چطور بفهمیم حین تماس تصویری، شخص مقابل اسکرین

 
helpkade
چطور بفهمیم حین تماس تصویری، شخص مقابل اسکرین
چطور بفهمیم حین تماس تصویری، شخص مقابل اسکرین

بیشتر با پرشین تولز

درباره توسعه وب، سرویسهای اینترنتی، تکنولوژی و فناوری بیشتر بدانیم

واتس‌اپ در سراسر دنیا یک میلیارد کاربر را از طریق پیام متنی و صوتی به هم مرتبط می‌کند و مانند هر پیام‌رسان دیگری دارای ویژگی تماس تصویری است. در این مطلب ما نگاهی کوتاه به ویژگی‌های تماس تصویری خواهیم داشت و کلیاتی در مورد شرایط و ویژگی‎هایش ذکر می‎کنیم.

تماس ویدیویی در واتس‌اپ دقیقا همان چیزی است که از یک تماس ویدیویی می‌شناسیم، یعنی دو نفر می‌توانند یکدیگر را در صفحه گوشی هوشمند خود ببینند. همان کاری که اسکایپ سال‌هاست انجامش می‌دهد. تمامی تماس‌ها در واتس‌اپ رایگان هستند و به صورت فنی این یعنی شما برای هیچ کدام از تماس‌ها هزینه‌ای نمی‌پردازید. با این همه شما برای برقراری تماس تصویری نیاز به اینترنت دارید و تماس‌ها به واسطه بسته اینترنتی تلفن همراه شما برقرار می‌شوند. به همین ترتیب اگر از اتصال وای‌فای برای برقراری تماس تصویری استفاده می‌کنید هیچ هزینه‌ای بر روی اپراتور تلفن همراه‌تان تحمیل نمی‌شود.

ما در این پست به بررسی نکاتی که باید در استفاده از این ویژگی بدانید می‌پردازیم. در نظر داشته باشید که ما بر اساس آخرین ویرایش این برنامه تا این تاریخ موارد را بازگو خواهیم کرد، پس برنامه خود را به روز رسانی کنید.

چطور بفهمیم حین تماس تصویری، شخص مقابل اسکرین

در حقیقت تماس‌های ویدیویی واتس‌اپ بخشی از امکانات تماس‌ این برنامه هستند. برقراری تماس ویدیویی ساده‌تر از آنست که بخواهیم توضیح دهیم. مخاطب خود را انتخاب کنید و بر روی علامت دوربین کنار اسم تپ کنید. بلافاصله دوربین شما روشن خواهد شد. از آن سمت مخاطب می‌تواند به تماس شما با (کشیدن دکمه آبی رنگ)، رد تماس (کشیدن دکمه قرمز گوشی)، یا رد تماس و ارسال متن به جای آن (کشیدن دکمه پیام) پاسخ دهد. اگر شما را قبول کرد پس ارتباط برقرار خواهد شد.

به صورت پیش‌فرض واتس‌اپ برای برقراری تماس تصویری از دوربین جلویی گوشی استفاده می‌کند با این همه شما می‌توانید با لمس آیکون دوربین روی صفحه، جای دوربین جلو و پشت را با هم عوض کنید. به علاوه شما می‌توانید میکروفن خود را هنگام تماس تصویری ببندید. این یعنی طرف مقابل می‌تواند شما را ببیند اما نمی‌تواند چیزی از شما بشنود. برای کنترل حجم صدای تماس هم از دکمه‌های کاهش و افزایش صدای گوشی استفاده کنید.

واتس‌اپ هنگام ایجاد تماس تصویری سرعت اینترنت شما را محدود نمی‌کند. به همین دلیل هربار که تماس برقرار می‌شود به صورت خودکار سرعت اینترنت بررسی می‌شود و به همان اندازه کیفیت مشخص می‌شود. این یکی از تفاوت‌های مثبت این پیام‌رسان با نسخه‌های مشابه است.

شما می‌توانید تماس تصویری واتس‌اپ را با شبکه‌های ۴G، ۳G و ۲G برقرار کنید. گرچه با شبکه ۲G کیفیت شما پایین و پیکسلی خواهد بود. البته هنوز به قدری خواهد بود که متوجه جریان تماس باشید. احتمالا با کمی تاخیر هم مواجه شوید. اگر هم که از اینترنت خانگی استفاده می‎کنید، باز هم بر اساس کیفیت و سرعت خط، کیفیت تماس شما نیز متفاوت خواهد بود.

ویژگی برجسته دیگر واتس‌آپ تصویر در تصویر است که با توجه به امکانات جدید سیستم عامل اندروید و سیستم عامل iOS به آن اضافه شده است. شما می‌توانید حین تماس پیام‌های خود را بررسی کنید و حتی به آن‌ها پاسخ دهید و برای برگشتن به تماس، نوار سبز بالای صفحه را لمس کنید.

شما می‌توانید تماس تصویری را حداکثر با چهار نفر انجام دهید. البته بدیهی است که چنین تماس نیازمند صرف اینترنت بیشتری هم هست. برای ایجاد تماس تصویری گروهی اول با یکی از مخاطبان تماس دونفره برقرار کنید و بعد دیگر اعضای مورد نظر را از سمت راست بالای تصویر و با زدن + به تماس جاری اضافه کنید. این پروسه را می‌توانید تا چهار نفر ادامه دهید. جدا از این که مخاطبین مورد نظر شما حتما باید واتس‌اپ داشته باشند، این محدودیت چهار نفره گاهی اوقات می‌تواند جدا آزاردهنده باشد.

در حال حاضر تماس تصویری واتس‌اپ در نسخه وب و دسکتاپ پشتیبانی نمی‌شوند. با این همه اگر یک گوشی هوشمند و اینترنت فعال داشته باشید، می‌توانید از واتس‌اپ در وب و یا دسکتاپ استفاده کنید، این در حالیست که تماس تصویری در این پلتفروم‌ها پشتیبانی نمی‌شود. در صورتی که برنامه‌هایی مثل فیس‌تایم و اسکایپ این ویژگی را بر روی کامپیوتر پشتیبانی می‌کنند.

تمام تمرکز واتس‌اپ اینست که بسته به سرعت اینترنت شما، کیفیت بهتری ارائه بدهد بنابراین اگر کیفیت بالاتر مقدور باشد حتما آن را لود خواهد کرد. البته این یعنی حجم بیشتری مصرف می‌کند. به طور متوسط، برای هر یک دقیقه تماس ۵ مگابایت داده در ۴G، ۳٫۷۵ مگابایت بر روی ۳G و ۳ مگابایت بر روی ۲G استفاده خواهد شد که این از آنچه انتظارش را داشتیم خیلی بهتر است.


63 Comments

چطور بفهمیم حین تماس تصویری، شخص مقابل اسکرین شات گرفته یا نه؟

چرا وقتی من با تلفن حرف نمیزدم ولی واسه طرف مقابل زده در حال مکالمه

س.چطوری بفهمیم تماس تصویریمون رو تو واتساپ ضبطشکردن

نه سیم کارت هم نباشه از وات میشه تماس گرفت

اره عزیزم میشه

خیر
نه

نه سیم کارت هم نباشه میشه تماس تصویری گرفتم

برای تماس در واتساپ باید حتما روی گوشی سیم کارت باشه یا نه؟

نمیدونم

سلام هم می‌تونه باشه هم نه

ن نمیخواد

موقع با شخص دیگیری تصویری حرف میزنیم هزنیه پرداحت با چ شخصی است

تماس هایی که با واتزاپ می گیرید هیچ هزینه ای برای هیچ کدوم از طرفین ندارن

سلام دستانت فناوری اطلاعات شبکه

من دوربین جلو گوشیم وقتی تماس تصویری هست کار نمی کنه باید چیکار کنم

با دوربین موبایل چک کنید ببینید اصلا دوربین جلوی شما کار می کنه یا نه
اگر کار می کرد یک برنامه ی تماس تصویری دیگه رو چک کنید

چرا؟

ایامیشه درهنگام تماس تصویری آهنگ هم پخش کرد؟ لطفاسوال من جواب بدید

سلام
بله امکانش هست

ایا میشه دونفر که در تماس تصویری هستند شخصی که تماس تصویری رو برقرار کرده نفر سومی رو مخفیانه اد کنه که اون شخصی دومی که در تماس هست متوجه نشه؟

سلام
توی واتزاپ تقریبا چیز مخفیانه ای وجود نداره، اگر کسی به تماس اضافه بشه (چه صوتی چه تصویری) حتما شما متوجه می شید

سلام ببخشید من وقتی تماس تصویری میگیرم دوربین جلو بر عکس میشه و لی سلفی نه میشه لطفا جواب بدید ممنون میشم

چطور بفهمیم حین تماس تصویری، شخص مقابل اسکرین

چجوری افکت اضافه کنیم به تماس تصویری

سلام.من فقط وقتي توي وات هستم وتماس تصويري ميگيرن کوشيم زنگ ميخوره.اگرازبرنامه خارج باشم اصلاگوشيم زنگ نميخوره.چجوردرستش کنم

سلام من چندین تماس صوتی در واتس اپ داشتم ولی اتفاقی همه رو پاک کردم حال چکونه میتوانم آنها را بازیابی کنم من از نرم افزار cub acrاستفاده کرده ام

چرا وقتی تماس تصویری گرفتم،دکمه ی برگشت رو میزنم میاد بیرون کلا تصویر میره؟دیگه گوشه ی صفحه کوچیک نمیشه؟

یکی از امکاناتی که تماس تصویری داره اینه که میشه همزمان به صفحه چت رفت و صفحه تماس رو هم بطور کوچک شده در صفحه چت مشاهده کرد.
چطور باید این رو فعال کنم؟

سلام موقع تماس تصویری باطرف مقابل صدایی مثل صدای عکس گرفتن بگوش میرسدمیشه بگیدمال چیه ایاشخص ثالثی به تماس اضافه شده وعکس میگیره

سلام اره تماس شما میره

سلام من حین تماس میخواستم یکی رو اضافه کنم اشتباها یکی دیگه رو زدم ولی سریع لغو رو زدم، سوالم اینه ک ایا این تماس اشتباه من برای ایشون میره یا نه

سلام من وقتی تماس تصویری میگیرم بعضی اوقات دوربین جلوم فلش میزنه
یعنی ازم عکس میگیرن؟

سلام من ۱۲ سالمه از شهر زیبای زنجان بهتون پیام میدم.
ببخشید مثلا وقتی هنگام تماس تصویری میایم بیرون نخوایم تصویرمون متوقف شه چیکار کنیم ؟ لطفا جواب بدید توروخدااااا😭😭😭

شما مشکل یا از گوشیتونه وگرنه تمام گوشی برای انجام هر کاری میتونید بیاین بیرون و تصویر شما و طرف مقابل خیلی کوچیک میشه ودر کنار صفحه گوشیتون قرار میگیره!

حسانه جان /برای ابنکه تماست قط نشه باید برای سیم کترتت ابنترنت بخری اگه دوتا سیم کارت میخوره برای سیم کارت شماره یک بخر و بعدش از همین صفحه ااصلی منو رو بکش پایین و اتصال داده رو روی سیم کارت شماره یک تنظیم کن ، برای اامتحانش هم میتونی تو خونه بشینی با یکی از دوستات تماس تصویری بگیری ، تماس که برقرار شد مودم خونه رو خاموش کنی ، اگه همه کارهای که نوشتم درست انجام شده باشه، بدون پرش یا وقفه کوتاه تماس ادامه پیدا میکنه

آره منم میخواهم بدونم چطوری دو هفته هست که میخواهم بدونممم😭😭😭😭😭😭

سلام اگ کسی داره تو وات تلفنی تصویری حرف میزنه. ساعت 11:39 آنلاین بوده چطوره مگ میشه؟؟

محدثه خانوم سوالت نامفهومه واب ساعتی که واتس آپ. نشون میده ساعت خروج ار برنامه هست / اگه مبخواب به کسی ثابت کنی در ساعت مشخصی آنلابن بوده/ بهتذبن راه گرفتن یه اسکرین شات هست

سلام شرمنده خواستم بدونم میشه کیفیت دوربین تماس تصویری واتساپ رو بالا برد آخه دوربین گوشی من عالیه ولی تو واتساپ اصلا خوب نیست ممنون میشم راهنمایی کنید

علی آقا واتس آپ بخاطر اینکه سرعت اینترنت تو بعصی کشورها پاییه و هزینه اون بالا خودش چهارتا تنظیمدگذاشته برای کیفت تصویر ولی درشرایط فعلی هیچ وقن توقع نداشته باش تصویر به اندازه وضوح دوربینت باشه/ شاید ابنتذنت 5g بیاد یکمی بهتر بشه / شما بخاطر اینکه فرق کیفیت رو متوجه بشی یه عکس با دوربینت بگیر و حجم اونو اندازه بگیر و بعد بفرست برای یکی از دوستات و بگو دوباره بفرسه برای خودت، میبینی عکسی که هشت مگ بوده باکیفنت کمتر ۲۵۰کیلو بایت دستت میرسه
اگه قرار بود اندزه کیفیت دوربین ارسال بشه، یک ثانیه فیام ۲۵ فریم هشت مگابایتی هست /یعنی هر ثانیه ۲۰۰ مگاباایت حجم نت مصرف میکنه و پنج ثانیه فیلم میشه یک گیگا بابت
ببین میصرفه برات

سلام ببخشید چی کار کنیم وقتی میخایم از تماس تصویری خارج بشیم کسی نفهمه

اگه من تماس تصویری بزنگم زود قطع کنم اسمم میره واسش ؟؟؟

تماس تصویری گرفتن اینترنت بیشتری مصرف میکنه یا جواب دادن به تماس تصویری؟

آیا میشه تنضیمات واتساپ رو طوری تنظیم کرد که کسی نتونه با من تماس صوتی و تصویری بگیره
من یه دانش آموز هستم و معلم ها مون تماس تصویری میگیرن 😭
لطفا جواب بدید

ببخشید چگونه میتونیم موقعی که تماس تصویری گرفتیم از آن خارج شویم ولی دوربین متوقف نشه؟

سلام ميخواستم بدونم گوشي اي كه اينترنت داره ولي وقتي تماس ميگرن كالينگ ميشه و پيغام إرسالي هم يك عدد تيك ميخوره، دليلش چي هست؟ وقتي كه واتس آپ رو باز ميكنم پيغام و ميس كال رو متوجه ميشم

چطوری می شود درتماس تصویری بری پیام هارو نگاه کنی و ویدیو تماس تصویری را بتونی نگاه کنی و نو تصویر نشویم

سلام من با کسی اشتباهی تماس تصویری گرفتم و نمیخوام اون شخص متوجه بشه نمیشع کاری کرد ک اون پیام نره براش؟؟😭

سلام لطفا جواب بدین
هنگامی ک تاتس تصویری میگیریم صدای دوربین میاد حالت عکس گرفتن
دلبلش چیه؟ سه تا دین دین دین میزنه
ممکنه کسی هک کنه؟

سلام آیا وقتی یه نفر با واتساپ صوتی یا تصویری صحبت میکنه تو بهش زنگ بزنی بوق مشغولی میخوره؟ آیا میشه گوشی تورو جواب بده و توام بیای به عنوان نعر سوم یا فقط خودش میتونه زنگ بزنه و تماس چند نفر رو با هم برقرار کنه؟

من هر کاری میکنم تماس هام برقرار نمیشه چیکار کنم مشکل کجاست
تماس تصویری و صوتی

ببخشید،مثلا من با طرف مقابل در حال ویدو کال هستم،ایا میتونم برنامه رو ببندم و بیام بیرون(برنامه هنوز در پس زمینه است)و به گالری برم و دوباره به برنامه برم،میخوام بپرسم که طی این کار تماس تصویری متوقف میشود؟و بیشتر از این می خوام بدونم اگه این مشکل بووجود میاد چطور میشه اون رو حل کرد؟لطفا جواب بدهید.

ایاتماس تصویری بابرنامهای ضبط شودمخاطب متوجه میشود؟؟

سلام من وقتی با کسی تماس تصویری می گیرم
بعد می روم داخل گالری اون طرف می فهمد یا خیر
لصفا کسی که این را می داند جواب بدهد
التماس دعا

سلام
من اشتباهی دستم خورده روی تماس تصویری ،و تماس تصویری گرفتم با کسی که نباید تماس میگرفتم
میخواستم بدونم ایا راهی هست که اون نفهمه که من تماس گرفتم یا ن؟
واتساپم ساده هست

سلام من اشتباه دستمم خورده به یکی تماس تصویری زدم نمیخوام بفهمه چیکار کنم

سلام چطوری بفهمیم که تماس رو من دستم خورده قطع کردم یا طرف مقابل کرده

سلام من میخوام وقتی با کسی تماس تصویری میگیرم فیلتر باشه رو خودم بعدش واتساپم جی بی هست کسی میدونه بگه ممنون

سلام
متاسفانه واتساپ این قابلیت رو نداره

ببخشید تماس تصویری دیتا رو از هردو نفر کم میکنه یا از تماس گیرنده؟

هر دو طرف

من میخوام بدونم که چجوری بدون اینکه تماس را قطع کنیم از صفحه کامل بیاییم بیرون ؟
من دکمه بیرون گوشیو میزنم صفحه کامل قفل میشه فقط میتونیم تا طرف مقابل حرف بزنیم همین

کافیه دکمه بک رو بزنید

سلام ببخشید تو واتس اپ چه جوری میشه بدون قطع تماس تصویری بتونی متن رو هم بخونی?

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

 

در دنیای دیجیتالی امروز استفاده از اپلیکیشن های گفتگوی آنلاین در میان قشر جوان گسترش یافته است. یکی از این اپلیکیشن ها، واتس اپ می باشد که در میان جوانان طرفداران بسیاری به خود دارد. نسخه اخیر واتس اپ حاوی گزینه ای می باشد که در صورت گرفتن اسکرین شات از پیام هایتان برایتان پیامی می فرستد و براحتی شما از اینکه از پیام های شما اسکرین شات گرفته شده است آگاهی می یابید.

البته این گزینه به دلخواه کاربر فعال شده و در تنظیمات اگر فعال بشود هر کسی که از مکالمات شما اسکرین شات تهیه نماید شما مطلع خواهید شد و برعکس.

این آپشن بدلیل درخواست بسیاری از کاربران در نسخه اخیر واتس اپ قرار گرفته است و همچنین بسیاری از کاربران درخواست اضافه نمودن گزینه مطلع بودن از پیام های فوروارد شده آنها به دیگران را نیز از این شرکت داده اند و این شرکت اعلام کرده است که این درآپشن را مورد بررسی قرار خواهد داد.

چطور بفهمیم حین تماس تصویری، شخص مقابل اسکرین

 

 

 

 

جهت سفارش آنلاین خدمات یا نیاز های خود با ما تماس بگیرید . تیم ما همه روزه آماده ارائه مشاوره تخصصی بر اساس نیاز شما می باشد.

 

044 33 46 55 75

0914 600 3002

2019 © GITYAFROUZ All Rights Reserved.

خانه » مجله موبایل » آیا واتساپ در هنگام اسکرین شات از مکالمه ها گزارش می دهد ؟

Whatsapp یکی از محبوب ترین برنامه های چت در جهان است. میلیون ها کاربر روزانه  از طریق چت های خصوصی یا گروهی پیام رد و بدل می کنند. واتساپ با رمزگذاری دوطرفه یک سرویس ارتباطی عالی و اکثراً ایمن است. با این حال ، مانند هر ارتباطی که از طریق اینترنت ارسال می کنید ، همیشه تهدیدات امنیتی وجود دارد ، خصوصاً در مورد اعتماد به دیگران. آیا استفاده از همان ویژگی در Snapchat که  اگر شخصی از صفحه اسکرین شات بگیرد ، به شما هشدار می دهد ، خوب نخواهد بود؟ اپل با FaceTime و اینستاگرام نیز این ویژگی را دارند. بنابراین ، اما آیا واتساپ هنگام اسکرین شات از مکالمه ها گزارش می دهد ؟

متأسفانه ، وقتی شخصی از پیام شما اسکرین شات می گیرد ، از سمت واتساپ گزارش  یا اعلانی دریافت نمی کنید . پس از یک بحث بزرگ ، آخرین وصله امنیتی به کاربران اجازه می دهد اسکرین شات را از چت های خود ممنوع کنند.

بسیاری از افراد از واتس اپ برای گفتگو با دوستان و اعضای خانواده خود هر روز استفاده می کنند. این برنامه رایگان است و شما فقط به اتصال Wi-Fi نیاز دارید تا بتوانید پیام ارسال و دریافت کنید. بر خلاف برخی دیگر از برنامه های چت محبوب ، WhatsApp به کاربران اجازه می دهد از مکالمه خصوصی خود عکسهای اسکرین شات بگیرند.

چطور بفهمیم حین تماس تصویری، شخص مقابل اسکرین

 

با این حال در بروزرسانی جدید ، روزهایی که می توانستید از خواب بیدار شوید و پیام های چت خود را در سراسر وب ببینید ، تمام شده است.

ویژگی های امنیتی جدید به شما امکان می دهد تا از گرفتن عکس صفحه از مکالمات خصوصی افراد دیگر و همچنین خودتان جلوگیری کنید. با این حال ، به طور پیش فرض روشن نیست. برای فعال کردن این ویژگی باید به تنظیمات بروید. در غیر این صورت ، افراد می توانند از مکالمات شما عکس صفحه بگیرند.

 

ویژگی جدید در حال حاضر در مرحله آزمایش است اما باید به زودی منتشر شود و ما مقاله را به محض دسترسی به روز می کنیم. به کاربران امکان می دهد با تنظیم دسترسی اثر انگشت ، به هر مکالمه خصوصی یک لایه امنیتی اضافی اضافه کنند. این بدان معناست که فقط شما و شخص مقابل گپ قادر به دیدن پیام ها خواهید بود.

 

این ویژگی امنیتی گرفتن عکس از صفحه را مسدود می کند ، بنابراین حتی شما نمی توانید پیام های گپ خود را ضبط کنید. اینکه این ویژگی برای همه کاربران در دسترس قرار بگیرد یا اینکه از آن صرف نظر شود ، به بازخورد کاربر تقسیم شده در حال حاضر بستگی دارد.

 

بسیاری از کاربران واتس اپ از ویژگی جدید گیج شده اند. بعضی از آنها نحوه کار را دوست دارند و به آنها اجازه می دهد از گرفتن عکس از صفحه به طور کامل جلوگیری کنند ، در حالی که دیگران تحت تأثیر تأیید اثر انگشت نیستند.

همانطور که قبلا ذکر شد ، خطر اصلی امنیت حساب شما افراد دیگر هستند. به عنوان مثال ، فقط چیزی را برای کسی که دوست ندارید همه ببینند ارسال نکنید. بله ، احتمالاً به آن شخص اعتماد دارید ، اما اگر دچار سوء تفاهم شوید چه اتفاقی می افتد؟

 

بنابراین ، اولین کاری که باید برای محرمانه نگه داشتن ارتباطات خود انجام دهید ، اجتناب از هرگونه احساس راحتی با اشتراک گذاری افراد می باشد.

 

البته ، این همیشه امکان پذیر نیست ، بنابراین هنوز هم مواردی وجود دارد که می توانید برای کنترل حریم خصوصی خود انجام دهید.

یکی از بهترین موارد در مورد واتساپ توانایی کنترل محتوای شما است. خواه کاربر دیگر پیام شما را باز کرده باشد یا اینکه آن را باز نکرده باشند ، می توانید آن را پس بگیرید. به سادگی پیام را طولانی مدت فشار دهید و روی نماد سطل آشغال ضربه بزنید.

 

روی گزینه “حذف برای همه” کلیک کنید و پیام ناپدید می شود. گیرنده همچنان اعلانی دریافت می کند که چیزی حذف شده است ، اما نمی داند چه چیزی حذف شده است.

 

 

با استفاده از گزینه های Account و Privacy می توانید افراد را در Whatsapp مسدود کنید. اگر شخصی وجود دارد که دیگر نمی خواهید با او تعامل داشته باشید ، از این ابزار استفاده کنید. به سادگی بر روی “مسدود کردن” ضربه بزنید.

متأسفانه ، حتی اگر شخصی را مسدود کنید ، او همچنان می تواند پیام های گذشته شما را ببیند (هرچند پیام های شما). شما همچنان باید تمام پیام های خود را حذف کنید تا از تلفن کاربر ناپدید شوند.

 

 

به نظر می رسد که WhatsApp به اندازه کافی به روزرسانی های امنیتی خود فکر نکرده است. ویژگی جدید مسدود کردن و گزارش اسکرین شات واتساپ  طبق وعده داده شده کار نمی کند ، اما هنوز در مرحله آزمایش است. نکته اصلی این است که توسعه دهندگان برنامه با گرفتن عکس از صفحه مکالمات از مسائل مربوط به حریم خصوصی مطلع هستند و آنها در حال رفع مشکل هستند.

با عضویت در خبرنامه لرن پارسی از جدیدترین مقالات و آموزشها در ایمیل تان باخبر شوید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای لرن پارسی محفوظ است .

طراحی سایت : ایران تمز

ایرنا نوشت: در بروزرسانی جدید پیام رسان واتس‌اپ، کاربران در صورت فعال سازی قفل امنیت اثر انگشتی امکان گرفتن اسکرین شات از چت های شخصی را نخواهند داشت.

 واتس‌اپ در حال آزمایش یک سیستم امنیت اثرانگشتی جدید است که در صورت فعال شدن، کاربران برای بازکردن این پیام رسان، ملزم به اسکن اثرانگشت خود خواهند بود. نکته جالب توجه این است که در صورت فعال کردن این قفل، کاربران امکان گرفتن اسکرین شات از چت های شخصی خود را از دست می دهند.  WABetaInfo اسکرین شاتی از نسخه بتای این به روز رسانی منتشر کرده که می گوید: «با فعال کردن این گزینه، باز کردن واتس‌اپ منوط به اسکن اثرانگشت بوده و امکان گرفتن اسکرین شات از چت ها وجود ندارد.» این تارنما در ادامه این طور پیش بینی کرده است که اقدامات امنیتی جدید چندان به مذاق کاربران خوش نخواهد آمد.  باید دید که آیا ممنوعیت گرفتن اسکرین شات از چت های شخصی به نسخه نهایی راه می یابد یا نه، اما به هر روی همواره گزینه غیرفعال کردن قفل اثرانگشتی و دسترسی دوباره به امکان اسکرین شات گرفتن از چت های خود را خواهید داشت. 

5656

شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند. شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

فرض کنید، کودکی گرسنه است، احتمالا انتخاب‌های متعددی برای غذای مورد علاقه او دارید، اما اگر کودکان به بیماری‌ای مبتلا باشد که همیشه گرسنگی را تحمل کند، چه می‌کنید و چه حسی دارید؟ این شرایطی که مادران و پدران کودکان مبتلا به  فنیل کتونوری (PKU) هر لحظه تجربه می‌کنند و به اندازه کودکشان رنج می‌کشند. بیماران مبتلا به فنیل کتونوری (پی کی یو) نه از سر نداری، بلکه به خاطر محدودیت هایی که بیماری به آنها تحمیل کرده از خوردن انواع غذاهای پروتئین دار محروم هستند و همواره از گرسنگی رنج می برند.

چطور بفهمیم حین تماس تصویری، شخص مقابل اسکرین

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

گویا آی تی – متفاوت ترین مجله اینترنتی …

چند روز پیش در مورد موضوعی مهم در اینستاگرام مقاله ای نوشتم با این عنوان که، چطور از عکس های دایرکت اسکرین شات بگیریم تا نوتیفی ای برای کسی ارسال نشود! این مقاله را می توانید از این جا بخوانید. اما چیزی که ذهن چند تن از دوستان را دگیر کرده بود این است که! آیا واتس اپ هم برای گرفتن اسکرین شات از استتوس ها نوتیفی ارسال می کند!

خب این نگرانی کاملا طبیعی است چرا که قابلیت استتوس واتس اپ نشات گرفته شده از قابلیت هایی مثل استوری در اسنپچت و اینستاگرام است پس طبیعی است که در شرایط مشابه نگران این مساله باشیم.

چطور بفهمیم حین تماس تصویری، شخص مقابل اسکرین

.innerads a{background-color:transparent}.innerads a:active,.innerads a:hover{outline:0}.innerads *{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads *:before,.innerads *:after{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads a{color:#337ab7;text-decoration:none}.innerads a:hover,.innerads a:focus{color:#23527c;text-decoration:underline}.innerads a:focus{outline:5px auto -webkit-focus-ring-color;outline-offset:-2px}.innerads *{padding:0;margin:0}.innerads a{text-decoration:none !important;color:#7a7a7a}.innerads a:hover{color:#000}.innerads ul{list-style:none;list-style-type:none;margin:0}.innerads .articlebody a{color:#F12D2E !important}.innerads{border:1px solid #ccc;border-right:none;border-left:none;position:relative;margin:10px 0}.innerads a{color:#9c9c9c !important}.innerads div{top:20px;transform:rotate(90deg);position:absolute;font-size:14px;color:#9c9c9c}.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}@media (max-width: 767px){.innerads div{top:30px;font-size:10px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0;font-size:10px}}@media (min-width: 768px) and (max-width: 991px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 992px) and (max-width: 1279px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 1550px){.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}}

این چیز عجیبی نیست که گاهی از محتویات استتوس یکی از مخاطبان خوشمان بیاید و بخواهیم از آن اسکرین شات بگیریم و یا فیلم آن را دانلود کنیم. برای یاد گرفتن شیوه دانلود استتوس های واتس اپ اینجا را کلیک کنید.

اما خب شاید برای برخی دانلود استتوس ناخوشایند باشد. البته من معتقدم اگر کسی دوست ندارد محتویاتی از استتوس اش توسط کسی دانلود شود قطعا نباید این استتوس را نشر دهد چرا که مدیریت کاربران راحت نیست.

اگر دغدغه شما مربوط به ایامی قبل از آگوست ۲۰۱۸ است باید بگوییم که متاسافانه تا این تاریخ، اکتیویتی های روی استتوس ها برای کاربران ارسال می شده است. بنابراین اگر شما در این ایام، عکسی از استتوسی گرفته اید یا فیلمی را ذخیره کرده اید به کاربران اعلام شده است. اما درست از آگوست ۲۰۱۸ این قابلیت برداشته شده است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

واتس اپ تصمیم داشته که با این قابلیت یعنی استتوس بیزینس ها و مردم را بیشتر با هم در ارتباط قرار دهد. به نظر می رسد که برداشتن برخی محدودیت ها طبیعی باشد.

البته شاید این خبر کمی ترسناک باشد که از این به بعد هر کس استوری یا استتوس شما را در واتس اپ ببیند و از آن اسکرین شات بگیرد، شما مطلع نمی شوید.

خب ساده است. واتس اپ برای این که بتواند خیال کاربران را جمع و راحت کند یک سری پارامترهای امنیتی دارد که می توانید بر اساس آن استوری های تان را شخصی سازی کنید. مثلا می توانید مشخص کنید که این استتوس و استوری ها برای چه کسانی نمایش داده شوند و یا به چه کسانی نمایش داده شوند.

اگر چه اطمینان صد درصدی به نزدیک ترین دوستان نیز کاری ریسک پذیر است اما اگر خیالتان از بابت تنی چند از رفقایتان راحت است، می توانید ویژگی های امنیتی واتس اپ را طوری تنظیم کنید که فقط تعداد خاصی از مخاطب ها استوری تان را ببینند.

خوب است هر چند مدت یک بار مخاطبین خود را وارسی کنید و آن هایی که تمایل ندارید تا استتوس تان را چک کنند را حذف کنید. این بهترین راه برای جلوگیری از ارسال استتوس برای افرادی است که شاید روی اعصابتان باشند.

برای این که بتوانید خیال دوستان تان را از این بابت راحت کنید حتما این مقاله را برای آن ها ارسال کنید اما نکته ای که باید توجه کنید این است که به طور پیاپی اخبار واتس اپ را دنبال کنید چرا که شاید یک روز تصمیم آن ها عوض شود و بخواهند این اطلاع رسانی را دوباره از سر گیرند! پس مراقب باشید تا غافلگیر نشوید.

آیا سوالی در این باره دارید؟

منبع

.innerads a{background-color:transparent}.innerads a:active,.innerads a:hover{outline:0}.innerads *{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads *:before,.innerads *:after{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads a{color:#337ab7;text-decoration:none}.innerads a:hover,.innerads a:focus{color:#23527c;text-decoration:underline}.innerads a:focus{outline:5px auto -webkit-focus-ring-color;outline-offset:-2px}.innerads *{padding:0;margin:0}.innerads a{text-decoration:none !important;color:#7a7a7a}.innerads a:hover{color:#000}.innerads ul{list-style:none;list-style-type:none;margin:0}.innerads .articlebody a{color:#F12D2E !important}.innerads{border:1px solid #ccc;border-right:none;border-left:none;position:relative;margin:10px 0}.innerads a{color:#9c9c9c !important}.innerads div{top:20px;transform:rotate(90deg);position:absolute;font-size:14px;color:#9c9c9c}.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}@media (max-width: 767px){.innerads div{top:30px;font-size:10px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0;font-size:10px}}@media (min-width: 768px) and (max-width: 991px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 992px) and (max-width: 1279px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 1550px){.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}}

۳ نکته مهم برای خرید آنلاین ایمن

آیا آیفون برای سری ۱۳ از ۱ ترابایت حافظه داخلی استفاده می کند؟

اپل صدرنشین بازار تبلت در سال ۲۰۲۰ شد!

چگونه از صفحه گوشی اندروید خود فیلم بگیریم؟

در خرید گوشی عجله نکنید | گوشی های جدید نوکیا در راه هستند

تاریخ انتشار، قیمت، اندازه و مشخصات iPhone SE Plus

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اخبار فناوری

امکان دو برابر شدن آمار مرگ و میر بر اثر کرونا در ایران

اعلام آمادگی چین برای توزیع جهانی واکسن/واکسن کرونای چین در…

ساخت اسپری بینی که از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری می‌کند

حذف عجیب اعلام آمار کرونای ایران از اخبار رسانه ملی | اوضاع…

آموزش‌ها

چطور بفهمیم حین تماس تصویری، شخص مقابل اسکرین

چگونه از صفحه گوشی اندروید خود فیلم بگیریم؟


چگونه تماس های Skype خود را ضبط کنیم؟


نحوه استفاده از Google Maps در Apple Watch


چگونه حساب LinkedIn خود را ارتقا و یا حذف کنیم؟

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

بازیابی رمز عبور

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

واتس اپ قابلیت جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است: تماس ویدئویی. با این قابلیت به راحتی می توانید با دوستان خود تماس ویدئویی با کیفیت و رایگان برقرار کنید.

واتس اپ در سراسر جهان میلیون ها کاربر دارد و یکی از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی است. البته یک پیام رسان است ولی قابلیت های جدیدش آن را بسیار پر قدرت تر کرده اند. 
پارسال این شرکت تماس صوتی واتس اپ را معرفی کرد که به کاربران امکان برقراری تماس تلفنی از طریق اینترنت را می دهد. امسال چیزی که اضافه شده است تماس ویدئویی است. تا ماه پیش این قابلیت بتا بود اما حال به صورت رسمی برای همه پلت فرم ها و برای عموم قابل دسترسی است. 

آنچه باید درمورد تماس ویدئویی واتس اپ بدانید
تماس ویدئویی واتس اپ بسیار ساده است: با تماس ویدئویی از طریق واتس اپ با دوست خود تماس می گیرید و هردو می توانید یکدیگر را در صفحه نمایش گوشی هوشمند خود ببینید. شبیه کاری است که اسکایپ سال هاست انجام می دهد. 
تماس ویدئویی واتس اپ در سه سیستم عامل اصلی موبایل قابل دسترسی است: اندروید، iOS و ویندوز فون. همین قابلیت باعث می شود که واتس اپ یکی از بهترین اپلیپیشن های میان پلت فرمی برای تماس های ویدئویی باشد. 

چطور بفهمیم حین تماس تصویری، شخص مقابل اسکرین

این قابلیت کاملا رایگان است و برای استفاده از آن نیازی نیست که هیچ پولی بپردازید. با این حال تماس ویدئویی نیاز به اینترنت دارد در نتیجه دیتا گوشی شما را مصرف می کند. اگر از طریق وای فای از واتس اپ کال یا تماس واتس اپ استفاده می کنید، هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت. همچنین می توانید چک کنید که واتس اپ چقدر دیتا مصرف کرده است. 
کاربرانی که هم اکنون واتس اپ دارند باید آن را به روز رسانی کنند و کاربران جدید باید آن را دانلود کنند. در حال حاضر این قابلیت روی اندروید فعال است اما به زودی روی iOS و ویندوز فون نیز فعال خواهد شد. واتس اپ کاملا رایگان است. 

با تماس ویدئویی واتس اپ چه کاری می توانید انجام دهید؟
تماس ویدئویی واتس اپ جزئی از قابلیت تماس تلفنی آن است. برقراری تماس بسیار ساده است. شما مخاطب مورد نظر را انتخاب می کنید، روی آیکون تلفن که در کنار نام آن ها قرار دارد کلیک می کنید و در پیامی که ظاهر می شود گزینه ” Video Call” را انتخاب می کند. 
طرف مقابل می توان تماس شما را پذیرفته یا رد کند. اگر پاسخ داد می توانید تماس برقرار کنید. 
تماس ویدئویی واتس اپ به صورت پیش فرض از دوربین جلوی گوشی شما استفاده می کند که البته شامل فلش دوربین جلو نمی شود. اما شما می توانید دوربین پشت گوشی را با ضربه زدن روی صفحه نمایش فعال کنید. 
همچنین می توانید میکروفون را بی صدا کنید تا شخص مقابل فقط تصویر شما را ببیند ولی صدای شما را نشنود. برای خاموش کردن صدا از اسپیکر از دکمه های کنترل صدا استفاده کنید. 

سرعت اینترنت بهتر
سرعت اینترنت در تماس ویدئویی تفاوتی ایجاد نمی کند. واتس اپ سرعت شما را محاسبه کرده و بر اساس آن کیفیت ویدئو را تنظیم می کند. این قابلیت تغییر بزرگی در کیفیت تماس ایجاد می کند. 
وان ردیتور (One Redditor) در کلیپ کوچکی تماس ویدئویی واتس اپ و اپل فیس تایم را مقایسه کرده است. در این رقابت کیفیت واتس اپ بسیار بهتر است. 
ما تماس ویدئویی واتس اپ را روی شبکه های 4G، 3G و 2G امتحان کردیم، و روی هر سه آن ها کیفیت خوب بود. کیفیت ویدئویی 2G ضعیف و پیکسلی بود، اما آنقدر خوب بود که بتوان گفت روی صفحه چه اتفاقی در حال افتادن است. نداشتن تاخیر یکی از نکات بسیار مثبت این تماس های ویدئویی است. 

امکان انجام چند کار در هنگام برقراری تماس
یک نکته بسیار مثبت دیگر تماس ویدئویی واتس اپ قابلیت چند کاره است. بیشتر تماس های ویدئویی گوشی های هوشمند شما را وادار می کنند که تنها تماس برقرار کنید و نه کار دیگر. نمی توانید چند کاره باشید. اما واتس اپ چنین محدودیتی ندارد. 

می توانید روی دکمه ” Message” کلیک کنید تا پیام های دیگری که بقیه فرستاده اند را ببینید، و حتی می توانید به آن ها پاسخ دهید. برای بازگشت به تماس ویدئویی خود کافی است که روی نوار سبزی که در بالای واتس اپ قرار دارد ضربه بزنید. 

کارهایی که نمی توانید با تماس ویدئویی واتس اپ انجام دهید
با وجود همه این قابلیت ها هنوز چند کار هست که نمی توانید با تماس ویدئویی واتس اپ انجام دهید. و ممکن است این مشکلات برای بعضی ها نا امید کننده باشد. 

عدم پشتیبانی برای واتس اپ وب یا دسکتاپ
در حالی که واتس اپ به یک گوشی هوشمند و اتصال اینترنت فعال نیاز دارد، می توانید روی کامپیوتر نیز از آن استفاده کنید. اما تماس ویدئویی را پشتیبانی نمی کند. 

از طرف دیگر اپلیکیشن هایی مانند اسکایپ یا فیس تایم روی هر دو کامپیوتر و گوشی قابل استفاده هستند و می توانید با هردو آن ها تماس ویدئویی برقرار کنید. این مشکل ممکن است برای بعضی ها مشکل ساز باشد. عدم پشتیبانی برای تماس های ویدئویی گروهی
تماس های ویدئویی واتس اپ یک به یک هستند. و این موضوع کمی ناامید کننده است، چرا که چت های گروهی واتس اپ یکی از پرطرفدار ترین قابلیت های آن است. 

در نتیجه اگر می خواهید با چند نفر تماس ویدئویی داشته باشید باید یک اپلیکیشن دیگر انتخاب کنید. در حال حاضر  Appear.in بهترین گزینه است اما اسکایپ و دیگر اپلیکیشن های تماس ویدئویی نیز این قابلیت را دارند. 

تماس ویدئویی چقدر دیتا مصرف می کند؟
تمرکز واتس اپ روی این است که کیفیت تماس های ویدئویی را تا جایی که امکان دارد بهبود بخشد. در نتیجه اگر بتواند کیفیت را بهبود بخشد این کار را انجام می دهد و این موضوع باعث مصرف بیشتر دیتا می شود. اگر از وای فای استفاده نمی کنید دیتا شما ممکن است خیلی سریع تمام شود. 

به طور متوسط یک تماس یک دقیقه ای روی 4G پنج مگابایت، روی اینترنت 3G 3.75 مگابایت و روی اینترنت 2G 3 مگابایت مصرف می کند. البته این ارقام اصلا بد نیستند و بسیار کمتر از چیزی است که انتظار می رفت. 

 

آیا تماس تصویری واتس اپ امنیت دارد ؟یا هک میشود

خیر ذخیره نمی شود

خیر ذخیره نمی شود

خیر ذخیره نمی شود

خیر تماس های واتساپ امنیت زیادی دارد وهک نمیشود

آیا تماس ویدیوی در حافظه گوشی ذخیره میشود؟

آیا تماس تصویری در گوشی ذخیره میشود ایا امگان هگ واتساپ وجود دارد

سلام،ایا تماس تصویری واتس اپ سیو میشود؟

ایا تماس تصویری ذخیره میشود

چطور بفهمیم حین تماس تصویری، شخص مقابل اسکرین

سلام ایا تماس تصویری ضبط میشه تو رو خدا بهم بگید

سلام گوشی من هواوی هانورهشت هستشراحت واتساپ تصویری رامیشه ذخیره کنمب کمک برنامه ای ک مادرروی گوشی نصب شده

ضبط نمیشه ولی از نرم افزارهای ضبط کننده میشه استفاده کردمثل xrecorder

ایا تماس تصویری توسط طرف دیگه ضبط میشه

داداش نمیدونم خود واتسپ این امکان رو داره یا نه ولی هر اتفاقی رو میشه با استفاده از برنامه های مختلف از روی صفحه گوشی فیلم گرفت

آیاتماس تصویری رومیشه ضبط کرد

ایا تماس تصویری واتساپ را مشود ضبط کرد

اگر خودش برنامه رکاد داره میتونه ضبط کنه اما واتساپ خودش ضبط نمیکنه باید یه برنامه است دانلود کنه ضبط کنهتماس تصویری و صوتی امنیت داره اند تو اند هستند یعنی قفل شده هستند هیچکی نمیتوانند تماس شما را شنود یا کوش کند

باسلام اگر دوربین گوشی گیرنده مشکل داشته باشد آیا میتوان باهاش تماس تصویری گرفت؟دوست من باهاش تماس تصویری میگیرم من اون رو نمیبینم و میگوید دوربینش خرابه، آیا درست میگه؟

شاید برای شما جالب باشد که بدانید می توان با استفاده از برنامه های خارجی می توانید تماس های تصویری و صوتی برنامه محبوب WhatsApp را ذخیره کرده و بار ها و بارها به تماس های خود گوش دهید. برای ضبط تماس تصویری واتساپ خود، ابتدا نیاز است که یک برنامه ضبط رکوردر را روی تلفن همراه خود نصب کنید امروز قصد داریم برنامه هایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها می توانید به ضبط تماس های واتس اپ (WhatsApp) بپردازید.

چرا در تماس تصویری که مخاطب بهم تماس میگیری از بسته دیتا من هم هزینه کم میکنه؟؟هزینه تصویری واتساپ۲طرفه است؟

آیا هزینه تماس ویدئوی واتساپ دو طرفه است؟اگر تماس واتساپ از اینترنت وای فای باشد رایگان است؟

آیا تماس تصویری واتس اپ امنیت دارد ؟یا هک می‌شود?

سلام بنده هنگام تماس صوتي و يا تصويري صدا و تصوير كامل طرف را دارم اما طرف مقابل صداي بنده را ندارد فقط در واتس آت اين مشكل رادارم با هندسفري مشكلي ندارم صداي دو طرف واضح است

منم مشکل صدا دارم توی تماس صوتی مشکلی نیست ولی تصویری صدا رد نمیشه فقط با هندسفری درسته!!! کسی مشکل رو میدونه؟؟؟ برنامه رو هم پاک کردم دوبره نصب کردم باز حل نشد!

منم مشکل صدا دارم توی تماس صوتی مشکلی نیست ولی تصویری صدا رد نمیشه فقط با هندسفری درسته!!! کسی مشکل رو میدونه؟؟؟ برنامه رو هم پاک کردم دوبره نصب کردم باز حل نشد!

اگه از واتس اپ غیر رسمی استفاده کنید صدا در هنگام تماس صوتی و تصویری فقط با هندزفری کار میکنه برای رفع این مشکل واتس اپ اصلی رو نصب کنید.

من با شوهرم تماس تصویری داشتم . ایشون متاسفانه فوت کرده اند . آیا میتونم متن و صدای تماسهای رد وبدل شده رو داشته باشم . گوشی همسرم و خودم تاریخچه اش موجوده

never

البته اگر به واتساپ ایمیل کنید و درخواستتون رو ارائه بدین 1 درصد احتمال داره کمکتون کنن

salam.ایمیل بزنین بهتون میگم

سلام آیا هزینه تماس تصویری در واتساپ دو طرفست. لطفا بگویید چگونه محاسبه می شود

آیا با تماس تصویری به یه شماره ناشناس که شماره من را ندارد شماره من در گوشی ایشان دیده میشود

اگر یک ساعتو نیم در واتساپ ویدیو کال کنیم چند مگ از حجم بسته تموم میشود؟؟

سلام. واتس آپ من هک شده بود و تمام پیامام آیا امکان سیو شدن یا هک شدن تماس تصویری وجود داره؟

اره اره ارههههه میشه از صفحه فیلم گرفت و ذخیره کرد میشهههه

ایا میشه کاری کرد که هزینه تماس تصویری واتساپ رو فقط یک نفر متقبل بشه و برای نفر دیگه هزینه‌ای نداشته باشه

خیر هزینه به صورت پس پرداخت روی قبضتان اعمال میگردد

یه سوال….برای تماس تصویری واتساپ ازهردوطرف داده مصرف میشه ؟فرقی نمیکنه که کی تماس گرفته باشه ؟

سلامبله از هر دو طرف مصرف میشهاگر خیلی روی حجم حساس هستید از پیام رسان های داخلی استفاده کنید چون بعضیاشون نصف یا یک چهارم مصرفتون محاسبه میکنن

سلام میشه که دورببین واتساپ ویرایشگر داشته باشه که برای تصویری صحبت کردن یا نه

سلام . آیا در تماس تصویری واتس آپ میشود بدون فهمیدن طرف مقابل عکس گرفت واگر صدای دوبار کلیک روی کیبورد شنیده بشه یعنی عکس گرفته شده. متشگرم .لطفا جواب بدهید.

سلام از کجا بفهمیم طرف مقابل تماس تصویری ما را در واتساپ ضبط میکنه؟ یا از تماس عکس میگیره؟ راه مقابله با اینکار چیه؟

آرش – “دلیل حذف ناگهانی فایل‌ها در آپدیت اکتبر 2018 اکتبر ویندوز 10 چیست” فایلهای من هم بعد از آپدیت ناپدید شده با تمامی نرم افزارهای موجود در بازار ریکاوری کردم ولی نشد.
آیا راه حلی وجود داره که بشه فایلها رو برگردوند. کلی عکس و موزیک و فیلم داشتم. از دست رفت.
لطفاً جواب رو به ایمیل ارسال کنید. شاید مجبور بشم ویندوز رو عوض کنم . این سایت رو گم میکنم .
با تشکر از شما.

بابک – “بررسی نسل‌های مختلف رم‌های DDR” مهندس sdram رو فراموش کردی

Kia – “واتساپ تایید چهره یا اثر انگشت را برای اتصال دستگاه جدید اجباری می‌کند” “در پایان به این نکته دقت کنید که واتساپ امکان دسترسی مستقیم به اطلاعات بیومتریک کاربران نخواهد داشت و از این اطلاعات فقط و فقط برای تایید هویت استفاده خواهد شد.”

قطعا همینطوره :)))))))))

شیوا حسینی – “تست DNA سرویس شجره نامه شناسی به شما کمک می کند ریشه های خود را پیدا کنید” چگونه باید برای این تست ثبت نام کنیم وهزینش چقدره ؟

Alivahidi – “واتساپ تایید چهره یا اثر انگشت را برای اتصال دستگاه جدید اجباری می‌کند” fتشکر

رسانه‌ی فیسیت به انتشار مهم‌ترین اخبار حوزه‌ی فناوری اطلاعات ایران و جهان می‌پردازد. علاوه بر پوشش اخبار، آموزش‌های کاربردی و تئوریک، ویدیوهای جعبه گشایی و بررسی تجهیزات و گجت‌های هوشمند، را نیز در فیسیت می‌توانید مشاهده کنید.ما رسالت خودمان را تولید محتوای جذاب و مورد نیاز برای فعالان حوزه‌ی فناوری اطلاعات می‌دانیم.

با اشتراک در خبرنامه‌ی فیسیت خبرهای مهم فناوری و کسب و کار را با استفاده از ایمیل دریافت کنید.

©استفاده از مطالب سایت و بازنشر آن‌ها به هر عنوانی تنها با ذکر نام فیسیت مجاز است.

نرم افزار استخاره با توجه به نظرات حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مد ظله العالی )

تکفیری ها تهدیدی برای تمام بشریت هستند لذا همه باید مقابل آن ایستادگی کنند

به اطلاع مخاطبین عزیز می رساند شصت و یکمین شماره ماهنامه الکترونیکی خبری – تحلیلی بلیغ (بهمن 99) منتشر شد

نمی شود به تحولات آمریکا دل بست؛ گاهی گفته می شود به تیم جدید روی کار آمده می توان امید داشت، در حالی که باید بدانیم تیم رقیب این جریان ادعا می کند که نزدیک به 70 میلیون رأی دارد، از این رو تیم جدید نمی تواند خواسته آن تعداد از جمعیت خود را نادیده انگاشته و علی رغم میل آنها عمل کند، بنابراین سیاست های آمریکا تغییر ناپذیر است و نباید به آنها دل خوش کرد

نیروهای این نهاد باید نسبت به مددجویان و امور آنها دلسوز باشند، زیرا دلسوزی کردن غیر از انجام وظیفه است، یعنی این افراد باید خدمت رسانی به مددجویان را صرفاً وظیفه خود تلقی نکنند، بلکه تصور کنند برای خودشان می خواهند خدمت رسانی کنند

چطور بفهمیم حین تماس تصویری، شخص مقابل اسکرین

عالمی برجسته و مورد علاقه مردم که زندگی سادۀ او درس عبرت و اخلاق توأم با محبت و احترام او مایۀ جذب مردم به دین اسلام بود. ایشان خدمات زیادی به مکتب اهل بیت(علیهم السلام) کرد و شاگردان فراوانی تربیت نمود

در عيد نوروز، نشاط و جنبش و حركت در تمام عالم حيات آغاز مى شود

امّ البنين سلام الله علیها، همسر اميرمؤمنان علیه السلام بعد از فاطمه زهرا علیها السلام است

شهید نواب صفوی، در دوران خفقان شدید حکومت طاغوت، صدای ملت را به گوش همگان رساند

بحران کم آبی و مسألۀ جیره بندی آب، ضرورت استفاده درست از آب را دوچندان می کند

حركت ظالمانه آتش افروزان جنگ جمل نمونۀ کامل بازگشت به سوى افكار و برنامه ها و سنن جاهلى بود

نهضت‏ علمى‏ اسلام در قرن اول،دوم و سوم هجرى، يك جنبش علمى وسيع در جهان برانگيخت

از جمله مشکلاتی که مردم دارند و به صورت مرتب بیان می کنند و می خواهند که ما آنها را به مسؤولان تذکر دهیم، مسأله گرانی فوق العاده ای است که در میان جامعه وجود دارد

تفاوت های ذاتی زن و مرد، مانع از آن نخواهد بود كه از نظر مقامات معنوى و دانش و تقوا، گروهى از زنان از بسيارى از مردان پيشرفته تر باشند

شهادت در راه خدا، براى حضرت فاطمه سلام الله علیها، که شوق ديدار يار تمام وجودش را پركرده، گشوده شدن درهاى قفس است

مقاومت، تنها گزینه در برابر فشارهای دشمن است

على عليه السلام كه شهادت را رستگارى می دانست

برخي از جوانان در جامعه امروز با مكتب امام صادق علیه السلام آشنايي ندارند

«عفت‏» يكى از فضايل مهم اخلاقى در رشد و پيشرفت و تكامل جوامع انسانى است

پیامبر صلوات الله علیه و آله از روح و جان و عزیزترینِ عزیزانمان برایمان عزیزتر است

دفاع مقدس تجربه گرانبهایی است

صلوات و درود بر پیامبر و آل او، رحمت تازه الهى را بر روح پاک آنها فرو می فرستد

مظلومانه زندگى كردی و با شهادت از دنيا رفتى

بخدا شیعه ما نیست، جز آنکه از خدا پروا کند و او را اطاعت نماید

شاهنامۀ فردوسی حماسه سرای ایران، تجسم شاعرانه‏ ای است از انبوه مشكلات زندگى انسان‏ها

در «علم‏ رجال» اسلامى، به بخش خاصى مربوط به زنان‏ دانشمندى كه در صف روات و فقهاء بودند برخورد می کنيم

با رحلت پيامبر صلى الله عليه وآله، تيرهاى زهرآگين دشمنان در قالب كينه هاى بدر، خيبر و حنين از هر سو به سوى فاطمه زهرا عليها السلام پرتاب می شد

حادثه يورش به خانه حضرت زهرا سلام الله علیها و به آتش‏ كشيدن آن و …، همه و همه نشانی بلند از اوج مظلومیت ایشان است

خداوندا! اينها خاندان منند رجس و آلودگى را از آنها دور كن

ضبط مکالمات تصویری واتساپ کار ساده‌ و سرراستی نیست؛ نه خود اپلیکیشن این امکان را به شما می‌دهد و نه هیچ کدام از سیستم‌های عامل. بنابراین برای این کار ناچارید که به ابزار شخص ثالث متوسل شده و از آن‌ها برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید.

در مقاله‌ای که مشغول خواندنش هستید، می‌خواهیم کار با دو ابزار ضبط مکالمات تصویری و البته صوتی واتساپ را با هم یاد بگیریم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

این اپ در ضبط مکالمات صوتی واتساپ امتحانش را به خوبی پس داده و با طیف گسترده‌ای از دیوایس‌های اندرویدی سازگار است و خروجی‌های با کیفیتی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

گام اول: اپلیکیشن را از پلی استور گوگل دانلود کنید. پیش از دانلود می‌توانید با چک کردن این لیست از پشتیبانی شدن گوشی‌تان توسط اپلیکیشن مطمئن شوید.

چطور بفهمیم حین تماس تصویری، شخص مقابل اسکرین

گام دوم: بعد از نصب، اپلیکیشن را باز کرده و دسترسی‌های لازم را به آن بدهید. با دادن این دسترسی‌ها قبول می‌کنید که Cube ACR اجازه دارد کلیه تماس‌های ورودی و خروجی شما در واتساپ (و در صورت تمایل اپ‌های مشابه مثل اسکایپ و Duo) را ضبط و در خودش ذخیره کند. همچنین با دادن این دسترسی یک ویجت شناور در گوشه صفحه خانگی اندروید ظاهر می‌شود که با آن بتوانید دستور ضبط مکالمات را صادر کنید.

همچنین اگر از اندروید 10 استفاده می‌کنید، آگاه باشید که دادن دسترسی App connector برای کار کردن اپلیکیشن الزامیست.

گام سوم: بعد از دادن دسترسی‌های لازم، حالا می‌توانید تمام مکالمات صوتی خروجی و ورودی واتساپ را از درون پیام‌رسان ضبط کنید. به محض دریافت یک تماس، یا وقتی خودتان تماس می‌گیرید، ویجت Cube ACR در گوشه صفحه ظاهر می‌شود تا بتوانید به آسانی فشردن آن ضبط مکالمه را آغاز کنید.

گام چهارم: اگر به هر دلیلی این ویجت شناور ظاهر نشد یا Cube ACR صداها را به درستی ضبط نکرد، وارد تنظیمات اپلیکیشن شوید. سپس در بخش تنظیمات VoIP recording گزینه Ignore VoIP-support check را فعال کرده و منبع صوتی را Voice call انتخاب کنید.

گام پنجم: با اتمام ضبط می‌توانید به فایل‌های خروجی از درون Cube ACR یا مراجعه به فایل منیجر و باز کردن پوشه مرتبط با Cube ACR در حافظه داخلی گوشی دسترسی داشته باشید.

ضبط مکالمات تصویری واتساپ نسبت به مکالمات صوتی کمی پیچیده‌تر است. بعضی اپلیکیشن‌ها مثل AZ Screen Recorder و DU Recorder ظاهرا از پس انجام این کار بر می‌آیند، ولی بسیاری از کاربران گزارش می‌دهند که در ضبط مکالمات تصویری با این دو مشکل صدا داشته‌اند و صدا به طور یک طرفه ضبط می‌شده. اگر شما هم در ضبط مکالمات تصویری واتساپ با این دو اپ به چنین مشکلی برخوردید، بد نیست به اپ MNML Screen Recorder هم شانس کوچکی بدهید.

این اپ که هنوز در مرحله Early Access قرار دارد، تنظیمات خوبی برای هماهنگی ضبط صدا و تصویر ارائه کرده که می‌توان با اندکی دستکاری کردن آن‌ها به نتایج مطلوبی رسید. در ادامه نحوه استفاده از این اپ را با هم مرور می‌کنیم.

گام اول: اپلیکیشن را از گوگل پلی استور دانلود کنید.

گام دوم: بعد از دانلود و نصب، اپ را باز کرده و از گوشه بالا و سمت راست با فشردن آیکن سه نقطه وارد قسمت Settings شوید.

گام سوم: روی Recording اشاره کرده و گزینه Record Audio را فعال کنید.

گام چهارم: حالا مجددا به منوی اصلی اپلیکیشن برگردید و روی Record اشاره کنید. در این صورت کار ضبط آغاز می‌شود.

گام پنجم: با اشاره روی گزینه رکورد هر چیزی که در صفحه در حال اتفاق افتادن است ضبط می‌شود. بنابراین کافیست وارد واتساپ شوید، مکالمه تصویری را برقرار کرده و تا انتها ادامه بدهید.

گام ششم: بعد از اتمام مکالمه، نوار ابزار اندروید را پایین بکشید و روی آیکن مربعی شکل توقف اشاره کنید.

گام هفتم: کار تمام است. حالا مکالمه تصویری شما در اپلیکیشن ذخیره شده که می‌توانید آن را تماشا کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

در انتها باید به این موضوع اشاره کنیم که بسته به نسخه اندروید و مدل دیوایسی که از آن استفاده می‌کنید، احتمال دارد از اپلیکیشن‌های معرفی شده در این مقاله نتایج متفاوتی بگیرید. با این حساب توصیه می‌کنیم اگر برای ضبط مکالمات (چه صوتی چه تصویری) به مشکل برخوردید، در درجه اول همه گزینه‌های موجود در تنظیمات اپ‌های معرفی شده را امتحان کنید و در درجه بعدی از اپلیکیشنی استفاده کنید که بیشتر از سایر اپ‌ها با دیوایس شما سازگاری دارد.

شما چه روش‌هایی را برای ضبط مکالمات تصویری واتساپ پیشنهاد می‌کنید؟ آیا از نتیجه راضی بوده‌اید؟ حتما تجربه‌تان را با ما به اشتراک بگذارید.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

چطور بفهمیم حین تماس تصویری، شخص مقابل اسکرین
چطور بفهمیم حین تماس تصویری، شخص مقابل اسکرین
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *