منابع آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشته ر

 
helpkade
منابع آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشته ر
منابع آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشته ر

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد به منظور موفقیت در آزمون جامع سازمان سنجش نیازمند برنامه ریزی صحیح و مطالعه دقیق منابع کنکور کارشناسی ارشد می باشند . انتخاب منابع مفید و مناسب مسیر داوطلب را هموار کرده و او را به کسب رتبه قبولی نزدیک می کند . منابع آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشته ر

برای مشاوره منابع کنکور کارشناسی ارشد 99

برای مشاوره منابع کنکور کارشناسی ارشد 99

 

یکی از مهم ترین بخش های آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد ، شناسایی منابع مناسب و مفیدی می باشد که اگر به درستی انتخاب شده و برنامه ریزی حساب شده و دقیقی برای مطالعه آنها صورت گیرد ، داوطلبان را به کسب رتبه قبولی نزدیک می کند . با توجه به این که امسال نیز ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ادغام شده و یک آزمون جامع توسط سازمان سنجش برگزار می شود ، منابع کارشناسی ارشد متقاضیان رشته های تحصیلی دانشگاه های سراسری و آزاد نیز یکسان می باشد . بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 از هم اکنون به دنبال این منابع بوده و ممکن است در انتخاب آنها با مشکلاتی مواجه شوند . از آن جا که منابع مشخص و ثابتی برای آزمون ارشد وجود ندارد در این مقاله سعی کرده ایم به معرفی منابع مفیدتر که بر اساس تجربیات سال های گذشته گردآوری شده است ، بپردازیم .

بر اساس دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ، رشته های مختلف این مقطع با توجه به تجانس آنها به گروه های علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی ، کشاورزی ، هنر و دامپزشکی تقسیم می شوند . داوطلبان بر اساس میزان علاقه مندی خود ، رشته امتحانی مورد نظر را انتخاب و پس از ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد در آزمون مربوط به آن شرکت می کنند . هر رشته امتحانی از رشته گرایش هایی تشکیل شده که دارای کد ضریب های مختلفی می باشند . رشته گرایش هایی که ضرایب دروس یکسانی دارند در یک کد ضریب قرار گرفته و منابع آن ها نیز یکسان می باشد . در ادامه منابع آزمون کارشناسی ارشد این رشته ها را به تفکیک گروه های مختلف ارائه می دهیم . در هر گروه با کلیک روی رشته مورد نظر خود می توانید لیست منابع مربوط به آن رشته را مشاهده نمایید .

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

داوطلبان توجه داشته باشند که در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب رشته محل های مرتبط با مجموعه امتحانی خود می باشند ، از این رو می بایست رشته امتحانی مورد علاقه خود را در فرم ثبت نامی وارد کرده و برای مطالعه منابع کارشناسی ارشد مربوط به آن رشته برنامه ریزی نمایند تا در مرحله اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد شاهد رتبه و تراز قابل قبولی در کارنامه کارشناسی ارشد باشند .

هم چنین متقاضیان می توانند برای برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بهره مند شوند .

 

بله ، با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد کلیه داوطلبان در یک آزمون جامع شرکت کرده و به سوالات یکسانی پاسخ می دهند . 

خیر ، کنکور کارشناسی ارشد منابع ثابت و مشخصی ندارد . 

در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دروس امتحانی هر مجموعه به همراه ضریب هر درس مشخص شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . 

برای مشاوره منابع کنکور کارشناسی ارشد 99

برای مشاوره منابع کنکور کارشناسی ارشد 99

سلام رشته کارشناسی من مترجمی زبان بود می تونم برا ارشد الان حقوق شرکت کنم ؟ یعنی بعدن با مدرک ارشد حقوق می تونم دنبال کارباشم ؟

سلام . بهتره در مقطع کارشناسی ارشد در رشته ای مرتبط با رشته کارشناسی تحصیل کنین ، با مدرک کارشناسی ارشد حقوق نمی تونین در آزمون وکالت و بسیاری از آزمون های استخدامی مربوط به رشته حقوق شرکت کنین .

سلام،من رشتم آموزش ابتدایی هست و در حال حاضر دانشجو معلمم ،  می تونم برای ارشد، اموزش زبان و ادبیات فارسی بخونم؟و دبیر ادبیات بشم؟

سلام . شما به آموزش و پرورش تعهد خدمت دارین برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد و ادامه تحصیل باید از آموزش و پرورش اجازه نامه کتبی بگیرین معمولا باید سه سال از تعهد شما بگذره تا مجاز به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد بشین .

سلام من رشتم مهندسی پزشکی هستش می خواستم بدونم برای ارشد باید کدوم یکی از این منبع هایی که شما گذاشتین رو بخونم

سلام . باید منابع رشته ای که قصد دارین در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنین و قصد ادامه تحصیل دارین رو مطالعه کنین .

سلام ببخشید من رشتم اموزش ابتدایی هست و استخدام اموزش پرورش هستم برای ارشد چه رشته ای بهتره بخونممنابع آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشته ر

سلام . انتخاب رشته یک موضوع بسیار مهمه ، باید با توجه به هدفی که دارین انتخاب رشته کنین .

سلام . دروس کنکور ارشد کره ای رو بفرمائید ؟ در ایران، کدوم دانشگاه ها ارشد کره ای پذیرش دارند؟

سلام . در مقطع کارشناسی ارشد در رشته زبان کره ای پذیرش صورت نمی گیره .

ببخشید خاستم بدونم ارشد بالینی دروسش حذفیات داشته؟؟

سلام . منابع کنکور کارشناسی ارشد 99 مجموعه روانشناسی تغییر نکرده و حذفیات نداره .

سلام منابع الاهیات برای سال۹۷ هستش امسال هم مثل همان سال هست

سلام . منابع کنکور کارشناسی ارشد 99 رشته الهیات تغییر نکرده .

سلام من میخوام ارشد مطالعات زنان شرکت کنم مهمترین منابع با توجه ب فرصت کم رو معرفی میکنید

سلام . مقاله منابع کنکور کارشناسی ارشد مطالعات زنان هیوا رو مطالعه کنین .

من کارشناسی آموزش ابتدایی از دانشگاه فرهنگیان دارم آیا می توانم برای کارشناسی ارشد فیزیک شرکت کنم؟؟

سلام . می تونین در مقطع کارشناسی ارشد در رشته فیزیک تحصیل کنین ولی برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد و ادامه تحصیل باید از آموزش و پرورش اجازه نامه کتبی بگیرین .

سلاممن مدیریت بازرگانی خوندم میتونم برایارشدرشته ای که مربوط به نساجی یا نانو باشه رو بخونم؟

سلام . می تونین در هر رشته ای که مد نظرتونه در مقطع کارشناسی ارشد وزارت علوم تحصیل کنین .


منتخب های هیوامگ

رمز موفقیت در کنکور

مهارت تمرکز ذهن

با این روش ها زودتر استخدام شوید

مقالات منتخب سردبیر

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

گروه نویسندگان نظری بدهید

داوطلبانی که قصد دارند نسبت به ثبت نام کارشناسی ارشد 99 ، اقدام نمایند باید با مطالعه دروس مربوط به رشته انتخابی خود ، آمادگی لازم برای حضور در جلسه آزمون را کسب کنند. اطلاع از منابع دروس امتحانی کنکور کارشناسی ارشد ، ضرایب و مباحث امتحانی مهم ترین گام برای موفقیت در آزمون محسوب می شود.منابع آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشته ر

دانشجویان ترم آخر که قصد دارند در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنند به دلیل این که وقت و فرصت کمتری نسبت به سایر داوطلبان برای مطالعه مواد آزمون دارند می بایست منابعی را انتخاب نمایند که به اصطلاح به صورت مختصر و مفید به توضیح مباحث امتحانی بپردازد.

یکی از راه هایی که می تواند در افزایش تسلط داوطلبان موثر باشد حل تست های آزمون سال های اخیر است که البته برای حل و بررسی این تست ها داوطلبان ملزم به مطالعه منابع آزمون هستند که ما در ادامه به معرفی بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد 99 می پردازیم

ضرایب دروس امتحانی آزمون کارشناسی ارشد در هر کد ضریب با یکدیگر متفاوت می باشد.

کنکور کارشناسی ارشد در 6 گروه علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی ، کشاورزی و منابع طبیعی ، هنر و دامپزشکی هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود. داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند می بایست با شناخت مواد امتحانی و منابع مربوط به آن خود را برای این رقابت بزرگ آماده سازند.

در این قسمت ما به جمع آوری منابع مربوط به تمامی رشته ها در 6 گروه آزمایشی پرداخته ایم که می توانید با تهیه و مطالعه آن ها آمادگی های لازم را کسب کنید. البته لازم به ذکر است که معرفی این منابع به معنی انحصاری بودن آن نیست بلکه شما می توانید برای تسلط بیشتر ، کتاب ها و منابع مرتبط را نیز مطالعه نمایید یا برای دروسی که چندین منبع معرفی شده است در صورت مشابه بودن محتوا ، یکی از آن ها را مورد مطالعه قرار دهید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هامنابع آزمون ارشد

22 ساعت پیش

5 روز پیش

5 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

سبد خرید شما خالی است!

یکی از با اهمیت ترین کار هایی که برای آمادگی در آزمون کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها داوطلبان گرامی باید به صورت صحیح و اصولی انجام دهند شناسایی لیست بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد به صورت مفید می باشد که باید با برنامه ریزی حساب شده و دقیق برای مطالعه همراه باشد. با توجه به اطلاعات دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ، ۷ رشته های مختلف این مقطع با توجه به تجانس آنها به منابع کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی ، گروه علوم انسانی ، گروه علوم پایه ، گروه فنی و مهندسی ، گروه کشاورزی ، گروه هنر و گروه دامپزشکی تقسیم می شوند . تمامی داوطلبان ورود به دوره ارشد با توجه به میزان علاقه خود، رشته امتحانی مورد نظر را انتخاب و پس از ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد در آزمون مربوط به آن شرکت می کنند . هر رشته امتحانی از رشته گرایش هایی تشکیل شده که دارای کد ضریب های مختلفی می باشند . رشته گرایش هایی که ضرایب دروس یکسانی دارند در یک کد ضریب قرار گرفته و منابع آزمون ارشد آن ها نیز یکسان می باشد. توجه به ضریب هر درس در آزمون ارشد به شما کمک خواهد کرد با انتخاب بهترین منابع آن رشته مورد نظر و با توجه به فرصت باقی مانده زمان خود بابت مطالعه دروس را تقسیم نموده و زمان بیشتری را به دروس با ضرایب بالاتر اختصاص دهید.

کارشناسان ما در ارشد تست ، با هدف برآورده کردن تمام نیازهای مشاوره ای و علمی داوطبین آزمون ورودی کارشناسی ارشد در کوتاهترین زمان و با بالاترین درجه کیفی ، توسط گروهی افزون بر ۱۳۰ نفر از اساتید مطرح و بنام دانشگاهی و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های تراز اول کشور دور هم جمع آمده اند تا بهترین منابع و مشاوره را برای قبولی شما داوطلبین عزیز انجام دهند. مجموعه ارشد تست در شمار اولین مجموعه های تخصصی فعال در حیطه آزمون کارشناسی ارشد بوده است ، در طول دو دهه فعالیت حرفه ای خود با حضور همیشگی در نمایشگاه های کتاب ( تهران و شهرستان ها )، راه اندازی همایش های تخصصی انگیزشی و مشاوره ای ، برگزاری دوره های کوتاه مدت حضوری یا آنلاین در دروس مشترک بین رشته ای مثل زبان عمومی و ریاضیات عمومی و … حضور فیزیکی بسیار پر رنگ و اثر بخشی داشته است و در این بازه زمانی طولانی ده ها هزار نفر از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از محصولات آموزشی گوناگون و مشاوره های تخصصی مشاورین مجموعه بهره مند شده اند.

نکته بسیار مهمی که لازم به ذکر است آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و سراسری به صورت جامع توسط سازمان سنجش کشور در یک آزمون برگزار می شود در نتیجه منابع آزمون کارشناسی ارشد برای هر دو گروه یکی است . بدیهی است که این مسیر مانند هر مسیر دیگری نیاز به راهنمایی و مشاوره با متخصصان آن زمینه را دارد و راه موفقیت را برای دانشجویان عزیز هموارتر میکند. آخرین اخبار کارشناسی ارشد را از طریق ارشد تست جویا شوید.

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشته ر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بله از زمان تجمیع آزمون های سراسری و آزاد کارشناسی ارشد ، منابع آزمون ارشد هم یکی شده است.

بله این امکان برای شما وجود دارد به شرط اینکه مشکل نظام وظیفه نداشته باشید.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سراسری و آزاد سال آینده در 28 و 29 فروردین ماه 1399 برگزار خواهد شد و کارنامه اولیه آن در دهه دوم خرداد ماه 99 انتشار خواهد یافت و نتایج نهایی آزمون در دهه اول شهریور ماه 99 اعلام خواهد گردید.

مهلت جدید ثبت نام در آزمون ارشد علوم پزشکی آغاز شد مهلت جدید ثبت نام، تصحیح …

سخنگوی سازمان سنجش: کنکور بدون تغییر حتی در شهرهای قرمز برگزار می شود سخنگوی سازمان سنجش آموزش …

آزمون مرداد برگزار می شود؛ اعلام مهلت جدید ثبت نام در کنکور ارشد پزشکی/ تعیین زمانبندی …

صندوق ایمیل یا پوشه اسپم خود را جهت تائید اشتراک خود چک کنید

   استان تهران

  info@arshadtest.com

تیم ارشد تست ، با هدف برآورده کردن همه نیازهای مشاوره ای و علمی متقاضیان آزمون ورودی کارشناسی ارشد در کوتاهترین زمان و با بالاترین درجه کیفی ، توسط گروهی افزون بر یکصد و سی نفر از اساتید بنام دانشگاهی و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های تراز اول کشور ایجاد گردیده است.هسته اولیه تیم ارشد تست در اوایل دهه هشتاد و با تصمیم جمعی از رتبه های برتر آزمون های تحصیلات تکمیلی دانشگاه های اصلی پایتخت ( تهران ، شریف ، خواجه نصیر ، امیر کبیر و شهید بهشتی ) پا به عرصه آموزش کشور گذاشت.


دانلود سوالات آزمون ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی سال ۹۸Downloads-icon


دانلود سوالات آزمون ارشد مدرسی معارف اسلامی سال ۹۸Downloads-icon


دانلود سوالات آزمون ارشد مجموعه مدیریت اطلاعات سال ۹۸Downloads-icon

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

سلام من کارشناسی آی تی دارم میتونم برای ارشد طراحی پارچه و لباس بخونم؟؟؟؟

باسلام من دانشجوی کارشناسی گرافیک هستم ومیخوام ارشدخوشنویسی بخونم نمیدونم خوشنویسی زیرگروه کدوم سرشاخه هست،زیرگروه کدوم عنوان رشته هست؟

سلام من رشته مدیریت هستم میتونم فوق رشته های علوم پزشکی رو بخونم وامتحان بدم؟؟وهم ارشد پیام نور رو؟هردوتاشو امتحان بدم؟

سلام
رشته های علوم پزشکی شرط تجانس دارند. باید توی دفترچه چک کنید ببینید برای کدوم رشته ها مجاز به شرکت در کنکور ارشد هستید.
میتونید آزمون هر دو رو شرکت کنید اما در نهایت یک جا مشغول به تحصیل بشیدمنابع آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشته ر

لطفا منابع کنکور ارشد مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک هم قرار بدید

رشته مهندسی فضای سبز چرا منابعش تو صفحه نیست

هست کهhttps://mastertest.ir/1391/10/%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A8%D8%B9-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C-%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A8%D8%B2/

وب‌سایت مسترتست، با هدف اطلاع‌رسانی و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی گردیده است و تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط بین داوطلبان کارشناسی ارشد و پاسخ‌دهی به سؤالات ایشان راه را برای موفقیت داوطلبان هموار نماید.

ما در این راه همواره کنار شما عزیزان هستیم.

 

  امیرهمایون حلاجیان، رتبه 2 بالینی    الهه مولایی، رتبه 6 بالینی               

در گرایش‌های بالینی و عمومی کنکور ارشد روانشناسی، دروس زیر مورد امتحان قرار می‌گیرند:
1- روانشناسی بالینی (فقط برای متقاضیان گرایش بالینی)
2- روانشناسی رشد
3- زبان تخصصی روانشناسی
4- روانشناسی مرضی (آسیب شناسی روانی) و کودکان استثنایی
5- آمار و روش تحقیق در روانشناسی
6- روانشناسی فیزیولوژیک و انگیزش و هیجان
7- علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی
8- روانشناسی عمومی (فقط برای داوطلبان گرایش عمومی)
از این دروس، موارد 1 تا 7 مختص داوطلبان گرایش بالینی است و متقاضیان شرکت در گرایش روانشناسی عمومی، کافی است به دروس 2 تا 8 پاسخ دهند. همانطور که ملاحظه می‌کنید، دروس 2 تا 7 بین هر دو گرایش عمومی و بالینی مشترک است. 

1- متون تخصصی روانشناسی به زبان انگلیسی ضریب 2✍🏻به قلم: دکتر صادق فلاح (رتبه 8 و 17 ارشد و دکتری)، امیرهمایون حلاجیان (رتبه 2 بالینی) و سمانه ابراهیم نژاد (رتبه 7 بالینی)

2- روانشناسی رشد ضریب 2

منابع آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشته ر

✍🏻به قلم: دکتر احسان نیک‌منش (مدرس این درس)، الهه مولایی (رتبه 6 بالینی)، سمانه ابراهیم نژاد (رتبه 7 بالینی)

3- روانشناسی بالینی ضریب 3

✍🏻به قلم: امیرهمایون حلاجیان (رتبه 2 بالینی)، الهه مولایی (رتبه 6 بالینی)، سمانه ابراهیم نژاد (رتبه 7 بالینی)

4- روانشناسی مرضی (آسیب شناسی روانی) و کودکان استثنائی ضریب 2

5- آمار و روش تحقیق ضریب 1

6- علم النفس از دیدگاه داتشمندان اسلامی ضریب 1

7- روانشناسی فیزیولوژیک و انگیزش و هیجان ضریب 1

بازار کار در بین فارغ التحصیلان وزارت علوم و بهداشت کمی تفاوت دارد، اگر فارغ التحصیل وزارت بهداشت هستید می توانید در بیمارستان های تابع و یا در دانشگاه های وزارت بهداشت مشغول به کار شوید و معمولا  وزارت بهداشت و بیمارستان ها و مراکز درمانی زیرمجموعه آن، معمولا از افرادی که خود تربیت کرده اند استخدام می کنند
یک تفاوت دیگر این است که  فارغ التحصیلان وزارت بهداشت  برای کسب مجوزهای شغلی نیاز به گذراندن دوره های کارآموزی جداگانه ندارنددر صورتی که فارغ التحصیلان وزارت علوم، دانشگاه آزاد و… می بایست بیش از 400 ساعت کار عملی در کلینیک روانشناسی داشته باشند.
شما می توانید به عنوان یک روانشناس بالینی در حوزه های زیر فعالیت کنید:
– به عنوان کارشناس اين رشته در مراکز دولتي 
– با اخذ مجوز از سازمان بهزيستي اقدام به تأسيس مهد کودک نمايد.
– با اخذ مجوز از سازمان بهزيستي اقدام به تأسيس سَراي سالمندان نمايد.
– در کلينيک‌هاي درمان اعتياد به عنوان روان‌شناس مشغول به کار شوید.
– در کلينيک‌هاي مشاوره اي به کارهاي درماني بپردازد.
– در کلینیک‌های خصوصی فعالیت کنید. 
– در کلينيک‌هاي مشاوره و روان‌درماني کودک به کارهاي درماني مثل بازي درماني و … بپردازد.

مشاوره رایگان تلفنی با رتبه رقمی امسالهمین حالا از مشاوره رایگان تلفنی با رتبه‌های تک‌رقمی امسال استفاده کنید

هر داوطلب کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره، یک بار در سال امکان مشاوره رایگان کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی با رتبه‌های تک‌رقمی کنکور هر سال را دارد.از راه‌های زیر درخواست‌تان را ارسال کنید

آلاله آطاهریان، رتبه 7 بالینی ارشد روان­شناسی (متن کامل مصاحبه)

جزوات کیهان، ارشد بالینی

جزوات کیهان، ارشد عمومی

خرید منابع ارشد روانشناسی از فروشگاه کیهان

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورهاز آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!

 

موفق باشید

 


سلام نعیمه


 

خیر ما در نمایشگاه غرفه نداریم اما در این ایام، تخفیفات ویژه ای رو خواهیم داشت که به زودی اعلام میکنیم 🙂


 


موفق باشید


گروه آموزشی کیهان


ارشد و دکتری روانشناسی

سلام حسن
طول دوره ی ارشد دو ساله و معمولا هفته ای دو تا سه روز کلاسا هستش
موفق باشید 🙂
گروه اموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
 


توضیحات خانم دکتر احسانی، مدرس علم‌النفسDownloads-icon


توضیحات بیشتر استاد فتح‌اللهی، مدرس Downloads-icon


فیزیولوژیک و انگیزش و هیجانDownloads-icon


توضیحات بیشتر از خانم دکتر احسانی، مدرس روانشناسی عمومیDownloads-icon


دانلود لیست کامل منابع ارشد روانشناسی لیست کامل منابع کیهان برای کنکور ارشد روانشناسی بالینی و عمومی: کلیک کنیدDownloads-icon


به این فایل صوتی گوش کنید 🙂Downloads-icon

* اطلاعات ناب و بی نظیر در مورد اینکه:- چرا باید در آزمون های آزمایشی شرکت کنیم؟!- چگونه تشخیص دهیم جامعه آماری کدام مؤسسه بالاتر است؟!- چگونه تشخیص دهیم کیفیت سؤالات کدام مؤسسه مطلوب تر است؟- چگونه بهترین مؤسسه را برای آزمون های آزمایشی انتخاب کنیم؟

از سال 96 آزمون های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم تجمیع شده اند و بنابر دفترچه راهنمای آزمون ارائه شده از جانب سازمان سنجش برگزار می شوند.

منابع آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشته ر

کارشناسی ارشد

دکتـــــری

کاردانی به کارشناسی

دپارتمان زبان

تمامی حقوق قانونی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی مدرسان شریف است ©


جهت دریافت فایل اطلاعات کلیک نماییدDownloads-icon

%PDF-1.6
%
652 0 obj
>stream
hTQK0S~Gޚ*R[b’0(ns {M@X$߫A%_.C{y|ZoP]crԏɊFIlQkx)ov#xϟmu
Zo5⢑9O6nuLwsrQLy^V|}L!LzDpf

${tnI5e[BEՏ

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد موضوع این قسمت می باشد اما در ابتدا می خواهیم بطور کامل رشته روانشناسی را معرفی کنیم . روانشناسی بالینی یکی از شاخه های رشته روان شناسی می باشد که به فهم و درک ، پیش بینی و در نهایت درمان ناتوانی ها و آشفتگی های هیجانی ، شناختی ، اجتماعی و رفتاری می پردازد و قدمت این رشته تقریبا ۹۰ سال است که می گذرد . در تمام این مدت بر اساس تجربه و تحقیق علم های زیادی به این شاخه اضافه گشته و آن را در راه تکامل کمک کرده است . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد در مقطع های مختلف ارائه می شود . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد جز رشته های پر مخاطبی می باشد که قبولی در آن تلاش بالایی می طلبد . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد گرایش های مختلفی نیز دارد که می توان آن ها را در دفترچه انتخاب رشته دید .

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد کلا ۱۴۴ واحد می باشد که ۲۰ واحد ازآن ها برای درس های عمومی ، ۹۸ واحد برای دروس اصلی و پایه ، ۴۰ واحد برای دروس اختصاصی و ۱۰ واحد هم برای دروس انتخابی در نظر گرفته شده است . نکته ای که بسیار جالب می باشد این است که رشته روانشانسی را برای مقطع کارشناسی هم در دفترچه انتخاب رشته گروه علوم انسانی و هم در دفترچه گروه علوم تجربی می توان دید ! اما از آنجایی که دانشگاه آزاد چند سالی است برای ثبت نام دوره کارشناسی آزمون و شرط معدل را برداشته است ، می توان از تمام رشته ها وارد کارشناسی روان شناسی دانشگاه آزاد شد . تنها نیاز می باشد که متقاضی دارای مدرک نظام جدید دیپلم باشد یا اگر دیپلمش نظام قدیم است باید مدرک پیش دانشگاهی هم داشته باشد .منابع آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشته ر

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را دانشگاه های زیادی ارائه می دهند . کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را به عنوان یکی از رشته هایی می دانیم که در کنار متقاضیان زیادش ، دارای آینده خوبی نیز می باشد . به عبارتی دیگر می توان گفت آینده کاری این رشته خوب می باشد . برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دردانشگاه آزاد متقاضیان باید در آزمون ورودی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کنند . مرکز مشاوره آویژه سعی دارد در مشاوره تحصیلی های جدا گانه به افرادی که نیاز دارند رشته های مختلفی مانند روانشناسی بالینی را معرفی کنند و از مقاطع بالاتر آن و سپس موقعیت های شغلی موجود برای رشته مربوطه اطلاعات مفیدی در اختیار متقاضیان قرار دهد .

واحد هایی که کارشناسی ارشد رشته روانشناسی را ارائه می دهند ( دانشگاه های آزاد )

برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی ، واحد های زیر را می توان معرفی کرد :

لیستی که در بالا تهیه گردیده تنها نیمی از واحد های موجودی از دانشگاه آزاد را نشان می دهد که رشته روانشناسی بالینی را در دوره فوق لیسانس ارائه می دهند و متقاضیان می توانند در پروسه ثبت نام خود انتخاب کنند . برای اینکه از تمامی واحد های موجود اطلاعات کاملی به دست بیاورید می توانید دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دانلود کنید و بخش مربوط به رشته روانشناسی بالینی را کامل مورد مطالعه قرار دهید .

بیشتر بخوانید: گرایش های ارشد روانشناسی

منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد را در بخش پیش رو برای شما بیان کرده و همچنین اشاره می شود که هر درس برای آزمون ارشد از چه ضریبی برخوردار می باشد . قبل از آن نیاز می دانیم که بگوییم دانشگاه آزاد دارای ارشد بدون کنکور نیست . در واقع نه تنها رشته روانشناسی بالینی ، بلکه در هر رشته دیگه ای هم برای ثبت نام دوره کارشناسی ارشد شما نیاز دارید در ابتدا آزمون کنکور ارشد را بدهید و تنها اگر رتبه مناسب رشته مورد نظرتان کسب کردید می توانید برای ثبت نام در دانشگاه آزاد اقدام کنید . تنها دانشگاهی که به عنوان دانشگاه دارای ارشد بدون کنکور می توان به آن ها اشاره کرد پردیس های خود گردان و دانشگاه پیام نور می باشند. و پردیس نیز بر خلاف دانشگاه پیام نور که کاملا بدون پیش شرط ثبت نام می کند ، سوابق تحصیلی فرد را در نظر می گیرد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور 

در موارد پایین می توان منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی برای دانشگاه آزاد ، و ضرایب هر کدام را در پرانتز جلوی هر مورد دید :

متقاضیان باید فرصت کافی بگذارند و قبل از آزمون ارشد دروس بالا را بخوبی مطالعه کنند و سپس در آزمون شرکت کنند ، زیرا این کنکور سالی یه مرحله برگذار می شود و در صورت عدم کسب رتبه مناسب شخص باید یک سال دیگر برای این محک انتظار بکشد .

بیشتر بخوانید: بازار کار رشته روانشناسی چگونه است؟

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد در واقع یک امر معمول و رایجی نمی باشد . از آن جا که دانشگاه آزاد در هیچ رشته ای ارشد بدون کنکور ندارد پس کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد بی مفهوم می باشد . تنها راهی که برای ورود بدون کنکور به مقطع ارشد وجود دارد مخصوص افراد اندک و خاصی می باشد . نام این افراد اندک استعداد های درخشان می باشد . اکنون این علامت سوال ها پیش رویمان ظاهر می شود که استعداد درخشان چه کسی است ؟ و یا چگونه می توان استعداد درخشان شد ؟ برای رسیدن به جواب این سوال ها باید ادامه مطالب را نیز به دقت مطالعه کنید . اگر همچنان سوالی برایتان پیش آمد بدون تردید با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و جواب خود را از ما بخواهید .

دانشجوی استعداد درخشان را بهتر بشناسیم

در دانشگاه آزاد دانشجوی استعداد درخشان باید تمام پارامتر های زیر را دارا باشد :

بیشتر بخوانید: عضویت در انجمن روانشناسی ایران

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران بخاطر متقاضی زیاد دارای پذیرشی سخت می باشد ، از این رو برای پذیرفته شدن در ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران شما باید بتوانید در آزمون کنکور ارشد دانشگاه آزاد رتبه خوبی کسب کنید .

دانشگاه آزاد تهران جز معتبر ترین دانشگاه های آزاد می باشد که فارغ التحصیلان کار آزموده و بسیار با سوادی را پرورش می دهد . از این رو از لحاظ اعتبار نمی توان مدرک فوق لیسانس روانشناسی دانشگاه آزاد تهران را زیر سوال برد . فار التحصیلان این رشته در ارشد دانشگاه آزاد تهران می توانند به راحتی جذب بازار کار شوند .

ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور آزاد

لیست رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

با سلام ببخشید من میخاستم ارشد بالینی یکی از دانشگاه ها ازاد تهران یا حومه بخونم چه رتبه ای لازمه ممنون میشم پاسخ گو باشید

سلام
باتوجه به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون و همچنین تعداد ظرفیت پذیرش سالانه ی هر دانشگاه رتب ی لازم برای قبولی در هر دوره متفاوت است اما بدیهی است قبولی در دانشگاه آزاد راحت تر میباشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

منابع آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشته ر

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

منابع آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشته ر
منابع آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشته ر
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *