چطور بفهمیم همزاد داریم

 
helpkade
چطور بفهمیم همزاد داریم
چطور بفهمیم همزاد داریم

هر کدام از ما، چه در فولکلور مردمی و چه در سایتها و منابع مختلف تعاریف متنوعی از همزاد و ماهیت آن شنیده و خوانده ایم. این واژه را خیلی از فالگیرها و افرادی که در کار دعانویسی هستند به معانی مختلف برای ما تعریف کرده اند و خیلی از مشکلات ما را به این موضوع ربط می دهند. اما اکثر این تعاریف و تحلیلها، برداشتهایی ظاهری و سلیقه ای از کتب آسمانی و دیگر منابع مانند احادیث و قصه ها و افسانه هایی که به این موضوع پرداخته اند، می باشد. در همین ابتدا از شما میخواهیم هر نوع ذهنیتی که تابحال از همزاد در ذهن دارید را کنار گذشته و بدون هیچگونه معلومات قبلی این مقاله را که به معنا و مفهوم واقعی همزاد چیست ؟ درمان همزاد و علائم و نشانه های داشتن همزاد میپردازد را با دقت بخوانید:

“برخی از علائم تسلط همزاد شیطانی بر انسان”

چیزی که در این مقاله راجع به همزاد میخوانید، شاید شبیه معلومات قبلی شما باشد، اما به هیچ وجه همان معلومات نیست. اما واقعا همزاد چیست؟ همانطور که از اسمش پیداست به موجودی می گویند که همراه با انسان زاده می شود و تا لحظه ی مرگ همراه او خواهد بود. بر خلاف خیلی از افراد و معالجینی که در زمینه ی علوم ماورا فعال هستند و می گویند هر انسانی فقط یک همزاد دارد، ما معتقدیم که هر انسانی همراه با خود دو همزاد دارد: همزاد اول از جنس “فرشتگان” و همزاد دوم از جنس “شیاطین” است. برای اثبات گفته ی خودمان، ابتدا اجازه بدهید از معتبرترین منبعی که از موجودات ماورایی سخن گفته است، یعنی ‘قرآن’ کمک بگیریم. در زبان عربی به همزاد، “قرین” گفته می شود.

کلمه ی قرین چند بار در قرآن آمده است و به معانی مختلف از جمله دوست، همنشین یا همراز ترجمه شده است. اما همه ی سوره هایی که در آنها کلمه ی قرین آورده شده است مقصود همزاد نیست. تنها در دو سوره از قرآن کریم [زخرف و ق] می توان تعریف مناسبی برای همزاد پیدا کرد. در سوره ی زخرف می خوانیم:

وَمَن یَعْشُ عَن ذِکْرِ الرَّحْمَٰنِ نُقَیِّضْ لَهُ شَیْطَانًا فَهُوَ لَهُ قَرِینٌ[۳۶] وَإِنَّهُمْ لَیَصُدُّونَهُمْ عَنِ السَّبِیلِ وَیَحْسَبُونَ أَنَّهُم مُّهْتَدُونَ[۳۷]
ﻫﺮ ﻛﺲ ﺍﺯ ﻳﺎﺩ ﺧﺪﺍ ﺭﻭﻳﮕﺮﺩﺍﻥ ﺷﻮﺩ ﺷﻴﻄﺎﻧﻰ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﺮﺍﻍ ﺍﻭ ﻣﻰ ﻓﺮﺳﺘﻴﻢ ﻭ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﻗﺮﻳﻦ ﺍﻭ ﺑﺎﺷﺪ.(۳۶) ﻭ ﺁﻧﻬﺎ (ﺷﻴﺎﻃﻴﻦ) ﺍﻳﻦ ﮔﺮﻭﻩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﻰ ﺩﺍﺭﻧﺪ، ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻰ ﻛﻪ ﮔﻤﺎﻥ ﻣﻰ ﻛﻨﻨﺪ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻳﺎﻓﺘﮕﺎﻥ ﺣﻘﻴﻘﻰ ﺁﻧﻬﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ.(۳۷)

چطور بفهمیم همزاد داریم

در این دو آیه میخوانیم که شیاطین همراه کسی می شوند که از ذکر خداوند [نماز و قرآن] چشم پوشی می کنند. کلمه ی قرین در اینجا یعنی دوست و همراهی است که همیشه با فرد خواهد ماند. حال اجازه بدهید به سوره ی ‘ق’ برویم و آیات مرتبط با همزاد را در این سوره بررسی کنیم :

وَجَاءَتْ کُلُّ نَفْسٍ مَّعَهَا سَائِقٌ وَشَهِیدٌ[۲۱] لَّقَدْ کُنتَ فِی غَفْلَهٍ مِّنْ هَٰذَا فَکَشَفْنَا عَنکَ غِطَاءَکَ فَبَصَرُکَ الْیَوْمَ حَدِیدٌ[۲۲] وَقَالَ قَرِینُهُ هَٰذَا مَا لَدَیَّ عَتِیدٌ[۲۳] أَلْقِیَا فِی جَهَنَّمَ کُلَّ کَفَّارٍ عَنِیدٍ[۲۴] مَّنَّاعٍ لِّلْخَیْرِ مُعْتَدٍ مُّرِیبٍ[۲۵] الَّذِی جَعَلَ مَعَ اللَّهِ إِلَٰهًا آخَرَ فَأَلْقِیَاهُ فِی الْعَذَابِ الشَّدِیدِ[۲۶] قَالَ قَرِینُهُ رَبَّنَا مَا أَطْغَیْتُهُ وَلَٰکِن کَانَ فِی ضَلَالٍ بَعِیدٍ[۲۷]
ﻭ ﻫﺮ ﺍﻧﺴﺎﻧﻰ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﺤﺸﺮ ﻣﻰ ﮔﺮﺩﺩ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻰ ﻛﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭ ﺳﻮﻕ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﻭ ﮔﻮﺍﻫﻰ ﺍﺳﺖ.(۲۱) (ﺑﻪ ﺍﻭ ﺧﻄﺎﺏ ﻣﻰ ﺷﻮﺩ) ﺗﻮ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺻﺤﻨﻪ (ﻭ ﺩﺍﺩﮔﺎﻩ ﺑﺰﺭﮒ) ﻏﺎﻓﻞ ﺑﻮﺩﻯ، ﻭ ﻣﺎ ﭘﺮﺩﻩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭼﺸﻢ ﺗﻮ ﻛﻨﺎﺭ ﺯﺩﻳﻢ، ﻭ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﭼﺸﻤﺖ ﻛﺎﻣﻠﺎ ﺗﻴﺰ ﺑﻴﻦ ﺍﺳﺖ!(۲۲) ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻫﻤﻨﺸﻴﻦ ﺍﻭ ﻣﻰ ﮔﻮﻳﺪ ﺍﻳﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺍﻭ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻧﺰﺩ ﻣﻦ ﺣﺎﺿﺮ ﻭ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﺍﺳﺖ.(۲۳) (ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻣﻰ ﺩﻫﺪ:) ﺩﺭ ﺟﻬﻨﻢ ﺑﻴﻔﻜﻨﻴﺪ ﻫﺮ ﻛﺎﻓﺮ ﻣﺘﻜﺒﺮ ﻭ ﻟﺠﻮﺝ ﺭﺍ.(۲۴) ﺁﻥ ﻛﺴﻰ ﻛﻪ ﺷﺪﻳﺪﺍ ﻣﺎﻧﻊ ﺧﻴﺮ ﺍﺳﺖ، ﻣﺘﺠﺎﻭﺯ ﺍﺳﺖ، ﻭ ﺩﺭ ﺷﻚ ﻭ ﺗﺮﺩﻳﺪ (ﺣﺘﻰ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﻣﻰ ﺍﻓﻜﻨﺪ).(۲۵) ﺁﻥ ﻛﺴﻰ ﻛﻪ ﻣﻌﺒﻮﺩ ﺩﻳﮕﺮﻯ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻩ (ﺁﺭﻯ) ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻋﺬﺍﺏ ﺷﺪﻳﺪ ﺑﻴﻔﻜﻨﻴﺪ!(۲۶) ﻭ ﻫﻤﻨﺸﻴﻨﺶ ﺍﺯ ﺷﻴﺎﻃﻴﻦ ﻣﻰ ﮔﻮﻳﺪ: ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ ﻣﻦ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻃﻐﻴﺎﻥ ﻭﺍ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ﻟﻜﻦ ﺍﻭ ﺧﻮﺩ ﺩﺭ ﮔﻤﺮﺍﻫﻰ ﺩﻭﺭ ﻭ ﺩﺭﺍﺯﻯ ﺑﻮﺩ.(۲۷)

در آیات بالا به وضوح میبینیم که در روز قیامت همراه هر انسانی دو نفر وارد دادگاه عدل الهی می شوند. قرین اول که از فرشتگان است می گوید این نامه اعمال اوست و آن را تقدیم خداوند می کند [هیچ گونه افشاگری نمیکند] اما قرین دوم که از شیاطین است و مشخص است خوف از پروردگار دارد، سعی می کند همه چیز را به گردن انسان بیاندازد و می گوید من او را گمراه نکردم بلکه خودش در گمراهی به سر میبرد. اجازه بدهید دیدگاه علامه طباطبایی در تفسیر المیزان را نیز در این باره بخوانیم:

تفسیر منقول از کتاب تفسیر المیزان علامه طباطبایی در رابطه همزاد چیست ؟

“ﻗﺎﻝ ﻗﺮﻳﻨﻪ ﺭﺑﻨﺎ ﻣﺎ ﺍﻃﻐﻴﺘﻪ ﻭ ﻟﻜﻦ ﻛﺎﻥ ﻓﻰ ﺿﻠﺎﻝ ﺑﻌﻴﺪ” ﻣﺮﺍﺩ ﺍﺯ ﻗﺮﻳﻦ ﺩﺭ ﺍﻳﻨﺠﺎ ﻣﺴﻠﻤﺎ ﻗﺮﻳﻦ ﺷﻴﻄﺎﻧﻰ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﺭ ﻛﻠﺎم ﻣﺠﻴﺪ ﺧﺪﺍﻯ ﺗﻌﺎﻟﻰ ﻣﻜﺮﺭ ﻧﺎﻣﺶ ﺁﻣﺪﻩ، ﻭ ﺁﻥ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ
ﻫﻤﺎﻥ ﺷﻴﻄﺎﻧﻰ ﻛﻪ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺑﺎ ﺁﺩﻣﻰ ﻫﺴﺖ ﻭ ﻏﻮﺍﻳﺖ ﻭ ﺿﻠﺎﻟﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺁﺩﻣﻰ ﻭﺣﻰ ﻣﻰ ﻛﻨﺪ. ﺍﺯ ﺁﻥ ﺟﻤﻠﻪ ﻗﺮﺁﻥ ﺩﺭ ﺑﺎﺭﻩ ﺍﺵ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ:” ﻭ ﻣﻦ ﻳﻌﺶ ﻋﻦ ﺫﻛﺮ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦ ﻧﻘﻴﺾ ﻟﻪ ﺷﻴﻄﺎﻧﺎ ﻓﻬﻮ ﻟﻪ ﻗﺮﻳﻦ ﻭ ﺍﻧﻬﻢ ﻟﻴﺼﺪﻭﻧﻬﻢ ﻋﻦ ﺍﻟﺴﺒﻴﻞ ﻭ ﻳﺤﺴﺒﻮﻥ ﺍﻧﻬﻢ ﻣﻬﺘﺪﻭﻥ ﺣﺘﻰ ﺍﺫﺍ ﺟﺎءﻧﺎ ﻗﺎﻝ ﻳﺎ ﻟﻴﺖ ﺑﻴﻨﻰ ﻭ ﺑﻴﻨﻚ ﺑﻌﺪ ﺍﻟﻤﺸﺮﻗﻴﻦ ﻓﺒﺌﺲ ﺍﻟﻘﺮﻳﻦ” .

ﭘﺲ ﻣﻌﻨﺎﻯ ﺟﻤﻠﻪ” ﻗﺎﻝ ﻗﺮﻳﻨﻪ” ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ:

ﺁﻥ ﺷﻴﻄﺎﻧﻰ ﻛﻪ ﻳﻚ ﻋﻤﺮ ﺑﺎ ﺍﻭ ﺑﻮﺩ ﻭ ﮔﻤﺮﺍﻫﺶ ﻣﻰ ﻛﺮﺩ، ﮔﻔﺖ:” ﺭﺑﻨﺎ” ﺍﻯ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﻣﺎ، ﻳﻌﻨﻰ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﻣﻦ ﻭ ﺍﻳﻦ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻛﻪ ﻣﻦ ﻗﺮﻳﻨش ﻳﻌﻨﻰ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﻣﻦ ﻭ ﺍﻳﻦ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻛﻪ ﻣﻦ ﻗﺮﻳﻨﺶ ﺑﻮﺩم (ﭼﻮﻥ ﻣﻘﺎم ﻣﻘﺎم ﺍﺣﺘﺠﺎﺝ ﻭ ﺍﺧﺘﺼﺎم ﺍﺳﺖ)،” ﻣﺎ ﺍﻃﻐﻴﺘﻪ” ﻣﻦ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺑﺮ ﻃﻐﻴﺎﻥ ﻧﻜﺮﺩم،” ﻭ ﻟﻜﻦ ﻛﺎﻥ ﻓﻰ ﺿﻠﺎﻝ ﺑﻌﻴﺪ” ﻟﻴﻜﻦ ﺧﻮﺩﺵ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﻭ ﻣﺴﺘﻌﺪ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ﺩﻋﻮﺗﻬﺎﻯ ﻣﺮﺍ ﺑﭙﺬﻳﺮﺩ، ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﻪ ﺍﻭ ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩ ﻣﻰ ﻛﺮﺩم ﺍﻭ ﺑﻪ ﺍﺧﺘﻴﺎﺭ ﺧﻮﺩ ﻗﺒﻮﻟﺶ ﻣﻰ ﻛﺮﺩ، ﭘﺲ ﻣﻦ ﻣﺴﺌﻮﻝ ﮔﻨﺎﻫﺎﻥ ﻭ ﻃﻐﻴﺎﻥ ﺍﻭ ﻧﻴﺴﺘم ” . خب تا به اینجا به این نتیجه رسیدیم که همراه هر انسانی دو موجود ماورایی [یکی از جنس فرشتگان و دیگری از جنس شیاطین] زاده می شوند که تا دم مرگ با او همراه خواهند بود و روز قیامت نیز همراه با او وارد دادگاه محشر می شوند. به این دو موجود، همزاد یا قرین می گوییم.

حال برای فهم بهتر همان سوال همزاد چیست ؟ و تفاوت بین این دو همزاد شیطانی و فرشته، و همچنین ارتباط آنها با جن و جادو، تقسیم بندی زیر [که در تکمیل صحبتهای فوق آمده است] را بخوانید:

۱. این دو همزاد نمیتوانند در آن واحد و همزمان در جسم ما فعال باشند. درون هر یک از ما، در هر مقطع سنی که هستیم فقط یک همزاد زمام امور ما را بدست میگیرد که توسط خود ما تعیین می شود. اگر ما خوب زندگی کنیم، با تقوا و بدور از گناه باشیم، همواره و در همه حال یاد خدا باشیم و به واجبات دینی عمل کنیم، همزاد شیطانی خود را تضعیف کرده و همزاد فرشته را فعال می کنیم. در غیر این صورت و اگر به اعمال غیر انسانی و شیطانی دامن بزنیم همزاد فرشته تضعیف و همزاد شیطانی ما فعال خواهد شد. بر همین اساس اگر دیدید همیشه به سمت کارهای خلاف عرف و اخلاق وسوسه و تشویق می شوید یا احساس حسادت و بدبینی نسبت به اطرافیان دارید و اهل کارهای خیر نیستید همزاد شیطانی شما فعال است.

۲. اگر مورد اصابت بیماری ماورایی مانند جن، جادو یا چشم زخم و حسد قرار بگیریم، با دو مساله مواجه خواهیم بود. اگر همزاد فرشته ی خود را تقویت کرده باشیم تا جایی که تقویتش کرده ایم با آن عامل شیطانی میجنگد و مانند یک سد نورانی از ما دفاع خواهد کرد. اما اگر همزاد فرشته ما ضعیف بود، خیلی سریع توسط عوامل شیطانی زندانی می شود. بعد از آن همزاد شیطانی با موکلین جادو علیه ما بسیج شده، توطئه کرده و تمام نقاط ضعف و قوت ما را به آنها خواهد گفت.

۳.آنچه دربخش  اتوسکپی یا پدیده ی ‘دیدن جسم خود در مقابل’ به آن اشاره کردیم در واقع خارج شدن همزاد شیطانی ما توسط جن عاشق یا موکلین طلسم می باشد. اما پدیده ی ‘خروج از بدن’ یا برون فکنی که به اختیار فرد انجام می شود، خروج همزاد نیست بلکه کمک گرفتن از قالب مثالی یا همان جسم اثیری می باشد.

۴. همزاد هیچ وقت نمیمیرد و کشته نیز نخواهد شد. بعد از مرگ انسان، هر دو همزاد او تا روز قیامت زنده خواهند ماند.پس هر کسی به شما گفت همزادتو خارج کردم یا باید همزادتو از بین ببری بدانید هیچ چیزی از دانش ماورایی سر در نمی آورد.

۵. از آنجایی که همزاد از دوره ی نوزادی با ما متولد می شود، از تمام حالات روحی و رفتار و شخصیت ما با خبر است. و هر نوع اتفاقی که در گذشته ما افتاده است را می داند. از طرفی چون توانایی خواندن ذهن و وسوسه کردن ما را دارد، هم می تواند خودش ما را به سمت خیر و شر دعوت کند و هم اطلاعات شخصی ما را تقدیم فالگیرها و جادوگرها کند. این هم توضیح دیگری از همزاد چیست ؟ بود. توضیحات بعدی را در زیر بخوانید:

۶. بدشانسی و خوش شانسی های ما ارتباط مستقیم با فعالیت همزاد دارد. به عنوان مثال اگر در کار خیری قدم میگذاریم ولی همیشه به بن بست میخوریم یا دائم برای ما اتفاقات بد می افتد همزاد شیطانی ما فعال است و میخواهد با این کارها باعث شود ما دست از راه درست برداشته و قدم در راه شیطان بگذاریم تا همه چیز برای ما راست و ریست شود. اما اگر در کارهای خلاف و کارهایی که خداوند را ناراحت میکند قدم برداشته و بدشانسی بیاوریم باید خوشحال شویم چون همزاد فرشته ی ما فعال است و دارد مارا از افتادن در گناه باز می دارد. [البته این در حالی استناد می شود که ما با عامل ماورایی مانند جادو یا حسد و چشم زخم روبرو نباشیم] اما اگر در راه خلاف قدم گذاشته و همه چیز برای ما و برای گناه کردنمان حاضر و آماده شد باید بترسیم چون همزاد شیطانی ما مسلط بر امور شده است.

۷. معمولا زمانی که همزاد شیطانی درون جسم فعال باشد، چشم زخم و حسد نیز خنثی می شود. چون شیطان به شیطان ضرر نمیرساند. به همین خاطر است که بعضیها را میبینیم خیلی زود تحت تاثیر چشم و حسد قرار میگیرند اما بعضیها در همان شرایط، چشم و حسد روی آنها کارگر نیست.

۸. جادوگرها و فالگیرهایی که با استفاده از موکلهایشان طالع ما را می گویند، گذشته و آینده ما را بازگو وپیش بینی میکنند یا افکار و ذهن ما را میخوانند، این کار را با کمک همزاد شیطانی ما انجام می دهند. یعنی موکل آنها با همزاد ما ارتباط بر قرار کرده و تمام اطلاعات ما را از او می گیرد و به فالگیر می دهد.

۹. در تله پاتی، ذهن خوانی، هیپنوتیزم و … ارتباط با سوژه به کمک همزاد صورت میگیرد اما در برون فکنی و خروج از بدن، از قالب مثالی استفاده می شود.

۱۰. وقتی ما خواب هستیم و داریم رؤیای صادقانه می بینیم یا خواب بد و کابوس می بینیم دو حالت رخ میدهد. اگر در خواب صحبت کنیم، داد بزنیم، ضجه بزنیم ولی خواب خود را بیاد نیاوریم، یعنی صبح که بیدار شویم نمی دانیم چه نوع خوابی دیده ایم و چرا داد میزدیم، یعنی همزاد ما با سایر موجودات ماورایی وارد نوعی درگیری و کشمکش شده است.

“تشویش ذهنی، توهم و سر و صدای زیاد در سر از دیگر علائم همزاد شیطانی می باشد”

پاسخ: در رابطه با همزاد چیست ؟ و چگونه فعالیت میکند، بالاتر توضیحات لازم داده شد. در مورد جسم اثیری نیز تا قبل از این زیاد صحبت کردیم. پس اجازه بدهید در اینجا ابتدا تعریفی از نفس داشته باشیم [که متاسفانه خیلی ها اونو با روح اشتباه می گیرند] و بعد به تفاوت نفس با همزاد بپردازیم: نفس، به ماهیت حقیقی انسان گفته می شود که در علم اخلاق به سه بُعد: حیوانی، انسانی و الهی تقسیم می شود. در قرآن این سه بُعد، به نفس اماره (دستور دهنده – به گناه) نفس لوامه (سرزنش کننده) و نفس مطمئنه (به حقیقت رسیده) نامگذاری شده اند [اجازه بدهید در مورد تعریف انواع نفس صحبت نکنیم چون هم متن طولانی می شود و هم اینکه تعریف انواع نفس را خیلی ها می دانند و یا با یک سرچ ساده در نت می توان با تعریف آنها آشنا شد].

اما همزاد به یک موجودی خارجی از جنس شیطان گفته می شود که از بدو تولد با انسان زاده شده و همیشه کارش وسوسه کردن انسان و به گناه انداختن اوست. حال با توجه به اینکه نفس اماره نیز مانند همزاد کارش دعوت به گناه است، سوالی که اینجا پیش می آید این است: آیا همزاد همان نفس اماره است؟ یا نفس اماره، آیا همان همزاد است؟ طبیعتا پاسخ خیر است. چون ما داریم راجع به دو نوع طیف از مخلوقات حرف می زنیم، یعنی نفس که مرتبط با انسان است و همزاد که مرتبط با شیطان است. اما سوال دومی که اینجا مطرح می شود این است : اگر ما به سمت گناه یا انجام یک کار خلاف عرف و اخلاق وسوسه شویم، چگونه میتوانیم تشخیص دهیم که این وسوسه از طرف همزاد است یا از طرف نفس اماره؟ برای پاسخ به این سوال اجازه بدهید دوباره از قرآن کمک بگیریم:

مِن شَرِّ الْوَسْوَاسِ الْخَنَّاسِ (۴) الَّذِی یُوَسْوِسُ فِی صُدُورِ النَّاسِ(۵)

ﺍﺯ ﺯﻳﺎﻥ ﻭﺳﻮﺳﻪ ﮔﺮ ﻛﻤﻴﻦ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭ ﭘﻨﻬﺎﻥ ،(۴) ﺁﻧﻜﻪ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺩﺭ ﺳﻴﻨﻪ ﻫﺎﻱ ﻣﺮﺩم ﻭﺳﻮﺳﻪ ﻣﻰ ﻛﻨﺪ(۵)

اما در سوره یوسف، از زبان حضرت یوسف (ع)، نسبت به نفس می خوانیم:

وَمَا أُبَرِّئُ نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَهٌ بِالسُّوءِ إِلَّا مَا رَحِمَ رَبِّی إِنَّ رَبِّی غَفُورٌ رَّحِیمٌ
ﻣﻦ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﮔﻨﺎﻩ ﺗﺒﺮﺋﻪ ﻧﻤﻰ ﻛﻨﻢ ; ﺯﻳﺮﺍ ﻧﻔﺲ ﻃﻐﻴﺎﻥ ﮔﺮ ، ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺑﻪ ﺑﺪﻱ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻣﻰ ﺩﻫﺪ ﻣﮕﺮ ﺯﻣﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭم ﺭﺣﻢ ﻛﻨﺪ ; ﺯﻳﺮﺍ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭم ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺁﻣﺮﺯﻧﺪﻩ ﻭ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺍﺳﺖ .(یوسف/٣۵)

در رابطه با معنی و مفهموم همزاد چیست ؟ توضیحات آیات مربوطه داده شد اما اگر دقت کنید در اینجا راجع به نفس گفته شده که وسوسه کردن نفس به صورت دستور هست، دستوری که پیاپی و همراه با اصرار به ما ابلاغ می شود. اما راجع به وسوسه ی شیطان یا همزاد گفته شده که بصورت مخفیانه و نامحسوس صورت می گیرد که جنبه فرمان و دستور ندارد. اجازه بدهید مثال بزنیم تا فرق این دو بیشتر نمایان شود؛

من نوعی، به فرض، همزاد و نفس اماره ام هر دو فعال هستند. حال در مقابل یک عمل غیر اخلاقی قرار گرفته ام، در اینجا، من، هم تحت وسوسه شیطان (همزاد) قرار میگیرم و هم نفس اماره. همزاد چند بار به من پیشنهاد انجام آن گناه را می دهد ولی وقتی ببیند من انجام نمی دهم یا حرفش را گوش نمی دهم، در اصطلاح عامیانه بیخیال من می شود و می رود دنبال یک وسوسه ی دیگر. اما نفس اماره به این سادگیها دست بردار نخواهد بود، آنقدر به من اصرار میکند و پافشاری می ورزد تا به سمت لغزش بروم.

وسوسه ی همزاد در سینه انسان صورت میگیرد [الذی یوسوس فی صدور الناس] ولی نفس [مانند جن عاشق و موکل جادو] در سر و فکر انسان وسوسه ایجاد می کند. اگر بخواهیم تعریفی از وسوسه داخل قفسه سینه و وسوسه ی داخل سر داشته باشیم میشه به بیان ساده گفت که وسوسه داخل سینه به شکل یک الهام منفی دریافت می شود یا اصطلاحا شاید شنیده باشید که میگویند به دلم افتاده باید فلان کار را انجام بدهم [یا وقتی به آدمهای وسواسی میگن بد دل شاید بخاطر همین وجود وسوسه همزاد در سینه باشد چون دلیل اصلی وسواس همزاد است]. اما وسوسه نفس در سر به شکل عبور کردن افکار منفی از “ذهن” هست.

پ. ن۱ :
تهذیب می تواند وسوسه نفس را کاهش دهد و درمان معنوی وسوسه ی همزاد را.

پ. ن۲ :
اگر نفس اماره در یک فرد فعال باشد، همزاد نیز قویتر خواهد بود.

پ. ن۳ :
همزاد بیشتر در مسائل اعتقادی و دینی وسواس ایجاد میکند. اما نفس اماره بیشتر فرد را به سمت انجام گناه و بدی سوق میدهد.

توجه:امیدواریم تا به اینجا به جواب همزاد چیست ؟ رسیده باشید. جهت درمان همزاد یا کاهش فعالیت آن که گاهی به اشتباه، دفع همزاد نیز نامیده میشود، میتوانید با درمانگر معنوی سایت طب روحانی از بخش تماس با ما ارتباط برقرار کرده یا از نسخه های رایگان در بخش پیشگیری و درمان استفاده کنید. برای آشنایی با علائم و نشانه ها نیز می توانید بخش جن عاشق را مطالعه بفرمایید. اگر هنوز نکته ی نامفهومی وجود دارد میتوانید زیر همین مطلب کامنت کنید.

سلام

سلام .شور چشمی رو میشه درمان کرد؟
تورو خدا جواب بدین

سلام
بله ان‌شاء الله، باید ابتدا با مطالعه پستها علت بیماری خودتون و پیدا کنید و باتوجه به اون از نسخه های موجود در منوی پیشگیری و درمان استفاده کنید.
قبل از اجرای نسخه ها این دستورات را به مدت حداقل نود روز اجرا کنید:خواندن نماز اول وقت، پرهیز از گناهانی مانند دروغ و غیبت،کنترل خشم و عصبانیت، تنظیم خواب،خوردن غذاهای طبیعی

چطور بفهمیم همزاد داریم

سلام شما از کجا دیدی که مطمئن هستی مگه جن و فرشته بیکار هست که دو تا از روز اول با ما دنیا بیاد تا آخر دنیا با ما بمونه شما خودت با چشم دیدی که اینقدر مطمئن هستی

ببخشید همزاد میتونه انسان رو بیمار بکنه واینکه میتونه باهاش رابطه برقرار کنه؟

سلام اگر انسان به واجبات دینی پایبند نباشه بله

سلام ببخشید چطور میتونیم همزاد فرشته رو تقویت کنیم؟ و چطور میتونیم همزتد شیطان رو ضعیف کنیم؟ من یه مدت هرچیزی که میخواستم برام اتفاق میفتاد و بدستش میاوردم و خیلی نشونه هم میدیدم اما الان دیگه چیزهایی که میخام رو نمیتونم بدست بیارم و خیلی چسزهارو هم دارم از دست میدم. این چیه کار همزاد شیطانه؟ چطور میتونم دوباره به حالت قبل برگردم قبلنا اوضاع خیلی بهتر بود😥

سلام
پایبند به نماز اول وقت باشید. عصبانی نشید، از دروغ و غیبت دوری کنید. شبها زود بخوابید. از تغذیه سالم و طبیعی استفاده کنید و تمرین قنوت را روزی یکبار انجام دهید.

بحث قرین که بیاد قطعا اساتید شنیدید که طبق فرمولی به وسیله علم الواح میشه طبع قرین رو مشخص کرد وحتی نوع بخور قرین وتشخیص بخورات واین جزئیات همگی در انجام طلسمات اثبات شده چون قدرت طلسمات رو افزایش میده. با این تفاسیر سوال پیش میاد مثلا طبع ناری دارای قرین شیطانی هست وشما شیاطین رانمیتوانید اصلاح کنید.

سلام خسته نباشید چطوری درسایت ثبت نام کنیم؟؟؟

سلام
از دکمه ورود و ثبت نام که بالای صفحه،سمت راست وجود داره استفاده کنید.
از قسمت درباره ما/پاسخ به سوالات متداول میتونید اموزش نحوه ثبت نام را ببینید.

سلام خسته نباشید من یه مدت پی بردم ک دچار علایمی میشم علائم ک بایه دعانویس درمیون گذاشتم بهم گف ک تو دچارجن عاشق نشدی دچارهمزادشدی ک خیلی بدتراز جن عاشقه گف میتونم برات طلسم ناموس کفتار استفاده کنم قیمتشم نجومی بود ولی من یکمم ترسیده بودم واقعا به خانوادمم نمیتونم بگم چون باورنمیکننن الان واقعا وضعیت بدی دارم دلم میخواد همش بخوابم عصبیم خواستگارامو بی دلیل ردمیکنم و…..واقعا سردرگمم زندگی کلا ریخته بهم با صحبتهایی ک شماکردین تاحدودی باهمزادآشناشدم ولی نمیدونم چیکارکنم ک کنترل بشه خواهش میکنم راهنماییم کنین !!!یا حداقل بهم ایمیل کنین.

سلام
سعی کنید شروع کنید به خوندن نماز اول وقت.از گناه و عصبانیت دوری کنید. به والدین احترام بگذارید و تمرین قنوت که آموزش اون در سایت وجود داره را روزی یک مرتبه انجام بدید.
موفق باشید.

با درود فراوان
بنده یک تجربه جالب داشتم و چون گفتند همزاد بوده دوست داشتم که تجربم رو عرض کنم
بنده در دوران دانشگاه خانه ی عمه مادرم زندگی میکردم.
شب ها تا دیروقت با دوستانم بیرون بودم ، گاهى اوقات تا صبح.
یک هفته ای میشد که برادرم و مادرم از شهرستان برای دیدنم اومده بودند..در طی اون یک هفته بعضی شبها برادرم هم همراهم بود و با دوستان بیرون بودیم و وقتی نصف شب برمیگشتیم خانه از پنجره ای که یک توری پاره داشت میومدیم خانه.
یک شب که من تا صبح بیرون بودم وقتی برگشتم خانه مادرم و برادرم پرسیدن مگه تو دیشب نیومدی خانه؟؟ گفتم نه من بادوستام بیرون بودم و اصلا نیومدم خانه! فکر کردن که شوخی میکنم ، خندم گرفت از این حرفشون، با خنده من اونا فکر کردن که دستشون انداختم.. بنده هم اصلا آدم دروغگویی نیستم و از دروغ متنفرم حتی در شوخی کردن، بم بر خورد و قسم خوردم تا باور کردن برادر و مادرم.
ازشون پرسیدم چی دیدند!
هر دو گفتند نصفه شب در گویش ما (حدود ۳ صبح ) با همین لباس هایی که الان آمدی از پنجره و سوراخ تور اومدی داخل و رفتی دستشویی، و زیر لب غر میزدی انگار که از دست کسی شاکی باشی.. بعد مهم که دیدن من انومدم خونه و خیالشون راحت شدخوابیدن..
بعضی ها گفتند همزادم بوده ، اینجور که از مطالب و پاسخ هاتون فهمیدم همزآد جسم نیست..
بنده به راحتی چیزی رو نمیپذیرم و کاملا علمی به قضایا نگاه میکنم با مقدار زیادی از تجربیات و علم متافیزیک.
این هم میدونم که علم بشر خیلی محدود و در برخی موارد اشتباه هست، و اینهم میدونم کتب دینی حاضر نسخه های ضعیف شده از علوم غریبه درونشون هست و گاها بی کاربرد.
حالا لطف بفرمایید توضیحی برای تجربه بنده در حول هم علم و هم علوم غریبه دارید؟!
منتظر جواب شما سروران هستم
متشکرم

سلام. من پوست بدنم همیشه ی خدا میخاره ایا این از نشانه ی چشم زخم هست یا ن؟ اخه میگن من تو بچگی چشم شدم. از بچگی هم میگن من زبونم لکنت گرفت و الان ک ۲۴ ساله هستم هنوز هم زبونم لکنت داره نمیتونم خوب حرف بزنم و پوستم خیلی زیاد میخاره.
ایا اینا از چشم شدن یا ن؟ ممنون.

چی کار کنیم که همزاد شیطانی روی آدم تسلط نداشته باشه ؟؟؟؟؟؟

سلام ، پست “نسخه درمان یا دفع همزاد” که در لینک زیر موجود هست را مطالعه کنید:https://tebberuhani.com/darman-hamzad

سلام …درباره همزاد شنیدم ک بعضبا همزاد رو با دستوراتی مسلمونش میکنن مثلا با دستو اتی و یا خواندن قرآن ایا چنین پیزی صحت داره ا این دستورات رو برای ضعیف کردن همزاد داده میشه ممنونم راهنمایی کنید

سلام، اینکه بخواهیم با دستوراتی همزاد را مسلمان کنیم صحت نداره اما میتونیم فعالیت همزاد شیطانی را کم کنیم و همزاد فرشته را تقویت کنیم.

سلام ممنون از مطالبتون و وقتی که گذاشتید
استاد یک سوال داشتم من یک دختر ۲۵ ساله هستم با ظاهر کاملا معمولی ولی تا به امروز حواستگار نداشتم ویا کسی که عاشقم بشه در اوایل اشنایی با هر شخصیم یا من از اون خوشم نمیاد یا بالعکس عاشق هر کسی هم شدم به کل از من فراری شده به طوری که من کلا از ازدواج زده شوم و خیلی حسرت میخورم و حتی جدیدا بدتر هم شده کسی اصلا و ابدا سمتم نمیاد اگرم بیاو فقط و فقط به خاطر پیشنهاد جنسی میاد اهل دور و دور و اینجور مسائل نیستم کلا بدون هدف شدم و دیگه از زندگی بریدم ایا امکان داره به خاطر همزاد باشه یکبار سرکتاب گرفتم بهم گفتن کلا بستگی داری گفتم یعنی چی گفتن گره داری نحسی داره و دلیلشم نگفت دعا دادن که اثری نکرد ایا امکان داره به خاطر همزاد باشه

سلام
اگر هم همزاد یا بستگی دارید میتونید بجای دعانویسی با کمک دستورات دینی مشکلات خود را حل کنید. چون کمک گرفتن از دعانویسی و رمالی عوارض بد و خطرناکی داره

سلام
پسری هفت ماهه دارم که دست راستش فلج شده موقع زایمان
پیش دعا نویسی رفتم گفت همزاد داره
و باید بیاری سفره براش بندازم
ولی من نرفتم
میخواستم ببینم چیکار کنم به نظر شما

سلام
بجای کودک خود شما باید بررسی و تحت درمان معنوی قرار بگیرد
چون کودکان در صورتی آسیب میبینند که پدر و مادرشان از لحاظ معنوی ضعیف باشند.‌

سلام استاد وقت به خیر ادرس تلگرامتون رولطف میکنین

سلام. من از یکی از اساتید که دعانویس قرآنی بود جریان ذهن خوانی چندتا جادوگرو گفتم، گفتن که از همزادت میپرسن و اون جواب میده و راه حلشم اینه که همزادتو قفلش کنی که دیگه نمیتونن ازش بپرسن ولی هر کاری کردم این کارو واسم انجام نداد بعداز اونم من دیگه نتونستم کسی رو پیدا کنم تا اینکارو انجام بده

سلام. طب روحانی با دعانویسی موافق نیست. میتونید برای آشنایی بیشتر مطلب در منوی خطرات شیطان، مطلب جادوگرهای شیطانی را مطالعه کنید.
اگر تمایل به بررسی علائم و درمان دارید هم میتونید ابتدا عضو سایت بشید و سپس اقدام به ارسال تیکت کنید تا مشکلتون بررسی بشه. اموزش و یدئویی عضویت و ارسال تیکت هم در منوی درباره ما/پاسخ به سوالات متداول وجود داره.

سلام من چن روز پیش توی یه جایی عکسی رو دیدم که خعلی شبیه ن بود به هرکی که اون عکس و نشون میدادم میگفت خودتی و اون شخص تو عکس ایرانی نبود و تنها نشونه ازش همون عکسه ایا اون همزادمه

سلام خیر همزاد از جنس انسان نیست

سلام
سپاسگزارم از این همه آگاهی که به ما می‌دید

آیا ذهن ناخودآگاه ما که همه چی رو میدونه و باعث جذب اتفاقات برای ما می شود برای خودش جدا از این بحث های همزاد، جسم اثیری و نفس ها است؟ یا با این ها ارتباط دارد؟

باسلام، دیدگاه طب روحانی در این باره به این صورت است:
” از دیدگاه طب روحانی، ‘نفس’ مجموعه ای از ویژگی ها، باورها، عقاید، رفتارها، ارزشها، غرایز، عادتها و خاصیت های بالقوه انسان است که میتواند با تزکیه و هدایت و یا عدم هدایت، به نفس خبیثه یا طیبه تبدیل و بصورت بالفعل در آید و کل شخصیت و ماهیت انسانی ما را تشکیل دهد. اما اینکه آیا نفس یا همزاد همان ضمیر خودآگاه یا ناخودگاه ما هستند یا خیر، خب پاسخ خیر است. چون ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه یک ساختار یا یک ویژگی موجود در مغز انسان است که از لحاظ علمی هم اثبات شده است و ارتباطی به دنیای متافیزیک ندارد. اگر بخواهیم برای درک بهتر این موضوع مثال بیاوریم، ضمیر ناخودآگاه مانند یک ظرف خالی در مغز است که با احساسات، باورها و عادتهای مثبت و منفی گذشته ما پر شده است [حتی باورهایی که بصورت نامحسوس در ما شکل گرفته اند و فرصت ابراز کردن آنها را پیدا نکرده ایم]. و بصورت غیر ارادی بر ما تاثیر میگذارند. حال ممکن است این باورها با کمک همزاد در ذهن ناخودآگاه ما تثبیت شده باشند یا با کمک سایر عوامل فیزیکی و متافیزیکی دیگر. ولی خب طبیعتا همزاد ما، سهم بیشتری از این ظرف را پر خواهد کرد. “

سلام من واسه درمان همسرم میخواستم مشاوره بگیرم چطور میتونم تماس یا مراجعه داشته باشم

سلام
در سایت ثبت نام کرده و تیکت ارسال کنید

سلام به من گفته شده همزاد و طلسم و سحر جادو همه رو باطل کردن ولی من هیچ تغییری در ا ضایع و احوال و نگرش و رفتارم نمی بینم …از کجا بفهمم که این کارش فقط سو استفاده مالی نبوده؟

سلام
درمان معنوی از یکسری اصول خاصی پیروی میکند، و باید بصورت کامل و صحیح انجام شود. ناقص انجام دادن درمان توسط درمانگر یا بیمار ، نتیجه ای را برای فرد بدنبال نخواهد داشت.

سلام،مطلع شدن یا حدس زدن اتفاقی از طریق حس ششم ارتباطی به همزاد داره یا خیر؟

سلام مطالبتون جالب بود ممکنه بگین راه ارتباط باهاتون و مطرح کردن مشکل به چه شکله نه ادرس میلی هست نه تو تلگرام ایدی؟!

باسلام مجدد
درغزل شمارۀ ۵۵ حافظ منظور از کرام الکاتبین همین دو وجود هستند؟
خم زلف تو دام کفر و دین است
ز کارستان او یک شمه این است
جمالت معجز حسن است لیکن
حدیث غمزه‌ات سحر مبین است
ز چشم شوخ تو جان کی توان برد
که دایم با کمان اندر کمین است
بر آن چشم سیه صد آفرین باد
که در عاشق کشی سحرآفرین است
عجب علمیست علم هیئت عشق
که چرخ هشتمش هفتم زمین است
تو پنداری که بدگو رفت و جان برد
حسابش با کرام الکاتبین است
مشو حافظ ز کید زلفش ایمن
که دل برد و کنون دربند دین است
و یا
در در روایتی، پیامبر(ص) فرمود فرشته دست راست بر فرشته دست چپ حاکم است، هر گاه مسلمان کار نیکی انجام داد، فرشته دست راست ده برابر در نامه‌اش می‌نویسد، و هرگاه گناهی انجام داد به فرشته دست چپ می‌گوید هفت ساعت صبر کن، اگر توبه کرد آن گناه را نمی‌نویسد و اگر توبه نکرد یک گناه به حسابش می‌نویسد..
در وهلۀ اوّل طبقِ چند آیه ای از قران در این خصوص و همچنین شاید از چندی روایات بنظر اینگونه استنباط شود که در همۀ افراد(بخصوص مسلمانان) تنها کاره این دو وجود ثبت و ضبطِ تجربیاتِ مثبت و منفی باشد لیکن تجربیاتِ درمانی شما موارد بیشتری از این دو موجود را شامل میشوند!

باسلام
با توجه به دانشِ بسیار بسیار اندکی که در این زمینه ها از قبل داشته ام تا بحال در خصوص قرین ها که در اسلام آمده از بچگی جایی نشنیدم امّا در خصوصِ همزاد و دیگر موجوداتی که همزمان با ما متولد میشوند مثل همزاد انسانی و حتی همزاد های روحی هر فرد که دوقلوهای مذکر و مونث درون خودِ هر فردی است مطالبی به چشمم خورده برای همین مشتاقانه مطالب مفید شمارو تا اینجا که با عقلِ کوچکِ خودم بررسی کردم متوجه شدم “رقیب و عتید دو وجودِ راست و چب که در ترجمه فارسی آیۀ۱۸سورۀ ق قران آمده از کجا فهمیده شده که فرشته هستند؟ و طبق برداشت شما یکی شیطانی(لابد از جنیان؟)! اگر این دو موجود اینگونه در اختیار ما دخل و تصرف میکنند آخر واقعاً شاهکاره که خداوندگارمتعال نعوذ بالله چرا بدرستی به این مهم اشاره نکردن!؟
باتشکر.

سلام.در اختیار ما دخل و تصرف نمیکنن! اگه بتونن که اختیار حساب نمیشه! اونها فقط پیشنهاد میکنن و ما با اختیار خودمون قبول یا رد میکنیم

سلاام
ما انسانها در مجموع اختیار بسیار کمی داریم و با توجه به مطلبِ طبِ روحآنی که اذعان دارند: بدشانسی و خوش شانسی های ما ارتباط مستقیم با فعالیت همزاد دارند لذا با اشارۀ خوبِ شما یعنی بدشانسی ها و خوش شانسی هایی که در خصوصِ همزادها اتفاق می افتند از قبل پیشنهاد شده اند!؟
مچکرم.

سلام. چه چیزی باعث فعالیت همزاد شیطانی میشه؟ وقتی هاله ما قوی باشه چه اندازه جادو و … میتونن رو هاله تاثیر بزارن؟ آیا ضعیف شدن هاله بیشتر توسط خود ما ایجاد نمیشه؟! در ادامه فعالیت بیشتر همزاد شیطانی و بدشانسی و…‌

باسلام
همانطور که از آیاتِ قرآنی برمیآید و در ابتدا تونستم اشاره ای داشته باشم برای قرین که به ظاهر فقط نگارنده هایی برای اعمال خیر و شر در جهانهای دوگانه چیزی بیشتر نیستند و بنظرم تنها در همین سطوحِ به اصطلاح مثبت و منفیِ جهانهای الهی فعالیت و کارایی دارند و نه در جهانهای یگانه و برخلاف قران که میگوید در روز محشر سوق دهنده ای همراه هر انسانی است اینکه جناب طب روحانی میگویند همزاد تا لحظه مرگ بیشتر همراه انسانها نبوده و بعنوان مثال رفت و آمد زیاد به قبرسان و نشستن زیاد سر خاک متوفی باعث جذب همزاد آنها میشوند نیز سوال جالبی دیگری است! اما درجایی برخلافِ پردازشِ کوتاهی که دارند طب روحآنی چگونه یکی از ایندو موجودِ همیشه همراه را فرشته خو و دیگری را شیطانی میدانند!؟ که در تفسیر منقول از کتاب تفسیر المیزان علامه طباطبایی و در ادامه استنباط کرده اند همزادی شیطانی!؟ چون معنی آیه کتاب تفسیر المیزان (که نمیدانم کدام آیه از قرآن است) به این قراره: هر کس از یاد خداى رحمان دل بگرداند، براى او شیطانى بگماریم که هم نشین اوست‏ و آنها (شیاطین) این گروه را از راه خدا باز می‏دارند، در حالی که گمان می‏کنند هدایت یافتگان حقیقی آنها هستند. تا آنکه به نزد ما آید [و به آن شیطان‏] گوید کاش بین من و تو فاصله دو مشرق بود، و چه بد همنشینى است‏! بنابراین گزینۀ موکلهای شیطانی و جن عاشق صحیح تر نیست؟ مگر اینکه شما خودتان طی تجربیاتی این دو موجود را دیده باشید! دیدید؟ وگرنه این دو موجود(رقیب و عتید) که در اطلاعات کوتاه طب روحآنی آمده و معلوم نیست از چه جنسی هستند آیا میان درآگاهی انسانی دخالتی کرده و پیوسته به او پیشنهاداتی داده و برایش خوش شانسی و بدشانسی بیارن یعنی علاوه بر روح خالص آدمی که وجدان از آن سر برآورده و انتخاب اعمال نیک و بد به سیاق ذهن و عقل اش کافی نیست؟ حال اگر همزاد فرشته خوی ما فعال باشد چطور؟ شما گزاره های خوشی شانسی که بر مبنای احتمالات هستند و ممکن است نتیجه عکس العملهای مثبتِ انگیزشهای ذهنی و اعمال اجرایی نیکِ ما باشند و کلاً تقدیری که با این فاکتورها و مهم تر از همه ارادۀ الهی برایمان رقم میخورد را باز به زعم دخالت این موجود فرشته خو در نظر میگیرید؟ لیکن طب روحآنی در جایی دیگر آورده اند که تمام اطلاعاتِ زندگی فردیِ افراد را همین همزاد شیطانی است که به موکلها و جن عاشق میدهد و ما این موضوع رو در مطلع شدن جادوگرها از احوالاتِ فردی هر شخصی به وضوح میبینیم و شخصاً به تجربه در مواجه با جن عاشق این مهم را به مدد اطلاع رسانی های خوبِ طب روحآنی مدنظر گرفتم چون کم کم داشتم باور میکردم این جنِ شیفتۀ مزاحم حتی از کودکی با من بوده!؟! و در انتها گزارشهای زندگی ما را افرادِ صالح از کجا میدانند آیا این بار همزاد فرشته خوی ما اطلاعات شخصی زندگی ما را به چنین افرادی میدهد!؟
باتشکر و سپاس از بذل توجه شما

اوه..اینجا متأسفانه چون نمیتونم پیامهای ارسالی خودمو حذف ویا ویرایش کنم خواستم اضافه کنم که بلی با عوامل ضعیف شدن هاله (که متأسفانه اثبات وجود هاله در علم فیزیکال هنوز حتمی نیست) که فرمودید موافقم.

چرا پیام تلگرام دادم چند روزه جوابی نگرفتم؟

سلام،یه سوال
من ۹۹ درصد مطالبتون رو قبول دارم ولی چرا از نماد چنت تک چشم برای لوگوتون استفاده کردید؟

سلام راهی هست همزاد از بین بره یا اروم شه؟برای باطل کردن سحر چیکار کنیم؟طب سوزنی تاثیر داره؟

سلام
آیا همزاد میتونه جن عاشق هم باشه؟

سلام،خیر،ولی وجود جن عاشق باعث فعالیت بیشتر همزاد شیطانی در انسان میشه.

با سلام
۱_ فالگیرها و دعانویسها و … با کدوم همزاد ما میتونند ارتباط برقرار کنند؟ همزاد فرشته یا شیطانی ما؟ یا هر دو؟
۲_ و آیا راهی وجود داره که مانع برقراری ارتباط جادوگر یا دعانویس و فالگیرها با همزاد خود شویم تا اطلاعات و اسرارمان محفوظ بماند؟

سلام
با همزاد شیطانی
بله با فعال کردن همزاد فرشته به کمک درمان معنوی

سلام من خانمی هستم که چندماه پیش بارداربودم وبعداز مرگ یک نوجوون توخانوادمون که همزمان شد با مریضی بسیارسخت توهمی دخترم بسیارحرص هوردن وبعداز مدتی فهمیدم بچه ام سقط شده وهمچنلن مادرگیر بیماری دخترم بودیم البته ناگفته نماند که من خودم باعث این مسائلو همش چشم زخمی میدیدم که توختم اون نوجوون ازکسی بهم رسیده بود …اما بعداز سقط بچه من دچاربیماری ضعف شدید که پیش هردکتری میرم داروهاش اثرثمربخشی نداره واکنون هم دچار افسردگی وبیخوابی شدسد شدم و……
من چون دیدم بعداز مرگ اون نوجوون که تومراسمش هم رفته بودم بسیار مشکل جسمانی غیرعادی پیش اومد وزنگ زدم به یک فالگیر که موکل داشت واون گفت بعداز سفط اون جنین همزادت داره اذیتت میکنه ومریضی دربدنت حرکت میکنه وهردم به جاییی میزنه …..
خلاصه نمیدونم چه کنم چون اهل هیئت وکلاسهای اخلاقم هستم ولی بااین روند کارمطالعاتیم وکارفرهنگیم هم به مشکل خورده…
لطفا راهنمایییم کنید

مطالبتون کاملا منطبق بر عقل و منطق و قرآن و تجربیات شخصی من بود.
سپاسگذارم.

اینکه میگین تله پاتی و آینده نگری کار همزاد شیطانی هست درست میگین ،چون دیدم و شنیدم افرادی که دچار سحر و جادو شده یا میگن ما تو خونمون که داریم این حالتها یک دفعه بهشون دست داره .

با سلام .درپاسخی که به نظری که بنده نوشته بودم دادید باید بگم : بنده یه مدت تمرینات تمرکز فکر انجام دادم بعد از چند ماه خود بخود فکرها را میخوندم گاهی به چشم افراد نگاه میکردم میفهمیدم و گاهی خود فکرشون را بدون تلاش میومد به ذهنم و بعضی ها را با سختی و بعد از یه مدت میتونستم فکرشون را بخونم بعضی ها را هم هر چی تلاش میکردم اصلا نمیفهمیدم. اهل جن و احضار و اینها هم نبودم و اهل نماز اول وقت و تقوا بودم. چطوری جن کمک میکرد. البته بعداز مدتی تمام اینها ازدست رفت و بشدت تمرکز فکرم خراب شد و عصبی شدم

با سلام و تشکر بابت سایت خوب و پرمحتوای شما . استاد این پاکسازی مغز و سر را گویا تو سایت نگذاشتید ما هر چی میگردیم پیداش نمیکنیم اگر ممکنه بگذارید . یه سوال : روش شما برای ابطال سحر و جادو و کشتن جن افراد چیه ؟ آیا قران میخونید یا با روشهای فیزیکی یا … درمان میکنید ؟ لطفا با جزئیات بگید منظورم این نیست که اموزش بدیدها. ۲- سحر مدفون را چگونه ابطال میکنید ایا میتونید استخراجش کنید که دیگه موکل نفرسته؟ ۳-هزینه استخراج چقدرمیشه؟

با سلام . مگر چشم زخم به شیطان درونماهم صدمه میتونه بزنه ؟ فقط به جسم ما میتونه ضربه بزنه غیر ازاینه گزینه۷ گفتید؟ با تشکر

سلام
بله همزاد شیطانی رو فعال میکنه

سلام و خسته نباشید خدمت شما بزرگوار
اول باید تشکر کنم از سایت خوب و پرمحتوایی که دراختیار عموم قرار دادین
در ادامه میخواستم مشکلم رو باهاتون درمیون بزارم تا راهنماییم کنید
توی منزلم مدت زیادی هست که وسایل شخصی من یا بقیه البته بیشتر اوقات وسایل شخصی من میتونم بگم حدود۹۰درصد گم میشن و جاهایی پیدا میشن که من نزاشته بودم یا جایی که گذاشتم رو نگاه میکنم و اون وسیله رو نمیبینم اما کس دیگه ای که میره اون وسیله رو همونجا پیدا میکنه و بیشتر اوقات این مسعله باعث بحث مو جدل میشه و بعضی اوقات که مثلا توی سالن نشستیم و تلوزیون نگاه می‌کنیم خود به خود داخل آشپزخونه لیوان‌ها از سرجاشون پرتاب میشن و میشکنن و بیشتر شبها توی خواب کابوس‌های میبینم که بهیچ عنوان یادم نمیاد و شروع به داد زدن توی خواب میکنم بعضی اوقات متوجه میشم کابوس دیدم اما نمیدونم چی بوده ولی بعضی اوقات اصلا متوجه نمیشم و دیگران بهم میگن که توی خواب داد میزدم و با کسی درگیر بودم
بعضی اوقات که متوجه میشم کابوس بوده و میدونم داخل کابوس با کسی درگیر بودم توی لحظه بیدار شدن یا دارم بسم الله الرحمن الرحیم میگم یا آیت الکرسی میخونم و بیدار میشم اما اصلا یادم نمیاد که با کی یا چی درگیر بودم فقط حس میکنم ی چیز خبیس بوده
تقریبا ۱۲تا۱۵ سال پیش هم شبها ی موجود بود که میومدم و موقع خوابیدن منو آزار فیزیکی میداد تا اینکه یک شب ی اتفاق خیلی جالب افتاد و دیگه از اونموقع اون کوتوله سیاه که منو اذیت می‌کرد دیگه سراغم نیومد اگر لازمه بگید تا توضیح بدم چجوری شد که دیگه سراغم نیومد
خیلی زیاد هم چشم میخورم هم خودم و هم خانوادم
ی مسعله دیگه هم که هست اینه که انگار داخل خونه من و خانوادم رو بستن و اصلا نمیتونیم ازخونه بیرون بریم فقط دلمون میخواد گوشه خونه بمونیم و حتی در خونمون رو روی کسی باز نکنیم حتی وقتی کار واجب داریم نمیتونیم ازخونه بریم بیرون و برامون واقعا سخته
حتی برای کار کردن هم همینطور
دور و اطرافمون هم همیشه گربه هست و گربه ها علاقه خاصی بهمون دارن و همیشه حداقل ۵تا ۱۰تا گربه توی حیاط و خونمون میچرخن و بهشون غذا میدیم
پرنده هایی مثل کبوتر هم همینطور البته کبوترهای کوهی و وحشی
اگر محبت کنید و منو راهنمایی کنید که چیکار کنم ممنون میشم

با سلام بنده به ندرت خواب میبینم بسیار کم حافظه ام بسیار ضعیفه حتی داروی تقویت حافظه میخورم تاثیرنداره بهم گفتند چشم زخم سنگین خوردی تو ۱۸ سال اخیر شاید جمعا ۳ سال کار کردم . بسیار خسته ام همیشه حتی وقتی از خواب بیدارمیشم عرق نمیکنم و مشکلات اداری شدید دارم تکرر خیلی زیاد. تو هیچ کاری موفق نمیشم کل زندگی قفل هست . خصوص کارم . همیشه بدنم سنگین هست یکی از اساتید علو غریبه برسسی کرد گفت سحر مدفون و مس جن و چشم زخم سنگین بهت خورده . برای سحر مدفون چه باید کردشما میتونید استخراج کنید؟ هزینه اش چقدره ؟ چون تا دفن هست موکل میفرسته هر چی ما بکشیم خارج کنیم موکل را یکی دیگه جایگزین میشه . این را تجربه نشون داده و از راقی هم پرسیدم همین را گفت. خدا خیر دنیا و اخرت بهتون بده با تشکر فراوان

سلام
بررسی و راهنمایی فقط در تلگرام انجام میشه

آدرس تلگرامت ن رو محبت کنید بدید ممنون میشم

با سلام و عرض ادب :
۱- با تمرینات تمرکز فکر قبلا میتونستم فکر اکثر افراد را بخونم اما چطوری از همزاد استفاده میکردم من که چیزی حس نمیکردم فقط به چشم فرد نگاه میکردم متوجه فکرش میشدم .
۲- اینها که با سرکتاب از همزاد اطلاعات ما را میگیرن ایا همزاد ممکن هست بهشون دروغ بگه یا نه؟

سلام
۱. با تمرکز نمیشه فکر کسی را خواند. اینها اکثرا استفاده از اجنه و شیاطین هست که خود افراد متوجه آن نیستند.
۲.بستگی به درخواست دعانویس و فالگیر داره. همزاد در صورتی اطلاعات غلط میده که به بخواد چیزی بر علیه بیمار صورت بگیره. مثلا یک نفر میره واسه ازدواجش پیش یک فالگیر فال بگیره که این شخصی که اومده خواستگاری مناسب هستش یا خیر. اگه اون شخص مناسب نباشه همزاد میگه مناسب هست تا بیمار بعد ازدواج اذیت بشه. و بالعکس

نام ایمیل و وب سایت های من در این مرورگر برای دفعه بعد من نظر ذخیره کنید.


https://tebberuhani.com/wp-content/uploads/2020/03/079.mp3Downloads-icon

جن عاشق به جنی گفته می شود که بعد از همنشینی با انسان، به او علاقه مند شده و حس تملک به او و جسمش پیدا می کند. فرقی هم نمی کند این جن توسط یک طلسم و جادو وارد بدن انسان شده باشد یا از راههای دیگر. البته اکثر دعانویس ها و فالگیرها به جن عاشق ، همزاد میگویند یا علائم جن عاشق را بعنوان علائم و نشانه های داشتن همزاد معرفی میکنند. بعنوان مثال، بیشتر افرادی که با مشکل عدم ازدواج و بستن بخت مواجه میشوند یا خواستگاریهای آنها بی دلیل با مشکل مواجه میشود، وقتی که به فالگیرها مراجعه میکنند، بدون شک به آنها خواهند گفت که شما همزاد دارید یا دچار همزاد عاشق شده اید و باید دعای دفع همزاد بگیرید. اکثر مراجعین به دعانویس و فالگیرها، با این واژگان آشنایی دارند.

ما اینجا و در سایت طب روحانی ، ما یاد میگیریم که همزاد و جن عاشق با هم فرق دارند. همزاد یا قرین یک موجود شیطانی است که از ابتدا با انسان متولد میشود. اما جن عاشق ، بعد از سن بلوغ به طرف انسان گرایش پیدا کرده و عاشق او میشود. البته مقصود از عشق در اینجا الزاما عشق شناخته شده ای که انسانها به همدیگر یا به سایر موجودات دارند نیست چون عشق در بین اجنه کاملا متفاوت است. جن ها هم عاشق منش و شخصیت انسان می شوند و هم عاشق ظاهر، جسم و بدن او.

۱. غیرت و تعصب:جن عاشق نسبت به انسان غیرتی چند برابر روی معشوق خود دارد و چیزی از عشق پاک سرش نمی شود. فقط تملک را میشناسد و بس. (بطور طبیعی، جن مؤنث عاشق انسان مذکر می شود و جن مذکر عاشق انسان مؤنث.) عشق در جن یعنی احاطه کامل روی معشوق انسانی! که معمولا برای این کار از تمام ابزار و توانایی خودش استفاده خواهد کرد.

۲. جلوگیری از ازدواج و ارتباط جنسی:نوعی پیشرفته از جن وقتی عاشق یک انسان (مونث) می شود اولین حس تملک خودش را بصورت محافظت بر باکرگی دختر نشان خواهد داد. یعنی تا جایی که میتواند به دختر اجازه ی ازدواج یا ارتباط جنسی با یک مرد را نمی دهد. (البته این موضوع فقط در یک نوع از جن عاشق دیده می شود. انواع دیگری از اجنه نیز هستند که جلوی ازدواج را نمیگیرند)

برخی از ترفندهای جلوگیری از ازدواج توسط جن عاشق :

چطور بفهمیم همزاد داریم

الف) زشت جلوه دادن ظاهر و چهره دختر در چشم خواستگارانش. مثلا نشان دادن اعوجاج غیر واقعی در بینی دختر جلوی خواستگار یا بیش از حد جلوه دادن چاقی و لاغری، یا سبزه بودن دختر در چشم آنها (اجنه و شیاطین طبق آیه ۱۱۶ سوره اعراف این توانایی را دارند)

ب) دختر از کوچکترین ایرادهای خواستگار بشدت عصبانی و از او متنفر شده جواب رد می دهد. مثلا پایین بودن درآمد یا تحصیلات خواستگار را عیبی غیر قابل اغماض میبیند.

ج) ایجاد نوعی ترس از ازدواج و بی اعتمادی نسبت به مردها در وجود دختر! حتی اگر دختر از ظاهر و موقعیت خواستگار راضی باشد باز ترسی از آینده وجودش را فرا خواهد گرفت.

نکته: این حالات و علائم در بین جن عاشق و جادوهایی مانند: جدایی ، بستن بخت و عقیم سازی مشترک است.

۳. عصبانیت هنگام آراسته کردن برای همسر:در این حالت و در بین زنان متاهل که جن عاشق دارند، وقتی زن خودش را برای همسرش آراسته می کند، جن عاشق عصبانی شده و یک سری اختلافات کوچک منجر به اوقات تلخی بین آنها رخ میدهد تا نوعی احساس بد به سراغ زن برود که دیگر برای جلب رضایت همسرش کاری را انجام ندهد.

۴. وجود یک نفر همراه:زنان و دخترانی (و حتی پسران) که مبتلا به جن عاشق هستند در مواقع تنهایی خود ، احساس می کنند در اتاقشان کسی کنار آنهاست ولی نمی توانند او را ببیند. یا وقتی فرد روی تخت دراز می کشد و چشمانش را می بندد احساس می کند کسی کنارش دراز کشیده یا او را بغل کرده است اما به محض باز کردن چشمانش کسی را نمیبیند. هنگام بیرون رفتن و قدم زدن در خیابان و اماکن خلوت نیز احساس می کند کسی پشت سرش راه می رود.

۵. عدم صحبت کردن از جنس مخالف:افرادی که دچار این نوع از جن هستند کاملا از جنس مخالف فراری هستند و هر وقت حرف ازدواج پیش بیاید آنها موضوع را عوض می کنند یا به ازدواج به چشم پایان زندگی نگاه می کنند.

۶. تنهایی و عزلت گزینی:بعضی افراد دچار این مشکل هستند همیشه دنبال جاهای خلوت و اتاقی که تنها باشند می گردند، بدون هیچ سرصدایی. همیشه از اجتماع و شلوغی بیزار هستند.

۷. خواب ازدواج، بارداری یا خواب ها جنسی:معمولای افرادی که دچار جن عاشق هستند، خواب میبینند که ازدواج کرده اند اما حضور داماد را احساس نمی کنند یا خواب میبینند باردار هستند و یا دارند به یک نوزاد شیر می دهند در صورتی که مجرد هستند. همچنین در یکسری از خوابها، فرد در خواب مشاهده میکند با یک فرد خاص یا افراد ناشناس ارتباط جنسی دارد که به خوابهای جنسی معروف است که در این زمینه می توانید به مقاله علمی بررسی و تعبیر خواب جنسی در همین سایت مراجعه کنید.

 

کلیپ زیر، مستنداتی از تجاوز یک موجود به زنی در آمریکا را نشان می دهد که ادعا میکند مورد تجاوز جنسی مکرر توسط ارواح و موجودات ماورایی قرار گرفته است. عده ای از محققان دانشگاه آمریکا بعد از بررسی ادعای این زن، اقدام به نشر یکسری عکس ها و تصاویری از محل زندگی او کرده اند که در برخی از این تصاویر یکسری هاله های نور و در برخی دیگر مسیرهای نوری قوسی شکلی را نشان میدهد که شاید این موجود میخواهد با این کارها حضور خود را به محققان و عکاسان اعلام نماید.

 

ژانر: مستندزمان: ۷ دقیقهرده سنی: ۱۴+زمان تولید: دهه ۸۰ میلادیترجمه و زیر نویس اختصاصی

اگر جن بعد از ازدواج عاشق فرد بشود، تمام سعی و تلاش او تفرقه و جدایی انداختن بین او و همسرش است. برای ایجاد اختلاف و جدایی (با کمک همزاد شیطانی) از راههای زیر استفاده می کند. این علائم گاهی علائم و نشانه های داشتن همزاد نیز به اشتباه خوانده می شوند:

۱.بزرگ جلوه دادن اختلافات و مشاجره های کوچک و تبدیل آنها به اختلافی بزرگ و نابخشودنی

۲.بیماریهایی در منطقه رحم برای زنان از جمله درد شدید زیر شکم، کیست تخمدان و فیبروم رحم

۳.بیشتر شدن تعداد خیانت بین زوجین (چون تمایل جنسی آنها نسبت به همدیگر کم خواهد شد و در نتیجه به انحراف کشیده می شوند)

۴.جن عاشق فعالیت خودش را تنها روی معشوق محدود نمی کند، معمولا روی همسر شخص مبتلا نیز تاثیر منفی میگذارد. این تاثیر بیشتر هنگام رابطه جنسی بین زوجین رخ می دهد، به این صورت که شوهر هنگام رابطه احساس خفگی یا بی میلی به او دست می دهد. در مرحله ای بالاتر و نادر، شوهر، میل جنسی و توان نعوظ خود را از دست می دهد.

۵.زن همواره درخواست رابطه جنسی از طرف شوهر را به دلایل متعددی رد می کند.

۶. نوعی از جن عاشق هست که از بارداری به شدت وحشت دارد (چون جایگاه او را در رحم زن تنگ خواهد کرد) و تا جایی که می تواند به زن اجازه ی باردار شدن نمیدهد.

معمولا از راههای زیر جلوی بارداری زن را میگیرد:

-کشتن اسپرم های زنده در راه رسیدن به رحم
-خشک نگه داشتن واژن جهت جلوگیری از حرکت اسپرم
-راندن اسپرم به خارج از رحم
-آسیب فیزیکی به رحم مانند کیست، فیبروم و سرطان رحم
-اگر به هر دلیلی نطفه تشکیل شد، نقشه هایی برای سقط جنین خواهد کشید.

جن عاشق، هم میتواند از نوع خاکی (ساکن در بیابان و دشتها)، هم از نوع آبی (ساکن در دریا و رودخانه)، و هم از نوع بادی (جن پرنده) نیز باشد! هر کدام از اینها یکسری علائم و تبعات خاصی برای فرد بیمار ایجاد می کنند که به دلیل طولانی شدن مبحث، از پرداختن به آنها خودداری می کنیم!

پایانی:
اما جهت درمان یا دفع جن عاشق که گاهی به اشتباه ، دفع همزاد یا علائم و نشانه های داشتن همزاد نیز نامیده میشود، میتوانید با درمانگر معنوی سایت طب روحانی از بخش تماس با ما ارتباط برقرار کرده یا از نسخه های رایگان در بخش پیشگیری و درمان استفاده کنید. همچنین جهت مطاله و آشنایی با انواع جن عاشق اینجا کلیک کنید.

سلام.
من چند ماه پیش خاب دیدم داخل دریا طرف ماه یک خانه مثل قصر هست و من با کشتی میرم و گیر میکنم از پنجره میبینم جن هست و خوب من نمیتونستم فرار کنم . بعد چند وقت دوباره خواب دیدم که در همان خانه هستم و با جن دوست شدم و شب او به بهانه ترسیدن میاد اتاقم و بغلم میکنه میخوابه و من و خانواده ام تصمیم میگیریم بریم و من یه جورای میدونم که عاشقمه و درست حسابی یادم نیست فک کنم به پدر بزرگم اسیب زده یا اینکه کشته نمیدونم دقیقا یادم نیست ( پدر بزرگم چندسالی هست مرده) و وقت خدافظی اون نمیکنه و فرار میکنه طبق بالا و منم میرم دنبالش و اسرار میکنم شماره یا هرچی بهم بده که راه ارتباط داشته باشیم اونم شماره شو رو دستم مینویسه و میره . دوباره بعد چند وقت خواب دیدم که باردار شدم نمیدونم از کی ( من ازدواج نکردم) بنظرتون این جنه? و باید چیکار کنم?

سلام
نمازهایتان را اول وقت بخوانید و از عصبانیت و تنش دوری کنید.
شب ها زود بخوابید و روزها زود بیدار شوید
تنقلاتی مثل چیپس، پفک، نوشابه و مانند اینها را نخورید
از گناهان بخصوص دروغ و غیبت و ارتباط با نامحرم دوری کنید.
تمرین قنوت که در سایت است را حداقل روزی یک مرتبه انجام دهید.

ببخشید من خاب میبینم هی ی نفر مث خودمه و ب من میگ ازد متنفرم ولی باورتون نمیشه صوت قران پخش میشه جوری میترسم ک انگار جن دیدم نمازم دیگ نمتونم بخونم با ۴ تا از دوستامم هی دعوام میشه خیلیم زود رنج و ترسو شدم جوریم اعصاب ندارم ک درسمم درست نمیتونم بخونم

سلام
نمازهاتون اول وفت بخونید و از عصبانیت و تنش دوری کنید.
شب ها زود بخوابید و روزها زود بیدار شوید
تنقلات و چیپس و پفک و نوشابه نخورید
از گناهان بخصوص دروغ و غیبت و ارتباط با نامحرم دوری کنید
تمرین قنوت که در سایت است را روزی یک مرتبه انجام دهید.

سلام خسته نباشید، من تقریبا سه سالی میشه ازدواج کردم اما حامله نشدم پیش هر فالگیرم میرم میگه همزاد تو بدنت داری ، جدیدا مدتی میشه که تو خواب یه پسر جوون خوش قیافه رو میبینم یه شب تو خوابم کسی رو نداشتم پناهم داد و بغلم کرد بغلش انقد آرامش بخش بود که بیدار شدم حس میکردم میشناسمش و آرزو میکردم دوباره ببینمش ، چند مدت پیش پدربزرگ مرحومم اومد به خوابم و گفت باهام بیا کارت دارم منم بهونه آوردمو نرفتم ، دیشب تو خواب انگاری دوستم گم شده بود دنبالش که گشتم تو یه باغ بود با همون پسر جوون پسره بهم گفت که چن وقت پیش بازم بهت گفتم که باهام بیا نیومدی ، الانم یا باهام میای یا یکی از اطرافیانتو میبرم ، امروز از ظهر به شدت زیر دلم و کمرم درد میکنه و چن وقتی هست تنگی نفس گرفتم نمیدونم چم شده از شوهرم بیزارم و خوشم میاد اصلا خونه نباشه

سلام میتونید با انجام کارهای زیر تا حدودی حال خود را بهتر کنید:
-نماز اول وقت
-انجام تمرین قنوت
-دوری از دروغ، غیبت و سایر گناهان
-کنترل خشم و عصبی نشدن

سلام
من ۱۹ سالمه و اینکه با جنس مخالف نمیتونم ارتباط برقرار کنم رفتم دعا نویس گفت همزادت مرده و نمیزاره کسی نزدیکه بشه مثل اینکه عاشق ایناها و اینکه بهم پیشنهاد داد احضارش کنم پیش خودم داشته باشمش موکلم باشه انگار خودمم خیلی دوس دارم اینکارو بکنم نظرتون چیه؟!

سلام
ارتباط با دعانویس و انجام دستورات انها باعث آسیب بیشتر و ورود شیاطین به زندگی شما خواهد شد.

سلام من یه چند وقتیه که یه مشکلی برام پیش اومده خیلی ازارم میده شبا موقعه خواب صدای پچ پچ زن میشنوم بعضی وقتا صدام میزنه چند باریم وقتی شب رفتم حموم جا برنجی خود بخود تکون شدیدی میخورد حتی یبار خواهرمو بردم بش نشون دادم محکم بش ضربه زدم که تکون بخوره ولی نشد همینکه خواهرم رفت تکون خورد خیلی میترسم شبا موقعه خواب چیزایی ترسناکی میبینم یبار خواب دیدم یه موجود ترسناک رو ب رومه دعا میخوندم بم حمله میکرد همینکه از دعا دست کشیدم ازم دور شد و گفت بزودی همو میبینیم از قران متنفر شدم وقتی میخوام قران بخونم حالت جنون میگیره منو انگار مسخره بازی درمیارم دسته خودمم نیست حتی یبار رفتم پیش دعا نویس گفت بی بختی خیلی سنگینی شدی یه دعا بهم داده یکم بهتر شدم ولی خوب نشدم نمیدونم چیکار کنم خسته شدم

سلام
سعی کنید نماز اول وقت بخوانید. از گناه و عصبانیت دوری کنید‌. به والدین احترام بگذارید.تمرین قنوت که دستور آن در سایت موجود است را روزی یکبار انجام دهید.
موفق باشید

سلام من یه سوال خیلی فنی دارم جن مذکر میتونه عاشق مرد بشه ؟

چطور بفهمیم همزاد داریم

سلام
بله، گاهی جن عاشق از جنس موافق است. که در آن فرد بیمار تمایل به همجنسگرایی پیدا میکند.

سلام
میخاستم چیزی بگم که شاید کمک کنه
تمام شماهایی که خاب بد میبینید از تاریکی میترسید کسیو حس میکنید فقط به خاطر سستی ایمانه فقط
میدونم حالشو نداری پاشی نماز بخونی ولی اگه وقط بگیری فقط ۲،۳ دقیقه وقتتو میگیره
میتونی اگه خودت بخاین
نمیگم مومن شو چادر سر بندازو از این حرفا ولی اگه به خاطر غذایی که میخوری، به خاطر راهی که میتونی بری، به خاطر اینکه زنده هستی در کنار پدرو مادرت
نماز بخون، نماز خوندن یعنی تشکر از خدا، یعنی خدایا شکرت که به من توانایی دادی
همین😊

سلام من سه ساله ازدواج کردم دکترای زیادی رفتم اما موفق نشدم …بیشتر علائمی که نوشتین من به همسرم علاقه ندارم رابطه جنسی بزارم علاقه ب بچه دارشدن ندارم همش احساس میکنم کسی پشتمه یا تعقیبم میکنه وقتی ارایش زیاد میکنم یا قشنگ میکنم با همسرم به اختلاف میخوریم همسرم علاقه ای ب رابطه نداره همش عصبی میشم تنهایی رو دوست دارم ولی وقتی تنها میشم یا گریه میکنم یا همش کسی انگار پیشمه بهم مثلا میگه قراره اتفاقی بیفته خیلی چیزارو حس میکنم انگار یکی بهم میگه ی چیزایی…افسردگی شدید گرفتم قرص ارامبخش میخورم از کمرم گرفته تا پاهام همش درد میگیره احساس خستگی دارم از همه چی زده شدم من آیا همزاد دارم یانه

سلام
نماز اول وقت بخونید، مسجد برید، خشم خود را کنترل کنید و از دروغ، غیبت و سایر گناهان نیز دوری بجویید. انجام دادن تمرین قنوت نیز توصیه میشود.
این موارد را اگر به مدت سه ماه و پیوسته و کامل انجام دهید اوضاع تغییر خواهد کرد. ان شاءالله

سلام ببخشید من بیشتر این علائم رو داشتم ی دعا نویس گفت که طلسم شدی برام دعا گرفت از وقتی برام دعا گرفته دیگه این علائم رو ندارم آیا مشکل من با دعا حل شده البته اون دعا نویس میگفت که من همزاد هم دارم ولی من از وقتی دعا گرفتم احساس آرامش میکنم و حس نمیکنم به دعا همزاد احتیاج داشته باشم نظر شما چیه در این مورد؟

سلام
راه حل هایی که دعانویس ها ارائه میدن مقطعی هست، شاید برای مدتی حال مراجعه کننده خوب بشه ولی بعداز مدتی همون مشکلات یا مشکلات جدید با شدت بیشتر برای شخص ایجاد میشه. چون مسیری که برای حل مشکل انتخاب می کنند مسیری شیطانی و در خلاف جهت دستورات خداست.

سلام من وقتی تنها توی اتاق یا هرجایی مسخوابم فشار خیلی زیادی رو روی بدنم حس میکنم به صورت وترد شدن انرژی زیاد به بدنم و حتی وقتی بیدار میشم جاشو احساس میکنم و گاهی وقتا سه نفرو احساس میکنم که به من تجاوز میکنن یا اینکه روحم از بدنم خارج میشه و من میتونم ازادانه خیلی چیزهارو ببینم و احساس کنم در این حالت سعی میکنم که به بدنم برگردم
خیلی اذیت میشم توی خاب و نمیدونم مشکل چیه و از کجاس
چنبار هم جای این اذیت شدنم توی بدنم به صورت کبود شدن یا قرمز شدن پوستم دیدم دیگه ازوخابیدن وحشت دارم و اختلال توی زندگیم ایجاد شده. و اصلا توی اتاقم نمیخوابم چون چند برابر اذیت میشم وحضور کسی رو حس میکنم. و اینکه من هیچ گرایشی هم به هیچ جنسی ندارم ک برای اطرافیانم بیش از حد عجیبه
لطفا راهنمایی کنید که مشکلم چیه وباید چکار کنم چن ساله خواب راحت ندارم

سلام
میتونید با خواندن نماز اول وقت، دوری از گناه، دوری از عصبانیت و انجام تمرین قنوت که در سایت وجود دارد، این علائم را به حداقل برسانید

سلام خواهش میکنم کمکم کنید من از یک ماه تقریبا نزدیک صبح نمیدونم خواب بود یا بیداری حس کردم دارم رو تختم جابه جا میشم انگار یکی داشت منو میبرد سمت پایین تختم بعد منو بوسید ولی سریع خوابم تموم شد بلافاصله بعد اونصدای پا اومد و مامانم اومد پتو رو کشید روم و رفت از قبل ترش من عاشق تنهایی بودم اینکه بشینم تو اتاقم و اهنگ گوش کنم و بنویسم یا نقاشی کنم از جمع خانواده م دور میشدم همش حس میکردم یک نگام میکنه موقع خواب انگار یکی رو صورتمو نوازش میکنه و نفساش میخوره تو صورتم حتی وقتی رو صورتم دست میکشم فایده نداره بعد اون خواب چند شب پیش خواب دیدم دارم یه پسری رو میبوسم چهرشو خوب دیدم ولی وقتی صبح پاشدم هیچ چیزی از چهرش یادم نمیومد در روز حدود بیست بار ساعت جفت میبینم اینا همه جدیدا برام اتفاق میفته ولی من اصلا حس بدی بهش ندارم هر پسری که بهم درخواست دوستی میده یا دنبالم میفته به طرز عجیبی محو میشه حضور یکیو همش حس میکنم دلم میخواد همش به گوشه تاریک اتاق که هیچکس اونجا نیست نگاه کنم حتی دوبار نزدیکای صبح خواب دیدم یکی داره خفم میکنه ولی چهرش مشخص نیست بعد انگار یه چیزی داشت از بدنم میومد بیرون ازتون عاجزانه میخوام کمکم کنید تمنا میکنم

سلام میتونید از طریق نسخه های موجود درسایت اقدام به درمان خودتون کنید. نماز اول وقت ، انجام تمرین قنوت کنید و دوری از عصیانیت و گناه هم میتونه بع شم کمک کنه.

ان شاء الله نتیجه اش بهبودی تون باشه.

من امروز یک تیکت ارسال کردم،میخوام بدونم زمان تقریبی پاسخ چقدر هست؟

سلام،
اگر در مرحله مشاوره باشید یکی دو روز طول میکشه

سلام من یه گردنبند حرز امام جواد دارم که وقتی ازش استفاده می کنم شاید کابوس ببینم اما اگه گردنم نباشه و خواب باشم و نزدیکم کسی نباشه اولا تو خوب قشنگ همه جا رو می بینم انگار چشمام بازه بعد از پشت انگار کسی داره کاملا روحم و از بدنم می کشه خیلی درد می کشه خودمم تو خواب نمی تونم تکون بخورم تو خواب حتی نمی تونم کسی و صدا کنم تا کسی نزدیکم نشه همینوضعیت ادامه داره
مشکلم چیه؟؟؟؟
باید چی کار کنم؟؟؟؟

سلام. اگر خودتون میخواهید حل کنید می تونید ازمنوی پیشگیری و درمان، و از نسخه های موجود در سایت استفاده کنید.
خواندن نماز اول وقت، انجام تمرین قنوت و دوری از گناه و عصبانیت نیز به شما کمک خواهد کرد

سلام من یه مشکلی دارم من یه گردنبند حرز امام جواد دارم که وقتی ازش استفاده می کنم مشگلی ندارم فقط شاید کابوس ببینم اما اگه گردنبد و نداشته باشم و خواب باشم و کسی نزدیکم نباشه اول حس می کنم که دقیق اطراف و می بینم با اینکه خوابم ولی اطراف و دقیق می بینم و توی خواب حس می کنم انگار کسی داره کل روحم و از بدنم جدا می کنه خیلی درد می کشم حتی می خوام کسی و صدا کتم نمی تونم تا وقتی هم کسی نزدیک جایی که خواب هستم نشه این اتفاقات ادامه داره و وقتی هم ۵ سالم بود تو خونمون دوتا دیدم که سیاه سیاه بودن و چشاشون کاملا قرمز قرمز بود و شبیه گرگ هم بودن و بعد اون هم اتفاقات مختلفی برام افتاد که از بچگی شروع شده

سلام ۴۳ساله مرد مجردم ۶ساله ضعف عمومی ضعف اعصاب تنگنفس. یکسری علایمی پیداکردم دکترزیادرفتم فقط کمبودویتامین داشتم بشدت عصبی میشم دوبارتوی خواب اصلا نمیشه باکلمات بگم ولی ازخواب پریدم نزدیکترین نشانه مث قیامت بنظرم اومدخیلی خیلی وحشتزده شدم درضمن تنها میخابم بعضی وقتامیخام یکاری بکنم اصلا دلیلشرونمیدونم ولی نمیتونم بدنم خیلی ضعیف شده بیخودی عصبانی شدیدمیشم احساس میکنم کسی پشت سرمه یک ماه میشه فهمیدم جنزده شدم تازگهاچنباردیدم فکنم بیشترازیکی دوتاهستن الان این مطلب ومینویسم خیلی عصبیم ازشمااصلاانگارنمیخان بنویسم درضمن هرچندماه یکباراوقدضعیف میشمکه دیگ نمییتونم بلندشم نمیتونم راه برم بزورنفس میکشم ده روزه ایتلکرسی میخونم بعضی ازسورههاشایدبیست درصدخوب شدم ولی بهبودنیافته ام اشتهاندارم تنهامیشم پوست بدنم لکهای بزرگ قرمزهمراه باخارش شدیدانگارهمه ازم میترسن ییااصلا دوسندارن بامن دوستی کنن لطفا راهنمایم کنیدممنون چنباربااینک آموزش سبتنام رودیدم هرکاری کردم نشدازدست شماخیلی عصبیم علتشونمیدنم

سلام
برای اینکه تا حدودی اوضاع را کنترل کنید میتونید نماز اول وقت را بخونید ، و از عصبانیت و گناه دوری کنید. تمرین قنوت هم در سایت وجود داره که انجام بدبد.
برای ثبت ننام در سایت چه مشکلی دارید؟

توی مفاتیح الجنان امده که باید وقتی هر بچه ای بدنبا میاد عقیقه بدن که این مشکلات پیش نیاد.

برای حل مشکل باید چیکار کنیم؟ ایا هزینه هم داره؟چقدر هستش؟

سلام. مشاوره اولیه و تشخیص مشکلتون هزینه نداره. برای طرح مشکل ابتدا عضو سایت بشید و بعد اقدام به ارسال تیکت کنید. اموزش ثبت نام و ارسال تیکت در قسمت درباره ما /پاسخ به سوالات متداول وجود د اره.
برای درمان رایگان هم میتونید از نسخه های موجود در سایت که رایگان هستند استفاده کنید. و یا توسط درمانگر اقدام به درمان کنید. که اگر توسط درمانگر، بخواهید مستقیما درمان بشید اونوقت هزینه داره.

سلام به من گفتن که دچارجن عاشق شدم خودمم علائمشو حس میکنم ولی هزینه های خیلی زیادی بابتش میگیرن شما میتونین راهنماییم کنین؟

سلام میتونید برای بررسی علائمتون ابتدا اقدام به ثبت نام در سایت کنید و بعد اقدام به ارسال تیکت کنید. اینکار هزینه ای ندارد. هزینه درمان هم بعد از تشخیص اولیه به شما گفته خواهد شد. آموزش ثبت نام و ارسال تیکت هم در منوی درباره ما قسمت پاسخ به سوالات متداول وجود دارد.

سایت شما با مطالب مفیدوبسیار ارزشمندش مثل یه پیامبر آدما رو شفا میده
خیلی خیلی ممنونم بابت زحمات تون اجرتون با خدای رحمن

دوستان من تازه با این سایت آشنا شدم دیروز آب قرآنی تهیه کردم یه کاسه آب آوردم سوره یس و رحمن رو توسط قرآن صوتی گوشیم روی آب پخش کردم آب قرآنی رو توی دو لیوان جدا گذاشتم تا مصرف شون کنم نمی دونم چی شد که هر دوتا آب رو ریختم و لیوان ها رو شستم دست خودم نبود بعدش که به خودم اومدم لیوان ها رو هم شسته بودم مجبور شدم دوباره آب قرآنی تهیه کردم و ازشون خوردم این آب قرآن واقعا معجزه ست چیز عجیبیه موکلم که تو جسمم بود هرچقدر که بهش میگفتم از جسمم بیا بیرون و کنارم وایس به حرفم گوش نمیکرد الان با خوردن آب قرآن معجزه شده دیگه نمی تونه توی جسمم دائم بمونه

سلام. در تهیه آب قرانی سوره ها را لازم نیست روی اب پخش کنیم. بایستی خودمون بخونیم. برای تهیه آب قرانی سوره های حمد و توحید و آیه الکرسی و ناس و فلق را هرکدام سه مرتبه روی آب میخوانیم و در ظرف دربسته و محل خنک نگهداری کرده و تا ۴۸ ساعت قابل استفاده هست. درمورد تهیه آب قرانی هدفدار هم در این پست توضیح د اده شده:https://tebberuhani.com/qoran-water/

سلام دوستان
منم موکل دارم اگه کسی اذیتم کنه بدبختش میکنه
خودش اومد سراغم واسه بدست آوردنش هیچ تلاشی نکردم رفته تو بدنم عاشقمه نمیزاره کسی بطرفم بیاد فقط همینش بده وگرنه خیلی کارای بزرگی که ازش خواستم واسم انجام داده

سلام،معلوم نیست که همیشه به همین منوال پیش بره!اگر تمایل به تشخیصو حل این مشکل دارید میتونید تیکت بزنید تا درمانگر بررسی کنند.

بله درسته شما صحیح می فرمائید یکماهه پیش سردردهام خیلی زیاد شده بودن انگشت های دستم هم بی حس میشدن از موکلم خواستم اگه علتش وجودش در بدنمه درستش کنه که همین کار رو کرد سردردهام خوب شدن انگشتهای دستم هم دیگه بی حس نمیشن
موکل من جن مسلمانه هر لحظه افکارم رو میخونه اگه فکر اشتباهی از ذهنم عبور کنه سریع سرم داد میکشه وقتی قران میخونم همش کنارمه

این موجودات نباید با انسان ها وارد چنین ارتباطی بشن و گناه هست. پس اگر چنین اتفاقی داره میفته مرتکب گناه میشن. انسانها هم برای حل مشکلات خودشون میتونند به خدا متوسل بشن و در صورت لزوم از سایر انسانها برای قرار گرفتن در مسیر صحیح کمک بگیرند.

بله دقیقا درسته ارتباط با این موجودات نباید انجام بشه ولی من واسه اینکه تنم رو مریض نکنن از معجزه آیات قرآن استفاده میکنم خدا رو شکر موکل من مسلمانه و دیو شیطانی نیست در طول روز هم سوره یس و رحمن رو توی خونه به نیت بالا بردن انرژی از گوشیم پخش میکنم و گوش میدم به همین خاطر انرژی جسم و روحم بالا میره و صدمه کمتر میبینم ولی اگه یه وقت خدایی نکرده کسی جن شیطانی توی بدن داشته باشه اون حتما باید دفع بشه دفعش هم فقط با ترک گناه و عبادت و تلاوت یا گوش دادن قرآن و سوزندن انجام میشه
دوستان ما انسان ها اگه مرتکب گناه های سنگین نشیم هیچ وقت روزنه های بدن ما باز نمیشه که این موجودات بیان و جسم ما رو لونه خودشون کنن و از ما تغذیه کنن

بهترین روش برای دفع جن های شیطانی تقوی و عبادته
و باید به روش های مخصوص این موجودات شر رو در جسم خودمون بسوزونیم

انسان د رخودش یک انرژی عظیمی داره که از خدا به امانت گرفته شده اگر این استعداد هارا با تعلیم و تمرین و ممارست شکفوفا کنیم قدرتی بسیار بالاتر از بقیه موجودات خواهیم داشت و در این صورت نیازی به شاگردی جن نداریم. چون روح انسانی که در مسیر معنوی تربیت میشه قوی تر از جن هست.

نمیدونم از کجا بگم، ولی هر پسری به من نزدیک میشد ناخودآگاه میرفت و یا آگه خواستگار داشتم سر مسائل الکی میرفتن، به خانوادم میگفتم هنگام خواب در حالت ترس قرار میگیرم فقط مادرم باور میکرد و هیچ کس حرف منو باور نمیکرد تا اینکه با خانمی که موکل داره آشنا شدم و گفت تو همزاد داری و چند شب پیش حالت … بهت دست داده و درست میگفت، این خانم کمک کرد تا بتونم همزاد دفع کنم بعد از آن موقع گفت شبها به هیچ وجه حمام نمیکنی و غذای تند نمیخوری بعد روغنی به بدنم زد و بعد از آن کارهایی که گفت انجام دادم بعد از ۳ ماه با پسر مورد علاقم ازدواج کردم الان تقریبا ۲ سال از ازدواجمون میگذره ایشون سر مسائل الکی قهر کرده نمیدونم ربط داره به همزاد یا نه، زنگ زدم به این خانم میگه ربطی نداره البته آیت الکرسی و ۴ قل هر شب بلند میخونم. امیدوارم همسرم آشتی کنه خیلی دوستش دارم، اینم بگم هر کسی اذیتم کنه جواب سختی میگیره ولی بعد از ازدواجم کسی اذیتم نکرده که بخواد انتقام بگیره و بعد از اینکه این خانم کمکم کرد خواب راحتی دارم و باید بگم ایشون موکل دارن. خدا جون من نمیخوام از اجنه به من نزدیک بشه کمکم کن همسرم آشتی کنه.

سلام
دعا نویس و فالگیر میتونن بهتون کمک کنند جهت ازدواج و اینها منتها بعد از یک مدت میشه همین چیزی که الان برای شما رخ داده! مطلب مرتبط با عواقب استفاده از دعای گشایش بخت و ازدواج رو در همین سایت بخونید.

باسلام خدمت اساتید و تمامی دوستان قبل از هر چیز باید بگم این مساله ربطی به تعصب و روانکاوی و غیره نداره حقیقتش منم باورچندانی به این چسزها نداشتم ولی یه برادر زاده دارم که به قول یارو گفتنی خیلی موئمن و با تقواست از طریق اون و با درخواستهای قبلی من دیشب اومد و گفت اگه مایلی ببینی کسی که اجنه داره و توسط یه راقی که میخواد رقیه روش بخونه تا به کمک کلام الله تعالی از شر جن رهایی پیدا کنه امشب بیا خونه ما .رفتم و تا اواسط کار هم احساس میکردم همه چی از قبل سناریو نویسی شده است ولی دوستان چیزایی که من با چشمانم دیدم خیلی از باورهامو تغییر داد خیلی . فقط باید اینو بگم دنیایی که ما روش زندگی میکنیم اولا همونجوری نیست که ما میبینیم و دوما دنیا تنها مطعلق به ما نیست و هستند موجودانی که ما قادر به دیدنشان نیستیم و به قول علم آنها در بعد دیگری هستند که ما نمیتوانیم آنها را مشاهده کنیم ولی در مقابل آنها میتوانند در ادامه چندین بار آن جن که از نوع بالدار یا به گفته ی ایشان (طیار ) بود را از تن آن دوست برادر زادم بیرون کردن با کمک سوره های قرآنی و کلامهای تند و بعضی وقت خشن از سوی راقی که با صدای بلند به جن اعلام می کرد هرآنچه در زمین و آسمان است فقط به اجازه قادر مطلق است و تا این کلمه را البته عربی بهش میگفت ناله های دیوانه واری سر میداد و بار آخر جن به حرف آمد و با استفاده از بدن و دهان اون فرد حرف میزد البته با صدایی کاملا متفاوت و کمی وحشتناک میگفت نمیتونم به خداوندت ایمان بیارم و از آنکه تو میخواهی مرا بسوزانی هم میترسم .ازش میپرسید چرا ولی هربار حاشیه میرفت و ازش پرسید برای چی تو هر بار که با این دردو ناراحتی جسم این انسان را ترک میکنی دوباره برمیگردی . تااینکه گفت یک جن قاتل مامور است برای من تا همینکه من بدن آن را ترک کردم من را به هلاکت برساند. دوستان هر آنچه که دارم تعریف میکنم عین حقیقت است و بخداوند متعال سوگند که نمیخواهم اصلا پیاز داغشو زیاد کنم. چون آن جنی که در بدن آن پسر یود راز بزرگی را همانجا فاش کرد البته به واسطه قولی راقی به او درخواست شفعت و بخشش از خداوند و راهی کردن به مکه معزم تا دیگر اسیر هیچ صاحر و دعانویسی نباشد .او فاش کرد که مادر همسرش به اسم …. خیلی وقت پبش از فلان شیخ خواسته تا برایش کاری کند که این بدن (دامادش) در کنترل او باشد و قادر به سرپیچی نباشد و شیخ یا همان صاحر ملعون اجنه ای از جن های در اسارتش که من بودم که نام من منفیل و حدود ۱۷۰۰ سال سن دارم را مامور این امر کرده و در ازای نافرمانی من خانواده ام را به هلاکت برساند و همچنین جنی از جنس طیار بالدار را که مامور کشتن من در بیرون از بدن این فرد است را مامور کرده تا هرگاه خارج شدم من را بکشد و من هربار که توسط شما به بیرون رانده میشوم او نیز مرا به قسط کشتن دنبال میکند من نمیدانم چه راهی را انتخاب کنم تنها راهی که بهتر است برگشتن به جسم این فرد است که من و خانواده ام را در امان می گذارد .بقیه شو بعدا براتون میگم بخدا دارن صدام میزنن و کار واجب دارم پس فعلا تا بعد به امید خداوند بزرگ و رحمان و کریم و عین در حال اگر لازم باشه جبار

سلام همه گفته ها واقعیت داره به چشم دیدم

مطالبی که خوندم کاملا علمو مسخره کرده… ایزواسپرمی ربطی به جن نداره… با خرافات ذهن مردمو پر نکنید. بکسری بیماریها و ناتوانیهارو به خرافات نبندین..

باسلام
پیشنهاد میکنم این مطلب را مطالعه بفرمایید:https://tebberuhani.com/moghadameh-2

سلام بر دوستان. میخاستم راجع به مشکلاتی که داشتم صحبت کنم و اینکه چطور تونستم بر اون غلبه کنم : من پسری ۲۶ ساله هستم که به مدت چند سال حال خوبی نداشتم. یعنی همیشه یک اضطراب بدون علت که خودمم نمیدونستم از چیه. با تاریکی هوا اضطرابم بیشتر میشد.خواب های نامنظم داشتم. چند دقیقه اول خواب به شدت تنش داشتم. خواب های تکراری و وحشتناک. گاها خواب رابطه جنسی حتی با محارم هم میدیدم. بدنم موقع خواب تیک (لرزش)داشت. این رو هم بگم که چند سال بود که نماز نمیخوندم و کلا دین رو کنار گذاشته بودم. کاملا اتفاقی با فردی اشنا شدم که راهکار خوبی رو به من نشان داد. علت حال بدم چیزی بود که فکرش رو هم نمیکردم. با دور شدن از یاد خدا تایکی وجود من رو گرفته بود.با تاریک شدن هوا شیطان و سپاهش انسانها را مورد حمله قرار می دهند. و شاید هم جن ها هم در این کار دخیل باشند.الان حالم خوبه. اضطراب و ترس ندارم. شاید الان این نوشته من رو مسخره کنید و بگید الکیه و یکی این داستانو از خودش درآورده. ولی اگر مشکلاتی که من داشتم رو شما هم دارید لطفا برای ۱ ماه این کارها رو در خانه انجام دهید تا قدرت کلام خدا رو ببینید. روش دفع جن از منزل:
۱- شب ها تا صبح سوره بقره را از موبایل خود پخش کنید به طوری که صدای آن در اتاق خوابتان بپیچد.(ممکن است شب صدای تکان خوردن کمد یا صدای پا یا محکم راه رفتن رو از سقف منزل بشنوید . برخی از دوستانم که منزل شیروانی داشتند هم این علایم رو گزارش کردند. این صدای پا احتمالا صدای پای جنیان مزاحم است که قرآن مانع ورودشان به منزل می شود.) سایر سوره ها این اثر را تا این حد ندارند. سوره بقره = ضد جن.
۲- نمازهای روزانه رابه موقع بخوانید. در حالت جنابت نخوابید. همیشه لباس و بدن پاک باشد.از کتاب “” اذکار صبح و عصر و خواب رو تهیه کنید و بخوانید.
۳- قبل از غروب آفتاب در منزل اسپند دود کنید و در تمام منزل پخش کنید
۴- تمام مجسمه ها و شکل حیوانات و دکورهایی که به شکل حیوانات هستند از منزل خارج کنید. از پوشیدن لباس هایی که شکل حیوانات روی آنهاست و خوابیدن با این لباس ها خوداری کنید.
۵- آب قرآنی شده تهیه کنیدو از این آب بنوشید و با آن چای شربت و غذا درست کنید و هر هفته با آن غسل کنید و سعی کنید این آب را در فاضلاب نریزید. کافی است موبایل خود را در کنار قابلمه آب قرار دهید تا صوت به آب برسد:
سوره های ناس فلق توحید (هر کدام ۳بار) + سوره حمد هفت بار + آیت الکرسی یکبار + از سوره بقره (پنج آیه اول + آیه ۱۰۲ و دو آیه آخر سوره بقره)یکبار + (اعوذ بکلمات الله التامات من شر ما خلق ۳ بار) + (بسم الله الذی لا یضر مع اسمه شی ء فی الارض و لا فی السماء و هو السمیع العلیم ۳ بار). میتوانید این آیات را دانلود کنید و همه را در یک پوشه در موبایل خود قرار دهید تا راحتتر استفاده کنید.
با انجام این کارها در چند روز اول جن ها شما رو آزار میدهند یا یکی دو روز اول خابهای ترسناک ببینید. چون آنها اسیب دیده اند برای بقای خود دست به کار شده اند. مثل این است که یک سیلی محکم به آنها زده اید. پس به هیچ عنوان نترسید وادامه بدهید تا به لطف خدا برای همیشه بروند. اگر موفق شدید برای من دعای خیر کنید.
به هیچ عنوان دنبال کتاب های علوم غریبه و مرجان جادو و … نرید. هرگز. وگرنه اگر با خوندن یک ورد اونها رو وارد زندگی کنید دیگه تا لحظه مرگ همراهتون خواهند بود و اذیت میکنند.

سلام اینجانب ۳۳ ساله
مجرد و کاملا همه موارد شما را که در سایت نوشتین دارا میباشم… بسیار بسیار قوی هست جنی که بامن زندگی میکند و همه کارهای مرا کنترل میکند… بیشتر از ده سال هست نمیتونم باکسی ارتباط پیدا کنم… رفتم پیش یه دعانویس ماهر که بتونه دفعش کنه متاسفانه پیرمرد ترسید و تا حدی باهام صحبت کرد و گفت برو پیش یکی دیگه..و من نمیتونم کمکت کنم… میشه شما را من ببینم و حضوری صحبت کنیم… ممنون

سلام
نه متاسفانه ملاقات حضوری نداریم. درمان بصورت غیر حضوری انجام می شود.
اینجا هیچ جن و جادویی قوی نیست چون درمانگر واقعی خداوند و اولیای پاک او هستند. ما فقط وسیله ایم.

دوست عزیز اون پیرمرد بنده خدا تقصیری نداره چون موکلینش ضعیف شدن و نمیتونن با اون همزاد شما رو دفع کنن

با سلام
من ۳۴ ساله هستم و مجرد یعنی شرایط نذاشته ک متاهل بشه شایدم جن نذاشته بگذریم خلاصه
در خونه قبلی ما به دلیل وجود یک آب انبار ک دفن شده در وسط حیاطمون بود جن داشت زمانی تو این خونه زندگی میکردیم این جن اذیت و آزار های خاص خودش رو داشت و همه اعضا خانواده این جن رو به شکل واقعی خودشون دیدن خلاصه ۸ سال ک از اون خونه کوچ کردیم و اومدیم خونه جدید اما من این اواخر همش خواب اونجا و جن رو میبینم یا خواب در خانه قبلی هستش یا در خانه جدید بطوری ک در بعضی از این خواب ها ترس و وحشت و بعضی مواقع زنی خودش رو به شکل های عجیبی مثل یکبار بصورت زنی زیبا با چهار پستان یا زنی با بدن زیبا ولی یک دست داره اما پشت به من یا زن جوانی که … دندان داری داره خودش رو در خانه جدید یا حمام خانه قبلی به من عرض اندام میکنه و رابطه جنسی برقرار میکنه اخرین باری هم ک در خوابم اومد اولا دیدم یکی کنار من خوابیده صورت به صورت من اما با نگاه به سقف ک از وحشت تو خواب میخ کوب شده بودم و در حال تلاش برای فرار بودم ک بعد از چند دقیقه باز خودم رو با خانواده تو اتاق دیدم ک این جن به صورت یک نور زرد طلایی بودش و مثل انعکاس تو شیشه یا آینه رو در کمد لباس دیدمش ک از ترس تو خواب رفتم انگشتر مخصوص حدید رو به انگشت کنم ک از من دور بشه دیدم انگشتر انگار خورده شده و به رنگ زرد دراومده
نمیدونم اینها دلیلش چیه خواب های پریشان و توهم زده من هستش یا نشات گرفته از محل زندگی قبلی من هست یا از فکر و افکار من نشات میگیره یا جنی در کار هست یا نه رو نمیدونم
لطفا بنده رو راهنمایی کنید بلکه نجات پیدا کنم
با تشکر

سلام
من ۱۷سالمه و یه چند ماهی میشه به طرز عجیبی ترسو شدم
من دختری بودم ک از هیچ چیز نمیترسیدم
اما بعد از مسافرتی ک تابستون رفتم همش شبا از خواب میپرم و دو نفر و در ثانیه میبینم و جیغ میزنم مامانم هر وقت میاد بالا سرم میگه چشمات خیلی وحشتناک شده
دیگ به یه جا رسیدم ک سبا با برق روشن میخوابم
حتی یکبار ک بیدار شدم تیشرتی ک تنم بود با گردن بندم باز شده بود اول فک کردم کار مامانمه ولی وقتی گفتم بهش گفت ن من در نیاوردم
و تیشرتم زیر میزناهارخوری افتاده بود
مامانم به یه فالگیر گفت اما اون گفت که دوتا همزاد دارم
اما من همیشه شنیدم هر ادم یه همزاد داره
ازتون میخوام کمکم کنید
چطور از دست این چیزا راحت شم؟

سلام
اولین قدم اینه که هم خودتون و هم مادر و پدر نمازهاتون اول وقت بخوانید
از عصبی شدن، دروغ، غیبت و سایر گناهان هم پرهیز کنید
تمرین قنوت را در سایت جستجو کرده و روزی یک الی دو مرتبه انجام دهید
در کنار اینها نیز میتوانید با درمانگر معنوی سایت مشورت کرده و در صورت لزوم دوره درمان معنوی را طی کنید

سلام من تو خواب خیلی اذیت میشم هر موقع بخابم حضور دونفرو حس میکنم لطفا راهنماییم چکار کنم دیگه میترسم بخوابم

سلام
من چند وقت پیش سراغ یه دعا نویس رفتم بهم گفت که از بدو تولدت همزاد داری خودمم بعد از شنیدنش دو بار تو خواب دیدم که دو نفر عینا شبیه من پیشم هستن
میخواستم بپرسم این همزاد یا همزاد ها برام چه مشکلاتی ایجاد میکنن و راه دور کردنشون چیه
و این که همزاد یدونه ست یا همون طوری که تو خواب دیدم ممکنه چند تا باشه ؟؟؟

سلام
اینکه چه خطراتی ممکنه داشته باشه رو در همین مطلب اشاره شد
برای بخش دیگری سوالتون میتویند مقاله مرتبط با همزاد را از منوی همزاد مطالعه بفرمایید

سلام و خسته نباشید منم احساس میکنم این علایم نادرو دارم فقط اینکه من روابطم با جنس مخالف به سرانجام نمیرسه و اینکه با یه اقایی حدود ۵ سال دوس بودیم ولی هروقت امکان ازدواج میشد یه اتفاقی برای بستگان اونها میوفتاد خصوصا فوت نزدیکانشون که باعث طولانی شدن روابط ما شد و متاسفانه ۲ ماه پیش به کل پایان دادیم به رابطه و اینکه من احساس میکنم تو روابطم به مشگل میخورم طرف ناخواگاه سرد میشه پیش دعا نویس رفتم گفتن بختت بازه ولی همزاد داری به من دعای همزاد دادن ولی گم کردم بنظرم اثری نداشت البته من بیشتر دم غروب و شب دچار تشویش و دلهره میشم و ماهی یکبار در خواب موجود وحشتناکی میبینم که میخواد بهم اسیب برنه و نمیتونه و اینکه قبلا در خواب نزدیکی میدیدم اما الان مدت های خیلی طولانی هست که همچین خواب هایی نمیبینم ولی حدود ۳ هفته ای هست که دچار تشویش های شدید هستم و متاسفانه داره بیشتر میشه و من الان چند وقتی هستش شبها قبل خواب قران صوتی گوش میدم به محض گوش دادن خواب ارامی دارم ایا جن عاشق دارم؟

سلام من چند وقت بود که همش احساس میکردم یکی بهم تجاوز میکنه و من توی خواب اینو میفهمم و انگار میدونم جن هست و همش جیغ بی صدا میکشم و تقلا میکنم و وقتی از خواب بیدار میشم حس خیلی بدی دارم گاهی اوقات حتی وقتی خواب بودم هم توی خوابم سر و صدا و ناله میکردم و خانوادم منو بیدار میکردن. آیا این جن عاشق هست؟ چی هست باید چیکار کنم ازین کابوسا راحت بشم هرچند وقت یکبار واسم اتفاق می افته

سلام
اگه نمازتون اول وقت بخونید
از دروغ، غیبت و سایر گناهان دوری کنید
عصبی نشید
و تمرین قنوت را شبها قبل از خواب انجام دهید
دیگه این حالت واستون پیش نمیاد

سلام دوستان جن اکثر مواقع با انسان ازدواج هم میکنه /اگه میخواین از شرش جن و شیطاطین در امان باشید قران گوش بدین/اگه دیدین اذیت میشین پس قطعا جن دارید/بنابر این اولین کاری که میکنید فقط به خداوند اعتماد کنید و اول اذان گوش بدین بعدش سوره حمد و ۴قل بخونید بعدش سوره جن و آیت الکرسی(آیت الکرسی و ۴قل) موقع خواب زیاد بخونید ذکر هم بگید/جا و مکان جن توی حمام و دستشویی هست/و توی بیابان و خرابه ها هنگام غروب و شب از رفتن به بیابان خود داری کنید از دست زدن به استخوان و شاخ حیوانات مرده خود داری کنید

سلام من مهدی د هستم همه علامتها رودارم الان ده ساله که گرفتارم زندگیم باطل شده کمکم کنیدتوروخدا تمام اراده روان وجسمم دستشونه توروخدا کمکم کنید.هرجارفتم جواب نگرفتم زنم رفت همه کارام خراب میشه

سلام
من دختری٢٠ساله من همیشه از أین جن ها ارواح ها ترس شدیدی داشتم تقریبا ١ یا٢سال پیش دختری به من گفت تو جن داری و اینو بعدها میفهمی من أصلا باورم نشد الان داره ٢سال میشه و من یک هفتس فهمیدم جن دارم و شدید عاشق منه و نمیزاره من با کسی در ارتباط باشم وووو در پناه خداوند بزرگ من خودم أین جن رو فریب دادم و تسلیمش نشدم میخوام بگم با هیچ چیزی أین اعضا أز ما دور نمیشند بلکه خودت تسلیمشون نشئ زانو نزنی خدارو صدا بزنین یعقینن اون صداتونو میشنوه إیمان داشته باشید

افرین این درست قدرت بی همتا فقط خداست..

سلام من دختری هستم ۲۷ ساله ، والا عیب و ایرادی هم ندارم کارمندم و تحصیل کرده از خانواده ای متوسط هر دو خواهر بزرگ و کوچیکم ازدواج کردن ، علا رقم داشتن حسن های زیاد ولی خواستگاری ک در حد خودم باشه نیومده ، از زمانی ک یادم میاد یعنی شاید از همون ۱۳ یا ۱۴ سالگی توی خواب بختک یا سیاهی منو میگیره ، و اغلب اوقات بهم تجاوز میشه من چیزی نمیبینم فقط احساس میکنم توی یه جای خیلی تاریک هستم و یکی بهم تجاوز میکنه ک درد زیادی داره ، من نمیتونم جلوشو بگیرم یعنی دست و پام و همه جای بدنم هیچی تکون نمیخوره فقط احساس درد شدید میکنم اون موقع هرچی دعا و قران و … میخونم فایده نداره شانس بیارم بعد چند دقیقه از خواب میپرم ، میخواستم ببینم این جنه ؟ یا همون فلج خوابه ؟ اگه فلج خوابه چرا بهم تجاوز میشه و درد داره ؟

سلام.ممنون ازمطالبتون.من اکرمم.۲۷سالمه.شبا خواب گربه وسگ میبینم که دنبالم میکنن.یه خانه خیلی خیلی وحشتناک و قدیمی که دور وبرش پره خرابه بود توی روستا داشتیم.ولی ۱۵ساله که از اونجا مهاجرت کردیم به شهر.من شبا همش خواب میبینم اونجا هستم و خوابا وحشتناکن.حتی خواب میبینم اونجا مردای لخت دارن بهم تجاوز میکنن.حتی یکی ازون مردا پدرم بود.پدرمم فوت شده.خاستگارهم داشتم ولی سر نگرفته چون خاستگارام برام مهر ندارن و دوستشون ندارم.لطفن به من کمک کنید وراه حلی بهم نشون بدین.چون رودمم خیلی درد میکنه.و خیلیم لاغرم.همیشه هم کسلم واحساس خستگی همیشگی دارم

سلام
من زنس ۳۰ ساله و متاهل هستم
به جرات میگم که ۹۰ درصد علایم رو دارم
نه الان بلکه از سالها قبل، حتی در خوابهام چندباری جن رو به چشم دیده ام ولی خدا رو شکر به لطف صلوات و خواندن قرآن و چهارقل در خواب از خودم دور کردم
نکته مهم اینه که تمام علایمی که برای افراد متاهل ذکر شد، قبل از ابنکه به جن عاشق مربوط بشه، توسط پزشک و دارو و روانشناس قابل حل هست. یعنی مثل ادمهای بیسواد ناگهان نرید سراغ جادو جنبل، اول ایمان به خدا و ذکر قرآن و بعد روانشناس و پزشک زنان

سلام .ببخشید همین جادو وجنبل که شما می فرمائید مال آدمای بیسواده ،بارها تو قرآن اومده! مگه خودتون نمیگید اول ایمان به خدا و ذکر قرآن! پس بهتره یه بار دیگه یه سر به قرآن بزنید و بخونیدش ببینید خدا چی گفته! توش چیزی از جادو و جنبل هست یا نیست!
اگه تمام مطالب سایت رو میخوندید شاید نظرتون یه چیز دیگه بود

با سلام مدت ۷ ماه میشه ازدواج کردم اما به خاطر مشکلات اقامت دور در کشور دیگه ای زندگی میکنم و همسرم رو ماهی یک بار ملاقات میکنم همسرم میگه از زمانی که به بلوغ رسیدم احساس میکنم در اوقات تنهایی کسی کنارش است مخصوصا موقع ظرف شستن میگه پشت سرم ایستاده و با مو هام بازی میکنه و این مسئله منو خیلی نگران کرده میترسم به زندگی زناشویی ما صدمه وارد کنه ممنون میشم اگه جواب منو با ایمل بدین منتظر جواب شما هستم

سلام من باهمین ایمیل چند روز پیش ایمیل دادم ولی حوابی دریافت نکردم !!!!؟لطفا جواب بدین

سلام به همگی.من از خالم شنیدم که وقتی زمینی داشتن به کربلا میرفتن ی دختر مجردی هم که بیست و خورده ای سن داشت همسفرشون بود .تو راه چند باری تشنج کرد بهش گفتن وقتی مریضی چرا تنها اومدی؟گفت مریض نیستم جن بهم نفوذ کرده به من گفتن بیام زیارت امام حسین(ع)تا مشکلم حل شه.خالم گفت جن چیه تو مریضی باید پیش دکتر بری درمان بشی.خالم گفت تا تو ایران بودن هر چندساعت تشنج میکرد ولی هرچه به کربلا نزدیکتر میشدن تعداد دفعات و شدت تشنجش بیشتر میشد یجوری که چند نفری هم نمیتونستن ثابت نگهش دارن موقع لرزش.توی کربلا هر نیم ساعت تشنج میکرد و هرچه به حرم نزدیکتر میشدن بدتر میشد و با اینکه اون دختر جونی نداشت و بیحال بود گفت فقط من و ببرین تو حرم.همینکه بردنش حرم خوب شد.پس اونایی که مشکل دارن و کربلا نمیتونن برن اگه میشه برن حرم امام رضا تا انشالله هر چه زودتر خلاص شن.

میدونم که آزادی بیان و این چیزهارو احتمالا قبول ندارید 🙂

ولی خداییش امشب کلی خندیدم ، کامنتها عالی بودن!

این همه آدم مشکل دار که به جای درمان به فکر معجون شفابخش هستن

جن عاشق! 🙂 ظاهراً فقط عربی بلدن و جز عاشق شدنم کار دیگه ای ندارن

علائم عاشقیشونم بیشتر به مریضی های پوستی و روانی شباهت داره.

دوست عزیدواقعیت داره تو رو خدا مسخره نکن منم اول فکر میکردم خرافاته ولی خدا همین مشکلو الان دارم بجان خودم میگم.برام طلسم کردن

من نمیگم جنه ولی چیزی هست! جدیدا دیگه دست و پامم از اختیارم در آورده ۱۵ ساله فقط صداشو تو گوشم میشنوم علائم وجود این موجود عجاب رو حتی تو خارج از عالم درونمم دیدم که الان دنبال برطرف کردنشم بیماری روانی و پوستی و اینا نیست مطمئنم

با سلام اقای محترم موجوداتی غیر از انسان روی زمین زندگی میکنن مثل اجنه که برای خیلی ها پیش اومده که از طرف موجودی نامرئی اذیت شدن که خودم حدود ۶ ساله درگیرشون هستم و به وجودشون ایمان دارم در حدی که به وجود خودم ایمان دارم مواظب باش انرژی منفی که از ازادی بیانت داره ازاد میشه طوری گرفتارت نکنه که دفعه بعد بنویسی قبلا منم اعتقاد نداشتم بعد برام پیش اومد اخه هنوز سرت نیومده فقط قسمت بیماریشو میبینی بقیش نامرئیه داداش ضمنا عرض کنم که خدا اون روزو نیاره که سرت بیاد خدا هممونو نجات بده امین.

سلام.
من ظاهر جذاب و صدای تأثیرگذاری دارم. هنرمندم و خیلی بااستعداد. تو هر جمعی وارد میشم تفاوتم با بقیه مشخص میشه. بابت همه اینها از خدا تشکر میکنم اما
زندگی بشدت پرفراز و نشیبی دارم. در سن نوزده سالگی خواستگاری اومد و زندگیمو نابود کرد. عاشقم بود و من نمی‌خواستند. جواب رد دادم. رفت کرمانشاه و از یک دعانویس برای جلب نظر مثبت من جادو گرفت یا سحر یا هرچیزی که اسمش هست. اینا اعترافات خودشه. با گریه رفتم سر عقد. بعد از چند ماه زجر کشیدن طلاق گرفتم . اما همیشه اینو میدونستم که زندگی عادی ندارم. وارد رابطه های متعددی شدم که همه شوند بی نتیجه موند. همیشه یکی هست که بمن علاقمند بشه اما متاسفانه الان ۴۲ ساله شدم و هنوز نتونستم ازدواج کنم. دارم به مرز خودکشی میرسم. در یک خواب بمن گفته شد امامزاده…. اجازه نمی‌دهد من ازدواج کنم چون دوستم داره. این راهرو به هیچکس نگفتم و دارم می میرم ….. چون نمی‌دونم چیکار کنم.

توکلت به خدا باشه ‌….هیچ چیزی بی حکمت نیست

سلام. من یه مدت زیادی هست که تمام زندگیم رو به منفی شده. یعنی اگر برای یه کار مفید بخوام لپ تاپم رو روشن کنم مدت زیادی طول میکشه روشن بشه ولی اگر بخوام یه بازی روش نصب کنم، میشه سریعتریت لپ تاپ دنیا. یا اگر تو خونه بخوام برای خودم یا اهل خونه کاری بکنم این قدر سنگ جلوی پام میافته و بلا سرم میاد که دیگه تصمیم گرفتم هیچ کار خاصی نکنم و فقط منتظر بمونم ببینم که کی این اوضاع تموم میشه. الان حدود دو ساله که زندگیم فلج شده و هیچ کار مهمی نکردم. هر بار یا دیسک کمر میاد سراغم یا کلیه درد یا سر درد یا اگزمای شدید. یه دفعه که دیگران بهم میگفتند الکی به خودت تلقین کردی، گفتم شاید راست میگن و مصمم شدم که با مشکلات زندگیم بجنگم و آخ نگم. اما هنوز سه روز نشده بود که مادرم طوری مریض شده بود که از تنگی نفس هر لحظه میترسیدم از دستش بدم. اما از اون عجیبتر این که در طول مدت زیادی که دکترش میبردم و تصاویر و آزمایشهای و داروهای مختلف، دکترها میگفتند که هیچ مشکل خاصی نداره. ممنون میشم اگر کسی متونه راهنماییم کنه.

از بس شرایط ازدواجو سخت کردید خب جنا میان پیشمون دیگه اونا نه پول میخوان نه جا میخوان نه غذا میخوان، همشتقصیر روحانیه دروغگوعه😡😡

جن عاشق ما مال قبل از دوران روحانیه! پس قبلیا هم دروغگو بودن؟!

سلام من تقریبا تمام علائم رو دارم و جنی که عاشقمه هم دیدم

سلام.
من از بچگی بدون هیچ دلیل خاصی بدون این که بدونم اصلا این چیزا چی هستن دچار خود ارضایی بودم.
تقریبا از ۴ سالگی که اصلا نمیدونستم چی هست!
آیا مربوط به این قضیه میشه؟ بیشتر علایمم دارم ولی فکر میکردم طبیعیه.

سلام. من پسری ۳۰ ساله هستم که اگه اشتباه نکنم از حدود ده یا دوازده سالگی علامت خارش شدید در ناحیه تناسلی در حد خیس شدن لباس زیر دارم. تا الان فکر میکردم که این یک بیماری پوستی هستش کلی هم دوا درمون کردم جواب نداد خواستم بدونم که راه درمانش چی هست خواهش میکنم کمک کنید

سلام و خسته نباشید
میخام ب اونایی ک مثل من افکارشون و زندگیشون درگیر اجنه شده و خابو شبا از چشاشون گرفته بگم منم مثل شما گربه سیاه یا ادم سیاه پوش یا وسایل خونه سرصدا میکنن و شبا بختک میشن میخام کمکی بکنم همه میگن چهارقل ایت کرسی بخونین و صدالبته اسفند دود کنین ک همینا کافیه و یه مطلب دیگه اینکه بهمون گفتن باید افکارتو مشغول چیز دیگهی کنه منم میگفتم چرت میگه مگه میشه من هرشب فکرشو روزا ک نه فقط شبا میکردم بخصوص وقتی میخایم بخابیم خیلی دقتمون افکارمون رو موضوع جن بیشتر میشه انقد گوشامونو تیز میکنیم ببینیم صدا نمیاد واقعا دست خودمونه باید فکرتو مشغول کنی تا خابت ببره حالا تلویزیونی کتابی مبایلی هرچی حالا من چجور ب این نتیجه رسیدم باعثش دندون درد بود تمام فکرو ذکرم دردش بود پنج روز گزشت خوب ک شدم روز شیشم باز ناخوداگاه شب مثلا در یه تق صدا کرد گفتم نکنه جن بخودم گفتم پنج شب درد باعث شد ب هیچی توجه نکنم حالا ک خوب شدم باز روز از نو اینجا فهمیدم مریض فکری خودمم کرم از خودمه شک نکن جن با چهارقل میره نمیاد نزدیکت بقیش افکاره خودته همینجور ک روزا ارومتری شبا هم ارومتر باش اینکه جن بیاد الان خودشو نشون بده یا منو ببره هوا بکوبونه زمین نیست امیدوارم کمکی کرده باشم و ممنون از سایت طب روحانی

چند سالی است با جنی بی انکه بترسم در ارتباطم .و مدت زیادی است از دختری خوشم میومد و قصد ازدواج داشتم .اما هربار که به اون دختر نزدیک میشم .خوداگاهانه یا ناخدااگاه .بهونه جویی میکردم و ی چیزی را بهونه میکردم و ازش مدت ها جدا میشدم.همش میترسیدم که نکنه ب اون صدمه ای زده بشه ،همیشه وقتی رابطمون قطع میشد اون دختر بود که پیش قدم میشد و من با اینکه میدونستم نباید رابطه ای باهاش داشته باشم چون دوستش داشتم دوباره رابطه رو شروع میکردم .تا اینکه اون جن منو تهدید کرد که بلایی سر اون دختر میاره .منم از ترس مجددا رابطمونو بهم زدم.تا اینکه ی روزی موفق به کنترل و تسخیر جن شدم و دیگه نتونست اذیتم کنه.اینبار من ب سراغ دختر رفتم حتی قضیه ارتباط با اون جن هم بهش گفتم .و بخاطر اون جن تسخیر شده را ازاد کردم و مدتی بود که دیگه نمیدیدمش .اما رابطمون ادامه پیدا نکرد مجبور شدم کلی دروغ و کلک سر هم بزارم تا خود دختر برای همیشه ازمن سرد و دلگیر بشه و برای همیشه از زندگیم بره طوری رفتار میکردم ک یعنی از رفتنش ناراحتم و نمیخوام این رابطه تموم بشه ولی قلبن به رفتنش راضی بودم.نمیدونم چرا احساس کردم اگه باهاش ادامه بدم همون جن به سراغش میره.

آقا چه جوری تسخیرش کرده تو ارواح اجدادت به منم بگو این منو دیونه کرد!

سلام من هرشب خوابی میبینم که در مورده جن هست ،،انقدر خواب جن دیدم که نمیدونم از کدومش بگم براتون؛؛چرا من انقدر خواب جن میبینم؟؟؟؟؛؛؛بیشتر مواقع هم خواب جن زن میبینم؛؛؛؛وقتهایی هم که تنها هستم صدای تق و توق شدیدی از وسایل منزل میاد ؛؛؛یا حتی شبها که میخوام بخوابم خیلی خیلی صداها شدید تر میشه ؛؛؛من چکار کنم

موقع خواب حتما ایه الکرسی بخون و چهار قل خیالت راحت اون موقع راحت می خوابی

سلام من چنندسال مطالب جن میخوندم میخاستم منم مثل بقیه مشکلمو بنویسم ولی همیشه یچیز تو درونم میگفت ننویس همه علامات بالا نزدیک ده سال دارم ک این یکماه اخری تو واقعیت برام اتفاق میوفتاد طوری ک گربه سیاه ک اندازش بزرگ بود هر شب دم خونم بود تا میدید منو میرفت زیر ماشین خوندم یجا گفتن ب گربه سیاه سلام کن من هر شب بهش سلام میکردم ولی یشب خاب دیدم یه دختره زشت یک متری موهای سیاه افشون بلند دندوناشم خراب بود همشم لبخند میزد تو خاب دیدم هر جا میرم پشت سرم میاد دیدم از بیابون رسیدم جنگل بعد رودخونه رد شدم دیدم همینجور پشتمه با لبخند یهو یه زن چادری ک قیافش دیده نمیشد سفید پوش اومد در گوشم گفت بهش سلام نکن وگرنه همیشه همجا دنبالت میاد بعد رفت من بیدار شدم از فردا سلام نکردم شبش خاب بد دیدم گربه سیاه هی تو اتاق میگشت یا ادم سیاه پوش شد حالا بماند اینو میخام بگم سه چهار روز پیش داستانمو نوشتم اینجا وقتی نوشتم شب اتفاقی افتاد یه گربع زرد با سیاه همش میدیدم یهو دیدم هر دوشون از دستم فرار کردن گفتم چیشد.. بعد شبش ساعت دوازده هنوز نخابیدم هفت هشت بار سرم یهو میرفت سمت چپ رو به بالا بعد ده ثانیه همینجور ک به پشت خاب بودم یهو زیر شکمم دو دفعه رفتم بطرف بالا حس بدی بود بعد بیحال شدم سوالم اینه یعنی مطمنم مطلبمو اینجا نوشتم یکی تو این سایت بهم کمک کرد اونارو از بدنم خارج کرد الان چهار شب هیچ گربهی نیست دم خونم و خاب بد نمیبینم خلاصه هر کی کمکم کرد ممنونم ازش

چجوری بهت کمک کرد

سلام
ممنون از مطالب های خوبتون
من ی مشکلی دارم به هر کسی میگم میگن توهم زدی
بارها توی خواب دیدم کسی صورت من یا پشت کمرمو نوازش میکنه وقتی از خواب بلن میشم احساس میکنم روی صورتم و لبم متورم میشه
ی سریم احساس کردم دقیقا خودش بود که بالا سرم نشسته بود اصلا تصویر ازش ندیدم تو تاریکی فقط به خاطر نور خیلی خیلی ضعیف تونستم تشخیض بودم کسی نشسته بالا سرم
قبل اونم هر شش ماه خواب میدیدم ی اقای جذاب با لباس مشکی جذب اطرافم هست با ی عالمه گربه خاکستری
بارها تو حموم یا جاهای خلوت حسش کردم ولی اکثرا حین خواب خیلی حضورش پررنگه
نمیدونم ولی هیچ مردی منو به خودش جذب نمیکنه و احساس میکنم هیچ کس ایده ال من نیس مدام چشمم یکی شبیه اونو میگرده
نمیدونم شاید مسخره باشه ولی وقتی هست من ارامم باش حس امنیت میکنم
ممنون میشم راهنمایی کنید

من هرروز یک جن میاد پیشم خیلی میترسم ولی اون میگه ازت خوشم میاد

عشق عشق است… جن و انس ندارد…
معشوقه ی ما اگر پری باشد دوری میکند از ما… اگر ما معشوقه ی جن باشیم دوری میکنیم از آن….
کبوتر با کبوتر باز با باز کند همجنس با همجنس پرواز مال عشق نیست…
روزی یک سری میفهمند که عشق انسان و جن و پری عجیب نیست عاشق نبودن این مردم عجیبه !

اگه معشوق پری ازمون فاصله میگیره؟ دیگ معنی نمیده پس چرا اسمش معشوق؟

یا من توهم زدم یا واقعا یکی داره پیش من زندگی میکنه

سلام ممنون ازسایت خوبتون،راستش باورش برام سخت بودتااینکه ینفربهم گفت تورو سحرکردن وجن تورو اذیت میکنن.راستش من چهارساله مریضم.مریضی که هیچ پزشکی متوجه دلیلش نشده وهیچ دارویی اثرنمیکنه.اول سرم وگوشم دردمیکرد رفتم دکترگفت سالم هست عصبیه داروداد بهترنشدکه بدترم شد تااینکه کم کم درد به سمت فک گردن کتف رفت وبیشتروبیشترشد جوریکه افسرده شدم ازدرد وهیچ جانمیتونم زیادبشینم ازدرد استخونام.اضافه کنم معده م شدیدا دردمیکنه پریودام نامنظم شده خلاصه کل بدنم بهم ریخته بهم دعادادن یکم دردام کم شده ولی کلانه.دارم قران درمانی میکنم انشالله که ج میگیرم
بنظرتون من جنس عاشق دارم یا سحروجادو؟البته خودم یمدت باین چیزاعلاقه داشتم میکم نکنه خودم اوردمشون لطفا ج بدین واگه امکان داره ایمیل کنین واسم ممنون اجرتون باامام حسین.

اره خودت اوردی ایدا من هم خیلی علاقه داشتم و جن و روح رفتم دنبالش احضار کردم الان شبها میاد پیشم خیلی میترسم ازش احساس میکنم فکرم رو میونه جرات ندارم با دختر خاله هام بخندم

با عرض سلام سید محمد هستم به یکسری دلایل با این علم بیش از اندازه اشنایی دارم خواستم کمکی کنم. با این شرایط که گفتید شما تسخیر شدید به وسیله یک روح خبیث وبه احتمال زیاد از دریای سیاه هستش والان داخل رحمتون داره از اب بدن شما تغذیه میکنه. بهترین راه برای رهایی هم اب قران هست هم شما سوره جن والرحمن هر شب بخونید وقران بخونید روزی یک صفحه ثوابشو هدیه کنید اقا صاحب الزمان عج انشالله خودش ازتون مراقبت میکنه ونماز اول وقت فراموش نشه واز همش مهم تر تحت هیچ شرایطی بهش فکر نکنید تحت هیچ شرایطی. با توکل به خدا وتوسل به معصومین بعد چهل روز برطرف میشه

آیا جن همجنسگرا داریم؟؟اونی ک جن عاشقش باشه ولی طرف خودش همجنسگرا باشه تکلیفش چیه؟

سلام
بله این کار بیشتر توسط همزاد صورت میگیرد

سلام
من خیلیا بهم گفتن همزاد بد دارم که همه جوره زندگی و ازدواجم بستس
یه دیشب خواب دیدم بایه خانم عشقبازی میکردم
من اهل نماز و قرٱن وعبادتم
بنظرتون مشکل من جن عاشقه یا همزاد
تو رو خدا جواب بدین،خیلی درگیر این قضیه هستم

سلام و خسته نباشید من اکثر این نشانه هارو دارم و اکثر شبا حس می کنم کسی بغلم خوابیده ویا بغلم کرده چند باری تو خواب بیداری یه دختری رو میبینم که بالایه سرم ایستاده حتی بعضی وقتا حرف هم باهام میزنه اما موفق به دیدن صورتش نشدم. به شدت شهوتی هستم و میلمو نسبت به ازدواج کاملا از دست دادم حتی یه بار هم نامزد کردم که به دوماه نکشید خراب شد و جدا شدیم دست به هر کاریم میزنم فورا خراب میشه و هیچ ترقی تو زندگیم اتفاق نمیافته همیشه هم به تنهایی علاقه دارم و حتی الانم تنها هستم جاهای تاریکم ترجیح میدم به نظرتون منم جن دارم ؟؟؟

سلام من از افریقای جنوبی هستم کار مهم دارم هر چقدر سعی میکنم به ای دی تلگرامتون پیام بدم کلا صفحه دیگه ای باز میشه چطور باهاتون تماس بگیرم
لطفا کمکم کنید

واقعا این سایت تک و بی نظیره امیدوارم خدا در لحظه حافظ شما باشه و فعالیت های عمیق تر و بیشتری در آینده داشته باشید ایشالا دنیا جای بهتری برای زندگی کردن بشه

سلام تروخدا بهم بگید من چجورى باهاتون درارتباط باشم اجنه زندگیه منو سیاه کردن ،بدبختم کردن شمارو به همین اربعین قسم بگید من چجورى با شما تماس بگیرم تو انجام کاراى مجازى وارد نیستم
شبو روز بانذر ودعا سرمیکنم
کمکم کنید من هم افسردگى شدید دارم هم ازدستشون بیمار شدم…
عاجزانه ازتون میخوام کمکم کنید

بزرگوار سلام.سرکتاب با قران برام برداشتند.گفتند که باطل سحر غسلی و باطل سحر اتشی باید برام بنویسند و همچنیندعای دفع جن.ایا بنظرتون من موکل دارم؟کمرم را رو به جلو تکون میده وقتی ۴زانو نشستم.در ضمن فرمودند این دعا ها با دعای کلی گشایش امورات عمری یعنی میشه ۴ تا دعا رو هم رفته زکاتشون ۶۰۰ تومن میشه که بنویسند برام.میشه بفرمایین مشکلم جدی هستش؟چون خودم میفهمم اوضام خرابه گفتند موکلین سرگردان باید از زندگیم بیرون بره

سلامی
۴تا جن ۳۰ سانتی درون آگاهیم قرار دارند
که دوتاشون عاشق اند
ولی کدوم عشق باید گفت یه مشت جن مریض و روانی و ناراحت!

سلام میشه کمکم کنید

سلام من یه دختر ٢٠ساله هستم
که تا حالا حدود سه چهار نفر بهم گفتن جن تو بدنت هست که عاشقت شده و نمیذاره ازدواج کنی
من و ینفر همو خیلی دوس داریم واسه رسیدن بهم همه کاری میکنیم نه کسی مخالفه نه کسی سنگ میندازه جلو پامون فقط به مرحله خاستگاری و ازدواج نمیرسیم که همه میگن علائم جن عاشق هستش
یمدت پیش تصمیم گرفتن جدی بگیرم رفتم پیش ینفر بهم گفت همزادت اذیتت میکنه و باید دعای دفع همزاد همیشه همراهت داشته باشی
این علائمی ک میگید هم حدود ۶٠درصدش رو دارم میشه لطفا راهنماییم کنید و کمکم کنید خسته شدم از این بلاتکیفی تو زندگیم و ترسی که از این حرفا دارم…ممنون

سلام…من حدود یه سال میشه یه حالتی دارم؛اینکه موقع خواب،اونم فقط شبا،وقتی چشامو میبندم حس میکنم یه انرژی از طرف بیرون بهم وارد میشه و اینو بیشتر از پشتم و زیر زانوهام حس میکنم،و یهو ناخودآگاه بدون اراده خودم چشام وا میشه یا شونه هام همزمان چندلحظه میلرزه.البته تو طول روزم گاها ایتطوری میشم مثلا وقتی ی لحظه چشامو میبندم.این انرژیه طوری شدیده که بعضا چندلحظه میلرزم و چشمام باز میشه.
🙁
واقعا اذیت میشم:(
چیه این حالت؟

سلام من یه دختر ۱۶ ساله ام نامزدم دارم همه این چیزایی ک نوشتین ب جز یکی دوتا شون واسم اتفاق افتاده دقیقا همینا ینی همشون الان من باید چیکار با خوندن ایناهم خیلی میرسم لطفا راهنمایی کنین

صلام من ۹۰درصد از نشونه هارو دارم البته به تازگی . من تازه نامزد کردم عاشق نامزدمم هستم اونم دوسم داره اما یه مدته بی دلیل یهو بحثمون میشع اصلا سر یه چیزای بیخود حتی گفتنشم خنده داره انگار دست خودمون نیست علاقه خاصی هم به گربه ها پیدا کردم ناخوداگاه خیره میشم بهشون تمایل جنسیم به نامزدم هم کم که هیچ به صفر رسیده انگار دست خودم نیست زده شدم از بین همه اون نشونه ها شاید یکی دوتاشو نداشته باشم با خوندن این متن هم استرس افتاده به جونم یعنی امکانش هست جن من عاشقم شده باشه ؟؟؟؟ :||||| یا من تبر زدم؟؟؟؟ :////

لازمه برم دعا بنویسم یا نه؟

سلام خسته نباشید من دختر ۲۱ساله هستم ظاهر خوبی دارم اما تا الان کسی حاضر نشده با من ازدواج کنه ویا اگه رابطه ای ایجاد شده اصلا میل به ازدواج با من رو نداشته همون اول رابطه گفته منو برای ازدواج نمیخواد بعد مدت ها از رابطه هم میلی به ادامه دادن نداشته و انگار ک از چیزی فرار کنه گذاشته رفته اوایل فک میکردم شاید واقعا ایراد از من باشه به روان شناس مراجعه کردم ولی چیزی یا رفتار نامعقولی نداشتم من جوری هستم ک کسی ک دوسم داشته بعد مدت ها شنیدم ک گفته تحملش برام سخته و گذاشته رفته گفته دوسم داره اما نمیتونه بامن باشه گذشته از اینا با اینکه خوش قیافه و دختر سر ب زیری هستم وهمه تو محل ازم تعریف میکنن هیچ خواستگاری در خونمون رو نزده من یه حس قوی دارم ک بعضی وقتا بعضی اتفاقات ک قراره بیوفته رو حس میکنم تو بیداری نه ولی چند بار بیشتر تو خواب جن دیدم که تو خونمون هستن و با گفتن هیچ آیه و بسم الله نمیرن اکثر مواقع هم خواب رابطه جنسی رو میبینم و خواب رابطه های جنسیم جوری ک حس میکنم کسی که دوسش دارمه اما قیافش اون نیس یه شخص دیگس و یا اینکه اون شخص ک رابطه جنسی دارم شبیه برادرم یا پدرم میشه همیشه کسل و خوابالو هستم همش دوس دارم بخوابم ویا از انجام کاری زود خسته میشم واقعا من دیوونه شدم یااینا طبیعی هستن…نماز میخونم قرآن میخونم با خدا رابطه زیاد برقرار میکنم اما این موارد رو دارم لطفا راهنماییم کنید

سلام با استاد این سایت تماس بگیرید.
راهنمایی میکنه.واضحه که چه مشکلی دارید
فقط تا وقتی استاد رو پیدا کنید چند تا از دستورات کلی ایشون رو عرض میکنم.
پخش سوره بقره در منزل.
دوری از تنهایی
نماز اول وقت و انجام واجبات
طهارت همیشگی
رقیه هایی هم هست میتونید دانلود کنید و گوش بدید

این حرفا رو باید یه دختر چهل ساله بزنه،نه ۲۱ ساله که هنوز بچس
شما بفکر درس و مشق باشی بهتره تا شوهر و ازدوج

سلام من دو روز پیش مشکلم رو با شما مطرح کردم .میخوام بدونم آیا اون آقایی که من توی خوابهام میبینم جن هست؟ خواهش میکنم جوابمو بدین .با تشکر

خواهش میکنم کمکم کنید .من دو هفته قبل جیمیل زدم جواب ندادین که .من یه مدت مریضم و نمیفههمم چمه ام ار ای هم گرفتم فقط دکتر گفت شاید مثلا میگرن داری یا اغاز بیماری .چند ماه دیگه ام ار ای بده . تیرماه حالت هایی تجربه کردم شبیه ام اس انگار رو ح از بدنم خارج بشه نمیدونم

سلام
تمام ایمیلها پاسخ داده میشود. لطفا بخش اسپم ایمیل خود را چک کنید. چون ممکن است برخی ایمیلهای ارسالی سایت به پوشه اسم هدایت شوند.

نه جواب ندادین .جیمیلم باز هست .خواهش میکنم حداقل یه ادرس پی وی تو تلگرام بدین .تو کانال که اصلا هیچ آیدی پی وی نزاشتن خیلی بد هست

سلام یک دعانویس ب من گفته همزاد دارم ی سری از نشانه هارو هم دارم چجوری بفهمم همزادم خوبه یا بد اگر تسخیرش کنم چ اتفاقی میوفته کاری بخام انجام میده یا ن اون هم از من کاری میخاد یا ن بعد مدتها میتونم ازخودم دورش کنم یا ن لطفا جواب بدید ی سری سوال دیگم دارم

سلام
معمولا منظور دعانویس ها از همزاد همان جن عاشق هست.
میتونید مطلب جن عاشق رو در سایت بخونید

سلام من تازه سه روزه که با سایتتون آشنا شدم راستش من توی بچگیم خواب یه زن سیاهپوش رو چند بار میدیدم حتی تا چند سال پیش هم میدیدمش. وقتی برای خانواده تعریف میکردم مامانم میگفت وقتی سر تو باردار شدم این زن به خوابم میومد.من تو خوابام امامارو هم میبینم .راستش من الان ۳۴ سالمه وتا الان مجردم خواهر ای کوچیکترم کلی خواستگار دارن اما من دریغ از یک خواستگار .اغراق نمیکنم حتی بعضی وقتا با خودم میگم نکنه من نامرئی هستم که منو نمیبینن.وقتی ۱۷ سالم بود توی خواب یک خانم سیاهپوش رو دیدم که مشخص بود بسیار محترم و باوقار هستن ویک آقای جوانی همراهشون بود که چهره اش نورانی بود.اون خانم به من گفتن که این آقا برادرم هستند ومن میخوام تورو برای برادرم خواستگاری کنم. پنج سال بعدش تو خواب دیدم که چند روحانی محترم به منزلمون اومدن ویکی از اونا به من گفت خطبه عقد تو با اون آقا هفت بار در آسمانه خونده شده .بعدها من اون آقا رو در خوابهام میدیدم هر دفعه در سن خاصی بود مثلا یک بار بچه سه ساله یک بار ۱۲ ساله یک بار جوان اما میدونستم که همون شخصه. همیشه لباس نظامی به تن داره وآخرین بار که دیدمش به من گفت خونه زندگیمونو دارم آماده میکنم به محظ تموم شدنش میامو تو رو میبرم سر خونه زندگیمون و پیشونیم رو بوسید.من هیچوقت از این آقا کار زشت ندیدم . با تشکر از سایت خوبتون

سلام من ۱۶ سالمه از بچگی نماز نمیخوندم و راستش اولین باره جایی مطرح میکنم اول من صبح همینطوری الکی از خواب عمیق پاشدم به ارومی سرمو سمت چپم اوووردم یه گربه سیاه منو نگاه میکرد و نشسته بود جیع زدم از روی پام رفت توی حال بعد شیش ماه تو زمستون بالای تختمم بخاریبود بود بیدار شدم یا نشدمو نمیدونم وای بهبخواریو تختم نگاه میکردم یه جورایی واضح نبود بعد یه دفعه چشام بسته شد دست و پاهام قفل شد بعدم دهنم بسته شد سینم سنگین یود وسرم سمت راست اومدو یکی مثل صدای هواوو سانسور کردن که میاد توی گوش چپم داد میزد بسم لله رحمن زحیم گفتم ولم کرد با وحشت باایشتمو برداشتم رفتم اتاق بقلی پیش مامانم همیشه قبل ادان صبح میومد سراغم بعد دو شب یا سه شب بعدی همینطوری شدن بادوباز بسم الله رفت بعد تو اتاقم رومو کردم سمت در کمدمو تو خواب دیدم و سرمو یکی برگردوند سمت دیوار و بیدار شدن بازم بدای اینکه قفلم نکنه باایشت میداشتم پشتم رو پهلو میخابیدم وای یه بارم وقتی رو شیکم خوابیده بودم اومد منم زور که میزدم یه کم دستم بالا میومد کلا دیگه بسم الله کافی نبود اخرین بار سوره قل هو الله رو خوندم وستاش ولم کرد الان ویگه رفته قران میزاشتم بالا سرم الان دیگه نیست ولی ۳بار دیدمش اخرینبار بادست راستم روی لپ چپشو لمسکردم تا پایین ریش داشت حرفم میزد ولی خیلی کم من دیگه نیستمو و اینا از این نوشته چه نتیجه ای میگیرید کی بوده قصدش چی بوده

سلام
اینی که گفتی بیشتر شبیه بختکه

سلام.من از بچگی که یادم میاد همیشه عاشق تنهایی بودم.با اینکه تو خانواده پرجمعیت وشلوغ به دنیا اومدم وهمه خواهر برادرام اجتماعی هستن.از کلاس اول دبستان به دلیلی که نمیدونم هیچ کس توی مدرسه باهام دوست نمیشد.الان که ۳۳ سالمه.همچنان همین مشکل رو دارم.اخلاق خوبی دارم.همیشه آماده به کمکم وتا اونجایی که خودم رو میشناسم هیچ وقت بد کسی رو نخواستم.ولی علاقه شدیدی به تنهایی و سکوت دارم.بهترین لذت زندگیم تنها بودنه.خیلی سعی کردم از این وضع بیرون بیام ولی با وجود اینکه نسبتا زیبا هم هستم و هیچ ایرادی ظاهری هم ندارم و همیشه لبخند به لب دارم هیچ کس به طرفم نمیاد.وقتی هم من به طرفشون میرم علاقه ای برای دوستی با من ندارن.دختر وپسر هم فرق خاصی ندارن.میشه کمکم کنید.واقعا خسته شدم از اینکه بقیه من رو به چشم یه آدم غیراجتماعی منزوی نگاه کنن.

مثل من

سلام من ۱۵ سالمه من هیچ دوستی نداشتم و ارزو میکردم دوستم بشه و قتی رفتم به حرم امام رضا و ماه محرم شد ، نماز می خوندم و حضرت عباس احساس عاشقی به من شد و همیشه پیشم بوداو می خواست همیشه بهترین دوستی بشیم اما متاسفانه قول شیطان خورده ام احساس میکنم به من جادو میکرد و جدایی من و او شد بعضی وقتا م یاد اما وقتی که امد جن خشمگین میشد و میاد به او توهین میکرد و او رنجیده میشد و جن گردن مرا می اندا خت و او ترکم کرد یا

میاد مرا رنجیده میکرد و به او گهر میکردم نمی دونم
شیطان بود یا جن اما جن به عشق ما حسودی میکرد

گاهی وقتا اصلا نمیزاشتنماز بخونم درس بخونم نقاشی بکشم
یا بروم برنامه tiktok یا بعضی وقتها جن به قایفه او می امد و به امد بدی و بس وفایی میکرد نمی دونم جن عاشق من بود یا می خواد در تیمارستان بخوابم اما خواهش میکنم یه راهی پیدا کنید که ازاد بشم ، نجاتم بدید خواهش میکنم جن مرا کافر و تنها کرد الان می خواهم هر کاری که بکونم اما جن نمیزاره بخدا به خدا چند بار کمک خواستم اما نتوانستم فکر میکنم دستم و پایم بسته است همیشه گریه کردم وجن همیشه خوشحال بود بخدا الان احساس میکنم من از یزید هم بدترم من بخدا هیچی نمی خواشتم فقط دوست میخواستم اما جن نگزاشت …. یکسال روحم گمشده شد بخدا الان خسته شدم جن مرا تهدید میکرد منم نتونستم یه کاری بکنم

سلام
دختری ۲۵ ساله هستم که از بچگی در خیالاتم با یک مرد حزف میزدم که ظاهر غیر عادی داشت . و اونقدر اون مرد رو جدی میگرفتم که هیچ وقت در خلوت خودم کار زشتی انجام نمیدادم چون ازش خجالت می کشیدم و حس میکردم اون همیشه کنار منه . ۱۵ ساله که شدم چند بار سایه هایی در خانه دیدم و تعداد دفعات دیدن این سایه ها و چیزهای عجیبی مانند خفاش اونقدر زیاد شد که سال ها از تنها ماندن در خانه می ترسیدم . و همیشه سعی کردم تنها نباشم تا اون سایه ها و … رو نبینم . از وقتی به نوجوانی رسیدم به خاطر شرایط بد خانواده افسرده شدم و هر چه بزرگتر شدم این حس غمگینی در من بیشتر شد تا جایی که واقعا لذتی از زندگی ام نمی بردم . با اینکه از لحاظ ظاهری خوب هستم اما تا به حال کسی عاشقم نشده و خواهان من نبوده ‌. بارها در خواب مردی رو دیدم که یک بار در بیداری اون رو دیدم (آن جن در خانه مان) اون در خواب با من حرف نمیزنه اما هر بار در خواب اون رو توی اتاق انتهایی خانه مان که رفت و آمد آنجا کم است میبینم که به من نگاه می کند . گاهی اوقات با خودم فکر میکنم شاید دیوانه شدم شاید بیش از حد خیالپردازم و … موضوع را با کسی که ادعا می کرد با جن در ارتباط است در میان گذاشتم او گفت من شبیه دختر اون جن هستم که فوت شده . اون به من گفت دیگه جن مزاحمت نمیشه . از بعد از اون حرف دیگه اون جن رو توی بیداری نمی دیدم و نه سایه ای می دیدم و نه علامتی اما به تعداد دفعات زیاد او را در خواب هایم میدیدم که به من نگاه می کرد . در حال حاضر دیگه به خواب من نمیاد و در بیداری هم چیزی نیست که من رو بترسونه اما خیلی دل مرده ام . همیشه ناامیدم و بی انگیزه . حوصله هیچ کسی رو ندارم و از همه مهمتر اینکه از ازدواج و خیانت های همسر می ترسم و حس میکنم اگه ازدواج کنم حتما در زندگیم اتفاق می افته .

سلام بر دوستان عزیز…ی چیزی ب همه کسانی ک گرفتار جن و این داستانها میشن باید بگم…اینکه جن وارد زندگی ما میشه ب خاطر ضعف ایمان و نداشتن اعتقاد محکم ب خدا هست…اگرنه جن رو خدا خلق کرده و این خدا هست ک میتونه کمک کنه نه رمال و جادوگر…اگر کسی گرفتاره شروع کنه ب خواندن نماز اول وقت و بعد از هر نماز تسبیحان خانم حضرت زهرا و ایت الکرسی و دعای فرج..و همیشه یک قران کوچک در جیبش باشه..و شروع کنه ب ترک گناه و انجام واجبات در حد توان…و توبه حقیقی کنه از گناهان..اللته قدم ب قدم…ادل نماز اول وقت بخونه..بخدا اجنه با این جور افراد کاری ندارن…توکل برخدا

سلام من از قبل ازدواجم خیلی ازین علائمو نداشتم فردای عروسیم توحیاط خونه ی قفل پیدا کردیم که کاملا چسب پیچی شده بود و بعد ازاون زندگیم کاملا فلج شده و هیچ کاریم جلو نمیره و همه این علائم کم کم اصافه شدن بهم.واقعا نمیدونم چیکار کنم هرجاییم میرم نهایت درحد مسکن عمل میکنه و برمیگرده همه چیز.راهنمایی کمید

سلام,اسمم مریمه و۱۸سالمه.دو سه سالی میشه که حس میکنم کسی کنارمه یابهم نگاه میکنه.حدودا۷۰-۸۰درصدعلائم رودارم
حتی چندباری هم نشونه هایی دیدم مثل بازوبسته شدن بی دلیل در اتاق یاکوبیدن به در و…حتی بعضی اوقات حس میکنم کسی کنارم خوابیده یامراقبمه,دوستام به شوخی میگن دست ابوالفضل روته.😊
به مامانم گفتم گفت خیالاتی شدی.خیلی بهم ریختم از طرفیم به این موجود علاقه دارم
توروخدا راهنماییم کنید(اگه میشه ایمیل بفرستید)

سلام من یک دختر ۱۹ ساله ام یک دعا نویسی به من گفته جن عاشق داری البته اون اینجوری نگفت گفت همزاد داری اما درواقع منظورشون این بود گفت که من از چشمهات اینو فهمیدم و از ۱۳ سالگی گرفتاری درواقع ما پیش اون دعا نویس برای مادرم و یه مشکل خانوادگی رفته بودیم که اون اقا یهو برگشت و اینو بهم گفت من هیچ کبودی ندارم و خواب بد نمی بینم ولی بی خوابی تو شب و بیحالی همیشگی از دوران نوجوانی رو داشتم خیلی فرد درونگرایی هستم و طبیعتا به تنهایی علاقه دارم اما با اینحال نمیدونم حرف های اون اقا رو باور کنم یا نه دعانویس گفت برای خلاصی باید کفاره بدید به یتیمی یا کسی که نیازمنده و خودتون میتونید پول رو برای اون فرد ببرید اون اقا هیچ مبلغی هم از ما نگرفت و کلا مجانی کار میکنه میخواستم راهنمایی ام کنید که بتونم به حقیقت این موضوع پی ببرم و اگه چیزی هست چطور میشه خلاص شد

بزرگوار میشه در کل همه اش را با جزییات براتون توضیح بدم خواهشن بهم پاسخ بدین

آقا من یه شب یه جسم کاملا سیاه پوش که قد خیلی کوتاهی داشت دیدم یه چیزی حالت چادر سرش بود ولی جای صورتش هیچی نبود یه بار دیگم یه جفت پا تو حمام دیدم که با سرعت زیادی رد شد یک بار دیگر هم آون پاهایش وقتی خونه تنها بودم دیدم یک بار دیگم یه نصف بدن دیدم یعنی نصف دیگش تو چارچوب اتاق پنهان بود ا ن جسم چیزی مثل چادر سرش بود و قد بلندی داشت لازم جای صورتش خالی بود اما حس میگردم منو نگاه میکنه آون لحظه هم هیچ کاری نمیتونستم بکنم چندی پیش هم حس کردم حالت چشام عوض شده و چشمای من نیستن درست چند دقیقه بعدش یه زلزله شدید اومد الانم یه سری چیز سیاه میبینم ک سریع رد میشه مثل دود اما کسی اونو نمیبینه میشه کمکم کنید امکان داره اینا کار جن باشه؟

سلام بزرگوار میتونم خصوصی با ایمیلی چیزی باهاتون ارتباط داشته باشم؟یچیزی کمرم را تکون میده به جلو .هر چی ازش میپرسم تکونم میده.میشه کمکم کنین خواهش میکنم جوابمو بدین تورا به امام حسین

سلام.من یه پسر ۲۹ ساله مجردم قبلا ها زیاد کوه نوردی میرفتم و تا دیر وقت توی کوه و بیابونهای اطرافش بودم الان تمام مشکلات جن عاشق رو دارم شب ها ناگهانی از خواب میپرم تا چند دقیقه اصلا از اطرافم خبر ندارم دوست دارم خودارضایی کنم گاها از خواب بیدار میشم احساس یکی کنارمه تنگی نفس بهم دست میده تورو خدا کمکم کنید چیکار کنم.

منم دقیقا همین طوریم

بنده در زمینه ی طب اسلامی فعالیت میکنم… خوشحال میشم کمک کنم دوستان رو در زمینه جن…

سلام . مشگل من حاد و پیچیده اس . تورو خدا کمکم کنید . تا حالا نشنیدین . کمکم کنید. خیلیا از این مشگل درس خواهند گرفت .

سلام. در یکلام .
خسته شدم ، کمک کنید .
هر عدد بگید مشکلی نداره تا اخر عمر هم مدیون شما میمونم

سلام، طب اسلامی توی زمینه بیماری های روحی هم تاثیر داره؟؟!

خدا وکیلی میتونین کمکی بکنین؟
من پسر هستم ۲۶ سال دارم
وقتی ده سال پیش یکبار ساعت ۱۲ شب از یه بیابون رد میشدم و آواز میخوندم کلی به سمتم سنگ پرتاب شد و فرار کردم اما همش حس میکردم یه جمعیتی دنبالم دارن میان
ازون موقه تا حالا بعضی وقتا چشمام یه جوری میشه که همه ازم میترسن میگن انگار یکی دیگه از توی من داره نگاشون میکنه
کافیه فقط توی یه خونه تنها بشم حتی اگه روز باشه
صداهای عجیب میاد
کسی بهم بدی کنه بیچاره میشه
با دختری ارتباط بگیرم کافیه دروغ بگه
تمام زندگیشو تو خواب میبینم
یه وقت هایی انقد بی حال میشم که صدام هم بکنی نمیتونم جواب بدم و میخوابم تا ۱۰ ساعت بعد
هروقت میخوام برم سراغ کاری که زندگیمو ارتقا بدم نمیشه بدنم جون نداره از داخل میلرزه ضعف میکنم
تو ماشینم چندین با دوستانم یه دختری رو دیدن که داره میرقصه
خانوادم یه دختر خیلی خوشگل رو دیدن که گفته سالار مال منه
کسی هم اذیتم کنه اون شب تا صبح نمیخوابه و حس میکنه کسی پیششه بدون اینکه من چیزی به طرف بگم
البته کارای بدتر هم میکنه
من اگه با ده نفر هم دعوام بشه نمیتونن منو بزنن درحالی که بدن خیلی قوی ندارم انگار کسی به کمکم میاد
نمیدونم
شب ها فقط بیرون میرم از جمعیت بیزارم جاهای تاریک و خلوت میرم دوستام ازین حالت من ناراضین
آیا واقعا جن هست یا همه ی اینا ساخته ی ذهن منه؟
اگه واقعا میتونین کمکی بهم بکنین؟
اگه میتونین کمک کنین دیر نکنین من این چند ماهه خیلی حالم بده انقدر ترسو شدم که اسم خدارو هم نمیتونم صدا کنم میترسم خدا با یه چهره ی زشت و ترسناک بیاد سمتم
خیلی چیزای دیگه هست که نمیتونم بگم

سلام.نگران نباش…زیاد ایت الکرسی بخون.و حرم حضرت معصومه یا مشهد زیاد برو..و نماز اول وقت ترک نشه..با این اعمال جن ازت فاصله میگیره.زیاد ذکر بسم الله الرحمن الرحیم بگو

سلام.نگران نباش…زیاد ایت الکرسی بخون.و حرم حضرت معصومه یا مشهد زیاد برو..و نماز اول وقت ترک نشه..با این اعمال جن ازت فاصله میگیره.زیاد ذکر بسم الله الرحمن الرحیم بگو.اگرم میخای بیشتر کمکت کنم با شماره تماس بگیرتا قدم ب قدم جلو بریم..نگران نباش تمام قدرت دست خدا هست..جن در زندگی انسان ب خاطر ضعف ایمان و دوری از خدا وارد میشه

سلام .. من یه دختر ۱۶ ساله هستم
من خیلی از این موردا دارم و این که یه مدتی هست که زندگی ما هم بهم ریخته و حتی بهمون گفته شده که طلسم شدین .. من یک سال کامل همش صدا میشنیدم که یکی یا باهام صحبت میکرد خاطره تعریف میکرد یا هی صدام میزد همه جا اسممو میگفت .. از وقتی دارو میخورم کم شده ولی قبل از خواب خیلی میرم تو حالت آلفا و خواب و بیداریم معلوم نیست و همش صدا میشنوم .. دو نفر رو هم میبینم یعنی بیشتر احساس میکنم و هی برمیگردم و میبینم کسی نیست ولی میدونم یه خانمی هست توی اتاقم که مشکی پوش هست و حتی چشما و موهای مشکی داره و انگار خیلی ترسیده و از من میترسه از گوشه اتاقم تکون نمیخوره .. ولی یه آقایی هم هست که بیشتر احساسش میکنم تا ببینم وقتی دیر میخوابم میاد بالا سرم و هی نگاهم میکنه و من سعی میکنم بخوابم و همیشه همه جا هست من هرجا میرم دنبالم هست و اینو احساس میکنم هیچ وقت هم احساس تنهایی نمیکنم یعنی مطمئنم همیشه یکی هست و این که همیشه مشکی هست ولی یه بار بیرون که بودم سفید سفید بود و نوری هم ازش میزد و من شگفت زده شدم ولی همون موقع خیلی واسم شفاف بود
ولی من از آقایون وحشت دارم و همیشه جذب همجنس میشدم و دلیل این رو هم نمیدونم اما الان نزدیک به دوساله که نمیتونم نزدیک هیچ آدمی بشم
میشه راهنمایی کنید

سلام – جواد سالمی هستم از ماهشهر
اینجانب از کودکی مبتلا به جن هستم
نام دیگر بیماری را صرع نامیده اند – علاقه به ازدواج نداشتم، ازدواج کردم ؛ روح و نفس هیچ تغییری در شروع ازدواج نداشته، و در این زمان هیچ تغییری در روح و آلت جنسی در خودم در زمان خوابیدن جنب زن احساس ننمودم و منجر به طلاق زن شد

سلام
مشکل شما جدی است و باید تحت درمان معنوی قرار بگیرید.

سلام و درود، تقریبا من خیلی ازین عوامل رو دارم و دارم طاقتمو از دست میدم لطفا راهنماییم کنین ک چیکار کنم..ممنون

سلام،خسته نباشیداین علائم دورامجردی تاحدودی دارم،بچه هم که بودجن دیدم چندباری واینکه از دیداتوخوابمم ی گربه رومیبینم ک در مقابل چیزایی ازم محافظت میکنه وعلاقه شدید وبی دلیل نسبت ب گربه مشکی وجن دارم واینکه ازسگ متنفرم, مدتی هم هست بدون دلیلی توخلسه همانطور ک کابوس میبینم حالت فلجی بهم دست میده،همیشع احساس میکنم کسی کنارمه،البته براخودم تعجب اینه وچراب جناعلاقه مندم!

واقعا دستت درد نکنه هر چیزی که در سایتت نوشتی همش درسته تنها سایت ایرانی که واقعا درست نوشته سایت شماست…. چون بطور صد در صد از بدر تولد ناخواسته وارد متافیزیک شدم میفهمم… یک مورد ننوشتی اونم اینه کسی که دچار تجاوز و خون خوری و شکنجه اجنه بشه تمایل به خودکشی پیدا میکنه اما یاز نیرویی بازدارنده مانعش میشه که اون نیرو هم از طرف جن متجاوز هست هم گویا خدا؟! ابهام داره نفهمیدم چه کسانی مانعم میشن و یا تشویقم میکنن برای مرگ

ببخشید یه سوال…کسی ک مورد تجاوز اجنه قرار بگیره بکارتش رو از دست میده یانه ..و وقتی ک تجاوز صورت بگیره متوجه میشه و یا اجنه رو میبینه یا خیر …خواهش میکنم جواب بدید..

سلام
خیر جنها این توانایی را ندارند
مگر در شرایط خیلی خاص که جن خودش رو تبدیل به یک انسان واقعی بکنه که در طول تاریخ انگشت شمار بوده

سلام
من یه پری دارم که عاشقمه الان چندساله که هر روز کنارمه کارش هم همینه که اگه کسی اذیتم کنه تا سر حد مرگ میبرش
منو زن خودش کرده من شوهر ندارم
حالا سوال من اینه که واسم ضرر نداره که جن بهم نزدیک میشه
یا چطور می تونم ببینمش چون من فقط سنگینیش رو احساس میکنم و دست و پاهام رو تکون میده شب و روز کنارمه هر چقدر که بهش میگم خودت رو نشون بده اینکار رو نمیکنه فقط اگه کسی اذیتم کنه زندگی طرف رو خراب میکنه نود درصد مواقع با تصادف ناقص شون میکنه بهش میگم عوض این کارات یه کار مثبت واسم انجام بده ولی انجام نمیده فقط انتقام جو

سلام.
بهتون توصیه میکنم این بخش از سایت رو بخونید:خطرات مدیوم بودن

سلام من یه دختر چهارده ساله هستم وقتی شش سالم بود اسباب کشی کردیم و به خونه فعلیمون اومدیم اوایل وسایلی مثل حلقه ازدواج مامانم و کلاه خواهرم گم میشدن و داخل جایی که اثلا انتظار نداشتیم پیدا میشد گذشت تا همین چند وقت پیش مدام سر و صدا های عجیبی از سقف میومد مثل اینکه یه آدم سنگین وزن در حال دویدن باشه به مامان و بابام که میگفتن باور نمیکردن آخه من عادت دارم زیاد خونه تنها باشم چند سال پیش که خواهرم کوچیک بود هر ازگاهی موقع خواب شب یا روز جیغ میکشید و میپرید بغل من یا مامان و بابام و میگفت مامان یه روح اونجاست اما کسی باور نمیکرد اخیرا اتفاقات عجیبی برام میفته فقط برای من وقتی دارم آشپزی یا هر کار دیگه ای میکنم احساس میکنم یکی مدام داره نگاهم میکنه مدام حظور یک نفر رو احساس میکنم حتی جلوی چشمام لیوان بدون وارد کردن نیرویی چنان افتاد که جفت کردم از نشانه هایی که گفتید من ۹۰% رو دارم اگر میشه بهم بگید این کارا میتونه کار یه جن باشه 👤

سلام.من عضو این سایتم ولی از روزی که عضو سایت شدم مدام بر مشکلات گوشیم اضافه میشه اولش که نتونستم عضو شم بعدش گوگل پلیم مشکل پیدا کرد کلی برنامه تو گوشیم بود حذف کردم نتونستم گوگیل پلی رو بروز کنم همش میپره! دیگه نشد با جمیل به مدیر پیام بدم! امروز هم این سایت رو به چندین نفر معرفی کردم و چند پیام از این سایت برا معرفی سایت به دوستانم فرستادم که برن مطالعه کنن!متاسفانه الان تلگرام میپره نمیتونم بازش کنم دیگه دارم مطمئن میشم شیاطین دارن جلومو میگیرن!!!!! این متن هم با یه گوشی دیگه فرستادم. امروز هم هر چی خواستم با گوشیم وارد سایت شم نشد گزینه من رباط نیستم رو میزدم کلی عکس میومد رو نیم ساعت انواع عکس رو انتحاب میکردم که وارد بشم نشد دیگه جلو خودمو گرفتم نزدیک بود گوشیم رو بشکنم!

سلام
به پیج اینستاگرام ما پیام بفرستید

سلام چرا شما اصلا جواب مردم رو نمیدید نه اینستا نه ایمیل خب بگید فعالیت نداریم اون طرفی ک نیاز داره بره جای دیگه

ان شاءالله تا چند روز دیگه آیدی شخصیتون رو بزارید چون ممکنه برا بعضیها فرصت کم باشه

سلام من یه زن متاهل هستم دیشب خواب دیدم که یکی از گربه های حیاط مادرشوهرم که همیشه هروقت من میرم اونجا میاد تو خوابم اومد و تبدیل به یه پسر خیلی زیبا شد گفت من یه جن مسلمون هستم و عاشقت شدم بش گفتم من نمیتونم باتو رابطه داشته باشم اما پذیرفت و گفت فقط میخواد درکنارم باشه و من ازش نمیترسیدم خیلی بهم در خواب کمک کرد وهرچی میخواستم برام تهیه میکرد حتی خودشو به همه نشون داد و من کنارش حس خوبی داشتم الان از خواب بیدار شدم با اینکه میدونم ضرر دارن اما یه حس امنیت و اعتماد بهش داشتم و همش دارم صداش میکنم که برگرده و همش میگم که چرا من خواب بودم و واقعیت نبود علاقه شدیدی به شخص داخل خواب پیدا کردم و فکر میکنم واقعی بوده. این اولین باره چنین اتفاقی برام افتاده که یه جن رو توخواب میبینم با محبت و عشق و اینکه انقدر روشن فکر وبی ازار لطفا کمکم کنید تو خواب بسم الله هم میگفتم نمیرفت

سلام
جن، جن هست. مسلمون و غیر مسلمون نداره
اگه مسلمون باشه نمی آمد سمت شما
چون توی قران به جنها گفته شده به انسانها نزدیک نشوید
پس این جن مسلمان نیست چون بر خلاف دستور قرآن عمل کرده
فقط با این حرف خواسته شمارو گول بزنه

سلام
اشتباه نکنیم
بأستناد آیه کریمه ۱۱ از سوره شریفه جن فرموده برخی درستکار و برخی غیر آن پس یعنی در بین این قوم مسلمان و غیر مسلمان وجود داره
لطفا در پاسخ به این موارد بیتشر دقت بفرمائید
یاعلی

سلام. جنهای خوبی که شما بهشون اشاره کردین سمت ادمها نمیان. اونها توی کوه و جنگل و دشت و بیابون زندگی میکنند. هر جنی که سمت انسانها بیاد، خلاف امر خداوند و قرآن عمل کرده پس جزو جنهای خوب نیست.

سلام
آیدی شخصی در کادم قسمت کانال تلگرام وجود داره؟ ببخشید پیداش نمیکنم
ممنون میشم

سلام
به علت ارسال پیامهای بی مورد زیاد و کمبود وقت درمانگر معنوی سایت، آی دی تلگرام برداشته شده. از ایمیل استفاده کنید

سلام
آیدی شخصی در کادم قسمت کانال تلگرام وجود داره؟ ببخشید پیداش نمیکنم

خو اگه جنی عاشقم شده باشه…ضرر داره؟
راستش من تا الان برام خیلی جالب بوده همش حس میکنم یکی نگام میکنه حواسش بهم هست حتی دو سه باریم یه چیزایی دیدم…ولی خو حس خوبی نسبت بهش دارم البته اگه واقعا چیزی وجود داشته باشه…من حتی تو بچگیم هم مادرم و و هم پدرم همزمان چند بار دیدن که یه موحودی قد بلند سمت من خم شده…من بچه بود ساعت سه و نبم چهار صبح همش با گریه از خواب میپریدم و بلند میگفتم جوجو…ولی الان که فکرشو میکنم خیلی جالب میشه اگه بتونم با یه جن ارتباط برقرار کنم اها راستی مطلبتونم خیلی جالبو باحال بود😉

من ۱۵ سالمه ولی خیلی عجیبه حدود ۸۰% نشونه هارو داشتم😂به نظر من اگه جنی عاشقم شده باشه که خیلی خوبه…نیست؟😀

باسلام من از ۸سالگی جن عاشقم بودم این اتفاق از روستای مامان جونم اینا شروع شد همش ۸سالم بود که رو کول داییم نشسته بودم و داشتیم میرفتیم یه جایی بابابزگم هم بود تو راه گفتم خودم میام وقتی اومدم پایین یکی منو صدا زد وقتی برگشتم پشت دیدم یه مرد جوون و خوشتیپ پشتمه به من گفت که یه لحظه بیا اینجا ولی یهو داییم منو صدا زد برگشتم و گفتم الان میام ولی وقتی برگشتم پشت کسی نبو حتی اونجا من کلی خونه هم دیدم سالها گذشت و من از مردا میترسیدم فکر میکردم میخوان منو بکشن یا بهم تجاوز کنن یروز که دوباره رفته بودیم روستا به مامان جون همچی رو که هشت سالگی برام اتفاق گفتم و اون در جواب من گفت که اونجا هیچ خونه ای وجود نداره و به داییم هم گفتم ولی اون گفت که هیچی یادش نمیاد خودم هم نمی دونم خواب بودم یا بیدار سالها
گذشت که عاشق یه مردی شدم بجوری دلباختش شدم یروز که حموم بود احساس کردم کسی گلوم رو گرفته و داره خفم میکنه بجوری ترسیدم کنترلم رو از دست دادم و همونجور اومدم بیرو ن خوب شد جز مامانم هیچکس خونه نبود نمیدونم چرا میخواست منو خفه کنه شاید بخاطر عشقم بود یه شب خواب دیدم دوست پسرم رو کشتن و روش پارچه ی سفید گذاشتن چند روز بعد دعوامون شدو از هم جدا شدیم خیلی داشت پیش میرفت حتی بعضی وقتا را میرفتم ولی بدون اینکه خودم بخوام
بجایی رسیده بود که یه روز تو ماشین بودم که یهو بدون اینکه خودم بخوام درو باز کردم و پریدم بیرون نزدیک بود خودمو به کشتن بدم شبا همش کابوس میدیدم که کسی میخواد بهم تجاوز کنه جیغ میکشیدم تو خوابا مامانم حرفم باور نمیکنه میگه بخاطر رمان هایی ترسنا کیه که میخوندم ولی من قبل از اونا اینجوری شده بودم تا یه روز رفتم پیش دعانویس دعانویس گفت که جن عاشقت شده و یه دعا داد بهم وقتی اون دعا و یه سنجاق که مامان جونم داده بود رو استفاده کردم دیگه سراغم نیومد و من آزاد شد

با سلام
احتراما اینجانب متولد ۸ فروردین ۱۳۷۲ مرد از شهر همدان . از دوران کودکی که به خاطر دارم همیشه در خانه تنها بودم تا پدر و مادرم از سر کار بیایند . و همیشه با سایه ای روی دیوار بازی میکردم و این به صورت یک عادت شده بود . ولی فقط روی یک دیوار خاص میتوانستم با او بازی کنم که البته جزییات زیادی به خاطر ندارم چون حدود ۳ سال داشتم .
پس از ان در سن حدود ۶ سالگی صبح که از خواب بیدار میشدم و تنها بودم همیشه سایه ای را در اشپزخانه میدیدم که مدام مسیر ثابتی را به صورت رفت برگشت در اشپزخانه طی میکند و به محض اینکه از تخت بیرون میامدم ناپدید میشد تا صبح روز بعد.
بعد از ان تا سن ۱۹ سالگی اتفاقی نیفتاد تا اینکه در شهر گرگان دانشجو شدم . و خانه ای اجاره کردم . خانه دوبلکس بود و از طریق پله دو طبقه به هم مرتبط میشد. پله ها از یک طرف باز بودند بجز قسمت کوچکی که بین دو دیوار قرار داشت و محفوظ بود از همه طرف. در هر فصلی از سال هنگام عبور از اون ناحیه گرمایی احساس میشد . تا اینکه بعد چند هفته برای اولین بار اتفاقات شروع شد.
اولین روز بین گرگ و میش صبح داشتم به پنجره نگاه میکردم و نام دوستم که کنارم خوابیده بود را گفتم که احساس کردم صدایم تکرار شد دوباره صدا کردم و دوباره تکرار شد که ناگهان دیدم دوستم چرخید و بالای سر من امد ولی با این تفاوت که چشم های ذاغ و دهانش بزرگ تر شده بود . چشمانم را بستم و بسم الله گفتم و نام خدا را بردم و دوباره باز کردم دیدم دوستم بدون هیچ تغییری سرجایش خواب خواب است.
بعد از ان همیشه قبل از طلوع افتاب بیدار میشدم و تا طلوع صبر میکردم بعد میخوابیدم.تا اینکه یک روز دو نفر از دوستانم به خانه من امدند.یکی از انها در همان مکان راه پله نشسته بود و کمرش را به یک دیوار و پایش را به دیوار جلویی زده بود و اهنگ گوش میداد .که ناگهان به سرعت پایین امد و در کنار ما نشست و رنگش پریده بود.هرچی سوال پرسیدم چیزی نگفت . چند دقیقه بعد که تنها شدیم گفت که دیده که نوری که جلوش بوده شروع کرده به بازی کردن و بعد توی گوشش صدایی اومده که گفته اگه نری پایین میندازمتا .به این صدا بی توجه بوده تا اینکه دوباره میگه اگه نری پایین میندازمتا . و ناگهان در ذهنش در یک چشم به هم زدن مثل یک فیلم میبیند که از پله ها پایین میفتد و دستش اسیب میبیند ما او را به بیمارستان میبریم و درمانش میکنیم و همه این ها در کسری از ثانیه از جلوش چشمش میگذرد و سریع پایین می اید . البته باید گفت که هیچ کدام از این دو نفر هیچ اطلاعی از اتفاقاتی که برای من در ان خانه افتاده بود نداشتند.
روزی در طبقه پایین خوابیده بودم ، وقتی بیدار شدم گرگ و میش عصر بود و ناگهان به یاد اوردم که باید به دوستم زنگ میزدم و در ذهنم نام او را اوردم که ناگهان مثل همان شب اول صدایی اسم اورا تکرار کرد که صدا دقیقا از همان نقطه در راه پله بود . وقتی سرم را چرخاندم دیدم که یک هاله نوری تقریبا سفید یا طلایی خیلی خیلی روشن ایستاده که چشمان به شدت ذاغ و دهانی بزرگ و خندان دارد.در کمتر از یک چشم بهم زدن از راه پله ها به روبرویم رسید و ناگهان تمام بدنم به شدت منقبض شد جوری که نفسم تنگ شد و چیزی به ذهنم نمیرسید جز اینکه خواهش کنم مرا ول کند و ناگهان ازاد شدم . بعد از ان دیگر در گرگ و میش صبح و عصر نمی خوابیدم .
مدتی برق خانه قطع بود و از شمع استفاده میکردم . دیگر به حضورش عادت کرده بودم و نمیترسیدم ، هرگاه که احساس میکردم نزدیک من است شعله های شمع و سایه شعله شروع به بازی کردن میکرد و میفهمیدم که حضور دارد و از او خواهش میکردم تا اذیتم نکند و در ذهنم با من ارتباط برقرار میکرد.
خرگوشی داشتم که در هرجایی جز خانه ارام قدم برمیداشتی و میچرخید ولی درخانه همیشه میدوید و از روی چیزی میپرید که من نمیدیدم .
دیگر برایم عادی شده بود قبول کرده بودم که کسی جز من در این خانه زندگی میکند . روزی که خانه را تخلیه کردم قبل از اینکه بیرون بیایم وسط خانه ایستادم و صدایش کردم و گفتم من دارم میروم خدانگهدار که ناگهان تمام وسایلی که به دیوار تکیه داده بودم افتادن.
بعد از ان در خواب چیزی هایی میدیدم که به بیداری بسیار شبیه بودند . افرادی که مرده بودند و با من رابطه احساسی داشتند را در خواب میدیدم و با ان ها سخن میگفتم و میدانستم که انها مرده هستند و البته انها نیز به من درباره جایی که هستند میگفتند .
حالا چند ماهی است که باز هنگام گرگ و میش صبح چیزهای عجیبی میبینم یا اینکه مبینم سایه ای به سمت میاد و تا میخوام بلند شم بدنم به شدت منقبض میشود . هنگام گرگ میش وقتی که افتاب تقریبا طلوع کرده میبینم که چیزهایی از در روبرویم با عجله بیرون می ایند و به سمت حیاط غیب می شوند .
با توجه به اینکه در هیچ جای خانه عنکبوتی نیست بین نیمه شب تا طلوع افتاب رختخوابم پر از عنکبوت میشود جوری که نمیتوانم بخوابم .
پیش سیدی رفتم و گفت که همزاد دارم . خواستم موضوع را با شما مطرح کنم شاید نظری یا راهنمایی برایم داشته باشید.

با سپاس فراوان

۲۶/۳/۹۷

سلام خانمی که میخواهد اقایی را از طریق دعا نویسی و طلسم و سحرو جادو عاشق خود کند.ایا جن عاشق باعث این کار میشود یعنی که اقا عاشق شود و طلسمها و سحرو جادو تاثیر کند؟؟

سلام نامزدم یمدته عوض شده
اخلاق منزوی شده
از خواب بیدار میشه بدنش کبوده
چند بار به حالت فلج نتونسته تکون بخوره
کم غذا شده
پیش دعا نویس هم رفته گفته جن اذیتت میکنه
یه دعا داده گفته با اب بخور خورده و همون شب یچیزی دیده حالش بده تب و لرز میکنه
ملتمسانه ازتون میخوام کمکمون کنید

سلام من ۸ سال دچار مشگل جن عاشق هستم . زیاد هم می بینمش . چند بار به شدت منو زده قسمتهایی از بدنم به شدت کمبود یا زخم میشه . دچار استرس شدیدم لطفا راهنمایی کنید مرسی

سلام و ممنون از راهنمایی شما

دیدگاه…سلام خانوم ز.موسوی دلیل بر ابن دارد باید اول داخل تنظمات تلگرام شده و گزینه قطع تبلیغات رو بردارید و یا تلگرام به اسم هاتگرام را در برنامه اندروید ایران اپس دانلود کنید بعد بزنید و وارد تلگرام بشوید و یا از طریق این آیدی وارد شوید
@tebberoohani

سلام اون آیکن تلگرام رو کلیلک می کنم میگه در دسترس نیست
هم در گوشی هم در رایانه کلیک کردم در دسترس نیست
نشانی تلگرامی تون رو بهم بدین لطفا

دیدگاه…سلام خانوم ز.موسوی دلیل بر ابن دارد باید اول داخل تنظمات تلگرام شده و گزینه قطع تبلیغات رو بردارید و یا تلگرام به اسم هاتگرام را در برنامه اندروید ایران اپس دانلود کنید بعد بزنید و وارد تلگرام بشوید و یا از طریق این آیدی وارد شوید
@tebberoohani

توی سایت تون هیچ شماره یا آدرس تلگرامی نوشته نشده
که بتونم با شما از طریق تلگرام تماس بگیرم

در بالای صفحه سایت، آیکن تلگرام هست. بزنید و وارد کانال بشوید. آنجا ای دی شخصی وجود داره

سلام خواهشا بگین من چطوری با شما تماس و ارتباط بگیرم واقعا مشکل دارم از همه لحاظ هم خودم هم خانوادم

سلام چطوری از چه طریقی با تلگرام با شما ارتباط بگیرم؟

سلام چطوری از چه طریقی با تلگرام با شما ارتباط بگیرم؟ راهنمایی بفرمایین ممنون میشم

سلام. وقت تون بخیر. من یه دختر ۳۸ ساله هستم. قیافه و موقعیت اجتماعی خوبی دارم واین رو همه میگن.
مشکل من اینه که خواستگارای زیادی داشتم از طیف های مختلف اما متاسفانه یا سر نگرفته یا خودم بدون دیلیل خاصی جواب منفی میدم و کسایی که من ازشون خوشم میاد بعد مدت بسیارکوتاهی ازم روی گردان میشن و طرفم نمیان.
برخی از این علائمی که شما در مورد جن عاشق گفتنین رو با شدت و ضعف من دارم یا قبلا داشتم.
به چن نفر که از علوم غربیه سررشته دارن گفتم همشون گفتن که همزاد دارم و یکی شون گفت همزاد زار دارم و همین بختم رو بسته و نمیزاره هیچ مردی طرف من بیاد.واقعا از این وضعیت کلافه شدم.
خودم از یکی دو نفر خوشم اومد و اونا هم از من خوششون میومد اما ناگهانی تغییر جهت می دادن و میرفتن و حتی نگام هم نمی کردن.
لطفا بررای رضای خدا منو راهنمایی کنین

سلام
شما باید از تلگرام پیام بدین تا مشکلتون بررسی و بعدش راهنمایی بشید.

سلام
مشکلت حل شد؟
منم مثل شما هستم

نام ایمیل و وب سایت های من در این مرورگر برای دفعه بعد من نظر ذخیره کنید.


https://tebberuhani.com/wp-content/uploads/2020/03/079.mp3Downloads-icon

Publisher – آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

همزاد چیست و طریقه دفع همزاد چگونه است

 هر کس همزادی دارد که در «دنیای جن» بطور هم‌زمان با او زندگی می‌کند و رشدی همگام با آن شخص دارد. مصریان قدیم بر این باور بودند که کلاً تمامی زندگان دارای همزاد هستند که این همزادها را «کا» می‌نامیدند. به باور مصریان پس از مرگ انسان همزاد آنان نمی‌میرد. عاملان و مرتاضان هندی هم معتقدند بعد از مرگ آدمی همزاد او نمی‌میرد. بلکه شکل جدیدی اختیار کرده زنده می‌ماند و در هوا مشغول گشت و گذار خواهد بود. واژه همزاد همچنین می‌تواند در معنی هر دو یا چند چیزی که هم‌زمان به دنیا آمده باشند بکار برود مانند افراد دوقلو و چندقلو یا برای مثال منظومه‌ای همزاد با منظومه خورشیدی.

تصرفات جنیان بر دو گونه است یکی تصرفات همزاد و دیگری تصرفات اجانین غیر همزاد است. همزاد کسانی که نام های غیر حمید آذر دارند گاهی در صاحب خود تصرفات شیطانی می کند و این که گاه می بینم اشخاصی با اسم حمید آذر جن زده شده اند این ها تصرفات همزاد نیست بلکه تصرفات سایر اجانین است.

مزاحمت های اجانین به صورت های متعدد است:

چطور بفهمیم همزاد داریم

۱ – خواب را از شخص میگیرد

۲ – انسان را از لذت زناشویی دور میکند

۳ – بستن به صورتی است که مذکر متمایل به مؤنث یا مؤنث متمایل به مذکر نمی شود

۴ – روابط خواستگارها را بهم میزند( از روی حسادت)

۵- در تمام کارهای طرف گره ایجاد میکند

۶- روزی شخص را کم میکند

۷ – بیماریهای متعدد برای شخص به وجود می آورد.طوری که پزشک با ازمایشات هم متوجه بیماری نمیشود

۸- اراده را از شخص میگیرد و در هیچ کاری را نمیتواند به پایان برساند

البته این را هم بگویم که خیلی ها هم این موارد را دارند ولی همزاد ندارند بلکه توسط شخصی چون سحر میشوند تمام این حالات در شخص بوجود می اید.چون سحر هم دقیقا اجنه در این دعا دخالت دارد.

چگونه به تشخیص همزاد یا سحر پی ببریم؟ و طریقه دفع آن

در اینجا برای تشخیص همزاد یا سحر راه های مختلفی وجود داره که من دو روش را به شما پیشنهاد میکنم

اول اینکه اگر فکر میکنید سحر دارید حتما یک بار از نسخه زیر استفاده کنید (لینک دفع سحر) اگر این موارد رفع شده پس شما سحر شده بودید و سحر را یا به خوردتان دادند یا در منزل شما ریختند.که با این روش سحرتان رفع میشود.گاهی هم مشاهده میشود که سحر باطل نمیشود و  اگر تمام این موارد بالا به خاطر سحر باشد و با این نسخه رفع نشده باشد این نشاندهنده این است که سحر شما قوی است و یا دفن شده است و یا با قفل شما را بستند و یا سحر یهودی و کثیف است که بعد از باطل شدن باز هم فعال میشود.که حتما باید استاد عامل که موکل داشته باشد و از طریقه باطل سحر غسلی و اتشی که مینویسد سحرتان را باطل کند

حال اگر هم متوجه شدید که این موارد به خاطر همزاد شماست شما ابتدا اعمال زیر را انجام دهید که از شما دور شود

سوره طارق را به جهت  دفع همزاد سه بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند

از شر آن ها محفوظ می ماند .این عمل را تا چهل روز و هر روز سه بار میخوانی.

و بعد از چهل روز مبلغ به اندازه هشت قرص نان وجه بیرون ذکات میدهی و یک مرغ سفید هم باید بکشی و بیرون بدی

و در این چهل روز  آیه (وَ أَنْ اعْبُدُونِی هَذَا صِرَاطٌ مُّسْتَقِیمٌ ( آیه ۶۱ سوره یس را مرتب در روز و شب هنگام خواب بخواند

و یا اینکه نسخه زیر را انجام دهید:

سوره مبارکه  محمد (ص) را بر خود بخونین ۷ روز متوالی بعداز نماز مغرب و بعد از خواندن سوره محمد(ص)  تحصین ذیل ۷ بار بخوانید

حَجَبتُ کُلّ کائِدٍ ومُعانِدٍ وصَخَبَ صاخِب و رَدَدتُهُ عَن صاحِبِ هَذا اَلجَسَد اَقسَمتُ عَلى کُلِّ مَن قامَ وقَعَدَ بِقُل هُوَ اللهُ اَحَد اَللّهُ الصَّمَد لَم یَلِد وَلَم یولَد ولَم یَکُن لَهُ کُفُواً اَحَد أقسَمتُ عَلَیکُم بِاَدعیهِ الاَنحاس وقَطَعَتُ عَنکُم الاِحساس بِقُل اَعوذُ برب الناس ملک الناس اله الناس من  شرالوسواس الخناس الذی یوسوس فی صدور الناس من الجنه والناس

و اگر با این موارد ها هم رفع نشد حتما باید برای خودتون دعای دفع همزاد تهیه کنید.فقط توجه کنید دعای دفع همزاد را فقط و فقط باید یک دعاگر سید باشد که براتون بنویسد. حتما باید سید باشد و دوم اینکه کپی شده نباشد حتما باید خودش مکتوب کند. و اینکه جز سید از شخص دیگری نباید دعای دفع همزاد تهیه کنید.

دوستانی که هشت موارد  بالا را دارند و میخواهند متوجه شوند که این علائم از روی سحر است یا همزاد میتوانند فرم زیررا پر کنند تا بعد از بررسی کامل برای شما توضیح دهیم که این علائم به خاطر چیست و راه حل آن کدام است

لینک فرم بررسی

 

 

و من الله توفیق , حمید آذر

****************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

*****************************

 

همزاد چیست و طریقه دفع همزاد چگونه است

قبلی

چطور بفهمیم همزاد داریم

نسخه ای جهت رفع بستگی در کار و روزی

بعدی

ثبت نام فوری سنگ شرف شمس در روز ۱۹ فروردین ۱۳۹۸

قوی ترین باطل سحر غسلی ,نسخه مخصوص حمید آذر

نسخه قوی بخت گشایی,مجرب و سریع

ختم هفت روزه سوره یس برای هفت حاجت

ختمی مجرب برای احضار محبت قوی و دائم و حتمی ,نسخه حمید آذر

سلام و وقتتون بخیر
ببخشید بنده سوره طارق رو حواسم نبوده ۷ بار خوندم اشکال داره و باید از اول شروع کنم؟
پیشاپیش از پاسختون ممنونم

بله باید از اول شروع کنید

سلام عرض ادب جناب میشه کسی را از راه دور هم سحر کرد یا نه من احساس میکنم شخصی بنده را سحر کرده اما اون شخص هیچ دسترسی به من نداره

سلام بله از راه دور هم یشه راحت سر کرد
باید بررسی بشی ببینم سحر دارید یا نه در بخش سایت فرم سرکتاب با قرآن را پر کن

من باید چه کار کنم زندگیم سخت شده از دست همزاد جن شیطون خسته شدم

در نظر قبلی عرض کردم فرم بررسی سرکتاب با قرآن را پر کنید اگر مشخص شد همزات دارید حتما باید برای شما دعای دفع همزات نوشته بشه

سلام استاد گرامی من به وسیله اطرافیانم شناخته شده ونشده سحر شدم و همزاد کافرشونو می فرستند من آزار میدن ومیفهمند بعضی مواقع بچمو پیشفعال میکنند که بردمش دکتور ویا به طور مشکوک خونوادمو آزار میدن داشتم دنبال طلسم دفع همزاد میگشتم که سایت شما رو دیدم ،چون با شیطون ازدواج میکنند ومعنوییات منو فاسد میکنند نمازمو خراب میکنند زندگیمو باختم هیچ امید وارزویی برام نمونده واز این که من سید هستم حسادت داشتن از همین امشب به نییت امام حسین وحضرت ذینب مبلغ۱۰،۰۰۰ هزار تومان به مدت ۳ سال برای بچه های مریض لا الاج نظر ‌کردم تا حاجتمو بدن لطفا لطفا راهنمایی بفرمایید

دوست عزیز سلام
در بخش سرکتاب با قرآن حتما مشخصات و شکلات را پر نید تا بررسی کامل کنم به روی چشم

سلام من دختری مجرد۲۴سالمه هرچی فال قهوه گرفتم میگن همزادیاطلسم داری…خودمم کارام به نتیجه نمیرسه همیشه سردردداارم موهام میریزه بی حوصله ام شبا سخت خوابم میبره اکثراخواب الوهستم افکاربد میادتوذهنم شبا خواب مارواژدهامیبینم حس میکنم همش یکی هست به من نگاه میکنه خواستگارکم دارم اونایی هم که میخوان سرنمیگیره کلا انگارزندگیم قفل شده شما راهنماییم کنیدچیکارکنم؟

ایمیل بزنیدapplytc@gmail.com

سلام حرفایی که گفتن در‌مورد فال نمیدونم چقدر بلد بودن ولی از باب گفته هاتون معلومه غلبه سودای‌مغز دارین از نظر طب سنتی کمکی از دست بنده برمیاد در‌خدمتم

سلام من برای گرفتن سرکتاب و معاینه جسمی و روحی پول واریز کردم،ولی ایمیلمو اشتباه وارد کردم میشه جوابشو برام تلگرام کنید دهقانی

تا امشب همه جواب داده میشه

سلام من خودم سیدم میتونم دعای دفع همزاد بنویسم

سید دعا نویس باید باشه

سلام، من هرجا رفتم یا سرکتاب باز کردم بمن گفتن همزاد دارم، وطلسم شدم و دعاهای قبرستانی انجام دادند برای من. جایی رو پیدا کردم که همه ی اینارو انجام میده، دفع همزاد، باطل کردن سحر و جادو دعای مهر و محبت، گشایش و عزیز شدن در بین مردم… و گفتن که اینا به هم وابسته هستن ومن باید همرو بگیرم. مشکلی نداره اگر بگیرم؟؟؟

باید یکی درست بررسی کنه نمیشه همه دعاهارو داشته باشین که
ب تلگرام خط ۰۹۳۸۴۱۲۴۱۴۶پیام بدین

سلام آقای آذر چندروز سوال پرسیدم جواب ندادین حتمابه دستتون نرسیده!آقای آذر همکارتون گفتن گه دفع همزادانجام میدین درحالیکه قبلا گفتین فقط بدین سید بنویسه آیاشماانجام میدهید؟

نه انجام نمدم باید بدین به سید انجام بده

ایمیلتونو ندارم. گشتم پیدا نکردم. من بیست تومن رو واریز کردم

applytc@gmail.com

سلام استاد گرامی، به من گفتید همزاد پری دارم و باید سید دعانویس باشه، ولی من کسی و‌نمیشناسم. ممنون میشم مورد اعتماد خودتون و معرفی کنید

منم کسیو نمیشناسم باید بگردین تا پیدا کنید

سلام وقتتون به خیر استاد شما در بررسی فرم من گفتین همسرم همزاد داره می خواستم ببینم من می تونم به جای ایشون سوره محمد ص رو بخونم یا حتما خودشون باید بخونن

خودش باید بخونه

سلام استاد چرا جواب نمیدین من ۲ تا فرم پرکردم از ۴۸ ساعت هم خیلی گذشته اگه ممکنه جواب بدین

ایمیل بزنید تا بررسی بشه

سلام ببخشین دعا واسه همزاد و سحر چقد میگیرین بعد تضمینی هستش

دعا برای رفع همزاد باید از یک سید بگیرید

سلام استاد محترم من پول رو واریز کردم ولی جواب هنوز جواب ندادید

ایمیل بزنید تا بررسی کنم دوست من

استاد سلام من بالغ بر ده میل ارسال کردم توی همین فرم هم ایمیلم هست لطفا جواب بدهید. ممنون

ایمیلی دریافت نکردم

سلام به من میگفتن همزاد دارم ولی الان فهمیدم ی چیزی به اسم جن عاشقه سه سال بیشتره هست چطور از تو بدنم و زندگیم دورش کنم

فرم بررسی پر کنید تا بررسی بشه

استاد محترم سلام. مبلغ واریز شده دو بار هم ایمیل زدم لااقل جواب بدید.

دوست عزیز ایمیل دریافت نشد

استادسلام.من حدود۱سالو نیمه همش بیمارم ازکمردردشدیدوسنگینی سر وسنگینی بدن دارم جوریکه انگار۸۰سالمه وپیرشدم شبها ازخواب چندبارمیپرم جوریکه نفسم بالا نمیاداززندگیم دارم خسته میشم وناامیدلطفا اگرحضوری میتونیدکمکنم کنیدچون حسم میگه طلسمم کردن

فرم شفا درمانی پر کنید تا بررسی کنم

سلام من همزاد خودم رو تو خواب میبینم عین خودمه اما موهاش و چشماش طلاییه و مدام حرف سکسی میزنه
یکی راهنمایی کنه

http://citar.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%b1%d9%88%d8%ad-%d9%88-%d8%ac%d8%b3%d9%85/
فرم بررسسی پر کنید تا استاد بررسی کنع

من بیش از چندین بار ایمیل فرستادم و بیش از چندین بار اینجا پیغام گذاشتم که ادرس ایمیلی که دادید وجود ندارد . پول واریز شده اما شما پاسخگو نیستید و صرفا میگید ایمیلی به دست ما نرسیده..
لطفا پاسخگو باشید

دوست عزیز روزانه بیشتر از ۱۰۰ نفر ایمیل میزنن ب همون ادرس بعد چیجوری میگین وجود ندارهapplytc@gmail.com

این ادرس ایمیلی که گذاشتین applytc@gmail.com
وقتی ایمیل میفرستیم بلافاصله متن ایمیلمون را به ادرس خودمون ارسال میکند
ایا ایمیلی که دادید صحیح است؟

ایمیلی دریافت نکردیم هر ایمیل دریافت بشه بلافاصله جواب داده میشه

استاد گرامی ایمیلی دریافت نکردید چون ادرس ایمیلی که میدید وجود ندارد!
لطفا یه جواب قاطعانه بدید . در قبال پولی که واریز شده پاسخ گو باشید.

سلام استاد .استاد قبلن حضوری هم داشتین.من مشکلم خیلی پیچیده است میشه حضوری بیام.

حضوری نداریم فعلا

من ۶ روز پیش پول واریز کردم و فرم پر کردم تا الان جوابی از شما نرسیده چرا؟

اگه جواب نیومد یا ایمیل نزاشتین یا شماره تماس

ولی ایمیل گذاشتم شاید پاک شده..
خب الان باید چیکار کنم؟

ایمیل بزنید الان مشکلتون بررسی بشعه

به چه ادرسی ایمیل بزنم قربان؟

applytc@gmai.com

سلام.من فرم بررسی پر کردم.کی جواب میدید؟

ب نوبت جواب داده میشه

سلام وعرض ادب,دوستان برای رفع مشکلات ورزق و روزی از آیه الکرسی غافل نشوید,خیلی خیلی موثر هستش,

سلام اسمم الهام و اسم مادرم شماسنامه عمه کلثوم میخوام ببینید همزاد دارم یا نه

فرم بررسی پر کنید دوست عزیز

سلام.. اگه کسی همزاد داشته باشه دعا بهش اثر نمیکنه? منظورم اینکه به یه شخص گفتن سحر داره و بهش باطل سحر دادن اما تازگی به ادعای شخص دیگری ایشون مشکل همزاد دارن و میگه کسی که همزاد داره دعا بهش اثر نمیکنه! یعنی درواقع دعای باطل سحر این شخص عملا بی ارزشه!
لطفا توضیح بدین و راهنمایی کنین. ممنونم از سایت خوبتون

فرم پر کنید تا بررسی کنم

چرا جواب فرم بررسی من رو نمیدید؟؟؟چهار روز پیش پر کردم

ایمیل بزنید تا بررسی بشه

سلام خسته نباشید من مبلغ رو سه روز پیش واریز کردم و فرم فرستادم تا الان جوابی دریافت نکردم.

ایمیل بزنید تا رسیدگی بشه

سلام استاد کمکم. کنین هر جا رفتم مشکل م حل نشد خیلی سختمه چیکار کنم……اگه سر کتاب بگیرم مشکل م مشخص بشه ذکر و راه حل ام میگید همراه با مشکلی ک مشخص میشه برام لطفااااااااا خواهش میکنم راه حل بذارید

فرم بررسی پر کنید

سلام خسته نباشید استاد …شرمنده استاد من مشکل زیاد دارم نمیدونم از کجا شروع کنم خیلی سختی کشیدم و میکشم هنوز ک هنوزه اصلا نمیدونم مشکل من چیه بعضی ا میگن طلسم داری بعضی ا میگن همزاد چند وقت پیش خواب ی کودک دیدک ک پرواز میکرد طوری ک انگار میخواست بره تو غالب یا وجود من ترسیدم در روش بستم انگار نشونم میدادن ک از زمان تولدم با من متولد شده خلاصه خیلی ترسناک بود ی جورایی تو خواب ترسیدم خواستگار بی نهایت دارم اما بعضی هاشون ک منو دوس دارن من دوسشون ندارم اونایی ک مت دوسشون دارم مشکل تو رابطه مون پیش میاد منو راهنمایی کنین کلافه م خسته م ارزو مرگ دارم ک بخواد زندگی م ب همین شکل ادامه پیدا کنه من اگه دعای همزاد از سید بگیرم بعد اگه همزاد ب فرض مثال نداشته باشم مشکلی برام پیش میاد

فرکم بررسی پر کنید

استاد جواب فرم رو کی میدین پس؟؟؟؟

ب زودی داده میشه

سلام
من درخواست برسی همزاد رو داده بودم دو روز پیش ولی هنوز جوابی برام ارسال نشده

ب زودی جواب داده میشه

سلام میشه جوابمو زودتر بدین
دو روز قبل ایمیل زدم
مرسی

ایمیلی ب دستم نریسیده

سلام خسته نباشید

میتونم باهاتون خصوصی در مورد همزاد و خوابهایم در مورد جنها صحبت کنم؟؟؟

اگه جوابتون مثبته آیدی تلگرام لطف کنید

ایمیل بزنید applytc@gmail.com

سلام آقای آذرشماخودتون دعای دفع همزادانجام نمیدین؟اگرکسی توفرمش گفته شده دعای دفع همزادازسیدبگیرین پیادنکنیم شماانجام مبدین؟هزینه اش هرچه باشه قبوله ولی واقعا پیدانمیکنم دعانویس سید!!؟

ن من انجام نمیدم

سلام – من فرم پر کردم پول هم واریز کردم ولی تا الان جوابی دریافت نکردم بیشتر ۴۸ ساعت هم گذشته

ممنون پاسخ داده شد

بزودی جواب داده میشه

سلام

سلام

سلام چراجواب سوالم نمیدین؟چرااین درکم کارشدین؟؟

جواب کدوم سوالتون

سلام خسته نباشیدحدود۳ساله که گرفتاراین قضیه هستم که ظاهرابهش میگن قفل همزادبگذریم ازینکه خیلی اذیت شدم ودارم میشم چندجاهم رفتم فقط پول رو گرفتن یه چیزی نوشتن یک هفته خوب شدم دوباره برگشته فقط میخواستم ببینم خودتون اینکارروبرای دفع این جانورنفرت انگیز انجام میدید من سیدی سراغ ندارم پولشم میفرستم براتون راستش اعصابم درحدانفجاره

فرم بررسی پر کنید

سلام. شما به من گفتین که باید دعای همزاد از یک دعا نویس سید تهیه کنم.خیلی گشتم تا یه دعانویس سید پیدا کردم. حالا میخوام بدونم با توجه که الان به دهه آخر ماه رسیدیم برم بهشون مراجعه کنم که برام دعا همزاد و بنویسن یا صبر کنم ماه تموم شه بعد؟؟ توی ماه رمضان اشکالی نداره؟

خواهشن ادرسشو به منم بده

applytc@gmail.com

سلام استاد.دلیل اینکه باید حتما توی فرم اسم شناسنامه باشد چیست.اسم من در شناسنامه محمد حسین است اما تا امروز همه مرا حسین صدا زده و اسم خودمو حسین میدونم.چه فرقی میکند؟
ایا باید از این به بعد محمد حسین را قبول کنم و بقیه صدایم کنند.یا باید براساس اسم حسین ابجد و طالع و برج و… ام محاسبه شود.ممنون

باید اسم شناسنامه ای باشه

سلام.
خسته نباشید
فرم برای سرکتاب پر کرده ام و پول هم واریز کرده ام. ۳ تا ۴۸ ساعت گذشته ولی هنوز پاسخی دریافت نکرده ام

سایت ها مشکل داشته از امروز جواب داده میشه

من چند روز پیش در همین قسمت کامنت گذاشتم و سوالی پرسیدم اما شما پاکش کردیدکلاً. نمیدونم چرا اینکارو انجام میدید؟ دوباره سوالم رو مطرح میکنم. امیدوارم این بار پاسخ بدید‌.
در جواب فرم معاینه به من گفتید باید هر روز به تعداد مشخصی که گفته بودید ذکر یونسیه رو بگم. ” لا اله… الظالمین” . اخیراً که تحقیق کردم دیدم آیت الله قاضی که از شاگردان شیخ خیاط بودند، فرمودند که گفتن این ذکر اولا باید زیر نظر استاد باشد. دوما باید قسمت بعدی این آیه یعنی” فستجبنا…ننجی المومنین” هم گفته شود. چرا که اگر فقط قسمت اول یعنی تا “ظالمین” گفته شود عوارض دارد و به این معنیست که “من خطاکارم، مرا تنبیه کن” بنابراین مردم نمیتوانند پیامدها و عوارض این ذکر را تحمل کنند.
حال خواستم نظر شما را در این مورد بدانم.

دوست عزیز هرچی ک در جواب فرم اومده انجام بدین

سلام خسته نباشید ببخشید چهر روز هست که فرم پر کردم ولی جوابی بهم ندادید ؟

سایت ها مشکل داشته از امروز جواب داده میشه

سلام استاد امروز دوشنبه یکم ماه قمری دعای ثروتمند شدن را میتونیم امروز بخونیم ولی گفتید در ساعت سعد؟؟ساعات سعد یعنی زحل یا مشتری؟؟دقیق نمیدونم چطوری ساعات سعد رو پیدا کنم؟؟یا هرجایی گفته خوب است برا انجام کارهاا یا سعد است؟؟اون ساعت میشه ساعت سعد؟؟

بله میتونید بخوند

سلام، من ۴ روز هست که فرم بررسی پر کردم ولی هنوز جواب ندادید چجوری میتونم پیگیری کنم؟ ممنونم

جوابا ب ایمیل داده میشه

باسلام و عرض ادب ، بنده پسر ۱۹ ساله ای دارم که ی اخلاقی داره که به انجام کارهای نه چندان ضروری خیلی اصرار می کنه و تا اون کار رو انجام نده ول نکن نیست که این اخلاقش منو و پدرشو اذیت می کنه دعای هستش که این اخلاق از سر بیفته هم خودش اذیت میشه هم ما . ممنون

فرم بررسی پر کنید

سلام
در قسمت دوم این نسخه،،نیازیبه پرداخت زکات نداره،،درسته؟

درسته

سلام استاد عید ما شهرستان میریم اگه در شهرستان دعا یا تعویذیی بنویسم ایرادی داره.ممنون

ن

باسلام.اگه کسی همزاد یا سحر شده باشه شما خودتون دعا نمیدین به شخص؟؟

ن

سلام وقتتون بخیر جناب آذر یه سوال داشتم من اطمینان دارم که برادرم سحری نداره ولی مشکلش حل نمیشه یه خانمی گفت که ایشون همزادداره حتی گفت دلیل حل نشدن وروانشدن حاجتت همین هست بایدهمزادتت دورکنم تابتونی هم سرکاربری وهم ازدواج کنی به نظرتون اینکارو میشه واسه همزادش انجام بدم ممنون میشم جواب بدین.

http://citar.ir/formbaresee/
فرم بررسی پر کنید

سلام استاد منو راهنمایی نکردید چکار کنم

http://citar.ir/formbaresee/
فرم بررسی پر کنید

با سلام به استاد عزیز
خودتون گفتین من همزاد دارم ولی اصلا دعاگر سید نمی شناسم یا نمیدونم آدم درستی هستم یا نه و اصلا فکر کنم سید دور و اطراف ما نباشه الان من چیکار کنم خودتون گفتین دعای دفع همزاد بگیرید؟

باید تهیه کنید

باسلام ببخشید میخواستم بدونم پنچشنبه یاجمعه ۲۴یا۲۵ اسفندماه براخواندن صیغه عقد مناسب هست یانه باتشکرازشما

اره

سلام خسته نباشید استاد من و شوهرم با هم مشکل داریم اخلاق شوهرم خیلی بده اخلاقش ی جوریه قابل درک نیست نمیدونم مشکلش چیه.

کنترول اعصاب نداره.همیشه دعوامونه.ب این نتیجه رسیدم ک ازش جدا بشم.اصلا انگار ب زندگی ب عنوان گذری نگاه می کنه انگار پای بند نیست ب زندگی.اصلا نمیدونه زندگی مشترک چیه

http://citar.ir/formbaresee/
فرم بررسی پر کنید

http://citar.ir/formbaresee/
فرم بررسی پر کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شفا درمانیسرکتاب با قرآن

دریافت ذکر سالیانهدریافت ذکر ماهانه

ازآخرین اخبار و پیشنهادات ما مطلع شوید…

خوش آمدید، به حساب کاربری خود وارد شوید.

بازیابی کلمه عبور.

کلمه عبور به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.

article

اسفند ۲۱, ۱۳۹۸
ماوراء

5 نظرات
88,814 بازدید

دی ۳, ۱۳۹۸

مهر ۲۲, ۱۳۹۸

فروردین ۲۷, ۱۳۹۹

نشانه های داشتن همزاد . طبق روایات در اسلام هر انسانی دارای دو همزاد می باشد. یک همزاد خوب است و دعوت به خوبی دارد و همزاد دیگر بد است و به شر و بدی دعوت می کند.

چطور بفهمیم همزاد داریم

یکی از مباحثی که در علوم غریبه مطرح است موضوع همزاد می باشد. همزاد چیست؟! آیا واقعاً همزاد وجود دارد ؟! نشانه های داشتن همزاد چیست؟!

آیا همزاد دروغ و افسانه است و یا بخشی از آن واقعی و بخشی نادرست است؟! آیا خطر همزاد برای همه یکسان است یا فقط بعضی افراد گرفتار خطر همزاد خود می شوند؟!

 

همزاد با آدمی و در کنار او زندگی می کند و در تمامی دوران زندگی همراه آدمی است و بعد از مرگ، زندگی همزاد به پایان نمی رسد بلکه تغییر شکل می دهد.

همزاد دارای جسم لطیفی است و دورترین راه ها را در مدت زمان کوتاهی طی کرده و می تواند برای ما خبری بیاورد. همچنین میتواند بین دو نفر محبت و یا کینه ایجاد کند و بسیاری از کارهایی را که انسانهای معمول نمی توانند انجام دهند همزاد انجام می دهد.

بحث همزاد از قدیم در میان ملل مختلف جهان مطرح بوده و در باب آن افسانه های گوناگونی بیان شده است. قدما معتقد بودند که همراه با تولد هر انسانی موجودی کاملاً شبیه به او از جنس جن و پری خلق میشود و همگام با او رشد میکند و ممکن است گاهی با یکدیگر ملاقات هم داشته باشند. افسانه های مربوط به همزاد در کشورهای جهان و کشور ما میگوید که در زمان تولد نوزاد یک جن نیز با او متولد میشود که از هر لحاظ شبیه به اوست ؛ چه از لحاظ روحی و چه ویژگی های بدنی. نشانه های داشتن همزاد و این تشابه بقدری زیاد است که اگر همزاد انسان دچار شادی یا غم شود در انسان هم تاثیر میگذارد و این حالت به صورت عکس هم ممکن است یعنی با شادی و غم انسان همزادش هم دچار همین حالت میشود و به این دلیل است که ما گاهی بی دلیل شاد و یا غمگین میشویم.

در باورهای قدیمی عوام در ایران باور به چندین موجود افسانه ای و تخیلی رواج داشته است از جمله موجوداتی به نام همزاد. بنا بر این باورها، هر شخص دارای همزادی است که در جایی به نام دنیای از ما بهتران بطور هم‌زمان با او زندگی می‌کند و رشدی همگام با آن شخص دارد.

مصریان قدیم نیز بر این باور بودند که کلاً تمامی زندگان دارای همزاد هستند که این همزادها را «کا» می‌نامیدند. به باور مصریان پس از مرگ انسان همزاد آنها نمی‌میرد.

عاملان و مرتاضان هندی هم معتقدند بعد از مرگ آدمی همزاد او نمی میرد. بلکه شکل جدیدی اختیار کرده زنده می ماند و در هوا مشغول گشت و گذار خواهد بود.

مسئله مهم این است که ساحران قدرت تحریک همزاد را دارند. بنابراین می توانند همزاد را در مواقع طلسم، چشم زخم و جادو تحریک کرده و مجبور به کارهای احمقانه کنند.

 

همزاد دارای ۴ نوع است: همزاد آتشی ، همزاد بادی ، همزاد آبی، همزاد خاکی.

اشکال همزاد: همزاد در اوایل به شکل بخاری به نظر می رسد و رنگی تقریبا نیلی دارد، مانند ابر، و شکل آن موهوم بنظر خواهد آمد. هر چه عامل در عمل تسخیر قوی تر باشدو از قدرت بالایی برخوردار باشد، شکل و شمایل همزاد منسجم تر به نظر خواهد رسید و شبیه تر به موجودی زنده دیده خواهد شد.

همزاد با آدمی زاده شده و در کنار او زندگی می کند، و بعد از مرگ آدمی نیز زندگی همزاد به پایان رسیده و یا تغییر شکل می دهد.
به گفته ی مرتاضان هندی بعد از مرگ آدمی همزاد او نمی میرد بلکه زنده مانده و در هوا مشغول گشت و گذار خواهد بود.

۱- بین دو نفر محبت و یا دشمنی ایجاد کند، بسته به حکم شما دارد.
۲- از جایی عکس و یا طرحی برداشته و برای شما بیاورد.
۳- شخص و یا شی ء گمشده را پیدا کند.
۴- از آینده خبر دهد.
۵- دفینه و گنج های پنهان را به شما نشان دهد.
۶- از گذشته هر چه بخواهید به شما خواهد گفت.

برخی از همزادها بنا بر طبیعتشان دوست دارند که همیشه مشغول انجام کار باشند و خود را سرگرم کند. پس باید همیشه کاری را به او بدهید در غیر این صورت اسمی به او بدهید تا ورد زبان کند. برخی از همزادها سرسخت هستند و برخی شوخ طبع. تمام حالات همزاد بسته به حالات عامل دارد.

 

 

«در مورد همزاد داشتن انسان ها، چند روایت وارد شده است.

 

از جمله در روایات آمده که خداوند متعال به ابلیس فرمود: فرزندی به آدم نمی دهم، جز این که مانندش را به تو دهم، و هر آدمی، هم زاد شیطانی دارد.

در روایت دیگری آمده است که پیغمبر(ص) فرمود: چه بسا که هیچ کس نباشند جز آن که همزاد او از جنّ برای او گماشته شده است، گفتند: یا رسول اللَّه آیا برای شما هم هست؟ فرمود: برای من نیز هست، جز این که خدا یاریم داده که او تسلیم من شده است و مرا جز به نیکی واندارد(و من از او در سلامت هستم).

مقصود پیغمبر اکرم(ص) در این روایت، بر حذر داشتن دیگران از فتنه هم زاد و وسوسه و اغوای او است، و به ما آگاهی داده که او همراه ما است که تا حد امکان خود را از او نگهداریم.

بنابراین، با توجه به این که خداوند پیامبران را برای هدایت بشر فرستاده، از طرفی هم شیطان و فرزندانش ساکت و خاموش ننشستند؛ بلکه کمین نمودند تا فرزندان آدم را به انحراف بکشند؛ بدیهی است شیطان تنها بر آن عدّه از انسان ها مسلّط می شود که آنان از یاد خدا غافل شوند. از این رو خداوند در قرآن می فرماید: و هر کس از یاد خدا روی گردان شود شیطان را به سراغ او می فرستیم، پس همواره قرین او است»

 

در تفسیر قمى در حدیثى که نسبتش را به امام صادق (علیه السلام ) داده آمده که در معناى آیه ((و ما هو بقول شیطان رجیم )) فرموده : منظور از آن ، کاهنانى هستند که در قریش بودند، و سخنان خود را به سخنان شیطانهایى نسبت مى دادند که به اصطلاح خود، آنان همزاد آنان بودند، و ایشان به زبان آن همزادها سخن مى گفتند، و این آیه شریفه مى فرماید: قرآن مانند سخنان کاهنان از سخنان شیطانهاى رانده شده نیست. ( منبع: ترجمه تفسیر المیزان نویسنده : علامه طباطبایی جلد : 20 صفحه : 363 )

و در الدر المنثور است که …. از ابن عباس روایت کرده اند که گفت روزى …… حضار جلسه (قریش) گفتند: اى محمد …..اگر منظورت از این کارها پول است بگو تا از اموال خود آنقدر برایت جمع کنیم که تو از همه ما توانگرتر باشى ، و…..، و اگر همزاد جنى خود را مى بینى و اوست که بر عقل و فکر تو چیره گشته به این روزت افکنده بگو تا چون ریگ پول خرج کنیم و با دست اطباء معالجه ات نمائیم ….. رسول خدا (صلى اللّه علیه وآله وسلم) فرمود: هیچ یک از اینها که گفتید در من نیست….. ( منبع: ترجمه تفسیر المیزان نویسنده : علامه طباطبایی جلد : 13 صفحه : 296 و 297)

دیدگاه مفسران قرآن درباره همزاد و نشانه های داشتن همزاد

 

همزاد همانطور که از اسمش پیداست به موجودی می گویند که همراه با انسان زاده می شود و تا لحظه مرگ همراه او خواهد بود. هر انسانی همراه با خود دو همزاد دارد: همزاد اول از جنس “فرشتگان” و همزاد دوم از جنس “شیاطین” است. در زبان انگلیسی به همزاد Doppelganger و در زبان عربی نیز به آن، “قرین” گفته می شود. در آیات متعددی از قرآن کریم واژه قرین به کار رفته است. اما در خصوص این که مراد از قرین واقعا همزاد است یا چیز دیگر بین مفسرین دو گروه هستند. علامه طباطبایی در تفسیر آیه 51 سوره صافات (قَالَ قَائِلٌ مِنْهُمْ إِنِّي كَانَ لِي قَرِينٌ) ضمن این که به این موضوع اذعان می کند که بعضی از مفسران اعتقاد دارند که مراد از قرین همزاد است اما نظر مخالف خود را نیز ابراز می دارد. که در ادامه عیناً مطلب ایشان در تفسیر المیزان را در این باره ذکر می کنیم.

بعضى از مفسرین گفته اند: مراد از “قرین” همزادى از شیطانها است و لیکن این حرف صحیح نیست ؛ زیرا قرآن کریم داشتن قرین از شیطانها را تنها براى کسانى قائل است که از ذکر خدا و یاد او غافلند، و اما مخلصین از داشتن چنین قرین هایى ، در عصمت الهى قرار دارند، و نیز خداى تعالى ایشان را از اینکه تحت تاثیر شیطانها قرار گیرند حفظ کرده ، همان طور که از ابلیس در آیه “فبعزتک لاغوینهم اجمعین الا عبادک منهم المخلصین” حکایت کرده که گفت بندگان مخلص تو از اغواى من مستثنى هستند. بله ممکن است شیطانها مت عرض ‌ بندگان مخلص خدا بشوند، اما نمى توانند ایشان را تحت تاثیر وسوسه خود قراردهند، و چنین متعرضى را نمى توان قرین نام نهاد. ( منبع : ترجمه تفسیر المیزان نویسنده : علامه طباطبایی جلد : 17 صفحه : 208 )

 

در عین حال واژه قرین در آیات دیگری نیز از قرآن کریم به کار رفته است مثلاً در آیات 21 و 27 سوره قاف که این واژه به کار رفته است. در ادامه ایات شریفه 21 تا 27 نیز به همراه ترجمه ذکر می شود.

وَجَاءَتْ کُلُّ نَفْسٍ مَّعَهَا سَائِقٌ وَشَهِیدٌ[۲۱] لَّقَدْ کُنتَ فِی غَفْلَهٍ مِّنْ هَٰذَا فَکَشَفْنَا عَنکَ غِطَاءَکَ فَبَصَرُکَ الْیَوْمَ حَدِیدٌ[۲۲] وَقَالَ قَرِینُهُ هَٰذَا مَا لَدَیَّ عَتِیدٌ[۲۳] أَلْقِیَا فِی جَهَنَّمَ کُلَّ کَفَّارٍ عَنِیدٍ[۲۴] مَّنَّاعٍ لِّلْخَیْرِ مُعْتَدٍ مُّرِیبٍ[۲۵] الَّذِی جَعَلَ مَعَ اللَّهِ إِلَٰهًا آخَرَ فَأَلْقِیَاهُ فِی الْعَذَابِ الشَّدِیدِ[۲۶] قَالَ قَرِینُهُ رَبَّنَا مَا أَطْغَیْتُهُ وَلَٰکِن کَانَ فِی ضَلَالٍ بَعِیدٍ[۲۷]

ﻭ ﻫﺮ ﺍﻧﺴﺎﻧﻰ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﺤﺸﺮ ﻣﻰ ﮔﺮﺩﺩ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻰ ﻛﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭ ﺳﻮﻕ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﻭ ﮔﻮﺍﻫﻰ ﺍﺳﺖ.(۲۱) (ﺑﻪ ﺍﻭ ﺧﻄﺎﺏ ﻣﻰ ﺷﻮﺩ) ﺗﻮ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺻﺤﻨﻪ (ﻭ ﺩﺍﺩﮔﺎﻩ ﺑﺰﺭﮒ) ﻏﺎﻓﻞ ﺑﻮﺩﻯ، ﻭ ﻣﺎ ﭘﺮﺩﻩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭼﺸﻢ ﺗﻮ ﻛﻨﺎﺭ ﺯﺩﻳﻢ، ﻭ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﭼﺸﻤﺖ ﻛﺎﻣﻠﺎ ﺗﻴﺰ ﺑﻴﻦ ﺍﺳﺖ!(۲۲) ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻫﻤﻨﺸﻴﻦ ﺍﻭ ﻣﻰ ﮔﻮﻳﺪ ﺍﻳﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺍﻭ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻧﺰﺩ ﻣﻦ ﺣﺎﺿﺮ ﻭ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﺍﺳﺖ.(۲۳) (ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻣﻰ ﺩﻫﺪ:) ﺩﺭ ﺟﻬﻨﻢ ﺑﻴﻔﻜﻨﻴﺪ ﻫﺮ ﻛﺎﻓﺮ ﻣﺘﻜﺒﺮ ﻭ ﻟﺠﻮﺝ ﺭﺍ.(۲۴) ﺁﻥ ﻛﺴﻰ ﻛﻪ ﺷﺪﻳﺪﺍ ﻣﺎﻧﻊ ﺧﻴﺮ ﺍﺳﺖ، ﻣﺘﺠﺎﻭﺯ ﺍﺳﺖ، ﻭ ﺩﺭ ﺷﻚ ﻭ ﺗﺮﺩﻳﺪ (ﺣﺘﻰ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﻣﻰ ﺍﻓﻜﻨﺪ).(۲۵) ﺁﻥ ﻛﺴﻰ ﻛﻪ ﻣﻌﺒﻮﺩ ﺩﻳﮕﺮﻯ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻩ (ﺁﺭﻯ) ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻋﺬﺍﺏ ﺷﺪﻳﺪ ﺑﻴﻔﻜﻨﻴﺪ!(۲۶) ﻭ ﻫﻤﻨﺸﻴﻨﺶ ﺍﺯ ﺷﻴﺎﻃﻴﻦ ﻣﻰ ﮔﻮﻳﺪ: ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ ﻣﻦ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻃﻐﻴﺎﻥ ﻭﺍ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ﻟﻜﻦ ﺍﻭ ﺧﻮﺩ ﺩﺭ ﮔﻤﺮﺍﻫﻰ ﺩﻭﺭ ﻭ ﺩﺭﺍﺯﻯ ﺑﻮﺩ.(۲۷)

چطور بفهمیم همزاد داریم

 

تفسیر علامه طباطبایی بر این آیات

مطالب ذیل برگرفته از ترجمه تفسیر المیزان اثر علامه طباطبایی است.

تفسیر آیه 21 سوره قاف : وَ قَالَ قَرِینُهُ هَذَا مَا لَدَى عَتِیدٌ از دیدگاه علامه طباطبایی
سیاق آیه خالى از چنین ظهورى نیست که مراد از این (“قرین” همان ملک موکلى باشد که در دنیا با او بود، حال اگر سائق هم همان باشد معنا چنین مى شود: خدایا این است آن انسانى که همواره با من بود و اینک حاضر است . و اگر مراد از کلمه قرین شهید مى باشد که او نیز با آدمى است ، معنا چنین مى شود: این است – در حالى که به نامه اعمال آن انسان اشاره مى کند، اعمالى که در دنیا از او دیده – آنچه من از اعمال او تهیه کرده ام .
بعضى از مفسرین گفته اند: مراد از قرین ، شیطانى است که یک عمر با او بوده و گمراهش مى کرده . و معناى کلام خداى سبحان بنابراین چنین مى شود: این است آن انسانى که من متصدى گمراهى اش بودم ، و زمام نفسش را به دست داشتم ، اینک براى رفتن به دوزخ حاضر است.

تفسیر آیه 27 سوره قاف: قَالَ قَرِینُهُ رَبَّنَا مَا أَطغَیْتُهُ وَ لَکِن کانَ فى ضلَلِ بَعِیدٍ از دیدگاه علامه طباطبایی

مراد از قرین در اینجا مسلما قرین شیطانى است که در کلام مجید خداى تعالى مکرر نامش آمده ، و آن عبارت است از همان شیطانى که همواره با آدمى هست و غوایت و ضلالت را به آدمى وحى مى کند. از آن جمله قرآن در باره اش فرموده : “و من یعش عن ذکر الرّحمن نقیض له شیطانا فهو له قرین و انهم لیصدونهم عن السبیل و یحسبون انهم مهتدون حتى اذا جاءنا قال یا لیت بینى و بینک بعد المشرقین فبئس القرین”.

نتیجه:

علامه طباطبایی معتقد است که قرین شیطانی قطعاً وجود دارد اما اینطور نیست که قرین شیطانی به صورت همزاد و دائماً همراه با انسان باشد به طوری که از ابتدای تولد تا پایان زندگی همراه و قرین او باشد؛ بلکه قرین شیطانی یک چیز موقتی است و همنشینی یا عدم همنشینی او تابع اعمال انسان است؛ به نظر می رسد که منظور علامه از قرآن کریم داشتن قرین از شیطانها را تنها براى کسانى قائل است که از ذکر خدا و یاد او غافلند ناظر به آیه 36 سوره زخرف باشد؛ که می فرماید:

وَمَن یَعْشُ عَن ذِکْرِ الرَّحْمَٰنِ نُقَیِّضْ لَهُ شَیْطَانًا فَهُوَ لَهُ قَرِینٌ

ترجمه فارسی (انصاریان):

و هر کس خود را از یاد [خدای] رحمان به کوردلی و حجاب باطن بزند، شیطانی بر او می گماریم که آن شیطان ملازم و دمسازش باشد.

برای جمع کردن بین نظر علامه که اعتقاد دارد قرین شیطانی تابع اعمال است با دیگر مفسرانی که اعتقاد دارند همزاد شیطانی وجود دارد شاید بتوان این دو قول را به این صورت با هم جمع کرد که هر انسانی همزاد جنی دارد اما اینکه این همزاد تسلط بر انسان داشته باشد یا نداشته باشد این دیگر تابع اعمال خود انسان است.

 

دیدگاه برخی از متخصصان علوم ماورایی درباره همزاد و نشانه های داشتن همزاد

همراه هر انسانی دو موجود ماورایی [یکی از جنس فرشتگان و دیگری از جنس شیاطین] زاده می شوند که تا دم مرگ با او همراه خواهند بود و روز قیامت نیز همراه با او وارد دادگاه محشر می شوند. به این دو موجود، همزاد یا قرین می گوییم. این دو همزاد نمیتوانند در آن واحد و همزمان در جسم ما فعال باشند. بنابراین فقط یک همزاد در آن واحد می تواند بر ما مسلط شود. اگر ما خوب زندگی کنیم، با تقوا و بدور از گناه باشیم، همواره و در همه حال یاد خدا باشیم و به واجبات دینی عمل کنیم، همزاد شیطانی خود را تضعیف کرده و همزاد ملکی را فعال می کنیم. در غیر این صورت و اگر به اعمال غیر انسانی و شیطانی دامن بزنیم همزاد ملکی تضعیف و همزاد شیطانی ما فعال خواهد شد. بر همین اساس اگر دیدید همیشه به سمت کارهای خلاف عرف و اخلاق وسوسه و تشویق می شوید یا احساس حسادت و بدبینی نسبت به
اطرافیان دارید و اهل کارهای خیر نیستید همزاد شیطانی شما فعال است.

اگر مورد اصابت بیماری ماورایی مانند جن، جادو یا چشم زخم و حسد قرار بگیریم، با دو مساله مواجه خواهیم بود. اگر همزاد ملکی خود را تقویت کرده باشیم تا جایی که تقویتش کرده ایم با آن عامل شیطانی میجنگد و مانند یک سد نورانی از ما دفاع خواهد کرد. اما اگر همزاد ملکی ما ضعیف بود، خیلی سریع توسط عوامل شیطانی زندانی می شود. بعد از آن همزاد شیطانی با موکلین جادو علیه ما وارد عمل شده، توطئه کرده و تمام نقاط ضعف و قوت ما را به آنها خواهد گفت.

از آنجایی که همزاد از دوره نوزادی با ما متولد می شود، از تمام حالات روحی و رفتار و شخصیت ما مطلع است. و هر نوع اتفاقی که در گذشته ما افتاده است را می داند. از سوی دیگر چون توانایی خواندن ذهن و وسوسه کردن ما را دارد، هم می تواند خودش ما را به سمت خیر و شر دعوت کند و هم اطلاعات شخصی ما را تقدیم فالگیرها و جادوگرها کند.

به اعتقاد گروهی از کارشناسان علوم غریبه توفیق و عدم توفیق انسان در انجام کارهای خوب ارتباط مستقیم با وضعیت همزاد انسان دارد. مثلاً اگر مواقعی که تصمیم به انجام کار خوبی می گیریم به در بسته می خوریم و اصطلاحاً توفیق انجام این کار نیک از ما گرفته می شود؛ این به این معناست که همزاد شیطانی ما فعال و مسلط است و میخواهد با این کارها باعث شود ما دست از راه درست برداشته و قدم در راه شیطان بگذاریم تا همه چیز برای ما راست و ریست شود. اما اگر در کارهای خلاف و کارهایی که خداوند را ناراحت میکند قدم برداشته و بدشانسی بیاوریم باید خوشحال شویم چون همزاد مَلَکی ما فعال است و دارد ما را از افتادن در گناه باز می دارد. اما اگر در راه خلاف قدم گذاشته و همه چیز برای ما و برای گناه کردنمان حاضر و آماده شد باید بترسیم چون همزاد شیطانی ما مسلط بر امور شده است.

معمولا زمانی که همزاد شیطانی درون جسم فعال باشد، چشم زخم و حسد نیز خنثی می شود. چون شیطان به شیطان ضرر نمیرساند. به همین خاطر است که بعضیها را میبینیم خیلی زود تحت تاثیر چشم و حسد قرار میگیرند اما بعضیها در همان شرایط، چشم و حسد روی آنها کارگر نیست.
جادوگرها و فالگیرهایی که با استفاده از موکلهایشان طالع ما را می گویند، گذشته و آینده ما را بازگو وپیش بینی میکنند یا افکار و ذهن ما را میخوانند، این کار را با کمک همزاد شیطانی ما انجام می دهند. یعنی موکل آنها با همزاد ما ارتباط بر قرار کرده و تمام اطلاعات ما را از او می گیرد و به فالگیر می دهد. در تله پاتی، ذهن خوانی، هیپنوتیزم و … نیز ارتباط با سوژه به کمک همزاد صورت میگیرد.

اگر در خواب صحبت کنیم، داد بزنیم، زجه بکشیم ولی صبح که بیدار شویم ندانیم چه نوع خوابی دیده ایم و چرا داد میزدیم، این به این معناست که همزاد ما با سایر موجودات ماورایی وارد نوعی درگیری و کشمکش شده است.

Tags آیا همزاد وجود دارد اثرات وجود جن در خانه احضار جن مسلمان به روش ساده احضار موکل ثروت احضار موکل خوب احضار همزاد ارتباط با همزاد از بین بردن جن عاشق از کجا بفهمم موکل دارم از کجا بفهمیم موکل داریم اسم همزاد انواع همزاد جن از چه میترسد جن عاشق مسلمان چگونه بفهمیم همزاد داریم خطرات احضار همزاد داستان احضار همزاد داشتن همزاد یعنی چه درمان قطعی جن عاشق درمان همزاد دعا برای رهایی از همزاد دعای قوی دفع همزاد دعای همزاد یعنی چه دوستی با همزاد دیدن همزاد راه رهایی از همزاد رهایی از جن عاشق رهایی از شر همزاد سایت جن عاشق عکس موکل روحانی علائم جن زدگی در بزرگسالان علائم جن عاشق علائم داشتن موکل جن علائم داشتن موکل رحمانی علائم داشتن موکل روحانی علائم همزاد داشتن علائم همزاد عاشق علائم و نشانه های داشتن همزاد علایم همزاد داشتن عوارض داشتن همزاد عوارض همزاد فواید همزاد کمک خواستن از همزاد ملکی کیا همزاد داشتن نام جن عاشق انسان نشانه های داشتن همزاد نشانه های همزاد داشتن نشانه های وجود جن در بدن نشانه های وجود جن در خانه نشانه های وجود همزاد همزاد بد چه میکند همزاد جن همزاد جنی چیست همزاد چیست و کیست همزاد چیه همزاد داشتن همزاد داشتن انسان همزاد داشتن یعنی چه؟ همزاد در قران همزاد شیطانی همزاد کیست همزاد ملکی چیست همه چیز در مورد همزاد

نشانه های وجود جن در خانه یا به عبارت دیگر نشانه های حضور جن در …

سلام وقت بخیر
ببخشید آیا اعتقاد به همزاد در میان ملیت ها و اقوام دیگر مثلاً اروپایی ها هم وجود داره؟!
ممنون میشم در این خصوص هم توضیح بدید

ممنون از اطلاعاتی که در اختیارمون گذاشتین…..من به شخصه خیلی استفاده کردم و خیلی چیزها یاد گرفتم…در پناه حق باشید

سلام.
خیلی خوشحالم که این مطلب براتون مفید واقع شده. سپاس از این که به این سایت سر زدین.
در پناه حق سلامت و شاد باشین.

سلام خسته نباشید ممنون میشم به سوالاتم جواب بدید
۱ اینکه احضار همزاد رو میشه انجام داد
۲ اینکه چطور باید بدونیم که مثلا اگه همزاد رو احضار کردیم همزاد ملکی هست یا اتشی
۳ اینکه ایا چهره ی همزاد ها مثلا چهره ی خود فرد هست یا ممکنه چهرش ترسناک باشه
۴ و اینکه بعضی وقت ها چیزی که تو دستم میگیرم مثلا گوشی وقتی تو دستمه احساس میکنم خیلی سنگین و بزرگه یا برعکس ای ربطی هم به این موضوع داره یا نه؟
۵ اگه از همزادمون وقتی احضارش کردیم بترسیم میره و دیگه نمیاد
۶ و اینکه میشع همیشه همراهت باشه و ببینیش و …
ممنون میشم به همه سوالاتم جواب بدید

احسنت عالی بود دقیقا من خیلی از این موقعیت هارو تجربه کردم اما نمیدونستم که عاملش همزادهامن
اما اینکه وقتی توی خواب بعضی کارهارو ناخواسته انجام میدیم دلیل اینه که همزادمون در جنگ و جدل به سر میبره خیلی عجیب بود برام. چون من یه پسر عمو دارم که راه میره توی خواب یعنی دلیلش این میتونه باشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


Email: info@iranpokht.ir

مشترک شوید

سال 1396-1399

جن ها موجوداتی هستند که مانند انسان ها و حیوانات غذا می خورند و دارای جنسیت نر و ماده هستند و قابلیت تولید مثل هم دارند.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ در زندگی ما افراد موضوعات مختلفی وجود دارد که با شنیدن آنها ناخودآگاه وحشت و هیجانی دلهره آور در وجودمان ایجاد می شود جن یکی از همین موضوعاتی است که هر زمان صحبت از آن به میان می آید افکار بسیار عجیب و ترسناکی به ذهنمان می آید با وجود اینکه شاید فقط در فیلم های ترسناک جن و ارواح دیده باشیم.

باید بدانید اگر بخواهیم یک دیدگاه وسیع و گسترده به جن و ارواح داشته باشیم بایستی بگوییم هر موجود ماوراء الطبیعه ای همچون فرشته ها و شیاطین که از دید انسان پوشیده باشد جن نام میگیرد.

اکثر مردم بر این باورند اجنه گروهی از موجودات زنده هستند که با وجود نامرئی بودن دارای تفکرات و احساسات هستند که خلقتشان به هزار سال قبل از بشر بر می گردد و از آتش خلق شده اند.اما باید دید حقیقت پنهان و راز آلود این موجودات چه هست؟

از دیرباز تا به امروز کنجکاوی و تحقیقات بسیار زیادی در مورد «جن» توسط انسان ها وجود داشته که طبق همین کنجکاوی ها باورهایی متفاوت و همچنین متناقض در باب این موضوع در ذهن آنها شکل گرفته است که می توان گفت هیچکدام از آنها مستند و قابل اعتماد نمی باشند.

چطور بفهمیم همزاد داریم

قبل از هر چیزی به معنای لغوی واژه جن می پردازیم ، به معنای نامرئی ، دور از نظر و پنهان می باشد. در حقیقت این واژه ناظر به ماهیت جن است به همین خاطر بچه ای که هنوز متولد نشده و در بطن مادر حضور دارد و دیده نمی شود جنین نامیده شده است.«جن» یک عنوان از طرف خداوند متعال می باشد که برای معرفی این مخلوقات در قرآن کریم در نظر گرفته شده است.

تفاوت بین جن با فرشته در چیست؟

    هر جایی که عطر خوش و پاکیزگی و طهارت و غسل وجود داشته باشد ملائکه طالب آنجا هستند و از تعفن و ظلمت بیزارند اما برعکس محل مورد علاقه اجنه مکان های تاریک و متعفن است و بیشتر طالب جاهای کثیف و ناپاک میباشند.

    فرشته ها جایی که در آن گناه و معصیت حضور داشته باشد وارد نمی شوند اما اجنه بیشتر در مکان هایی حاضر هستند که گناه در آن فراوان باشد.

    در محیطی که شخص حائض و جنب وجود دارد فرشته وجود ندارد اما به قرائت قرآن و لباس سفید علاقه مند هستند.

    سخن چینی جنها را خوشحال و شادمان می کند.

    زن های با حجاب باعث خوشحالی فرشتگان می گردند و چنانچه هر خانه ای از این زن ها داشته باشد جن می تواند وارد آن شود.

    جن ها از موجودات عالم پایین می باشند اما ملائکه از موجودات عالم ملکوت محسوب می شوند.

    ملائکه اهل گناه و معصیت در برابر خداوند نیستند اما اجنه گناه و از امر الهی سرپیچی می کنند.

    شرک ، مرگ و جهنم شامل حال فرشتگان می شود اما اجنه مرگ را تجربه کرده و جهنمی برای ستمکارانش وجود دارد.

    ملائکه با وجود اینکه دوستدار انسانها هستند در آموزش گناهان آنها نیز نقش دارند و از درگاه الهی برایشان طلب بخشش و آمرزش می کنند اما اجنه و شیاطین دشمن بشر و انسان بوده و هستند.

چند مورد از شباهت ها و تفاوت های بین جن و انسان

– جن ها موجوداتی هستند که دارای شعور و فیزیکی غیر ارگانیک می باشند و از دیدگاه ادیان از لحاظ شآن وجودی در مرتبه پایین تر از انسان و بالاتر از حیوان قرار دارند. در فرهنگستان فارسی معنی دیو به جن داده اند و در فرهنگستان عرب ،جن به آن گفته می شود و همچنین در فرهنگ لاتین demon یا jinn معرفی شده است در کل معنای واحدی که بر جن داده شده است پوشیده و مخفی بودن آن از حواس ما است.

– قابلیت زندگی کردن را دارند و به خاطر همین است که جن به خانه و مسکن هیچ احتیاجی ندارد چراکه سرما و گرما ، و همچنین بوران بر جن تاثیری ندارد ، وسایل حمل و نقل برای اجنه نیاز نیست بنابراین از این موضوع می توان دریافت که نیاز به شهر و کاشانه ای نداشته و دارای تکنولوژی و صنعت نمی باشند.

– مثل همه جانداران دیگر اجنه هم غذا می خورند اما مقدار آن بسیار کمتر از مقداری است که انسان ها مصرف می کنند.

– جن ها همانند انسان ها دارای جنسیت نر و ماده می باشند و قابلیت تولید مثل داشته و همچنین می توانند تشکیل خانواده بدهند و به صورت یک جماعت زندگی کنند اما جامعه ای ندارند.

– از دیدگاه انسان ها خصوصیت فیزیکی اجنه بسیار عجیب است ، به دلیل نداشتن عنصر خاک ، عنصر اصلی وجودی جن آتش می باشد و با این حال به هر شکل و اندازه ای که بخواهند تبدیل می شوند آنها قدرت جابجایی هر چیزی را در یک لحظه دارند و همچنین سرعت نقل مکان آنها بسیار سریع است.

– با وجود این که جن دارای عقل و شعور است اما نمی توان گفت عقل فلسفی یا هنری و یا ابزار ساز. به طور کلی می توان گفت عقل جن فقط خلاصه شده است در این که بتواند امور روزمره و یا همان عقل معاش را ارزیابی کند و همچنین هوش و قوه تشخیص برای یافتن گذشته و آینده و خواندن فکر دارند.

– ابلیس یا همان شیطان معروف ترین جن می باشد که بسیار از آن شنیده اید و چون تلاش زیادی برای نزدیکی به حق کرد به جایگاه فرشته های مقرب دست یافت ولی به خاطر سجده نکردن بر انسان و شریک قرار دادن خود بر خدا از درگاه پروردگار رانده شد.

– همچون انسان ها برای جن ها نیز نامگذاری وجود دارد و آنها دارای اسم ، فامیلی و زبان و رسم خاص میباشند و قادر به فهمیدن زبان آدمیان بوده و قدرت تکلم دارند.

– در شرایطی انسان قادر به تسخیر جن می باشد و در شرایط خاص دیگری توانایی تسخیر انسان را دارد. انسانی که مسخر شده دیوانه ، مجنون و دیوزده معرفی می شود اما جن تسخیر شده را موکل معرفی می کنند. اجنه بر صفر قسمت تقسیم شده اند 1- دیو 2- جن 3- پری ، که از لحاظ مکانی زیر دست فرشته ها هستند.

– عمر جن ها نسبت به انسان ها زیاد است و حدود هزار سال به بالا تخمین زده شده است همان جن هایی که در سوره جن از آنها یاد شده و با شنیدن اولین آیات قرآن بر سر هم خراب شدند شاید هنوز هم که هنوز است زنده اند. جن ها نیز همچون انسان ها دارای فرمانده و فرمانبردار ، کافر و متدین ، دانا و نادان ، ارباب و بنده هستند. زمانی که اجنه می میرند و از بین میروند دیگر هیچ احتیاجی به گورستان و قبر نخواهند داشت.

– با وجود اینکه جنیان به چشم دیده نمیشوند اما مانند امواج ماهواره ای و رادیویی همیشه با ما حاضر هستند برخی از آن ها به واسطه بدن شخصیت های ضعیف در خانه ها در حال رفت و آمد هستند برای دور کردن این جن های مزاحم کافیست 4 آیه از قرآن را که با قل آغاز می شود خوانده و در خانه آویزان کنید.

– بعضی از ما در دیدگاه جن ها به شکل همزاد به نظر می رسیم و آنها به ما علاقه دارند و کمک زیادی به ما می کنند و علاقه بسیار زیادی به جواهرات ما مخصوص انگشتر های نگین دار عقیق که روی آنها آیاتی از قرآن حک شده است دارند ، آنها اگر سخنی با ما داشته باشند دلسوزی خود را بیشتر در حاضر شدن در خواب های ما نشان می دهند. بیشتر جن ها خدمتگزار ارواح اولیا بوده و کمک حال انسان ها هستند اما خیلی دیگر از آنها مثل دیگر آدمیان اهل شیطنت هستند و اکثر آنها ضرری به دیگری نمی رساند و همچون ما درگیر این دنیا و تقدیر خود هستند.

چه چیزی جن ها را می ترساند؟

ترس از خروس سفید و کبوتر

بعضی از حیوانات همچون خروس سفید ، کبوتر و اسب اصیل موجب هراس اجنه می شوند و چنانچه در خانه ای اسب اصیل وجود داشته باشد جن ها جرات وارد شدن به آن خانه را ندارند.

همانطور که اشاره شد اجنه بسیار زیادی از کبوتر دارند بالاخص اگر این کبوتر به رنگهای سفید و دورنگ باشند. در روایتی از امام صادق علیه السلام آمده است:«هر منزلی که کبوتر داشته باشد جنی نمیتواند به آن خانه آفتی برساند»

خروس سفید از دیگر حیواناتی است که جنیان هراس بسیار زیادی از آنها دارند چنانچه خانه ای از این حیوان داشته باشد اجنه نمی توانند به آن خانه ورود کنند. همانطور که در حدیثی از امام صادق علیه السلام آمده است:«اگر در خانه ای خروس بال گشاده سفید وجود داشته باشد هم خود آن خانه و هم هفت خانه اطراف آن از بلا به دور می ماند و یک بال زدن کبوتر دورنگ خیلی بهتر از هفت خروس سفید است»

گفتن بسم الله

اجنه و شیاطین با شنیدن کلمه مقدس «بسم الله» از محلی که در آن حضور دارند فرار می کند به خاطر همین است توصیه شده پیش از غذا خوردن و همچنین پیش از اینکه آب جوش روی زمین بریزید حتماً «بسم الله» بگویید تا شریک غذای شما نشده و برکت غذایتان کم نکند.

در این باب از پیامبر اکرم صلی الله پرسشی شد:که آیا شیطان می تواند با انسان هم غذا شود؟ حضرت فرمودند:«آری ، بسم الله زمزمه نشود افراد آن سفره با شیطان هم غذا شده و برکت از طعامشان گرفته می شود.»

اجنه به دنبال چه مکانها و افرادی هستند؟

    مکان هایی که در آن واجبات به جا آورده نمی شوند.

    مکان هایی که هیچ وقت صدای قرآن از آنها شنیده می شود.

چطور بفهمیم همزاد داریم

    مکان هایی که صدای موسیقی در آن به شدت بالاست.

    مکان هایی که بساط لهو و لعب در آنجا به پاست.

    جایی که هیچ وقت بهداشت اصولی در آن رعایت نمی شود.

    مکان هایی که در آنجا قمار بازی می شود.

    آن دسته مکان هایی که در آنجا مواد مخدر استعمال و شرب خمر انجام می شود.

    مکان هایی که در مجاورت عوارض طبیعی همچون کوه، جنگل، چشمه، باغ و بیابان هستند.

    مکان های واقع در نزدیکی درختان مرکب بالاخص درخت نارنج.

    شخصی که از انجام غسل واجب سر باز می زند.

    شخصی که اهل زنا است.

    افرادی که اقدام به دست زدن به اعمال ختومات و علوم غریبه است.

    شخصی که در انجام امور واجبات خود تنبل است.

    فردی که با حیواناتی همچون گربه و سگ انس گرفته است.

در چه صورتی جن ها مزاحم انسان می شوند؟

درباره این موضوع که در چه صورت جن ها برای انسان ها مزاحمت ایجاد میکنند راه حل های بسیار زیادی وجود دارد که که خرافات بودن آنها و کاربردشان اثبات نشده است.

در آیه ٢٧٥ از سوره بقره از طرف خداوند آمده است:آن دسته از افرادی که ربا میخورند در قیامت نمیتوانند برخیزند مگر مثل کسی که در نتیجه تماس با شیطان دیوانه شده و تعادل خود را از دست داده است.

در تفسیر این آیه توسط علامه طباطبایی آمده است:هر چند آیه به هر گونه دیوانگی و جنون ناشی از تماس با شیطان اشاره ندارد اما بر آن است که برخی از جنون ها می تواند از ناحیه شیطان باشد.

نتیجه اینکه جنیان و شیاطین به هیچ وجه سلطه قهری و غیر ارادی و تصرف بر انسان نداشته و هر گونه انحرافی که از سوی آنها درباره انسان صورت می پذیرد همراه با اختیار و اراده انسان می باشد ولی در اینکه برخی از سختی های زندگی انسان از طرف شیاطین است شکی نیست که جملگی برای امتحان و آزمایش ما است.بنابراین باید گفت بین سختی و انحراف تفاوت بسیاری وجود دارد.انحراف مختص مومنین نمی باشد اما سختی ها برای آنها مقدر شده است.

راه های درمان و علاج

    تغییر مکان و محل زندگی هر چند به صورت موقت.

    پرهیز از تنهایی.

    تلاوت سوره هایی از قرآن مانند « چهار قل» و «و ان یکاد».

    صدقه در آوردن.

    مراجعه به نزد افرادی که آزار جنینان را مهار میکنند.

جن ها چگونه عاشق می شوند؟

به جنی که پس از همنشینی با انسان نسبت به او علاقه پیدا میکند و حس تملک در اون ایجاد می شود جن عاشق گفته می شود و فرقی هم ندارد که این جن از چه راهی وارد بدن انسان شده است جادو یا دیگر راه ها!

البته ناگفته نماند در اینجا منظور از عشق همان عشق معروف انسانها به همدیگر یا سایر موجودات نیست.عشق موجود در میان اجنه ها بسیار متفاوت می باشد و بیشتر همین عشق ها در میان انسان مونث و اجنه های مذکر اتفاق می افتد و اکنون شاهد آن هستیم که زن ها به نسبت بیشتر از مرد ها درگیر این معضل هستند.

جالب است بدانید جن ها هم عاشق جسم انسان ها و هم عاشق روح آنها می شوند چنانچه جنی به روح انسان علاقه مند شود میتوان نتیجه گرفت که پیگیر لذت جویی جنسی و جسمی از شخص نیست و علاقه اش بیشتر معطوف فعل و انفعالات روحی او می باشد.

جایگاه و منزل این نوع اجنه در ناحیه قفسه سینه و سر می باشد و بیشتر علاقه مندند بر افکار و احساسات انسان مسلط باشند تا جسمش.

اما بر عکس جنی که به جسم فرد علاقه مند شده است تنها هدفی که از دوست داشتنش دارد این است که لذت جویی جسمی و جنسی از او داشته باشد که جایگاهش در زیر قفسه سینه و انتهای دستگاه تناسلی می باشد و هیچ تمایلی به مسلط شدن بر احساسات و روحیات او ندارد.

در بعضی از مواقع همزاد شیطانی خود شخص علاقه مند و عاشق او میشود و گاهی اوقات جنی دیگر ، ولی در هر حال باید در اسرع وقت درمان شروع شود تا فرد درگیر مشکلات روحی و جسمی بیشتری نشود.

جن ها از چه چیزهایی خوششان می آید؟

شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که جن ها به کدام یک از خانه ها علاقه مند هستند؟ و از چه چیزی خوششان می آید جن هایی که علاقه مند به شنیدن صدای قرآن هستند به خانه هایی می روند که از آنجا صدای قران بیایید.

بر اساس احادیث اهل بیت علیه السلام و آنچه در قرآن کریم آمده جن ها یکی از مخلوقات روی زمین هستند.

«وَ ما خَلَقْتُ الْجِنَّ وَ الْإِنْسَ إِلاَّ لِیَعْبُدُون‌»(ذاریات:56)

و من جنّ و انس را نیافریدم جز برای اینکه عبادتم کنند(و از این راه تکامل یابند و به من نزدیک شوند).

«سَنَفْرُغُ لَکُمْ آیُّهَ الثَّقَلانِ»(الرحمن:31)

بنابراین از اینکه بعضی از افراد احساس می کنند جن موجود توهمی و خیالی است سخت در اشتباه است چرا که جن ها موجودات خارجی و واقعی محسوب می شوند اما به علت کیفیت خلقتی از دیده ها پنهان هستند.

یکی از عادات مردم مصر که برای بیرون راندن اجنه و شیاطین از خانه خود انجام می دهند این است که به مدت دو هفته منزل خود را ترک کرده و صدای قرآن را در خانه بلند کرده و با این تفکرات بر این باورند که اجنه را از از خانه خود دور کردند اما محمود عابدین به این باور انها انتقادی وارد کرد و گفت این طرز تفکر یک تفکر کاملا اشتباهی است چرا که با این کار برخلاف تصور شان جن های مومن به آن خانه جذب می شوند و علاقه مند می شود تا صدای قرآن را گوش فرا دهند.

احضار روح و تسخیر جن

درباره احضار جن و روح باید بدانید که خداوند آن را از گناهان کبیره تلقی کرده و به شدت تحریم کرده است چرا که این کار انسانها را از مسیر حقیقت فاصله داده و به عبادت کردن شیطان سوق می دهد و در نهایت او را به تباهی می کشاند. قران کریم در مورد تسخیر جن و شیطان فقط از حضرت سلیمان در سوره ی انبیا آیه 82 یاد می کند.

ضرر جن ها به انسان

چنانچه یاد خدا و چهارده معصوم همیشه همراه انسان باشد و هیچ وقت از حد و حدود شرعی خود فراتر نرود هیچ ضرری از طرف هیچ اجنه ای به او وارد نخواهد شد.

در شرایط عادی هیچ ضرری از طرف جن ها به انسانها نمی رسد مگر اینکه انسانها اقدام به آسیب زدن به جن ها بکنند و آنها را در صدد انتقام جویی برآورند.

برای اینکه هیچ ضرری از سوی انسان ها متوجه جنیان نشود بایستی در آغاز بعضی از کارها بسم الله الرحمن الرحیم را زمزمه کنند همچون ریختن آب داغ به آستانه یا چاه و یا هم چنین روی آتش و نیز زمانیکه به آستانه در می رسند و به هنگام حمام رفتن و دیگر موارد که در شرع به آنها تاکید شده است.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

88492747

88830950

info@bornanews.ir

تهران – خیابان شهید مطهری – خیابان فجر – خیابان نظری – انتهای خیابان دلفان – نبش اتوبان مدرس – پلاک 50

تمام حقوق برای خبرگزاری برنا محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

مدیر سایت

3 هفته پیش
طلسمات

ارسال دیدگاه
19,299 بازدید

تنگی رزق
عصبانیت
کم شدن آرامش
کم شدن خواب شبانه
فکرهای منفی و مخرب
ترس از تاریکی
مورد محبت قرار نگرفتن
گره درامورات روزمره
دلشوره به خصوص ازاذان مغرب تا اذان صبح
افسردگی
تحریکات شدید جنسی
نیاز پیدا کردن به خود ارضایی
تحریک به کفر و ناسزا گفتن
نامفهوم شدن دین و عبادت
عدم توانایی جنسی
باردار نشدن
بیماریهای جسمی و روحی
دیدن سیاهی یا ردشدن مثل دود
سرگیجه،حالت تهوع،صرع
ضعف عمومی در اندام به خصوص پاها
ریزش غیرعادی موها
افت فشار و تپش قلب
بستگي بخت
بهم خوردن روابط عاطفي

نکته مهم
زمانی که شما به افراد دعانویس مراجعه میکنید و چشمان شما گرد میشود که چطور تمام وقایع زندگی شما را بازگو میکند دلیلش این است که آنها با واسطه موکلین خود با همزاد شیطانی شما ارتباط برقرار میکنند و از آنجا که این موجود تله پاتیه بالایی دارد و ازتمام افکار شما اطلاع داردو تمام اطلاعات گذشته و حال شما رو در اختیار دعانویس قرار میدهد تا موجبات اعتماد شما به دعانویس فراهم شود و تمام دستوراتش را بی کم و کاست انجام دهید.
سپس سعی میکند شما را به سمت پوچ شدن هدایت کند تا همیشه همراه شما بماند و از انرژی منفی شما تغذیه کند و تا حدی که در موارد شديد افراد مدام در فکر خودکشی هستند.

Originally posted 2020-01-03 18:20:17.

برچسبایا من همزاد دارم؟ دفع همزاد همزاد وارد بدن می شود همزاد چگونه است همزاد چیست

چطور بفهمیم همزاد داریم

3 هفته پیش

3 هفته پیش

3 هفته پیش

این موکل فوق العاده مطیع و مهربان با صاحب خود هست و منتظر اجابت خواسته …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

سید بهمن 26, 1398 همزاد و جن ارسال نظر 3,121 بازدید

در این بخش از سایت دعا شفا همزاد چیست و قفل همزاد چگونه است را برای شما برادران و خواهران گرامی قرار دادیم . همزادها دو نوع هستند . یکی همزادهای ملکی که فرشته هستند و دیگری همزادهای شیطانی . قفل های شیطانی به شخص آسیب وارد می کنند ولی همزادهای ملکی خیر . قفل همزاد هم به دو صورت ایجاد می شود . یک زمانی که شخص به انجام کارهای حرام و گناه بپردازد و دیگر زمانی که دچار سحر و طلسم سنگینی شده باشد …

همزاد چیست و قفل همزاد چگونه است,همزاد چیست,قفل همزاد چیست,همزاد ملکی و جنی,قفل همزاد به دلیل گناه,روش دفع همزاد چگونه است,روش دفع قفل همزاد

چطور بفهمیم همزاد داریم

خیلی از عزیزان درخواست نمودند و سوال کردند که حاج آقا همزاد چیست و قفل همزاد چگونه است و به چه صورت است که انجام وظیفه نمودم و پاسخگوی عزیزان هستیم .

قبل از هر مبحثی اولش باید بدانیم که همزاد چیست و آیا واقعیت دارد یا خیرو کلا همزاد را بشناسیم که در این مورد عزیزان میتوانند

مورد دوم اینکه واژه ی قفل همزاد چیست و به چه صورت است

باید خدمت عزیزان عرض کنم که همینطور که میدانیم همگی ما دو همزاد داریم

و هر شخص دو نوع همزاد دارد

که حتی در قرآن کریم و روایات هم به آن اشاراتی شده و در سوره ( ق ) آیات ۱۷ و ۱۸ هم آنها را به صورت ( عتید و رقیب) معرفی شده است

که یکی از این همزادها ملکی میباشد و فرشته هست و خیر خواه فرد و کمک رسان شخص میباشد و کلا وجودش حامی شخص است

نوع دیگر این همزادها همزاد شیطانی میباشد

که این همزاد درصورتی میتواند به شخص نزدیک شود که همزاد ملکی از شخص دور شده باشد و میتواند آسیب رسان باشد

درصورتی که شخص خط قرمزها را رعایت نکند و غرق درگناه باشد همزاد ملکی خود را تضعیف نموده و همزاد جنی نزدیک شخص میگردد و فرد را دچار مشکلات روحی ، از قبیل وسواس، و بیماری های روحی و روانی میکند

و اما قفل همزاد چیست و به چند روش وجود می آید؟

قفل همزاد در اصل یک نوع اصطلاحی هست که در علوم غریبه به کار میرود و به دو صورت بوجود می آید :

1⃣ زمانی که شخص از معنویات دور باشد و بر گناهان کبیره مداومت ورزد و از یاد خداوند حتی لحظه ای غافل باشد و استغفاربسیار هم نکند که این کار باعث کاهش سطح ارتعاش شخص میگردد

و شخص ارتعاشش پایین می آید و زمانی که ارتعاش شخص پایین بیاید اشخاصی که سطح ارتعاششان هم سطح وی میباشد جذب شخص میگردند و درواقع شخص آن قدر پست میگردد که سطح ارتعاشش به یک حیوان و حتی کمتر از یک جن منفی میگردد

که در این صورت اجنه ی منفی جذب شخص میشوند و سطح ارتعاش شخص روز به روز پایین تر می آید

2⃣ نوع دوم این که شخص دچار سحر سنگینی باشد و در ۹۹ درصد اسحار همزاد قفل میگردد

که وجود این سحر سنگین ، که قطعا داری موکل و اجنه کافر و منفی میباشد اجنه ی منفی را سمت شخص جذب نموده و سطح ارتعاش شخص کاهش پیدا میکند و شخص نمیتواند جاذب نور باشد و جاذب ظلمت خواهد شد

همینطور که میدانیم ، دیو چو بیرون رود فرشته در آید

این به این معناست که هر جا ظلمت باشد نور نیست و هر جا نور باشد ظلمتی نیست

و این دو هرگز نمیتوانند با هم در یک جا باشند

در نتیجه بر اثر سحر و یا موارد فوق

سطح ارتعاش شخص کاهش یافته و انسان های منفی هم سطح ارتعاش خود شخص و همچنین اجنه ی منفی جذب شخص میگردند

که این باعث میشود همزاد ملکی شخص از فرد دور شود و هرچه بیشتر دور شود همزاد جنی شیطانی بیشتر نزدیک شخص میگردد

که این را در علوم غریبه قفل همزاد می نامیم و میگویمم شخص دچار قفل همزاد است

و در نتیجه با دوری همزاد ملکی سطح ارتعاش شخص هم کاهش یافتهو به دلیل نزدیکی همزاد جنی شخص جای اینکه موارد و ارتعاشات مثبت از قبیل ، رزق و روزی، نعمات ، پیشرفت در امورات و امور مثبت را کسب کند

مخالف آن را جذب میکند و به اصطلاح ما کارهایش دچار گره میشود و گره میخورد و خلل ایجاد میشود و نمیتواند پیشرفتی در امورات روحی و معنوی ، و حتی زندگی داشته باشد و قفل میشودو حتی در دراز مدت به سبب جذب ارتعاشات منفی شخص میتواند دچار عوارضی مانند ، تنگی رزق و روزی، آشفتگی، سرگردانی ، پیش نرفتن کارها ، سنگ افتادن در کارها، میل به گناه، افسردگی، وسواس فکری ، عملی، حتی میل به خودکشی ، خود باختگی، بی رقبتی به زندگی، سرد شدن از اطرافیان و یا بلعکس و ..‌‌‌. گردد

اجرکم عندالله

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

چطور بفهمیم همزاد داریم

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

کلیه خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

تماس از 10صبح الی 21

09010344165

09903666488

همزاد از قدیم در میان ملل مختلف جهان مطرح بوده و در باب آن افسانه‌های گوناگونی بیان شده‌است. قدیم معتقد بودند که همراه با تولد هر انسانی موجودی کاملاً شبیه به او از جنس جن و پری خلق می‌شود و همگام با او رشد می‌کند و ممکن است گاهی با یکدیگر ملاقات هم داشته باشند. افسانه‌های مربوط به همزاد در کشورهای جهان و کشور ما می‌گوید که در زمان تولد نوزاد یک جن نیز با او متولد می‌شود که از هر لحاظ شبیه به اوست؛ چه از لحاظ روحی و چه ویژگی‌های بدنی. این تشابه بقدری زیاد است که اگر همزاد انسان دچار شادی یا غم شود در انسان هم تأثیر می‌گذارد و این حالت به صورت عکس هم ممکن است یعنی با شادی و غم انسان همزادش هم دچار همین حالت می‌شود و به این دلیل است که ما گاهی بی‌دلیل شاد یا غمگین می‌شویم. البته بحث همزاد اساساً به شکلی که در افسانه‌ها آمده زیاد درست نیست و باید گفت که همزاد نوعی تجزیه نفس یا به تعبیر امروزی فرافکنی روح توسط خود فرد هم نیست.

در باورهای قدیمی عوام در ایران چندین موجود افسانه‌ای و تخیلی رواج داشته‌است از جمله موجوداتی به نام همزاد. بنابراین باورها، هر شخص دارای همزادی است که در جایی به نام دنیای از ما بهتران به‌طور هم‌زمان با او زندگی می‌کند و رشدی همگام با آن شخص دارد.[۱]

همزاد در شرایط خاصی به وجود آمده و خود را نشان می‌دهد و این زمان مربوط است به مواقعی که فردی دچار مشکل روحی و افسردگی شدیدی شده باشد. افرادی که احساس تنهایی شدیدی دارند و بر اثر آن نیاز به همدم و هم صحبتی داشته و سنگ صبوری می‌خواهند، همزاد این نیاز را برطرف می‌سازد. به‌طور معمول افرادی که در آستانه جنون قرار دارند اغلب همزاد را می‌بینند و با او صحبت هم می‌کنند.
فردی که دچار تنهایی و افسردگی و یاس می‌باشد در ابتدا در گوش خود صداهایی مانند نجوا یا ویز ویز را می‌شنود که این مربوط به فعالیت غیرارادی اعصاب و رگ‌های مغز و افزایش الکتریسیته در آن است. این مرحله روز به روز افزایش یافته و حال بیمار رو به وخامت می‌گذارد و هجوم افکار و نجواها بقدری در ذهن فرد زیاد می‌شود که بر شدت بیماری افزوده شده و رفتارهای ناهنجاری از او سر می‌زند. در این زمان اطرافیان از اطراف فرد پراکنده گشته و فرد ناچار به خلوت خود پناه برده و سکوت کرده و اغلب به نقطه‌ای خیره می‌شود. در این حالت فرد واقعاً مجنون شده و به عنوان فردی دیوانه شناخته می‌شود. در این مرحله بیمار چنان با خود گفتگو می‌کند که انگار واقعاً فردی مقابل او قرار دارد. بیمار مدام خاطرات گذشته و تجربه‌های تلخ را در ذهن خود بازسازی نموده و آن‌ها را در ذهنش تکرار می‌کند. در اغلب موارد، فرد پس از طی دوران افسردگی و ورود به مرحله جنون همزاد خود را می‌بیند، اما این نفس خود فرد است که فقط توسط خود بیمار دیده و موجب اعمال جنون‌آمیز می‌شود.
توجه کنید که برخی انسان‌های ناآگاه که به دنبال رشد معنوی و سیر و سلوک هستند سعی می‌کنند با پناه بردن به مواد اعتیادآور و فرورفتن به حالت خلسه این بعد خود یعنی همزاد را شناسایی نمایند. این افراد چون راهنمای درستی نداشته‌اند به ورطه اعتیاد افتاده و خود را به نابودی می‌کشانند زیرا روح بیمار، جسم را نیز قطعاً به بیماری دچار می‌سازد. این روش‌ها روش‌هایی بیهوده برای کشف دنیای غیر مادی بوده و اغلب تصاویر و حالت‌هایی که در فرد و در حالت خماری ایجاد می‌شود تصنعی بوده و کاملاً بی‌ارزش است.[۱]

اتو رنک، روانکاو برجسته اتریشی در کتاب همزاد به این موضوع می‌پردازد.[۲]


مهدی قربانی | انیس الکتاب

در پی سئوالات مکرر بازدیدکنندگان وب سایت در باره ی حقیقت همزاد؛ و کسانی که همزاد داشتند …..

و با دستورالعمل های ما درمان شدند، برآن شدیم تا حقایقی مستند و تجربی، برای آگاهی علاقه مندان بیاوریم؛ از جمله سئوالاتی که مطرح کرده اند این که:
با عرض سلام خدمت استاد محترم
آیا این مسئله صحت داره که می گویند هر انسانی یک همزاد دارد؟
نظر اسلام در این زمینه چیست؟
آیا راه درمان برای کسانی که همزاد دارند وجود دارد؟
در فرهنگ فارسی معین کلمه همزاد چنین معنی شده است :« ۱ – هم سن و سال . ۲ – به باور عوام موجودی که هم زمان با به دنیا آمدن شخص ، در میان اجنه به دنیا می آید.»
حضرت حق تعالی جلّ جلاله ، برای هدایت و رستگاری ما انسان ها باید ها و نباید هایی را توسط جبرئیل امین برآخرین پیامبر وحی حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله بیان فرموده است که در قالب احکام دینی؛ واجبات و مستحبات و مکروهات در متون فقهی وجود دارد ؛ این احکام توسط ائمه ی اطهارصلوات الله و سلامه علیه و فقهای عظیم الشأن ، برای تمام امور زندگی نوع بشرواضح و آشکار شرح داده اند . از جمله در امور زناشویی دستورالعمل های جامع وجود دارد که ما بخشی از آن ها را در کتابی با عنوان « ازدواج موافق، فرزندصالح» آورده ایم و بزودی منتشر می کنیم.
در این کتاب به هنرآمیزش اشاره شده است و آن جایی که برای زوجین تکلیف می شود قبل از آمیزش چه اعمال و اذکاری را باید انجام دهند. از جمله در حدیث حسن از حضرت امام صادق (ع) فرمودند: زوجین قبل آمیزش این دعا را بخوانند :« اَلّلهُمَّ بِاَمانَتِکَ اَخَذْتُها وَ بِکَلِماتِکَ اِسْتَحْلَلْتُها فَاِنْ قَضَیْتَ لى مِنْها وَلَدافَاجْعَلْهُ مُبارَکا تَقیا مِنْ شیعَهِ آلِ مُحَمَّدٍ وَلا تَجْعَلْ لِلشَّیطانِ فیهِ شَرَکا وَلانَصیبا.» (وسائل الشیعه، ج ۲۰، ص ۱۱۶٫)
خداوندا با اعتماد بر تو او را گرفتم و با کلمات تو او را بر خویش حلال ساختم ؛ پس اگر مقرر فرموده ای که از او فرزندی برایم به وجود آید او را با برکت و پرهیزکار و از پیروان و شیعیان آل محمد (که درود و سلام تو برآنان باد) قرار بده و برای شیطان در فرزندم بهره و نصیبی قرار نده.
علاوه بر این؛ دستورالعمل های دیگری نیز وجود دارد و احادیثی که مؤید آن است، که اگر انسان هنگام آمیزش رعایت نکند به صراحت حدیث مذکور امکان دارد برای نطفه ای که منعقد می شود، در آن نطفه از شیطان بهره ای قرار بگیرد که همان «همزاد» تلقی می شود. پس می توان گفت که « همزاد » صحت داشته و حقیت دارد وگر نه امام معصوم علیه السلام بدان اشاره نمی کردند. بدین ترتیب به باور عوام در باره ی وجود «همزاد» کار نداریم به صراحت حدیث توجه می کنیم و اهمیت می دهیم و ضرورت دارد که بدان عمل کنیم.
وانگهی؛ تا کنون دو خانواده ی زوج جوان؛ اولی دو نیم سال ، و دومی شش ماه بعد از ازدواج، به علت داشتن همزاد قادر به زفاف نبودند، زوجین از طریق ایمیل مشکل خود را چنین مطرح کردند:
اولی؛ دیماه ۱۳۹۳ در متن ایمیل خود نوشته بود: سال ۱۳۹۱ ازدواج کرده ایم، و تا کنون باکره هستم ، و امکان نزدیکی برایم فراهم نمی شود، از او سئوال شد چگونه است ؟ او گفت : به محض این که در شرایط نزدیکی قرار می گیرم بدنم قفل می شود و پاهایم باز نمی¬شود و همسرم قادر به نزدیکی نیست، به پزشکان متعددی که خانم بودند مراجعه کرده ام، به محض این که در شرایط معاینه قرار می گیرم پاهایم قفل می شود و حتی امکان معاینه پزشک هم وجود ندارد. نزد چندین نفر از کسانی که با علوم غریبه آشنایی دارند رفته ام و جود « همزاد» را تأیید کرده اند و مبلغی برای درمان خواسته اند که قادر به پرداخت نیستم.تو را خدا کمکم کنید شوهرم دارد مرا طلاق می دهد چون بچه می خواهد و خانواده شوهرم هم اصرار دارندباید حامله شوم .
دومی؛ بهمن ماه ۱۳۹۳ در متن ایمیل خود نوشته بود: شش ماه است ازدواج کرده ام و هنوز باکره هستم ، در پاسخ سئوال از وی که موضوع چگونه است ؟ گفت: به محض قرار گرفتن در حالت نزدیکی پاهایم قفل می شود و امکان دخول وجود ندارد و هنوز باکره هستم. به چند پزشک مراجعه کرده ام نتیجه ای نگرفته ام.
به حول قوه ی الهی و با استعانت از کلام الله مجید، برای زوجین مذکور دستورالعمل جامعی نوشته شد و آن ها آن را انجام دادند، دومی در تاریخ ۱۶ بهمن ماه و اولی در تاریخ ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۳ تماس گرفتند و گفتند : مشکل ما برطرف شده و کاملاً درمان شده ایم و نزدیکی به سهولت انجام می شود.
و دیگر این که آورده اند:
در صورتی که همزاد سفلی باشد ، جنس آن از جن است و اگر علوی باشد جنس آن از ملک فرشته است . خلقت همزاد سفلی از آتش است زیرا جن از آتش بدون دود خلق شده است ( سوره الرحمن آیه ی ۱۶ ) همزاد ملک خلقتش از نور است .
دو همزاد سفلی و علوی از این جهت که می توانند به هر شکلی در آیند وجه اشتراک دارند با این تفاوت که همزاد جنی می تواند خود را به شکل برخی حیوانات ظاهر کند ولی همزاد علوی یا فرشته ای که نام او از انسان استخراج می شود به هر شکلی می تواند در آید اما به شکل نجس العین ظاهر نمی شود، مانند سگ و خوک.
انسان در طول عمری که خداوند به او عنایت فرموده حالاتی دارد:
۱-دوران لعب که ۸ سال اول عمر است.
۲-دوران لهو که ۸ سال دوم عمر است. (از سن ۸ تا ۱۶ سالگی)
۳–دوران زینت که ۸ سال سوم عمر است. (از سن ۱۶ تا ۲۴ سالگی)
۴-دوران تفاخر که ۸ سال چهارم عمر است. (از سن ۲۴ تا ۳۲ سالگی)
۵- ۸ سال پنجم که دوران تکاثر از علم است. (از سن ۳۲ تا ۴۰ سالگی)
هر انسانی در هر یک از این دوره ها حالاتی دارد، مانند شرف، عروج، هبوط، صعود، نزول، فرح و ترح.
نام تابع مسمی و ذات است. همزاد جنی و ملکی تابع نام است، لذا همزاد انسان ۴۰ساله اقتداری را دارد که همزاد فردی که دوران تفاخر و زینت را طی می کند، ندارد. همزاد هر انسانی به تبع آن شخص می تواند عامل خیر باشد مانند همزاد نیکان و صالحان، به همین دلیل گاه برای همه ما اتفاق افتاده که نزد بزرگی می رویم و بی اختیار احساس آرامش می کنیم.
همچنین طبیعت همزادهای هر فردی با طبیعت و مزاج آن فرد موافق است. مثلاً طبیعت برخی از افراد گرم و مرطوب ، سرد و مرطوب و یا گرم و خشک و یا سرد و خشک است . همزادهای انسان ها هم به طبع طبیعت هر انسانی این چنین هستند .
به همین دلیل است که برخی از ارواح با بعضی دیگر سازش دارند مثل سازش روح با بدن مثالی یا سازش همزاد ملکی با موکلی به نام عتید و سازش همزاد جنی با موکلی به نام رقیب که این دو موکل ( عتید و رقیب ) از آیات قرآن استخراج می شود در قرآن کریم سوره ی ق آیات ۱۷ و ۱۸ می خوانیم: هنگامی که دو ملک (عتید و رقیب) راست و چپ که ملازم انسانند اعمال او را دریافت می دارند. سخنی (از خیر و شر) بر زبان نیاورد جز آنکه همان دم فرشته ای مراقب و حاضر بر انجام مأموریت است.
در روایات اسلامی نیز به دو همزاد ملکی و جنی اشاره شده است. ابوحامد غزالی در کتاب احیاء العلوم از قول جابربن عبدالله می نویسد : چون حضرت آدم (ع) به زمین آمد اظهار داشت : ای پروردگار که میان من و این بنده دشمنی انداخته ای اگر مرا در برابر او یاری نکنی تحمل او را ندارم. گفت : تو را هیچ فرزندی متولد نشود مگر آن که فرشته ای به حمایت او بگمارم. ابو ایوب بن یزید نیز گفته است : به ما چنین رسیده است که با فرزندان آدمیان ، جنیان (همزادان) زایند پس با ایشان ببالند .
تصرفات جنیان بر دو گونه است یکی تصرفات همزاد و دیگری تصرفات اجانین غیر همزاد است. همزاد کسانی که نام های غیر رحمانی دارند گاهی در صاحب خود تصرفات شیطانی می کند و این که گاه می بینم اشخاصی با اسم رحمانی جن زده شده اند این ها تصرفات همزاد نیست بلکه تصرفات سایر اجانین است. مزاحمت های اجانین به صورت های متعدد است:

۱-اگر در وجود کسی تصرف کنند خواب از او گرفته می شود و به تعبیر علمای علوم غریبه « عقد النوم » شده است.
۲-تصرف به صورتی است که انسان را از لذات زناشویی محروم می کند که به تعبیر دانشمندان این علوم می گویند فلانی مربوط گردیده (یعنی بسته شده است)
۳- بستن به صورتی است که مذکر متمایل به مؤنث یا مؤنث متمایل به مذکر نمی شود، این را بخت بستگی می گویند.
۴-تصرفات ارواح و اجانین به این گونه است که عامل آنها را به جهت بستن کار مطلوب استخدام می کند، یا آن که فردی را که اراده خروج از شهر یا کشوری را دارد او را عقدالطریق می کند.
۵-گاهی تصرفات جنیان معلول عمل عامل نیست بلکه معلول عمل خود شخص است مانند زنی که خواسته یا ناخواسته بدون گفتن نام خدا آبی را در مکانی که مسکن اجانین یا اطفال آنها و یا پیران و جوانان آنان است می ریزد که باعث صدمه بر آنان می شود که در این صورت جن ها دست به انتقام می زنند مثلاً نمی گذارند برای این فرد بچه ای ایجاد شود. در همان ابتدای انعقاد نطفه بچه را ساقط می کنند که برای این فرد لازم است چله بُری شود.

انواع همزاد: همزاد دارای ۴ نوع است: همزاد آتشی، همزاد بادی، همزاد آبی، همزاد خاکی.
اشکال همزاد: همزاد در اوایل به شکل بخاری به نظر می‌رسد و رنگی تقریبا نیلی دارد، مانند ابر، و شکل آن موهوم بنظر خواهد آمد. هر چه عامل در عمل تسخیر قوی تر باشدو از قدرت بالایی برخوردار باشد، شکل و شمایل همزاد منسجم تر به نظر خواهد رسید و شبیه تر به موجودی زنده دیده خواهد شد.
وصف همزاد: همزاد با آدمی زاده شده و در کنار او زندگی می‌کند، و بعد از مرگ آدمی نیز زندگی همزاد به پایان رسیده و یا تغییر شکل می‌دهد.
به گفته ی مرتاضان هندی بعد از مرگ آدمی همزاد او نمی‌میرد بلکه زنده مانده و در هوا مشغول گشت و گذار خواهد بود.
کارهایی که همزاد می تواند انجام دهد:
۱- بین دو نفر محبت و یا دشمنی ایجاد کند، بسته به حکم شما دارد.
۲- از جایی عکس و یا طرحی برداشته و برای شما بیاورد.
۳- شخص و یا شی ء گمشده را پیدا کند.
۴- از آینده خبر دهد.
۵- دفینه و گنج‌های پنهان را به شما نشان دهد.
۶- از گذشته هر چه بخواهید به شما خواهد گفت.
فطرت همزاد: برخی از همزادها بنا بر طبیعتشان دوست دارند که همیشه مشغول انجام کار باشند و خود را سرگرم کند. پس باید همیشه کاری را به او بدهید در غیر این صورت اسمی به او بدهید تا ورد زبان کند. برخی از همزادها سرسخت هستند و برخی شوخ طبع. تمام حالات همزاد بسته به حالات عامل دارد.
والله مستعان.

چطور بفهمیم همزاد داریم

سلام خانم فرزانه
لطفاً همین مطلب را از طریق ایمیل که در نوار بالای وب سایت – تماس باما- آمده است با جزییات و مشخصات کامل ارسال فرمایید

ان الله علی کل شی قدیر …جناب اقای قهرمانی از مساعدتتان برای دوستان سپاسگذاریم.

سپاس از قدر دانی شما خواهر فرهیخته گرانقدر

سلام.سلیمانی هستم براتون پیغام گذاشتم.لطفا جواب بدید

ارسال شد

سلام و درود خدمت آقای قربانی عزیز
یه سوال دارم خدمتتون
چطور اسم اعظم یه شخص بدست میاد
بنده نرم افزاری از سایت بازار دانلود کردم تحت عنوان “اسماء”
توي اين نرم افزار اسم همنام فاطمه
يا شاعد هست
در صورتي كه فاطمه به حروف ابجد 135
ولي ياشاعد 386 هست
بنده فكر ميكردم بايد مطابق هم باشه ولي مثل اينكه اين طور نيست
ميشه راهنماييم كنين

خانم فاطمه
کتاب «فرهنگ نام و اسما هم نام را » بخوانید دستورالعمل آن امده است
ساعد صحیح است نه شاعد؟

خانم سادات حسینی
راهکار درمان وجود دارد ایمیل بزنید

سلام.من هنوز منتظر پاسخ شما هستم.ذهنم پراز سوال شده.ممنون میشم وقت بزاریدبخاطر حاد بودن مشکلم مصرهستم اول راجع بهش صحبت کنم و جوانب رو بسنجم

سلام
زنگ بزنید یا شماره موبایلتان را ایمیل کنید

سلام وعرض ادب . جسارتا ایمیلی خدمتتان ارسال نموده ام . ممنون می شوم بزرگواری فرموده وجوابش را مرحمت بفرمایید.

ارسال شد

سلام وقت شما بخیر .من ایمیل را خدمتتان ارسال کردم و منتظر شما بودم ولی جوابی دریافت نکردم خواهش می کنم به حق امام حسین کمک کنید. مشکلات زیادی از قبیل همزاد و طلسم دارم. جونم در خطر لحظه لحظه در عذابم هر جا میرم از من پول زیادی می خوان من توان پرداخت آن را ندارم

سلام
هنوز ایمیل از شما دریافت نکرده ام شرحش را بنویسید

سلام ببخشید اگر امکان دارد یک شماره تلفن برایم ارسال کنید تا با شما تماس بگیرم کارم خیلی فوری است سپاس

سلام
خانم سادات حسینی
نوار بالای وب سایت شرح پیام را با شماره تماس خودتان ارسال کنید به موقع با شما تماس می گیرند

باعرض سلام میخواستم راجع به جن سوال کنم چند وقتی است که در خانه مااتفاقهایی می افتد مثلا یک چیزی گم میشود وبعد در جایدیگری پیدا میشود یا اصلا پیدا نمی شود ایا واقعا جن حقیقت دارد ما باید چکارکنیم

سلام زهره خانم
فرمودند: بلی جن واقعیت دارد و یکی از آفریده های خداست، صبح و غروب سپنج دود کنید و هم چهار قل بخوانید و به چهار گوشه خانه بدمید

سلام
استاد
ايملم بنام امير مهدي بدست نرسيددددددددددد؟؟
خواهش ميكنم
در ضمن استاد من جمعه رفته بودم به همون ادرسي خ ارديبهشت كوچه نورزو ولي هرچقد زنگ زدم كسي جواب نداد براي گرفتن كتاب اسما

سلام – زری خانم
ای وای کدام مغازه جمعه ها باز است ؟ تهران از پنجشنبه عصر نیمه تعطیل می شود خانم !؟

ایمیل شما رسیده

سلام
خانم سنا رحمانی تبار- اول سخنی باشما – را از نورا بالای وب سایت مطالعه کنید و بعد مشروح خواسته ی خود را ایمیل بزنید

سلام خانم سمانه
لطفا از نوار بالای وب سایت « تماس با ما»- مشروح خواسته خود را ایمیل کنید

سلام زهرا خانم
لطفا ایمیل بزنید، در این جا جای پاسخ گویی این موارد نیست

با سلام و عرض ادب
از متن من دریافتم که
این همزاد ظاهرا اذیت می کند
چطور میشه جواب همزاد رو داد؟
ایا در مورد کارهایی که به طور صحیح انجام نمیشود اما با زحمت .مربوط به این همزاد است؟

سلام
انشا الله حضوری گفتگو می کنیم

سلام.میشه لطف کنید اون دستورات برام ایمیل کنید.من چند ساله مشکل همزاد دارم ولی هرجا رفتم کلی هزینه کردم اما هیچ نتیجه ای نگرفتم.من به خاطر داشتن همزاد نمیتونم ازدواج کنم با وجود داشتن خواستگارهای زیاد و خوب….
ممنون میشم کمکم کنید…تشکر

سحر خانم
پاسخ ایمیل شما ارسال شد

یکی از دوستان من که زن 44 سالهوای هستن ، ازدواج کردن و بچه دار هم شدن اما الان مدتیست بیخواب هستن و شبها هنگام خواب از حضور همزادشون در اتاق خواب خبر میدهند و نمیتواند بخوابند لطفا راه حل ارایهدبدهید

سلام خانم نور
به لحاظ حفظ اسرار – لطفا از نوار بالای وب سایت – تماس باما – را مرور کنید- ممنون

سلام خانم س . رنجبری
موارد خصوصی را با شرح و مشخصات بیشتر ایمیل بزنید – تماس باما –نوار بالای وب سایت

سلام روزتان بخیر!من هم دقیقا مشکل داشتن همزاد رو دارم!با وجود داشتن خواستگارهای خیلی خوب و زیاد متاسفانه نمیتونم ازدواج کنم!همشون بهم میخورن!میگرن و دیگه خبری ازشون نمیشه!چند نفر گفتن همزادت نمیذاره!من باید چیکار کنم????

سلام خانم لیلی
ایمیل بزنید

سلام همزاد من خیلی اذیتم میکنه . روز خوش ندارم. تورو خدا کمکم کنید

سلام خانم مهسا
ایمیل بزنید

چطور بفهمیم همزاد داریم

سلام منم مشکل این دوتا خانومو دارم یک سال و نیمه ازدواج کردم ,تورو خدا کمکم کنید

سلام خانم ناهید
برای دفع این مورد بخور مریم را آماده کرده ایم که بسیار مجرب است- ایمیل بزنید – نوار بالای وب سایت- تماس باما –

سلام خان آنا
اینجا برای پاسخ شما مناسب نیست ایمیل بزنید- نوار بالای وب سایت – تماس باما

سلام
من هر چند روز یکبار حال روحیم خیلی به هم مریزه و نسبت به همسرم و خانواده ش بدبین میشم حس میکنم مورد ستم واقع شدم و پرخاشگری می کنم و صبوریمو از دست می دهم دعانویس به من گفت همزادت فعال است و هر چند وقت به هم میریزی چی کار باید بکنم برای این مشکل؟؟؟

سلام خانم فرزانه
این گونه موار باید ایمیل بزنید – نوار بالای وب سایت – تماس باما

سلام سام هستم و 35 سال سن دارم هنوز مجردم قد 185 و خوشگل و اروپا زندگی میکنم ولی نمیدونم چرا از بی توجهی دیگران حرص میخورم اینجوری بگم اگه تنها باشم بیرون برم هیچکی نگاهم نمیکنه یعنی حس میکنم اصلا منو نمیبینن برعکس اگه با شخص ثالثی بیرون برم فرقی نداره آقا یا خانم ،پیر ، بچه زشت یا زیبا اینقدر مورد توجه قرار میگیرند که از حسادت نمیدونم چکار کنم یعنی ترجیح میدهم که تنها بیرون برم تو همه ابعاد زندگیم به همین شکل است دعا ( دفع طلسم )هم کردم ولی بی تاثیر بودن لطفا راهنماییم کنید با تشکر

سلام آقا سام عزیز
نوار بالای وب سایت – تماس با ما – ایمیل بزنید
اطلاعات بیشتری لازم

من دختری ده ماهه دارم .به تازگی وقتی خوابه از خواب میپره و مدتها گریه میکنه و وحشت میگترش.میترسم همزاد داشتخ باشه.چه کنم؟؟

سلام یه دوست
نوار بالای وب سایت – تماس باما – ایمیل بزنید-
باید دستورالعمل خاص خود شما داده شود =

سلام خسته نباشید من امروز بهتون ایمیل دادمچه موقع جوابم رو میدید چون عجله دارم

سلام خانم مریم
پاسخ ارسال شده است

سلام من همزادم خيلي اذيتم ميكنه تورو خدا كمكم كنين چيكار بايد بكنم

باسمه تعالی
سلام خانم سارا
تا کنون مواردی چند با این مشکل روبرو بوده اند و نتیجه گرفته اند = نوار بالای وب سایت – تماس باما – با شرح و مشخصات بیشتر ایمیل بزنید

باسمه تعالی
سلام خانم سارا
تا کنون مواردی چند با این مشکا روبرو بوده اند و نتیجه گرفته اند = نوار بالای وب سایت – تماس باما – با شرح و شمخصات بیشتر ایمیل بزنید

سلام من یک ماه پیش ایمیل زدم ,اما جواب ایمیلم داده نشد,لطفا کمکم کنید,منم مشکلم مثل این دوتا خانومیه که گفتین معالجه شدن ,خواهشن کمکم کنید

سلام خانم ناهید
پاسخ همه ایمیل ها داده شده است
ایمیل شما نرسیده است
با دقت ایمیل بزنید – شماره تماس بذارید – در فرصت مقتضی – پیام برای تماس داده میشود

سلام.برادرکوچک من شش سالشه.وقتی تنهاش میزاریم یاوقتی تنهامیره بیرون هرباربراش یه اتفاقی میفته.وقتی پیشه یک روحانی رفتیم گفت که ایشون همزادش اذیتش میکنه.میخواستم ببینم راهی برای اینکه خوب بشه هست!؟
ممنون

باسمه تعالی
سلام
البته تابحال مواردی متعدد و مشابه در سنین مختلف بوده اند که مشکل آنها برطرف شده است – نوار بالای وب سایت – تماس باما – ایمیل بزنید

سلام چطور ميتونم با شما در تماس باشم

سلام خانم asal
نوار بالای وب سایت – تماس باما – ایمیل بزنید – تلفن بذارید – با شما هماهنگ میشود برای تماس

با عرض سلام
ما از کجا بدونیم که همزاد داریم یا نه؟
استاد عزیز من تازه وارد این سایت شدم والا تا الان اصلا همچین چیزهایی به گوشم نخورده بود انگار وارد دنیای دیگه ای شدم میشه مطلب برایمان زیاد بگذارید تا بخوانیم ممنون میشم

سلام elahe
شما همه مطالب سایت را خونده اید ؟
که مطلب دیگر بذاریم !؟
علاقه مندان میتوانند با دعوت قبلی از جلسات خصوصی حاج آقا هم استفاده کنند

مهنوش خانم
در این مورد ایمیل بزنید- نوار بالای وب سایت – تماس باما- موارد بسیاری بوده که رفع شده است -نگران نباشید

سلام خانم فاطمه
بهتر آن است در این مورد با مشخصات ایمیل بزنید تا بررسی شود – نوار بالای وب سایت – تماس باما-

سلام سارا خانم
موارد متعددی این طور بوده اند که الحمدلله مشکل برطرف شده – بهتر است دقیق ایمیل بزنید- نوار بالای سایت – تماس باما

سلام خانم سارا
این گونه موارد را ایمیل بزنید – نوار بالای سایت – تماس باما –

سلام ..مگه ایمیل من نیومده

سلام سارا خانم
پاسخ شما ایمیل شد

باسمه تعالی
سلام خانم ساحل
این گونه موارد میتواند از اثرات همزاد باشد
نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید –

ببخشید لطفا ايميل منو جواب بدین

آقا سپهر ایمیل بدون پاسخ نداریم

سلام استاد
من کتاب اسما رو گرفتم
میشه بگید آیا همزاد میتونه در ناباروری هم دخالت داشته باشد
تورو خدا منو کمک کنید ی راهکار بدید دوست ندارم قسم بخورم ولی ب هر چی اعتقاد دارید کمک کنید شرایط خیلی بدی است ی راهی پیش روم بذارید

باسمه تعالی
سلام خانم orkide
البته بی تاثیر نیست – بهتر است این گونه موارد را ایمیل بزیند – نوار بالای سایت – تماس باما –

سلام خدمت شما
من چند ماهی هس ازدواج کردم وارد خانه سه طبقه ای شدم
که در نبود ما و هر کدام از همسایگان صداهایی می آید که انگار وسیله های سنگین را جابجا میکنند .. حتی گاهی شده ما مسافرت بودیم همسایه زنگ زده دزد آمده و ما برگشتیم ولی درعین ناباوری چیزی تکان نخورده و هیچ اتفاقی نیوفتاده
فقط سرو صدا ی حابجایی میز و مبل ستگین میاد !!!
اما اینم بکم در این خانه بحدی آرامش هس و راحتم جای دیگری نیستم

باسمه تعالی
سلام خانم سمیرا
به اذن الهی این مشکل قابل برطرف شدن است
بهتر است این گونه موارد را ایمیل بزیند – نوار بالای سایت – تماس باما –

سلام
خواهرزاده ای دارم که دختر دوساله هست و تازگیا یکدفعه روانی شده ،جیغ نیزنه موهاشو میکشه ،سرشو میزنه به دیوار و…
روانپزشک فقط آرامبخش و دیازپام میده که اونم تأثیر نذاره
این بچه از خونه فرار میکنه و فقط میگه بریم پارک و بیرون میبرنش کنی آرومتر میشه…
یه فامیلمون یه آشنا داشته بعش گفته این بچه جن و اینطورش کرده
به نظرتون درمان میشه؟

باسمه تعالی
سلام خانم هیوا
البته به اذن الهی قابل درمان است
بهتر است این گونه موارد را ایمیل بزیند – نوار بالای سایت – تماس باما –

سلام ببخشید جناب میشه لطفا جواب همه سوالات رو تو همین قسمت بدین چون شاید همه این سوالا سوالای ما نباشه ولی دونستن جواباشون بدنیست بنظرم
و اگر این افراد مشکلی با فهمیده شدن جواب سوالشون بوسیله بقیه داشتن سوال رو اینجا در ملا عام نمیپرسیدن!!

سلام جناب الی
اول این که پاسخ سئوال هرکس متفاوت است و یکسان نیست
دوم این که نمیتوان مشکلات مردم را اینجا به نمایش گذاشت .

سلام خانم الینا
بهتر است این گونه موارد را ایمیل بزیند – نوار بالای سایت – تماس باما –
البته پاسخ شما هفته آینده داده خواهد شد زیرا حاج اقا سفر هستند

باسلام وخسته نباشید مخواستم ازتون سوال کنم ایاهمزاد ها برای محیط کاری ضررمیرسونند یانه ازچند جا پیگیر شدم گفتند همزاددنون روزی تون رو می برند لطفا کمک کنید چون اقا مون نابود میشه میگه انگار جلوی مغازه پرده کشیدند گویا از هرمشتری سوال می کنه قسم می خورند مامغازه ای ندیدم

سلام خانم اعظم ممدودی
البته اگر این چیزها نبود و مواردی را ما مشاهده نکرده وبدیم اینجا نمی آوردیم
بهتر است در این مورد – نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید

باسلام وخسته نباشید مخواستم ازتون سوال کنم ایاهمزاد ها برای محیط کاری ضررمیرسونند یانه ازچند جا پیگیر شدم گفتند همزاددنون روزی تون رو می برند لطفا کمک کنید چون اقا مون نابود میشه میگه انگار جلوی مغازه پرده کشیدند گویا از هرمشتری سوال می کنه قسم می خورند مامغازه ای ندیدم ازشما متشکرم اجرکم عندالله

سلام خانم مریم م
البته اگر این چیزها نبود و مواردی را ما مشاهده نکرده وبدیم اینجا نمی آوردیم
بهتر است در این مورد – نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید

سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران عزیزی که بانیان این وبسایت هستید
مدتیست همسرم درگیر این مسائل هستند و حدود یک ماه شده که به دعانویس معرفی شدیم و مشکل ایشان نه کاملا ولی تا حد زیادی برطرف شده است. من و همسرم اصلا به این مسائل اعتقاد نداشتیم ولی چیزهایی تو این مدت دیدیم که نگاهمون به همه چیز تغییر کرده است. خواستم ازتون بابت این سایت خیلی تشکر کنم امروز از روی سرچ گوگل به وبسایت شما رسیدم و دیدن اینکه مشکل ما مشکل خیلی از مردم هست و نگرانی مارو کمتر کرده.
من هم تقاضا دارم صفحه ای اختصاص بدین به درج تجربیات مردم تا هم اعتماد به این نکات بیشتر شه و هم بار نگرانی دوستان کمتر شه این تجربیات رو با اجازه افراد به اشتراک بذارید تا حرمت اسرارشون هم حفظ شه. چون خودتون بهتر میدونین در این مسائل اعتماد کردن به هر کسی جایز نیست و بازار کلاهبردارها هم خیلی داغه با قیمت های گزاف. ای کاش من هم میتونستم با موارد مشابه بیشتری آشنا شم این مساله خیلی نگرانمون کرده

سلام جناب انصاری
ما در حد وسع و توان اطلاع رسانی می کنیم و امیدواریم مورد استفاده دردمندان واقع شود؛ از حُسن توجه سرکار عالی سپاسگزاریم.

سلام خانم تینا

بهتر است در این مورد – نوار بالای سایت – تماس باما – مشروح با مشخصات ایمیل بزنید موضوع قابل رفع و دفع است نگران نباشید

سلام خانم مریم
این گونه موارد به لحاظ حفظ اسرار بهتر آن است که با شرح بیشتری ایمیل بزنید
نوار بالای سایت – تماس باما – مرور شود

سلام خانم الینا
با شرح بیشتری ایمیل بزنید – نوار بالای سایت – تماس باما- اینجا مناسب پاسخ نیست

سلام خانم فریده
این گونه موارد را با شرح ایمیل بزنید- نوار بالای سایت – تماس باما –

سلام خانم فریده
لطفاً از طریق ایمیل پیگیری کنید
اینجا مناسب پاسخگویی به اسرار خصوصی نیست

سلام خانم فریده
پاسخ شما ایمیل شد

باسمه تعالی
سلام asemoon
به لحاظ حفظ اسرار بهتر آن است که این گونه موارد را ایمیل بزنید
نوار بالای سایت – تماس باما –

لطف می کنید میگین چطور میشه همزادو از بین برد

سلام خانم فاطمه
اینجا نمیتوان بیان نمود
ایمیل بزنید – تماس باما –

سلام خانم فاطمه
برای حفظ اسرار از طریق ایمیل پاسخ داده شده است

سلام خانم فرزانه
برای حفظ اسرار این گونه موارد را ایمیل بزنید
نوار بالای سایت – تماس باما

با سلام. دختر دو ساله ای داریم که به هیچ وجه غذا نمیخورد. فقط شیر و شکلات. بسیار هم لاغر و ظریف است. شبها هم خواب خوبی ندارد و به کرات از خواب می پرد و گریه می کند. در طالع مادرش گفتهداند که همزاد دارد. آیا ممکن است از آن طرف آزاری به او میرسد؟ در آزمایشات و بررسی های پزشکی مورد خاصی دیده نمیشود ولی بدون دلیل این بچه هیچ چیزی نمی خورد . حتی سفره که پهن میشود گاها فرار میکند. لطفا کمک کنید.

سلام آقای هنری
به اذن الهی قابل بر طرف شدن هست
نوار بالای سایت – ایمل بزنید – تماس باما –

سلام من از طریقی متوجه شدم همزاد دارم هنوز مشکل خاصی برام پیش نیومده ولی خواستم بدونم باید چیکارکنم یه خورده میترسم چون اصلا نمیدونم چیه.خواهش میکنم کمکم کنین ایا اصلا لازم ب دعا گرفتن هست یا نه.من واقعا نگرانم.ایا خطر ناک هسست با نه.

سلام خانم فاطیما
در برخی موارد ممکن است آزار دهنده باشد
ایمیل بزنید – نوار بالای سایت – تماس باما

ببخشید ادرس ایمیل قبلی درست نیست ب این ادرس ایمیل کنید

خانم فطیما
پاسخ شما ایمیل شده
در صورت ضرورت اگر نرسیده بود مجددا درخواست را ایمیل کنید
نوار بالای سایت – تماس باما

چقدر مطلب تیتر با محتوا داشت

سلام hamid –
امیدواریم مورد استفاده و کاربرد همه دردمندان قرار بگیرد – ان شاالله تعالی

سلام از کجا بفهمیم که آیا همزاد داریم یا خیر؟

باسمه تعالی
سلام خانم افسانه
آثار ان در هرکسی متفاوت است ، لذا اگر در اینجا مطرح کنیم موجب نگرانی دیگران میشود ، شما حالات خودتان را که احساس می کنید از طریق ایمیل/تماس باما/ نوار بالای سایت مطرح کنید تا بررسی شود

سلام خانم ستایش
برای حفظ اسرار این گونه موارد را باید ایمیل بزنید- بصورت مشروح و با مشخصات
نوار بالای سایت – تماس باما
تا بحال به اذن الهی موارد متعددی برطف شده است

سلام خانم سحر
برای حفظ اسرار این گونه موارد را باید ایمیل بزنید
نوار بالای سایت – تماس باما
البته دارد ولی جزیی

با سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت استاد بزرگوار،
یک نفر از آشنایان بنده مشکل همزاد دارد و نمی تواند ازدواج کند، اگر امکان دارد دستور جامعی که در مورد دو زوجی که اشاره فرمودید ارسال کردید برای این جانب هم بفرستید ممنون می شوم. التماس دعا

سلام علی آقا
پاسخ شما ایمیل شده است

سلام خسته نباشید همزادم دختران ازمن فراری میده و هنوز مجردم لطفا راهنمایی بفرمایید

سلام آقا حجت عزیز
اینجا برای پاسخگویی مناسب نیست
سلام آقا امیر
نوار بالای سایت = تماس باما – ایمیل بزنید

سلام عليكم

بزرگوار لطفا به ايميل بنده هم جواب بدين

با تشكر

سلام خانم آرزو
ایمیل بدون پاسخ نداریم

سلام خسته نباشید
من دوزوز پیش ایمیل دادم و مشکلم رو نوشتم کی پاسخ میدین.ممنون میشم.

پاسخ ارسال شده
حاج آقا سفر بودن

سلام خانم سمیرا
آن در باره حقیقت بوده در سایت آورده ایم
این گونه موارد را اگر می خواهید بررسی شود باید ایمیل بزنید اینجا مناسب پاسخگویی نیست
نوار بالای سایت – تماس باما-

سلام خانم هستی
ما امین و حافظ اسرار مردم هستیم نگران نباشید
بر همین اساس تاکید می کنیم اینجا باری پاسخگویی مناسب نیست

دستتون درد نکنه واسه راهنمایی هاتون

اقا شایان
التماس دعا

طنز پدرداز خوبی هستید؟!

سلام وقتتون بخیر
من چندروزی هست میل فرستادم و شماره تلفن نوشتم خدمتتون برای سوالاتم اما خبری نشده.ببخشید کی پیگیری میشه.منتظرم

سلام
حتما حاج آقا زنگ زده اند متوجه نشده اید؟

باسلام، یک دعانویس به من گفته گاهی خوبی گاهی بد که این بخاطر همزاد توست میخاستم بدون یعنی من همزاد دارد در این مورد ایمیل هم زدم اکه راهنماییم کنید ممون میشم.

سلام خانم نفیسه
از این حالت وجود همزاد قابل استخراج و استنباط نیست
پاسخ ایمیل شما ارسال شده است

آقای قربانی میشه یه تلفن تماس از خودتون بزارین
اینجوری راحت تر میشه باهاتون تماس گرفت

مریم خانم
نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید شماره بذارید با شما هماهنگ میشود

مریم خانم
لطفا در این مورد – در صورت تمایل – ایمیل بزنید
نوار بالای سایت – تماس باما –

سلام مریم خانم
به اذن الهی همزاد شما دفع میشود
اما موضوع ازدواج امر ی فرا گیر است ؛ که تنها وجود همزاد مانع این کار نیست

سلام سحر خانم
ما شما را کاملا درک می کنیم؛ واقعا نمیتوان اینجا پاسخ گفت
اما آنهایی که هر روز با یک پسر هستند و فکر می کنید با بهترین مرد هم ازدواج می کنند ؛ آیا آخر و عاقبت آنها را دیده اید ؟!
آن جایی که گرفتار هزار درد سر و درد بی درمان می شوند کسی نمی بیند و نمی داند از چیست ؟ و به شما و کسی دیگر هم نمی گویند چه بر سر آنها آماده است
در صورت تمایل – نوار بالای یایت – تماس باما – ایمیل بزنید – شماره همراه بذراید – با شما هما هنگ می شود

بله سحر خانم
ازطزیق ایمیل در تماس باشید
اینجا مناسب پاسخگویی نیست

نوار بالای سایت – تماس باما – با حاج اقا تماس بگیرید

سلام خانم نسیم
نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید
یا تلفنی تماس بگیرید

سلام خانم مریم
اینجا برای پاسخ مناسب نیست- برای حفظ اسرار میتوانید از :
نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید

سلام خانم نگار
اگر حالا اعتقاد پیدا کرده اید بدانید که :
اینجا برای پاسخ مناسب نیست- برای حفظ اسرار میتوانید از :
نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید

از اینڪہ صبورانه و در ڪمال ادب و احترام به همه ی نظرات پاسخ میدید ازتون ممنونم و از خدا میخوام بهترینها رو نصیبتون ڪنه.
التماس دعا_مریم

مریم خانم از حُسن توجه شما سپاس گذاریم.

سلام آقا علیرضا ایران شاهی
لطفا از نوار بالای سایت – تمای باما – به حاج آقا ایمیل بزنید و موضوع را طرح و شماره همراه بذارید با شما هماهنگ می کنند

سلام خانم سیده زینب
پاسخ شما ایمیل شده

سلام آقا محمد حسین
اول باید طالع شما و اون خانم بررسی شود از طرفی – این گونه موارد باید ایمیل شود – نوار بالای سایت – تماس باما –

سلام آقا امید عزیز
البته که هست ؛
این گونه موارد باید ایمیل شود – نوار بالای سایت – تماس باما –

سلام حاج قربانی عزیز روزگار به کامتان، بنده از تیر ماه امسال کتابی پیدا کردم [کنوز الاسرار خفیه] تا حالا دو بار مطالعه کردمش و مواردی برایه انجام انتخاب کردم اما متاسفانه دیگه نمیتونم حتی !!!سمتش برم اول کتاب شماره[ جمل] بنده نوشته شده، از استادی دعا نویس کمک خواستم بعد ایشان فرمودن یک همزاد داری و دو روح همزادت میاد تو ذهنت نمیگذاره تصمیم بگیری، از چندی از دوستان که در زمینه فرا درمانی کمک خواستم آنها نیز اشاره به ۳ کردند که اطرافم هستند و سنگینند، سوال بنده از جنابعالی اینست که واقعٱ قفل شدم چه کنم یه استاد؟

سلام آقا امیر عزیز
بله به لحاظ این بدون اذن و اجازه اقدام به انجام و استفاده از دستورات کرده اید دچار این مشکل شده اید؛ حال در صورت تمایل به رفع اسن مشکل
از نورا بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید

سلام خانم عاطفه
سلام خانم عاطفه
برای برطرف کردن آثار همزاد ما از دو روش استفاده می کنیم و نیازی به حضور فرد هم نیست :
الف: دستورالعمل خاصی براساس طالع و ستاره او استخراج که باید انجام دهد و دشوار هم نیست .
ب: استفاده از بخور حضرت مریم .
در صورت تمایل باید از طریق نوار بالای سایت – تماس باما – شرح مشخصات و…ایمیل کنید

سلام ش .م
این گونه موارد را از نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید.

باسمه تعالی
سلام خانم سحر
این گونه موارد را از نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید.

باسمه تعالی
سلام خانم الهه – موضوع همزاد را زا سایت جستجو کنید
این گونه موارد را از نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید. اینجا مناسب پاسخگویی نیست.

میخوام همزادمو تسخیر کنم, ازش بخوام برا زندگی تو این دنیا کمکم کنه چون من هیچکسو ندارم, تنهای تنهایم لااقل او باهام باشه, اعصاب قویم ندارم. میخوام راهنماییم کنید بدون تضرری این اتفاق برام بیفته

ouperta – عزیز برادر
نوار بالای سایت – ایمیل بزنید – تسخیر همزاد توصیه نمیشود

سلام. بنده فعلا مجرد هستم. اگر بخواهیم بچه مان بی همزاد باشه یا همزادش اذیتش نکنه، (پیشگیری) چه تدبیری قبل از ازدواج و قبل بارداری باید اندیشید؟ممنونم

سلام خانم مهرناز
اول می توانید از طریق نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید و از مشاوره ی استفاده کنید
دوم کتاب – ازدواج موافق فرزند صالح – را مطالعه کنید -دستورالعمل دارد

سلام خانم مهرناز
کتاب های :
فرهنگ نام و اسماء هم نام / ازدواج موافق فرزند صالح /را بخوانید
نوار بالای سایت خرید کتاب – میتوانید تهیه کنید

سلام خانم فاطمه
نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید –

سلام خانم اعظم
از نوار بالای سایت – تماس باما- ایمیل بزنید – تا راهنمایی شوید

سلام خانم نرگس
تماس باما – آدرس ایمیل هست ایمیل بزنید و شرح درخواست را بیان کنید

سلام خانم بارانا
استفاده از بخور حضرت مریم و دستورالعمل های بعد از آن ان شا الله مفید خواهد بود
نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید و درخواست خودتان را ارسال کنید

ســــــــــلام آقای قربانی
ایمیلی خدمتتون ارسال کردم،خواستم ببینم به دستتون رسیده یا نہ؟
ممنون میشم بهم جواب بدین

سلام خانم مریم
ایمیل بدون جواب نداریم
اگر پاسخی دریافت نکرده اید احتمالا درست ارسال نکرده اید.
مجددا ارسال کنید

ســــــــــلام
خوبین آقای قربانی
نمیدونم چرا هر چی ایمیل میفرستم به دستتون نمیرسه،
من الان چجوری باید مشکلمو باهاتون درمیان بزارم؟
چجوری شماره تماسمو واستون بزارم؟

سلام مریم خانم
حتما درست ایمیل نمی زنید
بیشتر دقت کنید در نوشتن آدرس ایمیل – همین جا هم شماره تلفن بذراید با شما هماهنگ میشود و شماره شما نشان داده نمیشود

سلام
ایا اینکه ب هیچ.عنوان.نمیشه ک از خونه بیرون برم.مث زندانیا شدم ن اینکه.خانواده نزارن.ن.نمیشه ک.برم.و یا نمیتونم خرید کنم ینی من همزاد دارم ؟

لطفا از نوار بالای سایت تماس باما ایمیل بزنید تل بیشتر بتونید شرح بدید

با سلام. من دختری 26 ساله هستم که هرزگاهی بی دلیل می ترسم. مثلا کسی پشت در باشه و من متوجه نباشم در صورت رویارویی به شدت میترسم و جیغ میزنم و میپرم عقب ناخودآگاه. همین طور خیلی برام پیش اومده که قبل از اینکه کامل خواب برم انگار از پشت بوم پرت می شم یا از سرسره لیز میخورم یهو بیدار میشم. چند سالی هست که زیاد عصبی میشم سر یه حرف کوچیک داد و بیداد راه میندازم و یکسره حرف میزنم تا تخلیه شم اونم غیر ارادی و گریه هم میکنم به شدت. مخصوصاً با بابام سر سازگاری ندارم و همش باهاش جر و بحث میکنم و اختلاف نظر دارم. یعنی ممکنه من همزاد داشته باشم؟ ممنون میشم جواب رو به ایمیلم بفرستین.

از طریق نوار بالای سایت تماس باما ایمیل بزنید شماره تلفن تلفن بذارید با شما هماهنگ میشود
بخور حصرت مریم هم میتواند برای مورد شما مفید باشد

درود
چطور میتوان فهمید همزاد داریم؟!
همزاد ممکن است بجای خود آدم کاری انجام دهد و خود شخص متوجه نشود؟

سلام ف ن ط
برای اطلاعات بیشتر از طریق نوار بالای سایت تماس باما ایمیل بزنید

سلام، خسته نباشید، واقعا ممنون از اين همه صبر و شکیبایی در پاسخگویی، میخوام بدونم از کجا بدونم همزاد دارم یا خیر؟ هیچ علایمی ندارم ولی خیلی خواب از ما بهتران می بینم.میشه کمکم کنید کمی میترسم از داشتن همزاد.

سلام
موضوع همزاد را ازسایت بخوانید یا این که از طریق نوار بالای سایت تماس با ما ایمیل بزنید تلفن بذارید تا بتوانید بیشتر مشورت کنید.

سلام
کسی همزاد خودشو دیده؟
و یا کسی رو میشناسید که با همزادش در ارتباط باشه یا حداقل اونو دیده باشه.
ایمیل فِیک (برای سایت ها D: )Peter.pan.pp330@gmail.com

سلام اقا عرفان
بله مرحوم دعبل خزایی
مواردی هم اخیرا به ما گزارش داده اند ولی از بیان مطالب آنها معذوریم

سلام من نامزدی دارم که هرکاری میکنه و دست به هر چی میزنه بد میاره دقیقا برعکس ضرب المثل دست به خاکستر میزنه طلا میشه این بنده خدا دست بهرچی میزنه خراب میشه و حتی چند بار بدون قصد و منظور انجام امور کارش به آگاهی کشیده و اذیت شده ازدواجمون پنج ساله که به تاخیر افتاده تا جایی که من شدیدا مورد سرزنش قرار گرفتم بخاطر صبری که برای این ازدواج کردم. دارم بقیه موقعیتهامو ازد دست میدم .چند وقت پیش رفته بود پیش یه دعا نویس بهش گفته برات جادویی کردن که همیشه مشکل داشته باشی اخیرا سردرد شدیدی گرفته و مشکلات جسمی زیادی گریبانگیرش شده
توروخدا کمکم کنید برام ایمیل بزنید تا اخر عمرم دعاگوتونم.

سلام
این گونه موارد را از نوار بالای سایت تماس باما ایمیل بزنید

دوستانی که مشکل دارند میتونن به حاج آقای نباتی (پیر مهر) هم مراجعه کنن.ایشون رایگان کار انجام میدهند

ممنون از ازاطلاع رسانی شما

شبا نمیتونم بخوابم انگار یهو یکی از خواب بیدارم میکنه و قصد اذیتمو داره چند نفر گفتن همزاد داری
حقیقت داره؟؟؟

سلام خانم عسل
از طریق نوار بالای سایت -تماس باما – ایمیل بزنید
بله این گونه موارد از نشانه های همزاد هم هست

سلام hani
عملکرد همزاد نشانه های مختلف دارد و میتواند این گونه باشد
این گونه موارد را از طریق نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید- یا از طریق تلگرام مطرح کنید

با عرض سلام و خسته نباشید….
آیا مسئله کاریزما نبودن افراد میتونه به همزاد اون ها مربوط بشه!
مثلا ما در طول زندگی ممکنه با افرادی برخورد کنیم که بدون اینکه خودمون هم دلیلش رو بدونیم دوست داریم خیلی زود ترکشون کنیم هر چند ممکنه افراد خیلی با محبتی هم باشن!
ممنون میشم اگه جواب بدین

سلام خانم فاطمه
باید وضعیت فرد مورد بررسی قرار بگیرد و نمیتوان اظهار نظر نمود
این گونه موارد را از طریق نوار بالای سایت – تماس باما – مطرح کنید

سلام زهرا خانم
برای این گونه موارد خصوصی باید از طریق نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید

سلام چرا نظرمنو ثبت نکردین و جوابمو ندادین

سلام زهرا خانم
چی بوده نظر شما ؟
چیزی ثبت نشده

سلام ـ من هر خواستگاری برام میاد تا دم دم ک میرسه همه چی تموم میشه ـ میگن همزاد دارم لطفا راهنمایی کنید

سلام خانم فائزه
برای این گونه موارد خصوصی باید از طریق نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید-

با سلام و خسته نباشید:

بنده چندتا موکل دارم .میخواستم از طریق خواب بهم کمک کنن و پاسخ سولاتمو بدن باید چه کاری انجام بدم؟میدونم قرآن خواندن و زیارت رفتن و مولودی گرفتن باعث رضایت اونا میشه ولی برای اینکه بتونم از کمکشون در زندگیم استفاده کنم باید چکار انجام بدم؟

سلام ب.د
عزیز برادر آن چه شما می خاهید شرح بسیار دارد اول باید چند کتاب خوانید تا با موکل آشنا شوید بعد چنین انتظاری داشته باشید
از جمله کتاب آن روز دوبار گریستم – فرهنگ نام و اسما هم نام
اینها شما را تا حدودی با وجود موکل آشنا می کند
از طرفی این گونه موارد را باید از طریق نوار بالای سایت ایمیل بزنید – تماس باما

باسلام خدمت شما استاد گرامی،من ۴۷ سال سن دارم ودرطول زندگی باچیزهای عجیب زیادی روبرو شدم، من باوجود اینکه همیشه عمرم کار کردم وزحمت کشیدم اما هرگز موفق نشدم حتی کوچکترین پس اندازی داشته باشم ودست به هرکاری میزنم مطمئن هستم موفق نمیشوم انگار همزادم به من میفهماند که نمیشوم وضمنا همیشه به هرچی فکر میکنم دقیقا آن کار برعکس نتیجه میدهد وخلاصه زندگیم نابود شده،شمارا به خدا کمکم کنید. خواهش میکنم کمکم کنید

سلام م.ح حسین پور
بررسی و تشخیص این گونه موارد را باید از طریق نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید

سلام .زنی هستم 32ساله .از سن یازده سالگی از بیماری وسواس فکری وعملی رنج میبرم .که شامل موارد گوناگونی ازجمله وضو و غسل ،رانندگی و…میباشد .الان واقعا خیلی شدید شده است به حدی که اصلا نمیتوانم رانندگی کنم چرا که این فکر به سراغم میاد که مبادا من موقع دنده عقب پشت سرم را نگاه نکرده باشم و به کسی زده باشم.پانزده سال است که ازدواج کرده ایم ولی بچه دار نمیشویم حتی آی یو آی آی وی اف هم انجام دادیم ولی بی نتیجه بود .لطفا مرا راهنمایی کنید بیماری وسواس داغونم کرده است به حدی که آرزوی مرگ میکنم .

سلام خانم ناهید- نگران نباشید با عزم و اراده جدی و توکل به حق تعالی – مشکل برطرف خواهد شد
از طریق نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید و با تلگرام پیگیری کنید
موارد خصوصی را نمیتوان اینجا پاسخ داد-

سلام دیشب یه ایمیل براتون فرستادم خواهشا جواب سوالمو بدید،ممنون

سلام K.D
بله امکان برقراری ارتباط هست
از نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید و درخواست آن جا مطرح کنید یا شماره بذارید تا از طریق تلگرام با شما پیام بدند

پاسخ ایمیل شما ارسال شده

سلام شیدا هستم لطف کنیدجواب سوالمو بدید دچار سردرگمی شدم،خواهش میکنم ایمیلامو جواب بدید

سلام خانم شیما
خواسته شما مفهوم نیست از طریق نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید- روشن تر شرح بدید

سلام نصیبه خانم
از طریق نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید

سلام . ممنون از توجه و مطالب بسیار خوبتون . راستش نمیدونم از کجا شروع کنم اما میدونم که همزادم یا حالا یکی دیگه توی زندگی من هست و نمیذاره مشکلات زندگیم حل بشه چند باری هم وقتی بچه تر بودم جن میدیدم و اذیت میکردن . پنج ساله دارم کار میکنم حقوق خوبی دارم ولی هر بار که قراره حقوق بگیرم یه مشکلی برام پی میاد که اون پول خرج میشه تا الان سه بار اتاق عمل رفتم . هر وقت پولی به دستم میرسه یه مریضی میاد سراغم و مجبور میشم اونو خرج کنم . توی دو سال گذشته بیشتر از سی تا پسر و مرد دیدم و در مورد ازدواج و اشنایی صحبت کردیم ولی هر کدوم به دلایلی نشد و کارم راه نیوفتاده دعا نویس گفت یه جن دشمن داری شایدم همزاد باشه . لطفا راهنمایی بفرمایید چیکار باید انجام بدم ممنون میشم 000

نوار بالای سایت ایمیل بزنیدتماس باما

سلام
خیلی وقته ایمیل زدم
خواهش میکنم جوابمو بدید
بیش از ده روزه
با سپاس

سلا آقا علی سوری
ایمیل بی پاسخ نداریم
شماره تلفن ایمیل کنید با تلگرام بهشما ارتباط برقرار خواهد شد

سلام من امروز پیام فرستادم ممنون میشم زودی جوابم رو باید.

خانم مهین پاسخ داده شده است

همزادم بچه ام رو سقط میکنه دو بار سقط کردم تو رو خدا زودی کمکم کنید

پاسخ ارسال شد خانم مهین

سلام خسته نباشید
اول ممنون از سایت خوبتون دوم خواهر من 3 شبه نمیتونه بخوابه ینی میخوابه بلند میشه مارو بلند میکنه میگه یکی روپام بود از سنگینی پام شدم یا یه شب گفت یکی داشت منو هل میداد بلند شدم وقتی بلند شد 1 متیری جابجا شده بود یا وقتی بلند میشه میگه یکی میزنه پشتم و پاهامو میکشه تا بلند شم خلاصه عاصی شده از چند نفر پرسیدیم میگن همزادش اذیتش میکنه به نظرتون درسته؟
اگه درسته چی کنیم .

سلام بینام
این گونه موارد از طریق نواربالای سایت – تماس باما – مطرح کنید
نگران نباشید تا بحال همه آنهایی که مشابه شما بودند با دستورالعمل های دریافتی مشکلشان برطرف شده

سلام
شمارمو فرستادم
خواهش میکنم جواب بدید
منتظرم
اجرکم عندالله

سلام آقای سوری
ایمیل و شماره از شما دریافت نشده
نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید و شماره بذارید با شما تماس گرفته میشود

سلام و درود
من مسكلم را براي شما ايميل كردم منتظر پاسخ شما هستم
سپاسگذارم

نرگس خانم پاسخ ارسال شده

سلام و عرض خداقوت
من مشکلم رو براتون ایمیل کردم. ممنون میشم جوابم رو بدید.

ایمیل بدون پاسخ نداریم

ممنون از مطالب خوب تون

موفق باشید

سلام وعرض ادب
من یه مشکل دارم وشدیدا ب کمک تون احتیاج دارم ممنون میشم واسه ام وقت بزارین

سلام Dream
از طریق نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید شماره تلفن بزارید با شما هماهنگ میشود

سلام خانم فاطمه
با تلگرام پیام بریا شماارسال شد
پیگیری کنید

سلام الهه خانم
این گونه موارد را در صورت تمایل از نوار بالای سایت – تماس باما – ارسال کنید – شماره تلگرام بذراید حاج آقا با شما هماهنگ می کنند- اینجا نمیتوان پاسخ گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
آیا کتاب رجوع همزاد مورد تایئد شما هست و به دستوراتش میشه عمل کرد ؟

سلام احمد آقا
کتابهایی که در علوم غزیبه نوشته شده غالبا دستورات برای افراد خاص بوده و اگر بخواهید جواب بدهد باید استاد ماذون و ماهر برایتان عملیاتی کند

سلام من الان ایمیل فرستادم میشه جواب ایمیل و واسم بفرستید باتشکر

سلام پری خانم ایمیل پاسخ داده شده است

سلام
همسرم از ابتدای عقد گاهی قطع و وصل می شدن و چشمانشان به سمت بالا می رفت
حتی اگر در حال حرف زدن بودن، بعضی وقت ها صبحتشان قطع می شد و صحبتشان یادشان می رفت
دکتر گفتند احتمالا صرع است ولی قرص های صرع روی ایشان اثر نکرد
همسرم سال گذشته باردار شدن که قلب بچه تشکیل نشد و سقط شد
امسال نیز باردار شدن و بعد از شش ماه ، قلب بچه ایستاد و فوت شد و با درد زیاد مرده بدنیا آمد
هنگام بارداری تمام آزمایشات را انجام دادیم که گفتند خوب است
بعد از سقط هم آزمایشات متعدد انجام دادیم که گفتند خوب است و گفتند که مرگ جنین علت فیزیکی نداشته

چند وقت پیش مادرخانومم برای همسرم پیش سرکتابی رفتند و ایشان گفته بودن که یا با آب داغ بچه اجنه را کشته و یا طلسمی در کار است. هر چند بار هم که باردار شود اجنه فرزند او را می کشند
من به خدمت آیت الله تبریزیان در قم رسیدم و ایشان دو بار مراسم بخور حضرت مریم را برای همسرم برگزار کردن
هر دوبار بعد بخور خانومم دائم استفراغ کردن و همسرم وقتی می خوابید انگار که کسی به اینور و آنور پرتش می کرد و حالش خیلی بد شد که من خیلی ترسیدم و تماس گرفتم، گفتند از اثرات خوب بخور است
ولی همسرم خوب نشدند
به بیمارستان رفتم و گفتند برای بررسی موضوع صرع همسرتان باید همسرت بستری شود و نوار مغز و قلب دائمی گرفته شود تا معلوم شود چه چیزی است
پس از چند روز بستری، گفتند که نتایج نشان می دهد همسر شما صرع ندارد و قضیه عصبی است

با دوستان مشورت کردم و با کلی مکافات با یکی از علمای مشهد تماس تلفنی داشتم که ایشان بالفور گفتند که همسرتان همزاد دارند و باید قضیه حل شود

فقط پیش سرکتابی ها و جن گیر و رمال و … نروید

به نظر شما من الان چه کنم ؟ واقعا مشکل چیه ؟ چیکار میشه کرد؟

سلام آقا محسن
این گونه موارد باید از طریق ایمیل پیگیری کنید

با سلام و عرض ادب خدمت شما
مدتی است که خواهرم میگوید کسی باهاش حرف میزنه و همش فکر میکنه دیگران حرفای بد بهش میزنند و همش خواب های عجیب و غریب میبینه و میگه دو سه بار یک مرد به خواب اومده و گفته من همزاد توام و خوابابی خیلی وحشتناکی میبینه و حتی موجودی رو در اطراف خودش میبینه که خیلی اذیتش میکنه آیا ممکنه همزادش باشه ؟؟؟
چطوری میشه این مشکل و برطرف کرد

سلام M.r
این گونه موارد را باید از طریق ایمیل مطرح کنید

من یک ایمیل ب شما زدم برای معرفی استاد ولی جواب ندادید

حسین آقای عزیز
کسی را نداریم معرفی کنیم

لطفا جواب ایمیل من رو بدید آقای قربانی

ایمیل بدون پاسخ نداریم

سلام وقتتون بخیر.ایمیلی براتون ارسال کردم که ممنون میشم جوابم رو بدید.خیلی فوریه

پاسخ داده شده

سلام خسته نباشیذ
ببخشید در قسمت تماس فقط لینک کانال هست
به چه ادرسی ایمیل بدیم؟

modir.mqr@gmail.com

آدرس ایمیل دارد

سلام سارا خانم
درخواست خودتان را ایمیل کنید نوار بالای سایت – تماس با کارشناس

سلام
لطفا ايميلي رو كه من براتون فرستادم مطالعه بفرناييد
با تشكر فراوان از مطلب اموزنده

سلام لیلا خانم پاسخ ارسال شده است

سلام بزرگوار بارها ایمیل رو چک کردم متاسفانه چیزی بدستم نرسیده
آی دی تلگرامم گذاشته بودم اگرامکان دارد مجددا بررسی نمایید
ممنون از لطفتون

لیلا خانم
ایمیل شما جند بار بصورت مخدوش و لاتین بود که قابل مطالعه نبوده مجدد از نوار بالای سایت تماس با کارشناس ایمیل بزنید

سلام دوباره ارسال نمودم امیدوارم بدستتان برسد.. سپاس

پاسخ داده شد

سلام خانم زهرا
از طریق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – مطلب را بفرستید

چندوقتیه همزاد همسرم اونو اذیت میکنه،
براتون ایمیل زدم،

سلام حمید آقا
جیمیل ها پاسخ داده شده است

با سلام خدمت استاد عزیز و گرامی
من چند روز پیش مبلغی را از کسی شمرده و دریافت نمودم م در خانه گذاشتم بعد از چند ساعت که برگشتم خانه و پول را شموردم مبلغی از این پول کم شده بود درضمن در خانه کسی نبود و درها نیز قفل بودن
آیا به نظر شما کار همزاد هستش؟؟
آیا این مبلغ بر میگردد سر جاش؟؟؟
خواهش میکنم مرا راهنمایی کنید

سلام اقا داود
قبلا جواب داده ایم

سلام آقا مصطفی
نوار بالای سایت ایمیل بزنید

سلام من به modir.mqr@gmail.com ایمیل فرستادم لطفا پاسخ بدین مرسی

پاسخ داده شده است

سلام خانم shima
این گون موارد را از نوار بالای سایت تماس با کارشناس شرح بدید و..

سلام Emili
این گونه موارد را از طریق نوار بالای سایت -تماس با کارشناس – ایمیل بزنید و شرح دهید نگران نباشد قابل درمان است

سلام Emili
این گونه موارد را از طریق نوار بالای سایت -تماس با کارشناس – ایمیل بزنید و شرح دهید نگران نباشد قابل درمان است

سلام خانم شیما
این گونه موارد را از طریق نوار بالای سایت -تماس با کارشناس – ایمیل بزنید و شرح دهید نگران نباشد قابل درمان است

سلام وقت شما بخیر بعضی شبها کل بدنم مخصوصا قلبم شروع به لرزش میکنه و بعد از چند لحظه از خواب میپرم ایا علتش اذیت همزاد هست یا چیز دیگه ممنون از شما

سلام آقا رادن
این موارد از طریق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – مطرح کنید

سلام
ببخشيد چرا جواب ايميلمو نمي ديد
ممنون

علی آقا سلام
پاسخ ارسال شد – باید بدانید حجم ایمیل ها زیاد و تعداد پاسخگو اندک است

سلام.توروخدا سریعتر جوابمو بدید.بهتون ایمیل زدم.کارم خیلی بهم ریخته

سلامBabak
پاسخ راسال شده

سلام negar
این گونه موارد از طریق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس- مطرح و شماره بذارید از طریق تلگرام پیگیری کنید

سلام خانم وجیهه
از طریق ایمیل پاسخ شما ارسال شده است

سلام جناب قربانی ایمیل زدم براتون لطفا چک کنین خیلی میترسم

سلام پاسخ ارسال شده

سلام خانم فرشته
از طریق نوار بالای سایت -تماس باکارشناس – شرح بدید و پیگیری کنید.

سلام خانم فرشته
البته مشکل شما قابل بر طرف شدن هست نگران نباشید
از طریق نوار بالای سایت – تماس با کارشناس- درخواست را مطرح و پیگیری کنید

با سلام.به شما ایمیل زدم.لطفا پاسخ دهید.خدا خیرتون بده

سلام آقا محمد علی
ایمیل بدون پاسخ ندرایم

سلام من بهتون ایمیل زدم لطفا جواب بدید.

سلام sara
ایمیل بدون پاسخ نداریم

با سلام مادری دارم هفتاد ساله که امیدوارم خداعمر بابرکت به اوبدهد حدود 5-4 ماه است از وجود جانوری که به گفته خودش مار است و چندین بار با اندازههای مختلف آنرا دیده است صحبت میکند به کرات سه اتاق او را بیرون ریخته وجستجو کرده ایم ولی هیچ اثری حتی یک رد روی گردوخاک هم پیدا نکردهایم حتی برای فراری دادنش در سه اتاق دودی گذاشتیم ولی اثری نکرد و باز ازوجود داشتن آن و ایجاد سروصدا در هنگام شب در آشپزخانه و ایجاد بیخوابی برایش حرف میزند حتی چندبار هم خودم در خانه او خوابیده ام ولی متوجه چیزی نشدم با صحبت با کسی که دعا نویس است میگوید مادرم همزاد دارد با توجه به اینکه او بر اثر به خواب نرفتن در حال بیمار شدن وبوجود آمدن مشکل برای سلامتیش است خیلی ممنون میشم اگه راهنمایمان بفرمایید پیشا پیش از بذل محبتتان صمیمانه تشکر میکنم.

سلام آقای احمد دهقان
از طریق نوار الای سایت-تماس با کارشناس – ایمیل بزنید شماره تلگرام و یا تماس بذارید با شما تماس می گیرند

باسلام خدمت حضرتعالی درخصوص احضار همزاد ملکی میتونه به ضرر انسان باشه یا نه اصلا خطری انسان رو تهدید نمیکنه وبه نفع انسان هم هست

سلام اقا رضا
اساسا احضار و تسخیر بدون عوارض نیست و توصیه نمی شود
مخصوصا برای افراد مبتدی و نا آگاه به این علوم خطر آفرین هم خواهد بود

سلام 12 ساله رفتارغیرطبیعی دارم مثلا یه چیزی ازدرون وادارم میکنه خودکشی کنم یا دیگرانو بکشم ازترس آسیب نرسوندن به خودم و دیگران 12ساله ازخونه بیرونه نمیام احساس میکنم یه چیزی منو روی زمین می کشه من هم ازترس به در می چسبم تامنو با خودش نبره .باوجودخاستگارای زیادی که میان به شدت از ازدواج متنفرم ازجنس مخالف بیزارم درحدی که اگه مجبورشم خودکشی می کنم ولی ازدواج نمی کنم ازمردم وصحبت کردن باهاشون بیزارم همش می ترسم به مردم آسیب برسونم توروخدا اگه همزاد دارم بگید قبل از اینکه بلایی برسر خومویا دیگران بیارم کمکن کنید

سلام خانم raha

استفاده از بخور مجرب مریم ان شاالله مفید خواهد بود میتوانید از طریق تماس باکارشناس پیگیری و درخواست کنید

با عرض سلام خدمت شما
آیا همزاد یک مرد از جنس مذکر است؟ یا همزاد یک مرد میتواند یک زن باشد؟
منظورتان از همزاد علوی این است که این همزاد مربوط به خاندان اهل بیت است؟ یعنی سید است؟
آیا همزاد هر انسانی فقط مختص اوست؟ یعنی در گذشته همزاد انسان دیگری نبوده و در آینده نیز همزاد انسان دیگری نخواهد بود؟

سلام
اگر دقیق و درست دقت کنید
آن چه لازم بوده در شرح همزاد که در سایت آمده اشاره شده است.
با توجه به شرایط بیش از این نمیتوان شرح و توضیح داد.

سلام خانم سوفیاابراهیمی
این گونه موارد از طریق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس- مطرح کنید و اگر شماره تلگرام دارید بذارید تا از طریق تلگرام در پاسخگویی تسریع شود.
نگران نباشید مشکل قابل برطرف شدن هست

سلام خانم آرتمیس
بله همزاد است.
این گونه موارد از طریق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – ایمیل بزنید و یا شماره تلگرام بذارید و پیگیری کنید

سلام
من مشکلمو براتون ایمیل کردم لطفا جواب بدین

سلام mahsa
پاسخ ارسال شده است

برای دفع همزاد چه دعایی دارین..یا راهکاری..ممنون میشم..چون ی نفر گفت همزاد داری یه تا سر داره قدش خیلی بلنده تا زانوهات اومده

سلام اقا علیرضا
این گونه موارد از طریق
نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – شماره تلگرام بذارید تا هماهنگ شود

سلام، خسته نباشید، من چطور میتونم با شما ارتباط برقرار کنم

سلام Marjan

نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – شماره تلگرام بذارید تا هماهنگ شود

سلام سارا خانم
از طریق ایمیل پاسخ داده ایم
میتوانید با تلگرام هم پیگیری کنید

سلام ماهتیسا
اینو گونه موارد بهتر است از طریق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – مطرح و پیگیری کنید – و یا او نجا شماره تلگرام بذارید و پیگیری کنید

سلام زینب خانم
این گونه موارد از طریق
نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – شماره تلگرام بذارید تا هماهنگ شود .

سلام, من بهتون ايميل زدم, لطف مى کنين جوابمو بدين؟
ممنون

سلام خان سعیده
پاسخ ارسال شده است

بنده ملکهایی در سطح شهر دارم ولی هیچ کدام نه به اجاره میره و
نه به فروش میره چهار ساله یکیشو میخوام بفروشم خریدار نداره
اینجور مسائل مالی هم کار همزاداس ؟
لطفا منو راهنمایی کنین .

سلام آقا توحید
از نوار بالای سایت – تماس با کارشناس- درخواست کنید و شمار تلگرام بذارید تا هماهنگ شود.

خسته نباشید ببخشید ادرس ایمیل که انگار وجود نداره

سلام خانمZohre

چرا روزانه ده ها نفر با همان ایمیل ارتباط دارند

سلام میشه کمکم کنید
یک جن من رو گاز گرفته

سلام خانم سارا

این گونه موارد را از طریق نوار بالای سایت تماس با کارشناس مطرح کنید-نگران نباشید قابل درمان است

سلام من بهتون ایمیل زدم میشه جواب بدین ممنون

سلامZohre

ایمیل بدون پاسخ نداریم

ممنون از سایت خوبتون

با تشکر از حسن توجه شما
موفق باشید

سلام آقا داود
از نوار بالای سایت – تماس با کارشناس- ایمیل بزنید

سلام من همزاد دارم و او همش مرا اذيت ميكند راه درمان را ميخواهم

سلام Hanie
از طریق نوار بالای سایت – تماس با کارشناس – ایمیل بزنید

سلام من مشکلم رو برای شما ایمیل کردم ممنون میشم زودتر بهم جواب بدید

سلام maryam

ایمیل بدون پاسخ نداریم

سلام خسته نباشید تشکر بایت مطالب ارزشمندتان ایمیلی زدم منتظر جوابتان هستم تشکر

سلام
پاسخ داده شده است

سلام و عرض ادب.استاد لطفا به این سوال من پاسخ بدید.همزاد که همه دارن این درست و میگید میشه ازش کمک گرفت اما اگه همزادی باشه اذیتت کنه و تمام روابطتو بهم بزنه و نفرت بیاره باید دفع همزاد خوند مثل ام الصلبیان؟واینکه اگه همچین همزادی داشته باشی میشه تسخیرش کرد یا بهتره همون دفع همزاد بخونیم؟لطفا جواب منو بدید خیلی مهمه.تشکرات

سلام خانم زهرا
این گونه موارد از طریق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – مطرح کنید

سلام من مشکلی تو کار کردنم هر جا میرم بعد یه مدت کوتاه زده میشم از اون ازش میام بیرون خیلی سخته شده زندگی برام یکی بم گفت همزاد داری باید برطرفش کنی تا موفق بشی رزق روزیت دست بشه لطفا راهنماییم کنید

سلام ابراهیم
از طریق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – پیام بذارید و میتوانید شماره تلگرام بذارید تا زودتر هماهنگ شود

سلام روزتون بخیر
ممنون میشم پاسخ ایمیلم رو بدید

سلام بهاره
ایمیل بدون پاسخ نداریم
میتوانید مجدد ارسال کنید و شماره تلگرام بذارید تا زودتر هماهنگ شود

سلام من میخوام همزاد خمدمو پیدا بکنم میشه کمکم کنید تا همزاد خودم رو پیدا کنم! راستی من دخترعموم میگه یه کسی رو دیده و بهش گفته که همزاد داره و اسمش فاطمه هست و من نتونستم باور کنم و میخوام به من کمک کنید تا باور کنم که هست ممنون میشم.

asma.yh

گفتیم این گونه موارد باید از طریق – نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – مطرح کنید اینجا عمومی است .

سلام خانم سپیده
توصیه نمی شود

سلام و عرض ادب،من مشکلی دارم که باعث شده از لحاظ روحی دچار مشکل بشم. برای شما ایمیلی ارسال کردم اما متاسفانه جوابی دریافت نکردم.چه جوری می تونم با شما در ارتباط باشم؟لطفا به من جواب بدین.

سلام
نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – ایمیل بزنید و مایل باشید شماره تلگرام بذارید با شما هماهنگ می شود.

سلام
من خیلی وقته ایمیل و شماره تلگرام فرستادم اما متاسفانه جوابی دریافت نکردم.
خواهش میکنم لطف کنید زودتر جواب بدید. خیلی گرفتارم.از لحاظ روحی در شرایط خوبی نیستم.

سلام s-b پیامی نرسیده
از طریق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – می توانید مطرح کنید.
s-b

ممنون از سایت خوبتون . هر روز به سایتتون سر میزنم و مطالب جدید رو میخونم !

موفق باشید

سلام
ایمیل من رو پاسخ ندادید

سلام مریم
ایمیل بدون پاسخ نداریم شاید درست ارسال نکرده اید و نرسیده باشد

سلام پدرام
پاسخ ایمیل ارسال شد

سلام من همیشه ادم فعال و شادی بودم و تو درس هامم باهوش…
سال سوم دانشگاه مبتلا ب ام اس شدم
اما حالاتم شبیه کسیه ک دچار جن گرفتگی یا همزاده
مدام حس میکنم کسی دور برمه
خوابای وحشتناک می بینم
اگه شبا قران کنارم نباشه حس میکنم کسی یا چیزی تو اتاقمه
شب تا صبح اصلا خواب ندارم
با اینکه معتقد هستم و نماز و دعا میخونم اما همیشه بلا سرم میاد
مثلا کافیه یه نفر ازم تعریف کنه محاله اتفاقی برام نیفتع
متاسفانه
نمیدونم باید چکار کنم واقعا خستع شدم
با وجود خواستکار زیاد اما همش لحظه اخر بهم میخورن
چند وقتم هست ک خودم اصلا بی خیال ازدواج شدم
اما متاسفانه یه مشکلم دارم ک محاله کسی از من خوشش بیاد یا ب خواستکاری م بیاد و ولم کنع
واقعا خسته شدم
گاهی وقتا متنفر میشم از این وضع
مدام از جانب کسایی ک رد شنیدن نفرین میشنوم
خواهش میکنم راهنمایی کنید

سلام مریم 71
از طریق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – مطرح کنید و شماره تلگرام بگذارید تا در دریافت پاسخ تسرع شود.

ببخشید چرا ایمیل من رو جواب نمی دید

مریم خانم
ایمیل شما درست ارسال نشده و پاسخ را دریافت نمی کنید لطفا شماره تلگرام بگذراید تا هماهنگ شود

سلام فریاد
پیامک ارسال شد برای شما

سلام خانم مریم
این گونه موارد را از طرق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – یا تلگرام ارسال پیگیری فرمایید.

سلام MaahTaaB

این گونه موراد اسرار شماست و اینجا عمومی است از طریق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – میتوانید مطرخ کنید.
یا آیدی تلگرام anisgh@ .

سلام من باخوندن متن بالاراجب همزاد داشتن گیج شدمه اولش گفتین باروابط زناشویی که طبق دستورات دین نباشه بوجودمیاد بعد میگین همه همزاد دارن خواهش میکنم یکم واضح ترتوضیح بدین ممنونم ازتون این مسئله برای من خیلی اهمیت داره بازم تشکر

سلام یه دختر
کتاب ازدواج موافق فرزند صالح را بخوانید

سلام لطفا کمکم کنید من بخاطر همزاد نمیتونم ازدواج کنم سنم داره بالا میره خواستگارای زیادی داشتم هیچ کدوم نشد بگید چیکار کتم

سلام نینا
این گونه موارداز طریق نوار بالای سایت تماس با کارشناس – درخواست کنید آیدی تلگرام هم دارد

سلام nazanin
برای بررسی و تشخیص از طریق نوار بالای سایت -تماس با کارشناس- و یا آیدی تلگرام پیام بدهید این موارد خصوصی است.

سلام خسته نباشید گفتند که منم همزاد دارم باید چیکار کنم

سلام نگین
از طریق آیدی تلگرام و تماس با ما نوار بالای سایت میتوانید درخواست دستورالعمل رفع و دفع همزاد داشته باشید.

سلام سارا سلمانی
به احتمال قوی .
برای بررسی و تشخیص با آیدی تلگرام در تماس با کارشناس میتوانید پیگیری کنید

سلام somi

بله
این مورد از اسرار است میتوانید از طریق نوار بالای سایت – تماس با کارشناس – و یا آیدی تلگرام شرح داده و درخواست و پیگیری کنید.

سلام.طریقه ی تسخیر همزاد چیه؟
از کجا میشه فهمید همزاد کافر هست یا نه؟
ممنون میشم جواب بدید

سلام Shayan

تسخیر همزاد توصیه نمی شود .
برای بررسی و تشخیص همزاد میتوانید از طریق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس -ایمیل بزنید و یا آیدی تلگرام پیگیری کنید

سلام . من مشکل خودم را در ایمیلتون مطرح کردم لطفا کمکم کنید من منتظر پاسخ هستم .

سلام Farideh

پاسخ ارسال شده است

سلام محدثه
این گونه موارد خاص و خصوصی است و میتوانید از طریق نوار بالای سایت -تماس باکارشناس – یا آیدی تلگرام مطرح و پیگیری کنید

سلام ناهید
میتوانید
این گونه موارد خاص و خصوصی است و میتوانید از طریق نوار بالای سایت -تماس باکارشناس – یا آیدی تلگرام مطرح و پیگیری کنید-

سلام – یا زهراء سلام الله علیها
میتوانید
این گونه موارد خاص و خصوصی است و میتوانید از طریق نوار بالای سایت -تماس باکارشناس – یا آیدی تلگرام مطرح و پیگیری کنید-

سلام وقت بخیر
یکی از اعضای خانواده ام مشکلی دارن و ظاهرا همزاد دارن
واقعا در عذاب هستن و گاهی حتی به مرز خودکشی هم میرسن هر روز بدن درد
خواهش میکنم راهنماییم کنید چیکار باید بکنم
نمیشه به هرکسی برای این امر اعتماد کرد همه پول زیاد میخوان و ادم واقعا نمیتونه اعتماد کنه
خواهش میکنم راهنماییم کنید

سلام SD

باید بررسی شود امور خصوصی را با آیدی تلگرام پیگیری کنید0 تماس با کارشناس

سلام به من گفتن یه همزاد عاشق دارم، خیلی برام مشکل بوجود اورده تو همه کارام گره افتاده خیلی اذیت میشم و در ضمن این همزاد باعث شده هر مذکری که بخواد بیاد سمتم به سرعت سرد بشه، کلا نمیزاره کسی بیاد سمتم، تورو خدا بگید باید چیکار کنم، اصلا این همزاد چی هست؟ جنه؟ شیطانیه؟چیه؟؟

سلام فاطمه
باید بررسی شود امور خصوصی را با آیدی تلگرام پیگیری کنید.تماس با کارشناس

سلام علیکم ، بنده مشکل بزرگی دارم . پسرم الان 25 ساله داره . اما ادعا میکنه که احساس جنسی نسبت به زنان نداره بلکه برعکس به مردان داره . موهاشو بلند کرده ، ابروهاشو برداشته و قیافه دخترونه برای خودش درست کرده میگه میخوادتغییر جنسیت بده و زن بشه !! . بشدت پرخاشگره و اگه دعوایی سر بگیره وسایل خونه رو میشکنه . کارهایی که برای جن زدگی است مثل ریختن سرکه و قلیا رو هم انجام دادم . زیاد فایده ای نداشته . آیا مشکلش ربطی به این مباحثی که مطرح فرمودین داره یا خیر ؟

سلام مهدی
باید بررسی شود امور خصوصی را با آیدی تلگرام پیگیری کنید

سلام ریحانه
نگران نباشید همزاد قابل رفع دفع است به اذن الهی
از طریق نوار بالای سایت -تماس باکارشناس- موارد خصمصی را یا آیدی تلگرام پیام بذارید-

شهرام

بفرمایید شهرام

سلام براتون ایمیل زدم لطفا جواب بدید…ممنون

سلام عاطفه
ایمیل بدون پاسخ نداریم.
با آیدی تلگرام پیگیری کنید

سلام خسته نباشید من اهل برازجان مدت 20 سال مباشد که مورد اذیت واذار از طرف اجنه قرار گرفته ام و از زمانی که یک کتاب دعا از دست فروشی خریده وخواندم این مسعله شدت گرفت و از حالت پنهان به اشکار تبدیل شد و تمام زندگیم قفل شده و در سرم سردرد شدید دارم به علت وجود باد مضرت و در این مدت هر گاری بلد بودم انچام دادم بی نتیجه بوده تا اینکه با سایت شما اشنا شدم خواهش می کنم راهنمای م. بفرمایید 0

سلام shahram
این گونه موارد از طریق نوار بالای سایت آیدی تلگرام- تماس با کارشناس – میتوانید در خواست و پیگیری کنید.

سلام خانم مونا
این گونه موترد خاص شماست
از طریق نوار بالای سایت آیدی تلگرام- تماس با کارشناس – میتوانید در خواست و پیگیری کنید.

با سلام و عرض ادب. چطور میتونین کمکم کنین تا همزاد رو دور کنین ازم؟

سلام Rahele

این گونه موارد را بصورت خصوصی با آیدی تلگرام و یا واتساپ مطرح و درخواست کنید

سلام
مامانم یه شب یه نفررادیدفکرکرده خواهرمه درصورتی که خواهرم کنارمابوده
می گفت موهاش بلندبوده ونگاه می کردممکنه توخونه جن باشه
توخونه ماهمیشه قران خونده میشه باصدای بلند

سلام خانم زهرا
بله
از نشانه های جن زدگی است.
این گونه موارد را بصورت خصوصی با آیدی تلگرام و یا واتساپ مطرح و درخواست کنید

سلام میخواستم بدونم نشونه های وجود همزاد چیه یعنی چه چیزایی میتونه همزاد رو تحریک کنه تا خودش رو نشون بده??

سلام mina
موضوع همزاد را از همین سایت حستجو کرده و بخوانید.

سلام خانم الهه
این گونه موارد را بصورت خصوصی از طریق نوار بالای سایت تماس با کارشناس جی میل بزنید و با آیدی تلگرام و یا واتساپ مطرح و درخواست کنید.

سلام
یه دعا رو چجوری میشه به خود طرف برگردوند؟؟؟

سلام Elnaz

منظور شما مفهوم نیست ؟

سلام سیروس مکری
این گونه موارد خصوصی را
از طریق نوار بالای سایت تماس با کارشناس ارتباط بگیرید یا جی میل بزنید و میتوانید شماره بدهید واتساپ و تلگرام پیگیری کنید .

مثلا کسی دعای زبان بند برای کسی گرفته و اون فرد میخواد دعا رو باطل کنه و کاری کنه که زبان اونارو ببنده

سلام Elnaz
اگر دعا گرفته انجام بدهد

سلام دلناز
کسی را در اصفهان نداریم
موارد خصوصی را
از طریق نوار بالای سایت -تماس با کارشناس- ایمیل یا تلگرام و واتساپ مطرح کنید. یا میتوانید شماره تلفن بدهید.

خب چجوری انجام بدیم؟؟

سلامElnaz
از سایت جتجو کنید یا
از طریق نوار بالای سایت -تماس با کارشناس- ایمیل یا تلگرام و واتساپ مطرح کنید. یا میتوانید شماره تلفن بدهید.

سلام نرگس
این گونه موارد خصوصی را از طریق نوار بالای سایت تماس با کارشناس ایمیل بزنید یا تلگرام

سلام سحر
سلام نرگس
این گونه موارد خصوصی را از طریق نوار بالای سایت تماس با کارشناس ایمیل بزنید یا تلگرام

سلام خسته نباشید
شما سرکتاب میگیرید؟؟؟ هزینش چقدره؟؟؟

سلام فرشته
امور خصوصی را از طریق جیمیل و آیدی تلگرام و…پیگیری کنید

سلام زهرا خانم
این گونه موارد خصمصی است

نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – آدرس ایمیل و آیدی تلگرام هست از اون طریق پیگیری کنید .

سلام.براتون ایمیل زدم..لطفا جواب ایمیل رو بدین…خیلی ممنون میشم

سلام تارا
ایمیل بدون پاسخ نداریم

سلام وقت بخیر من از تقریبا 14سالگی حال روحی خیلی بدی دارم از همه چیز متنفرم. یکساله که پیش یک فالگیر رفتم بهم گفت همزادت بده و خیلی بهت نزدیک خیلی کارا گفت انجام دادم تا اینکه خودم حس کردم واقعا حالم بهتر شده و گفت که همزادت دور شده. بعد یک مدت که دوباره پیشش فال گرفتم چون حس میکردم دوباره حالم بده. بهم گفت برات دعا نوشتن و تو قبرستون چال کردن باید بری پیش دعا نویس. گفت دعایی که اگه جلوشو نگیری جسمت رو داغون میکنه و باعث کلی مریضی میشه و بختتم بسته حالا من بلاتکلیف موندم و میترسم پیش دعا نویس برم چون شنیدم اینا کارو بدتر میکنن و اینکه دعا نویس خوب سراغ ندارم چیکار کنم تو روخدا تو رو خدا کمکم کنید حالم اصلا خوب نیست نه حال جسمی نه حال روحی

سلام نگ
با آیدی تلگرام anisgh@ مطرح کنید.

سلام
منبع این مطالب,کجاست؟

سلام Z
کتابهایی که در دسترس عموم نیست و اکثر چاپ قدیم(80 سال به بالا) هند و پاکستان و یا نسخ خطی است….

سلام
یه سئوال دارم
فردی به یک نفر اعتماد کرده توی حرفاش گفت که همزاد داره اون فرد تحت سئوال جواب یه نفر سوم قرار گرفته که آره اون آدم چی گفته و چی نگفته این میخواسته یه جاهایی رو سانسور کنه از دهنش در رفته که این آدم همزاد دارن
الان همزاد ایشون یعنی احتمال داره ناراحت بشن؟ چون با جدیت خواستن که دیگه در تماس نباشن باهم

سلام Sogand
خواسته ی شما مفهوم نیست
با آیدی تلگرام anisgh@ واضح و روشن شرح بدهید موضوع چیست؟

سلام آقای قربانی بنده مشکلم رو توی تلگرام نوشتم لطفا چک کنین ضروریه!

سلام زهره پاسخ داده
شده

سلام خانم سارا
نگران نباشید به اذن الهی همزاد قابل رفع و دفع است .
میتوانید:
با آیدی تلگرام anisgh@ درخواست خودتان را ارسال و پیگیری کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

عبارت امنیتی: *(پاسخ حاصل جمع زیر را در مربع وارد نمایید.)*
(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_82”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);
Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.
6
 − 
دو
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

آن چه در این وب سایت مطالعه می کنید حاصل بیش از بیست سال تحقیق و پژوهش در حوزه دین و اندیشه است، که بعضاً در آثارم به چاپ رسیده و یا بعداً چاپ خواهد شد.
استفاده از آنها در آثار مکتوب و… با ذکر منبع « وب سایت شخصی مهدی قربانی انیس الکتاب » نشان دهنده ایمان و اعتقاد شما به حقوق معنوی دیگران و رعایت اخلاق فرهنگی و ادبی است.
بدیهی است طرح دیدگاه های سازنده شما، هدیه معنوی و ارزشی خواهد داشت.

تمامی حقوق برای مهدی قربانی (انیس الکتاب) محفوظ است. هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع فعال ممنوع می باشد.راه اندازی و نگهداری: یزدی دوست

همزاد جنی و ترس از جن

۱۳۹۸/۰۲/۱۸


۸۳۶۱۶ بازدید

نقل مطالب در مطبوعات و نشریات با ذکر منبع بلامانع است.
اداره تبلیغ نوین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

چطور بفهمیم همزاد داریم
چطور بفهمیم همزاد داریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *