چطور بفهمیم مصرف اینترنت همراه اول از کدام بس

 
helpkade
چطور بفهمیم مصرف اینترنت همراه اول از کدام بس
چطور بفهمیم مصرف اینترنت همراه اول از کدام بس

همراه اول یکی از اصلی ترین اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت پر سرعت در ایران است و به خاطر سرویس ها و خدمات با کیفتیی که ارائه می دهد طرفداران و مشترکین زیادی دارد. از آنجا که استفاده از اینترنت و فعالسازی آن، از نیازهای اصلی کاربران تلفن همراه محسوب می شود به تبع آن اطلاع از باقیمانده اینترنت همراه اول نیز ضرورت خواهد یافت. میزبان فا مگ برای این منظور نحوه استعلام اینترنت همراه اول را در این مطلب در اختیار شما قرار می دهد.

با گسترش روز به روز تکنولوژی، دنیای واقعی جای خود را به اینترنت و دنیای مجازی داده است. بنابراین نیاز به استفاده از اینترنت و داشتن اطلاعات کافی درباره نحوه خرید، فعالسازی و اطلاع از باقیمانده شارژ اینترنت تلفن همراه جزء لاینحل زندگی امروزه است. اگر جزء مشتریان همراه اول باشید به محض فعال سازی اینترنت در هر زمان ممکن است نیاز به استعلام حجم باقیمانده اینترنت همراه اول خود داشته باشید. روش های مختلفی برای مشاهده باقیمانده حجم اینترنت همراه اول وجود دارد که در ادامه به شما آموزش می دهیم.

اگر در خصوص فعال سازی اینترنت همراه اول اقدام کرده باشید، بعد از مدتی نیاز است که حجم باقیمانده اینترنت خود را کنترل کنید. یکی از روش های دیگری که به منظور استعلام مانده اینترنت همراه اول استفاده می شود استعلام مانده اینترنت همراه اول با پیامک است. کافیست عدد 0 را به صورت لاتین به سامانه 8080 ارسال نمایید. با انجام این کار پیامی مبنی بر باقیمانده حجم بسته اینترنت همراه اول برای شما ارسال می گردد.

توجه: این روش مناسب زمانی است که دسترسی به اینترنت ندارید و حجم بسته اینترنت شما به اتمام رسیده باشد.

چطور بفهمیم مصرف اینترنت همراه اول از کدام بس

ساده ترین روش مشاهده باقیمانده حجم اینترنت همراه اول استفاده از کد دستوری است. در صورتی که از طریق کد دستوری USSD می خواهید اقدام به استعلام اینترنت همراه اول کنید کافیست کد #0*100* و یا کد #320*10* را شماره گیری نمایید.

نکته: شما می توانید بدون نیاز به داشتن اینترنت و یا شارژ خط تلفن از طریق کد دستوری USSD به راحتی اقدام به استعلام اینترنت همراه اول خود نمایید.

اپلیکیشن همراه من ارائه دهنده سرویس ها و خدمات همراه اول است. از طریق این اپلیکیشن می توانید اقدام به فعال سازی اینترنت همراه خود کنید. علاوه بر این امکان مشاهده باقیمانده حجم اینترنت همراه اول از طریق این برنامه برای شما فراهم شده است. کافیست اپلیکیشن را از سایت اصلی همراه اول و یا گوگل پلی دانلود و آن را روی گوشی تلفن همراه خود نصب نمایید.

اگر تمایل دارید با برنامه همراه من آشنا شوید و از امکانات جذاب ان بهره مند شوید، راهنمای آموزشی زیر را مطالعه کنید.

کامل با نرم افزار مدیریت سیم کارت همراه اول

اگر به اینترنت دسترسی دارید می توانید از طریق سایت اقدام به استعلام حجم باقیمانده اینترنت همراه اول کنید.

پس از لاگین کردن در صفحه اصلی سایت مقدار حجم باقیمانده اینترنت همراه اول خود را مشاهده خواهید کرد.

همانطور که مشاهده کردید از طریق کد دستوری، پیامک و یا اپلیکیشن همراه من می توانید از باقیمانده حجم اینترنت همراه اول خود اطلاع یابید. اگر جزء مشترکین همراه اول هستید می توانید جهت مشاهده باقیمانده حجم اینترنت همراه اول یکی از روش های معرفی شده را استفاده نمایید.

از اینکه تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید سپاسگزاریم. در این مطلب از مجموعه آموزش های میزبان فا مگ به آموزش نحوه استعلام اینترنت همراه اول پرداختیم. وب سایت همراه اول، پیامک مانده اینترنت همراه اول، کد استعلام اینترنت همراه اول و اپلیکیشن همراه من از روش های مشاهده باقیمانده حجم اینترنت همراه اول محسوب می شود. شما کدام روش استعلام شارژ همراه اول را مناسب تر می دانید؟ در صورت تمایل لینک مطلب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ایمیل ثبت نکرده بودم…

درود وقت بخیر من یه مشکل خیلی خیلی اساسی دارم که به هر کسی م…

بقیه روش هارو امتحان کنید تا آخر…

سلام دوست عزیز البته درست کلمه Cache هست…

منظورم از روش 4 همون CASH هست…

ایمیل ثبت نکرده بودم…

درود وقت بخیر من یه مشکل خیلی خیلی اساسی دارم که به هر کسی م…

بقیه روش هارو امتحان کنید تا آخر…

سلام دوست عزیز البته درست کلمه Cache هست…

منظورم از روش 4 همون CASH هست…

ورود
| ثبت نام

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دوست داشته اید از باقی مانده بسته اینترنت سیم کارت خود باخبر شوید اما از نحوه آگاهی از آن بی اطلاع بوده اید. این روزها، اینترنت سیم کارت به بخشی جداناپذیر از گوشی های همراه در ایران تبدیل شده است. با گسترش اینترنت نسل سوم و چهارم در ایران و همه گیر شدن پدیده تلگرام، کاربران با سهولت بیشتری به انتقال عکس و اطلاعات می پردازند. در این پست به بررسی نحوه آگاهی از باقی مانده بسته اینترنت در سیم کارت های ایرانسل، رایتل و همراه اول پرداخته ایم.

در ابتدا شما باید یکی از بسته های اینترنت اپراتور ایرانسل، همراه اول و یا رایتل را خریداری کرده باشید. اما چگونه از حجم باقی مانده بسته اینترنت سیم کارت خود با خبر شویم؟

چطور بفهمیم مصرف اینترنت همراه اول از کدام بس

اگر از سیم کارت ایرانسل استفاده می کنید از روش های زیر می توانید از باقی مانده بسته اینترنت سیم کارت ایرانسل خود مطلع شوید:

– شما می توانید با شماره گیری کد #۴*۱*۵۵۵* از باقی مانده حجمی و زمانی بسته اینترنت سیم کارت ایرانسل آگاهی پیدا کرده و همچنین می توانید با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من، علاوه بر امکان خرید بسته های اینترنتی، به صورت درصدی و زمانی از باقی مانده بسته اینترنت همراه خود مطلع شوید. 

 

اگر از سیم کارت همراه اول استفاده می کنید از روش های زیر می توانید از باقی مانده بسته اینترنت سیم کارت همراه اول خود مطلع شوید:

– شماره گیری #۳۲۰*۱۰*

– شماره گیری #۰*۱۰۰*

– ارسال عدد 0 لاتین به شماره ۸۰۸۰

– مراجعه به حساب کاربری «همراه من» به آدرس my.mci.ir قسمت گزارش مصرف

 

اگر از سیم کارت رایتل استفاده می کنید، از روش های زیر می توانید باقی مانده بسته اینترنت سیم کارت رایتل خود را مشاهده کنید:

– شماره گیری #۱۴۲*

– شماره گیری #۱۴۴*

آیا شما هم از بسته های اینترنت، جهت وبگردی و استفاده اینترنت در گوشی خود استفاده می کنید؟ به نظر شما کدام یک از اپراتورها، بسته های اینترنت بهتری را در اختیار کاربران قرار می دهد؟

تا‌به‌حال پیامک قبض موبایل­تان، شما را شوکه کرده است؟ درحالیکه نه تماس‌های زیادی داشتید و نه حتی پیامک آنچنانی برای دوست و آشنا ارسال کردید. پس واقعاً علت چیست؟

به احتمال خیلی زیاد وقتی ریزِ مصرف­تان را بررسی ‌کنید، متوجه می‌­شوید با اینکه متناسب با حجم مصرفی خودتان، بسته­‌های اینترنتی خریداری کردید، اما ناغافل حجم بستۀ اینترنت شما به پایان رسیده؛ درحالی‌که شما از این قضیه اطلاعی نداشتید. به‌خاطر همین موضوع است که میزان مصرف شما با تعرفۀ آزاد محاسبه شده که نتیجه­‌اش می‌شود یک قبض با مبلغ بالا!

اینجاست که باید یاد بگیرید، چگونه از باقیمانده اینترنت خودتان مطلع شوید، چون با وجود شبکه‌های اجتماعی، استفاده از این بسته‌ها خیلی بیشتر از قبل شده است و داشتن اطلاعات کافی از چگونگی خرید، شارژ و استفاده از آنها بسیار ضروری است. البته نحوه اطلاع از باقی‌مانده این بسته­‌ها برای اپراتورهای مختلف، متفاوت است. در این مطلب روش‌های اطلاع از باقیمانده اینترنت را در اپراتور همراه اول بررسی کردیم. اگر سیم‌کارت‌تان ایرانسل است، روش‌های اطلاع از باقیمانده شارژ همراه اول را بخوانید.

توجه داشته باشید که روش‌هایی که در ادامه باهم بررسی می­کنیم هم برای سیم‌کارت‌های دائمی و هم سیم‌کارت‌های اعتباری قابل استفاده است.

با شماره‌گیری کدهای دستوری #320*10* و #1*100*می‌­توانید از باقیمانده اینترنت خودتان مطلع شوید.چطور بفهمیم مصرف اینترنت همراه اول از کدام بس

اگر جز مشترکین اعتباری همراه اول هستید، می‌­توانید علاوه‌بر کدهای دستوری بالا با شماره‌گیری کد‌های #11*140* و #121*10* و هم‌چنین تلفن گویای 444 از باقی‌مانده اینترنت خودتان باخبر شوید.

با مراجعه به سایت همراه اول به آدرس باید وارد پنل شخصی خودتان شوید، اگر قبلاً عضو شدید که باید شماره تلفن و رمز عبورتان را وارد کنید (مسیر سبز رنگ)، در غیر این صورت ثبت‌نام کنید (مسیر قرمز رنگ).  بعد از دریافت رمز عبور مجدداً از آدرس بالا اقدام کنید. با ورود به پنل شخصی خودتان، متوجه می‌­شوید که در صفحۀ اصلی باقیمانده اینترنت شما قابل مشاهده است.

با ارسال اعداد 320 یا 0 به‌صورت لاتین به سرشمارۀ 8080 به‌راحتی می‌­توانید از حجم باقیماندۀ اینترنت خودتان آگاه شوید. فقط فراموش نکنید که اعداد را به‌صورت لاتین وارد کنید.

ابتدا با مراجعه به سایت همراه اول، اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید. سپس ثبت‌نام کرده و وارد آن شوید. به محض ورود به این اپلیکیشن، با گزینه‌ها و امکانات زیادی رو‌به‌رو می­‌شوید که یکی از آنها اطلاع از باقیمانده بستۀ اینترنت شماست.

درصورتی‌که هنوز بسته‌های اینترنتی را فعال نکردید، پیشنهاد می­‌کنم برای انتخاب بستۀ مناسب و فعالسازی آن نگاهی به مطلب راهنمای بسته‌های اینترنت همراه اول بیندازید. بعد از فعالسازی می­‌توانید از باقیمانده اینترنت همراه اول خودتان آگاه شوید. اگر هم که سیم‌کارت ایرانسل دارید، میتوانید برای اطلاع و خرید بسته‌های مختلف اینترنتی، مقالۀ بسته‌های اینترنت ایرانسل را بخوانید.

پس از آنکه یکی از مخاطبان اقتصاد آنلاین در الو اقتصاد آنلاین از قبض های بالا و پر ابهام همراه اول گفت و این پیام در این رسانه منعکس شد، سیل پیامها درباره ابهامات در قبوض این اپراتور به سامانه های ارتباطی ما منعکس شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، غالب پیام ها حکایت از ابهام، عدم شفافیت و عدم امکان فهم نحوه محاسبات این اپراتور توسط مردم دارد. به نحوی که این امر سبب ایجاد ناراحتی و خشم در میان مردم شده و بسیاری از پیام ها قابل انعکاس در رسانه نیستند.

این مقدار از نارضایتی بیش از هرچیز حداقل نشان از این دارد که این اپراتور نتوانسته سامانه های ارتباطی خود را به نحو مطلوب سامان دهد تا مردم بجای انعکاس مشکلاتشان با رسانه با خود اپراتور بتوانند مشکلاتشان را حل کنند.

برای آزمایش این فرضیه خبرنگار اقتصادآنلاین با سامانه ارتباط با مشتریان همراه اول به شماره ۹۹۹۰ تماس گرفت و منتظر اپراتور ماند. در حالی که تنها یک نفر در صف انتظار بود، بعد از حدود ۱۰ دقیقه هیچ ارتباطی برقرار نشد. برای بار دوم هم که تماس گرفته شد همین داستان اتفاق افتاد و در آخر امکان ارتباط فراهم نشد. این در حالی بود که این تماس در روز چهارشنبه و در ساعت ۶ انجام گرفته بود که نه روز تعطیل بود و نه ساعتی که خارج از عرف باشد.

به نظر می رسد اپراتورها قبل از تبلیغات دهن پرکن و پرخرج محصولاتشان باید به مشتریان خود احترام گذاشته و حداقل امکانات ارتباطی را برای آنها فراهم کنند.چطور بفهمیم مصرف اینترنت همراه اول از کدام بس

در ادامه بخشی از پیام‌های ارسال شده به اقتصادآنلاین را می‌خوانید:

**سلام. من 7300 تومان,  قبض میاندوره رو با نرم افزار همراه من,  تسویه کردم. بدهیم صفر شد.  بعدش یه طرح 35000 تومانی خریدم.  وقتی دوباره توی نرم افزار رفتم دیدم دوباره 7300 تومان و 35000 تومان رو زده جز بدهی,  مراجعه کردم,  هیچ جوابی ندادن!

 

**سلام. من خبرنگارم و بخاطر مکالمه های زیادم هر ماه با یک شارژ ۲۰ هزار تومانی بسته های مکالمه ۹۰۰ دقیقه ای همراه اول رو با قیمت ۱۵ هزار تومان میخرم تا نیاز به شارژ نداشته باشم. اما با وجود این که مجموع مکالماتم با سایر اپراتورها ۵ دقیقه هم نمیشه، ۵ هزار تومان شارژ باقی موندم در عرض یک هفته تمام میشه. نمیدونم چطور محاسبه میشه هزینه ها

 

**سلام. من بسته یکماهه 4GB همراه اول خریدارى میکنم

اما در صورت استفاده از فیلتر شکن برام آزاد محاسبه میشه و قبض ١١٢٠٠٠ تومانى صادر شده در صورتیکه هیچ مکالمه اى نداشتم .

 

**سلام…من خط همراه اول دایمی دارم..دو بار پیامک اومده که ده هزار تومان بابت بسته اینترنتی کسر میشه و میتونید با کد دستوری#۱۰۰*۸* میشه تمدید خودکار از بین بره اما هر چقدر کد رو میزنم پیام میاد که ورودی نامعتبر است!!!!!!!

 

**سلام. اقا تلفن من در فروردین کامل خاموش بود و از سیم کارت همراه اول استفاده ای نکردم و فقط یک بسته اینترنت به صورت خودکار ١٥٠٠٠ تومان برام تمدید و  شارژ شده حالا بدون اینکه  بدهی قبلی  اشته باشم قبض فروردین را ٤١ هزار تومان برام فرستادن؛ به نظر میرسه همراه اول …

 

**سلام بابت خط همراه اول واسه من ۱۷۰ هزار تومان زیاد امد رفتم پیگیری کردم گفتن ۸ روز اداری طول میکشه پیگیری کنیم .قبض منم ۳۷۴.۰۰۰تومان بود یک روز بعد هم خط به علت بدهی یک طرفه کردن اصلا به فکر مردم نیستن که با تلفن کار میکنیم نمیشه یه طرفه یا قطع بشه حالا پرداخت کردم تا ایا پس بدن یا ندن شمارم هست

 

**من بسته 15000 تومنی اینترنت همراه اول شارژ کردم هرکار کردم نتونستم استفاده کنم به هرجا هم مراجعه کردم جواب درست ندادن من هم از خیرش گذشتم

مورد دوم پیامک تبلیغاتی همراه اول است که برای پرداخت به موقع قبض یک روز مکالمه رایگان درون شبکه ای رایگان هدیه می دهند. من هر بار که استفاده کردم قبضم چند ده هزار تومن بیشتر اومد ودیگه استفاده نکردم و الان هم قبضام مبلغش  مثل قبل شده یعنی همونی که انتظار دارم.

 

**سلام

در خصوص قبض همراه اول برای من هم بیست هزار تومان کارمزد خدمات اومده که نمی دونم بابت چیه متاسفانه کسی هم جوابگو نیست

 

**من بستم تموم میشه یا داره تموم میشه اسم اس نمیاد یا  خیلی دیر میاد بعد همه شارژم رو میگیره میخوره

شارژ هزار تومنی هم از سامانشون حذف کردن جدیدا

 

**الان اینا رو دیدم شک کردم. زنگ زدم ۹۹۹۰ دیدم برای من ۲۰ تومن کارمزد خدمات زدن. الان نمی دونم کارمزد خدمات یعنی چی؟؟

 

**سلام, من 7300 تومان,  قبض میاندوره رو با نرم افزار همراه من، تسویه کردم. بدهیم صفر شد.  بعدش یه طرح 35000 تومانی خریدم.  وقتی دوباره توی نرم افزار رفتم دیدم دوباره 7300 تومان و 35000 تومان رو زده جز بدهی,  مراجعه کردم، هیچ جوابی ندادن!

 

**سلام. من خبرنگارم و بخاطر مکالمه های زیادم هر ماه با یک شارژ ۲۰ هزار تومانی بسته های مکالمه ۹۰۰ دقیقه ای همراه اول رو با قیمت ۱۵ هزار تومان میخرم تا نیاز به شارژ نداشته باشم. اما با وجود این که مجموع مکالماتم با سایر اپراتورها ۵ دقیفه هم نمیشه، ۵ هزار تومان شارژ باقی موندم در عرض یک هفته تمام میشه. نمیدونم چطور محاسبه میشه هزینه ها

 

**سلام. من بسته یکماهه 4GB همراه اول خریدارى میکنم. اما در صورت استفاده از فیلتر شکن برام آزاد محاسبه میشه و قبض ١١٢٠٠٠ تومانى صادر شده در صورتیکه هیچ مکالمه اى نداشتم .

 

**در مورد همراه اول باید عرض کنم حساب و کتابش شبیه قصابی هاست آخرش هر جور حساب کنی سر در نمیاری قیمت چند و چجوری حساب کرده…منظورم نیست سود جویی یا کلاهبرداری میکنن! به نظر من اگر اپلیکیشن همراه من را نصب کنید میشه آنلاین چک و کنترل کرد هزینه های اینترنت و کارکرد مکالمه را.

 

**سلام. متاسفانه اپلیکیشن همراه من دقیقا همینطوره. وقتی شارژ می کنی بدون هیچ گونه مصرف و تنها با بستن و باز کردن اون از شارژ کم میشه!!! این موضوع چندین بار اتفاق افتاد که باعث شد سیم کارت ایرانسل بخرم که تا الان مشکلی احساس نکردم

 

چطور بفهمیم مصرف اینترنت همراه اول از کدام بس

**من یکبار یک بسته اینترنتی کوتاه مدت برای مودم وایرلس کوتاه مدت برای دفتر کار خریدم که ناگاه متوجه شدم زود تمام شد .برای بار دوم که بسته خریدم صبح روز بعد ناگهان متوجه شدم اینترنت تمام شده. رفتم داخل برنامه( ایرانسل من) نگاه  کنم چرا. در کمال تعجب دیدم حدود ساعت ۸ شب تماما به ناگهانی مصرف شده.نکته جالب اینجاست که من ساعت ۵:۳۰ از دفتر خارج شدم و برای جلوگیری از هک شدن همیشه مودم را از برق میکشم. حالا خود قضاوت کنید چگونه ممکن است شارژ اینترنت مودم خاموش ناگهان صفر شود. نامه ای هم با لحن بد نوشتم ولی…

 

**سلام.چندوقته که شارژه همراه اول می خریم دوهزارتومانی. پنچ هزارتومانی.  تاچنددقیقه صحبت می کنیم. برامون پیام میادشارژتون روبه پایان است هرچه سریعتربرای افزایش موجودی خود شارژخریداری کنید.من نمیدونم همراه اول هر دقیقه چند حساب می کنه.من فقط درون شبکه استفاده می کنم هیچ پیام تبلیغاتی هم برام فعلانیست. اگه می شه به گوش مسول محترم برسونید. ممنون می شم

 

**هیچ کس تو این مملکت پاسخگو نیس باید برای 10 هزار تومن بری کلی پول بدی شکایت کنی که ایا رسیدگی کنند یا نه

سیم کارتم رو شارژ کردم منتهی ازش استفاده ای نکردم بعد از چند وقت امدم زنگ بزنم گفت سیم کارت شما قطع شده باید دوباره شارژش کنید شارژ رو نگاه کردم دیدم صفر  شده زنگ زدم بهشون گفتن که انقضای سیم کارتت تموم شده به همون خاطر هر چی شارژ داشتی صفر شده باید دوباره شارژ بخری تا سیم کارتت فعال بشه دوباره شارژش کردم گفتم خوبه فعال شده باز بعداز یک مدت امدم زنگ بزنم تقریبا یک ماه بعد گفت که سیم کارت شما قطع یکطرفه شده رفتم نگاه کردم دیدم شارژم هست اما نمیشه تماس گرفت زنگ زدم گفتن که باز هم انقضای سیم کارتتون تموم شده باید دوباره شارژ بخرید یا اعتبار انتقال بدید تا فعال بشه از سیم کارت شخص دیگه ای امدم انتقال بدم گفت به علت مشکل فنی عملیات با خطا مواجه شد الان یک ماهه من پیگیرم هر وقت زنگ میزنم میگن سیستم هامون در حال به روز رسانی اند چند روز دیگه امتحان کنید

والا ناسا هم بود تا الان بروزرسانی شده بود

 

**سلام در ارتباط با قبض همراه اول  میخواستم بگم برای من هم تو اردیبهشت دو بسته یه ماهه و همراهی همزمان فعال شد و هرچی هم تماس گرفتم قانع نمیشن و میگن امکان نداره دوبسته همزمان فعال بشه در صورتی که تو قبض من هر دو بسته اعمال قیمت شده بدون اینکه من حتی یه بسته رو هم کامل استفاده کنم

 

**دیشب بسته اینترنت همراه اول ۱۱۹هزار تومانی خریدم. با ۵۰ تومن بدهی قبلی، قبض ۳۴۹هزار تومنی برایم صادر شد! همینطوری چندهزار میلیارد تومن سود سالانه می سازند

 

واقعا هم را اوا شورشو را در آورده شارژ میزنی خود بخود نیست میشه اینترنت هم مثل اون … کسی نیست به کار اینا رسیدگی کنه

سلام دیگه دزدی این مملکت همه جوره عادی شده اگه کسی راه درست بره باید تعجب کرد

سلام سیمکارت من هک شده به پیامک ها و پیامرسان های دیگه گوشی دسترسی دارن چجوری میتونم جلو این کارو بگیرم؟؟بدون اینکه وارد اکانتم بشن براحتی تلگراممو چک میکنن

همراه اول به جای کم کردن از بسته یک ساعته از شارژ کم میکنه

سلام من یکشنبه بسته اینترنت گرفتم به قیمت 294000هزار ریال و همراه اول 320460 هزار ریال را دوبار از کارت بانکیم کشیده و قبض فرستاده اما فقط یه بسته فعال هست و 320000هزار ریال من الکی رفته به حساب همراه اول چجوری میتونم پولمو پس بگیرم

همراه اول چقد میخای پول آدم و بخوری

سلام وقت بخیر من یه خط همراه اول باپیش شماره ۰۹۹۲خریداری کردم .حالامیخام به برنامه واتساپ وارد بشم مینویسه شماره شما معتبر کشور ایران نیست ؟ راهنماییم کنید چرا اینجوریه؟


سلام خوبید

من بسته فعال داشتم و شبانه نامحدود از 3 تا 7 صبح اما هنگام دانلود از حجم بسته روزانه کم کرد. زنگ زدم 9990 گفتن نرم افزار همراه من با تاخير آپديت ميشه،
دزدي عادي شده

من شماره های جدید همراه اول خریدم ولی نمی توانم با آن
واتساپ نصب کنم نمی شود می گویید شماره در ایران معتبر نیست

فروردین ۱۱هزارتومان شارژ اینترنت داشتم بدون اینکه اینترنت همراه اول درخواست کردهوباشم حالا ۱۱هزارتومان پول ایتترنت اومده

قبض موبایل من پنج ماهه که بدون دلیل دو برابر میاد و روی عدد ۴۷۲۰۰ تومان فیکس هست و به یکباره موبایلم رو قطع میکنه
با ۹۹۹۰ تماس گرفتم و اپراتور پاسخ داد که مشکل همست و سیستم در حال بروز رسانیه.و دیگه جوابی نداد وقتی دوباره اعتراض کردم که پس تکلیف پولایی که از طی این پنج ماه از بنده کسر شده چی میشه با عصبانیت و بحالت بی ادبانه ای پاسخ دادن سوال دیگه ای نداری سیستم در حال بروز رسانیه دیگه.

من سیم‌کارت اعتباری همراه اول دارم قبلا وقتی پول تو حسابم بود به محض تمام شدن اینترنت خودکار شارژ میشد اما این ماه این اتفاق نیافتاد وقتیکه کامل شارژ رو با تعرفه آزاد تمام کرده بهم پیام داده دفعه بعد من شارژ خریدم و جدا بسته مورد نظرم رو درخواست دادن جواب اومد که این بسته برای شما فعال است ولی دوباره فردا اینترنت رو آزاد حساب کرد و شارژ رو تمام کرد دیروز از طریق مخالف هم سامانه هم از طریق سایت بسته اینترنتشون خریدم و دوباره پیام داد براتون فعال است الان اومده میگه ۵۰۰۰۰ تومان حسابم رو بابت اینترنت آزاد تموم کرده اگر این دزدی نیست چیه؟

اگر بسته اینترانتی رزرو نکنید . بعد از اتمام بسته سریعا ده هزار تومان به عنوان بدهکاری به فیش اضافه میشود ..چون خطوط دائمی دست همراه اول باز است و میداند کسی با شکایت به چیزی نمیرسه ..زودتر از همراه اول ..خودشه

دزدی در خواب مردم ایران
۵گیگ اینترنت ساعت۷غروب باقیمانده طرح داشتم خوابم برد الان ۳نیمه شبه بیدار شدن۷۰هزارتومن برام اینترنت تعرفه آزاد زدن ؟؟?؟؟?؟؟?؟؟?؟؟?؟؟?

بنده ۸۳۰هزار تومان طلب از همراه اول دارم ، همراه اولی که بخاطر ۱۰۰ تومان بدهی مثل اجنوی با ما برخورد میکنه و تلفن ما رو بدون اطلاع قطع میکنه چطور ۸۳۰ هزار تومان من رو بلوک کرده و مبلغ رو پس نمیده و هیچ خدماتی بابت مبلغ بدهی که به ما داره نمیده مثال اگر مبلغ رو نمیتونه پس بده میتونه بابت هر ۱۰۰ هزار تومان پول مردم بخت برگشته که تو حسابشه ۱ گیگ در ماه اینترنت بده عایا ؟!

همراه اول دزده من شارژ پولی که میگیرم بعداز 5 دقیقه بدون هیچ مکالمه موجودی صفر ریال میزنه اخه چرا من که هیچ تماسی یا پیامک نزدومم

چرا تا خط گوشیم شارژ میکنم بدون هیچ مکالمه ای سریع موجودی میشه صفر😭😭😭

سلام سیم کارت من اعتباری همراه اول هستش وقتی با اپ خواستم شارز بگیرم به جای ۹۱۷ ،۹۱۸ را وارد کردم شارز برای اون شماره رفته در صورتی اون شماره دائمیه بی زحمت راهنمایی کنیت

سلام، برنامه آپ ی شرکت خصوصیه و باید از خو برنامه آپ پیگیربشی و اینکه بی‌خیال 2تومن بشی بهتره اندازه 5هزار باید صحبت کنی ک مثلا به نتیجه برسی ک نمیرسی.

من با خرید بسته اینترنتی در زمان استفاده روی هزینه صورت حساب مجدد محاسبه می شود این چه معنی دارد

من مفهوم تعرفه آزاد رو واقعا نفهمیدم.
هر گیگا بایت اینترنت تعرفه آزاد حدود 60 هزار تومن هست.
هر گیگابایت بسته اینترنتی حدود 4 الی 5 هزار تومنه.
اگر قیمت اش 60 تومنه، چه جوری به 80 درصد مشترکین می فروشین 4 تومن؟
اگه قیمت اش 4 تومنه پس تعرفه آزاد چیه؟
…من امروز به همین خاطر در عرض یه دقیقه، خطم یک طرفه شد.
این اصلا انصاف نیست

من بسته ساعت ۱ تا ۱۱ خریدم ساعت ۷ باز کردم ۵۰ هزار نیم ساعت بعد هم ۵۰ انداختین یعنی چی؟

دوست عزیز سوال من هم هست . اصولا حجم اینترنت هیچ قیمتی نداره و اینا برا خودشون قیمت زدن تا من و شما رو بچاپن . اینترنت باید ابونمان داشته باشه و ماهیانه حساب بشه . واقعا چطور تعرفه ازاد رو میان با قیمت کمتر بعنوان بسته به ملت میخورونن ؟؟؟؟؟

سلام من همیشه بسته ده گیگ میگیرم بااین که هنوز اینترنت داشتم اومدم بسته مکالمه فعال کنم دوباره برام اینترنت فعال شده

واقعا شما دزد هستین نمیدونم چی بگم دلم اروم بشه دارین دزدی میکنین با اعصاب مردم بازی میکنین ایرانسل خیلی از شمابهتره خاک تو سرتون

این همراه اول یا همون دزد اول بزرگترین دزد جهان هم هست.یعنی حواست یه ذره نباشه جیبت رو زده

منم بیخودو بیجهت نت گوشیم تموم میشه بدون استفاده
هرچی هم میزنم ۹۹۹۰ کسی پاسخگو نیست

خدا لعننتون بکنه به حق امام حسین

دزدای کثیف همراه اول همشون دزدن

ما چقدر باید هزینه خدمات مبتنی بر محتوی رو پرداخت کنیم
من سیم کارتمو ۲تومن شارژ کردم ۲ دقیقه بعدش ۱۳۰۰ تومن از من کم شده زنگ زدم میگه پیامک دادین به طرح پسته
دزدی دیگه به چه شکلی گوشی که فقط دست خودمه چجوری این طرح فعال شده اخه

دزدی آشکار . از ستاره هزار مربع اینترنت گرفتم ۶ گیگ داد ۱۷ت بعلاوه ۲گیگ شارژ خودکار که از شارژ کسر کند بمبلغ ۱۶ت و پیام هم داد که ستاره صد ستاره هجده هم میشود لغو کنید صد هجده رو که زدم پیام داد این سرویس غیر فعال است ( یا یه چیز شبیه همین در دسترس نیست) بعد تا شارژ کردم سریع ۱۶ت شارژ کم کرد و ۲گیگ داد. ۲گیگ اجباری. آیا این دزدی آشکار همراه اول نیست؟؟؟؟؟؟

من نمیگم همراه اول میگم دزد اول.یعنی کارشون فقط زدن جیب مردمه.چرا سیر نمیشن بیشرفا

میگه برای خرید 6گیگ باید 15900 تومان شارز کنی خداشاهده 26000 تومان شارژ کردم همچنان پیام میداد اعتبار شما کافی نیست حروم لقمه ها این پولا خوردن نداره به خدا واگذارتون کردم ایشالا سرطان بشه به جون خودتون و زن و بچه هاتون

6 هزار شارژ تو گوشیم بود یک دقیقه داده ام روشن بود 3هزارشد خیر نبینین به حق اقام ابوالفضل دزد های پست فطرت


فقط دزدی میکنن

لعنت به هرچی دزده مثل همراه اول خودشون بسته رزرو میکنن خودشونم پول کم میکنند بعد زنگ میزنی اعتراض میگه باید کد…میزدی تالغو میشد آخه دزدای حرومزاده واسه چی رزرو میکنید بدون اجازه که حالا دزدی میکنید حرومزاده ترازشما نیست

سلام تا الاح سه تا بسته اینترنت گرفتم با گیگهای مختلف ولی بعد از فعالسازی میاد بسته دو گیگابایتی شما فعال شد چرا واقعا هر دفعه مبلغ همون گیگ رو میدم مثلا هفت گیگ یکماهه ولی دو گیگ فعال میشه دزدی از این واضح تر

سللم بنده طرح۱۷۵۰۰ هزارتومنی میزنم متاسفانه ده روز دوام نمیاره هر ماه هم 150000 به بالا قبض برام میاد درصورتی که در مکالمات و پیامکام خیلی صرفه جویی می کنم.
واقعا کس پاسخگویی هس


میخوریم یه آبم روش

سلام چی بگم از کجا بگم از قبض های مبلغ بالا بگم یا از سیم کارتی که خریدم و فعال نشد الانم که همراه اول داره ظبت میکنه… من موندم که مگه سیم کارت مجانی دادی به مردم حالا چون یه مدت خاموش بوده به علت بلا استفاده بودن مصادره میشه واقعا دزد شده همراه اول …

بابا این اپراتور خدمات نییت دزد بازاده من روی سیم کارتم اینترنت ندارم سارژ کردم برای مکالمه در لحظه پیام آمده بسته رزرو برای شما وجود داشت شارژ شد واقعا این دزد بازار نیست چیه

هنراه اول دزدِ ، به هر شکلی از مردم دزدی می کنه . من تازه 4 گیگ اینترنت گرفتم ، در حد نهایتا یک گیگ مصرف داشتم ، الان پیام اومده که بسته شما رو به اتمام است . تو همراه من زده استفاده روزانه 3 گیگ تو گوشیم مصرف روزانه دیتا رو زده 200 مگ ، این دزدی نیست پس چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟

فقط از کارهای غیر شرعی همراه اول بعد از خرید بسته با خط دائم بعد از چند لحظه هزاران تومان از شارژ خط اعتباری کم میکنه بخدا خوردن نداره از یک جا در میاد.

مرجعی تو کشور هست که جلوی همراه اول رو بگیره این همه اجحاف و چپاول جز بد بینی و نفرت نخواهد داشت براحتی حق مردم رو ضایع میکنید .بالاخره خدایی هم هست که داد مردم رو بگیره بسته از خط دائم خریدم در عرض چند لحظه شارژ اعتباری رو بلعیده والا درست نیست بخدا تاوان داره باشه نفرت مردم رو زیاد کنید .

جناب خبرنگار بعضی از حرفات درسته بیشتر صحبتها بی پایه و اساسه اصلا همچین چیزی نیست برای جذب مخاطب اینکار نکن.سوالی بود ایمیل و نوشتم

یه دزد کامل و حروم خور. بسته 4 گیابایتی داشتم و فیلمی به حجم 2 گیگابایت دانلود کردم و فقط 200 مگابایت از حجم باقی ماند. نه فیلتر شکنی و نه سایت خارجی ای ( تازه داخلی بود که باید نصف هم میشد !) بعد افت سرعت بسیار داره هم موبایل آنتن کامل میگیره و هم منطقه در پوشش کامله اما سرعت در طول روز بیشتر از 2 مگابایت در 4G نمیشه و تغییرات سرعت وحشتناک داره! خدا سران این مملکتو لعنت کنه که کشوری وحشتناک داریم

اینترنت ک تموم میشه اول از شارژت کم میکنند و بعد بهت پیام میدن ک نت تموم شده. مملکت که نیست

چقدر دزدی تو همراه اول،با وجود اینکه به من پیام داده شما ۴۴۵۹ مگابایت اینترنت هدیه تا ۲۸ آذر دارید به محض اینکه اینترنت رو روشن کردم درحد دو پیام ارسال کردم ۶۰۰ تومان از شارژم کم کرد،شانس آوردم امتحانی بود وگرنه در عرض چند ثانیه کل شارژم رو میکشید

داشتم دانلود میکردم که پیام اومد شما به میزان ده هزار تومان از اینترنت با تعرفه عادی استفاده کرده اید در صورتی که باید قبل از تموم شدن بسته باید پیام میداد،ده تومن اینجا دزدید بعدش سریعا یه بسته خریدم به قیمت بیست و هفت هزار تومن که واسم فعال نشد،هم از کارتم پول کم کرد هم از امتیاز باشگاه فیروزه ای،بیست و هفت تومن هم اینجا دزدید،زنگ زدم گفتن باید تشکیل پرونده بدی ساعت یازده ظهر تشکیل پرونده دادم ساعت پنج دوباره زنگ زدم گفتم پس چی شد درست نشد؟گفتن در حال پیگیریه!الان ساعت دوازده شبه هیچ جوابی هنوز ندادن و میدونم نخواهند داد،اگه تا فردا درست نکردن سیم کارتو میندازم سطل آشغال ایرانسل میذارم

داشتم دانلود میکردم که پیام اومد شما به میزان ده هزار تومان از اینترنت با تعرفه عادی استفاده کرده اید در صورتی که باید قبل از تموم شدن بسته باید پیام میداد،ده تومن اینجا دزدید بعدش سریعا یه بسته خریدم به قیمت بیست و هفت هزار تومن که واسم فعال نشد،هم از کارتم پول کم کرد هم از امتیاز باشگاه فیروزه ای،بیست و هفت تومن هم اینجا دزدید،زنگ زدم گفتن باید تشکیل پرونده بدی ساعت یازده ظهر تشکیل پرونده دادم ساعت پنج دوباره زنگ زدم گفتم پس چی شد درست نشد؟گفتن در حال پیگیریه!الان ساعت دوازده شبه هیچ جوابی هنوز ندادن و میدونم نخواهند داد،اگه تا فردا درست نکردن سیم کارتو میندازم سطل آشغال ایرانسل میذارم

در مورد این دزدی با توجیه همراه اول هم مطلب منتشر کنید:( بسته رزرو 2 گیگ اینترنت شما بصورت خودکار فعال شده) توجیه اپراتور اینکه بعد از اتمام زمان بسته اینترنتی که خریداری شده، یک بسته روزو 2گیگ پیشفرض وجود داره که از طریق پیامک اطلاع رسانی میشه و باید لغو شود و چون معمولا یا این پیام طولانی که در پایانش اشاره به این موضوع شده را کامل نمیخونن و یا پیام دستشون نرسیده و یا پیام لغو به اپراتور نرسیده، بسته فعال و پولش به صورتحساب ملت اضافه میشود.

بخدا از شما حروم خورتر وجود نداره.بسته فوق العاده رو یه کاری کردین که نمیشه شارژش رو ارسال کرد به خط دیگه.اینکارتون ینی کلاه برداری و بس

سلام من شارژ میزنم واسه مکالمه ولی وقتی شارژ وارد خط میشه خودش خود به خود میره واسه نت چیکار باید بکنم

سلام قبض دی موبایل من نوشته 5000 تومن آدرس پرداخت داده توی سامانه سداد نوشته مبلغ قابل پرداخت 129000 تومن ….یعنی چه خبر ه؟….

لطفا محدودع پیام دادن رو زیاد کنید در روز فقد ۵۰۰ تا پیام میشه بدی

دزدی ازین بدتر جلوی چشم همگان ببین کار دولت به کجا رسیده

من اشتباهی ۲۰۰ هزار تومن گوشیمو شارژ کردم شارژ فوق العاده شده یه ماهم بیشتر فرصت ندارم وگرنه میسوزه چیکار کنم خیلی بده که درست توضیح نمیده

ميتونيد به حساب ديگران منتقل كنيد تا چند نفر استفاده كنند.

من 5000ریال موجودی دارم میگه موجودی حساب برا برقرار یارتباط کافی نیست

سلام
من به شارژ ۲۰ هزارتومانی خریدم اما فقط ۵ هزارتومان اعتبار بهم داده
در صورتی که ۲۰ هزار تومان هم از حسابم کم شده؟
من باید چیکار کنم؟؟؟؟؟

سلام من ۶۶۶۰۰ هزار تومان بدهی داشتم پرداختش کردم ولی الان که کد رو وارد میکنم تا ببینم چقدر بدهی دارم بدهیم رو همون قدر نشون میده و بدهیم صفر نشده.
چرا؟!؟

سلام و لعنت بر همراه اول که مفت خوره . برای من پیامک اومده که قبض پایان دوره شما ۱۵۷ت است و باید پرداخت کنید من رفتم پرداخت کردم با اینکه من همیشه بسته ی ۳۰ت میخرم و جالب اینجاست که بدهی داشتم !!! من قبض ماه قبل رو پرداخت کرده بودم !! حالا ولش کنید رفتم از خودپرداز قبض رو پرداخت کردم ولی بازم واسم پیامک میاد که پرداخت نشده است !!!!!!!! ۱۵۷ت مفت مفت خوردن !!


سلام

خدا لعنتتون کنه همراه اولی دزد

واقعا همراه اول دروغ دوتا ۵۰۰۰تومنی شارژگرفتم اما الان موجودی ندارم

سلام.من یک بسته ۴ گیگی گرفتم بعدش ک حذفش کردم شارژمو پس نداد

ديشب 2 پكيج اينترنت داشتم كه يكيش شبانه و با حداقل 1.8 گيگ و يكي روزانه با حداقل 3.8 گيگ تنظيم كردم چند فايل با مجموع حجم فايل 1.5 گيگ ساعت 2 شب دانلود بشود و در صبح نهايت تعجب ديدم كه نه تنها پكيج هايم تمام شده بلكه اينترنت با تعرفه آزاد محاصبه شده و 340هزار تومن هم بدهكار و خطم يكطرفه شده است چون فايلها با نرم افزار دانلود شده حجم مصرفي كاملا قابل اندازه گيري هست واقعا نميدونم چي بگم 25 گيگ اينترنت روزانه و 12 گيگ اينترنت شبانه ميگيرم و خيلي راحت تموم ميشه در بهترين حالت ممكن حجم مصرفي رو 6 برابر حساب ميكنن

من اینترنت 10 گیگ خریدم اما اینترنت نامحدود 3 تا 7 برام فعال نشد.واقعا که
چرا اینطوری میکنید؟

واقعا ک براتون متاسفم همینطور شارژ میخورین ینی چ؟!
راضی نیستم حرومخورا

من الان ۵ هزار توما شراژ زدم ۴ روز بود تماس انچنانی هم نکردم فقت بادوستم یکم پایمک بازی کردیم تمام شد

فریبا جان ببین گوشیت رو پیش کی گذاشت جیملتون رو برداشتن و با اون روی گوشی خودشون برنامه نصب کردن،راهکار اینه جیممیلتو کلا حذف کنی و جدید بسسازی و برنامه هات رو هم حذف کن با جیمیل جدیدت نصبشون کن

سلام
یه نفر میتونه جواب بده چرا هم برا خریدشارژ 9درصد مالیات میگیرن هم زمانی که از همون شارژ یه بسته اینترنت میخریم باز 9درصد مالیات میگیرن
چرا😣😔😡😬


ایران است دیگر

چرا در ایامی که تمام دنیا تعطیله خط من بخاطر بدهی 180تومامی باید قطع بشه

سلام من ماه اسفند 137هزارتومن هزینه برداخت خطم اومده درصورتیکه هم بسته، میخرم وهم مکالمه تلفنی ندارم تازه زده 113هزارتومن برای اسفند هست 80 تومن بدهی من بدهی ندارم همه برداخت شده لطفا چون تعطیل هست همه جا اینجا بی ام دادم ممنونم

از طریق نرم افزار همراه من از کارت بانکیم ده برابر کم شده باید چکار کنم

اتمام سریع بسته همراه اول نسبت به پارسال جریان چیه!؟
۲۰۰ مگابایت از بسته ام مانده بود مطابق وضعیت دریافتی با ستاره ۱۴۰ یازده مربع ،،،دوباره وضعیت گرفتم گفت بسته شما به پایان رسید،،،،این ۲۰۰ مگابایت منو کی استفاده کرد!_

همراه اول دزده دزد…قیمت بسته ۶گیگی رو زده۱۵۹۰۰ بعد باید ۲۰ هزارتومن شارژ کنیم تا بسته فعال بشه از اون طرفم دو گیگ بیشتر نمیده خدا لعنتش کنه

چرا سیم کارت همراه اول من میگه معتبر ایران نمی باشد

چرا سیم کارت همراه اول من میگ معتبر برای کشور ایران نیست؟

الان سیستم در حال بروزرسانی هست و من اینترنت میخواهم بخرم یکی بگه کی باید بسه ی الفا بخرم

متاسفانه مشکل اکثر مشترکین اینه که پیامکهای اطلاع رسانی همراه اول مطالعه نمیکنن و توقعات بیش از اندازه از اپراتور دارند

سلام من بسته اینترنت یک ساعتع خریداری کردم و ازش یه ربع گذشته و هنوز باقی مانده داشته ولی شارژم که چهارهزارو پونصد بوده شده چهارصد دلیلش چیه؟

بعنی مملکت صاحاب نداره…؟
من با کد #1000*اینترنت ویژه گرفتم(6 گیگ 15900تومان)ولی ب من فقط 2100 گیگ نت داده(دو گیگ و صد مگابایت)…
آقای مسعول پاسخگو باش…
چرا رسیدگی نمی‌کنین..؟

بیاید درسش کنید ریدید تو همه چی دیگ شارژ زدم نیست نابود شد اخه خوردن داره اینا شاش تو همراه اول

واقعا معلوم نیست که میخواهید چیکار با مردم کنید

چندین سال است که هزینه های هنگفتی برایمان می اید و مجبور به خرید بسته برای مکالمات و اینترنت خود شدیم و باز هم برای ما هزینه های بسیار زیادی می اید اخر سر مجبور شدیم سیم کارت را در بیاوریم ولی همچناااان برای ما قبوض بسیار بسیار زیادی میاید اش نخورده و دهن سوخته

آقا توروخدا یکی جواب منو بده…چرا شارژم میرسه زیر 1000تومن دیگه نه میتونم زنگ بزنم نه مسج بدم.خستم کرده بخدا..

چرا قبض بعضی از شماره ها داده نمیشه

خط همراه اول من ده سال بعلت بدهی قطع شد..الان که قبض روپرداخت کردم یکماه میگذره ووصل نشده..اپراتور۹۹۹۰گفت خط شماتخلیه شده..الان جریان چیه؟بااینکه پول رودادم وخطم وصل نمیشه!!

سلام.من امروز از *۱اینترنت میخواستم بخرم که هی خطا میداد و خریداری نمیشد ولی از بانکم پیام اومدو هر ۳بار پولو برداشت کرد در صورتی که اینترنتی فعال نشد الان که۳ساعتم از این ماجرا گذشته هنوز پول من برگشت داده نشده باید چیکار کنم؟!؟!

سلام اینترنت همراه اول من قطع بوده .. و من وای فای و ای دی اس ال در منزل دارم . مسافرت امدم و خرید اینترنت بسته کردم از ایرانسل ولی از اینترنت خطم استفاده شد و در عرض سه روز بدهی خط من شد نود هزار تومان و خطم هم قطع کردند .. در صورتی که با ۹۹۹۰ تماس میگیرمومیگویند که بدهی ندارم .. لطفا کارشناس محترم همراه اول توضیح دهید

چرااااا زیر هزار تومان نمیتونم تماس یا پیامک بدم میگه موجودی کافی نیست.اون شارژهای که زدم یهویی صفر شد کجااااااا رفت

ببخشید چرا نمیتونم با اعتبارم در بازی ها سکه بخرم

سلام من میخوام اینترنت بخرم اینرنت رو بهم میده ۱۵تومن ولی من شارژم ۱۷ تومنه مینویسه اعتبار شما کافی نیست چیکار کنم الان؟

مبلغ دوره هازیادشده من ی خط همراه دارم اصلاتو گوشی نمیندازم هربار ۳ال۵تومن بهم آبونمان میاد درحالی خواهرم توگوشی ازخطی انداخته استفاده نمیکنه هزاریا زیرهزارمباد این یعنی چه؟

من شارژ میکنم گوشیمو ۲ثانه بعد خالی میشه اینتر نت میگیرم پولو کم میکنه ولی اینترنت نمیده بهرجاتماس میگیرم جواب گو نیستن

من ۲۵تومن شارژعادی دارم و۹هزارتومن شارژفوق العاده والان میخوام اینترنت بخرم نمیشه علتش چیه؟

خاااک تو سرتون با این نرخ جدید بسته هاتون .بسته هم که تموم میشه پیام نمیاد تا کل شارژ خالی شه بعد میگین به نرخ ازاد حساب میشه انقد کثیف اخه

همراه اول دزده دوتا حجم بسته گذاشته یک گیگ و دو گیگ در حالی که من هر ماه هفت گیگ مصرف دارم باید برم ایرانسل بخرم همراه اولم بندازم اونجا

سلام من قبلا از همراه من بسته ترکیبی خرید کردم ولی الان دیگ نمیتونم هر چقد میزنم میگه خطا و دوباره امتحان کن چیکار کنم؟

بارها بارها هم لغو اینترنت خودکار زدم ولی خودسر بیست تومن بیست تومن از شارژم کم کرده بابت مثلا 2گیگ اینترنت

واقعا دیگه همراه اول شورشو درآورد چند روز پیش بسته نامحدود خریدم پیامک فعالشم برام اومد ازش استفاده کردم الان الان میزنه شما هیچ بسته فعالی ندارین به 9990زنگم میزنم میگه فعلا در دسترس نیس الان باید چکار کنم

همراه اول داره تو گران فروشی چه مکالمه چه اینترنت رکورد میزنه چرا کسی پیگیری نمیکنه

سلام من از باشگاه فیردزه ایبا ۲۲۰ امتیاز اینترنت ۱۰ گیگ ۳۰ روزه رو با مبلغ ۲۱۸۰۰ فعال کردم پیام کسر مبلغ اومد برام ولی این پول الان کجا رفت و چیشد اصلا اینترنتمم فعال نشد کی جوابگوعه؟ ؟؟؟ خیلی شاکی میکنین ادمو

این طوری بگم که9GB برابر با 1GB ایرانسل هست
گول ارزون بودن اینترنت های همراه اول را نخورید
من 9GB یه ماهه می گیرم بدون اینکه استفاده کنم یک هفته ای تمام می شود

همراه اول چقد میخواید پولا مردم رو بخورید

من سیم کارت همراه اول خریدم الان سه روز فعال نسده میگن مسکل از سیستمه

سلام ۵۰ گیگ فعال کردم دو روز کار کرد وبعد خود بخود قطع شد هر کاری کردم درست نشد لطفا راهنمایم کنید

بخاطر یک دقیقه اینترنت ازاد مبلغ دو هزارو پانصد تومان از من همراه اول کم کرده

سلام من واقعا برای همراه اول متاسفم چون قیمت بسته ها رو بالا برده و حجمش رو پایین بردن ☹️
مخصوصاً بسته *1000*21# که یک ماهه هست
قبلا بسته 9 گیگی رو 21 هزار ولی الان باید 25 هزار تومان بدم تا 8
گیگ نت بخرم
واقعاً متاسفم ☹️☹️☹️

سلام من بسته 2گیگ خریدم فعال شده اما نمیتونم استفاده کنم از دیروز که اینترنتم رو باز کردم توی هر برنامه اینترنتی میرم میزنم اتصال قعط می‌باشد از اینترنتم هم استفاده نشده چی کار کنم لطفاً جواب بدید

خواهرم ۲۴ هزار اینترنت واسه خط اعتباریش خریده ولی متاسفانه شماره آخر رو درست وارد نکرده الان صاحب خط همه شماره های ما رو مسدود کرده من شکایت دارم از صاحب خط ۰۹۱۷۲۵۹۲۰۰۹

سلام من خطم دانش آموزی هستش اینترنت من یه فیلم 1گیگابابتی را دانلود میکنه اما وضعیت واتساپ را دانلود نمیکنه

من بسته۱۵۰ دقیقه خریدم حدود۱۱تومان پول ازحسابم کم شد فقط گفت پیام تاییدش میاد که نیومد که نیومد حالاچه کارکنم…

سلام من یک دانش آموزم نت من یه مدتی بود خراب بود نت من فورجیه ولی همیشه واسم 4.5Gنشون میده وقتی میره رو 4G نتم کلا خراب میشه امروز رفتم سر امتحان میبینم نت قط شد مرور گرم گیر زد وقتی درس شد دیدم امتحان تموم خب جواب شما چیه اگه میخواد اینجوری پیش بره بگید تا سیم کارتمو به ایرانسل یا رایتل تعویض کنم

سلام من چندوقت پیش بسته زدم یه دو تومن شارژ مونده بود همینطوری امتحانی رفتم یه بسته ۲۰تومنی و زدم واسم فعال شد چرا؟😐
نمیفهمم واقعا بسته ی هزاری و قبلش زدم فعال نشد بعد چجوری ۲۰ تومنی فعال شد نمیدونم خوشحال باشم یا چی هنوز تو شوکم

سلام
بابا این چه وضعشه؟
خدایی من از طریق امتیاز باشگاه فیروزه ای، شارژ ۳۰ روزه رو فعال کردم.اما پیام نمیفرسته.
د لامصب یه کاری کنین هم خدا راضی باشه هم بنده اش

سلام من بسته همراه اول میخرم ولی هر کار میکنم نتم جواب نمیده باید چیکار کنم مشکل از کجاست

سلام بسته 170هرار تومانی خریدم یکساله مبلغ فوق هم از حسابم کی. شده وهم روی فیش برام محاسبه کردن ظاهراً خرجشون خیلی بالاست هرچی پیگیری کردم کسی جواب نداد

با درود دزدی از این واضح تر توی روز روشن اینتر نتم که ۴ گیگ یک ماهه گرفته بودم ظرف دوروز بدون دانلود ومصرف عادی پیامک تمام شد دیگرچه می خواهید از این بهتر چه کسی پاسخگو است؟ من که رازی نیستم خدای من هم راری نباشد انشالله هرکسی داره اینطو ی حق مردم بیچاره ریر پا لح می کنه ومی خوره سرطان بگیره بمیره من که العان مدت ها بیکارم فقط ار طریق سایت بازار یابی جنس هایم را می فروختم العان به این صورت که شده اینترنت یک ماه‍ه ۴ گیگیم را می دزدند دیگر قادر نخواهم بود دائم از جیبم هزینه اینترنت بدهم از کجا بیاورم ؟؟؟

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

اکثر مشترکان تلفن همراه، از بسته‌های تشویقی اینترنت اپراتورهای همراه استفاده می‌کنند، اما با تمام شدن این بسته‌ها، اینترنت با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد که در مقایسه با بسته‌های تعریف‌شده در اپراتورها برای کاربران مقرون‌به‌صرفه نیست. به همین دلیل آگاهی از زمان اتمام بسته اینترنتی اهمیت زیادی دارد و برخی کاربران مدعی‌اند که این موضوع در زمان مناسبی به آن‌ها اطلاع داده نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، اکثر کاربران اپراتورهای موبایل برای مصرف اینترنت خود از بسته‌ استفاده می‌کنند، زیرا بسته‌های اینترنت مقرون‌به‌صرفه به نظر می‌رسند و تعرفه آزاد اینترنت همواره هزینه بیش‌تری برای کاربران داشته و اکنون کمتر کسی حاضر به استفاده از تعرفه آزاد است و استفاده کاربران اینترنت همراه بیش‌تر از بسته‌های ارائه‌شده توسط اپراتورهاست و با تمام شدن این بسته‌ها، اینترنت برای کاربر با تعرفه آزاد محاسبه می‌شود.

کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مصوبه خود در سال ۹۵، با کاهش ۲۰ درصدی تعرفه اینترنت، سقف تعرفه خدمات داده تلفن همراه را برای سیم‌کارت‌های دائمی به ازای هر کیلوبایت، ۰.۴ ریال و برای سیم‌کارت‌های اعتباری ۰.۶ ریال تعیین کرد.

مشترکان اپراتورهای مختلف اگر از اینترنت آزاد دیتای خود استفاده کرده باشند، درمی‌یابند که این استفاده اصلا مقرون به صرفه نیست، به همین دلیل در حال حاضر حدود ۸۰ درصد استفاده از مصرف داده همراه به سمت بسته‌های تشویقی و تخفیفی اپراتورها هدایت می‌شود.

اطلاعات مربوط به نحوه خرید، فعال‌سازی و استعلام مانده حساب طرح‌های تشویقی و بسته‌های تخفیفی اینترنت از طریق پورتال رسمی اپراتورهای همراه اعلام می‌شود. همچنین اپراتورها برای اطلاع مشترکان از وضعیت بسته‌های اینترنتی خریداری‌شده، شامل میزان اعتبار حجمی یا زمانی بسته از دو روش پیامک و کد دستوری (USSD) استفاده می‌کنند.چطور بفهمیم مصرف اینترنت همراه اول از کدام بس

در چنین شرایطی منطقی است که درصورت اتمام بسته اینترنتی کاربران، به آن‌ها اطلاع داده شود. در روش پیامکی، در دو مرحله پیامکی با محتوای رو به اتمام بودن زمان یا حجم بسته و نیز پس از اتمام اعتبار، آغاز مصرف اینترنت آزاد اطلاع‌رسانی می‌شود. در روش کد دستوری USSD، هم مشترکان سیم‌کارت دائمی و اعتباری می‌توانند با وارد کردن کد دستوری لازم، از میزان اعتبار زمانی و حجمی بسته‌های اینترنتی خود مطلع شوند.

برای کاربران اعتباری که از بسته‌های اینترنت استفاده می‌کنند، درصورت اتمام بسته و در شرایطی که اطلاع‌رسانی انجام نشود، مصرف اینترنت با تعرفه‌ی آزاد می‌تواند موجب تمام شدن شارژ اعتباری کاربران شود؛ عدم اطلاع‌رسانی برای کاربران دائمی می‌تواند عواقب بدتری داشته باشد، زیرا اگر با تمام شدن اینترنت بسته به آن‌ها اطلاع‌رسانی انجام نشود و کاربر به مصرف اینترنت با تعرفه آزاد ادامه دهد، این موضوع می‌تواند به هزینه‌های اضافی برروی قبض موبایل کاربر منجر شود که با توجه به دائمی بودن سیم‌کارت کاربر، ممکن است هزینه‌های سنگینی باشد.

این در حالی است که برخی از کاربران مدعی هستند که تمام شدن بسته اینترنت‌شان به آن‌ها اطلاع‌رسانی نمی‌شود. تنها هنگامی که بخش زیادی از بسته خود را مصرف کرده باشند و برای مثال ۲۰۰ مگابایت از بسته‌شان باقی مانده باشد به آن‌ها پیامکی داده می‌شود و سپس زمانی از اتمام بسته‌ی خود باخبر می‌شوند که اگر سیم‌کارتشان اعتباری باشد، شارژشان تمام شده و آن زمان است که متوجه می‌شوند بسته اینترنت‌شان تمام شده و به‌صورت خودکار از شارژ کاربر و با تعرفه آزاد مصرف شده است.

با وجود این، اپراتور ایرانسل در این باره توضیح داد: در پنج مقطع با ارسال پیام کوتاه از زمان خرید تا اتمام بسته، میزان حجم باقیمانده را به مشترکان اطلاع می‌دهد که این اطلاع رسانی شامل زمان پایان بسته و آغاز مصرف آزاد نیز می‌شود. مشترکان می‌توانند از طریق برنامه کاربردی ایرانسل من و یا شماره‌گیری کد دستوری #۵۵۵* از میزان حجم باقیمانده بسته خود با خبر شوند. ایرانسل هم‌چنین این امکان را برای مشترکان فراهم کرده است تا از طریق برنامه کاربردی ایرانسل من و یا کد دستوری #3*2*3*555* نسبت به فعال کردن طرح کنترل مصرف آزاد اقدام کند. با فعال‌سازی این طرح مشترک تنها درصورتی می‌تواند از اینترنت همراه استفاده کند که دارای بسته فعال اینترنت باشد.

هم‌چنین اگرچه اتمام بسته اینترنتی به اطلاع مشترکان اپراتور همراه اول می‌رسد، خود آن‌ها نیز می‌توانند با ارسال عدد ۰ لاتین به شماره ۸۰۸۰، شماره‌گیری کدهای دستوری #۳۲۰*۱۰* و #۰*۱۰۰* و یا مراجعه به حساب کاربری «همراه من» در آدرس my.mci.ir، از باقی‌مانده بسته اینترنت خود مطلع شوند. 

مشترکان اپراتور رایتل هم می‌توانند با شماره‌گیری کدهای دستوری #۱۴۲* و #۱۴۴*، باقی‌مانده بسته اینترنت سیم کارت رایتل خود را مشاهده کنند.

انتهای پیام

چطور بفهمیم مصرف اینترنت همراه اول از کدام بس
چطور بفهمیم مصرف اینترنت همراه اول از کدام بس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *