چطور به بازیکنان انگیزه بدهیم

 
helpkade
چطور به بازیکنان انگیزه بدهیم
چطور به بازیکنان انگیزه بدهیم


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه

میخوای بدونی برنامه غذایی مناسب بدنت چیه؟

روشهای افزایش انگیزه در ورزشکاران (با توجه به علل پرداختن آنها به ورزش)علل شركت ورزشكاران در ورزش تمايل به كسب موفقيت: تمايل به پيشرفت تسلط بر مهارت های جديد و رسيدن به مدارج بالانياز به ارتباط :ميل به داشتن روابط دوستانه نسبت به ديگرانتمايل به احساس شور و هيجان: تمايل به تجربه صحنه ها،تمايل به داشتن احساس شور و هيجان مربوط به خود ورزشتمايل به كنترل شخصی: تمايل احساس تسلط به خود ، داشتن احساس وظيفه و مسئوليت.بازيكناني كه انگيزه آنان كسب موفقيت است :به پيشرفتهاي فردي اشاره شود.پيشرفتهاي آنهارا دردفترچه گزارش ثبت شود .مسابقاتي باحريفان مناسب برايشان ترتيب داده شود .جلساتي منظم تشكيل داده شود و در هر جلسه ضمن گفتگو درباره پيشرفتهاي بازيكنان ، اهداف آنها مجدداً ارزيابي شود .بازيكناني كه انگيزه آنها وابستگي است :رفتار متقابل بازيكنان به عنوان بخشي ازهر تمرين قرار داده شود مثلا تمرينات جفت جفت ، نرمشهاي دونفره و يا آموزش بازيكنان به وسيله يكديگر .پس از هر تمرين جلسات گروهي تشكيل شود . اين جلسات را بصورت غيررسمي باشد و بازيكنان تشويق شوند كه درگفت و گوی خود ساده و صريح باشند .بعداز مسابقات وتمرينات موقعيت هايي را براي گردهمايي اجتماعي آنان بوجود آوريد .بازيكنان تشويق شوند كه به يكديگر كمك كنند وفعاليتهارا با هم انجام دهند.جلسات دوستانه برگزار شود . به آنها يادآوري شود كه وجود همه اعضاي تيم باارزش استبازيكناني كه انگيزه آنها داشتن شور و هيجان است :سعي شود تمرينات در محلي برگزار گردد كه از نظر منظره ، صدا ، بو و حواس فيزيكي مناسب و خوشايند باشد .براي گرم كردن بازيكنان ازموسيقي استفاده شود .براي هركس فعاليت كافي و مناسب ( نه خيلي زياد ونه خيلي كم ) درنظر گرفته شود .با انجام فعاليتهاي تفريحي وجديد به تمرينات تنوع بخشيده شود .تمرينات متنوعي انجام گیرد و برنامه روزمره تمرين تغيير کند .اجازه داده شود كه بازيكنان روي حركات مهيج جديد كار كنند .مسابقات و رقابتهايی نزديك و جالب ترتيب داده شود .ازآنها بپرسيد هنگامي كه كاملا سرحال و ورزيده هستند چه احساسي دارند .منبع:olympicacademy.ir

خرید اینترنتی تلویزیون،یخچال و… از بانه

چطور به بازیکنان انگیزه بدهیم


قیمت امروز بلیط اتوبوس به هرکجای ایران

خریدقسطی جهیزیه بدون نیاز به پرداخت اولیه


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه


سفارش کیک های تازه و خوشمزه خونگی

مقصدتوانتخاب ودرسریعترین زمان بلیط رزروکن


رزرواسیون آنلاین هتل/تضمین کمترین قیمت


سفارش آنلاین کیک تازه خانگی

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی


دانستنی های سلامت واژن


خرید دستگاه تصفیه آب با شرایط اقساطی

مشاهده تمامی مدلهای فرش وامکان خریدآنلاین


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


علائم کیست تخمدان | درمان گیاهی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

فوتبال یک هنر است؛ و فوتبالیست یک هنرمند.
همراه با هم در عصر هنر، امپراتوری ای بنا خواهیم کرد از جنس فوتبال.
امپراتوری ای بر پایه های رفتار حرفه ای، نشاط، همدلی و صداقت.

راهنمایی و مشاوره


آمادگی روانی مطالب و تمرینات آموزشی

ب پشتیبان سایت

انگیزه در فوتبال و ایجاد انگیزه برای فوتبالیست: انگیزه یکی از مهم ترین موضوعات در ایجاد موفقیت های فوتبالیست ها و تمامی ورزشکاران می باشد، همچنین یکی از مهم ترین ابزارها برای مربیان می باشد.

چطور به بازیکنان انگیزه بدهیم

امروزه اهمیت انگیزه در فوتبال بسیار بالا رفته است هرچند در کشور ما هنوز در آن جایگاهی که باید باشد نیست، اما روز به روز مربیان و بازیکنان به اهمیت این موضوع بیشتر پی میبرند.بسیاری از مربیان کم تجربه و تازه کار دچار مشکلاتی می شوند، آن ها گاه می بینند که بازیکنانشان آن طور که انتظار دارند تلاش نمی کنند و هرچقدر به دنبال دلیل این موضوع می روند بیشتر سر در گم می شوند.مربیانی که دچار این مشکل هستند اول از همه باید بدانند که روحیه و انگیزه دو چیز متفاوت است و به هیچ عنوان نباید روحیه دادن را با انگیزه اشتباه گرفت، چرا که ریشه بسیاری از مشکلات همین اشتباه گرفتن روحیه و انگیزه می باشد.

انگیزه بر اساس دو مفهموم اهمیت و اطمینان شکل می گیرد. اگر از بازیکنانی که انگیزه ندارد سوال کنید که چه آرزوی بزرگی دارید که می خواهید به آن دست پیدا کنید، می بینید که اکثر آن ها آرزویی ندارند و اگر آرزویی را بیان کردند، از آن ها سوال کنید که چقدر برای رسیدن به آرزویتان به خودتان اعتماد و اطمینان دارید، قطعا متوجه خواهید شد که که میزان اطمینان آن ها به خود برای رسیدن به آرزو یا آرزو هایشان بسیار اندک می باشد.انگیزه دادن به چنین بازیکنانی کار بسیار دشوارتری به نسبت بازیکنان دارای هدف و آرزو می باشد، هدف و آرزویی که برای رسیدن به آن، به خود اعتماد و اطمینان بالایی داشته باشند.

بازیکنان برای فوتبالیست شدن دلایل مختلف خود را دارند، می توانید از خود آن ها سوال کنید که دلیل آن ها برای انتخاب این رشته چه بوده است خواهید دید که پاسخ آن ها متفاوت خواهند بود، بسیاری از بازیکنان پاسخ هایی مشابه این که می خواهم مانند فلان بازیکن بازیکن موفقی شوم یا اینکه فوتبال برایم بسیار جذاب است و از رقابت کردن در این ورزش لذت می برم یا این که من عاشق فلان تیم هستم و می خواهم در آینده عضوی از این تیم شوم را بیان خواهند کرد، بسسیاری دیگر هم به دنبال موفقیت های مالی در این ورزش هستند و کسب درآمد از فوتبال مهم دلیل آن ها برای انتخاب این رشته می باشد.مربی باید شناخت کافی از تمام بازیکنانش داشته باشد یکی از مسائلی که مربی باید درمورد شاگردانش بداند همین دلیل آن ها برای شرکت در تیم فوتبال است. چرا که با کمک گرفتن از این موضوع می تواند انگیزه لازم را به بازیکنان خود تزریق کند.

همچنین محیط و جوی که برای تمرین ایجاد می کنید در انگیزه بازیکنان به شدت تاثیر می گذارد. جو تمرین نباید خیلی خشک باشد و همچنین نباید آنقد آزادانه باشد که بازیکنان تمرین را جدی نگیرند. محیط برگزاری تمرین ها نیز بهتر است که گاهی دچار تغییر و تحول گردد و گاه تمرینات را در مکان های مختلفی برگزار کنید. یکی از بهترین مکان ها برای افزایش انگیزه بازیکنان. برگزاری تمرینات در محیط های تفریحی می باشد، مانند تمرینات تپه، که در آخر هم به گردش و تفریح دسته جمعی منجر شود، هرچند وقت یکبار می توانید این نمونه تمرینات را در برنامه تیم خود بگنجانید،

گفتیم که درمورد انگیزش و روحیه دادن اشتباه نکنید، بسیاری از مربیان کم تجربه می پندارند که انگیزه دادن همان تشویق کردن بازیکنان به انجام کارهای سخت و استمرار در آن است، و تمام تلاشی که برای این کار انجام می دهند همان صحبت هایی است که جن دقیقه قبل از بازی و تمرین انجام می دهند.البته که این رفتار گاهی مثمر ثمر واقع می شود و به بازیکنان روحیه می دهد ( روحیه نه انگیزش ) اما در دراز مدت می تواند بسیار مضر باشد و اعتماد بازیکنان را نسبت به مربی کم کند، چرا که بازیکنان احساس خواهند کرد که مربی با این کار میخواد به نوعی آن ها را فریب دهد.همچنین روحیه دادن بیش از حد می تواند باعث بروز مشکلات دیگری شود و امکان دارد بازیکن را بیش از اندازه آرام کند.

شما به عنوان مربی باید به طور کامل در مورد بازیکنان تان شناخت داشته باشید تا بتوانید حداکثر میزان انگیزه در آن ها را ایجاد کنید.برای این کار تنها یک شناخت کلی درباره کل تیم کافی نیست و هرکدام از آنها را باید به صورت جداگانه در نظر بگیرید. چرا که بازیکنان از این نظر با یکدگیر متفوت می باشند، بعضی از آن ها ترجیح می دهند قبل از مسابقه یک نفر آن ها صحبت کند و آن ها را آرام کند و برخی دیگر ترجیح می دهند که قبل از بازی تنها باشند و آرامش را با گوش کردن به یک موزیک آرامش بخش بدست بیاورند. به همین دلیل است که مربی باید از تمامی بازیکنان خود شناخت کافی را داشته باشد تا بتواند به همه آن ها کمک های لازم را منتقل کند.

تعاریف مختلفی برای انگیزه وجود دارد، مربیان و کارشناسان هرکدام انگیزه را گونه ای تعریف می کنند.می توان گفت انگیزه دلیلی است که افراد کار ها و فعالیت هایی را انتخاب کرده و انجام می دهند ویا از آن ها اجتناب و دوری نمایند.انگیزه در فوتبال و به طور کلی در تمامی فعالیت ها از چندین عامل تاثیر می پذیرد. 1- شخصیت فرد ( ژنتیک )، 2- عوامل اجتماعی ( محیطی )، 3- رقابت با دیگران ( مسابقه )، 4- تفکراتی که در حین بازی و زمانی رخ می دهد که ورزشکار عهدار وظیفه ای است که مورد ارزیابی قرار می گیرد. ( مثال : توجه و ارزیابی مربی و هم تیمی ها به عملکرد بازیکن ) 5- تلاش برای دستیابی به برخی از استاندارد های عملکرد عالی و ممتاز.

به طور کلی دو انگیزه اصلی وجود دارد: انگیزه درونی و انگیزه بیرونی

انگیزه درونیرفتار های درونی به فعالیت هایی گفته می شود که افراد به دایل درونی و فردی آن ها را انجام می دهند،. مثلا سرگرمی و لذت و رضایت بردن از خود فعالیت. این شکل از انگیزه زمانی به وجود می آید کهمطلوب و مورد علاقه شخص باشد، چالش انگیز باشد و یا بازخوردی روشن، آزادی لازم را در اجرای تکالیف و وظایف ورزشی برای بازیکنان فراهم نماید.البته این مورد گاهی به عنوان خود انگیزشی یا خود برانگیختن معرفی شده است. این موضوع اولین دلیل بیشتر بازیکنان جوان برای شروع فوتبال می باشد. موضوع جالبی است که حتی این ویژگی، عامل اصلی موفقیت ورزشکاران بسیار بزرگ و برجسته می باشد. برانگیخته شدن درونی موجب می شود که ورزشکاران احساس خوشایندی را تجربه کنند و احساسی راحت و آزاد داشته باشند. آن ها در این وضعیت ، فشار و تنش کمی را تجربه می کنند و به روی وظیفه خود متمرکز می شوند. به همین دلیل مربیان باید تلاش کنند تا فعالیت های خود را به صورت کاردبردی و مفرح ترتیب دهند. مثال : از بازیکنان بپرسیئ در این جلسه واقعا دئست دارند چه کاری انجام دهند؟ در هر ماه گاهی اوقات برای رفع نیازشان ، ساعتی را در کنارشان بگذرانید. این موضوع مستلزم فعالیت های مختلف برای بازیکنان متفاوت است ؛ بنابراین بیشتر مربیان برای کمک به نظرات و سرپرستی خود و ارایه بازخورد مثبت به بازیکنان به این نوع فعالیت ها نیاز دارند.

انگیزه بیرونیرفتار های بیرونی به فعالیت هایی گفته می شود که دلایل بیرونی و خارجی دارند. مثلا ؛ پذیرفته شدن در جمع دوستان یا خشنودی والدین ، یا انجام دادن بازی فوتبال به دلایل دیگری مانند دریافت پاداش ( مدال ، نشان ، پول ) یا برای اجتناب از تنبیه شدن یا پیامد های منفی مانند شکایت والدین.انگیزه بیرونی ، دلیل خاص درونی ندارد و معنی آن فقط شرکت در فعالیتی است که نتیجه و پیامدی به دنبال داشته باشد. افراد برای شرکت در این فعالیت ها به دستاورد های اجتماعی و پاداش های مادی توجه دارند. این شکل از انگیزه در بازیکنان موجب احساس تنش و قشار می شود و آن ها را عصبی می کند؛ زیرا رسیدن به پاداش ها تحت کنترل بازیکن نیست؛ حتی پذیرش اجتماعی هم به دیگران بستگی دارد و خارج از کنترل شخص است.

خود محوری و وظیفه محوری ورزشکاریک جنبه مهم از انگیزه این است که بدانیم یک بازیکن چرا ورزش می کند و یا چرا در فوتبال شرکت می کند. این مفاهیم بسیار ساده هستند اما برای پیشرفت بازیکن بسیار مهم است.

خود محوریاگر هدف بازیکنی در تمرین ای باشد که نشان دهد بهتر از دیگران است و یا همیشه پیروز است؛ این حالت به عنوان خودگرایی یا خود محوری تعریف شده است. این بازیکنان در موقعیت های رقابتی ، تنش و اضطراب بیشتری را احساس می کنند؛ مگر اینکه به شکست دادن حریف اعتماد کامل داشته باشند. این رفتار در هنگام تمرین و رقابت از بازیکنان خودمحور مشاهده می شود. بازیکنان خود محور، ممکن است در جلسات تمرین و مسابقات، رفتارهای خاصی را از خود بروز دهند؛ مانندمقصر دانستن دیگران ، شکایت کردن و حتی فریب دادن دیگران آن ها نمی توانند انتقادات مربی را تحمل کنند ( به خصوص جلوی دیگران ) در چنین شرایطی در مقایسه با بازیکنان وظیفه محور تمایل دارند، صحنه را ترک کنند.

وظیفه محوریبه بازیکنی گفته می شود که به دنبال کسب مهارت و یادگیری بیشتر تکنیک و تاکتیک است. این بازیکن تلاش می کند که چیزهای جدیدی یاد بگیرد یا آموزش و یادگیری های قبلی را توسعه و ارتقاء دهد. او بدون توجه به اینکه هم تیمی ها، می توانند یا نمی توانند این کار را انجام دهند؛ خودش این جهت گیری را دنبال می کند.

منبع: روانشناسی آموزش فوتبال

انگیزه در فوتبال, انگیزه فوتبال, انگیزه فوتبالیست, ایجاد انگیزه برای فوتبال, ایجاد انگیزه در فوتبال, ایجاد انگیزه در فوتبالیست

سلام ازتیم وآموزش فوتبال شما خوشم اومده خاهش می کنم کمکم کنید فوتبالیست شوم ممنونم از اراعه پست های خوبتون من احل زنجان هستم میخام فوتبالیست شوم قدم ۱۸۰ به بالا وزن تقریبی ۶۰ به بالا اگه امکانش هست باهام تماس بگیرید ۰۹۱۰۰۲۶۶۱۲۱

ازتوخواهش میکنم تورو خداباهام تماسبگیریدممنوتون میشم ونا امیدتون نمیکنم
۰۹۱۰۰۲۶۶۱۲۱

سلام آقای بهرامی، لطفا مشخصات خودتون رو واتساپ ارسال کنید، یا پیامک کنید.
نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد ، رزومه بازی و محل سکونت،

سلام ممنون از مطالب خوبه تون منم هم دوست دارم فوتبالیست شوم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم اگه امکانش است بهم کمک کنید اینم شمارم 09136876152

سلام
لطفا با شماره های صفحه تماس با ما تماس بگیرید، یا واتساپ خواسته ای که دارید رو مطرح کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت


بهینه سازی توسط : بیگ تم

چطور به بازیکنان انگیزه بدهیم

وقتی سبک مدیریتی خود را تنظیم می‌کنید، مراقب باشید از این عادت‌های  قدرتمند غافل نمانید: روی این مسئله تمرکز کنید که چقدر به آدم‌های اطرافتان انرژی می‌‌دهید.

گرچه ممکن است به انرژی به عنوان چیزی نگاه کنید که کارمندان یا آن را دارند یا ندارند ( شاید به این دلیل که نتوانسته‌اند شب قبل خوب بخوابند)، واقعیت امر این است که نقش شما به عنوان یک رهبر، در انگیزه دادن روازنه به اعضای تیم‌تان یک نقش کلیدی و مهم است. درحقیقت، محققان در دانشگاه میشیگان از عبارت ” انرژی ارتباطی” برای توصیف این ایده استفاده می‌کنند. این که انرژی ما فقط یک عملکرد از رفتارهای ما ( مثل خوابیدن، تغذیه کردن یا ورزش کردن) نیست، بله می‌تواند نتیجه تعامل با دیگران باشد. در یک مطالعه، محققان دریافتند افرادی که تحت نظر رهبرانی کار می‌کنند که “انرژی‌دهندگان ارتباطی” هستند، برای سخت کار کردن و تمرکز روی کارهایشان، انگیزه بیشتر دارند. آن‌ها‌ همچنین گزارش کردند که لذت بیشتری را در کار خود تجربه کرده‌اند. و این منجر به افزایش عملکرد کارمندان می‌شود.


بنابراین، چگونه می‌توانید رهبری باشید که به دیگران انگیزه می‌دهد؟  

تحقیقات فراوانی وجود دارند که مزایای داشتن نگرش مثبت در رهبران تاثیرگذار را نشان می‌‌‌‌دهند. شما احتمالاً نیاز به علم ندارید که به شما بگوید منطقی است که فرد خوش‌بین، بسیار هیجان‌انگیزتر از افرادی که همیشه شکایت دارند، رفتار می‌کند. بنابراین، دائم تلاش کنید تا حمایت‌کننده، مهربان و خوش‌بین باشید.

برای مثال، وقتی با کارمندان زیرمجموعه خودتان موافق نیستید، ایده آن‌ها را سرکوب نکنید، درعوض، به ایده آنان احترام بگذارید و سعی کنید جنبه‌های مشترک را پیدا کنید. وقتی مشکلات به وجود می‌آیند، به جای آن که از تمام کارهایی که نمی‌توانید انجام دهید، بترسید؛ روی کارهایی که از پس آن‌ها برمی‌آیید، تمرکز کنید. سعی کنید درهر کاری که می‌کنید، مثبت باشید؛ این روحیه “من می‌توانم” شما می‌تواند مسری باشد.


رهبران فعال و پرانگیزه به آدم‌ها نمی‌گویند که چه کاری انجام دهند، تمرکز آن‌ها روی پرورش ارتباط‌های دو طرفه و قوی با افرادیست  که با آن‌ها کار می‌کنند. آن‌ها به احساسات، نگرانی‌ها، شادی‌ها و رضایت دیگران توجه دارند، و تلاش آنان این است که وقتی با آن‌های صحبت می‌کنند، با تمام وجود حضور داشته باشند. به عبارت دیگر نحوه برقراری ارتباط برای آن‌ها مهم است. مهمتر این که آنان نشان می‌دهند انتقادپذیرهستند، چون از این موضوع آگاهند که صادق، واقع‌بین و پاسخگو بودن نسبت به اقدامات خودشان، دیگران را هم تشویق می‌کند که این گونه باشند.

آیا تا کنون رئیسی داشته‌اید که بدون آن که به کاری علاقه داشته باشد یا به آن اهمیت بدهد، دست به انجام آن بزند؟ وقتی رهبر شما به خاطر نقشی که دارد هیچ شور و اشتیاقی از خود نشان نمی‌دهد و به اصطلاح حرص و جوش نمی‌خورد، خلاق بودن و ثمربخش بودن کار دشواری خواهد بود. محققین در مطالعات خود دریافتند رهبرانی که به کار خود علاقه دارند، بیشتر به اطرافیان خود انرژی و انگیزه می‌دهند. پس با چیزهایی در ارتباط باشید که شغل شما را برایتان معنادار می‌کنند. سپس، با به اشتراک گذاشتن اهداف شخصی خودتان و پروژه‌هایی که مشتاقید روی آن‌ها کار کنید، این شور و هیجان را با کارمندان خود تقسیم کنید. هر چه در مورد اقداماتی که قرار است انجام دهید، شفافتر عمل کنید و علت انجام هر کاری را بیان نمایید، افراد بیشتری متقاعد و مشتاق می‌شوند که درگیر کار شوند.


این مطالعه همچنین نشان می‌دهد که رهبران فعال و پرانرژی، محیط‌هایی را به وجود می‌آورند که هوش هیجانی را تحریک می‌کنند. این یعنی دانش و تجربه خود را با تیم خود به اشتراک بگذارید و ظرفیت یادگیری از دیگران و دریافت بازخوردها را داشته باشید. یعنی گفتگوهای باز و خلاقیت داشته باشید و مفروضات را به بحث بنشینید. تیمی که در گفت و شنودهای  پی در پی و صادقانه شرکت می‌کنند، به احتمال زیاد راه حل‌های بهتر و با کیفیت‌تری را برای حل مشکلات ارائه می‌دهند، چون خودشان هم در این مورد ذینفع هستند.

در نهایت این که به خاطر بسپارید که آدم‌ها با هم فرق می‌کنند، و چیزی که ممکن است به یک کارمند انگیزه بدهد ضرورتاً در مورد فرد دیگر این گونه نیست. بنابراین، وقتی سعی دارید بفهمید که چه چیزهایی می‌توانند به افراد تیم‌تان انگیزه و انرژی بدهند، یکی از بهترین روش‌ها این است که از آن‌ بپرسید. با این کار شما روی ابزارهایی سرمایه‌گذاری می‌کنید که آن‌ها‌ برای موفقیت لازم دارند، در این صورت به عنوان یک رهبر فعال و تاثیرگذار کار خود را به خوبی انجام داده‌اید.   

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     ثبت اشتراک نسخه آنلاین

بررسی و مقایسه تجهیزات شبکه

توسعه و پشتیبانی توسط ایران دروپال   |   میزبانی توسط پارس پک

هیات پزشکی ورزشی استان البرز یک مطلب کاربردی پیرامون راهکارهای افزایش انگیزش برای بازیکنان فوتبال منتشر کرد.

آمادگی از روز قبل

مطمئن شوید که روز قبل از مسابقه، استراحت خوبی داشته اید، به خصوص به خواب شب قبل از مسابقه خود اهمیت بیشتری دهید. مطمئن شوید که در روز قبل غذای مناسبی خورده اید  و کوله پشتی خود را کامل برای مسابقه بسته اید. اگر به خوبی آماده نشده باشید، قطعاً از نظر روانی برای شکست آماده شده اید.

در رختکن با صدای بلند موزیک گوش دهید

چطور به بازیکنان انگیزه بدهیم

موزیک می تواند سطوح قدرت و میزان انرژی روانی شما را بالا ببرد و میزان ضربان قلب شما را تا حد مشابه به مسابقه افزایش دهد. موسیقی انتخاب کنید که مورد علاقه همه تیم باشد یا اشعاری که به تیم مرتبط باشند. این کار باعث می شود که وقتی تیم حریف موزیک را می شنود، بفهمد که با تیمی بازی خواهد کرد که از نظر روانی به شدت آماده مسابقه است.

با صدای بلند و رسا صحبت کنید

با صدای بلند و رسا صحبت کردن، هورمونی آزاد می کند که باعث داشتن حس خوب و امادگی برای مسابقه می شود. فوتبال، ورزش تیمی است. بنابراین اگر مربی بتواند بازیکنان را متحد و به داشتن اقتدار تشویق کند، با این کار حریف را دعوت به مبارزه کرده و در نتیجه بازیکنانش پیروز میدان خواهند بود.

حالت چهره تان در هنگام مسابقه

نباید هر احساسی که دارید(اعم از: ترس، قدرت، احساس ضعف در مقابل تیم حریف و حتی خواست خود برای برد بازی) را از طریق صورتتان نشان دهید. هیچکس نمی تواند بدون اجازه شما چیزی که  درون شماست را حس کند. پس این اجازه را ندهید. با اقتدار و قدرت در زمین مسابقه حاضر شوید.

زبان بدن

تئوری((جنگ و گریز))، بیان می کند که در موقعیت خطر، یا آن موقعیت باقی بمانیم و بجنگیم یا فرار کنیم. مطمئن باشید وقتی حریفتان ببیند که شما همچنان مقتدر هستید و هنگام راه رفتن قدم های بلند برمی دارید و صاف می ایستید(سر بالا و سینه جلو)، قطعاً راه دوم را انتخاب می کند. پس همچنان مقتدر باشید و با برداشتن قدم های بلند و استوار و صاف ایستادن، حریف را از میدان به در کنید.

شروع مسابقه را با جمع شدن و صحبت کردن با اعضای تیم، به تأخیر بیاندازید.

 این صحبتهای لحظه آخری تیم، شما را مطمئن می سازد که هرکسی نسبت به نقش و مسئولیتش برای مسابقه آگاه است. علاوه بر این، تیم مقابل را ناامید کرده و آنها را بیقرار می کند. صحبت با همتیمی ها، در لحظه شروع مسابقه، نشانه ای از امادگی و فعال بودن شماست و واکنش تیم مقابل را بر می انگیزاند.

تهیه و تنظیم:  محمد رضا اویسی، دکتر افسانه صنعت کاران

کمیته روانشناسی هیات پزشکی ورزشی استان البرز

تمامی حقوق برای فدراسیون پزشکی ورزشی محفوظ است.

آموزش نتورک مارکتینگ

برای ایجاد سازمان فروشی قدرتمند

Alireza Mastery

چطور به بازیکنان انگیزه بدهیم

 

انگیزه داشتن لازمه رشد و موفقیت است.در صورتی که فردی برای انجام کاری انگیزه نداشته باشد طبیعتا آن را انجام نمیدهد.

در این پست در مورد انگیزه دادن به افراد سازمان صحبت میکنیم.

 

 اگر تمام کسانی که وارد تیم ما میشدند از همان روز اول بدون وقفه کار میکردند و با تمام انگیزه موانع و مشکلات را پشت سر می گذاشتند و از پله های ترقی بالا می رفتند خیلی خوب میشد نه!؟ ولی خب این اتفاق در عمل نمی افتد.خیلی از افرادی که وارد مجموعه میشوند ممکن است از روز اول انگیزه بالایی نداشته باشند.یا اینکه انگیزه داشته باشند ولی پس از مدتی انگیزه شان کم شود یا کلا از بین برود.چه کار کنیم که تیم با انگیزه ای داشته باشیم؟

 

کار کردن شما سرچشمه اصلی انگیزه دادن و تشویق مجموعه تان برای کار کردن است!

بهترین کاری که میتوانید برای ایجاد انگیزه در تیم انجام دهید، ساختن یک تیم جدید است.وقتی اعضای مجموعه ببینند که شما همواره در حال ورودی گرفتن و مجموعه ساختن هستید، قوی ترین نوع انگیزه در آنها ایجاد میشود.این موضوع از صد بار جلسه انگیزشی برای آنها بهتر است.

اگر میخواهید مجموعه با انگیزه ای داشته باشید، اول از همه خودتان کارهای لازم برای موفق شدن در نتورک مارکتینگ را انجام دهید.که اصلی ترین آنها ورودی گرفتن و مجموعه سازی است.

با این کار بچه های مجموعه تان انگیزه بالایی برای ساختن تیمشان پیدا میکنند، چون شما به آنها نشان داده اید که موفق شدن امکان پذیر است.

 

همه انسان ها از این که مورد توجه قرار بگیرند لذت میبرند.و همین طور به محیط هایی که در آن مورد توجه قرار میگیرند جذب میشوند و در آنجا اعتماد به نفس و انگیزه بالاتری برای فعالیت کردن دارند.

شما باید به همه افراد تیمتان توجه کنید.حتی آنهایی که کار زیادی انجام نمیدهند! به خاطر یک ویژگی مثبتی که دارند آنها را تشویق کنید و به آنها بگویید که میتوانند موفق شوند.کاری نکنید که کسی از این که در جمع شما قرار بگیرد احساس ناراحتی کند.فرهنگی داشته باشید که افراد از این که در تیم شما هستند خوشحال باشند و خودشان بخواهند که در این تیم کار کنند.

این را هم بدانید هدف های افراد با هم متفاوت است.درست است که همه ما برای کسب درآمد وارد بازاریابی شبکه ای میشویم ولی این را باید در نظر داشت که برای افراد مختلف، خواسته ها و اهداف مختلفی هم وجود دارد.

شاید یک نفر در درجه اول به خاطر استفاده از محصولات یا خدمات در تیم شما ثبت جایگاه کرده باشد.شاید یک نفر دیگر از جو دوستانه تیم خوشش آمد باشد و به خاطر آن وارد شده باشد.نباید صفر و یکی به افراد نگاه کرد.

“یا تو صبح تا شب داری نتورک کار میکنی و همش ورودی میاری یا اینجا جای تو نیست!”

بهتر است تفاوت های افراد را بپذیرید!

 

 

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟در صورت مثبت بودن سپاسگزارم اگر نظر بدهید و به اشتراک بگذارید.

وبسایت بازاریابی شبکه ای علیرضا ماستری

لینک کانال: t.me/alirezamastery_coach


 

چطور به بازیکنان انگیزه بدهیم
چطور به بازیکنان انگیزه بدهیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *