چطور بفهمیم همراه اول چقدر شارژ داریم

 
helpkade
چطور بفهمیم همراه اول چقدر شارژ داریم
چطور بفهمیم همراه اول چقدر شارژ داریم

با روشهای متعددی می توان اقدام به استعلام باقیمانده شارژ همراه اول نمود. در این مطلب تمامی روشهای موجود برای استعلام باقیمانده شارژ همراه اول به شما آموزش داده می شود. لطفا با ما همراه باشید.

برای اینکار می توانید از دو کد دستوری برای مطلع شدن از میزان شارژ باقیمانده سیم کارت همراه اول استفاده نمایید.

در هر دوی آنها میزان شارژ در ابتدا نمایش داده شده و مقادیر شارژ فوق العاده و میزان دیتا بصورت پیامک ارسال می شود. در کد دستوری ستاره 140 ستاره 11 مربع میزان شارژ و دیتا به کاربر اطلاع داده می شود. همچنین این روش متدال تر از کد دستوری ستاره 10 ستاره 121 مربع می باشد. مقدار دستوری هر دو مدل در زیر قرار داده شده است.

#11*140*

برای اینکار کافیست با شماره 444 تماس گرفته و پس از حصول تماس، از منوی موجود شماره 2 را انتخاب نمایید. پس از انجام اینکار بلافاصله میزان اعتبار سیمکارت همراه اول شما اعلام خواهد شد.چطور بفهمیم همراه اول چقدر شارژ داریم

برای اینکار می بایست اقدام به نصب اپلیکیشن همراه من نمایید. برای دریافت این اپلیکیشن برای گوشی های اندرویدی کافیست در Play Store گوگل عبارت My MCI را وارد جستجو نمایید. همچنین برای گوشی های با سیستم عامل iOS همین کار را در App Store و برای گوشی های با سیستم عامل ویندوز در Microsoft Store انجام دهید. پس از نصب این اپلیکیشن، اگر چنانچه قبلا عضو شده ایده می بایست وارد شده و در صورتی که قبلا عضو نشده اید باید مرحله ثبت نام را انجام دهید. پس از وارد کردن شماره و رمز عبور، پیامک احراز برای شما ارسال می شود که می بایست آنرا وارد کنید تا بتوانید وارد ناحیه کاربری خود شوید. پس از ورود در صفحه اصلی میزان اعتبار شارژ و دیتا برای شما نمایش داه می شود.

برای ورود به ناحیه کاربری مربوط به همراه من در سایت همراه اول روی این لینک کلیک کنید. در این صفحه می بایست یا اقدام به ورود به مشخصات قبلی نموده و یا اقدام به ثبت نام نمایید. پس از ورود به بخش کاربری همراه من همانند اپلیکیشن همراه من مقدار باقیمانده شارژ همراه اول سیم کارت خود را مشاهده خواهید کرد.

عالی بود تشکر از سایت خوبتون

سلام و احترام؛
خوشحالیم که مفید واقع شده.

سلام آیا از سیم کارت اعتباری همراه اول میتوان مانده حساب را به شماره دیگری انتقال داد؟ ؟

سلام دوست عزیز شما میتونید از مقاله جدیدی که در رابطه با همراه اول نوشته شده و در اون روش انتقال اعتبار هست استفاده کنید.آشنایی کامل با نرم افزار مدیریت سیم کارت همراه اول

سلام
خیلی اطلاعات مفید و کاربردی بود ممنون
دست شما درد نکند

سلام و احترام؛
خوشحالیم که مقاله مفید واقع شده.

گویا کدهای دستوری و شماره 444. غیر فعال شده
روش جایگزین بغیر از نصب نرم افزار یا سایت همراه اول وجود دارد؟

سلام و احترام؛
با کد دستوری #11*140* هم می تونید میزان شارژ باقی مانده سیم کارت همراه اول رو بررسی کنید.

سلام خیلی خوب بود ممنون نیاز داشتم بهش 😉

من با کد ستاره صدوچهل ستاره یازده مربع باقیمانده مبلغ شارژ رو می بینم ولی تو سایت های همراه اول هیچ کدی رو نتونستم پیدا کنم که تاریخ پایان مدت زمان شارژ رو اعلام بکنه ! آیا چنین کدی وجود نداره ؟

سلام
با چه کد می توان تاریخ پایان مدت شارژ را در یافت کرد

سلام روزبخیر؛
به واسطه اپلیکشن هایی مثل همراه من کلیه اطلاعات مربوط به بسته های فعال و جزئیاتشون رو همیشه در اختیار خواهید داشت.

سلام
با چه کد می توان تاریخ پایان مدت شارژ را دریافت کرد

سلام روزبخیر؛
از طریق آموزش زیر می تونید در خصوص استعلام شارژ همراه اول و همچنین مدت زمان باقی مونده اقدام کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ایمیل ثبت نکرده بودم…

درود وقت بخیر من یه مشکل خیلی خیلی اساسی دارم که به هر کسی م…

بقیه روش هارو امتحان کنید تا آخر…

سلام دوست عزیز البته درست کلمه Cache هست…

منظورم از روش 4 همون CASH هست…

ایمیل ثبت نکرده بودم…

درود وقت بخیر من یه مشکل خیلی خیلی اساسی دارم که به هر کسی م…

بقیه روش هارو امتحان کنید تا آخر…

سلام دوست عزیز البته درست کلمه Cache هست…

منظورم از روش 4 همون CASH هست…

۲ دیدگاهارسال شده توسط: محمدمصطفی آسیابی ۰۵ دی ۹۷ ساعت ۱۸:۵۵

با فراگیر شدن سیم‌کارت‌های اعتباری، اپراتورها روش‌های گوناگونی را برای شارژ سیم‌کارت در نظر گرفتند. در ادامه انواع روش‌های شارژ همراه اول ، استعلام مانده شارژ و انتقال شارژ سیم‌کارت را بررسی خواهیم کرد.

چطور بفهمیم همراه اول چقدر شارژ داریم

از زمان معارفه و آغاز فروش سیم‌کارت‌های اعتباری حدود ۱۵ سال می‌گذرد و هم‌اکنون میلیون‌ها نفر در کشور از سیم‌کارت‌های اعتباری استفاده می‌کنند. یکی از بزرگترین مزیت‌های این نوع سیم‌کارت‌ها امکان مدیریت بهتر هزینه‌هاست و در صورت افراط در مکالمه، استفاده از بسته‌های اینترنتی و پیامک و سایر سرویس‌های غیر رایگان، با اتمام موجودی حساب از پرداخت هزینه‌های بیشتر جلوگیری خواهد شد. اما مشکل زمانی آغاز می‌شود که در زمان و مکان نامناسب، شارژ سیم‌کارت اعتباری شما تمام شود و برای ادامه کارتان، احتیاج به شارژ هرچه سریع‌تر حسابتان دارید. خوشبختانه راه‌های متنوع و زیادی برای شارژ همراه اول ، مشاهده باقی مانده شارژ و انتقال شارژ از فردی به فرد دیگر وجود دارد تا استفاده از سیم‌کارت‌های اعتباری از هر زمان دیگری راحت‌تر باشد.

در صورتی که بسته اینترنت و اعتبار حساب شما به صفر رسیده باشد، هنوز هم امکان مراجعه به وبسایت همراه اول وجود دارد. بدین ترتیب شما می‌توانید سیم‌کارت خود را بدون بسته اینترنتی با ۵ درصد تخفیف به صورت مستقیم در سایت همراه اول شارژ کنید. توصیه می‌کنیم به دلیل احتمال سرقت رمز و اطلاعات بانکی، به هیچ عنوان برای شارژ سیم کارت همراه اول خود به سایت‌های متفرقه مراجعه نکنید.

سرویس‌های زیادی برای شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول وجود دارد و از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به #۷۸۰* ، #۷۳۳* و #۷۲۴* اشاره کرد. شما می‌توانید با شماره‌گیری این کدها در قسمت شماره‌گیر تلفن همراهتان، انتخاب نوع و مبلغ شارژ و در نهایت ورود اطلاعات حساب بانکی نسبت به خرید شارژ اقدام کنید. این روش نسبت به سایر روش‌ها قابل اعتمادتر و در دسترس‌تر است، چرا که نیازی به اتصال اینترنت ندارد و معمولا همیشه و در همه ساعات روز پاسخگو هستند.

وبسایت اکثر بانک‌ها قسمت ویژه‌ای برای خرید شارژ همراه اول و سایر اپراتورها طراحی کرده‌اند. بدین ترتیب می‌توانید به راحتی و با خیال راحت به خرید شارژ بپردازید.

مشاهده میزان اعتبار باقی مانده در سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول با استفاده از کد دستوری #۱۱*۱۴۰* و مراجعه به اپلیکیشن همراه من امکان‌پذیر است.

انتقال شارژ سیم کارت همراه اول با استفاده از سامانه همراه من (وبسایت همراه اول)، کدهای دستوری (USSD) و تلفن گویای ۴۴۴ امکان‌پذیر است. ملزوماتی که همراه اول برای انتقال شارژ در نظر گرفته به شرح زیر است:

به منظور انتقال شارژ از سیم کارت دائمی به اعتباری کد #۱۴۱*۱۰* و برای انتقال شارژ از سیم کارت اعتباری به اعتباری کد #۱۴۲*۱۰* را بایستی شماره‌گیری کنید. پس از انتقال موفقیت‌آمیز شارژ، پیامکی برای شما و فرد دریافت‌کننده شارژ ارسال خواهد شد که مبلغ شارژ و شماره تلفن فرد انتقال‌دهنده در آن درج شده است.

برچسب ها : سایت همراه اول سیم کارت همراه اول همراه اول

خانه » آموزش کاربردی » کد استعلام باقیمانده شارژ همراه اول

روش های متعددی برای استعلام موجودی سیم کارت های اعتباری همراه اول وجود دارد ، معمولا ساده ترین روش پیگیری شارژ همراه اول کد دستوری می باشد. استعلام باقیمانده شارژ همراه اول ساده می باشد و ما قصد داریم در این مقاله به چند روش (کد دستوری و اپلیکیشن) به شما برای این منظور معرفی نماییم.

برای این منظور روش های مختلفی وجود دارد که به صورت کوتاه به توضیح هریک از آن ها خواهیم پرداخت .

 

چطور بفهمیم همراه اول چقدر شارژ داریم

با استفاده از دو دستوری که در زیر آورده شده است و شماره گیری آن از طریق بخش تماس تلفن خود می توانید ، در سریع ترین زمان ممکن از میزان مانده شارژ سیم کارت خود باخبر شوید.

نمونه کدهای بالا به ترتیب بصورت زیر می باشند :

*۱۴۰*۱۱# *۱۰*۱۲۱#

در هر دوی کد آن ها میزان شارژ در یک پیام پاپ آپ ظاهر می شود ، و میزان شارژ فوق العاده و مانده اینترنت شما از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

برای این منظور کافیست با شماره ۴۴۴ تماس بگیرید و سپس شماره ۲ را انتخاب کنید. تا بصورت گویا از میزان شارژ مانده همراه اول خود توسط اپراتور مطلع شوید.

با استفاده از برنامه رسمی همراه اول می توانید میزان مانده شارژ و اینترنت خود و بسیاری از کارهای دیگر را در داخل این نرم افزار بررسی کنید. پس از نصب باید ابتدا عضو شوید و سپس پس از عضویت و ورود به برنامه در همان صفحه اصلی میزان شارژ و اینترنت شما نشان داده می شود.

 

 

برای مشاهده مانده شارژ خود بصورت آنلاین می توانید به این لینک در سایت همراه اول مراجعه کرده و سپس در سایت عضو شوید و یا اطلاعات قبلی خود را وارد کنید. پس از ورود به سرویس آنلاین همراه اول می توانید اطلاعاتی مانند میزان مانده شارژ و اینترنت خود را در همان صفحه اول مشاهده کنید.

 

با عضویت در خبرنامه لرن پارسی از جدیدترین مقالات و آموزشها در ایمیل تان باخبر شوید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای لرن پارسی محفوظ است .

طراحی سایت : ایران تمز


در حال بارگزاری …

همراهان همیشگی تهران شارژ سلام

امروز قصد دارم به شما عزیزان کامل توضیح بدهم که چطور از باقیمانده شارژ همراه اول خود مطلع شوید.

خوب از راه های گوناگون می توانیم شارژ همراه اول را تهیه کنیم:

مسلما وقتی گوشی همراه خود را شارژ میکنیم میبایست از مقدار شارژ باقیمانده خود نیز مطلع شویم، همانطور که از راه های مختلف می توان شارژ تهیه کرد از راه های مختلفی نیز می توانیم باقیمانده شارژ سیم کارتمان را استعلام بگیریم.چطور بفهمیم همراه اول چقدر شارژ داریم

عنوان اصلی این مطلب :

همانطور که منو شما می دانیم کد دستوری یکی از راحت ترین روش هاییست که می توانیم از طریق آن کارهای مختلفی انجام دهیم.

دو کد دستوری وجود دارد تا شما بتوانید به آسانی با وارد کردن آن ها در قسمت شماره گیر گوشی خود (DialPad) موجودی سیم کارت خود را استعلام بگیرید.

کد دستوری *140 یکی از محبوب ترین روش های دریافت باقی مانده شارژ است که در ایرانسل و رایتل به همین عدد نزدیک است.

برای شروع کد دستوری #11*140* را مانند تصویر زیر در قسمت شماره گیر گوشی همراه خود وارد کرده سپس دکمه تماس یا call را بزنید.

سپس مانند تصویر زیر از باقیمانده شارژ سیم کارت خود مطلع می شوید.

در ادامه می خواهیم سرویس دستوری دیگری از همراه اول را نیز معرفی کنیم.

شما به غیر از وارد کردن کد دستوری#11*140* که همانطور گفتیم متداول ترین کد دستوری برای استعلام باقیمانده شارژ همراه اول بود می توانید از کد دستوری #121*10* نیز استفاده کنید، در تصویر زیر میتوانید مراحل وارد کردن کد دستوری را مشاهده کنید.

ابتدا در قسمت شماره گیر گوشی همراه خود، کد دستوری را وارد کرده و سپس دکمه تماس یا call را بزنید.

بعد از وارد کردن کد دستوری، باقیمانده اعتبار سیم کارت برای شما مانند شکل زیر نمایش داده میشود.

 

اما از کد دستوری بگذریم شما با این روش نیازی نیست که دیگر کد دستوری ussd وارد کنید شما به راحتی می توانید با شماره 444 تماس حاصل کرده و از باقیمانده حساب خود مطلع شوید.

شماره 444 را مانند تصویر زیر در قسمت شماره گیر گوشی همراه خود وارد کرده سپس دکمه تماس call را بزنید.

بعد از اینکه دکمه تماس را زدید تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد، باید توجه داشته باشید که در این قسمت باید بر روی keypad یا شماره گیر گوشی را که با مربع قرمز رنگ مشخص کرده ام را کلیک کنید.

سپس بعد از کلیک کردن بر روی شماره گیر گوشی همراه خود، شما به سیسم گویای همراه اول متصل می شوید، سپس تلفن گویا از شما می خواهد که برای اطلاع از موجودی حساب خود عدد 2 را وارد کنید

پس شما کافیست عدد 2 را وارد کرده و منتظر بمانید تا اعتبار سیم کارتتان به شما به صورت صوتی گفته شود.

و اما می رسیم به روش جدید تری که قطعا با آن کم و بیش آشنا هستید.

اپلکیشن همراه من، اپلیکیشنی مختص مشترکین همراه اول است که می توانند خدمات مختلفی را از آن دریافت کنند که در ادامه نحوه نصب آن را توضیح خواهیم داد.

اما خوب است بدانید که همراه من قابلیت اعلام موجودی حساب سیم کارتتان را نیز دارد.

پس برای انجام این کار شما می بایست نرم افزار همراه من را در گوشی اندروید یا ios خود نصب کنید.

ما برای شما ویدئوی از روند نصب اپلیکیشن آماده در سیستم عامل اندروید تهیه کرده ایم که شما می توانید با دیدن این ویدیو آموزشی نحوه نصب نرم افزار همراه من را ببینید.

اگر گوشی شما دارای سیستم عامل اندروید است می بایست از play store (پلی استور)، عبارت My MCI را جستجو کرده و پس از پیدا کردن آن، نصبش کنید.

اگر قبلا این نرم افزار را نصب کرده اید کافی است شماره موبایل خود را وارد کرده و موجودی خود را چک کنید و از دیگر خدمات این اپلیکیشن نیز استفاده کنید.

نحوه ثبت نام در اپلیکیشن همراه من :

اگر ثبت نام نکرده اید باید روی دکمه ثبت نام بزنید و مراحل ثبت نام را طی کنید.

بعد از وارد کردن شماره همراه اول خود، می بایست کد امنیتی درخواستی را وارد کنید

دقت داشته باشید که برای انتخاب رمز ، باید رمزی با ترکیب عدد و حروف انگلیسی بگذارید

سپس برای شما پیامک احراز هویت به صورت یک کد یک بار مصرف ارسال می شود، که در قسمت مشخص شده باید کد را وارد کنید

در ادامه وارد صفحه اصلی همراه من شده و موجودی سیم کارت خود را مشاهده کنید.

خب! اگر شما شخصی هستید که همیشه آنلاینید و تمام کار های خود را اینترنتی انجام میدهید، خیلی راحت میتوانید از طریق این سایت، باقیمانده شارژ خود را استعلام بگیرید.چطور بفهمیم همراه اول چقدر شارژ داریم

در مرورگر گوشی همراه خود My.mci.ir را سرچ کنید، سپس شما وارد صفحه مشترکین حقیقی میشوید.

اگر شما قبلا ثبت نام نکردید، باید روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و مراحل ثبت نام را طی کنید، ( در قسمت نصب اپلیکیشن همراه من به طور کامل نحوه ثبت نام را توضیح داده ام میتوانید آن را مطالعه کنید) سپس شماره سیم کارت همراه اول خود را وارد کرده باقیمانده حساب خود را میتوانید مانند تصویر زیر مشاهده کنید.

 

دنیای تهران شارژ، سرزمین اینترنت و شارژ

 

 

* دریافت باقیمانده شارژ ۱. با استفاده از کد میانبر #۱۱۱*۱۴۰* ۲. تماس با تلفن گویا۴۴۴، انتخاب منوی باقیمانده شارژ (فشردن کلید ۲) ۳. ارسال دستور #۱۲۱*۱۱۱*:: موضوعات مرتبط : اطلاعات اپراتور ها, همراه اول دریافت باقیمانده شارژ همراه اول | وب سایت تفریحی ۳۶۵-۲۴۷

(کد شارژ همراه اول ۱۵ رقم است) ۶- دوباره دکمه مربع # را فشار دهید. ۷- دکمه CALL یا OK یا Send را فشار دهید. روش شارژ همراه اول: *۱۴۰*# رمز شارژ ۱۵ رقمی# روش اطلاع از باقیمانده شارژ همراه اول: نحوه وارد کردن رمز شارژ و اطلاع از میزان اعتبار همراه اول …

اعتبار باقی مانده سیم کارت همراه اول … با وارد کردن کد #۱۱*۱۴۰* می تونید باقیمانده اعتبار رو بفهمید … یعنی اینکه مثلا اگه ۱۰۰۰۰ تومن شارژ کردین و ۷۰۰۰ تومن از شارژ باقی موند می تونین اس ام اس دریافت … اعتبار باقی مانده سیم کارت همراه اول

میزان اعتبار باقیمانده و شارژ موجود و یا شارژ مجدد در تلفن همراه خود اعم از همراه اول ، ایرانسل،رایتل همراه اول. نحوه شارژ. ۱- دکمه ستاره * را فشار دهید. ۲- شماره ۱۴۰ را وارد کنید. میزان اعتبار باقیمانده و یا شارژ مجدد · فروشگاه اینترنتی …

همراه اول; شارژ، صورتحساب … از طریق مراجعه به پرتال همراه اول و عاملین … مشترکین می توانند ازطریق سیم کارت اعتباری با شماره ۴۴۴ تماس و از باقیمانده اعتبار تلفن همراه خود اطلاع یابند. همراه اول – نحوه استفاده از کارت شارژ

نحوه اطلاع از باقیمانده شارژ همراه اول. همیشه می گویند پیشگیری بهتر از درمان است! پس بهتر از قبل از اینکه شارژتان ته بکشد بدانید که چقدر شارژ دارید تا نسبت به افزایش اعتبار اقدام کنید. خرید شارژ همراه اول و نحوه اطلاع از باقیمانده شارژ تلفن …

برای اطلاع از باقیمانده شارژ سیم‌کارت همراه اول‌تان نیز باید کد زیر را وارد کنید. # ۱۱ * ۱۴۰ * _____ برای اطلاع از باقیمانده شارژ سیم‌کارت ایرانسل نیز باید کد زیر را وارد کنید. # ۱ * ۱۴۱ * _____ شارژگیر-خرید شارژ مستقیم

اطلاع از اعتبار باقیمانده سیم کارت اعتباری همراه اول سوال ۳ سال قبل در تالار کامپیوتر و اینترنت توسط Saeed Zarinfam ( 685 امتیاز) اطلاع از حجم اینترنت باقی مانده همراه اول – جواب یاب

نحوه استعلام باقیمانده شارژ همراه اول. چنانچه کاربر سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول هستید برای اطلاع از موجودی خط و باقیمانده اعتبار سیم‌کارت می‌توانید از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید: روش های استعلام شارژ ایرانسل و همراه اول و رایتل | جت

در گام اول، با بررسی مقادیر شارژ ارائه شده ( ده هزار ریالی، بیست هزار ریالی، پنجاه هزار ریالی، صد هزار ریالی، دویست هزار ریالی، پانصد هزار ریالی، یک میلیون ریالی) مبلغ شارژ مورد نظر خود را با کلیک بر روی ان انتخاب کنید. فروشگاه همراه اول – خرید شارژ و طرح

جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت همراه اول. کاربران همراه اول هم برای جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت همراه اول ، می توانند به یکی از دو روش زیر اقدام کنند : ۱. شماره گیری کد دستوری #۲۳۲*۱۰* ۲. جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت ایرانسل و همراه اول

استعلام باقیمانده شارژ اپراتورهای ایرانسل ، همراه اول ، رایتل . مدیریت قبوض : ۱. استعلام و پرداخت قبوض تلفن همراه ، تلفن ثابت ، برق ، آب ، گاز . ۲. استعلام خودکار کلیه قبوض و اطلاع رسانی به … برنامه نگین(عوارض،شارژ، قبض،اعتبار،قیمت) – دانلود | کافه بازار

انجام پایان نامه دکتر تحقیق – انجام پایان نامه و پروپوزال و چاپ مقاله ISI 09104603123 drtahghigh@GMAIL.COM کد اعتبار باقیمانده همراه اول ایرانسل و تالیا : شارژ ایرانسل

کار با کدهای دستوری سامانه جامع خدمات همراه اول رایگان و بسیار ساده است. تنها با به خاطر سپردن کد *۱۰# به کلیه خدمات و طرح‌‌های همراه اول دسترسی خواهید داشت. پس از اتصال به سامانه می ‌‌توانید در یک نگاه کلیه خدمات و طرح … کدهای دستوری سامانه جامع خدمات همراه اول برای مشترکان …

به همین منظور برای اطلاع شما عزیزان کدهای میزان اعتبار باقیمانده و شارژ همراه اول، ایرانسل، و تالیا را در ذیل قرار دادیم.همراه اول… ۴- شماره رمز کارت ۱۲ رقمی (رمز ۱۶ رقمی) را وارد کنید. … خط من همراه اول اعتباری هست و نمی … اطلاع از اعتبار باقیمانده سیم کارت اعتباری همراه اول …

با شماره گیری کد زیر می توانید از اعتبار باقیمانده سیم کارت اعتباری همراه اول خود مطلع شوید. *۱۴۰*۱۱# جواب ۳ سال قبل توسط Saeed Zarinfam ( 685 امتیاز) اطلاع از اعتبار باقیمانده سیم کارت اعتباری همراه اول …

برای اطلاع از باقیمانده اینترنت همراه اول روش های متنوعی مانند استفاده از اپلیکیشن همراه من، مراجعه به سایت همراه اول، استفاده از برخی کدهای دستوری و ارسال پیامک وجود دارد. چگونه از باقیمانده اینترنت همراه اول خود آگاه شویم؟ | ستاره

۱- استعلام مانده اینترنت همراه اول با پیامک. اگر در خصوص فعال سازی اینترنت همراه اول اقدام کرده باشید، بعد از مدتی نیاز است که حجم باقیمانده اینترنت خود را کنترل کنید. یکی از روش های دیگری که به منظور استعلام مانده … آموزش تصویری استعلام و مشاهده باقیمانده حجم اینترنت همراه …

شارژ و اینترنت رایگان-ایرانسل ، همراه اول و رایتل! از کانال دنیای ویدیو … شارژ و اینترنت رایگان همراه اول

کد دستوری اطلاع از باقیمانده شارژ سیم کارت همراه اول. برای اطلاع از مقدار شارژ باقیمانده سیم کارت همراه اول کافیست کد زیر را در برنامه تماس خود شماره گیری کرده و سپس دکمه CALL یا OK یا Send را فشار … کد اطلاع از باقیمانده شارژ سیم کارت همراه اول و ایرانسل …

مشاهده میزان شارژ در سایت همراه اول به آدرس https://www.mci.ir; مشاهده باقیمانده شارژ همراه اول با کد دستوری. برای اینکار می توانید از دو کد دستوری برای مطلع شدن از میزان شارژ باقیمانده سیم کارت همراه … آموزش نحوه استعلام باقیمانده شارژ همراه اول – مجله میزبان …

انتقال شارژ همراه اول برای انتقال شارژ از یک سیم کارت همراه اول به سیم کارت همراه اول دیگر ( انتقال شارژ ) از کد زیر استفاده کنید ( از چپ به راست) : # شماره اعتباری مورد نظر۹۸۹۱* مبلغ اعتبار به ریال * رمز انتقال * ۱۳۲ * نحوه ی انتقال شارژ به سیمکارت همراه اول | سیم کارت

شارژ مستقیم همراه اول چیست؟ شارژ مستقیم همراه اول امکان کار آمد‌یست که کاربران را قادر می‌سازد، بدون نیاز به خرید کارت شارژ فیزیکی و وارد نمودن پین شارژ در گوشی خود اقدام به خرید شارژ نمایند. … شارژ مستقیم و خرید بسته اینترنت همراه اول – ای شارژ

با تاپ آپ تجارت الکترونیک پارسیان همراه اول، ایرانسل و رایتل خود را آنی شارژ کنید … شارژ کن ! ۱۰,۰۰۰ ریال. ۲۰,۰۰۰ ریال … فروش شارژ مستقیم همراه اول، ایرانسل و رایتل – تاپ

همراه اول در شبکه‌های اجتماعی: ورود | ثبت نام ورود … شارژ و صورتحساب … فروشگاه همراه اول – لیست محصولات

همراه اول تمامی محصولات و خدمات خود را علاوه بر سایر درگاه ها از طریق درگاه های ussd (کدهای دستوری) نیز ارائه می کند. جزئیات کدهای دستوری را می توانید در این صفحه مشاهده کنید. همراه اول – کدهای دستوری

شارژ کارت از طریق Topup . شارژ آنلاین (برخط) شارژ آنلاین (برخط) … (انتخاب شما همراه اول) شارژ مستقیم (TOPUP) دریافت و مشاهده رمز شارژ. پرداخت صورت حساب (سیم کارت دائمی) … فروش شارژ کارت – بانک ملی ایران

با فراگیر شدن سیم‌کارت‌های اعتباری، اپراتورها روش‌های گوناگونی را برای شارژ سیم‌کارت در نظر گرفتند. در ادامه انواع روش‌های شارژ همراه اول ، استعلام مانده شارژ و انتقال شارژ سیم‌کارت را بررسی خواهیم کرد. از زمان … راهنمای شارژ همراه اول ، باقی مانده شارژ و انتقال شارژ …

در طرح اول شما علاوه بر شارژ اصلی یک شارژ هدیه مدت دار نیز دریافت میکنید. طرح دوم برای مشترکین با سابقه همراه اول است برای مثال اگر ۱۰ سال است که مشترک همراه اول هستید ۱۰ درصد شارژ بیشتر دریافت میکند و مورد آخر طرح پرداخت یک … ۳۰ درصد شارژ بیشتر رایگان برای همراه اول

بعد از شارژ سیم کارت همراه اول حال برای اینکه بدانید اعتبار باقیمانده شما چقدر است و از باقیمانده شارژ سیم کارت خود مطلع شوید، نیز کافی است کد دستوری #۱۱*۱۴۰* را از طریق سیم کارت همراه اول خود … نحوه شارژ همراه اول – کد دستوری خرید شارژ برای سیم کارت …

تغییر رمز انتقال شارژ همراه اول در صورت نیاز به تغییر رمز، می‌توانید از طریق شماره گیری تلفن گویای ۴۴۴ (ivr) رمز انتقال اعتبار خود را عوض کنید . در صورت فراموش کردن رمز انتقال چه باید کرد؟ آموزش چگونگی انتقال شارژ در همراه اول – مشرق نیوز

کد اطلاع از باقیمانده شارژ سیم کارت همراه اول: اعلام مانده موجودی سیم کارت اعتباری همراه اول با استفاده از کد #۱۱*۱۴۰* خود اقدام نمایند. پس از وارد کردن حالت فوق دکمه سبز یا ok را بزنید. نحوه وارد کردن شارژ همراه اول | نمایندگی همراه اول محبی …

کد دستوری باقیمانده شارژ همراه اول از دسترس خارج شده و مشترکان پس از شماره گیری کد #۱۱۱*۱۴۰* با پیام «دستور وارد شده نامعتبر است.» مواجه خواهند شد. کد دستوری باقیمانده شارژ همراه اول از دسترس خارج شد!

در صورت خرید هر یک از بسته‌های اینترنت همراه، می‎توانید در زمان مراجعه به وب … تمدید می‌شوند که باقیمانده حجم بسته به ۵۰ مگابایت رسیده و یا زمان انقضای بسته پایان یابد. … است که در هنگام … بسته اینترنت همراه – ایرانسل

آموزش ارسال شارژ در همراه اول که شما میتوانید به کمک این آموزش بین سیم کات های همراه اول شارژ انتقال دهید. ابتدایک پیام کوتاه بدون متن به۸۹۱۰بفرسید که برای شما رمز بفرسد؛ وسپس طبق دستورالعمل … آموزش انتقال اعتبار سیم کارت همراه اول

اطلاع از باقیمانده شارژ اینترنت همراه اول. اپلیکیشن همراه من یکی دیگر از روش هایی است که شما از طریق آن می توانید میزان شارژ اینترنت باقی مانده خود را مشاهده کنید. شما می توانید این برنامه را … آموزش ۱۲ روش استعلام مانده بسته اینترنت همراه اول …

روش اطلاع از باقیمانده شارژ همراه اول : *۱۴۰*۱۱# باقیمانده اینترنت همراه اول : *۱۰۰*۰# *۱۰*۳۲۰# ارسال عدد ۰ لاتین به شماره ۸۰۸۰ … کد باقیمانده شارژ و اینترنت اپراتور ها ⋆ داده پردازان مدرن

برای اطلاع از باقیمانده شارژ سیم‌کارت همراه اول‌تان نیز باید کد زیر را وارد کنید. نحوه وارد کردن شارژ ۱۰۰۰ تومانی همراه اول، با بقیه‌ی انواع شارژهای همراه اول متفاوت است. نحوه وارد کردن شارژ همراه اول

به همین منظور برای اطلاع شما عزیزان کدهای میزان اعتبار باقیمانده و شارژ همراه اول، ایرانسل، و تالیا را در ذیل قرار دادیم. همراه اول. ۱- دکمه ستاره * را فشار دهید. ۲- شماره ۱۴۰ را وارد کنید. کدهای میزان اعتبار باقیمانده و شارژ همراه اول، ایرانسل و …

(کد شارژ همراه اول ۱۵ رقم است) ۶- دوباره دکمه مربع # را فشار دهید. ۷- دکمه CALL یا OK یا Send را فشار دهید. روش شارژ همراه اول: *۱۴۰*# رمز شارژ ۱۵ رقمی# روش اطلاع از باقیمانده شارژ همراه اول: کد شارژ و باقیمانده حساب سیم کارت های همراه اول و ایرانسل …

استعلام باقیمانده شارژ همراه اول از طریق تلفن گویا. تماس با تلفن گویای ۴۴۴ و فشردن کلید شماره ۲ برای اعلام شارژ باقی مانده. استعلام باقیمانده شارژ همراه اول از طریق اپلیکشن همراه من اینترنت همراه اول، شارژ همراه اول،”همراه من” و تعرفه های …

سیم کارت همراه اول: اگر از سیم کارت همراه اول استفاده می کنید از روش های زیر می توانید از باقی مانده بسته اینترنت سیم کارت همراه اول خود مطلع شوید: – شماره گیری #۳۲۰*۱۰* – شماره گیری #۰*۱۰۰* نحوه آگاهی از باقی مانده بسته اینترنت همراه اول، ایرانسل و …

نحوه شارژ همراه اول با کارت شارژ. یکی دیگر از روش های شارژ همراه اول ، خرید کارت شارژ از فروشگاه ها، سوپر مارکت ها و باجه های فروش شارژ می باشد که به صورت یک کارت که روی آن کد شارژ درج شده است، تحویل می شود. نحوه شارژ همراه اول با استفاده از روش های مختلف | وبلاگ …

با تلفن گویای ۴۴۴ تماس بگیرید و منوی باقیمانده شارژ را انتخاب کنید. اپلیکیشن همراه من را نصب کنید و به صفحه اصلی برنامه بروید تا از باقیمانده شارژ همراه اول خود مطلع شود. ۱۲ روش استعلام باقیمانده شارژ سیم کارت اعتباری ایرانسل …

استفاده از کارت شارژ مخدوش شده همراه اول. با شماره ۰۹۹۹۰ اپراتور همراه اول تماس بگیرید و با ارائه شماره سریال مندرج بر روی کارت شارژ و چند رقم از کد شارژ رمز کارت شارژتان را دریافت نمایید. ۰ ۰ بازیابی رمز کارت شارژ مخدوش از طریق شماره سریال :: AZ WEB

برای شارژ همراه اول نیز دستوری وجود دارد، که به آن کد باقیمانده شارژ همراه اول می گویند. به طور عمومی دو کد دستوری وجود دارد تا شما به آسانی با استفاده از آن ها الابقی اعتبار گوشی خود را مشاهده … اطلاع از شارژ باقیمانده در اپراتور همراه اول – کدینیزه

کد اعتبار باقیمانده همراه اول کد اعتبار باقیمانده همراه اول ایرانسل و تالیا : ممکن است فراموش کرده باشید که برای اطلاع و آگاهی از میزان اعتبار باقیمانده و شارژ موجود و یا شارژ مجدد در … کد اعتبار باقیمانده همراه اول ایرانسل و تالیا : شارژ …

سرویس ۲: اطلاع از میزان باقیمانده شارژ در صورتی که از مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول هستید، می‌توانید با انجام هر کدام از روش‌های زیر، از باقیمانده شارژ خود مطلع شوید: ۱. اطلاع از میزان شارژ همراه اول

مشاهده میزان شارژ در سایت همراه اول به آدرس https://www.mci.ir; مشاهده باقیمانده شارژ همراه اول با کد دستوری. برای اینکار می توانید از دو کد دستوری برای مطلع شدن از میزان شارژ باقیمانده سیم کارت همراه … آموزش استعلام باقیمانده شارژ همراه اول – چگونه باقیمانده …

روش ۱ : سایت مخابرات استانی که ساکن هستید ، روی منو و ورود مشترکین (ورود خودکار) کلیک کنید اگر در آذربایجان شرقی ساکن هستید از سایت tiknet.ir استفاده کنید. و یا از پشتیبانی بخواهید مقدار حجم باقی مانده را خدمتتان عرض کند. چگونه حجم اینترنت باقی مانده مخابرات را ببینم؟ – جواب یاب

استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل با اپلیکیشن ایرانسل من قبلا نحوه دریافت شارژ رایگان با اپلیکیشن ایرانسل من را به شما آموزش دادیم، علاوه بر دریافت شارژ رایگان شما می توانید مانده بسته … آموزش ۱۲ روش استعلام مانده بسته اینترنت همراه اول …

اینترنت بیسیم اشتراکی. پهنای باند اشتراکی ثابت بر بستر وایرلس سامانه مدیریت مشترکین آسیاتک

همچنین شما مشترکان اینترنت ثابت نسل ۴ و ۴.۵ می‌توانید اطلاعات لازم در مورد بسته اینترنت خود را از طریق پیامک، پست الکترونیکی یا اپلیکیشن ایرانسل‌من دریافت کنید. این اطلاعات شامل موارد زیر است: سرویس اطلاع‌رسانی اینترنت نسل ۴ و ۴.۵ ثابت (TD-LTE)

حجم باقیمانده، روز باقیمانده ایرانسل با جزییات بیشتر وجود دارد: ۱- دکمه ستاره * را فشار دهید. ۲. شماره ۵۵۵ را وارد کنید. ۳- دوباره دکمه ستاره * را فشار دهید. ۴- شماره ۱ را وارد کنید. کد اعتبار باقیمانده اینترنت ایرانسل، حجم بسته های اینترنت …

مشاهده حجم باقیمانده اینترنت adsl مخابرات – ریز مصرف اینترنت مخابرات – تمدید اینترنت مخابرات – خرید شارژ حجم ترافیک ۲۰۲۰ – پارتاک مشاهده حجم باقیمانده اینترنت مخابرات ADSL :: ورود به حساب …

اون ربطی به حجم باقیمانده نداره نظر ۵ سال قبل توسط erfan2013 ( 983 امتیاز) ولی من تو سیستم مخابرات شهرمون میرفتم حجم مصرفی و باقیمانده و پولش و اینا را میزد این را ببینین: حجم اینترنت باقیمانده – جواب یاب

من یک سیم کارت ایرانسل با ۱۰۰gb اولیه خریداری و روی مودم ۴g گذاشتم.عملکردش عالیه،فقط چگونه از میزان شارژ باقیمانده آن مطلع بشوم.ممنون روش‌های استعلام و اعلام پایان اعتبار حجمی و زمانی بسته های …

دوستان mod یه عملگر هست برای محاسبه ی باقیمانده مثلا ۱۰ مود ۴ میشود ۲ . رضا . ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ . ۱۸:۰۰ . ۲.۵ . مجتبی . ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ . ۰۰:۴۶ سلام میخواستم تفاوت بین دو دستورmodوrem رو توضیح بدین. … محاسبه باقیمانده تقسیم با دستور mod در متلب

اصول مخابرات ماهواره ای. اصول مخابرات ماهواره ای ایده ی مخابرات از طریق یک ماهواره، به خصوص توسط یک ماهواره ی همزمان، توسط آرتور سی. اطلاع از باقی مانده حجم اینترنت مخابرات

شرح قضیه. فرم اولیه قضیه در کتاب سان زی سوآنجینگ(孙子算经)(Sun Zi Suanjing) نوشته ریاضی‌دان چینی سان تزو (Sun Tzu) که بعداً با عنوان ۱۲۴۷ توسط قین جیوشاو (Qin Jiushao) باز نوشت شد گنجانده شده.. فرض کنید n ۱ ، n ۲ ، …، n k اعداد صحیحی باشند که دو … قضیه باقی‌مانده چینی – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

شرکت‌ شاتل هم‌اینک سیستمی‌جدید، راه‌اندازی کرده است که امکان مدیریت ترافیک مصرفی را از طریق نصب نرم‌افزار داشبورد مدیریت ترافیک فراهم کرده است. مدیریت ترافیک مصرفی | اینترنت پرسرعت شاتل

زمان باقیمانده: دقیقه شرکت را انتخاب نمائید زمان باقیمانده: – prcp.ir

باقیمانده سهام دولت در صندوق واسطه گری مالی یکم در بورس عرضه می شود. باقیمانده سهام دولت در سه بانک صادرات، تجارت و ملت و دو شرکت بیمه البرز و اتکائی امین را از طریق صندوق واسطه گری مالی یکم در بورس عرضه می شود. … باقیمانده سهام دولت در صندوق واسطه گری مالی یکم در بورس …

در مقابل باقیمانده یا مقدار «اختلاف برازش» (Fitting Deviation)، مقداری است که براساس برآورد میزان خطای آماری حاصل می‌شود. فرض کنید به کمک روش‌های برآوردیابی مثلا روش حداکثر درستنمایی (با فرض معلوم … تفاوت خطا و مقدار باقیمانده در محاسبات آماری — به زبان …

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دوست داشته اید از باقی مانده بسته اینترنت سیم کارت خود باخبر شوید اما از نحوه آگاهی از آن بی اطلاع بوده اید. این روزها، اینترنت سیم کارت به بخشی جداناپذیر از گوشی های همراه در ایران تبدیل … نحوه آگاهی از باقی مانده بسته اینترنت همراه اول، ایرانسل و …

گزارش؛ برگزاری بازی های باقیمانده سری آ در ۷ روز هفته رقابت های سری آ فوتبال ایتالیا از ۳۰ خرداد شروع خواهد شد و برنامه بر این است که به صورت فشرده، ۱۲ هفته باقیمانده به انجام برسند. برگزاری بازی های باقیمانده سری آ در ۷ روز هفته! :: ورزش سه

به عنوان مثال باقیمانده تقسیم عدد ۱۲ بر۱۱ برابر با ۱ خواهد بود: =MOD(12,11) اگر مقسوم علیه (Divisor) برابر با ۰ باشد، آنگاه تابع پیغام خطا #DIV/0 به شما خواهد داد. با توجه به تعاریف اولیه تابع MOD معادل: تابع MOD اکسل-باقیمانده تقسیم – وب سایت آموزشی آفیس

باقیمانده سهام دولت در سه بانک صادرات، تجارت و ملت و دو شرکت بیمه البرز و اتکائی امین را از طریق صندوق واسطه‌گری مالی یکم در بورس عرضه می‌شود. باقیمانده سهام دولت در صندوق واسطه‌گری مالی یکم در بورس …

عمر باقیمانده ، یاتاقان، مکانیک شکست، ارتعاشات کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. مقاله تعیین عمر باقیمانده یاتاقان غلتشی با استفاده از …

موسسه صلح خلع سلاح وزارت امور خارجه کره شمالی در گزارشی نوشت: دولت کره شمالی برای از بین بردن تهدیدهای هسته‌ای آمریکا، از طریق گفت ‌وگو و توسل به قوانین بین‌الملل همه تلاش خود را به کار بست اما همه اینها بیهوده بود. کره شمالی: مقابله هسته‌ای تنها گزینه باقیمانده در مقابل …

تست سرعت : http://www.parspooyesh.com Contact Info | Help | License Contact Info | Help | License IBSng | ورود به سیستم

esfahan 2020,اینترنت مخابرات اصفهان,طرح های اینترنت مخابرات اصفهان,دریافت نام کاربری و رمز عبور اینترنت مخابرات اصفهان,اعتبار باقیمانده اینترنت مخابرات adsl,اینترنت ADSL مخابرات,ثبت نام اینترنت adsl مخابرات اصفهان ۲۰۲۰,خرید … ورود به حساب کاربری اینترنت ADSL مخابرات استان اصفهان

اگر سه دستور فوق را توسط ماشین اجرا کنیم مقدار۳ که باقیمانده تقسیم ۱۳ بر ۵ است در z قرار می گیرد . دستور –x از x یک واحد کم می کند و نتیجه را در x قرار می دهد که معادل دستور x = x-1 است . قسمت چهارم آموزش C – عملگرها – میکروپدیا

برنامه بازی ها – لیگ برتر (خلیج فارس)-۹۸۹۹گروه لیگ برتر برنامه بازی های لیگ برتر (خلیج فارس)-۹۸۹۹ گروه لیگ برتر|وب …

ممکن است فراموش کرده باشید که برای اطلاع و آگاهی از میزان اعتبار باقیمانده و شارژ موجود و یا شارژ مجدد در تلفن همراه خود اعم از همراه اول ، تالیا و یا ایرانسل چه کدهایی را باید وارد کنید. کدهای میزان اعتبار باقیمانده و شارژ همراه اول، ایرانسل و …

در حساب، زمانی که نتیجهٔ تقسیم دو عدد صحیح، با یک خارج قسمت صحیح قابل بیان نباشد، مقداری باقی می‌ماند که به آن باقی‌مانده می‌گویند.. منابع باقی‌مانده – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

آموزش نحوه استعلام باقیمانده شارژ همراه اول. در این آموزش از میزبان فا مگ روشهای استعلام باقیمانده اعتبار ایرانسل به صورت کامل شرح داده شد. استعلام مانده بسته مکالمه ایرانسل با استفاده از کد باقیمانده اینترنت ایرانسل … آموزش نحوه استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل + تمام کدهای ussd

آیا معنی باقیمانده مناسب بود ؟ ( امتیاز : ۹۹% ) دیکشنری آبادیس . آبادیس از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد. … معنی باقیمانده به انگلیسی – دیکشنری آنلاین آبادیس

معنی واژهٔ باقیمانده، باقیمانده در واژگان مترادف و متضاد به فارسی، انگلیسی و عربی از واژه‌یاب معنی باقیمانده، باقیمانده | واژگان مترادف و متضاد

امکان فروش ۳۰درصد سهام عدالت از شنبه/ آزادسازی باقیمانده سهام ظرف ۱ سال آینده معاون نظارت بر نهادهای مالی … امکان فروش ۳۰درصد سهام عدالت از شنبه/ آزادسازی باقیمانده …

مشاهده حجم باقیمانده اینترنت adsl مخابرات – ریز مصرف اینترنت مخابرات – تمدید اینترنت مخابرات – خرید شارژ حجم ترافیک ۲۰۲۰ – پارتاک قیمت تعرفه جشنواره کمپین ماندگار اینترنت مخابرات :: ورود …

توضیحات اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت adsl; اسم فایل ۶۵۴۹۴۹۸.png حجم ۴۷.۳ کیلوبایت; ابعاد تصویر ۳۷۷ x 468; تاریخ آپلود ۱۳۹۷/۸/۶-۱۹:۴۱; آخرین دریافت ۱۳۹۹/۴/۳-۰۰:۱۳; مجموع دریافت‌ها : ۱۷۵۴۸; دریافت‌های امروز ۱; دریافت‌های … اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت adsl

دوره باقیمانده از طرح تعرفه تشویقی : راهنمای مشترکان سیم‌کارت دائمی . راهنمای مشترکان سیم‌کارت دائمی (ussd) کد دستوری … تلفن گویا و کدهای دستوری – ایرانسل

در ساعات شبانه می‌توانید از بسته‌های حجمی شبانه با قیمت مناسب استفاده کنید: سرویس انتخابی شما دارای هدیه شبانه رایگان است. در صورت انتخاب بسته شبانه، هدیه رایگان سرویس حذف و حجم بسته شبانه جایگزین آن خواهد شد. هماراسیستم | بخش کاربران اینترنت – شارژ آنلاین

باقیمانده تبخیر. باقیمانده تبخیر عبارتست از باقیمانده خشک املاح محلول در آب که بعد از تبخیر از آن باقی می ماند. روی باقی مانده تبخیر اندازه حقیقی مواد محلول در آب نیست و مقدار آن خواص اصلی و اساسی آب را بیان می کند زیرا … باقیمانده تبخیر | انجام تمامی آزمایش های آب و خاک و پساب …

تابع MOD باقیمانده دو عدد پس از تقسیم را برمی‌گرداند. علامت باقیمانده با مقسوم‌علیه (divisor) یکسان است. اگر آرگومان divisor صفر باشد با خطا مواجه می‌شویم. MOD function – باقیمانده – توابع ریاضی و مثلثاتی – رفرنس …

شرکت هماراسیستم تبریز تلفن پشتیبانی و فروش: (۰۴۱) ۳۱۳۹ [دارای پروانه Servco به شماره ۱۰۰-۹۵-۵۴ از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی] هماراسیستم | بخش کاربران اینترنت – ورود به بخش کاربران

ریز مصرف و باقیمانده روز و حجم را چطور میتوانم چک کنم؟ By Asiatech Admin از طریق سایت ecare.asiatech.ir میتوانید جهت مشاهده ریز مصرف و باقیمانده اکانت خود اقدام نمایید. ریز مصرف و باقیمانده روز و حجم را چطور میتوانم چک کنم؟

دولت باقیمانده سهام خود در بانکها، بیمه‌ها و خودروسازی را در قالب صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله etf به مردم واگذار… پایگاه اطلاع رسانی ETF | آموزش، اخبار و زمانبندی ها …

با سلام من برای دادگاه پرینتی از اقساط پرداخت شده از سال ۹۴ تا کنون می خواهم آیا از طریق همین کارت اقساط مسکن می تونم ثابت کنم که این اقساط رو خودم پرداخت می کردم یا نیاز به پرینت از حسابی ( مثلا از سپهر کارتم ) داره که از … استعلام مانده بدهی وام مسکن از طریق شماره کارت اقساط …

خرید اینترنت پرسرعت مخابرات – تمدید اینترنت مخابرات – خرید حجم اضافی – ترافیک – ثبت نام اینترنت مخابرات – مشاهده حجم باقیمانده اینترنت مخابرات – ورود کاربران اینترنت مخابرات – adsl تمدید ، خرید حجم و ثبت نام اینترنت پرسرعت مخابرات ⓴⓴ ADSL …

بازی باقیمانده خاکستر (برای کامپیوتر) – Remnant From the Ashes Swamps Of Corsus PC Game را دانلود کنید: دانلود بازی – پارت ۱ (حجم ۳.۹ گیگابایت) دانلود بازی – پارت ۲ (حجم ۳.۹ گیگابایت) دانلود بازی – پارت ۳ (حجم ۳.۹ گیگابایت) بازی باقیمانده خاکستر (برای کامپیوتر) – Remnant From the …

تمامی حقوق متعلق به این سایت برای بانک تجارت محفوظ است  :: TEJARAT BANK ::دریافت مانده حساب

روش‌های مطالعه در فرصت باقیمانده تا کنکور سراسری ۹۹. سه شنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۲ دانشگاه/ آموزشی و پژوهشی تا کنکور حدود ۳ ماه فرصت باقی است و هر یک از داوطلبان براساس شرایط خود مطالعه موثر … روش‌های مطالعه در فرصت باقیمانده تا کنکور سراسری ۹۹

۱۲ روش استعلام باقیمانده شارژ سیم کارت اعتباری ایرانسل ، همراه اول و رایتل. در صورتی که قصد دارید بسته اینترنتی بخرید، مکالمه داشته باشید، پیامک ارسال کنید و .. ۱۲ روش استعلام باقیمانده شارژ سیم کارت اعتباری ایرانسل …

مدیریت خدمات ، بررسی میزان مصرف، مشاهده میزان مانده سرویس، تمدید اشتراک ، خرید ترافیک اضافه ، پرداخت و امکانات بیشتر با ورود به صفحه کاربری اینترنت پرسرعت پارس آنلاین

۱- استعلام مانده اینترنت همراه اول با پیامک. اگر در خصوص فعال سازی اینترنت همراه اول اقدام کرده باشید، بعد از مدتی نیاز است که حجم باقیمانده اینترنت خود را کنترل کنید. یکی از روش های دیگری که به منظور استعلام مانده … آموزش تصویری استعلام و مشاهده باقیمانده حجم اینترنت همراه …

شبکه خرید و شارژ آنلاین اینترنت. حروف و اعدادی را که در تصویر می بینید وارد کنید. شبکه خرید و شارژ آنلاین ADSL مخابرات – مانده حجم و زمان شما

تعیین خارج قسمت و باقیمانده تقسیم چندجمله‌ای x-a بر P(x) (به روش هورنر) در حل مسائل متعددی از ریاضیات (از جمله تجزیه صورت و مخرج عبارت‌های گویا به منظور رفع ابهام و حذف عامل مزاحم در محاسبه حد توابع) تعیین خارج قسمت و باقیمانده تقسیم چندجمله‌ای P(x) بر x-a

مازندران، بابلسر، بلوار شریفی، مجتمع البرز مارکت، طبقه همکف، واحد ۲۶، ۰۱۱۴۴۴۱۲۱۶۹ – ۰۱۱۳۵۲۷۸۱۹۵ – ۰۹۳۰۴۱۳۰۲۳۱ matikaa.ir – تولیدی ماتیکا

مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل برای آگاهی از باقیمانده شارژ خود می‌توانند با شماره‌گیری کد #۱۴۰* از میزان شارژ باقی مانده شارژ خودمطلع شوند. به گزارش وبسایت خبری سینا ، مشترکان رایتل می‌توانند با تماس با … اطلاع از باقیمانده شارژ رایتل

lorestan 2020,اینترنت مخابرات لرستان,طرح های اینترنت مخابرات لرستان,دریافت نام کاربری و رمز عبور اینترنت مخابرات لرستان,اعتبار باقیمانده اینترنت مخابرات adsl,اینترنت ADSL مخابرات,ثبت نام اینترنت adsl مخابرات لرستان ۲۰۲۰,خرید … ورود به حساب کاربری اینترنت ADSL مخابرات استان لرستان

نمیتونم اعتبار شارژ باقی مونده رو ببینم با کد دستوری *۷#به نتیجه ای نرسیدم اصلا تو منو چیزی به عنوان باقیمانده اعتبار وجود نداره آموزش خرید و مشاهده باقی مانده بسته اینترنت، شارژ سیم کارت …

نحوه وارد کردن رمز شارژ و اطلاع از میزان اعتبار همراه اول و ایرانسل و تالیا – به نام … روش اطلاع از باقیمانده شارژ همراه اول: *۱۴۰*۱۱# نحوه وارد کردن رمز شارژ و اطلاع از میزان اعتبار همراه اول …

اطلاع از اعتبار باقیمانده سیم کارت اعتباری همراه اول +۱ رأی میانگین بازدید روزانه ۷۳۰.۰۴ ۸۶۱,۴۵۰ بازدید اطلاع از اعتبار باقیمانده سیم کارت اعتباری همراه اول …

نحوه وارد کردن شارژ رایتل و روش اطلاع از باقیمانده شارژ رایتل در این مطلب توضیح داده شده است. در صورتی که در هنگام وارد کردن شارژ رایتل، مشکلی برایتان پیش آمد، می‌توانید از طریق خط رایتل خود با شماره ۲۹۲۰ و یا از طریق … نحوه وارد کردن شارژ رایتل و اطلاع از باقیمانده شارژ رایتل

کد اطلاع از باقیمانده شارژ سیم کارت ایرانسل: اعلام مانده موجودی سیم کارت اعتباری ایرانسل با استفاده از کد #۱*۱۴۱* اقدام نمایند. پس از وارد کردن حالت فوق دکمه سبز یا ok را بزنید. نحوه وارد کردن شارژ ایرانسل | نمایندگی همراه اول محبی|سیم …

انجام پایان نامه دکتر تحقیق – انجام پایان نامه و پروپوزال و چاپ مقاله ISI 09104603123 drtahghigh@GMAIL.COM کد اعتبار باقیمانده همراه اول ایرانسل و تالیا : شارژ ایرانسل

کد شارژ مجدد: تلفن گویا: شماره گیری ۷۰۰ و سپس فشردن دکمه ۴ و سپس وارد کردن کد ۱۲ و یا ۱۶ رقمی شارژ ایرانسل. کد دستوری: #شماره ۱۲ و یا ۱۶ رقمی پین کد شارژ ایرانسل*۱۴۱* کد شارژ شگفت انگیز: تلفن گویا: – کدهای دستوری خدمات ایرانسل

شما مشترکان عزیز می‌توانید با استفاده از کدهای دستوری ایرانسل و سیستم تلفن گویا، عملیات فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی خدمات و مدیریت حساب خود را به سادگی انجام دهید. تلفن گویا و کدهای دستوری – ایرانسل

شرکت‌ شاتل هم‌اینک سیستمی‌جدید، راه‌اندازی کرده است که امکان مدیریت ترافیک مصرفی را از طریق نصب نرم‌افزار داشبورد مدیریت ترافیک فراهم کرده است. مدیریت ترافیک مصرفی | اینترنت پرسرعت شاتل

ریز مصرف و باقیمانده روز و حجم را چطور میتوانم چک کنم؟ > از طریق سایت ecare.asiatech.ir میتوانید جهت مشاهده ریز … پرسش های متداول مسائل مرتبط با شارژ و تمدید … ریز مصرف و باقیمانده روز و حجم را چطور میتوانم چک کنم؟

کد باقیمانده شارژ ایرانسل ستاره ۵۵۵ ستاره ۱ ستاره ۲ مربع را شماره گیری بفرمایید. جهت اطلاع از باقیمانده شارژ ایرانسل از خطوط ایرانسل شماره ۷۰۰ و سایر خطوط ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ را شماره گیری و پس از … ۱۲ روش استعلام باقیمانده شارژ سیم کارت اعتباری ایرانسل …

استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل با کد دستوری ussd. برای اطلاع از باقیمانده اینترنت ایرانسل با کد دستوری ، ابتدا وارد برنامه شماره‌گیر گوشی موبایل خود شده و سپس کد #۴*۱*۵۵۵* را وارد کنید. در … استعلام مانده اینترنت ایرانسل با دو روش ساده | گجت نیوز

esfahan 2020,اینترنت مخابرات اصفهان,طرح های اینترنت مخابرات اصفهان,دریافت نام کاربری و رمز عبور اینترنت مخابرات اصفهان,اعتبار باقیمانده اینترنت مخابرات adsl,اینترنت ADSL مخابرات,ثبت نام اینترنت adsl مخابرات اصفهان ۲۰۲۰,خرید … ورود به حساب کاربری اینترنت ADSL مخابرات استان اصفهان

ایرانسل یه سرویس اعلام مانده حساب با sms داره که اگر براتون فعال باشه، بعد از هر تماس یا پیامکی که می‌زنید، یه پیامک براتون میاد که میزان شارژ ایرانسل باقیمانده شما رو اعلام می‌کنه. با این که این سرویس رایگانه، این پیامک … پیامک اعلام باقیمانده شارژ ایرانسل بعد از هر تماس یا پیامک

حجم باقیمانده، روز باقیمانده ایرانسل با جزییات بیشتر وجود دارد: ۱- دکمه ستاره * را فشار دهید. ۲. شماره ۵۵۵ را وارد کنید. ۳- دوباره دکمه ستاره * را فشار دهید. ۴- شماره ۱ را وارد کنید. کد اعتبار باقیمانده اینترنت ایرانسل، حجم بسته های اینترنت …

با فراگیر شدن سیم‌کارت‌های اعتباری، اپراتورها روش‌های گوناگونی را برای شارژ سیم‌کارت در نظر گرفتند. در ادامه انواع روش‌های شارژ همراه اول ، استعلام مانده شارژ و انتقال شارژ سیم‌کارت را بررسی خواهیم کرد. از زمان … راهنمای شارژ همراه اول ، باقی مانده شارژ و انتقال شارژ …

با روشهای متعددی می توان اقدام به استعلام باقیمانده شارژ همراه اول نمود. در این مطلب تمامی روشهای موجود برای استعلام باقیمانده شارژ همراه اول به شما آموزش داده می شود. آموزش استعلام باقیمانده شارژ همراه اول – چگونه باقیمانده …

با وارد کردن کد #۱۱*۱۴۰* می تونید باقیمانده اعتبار رو بفهمید پول شما اگر تاریخ بگذره تو اعتبار شما هست ولی تا زمان شارژ مجدد قابل استفاده نیست اعتبار باقی مانده سیم کارت همراه اول

صندوق بیان محل مناسبی برای ذخیره و نگهداری انواع فایل است.همچنین صندوق بیان به شما این امکان را می دهدکه فایل های مورد نظر را انتشار دهید و در اختیار عموم بگذارید . اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت adsl

کد باقیمانده شارژ و اینترنت اپراتور ها همه در یکجا : شاید شما هم از جستجو در اینترنت برای یافتن کد باقیمانده شارژ و اینترنت اپراتور ها خسته شده اید. کد باقیمانده شارژ و اینترنت اپراتور ها ⋆ داده پردازان مدرن

مشترکین می توانند ازطریق سیم کارت اعتباری با شماره ۴۴۴ تماس و از باقیمانده اعتبار تلفن همراه خود اطلاع یابند. با استفاده از رمز شارژ دریافتی ، دستور زیر را در گوشی وارد نمائید : همراه اول – نحوه استفاده از کارت شارژ

اطلاع از باقیمانده شارژ اینترنت همراه اول. اپلیکیشن همراه من یکی دیگر از روش هایی است که شما از طریق آن می توانید میزان شارژ اینترنت باقی مانده خود را مشاهده کنید. شما می توانید این برنامه را … آموزش ۱۲ روش استعلام مانده بسته اینترنت همراه اول …

ممکن است فراموش کرده باشید که برای اطلاع و آگاهی از میزان اعتبار باقیمانده و شارژ موجود و یا شارژ مجدد در تلفن همراه خود اعم از همراه اول ، تالیا و یا ایرانسل چه کدهایی را باید وارد کنید. کدهای میزان اعتبار باقیمانده و شارژ همراه اول، ایرانسل و …

پیام‌های سیستمی اطلاع‌رسانی‌های ایرانسل درباره محصولات و خدماتش هستند. شما مشترکان عزیز می‌توانید با اپلیکیشن ایرانسل‌من یا با شماره‌گیری کد #۷*۴*۵۵۵*، نحوه دریافت این پیام‌ها را مدیریت کنید. مدیریت حساب ایرانسل – ایرانسل

فروش اینترنتی شارژ ایرانسل. امن‌ترین و آسان‌ترین اپ خرید شارژ . برای نصب اپ روی لینک زیر کلیک کنید فروش آنلاین کارت شارژ ایرانسل

آموزش نحوه استعلام باقیمانده شارژ همراه اول. در این آموزش از میزبان فا مگ روشهای استعلام باقیمانده اعتبار ایرانسل به صورت کامل شرح داده شد. استعلام مانده بسته مکالمه ایرانسل با استفاده از کد باقیمانده اینترنت ایرانسل … آموزش نحوه استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل + تمام کدهای ussd

چرا باتری لپ‌تاپ میزان شارژ باقیمانده را اشتباه نمایش می‌دهد؟ باتری لپ‌تاپ به سنسوری مجهز است که میزان دقیق انرژی باقیمانده‌ی آن را نشان می‌دهد. راهنمای کامل نگهداری، کالیبره کردن و افزایش عمر باتری لپ …

نحوه اطلاع از باقیمانده اعتبار شارژ کارت ایرانسل سیم کارت اعتباری ایرانسل شما چقدر اعتبار دارد؟ برای اطلاع از باقیمانده مبلغ اعتبار سیم کارت ایرانسل خود از این روش استفاده نمایید. خرید شارژ ایرانسل، خرید شارژ همراه اول، رایتل و تالیا …

شبکه خرید و شارژ آنلاین اینترنت. حروف و اعدادی را که در تصویر می بینید وارد کنید. شبکه خرید و شارژ آنلاین ADSL مخابرات – مانده حجم و زمان شما

۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «شارژ اینترنت مخابرات گیلان» ثبت شده است – مشاهده حجم باقیمانده اینترنت adsl مخابرات – ریز مصرف اینترنت مخابرات – تمدید اینترنت مخابرات – خرید شارژ حجم ترافیک ۲۰۲۰ – پارتاک شارژ اینترنت مخابرات گیلان :: ورود به حساب کاربری اینترنت …

همراه اول تمامی محصولات و خدمات خود را علاوه بر سایر درگاه ها از طریق درگاه های ussd (کدهای دستوری) نیز ارائه می کند. همراه اول – کدهای دستوری – MCI

خرید اینترنت پرسرعت مخابرات – تمدید اینترنت مخابرات – خرید حجم اضافی – ترافیک – ثبت نام اینترنت مخابرات – مشاهده حجم باقیمانده اینترنت مخابرات – ورود کاربران اینترنت مخابرات – adsl تمدید ، خرید حجم و ثبت نام اینترنت پرسرعت مخابرات ⓴⓴ ADSL …

مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل می‌توانند با شماره‌گیری کد #۱۴۰* از میزان اعتبار باقی مانده خودمطلع شوند. به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، همچنین مشترکان این اپراتور می‌توانند با برقراری ارتباط با مرکز … نحوه اطلاع از باقیمانده اعتبار سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل …

* دریافت باقیمانده شارژ ۱. با استفاده از کد میانبر #۱۱۱*۱۴۰* ۲. تماس با تلفن گویا۴۴۴، انتخاب منوی باقیمانده شارژ (فشردن کلید ۲) ۳. ارسال دستور #۱۲۱*۱۱۱*:: موضوعات مرتبط : اطلاعات اپراتور ها, همراه اول دریافت باقیمانده شارژ همراه اول | وب سایت تفریحی ۳۶۵-۲۴۷

استعلام باقیمانده بسته اینترنتی ایرانسل و یا همان استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل با استفاده از کد ussd ممکن است در عین حال برای استعلام باقیمانده بسته اینترنتی ایرانسل و یا دریافت تنظیمات اینترنت ایارنسل می‌توانید … استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل / چگونه باقیمانده …

روش‌های شارژ. … ‌های ۵۰۰ مگابایتی و بیشتر، زمانی به طور خودکار تمدید می‌شوند که باقیمانده حجم بسته به ۵۰ مگابایت رسیده و یا زمان انقضای بسته پایان یابد. بسته اینترنت همراه – ایرانسل

کد دستوری اطلاع از باقیمانده شارژ سیم کارت ایرانسل. برای اطلاع از مقدار شارژ باقیمانده سیم کارت ایرانسل کافیست کد زیر را در برنامه تماس خود شماره گیری کرده و سپس دکمه CALL یا OK یا Send را فشار دهید. *۵۵۵*۱*۲# کد اطلاع از باقیمانده شارژ سیم کارت همراه اول و ایرانسل …

مشاهده حجم باقیمانده اینترنت adsl مخابرات – ریز مصرف اینترنت مخابرات – تمدید اینترنت مخابرات – خرید شارژ حجم ترافیک ۲۰۲۰ – پارتاک مشاهده حجم باقیمانده اینترنت مخابرات ADSL :: ورود به حساب …

مدیریت خدمات ، بررسی میزان مصرف، مشاهده میزان مانده سرویس، تمدید اشتراک ، خرید ترافیک اضافه ، پرداخت و امکانات بیشتر با ورود به صفحه کاربری اینترنت پرسرعت پارس آنلاین

مشاهده باقیمانده شارژ همراه اول با کد دستوری. برای اینکار می توانید از دو کد دستوری برای مطلع شدن از میزان شارژ باقیمانده سیم کارت همراه اول استفاده نمایید. کد دستوری ستاره ۱۴۰ ستاره ۱۱ مربع آموزش نحوه استعلام باقیمانده شارژ همراه اول – مجله میزبان …

نحوه اطلاع از باقیمانده شارژ همراه اول. همیشه می گویند پیشگیری بهتر از درمان است! پس بهتر از قبل از اینکه شارژتان ته بکشد بدانید که چقدر شارژ دارید تا نسبت به افزایش اعتبار اقدام کنید. خرید شارژ همراه اول و نحوه اطلاع از باقیمانده شارژ تلفن …

برای گرفتن موجودی باقیمانده شارژ یک خط ایرانسل باید چه کدی را وارد کنم؟ کد گرفتن موجودی شارژ خط های ایرانسل چیست؟ – جواب یاب

برای آگاهی از میزان حجم باقی مانده اینترنت ایرانسل می‌توان از کد دستوری ۴#*۱*۵۵۵* و برای عملکرد بسته ترکیبی من از کد ۵#*۵*۵۵۵* استفاده کرد. نحوه اطلاع از باقی مانده اینترنت ایرانسل | ستاره

در ساعات شبانه می‌توانید از بسته‌های حجمی شبانه با قیمت مناسب استفاده کنید: سرویس انتخابی شما دارای هدیه شبانه رایگان است. در صورت انتخاب بسته شبانه، هدیه رایگان سرویس حذف و حجم بسته شبانه جایگزین آن خواهد شد. هماراسیستم | بخش کاربران اینترنت – شارژ آنلاین

شارژ حجمی آنلاین قیمت کل: – تومان شامل ٪۹ مالیات بر ارزش افزوده چاپ (Print) … هماراسیستم | بخش کاربران اینترنت – ورود به بخش کاربران

شارژ معمولی، شارژ شگفت انگیز و بسته های‌ جوانان و بانوان انواع مختلف قابل استفاده هستند که در هر بخش میزان پرداخت و هم چنین میزان شارژ دریافتی یا بسته مورد نظر نمایش داده خواهد شد. فروشگاه همراه اول – خرید شارژ و طرح

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تلگرام ایمیل نداره!…

چگونه میشه که ایمیل تلگرامو تغییر داد؟…

سلام من سیمکارتم رو حدود ۱۰ ساعت پیش خریدم و بعد دادم به پیش…

دبیرکل کانون دفاتر پیشخوان دولت در نامه ای به شرکت سپرده گذا…

نام دفاتر پیشخوان دولت آدرس دفاتر پیشخوان دولت در اصفهان شما…

چگونه می توان فهمین یک سیم کارت اعتباری همراه اول چقدر اعتبار دارد؟

با شماره گیری کد زیر می توانید از اعتبار باقیمانده سیم کارت اعتباری همراه اول خود مطلع شوید.


*140*11#


از طریق شماره گیری کد


*140*11#

چطور بفهمیم همراه اول چقدر شارژ داریم


یا از طریق اپلیکیشن همراه من

همونطور که دوستان گفتن باید *140*11# رو شماره گیری کنین. اگر سوال دیگری در ارتباط با همراه اول دارید به این لینک مراجعه کنید.

تبلیغات در جواب یاب

اخبار

سیستم امتیازدهی

دسترسی کاربران

داغ ترین سوال ها

پربازدیدترین سوال ها

© ۱۳۹۱-۱۳۹۹ کلیه حقوق این سایت متعلق به جواب یاب می باشد.

مشارکت های کاربران، تحت مجوز  cc by-sa 3.0 می باشد مگر مواردی که توسط کاربران ذکر شده باشد و یا محتوا به صورت صریح یا ضمنی به جای دیگری ارجاع داده شده باشد.

 

مشترکین همراه اول، جزو آن دسته مشترکینی هستند که بسیاری از آن ها از خطوط دائمی استفاده می کنند یعنی نیازی به شارژ کردن سیم کارت ندارند و اعتبار آن برایشان اهمیتی ندارد،‌ اما در این بین هستند تعدادی که از سیم کارت های اعتباری استفاده میکنند و نیاز به شارژ مکرر اعتبار حساب خود دارند. در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی شارژ کردن سیم کارت های همراه اول و اطلاع از باقی مانده ی اعتبار شارژ حساب خود بپردازیم.

اما برای خرید شارژ راه های بسیاری وجود دارد، از جمله آن که بسیار هم در بین ایرانیان محبوب شده است، خرید شارژ به صورت غیرحضوری و اینترنتی است. این نوع خرید که به رمز دوم کارت بانکی نیاز دارد می تواند نیاز مشترک به هر میزان اعتبار را در لحظه برطرف ساخته و مشکلش را حل کند. لازمه اش این است که حتما یک رمز دوم از بانک صادر کننده کارت تهیه کنید تا بتوانید خرید کرده و اعتبار خطتان را به هر میزان که لازم است افزایش دهید. 

همراه اول برای همه مشترکین اعتباری خود، یک وضعیت ویژه را در نظر گرفته است که در آن فردی که سیم کارت اعتباری اپراتور اول را در اختیار دارد، در شرایط اضطراری و در هنگامی که اعتبار حسابش به پایان می رسد از آن استفاده کند. این امکان مهم و کاربردی، چتر اضطراری همراه اول نام دارد. چتر اضطراری همراه اول با کد #26*10* فعال شده و مشترک می تواند از 5 دقیقه مکالمه رایگان همراه اولی یا تماس با تلفن های ثابت بهره‌مند شود، دقت داشته باشید که 5 دقیقه حداکثر مدت زمانی است که می توانید از مکالمه رایگان، تحت عنوان چتر اضطراری داشته باشید.  

همچنین می توانید کد #262*10* را شماره گیری کرده و از دیگران بخواهید که با شما تماس بگیرند. درخواست تماس شما از طریق یک پیام کوتاه به شماره ای که شما اعلام کرده اید ارسال می شود و باید منتظر بمانید تا مخاطب شما با شما تماس بگیرد. چطور بفهمیم همراه اول چقدر شارژ داریم

از طرفی می توانید #263*10* را بگیرید و از دیگران درخواست شارژ همراه اول داشته باشید. درخواست شما برای مشترک مورد نظر ارسال می شود و در صورتی که در پاسخ به درخواست شما عدد 1 را ارسال کند، 1000 تومان شارژ به شما منتقل خواهد شد و در غیر این صورت اگر عدد 2 را وارد کند هیچ شارژی به حساب شما اضافه نمیشود. توجه داشته باشید که برای انتقال شارژ حتما لازم است که شماره ای که وارد می کنید از مشترکین همراه اولی باشد؛ چه سیم کارت اعتباری، چه دائمی!  

چند سالی میشود که همراه اول از یک کد دستوری برای خرید شارژ توسط مشترکینش رونمایی کرده است. ستاره اول نام این کد دستوری است و شامل #1* می شود. این کد توسط مشترکین دائمی و اعتباری قابل استفاده است؛ خطوط دائمی همراه اول به این شکل می توانند برای مشترکین اعتباری شارژ همراه اول خریداری کنند. 

مشترکین می توانند بدون نگرانی نسبت به از دست رفتن شارژ اصلی، از طریق این کد دستوری به راحتی شارژ های فوق العاده نیز دریافت کنند. همچنین با شماره گیری #3*1*1* می توانند شارژ به میزان نیاز خریداری کنند، یعنی هر‌مبلغی که مد نظرشان است را وارد نمایند تا به اعتبار حسابشان اضافه شود. 

همیشه می گویند پیشگیری بهتر از درمان است! پس بهتر است قبل از اینکه شارژتان تمام شود بدانید که چقدر شارژ دارید تا نسبت به افزایش اعتبار اقدام کنید. ستاره ۱۴۰ ستاره  ۱۱ مربع (#11*140*) اصلی ترین و پرکاربردترین راه برای اطلاع از باقیمانده میزان شارژ سیم کارت های اعتباری همراه اول است. همچنین می‌توانید با استفاده از کد دستوری ستاره ۱۰ ستاره ۱۲۱ مربع (#121*10*) نیز از اعتبار سیم کارت همراه اولی خود مطلع شوید. تماس با تلفن گویای 444 نیز می تواند پاسخگوی شما باشد و میزان شارژ باقیمانده حسابتان را اعلام کند.  

همچنین سایت و اپلیکیشن همراه اول نیز یکی دیگر از راه هایی است که می توانید در آن از اعتبار باقیمانده سیم کارت خود مطلع شوید. لازم است در اپلیکیشن همراه من و سایت همراه اول ثبت نام خود را تکمیل نموده و از مزایای آن بهره مند شوید. 

 

 

کد باقیمانده شارژ و اینترنت اپراتور ها همه در یکجا

شاید شما هم از جستجو در اینترنت برای یافتن کد باقیمانده شارژ و اینترنت اپراتور ها خسته شده اید.

شاید شما هم بارها و بارها کدهای دریافت باقیمانده شارژ خط تلفن همراه و کد های دریافت باقیمانده اینترنت خط تلفن همراه خود را فراموش کرده اید.

میزان اعتبار باقی مانده از شارژ تلفن و میزان اعتبار باقی مانده از اینترنت خط تلفن همراه را به راحتی و برای همیشه در یک جا مشاهده نمایید.

نحوه استعلام  باقیمانده ی شارژ خط تلفن همراه ، همچنین باقی مانده ی حجم اینترنت آن ، همیشه جزء مشکلات مشترکین بوده است.چطور بفهمیم همراه اول چقدر شارژ داریم

سردرگمی در یافتن نحوه استعلام باقیمانده ی شارژ  و باقیمانده ی زمان و حجم اینترنت را بارها مشاهده کرده ایم.

از این رو بر آن شدیم تا مقاله ای جامع و کاربردی برای تمامی مشترکین همه اپراتورهای تلفن همراه در ایران فراهم نموده تا ایشان به راحتی به موارد مورد نیاز خود برسد.

در  ادامه کدهای دستوری همراه اول و کدهای دستوری ایرانسل و کدهای دستوری تالیا و کدهای دستوری رایتل را ارائه خواهیم نمود.

با مطالعه این مقاله از نحوه ی استعلام باقی مانده ی حجم و زمان gprs خط تلفن همراه خود مطلع خواهید شد.

از این پس استعلام شارژ خط اعتباری شما کار دشواری نخواهد بود.

 .

 

 

ارسال عدد ۰ لاتین به شماره ۸۰۸۰

مراجعه به حساب کاربری «همراه من» به آدرس my.mci.ir > قسمت گزارش مصرف

.

.

.

۱- دکمه ستاره * را فشار دهید.
۲. شماره ۱۴۱ را وارد کنید.
۳- دوباره دکمه ستاره * را فشار دهید.
۴- شماره رمز کارت ۱۲ رقمی (رمز ۱۶ رقمی) را وارد کنید. (کد شارژ ایرانسل ۱۶ رقم است)
۵- دکمه مربع # را فشار دهید.
۶- دکمه CALL یا OK یا Send را فشار دهید.

شما می توانید با شماره گیری کد #۴*۱*۵۵۵* از باقی مانده حجمی و زمانی بسته اینترنت سیم کارت ایرانسل آگاهی پیدا کرده و همچنین می توانید با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من، علاوه بر امکان خرید بسته های اینترنتی، به صورت درصدی و زمانی از باقی مانده بسته اینترنت همراه خود مطلع شوید.

همچنین کد زیر نیز برای استعلام باقیمانده حجم اینترنت همراه ایرانسل ارائه شده است :

.

.

.

برای وارد کردن و استفاده از شارژ رایتل ، پس از خرید شارژ، آن را به صورت زیر در گوشی خود وارد کنید:

برای اطلاع از باقی‌مانده حساب شارژ رایتل ، کافی است کد زیر را وارد کنید :

در صورتی که در هنگام وارد کردن شارژ رایتل، مشکلی برایتان پیش آمد، می‌توانید از طریق خط رایتل خود با شماره ۲۹۲۰ و یا از طریق سایر خطوط با ۲۹۲۰-۰۲۱ با بخش پشتیبانی رایتل تماس بگیرید.

.

.

.

چطور بفهمیم همراه اول چقدر شارژ داریم

۱- دکمه ستاره * را فشار دهید.
۲- شماره ۱۴۰ را وارد کنید.
۳- دوباره دکمه ستاره * را فشار دهید.
۴- شماره رمز کارت (رمز ۱۴ رقمی) را وارد کنید.
۵- دکمه مربع # را فشار دهید.
۶- دکمه CALL یا OK یا Send را فشار دهید.

.

.

.

 این مقاله در گروه فناوری داده پردازان مدرن تهیه و تنظیم شده است.

فوق العادع عالی بود سایتتون

بسیار ممنون از اظهار لطفا شما

من بسته نوترینو داشتم..
بسته هدیه تیم ملی گرفتم.
همون لحظه هم *۱۰۰*۰#را زدم و استعلام بسته را گرفتم حتی نیم ساعت بعد هم باز استعلام گرفتم ۹۸۵مگا از روزانه نوترینو مانده بود با ۹۹۵مگا از بسته هدیه تیم ملی
بعدش من نت گوشی کامل خاموش کردم تا فردا عصر..
بعد هرچی پی ام میدادم ارسال نشد خاموش روشن و حالت پرواز گوشی چک کردم وصل نشد تماس گرفتم ۹۹۹۰گفت اصلا بسته نداری…
اصلا باور نکردم… ولی دزد بازار تو کشور ما چیز عجیبی نیست از هیچ قسمتی بعید نیست

سلام
متاسفم واقعا براشون
چون بسته هدیه تیم ملی ، یک روزه بوده ، ممکنه سیستم ضعیفشون وقتی میخواسته باقیمانده اون هدیه رو حذف کنه ، بسته قبلی شما رو هم حذف کرده باشه

عالی دمت گرم

من میخام از اعتبار همراه اولم اطلاع داشته باشم ولی کد رو هر چی میزنم قبول نمیکنه هیچ اطلاعی بهم نمیده تا بدونم شارژم چقدره حالا چیکار کنم

باید با استفاده از کد اعلام شده بتونید استعلام کنید
اگر جوابی نمیگیرید با پشتیبانی همراه اول 9990 تماس بگیرید و مشکل رو مطرح کنید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

از طریق تماس تلفنی ، پیامک ، واتس اپ و تلگرام ، در کنار شما هستیم…

09011403011

MDP-co.ir

info[at]mdp-co.ir

داده پردازان مدرن ارائه دهنده خدمات تجاری مدرن و متفاوت…

© تمامی حقوق محفوظ و متعلق به مجموعه داده پردازان مدرن می باشد. هرگونه بازنشر مقالات و یا محصولات خریداری شده شرعا و اخلاقا مجاز نیست.

گویا تک – سایت گویا تک مجله آموزش اندروید و ویندوز. دانلود نرم افزار ویندوز و دانلود برنامه تلگرام اندروید

در صورتی که دارای سیم کارت اعتباری باشد حتما می دانید که برای پرداخت هزینه های استفاده از تلفن همراه (مکالمه، پیامک و اینترنت) نیاز است که کارت شارژ تهیه کرده و سیم کارت خود را شارژ کنید. جالب است بدانید که کارت شارژ برای اولین بار در ایران توسط اپراتور ایرانسل برای افزایش اعتبار مشترکین سیم کارت اعتباری ارائه گردید. اما پس از شارژ کردن سیم کارت خود می توانید به همان مقدار هزینه ای که پرداخت کرده اید از مکالمه، پیامک و اینترنت استفاده کنید. لازم به ذکر است در هر بار استفاده از خدمات اپراتور یک مقدار از شارژ سیم کارت شما کاسته می شود که برای اطلاع از باقیمانده شارژ سیم کارت خود می توانید توسط کد دستوری اپراتور خود استعلام بگیرید.

در این مقاله قصد داریم نحوه اطلاع از باقیمانده شارژ سیم کارت در اپراتور های همراه اول ، ایرانسل و رایتل را تنها با شماره گیری یک کد دستوری ساده آموزش دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

 

چطور بفهمیم همراه اول چقدر شارژ داریم

 

فهرست سرفصل ها

برای اطلاع از مقدار شارژ باقیمانده سیم کارت ایرانسل کافیست کد زیر را در برنامه تماس خود شماره گیری کرده و سپس دکمه CALL یا OK یا Send را فشار دهید.

*۵۵۵*۱*۲#

(ستاره ۵۵۵ ستاره ۱ ستاره ۲ مربع)

 

 

پس از چند لحظه باقیمانده شارژ سیم کارت ایرانسل شما نمایش داده می شود.

 

 

برای اطلاع از مقدار شارژ باقیمانده سیم کارت همراه اول کافیست کد زیر را در برنامه تماس خود شماره گیری کرده و سپس دکمه CALL یا OK یا Send را فشار دهید.

کد دستوری#۱۱*۱۴۰* ( ستاره ۱۴۰ ستاره ۱۱ مربع را بزنید)

کد دستوری #۱۲۱*۱۰*( ستاره ۱۰ ستاره ۱۲۱ مربع را بزنید)

 

 

پس از چند لحظه باقیمانده شارژ سیم کارت همراه اول شما نمایش داده می شود.

 

 

برای اطلاع از مقدار شارژ باقیمانده سیم کارت رایتل کافیست کد زیر را در برنامه تماس خود شماره گیری کرده و سپس دکمه CALL یا OK یا Send را فشار دهید.

*۱۴۰#

(ستاره ۱۴۰ مربع)

همچنین شما می توانید با نصب و استفاده از برنامه های اختصاصی اپراتور ها همانند “همراه من” و ” ایرانسل من ” از موجودی و سایر اطلاعات بهره ببرید.

در صورت وجود هرگونه سوال و مشکل در این زمینه از بخش دیدگاه ها همراه ما باشید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم از نوشته ” کد دانستن شماره موبایل ” دیدن کنید.

امیر محمد سردبیر گویاتک است. او علاقمند به نویسندگی و بیش از یک دهه در مورد تکنولوژی نوشته است. برای دریافت آموزش‌های اینترنت پیج اینستاگرام گویاتک را حتما فالو کنید ❤
INSTA ID: @gooya.tech

پست قبلی

آموزش ارسال پیام ناپدید شونده اینستاگرام با حالت Vanish Mode

پست بعدی

آموزش تغییر DNS اندروید با اپلیکیشن DNS Changer پرمیوم

آموزش غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول

۵ روش مشاهده و پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی همراه اول

آموزش دریافت ۳۰% شارژ بیشتر همراه اول برای بانوان

چطور بفهمیم همراه اول چقدر شارژ داریم

آموزش حذف آهنگ پیشواز ایرانسل (۱۰۰% موفقیت آمیز)

نظرات حاوی تبلیغات و توهین منتشر نخواهد شد.

دانلودها

آموزش مشاهده قیمت اجناس در گوشی اندروید با دیجی کالا

۳ روش اکتیو ویندوز ۱۰ جدید و آفیس ۱۰۰% موفقیت آمیز (بهمن ۹۹)

دانلود بازی هواپیما جنگی جدید ۲۰۲۱ Modern Warplanes اندروید

دانلود واتساپ جدید ۹۹ + فارسی ⭐ Whatsapp 2.21.2.15

دانلود مرورگر فایرفاکس جدید ۹۹ (Firefox) پر سرعت اندروید

آموزش

آموزش پین کردن پیامک یک شماره مهم در گوشی اندروید

آموزش فعال کردن حالت دسکتاپ سایت در گوشی اندروید

آموزش خرید و فروش سهام بورس کارگزاری آگاه در گوشی اندروید

آموزش حل مشکل Shazam + دانلود برنامه جایگزین (۱۰۰% موفقیت آمیز)

مقالات

آموزش غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول

۵ روش مشاهده و پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی همراه اول

آموزش دریافت ۳۰% شارژ بیشتر همراه اول برای بانوان

بررسی مزایا و معایب همکاری با فریلنسرها برای تولید محتوا

لیست گوشی‌ های ۵G (اینترنت نسل پنجم) در سال ۱۳۹۹

پستهای اخیر

آموزش مشاهده قیمت اجناس در گوشی اندروید با دیجی کالا

۳ روش اکتیو ویندوز ۱۰ جدید و آفیس ۱۰۰% موفقیت آمیز (بهمن ۹۹)

دانلود بازی هواپیما جنگی جدید ۲۰۲۱ Modern Warplanes اندروید

دانلود واتساپ جدید ۹۹ + فارسی ⭐ Whatsapp 2.21.2.15

دانلود مرورگر فایرفاکس جدید ۹۹ (Firefox) پر سرعت اندروید

آموزش ها

آموزش پین کردن پیامک یک شماره مهم در گوشی اندروید

آموزش فعال کردن حالت دسکتاپ سایت در گوشی اندروید

گویا تک ، یک تارنمای تخصصی در زمینه دانلود و آموزش فناوری هوشمند است که در سال 1396 تاسیس شده است. در گویاتک روازنه مطالب جدید منتشر می‌شود.

تمامی حقوق مطالب برای گویا تک محفوظ است و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد.

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

1334

چطور بفهمیم همراه اول چقدر شارژ داریم
چطور بفهمیم همراه اول چقدر شارژ داریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *