چطور از فقر به ثروت برسیم

 
helpkade
چطور از فقر به ثروت برسیم
چطور از فقر به ثروت برسیم

میلیاردر شدن بختی است که شما می خواهید آن را به دست آورید و هرگز ربطی به این موضوع ندارد که سرنوشت برای شما چه چیزی را قرار داده است.

همان گونه برای کاهش وزن نیاز به باشگاه رفتن و یادگیری از تجربه های دیگر بهره می برید ثروتمند شدن را می توان آموخت.

گاهی ما گام های ساده ای را که برای رسیدن به ثروت نیاز داریم نادیده می گیریم و بر این باوریم که برای رسیدن به ثروت های کلان باید پا در راههای پیچیده ای گذاشت و همین موضوع سبب می شود بسیاری هرگز ثروتمند نشود.

با وجود همه دانش هایی که در زمینه ثروتمندشدن وجود دارد اما با این حال هنوز عده ای زیادی به این می اندیشند که حقوق سر ماه خود را بگیرند و به آن هم راضی هستند و دچار چرخه نارسی شده اند که هرگز از آن بیرون نخواهند آمد.

اگر دست کم ده درصد از دارایی های خود را روی بهبود بازدهی خود سرمایه گذاری کنید صد برابر پاداش این کار را خواهید گرفت.

چطور از فقر به ثروت برسیم

اگر می خواهید موفق شوید اطرافتان را از آدم های کاردان و کارآزموده پر کنید زیرا این الگوها کمک می کنند تا ذهن شما به جریان بیفتد.

باید بخشی از دارایی های خود را در این راه بگذارید که از آدم های موفق یاد بگیرید و از این کار نهراسید.

شاید بگویید من سرمایه لازم را ندارم که آن را برای مشاوره به افراد کارشناس بپردازم.

پاسخ این است که شما دست کم برای خرید یک کتاب آموزشی پول دارید پس از همین جا کار خود را آغاز کنید.

بهتر است کمی از هزینه های گزافی که برای تفریح و پوشاک و دیگر چیزهایی که بودن و نبودنشان تفاوتی ندارد بکاهید و پولش را صرف ثروتمندشدن و تجربه اندوزی کنید.

اگر الویت شما ثروتمندشدن است مشکلی در این راه نخواهید داشت.

هشتاد درصد زمانی که در هنگام بیکاری شماست باید صرف یادگیری شود. اگر به روز و شب خود نگاه کنید می بینید ساعت ها مشغول گردش در فضای مجازی هستید بدون آنکه چیزی به داشته های مالی و ذهنی شما افزوده شود.

بهتر است سرگرمی شما در راستای یادگیری شما باشد یعنی اگر قرار است اینترنت گردی کنید در زمینه هایی باشد که بتواند شما را آگاه تر کرده و دانشتان را افزون کند.

کسانی که تنها برای پول کار می کنند هرگز به آن نمی رسند این در حالی است کسانی که کارکردن را برای بهبود دانش و توانایی های خود انجام می دهند به پول هم می رسند.

شما باید به صد در صد برسید یعنی اگر قرار است کاری کنید و با همه وجود خود را صرف آن نکنید بهتر است اصلا وارد آن کار نشوید.

نگذارید حاشیه های های میان راه شما را از پشت سر گذاشتن مسیر باز دارد تا بتوانید کاری را ارئه دهید که در نتیجه نسبت به دیگران از کیفیت و بازدهی بالاتری برخوردار باشد.

عصر کنونی به دلیل همه گیر بودن داده ها کمک می کند تا ما بتوانیم هر آنچه را که که در هر زمینه ای می خواهیم در بازه زمانی بسیار کوتاه یاد بگیریم و هیچ داده و اطلاعاتی نیست که نتوان در آن زمینه توانمندی پیدا کرد.

مهم این است که این داده ها را در مسیر بهره وری قرار دهیم وگرنه تبدیل به مشتی دانسته می شود که هیچ ارزشی ندارند.

ماشین های پولسازی در همه جا هستند و خرید آنها ساده است ؛ از ملک و گرفته تا طلا و سکه ارز بخشی از این ماشین پولسازی هستند.

به خودتان بگویید که من نیمی از ثروتم را از راه درآمد ثابت به دست می آورم و باید نیم دیگر را از راه سرمایه گذاری به دست آورم. با این کار چندیدن برابر آنچه که پیشتر داشتید به ثروت می رسید.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه سمینار ماشین پول سازی اثر کوین ترودو را مشاهده نمایید :

تمرکز خودتان را  از روی این موضوع بردارید که من همیشه باید دست بگیر داشته باشیم بلکه لذت راستین در این است که همان گونه که به دست می آورید به همان شیوه بخشنده باشید زیرا حس بخشش که در شما رشد می کند شوق پیشرفت را در شما زنده نگه می دارد.

بخشندگی سبب می شود شما با مشارکت های اجتماعی دایره ی زیستی خود را گسترده تر کند

آنچه روشن است این است که همه انسانها برای انجام کارهایشان نیاز به یار و یاور و همراه دارند.

هرگز نباید چنین اندیشید که من اگر از یاری دیگری بهره می برم پس انسانی ناتوان هستم بلکه می توانیم آن را نشانه ای از توانمندی و قدرت بدانیم.

رابطه های شما یکی از دارایی های شماست که ارزش بالایی دارد پس باید قدر آن را بدانید و روز به روز آن را ژرف تر و عمیق تر کنید.

قدردانی خودتان را نسبت به کسانی که پشتیبان و یاور شما هستند ابراز بدارید.

رابطه مانند یک حساب بانکی است که یک سویه بودن آن سبب می شود که این حساب که یک نفر آن را پر می کند و نفر دیگر از آن می کاهد و تنها برداشت کننده است از میان برود.

همکاری با دیگران شرایط کاری شما را منحصر به فرد می کند و جایگاه شما را بالاتر می برد.

آغاز کردن همکاری های دو سر برد سبب ایجاد رابطه های ارزشمند می شود.

باید بفهمید که همکاری با چه کسانی می تواند زنجیره ثروت و قدرت شما را فزون تر کند و چگونه می توانید سرمایه های دیگران را در راستای پیشرفت خود قرار دهید.

برای کارهایی که می خواهید انجام دهید برنامه ریزی کنید و خودتان را در موقعیتی قرار دهید که شهامت و قدرت خود را بسنجید. به دنبال انجام کارهایی که بروید که جسارت شما را فزون تر می کند و به شما کمک میکند هدف های بزرگتری را پیگیری کنید.

افراد توانمند و با انگیزه را دور خود جمع کنید و با آن ها رفت و آمد کنید زیرا می توانند تا اندازه زیادی روی شما تاثیر بگذارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

دوره و سمینار

مقالات برتر

کلیپ انگیزشی

زندگینامه بزرگان

موفقیت 98 برترین شبکه انگیزشی و مرجع سمینار و کتاب های موفقیت ، قانون جذب و کسب ثروت در ایران می باشد . هدف اصلی این سایت ارائه محتوای کامل ، با کیفیت عالی و قیمت مناسب می‌باشد ، تا تمام هم میهنان ما در سرار دنیا از این اطلاعات برای رشد خودشان استفاده کنند .

چطور از فقر به ثروت برسیم

© هر گونه کپی برداری ، تکثیر و انتشار محصولات سایت غیر مجاز است ! بازنشر مقالات با ذکر منبع بلامانع است .

«من در خانواده‌ی فقیری زندگی می کردم که همه چیز به سختی به دست می آمد. وقتی توانستم هزینه‌ی کلاس‌های کسب و کار م را بپردازم، با مخالفت همسرم مواجه شدم و او از خانه بیرونم کرد. آخرین سرمایه گذاری پر ریسکی که انجام دادم، شکست خورد و مجبور شدم برای تأمین هزینه‌ی مدرسه فرزندم خانه‌ام را بفروشم. با خود فکر کردم چه زمانی این اتفاقات بد تمام می شود؟ بالاخره کی میلیونر می شوم؟» این داستان‌ها را مشتری‌ام برایم تعریف کرد. با یوکن همراه باشید تا چند قانون برای جذب ثروت معرفی کنیم.

من در پاسخ به صحبت‌های مشتری‌ام گفتم: “شما برای چیزهایی که ندارید کار زیادی انجام می دهید. وقتی روی نداشته های خود تمرکز کنید، تنها باعث می شود بیشتر آن را نداشته باشید. این قانون جذب است، روی هر چیزی متمرکز شوید، گسترش بیشتری پیدا می کند. پس اگر می خواهید تغییری در زندگی‌تان به وجود آورید و چیزی را کنار بگذارید، روی آن تمرکز نکنید.”

او به من گفت: «پس چطور وضعیت مالی‌ام را نادیده بگیرم، در حالی که همواره با آن مواجه هستم؟»

در پاسخ گفتم: “تو نمی‌توانی چنین کاری انجام دهی، زیرا این قدرتمندترین فکری است که در ذهنت پرورش می دهی. پس تلاش نکن آن را نادیده بگیری، بلکه سعی کن آن را با فکرهای دیگری جایگزین کنی. اگر فکری باعث می شود به احساس بدی نسبت به خود و زندگی‌ات برسی، آن را با اندیشه‌ی دیگری جایگزین کن که باعث دست یابی به احساس بهتری می شود.”

او گفت: “از من می خواهید همانند فردی ثروتمند رفتار کنم؟ آیا چنین چیزی ممکن است؟”

چطور از فقر به ثروت برسیم

با لبخند به او گفتم: “حقیقت همین است. با این طرز فکر یاد می گیری چطور در زندگی موفق شوی. تنها باید قوانین بازی زندگی را یاد بگیری.”

چند قانون جذب ثروت

سخت کوشی یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت است، اما این به تنهایی کافی نیست، باید به سمتی حرکت کنید که تلاشتان به نتیجه برسد. شما باید خود را در مسیر دست یابی به رویاهایتان قرار دهید و برای رسیدن به آن‌ها سخت تلاش کنید. تلاش بخش اصلی معادله ی زندگی است، اما تمام آن نیست. پس نه تنها باید برای درآمد بالا سخت کار کنید، بلکه باید این احساس را در خود به وجود آورید که شایسته‌ی رسیدن به آن هم هستید.

معمولاً بیشتر افراد درباره‌ی توانایی‌های خود تردید دارند. پس نه تنها باید سخت کار کنید، بلکه باید هوشمندانه کار کنید و به خود، مهارت‌ها و توانایی‌هایتان اعتماد داشته باشید. خیلی‌ها به این مسئله دقت نمی کنند و وارد نبردی سخت با خود می شوند، اما وقتی خودتان را باور داشته باشید، می توانید زندگی شیرین و رویایی برای خود بسازید و در بازی زندگی برنده شوید.

دنیا تمام کلمات، افکار و اعمال شما را کپی می کند و در تجربه‌های بعدی به خودتان باز می گرداند.

به رفتار خود دقت کنید. تفکرتان به چه صورت است؟ گفتار و عملکردتان چگونه است؟ تمام انرژی و افکاری که از شما در دنیا پخش می شود، در آخر به خودتان برمی گردد. وقتی روی مشکلات تمرکز کنید، احتمال بیشتر شدن آن افزایش خواهد یافت.

این مورد مستقل از قانون مورفی است. اگر این احتمال وجود دارد که چیزی درست پیش نرود، این اتفاق فقط یک احتمال نیست بلکه چیزی در دسترس است، زیرا شما تکانه‌ای پشت این تفکر که اتفاق بدی رخ خواهد داد، قرار داده اید؛ پس در نهایت چنین اتفاقی می افتد. یادتان باشد همیشه چیزی که به آن فکر کنید را به دست می آورید، چه بخواهید و چه نخواهید.

در نهایت به چیزی می رسید که روی آن تمرکز کرده‌اید، پس چرا به جای ترس‌ها، افکار خود را روی چیزهایی که می خواهید، متمرکز نمی کنید؟ شرایطی را برای خود تجسم کنید که تمام چیزهایی که می خواهید را به دست آورده‌اید. اگر روی چیزهایی که به دنبالشان هستید تمرکز کنید، در نهایت تکانه‌ای در پس این افکار ایجاد می کنید.

من از او سؤال کردم: “فکر می کنم تو به دنبال ثروت و آزادی‌ای هستی که به دنبالش می آید، درست است؟”

او در جواب گفت: “بله درست است، آیا همه همین طور نیستند؟”

با لبخند گفتم: “تو شخصیتی منطقی داری، پس چرا روی چیزهایی تمرکز می کنی که خلاف آن را برایت به ارمغان می آورد؟”

در دنیایی زندگی می کنیم که در آن چیزهای مشابه همدیگر را جذب می کنند

“تو در شرایطی قرار داری که به خاطر وضعیت مالی‌ات متأسف هستی و تمام این قضایا به دوران کودکی‌ات برمی گردد. جهان به سادگی تمام این افکار، کلمات و رفتارها را به آینده‌ات می رساند و تو تعجب می کنی که چرا شرایط آن طور که می خواهی، تغییر نمی کند. نمی دانی چرا در جذب ثروت موفق نیستی و در جایگاه موردعلاقه‌ات قرار نداری.”

اگر در زندگی به دستاوردی می رسی به این خاطر نیست که لیاقت آن را داری، بلکه به این دلیل است که با آن متناسب هستی.

من به او گفتم: “تو خیلی می ترسی نتوانی به قدر کافی پول دربیاوری. این طرز تفکر به قدری قوی است که توانسته ذهنیت فقر را در تو به وجود آورد. این باوری قوی است که هیچ وقت نمی توانی به رفاه مالی برسی. دوران کودکی‌ات سبب شده این ذهنیت در تو به وجود آید و مدام در ذهنت تکرار شود. این همان چیزی است که دنیا از تو می شنود، پس جلوی آن را بگیر.”

از او پرسیدم: “آیا دوست داری نوار تکرار را متوقف کنی و داستان جدیدی برای زندگی‌ات بنویسی؟”

هر زمان توانستی به جنگ و جدال با خودت پایان دهی، زندگی‌ات وارد دوران تازه‌ای می‌شود

«مهم نیست به پول برسی یا نه این که درباره خودت و زندگی‌ات چطور فکر می کنی، زندگی آینده‌ات را می سازد. آیا فکر می کنی می توانی آن را به اتمام برسانی؟ آیا احساس خوشبختی و رضایت داری؟ آیا در زندگی شخصی و شغلی‌ات به موفقیت‌های بزرگ دست یافته‌ای؟ آیا از روابط عاطفی‌ات احساس رضایت می کنی؟ آیا خود را به خوبی می شناسی؟ آیا باور داری لایق تمام چیزهایی که داری، هستی؟»

روی سلامتی و توانایی‌های خود تمرکز کنید، زیرا این همان چیزی است که شما را برای تمام چیزهایی که می خواهید آماده می کند و باعث کسب ثروت می شود. ثروت به این خاطر که کار خاصی انجام داده‌اید به دست نمی آید، بلکه به این دلیل جذب می شود که به خود اجازه دادید، احساس ثروتمند بودن کنید. اکنون سه کاری را معرفی می کنیم که به شما کمک می کند به کسب موفقیت و جذب ثروت بپردازید.

در این دنیا به چیزی می رسید که روی آن تمرکز می کنید. پس هرگز روی شکست خوردن تمرکز نکنید. وقتی به ثروت رسیدید، هیجان زده شوید و روی کارهایی که می خواهید انجام دهید تمرکز کنید.

البته تمرکز روی افکار منفی آسان‌تر است، اما شما را به چیزی که می خواهید نمی رساند. اگر فکری باعث ناراحتی‌تان می شود، آن را با افکار دیگری که سبب می شود احساس بهتری داشته باشید جایگزین کنید. اندیشه‌ی جدید نباید موضوع اندیشه‌ی قبلی را داشته باشد. بلکه باید اندیشه‌ی بهتری باشد. هدف این است با افکار جدید، دست به حرکت جدیدی بزنید. بدین ترتیب به نتایج بهتری دست خواهید یافت.

یادتان باشد شما نباید باعث وقوع اتفاقی شوید، بلکه باید شرایط را برای وقوع آن‌ها فراهم کنید. همواره احساسات خوبی در خود ایجاد کنید. وقتی حس خوبی دارید، می توانید تحرک بیشتری از خود نشان دهید، با افراد بهتری معاشرت کنید و در جذب موقعیت‌های موفقیت آمیز، موفق‌تر عمل کنید. با این استراتژی نه تنها به ثروت می رسید، بلکه شادی و عشق واقعی را تجربه خواهید کرد.

 

منبع: observer

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

به خوبی ترجمه نشده بود







مجله موفقیت یوکن، مجله ای است ویدیویی که تلاش می کند هر آنچه انسان های موفق درباره موفقیت از دیروز تا به امروز تجربه کسب کرده اند را به آسان ترین شکل ممکن در اختیار شما بگذارد. هدف ما در یوکن گردآوری بروزترین روش های موفقیت فردی، سازمانی و تجاری است تا مرجع کاملی باشیم برای مخاطبین و افرادی که سعی دارند موفق شوند.

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

در مورد اسرار ثروت‌اندوزی و موفقیت بسیار گفته‌اند نوشته‌اند. در بازار کتاب‌های زیادی وجود دارد که وعده می‌دهند شما را در مدت‌زمانی کوتاه ثروتمند می‌کنند. این کتاب‌ها دست‌کم نویسنده خود را ثروتمند می‌کنند و شاید بر زندگی عده‌ای هم تاثیر مثبت بگذارند. راستش را بخواهید من نمی‌دانم چطور می‌شود ثروتمند شد. باور کنید اگر راز ثروت را می‌دانستم الان بجای نگارش این مقاله، داشتم پول‌هایم را پارو می‌کردم. در مقابل من می‌توانم به شما راه‌هایی نشان بدهم که به کمک آن‌ها به‌سادگی فقیر شوید. تضمین می‌کنم که این روش‌ها جواب می‌دهد و به‌سادگی می‌توانید با استفاده از آن‌ها دست خود را تنگ کنید.

البته تضمینی وجود ندارد که پرهیز از این موارد باعث ثروتمند شدن کسی بشود. اما دست‌کم با کنار گذاشتن این عادت‌ها می‌توانیم از فقر پیشگیری کنیم. می‌توانیم بگوییم ثروت مثل یک استخر است. مقدار آب جمع شده در استخر هم به حجم آب ورودی و هم به مقدار آب خروجی بستگی دارد. قطعا مسدود کردن سوراخ‌های استخر می‌تواند به زودتر پر شدن آن کمک کند.

داشتن اعتبار و شهرت خوش‌حسابی تاثیر زیادی بر زندگی مالی شما می‌گذارد. مواردی پیش می‌آید که شما نیاز دارید به‌سرعت پولی قرض کنید. شاید یک موقعیت تجاری فوق‌العاده یا هزینه‌ای پیش‌بینی‌نشده که باید به‌سرعت برای آن‌ها پول تهیه کنید. اگر در بین دوستان و آشنایان خود به فردی بدحساب مشهور شوید، اعتبار خود را از دست خواهید داد. در این صورت مجبور می‌شوید تمام بار مالی پیش‌آمده در زندگی خود را به‌تنهایی تحمل کنید. این شوک‌ها، فشارها و بارها می‌تواند شما را از پای در بیاورد و به ورشکستگی برساند.

شاید بر روی کاغذ به نظر برسد قرض گرفتن و پس ندادن تجارتی سودآور است. اما در عمل این روش اوضاع ما را بی‌اندازه بد خواهد کرد.

چطور از فقر به ثروت برسیم

شاید بر روی کاغذ به نظر برسد قرض گرفتن و پس ندادن تجارتی سودآور است. اما در عمل این روش اوضاع ما را بی‌اندازه بد خواهد کرد. شاید تصور کنیم که پس ندادن قرض به عزیزان و نزدیکانی مثل مادر، برادر یا همسر اشکالی ندارد و آن‌ها می‌توانند به‌سادگی ما را ببخشند. اما این کار می‌تواند تصویر ما را در چشم دوستان و آشنایان مخدوش کند. «کسی که قرض مادرش را پس نداده چطور قرار است پول ما را پس بدهد؟» به‌خصوص اگر در زندگی خود کسی را دارید که در حال حاضر به‌سادگی می‌توانید از او پول قرض بگیرید، با خوش‌حسابی سعی کنید او را برای خود نگه دارید. بد نیست که قرض خود را زودتر از موقع و اندکی بیشتر از مبلغ اصلی پس بدهید. بگذارید دیگران تجربه خوبی از کمک به شما داشته باشند.

نقل قولی بسیار معروف از ادیسون وجود دارد که می‌گوید «یک‌درصد موفقیت به انگیزش و 99 درصد آن به عرق‌ریختن وابسته است.» اگر کسی برای مدت 50 سال در صنعت «کود حیوانی» فعالیت کند، با کمی خوش‌فکری و خلاقیت می‌تواند کسب‌وکار خود را گسترش دهد و به ثروت برسد. این فرد بی‌تردید سال‌های سخت اولیه را پشت سر گذاشته و حالا به نقطه کنونی رسیده است. اگر تنها 5 سال به‌عنوان روزنامه‌نگار فعالیت کنیم و بعد چند سالی را به تحقیق بگذرانیم و بعد از آن مدتی رستوران‌داری کنیم و در آخر به ساخت‌وساز روی بیاوریم، تنها سال‌های سخت اولیه را خواهیم دید. مثل کسی که زحمت کاشت و نگه‌داری از یک درخت را به خود می‌دهد اما قبل از به بار نشستن درخت آن را قطع می‌کند.

به چند دلیل ما مدام از این شاخه به آن شاخه می‌پریم. اول آن که مشاغلی را می‌پذیریم که دوستشان نداریم. کسی که بدون علاقه و تنها برای گذران زندگی به یک حرفه وارد شده باشد در اولین فرصت سعی می‌کند به شغلی دیگر پناه ببرد. از طرف دیگر ما دوست داریم یک‌شبه و در همان سال اول کاری خود به ثروت برسیم. در حالی که تمام کسب‌وکارهای موفق مثل گوگل و فیس‌بوک سال‌هایی سخت را پشت سر گذاشته‌اند. از طرف دیگر شاید عدم توانایی ما در برقراری ارتباط موثر با همکاران، خیلی زود حال ما را بد کند و دوست داشته باشیم محیط را به‌سرعت ترک کنیم. البته ایرادی ندارد که به دنبال ارتقای شغلی از یک شرکت به شرکت دیگر برویم. به‌شرط آن که در این شغل جدید بتوانیم از تجربه‌های قبلی خود استفاده کنیم و «صفرکیلومتر» به‌حساب نیاییم.

چطور می‌توانیم پولی را خرج کنیم که هنوز نداریم؟ به‌سادگی! فرض کنید کسی امروز با من تماس می‌گیرد و می‌گوید قصد دارد سفارشی یک‌میلیون تومانی بدهد. من یک‌میلیون تومان پس‌انداز دارم. قبل از آن که این فرد سفارش خود را رسمی کند و پول بپردازد می‌تواند به بازار بروم و پس‌انداز خود را خرج کنم. با این استدلال که به‌محض آن که پول گرفتم، آن را بجای پس‌اندازم می‌گذارم و آب از آب تکان نمی‌خورد. در این وضعت برای خود یک «بدهی ذهنی» درست می‌کنم که باید به خودم بپردازم. اما این بدهی‌های ذهنی یکی از دلایل اصلی فقر و تنگدستی آدم‌ها است.

بدهی‌های ذهنی یکی از دلایل اصلی فقر و تنگدستی آدم‌ها است.

چه می‌شود اگر فرد از سفارش خود منصرف شود؟ چه می‌شود اگر برای یک موقعیت اضطراری مجبور شوم یک‌میلیون تومان خرج کنم در حالی که هیچ پس‌اندازی برای خود باقی نگذاشته‌ام؟ چه می‌شود اگر به نداشتن پس‌انداز عادت کنم و وقتی پول به دستم رسید، آن را هم خرج کنم؟ حتی اگر فرد سفارش خود را قطعی کند، ممکن است چند ماه یا یک سال بعد پول را به من بدهد. من امروز یک‌میلیون تومان خرج کرده‌ام. به خاطر تورم پولی که یک سال بعد دریافت می‌کنم کم‌ارزش‌تر از امروز است. مثلا اگر 870 هزار تومان خرج کنم و سال بعد یک‌میلیون جای آن بگذارم، با تورم 15 درصدی پس‌اندازم بدون تغییر می‌ماند. اما با برداشت و واریز 1 میلیون تومان با فاصله یک سال، 130 هزار تومان از دست می‌دهم. حالا چه می‌شود اگر در خرج کردن 10 یا 100 میلیون تومان از پولم تعجیل کنم؟

گفتیم که از این شاخه به این شاخه پریدن می‌تواند یکی از دلایل فقیر شدن ما باشد. اما نشستن بر روی یک شاخه هم ما را به ثروت نمی‌رساند. این که هر روز صبح سر یک کار ثابت حاضر شویم و حقوقی مشخص بگیریم، بدون آن که به ارتقای شغلی، افزایش مهارت‌های حرفه‌ای و توسعه کسب‌وکار خود فکر کنیم ما را به ثروت نمی‌رساند. با داشتن فقط یک شغل بدون هیچ برنامه‌ای برای ارتقا، در بهترین حالت می‌توانیم از پس مخارج یومیه بر بیاییم. دیر یا زود باید رویاهای خود را فراموش کنیم و سعی کنیم بجای رولزرویس، از اتوبوسی که هر روز سوار می‌شویم لذت ببریم.

از طرف دیگر داشتن تنها یک تخصص، در یک موقعیت شغلی خاص قدرت چانه‌زنی ما را برای افزایش دستمزد از بین می‌برد. چرا که صاحب‌کار می‌داند اگر از این موقعیت شغلی خارج شویم، هیچ جای دیگری برای ما تقاضا وجود ندارد. در مقابل فردی با توانایی‌های متنوع، روابط حرفه‌ای مناسب و هوش بالا کارمندی نیست که محکوم باشد که در یک شغل بماند. برای همین او می‌تواند به‌سادگی از رئیس خود امتیازهایی بیشتر طلب کند. بین دو فارغ‌التحصیل اقتصاد، آن که می‌تواند ساز بنوازد شانس بیشتری برای موفقیت خواهد داشت. اگر او هنری جدید یاد بگیرید، باز هم شانس خود را چند برابر می‌کند.

فرض کنید یک کارمند ماهی 2 میلیون حقوق می‌گیرد. 1 میلیون تومان را برای مخارج ضروری کنار می‌گذارد و با صرفه‌جویی فروان تمام پول باقی‌مانده را پس‌انداز می‌کند. او به مهمانی نمی‌رود. لباس نو نمی‌خرد. هرگز دوستانش را به غذا یا نوشیدنی دعوت نمی‌کند. سعی می‌کند تاجای ممکن از مراجعه به آرایشگاه پرهیز کند و به هر ترتیب پول روی پول بگذارد. چرا این فرد وضع مالی بدی پیدا خواهد کرد؟

او هرگز فرصت نمی‌کند که با آدم‌های جدید آشنا شود. موقعیت‌های شغلی پیش روی او محدود خواهند بود. به خاطر ظاهر نامناسب نمی‌تواند در مصاحبه‌های شغلی موفق عمل کند. چون با دوستانش مهربان نیست و همیشه سعی می‌کند بجای «بخشیدن» فقط «بگیرد»، آن‌ها دوست ندارند با او همکار شوند. دوستانش می‌دانند دیدن او یعنی هزینه‌های بدون بازگشت. به بیان ساده، خسیس بودن بیشتر از ولخرجی می‌تواند باعث تنگدستی شود.

بسیاری از مردم فرق پول و سرمایه را نمی‌دانند. آن‌ها هر ماه مقداری مشخص پول پس‌انداز می‌کنند اما هرگز احساس نمی‌کنند که وضعشان دارد بهتر و بهتر می‌شود. در ساده‌ترین وضعیت گفتیم که تورم می‌تواند بخش زیادی از پس‌انداز ما را ببلعد. ما به پول امروز پس‌انداز می‌کنیم اما وقتی از حساب خود پول بر می‌داریم که ارزش آن کم شده است. پس‌انداز به‌صورت ارز یا داشتن صندوق ذخیره ارزی شخصی شاید گزینه خوبی به نظر برسد اما اولا تورم در آمریکا و اروپا هم صفر نیست، در ثانی برای نقد کردن این پس‌انداز باید کارمزد خریدوفروش بپردازیم که این عدد به تورم کشور مبدا اضافه می‌شود.

اما جدای از کارمزد خرید‌وفروش و تورم، یک هیولای دیگر برای بلعیدن پس‌انداز ما وجود دارد و آن خود ما هستیم. ما پول جمع می‌کنیم که دوربین عکاسی، گوشی پرچم‌دار، تلویزیون 60 اینچ، رینگ‌اسپرت، ساعت لوکس و مبل خارجی بخریم. بعد از مدتی این وسایل که خریده‌ایم مستهلک می‌شوند و باید آن‌ها را دور بیندازیم. مشکل اینجا است که ما به پول، تنها به چشم پول نگاه کرده‌ایم. در حالی که پولی که پس‌انداز می‌کنیم می‌تواند به سرمایه تبدیل شود و منبعی باشد برای افزایش درآمد ما. سرمایه‌گذاری، بورس، توسعه کسب‌وکار، بهینه کردن ابزارآلات یا راه انداختن کسب‌وکاری جدید از نگاهی متفاوت به پول حاصل می‌شود.


دیدگاه

نام (اختیاری)

ایمیل (اختیاری)

مملکت ماهم مگه فقیرداره؟اقتصادمون که عالیه

درباره این مطلب نظری دارید؟ بنویسید…خوب بود ممنون از راهنمایتون.

فقط خدا به دادمون برسه انشالله، واقعا حق ماها نیست فقیرانه زندگی کنیم. ایران کشوریست ثروتمند غنی از منابع طبیعی و معدنی. امیدواریم به درستی مدیریت شود تا مردم در رفاه زندگی کنند.

سلام ترو خدا مطالب بیشتری برای ما بنویسید من دیگه از فقیر بودن خسته شدم

فقیری دیگه چیزمو در اورده چه کنم کمکم کنید توروخدا

امروز فهمیدم چقدر فقیرم !?? مستاجری که ارزوی خونه داشتن را باید به گور ببرم هرسال از این خونه به اون خونه!همیشه دلم می خواستم خونه مال خودم بود و بعضی شرایط رو تغییر می دادم !حقوق ۳ تومنی رو باید چند بخش کنم کرایه خونه خودم تنها این سهم من هست خرج زندگی پدر و مادر دارو و درمان خورد و خوراک !تنهایی سخته تنها تفریح تلوزیونی بود که با چه سختی و قسط خریدمش اونم یک هفته ست سوخته و هر چه می گردم یه تلویزیون بخرم می بینم توانایش رو ندارم امروز فهمیدم چقدر فقیرم من ?

خیلی ناراحت شدم شنیدم حرفتو ماهم همین طوری هستیم الان 16 ساله تو روستا زندگی میکنیم ولی کارمون شهره 16 ساله نتونستم حداقل یه خونه تک خوابه بخریم
مثلا سال قبل همه چیزو میخاستیم بفروشیم خونه بخریم که همه چی گرون شد
ما پولمون کجا بود حاله تو خوبی پدر من هر مه2 میلیون حقوق داره 5 نفر هستیم برادرم دانشگاه میره خاهرم از خودم کوچیکه مدرسه میره

نگران نباش من هم در دوره جوانی همین مشکل رو داشتم خدا هر چیز رو از یه نفر بگیره یه چیز دیگه بهش میده من اون موقع پول نداشتم ولی بدنی سالم و ورشکاری داشتم ولی با اینکه الان مشکلی از نظر مالی ندارم از بعضی جهات سلامتیم رو از دست دادم

عالی بودند خیلی عالی

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

هنر زندگی کردن

هنر زندگی کردن

هنر زندگی کردن

در این ویدیو میخواهیم در مورد موفقیت در اوج فقر صحبت کنیم، چطور در اوج فقر به هر چه میخواهیم برسیم؟

در ویدیو زیر به سوال یکی از همراهان که در  وبسایت موفقیت موسسه ملکپور مطرح فرمودن پاسخ می دهیم. اینکه چطور در فقر به موفقیت و ثروت برسیم؟ شاید خیلی از دوستانی که زندگی امروز من رو میبینن  بگن شما نمیدونین که شرایط ما چقدر سخته؟ و اوضاع چطور هست؟ باید بگم من از ۱۷_۱۸ سالگی هیچ گونه کمکی از پدر و مادرم دریافت نکردم، خیلی از شما شرایط شبیه به من نداشتید و نمیدونید سختی واقعی یعنی چی؟ شاید بپرسید آیا پول دار شدن از هیچ امکان پذیر است؟ من هم تا چند سال پیش در ایران زندگی میکردم و شرایطم مثل خیلی از شما عزیزان بود. یک اتفاقی افتاد و امکانی به وجود اومد که من با یک سری افکار و عقاید آشنا شده بودم که در زندگیم تاثیر گذاشت. برای رسیدن به آرزوها باید افکار خودتان را تغییر دهید و در راستای اهداف خود تلاش کنید. شما وقتی اولین نتیجه ها را میگیرید و وقتی میبینید این راه جواب میدهد باعث خوشحالیتان میشود و کمکتان میکند. به قول آنتونی رابینز پیشرفت شما باعث خوشحالیتون میشه و خوشحالی شما باعث توسعه اون پیشرفت میشه. بنابراین وقتی میخواهید ثروتمند شوید چندین راه وجود دارد، اگر بدونید چیکار باید بکنید میتونید موفق بشید.

چطور از فقر به ثروت برسیم

راز موفقیت و پولدار شدن چیست؟ شاید بگویید موفقیت خیلی افراد تصادفی بوده، باید بدونید یک درصد کمی از جامعه اکثر ثروت جامعه رو دارند. افراد موفقی که از صفر شروع کردند نیز وجود دارد. شاید بگید آشنا یا پارتی دارن اما باید بگم من هیچ پارتی و آشنایی نداشتم که به اینجا رسیدم. برای موفقیت و ثروتمند شدن سه تا در هست که اگر شما هم یاد بگیرید میرسید به اتاقی که پر از پول هست. تمامی موجودات در راسته خودشان شبیه هم اند. سوال اینجاست که چگونه از صفر شروع کنیم؟ طبق تحقیقات اکثر کسانی که تیلیاردر هستند ارثی بهشون نرسیده. برای رسیدن به هر خواسته ای یک سری قوانین وجود دارد. بگذارید داستانی براتون بگم. مردی بود که هیچ کاری جز نقاشی کشیدن بلد نبود انقدر از نظر هوش ضعیف بود که از مدرسه اخراجش کردند. در بدترین اوضاع مالی بود و فقط یک برادر داشت که پشتش بود و وقتی از سربازی برگشت مریض شد و راهی بیمارستان شد. اون فرد کسی نیست جز والت دیزنی بزرگترین انیمیشن ساز جهان که از هیچ به سوپر میلیاردر تبدیل شد و هنوز کمپانی دیزنی یکی از ثروتمندترین کمپانی های دنیاست. والت دیزنی با یک فرد موفق در زمینه انیمیشن آشنا میشود و استخدام میشود و اولین قدم های بیزنس رو یاد میگیرد و در واقع خاک کار را میخورد.


شما باید بدونید آدمهای پولدار چجوری فکر میکنن و مدل فکری اونها رو یاد بگیرین، موفق شدن ربطی به پوست و گوشت و استخوان و جسم شما ندارد و فقط به افکار شما مربوطه. برای رسیدن به موفقیت بر طبق تحقیقات، خیلی از ثروتمندان  یک سری باورها و اعتقادات شبیه بهم دارند. نظام فکری اکثر سوپر پولدارها مثل جف بزوس، ایلان ماسک، مارک زاکربرگ، راکی فلر و خیلی افراد دیگر شبیه بهم است. 

دومین در این است که شما باید اون نوع باور و عقاید رو پیدا کنید و عین اونها رو استفاده کنید و تکرار کنید و تلاش کنید و ادامه بدید تا نتیجه بگیرید. اگر در یک جای دنیا دوتا مولکول هیدروژن با یک مولکول اکسیژن میشود  آب، در هر کجای دنیا این   H2O آب میشود. اگر کسی توانسته با یک نوع تفکر و یک کار مشابه در یک زمان مشخص یک نتیجه مشخص بگیرد هر کس دیگری در هر جای دنیا در همان زمان همانطور فکر کند ، همان نتیجه را میگیرد. من وقتی این را فهمیدم چیزی نداشتم ولی شروع کردم به تمرین کردن و اون تفکرات و اون نتیجه ها اولین ثروت ها رو آورد. جریان روان بودن پول مهم است. مثلا کسانی هستند که لاتاری آمریکا برنده میشوند و یک میلیون دلار میبرند. طبق تحقیقات ۸۵ درصد از اونها ۵ سال بعد همه پول رو از دست دادن و دوباره در فقر زندگی میکنن چون این پول جریان ندارد. شاید ب‍‍برسید چگونه در فقر پولدار شویم؟ وقتی افکار و باورهاتون ثروت ساز باشه و طرز نگاهتون تغییر کنه، موفق میشوید. آلبرت انیشتین جمله ای دارد که میگوید اگر با طرز تفکر شما مسئله ای پیش آمد ، برای حل آن باید با دید متفاوت به آن مسئله نگاه کنید. شما نمیتوانید با همان تفکری که مشکل را به وجود آورده، مشکل را حل کنید. شما با تغییر تفکراتتون میتوانید مشکلاتتون رو حل کنید. « اگر  زندگی شما امروز اون زندگی نیست که دوست دارید، رازش اینه : تفاوت در نگرشتون ایجاد کنید و  افکارتون رو تغییر بدید.» برای پولدار شدن باور ها و عقاید ثروت ساز بسازید تا موفق شوید. در سوم مداومت و تکرار عقاید افراد موفق و تلاش کردن هست تا حصول نتیجه. اگر برای رسیدن به اهداف خود بجنگید و از راه درست تلاش کنید قطعا به نتیجه مطلوب خواهید رسید. امیدواریم تا حدی توانسته باشیم پاسخ دوست عزیزمون رو بدیم.

فقط کافیه اسم و آدرس ایمیلت رو توی این فرم وارد کنی. به همین سادگی!


درود فراوان .
به نظر من
۱.افراد ثروتمند ساعت کار ندارن و فقط در خواب سر کار نیستند.
۲.شکستهای پی در پی باعث قدرتمندتر شدنشون شده.
۳.ثروتمندان بخاطر پول کار نمیکنند، اونا فقط از شکست خوردن فرار میکنن و پول نتیجه این طرز فکره.
۴.از نظر ثروتمندان تجارت خرید و فروش نیست، تجارت بدست آوردن آدماست و هر چی با افراد بیشتری در ارتباط باشی ثروتمندتری.
۵.هر چقدر دامنه دید و یا دامنه فکر وسیعتر باشه ثروت بیشتری جذب میشه.
۶.یک فرد هر چقدر ثروتمند باشه به همون اندازه سختی کشیده. از نظر من مقدار ثروت هر شخص با توانایی تحمل سختی اون شخص رابطه مستقیم داره.
۷.ثروتمند واقعی کسی نیست که پول بیشتری داشته باشه چون ممکنه که از راه نادرست مثل رانت و رشوه و ربا و ارثیه و …. بدست آورده باشه.
۸.ثروتمند واقعی کسیه که هر زمان تمام داراییشو از دست بده براش مهم نباشه و دوباره بتونه از صفر شروع کنه و در مدت زمان کم به جایگاه بالاتری هم برسه.
و در نهایت ثروتمند واقعی از دیدگاه دیگران یه قهرمانه
قهرمان واقعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

صفحه رسانه موفقیت

دانلود رایگان کتابهای صوتی

جادوی تاثیر بر ضمیر ناخودآگاه

کتاب صوتی رایگان به سوی کامیابی

تغییری شگرف در زندگی

گوشه ای از زندگی افراد موفق

ابعاد موفقیت

گفتگوی جف بزوس و برادرش مارک

 

استاد امیر محمد ملکپور وکیل پایه یک دادگستری و از وکلای با سابقه در زمینه حقوق بین الملل و حقوق تجارت هستند که در حال حاضر مشغول به تحصیل در مقطع دکتری رشته حقوق در دانشگاه وین اتریش و رشته بیزنس در دانشگاه سوئیس می باشند. ایشان از اساتید برجسته در خصوص موفقیت هستند که در این صفحه رازهای موفقیت و حس خوب زندگی را با شما عزیزان در میان می گذارند.

بهترین راه ارتباط با ما جهت مشاوره، پیگیری خرید، آگاهی از آخرین اخبار و سمینارهای موفقیت از طریق تلفن های مذکور در این وبسایت به شرح ذیل تماس حاصل بفرمایید:

021-49196000

021-49076

[email protected]


دریافتDownloads-icon


اشتراک در FacebookDownloads-icon


اشتراک در TwitterDownloads-icon


Share on WhatsAppDownloads-icon


اشتراک در LinkedInDownloads-icon


اشتراک در TelegramDownloads-icon

 بسیاری از افرادی که به درآمد و ثروت بالا رسیده‌اند از یک انضباط شخصی برخوردارند که بر اساس آن، خود را متعهد به انجام کارهای درست می‌کنند. این کارهای درست به آنها این امکان را می‌دهد تا ثروت خود را جمع کنند و در بسیاری از موارد در سن جوانی دیگر نیازی به کار کردن نداشته باشند. افرادی که موفق هستند و از لحاظ مالی مسئولانه رفتار می‌کنند، ثروت خود را یک شبه یا تصادفی به دست نیاورده‌اند. ثروتمند شدن نیاز به اراده قوی و آینده‌نگری بلندمدت دارد.

آیا رسیدن به استقلال مالی یکی از اهداف اصلی شما است؟ مطمئناً هر فردی که شغلی دارد و از درآمد ثابتی برخوردار است، باز هم نیاز دارد به گونه‌ای کسب درآمد کند که وابسته به زمان و مکان نباشد. بسیاری از افرادی که به درآمد و ثروت بالا رسیده‌اند از یک انضباط شخصی برخوردارند که بر اساس آن، خود را متعهد به انجام کارهای درست می‌کنند.

این کارهای درست به آنها این امکان را می‌دهد تا ثروت خود را جمع کنند و در بسیاری از موارد در سن جوانی دیگر نیازی به کار کردن نداشته باشند. افرادی که موفق هستند و از لحاظ مالی مسئولانه رفتار می‌کنند، ثروت خود را یک شبه یا تصادفی به دست نیاورده‌اند. ثروتمند شدن نیاز به اراده قوی و آینده‌نگری بلندمدت دارد.اگر هدف شما رسیدن به استقلال مالی است، باید بتوانید از راحتی اکنون خود برای آینده بگذرید و عاداتی را در خود پرورش دهید که به برنده شدن شما می‌انجامند. هیچ روش مطمئنی برای رسیدن به ثروت وجود ندارد. اما به جای اینکه درگوشه‌ای بنشینید و در مورد درآمد میلیونی رؤیاپردازی کنید، می‌توانید از ایده‌های زیر کمک بگیرید تا ثروتمند شوید.

اگر به دنبال کسب ثروت هستید، باید برای خود برنامه داشته باشید. شما باید بودجه خود را به گونه‌ای برنامه ریزی کنید که بتوانید در بلندمدت از آن استفاده کنید. نکته کلیدی در مورد بودجه این است که همیشه کمتر از درآمد خود و آگاهانه خرج کنید. این نکته در راه رسیدن به ثروت از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین اگر قرض یا وامی دارید که باید پرداخت کنید، داشتن یک بودجه ماهیانه می‌تواند به شما کمک کند تا قرض خود را بازپرداخت نمایید. بودجه شما باید به گونه‌ای باشد که مخارج ماهانه شما را پوشش داده و به شما کمک کند به اندازه‌ای پس انداز کنید که مخارج غیرمنتظره شما را نیز پوشش دهد.

اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، باید در مسیر حرفه‌ای خود تصمیماتی اتخاذ کنید که به شما کمک کنند درآمد بیشتری کسب کنید. یافتن راههایی برای افزایش درآمد یک بخش اساسی در فرایند ثروتمند شدن است. اگر زمان مناسبی باشد، می‌توانید از کارفرمای خود درخواست افزایش حقوق کنید. یا اینکه به دنبال موقعیت‌های شغلی باشید که درآمد بیشتری نسبت به شغل کنونی شما دارند. از خود بپرسید که آیا با کسب یک مدرک یا گواهی حرفه‌ای، می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید؟ چه کاری می‌توانید انجام دهید تا پتانسیل درآمد خود را افزایش دهید؟ همچنین کاری که در حال انجام آن هستید را با تمام وجود انجام دهید و تمامی تلاش خود را در آن به کار گیرید.

چطور از فقر به ثروت برسیم

شما هرگز نمی‌توانید با یک منبع درآمد ثروتمند شوید. اگر حقیقتاً به دنبال کسب ثروت هستید، باید چندین منبع درآمد داشته باشید. این منبع درآمد می‌تواند یک شغل پاره وقت یا شغل جانبی باشد. می‌توانید محصولی را به فروش برسانید یا خدماتی را ارائه دهید. می‌توانید یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنید و کاری که به آن علاقه دارید را انجام دهید. آیا ایده‌ای برای تولید یک محصول دارید که می‌توانید از آن کسب درآمد کنید؟ می‌توانید آنها را در سایت‌های مختلف به فروش برسانید. خلاق باشید و به روش‌های جدید فکر کنید.

درآمد غیرفعال به آن دسته درآمدهایی گفته می‌شود که شما برای دریافت آنها هیچ کاری انجام نمی‌دهید یا اینکه کمترین کار ممکن را انجام می‌دهید. درآمد غیرفعال می‌تواند از جایی به شما برسد که قبلاً در آن کار می‌کرده‌اید اما دیگر کار نمی‌کنید. این نوع درآمد منبع بسیار خوبی برای کسب درآمد اتوماتیک و رسیدن به ثروت در طول زمان است. به عنوان مثال فردی که کتابی نوشته است از حق نشر آن درآمد کسب می‌کند، فروش تبلیغات در وبلاگ یا وبسایت، فروش محصولات دیجیتال مانند کتاب، دوره‌های آموزشی آنلاین، کارگاه‌های آنلاین یا ویدیوهای آموزشی. یک منبع دیگر درآمد غیرفعال، خرید سهام است. یک راه دیگر این است که یک اتاق از منزل خود را اجاره دهید یا یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید.

برای کسب ثروت، باید یاد بگیرید که اقتصادی زندگی کنید. بسیاری از افراد ثروتمند اتوموبیل‌های گران قیمت یا خانه‌های بزرگ رویایی ندارند. آنها هزینه‌های زندگی خود را تا حدی پایین نگه می‌دارند که بتوانند از بقیه درآمد خود برای سرمایه‌گذاری در موقعیت‌های ثروت‌زا استفاده کنند. هرچه بیشتر پول خود را سرمایه‌گذاری کنید، سریع‌تر می‌توانید ثروت خود را افزایش دهید. هزینه خرید اقلامی که برای شما فایده‌ای ندارند را کاهش دهید. به دنبال راه‌هایی برای کاهش صورت حساب‌ها و قبض‌ها باشید. حتی می‌توانید در صورت امکان از اتومبیل شخصی خود استفاده نکنید و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

اگر به دنبال کسب ثروت هستید، باید به دنبال موقعیت‌های ثروت آفرینی باشید که زودتر از سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت به سوددهی می‌رسند. یکی از بهترین راهها برای رسیدن به این هدف این است که وارد کارآفرینی شوید و برای خود یک بیزینس راه اندازی کنید. وقتی شما یک بیزینس داشته باشید، پتانسیل نامحدودی برای کسب درآمد دارید هرچند ممکن است ریسک بیشتری را نیز متحمل شوید. داشتن یک بیزینس می‌تواند مزایای بسیار زیادی نسبت به کار کردن برای دیگران داشته باشد. در نظر بگیرید که در کدام حوزه‌ها بهترین هستید و یا دوست دارید در کدام زمینه‌ها بیشتر یاد بگیرید. سپس به دنبال موقعیت‌هایی برای راه اندازی یک بیزینس بگردید.

اگر حقیقتاً به دنبال کسب ثروت هستید باید از منطقه امن ذهنی خود خارج شوید و بدانید که لازمه موفقیت، عدم قطعیت آینده است. راههای سنتی مانند داشتن یک شغل و حقوق ثابت مسلماً امن‌تر هستند اما ثروت معمولاً از ریسک‌های حساب شده ایجاد می‌شود. اجازه ندهید ترسهایتان مانع شما شوند. اگر رویای بزرگی در سر دارید، یاد بگیرید که احتمالات مختلف را در نظر بگیرید.

ساده‌ترین راه برای افزایش ثروت این است که کاری کنید که نیاز نداشته باشید همیشه در حال فکر کردن به پولتان باشید. برای جلوگیری از پیچیده شدن کارها، بهتر است که مسائل مالی خود را اتوماتیک سازی کنید. به عنوان مثال زمانی که حقوق خود را دریافت می‌کنید، به طور اتوماتیک بخشی از آن را به حساب پس انداز خود منتقل کنید.

نکته‌ای که در مورد پس اندازکردن وجود دارد این است که اکثر مردم پس از محاسبه تمامی مخارج، هرآنچه که از حقوق باقی مانده است را پس انداز می‌کنند. در حالیکه افراد ثروتمند ابتدا درصدی از حقوق خود را پس انداز می‌کنند و سپس با باقیمانده آن، مخارج خود را تنظیم می‌کنند. می‌توانید با استفاده از اپلیکیشین های موبایل، کاری کنید که این مبالغ به طور اتوماتیک از حساب شما کسر شوند. همچنین، پرداخت قبوض و صورتحسابها را نیز می‌توانید اتوماتیک‌سازی کنید.

مسیر موفقیت و ثروت پر از ریسک و چالش است که به ویژه اگر سن شما کم باشد، دشوارتر می‌شود. یک استاد یا راهنما می‌تواند به شما راهنمایی‌های خوبی ارائه دهد و وقتی بر سر دوراهی قرار می‌گیرید یا شکستی را تجربه می‌کنید می‌توانید به او مراجعه کنید

عقاید و رویکردهایی که در مورد پول دارید بر توانایی شما برای دستیابی و نگهداری ثروت اثر می‌گذارند. فلسفه شما در رابطه با پول چیست؟ در مورد پس‌انداز و پرداخت بدهی‌ها چه عقیده‌ای دارید؟ چه نوع سبک زندگی را دنبال می‌کنید؟ اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، باید ذهنیت درستی در مورد پول داشته باشید. شما نه تنها باید به دنبال استقلال مالی باشید و بخواهید که برای رسیدن به موفقیت تلاش کنید، بلکه باید باور داشته باشید که می‌توانید ثروتمند شوید و سزاوار آن هستید.

شما مهمترین و بهترین منبع موفقیت خود هستید. برای افزایش تعداد گزینه‌های پیش رو و کشف بهترین موقعیتها، شما باید روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید. این یعنی نگاهی به استعدادها، علایق و مهارتهای خود بیندازید و بهترین راه برای بالا بردن توانایی‌های خود را در نظر بگیرید. ممکن است نیاز داشته باشید هزینه و زمانی را صرف آموزش خود کنید تا مهارتهای خود را بالا ببرید. شما باید توانایی‌های خود را گسترش دهید، ذهن خود را توسعه ببخشید و با دیگران ارتباط برقرار کنید. باید تجربه کسب کنید و به دنبال موقعیت‌هایی باشید که به شما کمک می‌کنند از لحاظ مالی قدرتمند شوید.

شما وقتی جوان هستید و دنیا را از دریچه چشم خود می‌بینید یک مزیت بزرگ دارید: می‌توانید موقعیت‌هایی را ببینید که دیگران نادیده می‌گیرند. از ذهن خلاق خود استفاده کنید و نبوغ خود را آزاد کنید. چیزهایی را ببینید که از خود شما بزرگتر هستند. ذهن شما انعطاف پذیر و چابک است. راه خود را به سمت بزرگی و ثروت پیدا کنید. همچنین باید بدانید که در طول مسیر به مشکلات و شکست‌هایی هم بر می‌خورید. باید این حقیقت را بپذیرید. شکست‌ها را بپذیرید تا بتوانید موفقیت را از آن خود کنید. و به یاد داشته باشید که همیشه خود را مجبور به رویاپردازی کنید.

روابط ما اثرات مهمی بر شخصیت ما دارند. دوستی‌های ما نه تنها بر زندگی شخصی و حرفه‌ای ما اثر می‌گذارند، بلکه میان دوستان شما و سطح ثروت شما نیز یک رابطه مستقیم وجود دارد. اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، باید دوستانی داشته باشید که موفق و ثروتمند باشند. گذراندن وقت با افراد موفق می‌تواند به شما کمک کند یک ذهنیت ثروتمند را در خود پرورش دهید. ارتباط با افراد ثروتمند می‌تواند درهایی را به روی شما بگشاید که شما را به سمت رسیدن به اهدافتان هدایت کنند.

افراد ثروتمند و موفق زیاد کتاب می‌خوانند و همیشه خود را به چالش می‌کشند تا چیزهای جدید را یاد بگیرند. آنها همیشه ذهن خود را به روز رسانی می‌کنند و اطلاعات، دانش، مهارت‌ها و بینش‌های جدیدی کسب می‌کنند.

احتمال اینکه فردی به طور ناگهانی و شانسی ثروتمند شود بسیار پایین است. هر چند ممکن است به نظر برسد که بسیاری از داستان‌های موفقیت که می‌شنویم بر اساس شانس شکل گرفته باشند، اما این حقیقت ندارد. ممکن است کمی شانس و اقبال نقش داشته باشد اما اکثر افراد ثروتمند با برنامه‌ریزی دقیق و انضباط به ثروت بالا رسیده‌اند. شما باید برای هر مرحله از کار خود برنامه داشته باشید و بدانید پس از طی هر مرحله و کسب موفقیت، قصد دارید در مرحله بعد چه کاری انجام دهید.

بسیار مهم است که پس از این موفقیت‌ها مغرور نشوید و نهایت تلاش خود را به کار گیرید تا به راه خود ادامه دهید. داشتن برنامه به شما کمک می‌کند بدون هدر دادن وقت، به مسیر خود ادامه دهید. طراحی یک بودجه و پیش رفتن بر اساس آن نیز یکی از مهمترین بخش‌های بیزینس است.

رسیدن به ثروت نیازمند صرف زمان، تلاش و تعهد است. اما تداوم یادگیری و رشد به شما کمک می‌کند با تغییرات سازگار شوید و تصمیمات مالی بلند مدت و عاقلانه‌ای بگیرید که ثروتمند شدن شما را تضمین کنند.

منبع:سایت عزت خواه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

پرورش افکار – رسیدن به موفقیت قطعی از طریق آموزش و یادگیری قانون جذب توسط دوره کارشناس جذب شوید استاد شریفی

چطور از فقر به ثروت برسیم

چگونه با قانون جذب پولدار شویم

نحوه جذب ثروت مبحثی است که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم. تاکنون با انسان های زیادی روبه رو شده ایم که دائم می گویند: از زمانی که به یاد دارم هرگز پولدار نبوده ام! حتی زمانی که در کنار خانواده ام زندگی می کردم، همیشه از بی پولی رنج می بردم و به سختی زندگی خود را سپری می کردم! یا می گویند: زمانی که موفق شدم هزینه های کسب و کار خود را پرداخت کنم، همسرم از من جدا شد! یا این که در یکی از سرمایه گذاری های اخیرا با ضرر زیادی کردم و به شدت شکست خوردم! به راستی چه زمانی قرار است از این وضعیت بد رهایی پیدا کنم؟!

مهم ترین چیزی که باید به آن ها بگوییم این است که شما بیشترین تمرکز خود را روی نداشته هایتان قرار داده اید! و همین مطلب باعث می شود بیشتر از قبل با فقر و مشکلات دست و پنجه نرم کنید. چون طبق قانون جذب انسان ها به هر چیزی که فکر کنند و تمرکز خود را روی آن بگذارند خواهند رسید. حالا اگر قرار باشد شما دائما به مشکلات خود فکر کنید و همیشه به این بیندیشید که چه کاستی هایی در زندگی تان وجود دارد، قطعا قادر نخواهید بود به چیزهایی خوب و ثروت برسید.

سعی کنید موارد منفی را نادیده بگیرید

پس اولین کاری که باید انجام دهید این است که روی وضعیت بدی که اکنون دارید به هیچ وجه تمرکز نکنید و تنها آن را نادیده بگیرید. شاید این کار و نادیده گرفتن آن بسیار سخت باشد، چون ذهن شما عادت کرده است که دائما به آن بیندیشد ولی در عوض می توانید مسیر آن را با فکرهای دیگری عوض کنید و به موارد خوب بیندیشید.

اگر الان فکر بدی به ذهنتان آمده که باعث می شود احساس بدی داشته باشید، باید سریعا آن را با فکر بهتری جایگزین کنید. در این صورت قطعا احساس بهتری پیدا خواهید کرد و احساس قبلی تان دیگر وجود نخواهد داشت. دقیقا کاری که در این زمان باید انجام دهید این است که وانمود کنید فردی ثروتمندی هستید و آن نقش را بازی کنید. بر اساس قانون جذب زمانی که به بازیگری در این نقش بپردازید، بعد از مدتی خواهید دید که واقعا زندگی تان تغییر کرده است و تمام ثروت دنیا را می توانید به سمت خود جذب کنید.

درواقع این همان چیزی است که قانون جذب به ما می گوید «بخواهید و به آن فکر کنید تا به دستش آورید». حتی اگر چیز بدی هم باشد آن را به دست خواهید آورد چون ذهنتان در حال تلاش به دستیابی آن است، و در این راه تمام کائنات نیز به کمک شما خواهند آمد.

دوستان عزیز سایت پرورش افکار در این مقاله به شرح قوانینی می پردازیم که باعث می شود پول و ثروت زیادی جذب کنید. با ما همراه باشید.

باید سخت کوش و مصمم باشید، ولی این فقط نیمی از راه است!

برای این که بتوانید به موفقیت برسید، باید داری ویژگی های مختلفی باشید و خصوصیات مثبت زیادی داشته باشید. قطعا اگر درباره ی این خصوصیات از فردی سوال کنید سخت کوشی جزو اولین پاسخ های او خواهد بود. چون قطعا یکی از مهم ترین دلایل موفقیت می تواند سخت کوشی باشد. ولی باید بدانید سخت کوشی به تنهایی کافی نیست و شما برای دستیابی به موفقیت باید کاری کنید که سخت کوشی تان به خوبی جواب دهد.

این وظیفه ی شماست که سخت کوش باشید و برای پول درآوردن و جذب ثروت تلاش کنید. ولی زمانی این تلاش به خوبی اثرات خود را نشان می دهد که احساس موفقیت و شایستگی را در خود تقویت کنید و در هرلحظه از زندگی تان به خود بقبولانید که می توانید و به خوبی از پس این کار و موفقیت هایی که خواهان آن هستید برمی آیید. شما باید این را از ته قلب خود حس کنید و این باور را به تک تک سلول های بدن خود منتقل کنید که شما انسانی شایسته و توانا هستید.

بسیاری از افراد به خودشان ایمان ندارند و نسبت به توانایی هایشان احساس تردید می کنند و مطمئن نیستند که می توانند از پس هر کاری بربیایند یا خیر! نکته ی مهم این نیست که فقط کار کنید، مهم این است که بتوانید هوشمندانه کار کنید و به خودتان، تجربیاتتان و چیزهایی که دارید اعتماد کامل داشته باشید.

بسیاری از افراد فکر می کنند زمانی قادر هستند به موفقیت برسند که با خودشان بجنگند و با سختی کار کنند ولی به هیچ وجه این طور نیست. تنها کافی است که خودتان را باور داشته باشید و روزبه روز به باورها و زندگی رویایی که قصد ساختن آن را دارید نزدیک تر شوید، هیچ چیز بهتر از آن نیست که خود را مستحق بهترین چیزها در زندگی بدانید.

دنیا نقاش بزرگی است

مهم ترین قانونی که باید در مورد زندگی بدانید این است که زندگی نقاش بزرگی است همین و بس! زمانی که بتوانید این را به خوبی درک کنید خواهید دید که زندگی تان به طور کلی تغییر خواهد کرد و شاهد موفقیت هایی روز افزونی خواهید بود. ولی آیا معنی این قانون را می دانید؟!

تنها کافی است بدانید که زندگی از افکار شما به عنوان رنگ و مرکب استفاده می کند و به هر چیزی که فکر کنید با استفاده از آن زندگی تان را به تصویر می کشد. اگر روی چیزی تمرکز کنید و آن را در ذهن خود بپرورانید که رسیدن به آن را دوست نداشته باشید، در حقیقت عکس این عمل رخ می دهد.

شما روز به روز به آن اتفاق بد نزدیک تر خواهید شد و زندگی به راحتی آن را به تصویر می کشد ولی اگر تمام تمرکز خود را بر روی اتفاقات خوب بگذارید و تمام فکر و ذهن خود را با این افکار پرکنید، قطعا زندگی با استفاده از این ها می تواند تمام ثروت های روی زمین را در اختیار شما قرار داده و آن ها را به تصویر بکشد. این گونه می توانید هرروز موفقیتتان را بیشتر از روز قبل حس کنید.

اگر انرژی تان را صرف چیزهایی کنید که زندگی تان را تباه کند …

یکی از اتفاقاتی که می تواند برای شما به راحتی رخ دهد، این است که در کل طول روز فقط انرژی خود را صرف چیزهایی کنید که زندگی تان را تباه می کند. یعنی شما زمان و انرژی خود را ناخواسته در راه رسیدن به تباهی صرف می کنید. این واقعا می تواند عجیب باشد ولی درست است.

وقتی که از رخ دادن اتفاقی بترسید و دائم به آن فکر کنید این احتمال به صورت قطع وجود دارد که شما بعد از مدتی با آن دست و پنجه نرم کنید، پس بهتر است فکر خود را درگیر چیزی هایی کنید که دوست دارید به دست آورید.

تصور کنید به تمام آرزوهایتان دست یافته اید

اگر فکر کردن به چیزهای بد می تواند آن ها را برای شما رقم بزند، پس قطعا فکر کردن به چیزهای خوب بیشتر از آن می تواند رخ دهد. پس باید مطمئن باشید که به موفقیت دست پیدا خواهید کرد. تنها کافی است تصور کنید تمام چیزهایی که آرزوی آن را داشته اید، اکنون در اختیارتان است و شما در همان شرایطی زندگی می کنید که انتظار آن را دارید.

در جهانی که زندگی می کنیم چیزهای شبیه به هم، یکدیگر را جذب می کنند

زمانی که دائما به خاطر وضعیتی که در آن قرار گرفته اید تاسف می خورید، نباید انتظار آن را داشته باشید که به هر چه می خواهید دست پیدا کنید. این تاسف خوردن ممکن است به رفتار اطرافیانتان در دوران کودکی شما برگردد. به هرحال نتیجه این می شود که تمام افکار و تاسفی که از حال خود دارید را به صورت خودکار به آینده خود پیوند می زنید، و جهان به راحتی آن ها را در زندگی تان اجرا خواهد کرد. در این صورت دائم از خود می پرسید که چرا نمی توانید ثروتمند شوید و ثروت را به سمت خود جذب کنید.

مشکلات به قانون جذب مربوط می شود نه تلاش!

زمانی که هر کاری می کنید و به موفقیت در زندگی دست پیدا نمی کنید، باید بدانید که یک جای کار به شدت مشکل دارد و این قسمتی است که به افکار شما پیوند خورده است. درواقع بسیاری از انسان ها از زمان کودکی خود این گونه تصور می کنند که هیچ گاه نمی توانند به ثروت زیادی دست پیدا کنند و همیشه در فقر دست و پنجه خواهند زد.

این طرز فکر به تنهایی می تواند ثروت را از شما دور کند و باعث شود هرگز به آن چیزی که می خواهید نرسید! چون تنها یاد گرفته اید که نمی شود و گوشتان از این افکار منفی پر است. این در صورتی است که شاید بسیار تلاش کنید و به شدت با خود بر سر موفقیت کلنجار بروید ولی تا زمانی که افکارتان را تغییر ندهید، هیچ اتفاق مثبتی در زندگی تان رخ نخواهد داد.

سرازیر کردن خوشبختی، ثروت و شادمانی در زندگی کار چندان دشواری نیست اگر تنها یک بار برای آن زمان صرف کنید. در حقیقت، بهترین روش برای رسیدن به نتیجه شروع با یک چیز است. در اینجا هشت راهکار وجود دارد که به شما در نهادینه‌کردن و جذب خوشبختی کمک می‌کند و می‌تواند ثروت و شادمانی بیشتری را به زندگی شما تزریق کند. آیا شما آماده‌ی شروع هستید؟ به یاد داشته باشید که استفاده از قانون جذب برای سرازیر کردن ثروت در زندگی شما راه‌حل چندان سریعی نیست. علاوه براین کلید دستیابی به موفقیت در هر روشی، صبوری کردن و تداوم است. اگر شما پرتلاش نباشید و هر روز برای رسیدن به اهداف خود تلاش نکنید، بعید است موفق شوید. اگرچه، افراد پرتلاش و پشتکار شکست را گزینه‌ای می‌دانند که در نهایت منجر به موفقیت آن‌ها می‌وشد.

قانون جذب چیست؟ چشمهایتان را بر روی جهانی با احتمالات…

چطور از فقر به ثروت برسیم


قانون جذب و شناختن فرصت‌های ارسالی

۱۱ چیزی که باید در مورد قانون جذب و چگونگی استفاده از آن…

۹ روش از قانون جذب که می تواند زندگی شما را بهبود ببخشد.

۹ تکنیک تجلی قانون جاذب که باید بلد باشید

۷ راه برای اینکه زندگی موفق و بدون محدودیتی داشته باشید

اگر به شما بگویند که شما فرد رویاپردازی هستید و قدرت ماوراءالطبیعه‌ای دارید که هر چیزی که می‌خواهید را برای شما به بار می‌آورد چه خواهید کرد. مشخص می‌شود که این رویا دیگر فصله‌ی چندانی از موفقیت ندارد. در حقیقت، این مفهوم کاملا جدید به واقعیت و روش‌های آن مربوط می‌شود. این همان قانون جذب است.

بر اساس این قانون جذب، شما می توانید هر چیزی که بخواهید را داشته باشید، تا زمانی که این را در ذهن خود بپرورانید. مردم عمدتا از قانون جذب برای جذب ثروت استفاده می‌کنند و بسیاری از مردم توانستند وضعیت مالی خود را بهبود ببخشند. در اینجا هفت راز رسیدن به موفقیت با استفاده از این قانون جذب برای رسیدن به پول بیان می‌شود.

رسیدن به شفافیت

باید دقیقا مشخص کنید که چه چیزی می خواهید. شما باید اهداف مشخصی داشته باشید تا بتوانید سریع‌تر کار کنید. شما باید مقاصد خود در رابطه با میزان پولی که می خواهید دریافت کنید را مشخص کنید. 

از تکینک‌های تصویرسازی کمک بگیرید.

برای جذب ثروت از این تکنیک استفاده کنید. تصویرسازی یکی از روش‌های قدرتمند انگیزش و ایجاد تغییر در وضعیت ذهنی و هیجانی شماست. بر اساس علم فیزیک، هر مقدار انرژی که صرف می‌کنید، به شما بر می‌گردد. زمانی که شما چیزهایی که می‌خواهید دریافت کنید را تصور کنید، آن را در واقعیت‌های هر روز خود جذب می‌کنید. بگذارید بگوییم که شما نیازمند حجم بالایی از پول و آزادی مالی هستید.شما باید خود را در این شکل جدید از هستی تصور کنید، اگر همه‌ی پولی که نیاز داشتید و یا حتی بیشتر از آن را در اختیار داشتید، چه احساسی می‌کردید؟ تصور کنید که شما این پول را دارید ، به خانه‌ی جدید خود نقل مکان کرده‌اید، در ماشین رویایی خود در حال رانندگی هستید و یا اینکه در حال سفر به یک مقصد خارجی هستید. شما حتی می‌توانید از تکنیک بو کردن پول برای حس کردن داشتن پول استفاده کنید.

ریشه‌کن کردن عقاید محدودکنندگی

زمانی که صحبت از پول می‌شود، بیشتر افراد مجموعه‌ای از ارزش‌های منفی را در ذهن خود دارند. زیرا پول یکی از موانع مهم برای بشریت است، بنابراین موضوعی است که انگاره‌های منفی زیادی را به دنبال دارد. شما نمی‌توانید چیزی که دیدگاه منفی نسبت به آن دارید را جذب کنید. این درست است که شما در ابتدا با دشواری‌هایی روبرو می‌شوید،‌ولی به عقاید خود در رابطه با پول توجه کنید. آیا واکنش شما نسبت به افراد ثروتمند منفی است و یا انتظارات منفی در رابطه با پول دارید؟ شما می‌توانید از تکنیک‌های تصویر سازی برای شفاف‌سازی الگوهای قدیمی و جاری کردن ثروت در زندگی خود استفاده کنید.

تمرکز بر روی فراوانی

هرچقدر بر روی یک موضوع بیشتر تمرکز کنید، فراوانی آن در زندگی شما بیشتر می‌شود. تمرکز بر روی فراوانی که هم‌اکنون دارید را به یک عادت روزانه تبدیل کنید. شما باید قدردان پول، خودرو، خانه‌ی فعلی و تمامی راحتی‌های زندگی روزانه‌ی خود باشید. فکر کنید که شما ثروتمند هستید و در گذر روزها، ثروتمندتر هم می شوید.

غلبه‌کردن بر روی نقاد درونی خود

از دیگر روش های جذب ثروت همین است. زمانی که چیزها به اندازه‌ای که فکر می‌کنیم سخت نیستند، عقاید ما سبب تخریب خود ما می‌شوند. هر زمانی که تلاش می کنید تا فراوانی را به زندگی خود سرازیر کنید، صدای درونی شما به شما می گوید که شایستگی آن را ندارید. این صحبت منفی از خود شما سرچشمه نمی گیرد، این بازتابی از والدین و شرایط تحمیل شده بر روی پول از طرف جامعه است. هر زمان که منتقد درونی شما یک تفکر و یا پول شاد را نقض می کند، می‌توانید از تکنیک‌های تصویر سازی مانند تابلوی علامت توقف و یا X بزرگ استفاده کنید و یا شما حتی می‌توانید عبارتی در تضاد با انتقاد بیان کنید. این عبارت می‌تواند این باشد «پول درآوردن کار آسانی است و همه لیاقت ثروتمندتر شدن را دارند.»

بیشتر به سمت احساسات خود متمایل شوید

ثروتمند بودن باید احساس خاصی را در شما ایجاد کند. چه احساسی خواهید داشت اگر هر چیزی که می خواستید را داشتید؟ باید این احساس خاص را در سرتاسر روز حفظ کنید. بسیاری از افراد دوست دارند ثروتمند و شاد باشند. با این وجود، عکس این موضوع اتفاق خواهد افتاد. گویی این در آموزه‌های مذهبی دنیا به شما آموزش داده شده است، ایمان فراتر از واقعیت است. با خود مهربان باشید و تا می‌توانید به سمت احساسات خود متمایل شوید. هر چقدر احساس بهتری داشته باشید، عملکرد شما در هر جنبه از زندگی خوب خواهد بود.

از فکر کردن زیاد دست بردارید

برای جذب ثروت از فکر کردن زیاد دست بردارید. چیزی که واقعا بر تخریب و محدود کردن قانون جذب تاثیر دارد فکر کردن زیاد درباره‌ی چیزی است که می خواهید. این سبب ایجاد حس تنش و مقاومت می‌شود. باید نسبت به وضعیت احساسی خود آگاه باشید و بدانید که چیزی که واقعا خواستار آن هستید در راه رسیدن به شماست. از فکر کردن به آن دست بردارید، خدا و دنیا پشت شما هستند.

اهداف بلند-مدت خود را یادداشت کنید.

باب پراکتور و دیگر معلمان توسعه‌ی شخصی معتقدند که یکی از مهم‌ترین چیزهایی که می‌توانید انجام دهید نوشتن اهداف بر روی تکه‌ای کاغذ و مرور کردن روزانه‌ی آن است. شما می‌توانید آن را بر روی یک استیکی نوت نوشته و آن را بر روی آینه‌ی دستشویی و یا کیف پول خود قرار دهید. هرکاری می خواهید انجام دهید،  ولی باید اطمینان کسب کنید که هر روز به آن مراجعه کرده و آن را مرور می کنید. با این کار، شما تمایل خود برای رسیدن به اهداف را در جهان اشاعه کرده و در گذر زمان، دنیا آن را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

از جملات مثبت و تاکیدی استفاده کنید.

برای جذب ثروت از جملات مثبت استفاده کنید. عبارات ثروت، موفقیت، لذت، خوشی، خنده، پول و یا هر کلمه‌ی دیگری که خواستار آن هستید را بنویسید. این کلمات باید برای مشا مثبت و واقعی باشند. پیش از رفتن به تخت خواب، حداقل ۵ دقیقه بلند بلند این عبارات را با خود بگویید. در طول زمان، ذهن ناخودآگاه شما به سمت عمل کردن رفته  و جست‌و‌جو برای بهترین روش برای رسیدن به اهداف را آغاز می کند. انتظار دیدن نتایج آنی از این جملات مثبت را نداشته باشید، ولی در عوض در طول زمان شاهد این بهبودهای تدریجی باشید. در نهایت، این ایده‌ها به ماهیت ثانویه‌ی شما تبدیل شده و تغییرات بدن هیچ تلاش و تقلایی در زندگی شما نمایان می‌شوند.

هرگز قدردانی را فراموش نکنید.

موفقیت به سراغ افراد قدردانی می‌آید که به خاطر همه چیز شکرگزار هستند. بخاطر اینکه جهان به شما روی آورده و همه چیز را در اختیار شما قرار داده است، نسبت به آن شکرگزار باشید. تمرکز خود را بر روی چیزهایی بگذارید که هر روز بخاطر آن از خدا تشکر می‌کنید. برای چیزهایی ارزش قائل شوید که می‌خواهید بیشتر شوند. از افرادی تشکر کنید که به شما ایمان دارند، افرادی که همواره از شما حمایت کرده و بدنی که برای شخص شما در حال کار کردن است. خود را در محاصره‌‌ی افرادی قرار دهید که به رویا و بینش شما اعتقاد راسخ دارند. ممکن است سخت به نظر برسد ولی باید از افرادی که رویاهای شما را خراب می‌کنند و خلاقیت شما را با موانع زیادی روبرو می‌کنند، دوری کنید. حقیقت این است که بیشتر افراد در الگوهای منفی گیر افتاده و قادر به دیدن دنیایی که در آن موفق هستند، نیستند. در حقیقت، باب پراکتور معتقد است باید از افرادی که انرژی منفی دارد دوری کرد. دلیل این کار این است که خواه دوست داشته باشید یا خیر، این ارتعاش منفی تاثیر منفی بر روی شما خواهد داشت. همواره شکرگزار باشید تا دنیا نیز به شما رو کند.

احساسات مثبت را تایید کرده و احساسات منفی را تکذیب کنید.

برای اینکه بتوانید همواره ارتعاشات مثبت را به سمت خود جذب کنید، باید احساسات مثبت را به خود راه داده و احساسات منفی را از خود دور کنید. تفکر بر روی ناخودآگاه شما بیشترین تاثیر را دارد. احساسات منفی باید بررسی شده و درک شوند، ولی هیچ گاه نباید به آن‌ها اجازه دهید تا بر روی وضعیت و حال شما تاثیر بگذارند. در حقیقت، وضعیت روانی شما تنها در صورتی تحت کترل خواهد بود که آن را انتخاب کنید. این بدان معناست که شما دیگر نمی توانید بهانه بیاورید که دنیای بیرون بر شما تاثیرگذار است و در عوض باید انتخاب کنید تا شاد و مثبت زندگی کنید. این دنیا پر از شادمانی و اعجاب است و این بستگی به شما دارد که به نیمه‌ی خالی لیوان نگاه کنید یا نیمه‌ی پر آن. این احساس مثبت به محیط رفته و افراد با تفکر مشابه را جذب یکدیگر خواهد کرد. با قرار گرفتن در یک وضعیت روانی منفی، شما افراد منفی مشابه خود را جذب خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که تفکر شما سرنوشت شما را کنترل می کند پس باید به دقت فکر کنید.

مشارکت در اقدامات مثبت

مشارکت در کارهایی که بدن، ذهن و روح شما را به آرامش می‌رساند از اهمیت زیادی برخوردار است. به یاد داشته باشید که ماهیت شما کاملا وحشی است و باید خود را از شهر دور نگه دارید و بیشتر در طبیعت زندگی کنید. شما باید از رایانه‌ی خود دوری جسته و برای پیاده روی به جنگل بروید. طبیعت بهترین ارتعاش را دارد و باید بیشترین اوقات خود را حتی الامکان در مزرعه بگذرانید. زمانی که در بیرون از خانه مشغول انجام کاری می‌شوید، ذهن خود را درگیر تاریخ‌ها ، فهرست‌های انجام کار و مسائل کاری نکنید. در عوض، به بررسی موضوعات اصلی و یا تصویر کلی زندگی خود در رویاها و اهداف خود بپردازید. هم‌چنین باید مدت زمان معینی را صرف تمرکز بر روی تنفس عمیق کنید. یکی از دلایل انجام این کار این است که زمانی که بر روی تنفس عمیق تمرکز می کنید، دیگر نمی‌توانید به چیز دیگری فکر کنید. در فعالیت‌هایی شرکت کنید که احساس خوبی به شما دست می‌دهد. مطالعات انجام شده نشان می دهند که شرکت در این فعالیت‌ها سبب رو آمدن غرایز شما می‌شود و احساس سرزندگی و شادابی به شما می‌دهد.

تعرق زیاد

تعرق یکی از روش‌های خوب ترشح هورمون اندورفین است و حال شما را بهتر می‌کند. من ترجیح می‌دهم در فعالیت‌های فیزیکی شرکت کنم که از آن‌ها لذت می‌برم، بنابراین کار می‌کنم و از آن لذت می‌برم. البته کارهایی مانند دویدن، دوچرخه سواری، کوهنوردی، پیک‌نیک رفتن و یا هر کار دیگر قطعا به بهتر شدن ال شما کمک می‌کند. هم‌چنین می توانید وش آب گرم، سونا، حمام آب گرم و اتاق‌های بخار را برای عرق کردن امتحان کنید. هرکاری که دوست دارید انجام دهید، نکته‌ ی مهم این است که شما باید هم بدن فیزیکی و هم بدن روحانی خود را درگیر کنید. زمانی که شما هر دوی این بدن‌ها را به طور همزمان درگیر می‌کنید، می‌توانید سلامت جسم و جان خود را بهبود ببخشید. 

شادی کردن برای موفقیت دیگران

یکی از کارهای مثبتی که می‌توانید انجام دهید این است که برای موفقیت دیگران شادمانی کنید. تمامی رهبران بزرگ معتقدند که پیشرفت زمانی اتفاق می‌افتد که شما از رقابتی بودن به خلاق بودن تغییر جهت دید. اگر شما از موفقیت دیگران خوشحال نشوید نمی‌توانید خلاق باشید و در حقیقت، شما باید بتوانید دیگران موفق اطراف خود را دوست داشته باشید. یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید «وقتی جزر و مد بالا می‌آید همه‌ی کشتی‌ها نیز بالا می‌آیند.» و این ضرب‌المثل برای تمامی موفقیت‌های زندگی و کاری کاربرد دارد. برای موفقیت دیگران شاد باشید و همین سبب بار آوردن موفقیت بیشتری برای شما می‌شود. شما باید در بیشتر اوقات در زندگی خود مثبت بیاندیشید. شما باید در کار خود اعتماد به نفس داشته باشید و از پیروزی اطرافیان خود خوشحال شوید. در عوض، آن‌ها نیز زمانی که شما به هدف، رویا و تمایلات خود دست پیدا می‌کنید، برای شما خوشحال می‌شوند.

فراموش نکنید که به یادگیری خود ادامه دهید

مهم نیست که فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید، همیشه چیزهای زیادی وجود دارند که می‌توانیم از شادمانی، و موفقیت فرا بگیریم. هزاران معلم در بیرون هستند که هر یک دیدگاه خاص خود را دارند. زمانی که در حال یادگیری چیز جدیدی هستم، حتما باید چیزی را یاد بگیرید که با شما هم‌خوانی دارد نه چیزی که درست نیست. شما نمی‌توانید ۱۰۰ درصد با هر معلم موافق باشید تا بتوانید چیزی را از آن‌ها فرا بگیرید. در عوض، تنها یک یا دو ناگت قدیمی که مناسب شما باشد را برداشته و باقی را نادیده بگیرید.

افکار نهایی

شما می توانید از قانون جذب برای هرچیزی استفاده کنید. تنها چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که این سفر یک سفر لذت بخش است و نیازمند گذراندن سختی‌ها نیست. در حقیقت، هر چه زندگی را راحت‌تر بگیرید، قانون جذب نیز برای شما سریع‌تر و کارآمد تر خواهد بود. 

 

مطلب قبلی

ویدیو انگیزشی ارزش تو

مطلب بعدی

ویدیو انگیزشی درس هایی که می توان از شیر آموخت

10 دلیلی که چرا ترک عادات بد خیلی سخت و مشکل است

راهنمای اساسی برای روتین های صبحگاهی

چالش 21 روزه: برنامه قانون‌ جذب برای تجلی شادی

چرا تفکر مثبت میتواند سلامت جسمی را بهبود بخشد

شکست را به موفقیت تبدیل کنید: استفاده از قانون جذب برای غلبه…

موفقیت به معنای اتخاذ یک انتخاب بزرگ نیست، بلکه به معنای…

چگونه شروع به استفاده از قانون جذب کنیم؟ 8 موردی که همین…

برای چت کردن با ما روی آیکون مشاور فروش کلیک کنید

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

پرورش افکار – رسیدن به موفقیت قطعی از طریق آموزش و یادگیری قانون جذب توسط دوره کارشناس جذب شوید استاد شریفی

چطور از فقر به ثروت برسیم

چگونه پولدار شوم! چند بار این سوال را از خود پرسیده‌اید؟

 

در ابتدا پیشنهاد می‌کنم راز جذب ثروت را مطالعه کنید. 

پول تنها یک ابزار است که در اختیار دارید تا آنچه در زندگی دوست دارید را تجربه کنید. وقتی درباره‌ی کارهایی که با پول می‌توانید انجام دهید فکر می‌کنید نسبت به زمانی که فقط به پول فکر می‌کنید عشق و شور و شوق به مراتب بیشتری را احساس می‌کنید.

تصور کنید آن‌چه را دوست دارید هم اکنون دارید و آن‌کارهایی که دوست دارید را انجام می‌دهید. آن‌گاه خیلی احساستان بهتر است نسبت به زمانی که در مورد خود پول فکر می‌کنید.

شما باید احساس خوبی داشته باشید تا چیزهایی که می‌خواهید را به دست بیاورید. طبیعی است که به چیزهایی که با پول به دست می‌آورید خیلی حس بهتری و راحت‌تری می‌توان داشت تا به خود پول.

۱۰۰ میلیون تومان در حساب بانکی صرفا یک عدد است ولی یک ماشین عالی را خیلی راحت‌تر می‌توان حس کرد. سعی کنید وقت خود را صرف احساس چیزهایی که قرار است داشته باشید بکنید نه خود مبلغ حساب بانکی.

اشتباه نکنید! فکر نکنید پول تنها راهی است که می‌توانید چیزی را جذب کنید. این دیدگاه خیلی محدود است در صورتی که قانون جذب نامحدود است. شما می‌توانید در قرعه کشی برنده شوید. می‌توانید به صورت کاملا اتفاقی –برای کسانی که قانون جذب را نمی‌شناسند یا کاملا بر طبق قانون جذب برای کسانی که آن را می‌شناسند- به یک ماشین حتی نصف قیمت اصلی برخورد کنید. می‌توانید خدمتی در قبال چیزی که می‌خواهید ارائه کنید و … .

من نمی‌خواهم بگویم که به دریافت پول و افزایش درآمدتان فکر نکنید فقط می‌خواهم بگویم چیزهایی که با پول می‌توانید به دست بیاورید خیلی راحت‌تر احساس می‌شوند و مسئله خیلی مهم‌تر این‌که محدود فکر نکنید.

 

بگذارید خیالتان را راحت کنم. تا زمانی که خواسته‌ی خود نرسیدی به هیچ وجه نمی‌توانید حدس بزنید که از چه طریقی دریافتش خواهید کرد. کافی است اطراف خود را نگاهی بیاندازید. تعداد زیادی از افراد حتی شغلشان را یک اتفاق رقم زده است.

شما نمی‌دانید اما قانون جذب می‌داند. قانون جذب شیوه‌ای عالی خواهد یافت تا دریافتش کنید. ذهن بشری ما محدود است اما نبوغ الهی نامحدود. شیوه‌های پروردگار عالم از ذهن بشری ما خارج است. با فکر این‌که پول تنها راه به دست آوردن چیزیست که می‌خواهید زندگی‌تان را محدود نکنید. پول را تنها هدف زندگی‌تان قرار ندهید، بلکه آنچه می‌خواهید باشید، انجام دهید، یا داشته باشید را به عنوان هدف خود قرار دهید.

اگر خانه‌ای جدید می‌خواهید، لذت زندگی در آن خانه را تصور و احساس کنید. اگر لباس‌های زیبا، لوازم خانگی، یا ماشین می‌خواهید؛ اگر می‌خواهید کالج بروید، به کشور دیگری نقل مکان کنید، آموزش موسیقی، بازیگری یا ورزشی ببینید، تصورش را بکنید! تمام این‌ها می‌توانند از راه‌های مختلف و نامحدود سوی شما بیایند.

قانون جذب چیست؟ چشمهایتان را بر روی جهانی با احتمالات…


قانون جذب و شناختن فرصت‌های ارسالی

۱۱ چیزی که باید در مورد قانون جذب و چگونگی استفاده از آن…

۹ روش از قانون جذب که می تواند زندگی شما را بهبود ببخشد.

۹ تکنیک تجلی قانون جاذب که باید بلد باشید

۷ راه برای اینکه زندگی موفق و بدون محدودیتی داشته باشید

برای پول تنها یک قانون وجود دارد: شما هرگز نمی‌توانید پول را بر احساس خوب مقدم بدانید. اگر این کار را بکنید از قانون جذب تخطی کرده‌اید. شما اول باید احساس خوب داشته باشید بعد پول به سمت شما سرازیر می‌شود.

البته این قانون نه تنها برای پول بلکه برای همه چیز صادق است. کلا نقطه مشترک تمام خوشبختی‌ها احساس خوب است ولی در این مطلب تمرکز ما بیشتر روی جذب پول است. یک تصویر زیبا در این رابطه در یکی از بلاگ‌ها پیدا کردم که براتون به اشتراک می‌گذارم.


این مطلب را هم بخوانید: قانون جذب عشق

 

 

 

 

“اگر به عشق نیاز دارید، سعی کنید بفهمید که تنها راه گرفتن عشق، دادن عشق است. هر چه بیشتر بدهید بیشتر خواهید گرفت، و تنها راهی که می‌توانید عشق بدهید این است که خود را از آن لبریز سازید تا به یک مغناطیس بدل شوید”

                                                                                                                             چالز هانل

                                                                                                                        نویسنده‌ی تفکر نو

اگر دارید کار می‌کنید چون فکر می‌کنید تنها راهیست که می‌توانید پول درآورید، و به آن علاقه‌ای ندارید، این‌طوری هرگز پول یا شغلی که دوست دارید را به دست نمی‌آورید. شغلی که دوست دارید همین حالا وجود دارد و تنها کاری که باید برای به دست آوردن آن انجام دهید احساس خوب به شغلتان است. به نکات مثبت شغل فعلی‌تان تمرکز کنید. شما عشق می‌دهید و اینجاست که قدرت قانون جذب در اختیار شما قرار می‌گیرد.

شکسپیر زمانی گفت: من همیشه خوشحال هستم، می دانید چرا؟ انتطارات همیشه صدمه زننده هستند زندگی کوتاه است پس به زندگی ات عشق بورز خوشحال باش و لبخند بزن فقط برای خودت زندگی کن و قبل از اینکه صحبت کنی، گوش کن! قبل از اینکه بنویسی، فکر کن! قبل از اینکه خرج کنی، در آمد داشته باش! قبل از اینکه دعا کنی، ببخش! قبل از اینکه صدمه بزنی، احساس کن! قبل از تنفر، عشق بورز! زندگی این است احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر

 

کل این مطلب بی‌نظیره ولی جا داره جمله اولش را دوباره تکرار کنم.

چطور از فقر به ثروت برسیم

“من همیشه خوشحال هستم”

بزرگان همه احساس خود را به خوبی به خدمت گرفتند.

منتظر نظرات زیبای شما هستم

امیر شریفی

مطلب قبلی

مشکلات ذهنی سد راه باورها

مطلب بعدی

ضمیر ناخودآگاه، شناخت غول درون

10 دلیلی که چرا ترک عادات بد خیلی سخت و مشکل است

راهنمای اساسی برای روتین های صبحگاهی

چالش 21 روزه: برنامه قانون‌ جذب برای تجلی شادی

چرا تفکر مثبت میتواند سلامت جسمی را بهبود بخشد

شکست را به موفقیت تبدیل کنید: استفاده از قانون جذب برای غلبه…

موفقیت به معنای اتخاذ یک انتخاب بزرگ نیست، بلکه به معنای…

چگونه شروع به استفاده از قانون جذب کنیم؟ 8 موردی که همین…

برای چت کردن با ما روی آیکون مشاور فروش کلیک کنید

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

هشت
 − 
پنج
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

SookhteJet.ir – انگیزشی ترین وبسایت برای جوان موفق

چطور از فقر به ثروت برسیم

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

هشت
 − 
پنج
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

۹ قدم کامل برای پیدا کردن چیزهایی که واقعا برای شما مهم…

دانلود کتاب به طور غیرقابل انکار خوب باشید از کال…

چگونه راحت نه بگویید و کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید…

برگه‌ی تقلب ارتباطات – تکنیک‌های محرمانه‌ای که…

تنها این نکته شکست و موفقیت در مذاکره را تعیین میکند

تغییر عادت ها موجب موفقیت است

اینجا قراره راحت و بی دردسر عادت های خودت رو تغییر بدی و رشد کنی

تومان2,287,000

چند دقیقه سکوت برای پولدار شدن شما لازم است.

 پولدار شدن شما به مطالعه این مباحث بستگی دارد.

چطور از فقر به ثروت برسیم

مجموعه ای که تمام راه های پولدار شدن را دارد.

اگر تشنه پول هستید اینجا سیراب می شوید

 

من به 6 دلیل مهم بی پول بودم….

 

درواقع صادقانه بگم من دانش و علم ثروت را نداشتم و فکر میکردم پول در آوردن یعنی تلاش شدید فیزیکی و کار کشیدن از جسم بدبخت, در حالی که پول دار شدن یک علم است یک دانش است که باید در ذهن قرار بگیرد نه در زور بازو.من اصلا نمیدونستم که خیلی راحت میشه پول دار شد …..

 

من به دلایل خیلی زیادی مخواستم پول دار باشم : 

 

قطعا راهکارهایی وجود داشت که میتونست مشکل من رو حل کنه و من در پی کشف این راهکارها شب ها رو صبح میکردم و شب و روز پشت کامپیوتر فقط دنبال راهکار بودم تا بتونم به اون جایگاهی که می خوام برسم.

 

پس از کلی تحقیق و مطالعه به این راهکارهای خیلی مهم و اساسی رسیدم :

 

1.باید فرد را به آگاهی برساند و باورها و افکار منفی و عادت های منفی را به وی نشان دهد.

2.باید فرد را قانع کند که باور ها و افکاری که قبلا داشته اید درست نیست و دلایل و شواهد علمی و متافیزیکی و … اراده دهد تا ذهن فرد نسبت به پول مجدد برنامه ریزی شود.

3.باید روش های علمی و کاملا تست شده را در اختیار فرد قرار دهد تا بتواند باورهای منفی و عادت های منفی که موجب فرار پول می شود را تغییر دهد.

4.باید تعریف های پایه ای و اصولی در مورد سرمایه,بودجه,دارایی,بدهی,پس انداز,قرض کردن,وام و … سایر موارد را بداند و عادت های خود را در این موارد تغییر دهد.

5.باید بتواند نسبت به نیاز های افراد جامعه شناخت پیدا کند و دقیقا بداند که افراد در حال حاضر و در این برهه از زمان دقیقا به چه چیز هایی نیاز دارند.

6.باید نیاز هارا شناسایی کند سپس با استفاده از راه حل هایی که ارائه می شود رسالت و هدف و کسب و کاری را متناسب با این نیاز ها شروع کند.

7.باید به این مهارت برسد که بتواند درآمد های غیر فعال یا (این اکتیو) ایجاد کند تا بتواند درآمد بیشتری برسد و به استقلال مالی دست پیدا کند.

8.باید اصول و علم راه اندازی کسب و کار را بداند و بداند که دقیقا چه کسب و کاری باید راه اندازی کند تا در آن کسب و کار موفق شود.

9.باید به قوانین متحول کردن کسب و کار آگاه باشد و بداند که برای تحول کسب و کار به چه چیز هایی نیاز دارد.

10.باید اصول مدیریت و رشد کسب و کار را بداند و دقیقا مشخص کند که هدف و مقصد کسب و کار کجاست.

11.باید بتواند کسب و کار خود را ارزیابی کند و بداند در این برهه از زمان به این کسب و کار نیاز است یا نه.

12.باید کاملا به اصول تبلیغات و افزایش فروش و ترفند های فروش اگاهی داشته باشد و بداند که دقیقا باید چگونه,چرا و کجا تبلغ کند و از چه بستر هایی استفاده کند.

13.باید بتواند هوش مالی و ضریب هوش مالی خود را افزایش دهد و از موقعیت هایی که خیلی ها نمیبیند استفاده کند تا بتواند به درصد بیشتری از بازار دسترسی پیدا کند.

14.باید بتواند تکنیک هایی که باعث تحول کسب و کار و فروش فوق العاده می شود را یاد بگیرد و از آنها در هر کسب و کاری استفاده کند.

 

قطعا و حتما شما هم تا به الان اصلا به موارد فکر نمیکردید و احساس می کردید که یک شانس یا یک معجزه فقط میتونه زندگی شمارو نجات بده ولی معجزه فقط دونستن اینها و به کار گیری این 14 اصل بود و باید اینارو میدونستیم که متاسفانه من قبلا از این موارد اصلا آگاه نبودم و شک ندارم شما هم یکی مثل گذشته من هستید.

 

الان دقیقا با افکار منفی و باورهای منفی خود رو به رو شده اید و این تنها عامل و یکی از بزرگترین دلایلی هست که تا به الان موفق نشده اید.

من فردی بودم دقیقا مثل شما با کلی بدبختی و کلی بدهی و کلی روزهای سخت که شدیدا عذابم میداد و تنها دلیلی که بی پول بودم نادانی و نفهمیدن و عدم آگاهی بود

صادقانه بگم اگه مشکل مالی دارید من می تونم با یه سری آموزش های خاص مشکل شمارو حل کنم چون دقیقا در شرایط بدی بودم و راه کارهایی که در بالا بهش اشاره کردم رو طی کردم و الان میدونم مشکلتون چیه و چه کارهایی باید انجام بدید تا از شر بی پولی خلاص بشید.

 

چطور از فقر به ثروت برسیم

من به چند دلیل ساده میتونم به شما کمک کنم.

من فقط دو چیز از شما میخوام اراده و اشتیاقی زیاد برای پولدار شدن.اگر این دو تا در وجود شما هست پس بسم الله

فقط باید قول بدید و متعهد باشید و منتظر شانس و معجزه هم نباشید دقیقا باید خودتون و تنها خودتون دست به کار شید.

 

حالا چجوری میتونم به شما کمک کنم.کمک من در قالب آموزش های قدم به قدم و راهنمایی هایی خواهد بود که دقیقا راه رو به شما نشون بده و بگه باید چیکار کنید و چه کارهایی رو انجام بدید.

 

پس قبل از هر چیز حتما به این کلیپ نگاه کنید و با دقت بهش گوش بدید

 

 

یک پکیج با تمام آن چیزهایی که برای قرار گرفتن در مدار پول به آن نیاز دارید, می باشد.شامل بخش های متنوعی می باشد و در چندین بخش بسیار مهم و حیاتی خلاصه می شود. این بخش ها برای ایجاد درآمد لازم و ضروری می باشد و باید این موارد را آموزش ببینید. این پکیج برای هر نوع قشری از جامعه که نیاز به تحول مالی دارد کاملا مفید و بسیار کارساز می باشد.از قوانین و سنت های هستی در مورد پول گرفته تا کسب و کار های نوپا و درآمد زا,روش های تبلیغاتی,تکنیک های افزایش فروش و … را قدم به قدم به شما آموزش می دهد.

 

نیازی به حضور فیزیکی شما نیست فقط کافیست با گوشی موبایل خود یا با لپ تاپ به این فایل ها گوش بدید و تمرین ها و روش های گفته شده را انجام دهید.

 

علم ثروت شامل تمام گروه ها و اقشاری از جامعه می شود که نیاز به تحول مالی دارند و میخواهند به استقلال مالی دست پیدا کنند.

 

 

اگر جزء گروه های بالا هستید و نیاز به داشتن درآمدی مناسب برای زندگیتان هستید می توانید با تهیه علم ثروت و آموزش گام به گام آن رفته رفته در مدار درستی از پول قرار بگیرید.

 

 

این پکیج با دارا بودن تمام بخش ها در یک مجموعه به تمام نیاز های شما در مورد پول,روش های درآمد زایی,راه های ایجاد کسب و کار,انواع و بهترین روش های تبلیغاتی و … می تواند بهترین انتخاب باشد.

 

هدف ما این است با آگاهی انتخاب کنید و تحت تاثیر احساسات قرار نگیرید چرا که آگاهی باعث می شود هدفمند باشید و تمام آموزش ها را قدم به قدم اجرا کنید تا بعد از مدتی نتایج را مشاهد کنید.

 

همیشه دنبال محصولی باشید که از ریشه و به صورت اصولی شما را در مسیر درست قرار دهد

 

 

علم ثروت عاری از هر گونه روش خیال پردازی یا توهم برانگیز است محصولی که درد ها را آشکار می کند ریشه ها را پیدا می کند و آن ریشه را حل می کند, به شما راهکار می دهد,کسب و کارهای پولسازی که نیاز به سرمایه ندارند را به شما معرفی میکند.شما را در مسیر دریافت پول بیشتر قرار می هد.

 

علم ثروت,تحولی در دنیای مالی

شما بدون رفتن به مدرسه هرگز نمی توانید خواندن و نوشتن را بلد باشید و یادتان باشد در مدرسه به ما علم و دانش ثروت را یاد ندادن بلکه آنها را با هم مقایسه کردند و به ما یاد دادند که ثروت چیز خوبی نیست اما الان میدانیم که ثروتمند شدن واقعا با شکوه است.

 

 

هوش مالی نیاز به توانایی و استعداد خاصی ندارد مثل هوش یا (آی کیو IQ) که همه دارند هوش مالی نیز دقیقا مثل این است اگر هوش مالی تو کم باشد در فقر هستی و اگر زیاد باشد در ثروت.

خوشبختانه هوش مالی قابل تقویت است و خیلی راحت می توانی با دیدن آموزش های خاص علم ثروت هوش مالی خود را افزایش داده و قدم به قدم زندگی مالی خود را به جایگاهی که دوست داری برسانی

 

 

شما قطعا می خواهید بخش هایی از این محصول منحصر به فرد (علم ثروت) را گوش دهید تا بیشتر با آن آشنا شوید می توانید از طریق فایل های زیر بخش از این محتوای عظیم را گوش دهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شاید بخواهید بدانید که چرا برخی دوستان علم ثروت را انتخاب کرده اند.؟ (روی نام فرد کلیک کنید.)

 

من محصول علم ثروت شما را تهیه کردم که بتوانم بعضی از باورهایم را که نتونستم با محصولات استاد دیگر مثل استاد ع.م شناسایی کنم را توسط این محصول شناسایی کنم و از تغییر باورها به نتیجه برسم.به نظر من همه مجموعه های شما عالی هستند چون عمیقا قوانین الهی را بادقت بیشتری بیان می کنید درمورد مجموعه علم ثروت هم باید عرض کنم تا به اینجا مسئله فقر وثروت بسیار زیبا بیان و تشریح می شود خود من دراین مورد بسیار مانع ذهنی دارم وسعی میکنم با گوش دادن خیلی زیاد این مانع ذهنی راحل کنم شیطان درونی به قدری درذهن من نفوذ کرده که براحتی نمی توانم بد بودن فقر را قبول کنم.

با مشکل مالی مواجه م سالها فکر میکردم فقط انسانیت کافیه و حتی لزومی نمیدیم پول زیاد داشته باشم چون سنم کم بود و همچنین فکرمم بالغ نبود فکر میکردم خونه مادرم پدرم خواهر برادارام شرایطم همیشه همینطور میمونه و من فرصت دارم ولی الان همه رفتن منم با یکی دوتاشون که خیلیم از لحاظ روحی دوریم الان فهمیدم پول و ثروت حرف اول رو تو همه چی میزنه حتی اگه قرار انسانیت مهم باشه با پول بهتر میتونی. بدون پول من نه تو چشم خانوادم ارزش دارم نه تو چشم جامعه الان بعد ده دوازده سال تازه فهمیدم کار و درآمد عالیه و ثروت توزندگیم خیلی نیازه خیلی. میشم چون بهم میگن ماداریم خرجتو میدیم باید کار بکنی. پول و ثروت برای من الان تواین شرایط مثل نیاز ماهی به آب هستش واقعا میخوام آزاد بشم نیازمند نباشم. من فکر میکنم یه آدم نیازمند و وابسته از نظر مالی مثل یه آدم فلج هستش.

اول از همه چون چندتا از محصولات شما مثل رسیدن به خواسته در مدار 186 درجه هر دو فصل و راز تغییر تا تحول در زندگی من رو تهیه کرده بودم و کاملا راضی بودم واثراتش در من وزندگیم کاملا دیده میشد و نتایج عالی دیده بودم و از همه مهمتر رو همسرم هم تاثیر خیلی خوبی گذاشته بود و این محصول علم رو به خاطر اینکه ثروت خیلی خیلی بیشتر و آسونتر البته با رعایت سنتهای الهی به سویمان جذب کنیم.میخواستم مشکلات مالی مان را حل کنیم.نگران آینده فرزندم بودم و میخواستم باورهای فرزندم بسیار قدرتمند باشه و درآینده با مشکل مالی مواجه نشه.درآمد شوهرم تقریبا خوبه ولی هر جا سرمایه گذاری میکردیم برا ملک خراب میشد تا اینکه فهمیدم دانسته های من در مورد پول درست نیست دانسته های همسرم درست نیست که این اتفاقات را ایجاد میکند و تصمیم گرفتم باز هم یکی از بهترین محصولاتن و کاملترینهاشو تهیه کنم.

درآمد خیلی کمی داشتم,در یک برهه ای از زندگی قرار گرفته بودم که واقعا مجبور بودم از هر کسی که میبینم قرض کنم تا بتونم زندگی کنم.زندگی بی پولی منو اذیت میکرد واقعا نمیدونستم باید چیکار کنم.هرشب فقط فکرم این بود خدایا من چیکار کنم.چرا درآمد من بیشتر نمیشه,چرا هر چقدر کار میکنم باز در همون حد ثابت میمونم.وقتی علم ثروت و توضیحات صداقت وار آقای عبادی رو گوش دادم کل افکار من دگرگون شد و من رو به فکر وادار کرد فکری که هرگز به سمت من نیومده بود و تجربه ای واقعا تازه و جدید در من ایجاد کرد.

با تمام وجود خودم رو متعهد کردم و محصول رو خریداری کردم و کاملا راضی ام.حقشونه خدا بهشون برکت بده امکان نداره کسی تا به این حد در مورد این باورها به ما اطلاعات بده که آقای عبادی متخصص بدون چون و چرا هستن و به هیچ عنوان شخصی مثل ایشون این توانایی رو ندارن که مارو بیدار کنن.تنها و تنها از آینده مالی ترس داشتم,از درآمدم راضی نبودم,همیشه کم خرج میکردم تا گشنه نمونم.همیشه باور داشتم خدا نمیخواد ولی الان میبینم من چقدر فکر مریضی داشتم. الان شکر خدا از همه مهتر احساسم داره خوب میشه و دانسته های اشتباه من از بین میرن.اگه بدونید چه چیزایی به شما آموزش میدن و چجوری ذهن شمارو باز میکنن اونوقت حتی یه لحظه هم تردید نمیکردید.

خوبید استاد بزرگوار و عزیزم. من چندین سال قبل با وجود سن کم و جوانی، پیشرفتهای زیادی در زمینه اقتصادی کسب کردم بطوریکه مورد توجه اطرافیان و همکاران بودم، پس از مدتی ( حدودا ۴ سال) مجددا” یک فعالیت اقتصادی فوق العاده عالی و چشمگیر انجام دادم بطوریکه موجب حیرت دیگران شده بود، در حقیقت در آن زمان فکر میکردم قادر به انجام هر کاری هستم البته این به دلیل اعتماد به نفس خوبی که داشتم بود. منتهی همین حرکت خوب و چشمگیر بدلیل عدم هماهنگی میان شرکاء ناکام ماند و من در شرایط متفاوتی نسبت به گذشته ( رفاه و آرامش) قرار گرفتم و از آن تاریخ به بعد ( حدود ۱۵ سال) متاسفانه سرخورده و ناامید شدم و دیگر تقریبا حرکت زیادی جهت ادامه روند گذشته و کسب موقعیت های جدید و کسب موفقیت انجام ندادم و تنها درآمدی در حد گذران زندگی و تامین احتیاجات و یک زندگی متوسط داشتم. مدتها بود بدنبال تجزیه و تحلیل عوامل و اتفاقات گذشته بودم و مرتب سایرین رو مقصر اون اتفاقات تصور میکردم و البته خودم را نیز سر زنش میکردم. همیشه فکر میکردم که راهی برای کسب راحت تر و بیشتر پول و کسب درآمد وجود داره و این راهی که من میروم راه درستی نیست و مرتب با بررسی اقدامات افراد موفق بدنبال یافتن راهی برای پولدار شدن بودم، تا اینکه پس از مدتی آشنایی با سایت تغییر باورها و استفاده جسته و گریخته از دوره ها و فایل های آن، با معرفی دوره علم ثروت توسط استاد عزیز حس کردم این همان چیزیست که سالها بدنبال آن بودم. ببخشید که زیاده گویی کردم منتهی خواستم موقعیت و شرایطی که موجب شد تا نسبت به تهیه این دوره اقدام نمایم رو بخوبی تشریح کنم. ارادتمند شما نورمهانی

من علم ثروت از طریق یه سایتی آشنا شدم داشتم دنبال برق کشی ساختمان میگشتم که برق خانه خود که خراب شده بود درست کنم بعد فکر کنم عضو شدم بعداز عضو شدن فکر کنم تبلیغات ویژه برام آمد درباره تغییر باورها و کسب درآمد خلاصه کم کم با سایت تغییر باورها آشنا شدم و رفته رفته فایل رایگان گوش دادم و دراولین فرصت محصول علم ثروت را تهیه کردم خیلی خیلی شوق زده بودم و هستم قبل که تهیه کنم احساسم میگفت این محصول رو بخرم تا دو سال دیگه موفق تر میشی و دو پله بیشتراز بقیه پیشرفت میکنی و این شد که اعتماد کردم و برای این محصول خریدم که از قوانین الهی بیشتر بدونم تا به استقلال مالی برسم و ثروتمند بشم چون از فقر مالی بدم میاد.

سلام ضمن ازروی موفقیت برای شما و تمام دانشجویان علم ثروت من بخاطر سخنرانی زیبای شما در مورد احساس و فرکانس و دریافت عاشق این مجموعه شدم و با احساس خوبی را که دارم میتونم از دل طبیعت بهترین موقعیت ها را برای خودم با ارسال فرکانس و دریافت ان بدست اورم والان که این پیامک را دارم میدم خبر خیلی خوبی از یکی از فرکانسهام دارم دریافت میکنم که من را انشاالله مثل خالقم پولدار و ثروتمند میکنه.

من از برج 8 سال پیش با سایت تغییر باورها و آقای سجاد عبادى آشنا شدم. وهمیشه استاد تومقاله یا در قسمت حمام مغزى تاکید دارن که اگه خواهان پیشرفت هستین حتما وحتما باید به آگاهى برسین، تا پایه واساس را ندونین پیشرفت نخواهید کرد در هر زمینه اى که باشه. واگر شما دوست دارین در زمینه ى مالى پیشرفت کنین. باید در این راستا قدم بردارین تا به آگاهى برسین باید در این راستا تحقیق کنین. باید زندگى نامه ى ثروتمندان را مطالعه کنین که چطور به ثروت رسیدن. باید مطالبی که در مورد ثروت وقوانین ثروت ارائه شده است را تهیه کنین تا قانون و راز ثروتمند شدن دستتون بیاد مجموعه راز تغییر تا تحول در زندگى من را تهیه کردم. وکاملا از اطلاعاتى که دستم اومد رضایت کامل دارم. قبلا از رفتار وکلامى که با دوستان رد وبدل میکریم بی توجه بودم. اما بعد از گوش دادن فایل هاى عمل وعکس العمل هوشیارتر شدم. تا اینکه مجموعه علم وثروت تو سایت گذاشته شد. قیمت محصول بالا بود ولى باخودم عهد بستم هر طور شده باید این محصول را خرید کنم. چند روز نگذشت ، خدا راهو نشونم داد و پول را تونستم تهیه کنم. وبلافاصله مجموعه علم و ثروت را خرید کردم. چونکه به این نتیجه رسیده بودم براى پیشرفت خودم باید قوانینو یاد بگیرم، مجموعه علم و ثروت را خرید کردم آقاى کیوساکى در کتاب ( شکستها شما را میلیونر میکند ) که نوشته خودشون هست میگه: ثروتم را مدیونه اون مجموعه های اینترنتى ها که خرید میکردم هستم. اونا بودن که منو با قوانین ثروت آشنا کردن سالانه دو مجموعه ثروت تهیه میکردم.

من محصول علم ثروت شما را تهیه کردم که بتوانم بعضی از باورهایم را که نتونستم با محصولات استاد دیگر مثل استاد ع.م شناسایی کنم را توسط این محصول شناسایی کنم و از تغییر باورها به نتیجه برسم.به نظر من همه مجموعه های شما عالی هستند چون عمیقا قوانین الهی را بادقت بیشتری بیان می کنید درمورد مجموعه علم ثروت هم باید عرض کنم تا به اینجا مسئله فقر وثروت بسیار زیبا بیان و تشریح می شود خود من دراین مورد بسیار مانع ذهنی دارم وسعی میکنم با گوش دادن خیلی زیاد این مانع ذهنی راحل کنم شیطان درونی به قدری درذهن من نفوذ کرده که براحتی نمی توانم بد بودن فقر را قبول کنم.

من همیشه آرزویم بوده که بتونم نیازهای مادی خانواده ام پدر و مادرم و خانواده ام و زن و بچه هام و اقوام و سایر نیازمندان نزدیک را برآورده کنم با حقوق کارمندی که داشتم تا حد کوچکی موفق بودم و احساس خیلی خوبی داشتم بهترین حال و احساس موقع کمک کردن در من ایجاد می شد اما 3 سال پیش با مشکلات مالی بزرگی و بحرانی مواجه شدم که هنوز موفق به حل آن نشده ام و شدیدا بدهکار شدم و توانایی کمک کردن هم طبیعتا از من گرفته شد اصلا نمیدونم چه جوری تونستم سایت شما رو پیدا کنم یادم نیست تو اینترنت دنبال چی بودم که از سایت شما سردرآوردم با دانلود فایل های رایگان و گوش کردن بارها و بارها فایل ها چشم به واقعیت باز کردم اگرچه قصدم از تهیه علم ثروت رهایی از دغدعه ی مالی و پرداخت بدهی هام هست ولی بهترین احساسی که در این دنیا به من دست میده و رضایت خاطری بهم دست میده و سبک میشم کمک و حل مشکلات اطرافیانم بوده بدون اینکه بعدا انتظاری از اونها در وجود من پیدا بشه.الان هم به جرات میتونم بگم با وجود مشکلاتی که دارم و کم کم هم داره حل میشه با استفاده از کانال شما تونستم خدا رو بیشتر بشناسم و روزانه به دفعات شاکرم تازه فهمیدم خدا چه نعمت ها و ثروت هایی به من داده که اصلا قیمت ندارن و قبلا اصلا بهشون فکر نمیکردم.و خیلی دوست دارم با استفاده از این مجموعه بیشتر به خداوند و قانون طبیعت و کاینات و نهایتا شناخت باورهای خودم پی ببرم.

همیشه در وجود خودم احساس میکردم که من باید پیشرفت کنم, لیاقت من خیلی بیشتر از اینهاست, دوست داشتم بدونم ثروتمندان چکار میکنند که روز به روز ثروتشون بیشتر میشه ولی وضعیت من هرسال مثل سال قبل و شاید هم بدتر از قبل میشه. چندین سال هست که دارم راجع به قانون جذب,نیروی ذهن و … مطالعه میکنم ولی هیچوقت به هیچ جا نرسیدم. سرکار میرفتم از صبح تا عصر با یه حقوق ناچیز آخرشم جز خستگی, اعصاب خردی و این اواخر هم کمردرد بدی گرفتم. از طرفی صاحبکارت هم که هرچی از جون و دل مایه میذاشتی قدرت رو نمیدونست دیگه وقتش بود خسته شدم از کار کردن واسه دیگران و یه حقوق کم. اومدم بیرون. اوایل برام سخت میگذشت. یه روز اتفاقی با یه کانال آشنا شدم که راجع به قانون جذب آموزش میداد به فایلهای آموزشیش گوش داده و عمل میکردم ولی بازم حس میکردم یه چیزی این وسط کامل نیست. بعد سه الی چهار کانال که اتفاقی عضو میشدم با کانال شما آشنا شدم. فایلها رو گوش دادم مطالب رو خوندم فهمیدم که من همه کار میکردم جز توکل به خدا و شناخت قوانین الهی اش. من همیشه دوست داشتم ثروتمند بشم. به تمام خواسته هام برسم. در حال حاضر بیکار هستم و مقداری هم بدهی دارم قبل این هیچ پک آموزشی راجع به علم ثروت تهیه نکردم ولی خداوند خواست که اولین پک آموزشی علم ثروتم رو از شما تهیه کنم. من فعلا دو سه تا فایل رو گوش دادم و دارم ادامه میدم امیدوارم که با آگاهی یافتن و عمل کردن به این علم به تمام خواسته هام برسم تا از طریق آن به خدای خودم هم برسم. از شما استاد گرامی هم بی نهایت سپاسگزارم. امیدوارم که دنیای دوروبرمون پر بشه از آدمهایی با باورهای قشنگ و مثبت. آمین

سلام از سالها قبل با قانون راز آشنا شدم وبرای رشد شخصیتی خودم تلاش کردم کلاسهایی مثل آمرزش ریکی ‘NA’c ،coda،وخیلی روشهای دیگه اخیرا خیلی دلم می خواست به آرامش برسم توی تلگرام دنبال کانالهای مختلفی می گشتم وامتحان می کردم تا رسیدم به کانال شما اولش زیاد جذبش نشدم ولی وقتی ویس های شمارو شنیدم راغب شدم باورهای غلطم رو بشناسم در ضمن مدتی بود در زمینه مالی با مشکل مواجه شده بودم آخه من خودمو لایق ثروتنند شدن می دونم خیلی با عشق کار میکنم ومطمئن هستم به زودی درهای رحمت خداوند بروم گشوده میشه در ضمن از شما هم بسیار سپاسگذارم

 

اما علم ثروت با چه تخصص های شما را ثروتمند می کند؟

 

این شش ستون اصلی در علم ثروت , تمام آن شش ستونی هست که زندگی مالی شما به آن نیاز دارد و اگر این شش اصل را بدانید و استفاده کنید محال است که به درآمد پایدار و مورد دلخواه خود نرسید.از کار روی ذهن گرفته تا افزایش درآمد.

 

 

قیمت علم ثروت هر ماه 30 درصد افزایش پیدا می کند و شاید بعد از مدتی وارد این سایت بشید و ببینید قیمت آن بیشتر شده است.

 

بهترین زمانی که می توانید این محصول را تهیه کنید همین الان است چون به اندازه کافی وقت را هدر داده اید و به اندازه کافی از دیگران عقب مانده اید.

 

 

فایل های علم ثروت چگونه است و به چه نحوی به دست ما میرسد؟

 

تمامی فایل های آموزشی علم ثروت به صورت صوتی و با فرمت mp3 هستند مگر برخی از بخش ها که نیاز به آموزش تصویری باشد.فایل ها به این دلیل صوتی هستند که می خواهیم با تمرکز کاملی فقط گوش دهید و موجب حواس پرتی شما نشود.و همچنین حجم فایل ها کم باشد تا مشکلی در دانلود برای شما پیش نیاید.

این مجموعه حضوری نیست و شما از طریق آدرس ایمیل به علم ثروت دسترسی خواهید داشت.

 

اگر ایمیل ندارید اینجا کلیک کنید.آموزش ساخت اییمل

 

زود تر از الان شروع کنید و با تهیه علم ثروت به رویاهای خود رنگی جدید و واقعی ببخشید

 

موقعیت و شرایط شما را بهتر از خود شما درک میکنیم به همین دلیل دو مدل خرید برای شما در نظر گرفته ایم.

 

یادتون باشه امروز باید بین (جهل ,ترس) و (آگاهی, ایمان) یکی را انتخاب کنید همه چیز از یک انتخاب شروع می شود

 

اگر بعد از خرید و انجام تمام مراحل علم ثروت و انجام تمام آنچه که به شما آموزش داده شده,نتوانستید نتیجه بگیرید و نتوانید به درآمد دلخواه خود برسید بدون یک کلمه حرف اضافی مبلغ پرداختی را به حساب شما واریز میکنیم.

 

برای خرید کامل مجموعه علم ثروت روی تصویر زیر کلیک کنید

 

برای پرداخت به صورت اقساطی روی تصویر زیر کلیک کنید,وارد سایت آکادمی علم ثروت شده سپس محصول مورد نظر را انتخاب و خرید کنید.

به محض پرداخت به فایل ها دسترسی خواهید داشت.

برای خرید به صورت کارت به کارت (بنام سجاد عبادی):

 

 

 

 

 

 

 

 

علم ثروت

 

علم ثروت

علم ثروت

علم ثروت

 

 

 

 

احمد زمانی – ژوئن 21, 2017

جناب عبادی عزیز استاد گرامی واقعا بهتون احسنت میگم.به صورتی حرف میزنید که ادم نمیتونی حرف بزنه یعنی حرفی نمیمونه و کلا حجت رو تموم میکنید. واقعا به این علم الهی شما غبطه میخورم این مجموعه ثروت قطعا از این علم الهی ناشی میشه بنده حقیقتا ندیدم و نشنیدم که اینگونه در مورد ثروت خدا کسی صحبت کنه بی شک یکی از ارزشمندترین ها هستید و محصولاتتون هم با ارزش خواهد بود.همیشه سرافراز و موفق باشید. امیدوارم بتونم همیشه ازتون استقاده کنم. ویس های کانالتون شگفت انگییز و عالی ان و قطعا محصول نیز عالیتر خواهد بود ارادتمند شما احمد زمانی

سجاد عبادی – ژوئن 21, 2017

موفق باشید دوست گرامی نظر لطف شماست

مریم – جولای 2, 2017

سلام آقای عبادی میتونم بپرسم این مجموعه کلا چند بخش داره و چجوری به دست ما میرسه؟

سجاد عبادی – جولای 3, 2017

با سلام. بخش سوالات متداول را مطالعه کنید

Mahmood mansourzadeh – جولای 28, 2017

سلام خدمت آقای عبادی عزیز من جلسه چهارم و پنجم هم تا الان گوش دادم واقعا عالی بود و واقعا احساسم بهتره شده از شما بخاطر محصولات خوبتون سپاسگذارم واز خداوند که این احساس خوب در من ایجاد کرده بسیار سپاسگذارم

سجاد عبادی – جولای 28, 2017

موفق باشید همیشه

رضاوند – جولای 31, 2017

جناب عبادی سلام. وقت بخیر طبق فرمایش شما این مجموعه ظاهرا کامل هست ولی متاسفانه تعداد افرادی که دارن این مدل محصولات رو آماده میکنن زیاد شدن ادم میمونه به کدومش اعتماد کنه طبق توضیحات و مطالعه دقیق اونا فعلا سوالی در ذهنم ایجاد نمیشه همه چی واضح توضیح داده میشه ولی سوالی دارم و اون اینکه آیا واقعا قوانین زیادی درمورد ثروت و علم ثروت وجود داره مثل هپنوتیزم و این موارد آیا با این موارد آموزش میدین؟ ممنون میشم پاسخ رو کامل ارسال کنید.

سجاد عبادی – جولای 31, 2017

با سلام و عرض ادب دوست عزیز در هیچ کدوم از فایل ها ما پیرامون این موارد بحث نمیکنیم و به هیچ عنوان راجب هپنوتیزم صحبت نمیکنیم و نمگیم. کلا محصولات ما پیرامون آگاهی دادن و تغییر باورها خواهد بود.

Mahmood mansourzadeh – آگوست 7, 2017

سلام خدمت اقای عبادی عزیز جلسه ششم و هفتم و هشتم هم گوش دادم واقعا عالی بود ممنون از شما که واقعا زحمت میکشید تا ما به آگاهی برسیم

Μahmood – اکتبر 25, 2017

M_ m: سلام خدمت استاد خوبم آقای عبادی میخواستم در مورد محصول علم ثروت یکبار دیگه تشکر کنم امروز داشتم جلسه بیستم تجزیه و تحلیل 9 گوش میدادم خیلی قشنگ صحبت میکردین واقعا فوق العاده بود انشاءالله خدا خیرتون بده و در آینده به موفقیت های بیشتری برسین سپاسگذارم سپاسگذارم سپاسگذارم

علی – دسامبر 21, 2017

جناب عبادی عزیز استاد گرامی واقعا بهتون احسنت میگم. بعضی از مطالبتون رو خوندم مطالب خیلی خوبی هستن ولی سیستم ارزش گزاری شما به نظر من اشتباه هست و این مجموعه 2530 هزار تومن نمی ارزه حتی مجموعه های دیگ هم همینطور هستن

سجاد عبادی – دسامبر 21, 2017

علی جان عزیز سلام. سیستم ارزش گذاری برای یک محصول جامع و کامل و نزدیک به 130 ساعت اموزش قیمت 2530 کمه و هر هفته هم افزایش قیمت داریم

ره_ حاتم – دسامبر 29, 2017

استاد عزیز ایا در این محصول نحوه فروش و افزایش فروش هم اموزش داده میشه یا نه خیلی دوس دارم فروشم بره بالا

علی – دسامبر 29, 2017

سلام استاد عبادی نمیدونم چجوری و با چه زبونی ازتون تشکر کنم.علم شما دانش شما قطعا کتابی نیست و این دانش در کتاب نیست اولش باورم نمیشد فکر میکردم همش دم میزنید و از خودتون تعریف می کنید اما الان برام ثابت شد .ثابت شد که از درون حرف میزنید اندیشه های خوابیده من و سایر دوستان رو در مورد پول رو بیدار کردید. سخنانتون عینه دریل داره سوراخ میکنه داره تا عمق مغز من میره. هروقت میخوام طبق باور گذشته کاری را انجام بدم زود یاد قوانین میوفتم و اشتباه نمی کنم خطا نمی کنم نزدیک ۱۳ فایل گوش دادم عالی ان آدم نمیدونه چی بگه میمونه.خخخ ولی استاد خدایی دمت گرم گل کاشتی و کارستون کردی چقدر خطا و اشتباه داشتم چقدر اشتباه و فکر میکردم همشون درسته ولی ای وای همشون اشتباه بود واقعا استاد مدارها سریع جواب میدن سریع ادم رو بیدار میکنن هر چیزی یه نشونس برا رشد و خدارو شکر که شمارو پیدا کردم حرف هیچ کسی ب دلم ننشست جز شما خدا خیرتون بده خدا در این راه شمارو ثابت قدم کنه تا به ما و امثال من کمک کنی تا هم خدا رو بهتر بشناسه هم ازش درخواست کنه هم به نعمت های بیشتری برسه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

لطفاً نام کاربری یا نشانی ایمیل خود را‌ وارد نمایید. از طریق ایمیل، پیوندی برای ساختن رمز عبور تازه دریافت خواهید نمود.

function PayirTrust () {window.open(‘https://pay.ir/trust/12611’, ”, ‘scrollbars=yes, width=500, height=500, top=150, left=300’);}

محصولات خریداری شده صرفا جهت استفاده خود شما و خانواده شما بوده و ما هیچ رضایتی نداریم که آنها را به دیگران هدیه دهید.این کار خلاف شرع بوده و ما راضی نیستیم.امیدوارم با روشن بینی خود کمک کنید تا محصولات بیشتری آماده و در سایت قرار گیرید.


http://www.sajjadebadi.com/wp-content/uploads/2017/11/تحلیل-یک-باور-منفی.mp3Downloads-icon


http://www.sajjadebadi.com/wp-content/uploads/2017/11/عدم-مدیریت-پول.mp3Downloads-icon


http://www.sajjadebadi.com/wp-content/uploads/2017/11/ارث-و-میراث.mp3Downloads-icon


http://www.sajjadebadi.com/wp-content/uploads/2017/11/یه-نکته-مهم.mp3Downloads-icon


http://www.sajjadebadi.com/wp-content/uploads/2017/11/پس-اندار.mp3Downloads-icon


http://www.sajjadebadi.com/wp-content/uploads/2017/11/دومین-نکته-در-مورد-پول.mp3Downloads-icon


http://www.sajjadebadi.com/wp-content/uploads/2017/11/یه-نکته-کلیدی-در-مورد-پول.mp3Downloads-icon


http://www.sajjadebadi.com/wp-content/uploads/2017/11/افزایش-یا-کاهش-قیمت.mp3Downloads-icon


http://www.sajjadebadi.com/wp-content/uploads/2017/11/احساس-بد-در-خرج-پول.mp3Downloads-icon


http://www.sajjadebadi.com/wp-content/uploads/2017/06/mohamadi.mp3Downloads-icon


http://www.sajjadebadi.com/wp-content/uploads/2017/06/نظر-یعقوب-محمدی-در-مورد-علم-ثروت.mp3Downloads-icon


http://www.sajjadebadi.com/wp-content/uploads/2017/06/محمد-انس-پیام.mp3Downloads-icon


http://www.sajjadebadi.com/wp-content/uploads/2017/06/نظر-علیرضا-در-مورد-علم-ثروت.mp3Downloads-icon


http://www.sajjadebadi.com/wp-content/uploads/2017/06/ahmad.mp3Downloads-icon


http://www.sajjadebadi.com/wp-content/uploads/2017/06/20180305_001.mp3Downloads-icon

چطور از فقر به ثروت برسیم
چطور از فقر به ثروت برسیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *