چطور بفهمیم بلاک شدیم در واتساپ

 
helpkade
چطور بفهمیم بلاک شدیم در واتساپ
چطور بفهمیم بلاک شدیم در واتساپ

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

رسانه کلیک – نبض فناوری و اطلاعات

تصور کنید که کسی شما را در واتساپ بلاک کرده باشد. به این طریق می توانید از موضوع باخبر شوید.

چطور بفهمیم بلاک شدیم در واتساپ

کلیک – آیا تاکنون با یکی از مخاطبان تان در واتساپ اوقات بدی داشته اید؟ آیا آن ها کاملا شما را نادیده می گیرند؟ شاید شما را بلاک (مسدود) کرده اند و شما فقط با فرستادن پیام هایی که حتی به مقصد نمی رسند وقت خود را تلف می کنید. با توجه به سیاست های حفظ حریم خصوصی کاربران در واتساپ، شما هیچ وقت در جریان این که کسی شما را مسدود کرده است قرار نخواهید گرفت. خودتان باید جست و جوهایی انجام دهید تا حقیقت را بفهمید (شاید حقیقتی تلخ). در این پست ۵ نشان مبنی بر بلاک شدنتان خواهیم گفت. اگرچه دلایل دیگری هم می تواند برای پاسخ منفی به این علائم وجود داشته باشد، اما زمانی که در کنار هم قرارشان دهید تایید کننده بلاک شدن تان هستند. بیایید ببینیم بلاک شده اید یا خیر.علامت ۱: آخرین حضور اگر متوجه شده باشید یک قسمت کوچک “آخرین حضور” در پایین اسم کاربران واتساپ وجود دارد که نشان می دهد آخرین بار کی در واتساپ آنلاین بوده است. این اطلاعات برای کاربر بلاک شده قابل مشاهده نیست و اگر شما نتوانستید این قسمت را در اسمی که به آن مشکوک هستید ببینید، احتمالا بلاک شده اید. اگرچه کاربر می تواند این اطلاعات را از هر کس دیگری هم که بخواهد مخفی کند، در نتیجه این امر به طور قطع تایید کننده بلاک بودن شما نمی باشد.

 

آموزش راه اندازی واتس اپ وب

نتیجه گیری شما می توانید برای اطمینان از این که مسدود شده اید یا نه، از علائم بالا استفاده کنید. اگر شما را مسدود کردند، احتمالا دلیل خوبی برای این کار داشتند، چرا که کاربران برای تمسخر کاربر دیگر او را مسدود نمی کنند. از این رو بهتر است دیگر ادامه ندهید و فکرتان را آزاد کنید یا اگر انتقام راضی تان می کند شما هم او را بلاک کنید (اگرچه متوجه این امر نخواهند شد). با نظرهایتان ما را مطلع کنید که آیا این اطلاعات در فهم بلاک بودن تان کمک کننده بوده است یا خیر.

منبع: maketecheasier

پست قبلی

ساخت تخت خوابی شبیه به وان حمام

پست بعدی

چرا آیفون‌های اپل گران قیمت و پرطرفدار هستند؟

خطرات جمع‌آوری اطلاعات یک پیام‌رسان!

واتساپ قابلیت جدیدی برای خرید درون برنامه‌ای خود ارائه کرده است

قابلیت جدید واتساپ ؛ میوت کردن ویدیو قبل از به‌اشتراک‌گذاری در status

واتساپ برای دسترسی آسان به کاتالوگ‌ها، گزینه خرید را اضافه می‌کند

اگر کسی بلاک کرد شما هم برای همیشه بهتر بلاکش کنید این بهترین راه یک درصد فکر کنید به این قضیه ارزش خودتون رو پایین نیارید

گلم ارزش خودتو با اینکار پایین نمیاری اگه واقعا برات ارزش نداره نزار الکی بره تو لیست بلاک شدگان چون لیاقت اینم نداره!

خیلی اطلاعاتتون عالی و دقیق و به درد بخور بود ممنون از اطلاعاتتون

عالی و کارآمد مرسی

سلام من به دوستم پیام دادم بعد سین زد جواب نداد بعد یه پروفایل گذاشت قربون صدقش رفتم سین زد جواب نداد بعد زنگ زدم بهش رد تماس زد بعد رفتم دیدم لسینش رفتع پروفایلشم رفتع یعنی بلاکم کردع؟ اخه مشکلی نداشتیم

منم همین اتفاق افتاده واقعا خنده داره

عزیزم به این گوست شدن میگند رابطه تموم شده شخصیت طرف مقابلت انقدر ضعیفه که قدرت نه محترمانه رو نداره خودت رو اذیت نکن

آیا میشه من اگر کسی رو بلاک کردم توی واتساپ ، و الان گوشیم رو میخوام عوض کنم ولی با همون شماره ، توی گوشی جدیدم واتساپ وصل کنم ، کسی که من بلاکش کردم میتونه بلاک نباشه و پیامش برام بیاد ؟ میتونه وقتی بلاکش کرده باشم برام پیام داده باشه . و الان چون دوباره واتساپ رو نصب میکنم پیاماش بیاد؟

کسی که ما رو بلاک کرده میتونه وضعیت مارو ببینه ؟؟؟ یا نه ؟؟؟ چون پروفایل ما واسش قابل دیدن هست؟؟؟

اگر توی یک گروهی پیام بدم که یک نفر که من رو بلاک کرده توی اون گروه باشه بعد واسه من توی قسمت اطلاعات پیام میاد که اون طرف پیام رو خونده ؟ یعنی از این طریق میشه فهمید که اون من رو بلاک کرده یا نه ؟

سلام اگر کسی منو بلاک کرده.. پروفایلش نمیاد واسم اما وضعیتش میااد؟

ن وضعیتشم قابل مشاهده نیس

خوب بود

سلام چطور میتونم متوجه بشم مخاطبم منو تو واتس اپ وضعیتشو مخفی کرده ؟؟

اگر اسم کاربرى مخاطب نیاد یعنى بلاک شدیم؟

منو بلاک کرده راه حلی است که از بلاک بیرون شه حسابم

سلام به همه دوستان اگه هر کسی بلاکتون کرد.فرق نمیکنه چه پسر چه دختر. نیازی نیست فکرتون رو مشغول کنید. آرامش خودتان رو حفظ کنید. شب زود بخوانید.که صبح زود بیدار شید.سعی کنید ناشتا نخرده، همچین عصبی به یاد آهنگ قیصر کفشاتنو بالا بکشید برید در خونشون.گوشیش رو بگیرید بزنید زمین خورد کنید.تا خودش باشه از این کارها نکته.این روزها هم سخت گوشی به دست میاد.

مرسی روزبه :))))

مرسی واقعا اطلاعات عالی بودن من متوجه شدم یکی مسدودم کرده یکی از دوستام بود ولی رفتم دم در خونشون قشنگ حسابش و رسیدم

چطور بفهمیم بلاک شدیم در واتساپ

بلاااااااک شدم

به نظرم هرکه بلاک کرد .بلاکش کن نه فقط واتس آپ او کل زندگیت بزنش لیست سیاه

سلام کسی فک میکنم منو بلاک کرده پروفایل و وضعیت و بازدیدش واسم نمیاره ولی وقتی زنڭ میزنم زنگ میخوره و جواب نمیده ایا یعنی بلاکم کرده??چیکار کنم ک از بلاک ازاد شم?

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

آخرین مطالب

12 ایده بزرگ که جهان را متحول می کنند

وزیر ارتباطات: فضای مجازی به اخبار سرعت می‌بخشد

با ده مورد از بهترین فیلم های جرد لتو آشنا شوید

خلاصه اخبار روز تکنولوژی ایران و جهان؛ بخش تصویری اخبار کلیک…

فعال کردن قابلیت Pairing Mode روی دسته کنترلی PS5 DualSense

استارتاپ لیتیوم موفق به جذب سرمایه از پلنت شد

افزایش فعالیت‌های هوآوی در حوزه‌های هوش مصنوعی و رایانش ابری

چرا دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس برای عکاسان هیجان انگیز است؟

.ulkey{list-style:unset!important;padding-right:20px}.likey{padding-top:15px}

پستهای اخیر

هر آنچه تا کنون درباره ایرپاد پرو 2 اپل می دانیم

آیفون های 2021 با FaceID و TouchID درون نمایشگری عرضه می…

در۱۰دقیقه به کمک موبایل تست کووید ۱۹بدهید!

آدرس: جردن، خیابان مهیار، پلاک ۴۶، واحد۲

روابط‌عمومی و تبلیغات : : ۰۹۱۹۹۹۹۰۴۱۱

ایمیل :‌ info@click.ir

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

امروزه بیشتر افراد از طریق پیام رسان ها با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند یکی از این نرم افزار ها برنامه واتساپ است که در بعضی اوقات ممکن است شما ندانید که برای ارسال پیام ، تماس و.. از طرف مقابل بلاک ? شده اید یا خیر؟ برای برای یافتن جواب با آموزش روش های تشخیص و فهمیدن بلاک شدن توسط دیگران در واتساپ همراه انزل وب باشید.

How to Know if Someone Has Blocked You on WhatsApp

واتساپ یک پیامرسان گسترده و فراگیر بین مردم جهان است. این نرم افزار که به دست فیسبوک خریداری شده است در حال حاضر بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد که حدودا این مقدار برابر یک چهارم جمعیت جهان است. قابلیت بلاک کردن در این نرم افزار قرار داده شده تا مردم بتوانند خودشان جلوی مزاحم ها و افراد سودجو را بگیرند و در بعضی مواقع هم ممکن است این کار به اشتباه یا ناخواسته انجام شود. فهمیدن بلاک شدن در واتساپ می تواند به شما کمک کند تا اگر به اشتباه بلاک شده اید آن را طرف مقابل در میان بگذارید. با انجام روش های زیر و دنبال کردن آنها به پاسخ سوال چگونه متوجه شویم در واتس اپ بلاک شدیم؟ برسید.

چطور بفهمیم بلاک شدیم در واتساپ

برای شروع ابتدا نرم افزار محبوب واتساپ را از سایت رسمی Whatsapp یا اپ استورها دانلود و نصب کنید. اگر اولین بار است وارد این نرم افزار می شود باید یک حساب ایجاد کنید یا از حساب های قبلی خود استفاده نمایید.

پس از ورود به واتساپ از قسمت بالا یا پایین صفحه (بر اساس نسخه واتساپ و گوشی موبایل) گزینه Chats را انتخاب کنید.

در این قسمت شما می توانید تمام افرادی که با آنها چت کرده اید را مشاهده کنید. در این قسمت گفتگو مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بررسی کنید که کاربر آنلاین است یا خیر. اگر WhatsApp شخص مورد نظر باز باشد و شما را بلاک نکرده باشد، کلمه “آنلاین” را در قسمت زیر نام فرد مورد نظر مشاهده خواهید کرد. اگر “آنلاین” را نمی بینید، این می تواند به معنای دو چیز باشد: یا شخص در حال حاضر آفلاین است و واتساپ خود را بسته یا او شما را مسدود یا بلاک کرده.

به دنبال یک تاریخ یا زمان در زیر اسم گفتگو مورد نظر بگردید. اگر کاربر در حال حاضر “آنلاین” نیست، ممکن است “Last Seen” را در بالا صفحه گفتگو به همراه تاریخ و زمانی مشاهده کنید. اگر این اطلاعات را نمی بینید، ممکن است به این دلیل باشد که کاربر این ویژگی را از طریق بخش حریم خصوصی غیرفعال کرده است. همچنین می تواند نشان دهد که شما توسط فرد مسدود شده اید.

توجه: بیشتر افراد برای حفظ حریم خصوصی خود تاریخ آخرین بازدید خود را پنهان می کنند و استفاده از این روش را بلااستفاده می کنند.

وقتی پیامی را به مخاطبی ارسال می کنید که شما را مسدود نکرده است، می توانید علامت تیک را در سمت راست نشانگر زمان مشاهده کنید. وقتی پیامی از طرف شما ارسال می شود و به سرور واتساپ می رسد پیام شما یک تیک می خورد و زمانیکه پیام به دست فرد مورد نظر می رسد تیک دوم را نیز می خورد توجه داشته باشید زمانیکه طرف مقابل این پیام را مشاهده می کند این دو تیک از خاکستری به آبی تغییر رنگ می دهد. اگر علامت تیک دوم هرگز ظاهر نمی شود، ممکن است مسدود شده باشید. با این حال، همچنین می تواند به این معنی باشد که فرد در حال حاضر واتساپی بر روی گوشی خود ندارد.

توجه: بعضی ترفند ها در رابطه با خواندن پیام بدون تیک خوردن آن وجود دارد که شخص مورد نظر اگر از این روش ها استفاده کند این روش تاثیر خود را از دست می دهد.

برای مشاهده نمایه فرد مورد نظر، بر روی نام شخص در بالا صفحه گفتگو ضربه بزنید. هنگامی که در واتس اپ مسدود شده اید، مشخصات کاربر هرگز برای شما تغییر نخواهد کرد.اگر از جایی اطلاع دارید که فرد مورد نظر پروفایل یا اطلاعات خود را تغییر داده است ولی شما نمی توانید تغییرات را مشاهده کنید، ممکن است مسدود یا بلاک شده باشید. همچنین اگر شما اصلا هیچ اطلاعات و یا عکس پروفایلی از شخص مورد نظر مشاهده نمی کنید امکان بلاک شدن شما توسط آن فرد وجود دارد.

شما می توانید با استفاده از گزینه تماس در سمت چپ صفحه نمایه یک تماس صوتی برقرار کنید. اگر بر روی گزینه تماس ضربه زدید ولی تماس گرفته نشد، به این معناست که فرد موردنظر شما را مسدود کرده است. ولی این می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد، مواقعی هست که افراد از طریق تنظیمات این گزینه را غیرفعال می کنند.

روش قطعی “از کجا بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟” ایجاد گروه با مخاطب مورد نظر است. برای این کار ابتدا در واتساپ یک گروه خالی ایجاد کنید و سپس فرد مورد نظری که فکر می کنید شما را بلاک کرده را به گروه اضافه نمایید. اگر با پیغامی مثل شما اجازه این کار را ندارید، شما مجاز به اضافه کردن این مخاطب نیستید یا You Are Not Authorized To Add This Contact به احتمال زیاد شما توسط فرد مورد نظر بلاک یا مسدود شده اید.

با استفاده از برنامه های ایجاد اپ مشابه یک اکانت دیگر واتساپ بسازید و تمام این موضوعات یعنی عکس پروفایل ، آخرین بازدید و.. را چک کنید. اگر تنظیمات حریم خصوصی شخص در حالت عمومی باشد نقض یکی از موارد مانند نمایش عکس پروفایل می تواند نشانگر بلاک شدن شما توسط فرد مقابل باشد.

در آخر هم شما می توانید با شناختی که از فرد مورد نظر دارید و اطلاعات در دسترس نتیجه ای بگیرید. برای مثال اگر فرد مورد نظر در هر روز چند بار واتساپ خود را چک میکرده یا عادت به تعویض پروفایل داشته می توانید از این نتیجه بگیرید که شما اگر نه آخرین بازدید و نه عکس پروفایل را مشاهده نمی کنید به احتمال زیاد بلاک شده اید.

ممنون از اینکه با آموزش چگونه بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟ همراه انزل وب بودید. اگر هنوز جواب خود را درباره از کجا بفهمیم واتساپ بلاک شدیم؟ پیدا نکردید می توانید از قسمت دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.


تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

بلاک شدن/بلاک کردن در واتساپ یکی از ابزارهای کاربردی است که اگر مخاطبی قصد مزاحمت داشت، می توان تنها در چند ثانیه حساب آنرا در مقابل حساب خودمان مسدود کنیم و اجازه ندهیم تا مجددا پیغامی از طریق او به ما ارسال شود. از این رو این ابزار در تمام برنامه های شبکه مجازی وجود دارد تا کاربران قادر به مسدود کردن حساب های کاربری مزاحم باشند. اما زمانیکه در واتساپ کاربری را بلاک کنیم، چگونه کاربر می تواند متوجه این شود که ما آنرا بلاک کرده ایم؟ بدون شک نشانه هایی در این زمینه وجود دارند که در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک به بررسی نشانه های بلاک شدن در واتساپ که یکی ترفند واتساپی است، خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

اولین نشانه ای که همیشه گویای بلاک شدن کاربر در واتساپ است، غیرفعال شدن آخرین بازدید است که احتمال این نشانه 50 درصد می باشد. اما چرا 50 درصد؟ برخی از کاربران هستند که آخرین بازدید خود را غیرفعال می کنند و به همین دلیل به این گزینه نمی توان اعتماد کرد مگر اینکه شما همیشه می توانستید آخرین بازدید را مشاهده کنید اما بصورت ناگهانی دیگر قادر به مشاهده آخرین بازدید نخواهید بود! از این رو حتما شما توسط کاربر، بلاک شده اید.

اگر همانند مورد اول، دیگر قادر به مشاهده آخرین بازدید کاربر نیستید و از زمانیکه این اتفاق رخ می دهد، شما قادر به مشاهده تصویر مخاطب نیستید، بدین معناست که کاربر شما را بلاک کرده است. اما باز هم این گزینه محتمل می باشد و تا حدود 70 درصد به آن می توان اعتنا کرد. چرا که ممکن است کاربر مقابل هم آخرین بازدید و هم تصویر خود را حذف کرده است.

چطور بفهمیم بلاک شدیم در واتساپ

سومین نشانه ای که ممکن است با آن روبرو شوید، این است که پیغام های ارسالی شما به شخص مقابل، فقط یک تیک خواهد خورد! یعنی اینکه دیگر پیغام های شما به شخص مقابل نخواهد رسید. اما احتمال این گزینه هم حدودا 80 درصد است چرا که شاید اتفاقی برای شخص مقابل رخ داده باشد و به گوشی دسترسی نداشته باشد. از این رو به این گزینه برای همیشه نمیشود اعتنا کرد.

بصورت کلی زمانیکه شما وارد صفحه گفتگو با هر یک از مخاطبان خود شوید، در قسمت بالا سمت راست می توانید آیکون تماس تصویری و صوتی را مشاهده کنید که با فشردن هر یک از آنها می توانید اقدام به برقراری تماس تصویری و صوتی کنید. با این وجود هیچ لزومی ندارد که بصورت ناگهانی این دو آیکون حذف شوند مگر آنکه کاربر مقابل شما را بلاک کرده باشد. از این رو اگر به دنبال نشانه 100 درصدی هستید، می توان به این گزینه اشاره کرد که در تصویر بالا بصورت کامل مشخص می باشد.

 

گویا آی تی – متفاوت ترین مجله اینترنتی …

یکی از معمول ترین چیزها در سرویس های پیام رسانی ایجاد مزاحمت ها بین مخاطبین است.بهترین کاری که می توان در این باره انجام داد این است که این افراد با با کمک قابلیت بلاک کردن از مدار خود خارج کنیم. اما اگر به اشتباه، شما توسط کاربری بلاک شوید، راه حل چیست؟ در این مطلب قصد دارم به مقوله خروج از بلاک واتس اپ بپردازم.

 

بلاک کردن در واتس اپ، یا بلاک شدن در واتس اپ قابلیتی امنیتی در نرم افزار پیام رسانی واتس اپ است که به شما یا دیگران امکان می دهد، مخاطب یا مخاطبینی را بلاک کرده یا مسدود کنید. بعد از بلاک کردن مخاطب در واتس اپ او به هیچ عنوان نمی تواند به شما پیام بدهد، مگر اینکه از روش های گویا آی تی برای شکستن بلاک واتس اپ استفاده کند.

چطور بفهمیم بلاک شدیم در واتساپ

 

.innerads a{background-color:transparent}.innerads a:active,.innerads a:hover{outline:0}.innerads *{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads *:before,.innerads *:after{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads a{color:#337ab7;text-decoration:none}.innerads a:hover,.innerads a:focus{color:#23527c;text-decoration:underline}.innerads a:focus{outline:5px auto -webkit-focus-ring-color;outline-offset:-2px}.innerads *{padding:0;margin:0}.innerads a{text-decoration:none !important;color:#7a7a7a}.innerads a:hover{color:#000}.innerads ul{list-style:none;list-style-type:none;margin:0}.innerads .articlebody a{color:#F12D2E !important}.innerads{border:1px solid #ccc;border-right:none;border-left:none;position:relative;margin:10px 0}.innerads a{color:#9c9c9c !important}.innerads div{top:20px;transform:rotate(90deg);position:absolute;font-size:14px;color:#9c9c9c}.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}@media (max-width: 767px){.innerads div{top:30px;font-size:10px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0;font-size:10px}}@media (min-width: 768px) and (max-width: 991px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 992px) and (max-width: 1279px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 1550px){.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}}

اگر برای اولین بار است که از قضیه بلاک شدن در واتس اپ مطلع می شوید، قطعا نمی دانید نشانه های این حالت در واتس اپ چیست. وقتی فردی شما را در واتس اپ بلاک می کند شرایط زیر رخ می دهد:

در چنین شرایطی کاربر مورد نظر شما را بلاک کرده و لازم است که نسبت به دور زدن بلاک واتس اپ و شکستن بلاک واتساپ اقدام کنید.

 

تا کنون نرم افزاری، تولید نشده که کاربران واتس اپ را از بلاک کردن منع کند. اگر شما توسعه دهنده اپلیکیشن هستید خوب است که روی این موضوع کمی فکر کنید.

 

این که شما توسط کسی در واتس اپ مسدود و بلاک شوید، واقعیتی است که ممکن است رخ دهد، اما نکته مهم این است که هنوز نرم افزاری ساخته نشده که بتواند شما را با یک کلیک از مسدودیت واتس اپ خارج کند.

در حال حاضر روش هایی وجود دارد که می توانید به کمک آن بلاک شدن در واتس اپ را دور بزنید و به عبارتی از شر بلاک شدن در واتس اپ خارج شوید.

خب شاید سوال شما حالا این باشد که:

و اما روش های خروج از بلاک واتس اپ به صورت کاملا استاندارد و تست شده به صورت زیر است:

در زیر سه روش جالب در این باره معرفی شده که می توانید یکی پس از دیگری آن را تست کنید:

 

برای آشنایی با روش خروج از بلک لیست واتس اپ، اولین و ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که اکانت واتس اپ خود را حذف و مجددا به عضویت واتس اپ درآیید. روش انجام این کار به طریق زیر است:

گام اول: ابتدا نرم افزار واتس اپ خود را باز کنید و به بخش منو ها بروید. برای این کار می توانید سه نقطه عمودی، در واتس اپ را لمس کنید تا آپشن ها نمایش داده شوند.

گام دوم: در این بخش به مسیر  Settings > Account > Delete my account بروید.

همانطور که مشاهده می کنید در مرحله آخر ( عکس سمت راست )، واتس اپ از شما می خواهد که، شماره موبایل خود و اطلاعات خود را وارد کنید و در نهایت روی گزینه delete account کلیک کنید.

بدین صورت حساب کاربری شما از واتس اپ پاک می شود.

هشدار: به محض پاک کردن اکانت، اتفاق های زیر روی اکانت شما رخ می دهد:

بعد از این که از واتس اپ خارج شدید مجددا، در واتس اپ با همین شماره ثبت نام کنید.

بعد از ورود به لیست مخاطبین بروید، متوجه می شوید که مخاطب مورد نظر کاملا در دسترس است. می توانید در این لحظه به او پیام دهید. سعی کنید پیامتان چنان تمام و کمال باشد که اگر مجددا بلاک شدید، نیازی به حذف اکانت نباشد.

 

روش شکستن بلاک در واتس اپ بدون حذف اکانت چیزی است که اغلب افراد به دنبال ان هستند. برای این کار ما دو روش دور زدن بلاک واتس اپ تست کرده ایم که در ادامه آن ها را به شما آموزش می دهیم

 

برای این روش لازم است که یک اکانت موازی داشته باشید. برای انجام این کار چند راه حل وجود دارد:

روش های اول و دوم به سادگی قابل انجام است. اما اگر بخواهید می توانید با کمک parallel space و یک شماره دیگر ( یا حتی شماره مجازی ) به سادگی موفق به ارسال پیام به فرد بلاک کننده در واتس اپ شوید.

قبل از شروع به کار این دو آموزش را حتما بخوانید:

برای دانلود این نرم افزار از گوگل پلی کلیک کنید

بعد از این که این نرم افزار را دانلود و نصب کردید، آن را اجرا کنید

در صفحه اول از نرم افزار Parallel Space شما با یک علامت + روبرو می شوید. این علامت برای افزودن اپلیکیشن بکار می رود

بعد از زدن علامت +، امکانات نرم افزار نمایش داده خواهد شد.

در این جا شما با نرم افزار واتس اپ کار دارید. این نرم افزار را که در لیست نمایش می دهد انتخاب کنید تا عملیات نصب صورت گیرد.

بعد از نصب شدن، شما دو نرم افزار واتس اپ در دراور اپلیکیشن های تان دارید!

حالا می توانید با شماره مجازی یا یک سیم کارت دیگر، به فرد مورد نظر پیام دهید.

 

چطور بفهمیم بلاک شدیم در واتساپ

این روش هم یکی دیگر از ترفند های واتس اپ برای خروج از بلاک لیست واتس اپ است. اصل و اساس این روش، بر این قضیه استوار است که اگر شما در یک گروه، حضور داشته باشید، می توانید به فردی که شما را بلاک کرده پیام دهید. او می تواند پیام شما را بخواند و روی آن ریپلای کند!

در چنی شرایطی می توانید از دوستان خود بخواهید که یک گروه ایجاد کنند، و شما و فرد بلاک کننده را وارد گروه کنند. بعد این افراد می توانند از گروه لفت دهند و شما و فرد بلاک کننده را در گروه تنها بگذارند. در چنین شرایطی می توانید با او صحبت کنید و از وی بخواهید که شما را از بلاک خارج کند.

بدین صورت با خیال راحت می توانید نهایت تلاش خود را کنید تا از بلاک واتس اپ خارج شوید.

در این باره آیا ترفند های دیگری به ذهنتان می رسد یا آن را تجربه کرده اید؟ آن را با ما در میان بگذارید.

.innerads a{background-color:transparent}.innerads a:active,.innerads a:hover{outline:0}.innerads *{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads *:before,.innerads *:after{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads a{color:#337ab7;text-decoration:none}.innerads a:hover,.innerads a:focus{color:#23527c;text-decoration:underline}.innerads a:focus{outline:5px auto -webkit-focus-ring-color;outline-offset:-2px}.innerads *{padding:0;margin:0}.innerads a{text-decoration:none !important;color:#7a7a7a}.innerads a:hover{color:#000}.innerads ul{list-style:none;list-style-type:none;margin:0}.innerads .articlebody a{color:#F12D2E !important}.innerads{border:1px solid #ccc;border-right:none;border-left:none;position:relative;margin:10px 0}.innerads a{color:#9c9c9c !important}.innerads div{top:20px;transform:rotate(90deg);position:absolute;font-size:14px;color:#9c9c9c}.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}@media (max-width: 767px){.innerads div{top:30px;font-size:10px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0;font-size:10px}}@media (min-width: 768px) and (max-width: 991px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 992px) and (max-width: 1279px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 1550px){.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}}

۳ نکته مهم برای خرید آنلاین ایمن

آیا آیفون برای سری ۱۳ از ۱ ترابایت حافظه داخلی استفاده می کند؟

اپل صدرنشین بازار تبلت در سال ۲۰۲۰ شد!

چگونه از صفحه گوشی اندروید خود فیلم بگیریم؟

تاریخ انتشار، قیمت، اندازه و مشخصات iPhone SE Plus

چگونه تماس های Skype خود را ضبط کنیم؟

سلام …
بسیار عالی …
سرزنده و تندرست باشید إن شاءالله …

این برای ۵۰ سال پیشه!!!!!!!!!!

با سلام من نه یکبار بلکه چندین بار این کار را انجام دادم متاسفانه از بلاک بیرون نیومدم لطفا راهنمایی کنید

این آقا یادش میره که بگه وقتی اکانتتون رو پاک کردید بزارید ۲ روز ازش بگذره چون طرف باید انلاین بشه و واتساپ اونم بفهمه که شما شمارتونو پاک کردید بعدش وصل بشید دوباره

این روش ها اصلا درست نیست,,, امتحان نکنید… تنها راهش اینکه بهش, پیام بدید و بگین ک از, مسدودی درتون بیاره ??????

منم چندین بار اکانتمو حذف کردم دوباره فعال کردم ولی از بلاک خارج نمیشه…

همه چتامون پاک شد اما از بلاک در نیومدم کاش قبلش کامنتا رو خونده بودم خدا ازتون نگذره مطلب بیهوده نصر میدین اون چتا واسم خیلی مهم بودن

منم چتام حذف شد. و از بلاک درنیومدم. خدا یا این درست نیست.

واقعا میشه؟؟

ببخشید وقتی گزارش اسپم و میزنم واسه بلاکی طرف مقابل متوجه میشه و اینکه چه فرقی با بلاک کردن عادی داره ؟

سلام من چندبار اکانت واتساپمو حذف کردم اما ازبلاک خارج نشدم خواهش میکنم راهنمایی کنید

سلام
من هم اکانتمو حذف کردم و نتیجه نگرفتم.لطفا راهنمایی کنید

من اکانتمو چند بار حذف کردم ولی همچنان بلوکم اخه چراااااااااااا

منم اینکارو نکردم ولی نشد راهنمایی کنین خب

من اکانت حذف کردم از بلاک بیرون نیومدم همه چتا حذف شد تمام نمیشه چرا اخه؟

سلام حذف اکانت به معنی حذف اپ نیست، اکانت و باید حذف کنین دوباره ثبت نام کنین.
از طرفی،
شاید تا ثبت نام کردین طرف دوباره بلک تون کرده.

سلام وقت بخیر من چند بار دیلیت اکانت زدم ولی نشد اگه میشد راهننایی کنید تا بتوانم باهمون شماره وارد بشم

سه تا روش بدرد نمیخوره حذف اکانت نکنید که اصلا برنمیگرده واتساپ موازی هم که اصلا برداشتن بلاک نیست درواقعه نصب کردن یه واتساپ دیگه گروه هم خسته نباشید مزخرف ترین روش

من روش های دیگر بلدم که جواب میدهد
اما تاریخچه گفتگو پاک می شود

سلام چه روش هایی بلدین

هنوز بلاکم چرا دارم دیوانه میشم

با سلام
من از روشی که اکانت موازی بسازم استفاده کردم وموفق شدم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اخبار فناوری

امکان دو برابر شدن آمار مرگ و میر بر اثر کرونا در ایران

اعلام آمادگی چین برای توزیع جهانی واکسن/واکسن کرونای چین در…

ساخت اسپری بینی که از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری می‌کند

حذف عجیب اعلام آمار کرونای ایران از اخبار رسانه ملی | اوضاع…

آموزش‌ها

چگونه از صفحه گوشی اندروید خود فیلم بگیریم؟


چگونه تماس های Skype خود را ضبط کنیم؟


نحوه استفاده از Google Maps در Apple Watch


چگونه حساب LinkedIn خود را ارتقا و یا حذف کنیم؟

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

بازیابی رمز عبور

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بسیاری از اپ های پیام رسان ، در صورتی که شما از سمت کسی بلاک شده باشید ، شما را از این موضوع مطلع می کنند.برای مثال زمانی که شما پیامی به شخص مورد نظر ارسال می کنید ، نرم افزار پیام رسان اخطاری به شما نشان میدهد که «شما قادر به ارسال پیام به این فرد نیستید» . ولی واتساپ اینطور نیست و شما هیچ پیامی مبنی بر بلاک شدن از طرف شخص مقابل دریافت نمی کنید.

ولی علائم و نشانه هایی وجود دارد که می تواند نشان دهنده بلاک شدن شما در واتساپ باشد. در ادامه این مطلب به برخی از این نشانه ها اشاره می کنیم .

در صورتی که شک دارید کسی شما را بلاک کرده است ، معمولا بهترین کار این است که با فرد مورد نظر تماس بگیرید و مستقیما از او بپرسید 🙂 . اگر به هر دلیلی قادر به این کار نیستید می توانید از طریق نشانه های زیر به این موضوع پی ببرید .

چطور بفهمیم بلاک شدیم در واتساپ

چطور بفهمم در واتساپ بلاک شدم ؟

شما در واتساپ می توانید آخرین زمان آنلاین بودن مخاطب خود را ببینید. مگر اینکه مخاطب مورد نظر شما ، امکان مشاهده آخرین زمان آنلاین بودن را غیر فعال کرده باشد. اگر دیگر نمی توانید زمان آنلاین بودن او را ببینید ممکن است شما را بلاک کرده باشد.

در حال عادی شما می توانید عکس هایی که مخاطبین شما در پروفایل خود قرار می دهند را مشاهده کنید.اگر در حال حاضر نمی توانید این کار را بکنید ، احتمالا بلاک شده اید. البته باز هم ممکن است شخص مورد نظرتان ، عکس پروفایل خود را پاک کرده باشد و یا از بخش تنظیمات واتساپ ، امکان دیدن عکس پروفایل را محدود کرده باشد.

وقتی شما در واتساپ پیامی برای کسی ارسال می کنید ، وضعیت این پیام با چند تیک به شما نشان داده می شود. تیک اول که به رنگ خاکستری است به این معنی است که پیام شما ارسال شد . تیک دوم به این معنی است که گوشی مخاطب شما پیام را دریافت کرد و سبز شدن هر دو تیک به این معنی است که مخاطب شما پیامتان را باز کرد و خواند .در صورتی که پیامی ارسال می کنید و فقط یک تیک خاکستری رنگ می خورد ، می تواند نشانه بلاک بودن شما باشد.

البته باز هم گزینه ای در واتساپ وجود دارد که می تواند تیک خوانده شدن پیام را به شما نشان ندهد. پس این مورد را نیز در نظر بگیرید .

یکی از روش هایی که از روش های قبلی قابل اطمینان تر است ، این است که با مخاطب خودتان از طریق واتساپ تماس بگیرید. اگر وضعیت تماس در حالت «در حال برقراری ارتباط» بماند و به حالت «در حال زنگ زدن» تغییر نکند می تواند نشانه این باشد که او شما را بلاک کرده است .البته توجه داشته باشید که اگر او به اینترنت دسترسی نداشته باشد هم همین اتفاق می افتد.

برای این کار می توانید یک گروه برای چت کردن ایجاد کنید . در زمان ایجاد گروه در واتساپ شما کافی است فرد مورد نظر را به گروه اضافه کنید.اگر واتساپ به شما پیام داد که نمی توانید او را به گروه اضافه کنید ، به این معنی است که او شما را بلاک کرده است .

حالا سوالی که ممکن است وجود داشته باشد این است که :

چگونه خود را از بلاک واتس اپ در بیاوریم؟

باید توجه داشته باشید که بلاک کردن فردی در واتساپ به این معنی است که شما دوست ندارید مخاطب مورد نظرتان با شما تماس بگیرد . در این صورت آیا درست است که واتساپ راهی برای دور زدن این موضوع داشته باشد ؟ طبق تست ما و بررسی هایی که انجام دادیم روشی برای خروج از بلاک در واتساپ وجود ندارد مگر اینکه مخاطب شما به اختیار خود ، شما را از بلاک خارج کند. ولی روش هایی در اینترنت موجود است که در ادامه اشاره خواهیم کرد ولی توصیه می کنیم از این روش ها استفاده نکنید.

در برخی از مقالات اشاره شده است که شما با حذف نصب برنامه واتساپ و نصب کردن دوباره آن ، از بلاک خارج می شوید. توجه داشته باشید که این کار عملی نیست و تنها اتفاقی که برای شما خواهد افتاد ، حذف شدن تمام چت ها ، فایل ها ، بک آپ ها ، خارج شدن از گروه ها و … خواهد بود.این روش را شخصا تست کردیم و هیچ نتیجه ای نداشت . اصولا هم اگر خارج شدن از بلاک واتساپ به این راحتی ها باشد ، اصلا بلاک کردن معنی خود را از دست می دهد .

مواظب باشید ، هیچ نرم افزاری نمی تواند شما را از بلاک واتساپ خارج کند. اگر کسی و یا تبلیغی این ادعا را می کند احتمالا حقه ای در کار است . در بحث نرم افزارهای شبکه اجتماعی که با خصوصی ترین اطلاعات زندگی شما سروکار دارد ، به هیچ کس و هیچ نرم افزار واسطی اعتماد نکنید.

این روش هم یه هیچ عنوان جواب نمی دهد و اگر جواب می داد نوعی باگ در نرم افزار واتساپ محسوب می شد.اصلا منطقی به نظر نمی رسد که با نصب کردن واتساپ در یک گوشی دیگر بتوان از بلاک خارج شد چرا که تمام اطلاعات کاربران در سرورهای واتساپ نگهداری می شود و نه در حافظه گوشی . بنابراین شما هر چقدر گوشی خود را عوض کنید باز هم همان اطلاعات از سرور واتساپ دریافت خواهد شد که یکی از این اطلاعات دریافتی ، بلاک بودن شما توسط کاربر خاص است .

نکته : در بین روش های اشاره شده ، پاک کردن واتساپ به منظور خارج شدن از بلاک ، بدترین روش ممکن است چرا که باعث از بین رفتن تمام اطلاعات اکانت شما ، از سرور واتساپ برای همیشه خواهد شد که می تواند برای شما دردسر ساز بوده و بسیاری از اطلاعات مهم شما را نابود کند.

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

با IT-Planet دنیای آی‌تی را بهتر بشناسید

آموزش

سیاره‌آی‌تی

زمانی که یکی از مخاطبین یا افراد ناشناس به پیام شما در پیام‌رسان WhatsApp پاسخ نمی‌دهد، ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید که شاید من را بلاک کرده است و به دنبال راهی برای بررسی کردن این موضوع باشید که آیا واقعاً Block شده‌اید یا خیر.

به جز ساده‌ترین روش یعنی مستقیماً سوال کردن از مخاطب موردنظر، روش‌های دیگری هم برای بررسی این موضوع وجود دارد که آیا مسدود شده‌اید یا خیر. در ادامه به چند روش مختلف می‌پردازیم. با ما باشید.

چطور بفهمیم بلاک شدیم در واتساپ


اگر برایتان سوال شده که آیا مخاطبی شما را بلاک کرده است یا خیر، مطمئناً ساده‌ترین روش این است که مستقیماً از او سوال کنید اما اگر نخواهید مستقیماً سوال کنید هم راه حل‌های دیگری وجود دارد.

مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا WhatsApp‌ را اجرا کنید.

روی گفت‌وگویی که با مخاطب موردنظر داشته‌اید تپ کنید.

در بالای پنجره پیامی مثل last seen at …  و به معنی آخرین بار در ساعت … دیده شده، ذکر می‌شود. در غیر این صورت احتمالاً مخاطب موردنظر شما را مسدود کرده است.

روش بعدی هم بسیار ساده است و کافی است به تیک‌هایی که کنار پیام‌های شما خورده است، دقت کنید. تیک آبی‌رنگ به این معنی است که گیرنده‌ی پیام، آن را دریافت کرده و مطالعه کرده است. اما یک تیک خاکستری به این معنی است که احتمالاً بلاک شده‌اید. البته اگر کنار پیام‌ها دو تیک خاکستری نمایش داده شود، به این معنی است که پیام شما ارسال شده و شاید خوانده نشده یا مشکل دیگری وجود دارد.

سومین روشی که می‌توانید برای بررسی بلاک بودن خود استفاده کنید این است که به تصویر پروفایل مخاطب دقت کنید. بیشتر افراد برای پروفایل خودشان عکسی انتخاب می‌کنند. اما اگر مسدود شده باشید، تغییرات عکس پروفایل ایشان را نمی‌بینید و همین‌طور اگر توضیحات پروفایل خود را عوض کرده باشند هم آن را مشاهده نمی‌کنید.

بنابراین اگر عکس پروفایل و توضیحات پروفایل مخاطبی مدت‌هاست که بی‌تغییر بوده، احتمالاً شما را بلاک کرده است.

روش بعدی برای بررسی موضوع بلاک شدن در واتس‌اپ این است که از تماس صوتی استفاده کنید. اگر تماس صوتی برقرار شود و صدای زنگ خوردن را بشنوید، بلاک نشده‌اید و برعکس، اگر تماس بگیرید و صدای زنگ شنیده نشود، مسدود شده‌اید.

روش بعدی استفاده کردن از قابلیت ایجاد گروه و چت گروهی در واتس‌اپ است.

یک گروه در واتس‌اپ بسازید و مخاطبی که در مورد مسدود کردن شما مشکوک به نظر می‌رسد را مثل چند مخاطب دیگر به گروه اضافه کنید. اگر بلاک نشده باشید، طبعاً مشکلی در اضافه کردن وی به گروه وجود نخواهد داشت اما اگر پیام خطایی نمایش داده شود و نتوانید شخص موردنظر را به گروه اضافه کنید، احتمالاً مشکل این است که مسدود شده‌اید.

متأسفانه خیر. هیچ هک یا ترفندی جادویی برای اینکه خودتان را بدون دسترسی به حساب کاربری طرف مقابل رفع بلاک کنید، وجود ندارد. در واقع برای رفع بلاک در واتس‌اپ، می‌بایست از طریق تماس تلفنی یا ایمیل یا ملاقات حضوری، از مخاطب بخواهید که شما را از حالت Block در بیاورد.

ممکن است باگ‌ها و حفره‌های امنیتی خاصی در واتس‌اپ کشف شده باشد و روش‌هایی برای رفع بلاک مطرح شده باشد اما معمولاً حفره‌های امنیتی به محض پخش شدن خبر کشف، توسط تیم امنیتی پیام‌رسان‌ها برطرف می‌شود چرا که حفاظت از امنیت و حریم خصوصی، یکی از مطالبات اصلی کاربران در فضای مجازی است.

آیا می‌توان پیام‌های کسی که ما را بلاک کرده را دریافت کرد یا پیامی برای وی ارسال کرد؟

خیر. بلاک کردن یک مخاطب به معنی قطع ارتباط دوطرفه است. نه شما می‌توانید پیامی برای وی ارسال کنید و نه طرف مقابل می‌تواند پیامی برای شما ارسال کند مگر آنکه رفع بلاک انجام شود و پیام ارسال شود.

آیا WhatsApp زمانی که مخاطبی شما را بلاک می‌کند، اطلاع‌رسانی می‌کند؟

متأسفانه خیر! زمانی که کسی را بلاک می‌کنید، اطلاع‌رسانی در مورد وضعیت جدید و در واقع مسدود شدن وی ارسال نمی‌شود! بنابراین ممکن است مخاطب پس از چند روز بی‌خبری، مشکوک شود که شاید وی را مسدود کرده‌اید.

tech-recipesسیاره‌ی آی‌تی

مهندسی مکانیک، عاشق موسیقی، انیمه و فیلم هنری، نقاشی و خطاطی و همین‌طور بازی‌های نقش‌آفرینی جذاب. علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به ویژه کامپیوتر، موبایل و تبلت.

فروش ویژه‌ی نیم‌کراس (سیم‌کش ورزشی)

فروش ویژه‌ی نیم‌کراس حرفه‌ای (سیم‌کش)، فقط ۵.۴۵ میلیون تومان!

قیمت‌ها رو مقایسه کن، دستگاه ورزشی رو گرون نخر!

فروش نیم‌کراس برای تناسب اندام به مدت محدود با تخفیف ویژه

کاردرمانی و فیزیوتراپی در منزل با کمترین هزینه

بیش از ۲۰ حرکت بدنسازی در منزل بدون نیاز به باشگاه رفتن

یکی از قابلیت‌های مفید اینستاگرام، مسدود کردن یا به عبارتی Block کردن افراد مزاحم است. اگر به هر دلیل بخواهید از حریم خصوصی وی در مقابل دیگران محافظت کنید، می‌توانید اشخاص خاصی را بلاک کنید تا نتوانند پست‌های شما را مشاهده کنند و حتی قابلیت پیدا کردن پروفایل شما از طریق جستجو نیز وجود نداشته باشد.

این روزها بسیاری از کاربران گوشی و تبلت برای ارسال پیام و به خصوص پیام‌های حاوی عکس و ویدیو و ویس، از پیام‌رسان‌های آنلاین استفاده می‌کنند. پیام‌رسان واتس‌اپ هم یکی از پیام‌رسان‌های محبوب است اما به هر حال همه‌ی افراد از WhatsApp استفاده نمی‌کنند. لذا ممکن است گاهی اوقات این سوال پیش بیاید که آیا مالک شماره موبایل خاصی از واتس‌اپ استفاده می‌کند یا خیر؟ و همین‌طور کنجکاو شوید که نام و نام خانوادگی و اطلاعاتی مثل تصویر پروفایل وی چیست؟

اگر پروفایل کاربری شما در شبکه‌ی اجتماعی Instagram از نوع خصوصی یا Private باشد، می‌توانید دنبال‌کنندگان یا به زبان دیگر Followerها را حذف کنید تا نتوانند پست‌های جدید شما را ببینند. اینستاگرام تدریجاً این قابلیت را در حساب‌های کاربری که پروفایل عمومی دارند نیز اضافه می‌کند، به خصوص در نسخه‌ی مخصوص اندروید.

حفظ حریم خصوصی در پیام‌رسان WhatsApp مثل دیگر پیام‌رسان‌ها بسیار مهم است و اگر به اطلاعات شخصی خود اهمیت می‌دهید، باید محدودیت‌هایی برای عموم قائل شوید. بهتر است تنها اشخاصی که در لیست مخاطبین شما قرار دارند، قادر به دیدن اطلاعاتی مثل عکس پروفایل و Status و اطلاعاتی درباره‌ی شما باشند.

سلام
من به کسی پیام دادم و وقتی تیکِ دلیور شدنش خورد( ۲ تا تیک خاکستری) سریع بلاکش کردم
یهو صفحه ی چت من با اون فرد کلا پرید و اون فرد بلاک شد
ایا پیام من بهش رسیده یا پاک شده و نرسیده؟ چون صفحه ی چتمون پرید نفهمیدم چی شد!
ممنونم اگه پاسخ داده بشه

سلام
تا جایی که یادمه زمانی که دو تیک آبی بخوره یعنی شخص پیام یا ویس رو خونده و شنیده. البته اگه سریع بلاک کرده باشید ممکنه تا اومده جملات رو بخونه، یهو صفحه غیب شده!

سلام.من فکر کنم مسدودم از سمت یکی از مخاطبین واتس آپم.ولی طبق نوشته ها تماس صوتی با واتس آپ اون که میگیرم صدای بوق را میشنوم ولی پروفایل و استاتوسش رو نمیبینم آنلاین بودنش را هم نمیبینم فقط در مشاهده مخاطب فقط شماره تلفنش هست آیا مسدودم لطفاً جواب بدین

چطور بفهمیم بلاک شدیم در واتساپ

اینایی که گفتین به معنی این نیس ک بلاک شدین .طرف شماره تون رو سیو نکرده و تو تنظیمات واتس اپش (آخرین بازدین . وضعیت . پروفایل . و بیو رو ) اینجوری تنظیم کرده ک به غیر از مخاطباش کسی نمیتونه اینارو ببینه .

مخاطبین مسدود شده خودم بعد از دلیت اکانت نصب دوباره وات ازاد میشن یا نه??

سلام
این رو تست نکردم ولی فکر می‌کنم بله آزاد بشن.

آیا وقتی بلاک شویم استاتوس شخص بلاک کننده حذف میشود ؟

سلام. فکر میکنم بله نمیشه دید.

سلام اگه بلاک بشیم توسط،شخصی ایا استورییش، برای ما میاد؟

سلام خیر نمیاد

سلام
اگر توی یک گروهی پیام بدیم که اون شخصی که امکان بلاک کردن ما رو داره توی اون گروه باشه ، بعد ما وقتی توی اون گروه پیامی ارسال کنیم ، اگر اون طرف که ما رو بلاک کرده پیام رو سین کنه ، ما در قسمت اطلاعات پیام متوجه می شیم که اون پیام ما رو خونده؟

سلام
خیر متوجه نمیشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “af715ce51b9be31e2b49d3065f780d3a” );document.getElementById(“a32e403407”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام:

ایمیل:

برای نوشتن کد از

CODE

استفاده کنید.به عبارت دیگر قبل و بعد از کد

  و 

تایپ کنید.

برای دنبال کردن نظرات و پاسخ‌ها، پایین صفحات سایت یا صفحه‌ی ۲۰۰ دیدگاه اخیر را دنبال بفرمایید.

بازنشر مطالب در رسانه‌ها تنها با ذکر نویسنده و نام منبع:
it-planet.irمجاز است.

در هر پیام رسانی مزاحمت هایی وجود دارد و ممکن است مشاجره ای با یکی از مخاطبین خود داشته و از جانب فردی که فکرش را نمی کردید در واتس اپ بلاک شده باشید. اگر به دنبال این هستید که بفهمید نشانه های بلاک شدن در واتس اپ چیست و چگونه می توان از شر آن خلاص شد مقاله زیر می تواند راهنمای شما در این راه باشد.

کاربر بلاک شده در واتس اپ که به دنبال این است که بفهمد بلاک شده یا خیر باید خودش آستین ها را بالا زده و این کار را انجام دهد. چرا که اگر فردی شما را در واتس اپ بلاک کند، هیچ نوتیفیکیشنی از جانب واتس آپ برایتان ارسال نمی شود که از آن اگاه شوید.

بلاک کردن یا بلاک شدن در واتس اپ قابلیتی امنیتی در نرم افزار پیام رسانی واتس اپ است که به شما یا دیگران امکان می دهد، مخاطب یا مخاطبینی را بلاک کرده یا مسدود کنید. بعد از بلاک کردن مخاطب در واتس اپ او به هیچ عنوان نمی تواند به شما پیام بدهد، مگر اینکه از روش هایی برای شکستن بلاک واتس اپ استفاده کند.

اگر می خواهید بدانید که فردی شما را بلاک کرده یا خیر به پروفایل او بروید. در این حالت حداقل یکی از موارد زیر را مشاهده خواهید کرد.

چطور بفهمیم بلاک شدیم در واتساپ

اگر این موارد رخ داده است باید به فکر رفع بلاک در واتس آپ باشید. در زیر راهنمایی برای این کار برایتان گرداوری شده است.

یکی از بهترین روش هایی که برای رفع بلاک شدن در واتس اپ استفاده می شود، ترفند رفع بلاک در واتس آپ از طریق پاک کردن اکانت و اپلیکیشن است. در این حالت نیاز است مراحل زیر را دنبال کنید:

بیشتر بخوانید: چطور تصویر پروفایل واتس اپ را از مخاطبینی خاص مخفی کنیم؟

لینک کوتاه:

چطور بفهمیم بلاک شدیم در واتساپ
چطور بفهمیم بلاک شدیم در واتساپ
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *