مشاور تحصیلی خوب در بجنورد

 
helpkade
مشاور تحصیلی خوب در بجنورد
مشاور تحصیلی خوب در بجنورد

در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره بجنورد را بر شما مخاطب عزیز وب سایت هوش کالا ارائه دادیم که  مراکز روانشناس کودک ، خانواده ، ازدواج ، طلاق تحصیلی  از جمله آنها است . نام روانشناس و یا مرکز ، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره خوب  یا روانشناس خوب در بجنورد هستید از لیست زیر استفاده کنید.

پیشنهاد ما

مرکز مشاوره پیوند فرهیختگان ” جمعی از روانشناسان “خدمات :مشاوره تحصیلی ، خانواده ، ازدواج ، تربیت فرزند و…آدرس : میدان کارگر، به طرف چهارراه باسکول ، ابتدای خ حسینی معصوم ، بین ۲۱ و۲۳تلفن پذیرش :۰۹۱۵۰۷۴۲۴۹۳ ۳۲۷۲۰۰۱۶ بدلیل شیوع ویروس کرونا ؛ مشاوره حضوری با رعایت کامل نکات ایمنی وبهداشتی انجام می شود.ودرصورت اضطرارمشاوره تلفنی و آنلاین نیز پذیرفته می شود.

اگر شما روانشناس شاغل در بجنورد و استان خراسان شمالی هستید و اسم خود را در لیست پایین مشاهده نمی کنید ، بر روی ثبتنام کلیک نمایید.

مرکز مشاوره رویش

مشاور تحصیلی خوب در بجنورد

آدرس :

خيابان طالقاني شرقي جنب تعاوني اعتبار عسگريه پلاك ۴۲۷

تلفن پذیرش :

۲۲۲۰۵۷۹

نوید زندگی

آدرس :

خيابان طالقاني – كوچه گرمه اي نبش بن بست اول مجتمع پزشكي جهانگيري

تلفن پذیرش :

۰۵۸۴-۲۲۲۵۱۸۷

مرکز روانشناسی دریچه ایمان و امید

آدرس :

خيابان طالقاني شرقي روبروي پاساژ ارم – پاساژ تاج فر طبقه دوم

تلفن پذیرش :

۲۲۳۱۲۸۸

رشد

آدرس :

خيابان طالقاني شرقي حنب مجتمع پرديس

تلفن پذیرش :

۲۲۴۰۸۵۴

آفاق

آدرس :

طالقانی شرقی – روبروی پاساژ ارم – پلاک ۵۱۷

تلفن پذیرش :

۰۵۸۳۲۷۲۱۶۶۳

افق ( اسفراین )

آدرس :

خيابان امام رضا طبقه فوقاني آزاميشگاه جاغوري

تلفن پذیرش :

۵۸۵۷۲۲۸۳۶۲

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان بجنورد و استان خراسان شمالی را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره بجنورد می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در بجنورد و استانهستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

رها ( اسفراین )

آدرس :

خيابان امام خميني روبروي بانك ملت طبقه دوم داروخانه دكتر قربانزاده

تلفن پذیرش :

مشاور تحصیلی خوب در بجنورد

۵۸۵۷۲۲۳۹۵۹

اسرار ( شیروان )

آدرس :

خيابان جامي شمالي نبش چهار راه اول

تلفن پذیرش :

۵۸۵۶۲۲۷۰۲۵

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره بجنورد  و یا بهترین دکتر روانشناس بجنورد  مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

مشاوره  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. 

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در بجنورد و استان و یا روانشناس کودک در بجنورد و یا مرکز مشاوره خانواده در خراسان شمالی  هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاوره تهران ، ،روانشناسان کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

منبع :

سازمان نظام روانشناسی 

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

مشاور تحصیلی خوب در بجنورد

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

عباس نسائیان 

دکتر محمد شاکری 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی بجنورد کجا است؟ بسیاری از شهروندان ساکن در بجنورد برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف روانشناسی به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در بجنورد عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی بجنورد می باشد. 

در ادامه آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی بجنورد آورده شده است. شما می توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی تماس بگیرید تا به شما در یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شما را یاری نماید.

برای آگاهی از بهترین کلینک های مشاوره روانشناسی بجنورد می توانید با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

مرکز مشاوره هنر زندگی در بجنورد ارتباط تلفنی می پذیرد، مرکز مشاوره حامی هنر زندگی طی همکاری مشترک با خانه روانشناسان قابلیت مشاوره روانشناسی تلفنی را با بهترین مشاوران کشور فراهم آورده است. با توجه به مشکلاتی که مردم برای مراجعه به کلینیک مشاوره روانشناسی در بجنورد مواجه هستند و دسترسی افراد به مشاوران متخصص در اکثر شهرستان های دور استان ها سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد.

مشاور تحصیلی خوب در بجنورد

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر کشور شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه ها و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم ساکن در بجنورد باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند. 

با توجه به این که دست یابی و وقت گرفتن از مراکز و کلینیک های مشاوره روانشناسی برای مشاوره حضوری از مشاوران خوب و کلینیک مشاوره روانشناسی مشکلات خاص خود را دارد. یک روش جایگزین و مناسب استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز حامی هنر زندگی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مشاوره روانشناسی حضوری دارای محدودیت های زمانی خاص خود است که مراجعان نه تنها در تمامی ساعات شبانه روز قادر به ارتباط با مشاور نیستند بلکه برای دریافت خدمات مرکز از قبل نیاز به هماهنگی و گرفتن یک وقت ویزیت دارند.

شما می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بصورت شبانه روزی در هر ساعتی روز بهره مند شوید. نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره بجنورد به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم بجنورد اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست. البته این مورد را هم به هیچ وجه نباید فراموش کنیم که در بعضی موارد، بیان مسئله برای مخاطبان به صورت حضوری دشوار می باشد. به همین دلیل مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک بستر امن برای مشاوره گرفتن را فراهم نماید. 

از جمله مزایای مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت  :

از جمله خدمات مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

مشاوره خانواده : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره خانواده می توان به اختلافات و مشکلات خانوادگی ، مشکلات زوجین ، مشکلات فرزندان و والدین و … برای داشتن خانواده سالم اشاره داشت.

مشاوره ازدواج : زوجین باید قبل از ازدواج اطلاعات خود را در مورد ازدواج و اشکال آن افزایش دهند و اطلاعات کافی در زمینه های مختلف مانند انگیزه ی ازدواج ، نحوه انتخاب همسر مناسب ، آشنایی و دوستی های قبل از ازدواج ، نحوه صحیح رابطه در دوران عقد و ازدواج و … به دست آورند و مهارت های لازم برای ازدواج را بیاموزند.

مشاوره کودک : از جمله مهمترین مسائل موجود در زمینه کودک می توان به رشد کودک در سنین مختلف ، مشکلات کودکان ، تربیت کودک و … اشاره داشت.

مشاوره طلاق و مشاوره خیانت : زوجین در زمان مواجه شدن با مشکل باید قبل از هر اقدامی شرایط را به درستی و به دور از شتاب زدگی مورد بررسی قرار دهند از جمله مهمترین زمینه ها در این زمینه می توان به علائم و نشانه های خیانت، خیانت همسر ، طلاق ، بازگشت به زندگ بعد از طلاق و … اشاره داشت.

مشاوره ارتباط با جنس مخالف : بسیاری از افراد در زمینه برقراری ارتباط با جنس مخالف خود با مشکل مواجه هستند؛ که با کسب مهارت هایی می توانند این مشکل را برطرف کنند. در زمان ارتباط با جنس مخالف افراد ممکن است با مسائل مختلفی مانند شکست عشقی مواجه هستند و نیاز است تا نحوه درمان شکست عشقی و بازگشت به زندگی بعد از شکست عشقی را بیاموزند.

مشاوره جنسی : رابطه جنسی یکی از مسائلی است که باید تمامی زوجین در مورد آن آموزش ببینند. عدم آموزش صحیح زوجین سبب به وجود آمدن نارضایتی آنان شده از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در این زمینه می توان به زود انزالی ، درمان زودانزالی ، مشکل اختلال نعوظ، بی میلی جنسی و … اشاره داشت. توصیه می کنیم تا اطلاعات خود را علاوه بر مشکلات جنسی در زمینه اختلالات جنسی نیز افزایش دهید.

مشاوره ترک اعتیاد : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره ترک اعتیاد می توان به نشانه ها و علائم اعتیاد به مواد مخدر ، تست اعتیاد ، ترک اعتیاد و … اشاره داشت.

مشاوره افسردگی : تشخیص علائم افسردگی ، درمان افسردگی و کسب اطلاعات در زمینه داور های ضد افسردگی از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه افسردگی می باشد.

مشاوره فردی : مسائلی همچون درمان اضطراب ، درمان استرس ، فوبیا ، حملات پانیک ، وسواس فکری عملی ، اختلال دو قطبی ، درمان وسواس ، کنترل خشم  و خودکشی … در این زمینه مطرح می گردند.

اختلالات شخصیت : اختلالات شخصیت و نحوه درمان اختلالات شخیصت از جمله مسائل مهم مطرح شده در بسیاری از جنبه های زندگی مانند ازدواج، اشتغال و … می باشد.

مشاوره تحصیلی : یکی از مسائل بسیار مهم برای بسیاری از دانش آموزان برای یافتن استعداد و انتخاب رشته صحیح کنکور می باشد.

مشاوره شغلی : دریافت مشاوره شغلی به شما کمک می کند تا با یافتن استعداد ها و مهارت هایتان بهترین شغل را برای خود انتخاب کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینههای مختلف روانشناسی یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی بجنورد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

به تعدادی مشاور تحصیلی و انگیزشی خانم و آقا در تمام پایه های تحصیلی مسلط به تمامی مبانی مطالعاتی… اولیه با شما تماس گرفته میشود.


موسسه گاما به عنوان مشاور تحصیلی تمامی اطلاعات اولیه مورد… درب اصلی پارک – نبش کوچه 18


نرم افزار مدیریت مدرسه ه… میباشد :

سیستم صدور کارنامه تحصیلی
تلفن گویای مدرسه
پیامک…

مشاور تحصیلی خوب در بجنورد


استفاده ار مدرک کارشناسی و کاردانی و کارشناسی ارشد ,جهت رتبه بندی شرکت های پیمانکاری و مهندسین مشاور برای پیمانکارانی که مدرک مرتبط و یا قابل استفاده ندارنند صورت میگیرد .

اجاره مدارک تحصیلی رشته های مهندسی :
صنایع
معماری
عمران
کشاورزی
نقشه برداری
…..

قرار داد 2 ساله و یا 4 ساله


شرایط استفاده از مدرک تحصیلی کارشناسی جهت اجاره مدرک در… کشتی
مهندسی شیمی
و….


بر اساس کارنامه و موفقیت مشاوران کنکور در شهر شیراز میتوان به نام دو مشاور بزرگ و قدرتمند اشاره نمود.
1… های استفاده شده در دوره مشاوره تحصیلی گاما را مشاهده خواهید کرد:

اصول…


موسسه اسیا
تخصصی ترین مرکز… 4 ساله و 2ساله در زمینه رشته های تحصیلی :
مهندسی عمران – عمران …. مهندسین مشاور
شرکت خدمات اداری


خانه مشاور ایران به عنوان اولین مرکز… انجام رساله در مازندران و بورسیه تحصیلی و نگارش مقاله کلاسی و درسی… ما در گوگل با ما تماس بگیرید.


خانه مشاور ایران به عنوان اولین مرکز… پایان نامه رشته حسابداری و بورسیه تحصیلی و پایان نامه روابط بین الملل… با ما تماس بگیرید.


استفاده از امتیاز مدرک مهندسین جهت ارتقا و اخذ رتبه های پیمانکاری و مهندسین مشاور ، استخدام مهندس

کارشناس… در 4 سال اخیر و بعد از اخذ مدرک تحصیلی با ما تماس بگیرید .
تسویه… .

بدون هیچگونه محدودیت مکانی


یک شرکت معتبر نفتی به مهندسین… وزارت نفت ، شرکت های پیمانکاری ، مشاور و افرادی که از تاریخ بازنشستگی آنها زمان زیادی می گذرد در الویت می باشند.


شرکت های جدید جهت دریافت رتبه پیمانکاری یا رتبه مشاور نیازمند اقداماتی در رابطه… وقت هماهنگی های لازم صورت گیرد .


خدمات انجام پایان نامه خانه مشاور ایران به صورت کاملا آنلاین… و خدمات تحلیل آماری و بورسیه تحصیلی و spss در کرمان و پروپزال…


گروه ما به صورت کاملا آنلاین… های برق و ادیت مقاله و بورسیه تحصیلی و مدلسازی مهاربند و ضمانت…
موسسه آموزشی و مشاوره ای خانه مشاور ایران
آی دی تلگرام : @avatypeir
هر… ما در گوگل با ما تماس بگیرید.


نیازمند ida در ریز بوشهر… انجام پایان نامه خانه مشاور ایران به عنوان بزرگترین موسسه… نامه نقاشی و ادبیات و بورسیه تحصیلی و ضمانت برگشت وجه از جمله خدمات این مرکز می باشد.


چنانچه یک دانشجو هستید که… تا پس از عضویت ، از میان چندین مشاور در زمینه رشته تحصیلی مربوطه ، بهترین آنها در شهر…


آیا نگران انجام پایان نامه… کنید؟
آیا کارمند هستید و مدرک تحصیلی را فقط برای ارتقای سازمانی…
موسسه آموزشی و مشاوره ای خانه مشاور ایران


برای مشاوره یک پایان نامه … موضوعات مناسب و مرتبط با رشته تحصیلی خود را انتخاب می کنند. همانطور که عنوان شد در مورد موضوع پایان نامه می توانیم از نظر مشاور نیز استفاده نماییم. معمولا…


بیایید بدون تعارف سخن بگوییم،… (ph.d) به منظور گرفتن بورس های تحصیلی داخلی و خارجی در مقاطع بالاتر… آموزشی و مشاوره ای خانه مشاور ایران


موسسه تحقیقاتی ما سرویس های… تصویب و انجام به همراه اخذ پذیرش تحصیلی و همچنین انجام مراحل اخذ پذیرش … آموزشی و مشاوره ای خانه مشاور ایران


مشاور تحصیلی خوب در بجنورد

مشاوره انجام پایان نامه گروه … خدماتی به دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی در رشته های مختلف فنی مهندسی،…

موسسه آموزشی و مشاوره ای خانه مشاور ایران


تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاور تحصیلی خوب در بجنورد

اکثریت
دانش آموختگان می خواهند شانس خود را در هر دو دانشگاه میسنجند و به صورت
جداگانه بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری انتخاب رشته نمایند و علاقه مندی
های خود را دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ پیدا کنند.همانطور که
می دانید انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ از دغدغه‌های داوطلبان نظام قدیم و
جدید است زیرا همانطور که می دانید انتخاب رشته مساله مهمی است اهمیتی
بالاتر از برگزاری کنکور دارند. ما در این مقاله می خواهیم درباره انتخاب
رشته کنکور سراسری  شما را راهنمایی کنیم.

داوطلبان کنکور سراسری ۹۸ پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 و مطالعه دفترچه انتخاب رشته، با توجه به اینکه در کدام یک از دوره ها مجاز شده‌اند می‌تواند اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری کنند.

داوطلبان بسیاری می خواهند درباره رتبه و تراز
مربوط به انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ بدانند می تونند با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس بگیرند و به بررسی دقیق کارنامه خود بپردازند و همچنین
برای اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته عضو کانال تلگرام کنکور و انتخاب رشته
بشوید.فرم انتخاب رشته در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ توسط سازمان سنجش در اختیار داوطلبان کنکور که مجاز به انتخاب رشته شدند قرار میگیرد.داوطلبان
کنکوری می‌توانند بر اساس دوره آزمایشی خود ۱۵۰ رشته محل بین رشته هایی که
در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری وجود دارد اقدام به انتخاب رشته کنند.شما پس از آنکه کد رشته های مربوطه را وارد می کنید می بایست یک کد رهگیری از سایت دریافت کنید و تا پایان نتایج نهایی کنکور 98 همراه
خود نگه دارید. شما برای راحت تر شدن کارت هم می توانید ابتدا فرم
پیش‌نویس که در انتهای دفترچه انتخاب رشته کنکور وجود دارد تکمیل کنید و
سپس کدهای مورد نظر را وارد سایت کرده و صحت آنها را بررسی کنید تا برق
دچار مشکل نشوید.

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته صدای مشاور در ابتدا می بایست اطلاعات خود را در سایت سامانه صدای مشاور تحصیلی ثبت نمایید. درا این صورت قادر خواهید بود از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری بهره ببرید. در ادامه شما می بایست رشته تحصیلی خود که یکی از رشته های ریاضی فیزیک، تجربی، هنر، انسانی و زبان می باشد را انتخاب نمایید. پس از آن می بایست سهمیه منطقه ای خود را از بین سه گزینه ، منطقه1، منطقه2 و یا منطقه3 انتخاب نمایید و در انتها رتبه خود در سهمیه  را
وارد نمایید و با انتخاب گزینه نمایش رشته ها قادر خواهید بود کد رشته ها و
دانشگاه های ارائه دروس و آخرین رتبه های قبولی در آن کد رشته محل را
مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید که با این نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور قادر خواهید بود انتخاب رشته خود را بر اساس رتبه  در منطقه خود
را ب صورت تقریبی بدست آورید. می بایست اذعان نماییم که از آنجایی که این
اطلاعات بر اساس تجربیات سال های پیشین می باشد بنابراین انتخاب رشته کنکور  98 شما بر مبنای نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور کاملا حدودی و تقریبی می باشد. بنابراین متقاضیان شرکت در انتخاب رشته کنکور سراسری 98  می بایست با مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور در زمینه انتخاب رشته کنکور 98 بر مبنای نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور 98 – آنلاین و رایگان صدای مشاور مشورت نمایند. در راستای تحقق این امر شما قادر خواهید بود از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی و یا مشاوره حضوری سامانه صدای مشاور تحصیلی بهره ببرید.

در پایان این نوید را به شما می دهیم که قادر خواهید بود از این نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور به
صورت کاملا رایگان و بدون محدودیت تکرار استفاده نمایید. پیشنهاد ما این
است که از نرم افزار با رتبه های مختلف و کمی بالا و پائین استفاده نمایید
تا نتایج صحیح تری بدست آورید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با
این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

تماس از استان تهران ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در صورت عدم
برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید 

** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از
انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

مشاور تحصیلی خوب در بجنورد

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

پیش از معرفی مرکز مشاوره روانشناسی خراسان شمالی بر خود لازم می دانیم نکته ای را در خصوص خدمات جدید مشاوره متذکر شویم. در حال حاضر خدمات جدیدی تحت عنوان مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و… ارائه می شود. این نوع خدمات به هموطنان عزیز کمک می کند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و در هر زمان از شبانه روز با مشاوران روانشناسی در ارتباط باشند. این شیوه مشاوره، موجب می شود تا کاربران قدرت انتخاب بیشتری در انتخاب مرکز مشاوره روانشناسی داشته باشند. و بدون نیاز به مراجعه حضوری، خدمات مور نظر را دریافت نمایند.

حتماً بخوانید: مشخصات یک مرکز مشاوره روانشناسی خوب

شما به جای مراجعه حضوری به مرکز مشاوره روانشناسی خراسان شمالی می توانید از خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده کنید. در مرکز مشاوره روانشناسی صدای رهیاب از متخصصین و روانشناسان مطرح و معتبر شهر تهران استفاده می شود. هموطنان عزیز می توانند به صورتی تلفنی از سراسر ایران، از هر شهر یا روستایی با متخصصان روانشناسی تهران در ارتباط باشند. در این شیوه مشاوره، علاوه بر اینکه نیاز به مراجعه حضوری حذف می شود. هزینه های مشاوره نیز کاهش می یابد.

برای استفاده از خدمات مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب تنها کافی است با استفاده از تلفن ثابت شماره 9099075226 را بدون پیش شماره شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده نمایید.

مشاور تحصیلی خوب در بجنورد

در استان خراسان شمالی شهرهای زیادی وجود دارند. بسیاری از هموطنان ما به دلیل عدم شناخت نسبت به مراکز مشاوره روانشناسی، نمی توانند بیماری یا اختلالات خود را درمان کنند. از این رو در اختیار قرار دادن آدرس مراکز مشاوره روانشناسی استان ها می تواند نقش اساسی در درمان مشکلات و اختلالات روانی هموطنان داشته باشد. در این مقاله آدرس مرکز مشاوره روانشناسی خراسان شمالی را در اختیار کاربران قرار داده ایم. تا هموطنان عزیز بتوانند به تفکیک شهر و با توجه به محل سکونت خود، اقدام به دریافت مشاوره روانشناسی نمایند.

بسیار مهم: هدف مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از ارائه آدرس و تلفن مرکز مشاوره روانشناسی خراسان شمالی، صرفاً سهولت و دسترسی بهتر هموطنان به مراکز مشاوره می باشد. لذا مرکز مشاوره صدای رهیاب هیچ مسئولیتی در قبال کیفیت مشاوره یا آدرس مرکز مشاوره روانشناسی خراسان شمالی ندارد.

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بجنورد – مکتب زندگی: –

شماره تماس: ۲۷ ۲۲ ۲۳۹ ۰۹۳۹

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بجنورد – حامی: بجنورد، خ طالقانی، کوچه گل پامچال، بن بست اول، سمت راست

شماره تماس: 0584-2260024

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بجنورد – مرکز مشاوره دانشگاه بجنورد: خراسان شمالی، بجنورد،کیلومتر ۴ جاده اسفراین،دانشگاه بجنورد

شماره تماس: –

“مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب”
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما
برای تماس با مشاوران روانشناسی ما از تلفن ثابت با شماره

9099075226

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا 10 شب
حتی ایام تعطیل

شما می‌توانید در هر زمانی بین ساعات 8 صبح تا 10 شب با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب تماس بگیرید و از تجربه مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در حوزه های مختلف روانشناسی و خانواده استفاده کنید.

  برای مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید با مشاوران مشاوره تلفنی صدای رهیاب در تماس باشید:

  تلفن مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب : از سراسر کشور فقط با تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099075226

  شبکه های اجتماعی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب: کانال تلگرام مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب – صفحه اینستاگرام مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «شماره تلفن و آدرس مرکز مشاوره روانشناسی خراسان شمالی» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

به دنبال برترین دکتر روانشناس خوب در بجنورد هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

لیست آدرس و تلفن بهترین روانشناس خوب در بجنورد را به همراه مشاوره آنلاین و نوبت دهی مشاهده کنید.
خدماتی که روانشناس در بجنورد می تواند به شما ارائه بدهد شامل مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، زوج درمانی، سکس تراپی، مشاوره رابطه جنسی زوجین، مشاوره کودک و نوجوان، فرزندپروری، انواع مشکلات ناخن جویدن، بیش فعالی، نقص توجه، سکسولوژی، اختلالات یادگیری، اوتیسم ، کاردرمانی، گفتاردرمانی، نوروفيدبک، افزایش اعتماد به نفس، درمان انواع اضطراب، افسردگی، وسواس و مشاوره تحصیلی و شغلی می باشد که لیست بهترین روانشناس در بجنورد را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با روانشناس بهتر است بدانید درون هر فردی پر از رمز و راز های گوناگون است. هرکدام از ما سعی می‌کنیم نیمه تاریک وجود خود را از دیگران پنهان کنیم، همین باعث می‌شود مشکلاتی در روح و روان ما بوجود بیاید. مشکلاتی مانند استرس، افسردگی، ترس بیش از حد یا همان فوبیا، مشکلات خانوادگی، اعتیاد، اختلالات اشتها، اختلالات وسواس و … . در این مواقع یک روانشناس می‌تواند کمک کند تا مشکلات خود را حل و با آرامش بیشتری زندگی کنیم.

روانشناس خوب در بجنورد, بهترین روانشناس در بجنورد, بهترین مراکز روانشناسی در بجنورد, زوج درمانی در بجنورد, دکتر روانکاوی در بجنورد, دکتر اختلال میل جنسی در بجنورد, زوج درمانگر خوب در بجنورد, روانشناس عالی در بجنورد, مشاوره خانواده در بجنورد

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.


مشاور تحصیلی خوب در بجنورد


© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

مشاور تحصیلی خوب در بجنورد
مشاور تحصیلی خوب در بجنورد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *