همگام مشاوره تحصیلی پایه نهم

 
helpkade
همگام مشاوره تحصیلی پایه نهم
همگام مشاوره تحصیلی پایه نهم

پر کردن فرم هدایت تحصیلی سامانه همگام برای انتخاب رشته تحصیلی دانش آموزای پایه نهم اجباریه . دانش آموزا باید با دریافت رمز عبور همگام ، تو زمان مقرر وارد سایت hamgam.medu.ir بشن و فرم هدایت تحصیلی رو تو این پورتال پر کنن . 

 برای مشاوره نحوه تکمیل فرم هدایت تحصیلی در سامانه همگام

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

همگام مشاوره تحصیلی پایه نهم

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

دانش آموزای پایه نهم برای انتخاب رشته تحصیلی مورد علاقه خودشون باید فرم هدایت تحصیلی رو تو سایت همگام پر کنن . از اونجایی که مشاورا با توجه به فرم هدایت تحصیلی و آزمون های مشاوره ای به دانش آموزا برای اولیت های انتخاب رشته امتیاز می دن پس نحوه تکمیل فرم هدایت تحصیلی اهمیت زیادی داره .

تو انتخاب رشته و تکمیل فرم هدایت تحصیلی دانش آموزا هیچ اجبار و اما و اگری وجود نداره و دانش آموز می تونه این فرم رو با توجه به علاقه ، استعداد و توانایی هاش برای هر رشته ای که شرایطش رو داره تو سایت همگام به آدرس hamgam.medu.ir پر کنه .

اما از اونجایی که این فرم باید به صورت اینترنتی و تو پورتال همگام پر بشه خیلی از دانش آموزا نگران صحیح پر کردن این فرم هستن و یا اصلا نمی دونن چه جوری باید اون رو پر کنن . برای همین تو ادامه این مقاله در مورد نحوه تکمیل فرم هدایت تحصیلی در سامانه همگام توضیح دادیم .

 

اولین قدم برای پر کردن فرم هدایت تحصیلی پایه نهم اینه که رمز عبور همگامشون رو از مدیر مدرسه دریافت کنن . دانش آموزا با داشتن این رمز و کد ملی می تونن بعد از وارد شدن به پورتال همگام به آدرس hamgam.medu.ir و وارد کردن اطلاعات خواسته شده فرم هدایت تحصیلی خودشون رو تو این سامانه تکمیل کنن .

ورود به سایت همگام به آدرس hamgam.medu.ir

وارد کردن کد ملی و رمز ورود همگام 

انتخاب گزینه هدایت تحصیلی 

پر کردن فرم اولویت بندی رشته ها 

دریافت تاییدیه نهایی انتخاب رشته

 وارد سایت hamgam.medu.ir بشین و تو قسمتی که تو عکس زیر مشخص شده کد ملی و رمز عبور همگام رو وارد کنین .

 

 

 بعد از وارد شدن تو صفحه شخصی خودتون روی گزینه ” هدایت تحصیلی ” کلیک کنین .

 

 

 در ادامه روی گزینه « تکمیل فرم اولویت » کلیک کنین .

 

 

 سپس روی گزینه ای که در تصویر زیر مشخص شده کلیک کنین . 

 

 

 تو این مرحله ، برای اولویت بندی انتخابای خودتون روی قسمتی که تو شکل زیر مشخص شده کلیک کنین .

 

 

 بعد از اینکه اولویت هاتون رو انتخاب کردین روی گزینه « ذخیره چیدمان » کلیک کنین .

 

همگام مشاوره تحصیلی پایه نهم

 

 دانش آموزای پایه نهم برای هدایت تحصیلی علاوه بر پر کردن فرم الویت بندی خودشون تو سایت همگام باید فرم آزمون های مشاوره ای که در همین سایت قرار داره رو هم پر کنن . 

 

 

انتخاب رشته پایه نهم برای دانش آموزا بی نهایت سرنوشت ساز و مهمه چون دانش آموزا با این انتخاب ، مسیر تحصیلی ، شغلی و زندگی خودشون رو مشخص می کنن . پس دانش آموزا برای پر کردن فرم هدایت تحصیلی تو سایت همگام باید به مولفه های زیادی مثل علاقه ، استعداد ، توانایی و شرایطشون رو در نظر بگیرن و طبق این موارد انتخاب رشته خودشون رو بچینن .

 

 برای اینکه که بتونین یک انتخاب رشته درست و اصولی برای خودتون انجام بدین پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر رو بخونین .

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص نحوه تکمیل فرم هدایت تحصیلی در پورتال همگام پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربه اونا برای یک انتخاب رشته صحیح کمک بگیرین .

 

 

 برای مشاوره نحوه تکمیل فرم هدایت تحصیلی در سامانه همگام

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان تحصیلیکو از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره تحصیلیکو را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان تحصیلیکو در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار تحصیلی در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کارد زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو                     کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس              

یکی از جداب ترین امکانات رایگان تحصیلیکو برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های تحصیلی برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی تحصیلیکو در موضوعات مدارس ، کنکور سراسری ، دانشگاه های بدون آزمون ، کارشناسی ارشد و دکتری اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست مقطع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .

1000000

بازدید کننده تحصیلیکو تاکنون

14000

مخاطبان مشاوره تلفنی تحصیلیکو تاکنون

11905

تعداد سوالات سایت تحصیلیکو

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی تحصیلیکو بهره مند گردید.

سایت مشاوره تحصیلیکو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

بالا

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611 تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همگام مشاوره تحصیلی پایه نهم

متوسطه اول و دوم, مشاوره تحصیلی

اگر سوالی دارید میتوانید در قسمت نظرات بپرسید

با پیشرفت علم و تکنولوژی همواره شاهد سهولت انجام امور مختلف در زمینه های گوناگون می باشیم.

آموزش و پرورش نیز از این مهم جا نمانده و برای سهولت ارتباط بین دانش آموزان معلمان کادر اداری و والدین اقدام به تأسیس سایت اینترنتی با عنوان همگام کرده است.

سایت همگام تشکیل شده از امور مختلف و متعددی است که از امور جاری و روزانه دانش آموزان گرفته مانند تکالیف و کارنامه تحصیلی تا برگزاری آزمون های دوره ای و کارشناسی شده ای چون آزمون های آنلاین ،آزمون های مشاوره ای،استعداد های درخشان را در این سایت مهم و تاثیرگذار فراهم نموده است و در دل خود جای داده است.

توضیح درباره سایت همگام مطالب بسیار گسترده‌ای است که عنوان اختصاصی خود را دارد و شما میتوانید از این لینک این مقاله را درباره معرفی و راهنمای سایت همگام مدارس مطالعه نموده و یا بصورت تلفنی از مشاوران ارشد ما در « پاسخ با ما »  اطلاعات مورد نظر خود را درباره این سایت همگام مدارس و سایر امور تحصیلی بگیرید ،اما با توجه به اینکه موضوع این مقاله خاص سایت همگام پایه نهم می باشد در ادامه توضیحات تخصصی در ارتباط با این عنوان به تفصیل داده می شود.


آنچه در این مطلب میخوانید :

از جمله اموری که در سایت همگام طرح ریزی شده تا به وسیله آن دانش آموزان پایه نهم بتوانند به شکل صحیح و علمی انتخاب رشته تحصیلی خود را انجام دهند، تکمیل فرمی است به نام فرم هدایت تحصیلی که با این بخش از سایت همگام آموزش و پرورش این امکان را میدهد که دانش‌آموزان با توجه به علایق و استعدادهای خود رشته تحصیلی خود را که آینده شغلی و فعالیت‌های حرفه‌ای و اجتماعی آنان را رقم می زند با انجام تکنیک های خاصی به نحو صحیح انتخاب نمایند.

سایت پاسخ با ما مرحله به مرحله نحوه دستیابی به این فرم را برایتان بیان می کند:

١-مرحله اول شما باید رمز عبور همگام خود را از مدیر مدرسه دریافت کنید که این رمز به صورت جداگانه و محرمانه برای هر دانش آموز می باشد.

٢-مرحله دوم وارد سایت همگام به نشانی hamgam.medu.ir شوید.

٣-مرحله سوم وارد کردن رمز عبور و کد ملی دانش آموز.

۴-مرحله چهارم ، مستطیل ها یا ماژول های پیش روی شماست که شما دکمه هدایت تحصیلی را انتخاب می کنید.

۵- مرحله پنجم، در این مرحله شما گزینه ای تکمیل فرم اولویت را انتخاب می کنید و کلیک می نمایید.

۶-مرحله ششم ،پس از باز شدن صفحه تکمیل فرم اولویت در سمت چپ در ستون مدیریت روی آیکون آدمک شکل کلیک نمایید.

٧-مرحله هفتم در این مرحله در صفحه پیش روی شما جدولی از اولویت‌ها نمایش داده شده است شما مجدداً در سمت چپ در ستون مدیریت این بار روی آیکون (کتاب ) کلیک می کنید.

٨-مرحله هشتم ،در این قسمت شما می توانید ترتیب اولویت های خود را در جدول مربوطه مشخص کرده و در آخر روی دکمه (ذخیره چیدمان ) کلیک نمایید.

٩-مرحله نهم، پس از اینکه لیست اولویت های شما ذخیره شده در بالای صفحه و در سمت چپ می توانید با کلیک روی آیکونی که شکل دو برگ کاغذ را دارد و به معنی کپی میباشد یک نسخه از فرم اولویت های خود را دانلود کنید.


در سایت همگام برای پایه نهم به غیر از تکمیل فرآیند فرم هدایت تحصیلی که در بالا به آن به تفصیل برایتان توضیح دادیم ،دانش آموزان برای انتخاب رشته تحصیلی خود باید در آزمون مشاوره ای شرکت کرده تا بعد از پایان این آزمون و نمره دریافتی آن بتوانند برای انتخاب رشته تحصیلی خود اقدام نمایند ،

لازم به ذکر است دانش آموزان باید به دقت و توجه کافی به سوالات آزمون مشاوره ای پاسخ دهند،چرا که مشاور شما بر پایه نمره دریافتی شما از این آزمون نظر مشاوره خود را در خصوص انتخاب رشته شما می دهد، اگر شما با بی دقتی و کم اهمیتی به این سوالات سرنوشت‌ساز پاسخ دهید آینده و سرنوشت شغلی و حرفه ای خود را به خطر انداخته اید.

سایت همگام برای پایه نهم مرحله آزمون مشاوره ای را در نظر گرفته است پایه نهمی ها می توانند با رمز عبوری که در اختیار دارند وارد سایت همگام شوند و به وسیله رمز عبور به صفحه اصلی دست یابند و در بین مستطیل ها و ماژول های طراحی شده بر روی گزینه آزمون مشاوره‌ای کلیک نماید ،این آزمون در زمان مشخصی که اولیای مدرسه به دانش آموزان اطلاع می دهند برگزار می‌شود و در پایین هم باید به خاطر داشته باشند که برای انتخاب رشته تحصیلی خود باید در آزمون مشاوره ای شرکت کند که یک آزمون خودارزیابی سلامت روانی-رفتاری و به رغبت تحصیلی است و در قسمت آزمون آنلاین که مربوط به آزمون هایی که در طول سال معلم برای سنجش سطح و دانش علمی و ارزیابی یادگیری آن که به دانش‌آموزان ارائه گردیده است برگزار می‌شود به اشتباه وارد نگردند.

سایت پاسخ با مرحله به مرحله نحوه دستیابی به این آزمون را برایتان شرح می دهد:

دانش‌آموزان پایه نهم برای انجام امور مربوط به انتخاب رشته تحصیلی خود همانطور که به تفصیل توضیح داده شد باید از سایت همگام اقدام کند برای ورود به این سایت باید رمز عبور داشته باشند البته لازم به توضیح است برای انجام هرگونه عملیات باید در روز عبور داشته باشید گاهی این رمز عبور را فراموش می‌کنید یا دوست دارید را که عموماً با حروف لاتین است تغییر دهید سایت پاسخ ما به شما می‌گوید چگونه این اعمال را انجام دهید:

اگر رمز عبور همگام خود را فراموش کرده اید باید با مراجعه حضوری به مدرسه و درخواست از مدیر مدرسه به رمز عبور جدید دست پیدا کنید.

و اگر می خواهید رمز عبور را تغییر دهید سایت پاسخ با ما شما را با مراحل آن آشنا میکند:

چنانچه سوالات دیگری در زمینه سایت همگام آموزش و پرورش دارید از مشاوران ما در سایت پاسخ با مدد بگیرید

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همگام مشاوره تحصیلی پایه نهم

    انتخاب رشته پایه نهم به دهم اهمیت بسیاری در آینده دانش آموزان دارد …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

با ثبت ایمیل خود از جدیدترین اخبار تحصیلی و تخفیفات ما با خبر شوید


مشاوره برنامه ریزی کنکورDownloads-icon


https://pasokhbama.com/wp-content/uploads/2020/03/01.tanhatarin_ashegh-www.pasokhbama.com_.mp3Downloads-icon

هر یک از دانش آموزانی که در پایه نهم تحصیلی مشغول به ادامه تحصیل هستند اجباراً برای انجام انتخاب رشته و همین طور هدایت تحصیلی در دوره دبیرستان باید به سایت همگام هدایت تحصیلی مراجعه فرمایند. البته دقت داشته باشید که قبل از هر چیز کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ورود و استفاده از سایت هدایت تحصیلی دانش آموزان و دریافت آموزش سایت همگام هدایت تحصیلی کاملاً الزامی و ضروری به نظر می رسد. توجه داشته باشید که هر یک از دانش آموزان باید بعد از ورود به سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم اقدامات لازم را برای انتخاب رشته در سامانه همگام هشتم و نهم هدایت تحصیلی انجام دهد.

 

در این نوشته، بحثی در رابطه با سامانه همگام هدایت تحصیلی برای شما عزیزان داریم و سعی داریم آموزش سایت همگام هدایت تحصیلی را جهت انجام انتخاب رشته در پایه نهم خدمت شما دوستان عزیز ارائه کنیم.

 

 

همگام مشاوره تحصیلی پایه نهم

جهت اطلاع از نحوه ورود به سایت همگام انتخاب رشته و هدایت تحصیلی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

برای انجام انتخاب رشته در پایه نهم تحصیلی هر فرد باید به سایت همگام انتخاب رشته وارد شود و اقدامات ضروری را در این سامانه انجام دهد

همان طور که در جریان هستید هر یک از دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم تحصیلی در زمان انتخاب رشته الزاماً باید به سایت همگام هدایت تحصیلی مراجعه کنند و مراحل لازم برای انتخاب رشته را در سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم انجام دهند.

ولی موضوع مهمی که در اینجا ممکن است برای شما یا سایر داوطلبان سؤال شود این است که این انتخاب رشته در سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم بر چه اساسی انجام می گیرد و چه عواملی در این میان دخیل هستند؟

در رابطه با این موضوع مهم و برای ارائه پاسخی مناسب به این سؤال باید این موضوع مهم را خدمت شما عرض کنیم که این انتخاب رشته در سایت همگام هدایت تحصیلی براساس فاکتورهای بسیار مهمی از جمله علایق و استعدادهای داوطلب، نمره های کسب شده توسط وی در امتحانات دروس مختلف در طول ترم های مختلف تحصیلی، نظر معلم های دانش آموز و حتی مشاور تحصیلی وی و مواردی از این دست انجام می شود.

دقت داشته باشید که هر کدام از موارد ذکر شده در بالا از اهمیت بسیار بالایی در زمان ورود به سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم برای داشتن انتخاب رشته ای دقیق، درست و هدفمند برخوردار هستند.

 

 

با توجه به این که هر کدام از افراد دانش آموز الزاماً باید از شیوه ورود به سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم اطلاعات کافی را داشته باشند در این قسمت با ذکر نحوه وارد شدن به سایت هدایت تحصیلی دانش آموزان در خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه هستیم.

با اطلاع از نحوه وارد شدن به سایت هدایت تحصیلی دانش آموزان و دریافت آموزش سایت همگام هدایت تحصیلی دیگر مشکلی در زمان استفاده از سامانه همگام هدایت تحصیلی در زمان انتخاب رشته ندارید.

در اینجا با ذکر آموزش سایت همگام هدایت تحصیلی در خدمت شما دوستان و عزیزان محترم هستیم و می خواهیم نحوه ورود به سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم را به صورت تصویری خدمت شما آموزش بدهیم. 

. اولین قدم برای شما دانش آموزان جهت انجام انتخاب رشته این است که از طریق مرورگر سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ خود وارد سایتی به آدرس hamgam.medu.ir شوید.

. در قدم دوم برای ورود به سایت هدایت تحصیلی دانش آموزان هر فرد باید در هر یک از فیلدهای تعبیه شده در سایت هدایت تحصیلی دانش آموزان برای درج کد ملی و همین طور رمز ورود خود اقدامات لازم را انجام دهد.

 

 

 

 

 

. بعد از ورود به پروفایل شخصی خود در سامانه همگام هشتم و نهم تحصیلی الزاماً باید بر روی یک گزینه به نام هدایت تحصیلی کلیک بفرمایید تا بدین ترتیب صفحه جدیدی را مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

. در صفحه بعدی باز شده می توانید گزینه ای به نام تکمیل فرم اولویت بندی را ملاحظه بفرمایید.

 

 

همگام مشاوره تحصیلی پایه نهم

 

 

. در صورت کلیک بر روی گزینه مذکور و ورود به فرم هدایت تحصیلی در سایت هدایت تحصیلی دانش آموزان در قدم بعدی باید بر روی گزینه نشان داده شده در تصویر آورده شده در ادامه کلیک کنید.

 

 

 

 

. با توجه به این که کار انتخاب رشته شما الزاماً باید براساس اولویت و چیدمان خاصی انجام بگیرد الزاماً برای اولویت بندی رشته های درج شده در سایت باید بر روی گزینه به نمایش درآمده در تصویر به نمایش درآمده در ادامه این نوشته کلیک بفرمایید.

 

 

 

 

. بعد از درج رشته های مختلف در سامانه الزاماً باید بر روی گزینه ای به رنگ سبز تحت عنوان ذخیره چیدمان کلیک کنید.

 

 

 

 

. در انتهای کار و بعد از انجام تمامی اقدامات لازم برای انتخاب رشته و درج آن ها در سایت همگام هدایت تحصیلی نوبت به دریافت فرم مربوط به انتخاب رشته از طریق کلیک کردن بر روی شکل به نمایش درآمده در عکس زیر می رسد.

 

 

 

 

در این بخش از نوشته حاضر با ذکر آموزش سایت همگام هدایت تحصیلی در خدمت شما عزیزان بودیم.

 اما باز هم در صورت داشتن سؤالی در رابطه با نحوه انتخاب رشته در سامانه همگام هشتم و نهم تحصیلی می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران حاضر در مجموعه ما می توانند با ارائه اطلاعاتی دقیق و جزئی در رابطه با نحوه انتخاب رشته در سایت همگام هدایت تحصیلی در خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه باشند.

 

 

برای اطلاع از نحوه اولویت بندی رشته های تحصیلی در پایه نهم وارد لینک مربوطه شوید

 

 

از آن جایی که سازمان آموزش و پرورش برای به وجود آوردن هماهنگی و تعادل بین خصوصیات فردی و نیازهای هر یک از جوامع با برنامه های آموزشی ارائه شده در هر یک از مدارس کشور اقدامات لازم را برای راه اندازی و ایجاد سایت جامعی به نام سایت همگام آموزش و پرورش به آدرس Hamgam.medu.ir کرده است.

سایتی که به جز دانش آموزان مورد استفاده معلم ها نیز قرار دارد.

در ادامه قصد داریم اهداف اساسی سازمان آموزش و پرورش از راه اندازی سایت همگام هدایت تحصیلی را خدمت شما دوستان عزیز داریم.

. کمک به تمامی دانش آموزان مشغول به تحصیل در دانشگاه های کشور برای راهنمایی و هدایت آن ها جهت سوق دادن آن ها به سمت ادامه تحصیل در رشته های تحصیلی عرضه شده در مدارس کشور براساس کلیه سیاست های پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش در ایران

. کمک کردن به دانش آموز و راهنمایی وی برای داشتن بهترین و کامل ترین انتخاب رشته براساس سلایق، علایق، نیازهای جامعه و موارد مهم دیگر

. تلاش در جهت شناسایی و تشخیص توانایی ها، استعدادها و علاقه دانش آموزان به ادامه تحصیل در انواع رشته های تحصیلی

 

 

جهت کسب اطلاعاتی در رابطه با تاثیر نمره در انتخاب رشته پایه نهم وارد لینک مربوطه شوید

 

 

اگر شما هم جزء دانش آموزان در شرف انتخاب رشته در پایه تحصیلی نهم باشید احتمالاً‌ این سؤال از ذهن شما گذشته است که عوامل مؤثر در انتخاب رشته هر کدام از دانش آموزان چه عواملی می توانند باشند؟

از آن جایی که لازم است هر فردی اطلاعاتی را در رابطه با عوامل و عناصر بسیار مهم و ضروری برای انتخاب رشته بدست آورد در این بخش از نوشته حاضر قصد ذکر این عناصر را برای شما دوستان عزیز داریم.

. مورد اول که ار قضا بسیار هم مهم به نظر می رسد بحث هدایت تحصیلی در انتخاب رشته پایه نهم است.

توجه داشته باشید که این هدایت تحصیلی موارد بسیار مهمی مانند نمرات کسب شده توسط هر فرد دانش آموز در پایه های مختلف تحصیلی از جمله پایه هفتم، هشتم و نهم تحصیلی، گرفتن نظرسنجی کلی از دانش آموزان در رابطه با رشته مورد علاقه و مورد نظر آن ها، امتیازهایی که هر دانش آموز با توجه به نمرات کسب شده در دروس تخصصی بدست آورده و همین طور امتیازی که معلم و یا مشاور به دانش آموز داده است را شامل می شود.

. دومین مورد علاقه دانش آموز به رشته ای است که قصد ادامه تحصیل در آن را در مدرسه دارد.

در واقع، این بحث علاقه یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در زمان انتخاب رشته از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است.

عزیزان همواره به این موضوع توجه لازم را مبذول دارید که اگر به رشته ای علاقه ای نشان نمی دهید لطفاً هرگز آن را برای تحصیل انتخاب نفرمایید.

این گونه فقط خود را اذیت کرده و آزار می دهید. درس خواندن در رشته ای که به آن کوچکترین علاقه ای ندارید و از مباحث مطرح شده در دروس آن خوشتان نمی آید واقعاً می تواند آزار دهنده باشد.

بعلاوه، عمر و زندگی شما هم هدر می رود و دیگر باز هم نمی گردد.

. مورد مهم بعدی توجه به توانایی های فردی و استعدادهای درونی است.

ببینید عزیزان درست است که علاقه مهم است اما مسلماً باید برای ادامه تحصیل در هر یک از رشته ها استعداد و توانایی هم داشته باشید.

اجازه دهید با زدن مثالی این موضوع را بیشتر برایتان تشریح کنیم.

ببینید دوستان عزیز این که می گوییم در زمان انتخاب رشته در سایت همگام هدایت تحصیلی الزاماً باید استعداد و مهارت ادامه تحصیل در آن رشته را داشته باشید به این معناست که شما صرفاً به دلیل داشتن علاقه به بازی والیبال می خواهید به صورت حرفه ای در بهترین تیم ها بازی کنید.

خب عزیزان زمانی که شما توانایی این کار را ندارید و تنها علاقه در میان است چطور انتظار دارید که بازیکنی حرفه ای باشید.

در رابطه با رشته های تحصیلی هم همین طور است. مثلاً خود من به رشته نقاشی علاقه زیادی دارم. اما نمی توانم برای تحصیل در آن اقدام کنم.

چون کوچکترین استعدادی در این رشته هنری نداشته و ندارم.

با این تفاسیر از توجه به مهارت ها و توانایی های فردی خود در زمان انتخاب رشته های گروه نظری، کارودانش و فنی حرفه ای و سایر رشته های تحصیلی غافل نشوید.

. مورد بسیار هم دیگر که بهتر است در زمان انتخاب رشته در سایت همگام هدایت تحصیلی به آن توجه ویژه ای داشته باشید نیاز های جامعه ای است که در آن زندگی می کنید.

مثلاً ممکن است شهری که شما در آن اقامت دارید با کمبود روانشناسی خبره و ماهر روبرو باشد.

خب اگر شما وارد رشته انسانی و به دنبال آن رشته دانشگاهی روانشناسی شوید می توانید این کمبود را جبران کنید و از طرفی درآمد خوبی را هم بدست آورید.

پس در زمان انتخاب رشته از توجه به بحث نیازهای جامعه غافل نشوید و آن را هم در نظر بگیرید.

. مورد بسیار مهم دیگر نمره های درج شده در کارنامه شما در پایه های تحصیلی مختلف و در دروس تخصصی از قبل تعیین شده است.

به طور مثال، اگر در درس علوم نمره چهارده و در درس ریاضی حداقل نمره سیزده را کسب نکرده باشید به هیچ وجه نمی توانید برای ادامه تحصیل در رشته تجربی اقدام کنید.

پس در زمان انتخاب رشته تجربی به نمره های خود توجه لازم را مبذول دارید.

 

 

دوستان عزیز باید خدمت شما عرض کنیم که موانعی نیز بر سر راه داشتن انتخاب رشته ای منطقی و مؤفق برای هر کدام از دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم تحصیلی وجود دارد.

شاید برای شما هم جالب باشد اگر اطلاعی از این موانع مهم داشته باشید.

 

 

شاید باور نکنید اما همین چشم و هم چشمی می تواند آینده شما را به نابودی بکشاند و آن را به طور کل خراب کند.

متأسفانه بسیاری از دانش آموزان براساس چشم و هم چشمی و از سر این که فلان دوست یا فامیلشان وارد رشته ای در دوران دبیرستان شده دست به انتخاب رشته می زنند.

باور کنید چون فلان فامیل شما برای تحصیل در رشته ریاضی اقدام کرده و یا تصمیم به ورود به رشته تجربی و در ادامه تحصیل در رشته پیراپزشکی را دارد شما هم نباید مانند او این رشته ها را انتخاب کنید.

شاید شما استعداد ورود به این رشته ها را نداشته باشید و رشته دیگری برایتان مناسب باشد.

پس لطفاً چشم و هم چشمی را به کل کنار بگذارید و براساس استعدادها و توانایی ها و علایق شخصی خود تصمیم بگیرید.

 

 

از قدیم الایام این موضوع که والدین آینده خود را در فرزندانشان می دیدند وجود داشته است.

به این صورت که چون پدر یا مادر نتوانسته اند وارد رشته مورد علاقه خود در مدرسه شوند حال فرزند خود را مجبور به انتخاب و تحصیل در آن رشته می کنند.

به فرض مثال، فرزند به رشته هنر علاقه دارد اما پدر وی می گوید آسمان به زمین بیاید باید رشته ریاضی را انتخاب کنی.

زیرا روزی روزگاری من آرزوی مهندس شدن داشتم اما نشد به این هدف و آرزوی خود برسم.

از طرف دیگر، مادر می گوید من نمی دانم الا و بلا باید رشته تجربی را انتخاب کنی.

تجربی رشته بسیار خوبی است و من هم علاقه زیادی به ادامه تحصیل در آن داشتم. اما پدرم مرا مجبور به ازدواج کرد و در نتیجه نتوانستم در این رشته مشغول به تحصیل شوم.

حال تو باید مرا به آرزویم برسانی. اینجاست که فرزند بیچاره واقعاً سردرگم می شود و در صورت گوش دادن به حرف پدر یا مادرش آینده خود را به نابودی می کشاند.

پس دوستان عزیز همواره به علایق و استعدادهای خود در زمان انتخاب رشته در سایت همگام توجه کنید و کاری به حرف دیگران و اجبار آن ها نداشته باشید.

 

 

شاید این سوال برای شما هم مطرح شود که آیا به جز دانش آموزان پایه نهم دانش آموزان پایه هشتم هم می توانند از سایت همگام استفاده کنند یا خیر؟

باید عرض کنیم که امکان استفاده از سامانه همگام هشتم برای دانش آموزان مشغول به تحصیل در این پایه نیز وجود دارد و این افراد هم می توانند از این سامانه همگام هشتم برای شرکت در آزمون و یا مشاهده برنامه کلاسی استفاده کنند.

شاید شما هم به عنوان دانش آموز پایه هشتم به دنبال شناخت سامانه همگام هشتم باشید. 

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه استفاده از سامانه همگام هشتم هستید با مشاوران ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

مشاوران مجموعه ما می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با نحوه استفاده از سامانه همگام هشتم در خدمت شما عزیزان قرار دهند. 

 

 

برای آشنایی با نحوه انتخاب رشته در سایت هدایت تحصیلی دانش آموزان از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

سایت همگام انتخاب رشته نهم

تاثیر نمره در انتخاب رشته نهم

پرسش و پاسخ انتخاب رشته نهم 

سایت همگام هدایت تحصیلی

برای انتخاب رشته در پایه نهم باید به سایت همگام هدایت تحصیلی مراجعه کنید.

هدف از راه اندازی سایت هدایت تحصیلی دانش آموزان ایجاد هماهنگی بین ویژگی های فردی و نیازهای هر کدام از جوامع با برنامه های آموزشی ارائه شده در هر کدام از مدارس است.

برای دریافت آموزش سایت همگام هدایت تحصیلی با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

نکات مشاوره ای انتخاب رشته

۱

ممکن است برایتان این سوال پیش آمده باشد که آیا آزمون سلامت روانی رفتاری در انتخاب رشته موثر است؟ دراین بخش به این سوال می پردازیم. برخی از دانش آموزان و والدین تصور می کنند که نتایج آزمون سلامت روانی …

اخبار جدید هدایت تحصیلی 99-98

۱

مهلت انجام آزمون های مشاوره ای رغبت و توانایی تا ۳۰ آذر ماه ۹۸ می باشد. این آزمون ها تاثیر بسیار مهمی در امتیاز مشاوره ای هدایت تحصیلی دارند و ارتکاب هر گونه اشتباه در انجام این آزمون ها و …

نکات مشاوره ای انتخاب رشته

۰

همگام مشاوره تحصیلی پایه نهم

هشدار مهم: پس از انجام تایید نهایی آزمون های مشاوره ای دیگر امکان ویرایش پاسخ ها وجود ندارد. برخی از دانش آموزان و اولیا بدون اطلاعات کافی اقدام به پاسخدهی آزمون های مشاوره ای کرده و سپس تایید نهایی می …

اخبار جدید هدایت تحصیلی 99-98

۰

آزمون مشاوره ای سلامت روانی که هر ساله برای دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و نهم انجام می گردد، تا روز ۳۰ آبان سال ۹۸ مهلت انجام دارد.

بایگانی اخبار هدایت تحصیلی 98-97

۰

با توجه تاریخ درج شده در قسمت آزمون های مشاوره ای سایت همگام، مهلت آزمون های مشاوره ای تا ۲۰ اردیبهشت ۹۸ تمدید گردیده است. بدیهی است که بخش اولویت بندی رشته ها در سایت همگام و امتیازهای مشاوره ای …

بایگانی اخبار هدایت تحصیلی 98-97

۱

پس از چند روز اخلال و بروزرسانی در بخش آزمون های مشاوره ای سایت همگام، پرسشنامه های آزمون های مشاوره ای هم اکنون در دسترس دانش آموزان قرار دارند.

بایگانی اخبار هدایت تحصیلی 98-97

۰

هم اکنون آزمون های مشاوره ای در حال بروزرسانی و خارج از دسترس است. بروزرسانی از ساعت ۱۱ روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۱/۲۱ شروع شده و کماکان ادامه دارد. به محض اتمام بروزرسانی و به محض باز شدن آزمون های مشاوره …

بایگانی اخبار هدایت تحصیلی 98-97

۶

پس از بسته شدن پاسخدهی به آزمون های مشاوره ای استعداد و رغبت سنج و اولویت بندی رشته ها بعد از اتمام مهلت ۱۵ فروردین، از ۱۷ فروردین مجددا مهلت آزمون های مشاوره ای تا پایان روز ۱۵ اردیبهشت سال …

بایگانی اخبار هدایت تحصیلی 98-97

۵۸

مهلت تکمیل آزمون های مشاوره ای و اولویت بندی توسط دانش آموز در وبسایت همگام تا پانزدهم فروردین سال جدید ۹۸/۱/۱۵ تمدید گردید. به دانش آموزان توصیه می کنیم هر چه سریعتر اقدام به تکمیل آزمون های مشاوره ای و …

آزمونی که به منظور انتخاب رشته پایه نهم به دهم متوسطه آموزش و پرورش تحت عنوان آزمون همگام شناخته می شود، شامل 2 آزمون رغبت و استعداد می باشد که الزاما باید از طریق اینترنت و در سایت سامانه همگام هدایت تحصیلی به آدرس www.hamgam.medu.ir انجام شود.

از مزایای آزمون همگام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مهلت برگزاری آزمون همگام تا 15 اسفند می باشد و از آنجایی که این آزمون ها بخش عمده ای از فرآیند هدایت تحصیلی را تشکیل میدهند، شناخت درست و انجام صحیح آن بسیار اهمیت دارد و دانش آموزان باید پیش از آزمون با کمک مشاور هدایت تحصیلی با نحوه اجرای صحیح آزمون همگام آشنا شوند و عدم کسب نمره حداقل در آزمون همگام می تواند در فرآیند ثبت نام دانش آموز در پایه دهم متوسطه اختلال ایجاد نماید.

زمان آزمون های همگام هریک 90 دقیقه می باشد و تعداد سوالات آزمون رغبت 255 سوال و آزمون استعداد 319 سوال می باشد و هر آزمون 15 امتیاز را در فرآیند هدایت تحصیلی به خود اختصاص می دهد.

در اجرای آزمون همگام باید به موارد زیر توجه داشت:همگام مشاوره تحصیلی پایه نهم

به منظور کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی کلاس های آموزشی و جلسات مشاوره ای می توانید هم اکنون با شماره 26703342 تماس حاصل فرمایید ویا نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی اقدام نمایید تا همکاران ما در گروه ره استاد در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

آشنایی با رشته های تحصیلی دوره متوسطه دوم در انتخاب رشته پایه نهم و ورودی پایه دهم متوسطه بسیار اهمیت دارد و به دانش آموزان …

 در هدایت تحصیلی و شغلی و انتخاب رشته پایه نهم به دهم، دو فرم شماره 6 و 7 هدایت تحصیلی وجود دارد که فرم شماره 6 بر اساس بررسی‌ …

هدایت تحصیلی پایه نهم به دهم جزو بخش های مهم دوران تحصیل است و توجه به هدایت تحصیلی بسیار اهمیت دارد و می تواند به تلاش دانش آموز و روند …

رشته فنی و حرفه ای یکی از سه شاخه اصلی (نظری، فنی حرفه ای و کاردانش) در دوره متوسطه دوم است. آشنایی و آگاهی از شرایط انتخاب رشته …

شماره تماس: 26703812 – 021صدای مشاور: 09395450469آدرس: تهران، سید خندان، خیابان شقاقی، پلاک 7، طبقه اول، واحد 4

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

هر ساله دانش آموزان پایه نهم برای انتخاب رشته تحصیلی مورد علاقه خود باید یک فرم با عنوان هدایت تحصیلی را در زمانی که مشاور مدرسه به آن ها اعلام می کند ، تکمیل نمایند . اخیرا وزارت آموزش و پرورش امکان انجام هدایت تحصیلی را در سایت همگام به صورت اینترنتی فراهم کرده است .همگام مشاوره تحصیلی پایه نهم

برای مشاوره راهنمای هدایت تحصیلی در سایت همگام

برای مشاوره راهنمای هدایت تحصیلی در سایت همگام

یکی از پر تکرار ترین استفاده های سایت همگام ، تکمیل فرم الویت بندی هدایت تحصیلی ، توسط دانش آموزان پایه نهم است . مشاوران با توجه به این فرم و موارد دیگر مانند آزمون های مشاوره ای به دانش آموزان برای انتخاب رشته خود امتیاز می دهند . هر دانش آموز پایه نهم موظف است در زمان مشخص وارد سایت همگام شود و فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کند . 

توصیه می شود برای انتخاب الویت های خود دقت کافی داشته باشید ، چرا که مسیر تحصیلی شما می تواند بر آینده شغلیتان تاثیر زیادی داشته باشد . برای آگاهی از چگونگی انجام هدایت تحصیلی در سایت همگام در ادامه این مقاله با ما همراه باشید . 

دانش آموزان پایه نهم برای ورود به سایت همگام و انجام فرآیند هدایت تحصیلی باید ابتدا به مدیر مدرسه مراجعه و رمز ورود همگام خود را دریافت نمایند . رمز ورود همگام معمولا از حروف لاتین تشکیل شده و به صورت محرمانه برای هر کاربر در سایت همگام تعریف می شود . 

 

 مراحل انجام هدایت تحصیلی در سایت همگام 

1) ورود به سایت همگام به آدرس hamgam.medu.ir

2) وارد کردن کد ملی و رمز ورود همگام 

3) انتخاب دکمه هدایت تحصیلی 

4) پر کردن فرم اولویت بندی رشته ها 

5) دریافت تاییدیه نهایی انتخاب رشته

 

 راهنمای تصویری آموزش هدایت تحصیلی در سایت همگام 

1) ابتدا سایت hamgam.medu.ir را در مرورگر خود سرچ کرده و پس از ورود به سایت ، در قسمتی که در شکل زیر با فلش مشخص شده است ، کد ملی و رمز همگام خود را وارد کنید . 

 

 

2) پس از ورود به صفحه شخصی خود روی گزینه « هدایت تحصیلی » که در شکل زیر مشخص است کلیک کنید .

 

 

3)  در این مرحله روی گزینه « تکمیل فرم اولویت » کلیک کنید . 

 

 

4)  در این قسمت روی گزینه ای که در تصویر زیر مشخص شده کلیک کنید .

 

 

5)  در این مرحله ، برای اولویت بندی انتخاب های خود روی قسمتی که در شکل زیر مشخص شده است کلیک کنید . 

 

 

6) در این قسمت ، پس انتخاب اولویت ها روی گزینه « ذخیره چیدمان » کلیک کنید . همگام مشاوره تحصیلی پایه نهم

 

 

 

6) در نهایت با کلیک کردن روی قسمتی که در تصویر زیر مشخص است ، یک نسخه از فرم اولویت بندی هدایت تحصیلی خود را دریافت کنید . 

 

 

دانش آموزان پایه نهم برای هدایت تحصیلی علاوه بر پر کردن فرم الویت بندی خود در سایت همگام باید در آزمون های مشاوره ای که در همین سایت انجام می شود نیز شرکت کنند و با توجه به نمره این آزمون ها ، فرم الویت بندی و موارد دیگر فرآیند انتخاب رشته انجام می شود .

مشاوران هیوا آماده یاری رساندن به شما برای انجام فرآیند هدایت تحصیلی ، از طریق خدمات تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی هیوا هستند . برای دریافت به موقع اخبار مدارس عضو کانال تلگرامی مدارس باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس را دنبال کنید . 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته دانش آموزان پایه نهم ، پیشنهاد می کنیم ، مقاله ای که در ادامه قرار داده شده است را مطالعه کنید . 

تکمیل این فرم در سایت همگام انجام می شود که آدرس آن در این مقاله ارائه شده است . 

دانش آموزان برای پر کردن فرم هدایت تحصیلی باید وارد سایت همگام شوند که در این مقاله راهنمای تصویری چگونگی انجام هدایت تحصیلی در این سایت شرح داده شده است .

به کد ملی و رمز همگام که در این مقاله چگونگی دریافت رمز همگام توضیح داده شده است .

برای مشاوره راهنمای هدایت تحصیلی در سایت همگام

برای مشاوره راهنمای هدایت تحصیلی در سایت همگام

سلام من امسال سال نهم هستم و هنوز خبری برای انتخاب رشته نیست چطوری میشه در سایت همگام رشته ای که قبول شدیم رو ببینیم؟

سلام . نتایج هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم در سایت همگام اعلام شده باید بر روی آیکون هدایت تحصیلی کلیک کنین .

سلام من رمز رو نمیدونم چش هس اگه میشه راهنماییم کنید

سلام . رمز عبور همگام رو باید از مدرسه بگیرین .

سلام. خسته نباشید من امسال به نهم میرسم من در ریاضی و علوم و تاریخ و جغرافیا و (اجتماعی) در این سه کاملا مهارت دارم اما در دستور زبان فارسی و تشخیص در فارسی اصلا ماهر نیستم و همچنین زبان انگلیسیم هم زیاد خوب نیست.توانایی گفتاری خیلی خوبی برای رفتن به انسانی دارم .از طرفی به تجربی هم علاقه مندم و توی اون هم استعداد دارم.اما اگر به انسانی برم به شدت نگران دستور زبان های فارسی هستم و اگر به تجربی هم برم اگر اونی که فکر می کنم نباشه احساس خواهم کرد استعداد زبانی /گفتاریم در تجربی هدر شده و می تونستم برم انسانی و در تجربی هم انگلیسی سنگینی هست که احتمالا برام خیلی خیلی سخت خواهد بود البته من در این دو سال راهنمایی با اطمینان ایندم رو با تجربی تصور کردم اما چند وقته مردد و نگرانم که اشتباه نکنم ممنون میشم کمکم کنید

سلام . شما باید بیشتر در مورد رشته ها و آینده تحصیلی و شغلی که  دارین تحقیق کنین بعد با اگاهی کامل و با توجه به علاقه و استعدادی که دارین انتخاب رشته کنین .

سلام . من می خوام الان اولویت هایم رو انتخاب کنم در همگام ولی هیچ کاری نمی توانم انجام بدم اما به صورت کتبی اولویت هایم رو به مدرسه ارسال کردم .مشکلی در هدایت تحصیلی من به وجود میاد؟؟

سلام . شما نمی تونین در سایت همگام اولویت های انتخابی فرم هدایت تحصیلی تون رو ویرایش کنین ، شما باید منتظر انتشار نتیجه هدایت تحصیلی باشین در صورتی که مجاز به تحصیل در رشته مورد نظرتون نباشین ، می تونین برای تغییر رشته هدایت تحصیلی اقدام کنین .

سلام من وارد این مراحل شدم ولی جلوی اولویت های من پر شده با رشته هایی که من انتخاب نکردم و هر کاری می کنم پاک شن تا انتخاب های دیگه ای داشته باشم نمیشه.

سلام . شما نمی تونین الان فرم هدایت تحصیلی تون رو ویرایش کنین .

سلام من می خوام رشته ها رو انتخاب کنم قسمت هدایت تحصیلی میرم هیچ الویت و رشته ای برای نمایش نیست ضمنا ازمون های مشاوره ای انجام دادم پس مشکل چیه؟؟؟؟

سلام . بعد از پایان امتحانات نمونه فرم هدایت تحصیلی در سایت همگام قرار داده میشه .

سلام اگه بخوام اولویت های انتخاب رشته ام رو تغییر بدم می تونم   ؟

سلام . بله می تونین اولویت های انتخابی تون رو تغییر بدین .

سلام اگه‌‌ بخوام اولویت هامو بعد از ذخیره تغییر بدم می تونم؟ چون نظرم تغییر کرده

واسه رشته روانشناسی و حقوق کدوم شاخه رو در الویت بزارم ؟؟ اولویت بندی رو که انجام دادیم کپی رو بزنیم توسایت میمونه؟؟؟؟

سلام . در صورتی که هدف شما قبولی در رشته حقوق و روانشناسی هستش باید اولویت اول شما رشته انسانی باشه ، باید اطلاعات تون رو ذخیره و ثبت کنین .

سلام بخشید آخه من فرم هدایت تحصیلی رو از کجا پر کنم

سلام . در همین مقاله مراحل تکمیل فرم هدایت تحصیلی توضیح داده شده ، مقاله رو مطالعه کنین .


منتخب های هیوامگ

حریم خصوصی نوجوانان را حفظ کنیم

نکاتی برای بازگشایی مدارس در دوران کرونا

چالش های پیش روی نوجوانان

مقالات منتخب سردبیر

بهترین مدارس ابتدایی و دبیرستان

انتخاب رشته دبیرستان

روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان

معرفی رشته های انتخاب رشته پایه نهم

انتخاب رشته پایه نهم

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

سامانه همگام جامع ترین پورتال مدارس کشور می باشد که با هدف ارتقا سطح دسترسی دانش آموزان ، اولیا و کارکنان آموزش و پرورش ایجاد شده است . دانش آموزان با مراجعه به پرتال کاربری خود می توانند برنامه تحصیلی خود را مشاهده نموده و حتی کارنامه خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند .همگام مشاوره تحصیلی پایه نهم

برای مشاوره نحوه ورود به سایت همگام مدارس و شرکت در آزمون رغبت تحصیلی

برای مشاوره نحوه ورود به سایت همگام مدارس و شرکت در آزمون رغبت تحصیلی

سامانه همگام با هدف تولید محتوای الکترونیکی در سایت آموزش و پرورش راه اندازی شده است . اولین و مهمترین کاربرد پورتال همگام مدارس در خصوص مطلع شدن دانش آموزان و والدین آن ها از جدید ترین اطلاعیه هایی است که وزارت آموزش و پرورش در مورد فرآیند های مختلف مدارس اعلام می نماید .

نحوه ورود به سامانه همگام به این صورت می باشد که دانش آموز پس از ورود به سایت hamgam.medu.ir با وارد کردن کد ملی 10 رقمی و رمز عبور دریافتی از مدرسه یا منطقه آموزش و پرورش می توانند وارد پرتال کاربری خود شوند .

همچنین پرسنل محترم آموزش و پرورش که می‌ خواهند جهت انجام امور مربوطه مدارس به سامانه همگام دسترسی داشته باشند می بایست به کارشناس فناوری آموزش پرورش منطقه یا کارشناس فناوری آموزش پرورش استان خود مراجعه نموده و متناسب با جایگاه سازمانی خود ، رمز عبور دریافت نمایید . در ادامه راهنمای تصویری نحوه ورود به سایت همگام را ارائه می دهیم .

داوطلبان برای مراجعه به سایت همگام باید ابتدا در مرورگر خود ( کروم و یا فایرفاکس و … ) آدرس hamgam.medu.ir را جستجو نمایند .

سپس از بین لینک های نمایش داده شده روی لینک ” همگام – آموزش پرورش ” کلیک کنید .

 

 

کلیه داوطلبان پس مراجعه به سامانه همگام به نشانی hamgam.medu.ir می توانند از منوی بالای سایت روی ” ورود ” کلیک کنند و با استفاده از کد ملی و رمز عبور همگام وارد پورتال سامانه مدارس خود شوند . برای دریافت رمز ورود به سایت همگام ابتدا لازم است به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نموده و رمز عبور خود را از مدیر مدرسه دریافت نمایید . لازم به ذکر است که رمز عبور همان رمز همگام است .

 

 

 

در این قسمت داشبور اصلی سامانه همگام را مشاهده می کنید :

 

 

داشبرد اصلی شامل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ، ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ، ثبت نام آزمون المپیاد های علمی، همچنین اعلام نتایج آن ها و موارد دیگر که در شکل بالا دیده می شود ، نیز می باشد .

یکی از استفاده هایی که اخیرا از سایت همگام مدارس می شود ، شرکت در آزمون های مشاوره ای می باشد که بازه زمانی برگزاری این آزمون ها توسط مدیر مدرسه به دانش آموزان اعلام می شود . راهنمای تصویری نحوه ورود به این قسمت در زیر آمده است :

ابتدا پس از ورود به داشبورد اصلی ، کافیست روی گزینه ای که در شکل زیر نشان داده شده است کلیک نمایید . 

 

 

در این قسمت کافیست روی گزینه آزمون خود آزمایی که در شکل زیر نشان داده شده است ، کلیک نمایید و سوالاتی که در این قسمت آمده را پاسخ دهید . 

 

 

پس از تایید نهایی سوالات ، روی داشبورد اصلی تاییدیه نهایی مانند شکل زیر نمایش داده می شود . 

 

همگام مشاوره تحصیلی پایه نهم

 

در صورت ایجاد هر گونه سوال درباره نحوه ورود به سایت همگام مدارس و یا شرکت در آزمون های مشاوره ای می توانید با مشاوران با تجربه مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق خدمات مشاوره تلفنی مرکز هیوا ، ارتباط برقرار کنید و برای اطلاع از همه اخبار مربوط به سامانه همگام مدارس می توانید در کانال تلگرامی مدارس هیوا عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال کنید . 

خیر . مسئولان مدارس و کارمندان آموزش و پرورش نیز می توانند از این سامانه استفاده نمایند .

بله . مقاضیان آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان می توانند با مراجعه به پرتال دانش آموزی سامانه همگام اقدام به ثبت نام نمایند .

برای ورود به پرتال فردی خود باید ابتدا کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد نمایید .

برای مشاوره نحوه ورود به سایت همگام مدارس و شرکت در آزمون رغبت تحصیلی

برای مشاوره نحوه ورود به سایت همگام مدارس و شرکت در آزمون رغبت تحصیلی

سلام من می خوام مدرسه نمونه دولتی متوسطه اول ثبت نام کنم چون دیگه آزمون رو برداشتن به ما گفتن از طریق سامانه همگام ثبت نام کنید رفتم تو همگام اما گزینه ثبت نام مدرسه نمونه دولتی نداره میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

سلام . برای ثبت نام در پایه هفتم در مدارس نمونه دولتی باید حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظرتون مراجعه کنین .

ایا امکان داره دبیرستان رشته تجربی قبول نکند معدل سه سال هفتم وهشتم ۱۹.۶۴ ریاضی ۲۰ وعلوم ۲۰ درهفتم ترم دوم علوم ۲۰ و ریاضی ۱۸.۵ ترم دوم ولی نهم ریاضی ۱۷ وعلوم۱۷.۵ از بدشانسی کرونا

سلام . در صورتی که در فرم هدایت تحصیلی رشته تجربی اولویت الف برای شما در نظر گرفته شه ، مدرسه شما رو ثبت نام می کنه ولی در صورتی که اولویت ب قرار بگیره باید صبر کنین ابتدا دانش آموزان با اولویت الف ثبت نام کنن بعد شما ثبت نام کنین .

سایت چرا باز نمیشه

سلام . برای ورود  به سایت همگام مشکلی وجود نداره ، مجددا در زمان دیگری وارد سایت بشین .

سایت همگام عالی برای امتحان ها سراسری

هر کاری کردم سایت باز نمیشه لطفا کمک کنید

سلام . مجددا در زمان دیگری وارد سایت همگام بشین .

با سلام الان چندین روزه می خوام آزمون مشاوره تحصیلی بدم چرا آزمون بازنمیشه ؟ تا کی فرصت دارم ؟

سایت باز نمیشه ..لطفا یکی رسیدگی کنه

من رمز ورودم یادم رفته باید چکار کنم

سلام . باید رمز ورود همگام رو از مدیر مدرسه تون بگیرین .

آیا با گوشی موبایل میشه آزمون داد؟

سلام . از سیستم کامپیوتری استفاده کنین .

سلام سوال من اینه که آیا با گوشی موبایل میشه آزمون داد ؟ چرا هر بار که وارد میشم با گوشی نمیتونم

سلام . برای ورود به سایت همگام بهتره از سیستم کامپیوتری استفاده کنین .


منتخب های هیوامگ

حریم خصوصی نوجوانان را حفظ کنیم

نکاتی برای بازگشایی مدارس در دوران کرونا

چالش های پیش روی نوجوانان

مقالات منتخب سردبیر

بهترین مدارس ابتدایی و دبیرستان

انتخاب رشته دبیرستان

روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان

معرفی رشته های انتخاب رشته پایه نهم

انتخاب رشته پایه نهم

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

همگام مشاوره تحصیلی پایه نهم
همگام مشاوره تحصیلی پایه نهم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *