چگونه برای عشق خود جذاب باشیم

 
helpkade
چگونه برای عشق خود جذاب باشیم
چگونه برای عشق خود جذاب باشیم

شاید با مشاهده کردن صفحات اینستاگرامی افراد معروف سلبریتی فکر کنید که آنها چگونه بدین میزان جذاب هستند؟! و یا افراد سلبریتی و مدلینگ را مشاهده نموده اید که دارای اندام مناسب و لباس های شیک و از همه مهم تر چهره ای بشاش و جذاب هستند که در نگاه اول برای شما یقینا جذاب خواهند بود. آیا رازی پشت این میزان جذابیت وجود دارد؟! اگر رازهایی در مورد افزایش جذابیت وجود دارند، آنها چه چیزی می توانند باشند؟! اینها سوالاتی هستند که می توانند ذهن شما را تا مدتها درگیر کنند. 

در پاسخ به سوال شما می توان گفت که رازهای کوچک وجود دارند که می توانند باعث جذابیت شوند. در این بخش از نمناک قصد داریم تا تعدادی از رازهایی که به واسطه آنها می توانید به یک فرد جذاب تبدیل شوید را به شما کاربران معرفی سازیم.

در سال 2011 تعدادی از دانشمندان در طی تحقیق بزرگی تلاش کردند تا مشخص کنند که کدام چهره می تواند باعث جلب توجه آقایان و کدام چهره می تواند باعث جلب توجه خانم ها شود. این مطالعه بیش از هزار نفر را شامل می شد که هر یک از آنها دارای چهره ای خاص و همراه با احساسات متفاوت بودند.

نتیجه آزمایش مشخص کرد که آقایان بیشتر جذب خانم هایی می شوند که دارای لبخند آرام و چشمان بشاش هستند، از طرفی خانم ها نیز بیشتر جذب آقایان مغرور با چهره ای ساده می شوند.چگونه برای عشق خود جذاب باشیم

پس از این آزمایش جامع، دانشمندان با تائید صحت آن بیان کردند که این شواهد کاملا با علایق هر جامعه ای مطابقت دارد.

در سال 2016 دانشمندان برای اطلاع از اینکه چه چیزی منجر به جذب هر دو طرف می شود، آنها در یک تحقیق دریافتند که زوجین به عکس العمل های جدی و جذاب علاقمند هستند چرا که آنها پس از اولین دیدار مجذوب طرف مقابل می شوند.

عطر و ادکلن یکی از گزینه های جذابیت می باشد که می توان از آنها برای جذب افراد زیادی به خود استفاده نمود. بنابر تحقیقات انجام شده، یکی از موارد جذابیت افراد، استفاده از عطرها و ادکلن ها خوشبو می باشد.

طبق آخرین آمار و اطلاعات، مردان بیشتر دوست دارند که همسر آینده آنها دارای موهای بلند و درخشان باشد. از سوی دیگر می توان گفت موی بلند و درخشان نشان دهنده سلامت جسمانی می باشد. 

اما در مقابل خانم ها به مدل موهای آقایان زیاد اهمیت نمی دهند چرا که برخی مدل موهای کوتاه و برخی مدل موهای بلند در آقایان را دوست دارند و بنابراین برای آقایان هیچ تفاوتی وجود ندارد و می توانند مدل موهای دلخواه خود را عملی نمایند.

جالب است بدانید که آقایان بیشتر جذب خانم هایی می شوند که از کفش هایی با سایز کوچک استفاده می کنند اما در مقابل برای یک خانم هیچ فرقی ندارد که مرد مورد علاقه اش از کفش با چه سایزی استفاده می کنند.

به طور کلی خوش تیپ بودن باید در اولویت هر شخصی باشد که قصد دارد جذاب به نظر برسد و باید به میزان بسیار زیادی به آن اهمیت دهد.

همه ما دوست داریم که در نگاه دیگران جذاب و دوست داشتنی باشیم اما این کار چگونه ممکن است؟

مطمئنا تغییر دادن رفتارها و عادات کار ساده ای نیست اما برخی از کارها هستند که شما به سادگی می توانید انجام دهید تا چهره ای دوست داشتنی تر از قبل در نظر دیگران داشته باشید.

همه ما دوست داریم که در نگاه دیگران جذاب و دوست داشتنی باشیم اما این کار چگونه ممکن است؟ چگونه برای عشق خود جذاب باشیم

مطمئنا تغییر دادن رفتارها و عادات کار ساده ای نیست اما برخی از کارها هستند که شما به سادگی می توانید انجام دهید تا چهره ای دوست داشتنی تر از قبل در نظر دیگران داشته باشید.اگر نمی دانید که چگونه این کارها را انجام دهید، ما به شما نکاتی را یادآور می شویم که با رعایت آنها در جمع محبوب تر از قبل خواهید درخشید.

تماس چشمی

اولین چیزی که دیگران در نگاه شما جستجو می کنند، حس اعتماد است. ما نمی توانیم افرادی را که به آنها اعتماد نداریم، دوست داشته باشیم. ما به طور ناخوداگاه به دنبال راهی برای اعتماد و تکیه کردن به دیگران هستیم اما این احساس را چگونه در دیدار اول به طرف مقابل مان انتقال دهیم.

واضح است، تماس چشمی! نگاه کردن به چشم های طرف مقابل می تواند یکی از تاثیرگذارترین راهها باشد. ثابت شده افرادی که بیشترین تماس چشمی را با طرف مقابل شان دارند، نسبت به دیگران باهوش ترند. بنابراین اگر تا به حال این کار را انجام نمی دادید، هنوز هم دیر نشده، هنگام صحبت به دیگران به چشم هایشان خیره شوید تا بیشتر به شما اعتماد کنند.

لبخند

هیچگاه قدرت لبخند را نادیده نگیرید. خندیدن یکی از تاثیرگذارترین راههای برقراری ارتباط با دیگران است. پس تا می توانید لبخند بزنید و این حس مثبت را به دیگران نیز انتقال دهید تا در برقراری ارتباط با شا راحت تر عمل کنند.

اشتیاق

در کنار لبخند، اشتیاق و انرژی خود را نشان دهید. این کار نه تنها دیگران را به سمت شما جذب می کند بلکه به آنها نیز این انگیزه را می دهد تا چون شما پر از امید و انگیزه باشند. اگر شور و شوق کافی از خود نشان دهید، مطمئنا دیگران پس از صحبت با شما با انرژی وافری از شما جدا خواهند شد.

تلفن همراه خود را در جیب تان بگذارید

تا زمانی که مکالمه شما با طرف مقابل تان به پایان نرسید، تلفن همراه خود را از کیف یا جیب تان در نیاورید. در غیر این صورت، این کار حرف های شما را قطع می کند و انگیزه صحبت کردن بیشتر را از طرف مقابل تان می گیرد.

با اطمینان خاطر دست دهید

دست دادن یکی دیگر از راههای شناخت شخصیت طرف مقابل است. اگر شل و بی حال دست دهید، انرژی منفی را به طرف مقابل تان انتقال داده اید، از طرف دیگر خیلی محکم هم دست او را نفشارید که احساس ناراحتی و خفقان کند. درست دست دادن تاثیر مثبتی را در اولین لحظه دیدارتان بر جای خواهد گذاشت.

دیگران را با نام بخوانید

به حرف های دیگران گوش دهید

بیش از این که حرف بزنید، خوب به حرف های طرف مقابل تان گوش دهید. شما دو گوش دارید اما تنها یک لب، پس باید به تناسب از آنها استفاده کنید.

تعریف و تمجید دیگران را به درستی پاسخ دهید

زمانی که شخصی در مقابل شما نشسته و از خوبی ها و نکات مثبت تان می گوید، عکس العمل شما چیست؟ این یکی از حساس ترین لحظه هاست زیرا جوابی که می دهید ممکن است که شما را فردی خودخواه جلوه دهد. برای جلوگیری از این کار به جای گفتن جمله هایی چون «مرسی، شما هم همچنین»، «شما خودتان که از من بهترید» یا «نظر لطف شماست» به شدت بپرهیزید و به جای آن بگویید «ممنون! شنیدن این تعریف ها از زبان شما حس خوبی به من می دهد.» یا «ممنون. شنیدن این تحسین ها تجربه واقعا خوبی برای من خواهد بود.»

اگر حرف طرف مقابل تان قطع شد، از او بخواهید ادامه دهد

اگر در حال گوش دادن به حرف های فردی بوده اید که ناگهان صحبت هایش قطع شد، در ادامه از او بخواهید که به حرف هایش ادامه دهد. با این رفتار به او نشان می دهید که خود و صحبت هایش برای شما ارزشمند است.

بگویید «واقعا متاسفم»

هر کسی در زندگی داستان غم انگیزی دارد که ممکن است از شما بخواهد که شنونده باشید. در این شرایط بهترین جمله ای که می توانید در جواب تجربه های غم انگیز او به زبان آورید «من واقعا متاسفم» است. با گفتن این جمله به او نشان می دهید که خودتان را جای او گذاشته و درکش کرده اید. در این شرایط آنها به شما بیشتر اعتماد خواهند کرد.

از مکالمه های کوتاه بپرهیزید

پینشهاد ما به شما این است که اگر می خواهید سر صحبت را با فردی باز کنید، موضوعی را انتخاب کنید که هر دوی شما بدان علاقمند هستید. در این صورت مکالمه شما دلنشین تر خواهد بود و تاثیر بیشتری بر هر دوی شما خواهد گذاشت.

به حالت بدنی تان دقت کنید

هنگام بلند شدن، نشستن یا صحبت کردن، به حالت بدن تان دقت کنید. حرکات بد بدن، حس خوبی را به دیگران منتقل نمی کند و همچنین موجب دوری آنها از شما خواهد شد. به عنوان مثال نشستن با پاهای باز، قوز کردن یا دست به سینه بودن، نه تنها غرور و تکبر شما را نشان می دهد بلکه موجب دوری طرف مقابل تان از شما نیز خواهد شد.

هنگام صحبت به همه نگاه کنید

چگونه برای عشق خود جذاب باشیم

اگر در حال صحبت در جمعی هستید، به تمام افرادی که به شما گوش می دهند، نگاه کنید. در این شرایط به آنها نشان می دهید که برای شما اهمیت دارند و در نتیجه بیشتر به شما توجه خواهند کرد. اگر هم فردی در جمع سعی دارد چیزی بگوید اما شرایط برایش فراهم نمی شود، شما از او بخواهید که در گفتگو شرکت کند. به عنوان مثال بگویید: «آقای… شما چیزی می خواستید بگویید؟» اما طوری رفتار نکنید که دیگران احساس خفقان و فشار کنند.

شکایت نکنید

مطمئنا خود شما هم دوست ندارید که با افرادی که مدام در حال شکایت و غر زدن هستند، ارتباط برقرار کنید. این کار انرژی منفی ای را منتقل و دیگران را از شما دور می کند. اگر احساس کردید که در حال گله و شکایت هستید، سریع موضوع صحبت را تغییر دهید.

مکالمه را عاقلانه به پایان برسانید

کلماتی که شما در انتهای مکالمه بیان می کنید، تاثیر زیادی بر دیگران خواهد گذاشت، بنابراین آنها را به درستی انتخاب کنید. جملاتی مانند «من از این گفتگو بسیار لذت بردم» یا «امیدوارم که باقی روزتان فوق العاده باشد» یا «هیچوقت این مکالمه مان را فراموش نخواهم کرد.» می تواند تفاوت زیادی را در احساس طرف مقابل ایجاد کند.

جذاب بودن و رنگ قرمز

رنگ قرمز خیلی چیزها را برای ما تدعی می کند: عشق، گل سرخ، گرما و … . به همین خاطر است که تحقیقات نشان داده اند که پوشیدن رنگ قرمز به افزایش جذابیت کمک می کند. طی تحقیقاتی که دانشمندان انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که مردان سراسر جهان پوشیدن لباس به رنگ قرمز توسط خانم ها را جذاب می دانند. قرمز رنگ عشق است. با پوشیدن رنگ قزمر شما بیشتر در معرض توجه هستید و از این دید شما هم به صورت ناخود آگاه بیشتر مراقب رفتار و برخورد های خود هستید. البته باید در این رابطه مراقب نوع ست کردن لباس باشید و هر قرمز پوشیدنی هم دلیلی بر جذاب بودن شما نیست.

گارد نگیرید، و انعطاف پذیر باشید

خانم ها ممکن است خیال کنند اگر احساسات واقعی خود را پنهان کنند تا مردان مجبور به حدس و گمان شوند جذاب تر می شوند. طبق مطالعاتی که در چین انجام شده است مردان زمانی که وارد یک رابطه می شوند علاقه دارند که طرف دیگر انعطاف پذیر باشد و در رابطه با این موضوع خیلی گارد نگیرید ولی این در حالیست که خانم ها باید دقت کنند که این رفتار قبل از آشنای و مراحل ابتدای رابطه برای مردان خیلی خوشایند نیست و مراقب باشید که در این امر زیاده روی نکنید. اما از سوی دیگر تحقیقی که اخیرا در آلمان انجام شده مشخص کرده که افرادی که احساسات و عواطف خود را به راحتی نشان می دهند برای دیگران جذاب تر هستند.

راز این نکته در مغز ماست: یعنی اینکه شرکت کنندگان این مطالعه توانسته اند دایره لغات عصبی طرف مقابل را رمزگشایی کنند. زوج ها باید اطلاعاتی که از انگیزه و نیات طرف مقابل خود دارند را بدانند و درک خود از آنها را به روز رسانی کنند و انتظار بروز رفتار از طرف مقابل را داشته باشند و رفتار خود را با آن رفتار تطبیق دهند.

صدای زیر و نازک در زنان، صدای بم در مردان

قبل تر در هاو کن یو در رابطه با نقش صدا در روابط شما صحبت کردیم. تحقیقات نشان داده که داشتن صدای زیر و نازک در زنان جذابیت آنها را افزایش می دهد و بر عکس. مردانی هم که صدای بم دارند برای زنان جذاب تر هستند. تحقیقات قبلی نشان داده اند که افراد صدای نازک را با جثه و اندام کوچک و صدای بم را با جثه و اندام بزرگ مرتبط می دانند. در ضمن تفاوت بین اندام زن و مرد هم در جذابیت آنها نقش ایفا می کند. در واقع تفاوت های جنسیتی، مثل زیر و بمی صدا جذابیت را افزایش می دهد.

شوخ طبعی

خانم هایی که به مرد یا پسری علاقه دارند بیشتر تمایل دارند که به رفتار ها و صحبت های آنان لبخند بزنن و پذیرای آن باشند. در واقع جذابیت شوخ طبعی برای زنان به لحاظ علمی ثابت شده است. خانم ها و آقایان هر دو شوخ طبعی را جذاب می دانند و هیچ مردی از خانم اخمو و افسرده خوشش نمی آید. اما تحقیقات نشان داده اند که تنها زنان شوخ طبعی را جذاب می دانند نه مردان. این به این معناست که برای جذاب بودن از دید آقایان، خانم مورد نظر باید شوخ طبع بود و او را شاد کند. چرا شوخ طبعی برای زنان جذاب است؟ چون شوخ طبعی نیاز به داشتن مهارت های شناختی و هوش و خلاقیت دارد و در نتیجه فرزندی که در نتیجه ی ازدواج با مرد شوخ طبع به دنیا می آید هم این ویژگی ها را به ارث خواهد برد.

داشتن حیوانات خانگی

البته این مورد شاید با فرهنگ و شرایط ما در ایران کمی کتفاوت باشد چرا که این تحقیقات در کشور اروپایی انجام شده است ولی با این حال شاید برای شما هم می تواند قابل توجه باشد.حیوانات خانگی می توانند به راحتی مکالمه ی بین دو نفر را ایجاد کنند. تحقیقی که در فرانسه انجام شده نشان داده که مردانی که سگ دارند سه برابر بیشتر از مردانی که سگ ندارند در جذب زنان موفق هستند. چرا ؟ چون حیوان خانگی هم به مراقبت و توجه نیاز دارد و مردی که برای مراقبت از سگ خود وقت می گذارد احتمالا می تواند پدر خوبی هم باشد.

مهربانی و جذاب بودن

این موضوع بر هیچ یک از شما پوشیده نیست. باید دانست که راز جذابیت چیزی فراتر از داشتن اندام و چهره ی زیباست. افراد خوش قلب، مهربان و خوب جذاب تر هستند. تحقیقات نشان داده که مردم افراد جذاب را افراد خوب و مهربانی هم می دانند و تحقیقات جدید نشان داده که این قضیه می تواند جهت وارونه هم داشته باشد به این معنی که افراد مهربان و خوش قلب جذاب تر ظاهر خواهند شد.

آراستگی و جذابیت

این را دیگر همه می دانند که هیچ کس از ظاهر ژولیده و نا مرتب خوشش نمی آید. تحقیقات نشان داده اند که بخش اعظم جذابیت به جوانب قابل تغییر انسان بر می گردد. موی مرتب و تمیز، لباس آراسته و با کیفیت ، ژست خوب و وزن مناسب. ما بیشتر به دنبال افرادی هستیم که بیش از هر چیز سالم و تمیز باشند و بتوانند از فرزندانمان به خوبی مراقبت کنند. و بنابراین باید برای مراقبت از فرزندان اول از خودشان مراقبت کنند.

استرس نداشتن

همانطور که لبخند زدن و مهربان بودن می تواند ما را جذاب تر کند نشانه های استرس زیاد در زندگی مثل پوف کردن پای چشم ها، یا پوست کدر هم می تواند از جذابیت ما کم کند.عدم کنترل استرس نه تنها می تواند خود را در چهره ی ما نشان دهد بلکه نشانه ای از ضعف سیستم ایمنی بدن است. طی مطالعه ای که توسط محققان اروپایی و آفریقای جنوبی انجام شد زنان مردانی را که کمتر هورمون استرس، کورتیسلول و سیستم ایمنی قوی داشتند را جذاب تر تلقی کردند.

ریش و سبیل

داشتن ریش و سبیل در فرم ها و مدل های مختلف مردان نشانه ی مردانگی و بلوغ آنهاست و از ای نظر برای زنان جذاب ترهستند البته نه برای تمامی آن ها. طی مطالعه ای که اخیرا در استرالیا انجام شده زنان مردانی که ته ریش زیاد داشتند را جذاب تر می دانستند و از سوی دیگر مردانی که ریش کامل داشتند را با داشتن توانایی در تربیت فرزند و بدن سالم مرتبط می دانستند. رابطه ی بین ریش و سلامت را هم می توان اینگونه توضیح داد که چون ریش مانع جذب اشعه ی مضر خورشید می شود از سرطان پوست محافظت می کند. همچنین مانع رسیدن گرد و غبار به منافذ هوایی می شود. رابطه ی ریش و پدر خوب بودن هم به خاطر این است که ریش نشانه ی بلوغ و پختگی و قابلیت فرزندآوری است.

تاثیر منفی آرایش

یکی دیگر از تلقی های غلط خانم ها این است که اگر بیشتر آرایش کند در نظر مردان جذابیت بیشتری خواهند داشت. البته آرایش صحیح می تواند جذابیت را تا حدی افزایش دهد اما طی مطالعه ای مشخص شده که مردان، زنانی را که آرایش کمتر داشته اند را زنان جذاب تر و قابل اعتمادتر دانسته و به زنانی که آرایش غلیظ تر داشته اند نتوانسته بودند اعتماد کنند. البته زنان همیشه برای جذب مردان آرایش نمی کنند بلکه آنها بیشتر برای افزایش اعتماد به نفس این کار را می کنند.

جمع دوستان

مطالعات مشخص کرده که افرادی که در جمع های دوستانه شرکت دارند نسبت به افرادی که تنها در جایی حضور دارند جذاب تر به نظر می رسند. دانشمندان می گویند علت این امر شاید این باشد که ما وقتی افراد یک گروه را می بینیم از چهره های همه ی آن افراد میانگین می گیریم و افرادی که جذابیت کمتر دارند بیشتر برایمان جذاب خواهند بود. در واقع چهره ی متوسط جذابیت بیشتر دارد. اما منظور چیست؟ متوسط بودن چهره به این معناست که چهره ی فرد شبیه چهره ی اکثر آدم ها باشد. مطالعه ای که در اسپانیا انجام شده مشخص کرده که مردان چهره ی متوسط زنان را بیشتر جذاب می دانند – یعنی اندازه، رنگ و اجزای صورت زنانی که چهره ی متوسط دارند نزدیکی بیشتری با چهره ی سایر افراد جمعیت دارد.

 

اغلب ما به دنبال جذاب بودن هستیم! حال می تواند این جذابیت برای جنس مخالف باشد یا به لحاظ اجتماعی یا کاری. باید توجه داشت که ملاک ها و معیارهای جذابیت از نظر افراد مختلف با هم متفاوت است اما معمولا این موضوع بیشتر در چهارچوب جنسیت مطرح می شود. به این معنی که معیارهای جذابیت از نظر خانم ها و آقایان، غالبا تفاوت اساسی با یکدیگر دارند. اگر شما نیز این سوال را دارید که چگونه جذاب باشیم ، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید!

اغلب افراد این تصور را دارند که جذاب بودن یعنی زیبایی! که باید در این خصوص گفت به هیچ عنوان چنین نیست. به صورت صحیح تر میتوان گفت زیبایی در میزان جذابیت نقش دارد اما نه به اندازه ای که همه چیز باشد! موارد دیگری نظیر شخصیت، وضعیت روحی روانی و شعور انسان نیز به اندازه زیبایی ظاهری در جذاب بودن نقش دارد. با توجه به اینکه ممکن است بسیاری به فکر این باشند که چگونه جذاب باشیم برای جنس مخالف ، پس بنابراین در ادامه سعی خواهیم کرد معیارهای جذابیت را از نگاه جنس مخالف بررسی نماییم.

خانم ها اگر قصد دارند برای مردان جذاب باشند می بایست معیارهای جذابیت زنان از نگاه مردان را مورد بررسی قرار دهند. در ابتدا لازم است موضوع مهمی را مطرح نماییم. اگر مردی را دوست دارید و می خواهید با آن مرد ازدواج نمایید و یا در زندگی زناشویی برای مرد خود جذابیت داشته باشید می بایست به موارد مهم و اساسی زیر توجه نمایید:

اغلب مردان در کشور ما برای ازدواج به سمت خانم هایی می روند که از ویژگی های سلامت اخلاقی را داشته باشد که در فوق به آنها اشاره شد. حال اگر با آرایش بیش از حد یا پوشیدن لباس های خارج از عرف و … قصد جذب کردن مردان را دارید حتما توجه داشته باشید که غالبا مردانی را به سمت خود جلب خواهید کرد که هدف آنها از بدست آوردن شما، صرفا برطرف نمودن نیازهای جنسی می باشد! این موضوع نیز اثبات شده که جذابیت جنسی برای مردان موقتی بوده و دیر یا زود برای آن عادی شده و هیچ جذابیتی برای او نخواهید داشت. توجه داشته باشید که دو عبارت آراستگی و زیبایی را با هم اشتباه نگرفته باشید. مردان، اغلب زنان آراسته را جذاب می دانند اما همه زنان زیبا که به واسطه آرایش خود را زیبا کرده اند برای آنها جذاب نیستند. اگر جذابیتی نیز وجود داشته باشد سطحی بوده و عمیق نیست.

پیشنهاد می کنیم مطالب زیرا مطالعه نمایید:

چگونه برای عشق خود جذاب باشیم

برای اینکه در نظر زنان، جذاب دیده شوید می بایست معیارهای جذابیت مردان برای زنان را بدانید. اگر قصد دارید جذابیت بالایی برای زنان داشته باشید می بایست به موارد مهم و اساسی زیر توجه نمایید:

موضوع کمی پیجیده است اما بسیار ساده! اگر می خواهید شخصی (خانم) به شما جذب شود بهتر است زیرساخت های لازم را در خود ایجاد نمایید تا شخص، خودش به سمت شما جذب شود. در این حالت، احساس اطمینان بیشتری به زنان دست می دهد. برای جذب خانم ها نیازی نیست لباس های چند میلیونی بر تن داشته باشید، نیازی نیست عطر چند میلیونی استفاده کنید و …! برای جذب زنان تنها کافیست مرد خوبی باشید و آراستگی لازم را داشته باشید. همین!!!

در بسیاری از موارد معیارهای پسران با مردان کاملا هماهنگ و برابر است.

در بسیاری از موارد معیارهای دختران با زنان کاملا هماهنگ و برابر است.

با سلام و خدا قوت!
دیدگاه خاصی نسبت به موضوع مربوط به جذاب بودن ندارم! اما مشکلی دارم که امیدوارم کمک ام بکنید!
۱۵ سال پیش من و یک خانم ( دختر) با هم آشنا شدیم و من به اش ابراز علاقه کردم و ارتباط تلفنی با هم داشتیم برای چند ماه! او متخصص داخلی ( جراح عمومی) بود و اکنون فوق تخصص است در حالی که من دیپلم هستم! او تهرانی است و من سراوله ای ( لک کرد زبان در ایلام) خانواده هایمان با این توجیح که اختلاف فرهنگی داریم مخالفت کردند من هم برای اینکه آن خانم فرصت ازدواج با از من بهتر را از دست ندهد به اش گفتم برو شوهر کن همین باعث شده در طی این پانزده سال یا بگوید شوهر کرده یا بگوید دیگه دوست ام ندارد اما از برخی علائم برای ام ثابت شده او هنوز دوست ام دارد البته من درصدی از اسکیزوفرنی دارم بطوری که گاهی توهمات را عین واقعیت می دانم و فکر می کنم که با توجه به اینکه این علامت را به من نشان داده پس هنوز دوست ام دارد مثلن یک بار رفتم پیش اش در حالی که می گفت دیگه دوست ام ندارد پایش را آورد کنار پایم جفت کرد و برداشت من از این حرکت او این بود که می خواهد به من بگوید که ما لنگه ی هم ایم و یا وقتی از حرف اش ناراحت شدم و می خواستم از پیش اش بروم گفت حالا یه دقیقه ی دیگه بمان و برداشتم این بود که چون دوست ام دارد می خواهد بیشتر نگاه ام بکند!
از دیدگاه من آن زن موجود پیچیده ای است ( شاید هم کل زنان) و نمی خواهد من بدانم که او چقدر دوست ام دارد چون فکر می کنم او می ترسد که من بدانم او چقدر دوست دارم تا ازش سو استفاده نکنم! مشکل او و خیلی از زن ها این است در عشق ورزی شجاعت و شهامت ندارند و نمی خواهند برای عشق شان هزینه بدهند ( نه هزینه ی پولی و مالی منظورم این است که مثلن دیگران نفهمند که عاشق کسی شده اند که در سطح پائینی است ) فکر کنم این خانم به خاطر اختلاف مدرک با من غرورش اجازه نمی دهد آشکارا به من عشق بورزد! چون حتا اون موقع که چند ماه با هم ارتباط داشتیم تنها یکبار آنهم نه چشم در چشم بله در حالی که داشتم کفش ام را پا می کردم و سرم پائین بود گفت تو عشق منی؛ وگرنه غیر آن یک بار در طی این ۱۵ سال حتا یک بار نگفته دوست ام دارد!
به هر حال! الان به نظر شما باز هم از طریق وب سایت اش برای اش پیام بذارم و به اش ابراز علاقه بکنم یا قطع کنم و فراموش اش کنم و بروم دنبال زندگی با کس دیگه ای! البته تا الان دست کم یک بار ازش بریده ام و به طرف خانمی رفتم که سه بچه دارد اما چون عاشق شوهرش است دیگه نخواستم برای اش ایجاد مزاحمت بکنم و چند روز پیش باهاش قطع ارتباط کردم! و این موضوع را با آن خانمی که پانزده سال پیش عاشق هم شدیم در میان گذاشتم که دست کم یک بار ازش عبور کرده ام!
او نزدیک به ۴۸ سال دارد و من ۳۹ سال!
وضعیت شغلی و پولی و مالی خوبی هم ندارم و از این لحاظ هم به اش حق می دهم که با احتیاط با من رفتار بکند اما عرصه ی عشق ورزی باید خالی باشد از توجه به اختلافات اقتصادی و فرهنگی و …و کلاس بندی های اجتماعی و تحصیلی چه آنگونه یک شاه عاشق یک گدا می شود و یا یک ملکه عاشق یک گدا می شود و از افکار عمومی و … می گذرد و گدا را با جان و دل می پذیرد چنانکه بر یوسف و زلیخا و یا خسرو شیرین گذشت!
با سپاس! منتظر راهنمائی تان هستم!

حوصله نداشتم همشو بخونم ولی تا اونجایی که خوندم اصن نباید به طرفت بگی برو شوهر کن یعنی من کسی نیستم ک بیام بگیرمت

منم تا اونجایی ک خوندم اصن نباید بگی برو زن بگیر ینی من کسی نیستم ک هر کسی لیاقتمو داشته باشه

من اسمتو خوندم فهمیدم جریان چیه
دوست عزیز یکم برای خودت ارزش قائل شو و دنبال جواب مجانی نگرد واسه مشکل اولت که عزت نفس هست حداقل به ۶ ماه تا یکسال مشاوره و تمرین نیاز داری اینکه خودتو بیکس خطاب میکنی از کمبود عزت نفست میاد که مساله جدی هست چون اکثر مسائل از همینجا نشات میگیره پیشنهاد میکنم کتاب وضعیت آخر من خوب هستم شما خوب هستید رو حتما بخونی البته اگر اهل مطالع هستی

من یک دختر هستم و اگر برای من این اتفاقات رخ میداد باید بگویم که او از تو دل سردشده و نمیتواند به تو تکیه کند📌

سلام دوست عزیز احساس می کنم با این دیدگاهت چیزی برا از دست دادن نداری اما متوجه نشدم برداشتت از عشق چیه این چیز هایی که شما گفتی همش داستان اگر میشه به واقعیت رو به رو شو اگر واقعا فکر می کنی که عشقتو به خاطر سطح پایین بودنت از دست میدی خب یه تکون به خودت بده بهش برسی درس بخون یا واقعا کار کن ببین چه کاریو بهتر انجام میدی خودتو بساز فکرتو با روان شناسی قوی کن و کاری کن که خودت به خودت افتخار کنی واقعا اولش سخته…. بجنب هنوز دیر نشده تو می تونی اینو خودت به خودت بگوو مرد باش…

این دیدگاه خییلی کلیه و حتی میتونه باعث تعمیم نا به جا بشه

سلام
متن جالبی بود لذت بردم
یاد پروردگار در دلتان جاری

لطفااین مشکلی که باعث عدم شناخت خودم شده،«به حدی مرز اشناییم بیم‌هایت باشد هیچ وقت به مقصد نرسیم.،امابایدشمااین قول رو به من بدید

این روزا کمتر افرادی پیدا میشن که این جذابیت هارو داشته باشن

درود بر تمامی شما دوستان عزیزم
من داشتم دنبال ادکلن جذاب برای فصل میگشتم اتفاقی به این مطلب برخوردم و به نظرم بامزه بود.جذابیت مگر عنوانبندی میخواد؟همین که خود حقیقیتون باشید!میزان عقاید و سلیقه ها فراوان هست حتما اشخاصی هستند که جذب شما بشن.پس همه ما جذابیم ولی نه برای همه چون به عوامل بیشماری بستگی داره!اگر خانم هستید حقیقتا خانم باشید و اگر آقا هستید یه مرد باشید قول میدم همتونم از من بهتر متوجه هستید چطور میشه یک خانم یا یک مرد بود.شاد و پیروز باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

آدرس : تهران ، ونک ، جردن جنوبی ، خ نوزدهم ، پ 12 ، ط 5 ، واحد 17

تلفن تماس : 02188881984

Copyright 2020 Dr. Leila Jebeli (Psychologist)

ارسال پیام به پسر یا دختری که دوستش دارید به نظر چندان ساده نیست ( حداقل در مورد ارسال پیامک عاشقانه که این طور است!)

اما پیروی از این ۱۰ قانون که در زیر لیست شده، به شما کمک می‌کند که فرد مورد علاقه خود را درگیر و علاقه ‌مند نگه دارید.

این یکی از بزرگ ترین قاتلان جذابیت هنگام ارسال پیامک به مردان است…زیرا اگر به مردتان بگویید که فقط او مرکز توجه شما است، جذابیتش برای شما کم می شود.

باید بدانید که مردان به صورت طبیعی بدنبال زنان و بدست آوردن آن ها هستند… بنابراین اگر برای آن ها اشتیاق و تمایل ایجاد نکنید، علاقه و احساس خود را از دست می دهند.

این به معنای تلاش برای متقاعد کردن شما نیست که مرد خود را به بازی بگیرید و یا او را آشفته کنید … نه، برعکس.چگونه برای عشق خود جذاب باشیم

آن چه که شما را به انجامش تشویق می کنم این است که در واقع به جز مرد خود، اشتیاق داشته باشید و به زندگی ادامه دهید.

حتما بخوانید: مردان از چه نوع چهره زنانه خوششان می آید؟ زنان چطور؟(جدید ترین تحقیقات)

بنابراین با دوستان و خانواده تان وقت بگذرانید و سرگرمی هایی که مختص خودتان است، انجام دهید.

همیشه به درخواست های او جواب مثبت ندهید. برای انجام این کار، گاهی می ‌توانید از چیزهایی مانند،

” من واقعا دوست دارم فردا شب بریم بیرون، منتها قبلا با دوستم قرار گذاشتم. امکانش هست بیرون رفتن را به زمان دیگری موکول کنیم؟”

زمانی که یک مرد ببیند که شما همواره و همه جا حضور دارید، سعی می کند شما را مدام دنبال خود بکشد! ( و احتمالا می خواهد که به او متعهد شوید و یک رابطه واقعی داشته باشید…نگوییدکه هشدار ندادم!).

پس از آشنایی با یک مرد، بسیار آسان است که دهان باز کنید و از جنبه های منفی زندگیتان شکایت کنید.

هیچ ایرادی ندارد که با مرد خود در مورد چیزهایی که شما را اذیت می‌کند صحبت کنید، اما این می ‌تواند یک مخرب واقعی برای رابطه شما نیز باشد.

اگر دائما به مرد خود بگویید زندگی چقدر مسخره است، در نهایت او فکر می کند که شما هیچ کنترلی روی زندگیتان ندارید… و حتی بدتر این که ممکن است نسبت به حس شما احساس مسئولیت پیدا کند.

حتما بخوانید: راز چشمان جذاب برای خانم ها جهت جذب مرد مورد علاقه (تحقیقات جدید)

بنابراین تمام تلاش خود را بکنید و سعی کنید شاد، مثبت و خوش بین باشید … و همیشه سعی کنید که پیام های متنی شما این احساسات را منعکس کند.

دلایل زیادی وجود دارد که همیشه نیمه پر لیوان رو ببینید. بنابراین چیزی برای از دست دادن ندارید!

زمانی که فرد مورد علاقه تان ببیند که دائما با او در ارتباط هستید، او هم تمایل بیش تری نشان می دهد.

این یکی از بدترین راه ها برای چت کردن است. راه های زیادی وجود دارد که به کمک آن ها می توانید مردتان را هیجان زده کنید و او را بیش تر به خودتان متمایل کنید.

مطمئنا، همه ما بعضی اوقات احساس تنبلی می کنیم … اما این کار تلاش زیادی نمی خواهد و در عوض موجب می شود تا ده برابر جذاب تر به نظر برسید.

مثلا می توانید بگویید:

“آی خوش تیپ، سخنرانی امروزت چطور پیش رفت؟”

یا

“چطوری، استاد؟” شام امشب ایتالیایی باشه یا چینی؟”

با این تلاش کوچک، چیزی فراتر از جواب او نصیبتان می شود.

این نکته را موقع چت بعدی به خاطر داشته باشید.

منظورم این است که ممکنه وقتی کسی درباره زندگیتان سوال می ‌پرسد، آن را دوست نداشته باشید؟ در صورتی که این کار نشان می‌دهد که زندگیتان برای او اهمیت دارد، درست است؟

بنابراین شما نیز با پرسیدن سوالات متفکرانه نشان دهید که به او اهمیت می دهید.

بیش تر اوقات به آن چه در ذهنش می گذرد گوش کنید – این ممکن است مرتبط با مدرسه، کار یا حتی سرگرمی باشد که او انجام داده است.

این کار نشان می دهد که شما فقط مراقب او نیستید، بلکه به آن چه که در زندگی اش اهمیت می دهد نیز، توجه دارید.

مجددا می گویم که منظورم بازی کردن با ذهن فرد مورد علاقه تان نیست. اما دروغ است که بگویم تاثیر ندارد.

اگر فورا به چت او پاسخ دهید، احساس خواهد کرد که بیش از حد در دسترس هستید … اما در همین راستا، اگر تا چند روز پاسخ ندهید، او علاقه خود را از دست خواهد داد.

نکته اصلی این است که گاهی اوقات به موقع پاسخ دهید و بعضی اوقات کمی صبر کنید.

حتما بخوانید: مردان جذاب و زنان جذاب از نگاه یکدیگر چه ویژگی هایی دارند؟

اگر از قانون شماره یک پیروی کردید (یعنی اطمینان حاصل کرده اید که خارج از روابط خود نیز زندگی کنید)، قاعدتا این اتفاق به طور طبیعی و خود به خود رخ می دهد.

اما رعایت کردن قانون پنجم نیز ضرری ندارد. با به کارگیری این قانون، فرد مورد علاقه تان مثل حیوان دست آموز خانگی مدام شما را دنبال می کند.

همیشه شروع کننده صحبت نباشید… وقتی فهمیدید که به شما علاقه دارد، بگذارید اول او چت را شروع کند.چگونه برای عشق خود جذاب باشیم

با این کار فرد مورد علاقه تان احساس می کند که او پیگیر شما است و همین کار را هم انجام می دهد.

یادتان باشد که مردها دوست دارند پیگیر زن مورد علاقه شان باشند! بنابراین ضرری ندارد که اجازه دهید چنین احساسی به او دست بدهد.

فقط به یاد داشته باشید که دفعه بعد که او چت را شروع کرد، به او بازخورد مثبت بدهید.

مثلا بگویید:

“ممنونم! امروز سرم خیلی شلوغ بود و از احوالپرسی تو خیلی خوشحال شدم. من خوبم، امشب چی کار می کنی؟”

حتما بخوانید: چگونه جذاب باشیم؟ ۱۵ راهکار عملی، جدید و کاملا موثر برای زنان

و حداقل تا زمانی که جواب دهد، چیزی ننویسید. این امر به ویژه در روزهای ابتدایی آشنایی بسیار مهم است.

با چت بیش از حد تصور می کند که می خواهید از او آویزان شوید… و این یکی از کارهای غیر جالب است که می توانید در اولین روزهای آشنایی با یک نفر انجام دهید.

در عوض نفس عمیق بکشید، خونسرد باشید و صبر کنید.

درک کنید که دلایل زیادی وجود دارد که چرا او بلافاصله جواب نمی ‌دهد – ممکن است مشغول کار، مدرسه، دوستان یا خانواده باشد.

همه خندیدن را دوست دارند، و چت کردن یکی از ساده ترین راه ها برای نشان دادن شوخ طبع بودن شما است.

حتی اگر ذاتا شوخ طبع نیستید، می توانید به خاطر او بخندید و برایش یادداشت، عکس و یا ویدئو خنده دار بفرستید.

حتما بخوانید: روش استفاده از قانون جذب برای دوستی، ثروت و موفقیت

من مطمئن هستم که برخی از شما حساب های طنز اینستاگرام را دنبال می کنید … اگر یک یادداشت یا ویدئو باعث خنده شما شد، از ارسال آن برای او نترسید! هر کار فی البداهه و سرگرم کننده یک راه عالی برای ارتباط با فرد مورد علاقه تان از طریق چت کردن است.

و هر چه یک پسر را بیش تر بخندانید، بیش تر به سمت شما می آید…

مردان چت کردن در مورد سکس را دوست دارند – به خصوص اگر رابطه به سمت جدی شدن پیش برود.

منظور من این نیست که باید برای او سلفی های برهنه بفرستید … در حقیقت، با ارسال یک پیام متنی با مهارت و درجه یک می توانید این ترفند را انجام دهید.

حتما بخوانید: قانون جذب عشق: چگونه از آن برای جذب فردی خاص استفاده کنیم؟

به عنوان مثال، می توانید چیزی مثل …

“من نمی تونم برای دیدنت تا شب صبر کنم”

یا

” امروز لباس زیر زنانه خریدم”

لزومی ندارد موقع چت درباره سکس، صریح صحبت کنید.

با هر چیز مرموزی که کنجکاوی او را به شکلی صمیمی و دوستانه تحریک می کند، این ترفند را به کار گیرید.

مانند یک نوجوان چت نکنید – یاد بگیرید و مطمئن شوید که پیام های متنی شما به خوبی نوشته شوند و کوتاه و شیرین باشند.

مردان متن طولانی دوست ندارند، خصوصا اگر در مورد چیزی جدی باشد.

حتما بخوانید: چرا زنان زیبا نصیب مردان معمولی یا زشت می شوند؟

رابطه حضوری را حفظ کنید. چت کردن تنها وسیله ‌ای است که باعث می ‌شود فرد احساس خوبی داشته باشد و قرار ملاقات های واقعی را تنظیم کند.

این نکات را برای دفعه بعد که می خواهید چت کنید؛ به یاد داشته باشید.

خیلی خوب بود:)نتیجه ی مثبت گرفتم از مقالتون.مرسی:)

تحت هیچ شرایطی اون پی ام دهنده نیس و همیشه من باید بدم بحث جدی که درباره ی رابطمون و علاقش به من باشه عصبیش میکنه هیچ جوره بهم نمیگه دوست دارم ازش درباره ی حسش نسبت به خودم میپرسم تفره میره، میگه ببین من کلا هیچی نمیگم وقتایی که بهش از کات و این داستانا میگم میگه هرجور راحتی اصن نمیگه نرو چیکارش کنم اگه بخوام میتونم بیخیالش شم و پا بدم به بهترش ولی حسم نمیذاره

Dukhtar dunble eshqo mohabate Vqti inaru azash nemibini chtor bhashy Hichvaqt khdto kuchik nkn to az chzi ke fk mkni ba arzesh tari,ba kasi ke fk mkny liaqtto dare va betone ehsaseshu ebraz kune byad edame bedi Na ba ye adme maqrore khud khah,sakhte ba ye adme bikhial bekhay rbetaru unam tnhaei negah dari

عالی واقعا درست بود همش

عزیز دلم یادت باشه رابطه ای که یه دختر برای نگه داشتن یه پسر تلاش کنه و پسر متقابلا این کارو انجام نده اون رابطع رو باید هرچه سریع تر تمام کردش ،.بشین یکم فک کن ببین اصلا میتونی با همچین کسی زندگی دونفره بسازی و همش غرورت له بشه ؟نه خب مسلماً امکان پذیر نیست و حتی تو رابطه دوستانه هم بهت خوش نمیگذره و کم محبتی میبینی در عوض برو سراغ کسی که هم اون تورو دوست داره هم تو اونو و تمام موانعی که باعث کوچک شدن شخصیتت میشن رو بنداز دور :)♡

خب دوس من میگه از پی وی من بیرون نرو وشما میگین زود جواب نده پس من چیکار کنم

الان اون فرد فکر میکنه تو آویزونشی. دقیقا درک میکنم موقعیتتو. باهاش رابطتو تموم نکن اما کم کن و سعی کن اول وابستگیتو بهش کم کنی. ازش دوری کن تا ببینه که ازش دلسرد شدی و اون هم باید یه تلاشی بکنه

من هم در چنین وضعیتی هستم منتها کمی متفاوت و اینکه رابطمون فعلا دوره و نزدیک نیستیم..و حس میکنیم همین نداشتن رابطه باعث شده اون اینطور رفتار میکنه..و نمیشه ازش ب اونصورت نه انتقادی کرد نه چیزی گفت..انگار نتیجه عکس میده بیشتر. هر دو سه ماه یبار ابراز علاقه میکنه و بدرد عمش میخوره.. من حس میکنم اون از بودن من مطمعنه وهیچ تلاشی برای بهبود رابطه یا حال من نمیکنه.. سعی کردم یمدت متفاوت باشم و کمتر محل بدم.. یکم جواب داد راستش ی حدودی ولی تو اون تایم به خودم قبولونده بودم ک ما فقط دوست عادی هستیم تا بتونم احساسمو کنترل کنم.. اون هم بشدت مغروره و مهربون نیست.. تصمیم گرفتم خودمو بیشتر خورد نکنم و دگ ازش انتقادی نکنم و سوالی نپرسم و ابراز محبتی نخوام.. اینجوره حداقل غرور ادم خفط میشه..جه بسیارن پسرایی ک حاضرن ب ادم محبت کنن.. من یجایی خوندم که دلیل اینکه ما در مقابل پسپرایی کهخودشونو میگیرن بسشتر جذب میشیم.. اینه ک ما سعی میکنیم مقابل اونا بهترین باشیم و حساس میشیم نسبت ب رابطه.. اگر فرض کنی اون پسر یه مورد بی ارزش و پیش پا افتادس.. فقط فرض کنی تو ذهنت و تلقین کنی.. اینجوری اون به تو بیشتر جذب میشه. تو ی فیلم دیده بودم ی پسری ب دوستش میگفت میدونی چرا تونستی بر خلاف بقیه دخترا این دختر و تور کنی جوری ک حتی تو ملاقات اول بیاد به خونت؟ واسه اینکه ب اشتباه فکر میکردی اون دختر ی فاحشه است و با اون فرض باهاش رفتار کردی مثل همیشه نبودی و سخت نگرفتی.. این دخترو بیشتر جذب کرد.. این قانون تو عکسشم هم جوابه.. فرض کن ی پسر پیش پا افتاده است همونجوری باهاش برخورد کن

خسته نباشید امیدوارم جواب بده آخه طرف بهم میگه مثل دیوار میمونی 😑

بهمن میگه غر غر رو و من‌نسیتا سعی میکنم شاداب باشم ولی خو مشغله نمیزاره. باید چیکار کنم تا غر غر رو نباشم؟؟

احساساتشو میگه ولی به خیلی کم پیش میاد که اون پیام بده من همش یا باید پیامش بدم یا خودمو یجور بهش نشون بدم 😐😑

دوست پ من خیلی خوبه مدت زیادی نیست باهم اشنا شدیم ولی بعضی وقتا فکر میکنم اون منو بیشتر از خودم میشناسه همش منو سوپرایزم میکنه مدام دنبال خوشحال کردن منه تقریبا همیشه اون پیام میده همیشه روزی چند بار برام شعر عاشقانه میفرسته حتی بعضی از شعر ها رو خودش همون لحظه به ذهنش میرسه و برام میگه خیلی پسر خوبیه کلا میدونه یه دختر چی میخواد من بابت داشتنش خیلی خوش حالم ولی میترسم یه جوری برخورد کنم که از دستش بدم

منم از اینا دارم خیلی میخوامش

سلام من عشقم خیلی اعصبیه و البته مهربونم هست اما اون میگه وقتی شبا بامن چت میکنی نباید به کسی جز من جواب بدی یا پیام بدی به خالت یا فامیلاتم تو روز پیام بده شب فقط تو صفحه چت من باش و یه لحظه دیر جواب بدم یا دیرسین کنم اشوب به پا میکنه چن بار خواستم با صحبت کردن تحریکش کنم اما اون دعوام کردو گفت بدش میاد که راجب اینا باهاش حرف بزنم تو این مطالب گفته شده همیشه دردسترس نباشید اما اون اجازه نمیده بدون خودش باکسه دیگه ای جز مامانم بیرون برم و یا جز خالم به کسی پیام بدم و فقط میخاد عین یه ربات بشینم یه گوشه هرچی گفت بگم چشم و فقطم کنار خودش و برای خودش باشم

این یه نوع مریضیه بهش میگن مریضی عشق که طرف حتی حاضر نیست مادرتو بیشتر از اون دوست داشته باشی من خودم قبلا اینجوری بودم تا زمانی که فهمیدم این کار هم به خودم هم به بقیه صدمه میزنه و باعث میشه طرف مقابل زده بشه توی اینترنت بزن مریضی عشق از نظر دکتر هلاکویی احتمالا بیاد کلیپش و نشونش بده

سلام، اگه می‌خونید چتمو، لطفاً اگه پیشنهادی دارین، در اختیارم بزارین، من شروع کننده رابطه بودم و اول اعتراف کردم، و خوشبختانه جواب مثبت گرفتم و متوجه شدم اون هم از من خوشش میاد، مشکل این جاست که بعد از دو ماه ، حس میکنم پیام دادناش کمتر شده، این رو هم در نظر میگیریم که ما هیچوقت هم دیگه رو ندیدیم و تو اینترنت باهم آشنا شدیم، و همچنین اون ایرانی نیست (: بیشتر حرف هارو نمیتونم صریح بهش بگم و باید ترجمه کنم، با وجود این شرایط عاشقشم، و می‌خوام این رابطه‌ ادامه داشته باشه، چیکار کنم اون یه بار چت روم شروع کنه /:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام خیر متاسفانه…

عالی بود…

منم همینطور کاملا موافقم…

من خودم ووشو کارم و تازه ۲ ساله وارد این رشته شدم واقعا هم ع…

همه چی خوبه ولی چرا اندازه هاشو نمی‌نویسد اگر لطف کنید انداز…

این یه نوع مریضیه بهش میگن مریضی عشق که طرف حتی حاضر نیست ما…

مرکز کاشت مو

مرکز کاشت ابرو

جراحی سینه و شکم

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیپوساکشن

جراحی بینی

درباره ما

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

هنرفردی    سالم زیبا 

تهران-خیابان انقلاب

تماس 09191210008

تلفن ثابت 28426929-021      ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغات    تماس با ما 

جذابیت یک دختر چیزی فراتر از چهره زیبا و اندامی بدون نقص است. دختران زیبای بسیاری وجود دارند که به هیچ وجه جذاب و تو دل برو نیستند و از طرفی دختران با چهره و اندام معمولی نیز وجود دارند که از نظر دیگران بسیار خاص و دوست داشتنی هستند. این موضوع به این دلیل است که جذاب بودن یک مهارت است نه یک ویژگی ذاتی. علاوه بر این، زیبایی برای هرکس تعریف متفاوتی دارد و محدود به یک سری ویژگی های مشخص و ثابت نیست. حتی برای هر مردی نیز فاکتورهای زیبایی یک زن میتواند متفاوت باشد. اما چه چیزی باعث میشود یک دختر حتی با ظاهری معمولی بتواند در نظر دیگران جذاب، خاص و خواستنی باشد؟

فهرست مطالب

با در پیش گرفتن نکات زیر میتوانید به راحتی تبدیل به یک دختر جذاب و دوست داشتنی شوید و هر پسری را عاشق خودتان کنید

اگر خودتان را دوست داشته باشید، ابراز خودتان (اینکه خودتان باشید) خیلی ساده تر خواهد شد. مسائلی وجود دارد که افراد نمی توانند راجع به خودشان قبول کنند و به همین دلیل سعی می‌کنند خود را فردی دیگر نشان دهند. یک زن جذاب با فردی که هست، راحت است. او قدر بدن خودش را می‌داند و از آن مراقبت می‌کند. او با وجود آگاهی از نقایصی که دارد خودسرزنشگر نیست ،از ابراز وجود کردن نمی‌ترسد دارای اعتماد به نفس است.یک زن جذاب با همینی که هست خوشحال است و به سادگی با استانداردهای دیگران و تعریف آنان از خوبی و بدی متاثر نمی شود. او می‌داند که کیست و به آن افتخار می‌کند.

می دانید که هر کدام از ما به نوعی منحصر به فرد است. اگر می‌خواهید جذاب باشید، بر آنچه شما را از دیگران متمایز می‌کند تمرکز کرده و آن را پرورش دهید. مردان مجذوب زنانی می‌شوند که شبیه دیگر زنانی که تا بحال دیده اند، نباشد. خودتان باشید. اگر با لباسان زرق و برق دار و جذاب راحت نیستید و دوست دارید یک شلوار لی و کتانی بپوشید، به خودتان فشار نیاورید و همین کار را بکنید. اگر سواری روی اسب را به خرید ترجیح می‌دهید، شک نکنید. هیچ نیازی نیست که همرنگ جماعت باشید. زنی که همراه جماعت باشد، تا به جایی خواهد رسید که جمعیت همراه رسیده؛ اما زنی که به تنهایی ریسک می‌کند، خودش را در جایی خواهد دید که پیش از آن کسی به آن دست نیافته بود. کمبودهای خودتان را بشناسید و سعی در بهبود آنها داشته باشید. نقاط قوتتان را برجسته کنید و به خود واقعی‌تان اجازه درخشیدن بدهید. ظاهرسازی هیچوقت شما را جذاب نخواهد نمود.چگونه برای عشق خود جذاب باشیم

زنانی که بر باورهایشان راسخ می‌ایستند، همیشه برای مردان جذابند. مهم است که زن بداند چه می‌خواهد و برای رسیدن به آن سخت تلاش کند. اینکه نداند کجا باید باشد، کمی ناامید کننده و آزار دهنده است. یک زن منظم قادر به حفظ استانداردهای اخلاقی اش صرفنظر از تمامی مسائل پیش رویش خواهد بود و این به تنهایی بسیار زیبا و جذاب است. زنان قوی، تحسین برانگیزند. اگر فکر می‌کنید چیزی درست نیست و معتقدید که برخلاف اصولتان است، از دور شدن نترسید. هیچ نکته مثبتی در اجبار خودتان به پذیرش چیزی که به وضوح بر خلاف ملاکهای اخلاقی‌تان است، نیست.

زن جذاب کسی است که از خودش مراقبت می‌کند. او سالم است و شایسته یک سبک و روال زندگی سالم است. در اوقات آزادش تمرین میکند. هر از چندگاهی مو و ناخن هایش را مرتب می‌کند. دندانهایش را مرتب مسواک می‌زند. تمیز است و بوی تمیزی و تازگی می‌دهد. به اندازه کافی می‌خوابد و از پوستش به طور منظم مراقبت می‌کند. یک زن جذاب تمیز است، ولی از کثیف شدن نمی ترسد (وسواس ندارد). اگر اندام زیبا و متناسبی داشته باشید،هم خودتان احساس خوبی خواهید داشت و هم این حس خوب را به دیگران منتقل خواهید کرد متناسب بودن منجر به جذابیت ظاهری می‌شود. جذابیت ظاهری به معنای اعتماد به نفس و اعتماد به نفس یعنی جذاب و دلربا.

یک زن دلربا و جذاب، کسی است که دائما لبخند می‌زند و نگرش مثبتی به زندگی دارند. زیباترین حالت یک زن زمانی است که لبخند می‌زند. همین برای به دست آوردن قلب یک مرد کافی است. اگر زنی دلپسند و دوستانه باشد، در نگاه همه جذاب خواهد بود. حال در طرف دیگر قضیه، هر چقدر هم اگر زنی زیبا اما بی ادب باشد، نزدیک شدن به وی سخت است و جذابیتی نخواهد داشت. بنابراین داشتن لبخند و مهربان بودن با همه، دارای اهمیت بسیار زیادی است. اگرچه به حدی با دیگران مهربان نباشید که شما را نادیده بگیرند و برخورد بدی با شما داشته باشند. یاد بگیرید که در زمان مقتضی از خود دفاع کنید. دیگران را مسخره نکنید. به کسی آزار نرسانید و بی ادب نباشید. یاد بگیرید که اگر با مساله ای مخالفید تا شما را ناراحت می‌کند، آن را به شیوه ای دوستانه و آرام ابراز کنید. قطعا مردم بلافاصله مجذوب رفتار خوب و دوستانه شما خواهند شد. لبخند تصنعی نداشته باشید؛ لبخند تصنعی بی ادبانه است و معمولا طعنه آمیز برداشت می‌شود.

یک زن جذاب زمان و موقعیت مناسب برای شوخی و جدیت راجع به مسائل مختلف را می‌دانند. وقتی که او زندگی را جشن می‌گیرد و یا دیگران لذت می‌برد، جذاب است. اگر زنی ارزش زندگی اش را بداند، هر اتفاقی که بیافتد باز هم شاد خواهد بود. این حلقه ادمه پیدا می‌کند و او لذتی به زندگی دیگران القا خواهد نمود. زنی که می‌داند چگونه از کوچکترین مسائل در زندگی لذت ببرد، هرگز خسته کننده نخواهد بود. مردان حتما مجذوب چنین زنانی خواهند شد.

تفاوتی بین مزاج و طبیعت دخترهای معمولی و جذاب وجود دارد و این تفاوت همان ظاهر شاد آنها است. زنان جذاب، شادترند و این شادی دیده می‌شود. آنها برای دیدن شما هیجان دارند، در صحبت راجع به هر موضوعی که پیش بیاید و همچنین در انجام هر چیزی هیجان دارند. در راه رفتنشان جست و خیزی دارند که دیگر دختران آن را ندارند و این شور و شوق در آن ها از بین نمیرود. دیدار با دخترانی که متفاوتند، خسته کننده نیستند و بودن با آنها جالب است، نیروبخش است.

رفتار و نگرش مثبت به زندگی، توجه بسیاری از سوی مردان را جلب می‌نماید. قطعا زنی که قلب مهربانی در قبال افراد دارد و به آسانی آنها را مورد قضاوت قرار نمی دهد،  جذاب تر است. زنی که به آسانی از شرایط مایوس و دلسرد می‌شود، جذاب نیست. او باور دارد که در وجود هر کسی که می‌بیند، خوبی وجود دارد. در قضاوت دیگران بسیار محتاط عمل می‌کند و همین است که او را دوستی بسیار خوب و محرم اسرار می‌کند. زنی با دوستان خوب، می‌تواند مسیری طولانی را بپیماید. زنی که به آسانی دیگران را قضاوت می‌کند و مدام راجع به همه چیز شکایت می‌کند، موانعی در جذب پسران محجوبی که دوست دارد با آنها در ارتباط باشند، فراهم می‌کند.

چیزی زشت تر از کسی که دائما در حال شکایت از همه چیز است، نیست. چرا مردی باید بخواهد بخشی از زندگی دختری باشد که خودش اذعان دارد،و از  زندگی خود راضی  نیست. مردان همچنین زنانی را که مدام در زندگی دیگران دخالت و از آنها عیبجوئی می‌کنند، را تحمل نمی کنند. این مساله خسته کننده و ناراحت کننده است.

در مورد ظاهر خودتان نیز بدگویی نکنید. اگر پسری با شماست، ظاهر شما را دوست دارد. با شکایت از ظاهر خودتان، به قضاوت او توهین نکنید.هیچ پسری انتظار ندارد که شما شبیه سوپرمدل‌ها باشید و همین نقص های جزئی است که شما را جذاب تر می‌کند، چرا که این دلیلی بر واقعی بودنتان است.

اگر بروید بیرون و از آفتاب لذت ببرید، مردم تنها می‌توانند زیبایی شما را تحسین کنند. اگر به مخفی شدن ادامه دهید، آنها متوجه شما نخواهند شد. بیرون بروید، گل‌ها را ببوید، لبخند بزنید و از زندگی لذت ببرید. شادی همه گیر است. این مساله یک زن را زیبا و جذاب خواهد نمود. بیرون بروید و اوقات خوشی با دوستانتان داشته باشید. چیزهایی بخورید که قبلا مزه آن را نچشیدید. خودتان باشید! مردان دخترانی که غیرقابل پیش بینی اند را دوست دارند؛ دوست دارند حرکت بعدی دختر را حدس بزنند و با آنچه انجام می‌دهد شگفت زده شوند و بدینگونه آنها بیشتر هم عاشق او می‌شوند. اگر دوست ندارید بیرون بروید، مادامی که فعالیت داشته باشید، مشکلی وجود ندارد.

برای ورزشکار بودن لازم نیست حتما دونده ماراتن یا قهرمان تیم ملی باشید! همین که هر نوع ورزش مورد علاقه تان را در برنامه روزانه یا هفتگی خود جای دهید برای جذاب بودن کافی است. ورزش کردن منظم نشان میدهد شما برای سلامتی خود ارزش قائل هستید. ورزش علاوه بر اینکه باعث میشود از نظر جسمی سلامت باشید و اندام زیبا و جذابی داشته باشید و با ایجاد نشاط و شادابی، شما را در نظر مردان خواستنی میکند.

یک زن جذاب می‌داند که کی باید خود را ابراز کند؛ او آنقدر باهوش است که کلماتش را با دقت انتخاب می‌کند و در عین حال با صمیمیت و بی ریا بیان می‌کند. او باهوش است ولی عجیب نیست. حس شوخ طبعی وی همه را می‌خنداند. لطیفه های خوبی می‌گوید، ولی هیچوقت کسی را مسخره نمی کند. راجع به مسائل مختلفی صحبت می‌کند؛ راجع به موارد مختلف خیلی می‌داند و همنشین خسته کننده ای نیست. جذابیت، به معنای قادر بودن به ابراز احساسات و بیان آنچه که می‌خواهید است، زمانی که می‌خواهید اعتماد به نفس داشته باشید! اگر فکر می‌کنید باید چیزی بگویید، بگویید. مردم به شما گوش خواهند داد. اجازه ندهید ایده های درخشانتان ناگفته باقی بمانند. مردم شایسته دانستن آنها هستند …

زنی که برخلاف تمام چالشهای پیش رو در زندگی به راه خود ادامه می‌دهد، قطعا زیبا و جذاب است. او به دنبال رویاها و دستیابی به اهدافش است. او کسی است، همواره موفق و مطمئن که به خواسته هایش می‌رسد. وقتی زنی در مواجهه با چالش‌ها جا نمی زند و آنچه که بر عهده اش قرار گرفته تکمیل می‌کند، توجه مردان را جلب نموده و آنها شروع به تحسینش خواهند نمود.

دخترها همه چیز را به یکدیگر می‌گویند، اما پسرها الزاما نمی خواهند که همه از تمامی جوانب زندگی خصوصی و رابطشان باخبر باشند.وقتی دختری در رابطه راز نگه دار باشد، پسر احساس می‌کند هر دو آن‌ها در یک تیم هستند و هوای هم را دارند. راز نگه دار بودن یک دختر برای پسرها بسیار مهم و جذاب است.

شما میتونید برای اینکه هر چه بیشتر جذاب باشید و باعث شوید خواستگار شما جذب شما شود میتوانید از موبایل خودتان کمک بگیرید. برای آشنایی با این موضوع حتما مقاله جذب مرد با موبایل را بخوانید

برای اینکه در نظر دیگران دختری جذاب و خاص باشید لازم است قبل از هرچیز خودتان را دوست داشته باشید، از خودتان مراقبت کنید، جرأت متفاوت بودن داشته باشید و پای باورهایتان بایستید. برای دوست داشتنی بودن لبخند بزنید و شاد باشید، یاد بگیرید از زندگی لذت ببرید و مثبت نگر باشید.برای زن جذاب بودن از همه چیز ناله و شکایت نکنید، در مقابل فعال، با انرژی و ورزشکار باشید. اگر میخواهید جذاب و خاص باشید، در موقعیت مناسب ابراز وجود کنید، در برابر مشکلات قوی و محکم و در رابطه عاطفی راز نگه دار باشید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

21 بازدید

46 بازدید

30 بازدید

36 بازدید

38 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

وقتی اعتماد ب نفسمون کمه یا خودمونو کمتر از بقیه میدونیم چی کنیم؟چگونه برای عشق خود جذاب باشیم

سلام. کار کردن روی اعتماد به نفس یک پروسه زمان‌بره و باید کمک حرفه‌ای گرفته بشه. پیشنهاد می‌کنم با سیستم مشاوره صحبت کنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

تابه حال از خودتان پرسیده‌اید که چطور می‌توانید به نظر برسید؟ جذابیت فقط داشتن ظاهر زیبا نیست. افراد جذاب کشش قوی و خاصی دارند. البته ممکن است جذب ظاهر زیبای فردی هم بشویم، اما عموماً اعتماد به نفس، شور و شوق و شخصیت دیگران است که ما را جذب می‌کند. جذاب بودن محدود به زیبایی ظاهری نیست. برای این که بتوانید جذاب و دلربا به نظر برسید، باید بدانید که چه عاملی به دیگران انگیزه می‌دهد. اگر می‌خواهید دیگران شما را بخواهند، اگر می‌خواهید جذاب باشید و اگر می‌خواهید دیگران را درک کنید، باید “قانون جذب” را یاد بگیرید. بنابراین برای اینکه بتوانید در نگاه اول جذاب به نظر برسید و در اولین برخوردها کاری کنید که دیگران شما را جذاب ارزیابی کنند، به خواندن این مقاله ادامه دهید.

فهرست مطالب

اجازه ندهید که هیچ کس در جذابیتتان شک کند، مردم از همان لحظه‌ای که وارد جمع می‌شوید، شما را قضاوت می‌کنند. اگر خود را از بند حساسیت‌های اجتماعی رها کنیم و به علم بپردازیم، متوجه می‌شویم که قانون جذب ظرف 30 ثانیه نخست عمل می‌کند. هرچقدر هم که پذیرش این موضوع برایمان ناخوشایند باشد، ولی باید قبول کنیم که مغزمان تقریباً بلافاصله تصمیم می‌گیرد که آیا طرف مقابل برایمان جذاب است یا خیر. نتایج یک پژوهش حکایت از آن دارد که ظرف 30 ثانیه نخست آشنایی با یک نفر، متوجه می‌شویم که آیا می‌خواهیم با این فرد وارد رابطه شویم یا خیر.

بدن انسان جذابیت ظاهری و فیزیکی یک نفر را ظرف یک ثانیه تشخیص می‌دهد. شاید خودمان متوجه نباشیم، اما مغزمان قضاوت‌های کاملاً دقیق و پایدار سریعی را در چند ثانیۀ نخست آشنایی با یک فرد جدید انجام می‌دهد. پژوهش‌های مرتبط با قانون جذب که در زمینه‌هایی به جز روابط عاشقانه انجام شده است، نشان می‌دهد که برای باقی گذاشتن تاثیر اولیه بر روی آشنای جدیدمان فرصت بیشتری داریم، هرچند این فرصت هم چندان زیاد نیست.

بیایید کاملاً صادق باشیم. وقتی با فرد جدیدی آشنا می‌شوید، فکر می‌کنید که او چه نظری درباره‌تان دارد؟ به عبارت دیگر فکر می‌کنید که چه تاثیری بر روی دیگران می‌گذارید؟ جای خالی را در جملۀ زیر با یکی از لغات فهرست زیر یا لغت انتخابی خودتان پر کنید.چگونه برای عشق خود جذاب باشیم

وقتی با فرد جدیدی آشنا می‌شوم، او فکر می‌کند که من …..  هستم.

کدام صفات را انتخاب کردید، مثبت یا منفی؟ ابتدا باید موقعیت خود را مشخص کنید تا بدانید که چطور باید به جایگاه دلخواهتان برسید.

چطور می‌توانید مطمئن شوید که مردم شما را به درستی قضاوت می‌کنند و بهترین جنبۀ وجودتان را می‌بینند؟ مطمئناً هرگز نمی‌خواهید که تاثیر اولیه‌تان بر روی دیگر با خود واقعیتان مغایرت داشته باشد و به دیگران دروغ بگویید . باید بدانید که بسیاری از مردم حس ششم قوی‌ای دارند و می‌توانند یک شخصیت دروغی را به خوبی احساس کنند. بااین حال هر بار که با فرد جدیدی آشنا می‌شوید، می‌خواهید که تاثیر مثبتی روی او به جا بگذارید. مهم‌ترین نکته برای جذاب به نظر رسیدن در نگاه اول این است که قصد و نیتتان را مشخص کنید. تعیین هدف به خصوص قبل از رخدادهای مهمی مانند کنفرانس، مهمانی یا جلسات آشنایی با همکاران که در آنها با افراد بسیاری آشنا می‌شوید، مهم است.

همان طور که در حال آماده شدن یا رانندگی به سمت مقصد هستید، به این فکر کنید که دوست دارید در این رخداد با چه افرادی آشنا شوید و می‌خواهید چه نوع تعاملاتی را برقرار کنید. این رخداد می‌تواند تجربۀ پایۀ بسیار مهمی باشد، بنابراین بهتر است قبل از حضور در آن روی این موضوع تمرکز کنید که می‌خواهید چه نوع انرژی و حال و هوایی در این رخداد داشته باشید.همین الان مناسب‌ترین صفتی را که تاثیر اولیۀ ایده‌آلتان را توصیف می‌کند، انتخاب کنید. وقتی با افراد جدیدی آشنا می‌شوم، می‌خواهم آنها من را شخصی …. تلقی کنند.

هیچ‌چیزی به اندازه عزت‌نفس نمی‌تواند جذابیت شما را به خصوص در نگاه اول بالا ببرد. به طور کلی افراد جذاب و کاریزماتیک، یک ویژگی مشترک دارند و آن عزت‌نفسشان است. این مساله به طور واضحی روی زبان بدن و نحوه صحبت کردن شما تاثیر می‌گذارد، بدون آنکه خودتان بخواهید و تلاشی برای انجام آن کنید. اگر فکر می‌کنید عزت‌نفس پایینی دارید و به تنهایی نمی‌توانید بر روی آن کار کنید، بهتر است با یک روان‌شناس متخصص در ارتباط باشید.

افرادی که بعد از یک روز بد و ناخوشایند، در دورهمی‌ها حاضر می‌شوند، روز بدشان معمولاً همچنان ادامه پیدا می‌کند. اگر افسرده یا مضطرب باشید، دیگران از حالات صورت، نظرات یا زبان بدنتان متوجه حال بدتان می‌شوند. بنابراین استدعا می‌کنیم که اگر امروز روز بدی برایتان بوده است، در خانه بمانید.

در روزهایی که حالتان بد است و فقط با اتفاقات ناخوشایند دست و پنجه نرم کرده‌اید، تقریباً هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید تاثیر خوبی روی دیگران به جا بگذارید. اگر مجبور هستید که در یک دورهمی حاضر شوید، راهی را برای بیرون آمدن خودتان از این وضعیت اسفناک پیدا کنید. قبل از حاضر شدن در سر قرار ورزش کنید، با دوستتان تماس بگیرید یا فیلم انگیزشی یا خنده‌داری را نگاه کنید تا حالتان بهتر شود و خلق و خوی اجتماعی‌تری پیدا کنید.

لباس، آرایش، جواهرات، ساعت و کفش همه نقش مهمی در آراستگی ظاهری دارند و مردم وقتی می‌خواهند قضاوت اولیه‌شان را در موردتان انجام دهند، حتما به این نکات دقت می‌کنند. بهتر است تعدادی از لباس‌ها و زیورآلات مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید، آن‌ها را امتحان کنید و نظر دوستان مورداعتمادتان را دربار آن‌ها بپرسید. بسیاری از آقایان نمی‌دانند که ساعت مچیشان رازهای بسیاری را دربارۀ شخصیتشان برملا می‌کند. کیف دستی، جواهرات و گوشواره‌های بزرگ بسیاری از خانم‍‌‌ها نیز معنای نهفته‌ای در خود دارد و حرف‌های ناگفته و شاید نامطلوب بسیاری را به آشنایان جدید منتقل کند.

مغز انسان مانند یک کودک نوپای گرسنه است که به راحتی خسته و کسل می‌شود و باید دائماً با تنقلات هیجان‌انگیز سیر شود. “جذاب” بودن کافی نیست. مغز بازۀ زمانی توجه بسیار کوتاهی دارد. مغز ما جذب افراد و اشیاء مهیج، جالب و دوست‌داشتنی می‌شود. آدم‌ها ذاتاً خسته کننده نیستند، بلکه گاهی به دلیل ترس از “عجیب” یا “متفاوت” به نظر رسیدن به روشی کسالت‌بار رفتار می‌کنند. برای آشنایی با دیگران یک نسخۀ اجتماعی خسته کننده داریم، وقتی سوالات تکراری “شغلتون چیه؟” و “اهل کجایی” را از هم می‌پرسیم، ذهن کاملاً بیزار و کسل می‌شود. ما دربارۀ احساسات واقعیمان با هم حرف نمی‌زنیم، ویژگی‌های فردیمان را از هم پنهان می‌کنیم و سعی می‌کنیم همرنگ جماعت شویم. اما می‌دانید نتیجۀ تمام این تلاش‌ها چیست؟ همرنگ جماعت شدن کسل کننده است، کسی که مثل بقیه است، هیچ جذابیتی ندارد. ترسمان از انگشت‌نما شدن ما را به یک فرد خسته کننده تبدیل می‌کند.پژوهش‌های علمی نشان داده است، ابزاری وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم با خسته کننده بودن مقابله کنیم، جذابیتمان را افزایش دهیم و خود را به انسانی به یادماندنی‌تر و دوست داشتنی‌تر تبدیل کنیم. چطور باید این کار را انجام بدهیم؟ باید یاد بگیریم که چطور جذاب و خواستنی بشویم.

چه چیزی برای شما جذاب‌تر است؟ چشم‌ها؟ حس شوخ طبعی؟ لبخند؟ نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که جذاب‌ترین ویژگی یک فرد، در دسترس بودن او است. اما این ویژگی تاثیرگذار عموماً جنبه‌ای است که از دید بسیاری مغفول مانده و چندان که باید و شاید به آن توجه نشده است. به علاوه در دسترس بودن در تمامی زمینه‌های زندگی مهم است. منظور از در دسترس بودن در رابطه‌های عاشقانه و دوستانه، در دسترس بودن عاطفی است. “آیا این فرد با من خودمانی می‌شود و سفرۀ دلش را برایم باز می‌کند؟” اما در روابط کاری به معنای در دسترس بودن اقتصادی و ذهنی است. “آیا این فرد با من کار می‌کند؟”

بهترین راه برای اثبات در دسترس بودن در قرارهای کاری یا قرارهای آشنایی این است که این خصوصیت را نشان بدهید. به مردم نشان بدهید که دوست دارید با آنها ارتباط برقرار کنید، حرف بزنید و وارد رابطه شوید. ممکن است سوال شما این باشد که: “وقتی اونجا حاضرم، معلوم نیست که برای ارتباط برقرار کردن آماده و در دسترسم؟” حضور به تنهایی کافی نیست. باید به دیگران نشان بدهید که به لحاظ عاطفی نیز در دسترسشان قرار دارید و می‌خواهید با آنها وارد رابطه شوید.

برای تمرین این موضوع می‌توانید در رخداد اجتماعی بعدی به اطرافیانتان بگویید که چرا در آن جلسه حاضر شده‌اید و به دنبال چه می‌گردید. مثلاً می‌توانید بگویید: “از ملاقاتتون خیلی هیجان‌زده‌ام، چون امیدوار بودم که اینجا بتونم با افراد جالبی آشنا بشم.” بسیاری از ما متوجه نیستیم که در دسترس بودنمان به آن اندازه که فکر می‌کنیم، واضح نیست. سعی کنید این ویژگی را به نمایش بگذارید تا ببینید که مردم چطور با آغوش باز از شما استقبال می‌کنند و در موردتان کنجکاوی به خرج می‌دهند.

اگر می‌خواهید جذاب‌تر به نظر برسید، لازم نیست که ظاهرتان را تغییر بدهید، صرفاً می‌توانید زبان بدنتان را تغییر بدهید. زبان بدن پذیرا جذاب‌تر از لباس و مدل موی زیبا است. زبان بدن مردان و زنان با هم تفاوت دارد. همچنین می‌توانید از زبان بدن برای نشان دادن در دسترس پذیر بودنتان استفاده کنید و جذابیتتان را در تعاملات افزایش دهید.در اینجا چند مثال از زبان بدن پذیرا و جذاب را می‌توانید یاد بگیرید.

یکی از اصلی‌ترین و جذاب‌ترین تکنیک‌های زبان بدن، لبخند زدن است. پژوهش‌ها نشان می‌دهد از نظر مردم، کسانی که لبخند می‌زنند ، جذاب‌تر و زیباتر ارزیابی می‌شوند. این مساله به این دلیل است که لبخند اول به فرد مقابل این پیام را می‌دهد که شما او را پذیرفتید و به ارتباط بیشتر به او علاقه دارید؛ زمانی که دیگران متوجه شوند که شما هم به آن‌ها تمایل دارید، ناخودآگاه احساس می‌کنند که بیشتر به شما علاقه دارند. به‌علاوه، لبخند زدن نشان از فردی سرحال و شاد دارد، بنابراین فرد مقابل می‌داند که با حضور شما اصلا قرار نیست حوصله‌اش سر برود.

یکی دیگر از نکات کلیدی برای برقراری ارتباط درست، به‌خصوص در نگاه اول این است که شما بتوانید ارتباط چشمی خوبی با فرد مقابل برقرار کنید. یادتان باشد نگاه نکردن، یا چشمانی که به اطراف می‌چرخد از نظر فرد مقابل اصلا جذاب نیست؛ حتی گاهی بی‌احترامی محسوب می‌شود. زیرا یا شما اعتماد به نفس کافی ندارید یا تمایلی به ارتباط ندارید؛ هر دوی این‌ها تاثیر بسیار منفی‌ای روی ارتباط می‌گذارد

ما آدم‌ها عاشق این هستیم که دستان مخاطبینمان را ببینیم. مطالعات نشان داده است که وقتی نمی‌توانیم دستان مخاطبمان را ببینیم، به سختی می‌توانیم به او اعتماد کنیم. وقتی دستهایتان را در جیب‌هایتان فرو می‌کنید یا زیر میز و پشت کتتان پنهان می‌کنید، جذابیتتان کمتر می‌شود، چون دیگران نمی‌توانند با شما خودمانی شوند و حرف دلشان را راحت به شما بزنند.

با خودتان صادق باشید. چند بار در جلسات و دورهمی‌ها دست به سینه ایستاده‌اید یا تلفنتان را از روی عادت و با حالتی عصبی نگاه کرده‌اید؟ این حرکات شما را دور از دسترس، خشک و عبوس و بنابراین غیرجذاب نشان می‌دهد. چالش جدیدی را در جلسه یا قرار آشنایی بعدی برای خودتان تعریف کنید، با خودتان قرار بگذارید که این بار تلفنتان را نگاه نکنید، دستهایتان را در جبیهایتان فرو نکنید یا دست به سینه نایستید.

به طور کلی عامل‌های زیر در زبان بدن بسیار مهم هستند:

تکان دادن سر علاقه و توجهتان را به گفتگو نشان می‌دهد. وقتی در حال گفتگو با فردی هستید، باید با نگاه کردن به او و تکان دادن سرتان به او بفهمانید که با دقت در حال گوش کردن حرف‌هایش هستید. مراقب باشید که از بالای سرش به اطراف نگاه نکنید یا نگاهتان را دور اتاق نچرخانید، چون این نگاه‌های بی‌هدف نشان می‌دهد که هیچ علاقه یا حساسیتی به گفتگو ندارید.

رفتاری که با کیف دستیتان دارید، نوعی ارتباط غیرکلامی است و روشی است که فرد برمبنای احساسات و هیجاناتش برای تعامل با محیط اطرافش انتخاب می‌کند. کیف دستی یک شاخص جالب رفتار غیرکلامی است. برای مثال اگر خانمی معذب باشد یا طرف مقابل به نظرش جذاب نرسد، محکم به کیفش چنگ می‌زند یا کیف را مقابلش یا روی بدنش قرار می‌دهد. بالعکس وقتی خانمی جذب مردی می‌شود، او واقعاً و مجازاً دوست ندارد که هیچ مانعی بین خودش و آن مرد جذاب باشد. بنابراین وقتی خانمی دستانش را به آرامی روی کیفش می‌گذارد و دستانش را روی کیفش قفل نمی‌کند، این حرکت او نشان می‌دهد که با طرف مقابلش راحت است و او به نظرش جذاب‌ می‌آید. حالتی که جذابیت بیشتر طرف مقابل را نشان می‌دهد، این است که خانم کیفش را روی زمین، نزدیک میز یا پشت صندلی می‌گذارد تا در مسیر گفتگو و تعامل با مرد مورد علاقه‌اش قرار نگیرد.

بسیاری از اوقات افراد در چند ثانیه اول ملاقات، فرد مقابل را ارزیابی می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که آیا او فرد جذابی است یا نه. برای اینکه در این زمان کم، جذاب به نظر برسید بهتر است خودتان را ارزیابی کنید، عزت‌نفس خود را بالا ببرید، در روزهایی که حالتان خوب نیست به قرارهای آشنایی یا دورهمی‌ها نروید یا حداقل سعی کنید کمی مدیریت هیجانتان را به دست بیاورید بعد، روی ظاهر و زیورآلاتتان فکر کنید و بهترین‌های ممکن را انتخاب کنید، سعی کنید فرد خسته‌کننده‌ای به نظر نرسید، روی شخصیتتان تمرکز کنید چون جذاب‌ترین چیز است و در نهایت اینکه از زبان بدنتان برای جذابیت بیشتر کمک بگیرید؛ برای اینکار لبخند بزنید، ارتباط چشمی برقرار کنید، دست‌هایتان را پنهان نکنید و موقع حرف زدن فرد مقابل سرتان را به نشانه موافقت تکان دهید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

21 بازدید

46 بازدید

30 بازدید

36 بازدید

38 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه برای عشق خود جذاب باشیم

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

چگونه برای عشق خود جذاب باشیم
چگونه برای عشق خود جذاب باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *