چطور امضای زیبایی داشته باشیم

 
helpkade
چطور امضای زیبایی داشته باشیم
چطور امضای زیبایی داشته باشیم

امضا یک نمایش دست نویس از نام، لقب، یا شکل و اشکالی است که برای هر فرد متفاوت است . بسیاری از نوجوانان و جوانان در پی کشف امضای مناسب برای خود هستند تا در شرایط و مکان های مختلف از آن استفاده نمایند . بیشتر این افراد دوست دارند که امضای آنها تکراری نباشد و منحصر به فرد باشد.

اگردوست دارید امضایی جالب داشته باشید و یا امضای تکراری خود را تغییر دهید فقط کافی است مراحل ذکر شده در این بخش از نمناک را دنبال کنید تا امضایی زیبا و شکیل برای خودتان درست کنید.

بررسی امضای خود

ظاهرامضاهای مختلف را به خوبی بررسی کنید . آیا آنها را شیک و زیبا می بینید یا به صورت خطوطی کج و معوج ؟

یک ورق کاغذ بردارید و چشم بسته اسمتان را همانطور که دوست دارید ، روی آن امضا کنید و امضا های مختلف را روی آن تمرین کنید.

چطور امضای زیبایی داشته باشیم

هرچه زود تر در رابطه با فارسی و یا انگلیسی بودن حرف و یا حروف مورد استفاده در امضا، تصمیم بگیرید. این امر سلیقه ای است و به شخصیت شما بستگی دارد.

چند کار جالب را با امضایتان انجام دهید :

اولین حرف اسم و فامیلتان را با حروف بزرگ و بقیه را با حروف کوچک بنویسید.

شما می توانید تنها از حرف اول اسم و نام فامیل کاملتان برای امضا استفاده نمایید و یا فقط از حروف اول اسم و فامیلتان برای امضا استفاده کنید.

برای امضا اسم و فامیلتان را کج بنویسید.

از مدل های مختلف خط مانند باریک، پهن، عمودی، کج و …برای امضاء استفاده کنید.

خطی روی امضایتان از حرف آخر اسم فامیلتان بکشید. برای اینکار نباید امضایتان آنقدر کوچک باشد که خوانده نشود. در آخر اسم یک منحنی به سمت بالا داده و خطی به طرف دیگر امضا بکشید.

با خط ها و مدل های متفاوت امضایتان را امتحان نمایید.

قرار نیست کپی برداری کنید و تنها الهام از بخشی از یک امضا الهام بگیرید. امضا های مختلف را مشاهده کنید و ببینید سایرین چگونه بر روی حرف های مختلف مانور داده اند . از بخش هایی از امضای آنان الهام بگیرید و سپس با خلاقیت خود آنها را با امضای خود ترکیب کنید اما از کپی کردن بپرهیزید تا امضا منحصر به فردی داشته باشید.

اکنون به همه امضاهایی که زده اید توجه کنید . کدام یک از آنها را دوست دارید و کدام یک از امضاها می تواند نماد شما باشد؟

اکنون که امضاء مورد علاقه خود را یافتید ، روی یک کاغذ آن را تمرین کنید تا در آن استاد شوید.

اطمینان یابید که از امضای خود راضی باشید.

در انتهای حروف اسمتان از طرح هایی مانند قلب یا گل استفاده نمایید.

از نمادهای کوچک در زیر یا روی امضایتان استفاده کنید.

هنگام امضاء نمودن اگر از اینکه کسی نوشتن هر حرف امضایتان را نگاه کند، می ترسید ، می توانید از حرف اول اسم کوچک و بخش اول اسم فامیلتان در امضا استفاده کنید.

اگر امضاء شما 7 ثانیه یا بیشتر طول بکشد آنرا کوتاه تر کنید یا سریعترامضاء بزنید.

سعی کنید که امضا کردنتان به 4 ثانیه یا کمتر برسد.

عوض کردن امضای شما هر چند وقت یکبار موجب ایجاد اشکال در شناخت هویتتان در برخی از جاها مانند پاسپورت، امضای دسته چک و… می شود.

امضایتان نباید خیلی غیر طبیعی، بیش از حد پرکار یا طولانی باشدو نباید برای انجام امضایتان خیلی تلاش کنید.

 

چگونه امضا بزنیم؟ چگونه امضا زیبا داشته باشیم؟ چگونه امضا بزنیم که جعل نشود. این ها سوالاتی است که در قالب این مقاله با شما کاربران به تمامی آن ها پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید تا آموزش یک امضا متفاوت را با یکدیگر مرور کنیم.

بسیاری از همان دوران نوجوانی و حتی کودکی در پی کشف امضای مناسب خود هستند تا اینکه با بالا رفتن سن و استفاده از امضا در شرایط و مکان های مختلف کم کم امضای شما شکل خود را پیدا کرده و متعلق به شخص شما و نه فرد دیگری می شود. اما اصلا امضا چیست؟ بر اساس نوشته و گفته ها که ما عینا ذکر می کنیم امضاء “یک نمایش دست‌نویس از نام، لقب، یا شکل و اشکالی است که برای هر فرد متفاوت است. و افراد روی اسناد می‌نویسند تا مدرکی باشد دال بر حضور و آگاهی فرد از این سند. لحظه‌ای که فرد قلم را روی کاغذ قرار می‌دهد، کاراکترهای نوشته‌شده هویت پنهان شخص را نمایان می‌سازند. دست‌نوشته به هر شکل و فرم (دستخط، امضا، ترسیم اشکال و خطوط، رسم علائم، …) اثری فردی است که ویژگی‌های فیزیکی، روحی-روانی و هویت را نمایان می‌کند”

این تعریفی است که از امضا در بسیاری از مراجع و وبسایت ها آمده است. پس بنابراین امضا مختص هر فرد است و معمولا امضای یک فرد با فرد دیگر متفاوت است و از سوی دیگر امضای هر فرد نمایانگر شخصیت و روحیات فرد است. پس در هر شرایطی امضای زیبا و متفاوت شما می تواند حرف های زیادی در رابطه با شما برای گفتن داشته باشد. در بیزینس و شرایط کاری اهمیت آن مطمئنا چندین برابر خواهد شد.

در ایران افراد به دو صورت فارسی و لاتین امضاء می کنند. اگر میخواهید امضای زیبا داشته باشید باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

چطور امضای زیبایی داشته باشیم

پورتال طراحی امضا برای شما عزیزان در گروه هاو کن یو فعال شد. از این پس میتوانید برای سفارش امضا مورد علاقه خود به اکانت تلگرامی زیر مراجعه کنید. توجه نمایید که سفارش امضا رایگان نیست. برای ارتباط با بخش طراحی امضا روی تلگرام یا اینستاگرام کلیک کنید. و یا از طریق تلگرام با شماره 09900287041 در ارتباط باشید.

 

اما حال چگونه می توانیم یک امضای خوب داشته باشیم و یا چگونه یک امضای خوب بسازیم؟

زمانی که این مقاله را مطالعه می کنید به احتمال خیلی زیاد دارای یک امضا هستید. حال تمایل به تغییر و بهتر کردن همین امضا را دارید و یا اینکه می خواهید کلا امضای جدید برای خود دست و پا کنید. به امضای خود نگاه کنید و ببینید که کدام قسمت ها باید باقی بمانند، کدام بخش ها باید از بین بروند و در نهایت چه آیتم هایی باید اضافه شوند.

بهتر است تصمیم خود را هرچه زود تر در رابطه با فارسی و یا انگلیسی بودن حرف و یا حروف مورد استفاده در امضا، بگیرید. این امر کاملا سلیقه ای و البته به شخصیت شما بستگی دارد. می تواند حتی مجموعه ای از حروف فارسی و انگلیسی و یا تنها اشکال باشد. این امر کاملا به خود شما بستگی دارد.

آیا می خواهید تمامی نام و نام خانوادگی خود را برای امضا انتخاب کنید و یا یکی؟ شاید هم قسمتی از نام ها. این مورد هم کاملا سلیقه ایست اما شما میبایست دست به انتخاب بزنید و تصمیم خود را برای این کار بگیرید.

تقریبا تمامی امضاء ها بر پایه یک حرف از نام و یا نام خانوادگی (و یا شاید انتخاب شما مورد دیگریست) که پایه امضای شماست. از بین حروفی که نام و یا نام خانوادگی شما را تشکیل می دهد، سعی کنید بهترین و شاید زیبا ترین حرف را که از لحاظ نستعلیق می تواند زیبا شود  را انتخاب کنید. مثلا در حروف فارسی بر روی حرف هایی همچون (ح، ج، ی،س، ن و… ) و در زبان انگلیسی بر روی (A، S، G، X، Z  و.. ) بیشتر از سایرین میتوان مانور داد. البته در اکثر مواقع حرفی که انتخاب می شود معلولا در ابتدا و یا انتهای اسامی دیده می شود که شاید شکیل تر باشد ولی اجباری روی این کار نیست.

اگر برای امضا تصمیم دارید از حروف انگلیسی استفاده کنید باید بدانید که به جز حرفی که برای پایه انتخاب کرده اید باید تمامی حروف با یکدیگر در ارتباط باشند و جدا جدا نوشته نشوند مگر اینکه بخواهید تمامی حروف را به صورت بزرگ به کار ببرید که شاید خیلی جالب نشود. این موضوع در رابطه با حروف زبان فارسی هم تقریبا صدق میکند. امضا بهتر است با یک، دو و یا نهایتا سه حرکت به پایان برسد و برای امضا زدن خیلی دست خود را از روی برگه بلند نکنید. پس سعی کنید پیوستگی و یا یکپارچگی را در امضای خود مد نظر داشته باشید.

شاید لازم است بدانید که علاوه بر نوشته که مجموعه ای از حروف است از برخی اشکال و یا خط ها در امضای خود می توانید کمک بگیرید که می تواند به شکیل و زیبا شدن امضای شما بسیار کمک کند. البته دقت داشته باشید که در این امر زیاده روی نکنید و از این خط های صاف و یا منحنی و یا اشکال به جا و درست استفاده کنید.

حال که تقریبا تمامی تصمیم ها و انتخاب ها را در رابطه با امضای جدید خود پشت سر گذاشته اید کم کم باید نسبت به خلق آن اقدام کنید. برای این کار به همراه یک تکه کاغذ و یک قلم شروع به کار کنید. تمامی موارد گفته شده در بالا را با دقت رعایت کنید و بر روی کاغذ پیاده کنید. سعی کنید بر روی هر قسمت و مخصوصا قسمت مهم کار یعنی همان حرفی که برای پایه در نظر گرفته اید خلاق باشید.


دقت کنید که قرار نیست کپی برداری کنید و این مورد تنها الهام گرفتن است و آن هم بخشی از یک امضا. به راحتی سرچ کنید و امضا های مختلف را مشاهده کنید. ببینید که سایرین چگونه بر روی حرف های مختلف مانور داده اند و سعی کنید خودتان خلاقیت به خرج دهید و این موارد را خودتان خلق کنید. ولی می توانید از این ترکیب ها در امضا های که خوب طراحی شده اند هم کمک بگیرید. دقت کنید که از کپی کردن بپرهیزید چرا که خیلی این کار را میکنند و دیگر امضا منحصر به فردی ندارید و با خیلی ها شبیه خواهد بود.

چگونه حرفه ای چک بنویسیم

حال که تقریبا کار به پایان رسیده است و امضای شما شکل گرفته است می بایست امضای خود را بار ها و بار ها تمرین کنید و بر روی کاغذ بزنید. زمانی که یک امضا دقیقا همانی است که می خواهید به حالات دست و همچنین محل برخورد دست و مچ خود با سطح دقت کنید. بار ها این کار را تکرار کنید تا امضا ملکه ذهنتان شود.

چگونه در اتوبوس و مترو از وقت خود بهره ببریم؟ (۱۰ فعالیت)

بهبود هوش هیجانی چگونه امکان پذیر است؟ راه‌های ایجاد هوش هیجانی

چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم؟ (آموزش تند خوانی)

برای ارسال دیدگاه خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

خوب بود…

سلام, تمام نمونه امضا ها انگلیسی بود, دوست داشتم فارسی ببینم,, چون باید یه امضا ی هنری داشته باشم باید از اسم و فامیل کامل استفاده کنم و حتما هم فارسی باشه,معصومه باقری هستم,خیلی تمرین کردم,ولی هنوز نتونستم امضای رضایت بخشی طراحی کنم

سلام
من ميخوام يه امضا يك پارچه به اسم خودمداشته باشم
اگه ممكنه نمونه هاي جالبتر رو برام بفرستيد
متشكرم
bagher areb

خوب بود
ولی اگر کامل تر و جامع تر بود رضایت بخش تر بود
اگر می شه نمونه های امضای فارسی و طراحی حروف فارسی رو هم اضافه کنین
ممنون

سلام میشه یه امضا برام درست کنین اسمم بهزاد سرداری هستش

من میتونم بهتون آموزش بدم سریع یاد بگیرید

همینجا در خدمتتون هستیم

درود،میشه لطف کنید برام امضا درست کنید.سپاسگزارم
هادی سلیمی

سلام میشه ی امضا واسم درست کنید
اسمم حمزه است

سلام ميشه يه امضا براي من مثل ايميلم درست كنيد

سلام میشه یک امضا برام درست کنید اسمم حمید پور به اینگلیسی hamidpour

سلام باتشکر ازمحبتت عزیز بخاطر کارقشنگ لطف میکنید با اسم بردیا برام امضا درست کنید
ممنون از لطفتون

چطور امضای زیبایی داشته باشیم

من امضای فارسی میخوام کاش حروف فارسی رو هم میزاشتین

سلام میشه یه امضا واسم طراحی کنید البته با هزینه

سلام
ی امضا با نام بازرگان میخوام

سلام
اسمم حمید رحیمی هست میشه با حروف لاتین رحیمی برام یه امضا لطفا کنید
کارهاتون زیباست

سلام ممنون از آموزش خوبه تون امکان این هست یک امضاء با اسم سجاد زارع طراحی کنید برای من بفرستید

ممنون ازسایت بینظرتون واقعا کارامده

اسمم شکیلا بالی چلندر میشه یه امضا درست کنید برام؟

سلام
.
این که اسم کامل رو در یک امضا جا داد کار سختیه که زیبا بشه
ولی اون شکل که با به سادگی و روانی بر روی برگه رسم بشه امضای شماست و هیچ کسی نمیتونه اون و تقلید کنه هر چند شباهت به اون امضا کنند و جعل بودن مشخص میشه
.
موفق باشین

سلام میشه درخواست کنم یه امضا برام طراحی کنین
چه انگلیسی چه فارسی
هر کدوم زیبا تر شد
انگلیسی رو بیشتر علاقه دارم
اسم و فامیلم رو ایمیلم هست

سلام میشه یه امضا با نام حامد طراحی کنید

میشه لطفا برام امضای فارسی درست کنید ممنون.

برای دریافت اخبار جدید ایمیل خود را وارد نمایید

کپی کردن قسمت یا تمامی مقاله از “هاو کن یو” تنها با
کسب مجوز امکان پذیر است

ورود

نام کاربری:

رمز عبور:

وبلاگ

چطور امضای زیبایی داشته باشیم

با گذشت زمان و آمدن امضاهای دیجیتال هنوز امضاهای معمولی و با دست خط خودمان جایگاه خودشان را دارند. و دوری کردن از داشتن یک امضای خاص و زیبا امری اجتناب ناپذیر است. بسیاری از افراد در ساعات بیکاری خود تمرین امضاهای مختلف را انجام می‌دهند. در این مقاله می‌خواهیم ببینیم چگونه می‌توان یک امضای خاص و زیبا داشت.

دوست دارید که امضای شما چگونه باشد؟ امضا می‌تواند معرف شما باشد و گاهی اوقات افرادی که شما را نمی‌بینند از روی امضایتان در مورد شما قضاوت می‌کنند. امضاهای ساده می‌توانند تمیز و خوانا به نظر برسند و امضاهای پیچیده جذاب تر بنظر می‌رسند. اما یک امضا باید به اندازه کافی جذاب و طوری باشد که به راحتی بتوان آن را تکرار کرد. در ادامه چند ویژگی که شما را به رسیدن به امضای دلخواهتان کمک می‌کند را بررسی خواهیم کرد.

بعضی از افراد اسم خود را در امضای خود می‌آورند و تعدادی از فامیلی خود استفاده می‌کنند. و عده‌ای فقط از خطوط برای امضای خودشان استفاده می‌کنند. افراد معروف و اساتید دانشگاه معمولا از اسم خود برای امضایشان استفاده می‌کنند.

قرار نیست که همه‌ی کارها را خودتان انجام دهید. می‌توانید به راحتی در گوگل عبارت “most beautiful signatures” یا “famous signature”  و همچنین عبارت “نمونه امضا” را جستجو کنید. و تا حد زیادی از امضاهای دیگران الهام بگیرید.

سعی کنید که یک طرح اولیه از امضایی که دوست دارید را در یک کاغذ بکشید و سپس برای تفریح نمونه‌های دیگری از طرح اولیه خودتان بزنید. اسم خود را بصورت ساده یا شکسته بنویسید. از حرف اول اسم یا فامیلی خود استفاده کنید. بارها و بارها امضای خود را تغییر دهید.

اگر از اسم خودتان برای امضا استفاده کردید برای تاکید میتوانید یک حرف را بزرگ بنویسید. زیر اسم خودتان خط بکشید یا از خطوط زیگ زاگ استفاده کنید. یا دور اسم خودتان خط بکشید. سعی کنید از یکسری نشانه‌ها که تنها برای شما معنی می‌دهند در امضای خود استفاده کنید تا به راحتی جعل نشوند.

این نکنه که باید امضای شما جذاب باشد درست است اما امضای شما باید به راحتی توسط شما قابل تکرار باشد. اگر امضای شما بیش از ۶ ثانیه طول می‌کشد باید حتما آن را عوض کنید. یک امضای خوب در ۴ ثانیه باید انجام شود.  نبايد طوري به نظر برسد که براي انجام امضايتان خيلي تلاش مي کنيد. امضايتان نبايد خيلي غير طبيعي، بيش از حد پرکار يا طولاني باشد. وقتی به امضای دلخواه خودتان رسیدید آنقدر آن را تمرین کنید تا در آن استاد شوید.

شما چگونه امضای خود را انتخاب کردید؟ نظر خود را با کاربران ما در میان بگذرارید. می‌توانید دیگر مطالب وبلاگ زنگ دانش را هم بخوانید.

 

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

عالی بود دزدد ممنون

دیدگاهdocument.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a41c7b5c51fc0c0e4f45d2d4920503b9” );document.getElementById(“b3adb96125”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

با زنگ دانش آموزش‌های تخصصی و کاربردی برنامه‌نویسی و نرم افزارهای کامپیوتری را در خانه فرا بگیرید.

 

قبلا میگفتند که مدل امضا هر شخص میتوانید نشان دهنده شخصیت و روحیات فرد باشد ، اما این روزها با وجود گرافیست ها طراحی هایی که مسئولیت طراحی امضا برای اشخاص حقیقی و حقوقی و شرکت ها و برند ها را به عهده دارند دیگر بعید است بتوان دنبال نشانه های روان شناسانه در امضاها گشت. بخصوص که یک امضا شیک و تمیز و خاص میتواند به شما در معاملات و داد ستد های اداری و رسمی تشخص و اعتماد به نفس بدهد. اینجا با هم ۱۵۰ امضا را از صفحات اینستاگرامی جمع آوری کرده ایم که با استفاده از نام یا فامیلی طراحی و ایده پردازی شده اند . امیدورام مفید باشد . با ما همراه باشید.

توجه : 

برای پیدا کردن راحت تر امضای مورد نظرتان میتوانید با فشردن همزامان کلید های Ctrl+F اسم یا فامیلی مورد نظرتان را در این نوشته سرچ کنید ، در صورتی که اسم تان جزء لیست ما نبود برای ما کامنت بگذارید شاید بتوانید امضای دلخواه شما را هم به مطلبمان اضافه کنیم : )

بسم الله الرحمن الرحیم 

چطور امضای زیبایی داشته باشیم

اینجا با هم چند نکته مهم که باعث میشود شما یک امضا ، شیک ، خاص و زیبا داشته باشید را با هم مرور میکنیم:

قرار نیست هربار امضا کردن شما چند دقیقه زمان ببرد شما باید تنها در یک چند ثانیه یک امضا کاملا و زیبا انجام دهید پس مدل امضا های پیچیده و پر از ظریف کاری را کنار بگذارید.

حتی اگر زیباترین امضا را هم برایتان طراحی شود شرط درست انجام دادن تمرین بسیار زیاد است تا بتوانید آن را مشابه و سریع و زیبا انجام دهید . شما باید انقدررر تمرین کنید که حتی با چشمهای بسته هم بتوانید امضاهایی یک اندازه و مشابه و زیبا بزنید.

شاید امضایی که در نهایت شبیه یک پرنده یا یک شکل هنری است برای امضا غیر رسمی یا اصطلاحا هنری شما مناسب باشد اما کاربردی در محل های اداری ندارد ، این که شما در امضا رسمی اداری تان یک گل نقاشی کنید اصلا زیبا نیست !

شاید اسم یا فامیل شما در همه ۱۵۰ امضایی که ما جمع آوری کرده ایم نباشد ، مهم نیست ، اینها فقط برای شماست تا ببینید و ایده بگیرید بعد با تمرین وخلاقیت امضای شخصی خاص خودتان را داشته باشید.

شما میتوانید به صورت کاملا اختصاری و کوتاه از نماد هایی که در برند شرکت یا اداره تان کاربرد دارد استفاده کنید. اینطوری امضای شما حالت لوگو برندتان را هم پیدا میکند.  البته اینکار کار را مبتدی ها و افراد عادی نمیتوانند انجام دهند و حتما باید با یک طراح امضا یا گرافیست یا طراح لوگو مشورت کنید.

این کاملا شخصی است بعضی ها دوست دارند مدل امضایشان با استفاده اسم کوچکشان باشد بعضی دوست دارند از نام خانوادگی یا فامیلی کمک بگیرند اما ممکن است شما یک امضا مخصوص برای شرکت یا تولیدی یا موسسه خودتان بخواهید که میتواند شامل نام برند شخصی تان باشد. اما خوب شما میتوانید بدون هیچ کدام از اینها یک امضا شامل یک طراح هندسی ساده داشته باشید و تمام.

این که حرف اول اسم خود را به فارسی یا لاتین با حروف بزرگ و حالت دار بنویسید و ادامه اسمتان را با حروف کوچک و ریز در پایین امضا اضافه کنید یک تکنیک تکراری ولی کاربردی است که معمولا جواب خوبی میدهد اگر دقت کنید در اکثر تصاویر بالا این تکنیک رعایت شده است.

مثلا میتوانید با خص خوش نام خود را به زبان فارسی یا لاتین بنویسید و بعد آن را با یک یا چند خط مورب یا صاف ادامه دهید. به همین سادگی یک امضا زیبا شکل میگیرد.

شاید شما یک قسمت از امضای خودتان را دوست نداشته باشید ، خوب یک قلم و چند کاغذ چکنویس کنارتان بگذارید و با صبر و حوصله آنقدر آن را تغییر دهید تا بشود طراحی دلخواه امضای شخصی که قرار است یک عمر آن را حفظ کنید.

زیبا و خاص و متفاوت بودن تنها شاخصه مهم آن نیست ، امضا باید ماهرانه و کاملا مشابه به دفعات قابل تکرار باشد اگر امضای شما با هر بار تکرار یک مدل جدید میشود ممکن است در کارهای اداری ، بانکی و رسمی به مشکلات حقوقی برخورد کنید.

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : یزدان

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : وحید / وحیدی

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : نیکان

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : نوری

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : نوروزی

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : مهدی

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : مقدم 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : مرجان / مرجانی

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : مرجان 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : مجید رضا 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : ماهان 

چطور امضای زیبایی داشته باشیم

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : گودرزی

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : کریمی

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : فروغ / فروغی

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : فرزین

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : فرزان / فرزانه 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : فرجی

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : فاطمه فاطیما فاطمی

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : علیرضا

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : عزیز عزیزی

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : عرفان 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : عارف

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : صبا

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : صابر / صابری 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : سونیا

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : سلیمانی / سلیمان 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : ساسان

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : رضوان / رضوانی 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : رضا / رضایی

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : رضا / رضایی

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : رستم / رستمی

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : رستم / رستمی

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : رامین 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : دنیا

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : درخشان

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : خندان

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : حسن / حسنی 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : حبیب / حبیبی

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : چگینی 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : ترانه 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : بیات 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : بنیامین 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : برزو

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : اعظم 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : آزادی / آزاده 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : احمد / احمدی 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : آترینا 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : پریسا

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : پروین / پرویز

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : آرزو

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : بهروز

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : بیژن

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : پگاه

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : ترانه 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : حسین 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : زیبا

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : رضا

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : زهرا

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : سمیرا

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : سهراب

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : شبنم 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : عرفان 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : علی 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : فاطمه 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : فرید 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : مبینا 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : مجتبی 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : مرتضی 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : مرضیه 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : مریم 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : مژگان 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : مصطفی 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : ملیکا 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : منوچهر 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : همایون 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : ویدا 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : ابراهیم 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : احمد 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : افشین 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : الهام 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : امین 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : آناهیتا 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : ایرج 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : ایمان 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : بنفشه 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : بهاره 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : بیتا 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : پروانه 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : جلال

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : رامین 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : رحمان 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : رویا 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : سپند 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : سمانه 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : سمیه 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : سیما 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : سیمین 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : سینا 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : شادی

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : شهروز

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : صمد 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : عادل 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : عاطفه 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : عباس

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : عرفان عرفانه 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : غزل 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : فرانک 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : فرزاد 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : کیوان 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : مانا 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : ماهرخ 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : متین 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : محسن 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : مرجان 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : مهسا 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : مهناز 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : میلاد 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : ناهید 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : نجمه 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : نرگس 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : نسترن 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : نصر الله 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : نگار 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : نیما 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : هنگامه 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : یگانه 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : یونس 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : رسول 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : شایان 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : آرزو

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : ارسلان 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : حسن 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : حمید رضا 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : ریحانه 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : زهرا 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : زینب

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : سبحان 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : شادی 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : شبنم 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : عارف 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : عباس 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : فاطمه 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : فرشاد 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : فرشته 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : محسن 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : محمد 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : مریم 

طراحی امضا با اسم یا فامیلی : مهران و نسیم 

در جمع آوری این مدل های امضا از این صفحه اینستاگرامی کمک گرفته ام …dastineh_1/ emzayekhas/ emza.irani علاوه بر ایده گرفتن از این نمونه ها میتوانید برای سفارش دادن امضا اسم ، فامیلی یا شرکت و برند خود میتوانید بروید سراغ خودشان از هنرشان استفاده کنید.

مدل خوشگل امضا برای دفتر خونه و عقد نامه  

بیشتر بخوانید :

آموزش چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند

کاردستی ساده | ۷۰ ایده کاردستی کودکانه با نمد مقوا برگ و مواد بازیافتی

دانلود ۱۵۰ تصویر رنگ آمیزی برای بزرگسالان+تصاویر mandala

پروفایل اسم ها | عکس نوشته و لوگو ۱۱۰ اسم ایرانی برای تلگرام

عکس پروفایل اسم محمد با طراحی خاص | ۷۰ لوگوی گرافیکی نام محمد

سلام می شه یه امضا با اسم ضحا درست کنید ممنون

صفحات اینستاگرامی که احتمالا میتونن کمکتون کنن در متن هست دوست عزیز

●اگر شما هم از امضای فعلی تان ناراضی هستید به پیج امضاگر یه سر بزنید…

موفق باشید دوست عزیز

سلام امضا اسم مهشید ممنونم

خسته نباشید،اگه میتونید با اسم سبحان کردکتولی درست کنید ممنون.

با سلام طراحی امضا انگلیسی باشد. هزینه طراحی امضا چقدر می باشد. باتشکر

دوست عزیز ما طراح امضا نیستیم فقط نمونه امضا های زیبا رو برای ایده گرفتن جمع آوری کردیم …

با تشکراز ذوق هنری شما که بسلر عالی و ستودنی است . نام و نام خانوادگی : ابراهیم مسچیان جورشری با نام مستعار شهرام

بسیار زیبا و هنرمندانه بود میشه یه امضا با اسم نسرین هم درست کنید که یکم سخت و پیچیده باشه

Hello, can you make a signature with the name Komal Shahzadi ? Thank you

Soon

ببخشید امضا با اسم اریس مهراد لطفا خیلییی امضاهاتون بیوتی بود سپاس گرازم قندون و متشکر

ممنون که سپاس گراز و قندون هستید دوست عزیز : ) ان شاالله به زود امضا اریس یا مهرداد هم اضافه میشه .

سلام میشه یه امضا با اسم نازنین درست کنین راحتم باشه ممنون

ان شاالله در اولین فرصت اضافه میشه

سلام‌ همه نمونه امضاهایی گذاشته بودین عالی بود میشه یه نمونه از اسم پیروز هم بزارید لطفا

چشم در اولین فرصت اضافه میشه

عالی سلام میشه یه امضا واسه اسم مصطفی قنبری هم طراحی بشه.

سلام دوست عزیز برای اسم مصطفی نمونه امضی داخل متن هست .

سلام میشه یه امضا به اسم محدثه درست کنین ممنون

ان شاالله در اولین فرصت اضافه میشه.

سلام لطفا یه امضا شیک و قشنگ با اسم سارا بذارید

چشم در اولین فرصت امضا با اسم سارا هم اضافه میشه .

سسلام در صورت امکان امضا با اسم عادل بذارید ممنووووونم

با اسم عادل در متن نمونه امضا وجود داره دوست عزیز. برای پیدا کردنش ctl+f رو بگیرید و در کادر باز شده اسم عادل رو بنویسید.

سلام. می شه ی امضا واسه اسم ثریا اسدی بذارید. ممنونم

سلام چشم سعی میکنیم برای اسم ثریا یا فامیلی اسدی هم نمونه امضا اضافه کنیم .

لطفا برای اسم مجید یا مجید قلی پور نمونه امضا طراحی بشه ممنون میشم

چشم تلاش میکنیم به زودی اضافه کنیم .

سلام در صورت امکان با اسم صالح نمونه امضا بذارید

چشم در اولین فرصت ممکن

سلام دوست عزیز لطف میکنید با فامیلی من یا اسمم یه امضا درست کنید ممنون میشم

چشم ان شاالله در اولین فرصت اضافه خواهد شد.

چرا همه ی اسم ها هست جز کیمیا؟؟:((

کیمیا رو هم اضافه میکنیم : )

همه بودن جز اسم کاظم 🙁

اضافه خواهد شد به زودی

سلام امضا با اسم مهدیه هم بزارید

حتما در اولین فرصت اضافه میشه

سلام میشه یک امضای خوبش به نام مینا درست کنین

چشم در اولین فرصت

دمت گرم یک دو تا از دوستان استفاده کردن . آرش اگر اضافه کنید ممنون میشم

لطف دارید. حتما اسامی جدید رو اضافه میکنیم .

سلام.ضمن خسته نباشید میخواستم با نام براهویی برام یک امضای دسته چکی بسازید،خدا خیرتون بده منتظرم

سلام ،لطفا برای Arian hh, یا همون آرین

سلام لطفا میشه برای اسم معین هم امضا اضافه کنید

ان شاالله اضافه میشه

سلام لطفا اسم مهراد هم بنویسید منتظرم خیلی ممنون

چشم در اولین فرصت

سلام لطفاً اسم فائزه را هم بنویسید.

چشم در اولین فرصت .

سلام لطفا برای اسم کوشان واسم فرهاد هم امضا پیشنهاد بدهید ممنونم

سلام چشم سعی میکنیم اضافه کنیم .

سلام میشه لطف کنید یه امضا با فامیلی کبیری پور بسازید ممنون

با اسم عطرین هم پیدا می کنین؟

ان شا الله

سلام بی زحمت یه امضا با نام خانوادگی قاسمی هم طراحی کنید. ممنون

همانطور که در متن هم ذکر کردیم ما طراح امضا نیسیتم ، ولی برای اسم ها و فامیلی هایی که نمونه هایی در نت یا اینستا دارن جمع آوری میکنیم و با ذکر منبع برای ایده گرفتن در اختیار همراهان سایت دلبرانه قرار میدیم . در مورد فامیلی قاسمی هم اگر موردی پیدا کردیم بازنشر میکنیم.

سید روح الله هاشمی

سلام بی زحمت یه امضا بنام گلی هم طراحی کنید

سلام وقت بخیر اگه زحمت بکشین امضا با اسم رایکا یا نام خانوادگی طهماسب پور طراحی کنید ممنون میشم

سلام نمونه امضاها عالی بیزحمت یه امضا با فامیلی پهلوان ممنون میشم

سلام و وقت بخیر نمه امضاها عالی بیزحمت یه امضا با فامیلی دوجی ممنون میشم

یه امضا بااسم محدثه

سلام میشه یه امضا واسه اسم شمس الله (محمدی) هم طراحی بشه

چرا اسم محدث نداره؟:(((

چرا واقعا ؟؟ ان شا الله اضافه میشه

سلام یه امضای اینگلیسی برای اسم نگار لطفا

در اولین فرصت ان شا الله

Razieh

سلام خیلی ممنون میشم اگر یک طرح هم برای کلمه songisto پیشنهاد بدین

سانتیاگو ؟!!!! : )

یه امضای قشنگ از صدف لطفا

سلام میشه یک امضا با اسم امیر مهدی بدین ممنون میشم

سلام ببخشید میشه با اسم امیر مهدی یک امضاء درست کنید با نشکر

باسلام همه اسمها امضاش هست الا امضای اسم داود میشه امضا با اسم داود م فارسی هم انگلیسی هم طراحی بشه؟؟

با سلام و احترام ضمن تقدیر از بابت راهنمایی و امضاهای شیکتان، میشه یه امضا به نام رضا محمودی ( بصورت مدیریتی) درست کنین ممنون از لطفتان

سلام خدمت شما چه امضاهای قشنگی.. محبت میکنین برای اسم مارال و منا.. متشکرم

سلام میشه یه اسم با رضا مرعشی بسازین هم شیک باشه هم خیلی پیچیده نباشه

یه اسم با شیما لطفا

سلام و عرض ادب خدمت شما طراحان خوش ذوق و خوش سلیقه، خدا قوت عزیزان اگر مقدور میباشد لطف کنید طراحی امضا با اسم محدثه را اضافه کنید..یا میلاد و محدثه را باهم طراحی کنید..بی نهایت سپاسگزارم

میشه با اسم sana عم امضا بزنید

سلام میشه یک امضا با اسم نازو ادبیار بنویسیم ممنون میشم.

سلام لطف میکنید با اسم داود نمونه امضا بفرستید

سلام وقت بخیر. میشه با این حانیه هم امضا طراحی کنید؟ ممنون از لطفتون.

لطفا اسم محمد یاسین را اضافه کنید (محمد و یاسین&محمدیاسین)

پورشا پوکاله رو هم بگید

سلام یک نمونه امضا رسمی برای کارهای اداری با فامیلی خودم فراهانی هستش میشه کمکم کنید

ببینید اگر قرار باشه برای همه فامیلی ها (نام خانوادگی ) امضا بذاریم که باید چند هزار امضا طراحی بشه ، اما برای اسم کوچک (نام) میشه این کارو کرد چون به درد خیلی ها میخوره.

درود.خواهشمندم یه امضا با مهرزادچابک بنویسید.سپاسگذارم

سلام میشه اطفا امضا با فامیلی معتمدی نژاد یا معتمدی قرار بدین. ممنون

سلام یه امضازیبابااسم کیمیامیخوام ولی اسمم زیادمشخص نباشه به سختی خونده بشه ولی زیباباشه

چشم در اولین فرصت امضا اسم کیمیا هم اضافه میشه .

سلام وقت بخیر من امضا با اسم فریبا میخواستم

ان شاالله اسم فریبا هم اضافه میشه .

سلام بسیار زیبا و هنرمندانه بود لطفا با اسم پریدخت هم یک امضا بسازید ممنون

سلام لطفا با اسم مهرزاد هم امضا بزارین

با سلام اگر امکان داره با اسم معین هم امضا طراحی کنید با سپاس

سلام میشه یه امضا برای اسم حامد درست کنید ممنون

سلام واقعا عالیه کاش امضا با اسم خاطره ام طراحی میکردین

درود خواهشا برای نام خانوادگی من (هاشمی) هم یک امضا بسازید.

خواهشمندم وحید فخرالدین را هم در امضا های خودتون طراحی و بگنجانید.

لطفا امضا با اسم غزاله هم بذارید

سلام ممنون میشم امضا با اسم حامد با فامیلی یوسفی درست کنید

تشکر

بابت لطف تان تشکر

تشکر از نگاه شما دوست عزیز.

سلام وقت بخیر ممنون میشم امضاء بآ اسم صادق حسینی رو برام درست کنید

در اولین فرصت مجموعه اسمامی جدیدی به این مجموعه اضافه خواهد شد.

سلام،ممنون بابت طراحی امضا با اسم رسول، طریقه نوشتن امضا(نقطه شروع و پایان امضا) رو ممنون میشم بهم بگید.

سلام لطفا امضا با نام پوریا درست کنید پیچیده و در عین حال ساده و زیبا باشه هزینه اصلا مهم نیست

دوست عزیز در انتهای متن لینک صفحه اینستاگرامی طراحان امضای این صفحه رو آوردیم به خودشون برای سفارش امضای خاص پیام بدید. این مجموعه امضا برای ایده گرفتن دوستان هست و ما سفارش قبول نمیکنیم.

ممنون عالی بود اسامی فریبا اسدزاده حامد مظفری پارسا موحدی رو هم لطفا اضافه کنید

بسیار عالی بود لطفا اسم نفیسه رو هم اضافه کنید

ان شاالله یک سری اسم جدید به زودی اضافه میکنیم.

سپاس فراوان لطفا امضاء صحرا رجب لو برام بفرستید

با سلام امضاء به اسم فرید هاشمی اگر لطف کنید خیلی ممنون میشم.

نظری

سلام میخوام برام امضا طراحی کنید لطفا راهنمایی کنید

لینک صفحه اینستاگرامی در انتهای مطلب هست

امضاء ضرورت دارم اقبال یا عاکف باشد هر کدام امکان دارد تشکر

سلام امضا اسم آسیه رو و امضا ملکی لطف میکنین با تشکر از سایت خوبتون

لطفا با اسم یارا محبوبه مهراس و ستایش هم امضای زیبا بذارین با تشکر

حتما امضا های جدید اضافه خواهند شد.

سلام میشه ازتون استدعا کنم به اسم آرش سهیلی یه امضای ساده و شیک برام ایمیل کنید.بینهایت سپاسگذارم

عرض سلام لطف نموده به اسم قیام الدین ادیب یک امضا طراحی کنید پیشا پیش ممنون تان

سلام ببخشید لطفا میشه امضا به نام بشپول هم طراحی کنید ممنون از لطفتون

ببخشید من تمام امضاء هارو نگاه کردم اسم میثم نبود

ان شاالله اضافه خواهد شد.

سلام پس چرا هانیه نداره

ان شا الله اسامی جدید اضافه خواهد شد.

لطفا یک امضا با اسم مانی درست کنید

میشه یک طرح امضا برای اسم نرمین هم اضافه کنین❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

لطفا اسم محمد هم اضافه کنین

سلام اسم محمد در مجموعه امضا ها هست . کلمه « محمد » رو با ctrl+L سرچ کنید ، پیداش میکنید.

سلام ببخشید امکانش هست طراح رو معرفی کنید یا اگه سایت یا صفحه ای دارن معرفی کنید برای سفارش امضا

دوست عزیز انتهای مطلب لینک ۳ صفحه اینستاگرامی درج شده میتونید مراجعه کنید بهشون.

میشه یک امضا خارجی برای اسم امیرعلی بگین

تلاش میکنیم امضاهایی که تقاضا دارید اضافه کنیم.

سلام لطفا اسم آرتمیس رو هم اضافه کنین

ان شا الله اضافه میشه به زوی

سلام میشه با اسم setayesh هم امضا بزارید

ان شا الله اضافه میشه در اولین فرصت

سلام وقت بخیر امکان داره طراح این امضا ها رو معرفی کنید حالا اگه سایتی دارن یا صفحه اجتماعی دارن تا بتونم سفارش امضا بدم خیلی ممنون

بله حتما به انتهای متن برید اونجا صفحه اینستاگرامی ۳ پیج که امضا ها از اونا گردآوری شدن رو ذکر کردیم. میتونید برای سفارش امضا به این صفحات مراجعه کنید.

باعرض سلام وخسته نباشی اگه امکانش هست به فامیلی بانشی البته به انگلیسی یک امضاء طراحی کنید.ممنون

دوست عزیز نمونه امضا با اسم نوح هم بذارید ممنون میشم.

چه اسم خاصی

سلام اسم سمیرانبود؟

ان شا الله اضافه میشه

چرا حامد نبود

چون هزاران اسم و فامیل داریم و نمیتونیم همه رو پوشش بدیم ولی تلاش میکنیم امضا های جدید با اسامی که تقاضاش هست اضافه کنیم.

سلام بی زحمت برای حجت هم بذارین

ان شالله در اولین فرصت

سلام .لطفا با اسامی پیام و پرهام و مسعود هم بزارید.ممنون

سلام میشه یک امضا با نام معراج بزاریدممنون

سلام بنام محمود لطفا نمونه امضا مدیریتی بگذارید با تشکر

لطفا با اسم محمد حسین بزارید ممنون

سلام وقتتون بخیر باشه …لطفا با اسم آیناز …امضا بذارین .مرسی

سلام من از شما می خواهم که برایم یک امضا با اسم امیرمهدی بدهید

سلام میشه یک امضا اداری بنام عبدالواسع شهیدی طراحی کنید

سلام میشه با اسم سمیه کامل یه امضا بزارید ممنون میشم

سلام میشه با اسم سمیه امضا بزارید

در اولین فرصت اسامی جدید اضافه میشن

سلام اگه میشه یک امضا با ریحانه بزنید به جز امضا بالا و سجاد .ریحانه.سجّاد

سلام محترم با نام من یک امضا را جور کنید نام من عبدالقوی درانی تشکر

برای سفارش امضا برای اسامی خاص یا فامیلی های خاص بهتره به صفحات اینستگرامی که پایین مطلب هست مراجعه کنید

امضا با اسم رحمان وجود نداره،میشه رحمان هم اضافه شه به لیست؟

در صورت امکان حتما

با سلام لطفا با اسم آسیه یا سرخوش یک امضا به فارسی یا انگلیسی مرقوم فرمایید.با تشکر

سلام در اولین فرصت اسامی جدید اضافه میکنیم .

سلام بیزحمت اسم رحمان رو محبت میکنید

سلام لطفا اگه میتونین با فامیلی رشیدی به انگلیسی و فارسی یه نمونه م واسه من بزارین متچکرم ازتون خیلی زیاد…

با سلام ممنون میشم با اسم مرتضی هم چند نمونه امضا بزارین

سلام میشه با اسم سوگند هم امضا بزارین و فامیلی صفری ممنون

سلام ممنون میشم اسم منم یه امضا داشته باشه تو سایت زیباتون و اینها که زدین واقعا عالی بود .محمدرضا ترابی

سپاس بیکران در خصوص طراحی امضای نام و نام خانوادگی بنده .

لطفا بزرگواری فرمایید امضا ساده برای بنده طراحی فرمایید

لطفا بزرگواری فرمایید امضا ساده برای بنده طراحی فرمایید

سلام. لطفا با اسم مهدی یار یه امضا پیشنهاد بدید.

سلام میشه با اسم حکیمه امضاء کنید ؟!❤ خیلی ممنون

سلام میشه یه امضا با یاسین فاتحی یا فاتحی طراحی کنید ممنون میشم

سلام امضاهاتون عالیه خیلی کیف کردم نظیرشو جایی ندیدم لطفا به اسم پژمان بابایی هم امضا هم بزارید

تشکر از شما

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.

داشتن یک امضای زیبا و منحصربفرد نیاز هر شخصی است. همه ما می‌خواهیم وقتی فرم یا سندی را امضا می‌کنیم، علاوه بر منحصر بفرد بودن امضای‌مان، شیک و خاص نیز باشد. اما چگونه می‌توانیم یک امضای اصولی و زیبا داشته باشیم؟ در این مطلب ضمن معرفی انواع امضا به شما کمک می‌کنیم تا امضای خاص خودتان را خلق کنید.

 

شاید برای پاسخ به این سوال که یک امضای خوب چه ویژگی‌هایی دارد، ابتدا باید مشخص کنیم که در چه موقعیت‌هایی نیاز به امضا داریم. اکثر ما تجربه امضای تعهدنامه‌ها، فرم‌های‌بانکی‌، قبض‌های رسید و… داریم. اما گاهی این امضا ارزش بالاتری پیدا می‌کند. همانند امضای چک که در صورت سادگی، به راحتی می‌تواند قابل جعل باشد و خسارات زیادی را به ما وارد کند.

یک امضا ابتدا باید متناسب با شخصیت و جایگاه اجتماعی افراد باشد. برای مثال امضای یک هنرمند یا شخص مشهور صرفا نمی‌تواند برای یک مدیر که در روز  اسناد زیادی را امضا می‌کند، مناسب باشد. امضای یک مدیر علاوه بر رسمی بودن نیاز است منحصربفرد و برای جعل پیچیده باشد. همچنین زمان رسم یک امضا نباید از 4-5 ثانیه تجاوز کند.

 

چطور امضای زیبایی داشته باشیم

 

با اینکه شما به عنوان یک شخص می‌توانید چندین امضا داشته باشید، اما معمولا افراد ترجیح می‌دهند یک امضای خاص داشته باشند. با این حال می‌توانید چندین امضا را برای خودتان داشته باشید و انتخاب کنید هرکدام را کدام موقعیت‌ها و نقش‌ها بکار گیرید. معمولا در اسناد و نامه‌های اداری نیاز است علاوه بر رسم امضا، نام و نام‌خانوادگی خود را بنویسید. درصورتی که امضاهای هنری معمولا نوشتن نام‌تان به شکلی خاص و طراحی‌شده است. داشتن یک امضا هنری شیک برای هرکسی می‌تواند جذاب باشد. پس شاید هم‌اکنون به این فکر کنید که چگونه امضای شیک و متناسب با موقعیت‌تان طراحی کیند.

 

این مطلب را بخوانید: تمامی نکاتی که درباره امضای الکترونیکی باید بدانید

 

ابتدا بهتر است نمونه امضاهای افراد مشهور و مدیران مطرح را ببینید تا ایده بگیرد. فراموش نکنید که قصد تقلید از امضای آن‌ها را نداریم. چرا که باید این امضا را پس از تمرین، به راحتی رسم کنید. اپر امضایی پیچیده است از آن صرف نظر کنید. ترجیحا از نام خود استفاده کنید تا امضایتان هرچه منحصربفردتر شود. پس از درج امضا به خود اجازه دهید تا آن را بهتر و سریع‌تر رسم کنید.

پس از چندین بار رسم، امضاهایتان شبیه به یکدیگر خواهد شد. در این صورت رسم امضا را با چشمان بسته نیز امتحان کنید. اگر با امتحان آن امضایتان خوشایند نبود نیاز است به تمرین ادامه دهید. پس از اینکه به امضای دلخواه‌تان رسیدید و در رسم آن مهارت پیدا کردید، از آن عکس بگیرید. خبر خوشحال‌کننده این است که از طریق قابلیت امضای الکترونیکی دیگر می‌توانید از عکس امضایتان استفاده کنید.

 

بدین منظور کافیست نامه و اسنادتان را در پلتفرم امضای الکترونیکی لامینگو آپلود نمایید و عکس امضای خود را بر روی آن درج کنید. علاوه بر این امکان احراز هویت صاحبان امضا نیز در این سیستم تعبیه شده است. پس با خیال راحت، زیباترین امضایتان را پای اسنادتان قرار دهید و آن را ارسال کنید.

ورود به سامانه امضای الکترونیکی

 

جالب است بدانید روش مذکور امروزه در کشورهای پیشرفته بطور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفته است. این روش نیاز شما را برای پرینت اسناد و فرم‌ها  رفع می‌کند و هم‌راستا با اهداف حفظ محیط‌ زیست است. همچنین قوانین کشورها از جمله ایران این امضا را تایید می‌کنند. این بدان معناست که در صورت بروز مشکلف این امضا قابلیت پیگیری قانونی دارد. در نتیجه علاوه بر اینکه در فرصت مناسب می‌توانید یک امضای شیک و خاص برای خود طراحی و رسم کنید، می‌توانید تصویر آن را همیشه در موبایل خود داشته باشید. هرجا که نیاز داشتید با استفاده از قابلیت امضای الکترونیک، به راحتی آن را درج کنید.

 

این مطلب را بخوانید: با امضای الکترونیکی و مزایای آن آشنا شوید

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

امیدواریم این مطلب به شما در جهت داشتن یک امضای زیبا و منحصر بفرد کمک کرده باشد. همواره از طریق امضای الکترونیک لامینگو، می‌توانید سریع و مطمئن اسنادان را به امضای طرفین برسانید.  سوالات و نظرات خود را در خصوص این مطلب می‌توانید با ما به اشتراک بگذارید. همچنین مطالب مرتبط در مجله حقوقی لامینگو در دسترس شما قرار دارد.



ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تمام حقوق قالب و محتوا برای این وبسایت محفوظ است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد


نام کاربری یا ایمیل


رمز عبور

مرا به خاطر بسپار


مرکز تماس: ۰۲۸۳۲۵۶۰۲۹۲

چگونه امضا بزنیم؟ چگونه امضای زیبا داشته باشیم؟ راز و رمز امضای خلاقانه چیست؟ این ها سوالاتی است که حتما 1 بار در ذهن هر فرد پرسیده شده است.

داشتن یک امضای خوب به شخصیت اجتماعی شما کمک می کند. یک امضای درخور و مناسب درست همان چیزی است که می تواند در محل کار، جلسات رسمی کاری و در زمان انعقاد قراردادها به شما کمک کند. اما چیزی که امروزه به آن توجه بسیاری میشود، خاص و خلاقانه بودن امضاهاست! در واقع کسی دوست ندارد امضایش شبیه فرد دیگری باشد و منحصر به فرد بودن از اولیه های یک امضای خوب است. پس در هر شرایطی امضای زیبا و متفاوت شما می تواند حرف های زیادی در رابطه با شما برای گفتن داشته باشد و در بیزینس و شرایط کاری اهمیت آن مطمئنا چندین برابر خواهد شد.

جالب است بدانید این روز ها اهمیت امضاها به جایی رسیده است که از آن در حوزه روانشناسی هم استفاده می شود. در حقیقت با بررسی امضا می توان به شخصیت درونی افراد مختلف پی برد.

چطور امضای زیبایی داشته باشیم

در این مقاله به تمامی این موارد میپردازیم، با ما همراه باشید تا آموزش یک امضا متفاوت را با یکدیگر مرور کنیم.

 

قطعاً هر کس به دنبال خاص‌ترین و زیبا‌ترین امضا خواهد بود تا بتواند مخاطب را جذب زیبایی‌های منحصر به فرد امضای خود کند چرا که امضا مانند یک لوگوی اختصاصی برای افراد بوده و معرف شخصیت آنهاست. ویژگی های امضای خوب به کاربرد امضا بستگی دارد اما به طور کلی داشتن سلیقه، اصلی‌ترین تکنیک طراحی امضا است و چیزی که امضا را خاص و متفاوت از سایرین میکند همان خلاقیت و ایده‌ای است که در ذهن طراح نقش می‌بندد.

اگر به دنبال خلق یک امضای متفاوت و شیک هستید، از کاغذ و قلم کمک بگیرید و سعی نمایید چندین ساعت تمرین کنید. حتی می توانید چشمانتان را ببندید و تصورات ذهنی خود را در همان حالت روی کاغذ بکشید. بعد چشمانتان را باز کنید و ببینید اشکالی که روی کاغذ نقش بسته اند تا چه اندازه با توقعات شما همخوانی دارد.

 

یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید اندازه امضاست. امضای شما باید به حدی باشد که قابلیت بزرگ یا کوچک نوشتن را داشته باشد. منظور از قابلیت بزرگ یا کوچک نوشتن این است که اگر امضای خود را در مقیاس کوچکتر نوشتید جزییات آن از بین نرفته و همچنان مشخص باشد که امضای شماست.

سعی کنید بر روی هر قسمت و مخصوصا قسمت مهم کار یعنی همان حرفی که برای پایه در نظر گرفته اید خلاق باشید.

از بین حروفی که نام شما را تشکیل می دهد، سعی کنید بهترین و شاید زیبا ترین حروف را که می تواند زیبا شود انتخاب کنید. البته در اکثر مواقع حرفی که انتخاب می شود معلولا در ابتدا و یا انتهای اسامی دیده می شود که شاید شکیل تر باشد. اگر کمی خلاقیت داشته باشید، می توانید یک ترکیب فوق العاده خلق نمایید.

برخی افراد داشتن یک نمونه امضا انگلیسی که مختص خودشان باشد را نشانه متفاوت و خاص بودن می‌دانند. برای داشتن یک نمونه امضا انگلیسی ایده آل و جذاب علاوه بر تکرار و تمرین، می‌توان از ایده‌های گرافیسیتی و طراحی‌های مختلف برای تنظیم ساختار امضا استفاده کرد. داشتن امضای انگلیسی علاوه بر زیبایی می‌تواند در معاملات و توافقات خارجی نیز مورد استفاده واقع شود.

استفاده از برخی اشکال و یا خط ها در امضا می تواند به شکیل و زیبا شدن امضای شما بسیار کمک کند.

با ایده گرفتن از امضا‌های مختلف می‌توان یک نمونه امضای خلاقانه و زیبا طراحی کرد، فقط کافیست خلاقیت به خرج دهید.

 

این مطلب را از دست ندهید :  چرا افراد خاص دنبال امضاهای خاص اند؟

 

نمونه امضاهای بسیار گوناگونی توسط تیم خط و قلم طراحی شده است که متناسب با سلیقه های گوناگون است، همانطور که میدانید امضاهای مدیریتی و امضای هنری و امضای رسمی و اداری و… متفاوت هستند و هرکس متناسب با نیاز و موقعیت اجتماعی خود باید امضای مختص به خود را داشته باشد در زیر نمونه امضاهای طراحی شده را مشاهده میکنید:

نمونه امضاهای طراحی شده

 

اگر یک مدل امضا را برای خودتان انتخاب کرده اید، آن را با انواع خطوط پهن، نازک و… امتحان کنید و ببینید امضای شما با کمک چه خطوطی زیباتر می شود.

پس از اینکه به یک گزینه نهایی رسیدید، دوباره به دقت به آن نگاه کنید. آیا این امضا می تواند به عنوان یک نماد از شما شناخته شود ؟ آیا این امضا برای هویت اجتماعی شما کافی است؟ آیا فکر می کنید امضای خوب منتخب تا حد کافی زیبا و خاص هست که تفاوت شما را با سایرین به تصویر بکشد؟

 

انضباط در زندگی هنرمند جایگاه خاص خود را دارد، بدون وجود نظم حتی بهترین آثار هم به سرانجام نمی‌رسند. رعایت اصول برای هنرمند مانند چاقوی دو لبه است. اصول و قوانین در کارهای خلاقانه می‌تواند بهترین دوست و یا بدترین دشمن به شمار رود، اما سوال اینجاست که چگونه می‌توان از نظم و اصول در جهت رشد خلاقیت استفاده کرد؟

به اذهان بسیاری از طراحان و گرافیست‌ها، امضا زدن اصلاً کار آسانی نیست و سختی‌هایی مختص به خود را دارد و این توانایی در کمتر کسی دیده می‌شود که قادر باشد تا با چندین حرکت کوتاه امضایی طراحی کند که ضمن هم‌خوانی داشتن با سلیقه و میل افراد، از زیبایی‌های بصری هم برخوردار باشد.

بیشتر هنرمندان معتقدند خلاقیت قدرتی است که باید تحت کنترل قرار گیرد و مهار شود، اما نظم به دور از احساسات، توالی کارهایی که باید انجام شوند را کنترل می‌کند.

ولی درنهایت می‌توان گفت هنر بر نظم غلبه می‌کند. ممکن است اصول راهنمای شما باشند و ساختارها به پیش هدایتتان کنند اما روند خلاقیت همچنان آشفته و به هم ریخته باقی می‌ماند. در این میان ممکن است کمی سختی و سردرگمی تجربه کنید؛ اما زمانی که کار را به سرانجام برسانید با اثری زیبا و موثر مواجه خواهید شد و احتمالاً در این لحظه می‌گویید: «ارزشش را داشت.»

 

یادتان باشد که امضای شما هویت شماست، پس هویت خود را مدام تغییر ندهید! پس شاید بهتر باشد از همان ابتدا به دنبال یک امضای خاص و منحصر به فرد باشید. بدین ترتیب تا مدت ها به فکر تغییرش نخواهید بود.

 

خط  و قلم با شماست تا راه خاص بودن را 1 شبه طی کنید و امضایی هنرمندانه و زیبا داشته باشد.

برای دیدن نمونه های طراحی شده امضا و سفارش امضا روی لینک زیر کلیک کنید.

 

نحوه سفارش امضا و تعرفه ها

خط و قلم در شبکه های اجتماعی:

چطور امضای زیبایی داشته باشیم
چطور امضای زیبایی داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *