چطور بفهمیم سهام عدالت واریز شده

 
helpkade
چطور بفهمیم سهام عدالت واریز شده
چطور بفهمیم سهام عدالت واریز شده

پس از آزاد سازی سهام عدالت به روش مستقیم، بیشترین موضوع مورد بحث در رابطه با سهام عدالت نحوه فروش و چگونگی واریز سود حاصله می‌باشد. ما در این مقاله به بررسی سود واریز و نحوه شناسایی واریز این سود می‌پردازیم. اولین مرحله برای واریز سود سهام عدالت ثبت نام در قسمت سهام عدالت کارگزاری هاست.

برای این امر شما می‌بایست ابتدا در سامانه سجام ثبت نام کرده و سپس بعد از احراز هویت به دلخواه در سامانه سهام عدالت کارگزاری های ثبت نام نمایید.

بعد از ثبت درسامانه فروش سهام عدالت لیستی از دارایی ها و قیمت روز سهام در پایین صفحه مشخص شده است.

با توجه شکل بالا پس از زدن دکمه فروش سهم دوگزینه برای شما فعال می‌شود واریز به حساب بانکی یا واریز به حساب کارگزاری,در ابتدا به مقوله فروش می‌پردازیم.چطور بفهمیم سهام عدالت واریز شده

برای فروش سهم مورد نظر را انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه فروش سهم می‌زنیم بعد از انتخاب تعداد سهم برای فروش بر روی گزینه تایید کلیک کرده و سپس منتظر ثبت در سامانه می‌شویم.

اگر به شکل بالا دقت نمایید بعد از انتخاب گزینه فروش, تعداد سهام مورد نظر به قسمت (سفارش در جریان) منتقل  می‌شوند و هنگامی که سفارش فروش مورد تایید قرار گرفت تعداد سهام انتخاب شده در قسمت (تعداد انجام شده) قرار می‌گیرد پس این مرحله میزان باقی مانده سهام شما نشان داده می‌شود هنگامی که میزان باقی مانده نمایش داده می شود بدین معنی می‌باشد که سهام مورد نظر شما بفروش رفته است برای اطلاع از زمان واریز وجه به منوی ذیل مراجعه می‌نماید.

برای این امر از منوی بالای صفحه گزینه تاریخچه سفارشات را انتخاب کرده:

در منوی بالای سفارشات گذاشته شده نمایش داده می‌شود که گزینه واریز به حساب خودم فعال می‌باشد.

حال برای حصول از واریز فروش سهام عدالت هرگاه در منوی اول در قسمت سفارشات انجام شده عدد صفر درج گردد بدین معنی است که فروش به اتمام رسیده و وارد قسمت انتقال وجه شده ایم حال به منوی تاریخچه پرداخت می‌رویم.

در این منو زمان واریز مشخص شده است و درصورت واریز قسمت وضعیت پرداخت به (تایید شده) تغییر وضعیت می‌دهد. بعد از این مرحله حساب بانکی خود را چک کرده و از واریز وجه نقد اطمینان پیدا می‌کنیم.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات: ۳.۳ / ۵. تعداد امتیاز: ۷

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

۲۷ دی ۱۳۹۹ 167کد خبر : 40759

سازمان خصوصی‌سازی از اسفندماه سال گذشته، به طور رسمی سامانه سهام عدالت را رونمایی کرد تا بتواند علاوه بر ساماندهی، سود سهام عدالت را هم به حساب مشمولان واریز نماید. بر این اساس، بالغ بر ۴۷ میلیون نفر مشمول دریافت سهام عدالت هستند که بسته به میزان سهام در اختیارشان، از امسال قرار است سود سهام عدالت دریافت کنند که آدرس اینترنتی این سامانه www.samanese.ir می باشد. در زیر آموزش کامل نحوه استعلام پرداخت سود سهام عدالت برای شما بازدید کنند ارائه می دهیم.

در این صفحه به پرسش های زیر پاسخ تشریحی ارائه شده است:

1.ایا من سهام عدالت دارم؟

چطور بفهمیم سهام عدالت واریز شده

2.کد امنیتی سهام عدالت از کجا بیاریم؟

3.از کجا بفهمیم سهام عدالت واریز شده؟

4.چگونه از موجودی سهام عدالت خود مطلع شویم؟

بیشتر بخوانید: مشاهده صورتحساب سهام عدالت با کدملی(آموزشی) ‏

مرحله 1: پس از ورود به آدرس اینترنتی سامانه سهام عدالت مطابق عکس زیر بر روی ورود به سامانه کلیک فرمایید.

 

توجه: شما می توانید با کلیک بر روی ” ورود به سایت اطلاع رسانی” آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به سهام عدالت را در این بخش مطالعه بفرمایید.

مرحله 2: در مرحله دوم بعداز مطالعه دقیق شرایط کار با سامانه سهام عدالت تیک مربوط به ” مطالب فوق را مطالعه نمودم و می پذیرم ” فعال نمایید. در صورت فعال شدن دکمه ” ادامه” نیز فعال می شود.

1 – اين سامانه براي مشاهده خلاصه وضعیت مشمولين سهام عدالت است.
2 – اطلاعات درخواست شده در اين سامانه بايد با دقت و توسط شخص مشمول، بازماندگان ايشان و یا ولي، وکيل ، قيم قانوني آنها وارد شود.
3 – وارد نمودن شماره تلفن همراه معتبر در سامانه به منظور ثبت شماره شبای بانکی الزامي است، سازمان خصوصي سازي اجازه دارد در مواقع ضروري جهت اطلاع رساني با شماره تلفن همراه اعلام شده از طريق پيامک يا تماس تلفني ارتباط برقرار نمايد.
4 – حداكثر زمان درنظر گرفته شده براي هر بار استفاده از سامانه 10 دقيقه مي باشد. پس از پايان زمان مذكور، مراجعه کننده بايد از ابتدا به سامانه وارد شود.
5 – در صورتي که در مراحل شناسايي بيش از سه بار، اطلاعات هويتي نادرست انتخاب شود، دسترسي به سامانه تا 72 ساعت مسدود مي گردد.
6 – فعاليت مراجعين در اين سامانه ثبت شده و قابل پيگيري مي باشد.

بیشتر بخوانید: دلایل عدم واریز سود سهام عدالت برخی مشمولان‏

مرحله سوم: در این مرحله در کادر مشخص شده با فلش تو خالی کد ملی خود را بدون خط تیره مابین وارد نمایید. لازم به ذکر است که درصورت وجود صفر در اول کدملی شما وارد کردن آن الزامی می باشد.

مرحله چهارم: بعداز وارد کردن کد ملی باید به سامانه سهام عدالت ثابت گرد که شما ربات نیستید( وجود ربات برای باعث مشکلات سیستمی برای سامانه سهام عدالت می شود) برای این اثبات باید شما تصویر مشخص شده که هر بار در ورود به سامانه تغییر می کند در کادر مشخص شده (با فلش توپر ) بصورت انگلیسی وارد فرمایید.

مرحله پنجم: در گام بعدی شما باید در بین سه نام و نام خانوادگی که سامانه سهام عدالت برای شما نمایش می دهد، نام و نام خانوادگی خود را به درستی انتخاب کنید.و بر روی دکمه “ادامه” کلیک فرمایید.

مرحله ششم: در این مرحله نیز مطابق مرحله قبلی باید از بین سه نام پدری که سامانه سهام عدالت برای شما نمایش می دهد، نام پدر خود را به درستی انتخاب کنید و بر روی دکمه ” ادامه ” کلیک فرمایید.

مرحله هفتم: در گام بعدی شما ملزم به انتخاب تاریخ تولد خود از بین سه تاریخ تولد نمایش داده شده توسط سامانه سهام عدالت می باشد. بعداز انتخاب و فعال شدن تیک زرد رنگ بر روی دکمه ” ادامه” کلیک کنید

مرحله هشتم: در این مرحله شما باید شماره شناسنامه خود را انتخاب کنید. جالبه بدونید که از متولدین 1369 به بعد دارای شماره شناسنامه اختصاصی دارند، به همین دلیل سامانه سهام عدالت به شماره شناسنامه های اختصاصی مطابق تصویر زیر دو عدد خط تیره جایگذاری کرده است.

مرحله نهم: در مرحله نهایی انتخاب اطلاعات هویتی  بصورت یکجا به نمایش در می آید و اگر مورد تایید شما است بر روی دکمه “ادامه” (علامت گذاری شده با فلش تو خالی ) و اگر نیاز به ویرایش دارد بروی دکمه “اصلاح” ( علامت گذاری شده با فلش توپر ) کلیک فرمایید.

مرحله دهم: بعداز تایید اطلاعات هویتی، داشبورت امکانات پنل سهام عدالت نمایش داده می شود برای دریافت صورت حساب سهام عدالت خود از پنل سهام عدالت بر روی دکمه ” مشاهده ” ( مشخص شده با فلش ) کلیک کنید و وارد مرحله نهایی شوید.

 

 

 

بیشتر بخوانید: دلایل عدم واریز سود سهام عدالت برخی مشمولان

1. در این قسمت ارزش سهام متعلق به شما به ریال نمایش داده می شود.

2. در این قسمت شماره شبا بانکی که سود سهام عدالت به آن واریز شده است نمایش داده می شود.

3. در جدول مشخص شده مقادیر سود واریزی به حساب شما در مراحل مختلف نمایش داده می شود.

4. در این قسمت شما می توانید شماره شبا بانکی را وارد فرمایید. (لازم به توضیح است که شماره شبای بانکی باید حتما به نام مشمول سهام باشد و در هر سهام یکبار شماره شبای بانکی ثبت می شود)

5. اگر نیاز به چاپ گزارش نمایش داده شده هستید با کلیک بر روی این دکمه گزارش خود را بصورت چاپی دریافت نمایید.

6. در این قسمت تاریخ آخرین سودی که به حساب شما واریز شده است نمایش داده می شود.

بیشتر بخوانید: آموزش نحوه آزاد سازی سهام عدالت/ مستقیم یا غیر مستقیم ‏چطور بفهمیم سهام عدالت واریز شده

مشمولان گرامی توجه فرمایید برای ثبت شماره شبای بانکی می توانید طبق مراحل ذیل نسبت به دریافت شماره شبای خود اقدام کنید:

نویسنده: حجت میرزایی

بیشتر بخوانید:

آموزش تمام روش های استعلام خلافی خودرو

آموزش جدیدترین روش حذف اکانت تلگرام

 

۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳

۱۳ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶

۲ آذر ۱۳۹۹ ۰۷:۰۰

دیدگاهم مثبت

فاضل اسفندیاری

سلام من خیلی وقت تبت نام کردم شماره شبا همه کارا انجام ولی اصلا سهام عدالت بمن تعلق نگرفته کارگرم هستم

باسلام خدمت هم وطن گرامی
باستحضار میرساند باتوجه به شرایط اعلامی توسط سازمان سهام عدالت، شما در وحله اول از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی samanese.ir و ورود مشخصات هویتی خود، ضمن اطلاع از مشمول بودن، صورتحساب خود را مشاهده نمایند. و درصورت ثبت واریزی از سوی این سازمان و عدم درج در حساب بانکی با شماره تلفن 02188085667 تماس حاصل فرمایید.

سود سهام منو بدین متشکرم علینژاد

سلام من کارگر هستم سهام عدالت من واریز نشده خواهشاً واریز کنید یک آدم کارگر. هستم

ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما مسولین محترم در سامانه بنده و خانم بنده دو نفر هستیم دو نوبت برایمان واریز شده ولی مرحله سوم برای هیچکدام از ما دو نفر پولی واریز نشده است می خواهم علتش را بدونم که چرا واریز نشده است. ممنونم.ایمیل بنده است.gmk317886@gmail.com

باسلام خدمت شما همراه گرامی. برای کسب اطلاعات بیشتر خبر ذیل را مطالعه بفرمایید:

سلام خسته نباشید.من هنوزسودسهام خودرادریافت نکرده ام؟؟علت چیه؟؟کی سودسهام خودرادریافت میکنم؟؟

سلام

سلام خانواده من ،پدرم وبرادر هام سودسهام گرفتم ولی منو مادرم که شماره شبا از حساب بانک ملت دادیم هنوز برااما واریز نشده چرا؟

در صورتی که در سامانه مبلغی به عنوان واریز سود درج شده است بایستی ضمن مراجعه به شعب بانک مربوطه پرینت حساب از تاریخ قید شده به عنوان «ارسال به بانک» تا حداقل ۳ ماه بعد را دریافت و کنترل نمایید. در صورت اطمینان از عدم واریز وجه تخصیصی، پرینت حساب جهت بررسی و کنترل بیشتر به شماره 02188085667 فکس گردد.

سهام عدالت اسمش را گزاشتید این چه عدالتی هست که حد اقل 50در صد از مردم شامل این سهام نمیشوند واقعا که! عدالت علی (ع) هم این گونه بوده ؟؟؟؟
نمیدونم تاکی قراره حق اون50 درصد را بخورند
گویا پول خوبی به جیب میزنن که نمیخوان سایت ثبت نام را باز کنن واون مابقی که سهام ندارن را ثبت نام کنن
از این دولت وحکومت انتظار بهتری نمیشه داشت………..

زندگی برای من وهم وطنام سخت شده مسولین بیدار شید

سلام منم سود سام ازاول جك دادن بمان نكرفتم جك بيشمه

سلام من يزدان قهرماني از اول جك بهمان دادن نيامده حسابم جك جكارش كنم مال جند سال بش هست جكارش بكنم اين جك

سلام چرامن نمیتونم واردسایت بشم؟؟

من سرپرست خانواده هستم دوفرزند دارم اما سهام عدالت بهم نمیدن

ما چند سال پیش ثبت نام کردیم ولی تو سایت نیستیم و پولی نمیگیرم چرا؟؟؟؟؟

سلام من کارگرساختمان هستم.سهامم۵۳۲هزارتومان است.چرامنوازسهام کارگری برداشتید؟چرا؟اقای دولت ابادی چراهمش وعده میدی من پوله خریده شیرخشکه بچموندارم.کاری کنیدپشته سرتون دعاوخیرباشه.بخداسوددادن برای شمایک هفته کارداره.هموطن.عزیزاقاتوروب مولاعلی سودماروهم بده.التماست میکنم.گیرم

چراسوده کارگری منوبرداشتید؟الان زنگ زدم سازمان میگن شمارفتی زیره نظره شرکته پدرتان.پدرم ب من چ ربطی داره.من کارگرم…اخه چرااین کارارومیکنید.

سلام من 5بچه دارم وکارگر هستم وحدود ۳ماه بیکارم خواهش میکنم برایم واریز کنید ممنون

مردم حق عدالت دارن اماعدالت کجاست؟؟؟؟؟ازخداوندبترسید

با سلام خدمت مسولین.دلسوز مردم من یک رزمنده جبهه جنگ وایثارگرم و شغل کارگرساختمانی برای سهام عدالت به سپاه شهرمان رفتم آن مسولی که اسم می نوشت گفت تمام شده بروازطریق کارگری ثبت نام کن باتلاش فراوان و گرفتن مدرک کارگری که از بچه گی کارگرکوره آجرپزی بودیم توانستیم ثبت نام کنم و پارسال 25 هزارتومان برای من ریختن 60سال دارم وان کوره اجرپزی که فامیل هم بود بیمه مان نکرد الان هم مستاجر بچهابزرگ شدند ماندم چکارکنم ای کاش به درماندگان رسیدگی میشود

با سلام این سهام عدالت چه جوریه بعضی می‌گیرند بعضی نمی‌گیرند من چهل سال است کارگرم کارت مهارت که گرفتم رفتم بیمه شوم چون تازه گی به ایثارگرهایک اندک ماهیانه میدهند گفتند اگربیمه شوی این اندک حقوق قطع می‌شود خلاصه بیچاره درمانده ماندیم

این سهام عدالت اگه حق ماست چرا سایت ثبت نام رابازنمی کنید می ترسید جاماندگان هم ثبت نام کنند؟یعنی تو مملکت ما کسی از مسئولان نیست که یک کلمه حرف حق بزند فقط خدا به داد مابرسه. مملکت مسخره ای داریم اگه کسی سرباز فراری باشه هرجا قائم بشه میاند می گیرند می برند اگرکسی بدهکار و وامدار دولت باشه میاند ملکشو مصادره می کنند ولی کسی که ازثبت نام یارانه وسهام عدالت جامانده باشه دیگه راه چاره ای براش نمگذارند. ابوالفضل بی صبر وبا غیرت به داد این مردم گرفتار برس.

آیا سود سهام عدالت افرادی که شناسه شبا بانک صادرات وملی داده اند تا کنون واریز شده؟من و هسرم ملی وصادرات بودیم هنوز واریز نشده میشه بفرما ئید کی واریز میشود.ممنون.

باسلام خدمت هم وطن گرامی

به اطلاع میرساند باتوجه به توضیحات پرتال رسمی سازمان سهام عدالت، زمان واریز سود سهام هر مشمول به نوع بانک مشمول اختصاص ندارد و هر زمانی شرکت دارنده سهام، نسبت به اعلام سود بپردازد، در آن بازه زمانی سود شما واریز خواهد شد. فلذا ممکن است باتوجه به تفاوت شرکت های سهام عدالت، این سود در بازه زمانی مشخصی واریز نشود.

خدابه فریادمردم برس…آمین
فقط اینومیدونم که دولت مردان دستشون روکلاه خودشون هس ذره ای به فکرمردم نیستن

سلام من خیلی وقته ثبت نام کردم وهمینطور اعضای خانواده همه کارهاشو انجام دادم اما خبری نیس که نیس همه چند بار سهام دریافت کردن اما من ……..

سلام من امسال درهیچ مرحله ای برایم سودسهام رانریخته اند آخرین سودسال۹۶.

سلام ،خسته نباشید خواستم بپرسم برگه سهام عدالتی که به ما(خودم وهمسرم) دادن وازطریق بهزیست گرفتیم ارزشش دومیلیون تومانه پس چرا وچه علتی داره که موقع پرداخت سود مبلغ سهامو پانصدوخورده ای،تومان اعمال میکنن

سلام چراهمه اطرافیانه ما همه سهامشون واریز شده ولی ماله من نشده حتی واسه شوهرمم واریز شده

سلام خانواده ۶نفری ماسه نفرسهام واریزشده ولی سه نفرنششدهچکارکنیم

من شوهرم کارگر فصلی برای شوهرمو ریختن ولی برای منو پسرم نریختن چرا

شماها که دم از دین و اسلام و قرآن میزنید چرا عدالت را رعایت نمی کنیدچرا سایت را بازنم کنید که ما بدبخت بیچاره ها هم بتونیم پولی دریافت کنیم من و فرزندانم که بی سرپرست هستیم وبه نون شبمون محتاجیم مشمول سهام عدالت نیستیم آخه أین چه عدالتیه

پس چرا جواب سؤالم راندادید

سلام خدمت شما همراه گرامی؛
پایگاه خبری رخ، یک پایگاه خبری غیر دولتی و آزاد بوده و هیچ گونه وابستگی به هیچ سازمانی من جمله سازمان خصوصی سازی یا هدمندی یارانه ها و … نداشته است. در این صفحه نیز فقط آموزش نحوه استعلام پرداخت سود سهام عدالت به نمایش گذاشته شده است. با این تفاسیر اینکه چه زمانی سود بعدی پرداخت خواهد شد یا چه زمانی سایت باز یا بسته می گردد توسط خود سازمان مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد. البته که همکاران بنده تلاش نموده اند تا حد توان خود پاسخ برخی اشکالات را بیابند و در اختیار هموطنان قرار دهند.
بدیهی است در صورت صدور اطلاعیه جدید مبنی بر واریز سهام یا باز شدن سایت، مجدداً همکاران بنده در قالب خبر به اطلاع هموطنان عزیز خواهند رساند.

باتشکر

سلام چرا سود سهام من واریز نشده ضمنا کارگر فصلی ساختمان هستم ا

سلام چرا سهام عدالت من واریز نشد کارگر هم هستم سال ۹۶ یک مرحله واریز شد دیگه واریز نشد است

سلام.چرا سودسهام عدالت من واریز نمیشه همه دارن سودخودشون می گیرن ما فقط دهنمون باز نگاشون می کنیم لطفان اگه اقدام دیگه ای هس بگید تا انجام بدیم نمیدونم چرا سهام مون واریز نمیشه ممنون لطفان راهنمای کنید

سهام عدالت

سلام میشه سهامو فروخت وقیمتش چنده باتشکر

با سلام خدمت شما همراه گرامی؛
فعلاً خیر. ولی مسئولین وعده دادن به زودی این امکان فراهم بشه.

باسلام من برای سود سهام عدالت ثبت نام کامل کردم ولی الان هیچ سودی دریافت نکردم امرور 1398/1/5برای خیلی هاواریز شده پس چرا برای من واریز نشده

سلام چراسوده کارمندان رانمیدهید؟

سلام می خواستم بگم مایه خانواده سه نفره هستیم جرا سود سهام یک نفراز عضای خانواده رو پرداخت کردن پس بقیه جی

سلام چرا سود سهام عدالت واریز نکردن با این که تاریخ زدن25/12/97

سلام سامانه استعلام سهام عدالت الان چند ماهه قطعه از کجا استعلام بگيريم؟

سلام من راننده پایه دو توشهرداری هستم چرا سهام ما واریز نشده کی واریز میشه علیرضا بارانی ۳۶۷۱۱۴۹۴۰۱

سهام عدالت بیمه تامین اجتماعی کی واریز میشه

من نظامی.بازنشته هستم سهام عدالت ثبت نام ثبت نمرده ام چه باید.بکنم. متشکرم

سلام من بازنشسته فرهنگی خوزستان هستم تا کنون سهام ووریز نشده

سهام عدالت من واریز نشده است

از وقتی که ثبت نام کردم سهم عدالت واریز نشده چرا کارگرم؟

سلام بنده تاکنون سهام عدالت دریافت نکردم لطفا نسبت به ثبت نام پیگیری نماییدخداخیرتان بدهد

اقا نمیدونم این عدالته یا نه خونواده سه نفریم که فقط مم عضو سهام هستم,ولی یکی زود زود نمیدونم از رو چه حسابی سهام میگیرن ولی من نه,اگه پارنی یا کلک نیسن سود سهام عدالت منم بدین,وگرنه دم از عدالت نزنین من اصغر خوشدل از تبریز هستم,این ملت رومسخره نکنین,زورگویی خنر نیست

سلام فقط براى همسرم سود واريز شده و براى من و بچه ها واريز نسده چرا?

اخه قیامتی هم توکاره خدا پرده زکارت برمیداره یه روز در محضر عدل الهی بهت ثابت میشه که روسیاهی ..شمایی که پول امثال منو میخورید وثبت نام ما جامانده هارا نمیکنید

سامانه و رودبه سایت بسته چرا ی عده را دید دیگه بقیه سرشون بزارن بمیرن اینه حق وحقوق مردم بی نوا رادان ملت صبوری هستیم اینم ازشانس شماست دولت مردای بدقول.

پس این سودسهام خانواده من کی واریزمیشه البته اگه زحمتتون .سواره ازپیاده خبر نداره سیر ازگرسنه ماملت صبور و نجیبی هستیم . اینم ازشانس بلند شماست&

شهریست پرازفریاد وفغان افسوس که فریادرسی پیدا نیست. همین وبس. البته انکه به جایی نرسد فریاد است. سواره ازپیاده و سیر از گرسنه خبر ندارد.

خوب است ولی چرا به همه سود تعلق نمیکیره حق همه مردم است بخصوص من

باسلام وخسته نباشید پدرم سهام عدالت ثبت نام کرده درسال 96ولی هنوزچیزی براش واریزنشده ایشو کارگراست.

تو جیب ما رو نزن سهام عدالت دادنت پیشکش اقای رییس…مردم خبر خبر همه اش گردن اقای مدیر است

سلام بانک انصار و شهر کی سهام عدالت را واریزمی کنند۰

این دفه کی پولارو دزدید که این 2 هزارهم سالی یک بار نمیفرستید

خاک عالم بر سر مسئولان

سلام و خسته نباشید . سود سهام من در 1397/10/19 به حسابم واریز شده ولی در قسمت توضیحات نوشته برگشت خورده که فهمیدم باید شماره شبا وارد کنم بانک قبلی من بانک ملی بوده بعد من تمام مراحل ثبت شماره شبا رو در تاریخ 1398/02/24 با شماره جدید شبای یک بانک دیگه انجام دادم که یک پیامی اومد نوشته بود ثبت اولیه شد در انتظار بررسی و بعد از یک ماه از تاریخ ثبت دوباره به همینجا مراجعه کنید برای اطلاع از وضعیت .الان از یک ماه بیشتر شده ولی هر وقت میرم تو همین قسمت سایت همون چیزهای قبلی رو نوشتن .ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر

سلام این رییس سهام عدالت نمیدونه چند میلیون بلا تکلیف موندم برای ثبت نام خب چکار کنن تو رو خدا یکی به این آقا بگه یه عده جا موندن

سلام
ببخشید من از دفترسال ۹۰ پیشخوان ثبت نام کردم ولی هر کجا میرم و استعلام میگیرم میگه کد ملی شما ثبت نشده و به شما تعلق نگرفت در صورتیکه کد رهگیری هم دارم میتونید راهنمایی کنید چکار کنیم

سلام من سال۸۴ثبت نام کردام ولی هیچ جا ثبت نشده چه کارکنم تابه حق خودام برسم درضمن معلول هم میباشم باتشکر

سلام من تحت پوشش بهزیستی بانک توسعه تعاون چند سال پیش شماره شبا ثبت شده اما هنوز سهام عدالت به واریز نشد میشه چه ماه طول میکشه . بی مسئولیت نیست

سلام منم مطلقم دوتا بچه سه ساله ویک ساله دارم خواهشا واریز کنید واقعا محتاجم

سلام سود سهام عدالت این دوده من واریز نشده چرا

باسلام لطفا بگین چرا نمیتونم استعلام بگیرم وقتی وارد سامانه میشم تا مرحله ۳ که کد ملی و کد امنیت میخواد میزنم صفحه بعد میزنه کد امنیتی منقضی شده نمیتونم وارد سامانه بشم لطفا راهنمایی کنید

من ثبت کردم اما میگه در حال برسیی

هممون سر کاریم دیگه میچرخیم دور خودمون ک شاید یه فرجی بشه

سلام خواهشمندم برای سبد کالا و سهاموسهامو یارانه معیشتی مسئولین بیشتر دقت کنند من برای مخارج زندگیم موندم۱۵ساله مستاجرم ماشین ندارم. هیچی بهم تعلق نگرفته انصاف داشته باشید.صدام به هیجا نمیرسه …اینم کد ملی۴۶۲۲۶۰۱۸۸۵

سلام من نه خانه دارم نه کارمندم نه ماشین دارم نه حساب بانکی سهام عدالت هم بهم تعلق نمی گیره چرا ؟؟؟اخه کجای این داستان عدالت هست خواهش میکنم پیگیری کنید۳۱۱۱۶۱۰۷۹۹

برای بنده وخوانواده ۴ نفری هستیم هیچ واریزی انجام نشده است
کیومرث معینی

به حساب بنده ۱۰۹۰۶۰۰ ریال واریز شده بنده ۱ میلیون سهام دارم چرا کم ریختن در حالیکه گفتن ۲۰۵۰۰۰۰واریز میگردد باید برای مابقیش کجا مراجعه کنم تشکر

برای منم همینجور شده

برای منم همینجور شده چیکار کنم

سلام من سهامم یک ملیون تومانی هست ولی سود ۵۰۰تومن واریز شده چیکار کنم

باید از کجا بدانم سهام عدالت ریخته شده

سلام من از زمانی که سود سهام میدهند اصلن به من ندادن برگه وکارت مشخصاتش رو دارم شمس الدین مسول مربوطه بیزحمت پیگیری کنید

سلام من چند ساله سهام اعدالت ثبت نام کردم هنوز مبلغی به حساب خودم و خانواده ام واریز نشده
پیکیریی شود ممنون

نمرور

تا بحال سهامی دریافت نکردم

تا بحال سهامی دریافت نکرده ام

سلام چرا سودسهام من مال بانک کشاورزی هستش یک هفتس واریزشده زده درصف انتظاربه بانک وهنوز توحسابم نیست ولی هنوزسود سهام خانمم واریزنشده زیرپوشش کمیته امدادهستیم گفتیدازهمه واریزمیشه ازهمه پولدارهاواریزشدازماکارگرهای بیچاره واریزنشده پس کی واریزمیشه لطفاپاسخ سوال هاروبدین ممنون

ایااگه کارت بانکی عوض بشه شماره شبا هم عوض میشه چون ازطریق نرم افزار سودسهامم دیدم زده درصف انتظاربه حساب ولی به حسابم نمیاد واینکه شماره شبام باشماره شباکه ازهمون کارت وبانک ثبت کردم باشماره شبا داخل نرم افزار بازدیدسودسهام فرق داره لطفا توضیح بدین که ایاشماره شبا هرحساب یکی هست هربارکارت عوض بشه فرق میکنه پاسخ لطفا

چرا واریزی سود سهام عدالت سال۹۸ در صورت وضعیت سامانه ثبت نشده؟؟؟؟

‌چرو سهام عدالت براز مک وارز نشده

‌چراو سهام عدالت برای من واریز نشده

سلام من کارگر هستم هنوز سهام عدالت دریافت نکرده ام 40روز پیش یه پیام برام اومد که شماره شبا را بفرست تا سود سهام عدالت بریزم حسابتون منم فرستادم اما هنوز خبری نشده

سلام من شماره شبا ثبت شده ولی پولی به حسابم واریز نشده لطفا پیگیری کنید

چراسامانه سهام عدالت کدملی من وتاییدنمیکنه ومیگه منقضی شددرصورتی که من عضوم وقبلا برام واریز میشد ولی یساله پرداخت نمیشه

به نظر سامانه با افزایش مراجعه با مشکل مواجه شده است. بهتر است در روزهای آتی وارد سامانه شوید

با سلام بنده سال84-85 ثبت نام کردم کد رهگیری هم بهم داده بودند گمش کرده بودم تااینکه امسال پیداش کردم الان دستم جایی بند نیست بادوتا بچه لطفا راهنماییم کنید چکاربایدبکنم

اگر در هنگام استعلام از سایت سهام عدالت، کدملی شما برای این سایت ناشناس باشد به نظر می رسد که ثبت نام شما در اون زمان تکمیل نشده است اما شما می توانید با تماس با شماره های 83338-021 ادامه ثبت نام خود را تکمیل کنید

برای وارد شدن به سامانه چرا نوشته میشه کد امنیتی منقصی شده ؟ لطفا بگین

به نظر می رسد حجم بالای مراجعات به سایت این مشکل ایجاد شده است و در روزهای آینده حل خواهد شد.

سلام چطوری میشه به شماره تلفنی که در سامانه ثبت شده دسترسی پیدا کرد . شماره ظاهرا اشتباه وارد شده و نمیدونم چی هست

باسلام خدمت همراهان گرامی
شماره تلفن 83338 -021 تنها شماره اعلام از پایگاه اطلاع رسانی سهام عدالت می باشد و طبق پیگیری کارشناسان پایگاه خبری رخ این مشکل به دلیل ازدیاد تماس ها با این شماره تلفن می باشد
چنان‌چه شماره تماس یا زمینه تماس دیگری از مراجع ذی‌ربط اعلام شود به زودی در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود.

باسلام من برگه سهام عدالت دارم وچندبارهم سود برام واریزشدولی متاسفانه زمانی که حساب شبا ازما خواستن وما به کافی نت مراجعه کرویم برای ثبت نام مشخصات شناسنامه ای من اشتباه واردشد به جای اسم پدرم اسم شوهرم نوشته شده وکدملی هم اشتباه شده برای رفع این مشکل باید چکارکنم لطفا راهنمایی کنید.ممنونم

ن

سلام برای خصوصی سازی سهام عدالت به سایت مراجعه. کردم اما بعداز یه جایی سایت باز نمیکنه که بتونم نسبت به ازاد سازیش اثدام کنم

با سلام؛
به دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان، در برخی ساعات سایت از دسترس خارج می شود یا با اختلالاتی همراه می گردد. در سایر ساعات و روزها مراجعه نمایید.

چگونه میتوانیم شماره ثبت شده درسامانه را مشاهده کنیم چون برای شماره ای که سودواریزی پیام میاد را قبول نمیکنه

سهام بی عدالت هم حداقل یه مقداری به ما بدید

سلام من ثبتنام کردم کدرهگیری دارم کارگرفصلی وساختمانی بودم الان چندسال ب علت بیماری خاص بیکارشدم سهام عدالت بمن تعلق نگرفت میشه راهنمایی کنیدکجا برم بخدا نان شب ندارم کمکم کنیدبرگه که ازکافینت گرفتم نوشته ثبت شده کدرهگیری دارم

با سلام خدمت همراه گرامی
متاسفانه طبق اطلاعیه سازمان خصوصی سازی کشور سهام عدالت های تخصیص یافته الان در سال 85 نام نویسی شده است و ثبت نام جدید سهام عدالت وجود ندارد
ولذا مواظب برخی افراد سودجو باشید

سلام من کافینت ثبت نام کردم برگه که بهم دادنوشته ثبت شد ولی هرجامیرم میگن به شماتعلق نگرفته توروقران بهم بدید خانواده ۵نفره هستیم بجان بچه هام بابدبختی زدگی میکنم کارگربودم چندساله بیکار هستم کمک حمایتی۲۰۰تومان یا۶۰۰تومانی هم نگرفتم کمکم کنید چکارکنم ممنون

کاربر گرامی طبق پیگیری کارشناسان پایگاه خبری رخ مبنی بر مشکل شما، اعلام شد که یقیناٌ ثبت نام شما در سهام عدالت در سال 85 قطعی نشده است و متاسفانه هنوز برای ثبت نام سهام عدالت جدید قانونی تصویب نشده است. بنابراین توصیه می شود تا اعلام ثبت نام جدید سهام عدالت از رسانه های رسمی و سایت سازمان خصوصی کشور به دنبال تبلیغات افراد سودجو نباشید

سلام من چطوری میتوانم بفهمم ازکدام شرکت سهام عدالت دارم لطفا راهنمایی فرمایید.
باتشکر 09122463402موسوی

باسلام خدمت همراه گرامی 

باتوجه به اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان خصوصی سازی کشور 49 شرکت برای قرار گرفتن در پرتفوی سهامداران سهام عدالت در نظر گرفته شده است ولی هنوز به صورت انفرادی این سهام ها اعلام نشده است.

برای اطلاع از سهم های سهام عدالت در پایگاه خبری قسمت جستجو کلمه “سهم های سهام عدالت” را جستجو کنید

با سلام ما ک ثبت نام کردیم ده ۱۲ سال پیش ن کارت سهاممون اومد ن سودش.ما ۸۰ میلیون جمعیت کشورمون این چ عدالتی ک فقط ۴۷ میلیون سهام دارن .خخخ ب این میگن حکومت الهی حکومت علی ع .شما همه کارتون کلک دولت میگم .مثل همین وام ۱ میلیونی یارانه ک با گران گردن کیسه ۱۰ کیلویی برنج از ۷۰ هزار ب ۱۴۰ هزار از بینی مردم بعد ۲۴ ساعت بیرون کشیدینش با سودش .الان ما مردم ایران شدیم مردم زمام شاه عباس ک تنبله خانه اش معروف.هر چی دولت بکن مردم ن نمیگن .فقط صف … …. رو خواهش بیشتر کنید.ما همون مردم زمان شاهعباس هستیم.

من کد پیگیری ازاد سازی سهام عدالتم را فراموش کرده ام چگونه کد را بازیابی کنم لطفا راهنمایی کنید

با سلام خدمت کاربرگرامی
برای دریافت کامل پاسخ سوال خود در پایگاه خبری ” سوالات متدوال آزاد سازی سهام عدالت ” را جستجو کرده و در صفحه باز شده در سوال 6 به طور کامل مطالعه فرمایید
ضمنا مراحل دریافت تاییده آزاد سازی سهام عدالت به صورت تصویری مرحله به حرله نیز آموزش داده شده است

سلام شمارای شب

ارابه چه شمارای پیامک کنیم

با سلام و ضمن تشکر از همراهی کاربرگرامی
نیازی به پیامک شماره شبا به هیچ شماره ای نیست و شما باید شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کنید

خواهشا ویرایش مستقیم غیر مستقیم بزارید ای مسئولین بی کفایت بی لیاقت این حق مردم هس انتخاب کنن

من مستقیم کردم پشیمون شدم میخوام باز غیر مستقیم کنم کمکم کنیدددددد

باسلام خدمت همراهی و ضمن تشکر بابت انتخاب پایگاه خبری رخ
شما می توانید با ورود به سامانه سهام عدالت و انتخاب مشخصات شناسنامه، در داشبورد اطلاعاتی در اولین گزینه ” مشاهده و تغییر” را انتخاب کنید و سپ در داخل همین صفحه (اگر قبلا روش مستقیم را انتخاب کرده باشید) گزینه ” تغییر به روش غیرمستقیم ” برای شما فعال می شود را انتخاب کرده کدپیگیری خود را چاپ یا یادداشت کنید.
برای دریافت آموزش تصویری تغییر آزادسازی مستقیم در پایگاه خبری به صفحه « سوالات متداول آزادسازی سهام عدالت » مراجعه کنید

باسلام من کارگرساختمانی هستم سال۱۳۸۶ثپنام کردم به کدام سایت مراجعه کنم

سلام دیروز پیامک اومد برام سهام عدالت
شماره شبا اشتباهی زدم چکار کنم بهم کمک کنید

باسلام خدمت کاربر گرامی
شما باید به سامانه سهام عدالت مراجعه کرده و بعداز وارد کردن مشخصات شناسنامه داشبورد اطلاعاتی برای شما فعال می شود در قسمت شماره شبا روی ” تغییر” کلیک کنید و شماره شبای جدید خود را وارد کنید

چرا به من سهام عدالت نمیدین مگه من آمریکایی .ای کاش آمریکای بودم انقدر فرق بین قشرهای جامعه رو نمیدیدم نه کار دارم نه سهام واقعه چی بگه آدم

باسلام همان سال اول ما ۴نفریم و۴تا برگ بک م گرفتیم اما هرکجا میریم میگن اسمتان نیست دوسال پیش رفتم خود مرکز برگها دادم گفت ثبت کردم اما دروغ گفته چکار باید بکنیم کحا شکایت کنیم چرا دروغ گفته اینه عدالت بنده ایثارگرم وشیمیایی هیچی نمیگرم نمیدن اینه عدالت

باسلام و ضمن آرزوی سلامتی به همراه گرامی
باستحضار می رساند تنها راه ارتباطی شما با سازمان خصوصی سازی کشور برای ثبت شکایت سهام عدالت مرکز تماس سهام عدالت به شماره تلفن 83338-021 می باشد.

سلام خسته نباشید –ببخشید برای پیگیری عدم واریز شدن سود سهام عدالت سال ۹۷ به حساب بانک صادرات با اینکه درسامانه درج شده واریز شد چکارباید کرد هیچ کس جواب نمیده بانک میگه برگشت خورده و ازاین حرفا البته من بانک صادراتم

با سلام
احتراما باستحضار میرساند کارشناسان پایگاه خبری رخ در رشته مقالات سهام عدالت، مقاله ای تحت عنوان « دلایل عدم واریز سود سهام عدالت » آماده کردند که بعد از جستجو در پایگاه خبری رخ می توانید دلایل مطرح شده را بررسی بفرمایید و پاسخ شما در دلایل مطرح شده نباشد می توانید برای پیگیری عدم واریز سود سهام عدالت با مرکز تماس سهام عدالت به شماره تلفن 83338-021 تماس حاصل فرمایید.

سلام خسته نباشید من ازاول سهام عدالت ثبت نام کردم ودر سال ۸۶ هشتاد هزار برام واریز کردن الان سال ۹۹ هنوز هیچ واریزی نداشتم در زمن برای فرزند بزرگم هم همینطور ولی فرزند کوچکم که متولد ۹۱ هست هنوز ثبت نامی انجام نشده الان ما چیکار کنیم با این وضعیت لطفا شما بگید دو بار هم شماره شبا دادم

سلام تورو خدا جواب من بدید من اسم شناسنامه ایم تغییر دادم الان وارد سایت سهام عدالت میشم با اسم قبلی هنوز….شماره شبا و شماره حساب هم به اسم قبلی….از طرفی من روش آزاد سازی مستقیم انتخاب کردم و تو سامانه سحام به اسم جدید و شماره شبا جدید ثبت نام کردم..الان میخوام سهمم بفروشم ولی نمشه چون به اسم قبلی کلا چکار کنم که سهام به اسم جدیدم ثبت بشه چون من آون شماره کارت و شبا قبلی و اسم قبلی برام کاربرد نداره..هیجا قبولش ندارن

سلام من برای انتخاب روش مستقیم شماره تلفنم راتغییردادم چون سال 85وقتی که ثبت نام انجام دادیم شماره تلفن یکی دیگه داده بودیم الان که شماره خودم راثبت کردم وقتی میخواهم دارایی های سهام عدالت رامشاهده کنم خطا میده مینویسه شماره تلفن باکدملی تطابق نداره بایدچکارکنم

باسلام و تحیت خدمت کاربرگرامی
شما برای اینکار یکبار شماره تلفن خود را در سامانه سهام عدالت تغییر دهیدو بعداز ثبت شماره تلفن جدید که به نام خودتان می باشد دوباره نسبت به استعلام میزان دارایی سهام عدالت اقدام کنید
تغییر شماره تلفن و ثبت آن ممکن است مدتی طول بکشد

امکان ورود به سامانه برای کد ملی وارد شده وجود ندارد. اگر روش مستقیم را برای سهامداری انتخاب کرده‌اید، ممکن است شماره تلفن همراه با کدملی تطابق نداشته باشد. لطفا به سامانه samanese.ir مراجعه فرمایید.
من وارد سامانه می شم این پیام را دریافت می کنم. اطلاعات مربوط به کد ملی و شماره همراه من هم درسته. لطفاً راهنمایی بفرمائید که چکار کنم. بیش از 20 بار شماره موبایلی را که به نام خودم است ویرایش کردم باز هم نتیجه نداد . شما را به خدا بگویید چه باید کرد .

اقا وقتی نمیتونیم وارد سامانه بشیم چطور استعلام بگیریم که سهام عدالت ما چطور و کجاست

در بهمن ماه ثبت نام کردم و شماره شبا خودم رو وارد کردم ولی بعد از ۴ماه شماره شبا من در حاله بررسی هستش

سلام
پول فروش سهام عدالت بانک ملی را واریز کردن
پس چرا پول فروش سهام عدالت بانک های
دیگر را واریز نمیکنن؟؟؟
ما خیلی به این پول احتیاج داشتیم واگرنه نمی فزوختیم.

سلام

سلام برگه سهام عدالت را اداره مان تحویل داده و الان در اختیار م است چرا؟ سیستم شما مرا فاقد سهام عدالت عنوان میکند لطفا جواب دهید متشکرم

باسلام خدمت همراه گرامی
باستحضار می رساند که طبق اطلاعیه سازمان خصوصی کشور برگه ارسال شده فقط دعوت نامه برای ثبت نام در سهام عدالت بود و کسانی که در زمان مذکور ثبت نام شدند اطلاعات آن ها در سامانه سهام عدالت موجود می باشد

سلام.جلوتر سود سهام عدالت گرفتم حالا می خواهیم آزادسازی کنم کد ملی را وارد می کنم.سیستم قبول نمی کنه علتش چی هست

سلام درصورت حساب سودسالھای1395و1396واریزنشدہ،آیابرای ھمہ اینجوریہ؟اگرنیست چکاربایدکرد؟؟ممنون

سلام شماره حساب من توبانک تجارت تاییدشده قبلا بانک ملی بودتغیردادم بانک تجارت یه ماهه هم ثبت شدتوسایت هم هست اماچرامیزنه خصوصی سازی درحال برسی شماره شبا

سلام خسته نباشین یع سوال داشتم .ایا میشه فهمید چ شماره موبایلی برای سهام عدالت ثبت کردیم ؟؟اگه میشه بگین کجا و چطور ممنون

باسلام خدمت همراه گرامی
باستحضار میرساند که شما برای اطلاع از شماره موبایل ثبتی خود، باید وارد سامانه سهام عدالت شده و بعداز انتخاب مشخصات شناشنامه وارد داشبورد اطلاعاتی سهام عدالت خواهید شد بعد از انتخاب ” تغییر تلفن همراه ” چهار رقم آخر شماره تلفن همراه ثبت شده برای شما به نمایش گذاشته می شود
توجه داشته باشید که شما می توانید در این قسمت نسبت به تغییر شماره تلفن خود اقدام کنید

چرا نمیتونم وارد سهام عدالت بشم و ارزش روز دارای هام ببینم الان نزدیک ده روزه روش مستقیم انتخاب کردم ولی اجازه نمیده میگه سهام نداری ولی تو سامانه ای ار میرم سهام دارم کسی اطلاع داره راهنمایی کنه ،چرا این همه از پیشرفت جهانی عقب هستیم یه سایت نمیتونید راه اندازی کنید تا بشه ازش استفاده کرد و بشه خرید فروش کرد

س.باوجود این که شماره شبا من در سامانه سهام عدالت تایید شده ولی برای فروش 30درصد اقدام میکنم سیستم میزنه شماره شبا شما توسط خصوصی سازی در حال برسی است

س.چرا ماهر چه رنگ می‌زنیم به اپراتور سهام عدالت کسی پاسخگو نیست

واقعاً واسه سیستم سهام عدالت متاسفم که این قدر ضعیف است فکر میکنم افغانستان زندگی میکنم

س.باوجود این که شماره شبا من در سامانه سهام عدالت تایید شده ولی برای فروش 30درصد اقدام میکنم سیستم میزنه شماره شبا شما توسط خصوصی سازی در حال برسی است

سلام من سهام عدالت را فروختم چرا واریز نمیشه بیش از۲۰ روز است ولی خبری نشده بنده کارگرم لازم دارم لطفا رسیدگی کنین

سلام چرا شماره تلفن که در بانک ثبت شده برای فروش سهام عدالت هر کاری میکنم تغییر نمیکنه در سایت سهام عدالت هم زدم ولی در سایت بانک همون است

سلام لطفا به مسئولین محترم بفرمایید این قسمت اصلاح وثبت شماره تلفن سهام عدالت رو باز بزارن که بتوانیم شماره تلفن خود را اصلاح کنیم من روش ازاد سازی مستقیم انتخاب کردم تو سامانه سجام هم ثبت نام کردم کد بورسی برام صادر شده ولی موقع فروش سی در صد سامانه سعدی هشدار میزنه شماره متعلق به دارنده سهام که خودم باشم نیست در صورتی که سیم کارت من دایمی هست هر ماه به اسم خودم قبض صادر میشه لطفا راهنمایی کنید من چکار کنم

سلام از طریق سامانه سعدی درخواست دادم چهارشنبه عصر ساعت ۳ مبلغ ۱۲۰۰واریز کردن که بقیشم طی چند مرحله واریز میشه ۱۷ خرداد هم درخاست فروش داده بودم ممنون

با سلام
چرا سهام عدالت واریز نمیشود

عدم واریز سود سهام عدالت

نه

آقا تورو خدا یه خبرگزاری پیدا نمیشه یه خبرنگار با شرف بفرسته سراغ سازمان خصوصی سازی بگه چرا بعد از سه ماه از ثبت شماره شبا فعال و بنام و همینطور شماره موبایل فعال و به نام در سایت سهام عدالت چرا سود سال های گذشته رو واریز نمیکنید، من از بیستم تیرماه در سایت سهام عدالت شماره شبا و موبایلمو وارد کردم اما نه سود چندسال واریز میشه نه توی سامانه درج میشه، خوب ما چه گناهی کردیم اینقدر لفتش میدن تا باز بشه شش ماه از ثبت شماره شبا و بازم راکد بشه چون ماکه پولی نداریم بخوایم با حسابمون کار کنیم، بابا بخدا محتاجمممم، اه

سلام به خدامن اگه نیازنداشتم سهام نمیفروختم پس چرا واریز نمیکنن.چرابه فکر مردم نیستن

خبرگزاری های محترم لطفا یه بار هم که شده هوای مردم رو داشته باشید و اینقدر بی بخار و بی رگ نباشین که هرچی رو دادن دستتون بدون کم و زیاد کپی کنید و بدین به خورد مردم، آخه الان که همه ی مردم تقریبا شماره شبا رو وارد کردن چرا سود پولشون رو نمیریزن، من یه ریالم تا حالا سود سهام نگرفتم از اردیبهشت هم شماره شبا و موبایلمو وارد کردم ولی یه ریالم به حسابم نریختن یکماه دیگه هم دوباره میشه شش ماه که شبا وارد کردم و احتمالا دوباره راکد میشه و باز دوباره همین اش و همین کاسه و همین برگشت پول و همین سود روزانه ی خصوصی سازی با پول مردم بدبخت، اقا پول مارو بریز دیگه چه گناهی کردیم شما شدین مسئول ما، اههه، من پول ندارم با کارتم کار کنم که راکد نشه خوب الان پنج ماهه شماره شبا وارد کردم به امید سود دوباره باید راکد بشه تا راحت بشن، بخدا قسم یه وعده غذا که دغدغه و قرض و فکر پشتش نباشه شده آرزومون، خدارو خوش میاد؟؟!!وای به حال امثال منی که گیر همچین مسئولایی افتادن قطعا زندگیش جهنمه،

چراسهامم واریز نمیکنن

تورو خدا من به پول سهامم نیاز دارم کم این ور و اون ور بفرستینم پروین سالارآبادی کرمانشاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام (اجباری نیست)

.

ورود به سایت سهام عدالت www.samanese.irآزادسازی و مدیریت سهام عدالت, ثبت نام, ثبت شماره شبا, مشاهده سود و صورتحساب در سامانه سهام عدالت samanese.ir

 

امکان ویرایش اطلاعات در سامانه سهام عدالت فراهم شده است .

داوری مسوول فنی درگاه ذینفعان بازار سرمایه با بیان این خبر گفت: همه سهامداران سهام عدالت که می خواهند از وضعیت دارایی خود مطلع شوند، کافی است وارد سامانه سهام عدالت به نشانی www.sahamedalat.ir شوند .چطور بفهمیم سهام عدالت واریز شده

نظر

نام *

ایمیل *

سلام من یه مشکلی دارم شماره تلفن ثبت شده در سهام عدالت مال ما نیست قبلا سال ۸۵ خودکار ثبت کردن حالا شماره تلفن رو کامل نمیاره تا من شماره تلفن جدید رو ثبت کنم من باید شماره قبلی مو بدونم تا شماره جدید رو ثبت کنم نمیتونم یه راهنمایی بکنید

بیش از یکماه می‌باشد که سهام خود را آزاد نموده‌ام و انتقال بانک نموده‌ام حال بیش از این مدت کماکان در حال بررسی است معلوم است تا چه مدت طول بکشد

سلام سهام عدالت رو ۱۳خرداد ت بانک کشاورزی غیر حضوری فروختم اما هنوز پولش واریز نشده

سلام
من برای سهام عدالت روش مستقیم را انتخاب کرده ام و ضمنا بیش از شش ماه هم از طریق رگژاری آگاه سهام خوردید و فروش می کنم . در ورود به سامانه سهام عدالت پیامی مبنی بر اینکه کد ملی من را نمی شناسد دریافت می کنم .چگونه می توانم مشکل را حل کنم

با سلام من و همسرم سهام خودمون را ازاد سازی کردیم و کد هم داده الان که کد ملی را وارد میکنیم میگه کد اعتبار سنجی به شما ارسال میشود ولی ارسال نمیشود.یکی هم اینکه میخواهیم بفروشیم مینویسه این کد ملی در سایت سهام عدالت وجود ندارد مشکل چیست ممنونم راهنمایی کنید.

سوال

سلام سهام عدالت مادرم رو آزاد سازی کردم و شماره موبایلش رو عوض که به نام خودش هست .الان که میرم بر فروش سیستم میگه شماره نا معتبر هست…تاریخ آزاد سازی ۳۰/۲٫٫٫٫٫مرسی

سلام ،چرا کسانی که بعد از تاریخ ۷/۳/۹۹ اقدام به ازاد سازی کردن قادر ب مشاهده ارزش سهام نیستن و کی بروز رسانی میشه بعد از این تاریخ ؟

سلام من سهام عدالت ثبت نام کردم ولی الان ده ساله که طلاق گرفتم و برگه سهام عدالتم دست همسر سابقم است ومن ازاین آقا اطلاعی ندارم الان برای گرفتن برگه المثنی باید به کجا اقدام کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام نیاز به برگه نیست وارد سایت سهام عدالت بشید

سلام میخوام بدانم سهام ۳۰درصدی خودم بفروش رفته یانه

سلام .من روش مستقیمو اتنخاب کردم وکدپیگیری گرفتم ولی الان واسه واگذاری اینترنتی به بانک عامل وقتی توفرم کدپیگیریو میزنم میزنه صحیح نیست .من تکلیفم چیه لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

ایا میشه الان ۳۰درصد سهامم رو بفروشم لطفا راهنماییم کنین

سلام.من سهام عدالتم مستقیم کردم حالا چه طور بفههم از چه شرکت های چقدر سهام دارم

سلام،من روش مستقیم رو برای فروش ۳۰درصد انتخاب کرده ام،اگه به بانک نرم،میتونم سود ۴ملیونی رو بگیرم؟

سلام من شماره همراه خودمو. رو هم توی سامانه سهام عدالت ثبت. کردم وهم دربانک موردنظرتاییدش کردم ولی الان واسه فروش۳۰درصدسهام عدالتم اجازه نمیده همش میگه مشکل شماره تلفن وجودداره درصورتی که درهمه جا ثبت شده وهیج مشکلی ندارن، خواهش میکنم راهنمایی کنین چیکارکنم برطرف بشه خطوهمه چیم به اسم خودمه

با سلام اگر عدالت هست پس همه باید داشته باشند من کارگر ساده هستم ثبت نام کردم کد رهگیری هم دارم چون بیمه نبودم اسمم نیومده لطفأ راهنمایی کنید

من روش آزاد سازی انتخاب کردم ولی الان ۱۰ روز ن اطلاعا تو بانک بالا میاد ک بفروشم ن میتونم ببینم دارایی سهام تو روش مستقیم ک چ شرکتی چید سود داده میزنه همچین کاربری اصلا ثبت نشده در صورتی ک دارم و آزاد سازی کردم و کد پیگیری دارم

با سلام من علی اقبالی نیا هستم زمان اجرای طرح سهام عدالت برگه یک میلیون تومانی دریافت کرده ام ولی الان ارزش سهام هشت میلیون وششصد هزار تومان هست می گن شانزده برابر شده کدومهارو می گن بیشتر از یک میلیون هم سهام موقع واگذاری داده شده.

سلام من ٣٠ درصد فور ختم ولی بحسابک هیج نریختند فقد واسع أقام امروز٢ملیون واریز کردن ولی من نه

سلام،در ۶ خرداد برای ۳۰ درصد سهام عدالت از طریق کارگزاری سهام عدالت سعدی اقدام کردم و قوانین و شرایط رو پذیرفتم،امروز ۱۸ خرداد هستش،یعنی ۱۱ روزه که سود سهام با حسابم واریز نشده،به خدای احد و واحد به این پول احتیام داریم،هزاران هزار وعده و وعید و قول دادن ولی هنوز عملی نکردن،به دستور رخبر معظم این آزاد سازی صورت گرفت تا قشر کارگر و نیازمند بتونن مقداری از مشکلاتشون رو حل کنند،من تا الان نشنیدم کیی این پول ۳۰ درصد رو گرفته باشه،فقط حرف و حرف،،لطفا راهنمایی کنید به کحا مراجعه کنم،کلا بانک مورد نظر جوابگو نیست و اصلا بانک انصار که میگن نمیدونیم چی هست،ای داد و بیداد از ما مردم بدبخت که گرفتار شدیم رفت

سلام امکان تغییر ازاد سازی سهام عدالت ب غیر مستقیم وجود دارد

سلام شماره موبایل خودم موقع ثبت نام برا پسرم داده بودم الان موقع فروش سهام تو سامانه میزنه این شماره موبایل ب اسم این کدملی نیست شماره به اسم خودش ثبت کردم بازم همینو میگم چیکار کنم تا تو سامنه سهام عدالت ثبت بشه ممنون

میخوام سهام خودمو بفروشم پیامک میاد اما به شماره قبلی ولی سیم کارت قبلی گم شده من شماره جدید رو هم ثبت کردم ولی دوبار به همون سیم پیامک میره

باسلام خدمت شما همکاران محترم سهام عدالت
ببخشید سوالی داشتم من تو سایت سهام عدالت کد ملی میزنم میگه شما جز ثبت نام شدگان نیستین لطفا از سامانه خارج شوید یا میگه کد ملی یافت نشد ولی من برگه سهام یک میلیونو رو دارم ولی چرا توسایت کد ملیم نیست چیکار کنم وضعیتم مشخص بشه درست بشه کارم
با تشکر از شما

سلام من گزینه مستقیم انتخاب کردم ولی الان پشیمون شدم چکارباید بکنم ممنون

سلام .الان من سال ۹۳ ثبت کردم برگمو دادن همه چیز تو برگم کامل هس ولی اسمم تو سایت نیس الان من چیکار کنم کجا ببرم خواهشآ راهنمایی کنید ممنون .

با سلام چگونه شماره تلفنم راویرایش کنم ممنون

سلام شماره شبای من بانک کشاورزیه رفتم بانک برا فروش سهام میگن جلوش بسته است چیکار کنم الان؟؟

سلام شماره شبای من بانک کشاورزی است میرم بانک برای فروش ۳۰درصد میگه جلوی سایت بسته است غیر حضوریم اقدام میکنم اصلا باز نمیشه چیکار باید کنم؟؟؟

سلام چگونه کد امنیتی را بدست بیاوریم جهت ثبت نام لطفا راهنمایی بفرماییدچطور بفهمیم سهام عدالت واریز شده

من تا حالا هیچ گونه سود ودزیافتی نداشتم لطفا پاسخ دهید

چگونه بفهمیم که سهام عدالت ازاد است

با سلام
بنده روزه ششم کارهایه آزاد سازی رو انجام دادم و در اپلیکیشن ایوا برای فروش فرم رو پر کردم و فرستادم(لازم به زکره که اطلاعات با موفقیت تایید شد)ولی الان که هجده هم هستش هیچ پولی به حسابم واریز نشده،همه ی کارهاشو هم انجام دادم(هم شماره شبا هم شماره تلفن و غیره…)الان هستن کسایی که دو یا سه روز بعد از من نسبت به فروش اقدام کردن،ولی متاسفانه من هنوز هیچ،
کسی میتونه کمک کنه که از کجا میتونم پیگیر باشم؟(بانک ملی هم رفتن جوابی نگرفتم)
باتشکر

با سلام
بنده روزه ششم کارهایه آزاد سازی رو انجام دادم و در اپلیکیشن ایوا برای فروش فرم رو پر کردم و فرستادم(لازم به زکره که اطلاعات با موفقیت تایید شد)ولی الان که هجده هم هستش هیچ پولی به حسابم واریز نشده،همه ی کارهاشو هم انجام دادم(هم شماره شبا هم شماره تلفن و غیره…)الان هستن کسایی که دو یا سه روز بعد از من نسبت به فروش اقدام کردن،ولی متاسفانه من هنوز هیچ،
کسی میتونه کمک کنه که از کجا میتونم پیگیر باشم؟(بانک ملی هم رفتن جوابی نگرفتم)
باتشکر

سلام
میخواستم ببینم چه سهامی دارم تو اپلیکیشن سهام عدالت که میرم میگه شماره ملی با شماره همراه همخوانی ندارد که چک کردم دیدم درسته حالا باید چیکار کنم!؟

سلام چرا شماره موبایل تغییر نمیکنه

سلام ثبت نام جدید سهام عدالت کی شروع میشه کسانیکه سهام ندارند متقاضی ثبت نام هستند لطفا رسیدگی کنید

سلام
اونی که شماره شناسنامه نداره ( بخاطر جدید بودنش ) در این صورت تو ثبت نام سجام چیکار باید بکنه؟ اونجا میگه حتما یه عددی وارد کنید

سلام
من دو تا سه بار سود سهام عدالت خودم رو دریافت کردم و برگه سهام هم دارم ولی روی برگه به جای نام پدرم,نام پدربزرگم رو نوشته(اصلا قسمت نام پدر اشتباست) و برای همین وارد سیستم نمیشه من برای تصیحیح باید چیکار کنم

سلام فرداد زیر ۱۸ سال نمیشه وارد سهام عدالت دارایی مشاهدکنه یا کارکذاری نمیشه وارد شد شماره موبایل به اسم خودش نیست زیر ۱۸ سال ممنون میشم راهنمایی کنی

سلام. برج ۲ سهاممو آزاد کردم. کد بورسی و حساب بورسی هم دارم. الان هرچی کد ملی رو وارد میکنم میزنه ک ملی نامعتبر و اصلا نمیا تو صفحه بورسم ک بتونم خرید یا فروش بزنم چکار باید کنن

سلام‌ تو برگه ی سهام‌عدالت ما زده بود ۱ میلیون ولی الان میرم‌از سایت ارزش سهام روببینم میزنه ۳۰۰ تومن کدومش درسته ؟

سهام ندارم ثبت نام کنم

سلام من تمامیه اطلاعتم رو وارد کردم و روش مستقیمو انتخاب کردم.الان میرم ببینم سوسهام عدالتم تو سایدsaham edalat.irچقدره.کدملیموک واردمیکنم میگ شماره ملی با شماره همرا همخانی نداره وب samanessمراجعه کن.میرم شماره ای ک ب نام خودم نبوده رو پاک میکنم.وشماره خودمو میزنم اما بازم همون اخطارو برام میزنه.مشکل من کجاست؟؟

سلام شماره موبایل که در سهام عدالت ثبت شده به اسم من نیست آیا شماره در سامانه عدالت مهم هستش

خیلی مهم هست چون برای انتقال باید شماره موبایل به اسم شخص باشد

چرا هر باری که وارد سامانه میشوم خطا اعلام میکنه

سلام من شماره تلفن قبلیم رو فراموش کردم یعنی کلا ندارمش برای دریافت پیامک باید چیکار کنم

با سلام سهام من خانمم می خوام بفروشم اما شماره تلفن قبلن اشتباهی ثب شده به هیچ وج قابل تغیرنیست تورا خدا اجاره نشینم برای رهن خونه لازمش دارم کمکم کنید

سلام خسته نباشید من مادرم فوت کرده وشماره شبا ندارم درست نکردم ومن تنها فرزند اون هستم نه دختری دارد نه پسر دیگری ندارد چکار کنم

سلام من کدملی وکدامنیتی روواردمیکنم واردسامانه نمیشه ومینویسه شماره تلفن شما صحیح نمیباشد توسایت سامانه هم اصلاح شماره زدم ولی بازم نمیتونم واردسایت دارایی سهام بشم چیکارکنم

سلام کدبورسی برای کسانی که روش مستقیم راانتخاب کردن تعیین شده؟

سلام من روش مستقیم راانتخاب کردم تکلیف کدبورسی چی میشه

سلام ببخشید من ازاد سازی کردم الا رفتم بانک میگه کد ملی شما در سامانه وجود ندارد تورو خدا رهنمای کنید.

سلام خسته نباشید!
من میخام ببینم از چه شرکت های سهام دارم تو این اپلیکیشن جدید که اومده سهام عدالت هه میگه شماره ملی با شماره همراه راه تو سامانه سهام عدالت همخوانی ندارد اما در صورتی که هیچ مشکلی نداره و درست وارد شده!؟

یعنی بیش از صد نفر این سوال منو پرسیدن اینجا ولی هیشکی نیست جواب بده یعنی کلا خوب بلدید مردمو سر کار بزارید برا ازاد سازی شماره جدید زدم تو سایتی که میزان سهام رو نشون میده خطا میده درصورتی که سیم کارت و شماره ملی یکیه و درسته! حد اقل یکی جواب بده خیلی خیلی مثل من منتظر جواب این سوالن؟؟؟؟؟؟

من برای ازادسازی شماره تلفن حودم وخانوادمو عوض کردم هر کدوم که بنام خودمون بود زدم الان نه میتونم تو اون سایتی که ارزش سهام رو نشون میده برم نه تو کارگزهری ثبت نام کنم مینویسه شماره ملی و تلفن به نام خودت نیست درصورتی که به نام خودمه چرا درست نمیکنید سایتتونو؟

با سلام
دوست عزیز من قبلا شماره شبا نداده بودم ولی الان با اینکه چند وقته شماره شبا دادم هیچ واریزی از قبل به همه دادن برای من و خونوادم نیومده در موردش توضیح میدید
فقط نگیدبرید تو سایت فلان ببینید توضیح بدید ممنونم ازتون

قیمت فروش سهام عدالت رومیخوام

چطور روش مستقیم را به روش غیر مستقیم برگردانیم

سلام هرچی شماره همراه سایت سهام عدالتم تعغییر میدم تو سایت تعغییر میکنه ولی میخام بفروشم کد میره واسه خط قبلیم که گم شده

سلام از کجا بفهمیم که ۳۰ درصد سهام عدالت خود را فروختیم یا خیر؟؟
چون من از اول شماره شبا ثبت نکرده بودم ۳ هفته میشه که ثبت کردم تو سامانه الان ۲۰۰ تمن سود واسم ریختن میخام بدونم معوقه هست یا ۳۰ درصدی هست ک فروختم؟؟

سلام من روش مستقیم انتخاب کردم حالا که میخام برم دارایی سهامم رو داخل سایت sahamedalat نگاه کنم موقعی که شماره ملی وارد میکنم اخطار میزنه همه اطلاعاتم هم داخل سامانه درست وارد شده

🎥 فیلم جدید درباره آموزش سامانه شاد و راهکار مشکلات سامانه شاد

سایت اصلی کارگزاری مفید+ایزی تریدر

در حالی که امکان فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت از طریق بانک ها و کارگزاری ها از تاریخ ۶ خرداد ماه فراهم شده بود طبق گفته رئیس جمهور ۳۰ درصد دوم سهام عدات برای کسانی که روش مستقیم را انتخاب کرده بودند فراهم شد، اما شنیده ها حاکی از آن است که برخی بانک ها و کارگزاری ها هنوز وجه حاصل از فروش ۳۰ درصد اول را به حساب فروشندگان سهام واریز نکرده اند یا وجهی که واریز کرده اند کمتر از ارزشی بوده که باید واریز می کردند،حال سوالی که ذهن بسیاری از فروشندگان را درگیر خود کرده این است که چگونه میتوان فهمید که سهام عدالتمان فروش رفته یا خیر؟ و یا اینکه استعلام فروش سهام عدالت به چه نحوی است؟

بیشتر بخوانید: برای پیگیری فرایند فروش سهام عدالت به کارگزار ناظر خود مراجعه کنید

بانک پاسارگاد در پاسخ به این سوال که چگونه بفهمیم سهام عدالتمان فروش رفته است؟ اعلام کرد که دو روز بعد از فروش سهام عدالت، وجه حاصل از فروش به حساب مشتریان واریز می شود.

این بانک در تشریح واریز وجه حاصل از فروش سهام عدالت در اطلاعیه ای اعلام کرد که بعد از ثبت درخواست فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت از طرف متقاضیان چه از سوی بانک چه از سوی کارگزاری اطلاعات به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و وجوه تسویه (سمات) ارائه می‌شود.

سپس این شرکت طبق اطلاعاتی که دریافت کرده است، سهام متقاضیان فروش را در مرحله فروش قرار داده و اطلاعات آن را برای شرکت های کارگزاری ارسال می کند.چطور بفهمیم سهام عدالت واریز شده

در مرحله ی بعدی شرکت‌های کارگزاری، سهام تخصیص داده شده را برای فروش در بورس، در روزها و ساعات کاری این بازار (شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸.۳۰ الی ۱۲.۳۰) عرضه و در صورت فروش سهام با توجه به اتفاقاتی مانند توقف نمادها، صف فروش و … زمانی که فروش تایید شد، تأییدیه فروش را به شرکت سمات ارسال خواهد کرد.

در مرحله ی بعدی سمات بعد از تأیید موارد، شماره شبای متقاضیانی که سهام آن‌ها فروخته شده‌است را جهت واریز مبالغ سهام‌های فروخته‌شده در اختیار شرکت‌های کارگزاری قرار می‌دهد.

در  اطلاعیه بانک پاسارگاد امده است که ارائه‌ی درخواست فروش از سوی متقاضیان، تنها از طریق شرکت‌های کارگزاری امکان‌پذیر است و بانکها در فرآیند انجام فروش سهام عدالت، فقط موظف به دریافت درخواست اعطای وکالت فروش از متقاضیان و انتقال آن به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه هستند و در سایر مراحل از جمله فروش سهام، تأییدیه فروش و واریز وجوه سهام فروخته‌شده نقشی ندارند.

مشتریان بانک پاسارگاد برای مشاهده‌ سبد سهام عدالت خود بدون نیاز به کد بورسی به سایت https://samanese.dttsonline.com میتوانند مراجعه کنند. برای ورود به این سایت، شماره موبایلی که با کد ملی فرد مطابقت داشته باشد، نیاز است.

بیشتر بخوانید: تأخیر در واریز پول فروش سهام عدالت را به وزارت اقتصاد اطلاع دهید

برای فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری :

مالک سهام عدالت باید به سایت کارگزاری مراجعه  کرده و با وارد کردن کد ملی و شماره همراه ثبت شده در سایت خصوصی سازی، وارد قسمت سهام عدالت شود.

سهامدار در این بخش می‌تواند پرتفوی خود را مشاهده کرده و تا سقف ۳۰ درصد از ارزش کل سبد را برای فروش انتخاب کند. ( از عید غدیر امکان فروش ۳۰ درصد دوم سهام عدالت نیز فراهم شده است)

کارگزاری کلیه سفارش‌های فروش همه مالکان سهام عدالت را به قیمت بازار اخذ کرده و تا ساعت ۱۴ آن روز به منظور تجمیع به سپرده‌گذاری مرکزی ارسال می‌کند.

سپرده گذاری تا پایان آن روز دارایی سهام به اندازه سفارشات ارسالی هر کارگزار را در کد اختصاصی آن شرکت ایجاد می کند.

کارگزار روز کاری بعدی از ساعت ۱۲:۴۵ الی ۱۴ سفارشات فروش تجمیع شده را در هر نماد به قیمت پایانی همان روز وارد سامانه می‌کند و اهالی بازار می‌توانند به قیمت پایانی آن روز معاملاتی سهام مورد نظر را خریداری کنند.

به گفته بانک ها زمان فروش سهام عدالت به فرایند های بورس بستگی دارد. همچنین فروش سهام عدالت باید در مثبت ترین زمان بازار انجام شود تا بیشترین سود آن دریافت شود. این دلیل اصلی عدم فروش و پرداخت سود سهام عدالت است. همچنین سود سهام عدالت در چند مرحله به حساب سهامداران واریز می شود که علت آن هم  این است که سهام عدالت از چندین سهم تشکیل شده  است و بعد از فروش هر سهم ۲ روز کاری زمان میبرد تا سود آن به حساب کاربر واریز شود.

بیشتر بخوانید: چند روز بعد از فروش سهام عدالت پول واریز می شود؟

۱) کد ملی وارد شده سهام عدالت داشته باشد. (از طریق ورود کد ملی در سایت Samanese.ir سازمان خصوصی سازی)
۲) مطمئن شوید در سایت Samanese.ir روش “سهامداری مستقیم” را انتخاب کرده باشید.
۳) اطمینان پیدا کنید که شماره همراهی که وارد می کنید همان شماره همراه ثبت شده در سایت سازمان خصوصی سازی و حتما به نام خودتان باشد.
۴) شماره شبای شما نزد سامانه خصوصی سازی ثبت نگردیده یا بنام شما نمی باشد.
۵) اگر شما پیشتر در سامانه ی سهام عدالت کارگزاری دیگری ثبت نام کرده باشید دیگر نمی توانید در هیچیک از سامانه های فروش سهام عدالت، ثبت نام انجام دهید.

شرکت سپرده گذاری مرکزی با هدف پاسخگویی به مشمولان سهام عدالت، مرکز تماس سهامداران عدالت را افتتاح کرد.
مشمولان سهام عدالت می توانند برای اینکه بفهمند سهام عدالتشان فروش رفته است یا نه؟ از طریق شماره تلفن ۱۵۶۹ از سراسر کشور سوالات خود را از کارشناسان این مرکز مطرح کنند.
همچنین شماره تماس ۸۳۳۳۸ سازمان خصوصی سازی، همچنان برای پاسخگویی به مشمولان سهام عدالت در دسترس عموم قرار دارد.

 

 

سلام
وقت بخیر
چطور میتونیم بفهمیم ارزش ریالی فروش سهام عدالتمون چقدر بوده؟الان ۴ ماهه من درخواست فروش دادم از طریق بانک ولی وجهی دریافت نکردم

سلام
برای اینکه بدونید ارزش دارایی های سهام عدالت شما چقدره میتونید به آدرس sahamedalat.ir و یا درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه مراجعه کنید و لیست سهام موجود در سبد سهام عدالت به همراه ارزش روز اون ها رو مشاهده کنید البته ممکنه بروزرسانی این سامانه ها مربوط به چند ماه قبل باشه. برای اینکه ارزش روز سهام عدالت رو بدونید میتونید به سایت هایی که بصورت روزانه ارزش سبد سهام عدالت ۵۰۰ و ۱ میلیون تومانی رو محاسبه می کنند مراجعه کنید.

سلام چرا الان پنج ماه هستش که سهام پسرم فروخته شده ولی تا الان هیچ نوع پولی به حسابش نریختن آیا شما میدانید چرا نریختن؟

سلام
با شماره تلفن ۱۵۶۹ تماس بگیرید برای پاسخگویی به شمشکلات سهام عدالت هست

جهت دریافت مشاوره سرمایه گذاری در سبدگردان هدف نام استان خود را به 10000604 پیامک کن

در پی اعتراضات گسترده مشمولان سهام عدالت که به فروش سهام خود اقدام کرده ولی تاکنون پولی به حسابشان واریز نشده یا مبلغی کمتر از ارزش واقعی سهام پرداخت شده، حسین فهیمی، سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت در راستای علل واریز نشدن بهای سهام فروخته شده به حساب فروشندگان سهام عدالت بیان داشت: احتمال می رود اشکالی در خصوص شماره شبای سهامداران وجود دارد و توصیه می شود که سهامدار به شعب محل ثبت مراجعه کند تا در پی آن، اشکال یا ابهام موجود رفع شود.

همچنین بخوانید: مشکلات سهام عدالت و مسئولینی که پاسخگو نیستند

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت اظهار کرد: کارگزاری‌ها بر اساس محاسبات و در نظر گرفتن منافع دارندگان سهام عدالت اقدام به فروش می کنند و به همین دلیل هنوز برخی از سهام به فروش نرفته است، حال اگر بیش از ۱۰ روز از ثبت سفارش فروش گذشته، احتمال می رود اشکالی در خصوص شماره شبای سهامدار وجود دارد و یا اینکه اطلاعات وارد شده ناقص است، بنابراین توصیه می شود که سهامدار به شعبی که سفارش فروش در آن محل داشته اند، مراجعه کنند و از صحت اطلاعات وارد شده مطمئن شوند تا در پی آن اشکال یا ابهام موجود رفع شود.

او همچنین افزود: سفارش فروش در مجموع بانک‌ها تجمیع و به کارگزاری منتقل می‌شود و بعد از آن کارگزاری‌ها طبق صلاحیت سهامداران، شرایط موجود در بازار و هماهنگی با ناظر بازار سهام را به فروش می رسانند، به همین دلیل امکان اینکه این اقدام با تاخیر مواجه شده باشد و فروش زمانبر باشد، وجود دارد، پس بهتر است افراد صبوری کنند تا سهام آنها به فروش برود و مبلغ اصل از فروش سهام عدالت به حساب آنها واریز شود.

مطالعه بیشتر: پاسخ فهیمی سخنگوی آزادسازی سهام عدالت به برخی سوالات سهامدارانچطور بفهمیم سهام عدالت واریز شده

اگر شبا اشتباه است پس چگونع تا بحال سود سهام به همین شبا واریز میشد

یک جواب روشن بدید
آنچه برای خود میخواهید برای دیگری نیز بخواهید
حضرت رسول اکرم(ص)

سلام.
من ۶ اردیبهشت از طریق برنامه‌ی بله که واسه بانک ملی هستش، ۳۰٪ سهاممو فروختم.
بعد از ۲۷روز یعنی ۲ خرداد واسم ۶۰۹،۰۰۰ تومن و ۴ خرداد توی دو مرحله ۱،۴۵۸،۰۰۰ تومن و ۳۸۷،۰۰۰ تومن واریز شد.
که تقریبا ۱،۵۰۰،۰۰۰ تومن دیگه‌ام برام واریز میکنن. با توجه به اینکه سهام ۵۳۲،۰۰۰ تومنی من الان شده ۱۳،۵۰۰،۰۰۰ تومن.
درسته همه مشکلاتی دارن و به پول نیاز دارن واقعا. ولی همینکه دیرتر میشه واریز سهام، همش داره روش میاد و اینم وجه خوبِ داستانه.
در عوض در ازای صبر، پول بیشتری گیر سهامدار میاد.
از هرجا و هرموقع فروختید اصلا نگران نباشید.
پول واسه همه واریز میشه توی چند مرحله. خیالتون راحت.

سلام دوست عزیز خوبه فقط مال شما یه نفر رو ریختن و ما هم رو همین حساب ک واسه شما واریز شده خیالمون راحته لیکن بابت اینکه واسه ما رو نریختن فقط خیالمون ناراحته اگه واسه همه رو مث شما واریز میشد عالی بود😐

من ۲۱ خرداد در سامانه کارگزاری بانک کشاورزی فروختم کافی نت رسید موفقیت فروش داد بهم شماره شبا و موبایلم فعالن .الان ۳۶ روزه خبری نیست کارگزاری بانک هرجا میرم فقط پاسکاری میکنن

دقیقا بانک کشاورزی همینطوره.
ما از ۱۲ خرداد از طریق بانک کشاورزی فروختیم، تا الآن یه هزار تومنی برامون واریز نشده.
هر روزم به بانک زنگ میزنیم هر روز یه جوابی میدن و میپیچونن، هر دفعه یه شماره میدن میگن زنگ بزن زنگم که میزنیم بعد از دو ساعت توی صف بودن یه آدم بی تربیتی جواب میده با بی احترامی تمام میگه به ما ربطی نداره و گوشی رو قطع میکنه.
امروز ۵مرداد ۹۹

سلام و عرض ادب،میخواستم بدونم ۶۰ درصد سهام عدالت رو که برج هفت برای فروش گذاشتم،همون اوایل دو تا واریزی که روی هم پانصد هزار تومان نشده داشتم و دیگر تا الان هیچی برام نیومده!
میشه علتش این باشه که برای سجام و کد بورس اقدام نکردم؟ لطفاً راهنمایی،🙏🙏🙏

سلام و عرض ادب.
به ولله من دو ماهه که توی سایت بانک ملی فروش زدم تا الان دریغ از یه هزارتومن.به ولله نمیدونم دیگ چیکار کنم.شماره شبامم بیستم خرداد ماه تغییر دادم بعد از دوماه هنوز تایید نشده

تو سامانه ایوا بانک ملی سهام عدالت فروختم ولی اصلا خبری از واریز پول نیست هر جا هم میرم جواب نمیدن اگر کسی راهنمایی داره لطفا خبر بده ۰۹۱۴۵۶۸۶۷۰۵

چرا پول سهام منا نمیریزن به کارتم چرا چندماه منا مصخره کرده کارگزاری آگاه یعنی چه اگه احتیاج نداشتم که نمیفروختم تو را خدا پیگری کنید

با سلام چرا سهام من فروش ثبت شد اما هنوز معامله نشده حدود ۲ماه است پولی واریز برام نشده چرا رسیدگی نمیکنید

من از فروش سهامم حدود ۷۱ روز میگذره ولی هنوز واریز نکردن باید چی کارکنم؟

سلام ،من روزیازدهم خرداد ماه نزد کارگذاری بانک کشاورزی فروختم،تاالان ریالی نگرفتم،خداوندا….

بانک ملی واسه من ۳/۲۰۰/۰۰۰تومن ریخته.ینی بازهم واریزی داریم؟؟سهام من ۸۲۰/۰۰۰تومنه

چه زمانی فروختی؟

بله میریزه

سلام من سهامم فروختم درطی دومرحله ششصدتومان دادوازباقیش خبری نیس بایدچقدصبرکنم

من حدود یک ماهه درخواست فروش از سداد دادم و به قول خودش ثبت شد اما هنوز خبری نشده از کجا بفهمیم مشکل از کجاست اگه مشکل داشت همون اول ثبت فروش نمی داد حالا که داده پس چرا پول رو نمی ریزن لااقل بگن نمی دیم تا خیال همه راحت بشه به خدا مردم رو عادت دادن به گدایی

سلام خسته نباشید من الان نزدیک ۱ ماه ۱۷ روز سهام مو فروختم پست بانک ولی هنوز هزارتومن دست من نیومده چکار کنم

من ۲۸ مرداد از طریق ایوای بانک ملی فروختم، هنوز هیچ خبری نشده و هیچ واریزی نداشتم خیلی به پولش نیاز دارم و نمیدونم چجوری و از کجا پیگیری کنم!؟ اگه کسی میدونه لطفا راهنماییم کنه.

من ۲۸ تیر از طریق ایوای بانک ملی فروختم ولی هنوز خبری نشده و هیچ واریزی نداشتم و نمیدونم چجوری و از کجا پیگیری کنم. اگه کسی میدونه لطفا راهنماییم کنه متشکر

من دقیقا ۱۰خرداد از ایوا بانک ملی فروختم هر کی بعد من فروخته پولش رو گرفته تا الان هم نزدیک ۴۰۰۰۰۰۰به حساب مردم واریز شده ولی هر بار پیگیری میکنم‌از بانک میگن عه حتما جا موندی عه حتما حسابت مشکل داره عه چون تو کارتت پول نداری برای اونه
چه جالب که عه ،عه،عه هیچ کس هم پاسخگو نیست یه شماره هم میدن الکی۰۲۱۸۳۳۳۸زنگ نخورده قطع میشه خداروشکر

سلام من فقط ۴۹درصداز سهامم را درکارگزاری مهر آفرین فروختم ولی حالا زده باقی مانده ارزش سهامم یک میلیون چهارصد کسی پاسخگو نیست دلیلش چیست؟

سلام.تیرماه سی درصد سهام تو برنامه سداد مربوط به بانک ملی فروختم.پولی از سی درصد اول برام نریختن…بعدآزاد شدن سی درصد دوم تو کارگزاری فارابی فروختم .که سیصد تومن برام ریختن…پول سی درصد اول برام نریختن…دوستان کسی میدونه چرا پول سی درصد اول برام نریختن…توسایت بانک ملی که نمیشه پیگیری کنیم دوستان اگه کسی میدونه راهنمایی کنه…ممنون

من اول مرداد ماه درخواست فروش ۳۰٪ از سایت بانک ملی ثبت کردم بعد از ۱ ماه شروع کردن به واریز کردن که جمع کلش شد ۱۲۰۰۰۰۰ تومان اخر مرداد ماه هم دوباره درخواست فروش زدم ولی تا الان یه ریال هم نریختن , یعنی ۳۰٪ سهام من ۱۲۰۰۰۰۰ بود ؟

امروز برام هفتصدریختن

جناب تیموری،من مرحله دوم که سایت ها باز شد یعنی هفدهم خرداد،از طریق برنام بًله ۳۰% رو فروختم،،،اما تا به امروز یک ریال هم نیومده باسم! چیکار کنم؟

اقا شما که واریزی داشتی از کجا بفهمیم اطلاعاتمون درسته یا نه اگه اشتباهه پس چرا ثبت فروش زدن اگه درسته پس چرا پول رو نمی ریزن

آقای محترم من در پنج مرحله برام پول واریز کردن یکی ۲۰۰هزارتومن یکی ۳۰۰هزار تومان یکی ۱۳۰ هزار تومان یکی ۲۶۰هزار تومان یکی ۳۶۰هزار تومان سر جم الا ۳۵روزه بانک رفاه استان گیلان رشت یک میلیون صد هزار تومان برام واریز شده حالا ما چیکار باید بکنم یعنی با اینکه مریض دارم بیمارستان بستریی بازم باید منتظر بمونیم

سلام وقت بخیر من ۱۲خرداد همه کارهای سهاممو کردم و برای فروش گذاشتم الان ۷۰روز هیچ خبری نیس یه قرون هم به حساب من واریز نکردن هر جا هم ک میرم میگن به ما مربوط نمیشه بخدا دیونه شدم نمیدونم کجا برم و به کی بگم

بعداز این مدت چشم برای کارگزاری مفیددلمو شاد کرد موفق باشی و آینده کاش بقیهواریزیموزودبریزن ۳۰درصد دومن هم به کارگردانی دادم بفروشم

روز ۲۲ تیرماه به سامانه کارگزاری بانک صادرات درخواست فروش سی درصد سهام خودم رو دادم . تا امروز که یک ماه گذشته دیناری به حسابم نیامده. به ـ۱۵۶۹ زنگ زدم تمام اطلاعاتم درسته و کارگزار ناظر هم ثبت شده . می گن دیگه باید از کار گزاری بانک صادرات دنبال کنی . اونجا زنگ می زنم یعنی صد بار زنگ زدم کامپیوتر من رو در لیست انتظار مکالمه با اپراتور قرار می ده و چند دقیقه بعد می گه متاسفانه کسی پاسخگوی شما نیست . چند بار هم گوشی بلند کردن و تماس رو قطع کردن. به واحد رسیدگی به شکایات بانک صادرات زنگ می زنم با کمال پررویی می گه ما به شکایات مربوط به ارگان های دیگه رسیدگی نمی کنیم! می گه اسمش کارگزاری بانک صادراته ولی بانک صادرات مسئولیتی درقبالش نداره . اینها دارند سوءاستفاده از مال مردم می کنند . و هیچکس پاسخگو نیست . بفرمایید الان من که به این پول برای درمان نیاز دارم چکار باید بکنم به کجا باید شکایت کم کی رسیدگی می کنه؟ خودون با گوشیتون به این کارگزاری بی مسئولیت زنگ بزنید ببینید که پاسخ نمی دن و پس از کلی معطلی و جلو بردن عدد لیست انتظار وقتی نفر اول لیست می شید می گه متاسفانه هیچکس پاسخگوی شما نیست ! من منتظر پاسخ شما به عنوان متولی امر هستم

سلام اگر قراره بقیه سهام مارو به حساب نریزن بگید ۲ماه هیچ واریزی نداشتم یه اطلاعی بدید

گه گاهی یک یاچندنفرراواریزمیکنند بگند۹۶درصدپول فروش سهامداران رادادیم و تسویه کردیم اینم شانس تو بود که داخل یک یاچندنفرپیداشدی؟اماکاش حرف شما درست باشد فعلا که این چنین نیست ۱۶تیرثبت فروش دربستام بانک ملت زدم طی چهارمرحله۲۲۲هزارتومن واریزکردند دیگه قطع شده واریزی وجودندارد درکارگزاری هم قابل مشاهده واریزی نیست بانک ملی هم که مرحله به مرحله واریزی درکارگزاری دارد قابل برداشت نیست اما واریزمیکند

من ۱۲روزه که فروختم هنوز خبری نیست که نیست سهام دقیق ارزشون بالا بود فروختم سجام هم همه مراحل شو تکمیل کردم بعدا فروختم ولی هنوز واریز نشده شماره شبا و همه اطلاعاتم هم تکمیل و درست درست وارد کردم ولی خبری از واریز نیس لطفا رسیدگی کنیدچطور بفهمیم سهام عدالت واریز شده

۱۵ تیر ٣٠درصد سهاممو از ایوا فروختم بعد ۴هفته خرد خرد ١۴٠٠٠٠٠ت برام واریز شده جالبه تو کارگزاری بانک ملی رفتم ٢٣واریزی ثبت شده که ١۴ واریزی رو شماره شبا قبلیم واریز کردن فقط چندتا واریزی آخری که ش شبا جدید واریز شده اومده ولا نمیدونم کجا پیگیری کنم چطور اون واریزی ها برام بیاد

۲ماهه هیچ مبلغی برای من سعدی(فارابی)کارگزاران هیچ مبلغی واریز نکردن

سلم ببخشین منم ماله پدرم بانک سپه هست ده میلیون واریزی داشته ولی شماره شباش تغییر کرده شماره حسابش قدیمی بوده شباش عوض شدهکارگزاری فارابی فروختم الانم یکماهه ویرایشش کردم هی میگن میاد ولی هزارتومن نیومدا شماچیکارکردین

سلام داداش من. دراول مردادسهام خانمم روفروختم بانگ ملی۴۵ روزه فقط یه هفته پیش ۳۳۰تومان ریختن ومال پسرموهمون تاریخ فروختم هیچ مبلغی نریختن یعنی چ واقعا این عدالته

من تو تیرماه که ارزش سهام به حدود ۴۰ میلیون رسید تقاضای فروش زدم تا حالا نفروختن الان که همه سهمها صف فروش و ارزش سهام اومده زیر ۳۰میلیون برام فروختن یعنی باتاخیر فروش و انتخاب زمان نادرست به من ضرر زدن.

سلام اقا شما الان پولتون رو گرفتین میشه راهنمایی کنید منم نزدیک دو میلیون گرفتم الان یک ماه بیشتره واریزی نداشتم الان که می نویسم پنجم مهر ماهه اگه راه حلی می دونی ما رو هم خبر کنید.

الان یگ ماهه فروختم هنوز یک هزار تومنی پول واریز نکرد بانگ ملی

دوست عزیز مبلغ فروخته شده ی سهام عدالت برحسب روزی که فروخته میشه است ، یعنی توی هر روزی که بفروش بره و یا مشتری برای سهام شما یا من باشه به قیمت روز (قیمتی ک هر سهم در همون روز داره) رو بحساب فروشندگان سهام عدالت میریزن. که از زمان ثبت تا فروش حدود۲۰ ، ۳۰ روز طول میکشه ، و بعد از فروش واریز پولش به حساب فرد فروشنده سهام حدود ۱ هفته طول میکشه…
مم ۱۰ خرداد گذاشتم برای فروش ، ۱۰تیر فروخته شده و ۱۵ تیر بحسابم اولین واریزی اومد، یعنی ۳۵روز تااولین واریزی، وقتی که فروختم قیمت سهام عدالت (برگه ۵۰۰تومانی) ۱۰میلیون بود ، زمانی که بفروش رفته بوده به ۱۵میلیون رسیده بوده و برای منم فروش رفته ، و زمانی که پولش دیگه بدستم رسید نهایتاً به ۲۰میلیون هم رسیده بود، یعنی اگ صبر میکردم خوب بود و بیشتر میشد پولم!
پس خیلی دخیل نیست طولانی شدن بمعنای بیشتر شدن پول فروشتون صرفاً باش…
مثال همین روزهای اول پاییز ک هرچی داره میگذره اتفاقاً هی داره منفی میخوره و از ارزش قیمت سهام ها پایین میاد!
امیدوارم این توضیحات بدرد حداقل یکی بخوره و کمک ۱نفر هم که بکنه و بدردش بخوره عالیه و مارا بس… ب امید بی نیازی مالی اقتصادی تمام ملت ایران از این قبیل یارانه ها و کمک های دولتی. موفق باشید😊

من تقربیا دوماه پیش فروختم یه بار ۸ هزار تومن ریختن یه بار ۱۲ هزار تومن یه بار ۴۰۰ تومن آخه این چه مدلشه دیگه احتیاج نداشتیم که نمیفروختیم یه نفرم پیدا نمیشه پیگیری کنه
مردمو مچل خودشون کردن

سلام من ۵ماهه به طوریکجا۶۰درصدسهامموبه بانک ملی فروختم ۴۵۰هزارطی ۶مرحله برام واریزکردن الان ۴ماهه خبری ازواریزنیست خداخوشش نمیادخداحودش جوابتونوبده

سلام دوست گرامی حرف ایشان صحیح هست برای منم که بانک تجارت هست دو مرحله ریختن ۱میلیون وهفتصد و مرحله دوم ۱ میلیون و ششصد هزار تومان واریز کردند، موفق باشید.انشاءالله

سلام ببخشید برا منم بانک تجارته از طریق نرم افزار سی درصدو فروختم تقریبا چقد طول میکشه تا واریز شه؟

سهامت چقدیه؟

سلام من یک ماه قبل سی درصد از سهام خود را فروختم هنوز خبری نشده کی واریز میشود

سلام اول مهر ۶۰ درصدفروختم مبلغی گرفتم خیلی کم والن نزدیک س ماه بانک ملت واریزی نکرد برام میشه کسی راهنماییم کنه چکار کنم مددجو هستم نیاز دارم این مسولین هیچکس جوابگو نیست ن بانک ن کارگزاری میگن اطلاعاتت درسته از ما نیست خب من کجا برم نیاز نداشتم نمیفروختم گفتن دوماه و کامل واریز میشه پشیمونم ونیاز دارم متشکر میشم از راهنماییون

من تقریبا یک ماه پیش درخواست فروش دادم ولی تا الان ۱۶ تیر یک قرون هم به حسابم واریز نشده و بررسی هم کردم دیدم تمام اطلاعاتی که میخواستن از جمله شماره شبای حسابم درست بوده یعنی سر سهامم چی اومده مگه داریم مگه میشه

سلام من که خیلی وقته اقدام کردم ولی هنوز مبلغی واریز نشده..الان منصرف شدم باید چیکار کنم…

من ۱۱ تیر تونستم درخواست فروش بدم و شماره پیگیری بگیرم از طریق بانک سپه.
به محض واریز وجه اینجا اطلاع رسانی میکنم

سلام والله دیگ نمیدونم بانکها دروغ میگن یا کارگزاریها من ۱۳خرداد از ایوا درخواست دادم کد پیگیری هم گرفتم یه هزار ریال هم واریز نشده نمیدونم دیگ به کجا زنگ بزنم

سلام من تو تاریخ ۱۲ خرداد تو بانک صادرات درخواست فروش ۳۰ درصد سهام عدالتمو دادم ولی تا به امروز( ۱۵ تیر ) هیچ وجهی واریز نکردن به بانک میرم میگه به ما مربوط نیس به کارگزاری بانک صادرات زنگ میزنم بعد کلی تو صف وایسادن تلفن گویا میگه کسی پاسخگو نیست….
کسی میدونه باید چجوری پیگیری کنم؟

سلام من ده روز میشه فروش زدم از طریق برنامه ایوا بانک ملی هنوز پولی نیومده دو نفر هم زمان زدیم پول اون اومده پول من نیومده شماره شبا شماره تلفن همه درست هستن

چه مبلغی واسشون واریز شده ؟؟ یعنی کامل واریز شد واسشون

سلام ببخشید یه سوال من ۷مرداد تو نرم افزار ایوا سهاممو گزاشتم برای فروش بعد متوجه شدم باید شماره همراهم به نام خودم باشه دوروز بعدش رفتم شمارمو به نام خودم کردم ..خواستم بدونم الان جایی باید اطللع بدم ک شمارمو عوض کردم کارای فروشو انجام بدن یا اونا خودشون میفهمن؟!:(

من درخواست فروش ندادم ازطریق کارگذاری احرازهویت کردم.بعدفرمای کارگذاری روبردم دفترپیشخوان گفتم میخوام برم توبورس دفترپیشخوان فقط اثرانگشت وامضاگرفت بعدگفت برو کسی میدونه بعد کدیاچیزی میادیا نه یاچیزی دگه

سلام من از خرداد ماه سهاممو ازطریق بانک قرضه الحسنه به فروش گذاشتم ولی تاالان هزارتومن هم بهم سود ندادن واقعا کلافه شدم پیگیری هم میکنن هی میگن صبرکن

سلام برادر من ۱۵تیر درخواست فروس دادم کد پیگیری دریافت کردم ولی هنوز پولی بحساب نیامده هر کسی دریافت کرد اطلاع رسانی کنید از بانک سپه سپه سپه واریز بکن

سلام من۴۰روز پیش بانک ملی زدم بعدده روز گفت کدبورسی واحراز هویت انجام بده که توکارگزاری سهم اشنا انجام دادم هنوز چیزی واریز نشد بازم باید کاری انجام بدم؟

باسلام بانک صادرات یکماه بیشتر شد بخدا پولونیاز دارم پولمونوواریز کن صاحب خانه صبرنداره تهرانم

مال منم واریز نشده یکماه بیشتره ک تو سایت بانک ملت فروختم

بله عزیزم حتما واریزی داری

من حدود یک ماه هست که درخواست فروش دادم و واسم ازطریق برنامه ایوا یک کد پیگیری هم ارسال شده و واسم پولی واریز نشده چرا هیچ کس پاسخگو نیست

من ۲۹تیرازطریق سدادبانک ملی فروختم تمام اطلاعاتم هم درسته کدپیگیری هم گرفتم ولی متاسفانه هنوزچیزی برام واریزنشده خیلیم نیازدارم

سلام من ۲۷خرداد از بانک ملت درخواست فروش دادم تا امروز یه قرون هم واریز نشده شماره تلفن و شبا درسته اما هیچ جا پاسخ گو نیست

سلام من کارگزاری مفیدفروختم هنوز واریز نکرده
وضعیت فروش زده ارسال شده
یعنی چی دوستان راهنمایی کنین

ازتاریخ روز۱۹ماه تیر۳۰درصد سال ۹۹آزادکردم نزدبانک ملی شهرستان دره شهر استان ایلام فعلا هیچی به حسابم واریزنشده
هیچ کس جوابگوی پاسخ من نیست
بااینکه تحت پوشش کمیته امدادهستم
توروخدامشکل ماراحل کنیدبه شدت به پول نیازدارم

من یکماه پیش از طریق کارگزاری آگاه قسمتی از سهامم و برا فروش گذاشتم اما با اینکه تو قسمت گزارش فروش زده به فروش رفته اما هنوز پول به حسابم نیومده. هیچ کسم پاسخگو نیست نه خود کارگزاری نه شماره هایی که دادن 😔😔

من ازطریق بانک ملی ۳۰درصد سهامم را گذاشتم برای فروش کد پیگیری هم دارم ولی کد پیگیری به کار نمیاد!

سلام
من تقریبا ۴۰روزی میشه که درخواست فروش دادم.سهام دوستانم رو خودم براشون فروش زدم برای اونا پول اومد ولی برای من هنوز یک ریال هم واریز نشد
باید چیکار کنم؟؟

لطفاجواب بدین چطورمیتونم بفهم سهامم فروش رفته بانک ملی هستش

سلام دوستان مال من بانک سپه هست سهام هم ۸۲۴تومانی هست یه ۴۷۰۰۰۰۰چهار میلیون و هفتصد و یه ۱۴۰۰۰۰۰یک میلیون چهارصد و یه ششصد و پنجاه هزار تومان ریختن والا دستشان درد نکنه خداوند اخیرشان دهد

خوشبحالت فقط به شما این پولو واریز کردن اونم یکجا
مال ما رو بعد ۲ ماه ۱۰۰ تومن ۱۰۰ تومن میریزن خرد خرد !!!!کارت منم قوامین وابسته به بانک سپه هس …

سلام من تقریبا ۵۰ روزه سهامم رو زدم فروختم ولی هنوز پولش نیومده بانک کشاورزی هستم رفتم بانک میگن چند روز دیگه میاد ولی نیومده راهنمایی کنید

باسلام آقا این بار دوم که میگم اقایونی که اون بالا زیر باد کولر گازی نشستید وهر موقع عشق کردید خرد خردسهام مردم رو بدون هیچ حساب کتابی می‌فروشید من اگر می‌خواستم اینجوری پولش رو بگیرم دیوانه نبودم که سهامم رو بفروشم چه معنی داره مگه میشه ۳۳۰۰ت ۱۲۳۰۰ت ۵۵۰۰۰ت اینا برای چه سهامی یا شرکتی بوده که سودش برای من این مبالغ رو واریز کردید اگر اینطوری که پس اونی که سهام منو خریده که بدبخته حالا ما میگیم فروختیم……
تورو به قرآن پول رو اینجوری ندید آدم برنامه میچینه برای فروش سهام بعد اینجوری آدم ضد حال میخوره ممنون متشکرم دیگه نگیم تورو قرآن پیگیر باشید تا نرم به حقشون برسن

سامانه سعدی محض رضای خدا دوقرون دوقرون نریز به ولله بی فایدست نمیفروختیم راحت تر بودیم.آخه لامصب یه هفتست ۱۵۰۰۰ تومن ریختی اونم تو چندین مرحله.خداوکیلی یا نریز یا بزار پلو خودت جمع شد اونوقت بریز بتونیم یه نوشابه و کیک باهاش بخریم

سلام،
من نهم تیر ماه درخواست فروش در سامانه بستام بانک ملت رو دادم و در آخر رسید موفق بودن عملیات رو داد.
الان بعد از هفده روز هیچ سهمی رو هنوز نفروختن، رسید هم هیچ کد پیگیری ای نداره،
من چطور میتونم پیگیری یا شکایت کنم؟
ممنون.

سلام دوست عزیز منم توبانک ملت فروختم ۴تیر وتاالان نزدیک ۳ماهه تو۱۰مرحله ۲۵۰۰۰۰۰هزار ریختن برام از۲۸مردادهم که هیچ واریزی نداشتم منم نمیدونم کجاپیگیری کنم سجام هم احراز هویت کردم

من سجام ثبت نام کردم پیشخوان احرازهویت رفتم درکارگزاری بانک ملی وملت و آگاه ومفید ثبت نام میکنم جوابش کدملی فاقدسهام عدالت است اخرسر۱۶تیرماه ازسامانه سایت بانک ملت بستام و۱۷تیرماه ازسایت بانک ملی سدادثبت فروش زدم وکدپیگیری آمده وقتی استعلام میکنم تا امروز مینویسدتقاضایی برای فروش ثبت نشده یعنی ازطرف این سایتها به فروش گذاشته نشده کی پولمان راواریزمیکنندخدامیداند

من ۱۸ خرداد از طریق ایوا ثبت کردم. هیچ پولی واریز نشده.شماره شبا و تلفنمم درسته. نمیدونمم از کجا پیگیری کنم

مجیدخان…منم هجدهم خرداد ثبت فروش با برنامه بله انجام دادم.ولی هیچی نیومده لامصبا پول لازمیم.اگر برات واریز شد بهم خبربده منم بتو خبرمیدم

خانوم محیا،،،منم. دقیقاً عین شما و همون روز درخواست فروش سی درصد دادم،همچیم هم درسته،دریغ از یک ریال…اگر خبری شد من بشما میگم

سلام حدود د

وماه هست از طریق سامانه بله ایوا بانک ملی شهر لیسار ثبت شفارش شده ارسال با موفقیت و کد تایید قسمتی از فروش سهام فرستاد اما خبری از واریز پول نیست

از ۱۳ خرداد یه قرون نریختن هیچکسم جواب گو نیست

واسه شمارو نریختن …واسه منم کلا ۳۴۰۰ ریختن

سلام. منم اواخر خرداد فروختم سهممو ولی پولی نیومده. زنگ میزنم ۱۵۶۹ میگه کارگزاری فروش سهام شما بانک ملی درحالی ک من کارگزاری مفیدم

سلام الان هم درکارگزاریها ی بانک وغیره…ثبت فروش میزنم مینویسد شماره تلفن نا معتبراست؟قبلا می نوشت کدملی فاقدسهام است …لذا در۱۶تیرماه ازسدادبانک ملی و۱۷تیرماه ازسایت بستام بانک ملت ثبت فروش زدم هروقت پیگیری میکنی مینویسددرخواست تکراری است دراستعلام سهام عدالت رفتم درانجانوشته درخواستی جهت فروش ارائه نشده یعنی این سایتها فعلا بفروش نگذاشتند کی میخواندند پول اش بدند آنوقت ادعا دارند تا دوهفته پول فروش سهام راواریزمیکنند البته یک بهانه درمیارند که شماره تلفن نامعتبربوده شماره شبانامعتبربوده…تاسرپوش به ایرادهای خودشان بذارند

سلام ای مدیران بانک سه یا همان کارگزاری های بانک سپه این چه کاری که شما با مشتریان بانک دارید می کنید چرا جواب گوی
پول مردم نیستی می ریم به شعبه بانک در شهرستان نیکشهر به روی مان می خندند همچنین چیزی نیست یعنی ما سامانه فروش نداریم ما شعبه عقب افتاده بلوچستان هستم
این یک بار ما غلتی کردیم خساب مان را در بانک سپه باز کردیم و سهام خود را واگذار به بانک کردیم ای کاش به کارگزاری های دیگه می فروختیم

سلام بانک سپه تو را خدا پول مردم را واریز بکن
یک ماه بس است به گفته خسین فهمیده ۲هفته بیشتر طول نمی کشید چرا این کار با ما می کنید ما با این گرانی پول لازم داریم

سلام من سهام باگوشی فروختم کد تایید فروش برامم امد هنوز واریز نشده اصلأ با گوشی فروخته می‌شود یا سرکارم.جوابم بدین اگه بفروش نرفته بروم بانک تجارت پی گیری کنم ممنون میشم جوابمو کسی بده راهنمایی یم کنن

من ۱۳ خرداد فروختم بانک صادرات یه قرون نریختن سهام من یک میلیونیه هر جا زنگ میزنیم کسی پاسخگو نیست چیکار کنیم

من ۲۹تیرازطریق سدادبانک ملی فروختم تمام اطلاعاتم هم درسته کدپیگیری هم گرفتم ولی متاسفانه هنوزچیزی برام واریزنشده خیلیم نیازدارم

من حدود سه ماه آزد فروختم بانک ملت میگه هنوز اطلاعات شما از سامانه سهام عدالت دریافت نشده نمیدونم باید کجا پیگیری کینیم همه چدی واسم اومده کدپیگیری کد بورسی ولی هنوز هیچی ندیدیم ما فقط مردمو میدوننن

من الان دو ماه فروختم بانک کار افرین هیچی برام نریختن ولی برای بچه هام بانک ملی بود تا الان ۵ میلیون ریختن

سلام
من ۱۵ تیر از طریق ایوا بانک ملی فروختم ، هیچی هم واسم واریز نشده
چطوری و از کجا پیگیری کنم
همه چی هم درسته ، شماره تماس ، شبا ، پیگیری

بانک انصار واریزی داشته من یک ماه پیش فروختم هنوز یک ریال هم نریختن

بانک انصار واریزی داشته من یک ماه پیش فروختم هنوز یک ریال هم نریختن

سلام من از ۷ خرداد از طریق بانک ملت فروخنم همچنان پولی برام واریز نشده ۱دفعه زنگ زدم یک دفعه رفتم بانک یک دفعه رفتم دفتر پیشخوان همچنان ولی دریغ از یک یکغرونی والا دیگه موندیم چکار کنیم

بچه ها من ۱۸خرداد ۳۰درصد به بانک ملت فروختم بعد ۲۷روز طی دو مرحله ۱۰میلیون واریز شد البته سهام من یک میلیونی هستش

من ۱۳ خرداد از ایوا سهامم رو فروختم اما دریغ از یک ریال به هرجا هم زنگ میزنم میره پیغامگیر

اقا شما که واریزی داشتی از کجا بفهمیم اطلاعاتمون درسته یا نه اگه اشتباهه پس چرا ثبت فروش زدن اگه درسته پس چرا پول رو نمی ریزن

حل مشکل فروش. من بانک صادرات تقاضا داده بودم واریزی نداشتم به سایتم مراجعه میکردم میزد کارگزار ناظر دارید و خود بانک صادرات هم میزد قبلا درخواست ثبت شده. با شماره ۱۵۶۹ تماس گرفتم و داخلی ۱ و شماره کد ملی و مربع در آخر با تعجب کارگزار ناظر بانک سپه عنوان شد- به سایت فروش سهام عدالت بانک سپه مراجعه و کد پستی را وارد و برای رمز ورود گزینه فراموشی- به قسمت تغییر رمز عبور انتقال داده شدم و با دریافت یک کد و دادن رمز عبور جدید وارد کارگزاری شده ولیست سهام نمایان شد که آنجا سهام مورد علاقه را جهت فروش انتخاب کردم. این مراحل شانسی و از روی بی کاری انجام شد و فهمیدم که درخواست اول اصلا حساب نشده و کار گذار تاظر دیگری انتخاب شده بود. امیدوارم برای شما هم جواب بده

سلام من تو تاریخ ۱۲ خرداد تو بانک صادرات درخواست فروش ۳۰ درصد سهام عدالتمو دادم ولی تا به امروز( ۱۵ تیر ) هیچ وجهی واریز نکردن به بانک میرم میگه به ما مربوط نیس به کارگزاری بانک صادرات زنگ میزنم بعد کلی تو صف وایسادن تلفن گویا میگه کسی پاسخگو نیست….
کسی میدونه باید چجوری پیگیری کنم؟

والا منم۲۵/۳به بانک صادرات فروختم و هنوز یه ریالم نیومده اصلا هم هیچ بشری پاسخگو نیست نمیدونم باید چی کنم اگر کسی راهکاری بلده بگه

سلام.من یک ماه پیش درخواست فروش سهامموازطریق سایت فروش بانک تجارت ثبت کردم.هنوز هیچی واریزنشده.اگه کسی واریزی بانک تجارت داشته بگه .ممنون.لطفا پیگیرش بشید

سلام من ۷ خرداد از طریق برنامه ایوا درخواست دادم هزار تومنم واریز نشده

سلام،میشه لطفا بگین چه قدر زمان میبره تا پولو بریزن؟
من ۱۲ تیر سهاممو از طریق اپ ایوا بانک ملی فروختم و الان که ۱۹ مرداد هسش یه ریال هم واریز نکردن،تو رو خدا پیگیری کنید،ما اگه به این پول نیازی نداشتیم که دیوونه نبودیم بفروشیمش

سلام
من تقریبا دوماه پیش سهامم رو از توی سایت بانک ملی فروختم
ولی تا الان هیچ مبلغی برام واریز نشده
سهامم ۵۳۲ تومانی هست

سلام دوستان.کسی از سامانه فروش کارگزاری مفید فروش سهامشو اقدام کرده؟اگه کسی از کارگزاری مفید انجام داده بگه تا الان براش پولی واریز شده یا نه؟یا اینکه چطور میشه پیگیری کرد سهاممون فروش رفته یا نه؟

بانک ملی سهامای فروخته شده رو نمیریزه, من خودم استعلام گرفتم که کارگزار فروخته اما بانک پولو بحسابم نریخته تاریخ فروش و مبلغ سهامم مشخصه اونجایی ک استعلام گرفتم نوشته, ولی بانک ملی تو حسابای خودشون نگه میدارن

امیر جان، چجوری استعلام گرفتی که ببینی کارگزاری فروخته یا نه!؟ آخه مال من شماره تلفنم به اسم خودم نیست نمیشه استعلام بگیرم

دو ماە است بە بانک قرض الحسنە مهر ایران فروحتم از طریق خود بانک فروختم
شبا را هم تایید کرد
متاسفانە یک ریال نریختە اند

سلام من از خرداد ماه که سهامم رو فروختم ۳۲۰۰ واریزی داشتم سهام من ۵۳۲ تومانی هس ایا باز هم واریزی دارم؟!

ازسایت بستام بانک ملت۱۶تیرماه ثبت فروش زدیم تاکنون طی چهارمرحله ۲۲۲هزارتومن واریزشده وسه هفته است قطع شده درکارگزاری هم واریزی وجودندارد؟این است ارزش سی درصدی سهام ۵۳۲هزارتومنی؟ بانک ملی ازسایت سدادتاکنون طی چند مرحله ۱میلیون ۲۰۰هزارتومن زده درست بحساب من نیامده درکارگزاری مشاهده میشه بازمرتب میزند یک وقتی قابل برداشت خواهدشد اما بانک ملت قطع واریزی مبلغ دارد؟

سلام من از کافی نت درخواست دادم ۵مردادیعنی بابد امیدوار باشیم که یه مسولی کارشو درست انجام بده شایدکارماهم راه بیفته. خداروشکررررررر

با سلام من ۷۰ روزه در بانک آینده سی درصد سهام عدالت را فروختم اما برام تا بحال هزار تومان واریز نکرده هم به بانک سر زدم هم به کار گزاری بانک عامل که میگه هیچ مشکلی در شماره شبا یا شماره تلفن وجود نداره کار گزاری هم اصلا در دسترس نیست بانک آینده اگه واریزی داشته خواهشا منو در جریان بگزارید واقعا گرفتارم وبه این پول احتیاج مبرم دارم

من ۱۱ خرداد بانک صادرات فروختم بیست روز بعد تو پنج مرحله یه دومیلیون یه یک و ششصد ی دویست وهفده ی صدودهفت و یه سی وهشت تومن واریز کردنن که جمعن حدود چهار میلیون.

من برابانک تجارت تقریبا۳ماه پیش فروختم اماتاامروزریالی واریزنکردن دیگه نمیدونم چیکارکنم پیگیری هم کردم میگن عملیات فروس به خوبی انجام شده

به خدا خیلی بی قانونیت حدود دوماهه سهامم رو فروختم خبری از پولش نیست حالا هزارتا بهانه هم میارن

من حدودا یک ماه برای فروش به بانک ملی واگزاد کردم تمام اطلاعت هم صحیح میباشد هم شماره حستب هم شبا معلوم نیست چه خبر تو این کار گزارهای بانکی یک نفر اطلاعاتشون نادرست دو نفر ده نفر صد نفر اکثر مردوم العان توش موندن نمیدونم چرا فقط کارگزار بانکها ایراد میگیرند از اطلاعات حساب مشتریاشون اما هرکه به کارگزاری مفید یا اگاه دادن فروختن اصلان نقصی نبوده اگه هم بوده خیلی کم

اقا در مورد مفید اصلا حرف نزدن. ۱۲خرداد ۹۹سهامم گذاشتم فروش تا الان یک ریال نیامده.
شناره من هم در سایت هست شبا درسته روزا هم درسته

سلام دوستان من از طریق خود سایت با گوشی شهاممو فروختم الان ۱۰روزه فروش رفته وپول به حسابم اومده .بانک سپه هستن .از طریق سایت بفروشین خیلی بهتره

سلام من ۱۰روزه سهام وفروختم از طریق سایت کارگذاری مفید .الان پولم اومده به خساب .دوستان از طریق سایت بفروشین.www.se@emofid.comبفروشین .اونایی که کارگذاری مفید هستن

یعنی چه قدر برات ریختن کلا من سه شنبه ۲۱مرداد همه شرکتارو فروختم کی برام واریز میشه اینا خوب گفتن طی چند مرحله واریز میشه ؟

سلام من ۳ماه پیش سهام عدالت خودمو از طریق برنامه ایوا فروختم هنوز هیچ مبلغی دریافت نکردم

من الان ۴۰ روزه که ۳۰%از سهام خودمو تو سایت بانک صادرات فروختم که گیامک اقرانامه نامه بانک هم اومده ولی هنوز پولی واریز نکردن

سلام من یک ماهه سهاممو فروختم ولی هنوز ۳ تومن واسم اومده توی سامانه سعدی فروختم همشونم تماما معامله شد زذن پس چرا پولمو نمیدن؟

سلام به همه دوستان . چطور آقای فهیمی از اول تا اخر داره میگه اینایی که واریز نشد اشکال در اطلاعات و شماره شبا هست اما چرا نمیگه اینایی که کاملا صحیح و تایید شده هست چرا واریز نمیشه ..

من میخوام اقدام به فروش کنم کارگزارم مفید هستش کسی میدونه باید برم خود کارگزاری یا دفتر پیشخوان برم کافیه؟ ممنون میشم جواب بدین

در عرض چند روز واریز کردن تو‌کارگزاری مفید؟

سلام حدود یک ماه است سی درصد دوم سهامم رو فروختم ولی متاسفانه از مرحله در صف معامله عبور نکرده از سعدی تقاضای پیگیری به جدرا دارم .خداشاهده به پول نون گیرم

سلام ببخشد برای من بعد از آزاد سازی ۳۰٪ دوم پول واریز شد بدون هیچ اقدامی برای فروش آیا بانک میتونه بدونه درخواست فروش ۳۰٪ جدید رو هم بفروشه یا مبلق واریز شده مربوط به ۳۰٪ اول بوده؟

سلام
مبلغ واریزی مربوط به ۳۰ درصد اول بوده و بانک نمیتونه بدون اجازه شما سهام عدالت رو بفروشه

سلام منم بانکم ملیه دوماه شدفکرکنم زدم۳۰درصداولیه فروش دریغ ازیک ریال شبامم عوض کردم تاییدم شدولی واریزی صورت نگرفت این چه وضعشه

خدا وکیلی صادرات مسخرشو دراورده ۷۰۰تک تومن چیه واریز کررده

بعداز این مدت چشم برای کارگزاری مفیددلمو شاد کرد موفق باشی و آینده کاش بقیهواریزیموزودبریزن ۳۰درصد دومن هم به کارگردانی دادم بفروشم

ممنون از کار گذاری مفید سهام من ۵۳۲تومنی بود ایابازم واریزی دارم از فروش ۳۰ درصد دومن که درخواست فروش دادم چه خبر

کارگزاری مفید کارش عالیه سپاسگزارم

سلام
میخواستم بونم سود سهام برا هر بانکی فرق داره؟ مثلا برامن صادراته

سلام من نگار نیک نهاد هستم سهام عدالتم رو از طریق کارگزاری اگاه فروختم الان تو سایت هم زده معامله شده و فروخته شده اما پولی برلی من واریزی نشده رفتم کارگزارس گفتن چون اسم و فامیلتو عوض کردی پولی واریز نمیشه پس چطور فروخته شده و چطور سود سهام به حسابم میومد

سلام اوکی میشه من هم مثل شما سی در صد و با گوشی فروختم اواخر مرداد ماه برام طی چند روز واریز کردن ۵۳۰ تومن سهام دتشتم ۶ تومن ریختن پس خیالت راحت باشه واریز میشه

من دوازدهم خرداد سهامم دربانک کشاورزی برای فروش کذاشته ام دریک مرحله ۱۲هزار تومان مرحله دوم ۵۱۲۰۰ تومان ودرمرحله سوم ۱۱۲۰۰۰ هزارتومان سرجمع ۱۷۴۲۰۰ هزارتومان بقیه اش کجا وچطور میشه این که سهام فروختن نیست. از کارگزار بانک کشاورزی خواهشمدم پول سهام رایکجا وبعد از چهار ماه واریز کند

بانک صادرات چرا واریز نمیکنه

سلام حدود دوهفته است در سامانه کارگزاری فرابی…سعدی ۶۰درصد سهام عدالت رو برای فروش گذاشتم و هنوز پولی واریز نشده و اطلاعات حساب و مشخصات خودم رو چک‌کردم.درسته..ولی هنوز خبری نیست‌..چرا.

من ۶۰درصد سهامم را فروختم یک ماهه ولی یک دفه نهصد تومن ریختن واسم و دیگه واریز نشده بقیش

کارگزاری کیان ار اولفروش ۱ ریال حتی واریز نکرده کلی تماس گرفتم حدافل ۲۰۰ دقیقه پشت خط بودم تا اپراتور با لحن بد بهم بگه دست ما نیست.

سلام دوستان واس منم تا الان ۱۵۰۰ریختن نگران نباشین کم کم میریزن

با سلام
من که تا حالا چند بار درخواست برای فروش که میزارم بعد چند روز که میگذره متاسفانه تو قسمت وضعیت میزنه ناموفق، خطا در ارسال سفارش!!! خواستم بدونم دلیل این پیام خطا چی هست؟

برای کیا این مشکل رو تو کارگزاری مفید داشتن که هر دفعه درخواست فروش رو میزارن بعد چند روز مینویسه که ناموفق، خطا در ارسال سفارش!؟؟؟؟؟

همتون نامه نوشتین لااقل کم مینوشتین حوصلم بیاد بخونم ببینم چی به چیه 😐

منم ی ماهه سهام خودمو در کارگذاری بانک ملی ثبت کردم فقط ۷هزار تومان ب حسابم ریختن .مردم لازم دارن ک سهامشونو فروختن لطفا ب همون خدای ک میپرستید پول بریزید

سلام به همه
اینکه همه ما برخلاف همه اختلاف نظرهایی که داریم تو یه چیز باهم مشترکیم اینکه همه مون بخاطر مشکلات زندگی سخت گرفتاریم واینکه با فروختن سهام میخواستیم گوشه ای از این گرفتاری رو حل کنیم نه اینکه خود این سهام عدالت بشه برامون یه گرفتاریه جدید
القصه حقیر در نوبت اول روز ۱۱ خرداد سی درصد اولم رو به بانک ایران زمین وکالت فروش دادم چون شماره شبا مال اون بانک بود راه دیگه ای جز این نداشتم
ولی خداروشکر از تاریخ ۱۱ خرداد تا ۴ مرداد نزدیک به ۸ میلیون برام خورد خورد واریز کردن . با این تفاسیری که شماها می‌فرمائید هم باید خدا رو شاکر باشم هم اینکه اگر مرحله دومم چیزی برام نریزن تقریبا همون اولی کار دومی هم انجام داده
واقعا دمشون گرم دستشون درد نکنه
دعا میکنم که هرچه سریعتر مال شماها رو هم پرداخت کنن.یاعلی مدد

سلام من ۶۰ درصد سهاممو فروختم به کارگزاری ملت ولی هیچ واریزی نداشتم

سلام من حدودیک ماه پیش ۳۰درصدسهام عدالتم روتوایوافروختم مبلغ سهامم ۴۱۲هزارتومنه برام تودومرحله واریزانجام دادن مال بانک ملی یه ۱۵۶تومن ویه ۲۵۶تومن دیگه نزدیک به یک ماهه ریالی نریختن بخدااگه گرفتارنبودم نمیفروختم دردمونوبه کی بگیم .

سلام من ی ماه پیش۳۰درصد سهام خودمو خونوادمو گذاشتم صف فروش برا اونایی ک سهامشون ی تومنی بود بعد ی هفته تو چن مرحله۹میلیون۵۰۰ریختن ولی برا خودمو نریختن نگران نباشید برا همه میریزن ولی با بی کفایتی مسئولین

سلام من هم چندماه پیش ۳۰درصد از سهام خود را فروختم ولی هنوز هیچی واریزی نداشتم شماره شبام درسته موبایل هم بنام خودمه

سلام..ببخشید من ۳۰ درصد سهاممو فروختم اما بانک ملت یه مقدار ناچیزی به حسابم واریز کرد….کجا باید حقمونو بگیریم…من از بانک ملت شکایت دارم…لطفا جواب بنده رو به ایمیلم بفرستید

من سهامم رو از۲۰شهریورفروختم هنوز فروش نرفته کارگزاری مفید لطفا پیگیرباش ممنون

سلام کارگزاری مفید من از۲۰شهریورفروختم سهاممو اماهنوز پولی نریختین بفرس اگه لازم نداشتم ک نمیفروختم بخدا
شماروبخداپیگیری کنین بفرستین

من از طرق کارگزاری اگاه خودم تعدادی از سهاملم رو فروختم بعد۱۰روز یکی از سهامام به ارزش۴۰۰به فروش رسید ویک روز یعد هم بع حسابم واریز شد اما بقیه درخواست های فروشم در مرحله ی سفارش باز است.کسی اطلاع داره چقد طول میکشه این سفارشاتم هم فروخته. بشن؟

سلام من سهاممو از اون چیزی که میتونی بفروشی اضافه زدم خودشون کم میکن بعد میفروشن یا که باید چیکار کنم ممنون

سلام
امکان فروش بیشتر از مقدار مجاز فروش سهام عدالت وجود ندارد

من خرداد ۳۰درصد سهام خودمو فروختم بانک ملی دو تادونیم ملیون به صورت قطره چکانی واریز کرده پس باقی مبلغ سهام عدالت من چرا واریز نشده نزدیک به سه ملیون کم برام ریختن این چه عدالتیه سر منو کلاهگذاشتن

واسه منم سه مرحله جمع کل ی تومن ریخت از طریق کارگذاری مفید فروختم سر چارروز سه مرحله ریخت پول اون سهامیم ک ریخته معلومه کدوم سهامه مال هرسهمو جدا جدا میریزه هربار مال یکی ک اگه نگا کنی بعضیاشون میبینی فقط پنج هزار از اون سهم داری بعضیا چن ملیون

سلام وقتتون بخیر من ی سوال داشتم خواهش میکنم ازتون راهنماییم کنید من سهام خودمو حضوری از طریق بانک سپه فروختم و بعد برای پیگیری و اطلاع از فروش سهام و واریزی و…. به شماره ۱۵۶۹ تماس گرفتم و گفتن ک از طریق کارگزاری بانک سپه باید پیگیری کنم حالا وقتی میخوام وارد کارگزاری بشم میگه باید ثبت نام کنم و بعد ک میخوام ثبت نام کنم اخطار میده و یک پیام میاد ک شماره ملی شما در کارگزاری دیگری ثبت شده ولی کارگزاری من همین بانک سپه هستش حالا موندم برای پیگیری روند فروش سهامم چ کار کنم ؟؟
ممنون میشم راهنمایم کنید

سلا.اقامن ۲۸/۴۹۹سی درصداول سهام عدالتموبه کارگزاری بانک صنعت ومعدن دادم تاحالاکه ده مهرهست هنوز۹۰۰هزارواسم ریختن..اقااین چه وضعشه

سلا.اقامن ۲۸/۴۹۹سی درصداول سهام عدالتموبه کارگزاری بانک صنعت ومعدن دادم تاحالاکه ده مهرهست هنوز۹۰۰هزارواسم ریختن..اقااین چه وضعشه،تازه سی درصددومم به کارگزاری صنعت معدن بازدادم..ندونستم طرف قراردادبانک مهراست

دوهزارتومان فروش سهام خودم و خانمم تاحالا هیچی به حسابم واریز نشده و کسی جوابگو نیست من اگه مجبور نبودم این کار رو نمی کردم تاحالا شده ۳روز نتوانی حتی نان واسه خانواده ات بخری؟درکش واسه اون بالایی ها غیره ممکن هست،پول من رو بدید که به آخر راه رسیدم

من ۶۰درصدسهام عدالت رافروختم به مرور زمان مبالغی ریخته شد ولی نصف درصد فروخته شده سهام نبودودیگربعد ازمبلغ ناچیزی که ریخته شد دیگر واریزی نبود.چرا؟

یکی جواب گو باشه ما تا کی باید منتظر بشینی تا سهامو برین من نزیکه ۲۰ روز فروختم بانک کشاورزی هنوز خبری نیست یکی لطفا پیگری کنه ممنون

سلام من ۶ماهه ۳۰درصدسهامم رو فروختم ولی پولی واریز نشده چکار کنم برا بانک ملی بوده براهمسرم هم همینطور اون برابانک رفاهه

دوست عزیز دقیقا من هم مشکل شما رو دارم شما تیر ماه این فروش انجام دادین من خرداد ماه من هم مشکل حادی دارم ولی هنوز یک ریال به حسابم واریز نشد

یعنی چی؟
من ۴ ماه اقدام به فروش ۶۰ درصد سهام عدالت کردم و فقط ۶۰۰ هزار تومن دریاف کردم اخرین واریزی من ۲۲/۷/۹۹ بوده

سلام. من شهریور۳۰% سهاممو فروختم کلا ۶۰۰ برام واریز شده. چرا دیگه چیزی واریز نمیشه چیکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید.

اگر احتیاج نداشتم که نمیفروختم تورو خدا پول مارو واریزکنید

من ۶۰٪ سهاممو گذاشتم برای فروش و فقط یک میلیون برام واریز شده اونم توی چندین مرحله چرا بقیشو واریز نمیکنند کجا باید پیگیری کنم لطفا پاسخگو باشید.با تشکر‌

سلام من ۲۸ تیرماه ۳۰درصد سهامم را به صورت تجمیعی وبدون دخالت شخص خودم فروخته شده است هیچ واریزی به حسابم نداشته ام وارد سایت کارگزاری که میشوم زده کد کارگزاری اشتباه است با هر کجا که فکرش را میکردم تماس گرفتم هیچ کس جواب گو نیست واصلا نمیدانم چطور وچه کسی این ۳۰در صد را فروخته است کسی میتواند راهنمایی ام بکند

باسلام بنده در ماهای اخیر چندین بار ثبت سفارش فروش زده ام ولی یک ریالی هم واریز نشده این درد و به کی بگیم والهی مونده ایم

سلام من سه ماهه برای فروش سهام ثبت نام کردم اما هنوز خبر نشد

سلام من ۳۰درصد سهامو گذاشتم بانک ملی فروش کلا ۵۰۰هزارتومن دادن خب لازمم که گذاشتم فروش وگرنه واسه چی باید بفروشم لطفاً پیگیری کنید خیال ماناراحته

سهام عدالتم رو درخواست فروش دادم میخواهم پیگیری کنم‌چطوری هست

از بانکی که درخواست فروش دادین میتونین پیگیری کنید.

سلام سامانه سعدی پوله منو واریز کن چرا واریز نمیکنی

جهت دریافت مشاوره سرمایه گذاری در سبدگردان هدف نام استان خود را به 10000604 پیامک کن

با توجه به باز شدن سامانه رسمی پیگیری وضعیت سهام عدالت و در راستای آگاه سازی هموطنان عزیز نسبت به صورت حساب سهام عدالت خود و اعضای خانواده ، گروه مشاوره هیواتک تصمیم گرفته است راهنمای استفاده از سامانه رهگیری سهام عدالت و پیگیری سهام عدالت با کد ملی را آماده کند. برای معرفی شماره حساب سهام عدالت و پیگیری سهام عدالت خود ادامه این مقاله را بخوانید.

 

** قیمت سهام عدالت امروز بالای 11 میلیون تومان است. برای مشاهده دقیق قیمت کلیک کنید. **

 

در صورتی که با سهام عدالت آشنایی ندارید مقاله ” راهنمای سامانه سهام عدالت و نحوه مشاهده صورتحساب و دریافت سهام عدالت ” را مطالعه کنید.چطور بفهمیم سهام عدالت واریز شده

 

مطالعه مقاله آشنایی با سامانه ثنا و دفاتر پیشخوان سامانه سجام را به شما دوستان عزیز توصیه می کنیم .

 

سامانه سهام عدالت به منظور استفاده همه مردم ایران طراحی شده است. همه سهامداران می توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالت ، وضعیت سهام خود را مشاهده کنند. همچنین میزان سودی که تاکنون برای آنها واریز شده نیز در این سایت مشخص می باشد.

 

جهت ورود به سامانه رسمی سهام عدالت ، وارد سایت زیر شوید :www.samanese.ir
 

 

 

پس از وارد شده به سامانه سهام عدالت برای پیگیری سهام عدالت با کد ملی  ، اکنون باید بر روی دکمه ورود که قرمز رنگ است کلیک کنید تا وارد صفحه بعد شوید. پس از زدن تیک تایید در پایین صفحه و رفتن به مرحله بعد ، نوبت به وارد کردن کد ملی شما است:

 

پس از وارد کردن کد ملی خود ، 4 سوال امنیتی از شما پرسیده می شود تا سیستم مطمئن شود کد ملی وارد شده متعلق به شخص شماست. این سوالات عبارتند از: نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، تاریخ تولد و شماره شناسنامه.
در صورتی که هر چهار سوال را به درستی پاسخ داده باشید ، برگه سهام شما به شکل زیر نمایش داده می شود:

 

در برگه سهامی که پیش روی شماست چند نکته قابل توجه است:

1-  ردیف اول جدول ، مبلغ درج شده بر روی برگه سهام شما را نشان می دهد که همان مبلغ اولیه و اسمی تخصیص یافته به شماست.
2-  از مبلغ فوق ، در طی سال هایی که سپری شده است ، مقداری سود به حساب دولت واریز شده است و در حساب شما منظور شده است. یعنی در مثال فوق ، سهام شما 532 هزار تومان سود دهی داشته است که به شما پرداخت نشده اما در حساب شما منظور شده است. بنابراین در حال حاضر مبلغ 532 هزار تومان سهام واقعی دارید.
3-  باقی مانده مبلغ سهام که هنوز در رهن دولت است ، به مبلغ 468 هزار تومان می باشد که دولت به شما اجازه داده است بتوانید این مبلغ را به صورت نقد بپردازید و کل سهام را به نام خود کنید.
4-  در صورتی که تمایل به پرداخت مبلغ فوق داشتید می توانید قبض پرداخت دریافت کرده و تا شهریور ماه 96 در حداکثر دو قسط ، مبلغ دلخواه خود را  (حداقل 10 هزار تومان) به حساب خزانه دولت واریز نمایید.

5-  توجه داشته باشید که پرداخت مبلغ فوق اجباری نیست و فقط به افزایش دارایی و سهام شما کمک می کند.
6-  طبق گفته دولت ، در زمان خرید و فروش سهام در بورس که احتمالا در سال آینده خواهد بود ، میزان دارایی شما حداقل به دو برابر قیمت قابلیت فروش خواهد داشت بنابراین اگر افزایش سرمایه خود را انجام دهید هنگام فروش سهام خود مبلغ بیشتری نیز دریافت خواهید کرد.

7- شماره مرکز پشتیبانی مرکز سهام عدالت 83338 می باشد که به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات مردم است.

 

 

** قیمت سهام عدالت امروز بالای 11 میلیون تومان است. برای مشاهده دقیق قیمت کلیک کنید. **

 

در سال 1399 امکانی فراهم شده است که شما بتوانید مدیریت سهام عدالت خود را به عهده بگیرید. به این ترتیب که با انتخاب گزینه مورد نظر در سامانه سهام عدالت می توانید خود را برای فروش سهام خود در آینده نزدیک آماده کنید.

راهنمای کامل نحوه آزادسازی سهام عدالت را از طریق لینک زیر بخوانید:

آزادسازی سهام عدالت

 

توجه کنید که برای فروس هام عدالت خود باید در سامانه سجام ثبت نام کنید. بدین منظور مقاله ثبت نام سامانه سجام را مطالعه نمایید.

 

اگر هم در خصوص سهام عدالت فوت شدگان یا نحوه دریافت کد بورسی سوال دارید حتما مقاله مربوط به آن را بخوانید.

قیمت سهام عدالت امروز را هم از طریق مفاله قیمت سهام عدالت امروز پیگیری کنید.


درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071667 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی هیواتک بهره مند گردید.

سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787800-021 تماس حاصل فرمایید.

تماس از کل کشور : ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ — تماس از تــهران : ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸   صبح   الی   ۱  شب

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

بانک پاسارگاد اعلام کرد که دو روز بعد از فروش سهام عدالت مشتریان، پول آن واریز می‌شود. مشتریان این بانک می‌توانند وضعیت فروش سهام‌شان را آنلاین ببینند.

به گزارش تجارت‌نیوز این بانک در اطلاعیه‌ای که منتشر کرده، فرآیند فروش سهام عدالت را توضیح داده است. در توضیحات این بانک آمده است که پس از دریافت درخواست فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت از سوی متقاضیان از طریق بانک یا شرکت کارگزاری، این اطلاعات به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و وجوه تسویه (سمات) ارائه می‌شود.

این شرکت بر اساس اطلاعات دریافتی، سهام متقاضیان را برای فروش تخصیص داده و مراتب را به شرکت‌های کارگزاری اعلام می‌کند.

در مرحله‌ بعد شرکت‌های کارگزاری، سهام تخصیص داده شده را جهت فروش در بازار سرمایه، در روزها و ساعات کاری این بازار (شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰) عرضه و در صورت فروش سهام با توجه به مسایلی نظیر صف فروش، توقف نمادها و… تأییدیه فروش را به شرکت سمات ارسال می‌کنند.چطور بفهمیم سهام عدالت واریز شده

بانک پاساذگاد در اطلاعیه‌اش توضیح داده است سمات پس از تأیید موارد، شماره شبای متقاضیانی که سهام آن‌ها فروخته شده‌است را در اختیار شرکت‌های کارگزاری، برای واریز مبالغ سهام‌های فروخته‌شده ظرف ۲ روز کاری از تاریخ فروش، قرار می‌دهد.

بنا به اعلام این بانک در حال حاضر ارائه‌ی درخواست فروش از سوی متقاضیان، تنها از طریق شرکت‌های کارگزاری امکان‌پذیر است و بانک‌پاسارگاد در ماه گذشته، اطلاعات متقاضیانی که پیش از این از طریق بانک، درخواست خود را ثبت کرده‌بودند، به‌طور کامل به سمات ارسال کرده‌‌است.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است که  بانک‌ها در فرآیند انجام فروش سهام عدالت، تنها موظف به دریافت درخواست اعطای وکالت فروش از متقاضیان و انتقال آن به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه هستند و در سایر مراحل از جمله فروش سهام، تأییدیه فروش و واریز وجوه سهام فروخته‌شده نقشی ندارند.

مشتریان بانک پاسارگاد می‌توانند برای مشاهده‌ سبد سهام عدالت خود بدون نیاز به کد بورسی به سایت https://samanese.dttsonline.com مراجعه کنند. برای ورود به این سایت تنها به شماره موبایلی نیاز است که با کد ملی سهامدار مطابقت داشته ‌باشد،


دیدگاه

نام (اختیاری)

ایمیل (اختیاری)

نفری ۱۲۰تومن هزینه کردیم که سهاممون فروش بره الان برای پس گرفتن ۱۲۰تومن باید از کجا شاکی باشیم.از سهام که انگار خبری نیست الان ما ۳ماهه فروختیم.

سلام ما الان 3 ماه هست فروختیم و هیچی نیومده به حسابمان گفتن تو اخبار که شهریور تا اخرش رو ریختن پس کجاست منم شهریور فردختم بگید دیگه ؟؟؟

سلام ببخشید منروش غیر مستقیم سهام عدالت خود را در سف فروش گزاشتم ایا کاری بدی کردم

سلام بر زحمت کشان ومدیران عالی خسته نباشید میگم بر این همه زحمت های که می کشید برای ما می دونم از سهام خبری نیست ونمی باشد فقط لطف کنید از سهام خودم یه مبلغی رابرای خریدن نان وتخم مرغ ویک عدد نوشابه زمزم به عنوان مساعده برام بفرستید اگه انشالله خدای نکرده روزی سهام و واریز کردید ازش کم کنید

😐داداش دنبالش نگرد تمام تمام

حداقل یه توضیحی با فیلم بزارین که ما چطوری انتخاب کنیم کدومارو انتخاب کنیم و چه تعداد بزنیم که ۳۰درصد بشه هیچی توضیح نمیدین بعدمیخواین مردم ۳۰درصدشونو خودشون بف وشن مسخره بازی تا کی ادامه داره نمیدونیم والله هیچی هم نمیزنن به حساب

ولا ۲ماه فروختم‌پولی واریز نمیکنن توروخدا پیگیری کنید

۳ماه فروختم خبری نیست خواهشن پیگیرباشین مشکل داریم ممنون

سلام از۳۰درصد اول هنوزمونده واریز نکردن اشتباه کردم ۳۰درصد دوم روهم فروختم یه هزاری چهارماه هست واریز نشده امکان حذفم نداره چه وضعیه

۷مهرماه ۶۰درصدسهاممو فروختم تا الان ۱۸هزارو ۵۰۰واریز شده واقعا چه وضعشه .مردم حتما لازم داشتن که فروختن .شکم سیر خبر از شکم گرسنه نداره.رسیدگی کنین

به نظر شما اگر ما لازم نداشتیم که نمیفروختم الان دو ماه یک ریال هم به حسابم نیامد من بدهکارم لطفا ازگارگزاری ها خواهش میکنم زودتر مشکلات مردم را حل کنید

سلام. من الان چهارماهه که 30 درصد سهام فروختم چیزی هم به حسابم نیومده

کامران ندری، اقتصاددان در گفتگو با تجارت‌نیوز می‌گوید اینکه بانک‌ها وارد بازار دلالی و سوداگری شده‌اند، تقصیر بانک‌ها نیست. مشکل از اقتصادی است که در آن بیشترین بازدهی و سودآوری مربوط به سفته‌بازی بازارهاست و نه تولید. ندری می‌گوید دولت فرصتی را برای کسب سود در بازارها ایجاد کرده، همه را به آن دعوت کرده

صورت مالی ۹ ماهه امسال بانک شهر حاکی از آن است که زیان انباشته این بانک به رقمی حدودا معادل کل درآمد نفتی کشور در هفت ماهه ابتدایی امسال رسیده و اختلاف بدهی و دارایی آن از ۲۰ هزار میلیارد تومان هم گذشته است.

از مرداد تاکنون بورس روزهای قرمز زیادی را تجربه کرده و سهامداران بسیاری این بازار را ترک کرده‌اند. اما برخی از مشاهدات می‌گوید افرادی جدیدا وارد بازار سرمایه شده‌اند. آنها امیدوارند که بورس تا ۲۲ بهمن مثبت شود. دلیل این افراد برای حضور در بورس چیست؟

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

طبق اعلام رئیس سازمان خصوصی سازی از امروز سه شنبه سود سهام عدالت در دو تا سه مرحله به حساب مشمولان واریز می شود و که مبلغ سود نسبت به میزان مبلغ سهام برای مشمولان متفاوت است.

طبق اعلام رئیس سازمان خصوصی سازی از امروز سه شنبه سود سهام عدالت در دو تا سه مرحله به حساب مشمولان واریز می شود و که مبلغ سود نسبت به میزان مبلغ سهام برای مشمولان متفاوت است و حداکثر سود واریزی در این مرحله 50 هزارتومان است و به مشمولانی که سهام عدالت آنها یک میلیون تومانی می باشد تعلق می گیرد.

 

خبرداغ:مهنازافشار|صحبتهای عجیب در پشت صحنه گات تلنت + فیلم و عکس​

 

چطور بفهمیم سهام عدالت واریز شده

 

چگونه از مبلغ سود سهام عدالت خود باخبر شویم؟

 

1- ابتدا باید وارد سایت سهام عدالت شوید سپس بر روی دکمه ورود کلیک کنید

برای استفاده از این سایت حتما باید از مرورگرهای فایرفاکس،کروم استفاده نمایید در غیر این صورت با پیغام مرورگر شما برای استفاده از سامانه مناسب نمی باشد مواجه می گردید.

2- بعد از کلیک بر روی دکمه ورود به صفحه مقررات می رسید.

پس از مطالعه مقررات موجود در این صفحه و در صورت موافقت با آن بر روی ” مطالب فوق را مطالعه نموده و می پذیرم” کلیک کنید.

3- در این مرحله باید کد ملی ۱۰ رقمی خود را به طور کامل بدون هیچ خط تیره ای وارد نماید سپس کد امنیتی موجود را در کادر خودش به صورت صحیح وارد کنید.

در صورتی که کد ملی خود را اشتباه وارد کرده باشید با پیغام ” لطفا شماره ملی را به شکل صحیح وارد نمایید” مواجه می گردید

4- پس از اینکه کد ملی خود و کد امنیتی وارد کردید روی دکمه ادامه کلیک کنید

5- در این قسمت ۴ مرحله در ۴ صفحه وجود دارد که باید آن را بر اساس مشخصات خودتان انتخاب کنید این اطلاعات شامل ( نام و نام خانوادگی،نام پدر،تاریخ تولد،شماره شناسنامه ) می باشد

نکته۱ : زمان باقیمانده که در تصویر مشاهده می کنید زمانی است که با پایان آن شما از سامانه خارج می شوید و باید از ابتدا به سامانه مراجعه فرمایید.

نکنه۲ :افرادی که به هر دلیلی فاقد شماره شناسنامه هستن باید گزینه خط تیره را انتخاب نمایند

6- در این قسمت خلاصه ای از اطلاعات هویتی شما را نشان می دهد در صورت تایید اطلاعات بر روی ” ادامه” کلیک کنید

7- در این مرحله ” صورت وضعیت دارایی سهام عدالت” مشمول برای کد ملی وارد شده مطابق شکل زیر نمایش داده می شود که شامل جدول میزان سهام و سود تعلق گرفته به مشمول می باشد.

نکته۴ : برای دریافت کد شبا شما باید به بانکی که در آن حساب دارید مراجعه فرمایید همچنین می توانید از طریق دستگاه های خودپرداز یا سامانه اینترنتی بانک ها کد شبای خود را دریافت نمایید شماره شبایی که وارد سامانه می کنید حتما باید به نام خود شخص مشمول باشد

8- در صفحه ورود شبا بانکی می توانید شماره شبا خود را بدون وارد کردن IR وارد نمایید همچنین باید شماره موبایلی که کامل به آن دسترسی دارید را وارد نمایید پس از ورود اطلاعات صحیح کلید ” تایید و ثبت اطلاعات در سامانه” را کلیک نمایید ( با ورود صحیح کد شبا بانکی، نام بانکی که از آن کد شبای خود را دریافت کرده اید نمایش داده می شود)

9- در صورتی شماره شبا بانکی یا تلفن همراه به صورت صحیح وارد نگردد، پیغام خطا مطابق شکل زیر نمایش داده می شود که در این صورت باید مجددا اطلاعات خودتان را به صورت صحیح وارد کنید.

10- پس از ورود و ثبت اولیه اطلاعات به صورت صحیح و کامل، در صفحه اعلام وضعیت شماره شبا شما را نشان خواهد داد می توایند پس از ۱۵ روز به سامانه مراجعه کنید و از تایید یا عدم تایید آن با خبر گردید.

11- پس از ۱۵ روز در صورت تایید شماره شبا بانکی شما پیغام ” تایید و ثبت نهایی” برای شما نمایش داده می شود.

12- در صورتی که با پیغام ” عدم تایید، نیازمند اصلاح و ثبت شماره بانکی جدید” نمایش داده شد باید مجددا شماره صحیح شبای بانکی خود را وارد کنید.

13- پس انجام تمام مراحل بالا می توایند مرورگر خود را ببنید یا از این صفحه خارج شوید چون دیگه کاری با این قسمت نداریم لازم به ذکر است که سود سهام عدالت شما در آینده به شماره بانکی که تایید شده است واریز خواهد شد و لازم نیست اقدام خاصی انجام دهید.چطور بفهمیم سهام عدالت واریز شده

در صورتی که می خواهید برای فرد دیگر ثبت نام انجام دهید باید تمام این مراحل را برای آن فرد هم انجام دهید.


زهره رستمی رهنانی

چرا تا امروز 12خرداد سود سهام مارا واریز نکرده اند دلیل چیست کلمه nullنوشته یعنی صفر.. چرا؟


سهام من واریز نشده


سودریافت نشد

سود سهام عدالت سال ۹۶ من پرداخت نشده

چرا تا الان ۹۸/۳/۱۴ سود سهام من واریز نشده وارد سایت میشم باز نمیشه چرا؟


پول اشتباهی رفته تو حسابای دیگه


واریز سهام عدالت


طسهام من واریز نشده

تمامي افرادخانواده دريافت كردند ايجانب هنوز درصف بانك ميباشم 18=3=98

سلام خسته نباشید یکماه که هرچی میرم تو سامانه میزنه که در صف ارسال به بانک از شانزده برگ دو تا الان که امرای برج سه هستیم که میزنه در صف ارسال به بانک


سهام ماهم واریز نشده چرا؟؟

چراسودسهام عدالت من تاامروزواریز نشده ولی برای مادرم واریز شده

با سلام،سوالی که داشتم این بود که چرا سود سهام عدالت برای پدرم واریز شده ولی برای من و مادرم واریز نمیشه؟

به نظر من باید اسم سهام عدالت عوض بشه -وبه سهام ناعدالت تغییر پیداکنه

محمد روشن مرام سود سهام 96 من واریز نشده

من بازنشسته هستم هنوز سهام عدالت ۹۸ در بانک رفاه واریزنشده


چرا سهام عدالت من پرداخت نشد

عرض سلام. و خسته نباشید سود سهام عدالت واسه من ارسال شد ولی بدلیل مصدود بودن شماره حساب سیستم ازم شماره شبا جدید خواست که من ی بانک دیگه رو وارد کردم و بعد از بیست روز شماره شبای وارد شده مورد قبول سیستم قرار گرفت ولی الان یک ماه از تائید شماره شبا میگذرد ولی سهام برای من واریز نشده چکار باید بکنم بکجا مراجعه کنم

چرانمیشه ازطریق این سایت از نحوه ی پرداخت اطلاع پیدا کنیم حتما باید بریم کافی نت

هرچندوقت یکبارسهام عدالت واریزمیکنند


سهام من واریز نشده

هیچ وقت هیچکس سودعدالت نگرفته وندیده صدتایی یکی را پرداخت میکنن که بکن سهام عدالت به مردم دادیم


سلام سودسهام من تاالان اصلاواریزنشده

من حسابم بانک ملت واریز نشده چرا اطلاع رسانی نمیشه

سلام ببخشید سود سهام عدالت به حساب من ارسال شده ولی هنوز در صف انظار واریز به حسابه نزدیک به یک ماه در انظار اما به حسابم واریز نشده لطفآ در این خصوص اقدا م بفرماید

با سلام
از تاریخ 98/2/16 سهام عدالت بهم تعلق گرفته ولی هنوز به حسابم واریز نشده و پیام در صف ارسال به بانک می باشد و الان مدت یک ماه 9 روز است که هنوز در صف ارسال به بانک می باشد لطفا پاسخ دهید با تشکر

امروز۲۶خردادماهه هنوزسهام منونریختیدازبس موجودی گرفتیم خسته شدیم این چطورصفیه ک ب اخرنمیرسه بانک ملت مسخره.عجب غلطی کردم توبانک ملت حساب بازکردیم


تا الان سهام من واريز نشد چرا؟

باسلام وخسته نبا شی من تا سه ماه پیش در زندان بودم فقط یک نفر هستم اما فقط یک دفعه سهام عدالت دریافت نمودم چطور می شود جواب این جانب را لطفاً جواب گو شوید

آقا‌ من اگه بخوام سود سهام و نگیرم به کجا مراجعه کنم واقعا که با این سود دادنتون.

من هنوز برام واریز نکردن همه این مرحله گرفتن من بانک.ملت هستم این دوره سودی به حسابم هنوز واریز نشده

شماره شبای ثبت شده ولی الان یک ماه تاید نشده چیکار کنم؟

سودسهام عدالت من واریز نشده بانک رفاه3/3/98هنوز در صف ارسال به بانک است


من

سلام سهام پدرم که فوت کردن بايد چطوري بگیریم

از سال 95 با این که شماره حساب به بانک انصار دادهام هنوز هیچی واریزی نداشته ام باکمال تشکر


واریز نشده

سلام خسته نباشید تا امروز که ۱۶ تیر ماه میباشد بنده سود سهام دریافت نکردم

سلام ، چرا سود سهام عدالت من هنوز واريز نشده ؟

من ثبت نام کردم ولی تاالان سودی ب حسابم واریزنشده چراااااااا؟؟؟؟

بانک تجارت سود سهام رو واریز نکرده

چرا سهام عدالت نمیدن لطفا واریزکنید

امروز اول مرداد من نه دوره اول نه دوم
اصلا واریز نمیکنه بانک انصار برام

درسال۹۸ چه تاریخی سهام عدالت واریز میشود؟؟


چرا سود سهام من واریز نشده


سهام عدالت ما چی میشه

سودسهام عدالت من وخانواده واریزنشده است

سودسهام بنده هنوز که هنوزه واریز نشده؟چرا!!؟؟

سلام چرا سود سهام من واریز نمیشود لطفا منو‌راهنمایی کنید

واسه منم سهام عدالت ندادن به کی باید بگیم

سود سهام منو هنوز نریختن به کجا باید اطلاع بدیم آیا کسی پاسخ گو هست


خداشکر جهانی

چندم به چندوم هر ماه پول راویز میشود خیلی وقته که واریز نشده لطفا جواب بدهید ممنون

پول سهمه عدالت چقد واریز شده است


سهام من واریر نشده


سهام عدالت من واریز نمیشه چرا


جبیب الله

شماره حساب شبا که قبلا دادم در بانک سپه چند مرحله سهام عدالت برای من واریز نشده

س چرا هنوز سهام عدالت واریز نکردن امروز ۱۷ آذر هست

برای منم واریز نشده یعنی میگن واریز میشه ولی همش الکیه


سهام را کی واریز میکنن


چرا سهام را واریز نمی کنن


چرا سهام من را واریز نمی کنند


بسیارمفیدبود

من یکبار سود سهام عدالت گرفتم دوسال پیش..دیگر نگرفتم

سلام چرا سهام عدالت ما رو واریزنکردن

سلام کد ملی را باید به چه شماره بفرستم تا بدونم اسمم در سهام عدالت ثبت شده

من ک تا الان سود نگرفتم ب چه سایت برم ثبت نام کنم

سلام کلیه اعضا خانواده ام سودسهام را دریافت کرده اند ولی بدلیل ثبت اشتباهی شماره ملی اینجانب تاکنون سود به اینجانب پرداخت نشده است ضمنااینجانب ایثارگرهستم


آیاسهام من واریز میشود

کسانی که ثبت نام نکردن چیکار کنند

من چک سهم عدالت دارم اما چرا از سال ۹۶ برام هیچی واریز نکردن ؟؟؟

سلام چطور باید بفهمم که برای من سود سهام عدالت واریز شده ممنون


سهام سال 98 من واریز نشد چرا


سهام من واریزشده؟

تابه امروز تاریخ۹۸/۱۲/۷ به حساب من وخانواده واریز نشده

سهام عدالت ما یک میلیونه ولی ۱۰۹ تومن ریختن به حساب چکار کنیم


سودسهام عدالت

سود سهام عدالت برای من واریز نشده است

چرابرای ماسهام عدالت واریزنشده است


به من سود سهام واریز نشده

سلام سهام عدالت بنده چرا واریز نشده است


سودسهام عدالتم پرداخت نشده


سود سهام عدالت واریز نشده چرا؟

سلام خسته نباشید چرا تا کنون سود سهام برای من واریز نشده


سود سهام من چقدر است

کارت بانکیم سوخته بودالان گرفتمش چرانریختن سهام منو


من ک نگرفتم

لطفا سود سهام عدالت را واریز کنید تمام موارد را چک کردم شماره شبا درست است

چرا سود سهام عدالت من پرداخت نشده است

برا من دوبار سهام واریز شده فقط ،

شماره پیامک سهام عدالت را بدید ببینیم چرا سود اسفند پرداخت نشده

سود سهام من واریز نشده درصورتی که واسه خانوادم واریز شده دلیلش چیه

سود سهام عدالت سال ۹۸ من پرداخت نشده

لطفا سهام عدالت من و همسرم را هم واریز کنید

از اولین واریزی سعام داخل سایت نگاه کردم واریز شده ولی داخل حساب نیست .چه کار باید کرد

چرا سهام عدالت منو واریز نمیکنید


چرا سود سهام عدالت به ما ندادند

من اطلاعی از وضعیت سهام عدالت خودمان ندارم


عالی


سهام من چقدر هست

با سلام بنده سود سهام عدالت را دریافت نکرده ام


خوبه

من سهام عدالت رو ثبت شده ولی هنوز مبلغی به حساب واریز نشده.

چرا سود سهام عدالت اینجانب پرداخت نشده است پیامک ارسال نشده به کدام بانک واریز مشود

سهام عدالت اینجانب پرداخت نشده است پیامک ارسال نشده به کدام بانک واریز شد به کجا باید مراجعه کنید م


سهام واریز شد

بنده چگونه سهام عدالت خودم را آزاد کنم و بفروشم


چرا سهام عدالت ندارم


من سود سهام عدالت دریافت نکردم


سودپول سود من واریز شده


سهام من واریزنشده


چرا پول سهامم واریز نمیشه


چرا سهام من واریز نشد

تمامی حقوق برای وبسایت خبری

“شما نیوز”

محفوظ است و نقل مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است.

طی فرآیند آزادسازی سهام عدالت که از 8 اردیبهشت ماه شروع شده بود و تا 15 خرداد ادامه دارد؛ به سهامداران امکان انتخاب بین دو روش “مدیریت مستقیم” و “مدیریت غیر مستقیم” داده شده است. در گام بعد این امکان برای سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند فراهم شده است تا در صورت نیاز فوری، 30 درصد از سهام خود را به فروش برسانند. در این بین یکی از مهمترین سوالات سهامداران این موضوع است که سهام چه شرکت هایی و با چه ارزشی به آن ها اختصاص پیدا کرده است. در پاسخ به این سوالات شرکت سرمایه گذاری مرکزی از سامانه استعلام سهام عدالت رونمایی کرده است.

مشمولان سهام عدالت می توانند با ورود به این سامانه از طریق وب سایت یا استفاده از اپلیکیشن ارائه شده، به بررسی دارایی سبد سهام عدالت خود بپردازند. در ادامه به آموزش تصویری استعلام دارایی سهام عدالت از هر دو این روش ها خواهیم پرداخت.

برای دانلود و نصب اپلیکیشن “سهام” عدالت می توانید به آدرس https://sahamedalat.ir مراجعه کنید و از قسمت مشخص شده در تصویر زیر به دانلود و نصب نرم افزار بپردازید.

در ادامه پس از نصب نرم افزار و ورود به آن با صفحه زیر رو برو خواهید شد. پس از موافقت با قوانین به صفحه ورود کد ملی وارد خواهید شد.

پس از وارد کرد کد ملی از شما در خواست خواهد شد تا اعداد و حروف نشان داده شده در تصویر را وارد کنید.چطور بفهمیم سهام عدالت واریز شده

پس از آن در صورتی که شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه سازمان خصوصی سازی به نام خود متقاضی باشد، یک کد تایید برای متقاضی ارسال می شود. این کد را در کادر نمایش داده شده در تصویر زیر وارد کنید.

در صورت مشاهده­ خطای “عدم تطابق شماره تلفن همراه با کد ملی” باید برای رفع آن پس از مراجعه به سامانه سازمان خصوصی سازی به نشانی https://www.samanese.ir/ نسبت به ویرایش شماره تلفن ثبت شده در آن اقدام کنید. تصویر زیر وضعیتی که این خطا رخ می دهد را نشان داده است.

پس از وارد کردن کد تایید شما با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد. در این صفحه لیست سهام اختصاص داده شده به شما، همراه با ارزش روز هر کدام از آن‌ها و درصد هر سهم از کل دارایی سهام عدالت متقاضی نمایش داده می‌شود.

همچنین در این نرم افزار میتوانید از منوی سمت راست تصویر با کلیک روی گزینه مشاهده پروفایل از اطلاعات وارد شده در سامانه سهام عدالت مانند شماره شبای ثبت شده و … اطمینان حاصل کنید.

برای استفاده از این امکان از طریق رایانه به آدرس https://sahamedalat.ir/ مراجعه کنید و روی قسمت نمایش داده شده کلیک کنید.

در گام بعدی پس از خواندن قوانین و کلیک بر روی گزینه “متوجه شدم” به صفحه مربوط به ورود کد ملی هدایت خواهید شد.

در گام بعدی میبایست در کادر مربوطه کد ملی خود را وارد نمایید.

در صورت مشاهده­ خطای “عدم تطابق شماره تلفن همراه با کد ملی” باید برای رفع آن پس از مراجعه به سامانه سازمان خصوصی سازی به نشانی https://www.samanese.ir/ نسبت به ویرایش شماره تلفن ثبت شده در آن اقدام کنید. تصویر زیر وضعیتی که این خطا رخ می دهد را نشان داده است.

پس از وارد کرد کد ملی از شما در خواست خواهد شد تا اعداد و حروف نشان داده شده در تصویر را وارد کنید.

پس از آن در صورتی که شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه سازمان خصوصی سازی به نام خود متقاضی باشد، یک کد تایید برای متقاضی ارسال می شود. این کد را در کادر نمایش داده شده در تصویر زیر وارد کنید.

پس از وارد کردن کد تایید شما با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد. در این صفحه لیست سهام اختصاص داده شده به شما، همراه با ارزش روز هر کدام از آن‌ها و درصد هر سهم از کل دارایی سهام عدالت متقاضی نمایش داده می‌شود.

همچنین در این سایت میتوانید از منوی سمت راست تصویر با کلیک روی گزینه مشاهده پروفایل از اطلاعات وارد شده در سامانه سهام عدالت مانند شماره شبای ثبت شده و … اطمینان حاصل کنید.

در صورت ارائه درخواست فروش سهام عدالت از طریق روش های اعلام شده با مراجعه به لیست درخواست ها در منوی سمت راست میتوان درخواست های خود را مشاهده نمود.

از آغاز آزادسازی سهام عدالت که با هدف فراهم کردن امکان دسترسی افراد به سرمایه موجود در سهام عدالت‌شان انجام شد، سهامداران به دو روش، امکان مدیریت سهامشان را داشتند: روش مستقیم و روش غیر مستقیم. در روش مستقیم این امکان برای سهامداران فراهم شد که مستقیما برای پرنقوی شخصی خود تصمیم‌گیری کنند. اما در روش غیر مستقیم، افراد مدیریت سرمایه‌شان را به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی می‌سپارند و مستقیما دخل و تصرفی در خرید و فروش سهام ندارند.

سهامدارانی که برای مدیریت سهام خود، روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، نیازی به کد بورسی ندارند. بعد از اتمام مهلت یکماهه، فهرست این افراد به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه‌ی وجوه، سمات، فرستاده شده و در آنجا برای سهامداران عدالت، کد معاملاتی صادر می‌شود.

طبق اعلام سازمان خصوصی‌سازی در اردیبهشت ماه سال جاری: ورثه‌ی متوفی پس از اتمام دوره‌ی آزادسازی سهام عدالت، باید با همراه داشتن گواهی فوت به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به انتقال سهام عدالت متوفی، اقدام کنند. اما اوایل تیرماه امسال، اطلاعیه‌ی جدیدی مبنی بر پیشبرد آنلاین انتقال دارایی صادر شد. طبق این اطلاعیه، افراد می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، بصورت آنلاین از طریق میز خدمت، گواهی حصر وراثت را در سامانه بارگذاری کنند. شرکت سپرده‌گذاری پس از استعلام مدارک، سهام عدالت را بین وراث تقسیم می‌کنند.

اخیرا ارزش سهام عدالت، دائما در نوسان بوده است. تا قبل از شروع اصلاح بازار سهام، ارزش سهام یک میلیون تومانی به بیش از 38 میلیون تومان رسید. اما با توجه به قرار گرفتن معاملات بورس در روند اصلاحی، رفته رفته از ارزش این سهام کاسته شد. نهایتا در 9 اردیبهشت سال جاری، با صدور ابلاغیه‌ای از سوی رهبری، سهام عدالت آزاد سازی شد که در حال حاضر به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم در دسترس سهامداران قرار گرفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام وقتتون بخیر من شماره تلفنم تغیر دادم ولی همچنان کد تایید به شماره قبلی که وارد سیستم کردم ارسال میشه
لطفا راهنمایی کنید ..ممنون

سلام خسته نباشید
افرادی که زیر ۱۸ سال هستند و سیمکارتی به نامشون ندارد تکلیفشون چیه؟
سهام میره تو پورتفوی تا کد بورسی بگیرند؟

سلام کد پیامکی برای من نمیاد

سلام من سهام خودم رو 4 روز پیش مستقیم کردم ولی همچنان که میرم داخل این سایت سهام عدالت مینویسه کاربر موجود نیست. ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام، در حال حاضر اطلاعات مربوط به افرادی که انتخابشون رو قبل از 7 خرداد انجام داده باشند نمایش داده میشه

من وارد میشم کد ملی میزنم میگه کاربری با این مشخصات پیدا نشد
چیکار کنم

من تقریبا یک ماهه شمارمو تغییر دادم ولی باز همون اخطارو میده الان تکلیف چیه

سلام
قبلا شماره ای که در سامانه ثبت شده بود به نام نبوده ولی الان شماره به نام شده… اما باز هم خطا میده.. لطفا راهنماییم کنید همین مشکل رو در سجام هم دارم با اینکه شماره به نام شده تایید نمیشه و کد ۱۰ رقمی ارسال نمیشه

سلام، مطمئن بشید که این شماره در سامانه اپراتور تلفن همراه به نام شما ثبت شده باشه و کلیه اطلاعات اون مطابق اطلاعات شناسنامه ای شما وارد شده باشه

سلام وارد سایت نمیتونم بشم همش میگه کدملی با شماره تطابق نداره صدبارم توسایت سهام عدالت رفتم شمارمو عوض کردم باز میگه تطابق نداره

سلام من چندین بار ویرایش شماره زدم ولی متاسفانه هر بار همون خطایی ک فرمودین رو میاره و تا الان نتونستم وارد سامانه بشم ..شماره تلفن هم ب اسم خودم هستش

سلام، امکان اصلاح شماره تلفن به تازگی به این سایت اضافه شده، این موضوع رو هم امتحان کنید

سلام وقتی کد ملی رو وارد میکنم و حروف رو ثبت میکنم میاره کاربری با این مشخصات یافت نشد چرا و چطور میشه ورستش کرد

با سلام، برای من خطای کاربری یافت نشد میده اما من سهام هام رو آزادسازی کردم این مشکل رو چطور برطرف کنم؟

سلام، برای راهنمایی دقیق با پشتیبانی سامانه تماس بگیرید

برا من قبلا مینوشت شماره ثبت شده مطابقت نداره شماره ام رو ویرایش کردم الان مینویسه شما روش مستقیم رو انتخاب نکردین :/ در حالی که روش مستقیم رو انتخاب کردم
مشکل از کجاست ؟!!!چطور بفهمیم سهام عدالت واریز شده

سلام، در این مورد پیشنهاد میکنم با پشتیبانی سامانه تماس بگیرید

کد ملی 1198880805 بنام رضوان جمی می باشد که شماره همراه ایشان را تغییر دادم . پیام می ده که شماره عوض شده است . اما وقتی توی سایتی که میزان دارایی سهام عدالت می رم پیام میده شماره همراه با کد ملی تطابق ندارد. شماره همراه 09015882376

سلام، سامانه در حال بروز رسانی است و در حال حاضر امکان ویرایش شماره تلفن از طریق سایت سهام عدالت هم فراهم شده است

خیلی افراد شماره تلفن هم عوض کردند‌ ولی بازهم همان پیغام را نشان میدهد. سایت خراب است.

سلام، بر اساس اطلاعات منتشر شده در این زمینه بعد از اصلاح شماره تلفن بایدمنتظر بمانید تا اطلاعات دیتا بیس سامانه به روز رسانی شود

سلام
مادر من سهام عدالت داره
اما وقتی استعلام دارایی میزنم، خطا میده که (کاربری با این مشخصات موجود نمی‌باشد)

سلام من بعد اینکه شماره ملی و حروف امنیتی را میزنم دیگر کد به گوشیم بعد از 2 دقیقه ارسال نمیشود باید چیکار کنم؟

سلام، احتمالا به دلیل شلوغی سیستم این مشکل پیش اومده، در ساعات دیگر امتحان کنید

سلام من شمارمو به نام خودم زدم ولی بازم میگه باکد ملی تطابق نداره لطف کنید بگیدباچه شماره ای تماس بگیریم که مشکلمونوحل کنن.ممنون

سلام، شماره پشتیبانی در سایت سهام عدالت ذکر شده

سلام من شماره تلفنمو مال قبل رو فراموشکردم الان می خوام عوض کنم می گه باید شماره اولیه رو وارد کنی تا دومیه ذخیره بشه باید چکار کنم

سلام، در این مورد با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند

به روز رسانی جدید کی میشه؟

سلام بنده سهام عدالتم فروختم پس چرا واربزنمیکنند

سلام ۷خرداد۳۰درصدسهام فروختم تاالان نریختن بانک ملت سخامم ۱میلیونی بوده

سلام، برای این موضوع به بانک مراجعه کنید

سلام. من حدود۲۰روزپیش آزادسازی انجام دادم ودرسامانه سجام،احراز هویت انجام دادم ولی به هیچ وجه نمیتونم واردسایت فروش سهام عدالت بشم،این دیگه چه جوریه؟ بنظرم سرکاریه، دروغ میگن،اصلا سهام عدالتی،وجود ندارد که بخوادبفروشی،.

سلام دوست عزیز، نگران نباشید این سهام وجود داره و اگه روش مستقیم رو انتخاب کرده باشید در حال حاضر میتونید حداکثر 30 درصد از اون رو بفروشید

ببخشید ارزش سهام ۴۱۲هزارتومانی ۳۰درصدش چقد میشه ،چون همه اعتراض دارن اون چیزی ک تو سامانه ثبت شده واریز نکردن واسه ۳۰درصد فروش سهامشون

سلام، برای اطلاع از این مبلغ به سایت سهام عدالت مراجعه کنید

سلام،من فقط از طریق گوشی آزاد کردم ،وهیچ حرکتی انجام ندادم تکلیفم چی میشه

سلام وارد سایت که چند روزه میشم زمانی کد ملی رو وارد میکنم مینویسه کد ملی با شماره تلفن تطابق نداره به سایت سهام عدالت مراجعه فرمایید تا حالا هم چندین بار وارد سایت سهام عدالت شدم و شماره موبایلم رو تغییر دادم. ولی خب دیرورز که وارد سایت شدم این دفعه که کد ملی رو وارد کردم این دفعه نوشت کد ملی با شماره موبایل تطابق نداره اگر اینکه میخواهید شماره مورد نظر خود را وارد کنید. شمارمو وارد سایت کردم نوشت جواب نهایی از پیامک برای شما ارسال میشه. ولی خب هنوز پیامکی برام ارسال نشده که شماره موبایلم رو قبول کرده یا نه و آیا میتونم وارد سایت بشم ارزش داری سهام عدالت خودم رو ببینم یا نه.ممنون میشم راهنماییم کنید‌ این پیامک برام ارسال کی میشه تا الان چهار دفعه شماره موبایلم رو وارد سایت کردم و هر بارم میگه جواب نهایی پیامک میشه براتون.

سلام دیتا بیس سایت کی بروز رسانی می‌شود من ۱۰ خرداد روش مستقیم انتخاب کردم اما هنوز میگه روش مستقیم انتخاب نشده

سلام، برای این موضوع زمان مشخصی اعلام نشده، برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سایت تماس بگیرید

سلام وقتتون بخیر من ۱۰ خرداد سهامو آزاد کردم ولی الان میخوام وارد بشم میگه کاربر با این کد ملی سهام مستقیم را آزاد نکرده است
درصورتی که کد پیگیری هم دارم.
حالا باید چکار کنم؟

سلام، از یک شماره تماس که به نام متقاضی باشد استفاده کنید

سلام
سهام عدالت برای پسرم سال ۹۶ دو سود سهام اعلام شده واریز شده به بانک صادرات اما بانک میگوید نریختن

سلام، برای پیگیری این موضوع با پشتیبانی سایت تماس بگیرید

با سلام شماره ثبت شده عوض شده و در خاطرمون نیست میخوایم شماره جدید وارد کنیم نمیشه شماره واردشده مال چندسال پیش بوده باید چیکارکنیم ممنون میشم راهنمایی کنید

کدملی وارد میکنم میزنه شمافاقد سهام عدالت هستید،درصورتی که سودسهامم پرداخت شده،سجام کدبورسی هم گرفتم،دلیل چی هست؟

سلام
شماره شبای من بعد بیش از یه ماه بالاخره تو سامانه سهام عدالت تایید شد ولی تو سامانه عدالت کارگزاری که می رم ثبت نام کنم پیغام می ده شماره شبا تایید نشده.
تلفن سامانه هم که به اپراتور وصل نمی شه. کجا باید تماس بگیرم؟
ممنون

سلام، اطلاعات سامانه کارگزاری ها مربوط به قبل از 7 خرداد هست پس چند روزی صبر کنید تا بقیه داده ها هم به روز رسانی بشن و بتونید به دارایی هاتون دسترسی پیدا کنید

عرض سلام و خسته نباشید به تمامی دوستان یک سوالی داشتم چرا برای بعضی ها که سهام یک میلیونی دارند ۵۳۲ و برای بعضی ها کمتر هست و مال بنده برگه یک میلیونی هست ولی تو سامانه ۸۲۴ ثبت شده آیا این عادی هست یا مشکل از اطلاعات هست و اون دسته از دوستانی که مثل من ۸۲۴ ثبت شده ۳۰ درصد و اگه بفروشم چقدر میشه با تشکر

سلام ,درمورد این شماره تلفن خیلی به مشکل برمیخوریم پسرم ۱۱سال سن داره خط همراه هم به اسمش ثبت نمیکنن میگن کوچیک است منم شماره خودم که پدرش هستم ثبت کردم کدملی پسرم ومیزنم شماره همراه به اسمش نیس خطا میده ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام، در این مورد با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا روش حل رو براتون توضیح بدن

سلام میشه بگین کی به روز رسانی میشه؟

سلام، به روز رسانی ها به مرور در حال انجام هست، در صورت ویرایش اطلاعات چند روز دیگر مجددا وارد سایت بشید

با سلام ارزش سهام من ۵۳۰۰۰۰۰ هستش.چند میتونم بفروشم..اگه کسی راهنماییم کنه ممنون میشم

سلام، برای بررسی ارزش دارایی از طریق روش ارائه شده در مقاله اقدام کنید

با سلام ..کسی میدونه شرایط فروش سهام چجوریه؟ممنونم اگ‌جواب بدین

سلام، فعلا حداکثر سی درصد از این سهام قابل معامله است که میتونید از طریق سایت کارگزاری درخواست بدید

با سلام و عرض خسته نباشید..دوستان من مشکلات رو مطالعه کردم برا خودمم پیش اومده..تنها کاری ک باید بکنین شماره ایی که به اسم خودتون و با کد ملی خودتون خریدین رو ثبت کنین دقیقا یک هفته بعد وارد سایت بشین چون طول میکشه که شمارتون ثبت بشه ثانیا دو تا سایت جدا از همه باید ب ترتیب یه دوره ای رو صبر کنین که شماره ثبت بشه..بعد هی هر روز نرین عوض کنین یه بار ک زدین ماچش کنین واسه هفته بعد بغلش کنین.
یادتون نره که تو سامانه سجامم باید ثبت نام کنین با همون شمارهه خودتون باشه حتما..مشکل حل شدنیه فقط صبر میخاد..و من الله توفیق.

چه زمانی این دارایی ها وارد کد بورسی میشن؟

سلام
وارد سایت که میشم اصلا کدی برام نمیاد در صورتی که شماره همینه که وارد سایت خصوصی سازی کردم ولی کدی دریافت نمیکنم.

سلام برگه سهام عدالت من ۱ میلیون تومانی بوده ولی وقتی استعلام میگیرم الان میزنه ۵۰۰ تومانیه باید چیکار کنم

سامانه سهام عدالت اصلا اپدیت نیس

سلام .چرا برای بار دوم که وارد نرم افزار میشی ارزش سهام و صفر اعلام میکنه

سلام این برنامه هر چند وقت یکبار بروز میشه چون الان یک هفته هست که ارزش سهام هیچگونه تغییری نکرده چرا؟

سلام من نمیخواستم روش مستقیم انتخاب کنم ولی حواسم نبود کردم باید چیکار کنم غیر مستقیم انتخاب کنم

من تازه متوجه شدم کد شبا وارد شده برای سهام عدالتم با شماره شبا خودم متفاوت هست چطور میتونم اصلاح کنم

سلام، به سایت سامانه سهام عدالت مراجعه کنید و گزینه ویرایش شماره شبا رو انتخاب کنید

سلام ، ببخشید برگه سهامی که من در دست دارم یک میلیون تومانی است ولی ارزش سهامم تو سایت اون مبلغی که اعلام کردین نیست،میشه بگید بقیه سهامم کجاست چجوری باید پیگیری کنم.

سلام وقت بخیرمن می‌خوام سهام عدالت خودم رو تو یک صندوق سرمایه گذاری کنم چطوری باید این این کار رو بکنم

سلام دوست عزیز… شما میتونید سهام عدالت رو بفروشید و در هر جایی که مایل هستید سرمایه گذاری کنید!

سلام
من چجوری میتونم سهامم رو بیارم توی اون کد بورسی که دارم.

سلام خسته نباشید بنده یک هفته پیش درخواست آزادسازی مستقیم زدم اما وقتی وارد میشم ک ببینم ارزش سهامو میگه کد ملی وجود نداره. اما داخل خود سهام‌عدالت حتی زده آزادسازی مستقیم کردم.چکار باید بکنم؟

سلام.
نه کدی به شماره موبایل ارسال میشود و نه لینک اپلیکیشن برای دانلود درست عمل می کند!!!!😤😤😤😤

سلام وقتتون بخیر من 30درصد سهام را فروختم امروز برام 142هزارتومان ریختن ارزش سهامم 532هزار تومان بوده یعنی چی چرا اینقد ریختن واسم ممنون میشم جوابمو بدین.

با سلام
من قبلا این مطلب را گفتم ولی جواب نگرفتم
من درکارگزاری مفید ثبت نام کردم تمام مراحل طی شده و کد بورسی گرفتم الان برای سهام عدالت توی سایت بانک یا مفید می روم می نویسد شما در جای دیگر ثبت کردین
درواقع سهام کم شده نمی دانم در کدام کار گزار ثبت شده لطفا راهنمایی بفرمایید

سلام، از طریق سایت سهام عدالت لیست درخواست های فروشی که با کد ملی شما ثبت شده را چک کنید

سلام من روش مستقیم انتخواب کردم ولی میگه امکان وارد شدن با این کد ملی نیست لطفا راهنمایی کنید

سلام من روش مستقیم انتخاب کردم ولی نمیخام 30درصد سهامم بفروشمـ ایا همه سهام وارد بورس میشه مشکلی پیش نمساد برا سی درصد

چرا سهام عدالت پدرم برا دیدن ارزش واقعیش هر کار میکنیم پیامک کد تایید ارسال نمیشه

سلام وارد سایت نمیتونم بشم همش میگه کدملی با شماره تطابق نداره چاره چیه؟

سلام، شماره تماس باید به نام شما باشد

بعضی از سهام هارو نوشته حق تقدم،یعنی چی؟

سلام، حق تقدم ها امتیازی است که بعد از افزایش سرمایه شرکت ها به سهامداران خودشون میدن، در حال حاضر این حق تقدم ها برای شما غیر قابل فروش است

من هم همین مشکل راداشتم شماره تلفن به اسم کسی دیگه بود توسایت شماره را انتقال دادم تا حدود یک ماه همش سایت خطا میزد تاامروز خدا را شکر شماره ام تغیر شده مشخصات دارای سهام باز شد فقط منتظر واریض ۳۰ درصد فروشش هستیم

سلام چرا امن دو هفتس ازادش کردم ولی هنوز نمی تونم بفروشم می گه اطلاعات سهام عدالت بروز رسانی نشده یا کد ملی فاقد سهام است چکار کنم

سلام، اطلاعات سامانه در حال بروز رسانی است و احتمالا در روزهای آتی این مشکل شما رفع شود

سلام ارزش سهام من طبق ورقه ای که به من دادن ده میلیون ریال هست ولی وارد سایت سهام عدالت میشم مینویسه پانصد هزار تومانه باید چکار کنم و یا کجا برم ممنون

سلام، ملاک دارایی سهام عدالت مقدار نمایش داده شده در سایت سهام عدالت است نه برگه های سهم

من شماره همراهمو ویرایش کردم اما همچنان به خط جدیدم پیامک نمیاد و نمیتونم وارد صفحم بشم.چرا؟

سلام، فرآیند بروز رساین اطلاعت چند روزی زمان میبرد

سلام من این چند وقته شماره تلفن برا پسرم ک زیر ۱۸ سالشه گرفتم شماره رو عوض کردم ولی باز میگه شماره با دارنده سهام متابقت نداره ممنون راهنمایی کنید

سلام، فرآیند بروزرسانی اطلاعات چند روز طول میکشه

سهام من را دخترم ازاد کرده ولی من نمیخواستم ازاد کنم حالا تکلیف چیه چون من اهل بورس و بورس بازی نیستم میشه برگردونم

سلام، احتمال اینکه امکان ویرایش اضافه بشود وجود دارد اما برای اطمینان اخبار این موضوع را دنبال کنید

سلام :برای من که هیچ گونه اطلاعاتی درمورد سهام عدالت ندارم خیلی خوب وآموزنده هست

عالی

چرا صفحه کد اعتبار سنجی نمیاد…باتشکر از شما

کد ملی وارد میکنم واسم کد ورود ارسال میشه ولی پنجره ای واسه وارد کردن کد باز نمیشه

سلام الان چگونه میتونم همون ۳۰درصد سهام خود را بفروشم .

سلام چطوری میتونم بفهمم چندتا سهام دارم وارزش آنها چقدراست؟ ممنونم

من نمیدونستم که برای اعضای خانواده ام شماره شبا و تلفن بدم الان می رم تو سایت اسم دخترم با خانمم هست ولی مثل من سهام شرکتها بهشون تعلق نگرفته تنها نوشته دارایی شما پانصد هزار تومان باید به کجا مراجعه کنم آیا هنوز فرصت برای دادن شماره شبا هست؟

همسرمن فوت کرده ویک میلیون تومان سهام عدالت دارد. آیاوراث می‌توانند نسبت به فروش سهام مادرشان اقدام کنند؟

سلام من سهام رو آزاد کردم به سایت بانک صادرات مراجعه میکنم وقتی که کد ملی و کد تایید رو میزنم سایت مینویسد دردسترس نیست

من حدودیه ماهی هست سهام خودم روبه فروش رساندم نه خبری ازپول هست نه خبری ازبانک چکارکنم

سلام من سهام عدالتم رو چک میکنم همه موارد رو صفر زده جریان چیه؟

سلام وقتتون بخیر همسر من سهام ندارد تمام اعضای خانواده دارند چند بار قبلا هم ثبت نام کرد ولی خبری نشد الان ثبت نام سجام و احراز هویت براش انجام دادم کد معاملاتی هم براش اومد یعنی الان اون هم سهام داره یا خیر اگر داره از کجا نوع سهامش رو ببینم؟

سلام، ملاک داشتن سهام عدالت، لیست دارایی های موجود در سایت samane.ir هست

سلام
برگه ای که دست منه ارزش سهام یک میلیون تومانیه ولی تو سایت که میرم ارزش سهام رو زده ۵۳۲هزار این رو کجا پیگیری کنم

با سلام. ملاک دارایی نمایش داده شده در سامانه سهام عدالت است.

باسلاوخسته نباشید.من یک هفته پیش ۶۰٪ازسهامم به فروش گذاشتم اون موقع قیمت ۶۰٪میشد ۱۱میلیون ۸۹۵ هزارتومن بود هنوز یک هفته تموم شده درصف فروش هستم الانم روز به روز قیمت سهام میاد پایین الان قیمت ۶۰٪شده ۱۰میلیون خورده ای دراصل از قیمتی که فروش گذاشتم تاالان اومده پایین خواستم بدونم که هرموقع پولو واریز کردن به حسابم اگه قیمت اومد پایین ازقیمت پایین حساب میشه؟ یا همون روز که به فروش گذاشتم ۱۱میلیون ۸۹۵هزاتومن حساب میش؟؟

با سلام
موضوع را با کارگزاری خود مطرح نمایید.

باسلام چطوری می تونم باکارگزاریم تماس بگیرم تاموضوع را باهاشون درمیون بزارم؟؟اصلا من نمیدونم چطوری میشه باهاشون تماس بگیرم

سلام
میشه یه نفر راهنماییم کنه چرا ارزش سهام عدالت من داخل سامانه صفر میزنه؟!!!!

باسلام چگونه بفهمم سهامم برا ی کدام بانک هست

سلام، با پشتیبانی سجام تماس بگیرید و عدد 1 را وارد کنید

سلام. الان که روش فروش سهام عدالت به صورت بلوکی شده، بازهم می تونیم مثل گذشته سهاممون رو به کارگزاری ها بفروشیم؟

سلام، بله فرآیند فروش برای متقاضی هیچ تغییری نکده و این تغییرات بین کارگزاری ها اعمال میشه

baraye forosh

بنده هیچی از سهام نمیدانم لطفا راهنمایی کنید

باعرض سلام وخسته نباشید ایااونهایکه سهام عدالت دارند.وازادسازی نکرده اند مشکلی پیش نمیاد.موردی داردیانه.باتشکرفراوان ازشما

سلام، برای این افراد به صورت خودکار روش مدیریت غیر مستقیم انتخاب شده و سهام اون ها به شرکت های سرمایه گذاری استان مربوطه منتقل شده است

من سهام عدالت خود را یکجا 60درصد فروختم ولی تاکنون هیچ ب حسابم واریز نشد بکارگزاری فارابی اطلاع دادم میگن خودشون واریز میکنن

سلام چرا برای منکه سهام عدالت دارم. ولی ارزششو 0 ریال نشان می دهد.

سلام. من حدود دو سه ماه پیش تو سامانه سجام ثبت نام کردم که موفقیت آمیز بود. بعد از اون احرار هویت کردم که اون هم موفقیت آمیز بود و میزان دارایی منو مشخص کرد. منتها الان یک مشکلی که دارم اینه که نمیدونم ارزس سهام من موقع فروش چقدره. تو کارگذاری مفید هم ثبت نام کردم ولی چیزی که میخوام بدونم اینه که سایتی باشه که بشه مشخصات دارایی رو به صورت ماشین حسابی وارد کرد تا بشه ارزش فروش اون رو مشخص کرد. به نظر شما چطور میتونم بفهمم که ارزش دارایی من موقع فروس سهام چقدره چقدر از من میخرند؟ آیا سایت رسمی و معتبری در این زمینه هست؟ چون میخوام نوسانات بازار بورس و سهام رو بسنجم و بعد اکر لازم بود بفروشم. به نظر شما چنین سایتی هست که معتبر باشه؟

با سلام من از طریق کارگزاریم ارزش سهام عدالت مشاهده کردم نوشته ۱۵۵۰۰۰۰۰ ولی الان از طریق سامانه سهام عدالت میبینم نوشته ۱۸۷۰۰۰۰۰ کدومشون درسته لطفا راهنمایی کنید

سلام، به تاریخ بروز رسانی اطلاعات دقت کنید

سلام وارد صفحه سهام عدالت میشم فقط تعداد کلی سهام زا به عدد نشان میدهد

سلام .سامانه سجام ثبت نام کردم یک ملیون حسابمو خالی کرد..پیگیری کردم شماره حساب به اسم شخصی به نام مرال رستم نژاد بود.حالاباید چه کارکنم

سلام
با پشتیبانی کاربران سجام تماس بگیرید.

با سلام و خسته نباشید. من چهار برگه از سهام 560 هزاری را دارم. که الان میشود. 60 درصد از سهام را بفروشم. بنظر شمااا در اینده یکسالی چه پیش بینی از سهام عدالت دارید. ایا بفروشم. یا نفروشم. اگر برای فروشش. اقدام کنم. تو یکساله جای هست سرمایه گزاری کنم که کم ریسک تر باشد. تو رو خدا راهنمایم کنید. کل دارای من همین. هست

باسلام
ارزش سهام عدالت بالاتر از این اعداد است.

سلام.چرا این جا سایت فروش خالی است ولی سایت کارگزارم سبدگردانی کردم ولی برگه یک تومنی منو ۸میلیون زده ۶۰درصد رو ؟؟
بعدتر اینکه چرا کد بانک من مغایرت داره؟در س ت هم نمیشه.
گیج شدم دیگه

سلام برفروش سهام میزنه تعدادسهام فروشی رووارد کنید باید چیکارکنم باید بزنم چندمثلا کمکم کنید

سلام دوست عزیز هر تعداد از هر سهمی که مایل به فروش ان هستید رو وارد کنید. تنها شرط اینه که کل سهم های انتخابی شما میتونه تا۶۰٪ سبد سهام عدالت تون باشه نه بیشتر.

میخواستم بدونم کی فروش میرود سهام عدالت

سلام و خسته نباشید خدمت شما
برای فروش سهام عدالت کدوم کارگذاری بهتر کار کرده عملکرد بهتری داشته تو واریز و فروش عملکرد خوبی داشته من تا حالا به فروش نزاشتم میخوام بدونم اکدوم بهتره که اکه فروشش ازاد شد از اون کارگذاری اقدام کنم

سلام
منظور از 60 درصد کل سهام چیه؟ ینی 60 درصد تعداد سهمی ک داخل سبد سهام عدالت ما هست؟ یا چیز دیگه؟
ی سوال دیگه میتونیم این60% رو چند دفعه برای فروش بزاریم؟
سوال آخر، جایی هست ک بتونیم ارزش سهام عدالت رو در گذشته بررسی کنیم؟
ینی مثلا در یک ماه گذشته هر روزی چ قیمتی داشته است؟
ممنون

سلام من کارگزار انتخاب نکردم بعد خواستم از کارگزار مفیدبفروشم گفت ناظر شما شرکت دیگس زدم دیدم کیان توسعس بعد از اونجا اقدام ب فروش سی درصد کردم ولی یه ماهه نوشته در حال سپرده گزاری یعنی چی ؟

سلام من میخام ۳۰درصددوم سهامم روبفروشم ولی میگه کارگذارناظر ثبت شده بعدبا۱۵۶۹تماس میگیرم میگه کارگذارناظر برای شماثبت نشده هرراهه دیگه ای هم امتحان میکنم نمیتونم سهامموبفروشم چیکارکنم؟؟؟

سلام دوست عزیز اگر قبلا درخواست فروش سهام عدالت تون رو از طریق یک کارگزار ثبت کردین، اجازه تغییر کارگزار ندارید. اگه مرحله اولو از طریق مراجعه حضوری به بانک فروختین، الان باید از طریق کارگزاری همون بانک اقدام کنید.
اطلاعات بیشتر رو از کارگزاری یا پشتیبانی سایت سجام دریافت کنید.

برای فروش سهام عدالت چکار باید کرد

سلام، برای فروش این سهام باید از طریق سایت کارگزاری اقدام کنید

سلام خسته نباشید ارزش دارایی ها به روزه ایا داخل این سایت اخه بالای صفحه نوشته اخرین بروزرسانی برج ۴ بوده ممنون میشم یکی جواب بده

سلام، این ارزش دارایی بر اسا قیمت پایانی روز اعلام شده در متن مقاله و برای سهام عدالت 490 تومانی ذکر شده

سلام لطفا سوالمو جواب بدید ، مرحله ی اول که گفتن تا فلان تاریخ فرصت دارید آزادسازی کنید سهام عدالت رو من هیچ کاری نکردم ولی الان میخوام بفروشمش باید چیکار کنم ؟

سلام، سهام شما به شرکت سرمایه گذاری استانتون منتقل شده و میتونید سهام این شرکتو بفروشید، برای فروش هم کافیه در سجام ثبت نام و احراز هویت کنید و بعد از اون از یک کارگزاری نام کاربری و رمز عبور بگیرید

من اقدامی برای آزادسازی و خصوصی سازی و… سهام انجام ندادم، نه مستقیم نه غیر مستقیم
الان میتونم وارد این سامانه بشم و مبلغ سهام و چک کنم؟

سلام، برای شما به صورت خودکار روش غیر مستقیم انتخاب شده است

سلام وارد اسیت شدم
نام دارایی نوشته شرکت سرمایه گذاری استان یزد
تعداد125448
آخرین قیمت و بقیه فیلدها 0 هست
یعنی چی ؟

سلام، مبنای سنج شرکتهای سرمایه گذاری ارزش هر واحد یا هر یونیت آن شرکت است. قیمتها نیز روزانه بر مبنای تغییرات ارزش شرکتها بر روی واحدهای صندوقها اعمال می شود

سلام.در مورد حق تقدم ها یی که در سهام عدالت هست نیز توضیح می دهید.چه کار باید کرد؟چه زمانی؟

برای دریافت جدیدترین اخبار بازارهای مالی با وارد کردن ایمیل خود، عضو خبرنامه سیگنال شوید

چطور بفهمیم سهام عدالت واریز شده
چطور بفهمیم سهام عدالت واریز شده
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *