ࡱ
تعداد مشاهده:
2485
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 18
حجم فایل:525
کیلوبایت
پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبليغات
تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه ميباشند و فعاليتهاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل
برای نمایش این فایل پاورپوینت درون سایت یا وبلاگتان، میتوانید کد فوق را در پنل انتشار محتوای سایت یا وبلاگتان کپی کنید.
در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونتها به خوبی نمایش داده نشود.
این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.
پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبليغات
اسلاید 1: روانشناسی رنگ در تبليغات
اسلاید 2: از روانشناسی رنگ ها چه می دانید؟ تعریف رنگ: در سال 1666، اسحاق نیوتن، دانشمند نامدار انگلیسی، کشف کرد که چنانچه نور خالص سفید از یک منشور عبور داده شود، به رنگهای قابل رؤیت تجزیه میشود. نیوتن همچنین کشف کرد که هر رنگ از یک طول موج منحصر به فرد تشکیل شده و قابل تجزیه به رنگهای دیگر نیست. آزمایشهای بعدی نشان داد که با ترکیب نورها میتوان رنگهای مختلف را ایجاد کرد. برای مثال، نور قرمز در ترکیب با نور زرد، رنگ نارنجی را به وجود میآورد. رنگی که بر اثر ترکیب دو رنگ دیگر به وجود آید را ترکیبی میگویند. بعضی از رنگها، مثل زرد و ارغوانی، در صورت ترکیب شدن، همدیگر را خنثی میکنند و نور سفید میسازند. این رنگها را نیز رنگهای مکمّل مینامند.
اسلاید 3:
اسلاید 4: روانشناسی رنگهای مختلف
اسلاید 5: 1- روانشناسی رنگ سیاه•سیاه تمام نورها در طیف رنگها را جذب میکند.•سیاه معمولاً به عنوان نماد ترس یا شیطان مورد استفاده قرار میگیرد امّا به عنوان نشانگر قدرت نیز شناخته میشود. از رنگ سیاه برای نشان دادن شخصیتهای خطرناک مثل دراکولا و یا جادوگران استفاده میشود.•رنگ سیاه در بسیاری از فرهنگها برای مراسم سوگواری مورد استفاده قرار میگیرد. این رنگ همچنین نشانگر غمگینی، جذابیت جنسی و رسمی بودن است.•در مصر قدیم، رنگ سیاه نشانگر زندگی و تولّد دوباره بود.•رنگ سیاه معمولاً به دلیل لاغر نشان دادن در نمایشهای مد مورد استفاده قرار میگیرد.
اسلاید 6: 2- روانشناسی رنگ سفید •رنگ سفید، نماد معصومیت و پاکی است.•رنگ سفید میتواند در انسان احساس فضای بیشتر به وجود آورد.•رنگ سفید معمولاً نشانگر سرما، پاکیزگی و آرامش است. اتاقی که کاملاً به رنگ سفید نقاشی شده باشد ممکن است جادار و بزرگ به نظر آید امَا خالی و سرد است. بیمارستانها و کادر پزشکی از رنگ سفید برای ایجاد حس پاکیزگی استفاده میکنند.
اسلاید 7: 3- روانشناسی رنگ قرمز •رنگ قرمز، رنگ گرمی است که برانگیزاننده هیجانات قوی است.•رنگ قرمز، نشانگر عشق، حرارت و صمیمیت است.•رنگ قرمز، به وجود آورنده احساس شور و هیجان است.•رنگ قرمز، تحریک کننده احساس خشم و عصبانیت است.
اسلاید 8: 4- روانشناسی رنگ آبی •آبی، رنگ مورد علاقه بسیاری از مردم و محبوبترین رنگ در بین مردان است. •رنگ آبی، احساس آرامش را به ذهن میآورد و معمولاً نشانگر صلح، امنیت و نظم است. •رنگ آبی، میتواند احساس غم، درونگرایی یا گوشهگیری را در بعضی افراد به وجود آورد. •رنگ آبی معمولاً برای دکور دفاتر مورد استفاده قرار میگیرد زیرا تحقیقات نشان داده است که افراد در اتاقهای آبی کارآیی بیشتری دارند.•رنگ آبی با وجودی که از محبوبترین رنگهاست امّا یکی از رنگهایی است که کمترین اشتها را بر میانگیزد. در برخی از برنامههای کاهش وزن توصیه میشود که غذای خود را در بشقابهای آبی بکشید. رنگ آبی به ندرت به صورت طبیعی درخوراکیها وجود دارد. همچنین رنگ آبی غذا معمولاً به عنوان نشانه فاسد بودن و یا سمّی بودن آن در نظر گرفته میشود.•رنگ آبی میتواند باعث کاهش ضربان قلب و حرارت بدن گردد.
اسلاید 9: 5- روانشناسی رنگ سبز•رنگ سبز، رنگ سردی است که نماد طبیعت است.•رنگ سبز، نشانگر آرامش، خوشبختی، سلامتی و حسادت است.•پژوهشگران دریافتهاند که رنگ سبز میتواند باعث افزایش قابلیت خواندن گردد. برخی از دانشآموزان و دانشجویان با قراردادن یک برگه شفاف سبز رنگ بر روی صفحه کتاب، میتوانند مطالب را با سرعت بیشتری از حدّ معمول بخوانند و درک کنند.•رنگ سبز، از دیر باز نماد باروری بوده و در قرن پانزدهم برای لباس عروسی به کار میرفته است.•از رنگ سبز در دکوراسیون به دلیل اثر آرام بخشی آن استفاده میشود.•رنگ سبز باعث کاهش استرس میشود. کسانی که در فضای کاری سبز رنگ کار میکنند، کمتر دچار دردهای دستگاه گوارش میشوند.
اسلاید 10: 6- روانشناسی رنگ زرد•رنگ زرد، رنگی گرم وشاد است.•رنگ زرد به دلیل مقدار زیاد نوری که منعکس میکند، بیشتر از بقیه رنگها چشم را خسته میکند. استفاده از رنگ زرد برای پس زمینه کاغذ یا نمایشگر کامپیوتر میتواند باعث چشم درد یا در حالتهای خاص از دست دادن بینایی گردد.•رنگ زرد میتواند احساس رنجیدگی و خشم را به وجود آورد. با وجودی که رنگ زرد به عنوان یک رنگ شاد شناخته میشود اما بیشتر مردم در اتاقهای زرد رنگ، هیجانشان را از دست میدهند و بچه ها نیز در اتاقهای زرد رنگ بیشتر گریه میکنند.•رنگ زرد باعث افزایش سوخت و ساز بدن انسان میگردد.•چون رنگ زرد، از بقیه رنگها زودتر دیده میشود، بیشتر از بقیه برای جلب توجه مورد استفاده قرار میگیرد.
اسلاید 11: 7- روانشناسی رنگ ارغوانی •رنگ ارغوانی نماد وفاداری و ثروت است.•رنگ ارغوانی نشانگر عقل و معنویت است.•رنگ ارغوانی خیلی کم در طبیعت وجود دارد و به همین دلیل ممکن است به عنوان نشانه مصنوعی یا غیر عادی بودن در نظر گرفته شود.
اسلاید 12: 8- روانشناسی رنگ قهوهای •رنگ قهوهای، رنگی طبیعی است که برانگیزاننده حس قدرت و اطمینانپذیری است.•رنگ قهوهای همچنین میتواند حس غم و انزوا را به وجود آورد.•رنگ قهوهای، حس گرما ، محبت، آسایش و امنیت را به ذهن میآورد.•رنگ قهوهای معمولاً بیانگر طبیعی بودن، زمینی بودن و متفاوت بودن است اما گاهی میتواند نشانگر پیچییدگی نیز باشد.
اسلاید 13: 9- روانشناسی رنگ نارنجی•رنگ نارنجی، ترکیب زرد و قرمز است و به عنوان یک رنگ انرژیزا در نظر گرفته میشود.•رنگ نارنجی، احساس هیجان، گرما و شور و شوق را به ذهن میآورد.•رنگ نارنجی، معمولاً برای جلب توجه مورد استفاده قرار میگیرد.
اسلاید 14: 10- روانشناسی رنگ صورتی •رنگ صورتی، در واقع همان رنگ قرمز کم رنگ است و معمولاً نشانگر عشق است.•رنگ صورتی اثر آرامبخشی دارد. در ورزشگاهها معمولاً رختکن تیم حریف را به رنگ صورتی نقاشی میکنند تا بازیکنان آنها کم انرژی و منفعل شوند.•با وجودی که اثر آرام بخشی رنگ صورتی مشخص شده است ولی پژوهشگران دریافتهاند که این اثر تنها در خلال مواجهه اولیه به وجود میآید. مثلاً هنگامی که از این رنگ در زندانها استفاده شد، زندانیان پس از عادت کردن به آن، حتی نا آرامتر از قبل شدند
اسلاید 15: جایگاه رنگ در تبلیغات رنگ به عنوان یک نماد از مهمترین عناصر ارتباطی و هنری است . انسان ها به کمک رنگ می توانند اشیاء و محیط پیرامون خود را ببینند و آنها را طبقه بندی نمایند ، تا شناخت و آموزش آنها آسان تر گردد . رنگ بیش از هر عنصر ارتباطی و نماد تبلیغی دیگر ، با احساسات و عواطف انسان ، نزدیکی و همخوانی دارد. رنگ ها حامل پیام ها ، اطلاعات و احساس های گوناگونی هستند ، از این رو رنگ برای طراحی آرم ها ، نشانه ها و هر نوع کار بصری و ارتباط غیرکلامی ، عنصر خیلی مهمی می باشد . در شرایط کنونی شهرنشینش ، حالت سمبلیکی و نمادی رنگ ها بیش از پیش کاربرد دارد و علاوه بر این که باعث ایجاد احساس ها و حالات روانی خاصی در انسان ها می گردند ، پیام هایی را برای بهزیستی انسان با خود حمل می کنند . مثلاً رنگ قرمز حامل پیام هایی چون : خطر ، فوریت یک امر ، انقلاب ، مبارزه ، عصبانیت ، حرکت ، عشق و … است . شاید به همین دلیل در میدان گاو بازی ، پارچه قرمز جلو چشم گاو می گیرند و این در حالی است که گاو کوررنگ بوده و توانایی تشخیص رنگ ها را ندارد و منظور بیان خطر برای گاوباز و تماشاچیان می باشد . (داندیس)
اسلاید 16: یکی از نظریه پردازان مهم در حیطه اثرگذاری رنگ ها «یوهان ولفگانگ گوته» می باشد. او معتقد است : « رنگ ها آینه های اسرارآمیز همه رویه های هستی انسانی هستند و هر رنگی تأثیر حسی-روانی خاصی بر انسان دارد.» «ماکی لوچر» روانشناس معروف ، نشان داده است که با بررسی علاقه یابی انسان ها به رنگ های معینی ، می توان زمینه های کیفیت و آشفتگی های روانی آنها را تشخیص داد و از این طریق احساسات ، گرایشات و شناخت آنها را دستکاری کرد .
اسلاید 17: «آوازه گران تجاری» یا مبلّغان با بهره گیری از این واقعیات به ارائه و بسته بندی کالاها روی آوردند برای مثال لوازم آرایش را در بسته بندی های آبی آسمانی یا صورتی به بازار می فرستند .
اسلاید 18: چرا که با این رنگ ها به سادگی می توان احساس لطافت و زیبایی را در بیننده بیدار کرد . یا مثلاً بسته بندی شیرینی با رنگ سبز ، فروش آن را کاهش می دهد زیرا رنگ سبز یادآور تلخی است و کمتر کسی انتظار دارد که شیرینی در بسته بندی های سبز ارائه شود . یا بر اساس یک قرارداد تاریخی و قاعده ای مرسوم ، مواد سمی در بسته بندی های سیاه ، که نفی همه رنگ ها ، یا رنگ مرگ است عرضه می شود .
اسلاید 19: گفته می شود در جوامع مصرفی ، با وجود «آوارتبلیغاتی» که همه روزه بر سر شهروندان فرود می آید ، 70% موارد تصمیم به خرید در آخرین لحظه و در فروشگاه ها اتخاذ می شود . از این رو ، از راه انتخاب رنگ مناسب برای بسته بندی ، می توان در این تصمیم گیری نهایی و لحظه ای ، تأثیر نافذی بر ناخودآگاه خریدار گذاشت و او را از درون وادار کرد تا کالاهای موردنظر فروشنده را بخرد.
اسلاید 20: برخی رنگ ها را به دو دسته سرد و گرم تقسیم می کنند . منظور از رنگ های سرد ، رنگ هایی مثل آبی و سبز هستند که بیانگر عمق ، دوری و سردی می باشند و منظور از رنگ های گرم ، رنگ هایی مثل زرد ، قرمز و نارنجی می باشند ، که بیانگر درخشندگی ، گرمی و نزدیکی هستند .
اسلاید 21: اثر رنگ در بازاریابی و تبلیغات برای کالاهای تجاری خود از چه رنگهایی استفاده کردهاید؟ دلیل شما برای این انتخاب چه بوده است؟ آیا تنها بر مبنای سلیقهی شخصیتان انتخابشان کردهاید یا یک پیام خاص تجاری در ذهنتان دارید؟ در حالی که برای جلب توجه مشتری پرداختن به شکل ظاهری کالا بسیار مهم است, انتخاب رنگ نیز میتواند پیام خاصی را به ذهنشان متبادر کند. آیا مطمئنید که از پیغام نهفته در پس آن رنگآمیزی آگاهی دارید؟…
اسلاید 22: هیچ فرقی نمیکند که ازکارت بازرگانی, بروشور, وب سایت, پوستر یا چیزهای دیگر استفاده میکنید, مهم آن است که در انتخاب رنگ بسیار دقت کنید. رنگها نه تنها ظاهر کالا را زیباتر جلوه میدهند, بلکه بر عملکرد و رفتار ما نیز تأثیر میگذارند. بنابراین بهتر است آگاه باشیم که رنگ مورد استفادهما بر مخاطب چه تأثیری میگذارد. مثلاً, آیا تا به حال متوجه شدهاید که بیشتر رستورانهای عرضه کننده خوراک حاضری (fast food) در دکوراسیون خود از رنگهای قرمز روشن و نارنجی استفاده میکنند؟ سرعت بالای این رنگها در تأثیر بر روی مشتری, ابداً تصادفی نیست. مطالعات نشان دادهاند که رنگهای قرمز و نارنجی, مشتریها را تشویق میکند تا هر چه زودتر غذایشان را بخورند و رستوران را ترک کنند یعنی درست همان کاری که صاحبان این قبیل رستورانها از شما انتظار دارند.
اسلاید 23: همچنین مشاهده تلفیقی فراوان از دو رنگ مشکی و قرمز در وب سایتهای ویژهی بزرگسالان نیز امری تصادفی نیست. به اعتقاد محققان, این رنگها معانی ضمنی جنسیتی دارند. آیا تاکنون متوجه شدهاید که در اسباب بازیها, کتابها و وبسایتهای ویژهی کودکان معمولاً از تکههای بزرگ رنگهای روشن زنده و اصلی استفاده میشود؟ جوانترها این رنگها را ترجیح میدهند و پاسخگویی مثبت آنها به کالاهایی که این ویژگی را دارند بسیار بیشتر از کالاهایی است که با مداد شمعی یا ترکیبی از رنگهای بیروح و سرد رنگآمیزی شدهاند
اسلاید 24: محققان بازاریابی در آمریکا روز خاصی را به گردش علمی اختصاص دادهاند که در آن به شناسایی رنگها و تأثیرات احتمالی آنها بر انسان میپردازند. اما تأثیرات رنگ در میان فرهنگهای مختلف, متفاوت است. بنابراین هنگام طراحی هر گونه نیازمندیهای تبلیغاتی باید به رویکردها و خواستهای مخاطبینتان توجه کنید. مثلاً, سفید در فرهنگ کشور چین و ارغوانی در فرهنگ کشور برزیل, نماد مرگ هستند. رنگ زرد برای چینیها مقدس است, اما نزد یونانیها یادآور غم و اندوه و برای فرانسویها نشانی از بخل و حسادت است. در آمریکای شمالی, رنگ سبز تداعی کنندهی بخل و حسادت است. مردم کشورهای گرمسیری بیشتر با رنگهای گرم موافقاند و مردم کشورهای سردسیر و شمالی رنگهای سردتر را ترجیح میدهند.
اسلاید 25: مثلاً, در فرهنگی که امروزه خط فکری آمریکای شمالی بر آن استوار است هر یک از رنگهای زیر تداعی کننده کمیتها یا عواطف خاصی است. قرمز: هیجان، قدرت، شهوت، سرعت، خطر. آبی (که جزو خواستنیترین رنگها است): اعتماد، قابلیت اطمینان،اعتبار، تعلق،خونسردی. زرد: گرما، اشعه خورشید، خرسندی، شادی. نارنجی: بازیگوشی،خونگرمی، سرزندگی. سبز: طبیعت، طراوت، خونسردی، آرامش، خونگرمی، وفور نعمت. ارغوانی: صداقت، معنویت، بزرگمنشی. صورتی: لطافت،ملاحت، فرهیختگی، امنیت. سفید: خلوص، عفت، پاکدامنی، تمیزی، جوانی، نرمی و ملایمت. سیاه: کارکشتگی، دلفریبی، جذابیت، ابهام، پیچیدگی. نقرهای: اعتبار،وجهه،آبرومندی، گرانبهایی.
اسلاید 26: ابتدا دربارهی بازاری که هدف نهایی شما است فکر کنید. مثلاً تصور کنید که قصد دارید کتابهایی برای نوجوانان چاپ کنید و بفروشید, اما با پدربزرگها و مادربزرگها سروکار دارید. احتمال دارد کتابهایی را طراحی کنید که در آنها از رنگهای روشن و اصلی (قرمز, آبی, زرد) استفاده شده است تا اینگونه توجه خوانندههای نوجوانتان را جلب کنید. از این رو باید اقلام مورد نیاز در امر بازاریابی (نظیر بروشور, وبسایت و از این قبیل) را با در نظر گرفتن روحیه و سلیقه پدربزرگها و مادربزرگها تهیه کنید. میتوانید از رنگهای آبی (اعتماد, قابلیت اطمینان), صورتی (فرهیختگی, ملاحت, امنیت)استفاده نمائید.
اسلاید 27: باتشکر از حوصله شما
خرید پاورپوینت توسط کلیه کارتهای شتاب امکانپذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
کپی رایت © | 2019 | تمامی حقوق برای PPT.IR محفوظ است.
دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند
قیمت فایل فقط 3,000 تومان
این پاورپوینت در 40 اسلاید به صورت کامل مقوله روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند را توضیح داده است.
برخی از عناوین اسلاید ها:
پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبليغات
از روانشناسی رنگ ها چه می دانید؟
تعریف رنگ
روانشناسی رنگهای مختلف
صداقت و اعتماد: آبی را انتخاب کنید.شور و هیجان: قرمز را انتخاب کنید.ریسکپذیری: نارنجی را انتخاب کنید.سرگرمی و تفریح: زرد را انتخاب کنید.دوستی با بدن و محیط زیست: سبز را انتخاب کنید.احتیاط و طمأنینه: آبی را انتخاب کنید.توجه و دقت: صورتی، آبی، سبز و سبزآبی را انتخاب کنید.زیبایی و برازندگی: مشکی و نقرهای را انتخاب کنید.کیفیت: مشکی، نقرهای، طلایی و بنفش را انتخاب کنید.ثروت و تجمل: طلایی، مشکی، نقرهای و بنفش را انتخاب کنید.مدرن: مشکی و نقرهای را انتخاب کنید.قدرت: مشکی را انتخاب کنید.
اهمیت رنگ در برند
رنگهای مورد علاقه ی زنان و مردان
اثر رنگ در بازاریابی و تبلیغات
مثلاً, در فرهنگی که امروزه خط فکری آمریکای شمالی بر آن استوار است هر یک از رنگهای زیر تداعی کننده کمیتها یا عواطف خاصی است.
قرمز: هیجان، قدرت، شهوت، سرعت، خطر.
آبی (که جزو خواستنیترین رنگها است): اعتماد، قابلیت اطمینان،اعتبار، تعلق،خونسردی.
زرد: گرما، اشعه خورشید، خرسندی، شادی.
نارنجی: بازیگوشی،خونگرمی، سرزندگی.
سبز: طبیعت، طراوت، خونسردی، آرامش، خونگرمی، وفور نعمت.
ارغوانی: صداقت، معنویت، بزرگمنشی.
صورتی: لطافت،ملاحت، فرهیختگی، امنیت.
سفید: خلوص، عفت، پاکدامنی، تمیزی، جوانی، نرمی و ملایمت.
سیاه: کارکشتگی، دلفریبی، جذابیت، ابهام، پیچیدگی.
نقرهای: اعتبار،وجهه،آبرومندی، گرانبهایی.
قیمت فایل فقط 3,000 تومان
برچسب ها : دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند
دوستان ما
دانلود مقاله دانش رسان
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات توجه فرمایید.
1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات قرار داده شده است
2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبليغات
4-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار نخواهند گرفت
از روانشناسی رنگ ها چه می دانید؟
تعریف رنگ: در سال ۱۶۶۶، اسحاق نیوتن، دانشمند نامدار انگلیسی، کشف کرد که چنانچه نور خالص سفید از یک منشور عبور داده شود، به رنگهای قابل رؤیت تجزیه میشود. نیوتن همچنین کشف کرد که هر رنگ از یک طول موج منحصر به فرد تشکیل شده و قابل تجزیه به رنگهای دیگر نیست.
آزمایشهای بعدی نشان داد که با ترکیب نورها میتوان رنگهای مختلف را ایجاد کرد. برای مثال، نور قرمز در ترکیب با نور زرد، رنگ نارنجی را به وجود میآورد.
رنگی که بر اثر ترکیب دو رنگ دیگر به وجود آید را ترکیبی میگویند. بعضی از رنگها، مثل زرد و ارغوانی، در صورت ترکیب شدن، همدیگر را خنثی میکنند و نور سفید میسازند. این رنگها را نیز رنگهای مکمّل مینامند.
۱- روانشناسی رنگ سیاه
¢
۲- روانشناسی رنگ سفید
۳- روانشناسی رنگ قرمز
۵- روانشناسی رنگ سبز
۶- روانشناسی رنگ زرد
۷- روانشناسی رنگ ارغوانی
۸- روانشناسی رنگ قهوهای
۹- روانشناسی رنگ نارنجی
پاسخ دیدگاه شما ایمیل خواهد شد
فیسبوک
گوگل پلاستوییتر
پینترست
ورود
یا
ثبت نام
۴,۰۰۰ تومان
پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبليغات
– با وجودی که اثر رنگها تا حدودی ذهنی است و در مورد اشخاص مختلف فرق میکند امّا برخی از تاثیرات رنگها دارای معنی یگانهای در سراسر جهان هستند. رنگهایی که در طیف رنگهای در ناحیه قرمز قرار دارند به عنوان رنگهای گرم شناخته میشوند که این دامنهاش از احساسات گرم و صمیمانه تا احساس خشم و عصبانیت متغیر است.
-رنگهایی که در ناحیه آبی قرار دارند، رنگهای سرد نامیده میشوند و شامل آبی، ارغوانی و سبز هستند. این رنگها معمولاً آرامش بخشند امّا گاهی نیز ممکن است احساس غمگینی و بیتفاوتی را به ذهن آورند.
-همچنین برخی از روانشناسان عقيده دارند رنگی که برگزيده ودلخواه کسی است ميتواند گويای خصوصيات اخلاقی و روانشناسی او باشد.
-يک نکته ی رنگی : توجه و علاقه شما به رنگها در طی زمان تغيير می كند به دليل آن كه خصوصيات اخلاقيتان نيز در ساليان دراز تغيير خواهد كرد. اما اگر در مورد رنگی ناگهان عقيده خود را عوض كنيد به علت ضعف شما و يا به علت نيازتان به تغيير محيط است.
-رنگ زرد نمادی از آفتاب و فضای گرم، صمیمی و ملایم است. این رنگ در طراحی داخلی فضایی محرک، روشن و صمیمی را نشان میدهد.
-قرمز سرکش، پرشور، تحریکآمیز، آتشین و تهاجمی است و در طراحی داخلی فضایی تهاجمی، در حال پیشرفت و طالب برتری را القا میکند.
– اگر می خواهید خانه شما از آنچه واقعا هست بزرگتر به نظر برسد توصیه می کنیم از رنگ های روشن و پرجنب و جوش مثل زرد و پوست تخم مرغی برای وسعت بخشیدن به فضای داخلی وخارجی خانه خود استفاده کنید. به عنوان یک هشدار، لازم است به شما بگوییم که در این مورد از رنگ سفید استفاده نکنید؛ زیرا این رنگ هرچند که بر فضا می افزاید ، اما باز نمی تواند به اندازه رنگ های تینت (مایه های روشن از یک رنگ ) موثر واقع شود.
-با استفاده از رنگ های قرمز ، نارنجی و زرد در طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود ، به خصوص در زمستان ، فضای خانه خود را گرم و صمیمی سازید و از میهمانان خود به گرمی استقبال کنید. اگر قصد فروش خانه تان را در زمستان دارید، حتما این نکته را مد نظر داشته باشید و به آن عمل کنید.
در این مجموعه سه پاورپوینت در مورد روانشناسی رنگ ها قرار داده شده است که برای دیدن لیست کامل مطالب داخل این پاورپوینت ها قسمت “اطلاعات بیشتر” را ملاحظه نمائید.
پاورپوینت اول : 36 اسلاید
پاورپوینت دوم : 28 اسلاید
پاورپوینت سوم :29 اسلاید
امتیاز شما: *رای دهیدعالیخوبمتوسطنه خیلی بدخیلی بد
دیدگاه شما
نام *
ایمیل *
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
عضویت در خبرنامۀ سایت
مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم من را از پیگیری دیدگاه ها با ایمیل آگاه کن. شما همچنین می توانید بدون ثبت دیدگاه مشترک شوید .
درصورت تمایل به دریافت خبرنامه و پیگیری آخرین پروژه ها و مقاله های سایت، می توانید با وارد کردن ایمیل خود در کادر زیر و فشردن دکمه اشتراک براحتی عضو خبرنامه سایت ما شوید.
(function(){if(!window.mc4wp){window.mc4wp={listeners:[],forms:{on:function(event,callback){window.mc4wp.listeners.push({event:event,callback:callback})}}}}})()
همچنین می توانید به لیست مشترکین ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید تا از نزدیک پیگیر مطالب سایت باشید و نظرات و دیدگاه های خود را با ما به اشتراک بگذارید.
نام شما (الزامی)
آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)
موضوع
پیام شما
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای صاحب اثر محفوظ می باشد.
مرا به خاطر بسپار
عضویت در خبرنامۀ سایت
پروژه به فهرست شما افزوده شد، شما می توانید آن را ببینید و یا به انتخاب پروژه های بیشتر ادامه دهید. فهرست دانلودهای شما
این پاورپوینت در 40 اسلاید به صورت کامل مقوله روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند را توضیح داده است.
برخی از عناوین اسلاید ها: از روانشناسی رنگ ها چه می دانید؟ تعریف رنگ روان شناسی رنگ های مختلف صداقت و اعتماد: – این پاورپوینت در 40 اسلاید به صورت کامل مقوله روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند را توضیح داده است.
برخی از عناوین اسلاید ها: از روانشناسی رنگ ها چه می دانید؟ تعریف رنگ روان شناسی رنگ های مختلف صداقت و اعتماد: آبی را انتخاب کنید.
شور و هیجان: قرمز را انتخاب کنید.
پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبليغات
ریسک پذیری: نارنجی را انتخاب کنید.
سرگرمی و تفریح: زرد را انتخاب کنید.
دوستی با بدن و محیط زیست: سبز را انتخاب کنید.
احتیاط و طمأنینه: آبی را انتخاب کنید.
توجه و دقت: صورتی، آبی، سبز و سبزآبی را انتخاب کنید.
زیبایی و برازندگی: مشکی و نقره ای را انتخاب کنید.
کیفیت: مشکی، نقره ای، طلایی و بنفش را انتخاب کنید.
ثروت و تجمل: طلایی، مشکی، نقره ای و بنفش را انتخاب کنید.
مدرن: مشکی و نقره ای را انتخاب کنید.
قدرت: مشکی را انتخاب کنید.
اهمیت رنگ در برند رنگ های مورد علاقه ی زنان و مردان اثر رنگ در بازاریابی و تبلیغات مثلاً, در فرهنگی که امروزه خط فکری آمریکای شمالی بر آن استوار است هر یک از رنگ های زیر تداعی کننده کمیت ها یا عواطف خاصی است.
Ø¢Ù Ùزش تبدÛ٠را٠RUU ب٠را٠zip Ø¨Ø±Ø§Û HTCÚÙارشÙب٠21 خرداد 1399
مقالات فارسی
مقاله پرسشنامه و پاورپوینت
پاورپوینت بررسی روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند
پاورپوینت بررسی روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند پاورپوینت بررسی مدیریت کیفیت در 40 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
مشخصات فایل
پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبليغات
توضیحات کامل
پاورپوینت بررسی روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند پاورپوینت بررسی مدیریت کیفیت در 40 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
برخی از عناوین اسلاید ها:
از روانشناسی رنگ ها چه می دانید؟
تعریف رنگ
روانشناسی رنگهای مختلف
صداقت و اعتماد: آبی را انتخاب کنید.شور و هیجان: قرمز را انتخاب کنید.ریسکپذیری: نارنجی را انتخاب کنید.سرگرمی و تفریح: زرد را انتخاب کنید.دوستی با بدن و محیط زیست: سبز را انتخاب کنید.احتیاط و طمأنینه: آبی را انتخاب کنید.توجه و دقت: صورتی، آبی، سبز و سبزآبی را انتخاب کنید.زیبایی و برازندگی: مشکی و نقرهای را انتخاب کنید.کیفیت: مشکی، نقرهای، طلایی و بنفش را انتخاب کنید.ثروت و تجمل: طلایی، مشکی، نقرهای و بنفش را انتخاب کنید.مدرن: مشکی و نقرهای را انتخاب کنید.قدرت: مشکی را انتخاب کنید.
اهمیت رنگ در برند
رنگهای مورد علاقه ی زنان و مردان
اثر رنگ در بازاریابی و تبلیغات
مثلاً, در فرهنگی که امروزه خط فکری آمریکای شمالی بر آن استوار است هر یک از رنگهای زیر تداعی کننده کمیتها یا عواطف خاصی است.
قرمز: هیجان، قدرت، شهوت، سرعت، خطر.
آبی (که جزو خواستنیترین رنگها است): اعتماد، قابلیت اطمینان،اعتبار، تعلق،خونسردی.
زرد: گرما، اشعه خورشید، خرسندی، شادی.
نارنجی: بازیگوشی،خونگرمی، سرزندگی.
سبز: طبیعت، طراوت، خونسردی، آرامش، خونگرمی، وفور نعمت.
ارغوانی: صداقت، معنویت، بزرگمنشی.
صورتی: لطافت،ملاحت، فرهیختگی، امنیت.
سفید: خلوص، عفت، پاکدامنی، تمیزی، جوانی، نرمی و ملایمت.
سیاه: کارکشتگی، دلفریبی، جذابیت، ابهام، پیچیدگی.
نقرهای: اعتبار،وجهه،آبرومندی، گرانبهایی.
توضیحات بیشتر و دانلودصدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود0