چطور صدای دوربین ایفون را قطع کنیم

 
helpkade
چطور صدای دوربین ایفون را قطع کنیم
چطور صدای دوربین ایفون را قطع کنیم

با وجود دوربین قدرتمند آیفون و عکس‌های با کیفیتی که توسط آن گرفته می‌شود، کاربران این گوشی گاهی مایلند صدای عکس گرفتن ایفون را قطع کنند. در ادامه چند راهکار برای قطع کردن صدای دوربین آیفون در هنگام عکس گرفتن ارائه می شود.

 

 

 

چطور صدای دوربین ایفون را قطع کنیم

 

بنابراین می‌بایست قبل از اینکه برنامه دوربین گوشی باز شود، دکمه تنظیم صدا را فشار داده و نگه دارید تا گوشی در حالت بی‌صدا بماند. شما همچنین می‌توانید با استفاده از دکمه هوم موجود در صفحه نمایش به قسمت کنترل گوشی دست پیدا کرده و با کمک آن، صدای گوشی را تا میزانی که مایلید کم کنید.

 

اگر می خواهید زمانیکه از صفحه نمایش خود اسکرین شات می گیرید هیچگونه صدایی از آیفونتان شنیده نشود می‌بایست به راحتی با استفاده از دکمه سایلنت گوشی، صدای آن را قطع کرده و گوشی را در حالت بی‌صدا قرار دهید.

خاطر نشان می‌شود که اگر در ژاپن یا کره زندگی می کنید؛ تمام آیفون‌های فروخته شده در این کشورها دارای دوربین‌هایی با کدهای پیشرفته هستند که نمی‌توان صدای دوربین آنها را قطع کرد. این امر بدین سبب لحاظ شده که کاربران نتوانند عکس‌های نامناسبی از دیگر افراد بدون اطلاع آنها، بگیرند. بنابراین تنها راه برای غیرقعال کردن صدای دوربین در این کشورها، روش‌هایی مانند، جیلبریک کردن گوشی است که توضیح آن در این بحث نمی‌گنجد.

 

اگر آماده عکس گرفتن هستید، پیشنهاد می‌شود نگاهی به مونوپادهای موجود در فروشگاه پلازا داشته باشید. با استفاده از مونوپاد شما می‌توانید عکس‌های سلفی زیبا و به یادماندی از خود و دوستانتان بیاندازید. در ادامه به معرفی یکی از محبوب‌ترین مونوپادهای عکاسی می‌پردازیم. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با بهترین مونوپادهای بازار به این مطلب و برای آشنایی با مونوپاد و راهنمای خرید آن به این مطلب پلازامگ مراجعه کنید.

 

مونوپاد هوکو مدل K4Hoco K4 Selfie Monopod

شرکت هوکو (Hoco) یکی از برندهای معروف در زمینه تولید لوازم جانبی برای گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌ها است که توانسته با تولید محصولات باکیفیت، نظر مشتریان را به خود جلب کند. یکی از محصولات پرطرفدار تولیدی این شرکت، مونوپاد K8 است که حداکثر طولی معادل 65 سانتی‌متر دارد. این مونوپاد را می‌توان تا 180 درجه تنظیم کرده و عکس‌های مورد نظر خود را از هر زاویه‌ای ثبت کرد. قسمت نگهدارنده این مونوپاد قابل تنظیم بوده و می‌توانید انواع گوشی‌های هوشمند را در آن قرار دهید و از تجربه عکاسی آسان و لذت بخشی را داشته باشید. برای برقراری ارتباط بین گوشی و مونوپاد K8 می‌توانید از بلوتوث و یا جک 3.5 میلیمتری استفاده کنید و محدودیتی از این نظر نخواهید داشت. اگر به دنبال یک مونوپاد قوی و کارامد و در عین حال دارای کارایی ساده و قیمت مناسب هستید، مونوپاد K8 هوکو می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

دوربین آیفون به خاطر آپشن های جالب و کیفیت عکاسی بالایی که داره، حسابی بین کاربرا مشهوره. تا جایی که خیلیا اصلا گوشی های اپل رو صرفا به خاطر دوربینشون دوس دارن و ازشون استفاده می کنن. با این وجود، دوربین این محصول یه مشکلی داره و اونم اینه که موقع عکس گرفتن، صدای بلندی داره؛ طوری که همه ی اطرافیان متوجه میشن کاربر داره با گوشیش از یه چیزی عکس می گیره.

حتی اسکرین شات آیفون هم همین میزان صدا رو تولید می کنه و خب این مساله برای خیلی از کاربرا آزار دهنده س و دنبال اینن که این صدا رو قطع کنن. اگه شما خوش شانس باشید و آیفون تون تولید ژاپن نباشه، خیلی راحت می تونید این صدا رو قطع کنید. از اونجایی که این مشکل فراگیره و خیلی از کاربرا باهاش درگیر هستن، از تکنسین های تعمیر موبایل اپل کمک گرفتیم و مطلب امروز رو به این موضوع اختصاص دادیم؛ همراهمون باشید تا با ترفندهای قطع کردن صدای دوربین آیفون آشنا بشید.

به عنوان کاربردی ترین روش های قطع صدای دوربین موبایل اپل، میشه به موارد زیر اشاره کرد:

راحت ترین روش برای قطع کردن صدای دوربین موبایل اپل، که در همه ی مدل های این محصول هم کاربرد داره، اینه که از طریق دکمه سایلنت که در کنار گوشی قرار گرفته، گوشی رو در حالت بی صدا قرار بدین. وقتی گوشی سایلنت می شه، صدای شاترش هم قطع میشه و دیگه مشکلی توی این زمینه باقی نمی مونه.

قبلا گفتیم که آیفون موقع اسکرین شات گرفتن هم صداهایی رو تولید می کنه که معمولا کاربرا ترجیح میدن اون صدا رو قطع کنن. خوشبختانه این مشکل هم با استفاده از دکمه ی سایلنت گوشی به راحتی برطرف میشه و می تونید خیلی راحت صدای اسکرین شات رو هم قطع کنید.چطور صدای دوربین ایفون را قطع کنیم

یکی دیگه از روش های قطع کردن صدای دوربین آیفون، کاهش صدا به صورت دستیه. صدای دوربین موبایل با صدای گوشی تناسب داره و با استفاده از دکمه تنظیم صدا که در کنار گوشی قرار داره، میشه میزان این صدا رو تنظیم کرد. اگه جزء کاربرای موبایل اپل باشین می دونین که با فشار دادن این دکمه موقع عکس گرفتن، می تونید عکس مورد نظر رو بگیرید. بنابراین می تونید قبل از اینکه برنامه دوربین گوشی باز بشه، دکمه ی تنظیم صدا رو فشار بدین و نگه دارین تا گوشی در حالت بی صدا بمونه.

یه ویژگی جالبی که آیفون 6S و مدل‌های جدیدتر داشتن، این بود که کاربرا می تونن از تصاویر به صورت زنده عکس بگیرن. این ویژگی اینطوریه که چند ثانیه قبل و بعد از عکسی که گرفته میشه، مثل یه ویدئو به همراه صدا ضبط میشه. جالبه بدونین که فعال بودن این گزینه باعث میشه دوربین آیفون شما موقع عکس گرفتن هیچ صدایی تولید نکنه، پس می تونین برای قطع کردن صدای دوربین موبایل اپل از این روش هم استفاده کنید. برای روشن کردن حالت تصاویر لایو باید روی آیکون دایره ای شکل که در بالا و مرکز صفحه قرار گرفته، کلیک کنید. وقتی این آیکون زرد بشه، نشون میده حالت تصاویر لایو فعاله و به دنبال اون، موقع عکس گرفتن هیچ صدایی از شاتر شنیده نمیشه.

یه نکته ای که در مورد قطع کردن صدای دوربین آیفون وجود داره و اول مطلب هم یه اشاره ی گذرا بهش کردیم، اینه که آیفون های تولید ژاپن و کره، یه سیستم پیشرفته تو دوربینشون دارن که اجازه نمیده صدای اونا موقع عکس برداری قطع بشه. دلیلش هم خیلی جالبه؛ چشم بادومیا این کارو کردن تا کسی نتونه بی اجازه از بقیه عکس بگیره و اگه قصد عکاسی مخفیانه داشته باشه، صدای بلند دوربین باعث میشه همه متوجه بشن.

اگه موبایل اپل شما هم تولید یکی از این کشورهاس، باید بدونین که هیچ جوری نمی تونید صدای شاتر رو قطعه کنید. طبق نظر کارشناسان ما تو واحد تعمیرات اپل تنها راه این کار اینه که گوشی تون رو جلبریک کنید که البته به خاطر مشکلاتی که ایجاد میکنه، زیاد توصیه ش نمی کنیم.

آیفون به دلیل متفاوت بودن سیستم عاملش در سراسر دنیا طرفدار های زیادی داره و یکی از دلایل جذاب بودن این گوشی همین سیستم عامل ios آیفونه. اما بسیاری از کاربران موبایل اپل، همه قابلیت های این گوشی رو نمی شناسند و از کاربرد های منحصر به فرد این گوشی بی اطلاع هستند.

به همین دلیل در بخش های مختلف سایت کاربران عزیز را با ترفندهای موبایل اپل آشنا کرده و در مورد قابلیت های کمتر شناخته شده آن با شما صحبت می کنیم. در مطلب آنچه از آیفون نمی دانید زوایای پنهان این گوشی محبوب رو برای شما آشکار می کنیم و شما می توانید با این ترفند ها از سایر کاربران اپل متمایز باشید.

حضور کادر فنی مجرب و استفاده از ابزار پیشرفته در نمایندگی اپل ، خدمات این مرکز رو به سطح بالایی از کیفیت رسونده و این نمایندگی رو در بین سایر مراکز خدماتی متمایز کرده. بخش های مختلف نمایندگی اپل، خدمات مربوط به فروش و تعمیر موبایل ، آی مک، آی پد، مک بوک و … رو به کاربران ارائه میدن. برای خرید هر کدوم از محصولات این کمپانی، می تونید به نمایندگی رسمی اپل مراجعه کنید و از خدمات متنوع این مرکز در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش بهره مند بشید. همچنین خدمات تعمیری نمایندگی apple هم در سطح بالایی از کیفیت قرار داره و می تونید از صحت و دقت بالای اونها اطمینان داشته باشید.

آخرین مقالات

محبوب ترین مقالات

شعبه امیرآباد ( اکسپرس ) : اتوبان جلال ال احمد – روبروی دانشگاه تربیت مدرس – نرسیده به چمران شمال – خیابان پروانه – کوچه چهارم – پلاک 9

شعبه مرکزی : ستارخان – بین شادمهر و بهبودی – کوچه نجاری – پلاک ۱۸ – طبقه همکف

شعبه سعادت آباد: بلوار اصلی سعادت آباد – نبش خیابان 31 و 33 – پلاک 2 – طبقه دوم

شعبه فرجام (دارای پارکینگ) : خیابان فرجام غربی – بین اتوبان باقری و سراج – پلاک 201 -ساختمان مرکز سخت افزار ایران

شعبه میرداماد ( پارکینگ در پلاک 45 ) : بلوار میرداماد – میدان مادر – خیابان شاه نظری – کوچه دوم – پلاک ۳۵ – واحد ۲

شعبه تجریش(کلیک برای پارکینگ):میدان تجریش–ابتدای خیابان ولیعصر–جنب بانک سپه–پلاک۳۰۹۴(ساختمان ولیعصر)–طبقه۴–واحد۲۰

شعبه پیروزی: خیابان پیروزی – سه راه سلیمانیه – خیابان شاه آبادی – رو به روی مسجد یاسین – پلاک۳۵۵

شعبه ولیعصر: میدان ولیعصر – نبش کوچه شقایق – ورودی اداری A مجتمع ایرانیان – طبقه اول – واحد ۱۹

شعبه کرج: کرج – شاهین ویلا – خیابان نهم غربی – نبش کوچه قنات – ساختمان زاگرس – طبقه چهارم

قیمت : 49000 تومان


صدایی که به عنوان صدار شاتر هنگام عکس‌برداری با آیفون شنیده می‌شود کمی بلند و گاها گوش‌خراش است. صدایی که در یک محیط ساکت توجه همه را به خود جلب می‌کند. گاهی اوقات پیش می‌آید که نیاز به سکوت داریم و نمی‌خواهیم چنین صدایی از گوشی ما بلند شود.

چند روش بسیار ساده برای این کار وجود دارد

چطور صدای دوربین ایفون را قطع کنیم

استفاده از کلید کم کردن صدا

کلید کم کردن صدا را فشار دهید تا صدا کم و کمتر شود و تا آخر که تبدیل به علامت ویبره می‌شود نگه دارید

تنظیمات Sound Settings

به مسیر Settings > Sounds بروید و صدای قسمت “Ringer and Alerts” را کم کنید یا اگر تمایل داشتید کامل قطع کنید. با این کار صدای شاتر دوربین هم قطع می‌شود

قطع کردن دائمی صدای شاتر

برای این‌که بتوانید صدای شاتر را برای همیشه قطع کنید،‌ چه وقت‌هایی که صدای گوشی زیاد است و چه وقت‌هایی که کم است فرقی نمی‌کند. با انجام این کار صدایی از گوشی هنگام عکاسی خارج نخواهد شد. برای این کار حتما باید دستگاه شما Jailbreake شده باشد. اگر Jailbreake نشده باشد نمی‌توانید این آموزش را اجرا کنید.

۱- iPhoneBrowser را دانلود و نصب کنید

۲- با استفاده از notepad در ویندوز یا با استفاده از هر برنامه‌ای که راحت‌تر هستید یک فایل با نام photoShutter.caf بسازید. توجه کنید که این یک فایل خام است. هیچ چیز داخل آن نباشد.

۳- iPhoneBrowser را باز کنید و به مسیر /System/Library/Audio/UISounds بروید.

۴- فایل photoShutter.caf را که ساخته‌اید را جایگزین فایل با نام photoShutter.caf که در این مسیر قرار دارد بکنید.

قیمت : 49000 تومان


نظر شما

نام *

رایانامه (ایمیل) *

Website

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


تصویر امنیتی
*

تمامی حقوق نزد صاحب سایت چجوری محفوظ است. چه‌جوری

بسیاری از افراد از صدای شاتر دوربین خود راضی نیستند و مخصوصا در اماکن عمومی به دنبال بی صدا و قطع کردن آن هستند. صدای شاتر دوربین حتی در بعضی مواقع می تواند آزاردهنده نیز باشد. شاید در اوایل کار دارندگان گوشی های آیفون قادر به بی صدا کردن صدای دوربین خود نباشند، امروز در انزل وب با آموزش ۷ روش قطع کردن و حذف صدای دوربین آیفون همراه شما هستیم.

How to Turn Off Camera Shutter Sound on iPhone

صدای شاتر دوربین به صورت جداگانه و یا در تنظیمات صدای دوربین آیفون قابلیت قظع شدن را ندارد. در مطالب قبل آموزش چگونگی قطع کردن صدای دوربین در اندروید و همچنین روش های غیرفعال کردن اعلان ها در آیفون و اندروید را مطرح کرده بودیم. در این مطلب با ارائه چند ترفند ساده به آموزش حذف صدای دوربین آیفون خواهیم پرداخت.

چطور صدای دوربین ایفون را قطع کنیم

این دکمه در سمت چپ گوشی قرار دارد. و دارای دوحالت Ring/Silent است. توجه داشته باشید با استفاده از این دکمه تمامی صداها از جمله تماس های دریافتی و اعلان ها نیز قطع می شوند پس بهتر است بعد از اتمام کار با دوربین این دکمه را غیرفعال کنید.

شما می توانید برای عکاسی بدون صدای شاتر از دکمه های ولوم (Volume) استفاده کنید اما این نکته را مدنظر داشته باشید که اگر در هنگام عکاسی برای کم کردن صدا دکمه پایین را فشار دهید برنامه عکاسی به حالت عکاسی پشت سرهم (Burst Mode) می رود ، پس بهتر است قبل از وارد شدن به برنامه و تنظیمات صدای دوربین آیفون ، صدای دستگاه خود را کم کنید.

با کم کردن صدای دستگاه از طریق Control Center می تواند  صدای دوربین را قطع کنید. در آیفون X و جدیدتر، از گوشه سمت راست بالای صفحه بکشید و در آیفون ۸ و قدیمی تر از کشیدن پایین صفحه به Control Center دسترسی پیدا کنید.

برای قطع کردن صدای دوربین آیفون بهتر است از هدفون و هندزفری استفاده کنید. در این صورت صدای شاتر دوربین تنها در آن ها قابل شنیدن خواهد بود.

یکی دیگر از ترفندهای جالب برای قطع صدای شاتر دوربین آیفون ، گرفتن عکس در هنگام فیلمبرداری است. برنامه دوربین را باز کنید و فیلم برداری را شروع کنید. در مرحله بعد با استفاده از دکمه دیافراگم دوربین دایره ای که در سمت چپ نماد مربع قرمز رنگ ویدیو قرار دارد عکاسی کنید.

پخش کننده صوتی را باز کنید و آهنگ های موردعلاقه خود را پلی کنید و سپس به برنامه دوربین رفته و عکاسی کنید. به همین سادگی!

اگر Live Photo را در تنظیمات دوربین آیفون فعال کنید صدای شاتر دوربین آیفون شما قطع می شود. برای فعال کردن این قابلیت طبق دستور  Settings > Camera > Preserve Settings و با حرکت دادن اسلایدر کنار Live Photo به وضعیت روشن/سبز ، آن را به طور دائم فعال کنید.

برای خاموش کردن موقت Live Photo در برنامه دوربین ، روی نمادی که در بالای صفحه به شکل سه دایره متمرکز است ضربه بزنید. هنگامی که سه دایره زردرنگ هستند، Live Photo روشن و صدای دیافراگم حذف می شود و وقتی که سه دایره با یک برش سفید است ، Live Photo غیرفعال است.

در مطلب امروز به آموزش ۷ روش قطع کردن و حذف صدای دوربین آیفون پرداختیم می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه راهنمایی برای حل مشکل قطع نشدن صدای دوربین آیفون را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.


تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت و شهرت گوشی های اپل، دوربین قدرتمند آنهاست. کاربران آیفون با دوربین این محصول عکسهای بسیار با کیفیتی را ثبت می کنند و آن را یکی از نقاط قوت گوشی خود می دانند. البته بیشتر کاربران مایلند که دوربین گوشی شان هنگام عکس گرفتن بی صدا باشد. در ادامه مطلب امروز، روشها و ترفندهایی را برای قطع کردن صدای دوربین آیفون هنگام عکس گرفتن به شما دوستان عزیز آموزش می دهیم. این ترفندها به شما کمک می کنند که از صدای بلند دوربین موبایل اپل را قطع کرده و بی صدا عکاسی کنید. البته برخی از مدل های آیفون در هر صورت صدای دوربین را دارند و با روشهای معمول نمی توان این صدا را در آنها قطع کرد.

دوربین تمام گوشی های هوشمند موقع عکاسی صدایی دارد که تقریبا هیچ ضرورتی برای آن نیست. این صدا تنها باعث می شود دیگران متوجه شوند که کاربر در حال عکس گرفتن است و گاهی می تواند آزار دهنده هم باشد. برای قطع کرده صدای دوربین iphone هنگام عکس گرفتن، روشهای مختلفی وجود دارد. اگر گوشی شما ساخته ژاپن نباشد، می توانید با روشهایی که در ادامه معرفی می کنیم، صدای دوربین آن را قطع کنید. اما کاربران آیفون های ژاپنی باید با روشهای دیگری این کار را انجام دهند. در ادامه تمامی روشها را مورد بررسی قرار می دهیم.

اولین و ساده ترین روش برای قطع کردن صدای دوربین آیفون هنگام عکس گرفتن ، استفاده از دکمه سایلنت است. این دکمه در کنار گوشی قرار گرفته و دیوایس را در حالت بی صدا قرار می دهد. اگر دکمه به سمت بالا بوده یعنی به صفحه نمایش گوشی نزدیک باشد، در این صورت گوشی در حالت صدادار بوده و همه صداها را به صورت طبیعی پخش می‌کند. اما زمانی که موبایل در حالت بی صداست، یک کادر نارنجی رنگ کوچک زیر این دکمه مشاهده می شود. با سایلنت شدن گوشی، صدای دوربین هم هنگام عکس گرفتن قطع می شود.

دومین کاری که می توانید برای قطع کردن صدای دوربین آیفون هنگام عکس گرفتن در آیفون 6S و مدل‌های جدیدتر انجام دهید، فعالسازی گزینه تصاویر لایو است. این ویژگی بدین صورت است که چند ثانیه قبل و بعد از عکسی که گرفته می‌شود، مثل یک ویدیو به همراه صدا ضبط می‌شود. با فعال کردن این گزینه، دوربین هنگام ثبت عکس هیچ صدایی ندارد. برای روشن کردن حالت تصاویر لایو، روی آیکون دایره‌ای شکل صفحه کلیک کنید. زمانی که این آیکون به رنگ زرد دربیاید یعنی حالت تصاویر لایو فعال شده و صدای دوربین آیفون شما به این ترتیب قطع می شود.

شما می توانید با استفاده از تنظیمات صدای دوربین گوشی اپل، صدای آن را موقع عکاسی قطع کنید. با استفاده از دکمه تنظیم صدا در کنار گوشی هم می توانید عکس مورد نظرتان را ثبت کنید. باید پیش از باز شدن برنامه، دکمه تنظیم صدا را فشار داده و نگه دارید تا گوشی در حالت بی‌صدا بماند. همچنین می‌توانید با استفاده از دکمه هوم موجود در صفحه نمایش به قسمت کنترل گوشی وارد شده و از این طریق، صدای گوشی را تا میزانی که مایلید کم کنید. به این ترتیب، قطع کردن صدای دوربین آیفون هنگام عکس گرفتن به راحتی انجام می شود.چطور صدای دوربین ایفون را قطع کنیم

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، صدای دوربین گوشی های اپل که تولید ژاپن یا کره جنوبی هستند با روشهای معمول قطع نمی شود. تمام آیفون‌های فروخته شده در این کشورها دارای دوربین‌هایی با کدهای پیشرفته هستند که نمی‌توان صدای دوربین آنها را قطع کرد. دلیل این مساله نیز آن است که کاربران نتوانند بدون اجازه افراد، از آنها عکس بگیرند. برای قطع کردن صدای دوربین آیفون هنگام عکس گرفتن در این گوشی ها، باید دستگاه را جیلبریک کرد که البته این کار هم معایب خاص خود را دارد. بهتر است پیش از خرید موبایل به سازنده آن دقت کرده و از این مساله اطمینان حاصل کنید.

اگر از مدل های مختلف آیفون استفاده می کنید و دنبال یک مجموعه حرفه ای برای تعمیر گوشی خود هستید، مرکز تخصصی تعمیر موبایل اپل تا رفع کامل مشکل کنار شماست. این مرکز، یک مجموعه حرفه ای و با سابقه است که کلیه خدمات و سرویس های مربوط به تعمیرات گوشی برند اپل را در سطحی حرفه ای به کاربران عزیز ارائه می دهد.

اساسا تعمیرات موبایل فرایند چندان راحتی نیست و به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد. تعمیرکار باید دانش نرم افزاری و سخت افزاری به روزی در این زمینه داشته باشد تا بتواند مشکلات بخش های مختلف دستگاه را به صورت حرفه ای برطرف کند. در غیر این صورت، ممکن است با یک اشتباه کوچک، گوشی شما را برای همیشه از کار بیندازد. نمایندگی مجاز تعمیر آیفون ضمن بهره گیری از جدیدترین متدهای حوزه تعمیر آیفون، گوشی شما را به بهترین شکل و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا ترمیم می نماید.

شعبه امیرآباد ( اکسپرس ) : اتوبان جلال ال احمد – روبروی دانشگاه تربیت مدرس – نرسیده به چمران شمال – خیابان پروانه – کوچه چهارم – پلاک 9

شعبه مرکزی : ستارخان – بین شادمهر و بهبودی – کوچه نجاری – پلاک ۱۸ – طبقه همکف

شعبه سعادت آباد: بلوار اصلی سعادت آباد_ بین خیابان 31 و 33_ پلاک 2 _طبقه دوم

شعبه فرجام (دارای پارکینگ) : خیابان فرجام غربی – بین اتوبان باقری و سراج – پلاک 201 -ساختمان مرکز سخت افزار ایران

شعبه میرداماد ( پارکینگ در پلاک 45 ) : بلوار میرداماد – میدان مادر – خیابان شاه نظری – کوچه دوم – پلاک ۳۵ – واحد ۲

شعبه تجریش(کلیک برای پارکینگ):میدان تجریش–ابتدای خیابان ولیعصر–جنب بانک سپه–پلاک۳۰۹۴(ساختمان ولیعصر)–طبقه۴–واحد۲۰

شعبه پیروزی: خیابان پیروزی – سه راه سلیمانیه – خیابان شاه آبادی – رو به روی مسجد یاسین – پلاک۳۵۵

شعبه ولیعصر: میدان ولیعصر – نبش کوچه شقایق – ورودی اداری A مجتمع ایرانیان – طبقه اول – واحد ۱۹

شعبه کرج: کرج – شاهین ویلا – خیابان نهم غربی – نبش کوچه قنات – ساختمان زاگرس – طبقه چهارم

 

آیا تاکنون شده است که بخواهید با آیفون خود در محیطی آرام عکس بگیرید اما صدای دوربین آیفون همه را باخبر کند؟ با وجود اینکه آیفون‌های اپل از دوربین‌های فوق‌العاده قدرتمندی برای عکاسی برخوردار هستند دارای قابلیت صدای دوربین هنگام عکس گرفتن نیز هستند که هیچ ارزش و کاربرد خاصی ندارد از این‌رو اکثر کاربران صدای دوربین آیفون را هنگام عکس گرفتن قطع می‌کنند به ویژه اگر در محیطی آرام باشند اما چگونه؟ ادامه این مطلب را دنبال کنید تا نحوه قطع کردن صدای دوربین آیفون هنگام عکس گرفتن را به شما آموزش دهیم.

یکی از ساده‌ترین روش‌های قطع صدای شاتر دوربین آیفون استفاده از دکمه سایلنت آیفون است؛ در واقع همه مدل‌های آیفون از چنین دکمه‌ای برخوردار هستند که در سمت چپ گوشی و قسمت بالای آن قرار گرفته است؛ شما با استفاده از این دکمه می‌توانید صدای دوربین آیفون را به راحتی قطع کنید توجه داشته باشید درصورتی که این دکمه در حالت سایلنت قرار داشته باشد یک کادر نارنجی رنگ کوچکی در زیر آن مشاهده می‌شود.

در آیفون 6S و همچنین مدل‌های جدیدتر آیفون، قابلیتی وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن از تصاویر به صورت زنده عکس‌برداری کنید؛ همانطور که می‌دانید این ویژگی به این صورت است که چند ثانیه قبل و بعد از عکسی که گرفته می‌شود مثل یک ویدیو به همراه صدا ضبط می‌شود؛ درصورتی که که شما گزینه تصاویر لایو را روشن کنید، دوربین آیفون شما هنگام عکس گرفتن هیچگونه صدایی را تولید نمی‌کند؛ جهت فعال کردن این گزینه باید آیکون دایره‌ای شکل که در بالا و مرکز صفحه قرار دارد را لمس کنید.

یکی دیگر از راه‌های قطع کردن صدای دوربین آیفون هنگام عکس گرفتن، استفاده از دکمه تنظیم صدا است که در کنار گوشی قرار دارد؛ شما می‌توانید با استفاده از این دکمه صدای گوشی خود را تنظیم کنید یا زمانی که قصد عکس گرفتن با آیفون را داشتید با استفاده از این دکمه صدای دوربین آیفون را قطع کنید.

نمایندگی تعمیرات اپل از تکنسین‌های متخصصی برخوردار است که پروسه عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی انواع دستگاه‌ها و محصولات اپل که از تعمیرپذیری پایینی برخوردار هستند را با سرعت و کیفیت بالایی انجام می‌دهند؛ درنهایت نیز با تست و بررسی نهایی دستگاه معیوب شده از رفع مشکلات آن اطمینان حاصل می‌کنند. با این وجود می‌توانید با خیال راحت عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی انواع محصولات اپل را به نمایندگی تعمیرات اپل بسپارید.چطور صدای دوربین ایفون را قطع کنیم

شعبه امیرآباد ( اکسپرس ) : اتوبان جلال ال احمد – روبروی دانشگاه تربیت مدرس – نرسیده به چمران شمال – خیابان پروانه – کوچه چهارم – پلاک 9

شعبه مرکزی : ستارخان – بین شادمهر و بهبودی – کوچه نجاری – پلاک ۱۸ – طبقه همکف

شعبه سعادت آباد: بلوار سعادت آباد – نبش خیابان 33 – پلاک 2 – طبقه دوم

شعبه فرجام (دارای پارکینگ) : خیابان فرجام غربی – بین اتوبان باقری و سراج – پلاک 201 -ساختمان مرکز سخت افزار ایران

شعبه میرداماد ( پارکینگ در پلاک 45 ) : بلوار میرداماد – میدان مادر – خیابان شاه نظری – کوچه دوم – پلاک ۳۵ – واحد ۲

شعبه تجریش(کلیک برای پارکینگ):میدان تجریش–ابتدای خیابان ولیعصر–جنب بانک سپه–پلاک۳۰۹۴(ساختمان ولیعصر)–طبقه۴–واحد۲۰

شعبه پیروزی: خیابان پیروزی – سه راه سلیمانیه – خیابان شاه آبادی – رو به روی مسجد یاسین – پلاک۳۵۵

شعبه ولیعصر: میدان ولیعصر – نبش کوچه شقایق – ورودی اداری A مجتمع ایرانیان – طبقه اول – واحد ۱۹

شعبه کرج: کرج – شاهین ویلا – خیابان نهم غربی – نبش کوچه قنات – ساختمان زاگرس – طبقه چهارم

بی صدا کردن دوربین آیفون در برخی شرایط بسیار کاربردی است. در این مطلب به آموزش نحوه بدون صدا و سایلنت کردن صدای شاتر دوربین گوشی iPhone و در کل نحوه قطع صدای دوربین در آی او اس (iOS) می‌پردازیم.

برای تعداد زیادی از کاربران، آیفون آن‌ها در واقع دوربین کوچکی است که امکان برقراری مکالمه تلفنی و ارسال پیامک را نیز میسر می‌کند! دیگر کاربردهای این گوشی برای آن‌ها ثبت و یادآوری رویداد در تقویم، دریافت و ارسال ایمیل، تماشای ویدیو یا گوش دادن به موزیک است، اما همچنان بیشترین کاربرد، به عکاسی و فیلم برداری تعلق دارد. بسیاری از اینفلوئنسرها از گوشی آیفون استفاده کرده و درآمدشان به یک گوشی آی او اسی وابسته است. برای آن‌ها، یادگیری بی صدا کردن دوربین آیفون برای عکاسی یا حتی فیلم برداری حائز اهمیت است.

گوشی‌های آیفون از همان ابتدا به داشتن دوربین‌های موبایل باکیفیت معروف بودند. این اصالت همچنان حفظ شده و بی‌شمار عکاس حرفه‌ ای که در شغل خود از بهترین دوربین های بدون آینه یا دی اس ال آر استفاده می‌کنند، با هدف افزایش قابلیت حمل و همیشه همراه داشتن یک دوربین قوی، یک آیفون جدید خریداری کرده‌اند. امروز مستندسازان زیادی در همکاری با اپل یا به صورت کاملا خودجوش، ویدیوهای کوتاه و حتی فیلم‌های سینمایی را با استفاده از یک گوشی iPhone تولید کرده یا از آن برای ساخت تیزر تبلیغاتی بهره می‌برند که از توانایی بالای گوشی‌های اپل در زمینه فیلم برداری حکایت دارد. در برخی شرایط نیاز به بی صدا کردن دوربین آیفون بروز می‌کند.

چطور صدای دوربین ایفون را قطع کنیم

اپل در سال 2019، در دل سیستم عامل آی او اس 13.2، ویژگی جدیدی به نام Deep Fusion را به اپلیکیشن دوربین آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس اضافه کرد. به لطف این ویژگی نحوه پردازش تصاویر بعد از جمع‌آوری داده توسط سنسورها بهبود زیادی یافته و کیفیت عکس‌ها به شدت افزایش پیدا کرده است؛ امروز بیش از هر زمان دیگری می‌توانید برای عکاسی یا فیلم برداری حرفه‌ای روی دوربین یک گوشی ساخت اپل حساب کنید.

برای اغلب ما شرایطی پیش آمده که بدون جلب توجه دیگران، نیازمند ثبت تصویری از یک صحنه بوده‌ایم. همانند یک دوربین دی اس ال آر، بی صدا کردن دوربین آیفون نیز امکان‌پذیر است. با توجه به کاربرد بیشتر دوربین گوشی برای شکار لحظه‌ها، نیاز به یادگیری این کار در گجت همراه خود بیشتر احساس می‌شود.

پیش از ورود به آموزش، باید نکته مهمی را یادآوری شویم. در برخی کشورها مثل ژاپن و کره جنوبی، شاتر دوربین هر کاربر باید همواره صدا تولید کند. برای این کشورها، قانون یاد شده به اندازه‌ای حائز اهمیت است که دوربین‌های عرضه شده در بازارهای آ‌ن‌ها، فاقد ویژگی سایلنت کردن شاتر هستند. همچنین در اپلیکیشن دوربین موبایل گوشی‌های توزیع شده در آن‌ها نیز یک سری سفارشی‌سازی صورت می‌گیرد تا از حفظ حریم خصوصی کاربران اطمینان حاصل شود؛ فیلم برداری یا عکاسی آهسته و بدون سر و صدا، در برخی مواقع با مقاصد شومی همراه است!

گوشی‌های فروخته شده در کشور ژاپن، در زمان استفاده از دوربین آن‌ها صدای قابل تشخیصی تولید می‌کنند. برای جلوگیری از دور زدن این راهکار، اپراتورهای موبایل کشور، همکاری خوبی دارند. به همین دلیل با وجود بی صدا کردن دوربین آیفون در برخی کشورها همچنان صدا تولید خواهد شد! اگر همچنان به از بین بردن صدای آگاه‌کننده اصرار دارید، می‌توانید به روش‌هایی همچون پوشاندن اسپیکر گوشی رو آورده یا ویژگی Live Photo را فعال کنید. روش‌های دیگری نظیر اتصال جک هدفون و استفاده از آن به عنوان شاتر، استفاده از اپلیکیشن‌های دوربین جانبی به جای اپلیکیشن پیش‌فرض سیستم عامل و استفاده از کلیدهای کنترل حجم صدا به عنوان شاتر وجود دارد.

بهترین روش برای بی صدا کردن دوربین آیفون استفاده از کلید سایلنت / خروج از سایلنت قرار گرفته در بالای کناره سمت چپ گوشی است. وقتی کلید سایلنت را فعال می‌کنید، ویبره را احساس خواهید کرد. با این کار همه نوتیفیکیشن‌ها بدون صدا شده و در صورت دریافت تماس تلفنی، آهنگ زنگ پخش نخواهد شد. همچنین پخش صدای همه هشدارها در نرم افزارهای مختلف گوشی متوقف می‌شود، پس در صورتی که یادآوری برای خود از قبل ایجاد کرده باشید، احتمال بروز دردسر در پی فراموش آن وجود دارد. پس با احتیاط از این کلید استفاده کنید.

اگر کلید به نمایشگر نزدیک‌تر است (برخلاف تصویر بالا)، گوشی عملکرد عادی داشته با دریافت تماس، پیامک یا ایجاد نوتیفیکیشن توسط هر نرم افزار، صدا تولید می‌شود. برای بدون صدا کردن دوربین آیفون و در کل قطع صدای آن به صورت کامل، باید کلید را به سمت پایین بکشید. در Silent Mode، به جز لرزش گوشی در صورت وجود هر گونه هشدار، از تولید صدا توسط دوربین گوشی جلوگیری خواهد شد.

اگر کلید سایلنت قادر به بی صدا کردن دوربین آیفون نیست، با استفاده از کلیدهای کنترل حجم صدا، صدا را در سیستم عامل کاهش بدهید. البته این کار را باید پیش از ورود به نرم افزار دوربین انجام داد. این دکمه را تا زمان اعلام بدون صدا (Mute) شدن گوشی نگه دارید.

در صورت نگه داشتن دکمه کاهش حجم صدا حین قرار داشتن در اپلیکیشن دوربین، حالت عکاسی پیاپی فعال شده و فریم‌هایی به صورت پیاپی ثبت خواهند شد. اگر داخل برنامه دوربین هستید، برای دسترسی به کنترل سنتر، انگشت خود را از بالا به پایین بکشید. از این قسمت قادر به کنترل حجم صدا خواهید بود. برای بی صدا کردن دوربین آیفون صدا را از طریق کنترل سنتر کاهش بدهید.

در دوربین گوشی‌های آیفون 6 اس و به بعد، قابلیتی به نام Live Photos وجود دارد. در صورت فعال بودن آن، از چند ثانیه قبل تا چند ثانیه بعد از لمس دکمه شاتر برای ثبت عکس، ویدیویی همراه با صدا ذخیره می‌شود. در صورتی که حالت Live Photos را فعال کرده باشید، حین گرفتن عکس دیگر صدایی تولید نشده و بی صدا کردن دوربین آیفون امکان‌پذیر می‌شود. به منظور روشن کردن آن کافی است آیکون متشکل از چند دایره تو در تو که بالای رابط کاربری دیده می‌شود را لمس کنید. در حالت فعال، آیکون نام برده دارای رنگ زرد است.

منبع: digitaltrends

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

© کپی رایت 1398 – ساخت تیزر تبلیغاتی و فیلم صنعتی

همانطور که می دانید ، هر تصویری که با دوربین در آیفون گرفته شده با صدایی همراه است که شاتر دوربین را شبیه سازی می کند. این صدای کلیک فقط شرم آور است و شما ممکن است فکر کنید که باید راهی آسان برای خاموش کردن آن وجود داشته باشد. من عجله می کنم شما را ناامید کنم ، اما این تنظیم در آیفون وجود ندارد.

اگر مدام از تلفن های هوشمند به عنوان دوربین استفاده می کنید ، حضور چنین موسیقی متن فیلم همیشه راحت نیست. در بعضی موارد ، “زدن انگشت شاتر” با هر ضربه به سادگی نامناسب خواهد بود.

در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید صدای دوربین را در آیفون خاموش کرده و از آن عکس بگیرید بدون اینکه باعث ناراحتی دیگران شود.

در دستگاه های iOS iOS ، ترفندهایی وجود دارد که می توانید برای حل این مشکل استفاده کنید. در زیر چند روش خاموش / روشن کردن صدای کرکره دوربین در آیفون وجود دارد.

این نکات برای همه مدل ها جهانی و مناسب است ، بنابراین می توانید بدون توجه به نسخه iOS که روی آن نصب شده است ، از آنها برای هر گوشی هوشمند یا تبلت از Apple استفاده کنید.چطور صدای دوربین ایفون را قطع کنیم

آسانترین راه برای حذف صدای شاتر دوربین در آیفون استفاده از سوئیچ به حالت خاموش است که در گوشه سمت چپ بالای آن قرار دارد. با فعال سازی ، لرزش تلفن را حس خواهید کرد و یک نوار نارنجی روی دکمه ظاهر می شود. به خاطر داشته باشید که در حالت خاموش ، صدای اعلان ها ، تماس های دریافتی و سایر عملکردها نیز غیرفعال می شوند.

اگر سوئیچ را نمی توانید پیدا کنید ، شاید مدل شما چنین عملکردی نداشته باشد یا در زیر آن باشد. در این حالت ، کیس محافظ / کاور را از طریق تلفن جدا کنید. به اندازه کافی عجیب ، این ابتدایی ترین روش برای خاموش کردن صدای دیافراگم دوربین در آیفون و آی پد است.

اگر دکمه خاموش کار نکند چه خواهید کرد؟ در این حالت ، بدیهی ترین راه حل کاهش سطح صدا است ، اما اگر سعی دارید این کار را در برنامه Camera انجام دهید ، حالت عکسبرداری شتاب را فعال کنید.

اگر قصد عکاسی دارید ، قبل از باز کردن برنامه ، میزان میزان صدای تلفن خود را پایین بیاورید. این کار را می توان با کلیک کردن بر روی دکمه مناسب در سمت چپ گوشی انجام داد. در زیر سوئیچ به حالت خاموش قرار دارد.

اگر برنامه دوربین را قبلاً راه اندازی کرده اید ، می توانید سطح صدا را به شرح زیر کاهش دهید. برای باز کردن مرکز کنترل ، از پایین صفحه به بالا بکشید و سپس برای باز کردن کنترل صدا ، انگشت خود را به سمت چپ بکشید. با استفاده از آن ، می توانید صدای دوربین را در آیفون نادیده بگیرید.

روش دیگری کشف شد که چگونه صدای دیافراگم دوربین را در آیفون خاموش کنید ، که بدون در نظر گرفتن سوئیچ “بی صدا” با iOS 7 ، iOS 8 ، iOS 9 و جدیدتر کار می کند. این یک راه حل است که شامل نواختن آهنگ است ، در اینجا چگونگی عملکرد آن آورده شده است:

1. برنامه Music را باز کنید و آهنگ را روشن کنید ، مهم نیست که کدام یک باشد.

2. حالا از دکمه های صدا در کنار آیفون استفاده کنید و میزان صدای آهنگ را به طور کامل پایین بیاورید.

3. بعد از آن از برنامه Camera در حالت عادی استفاده کنید – زمینه این کار ، هنگام فیلمبرداری ، دوربین صدایی ایجاد نمی کند.

همچنین روش های دیگری نیز برای حذف صدای دوربین در iPhone و iPad وجود دارد. آنها کمی سخت تر هستند ، اما هنوز هم در مورد آنها قابل ذکر است.

عملکرد “Assistive Touch” را روشن کنید و کنترل سطح صدا را تنظیم کنید. برای انجام این کار ، به “تنظیمات برنامه” → “عمومی” → “دسترسی” → “عملکرد لمسی دستیار” (“برنامه تنظیمات” → “عمومی” → “قابلیت دسترسی” → “لمس دستیار”) بروید.

برای راحتی ، دکمه کنترل صدا را به منوی شخصی سازی سطح بالا اضافه کنید. اکنون می توانید صدای شاتر را قبل از روشن کردن دوربین یا در حین استفاده از آن ، به سادگی با کلیک کردن روی تصویر روی iPhone یا iPad (iOS) خاموش کنید.

روش های جایگزین دیگری نیز برای حذف صدای دوربین آیفون وجود دارد:

if روش اول خنده دار است اگر باعث اشک نمی شود. اصل آن عکس گرفتن در هنگام ضبط فیلم است. شما صدای شاتر را نمی شنوید ، اما یک عکس فوری با کیفیت پایین (با همان وضوح تصویر ضبط شده) و یک فایل ویدیویی غیر ضروری دریافت خواهید کرد که در آینده حذف خواهد شد.

● روش دوم صدا را هنگام شلیک از بین نمی برد ، با این حال دیگران آن را نمی شنوند. تنها چیزی که لازم داریم اتصال هدفون است (مهم نیست که سیم به صورت بلوتوث یا بلوتوث باشد) و عکس گرفتن.

فکر نمی کنم پوشیدن هدفون مشکل ایجاد کند ، زیرا تعداد زیادی از افراد نمی توانند بدون موسیقی یا کتاب صوتی به فعالیت خود ادامه دهند. با این حال ، اگر شما در جمع دوستان هستید ، گوش های وصل شده می توانند شکل بدی داشته باشند.

● گزینه سوم بی ضررترین و مؤثرترین است. از این گذشته ، او نه تنها صدای کلیک را هنگام شلیک دوربین بر روی آیفون حذف می کند ، بلکه تمام صدا را نیز در اصل خاموش می کند. فقط پخش کننده صوتی را نادیده بگیرید.

افسوس که همه این روش ها بدون اینکه عواقب سیستم های دیگر را به همراه داشته باشد ، صدای دوربین را قطع نمی کنند. تنها راه برای قطع صدای دوربین در آیفون و آی پد ، بارگیری فرار از زندان است.

از بین بردن صدای دوربین در iPhone / iPad با فرار از زندان بسیار ساده تر است زیرا تعداد زیادی برنامه برای کمک به شما در انجام این کار وجود دارد. مثال عالی برنامه StealThsnap است که صدای دیافراگم دوربین را در آیفون خاموش می کند. می توانید آن را در iPhone ، iPad یا iPod خود بارگیری کنید.

برنامه Stealthsnap Cydia به شما امکان می دهد صدای شاتر دوربین را در آیفون نادیده بگیرید. توسعه دهنده آن ، Lex ، یک تازه کار با استعداد برای کرک نرم افزار است. این نرم افزار بسیار مناسب است برای استفاده از همه مدل های گوشی های هوشمند و تبلت ها.

این نرم افزار کاملاً بی خطر است ، زیرا نام پرونده PhotoShutter.caf را به سادگی تغییر می دهد. این پرونده در حافظه iOS وظیفه صدای شاتر دوربین را بر عهده دارد. پس از تغییر نام فایل ، iOS از دیدن آن متوقف می شود و صدای تحریک دوربین از بین می رود.

هنگامی که برنامه را حذف می کنید ، پرونده به حالت اصلی خود باز می گردد و صدا دیافراگم دوباره ظاهر می شود.

اگر در کشوری زندگی می کنید که همیشه باید صدای عکاسی روشن باشد ، این برنامه برای شما کاملاً ضروری است. بارگیری Stealthsnap

آنچه باعث برجسته تر شدن برنامه می شود سازگاری شگفت انگیز آن است. این نسخه از کلیه نسخه های سیستم عامل ها از iOS 1 تا iOS 10.2 پشتیبانی می کند. در آینده بدون نصب هرگونه تغییر اضافی با iOS 11 نیز سازگار خواهد بود.

همه کاربران محصولات سیب دوست ندارند عکس هایی را همراه با صدای مشخصی تهیه کنند. خوشبختانه ، آن را به راحتی خاموش ، و به دور از تنها راه است.

ساده ترین گزینه این است که به سادگی گوشی را در حالت خاموش قرار دهید. این کار توسط یک سوئیچ در کنار آیفون انجام می شود. چگونه بفهمیم همه چیز درست انجام شده است؟ بسیار ساده است ، هنگامی که حالت خاموش روشن می شود ، یک نوار قرمز در نزدیکی سوئیچ وجود خواهد داشت ، در غیر این صورت با رنگ کیس مطابقت دارد.

اگر سوئیچ کار نمی کند ، می توانید صداهای سیستم را از طریق آن غیرفعال کنید تنظیمات
. برنامه مناسب را پیدا کنید ، به جستجوی مورد بروید صدا
و در منو تماس و هشدارها
نوار لغزنده را تا تمام سمت چپ فشار دهید.

یک روش غیرمعمول اما معمول اتصال هدفون در هنگام گرفتن عکس است. در این حالت تمام صداها به هدست منتقل می شوند و به سختی کسی قادر به شنیدن آنها خواهد بود.

بدون صدا ، عکاسی نیز هنگام فیلمبرداری انجام می شود. با این حال ، اشکالاتی در این روش وجود دارد – کیفیت عکس ها پایین تر از حالت عادی است.چطور صدای دوربین ایفون را قطع کنیم

هنگام ضبط فیلم دکمه عکس را بگیرید

شایان ذکر است که این روش ها روی همه آیفون ها کار نمی کنند. واقعیت این است که در برخی از کشورها ، به عنوان مثال ، ژاپن ، وسایل بدون امکان خاموش کردن صدای دوربین تحویل داده می شود تا انجام عکاسی پنهان غیرممکن باشد.

در حل این مشکل فرار از زندان کمک کنید. با کمک ترفندهایی که در مخازن گسترده وجود دارد ، صدا در چند کلیک قطع می شود. تنها مشکل این است که اکنون فرار از زندان به ویژه در دستگاه های جدید مشکل ساز است.

چگونه غیرفعال شود صدای دوربین در iPhone: گزینه های 5 ، 5S ، 6 ، 6S ، 4 ، 4S

یکی از ویژگی های بارز دستگاههای اپل همیشه وجود یک دوربین رده بالا با بالاترین مشخصات فنی بوده است. اما برخلاف تصور عامه ، فضائل آن محدود به این نیست. سیستم iOS تعدادی ویژگی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند حتی در شرایط نامطلوب تصاویر با کیفیت بالا ایجاد کنید. نحوه عکس گرفتن از تصویر در iPhone 8 و iPhone 8 Plus مرحله 1: کافی است آن را از صفحه بکشید. نحوه برداشت نحوه نادیده گرفتن صدا به گونه ای که برای قطع صدای دوربین در آیفون ، صدای کلیک روی شاتر در آیفون را لمس کنید. نحوه خاموش کردن صدای دیافراگم دوربین هنگام عکاسی. در دستورالعمل ها سعی کردیم نحوه تنظیم دوربین ، نحوه روشن کردن آن را با دقت بیان کنیم بی صدا کرکره در مدل های آیفون 4 ، 4S ، 5 u200bu200b، 5S ، 6 ، 6S.

اکثر باتجربه ترین کاربران تلفن ها و تبلت ها قبلاً فهمیده اند که تعداد زیادی پیکسل در دوربین برای ایجاد یک عکس واقعاً خوب کافی نیست. با گزینه ها و کارکردهای ویژه نقش مهمی در بهبود ویژگی های تیراندازی ایفا می کند.

HDR (بالاترین طیف دینامیکی) به افزایش طیف رنگی موجود در دوربین در هنگام عکسبرداری کمک می کند. عکسی که در این حالت گرفته شده معمولاً روشن تر و غنی تر به نظر می رسد. نحوه قطع صدای دوربین آیفون برای فعال یا غیرفعال کردن HDR ، کافی است دکمه ای با همین نام را که در پنل بالای برنامه دوربین قرار دارد ، فشار دهید.

لازم به ذکر است که حالت HDR همیشه عملکرد خود را برای بهبود تصویر انجام نمی دهد. هنگامی که در معرض علل مختلف خارجی (نور بسیار گیرنده) قرار دارد ، حتی می تواند آن را خراب کند. اگر نشانگر میزان صدا روی صفحه نمایش داده شده است ، چگونه آن را بلندتر از صدای ساعت زنگ دار کنید. برای اینکه هر چند وقت یکبار همه موارد را در حالت های مختلف شلیک نکنید ، توصیه می شود عکس را فوراً در 2 نسخه ذخیره کنید. برای انجام این کار ، شما باید:

این عملکرد فرکانس عکس گرفتن را تنظیم می کند. به عنوان مثال ، یک بازه زمانی 10 ثانیه بدین معنی است که هر عکس بعدی پس از مدت زمانی معادل 10 ثانیه ایجاد می شود. می توانید عملکرد برنامه را در برنامه دوربین فعال کنید. برای انجام این کار ، روی علامت ساعت در نوار ابزار کلیک کنید و پارامتر زمان را تنظیم کنید.

حالت شبکه به شما امکان می دهد که عکس را تراز کنید ، و همچنین به درستی موقعیت اشیاء اصلی و فرعی را در قاب توزیع کنید. این شبکه هم برای گرفتن عکس و هم برای فیلمبرداری استفاده می شود. نحوه نادیده گرفتن صدای دوربین در آیفون. صدای تحریک کننده دوربین اثر صدای دیجیتال فشار دادن روی شاتر دوربین هنگام گرفتن عکس در آیفون است. این فقط روی صفحه نمایش دستگاه به عنوان یک عنصر کمکی نمایش داده می شود و در تصاویر و عکس های ذخیره شده عکس وجود ندارد. می توانید حالت شبکه را به شرح زیر فعال کنید:

من در اجتماعی هستم شبکه های؟ صفحه VK من – کانال YouTube Vlad Erm -.

سلام! در این ویدیو نحوه خاموش کردن را یاد خواهید گرفت صدای دوربین روی آیفون یا آی پد. مرحله 1: برای خاموش کردن کلیک.

این عملکرد سه حالت دارد:

می توانید با کلیک بر روی تصویر کوچک رعد و برق در برنامه Camera یکی از آنها را انتخاب کنید.

وجود فیلترهای داخلی داخلی در برنامه Camera به شما امکان می دهد تصویر را بهبود ببخشید و جلوه آن را زیبا تر کنید. با کلیک بر روی نماد متشکل از سه حلقه ، منوی فیلتر را باز خواهید کرد که در آن می توانید مناسب ترین موارد را برای اهداف خود انتخاب کنید.

Live Photos ویژگی ای است که به شما امکان می دهد عکسهای زنده سه ثانیه به طول انجامید. نحوه حذف هرگونه گذرواژه در نحوه تنظیم مجدد آیفون (آی فون) رمز عبور محدودیت ها را فراموش کرده اید c. چگونه حالت را خاموش کنیم ، نام آن را به خاطر نمی آورم ، اما جایی در این ویدیو درباره آن Apple iPhone 6s است. سامسونگ این نوعی دسته کوچک موسیقی جاز از قالب های JPEG و MOV است. یک عکس زنده شامل 45 فریم است که با سرعت 15 فریم در ثانیه تولید می شوند. برای ایجاد یک عکس زنده ، باید بر روی دکمه Live در برنامه Camera کلیک کنید.

کاربرانی که زندگی فعال در شبکه های اجتماعی را تجربه می کنند و کسانی که به راحتی عکاسی می کنند از صدای آزار دهنده پرده دوربین شکایت می کنند. علاوه بر این ، کلیک ناخوشایند می تواند ترفندی را برای شما بازی کند وقتی که سعی می کنید بدون توجه به عکس بگیرید. در این راستا ، روش هایی وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد صدای دوربین غیرفعال است

به سادگی پایین آوردن صدا در رایانه لوحی یا تلفن هوشمند خود به صفر یا قرار دادن دستگاه در حالت خاموش کمک به از بین بردن کلیک می کند کرکره دوربین. نحوه غیرفعال کردن بلوتوث در آیفون؛ بازگشت به بالای مقاله نحوه فعال سازی MMS در آیفون 6. با این حال ، ضرر این دستکاری این است که نتیجه آن موقتی است. به محض روشن کردن صدا در iPhone / iPad / iPod ، صدا دوربین نیز فعال شده است.

شایان ذکر است که این روش فقط مربوط به دستگاه های اپل است که دسترسی به سیستم فایل از طریق Jailbreak بدست آمده است. چگونه واتس اپ را از آیفون به آیفون جدید بدون از دست دادن داده منتقل کنیم؟ حساب WhatsApp با شماره تلفن شما همراه است. برای نادیده گرفتن دوربین ، همیشه به شما نیاز خواهید داشت:

ایجاد تصاویر با کیفیت بالا تنها نیمی از آن به بخش فنی دوربین iPhone / iPad / iPod بستگی دارد. مطالعه تنظیمات ، عملکردها و امکان استفاده صحیح از آنها به همان اندازه مهم است. اگر چند بار عکس بگیرید که دوربین کلیک کند ، می توانید با فعال کردن حالت خاموش یا با دخالت در سیستم پرونده آن را خاموش کنید.

وقت خوش! من نمی دانم چرا شما نیاز به شلیک بی صدا (به عنوان مثال ، من هرگز از ویژگی “کلیک” شاتر دوربین) در آیفون خود اذیت نشده ام ، اما من واقعاً امیدوارم که برای برخی از اهداف خوب و مهربان ، همانطور که وزیر ورزش محبوب ما می گوید ، “این باشد باید یک جنایتکار بدانید “:). و اگر هدف خوب است ، می توانید کمک کنید! در پایان ، این دقیقاً همان چیزی است که این سایت برای آن ایجاد شده است!

در حقیقت ، روش های نسبتاً زیادی برای خاموش کردن سیگنال های صوتی دوربین (و نه فقط از طریق تنظیمات ، همانطور که در نگاه اول به نظر می رسد) وجود دارد. اینها چه نوع روشهایی هستند؟ اکنون با همه اینها برخورد خواهیم کرد …

بیا شروع کنیم!

برای گرفتن عکس در سکوت ، لزومی به شکستن آیفون و انجام کارهای مبهم دیگر نیست. همه اقدامات به راحتی و به سادگی بدون استفاده از فرار از زندان انجام می شود:

شاید این همه از روشهای ساده باشد ، به سراغ راه حلهای کاردینال بیشتر می رود …

خوب ، برای دقیق تر ، سپس با جایگزین کردن پرونده مربوطه. Jelbreak فقط برای دسترسی کامل به سیستم و رسیدن به پرونده ای که وظیفه صدا در هنگام عکس گرفتن است ، لازم است. من به شما نمی گویم که چگونه به فرار از زندان بپردازید – به طور خلاصه اینجا کار نخواهد کرد. بنابراین ، کسانی که آن را دارند ، مطالعه کنند و بقیه باقی مانده است که از روشهای گفته شده در بالا استفاده کنند یا یاد بگیرند که دستگاه را ترک کنند (اگر کلیک دوربین بسیار آزار دهنده باشد).

چرا همه این مشکلات با فرار از زندان ، فایل سیستم و موارد دیگر وجود دارد؟

واقعیت این است که مدل های آیفون وجود دارد که بر روی آنها صدا به هیچ وجه غیر از این قابل حذف نیست. آنها عمدتاً در بازارهای کشورهای آسیایی (ژاپن ، کره و غیره) برای فروش در نظر گرفته شده اند ، در مواردی که چنین مواردی طبق قانون ممنوع است ، به این معنی که استفاده از روش های معمول برای خارج کردن نتیجه ای نخواهد داشت.

روشی که در بالا ذکر شد ، مسئله را کاملاً حل می کند. یعنی دوربین هرگز صدا نخواهد داشت. خوب ، یا تا زمانی که تمام عملیات را به ترتیب معکوس انجام دهید.

P.S. یک راه دیگر برای دستیابی به بی صدا وجود دارد ، که همه در مورد آن ساکت هستند. برای انجام این کار ، فقط باید این مقاله را دوست داشته باشید. ما سعی می کنیم! 🙂

ویژگی بارز وسایل اپل همیشه یک دوربین درجه یک با مشخصات فنی بالا بوده است. اما برخلاف تصور عامه ، فواید آن محدود به این نیست. سیستم iOS تعدادی کارکرد فراهم می کند که به شما کمک می کند حتی در شرایط نامطلوب ، تصاویر با کیفیت بالا ایجاد کنید. در دستورالعمل ها ، ما سعی کردیم به طور مفصل نحوه تنظیم دوربین ، نحوه فعال یا غیرفعال کردن صدای شاتر را در مدل های آیفون 4 ، 4S ، 5 u200bu200b، 5S ، 6 ، 6S بگوییم.

بیشتر کاربران با تجربه گوشی های هوشمند و تبلت ها پیشتر متوجه شده اند که تعداد زیادی پیکسل موجود در دوربین برای ایجاد یک عکس واقعاً مناسب کافی نیست. نقش مهمی در بهبود کیفیت عکسبرداری توسط تنظیمات و عملکردهای ویژه ایفا می کند.

HDR (High Dynamic Range) دامنه رنگ موجود در دوربین را در هنگام عکسبرداری افزایش می دهد. عکسی که در این حالت گرفته شده معمولاً روشن تر و غنی تر به نظر می رسد. برای فعال یا غیرفعال کردن HDR ، کافی است روی دکمه ای با همین نام کلیک کنید ، که در پنل بالایی برنامه Camera قرار دارد.

مقایسه یک تصویر در حالت HDR و اصلی

شایان ذکر است که حالت HDR همیشه عملکرد خود را در بهبود تصویر انجام نمی دهد. هنگامی که در معرض عوامل مختلف خارجی (روشنایی بیش از حد روشن) قرار دارد ، حتی می تواند آن را خراب کند. برای اینکه همه چیز را چندین بار در حالت های مختلف شلیک نکنید ، توصیه می شود که عکس را همزمان در دو نسخه ذخیره کنید. برای انجام این کار ، شما باید:

این عملکرد فرکانس عکس گرفتن را تنظیم می کند. به عنوان مثال ، یک بازه زمانی 10 ثانیه بدین معنی است که هر عکس بعدی پس از مدت زمانی معادل 10 ثانیه ایجاد می شود. می توانید عملکرد برنامه را در برنامه دوربین فعال کنید. برای انجام این کار ، روی علامت ساعت در نوار ابزار کلیک کنید و پارامتر زمان را تنظیم کنید.

فاصله

حالت شبکه به شما امکان می دهد که عکس را تراز کنید ، و همچنین به درستی موقعیت اشیاء اصلی و فرعی را در قاب توزیع کنید. این شبکه هم برای گرفتن عکس و هم برای فیلمبرداری استفاده می شود. این فقط روی صفحه نمایش دستگاه به عنوان یک عنصر کمکی نمایش داده می شود و در تصاویر و عکس های ذخیره شده عکس وجود ندارد. می توانید حالت شبکه را به شرح زیر فعال کنید:

این عملکرد سه حالت دارد:

می توانید با کلیک بر روی تصویر کوچک رعد و برق در برنامه Camera یکی از آنها را انتخاب کنید.

وجود فیلترهای داخلی داخلی در برنامه Camera به شما امکان می دهد تصویر را بهبود ببخشید و جلوه آن را زیبا تر کنید. با کلیک بر روی نماد متشکل از سه حلقه ، منوی فیلتر را باز خواهید کرد که در آن می توانید مناسب ترین موارد را برای اهداف خود انتخاب کنید.

فیلترهای عکس

Live Photos ویژگی ای است که به شما امکان می دهد عکسهای زنده سه ثانیه به طول انجامید. این نوعی دسته کوچک موسیقی جاز از قالب های JPEG و MOV است. یک عکس زنده شامل 45 فریم است که با سرعت 15 فریم در ثانیه تولید می شوند. برای ایجاد یک عکس زنده ، باید بر روی دکمه Live در برنامه Camera کلیک کنید.

عکس زنده

کاربرانی که زندگی فعال در شبکه های اجتماعی را تجربه می کنند و کسانی که فقط علاقه به عکاسی دارند ، از صدای آزار دهنده پرده دوربین شکایت می کنند. علاوه بر این ، کلیک ناخوشایند می تواند ترفندی را برای شما بازی کند وقتی که سعی می کنید بدون توجه به عکس بگیرید. در این رابطه روش هایی وجود دارد که می توان صدای دوربین را خاموش کرد.

به سادگی پایین آوردن صدا روی رایانه لوحی یا تبلت به صفر یا قرار دادن دستگاه در حالت خاموش ، به از بین بردن کلیک دیافراگم دوربین کمک خواهد کرد. با این حال ، ضرر این دستکاری این است که نتیجه آن موقتی است. به محض روشن کردن صدا در iPhone / iPad / iPod ، صدای دوربین نیز فعال می شود.

شایان ذکر است که این روش فقط مربوط به دستگاه های اپل است که دسترسی به سیستم فایل از طریق Jailbreak بدست آمده است. برای نادیده گرفتن دوربین ، همیشه به شما نیاز خواهید داشت:

ایجاد تصاویر با کیفیت بالا تنها نیمی از آن به بخش فنی دوربین iPhone / iPad / iPod بستگی دارد. مطالعه تنظیمات ، عملکردها و امکان استفاده صحیح از آنها به همان اندازه مهم است. اگر چند بار عکس بگیرید که دوربین کلیک کند ، می توانید با فعال کردن حالت خاموش یا با دخالت در سیستم پرونده آن را خاموش کنید.


نام کاربری یا ایمیل *


کلمه عبور *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:


ورود

اگر به تازگی برای سفر کاری و یا موارد دیگر به ژاپن سفر کرده اید و قصد دارید آیفون خود را از ژاپن تهیه کنید، خوب است بدانید که شاتر دوربین آیفون های مدل ژاپن را نمی توان سایلنت کرد. اگر شاتر دوربین آیفونی که در دست دارید با استفاده از سوییچ سایلنت، سایلنت نمی شود باید بدانید که گوشی که در دست شما است، مدل ژاپنی آیفون است. دلیل این موضوع نیز علاقه ی شدید ژاپنی ها نسبت به عکس انداختن از حریم خصوصی دیگران است. ژاپن قانونی را وضع کرده است که طی آن، بایستی تمام گوشی هایی که برای این کشور بومی سازی می شوند، به هنگام عکس گرفتن صدای شاتر دوربین شان به گوش برسد. این قابلیت روی آیفون های مدل ژاپن را نمی توان غیر فعال کرد؛ چرا که نیازمندی های آن روی فریم ور گوشی های آیفون مدل ژاپن، کد شده اند. بومی سازی گوشی های آیفون، برای گوشی های آیفون مدل چین نیز به گونه ای دیگر صادق است. در مورد آیفون های مدل چین، شما نمی توانید صدای هشدار گوشی را به هنگام کاهش سطح میزان باتری سایلنت کنید. این قابلیت نیز روی فریم ور آیفون های مدل چین کد نویسی شده است و قابل تغییر نمی باشد. پس اگر هنگام مشاهده ی پیام کاهش سطح توان آیفون، صدای هشداری را می شنوید که نمی توانید آن را سایلنت کنید، آیفونی که در دست دارید مدل چینی این گوشی محبوب ساخت اپل است. اگر به ژاپن سفر کردید و علاقه به انداختن تصاویر بدون صدای شاتر دوربین دارید، در مورد خرید آیفون از ژاپن کمی تامل کنید.چطور صدای دوربین ایفون را قطع کنیم

 اگر آیفونی که در دست دارید مدل بومی شده ی کشور ژاپن نیست، می توانید برای سایلنت کردن صدای شاتر دوربین آن، سوییچ سایلنت گوشی را که در لبه ی سمت چپ و بالای گوشی قرار گرفته است، به سمت Mute آن سوییچ نمایید.  با این کار نه تنها زنگ خوردن گوشی بلکه، شاتر دوربین آیفون نیز سایلنت می شود.

نکته: شما با هیچ ترفندی نمی توانید شاتر دوربین آیفون های مدل ژاپن را سایلنت نمایید.

اگر آیفون خود را از ژاپن خریداری کرده اید، نمی بایست از اینکه نمی توانید شاتر دوربین را سایلنت کنید ناراحت باشید؛ چرا که آیفون های بومی شده برای کشور ژاپن دارای قابلیت ها و مزیت های  بسیاری هستند که تنها برای آیفون های کشور Nippon فعال است. برای مثال خوب است بدانید که آیفون های مدل ژاپن دارای باندهای LTE و نیز NFC سیستم  Near-Field-Communication هستند.

 

kookmobileoffice@gmail.com

02167319-02165011022-02166757579-02166761969-02165011024

متفاوت اندیشیده ایم.

چطور صدای دوربین ایفون را قطع کنیم
چطور صدای دوربین ایفون را قطع کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *