مشاور رئیس جمهوری ایران

 
helpkade
مشاور رئیس جمهوری ایران
مشاور رئیس جمهوری ایران

مشاور رئیس جمهور مقامی است که وظیفه مشاوره دادن به رئیس جمهور را در حوزه مشخصی برعهده دارد.

این ۵ زیررده در این رده قرار دارند؛ این رده در کل حاوی ۵ زیررده است.

این ۱۳ صفحه در این رده قرار دارند؛ این رده در کل حاوی ۱۳ صفحه است.

آشنا: هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان تبعات ادعای نماینده مجلس را بررسی کند

اگر سران سایه‌باز می‌دانستند، تسلیم این صحنه‌آرایی خطرناک نمی‌شدند

یار شاطر در ایام تحریم و همراه منصف در روزگار کرونا باشیم

«برجام» قربانی زیاده‌خواهی دوسویه شد

ائتلافی برای زندگی پیوندی برای پیروزی

مشاور رئیس جمهوری ایران

آشنا: جای ارتباطات بین‌فرهنگی در ایران خالی است

‏وزارت‌ صمت پس از سال‌ها هنوز هم نتوانسته به یکپارچگی برسد

نهاد علم؛ اعتماد و امید در بحران

بررسی رابطه دولت و ملت در دوره روحانی در گفت‌و‌گو با حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور

کسانی که معتقد به تعطیلی کشور هستند نفسشان از جای گرم بلند می‌شود

افزایش درآمد پست نباید از جیب مردم تامین شود

۴ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در طول هفت سال ساخته شده است

ارتقای تولید فولاد خام کشور به 30 میلیون تن در سال 99

برگزاری آزمون سراسری امسال؛ بهتر از برنامه‌ریزی‌ها

اهدای پلاسمای سخنگوی دولت به شکرانه رهایی از کرونا

جمعیت یکی از مهمترین و اصلی‌ترین مولفه‌های اقتدار ملی است

مرکز شتابدهی تخصصی صادرات افتتاح شد

یک واحد تولیدی در شهر صنعتی البرز به بهره‌ برداری رسید

اغاز عملیات اجرایی کارخانه ریسندگی و بافندگی شرکت ماهوت شمال در شهرک صنعتی علی آباد

آمادگی کامل نظام بانکی برای اجرای طرح اعطای تسهیلات ودیعه مسکن

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت بوده و استفاده از منابع آن با ذکر
منبع بلامانع است.

Copyright © 2016 Dolat.ir All rights reserved.

آشفته‌گویی برخی مشاوران دولتی، سایت‌های حامی دولت را هم به مخمصه انداخته است.

انتقاد از صحبت اخیر ترکان در برنامه سلام صبح بخیر را در این ویدئو مشاهده می نمایید.

یک مشاور ارشد دولت در توجیه اعتماد به آمریکا و توافق با شیطان بزرگ، مشغول فرافکنی و فرار از پاسخگویی است.

مشاور سابق دولت اوباما روز شنبه در مصاحبه‌ای گفت که ترامپ با خودش درگیری دارد چون از یک سو نمی‌خواهد وارد جنگ با ایران شود اما سیاست‌هایی که اتخاذ کرده در حال پیشبرد آمریکا به سوی تقابل با ایران است.

ویدئویی از برنامه جهان آرا با حضور فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و پاسخ وی به اظهار نظر حسام الدین آشنا درمورد برجام و انرژی هسته ای را می بینید.

مشاور رئیس جمهوری ایران

تلاش مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور برای ترساندن مردم از فناوری هسته‌ای عجیب و سؤال‌برانگیز است.

پاسخ امام جمعه کرج به توییت حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور درباره شهدای حادثه تروریستی زاهدان: اگر خواب راحتی داریم بخاطر بیداری پاسداران است.

یک روزنامه زنجیره‌ای از مشاور رئیس‌جمهور که رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری هم هست، خواست با انتشار ادعاهای غیرواقعی، موجب سرخوردگی نشود.

مشاور رئیس جمهور با اشاره به تغییر توزیع ثروت در جامعه گفت: در حال حاضر دو دهک به دهک‌های فقیر جامعه اضافه شده و طبقه متوسط از ۶ دهک به ۴ دهک تقلیل یافته آن هم در شرایطی که درآمد آنها نصف شده است.

انتقاد مجری برنامه “بر فراز الوند” از مشاوره دادن آقای مشاور در توئیتر و نماینده‌ای که در صحن مجلس، مشغول بازی با موبایل بود!

پرسش اصلی از خانم مولاوردی این است که چرا وی همه رسانه‌های داخلی را کنار گذاشته و درددل‌های خود را با یک رسانه خارجی آن هم از نوع آمریکایی مطرح می‌کند!

مشاور رئیس‌جمهور با چه انگیزه‌ای اقدام به مصاحبه با رسانه‌ ویژه آمریکایی می‌کند و تاسف‌برانگیزتر آنکه در آن به تحریف و وارونه‌نمایی رخدادهای داخلی روی می‌آورد و چوب حراج بر امنیت کشور هم می‌زند.

فقط یک دلیل می‌توان برای انتصاب سیف پیدا کرد: بالا بردن هزینه بازداشت او. آیا قوه قضائیه در برابر این گونه اقدامات، کوتاه می‌آید؟

هشتگ #محاکمه_سیف که پس از برکناری سیف به راه افتاده بود، بار دیگر و پس از حکم رئیس جمهور برای او، در میان کاربران توییتر داغ شد.

رئیس جمهور در حکمی ولی‌الله سیف را به عنوان «مشاور رئیس جمهور در امور پولی و بانکی» منصوب کرد.

رئیس جمهور آمریکا در صفحه شخصی خود در توئیتر از برکناری یک مشاور دیگر کاخ سفید خبر داده است.

آمانو پیام صریح و قاطعی را در مورد آینده فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای ایران در صورت رضایت‌بخش نبودن بسته اروپایی دریافت کرد.

اکبر ترکان ارزان نگه داشتن نرخ ارز با فشار سیاسی را غیرممکن دانست و با بیان این‌که تاخیر بانک مرکزی در تک‌نرخی کردن ارز عامل نوسانات ارزی است، گفت: دارایی بانک‌ها موهوم است.

افتتاح هتل کوروش کیش با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد.

رئیس‌جمهور گفت:‌ آقای اکبر ترکان مشاور ارزی بنده نیست.

کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.

دکتر واعظی رحلت آیت‌الله تسخیری را تسلیت گفت

رئیس دفتر رئیس جمهور با تسلیت رحلت عالم ربانی و مبلغ برجسته مکتب اهل بیت(علیهم‌السلام)، آیت‌الله تسخیری(قدس سره)، تصریح کرد: بی‌شک مجاهدات فرهنگی و علمی این اندیشمند اسلامی، الگویی برای مبلغان و مروجین مکتب تشیع خواهد بود.

دکتر واعظی در گفتگو با خبرنگاران:

جزییات طرح گشایش اقتصادی پس از تایید از سوی رهبری اعلام خواهد شد/ براساس طرح جدید، هر فرد می‌تواند در حد وسع مالی خود نفت خرید و فروش کند/ اجرای طرح پیش فروش نفت به هیچ وجه به معنای ایجاد تعهد برای دولت‌های آینده نیست/ بانک مرکزی با توجه به همه محدودیت‌های ارزی کشور، به طور نسبی موفق عمل کرده است/ تعدیل و تثبیت نرخ ارز نیاز به زمان دارد/ فروش صندوق‌های دارا دوم با دستور رئیس جمهور و توافق وزاری نفت و اقتصاد انجام خواهد شد/ قطعنامه جدید آمریکایی‌ها برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نیز موفق نخواهد بود

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه نفت همواره ابزاری برای تقویت اقتصاد کشور بوده است، اظهار داشت: این روزها، با تحریم‌ها و فشار حداکثری آمریکا، محدودیت‌هایی برای صادرات و فروش نفت ایجاد شده است. و برنامه ریزی و هدف‌گذاری طرح گشایش اقتصادی آن است که با روش‌های مختلف، که خوشبختانه در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی قوا هم کلیات آن مورد توافق قرار گرفته است، این تحریم‌ها بی‌اثر شود.

مشاور رئیس جمهوری ایران

دکتر واعظی در آئین رسمی خروج پراید از خط تولید و رونمایی رسمی از محصولات جدید سایپا:

پژوهش باید اولویت اول صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی کشور باشد/ صنعت خودرو و رفع مشکلات خودروسازان و قطعه سازان برای رئیس جمهور و دولت حائز اهمیت است/ حفظ جان و سلامتی مردم و تولید خودروی ایمن مهم تر از هر چیز دیگری است/ دشمنان در تحریم ملت ایران به هچ یک از اهداف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی خود دست نیافته اند/ارزبری در صنعت خودرو باید در کوتاه مدت و با استفاده از توان داخلی به حداقل ممکن کاهش یابد

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه تولید خودرو و رفع مسائل و مشکلات خودروسازان و قطعه سازان برای رئیس جمهور و دولت حائز اهمیت است، بر ضرورت تلاش در راستای توسعه تحقیق و پژوهش برای تولید محصول داخلی با کیفیت، ایمن و با قیمت مناسب و توسعه صادرات در این بخش تاکید کرد.

دکتر واعظی در جمع خبرنگاران:

صنعت خودروسازی کشور طی سال های اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است/ در سال جهش تولید، خودکفایی، توجه ویژه به تحقیق و توسعه و تولید داخلی، مسیر اصلی صنعت خودروسازی است/ با افزایش تولید و عرضه مستقیم آن به دست مصرف کننده، انتظارداریم قیمت خودرو کاهش یابد

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به روند روبه رشد صنعت خودروسازی کشورمان، بر ضرورت توجه به خودکفایی، تحقیق و توسعه و ساخت خودروی تمام داخلی در این بخش تاکید کرد.

با حضور دکتر واعظی انجام شد؛

رونمایی رسمی از محصول جدید گروه خودروسازی سایپا / آغاز تولید انبوه دو محصول فیس لیفت ساینا و کوئیک/ آئین رسمی توقف ساخت و خروج پراید از خط تولید

آئین رسمی توقف ساخت و خروج پراید از خط تولید، رونمایی رسمی از محصول جدید گروه خودروسازی سایپا و آغاز تولید انبوه دو محصول فیس لیفت ساینا و کوئیک با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور برگزار شد.

دکتر واعظی در گفتگو با خبرنگاران:

تعیین سقف افزایش و اعطای تسهیلات اجاره ‌بها دو اقدام دولت برای کمک به مستاجران بود/ اقدامات و دشمنی‌های اخیر آمریکا بسیار سخیف و از سر ضعف است/ دولت آمریکا به طور کامل عرصه مقابله با کرونا را باخته است/ کنکور با رعایت دقیق همه پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اقدام اخیر آمریکایی‌ها در تعرض به هواپیمای مسافربری کشورمان، اظهار داشت: این اقدامات نابخردانه و بسیار سخیف کشوری که ادعای ابرقدرتی دارد، نشانه شدت ضعف و استیصال آنها در برابر ملت ایران است که سعی داشتند در میان مردم ایران هراس ایجاد کرده و ما را به اتخاذ عکس‌العملی امنیتی وادار کنند، اما ملت و دولت ایران با هوشمندی، آمریکایی‌ها را در تحقق هدف‌شان ناکام گذاشتند.

دکتر واعظی در گفتگو با مشاور سیاست خارجی رئیس جمهور آذربایجان:

در دوران شیوع جهانی کرونا باید تلاش بیشتری برای توسعه مناسبات تهران-باکو در راستای منافع مشترک داشته باشیم/ همکاری های ایران و آذربایجان نمونه ای مثبت برای مناسبات سازنده میان کشورهای منطقه است/ ضروت استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گسترده همکاری موجود در دو کشور برای توسعه و تقویت روابط و مناسبات ایران و جمهوری آذربایجان/ حمایت از حفظ تمامیت ارضی و حق حاکمیت کشورها، موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران در مسائل و مناقشات است

رئیس دفتر رئیس جمهور روابط و همکاری های ایران و جمهوری آذربایجان در زمینه های گوناگون را مثبت و روبه توسعه ارزیابی کردو بر ضرورت تلاش در راستای توسعه و تحکیم بیش از پیش مناسبات دو کشور تاکید کرد.

دکتر واعظی در حاشیه دیدار رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر عراق:

مذاکرات الکاظمی در تهران نقطه عطفی در روابط خوب دو کشور ایجاد کرد/ علاقه مندیم روابط مان با همه همسایه‌ها از جمله عربستان یک روابط خوب باشد

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد که مذاکرات رئیس جمهوری اسلامی ایران ایران و نخست وزیر عراق نقطه عطفی در روابط خوب دو کشور ایجاد کرد و بعد از این سفر هم حجم روابط و هم رفت آمدها و استحکام روابط سیاسی و امنیتی تهران – بغداد افزایش می یابد.

دکتر واعظی در گفتگو با معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان:

حفظ تمامیت ارضی کشورها از جمله جمهوری آذربایجان راهبرد منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود/ تاکید بر ضرورت تلاش در راستای توسعه، تقویت و تحکیم همه جانبه مناسبات تهران-باکو

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به ضرورت تلاش در راستای گسترش روابط دو کشور در بخش‌های مختلف خاطرنشان کرد: توسعه روابط با همسایگان از اصول اساسی سیاست خارجی ایران به شمار می‌رود و در این راستا آماده توسعه، تقویت و تحکیم بیش از پیش مناسبات و همکاری‌های همه‌جانبه تهران- باکو هستیم.

دکتر واعظی در گفتگو با خبرنگاران:

خط تبلیغی جدیدی برای تخریب روابط ایران با همسایگان و کشورهای دوست ایجاد شده است/ تخریب روابط ایران با چین و روسیه از خارج هدایت می‌شود/ سران قوا و همه دستگاه‌ها برای حل مشکل بازگشت ارز صادرات به کشور هم‌صدا شدند/ دغدغه اول دولت حفظ سلامت و جان مردم در برابر کرونا است / با وحدت و انسجام در داخل می توانیم آمریکا را مایوس کنیم / برگزاری جلسه سران سه قوه در روزهای آینده

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه امضای اسناد راهبردی برای تعریف نقشه راه آینده روابط بین کشورها اقدام متداولی است، اظهار داشت: متاسفانه یک خط تبلیغی تخریبی علیه گسترش روابط ایران با همسایگان و بخصوص چین و روسیه از خارج از ایران آغاز و هدایت شده است که امروز برخی‌ها در داخل آن را تداوم بخشیده‌اند.

دکتر واعظی در دیدار فرستاده ویژه رئیس جمهور ونزوئلا:

اراده ایران، حمایت از دولت قانونی ونزوئلا و کمک به مردم این کشور برای حل مشکلات است/ باید با همبستگی، توسعه روابط و همکاری با همدیگر اجازه ندهیم تحریم دشمنان نسبت به توسعه و رفاه مردم خدشه ای ایجاد کنند/ آمریکا با تحریم و اعمال فشار بدنبال توطئه افکنی علیه دولت ها و ملتهای مقاوم و آزادی خواه است

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به روابط دوستانه ایران و ونزوئلا در زمینه های گوناگون، بر ضرورت تلاش در راستای توسعه، تقویت و تحکیم همه جانبه مناسبات و همکاری های تهران-کاراکاس تاکید کرد.

دکتر واعظی:

مناسبات تجاری ایران و ترکیه در بستر اجرای پروتکل‌های بهداشتی توسعه می‌یابد/ وزیر تجارت ترکیه از بازگشایی مرز بارزگان خبر داد/ تشکر وزیر تجارت ترکیه از همکاری دولت ایران برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی

دکتر محمود واعظی، رئیس کمیسیون همکاری‌های اقتصادی مشترک ایران و ترکیه با اشاره به اعلام خبر بازگشایی مرزهای بازرگان و هابور از سوی وزیر تجارت ترکیه، از افزایش مناسبات و مبادلات تجاری دو طرف خبر داد و گفت که علاوه بر تداوم تبادلات کالا از مسیر ریلی، ترددهای جاده‌ای نیز سهم قابل توجهی در افزایش تبادلات تجاری دو کشور ایفا خواهد کرد.



Downloads-icon

خبرها را در تلگرام تابناک دنبال کنید:

تازه ترین آمار ابتلا به کرونا در جهان (کلیک کنید)

لوازم التحریر در سال جاری چقدر گران شد؟ (کلیک کنید)

تقدیر رهبر انقلاب از شعر افشین اعلا علیه توافق امارت با اسرائیل

عکس/ تیپ متفاوت استاد حسن عباسی

واکنش حدادعادل به عذرخواهی فتاح از وی

جزئیات بازخوانی جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی

یادداشت شریعتمداری درباره دیدار الکاظمی با ترامپ

مشاور رئیس جمهوری ایران

شورا و شهرداری در اختیار اصلاح طلبان برای محرم چه کرده است؟/ پایتخت حال و هوای محرم دارد؟ +تصاویر

وقتی شهردار تهران سیبیل داشت! +عکس

مهاجرانی، بهنود و سناریوی آشنای «سفیدسازی»

کدامشان دروغ است آقای رئیس «دولت راستگویان»؟

عکس/ بدون شرح از ابوترابی و حناچی

کدامشان دروغ است آقای رئیس «دولت راستگویان»؟

آقا بیژن! حالاها با شما کار داریم

واکنش حدادعادل به عذرخواهی فتاح از وی

تقدیر رهبر انقلاب از شعر افشین اعلا علیه توافق امارت با اسرائیل

سرنوشت مصدق عبرت نشد

راز محبوبیت «حاج قاسم» از زبان یک سردار

مشاور رئیس جمهوری ایران
مشاور رئیس جمهوری ایران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *