد و به دلیل خطرات و عواقب بسیار، به هیچ عنوان این موضوع از سوی این موسسه پیشنهاد نمی شود. متقاضیان مهاجرت می توانند برای مهاجرت از ۵ روش قانونی آن استفاده نمایند. در ادامه ما ۵ روش قانونی مهاجرت را برای شما عزیزان نام برده ایم.

با توجه به عدم وجود دفتر فیزیکی مؤسسه حقوقی ملک پور و وکیل مهاجرت در اصفهان این موسسه، مشاوره حضوری برای افرادی که در این شهر سکونت دارند به طور مستقیم امکان پذیر نمی باشد. اکثر متقاضیانی که قصد مهاجرت دارند با مؤسسه حقوقی ملک پور اقدام به این امر می نمانید، چرا که پس از مطالعات گسترده و جامع به این اطمینان می رسند که با معتبرترین و قابل اعتمادترین موسسه مشاوره ای در زمینه مهاجرت قرارداد خواهند بست. متقاضیان باید در ابتدای امر اطلاعات کامل از مشاورین این مؤسسه دریافت نموده و سپس اقدام به عقد قرارداد نمایند.

 لذا در راستای الکترونیکی کردن دفاتر و خدمات موسسه حقوقی ملک پور و به منظور پیشگیری از اتلاف وقت و هزینه اضافی، متقاضیان اخذ مشاوره مهاجرتی و وکیل مهاجرت در اصفهان می توانند از طریق مشاوره اسکایپی با مشاورین حاذق موسسه مشاوره تخصصی داشته باشند. همچنین امکان درخواست تماس از طریق واتساپ با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور و اخذ مشاوره رایگان نیز برای متقاضیان عزیز فراهم است.

اخذ وکیل مهاجرت در اصفهان و دریافت خدمات از وکلای بین المللی در این شهر برای متقاضیانی که درخواست کسب اطلاعات حقوقی در باب مهاجرت را دارند از طرق مختلفی مهیا می باشد. متقاضیان امر مهاجرت همواره برای اخذ مشاوره حقوقی در زمینه مهاجرت به دنبال به روز ترین اطلاعات و حاذق ترین مشاورین هستند. موسسه حقوقی ملک پور، همکار MIE اتریش با بیش از 15 سال سابقه مهاجرتی موفق به گواه بسیاری از وکلای ما می تواند مطمئن ترین و بهترین موسسه مهاجرتی در ایران و خاورمیانه باشد.

متقاضیان اخذ مشاوره مهاجرتی می توانند با مشاوره آنلاین از طریق اسکایپ و ارتباط با بهترین مشاورین مهاجرتی اطلاعات به روز در باب حقوق بین الملل دریافت نمایند. مؤسسه حقوقی ملک پور تمام امور مربوط به مهاجرت قانونی شما را از ابتدا تا انتها انجام می دهد و در تمام مراحل مهاجرت در کنار شما عزیزان قرار دارد. افرادی که پروسه حقوقی خود را در کنار وکلای مؤسسه حقوقی ملک پور آغاز می نمایند می توانند به راحتی از تمام مراحل انجام پرونده اطلاع کامل داشته باشند و در کنار مشاورین و وکلای بین المللی تمام پروسه خود را مشاهده نمایند و در جریان کاری خود باشند.

وکیل مهاجرت در اصفهان و سابقه کاری وکلای بین المللی امری بسیار مهم می باشد که تعیین کننده سرنوشت پرونده شما می باشد. افرادی که به دنبال وکلای معتبر و وکیل مهاجرت در اصفهان می باشند باید رزومه وکیل خود را در پرونده های قبلی بررسی نمایند و نتیجه های به عمل آمده از اقدامات وکیل رو بررسی نمایند. ریاست موسسه MIE جناب آقای دکتر امیر محمد ملک پور دانشجوی دکترای حقوق در دانشگاه وین و وکیل پایه یک دادگستری، با سابقه درخشان در زمینه حقوق خصوصی و بین الملل به عنوان برند و شخصیت حقوقی برجسته در امر مهاجرت مطرح بوده و در سطح ایران و خاورمیانه کاملاً شناخته شده هستند.

 موسسه حقوقی ملک پور با بیش از ۱5 سال سابقه کاری درخشان در امر مهاجرت و اراهه تمامی پرونده و نتایج آن ها توانسته جایگاه مردمی بسیار مناسبی بین مردم ایران و سایر کشور های همسایه ایجاد نماید. برخی از افراد به تازگی وارد این پروسه شده با اعمالی اشتباه باعث کثرت اعتماد متقاضیان شده اند. ما سال هاست تمام تلاشمان را برای جلب اعتماد مردم و خوشحالی متقاضیان تلاش کردیم. شما عزیزان می توانید با مراجعه به شبکه های اجتماعی و وب سایت های موسسه، رزومه کاری و ویزاهای اخذ شده توسط ما را ببینند و در این زمینه قضاوت کنند.

ارتباط با وکیل مهاجرتی از طریق وکیل مهاجرت در اصفهان و وکلای بین المللی موسسه حقوقی ملک پور حاضر در اتریش، بلاروس، کانادا و بزودی چندین نقطه دیگر جهان امکان پذیر است. افرادی که از موسسه حقوقی ملک پور وکیل مهاجرت در اصفهان درخواست یاری و مشاوره می نمایند می‌توانند از طریق عقد قرارداد با موسسه حقوقی ملک پور، همکار MIE اتریش با وکلای بین الملل در اتحادیه اروپا و وکلای حاذق کشورهایی همچون کانادا و اروپا از قوانین مهاجرتی اطلاع به روز داشته باشند و از مشاوره ای کامل در باب مهاجرت از طریق روش های قانونی استفاده نمایند.  برای افرادی که درخواست همکاری با وکیل مهاجرت در اصفهان را دارند اطلاع از کیفیت کار وکیل بین المللی ضروری یه نظر می رسد. موسسه حقوقی ملک پور با همکاری با وکلای برتر اروپایی می‌تواند بهترین گزینه برای دریافت اطلاعات دقیق و حقوقی برای متقاضیان امر مهاجرت باشد.

به منظور عقد قرارداد حقوقی با یک موسسه مهاجرتی می بایست وجه تمایز آن را با سایر موسسات مهاجرتی ارزیابی نمود تا بتوان بهترین انتخاب را داشته و زندگی خود را به دست وکلای معتبر ترین موسسه مهاجرتی سپرد. خیلی از افراد با توجه به اینکه  از پروسه مهاجرت اطلاعات کامل و حقوقی ندارند باید از وکلای مهاجرتی مجرب درخواست کسب اطلاعات نمایند و مطالبی درست و قوانین صحیح را از این وکلا کسب نمایند. وکلای مهاجرت باید تمام شرایط فردی متقاضی را بررسی نمایند و با توجه به روحیات و شرایط متقاضی کشور های مناسب برای مهاجرت متقاضی را از بین 5 راه قانونی مهاجرت به او پیشنهاد دهند. اخذ وکیل مهاجرت در اصفهان و همکاری با موسسه حقوقی ملک پور از سوی افرادی که قصد مهاجرت دارند مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است و این موسسه با بیش از 45000 پرونده موفق در امر مهاجرت بهترین موسسه حقوقی مهاجرتی در  ایران محسوب می شود.

برای اخذ وکیل مهاجرت در اصفهان، دانستن مزایای مشاوره با وکلای مهاجرت آن برای افرادی که قصد مهاجرت را دارند بسیار اهمیت دارد. افرادی که قصد مهاجرت دارند باید از وکلای معتبر و مورد اعتماد استفاده نمایند تا بتوانند اطلاعات درست در امور مهاجرتی را کسب نمایند. افرادی که قصد همکاری با وکیل مهاجرت در اصفهان را دارند می توانند از مزایای مشاوره آنلاین از طریق اسکایپ استفاده نمایند. اکثر افرادی که محدودیت ارتباط دارند می توانند با بهترین مشاورین مهاجرتی ارتباط داشته و اطلاعات تکمیلی را رایگان دریافت نمایند. خیلی از افراد و ساکنین این شهر درخواست مشاوره داشته با توجه به روش ایجاد شما شما به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

شما میتوانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

وکیل مهاجرت در اصفهان و دریافت اطلاعات حقوقی صحیح و همکاری با وکلای بین المللی معتبر در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. با توجه به این در حال حاضر افرادی زیادی اقدام به مهاجرت به کشور های گوناگون می نمایند متقاضیان زیادی قصد شناخت وکیل مهاجرت در اصفهان و مؤسسات حقوقی معتبر در این شهر را دارند. پیشنهاد می شود متقاضیان قبل از هرگونه اقدام با دریافت مشاوره رایگان از مشاورین و وکلای تخصصی مؤسسه حقوقی ملک پور ، همکار MIE اتریش اطلاعات به روز و صحیح را به دست آورده و در پروسه انتخاب وکیل مهاجرت در اصفهان توانایی انتخاب وکیل معتبر بین المللی را داشته باشند. همچنین شما عزیزان می توانید سوالات حقوقی خود را در بخش دیدگاه های این مقاله مطرح نموده و پاسخ آن را در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وب‌ سایت

دیدگاه

با سلام مدتی پیش مدارکی دریافت کردم و از طریق canada express entry دریک هتلی در فلوریدا پذیرش شدم میخواستم شما هم بررسی بفرمایید از راهی میتونم ارسال کنم

با سلام. canada express entry برای مشاغل موجود در کانادا می باشد و فلوریدا شهری در آمریکا. لطفاً مقصد و سوال خود را دقیق تر بیان نمایید تا بتوانیم شما را راهنمایی کنیم.

موسسه مشاوره ای MIE اتریش

مشاور تحصیلی ترکیه در اصفهان

وب سایت حقوقی malekpourlaw

وب سایت پذیرش تحصیلی miestudy

وب سایت officialmalekpour

وب سایت miemalekpour

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل… ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

مشاور تحصیلی ترکیه در اصفهان
مشاور تحصیلی ترکیه در اصفهان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *