چطور بفهمیم خط به نام کیه

 
helpkade
چطور بفهمیم خط به نام کیه
چطور بفهمیم خط به نام کیه

بیش از دو دهه است که تلفن‌های همراه به کشور وارد شده و در طول این زمان، استقبال از آن روز به روز بیشتر شده است تا جایی که استفاده از آن در همه امور روزمره امری اجتناب ناپذیر به شمار می‌رود. راه‌های ارتباطی از طریق تلفن همراه‌ها در عصر حاضر کمک بسیاری در زمینه‌های مختلف به افراد می‌کنند.

اما ممکن است این راه‌های ارتباطی در برخی موارد مشکلات جبران ناپذیری به بار آورند. برخی افراد بنا به دلایلی مجبور به استفاده از چندین سیم کارت هستند. اما احتمال اینکه سیم کارت‌ها جعلی باشند و یا توسط افراد سودجو مورد سواستفاده قرار گیرند، نگرانی‌ها و مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

خرید سیم کارت همراه اول

با مراجعه به بخش فروش سیم کارت همراه اول فروشگاه مای رند، سیم کارت رند با قیمت مناسب بخرید!چطور بفهمیم خط به نام کیه

برای اینکه افراد بدانند سیم کارت‌هایی که خریداری می‌کنند به نام خودشان است یا خیر، و یا این که در کدام یک از اپراتورهای 4 گانه کشور به نام آن‌ها ثبت شده و اصلا چه تعداد سیم کارتی در حال حاضر به نام آن‌ها فعال است روش‌هایی وجود دارد که در مورد آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

ارزان بودن سیم کارت‌های اعتباری در برخی موارد باعث شده تا افراد در نگه‌داری سیم کارت‌های خود دقت کافی نداشته باشند و یا در زمان گم کردن و مفقود شدن سیم کارت، یادشان برود که سیم کارت را غیر فعال کنند و به خرید یک سیم کارت دیگر بسنده کنند.

 

 

این وقایع باعث می‌شود که افراد ندانند این سیم کارت‌های به نام آنها، کجا و در دسترس چه کسی است. همین موارد بود که باعث شد برای جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی، طرح احراز هویتی که وجود نداشت توسط رگولاتوری به وجود بیاید تا مالکیت سیم کارت‌ها مشخص شود.

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که علاقه ندارید که سیم کارت کاری و سیم کارت شخصی تنها یک سیم کارت باشد، یقینا دو یا چند سیم کارت را به نام خود خریداری کرده‌اید و در تایم‌های کاری سیم کارت‌های کاری خود را روشن می‌کنید تا مشتریان شما با این سیم کارت‌ ها تماس بگیرند و شب هنگام هم خاموش خواهید کرد تا مزاحمتی صورت نگیرد.

اما گاها ممکن است تعداد سیم کارت‌های بسیار زیادی به صورت خواسته یا ناخواسته به نام شما ثبت شوند و در نهایت حتی با احتمال یک درصد نیز برای شما دردسر ساز شوند و این در صورتی است که شاید اصلا کار خاصی انجام نداده باشید و سیم کارتی که به نام شما است، در گوشی فرد دیگری فعال باشد وبا استفاده از آن سو استفاده کنند. 

یکی از مهمترین مسائلی که در رابطه با مالکیت سیم کارت باید دانست این است که بر اساس قانون، در صورت هرگونه ایجاد مزاحمت و یا ارتکاب اعمال مجرمانه از طریق سیم کارت، تا زمانی که مجرم اصلی شناسایی شود، مالک اصلی مقصر هرگونه سوء استفاده احتمالی از سیم کارت است.

همچنین باید خود مالک سیم کارت در محاکم قضایی پاسخگو باشد. این مسئله اهمیت آگاه بودن از سیم کارت‌هایی که به نام ما ثبت شده را نشان می‌دهد. 

یکی از آسان ترین راه‌ها برای احراز هویت سیم کارت روش استعلام از طریق سامانه پیامکی است. افراد می‌توانند از مالکیت سیم کارت خود از این طریق مطلع شوند.

به این صورت که مشترکان می‌توانند با ارسال شماره کد ملی خود به سرشماره 3000504901 یا به سرشماره 3000150 به اطلاعات اپراتوری سیم کارت خود دست یابند.

همچنین دریافت استعلام مالکیت سیم کارت توسط مشترکان با پیامک هر 10روز یکبار امکان پذیر است. اگر مغایرتی در اطلاعات به دست آمده به وجود بیاید مشترکان می‌توانند با کارت ملی خود به دفاتر اپراتورهای تلفن همراه مراجعه کرده و اطلاعاتی در خصوص سیم کارت خود به دست آورند.

 

 

در صورتی که تعداد سیم کارت‌های اعلام شده  بیشتر از آن باشد که فرد خریداری کرده است، امکان دارد بدون رعایت مقررات تغییر نام به افراد دیگر واگذار کرده باشد یا حتی بدون اطلاع خود فرد چندین سیم کارت به نام وی در بانک اطلاعاتی اپراتورها ثبت گردیده باشد. اگر تعداد سیم کارت کمتر از انتظار وی باشد، امکان دارد مالکیت سیم کارت‌های خریداری شده به نام وی ثبت نگردیده باشد.

این سامانه برای استعلام تعداد سیم کارت مشترکین تلفن همراه روی پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فعال است. مشترکین می‌توانند با مراجعه کردن به سایت ‌‌mobilecount از تعداد سیم کارت‌هایی که با شماره ملی آن‌ها ثبت شده است اطلاع یابند.

تمامی مشترکین چهار اپراتور اصلی کشور می‌توانند در این سامانه به این اطلاعات خود دسترسی داشته باشند. همچنین دریافت استعلام مالکیت سیم کارت از این سامانه مانند روش سامانه پیامکی، هر 10 روز یکبار امکان دارد که می‌توان گفت یکی از نقاط ضعف سامانه به شمار می‌رود.

برای این کار پس از ورود به سایت باید با قوانین سایت موافقت کرده و به صفحه بعد بروید و در این صفحه به درج اطلاعات خود اقدام نمایید، اطلاعاتی که نوشتن برخی از آنها اجباری است (مانند کد ملی و حداقل یک شماره همراه که مطمئن هستید به نام خودتان است.)

 

 

پس از درج اطلاعات خواسته شده پیامی از سوی سایت داده می‌شود مبنی بر اینکه در صورت صحت اطلاعات، پیامکی از سمت رگولاتوری برای مشترک ارسال خواهد شد و در آن تعداد سیم کارت‌هایی که به نام مشترک است ذکر خواهد شد.

روش‌های استعلام که در رابطه با مالکیت سیم کارت، تنها نشان دهنده‌ی تعداد سیم کارت‌هایی است که به نام افراد ثبت شده است و شماره‌های خطوط را نمایش نمی‌دهند.

برای اطلاع یافتن از شماره‌های خطوط ثبت شده، اگر مشترک اپراتور ایرانسلی باشید می‌توانید با نصب رایگان اپلیکیشن ایرانسل من علاوه بر تعداد خطوط ثبت شده از شماره‌های ثبت شده نیز مطلع شوید.

نحوه استفاده از این اپلیکیشن نیز به این صورت می‌باشد که بعد از نصب آن بر روی سیستم خود، صفحه‌ی باز شده سمت راست را بکشید و گزینه پرونده را انتخاب کنید.

سپس با انتخاب کردن اطلاعات حساب و با انتخاب کردن سیم کارت های ثبت شده، تمامی شماره‌های ثبت شده به نام خود را مشاهده کنید. در صورتی که مشترک اپراتور همراه اول می‌باشید با نصب اپلیکیشن همراه اول من، با روش‌های گفته شده و همچنین مشترکین ایرانسل در اپلیکیشن ایرانسل من از تعداد شماره‌های ثبت شده به نام خودتان مطلع می‌شوید. 

طبق دستورات نیروی انتظامی و قضایی اپراتورهای تلفن همراه وظیفه حفظ اطلاعات و اطلاع یافتن از مشخصات صاحبان خطوط را دارند. همچنین سیم کارت‌هایی که بدون مالک حقیقی هستند را بیرون از شبکه اپراتوری قرار دهند.

بنابراین اپراتورها چند سال پیش تصمیم گرفتند تا خطوطی را که کد ملی صاحبشان در پرونده موجود نباشد را سلب مالکیت کنند. بنابراین مالکیت سیم کارت اشخاص بدون وجود شماره کد ملی امکان ندارد.

به این صورت که افراد برای جلوگیری از سلب مالکیت سیم کارت خود، سیم کارتهای همراه اول شماره کد ملی خود را می‌توانند به 8980 و صاحبان سیم‌های ایرانسل کد ملی خود را به 272 پیامک کنند.

 

 

این طرح لغو مالکیت سیم کارت در بهمن ماه سال 1393 راه اندازی شد و مالکیت سیم کارت‌های بدون کد ملی به طور کامل سلب شد.

افراد با خریداری سیم کارت‌های بی هویت مزاحمت‌های تلفنی برای اشخاص و از همه مهمتر به سازمان‌هایی مانند آتش نشانی یا اورژانس‌ها و غیره ایجاد می‌کنند که سبب بروز مشکلات فراوانی می‌شوند.

غالبا خریدار چنین سیم کارت‌هایی افراد خلافکار مانند مواد فروش‌ها یا قاچاقچیان می‌باشند که سیم کارت به نام خودشان ثبت نشده است. بیشتر کلاهبرداری‌های بانکی و یا غیره توسط چنین افرادی که مالکیت سیم کارت‌های بی هویت را دارند ایجاد می‌شود.

در نهایت این که مالکیت سیم کارت‌های بی هویت، عوارض جبران ناپذیری دارد و در صورت اطلاع یافتن نیروهای امنیتی برخوردهای جدی با این افراد می‌شود.چطور بفهمیم خط به نام کیه

مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات اشاره کرده است که هر کاربر اپراتور می‌تواند مالکیت 9 سیم کارت را داشته باشد. زیرا در صورت بروز هرگونه مشکل و سوءاستفاده به عهده خود مالک سیم کارت می‌باشد.

متاسفانه در جامعه امروزی افراد سودجو و خلافکار با راه‌های زیادی برای مردم و دولت مشکلاتی ایجاد می‌کنند. اما اپراتورها و رگولاتوری‌های تلفن همراه برای جلوگیری از این مشکلات راه کارهایی را تنظیم کردند.

 

 

پیشنهاد می‌کنیم که حتما با روش‌هایی که ارائه دادیم. مالکیت سیم کارت خود را استعلام کنید تا مورد سوءاستفاده قرار نگیرید. 

نکته مهم: در صورتی که متوجه شدید سیم کارتی بدون اطلاع شما و به نام شما ثبت شده است، سریعا همراه با مدارک هویتی خود به دفاتر فروش اپراتور مربوطه  اقدام به قطع آن سیم کارت نمایید.

مشترکین همراه اول می‌توانند با ورود به اپلیکیشن همراه من‌، نام مالک اصلی سیم کارت فعال روی گوشی خود را مشاهده نمایند. مشترکین رایتل هم جهت استعلام مالکیت سیم کارت می‌توانند کد دستوری #211* را شماره گیری نمایند.

 

 

آیا تا به حال چنین مشکلی برای شما پیش آمده؟ آخرین باری که مالکیت سیم کارت‌های خود را استعلام کردید چه زمانی بوده است؟

گویا تک – سایت گویا تک مجله آموزش اندروید و ویندوز. دانلود نرم افزار ویندوز و دانلود برنامه تلگرام اندروید

قطعا همه ی ما در طول سال مزاحمت های تلفنی را تجربه کرده ایم ، روش های مختلفی برای پیدا کردن و فهمیدن صاحب خط افراد مزاحم وجود دارد. خیلی از افراد به دلیل وجود مزاحمت های تلفنی زیاد صرفا قصد سوجویی از کابران و مشتریان را دارند و با پیشنهادات مختلف نظیر پیدا کردن شماره تلفن ثابت ، فروش نرم افزارهای شناسایی صاحبان خط سعی در فریب مردم دارند ، بهتر است فریب این گونه افراد را نخورید. ما می خواهیم در این نوشته به بررسی این موضوع مهم بپردازیم.

 

 

فهرست سرفصل ها

چطور بفهمیم خط به نام کیه

یکی از روش های فهمیدن صاحب خط استفاده از روش های نسبی آزمون و خطا می باشد. شما می توانید شماره مزاحم را در شبکه های اجتماعی مختلف ذخیره کنید و با مشاهده نام و عکس پروفایل وی تشخیص دهید که مزاحم آشناست یا خیر. بررسی نام کاربری و آیدی پروفایل این شخص ممکن است سرنخ مهمی در این زمینه باشد تا شما بتوانید به این قضیه پی ببرید. اما شاید بگویید که این روش ها خیلی جوابگو نیست. در ادامه چند روش بهتر با فهمیدن ریزمشخصات صاحب خط را برای شما قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

 

در این روش که به صورت نسبی می باشد و ممکن است گاهی اوقات جواب دهد ، شما می توانید برای پیدا کردن صاحب خط همراه اول ، کد ستاره ۱۲۳ مربع را بگیرید. در صورتی که فرد در سیستم جیرینگ همراه اول ثبت نام نکرده باشد مشخصات وی در لحظه ثبت نام نمایش داده می شود.

در این روش شما می بایست به سرویس همراه من بروید یا در وب سایت همراه اول ثبت نام کنید. سپس در این بخش می بایست کد امنیتی ارسال شده برای خط همراه اول را در مرحله ثبت نام وارد کنید. در این حین وارد سامانه می شوید. در قسمت بالای سایت می توانید نام و نام خانوادگی صاحب خط و مشخصات وی را مشاهده کنید. برای دیدن مشخصات جزئی تر می بایست رمز دوم را بلد باشید. در صورت نداشتن رمز دوم می بایست رمز دوم را با تعیین آن و با ارسال به سامانه ۸۹۶۹ دریافت کنید.

 

شما جهت پیدا کردن می بایست از روش شماره تلفن ایرانسل شخص به سرویس کنترل حساب اینترنتی بروید و سپس به بخش ثبت نام ایرانسل مراجعه کنید. در مرحله ثبت نام شماره ایرانسل را وارد کنید. کد امنیتی ارسال شده به خط را وارد سیستم کنید و پس از ورود به سامانه از قسمت مشاهده پرونده مشخصات کامل شخص را مشاهده کنید. در این قسمت تمامی مشخصات شخص مورد نظر به صورت جزئی نمایش داده می شود.

 

شما برای این کار ابتدا می بایست وارد سامانه مدیریت رایتل شوید ، سپس از طریق انتخاب گزینه دریافت رمز عبور شماره همراه و کدملی صاحب خط را وارد کنید و وارد سامانه شوید تا بتوانید مشخصات کامل شخص را مشاهده کنید.

 

بهتر است در هنگام استفاده از آپ های مختلف دقت کنید که از اعتبار کافی برخوردار باشد و همچنین در شبکه های اجتماعی از آپ رسمی استفاده کنید. تا زمانی که سیستم های شبکه های اجتماعی و آپ های پرداخت برای تایید مشخصات شما به نیازی به تایید شماره تلفن همراه ندارند ، سعی کنید شماره خود را در اختیار آنها قرار ندهید.

 

شما می توانید در صورت پخش شدن شماره تلفن همراه ی خود تماس اشتباه را مسدود کنید تا از مزاحمت های ایجاد شده رهایی پیدا کنید.

 

برنامه تروکالر می‌تواند نام شماره‌های ناشناس را برای شما مشخص کند. تنها کافی است که از مطلب ” آموزش پیدا کردن شماره ناشناس با تروکالر اندروید (۱۰۰% عملی)  ” استفاده کنید.

 

شما می توانید برای استعلام مشخصات کامل خود به سامانه ایجاد شده به آدرس mobilecount.cra.ir مراجعه کنید. در این سامانه تعداد خطوط ثبت شده به نام شما درج شده است ، اگر شماره ای که در سیستم ثبت شده در دست شما نمی باشد بهتر است اقدام به مسدود و باطل کردن آن کنید تا از سواستفاده های آتی جلوگیری کنید.

همچنین برای پیدا کردن شماره سیم‌کارت از آموزش ” کد دانستن شماره موبایل خود ” استفاده کنید.

 

دیدگاه شما در رابطه با این آموزش چیست؟

امیر محمد سردبیر گویاتک است. او علاقمند به نویسندگی و بیش از یک دهه در مورد تکنولوژی نوشته است. برای دریافت آموزش‌های اینترنت پیج اینستاگرام گویاتک را حتما فالو کنید ❤
INSTA ID: @gooya.tech

پست قبلی

آموزش بروزرسانی سیستم عامل در گوشی‌های سامسونگ Galaxy

پست بعدی

چگونه سایت‌های قدیمی را با اینترنت اکسپلورر در ویندوز ۱۰ باز کنیم؟

آموزش غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول

۵ روش مشاهده و پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی همراه اول

آموزش دریافت ۳۰% شارژ بیشتر همراه اول برای بانوان

آموزش حذف آهنگ پیشواز ایرانسل (۱۰۰% موفقیت آمیز)

خوب ایکیو که مطلب رو نوشتی . ما فقط شماره اون فرد را داریم خطش که دست مانیست که کد فعال سازیش برای من بیاد

از قضا بنده یه سیمکارت رایتل پیدا کردم. شماره اش رو هم میدونم. منتهی تو قسمت مدیریت حساب رایتل کد ملی هم میخواد. خب اگه من کد ملی شخص رو میدونستم حتما میشناسمش دیگه…

سلام شماره سیم کارتم رو فراموش کردم و زمانی که سیم کارتو میذارم روی گوشی مینویسه روی شبکه ثبت نشده و هیچ کاری نمیتونم انجام بدم و هیچ کدی هم نمیشه وارد کرد،ولی پوکه سیم کارت رو دارم…
ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام‌چطور میتونیم خطی که مزاحم‌میشه یاتهدید میکنه رو بفهمیم‌به نام کی هس؟

سلام من چطور میتونم بفهمم اسم صاحب یه خط کیه

سلام میخوام شماره موبایل شخصی رو پیدا کنم

سلام
سپاسگزارم از مطلب خوبی که منتشر کرده اید
با تشکرچطور بفهمیم خط به نام کیه

واقعا که تمام این روش هایی که گفتید منوط به این هست که ما سیم کارت شخص مورد نظر رو داشته باشیم وقتی یکی مزاحم هست مسلما ما سیم کارتش رو نداریم اون موقع باید چیکار کنیم

دقیقا

جوابی پیدا کردین واسه این


نظرات بسته شده است.

دانلودها

آموزش مشاهده قیمت اجناس در گوشی اندروید با دیجی کالا

۳ روش اکتیو ویندوز ۱۰ جدید و آفیس ۱۰۰% موفقیت آمیز (بهمن ۹۹)

دانلود بازی هواپیما جنگی جدید ۲۰۲۱ Modern Warplanes اندروید

دانلود واتساپ جدید ۹۹ + فارسی ⭐ Whatsapp 2.21.2.15

دانلود مرورگر فایرفاکس جدید ۹۹ (Firefox) پر سرعت اندروید

آموزش

آموزش پین کردن پیامک یک شماره مهم در گوشی اندروید

آموزش فعال کردن حالت دسکتاپ سایت در گوشی اندروید

آموزش خرید و فروش سهام بورس کارگزاری آگاه در گوشی اندروید

آموزش حل مشکل Shazam + دانلود برنامه جایگزین (۱۰۰% موفقیت آمیز)

مقالات

آموزش غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول

۵ روش مشاهده و پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی همراه اول

آموزش دریافت ۳۰% شارژ بیشتر همراه اول برای بانوان

بررسی مزایا و معایب همکاری با فریلنسرها برای تولید محتوا

لیست گوشی‌ های ۵G (اینترنت نسل پنجم) در سال ۱۳۹۹

پستهای اخیر

آموزش مشاهده قیمت اجناس در گوشی اندروید با دیجی کالا

۳ روش اکتیو ویندوز ۱۰ جدید و آفیس ۱۰۰% موفقیت آمیز (بهمن ۹۹)

دانلود بازی هواپیما جنگی جدید ۲۰۲۱ Modern Warplanes اندروید

دانلود واتساپ جدید ۹۹ + فارسی ⭐ Whatsapp 2.21.2.15

دانلود مرورگر فایرفاکس جدید ۹۹ (Firefox) پر سرعت اندروید

آموزش ها

آموزش پین کردن پیامک یک شماره مهم در گوشی اندروید

آموزش فعال کردن حالت دسکتاپ سایت در گوشی اندروید

گویا تک ، یک تارنمای تخصصی در زمینه دانلود و آموزش فناوری هوشمند است که در سال 1396 تاسیس شده است. در گویاتک روازنه مطالب جدید منتشر می‌شود.

تمامی حقوق مطالب برای گویا تک محفوظ است و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد.

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

1334

گویا تک – سایت گویا تک مجله آموزش اندروید و ویندوز. دانلود نرم افزار ویندوز و دانلود برنامه تلگرام اندروید

قطعا همه ی ما در طول سال مزاحمت های تلفنی را تجربه کرده ایم ، روش های مختلفی برای پیدا کردن و فهمیدن صاحب خط افراد مزاحم وجود دارد. خیلی از افراد به دلیل وجود مزاحمت های تلفنی زیاد صرفا قصد سوجویی از کابران و مشتریان را دارند و با پیشنهادات مختلف نظیر پیدا کردن شماره تلفن ثابت ، فروش نرم افزارهای شناسایی صاحبان خط سعی در فریب مردم دارند ، بهتر است فریب این گونه افراد را نخورید. ما می خواهیم در این نوشته به بررسی این موضوع مهم بپردازیم.

 

 

فهرست سرفصل ها

چطور بفهمیم خط به نام کیه

یکی از روش های فهمیدن صاحب خط استفاده از روش های نسبی آزمون و خطا می باشد. شما می توانید شماره مزاحم را در شبکه های اجتماعی مختلف ذخیره کنید و با مشاهده نام و عکس پروفایل وی تشخیص دهید که مزاحم آشناست یا خیر. بررسی نام کاربری و آیدی پروفایل این شخص ممکن است سرنخ مهمی در این زمینه باشد تا شما بتوانید به این قضیه پی ببرید. اما شاید بگویید که این روش ها خیلی جوابگو نیست. در ادامه چند روش بهتر با فهمیدن ریزمشخصات صاحب خط را برای شما قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

 

در این روش که به صورت نسبی می باشد و ممکن است گاهی اوقات جواب دهد ، شما می توانید برای پیدا کردن صاحب خط همراه اول ، کد ستاره ۱۲۳ مربع را بگیرید. در صورتی که فرد در سیستم جیرینگ همراه اول ثبت نام نکرده باشد مشخصات وی در لحظه ثبت نام نمایش داده می شود.

در این روش شما می بایست به سرویس همراه من بروید یا در وب سایت همراه اول ثبت نام کنید. سپس در این بخش می بایست کد امنیتی ارسال شده برای خط همراه اول را در مرحله ثبت نام وارد کنید. در این حین وارد سامانه می شوید. در قسمت بالای سایت می توانید نام و نام خانوادگی صاحب خط و مشخصات وی را مشاهده کنید. برای دیدن مشخصات جزئی تر می بایست رمز دوم را بلد باشید. در صورت نداشتن رمز دوم می بایست رمز دوم را با تعیین آن و با ارسال به سامانه ۸۹۶۹ دریافت کنید.

 

شما جهت پیدا کردن می بایست از روش شماره تلفن ایرانسل شخص به سرویس کنترل حساب اینترنتی بروید و سپس به بخش ثبت نام ایرانسل مراجعه کنید. در مرحله ثبت نام شماره ایرانسل را وارد کنید. کد امنیتی ارسال شده به خط را وارد سیستم کنید و پس از ورود به سامانه از قسمت مشاهده پرونده مشخصات کامل شخص را مشاهده کنید. در این قسمت تمامی مشخصات شخص مورد نظر به صورت جزئی نمایش داده می شود.

 

شما برای این کار ابتدا می بایست وارد سامانه مدیریت رایتل شوید ، سپس از طریق انتخاب گزینه دریافت رمز عبور شماره همراه و کدملی صاحب خط را وارد کنید و وارد سامانه شوید تا بتوانید مشخصات کامل شخص را مشاهده کنید.

 

بهتر است در هنگام استفاده از آپ های مختلف دقت کنید که از اعتبار کافی برخوردار باشد و همچنین در شبکه های اجتماعی از آپ رسمی استفاده کنید. تا زمانی که سیستم های شبکه های اجتماعی و آپ های پرداخت برای تایید مشخصات شما به نیازی به تایید شماره تلفن همراه ندارند ، سعی کنید شماره خود را در اختیار آنها قرار ندهید.

 

شما می توانید در صورت پخش شدن شماره تلفن همراه ی خود تماس اشتباه را مسدود کنید تا از مزاحمت های ایجاد شده رهایی پیدا کنید.

 

برنامه تروکالر می‌تواند نام شماره‌های ناشناس را برای شما مشخص کند. تنها کافی است که از مطلب ” آموزش پیدا کردن شماره ناشناس با تروکالر اندروید (۱۰۰% عملی)  ” استفاده کنید.

 

شما می توانید برای استعلام مشخصات کامل خود به سامانه ایجاد شده به آدرس mobilecount.cra.ir مراجعه کنید. در این سامانه تعداد خطوط ثبت شده به نام شما درج شده است ، اگر شماره ای که در سیستم ثبت شده در دست شما نمی باشد بهتر است اقدام به مسدود و باطل کردن آن کنید تا از سواستفاده های آتی جلوگیری کنید.

همچنین برای پیدا کردن شماره سیم‌کارت از آموزش ” کد دانستن شماره موبایل خود ” استفاده کنید.

 

دیدگاه شما در رابطه با این آموزش چیست؟

امیر محمد سردبیر گویاتک است. او علاقمند به نویسندگی و بیش از یک دهه در مورد تکنولوژی نوشته است. برای دریافت آموزش‌های اینترنت پیج اینستاگرام گویاتک را حتما فالو کنید ❤
INSTA ID: @gooya.tech

پست قبلی

آموزش بروزرسانی سیستم عامل در گوشی‌های سامسونگ Galaxy

پست بعدی

چگونه سایت‌های قدیمی را با اینترنت اکسپلورر در ویندوز ۱۰ باز کنیم؟

آموزش غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول

۵ روش مشاهده و پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی همراه اول

آموزش دریافت ۳۰% شارژ بیشتر همراه اول برای بانوان

آموزش حذف آهنگ پیشواز ایرانسل (۱۰۰% موفقیت آمیز)

خوب ایکیو که مطلب رو نوشتی . ما فقط شماره اون فرد را داریم خطش که دست مانیست که کد فعال سازیش برای من بیاد

از قضا بنده یه سیمکارت رایتل پیدا کردم. شماره اش رو هم میدونم. منتهی تو قسمت مدیریت حساب رایتل کد ملی هم میخواد. خب اگه من کد ملی شخص رو میدونستم حتما میشناسمش دیگه…

سلام شماره سیم کارتم رو فراموش کردم و زمانی که سیم کارتو میذارم روی گوشی مینویسه روی شبکه ثبت نشده و هیچ کاری نمیتونم انجام بدم و هیچ کدی هم نمیشه وارد کرد،ولی پوکه سیم کارت رو دارم…
ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام‌چطور میتونیم خطی که مزاحم‌میشه یاتهدید میکنه رو بفهمیم‌به نام کی هس؟

سلام من چطور میتونم بفهمم اسم صاحب یه خط کیه

سلام میخوام شماره موبایل شخصی رو پیدا کنم

سلام
سپاسگزارم از مطلب خوبی که منتشر کرده اید
با تشکرچطور بفهمیم خط به نام کیه

واقعا که تمام این روش هایی که گفتید منوط به این هست که ما سیم کارت شخص مورد نظر رو داشته باشیم وقتی یکی مزاحم هست مسلما ما سیم کارتش رو نداریم اون موقع باید چیکار کنیم

دقیقا

جوابی پیدا کردین واسه این


نظرات بسته شده است.

دانلودها

آموزش مشاهده قیمت اجناس در گوشی اندروید با دیجی کالا

۳ روش اکتیو ویندوز ۱۰ جدید و آفیس ۱۰۰% موفقیت آمیز (بهمن ۹۹)

دانلود بازی هواپیما جنگی جدید ۲۰۲۱ Modern Warplanes اندروید

دانلود واتساپ جدید ۹۹ + فارسی ⭐ Whatsapp 2.21.2.15

دانلود مرورگر فایرفاکس جدید ۹۹ (Firefox) پر سرعت اندروید

آموزش

آموزش پین کردن پیامک یک شماره مهم در گوشی اندروید

آموزش فعال کردن حالت دسکتاپ سایت در گوشی اندروید

آموزش خرید و فروش سهام بورس کارگزاری آگاه در گوشی اندروید

آموزش حل مشکل Shazam + دانلود برنامه جایگزین (۱۰۰% موفقیت آمیز)

مقالات

آموزش غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول

۵ روش مشاهده و پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی همراه اول

آموزش دریافت ۳۰% شارژ بیشتر همراه اول برای بانوان

بررسی مزایا و معایب همکاری با فریلنسرها برای تولید محتوا

لیست گوشی‌ های ۵G (اینترنت نسل پنجم) در سال ۱۳۹۹

پستهای اخیر

آموزش مشاهده قیمت اجناس در گوشی اندروید با دیجی کالا

۳ روش اکتیو ویندوز ۱۰ جدید و آفیس ۱۰۰% موفقیت آمیز (بهمن ۹۹)

دانلود بازی هواپیما جنگی جدید ۲۰۲۱ Modern Warplanes اندروید

دانلود واتساپ جدید ۹۹ + فارسی ⭐ Whatsapp 2.21.2.15

دانلود مرورگر فایرفاکس جدید ۹۹ (Firefox) پر سرعت اندروید

آموزش ها

آموزش پین کردن پیامک یک شماره مهم در گوشی اندروید

آموزش فعال کردن حالت دسکتاپ سایت در گوشی اندروید

گویا تک ، یک تارنمای تخصصی در زمینه دانلود و آموزش فناوری هوشمند است که در سال 1396 تاسیس شده است. در گویاتک روازنه مطالب جدید منتشر می‌شود.

تمامی حقوق مطالب برای گویا تک محفوظ است و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد.

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

1334

گویا تک – سایت گویا تک مجله آموزش اندروید و ویندوز. دانلود نرم افزار ویندوز و دانلود برنامه تلگرام اندروید

قطعا همه ی ما در طول سال مزاحمت های تلفنی را تجربه کرده ایم ، روش های مختلفی برای پیدا کردن و فهمیدن صاحب خط افراد مزاحم وجود دارد. خیلی از افراد به دلیل وجود مزاحمت های تلفنی زیاد صرفا قصد سوجویی از کابران و مشتریان را دارند و با پیشنهادات مختلف نظیر پیدا کردن شماره تلفن ثابت ، فروش نرم افزارهای شناسایی صاحبان خط سعی در فریب مردم دارند ، بهتر است فریب این گونه افراد را نخورید. ما می خواهیم در این نوشته به بررسی این موضوع مهم بپردازیم.

 

 

فهرست سرفصل ها

چطور بفهمیم خط به نام کیه

یکی از روش های فهمیدن صاحب خط استفاده از روش های نسبی آزمون و خطا می باشد. شما می توانید شماره مزاحم را در شبکه های اجتماعی مختلف ذخیره کنید و با مشاهده نام و عکس پروفایل وی تشخیص دهید که مزاحم آشناست یا خیر. بررسی نام کاربری و آیدی پروفایل این شخص ممکن است سرنخ مهمی در این زمینه باشد تا شما بتوانید به این قضیه پی ببرید. اما شاید بگویید که این روش ها خیلی جوابگو نیست. در ادامه چند روش بهتر با فهمیدن ریزمشخصات صاحب خط را برای شما قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

 

در این روش که به صورت نسبی می باشد و ممکن است گاهی اوقات جواب دهد ، شما می توانید برای پیدا کردن صاحب خط همراه اول ، کد ستاره ۱۲۳ مربع را بگیرید. در صورتی که فرد در سیستم جیرینگ همراه اول ثبت نام نکرده باشد مشخصات وی در لحظه ثبت نام نمایش داده می شود.

در این روش شما می بایست به سرویس همراه من بروید یا در وب سایت همراه اول ثبت نام کنید. سپس در این بخش می بایست کد امنیتی ارسال شده برای خط همراه اول را در مرحله ثبت نام وارد کنید. در این حین وارد سامانه می شوید. در قسمت بالای سایت می توانید نام و نام خانوادگی صاحب خط و مشخصات وی را مشاهده کنید. برای دیدن مشخصات جزئی تر می بایست رمز دوم را بلد باشید. در صورت نداشتن رمز دوم می بایست رمز دوم را با تعیین آن و با ارسال به سامانه ۸۹۶۹ دریافت کنید.

 

شما جهت پیدا کردن می بایست از روش شماره تلفن ایرانسل شخص به سرویس کنترل حساب اینترنتی بروید و سپس به بخش ثبت نام ایرانسل مراجعه کنید. در مرحله ثبت نام شماره ایرانسل را وارد کنید. کد امنیتی ارسال شده به خط را وارد سیستم کنید و پس از ورود به سامانه از قسمت مشاهده پرونده مشخصات کامل شخص را مشاهده کنید. در این قسمت تمامی مشخصات شخص مورد نظر به صورت جزئی نمایش داده می شود.

 

شما برای این کار ابتدا می بایست وارد سامانه مدیریت رایتل شوید ، سپس از طریق انتخاب گزینه دریافت رمز عبور شماره همراه و کدملی صاحب خط را وارد کنید و وارد سامانه شوید تا بتوانید مشخصات کامل شخص را مشاهده کنید.

 

بهتر است در هنگام استفاده از آپ های مختلف دقت کنید که از اعتبار کافی برخوردار باشد و همچنین در شبکه های اجتماعی از آپ رسمی استفاده کنید. تا زمانی که سیستم های شبکه های اجتماعی و آپ های پرداخت برای تایید مشخصات شما به نیازی به تایید شماره تلفن همراه ندارند ، سعی کنید شماره خود را در اختیار آنها قرار ندهید.

 

شما می توانید در صورت پخش شدن شماره تلفن همراه ی خود تماس اشتباه را مسدود کنید تا از مزاحمت های ایجاد شده رهایی پیدا کنید.

 

برنامه تروکالر می‌تواند نام شماره‌های ناشناس را برای شما مشخص کند. تنها کافی است که از مطلب ” آموزش پیدا کردن شماره ناشناس با تروکالر اندروید (۱۰۰% عملی)  ” استفاده کنید.

 

شما می توانید برای استعلام مشخصات کامل خود به سامانه ایجاد شده به آدرس mobilecount.cra.ir مراجعه کنید. در این سامانه تعداد خطوط ثبت شده به نام شما درج شده است ، اگر شماره ای که در سیستم ثبت شده در دست شما نمی باشد بهتر است اقدام به مسدود و باطل کردن آن کنید تا از سواستفاده های آتی جلوگیری کنید.

همچنین برای پیدا کردن شماره سیم‌کارت از آموزش ” کد دانستن شماره موبایل خود ” استفاده کنید.

 

دیدگاه شما در رابطه با این آموزش چیست؟

امیر محمد سردبیر گویاتک است. او علاقمند به نویسندگی و بیش از یک دهه در مورد تکنولوژی نوشته است. برای دریافت آموزش‌های اینترنت پیج اینستاگرام گویاتک را حتما فالو کنید ❤
INSTA ID: @gooya.tech

پست قبلی

آموزش بروزرسانی سیستم عامل در گوشی‌های سامسونگ Galaxy

پست بعدی

چگونه سایت‌های قدیمی را با اینترنت اکسپلورر در ویندوز ۱۰ باز کنیم؟

آموزش غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول

۵ روش مشاهده و پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی همراه اول

آموزش دریافت ۳۰% شارژ بیشتر همراه اول برای بانوان

آموزش حذف آهنگ پیشواز ایرانسل (۱۰۰% موفقیت آمیز)

خوب ایکیو که مطلب رو نوشتی . ما فقط شماره اون فرد را داریم خطش که دست مانیست که کد فعال سازیش برای من بیاد

از قضا بنده یه سیمکارت رایتل پیدا کردم. شماره اش رو هم میدونم. منتهی تو قسمت مدیریت حساب رایتل کد ملی هم میخواد. خب اگه من کد ملی شخص رو میدونستم حتما میشناسمش دیگه…

سلام شماره سیم کارتم رو فراموش کردم و زمانی که سیم کارتو میذارم روی گوشی مینویسه روی شبکه ثبت نشده و هیچ کاری نمیتونم انجام بدم و هیچ کدی هم نمیشه وارد کرد،ولی پوکه سیم کارت رو دارم…
ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام‌چطور میتونیم خطی که مزاحم‌میشه یاتهدید میکنه رو بفهمیم‌به نام کی هس؟

سلام من چطور میتونم بفهمم اسم صاحب یه خط کیه

سلام میخوام شماره موبایل شخصی رو پیدا کنم

سلام
سپاسگزارم از مطلب خوبی که منتشر کرده اید
با تشکرچطور بفهمیم خط به نام کیه

واقعا که تمام این روش هایی که گفتید منوط به این هست که ما سیم کارت شخص مورد نظر رو داشته باشیم وقتی یکی مزاحم هست مسلما ما سیم کارتش رو نداریم اون موقع باید چیکار کنیم

دقیقا

جوابی پیدا کردین واسه این


نظرات بسته شده است.

دانلودها

آموزش مشاهده قیمت اجناس در گوشی اندروید با دیجی کالا

۳ روش اکتیو ویندوز ۱۰ جدید و آفیس ۱۰۰% موفقیت آمیز (بهمن ۹۹)

دانلود بازی هواپیما جنگی جدید ۲۰۲۱ Modern Warplanes اندروید

دانلود واتساپ جدید ۹۹ + فارسی ⭐ Whatsapp 2.21.2.15

دانلود مرورگر فایرفاکس جدید ۹۹ (Firefox) پر سرعت اندروید

آموزش

آموزش پین کردن پیامک یک شماره مهم در گوشی اندروید

آموزش فعال کردن حالت دسکتاپ سایت در گوشی اندروید

آموزش خرید و فروش سهام بورس کارگزاری آگاه در گوشی اندروید

آموزش حل مشکل Shazam + دانلود برنامه جایگزین (۱۰۰% موفقیت آمیز)

مقالات

آموزش غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول

۵ روش مشاهده و پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی همراه اول

آموزش دریافت ۳۰% شارژ بیشتر همراه اول برای بانوان

بررسی مزایا و معایب همکاری با فریلنسرها برای تولید محتوا

لیست گوشی‌ های ۵G (اینترنت نسل پنجم) در سال ۱۳۹۹

پستهای اخیر

آموزش مشاهده قیمت اجناس در گوشی اندروید با دیجی کالا

۳ روش اکتیو ویندوز ۱۰ جدید و آفیس ۱۰۰% موفقیت آمیز (بهمن ۹۹)

دانلود بازی هواپیما جنگی جدید ۲۰۲۱ Modern Warplanes اندروید

دانلود واتساپ جدید ۹۹ + فارسی ⭐ Whatsapp 2.21.2.15

دانلود مرورگر فایرفاکس جدید ۹۹ (Firefox) پر سرعت اندروید

آموزش ها

آموزش پین کردن پیامک یک شماره مهم در گوشی اندروید

آموزش فعال کردن حالت دسکتاپ سایت در گوشی اندروید

گویا تک ، یک تارنمای تخصصی در زمینه دانلود و آموزش فناوری هوشمند است که در سال 1396 تاسیس شده است. در گویاتک روازنه مطالب جدید منتشر می‌شود.

تمامی حقوق مطالب برای گویا تک محفوظ است و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد.

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

1334

گویا تک – سایت گویا تک مجله آموزش اندروید و ویندوز. دانلود نرم افزار ویندوز و دانلود برنامه تلگرام اندروید

قطعا همه ی ما در طول سال مزاحمت های تلفنی را تجربه کرده ایم ، روش های مختلفی برای پیدا کردن و فهمیدن صاحب خط افراد مزاحم وجود دارد. خیلی از افراد به دلیل وجود مزاحمت های تلفنی زیاد صرفا قصد سوجویی از کابران و مشتریان را دارند و با پیشنهادات مختلف نظیر پیدا کردن شماره تلفن ثابت ، فروش نرم افزارهای شناسایی صاحبان خط سعی در فریب مردم دارند ، بهتر است فریب این گونه افراد را نخورید. ما می خواهیم در این نوشته به بررسی این موضوع مهم بپردازیم.

 

 

فهرست سرفصل ها

چطور بفهمیم خط به نام کیه

یکی از روش های فهمیدن صاحب خط استفاده از روش های نسبی آزمون و خطا می باشد. شما می توانید شماره مزاحم را در شبکه های اجتماعی مختلف ذخیره کنید و با مشاهده نام و عکس پروفایل وی تشخیص دهید که مزاحم آشناست یا خیر. بررسی نام کاربری و آیدی پروفایل این شخص ممکن است سرنخ مهمی در این زمینه باشد تا شما بتوانید به این قضیه پی ببرید. اما شاید بگویید که این روش ها خیلی جوابگو نیست. در ادامه چند روش بهتر با فهمیدن ریزمشخصات صاحب خط را برای شما قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

 

در این روش که به صورت نسبی می باشد و ممکن است گاهی اوقات جواب دهد ، شما می توانید برای پیدا کردن صاحب خط همراه اول ، کد ستاره ۱۲۳ مربع را بگیرید. در صورتی که فرد در سیستم جیرینگ همراه اول ثبت نام نکرده باشد مشخصات وی در لحظه ثبت نام نمایش داده می شود.

در این روش شما می بایست به سرویس همراه من بروید یا در وب سایت همراه اول ثبت نام کنید. سپس در این بخش می بایست کد امنیتی ارسال شده برای خط همراه اول را در مرحله ثبت نام وارد کنید. در این حین وارد سامانه می شوید. در قسمت بالای سایت می توانید نام و نام خانوادگی صاحب خط و مشخصات وی را مشاهده کنید. برای دیدن مشخصات جزئی تر می بایست رمز دوم را بلد باشید. در صورت نداشتن رمز دوم می بایست رمز دوم را با تعیین آن و با ارسال به سامانه ۸۹۶۹ دریافت کنید.

 

شما جهت پیدا کردن می بایست از روش شماره تلفن ایرانسل شخص به سرویس کنترل حساب اینترنتی بروید و سپس به بخش ثبت نام ایرانسل مراجعه کنید. در مرحله ثبت نام شماره ایرانسل را وارد کنید. کد امنیتی ارسال شده به خط را وارد سیستم کنید و پس از ورود به سامانه از قسمت مشاهده پرونده مشخصات کامل شخص را مشاهده کنید. در این قسمت تمامی مشخصات شخص مورد نظر به صورت جزئی نمایش داده می شود.

 

شما برای این کار ابتدا می بایست وارد سامانه مدیریت رایتل شوید ، سپس از طریق انتخاب گزینه دریافت رمز عبور شماره همراه و کدملی صاحب خط را وارد کنید و وارد سامانه شوید تا بتوانید مشخصات کامل شخص را مشاهده کنید.

 

بهتر است در هنگام استفاده از آپ های مختلف دقت کنید که از اعتبار کافی برخوردار باشد و همچنین در شبکه های اجتماعی از آپ رسمی استفاده کنید. تا زمانی که سیستم های شبکه های اجتماعی و آپ های پرداخت برای تایید مشخصات شما به نیازی به تایید شماره تلفن همراه ندارند ، سعی کنید شماره خود را در اختیار آنها قرار ندهید.

 

شما می توانید در صورت پخش شدن شماره تلفن همراه ی خود تماس اشتباه را مسدود کنید تا از مزاحمت های ایجاد شده رهایی پیدا کنید.

 

برنامه تروکالر می‌تواند نام شماره‌های ناشناس را برای شما مشخص کند. تنها کافی است که از مطلب ” آموزش پیدا کردن شماره ناشناس با تروکالر اندروید (۱۰۰% عملی)  ” استفاده کنید.

 

شما می توانید برای استعلام مشخصات کامل خود به سامانه ایجاد شده به آدرس mobilecount.cra.ir مراجعه کنید. در این سامانه تعداد خطوط ثبت شده به نام شما درج شده است ، اگر شماره ای که در سیستم ثبت شده در دست شما نمی باشد بهتر است اقدام به مسدود و باطل کردن آن کنید تا از سواستفاده های آتی جلوگیری کنید.

همچنین برای پیدا کردن شماره سیم‌کارت از آموزش ” کد دانستن شماره موبایل خود ” استفاده کنید.

 

دیدگاه شما در رابطه با این آموزش چیست؟

امیر محمد سردبیر گویاتک است. او علاقمند به نویسندگی و بیش از یک دهه در مورد تکنولوژی نوشته است. برای دریافت آموزش‌های اینترنت پیج اینستاگرام گویاتک را حتما فالو کنید ❤
INSTA ID: @gooya.tech

پست قبلی

آموزش بروزرسانی سیستم عامل در گوشی‌های سامسونگ Galaxy

پست بعدی

چگونه سایت‌های قدیمی را با اینترنت اکسپلورر در ویندوز ۱۰ باز کنیم؟

آموزش غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول

۵ روش مشاهده و پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی همراه اول

آموزش دریافت ۳۰% شارژ بیشتر همراه اول برای بانوان

آموزش حذف آهنگ پیشواز ایرانسل (۱۰۰% موفقیت آمیز)

خوب ایکیو که مطلب رو نوشتی . ما فقط شماره اون فرد را داریم خطش که دست مانیست که کد فعال سازیش برای من بیاد

از قضا بنده یه سیمکارت رایتل پیدا کردم. شماره اش رو هم میدونم. منتهی تو قسمت مدیریت حساب رایتل کد ملی هم میخواد. خب اگه من کد ملی شخص رو میدونستم حتما میشناسمش دیگه…

سلام شماره سیم کارتم رو فراموش کردم و زمانی که سیم کارتو میذارم روی گوشی مینویسه روی شبکه ثبت نشده و هیچ کاری نمیتونم انجام بدم و هیچ کدی هم نمیشه وارد کرد،ولی پوکه سیم کارت رو دارم…
ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام‌چطور میتونیم خطی که مزاحم‌میشه یاتهدید میکنه رو بفهمیم‌به نام کی هس؟

سلام من چطور میتونم بفهمم اسم صاحب یه خط کیه

سلام میخوام شماره موبایل شخصی رو پیدا کنم

سلام
سپاسگزارم از مطلب خوبی که منتشر کرده اید
با تشکرچطور بفهمیم خط به نام کیه

واقعا که تمام این روش هایی که گفتید منوط به این هست که ما سیم کارت شخص مورد نظر رو داشته باشیم وقتی یکی مزاحم هست مسلما ما سیم کارتش رو نداریم اون موقع باید چیکار کنیم

دقیقا

جوابی پیدا کردین واسه این


نظرات بسته شده است.

دانلودها

آموزش مشاهده قیمت اجناس در گوشی اندروید با دیجی کالا

۳ روش اکتیو ویندوز ۱۰ جدید و آفیس ۱۰۰% موفقیت آمیز (بهمن ۹۹)

دانلود بازی هواپیما جنگی جدید ۲۰۲۱ Modern Warplanes اندروید

دانلود واتساپ جدید ۹۹ + فارسی ⭐ Whatsapp 2.21.2.15

دانلود مرورگر فایرفاکس جدید ۹۹ (Firefox) پر سرعت اندروید

آموزش

آموزش پین کردن پیامک یک شماره مهم در گوشی اندروید

آموزش فعال کردن حالت دسکتاپ سایت در گوشی اندروید

آموزش خرید و فروش سهام بورس کارگزاری آگاه در گوشی اندروید

آموزش حل مشکل Shazam + دانلود برنامه جایگزین (۱۰۰% موفقیت آمیز)

مقالات

آموزش غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول

۵ روش مشاهده و پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی همراه اول

آموزش دریافت ۳۰% شارژ بیشتر همراه اول برای بانوان

بررسی مزایا و معایب همکاری با فریلنسرها برای تولید محتوا

لیست گوشی‌ های ۵G (اینترنت نسل پنجم) در سال ۱۳۹۹

پستهای اخیر

آموزش مشاهده قیمت اجناس در گوشی اندروید با دیجی کالا

۳ روش اکتیو ویندوز ۱۰ جدید و آفیس ۱۰۰% موفقیت آمیز (بهمن ۹۹)

دانلود بازی هواپیما جنگی جدید ۲۰۲۱ Modern Warplanes اندروید

دانلود واتساپ جدید ۹۹ + فارسی ⭐ Whatsapp 2.21.2.15

دانلود مرورگر فایرفاکس جدید ۹۹ (Firefox) پر سرعت اندروید

آموزش ها

آموزش پین کردن پیامک یک شماره مهم در گوشی اندروید

آموزش فعال کردن حالت دسکتاپ سایت در گوشی اندروید

گویا تک ، یک تارنمای تخصصی در زمینه دانلود و آموزش فناوری هوشمند است که در سال 1396 تاسیس شده است. در گویاتک روازنه مطالب جدید منتشر می‌شود.

تمامی حقوق مطالب برای گویا تک محفوظ است و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد.

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

1334

متاسفانه در جامعه امروزی افراد سود جو و خلاف کار، با راه های زیادی برای مردم و دولت مشکلاتی ایجاد می کنند.اما اپراتوررها و رگولاتوری های تلفن همراه برای جلوگیری از این مشکلات راه کار هایی را تنظیم کردند.

شاید برای شما هم مهم باشد، که بدانید چند سیم‌کارت به نامتان است و یا چطور می‌شود فهمید که سیم‌کارت شما به‌نام چه‌کسی ثبت شده است.

تبیان، دستیار هوشمند زندگی

پل های ارتباطی

چطور بفهمیم خط به نام کیه

بلوار کشاورز،خیابان نادری،نبش حجت دوست،پلاک 12

public@tebyan.com

02181200000

دسترسی سریع

محصولات و خدمات

اشتراک در خبرنامه

کلیه حقوق این سایت مربوط به موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان می‌باشد.

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند

و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.


بعد از فروش سیم کارت های ارزان قیمت ، در برخی موارد باعث شده تا افراد در نگه‌داری سیم‌کارت‌های خود دقت کافی نداشته باشند و یا در زمان گم کردن و مفقود شدن سیم‌کارت، یادشان برود که سیم‌کارت را غیرفعال کنند و به خرید یک سیم‌کارت دیگر بسنده کنند.  این وقایع باعث می‌شود که افراد ندانند این سیم‌کارت‌های به نام آنها، کجا و در دسترس چه کسی است.

همین موارد بود که باعث شد برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، طرح احراز هویت سیم‌کارت‌های تلفن همراه برای اینکه دیگر در ایران سیم‌کارت بدون هویتی وجود نداشته باشد توسط رگولاتوری به وجود بیاید.

تمامی مشترکان می‌توانند با مراجعه به پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در بخش خدمات الکترونیک و یا در نشانی اینترنتی mobilecount.cra.ir به این سامانه مراجعه کرده و از تعداد سیم‌کارت‌هایی که با کد ملی آنان ثبت شده است، مطلع شوند.چطور بفهمیم خط به نام کیه

برای این کار پس از ورود به سایت باید با قوانین سایت موافقت کرده و به صفحه بعد بروید و در این صفحه به درج اطلاعات خود اقدام نمایید؛ اطلاعاتی که نوشتن برخی از آنها اجباری است (مانند کد ملی و حداقل یک شماره همراه که مطمئن هستید به نام خودتان است).

پس از درج اطلاعات خواسته شده، پیامی از سوی سایت داده می‌شود مبنی بر اینکه در صورت صحت اطلاعات، پیامکی از سمت رگولاتوری برای مشترک ارسال خواهد شد و در آن تعداد سیم‌کارت‌هایی که به نام مشترک است، ذکر خواهد شد.

ناگفته نماند برای آن دسته افرادی که دسترسی راحتی به اینترنت ندارند، سرویس استعلام سیم‌کارت ثبت شده از طریق پیامک نیز راه‌اندازی شده است. در واقع کاربران می‌توانند علاوه بر استفاده از سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، با ارسال کد ملی مالک خط به شماره ۳۰۰۰۱۵۰ از طریق یکی از خطوط تحت مالکیت، نسبت به استعلام تعداد خطوط ثبت‌شده به نام خود اقدام نمایند.

مشترکین تلفن همراه درصورت مشاهده هرگونه مغایرت در تعداد خطوط ثبت‌شده به نام خودشان می‌توانند برای جلوگیری از هر نوع سوءاستفاده احتمالی، شخصا به دفاتر خدمات مشترکین اپراتورها مراجعه کنند و با ارائه کارت ملی از تمامی خطوط به نامشان که ممکن است بدون اطلاع مشترک به نام وی ثبت شده باشد، آگاه شده و برای قطع هر یک از سیم‌کارت‌ها اقدام کنند.

در نهایت تاکید می‌شود افراد باید بدانند که کلیه مسئولیت‌های حقوقی و کیفری اعمال انجام شده از طریق سیم کارت بر عهده صاحبان آنها است؛ مگر آنکه بتوانند ثابت کنند سیم کارت‌شان را جهت استفاده در اختیار دیگری قرار داده اند یا از ثبت سیم کارت اطلاع نداشته اند. ناگفته نماند مواردی مانند مفقودی یا سرقت سیم کارت نیز به اثبات نیاز دارد.

 

تهران، خ مطهری ، خ فجر (جم) ، ابتدای مدائن ، پلاک 21 ، طبقه همکف

88 88 89 21

88 32 57 57

info@jamsimkart.com

جهت اطلاع از شرایط خرید و فروش در محل (غیر حضوری) لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید:

021 88 88 89 21

021 88 32 57 57

کلیه حقوق این سایت متعلق به مشترکین جم می باشد

تصور کنید سالهاست از یک سیم‌کارت استفاده می‌کنید، حالا شمارۀ این سیم‌کارت شمارۀ اصلی و کاری شماست که اپلیکیشن‌های مختلفی را با این شماره نصب کردید. یک‌روز که برای ثبت اطلاعاتی خاص به وب‌سایتی مراجعه ‌کنید، هنگام ثبت‌نام از شما شماره تلفن همراهی خواسته می‌شود که به نام خودتان است. وقتی شماره همراه‌تان را وارد می‌کنید، با این پیغام مواجه می‌شوید که مالک این سیم‌کارت نیستید. مطمئنم که شوکه می‌شوید! پس مالک خط تلفن همراه‌تان کیست؟ این سیم‌کارت سال‌ها دست شما بوده، پس چطور به اسم شما نیست؟

معمولاً مشترکان تلفن همراه در مواجهه با این قضیه سردرگم و عصبانی می‌شوند و در بسیاری موارد اپراتور تلفن همراه‌شان را مقصر می‌دانند، ولی حالت‌های مختلفی برای این قضیه وجود دارد:

برای اینکه با چنین شرایطی مواجه نشوید، بهتر است که قوانین مالکیت خطوط تلفن همراه را که در ادامه برایتان آوردیم، به‌خوبی بدانید:

قانون اول: مالکیت خط تلفن همراه، اطلاعاتی محرمانه است و نمی‌توانید از اپراتورهای تلفن همراه درخواست کنید که نام مالک را در اختیار شما بگذارند. پس بهتر است برای این کار وقت هدر ندهید.

قانون دوم: همۀ اپراتورها ترفندهایی را برای تعیین مالکیت خطوط تلفن همراه قرار دادند ولی تمام این ترفندها مستلزم این است که شما خط تلفن همراه مورد نظر را در دسترس داشته باشید و آن خط فعال باشد. (یعنی سیم‌کارت نسوخته باشد)چطور بفهمیم خط به نام کیه

قانون سوم: راه‌هایی برای تغییر مالکیت سیم‌کارت وجود دارد که می‌توانید به‌راحتی سیم‌کارت فعالی را که سال‌هاست از آن استفاده می‌کنید و مالک آن نیستید، به نام خودتان ثبت کنید. پس اگر مالک سیم‌کارت نیستید و سیم‌کارت‌تان هنوز نسوخته است، نگران نباشید. به مراکز خدمات اپراتورتان بروید و راهنمایی بخواهید.

قانون چهارم: اگر شماره‌ای مزاحمت برای‌تان ایجاد می‌کند، بهترین راه فهمیدن مالک سیم‌کارت، شکایت قضایی است. اپراتورها بدون دستور قضایی نمی‌توانند اطلاعات اشخاص را اختیارتان قرار دهند و این اطلاعات فقط به مرجع قضایی ارائه می‌شود.

برای اینکه از وضعیت مالکیت سیمکارت ایرانسل‌ مطلع شوید می‌توانید از اپلیکیشن ایرانسل من نسخه اندروید، ایرانسل من نسخه IOS یا ایرانسل من تحت وب استفاده کنید.

پس از نصب برنامه یا ورود به وب‌سایت ایرانسل من، از شما درخواست می‌شود تا شماره خط مورد نظرتان را وارد کنید.

بعد از وارد کردن شماره، پیامک کد ورود به برنامه برایتان ارسال خواهد شد که با وارد کردن آن وارد صفحۀ اصلی برنامه “ایرانسل من” می‌شوید.

در اپلیکیشن ایرانسل من در بخش بالایی صفحه اصلی، نام و نام خانوادگی مالک سیم‌کارت نوشته شده است.

در نسخه تحت وب ایرانسل من لازم است وارد اطلاعات پرونده شوید تا نام مالک نمایش داده شود.

برای خط همراه اول هم می‌توانید از اپلیکیشن همراه من نسخه اندروید، نسخه IOS یا همراه من تحت وب استفاده کنید.

پس از نصب برنامه یا وارد شدن به وب‌سایت همراه من لازم است تا ثبت‌نام کنید.

با کلیک روی بخش ثبت‌نام، ازشما درخواست می‌شود که شماره خط را وارد کنید و کد ورود به همان شماره ارسال می‌شود.

بعد از وارد کردن کد ورود، لازم است تا یک رمز ورود که ترکیبی از عدد و حروف انگلیسی است و حداقل هشت کاراکتر دارد را برای خودتان تعیین کنید. بعد از تایید رمز ورود، به صفحه اصلی برنامه وارد خواهید شد.

در اپلیکیشن همراه من در بخش بالایی سمت چپ اطلاعات پروفایل وجود دارد که با کلیک روی آن نام مالکیت سیمکارت برای‌تان نمایش داده می‌شود.

در وب‌سایت همراه من با وارد شدن به صفحه اصلی، نام مالک سیم‌کارت در بخش بالایی سمت چپ نوشته شده است.

یک روش نسبی هم برای پیدا کردن نام و نام‌خانوادگی مالک سیم‌کارت همراه اول وجود دارد. برای این کار لازم است شماره #۱۲۳* را از خود سیم‌کارت شماره‌گیری کنید. در صورتی‌که در سرویس جرینگ ثبت‌نام کرده باشید، مشخصات مالک در مرحله ثبت‌نام نمایش داده می‌شود.

برای رایتل هم می‌توانید از سامانه مدیریت حساب رایتل و اپلیکیشن رایتل من استفاده کنید.

در نسخه تحت وب رایتل من ابتدا وارد وب‌سایت شوید و ثبت‌نام انجام دهید.

سپس وارد سامانه شوید تا بتوانید مشخصات کامل مالک سیم‌کارت را ببینید.

در اپلیکیشن رایتل من هم بعد از ثبت‌نام و ورود به صفحۀ اصلی برنامه، وارد بخش مدیریت سیم‌کارت‌ها شوید. در بخش اطلاعات پرونده نام و نام خانوادگی مالک را می‌توانید ببینید.

مخابرات هم در مورد مالکیت سیمکارت از اپراتورهای تلفن همراه عقب نیست و برای ارائه خدمات اینترنتی نسخه وب مخابرات من را در اختیار مشترکان قرار داده است.

با ورود به مخابرات من و ثبت‌نام در این وب‌سایت می‌توانید از خدمات مختلف تلفن ثابت بهره بگیرید. و اگر می‌خواهید از مالکیت خط ثابت خودتان مطمئن شوید، کافیست به بخش جزییات قبض بروید و تصویر قبض را مشاهده کنید که داخل آن اسم مالک نوشته شده است.

همان‌طور که قبلاً گفتیم بهترین راه برای شناختن مالک خطی که مزاحمت برای‌تان ایجاد می‌کنند، مراجعه به مراکز قضایی و شکایت است. ولی می‌توانید از روش آزمون و خطا هم استفاده کنید. کافی است شماره را در گوشی ذخیره کنید در صورتی‌که آن شخص از شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام و واتساپ استفاده ‌کند، می‌توانید اسم و یا عکس آن شخص را در آن برنامه ببینید.

روش دوم هم استفاده از سایت‌هایی مانند  truecaller است که البته درستی اطلاعات آن صددرصد نیست و ممکن است خطا هم داشته باشد.

اگر در مورد مالکیت سیم‌کارت‌ مطمئن نیستید، مخصوصاٌ برای سیمکارت‌های کاری لازم است هرچه زودتر پیگیری‌های لازم را انجام دهید. مثلاً اگر سیم‌کارت بسوزد و مالک خط نباشید، دردسرهای زیادی برای دوباره گرفتن همان شماره خواهید داشت. حتی شاید مجبور شوید کلاً شماره‌تان را عوض کنید. برای همین قبل از هرگونه مشکلی به فکر استعلام مالکیت سیمکارت و تغییر مالکیت خط به اسم خودتان باشید.

اپلیکیشن‌های اپراتورهای مختلف در این مورد کمک بسیار بزرگی هستند. اگر مالک را می شناسید در اسرع وقت نسبت به تغییر مالکیت خط به اسم خودتان اقدام کنید. اگر هم مالک را نمی‌شناسید، از راه‌هایی که اپراتور برای تغییر مالکیت قانونی سیم‌کارت‌ دارد‌، استفاده کنید. حواس‌تان باشد که این روش‌ها تا زمانی کاربرد دارند که سیم‌کارت فعال دارید و درصورت سوختن خط تقریباً دیگر کاری از دستتان برنمی‌آید. اگر همچنان نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، حتماً با اپراتوری که سیمکارت را از آنجا تهیه کردید، تماس بگیرید.

سلام، تشکر میکنم از عوامل این برنامه، خیلی کاربردی داره. عالی

امروزه با فراگیر شدن تلفن همراه در بین افراد جامعه باعث افزایش سرعت کار کاربران بیشتر شده و ارتباط برقرار کردن افراد با یکدیگر آسان تر شده است. اما این فراگیر شدن نیر باعث بروز مشکلاتی نیز میشود که یکی از مهمترین مشکلات ، مشکل مزاحم تلفنی میباشد

من در این مطلب به شما آموزش میدهم که چگونه مزاحم تلفنی خود را غافلگیر کنید و مشخصات آن را بدست آورید! پس تا آخر این آموزش با من همراه باشید.

مزاحمت تلفنی عبارت است از یک فعل عمدی آگاهانه که به محض کشف، ملاک مسئولیت کیفری مزاحم شناخته می‌شود و مرتکب طبق قانون باید پاسخگوی عمل ناشایست خود باشد. در اینگونه موارد مزاحم با استفاده از تلفن یا سایر وسایل مخابراتی، بدون جهت، ضمن اشغال خط تلفن متعلق به اشخاص حقیقی یا حقوقی، موجبات اذیت و آزار و سلب آسایش طرف دیگر را فراهم کند.

مزاحمت‌های تلفنی به صور گوناگون صورت می‌گیرد:چطور بفهمیم خط به نام کیه

1- سوت کشیدن، سکوت و سپس فوت کردن در گوشی بدون وقفه.

2- فحاشی و حرفای رکیک نثار مخاطب کردن و گاه خبرهای کذب و غیر واقعی به مخاطب دادن و تهمت های ناروا زدن که ممکن است عواقب وخیمی دربر داشته باشد.

3- دادن خبرهای کذب و تکان دهنده که بعضا باعث شوک آنی یا سنکوپ شدن آرامش خانواده ها را بر هم مخیزند ، غوغا برپا میکند و عزا و ماتم ایجاد می‌کند.

عناصر:
عنصر قانونی: ماده 641 قانون مجازات اسلامی مزاحمت با تلفن یا دستگاه‌های مخابراتی دیگر را جرم تلقی كرده و برای آن مجازات تعیین كرده است و علاوه بر آن ماده واحده قانون اصلاح تبصره 2 ماده 14 قانون تأسیس شركت مخابرات ایران مصوب 1366 نیز مۆیّد این مطلب است.

برای پیدا کردن نام و نام خانوادگی، مشخصات و آدرس صاحب خط مزاحمی و هکر از روی شماره موبایل از روش زیر استفاده میکنیم:

برای اینکار از سرویس اینترنتی truecaller استفاده میکنیم. 

Truecaller این امکان را به شما می دهد تا به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن تماس های ناخواسته خود را مسدود سازید . باید توجه داشته باشید که این برنامه بزرگ ترین فهرست تلفن مشترک در جهان است که شما با استفاده از آن می توانید به راحتی با مردم سراسر جهان صحبت کنید . همچنین لازم به ذکر است که کشور ها و شماره های جدیدی به طور مداوم به این اپلیکیشن اضافه شده است.
این سرور اینترنتی که دارای میلیارد ها شماره تلفن از جمله شماره ی خط های ایرانسل، همراه اول، رایتل و… است و برای شناسایی تماس های ناشناس، مسدود کردن و جستجوی هر شماره تلفن کاربرد دارد!

https://www.truecaller.com/fa

حال میخواهم به شما اموزش دهم که با استفاده از این ترفند، شماره تلفن و آدرس ایمیل شخص یا حتی آدرس محل زندگی مزاحم خود را به دست آوریم:

تقریبا بیش از 50% از شماره های فعال در دیتابیس این سایت موجود میباشد!

این نکته را نیز به شما یاداور شویم که شما میتوانید این برنامه را بر روی گوشی خود نصب کرده یا از سرویس اینترنتی آن استفاده کنید که ما در اینجا از وبسایت آنها استفاده خواهیم کرد.

ابتدا وارد سایت truecaller شوید و در کارد جستجو پیش کد کشور را روی ایران (98+) تنظیم کرده و شماره تلفن شخص مزاحم یا کسی را که نمیشناسید را وارد و بر روی search کلیک کنید. قبل از جستجو پنجره login نمایش داده میشود و از شما درخواست میکند که از طریق حساب ، گوگل ، یاهو ، فیس بوک و.. وارد سیستم شوید.

اگر شانس با شما یار باشد اسم و فامیل واقعی مزاحم و شخص ناشناس نمایش داده میشود! همچنین truecaller دارای تنظیمات اضافی برای نمایش مشخصات، آدرس بیشتر و محل تقریبی شماره تلفن مورد نظر است که در ابتدا به صورت رایگان عرضه میشد اما حالا با پرداخت هزینه در دسترس قرار میگیرد.

در صورتی که این روش برای شما پاسخگو نبود، میتوانید نرم افزار truecaller را بر روی گوشی خود نصب کرده و دوباره این روش را امتحان کنید! خوشبختانه این نرم افزار برای همه سیستم عامل ها عرضه شده است.

اگر نام و مشخصات شما ،دوستان و آشنایان در پایگاه داده truecaller موجود است و نمیخواهید این اطلاعات در این سایت نمایش داده شود، وارد بخش unlist وب سایت شوید و شماره تماس و کد امنیتی را وارد و بر روی دکمه unlist کلیک کنید.

کاربرد این نرم افزار در واقع در ابتدا مشخص کردن محل (شهر) تماس گیرنده بود (با در اختیار داشتن کد شهرها).
سپس امکاناتی مانند مشخص کردن اسم تماس گیرنده، ارتباط یک شماره تلفن با اکانت کاربریش در شبکه های اجتماعی و مسدود سازی تماس های مزاحم به این نرم افزار اضافه شد.در سایت این پایگاه عنوان شده است که هر فردی که این نرم افزار را نصب می کند یک نسخه از تمام شماره تلفن ها موجود در گوشی خود را به بانک اطلاعاتی نرم افزار انتقال می دهد در واقع اسمی که مقابل شماره ی هر فرد در این سایت نمایش داده می شود همان اسمی است که یکی از دوستان شما، شماره ی شما را به آن اسم در گوشی موبایلش ذخیره کرده است.

قبل از استفاده از این سرویس به این نکات مهم توجه نمایید:

1- هرگز از ایمیل اصلی خود برای ثبت نام در این سروریس استفاده نکنید.

2- قبل از نصب نرم افزار مطمئن شوید اطلاعات شخصی (مانند شماره دوستان و آشنایان) در گوشی شما موجود نمیباشد! زیرا کلیه اطلاعات شما در این سایت ذخیره میشود.

3- این نرم افزار با GPS مکان شما را هم ذخیره میکند و به عنوان آدرس شما در سایت ثبت میشود.

شبکه اجتماعی Social Number Book ( به فارسی: نامبر بوک ) یک محیط اجتماعی جهانی بر اساس شماره تلفن افراد مختلف در سراسر جهان می باشد.  Number Book که مشابه یک دفترچه تلفن جهانی عمل می کند برای گرفتن اطلاعات، نیاز به دسترسی به اینترنت دارد. همچنین برای استفاده از این برنامه رایگان می باشد و نیازی به روت شدن گوشی شما نخواهد داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، بر روی لینک پایین کلیک نمایید:

پیدا کردن شماره تماس های ناشناس با Social Number Book

برای یافتن صاحب شماره تلفن همراه اول (هم اعتباری و هم دائمی) کافیست گوشی طرف مقابل را در دست بگیرید و کد #0*123* را در گوشی وارد کرده و دکمه ی تماس را فشار دهید. سپس نام خانوادگی صاحب خط برای شما نمایش داده خواهد شد. همچنین یک پیام برای شما ظاهر خواهد شد که از شما درخواست میکند عدد 1 را وارد کنید. در صورت وارد کردن عدد 1 دیگر نیازی نیست در دفعات بعد عدد 1 را وارد کنید.

بعد از پیدا کردن اسم و فامیل حقیقی فرد مزاحم شما چند حق انتخاب دارید که چگونه با این فرد برخورد کنید:

1- جستجو نام شخص در اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و تطبیق آن با محل سکونت وی (اگر شماره همراه اول باشد تقریبا از روی پیش کد میتوان استان را حدس زد) و یا استفاده از سرویس های جستجو افراد نظیر pipl.com که کلیه لینک های مرتبط و هم نام با اسم و فامیلی شخص مورد نظر را در اینترنت جستجو و به شما نمایش میدهد.

2- پیگیری از طریق مراجع قضایی، پلیس آگاهی و پلیس سایبری

3- جستجو نام شخص مورد نظر در سرویس مخابرات، برای اینکار باید به سایت 118 مخابرات مراجعه و نام و فامیلی بدست آمده و استان مورد نظر را انتخاب کنید و در صورتی که نام و نام خانوادگی مزاحم شما در پایگاه داده این سایت موجود باشد آدرس تقریبی محل سکونت،شماره تلفن ثابت شخص و نام و نام خانوادگی و پسوند وی نمایش داده میشود.

هر کس وسیله مخابراتی در اختیار خود را وسیله مزاحمت دیگری قرار دهد یا با عمد و سوء نیت ارتباط دیگری را مختل کند، برای بار اول پس از کشف، ارتباط تلفنی او به مدت یک هفته همراه با اخطار کتبی قطع و تجدید ارتباط مستلزم پرداخت هزینه‌های مربوطه خواهد بود برای بار دوم ارتباط تلفنی او به مدت سه ماه همراه با اخطار کتبی قطع و تجدید ارتباط مستلزم پرداخت هزینه‌های مربوطه و تقاضای مشترک خواهد بود و برای بار سوم، شرکت، ارتباط تلفنی وی را به طور دایم قطع و اقدام به جمع آوری منصوبات تلفن کرده و ودیعه مشتری را پس از تسویه حساب مسترد خواهد کرد.

از آنجا که کیفر مرتکب جرم مزاحمت تلفنی علاوه بر اجرای مقررات خاص شرکت مخابرات در صورت شکایت شاکی حبس از یک تا شش ماه خواهد بود (ماده 641 قانون مجازات اسلامی)، به نظر می رسد که در صورت گذشت شاکی تعقیب کیفری و اجرای مجازات متوقف نخواهد شد به دلیل این که این جرم از جرایم عمومی است و ماده 727 قانون مجازات اسلامی این جرم را در عداد جرایم قابل گذشت احصا نکرده است.

در پایان باید این نکته را متذکر شد که مزاحمت‌ها، به مشکلاتی که برای خانواده‌ها ایجاد می‌کنند محدود نمی‌شود، بلکه آتش نشانی ،موسسات تاکسی تلفنی، غذاخوری‌هایی که مشترکان تلفنی دارند، پلیس 110 ، 118 وغیره را هم شامل می‌شود و این امر مجازات‌های سنگین‌تری را می‌طلبد که قوه مقننه باید در رفع این نقیصه و وضع قانون شدیدتری برآید و شرکت مخابرات سخت گیری‌های دیگری را جهت پیشگیری اعمال کند.


قابل توجه کلیه کاربران عزیز وب سایت شخصی سیدرضا بازیارچطور بفهمیم خط به نام کیه

این روش تست شده است و در اکثر مواقع جواب میدهد

با توجه به اینکه روزانه صد ها تماس، پیامک، ایمیل و… در مورد یافتن شماره ارسال میشود، ممکن است بررسی پیام شما بیش از یک ماه به طول بیانجامد

خواهشمند است فقط موارد ضروری را از طریق بخش “تماس با من” ارسال نمایید تا بررسی شود و در صورت نیاز شما را به پلیس فتا ارجاع بدهم

لطفا از ارسال پیام های غیر ضروری، تماس گرفتن و ارسال پیامک با شماره شخصی، ارسال پیام در تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی خودداری کرده و فقط از طریق ایمیل در ارتباط باشید

با تشکر – سیدرضا بازیار


استادسلام.خسته نباشید.من کارم واقعاپیش شما گیره.۲تا مزاحم دارم نمیتونم مشخصاتشون پیدا کنم.این سایت truecaller که شماگزاشتیدرفتم بازنکرد.میزنه تازه سازی.الان ۴روز درگیرشم ولی بازنمیکنه.میشه خواهش کنم مشکلموحل کنید.هردو شماره هم ۹۳۵و۹۳۹ هست .منتظر جواب شما هستم.متشکرم

باسلام
دوست عزيز درباره نرم افزارtruecaller که گفته بودند باز نمیشه باید حتما با قبلتر.ش.ک.ن فعال کنید. وبهتره با اینترنت سرعت بالا وارد بشید که بهتر نتیجه بگیرید………

سلام من واقعا دوست دارم بفهم اطلاعات یک شماره تماس رو ولی این برنامه برام کار نمیکنه میتونید بهم کمک کنید ؟؟؟؟؟؟؟

این یک سرویس جهانی معتبر و قانونی هست که شماره اکثر مردم جهان در این سرویس ثبت شده
اما این روش که شما می فرمایید فقط در دیتابیس اپراتور ها ثبت شده و از طریق مراجع قانونی میشه اطلاعات شماره رو به دست آورد…

سلام آقا سید
درود بر شما بابت نیت پاک و برنامهای خوبتون
محمدی هستم از کرمانشاه صداقت منم یه چند وقتیه دو تا مزاحم موبایلی دارم که نمیدانم کی یا کیا هستن
باور بفرما این زنگهای بی موقع چیزی نمانده بشه باعث زندگیم واز طرفی هم راننده هستم وقت پیگیریشونو ندارم
منتی بر من بذار تا حد توانت کمک ای نوکرت بکن که خسته شدم اجرت با صاحب ای شبهای عزیز خدا خیرت بده
یه دنیا ممنونتم

سلام
عزیز
دل اعصاب خودتو خورد نکن
یک برنامه مسدود کننده نصب کن هرشماره ای که خوشت نیومد مسدود کن به همین راحتی

سلام
یه سوال داشتم
به محض نصب برنامه اطلاعات گوشیو میگیره؟
من نصب کردم ولی وقتی دیدم شماره موبایلمو میخواد شماره ندادم و پاک کردم برنامه رو
الان شماره هام رفته یعنی؟

در صورتی که ایمیل وارد کرده باشید اره

سلام ممنون میشم به من کمک کنید و بگین این شماره مالی کی هستش لطفا0903***2699

سلام خسته نباشید واقعا این برنامتون کارمیکنه اخه من دربدردنبال صاحب یه شمارم میتونین کمکم کنین؟؟

بله. کار میکنه

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت اقای بازیار…..مهندس من ایمیل اصلیمو وارد کردم و همه شماره هام هم داخل گوشی بود، آیا راهی داره ک این اطلاعات را از سایت حذف کنم؟؟؟

http://www.truecaller.com/unlist
در لینک بالا شماره مورد نظر خود را وارد نمایید و unlist را بزنید تا از لیست حذف گردد

رفیق سلام
من ی مدتی هست ک دارم این برنامه رو،اما تقریبا از 5 تست 1،2تاشو ج میده،و الباقی رو روی همون 1،2 ک ردشون رو زده،فیکس میکنه.

سلام .من چند شماره دارم از همراه اول و ایرانسل که مزاحمم میشه شماره م رو هم عوض کردم بازم پیدا کردن میشه بدم ببینید بنامه کی هستش؟ممنون

سلام من یه مزاحم دارم که خیلی دوست دا م بدونم کی هس فقط میخوام اسمش براش بفرسم اما نمیدونم باید چیکارکنم لطفا راهنمایی کنیید

سلام
من اسم و فاميل صاحب شماره ايرانسل رو ميخواستم ميتونيد كمكم كنيد خيلي ضروريه ممنون ميشم

سلام خدا قوت ، اون سایت مسدوده آقا ، میشه کمکم کنین من صاحب این شماره رو میخوام .3791…0914 ، ممنون میشم جناب

سلام من با این نرم افزار وارد شدم ولی جواب نداد چکار کنم؟

در حال حاضر فقط همین روش ها رو پیدا کردم. در صورت پیدا کردن روش های جدید، حتما این مطلب رو آپدیت میکنم

سلام آقا سید رضا .انگار همه یه جورایی دنبال پیدا کردن یه صاحب شماره هستن! منم همینطور
ولی مورد من یع مزاحم تلفنی ساده نیست ، مزاحم زندگی خودم و شوهرم شده و همه چیز رو ریخته به هم!باعث بی اعتمادی من به شوهرم شده… زندگیم رو خراب کرده….

در صورتی که این مورد بسیار ضروری هست از طریق بخش تماس با من مطرح نمایید تا شما رو به پلیس فتا ارجاع بدم و مشکل رو براتون برطرف کنند

سلام حدوددوماهه چندشماره مشکوک به گوشیم زنگ میزنه وباعث مزاحمت برام شده لطفا کمکم کنید داره برام مشکلساز میشه خواهش دارم کمکم کنید خسته شده ازاین مزاحمتها هم تایید میکنن وهم فحش ناسزا میدن لطفا جوابتان به ایمیلم بفرسید باتشکرازشما

سلام من نتونستم مشخصات فرد مزاحم رو پیدا کنم….ینی اصلا برنامش کار نمیکنه…..چه کار باید بکنم؟
میشه خودتون کمک کنید تا نشخصات پیدا شه

سلام من این روش رو برای پیدا کردن کسی که از اسم و عکس دوست من سواستفاده میکرد کمک گرفتم ولی فقط اسم کوچیکش رو آورد اونم معلوم بود مستعاره آدرس نمیاره خواهش میکنم بهم کمک کنید خیلی واجبه 0937***7594 ایشون ب خواستگار من پیام میدادن و خودشونو جلی دوستم جا میدادن خواهش میکنم کمکم کنید

میتوانید به پلیس فتا مراجعه نمایید

اسم این شخص بهزاد هستش برو تو اینستا گرام شماره تلفنش رو جستجو کن شخص مورد نظرت رو پیدا می کنی بعد می تونی از چند راه اون شخص رو کلا نابود کنی.

ببخشید این نرم افزار روی گوشی هواوی 330 کار نمیکنه؟

اره

سلام خسته نباشید …من چندتا شماره وارد کردم ولی هیچ اطلاعاتی نداد …
فقط خود شماره رو داد با اسم کشور که ایرانه…
میشه بیشتر راهنمایی کنید یا یه سایتی دیگه معرفی کنید …ممنون …

این شماره ها ممکنه جدید باشه و هنوز در اون سایت ثبت نشده باشه

ببخشید این سایت truecaller که بسته شده میشه یه راه دیگه پیشنهادکنید

درضمن این گروه برای همراه اول گفتیدچطورواردکنیم پس شماره اون فردوچی؟ببخشیدمیشه توضیح شفاف یدید

باعرض سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو.
مهندس میگم عضویت در این سایت ک مورد خاصی نداره؟
سوال بعدی اینه ک آیا میتونیم شماره همراه (ایرانسل_همراه اول_دائمی)شخص مورد نظر ک احتیاج دارم رو در این روش و برنامه پیدا کنم؟
اگه جوابتون خیر هستش لطفا راهنمایی کنید اگر اطلاعاتی دارید.
سال خوشی رو واسه شما و همه ی هم وطنان عزیز میخوام از خداوند بزرگ.
باتشکر…….

با سلام. سال نو مبارک
بله. این سایت، یک شبکه اجتماعی شماره تلفن های مختلف هست
علاوه بر شماره اپراتورها، حتی شماره تلفن منزل ها هم توی سایت هست
اما شماره ها با یه قوانین خاص ثبت می شوند تا فعالیت سایت طبق قوانین جهانی باشد…

سلام من شماره دومم تست کردم وارد سایت کردم مشگلی ک پیش نمیاد؟

سعی کنید از ایمیل اصلی واسه ثبت نام در سایت استفاده نکنید

سلام خسته نباشیدمنظورتون ازایمیل اصلی چیه؟
سوال بعدی اینکه شماره ای که باهاش ایمیل ساختیم که ذخیره نمیشه؟یاشماره ثابتی که باهاش وای فای داریم
ممنون میشم اگه جواب بدید

با سلام
نیازی ضروری و فوریتی به اطلاعات شمره همراه اول و ایرانسل دارم مسیله مرگ و زندگیست نمی تونم نو نوبت باشم خواهش می کنم کمک کنید و با ایمیل من تماس بگیرید
خیلی ممنون

نمیتونم دانلود کنم و باهاش کار کنم. .چیکار کنم؟؟

سلام
من تو این سایتی که فرمودین اشتباه کردم ایمیل اصلی خودم وارد کردم
چطور می تونم اکانتی که ایجاذ کردم حذف کنم؟

اکانت رو نمیشه حذف کرد
اما شماره ها رو دونه به دونه حذف کنید

از کجا باید نصبش کنم

سلام خسته نباشیدمن هرچی میخوام نصب کنم نمیشه میشه لطف کنین خودتون کمکم کنین فقط میخوام بدونم یه شماره بنام کیه خیلی مهمه

سلام.عزیزم من یک مشکل بزرگ تو کارم دارم .میتونی به من کمک کنی.نیاز به یک متخصص شبکه امین دارم.0938***8894 تماس بگیر

لطفا از طریق بخش تماس با من مطرح نمایید

من متاسفانه با ایمیل خودم وارد سایت شدم الان چگونه این رو پاک بکنم یعنی اکانتم رو از سایت پاک بکنم؟

پاک کردن اکانت امکان پذیر نیست مگر اینکه با پشتیبانی سایت تماس بگیرید
اما میتوانید مخاطبین خود را ویرایش نمایید

من برنامشو نصب کردم ولی چیزی پیدا نمیکنه برام!!
دلیلش میتونه این باشه که اون شخص هیچ ایمیل یا برنامه ارتباطی روی این شماره نداره؟

سلام مهندس ، ما يه مزاحم داريم ، كه مزاحم گوشي خودمون ميشه اما مزاحمت هاي ناموسي ميكنه ، ازت خواهش ميكنم كمكم كن

سلام خدمت همه.عزیزای من له مزاحمتون حرف های رکیک بزنید پیام های رکیک بدید اصلا خودتون مزاحمش بشید مطمعن باشید از دستتون فرار میکنه .حتی خبیث ترین ادم ها

سلام ، خسته نباشید
من مدتهاست یک مزاحم تلفنی دارم که حرفهای رکیکی میزنه و خیلی اذیت میکنه شماره موبایلم جدید بود و کسی نداشت رفتم واسه پیگیری گفتند باید دادگاه شکایت کنم که بعلت شاغل بودنم واقعاً نمیشه الان دیگه تماس نمیگیره ولی من و همسرم میخواستیم بدونیم این مزاحم کیه چون شماره منو کسی نداشت باید بدونم کی شمارمو بهش داده، خواهش میکنم کمکم کنید پیداش کنم
شماره 0939***7244 هست

در ضمن من با برنامه true caller امتحان کردم بارها ولی شماره توی بانک اطلاعاتی نیست
خواهش میکنم اگه امکانش هست فقط اسم صاحب خط رو واسم بفرستید خیلی به زندگیم داشت صدمه میزد. ممنون

با سلام خدمت شما اقای مهندس درخواسنی از شما دارم ایا امکانش هست نام صاحب شماره ای رو برای بنده پیدا کنید من خودم متاسفانه گوشی اندروید برای نصب trucecaller ندارم اگه ممکنه جوابمو بدید با تشکر فراوان. منتظر پاسختون هستم.

با سلام
متاسفانه به دلیل درخواست زیاد کاربران این کار امکان پذیر نیست
چون روزانه صد ها درخواست این چنینی دارم و واقعا توان انجام این کار رو ندارم

به همین دلیل این مطلب آموزشی رو قرار دادم تا کاربرها خودشون این کار رو انجام بدهند

سلام وقت بخیر. از طریق این نرم افزار اسم وفامیل فرد کامل نشون داده میشه ؟مثلا رها رحمتی فردمنش یا فقط رها رحمتی رو نشون میده ؟
و اینکه اسم و فامیل رو انگلیسی نشون میده یا فارسی ؟

بستگی به این داره که در گوشی دیگران چه چیزی ذخیره شده باشد
چون این نرم افزار از اطلاعات ذخیره شده در گوشی دیگران استفاده میکنه

سلام
لطفا بفرمایید میتونم از طرق خط ایرانسلی که از طرف دارم به خط های دیگرش هم دسترسی پیدا کنم

تقریبا امکان پذیر نیست…

سلام به همه
من این برنامه تست کردم اصلا جواب نمیده نمیشه فهمیدشماره مال چه کسی هست ،چند بار امتحان کردم واقعا فایده ای نداره.

سلام جناب منم مشکل بقیه رو دارم و این برنامه روی گوشیم باز نمیشه ک مشکلمو حل کنه چکار باید بکنم

مشکل از محدودیت اینترنت ایران هست…

اطلاعات صاحب خط فقط در دسترس اداره کل بازرسی شرکتهای مخابراتی است ،
اطلاعات شرکت ایرانسل فقط نزد بازرسی وزارت خانه است خود ایرانسلی ها به این اطلاعات دسترسی ندارن،
این ترو کالر هم که این دانشمند !!!!کازرونی معرفی کرده با جستجوی گوشی های خودتون این اطلاعات را جمع میکنه
مثلا شماره تلفن منو یکی به نام مربی شنا ذخیره کرده ، یکی دیگه نوشته عباس دیگری نوشته مهندسه که قد دراز داره
راه قانونی داریم ، این ها بیراه هست که دانشمند شهرستانی ما شما را به اون دعوت میکنه،
کافیه یک نامه قد کاغذ آ۶ بنویسید بدید تحویل دبیرخانه تلفنخانه محل سکونتتان یا با اولین مرکز قضایی نزدیک محل زندگیتآن و و رسید دریافت کنید،

درود
هدف من از ارسال این مقاله، معرفی روش های پیدا کردن شماره در فضای مجازی بوده
همچنین سعی کردم فقط مواردی رو بگم که از نظر قانونی مشکلی نداشته باشند
از همه مهم تر! نرم افزار هایی رو معرفی کردم که در خیلی موارد مشاهده شده جوانان ما با قیمت های میلیونی به دیگران می فروختند و آنها هم بی خبر بودند که این نرم افزار ها رایگان هستند
من نه دانشمند هستم و نه بیشتر از سایر کابران عزیز این سایت سواد دارم… اما واقعا در این زمینه مواردی هستند که نمیشه منتشر کرد. فقط به همین موارد در چارجوب قانونی اکتفا کردم
موفق باشید

سلام..ببخشید اگه من واسه پیدا کردن یه شماره ای که مزاحمم میشه از روی لینک وارد همین سایتی که گفتید بشم ایمیل خودمو واردکنم آیا شماره موبایلمم میره تو سایت با شماره های مخاطبام؟؟؟؟

اره
این قانون سایت هست

سلام ببخشید اگه از روی لینک وارد سایت بشم ایمیل وارد کنم ایا شماره خودم یا شماره هایی که به عنوان مخاطب دارم میره تو این سایت ذخیره میشن؟؟؟

اگه توی ایمیل ذخیره شده باشند، اره
چون قانون این شبکه اجتماعی همین هست

چرا من شماره موبایل وارد میکنم میگه نامعتبره؟؟؟ ایمیل هم هم چنین چیکار کنم لطفا جواب بدید

ممکنه در حال حاضر، اون شماره در سایت ثبت نشده باشه

سلام آمار یک شماره رو میتونی برام در بیاری خیلی اخاذی کرده

سلام دمتون گرم سایت خیلی باحالس خوشمان آمد…

میشه من شماره ها رو بدم یکی سرچ کنه؟؟؟لدفاااا..

2 هفته س چند تا شماره مکرر میس کال میندازن رو گوشیم منم ج نمیدم خیلی دارم اذیت میشم اعصابم خرده :”(

سلام وخسته نباشید ببخشید من ایمیل اصلیم رو دادم آیا بجز اطلاعات مخاطبین اطلاعات دیگه ای هم از گوشیم در سایتشان ذخیره میشه مثل عکس و فیلم و …. و اینکه چه اطلاعاتی رو از گوشی برمیداره ؟اگه لطف کنید جوابشو برام میل کنید

سلام
فقط شماره های ذخیره شده در تلفن همراه شما رو برمیداره که اونم جز قوانین سایت هست و شما با ثبت نام در سایت یعنی اینکه این قوانین را پذیرفته اید

سلام جناب خداقوت.غرض از مزاحمت دوتا سوال داشتم:
اول اینکه شماره رو ستمکارت هم برميداره یا فقط اونايي که تو گوشی ذخیره شدن.
دوم: واسه حذف شماره ها هم ب قسمت unlisting رفتم،اما بعد این که کدکشور و شماره میزنم…دکمه unlist رو نميده بهم علت چيه!؟
ممنون ميشم راهنمای کنید… اگه طولانی شد شرمنده،یا حق

سلام
پاسخ سوال اول: هیچ کدام. فقط شماره هایی که در ایمیل ذخیره شده باشند رو با کسب اجازه شما از ایمیل کپی میکنه
پاسخ سوال دوم: لطفا تصویر ارسال نمایید تا بررسی شود

با سلام و خسته نباشید
من دنبال یه شماره ی یکی از دوستان هستم که اسمشو میدونم
۱۱۸ هم زنگ میزنم میگن ثبت نشده
کسی میدونه از کجا و چجوری باید پیدا کنم

سلام برادر گرانقدر و گرانمایه
یکسری تلفن موبایل از همه نوع و ثابت دارم که آدرس و اسامی شون رو میخوام . خودمم حوصله نصب و پیگیری ندارم . امکان داره براتون بفرستم و برام نتیجه را بفرستید ؟
بی نهایت سپاسگزارم .

لطفا از طریق نرم افزار های مذکور اقدام نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

این سایت حاصل تلاش شبانه روزی سیدرضا بازیار می باشد که بدون وابستگی مادی و معنوی به هیچ سازمان و نهاد و حزب و گروه سیاسی فعالیت خود را ابتدا بر اساس قانون الهی و سپس قانون اساسی ایران بنا نهاده است. کلیه هزینه های این سایت با هزینه شخصی پرداخت می شود که امیدوارم از این پس از طریق تبلیغات تامین شود و همواره سعی می کنم تا مطالب آموزشی جدید و خواندنی را برای شما به ارمغان بیاورم.

كلیه حقوق این سایت متعلق به سیدرضا بازیار می باشد. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب سایت تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است


Downloads-icon


کاملترین آموزش تبدیل فایل های pdf به wordDownloads-icon

 

 

 

همیاب ۲۴، سامانه اعلام سرقت و ردیابی کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ)

 

چطور بفهمیم خط به نام کیه

 

 

همیاب ۲۴، سامانه اعلام سرقت و ردیابی کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ)

فهرست عناوین در این مطلب:

همیاب ۲۴، سامانه ردیابی گوشی، تبلت و لپ تاپ

ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که، شخصی از طریق شماره موبایلی مزاحمتان شود و یا از شرکت تبلیغاتی و بازاریابی مدام با شماره شما جهت خرید محصولات تماس گرفته شود. احتمالا برای شناسایی شماره به دنبال اپلیکیشن های شماره یاب کشته اید! امروز می خواهیم یک اپلیکیشن شماره یاب را به شما معرفی کنیم تا ضمن مدیریت تماس ها و مخاطبین بتوانید برای شناسایی شماره ناشناس یا استعلام شماره موبایل از آن استفاده کنید، شماره فرد خاصی را مسدود و بلاک کنید تا دیگر نتواند با شما تماس بگیرد و یا مکان فرد مزاحم را اگر دوست داشته باشید بتوانید در این برنامه ردیابی کنید. با همیاب۲۴ همراه باشید:

truecaller یک اپلیکیشن مزاحم یاب یا شماره یاب بسیار جالب و کاربردی برای پیدا کردن مشخصات مزاحم تلفنی می باشد. این برنامه شماره یاب، آدرس کنونی فردی که با شما تماس می گیرد را در نمایشگر نشان می دهد، مثلا شهر، خیابان و… همچنین امکان شناسایی شماره برای مسدود کردن برخی شماره ها جهت جلوگیری از تماس با شما از دیگر قابلیت های این برنامه است. این برنامه اجازه می دهد با اضافه کردن فیسبوک دوستانتان، عکس هایشان و تاریخ تولدشان را به روز نگه دارید.

حتما بخوانید: ردیابی لحظه ای موقعیت مکانی افراد در نقشه گوگل (Google Map)

این اپ دارای دیتابیس عظیم از دو میلیون شماره تلفن از جمله شماره های کاربران ایرانی و خط های ایرانسل، همراه اول، رایتل و.. است و برای شناسایی تماس های ناشناس، بلاک کردن شماره های اسپم و جستجوی هر شماره تلفن کاربرد دارد! همچنین لازم به ذکر است که کشورها و شماره های جدیدی به طور مداوم به این اپلیکیشن اضافه می شود. بنابراین احتمالا بتواند به سوال: چگونه بفهمیم شماره ایرانسل مال کیست؟ پاسخ بدهد.

حتما بخوانید: ردیابی موقعیت مکانی گوشی از طریق google maps

شماره‌گیر قدرتمند:– truecaller می‌تواند کسانی که با شما تماس می‌گیرند را شناسایی کند– مسدودسازی افراد مزاحم و تماس‌های تبلیغاتی– مشاهده اسامی شماره‌های ناشناس در تاریخچه تماس– ضبط تماس – ضبط تماس‌های تلفنی مهم و ذخیره آنها در تلفن خود– پیام‌رسانی سریع – اشتراک‌گذاری مکان، شکلک و وضعیت در پیام Flash به دوستان– پشتیبان‌گیری از سابقه تماس، مخاطبین، پیام‌ها و تنظیمات در گوگل درایو

پیام‌رسانی هوشمند:– چت رایگان با دوستان و اعضای خانواده در Truecaller– شناسایی خودکار پیامک‌های ناشناس– مسدودسازی خودکار پیامک‌های اسپم و تبلیغاتی– مسدودسازی بر اساس نام و سری شماره

برای دریافت اپلیکیشن اندرویدی truecaller به لینک زیر بروید:

با کمک همیاب۲۴ سامانه جستجو و ردیابی کالای دیجیتال سرقتی در ایران؛ گوشی، لپ تاپ و تبلت سرقتی خود را ردیابی کنید!

همیاب ۲۴ را در ۲۴ ساعت شبانه روز در گوشی هوشمندتان داشته باشید!

سامانه همیاب ۲۴ با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و با همکاری اپراتورهای مخابراتی، اصناف و کلانتری های سراسر کشور، در خصوص تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی، بستری مناسب فراهم کرده است.

یکی از بهترین روش های ردیابی، ثبت دستگاه گم شده یا دزدیده شده در همیاب۲۴ می باشد. اگر گوشی شما گم شده و یا به سرقت رفته، با همیاب۲۴ دیگر نگران نباشید. این سامانه از طریق همکاری با اپراتورها، دادگستری ها، کلانتری ها، بازرسی های مرزی و اصناف موبایل و کامپیوتر سراسر کشور به سرعت و از راه قانونی گوشی گمشده یا سرقت شده شما را ردیابی می کند.

جهت اعلام سرقت و ردیابی گوشی، تبلت و لپ تاپ می توانید، به سامانه همیاب ۲۴ مراجعه کنید و یا از طریق لینک های زیر اپلیکیشن همیاب۲۴ را دانلود نمایید:

دیدگاه ها و تجربیات خود را پیرامون این نوشته با ما در میان بگذارید…

تولید محتوا، بازاریابی محتوا، سئو و مدیریت شبکه های اجتماعی

سلام کسی متونه آدرس مشخصات یه شمارهزایرانسلی رو پیدا کنه

با سلام دوست عزیز با ثبت شکایت در دادگاه و در صورت تصمیم قاضی این امکان وجود دارد.

سلام من چند بار همین جا ثبت نام کردم ولی سه سال هست خبری از گوشی نشد.هر بار هم هزینه دادم

با سلام دوست عزیز تیم همیاب۲۴ همواره در تلاش است که کمک حال همه مالباختگان و هموطنان عزیزمان در زمان سرقت و پس از سرقت باشد ولی تا زمانی که گوشی با سیم‌کارتی‌ فعال نشده قابل ردیابی نیست.

خب شایدم اوراق کرده باشن و از قطعاتش استفاده کرده باشن و این احتمالم هست ک اکثر گوشی دزدیها ب کشورهای همسایه اکثرا افغانستان فرستاده میشه

با سلام دوست عزیز درسته احتمال این کار وجود دارد اما آمار ردیابی مثبت سامانه در طول روز نشانگر احتمال ضعیف این رویداد است. ردیابی ۲۴ ساعته در اپراتورهای مخابراتی، جستجو در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور در کلانتری‌ها، بازرسی‌های مرزی و …، اطلاع‌رسانی به فروشگاه‌های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش دستگاه و اطلاع‌رسانی کشوری به کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی جهت جلوگیری از خارج شدن دستگاه از مرزهای کشور ازجمله روش های سامانه “همیاب۲۴” برای پیدا کردن گوشی های سرقتی و گمشده هموطنان عزیز است.

سلام کوشی من یک سال پیش سرقت کردن تا الان دو بارصبت نام ردیابی کردم چرا خبری نشود از پیدا شودنش

با سلام بابت اتفاقی که افتاده است متاسفیم زمانی که در گوشی شما سیمکارت قرار بگیرد ردیابی می شود و برای شما پیامک ردیابی ارسال می شود، هر چقدر مدت ردیابی زمان بیشتری طول بکشد احتمال ردیابی آن بیشتر می شود چون سارق خیال می کند شما بیخیال گوشی شده اید و آنرا روشن می نماید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.چطور بفهمیم خط به نام کیه

شماره موبایل

 

سامانه استعلام سیم کارت در صورتی که از تعداد سیم کارت‌هایی که به نام شما در شبکه مخابرات کشور ثبت شده است اطلاع ندارید، با مراجعه…

کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب تنها با درج نام و لینک همیاب ۲۴ امکان‌پذیر است.

چطور بفهمیم خط به نام کیه
چطور بفهمیم خط به نام کیه
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *