چطور بفهمیم میوت شده ایم

 
helpkade
چطور بفهمیم میوت شده ایم
چطور بفهمیم میوت شده ایم

یکی از سوالاتی که اکثر کاربران اینستاگرام با آن مواجه اند این است که چگونه می توانم در اینستاگرام کسی را نادیده بگیرم؟ اگر در اینستاگرام یک اکانت تجاری را فالو کرده اید که مرتبا پست و استوری به اشتراک می گذارد و علاقه ای به دیدن پست ها و استوری های پیج نامبرده ندارید، می توانید بدون اینکه نیاز باشد اکانت مورد نظر را آنفالو کنید، پست و استوری هایش را mute کنید. در این صورت پست و استوری هایش به شما نشان داده نخواهد شد. در این مطلب از میزبان فا مگ قصد داریم به طور کامل به معرفی قابلیت mute اینستاگرام و نحوه میوت پست و استوری اینستاگرام بپردازیم.

موضوعاتی که در این مقاله به آنها می پردازیم:

درباره mute اینستاگرام بیشتر بدانیم

حتما می پرسید mute اینستاگرام چیست؟ واژه mute به معنای بی صدا کردن است. در نسخه های قدیم تر اینستاگرام قابلیتی به نام mute وجود نداشت و شما ناچار بودید پست ها و استوری های کسانی که دنبال کرده اید در فید مشاهده نمایید. اکنون راهی وجود دارد که به کمک آن می توانید پست ها و استوری های بیهوده از یک شخص خاص را نادیده بگیرید. برای این منظور می توان از قابلیت mute اینستاگرام استفاده نمود.

اگر نمی خواهید پست ها، استوری ها و یا پیام های کسی را در اینستاگرام ببینید می توانید آنها را با استفاده از قابلیت mute اینستاگرام نادیده بگیرید. برای فعال سازی قابلیت میوت اینستاگرام دو روش وجود دارد.

چطور بفهمیم میوت شده ایم

نکته: توجه داشته باشید میوت استوری اینستاگرام، استوری کاربر مورد نظر را به صورت بی رنگ به انتهای صف استوری ها منتقل می کند.

پس از میوت پست و استوری اینستاگرام اگر کاربر مورد نظر پست و یا استوری منتشر کرد تا زمانی که به پروفایل شخص مراجعه نکنید پست ها و داستان های جدید او را نمی بیند.

راهکار واضحی برای اینکه متوجه شوید توسطی شخصی میوت شده اید وجود ندارد. تنها می توان بر اساس بازدیدهای صورت گرفته توسط افراد متوجه این قضیه شد که شاید میوت شده اید.

 نکته: اینستاگرام اجازه نمی دهد کسی که قابلیت mute اینستاگرام را برای او فعال کرده اید از این موضوع با خبر شود. میوت پست اینستا از آنفالو کردن و میوت استوری اینستا متفاوت است.

اگر به اشتباه پست و یا استوری کسی را در اینستاگرام mute کردید می توانید آن را از حالت mute خارج کنید. پس از انجام این کار هر زمان کاربر مورد نظر پست و استوری به اشتراک بگذارد برای شما نشان داده خواهد شد. برای این مورد می بایست در نظر بگیرید که آیا استوری شخصی را میوت کرده ای یا پست وی را؟ سپس بر اساس این مورد یکی از روش های آنمیوت را طی کنید.

برای آن میوت پست اینستاگرام تنها یک راه وجود دارد که به صفحه پروفایل کاربری که قبلا قابلیت mute اینستاگرام را برای پست های وی فعال نموده اید مراجعه کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

برای غیر فعال کردن میوت استوری اینستاگرام دو روش وجود دارد:

در روش اول برای غیر فعال کردن میوت استوری اینستاگرام می توانید در انتهای صف استوری ها روی استوری شخص مورد نظر انگشت خود را نگه دارید و گزینه Unmute Story را انتخاب نمایید. پس از انجام این کار استوری مورد نظر از حالت بی رنگ درمی آید و شبیه به سایر استوری ها نمایش داده می شود.

روش دوم نیز مشابه آن میوت پست در اینستاگرام است که در بخش آن میوت کردن پست های اینستاگرام توضیح داده شد.

منظور از نادیده گرفتن پیام در اینستاگرام، قطع صدای اعلان دایرکت اینستاگرام است. میوت مسیج اینستاگرام مناسب زمان هایی است که در محل کار خود مشغول هستید و صدای اعلان پیام های دایرکت اینستاگرام ممکن است شما و یا همکارانتان را اذیت کند. در چنین حالتی می توانید با فعال کردن mute message در اینستاگرام صدای اعلان دایرکت اینستاگرام را برای شخص خاصی قطع نمایید. برای نادیده گرفتن پیام دایرکت اینستاگرام دو روش وجود دارد.

پس از فعال کردن گزینه گزینه نادیده گرفتن پیام در اینستا، پیام های کاربر مورد نظر برای شما به صورت بی صدا ارسال می گردد.

نکته: به منظور لغو نادیده گرفتن پیام در اینستا مجددا همین مسیر را طی کنید و گزینه Mute Messages را به حالت غیر فعال درآورید.

در این مطلب، میزبان فا مگ راهی برای نادیده گرفتن پست و استوری بدون نیاز به آنفالو کردن کاربران به شما معرفی می کند. فعال سازی قابلیت mute اینستاگرام یکی از روش های نادیده گرفتن پست در اینستاگرام است. با استفاده از این ویژگی علاوه بر میوت استوری اینستا، امکان mute پست اینستاگرام برای شما فراهم شده است. اگر در رابطه با نحوه mute پست و استوری در اینستاگرام سوالی دارید حتما با ثبت نظرات خود ما را مطلع سازید.

آموزش اینستاگرام

سلام
آموزش کار راه اندازی بود ممنون
سوال
من در صفحه خودم بدون اینکه پیج کسی رو فالو کرده باشم یا در فالوور های من باشد تعداد فوق العاده زیادی پست اضافه شده و این در حالی باید باشه که من اون صفحه رو باید فالوور کرده باشم!!!!
مشکل از کجای تنظیمات هست!
هفته پیش یک درخواست عضویت گروه در اینستاگرام برام اومد که تایید کردم بعد ردش کردم ممکنه از اون باشه

سلام دوست عزیز ، خیر اینطور نیست که شما حتما باید کسی رو فالو کرده باشید در آپدیت های جدید اینستاگرام مطالب مورد علاقه شما رو داخل صفحه اولیه نمایش داده میشه!

سلام. ممنونم از مطالب خوبتون. با میوت کردن پست یا استوری از حجم اینترنت مصرفی ما باز هم کاسته میشه یا چون میوت حجم مصرف نمیشه؟

سلام روزبخیر؛
با توجه به اینکه دیگه برخی از پست ها در فید نمایش داده نمیشه و به صورت خودکار اجرانمیشن در حجم مصرفی اینترنتتون تاثیر گذار هست.

سلام واقعا عالی بود ولی من یه سوال دارم بعضی از پیج ها رو که وارد میشم گزینه میوت رو نمیاره علتش چی میتونه باشه؟

سلام مرسی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ایمیل ثبت نکرده بودم…

درود وقت بخیر من یه مشکل خیلی خیلی اساسی دارم که به هر کسی م…

بقیه روش هارو امتحان کنید تا آخر…

چطور بفهمیم میوت شده ایم

سلام دوست عزیز البته درست کلمه Cache هست…

منظورم از روش 4 همون CASH هست…

ایمیل ثبت نکرده بودم…

درود وقت بخیر من یه مشکل خیلی خیلی اساسی دارم که به هر کسی م…

بقیه روش هارو امتحان کنید تا آخر…

سلام دوست عزیز البته درست کلمه Cache هست…

منظورم از روش 4 همون CASH هست…

چگونه یک شخص را در اینستاگرام بی صدا کنیم؟

زمانی که حرف Mute به میان می آید در نظر همه حالت سکوت یا بی صدا پدیدار میشود ، ولی هنگامی که در پلتفرم های آنلاین این مفهوم پدیدار میشود به معنای خاموش کردن اعلان ها میباشد.در اینستاگرام Mute به اعلانات و اطلاعیه ها محدود نمیشوند ، بلکه به عنوان مفهومی متفاوت برای پست و استوری ها است. در اینستاگرام سه حالت Mute وجود دارد : برای دایرکت ، برای اعلان ها و دیگری برای پست ها و استوری ها . در حالی که دو مورد اول شامل notifications یا اعلانات هستند مورد آخر برای فیلتر و محدود کردن محتوا است.در این مقاله میخواهیم این موارد را به صورت دقیقتر در اینستاگرام مورد بررسی قرار دهیم.

برای دایرکت اینستاگرام Mute کردن معنای متفاوتی دارد ، یعنی اینکه شما میتوانید اطلاعیه های دریافتی از پیام های دیگران در دایرکت را خاموش کنید ، فرض کنید شما عضوی از یک گروه چت در اینستاگرام هستید که دائما پیامهایی از طرف مخاطبین در گروه ارسال میشود ، این پیام ها برای شما مهم نیستند و فقط باعث آزار شما میشوند در اینجاست که باید گروه را ترک کنید یا اطلاعیه های پیام ها را خاموش کنید ، شما میتوانید به صورت جداگانه هر مخاطب یا گروه چت را برای خاموش کردن اعلانات انتخاب کنید.انستاگرام یک چت ویدیویی هم دارد بنابر این دو گزینه جداگانه برای خاموش کردن پیام ها و چت های ویدیویی فراهم شده است.این ویژگی ها در وب سایت اینستاگرام در دسترسی نیست چون ویژگی برای نمایش اعلانات در آن وجود ندارد.در اینجا نحوه خاموش کردن اعلانات در چت ها و تماس های ویدیویی را خواهیم گفت :1. برنامه اینستاگرام را اجرا کنید و بر وری علامت دایرکت یا پیام ها ضربه بزنید.

2. روی چتی که قصد دارید آن را بی صدا یا خاموش کنید ضربه بزنید تا باز شود ، سپس بر روی نام بالای صفحه ضربه بزنید.

چطور بفهمیم میوت شده ایم

3. شما دو گزینه برای انجام این کار در اختیار خواهید داشت ، Mute Messages و Mute Video Chats

در صورتی که قصد دارید تا فقط اعلانات مربوط به چت ها را خاموش کنید این گزینه را غیرفعال کنید و در صورتی که قصد دارید تا چت ویدیویی که از طرف این شخص ارسال میشود را بی صدا یا خاموش کنید این گزینه را فعال کنید.اما سوال اینجاست آیا با mute کردن از این پس پیام های آن شخص برای شما ارسال خواهد شد یا خیر؟ جواب بله است و پیام ها مانند قبل در صندوق پستی شما قرار خواهد گرفت فقط از این پس متوجه این پیام ها نخواهید شد و باید به صورت دستی وارد صندوق پستی شوید.

اگر میخواهید تا از هیچ فردی اعلانی را مشاده نکنید باید به تنظیمات اینستاگرام بروید و بر روی Push Notifications ضربه بزنید.به پایین رفته و در قسمت Instagram Direct گزینه off را انتخاب کنید.

جواب خیر است ، در اینستاگرام این قابلیت موجود نمیباشد.

اگر میخواهید همه اعلانهای اینستاگرام مانند ویدیوهای زنده (لایو) ، IGTV ، پیام های دایرکت و… را برای مدتی خاموش کنید میتوانید گزینه Mute push را فعال کنید ، هنگامی که این گزینه فعال میشود هیچ نشانه ای از اینستاگرام را در گوشی خود مشاهده نخواهید کرد .با استفاده از این روش میتوانید برای زمانی دلخواه کلیه اعلانات خود را خاموش کنید ، شما میتوانید بازه ای زمانی بین 15 دقیقه تا 8 ساعت را تنظیم کنید.برای خاموش کردن اعلانها مراحل زیر را انجام دهید :1. برنامه اینستاگرام را باز کرده و به تنظیمات بروید.2. بر روی Push Notifications بروید.

3. برای غیرفعال کردن اعلان ها گزینه Mute Push Notifications را انتخاب کنید.هنگامی که این گزینه فعال شد مدت زمانهای پیشنهادی برای خاموش کردن اعلانات نمایش داده میشود  ، بر روی زمان مورد نظر خود ضربه بزنید.

شما میتوانید پستها و استوری های فالوینگ هایتان را Mute کنید ، یعنی اینکه در صورتی که شما پست های فردی را mute کنید از آن پس پست های این فرد را در Home مشاهده نخواهید کرد.همچنین اگر استوری آن فرد را mute کنید نمیتوانید استوریهای این شخص را در بالای home مشاهده کنید.

این کار میتواند زمانی مناسب باشد که شما از پست ها و استوری های فردی خسته شده باشید و نمیخواهید آن شخص را آنفالو یا بلاک کنید در این صورت است که mute کردن کارایی دارد.برای mute کردن مراحل زیر را انجام دهید :1. به اینستاگرام رفته و وارد پروفایل فردی که میخواهید آنرا mute کنید شوید.2. بر روی علامت سه نقطه از بالا سمت راست ضربه بزنید ,سپس Mute را انتخاب کنید.

3. هم اکنون سه گزینه را مشاهده خواهید کرد :

همچنین میتوانید یکی از پست های ارسالی کاربر در صفحه Home را پیدا کرده و بر روی سه نقطه ضربه بزنید و Mute را انتخاب کنید ، سپس به دلخواه یک مورد را انتخاب کنید.روش دیگر این است که میتوانید از home بر روی یکی از استوری های کاربر دست خود را نگه داشته و mute را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید :


Downloads-icon

نحوه mute پست و استوری در اینستاگرام

حتما می پرسید mute اینستاگرام چیست؟ واژه mute به معنای بی صدا کردن است. در نسخه های قدیم تر اینستاگرام قابلیتی به نام mute وجود نداشت

چطور بفهمیم میوت شده ایم

و شما ناچار بودید پست ها و استوری های کسانی که دنبال کرده اید در فید مشاهده نمایید. اکنون راهی وجود دارد که به کمک آن می توانید پست ها و

استوری های بیهوده از یک شخص خاص را نادیده بگیرید. برای این منظور می توان از قابلیت mute اینستاگرام استفاده نمود.اگر نمی خواهید پست ها، استوری ها و یا پیام های کسی را در اینستاگرام ببینید می توانید آنها را با استفاده از قابلیت mute اینستاگرام نادیده بگیرید.

برای فعال سازی قابلیت میوت اینستاگرام دو روش وجود دارد.1- عدم نمایش پست و استوری دیگران با قابلیت میوت

نام کاربری شخصی که می خواهید قابلیت mute اینستاگرام را برای اکانت او فعال نمایید در تب جستجو سرچ کنید.

پروفایل اکانت مورد نظر را از لیست ظاهر شده انتخاب کنید.

در صفحه پروفایل شخص مورد نظر روی علامت فلش رو به پایین دکمه following ضربه بزنید.

نکته: تا زمانی که کاربر مورد نظر را دنبال نکرده باشید فلش کنار دکمه following برای شما ظاهر نمی شود.

از بین گزینه های موجود گزینه mute را انتخاب نمایید.

اکنون در پنجره ظاهر شده گزینه posts را به منظور میوت پست و گزینه stories را جهت میوت استوری اینستاگرام فعال نمایید.

نکته: توجه داشته باشید میوت استوری اینستاگرام، استوری کاربر مورد نظر را به صورت بی رنگ به انتهای صف استوری ها منتقل می کند.

پس از میوت پست و استوری اینستاگرام اگر کاربر مورد نظر پست و یا استوری منتشر کرد تا زمانی که به پروفایل شخص مراجعه نکنید پست ها و داستان های جدید او را نمی بیند.

2- میوت پست و استوری در اینستاگرام از صفحه پروفایل

در تب home روی نماد سه نقطه بالای پست شخص مورد نظر ضربه بزنید.

اکنون از پنجره ظاهر شده گزینه Mute را انتخاب نمایید.

سپس از پنجره باز شده گزینه mute posts و یا mute posts and story را انتخاب نمایید.

از کجا بفهمیم در اینستاگرام میوت شدیم؟

راهکار واضحی برای اینکه متوجه شوید توسطی شخصی میوت شده اید وجود ندارد. تنها می توان بر اساس بازدیدهای صورت گرفته توسط افراد

متوجه این قضیه شد که شاید میوت شده اید.

نکته: اینستاگرام اجازه نمی دهد کسی که قابلیت mute اینستاگرام را برای او فعال کرده اید از این موضوع با خبر شود. میوت پست اینستا

از آنفالو کردن و میوت استوری اینستا متفاوت است.

چگونه در اینستاگرام unmute کنیم؟

اگر به اشتباه پست و یا استوری کسی را در اینستاگرام mute کردید می توانید آن را از حالت mute خارج کنید. پس از انجام این کار هر زمان کاربر مورد نظر پست

و استوری به اشتراک بگذارد برای شما نشان داده خواهد شد. برای این مورد می بایست در نظر بگیرید که آیا استوری شخصی را میوت کرده ای یا پست وی را؟

سپس بر اساس این مورد یکی از روش های آنمیوت را طی کنید.

چطور بفهمیم میوت شده ایم

نمایش مجدد پست های اینستاگرام شخص میوت شده

برای آن میوت پست اینستاگرام تنها یک راه وجود دارد که به صفحه پروفایل کاربری که قبلا قابلیت mute اینستاگرام را برای پست های وی فعال نموده اید مراجعه کنید.

برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

پس از سرچ نام کاربری شخص مورد نظر و انتخاب پروفایل او از لیست نمایش داده شده وارد صفحه پروفایل کاربر می شوید.

روی فلش رو به پایین دکمه following ضربه بزنید.

از گزینه های موجود، گزینه mute را انتخاب نمایید.

در صفحه ظاهر شده هر کدام از دو گزینه posts و stories را در صورت فعال بودن می توانید غیر فعال نمایید.

unmute پست و استوری اینستاگرامچگونه استوری دیگران را unmute کنیم؟برای غیر فعال کردن میوت استوری اینستاگرام دو روش وجود دارد:از طریق مراجعه به استوری شخص میوت شدهاز طریق مراجعه به پروفایل کاربری شخص مورد نظردر روش اول برای غیر فعال کردن میوت استوری اینستاگرام می توانید در انتهای صف استوری ها روی استوری شخص مورد نظر انگشت خود را نگه دارید و گزینه Unmute Story را انتخاب نمایید. پس از انجام این کار استوری مورد نظر از حالت بی رنگ درمی آید و شبیه به سایر استوری ها نمایش داده می شود.

روش دوم نیز مشابه آن میوت پست در اینستاگرام است که در بخش آن میوت کردن پست های اینستاگرام توضیح داده شد.نحوه میوت مسیج اینستاگراممنظور از نادیده گرفتن پیام در اینستاگرام، قطع صدای اعلان دایرکت اینستاگرام است. میوت مسیج اینستاگرام مناسب زمان هایی است که در محل کار خود مشغول هستید و صدای اعلان پیام های دایرکت اینستاگرام ممکن است شما و یا همکارانتان را اذیت کند. در چنین حالتی می توانید با فعال کردن mute message در اینستاگرام صدای اعلان دایرکت اینستاگرام را برای شخص خاصی قطع نمایید. برای نادیده گرفتن پیام دایرکت اینستاگرام دو روش وجود دارد.میوت مسیج اینستاگرام از طریق صفحه دایرکتمیوت پیام های اینستاگرام از طریق نام کاربریبستن صدای دایرکت شخص مورد نظر در اینستاگرامتب home را لمس نمایید و از بالای صفحه روی آیکن دایرکت آیکن دایرکت اینستاگرام ضربه بزنید.در صفحه دایرکت شخص مورد نظر را انتخاب نمایید.نکته: در صورتی که کاربر مورد نظر در لیست کاربران دایرکت شما نیست می توانید از طریق کادر جستجوی بالای صفحه نام کاربر را جستجو کنید و سپس مطابق مراحل قبل گزینه Mute messages را برای کاربر فعال نمایید. همچنین در نظر داشته باشید اگر پیش از این هیچ پیامی میان شما و کاربر مورد نظر رد و بدل نشده است به این گزینه دسترسی نخواهید داشت.سپس در صفحه پیام های شخص روی آیکن میوت مسیج اینستاگرام بالای صفحه ضربه بزنید.اکنون از پنجره باز شده گزینه Mute Messages را با کشیدن انگشت به سمت راست فعال نمایید.

پس از فعال کردن گزینه گزینه نادیده گرفتن پیام در اینستا، پیام های کاربر مورد نظر برای شما به صورت بی صدا ارسال می گردد.نکته: به منظور لغو نادیده گرفتن پیام در اینستا مجددا همین مسیر را طی کنید و گزینه Mute Messages را به حالت غیر فعال درآورید.میوت کردن صدای پیغام در اینستاگرام از طریق نام کاربریتب جستجو را لمس نمایید.نام کاربر را در کادر جستجو وارد نمایید و از لیست ظاهر شده روی پروفایل کاربر ضربه بزنید.پس از ورود به صفحه پروفایل شخص موردنظرتان گزینه message را لمس کنید.پس از ورود به صفحه چت شخص مورد نظر آیکنمیوت مسیج اینستاگرامرا انتخاب نمایید.اکنون گزینه Mute Messages را فعال نمایید.درباره mute اینستاگرام بیشتر بدانیمmute messages یعنی چه؟mute messages به این مفهوم است که اگر شخصی در دایرکت اینستاگرام پیامی ارسال کند صدای اعلان آن قطع می گردد.میوت اینستاگرام چیست؟اگر بخواهیم پست ها، استوری ها و یا پیام های شخصی را در اینستاگرام نبینیم می توانیم از قابلیت میوت اینستاگرام استفاده نماییم.چگونه استوری دیگران را میوت کنیم؟روی استوری شخص مورد نظرتان انگشت خود را نگه دارید از پنجره باز شده گزینه Mute را انتخاب نمایید.چگونه بفهمیم در اینستاگرام میوت شده ایم؟اگر کسی شما را در اینستاگرام میوت کند اعلانی برای شما ارسال نمی گردد بنابراین متوجه نخواهید شد.اگر کسی را میوت کنیم متوجه می شود؟خیر. اگر قابلیت mute در اینستاگرام را برای شخصی فعال نماییم متوجه نخواهد شد.آیا کاربرانی که میوت شده اند می توانند پست ها و استوری های من را ببینند؟بله. کاربرانی که توسط شما میوت شده اند می توانند پست ها و استوری های شما را ببینند. اگر می خواهید کسی پست های شما را نبیند باید شخص را بلاک کنید و یا از لیست فالوورهای خود حذف نمایید.چگونه می توانم لیست کسانی که mute کرده ام را ببینم؟در مسیر Settings> Privacy> Mute Account می توانید لیست کسانی که قابلیت mute اینستاگرام را برای آنها فعال نموده اید مشاهده کنید.

منبع : https://mizbanfa.net/

چگونه مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ را حل کنیم؟

به وبلاگ خود خوش امدید

چگونه از نمایش پست و استوری اینستاگرام دیگران جلوگیری کنیم؟

شما اینجا هستید: سایت آژانس تبلیغاتی کروشه » بلاگ » دیجیتال مارکتینگ » ۱۵ قابلیت مخفی در اینستاگرام که همه افراد باید بدانند

این مقدار را با ۲۳ درصدی که از توییتر استفاده می کنند مقایسه کنید. نه تنها بزرگسالان از اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب استفاده می کنند بلکه ۵۳ درصد از بزرگسالانی که ۱۸ تا ۲۹ سال دارند هر روز از این رسانه بهره می برند.در این مقاله قصد داریم ۱۵ مورد از ترفندها و قابلیت های پنهانی که در اینستاگرام وجود دارد را بیان کنیم.

در ارتباط با شبکه های اجتماعی باید یاداور شد که چون افراد زیادی با این شبکه ها سرو کار دارند باید مقالات بیشتری در رابطه با کارایی بهینه تر از این شبکه ها را مورد استفاده عموم قرار داد.

حتما شما نیز دوست دارید همه پست هایی که لایک کرده اید را در یک مکان مشاهده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به پروفایل خود بروید و بر روی دکمه Options کلیک کنید. سپس گزینه Posts You’ve Liked را انتخاب نمایید.
برای اینکه پست های لایک شده را از حالت لایک دربیاورید کافیست به پست مورد نظر بروید و آیکون قلبی شکلی که در زیر آن وجود دارد را دوباره لمس کنید تا از حالت انتخاب خارج شود.

برای اینکه بفهمید افرادی که فالوو کرده اید اخیرا چه فعالیت هایی انجام داده اند بر روی آیکون قلبی شکل در انتهای صفحه اصلی کلیک کنید. سپس تبی که در نزدیکی بالای صفحه وجود را انتخاب نمایید . این تب با عنوان Following نمایش داده می شود.

چطور بفهمیم میوت شده ایم

برای اینکه بتوانید تصاویر اینستاگرام افراد را مشاهده کنید کافیست گوشی خود را در حالت پرواز یا همان airplane mode قرار دهید. بدون دسترسی به اینترنت قادر نخواهید بود تصاویر آنها را لایک کنید حتی اگر به صورت تصادفی دستتان به آیکون مورد نظر بخورد. اگر اینترنت نداشته باشید نمی توانید همه تصاویر را بارگذاری کنید. زمانی که به انتهای تصاویر رسیدید کافیست از حالت پرواز خارج شوید، اینترنت گوشی را روشن کنید، تصاویر را بارگذاری کنید و سپس دوباره به حالت پرواز برگردید.
•برای روشن کردن حالت پرواز در آیفون/ آیپد از انتهای صفحه نمایش خود بر روی آیکون حالت پرواز کلیک کنید. همچنین شما می توانید به قسمت تنظیمات بروید و سپس گزینه وای فای را انتخاب کنید. سپس گزینه Airplane Mode را فعال نمایید.
•برای اینکه بتوانید حالت پرواز را در دستگاه اندرویدی فعال کنید کافیست به قسمت تنظیمات گوشی بروید و گزینه Airplane Mode را لمس نمایید.

شما می توانید در اینستاگرام خود سابقه تمامی جستجوهایی که انجام داده اید را پاک کنید.برای انجام اینکار کافیست به پروفایل خود بروید و بر روی دکمه Option کلیک کنید. به سمت پایین بیایید و بر روی Clear Search History کلیک کنید. در نهایت گزینه Yes, I’m sure را بزنید تا تمامی جستجوهای انجام شده پاک شود.

 

اگر به این مقاله علاقه مند بودید و دوست داشتید ادامه آنرا ببینید مقاله ۱۵ قابلیت مخفی در اینستاگرام که در سایت آژانس تبلیغاتی کروشه قرار دارد را مطالعه نمایید.


نام (الزامی)


پست الکترونیک (نمایش داده نمی شود, الزامی)


وب سایت

عضویت در خبرنامه

تمامی حقوق مادی و معنوی به

[کانون تبلیغاتی کروشه]
تعلق دارد.

با IT-Planet دنیای آی‌تی را بهتر بشناسید

آموزش

سیاره‌آی‌تی

یکی از قابلیت‌های مفید اینستاگرام، مسدود کردن یا به عبارتی Block کردن افراد مزاحم است. اگر به هر دلیل بخواهید از حریم خصوصی وی در مقابل دیگران محافظت کنید، می‌توانید اشخاص خاصی را بلاک کنید تا نتوانند پست‌های شما را مشاهده کنند و حتی قابلیت پیدا کردن پروفایل شما از طریق جستجو نیز وجود نداشته باشد.

در ادامه به ۶ روش ساده برای تشخیص اینکه کسی ما را در اینستاگرام بلاک کرده است یا خیر، اشاره خواهیم کرد. با ما باشید.

چطور بفهمیم میوت شده ایم


ساده‌ترین روش تشخیص اینکه کاربری شما را بلاک کرده این است که از قابلیت سرچ استفاده کنید و نام پروفایل کاربری وی را جستجو کنید. نتیجه‌ی جستجو مشخص خواهد کرد که شما بلاک شده‌اید یا خیر و در واقع چهار حالت مختلف وجود دارد:

برای اطلاع از اینکه پروفایل موردنظر حذف شده یا صرفاً شما بلاک شده‌اید، می‌بایست از روش‌های بعدی که در ادامه شرح می‌دهیم، استفاده کنید.

زمانی که شخصی شما را بلاک می‌کند، Instagram کامنت‌های قدیمی و همین‌طور تگ‌های پروفایل شما را حذف نمی‌کند. لذا اگر با استفاده از ابزار جستجو نمی‌توانید پروفایل موردنظر را پیدا کنید، راهکار دیگری برای یافتن پروفایل شخص موردنظر وجود دارد و آن مراجعه به کامنت‌ها و تگ‌های وی است. بنابراین با تپ روی نام کاربر در بخش نظرات یا تگ‌ها، پروفایل وی را باز کنید. اگر تعداد پست‌ها نمایش داده شود اما پستی را مشاهده نکنید، روشن است که بلاک شده‌اید.

در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام هر یک از پروفایل‌های کاربران با استفاده از لینک ساده‌ای قابل رویت است. ساختار لینک به صورت زیر است:

Instagram.com/USERNAME

لذا اگر نام کاربری شخص موردنظر را بدانید و به جای USERNAME در آدرس فوق قرار بدهید، می‌توانید در مرورگرهای اینترنت به سادگی پروفایل کاربر را چک کنید. دقت کنید که قبل از باز کردن آدرس فوق، در حساب خویش لاگین کنید تا روشن شود که بلاک شده‌اید یا خیر. اگر شخصی شما را بلاک کرده باشد و بخواهید پس از Sign in یا ورود به حساب خویش، آدرس فوق را باز کنید، با پیغام Sorry, this page isn’t available روبرو می‌شود و اطلاعات دیگری در مورد اکانت وی، نمایش داده نمی‌شود.

البته این احتمال وجود دارد که بلاک نشده باشید بلکه پروفایل کاربری موردبحث، غیرفعال و حذف شده باشد. برای چک کردن این موضوع، کافی است از حساب کاربری خویش خارج شوید و در واقع بدون لاگین کردن، آدرس اشاره شده را باز کنید. اگر محتوایی نمایش داده شود، حساب کاربری موردنظر موجود و فعال است و صرفاً شما به دلیل مسدود شدن، نمی‌توانید پروفایل را مشاهده کنید.

زمانی که شخصی را مسدود یا بلاک می‌کنید، اگر در بخش پیام‌های مستقیم یا به اصطلاح دایرکت اینستاگرام، گفت‌وگویی با وی داشته باشید، این گفتگو برای هر دو طرف مخفی می‌شود!

بنابراین یکی دیگر از نشانه‌های مسدود شدن پروفایل کاربری شما در Instagram این است که در بخش Direct Messages‌ اینستاگرام، چت شما با شخص موردنظر ناپدید می‌شود.

البته این احتمال وجود دارد که پروفایل کاربر موردنظر غیرفعال شده باشد. لذا می‌توانید با یکی از روش‌های اشاره شده، موجودیت پروفایل کاربری موردنظر را بررسی کنید و اگر پروفایل موجود بود و در عین حال گفتگوی شما با وی حذف شده بود، قطعاً بلاک شده‌اید. یک روش دیگر این است که یکی از گروه‌های اینستاگرام را باز کنید که هم شما و هم شخص موردنظر در آن عضویت دارید. اگر در این گروه‌ها پروفایل کاربر موردنظر موجود باشد، به این معنی است که حذف اکانت صورت نگرفته بلکه شما بلاک شده‌اید.

اگر با هر روشی می‌توانید پروفایل کاربر موردنظر را مشاهده کنید، روی دکمه‌ی Follow یا دنبال کردن تپ کنید. اگر مسدود شده باشید، قابلیت دنبال کردن وجود ندارد و در واقع با تپ روی دکمه‌ی Follow‌، کار خاصی انجام نمی‌شود و دکمه به همین صورت باقی می‌ماند.

اما اگر بلاک نشده باشید، با تپ روی دکمه‌ی فالو، پروفایل کاربری موردنظر را دنبال خواهید کرد و اینستاگرام به کاربر موردنظر، نوتیفیکیشنی در این رابطه نمایش می‌دهد.

یک روش بسیار ساده برای بررسی اینکه آیا مسدود شده‌اید یا خیر، این است که از یکی از دوستان و افراد نزدیک بخواهید که پروفایل کاربر موردنظر را باز کند. با توجه به اینکه بسیاری از افراد در اینستاگرام عضو هستند و در عین حال شناختی از دیگران ندارند، این روش بسیار ساده و سریع خواهد بود.

توجه کنید که اگر خود شما هم حساب کاربری دیگری داشته باشید که شخص موردنظر از آن آگاهی نداشته و طبعاً آن را بلاک نکرده، می‌توانید وارد آن حساب کاربری شده و بررسی کنید که آیا پروفایل کاربری شخص موردنظر قابل رویت است یا خیر.

guidingtechسیاره‌ی ‌آی‌تی

مهندسی مکانیک، عاشق موسیقی، انیمه و فیلم هنری، نقاشی و خطاطی و همین‌طور بازی‌های نقش‌آفرینی جذاب. علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به ویژه کامپیوتر، موبایل و تبلت.

با یه نیم کراس عضلاتت رو بساز!

فروش ویژه‌ی نیم‌کراس حرفه‌ای (سیم‌کش)، فقط ۵.۴۵ میلیون تومان!

تناسب اندام در منزل بدون نیاز به باشگاه

دستگاه نیم‌کراس برای انواع حرکات بدنسازی و تناسب اندام، فقط ۵.۴۵ میلیون

تمرینات ورزشی و درمانی با وزنه‌های سبک

بیش از ۲۰ حرکت بدنسازی در منزل بدون نیاز به باشگاه رفتن

زمانی که یکی از مخاطبین یا افراد ناشناس به پیام شما در پیام‌رسان WhatsApp پاسخ نمی‌دهد، ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید که شاید من را بلاک کرده است و به دنبال راهی برای بررسی کردن این موضوع باشید که آیا واقعاً Block شده‌اید یا خیر.

اگر پروفایل کاربری شما در شبکه‌ی اجتماعی Instagram از نوع خصوصی یا Private باشد، می‌توانید دنبال‌کنندگان یا به زبان دیگر Followerها را حذف کنید تا نتوانند پست‌های جدید شما را ببینند. اینستاگرام تدریجاً این قابلیت را در حساب‌های کاربری که پروفایل عمومی دارند نیز اضافه می‌کند، به خصوص در نسخه‌ی مخصوص اندروید.

بلاک کردن افراد در اینستاگرام راهی برای حفظ حریم خصوصی و مقابله با رفتارهای ناشایست است. با بلاک کردن دیگران، آنها نمی‌توانند اطلاعات مربوط به شما و پست‌ها و استوری‌ها را ببینند و همین‌طور شما را Follow کنند. افراد مسدود شده در لیست حساب‌های بلاک‌شده قرار می‌گیرند.

پروفایل کاربری در Instagram می‌تواند Public یا Private باشد. به بیان دیگر می‌توان حساب کاربری با حالت نمایش عمومی را به خصوصی تبدیل کرد تا همه نتوانند پست‌ها و عکس‌ها را مشاهده کنند. بنابراین کسانی که به دلایل مختلف می‌خواهند حریم شخصی خود را بهتر حفظ کنند، می‌توانند پروفایل خصوصی اینستاگرام را انتخاب کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a082af9c2966fce79c8b40d8a59d0495” );document.getElementById(“f3f46d3794”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام:

ایمیل:

چطور بفهمیم میوت شده ایم

برای نوشتن کد از

CODE

استفاده کنید.به عبارت دیگر قبل و بعد از کد

  و 

تایپ کنید.

برای دنبال کردن نظرات و پاسخ‌ها، پایین صفحات سایت یا صفحه‌ی ۲۰۰ دیدگاه اخیر را دنبال بفرمایید.

بازنشر مطالب در رسانه‌ها تنها با ذکر نویسنده و نام منبع:
it-planet.irمجاز است.

برای همه ی ما حداقل یکبار این سوال پیش آمده است که چه کسانی حساب کاربری اینستاگرام ما را چک کرده اند ؟ چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند ؟ پاسخ به این سوال و البته جذابیت آن روش ها و اپلیکیشن های زیادی را روانه ی بازار کرد تا بدوینوسیله به شما بگوید که چه کسانی از صفحه ی اینستاگرامی شما بازدید کرده اند. به دلیل استقبالی که همواره از این موضوع می شود، تصمیم گرفتیم در این نوشته به پاسخ این سوال بپردازیم. پس اگر این موضوع دغدغه ی شماست لطفا همراه ما باشید.

چگونه بدانیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند؟

اگر شما دارای یک حساب اینستاگرامی از نوع بیزینسی باشید، مایل هستید بدانید چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند. اگر نمی دانید اکانت بیزنسی چیست جدیدترین راهنمای بیزینس پروفایل اینستاگرام و نحوه ساخت آن را بخوانید. بسیاری از افراد بدون اینکه صفحه ای را دنبال کنند به آن سر می زنند و به طور منظم آن را چک می کنند. انگیزه ی افراد از انجام این کار متفاوت است. برخی در نظر دارند آخرین پست ها و فعالیت های شما را دنبال کنند اما تمایلی ندارند شما را دنبال کنند. به هر حال طبیعی است که مایل باشید این افراد را بشناسید.

آیا اپلیکیشن هایی که بازدیدکنندگان پروفایل اینستاگرام را ارائه می کنند واقعی هستند؟

متاسفانه اینستاگرام هیچ امکانی در برنامه ی خود برای بررسی این موضوع قرار نداده است. اینستاگرام مانند فیسبوک در این زمینه بسیار سخت گیر و با تدابیر شدید امنیتی رفتار می کند. در واقع لیست کسانی که حساب اینستاگرام شما را چک کرده اند در دست اینستاگرام است اما به دلایلی تمایل به اشتراک گذاری این محتوا با هیچکس ندارد. اما چاره چیست؟

چطور بفهمیم میوت شده ایم

اگر شما جستجوی مختصری روی استورهای رایج اندروید و ios داشته باشید، اپلیکیشن های زیادی با نام های جذاب آماده هستند تا به شما بگویند چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند. اما آیا کسی تابحال موفق به دریافت اسامی افراد چک کننده ی حساب شده است؟ پاسخ به طور قطع منفی است.اما مشکل کجاست؟

بسیاری از این اپلیکیشن ها فیک و غیرواقعی هستند. به این صورت که یک لیست واحد و مشترک را به تمامی کاربران اپلیکیشن خود نشان میدهند؛ با این عنوان که این اسامی پروفایل اینستاگرام شما را چک کرده اند. البته شاید بگویید این مساله به سادگی قابل پیگیری است. اما اشتباه نکنید، آنها فکر این مورد را نیز کرده اند و به طور تصادفی یک لیست به شما و لیست دیگری را به شخص بعدی نشان میدهند. مساله زمانی بغرنج می شود که این اپلیکیشن ها برای نمایش افراد بیشتر از شما تقاضای پول می کنند. یعنی برای نمایش ادامه ی لیستی که در مجموع غیرواقعی است، مجبور به پرداخت هزینه می شوید. اگر هنوز هم به این موضوع شک دارید کافیست سری به بخش نظرات این اپلیکیشن ها در استور مربوطه بزنید. تجربیات سایر افراد پس از استفاده از این اپلیکیشن ها به قدر کافی گویا خواهد بود.

بیشتر بدانید: تشخیص پیج فیک اینستاگرام – روش های کاربردی و مهم

علت عدم موفقیت اپلیکیشن ها

چرا اپلیکیشن ها موفق به دریافت اطلاعات افرادی که پروفایل اینستاگرام را چک کردند، ‌نمی شوند؟ در اینجا قصد نداریم به مسائل تخصصی بپردازیم. اما اینستاگرام برای امنیت و حریم خصوصی ارزش زیادی قائل است. رابط نرم افزاری اینستاگرام اطلاعات افرادی را که از یک پروفایل اینستاگرام بازدید کرده اند، در اختیار اپلیکیشن های متفرقه قرار نمی دهد. این بدین معنیست که تمامی ادعاهای این افراد مبنی بر ارائه ی لیست بازدیدکنندگان پروفایل اینستاگرام شما محلی از اعراب ندارد. نهایت اطلاعاتی که می توانید از اپلیکیشن های مشابه دریافت کنید، تعداد یا اسامی افرادی است که شما را فالو یا آنفالو کرده اند.

اما نکته ی مهم دیگری در این میان وجود دارد. زمانی که شما اطلاعات کاربری خود را در اختیار این اپلیکیشن ها قرار می دهید،‌ چه تضمینی وجود دارد تا از این اطلاعات سو استفاده نشود؟ در واقع شما اطلاعات خصوصی خود را در اختیار افرادی قرار می دهید که شناختی از آنها ندارید. ظاهر اپلیکیشن هر اندازه هم حرفه ای به نظر برسد در نهایت اعتماد به آن ریسک است علی الخصوص زمانی که بنا نیست اطلاعات درخوری دریافت کنید. با این همه در بند بعدی نحوه ی کارکرد اپلیکیشن های معروف در این زمینه را بررسی می کنیم.

در این بخش تصمیم گرفتیم چند اپلیکیشن معروف در زمینه ی مشاهده ی افرادی که پروفایل اینستاگرام ما را چک کرده اند برای شما معرفی کنیم. ابتدا به گوگل پلی استور(مارکت گوشی های اندرویدی) سر زدیم. در نوار آدرس این عبارت را جستجو کردیم: who viewed my instagram profile به این معنی که چه کسی پروفایل اینستاگرام من را چک کرده است؟

همانطور که می بینید لیست طولانی از اپلیکیشن هایی که به این منظور طراحی شده اند پیش روی شما قرار میگیرد:

اگر زبان انگلیسی شما تا حد متوسطی خوب باشد می توانید توضیحات هر یک از این اپلیکیشن ها را بخوانید:

طبق ادعاهایی که در توضیحات این اپلیکیشن آمده ، به طور خلاصه با بهترین اپلیکیشن آنالیز اینستاگرام پیش روی شما قرار دارد. در ادامه نوشته شده که اگر به دنبال یک اپلیکیشن هستید تا بدانید چه کسی پروفایل اینستاگرام شما را چک کرده است،‌ جای درستی آمده اید. کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است و رابط کاربری آسانی دارد. در ادامه نیز سایر امکانات اپلیکیشن به شما معرفی شده است. امکاناتی نظیر پیدا کردن کسانی که شما را آنفالو کرده اند و یا کسانی که هنوز شما را فالو نکرده اند.

نحوه ی استفاده از این اپلیکیشن ها معمولا به این صورت است که بعد از دانلود و نصب آن،‌ اطلاعات ورودی اینستاگرام شما یعنی یوزرنیم و پسورد دریافت می شود. با این کار شما وارد برنامه می شوید و از منویی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید به امکانات نرم افزار که بعضا رایگان و اکثرا غیررایگان هستند دسترسی پیدا کنید. پیدا کردن کسانی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند نیز در میان این امکانات جای دارد.

همانطور که گفتیم پیدا کردن اینکه چه کسانی از پروفایل اینستاگرام ما بازدید کرده اند بسیار جذاب است. پس اگر اپلیکیشنی قادر به دور زدن اینستاگرام باشد و لیست مورد نظر را به ما نمایش دهد بسیار ذوق زده می شویم. طبق ادعاهای این اپلیکیشن انتظار داریم افرادی که از آن استفاده می کنند موفق به این کار شده باشند. پس به بخش نظرات می رویم و بازخوردها را بررسی می کنیم:

طبق تصویر چهار بازخورد جدید برای این اپلیکیشن را بررسی می کنیم.

نفر اول بیان کرده است که این اپلیکیشن را چند روز گذشته دانلود و نصب کرده است. برای استفاده از امکانات نرم افزار هزینه ای نیز واریز کرده است. شکایت او دراین است که هر روز لیست کسانی را که پروفایل اینستاگرام او را چک کرده اند بررسی می کند، اما تغییری در آن نمی بیند. در واقع اپلیکیشن لیست یکسانی را با ترتیبی متفاوت به او نمایش می دهد. او مدعی است هر بار که اعلان جدیدی از نرم افزار مبنی بر اینکه شخص جدید پروفایل او را بازدید کرده دریافت می کند، در واقع هیچ اسم جدیدی به لیست اضافه نشده است.

نفر دوم همانطور که حدس میزنیم این اپلیکیشن را با 5 حساب کاربری متفاوت بررسی کرده است. او میگوید با هر 5 اکانت، لیست تقریبا مشابهی از نفرات را تحت عنوان کسانی که پروفایل اینستاگرامش را چک کرده اند دریافت می کند. نفر سوم از امکانی که نرم افزار برای پیدا کردن فالو کنندگان و آنفالوکنندگان در اختیار او قرار داده تشکر کرده است. اما همانطور که می بینید اشاره ای به بحث کسانی که پروفایل اینستاگرام او را بازدید کرده اند نداشته است.

البته قصد ما در این نوشته صرفا راهنمایی شما و اطلاع رسانی در مورد حقایق است. استفاده از این نرم افزارها و تصمیم گیری برای در اختیار قرار دادن اطلاعات اکانت اینستاگرامی خود در اختیار افراد دیگر به طور مستقیم به تصمیم شما بستگی دارد. در هر صورت بدانید مادامیکه اینستاگرام تصمیمی مبنی بر در اختیار قرار دادن اطلاعات این چنینی نگیرد، هیچ  برنامه و اپلیکیشنی نمی تواند به شما بگوید: چه کسانی از پروفایل اینستاگرام شما دیدن کرده اند.

بیشتر بدانید: چگونه در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟

همانطور که در این نوشته به آن اشاره کردیم، در حال حاضر راهی برای اینکه چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند وجود ندارد. اینستاگرام بیش از هر چیزی به حریم خصوصی افراد پایبند است. بنابراین هویت افرادی که سعی دارند بدون فالو کردن یک صفحه از محتوای آن آگاه شوند را مخفی نگاه می دارد. این موضوع هر اندازه از نظر کاربرانی که از پروفایلشان بازدید می شود ناخوشایند باشد در اصل موضوع تفاوتی ایجاد نمی کند. با اینهمه شما می توانید از طریق صفحه ی اصلی پروفایل بیزینسی خود متوجه شوید در طی هفته ی گذشته از پروفایل شما بازدید کرده اند. در مطلب دیگری روش کاربردی افزایش بازدید در اینستاگرام را هم گفته ایم.

برای دیدن این آمار با پیشفرض به روز بودن اپلیکیشن اینستاگرام مسیر زیر را طی کنید:

این عدد تعداد کسانی را که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند طی یک هفته ی گذشته نشان می دهد. اما همانطور که می بینید اطلاعاتی مبنی بر کیستی این افراد در اختیار ما قرار نمی گیرد.

سخن آخر

چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند؟ چه کسانی از پروفایل اینستاگرام ما بازدید کرده اند،‌ پاسخ درست این است: نمی دانیم! آیا راهی است که بتوانیم به اسامی و مشخصات این افراد دست پیدا کنیم؟ اگر واقع بین باشیم: خیر! اما به هر حال در هیچ کجا با این صراحت  در پاسخ این سوال پاسخ منفی نمی شنوید. اما باید بدانید و آگاه باشید که تا مادامیکه اینستاگرام اطلاعاتی را نشر نکند، بعید به نظر می رسد که اشخاص دیگری بتوانند این اطلاعات را بدست بیاورند. اما به هر حال با شماست که تصمیم بگیرید از امکانات این نرم افزارها استفاده کنید و در مقابل اطلاعات کاربری خودتان را در اختیارشان قرار دهید. قصد ما این است با بروزترین اطلاعات به شما کمک کنیم تا کسب و کارتان را به خطر نیاندازید.در عوض قصد ما این است را آموزش راهکار های حرفه ای و به روز،‌ میزان بازدید از پروفایل اینستاگرامتان را روزبروز افزایش دهید.

در نشانت به شما آموزش می دهیم چطور کسب و کار خودتان را در بستر اینستاگرام رونق ببخشید. اگر این روزها دغدغه ی شما رشد و کسب درآمد از اینستاگرام است، توصیه می کنیم سایر نوشته های وبلاگ ما را مطالعه کنید.

در واقع باید گفت که اینستاگرام چنین اطلاعاتی در اختیار ما قرار نداده است. به دلیل مسائل مربوط به حریم خصوصی افراد امکان داشتن اطلاعات افرادی که از پروفایل اینستاگرام ما بازدید کرده اند وجود ندارد. این موضوع علیرغم وجود اپلیکیشن های متنوع و سایت های مختلف است که ادعا می کنند چنین خدماتی ارائه می دهند. گفتنی است که این اطلاعات در واقع موجود است اما تا زمانیکه توسط اینستاگرام منتشر نشود،‌هر ادعایی مبنی بر ارائه ی آن کذب است.

خیر. در واقع این اپلیکیشن ها لیست آماده ای از اسامی فیک و غیرواقعی (شاید هم واقعی) در اختیار دارند. نحوه ی کار این اپلیکیشن ها به این صورت است که به هر یک از کاربران خود یک لیست اما با ترتیب مختلفی را نمایش می دهند. این موضوع را زمانی متوجه می شوید که از این اپلیکیشن ها برای چندین اکانت استفاده کنید. در این صورت شباهت لیست کسانی که اصطلاحا از پروفایل شما بازدید کرده اند به خوبی مشهود است. با این تفاوت که اطلاعات کاربری اینستاگرام خود را در اختیار اشخاصی قرار داده اید که معلوم نیست چگونه بناست از آن استفاده کنند. البته اگر این اتفاق هم نیفتد قرار دادن اطلاعات محرمانه در اختیار سایرین عاقلانه به نظر نمی رسد.

پاسخ به این سوال منفی است. هیچ شخص ثالثی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی اجازه ی دسترسی به اطلاعات کسانی که از پروفایل شما بازدید کرده اند، ندارند. سایت هایی که ادعا می کنند که به شما لیست این افراد را نشان میدهند در واقع اسامی از پیش آماده ای را تحت این عنوان به شما نمایش می دهند. اگر برای چندین و چند حساب کاربری این موضوع را تست کنید،‌متوجه شباهت کلی لیست ها می شوید.

خیلی مطلب مفیدی بود واقعا ممنون

خواهش میکنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چطور بفهمیم میوت شده ایم

چطور بفهمیم چه کسی از استوری اینستاگرام ما اسکرین شات گرفته است؟ راه بسیار ساده ای برای این کار وجود دارد. این آموزش را درفیسیت بخوانید.

شاید بارها برای شما هم پیش آمده باشد که به عکس یا ویدیویی در استوری یکی از دوستان خود در اینستاگرام علاقه‌مند شده باشید و از آن اسکرین شات گرفته باشید اما باید مراقب این موضوع باشید زیرا اینستاگرام به تازگی اسکرین شات و یا ضبط ویدیو از استوری کاربران را به آن‌ها اطلاع می‌دهد.

 

شخصی که استوری به اشتراک گذاشته است به راحتی می‌تواند لیست افرادی که از استوری دیدن کرده‌اند را ببیند.

چطور بفهمیم میوت شده ایم

حالا او در همان بخش می تواند از لیست افرادی که از استوری او اسکرین شات گرفته‌اند هم مطلع شود. به این ترتیب که جلو نام افرادی که از استوری اسکرین شات یا اسکرین رکورد گرفته‌اند، علامتی ستاره مانند نشان داده می‌شود، دقیقا مانند تصویر زیر.

چطور بفهمیم چه کسی از استوری اینستاگرام ما اسکرین شات گرفته است

از این پس نخستین باری که بخواهید از استوری شخصی اسکرین شات بگیرید، اینستاگرام با پیامی به شکل زیر به شما اطلاع می‌دهد که طرف مقابل از این کار مطلع خواهد شد، اما اینستاگرام تنها یک بار به شما اخطار می‌دهد:

در حال حاضر اینستاگرام هنگامی که از استوری شخصی اسکرین شات بگیرید به او اطلاع می‌دهد.

با وجود تغییرات اخیر اینستاگرام هنوز هم با استفاده از ترفندهایی می‌توانید بدون مطلع شدن شخص مقابل، از استوری او اسکرین شات بگیرید.

براساس گزارشات برخی از کاربران اگر گوشی خود را در حالت پرواز قرار دهید و از استوری اینستاگرام اسکرین شات بگیرید، اینستاگرام اسکرین شات شما را متوجه نمی‌شود بنابراین شخص مقابل از این موضوع مطلع نخواهد شد.روش دیگری برای ذخیره استوری دیگران بدون اطلاع آن‌ها هم وجود دارد، می‌توانید از طریق وب سایت اینستاگرام هم بدون اینکه شخص مقابل مطلع شود، استوری او را دانلود کنید.

به نظر می‌رسد اینستاگرام در حال تست این قابلیت است زیرا هنوز این قابلیت برای بسیاری از افراد فعال نشده است.

از تغییرات اخیری که فیسبوک در اینستاگرام اعمال کرده است به نظر می‌رسد این کمپانی در نظر دارد بیش از پیش فعالیت کاربران در اینستاگرام را قابل ردیابی کند. اخیرا قابلیت آخرین بازدید به اینستاگرام اضافه شده بود که البته کاربران می‌توانستند با روشی ساده آخرین بازدید خود را مخفی کنند.

آیا این قابلیت برای شما هم فعال شده است؟

 

به روز رسانی شهریور ماه 98

این قابلیت احتمالا برای عده زیادی از کاربران اینستاگرام جذاب و کاربردی است اما به هر ترتیب باید بگوییم که مدت هاست اینستاگرام این قابلیت را حذف کرده است، البته این قابلیت به صورت آزمایشی در دسترس کاربران قرار گرفته بود و حالا هم برخلاف میل عده زیادی این قابلیت دیگر در دسترس نیست.

 

مقالات مرتبط:

اینستاگرام با قابلیتی جدید و جذاب به نام نیم تگ (Nametag) آپدیت شد

چطور مخفیانه استوری کاربران را دانلود کنیم

قابلیت آخرین بازدید به اینستاگرام اضافه شد، روش مخفی کردن آن چگونه است؟

 

فارغ التحصیل کارشناسی فناوری اطلاعات هستم. از اردیبهشت‌ماه 96 شروع به نوشتن اخبار و آموزش در حوزه تکنولوژی در فیسیت کردم. بیش‌تر از هر چیزی به شبکه‌های کامپیوتری، مجازی سازی، سیسکو و… علاقه‌مند هستم و بیشتر از اون علاقه‌مند به به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات با بقیه…

در صورت داشتن هر گونه پیشنهاد و انتقاد نسبت به اخبار و مقالات، می‌تونید به این آدرس ایمیل بفرستید: khadijezarepour@gmail.com

من آپدیتش کردم ولی خب چرا اینجوری نمیاره برامن:/اصن نمیزنه کی اسکرین گرفته

واس منم

کدوم نسخه ش میزد اسکرین گرفتن من میخام

چدا وقتی استوری میزارم اسم بعضی از بازدیدکننده‌هامو سفید کمرنگتر از اسم بقیه میاره میشه لطف کنین زودتر جوابمو بدینممنون میشم

برامنم پیش میاد چون داستانت رو قبلا پنهون کردی ازشون وقی غیرفعال میکنی یمدت سفید کمرنگ میشه تو قسمت استوری

Khb chon hide kardish

چطور بفهمیم میوت شده ایم

chon onaro shyd qbln hid krde bodi

برامنم پیش میاد چون داستانت رو قبلا پنهون کردی ازشون وقی غیرفعال میکنی یمدت سفید کمرنگ میشه تو قسمت استوری

سلام فکر نکنم این قابلیت باشه هر سایتو میرم کپی از ی سایت دیگس نمیگن درست که هست یان ولی نیست ی همچین قابلیتی

سلام ی هفته ای هس ک استوری هام دوتا شده ینی استوری هر شخصی برای من دو تا میاد وقتیم ک میزنم رو استوری میاد بیرون اینستامو حذف و نصب کردم بروزرسانیم کردم ولی درست نشده کسی میتونه راهنماییم کنه؟

سلام دور عکس بعضی از فالور های من که پستهایم را لایک کرده اند یک دایره قرمز رنگ هستاین دایره قرمز نشانه چیست

همچین قابلیتی برای من نیس پ چرا

سلام استوری های ذخیره شده زده w42چطور بفهم واسه چه ماه بوده ?

یعنی ۴۲ هفته پیش به اشتراکش گذاشتی بشمر ببین کی میشه

سلام چطوری میتونم بفهمم چه کسانی استوری و پست من و برای دیگران فرستادن؟؟

این چیه گفتین اصلا همش گفته چطوری چطوری لطفا یکم بیشتر بگین الان من مبخام بدونم چه کسی از استوری هام شات گرفته چطوری ببینم چیو فعال کنم ک ببینم

آرش – “دلیل حذف ناگهانی فایل‌ها در آپدیت اکتبر 2018 اکتبر ویندوز 10 چیست” فایلهای من هم بعد از آپدیت ناپدید شده با تمامی نرم افزارهای موجود در بازار ریکاوری کردم ولی نشد.
آیا راه حلی وجود داره که بشه فایلها رو برگردوند. کلی عکس و موزیک و فیلم داشتم. از دست رفت.
لطفاً جواب رو به ایمیل ارسال کنید. شاید مجبور بشم ویندوز رو عوض کنم . این سایت رو گم میکنم .
با تشکر از شما.

بابک – “بررسی نسل‌های مختلف رم‌های DDR” مهندس sdram رو فراموش کردی

Kia – “واتساپ تایید چهره یا اثر انگشت را برای اتصال دستگاه جدید اجباری می‌کند” “در پایان به این نکته دقت کنید که واتساپ امکان دسترسی مستقیم به اطلاعات بیومتریک کاربران نخواهد داشت و از این اطلاعات فقط و فقط برای تایید هویت استفاده خواهد شد.”

قطعا همینطوره :)))))))))

شیوا حسینی – “تست DNA سرویس شجره نامه شناسی به شما کمک می کند ریشه های خود را پیدا کنید” چگونه باید برای این تست ثبت نام کنیم وهزینش چقدره ؟

Alivahidi – “واتساپ تایید چهره یا اثر انگشت را برای اتصال دستگاه جدید اجباری می‌کند” fتشکر

رسانه‌ی فیسیت به انتشار مهم‌ترین اخبار حوزه‌ی فناوری اطلاعات ایران و جهان می‌پردازد. علاوه بر پوشش اخبار، آموزش‌های کاربردی و تئوریک، ویدیوهای جعبه گشایی و بررسی تجهیزات و گجت‌های هوشمند، را نیز در فیسیت می‌توانید مشاهده کنید.ما رسالت خودمان را تولید محتوای جذاب و مورد نیاز برای فعالان حوزه‌ی فناوری اطلاعات می‌دانیم.

با اشتراک در خبرنامه‌ی فیسیت خبرهای مهم فناوری و کسب و کار را با استفاده از ایمیل دریافت کنید.

©استفاده از مطالب سایت و بازنشر آن‌ها به هر عنوانی تنها با ذکر نام فیسیت مجاز است.

۸ دیدگاهارسال شده توسط: معین کریمی ۰۲ خرداد ۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

تا چند هفته دیگر کاربران شاهد حضور گزینه Mute در اینستاگرام خواهند بود. اما آیا می‌دانید این قابلیت چیست و چه کاربردی دارد؟ ما در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

اینستاگرام سرانجام از یک قابلیت جدید پرده برداری کرد تا به کاربران اجازه دهد خود تصمیم بگیرند پست‌های کدام کاربران را در بخش فید ببینند و یا نبینند. طی هفته‌های پیش رو، با گزینه Mute در اینستاگرام شما قادر خواهید بود تا پست‌ها و استوری‌های کاربران مشخصی را بدون آن که نیازی به آنفالو کردن آن‌ها باشد و یا متوجه آن شوند، از بخش فید حساب خود حذف کنید.

چطور بفهمیم میوت شده ایم

فیس بوک سالیانی است که چنین گزینه‌ای را به کاربرانش ارائه می‌کند و اسنپ چت نیز یکی دیگر از سرویس‌های محبوب است که با دریافت به روزرسانی در اوایل سال ۲۰۱۸ این قابلیت را دریافت کرد.

مزیت آشکار یک ویژگی مانند گزینه Mute در اینستاگرام ، پیامدهای اجتماعی را کاهش می‌دهد. کاربران اینستاگرام اینگونه دیگر در معرض از دست دادن فالوور های خود نخواهند بود یا دیگر شما افرادی که پست‌های زیادی را منتشر می‌کنند، آنفالو نمی‌کنید. همچنین این می‌تواند فید سازگارتری را برای شما بسازد تا بتوانید به طور مثال پست‌هایی انحصارا مربوط به مد، اخبار و یا حیوانات خانگی را در صفحه فید خود مشاهده کنید.

اینستاگرام اخیرا این قابلیت را با الگوریتم تازه‌ای آزمایش کرده است تا تلاش کند بهترین روش را برای تصمیم گیری این که کدام استوری‌ها در بالای صفحه فید ما به نمایش درآیند، پیدا کند. اما توجه داشته باشید که در روش کوتاه مدت، نسبت به آنچه که شما فالو می‌کنید، این به روزرسانی علاقه‌مندی‌های شما را شناسایی می‌کند و به همان میزان کنترل بر روی فید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

شما باید توجه داشته باشید که در این جا گزینه‌های پیش روی شما محدود هستند. اگر می‌خواهید استوری‌های شخصی را مخفی کرده، اما همچنان پست‌های آن را مشاهده کنید هیچ راهی پیش روی شما نیست، باید به حساب کاربری فرد بروید و از آنجا تنظیمات را انجام دهید

درست همانند قابلیت unfollow در فیس بوک و do not disturb در اسنپ چت، حتی اگر پروفایل شخص Private هم باشد شما می‌توانید به پروفایل او سر زده و استوری ها و پست های وی را به صورت دستی مشاهده کنید. پس شما همچنان یکدیگر را به صورت فالو شده در اینستاگرام دارید، اما فقط دیگر نمی‌توانید فعالیت‌های وی را در همان لحظه که انجام می‌شوند ببینید.

و اگر تفکر شما تغییر کرد، همیشه می‌توانید اکانت فرد مورد نظر را unmute کنید و طبق روال سابق پست ها و استوری های وی را در صفحه فید ببینید.

برچسب ها : آموزش اینستاگرام اینستاگرام شبکه اجتماعی

چطور بفهمیم میوت شده ایم
چطور بفهمیم میوت شده ایم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *