چطور بفهمیم جنین دختره

 
helpkade
چطور بفهمیم جنین دختره
چطور بفهمیم جنین دختره

روش هایی وجود دارد که قدیمی ترها و مادر بزرگ های ما برای تشخیص جنسیت جنین خود آن زمان که خبری از سونو گرافی نبود ، از روی آنها جنسیت جنین خود را تشخیص می دادند و اغلب نیز این حدس ها درست از آب در می آمد .

اگر جنینتان هنوز آنقدر بزرگ نشده که سونوگرافی بتواند جنسیت آن را تشخیص دهد شما هم می توانید از این روش های قدیمی برای تعیین جنسیت کمک بگیرید و در اولین هفته های بارداری متوجه شوید جنینتان دختر است یا پسر. این روش های قدیمی را می توانید در این بخش از بخش نوزاد و بارداری نمناک بخوانید و با آن به راحتی جنسیت جنینتان را مشخص کنید.

جنین پسر است اگر:

حالت تهوع

چطور بفهمیم جنین دختره

اگر در اوایل بارداری دچار حالت تهوع نشده اید این امکان وجود دارد که جنین درون شکمتان پسر است.

رگ خونی داخل چشم

چشم عامل دیگری برای تشخیص پسر یا دختر بودن جنین است .اگر پلک پایین چشم را بکشید و به سفیدی چشمتان نگاه کنید . اگر رگ خونی داخل چشم به شکل حرف v در قسمت پایینی چشم راستتان باشد جنین پسر خواهد بود.

ضربان قلب

اگر ضربان قلب نوزاد کمتر از 140 در دقیقه باشد احتمالا جنین درون شکمتان پسر است.

مدل چاقی شکم

اگر شما فقط در قسمت شکم چاق می شوید و شکمتان مثل یک توپ بسکتبال می شود ، بدون تردید جنینتان پسر است.

تشخیص جنسیت جنین از روی موی پا

موی پا زن یکی از دیگر از عوامل تشخیص جنسیت جنین است اگر رشد موی پاها سریع باشد ،جنسیت جنین پسر خواهد بود و اگر رشد مو با زمان پیش از بارداری تغییری نکرده باشد نشانه داشتن دختر است .

چاقی صورت

اگر صورت مادر باردار در دوران بارداری چاق تر از قبل شده باشد جنین درون شکم او دختر اما اگر تغییری نسبت به قبل نکرده باشد جنین پسر است.

تنگی نفس

اگر مادر باردار در دوران بارداری تنگی نفس پیدا کند ،نشانه این است که پسری در شکم دارد اما اگر هیچ مشکلی در این رابطه نداشته باشد بدون تردید کودکتان دختر است.

مادر شکمو

اگر فعالیت مادر بارداردر آشپزخانه بیش از گذشته باشد نشانه این است که پسری در شکم دارد که او را شکمو کرده است ولی اگرمادر باردار وقت زیادی صرف پختن غذا نکند و فعالیت آشپزخانه او کم شود جنین دختر است.

موقعیت قرارگیری و لگد زدن و خواب جنین

اگر بچه در قسمت فوقانی شکم حس شود نشانه دختر بودن و اگر حرکت در ناحیه تحتانی شکم باشد جنین پسر است. جنین پسر لگدش را متوجه دنده مادر می کند ولی حرکات دختران بیشتر قسمت تحتانی شکم مادر است.

پسرها بیشتر به سمت راست تمایل دارند و دختران به سمت چپ لگد می پرانند . در موقع خواب پسر بیشتر در سمت چپ میخوابد در حالی که دختر سمت راست را ترجیح می دهد.

وزن پدر در طول دوران بارداری

اگر وزن پدر در طول دوران بارداری افزایش یابد و پدر جنین چاق شود این نشان دهنده این است که او قرار است صاحب پسر شود اما اگر وزن پدر تغییری نکند او صاحب یک دختر زیبا خواهد شد.

سردی پا ها

اگر پاهایتان سردتر از دوران قبل از حاملگی است شما قرار است پسر دار شوید .

خشکی دست

اگر دستهایتان خیلی خشک شود احتمالا جنین شما پسر می شود.

حاملگی خوشایند

شما قرار است پسر دار شوید اگر حاملگی برایتان بسیار خوشایند است.

رنگ ادرار

از روی رنگ ادرارمی توانید جنسیت جنین خود را تشخیص دهید ، اگر رنگ ادرار شما زرد روشن باشد جنین داخل شکمتان پسر است.

مقدار خواب

قرار است پسر دار شوید اگر در طول بارداری، اغلب احساس خستگی می کنید و دوست دارید فقط استراحت کنید.

حلقه ازدواج

با نخ حلقه ازدواجتان را روی شکمتان آویزان کنید، اگر حلقه دایره دایره بچرخد جنینتان پسر خواهد بود.

چطور بفهمیم جنین دختره

جمع سنتان با ماه حاملگی

شما پسر دار می شوید اگر سنتان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید، عدد زوج به دست می آید.

تغییرات سینه

اگر سینه راست شما در طول بارداری از سینه چپتان بزرگتر باشد شما پسر دار خواهید شد. اگر نوک سینه شما در طول بارداری تیره رنگ شود ، شما قرار است صاحب پسر شوید.

رفتار پرخاشگرانه

اگر مادر در طول دوران بارداری رفتار پرخاشگرانه از خود بروز دهد احتمالا جنین پسر در شکم مادر باردار می باشد.

سردرد

اگر در طول بارداری به سردرد دچار شده باشید ،شما صاحب پسر خواهیدشد.

جنین دختر است اگر :

حالت تهوع

اگر شما در اوایل بارداری اول صبح حالت تهوع داشته باشید امکان دارد که جنینتان دختر شود.

ضربان قلب

جنین شما دختر است اگر ضربان قلب نوزاد حداقل 140 در دقیقه باشد.

چاقی پاها

اگر مادر باردار در قسمت های ران و باسن چاق شود، جنین او دختر خواهد بود.

مدل شکل شکم

مادر باردار صاحب فرزند دختر شکمش شکل هندوانه به خود می گیرد.

تغییرات سینه

اگر سینه ی سمت چپتان بزرگتر از سمت راست باشد جنین داخل شکم شما دختر خواهد بود.

هایلایت قرمزمو

احتمالا جنین داخل شکمتان دختر است اگر موهایتان هایلایت قرمز می گیرد.

خوردن غذا

مادر بارداری که درون شکمش جنین دختر دارد ، به غذاهای شیرین و میوه جات و آب پرتقال علاقه مند است. مادر باردار صاحب جنین دختر هیچ وقت ته مانده ی نان را نمی خورد.

بارداری ناخوشایند

مادر صاحب جنین دختر در دوران بارداری نسبت به حالت عادی حال خوبی ندارد.

 

اخلاق در دوران حاملگی

مادر صاحب جنین دختر در دوران حاملگی بداخلاق و ترشرو می شود.

تغییرات سینه

اگر سینه هایتان طراوت خاصی داشته باشد جنینتان دختر خواهد بود.

رنگ ادرار

مادر باردار صاحب جنین دختررنگ ادرارش زرد تیره می شود.

جوش زدن صورت

اگر صورتتان بیش از همیشه جوش می زند احتمالا جنینتان دختر است .

 

حلقه ازدواج

اگر حلقه ی ازدواجتان را با نخ روی شکمتان آویزان نگاه دارید، به اطراف بچرخد ، جنینتان دختر خواهد بود.

جمع سنتان با ماه حاملگی

شما قرار است صاحب دختر شوید اگرسنتان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید، عدد فرد به دست آید . اگر حجم پایین تنه مادر آبستن اضافه وزن یابد کودک حتما دختر خواهد بود .

چاقی صورت

اگر صورت مادر در دوران بارداری چاقتر و تپل تر از قبل شود مادر دختر در شکم دارد .

طریقه نفس کشیدن

اگر نفس کشیدن برای زن باردار دشوار نباشد ، بدون تردید کودک او دختر است.

 

نشانه های خاص نشان می دهد که کودک می تواند یک دختر باشد یا پسر با این حال، این نشانه ها قطعا به شما نمی گویند که شما یک دختر را باردار هستید ولی تجربه ثابت کرده است که نشانه های بیان شده در اکثر افراد پیش بینی را درست انجام داده و زنانی که در دوران حاملگی این نشانه ها و علائم را داشتند نوزادشان دختر به دنیا آمده است، بعد از معرفی علائم بارداری پسر روی شکم زن حامله در بخش قبلی نمناک به علائم بارداری دختر روی شکم زن حامله می رسیم.

از قدیم بسیاری از افراد 

اگر به نظر می رسد فرزندتان در قسمت بالایی رحم قرار دارد، پس احتمال دارد که یک دختر را باردار باشید ؛همچنین، اگر بیشتر وزن کودک شما در وسط شکم باشد، این نشان می دهد که یک دختر بچه است.

تهوع صبحگاهی بیش از حد در طول بارداری، صرف نظر از سه ماهه اول، می تواند نشانه ی یک دختر بچه باشد این وضعیت با افزایش سطح هورمون و قند خون پایین، ارتباط دارد.

چطور بفهمیم جنین دختره

اگر ضربان قلب شما بالا باشد، یعنی 140 تا 160 ضربه در دقیقه، ممکن است یک دختر بچه در رحم داشته باشید.

اگر در فاز حاملگی جوش و بثورات روی پوست شما ظاهر شود، ممکن است یک دختر بچه در انتظار تولد باشد باز هم، این تابع مسائل هورمونی است.

اگر برای غذاهای شیرین مانند شکلات ها و بستنی ها به جای غذاهای تند و ترش، اشتهای بیشتر و میل بیشتری دارید، احتمال بیشتری وجود دارد که یک دختر بچه داشته باشید.

اگر در دوران بارداری، شما تغییرات شدید خلق ،مانند:تحریک پذیری، افسردگی و خشم را تجربه کنید، احتمالا یک دختر دارید.

اگر در دوران بارداری بیشتر در سمت راست خوابیدید، می توانید تولد یک دختر بچه را انتظار داشته باشید.

اگر موهای شما نازک و شکننده شده باشد، به این معنی است که شما یک دختر باردار هستید، در حالی که موهای شفاف و براق نشان از یک پسر می دهد.

رنگ ادرار شما می تواند جنس کودک را نشان دهد ، ادرار غلیظ زرد رنگ می تواند، به این معنی باشد که شما یک دختر باردار هستید.

گفته شده است که اگر در دوران بارداری خود راضی هستید، می خواهید یک دختر داشته باشید.

هنگامی که سینه سمت چپ کمی بزرگتر از سمت راست است، یا اگر افزایش قابل توجهی در اندازه سینه شما وجود داشته باشد، به این معنی است که شما یک دختر دارید!

هنگامی که شما یک سیر را می خورید و بوی بدن شما تغییر نمی کند، پس آن بچه دختر است ، اما اگر بوی سیر به سرعت از منافذ پوست شما خارج شود، این یک پسر است.

این یکی از موارد فانتزی است و ریشه خاصی ندارد ، گفته شده است که رویاها مخالف آنچه شما در بطن خود نگه میدارید ،می توانند باشند. اگر در رویاهایتان یک پسر را ببینید، احتمالا یک دختر دارید.

این، برای مادرانی است که بار دوم است که باردار هستند، اگر پسر بچه شما علاقه مند به بارداری شما باشد، احتمال دارد که شما یک دختر داشته باشیدو اگر او هیچ علاقه ای نشان نمی دهد، ممکن است یک پسر باشد.

مردم بر این باورند که اگر پدر و مادر هنگام بارداری وزن خود را افزایش دهند، شما یک دختر را به دنیا خواهید آورد.

اگر هیچ تغییری در شکل بینی خود مشاهده نمی کنید، احتمالا دختر دارید با این حال، اگر بینی در حال رشد گسترده تر است، نشان می دهد بچه پسر است ؛ البته این در برخی از خانم ها به دلیل وراثت و وضعیت جسمی می تواند کاملا عکس باشد.

خط تیره ای که بر روی شکم شماست نیز ،می تواند نشانگر جنسیت کودک باشد با توجه به اعتقاد عامیانه، اگر این خط بالای ناحیه شکم (ناف) شما پررنگ تر باشد، شما یک پسر بچه باردار هستید اما اگر خط در قسمت زیر ناف پررنگ تر باشد ، پس شما یک دختر باردار هستید.

این نشانه ها و علائم بالا ممکن است برای بعضی ها درست باشد و ممکن است برای بعضی دیگر نباشد اگر علائم آن را درست تشخیص دهید و درست پیش بینی کنید، شما با افتخار مادر یک دختر زیبا خواهید بود ، در غیر این صورت، از غافلگیر شدن لذت ببرید.

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

چطور بفهمیم جنین دختره

http://bit.ly/31AMOqp

مطالب پر بازدید


خانمها دیگر نیازی نیست برای پسر یا دختر بودن فرزند سونوگرافی کنید  . خودتان می توانید حدس بزنید. امروز تعدادی از  دانستیهای مفید را دراین مورد برای شما جمع آوری کردیم که  برای شما بسیار کمک کننده است

می توانید از این طریق جنسیت بچه را  بدانید

چطور بفهمیم جنین دختره

روشهای ثابت شده تعیین جنسیت فرزند در اکثر کشورهای جهان تولد بچه پدیده ایست بسیار پیچیده و خارج از تصورات ما وهمانطور که ما معتقد هستیم هستی و نیستی ما در دست خداوند بزرگ میباشد.تولد بچه- راه رفتن- بزرگ شدن- همه وهمه به مشیت الهی بستگی دارد.

از دیر باز انسان کنجکاو علاقه بسیاری به دانستن جنسیت بچه قبل از تولد داشته است ودر این راستا ملل مختلف عقاید گوناگونی در تشخیص این مسئله ارائه داده اندکه من چند موردی را جمع آوری کرده ام و برایتان مینویسم.

۱-چشم میتواند عاملی جهت تشخیص باشد پلک پایین چشم را کشیده وبه سفیدی چشمان نگاه کنید .آیا با این کار رگ خونی شکسته به شکل حرف(V)دیده میشود؟اگر شکل حرف(V)در قسمت پایینی چشم راستتان باشد بدون تردید جنین پسر خواهد بود حال اگر رگ خونی شکسته به شکل حرف (V) در چشم چپ باشد بچه دخترخواهد بود.

۲-موی پا به عنوان یک عامل تشخیص جنسیت اگر رشد موی پاها سریع باشد جنسیت جنین پسر خواهد بود ولی اگر رشد آن مثل زمان پیش از بارداری بوده و تغییری نکرده باشد نشانه داشتن دختراست.

۳-تشخیص جنسیت بر اساس چگونگی باسن این بار جهت تشخیص جنسیت باید به به چگونگی افزایش حجم باسن توجه کرد آیا مادر آبستن حس میکند که در ناحیه باسن اضافه وزن یافته است؟اگر جواب مثبت باشد کودک حتما دختر خواهد بود و اگر اضافه وزنی در این ناحیه حس نشود جنین پسر میشود.

۴-رویارویی با واقعیت اینبار به وضع صورت توجه کنید آیا مادر در این دوران چاقتر و تپل تر شده است؟اگر جواب مثبت باشد بر طبق باور ایتالیاییها مادر دختر در شکم دارد ولی اگر چهره زن باردار ظریف بوده و با وضعیت قبل از بارداری تغییر نکرده علامت پسر بودن جنین است.

۵-نفس را در سینه حبس کنید! آیا بعد از آبستن شدن دریافته اید که نفس کشیدن برایتان دشوار شده است ؟اگر مادر باردار مواجه با تنگی نفس شده باشد نشانه این است که پسری در شکم دارد اما اگر هیچ مشکلی در این رابطه نداشته باشید بدون تردید کودکتان دختر است.

۶-از آشپزخانه چه خبر؟ اگر فعالیت مادر باردار در آشپزخانه بیشتر از گذشته باشد نشانه این است که پسری در شکم داردکه او را شکمو و پر خور کرده است.حال اگر وقت زیادی صرف پختن غذا نشود و فعالیت آشپزخانه ای مادر کم باشد جنین دختر است.

۷-موقعیت جنین در داخل شکم اگر بچه در قسمت فوقانی شکم حس شود نشانه دختر بودن است و اگر حرکت در ناحیه تحتانی شکم باشد خودتان حدس بزنید!

۸-آیا لگد زدن بچه حس میشود؟ بر اساس باور های عامه کودک پسر لگدش را متوجه دنده مادر میکند حرکات دختر کوچولوها متوجه قسمت تحتانی شکم مادر است

۹-حرکات پاها آیا حرکات و پرتاب پاهای جنین بیشتر متوجه ناحیه چپ شکم است یا قسمت راست آن؟بر اساس باور های عامه انگلیسیها پسرها بیشتر به سمت راست تمایل دارند و دخترها معمولا به سمت چپ لگد میپرانند!اما در موقع خواب پسر بیشتر در سمت چپمیخوابد در حالیکه دختر سمت راست را ترجیح میدهد.

۱۰-تغییرات وزن پدر چگونه است ؟ گاهی مردان نیز مثل زنان خود هنگام آبستنی همسرانشان چاق میشوند.این اتفاق تازه ای نیست و در گذشته نیز سابقه داشته ولی شاید شوهران معنی ومفهوم این چاقی را ندانند این چاقی دلالت بر صاحب پسر شدن دارد!حال اگر وضعیت جسمانی پدر با گذشته هیچ فرقی نداشته باشد دستکم همراه با بارداری زنش چاق نشده باشد زنش دختری در شکم دارد.

پسر است اگر:
اوایل حاملگی اول صبح حالت تهوع نداشته اید.ضربان قلب نوزاد کمتر از ۱۴۰ در دقیقه است.در قسمت شکم چاق می شوید.شکمتان مثل یک توپ بسکتبال می شود.
نوک سینه هایتان به طور قابل ملاحظه ای تیره تر می شود.به غذاهای ترش و شور علاقه مند می شوید.به پروتئین—گوشت و پنیر—علاقه مند می شوید
پاهایتان سردتر از دوران قبل از حاملگی خواهد شد.موی روی پاهایتان سریعتر رشد می کند.دستهایتان خیلی خشک می شود.پدر بچه هم همراه با شما شروع به چاق شدن می کند.حاملگی برایتان بسیار خوشایند است.رنگ ادرارتان زرد روشن خواهد شد..حلقه ازدواجتان را با نخ روی شکمتان آویزان نگاه دارید، دایره دایره یچرخد.سردرد خواهید داشت.سنتان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید، عدد زوج به دست می آید.

دختر است اگر:
اوایل حاملگی اول صبح حالت تهوع خواهید داشت.ضربان قلب نوزاد حداقل ۱۴۰ در دقیقه است.
در قسمت های ران و باسن چاق می شوید.سینه ی سمت چپتان بزرگتر از سمت راستی می شود.
موهایتان هایلایت قرمز می گیرد.شکمتان شکل هندوانه می شود.به غذاهای شیرین علاقه مند می شوید.به میوه جات علاقه مند می شوید.به آب پرتقال علاقه مند می شوید.
در دوران حاملگی نسبت به واقع عادی حال خوبی ندارید.در دوران حاملگی بداخلاق و ترشرو می شوید.صورتتان بیش از همیشه جوش می زند.ته مانده ی نان را نمی خورید.
سینه هایتان طراوت خاصی می گیرد.رنگ ادرارتان زرد تیره می شود.اگر حلقه ی ازدواجتان را با نخ روی شکمتان آویزان نگاه دارید، به اطراف خواهد چرخید.سنتان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید، عدد فرد به دست می آید

منبع-شادی فان

مطالب مرتبط

با سلام بارداری دومم هستش اولین بچه ام پسره دومی رو دوسدارم دختر باشه.ادرارم رنگ زرد تیره هستش.رشد موهای پام هم مثل قبل هستش بیشتر شیرینی دوسدارم تا ترشی.شکمم سمته چپ درد میکنه تو سمته چپ احساس میکنم ی چی تکون میخوره.یادم رفت بگم که هشت هفته و چهار روزمه

سلام این نشانه ها شبیه به جنین دختر می باشد .

سلام در مورد تعیین جنسیت سؤال داشتم
تقریبا دو ماه ویک هفته هست که باردارم
کنجکاوم بدونم جنین دختره یا پسر.
در طول روز حالت تهوّع ندارم سردرد گاهی اوقات ،میل به غذا خوردن زیاد دارم واصلا بد اخلاق یا ترش رو نیستم رنگ ادرارم زرد کم رنگ هس جالب اینکه در شب حالت تهوع دارم . مرسی از جوابتون!

۱-چشم میتواند عاملی جهت تشخیص باشد پلک پایین چشم را کشیده وبه سفیدی چشمان نگاه کنید .آیا با این کار رگ خونی شکسته به شکل حرف(V)دیده میشود؟اگر شکل حرف(V)در قسمت پایینی چشم راستتان باشد بدون تردید جنین پسر خواهد بود حال اگر رگ خونی شکسته به شکل حرف (V) در چشم چپ باشد بچه دخترخواهد بود.
۲-موی پا به عنوان یک عامل تشخیص جنسیت اگر رشد موی پاها سریع باشد جنسیت جنین پسر خواهد بود ولی اگر رشد آن مثل زمان پیش از بارداری بوده و تغییری نکرده باشد نشانه داشتن دختراست.
۳-تشخیص جنسیت بر اساس چگونگی باسن این بار جهت تشخیص جنسیت باید به به چگونگی افزایش حجم باسن توجه کرد آیا مادر آبستن حس میکند که در ناحیه باسن اضافه وزن یافته است؟اگر جواب مثبت باشد کودک حتما دختر خواهد بود و اگر اضافه وزنی در این ناحیه حس نشود جنین پسر میشود.
۴-رویارویی با واقعیت اینبار به وضع صورت توجه کنید آیا مادر در این دوران چاقتر و تپل تر شده است؟اگر جواب مثبت باشد بر طبق باور ایتالیاییها مادر دختر در شکم دارد ولی اگر چهره زن باردار ظریف بوده و با وضعیت قبل از بارداری تغییر نکرده علامت پسر بودن جنین است.
۵-نفس را در سینه حبس کنید! آیا بعد از آبستن شدن دریافته اید که نفس کشیدن برایتان دشوار شده است ؟اگر مادر باردار مواجه با تنگی نفس شده باشد نشانه این است که پسری در شکم دارد اما اگر هیچ مشکلی در این رابطه نداشته باشید بدون تردید کودکتان دختر است.
۶-از آشپزخانه چه خبر؟ اگر فعالیت مادر باردار در آشپزخانه بیشتر از گذشته باشد نشانه این است که پسری در شکم داردکه او را شکمو و پر خور کرده است.حال اگر وقت زیادی صرف پختن غذا نشود و فعالیت آشپزخانه ای مادر کم باشد جنین دختر است.
۷-موقعیت جنین در داخل شکم اگر بچه در قسمت فوقانی شکم حس شود نشانه دختر بودن است و اگر حرکت در ناحیه تحتانی شکم باشد خودتان حدس بزنید!
۸-آیا لگد زدن بچه حس میشود؟ بر اساس باور های عامه کودک پسر لگدش را متوجه دنده مادر میکند حرکات دختر کوچولوها متوجه قسمت تحتانی شکم مادر است
۹-حرکات پاها آیا حرکات و پرتاب پاهای جنین بیشتر متوجه ناحیه چپ شکم است یا قسمت راست آن؟بر اساس باور های عامه انگلیسیها پسرها بیشتر به سمت راست تمایل دارند و دخترها معمولا به سمت چپ لگد میپرانند!اما در موقع خواب پسر بیشتر در سمت چپمیخوابد در حالیکه دختر سمت راست را ترجیح میدهد.
۱۰-تغییرات وزن پدر چگونه است ؟ گاهی مردان نیز مثل زنان خود هنگام آبستنی همسرانشان چاق میشوند.این اتفاق تازه ای نیست و در گذشته نیز سابقه داشته ولی شاید شوهران معنی ومفهوم این چاقی را ندانند این چاقی دلالت بر صاحب پسر شدن دارد!حال اگر وضعیت جسمانی پدر با گذشته هیچ فرقی نداشته باشد دستکم همراه با بارداری زنش چاق نشده باشد زنش دختری در شکم دارد.

پسر است اگر:
اوایل حاملگی اول صبح حالت تهوع نداشته اید.ضربان قلب نوزاد کمتر از ۱۴۰ در دقیقه است.در قسمت شکم چاق می شوید.شکمتان مثل یک توپ بسکتبال می شود.
نوک سینه هایتان به طور قابل ملاحظه ای تیره تر می شود.به غذاهای ترش و شور علاقه مند می شوید.به پروتئین—گوشت و پنیر—علاقه مند می شوید
پاهایتان سردتر از دوران قبل از حاملگی خواهد شد.موی روی پاهایتان سریعتر رشد می کند.دستهایتان خیلی خشک می شود.پدر بچه هم همراه با شما شروع به چاق شدن می کند.حاملگی برایتان بسیار خوشایند است.رنگ ادرارتان زرد روشن خواهد شد..حلقه ازدواجتان را با نخ روی شکمتان آویزان نگاه دارید، دایره دایره یچرخد.سردرد خواهید داشت.سنتان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید، عدد زوج به دست می آید.

دختر است اگر:
اوایل حاملگی اول صبح حالت تهوع خواهید داشت.ضربان قلب نوزاد حداقل ۱۴۰ در دقیقه است.
در قسمت های ران و باسن چاق می شوید.سینه ی سمت چپتان بزرگتر از سمت راستی می شود.
موهایتان هایلایت قرمز می گیرد.شکمتان شکل هندوانه می شود.به غذاهای شیرین علاقه مند می شوید.به میوه جات علاقه مند می شوید.به آب پرتقال علاقه مند می شوید.
در دوران حاملگی نسبت به واقع عادی حال خوبی ندارید.در دوران حاملگی بداخلاق و ترشرو می شوید.صورتتان بیش از همیشه جوش می زند.ته مانده ی نان را نمی خورید.
سینه هایتان طراوت خاصی می گیرد.رنگ ادرارتان زرد تیره می شود.اگر حلقه ی ازدواجتان را با نخ روی شکمتان آویزان نگاه دارید، به اطراف خواهد چرخید.سنتان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید، عدد فرد به دست می آید

سلام یه سری علائم دارم که شامل هر دوتا جنسیت میشه مثلا تهوه دارم البته خیلی کم اما به غذاهای ترش و شور بیشتر علاقه دارم تا شیرین
موهای بدن هم رشد خیلی ضعیفی داشتن ادرار رنگ زرد کم رنگ سردرد دارم شکمم اوایل به سمت پایین بود اما الان بالا اومده و گردتر شده اوایل درهر دوقسمت کمر احساس درد داشتم که سمت راست بهتر شد و بعد تر قسمت چپ درد داشت که الان اونم دردی ندارا وباز هم نمیدونم جنسیت بچم چیه

سلام
علائم شما نشان دهنده نشان دهنده دقیق جنسیت جنین شما نمی باشد بهترین راه تشخیص جنسیت جنین انجام سونوگرافی در زمان مناسب حاملگی می باشد

هماهنگی جهت تبلیغات: 02123051172

مجری انحصاری نیتیو، سنجاق

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

دختر کوچولوها واقعا خواستنی هستند! خنده‌های ریز ریز، سوالات معصومانه، محبتی که نسبت به شما دارند و حتی بدخلقی‌های‌شان هم لبخند روی لب می‌نشاند و وجود آدم را سرشار از عشق می‌کند. احساس بسیار زیبایی است که یک دختر در خانه داشته باشید، و شاید به همین دلیل است که مردم آرزو دارند که دختر داشته باشند! در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا مهمترین علايم دختر بودن جنین را بدانید.

به این ترتیب، اگر شما هم دوست دارید دختر داشته باشید، ممکن است بتوانید در دوران بارداری خود جنسیت نوزاد را حدس بزنید. سونوگرافی بهترین راه است اما تنها راه موجود برای دانستن جنسیت جنین نیست. ما در این نوشتار برخی از روش‌های غیر علمی را آماده کرده‌ایم که اجدادمان به مدت سال‌ها استفاده کرده‌اند تا حدس بزنند که آیا کودک‌شان دختر است یا نه. در این نوشتار همچنین در مورد راه‌ها و خوراکی‌هایی که به شما کمک می‌کنند دختردار شوید، صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید!

مطلب مرتبط: ۲۸ تست خانگی برای تعیین جنسیت جنین در چند هفته اول بارداری: پسر یا دختر ؟!

برخی از علائم و نشانه‌ها می‌توانند به شما بگویند که فرزندتان دختر است یا پسر. با این حال، این علائم با اطمینان به شما نمی‌گویند که یک دختر را باردار هستید:

چطور بفهمیم جنین دختره

اگر جنین در قسمت بالای شکم شما قرار گرفته باشد، پس احتمال دارد که یک دختر را باردار باشید. همچنین، اگر بیش‌تر وزن کودک‌تان در وسط شکم باشد، معلوم می‌شود که باید منتظر یک دختر باشید!

حالت تهوع بیش از حد در هنگام صبح در دوران بارداری صرف نظر از این‌که در کدام سه ماه به سر می‌برید، می‌تواند نشانه‌ی دختر بودن جنین باشد. هر چند این حالت می‌تواند با افزایش سطح هورمون در بدن و پایین بودن قند خون مرتبط باشد.

اگر ضربان قلب شما بالا باشد، یعنی ۱۴۰ تا ۱۶۰ ضربه در دقیقه، ممکن است یک دختر را باردار باشید.

اگر در طول دوران بارداری جوش و راش روی پوست‌تان ظاهر شود، ممکن است به دختر بودن جنین مربوط باشد. باز هم باید بگوییم که مسئول بروز این مشکل هورمون‌ها هستند.

مطلب مرتبط: تشخیص جنسیت جنین: ۲۱ روش که برای تعیین جنسیت جنین استفاده می شود

اگر برای خوردن مواد غذازی شیرین مانند شکلات و بستنی به جای غذاهای تند و ترش ولع دارید، احتمال زیادی وجود دارد که جنین یک دختر باشد.

اگر در دوران بارداری تغییرات شدید خلقی را از جمله تحریک‌پذیری، افسردگی و خشم را تجربه کنید، احتمالا یک دختر را باردار هستید.

اگر در دوران بارداری بیش‌تر روی پهلوی راست بخوابید، به احتمال زیاد فرزندتان دختر است.

اگر موهای شما نازک و کدر باشد، به این معنی است که یک دختر را باردار هستید، در حالی که موهای براق و درخشان نشان‌دهنده‌ی پسر بود جنین است.

رنگ ادرار شما می‌تواند جنسیت کودک‌تان را نشان دهد. ادراری که به زرد رنگ است نشان می‌دهد که قرار است یک دختر وارد خانه‌تان شود.

مطلب مرتبط: ۲۰ بهترین خوراکی برای تغذیه دوران بارداری که علم توصیه می‌کند

گفته می‌شود که اگر در دوران بارداری خوش‌ترکیب و زیبا هستید، قرار است که یک دختر داشته باشید.

هنگامی که پستان سمت چپ کمی بزرگ‌تر از سمت راستی است، یا اگر افزایش قابل‌ملاحظه‌ای در اندازه‌ی سینه‌های‌تان وجود داشته باشد، به این معنی است که یک دختر دارید!

هنگامی که شما یک حبه سیر بخورید و بوی بدن‌تان تغییر نکند، یک دختر را باردار هستید. اما اگر بوی سیر به سرعت از شما متساعد شود، فرزندتان پسر است.

گفته می‌شود که رویاها مخالف واقعیت را نشان می‌دهند. در نتیجه اگر در خواب‌های‌تان پسر می‌بینید، احتمالا دختر باردار هستید.

این یکی برای مادرانی است که برای بار دوم باردار هستند. اگر پسر بچه‌تان نسبت به باردار بودن شما حس خوبی داشته باشد فرزندتان احتمالا دختر است اما اگر او هیچ علاقه‌ای نشان ندهد، احتمالا جنین پسر است.

مطلب مرتبط: مونث یا مذکر ؟ چرا مهم است؟

مردم معتقدند اگر وزن پدر آینده هنگام بارداری همسرش افزایش بیابد، یک دختر پا به زندگی‌تان خواهد گذاشت.

اگر هیچ تغییری در شکل بینی‌تان مشاهده نکنید، احتمالا یک دختر را باردار هستید. با این حال، اگر بینی مدام پهن‌تر و پهن‌تر شود، باید منتظر یک پسر باشید!

خط تیره که بر روی شکم‌تان ظاهر می‌شود نیز می‌تواند نشانه‌ای برای تعیین جنسیت کودک‌تان باشد. گفته می‌شود اگر خط تا بالای ناف باشد، یک پسر بچه را حامله هستید. اما اگر خط از ناف عبور کند یک دختر را باردار هستید.

نشانه‌ها و علائم بالا ممکن است برای برخی درست باشند و برای برخی دیگر نادرست. اگر این علائم به درستی جنسیت را پیش‌بینی کنند، شما مادر یک دختر زیبا خواهید بود. در غير اين صورت، از سورپرایز لذت ببريد.

اما آیا ممکن است که بر بدن‌تان تأثیر بگذارید و یک دختر را باردار شوید؟ شاید! ادامه‌‌ی مطلب را بخوانید تا در این رابطه بیش‌تر بدانید!

جنسیت نوزاد توسط پدر تعیین می‌شود چرا که او کروموزوم XY را حمل می‌کند و کروموزوم X یا Y را ارائه می‌دهد. مادر دارای XX است و یکی از کروموزوم‌های X خود را می‌دهد. بنابراین، اگر آرایش ژنتیکی کروموزوم‌ها XX شوند (پدر کروموزوم X را داده)، شما یک دختر بچه را باردار خواهید بود، و اگر آرایش ژنتیکی XY باشد، باید منتظر یک پسربچه باشید.

به طور متوسط، ۲۰۰ میلیون اسپرم که حاوی کروموزوم X یا Y هستند، در حین مقاربت آزاد می‌شوند. اما تنها یک اسپرم با X یا Y تخمک را برای تشکیل یک کودک باردار می‌کند.

بنابراین، در حین این فرایند کروموزومی، آیا راهی برای تأثیر بر رخ دادن این ترکیب وجود دارد؟ در قسمت بعد، در مورد روش‌های انتخاب جنسیت بحث می‌کنیم. این روش‌ها می‌توانند احتمال دادن کروموزوم X را از سوی مرد برای شکل گرفتن یک جنین دختر بهبود ببخشند.

مطلب مرتبط: یبوست بارداری:۱۵ درمان خانگی بسیار موثر یبوست در بارداری

راه‌‌های مختلفی برای بهبود شانس تشکیل نطفه‌ی یک دختر بچه وجود دارد. هرچند شواهد نشان می‌دهند که این روش‌ها موثر هستند، اما همه‌ی روش‌ها برای همه تاثیرگذار نیستند.

این روش از دهه‌ی ۱۹۶۰ استفاده شده‌است و میزان موفقیتی بالغ بر ۷۵٪ دارد. مطابق با متد شتل جنسیت نوزاد با زمانی که اسپرم برای رسیدن به تخمک سپری می‌کند، تعیین می‌شود. معمولا کروموزوم Y سریع‌تر از X شنا می‌کند، اما برای مدت کوتاهی زنده می‌ماند. کروموزوم X از Y  انعطاف‌پذیرتر است.

بنابراین، اگر شما دو تا چهار روز قبل از تخمک‌گذاری رابطه‌ی جنسی داشته باشید، اسپرم Y آن‌قدری زنده نخواهد ماند که با تخمک تلاقی کند و همین سبب می‌شود که X با تخمک جفت شود.

به گفته‌ی دکتر لاندروم شتلز، که به عنوان پدر لقاح مصنوعی شناخته می‌شود، زوج‌هایی که خواهان یک دختر هستند، باید از زمانی که زن دارای ترشح شفاف و شبیه به زرده‌ی تخم‌مرغ دارد از مقاربت پرهیز کنند، زیرا این ترشح نشانه‌ی تخمک‌گذاری است.

– عدم برقراری رابطه‌ی جنسی در این زمان احتمال صورت پذیرفتن لقاح را کاهش می‌دهد.
– این روش مستلزم درگیر شدن فکر است، زمان‌بر است و کنترل بر نفس را ایجاب می‌کند. هر دو طرف باید با هم همکاری کنند تا موفق شوند.

این روش که توسط دکتر الیزابت ولن مطرح شده‌است، نرخ موفقیت ۵۷ درصدی دارد. متد ولن بر زمان‌بندی و یا تعیین زمان رابطه‌ی جنسی برای دختردار شدن تمرکز دارد.

اگر هنگامی که درجه حرارت پایه‌ی بدن‌تان در بالاترین حد است، و در واقع زمان اوج تخمک‌گذاری است، احتمال لقاح یک دختر بچه بسیار زیاد است.

بنابراین روش مقاربت جنسی در روز قبل از این‌که بدن به حداکثر دما برسد، به لقاح یک دختر بچه منجر می‌شود، زیرا اسپرم X به اندازه‌ی کافی زنده می‌ماند که با تخمک ملاقات کند. برای داشتن پسر، مقاربت باید بعد از افزایش دما انجام شود.

– متد ولن تقریبا شبیه روش شتل است.
– محققان بر این باورند که زمان‌بندی رابطه‌ی جنسی، جنسیت جنین را تعیین نمی‌کند.

چطور بفهمیم جنین دختره

بر اساس این روش شما باید در روزهای نزدیک به تخمک‌گذاری غذاهای اسیدی بخورید. احتمال زنده ماندن اسپرم‌های Y در شرایط اسیدی کم‌تر است، در حالی که اسپرم‌های X در این محیط رشد می‌کنند.

اگر شما با خوردن غذاهای اسیدی مشکلی ندارید، می‌توانید سرکه، نوشابه و شکلات‌ها را در رژیم غذایی خود بگنجانید. و از غذاهای قلیایی مانند بادام، خیار، سیب و آوکادو دور بمانید. همچنین، مقادیر کم‌تری از سدیم، پتاسیم و کافئین را مصرف کنید، زیرا این عناصر محیط واژن را قلیایی می‌کنند.

مطلب مرتبط: ۳۵ باید و نباید رژیم غذایی بارداری برای زنان حامله

بعضی از مواد غذایی اسیدی مانند مرکبات پس از مصرف اثر قلیایی بر بدن دارند. این می‌تواند شانس شما را برای داشتن دختر مختل کند. برای گنجاندن خوراکی‌های مناسب در رژیم غذایی‌تان باید بسیار دقیق باشید و این امر برای هر کسی ممکن نیست.

روش‌های فوق را می‌توان با اقدامات ذیل برای افزایش احتمال لقاح یک دختر بچه ترکیب کرد.

یک رژیم کم نمک که کلسیم بالایی هم دارد، شانس شما را برای داشتن یک دختر در هنگام مقاربت جنسی قبل از تخمک‌گذاری افزایش می‌دهد. در هنگام برنامه‌ریزی برای داشتن یک دختر، بیش‌تر گوشت‌های کم نمک، بلوچیز، غذاهای فرآوری‌شده و زیتون مصرف کنید. همچنین، استفاده از نمک را در هنگام پخت و پز کاهش دهید.

اگر چه استفاده از کاندوم در هنگام برنامه‌ریزی برای بچه‌دار شدن عجیب و غریب به نظر می‌رسد اما واقعا کمک‌کننده است. استفاده‌ی مکرر از سایر روش‌های کنترل زایمان اسپرم‌های کروموزوم مردانه را حذف می‌کند. بنابراین، می‌توانید در طول ماه از کاندوم استفاده کنید، اما قبل از تخمک‌گذاری، مطابق با روش‌های شتل یا ولن از به کار بردن کاندوم اجتناب کنید.

از موقعیت‌های جنسی دخول عمیق پرهیز کنید. موقعیت‌های جنسی سطحی می‌توانند کروموزوم Y را از گردن رحم دور نگه دارند چرا که عمق دخول محدود است. آمیزش جنسی رو در رو بهترین است، زیرا اسپرم در نزدیکی ناحیه‌ی سرویکال ذخیره نمی‌شود. علاوه بر این، کروموزوم X به سمت محیط اسیدی جذب می‌شود و احتمالا زودتر به واژن می‌رسد.

طبق روش‌های شتل و ولن، آمیزش جنسی رو در رو را به طور مکرر انجام بدهید. فعالیت جنسی پس از دوره‌های قاعدگی، تا دو تا سه روز قبل از تخمک‌گذاری، احتمال باردار شدن برای یک دختر بچه را افزایش می‌دهد.

مطلب مرتبط: درمان بواسیر در بارداری: ۳۰ درمان خانگی هموروئید در دوران بارداری

در طول زمان تخمک‌گذاری، بدن زن در ناحیه‌ی گردن رحم مخاط تولید می‌کند و این مخاط به اسپرم کمک می‌کند تا به تخمک برسد. برای اسپرم کروموزوم مردانه نفوذ به مخاط دشوار است زیرا آسیب‌پذیرتر از اسپرم کروموزوم ماده است. از داروهای سرماخوردگی باید اجتناب شود، زیرا باعث می‌شوند مخاط رقیق شود و اسپرم Y راحت‌تر بتواند به تخمک برسد.

هرچند تحقیقات معتبری در این زمینه وجود ندارد، اما برخی نظریه‌ها ادعا می‌کنند که عدم رسیدن به ارگاسم می‌تواند سبب تشکیل نطفه‌ی دختر شود. ارگاسم حالت قلیایی را در بدن افزایش می‌دهد و اسپرم کروموزوم مرد به تخمک منتقل می‌شود. بدون ارگاسم، زنده ماندن اسپرم کروموزوم مردانه دشوار خواهد بود.

اسپرم X در درجه حرارت گرم بسیار مقاوم است. بنابراین، هنگامی که شریک زندگی‌تان قبل از رابطه‌ی جنسی حمام آب گرم کند، احتمال تشکیل نطفه‌ی یک دختربچه بیش‌تر خواهد بود. با این حال، بهتر است که در نهایت از انجام این عمل پرهیز کنید، چرا که دمای محیط تعداد اسپرم را کاهش می‌دهد.

اسیدی کردن محیط واژن از طریق دوش واژینال اسپرم Y را می‌کشد در حالی که اسپرم X به تخمک بارور می‌رسد. بنابراین، شانس تشکیل نطفه‌ی یک دختر بچه افزایش خواهد یافت.

سرکه و آب را به نسبت ۱:۴ ترکیب کنید و واژن را پس از مقاربت با آن شستشو دهید. این عمل باعث می‌شود که مخاط واژن بیش‌تر برای اسپرم ماده مساعد باشد. با این حال، شتشوی مکرر واژن می‌تواند رشد باکتری را تغییر دهد و منجر به عفونت شود.

منبع: momjunction

برچسب ها momjunctionدختر باردارید یا پسر؟علائم جنین دخترعلائم بارداری دخترعلامت دختر بودن جنین در دوران بارداریعلايم دختر بودن جنینعلایم دختر شدن جنیننشانه این که فرزند دختر باردار هستیدویار جنین دخترچگونه بفهمیم جنین دختر است یا پسر

بنا به اظهارات دکتر جاناتان شافیر (Jonathan Schaffir)، استاد یار رشته زنان – زایمان دانشگاه ایالتی اوهایو، درحقیقت منشاء این قضیه به طب سقراط بر می گردد، زمانی که باور عمومی بر این امر استوار بود که جنین پسر در سمت راست و جنین دختر در چپ قرار می گیرد.

هرچند امروزه نیز اغلب افراد با اطمینان کامل از این روش استفاده می کنند، اما بد نیست بدانیم این قضیه هیچگونه پایه و اساس علمی ندارد.

متخصصین بر این باورند که تنها دلیلی که سبب شده این طرز فکر به صورت یک اصل درآید و به عنوان روشی قابل اعتماد از نسلی به نسل دیگر منتقل شود، درست بودن کاملا تصادفی پیش بینی هایی است که انجام می شده، درست مانند پیش بینی پرتاب سکه که 50 درصد امکان صحییح بودنش وجود دارد.

در سال 1999 تحقیقاتی در این زمینه آغاز شد، محققین دانشگاه جان هاپکینز (Johns Hopkins)، تعداد 104 زن باردار را که از جنسیت نوزاد خود آگاهی نداشتند، مورد بررسی قرار داده و روش فوق را برای پیش بینی به کار بردند، نتیجه این بود : “پیش بینی جنسیت نوزاد از فرم شکم زنان باردار، در اغلب موارد اشتباه است.”

چطور بفهمیم جنین دختره

تحقیقات مذکور حاکی از عدم صحت روشی است که سالیان سال در بین مردم رواج داشته است. در عوض دانشمندان به کشفیات جدید دیگری در این زمینه دست یافتند :

“زنان تحصیل کرده که سوابق تحصیلی شان بیش از 12 سال است، قادرند در 70 درصد موارد جنسیت نوزاد خود را درست حدث بزنند، در حالیکه این رقم در زنان غیر تحصیل کرده و کم سوادتر به 43 درصد کاهش می یابد.”

جالب است بدانیم این طریقه پیش بینی که در زنان تحصیل کرده معمولا بر اساس احساسات و عواطف مادر نسبت به جنین صورت می گیرد، بسیار دقیق تر از پیش بینی است که از روی فرم شکم انجام می شود.

خلاصه کلام اینکه احتمال صحت پیش بینی جنسیت نوزاد براساس فرم شکم زنان باردار، بسیار ضعیف است.

 یكی از دلمشغولی های زوج هایی كه در انتظار فرزند به سر می برند، آگاهی یافتن از نوع جنسیت فرزند است.

در این مطلب قصد داریم به بررسی عوامل دخیل در جنسیت جنین بپردازیم.بسیاری از محققان اعتقاد دارند نمی توان به طور كامل جنسیت نوزاد را قبل از حاملگی تعیین كرد. گرچه این اعتقاد صحیح است ولی شواهدی نیز  وجود دارد كه نشان می دهد عوامل متعددی در دختر یا پسر شدن جنین نقش دارد.زمان آمیزش، میزان PH رحم در حین لقاح و تغذیه قبل از بارداری سه عامل موثر در تعیین جنسیت قبل از حاملگی است. اگر لقاح دقیقاً مصادف با دوره تخمك گذاری انجام گیرد و میزان PH رحم نیز پایین باشد به دلیل اینكه اسپرماتوزوئید Y مقاومت كمی در محیط اسیدی دارد و به عكس در محیط قلیایی بیشتر زنده می ماند، جنین تولد یافته پسر خواهد شد. در غیر این صورت (لقاح در این دوره به خصوص نباشد و PH دهانه رحم بالا باشد) نوزادی كه به دنیا می آید دختر خواهد بود.

در این میان تغذیه نقش اساسی در تعیین جنسیت خواهد داشت زیرا مواد غذایی ارتباط مستقیمی با كاهش یا افزایش PH رحم دارند. مواد غذایی حاوی سدیم، فسفر، آهن، پتاسیم و روی نظیر ماهی، پرتقال، سیب، هویج، برنج و اسفناج باعث پایین آمدن PH می شود، لذا مصرف آنها ۳۰ تا ۶۰ روز قبل از آمیزش نقش مفیدی در پسر شدن جنین ایفا می كند. برعكس استفاده از خوراكی هایی كه حاوی كلسیم، منیزیم و مس هستند مثل لبنیات، كلم، قارچ، نخود سبز، لوبیا سبز و جو قادرند میزان PH رحم را افزایش دهند و باعث تولد نوزاد دختر خواهد شد.

علاوه بر این نقش استرس، محیط زندگی و نوع روش زندگی را در تعیین جنسیت جنین نمی توان نادیده گرفت. كوچك ترین این موارد می تواند تلاش ها  ای شما برای تولد نوزاد دلخواه را از بین ببرد. با توجه به اینكه تعیین جنسیت هم نیاز به مراقبت های خاص دارد، به نظر می رسد، انتظار برای تولد نوزاد خیلی شیرین تر و البته آسان تر از دانستن نوع آن باشد.

آیات قرآن شیوه و زمان تشخیص هویت جنین در شكم مادر را قبل از دستگاه‌های پزشكی پیشرفته تبیین كرد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شبكه معلومات العربیه با پیشرفت علم ژنتیك و تكنولوژی پزشكان توانستند دریابند كه هویت واقعی جنین در شكم مادر از لحاظ دختر یا پسر بودن و یا سالم و غیرسالم بودن در كدام هفته‌های بارداری قابل تشخیص است. این در حالی است كه 14 قرن پیش آیات شریفه قرآن‌كریم مبنی بر «ثم جعلنا نطفة فی قرار مكین» كه به وسیله پیامبر گرامی اسلامی امر فوق را به‌طور كامل تشریح كرده است. پیامبر گرامی اسلام طبق آیه شریفه مذكور فرموده است: پس از استقرار 42 روزه جنین در شكم مادر، خداوند فرشته‌ای را به سوی او می‌فرستد تا هویت وی را مشخص كند و سپس از خدای متعال رزق او را می‌پرسد و آنچه را كه خدای متعال می‌فرماید آن فرشته بر لوح سرنوشت جنین بی هیچ كم و كاستی می‌نویسد. جالب این كه پزشكان و متخصصان ژنتیك در سالهای اخیر دریافته‌اند كه تشخیص جنین در صورتی میسر است كه حداقل 42 روز از عمر جنین در شكم مادر گذشته باشد چرا كه پزشكان دریافته‌اند كه اوج رشد نطفه در 42 روز‌گی است و این زمان طبق گفته رسول اكرم با استناد با آیات شریفه قرآن‌كریم زمانی است كه فرشته مقرب خداوند وارد شكم مادر می‌شود. البته نقطه قابل ذكر این كه خداوند به هنگام شكل‌گیری نطفه فرشته‌ای را مامور حفظ و نگهداری جنین در شكم مادر می‌كند ولی تنها زمانی كه فرشته مستقیما با جنین ارتباط پیدا می‌كند زمانی است كه فرشته هویت جنین را مشخص می‌كند و این دقیقا زمانی است پزشكان نیز با دستگاه‌های ویژه‌ای متوجه این امر شده‌اند. از سوی دیگر طبق احادیث نبوی و آیات شریفه قرآن، روح پس از 4 ماهگی در جنین دمیده می‌شود و دمیدن روح در جنین پس از مشخص‌شدن خلقت وی انجام می‌شود در حالی كه قبل از این كودك در مرحله نباتی به سر می‌برد چرا كه همچون نباتات هیچ حركتی از خود بروز نمی‌دهد. حدیث منقول در این زمینه مبنی بر این است كه جنین در خلال 32 تا 50 روز استقرار در شكم مادر بصورت استخوان‌هایی بیش نیست كه سپس طبق آیه (ثم كسونا العظام لحما) تا 70 روز پس از استقرار به استخوان‌ها، گوشت و پوست اضافه می‌شود. سپس طبق آیات مذكور جنین تا عمر 100 روزه همچون نباتات فقط در حال رشد و تغذیه است و تا 120 روز همچون حیوانات و پس از 120 روز كه همان 4 ماهگی است روح خداوند در آن دمیده می‌شود و ویژگی‌های انسانی به او داده می‌شود. در همین مرحله است كه حركت وی در شكم مادر حس می‌شود و این دقیقا همان چیزی است كه متخصصان ژنتیك با كمك دستگاه‌های ویژه سونوگرافی پس از 42 روز قادر به تشخیص هویت جنین و پس از 4 ماهگی نوع حركت و شروع حركت جنین را درمی‌یابند و جالب این كه همه این مراحل مذكور در آیات قرآن و احادیث نبوی طبق نظر متخصصان و علم ژنتیك صورت می‌گیرد.

مصاحبه با دکتر ملک منصور اقصی متخصص زنزن و نازایی و ای وی اف ، در مورد تعیین جنسیت

پسره یا دختره؟ اگر این اولین سوال پدر و مادر از پرستار نباشد قطعا دومین سوال است. یک ارزوی دیرینه بشر از گدشته های دور این بوده که بتواند جنسیت فرزند خود را تعیین کند برای همین کارهای سنتی و خرافی مثل بستن سنگهای خاصی به شکم و رژیم هاس غدایی یا شستن ناحیه تناسلی با مواد اسیدی یا قلیایی یا تاثیر زمان مقاربت و ……..

اما باید گفت هیچ یک از این کارها مبنای علمی ندارد و به نظر نمیرسد موفقیتی در پی داشته باشد بطور کلی برای دختر یا پسر شدن نمیتوان غدا یا روش خاصی پیشنهاد کرد و این کارها هیچ کمکی نمیکند حتی بعضی ها ادعا کرده اند که موفقیت هایی بدست اورده اند و امار و ارقامی هم ارائه داده اند  اما علم امار ثابت کرده است که این ارقام وامار ارائه شده غیر واقعی هستند.

زمان مقاربت هم نمیتواند تاثیری در جنسیت جنین داشته باشد  و از نظر علمی هم در این مورد چیزی ثابت نشده.

تنها کاری که میتدان برای تعیین جنسیت جنین انجام داد ای وی اف است : یعنی ابتدا با برخی داروها ی تحریک کننده تخمدان زن چندین تخمک ازاد میکند و سپس لقاح ازمایشگاهی صورت میگیرد و بعد با نمونه برداری کروموزومی جنسیت تعیین میشود و انرا که مطلوب پدر و مادر است در رحم قرار داد.

در حال حاضر این تنها روش تعیین قطعی جنسیت است ولی یک روش دیگر که در حال بررسی است و تا ۴-۵ سال دیگر قابل استفاده خواهد بود فلوسیتومتری است که اسپرم های ایکس و وای از هم جدا میشوند و بدین ترتیب جنسیت انتخاب میشود.

ایا درست است که از ای وی اف که روش حل نا باروری است برای تعیین جنسیت استفاده شود؟؟؟؟

نظرات متفاوتی وجود دارد که اگر کسی بدون وجود بیماری های ارثی وابسته به جنس فقط از ای وی اف برای تعیین جنسیت استفاده کند جای بحث است . مخالفان این روش معتقدند که تعادل جنسی جامعه بهم میخورد و موافقان  هم معتقدند اینکار به کنترل جمعیت کمک میکند.

در نقض این دو گفته هم نظراتی هست که: تعداد افرادیکه برای فقط برای  جنسیت  ای وی اف میکنند بسیار محدود است و در مقایسه با ۶ میلیارد جمعیت دنیا اثری نخواهد داشت و تعادل جنسی جمعیت را بهم نخواهد زد. / وبرعکس کسانیکه به دنبال نوزاد دختر یا پسر چندین حاملگی و نوزاد را خواهند داشت موجب بهم خوردن کنترل جمعیت میشوند.

و به نظر من  ای وی اف برای تعیین جنسیت نوزاد فقط باید در خانوادهای جنسیت بسیار مهم است و نبود ان باعث  از هم پاشیدن خانواده میشود صورت گیرد. و در ایران هم منع قانونی ندارد.

روش تغذیه ای

در این روش از طب سنتی قدیم و روشهای علمی جدید استفاده می شود بر اساس طب قدیم خوردن بعضی از غذا ها مانند کاهو، توت فرنگی ، خرملا، هل، زعفران … در هنگام بار دار شدن به پسر شدن و مصرف ماست، ترشی، تخم مرغ… به دختر شدن جنین منجر می شود. همچنین بر اساس تحقیقات انجام شده ، ثابت شده است که تغییر در غلظت بعضی از املاح خون باعث کمک به تعیین جنسیت می شود به این شکل که افزایش سدیم و پتاسیم و کاهش کلسیم و منیزیم بدن برای افرادی که خواهان پسر هستند و عکس آن برای دختر شدن جنین کمک کننده است البته باید حداقل به مدت ۴ تا ۶ هفته انجام شود تا کارساز باشد البته این رژیم حتما باید زیر نظر پزشک و مراقبتهای خاص و با مقادیر معین انجام شود و انجام خودسرانه آن به هیچ وجه توصیه نمی شود

زمان بندی مقاربت برای استفاده از روش زمان بندی کافی است نگاهی به خصوصیات تخمک (X) و دو نوع اسپرم حاوی کروموزومهای X Y در آقایان بیندازیم می دانیم که خانمها هر ماه در اواسط سیکل خود یک یا چند تخمک که از نظر جنسی فقط X هستنذد تولید می کنند و در مقابل آقایان دارای دو نوع اسپرم X Y هستند در واقع این مرد است که جنسیت سلول تخم را تعیین می کند به شکلی که اگر تخمک X با اسپرمY لقاح یابد سلول تخم مونث شده و اگر تخمکX با اسپرم Y لقاح یابد سلول تخم مذکر می شود.تخمک یک شلول درشت است که حدود ۰.۱ میلی متر قطر دارد و با چشم غیر مسلح هم قابل مشاهده می باشد .حرکت آن بسیار کم و سنگین است و در حدود ۷۲ ساعت می تواند در شرایط رحم زنده بماند . آقایان دارای دو نوع اسپرم هستند اسپرمی که حاوی کروموزوم X است و اسپرمی که حاوی کروموزوم Y است اسپرمX دارای سر بیضی بوده درشت تر و سنگین تر و با حرکت کمتری نسبت به اسپرم Y است و طول عمر آن بیشتر است . اسپرم Y کوچکتر ، فرزتر و با سرعت بیشتری می باشد و دارای دم بلندتری است سر آن نیز گرد است ولی طول عمر آن کوتاه تر است و بسیار کم جان تر و ضعیفتر است . در واقع تفاوت این دو نوع اسپرم است که پایه و اساس انتخاب جنسیت را تشکیل می دهد و تمام روشهای انتخاب جنسیت در دنیامبتنی بر این تفاوتها می باشد. یک نکته مهم این است که اگر چه اسپرمهای Y کم جانتر و دارای عمر کوتاه تری هستند ولی تعداد اسپرمهای این نوع بسیار بیشتر از اسپرمهایX است و این جبران کننده نقطه ضعف آنهاست . و موجب یکسان شدن تعداد موالید دختر و پسر می شود. اسپرمهایY نسبت به محیط اسیدی بسیار حساس هستند و سریعا در این محیطها از بین می روند و در مقابل اسپرمهایX در این محیطها مقاومت بیشتری دارند و به این علت در تعیین جنسیت از شستشوهای اسیدی یا قلیایی استفاده می شود. طبق مطالب فوق یکی از مهمترین نکات در تعیین جنسیت ، تعیین زمان تخمک گذاری می باشد و اگر مقاربت در حوالی زمان تخمک گذاری صورت گیرد ، پسر بدنیا خواهد آمد چرا که در زمان تخمک گذاری ترشحات دهانه رحم از همیشه قلیایی تر و رقیق تر است و ارتجاع پذیر تر است و حرکت اسپرمهایY را بسیار سهل و آسان می کنداما اگر مقاربت ۳ تا ۴ روز بعد یا قبل از تخمک گذاری اتفاق بیفتد شانس پسر شدن بشدت کاهش می یابد و احتمال دختر زیاد می شود . یکی دیگر از مواردی که در انتخاب جنسیت می توان از آن بهره جست ارگاسم زن در هنگام مقاربت است . می دانیم که در هنگام ارگاسم زنانه ترشحات با PH قلیایی از دهانه واژن ترشح می شود که همزمان با انقباضات عضلات واژن باعث بالا راندن اسپرمهای پسر و کمک به حرکت ان اسپرمها به سمت رحم می شود و این مورد به زوجهای خواهان فرزند پسر پیشنهاد می شود.

ماههای سال از روشهای دیگر در تعیین جنسیت استفاده می شود با استفاده از جداولی ، سن مادر را با حاملگی در نظر می گیرند و بر این اساس مشخص می شود که بارداری در هر ماه که اتفاق بیفتد احتمال کدام فرزند بیشتر است . مثلا مادری ۳۰ ساله اگر در ماه اردیبهشت باردار شود جنین حاصله دختر خواهد بود

اگر تمام موارد در بالا بطور همزمان و زیر نظر فرد مجرب در تعیین جنسیت و به درستی انجام شود می توان بین ۸۰٪ تا ۹۰٪ به حصول نتیجه مطلوب امیدوار بودالبته تعیین زمان تخمک گذاری مهمترین مورد است و تجربه و دقت زیادی را طلب می کند. چون حتی اگر ۱۲ ساعت در تعیین زمان اشتباه کنیم نتیجه متفاوت خواهد بودو در ضمن تمام این روشها باید از حدود ۲ ماه قبل از بارداری انجام شود خصوصا روشهای تغذیه ای از ۱.۵ ماه قبل از بارداری باید شروع شود. بدون شک حتی اگر یک روز از لقاح گذشته باشد جنسیت جنین مشخص است و نمی توان آن را تغییر داد . و اگر قرار است تعیین جنسیتی انجام شود حتما باید قبل از بارداری باشد .

علائم بارداری دختر و پسر با یکدیگر متفاوت اند. تشخیص هویت جنین در حین بارداری برای برخی والدین امری بسیار هیجان انگیز است و از طرفی نمی خواهند با سونوگرافی جنسیت جنین با قطعیت مشخص شود تا تجربه ی فهمیدن جنسیت بعد از تولد را نیز از دست ندهند. همانطور که می‌دانید بدون سونوگرافی نمیتوان تشخیص قطعی برای تعیین جنسیت بچه داد. با این وجود اگر فرزند شما دختر باشد یک سری نشانه های خاصی دارد که تجربه ثابت کرده اغلب اوقات درست از آب در می آیند . در ادامه ی مطلب به اصلی ترین نشانه های بارداری دختر اشاره خواهیم کرد.

زمانی که احساس کنید فرزندتان در قسمت بالای رحم قرار دارد احتمالا فرزند شما دختر است . همچنین احساس اینکه بیشتر وزن او در وسط شکم شما قرار دارد هم از دیگر علایم دختر بودن اوست.

 در طب سنتی چینی میگویند اگر شکم مادر شبیه یک سبد حصیری گرد شد بچه ی او دختر است همچنین اعتقاد دارند اگر فرم شکم موقع بارداری گرد باشد فرزند دختر و اگر بیضی باشد فرزند پسر خواهد شد. برای اطلاع از علائم کلی به مقاله ی علائم اولیه و نشانه های بارداری مراجعه کنید.

 

چطور بفهمیم جنین دختره

اگر صبح ها (صرف نظر از سه ماه اول بارداری) احساس حالت تهوع زیادی دارید، احتمال دختر بودن جنینتان بالاست. این اتفاق به دلیل پایین آمدن قند خون و افزایش ترشح هورمون اتفاق می افتد. مقاله ی انواع ویار بارداری را مطالعه کنید.

 

اگر در دوران بارداری ضربان قلب شما سریعتر شد و بین 140 تا 160 ضربان داشتید از دیگر نشانه های بارداری دختر است. ضربان قلب خود را مدام در دوران بارداری چک کنید. 

 

به دلیل افزایش ترشح هورمون، پوست مادر به میزان زیادی چرب می شود و احتمال ظاهر شدن جوش و بثورات پوستی برای مادران باردار بیشتر می شود. این می تواند نشانه ای از دختر بودن فرزند شما باشد.

 

اگر ویار شما به غذاهای شیرین مثل انواع شکلات، شیرینی ها و بستنی ها بیشتر شد و از غذاهای تند یا ترش یا فاصله گرفتید احتمال دختر بودن جنینتان بیشتر است. توجه داشته باشید که مصرف زیاد شیرینی جات در دوران بارداری خطرات و بیماری هایی را برای شما به همراه دارد و ممکن است به دلیل ویار شدید شیرینی جات قند مادر بالا برود.

دراین زمینه می توانید به مقاله ی بایدها و نبایدهای دوران بارداری مراجعه کنید.

 

ترشح هورمون ها باعث افزایش تغییرات خلقی در مادران دختردار میشود. اگر شما افسردگی, خشم یا تحریک پذیری بیشتری را تجربه کردید از دیگر علایم دختر دار شدنتان است.

 

تجربه ثابت کرده که تمایل به خوابیدن به طرف راست در سه ماه اول بارداری بیشتر ضامن دختر بودن فرزندتان است. اگر نسبت به خوابیدن در دوران بارداری مشکل دارید مطالعه ی مقاله های رو به رو به شما کمک می کنند. بی خوابی در بارداری و مقاله ی بهترین حالت خوابیدن برای زنان باردار.

 

اگر سینه ی سمت چپ شما مقداری از سینه ی سمت راستی بزرگ تر شود یا به طور کلی افزایش زیادی در سایز سینه هایتان داشته باشید احتمالا فرزندتان دختر است.

 

خط تیره ای که روی شکم شماست به تشخیص جنسیت بچه کمک میکند . به باور عامیانه اگر این خط زیر ناف پررنگ تر باشد فرزند دختر است و اگر این خط بالای ناف پررنگ باشد فرزند پسر است.

 

تکان خوردن  جنین در رحم یکی از علائم بارداری تقریبا از هفته هفتم اتفاق می‌افتد. باور عموم بر این است که اگر این علائم بارداری زودتر از موعد اتفاق افتادند جنسیت جنین مونث است.

 

_اگر موهای شما شفاف و براق شود از نشانه های بارداری پسر است اما اگر موهایتان شکننده و نازک شده احتمالا جنینتان دختر است.

_اگر ادرار شما غلیظ و زرد رنگ باشد نشانه ای دیگر مبنی بر دختر بودن بچه است.

_از دیگر علایم بارداری دختر، تلخ شدن دهان مادر در بارداری است.

_اگر هیچ تغییری در اندازه سایز بینی شما اتفاق نیفتاد احتمالا بچه شما دختر است و اگر بینی تان پف کرد بچه ی شما پسر است.

_یک حبه سیر بخورید. اگر بوی بدنتان عوض نشد فرزند شما دختر است.

 

این یک تست ساده است که با کلم انجام می‌شود و تا 90% احتمال جواب دهی صحیح را دارد.

1- داخل حمام رفته و در یک لیوان ادرار کنید.

2- نیمی از کلم را با چاقو ببرید.

3- کلم را در یک قابلمه بزرگ گذاشته و آن را با آب سرد پر کنید.

4- شعله گاز را تا جایی که ممکن است زیاد کنید تا آب جوش بیاید.

5- ظرف را از روی گاز بردارید و بگذارید به مدت ده دقیقه خنک شود.

6- دریک لیوان جداگانه، بخشی از آب کلم را با بخشی از ادرار خود مخلوط کنید. می توانید روی لیوانها اندازه مشخصی تعیین کنید تا از هر دو لیوان به یک اندازه انتخاب کنید.

7- ادرار و آب کلم را به دقت بررسی کنید. رنگ این مایع جنسیت بچه شما را تعیین می کند. اگر رنگ مایع صورتی رو به قرمز است، شما صاحب پسر می شوید و اگر رنگ آن بنفش است، فرزند شما دختر است.

 

هرچقدر سن مادر و پدر بالاتر برود احتمال دختردار شدن افزایش میابد. با افزایش سن از کیفیت اسپرم‌های پدر کاسته می‌شود و همچنین هورمون‌های زنانه در مادر هم تغییر می‌کنند. در نتیجه اگر سن مادر از 35 بیشتر باشد و سن پدر از 40 بیشتر باشد احتمال بروز علائم بارداری پسر کاهش میابد.

چطور بفهمیم جنین دختره

 

بارداری در فصل زمستان به دلیل اینکه اسپرم‎‌ها آسیب‌پذیرتر هستند و انواع عفونت‌ها در این فصل ممکن است رخ بدهد احتمال دختردار شدن را افزایش می‌دهد. با این حال علائم بارداری برای هر دو جنس را نمی توان به طور دقیق تفکیک کرد.

 

برای دریافت مشاوره روانشناسی در زمینه علائم بارداری و تشخیص علائم بارداری دختر می‌توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

تعیین جنسیت جنین بدون سونوگرافی

 

تعیین جنسیت جنین در 1 ماهگی: تشخیص جنین در ماه اول بارداری امکان پذیر نیست. تشخیص جنسیت جنین در سه ماهگی با سونوگرافی هم امکانش وجود ندارد.

 

چطور بفهمیم جنین دختره

جنسیت جنین با سونوگرافی در هفته شانزدهم مشخص ميشود . آیا دلتان می خواهد بدون سونوگرافی جنسیت جنین خویش را بدانید؟

می توانید از این طریق جنسیت بچه را  بدانیدروشهای ثابت شده تشخیص جنسیت جنین: در اکثر کشورهای جهان تولد بچه پدیده ایست بسیار پیچیده و خارج از تصورات ما وهمانطور که ما معتقد هستیم هستی و نیستی ما در دست خداوند بزرگ می باشد. تولد بچه- راه رفتن- بزرگ شدن – همه وهمه به مشيت الهي بستگی دارد.

 

از دیر باز انسان کنجکاو علاقه بسياري به دانستن جنسیت بچه پیش از تولد داشته است و در این راستا ملل گوناگون عقاید گوناگونی در تشخیص این مسأله ارائه داده اند که من چند موردی را جمع اوري نموده ام و برایتان مینویسم.

 

– چشم می تواند عاملی جهت تشخیص باشد پلک پائین چشم را کشیده وبه سفیدی چشمان نگاه کنید. آیا با این کار رگ خونی شکسته به شکل حرف( V) دیده میشود؟ اگر شکل حرف( V) در قسمت پایینی چشم راستتان باشد بی تردید جنین پسر خواهد بود حال درصورتی که رگ خونی شکسته به صورت حرف( V) در چشم چپ باشد بچه دخترخواهد بود.

 

– درصورتی که مادر در مراحل اولیه بارداری دچار ورم پاها گردید جنسیت جنین وی دختر و درصورتی که تا اواخر حاملگی پاها متورم نشد، جنین پسر خواهد بود. موی پا هم بعنوان یک عامل تشخیص جنسیت بدون سونوگرافی محسوب می شود؛ درصورتی که رشد موهای پاها سریع باشد جنسیت جنین پسر خواهدبود، ولی درصورتی که رشد آن مانند دوران قبل از حاملگی بوده است و تغییری نکرده باشد، نشانه داشتن دختر است.

 

 

– تشخیص جنسیت بر اساس چگونگی باسن این بار جهت تشخیص جنسیت باید به به چگونگی افزایش حجم باسن توجه کرد آیا مامان باردار احساس می کند که در ناحیه باسن اضافه وزن یافته است؟اگر پاسخ مثبت باشد بچه حتماً دختر خواهد بود و درصورتی که اضافه وزنی در این ناحیه احساس نشود جنین پسر مي شود.

 

– گفته شده است که درصورتی که شما یک دختر جنین داشته باشید، تمام زيبايي های شما را از بین میبرد به همین علت است که برخی از زنان حامله در دوران حاملگی تیره تر میشوند ، پوستشان لکه دار یا پر از جوش و اکنه مي شود از طرف ديگر، اگر پوست شما صاف و زیبا شود، شما یک پسر دارید.

 

– رویارویی با واقعیت این بار به وضع صورت توجه کنید آیا مادر در این دوران چاقتر و تپل تر شده است؟اگر پاسخ مثبت باشد بر اساس باور ایتالیاییها مادر دختر در شکم دارد ولی درصورتی که صورت زن حامله ظریف بوده و با وضعیت پیش از حاملگی تغيير نکرده علامت پسر بودن جنین است.

 

– نفس را در سینه حبس کنید! آیا بعد از باردار شدن دریافته اید که تنفس برایتان سخت شده است ؟اگر مادر حامله مواجه با نفس تنگی شده باشد علامت این است که پسری در شکم دارد ولی درصورتی که هیچ مشکلی در این رابطه نداشته باشید بدون تردید کودکتان دختر است.

 

– یکی از راه‌های تعيين جنسیت بدون سونوگرافی توجه به نوع قرارگیری جنین در شکم مادر است. درصورتی که بزرگی شکم به طرف بالا یعنی معده باشد، جنین دختر است و درصورتی که شکم به طرف پائین کشیده شود، جنین پسر خواهد بود.

 

– حالت جنین در درون شکم اگر کودک در قسمت فوقانی شکم احساس شود علامت دختر بودن است و اگر حرکت در ناحیه زیرین شکم باشد خودتان حدس بزنید!

 

– آیا لگد زدن بچه احساس میشود؟ طبق عقیده های عامه بچه پسر لگدش را متوجه دنده مادر می کند حرکات دختر کوچولوها متوجه قسمت زیرین شکم مادر است

 

– حرکات پاها آیا حرکات و پرتاب پاهای جنین بیش تر متوجه ناحیه چپ شکم است یا قسمت راست آن؟بر اساس باور های عامه انگلیسیها پسرها بیش تر به طرف راست تمایل دارند و دخترها معمولاً به طرف  چپ لگد میپرانند! ولی در درهنگام خواب پسر بیش تر در سمت چپ میخوابد در حالی که دختر سمت راست را ترجیح مي دهد.

 

– درصورتی که شکم مادر مانند یک توپ بسکتبال است، این نشانه ی پسر بودن جنین است. زماني که شکم مادر پهن شده و تا سمت لگن کشیده ميشود و به شکل هندوانه باشد جنسیت جنین شما دختر خواهد بود. اگر شکم مادر قابل انعطاف باشد جنین دختر است و درصورتی که سخت و سخت شده باشد جنین پسر خواهد بود.

 

– علاقه زیاد به خوردن شيريني های مختلف را میتوان از نشانه های جنین دختر دانست. در واقع افرادی که پیش از حاملگی به خوردن شيريني علاقه ای نداشتند و در زمان حاملگی هوس شيريني ميکنند به این معناست که جنین دختر در رحم آن ها در حال رشد است. یکی از نشانه های جنین دختر، تغيير مزاج شما در همین زمان است. زماني که براي خوردن انواع شيريني ها، نان خامه ای و شکلات های وسوسه انگیز ولع دارید و در اکثر مواقع دلتان هوس خوردن شيريني ميکند ، بی گمان جنین دختر در رحم شما درحال رشد است.

 

راههای تعیین جنسیت

 

تعیین جنسیت فرزند از روی تغییرات بدن مادر

سینه: سینه زنانی که دارای جنین دختر هستند سریعتر رشد نموده و بزرگتر ميشود نسبت به مادرانی که فرزند آنها پسر خواهد بود. همچنين اگر سینه سمت راست بزرگ تر از سمت چپ بود جنسیت جنین پسر و درصورتی که سینه سمت چپ بزرگ تر باشد، جنین دختر میباشد .

 

چطور بفهمیم جنین دختره

پشت بدن: درصورتی که از پشت کسی متوجه حامله شدن مادر نشود، جنین پسر و درصورتی که از همه جهات حاملگی مادر قابل تشخیص بود جنین دختر است..

 

ترشحات واژن: درصورتی که در زمان حاملگی ترشحات کم سفید رنگ مایع شکل مشاهده شد؛ جنین پسر خواهد بود و درصورتی که لکه هایی از خون در حاملگی دیده شد، ممکن است جنین دختر باشد.

 

سوزش سر دل: قدیمیها معتقد بودند مادرانی که سوزش سر دلشدید دارند دارای یک پسر خواهند شد.

 

سر درد: مادرانی که بطور مکرر سردرد دارند دارای جنین پسر و مادرانی که گاهی دارای سردرد در حاملگی هستند دختر دار خواهند شد.

 

اشتها: مادرانی که در طول کل حاملگی گرسنه هستند دارای جنین پسر هستند و آن ها که اشتهایشان کم شده و یا نسبت به قبل تغيير نکرده دارا ی فرزند دختر میشوند ..

 

انرژی: درصورتی که مادر در دوران بارداری کم انرژی و تنبل شده است، جنین دختر است و زمانیکه مادر فعال تر و شاداب تر شده باشد، جنین پسر خواهد بود.

 

ضربان نبض مادر: زمانی که نبض مچ چپ مادر سریع تر بزند، بنظر مي‌ايد جنین پسر باشد.

 

رنگ نوک سینه: در طول حاملگی شکل و رنگ نوک سینه تغيير ميکند ولی درصورتی که رنگ نوک سینه سمت چپ تیره تر از سمت راست باشد، جنین پسر و درصورتی که سمت راست تیره تر باشد جنین دختر است.

 

تست جنین پسرپسر است اگر:

حالت تهوع بارداری و جنسیت جنین:اوایل بارداری اول صبح حالت تهوع نداشته اید. ضربان قلب نوزاد کم تر از ۱۴۰ در دقیقه است. در قسمت شکم چاق می شوید. شکمتان مانند یک توپ بسکتبال ميشود .

 

نوک سینه هایتان بطور قابل ملاحظه ای تیره تر ميشود . به غذاهای ترش و شور علاقمند می شوید. به پروتئین—گوشت و پنیر—علاقه مند می شوید

 

پاهایتان سردتر از زمان پیش از بارداری خواهد شد. موی روی پاهایتان زودتر رشد ميکند. دستهایتان خيلي خشک ميشود. پدر بچه هم همراه با شما آغاز به چاق شدن ميکند. بارداری برایتان بسیار خوش آیند است. رنگ ادرارتان زرد روشن خواهد شد.. حلقه ازدواجتان را با نخ روی شکمتان آویزان نگاه دارید، دایره دایره بچرخد. سردرد خواهید داشت. سن تان را درهنگام بارداری با عدد ماهی که در آن باردار شدید را جمع کنید، عدد زوج بدست مي‌ايد .

 

تست جنین دختردختر است اگر:

اوایل بارداری اول صبح حالت تهوع خواهید داشت. ضربان قلب نوزاد حداقل ۱۴۰ در دقیقه است.

 

در قسمت های ران و باسن چاق می شوید. سینه ی سمت چپتان بزرگ تر از سمت راستی ميشود .

 

موهایتان هایلایت قرمز می گیرد. شکمتان شکل هندوانه ميشود . به غذاهای شیرین علاقمند می شوید. به میوه جات علاقمند می شوید. به آب پرتقال علاقمند می شوید.

 

در زمان بارداری نسبت به واقع عادی حال خوبی ندارید. در دوران بارداری بداخلاق و ترشرو می شوید. صورتتان بیش از همیشه جوش ميزند . ته مانده ی نان را نمی خورید.

 

سینه هایتان طراوت خاصی می گیرد. رنگ ادرارتان زرد تیره ميشود . درصورتی که حلقه ی ازدواجتان را با نخ روی شکمتان آویزان نگاه دارید، به اطراف خواهد چرخید. سن تان را موقع بارداری با عدد ماهی که در آن باردار شدید را جمع کنید، عدد فرد بدست مي‌ايد .

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته

 

 

بارداری و زایمان راحت با…


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی


خرید دستگاه تصفیه آب با شرایط اقساطی


کامل ترین سیستم خانگی پاکیزه کننده هوا


کلکسیون فرشهای مدرن و کلاسیک برای خرید


مشاوره تلفنی طلاق


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4


خرید مستقیم فرش از کارخانه


دانستنی های سلامت واژن


ژل آمیزشی و روان کننده با 25%تخفیف


رسیدن به اوج لذت جنسی با این محصولات


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور


گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی


درمان افسردگی یک بار برای همیشه

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

بسم الله الرحمن الرحیم

تشخیص جنسیت خیلی آسونه و یادت میدم چطور در یک دقیقه بدون هیچ ابزاری تشخیص بدی

اگه خودت باردار نیستی فقط کافیه چندتا سوال از خانم بپرسی تا بفهمی بچه چی داره

چه منزل چه داخل تاکسی هرجایی قابل تشخیص هست حتی از پشت تلفن یا پیامی

چطور بفهمیم جنین دختره

خب باید بدونی که اگه طبیب طب سنتی و طب اسلامی خانم و آقا رو ببینه میتونه قبل از انعقاد نطفه جنسیت رو تشخیص بده ولی فعلا کاری به این موضوع نداریم چون نیاز به علم و تمرین بالا داره

و اما آموزش

اول کلی میگم چطور تشخیص بدی و بعد نمونه و مثال

در کل اگه نطفه و رحم و شرایط دارای مزاج گرم باشه، احتمال پسر شدن جنین بسیار بالاست و اگه سرد باشه برعکس

مزاج خانم و آقا و نوع تغذیه و فصل و روزِ ماه و ساعت و شرایط روحی و جسمی مهمه و تاثیر گذار

مزاج خود فرد، هم کلی هست و هم مزاج اندام جنسی و آلت و منی و رحم

 

باید خانم و آقا به علم مزاج شناسی مسلط باشند.

 

هرگاه غالب مزاج ها به سمت سردی رفت، بچه دختر میشه و هرگاه به سمت گرمی رفت پسر میشه

به همین علته که دختر زایی روز به روز بیشتر میشه چون مردم به شکل های مختلف دچار سردی مزاج میشند.

 

استعداد دخترزایی در خانم های چاق بیشتره چون سرد هستند.

خب و اما نشانه های تشخیص جنسیت و مزاج شناسی بعد از انعقاد نطفه

اگه مادر در زمان بارداری این نشانه ها رو داشت بچه پسره

سرحال شدن، کم شدن خواب، علاقه به ترش مزه ها

همین

گاهی مادر از قبل گرمی رو داشته و حالا با گرم تر شدن بخاطر جنین، نشانه ها مقداری تغییر میکنند مثلا از گرما بی حال میشه، یا بی قراری

یا مثلا خوابش کم بوده و الان بدخواب شده

یا خشک شدن موها

 

نشانه های زیر نشون میده جنسیت جنین دختره:

پر خواب شدن

پف کردن صورت و ورم های نرم و همرنگ بدن

احساس ضعف و بی حالی و سستی

خستگی، منفی بافی و بدبین شدن

افزایش اشتها، علاقه به شیرینی ها

خواب های ترسناک یا آبکی

جاری شدن آب از دهان، زودرنج شدن

چطور بفهمیم جنین دختره

 

البته نکته مهم اینه که این علامت ها و نشانه های تشخیص جنسیت از قبل از بارداری هم بوده یا نه. اگه از قبل بوده خب نمیشه ملاک قرار داد. ولی شدت و ضعفش رو میشه فهمید.

احساس ضعف و افزایش اشتها و خستگی و بی حالی کلا برای اکثر خانم ها پیش میاد ولی موقتیه و برطرف میشه اما در خانم های با جنین دختر شدیدتر و طولانی تره و به راحتی میشه با دیگر خانم های باردار مقایسه کرد.

 

همچنین می توانید در آزمون تشخیص جنسیت جنین شرکت کنید

منبع: iranmezaj.ir/?p=3671

در صورت باردار شدن می توانید مواد خوراکی مضر و مفید را در اینفوگرافی زیر ببینید

برای دیدن عکس در اندازه بزرگ کلیک کنید

. .

هیچ ربطی نداره خیلیارو دیدم برعکس چیزی ک نوشتین داره…..بنظرمن فقط وفقط سونوگرافی میتونه مشخص کنه نه نوع غذا و ویار وخواب و…

تشکر از نظرتون باید دید بیشتر نشانه ها از گرمیه یا سردی ممکنه یک نفر ۵ علامت سرد داشته باشه و ۲ علامت گرم. یا اینکه فردی به دلیل نوع تغذیه یا غیره دچار تغییراتی شده که مربوط به جنین نیست. کلا باید گذشته را با زمان بارداری مقایسه کرد که فرد چه تغییراتی داشته

تحقیقات نشون داده که خانم های چاق به احتمال خیلی زیاد پسر میشه بچه اشون ولی شما چیزی که ادعا کردید کاملا بر خلاف چیزیه که علم پزشکی ثابت کرده

فقط خانم نیست. آقا هم مهمه و باید خیلی عوامل را در نظر گرفت نه فقط چاقی و لاغری

سلام. برعکس این چیزی ک نوشتید من دیدم اصلا ربطی ب این چیزا نداره

اتفاقا من هر چی زن چاق دور و برم دیدم دختر دار شده.خصوصا اگه زن چاق و شوهر لاغر باشد.

ولاغر اندام ها اکثرا پسر دار شدن.

کاملا مخالفم من هرچی زنه چاق و شوهر لاغر دیدم همه پسر داشتن

من اکثر خانم های چاق دیدم بچشون دختر بوده

بیشترعلایمی ک میگن درست نیس.مخصوصا جوش شیرین

انشالله همه باهم به خواسته دلمون برسیم

آخ جون پس جنین من دختره هورااااااااااااااااااااااااا

سلام ب نظر من بچه سالم باش دختر یا پسر فرقی نداره

سلام . تا حدودی میتونم علایم پسرو بگم چون یه پسر دارم یکی هم سقط شده یکی هم تو راهه سر هر سه تاش این علایمو داشتم ..خوابم کم شد و بدخواب ..از مرغ تنفرشدید ..از بوی اسپری و عطر ادکلن تنفر ..بچه هام از ۵۰روزگی مث نبض طرف فوقانی شکمم میزدن ..از سه ماهگی شکمم افتاد به پایین ..و هاله سینه هام از سه ماهگی تیره شدن ..میل جنسیم هم خیلی کم شد ..سر هر سه تاشون که پسرن این علایمو داشتم ….

الان من تمامه علائمه رها خانومو دارم اما سونویه ۱۷هفتگی گفت دختره شکمم پایینه پایینه اصلا رو پامه الان ۷ماهمه

سلام با توجه به حرف ناشناس پس علایمی وجود نداره برا تشخیص جنسیت من که میگم خواست خداست

والا برای منم همه علایمم به شما شبیه بود ولی گفت دختره

ببخشید میشه بیشتر توضیح بدین

من تمام علائم شما رو دارم ولی بچم دختره….اینا بیشتر مربوط به بارداریه نه دختر و پسر

اینا بر میگرده به نوع زندکی و خورد و خوراک فرد اصلا علایم در دوفرد یا دوباردری از یک فرد عین هم نیست دوتا خواهر هستن که هر دو پسر دار شدن اما علایم فبل از زایمانشون عین هم نیست .فقط سونو سه بعدی و چهار بعدی .خودتونو گول نزنید

دقیقا با طب سنتی میشه تشخیص داد جنسیت رو . چون علم الان هم نشون داده که جنین پسر تسترون خون مادر رو بالازمیبره به همین دلیل علاقه به خوردن ترشی داره و همچنین همیشه گرمشه

حرف مفته من دخترمو داشتم همین حالا تو داشتم .اول خدا بعد سونوگرافی اگه خیلی عجله دارین آزمایش تعیین جنسیت وگرنه دارو گیاهی و طب سنتی کاملا چرته علایم هم بی معنیه

منم همین علایمی که شما گفتین رو دارم ولی سونو بهم گفت نی نیم دختره.

سلام من الان ۳ماهه باردارم فعلا جنسیت بچه ام مشخص نشده همه این علایم که گفتید رومن دارم یعنی نی نی منم پسره!؟؟؟ اینکه جفت من قدامی هست اخه میگن جفت قدامی ها دختر دار میشن !بنظرتون کدوم صحت دارن ؟

اینایی که رهاجون شما گفتی منم دارم ولی خوب عالاعم های دیگم دارم که دور بریام میگن دختره من شوهرم پسر دوس داره 😪واسه من فرقی ندارع

دقیقأ منم پسر داشتم مین علایم رو داشتم

به نظرمن هر بچه علائم خودشو داره چه پسر چه دختر

منم این علائم شمارو دارم ولی هنوز معلوم نیست بچم چیه.هفته ۱۱ بارداری هستم دوتا هم دختر دارم

سلام منم همه این علائمو دارم خصوصا تنفر از مرغ و کم خواب شدن و از عطر و ادکلن بالا میارم… یعنی بچه ام پسره؟

ببخشزد خانوما منم یازده هفتمه شکمم خیلی گرمه طرف راستمه بچه طرف چپم خالیه رفتم سنو دکتر بهم گف دختره ولی مامانم میگ اشتباه کرده بتای منم ۱۵ بود.به نظرتون بچه ام پسره من عاشق بچه پسرم.بچه اولمه چون دیگ نمیخام بچه دار شم برا مهمه

بابا این حرفا جین اینا همش‌حدس و گمانن من باردارم هم سرحالم هم شاداب شدم هم صورتم بسیارخوشگل شده علاقه ب ترش و شور دارم وفلفل!!!ب نطرم سرد نیستم گرمم ویارصبحگاهی اصلا نداشتم الان گ جهارماهم تموم شد یک بارر ببخشید بالا نیوردم هرکی من و میدید میگفت سرحالی بچت پسره ولی سونو هفته نوزده دادم گفت دخمله اینا همشون برا افراد متفاوته ب این جیزا اعتماد نگنبدلطفا

ولی افرادی هستند که سونو اشتباه دراومده. یا اینکه ۳ بار گفتن دختره و ۲ بار گفته شده پسر. وقتی قانون را بلد باشیم تشخیص آسان است. در صورت تمایل در کانال ما عضو شده تا بعدها از خبر خوبمان در این باره مطلع شوید.

از لفظ دخمل چقدر خوشم میاد ، من دو تا دخمل خوشکل درام ، عاشق دخملم ….

دمتون گرم ک به بچه و زندگیتون افتخار می کنید و دوسشون دارید

برای منم دقیقا مثل شماست ایشاله امروز میرم سونو همه میگن پسره

خوش به حالت من عاشق دخترم فردا میرم غرابلگری اول خداحاجت دل همه رو بده منم مثل اونها

سلام اصلا به نظر من ربطی نداره من سر پسرم فوق العاده تنبل وخوشخواب بودم واینکه ضربان قلب در۱۲هفتگی بالای ۱۴۰ بود اما علاقه زیادی بع ترشی جات داشتم

سلام. به نظر حکما کاملا ربط داره شاید شما نشانه های سردی مزاج دیده باشید ولی در کل اگر بررسی کنیم می توان پسر بودن را تشخیص داد.

دقیق من همین قسم هست هفته ١۴ اوم هستم هنوز سونو نکردم خدا کنه پسر باشه

من باردارم و هفت هفتمه ،ازالان باید درد یاگرفتگی سمت چپ یا راست بدنم رواحساس کنم یازوده هنوز

سلام دوستان عزیزمن ۳تادختردارم الانم باردارم دوازده هفته خیلی دلم می خوادبرم سونوولی می ترسم چون می خوام این دفع خدابهم پسربده

سلام. متاسفانه تو کشور ما به اسم طب اسلامی و سنتی هر مطلب درست و نادرست در سایت ها قرار داده میشه. لازمه حداقل چند مقاله یا منبع علمی معتبر در خصوص این ادعا ها ذکر کنید. نمیشه به تجربه یکی دو موردی یا حتی صد موردی اعتنا کرد و جامعه آماری باید خیلی گسترده باشه و تحقیقات بر اساس داده ها و روش های علمی صورت بگیرن. پس لطفا تا منابع علمی قابل استناد در دنیا تهیه نکردید خودتونو جای پزشکا نزارین. با تشکر

سلام بستگی به این دارد که منبع معتبر از نظر شما چیست؟ علم غربی یا علم اسلامی؟ علم ۷ هزار ساله یا ۳۰۰ ساله؟ اگر به بقیه سایت ها نگاه کنید متوجه می شوید مطالب ما از هیچ جا کپی نیست و نوع بیان ما متفاوت است. محتوایی که قرار میدهیم کاملا مطابق با اصول طب سنتی و طب اسلامی است و تا اطمینان نداشته باشیم چیزی منتشرنمی کنیم.

سلام من بچه دوم را باردارم در بارداری اول میل شدیدی به چیزای ترش داشتم و اصلا ورمصورت یا بدن نداشتم و بچمم دختر بود الان تو بارداری دومم ومیل شدیدی به چیزای شیرین دارم وهنوز تو هفته سیزده بارداریم وجنسیتش مشخص نشده به نظرم بدن با بدن فرق میکنه و اینا همش الکیه

سلام اول اینکه باید کلیت رو در نظر بگیرید نه فقط یکی دو نشانه و ۲ اینکه این موارد طبق قوانین موجود بر بدن گفته شده. حرف من نیست که زیر سوال بره و چندین جا گفتم که گوش کردن به ترانه و خیلی موارد دیگر باعث میشود تا بیماری هایی پدید آید که علت آن ها مشخص نیست. خیلی موارد وجود دارد که باید در نظر گرفت. اینکه کجا و چطور زندگی میکنید، نحوه خواب، نحوه غذاهای شما…

سلام من صورتم پف کرده ولی اشتهاندارم وخیلی زرنگم بچم چیه

سلام خسته نباشید منم هفته۶هستم خیلی میخوابم تقریبا چیزی هم دوست ندارم بخورم افسرده هم شدم یعنی دلم میخواد همش گریه کنم ولی طاقت گرمارو اصلا ندارم به طوری که حالم بد میشه مبتونید بگید بچه من چیه

من رنگم زرد لبام خشکه بعضی وقتا صبحا حالت تهوع دارم ۳۶روز باردارم ترشو شور دوست دارم بنظرتون چیه بچم

دختر

به نظرمن پسره چون مال من پسر بود

سلام بچه تون فک کنم دختره

من حالت تیوع ندارم ماه دومم هست رنگ ادرارم زرده از هیچی بدم نمیاد حاله دور سینه راستم بیشتر شده وبزرگ ترشده طب سنتی بانبضم گفت دختره به نظرتون بچم چیه

اگه سینه سمت راست بزرگتر شده پسر

منم دقیقا تمام علایم رها خانوم رو دارم مو به مو همونه .یعنی پسره؟اخه پسر دوس دارم.هفته ۱۴هستم

یاام من غلبارگری اول رفتم سیزده هفتم گفت هفتاددرصدپسره وا

من ک عاشق شیرینی و شربت بودم و بچمم پسر بود

نباید فقط به یک نشانه توجه کرد

نه من هفته ١٣رفتم گفت ٨٠درصد پسر ولی ١٨هفتگی گفت دختر

سلام ،منم دوست دارم بچم دختر باشه.تقریبا چندتا از علایمشو داشتم فقط همش چیزای ترش میخورم.فرداقراره برم غربالگری اول،امیدوارم بچه سالم باشه و دخمل باشه.

سلام منم تو هفته ۳۰بارداری هستم علاقه زیاد به شیرینی دارم بارداری سومه دو تا دختر دارم سر اون دو زیادترشی میخوردم ولی این فرق داره از اون اول معده درد گرفتم یکم سرد مزاج شدم ولی دوباره گرماییشدم زیاد اذیت شدم ولی سونو بهم گفت دختره احتمال داره بچه پسر باشه؟

سلام من طبع گرم دارم دوتا دختر دارم این بارداری سوممه سر اون دو ترشی زیاد میخوردم ولی این شیرینی میخورم ۲۹سالمه حدود ۳۰هفته بارداری هستم سر اون دو زیاد میخوابیدم ولی این نه کم خوابم ازاول معده درد گرفتم تاسه ماخهاول سرد شده بودم ولی حالاگرم هستم ویار سر اوندوتا ۵ماهگی داشتم ولی اینتا ۳ماه سونو دوبار بهم گفته دختره به نظر شما میتونه اشتباه باشه؟

سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین

سلام با تشکر از لطفتان

بله دختره داری منم دوتا دخترم یک جور بود حالتام ولی دختر سومی فرق میکرد شب و روز شیرینی میخوردم و خواب شیرینی میدیدم همش همه میگفتن پسر داری ولی دختر شد الانم ۹ سالشه و بچه چهارم و باردارم انشالله سالم و صالح باشه

با سلام من هفته دهم بارداری هستم هفته هفت ضربان قلبش ۱۳۴ بود،بد خواب هستم، زیادحال خوشی ندارم،فقط چیزهای ترش دلم میخواد، اشتها به خیلی از غذاها ندارم،حرارت بدنم بالاس انگار تب دارم،از گرما بیزارررررم

به نظر من فقققققط دست خداست اینا همش الکیه اونه که مارو خلق میکنه جنسیتو اونه که مشخص میکنه راضی باشید به رضای خدا خودش هر چی صلاحتونه بهتون میده

سلام منم ۲تا دختر دارم الان بار دارم دلم همش موز خرما گوجه سبز لواشک میخواد به نظرتون بچم چیه شوهرم پسر دوست داره همش میگه برو سقط کن از دلم نمیاد تو خدا اگر کسی میدونه بگه بچه من چیه

سلام من بچه سوم را باردارم دوتا بچه اولم پسرن اینو خیلی دوست دارم دختر باشه ولی شوهرم اصرار داره سقط کنم اگه بدونم دختره این کار را نمیکنم .خیلی بی حالم تنم روح نیست انگار حالم میخواد بهم بخوره علاقه شدیدی به میوه وشیرینیژاد دارم سینه سمت چپم یه خورده بزرگ شده .صبحها دهانم خشکه .تست کلم دوبار زدم بنفش شد به نظر شما چیه؟؟

تست کلم ینی چی

با سلام ..من هفته ۱۴ بارداری هستم …همه علایمی که گفتی من دارم…بچه اولم دختر بود …الان به ترشی جات علاقه دارم …جنین سمت چپ …کم خوابم …اخلاقم تغییر کرده…زود رنجم …بدبینم…ب شیرینی علاقه دارم …از دهنم اب میاد.شکمم هم زود بزرگ شد…سونو انجام ندادم…لطفا بچه من دختر یا پسر…

علی اقاانشاالله سالم باشه ولی بروسونگرافی😂😂😂😂

تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت ها هستید.

متشکریم

سلام من معده دردشدیددارم و علامت Vتوچشم راستم چیداشده همیشه کف پاهام سرده بداشتهاهستم صورتم لاغرشده بیشترپرتقال حوس میکنم بنظرتون بچم چیه دختره یا پسرتو۱۱هفته هستم؟ ک

سلام وخسته نباشید خدمت شما.الان تقریبا تو هفته یازدهمم یه دختر ۶ساله دارم اینبارم ناخواسته حامله شدم دوس دارم پسر باشه.کلاقبل حاملگیمم ب شیرینی جات علاقه انچنایی نداشتم الانم ب ترشیجات علاقه دارم.نسبت ب بارداری اولم سرحال ترم.حالت تهوع انچنایی ندارم با اینکه خیلی گرمایی ام ولی از قسمت پنجه پا احساس سرمامیکنم بنظرتون بچم چیه؟

یه روش برا مشخص شدن جنسیت جنین از هفته اول من‌خودم امتحان‌کردم‌و حقیقت داشت کلم قرمز رو برش میزنیم و در آب میزاریم بجوشه وقتی جوشید یه مقدارشو‌ور میداریم و‌به همون اندازه همون مقدار بهش ادرار اضافه میکنیم اگه‌رنگش تغییر کرد پسره اگه تغییر نکرد دختره

من یه دخملی دارم النم احتمال پسردادن هوراا😀

سلام علائمتون چیه ک گفتن پسره؟

تو رو خدا علا ئم اون چیه

سلام من تمامی علایم گفته شده پسر دارم تا حدی که هر جا میرم میپرسن بچت پسر ولی تا سونو هفته ۲۴گفتن دختر پیش شخص معتبر رفتم اما میگه کمرش تو سوتو پیدا نیست باز بیا برای منم دختر پسرش اصلا فرق نمیکنه سلامتیش مهم اما از زمانی وه باردارم کنجکاو مطالب و نظرات هستم جالب بوده برام .

سلام من بار دارم دوماهه کم خونی شایدم دارم حالت تهوع ندارم اما زیاد کسل و بی حوصله و خوشخوابم البته بع خاطر کم خوابی جلوتر از بارداریم اینجوری بودم و زیاد چیزای شور دوست دارم بچم بع نظر شما پسره یا دختر؟

سلام من یه دختر دارم الان ۱۶هفته باردار هستم,سون کردم امروز گفت خوابیده تکون نمی خوره خیلی سعی کرد و گفت سرفه های مکرر انجام بده بعدا گفت هفتاد در صد دختره,ولی حالت تهوع شبام بیشتره شوری خیلی دوست دارم وکلا هم بی حالم به نظر شما بچه من چیه ؟

من تمام علاءم پسر رو داشتم وهمشونم درست دراومد الان هفته ۲۳ هستم و یه فسقلی پسر توراه دارم

من تمام علامت های دختر داشتنو دارم خودمم جس میکردم از اول دختره الانم رفتم سونو خدا رو شکر حسم درست بود و دختره

بنده مزاجم سرد هست تمام علایم برای من که برعکس بوده بچه اولم دختر بود بسیار سرحال بدون ورم پوستم بسیار عالی شده بود دخترم هم مزاجش سرده الان باردارم و بچم پسره کاملا بی حال و همیشه ضعف دارم و ورم دارم و خیلی هم زشت شدم و همش خواب های ترسناک میبینم به نظرم مزاج شناسی خیلی فراتر از چهار پنج مورد هست

منم همه میگن بچه ام پسره صورتم لاغر شده تنل شدم .ولی ورم اصلا ندارم ترشی زیاد میخورم آب سرد زیاد میخورم.بنظرتون چیه بچپ

سلام من در هفته ۱۶ بارداری ام ترشیجات زیادمیخورم.بچمم سمت راست خیلی تکون میخوره صبح ها هم خودشو جم میکنه بنظرتون چیه دخمله یاپسره؟؟؟

پسره

سلام.من در هفته دهم بارداری هستم.بارداری اولمه.سرمایی هستم. پاهام سرده و اکثرا دوس دارم کناربخاری و زیرپتو باشم.موقع غذا دلم ترشی میخواد ولی درطول روز زیاد پیش میاد ک حس کنم قندم افتاده و شیرینی بخوام.همه میگن زودشکمت دراومده و پر شدی.تهوع دارم هم صبح هم شب.اب سرد دوس دارم نه معمولی.اشتهام زیاد نشده. خوابم هم ۷الی۸ساعت در شب.تنبل هستم وخستم و کمردرد دارم بااینکه وزنم بالا نیس و لاغرم.هم قبل بارداری هم الان لبنیات باهام نمیسازه و نمیتونم بخورم. جنسیت نی نی من چیه؟

من ریزش وحشتناک و خلوتی کف سر داشتم رفتم دکتر سنتی و گفت منع سردی و گرمی بخور فقط،شوهرم هم پابه پای من گرمی جات می خورد و مثلا ماست و میوه و پنیر مدتی از سبد خرید حذف شد و بدون برنامه ریزی در همون تایم باردار شدم،حالا شوهرم میگه حتما پسر شده چون همه ش گرمی خوردیم و خ پسر دوست داره ولی من نمی تونم اطمینان کنم،من کلا چون مزاج م سرده همیشه ترشی جات هوس میکنم و شیرینی کلا دوست ندارم،الانم طبق معمول عاشق چیزهای ترش مثل لواشک م.ولی از دید من هر چی خدا به آدم هدیه بده بهترین هست دختر و پسر نداره

سلام من بسیارسردم اما شوهرم بسیارگرم،اقدام به بارداری کنیم بچمون دخترمیشه یاپسر؟

سلام باید سایر شرایط انعقاد نطفه و نوع تغذیه…. را بررسی کرد

دختر

سلام من هفته ١٩واسه آنومالى رفتم سونو گفت پسره حتى تو گزارش هم جنسیت رو تایپ کرد توى ٢١هفتگى خوردم زمین رفتم سونو که از سلامتیش مطمئن بشم گفت جنسیتش دختره درضمن من ویار یا ورم نداشتم خوابم زیاد بود و به شورى و ترشى علاقمند بودم

شایدزمین خوردی شوشولش افتاد😅

سلام من پاهام داغن توحموم دوس دارم با آب سرد دوش بگیرم ترشی شوری مخصوصا شوری دوس دارم کباب دوس دارم از گرما بیزارم بد خواب شدم به نظرتون جنسیتش چیه

سلام خسته نباشید من پاهام خیلی داغن خیلی گرمم میشه دوغ و ترشی وشوری زیاد وکباب دوس دارم پوستم روشنتر وصاف تر شده میشه بگید چیه

شکمو شدی جیگر

من ۲۵ سالمه ۱ساله اقدام به بارداری کردم اما باردار نمیشم ۱دختر ۹ساله هم دارم دوست دارم به امید خدا این یکی پسر باشه phبدنم۶ بنظرتون اگه باردار بشم بچم دختر میشه یا پسر

سلام من بچه اولم روز به روز اضافه وزن داشتم خودم ۵۰ کیلو بودم با قد ۱۶۵ موقع زایمان ۸۰ کیلو شدم از شیرینی خوشم میومد بچه سمت چپم بود اصلا ورم نداشتم ولی کلا خیلی تحرک دارم تا ۳ ماهگی حالت تهوع داشتم شوهرم هم با خودم چاق میشد از گوشت متنفر بودم بچم دختر بود. الان کاملا برعکسم عاشقی ترشی و شوری ام زیاد وزن اضافه نمیکنم خودم اصلا تغییر نکردم ولی شکم دارم گرد و رو به بالا عاشق گوشت قرمزم بچه همش سمت راستمه تنگی نفس دارم ولی زیاد گرمم نمیشه کلا با اولی فرق داره بازم رفتم سونو گفت دختره الانم هفته ۲۴ بارداریم به نظرتون سونو درست گفته؟اخه هر کی میبینم میگه امکان نداره دختر باشه همه میگن بهت میاد پسر باشه هفته ۲۰ بود که رفتم سونو.

سلام. من هفته ی هشتم بارداریم. تهوع صبحگاهی ندارم. حالم صبح تا بعد از ظهر خوبه. صبحانه هم مثله قبل همه چی می خورم. حتی شیر و املت هم می خورم صبحانه. در طی روز بی حالم . خوابم میگیره. زودرنجم. بد گمانم. ترشی و شیرینی زیاد دوست ندارم. مزه ی ملس و میوه های تابستونی برام دلچسبه. بزاق دهانم زیاد شده جوری که نا خودآگاه می ریزه زمین.غذا هم خوب می خورم. آب هم زیاد می خورم. شب ها خیلی خوب می خوابم. غروب ها کسل می شم و نمی تونم توی خونه بمونم.

سلام معلوم شد نی نی تون چیه به منم بگین لطفا😍🌹

دقیقا علائم منه

سلام عزیز منم دقیقا مثل شما….چیشد شما جنسیت نی نی رو فهمیدین؟

سلام من حالت تاو ندارم اما باردار هستم عاشق ترشی ام و اجیل بنظرتون بچم دختر است یا پسر

سلام من هفته ۶بارداری هستم اصلن مرغ وبرنج نمیتونم بخورم همش سوپ و اش دوس دارم زود ب زودم دلم ضعف واحساس گشنگی میکنم ولی نمیتونم چیزی بخورم.تنبلم نیستم خابمم ای بدنیس کمی کم خاب شدم.میتونین حدس بزنین بچم چیه؟ البته بارداری دومم هستش.یه دختر دارم…

سلام من هفته۶هستم رفتم سونو ضربان قلب جنین ۱۲۲هست دکترم گفت دختره

سلام من هفته ٧رفتم سونو ضربانش١۵۶بود ینی جنسیتش چیه؟ بعد بدنم مث کوره داغه.

سلام منم ۹ هفته هستم وشوروترشی میخورم خوابم زیاده حال تهوع اصلا ندارم از الان شکم دراوردم گرد شده وخوراکم بیشتر شده همه چیز میخورم مخصوصا دوغ وماست وشیر فکر میکنم بچم سمت چپه همش گرممه فقط پاهام یخه ب نظرتون نی نیم چیه

سلام …من هفته دهم بارداری هستم ،حالت تهوع ندارم ،خیلی اشتهام باز شده ، بدنم خیلی گرمایی شده، خیلی ترشی و شوری میخورم ، خوابم کمتر شده ، از بو ی ادکلان یا کباب بدم میاد …. ویارم با بچه قبلیم که دختر هست کاملن فرق داره ،به نظرتون بچه پسره یا دختر؟

منم دقیقا مثل شمام بچتون چیه؟

من هفته یازدهم هستم ب چیزای تندعلاقه دارم محمد اصلا حالت تهوع ندارم بنظرتون بچم چیه؟

اوایل بارداری ۱دل درد شدید زیر شکم ۲خون ریزی درهفته هفت ۳تهوع ویار به خونمون مواد شوینده باگوشت مرغ ۴خوابالو .۵ضربان قلب ۱۳۷ . جنین سمت چپ بود اول بعد مایل به وسط .۶ضعف شدید .۷ تنبل شدم .۸شکمم شکل هنداوانه .۹پاهام همیشه سرده .۱۰رشد موهام کمه شده .۱۱تست جوش شیرین پسر شد ‌.جدول چینی هم دختر ۱۲رنگ سینه هام کم کم تیر شد ۱۳خط نیگرا تا بالای نافم اومده ۱۴ حروف yدر چشم راست . ۱۵از شیرینی بیشتر خوشم میاد ولی رب انار هم خیلی دوست دارم با نارنگی. ۱۶ نی نی هفته از ۱۲تکوناش حس کردم

سلام.من هفته ۶بارداریم هستم‌خیلی بد خواب شدم. نفسم خیلی وقتا بالا نمیاد.ب غذاهای شور علاقه دارم. پاهام لاغر شدن ویار و حالت تهوع اصلا ندارم.میشه حدس بزنین بچم جنسیتش چیه؟؟؟؟؟

سللم. احتمال زیاد پسره

سلام..من تازه دوهفته است که فهمیدم حامله ام خیلی میترسم…پسر و دختر برام فرق نمیکنه..برام دعا کنید..😭

سلام از اوایل دو ماهگی معده درد دارم همه اش دوس دارم چیزاییی مثل لواشک و قره قوروت بخورم وقتی معده ام درد نمیکنه حالم خیلی خوبه اما تا میاد سراغم منو میزنه زمین . شبا چند بار تو خواب بیدار میشم . نه ورم دارم نه زیاد چاق شدم . شکمم هم کمی بزرگ شده الان هفته ١٣ هستم به نظرتون نی نی چیه؟

سلام من ۱۷سالمه اولین بارداریمه تو هفته دوازدهم بارداریم علاعم دختر دار بودنو دارم ولی همسرم پسرر دوست داره وقتی از سرکار میاد خونه فقد میگه حال پسرمم چطووره و دوس نداره اصلن قبول کنه که دختر باشه برای من فرق نداره باهاشم صحبت کردم ولی میگه من بچع اولمو پسر میخوام همین ای کااش بچم پسر باشه

ایشالا پسر میشه

بچتون چیشدجنسیتش؟

با سلام تو رو خدا راهنماییم کنین من یک هفته دیگه ۳ ماهه میشم اصلان نمیتونم تشخیص بدهم بچه ام چیه بعد از ظهر ها حالم خیلی بد ببخشیدا یعنی بالا میارم میشه تو چشم چپ ام علامت vهست شب هاموقع خواب هم از دهنم اب میریزه اصلان میل به غذا ندارم دارم میمیرم چکار کنم تو رو خدا کمک ام کنید بنظرتون بچه ام چیه

سلام گلم به احتمال زیاد بچتون دخمله

سلام،من هفته ۱۵ هستم،سونو دوهفته پیش گفت مشکوک به پسر،یه پسر هم دارم اما علائمم کلا فرق دارن،هنوز حالت تهوع و حال بدم ادامه داره،از صبح زود تا شب حالم بده و اصلا حوصله هیچ کاریو ندارم،۴ کیلو وزن کم کردم،سردی اصلا نمیتونم بخورم،یک وعده بیشتر غذا نمی‌خورم اونم خیلی کم،قیافم خیلی تغییر نکرده و هنوز ورم ندارم

سلام من در هفته ششم بارداری هستم.بارداری سوم هستم ک نا خواسته شده.دو فرزند اولم دختر هستن.هیچ علائمی ندارم فقط در چشم راستم دوتا حرفYYایجاد شده البته ریز.در صورتی ک از بارداری قبلم ک دختر بود حرف vدرست هنوز در چشم راستم مونده. حالم خداروشکر خوبه و تغییراتی نداشتم .خودم موندم ببینم جنسیت جنین چیه میشه کمکم کنید ممنون میشم

من هفته ۶ بارداریم اما هیچ عالیمی ندارم😐

سلام من یازدهم بارداری هستم.خیلی معده دردوویارمم ترش هس بچم چیه؟

من دوماهه باردارم علاقه به غذاهای ترش مزه دارم ماست ودوغ واینا هم خیلی دوست دارم

سلام من هفته ۱۳بارداریمه.اولین بارداریمم هست.ازمرغ وتخم مرغ بدم میاد.حالاتهوع زیاددارم.بستنی زیادمیخورم.ازترشیجات فقط لواشک والوچه میخورم اصلا چیز دیگه ترش نمیخورم چیزای شیرینم میخورم خوابمم زیاده یعنی قبل بارداری هم ولم میکردن میخابیدم.بچم چیه؟؟؟

دختر

سلام من هفته۱۲ بارداری هستم وزن کم کردم کم خواب و کم اشتها شدم زیاد نمیتونم غذا بخورم ولی میوه زیاد میخورم از چیزهای شیرین بدم میاد مثلا مربا و کیک و شیرینی نمیتونم بخورم تا وقتی ک از گرسنگی ضعف نکنم حالت تهوع ندارم از مرغ بدم میاد نی نی سمت چپ شکممه ب نظر شما جنسیت بچه ام چیه؟

یادم رفت اینارو بگم چیزهای ترش زیاد دوست دارم آلوچه و آلو سیب ترش خیلی دوست دارم بیشتر ب سمت چپ میخوابم بدنم گرمه تهوع صبحگاهی ندارم لطفا جواب بدین دکتر گفت احتمالا دختره. امکان داره اشتباه گفته باشه؟هنوز هفته۱۲ ام

خانوما به خواست شوهراتون احترام بزارین وقتی پسر دوست دارن چه اشکالی داره رژیم وموارد دیگه رو رعایت کنین بزارین شوهراتون از جنسیت مورد نظر لذت ببرن حالا یه کمی دیرتر یاردار بشین آسمون که به زمین نمیاد یزار ین چند یاوه بگین بچه دار نمیشین ولی وقتی یه پسر خوشکل توپل موپل میارین دهانشون بسته میشه و….

سلام عزیزم ….ما هم از خدامونه اینجور بشه …ولی دست خود اوس کریمه…تا خودش نخواهد ما هیچ نقشی نداریم عزیزم

سلام من دو تا دختر دارم الان باردارم و هفته ی هفتممه برام خیلی مهمه که بچم پسر باشه من سر دوتا دخترم خیلی حآلت تهوع شدید داشتم ولی الان کمتر شده و فقط شبا حالت تهوع می گیرم علاقم به ترشی زیاد شده خوابم کم شده میل جنسیم خیلی کم شده خیلی احساس سرما می کنم به نظرتون بچم چیه؟

انشالله پسربسه

پسره متمعن باش

سلام من در بارداری پیش پزشک طب سنتی رفتم ایشون فرمودن قوی تر بودن نبض مچ دست راست نشانه پسر بودن و مچ دست چپ دختر بودنه. من اینو هم برای خودم هم بقیه امتحان کردم و بنظرم دقیق ترین مورد همینه

به نظر من هر کی لاغر دختر دار میشه من لاغرم ولی همش دختر میزایم واین حرفا واقعی نیست

سلام.من بارداری اولمه.خیلی خیلی خیلی تنبل شدم وفقط ترشی وشوری دوس دارم.نفس تنگی گرفتم‌.حالت تهوع دارم دربعضی ساعات روز.ازهربویی حالم بدمیشه.۹هفتمه.شوهرم فقط بچه دوس داره پسرودخترش فرقی نداره.ولی من خیلی عجولم بدونم جنسیتشو چون هیجان دارم فقط.به نظرتون بچم چیه؟

فقط تو کشور ما میگن یچه پسر باشه بهتره.که از اجدادمون به ارث بردیم متاسفانه. .وگرنه کشورهای دیگه براشون اهمیت نداره. لطفا به سلامتی بچه فکر کنید نه جنسیت

سلام من بارداری سوم رو تجربه میکنم هفته هفتم بارداری هستم خیلی میخوابم بعضی وقتا ویار دارم و بعصی وقتا ندارمزیر ناف تکون میخوره نمیدونم جنسیتش چیه

من هفته ۸ بارداری هستم حالت تهوع دارم به چیزای ترش علاقه دارم حالت تهوع هم دارم زرنگ هم هستم بنظرتون بچم چیه

سلام.آیا به وسیله طب سنتی داروهایی که میدن میتوانیم جنسیت بچه رو در ماه اول عوض کرد.

سلام. خیر

از ۲ماه قبل از بارداری ۲تا تخم مرغ رو با یک عدد پیاز سفید تو روغن زیتون شبها به شوهر تون بدین بچه ۱۰۰ درصد پسر میشه انشاءالله

سلام اصلا ماکسی نیستیم که جنسیت را عوض کنیم و همه چیز دست الله الله الله است نه منو تو

سلام منم سیزده هفته که باردارم تواین هفته خیلی سردرد دارم دکترم گفته که ازبارداری به نظرتون بچم چیه

سلام من بچه اولم دختر بود الانم بیست یک هفته میگه دختره اولی هم ویاردیگه ای داشتم دومی هم ویاردیگه اولی شیرین دومی ترش هردوتاش دختره خدابه ادم بچه سالم بده دوست من پسرداره ولی دکترگفته مغزش بزرگ نمیشه بفکرپسرنباشیدازخدابچه سالم بخواهیدولاخداپسربده فلج باشه اونوقت شوهراتون میگه بچه مریض زاییدی

عزیزان بهترین راه تشخیص جنسیت اینه ک پلک پایین چشم ها تون رو پایین بکشید…اگ مویرگ خونی به شکل vیاyیا uتو چشم چپ بود بچتون دختره و اگر تو چشم راست بود پسره…اگ تو هر دوتا چشم بود دختره یا دوقلو و اگر تو هیچکدوم از چشم ها نبود پسره..‌‌من اینو تو ۱۰ نفر از اطرافیانم امتحان کردم و همشون درست بود…حتی برا خودم ک الان دو قلو باردارم تو هر دو چشمه…..یه راه نسبتا مطمئن دیگ اینه ک با یه متر دور کمر شکمت رو اندازه بگیر بعدش یه دوش بگیر بعد دوش هم دوباره اندازه بگیر…اگ بزرگتر شده پسره و اگ کوچکتر شده دختره…اینو هم خودم شخصا تو خیلی ها امتحان کردم و همش درست بوده

سلام برا من تو راسته یعنی پسره.تو هفته یازدهم هستم رفتم سنو گفتن دختر خواهشا راهنماییم کنیین.امکانش هس ک سنو اشتباهی گفته باشه

ذخیره نام، ایمیل و سایت توسط مرورگر برای ارسال دیدگاه در زمانی دیگر.

چطور بفهمیم جنین دختره
چطور بفهمیم جنین دختره
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *