چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

 
helpkade
چطور بدنی خوشبو داشته باشیم
چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

چگونه همیشه بدنی خوشبو داشته باشیم؟ این سوالی است که در ذهن بسیاری از افراد در بیشتر مواقع نقش می بندد. بوی بد بدن همیشه دردسر ساز بوده و هست. بسیاری از مواقع به علت فعالیت بیش از حد یا عوامل دیگر در طول روز عرق زیادی بر روی پوست می نشیند و بوی بدی تولید می کند. همه ما چنین لحظاتی را تجربه کرده‌ایم و همیشه به دنبال راهی برای خلاص شدن از بوی بد بدن هستیم. اما اینکه چگونه همیشه خوشبو باشیم سوالی است که بسیاری از ما به دنبال آن هستیم. با ایرانوس همراه شوید تا بهترین راه حل‌ها برای داشتن بدنی خوشبو را یاد بگیریم.

در این مطلب می‌خوانید:

یکی از عواملی که بوی بد عرق را تشدید می کند لباس‌هایی است که جنس آن‌ها حاوی مواد است. این لباس‌ها بعد از گذشت چند ساعت بوی عرق را تشدید می کنند برای همین بهتر است در طول روز از لباس‌های نخی که عرق را جذب نمی کنند استفاده کنید.

برای داشتن بدنی خوشبو یک راه حل دوش گرفتن روزانه است. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که همیشه از عرق کردن بسیار زیاد بدنتان ناراضی هستید، بهتر است هر روز صبح قبل از بیرون رفتن از منزل حتما دوش بگیرید. دوش گرفتن روزانه با استفاده از شامپوهای خوشبو و صابون‌های آنتی باکتریال سبب می شود تا شما در طول روز حس شادابی بیشتری داشته و کمتر بوی عرق را بر روی بدن خود حس کنید.چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

یکی از روش‌های بسیار موثر برای کاهش میزان عرق در بدن استفاده از جوش شیرین است. جوش شیرین یک ماده بسیار قوی برای از بین بردن بوی بد عرق و همچنین کاهش دادن میزان عرق است. شما می توانید برای این کار مقداری جوش شیرین را با آب مخلوط کرده تا زمانی که خمیری شکل شود. سپس مخلوط مورد نظر را در زیر بغل‌ها و یا گردن یا هر جایی از بدنتان که بیشتر عرق می کند مالیده و حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه صبر کنید و سپس بدن خود را بشویید. جوش شیرین با استفاده از گازی که تولید می کند سبب می شود تا عرقی که بر روی سطح پوست می نشیند زودتر تبخیر شود و کمک می کند تا در طول روز بدنی خوشبو داشته باشید.

موهای زائد بدن همیشه محل بسیار خوبی برای رشد باکتری‌ها بده است و همین باکتری‌ها سبب می شود تا بدن شما همیشه بوی بدی داشته باشد. برای این که بدن خوشبو داشته باشید یکی از راه حل‌های دیگری که می توانید استفاده کنید، شیوه کردن است. شیو کردن موهای زائد بدن با روش‌های مختلفی از جمله وکس، اپلاسیون، ژیلت و … سبب جلوگیری از رشد باکتری‌ها شده و در نتیجه بدن شما را از بوی بد محافظت می کند.

اگر شما جز آن دسته از افرادی می باشید که در طول روز به جاهای مختلفی می روید، قرارهای کاری مهمی دارید و یا به مهمانی‌ها بسیار زیادی می روید بهتر است برای داشتن بدنی خوشبو همیشه یک عطر یا ادکلن به همراه خود داشته باشید تا هر زمان که میزان عرق در بدن شما تشدید شد با اسپری کردن عطر یا ادکلن خود بتوانید بدنی خوشبو داشته باشید.

در بیشتر مواقع عطر را مستقیم بر روی پوست بدن استفاده می کنند. برای آن که ماندگاری عطر بر روی بدن شما بیشتر باشد و بتوانید در طول روز بوی خوشی داشته باشید می توانید  پشت گوش‌ها، روی مج دست، روی آرنج و قسمتی از گردن که نبض بیشتری می زند عطر بزنید تا علاوه بر ماندگاری بالا، پخش بوی خوبی نیز داشته باشد. برای مصرف ادکلن که بیشتر بر روی لباس اسپری می کنند، باید از لباس‌های نخی یا پنبه‌ای استفاده کنید تا ماندگاری ادکلن بیشتر شود.

برای انتخاب عطر و ادکلنی که در طول روز با خود دارید باید دقت بسیار زیادی کنید. یکی از نکته هایی که باید به آن توجه کنید آن است که هیچکاه هنگام عرق کردن بر روی لباس یا بدن خود عطر و ادکلن اسپری نکنید چون سبب می شود بوی بد عرق را تشدید کند. بهتر است قبل از خارج شدن از منزل عطر و یا ادکلن خود را اسپری کنید و سپس از منزل خارج شوید و اگر در ططول روز حس کردید که کمی عرق کرده اید سعی کنید به مقدار کمی از عطر یا ادکلن خود استفاده کنید و حدالمکان قبل از آن محلی که عرق کرده اید را خشک کنید.

انتخاب عطر مناسب برای افراد مختلف، قرف می کند. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که زیاد عرق می کنید و یا عرق شما بوی تند و زننده‌ای دارد هرگز از عطرهای تند و تلخ استفاده نکنید جون در طول روز که در اثر فعالیت‌های مختلف عرق می کنید باعث می شود با بوی عطرتان مخلوط شده و بوی بد بدن شما را دو چندان کند. پیشنهاد ما برای شما استفاده از عطرهای ملایم است. عطرهای ملایم با ترکیبی از رایحه‌های شیرین مثل گل، انواع کرکبات یا وانیل می تواند گزینه خوبی برای داشتن بدن خوشبو باشد.

در میان عطرهای مناسب برای این دسته از بانوان عطر کلوین کلاین  مدل CK IN2U EDT می تواند انتخابی مناسب باشد. این عطر نت آغازی ترنج، گریپ فروت و برگ بو دارد. نت میانی آن کاکتوس و ارکیده و نت پایانی آن وانیل، سرکوهی و مهربا است که با طبعی خنک و ملایم می تواند بهترین انتخاب برای داشتن بدن خوشبو باشد.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/calvin-klein/379-calvin-klein-ck-in2u-for-her-edt-100ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

یکی دیگر از عطرهای بسار خوب برای خانم‌هایی که شدت عرق کردن و بوی بد عرق در بدن آن‌ها زیاد است، عطر شیرین کارولینا هررا مدل VIP Rose EDP می باشد. این عطر ترکیبی از رایحه‌های مختلفی چون میوه هاف شامپاینف شکوفه هلو، کهربا، مشک و روایح چوبی داشته که بی شک می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای خانم‌ها باشد.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/carolina-herrera/338-carolina-herrera-212-vip-rose-edp-80ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

عطر لاگوست مدل Lacoste Pour Homme EDT برای آقایانی که جز دسته افرادی که بدنشان بسیار عرق می کند و از بوی بد آن کلافه شده‌اند بسیار مناسب است. این عطر ملایم با نت آغازی گریپ فروت، آلو سیاه و سیب سبز، نت میانی فلفل صورتی، هل و دارچین و نت پایانی چوب صندل، وانیل و نیشکر برای این دسته از آقایان بسیار انتخاب خوبی است. یکی دیگر از مزیت‌های این عطر شیشه جمع و جور و بسیار شکیل آن است که برای افرادی که در طول روز می خواهند آن را با خود حمل کنند بسیار مناسب است.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/lacoste/1157-lacoste-lacoste-pour-homme-edt-100ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

عطر بولگاری مدل Man EDT، نیز یکی دیگر از عطرهای مناسب برای آقایانی می باشند که جز این دسته قرار می گیرند. برای داشتن بدنی خوشبو حتما شما مجذوب این عطر می شوید. این عطر با ترکیب رایحه‌هایی چون ترنج، پرتقال، لیمو، هل، گل برف، یاس، بنفشه، چوب صندل و … هم محبوبیت بسیار زیادی میان آقایان دارد و هم انتخاب مناسب و بسیار خوبی برای داشتن بدنی خوشبو در طول روز می باشد.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/bvlgari/124-bvlgari-man-edt-100ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

و اما خانم‌ها و اقایانی که در طول روز فعالیت بسیار زیادی دارند و خستگی و عرق بدنشان آن ها را بسیار آزارده می کند و اعتماد به نفس آن‌ها را کاهش می دهد بهتر است از پیشنهادات عطرهای خنکی که برای آن‌ها انتخاب کرده ایم دیدن کرده و انتخاب کنید تا علاوه بر حس شادابی در طول روز، بدن شما را خوشبو نگه داشته تا بتوانید فشار خستگی را نیز در بدن خود بکاهید.

برای بانوانی که در این دسته قرار می گیرند، عطر شنل مدل Chance Eau Fraiche EDT با ترکیب رایحه‌هایی چون لیمو، یاس، فلفل صورتیف نعناع هندی، زنبق و درخت ساج  می تواند انتخاب بسیار مناسب و ایده‌آلی باشد که اعتماد به نفس دوباره را به آن‌ها باز می گرداند.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/chanel/314-chanel-chance-eau-fraiche-edt-100ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

عطر کرید مدل Love in White EDP نیز یکی دیگر از عطرهای خنک ویژه این دسته از خانم‌ها می باشد که نت آغازی پرتقال، نت میانی رز، زنبق، مگنولیا، نرگس، یاس، برنج و نت پایانی وانیل، چوب صندل سفید و عنبر می تواند برای هر خانمی بهترین انتخاب باشد.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http:///iranous.com/creed/3201-creed-love-in-white-edp-75ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

برای آقایانی که عطرهای خنک برای آن‌ها بسیار مناسب است، عطر جیوانچی مدل Play EDT می تواند با ترکیبی از رایحه‌هایی  چون پرتقال، نعناع هندی، قهوه و گل آرمیس و بسته بندی بسیار مناسب آن انتخاب بسیار دقیقی برای آقایان می باشد.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/givenchy/781-givenchy-play-sport-edt-100ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

پیشنهاد آخر ما در دسته بندی عطرهای خنک، عطر کلوین کلاین مدل One Shock EDT می باشد. این عطر با نت آغازی خیار، نارنگی، اسطخدوس، نت میانی فلفل سیاه، ریحان، هل و نت پایانی تنباکو، نعناع هندی و … توانسته حس شادابی و طراوت را در آقایان ایجاد کرده و خستگی را از بدن هر فردی جدا کرده و کمک می کند تا در طول روز بدن خوشبو داشته باشید.

چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/calvin-klein/383-calvin-klein-one-shock-for-him-edt-200ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی شما *

نام *

ایمیل *

سایت

آخرین اخبار ما را مستقیما در ایمیل خود دریافت نمایید

فروشگاه عطر و ادکلن ایرانوس، گستره‌ای به وسعت عطر و ادکلن‌های مردانه (پرفیوم مردانه، عطر مردانه، ادو پرفیوم مردانه، ادو تویلت مردانه، ادکلن مردانه ، ادو فرش مردانه)، عطر و ادکلن‌های زنانه (پرفیوم زنانه، عطر زنانه، ادو پرفیوم زنانه ، ادو تویلت زنانه، ادکلن زنانه، ادو فرش زنانه)، عطر های اصیل دست ساز از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون عطر و ادکلن های برند هرمس (Hermes)، دیور (Dior)، شنل (Chanel)، آمواژ (Amouage)، بربری (Burbery)، بولگاری (Bvlgari)، دانهیل (Dunhill)، کرید (Creed)، کارولینا هررا (Carolina Herrera)، لالیک (Lalique)، مون بلان (Mont Blanc) و … را خواهید دید که خوش نام ترین نمایندگان کشورهای فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، آلمان، انگلستان، عمان، امارت و امریکا هستند. تلخ و تند یا شیرین و ترش، در این بخش رایحه مورد علاقه خود را بر اساس انواع پرفیوم (Parfum)، ادو پرفیوم (Eau De Parfum)، ادو تویلت (Eau De Toilette) و ادکلن (Eau De Cologne) انتخاب کنید. ایرانوس پس از 3 سال از آغاز فعالیت، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان (در مورد خریدهای بیش از صدهزارتومان) پس از ثبت سفارش و خرید عطر و ادکلن فراهم کرده است.

© کپی رایت 1399– کليه حقوق اين سايت متعلق به فروشگاه آنلاین ایرانوس می‌باشد.

چگونه همیشه بدنی خوشبو داشته باشیم؟ این سوالی است که در ذهن بسیاری از افراد در بیشتر مواقع نقش می بندد. بوی بد بدن همیشه دردسر ساز بوده و هست. بسیاری از مواقع به علت فعالیت بیش از حد یا عوامل دیگر در طول روز عرق زیادی بر روی پوست می نشیند و بوی بدی تولید می کند. همه ما چنین لحظاتی را تجربه کرده‌ایم و همیشه به دنبال راهی برای خلاص شدن از بوی بد بدن هستیم. اما اینکه چگونه همیشه خوشبو باشیم سوالی است که بسیاری از ما به دنبال آن هستیم. با ایرانوس همراه شوید تا بهترین راه حل‌ها برای داشتن بدنی خوشبو را یاد بگیریم.

در این مطلب می‌خوانید:

یکی از عواملی که بوی بد عرق را تشدید می کند لباس‌هایی است که جنس آن‌ها حاوی مواد است. این لباس‌ها بعد از گذشت چند ساعت بوی عرق را تشدید می کنند برای همین بهتر است در طول روز از لباس‌های نخی که عرق را جذب نمی کنند استفاده کنید.

برای داشتن بدنی خوشبو یک راه حل دوش گرفتن روزانه است. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که همیشه از عرق کردن بسیار زیاد بدنتان ناراضی هستید، بهتر است هر روز صبح قبل از بیرون رفتن از منزل حتما دوش بگیرید. دوش گرفتن روزانه با استفاده از شامپوهای خوشبو و صابون‌های آنتی باکتریال سبب می شود تا شما در طول روز حس شادابی بیشتری داشته و کمتر بوی عرق را بر روی بدن خود حس کنید.چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

یکی از روش‌های بسیار موثر برای کاهش میزان عرق در بدن استفاده از جوش شیرین است. جوش شیرین یک ماده بسیار قوی برای از بین بردن بوی بد عرق و همچنین کاهش دادن میزان عرق است. شما می توانید برای این کار مقداری جوش شیرین را با آب مخلوط کرده تا زمانی که خمیری شکل شود. سپس مخلوط مورد نظر را در زیر بغل‌ها و یا گردن یا هر جایی از بدنتان که بیشتر عرق می کند مالیده و حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه صبر کنید و سپس بدن خود را بشویید. جوش شیرین با استفاده از گازی که تولید می کند سبب می شود تا عرقی که بر روی سطح پوست می نشیند زودتر تبخیر شود و کمک می کند تا در طول روز بدنی خوشبو داشته باشید.

موهای زائد بدن همیشه محل بسیار خوبی برای رشد باکتری‌ها بده است و همین باکتری‌ها سبب می شود تا بدن شما همیشه بوی بدی داشته باشد. برای این که بدن خوشبو داشته باشید یکی از راه حل‌های دیگری که می توانید استفاده کنید، شیوه کردن است. شیو کردن موهای زائد بدن با روش‌های مختلفی از جمله وکس، اپلاسیون، ژیلت و … سبب جلوگیری از رشد باکتری‌ها شده و در نتیجه بدن شما را از بوی بد محافظت می کند.

اگر شما جز آن دسته از افرادی می باشید که در طول روز به جاهای مختلفی می روید، قرارهای کاری مهمی دارید و یا به مهمانی‌ها بسیار زیادی می روید بهتر است برای داشتن بدنی خوشبو همیشه یک عطر یا ادکلن به همراه خود داشته باشید تا هر زمان که میزان عرق در بدن شما تشدید شد با اسپری کردن عطر یا ادکلن خود بتوانید بدنی خوشبو داشته باشید.

در بیشتر مواقع عطر را مستقیم بر روی پوست بدن استفاده می کنند. برای آن که ماندگاری عطر بر روی بدن شما بیشتر باشد و بتوانید در طول روز بوی خوشی داشته باشید می توانید  پشت گوش‌ها، روی مج دست، روی آرنج و قسمتی از گردن که نبض بیشتری می زند عطر بزنید تا علاوه بر ماندگاری بالا، پخش بوی خوبی نیز داشته باشد. برای مصرف ادکلن که بیشتر بر روی لباس اسپری می کنند، باید از لباس‌های نخی یا پنبه‌ای استفاده کنید تا ماندگاری ادکلن بیشتر شود.

برای انتخاب عطر و ادکلنی که در طول روز با خود دارید باید دقت بسیار زیادی کنید. یکی از نکته هایی که باید به آن توجه کنید آن است که هیچکاه هنگام عرق کردن بر روی لباس یا بدن خود عطر و ادکلن اسپری نکنید چون سبب می شود بوی بد عرق را تشدید کند. بهتر است قبل از خارج شدن از منزل عطر و یا ادکلن خود را اسپری کنید و سپس از منزل خارج شوید و اگر در ططول روز حس کردید که کمی عرق کرده اید سعی کنید به مقدار کمی از عطر یا ادکلن خود استفاده کنید و حدالمکان قبل از آن محلی که عرق کرده اید را خشک کنید.

انتخاب عطر مناسب برای افراد مختلف، قرف می کند. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که زیاد عرق می کنید و یا عرق شما بوی تند و زننده‌ای دارد هرگز از عطرهای تند و تلخ استفاده نکنید جون در طول روز که در اثر فعالیت‌های مختلف عرق می کنید باعث می شود با بوی عطرتان مخلوط شده و بوی بد بدن شما را دو چندان کند. پیشنهاد ما برای شما استفاده از عطرهای ملایم است. عطرهای ملایم با ترکیبی از رایحه‌های شیرین مثل گل، انواع کرکبات یا وانیل می تواند گزینه خوبی برای داشتن بدن خوشبو باشد.

در میان عطرهای مناسب برای این دسته از بانوان عطر کلوین کلاین  مدل CK IN2U EDT می تواند انتخابی مناسب باشد. این عطر نت آغازی ترنج، گریپ فروت و برگ بو دارد. نت میانی آن کاکتوس و ارکیده و نت پایانی آن وانیل، سرکوهی و مهربا است که با طبعی خنک و ملایم می تواند بهترین انتخاب برای داشتن بدن خوشبو باشد.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/calvin-klein/379-calvin-klein-ck-in2u-for-her-edt-100ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

یکی دیگر از عطرهای بسار خوب برای خانم‌هایی که شدت عرق کردن و بوی بد عرق در بدن آن‌ها زیاد است، عطر شیرین کارولینا هررا مدل VIP Rose EDP می باشد. این عطر ترکیبی از رایحه‌های مختلفی چون میوه هاف شامپاینف شکوفه هلو، کهربا، مشک و روایح چوبی داشته که بی شک می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای خانم‌ها باشد.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/carolina-herrera/338-carolina-herrera-212-vip-rose-edp-80ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

عطر لاگوست مدل Lacoste Pour Homme EDT برای آقایانی که جز دسته افرادی که بدنشان بسیار عرق می کند و از بوی بد آن کلافه شده‌اند بسیار مناسب است. این عطر ملایم با نت آغازی گریپ فروت، آلو سیاه و سیب سبز، نت میانی فلفل صورتی، هل و دارچین و نت پایانی چوب صندل، وانیل و نیشکر برای این دسته از آقایان بسیار انتخاب خوبی است. یکی دیگر از مزیت‌های این عطر شیشه جمع و جور و بسیار شکیل آن است که برای افرادی که در طول روز می خواهند آن را با خود حمل کنند بسیار مناسب است.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/lacoste/1157-lacoste-lacoste-pour-homme-edt-100ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

عطر بولگاری مدل Man EDT، نیز یکی دیگر از عطرهای مناسب برای آقایانی می باشند که جز این دسته قرار می گیرند. برای داشتن بدنی خوشبو حتما شما مجذوب این عطر می شوید. این عطر با ترکیب رایحه‌هایی چون ترنج، پرتقال، لیمو، هل، گل برف، یاس، بنفشه، چوب صندل و … هم محبوبیت بسیار زیادی میان آقایان دارد و هم انتخاب مناسب و بسیار خوبی برای داشتن بدنی خوشبو در طول روز می باشد.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/bvlgari/124-bvlgari-man-edt-100ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

و اما خانم‌ها و اقایانی که در طول روز فعالیت بسیار زیادی دارند و خستگی و عرق بدنشان آن ها را بسیار آزارده می کند و اعتماد به نفس آن‌ها را کاهش می دهد بهتر است از پیشنهادات عطرهای خنکی که برای آن‌ها انتخاب کرده ایم دیدن کرده و انتخاب کنید تا علاوه بر حس شادابی در طول روز، بدن شما را خوشبو نگه داشته تا بتوانید فشار خستگی را نیز در بدن خود بکاهید.

برای بانوانی که در این دسته قرار می گیرند، عطر شنل مدل Chance Eau Fraiche EDT با ترکیب رایحه‌هایی چون لیمو، یاس، فلفل صورتیف نعناع هندی، زنبق و درخت ساج  می تواند انتخاب بسیار مناسب و ایده‌آلی باشد که اعتماد به نفس دوباره را به آن‌ها باز می گرداند.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/chanel/314-chanel-chance-eau-fraiche-edt-100ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

عطر کرید مدل Love in White EDP نیز یکی دیگر از عطرهای خنک ویژه این دسته از خانم‌ها می باشد که نت آغازی پرتقال، نت میانی رز، زنبق، مگنولیا، نرگس، یاس، برنج و نت پایانی وانیل، چوب صندل سفید و عنبر می تواند برای هر خانمی بهترین انتخاب باشد.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http:///iranous.com/creed/3201-creed-love-in-white-edp-75ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

برای آقایانی که عطرهای خنک برای آن‌ها بسیار مناسب است، عطر جیوانچی مدل Play EDT می تواند با ترکیبی از رایحه‌هایی  چون پرتقال، نعناع هندی، قهوه و گل آرمیس و بسته بندی بسیار مناسب آن انتخاب بسیار دقیقی برای آقایان می باشد.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/givenchy/781-givenchy-play-sport-edt-100ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

پیشنهاد آخر ما در دسته بندی عطرهای خنک، عطر کلوین کلاین مدل One Shock EDT می باشد. این عطر با نت آغازی خیار، نارنگی، اسطخدوس، نت میانی فلفل سیاه، ریحان، هل و نت پایانی تنباکو، نعناع هندی و … توانسته حس شادابی و طراوت را در آقایان ایجاد کرده و خستگی را از بدن هر فردی جدا کرده و کمک می کند تا در طول روز بدن خوشبو داشته باشید.

چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/calvin-klein/383-calvin-klein-one-shock-for-him-edt-200ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی شما *

نام *

ایمیل *

سایت

آخرین اخبار ما را مستقیما در ایمیل خود دریافت نمایید

فروشگاه عطر و ادکلن ایرانوس، گستره‌ای به وسعت عطر و ادکلن‌های مردانه (پرفیوم مردانه، عطر مردانه، ادو پرفیوم مردانه، ادو تویلت مردانه، ادکلن مردانه ، ادو فرش مردانه)، عطر و ادکلن‌های زنانه (پرفیوم زنانه، عطر زنانه، ادو پرفیوم زنانه ، ادو تویلت زنانه، ادکلن زنانه، ادو فرش زنانه)، عطر های اصیل دست ساز از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون عطر و ادکلن های برند هرمس (Hermes)، دیور (Dior)، شنل (Chanel)، آمواژ (Amouage)، بربری (Burbery)، بولگاری (Bvlgari)، دانهیل (Dunhill)، کرید (Creed)، کارولینا هررا (Carolina Herrera)، لالیک (Lalique)، مون بلان (Mont Blanc) و … را خواهید دید که خوش نام ترین نمایندگان کشورهای فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، آلمان، انگلستان، عمان، امارت و امریکا هستند. تلخ و تند یا شیرین و ترش، در این بخش رایحه مورد علاقه خود را بر اساس انواع پرفیوم (Parfum)، ادو پرفیوم (Eau De Parfum)، ادو تویلت (Eau De Toilette) و ادکلن (Eau De Cologne) انتخاب کنید. ایرانوس پس از 3 سال از آغاز فعالیت، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان (در مورد خریدهای بیش از صدهزارتومان) پس از ثبت سفارش و خرید عطر و ادکلن فراهم کرده است.

© کپی رایت 1399– کليه حقوق اين سايت متعلق به فروشگاه آنلاین ایرانوس می‌باشد.

چگونه همیشه بدنی خوشبو داشته باشیم؟ این سوالی است که در ذهن بسیاری از افراد در بیشتر مواقع نقش می بندد. بوی بد بدن همیشه دردسر ساز بوده و هست. بسیاری از مواقع به علت فعالیت بیش از حد یا عوامل دیگر در طول روز عرق زیادی بر روی پوست می نشیند و بوی بدی تولید می کند. همه ما چنین لحظاتی را تجربه کرده‌ایم و همیشه به دنبال راهی برای خلاص شدن از بوی بد بدن هستیم. اما اینکه چگونه همیشه خوشبو باشیم سوالی است که بسیاری از ما به دنبال آن هستیم. با ایرانوس همراه شوید تا بهترین راه حل‌ها برای داشتن بدنی خوشبو را یاد بگیریم.

در این مطلب می‌خوانید:

یکی از عواملی که بوی بد عرق را تشدید می کند لباس‌هایی است که جنس آن‌ها حاوی مواد است. این لباس‌ها بعد از گذشت چند ساعت بوی عرق را تشدید می کنند برای همین بهتر است در طول روز از لباس‌های نخی که عرق را جذب نمی کنند استفاده کنید.

برای داشتن بدنی خوشبو یک راه حل دوش گرفتن روزانه است. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که همیشه از عرق کردن بسیار زیاد بدنتان ناراضی هستید، بهتر است هر روز صبح قبل از بیرون رفتن از منزل حتما دوش بگیرید. دوش گرفتن روزانه با استفاده از شامپوهای خوشبو و صابون‌های آنتی باکتریال سبب می شود تا شما در طول روز حس شادابی بیشتری داشته و کمتر بوی عرق را بر روی بدن خود حس کنید.چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

یکی از روش‌های بسیار موثر برای کاهش میزان عرق در بدن استفاده از جوش شیرین است. جوش شیرین یک ماده بسیار قوی برای از بین بردن بوی بد عرق و همچنین کاهش دادن میزان عرق است. شما می توانید برای این کار مقداری جوش شیرین را با آب مخلوط کرده تا زمانی که خمیری شکل شود. سپس مخلوط مورد نظر را در زیر بغل‌ها و یا گردن یا هر جایی از بدنتان که بیشتر عرق می کند مالیده و حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه صبر کنید و سپس بدن خود را بشویید. جوش شیرین با استفاده از گازی که تولید می کند سبب می شود تا عرقی که بر روی سطح پوست می نشیند زودتر تبخیر شود و کمک می کند تا در طول روز بدنی خوشبو داشته باشید.

موهای زائد بدن همیشه محل بسیار خوبی برای رشد باکتری‌ها بده است و همین باکتری‌ها سبب می شود تا بدن شما همیشه بوی بدی داشته باشد. برای این که بدن خوشبو داشته باشید یکی از راه حل‌های دیگری که می توانید استفاده کنید، شیوه کردن است. شیو کردن موهای زائد بدن با روش‌های مختلفی از جمله وکس، اپلاسیون، ژیلت و … سبب جلوگیری از رشد باکتری‌ها شده و در نتیجه بدن شما را از بوی بد محافظت می کند.

اگر شما جز آن دسته از افرادی می باشید که در طول روز به جاهای مختلفی می روید، قرارهای کاری مهمی دارید و یا به مهمانی‌ها بسیار زیادی می روید بهتر است برای داشتن بدنی خوشبو همیشه یک عطر یا ادکلن به همراه خود داشته باشید تا هر زمان که میزان عرق در بدن شما تشدید شد با اسپری کردن عطر یا ادکلن خود بتوانید بدنی خوشبو داشته باشید.

در بیشتر مواقع عطر را مستقیم بر روی پوست بدن استفاده می کنند. برای آن که ماندگاری عطر بر روی بدن شما بیشتر باشد و بتوانید در طول روز بوی خوشی داشته باشید می توانید  پشت گوش‌ها، روی مج دست، روی آرنج و قسمتی از گردن که نبض بیشتری می زند عطر بزنید تا علاوه بر ماندگاری بالا، پخش بوی خوبی نیز داشته باشد. برای مصرف ادکلن که بیشتر بر روی لباس اسپری می کنند، باید از لباس‌های نخی یا پنبه‌ای استفاده کنید تا ماندگاری ادکلن بیشتر شود.

برای انتخاب عطر و ادکلنی که در طول روز با خود دارید باید دقت بسیار زیادی کنید. یکی از نکته هایی که باید به آن توجه کنید آن است که هیچکاه هنگام عرق کردن بر روی لباس یا بدن خود عطر و ادکلن اسپری نکنید چون سبب می شود بوی بد عرق را تشدید کند. بهتر است قبل از خارج شدن از منزل عطر و یا ادکلن خود را اسپری کنید و سپس از منزل خارج شوید و اگر در ططول روز حس کردید که کمی عرق کرده اید سعی کنید به مقدار کمی از عطر یا ادکلن خود استفاده کنید و حدالمکان قبل از آن محلی که عرق کرده اید را خشک کنید.

انتخاب عطر مناسب برای افراد مختلف، قرف می کند. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که زیاد عرق می کنید و یا عرق شما بوی تند و زننده‌ای دارد هرگز از عطرهای تند و تلخ استفاده نکنید جون در طول روز که در اثر فعالیت‌های مختلف عرق می کنید باعث می شود با بوی عطرتان مخلوط شده و بوی بد بدن شما را دو چندان کند. پیشنهاد ما برای شما استفاده از عطرهای ملایم است. عطرهای ملایم با ترکیبی از رایحه‌های شیرین مثل گل، انواع کرکبات یا وانیل می تواند گزینه خوبی برای داشتن بدن خوشبو باشد.

در میان عطرهای مناسب برای این دسته از بانوان عطر کلوین کلاین  مدل CK IN2U EDT می تواند انتخابی مناسب باشد. این عطر نت آغازی ترنج، گریپ فروت و برگ بو دارد. نت میانی آن کاکتوس و ارکیده و نت پایانی آن وانیل، سرکوهی و مهربا است که با طبعی خنک و ملایم می تواند بهترین انتخاب برای داشتن بدن خوشبو باشد.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/calvin-klein/379-calvin-klein-ck-in2u-for-her-edt-100ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

یکی دیگر از عطرهای بسار خوب برای خانم‌هایی که شدت عرق کردن و بوی بد عرق در بدن آن‌ها زیاد است، عطر شیرین کارولینا هررا مدل VIP Rose EDP می باشد. این عطر ترکیبی از رایحه‌های مختلفی چون میوه هاف شامپاینف شکوفه هلو، کهربا، مشک و روایح چوبی داشته که بی شک می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای خانم‌ها باشد.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/carolina-herrera/338-carolina-herrera-212-vip-rose-edp-80ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

عطر لاگوست مدل Lacoste Pour Homme EDT برای آقایانی که جز دسته افرادی که بدنشان بسیار عرق می کند و از بوی بد آن کلافه شده‌اند بسیار مناسب است. این عطر ملایم با نت آغازی گریپ فروت، آلو سیاه و سیب سبز، نت میانی فلفل صورتی، هل و دارچین و نت پایانی چوب صندل، وانیل و نیشکر برای این دسته از آقایان بسیار انتخاب خوبی است. یکی دیگر از مزیت‌های این عطر شیشه جمع و جور و بسیار شکیل آن است که برای افرادی که در طول روز می خواهند آن را با خود حمل کنند بسیار مناسب است.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/lacoste/1157-lacoste-lacoste-pour-homme-edt-100ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

عطر بولگاری مدل Man EDT، نیز یکی دیگر از عطرهای مناسب برای آقایانی می باشند که جز این دسته قرار می گیرند. برای داشتن بدنی خوشبو حتما شما مجذوب این عطر می شوید. این عطر با ترکیب رایحه‌هایی چون ترنج، پرتقال، لیمو، هل، گل برف، یاس، بنفشه، چوب صندل و … هم محبوبیت بسیار زیادی میان آقایان دارد و هم انتخاب مناسب و بسیار خوبی برای داشتن بدنی خوشبو در طول روز می باشد.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/bvlgari/124-bvlgari-man-edt-100ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

و اما خانم‌ها و اقایانی که در طول روز فعالیت بسیار زیادی دارند و خستگی و عرق بدنشان آن ها را بسیار آزارده می کند و اعتماد به نفس آن‌ها را کاهش می دهد بهتر است از پیشنهادات عطرهای خنکی که برای آن‌ها انتخاب کرده ایم دیدن کرده و انتخاب کنید تا علاوه بر حس شادابی در طول روز، بدن شما را خوشبو نگه داشته تا بتوانید فشار خستگی را نیز در بدن خود بکاهید.

برای بانوانی که در این دسته قرار می گیرند، عطر شنل مدل Chance Eau Fraiche EDT با ترکیب رایحه‌هایی چون لیمو، یاس، فلفل صورتیف نعناع هندی، زنبق و درخت ساج  می تواند انتخاب بسیار مناسب و ایده‌آلی باشد که اعتماد به نفس دوباره را به آن‌ها باز می گرداند.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/chanel/314-chanel-chance-eau-fraiche-edt-100ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

عطر کرید مدل Love in White EDP نیز یکی دیگر از عطرهای خنک ویژه این دسته از خانم‌ها می باشد که نت آغازی پرتقال، نت میانی رز، زنبق، مگنولیا، نرگس، یاس، برنج و نت پایانی وانیل، چوب صندل سفید و عنبر می تواند برای هر خانمی بهترین انتخاب باشد.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http:///iranous.com/creed/3201-creed-love-in-white-edp-75ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

برای آقایانی که عطرهای خنک برای آن‌ها بسیار مناسب است، عطر جیوانچی مدل Play EDT می تواند با ترکیبی از رایحه‌هایی  چون پرتقال، نعناع هندی، قهوه و گل آرمیس و بسته بندی بسیار مناسب آن انتخاب بسیار دقیقی برای آقایان می باشد.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/givenchy/781-givenchy-play-sport-edt-100ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

پیشنهاد آخر ما در دسته بندی عطرهای خنک، عطر کلوین کلاین مدل One Shock EDT می باشد. این عطر با نت آغازی خیار، نارنگی، اسطخدوس، نت میانی فلفل سیاه، ریحان، هل و نت پایانی تنباکو، نعناع هندی و … توانسته حس شادابی و طراوت را در آقایان ایجاد کرده و خستگی را از بدن هر فردی جدا کرده و کمک می کند تا در طول روز بدن خوشبو داشته باشید.

چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/calvin-klein/383-calvin-klein-one-shock-for-him-edt-200ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی شما *

نام *

ایمیل *

سایت

آخرین اخبار ما را مستقیما در ایمیل خود دریافت نمایید

فروشگاه عطر و ادکلن ایرانوس، گستره‌ای به وسعت عطر و ادکلن‌های مردانه (پرفیوم مردانه، عطر مردانه، ادو پرفیوم مردانه، ادو تویلت مردانه، ادکلن مردانه ، ادو فرش مردانه)، عطر و ادکلن‌های زنانه (پرفیوم زنانه، عطر زنانه، ادو پرفیوم زنانه ، ادو تویلت زنانه، ادکلن زنانه، ادو فرش زنانه)، عطر های اصیل دست ساز از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون عطر و ادکلن های برند هرمس (Hermes)، دیور (Dior)، شنل (Chanel)، آمواژ (Amouage)، بربری (Burbery)، بولگاری (Bvlgari)، دانهیل (Dunhill)، کرید (Creed)، کارولینا هررا (Carolina Herrera)، لالیک (Lalique)، مون بلان (Mont Blanc) و … را خواهید دید که خوش نام ترین نمایندگان کشورهای فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، آلمان، انگلستان، عمان، امارت و امریکا هستند. تلخ و تند یا شیرین و ترش، در این بخش رایحه مورد علاقه خود را بر اساس انواع پرفیوم (Parfum)، ادو پرفیوم (Eau De Parfum)، ادو تویلت (Eau De Toilette) و ادکلن (Eau De Cologne) انتخاب کنید. ایرانوس پس از 3 سال از آغاز فعالیت، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان (در مورد خریدهای بیش از صدهزارتومان) پس از ثبت سفارش و خرید عطر و ادکلن فراهم کرده است.

© کپی رایت 1399– کليه حقوق اين سايت متعلق به فروشگاه آنلاین ایرانوس می‌باشد.

چگونه همیشه بدنی خوشبو داشته باشیم؟ این سوالی است که در ذهن بسیاری از افراد در بیشتر مواقع نقش می بندد. بوی بد بدن همیشه دردسر ساز بوده و هست. بسیاری از مواقع به علت فعالیت بیش از حد یا عوامل دیگر در طول روز عرق زیادی بر روی پوست می نشیند و بوی بدی تولید می کند. همه ما چنین لحظاتی را تجربه کرده‌ایم و همیشه به دنبال راهی برای خلاص شدن از بوی بد بدن هستیم. اما اینکه چگونه همیشه خوشبو باشیم سوالی است که بسیاری از ما به دنبال آن هستیم. با ایرانوس همراه شوید تا بهترین راه حل‌ها برای داشتن بدنی خوشبو را یاد بگیریم.

در این مطلب می‌خوانید:

یکی از عواملی که بوی بد عرق را تشدید می کند لباس‌هایی است که جنس آن‌ها حاوی مواد است. این لباس‌ها بعد از گذشت چند ساعت بوی عرق را تشدید می کنند برای همین بهتر است در طول روز از لباس‌های نخی که عرق را جذب نمی کنند استفاده کنید.

برای داشتن بدنی خوشبو یک راه حل دوش گرفتن روزانه است. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که همیشه از عرق کردن بسیار زیاد بدنتان ناراضی هستید، بهتر است هر روز صبح قبل از بیرون رفتن از منزل حتما دوش بگیرید. دوش گرفتن روزانه با استفاده از شامپوهای خوشبو و صابون‌های آنتی باکتریال سبب می شود تا شما در طول روز حس شادابی بیشتری داشته و کمتر بوی عرق را بر روی بدن خود حس کنید.چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

یکی از روش‌های بسیار موثر برای کاهش میزان عرق در بدن استفاده از جوش شیرین است. جوش شیرین یک ماده بسیار قوی برای از بین بردن بوی بد عرق و همچنین کاهش دادن میزان عرق است. شما می توانید برای این کار مقداری جوش شیرین را با آب مخلوط کرده تا زمانی که خمیری شکل شود. سپس مخلوط مورد نظر را در زیر بغل‌ها و یا گردن یا هر جایی از بدنتان که بیشتر عرق می کند مالیده و حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه صبر کنید و سپس بدن خود را بشویید. جوش شیرین با استفاده از گازی که تولید می کند سبب می شود تا عرقی که بر روی سطح پوست می نشیند زودتر تبخیر شود و کمک می کند تا در طول روز بدنی خوشبو داشته باشید.

موهای زائد بدن همیشه محل بسیار خوبی برای رشد باکتری‌ها بده است و همین باکتری‌ها سبب می شود تا بدن شما همیشه بوی بدی داشته باشد. برای این که بدن خوشبو داشته باشید یکی از راه حل‌های دیگری که می توانید استفاده کنید، شیوه کردن است. شیو کردن موهای زائد بدن با روش‌های مختلفی از جمله وکس، اپلاسیون، ژیلت و … سبب جلوگیری از رشد باکتری‌ها شده و در نتیجه بدن شما را از بوی بد محافظت می کند.

اگر شما جز آن دسته از افرادی می باشید که در طول روز به جاهای مختلفی می روید، قرارهای کاری مهمی دارید و یا به مهمانی‌ها بسیار زیادی می روید بهتر است برای داشتن بدنی خوشبو همیشه یک عطر یا ادکلن به همراه خود داشته باشید تا هر زمان که میزان عرق در بدن شما تشدید شد با اسپری کردن عطر یا ادکلن خود بتوانید بدنی خوشبو داشته باشید.

در بیشتر مواقع عطر را مستقیم بر روی پوست بدن استفاده می کنند. برای آن که ماندگاری عطر بر روی بدن شما بیشتر باشد و بتوانید در طول روز بوی خوشی داشته باشید می توانید  پشت گوش‌ها، روی مج دست، روی آرنج و قسمتی از گردن که نبض بیشتری می زند عطر بزنید تا علاوه بر ماندگاری بالا، پخش بوی خوبی نیز داشته باشد. برای مصرف ادکلن که بیشتر بر روی لباس اسپری می کنند، باید از لباس‌های نخی یا پنبه‌ای استفاده کنید تا ماندگاری ادکلن بیشتر شود.

برای انتخاب عطر و ادکلنی که در طول روز با خود دارید باید دقت بسیار زیادی کنید. یکی از نکته هایی که باید به آن توجه کنید آن است که هیچکاه هنگام عرق کردن بر روی لباس یا بدن خود عطر و ادکلن اسپری نکنید چون سبب می شود بوی بد عرق را تشدید کند. بهتر است قبل از خارج شدن از منزل عطر و یا ادکلن خود را اسپری کنید و سپس از منزل خارج شوید و اگر در ططول روز حس کردید که کمی عرق کرده اید سعی کنید به مقدار کمی از عطر یا ادکلن خود استفاده کنید و حدالمکان قبل از آن محلی که عرق کرده اید را خشک کنید.

انتخاب عطر مناسب برای افراد مختلف، قرف می کند. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که زیاد عرق می کنید و یا عرق شما بوی تند و زننده‌ای دارد هرگز از عطرهای تند و تلخ استفاده نکنید جون در طول روز که در اثر فعالیت‌های مختلف عرق می کنید باعث می شود با بوی عطرتان مخلوط شده و بوی بد بدن شما را دو چندان کند. پیشنهاد ما برای شما استفاده از عطرهای ملایم است. عطرهای ملایم با ترکیبی از رایحه‌های شیرین مثل گل، انواع کرکبات یا وانیل می تواند گزینه خوبی برای داشتن بدن خوشبو باشد.

در میان عطرهای مناسب برای این دسته از بانوان عطر کلوین کلاین  مدل CK IN2U EDT می تواند انتخابی مناسب باشد. این عطر نت آغازی ترنج، گریپ فروت و برگ بو دارد. نت میانی آن کاکتوس و ارکیده و نت پایانی آن وانیل، سرکوهی و مهربا است که با طبعی خنک و ملایم می تواند بهترین انتخاب برای داشتن بدن خوشبو باشد.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/calvin-klein/379-calvin-klein-ck-in2u-for-her-edt-100ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

یکی دیگر از عطرهای بسار خوب برای خانم‌هایی که شدت عرق کردن و بوی بد عرق در بدن آن‌ها زیاد است، عطر شیرین کارولینا هررا مدل VIP Rose EDP می باشد. این عطر ترکیبی از رایحه‌های مختلفی چون میوه هاف شامپاینف شکوفه هلو، کهربا، مشک و روایح چوبی داشته که بی شک می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای خانم‌ها باشد.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/carolina-herrera/338-carolina-herrera-212-vip-rose-edp-80ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

عطر لاگوست مدل Lacoste Pour Homme EDT برای آقایانی که جز دسته افرادی که بدنشان بسیار عرق می کند و از بوی بد آن کلافه شده‌اند بسیار مناسب است. این عطر ملایم با نت آغازی گریپ فروت، آلو سیاه و سیب سبز، نت میانی فلفل صورتی، هل و دارچین و نت پایانی چوب صندل، وانیل و نیشکر برای این دسته از آقایان بسیار انتخاب خوبی است. یکی دیگر از مزیت‌های این عطر شیشه جمع و جور و بسیار شکیل آن است که برای افرادی که در طول روز می خواهند آن را با خود حمل کنند بسیار مناسب است.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/lacoste/1157-lacoste-lacoste-pour-homme-edt-100ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

عطر بولگاری مدل Man EDT، نیز یکی دیگر از عطرهای مناسب برای آقایانی می باشند که جز این دسته قرار می گیرند. برای داشتن بدنی خوشبو حتما شما مجذوب این عطر می شوید. این عطر با ترکیب رایحه‌هایی چون ترنج، پرتقال، لیمو، هل، گل برف، یاس، بنفشه، چوب صندل و … هم محبوبیت بسیار زیادی میان آقایان دارد و هم انتخاب مناسب و بسیار خوبی برای داشتن بدنی خوشبو در طول روز می باشد.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/bvlgari/124-bvlgari-man-edt-100ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

و اما خانم‌ها و اقایانی که در طول روز فعالیت بسیار زیادی دارند و خستگی و عرق بدنشان آن ها را بسیار آزارده می کند و اعتماد به نفس آن‌ها را کاهش می دهد بهتر است از پیشنهادات عطرهای خنکی که برای آن‌ها انتخاب کرده ایم دیدن کرده و انتخاب کنید تا علاوه بر حس شادابی در طول روز، بدن شما را خوشبو نگه داشته تا بتوانید فشار خستگی را نیز در بدن خود بکاهید.

برای بانوانی که در این دسته قرار می گیرند، عطر شنل مدل Chance Eau Fraiche EDT با ترکیب رایحه‌هایی چون لیمو، یاس، فلفل صورتیف نعناع هندی، زنبق و درخت ساج  می تواند انتخاب بسیار مناسب و ایده‌آلی باشد که اعتماد به نفس دوباره را به آن‌ها باز می گرداند.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/chanel/314-chanel-chance-eau-fraiche-edt-100ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

عطر کرید مدل Love in White EDP نیز یکی دیگر از عطرهای خنک ویژه این دسته از خانم‌ها می باشد که نت آغازی پرتقال، نت میانی رز، زنبق، مگنولیا، نرگس، یاس، برنج و نت پایانی وانیل، چوب صندل سفید و عنبر می تواند برای هر خانمی بهترین انتخاب باشد.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http:///iranous.com/creed/3201-creed-love-in-white-edp-75ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

برای آقایانی که عطرهای خنک برای آن‌ها بسیار مناسب است، عطر جیوانچی مدل Play EDT می تواند با ترکیبی از رایحه‌هایی  چون پرتقال، نعناع هندی، قهوه و گل آرمیس و بسته بندی بسیار مناسب آن انتخاب بسیار دقیقی برای آقایان می باشد.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/givenchy/781-givenchy-play-sport-edt-100ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

پیشنهاد آخر ما در دسته بندی عطرهای خنک، عطر کلوین کلاین مدل One Shock EDT می باشد. این عطر با نت آغازی خیار، نارنگی، اسطخدوس، نت میانی فلفل سیاه، ریحان، هل و نت پایانی تنباکو، نعناع هندی و … توانسته حس شادابی و طراوت را در آقایان ایجاد کرده و خستگی را از بدن هر فردی جدا کرده و کمک می کند تا در طول روز بدن خوشبو داشته باشید.

چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://iranous.com/calvin-klein/383-calvin-klein-one-shock-for-him-edt-200ml.html” icon=”” target=”true”]خرید این عطر[/button]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی شما *

نام *

ایمیل *

سایت

آخرین اخبار ما را مستقیما در ایمیل خود دریافت نمایید

فروشگاه عطر و ادکلن ایرانوس، گستره‌ای به وسعت عطر و ادکلن‌های مردانه (پرفیوم مردانه، عطر مردانه، ادو پرفیوم مردانه، ادو تویلت مردانه، ادکلن مردانه ، ادو فرش مردانه)، عطر و ادکلن‌های زنانه (پرفیوم زنانه، عطر زنانه، ادو پرفیوم زنانه ، ادو تویلت زنانه، ادکلن زنانه، ادو فرش زنانه)، عطر های اصیل دست ساز از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون عطر و ادکلن های برند هرمس (Hermes)، دیور (Dior)، شنل (Chanel)، آمواژ (Amouage)، بربری (Burbery)، بولگاری (Bvlgari)، دانهیل (Dunhill)، کرید (Creed)، کارولینا هررا (Carolina Herrera)، لالیک (Lalique)، مون بلان (Mont Blanc) و … را خواهید دید که خوش نام ترین نمایندگان کشورهای فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، آلمان، انگلستان، عمان، امارت و امریکا هستند. تلخ و تند یا شیرین و ترش، در این بخش رایحه مورد علاقه خود را بر اساس انواع پرفیوم (Parfum)، ادو پرفیوم (Eau De Parfum)، ادو تویلت (Eau De Toilette) و ادکلن (Eau De Cologne) انتخاب کنید. ایرانوس پس از 3 سال از آغاز فعالیت، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان (در مورد خریدهای بیش از صدهزارتومان) پس از ثبت سفارش و خرید عطر و ادکلن فراهم کرده است.

© کپی رایت 1399– کليه حقوق اين سايت متعلق به فروشگاه آنلاین ایرانوس می‌باشد.

در این مجله از خانه و آشپزخانه خبر داریم تا دنیای الکترونیک و تکنولوژیهای روز دنیا …

چگونه همیشه بدن خوشبو داشته باشیم سوالی است که در ذهن بسیاری از افراد در بیشتر مواقع نقش می بندد .

بوی بد بدن همیشه دردسر ساز بوده و هست.

بسیاری از مواقع به علت فعالیت بیش از حد یا عوامل دیگر در طول روز عرق زیادی بر روی پوست می نشیند و بوی بدی تولید می کند.چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

همه ما چنین لحظاتی را تجربه کرده‌ایم و همیشه به دنبال راهی برای خلاص شدن از بوی بد بدن هستیم.

اینکه چگونه همیشه خوشبو باشیم سوالی است که بسیاری از ما به دنبال آن هستیم.

اینکه در طول روز بوی خوبی بدهیم چیزی است که همه‌ی ما خواهان آن هستیم .

اینکه همیشه بوی بدنمان را تر و تازه نگاه داریم کار دشواری است .

زمانی که از بدن بوی بدی بیرون می‌زند ممکن است برای دیگران نا خوشایند باشد و این چیزی است که تحت عنوان بوی بدن شناخته‌ شده است .

زمانی که فردی به بلوغ می‌رسد، اگر اقدامات لازم برای نظافت و رفع بوی بد بدن انسان را انجام ندهد، بوی بدن وی آشکار می‌شود .

می‌توانند علت تغییر بوی عرق بدن باشند.

افرادی که بیش ‌از حد عرق می‌کنند مانند افراد مبتلا به هایپرهیدروزیس نیز ممکن است بیشتر از سایرین درگیر بوی بد بدن خود باشند .

با این‌حال علت بالا بودن سطح نمک موجود در عرق برای تجزیه باکتری‌های سطح پوست می‌تواند علت بوی بد عرق در زنان باشد .

البته این به تعریق بیش ‌از حدی که در بدن اتفاق افتاده است و اینکه کدام نوع غدد عرق درگیر شده‌اند بستگی دارد .

عرق بدن به‌ تنهایی بی‌بو است .

افزایش سریع باکتری‌ها در حضور عرق و تجزیه عرق به اسیدها درنهایت منجر به بد بو شدن بدن و علت تغییر بوی عرق بدن خواهد بود..

بوی بدن می‌تواند تحت تأثیر :

چیزی که واضح است افرادی که دارای بوی بد بدن هستند حتماً باید هر روز دوش بگیرند .

در اکثر مواقع زمان‌هایی که درگیر فعالیت‌هایی شامل رفت و آمد زیاد بوده‌اید و باعث شده تا عرق کنید، باید دوباره دوش بگیرید .

همچنین پس از حمام کردن لباس های پیش از حمام را به تن نکنید .

زمانی که می‌دانید قرار است مدت زمانی را بیرون از خانه و زیر نور خورشید سپری کنید، سعی کنید لباسی به تن کنید که شما را خنک نگاه می‌دارد .

سعی کنید لباسی نپوشید که چسبان یا تنگ است ، لباس راحت و سبک بهترین گزینه است .

نکته : سعی کنید که از لباس هایی نخی هستند و از ترکیب پلاستیک کمتری بکار برده شده اند استفاده کنید .

با هر بار بیرون رفتن سعی کنید لباس هایتان را بشویید و اجازه ندهید عرق خشک شود و با پوشیدن مجدد بوی نا مطبوع از آن ساطع شود .

برخی از غذاها این طور شناخته شده‌اند که باعث تولید بوی بد می‌شوند .

مصرف غذاهای سالم و تازه بهترین راه برای سبک نگاه داشتن بدن و پیشگیری از بوجود آمدن چنین بوهای نامطبوعی است .

با نوشیدن مقدار زیادی آب بدن خود را هیدراته نگاه دارید تا از تعریق بیش از اندازه جلوگیری نمایید .

خرید یک دئودورانت ضد عرق و یا عطری خوب و پایدار، با رایحه‌ای که با ذائقه شما جور در می‌آید، همیشه یک ایده‌ی عالی است.

کار دیگر این است که لباس‌هایتان را زمانی که تازه از لباسشویی در آورده‌اید با اسپری بدن خوشبو کنید.

تاثیر گذاری دئودورانت و اسپری پس از دوش گرفتن بسیار زیاد است .

برای این که در طول روز بوی خوبی بدهید بهتر است علاوه بر رعایت پاکیزگی و بهداشت بدن به موارد زیر نیز توجه داشته باشید:

لوسیون‌های بدن  :

راه دیگر برای خوش بو بودن این است که لوسیون‌های بدن حاوی اسانس‌های معطر همچون اسطوخودوس یا اکالیپتوس و … استفاده کنید.

اگر نتوانستید چنین محصولی در بازار بیابید، کافیست تا یکی دو قطره از چنین محلول‌هایی را به لوسیون خود اضافه نمایید و سپس استفاده کنید .

جوش شیرین رطوبت پوست را جذب می‌کند و به‌همین علت می‌تواند عرق را جذب کند و از بوی بدن بکاهد.

ضمنا، جوش شیرین باکتری‌ها را نابود می‌کند و مانند یک بو زُدای طبیعی (دئودورانت) جلوی بوی بد بدن را می‌گیرد.

آن را به زیربغل و سایر قسمت‌های بدن که زیاد عرق می‌کنند، بمالید.

بگذارید چند دقیقه بماند و سپس با آب بشویید؛ طوری که روی پوست سابیده نشود.چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

سپس دوش بگیرید ، این کار را هر روز و به‌ مدت چند هفته انجام بدهید .

آن را مستقیما به زیربغل‌تان که خشک است بمالید تا هم از تعریق و هم از بوی بد جلوگیری شود.

هر وقت که نیاز داشتید چندین ساعت بدون عرق کردن بمانید، از این شیوه استفاده کنید .

سرکه‌ی سیب، یک عامل ضدباکتری قوی است که با تعدیل سطح pH پوست، بوی بد بدن را از بین می‌برد.

این کار را دو بار در روز انجام بدهید، یک‌بار صبح و یک‌بار دیگر هم قبل از خواب، تا زمانی که متوجه بهبودی شوید .

با این کار یک بدن خوشبو داشته باشید .

در این مجله از خانه و آشپزخانه خبر داریم تا دنیای الکترونیک و تکنولوژیهای روز دنیا …

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

خانه » مجله زیبایی » مد و زیبایی » چگونه بدنی خوشبو داشته باشیم؟

بله، احتمالاً شما روزتان را پس از استفاده‌ی مقدار زیادی دئودورانت و عطر آغاز می‌کنید، اما آیا زمانی که در آن روز به خانه بر می‌گردید، هنوز همان بوی دم صبح را می‌دهید؟ اینکه در طول روز بوی خوبی بدهیم چیزی است که همه‌ی ما خواهان آنیم، اما اینکه همیشه بوی بدنمان را تر و تازه نگاه داریم کار دشواری است.

این نوشته مخصوص شماست دخترها، نکات و ترفندهایی ساده برای اینکه در هر وقت از روز بوی خوش بدهید!

چیزی که واضح است و احتمالاً شما هم آنرا می‌دانید این است که حتماً باید هر روز دوش بگیرید. اما خیلی اوقات، مخصوصاً زمان‌هایی که درگیر فعالیت‌هایی شامل رفت و آمد زیاد بوده‌اید و باعث شده تا عرق کنید، باید دوباره دوش بگیرید.

زمانی که می‌دانید قرار است مدت زمانی را بیرون از خانه و زیر نور خورشید سپری کنید، سعی کنید لباسی به تن کنید که شما را خنک نگاه می‌دارد. سعی کنید لباسی نپوشید که چسبان یا تنگ و تار است! لباس راحت و سبک بهترین گزینه است.چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

خرید یک دئودورانت ضد عرق و یا عطری خوب و پایدار، با رایحه‌ای که با ذائقه شما جور در می‌آید، همیشه یک ایده‌ی عالی است. کاری هم که می‌توانید انجام دهید این است که لباس‌هایتان را زمانی که تازه از لباسشویی در آورده‌اید و هنوز به تن نکرده‌اید، با اسپری بدن خوشبو کنید.

برخی از غذاها اینطور شناخته شده‌اند که باعث تولید بوی بد می‌شوند. مصرف غذاهای سالم و تازه بهترین راه برای سبک نگاه داشتن بدن و پیشگیری از بوجود آمدن چنین بوهای نامطبوعی است. پاشیدن آب خنک به صورت و گردن نیز راه جالبی برای دوری از بوی بد است!

شما هیچ‌گاه احساس نخواهید کرد بوی خوش می‌دهید مگر اینکه خانه‌ی شما نیز خوشبو باشد! پس خیلی خوب است که همیشه در کنار لوازم نظافت خانه‌تان خوشبو کننده‌ی هوا نیز در دسترس داشته باشید.

راه دیگر برای خوش بو بودن این است که لوسیون‌های بدن حاوی اسانس‌های معطر همچون اسطوخودوس یا اکالیپتوس و … استفاده کنید. اگر نتوانستید چنین محصولی در بازار بیابید، کافیست تا یکی دو قطره از چنین محلول‌هایی را به لوسیون خود اضافه نمایید و سپس استفاده کنید.

آخرین مورد اما نه بی‌اهمیت ترین، این است که با نوشیدن مقدار زیادی آب بدن خود را هیدراته نگاه دارید تا از تعریق بیش از اندازه جلوگیری نمایید.

شما چه ترفندهایی برای اینکه در طول روز خوشبو باشیم می‌شناسید؟ لطفاً آن‌ها را با ما و دوستان دیگر به اشتراک بگذارید.

سلام.ممنون از مطالب خوبتون.

هرلباس رو بهتره هرچندمدت عوض کرد؟ مخصوصا توی زمستون که چندلایه لباس می پوشیم آیا باید هرروز همه رو

بشوریم؟برای شستن لباس هایی که فقط یه نصفه روز(توی خونه) تن کردیم چقدر زمان برای شستشو باید درنظر گرفت تا

هم تمیز شن و هم ازمصرف بی رویه آب جلوگیری بشه؟

ممنونم

بهتر بود فقط راه کار های ارگانیک و طبیعی رو می گفتید. مانند دقت در انتخاب جنس لباس، تغذیه، استحمام،..
استفاده از خوشبو کننده ها، اسانس های مصنوعی و دئودورانتها(ی حاوی آلومینیوم)، هم برای فرد و هم برای محیط زیست زیان آورند.

مرسی از مطالب صمیمانتون می شه عطر رو لای موها و روی بازو زد تا بوش ماندگارتر بشه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

بدون شک بوی بدن – چه خوب یا بد – تاثیر زیادی در روابط اجتماعی و شخصی شما دارد، به همان اندازه که بوی بد بدن می تواند دیگران را فراری داده و خاطره بدی از شما در ذهن آن ها باقی بگذارد بی شک رایحه خوش تاثیر شگفت انگیزی در جذابیت شما خواهد داشت.

با این وجود تعبیر افراد از بوی خوب با هم تفاوت دارد، رایحه خوش برای یک نفر ممکن است به این معنا باشد که به هر جمعی وارد می شود بوی عطر فرانسوی اش کل فضا را پر کند و برای فردی دیگر همین کفایت کند که پس از یک روز پر مشغله و طولانی بدنش بوی تند عرق ندهد!

اگر از جمله افرادی هستید که خوشبو بودن بدن از دغدغه های روزمره آن ها است یا جزو کسانی هستید که ترجیح می دهند بدن آن ها بوی طبیعی و خنثی داشته باشد با کوکا همراه باشید تا در ادامه مقاله با روش های عالی برای حفظ بوی خوش و طبیعی بدن در طول روز آشنا شویم.

استفاده درست از عطر و ادکلن می تواند در ماندگاری هرچه بیشتر رایحه آن ها به شما کمک کند. برای ماندگاری بیشتر بوی عطر خود به نکات زیر توجه داشته باشید:

اعمال عطر به نقاط پالس یا نبض بدن باعث می شود رایحه عطر به طور طبیعی با شیمی بدن ترکیب شده و با افزایش دمای بدن رایحه فعال شده و آزاد شود. از جمله این نقاط می توان به پشت گردن، نوک آرنج، مچ دست و پشت زانو اشاره کرد.چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

استفاده از عطر در بطری های با درب رولی باعث می شود عطر را به همان نقطه ای که مورد نظرتان است اعمال کنید، این روش از هدر رفتن عطر جلوگیری می کند و معمولا نسبت به سایر انواع بطری های عطر و ادکلن مقرون به صرفه تر خواهد بود.

برای ماندگاری بیشتر عطر روی موها، قبل از آن که موهای خشک خود را شانه بزنید عطر را روی برس مو اسپری کنید.

اگر به رایحه لوسیون، کرم یا روغن بدن خود علاقه دارید و تمایل دارید بدن تان در طول روز بوی آن را حفظ کند توصیه می شود بعد از دوش گرفتن و خشک کردن آب اضافی بدن – در حالی که هنوز پوست بدن مرطوب است – از این محصولات استفاده کنید.

اعمال لوسیون و سایر محصولات معطر روی پوست مرطوب باعث افزایش ماندگاری رایحه آن ها خواهد شد.

اگر تمایل دارید عطر مورد علاقه تان رایحه قوی تری داشته باشد می توانید در کنار عطر و ادکلن مورد نظر از محصولات جانبی هم رایحه آن از جمله لوسیون، کرم، ژل حمام و اصلاح نیز استفاده کنید.

علاوه بر پاکیزگی و حفظ بهداشت بدن، موارد دیگری همچون ژنتیک و حتی غذایی که مصرف می کنید نیز روی بوی بدن تاثیر گذار است.

اما از آن جا که در مورد ژنتیک کاری از دست شما ساخته نیست و درباره غذاهای مصرفی نیز برخی مواد غذایی معطر مانند کلم بروکلی، سیر و ماهی به قدری خوشمزه و پر خاصیت هستند که به این سادگی نمی توان آن ها را از رژیم غذایی خود حذف کرد بنابراین عملا تنها موردی که می توانید به طور کامل آن را کنترل کنید حفظ پاکیزگی و بهداشت بدن با روش های مختلف مانند دوش گرفتن روزانه می باشد.

این که هر چند وقت یک بار لازم است دوش بگیرید به نوع پوست، میزان فعالیت و میزان تمایل فردی بستگی دارد.

برخی افراد هر روز دوش می گیرند اما بعضی دیگر امکان استحمام روزانه را ندارند، در این شرایط بهتر است از دستمال مرطوب برای پاکیزه نگه داشتن قسمت های خاص بدن از جمله زیر بغل و کشاله ران که تعداد غدد تعریق در آن ها بیشتر است استفاده شود.

برای این که در طول روز بوی خوبی بدهید بهتر است علاوه بر رعایت پاکیزگی و بهداشت بدن به موارد زیر نیز توجه داشته باشید:

شستن مرتب موها با شامپو و تمیز نگاه داشتن آن تاثیر زیادی در رفع بوی بد بدن دارد.

به گفته آکادمی پوست آمریکا بهتر است هنگام شستشوی موها با شامپو ابتدا روی کف سر خود تمرکز داشته و این ناحیه را خوب بشویید سپس به سراغ شستن موهای خود بروید.

شستشوی کامل کف سر آلودگی ها و چربی اضافه آن را پاکسازی کرده و تاثیر زیادی در خوشبو شدن موها دارد.

اگرچه رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان از شایع ترین علل بوی بد دهان است اما گاهی با وجود رعایت مسائل بهداشتی ممکن است بوی بد دهان شما دیگران را آزار دهد.

برای این که کل روز نفس خوشبویی داشته باشید به موارد زیر دقت کنید:

بیشتر بخوانید : بوی بد دهان نشانه چه بیماری است؟

دوش گرفتن روزانه علاوه بر پاکیزگی بدن به دلیل استفاده از صابون و شوینده های بدن با عطر ملایم باعث خوشبو شدن بدن شده و از سوی دیگر این رایحه چندان برجسته نخواهد بود، اگر این عطر ملایم را دوست ندارید می توانید از محصولات فاقد عطر برای شستشوی بدن استفاده کنید.

هنگام دوش گرفتن به برخی نواحی بدن مانند زیر بغل، کشاله ران، باسن و پاها که بیشتر از سایر قسمت ها عرق می کنند توجه بیشتری داشته باشید.

دئودورانت و ضد عرق ها، شوینده های صورت، لوسیون ها و ضد آفتاب های بدون عطر زیادی در بازار موجود است که می توانید از آن ها استفاده کنید، همچنین می توانید دئودورانت طبیعی و خانگی خود را درست کنید.

فارغ از این که چگونه لباس های خود را می شویید و از چه نوع شوینده ای استفاده می کنید پاکیزه بودن لباس ها نقش مهمی در جلوگیری از بوی بد بدن و خوشبو ماندن بدن در طول روز خواهد داشت.

شستن مرتب لباس ها بهترین راه برای از بین بردن بوی بد آن ها می باشد. همچنین می توان هنگام شستن لباس ها از محصولات خوشبو کننده مخصوص لباس استفاده کرد.

برای خوشبو ماندن لباس ها به موارد زیر دقت داشته باشید:

در ادامه بخوانید : بوی بد عرق زیر بغل نشانه چیست؟

منبع: healthline

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا آهنگ تولدت مبارک

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا برای تمامی وب سایت ها به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

اگر شما هم مثل من آدمی باشید که بینی‌اش مثل سگ کار می‌کند و حافظه بویایی‌اش قوی‌ترین حافظه‌اش به حساب می‌آید، می‌توانید حال مرا درک کنید وقتی که یک دوست عزیز و البته بدبو کنارتان می‌نشیند و دلتان می‌خواهد تا مدت‌ها نبینیدش و یا همکاری دارید که بخاطر بوی بدنش ترجیح می‌دهید از پنجاه قدمی‌اش رد نشوید!

ماجرای بوها همانطور که اینجا شرح دادم، ماجرایی عجیب و منحصربه‌فرد است. خاطره‌ای که ما با بویمان در ذهن آدم‌ها به جا می‌گذاریم، آنقدر ماندگار است که اگر بدانیم، برایمان مهم‌تر خواهد بود که چطور مراقب بوی تنمان باشیم و حواسمان باشد که ممکن است ما بوی خودمان را نفهمیم، اما مطمئنا آدم‌های دیگر متوجه آن خواهند شد!

دوش بگیرید!

هیچ چیز مثل یک حمام کوتاه نمی‌تواند سلول‌های مرده و باکتری‌ها را از پوست شما دور کند و شما را سرحال بیاورد. شاید فکر کنید همین که هفته‌ای سه بار به حمام می‌روید و در باقی موارد کمی دئودورانت بر تن خود می‌پاشید، همه‌چیز حل است. اما ماجرا اینجاست که هیچ‌چیز وحشتناک‌تر از بوی عرق و عطری نیست که با هم مخلوط شده است و به راحتی می‌تواند هر موجود زنده‌ای را از کنارتان فراری دهد! برای همین پیشنهاد می‌کنم حتی اگر حمام کامل نمی‌گیرید، هر روز صبح تنی به آب بزنید و با یک شامپو بدن خوشبو تن خود را بشویید.چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

لباس‌های تمیز بپوشید.

بله ممکن است هر روز هم حمام بروید اما باز هم بوی راضی‌کننده‌ای ندهید! یک دلیل مهمش می‌تواند این باشد که همان لباسی را به تن کرده‌اید که دیروز آن همه تویش فعالیت و بدوبدو داشته‌اید و هیچ یادتان نبوده که باید امروز عوضش کنید. لباس خود و بخصوص پیراهنتان را عوض کنید و ببینید که ماجرا چقدر فرق می‌کند!

استایل یک زندگی شیرین ایتالیایی

 

از یک مام رولر درست و حسابی استفاده کنید.

بیایید یک کاری کنید، دور مام‌ها و دئودورانت‌های درپیت را خط بکشید و یادتان باشد آنها نه تنها دردی از بوی عرق دوا نمی‌کنند، بلکه گاهی اوضاع را بدتر هم خواهند کرد. برای خود من داستان‌هایی مانند هشت در چهار و نیوآ و این جور چیزها هرگز جواب نداده و تجربه بهم ثابت کرده که مام رولرهایی مثل Secret و رکسونا همیشه بهتر و طولانی‌تر عمل می‌کنند.

مراقب پلیورها و بندِ کوله‌پشتی‌تان باشید.

همانطور که می‌دانید زیر بغل مستعد بیشتر میزان عرق کردن است، برای همین بیشترین لطفی که می‌توانیم به این ناحیه بکنیم این است که بگذاریم نفس بکشد. استفاده از کوله پشتی و لباس‌های خیلی تنگ باعث می‌شود زیر بغل نتواند نفس بکشد و میزان ایجاد باکتری‌ها در آن به بالاترین حد برسد.

همیشه پاکیزه و بی‌مو باشید!

داشتن مو در ناحیه زیر بغل یکی از بزرگ‌ترین دشمنی‌هایی است که می‌توانید در حق بوی تنتان بکنید. سعی کنید همیشه تمیز و بی‌مو باشید و بدانید که در این صورت میزان بوی بد تا ۶۰ درصد کاهش خواهد یافت.

دلخوشی‌های کوچک

 

 آرام باشید!

استرس و نگرانی‌ها همانجور که در بقیه قسمت‌های زندگی اثر می‌گذارد، روی بوی تنمان هم بی‌تاثیر نیست. سعی کنید تا جای ممکن آرام باشید و از استرس‌ها دور بمانید.

مراقب تغذیه‌تان باشید

ممکن است مسخره به نظر برسد اما بوی تن به راحتی می‌تواند شرح غذایی باشد که روز قبل خورده‌اید. تا می‌توانید میوه و سبزی‌های سبز تیره بخورید، آب بنوشید و از خوردن غذاهای پر از چربی و کربوهیدرات، گوشت قرمز، سیر و پیاز و ادویه دوری کنید که دشمن بوی خوب بدن است!

لباس‌های نخی بپوشید

لباس‌های نایلونی معمولا تمیزترین و مراقب‌ترین آدم‌ها را هم غافلگیر می‌کند. برای همین تا می‌توانید از لباس‌های نخی استفاده کنید که هوا به راحتی از تاروپودشان عبور می‌کند و شما را خوشبو و جذاب نگه می‌دارد.

اگر هنوز بوی عرق می‌دهید:

اگر تمام موارد فوق را رعایت کردید و همچنین از بوی تنتان راضی نبودید، بد نیست به پزشک مراجعه کنید و دنبال دلایل دیگری بگردید. ممکن است مشکل متابولیک داشته باشید و یا بیماری‌های دیگری که باعث بوی بد بدن می‌شود. پزشک برای حل شدن مشکلتان به شما راه‌هایی را پیشنهاد می‌کند؛ بوتاکس، الکترومغناطیس و گاهی تغییر در غلظت آلومینیم بدن!

مطالب منتشر شده توسط این نویسنده

مطلب جالبی بود به محض دیدن اینستا اومدم اینجا . برام معرفی مام و توضیحش جالب تر بود

مام secret و رکسونا حتی پشتش هم نوشته که دارای المینیوم هست که باعث سرطان سینه میشه. من دقیقا نمی دونم چه مام هایی تو ایران هست . ولی تو cvsیا whole food خیلی راحت میشه مام های پیدا کرد که هم پارابن و المینیوم فیری باشند. برای بوی عرق تنم که حتی بعضی ها یک ساعت بعد حموم ام بو میدن به دلیل نوع با کتری هایی هست که روی پوستشان هست برای همین صابون های انتی باکتری که یه مدل مشخص تو cvs داره خیلی موثر هست که بو رو از بین ببره

مطلب بسیار مفیدی بود.. ممنون بابت سایت خوبتون و انتشار این مطلب

ایکاش همه به بهداشت فردی اهمیت بدن

عالی بود
سپاس از مطالب فوق العاده تون

با تشكر از مطلب خوب و مفيدتون

ممنون از شما .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وبلاگ

چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

دیدگاه

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید:


ایمیل *

Publisher - مشاوره پزشکی زنان

- تبلیغات -

- تبلیغات -

خوشبو باشیم:نظر یک نفر از بو کشیدن خوب ممکن است یک  محدوده  از عطر فرانسه نرم را به هر اتاقی که وارد می‌شوند، باشد.برای شخص دیگری، این می‌تواند به معنای نداشتن بوی بدن بعد از یک روز طولانی در یک کار که باعث عرق ریختن باشد.

خواه می‌خواهید بوی عطر بدهید و یا فقط بوی  طبیعی خود را حس کنید، به شما خواهیم گفت که چطور این کار را انجام دهید و تمام روز آن را انجام دهید.چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

عطر یا ادکلن تان را استفاده کنید

رایحه کمی از آن دور می‌شود وبه فاصله دوری میرسد. استفاده از آن به خوبی می‌تواند به شما کمک کند که رایحه بیشتری را استشمام نمایید. آن را به نقاط پالس بزنید. این به عطر اجازه می‌دهد که به طور طبیعی با  واکنش های شیمی بدن شما ترکیب شود.خوشبو باشیم

وقتی بدن تان گرم می‌شود، عطر فعال و آزاد می‌شود. مقاومت در برابر میل به مالیدن عطر  برروی پوست از یک نسخه مالیدنی، غلتاندنی (به ویژه بوبر یا ضدبوی بدن) استفاده کنید.

یک نوع با توپ های غلتان راه عالی برای زدن عطر دقیقا جایی است که شما آن را بدون پخش شدن بیش از حد می‌خواهید.

همچنین یک نسخه بطری از عطر یا ادکلن مورد علاقه شما هم ارزان‌تر وبه صرفه تر است

اسپری کردن بر روی یک برس.

برای افزایش رایحه‌ای که در طول روز بو می‌کشید،  عطر مورد علاقه خود راقبل از برس زدن موهای خشک، اسپری کنید.

نقاط پالس بدن برای عطرزدن شامل:

همچنین می‌توانید عطر مورد علاقه خود را به یک بطری توپ های غلتاندنی اضافه کنید، که می‌توانید آن را به صورت آنیو با استفاده از قیف به بطری انتقال دهید

پوست خود را با لوسیون معطر و یا کرم مرطوب نرم وپرطراوت کنید،خوشبو باشیم

اگر بوی لوسیون بدن شما، کرم و یا روغن همان چیزی است که شما می‌خواهید، می‌توانید با استفاده از آن برای پوست خود درست بیرون از حمام پس از  پاک کردن آب اضافی، این عطر را با نوازش کردن آرام پوست به خودبزنید.

عطر لوسیون معطر، یا هر محصول معطر برای جسم، زمانی که دریک پایه مرطوب اعمال می‌شود، طول خواهد کشید.

آیا به کمی رایحه خوشبوتر نیاز دارید؟

لوسیون هاو کرم‌هایی را انتخاب کنید که توسط عطر و یا مارک مورد علاقه شما ساخته شده‌اند.

شما می‌توانید این محصولات را با هماهنگی عطر و یا ادکلن، ژل حمام، و یا کرم اصلاح  منطبق کنید.

دوش گرفتن و عطرزدن به نقاط مناسب

بوی بدن شما ارتباط زیادی با نظافت دارد، اما ژنتیک و حتی چیزی که می‌خورید نیز می‌تواند بر روی بوی بدن شما تاثیر بگذارد.

شما نمی‌توانید کاری در مورد ژنتیک انجام بدهید

و ممکن است دوست نداشته باشید  خوردن تعداد زیادی از غذاهایی را که می‌تواند موجب بو، شود مانند بروکلی، سیر و ماهی ،کناربگذاریدچون آن‌ها برای شما خوشمزه ومفید هستند.

با این حال، شما می‌توانید نظافت خودراکنترل کنید.

اینکه چندبار اغلب باید دوش بگیرید بستگی به نوع پوست، سطح فعالیت و اولویت های شما دارد.

یک‌بار در روز دوش بگیرید و اگر نمی‌خواهید، نیاز دارید، یا نمی‌توانید، پس یک حمام اسفنج را انتخاب کنید.

اگر یک پاک‌سازی سریع انجام دهید، روی قسمت‌های بدن با بیش‌ترین غدد تعریق، مانند موارد زیر تمرکز کنید:

از دئودورانت(برطرف کننده بوی بد) خود یا ضد عرق های خود استفاده کنید

علاوه بر تمیز نگه داشتن، می‌توانید:خوشبو باشیم

فرض کنید که دئودورانت یاضد عرق بزنید ونوع مسافرتی را برای کسانی که روزهای با فعالیت های تعریقی دارند،در دسترس داشته باشید.

پاک‌کننده‌های مخصوص خود را داشته باشید تادرسفر با طراوت باقی بمانید.

پودر تالک را در هر جایی از پوست که ساییدگی واصطکاک داشته باشد ،بزنید، مانند زیر سینه‌ها و بین پاهای خود.

از پوشیدن پلی استر خودداری کنید، که تحقیق نشان داده‌است که عرق و باکتری‌ها را درخودجای داده و بوی نامطبوع را ایجاد می‌کند.

دستورالعمل روی بطری شامپو که به شما می‌گوید کف شامپو رادرست کرده، آبکشی کنید، و تکرار کنید  هیچ تاثیری ندارند. تمیز کردن مو می‌تواند هر بار که سرتان را مالش میدهید، خوش‌ بو شود.

آکادمی پوست آمریکا توصیه می کند که شامپو را روی پوست فرق سر خود  به صورت غلیظ ریخته تا قبل از مالش بررویبقیه موها، آن را واقعا تمیز کند. یک شستشوی خوب کثیفی و چربی را از پوست فرق سرتان پاک می‌کند، که در غیر این صورت پوست سرمی‌تواند رایحه ای با درجه ای کمتراز رایحه طراوت شامپو رهاسازد.

چگونه می‌توانید بوی تنفس خود را در تمام روز به خوبی وبا رایحه خوشبو استشمام کنید

بهداشت  ضعیف دهان شایع‌ترین علت بوی بد تنفسی است، اما حتی اگر در اوج برنامه مراقبت  دندان‌پزشکی تان هستید، گاهی اوقات بوی بد می‌تواند دردهان ایجاد شود.چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

در اینجا چند نکته برای کمک به ایجاد بوی خوب تنفسی در تمام روز وجود دارد:

آنچه در مورد بوی خوش صابون و شستشودهنده های بدن وجود دارد

یک  باریکه معطر از صابون، شستشودهنده های بدن، و یا ژل حمام تنها کمی از بوی عطر را ارائه می‌دهد. صابون خشک و صابون بدون عطر اضافه نیز، این ترفند را نیز انجام می‌دهد.

درنگ در حمام برای یک یا دو دقیقه پس از اینکه کف صابون را به بدن میزنیدهمه چیزی است که شما برای تازگی  وطراوت به آن نیاز دارید.

در نظر بگیرید نقاطی که بیش‌ عرق میکنند، مانند زیر بغل، کشاله ران، باسن، و حتی پاها رابیشتر بشویید.

استفاده از محصولات بدون رایحه

دئودورانت ها (برطرف کننده بوی بد) و ضد عرق ها، شستشودهنده های صورت ، لوسیون ها و کرم های ضد آفتاب بدون عطر و بواضافی مفید هستند. همچنین می‌توانید محصولاتی مانند دئودورانت شفاف یا طبیعی و دئودورانت هاییرا که خودتان می‌توانید درست کنید، امتحان کنید.

از دستگاه های ماشین لباسشویی چندحالته استفاده کنید.

صرف‌نظر از این که چطور می‌خواهید لباس‌های خود را بشویید – چه به یک برند خاص وفادار باشید.از  خشک کن ها استفاده کنید، و یا هر چیزی که بسیار مقرون‌به‌صرفه باشد را بخریدهنگامی که شما برای مواد شستشوی خرید می کنید – لباس‌های تمیز، بخش عمده‌ای از بوی بد بو هستند.

چطور لباس خود را تمام روز خوشبو کنید؟

شستن لباس‌ها به طور مرتب بهترین راه برای تمیز کردن آن‌ها است.

تعدادی از تقویت‌کننده‌های عطردار در دسترس هستند که می توان آن‌ها را به ماشین  شستشو اضافه کرد تا با شستن درزها بوی تازه از رخت شویی  ایجاد کند.

همچنین می‌توانید موارد زیر را انجام دهید:خوشبو باشیم

پیشنهاد نهایی:خوشبو باشیم

شما نیاز ندارید که به عطر مورددلخواهتان آغشته شوید  و یا با ادکلن شستشو کنید تا بوی خوبی داشته باشید.

اعمال عادات بهداشت مناسب می‌تواند بوی بدن را کم کند و شما را به خوبی خوشبوسازد.

محصولاتی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا رایحه  تنفس، زیر بغل، لب‌ها و اندام های تناسلی را در هنگام راه رفتن، تازه کند.

اگر نگران نفس یا بوی بدن هستید و هیچ چیز به نظر کارساز نیست، یا اگر تغییر ناگهانی در بوی بدن را تجربه می‌کنید، با یک دکتر صحبت کنید.

در برخی موارد، تنفس بدبو، عرق ریختن بیش از حد، و یا بوهای غیر معمول می‌تواند نشانه یک وضعیت پنهانی باشد.خوشبو باشیم

دفع کیست تخمدان با داروی گیاهی (سریع و خانگی)

ویتامین ای در چه میوه هایی هست (غنی ترین ویتامینe)

(نحوه مصرف قرص ال دی برای اولین بار )

قرص ال دی برای عقب انداختن پریود (نی نی سایت)

جلوگیری از بارداری بعد از رابطه (دو هفته )

چرا کالری میوه خشک بیشتر است ؟!( فواید |تفاوت)

38 مواد غذایی برای کاهش وزن سریع (رایگان)100%

علت باردار نشدن بعد چند ماه (هشت ماه)

دستور پخت غذاهای رژیمی برای کاهش وزن %

( حرکات کششی گرم كردن قبل ورزش )*

(8) برنامه پیاده روی برای کاهش وزن (لاغری )

غذاهای مقوی برای انفولانزا چه بخوریم ؟؟؟#

طرز تهیه کاپوچینو بدون شیر (تفاوت لاته و کاپوچینو)

(35) (میوه های لاغر کننده و چربی سوز)

برای بالا بردن قند خون چه بخوریم (افت قند)

(17) غذاهای کاهش سریع پایین آورنده كلسترول

چه غذایی میگرن را تحریک میکند ؟؟؟*

دارو گیاهی برای درمان سردرد میگرن ***

(مسکن | درمان سریع خانگی سردرد بارداری)

5 راه تشخیص قرص سایتوتک اصل | تقلبی

نحوه | زمان مصرف قرص ویتامین c(ویتامین ث)

ماسک صورت کرونا | چگونه خرید کنیم ؟

15 طرز تهیه غذای | خوشمزه | فوری | شام

بهترین قرص لاغری گیاهی خیلی قوی (9)

طرز تهیه (11) دتاکس واتر پوست | چربی سوز | شکم پهلو

جدول میزان قند | انرژی مواد غذایی (میوه)

بهترین مولتی ویتامین برای زنان جوان (30)

بهترین دمنوش برای سم زدایی بدن ( زنجبیل)

برای رشد مو چه میوه | قرصی بخوریم ؟(20)

۱۵ اجیل که پروتئین بیشتری دارد (بدنسازی)

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره نام من، ایمیل و وب سایت و در این مرورگر برای دفعه بعد که خواستم نظر ثبت کنم.

مشاوران پزشکی و سلامت زنان استقلال و تفاوتهای شیوه زندگی بیماران خود را می شناسیم و در تلاش برای احترام به انتخاب های مراقبت های بهداشتی آنها هستیم. ما نقش خود را به عنوان منابع اطلاعاتی و مشاوران می دانیم ، در حالی که مسئولیت نهایی سلامتی شخص بر عهده خود زنان است. مأموریت ما ارائه بالاترین کیفیت مقاله های اموزشی مراقبت های بهداشتی و خدمات فردی به زنان ودختران جوان است.ما ، آماده مراقبت از نیازهای زنان و زایمان هستیم. زنان در هر سنی ، از دوران نوجوانی تا یائسگی را مشاوره میدهیم. مشاوران بهداشت زنان مشارکت در حمایت و مراقبت از زنان از طریق بسیاری از مشکلات پزشکی دارند . ما به روابط بیمار خود افتخار می کنیم.

آخرین نوشته ها


(2021)? is hymenoplasty successful

؟؟ لیزر موهای زائد باعث زگیل تناسلی میشود؟؟

دكتر خوب برای ترميم بكارت ؟ (دکتر هایمنوپلاستی)

طراحی و پشتیبانی: «وب‌کاستر»

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.


۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۷


توسط محمد رضا اهوارکی

تمیز و تازه بودن پوست از ویژگی هایی است که همه ی ما به دنبال کسب آن هستیم. این ویژگی می تواند روی نظر دیگران درباره ما نیز تاثیر بگذارد. اما حفظ این شرایط در مواقعی که فرصت کافی برای استحمام و تمیز شدن وجود ندارد واقعا سخت است. چگونه بدن خوشبو داشته باشیم؟ با چی بپوشم همراه باشید.

۱- از شامپوی خشک استفاده کنید

چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

شامپوهای خشک که به صورت اسپری هستند را برای مواقعی که مجالی برای حمام کردن نیست و می خواهید موی شما تمیز و تازه شود استفاده کنید.

۲- از تمیز کننده کودک استفاده کنید

مواقعی که به هیچ وجه دسترسی به حمام ندارید از تمیز کننده کودک استفاده کنید. این تمیز کننده ها برای تازه تر شدن و خوشبو شدن سریع پوست بسیار موثرند.

۳- دئودورانت استفاده کنید 

حس می کنید زیادی عرق کرده اید و فرصت استحمام ندارید؟ مشکلی نیست. کافیست یک لایه دیگر دئودورانت به زیربغل خود اضافه کنید.

۴- زیر بغل ها را با تمیز کننده دست تمیز کنید

اگر دئودورانت خود را فراموش کرده اید می توانید از از تمیز کننده دست برای زیربغل ها نیز به منظور حذف باکتری و میکروب استفاده کنید.

۵- اسپری خوشبو کننده استفاده کنید

این اسپری های خوشبو کننده برای کسانی که در مناطق شرجی زندگی می کنند بسیار مفید است. بعد از یک روز فعالیت طولانی و عرق کردن، استفاده از آن بدن خوشبو را به ارمغان می آورد.

۶- از هدبندهای ضخیم استفاده کنید

اگر فرصت کافی برای استحمام و تمیز کردن موها ندارید از هدبند های ضخیم استفاده کنید که چربی موی شما را گرفته و همچنین جذب عرق نیز انجام می دهند.

۷- آرایشتان کم باشد

هرچه ظاهرتان طبیعی تر باشد سریعتر می توانید آن را تازه کنید. آرایش کم برای مواقعی که می دانید فعالیت زیادی در پیش خواهید داشت بهترین راه است.

۸- تمیز کننده  مو را میان موهایتان بمالید

این تمیز کننده ها موی شما را علاوه بر تمیز کردن نرم و خوش حالت می کنند و به شما قدرت مدیریت بیشتری روی مو می دهند.

۹- روی لباس هایتان خوشبو کننده اسپری کنید 

نه تنها اسپری های خوشبو کننده ی پارچه برای تشک و بالشت شما مناسب است بلکه برای خوشبو کردن لباس هایتان نیز ایده خوبیست.

۱۰- از عطرهای با رایحه مرکبات استفاده کنید

طبق تحقیقات عطرها یا لوسیون های با رایحه مرکبات سریعا بوی بد را از بدن شما دور می کنند.

۱۱- یک صابون ورقی خوشبو کننده روی موی خود بمالید

از این صابون ها زمانی استفاده کنید که بوی دود سیگار یا آتش با موی شما تماس طولانی داشته و می خواهید هرچه سریعتر این بو از موی شما دور شود.

۱۲- لباس های زیر را تعویض کنید

اگر بلافاصله بعد از تمرین ورزشی قصد رفتن به مهمانی یا دورهمی را دارید راهی آسان و تقریبا موثر عوض کردن همه لباس های زیرتان است.

۱۳- اسپری مو استفاده کنید

مو را همیشه دم دست داشته باشید. از بهتری راه ها برای پنهان کردن بوی عرق سر هنگامی که فرصت حمام کردن ندارید است.

بدن خوشبو یکی از ویژگی های افراد شیک پوش است.

مطالب مرتبط:

۱- ماسک جوش شیرین، معجزه ای برای پوست

۲- راهنمای کامل مراقبت از پوست

۳- استفاده از بابونه به عنوان رنگ مو

۴- ۷ راه برای پنهان کردن موهای سفید

محبوبترین مطالب

چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

مطالب مرتبط

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

اگر می‌خواهید بوی خوبی بدهید، باید با تمیز بودن شوع کنید. اینکه چند وقت یک بار باید به حمام بروید به بدن‌تان، آب و هوا و میزان فعالیت روزانه‌تان بستگی دارد. به هر صورت باید قبل از اینکه بدن‌تان بوی بد بگیرد به حمام بروید.

سرویس سبک زندگی فردا: بوی خوب به شما اعتماد به نفس می‌دهد و باعث می‌شود جذاب‌تر به نظر آیید. با انجام این کار‌های ساده، به هر جا که قدم می‌گذارید سر‌ها را برمی گردانید.به نقل از فوت و فن کار سختی هم نیست تنها کافی است کار‌هایی که قبلا انجام می‌دادید را به دفعات بیشتری انجام دهید و چند کار کوچک دیگر را هم به آن‌ها اضافه کنید.



۱- خود را تازه نگه دارید


حمام بروید

چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

اگر می‌خواهید بوی خوبی بدهید، باید با تمیز بودن شوع کنید. اینکه چند وقت یک بار باید به حمام بروید به بدن‌تان، آب و هوا و میزان فعالیت روزانه‌تان بستگی دارد. به هر صورت باید قبل از اینکه بدن‌تان بوی بد بگیرد به حمام بروید.

در هنگام حمام پوست‌تان را با صابون و آب گرم بشویید تا بوی بدی به بدن‌تان نماند. اگر نمی‌خواهید هر روز موهای‌تان را بشویید، تا از خشک شدن و آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری کنید، می‌توانید از شامپوی خشک استفاده کنید. این شامپو چربی مو را می‌گیرد و باعث می‌شود تمیز به نظر رسد.


از دئودورانت استفاده کنید

تنها دو درصد از مردم دارای ژن‌هایی هستند که از بو گرفتن زیر بغل شان جلوگیری می‌کنند. آن‌ها خیلی خوش شانس هستند، مگر نه؟! بقیه ما باید برای اینکه بدن‌مان بوی بدی نگیرد از دئودورانت‌ها استفاده کنیم.

اگر زیاد عرق می‌کنید از دئودورانت‌هایی که مواد ضد عرق دارند استفاده کنید. اگر عادت به استفاده از عطر و ادکلن دارید، از دئودورانت‌هایی با بوی کم استفاده کنید تا در یک زمان دو بوی متفاوت ندهید.


از پودر‌های بدن استفاده کنید

استفاده از پودر بدن بعد از حمام یکی از بهترین راه‌ها برای خوشبو ماندن بدن است. بعد از اینکه بدن‌تان را خشک کردید مقداری از این پودر‌ها را به زیر بغل، پا‌ها یا هر جای دیگری که می‌خواهید بو ندهد بزنید. برای این منظور می‌توانید از پودر بچه هم استفاده کنید. بهتر است از انواع بی‌بو پودر بچه استفاده کنید تا بوی بچه ندهید.


لباس‌هایی خوشبو بپوشید

پوشیدن یک لباس چند روز پشت سر هم می‌تواند تاثیری نامطلوب روی بوی بدن‌تان داشته باشد. پس همواره لباس‌هایی تمیز و خوشبو بپوشید.

اگر قرار است تمام روز بیرون از خانه باشید بد نیست تعدادی لباس همراه خود ببرید تا در فرصتی لباس‌تان را عوض کنید. اگر در محیطی با بوی زیاد کار می‌کنید و یا همکاران سیگاری زیادی دارید، لباس‌هاتان را بیشتر بشویید و از مایع شستشوی لباسی با بوی زیاد استفاده کنید.


پا‌هایی خوشبو داشته باشید

اگر به محض درآوردن کفش‌تان نگران بوی بد پا‌های تان هستید و فکر می‌کنید بوی بدی می‌دهند، در هنگام حمام حتما کف پاهاتان را به خوبی بسایید و بعد از خشک کردن آن‌ها هم مقداری پودر بدن یا پودر بچه به آن‌ها بزنید.

کفش کارتان را از کفش‌های دیگر جدا کنید. کفشی مخصوص برای کار داشته باشید و برای دیگر فعالیت‌های از کفشی دیگر استفاده کنید.


دهانی خوشبو داشته باشید

داشتن دهان خوشبو یکی ار فاکتور‌هایی است که بر بوی بدن تان تاثیر زیادی می‌گذارد. پس مطمئن شوید که هر روز از نخ دندان استفاده می‌کنید و مسواک می‌زنید. هر از گاهی نزد دندان پزشک بروید تا سلامت دندان‌های خود را چک کنید.

مقدار زیادی آب بنوشید. بعد از خوردن غذا مقداری آب بنوشید تا ذرات غذا از میان دندان‌هاتان پاک شود. از دهان شویه هم استفاده کنید، البته دهان شویه‌های بدون الکل.

اگر برای‌تان مهم است که در روز مشخصی بوی خوبی دهید، در این روز از خوردن پیاز، سیر و دیگر غذا‌هایی که بوی تندی دارند پرهیز کنید. همیشه آدامس نعنایی یا اکالیپتوس به همراه داشته باشید.


۲- از عطر‌ها و ادکلن‌ها اسفاده کنید


عطری با بوی دلخواه‌تان تهیه کنید

در هنگام تهیه عطر بویی را انتخاب کنید که به استایل‌تان می‌آید. بهترین عطر، عطری است که بویش تمام روز بماند. البته بوی آن نباید خیلی قوی و تند باشد تا هم خودتان و هم دیگران را آزار ندهد.


مقداری عطر روی نبض‌تان بزیند

با ادکلن‌تان دوش نگیرید! تنها مقدار کمی از آن را به بدن بزنید تا اطرافیان‌تان اذیت نشوند و بوی خوبی هم داشته باشید. عطر را به مچ دست، گردن و پشت گوش‌هاتان بزنید، به بیشتر از این مقدار نیاز ندارید.

اگر از عطر‌ها اسپری استفاده می‌کنید، آن‌ها را مستقیما روی بدن نزنید.


موهاتان را خوشبو کنید

اگر شامپوتان بوی زیادی ندارد، بهتر است مقداری عطر هم به موهاتان بزنید، با این روش تمام روز بویی فوق العاده خواهید داشت.


از یک بو استفاده کنید

خوب نیست که در یک زمان سه یا چهار بوی متفاوت بدهید و مردم به جای پرسید بوی عطرتان دماغ‌شان را بگیرند. پس اگر از لوسیونی با بوی قوی استفاده می‌کنید، دیگر عطر نزنید و برعکس.


سعی کنید برای خودتان بویی خاص بسازید‌

می‌توانید با مخلوط کردن چند عصاره روغنی مختلف بوی مخصوص خودتان را بسازید. مثلا عصاره رز، اسطوخودوس و یا هر گیاه دیگری را که می‌خواهید با هم مخلوط کنید تا به بویی که مورد پسندتان است برسید. ‌ می‌توانید این عصاره‌ها را با آب مخلوط کنید تا بوی‌شان خیلی قوی هم نباشد.

۳- با استفاده از چند حقه هر زمان از روز بویی خوب داشته باشید


روزی چند بار خود را تازه کنید

احتمالا صبح که داری از خانه بیرون می‌روید بوی خوبی دارید، اما تا عصر که بیرون می‌مانید هم بوی بدن‌تان به همان خوبی باقی مانده است؟ می‌توانید چند وسیله ساده را در بیرون از خانه همراه خود داشته باشید تا بوی‌تان همیشه خوب بماند:

مسواک عطر لباس اضافه دستمال مرطوب غذا‌هایی با بوی شدید نخورید در روز‌هایی که بوی بدن خیلی برای‌تان مهم است، مثلا روزی که جلسه یا مهمانی مهم دارید، از غذا‌هایی که بوی شدیدی دارند، مانند پیاز، سیر، ماهی و ... استفاده نکنید.


اطراف‌تان را تمیز نگه دارید

تخت‌تان تمیز است و بوی خوبی می‌دهد؟ یا بوی ماندگی و کثیفی دارد؟ ماشین‌تان چه طور؟ اگر می‌خواهید بویی خوب داشته باشید باید حواس‌تان به محیط اطراف‌تان باشد. اگر محیط ما کثیف باشد و بوی بدی بدهد، چه طور ما می‌توانید بوی خوبی داشته باشیم؟
چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

پس اتاق‌تان را مرتب کنید، ملحفه‌ها را بشویید و ماشین‌تان را تمیز کنید.


دراور و کمد لباس‌هاتان را خوشبو کنید

اگر می‌خواهید لباس هاتان بویی خوب بدهند، باید محل نگهداری آن‌ها ر. اهم خوشبو کنید. پس مقداری عطر به داخل کمد لباس‌ها یا دراورتان بزنید.


ویژه


لینک کوتاه خبر :

بروکر فارکس

پنجره دوجداره طهران وین

اقامت ترکیه

لپ تاپ استوک

فلومتر

آپلود عکس رایگان

دانلود فیلم و سریال ایرانی

آرام بند

رزرو بلیط هواپیما

خرید فالوور ارزان

دانلود آهنگ جدید

دندانپزشکی اطفال با بیهوشی

دوره mba دانشگاه تهران

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

آموزش بورس

تعمیر و سرویس ژنراتور

موسسه ونوس

دانلود فیلم

برج خنک کننده

نهال بادام

نهال بادام

مشاوره تلفنی آرموو

دستگاه جوجه کشی

دانلود سریال ملکه گدایان

طراحی سایت

خرید فالوور اینستاگرام

اجاره خودرو

دانلود سریال ملکه گدایان

تور استانبول بیسان گشت

باتری گوشی

تاسیسات

موسسه حقوقی تهران وکیل

دانلود فیلم

لپ تاپ استوک

خرید cp کالاف دیوتی موبایل

طلاق توافقی

خرید نهال

ارسال بار

الی گشت

قیمت دلار

فردانیوز در شبکه‌های اجتماعی

تمامی حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری فردا نیوز میباشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است

بهداشت و سلامتی, سبک زندگی

نظر خود را بنویسید
921 بازدید نسخه چاپی

بزرگ
کوچک

دنیای اطلاعات: بوی بد بدن متاسفانه یکی از واقعیتهای زندگی است اما خوشبو نگه داشتن بدن حتی در هنگام انجام فعالیتهای شدید ، معمولا به راحتی راندن یک دوچرخه است.

خوشبختانه هیچ احتیاجی نیست که کسی به شما بگوید ، باید هر روز حمام کنید. شستشوی بدن با یک صابون آنتی باکتریال باعث می شود که بدنتان دیرتر بو بگیرد . این صابون باعث می شود تعداد باکتریهای موجود در پوست شما کمتر شود. باکتریهای پوست باعث می شود که شما عرق کنید و بوی ناخوشایندی در بدن شما ایجاد شود.

دئودورانتها به شما کمک می کنند که بوی بد بدنتان را کاهش دهید اما اگر در پایان روز زیر بغلتان خیس است و بوی بدی می دهد ، نشانه این است که دئودورانت شما کافی و مناسب نبوده است. شاید استفاده کردن از ضد عرقها به رفع بوی ناخوشایند بدن شما بیشتر کمک کند.

گفته می شود که همه نمی توانند از ضد عرقها استفاده کنند. بعضی از افراد به آلومینیوم کربو هیدرات و کربنات پروپیلن موجود در این ضد عرقها حساسیت دارند و به همین دلیل مصرف این مواد ممکن است در آنها باعث تحریک پوستی ، خارش و یا حتی جوش زدن شود.اگر شما هم به ضد عرقها حساسیت دارید می توانید زیر بغلتان پودر تالکوم یا جوش شیرین بزنید این پودرها باعث می شوند کمتر عرق کنید و بوی بدنتان کاهش یابد.چطور بدنی خوشبو داشته باشیم

بدون مو نگه داشتن زیر بغل ، باعث می شود که تعداد باکتریهای موجود در این قسمت از بدن شما کمتر شود . بنا بر این زیر بغلتان را مرتبا” اصلاح کنید تا بوی ناخوشایند از شما دور شود.

استفاده از عطر، عادت بسیار خوب و زیبایی است اما برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید عطر را به جاهای نبض دار بدنتان بزنید مثل ، گردن ، مچ دست و پشت گوش . این قسمتهای نبض دار بدن معمولا” گرمتر از سایر نقاط بدن هستند و همین گرمای دائمی باعث می شود که بوی عطر شما بیشتر منتشر شود.

وقتی یک تی شرت ، پولیور ، کفش و یا جوراب می خرید ، حتما توجه کنید که این لباسها از الیاف طبیعی تهیه شده باشند. پارچه هایی که از الیاف طبیعی تهیه شده اند بیشتر از سایر پارچه ها هوا را از خود عبور می دهند و همین موضوع باعث می شود کمتر عرق کنید و در نتیجه بوهای آزار دهنده و ناخوشایند بدن شما هم کمتر می شود.

استرس اغلب باعث می شود که تعرق بدن شما زیاد شود و مسلما عرق کردن باعث می شود بدنتان بو بگیرد . بنا بر این اگر یاد بگیریم که در هر شرایط و موقعیتی آرامش خود را حفظ کنیم می توانیم تا حدی بوی ناخوشایند را از خودمان دور کنیم.

رژیم غذایی شما روی سلامتی تان تاثیر گذار است اما روی بوی بدن شما هم تا حدی تاثیر دارد.خوردن غذاهای تند مثل سیر ، پیاز باعث می شود که عرق بدن شما بد بوتر شود.

کلمات کلیدی: Fragrant body بدن خوشبو بدن معطر چطور در طول روز بوی خوش دهیم؟ چگونه بدن خود را خوشبو سازيم؟ چگونه بدن خود را خوشبو کنیم؟ چگونه بدن خود را خوشبو و معطر کنیم؟ چگونه بدنی خوشبو داشته باشيم؟ چگونه می توانیم همیشه خوشبو باشیم؟ خوشبو سازی بدن خوشبو شدن بدن خوشبو کردن اندام ها خوشبو کردن بدن روشهای خوشبو سازی بدن

دیدگاه

نام *

ایمیل *

دنیای اطلاعات: آیا شما انسان شادی هستید؟ شاید هم بقیه فکر می کنند آدم شادی هستید اما خودتان چنین احساسی ندارید و برخلاف ظاهرتان، شادی را با تمام وجودتان احساس نمی کنید.

چطور بدنی خوشبو داشته باشیم
چطور بدنی خوشبو داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *