چگونه عشق خود را ثابت کنیم

 
helpkade
چگونه عشق خود را ثابت کنیم
چگونه عشق خود را ثابت کنیم

شروع یک رابطه عاطفی همیشه از ساده‌ترین راه‌ها است اما نگه داشتن این رابطه در تعادل کار دشواری است و نیاز به توجه کافی طرفین به هم مثل روزهای اول را دارد. قطعاً وقتی کسی را دوست دارید، می خواهید این را بداند اما گاهی این عشق را نمی‌توان به راحتی گفت. وقتی شما می گویید “من عاشق تو هستم”، بسیاری از مردم آن را به عنوان یک کلیشه می گیرند، در هر رابطه عاطفی سوالات ذیل همواره پرسده می شود:

آیا دوستم دارد؟

چرا دیگر مثل روزهای اول رفتار نمی‌کند؟

و طرف مقابل همواره این پرسش‌ها را از خود دارند که چه کاری کنم که دوست داشتنم ثابت شود؟چگونه عشق خود را ثابت کنیم

اگر شما هم پرسش‌های بالا را در ذهن دارید و می‌خواهید به کسی ثابت کنید که از صمیم قلب دوستش دارید، این مقاله را دنبال کنید.

عشق و دوست داشتن در ۳ مولفه خلاصه می‌شود و از همین  طریق می‌توانید عشق و محبت خود را ثابت کنید. هر سه راه اثبات عشق را می‌توان در یک جمله خلاصه کرد، از کوزه همان تراود که در اوست. انسان عاشق محبتش را کف دست می‌گیرد و به معشوق هدیه می‌کند.عشق از طریق کلام، رفتار و هدیه دادن قابل انتقال است اما این مولفه‌ها چه معنایی دارد و چگونه باید آنها را انجام داد تا عشق خود را ثابت کنیم.

اثبات عشق از طریق زبان که ساده‌ترین روش است شامل ارسال نامه به معشوقه، تشکر کردن، تعریف از تیپ و استایل، شنیدن سخنان آنها، انتقادپذیری، عذرخواهی به موقع و نوشتن شعر و متن ادبی و گفتن دوستت دارم است.

برای اثبات عشق در رفتار کافی است این موارد را رعایت کنید البته این مرحله کمی دشوار است و باید همیشه مراقب رفتارتان باشید. همیشه لبخند به لب داشتن، مهربان بودن، تقسیم کردن چیزهایی که دارید با او، صادق بودن، سورپرایز کردن، آشپزی کردن، اعتماد داشتن، تشویق آنها برای دستیابی به رویاهایشان و به موقع حضور داشتن روش های اثبات عشق در رفتار است البته خیلی از این موارد را بارها و بارها شنیده‌ایم اما شنیدن کافی نیست و طرف مقابل ما در رابطه عاطفی نیاز دارد که توجه و تلاش ما برای اجرای این روابط را ببیند.

یکی از راه های اثبات عشق، هدیه دادن است

سومین راه برای اثبات دوست داشتن هدیه دادن است. هدیه دادن از کارهای کم هزینه آغاز می شود مثل تهیه یک عکس دو نفر یا خرید گل تا کارهای پرهزینه مثل برنامه‌ریزی سفر عاشقانه، رفتن به کنسرت اما یکی از هدایایی که خانم‌ها به ان علاقه زیادی دارند و نوعی پس انداز هم محسوب می‌شود، خریدطلا و جواهر و سنگ‌ قیمتی برای آنها است.

خوب، شاید روز ولنتاین برای یک ماه دیگر نیست یا تا یک ماه دیگر خبری از هیچ مناسبت دو نفره‌ای نیست اما این به این معنی نیست که شما نباید برای عشق زندگیتان هدیه بخرید! شما باید تاریخ‌ها را بسازید. در واقع، از شما دعوت می‌کنیم که در این آزمایش به ما بپیوندید. طرح این است که هر روز برای یک ماه کامل عشق خود را به شریک زندگی خود نشان دهید و ببینید چه چیزی جادویی اتفاق می افتد. در اینجا لیستی از ۵۰ چیز که می توانید برای بیان عشق خود انجام دهید. در صورتی که همه چیز بین شما و شریک شما در حال حاضر خوب نیست یا اگر همه چیز در حال حاضر خوب است، این رابطه شما را تقویت می کند. به هر حال، هیچ چیز در این لیست گران نیست، بنابراین هیچ دلیلی وجود دارد که شانس خود را امتحان نکنید.

معجزه طلا و جواهر را برای همسرتان فراموش نکنید

همه این کارها عالی و بی‌نظیر است و رابطه شما را تقویت می‌کند اما هیچوقت معجزه طلا و جواهر را برای همسرتان فراموش نکنید. در مناسبت‌های خاص و مهم با یک تکه طلا او را سورپرایز کنید. می توانید برای انتخاب طلا و جواهر خاص و سنگ قیمتی به گالری‌های معروف شهر مراجعه کنید اما پیشنهاد ما به شما این است که یک برند معروف را که با سلیقه همسرتان همخوانی دارد، انتخاب کرده و همیشه از آن خرید کنید.

پیدا کردن آخرین مدل‌های طلا کار چندان سختی نیست اما همسر شما را به وجد می‌آورد و انرژی حاصل از این هدیه در زندگیتان جاری خواهد شد.

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

دنیا بر مدار عشق می گردد و عشق بسیار با شکوه است اما متاسفانه ابدیت تجربه عاشقی، افسانه است و زمانی دوران رمانتیک عاشقی جای خود را به روزمرگی می دهد و اگر طرفین زبان عشق را بلد نباشند، بین آنها فاصله زیادی می افتد. از آنجایی که ما به طرزی متفاوت ابراز عشق کرده و عشق را دریافت می کنیم، زنده نگه داشتن عشق بعد از ازدواج کاری بس دشوار است.اگر بخواهیم به طور موثر ابراز عشق کنیم باید زبان اصلی عشق همسرمان را بیاموزیم زیرا به ندرت طرفین رابطه ای یافت می شوند که زبان عشق یکسانی داشته باشند.

اگر به دنبال راه هایی برای ابراز عشق به همسرتان هستید و نمی دانید با چه رفتارها و ترفندهایی مهر و محبت و علاقه خود را به همسر نشان دهید، این بخش از خانواده پلاس نمناک را مطالعه کنید.

دکتر پک می گوید:

عاشق شدن غریزه ای است که به طور ژنتیکی تعیین شده و بخشی از رفتار انسان برای جفت یابی را تشکیل می دهد و هدف آن افزایش احتمال یافتن جفت جنسی و پیوند با او برای بقای نوع بشر است و نباید دوران عاشقی را «عشق» نامید و دوران عاشقی معمولی جدا از تجربه عشق واقعی است.چگونه عشق خود را ثابت کنیم

عشقی که به سعادت عاطفی همسرمان کمک می کند بر مبنای عقل، اراده و انضباط استوار است و خود انضباط به تنهایی می تواند باعث تحول و تکامل در روابط شود.

اگر شما نیز با توهم عاشقی ازدواج کرده اید، یا باید زندگی خود با همسرتان را ادامه دهید و یا باید از این زندگی فرار کنید. برای اینکه فاصله خود را با همسرتان کم کنید، فهرستی از دو دسته موضوعات مربوط به دوران عاشقی خود و همسرتان تهیه کنید. در یک دسته از احساسات، باورها، انتظارت تو نظایر آن و در دسته ای دیگر از احساسات، عواطف و انتظارات خام و غیر واقع بینانه و حتی زیان بارتان را که از عوامل بازدارنده یک رابطه پخته و بالغانه بوده اند، بنویسید و نقطه شروع این روزمرگی و سردی را پیدا و راه حلی برای آن بیابید. 

زبان عشق در جوامع مختلف با فرهنگ های مختلف، متفاوت است.اختلاف زبان در فرهنگ بشری وجود دارد. با زبان عشق، شما می توانید جرقه رابطه ای نویدبخش را بیفروزید یا شعله ای را که رو به خاموشی می رود را از نو فروزان کنید.

هدف عشق انجام دادن کاری برای کسی است که دوستش دارید و سعادت او را می خواهید. کلام تایید آمیز و فروتنانه زبان بسیاری از مردان و زنان است، این زبان اول در افراد در جوامع مختلف و فرهنگ های گوناگون متفاوت است. کلام تایید آمیز مانند تشکر و قدردانی از کارهای بسیار کوچک و معمول در خانه ، تحسین همسر سبب می شود فضای عاطفی بین همسران بهتر شود.

یکی از راه های عشق ورزیدن ، وقت گذاشتن برای یکدیگر است. با هم بودن شامل صحبت کردن با یکدیگر ، نگاه کردن به چشم های همسر در موقع حرف زدن، گوش دادن به او و کشف احساسات طرف مقابل ،توجه به زبان بدن همسر ، قطع نکردن صحبت او ، قدم زدن با هم است .

در این زبان نیز شخصیت افراد مورد توجه است.

دو نوع شخصیت وجود دارد :

برای یادگیری یک الگوی مناسب هر دو طرف رابطه باید بتوانند سه مورد از اتفاقات روز خود را برای همدیگر تعریف کنند.

 

هدایا از نمادهای بصری عشق است و برای برخی از افراد بسیار مهم هستند. هدیه دادن یکی از آسان ترین زبان های عشق برای یادگیری است. این موضوع با توجه به استطاعت مالی طرفین و نوع نگرش و فرهنگ آنان در جوامع مختلف متفاوت است. اگر زبان اصلی عشق همسرتان دریافت هدیه است، می توانید به او هدیه های مورد نظرش را بدهید و یا یک شاخه گل برایش بخرید. این افراد برایشان بسیار مهم است که شما در موقعیت های خاص مانند هنگام تولد فرزند ،از دست دادن عزیزان و… حضور فیزیکی داشته باشید .

دستور دادن جریان عشق را متوقف می کند و درخواست کردن به عشق جهت می دهد. زن و مرد باید در امور خانه داری، بچه داری و تمام مسئولیت های یک زندگی مشترک به تفاهم برسند و به یکدیگر خدمت کنند.

خدمت به یکدیگر نباید اجباری باشد بلکه باید آزادانه و عاشقانه باشد یعنی طرفین به میل خود انتظارات همسرشان را برآورده سازند. برای احیای نزدیکی و صمیمیت بیشتر و ارتباط بهتر کارهایی را که همسرتان دوست ندارد را شما انجام دهید و او را با انجام این کارها غافلگیر کنید.

برای برخی افراد تماس فیزیکی زبان اصلی عشق است. افرادی که زبان اصلی عشق آنها تماس فیزیکی است دوست دارند که همسرشان لمس شان کند، دست هیشان را بگیرد و دست در موهای آنها کرده و آنها را در آغوش بگیرد.

تماس فیزیکی عشق شکل قدرتمندی از ارتباط است و به عنوان نشانه ای از عشق، اعماق وجودمان را لمس می کند. در تماس فیزیکی از شیوه های مثبت و لذتبخش استفاده کنید و در وضعیت های بحرانی شامل مرگ، بیماری های خطرناک و … به جای سکوت با تماسی نرم و ملایم ابراز همدردی کنید.

تماس های عاشقانه رگ حیاتی زندگی عاطفی افرادی است که تماس فیزیکی زبان اصلی عشق آنهاست. از آنجایی که ما به طرزی متفاوت ابراز عشق کرده و عشق را دریافت می کنیم، زنده نگه داشتن عشق بعد از ازدواج کاری بس دشوار است.

روش‌های متعددی برای ثابت کردن عشق به مرد وجود دارد که می‌توانید به کمک آنها به یک نفر که دوستش دارید نشان دهید که به او توجه زیادی دارید. این حرکات عاشقانه می‌توانند باعث تمایز بین ارتباطات متقابل حمایتی و روابط احساسی و عاطفی شده و به‌خودی‌خود اتفاق می‌افتند. هر چه شما انرژی بیشتری در دوست داشتن بگذارید، عشق بیشتری هم دریافت می‌کنید. این ساده است.

در اینجا برخی پیشنهادهای اثبات‌شده برای این که عشق خود را طرف مقابلتان نشان دهید ارائه می‌کنیم:

فهرست مطالب

شاید بتوانید کمی بیشتر با عشق با یکدیگر رفتار کنید. زوج‌هایی که برای یکدیگر طنازی می‌کنند به طور معمول بهتر از کسانی زندگی می‌کنند که فقط می‌خواهند برای رابطه جنسی به رختخواب بروند.

با دل و جان به حرف‌هایش گوش کنید و در حالی که گوشی تلفن در دست تلویزیون تماشا می‌کنید با او صحبت نکنید. برای او زمان بگذارید و به حرف‌هایی که می‌زند با دقت گوش کنید. حرف‌های او را تکرار کرده و تشویق کنید و پاسخ‌های متفکرانه بدهید تا متوجه شود که شما واقعاً به او توجه دارید. این باعث می‌شود که وی بفهمد که به او توجه دارید و دوستش دارید.چگونه عشق خود را ثابت کنیم

زوج‌هایی که کارهای جدید را که قبلاً انجام نداده‌اند با هم انجام می‌دهند با هم صمیمی‌تر می‌شوند زیرا این تجربیات جدید باعث ترشح هورمون اکسی توسین که به هورمون عشق نیز معروف است می‌شود. حتی اگر رفتن داخل قفس کوسه، اضطراب کمی داشته باشد اما در آینده شما داستان‌های زیادی برای گفتن خواهید داشت و با هم انرژی بیشتری می‌گیرید.

این که چه چیزی باشد مهم نیست. می‌توان یک گیاه جدید کاشت یا یک کسب و کار جدید را شروع کرد. بله، کاری انجام خواهد شد اما صمیمیتی که شما در نتیجه آن تجربه می‌کنید می‌تواند شما را از روزمرگی در زندگی عادی دور کند.

توانایی به اشتراک‌گذاری لذت‌ها و دردها باعث تعمیق رابطه شما می‌شود. زمانی که یک نفر کمبودهای شما را احساس می‌کند، شما را به خاطر احساساتتان قضاوت نمی‌کند و از شما حمایت می‌کند عاشق شما است. فقط به یاد داشته باشید که او کسی است که دوستش دارید و درمانگر شما نیست.

اگر شما نزد مشاور خانواده می‌روید، باید پس از بازگشت از نزد او کاری ساده انجام دهید. شما از اول شروع نکرده‌اید بلکه دستاوردهایی داشته‌اید و باید برای رشد خود جشن بگیرید. اگر شما به درمانگر مراجعه نمی‌کنید می‌توانید در محضر خدای خود این کار را انجام دهید.

شنیدن این که فردی که دوستش دارید می‌خواهد برای همیشه در کنار شما بماند، راهی عالی برای شروع زندگی است. این غذای روح شما است و زمانی که او نیز به شما می‌گوید که احساس مشابهی دارد باعث دلگرمی است.

اگر شما عاشق یک نفر شده‌اید، شما باید بستگان و دوستان او را نیز بپذیرید. احتمالاً شما دوست ندارید کسی در زندگی عشقتان باشد اما این طبیعی است. شما باید به یاد داشته باشید که نباید در مورد افرادی که در زندگی او هستند انتقاد کنید اما باید هر موقع که او تمایل دارد در مورد خانواده خود صحبت کند گوش کنید. بی‌طرف بودن در این موارد باعث می‌شود که زندگی راحت‌تر پیش برود.

اگر شما گاهی اوقات به او نگویید که دوستش دارید ممکن است پیش خودش فکر کند چرا شما که این همه کارهای زیبا برای او انجام می‌دهید، یک بار هم علت آن را به زبان نمی‌آورید. گفتن جمله “دوستت دارم” یک شروع خوب برای اثبات عشقتان به کسی که دوستش دارید است.

کاهی اوقات دادن یک هدیه صنایع دستی ایده‌ای عالی است اما شاید آن چیزی که او می‌خواهد نباشد. شاید بهتر باشد که شما چیزهایی به او هدیه بدهید که بتوان آن را کمی شخصی‌سازی کرد. شما می‌توانید کادوهای مختلفی به او هدیه کنید. مثلاً یک کالکشن موسیقی قدیمی خاطره‌انگیز، یک بن تخفیف کتاب رمان یا چیزی خوراکی ایده‌هایی برای هدیه دادن هستند. هدایای صنایع دستی شامل چیزهای مختلفی می‌شود و یک راه عالی برای نشان دادن عشقتان به او است. زمانی که یک نفر به شما کادو می‌دهد می‌فهمید که به فکر شما بوده و واقعاً می‌خواسته که شما را خوشحال کند.

داستان‌های شخصی خود را که تاکنون برای کسی تعریف نکرده‌اید به کسی که دوستش دارید بگویید. این نیز یک راه نشان دادن عشقتان به او است زیرا با نشان دادن این که به او اعتماد دارید، به او میگویید که احساس شما نسبت به او واقعی است و شما می‌خواهید رابطه‌ای بلند مدت با او داشته باشید.

این که چه مدت است با هم هستید مهم نیست، پوشیدن لباس‌های مورد علاقه او این پیام را به او می‌رساند که به او توجه دارید و خود را برای او آراسته‌اید. مغز مردان نسبت به پیام‌های بصری واکنش بهتری نسبت به زنان نشان می‌دهد. دیدن این که لباس مورد علاقه او را پوشیده‌اید باعث می‌شود که بفهمد شما واقعاً به او تمایل دارید. به لباس‌های قرمز رنگ توجه داشته باشید. مطالعه‌ای که توسط دانشگاه روچستر در نیویورک انجام شده نشان می‌دهد که زنان در لباس قرمز برای مردان جذاب‌تر هستند.

زمانی که پیش عشقتان نیستید خیلی زیبا خواهد بود اگر برای او پیام‌های عاشقانه ارسال کنید که نشان می‌دهد دلتان برای او تنگ شده و به آنها فکر می‌کنید. همه پیام‌ها نباید طولانی و عاشقانه باشند – این پیام که امیدوارم روز خوبی داشته باشی کافی است. با این کار وی متوجه عشق شما نسبت به خودش می‌شود زیرا شما در طول روز و در حالی که مشغول به کار هستید برای او پیام می‌فرستید.

با تشویق و ترغیب او برای رفتن سوی اهدافی که دارد، عشق خود را به او نشان داده و به او می‌فهمانید که رؤیاهای او برای شما هم مهم است. زمانی که یک نفر را دوست داشته باشید می‌خواهید که او موفق باشد و کارهایی را انجام می‌دهید که باعث خوشحالی او می‌شود، آیا این طور نیست؟ پس، راهی بهتری به جز تشویق کردن زیاد او وجود ندارد.

قطعاً این یک روش عالی برای نشان دادن عشقتان به او است اما این تنها راه نیست. شما باید خلاق هم باشید! اما آن کاری را که تمایلی به انجامش ندارد انجام ندهید و چیزهایی را برای او تهیه کنید که توانش را دارید – این که عشق خود را به یک نفر دیگر اثبات کنید برای شما نیز باید لذت‌بخش باشد. همچنین به یاد داشته باشید که رابطه یک خیابان دو طرفه است و او نیز باید عشقش را به شما اثبات کند (شاید لازم باشد که این مقاله را در لپ‌تاپ او هم باز کنید). شما هرگز نمی‌دانید، ممکن است شما هم شگفت‌زده شوید.

بله، امروزه ارسال یک نامه دست‌نویس یک کار قدیمی محسوب می‌شود. ما به این فکر کنید که برداشتن قلم و نوشتن احساساتتان روی یک تکه کاغذ چقدر می‌تواند دوست‌داشتنی و عاشقانه باشد. این باعث می‌شود که فردی که دوستش دارید احساس کند که نزد شما جایگاه ویژه‌ای دارد و زمانی که دستخط شما را (به جای یک نامه تایپ‌شده) می‌خواند متوجه عشق شما نسبت به خودش می‌شود.

زمانی که بیمار یا ناراحت است در کنار او باشید و از او مراقبت کنید، این کار عشق شما را نسبت به او اثبات می‌کند. روی او پتو بکشید، برای او نوشیدنی و میان وعده‌های غذایی بیاورید و به او عشق بدهید. خواهید دید که او بلافاصله احساس بهبودی خواهد کرد.

بهترین حالت این است که شما این کار را در زمان‌های عادی انجام دهید و در عین حال هم به دنبال بهترین حالی که از او سراغ دارید نباشید. به طور مثال این کار را زمانی انجام دهید که او با لباس راحتی در حال تماشای تلویزیون است یا تازه از خواب بیدار شده، البته نباید انتظار داشته باشید که تشکر کند.

هر کس ویژگی‌هایی دارد که خودش آنها را دوست ندارد و فرد مورد علاقه شما هم استثنا نیست. این یک روش خوب برای اثبات عشقتان به او است و همچنین روش مناسبی است که به او احساس خوب در مورد خودش بدهید.

مانند زمانی که با او به یک رستوران مجلل می‌روید؛ اما غافلگیر کردن چیز دیگری است. بهترین کار برای سوپرایز کردن او می‌تواند یک کار بزرگ باشد مثلاً او را این هفته به پاریس ببرید یا ممکن است کار کوچکی مانند خرید شیرینی مورد علاقه او باشد.

گاهی اوقات شما اصلاً نباید حرف بزنید. داشتن یک شب آرام بدون صحبت کردن در مورد مسائل مختلف یک روش عالی برای نشان دادن توجه و عشقتان به او است و فراتر از آن به کاهش استرس وی نیز کمک می‌کند. گاهی اوقات سکوت خود را به او هدیه کنید. اجازه دهید ذهن او بدون وجود سر و صدای اضافی احساس کند که در بهشت است. مردان به زمانی برای رهایی از فشارهای زندگی نیاز دارند و بهترین چیزی که در این مواقع شما می‌توانید به آنها بدهید یک اتاق آرام و خنک است.

در جشن تولد یا مناسبت‌های ویژه، غذاهای مورد علاقه او را بپزید. میز را بچینید و چند شمع روی آن قرار دهید تا جوی عاشقانه ایجاد شود. او علاوه بر این که این کار شما را دوست خواهد داشت بلکه واقعاً احساس خواهد کرد که به او توجه دارید زیرا غذای مورد علاقه‌اش را پخته‌اید.

با این که ممکن است شما از او بخواهید که برای شما وقت بگذارد اما فردی که دوستش دارید ممکن است در بیان نیازهای خود مشکل داشته باشد. گاهی اوقات، به او پیشنهاد دهید که با دوستانش باشد، بازی‌های ویدیویی انجام دهد، به اتومبیل برسد یا فقط بخوابد. این حمایت را نشان می‌دهد و به او آزادی می‌دهد تا نیازهای خود را برطرف نماید. وی این زمان‌های آزادی که فارغ از نگرانی‌های روزمره به او می‌دهید را به عنوان هدیه‌ای که یک همسر عالی به او داده می‌بیند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

21 بازدید

46 بازدید

30 بازدید

36 بازدید

39 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.چگونه عشق خود را ثابت کنیم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام یکیو خیلی دوست دارم اما نمیتونم ابراز کنم اونم باورش نمیشه که دوسش دارم همش میگه که دوسم نداری چطور باید بتونم ابراز کنم ؟ چطور ثابت کنم

سلام دوست گرامی مختصر نوشتید و جزییاتی درباره خودتان و طرف مقابل نگفتید. می‌توانید برای جذب صحیح عشق، در دوره «جذب عشق، از آشنایی تا ازدواج» رادیوعشق شرکت کنید.

سلام خسته نباشین من یه دختر هجده ساله ام و جایی مشغول به کارم ودر محل کارم یه پسر۲۵ساله هست که دندون پزشکه من خیلی دوسش دارم و حسم میگه اونم منو دوست داره چون خیلی اخلاقش از روزا اوله کارم باهام خوب شده و بیشتر اوقات سنگینی نگاهش رو روی خودم حس میکنم ولی چون من دخترساده پاکیم و زیبایی ام هستم وتاحالا با هیچ پسری حتی یه کلمه صحبت نکردم واین اولین باره که عاشق شدم ولی سردرگم شدم نمیدونم اون واقعا به من علاقه داره یانه اینجوری حس میکنم آخه اون دکتر هست وکلی اختلاف طبقاتی داریم لطفا به من کمک کنین

سلام دوست گرامی تا زمانی که به طور جدی و مستقیم ایشان ابراز علاقه نکردند، روی او حساب ویژه عاطفی باز نکنید. برای اینکه بتوانید به طریقه درستی مهارت ارتباطی و جذب عشق را یاد بگیرید؛ در دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج رادیوعشق شرکت کنید.

سلام خسته نباشید بنده هر کاری می کنم عشقم بهم اعتماد نداره میخواستم ببینم چه جوری عشقمو بهش ثابت کنم لطفا توضیح بدین برام ممنون میشم

سلام دوست گرامی اعتماد یک فرآیند است و به خودی خود بوجود نمی‌آید. ابتدا باید دلیل این بی‌‌اعتمادی را پیدا کنید. گاهی یکی از اقدامات قدیمی شما باعث شده است که طرف مقابل به شما اعتماد نکند. اما کاهی خود ایشان شخص بی‌اعتمادی است و ربطی به رفتارهای شما ندارد. ابتدا دلیل این بی‌اعتمادی را کشف کنید و سپس برای آن دنبال راه‌حل متناسب باشید.

سلام ….. من خیلی وقته عاشق یه پسری هستم الان نزدیک ۳ سال هس ولی می ترسم بهش بگم شاید اون منو دوست نداشته باشه و خوب صددرصد ضربه میخورم

اگه میشه یه راهنمایی کنید ممنون میشم☺😻

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. نگرانی شما طبیعی است که اگر ابراز علاقه کنید از سوی او طرد شوید و یا این علاقه را نپذیرد. اما روش‌های درستی وجود دارد که بتوانید از نظر ایشان راجع به خودتان آگاه شوید. این روش‌ها با توجه به شرایط شما و علت علاقمندی‌تان به او و توسط مشاور آموزش داده می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر «سوالات رایج دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» را مطالعه کنید.

سلام عشقم منو زیاد اذیت کرده با یاد عشق سابقش الانم بهش فکر میکنه میخواستم بپرسم چیکار کنم که براش ثابت شه ک من اون کاراشو فراموش میکنم و دوسش دارم ؟ چیکار کنم ک دو دل بودنش رفع شه؟

سلام دوست گرامی پرونده عشق قدیمی در صورتی بسته می‌شود که خود طرف مقابل‌تان این مساله را بخواهد و بپذیرد که عشق قدیمی دیگر وجود ندارد. بنابراین بهتر است که شما نقش یک درمانگر یا فداکار را نداشته باشید، بلکه به او بگویید که به تو زمان می‌دهم تا بتوانی اعتماد از دست رفته را برگردانی مسئولیت زندگی و فکر و رفتارهای طرف مقابل‌تان با خودش است نه با شما

سلام ی پسری هست که منو دوست داره منم اونو دوست دارم ولی نمیدونم که بهش بگم یا نگم وقتی میبینمش نگم براتون واقعا دوسش دارم خیلی ام دوسش دارم لطفا کمکم کنید که باید بهش بگم یا نگم چون اگه بگم خودم راحت میشم ام و میترسم که اون منو دوست نداشته باشه و داره بهم دروغ میگه ولی نگمم دیگه نمیتونم الان ۱ساله که دوسش دارم

سلام دوست گرامی سوال شما بسیار کلی و فاقد جزییات است. اگر ایشان شما را دوس دارد چرا اقدامی انجام نداده است؟ هردو چندساله هستید؟ از چه طریقی آشنا شدید؟ طریق ابراز علاقه به صورت مستقیم نیست و باید به شیوه غیرمستقیم به ایشان نزدیک شوید. چون هیچ توضیحی درباره رابطه نداده اید، نمی توان بیشتر راهنمایی کرد. شما می توانید برای بررسی بیشتر از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام خسته نباشین من چندروزیه بانامزدم مشکلی پیداکردم میگه اخلاقم اذیت میکنه…….. الان چیکارکنم که عشق بینمون مثل سابق بشه ممنون میشم راهنماییم کنیم خیلی خیلی مهمه برام😔😔🙏

سلام دوست گرامی وقت در یک رابطه دو طرفه و احساسی، یکی از طرفین احساس خستگی و سردی میکند زنگ خطر به صدا در می اید که کجای رابطه اشتباه هست برای حل مشکل بهترین کار صحبت کردن با نامزدتان هست تا اشتباهات رابطه را متوجه یشید و سعی در رفع انها کنید.مشاوره حضوری هم به هردو کمک میکند

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

روش‌های متعددی برای ثابت کردن عشق به مرد وجود دارد که می‌توانید به کمک آنها به یک نفر که دوستش دارید نشان دهید که به او توجه زیادی دارید. این حرکات عاشقانه می‌توانند باعث تمایز بین ارتباطات متقابل حمایتی و روابط احساسی و عاطفی شده و به‌خودی‌خود اتفاق می‌افتند. هر چه شما انرژی بیشتری در دوست داشتن بگذارید، عشق بیشتری هم دریافت می‌کنید. این ساده است.

در اینجا برخی پیشنهادهای اثبات‌شده برای این که عشق خود را طرف مقابلتان نشان دهید ارائه می‌کنیم:

فهرست مطالب

شاید بتوانید کمی بیشتر با عشق با یکدیگر رفتار کنید. زوج‌هایی که برای یکدیگر طنازی می‌کنند به طور معمول بهتر از کسانی زندگی می‌کنند که فقط می‌خواهند برای رابطه جنسی به رختخواب بروند.

با دل و جان به حرف‌هایش گوش کنید و در حالی که گوشی تلفن در دست تلویزیون تماشا می‌کنید با او صحبت نکنید. برای او زمان بگذارید و به حرف‌هایی که می‌زند با دقت گوش کنید. حرف‌های او را تکرار کرده و تشویق کنید و پاسخ‌های متفکرانه بدهید تا متوجه شود که شما واقعاً به او توجه دارید. این باعث می‌شود که وی بفهمد که به او توجه دارید و دوستش دارید.چگونه عشق خود را ثابت کنیم

زوج‌هایی که کارهای جدید را که قبلاً انجام نداده‌اند با هم انجام می‌دهند با هم صمیمی‌تر می‌شوند زیرا این تجربیات جدید باعث ترشح هورمون اکسی توسین که به هورمون عشق نیز معروف است می‌شود. حتی اگر رفتن داخل قفس کوسه، اضطراب کمی داشته باشد اما در آینده شما داستان‌های زیادی برای گفتن خواهید داشت و با هم انرژی بیشتری می‌گیرید.

این که چه چیزی باشد مهم نیست. می‌توان یک گیاه جدید کاشت یا یک کسب و کار جدید را شروع کرد. بله، کاری انجام خواهد شد اما صمیمیتی که شما در نتیجه آن تجربه می‌کنید می‌تواند شما را از روزمرگی در زندگی عادی دور کند.

توانایی به اشتراک‌گذاری لذت‌ها و دردها باعث تعمیق رابطه شما می‌شود. زمانی که یک نفر کمبودهای شما را احساس می‌کند، شما را به خاطر احساساتتان قضاوت نمی‌کند و از شما حمایت می‌کند عاشق شما است. فقط به یاد داشته باشید که او کسی است که دوستش دارید و درمانگر شما نیست.

اگر شما نزد مشاور خانواده می‌روید، باید پس از بازگشت از نزد او کاری ساده انجام دهید. شما از اول شروع نکرده‌اید بلکه دستاوردهایی داشته‌اید و باید برای رشد خود جشن بگیرید. اگر شما به درمانگر مراجعه نمی‌کنید می‌توانید در محضر خدای خود این کار را انجام دهید.

شنیدن این که فردی که دوستش دارید می‌خواهد برای همیشه در کنار شما بماند، راهی عالی برای شروع زندگی است. این غذای روح شما است و زمانی که او نیز به شما می‌گوید که احساس مشابهی دارد باعث دلگرمی است.

اگر شما عاشق یک نفر شده‌اید، شما باید بستگان و دوستان او را نیز بپذیرید. احتمالاً شما دوست ندارید کسی در زندگی عشقتان باشد اما این طبیعی است. شما باید به یاد داشته باشید که نباید در مورد افرادی که در زندگی او هستند انتقاد کنید اما باید هر موقع که او تمایل دارد در مورد خانواده خود صحبت کند گوش کنید. بی‌طرف بودن در این موارد باعث می‌شود که زندگی راحت‌تر پیش برود.

اگر شما گاهی اوقات به او نگویید که دوستش دارید ممکن است پیش خودش فکر کند چرا شما که این همه کارهای زیبا برای او انجام می‌دهید، یک بار هم علت آن را به زبان نمی‌آورید. گفتن جمله “دوستت دارم” یک شروع خوب برای اثبات عشقتان به کسی که دوستش دارید است.

کاهی اوقات دادن یک هدیه صنایع دستی ایده‌ای عالی است اما شاید آن چیزی که او می‌خواهد نباشد. شاید بهتر باشد که شما چیزهایی به او هدیه بدهید که بتوان آن را کمی شخصی‌سازی کرد. شما می‌توانید کادوهای مختلفی به او هدیه کنید. مثلاً یک کالکشن موسیقی قدیمی خاطره‌انگیز، یک بن تخفیف کتاب رمان یا چیزی خوراکی ایده‌هایی برای هدیه دادن هستند. هدایای صنایع دستی شامل چیزهای مختلفی می‌شود و یک راه عالی برای نشان دادن عشقتان به او است. زمانی که یک نفر به شما کادو می‌دهد می‌فهمید که به فکر شما بوده و واقعاً می‌خواسته که شما را خوشحال کند.

داستان‌های شخصی خود را که تاکنون برای کسی تعریف نکرده‌اید به کسی که دوستش دارید بگویید. این نیز یک راه نشان دادن عشقتان به او است زیرا با نشان دادن این که به او اعتماد دارید، به او میگویید که احساس شما نسبت به او واقعی است و شما می‌خواهید رابطه‌ای بلند مدت با او داشته باشید.

این که چه مدت است با هم هستید مهم نیست، پوشیدن لباس‌های مورد علاقه او این پیام را به او می‌رساند که به او توجه دارید و خود را برای او آراسته‌اید. مغز مردان نسبت به پیام‌های بصری واکنش بهتری نسبت به زنان نشان می‌دهد. دیدن این که لباس مورد علاقه او را پوشیده‌اید باعث می‌شود که بفهمد شما واقعاً به او تمایل دارید. به لباس‌های قرمز رنگ توجه داشته باشید. مطالعه‌ای که توسط دانشگاه روچستر در نیویورک انجام شده نشان می‌دهد که زنان در لباس قرمز برای مردان جذاب‌تر هستند.

زمانی که پیش عشقتان نیستید خیلی زیبا خواهد بود اگر برای او پیام‌های عاشقانه ارسال کنید که نشان می‌دهد دلتان برای او تنگ شده و به آنها فکر می‌کنید. همه پیام‌ها نباید طولانی و عاشقانه باشند – این پیام که امیدوارم روز خوبی داشته باشی کافی است. با این کار وی متوجه عشق شما نسبت به خودش می‌شود زیرا شما در طول روز و در حالی که مشغول به کار هستید برای او پیام می‌فرستید.

با تشویق و ترغیب او برای رفتن سوی اهدافی که دارد، عشق خود را به او نشان داده و به او می‌فهمانید که رؤیاهای او برای شما هم مهم است. زمانی که یک نفر را دوست داشته باشید می‌خواهید که او موفق باشد و کارهایی را انجام می‌دهید که باعث خوشحالی او می‌شود، آیا این طور نیست؟ پس، راهی بهتری به جز تشویق کردن زیاد او وجود ندارد.

قطعاً این یک روش عالی برای نشان دادن عشقتان به او است اما این تنها راه نیست. شما باید خلاق هم باشید! اما آن کاری را که تمایلی به انجامش ندارد انجام ندهید و چیزهایی را برای او تهیه کنید که توانش را دارید – این که عشق خود را به یک نفر دیگر اثبات کنید برای شما نیز باید لذت‌بخش باشد. همچنین به یاد داشته باشید که رابطه یک خیابان دو طرفه است و او نیز باید عشقش را به شما اثبات کند (شاید لازم باشد که این مقاله را در لپ‌تاپ او هم باز کنید). شما هرگز نمی‌دانید، ممکن است شما هم شگفت‌زده شوید.

بله، امروزه ارسال یک نامه دست‌نویس یک کار قدیمی محسوب می‌شود. ما به این فکر کنید که برداشتن قلم و نوشتن احساساتتان روی یک تکه کاغذ چقدر می‌تواند دوست‌داشتنی و عاشقانه باشد. این باعث می‌شود که فردی که دوستش دارید احساس کند که نزد شما جایگاه ویژه‌ای دارد و زمانی که دستخط شما را (به جای یک نامه تایپ‌شده) می‌خواند متوجه عشق شما نسبت به خودش می‌شود.

زمانی که بیمار یا ناراحت است در کنار او باشید و از او مراقبت کنید، این کار عشق شما را نسبت به او اثبات می‌کند. روی او پتو بکشید، برای او نوشیدنی و میان وعده‌های غذایی بیاورید و به او عشق بدهید. خواهید دید که او بلافاصله احساس بهبودی خواهد کرد.

بهترین حالت این است که شما این کار را در زمان‌های عادی انجام دهید و در عین حال هم به دنبال بهترین حالی که از او سراغ دارید نباشید. به طور مثال این کار را زمانی انجام دهید که او با لباس راحتی در حال تماشای تلویزیون است یا تازه از خواب بیدار شده، البته نباید انتظار داشته باشید که تشکر کند.

هر کس ویژگی‌هایی دارد که خودش آنها را دوست ندارد و فرد مورد علاقه شما هم استثنا نیست. این یک روش خوب برای اثبات عشقتان به او است و همچنین روش مناسبی است که به او احساس خوب در مورد خودش بدهید.

مانند زمانی که با او به یک رستوران مجلل می‌روید؛ اما غافلگیر کردن چیز دیگری است. بهترین کار برای سوپرایز کردن او می‌تواند یک کار بزرگ باشد مثلاً او را این هفته به پاریس ببرید یا ممکن است کار کوچکی مانند خرید شیرینی مورد علاقه او باشد.

گاهی اوقات شما اصلاً نباید حرف بزنید. داشتن یک شب آرام بدون صحبت کردن در مورد مسائل مختلف یک روش عالی برای نشان دادن توجه و عشقتان به او است و فراتر از آن به کاهش استرس وی نیز کمک می‌کند. گاهی اوقات سکوت خود را به او هدیه کنید. اجازه دهید ذهن او بدون وجود سر و صدای اضافی احساس کند که در بهشت است. مردان به زمانی برای رهایی از فشارهای زندگی نیاز دارند و بهترین چیزی که در این مواقع شما می‌توانید به آنها بدهید یک اتاق آرام و خنک است.

در جشن تولد یا مناسبت‌های ویژه، غذاهای مورد علاقه او را بپزید. میز را بچینید و چند شمع روی آن قرار دهید تا جوی عاشقانه ایجاد شود. او علاوه بر این که این کار شما را دوست خواهد داشت بلکه واقعاً احساس خواهد کرد که به او توجه دارید زیرا غذای مورد علاقه‌اش را پخته‌اید.

با این که ممکن است شما از او بخواهید که برای شما وقت بگذارد اما فردی که دوستش دارید ممکن است در بیان نیازهای خود مشکل داشته باشد. گاهی اوقات، به او پیشنهاد دهید که با دوستانش باشد، بازی‌های ویدیویی انجام دهد، به اتومبیل برسد یا فقط بخوابد. این حمایت را نشان می‌دهد و به او آزادی می‌دهد تا نیازهای خود را برطرف نماید. وی این زمان‌های آزادی که فارغ از نگرانی‌های روزمره به او می‌دهید را به عنوان هدیه‌ای که یک همسر عالی به او داده می‌بیند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

21 بازدید

46 بازدید

30 بازدید

36 بازدید

39 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.چگونه عشق خود را ثابت کنیم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام یکیو خیلی دوست دارم اما نمیتونم ابراز کنم اونم باورش نمیشه که دوسش دارم همش میگه که دوسم نداری چطور باید بتونم ابراز کنم ؟ چطور ثابت کنم

سلام دوست گرامی مختصر نوشتید و جزییاتی درباره خودتان و طرف مقابل نگفتید. می‌توانید برای جذب صحیح عشق، در دوره «جذب عشق، از آشنایی تا ازدواج» رادیوعشق شرکت کنید.

سلام خسته نباشین من یه دختر هجده ساله ام و جایی مشغول به کارم ودر محل کارم یه پسر۲۵ساله هست که دندون پزشکه من خیلی دوسش دارم و حسم میگه اونم منو دوست داره چون خیلی اخلاقش از روزا اوله کارم باهام خوب شده و بیشتر اوقات سنگینی نگاهش رو روی خودم حس میکنم ولی چون من دخترساده پاکیم و زیبایی ام هستم وتاحالا با هیچ پسری حتی یه کلمه صحبت نکردم واین اولین باره که عاشق شدم ولی سردرگم شدم نمیدونم اون واقعا به من علاقه داره یانه اینجوری حس میکنم آخه اون دکتر هست وکلی اختلاف طبقاتی داریم لطفا به من کمک کنین

سلام دوست گرامی تا زمانی که به طور جدی و مستقیم ایشان ابراز علاقه نکردند، روی او حساب ویژه عاطفی باز نکنید. برای اینکه بتوانید به طریقه درستی مهارت ارتباطی و جذب عشق را یاد بگیرید؛ در دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج رادیوعشق شرکت کنید.

سلام خسته نباشید بنده هر کاری می کنم عشقم بهم اعتماد نداره میخواستم ببینم چه جوری عشقمو بهش ثابت کنم لطفا توضیح بدین برام ممنون میشم

سلام دوست گرامی اعتماد یک فرآیند است و به خودی خود بوجود نمی‌آید. ابتدا باید دلیل این بی‌‌اعتمادی را پیدا کنید. گاهی یکی از اقدامات قدیمی شما باعث شده است که طرف مقابل به شما اعتماد نکند. اما کاهی خود ایشان شخص بی‌اعتمادی است و ربطی به رفتارهای شما ندارد. ابتدا دلیل این بی‌اعتمادی را کشف کنید و سپس برای آن دنبال راه‌حل متناسب باشید.

سلام ….. من خیلی وقته عاشق یه پسری هستم الان نزدیک ۳ سال هس ولی می ترسم بهش بگم شاید اون منو دوست نداشته باشه و خوب صددرصد ضربه میخورم

اگه میشه یه راهنمایی کنید ممنون میشم☺😻

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. نگرانی شما طبیعی است که اگر ابراز علاقه کنید از سوی او طرد شوید و یا این علاقه را نپذیرد. اما روش‌های درستی وجود دارد که بتوانید از نظر ایشان راجع به خودتان آگاه شوید. این روش‌ها با توجه به شرایط شما و علت علاقمندی‌تان به او و توسط مشاور آموزش داده می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر «سوالات رایج دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» را مطالعه کنید.

سلام عشقم منو زیاد اذیت کرده با یاد عشق سابقش الانم بهش فکر میکنه میخواستم بپرسم چیکار کنم که براش ثابت شه ک من اون کاراشو فراموش میکنم و دوسش دارم ؟ چیکار کنم ک دو دل بودنش رفع شه؟

سلام دوست گرامی پرونده عشق قدیمی در صورتی بسته می‌شود که خود طرف مقابل‌تان این مساله را بخواهد و بپذیرد که عشق قدیمی دیگر وجود ندارد. بنابراین بهتر است که شما نقش یک درمانگر یا فداکار را نداشته باشید، بلکه به او بگویید که به تو زمان می‌دهم تا بتوانی اعتماد از دست رفته را برگردانی مسئولیت زندگی و فکر و رفتارهای طرف مقابل‌تان با خودش است نه با شما

سلام ی پسری هست که منو دوست داره منم اونو دوست دارم ولی نمیدونم که بهش بگم یا نگم وقتی میبینمش نگم براتون واقعا دوسش دارم خیلی ام دوسش دارم لطفا کمکم کنید که باید بهش بگم یا نگم چون اگه بگم خودم راحت میشم ام و میترسم که اون منو دوست نداشته باشه و داره بهم دروغ میگه ولی نگمم دیگه نمیتونم الان ۱ساله که دوسش دارم

سلام دوست گرامی سوال شما بسیار کلی و فاقد جزییات است. اگر ایشان شما را دوس دارد چرا اقدامی انجام نداده است؟ هردو چندساله هستید؟ از چه طریقی آشنا شدید؟ طریق ابراز علاقه به صورت مستقیم نیست و باید به شیوه غیرمستقیم به ایشان نزدیک شوید. چون هیچ توضیحی درباره رابطه نداده اید، نمی توان بیشتر راهنمایی کرد. شما می توانید برای بررسی بیشتر از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام خسته نباشین من چندروزیه بانامزدم مشکلی پیداکردم میگه اخلاقم اذیت میکنه…….. الان چیکارکنم که عشق بینمون مثل سابق بشه ممنون میشم راهنماییم کنیم خیلی خیلی مهمه برام😔😔🙏

سلام دوست گرامی وقت در یک رابطه دو طرفه و احساسی، یکی از طرفین احساس خستگی و سردی میکند زنگ خطر به صدا در می اید که کجای رابطه اشتباه هست برای حل مشکل بهترین کار صحبت کردن با نامزدتان هست تا اشتباهات رابطه را متوجه یشید و سعی در رفع انها کنید.مشاوره حضوری هم به هردو کمک میکند

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

روش‌های متعددی برای ثابت کردن عشق به مرد وجود دارد که می‌توانید به کمک آنها به یک نفر که دوستش دارید نشان دهید که به او توجه زیادی دارید. این حرکات عاشقانه می‌توانند باعث تمایز بین ارتباطات متقابل حمایتی و روابط احساسی و عاطفی شده و به‌خودی‌خود اتفاق می‌افتند. هر چه شما انرژی بیشتری در دوست داشتن بگذارید، عشق بیشتری هم دریافت می‌کنید. این ساده است.

در اینجا برخی پیشنهادهای اثبات‌شده برای این که عشق خود را طرف مقابلتان نشان دهید ارائه می‌کنیم:

فهرست مطالب

شاید بتوانید کمی بیشتر با عشق با یکدیگر رفتار کنید. زوج‌هایی که برای یکدیگر طنازی می‌کنند به طور معمول بهتر از کسانی زندگی می‌کنند که فقط می‌خواهند برای رابطه جنسی به رختخواب بروند.

با دل و جان به حرف‌هایش گوش کنید و در حالی که گوشی تلفن در دست تلویزیون تماشا می‌کنید با او صحبت نکنید. برای او زمان بگذارید و به حرف‌هایی که می‌زند با دقت گوش کنید. حرف‌های او را تکرار کرده و تشویق کنید و پاسخ‌های متفکرانه بدهید تا متوجه شود که شما واقعاً به او توجه دارید. این باعث می‌شود که وی بفهمد که به او توجه دارید و دوستش دارید.چگونه عشق خود را ثابت کنیم

زوج‌هایی که کارهای جدید را که قبلاً انجام نداده‌اند با هم انجام می‌دهند با هم صمیمی‌تر می‌شوند زیرا این تجربیات جدید باعث ترشح هورمون اکسی توسین که به هورمون عشق نیز معروف است می‌شود. حتی اگر رفتن داخل قفس کوسه، اضطراب کمی داشته باشد اما در آینده شما داستان‌های زیادی برای گفتن خواهید داشت و با هم انرژی بیشتری می‌گیرید.

این که چه چیزی باشد مهم نیست. می‌توان یک گیاه جدید کاشت یا یک کسب و کار جدید را شروع کرد. بله، کاری انجام خواهد شد اما صمیمیتی که شما در نتیجه آن تجربه می‌کنید می‌تواند شما را از روزمرگی در زندگی عادی دور کند.

توانایی به اشتراک‌گذاری لذت‌ها و دردها باعث تعمیق رابطه شما می‌شود. زمانی که یک نفر کمبودهای شما را احساس می‌کند، شما را به خاطر احساساتتان قضاوت نمی‌کند و از شما حمایت می‌کند عاشق شما است. فقط به یاد داشته باشید که او کسی است که دوستش دارید و درمانگر شما نیست.

اگر شما نزد مشاور خانواده می‌روید، باید پس از بازگشت از نزد او کاری ساده انجام دهید. شما از اول شروع نکرده‌اید بلکه دستاوردهایی داشته‌اید و باید برای رشد خود جشن بگیرید. اگر شما به درمانگر مراجعه نمی‌کنید می‌توانید در محضر خدای خود این کار را انجام دهید.

شنیدن این که فردی که دوستش دارید می‌خواهد برای همیشه در کنار شما بماند، راهی عالی برای شروع زندگی است. این غذای روح شما است و زمانی که او نیز به شما می‌گوید که احساس مشابهی دارد باعث دلگرمی است.

اگر شما عاشق یک نفر شده‌اید، شما باید بستگان و دوستان او را نیز بپذیرید. احتمالاً شما دوست ندارید کسی در زندگی عشقتان باشد اما این طبیعی است. شما باید به یاد داشته باشید که نباید در مورد افرادی که در زندگی او هستند انتقاد کنید اما باید هر موقع که او تمایل دارد در مورد خانواده خود صحبت کند گوش کنید. بی‌طرف بودن در این موارد باعث می‌شود که زندگی راحت‌تر پیش برود.

اگر شما گاهی اوقات به او نگویید که دوستش دارید ممکن است پیش خودش فکر کند چرا شما که این همه کارهای زیبا برای او انجام می‌دهید، یک بار هم علت آن را به زبان نمی‌آورید. گفتن جمله “دوستت دارم” یک شروع خوب برای اثبات عشقتان به کسی که دوستش دارید است.

کاهی اوقات دادن یک هدیه صنایع دستی ایده‌ای عالی است اما شاید آن چیزی که او می‌خواهد نباشد. شاید بهتر باشد که شما چیزهایی به او هدیه بدهید که بتوان آن را کمی شخصی‌سازی کرد. شما می‌توانید کادوهای مختلفی به او هدیه کنید. مثلاً یک کالکشن موسیقی قدیمی خاطره‌انگیز، یک بن تخفیف کتاب رمان یا چیزی خوراکی ایده‌هایی برای هدیه دادن هستند. هدایای صنایع دستی شامل چیزهای مختلفی می‌شود و یک راه عالی برای نشان دادن عشقتان به او است. زمانی که یک نفر به شما کادو می‌دهد می‌فهمید که به فکر شما بوده و واقعاً می‌خواسته که شما را خوشحال کند.

داستان‌های شخصی خود را که تاکنون برای کسی تعریف نکرده‌اید به کسی که دوستش دارید بگویید. این نیز یک راه نشان دادن عشقتان به او است زیرا با نشان دادن این که به او اعتماد دارید، به او میگویید که احساس شما نسبت به او واقعی است و شما می‌خواهید رابطه‌ای بلند مدت با او داشته باشید.

این که چه مدت است با هم هستید مهم نیست، پوشیدن لباس‌های مورد علاقه او این پیام را به او می‌رساند که به او توجه دارید و خود را برای او آراسته‌اید. مغز مردان نسبت به پیام‌های بصری واکنش بهتری نسبت به زنان نشان می‌دهد. دیدن این که لباس مورد علاقه او را پوشیده‌اید باعث می‌شود که بفهمد شما واقعاً به او تمایل دارید. به لباس‌های قرمز رنگ توجه داشته باشید. مطالعه‌ای که توسط دانشگاه روچستر در نیویورک انجام شده نشان می‌دهد که زنان در لباس قرمز برای مردان جذاب‌تر هستند.

زمانی که پیش عشقتان نیستید خیلی زیبا خواهد بود اگر برای او پیام‌های عاشقانه ارسال کنید که نشان می‌دهد دلتان برای او تنگ شده و به آنها فکر می‌کنید. همه پیام‌ها نباید طولانی و عاشقانه باشند – این پیام که امیدوارم روز خوبی داشته باشی کافی است. با این کار وی متوجه عشق شما نسبت به خودش می‌شود زیرا شما در طول روز و در حالی که مشغول به کار هستید برای او پیام می‌فرستید.

با تشویق و ترغیب او برای رفتن سوی اهدافی که دارد، عشق خود را به او نشان داده و به او می‌فهمانید که رؤیاهای او برای شما هم مهم است. زمانی که یک نفر را دوست داشته باشید می‌خواهید که او موفق باشد و کارهایی را انجام می‌دهید که باعث خوشحالی او می‌شود، آیا این طور نیست؟ پس، راهی بهتری به جز تشویق کردن زیاد او وجود ندارد.

قطعاً این یک روش عالی برای نشان دادن عشقتان به او است اما این تنها راه نیست. شما باید خلاق هم باشید! اما آن کاری را که تمایلی به انجامش ندارد انجام ندهید و چیزهایی را برای او تهیه کنید که توانش را دارید – این که عشق خود را به یک نفر دیگر اثبات کنید برای شما نیز باید لذت‌بخش باشد. همچنین به یاد داشته باشید که رابطه یک خیابان دو طرفه است و او نیز باید عشقش را به شما اثبات کند (شاید لازم باشد که این مقاله را در لپ‌تاپ او هم باز کنید). شما هرگز نمی‌دانید، ممکن است شما هم شگفت‌زده شوید.

بله، امروزه ارسال یک نامه دست‌نویس یک کار قدیمی محسوب می‌شود. ما به این فکر کنید که برداشتن قلم و نوشتن احساساتتان روی یک تکه کاغذ چقدر می‌تواند دوست‌داشتنی و عاشقانه باشد. این باعث می‌شود که فردی که دوستش دارید احساس کند که نزد شما جایگاه ویژه‌ای دارد و زمانی که دستخط شما را (به جای یک نامه تایپ‌شده) می‌خواند متوجه عشق شما نسبت به خودش می‌شود.

زمانی که بیمار یا ناراحت است در کنار او باشید و از او مراقبت کنید، این کار عشق شما را نسبت به او اثبات می‌کند. روی او پتو بکشید، برای او نوشیدنی و میان وعده‌های غذایی بیاورید و به او عشق بدهید. خواهید دید که او بلافاصله احساس بهبودی خواهد کرد.

بهترین حالت این است که شما این کار را در زمان‌های عادی انجام دهید و در عین حال هم به دنبال بهترین حالی که از او سراغ دارید نباشید. به طور مثال این کار را زمانی انجام دهید که او با لباس راحتی در حال تماشای تلویزیون است یا تازه از خواب بیدار شده، البته نباید انتظار داشته باشید که تشکر کند.

هر کس ویژگی‌هایی دارد که خودش آنها را دوست ندارد و فرد مورد علاقه شما هم استثنا نیست. این یک روش خوب برای اثبات عشقتان به او است و همچنین روش مناسبی است که به او احساس خوب در مورد خودش بدهید.

مانند زمانی که با او به یک رستوران مجلل می‌روید؛ اما غافلگیر کردن چیز دیگری است. بهترین کار برای سوپرایز کردن او می‌تواند یک کار بزرگ باشد مثلاً او را این هفته به پاریس ببرید یا ممکن است کار کوچکی مانند خرید شیرینی مورد علاقه او باشد.

گاهی اوقات شما اصلاً نباید حرف بزنید. داشتن یک شب آرام بدون صحبت کردن در مورد مسائل مختلف یک روش عالی برای نشان دادن توجه و عشقتان به او است و فراتر از آن به کاهش استرس وی نیز کمک می‌کند. گاهی اوقات سکوت خود را به او هدیه کنید. اجازه دهید ذهن او بدون وجود سر و صدای اضافی احساس کند که در بهشت است. مردان به زمانی برای رهایی از فشارهای زندگی نیاز دارند و بهترین چیزی که در این مواقع شما می‌توانید به آنها بدهید یک اتاق آرام و خنک است.

در جشن تولد یا مناسبت‌های ویژه، غذاهای مورد علاقه او را بپزید. میز را بچینید و چند شمع روی آن قرار دهید تا جوی عاشقانه ایجاد شود. او علاوه بر این که این کار شما را دوست خواهد داشت بلکه واقعاً احساس خواهد کرد که به او توجه دارید زیرا غذای مورد علاقه‌اش را پخته‌اید.

با این که ممکن است شما از او بخواهید که برای شما وقت بگذارد اما فردی که دوستش دارید ممکن است در بیان نیازهای خود مشکل داشته باشد. گاهی اوقات، به او پیشنهاد دهید که با دوستانش باشد، بازی‌های ویدیویی انجام دهد، به اتومبیل برسد یا فقط بخوابد. این حمایت را نشان می‌دهد و به او آزادی می‌دهد تا نیازهای خود را برطرف نماید. وی این زمان‌های آزادی که فارغ از نگرانی‌های روزمره به او می‌دهید را به عنوان هدیه‌ای که یک همسر عالی به او داده می‌بیند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

21 بازدید

46 بازدید

30 بازدید

36 بازدید

39 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.چگونه عشق خود را ثابت کنیم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام یکیو خیلی دوست دارم اما نمیتونم ابراز کنم اونم باورش نمیشه که دوسش دارم همش میگه که دوسم نداری چطور باید بتونم ابراز کنم ؟ چطور ثابت کنم

سلام دوست گرامی مختصر نوشتید و جزییاتی درباره خودتان و طرف مقابل نگفتید. می‌توانید برای جذب صحیح عشق، در دوره «جذب عشق، از آشنایی تا ازدواج» رادیوعشق شرکت کنید.

سلام خسته نباشین من یه دختر هجده ساله ام و جایی مشغول به کارم ودر محل کارم یه پسر۲۵ساله هست که دندون پزشکه من خیلی دوسش دارم و حسم میگه اونم منو دوست داره چون خیلی اخلاقش از روزا اوله کارم باهام خوب شده و بیشتر اوقات سنگینی نگاهش رو روی خودم حس میکنم ولی چون من دخترساده پاکیم و زیبایی ام هستم وتاحالا با هیچ پسری حتی یه کلمه صحبت نکردم واین اولین باره که عاشق شدم ولی سردرگم شدم نمیدونم اون واقعا به من علاقه داره یانه اینجوری حس میکنم آخه اون دکتر هست وکلی اختلاف طبقاتی داریم لطفا به من کمک کنین

سلام دوست گرامی تا زمانی که به طور جدی و مستقیم ایشان ابراز علاقه نکردند، روی او حساب ویژه عاطفی باز نکنید. برای اینکه بتوانید به طریقه درستی مهارت ارتباطی و جذب عشق را یاد بگیرید؛ در دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج رادیوعشق شرکت کنید.

سلام خسته نباشید بنده هر کاری می کنم عشقم بهم اعتماد نداره میخواستم ببینم چه جوری عشقمو بهش ثابت کنم لطفا توضیح بدین برام ممنون میشم

سلام دوست گرامی اعتماد یک فرآیند است و به خودی خود بوجود نمی‌آید. ابتدا باید دلیل این بی‌‌اعتمادی را پیدا کنید. گاهی یکی از اقدامات قدیمی شما باعث شده است که طرف مقابل به شما اعتماد نکند. اما کاهی خود ایشان شخص بی‌اعتمادی است و ربطی به رفتارهای شما ندارد. ابتدا دلیل این بی‌اعتمادی را کشف کنید و سپس برای آن دنبال راه‌حل متناسب باشید.

سلام ….. من خیلی وقته عاشق یه پسری هستم الان نزدیک ۳ سال هس ولی می ترسم بهش بگم شاید اون منو دوست نداشته باشه و خوب صددرصد ضربه میخورم

اگه میشه یه راهنمایی کنید ممنون میشم☺😻

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. نگرانی شما طبیعی است که اگر ابراز علاقه کنید از سوی او طرد شوید و یا این علاقه را نپذیرد. اما روش‌های درستی وجود دارد که بتوانید از نظر ایشان راجع به خودتان آگاه شوید. این روش‌ها با توجه به شرایط شما و علت علاقمندی‌تان به او و توسط مشاور آموزش داده می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر «سوالات رایج دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» را مطالعه کنید.

سلام عشقم منو زیاد اذیت کرده با یاد عشق سابقش الانم بهش فکر میکنه میخواستم بپرسم چیکار کنم که براش ثابت شه ک من اون کاراشو فراموش میکنم و دوسش دارم ؟ چیکار کنم ک دو دل بودنش رفع شه؟

سلام دوست گرامی پرونده عشق قدیمی در صورتی بسته می‌شود که خود طرف مقابل‌تان این مساله را بخواهد و بپذیرد که عشق قدیمی دیگر وجود ندارد. بنابراین بهتر است که شما نقش یک درمانگر یا فداکار را نداشته باشید، بلکه به او بگویید که به تو زمان می‌دهم تا بتوانی اعتماد از دست رفته را برگردانی مسئولیت زندگی و فکر و رفتارهای طرف مقابل‌تان با خودش است نه با شما

سلام ی پسری هست که منو دوست داره منم اونو دوست دارم ولی نمیدونم که بهش بگم یا نگم وقتی میبینمش نگم براتون واقعا دوسش دارم خیلی ام دوسش دارم لطفا کمکم کنید که باید بهش بگم یا نگم چون اگه بگم خودم راحت میشم ام و میترسم که اون منو دوست نداشته باشه و داره بهم دروغ میگه ولی نگمم دیگه نمیتونم الان ۱ساله که دوسش دارم

سلام دوست گرامی سوال شما بسیار کلی و فاقد جزییات است. اگر ایشان شما را دوس دارد چرا اقدامی انجام نداده است؟ هردو چندساله هستید؟ از چه طریقی آشنا شدید؟ طریق ابراز علاقه به صورت مستقیم نیست و باید به شیوه غیرمستقیم به ایشان نزدیک شوید. چون هیچ توضیحی درباره رابطه نداده اید، نمی توان بیشتر راهنمایی کرد. شما می توانید برای بررسی بیشتر از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام خسته نباشین من چندروزیه بانامزدم مشکلی پیداکردم میگه اخلاقم اذیت میکنه…….. الان چیکارکنم که عشق بینمون مثل سابق بشه ممنون میشم راهنماییم کنیم خیلی خیلی مهمه برام😔😔🙏

سلام دوست گرامی وقت در یک رابطه دو طرفه و احساسی، یکی از طرفین احساس خستگی و سردی میکند زنگ خطر به صدا در می اید که کجای رابطه اشتباه هست برای حل مشکل بهترین کار صحبت کردن با نامزدتان هست تا اشتباهات رابطه را متوجه یشید و سعی در رفع انها کنید.مشاوره حضوری هم به هردو کمک میکند

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

روش‌های متعددی برای ثابت کردن عشق به مرد وجود دارد که می‌توانید به کمک آنها به یک نفر که دوستش دارید نشان دهید که به او توجه زیادی دارید. این حرکات عاشقانه می‌توانند باعث تمایز بین ارتباطات متقابل حمایتی و روابط احساسی و عاطفی شده و به‌خودی‌خود اتفاق می‌افتند. هر چه شما انرژی بیشتری در دوست داشتن بگذارید، عشق بیشتری هم دریافت می‌کنید. این ساده است.

در اینجا برخی پیشنهادهای اثبات‌شده برای این که عشق خود را طرف مقابلتان نشان دهید ارائه می‌کنیم:

فهرست مطالب

شاید بتوانید کمی بیشتر با عشق با یکدیگر رفتار کنید. زوج‌هایی که برای یکدیگر طنازی می‌کنند به طور معمول بهتر از کسانی زندگی می‌کنند که فقط می‌خواهند برای رابطه جنسی به رختخواب بروند.

با دل و جان به حرف‌هایش گوش کنید و در حالی که گوشی تلفن در دست تلویزیون تماشا می‌کنید با او صحبت نکنید. برای او زمان بگذارید و به حرف‌هایی که می‌زند با دقت گوش کنید. حرف‌های او را تکرار کرده و تشویق کنید و پاسخ‌های متفکرانه بدهید تا متوجه شود که شما واقعاً به او توجه دارید. این باعث می‌شود که وی بفهمد که به او توجه دارید و دوستش دارید.چگونه عشق خود را ثابت کنیم

زوج‌هایی که کارهای جدید را که قبلاً انجام نداده‌اند با هم انجام می‌دهند با هم صمیمی‌تر می‌شوند زیرا این تجربیات جدید باعث ترشح هورمون اکسی توسین که به هورمون عشق نیز معروف است می‌شود. حتی اگر رفتن داخل قفس کوسه، اضطراب کمی داشته باشد اما در آینده شما داستان‌های زیادی برای گفتن خواهید داشت و با هم انرژی بیشتری می‌گیرید.

این که چه چیزی باشد مهم نیست. می‌توان یک گیاه جدید کاشت یا یک کسب و کار جدید را شروع کرد. بله، کاری انجام خواهد شد اما صمیمیتی که شما در نتیجه آن تجربه می‌کنید می‌تواند شما را از روزمرگی در زندگی عادی دور کند.

توانایی به اشتراک‌گذاری لذت‌ها و دردها باعث تعمیق رابطه شما می‌شود. زمانی که یک نفر کمبودهای شما را احساس می‌کند، شما را به خاطر احساساتتان قضاوت نمی‌کند و از شما حمایت می‌کند عاشق شما است. فقط به یاد داشته باشید که او کسی است که دوستش دارید و درمانگر شما نیست.

اگر شما نزد مشاور خانواده می‌روید، باید پس از بازگشت از نزد او کاری ساده انجام دهید. شما از اول شروع نکرده‌اید بلکه دستاوردهایی داشته‌اید و باید برای رشد خود جشن بگیرید. اگر شما به درمانگر مراجعه نمی‌کنید می‌توانید در محضر خدای خود این کار را انجام دهید.

شنیدن این که فردی که دوستش دارید می‌خواهد برای همیشه در کنار شما بماند، راهی عالی برای شروع زندگی است. این غذای روح شما است و زمانی که او نیز به شما می‌گوید که احساس مشابهی دارد باعث دلگرمی است.

اگر شما عاشق یک نفر شده‌اید، شما باید بستگان و دوستان او را نیز بپذیرید. احتمالاً شما دوست ندارید کسی در زندگی عشقتان باشد اما این طبیعی است. شما باید به یاد داشته باشید که نباید در مورد افرادی که در زندگی او هستند انتقاد کنید اما باید هر موقع که او تمایل دارد در مورد خانواده خود صحبت کند گوش کنید. بی‌طرف بودن در این موارد باعث می‌شود که زندگی راحت‌تر پیش برود.

اگر شما گاهی اوقات به او نگویید که دوستش دارید ممکن است پیش خودش فکر کند چرا شما که این همه کارهای زیبا برای او انجام می‌دهید، یک بار هم علت آن را به زبان نمی‌آورید. گفتن جمله “دوستت دارم” یک شروع خوب برای اثبات عشقتان به کسی که دوستش دارید است.

کاهی اوقات دادن یک هدیه صنایع دستی ایده‌ای عالی است اما شاید آن چیزی که او می‌خواهد نباشد. شاید بهتر باشد که شما چیزهایی به او هدیه بدهید که بتوان آن را کمی شخصی‌سازی کرد. شما می‌توانید کادوهای مختلفی به او هدیه کنید. مثلاً یک کالکشن موسیقی قدیمی خاطره‌انگیز، یک بن تخفیف کتاب رمان یا چیزی خوراکی ایده‌هایی برای هدیه دادن هستند. هدایای صنایع دستی شامل چیزهای مختلفی می‌شود و یک راه عالی برای نشان دادن عشقتان به او است. زمانی که یک نفر به شما کادو می‌دهد می‌فهمید که به فکر شما بوده و واقعاً می‌خواسته که شما را خوشحال کند.

داستان‌های شخصی خود را که تاکنون برای کسی تعریف نکرده‌اید به کسی که دوستش دارید بگویید. این نیز یک راه نشان دادن عشقتان به او است زیرا با نشان دادن این که به او اعتماد دارید، به او میگویید که احساس شما نسبت به او واقعی است و شما می‌خواهید رابطه‌ای بلند مدت با او داشته باشید.

این که چه مدت است با هم هستید مهم نیست، پوشیدن لباس‌های مورد علاقه او این پیام را به او می‌رساند که به او توجه دارید و خود را برای او آراسته‌اید. مغز مردان نسبت به پیام‌های بصری واکنش بهتری نسبت به زنان نشان می‌دهد. دیدن این که لباس مورد علاقه او را پوشیده‌اید باعث می‌شود که بفهمد شما واقعاً به او تمایل دارید. به لباس‌های قرمز رنگ توجه داشته باشید. مطالعه‌ای که توسط دانشگاه روچستر در نیویورک انجام شده نشان می‌دهد که زنان در لباس قرمز برای مردان جذاب‌تر هستند.

زمانی که پیش عشقتان نیستید خیلی زیبا خواهد بود اگر برای او پیام‌های عاشقانه ارسال کنید که نشان می‌دهد دلتان برای او تنگ شده و به آنها فکر می‌کنید. همه پیام‌ها نباید طولانی و عاشقانه باشند – این پیام که امیدوارم روز خوبی داشته باشی کافی است. با این کار وی متوجه عشق شما نسبت به خودش می‌شود زیرا شما در طول روز و در حالی که مشغول به کار هستید برای او پیام می‌فرستید.

با تشویق و ترغیب او برای رفتن سوی اهدافی که دارد، عشق خود را به او نشان داده و به او می‌فهمانید که رؤیاهای او برای شما هم مهم است. زمانی که یک نفر را دوست داشته باشید می‌خواهید که او موفق باشد و کارهایی را انجام می‌دهید که باعث خوشحالی او می‌شود، آیا این طور نیست؟ پس، راهی بهتری به جز تشویق کردن زیاد او وجود ندارد.

قطعاً این یک روش عالی برای نشان دادن عشقتان به او است اما این تنها راه نیست. شما باید خلاق هم باشید! اما آن کاری را که تمایلی به انجامش ندارد انجام ندهید و چیزهایی را برای او تهیه کنید که توانش را دارید – این که عشق خود را به یک نفر دیگر اثبات کنید برای شما نیز باید لذت‌بخش باشد. همچنین به یاد داشته باشید که رابطه یک خیابان دو طرفه است و او نیز باید عشقش را به شما اثبات کند (شاید لازم باشد که این مقاله را در لپ‌تاپ او هم باز کنید). شما هرگز نمی‌دانید، ممکن است شما هم شگفت‌زده شوید.

بله، امروزه ارسال یک نامه دست‌نویس یک کار قدیمی محسوب می‌شود. ما به این فکر کنید که برداشتن قلم و نوشتن احساساتتان روی یک تکه کاغذ چقدر می‌تواند دوست‌داشتنی و عاشقانه باشد. این باعث می‌شود که فردی که دوستش دارید احساس کند که نزد شما جایگاه ویژه‌ای دارد و زمانی که دستخط شما را (به جای یک نامه تایپ‌شده) می‌خواند متوجه عشق شما نسبت به خودش می‌شود.

زمانی که بیمار یا ناراحت است در کنار او باشید و از او مراقبت کنید، این کار عشق شما را نسبت به او اثبات می‌کند. روی او پتو بکشید، برای او نوشیدنی و میان وعده‌های غذایی بیاورید و به او عشق بدهید. خواهید دید که او بلافاصله احساس بهبودی خواهد کرد.

بهترین حالت این است که شما این کار را در زمان‌های عادی انجام دهید و در عین حال هم به دنبال بهترین حالی که از او سراغ دارید نباشید. به طور مثال این کار را زمانی انجام دهید که او با لباس راحتی در حال تماشای تلویزیون است یا تازه از خواب بیدار شده، البته نباید انتظار داشته باشید که تشکر کند.

هر کس ویژگی‌هایی دارد که خودش آنها را دوست ندارد و فرد مورد علاقه شما هم استثنا نیست. این یک روش خوب برای اثبات عشقتان به او است و همچنین روش مناسبی است که به او احساس خوب در مورد خودش بدهید.

مانند زمانی که با او به یک رستوران مجلل می‌روید؛ اما غافلگیر کردن چیز دیگری است. بهترین کار برای سوپرایز کردن او می‌تواند یک کار بزرگ باشد مثلاً او را این هفته به پاریس ببرید یا ممکن است کار کوچکی مانند خرید شیرینی مورد علاقه او باشد.

گاهی اوقات شما اصلاً نباید حرف بزنید. داشتن یک شب آرام بدون صحبت کردن در مورد مسائل مختلف یک روش عالی برای نشان دادن توجه و عشقتان به او است و فراتر از آن به کاهش استرس وی نیز کمک می‌کند. گاهی اوقات سکوت خود را به او هدیه کنید. اجازه دهید ذهن او بدون وجود سر و صدای اضافی احساس کند که در بهشت است. مردان به زمانی برای رهایی از فشارهای زندگی نیاز دارند و بهترین چیزی که در این مواقع شما می‌توانید به آنها بدهید یک اتاق آرام و خنک است.

در جشن تولد یا مناسبت‌های ویژه، غذاهای مورد علاقه او را بپزید. میز را بچینید و چند شمع روی آن قرار دهید تا جوی عاشقانه ایجاد شود. او علاوه بر این که این کار شما را دوست خواهد داشت بلکه واقعاً احساس خواهد کرد که به او توجه دارید زیرا غذای مورد علاقه‌اش را پخته‌اید.

با این که ممکن است شما از او بخواهید که برای شما وقت بگذارد اما فردی که دوستش دارید ممکن است در بیان نیازهای خود مشکل داشته باشد. گاهی اوقات، به او پیشنهاد دهید که با دوستانش باشد، بازی‌های ویدیویی انجام دهد، به اتومبیل برسد یا فقط بخوابد. این حمایت را نشان می‌دهد و به او آزادی می‌دهد تا نیازهای خود را برطرف نماید. وی این زمان‌های آزادی که فارغ از نگرانی‌های روزمره به او می‌دهید را به عنوان هدیه‌ای که یک همسر عالی به او داده می‌بیند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

21 بازدید

46 بازدید

30 بازدید

36 بازدید

39 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.چگونه عشق خود را ثابت کنیم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام یکیو خیلی دوست دارم اما نمیتونم ابراز کنم اونم باورش نمیشه که دوسش دارم همش میگه که دوسم نداری چطور باید بتونم ابراز کنم ؟ چطور ثابت کنم

سلام دوست گرامی مختصر نوشتید و جزییاتی درباره خودتان و طرف مقابل نگفتید. می‌توانید برای جذب صحیح عشق، در دوره «جذب عشق، از آشنایی تا ازدواج» رادیوعشق شرکت کنید.

سلام خسته نباشین من یه دختر هجده ساله ام و جایی مشغول به کارم ودر محل کارم یه پسر۲۵ساله هست که دندون پزشکه من خیلی دوسش دارم و حسم میگه اونم منو دوست داره چون خیلی اخلاقش از روزا اوله کارم باهام خوب شده و بیشتر اوقات سنگینی نگاهش رو روی خودم حس میکنم ولی چون من دخترساده پاکیم و زیبایی ام هستم وتاحالا با هیچ پسری حتی یه کلمه صحبت نکردم واین اولین باره که عاشق شدم ولی سردرگم شدم نمیدونم اون واقعا به من علاقه داره یانه اینجوری حس میکنم آخه اون دکتر هست وکلی اختلاف طبقاتی داریم لطفا به من کمک کنین

سلام دوست گرامی تا زمانی که به طور جدی و مستقیم ایشان ابراز علاقه نکردند، روی او حساب ویژه عاطفی باز نکنید. برای اینکه بتوانید به طریقه درستی مهارت ارتباطی و جذب عشق را یاد بگیرید؛ در دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج رادیوعشق شرکت کنید.

سلام خسته نباشید بنده هر کاری می کنم عشقم بهم اعتماد نداره میخواستم ببینم چه جوری عشقمو بهش ثابت کنم لطفا توضیح بدین برام ممنون میشم

سلام دوست گرامی اعتماد یک فرآیند است و به خودی خود بوجود نمی‌آید. ابتدا باید دلیل این بی‌‌اعتمادی را پیدا کنید. گاهی یکی از اقدامات قدیمی شما باعث شده است که طرف مقابل به شما اعتماد نکند. اما کاهی خود ایشان شخص بی‌اعتمادی است و ربطی به رفتارهای شما ندارد. ابتدا دلیل این بی‌اعتمادی را کشف کنید و سپس برای آن دنبال راه‌حل متناسب باشید.

سلام ….. من خیلی وقته عاشق یه پسری هستم الان نزدیک ۳ سال هس ولی می ترسم بهش بگم شاید اون منو دوست نداشته باشه و خوب صددرصد ضربه میخورم

اگه میشه یه راهنمایی کنید ممنون میشم☺😻

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. نگرانی شما طبیعی است که اگر ابراز علاقه کنید از سوی او طرد شوید و یا این علاقه را نپذیرد. اما روش‌های درستی وجود دارد که بتوانید از نظر ایشان راجع به خودتان آگاه شوید. این روش‌ها با توجه به شرایط شما و علت علاقمندی‌تان به او و توسط مشاور آموزش داده می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر «سوالات رایج دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» را مطالعه کنید.

سلام عشقم منو زیاد اذیت کرده با یاد عشق سابقش الانم بهش فکر میکنه میخواستم بپرسم چیکار کنم که براش ثابت شه ک من اون کاراشو فراموش میکنم و دوسش دارم ؟ چیکار کنم ک دو دل بودنش رفع شه؟

سلام دوست گرامی پرونده عشق قدیمی در صورتی بسته می‌شود که خود طرف مقابل‌تان این مساله را بخواهد و بپذیرد که عشق قدیمی دیگر وجود ندارد. بنابراین بهتر است که شما نقش یک درمانگر یا فداکار را نداشته باشید، بلکه به او بگویید که به تو زمان می‌دهم تا بتوانی اعتماد از دست رفته را برگردانی مسئولیت زندگی و فکر و رفتارهای طرف مقابل‌تان با خودش است نه با شما

سلام ی پسری هست که منو دوست داره منم اونو دوست دارم ولی نمیدونم که بهش بگم یا نگم وقتی میبینمش نگم براتون واقعا دوسش دارم خیلی ام دوسش دارم لطفا کمکم کنید که باید بهش بگم یا نگم چون اگه بگم خودم راحت میشم ام و میترسم که اون منو دوست نداشته باشه و داره بهم دروغ میگه ولی نگمم دیگه نمیتونم الان ۱ساله که دوسش دارم

سلام دوست گرامی سوال شما بسیار کلی و فاقد جزییات است. اگر ایشان شما را دوس دارد چرا اقدامی انجام نداده است؟ هردو چندساله هستید؟ از چه طریقی آشنا شدید؟ طریق ابراز علاقه به صورت مستقیم نیست و باید به شیوه غیرمستقیم به ایشان نزدیک شوید. چون هیچ توضیحی درباره رابطه نداده اید، نمی توان بیشتر راهنمایی کرد. شما می توانید برای بررسی بیشتر از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام خسته نباشین من چندروزیه بانامزدم مشکلی پیداکردم میگه اخلاقم اذیت میکنه…….. الان چیکارکنم که عشق بینمون مثل سابق بشه ممنون میشم راهنماییم کنیم خیلی خیلی مهمه برام😔😔🙏

سلام دوست گرامی وقت در یک رابطه دو طرفه و احساسی، یکی از طرفین احساس خستگی و سردی میکند زنگ خطر به صدا در می اید که کجای رابطه اشتباه هست برای حل مشکل بهترین کار صحبت کردن با نامزدتان هست تا اشتباهات رابطه را متوجه یشید و سعی در رفع انها کنید.مشاوره حضوری هم به هردو کمک میکند

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

چگونه عشق خود را به عزیزانمان ثابت کنیم .. وبلاگ عاشقی و زندگی

قبل از خواندن این مطلب حتما از سایت زیبای زیر دیدن نمایید

     www.takcarpet.com      

حتما از سایت های بالا دیدن نمایید

 

چگونه عشق خود را ثابت کنیم

چگونه عشق واقعی را تشخیص دهیم ؟

چگونه عشق واقعی را تشخیص دهیم ؟

چگونه می توان عشق حقیقی را تشخیص داد ؟ شما از طریق اینترنت با کسی آشنا می شوید ، هر روزی که سپری میشود خاطره های شما بیشتر و بیشتر شده و نسبت به هم علاقمند می شوید . اما چگونه می توانید تشخیص دهید که آیا واقعا عاشق شده اید یا رابطه شما تنها به دلیل یک جاذبه موقتی است ؟ یک انسان در طول زنـدگی خـود به طور میانگین حداقل 4 مـرتبه عـاشق مـیشود . اما آیا واقعا هر 4 مرتبه ، عشق او حقیقی است ؟ ما در این قسمت علائم مربوط به عشق ، احترام و ارتباط را بـاشما در میان مـی گـذاریـم تـا قـادر به تصمیم گیری باشید و تشخیص دهید که آیا فردی که با او قرار ملاقات می گذارید شخص مورد نظر شما هست یا خیر .

 

 1- ارتباط وجود صداقت در رابطه جزء ضروریات به شمار می رود، همچنین پیش از آنکه به کسی تعهد بدهید باید سعی کنید که در ابتدا او را به خوبی بشناسید. شما تا چه حد یکدیگر را می شناسید؟ آیا فقط در مورد مسائل جنسی با یکدیگر صحبت می کنید ؟ نقاط قوت: • شما در مورد تمام مسائل زندگی از قبیل مال و ثروت، فرزند، چیزهایی که از آن وحشت دارید و آرزوهایتان با یکدیگر صحبت می کنید. • شاید با هم بحث کنید، اما در آخر به مصالحه دست پیدا می کنید. • در مورد احساساتتان با یکدیگر صادق و روراست هستید. نقاط ضعف : • شما تنها رنگ مورد علاقه و نام مجله ای را که او می خواند، می دانید و از طرح سوالات عمیق تر پرهیز می کنید زیرا تصور می کنید که او جواب شما را نخواهد داد و یا می ترسید که پاسخ او مطابق میل شما نباشد. • کمتر اتفاق می افتد که احساساتتان را با یکدیگر در میان بگذارید به همین دلیل پس از گذشت مدت زمان کوتاهی هر دوی شما اظهار نا امیدی کرده و رفته رفته تنفر و رنجش جایگزین مهر و محبت می شود. • هیچ یک از شما حاضر به بخشیدن دیگری نیست.

 

2- عشق یک رابطه سالم و یا ازدواج بدون وجود عشق برای مدت زمان زیادی دوام ندارد . آیا رابطه شما بر اساس عشق و علاقه بنا نهاده شده است یا اینکه فقط خودتان را به بازی گرفته اید ؟ نقاط قوت : • در زمان بروز هر نوع بحرانی، بدون توجه به نتیجه کار، در کنار هم می ایستید. • از خود گذشتگی نشان می دهید تا بتوانید طرف مقابل خود را شاد کنید. • صادق و راستگو هستید و چیزی را از یکدیگر پنهان نمی کنید. • از نظر عاطفی، جسمی، روحی و ذهنی با یکدیگر همخوانی دارید. • جدا از بحث عاشقی، دوست های خوبی نیز برای یکدیگر هستید. نقاط ضعف : • در زمان بروز مشکلات هر کس راه خودش را پیش می گیرد. • شریک شما غیر قابل اطمینان است و نسبت به جنس مخالف خود نظر دارد. • تا زمانیکه نتوانید حقیقت را پیدا کنید او به شما دروغ می گوید. • سازگاری عاطفی و جسمی و روحی ناچیزی بین شما دو نفر وجود دارد. • در شرایط مختلف نسبت به شما وفادار نیست.

 

3- احترام رابطه عاطفی بر اساس رفاقت، احترام و پذیرفتن یکدیگر بنا نهاده می شود. زمانیکه احترامی وجود نداشته باشد، شک و بد گمانی جایگزین اعتماد و احترام شده و به مرور زمان تنفر و بیزاری به تارو پود رابطه شما نفوذ پیدا می کنند. نقاط قوت : • شما از عیوب شریک خود آگاه هستید و برخی از اشتباهات را قبول می کنید. • علایق شخصی و هویت اصلی یکدیگر را تشویق و حمایت می کنید. • برای گوش کردن به نقطه نظرات یکدیگر وقت می گذارید. نقاط ضعف : • در مقابل دیگران از هم انتقاد می کنید. • شریکتان به شما اجازه نمی دهد که بر اساس علایق شخصی تان عمل کنید و همیشه کلیه رفتارهای شما را زیر نظر دارد. • شما دائما بر روی معیارهایی که از یکدیگر انتظار دارید مشاجره می کنید. • شما نمی توانید اشتباهات یکدیگر را ببخشید یا/و فراموش کنید. از نوع ارتباط خود آگاه باشید و برخورد معقولی از خود نشان دهید. اگر نمی توانید آنرا پرورش دهید پس شاید زمان ترک آن فرارسیده باشد. اما اگر احساس می کنید که رابطه شما محکم و پا بر جاست، می توانید با کمک گرفتن از عشق دو طرفه، احترام و ارتباط آنرا مستحکم تر نمایید

چگونه عشق خود را نشان بدهیم

شاید فکر کنیم عشق واقعی و نه عشق شرطی و ناشی از ترس، هیچ‌وقت در دنیای ما وجود نداشته و نخواهد داشت اما این‌طور نیست. برای رسیدن به «عشق آزادانه»، یعنی ارزشمندترین شکل عشق، کافی است به 10 نکته توجه کنیم. به این ترتیب، شیرینی «این عشق» همیشه همراه ما خواهد بود.

– فقط خودت باش: اگر دوست داریم دوستمان داشته باشند و این دوستی و عشق تا ابد همین‌گونه بماند، نباید هیچ‌وقت در هیچ شرایطی «نقش» بازی کنیم. فقط خودمان باشیم؛ همانی که هستیم.

– نترسیم: ترس – از هر نوع و به هر دلیلی – باعث شکست ما می‌شود. صادقانه رفتار کنیم تا روابط سالم و محکمی داشته باشیم.

به همسرمان توضیح بدهیم و نترسیم که توضیح ما را نپذیرد یا باور نکند.

– بی‌پرده حرف بزنیم: این به این معنا نیست که او را با رک‌گویی یا بی‌احترامی برنجانیم بلکه به این معنی است که اگر از حرکتی، حرفی و… رنجیدیم، خیلی راحت آن را با شریک زندگی‌مان در میان بگذاریم. به این ترتیب، شک و کدورت‌ها به راحتی برطرف می‌شود.

– منتظر نباشیم: در مرحله آشنایی یا نامزدی اگر با دلایل منطقی به این نتیجه رسیدیم که برای هم افراد مناسبی نیستیم، رابطه را از همان مرحله قطع کنیم. بعد از ازدواج هیچ چیز تغییر نمی‌کند.

– متعهد باشیم: بعد از اینکه تصمیم جدی‌مان را برای ازدواج گرفتیم، به عهدمان پایبند باشیم.

– قصه‌های خودمان را باور نکنیم: به خودمان دروغ نگوییم، اطمینان ندهیم و بی‌دلیل خوشحال یا غمگین نشویم؛ فقط بكوشیم تا از بین صحبت‌ها، رفتارها و گفتارهای طرف مقابل، واقعیت‌ها را ببینیم و باور کنیم. خودمان هم سعی کنیم واقعی‌ترین، درست‌ترین و مشخص‌ترین احساس‌هایمان را به طرف مقابل هدیه کنیم.

– گذشته را فراموش نکنیم اما تلافی نکنیم: اگر در گذشته نامزدی، ازدواج یا ارتباط ناموفقی داشته‌ایم، هیچ‌وقت آن را از یاد نبریم، اما شکست‌های گذشته را هم سر فرد جدید تلافی نکنیم.

– حسابگری را کنار بگذاریم: برای آنکه طرف مقابل را «آزادانه» دوست داشته باشیم، باید حسابگری را کنار بگذاریم. با وجود اینكه باید به دقت شرایط طرف مقابل را از هر نظر بررسی کنیم، نباید کاسب کارانه نیز با مسئله برخورد کنیم.

– مسئولیت‌پذیر باشیم: مسئولیت همه کارهایمان را به‌ عهده بگیریم و به آن پایبند باشیم. این نشان می‌دهد به احساسمان مسلط هستیم و شناخت درستی از حس خودمان و طرف مقابل داریم و رفتارهای ما کاملا منطقی و عاقلانه است.

– عاشق خودمان باشیم: منظور خودخواهی یا خودشیفتگی یا خودبزرگ‌بینی نیست. کسی که برای خودش ارزش و احترام قائل شود، به دیگران هم احترام می‌گذارد و حاضر نمی‌شود ارزش و احترام دیگران را از بین ببرد. او صادقانه عاشق می‌شود.

 

چگونه مردم را به خود جذب کنیم

در ده ثانيه نشان دهيم كه براي خود كسي هستيم .يكي از دوستان من به نام كارن در حرفة خود كه تزيين و مبلمان خانه هاست بسيار ماهر و مورد قبول است . همسر او نيز به همان اندازه در كار خودش كه ارتباطات است ، شهرت قابل توجهي دارد . آنها دو پسر كوچك دارند .در محيط كار همه مطيع كارن هستند و براي نظراتش ارزش قائلند . او در اين زمينه فردي سرشناس است .با اين حال هميشه از اين مسئله شكايت دارد كه وقتي مي خواهد در مشكلات كاري همسرش به او كمك كند ، يا وقتي درمسائل مربوط به مدرسة بچه هايش شركت كند ، هيچ كس به حرف هاي او اعتنا نمي كند .او يكبار از من پرسيد : « چه طور ميت وانم در يك جمع مورد توجه واقع شوم ، طوري كه بتوانم نظر افرادي كه مرا نمي شناسند به خود جلب كنم يا حداقل آدم جالبي به نظر برسم ؟ » روش هايي كه در اين بخش آمده ، به شما كمك مي كند تا به اين هدف دست يابيد . شما مي توانيد با استفاده از اين روش ها ، درنظر هر كسي ، فردي خاص باشيد . و در هر جمعي نظرها را به خود جلب كنيد ، حتي اگر درآن جمع فردي بيگانه و ناآشنا باشيد .بياييد ، از لبخند زدن شروع كنيم .افراد موفق مي دانند يكي از قوي ترين سلاح ها لبخندشان است ، به همين دليل كاري مي كنند ، با اين شيوه بيشترين تأثير را بر بيننده بگذارند .لبخندهاي كوتاه و مصنوعي ، امروزه كاربرد چنداني نداردو در هزارتوي دنياي امروزديگر هيچ تأثيري را بر جاي نمي گذارد .به رهبران بزرگ دنيا ، كساني كه سخنراني هاي اساسي ، ايراد مي كنند ، يا صاحبان شركت هاي معتبر و مشهور نگاه كنيد . هيچ يك از آنها را در حال لبخند زدن نمي بينيد . افراد با نفوذ و نامي نيز در همة طبقات اجتماعي ، اين چنين اند ، ولي وقتي خطوط لبخند بر چهره هاي شان نقش مي بندد ، آن قدر قدرتمند عمل مي كند .و كه دنيا را به لبخند زدن وا مي دارد .راهكار 1لبخند اثر بخشوقتي مي خواهيد با كسي سلام و احول پرسي كنيد ، ابتدا لبخند نزنيد ، چون ارزش لبخندتان را از بين مي بريد . سعي كنيد ،لحظه اي به صورت او خيره شويد ، سپس مكث كنيد .وضعيت روحي او را به طور كامل بررسي نماييد .آن گاه با لبخندي عميق ، گرم و سرشار از توجه و علاقه به او نگاه كنيد ، لبخندي كه چشمان تان را هم فرا گيرد .اين لبخند مانند موجي گرم و گيرا ، مخاطب شما را دربر مي گيرد .با اين تأخير كوتاه مخاطب شما احساس مي كند كه اين لبخند ، صادقانه و فقط متعلق به اوست .زبان نگاهچشمان شما مانند مواد منفجره ، مي توانند احساسات مردم را به تكاپو و هيجان وا دارند . افراد موفق مي دانند كه نگاه هاي عميق و طولاني مي توانند بسيارمفيد باشند ، بخصوص ميان دو جنس مخالف . در كارهاي اداري ، حتي زماني كه طرف مقابل از احساسات عاشقانة شما آگاه نيست ، زبان و نگاهي نيرومند مي تواند تأثيري عميق و نافذ بر زن و مرد بگذاريد . اين نوع نگاه توأم با ادراك و احترام ، احساسات دروني شما را القاء خواهد كرد .راهكار 2 -براي زنان زبان نگاهفكر كنيد ،چشمان تان با شيريني لذيذ و دلنشيني به چشمان مخاطب تان چسبيده است .حتي بعد از پايان سخنان تان نيز به نگاه هاي تان ادامه دهيد . لازم است سويي ديگر را بنگريد ، اين كار را به آهستگي و بدون جلب توجه انجام دهيد ، آخرين چسبندگي هاي شيريني را آن قدر بكشيد تا سرانجام تمام شود .راهكار 3 – براي مردانزبان نگاههنگام حرف زدن با مردان ، ازروش نگاه هاي پرنفوذ استفاده كنيد . ولي زماني كه مي خواهيد دربارة مسائل شخصي صحبت كنيد ، از نگاه هاي كوتاه تري استفاده كنيد . تا مخاطب تان احساس نكند مورد تهديد قرار گرفته يا منظور شما را به درستي درك نكرده است .ولي در برخوردهاي روزمره ، ارتباط چشمي خود را به تدريج افزايش دهيد و وقتي با زني همكلام شديد ، ازاين شيوه بيشتر استفاده كنيد .اينك روش مهمي را مطرح مي كنيم كه باعث مي شود شما فرد پر منزلتي جلوه كنيد .از دندان هاي خود بياويزيدافراد موفق در زندگي با اطمينان عمل مي كنند . با عتماد به نفس حركت مي كنند . هميشه لبخندي توأم با غرور بر لب دارند . هيچ ترديدي به خود راه نمي دهند . طرز رفتار شما نشان مي دهد كه شما مرد يا زني هستيد كه برجشته و ممتاز بودن ، عادت ذاتي شماست . به اين روش تجسمي ، كه طرز سلوك شما را همچون فردي موفق آشكار مي شازد ، توجه كنيد . من آن را با اين عبارت مي خوانم : با دندان هاي خود بياويزيد .راهكار 4با دندان هاي خود بياويزيدفرض كنيد ، يك گيرة آهنين كه در سيرك با دندان از آن آويزان مي شوند به چهار چوب دري كه مي خواهيد از آن عبور كنيد آويخته باشند . آن را با دندان مي گيريد ، و در حالي كه محكم در ميان دندان هاي خود نگاه داشته ايد ، شما را به بالاترين نقطه مي رساند . وقتي از دندان هاي خود آويزان باشيد ، همة عضالت شما در بهترين حالت خود كشيده مي شوند .حالا آماده ايد تا مردم را در جايي كه مي خواهيد به خود جذب كنيد ، يا كارهاي روزانة خود را انجام دهيد ، يا آن جا كه تنها فرد مهمي به نظر برسيد ، فرود بياييد .تكيه گاه بچه هاي بزرگ باشيدنخستين واكنش شما در برابر فردي كه براي اولين بار او را ملاقات مي كنيد ، ذهنيتي به وجود مي آورد كه تمامي روابط شما در ان شكل مي گيرد . اگر از كسي كه تازه با او آشنا شده ايد چيزي مي خواهيد ، بايد به او ثابت كنيد كه خاص بودنش رادرك مي كنيد .شيوه اي كه در اين جا به آن اشاره مي كنيم ، به شما قدرتي مي بخشد تا بتوانيد هر چه را از ديگران مي خواهيد ، به سادگي به دست آوريد . من اين روش را تكيه گاه بچه هاي بزرگ مي نامم .راهكار5تكيه گاه بچه هاي بزرگ شويداين نقطة اتكا را در اختيار هر كسي كه ملاقات مي كنيد ، قرار دهيد . درست در لحظه اي كه به شخص جديدي معرفي مي شويدبه او پاداش دهيد . همان لبخحند گرمي را كه به بچة بازيگوشي كه از روي پاهاي شما جست و خيز مي كند ، مي زنيد و همان توجهي را كه نسبت به او داريد ، در مورد آشناي جديد خود دلنشين دهان بي دندان بچه را از او تحويل بگيريد . وقتي فرد جديد ، بتواند كاملاً به شما تكيه كند ، يعني شما خاص بودن او را درك كرده ايد !در ده ثانيه نشان دهيم كه براي خود كسي هستيم ، درون هر كسي كودكي نهفته و براي اين كه شما قدر و منزلت او را درك كنيد ، گهوارة خود را به لرزه در آورد .دوست قديمي سالماگر مي خواهيد مردم به شما علاقه مند شوند ، بايد به آنها نشان دهيد ، چه قدر دوست شان داريد ! وقتي به دوستي ، قديمي مي رسيم ، بدون كمترين تأملي ، سرشار از گرمي و محبت با او روبه رو مي شويم . ناخودآگاه خنده بر لب هايمان مي نشيند . حلوتر مي رويم . نگاه هاي مان مهربان و دوستانه مي شود . و سرانجام براي در آغوش گرفتنش ، به سويش مي شتابيم . ولي اغلب وقتي با فردي نا آشنا روبه رو مي شويم ، با خجالت يا بي تفاوتي احساس ناخوشايندي را به او منتقل مي كنيم كه باعث سردي رابطه مي شود .به اين شيوة تجسمي ، توجه كيند . با بكارگيري اين روش مطمئناً ، در نخستيم ملاقات با هر كسي ، برخورد گرمي را با او خواهيد داشت .راهكار 6دوست قديمي سلاموقتي با كسي برخورد مي كنيد تصور كنيد دوست قديمي شماست و ازاين كه فرازو نشيت زندگي ، شما رامدت ها از هم دور كرده ناراحت بوده ايد ، ولي حالا خدا را شكر مي كنيد كه اين ديدارسبب شده تا به دوست خود برسيد !تجسم اين تجربة لذتبخش ، زنجيره اي از واكنش هاي مطلوب را درشما ايجادمي كند ، از باز شدن ناخودآگاه گرة ابروها گرفته تا حالت قرار گرفتن انگشت هاي پا ويا هر چيزي كه سبب بروز عكس العمل مي شود .اينك روش هايي را كه به شما كمك مي كنند تا بتوانيد درنظر همه جلب توجه و خوش برخورد جلوه كنيد را ياد گرفته ايد ، ولي كار هنوز تمام نشده است . علاوه براين كه مي خواهيد مورد علاقه و اقع شويد ، بايد مورد اعتماد ، باهوش و داراي اعتماد به نفس باشيد . سه شيوة بعدي به شما كمك مي كنند تا با اين اهداف دست يابيد .حركات حاكي از بي قراري بروز ندهيددر برخورد با ديگران ، اگر مي خواهيد مورد اعتماد واقع شويد ، همة حركات ناشيانه و غير ضروري خود را سركوب كنيد . حركات حاكي از بي قراري اين احساس را درمخاصب شما ايجاد مي كند ، كه در جايي ، مرتكب اشتباه شده ايد يا دروغ مي گوييد .اين شيوه ، شما را ياري مي دهد ، تا كاملاً قابل قبول و مورد اعتماد به نظر برسيد .راهكار 7حركات غير ضروري را حذف كنيدوقتي با كسي صحبت مي كنيد به خارش بيني تان كه مي خارد ، وزوز گوش تان كه صدا ميكند يا درد پاي تان ، توجهي نكنيد . وول نزنيد ، به خود نپيچيد ، و يا جايي از بدن تان را نخارائيد . از همه مهم تر اين كه دست هاي خود را از صورت تان دور نگاه داريد . حركات دست در نزديگي صورت و حركاتي ازاين قبيل موجب مي شود شنونده در صحت حرف هاي شما ترديد كند.كانال سكوت را انتخاب كنيداگر مي خواهيد در نظر مردم فردي باهوش جلوه كنيد ، به دقت به آنها بنگريد ، سعي كنيد احساس شان را دربارة حرف هايي كه مي زنيد ، درك كنيد و پاسخ خود را مطابق با آن فراهم كنيد .نيازي نيست كه زبان اشارات را به طور كامل بياموزيد . شما از طريق كسب تجربه و گذر زمان با مهارت هاي رفتاري و ديداري آشنا خواهيد شد . اغلب مردم مي دانند ، اگر مخاطب بي توجهي كند يا جاي ديگري را نگاه كند ، به اين معني است كه حرف هاي گوينده برايش جالب نيست . وقتي مخاطب قادر به تحمل حضور شما نباشد ، با دست كشيدن به پشت گردن خود واكنش نشان خواهد داد . وقتي مخاطب به شما احساس برتري كند . با دست هايش بازي خواهد كرد . پس ياد بگيريد ، هر وقت مخاطب تان خسته شد و شروع به بروز عكس العمل كرد ، بي درنگ ، كانال سكوت را انتخاب كنيد .راهكار 8كانال سكوت را انتخاب كنيدسعي كنيد هميشه در دو جهت سخن بگوييد : احساس خود را بيان كنيد ، در حالي كه مراقب واكنش مخاطب تان نيز هستيد . به اين ترتيب ، حركت بعدي خود را مطابق با آن طراحي كنيد و همه خواهند فهميد كه شما حواس تان جمع است و از هيچ چيزي غافل و بي خبر نيستيد و در نتيجه آدم باهوشي به نظر خواهيد رسيد .همه چيز را قبلاً تجربه كنيدكارشناسان معتقدند اگر قبل از انجام كاري ، رفتار خود را در ذهن مجسم كنيم ، صداها را در ذهن خود بشنويم و نوع حركات را مرور كنيم ، مي توانيم آن فعاليت را بسيار مؤثرتر انجام دهيم . استفاده از قوة تخيل و تجسم در كارها ، در انجام هر عملي مؤثر خواهد بود ، از جمله در حرفه هاي ارتباطي . به اين روش تجسمي كه در انجام همة فعاليت ها مؤثر است ، توجه كنيد . اين روش را قبل از رقتن به مهماني ها ، سمينارها يا جلسات مهم به كار ببنديد . همة آنچه را كه قرار است ، اتفاق بيفتد قبلاًَ در ذهن خود مجسم كنيد .راهكار 9همه چيز را قبلاً تجربه كنيدخود را به جاي فرد برتري كه مورد پسند شماست ، قرار دهيد و مثل او بودن را تمرين كنيد . خود را درحالي مجسم كنيد كه از دندان هاي تان آويزان شده ايد ، با همه دست مي دهيد ، لبخند مؤثر و خوشايندي بر لب داريد ، و از عملكرد چشمان گيرا يا زبان نگاه استفاده مي كنيد . صداي خود را بشنويد كه به راحتي با همه گپ مي زنيد . از برتري و در اوج قرار گرفتن تان و اين كه ديگران را مجذوب خود كرده ايد ، لذت مي بريد .خود را به صورت همان فرد برتري كه مورد قبول تان است ، مجسم كنيد . خواهيد ديد كه همه چيز خودبه خود و همان طور كه مي خواهيد پيش مي رود .مردم دو دسته اند :يك دسته آنهايي كه وقتي وارد اتاقي مي شوند ،مي گويند : « خب ، من اين جا هستم »و دستة دوم ، كساني كه وقتي وارد اتاقي مي شوند ، مي گويند : « آه تو اين جا هستی

  RSS 

 

 

 آيا اين عشق است، يعني عاشق شده‏ ام؟ هميشه به او فکر مي‏کنم، مي‎خواهم همه جا حضور داشته باشد، اگر نباشد دلتنگ مي‏شوم، وقتي مي‏خندد خوشحالم و وقتي گريه مي‏کند، ناراحت مي‏شوم، هماني را مي‏خواهم که او مي‏خواهد. به طور حتم اين عشق است.

 

چگونه عشق خود را ثابت کنیم

عشق چيست؟

 

از قرن‏ها پيش عشق احساس قلبي شناخته مي‏شده است اما از قرن هجدهم به بعد که علم قلب‏ شناسي بال و پر گرفت، جايگاه عشق به مرور متزلزل شد تا آنکه در نهايت در قرن بيستم، عشق احساسي توليد و کنترل شده از سوي مغز و نتيجه فعل و انفعالات شيميايي در بدن خوانده شد. با پيشرفت هر چه بيشتر علم، مشخص شد عشق نتيجه واکنش متقابل مغز (مراکز مربوط به غرايز، احساسات و منطق) و قلب است. ده‏ها هزار نورون اطلاعات دروني را به مغز مخاطره مي‏کنند و در نهايت مرکز مربوط به غرايز اين اطلاعات را بررسي کرده و دستور بروز عکس‏العمل‏هاي فيزيکي مثل تندشدن ضربان قلب، سرخ شدن پوست و عميق‏تر شدن تنفس را صادر مي‏کند.

 

آيا واقعا عاشقي؟

 

برخي نشانه‏ ها مي‏تواند به شما اثبات کند که عاشق طرف مقابل هستيد و او هم به همان اندازه شما را دوست دارد.

 

1 به سمت هم کشيده مي‏شويد

 

يکي از نشانه ‏هاي عشاق اين است که از کنار هم بودن احساس غرور مي‏کنند و همديگر را در مقابل ديگران به‏ گونه ‏اي توصيف مي‏کنند که انگار برترين هستند. در مقابل افرادي که همديگر را دوست دارند اما عاشق واقعي نيستند، عيوب همديگر را بيشتر از خوبي‏هاي هم مي‏بينند و هر يک در رابطه احساس حقارت مي‏کنند.

 

2 با هم خوش مي‏گذرانيد

 

وقتي عاشقيد حضور طرف مقابل لذت‏بخش است و در عين داشتن اضطراب، فرد عاشق احساس لذت مي‏کند و اين درواقع همان تقابل عقل و احساس است. وقتي با فردي قراري عاشقانه داريد، اما احساس افسردگي خستگي و سردرگمي مي‏کنيد يعني يا شما عاشق نيستيد يا طرف مقابلتان.

 

3 هميشه براي هم حاضريد

 

وقتي با او تماس مي‏گيريد حتي اگر در جلسه کاري باشد پاسخ شما را کوتاه هم که شده مي‏دهد. هميشه خوش خلق است و به دنبال فرصتي براي ديدنتان مي‏گردد. تمامي اين کارها يک معنا دارد طرف مقابل عاشق شماست. شما اولويت اول او هستيد، او مي‏خواهد اين حس را نشانتان دهد. اگر طرف مقابلتان به شما زنگ نمي‏زند خود را با کار سرگرم کرده و وقتي با شماست مرتبا با تلفن حرف مي‏زند يعني عاشقتان نيست.

 

4 نگران هم هستيد

 

وقتي با هم هستيد از شما مي‏پرسد که روز خوبي را گذرانده‏اي يا نه و اينکه شما مشکلي نداري؟ به عبارت ديگر فرد عاشق نيازهاي نارسيسيک خود را فراموش مي‏کند و به ديگري گرايش مي‏يابد. اين گرايش نه از روي احترام، بلکه به خاطر عشق است. اگر طرف مقابلتان توجه زيادي به شما نشان نمي‏دهد و مشکلات درگيري‏ هايتان براي او مهم نيست، چشم و گوشتتان را بهتر باز کنيد.

 

5 آسيب‏ پذيريد

 

فرد عاشق دوست دارد براي طرف مقابل از خود بگويد؛ از هر آنچه که دوست دارد از کودکي ‏اش و موقعيت‏هايي که از دست داده. او سعي مي‏کند اعتماد طرف مقابل را به دست بياورد البته با توصيف آنچه که هست نه آنچه که بايد باشد. معمولا خود را آسيب‏ پذير نشان مي‏دهد تا در پناه ديگري امنيت و محبت را بيابد. اگر طرف مقابل شما اظهار مي‏کند که مردها و زن‏ها را خوب مي‏شناسد، مراقب باشيد. او تنها مي ‏خواهد مدتي را با شما خوش بگذراند.

 

6 در روياي هم هستيد

 

داشتن يک خانه، فرزندان زياد و زندگي رويايي. عاشق‏ها روياهاي هم را همانند يک پازل کنار هم مي‏چينند و زندگي آينده را کنار هم مي‏سازند. اگر فردي که در کنار شماست، زندگي را يکنواخت مي‏بيند و اشتياقي به روياپردازي ندارد و اهميتي به برنامه‏ ريزي‏هاي شما براي آينده نمي‏دهد، خود را گول نزنيد او عاشق شما نيست. وقتي عاشق کسي هستيد، بزرگ‏ترين نگراني اين است که چگونه فرد مقابل را از احساسات خود نسبت به او باخبر کنيد.

اکثر افراد فکر مي‏کنند بايد اين کار را به صورت ناخودآگاه و در کمتر از 3 ثانيه انجام داد اما اين بدترين روش است. اگر جزو افرادي هستيد که تصور مي‏کنيد براي ابراز احساساتتان بايد جلو برويد و به فرد مقابل بگوييد «سلام من شما را دوست دارم و مي‏خواهم با هم باشيم»، تکنيکي است که تنها باعث دورشدن طرف مقابل از شما خواهد شد. پس به اين 6 روش عمل کنيد. به طور حتم اين روش‏ها موثرتر خواهد بود.

 

7 دلتان را به دريا بزنيد

 

چگونه عشق خود را ثابت کنیم

مي‏گويد 4 ماه است که عاشق او شده اما جرات نمي‏کند به او بگويد. اما چرا؟ چون نمي‏داند عکس‏ العمل او چه خواهد بود؟!

اگر عاشق هستيد به جاي انتظار کشيدن راهي براي بيان خواسته ‏تان پيدا کنيد با انتظار چيزي درست نمي‏شود. پا پيش بگذاريد و به نحوي باب صحبت را باز کنيد.

 

8 نگوييد عاشق شما هستم

 

هرگز در برخورد اول به فرد مقابل نگوييد که عاشقانه او را دوست داريد. مي‏توانيد پيشنهاد رفتن به سينما يا رستوران را به او بدهيد تا با هم بيشتر آشنا شويد. به احساسات طرف مقابل احترام بگذاريد و قدم به قدم پيش رويد.

 

9 منتظر موقعيت باشيد

 

مطمئنا نمي‏شود در يک جمع دوستانه به خانمي گفت که عاشقش هستيد. براي اظهار عشق همه چيز بايد برنامه ‏ريزي شده باشد. بهترين زمان از روز براي بيان احساسات، عصر است. البته براي بيان احساساتتان موقعيت فرد را در نظر بگيريد، اگر فرد مقابل شما درگير کار و رسيدگي به دستورات رييس خود است يا به تازگي بحثي با دوستان يا والدينش داشته، مطمئنا توجهي به اظهار عشق شما نخواهد کرد. بهتر است بعد از اينکه موقعيت مناسبي يافتيد رودررو (نه تلفني يا با فرستادن اس‏ام‏اس و ايميل) اظهارات خود را ابراز کنيد و خجالت را کنار بگذاريد.

 

10 اصرار نکنيد، از نو شروع کنيد

 

به عکس‏ العمل‏ هاي طرف مقابل احترام بگذاريد. اگر او درخواست شما را رد کرد، بيش از حد اصرار نکنيد. شانس ديگري به خود بدهيد و بعد از مدتي صبر (مثلا پس از گذشت چند روز) دوباره درخواستتان را مطرح کنيد. اگر در نهايت موفق نشديد به احساسات طرف مقابل بها دهيد.

 

11 اعتماد به نفس داشته باشيد

 

آنچه زنان را عاشق مردان مي‏کند، ثبات‏ قدم و اعتمادبه‏ نفس آنهاست. پس با ترس و لرز براي اظهار عشق قدم برنداريد. اگر واقعا نمي‏دانيد چگونه بايد عشقتان را ابراز کنيد چند کتاب و مجله بخوانيد يا در سمينارهاي مربوطه شرکت کنيد. وقتي اعتمادبه ‏نفستان به اندازه کافي بالا رفت، عشقتان را ابراز کنيد.

 

12 بيش از حد رمانتيک نباشيد

 

در برخي فيلم‏ها مي‏بينيم که عشاق نيمه‏ شب در جنگل زير نور ماه يا در هلي‏کوپتر هنگام سقوط، عشقشان را ابراز مي‏کنند، اما بهتر است شما منطقي‏ تر باشيد. براساس زندگي خودتان موقعيت مناسب را بيابيد و درخواستتان را مطرح کنيد.

منبع:زندگی مثبت

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


درمان نازایی با بالاترین درصد موفقیت


درخواست مجرب ترین وکلا طلاق توافقی


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت


طراحی و بازسازی فضای داخلی

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت

برای خریدبلیط اتوبوس دنبال سایت معتبری؟


درمان افسردگی یک بار برای همیشه


بدون خجالت محصولات جنسی را آنلاین بخر


واسه همه چی جا هست!


پیشنهاد خرید آنلاین ویژه روز مادر


تو جلسه خواستگاری چی بپرسیم!؟


تنوع فوق العاده طرح و رنگ صندلهای چرم


ارسال محرمانه محصولات جنسی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

مطالب پر بازدید


 اگر می خواهید محبت خود را به همسرتان بروز دهید و دنبال روش های مناسب در این زمینه هستید بهتر است از یک سری راههای جالب و میانبر برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید پیشنهاداتی در این زمینه برایتان داریم.


چگونه عشق خود را ثابت کنیم

زوجینی که ادعا می‌کنند همسرشان نسبت به محبت‌های آن‌ها بی‌توجه است باید بدانند که شاید گاهی نیاز خود را در نظر گرفته و نسبت به نیاز همسرشان بی توجه بوده اند. به طور طبیعی چنین زوجینی برای بهبود رابطه بین خود و همسرشان باید از تفاوت‌های روانی بین زنان و مردان آگاهی بیشتری کسب کنند و هم‌چنین از روش‌های ابراز محبت ذکر شده، بیش از قبل و با توجه به تاثیر بیشتر بر جنسیت و شخصیت همسرشان استفاده کنند.

صدیقه معدنی، کارشناس ارشد روان‌شناسی نوشت: بعضی گلایه‌های مراجعه کنندگان برای مشاوره در زمینه زندگی مشترک، این است که «همسرم قدر محبت‌های من را نمی‌داند». معمولا در ریشه‌یابی این موضوع در زندگی زوجین، مسئله به این بر می‌گردد که زن و شوهرها با تفاوت‌های روانی یکدیگر آشنا نیستند.مطالعه ادامه این مطلب به شما کمک می‌کند به درک بهتری از این موضوع دست یابید و این برداشت اشتباه را که «همسرم قدر محبت‌های من را نمی‌داند» از ذهن‌تان پاک کنید.

روش‌های ابراز محبت به همسر

گاهی ابراز محبت های زبانی،گاهی محبت نگاه یا محبت چهره به چهره همراه با سکوت، گاهی محبت نوشتاری، گاهی محبت پیامکی، گاهی هدیه دادن، گاهی توجه کردن به همسر، گاهی احترام به خانواده همسر و گاهی ایجاد تنوع در شیوه لباس پوشیدن مردان و زنان در خانه برای همسران‌شان نوعی ابراز محبت محسوب می‌شود.

بر اساس نیازهای خودتان محبت نکنید

البته در بعضی جلسات مشاوره افراد شکایت می کنند که ما اظهار محبت را با روش‌های مختلف داریم، اما طرف مقابلمان قدر آن‌ را نمی‌داند و گاهی هم گفته می‌شود: “من چه محبت کنم و چه محبت نکنم، برای همسرم فرقی ندارد بنابراین چه دلیلی دارد باز هم محبت کنم!” جالب است بدانید این اعتراضات بیشتر در میان زوجینی شایع است که بر اساس نیازهای خودشان به همسرشان محبت می‌کنند؛ برای مثال خانمی دوست دارد شوهرش به او عزیزم بگوید، خودش به شوهرش عزیزم می‌گوید به امید این که وی نیز به او این کلمه را بگوید و شاید گاهی خستگی و یا بالاتر از آن تفاوت‌های روانی بین زنان و مردان را نادیده انگاشته‌اید که چنین فکر اشتباهی می‌کنید. در همین رابطه برای شما مثالی از ابراز محبت کلامی می‌زنم تا بیشتر بتوانید رفتارهای خودتان را ارزیابی کنید.

تفاوت کلمات محبت آمیز مردان با زنان

در رابطه با ابراز محبت کلامی، زنان بیشتر دوست دارند یا کلمات محبت‌آمیز و عاشقانه بشنوند یا کلماتی که زیبایی و محبوبیت آنان را نزد همسرشان نشان دهد؛ اما در آقایان این گونه “قربون صدقه رفتن‌ها” تاثیر چندانی ندارد بلکه مایل هستند کلماتی را که اقتدار و غرور مردانه‌شان را تحریک می‌کند بشنوند؛ برای مثال در خانم‌ها: عزیزم، گلم، دل‌آرامم، خانمم، زیبای من و … در آقایان: تو باعث افتخار منی، زندگی با تو برای من آرام بخش است، از تلاش تو برای رفاه خودم و بچه‌ها ممنونم و … .

بنابراین زوجینی که ادعا می‌کنند همسرشان نسبت به محبت‌های آن‌ها بی‌توجه است باید بدانند که شاید گاهی نیاز خود را در نظر گرفته و نسبت به نیاز همسرشان بی توجه بوده اند. به طور طبیعی چنین زوجینی برای بهبود رابطه بین خود و همسرشان باید از تفاوت‌های روانی بین زنان و مردان آگاهی بیشتری کسب کنند و هم‌چنین از روش‌های ابراز محبت ذکر شده، بیش از قبل و با توجه به تاثیر بیشتر بر جنسیت و شخصیت همسرشان استفاده کنند.

روزنامه خراسان

 

مطالب مرتبط

هماهنگی جهت تبلیغات: 02123051172

مجری انحصاری نیتیو، سنجاق

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

مشاوره تلفنی خانواده، ازدواج، روانشناسی و عشق

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

اثبات دوست داشتن همسر یکی از چالش هایی است که معمولا زن و شوهر ها با آن درگیر هستند. شاید در نگاه شما، عشق ورزیدن کار ساده ای باشد. بله درست است. محبت کردن به دیگران و عاشق بودن کار ساده ای است. اما مشکل کار اینجاست که این عشق همیشگی و مداوم نیست. برای حفظ تعادل عشق در زندگی باید مهارت داشت. خصوصا برای زن و شوهر هایی که  به دنبال رابطه سالم و پایدار هستند.چگونه عشق خود را ثابت کنیم

چگونه به همسرمان ثابت کنیم که دوستش داریم ؟

قدم اول برای اثبات دوست داشتن همسر، توجه به همسر است. این توجه نباید گاهی شدت و حدت داشته باشد و گاهی کاملا از او غافل شوید. بلکه باید متعادل و از روی اصول به او عشق بورزید. زیرا اگر زمانی حوصله نداشته باشید و همسرتان از شما توقع عشق داشته باشد و شما نتوانید این عشق را به او بدهید به اصطلاح دل او را شکسته اید.

یکی از نکات ریز و کلیدی در اثبات دوست داشتن همسر این است که  خودتان را برای همسرتان آراسته و زیبا کنید. زن و مردی که این کار را برای یکدیگر انجام دهند یعنی اینکه همسرشان برایشان مهم است و او را دوست دارند. خانم ها سعی کنند محیط خانه را زیبا جلوه دهند و آقایون گاهی برای خانه وسائل تزئینی بخرند.

از مهم ترین نکات در اثبات دوست داشتن همسر، تشکر و سپاسگذاری از اوست. سعی کنید از همسرتان سپاسگذار باشید. زمانی که همسرتان متوجه قدرشناسی شما شود قطعا انگیزه دو چندانی برای ادامه زندگی خواهد داشت و فکر میکند که شما چقدر برای او ارزش و احترام قائل هستید.

می دانستید که آغوش همسر، امن ترین جاست. آرامشی که زن و مرد در آغوش یکدیگر دارند در هیچ کجا پیدا نمی کنند. سعی کنید به مدت طولانی همسرتان را در آغوش بگیرید و به او بگویید که چقدر دوستش دارید و هر کاری برای او خواهید کرد. شاید بعد از محبت و عشق، در آغوش گرفتن مهم ترین کار در اثبات دوست داشتن همسر باشد.

سعی کنید در روز حداقل یک ساعت با هم صحبت کنید. نه سر مسائل منفی. به یکدیگر انرژی مثبت دهید. در مورد کارها و برنامه هایتان برای او بگویید. اجازه دهید همسرتان فکر کند که نظر او برای شما مهم است. از همسرتان مشورت بگیرید. در کارها از او کمک بخواهید و تمام این کارها را در محیطی عاشقانه انجام دهید. گاهی دو استکان چای بیاورید و در سکوت حرف های دلتان را به او بزنید. این کار بسیار ساده است و مهارت خاصی نمی خواهد تنها کافی است مرد بودن و زن بودن خود را فراموش کنید.شما دو روح در یک بدن هستید.

از دیگر رموز موفقیت در اثبات دوست داشتن همسر، استفاده از جملات عاشقانه و کلمه دوستت دارم است. گاهی برای او نامه ای بنویسید و به او بگویید که چقدر دوستش دارید. مخصوصا زمانی که باورش نمی شود برای او پیامک عاشقانه بنویسید و آن را به شکل نامه به یخچال بچسبانید. این فوت کوزه گری است که باید آن را بدانید. البته همه شما آن را می دانید ولی تنها بعضی از شما آن را عملی می کنید. شاید غرورتان اجازه نمی دهد شاید مشکلی دارید. اما باور کنید چیزی از شما کم نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: 9 راه برای انتقاد از همسر

اگر نمی دانید به همسرتان چه بگوییدمی توانید بعضی از این جملات را استفاده کنید:

بیشتر بخوانید: از کجا بدانیم اولویت زندگی همسر خود هستیم؟

دیدگاه مشاوره خانواده:

یکی از مهمترین مهارت هایی که یک مرد باید به اون توجه ویژه داشته باشه اینه که باید به خانمش اثبات کنه اونو دوست داره دراین صورته که خانمش همیشه ،همه جا و در همه تصمیم ها همراهش است. و اگر این کار رو نکنید رفتار و گفتار خانم یه مشکل بزرگ در زندگی خواهد شد که تمام فکر و ذهن مرد رو مشغول خودش خواهد کرد و آرامش زندگی هم از دست میره.

قبل از هرچیز باید بدانیم یکی از اهداف اصلی ازدواج یک زن با مرد کسب توجه مردش اونم به شکل کاملا صددرصد هست که یکی از راههای حصول این مساله بیان و اثبات محبت است اما باید بدونید اثبات محبت در زن و مرد کاملا فرق میکنه. برای این کار یک تفاوت عمده رو بین زن و مرد در خصوص دوست داشتن بیان میکنم.

مردان دوست دارن محبت رو ببینند

اصلا وقتی یکی بهشون میگه دوست دارم اولین چیزی که به ذهنشون میرسه اینه که خوب چه کار داری که بهم گفتی دوست دارم؟ و وقتی اون طرف میگه هیچ کاری ندارم اقایون میگن مگر میشه همینطوری بدون هیچ درخواستی دوستم داشته باشی ؟؟
اما وقتی همین اقا یک نفر کرایه اش رو حساب میکنه یا یه لیوان اب دستش میده آنچنان کیف و لذتی میبرن که اگر یک نفر بیاد و پشت سر اون بنده خدا حرف بزنه این اقا از اون دفاع میکنه.

آقایون دیدید وقتی خانوادتون از یکی از دوستانتون که به قول خودتون بامرام و پول خرج کن و مادرحساب تفریحاتتون است انتقاد میکنن شما ناخودآگاه از ایشون دفاع میکنید و وقتی خانواده شما از اون دوستت که خیلی نصیحت مشفقانه بهتون میکنه و دوستون داره تعریف میکنن چه قدر دوست دارید از اون بد بگید!!!! وحتی رابطه تون رو کم رنگ کنید!!!
بر همین اساس شما اقایون فکر میکنید اگر صرفا رفتاری رو برای خانمتون کنید که اونا ببینند اونا خودشون محبت رو درک میکنن مثلا همین که کار میکنید و یخچال خونه رو پر میکنید به نظر خودتون دیگه به خانمتون اثبات محبت کردید در حالی که این کاملا اشتباه است.

خانم ها باید محبت رو بشنوند بعد اونو تو رفتارتون ببینند. یه نکته خیلی مهم: درسته که گفتیم خانم ها باید محبت رو بشنوند ولی اونا یه ویژگی دیگه هم دارند و اون جزیی نگری اوناست. پس وقتی میگیم خانم ها باید محبت رو بشنوند یعنی اونو از همه و عمق وجود تو بشنوند نه اینکه فقط زبانتون بیان کنه چون همان طوری که گفتیم اونا از بیان محبت تو به اونا میخوان توجه کسب کنند اونم توجهی همه جانبه و 100درصد. این یعنی هیچ چیزی نباید مانع این توجه بشه.

باید حس کنه وقتی داری بهش میگی دوست دارم از عمق وجودت است و اون لحظه به هیچ چیز دیگه ای فکر نمیکنی.

پس اقای محترم! وقتی داری تلویزیون نگاه میکنی و فوتبال میبینی گفتن دوست دارم به خانمت فقط یه حس زودگذر در اون ایجاد میکنی ولی اثبات محبت به او نیست!!
پس تلویزیون رو خاموش کن و برو کنارش و به او بگو دوست دارم.
یا وقتی باخانمت هستی همش با موبایلت صحبت نکن و یا بازی نکن. چون اگه اینجا حتی بهش بگی دوست دارم اون باور نمیکنه چون توجه تو همه جانبه به خانمت نیست.
در پایان باید بگم خانمها بیشتر از آنکه کمیت و تعداد گفتن دوست دارم به اونا مهم باشه کیفیت و چگونگی اون براشون مهمه. اگر به خانمت تونستی اثبات کنی دوستش داری همیشه کنارت و همراهت و یاورت خواهد بود و اون رفتارهایی رو بهت واکنش میده که آرزوش رو داری.

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

براي مشاوره در زمينه چطور به همسرم ثابت کنم دوستش دارم؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژه
از سراسر کشور

با 09353000102 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1:00 شب 

حتي ايام تعطيل

مطالب مرتبط با این نوشته:

با همسر دروغگو چگونه رفتار کنیم؟

راهکارهای کاهش استرس در خانواده چیست؟

چرا صداقت در زندگی زناشویی مهم است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

چگونه عشق خود را ثابت کنیم

avijeee@ 

info@avije.org  

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه های مختلف مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی بهره مند شوید.ان شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی کودک، تربیت کودک، اختلالات کودک، روانشناسی کودک و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره کودک آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره ازدواج دانشجویی، مشاوره ازدواج فامیلی، مشاوره ازدواج اسلامی ایرانی، مشاوره ازدواج موفق، مشاوره در زمینه خواستگاری، مشاوره ، معیار های ازدواج و … با مرکز مشاوره ازدواج آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج، مشاوره زناشویی و زندگی مشترک، مشاوره زنان و خانواده، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق، مشاوره مرگ عزیزان و … با مشاوران خانواده مرکز مشاوره در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی روانشناسی، مشاوره اختلالات شخصیت، مشاوره اختلالات یادگیری، مشاوره افسردگی، مشاوره اعتیاد، مشاوره ترس و فوبیا، مشاوره اختلالات خواب و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه عشق، عشق به همسر، عشق حقیقی و واقعی، عشق مجازی و دروغی، ابراز عشق، عشق به خانواده، عشق به و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه مهارت های زندگی، اعتماد به نفس و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران – میرداماد

021-62999066 (سراسری) – مشاوره تلفنی

تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاهده

برای طرح سوالات خود ما را در اینستاگرام دنبال کنید

شروع گفتگو

مشاوره برای هموطنان خارج از کشور

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

مشاوره تلفنی خانواده، ازدواج، روانشناسی و عشق

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

 چگونه به همسرم ثابت کنم که او را دوست دارم؟ این پرسشی است که اغلب زوجین با آن مواجه میشوند. آیا باید برای اثبات عشق از یک قالب مشخص پیروی کرد؟ یا باید به صدای قلب خود گوش دهیم؟ همانطور که میدانید عشق یک احساس درونی و طبیعی است. در واقع ما به همسرمان عشق میورزیم نه به این خاطر که کسی این کار را از ما خواسته باشد بلکه به این دلیل که او سزاوار محبت و عشق است. وقتی این احساس درونی را در خودتان پیدا کنید دیگر نیازی نیست به دنبال یک دلیل یا محرک بیرونی بگردید. فقط کافی است راهی برای ابراز علاقه و عشقتان پیدا کنید. در این مقاله چندین روش کاربردی برای اثبات عشق به همسر ارائه میشود. همچنین به شما میگوییم چگونه با احساسات ناخوشایند مقابله کنید.چگونه عشق خود را ثابت کنیم

بیشتر بخوانید: چگونه از همسرم عذرخواهی کنم؟

مهم ترین گام برای اثبات عشق این است که ابتدا خودتان را باور داشته باشید. به این معنا که اطمینان داشته باشید که شما بهترین فرد برای شریک زندگی خود هستید و همسرتان بیشتر از هر کس دیگری شما را دوست دارد. این طرز فکر به شما جرات میدهد نه تنها همسرتان را دوست داشته باشید بلکه این احساس زیبا را به او ابراز کنید.

همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که عشق یک ماشین ورودی و خروجی نیست. یعنی شما نمیتوانید تنها زمانی به همسرتان ابراز علاقه کنید که انتظارات شما را برآورده کرده باشد. برای اثبات دوست داشتن همسر لازم است این احساس را در او به وجود آورید که در هر شرایطی او را دوست دارید فارغ از اینکه او انتظارات شما را برآورده کند یا نه؛ زیرا عشق احساسی است که قابل کنترل نیست.

بیشتر بخوانید: 9 راه برای انتقاد از همسر که حتما باید بدانید

رابطه شما زمانی رابطه ای پایدار و محکم است که برای هم وقت بگذارید و بدانید عشق شما در اولویت است. پس اطمینان حاصل کنید که هر روز زمان مشخصی را مثلا چند ساعت، با هم وقت بگذرانید. تنها کافی است مدتی را به همسرتان اختصاص دهید و با او گفتگو کنید، مثلا از او بپرسید روز خود را چطور گذرانده از اخبار و شایعات و… برایش بگویید. به طور کلی در کنار همسرتان کارهایی را انجام دهید که هر دو از انجام دادن آنها لذت میبرید. مثل دیدن یک فیلم، گوش کردن موسیقی و… اما اصل موضوع همین گذراندن وقت با یکدیگر است.

مطمئنا وقتی شما کسی را دوست دارید عقاید و نظراتش برایتان اهمیت پیدا میکند. لذا برای ثابت کردن عشق به همسر لازم است همیشه به نظرات او توجه کنید. فرض کنیم شما دو پیشنهاد کاری دارید، ممکن است تصمیم خود را برا انتخاب یکی از آنها گرفته باشید؛ اما هرگز قبل از مشورت با همسرتان تصمیم خود را نهایی نکنید. به صحبت های او گوش دهید زیرا ممکن است این دو پیشنهاد را به بهترین نحو برایتان تجزیه و تحلیل کند و شما به درک جدیدی از آنها برسید. پس حتی اگر تصمیم خود را گرفته اید نظرتان را با او در میان بگذارید. این کار یکی از ساده ترین روشها برای نشان دادن علاقه و توجه به همسر است.

شما برای نشان دادن توجه به همسرتان لازم نیست منتظر بمانید تا او بیمار شود و نیاز به مراقبت داشته باشد. کافی است صبح زود او را با یک فنجان قهوه ازخواب بیدار کنید، وقتی به خانه برگشت به گرمی از او استقبال کنید و… همه ی این کارها هرچند ساده به نظر بیایند اما عشق و توجه شما را به بهترین نحو ممکن نشان میدهد.

یکی از راه های برقراری یک رابطه پرشور این است که یک رابطه جنسی پایدار داشته باشید. سعی کنید در زمان برقراری رابطه به خواسته های همسرتان توجه کنید. با حرکات خود او را غافلگیر کنید. به او بگویید چه چیزی از او میخواهید و او را تشویق کنید به اندازه شما شیطنت کند تا هر دو از این رابطه لذت ببرید. هر چقدر در برقراری رابطه جنسی موفق تر عمل کنید، عشق و علاقه بیشتری به وجود خواهد آمد.

یکی از مهم ترین روشها برای ثابت کردن دوست داشتن این است که با صبر و شکیبایی هر چه بیشتر به صحبت های همسرتان گوش دهید. وقتی با شما صحبت میکند به جای اینکه او را قضاوت کنید و دنبال نتیجه گیری باشید، سعی کنید دیدگاه او را درک کنید. همچنین تلفن همراه تلویزیون و… را کنار بگذارید و تمام توجهتان را به او بدهید. به این ترتیب بزرگترین اختلافات بین شما نیز میتواند دوستانه حل شود.

وقتی میگوییم همسرتان را در اولویت قرار دهید، بیشتر افراد فکر میکنند این به معنای انجام فداکاری ها و از خودگذشتگی های بزرگ است. اما واقعیت این است که شما میتوانید در تمام امور روزمره و پیش پا افتاده زندگی همسرتان را در اولویت قرار دهید. بدین ترتیب او عشق و علاقه بی حد شما را درک میکند و به آن پاسخ میدهد. یک مثال ساده این است که وقتی میخواهید غذا بپزید به این فکر کنید که همسرتان چه غذایی دوست دارد یا در زمان خرید لباس و… فکر کنید که آیا او دوست دارد یا خیر؟

بیشتر بخوانید: 7 راه برخورد با اشتباهات همسر

یکی از راه های اثبات علاقه که برای ثابت کردن عشق به مرد بیشتر کاربرد دارد، این است که درباره او خوب صحبت کنید. از دستاوردها و توانایی های او تعریف کنید و آنها را در جمع دوستان و خانواده عنوان کنید. وقتی با همسرتان قدم میزنید دست او را بگیرید و به او لبخند بزنید این حرکات کوچک باعث میشود همسرتان از عشق و علاقه شما مطمئن شود و به آن افتخار کند.

اشتباه بزرگی که مخصوصا در خانم ها دیده میشود این است که همواره مکالمات و پیام های همسرشان را کنترل میکنند. اگر به دنبال راهی برای ثابت کردن عشق به مرد هستید این کار را متوقف کنید. فراموش نکنید همسرتان مانند هر فرد دیگری به حریم خصوصی نیاز دارد پس کنجکاوی خود را کنترل کنید. مثلا وقتی با دوستانش بیرون میرود، سعی نکنید بفهمید دوستانش چه کسانی هستند. مطمئن باشید اگر همسرتان احساس کند موضوعی به شما ربط دارد، آن را با شما در میان میگذارد. با این حال اگر به همسرتان مشکوک هستید که موضوع مهمی را از شما پنهان میکند، میتوانید کمی این قانون را نادیده بگیرید.

وقتی شما بهترین دوست و همراه همسرتان باشید، دیگر لازم نیست نگران مورد فوق باشید. چون او همیشه برای مشورت گرفتن و درد و دل کردن به سراغ شما میاید. درواقع او میداند شما اصلی ترین فرد برای مشاوره و کمک به او هستید. برای اینکه بهترین دوست همسرتان باشید، سعی کنید اعتماد او را جلب کنید، از او حمایت کنید و او را قضاوت نکنید.

برای اثبات علاقه به همسرتان شوخ طبع باشید و سعی کنید لبخند را روی لبهایش بنشانید. چیزهایی میتواند باشد که فقط شما دو نفر میفهمید و به آنها میخندید، فیلم های خنده دار ببینید و… به یاد داشته باشید زن و شوهری که با هم میخندند، کنار هم میمانند. در نهایت باید بدانید که که همه ی لحظات زندگی شما شاد نیست؛ بلکه در زندگی مشترک اختلافات و مشاجرات هم وجود دارد. مهم نحوه ی برخورد شما با این اختلافات است. در مواجهه با این مشکلات احساس ناامیدی و افسردگی نکنید و سعی کنید در چنین شرایطی هم عشقتان را به همسرتان نشان دهید.

بیشتر بخوانید: با فحاشی همسر خود چه کنیم؟

حال که راه های ابراز علاقه را عنوان کردیم، جا دارد به بررسی برخی حرکات بپردازیم که در ثابت کردن دوست داشتن، به شما کمک میکند:

فعالیت های مورد علاقه همسرتان را انجام دهید مثل تنیس، فوتبال، شطرنج و… اگر همسرتان به ورزش علاقه دارد چه در خانه و چه در بیرون با او تمرین کنید.

هنگام خرید لباس از همسرتان کمک بگیرید یا چند لباس دلخواه خود بخرید و از او بپرسید کدام را بیشتر دوست دارد. وقتی با او بیرون میروید همان لباس مورد علاقه اش را بپوشید. همه ی این کارها جلوه ای از عشق شما به همسرتان است.

یکی از بهترین راه های ثابت کردن عشق به همسر، هدیه دادن است. سلیقه ی همسرتان را بفهمید و چیزهایی که نیاز دارد به او هدیه دهید.

آخرین باری که برای همسرتان نامه عاشقانه نوشتید کی بود؟ نامه های عاشقانه میتواند در قالب یک پیام تلفنی یا یک نامه دستنویس باشد که احساسات شما را منتقل میکند.

سعی کنید همیشه احساسات خود را با در آغوش گرفتن و بوسیدن همسرتان بروز دهید و برای این کار منتظر دلیل یا زمان مناسب نباشید.

بیشتر بخوانید: 8 مورد از بهترین راه های شوخی با همسر

در پایان تستی را طراحی کرده ایم که شما میتوانید با پاسخ دادن به آن امتیازات خود را محاسبه کنید و از وضعیت رابطه خود مطلع شوید:

اگر امتیاز شما 90 از 90 است یعنی شما در یک رابطه عاشقانه قرار دارید و همینطور ادامه دهید. اگر نمره شما 45 باشد، خوب پیش میروید اما به دنبال کسب امتیاز بیشتر باشید. درواقع امتیاز بین 45 تا 90 یعنی رابطه خوبی با همسرتان دارید. اما چنانچه امتیاز شما بین 0 تا 45 است بهتر است به این فکر کنید که چگونه میتوانید رابطه خود را بهبود ببخشید و شاید بهتر است از یک مشاوره خانواده کمک بگیرید.

براي مشاوره در زمينه 13 راه برای اثبات عشق به همسر

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژه
از سراسر کشور

با 09353000102 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1:00 شب 

حتي ايام تعطيل

مطالب مرتبط با این نوشته:

با همسر دروغگو چگونه رفتار کنیم؟

راهکارهای کاهش استرس در خانواده چیست؟

چرا صداقت در زندگی زناشویی مهم است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چگونه عشق خود را ثابت کنیم

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

avijeee@ 

info@avije.org  

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه های مختلف مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی بهره مند شوید.ان شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی کودک، تربیت کودک، اختلالات کودک، روانشناسی کودک و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره کودک آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره ازدواج دانشجویی، مشاوره ازدواج فامیلی، مشاوره ازدواج اسلامی ایرانی، مشاوره ازدواج موفق، مشاوره در زمینه خواستگاری، مشاوره ، معیار های ازدواج و … با مرکز مشاوره ازدواج آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج، مشاوره زناشویی و زندگی مشترک، مشاوره زنان و خانواده، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق، مشاوره مرگ عزیزان و … با مشاوران خانواده مرکز مشاوره در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی روانشناسی، مشاوره اختلالات شخصیت، مشاوره اختلالات یادگیری، مشاوره افسردگی، مشاوره اعتیاد، مشاوره ترس و فوبیا، مشاوره اختلالات خواب و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه عشق، عشق به همسر، عشق حقیقی و واقعی، عشق مجازی و دروغی، ابراز عشق، عشق به خانواده، عشق به و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه مهارت های زندگی، اعتماد به نفس و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران – میرداماد

021-62999066 (سراسری) – مشاوره تلفنی

تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاهده

برای طرح سوالات خود ما را در اینستاگرام دنبال کنید

شروع گفتگو

مشاوره برای هموطنان خارج از کشور

چگونه عشق خود را ثابت کنیم
چگونه عشق خود را ثابت کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *