چطور به یک پسر نزدیک شویم

 
helpkade
چطور به یک پسر نزدیک شویم
چطور به یک پسر نزدیک شویم

چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم ؟ هر دختری در زندگی ممکن است زمانی که برای اولین بار شخصی را می‌بیند و احساس می‌کند از او خوشش آمده این سوال را از خود بپرسد. عاشق شدن موضوعی است که برای همه اتفاق می‌افتد و اغلب دوست دارند تا فرد موردنظر را هم به خود علاقه‌مند کنند. باید بدانید علاوه بر ظاهر، برخی از ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی در شما باعث می‌شوند تا پسری را که می‌خواهید به خود علاقه‌مند کنید. برای جذاب شدن نیازی به هزینه‌های زیاد ندارید، تنها کافی است بر روی ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی خود کار کنید و مجموعه‌ای از آن‌ها را در خود پرورش دهید. شناخت مردان و درک عواطف و احساسات آن‌ها کمی مشکل است. با این حال رعایت چند نکته کلیدی به شما کمک می‌کند تا در جذب کردن آن‌ها به خود موفق‌تر باشید و روابط عاشقانه‌ای ایجاد کنید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه راه‌های جذب مردان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

کاری که در مرحله‌ی اول باید برای جذب مرد مورد علاقه‌ی خود انجام دهید این است که اطلاعاتی از او به دست آورید. رفتارهای او را زیرنظر بگیرید تا متوجه شوید فرد موردنظر چه ویژگی‌ها و علایقی دارد؛ چرا که روش‌های جذب افراد مختلف با هم متفاوت است. برخی درون‌گرا و برخی برون‌گرا هستند. جذابیت درونی همان ویژگی های منحصر به فرد و امتیاز فردی شماست که باعث می‌شود مردها به شما جذب شوند.

چطور به یک پسر نزدیک شویم

هرچه قدر مهارت های ارتباطی و ویژگی های شخصی خودتان را ارتقا ببخشید، مردهای بیشتری تمایل به شناخت شما و برقراری ارتباط با شما می‌کنند. برای این‌که بفهمید چگونه پسری را عاشق خود کنید با ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

اصلی ترین ویژگی که در ارتباط با دیگران شما را تبدیل به فردی جذاب می‌کند، اعتماد به نفس است. اهمیت این موضوع را می‌توانید در روابط دیگران با خودتان جستجو کنید. حتما شما هم متوجه شده‌اید کسانی که اعتماد به نفس بالایی دارند در نظرتان جذاب‌تر دیده‌ می‌شوند. افراد با اعتماد به نفس در روابط عاشقانه موفق ترند و قدرت اصلی روابط دست آن‌هاست.

آیا خودتان از مردی خوشتان می آید که اعتماد به نفس دارد و راحت صحبت می‌کند یا فردی که بی اعتماد به نفس است؟ به جذابیت و زیبایی، مهارت ها و ارزش هایتان باور داشته باشید و اعتماد به نفس را در خودتان تقویت کنید تا فرد موردنظر را عاشق خود کنید. برای اطلاع از راه‌های افزایش اعتماد به نفس کلیک کنید.

یکی از مواردی که در ابتدای شکل گیری روابط موثر است، ظاهر بیرونی شماست. در مرحله‌ی اول این ظاهر است که فردی را نسبت به شما جذب می‌کند. برای جذابیت ظاهری لازم نیست به سراغ جراحی‌های زیبایی بروید؛ منظور ما از این نوع جذابیت، آراستگی، پاکیزگی و به‌روز بودن است. نکته ای که بایدر رعایت کنید این است که سعی کنید همیشه در بهترین وضعیت ظاهری خود باشید و پوشش خود را متناسب با شرایط و محیط‌ها انتخاب کنید.

ارتباطات کلامی از انواع راه‌های ارتباطی هستند که در جذابیت شما برای طرف مقابل بسیار تأثیرگذا است. فن بیان قوی و ارتباط کلامی موثر از اصلی ترین عوامل شروع و ادامه‌ی روابط می باشد. باید بتوانید هنگام برقراری ارتباط چه در قالب پیام دادن و چه در صحبت های رو در رو تاثیرات لازم را در ناخودآگاه فرد بگذارید و از ایجاد تنش و احساسات منفی جلوگیری کنید. برای تقویت و پرورش ارتباطات کلامی راه‌کارهای زیادی وجود دارد همچنین مشاوره روانشناسی در این زمینه به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های ارتباطی خود را ارتقا ببخشید.

با آشنایی به زبان بدن شما می‌توانید احساسات و افکار شخص مقابل را تحلیل کنید و بهترین واکنش را برای پاسخ دادن به او انتخاب کنید. در این صورت فرد احساس می‌کند شما او را به خوبی درک می‌کنید و احساس صمیمیت بیشتری به او دست می‌دهد. علاوه‌بر این شما می‌توانید با زبان بدن تاثیرات عمیقی بر شخص مقابل بگذارید.

اگر به مردی که مجذوبتان کرده خوب فکر کنید متوجه می‌شوید او معیارهایی دارد که از نظر شما جذاب به حساب می آیند . اگر می‌خواهید مردی را عاشق خود کنید با بررسی زبان بدن و صحبت های او معیارهایی را که برایش ارزش دارد جستجو کنید و سعی کنید آن ها را در خودتان به وجود آورید.

 

اکثر مردها عاشق زنی می‌شوند که آرامش دارد و با لبخندهای به موقع تصویری ماندگار از خودش در ذهن بقیه به جای می‌گذارد. سعی کنید لبخندی گرم و سرشار از توجه داشته باشید و همزمان به چشمان فرد مقابل نگاه کنید. این لبخند موجی از احساسات مثبت را نسبت به شما بر می‌انگیزاند.

در مورد فعالیت هایی که دوست دارید و غالبا سعی می‌کنید آن ها را انجام دهید صحبت کنید. اینکه دوست دارید رمان بخوانید یا ساعاتی در روز را صرف یوگا کنید، فیلم و سریال ببینید یا جملات انگیزشی را گوشه‌ی دفترچه‌تان یادداشت کنید همگی جزو علایق شما به شمار می‌آیند و باعث ایجاد صمیمیت بیشتر بین شما می‌شوند. همچنین از این طریق می‌توانید اشتراکات خود با مرد موردنظرتان را پیدا کنید.

طبق تحقیقات اکثر مردها به گونه ای تربیت شده‌اند که دوست دارند احساس مفید بودن داشته باشند. راجع به چالش پیش روی خود با او صحبت کنید یا برای برنامه ریزی یک اخر هفته ی جذاب با او مشورت کنید و سعی کنید او را مردی باهوش و قابل اتکا نشان بدهید.

غرق شدن در فضای مجازی باعث می‌شود از خیلی از لحظات خوش در زندگی واقعی غافل شوید و توجه لازم را به دور و برتان نداشته باشید. کمی از دنیای مجازی فاصله بگیرید. این کار هم شما را باهوش تر نشان می‌دهد و هم فرصت های بیشتری برای خلق لحظه‌های هیجان انگیز در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه‌بر این استفاده‌ی زیاد از گوشی موبایل در هنگام صحبت با دیگران نشانه‌ی بی احترامی است و باعث فاصله‌ی شخص مورد نظر از شما می‌شود.

مردها شیفته ی زنانی می‌شوند که طبیعی و نرمال رفتار می‌کنند و شخصیت منحصر به فرد خودشان را دارند. با یک شوخی به موقع باعث خندیدن طرف مقابل شوید یا به وقت نیاز پای در و دل های طرف مقابل بنشینید اما در هر صورت از رفتار مصنوعی و یا تقلید جلوگیری کنید. یک شخصیت طبیعی و با ثبات با وجود تمام نقص‌هایش بسیار دوست داشتنی تر از شخصیت مصنوعی و تقلیدکار است.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه راه‌های جذب مردان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

احتمالا زمانیکه شما برای جلب توجه پسر موردعلاقه‌تان تلاش می‌کنید گاهی بسیار ناامید می‌شوید و فکر می‌کنید این کار شدنی نیست؛ چراکه همیشه از هرکسی که خوشتان نمی‌آمده فورا جذب شما می‌شده اما همین که به شخصی علاقه‌مند می‌شوید هیچ نشانه‌ای از علاقه و توجه در او پیدا نمی‌کنید. به همین خاطر شاید دست به انجام کارهایی بزنید که پسر مورد‌علاقه‌تان را بیشتر از خود دور کنید تا اینکه بدستش بیاورید. در این مقاله ما سعی می‌کنیم تا روش‌ها و تکنیک‌هایی را به شما بیاموزیم تا بتوانید از طریق آن‌ها توجه پسر مورد‌نظرتان جلب کنید و او را شیفته خودتان کنید.

فهرست مطالب

اعتماد به نفس نقشی کلیدی در جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان دارد. چه یک دختر پرشور معاشرتی باشید، چه دختری کم‌حرف و گوشه‌گیر، در هر حال باید اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان را قبول داشته باشید. با اعتماد به نفس می‌توانید نظر پسر مورد علاقه‌تان را به خود جلب کنید. سوال اینجا است که چه چیزی باعث می‌شود اعتماد به نفس پیدا کنید؟ این عامل می‌تواند یک لباس زیبا یا عطر خوشبویی باشد که به شما احساس خاص بودن می‌دهد؛ مطمئناً عامل‌های بسیاری در زندگیتان وجود دارد که به ارتقاء اعتماد به نفستان کمک می‌کند. البته فقط ظاهر زیبا نیست که به شما اعتماد به نفس می‌دهد. اعتماد به نفس درونی مهم‌تر از اعتماد به نفسی است که ریشه در ظاهر زیبا دارد. اگر خودتان را دوست داشته باشید، اتفاقات خوبی برایتان رخ می‌دهد و شادی و موفقیت را به سمت خودتان جذب می‌کنید. اگر خودتان را باور داشته باشید، اعتماد به نفستان نیز بیشتر خواهد شد.

حتما بخوانید: مشاوره روانشناسی افزایش اعتماد بنفس: توجه به علایق و تغییر دیدگاه 

چطور به یک پسر نزدیک شویم

بهترین راه برای مجذوب و شیفته کردن پسر مورد نظرتان این است که با نشان دادن توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردتان توجهش را جلب کنید و او را به خودتان علاقه‌مند کنید. شناختن دختر جذاب و هیجان‌برانگیزی که توانایی‌های زیادی دارد، همیشه برای پسرها جالب است، پس به او نشان بدهید که واقعاً از هر انگشتتان یک هنر می‌بارد. برای جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان باید استعدادها و فعالیت‌هایی را که شما را خاص و جذاب می‌کند، به معرض نمایش بگذارید. برای مثال اگر نقاش ماهری هستید، دفعۀ بعد که او را در دوروبرتان دیدید، کارهایتان را به دوستانتان نشان بدهید و به او هم بفهمانید که چه نقاش چیره‌دستی هستید.

اگر می‌خواهید در جمع بقیۀ دخترها بدرخشید، باید خاص و منحصر به فرد باشید. خاص بودن سخت نیست، چون احتمالاً شما هم مانند هر انسان دیگری علائق، استعدادها و عادت‌های منحصر به فردی دارید و با نشان دادن آنها می‌توانید پسر مورد علاقه‌تان را جذب کنید. منحصر به فرد بودن یعنی این که همرنگ جماعت نباشید. مثلاً می‌توانید به جای این که مانند بقیۀ دخترها منتظر بمانید تا او برای قرار گذاشتن پیشقدم شود، خودتان پا پیش بگذارید و او را به صرف شام در یک رستوران دعوت کنید.

اگر دید مثبتی به زندگی داشته باشید، چون آغوشتان را به روی اتفاقات خوب باز می‌کنید، طبعاً اتفاقات خوبی هم برایتان رخ خواهد داد. این نظریه دربارۀ جلب توجه مردان نیز مصداق دارد. اگر پسر مورد علاقه‌تان شما را با چشمانی درخشان و لبی خندان ببیند، انرژی مثبتتان به او هم سرایت می‌کند و او را سرشار از هیجان می‌کند. به خاطر بسپارید که مثبت‌اندیشی و انرژی مثبت مسری است. مطمئن باشید که اگر پسر مورد علاقه‌تان متوجه نگرش مثبتتان بشود، ترغیب می‌شود که شما را بیشتر بشناسد.

یک راه دیگر برای متمایز شدن از بقیه و جلب توجه و جذب پسر مورد علاقه‌تان این است که یک دختر مستقل و رهبر باشید. البته منظورمان این نیست که برای ریاست انجمن‌های دانشجویی نامزد شوید، اما باید سرسختانه پای عقایدتان بایستید. برای مثال می‌توانید نمایندۀ کلاستان بشوید. اکثر پسرها به خاطر قبول کردن این مسئولیت و بیان شجاعانۀ عقایدتان به شما احترام خواهند گذاشت، حتی اگر تحسین و احترامشان را صراحتاً به زبان نیاورند.

تاثیر اولی که در نخستین برخورد بر روی دیگران به جا می‌گذارید، بسیار مهم است. اهمیت این تاثیر اولیه در ملاقات با پسری که به او علاقه دارید، صدچندان می‌شود. عصبی بودن گاهی اوقات باعث می‌شود که ساکت و خجالتی بشوید و نسبت به پسری که دوستش دارید، بی‌توجه و بی‌تفاوت به نظر برسید. برای این که تاثیر خوبی روی پسر مورد علاقه‌تان باقی بگذارید، نباید از دیگران کناره بگیرید یا از این بترسید که مبادا با نزدیک شدن به او از خودتان یک احمق بسازید. مهربان و مودب باشید و اگر کاری کردید که مایۀ خجالتتان شد، فراموشش کنید و به سرعت تسلیم نشوید.

مهم نیست که چقدر دلتان می‌خواهد این پسر جذاب به شما توجه کند، در هر حال نباید با کلافگی و درماندگی رفتار کنید. ناامیدی اصلاً جذاب نیست و اگر خودتان را بیش از حد علاقه‌مند نشان بدهید، به سرعت دلش را می‌زنید و او دیگر کمترین توجهی به شما نخواهد کرد. فرصت نفس کشیدن را از او نگیرید و با توجه بیش از حد خفه‌اش نکنید.

حتما بخوانید: چطور عشقم رو جذب کنم؟ (11 راه علمی برای جذب مردان) 

لازم به تکرار نیست که جذابیت ظاهری نقش قابل توجهی در جذب مردان دارد و مردان در نخستین نگاه کاملاً به ظاهر طرف مقابل توجه می‌کنند. لباس‌هایی را که جلوۀ بیشتری به زیبایی‌های زنانه‌تان می‌دهد، امتحان کنید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید و خودتان را انگشت‌نما نکنید.

ظاهری ساده و شیک همیشه می تواند نظر هر مردی را جلب کند. هیچ وقت سعی نکنید برای جلب توجه مردان دست به روش های نامتعارف بزنید. برای مثال آرایش غلیظ شاید در ابتدا توجه آن‌ها را جلب کند اما حقیقت این است که این توجه ماندگار نیست و بعد از مدتی کمرنگ خواهد شد.

حتما بخوانید: چی بپوشم پسرا خوششون بیاد؟ (تیپای دخترونه که پسرا میپسندن)

با آرامش رفتار کنید و عصبی و بی‌تاب نباشید. هر از گاه در حالی که با ظرافت با مداد یا فنجان قهوه‌تان بازی می‌کنید، به او خیره شوید. حواستان به رفتارهای غیرکلامیتان باشد چراکه می توانند تاثیر بسیار زیادی روی پسر موردعلاقه‌تان داشته باشند.

پسرها همیشه جذب دخترهایی می‌شوند که گل سرسبد هر جمع و محفلی هستند. پس وقتی با دوستانتان هستید، با آنها خوش بگذرانید. وقتی او ببیند دختر شاد و سرزنده‌ای هستید که از زندگی کردن لذت می‌برد، بعید است که شما را ندیده بگیرد.

پس تا می‌توانید به خودتان برسید و تفریحات سالمی با دوستانتان ترتیب بدهید. ورزش‌های دست جمعی، کوه نوردی، پیاده روی، سینما، کنسرت و .. می‌تواند از جمله فعالیت‌هایی باشد که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

اگر می‌توانید کنار میزش بنشینید یا بهانه‌ای پیدا کنید و با هم هم‌کلام شوید. به او بفهمانید که به او علاقه دارید، در عین حال زیاده‌روی هم نکنید و هر بار که او را می‌بینید سراسیمه به سمتش ندوید.

هر از گاه “تصادفاً” او را در جایی مانند کافه یا دورهمی‌های دوستانه ببینید. می‌توانید از تکنیک‌های گفته شده برای جذب پسر مورد علاقه‌تان استفاده کنید، اما ضرورتی ندارد که حتماً با او حرف بزنید. فقط توجهش را جلب کنید و کاری کنید که وقتی حضور ندارید، دلتنگتان بشود.

این روزها شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی در آشنایی با دیگران دارند، و وقتی هم که می‌خواهید توجه فردی را جلب کنید و او را به شناختن خودتان ترغیب کنید، می‌توانند به کارتان بیایند. پست‌های وبلاگتان یا عکس‌های اینستاگرامتان همه و همه باعث می‌شود که پسر مورد علاقه‌تان با علائق و جنبه‌های مختلفی از زندگیتان آشنا شود و بیشتر شما را بشناسد. پس سعی کنید با حساب‌های کاربریتان در شبکه‌های اجتماعی توجهش را جلب کنید.

حتما بخوانید: چگونه در چت و فضای مجازی جذاب باشم (چطور در چت پسری را تور کنم؟) 

باید با پیام‌هایتان حسی را به او منتقل کنید تا به حال کسی به او منتقل نکرده است. پیام‌‌های که با موبایلتان برای او می‌فرستید باید نشان بدهد که شما چقدر محترم، خاص، شوخ و قابل اعتماد هستید و از جذابیت و سیاست زنانه برخوردارید. از آنجایی که هر دختری این مهارت را ندارد که در پیام این ویژگی‌ها را نشان بدهد، شما با این کار برای او منحصر به فرد می‌شوید. هیچ وقت قدرت پیام‌هایتان را دست کم نگیرید امروزه همه به موبایلشان وابسته هستند و ساعات زیادی را در حال استفاده از آن هستند، اگر شما بتوانید با این دستگاه حس خوب و منحصر به فردی را به او بدهید او به جای موبایلش به حسی که شما با موبایل به او منتقل می‌کنید وابسته می‌شود. رادیو عشق در دوره جذب عشق با موبایل رموز جذب کردن فرد مورد علاقه‌تان را از طریق موبایل و پیام به در اختیارتان قرار داده است.

اگر پسر مورد علاقه‌تان را در دانشگاه و محل کار مرتب ملاقات می‌کنید می‌توانید هرازچند گاهی از او درخواست کمک کنید. مردها معمولا دوست دارند به خانم‌ها کمک کنند چرا که با این کار حس مردانگی در آن‌ها تحریک می‌شود و احساس قدرت می‌کنند. یادتان باشد که در انجام این کار زیاده روی نکنید. زمانیکه شما 2-3 بار این درخواست را از او داشته باشید طبیعتا خودش متوجه احساس شما خواهد شد.

اگر بتوانید پسری را بخندانید، می‌توانید مطمئن باشید که توجهش را هم جلب کرده‌اید. البته اول باید حس شوخ طبعیش را بسنجید. برخی افراد حرف‌های کنایه‌دار برایشان جالب‌تر است و برخی شوخی‌های بی‌پروا را ترجیح می‌دهند. اگر او را خوب نمی‌شناسید، از تعریف کردن جوک‌های خودمانی و بحث‌برانگیز خودداری کنید.

اگر قصد جلب کردن توجه پسری را دارید که به او علاقه‌مند شده‌اید بهتر است کمی صبور باشید و تکنیک‌های زیر را انجام دهید. اعتماد به نفس خود را بهبود ببخشید. با نشان دادن مهارت‌ها و استعدادهای هنری، درسی، یا حتی ورزشی خود به صورت غیرمستقیم اشتیاق او را ترغیب کنید. سعی کنید نسبت به دختران دیگر خاص باشید. این کار را از طریق بهبود مهارت‌ها و استعدادهای خود انجام دهید. خوش بین باشید و دورادور انرژی مثبت خود را برای او بفرستید. از خودتان چهرۀ دختری مستقل را نشان دهید. او را تحت تاثیر قرار دهید و بیش از اندازه پیگیر او نباشید. به ظاهرتان اهمیت دهید و با رفتارهای غیرکلامی خود او را ترغیب کنید. به تفریحات دخترانه خود بپردازید و نشان دهید که دختر شاد و سرزنده‌ای هستید. گاهی از او کمک بگیرید و سعی کنید در مکان‌های مشترکی به صورت اتفاقی با هم ملاقات کنید. از شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید و برای او پیام بفرستید. اگر تمام این تکنیک‌ها را به درستی انجام دهید می‌توانید به پسر موردعلاقه‌تان برسید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

چطور به یک پسر نزدیک شویم

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

11 بازدید

41 بازدید

87 بازدید

82 بازدید

165 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام بنده ۱۸ ساله هستم و دختر هستم حدودا ۲۰۰ روزی هست که از یه آقایی خوشم میاد که ۲۹ ساله هستن از لحاظ اختلاف سنی اصلا مشکلی با ایشون ندارم بخاطر اینکه خودم دوست دارم با افرادی ارتباط برقرار کنم که ازم بزرگتر باشن از بودن کنار کسایی که همسن و سال خودم هستن حوصله ام سر میره این آقا دبیر من هستن و فقط سه بار ایشون رو به صورت حضوری دیدم ولی توی مجازی گاها باهاشون صحبت میکنم نماینده ی ایشون هستم ایشون شاگردای زیادی دارن و مجرد هستن و توی شهر دیگه ای ساکن هستن ایشون تهران و بنده کردستان هستم میخواستم بدونم راهی برای جذب ایشون وجود داره؟ در حای که از موقعیت اجتماعی خوّی برخوردار هستن .. شدیدادل بسته ی ایشونم

سلام دوست گرامی علاقه به استاد و شخصی که دور از دسترس شماست و سن بالاتری نسبت به شما دارد، از نشانه‌های برجسته طرحواره رهاشدگی است. بهتر است ابتدا مشاوره فردی دریافت کنید تا علت این کشش و علاقه را پیدا کنید و سپس این علاقه ارزیابی شود.

سلام من یک سالی میشه که یک پسری را دوست دارم و به صورت حضوری بهش گفتم دوسش دارم و اون فقط بهم گفت الکی میگی و الان یک ماهی است که داره از خودش عکس العمل نشون میده مطمئن نیستم که این عکس العمل ها نشون دهنده این است که منو دوست داره دیگه خسته شدم میتونید کمکم کنید که هنوزم باید صبر کنم که شاید اون بیاد بگه یا خودم بگم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. توصیه می‌شود که به صورت مستقیم ابراز علاقه از طرف خانم انجام نشود، چون معمولاً نتیجه خوبی ندارد. تا زمانی که او نتواند به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند، حسابی روی رابطه نمیتوان باز کرد. برای اینکه بتوانید مهارت صحیح برای جذب کردن عشق یاد بگیرید، می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام ،پسردایی من ۳_۴ سال ازمن بزرگتره و من توی جمع فامیل تنها نوه ی دختری هستم و از بعضی نگاه ها و رفتار هاش برداشت کردم که ازمن خوشش میاد اما میتونه خیلی طبیعی باشه اما تنها چیزی که توجه ام رو جلب کرده اینه که رفتار بقیه پسر های فامیل اینطور نیست

سلام من 5 ساله با ی پسر دوست معمولیم و قبلا رفیقش رلم بود قبل رل زدنم با رفیقش این پسره منو خیلی دوست داشت ولی من قبول نکردم الان خودم عاشقش شدم و بهش گفتم اونم دوسم داره و روم غیرت داره ولی با دوستم رل زده ی چند وقتیم بود با دوستم جدا شدند و با من رل بود حدود یک ماه ولی دوباره دوسم برگشت اون پسر برگشت پیش دوستم چیکار کنم ک بیاد با من

سلام دوست گرامی سرمایه‌گذاری اشتباهی انجام دادید و در تلاش هستید مسیر اشتباه را ادامه دهید. بهتر است او را کنار بگذارید، چون او به سمت دوست شما برگشته است.

سلام‌ من از پسری خوشم‌میاد من ۱۷سالمه و اون ۲۴ولی‌نمیدونم چطور بهش پیام بدم اخرین باز بهم گفت تا دیدار بعدی خدانگهدار تو چت و بعد از اون بهم اصلا تکست نمیده ولی من از اونجایی که کاریزما دارم هر وقت بیرون در میام حتی بعد دوهفته اونو ناخداگاه بیرون میبینم و‌لی نمیدونم چیکار کنم بهش پیام بدم یا ندم غرورم میشکنه کوچیک میشم باید اون بده با اینکه کلا بیخیال بشم که دوست ندارم ولی خوشم میاد بشناسم ببینم چطوره کلا موندم تو دوراهی که پیام بدم یانه

سلام دوست گرامی خیر پیامی ارسال نکنید. این شیوه مستقیم ابراز علاقه در آینده رابطه شما را مختل می‌کند. ابتدا باید به سن خودتان توجه داشته باشید. حضور شما در سن نوجوانی این هیجان را به شما می‌دهد که بخواهید هر چیزی را تجربه کنید. بهتر است پیش از هرگونه اقدام و یا تصمیم عملی، با مشاور مشورت کنید.

سلام من 16سالمه و اون 18سالشه خیلی الکی خودمو اذیت میکنم نگران از دست دادنشم خیلی این حرفارو تکرارمیکنه ازاینکارام خوشش نمیاد و اذیتش میکنم بااین کارام زود دربرابر مشکلات تسلیم میشم میگه خیلی ضعیفی میشه راهنماییم کنین ک چجوری اینکارارو کناربزارم؟

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و بسیاری از رفتارهایی که در رابطه اتفاق میفتد، به علت سن شماست. اما درباره ترس از دست دادن، نیاز دارید مهارت‌های زندگی را آموزش ببینید تا بتوانید به رفتارهای خودتان مسلط تر باشید. شما می‌توانید نوبت مشاوره خودتان را از رادیوعشق رزرو کنید.

من از یه پسر خیلی خوشم میاد خیلی دوستش دارم باهاش توی برنامه حرف زدم یه اتفاقی افتاد که اون به من گفت ما فقط دوستیم عاشقش که نیستیم من چطوری دل اون رو به دست بیارم اینو بگم من 16 سالمه اون 29 ساشه

سلام دوست گرامی طرف مقابل به درستی اشاره کرده که عاشق هم نیستید، چون هنوز همدیگر را نمی‌شناسید و احتمالا حضوری ندیدید. شما سن کمی دارید و اختلاف سنی‌تان با طرف مقابل نیز زیاد است. دلیل اینکه می‌خواهید دل او را به دست بیاورید چیست؟ در واقع چه ویژگی‌هایی در ایشان وجود دارد که هدف شما به دست آوردن دل او شده است؟ ابتدا این مسائل را مشخص کنید تا بدانیم تا چه میزان از خودتان، طرف مقابل و رابطه عاطفی اطلاعات دارید. می‌توانید این روند را با مشاوران رادیوعشق درمیان بگذارید.

سلام من۲۸ سالمه و از یه پسره ک شیرینی فروشی داره خوشم اومده یبار فقط رفتم مغازه ش حس کردم اونم شاید بمن علاقه داشته باشه مسیر هرروزم از جلوی مغازه ش ردمیشم حالا میخاستم ببینم چجوری میتونم باهاش ارتباط بگیرم درواقع ب چ بهونه ای؟!شاید واسه سن من خنده دار باشه ولی ادم ارومی هستم و ی شهرکوچیک هستم ک راحت نیس ارتباط برقرار کردن

سلام دوست گرامی ابتدا باید از خودتان بپرسید از چه ویژگی در این آقا خوشتان آمده است و در واقع دلیل توجه شما به ایشان چه بوده است؟ سپس معیارهای خودتان را برای انتخاب یک فرد ایده‌آل مدنظر قرار دهید. اگر این معیارها نزدکی بهم باشند شما می‌توانید از طریق آموزش مراحل جذب عشق توجه ایشان ره به خود جلب کنید. اشاره کردید حس می‌کنید او هم به شما حس دارد. او چه رفتاری نشان داده است که شما این برداشت را دارید؟ قبل از ایجاد یک رابطه روی آن حساب نکنید تا منجر به پشیمانی شما نشود. برای آموختن مسیر صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام یه پسری هست که نمیدونم واقعا دوستش دارم یا نه ولی دلم میخواد همش ببینمش:/ ولی خب از طرفی نه دلم میخواد به عنوان دوست دخترش باشم نه همسر چون خانواده هامون به هم نمیخورن تا حدودی هم شناخت دارم ازش ولی یکم گیج شدم نمیدونم چه کنم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. گیج شدن شما ممکن است به این دلیل باشد که معیارهای مشخصی برای انتخاب همسر یا رابطه عاطفی ندارید. وقتی می‌دانید که او برای شما مناسب نیست، بهتر است این ذهنیت را از خود دور کنید که او تغییر می‌کند و مناسب شما می‌شود.

سلام. من از یه پسری خوشم اومده. من و اون 6 سال تفاوت سنی داریم. من 15 و اون هم 21 سالشه و تقریبا هر شب میبینمش و خیلی دوستش دارم اما نمیتونم بفهمم حس اون رو و میخوام که اونم بهم علاقه مند شه. اما مثلا نمیتونم باهاش خیلی حرف بزنم یعنی نمیتونم خیلی بهش نزدیک بشم. لطفا اگه راه حلی هست بهم بگین.

سلام دوست گرامی سنی که شما در آن قرار دارید، سن نوجوانی است. یعنی زمانی که هیجانات و گرایش به جنس مخالف در بالاترین سطح خود قرار دارد. بنابراین دلیل گرایش شما با ایشان طبیعی است. اما در مورد سوالی که پرسیدید که او به شما علاقمند است یا خیر و چه کنید که او را به خود علاقمند کنید؟ در حالتی که صحبت کردن با او و یا جذب ایشان کار سختی باشد، نیاز دارید که فرصتی فراهم کنید تا راجع به یک مساله مشترک غیر رابطه با او صحبت کنید. عزت نفس خود را تقویت کنید و اجازه دهید ایشان به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند. اما به صورت کلی بهتر است در این سن وارد رابطه عاطفی نشوید.

سلام من 21سالمه و مدتی با فردی که۲۴ سالشه و خیلی سر به زیر وپاکه و اصلا شبیهه ادمای امروزی نیس اشنا شدم نوعی همکار هستیم و بعد ۴ ۵ ماه ایشون شروع کردن به حرف زدن با من در رابطه با کار اما با شوخ طبعی زیاد جوری ک سعی داشت بخندونه منو الان حدود چند ماهی هست ک میگذره و برخلاف اون چند ماه اول مستقیم تو چشام نگاه میکنه ولی خب من نمیدونم ک حسش چیه و اینکه وضعیت مالیش از من پایینتره و درگیره کارو خانوادشه و خود من هم از سر به زیریش عاقل بودنش خوشم میاد موقع حرف زدن باهاش قلبم تند تند میزنه ولی دیگه نمیدونم ربطی به سنم داره یا اینکه واقعادوسش دارم الان سوال من اینه ایشون منو دوس داره چطوری کاری کنم سر صحبتو باز کنه و راحت تر شه بامن??

سلام دوست گرامی به 2 نکته توجه کنید: 1) تا وقتی به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه نکرده است، روی او حساب ویژه‌ای باز نکنید 2) تلاش کنید تا درباره زندگی و روزمره او اطلاعات بیشتری کسب کنید. معیارهای خودتان را بررسی کنید و علت اینکه به او جذب شدید را برای خودتان حتما مرور کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام . یک پسری که خیلی از خودم کوچکتره مرتب بمن اظهار علاقه و عشق میکنه . من تنهام و اونم خیلی اصرار میکنه . ازش بدم نمیاد . اما آخه خیلی برای سن من کوچکه . خیلی احمقانه ست اگر بگم دارم یواش یواش بهش جذب میشم ؟ اصلا گیج شدم . نه دوست دارم خودمو کوچک کنم . نه تحمل دوری از اونو دارم . چه کنم ؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره‌ای نکردید و اینکه چندوقت از شما بزرگتر هستند؟ نه، این احمقانه نیست که شما نسبت به فردی که مرتب به شما ابراز علاقه می‌کند، جذب شوید. اما قبل از پذیرفتن علاقه ایشان از خودتان بپرسید که دلیل اینکه او جذب شما شده است چیست؟ همچنین به این نکته دقت کنید که به خاطر اختلاف سن نقش ما از یک دوست، تبدیل به یک مادر یا معلم تبدیل نشود.

سلام وقتتون بخیر: من و خانوادم تقریبا 5سالی هست که خونمون رو عوض کردیم ومن از اولین باری که برای دیدن خونه اومدیم پسر همسایمون رو دیدیم و تقریبا از اون خوشم اومد ولی خب سریع یادم رفت تا اینکه اسباب کشی کردیم و من هر روز با این آقا مواجه میشدم تا الان و تقریبا بیشترین چیز هارو از ایشون میدونم و خانوادشون.علاقه مند شدم ولی نمیدونم چیکار کنم میشه کمکم کنید؟ آخه راهکار های بالا بعضی هاش واقعا سخته مثلا سر صحبت رو باز کنم خوب نمیشه حرفی زد:/ و اینکه به ظاهر پسری میاد که سرش تو لاک خودشه ولی خب جنتلمنه…

سلام دوست گرامی اشاره‌ای به سن خودتان و طرف مقابل نکردید. ابتدا باید علت‌هایی که باعث شده به ایشان علاقمند باشید را مشخص کنید تا یک هیجان زودگذر نباشد. سپس نیاز دارید که معیارها و ویژگی‌های ایشان را با معیارهایی که در ذهن خودتان در نظر دارید بسنجید. مسیر درست جذب عشق را یاد بگیرید و برای یادگیری این مسیر می‌توانید دردوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، نکات طلایی جذب عشق از آشنایی تا ازدواج را مطالعه کنید.

سلام . میدونم خیلی مسخرست ولی من از یه پسری که هرشب میاد پارک و میبینمش خوشم میاد تقریبا سربه زیر و مغروره و من یه دختر چادری خیلی دوست دارم توجهش رو به خودم جلب کنم و با راهکارای شما نمیتونم چون امکانش نیست ن اسمش رو میدونم ن چیز دیگه ای یکسالی میشه که ازش خوشم میاد ولی اون منو نمیبینه میتونین بهم کمک کنین؟؟

سلام دوست گرامی اینکه بدون هیچ شناختی از او خوشتان آمده، کمی غیرمنطقی است اما می توانید براساس یک بهانه سر صحبت را با او باز کنید. اما ابتدا باید سن شما، شرایط تان و دلیل جذب به ایشان بررسی شود. برای مشاوره و شیوه صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

منو دوست پسرم ۶ ساله باهمیم و من خانوادم زیاد نمیزارن که بیرون برم ببینمش بهم خیانت کرد و بهم گفت که سه روز با دختری وارد رابطه شده گفت بخاطر اینکه از هم دور شدیم اینجوری شد…بعدش خیلی پشیمون شده و میخواد برگرده گفت حسی به اون طرف نداره با این که دیدم پیام های عاشقانه داده بود ولی الان پشیمونه نمیدونم دوباره فرصت بدم یا نه؟

سلام دوست گرامی اگه واقعا پشیمان هستند میتونید بهشون فرصت مجدد بدهید اما با شرایط مشخص و جدید و در صورت تکرار مجدد رابطه را تمام کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

احتمالا زمانیکه شما برای جلب توجه پسر موردعلاقه‌تان تلاش می‌کنید گاهی بسیار ناامید می‌شوید و فکر می‌کنید این کار شدنی نیست؛ چراکه همیشه از هرکسی که خوشتان نمی‌آمده فورا جذب شما می‌شده اما همین که به شخصی علاقه‌مند می‌شوید هیچ نشانه‌ای از علاقه و توجه در او پیدا نمی‌کنید. به همین خاطر شاید دست به انجام کارهایی بزنید که پسر مورد‌علاقه‌تان را بیشتر از خود دور کنید تا اینکه بدستش بیاورید. در این مقاله ما سعی می‌کنیم تا روش‌ها و تکنیک‌هایی را به شما بیاموزیم تا بتوانید از طریق آن‌ها توجه پسر مورد‌نظرتان جلب کنید و او را شیفته خودتان کنید.

فهرست مطالب

اعتماد به نفس نقشی کلیدی در جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان دارد. چه یک دختر پرشور معاشرتی باشید، چه دختری کم‌حرف و گوشه‌گیر، در هر حال باید اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان را قبول داشته باشید. با اعتماد به نفس می‌توانید نظر پسر مورد علاقه‌تان را به خود جلب کنید. سوال اینجا است که چه چیزی باعث می‌شود اعتماد به نفس پیدا کنید؟ این عامل می‌تواند یک لباس زیبا یا عطر خوشبویی باشد که به شما احساس خاص بودن می‌دهد؛ مطمئناً عامل‌های بسیاری در زندگیتان وجود دارد که به ارتقاء اعتماد به نفستان کمک می‌کند. البته فقط ظاهر زیبا نیست که به شما اعتماد به نفس می‌دهد. اعتماد به نفس درونی مهم‌تر از اعتماد به نفسی است که ریشه در ظاهر زیبا دارد. اگر خودتان را دوست داشته باشید، اتفاقات خوبی برایتان رخ می‌دهد و شادی و موفقیت را به سمت خودتان جذب می‌کنید. اگر خودتان را باور داشته باشید، اعتماد به نفستان نیز بیشتر خواهد شد.

حتما بخوانید: مشاوره روانشناسی افزایش اعتماد بنفس: توجه به علایق و تغییر دیدگاه 

چطور به یک پسر نزدیک شویم

بهترین راه برای مجذوب و شیفته کردن پسر مورد نظرتان این است که با نشان دادن توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردتان توجهش را جلب کنید و او را به خودتان علاقه‌مند کنید. شناختن دختر جذاب و هیجان‌برانگیزی که توانایی‌های زیادی دارد، همیشه برای پسرها جالب است، پس به او نشان بدهید که واقعاً از هر انگشتتان یک هنر می‌بارد. برای جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان باید استعدادها و فعالیت‌هایی را که شما را خاص و جذاب می‌کند، به معرض نمایش بگذارید. برای مثال اگر نقاش ماهری هستید، دفعۀ بعد که او را در دوروبرتان دیدید، کارهایتان را به دوستانتان نشان بدهید و به او هم بفهمانید که چه نقاش چیره‌دستی هستید.

اگر می‌خواهید در جمع بقیۀ دخترها بدرخشید، باید خاص و منحصر به فرد باشید. خاص بودن سخت نیست، چون احتمالاً شما هم مانند هر انسان دیگری علائق، استعدادها و عادت‌های منحصر به فردی دارید و با نشان دادن آنها می‌توانید پسر مورد علاقه‌تان را جذب کنید. منحصر به فرد بودن یعنی این که همرنگ جماعت نباشید. مثلاً می‌توانید به جای این که مانند بقیۀ دخترها منتظر بمانید تا او برای قرار گذاشتن پیشقدم شود، خودتان پا پیش بگذارید و او را به صرف شام در یک رستوران دعوت کنید.

اگر دید مثبتی به زندگی داشته باشید، چون آغوشتان را به روی اتفاقات خوب باز می‌کنید، طبعاً اتفاقات خوبی هم برایتان رخ خواهد داد. این نظریه دربارۀ جلب توجه مردان نیز مصداق دارد. اگر پسر مورد علاقه‌تان شما را با چشمانی درخشان و لبی خندان ببیند، انرژی مثبتتان به او هم سرایت می‌کند و او را سرشار از هیجان می‌کند. به خاطر بسپارید که مثبت‌اندیشی و انرژی مثبت مسری است. مطمئن باشید که اگر پسر مورد علاقه‌تان متوجه نگرش مثبتتان بشود، ترغیب می‌شود که شما را بیشتر بشناسد.

یک راه دیگر برای متمایز شدن از بقیه و جلب توجه و جذب پسر مورد علاقه‌تان این است که یک دختر مستقل و رهبر باشید. البته منظورمان این نیست که برای ریاست انجمن‌های دانشجویی نامزد شوید، اما باید سرسختانه پای عقایدتان بایستید. برای مثال می‌توانید نمایندۀ کلاستان بشوید. اکثر پسرها به خاطر قبول کردن این مسئولیت و بیان شجاعانۀ عقایدتان به شما احترام خواهند گذاشت، حتی اگر تحسین و احترامشان را صراحتاً به زبان نیاورند.

تاثیر اولی که در نخستین برخورد بر روی دیگران به جا می‌گذارید، بسیار مهم است. اهمیت این تاثیر اولیه در ملاقات با پسری که به او علاقه دارید، صدچندان می‌شود. عصبی بودن گاهی اوقات باعث می‌شود که ساکت و خجالتی بشوید و نسبت به پسری که دوستش دارید، بی‌توجه و بی‌تفاوت به نظر برسید. برای این که تاثیر خوبی روی پسر مورد علاقه‌تان باقی بگذارید، نباید از دیگران کناره بگیرید یا از این بترسید که مبادا با نزدیک شدن به او از خودتان یک احمق بسازید. مهربان و مودب باشید و اگر کاری کردید که مایۀ خجالتتان شد، فراموشش کنید و به سرعت تسلیم نشوید.

مهم نیست که چقدر دلتان می‌خواهد این پسر جذاب به شما توجه کند، در هر حال نباید با کلافگی و درماندگی رفتار کنید. ناامیدی اصلاً جذاب نیست و اگر خودتان را بیش از حد علاقه‌مند نشان بدهید، به سرعت دلش را می‌زنید و او دیگر کمترین توجهی به شما نخواهد کرد. فرصت نفس کشیدن را از او نگیرید و با توجه بیش از حد خفه‌اش نکنید.

حتما بخوانید: چطور عشقم رو جذب کنم؟ (11 راه علمی برای جذب مردان) 

لازم به تکرار نیست که جذابیت ظاهری نقش قابل توجهی در جذب مردان دارد و مردان در نخستین نگاه کاملاً به ظاهر طرف مقابل توجه می‌کنند. لباس‌هایی را که جلوۀ بیشتری به زیبایی‌های زنانه‌تان می‌دهد، امتحان کنید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید و خودتان را انگشت‌نما نکنید.

ظاهری ساده و شیک همیشه می تواند نظر هر مردی را جلب کند. هیچ وقت سعی نکنید برای جلب توجه مردان دست به روش های نامتعارف بزنید. برای مثال آرایش غلیظ شاید در ابتدا توجه آن‌ها را جلب کند اما حقیقت این است که این توجه ماندگار نیست و بعد از مدتی کمرنگ خواهد شد.

حتما بخوانید: چی بپوشم پسرا خوششون بیاد؟ (تیپای دخترونه که پسرا میپسندن)

با آرامش رفتار کنید و عصبی و بی‌تاب نباشید. هر از گاه در حالی که با ظرافت با مداد یا فنجان قهوه‌تان بازی می‌کنید، به او خیره شوید. حواستان به رفتارهای غیرکلامیتان باشد چراکه می توانند تاثیر بسیار زیادی روی پسر موردعلاقه‌تان داشته باشند.

پسرها همیشه جذب دخترهایی می‌شوند که گل سرسبد هر جمع و محفلی هستند. پس وقتی با دوستانتان هستید، با آنها خوش بگذرانید. وقتی او ببیند دختر شاد و سرزنده‌ای هستید که از زندگی کردن لذت می‌برد، بعید است که شما را ندیده بگیرد.

پس تا می‌توانید به خودتان برسید و تفریحات سالمی با دوستانتان ترتیب بدهید. ورزش‌های دست جمعی، کوه نوردی، پیاده روی، سینما، کنسرت و .. می‌تواند از جمله فعالیت‌هایی باشد که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

اگر می‌توانید کنار میزش بنشینید یا بهانه‌ای پیدا کنید و با هم هم‌کلام شوید. به او بفهمانید که به او علاقه دارید، در عین حال زیاده‌روی هم نکنید و هر بار که او را می‌بینید سراسیمه به سمتش ندوید.

هر از گاه “تصادفاً” او را در جایی مانند کافه یا دورهمی‌های دوستانه ببینید. می‌توانید از تکنیک‌های گفته شده برای جذب پسر مورد علاقه‌تان استفاده کنید، اما ضرورتی ندارد که حتماً با او حرف بزنید. فقط توجهش را جلب کنید و کاری کنید که وقتی حضور ندارید، دلتنگتان بشود.

این روزها شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی در آشنایی با دیگران دارند، و وقتی هم که می‌خواهید توجه فردی را جلب کنید و او را به شناختن خودتان ترغیب کنید، می‌توانند به کارتان بیایند. پست‌های وبلاگتان یا عکس‌های اینستاگرامتان همه و همه باعث می‌شود که پسر مورد علاقه‌تان با علائق و جنبه‌های مختلفی از زندگیتان آشنا شود و بیشتر شما را بشناسد. پس سعی کنید با حساب‌های کاربریتان در شبکه‌های اجتماعی توجهش را جلب کنید.

حتما بخوانید: چگونه در چت و فضای مجازی جذاب باشم (چطور در چت پسری را تور کنم؟) 

باید با پیام‌هایتان حسی را به او منتقل کنید تا به حال کسی به او منتقل نکرده است. پیام‌‌های که با موبایلتان برای او می‌فرستید باید نشان بدهد که شما چقدر محترم، خاص، شوخ و قابل اعتماد هستید و از جذابیت و سیاست زنانه برخوردارید. از آنجایی که هر دختری این مهارت را ندارد که در پیام این ویژگی‌ها را نشان بدهد، شما با این کار برای او منحصر به فرد می‌شوید. هیچ وقت قدرت پیام‌هایتان را دست کم نگیرید امروزه همه به موبایلشان وابسته هستند و ساعات زیادی را در حال استفاده از آن هستند، اگر شما بتوانید با این دستگاه حس خوب و منحصر به فردی را به او بدهید او به جای موبایلش به حسی که شما با موبایل به او منتقل می‌کنید وابسته می‌شود. رادیو عشق در دوره جذب عشق با موبایل رموز جذب کردن فرد مورد علاقه‌تان را از طریق موبایل و پیام به در اختیارتان قرار داده است.

اگر پسر مورد علاقه‌تان را در دانشگاه و محل کار مرتب ملاقات می‌کنید می‌توانید هرازچند گاهی از او درخواست کمک کنید. مردها معمولا دوست دارند به خانم‌ها کمک کنند چرا که با این کار حس مردانگی در آن‌ها تحریک می‌شود و احساس قدرت می‌کنند. یادتان باشد که در انجام این کار زیاده روی نکنید. زمانیکه شما 2-3 بار این درخواست را از او داشته باشید طبیعتا خودش متوجه احساس شما خواهد شد.

اگر بتوانید پسری را بخندانید، می‌توانید مطمئن باشید که توجهش را هم جلب کرده‌اید. البته اول باید حس شوخ طبعیش را بسنجید. برخی افراد حرف‌های کنایه‌دار برایشان جالب‌تر است و برخی شوخی‌های بی‌پروا را ترجیح می‌دهند. اگر او را خوب نمی‌شناسید، از تعریف کردن جوک‌های خودمانی و بحث‌برانگیز خودداری کنید.

اگر قصد جلب کردن توجه پسری را دارید که به او علاقه‌مند شده‌اید بهتر است کمی صبور باشید و تکنیک‌های زیر را انجام دهید. اعتماد به نفس خود را بهبود ببخشید. با نشان دادن مهارت‌ها و استعدادهای هنری، درسی، یا حتی ورزشی خود به صورت غیرمستقیم اشتیاق او را ترغیب کنید. سعی کنید نسبت به دختران دیگر خاص باشید. این کار را از طریق بهبود مهارت‌ها و استعدادهای خود انجام دهید. خوش بین باشید و دورادور انرژی مثبت خود را برای او بفرستید. از خودتان چهرۀ دختری مستقل را نشان دهید. او را تحت تاثیر قرار دهید و بیش از اندازه پیگیر او نباشید. به ظاهرتان اهمیت دهید و با رفتارهای غیرکلامی خود او را ترغیب کنید. به تفریحات دخترانه خود بپردازید و نشان دهید که دختر شاد و سرزنده‌ای هستید. گاهی از او کمک بگیرید و سعی کنید در مکان‌های مشترکی به صورت اتفاقی با هم ملاقات کنید. از شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید و برای او پیام بفرستید. اگر تمام این تکنیک‌ها را به درستی انجام دهید می‌توانید به پسر موردعلاقه‌تان برسید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

چطور به یک پسر نزدیک شویم

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

11 بازدید

41 بازدید

87 بازدید

82 بازدید

165 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام بنده ۱۸ ساله هستم و دختر هستم حدودا ۲۰۰ روزی هست که از یه آقایی خوشم میاد که ۲۹ ساله هستن از لحاظ اختلاف سنی اصلا مشکلی با ایشون ندارم بخاطر اینکه خودم دوست دارم با افرادی ارتباط برقرار کنم که ازم بزرگتر باشن از بودن کنار کسایی که همسن و سال خودم هستن حوصله ام سر میره این آقا دبیر من هستن و فقط سه بار ایشون رو به صورت حضوری دیدم ولی توی مجازی گاها باهاشون صحبت میکنم نماینده ی ایشون هستم ایشون شاگردای زیادی دارن و مجرد هستن و توی شهر دیگه ای ساکن هستن ایشون تهران و بنده کردستان هستم میخواستم بدونم راهی برای جذب ایشون وجود داره؟ در حای که از موقعیت اجتماعی خوّی برخوردار هستن .. شدیدادل بسته ی ایشونم

سلام دوست گرامی علاقه به استاد و شخصی که دور از دسترس شماست و سن بالاتری نسبت به شما دارد، از نشانه‌های برجسته طرحواره رهاشدگی است. بهتر است ابتدا مشاوره فردی دریافت کنید تا علت این کشش و علاقه را پیدا کنید و سپس این علاقه ارزیابی شود.

سلام من یک سالی میشه که یک پسری را دوست دارم و به صورت حضوری بهش گفتم دوسش دارم و اون فقط بهم گفت الکی میگی و الان یک ماهی است که داره از خودش عکس العمل نشون میده مطمئن نیستم که این عکس العمل ها نشون دهنده این است که منو دوست داره دیگه خسته شدم میتونید کمکم کنید که هنوزم باید صبر کنم که شاید اون بیاد بگه یا خودم بگم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. توصیه می‌شود که به صورت مستقیم ابراز علاقه از طرف خانم انجام نشود، چون معمولاً نتیجه خوبی ندارد. تا زمانی که او نتواند به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند، حسابی روی رابطه نمیتوان باز کرد. برای اینکه بتوانید مهارت صحیح برای جذب کردن عشق یاد بگیرید، می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام ،پسردایی من ۳_۴ سال ازمن بزرگتره و من توی جمع فامیل تنها نوه ی دختری هستم و از بعضی نگاه ها و رفتار هاش برداشت کردم که ازمن خوشش میاد اما میتونه خیلی طبیعی باشه اما تنها چیزی که توجه ام رو جلب کرده اینه که رفتار بقیه پسر های فامیل اینطور نیست

سلام من 5 ساله با ی پسر دوست معمولیم و قبلا رفیقش رلم بود قبل رل زدنم با رفیقش این پسره منو خیلی دوست داشت ولی من قبول نکردم الان خودم عاشقش شدم و بهش گفتم اونم دوسم داره و روم غیرت داره ولی با دوستم رل زده ی چند وقتیم بود با دوستم جدا شدند و با من رل بود حدود یک ماه ولی دوباره دوسم برگشت اون پسر برگشت پیش دوستم چیکار کنم ک بیاد با من

سلام دوست گرامی سرمایه‌گذاری اشتباهی انجام دادید و در تلاش هستید مسیر اشتباه را ادامه دهید. بهتر است او را کنار بگذارید، چون او به سمت دوست شما برگشته است.

سلام‌ من از پسری خوشم‌میاد من ۱۷سالمه و اون ۲۴ولی‌نمیدونم چطور بهش پیام بدم اخرین باز بهم گفت تا دیدار بعدی خدانگهدار تو چت و بعد از اون بهم اصلا تکست نمیده ولی من از اونجایی که کاریزما دارم هر وقت بیرون در میام حتی بعد دوهفته اونو ناخداگاه بیرون میبینم و‌لی نمیدونم چیکار کنم بهش پیام بدم یا ندم غرورم میشکنه کوچیک میشم باید اون بده با اینکه کلا بیخیال بشم که دوست ندارم ولی خوشم میاد بشناسم ببینم چطوره کلا موندم تو دوراهی که پیام بدم یانه

سلام دوست گرامی خیر پیامی ارسال نکنید. این شیوه مستقیم ابراز علاقه در آینده رابطه شما را مختل می‌کند. ابتدا باید به سن خودتان توجه داشته باشید. حضور شما در سن نوجوانی این هیجان را به شما می‌دهد که بخواهید هر چیزی را تجربه کنید. بهتر است پیش از هرگونه اقدام و یا تصمیم عملی، با مشاور مشورت کنید.

سلام من 16سالمه و اون 18سالشه خیلی الکی خودمو اذیت میکنم نگران از دست دادنشم خیلی این حرفارو تکرارمیکنه ازاینکارام خوشش نمیاد و اذیتش میکنم بااین کارام زود دربرابر مشکلات تسلیم میشم میگه خیلی ضعیفی میشه راهنماییم کنین ک چجوری اینکارارو کناربزارم؟

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و بسیاری از رفتارهایی که در رابطه اتفاق میفتد، به علت سن شماست. اما درباره ترس از دست دادن، نیاز دارید مهارت‌های زندگی را آموزش ببینید تا بتوانید به رفتارهای خودتان مسلط تر باشید. شما می‌توانید نوبت مشاوره خودتان را از رادیوعشق رزرو کنید.

من از یه پسر خیلی خوشم میاد خیلی دوستش دارم باهاش توی برنامه حرف زدم یه اتفاقی افتاد که اون به من گفت ما فقط دوستیم عاشقش که نیستیم من چطوری دل اون رو به دست بیارم اینو بگم من 16 سالمه اون 29 ساشه

سلام دوست گرامی طرف مقابل به درستی اشاره کرده که عاشق هم نیستید، چون هنوز همدیگر را نمی‌شناسید و احتمالا حضوری ندیدید. شما سن کمی دارید و اختلاف سنی‌تان با طرف مقابل نیز زیاد است. دلیل اینکه می‌خواهید دل او را به دست بیاورید چیست؟ در واقع چه ویژگی‌هایی در ایشان وجود دارد که هدف شما به دست آوردن دل او شده است؟ ابتدا این مسائل را مشخص کنید تا بدانیم تا چه میزان از خودتان، طرف مقابل و رابطه عاطفی اطلاعات دارید. می‌توانید این روند را با مشاوران رادیوعشق درمیان بگذارید.

سلام من۲۸ سالمه و از یه پسره ک شیرینی فروشی داره خوشم اومده یبار فقط رفتم مغازه ش حس کردم اونم شاید بمن علاقه داشته باشه مسیر هرروزم از جلوی مغازه ش ردمیشم حالا میخاستم ببینم چجوری میتونم باهاش ارتباط بگیرم درواقع ب چ بهونه ای؟!شاید واسه سن من خنده دار باشه ولی ادم ارومی هستم و ی شهرکوچیک هستم ک راحت نیس ارتباط برقرار کردن

سلام دوست گرامی ابتدا باید از خودتان بپرسید از چه ویژگی در این آقا خوشتان آمده است و در واقع دلیل توجه شما به ایشان چه بوده است؟ سپس معیارهای خودتان را برای انتخاب یک فرد ایده‌آل مدنظر قرار دهید. اگر این معیارها نزدکی بهم باشند شما می‌توانید از طریق آموزش مراحل جذب عشق توجه ایشان ره به خود جلب کنید. اشاره کردید حس می‌کنید او هم به شما حس دارد. او چه رفتاری نشان داده است که شما این برداشت را دارید؟ قبل از ایجاد یک رابطه روی آن حساب نکنید تا منجر به پشیمانی شما نشود. برای آموختن مسیر صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام یه پسری هست که نمیدونم واقعا دوستش دارم یا نه ولی دلم میخواد همش ببینمش:/ ولی خب از طرفی نه دلم میخواد به عنوان دوست دخترش باشم نه همسر چون خانواده هامون به هم نمیخورن تا حدودی هم شناخت دارم ازش ولی یکم گیج شدم نمیدونم چه کنم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. گیج شدن شما ممکن است به این دلیل باشد که معیارهای مشخصی برای انتخاب همسر یا رابطه عاطفی ندارید. وقتی می‌دانید که او برای شما مناسب نیست، بهتر است این ذهنیت را از خود دور کنید که او تغییر می‌کند و مناسب شما می‌شود.

سلام. من از یه پسری خوشم اومده. من و اون 6 سال تفاوت سنی داریم. من 15 و اون هم 21 سالشه و تقریبا هر شب میبینمش و خیلی دوستش دارم اما نمیتونم بفهمم حس اون رو و میخوام که اونم بهم علاقه مند شه. اما مثلا نمیتونم باهاش خیلی حرف بزنم یعنی نمیتونم خیلی بهش نزدیک بشم. لطفا اگه راه حلی هست بهم بگین.

سلام دوست گرامی سنی که شما در آن قرار دارید، سن نوجوانی است. یعنی زمانی که هیجانات و گرایش به جنس مخالف در بالاترین سطح خود قرار دارد. بنابراین دلیل گرایش شما با ایشان طبیعی است. اما در مورد سوالی که پرسیدید که او به شما علاقمند است یا خیر و چه کنید که او را به خود علاقمند کنید؟ در حالتی که صحبت کردن با او و یا جذب ایشان کار سختی باشد، نیاز دارید که فرصتی فراهم کنید تا راجع به یک مساله مشترک غیر رابطه با او صحبت کنید. عزت نفس خود را تقویت کنید و اجازه دهید ایشان به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند. اما به صورت کلی بهتر است در این سن وارد رابطه عاطفی نشوید.

سلام من 21سالمه و مدتی با فردی که۲۴ سالشه و خیلی سر به زیر وپاکه و اصلا شبیهه ادمای امروزی نیس اشنا شدم نوعی همکار هستیم و بعد ۴ ۵ ماه ایشون شروع کردن به حرف زدن با من در رابطه با کار اما با شوخ طبعی زیاد جوری ک سعی داشت بخندونه منو الان حدود چند ماهی هست ک میگذره و برخلاف اون چند ماه اول مستقیم تو چشام نگاه میکنه ولی خب من نمیدونم ک حسش چیه و اینکه وضعیت مالیش از من پایینتره و درگیره کارو خانوادشه و خود من هم از سر به زیریش عاقل بودنش خوشم میاد موقع حرف زدن باهاش قلبم تند تند میزنه ولی دیگه نمیدونم ربطی به سنم داره یا اینکه واقعادوسش دارم الان سوال من اینه ایشون منو دوس داره چطوری کاری کنم سر صحبتو باز کنه و راحت تر شه بامن??

سلام دوست گرامی به 2 نکته توجه کنید: 1) تا وقتی به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه نکرده است، روی او حساب ویژه‌ای باز نکنید 2) تلاش کنید تا درباره زندگی و روزمره او اطلاعات بیشتری کسب کنید. معیارهای خودتان را بررسی کنید و علت اینکه به او جذب شدید را برای خودتان حتما مرور کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام . یک پسری که خیلی از خودم کوچکتره مرتب بمن اظهار علاقه و عشق میکنه . من تنهام و اونم خیلی اصرار میکنه . ازش بدم نمیاد . اما آخه خیلی برای سن من کوچکه . خیلی احمقانه ست اگر بگم دارم یواش یواش بهش جذب میشم ؟ اصلا گیج شدم . نه دوست دارم خودمو کوچک کنم . نه تحمل دوری از اونو دارم . چه کنم ؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره‌ای نکردید و اینکه چندوقت از شما بزرگتر هستند؟ نه، این احمقانه نیست که شما نسبت به فردی که مرتب به شما ابراز علاقه می‌کند، جذب شوید. اما قبل از پذیرفتن علاقه ایشان از خودتان بپرسید که دلیل اینکه او جذب شما شده است چیست؟ همچنین به این نکته دقت کنید که به خاطر اختلاف سن نقش ما از یک دوست، تبدیل به یک مادر یا معلم تبدیل نشود.

سلام وقتتون بخیر: من و خانوادم تقریبا 5سالی هست که خونمون رو عوض کردیم ومن از اولین باری که برای دیدن خونه اومدیم پسر همسایمون رو دیدیم و تقریبا از اون خوشم اومد ولی خب سریع یادم رفت تا اینکه اسباب کشی کردیم و من هر روز با این آقا مواجه میشدم تا الان و تقریبا بیشترین چیز هارو از ایشون میدونم و خانوادشون.علاقه مند شدم ولی نمیدونم چیکار کنم میشه کمکم کنید؟ آخه راهکار های بالا بعضی هاش واقعا سخته مثلا سر صحبت رو باز کنم خوب نمیشه حرفی زد:/ و اینکه به ظاهر پسری میاد که سرش تو لاک خودشه ولی خب جنتلمنه…

سلام دوست گرامی اشاره‌ای به سن خودتان و طرف مقابل نکردید. ابتدا باید علت‌هایی که باعث شده به ایشان علاقمند باشید را مشخص کنید تا یک هیجان زودگذر نباشد. سپس نیاز دارید که معیارها و ویژگی‌های ایشان را با معیارهایی که در ذهن خودتان در نظر دارید بسنجید. مسیر درست جذب عشق را یاد بگیرید و برای یادگیری این مسیر می‌توانید دردوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، نکات طلایی جذب عشق از آشنایی تا ازدواج را مطالعه کنید.

سلام . میدونم خیلی مسخرست ولی من از یه پسری که هرشب میاد پارک و میبینمش خوشم میاد تقریبا سربه زیر و مغروره و من یه دختر چادری خیلی دوست دارم توجهش رو به خودم جلب کنم و با راهکارای شما نمیتونم چون امکانش نیست ن اسمش رو میدونم ن چیز دیگه ای یکسالی میشه که ازش خوشم میاد ولی اون منو نمیبینه میتونین بهم کمک کنین؟؟

سلام دوست گرامی اینکه بدون هیچ شناختی از او خوشتان آمده، کمی غیرمنطقی است اما می توانید براساس یک بهانه سر صحبت را با او باز کنید. اما ابتدا باید سن شما، شرایط تان و دلیل جذب به ایشان بررسی شود. برای مشاوره و شیوه صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

منو دوست پسرم ۶ ساله باهمیم و من خانوادم زیاد نمیزارن که بیرون برم ببینمش بهم خیانت کرد و بهم گفت که سه روز با دختری وارد رابطه شده گفت بخاطر اینکه از هم دور شدیم اینجوری شد…بعدش خیلی پشیمون شده و میخواد برگرده گفت حسی به اون طرف نداره با این که دیدم پیام های عاشقانه داده بود ولی الان پشیمونه نمیدونم دوباره فرصت بدم یا نه؟

سلام دوست گرامی اگه واقعا پشیمان هستند میتونید بهشون فرصت مجدد بدهید اما با شرایط مشخص و جدید و در صورت تکرار مجدد رابطه را تمام کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

احتمالا زمانیکه شما برای جلب توجه پسر موردعلاقه‌تان تلاش می‌کنید گاهی بسیار ناامید می‌شوید و فکر می‌کنید این کار شدنی نیست؛ چراکه همیشه از هرکسی که خوشتان نمی‌آمده فورا جذب شما می‌شده اما همین که به شخصی علاقه‌مند می‌شوید هیچ نشانه‌ای از علاقه و توجه در او پیدا نمی‌کنید. به همین خاطر شاید دست به انجام کارهایی بزنید که پسر مورد‌علاقه‌تان را بیشتر از خود دور کنید تا اینکه بدستش بیاورید. در این مقاله ما سعی می‌کنیم تا روش‌ها و تکنیک‌هایی را به شما بیاموزیم تا بتوانید از طریق آن‌ها توجه پسر مورد‌نظرتان جلب کنید و او را شیفته خودتان کنید.

فهرست مطالب

اعتماد به نفس نقشی کلیدی در جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان دارد. چه یک دختر پرشور معاشرتی باشید، چه دختری کم‌حرف و گوشه‌گیر، در هر حال باید اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان را قبول داشته باشید. با اعتماد به نفس می‌توانید نظر پسر مورد علاقه‌تان را به خود جلب کنید. سوال اینجا است که چه چیزی باعث می‌شود اعتماد به نفس پیدا کنید؟ این عامل می‌تواند یک لباس زیبا یا عطر خوشبویی باشد که به شما احساس خاص بودن می‌دهد؛ مطمئناً عامل‌های بسیاری در زندگیتان وجود دارد که به ارتقاء اعتماد به نفستان کمک می‌کند. البته فقط ظاهر زیبا نیست که به شما اعتماد به نفس می‌دهد. اعتماد به نفس درونی مهم‌تر از اعتماد به نفسی است که ریشه در ظاهر زیبا دارد. اگر خودتان را دوست داشته باشید، اتفاقات خوبی برایتان رخ می‌دهد و شادی و موفقیت را به سمت خودتان جذب می‌کنید. اگر خودتان را باور داشته باشید، اعتماد به نفستان نیز بیشتر خواهد شد.

حتما بخوانید: مشاوره روانشناسی افزایش اعتماد بنفس: توجه به علایق و تغییر دیدگاه 

چطور به یک پسر نزدیک شویم

بهترین راه برای مجذوب و شیفته کردن پسر مورد نظرتان این است که با نشان دادن توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردتان توجهش را جلب کنید و او را به خودتان علاقه‌مند کنید. شناختن دختر جذاب و هیجان‌برانگیزی که توانایی‌های زیادی دارد، همیشه برای پسرها جالب است، پس به او نشان بدهید که واقعاً از هر انگشتتان یک هنر می‌بارد. برای جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان باید استعدادها و فعالیت‌هایی را که شما را خاص و جذاب می‌کند، به معرض نمایش بگذارید. برای مثال اگر نقاش ماهری هستید، دفعۀ بعد که او را در دوروبرتان دیدید، کارهایتان را به دوستانتان نشان بدهید و به او هم بفهمانید که چه نقاش چیره‌دستی هستید.

اگر می‌خواهید در جمع بقیۀ دخترها بدرخشید، باید خاص و منحصر به فرد باشید. خاص بودن سخت نیست، چون احتمالاً شما هم مانند هر انسان دیگری علائق، استعدادها و عادت‌های منحصر به فردی دارید و با نشان دادن آنها می‌توانید پسر مورد علاقه‌تان را جذب کنید. منحصر به فرد بودن یعنی این که همرنگ جماعت نباشید. مثلاً می‌توانید به جای این که مانند بقیۀ دخترها منتظر بمانید تا او برای قرار گذاشتن پیشقدم شود، خودتان پا پیش بگذارید و او را به صرف شام در یک رستوران دعوت کنید.

اگر دید مثبتی به زندگی داشته باشید، چون آغوشتان را به روی اتفاقات خوب باز می‌کنید، طبعاً اتفاقات خوبی هم برایتان رخ خواهد داد. این نظریه دربارۀ جلب توجه مردان نیز مصداق دارد. اگر پسر مورد علاقه‌تان شما را با چشمانی درخشان و لبی خندان ببیند، انرژی مثبتتان به او هم سرایت می‌کند و او را سرشار از هیجان می‌کند. به خاطر بسپارید که مثبت‌اندیشی و انرژی مثبت مسری است. مطمئن باشید که اگر پسر مورد علاقه‌تان متوجه نگرش مثبتتان بشود، ترغیب می‌شود که شما را بیشتر بشناسد.

یک راه دیگر برای متمایز شدن از بقیه و جلب توجه و جذب پسر مورد علاقه‌تان این است که یک دختر مستقل و رهبر باشید. البته منظورمان این نیست که برای ریاست انجمن‌های دانشجویی نامزد شوید، اما باید سرسختانه پای عقایدتان بایستید. برای مثال می‌توانید نمایندۀ کلاستان بشوید. اکثر پسرها به خاطر قبول کردن این مسئولیت و بیان شجاعانۀ عقایدتان به شما احترام خواهند گذاشت، حتی اگر تحسین و احترامشان را صراحتاً به زبان نیاورند.

تاثیر اولی که در نخستین برخورد بر روی دیگران به جا می‌گذارید، بسیار مهم است. اهمیت این تاثیر اولیه در ملاقات با پسری که به او علاقه دارید، صدچندان می‌شود. عصبی بودن گاهی اوقات باعث می‌شود که ساکت و خجالتی بشوید و نسبت به پسری که دوستش دارید، بی‌توجه و بی‌تفاوت به نظر برسید. برای این که تاثیر خوبی روی پسر مورد علاقه‌تان باقی بگذارید، نباید از دیگران کناره بگیرید یا از این بترسید که مبادا با نزدیک شدن به او از خودتان یک احمق بسازید. مهربان و مودب باشید و اگر کاری کردید که مایۀ خجالتتان شد، فراموشش کنید و به سرعت تسلیم نشوید.

مهم نیست که چقدر دلتان می‌خواهد این پسر جذاب به شما توجه کند، در هر حال نباید با کلافگی و درماندگی رفتار کنید. ناامیدی اصلاً جذاب نیست و اگر خودتان را بیش از حد علاقه‌مند نشان بدهید، به سرعت دلش را می‌زنید و او دیگر کمترین توجهی به شما نخواهد کرد. فرصت نفس کشیدن را از او نگیرید و با توجه بیش از حد خفه‌اش نکنید.

حتما بخوانید: چطور عشقم رو جذب کنم؟ (11 راه علمی برای جذب مردان) 

لازم به تکرار نیست که جذابیت ظاهری نقش قابل توجهی در جذب مردان دارد و مردان در نخستین نگاه کاملاً به ظاهر طرف مقابل توجه می‌کنند. لباس‌هایی را که جلوۀ بیشتری به زیبایی‌های زنانه‌تان می‌دهد، امتحان کنید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید و خودتان را انگشت‌نما نکنید.

ظاهری ساده و شیک همیشه می تواند نظر هر مردی را جلب کند. هیچ وقت سعی نکنید برای جلب توجه مردان دست به روش های نامتعارف بزنید. برای مثال آرایش غلیظ شاید در ابتدا توجه آن‌ها را جلب کند اما حقیقت این است که این توجه ماندگار نیست و بعد از مدتی کمرنگ خواهد شد.

حتما بخوانید: چی بپوشم پسرا خوششون بیاد؟ (تیپای دخترونه که پسرا میپسندن)

با آرامش رفتار کنید و عصبی و بی‌تاب نباشید. هر از گاه در حالی که با ظرافت با مداد یا فنجان قهوه‌تان بازی می‌کنید، به او خیره شوید. حواستان به رفتارهای غیرکلامیتان باشد چراکه می توانند تاثیر بسیار زیادی روی پسر موردعلاقه‌تان داشته باشند.

پسرها همیشه جذب دخترهایی می‌شوند که گل سرسبد هر جمع و محفلی هستند. پس وقتی با دوستانتان هستید، با آنها خوش بگذرانید. وقتی او ببیند دختر شاد و سرزنده‌ای هستید که از زندگی کردن لذت می‌برد، بعید است که شما را ندیده بگیرد.

پس تا می‌توانید به خودتان برسید و تفریحات سالمی با دوستانتان ترتیب بدهید. ورزش‌های دست جمعی، کوه نوردی، پیاده روی، سینما، کنسرت و .. می‌تواند از جمله فعالیت‌هایی باشد که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

اگر می‌توانید کنار میزش بنشینید یا بهانه‌ای پیدا کنید و با هم هم‌کلام شوید. به او بفهمانید که به او علاقه دارید، در عین حال زیاده‌روی هم نکنید و هر بار که او را می‌بینید سراسیمه به سمتش ندوید.

هر از گاه “تصادفاً” او را در جایی مانند کافه یا دورهمی‌های دوستانه ببینید. می‌توانید از تکنیک‌های گفته شده برای جذب پسر مورد علاقه‌تان استفاده کنید، اما ضرورتی ندارد که حتماً با او حرف بزنید. فقط توجهش را جلب کنید و کاری کنید که وقتی حضور ندارید، دلتنگتان بشود.

این روزها شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی در آشنایی با دیگران دارند، و وقتی هم که می‌خواهید توجه فردی را جلب کنید و او را به شناختن خودتان ترغیب کنید، می‌توانند به کارتان بیایند. پست‌های وبلاگتان یا عکس‌های اینستاگرامتان همه و همه باعث می‌شود که پسر مورد علاقه‌تان با علائق و جنبه‌های مختلفی از زندگیتان آشنا شود و بیشتر شما را بشناسد. پس سعی کنید با حساب‌های کاربریتان در شبکه‌های اجتماعی توجهش را جلب کنید.

حتما بخوانید: چگونه در چت و فضای مجازی جذاب باشم (چطور در چت پسری را تور کنم؟) 

باید با پیام‌هایتان حسی را به او منتقل کنید تا به حال کسی به او منتقل نکرده است. پیام‌‌های که با موبایلتان برای او می‌فرستید باید نشان بدهد که شما چقدر محترم، خاص، شوخ و قابل اعتماد هستید و از جذابیت و سیاست زنانه برخوردارید. از آنجایی که هر دختری این مهارت را ندارد که در پیام این ویژگی‌ها را نشان بدهد، شما با این کار برای او منحصر به فرد می‌شوید. هیچ وقت قدرت پیام‌هایتان را دست کم نگیرید امروزه همه به موبایلشان وابسته هستند و ساعات زیادی را در حال استفاده از آن هستند، اگر شما بتوانید با این دستگاه حس خوب و منحصر به فردی را به او بدهید او به جای موبایلش به حسی که شما با موبایل به او منتقل می‌کنید وابسته می‌شود. رادیو عشق در دوره جذب عشق با موبایل رموز جذب کردن فرد مورد علاقه‌تان را از طریق موبایل و پیام به در اختیارتان قرار داده است.

اگر پسر مورد علاقه‌تان را در دانشگاه و محل کار مرتب ملاقات می‌کنید می‌توانید هرازچند گاهی از او درخواست کمک کنید. مردها معمولا دوست دارند به خانم‌ها کمک کنند چرا که با این کار حس مردانگی در آن‌ها تحریک می‌شود و احساس قدرت می‌کنند. یادتان باشد که در انجام این کار زیاده روی نکنید. زمانیکه شما 2-3 بار این درخواست را از او داشته باشید طبیعتا خودش متوجه احساس شما خواهد شد.

اگر بتوانید پسری را بخندانید، می‌توانید مطمئن باشید که توجهش را هم جلب کرده‌اید. البته اول باید حس شوخ طبعیش را بسنجید. برخی افراد حرف‌های کنایه‌دار برایشان جالب‌تر است و برخی شوخی‌های بی‌پروا را ترجیح می‌دهند. اگر او را خوب نمی‌شناسید، از تعریف کردن جوک‌های خودمانی و بحث‌برانگیز خودداری کنید.

اگر قصد جلب کردن توجه پسری را دارید که به او علاقه‌مند شده‌اید بهتر است کمی صبور باشید و تکنیک‌های زیر را انجام دهید. اعتماد به نفس خود را بهبود ببخشید. با نشان دادن مهارت‌ها و استعدادهای هنری، درسی، یا حتی ورزشی خود به صورت غیرمستقیم اشتیاق او را ترغیب کنید. سعی کنید نسبت به دختران دیگر خاص باشید. این کار را از طریق بهبود مهارت‌ها و استعدادهای خود انجام دهید. خوش بین باشید و دورادور انرژی مثبت خود را برای او بفرستید. از خودتان چهرۀ دختری مستقل را نشان دهید. او را تحت تاثیر قرار دهید و بیش از اندازه پیگیر او نباشید. به ظاهرتان اهمیت دهید و با رفتارهای غیرکلامی خود او را ترغیب کنید. به تفریحات دخترانه خود بپردازید و نشان دهید که دختر شاد و سرزنده‌ای هستید. گاهی از او کمک بگیرید و سعی کنید در مکان‌های مشترکی به صورت اتفاقی با هم ملاقات کنید. از شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید و برای او پیام بفرستید. اگر تمام این تکنیک‌ها را به درستی انجام دهید می‌توانید به پسر موردعلاقه‌تان برسید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

چطور به یک پسر نزدیک شویم

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

11 بازدید

41 بازدید

87 بازدید

82 بازدید

165 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام بنده ۱۸ ساله هستم و دختر هستم حدودا ۲۰۰ روزی هست که از یه آقایی خوشم میاد که ۲۹ ساله هستن از لحاظ اختلاف سنی اصلا مشکلی با ایشون ندارم بخاطر اینکه خودم دوست دارم با افرادی ارتباط برقرار کنم که ازم بزرگتر باشن از بودن کنار کسایی که همسن و سال خودم هستن حوصله ام سر میره این آقا دبیر من هستن و فقط سه بار ایشون رو به صورت حضوری دیدم ولی توی مجازی گاها باهاشون صحبت میکنم نماینده ی ایشون هستم ایشون شاگردای زیادی دارن و مجرد هستن و توی شهر دیگه ای ساکن هستن ایشون تهران و بنده کردستان هستم میخواستم بدونم راهی برای جذب ایشون وجود داره؟ در حای که از موقعیت اجتماعی خوّی برخوردار هستن .. شدیدادل بسته ی ایشونم

سلام دوست گرامی علاقه به استاد و شخصی که دور از دسترس شماست و سن بالاتری نسبت به شما دارد، از نشانه‌های برجسته طرحواره رهاشدگی است. بهتر است ابتدا مشاوره فردی دریافت کنید تا علت این کشش و علاقه را پیدا کنید و سپس این علاقه ارزیابی شود.

سلام من یک سالی میشه که یک پسری را دوست دارم و به صورت حضوری بهش گفتم دوسش دارم و اون فقط بهم گفت الکی میگی و الان یک ماهی است که داره از خودش عکس العمل نشون میده مطمئن نیستم که این عکس العمل ها نشون دهنده این است که منو دوست داره دیگه خسته شدم میتونید کمکم کنید که هنوزم باید صبر کنم که شاید اون بیاد بگه یا خودم بگم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. توصیه می‌شود که به صورت مستقیم ابراز علاقه از طرف خانم انجام نشود، چون معمولاً نتیجه خوبی ندارد. تا زمانی که او نتواند به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند، حسابی روی رابطه نمیتوان باز کرد. برای اینکه بتوانید مهارت صحیح برای جذب کردن عشق یاد بگیرید، می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام ،پسردایی من ۳_۴ سال ازمن بزرگتره و من توی جمع فامیل تنها نوه ی دختری هستم و از بعضی نگاه ها و رفتار هاش برداشت کردم که ازمن خوشش میاد اما میتونه خیلی طبیعی باشه اما تنها چیزی که توجه ام رو جلب کرده اینه که رفتار بقیه پسر های فامیل اینطور نیست

سلام من 5 ساله با ی پسر دوست معمولیم و قبلا رفیقش رلم بود قبل رل زدنم با رفیقش این پسره منو خیلی دوست داشت ولی من قبول نکردم الان خودم عاشقش شدم و بهش گفتم اونم دوسم داره و روم غیرت داره ولی با دوستم رل زده ی چند وقتیم بود با دوستم جدا شدند و با من رل بود حدود یک ماه ولی دوباره دوسم برگشت اون پسر برگشت پیش دوستم چیکار کنم ک بیاد با من

سلام دوست گرامی سرمایه‌گذاری اشتباهی انجام دادید و در تلاش هستید مسیر اشتباه را ادامه دهید. بهتر است او را کنار بگذارید، چون او به سمت دوست شما برگشته است.

سلام‌ من از پسری خوشم‌میاد من ۱۷سالمه و اون ۲۴ولی‌نمیدونم چطور بهش پیام بدم اخرین باز بهم گفت تا دیدار بعدی خدانگهدار تو چت و بعد از اون بهم اصلا تکست نمیده ولی من از اونجایی که کاریزما دارم هر وقت بیرون در میام حتی بعد دوهفته اونو ناخداگاه بیرون میبینم و‌لی نمیدونم چیکار کنم بهش پیام بدم یا ندم غرورم میشکنه کوچیک میشم باید اون بده با اینکه کلا بیخیال بشم که دوست ندارم ولی خوشم میاد بشناسم ببینم چطوره کلا موندم تو دوراهی که پیام بدم یانه

سلام دوست گرامی خیر پیامی ارسال نکنید. این شیوه مستقیم ابراز علاقه در آینده رابطه شما را مختل می‌کند. ابتدا باید به سن خودتان توجه داشته باشید. حضور شما در سن نوجوانی این هیجان را به شما می‌دهد که بخواهید هر چیزی را تجربه کنید. بهتر است پیش از هرگونه اقدام و یا تصمیم عملی، با مشاور مشورت کنید.

سلام من 16سالمه و اون 18سالشه خیلی الکی خودمو اذیت میکنم نگران از دست دادنشم خیلی این حرفارو تکرارمیکنه ازاینکارام خوشش نمیاد و اذیتش میکنم بااین کارام زود دربرابر مشکلات تسلیم میشم میگه خیلی ضعیفی میشه راهنماییم کنین ک چجوری اینکارارو کناربزارم؟

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و بسیاری از رفتارهایی که در رابطه اتفاق میفتد، به علت سن شماست. اما درباره ترس از دست دادن، نیاز دارید مهارت‌های زندگی را آموزش ببینید تا بتوانید به رفتارهای خودتان مسلط تر باشید. شما می‌توانید نوبت مشاوره خودتان را از رادیوعشق رزرو کنید.

من از یه پسر خیلی خوشم میاد خیلی دوستش دارم باهاش توی برنامه حرف زدم یه اتفاقی افتاد که اون به من گفت ما فقط دوستیم عاشقش که نیستیم من چطوری دل اون رو به دست بیارم اینو بگم من 16 سالمه اون 29 ساشه

سلام دوست گرامی طرف مقابل به درستی اشاره کرده که عاشق هم نیستید، چون هنوز همدیگر را نمی‌شناسید و احتمالا حضوری ندیدید. شما سن کمی دارید و اختلاف سنی‌تان با طرف مقابل نیز زیاد است. دلیل اینکه می‌خواهید دل او را به دست بیاورید چیست؟ در واقع چه ویژگی‌هایی در ایشان وجود دارد که هدف شما به دست آوردن دل او شده است؟ ابتدا این مسائل را مشخص کنید تا بدانیم تا چه میزان از خودتان، طرف مقابل و رابطه عاطفی اطلاعات دارید. می‌توانید این روند را با مشاوران رادیوعشق درمیان بگذارید.

سلام من۲۸ سالمه و از یه پسره ک شیرینی فروشی داره خوشم اومده یبار فقط رفتم مغازه ش حس کردم اونم شاید بمن علاقه داشته باشه مسیر هرروزم از جلوی مغازه ش ردمیشم حالا میخاستم ببینم چجوری میتونم باهاش ارتباط بگیرم درواقع ب چ بهونه ای؟!شاید واسه سن من خنده دار باشه ولی ادم ارومی هستم و ی شهرکوچیک هستم ک راحت نیس ارتباط برقرار کردن

سلام دوست گرامی ابتدا باید از خودتان بپرسید از چه ویژگی در این آقا خوشتان آمده است و در واقع دلیل توجه شما به ایشان چه بوده است؟ سپس معیارهای خودتان را برای انتخاب یک فرد ایده‌آل مدنظر قرار دهید. اگر این معیارها نزدکی بهم باشند شما می‌توانید از طریق آموزش مراحل جذب عشق توجه ایشان ره به خود جلب کنید. اشاره کردید حس می‌کنید او هم به شما حس دارد. او چه رفتاری نشان داده است که شما این برداشت را دارید؟ قبل از ایجاد یک رابطه روی آن حساب نکنید تا منجر به پشیمانی شما نشود. برای آموختن مسیر صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام یه پسری هست که نمیدونم واقعا دوستش دارم یا نه ولی دلم میخواد همش ببینمش:/ ولی خب از طرفی نه دلم میخواد به عنوان دوست دخترش باشم نه همسر چون خانواده هامون به هم نمیخورن تا حدودی هم شناخت دارم ازش ولی یکم گیج شدم نمیدونم چه کنم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. گیج شدن شما ممکن است به این دلیل باشد که معیارهای مشخصی برای انتخاب همسر یا رابطه عاطفی ندارید. وقتی می‌دانید که او برای شما مناسب نیست، بهتر است این ذهنیت را از خود دور کنید که او تغییر می‌کند و مناسب شما می‌شود.

سلام. من از یه پسری خوشم اومده. من و اون 6 سال تفاوت سنی داریم. من 15 و اون هم 21 سالشه و تقریبا هر شب میبینمش و خیلی دوستش دارم اما نمیتونم بفهمم حس اون رو و میخوام که اونم بهم علاقه مند شه. اما مثلا نمیتونم باهاش خیلی حرف بزنم یعنی نمیتونم خیلی بهش نزدیک بشم. لطفا اگه راه حلی هست بهم بگین.

سلام دوست گرامی سنی که شما در آن قرار دارید، سن نوجوانی است. یعنی زمانی که هیجانات و گرایش به جنس مخالف در بالاترین سطح خود قرار دارد. بنابراین دلیل گرایش شما با ایشان طبیعی است. اما در مورد سوالی که پرسیدید که او به شما علاقمند است یا خیر و چه کنید که او را به خود علاقمند کنید؟ در حالتی که صحبت کردن با او و یا جذب ایشان کار سختی باشد، نیاز دارید که فرصتی فراهم کنید تا راجع به یک مساله مشترک غیر رابطه با او صحبت کنید. عزت نفس خود را تقویت کنید و اجازه دهید ایشان به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند. اما به صورت کلی بهتر است در این سن وارد رابطه عاطفی نشوید.

سلام من 21سالمه و مدتی با فردی که۲۴ سالشه و خیلی سر به زیر وپاکه و اصلا شبیهه ادمای امروزی نیس اشنا شدم نوعی همکار هستیم و بعد ۴ ۵ ماه ایشون شروع کردن به حرف زدن با من در رابطه با کار اما با شوخ طبعی زیاد جوری ک سعی داشت بخندونه منو الان حدود چند ماهی هست ک میگذره و برخلاف اون چند ماه اول مستقیم تو چشام نگاه میکنه ولی خب من نمیدونم ک حسش چیه و اینکه وضعیت مالیش از من پایینتره و درگیره کارو خانوادشه و خود من هم از سر به زیریش عاقل بودنش خوشم میاد موقع حرف زدن باهاش قلبم تند تند میزنه ولی دیگه نمیدونم ربطی به سنم داره یا اینکه واقعادوسش دارم الان سوال من اینه ایشون منو دوس داره چطوری کاری کنم سر صحبتو باز کنه و راحت تر شه بامن??

سلام دوست گرامی به 2 نکته توجه کنید: 1) تا وقتی به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه نکرده است، روی او حساب ویژه‌ای باز نکنید 2) تلاش کنید تا درباره زندگی و روزمره او اطلاعات بیشتری کسب کنید. معیارهای خودتان را بررسی کنید و علت اینکه به او جذب شدید را برای خودتان حتما مرور کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام . یک پسری که خیلی از خودم کوچکتره مرتب بمن اظهار علاقه و عشق میکنه . من تنهام و اونم خیلی اصرار میکنه . ازش بدم نمیاد . اما آخه خیلی برای سن من کوچکه . خیلی احمقانه ست اگر بگم دارم یواش یواش بهش جذب میشم ؟ اصلا گیج شدم . نه دوست دارم خودمو کوچک کنم . نه تحمل دوری از اونو دارم . چه کنم ؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره‌ای نکردید و اینکه چندوقت از شما بزرگتر هستند؟ نه، این احمقانه نیست که شما نسبت به فردی که مرتب به شما ابراز علاقه می‌کند، جذب شوید. اما قبل از پذیرفتن علاقه ایشان از خودتان بپرسید که دلیل اینکه او جذب شما شده است چیست؟ همچنین به این نکته دقت کنید که به خاطر اختلاف سن نقش ما از یک دوست، تبدیل به یک مادر یا معلم تبدیل نشود.

سلام وقتتون بخیر: من و خانوادم تقریبا 5سالی هست که خونمون رو عوض کردیم ومن از اولین باری که برای دیدن خونه اومدیم پسر همسایمون رو دیدیم و تقریبا از اون خوشم اومد ولی خب سریع یادم رفت تا اینکه اسباب کشی کردیم و من هر روز با این آقا مواجه میشدم تا الان و تقریبا بیشترین چیز هارو از ایشون میدونم و خانوادشون.علاقه مند شدم ولی نمیدونم چیکار کنم میشه کمکم کنید؟ آخه راهکار های بالا بعضی هاش واقعا سخته مثلا سر صحبت رو باز کنم خوب نمیشه حرفی زد:/ و اینکه به ظاهر پسری میاد که سرش تو لاک خودشه ولی خب جنتلمنه…

سلام دوست گرامی اشاره‌ای به سن خودتان و طرف مقابل نکردید. ابتدا باید علت‌هایی که باعث شده به ایشان علاقمند باشید را مشخص کنید تا یک هیجان زودگذر نباشد. سپس نیاز دارید که معیارها و ویژگی‌های ایشان را با معیارهایی که در ذهن خودتان در نظر دارید بسنجید. مسیر درست جذب عشق را یاد بگیرید و برای یادگیری این مسیر می‌توانید دردوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، نکات طلایی جذب عشق از آشنایی تا ازدواج را مطالعه کنید.

سلام . میدونم خیلی مسخرست ولی من از یه پسری که هرشب میاد پارک و میبینمش خوشم میاد تقریبا سربه زیر و مغروره و من یه دختر چادری خیلی دوست دارم توجهش رو به خودم جلب کنم و با راهکارای شما نمیتونم چون امکانش نیست ن اسمش رو میدونم ن چیز دیگه ای یکسالی میشه که ازش خوشم میاد ولی اون منو نمیبینه میتونین بهم کمک کنین؟؟

سلام دوست گرامی اینکه بدون هیچ شناختی از او خوشتان آمده، کمی غیرمنطقی است اما می توانید براساس یک بهانه سر صحبت را با او باز کنید. اما ابتدا باید سن شما، شرایط تان و دلیل جذب به ایشان بررسی شود. برای مشاوره و شیوه صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

منو دوست پسرم ۶ ساله باهمیم و من خانوادم زیاد نمیزارن که بیرون برم ببینمش بهم خیانت کرد و بهم گفت که سه روز با دختری وارد رابطه شده گفت بخاطر اینکه از هم دور شدیم اینجوری شد…بعدش خیلی پشیمون شده و میخواد برگرده گفت حسی به اون طرف نداره با این که دیدم پیام های عاشقانه داده بود ولی الان پشیمونه نمیدونم دوباره فرصت بدم یا نه؟

سلام دوست گرامی اگه واقعا پشیمان هستند میتونید بهشون فرصت مجدد بدهید اما با شرایط مشخص و جدید و در صورت تکرار مجدد رابطه را تمام کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

احتمالا زمانیکه شما برای جلب توجه پسر موردعلاقه‌تان تلاش می‌کنید گاهی بسیار ناامید می‌شوید و فکر می‌کنید این کار شدنی نیست؛ چراکه همیشه از هرکسی که خوشتان نمی‌آمده فورا جذب شما می‌شده اما همین که به شخصی علاقه‌مند می‌شوید هیچ نشانه‌ای از علاقه و توجه در او پیدا نمی‌کنید. به همین خاطر شاید دست به انجام کارهایی بزنید که پسر مورد‌علاقه‌تان را بیشتر از خود دور کنید تا اینکه بدستش بیاورید. در این مقاله ما سعی می‌کنیم تا روش‌ها و تکنیک‌هایی را به شما بیاموزیم تا بتوانید از طریق آن‌ها توجه پسر مورد‌نظرتان جلب کنید و او را شیفته خودتان کنید.

فهرست مطالب

اعتماد به نفس نقشی کلیدی در جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان دارد. چه یک دختر پرشور معاشرتی باشید، چه دختری کم‌حرف و گوشه‌گیر، در هر حال باید اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان را قبول داشته باشید. با اعتماد به نفس می‌توانید نظر پسر مورد علاقه‌تان را به خود جلب کنید. سوال اینجا است که چه چیزی باعث می‌شود اعتماد به نفس پیدا کنید؟ این عامل می‌تواند یک لباس زیبا یا عطر خوشبویی باشد که به شما احساس خاص بودن می‌دهد؛ مطمئناً عامل‌های بسیاری در زندگیتان وجود دارد که به ارتقاء اعتماد به نفستان کمک می‌کند. البته فقط ظاهر زیبا نیست که به شما اعتماد به نفس می‌دهد. اعتماد به نفس درونی مهم‌تر از اعتماد به نفسی است که ریشه در ظاهر زیبا دارد. اگر خودتان را دوست داشته باشید، اتفاقات خوبی برایتان رخ می‌دهد و شادی و موفقیت را به سمت خودتان جذب می‌کنید. اگر خودتان را باور داشته باشید، اعتماد به نفستان نیز بیشتر خواهد شد.

حتما بخوانید: مشاوره روانشناسی افزایش اعتماد بنفس: توجه به علایق و تغییر دیدگاه 

چطور به یک پسر نزدیک شویم

بهترین راه برای مجذوب و شیفته کردن پسر مورد نظرتان این است که با نشان دادن توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردتان توجهش را جلب کنید و او را به خودتان علاقه‌مند کنید. شناختن دختر جذاب و هیجان‌برانگیزی که توانایی‌های زیادی دارد، همیشه برای پسرها جالب است، پس به او نشان بدهید که واقعاً از هر انگشتتان یک هنر می‌بارد. برای جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان باید استعدادها و فعالیت‌هایی را که شما را خاص و جذاب می‌کند، به معرض نمایش بگذارید. برای مثال اگر نقاش ماهری هستید، دفعۀ بعد که او را در دوروبرتان دیدید، کارهایتان را به دوستانتان نشان بدهید و به او هم بفهمانید که چه نقاش چیره‌دستی هستید.

اگر می‌خواهید در جمع بقیۀ دخترها بدرخشید، باید خاص و منحصر به فرد باشید. خاص بودن سخت نیست، چون احتمالاً شما هم مانند هر انسان دیگری علائق، استعدادها و عادت‌های منحصر به فردی دارید و با نشان دادن آنها می‌توانید پسر مورد علاقه‌تان را جذب کنید. منحصر به فرد بودن یعنی این که همرنگ جماعت نباشید. مثلاً می‌توانید به جای این که مانند بقیۀ دخترها منتظر بمانید تا او برای قرار گذاشتن پیشقدم شود، خودتان پا پیش بگذارید و او را به صرف شام در یک رستوران دعوت کنید.

اگر دید مثبتی به زندگی داشته باشید، چون آغوشتان را به روی اتفاقات خوب باز می‌کنید، طبعاً اتفاقات خوبی هم برایتان رخ خواهد داد. این نظریه دربارۀ جلب توجه مردان نیز مصداق دارد. اگر پسر مورد علاقه‌تان شما را با چشمانی درخشان و لبی خندان ببیند، انرژی مثبتتان به او هم سرایت می‌کند و او را سرشار از هیجان می‌کند. به خاطر بسپارید که مثبت‌اندیشی و انرژی مثبت مسری است. مطمئن باشید که اگر پسر مورد علاقه‌تان متوجه نگرش مثبتتان بشود، ترغیب می‌شود که شما را بیشتر بشناسد.

یک راه دیگر برای متمایز شدن از بقیه و جلب توجه و جذب پسر مورد علاقه‌تان این است که یک دختر مستقل و رهبر باشید. البته منظورمان این نیست که برای ریاست انجمن‌های دانشجویی نامزد شوید، اما باید سرسختانه پای عقایدتان بایستید. برای مثال می‌توانید نمایندۀ کلاستان بشوید. اکثر پسرها به خاطر قبول کردن این مسئولیت و بیان شجاعانۀ عقایدتان به شما احترام خواهند گذاشت، حتی اگر تحسین و احترامشان را صراحتاً به زبان نیاورند.

تاثیر اولی که در نخستین برخورد بر روی دیگران به جا می‌گذارید، بسیار مهم است. اهمیت این تاثیر اولیه در ملاقات با پسری که به او علاقه دارید، صدچندان می‌شود. عصبی بودن گاهی اوقات باعث می‌شود که ساکت و خجالتی بشوید و نسبت به پسری که دوستش دارید، بی‌توجه و بی‌تفاوت به نظر برسید. برای این که تاثیر خوبی روی پسر مورد علاقه‌تان باقی بگذارید، نباید از دیگران کناره بگیرید یا از این بترسید که مبادا با نزدیک شدن به او از خودتان یک احمق بسازید. مهربان و مودب باشید و اگر کاری کردید که مایۀ خجالتتان شد، فراموشش کنید و به سرعت تسلیم نشوید.

مهم نیست که چقدر دلتان می‌خواهد این پسر جذاب به شما توجه کند، در هر حال نباید با کلافگی و درماندگی رفتار کنید. ناامیدی اصلاً جذاب نیست و اگر خودتان را بیش از حد علاقه‌مند نشان بدهید، به سرعت دلش را می‌زنید و او دیگر کمترین توجهی به شما نخواهد کرد. فرصت نفس کشیدن را از او نگیرید و با توجه بیش از حد خفه‌اش نکنید.

حتما بخوانید: چطور عشقم رو جذب کنم؟ (11 راه علمی برای جذب مردان) 

لازم به تکرار نیست که جذابیت ظاهری نقش قابل توجهی در جذب مردان دارد و مردان در نخستین نگاه کاملاً به ظاهر طرف مقابل توجه می‌کنند. لباس‌هایی را که جلوۀ بیشتری به زیبایی‌های زنانه‌تان می‌دهد، امتحان کنید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید و خودتان را انگشت‌نما نکنید.

ظاهری ساده و شیک همیشه می تواند نظر هر مردی را جلب کند. هیچ وقت سعی نکنید برای جلب توجه مردان دست به روش های نامتعارف بزنید. برای مثال آرایش غلیظ شاید در ابتدا توجه آن‌ها را جلب کند اما حقیقت این است که این توجه ماندگار نیست و بعد از مدتی کمرنگ خواهد شد.

حتما بخوانید: چی بپوشم پسرا خوششون بیاد؟ (تیپای دخترونه که پسرا میپسندن)

با آرامش رفتار کنید و عصبی و بی‌تاب نباشید. هر از گاه در حالی که با ظرافت با مداد یا فنجان قهوه‌تان بازی می‌کنید، به او خیره شوید. حواستان به رفتارهای غیرکلامیتان باشد چراکه می توانند تاثیر بسیار زیادی روی پسر موردعلاقه‌تان داشته باشند.

پسرها همیشه جذب دخترهایی می‌شوند که گل سرسبد هر جمع و محفلی هستند. پس وقتی با دوستانتان هستید، با آنها خوش بگذرانید. وقتی او ببیند دختر شاد و سرزنده‌ای هستید که از زندگی کردن لذت می‌برد، بعید است که شما را ندیده بگیرد.

پس تا می‌توانید به خودتان برسید و تفریحات سالمی با دوستانتان ترتیب بدهید. ورزش‌های دست جمعی، کوه نوردی، پیاده روی، سینما، کنسرت و .. می‌تواند از جمله فعالیت‌هایی باشد که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

اگر می‌توانید کنار میزش بنشینید یا بهانه‌ای پیدا کنید و با هم هم‌کلام شوید. به او بفهمانید که به او علاقه دارید، در عین حال زیاده‌روی هم نکنید و هر بار که او را می‌بینید سراسیمه به سمتش ندوید.

هر از گاه “تصادفاً” او را در جایی مانند کافه یا دورهمی‌های دوستانه ببینید. می‌توانید از تکنیک‌های گفته شده برای جذب پسر مورد علاقه‌تان استفاده کنید، اما ضرورتی ندارد که حتماً با او حرف بزنید. فقط توجهش را جلب کنید و کاری کنید که وقتی حضور ندارید، دلتنگتان بشود.

این روزها شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی در آشنایی با دیگران دارند، و وقتی هم که می‌خواهید توجه فردی را جلب کنید و او را به شناختن خودتان ترغیب کنید، می‌توانند به کارتان بیایند. پست‌های وبلاگتان یا عکس‌های اینستاگرامتان همه و همه باعث می‌شود که پسر مورد علاقه‌تان با علائق و جنبه‌های مختلفی از زندگیتان آشنا شود و بیشتر شما را بشناسد. پس سعی کنید با حساب‌های کاربریتان در شبکه‌های اجتماعی توجهش را جلب کنید.

حتما بخوانید: چگونه در چت و فضای مجازی جذاب باشم (چطور در چت پسری را تور کنم؟) 

باید با پیام‌هایتان حسی را به او منتقل کنید تا به حال کسی به او منتقل نکرده است. پیام‌‌های که با موبایلتان برای او می‌فرستید باید نشان بدهد که شما چقدر محترم، خاص، شوخ و قابل اعتماد هستید و از جذابیت و سیاست زنانه برخوردارید. از آنجایی که هر دختری این مهارت را ندارد که در پیام این ویژگی‌ها را نشان بدهد، شما با این کار برای او منحصر به فرد می‌شوید. هیچ وقت قدرت پیام‌هایتان را دست کم نگیرید امروزه همه به موبایلشان وابسته هستند و ساعات زیادی را در حال استفاده از آن هستند، اگر شما بتوانید با این دستگاه حس خوب و منحصر به فردی را به او بدهید او به جای موبایلش به حسی که شما با موبایل به او منتقل می‌کنید وابسته می‌شود. رادیو عشق در دوره جذب عشق با موبایل رموز جذب کردن فرد مورد علاقه‌تان را از طریق موبایل و پیام به در اختیارتان قرار داده است.

اگر پسر مورد علاقه‌تان را در دانشگاه و محل کار مرتب ملاقات می‌کنید می‌توانید هرازچند گاهی از او درخواست کمک کنید. مردها معمولا دوست دارند به خانم‌ها کمک کنند چرا که با این کار حس مردانگی در آن‌ها تحریک می‌شود و احساس قدرت می‌کنند. یادتان باشد که در انجام این کار زیاده روی نکنید. زمانیکه شما 2-3 بار این درخواست را از او داشته باشید طبیعتا خودش متوجه احساس شما خواهد شد.

اگر بتوانید پسری را بخندانید، می‌توانید مطمئن باشید که توجهش را هم جلب کرده‌اید. البته اول باید حس شوخ طبعیش را بسنجید. برخی افراد حرف‌های کنایه‌دار برایشان جالب‌تر است و برخی شوخی‌های بی‌پروا را ترجیح می‌دهند. اگر او را خوب نمی‌شناسید، از تعریف کردن جوک‌های خودمانی و بحث‌برانگیز خودداری کنید.

اگر قصد جلب کردن توجه پسری را دارید که به او علاقه‌مند شده‌اید بهتر است کمی صبور باشید و تکنیک‌های زیر را انجام دهید. اعتماد به نفس خود را بهبود ببخشید. با نشان دادن مهارت‌ها و استعدادهای هنری، درسی، یا حتی ورزشی خود به صورت غیرمستقیم اشتیاق او را ترغیب کنید. سعی کنید نسبت به دختران دیگر خاص باشید. این کار را از طریق بهبود مهارت‌ها و استعدادهای خود انجام دهید. خوش بین باشید و دورادور انرژی مثبت خود را برای او بفرستید. از خودتان چهرۀ دختری مستقل را نشان دهید. او را تحت تاثیر قرار دهید و بیش از اندازه پیگیر او نباشید. به ظاهرتان اهمیت دهید و با رفتارهای غیرکلامی خود او را ترغیب کنید. به تفریحات دخترانه خود بپردازید و نشان دهید که دختر شاد و سرزنده‌ای هستید. گاهی از او کمک بگیرید و سعی کنید در مکان‌های مشترکی به صورت اتفاقی با هم ملاقات کنید. از شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید و برای او پیام بفرستید. اگر تمام این تکنیک‌ها را به درستی انجام دهید می‌توانید به پسر موردعلاقه‌تان برسید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

چطور به یک پسر نزدیک شویم

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

11 بازدید

41 بازدید

87 بازدید

82 بازدید

165 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام بنده ۱۸ ساله هستم و دختر هستم حدودا ۲۰۰ روزی هست که از یه آقایی خوشم میاد که ۲۹ ساله هستن از لحاظ اختلاف سنی اصلا مشکلی با ایشون ندارم بخاطر اینکه خودم دوست دارم با افرادی ارتباط برقرار کنم که ازم بزرگتر باشن از بودن کنار کسایی که همسن و سال خودم هستن حوصله ام سر میره این آقا دبیر من هستن و فقط سه بار ایشون رو به صورت حضوری دیدم ولی توی مجازی گاها باهاشون صحبت میکنم نماینده ی ایشون هستم ایشون شاگردای زیادی دارن و مجرد هستن و توی شهر دیگه ای ساکن هستن ایشون تهران و بنده کردستان هستم میخواستم بدونم راهی برای جذب ایشون وجود داره؟ در حای که از موقعیت اجتماعی خوّی برخوردار هستن .. شدیدادل بسته ی ایشونم

سلام دوست گرامی علاقه به استاد و شخصی که دور از دسترس شماست و سن بالاتری نسبت به شما دارد، از نشانه‌های برجسته طرحواره رهاشدگی است. بهتر است ابتدا مشاوره فردی دریافت کنید تا علت این کشش و علاقه را پیدا کنید و سپس این علاقه ارزیابی شود.

سلام من یک سالی میشه که یک پسری را دوست دارم و به صورت حضوری بهش گفتم دوسش دارم و اون فقط بهم گفت الکی میگی و الان یک ماهی است که داره از خودش عکس العمل نشون میده مطمئن نیستم که این عکس العمل ها نشون دهنده این است که منو دوست داره دیگه خسته شدم میتونید کمکم کنید که هنوزم باید صبر کنم که شاید اون بیاد بگه یا خودم بگم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. توصیه می‌شود که به صورت مستقیم ابراز علاقه از طرف خانم انجام نشود، چون معمولاً نتیجه خوبی ندارد. تا زمانی که او نتواند به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند، حسابی روی رابطه نمیتوان باز کرد. برای اینکه بتوانید مهارت صحیح برای جذب کردن عشق یاد بگیرید، می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام ،پسردایی من ۳_۴ سال ازمن بزرگتره و من توی جمع فامیل تنها نوه ی دختری هستم و از بعضی نگاه ها و رفتار هاش برداشت کردم که ازمن خوشش میاد اما میتونه خیلی طبیعی باشه اما تنها چیزی که توجه ام رو جلب کرده اینه که رفتار بقیه پسر های فامیل اینطور نیست

سلام من 5 ساله با ی پسر دوست معمولیم و قبلا رفیقش رلم بود قبل رل زدنم با رفیقش این پسره منو خیلی دوست داشت ولی من قبول نکردم الان خودم عاشقش شدم و بهش گفتم اونم دوسم داره و روم غیرت داره ولی با دوستم رل زده ی چند وقتیم بود با دوستم جدا شدند و با من رل بود حدود یک ماه ولی دوباره دوسم برگشت اون پسر برگشت پیش دوستم چیکار کنم ک بیاد با من

سلام دوست گرامی سرمایه‌گذاری اشتباهی انجام دادید و در تلاش هستید مسیر اشتباه را ادامه دهید. بهتر است او را کنار بگذارید، چون او به سمت دوست شما برگشته است.

سلام‌ من از پسری خوشم‌میاد من ۱۷سالمه و اون ۲۴ولی‌نمیدونم چطور بهش پیام بدم اخرین باز بهم گفت تا دیدار بعدی خدانگهدار تو چت و بعد از اون بهم اصلا تکست نمیده ولی من از اونجایی که کاریزما دارم هر وقت بیرون در میام حتی بعد دوهفته اونو ناخداگاه بیرون میبینم و‌لی نمیدونم چیکار کنم بهش پیام بدم یا ندم غرورم میشکنه کوچیک میشم باید اون بده با اینکه کلا بیخیال بشم که دوست ندارم ولی خوشم میاد بشناسم ببینم چطوره کلا موندم تو دوراهی که پیام بدم یانه

سلام دوست گرامی خیر پیامی ارسال نکنید. این شیوه مستقیم ابراز علاقه در آینده رابطه شما را مختل می‌کند. ابتدا باید به سن خودتان توجه داشته باشید. حضور شما در سن نوجوانی این هیجان را به شما می‌دهد که بخواهید هر چیزی را تجربه کنید. بهتر است پیش از هرگونه اقدام و یا تصمیم عملی، با مشاور مشورت کنید.

سلام من 16سالمه و اون 18سالشه خیلی الکی خودمو اذیت میکنم نگران از دست دادنشم خیلی این حرفارو تکرارمیکنه ازاینکارام خوشش نمیاد و اذیتش میکنم بااین کارام زود دربرابر مشکلات تسلیم میشم میگه خیلی ضعیفی میشه راهنماییم کنین ک چجوری اینکارارو کناربزارم؟

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و بسیاری از رفتارهایی که در رابطه اتفاق میفتد، به علت سن شماست. اما درباره ترس از دست دادن، نیاز دارید مهارت‌های زندگی را آموزش ببینید تا بتوانید به رفتارهای خودتان مسلط تر باشید. شما می‌توانید نوبت مشاوره خودتان را از رادیوعشق رزرو کنید.

من از یه پسر خیلی خوشم میاد خیلی دوستش دارم باهاش توی برنامه حرف زدم یه اتفاقی افتاد که اون به من گفت ما فقط دوستیم عاشقش که نیستیم من چطوری دل اون رو به دست بیارم اینو بگم من 16 سالمه اون 29 ساشه

سلام دوست گرامی طرف مقابل به درستی اشاره کرده که عاشق هم نیستید، چون هنوز همدیگر را نمی‌شناسید و احتمالا حضوری ندیدید. شما سن کمی دارید و اختلاف سنی‌تان با طرف مقابل نیز زیاد است. دلیل اینکه می‌خواهید دل او را به دست بیاورید چیست؟ در واقع چه ویژگی‌هایی در ایشان وجود دارد که هدف شما به دست آوردن دل او شده است؟ ابتدا این مسائل را مشخص کنید تا بدانیم تا چه میزان از خودتان، طرف مقابل و رابطه عاطفی اطلاعات دارید. می‌توانید این روند را با مشاوران رادیوعشق درمیان بگذارید.

سلام من۲۸ سالمه و از یه پسره ک شیرینی فروشی داره خوشم اومده یبار فقط رفتم مغازه ش حس کردم اونم شاید بمن علاقه داشته باشه مسیر هرروزم از جلوی مغازه ش ردمیشم حالا میخاستم ببینم چجوری میتونم باهاش ارتباط بگیرم درواقع ب چ بهونه ای؟!شاید واسه سن من خنده دار باشه ولی ادم ارومی هستم و ی شهرکوچیک هستم ک راحت نیس ارتباط برقرار کردن

سلام دوست گرامی ابتدا باید از خودتان بپرسید از چه ویژگی در این آقا خوشتان آمده است و در واقع دلیل توجه شما به ایشان چه بوده است؟ سپس معیارهای خودتان را برای انتخاب یک فرد ایده‌آل مدنظر قرار دهید. اگر این معیارها نزدکی بهم باشند شما می‌توانید از طریق آموزش مراحل جذب عشق توجه ایشان ره به خود جلب کنید. اشاره کردید حس می‌کنید او هم به شما حس دارد. او چه رفتاری نشان داده است که شما این برداشت را دارید؟ قبل از ایجاد یک رابطه روی آن حساب نکنید تا منجر به پشیمانی شما نشود. برای آموختن مسیر صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام یه پسری هست که نمیدونم واقعا دوستش دارم یا نه ولی دلم میخواد همش ببینمش:/ ولی خب از طرفی نه دلم میخواد به عنوان دوست دخترش باشم نه همسر چون خانواده هامون به هم نمیخورن تا حدودی هم شناخت دارم ازش ولی یکم گیج شدم نمیدونم چه کنم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. گیج شدن شما ممکن است به این دلیل باشد که معیارهای مشخصی برای انتخاب همسر یا رابطه عاطفی ندارید. وقتی می‌دانید که او برای شما مناسب نیست، بهتر است این ذهنیت را از خود دور کنید که او تغییر می‌کند و مناسب شما می‌شود.

سلام. من از یه پسری خوشم اومده. من و اون 6 سال تفاوت سنی داریم. من 15 و اون هم 21 سالشه و تقریبا هر شب میبینمش و خیلی دوستش دارم اما نمیتونم بفهمم حس اون رو و میخوام که اونم بهم علاقه مند شه. اما مثلا نمیتونم باهاش خیلی حرف بزنم یعنی نمیتونم خیلی بهش نزدیک بشم. لطفا اگه راه حلی هست بهم بگین.

سلام دوست گرامی سنی که شما در آن قرار دارید، سن نوجوانی است. یعنی زمانی که هیجانات و گرایش به جنس مخالف در بالاترین سطح خود قرار دارد. بنابراین دلیل گرایش شما با ایشان طبیعی است. اما در مورد سوالی که پرسیدید که او به شما علاقمند است یا خیر و چه کنید که او را به خود علاقمند کنید؟ در حالتی که صحبت کردن با او و یا جذب ایشان کار سختی باشد، نیاز دارید که فرصتی فراهم کنید تا راجع به یک مساله مشترک غیر رابطه با او صحبت کنید. عزت نفس خود را تقویت کنید و اجازه دهید ایشان به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند. اما به صورت کلی بهتر است در این سن وارد رابطه عاطفی نشوید.

سلام من 21سالمه و مدتی با فردی که۲۴ سالشه و خیلی سر به زیر وپاکه و اصلا شبیهه ادمای امروزی نیس اشنا شدم نوعی همکار هستیم و بعد ۴ ۵ ماه ایشون شروع کردن به حرف زدن با من در رابطه با کار اما با شوخ طبعی زیاد جوری ک سعی داشت بخندونه منو الان حدود چند ماهی هست ک میگذره و برخلاف اون چند ماه اول مستقیم تو چشام نگاه میکنه ولی خب من نمیدونم ک حسش چیه و اینکه وضعیت مالیش از من پایینتره و درگیره کارو خانوادشه و خود من هم از سر به زیریش عاقل بودنش خوشم میاد موقع حرف زدن باهاش قلبم تند تند میزنه ولی دیگه نمیدونم ربطی به سنم داره یا اینکه واقعادوسش دارم الان سوال من اینه ایشون منو دوس داره چطوری کاری کنم سر صحبتو باز کنه و راحت تر شه بامن??

سلام دوست گرامی به 2 نکته توجه کنید: 1) تا وقتی به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه نکرده است، روی او حساب ویژه‌ای باز نکنید 2) تلاش کنید تا درباره زندگی و روزمره او اطلاعات بیشتری کسب کنید. معیارهای خودتان را بررسی کنید و علت اینکه به او جذب شدید را برای خودتان حتما مرور کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام . یک پسری که خیلی از خودم کوچکتره مرتب بمن اظهار علاقه و عشق میکنه . من تنهام و اونم خیلی اصرار میکنه . ازش بدم نمیاد . اما آخه خیلی برای سن من کوچکه . خیلی احمقانه ست اگر بگم دارم یواش یواش بهش جذب میشم ؟ اصلا گیج شدم . نه دوست دارم خودمو کوچک کنم . نه تحمل دوری از اونو دارم . چه کنم ؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره‌ای نکردید و اینکه چندوقت از شما بزرگتر هستند؟ نه، این احمقانه نیست که شما نسبت به فردی که مرتب به شما ابراز علاقه می‌کند، جذب شوید. اما قبل از پذیرفتن علاقه ایشان از خودتان بپرسید که دلیل اینکه او جذب شما شده است چیست؟ همچنین به این نکته دقت کنید که به خاطر اختلاف سن نقش ما از یک دوست، تبدیل به یک مادر یا معلم تبدیل نشود.

سلام وقتتون بخیر: من و خانوادم تقریبا 5سالی هست که خونمون رو عوض کردیم ومن از اولین باری که برای دیدن خونه اومدیم پسر همسایمون رو دیدیم و تقریبا از اون خوشم اومد ولی خب سریع یادم رفت تا اینکه اسباب کشی کردیم و من هر روز با این آقا مواجه میشدم تا الان و تقریبا بیشترین چیز هارو از ایشون میدونم و خانوادشون.علاقه مند شدم ولی نمیدونم چیکار کنم میشه کمکم کنید؟ آخه راهکار های بالا بعضی هاش واقعا سخته مثلا سر صحبت رو باز کنم خوب نمیشه حرفی زد:/ و اینکه به ظاهر پسری میاد که سرش تو لاک خودشه ولی خب جنتلمنه…

سلام دوست گرامی اشاره‌ای به سن خودتان و طرف مقابل نکردید. ابتدا باید علت‌هایی که باعث شده به ایشان علاقمند باشید را مشخص کنید تا یک هیجان زودگذر نباشد. سپس نیاز دارید که معیارها و ویژگی‌های ایشان را با معیارهایی که در ذهن خودتان در نظر دارید بسنجید. مسیر درست جذب عشق را یاد بگیرید و برای یادگیری این مسیر می‌توانید دردوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، نکات طلایی جذب عشق از آشنایی تا ازدواج را مطالعه کنید.

سلام . میدونم خیلی مسخرست ولی من از یه پسری که هرشب میاد پارک و میبینمش خوشم میاد تقریبا سربه زیر و مغروره و من یه دختر چادری خیلی دوست دارم توجهش رو به خودم جلب کنم و با راهکارای شما نمیتونم چون امکانش نیست ن اسمش رو میدونم ن چیز دیگه ای یکسالی میشه که ازش خوشم میاد ولی اون منو نمیبینه میتونین بهم کمک کنین؟؟

سلام دوست گرامی اینکه بدون هیچ شناختی از او خوشتان آمده، کمی غیرمنطقی است اما می توانید براساس یک بهانه سر صحبت را با او باز کنید. اما ابتدا باید سن شما، شرایط تان و دلیل جذب به ایشان بررسی شود. برای مشاوره و شیوه صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

منو دوست پسرم ۶ ساله باهمیم و من خانوادم زیاد نمیزارن که بیرون برم ببینمش بهم خیانت کرد و بهم گفت که سه روز با دختری وارد رابطه شده گفت بخاطر اینکه از هم دور شدیم اینجوری شد…بعدش خیلی پشیمون شده و میخواد برگرده گفت حسی به اون طرف نداره با این که دیدم پیام های عاشقانه داده بود ولی الان پشیمونه نمیدونم دوباره فرصت بدم یا نه؟

سلام دوست گرامی اگه واقعا پشیمان هستند میتونید بهشون فرصت مجدد بدهید اما با شرایط مشخص و جدید و در صورت تکرار مجدد رابطه را تمام کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

 

آیا پسری را دوست دارید و می‌خواهید از او دلبری کنید؟ روش‌های مختلفی برای جذب کردن پسرها وجود دارد و ما در این مقاله می‌خواهیم، درباره روش‌های درست و اشتباه جذب کردن پسران صحبت کنیم. اگر برای تسخیر قلب پسرها از راه درست وارد شوید، احتمالش زیاد است که با بازی کردن نقش دختر رویاهایش و نشان دادن تمام خصوصیاتی که او در یک دختر تحسین می‌کند، در نهایت موفق شوید. اما اگر راه‌های اشتباه را انتخاب کنید، به دلایل زیادی ناراحت و سرخورده خواهید شد. ممکن است توجه پسر مورد علاقه‌تان را جلب کنید، اما او دیر یا زود متوجه می‌شود که فقط داشتید سعی می‌کردید که او را تور کنید و هیچ پسری از به دام افتادن خوشش نمی‌آید. در این مقاله با روش‌های مختلفی برای جذب مردان آشنا می‌شوید که موثر بودن آنها به لحاظ علمی اثبات شده است، بنابراین اگر می‌خواهید با بایدها و نبایدهای جذب پسران آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

شاید فکر کنید برای جذب پسر مورد علاقتون باید مثل سلبریتی‌های فیلم‌های هالیوودی باشید و این موضوع تمام فکرتان را درگیر کرده است. کافی است پسر مورد علاقه‌تان را خوب بشناسید ،با کمی مهارت می‌توانید برای او فردی جذاب باشید. در این مقاله روش‌های کاربردی برای جذب پسرها را بررسی می‌کنیم. قبل از هر کاری باید پسر مورد علاقه خودتان را خوب بشناسید. اگر فکر می‌کنید به تنهایی نمی‌توانید به شناخت کافی از پسر مورد علاقه‌تان برسید و مشورت با شخص دیگری می‌تواند به شما کمک کند،

فهرست مطالب

چطور به یک پسر نزدیک شویم

اولین چیزی که پسرها متوجه آن می‌شوند، لبخندی است که یک دختر بر لب دارد.  همه توقع دارند که یک دختر موقر و خوش‌رفتار باشد و روش لبخند زدن یک دختر متانت او را نشان می‌دهد. هرچقدر هم که در خانه آزادانه و با صدای بلند می‌خندید، خنده شیطانی دارید یا با صدایی گوش‌خراش می‌خندید، لطفاً این خنده‌های پرسرو صدا را در جمع فراموش کنید. سعی کنید باوقار باشید و به شیوه‌ای متمدنانه مانند یک بانوی دوست‌ داشتنی بخندید. بهترین کار این است که لبخندی ملیح به لب بیاورید، لزومی ندارد که تمام سی و دو دندان خود را به همه نشان بدهید.

علم اثبات کرده است که بین نگاه کردن به چشم‌های یکدیگر و عاشق شدن ارتباط وجود دارد. تعداد نورون‌های مختص حس بینایی در مغز بیشتر از چهار حس دیگر است، بیش از 80% مواردی که به نوعی وارد بدن می‌شود، از فیلتر چشم‌ها عبور می‌کند. به علاوه چشم‌ها جز آن که دریچه‌ی روح هستند، دروازه‌ای به سوی گذرگاه‌های عصبی هستند که ارتباطات عاشقانه را در مغز شکل می‌دهند.

اگر پسری بوی بد بدهد، حاضرید حتی در خیالتان به با او بودن فکر کنید؟ پس چطور انتظار دارید که پسر مورد علاقه‌تان دختری را دوست داشته باشد که بوی بد بدهد؟ هر فردی رایحه‌ی خاص خود را دارد که معرف شخصیت او است. بنابراین عطرهای خوشبویی را انتخاب کنید که پسرها را به خود جذب می‌کند. بدبو بودن دهان نیز پسرها را فراری می‌دهد. به خاطر خودتان و حفظ سلامتی خودتان، نه هیچ کس دیگر، مرتب حمام بروید و از ضدعرق خوشبو استفاده کنید.

دخترها به پرشور بودن و قشقرق راه انداختن معروف هستند. پسرها به هیچ وجه دخترهایی را که رفتار نمایشی دارند، شلوغ می‌کنند و از کاه کوه می‌سازند، دوست ندارند. اجازه ندهید که این جامعه مردسالار اثبات کند که زنان ضعیف‌تر از مردان هستند. هر چقدر هم که فیلم عاشقانه دیده‌اید، نگذارید که این داستان‌های غیرواقعی زندگی عاشقانه‌تان را به نابودی بکشاند.

پسرها شاید هنرپیشه‌هایی با آرایش فراوان و موهای بلند افشان را دوست داشته باشند، اما در واقعیت وقتی می‌خواهند، زن زندگی خود را انتخاب کنند، همواره دخترهای ساده را انتخاب می‌کنند. البته منظورمان این نیست که اصلاً آرایش نکنید، اما بهتر است روزهای معمولی آرایش ملایمی بکنید تا در روزهای خاص بتوانید، دوست پسرتان را با آرایش خاص‌تان غافلگیر کنید. قرار نیست با آرایش کردن خودتان را شبیه هیولا بکنید، آرایشی را انتخاب کنید که خاص‌تر و زیباترتان بکند.

وقتی که پسری نمی‌تواند به راحتی به دختری نزدیک شود، غرورش خدشه‌دار می‌شود و از خودش می‌پرسد که این دختر چرا به او علاقه ندارد. بنابراین بازیگوش باشید، ناز کنید و با ترغیب کردنش به صحبت کردن با خودتان، او را سر انگشتتان بچرخانید. البته مراقب باشید زیاده‌روی نکنید و تصویری از دختری خجالتی را از خودتان به نمایش نگذارید، که رسیدن به او ممکن نیست. اگر عاقلانه عمل کنید، مانند آهنربا پسر مورد علاقه‌تان را به خود جذب می‌کنید.

بهترین روش برای تسخیر قلب یک پسر این است که با نشان دادن استعدادها و خصوصیات منحصر به فردتان توجهش را جلب و او را به خودتان علاقمند کنید. پسرها می‌خواهند با دخترانی جذاب و پرشور آشنا شوند، بنابراین وقت آن است که هنرهایتان را رو کنید. استعدادها یا خصوصیاتی را که از شما یک زن جذاب می‌سازد، به نمایش بگذارید. برای مثال اگر صدای خوبی دارید، وقتی می‌دانید که او در همان نزدیکی است، استعداد خوانندگی‌تان را به دوستانتان نشان دهید تا عشقتان بداند که چه صدای دلنشینی دارید.

تا حالا برایتان پیش آمده در یک مهمانی، پسری نظر شما را به خودش جلب کند، ولی شما ندانید که باید در آن لحظه چه کار کنید؟ بیشتر دخترها می‌گویند که دوست ندارند شروع کننده رابطه باشند و حتما پسر باید جلو بیاید. اما اگر داستان را از سمت پسرها نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که آن‌ها وقتی نشانه‌ای از شما نمی‌بینند، از شروع ارتباط می‌ترسند. در این زمان چه کار باید کرد؟

چطور دلبری کنیم؟

1. ارتباط چشمی برقرار کنید. 2. لبخند بزنید. 3. به او نشان دهید که به آشنایی بیشتر تمایل دارید. 4. تک‌کلمه‌ای صحبت نکنید. 5. مرموز باشید. 6. خیلی برای جذاب بودن تلاش نکنید. 7. غیر مستقیم به او نشان دهید که به ادامه آشنایی بیشتر علاقه دارید. 8. با کمک موبایلتان، معجزه کنید.

خودتان را جای پسر مقابل بگذارید، چقدر احتمال دارد با دختری که حتی به شما نگاه نمی‌کند، سر صحبت را باز کنید؟ شما ممکن است با خودتان بگویید: «یکبار بهش نگاه کردم، دید دیگه. اگر می‌خواست بیاد، میومد». اما، جواب ما به شما اینه: «نهههه». شما حداقل باید سه/چهار بار به او نگاه کنید تا جرات پیدا کند که صحبت را با شما شروع کند.

در حین ارتباط چشمی، هیچ‌وقت جادوی لبخند زدن را فراموش نکنید، چون با اینکار دو تا پیام مهم به فرد مقابلتان می‌دهید: اول اینکه: «من یکم ازت خوشم خومده و دوست دارم باهات صحبت کنم». و دوم: «من دختر شادیم. تو صحبت کردن با من قراره بهت خوش بگذره!»

با وجود سیگنال‌هایی که فرستادید باز هم پسری که جلو میاد، از شروع ارتباط خیلی مطمئن نیست و کمی می‌ترسد. شما در اینجا با گفت‌وگویتان می‌توانید، تمایل خودتان را به آشنایی بیشتر با او نشان دهید. البته لازم نیست که همه سوال‌هایش را با هیجان جواب دهید، اما بهتر است یک سری نکات ریز را رعایت کنید. (در دو اسلاید بعد در این مورد صحبت می‌کنیم:)

به این سناریو توجه کنید: پسر: «شغلتون چیه؟» دختر: «کارمند بانک» پسر: «چه جالب، خواهر منم تو بانک کار می‌کنه؛ به نظر من خیلی کار سختیه.» دختر: «اوهوم» (هدف این گفت‌وگو را فراموش نکنید. در حقیقت قصد پسر، صحبت کردن در مورد شغلتون نیست؛ بلکه می‌خواهد موضوع مشترکی برای صحبت کردن پیدا کند.)

لازم نیست تمام نکات مهم زندگی خودتان را در همان دیدار اول توضیح دهید. کمی مرموز بودن بسیار جذاب است. البته به این معنی نیست که جواب تمام سوالات را سربالا بدهید. به این مثال توجه کنید: پسر: «شغلتون چیه؟» دختر: «من نوازنده پیانو هستم. 15 ساله پیانو می‌زنم. البته اولش خیلی دوست نداشتم ولی کم‌کم علاقه‌مند شدم. ….) این همه توضیح برای بار اول آشنایی، اصلا مناسب نیست!

یکی از پرتکرارترین سوالات دخترها این هست: «چرا پسرایی که من ازشون خوشم میاد، از من خوششون نمیاد و پسرایی که من خوشم نمیاد، از من خوششون میاد؟» شاید یکی از جواب‌های اصلی برای این سوال این باشه: شما در مقابل پسرهایی که خوشتان می‌آید دوست دارید بهترین باشید و همین تلاش بیش از حد جواب عکس می‌دهد.

خیلی خجالتی بودن یا خیلی سهل‌الوصول بودن هر دو دافعه ایجاد می‌کند. سعی کنید یک رفتار میانه را انتخاب کنید؛ اما چرا؟ اگر خجالتی باشید، احتمالا پسر با خود فکر می‌کند: «وای، حالا باید کلی تلاش کنم تا یک کلمه حرف بزنیم.» و اگر سهل‌الوصول: «خب حتما با خیلی‌های دیگه اینطوری هست.»

اگر اولین دیدارتان خوب پیش برود و هر دو به ادامه آشنایی تمایل داشته باشید، احتمالا سعی می‌کنید از طریق فضای مجازی با هم در ارتباط باشید. در این زمان است که شما می‌توانید با موبایلتان و ارسال پیام‌های مناسب و درست، جادو کنید. اما چطور؟ رادیو عشق، در کارگاه «جذب مرد با موبایل»، به شما یاد می‌دهد چطور به بهترین نحو از گوشی موبایلتان استفاده کنید.

همه ما می‌دانیم که توقعات پایانی ندارد و علاقه‌مندی‌های تمام انسان‌ها با هم یکسان نیست. با این حال نکاتی که ذکر شد، رایج‌ترین توصیه‌هایی است که برای جذب پسرها در سراسر جهان کاربرد دارد. برای این که از جزئیات بیشتری درباره جذب عشقتان آگاه شوید، اول باید شخصیت و دیدگاه‌های عشقتان را به ما توضیح بدهید. برای بهره‌مندی از راهنمایی‌های ارزشمند مشاورین ما اینجا کلیک کنید.

روش بسیاری از دخترها برای جذب کردن پسرها و عاشق کردن آنها این است که خودشان را تغییر می‌دهند. احتمالاً شما هم تلاش کرده‌اید تا خودتان را به شکلی دربیاورید که “فکر” می‌کنید، پسر مورد علاقه‌تان دوست دارد. در این حالت برای خوشایند عشقتان وانمود می‌کنید که آدم دیگری هستید. این نقاب زدن به دو دلیل زیر بسیار بد است:

در هر حال این صادق نبودن کمکی نمی‌کند که تا پایان عمر در کنار عشق‌تان به خوبی و خوشی زندگی کنید. بنابراین بهتر است خودتان باشید و همان‌طور که برای او دلبری می‌کنید، اجازه دهید که شما را به درستی بشناسد.

اگر فکر می‌کنید که باید کار اشتباهی را برای دلبری از دوست پسرتان انجام دهید و می‌دانید که نباید این کار را بکنید، پس از انجام دادن آن منصرف شوید. هیچ پسری ارزش این را ندارد که اصول اخلاقی‌تان را زیر پا بگذارید و خودتان، دوستانتان و خانواده‌تان را به دردسر بیاندازید. به علاوه وقتی کاری را برخلاف اصول اخلاقی خودتان انجام می‌دهید، خودتان را در باتلاقی می‌اندازید که عزت نفس‌تان را می‌بلعد. برای مثال اگر کار احمقانه‌ای مانند مصرف مواد مخدر انجام دهید، تجسم خودتان در زمان مصرف مواد باعث می‌شود که احساس بدی نسبت به خودتان پیدا کنید و به این ترتیب برداشت دیگران درباره شما نیز تغییر می‌کند و فکر می‌کنند که شما آدمی هستید که زندگی خود را با انتخاب‌های اشتباه به نابودی کشانده است. در این بین اگر پسری باشد که شما را به خاطر اخلاقیاتتان دوست داشته باشد، با این خرابکاری‌ها علاقه‌اش را به شما از دست می‌دهد.

احمقانه و کودکانه رفتار کردن توصیه‌ی اشتباهی برای جذب مردان است که از زمان انسان‌های غارنشین رواج داشته است. عده‌ای تصور می‌کنند که رفتار احمقانه مترادف لطافت زنانه است و نشان می‌دهد که این دختر گیج دوست‌داشتنی به حمایت یک مرد قوی بزرگ نیاز دارد. البته که این تصور یک کلیشه اشتباه است. حتی اگر احمقانه رفتار کردن برای جذب دوست پسرتان باعث شود که او شما را دختری لطیف و آسیب پذیر ببیند، این کار او را جذب خود واقعی‌تان که یک زن قوی است، نخواهد کرد. مرد محبوبتان دیر یا زود از این رفتار احمقانه خسته خواهد شد و شما را به خاطر یک دختر باهوش ترک خواهد کرد. باور کنید که هیچ پسری مدت زیادی با دختری نمی‌ماند که هیچ کاری از سلول‌های خاکستری مغزش نمی‌کشد.

نحوه پیام دادن شما بسیار در شناخت و دید مرد مورد نظرتان از شما موثر است. این روزها بخش عمده ارتباطات از طریق موبایل انجام می‌شود اما متاسفانه استفاده ناشیانه از آن بسیار دردسرساز و مشکل‌ساز است. اینکه در چه موقعیتی چه پیامی بفرستید و چه برخوردی داشته باشید بسیار مهم است. نحوه پیام دادن آنقدر مهم است که گاهی یک پیام اشتباه سوءتفاهمی ایجاد می‌کند که مرد مورد نظرتان کلا از ادامه ارتباط با شما منصرف می‌شود، فقط به این خاطر که لحن کلامتان را اشتباه منتقل کرده‌اید. برای جذب و عاشق کردن مرد مورد علاقه‌تان از طریق موبایل، برای مثال باید با پیام‌هایتان جوری مردانگی او را تحسین کنید که نه خیلی مستقیم و زننده باشد نه تکراری باشد و حسی به او بدهید تا به حال در کنار هیچ دختری نداشته است. در مکالمات پیامی‌تان در عین حال که خط قرمز‌هایتان را حفظ می کنید باید اعتماد به نفس زنانه‌تان را نشان دهید.

حتما بخوانید: دلبری با موبایل و از راه دور

 

مشاوره آنلاین در زمینه دلبری از عشق و پسر مورد علاقه

عشقت رو جذب کن

چطور به یک پسر نزدیک شویم

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

11 بازدید

41 بازدید

87 بازدید

82 بازدید

164 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

با سلام و عرض ادب من یه دختر۲۲ساله هستم عشقم ۳۰سالشه من زیادی روش حساسم تا حدی که گفتم عکس خودتو رو پروفایل بردار اونم ناراحت شد منم گفتم دیگه اصلا چیزی نمیگم اصلا من کیم که نظر بدم حالا قهره من چیکار کنم رابطمون خراب نشه 🥺🥺ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی احتمالاً ترس از دست دادن دارید و یا اینکه او به شما توجهی نکند. این مساله باعث سردی در رابطه می‌شود و باید تلاش کنید تا مهارت‌های ارتباطی صحیحی را آموزش ببینید. در این مسیر ، مشاور با شما همراهی خواهد کرد.

سلام و عرض ادب بنده به مدت ١ ماه با اقایی آشنا شدم در فضای مجازی اینم ذکر کنم ایشون ٢٧ سالشونه و بنده ١٨تو این یک ماه آشنایی ازخصوصیات رفتاریشون میگفتن و این که مثلا من تو زندگیم به آدمی مثل تو نیاز دارم و… تو این مدت آشنایی نه من از ایشون عکس خواستم نه ایشون از من بعد از مدت ١ماه ایشون از بنده ی جورایی خواستگاری کردن سوال من اینه مگه میشه آدم کسیو نبینه و عاشق بشه و فقط جذب رفتار اون آدم بشه 🤔🤔🤔🤔اینم خدمتتون عرض کنم ی دوسه باری گفتن عکسمو میفرستم و خب من گفتم نمیخواد و… حالا بعد گذشت یک ماه من گفتم یک الی دو هفته باهم ارتباطی نداشته باشیم بعد عکس های همو ببینیم سوال من اینه آدم میشه عاشق کسی بشه که اون آدم ندیده و اینم بگم آدم به شدت با شخصیتی هستن که هیچ حرف نامربوطی تا به امروز نزدن

سلام دوست گرامی کیفیت این رابطه بسیار پایین است و شناختی در آن بوجود نیامده است. خواستگاری؟ آن هم بدون هیچ شناختی؟ نیاز به راهنمایی مشاور دارید تا واقع‌بینانه‌تر به این ماجرا نگاه کنید.

سلام من هانا هستم و ۱۴سالمه و از ۹سالگی با یکی از پسرای دوستامون دوست هستیم من ازش خوشم میاد و ۷ ساله دوسش دارم و اون نمیدونه و اینکه رابطمون یک طرفس و حس میکنم از من خوشش میاد اما مطمعن نیستم اون تهرانه و من مشهد قبلا مشهد بود اخرین باری که دیدمش پارسال بود و تو اون سال بنظرم یکم علاقا از طرفش دیدم مثلا من با دوستم تو اتاق بودیم اون اومد درو باز کرد و بحثو شروع کرد و قبل این کارش همش میومد پشت در از زیر در سایشو میدیدم و رفته بودم تو تراس و یواشکی بهم نگاه میکرد و بعد هم بحثو باز کرد بنظرتون چیکار کنم تا اون جذبم شه و بهم بگه و اینکه بنظرتون اون به من علاقه ای داره؟؟؟؟

سلام دوست گرامی سن شما برای جذب عشق و بودن در یک رابطه بسیار کم است و این علاقه در سال‌های آینده تغییر شکل خواهد داد.

سلام وقت بخیرمن ۳۰ ساله و کارمند هستم چند وقتی هست که من صفحه اینستاگرام شخصی رو دنبال میکنم از زمانی که صفحه ایشون رو دنبال کردم به شدت یک حسی درونم بیدار شده که اسمش رو نمیدونم چی بایدبزارم از طرفی خیلی دوست دارم که از طریق پیغام به ایشون نزدیک شم ولی فکر اینکه جواب ندن یا جواب منفی بگیرم اذیتم میکنه و خیلی روحم رو درگیر کردن و هر لحظه به ایشون فکر میکنم…. ممنون میشم راهنمایی کنید🙏

سلام دوست گرامی به صورت غیرمستقیم باید تلاش کنید تا به ایشان نزدیک شوید. ابتدا پست‌های او را بررسی کنید که به چه مسائلی بیشتر علاقه دارد و پست مشابه برایش ارسال کنید. ددر واقع باید ابتدا باب گفتگو باز شود. شما می‌توانید برای بررسی بیشتر و یادگیری مهارت‌های صحیح ارتباطی در جذب عشق؛ در دوره«جذب عشق، از آشنایی تا ازدواج» رادیوعشق شرکت کنید.

سلام من یه دختر ۱۹ ساله هستم و دوست پسرم از من یه سال بزرگتر هست اون اول دوستی به من رابطه ی جنسی پیشنهاد داد من بهش گفتم که ترس عجیبی دارم از این نوع رابطه اون هم قبول کرد ولی به نظرم براش جذاب نیستم و حس میکنم که دیگه منو دوست نداره و با یه دختر دیگه رل زده این موضوع منو خیلی آزار میداد و همش تو فکر بودم یه روز تصمیم خودم رو گرفتم و دنبالش کردم و دیدم حدسم درست بود و با یکی دیگه رل زده رفتم جلو بهش گفتم و با هم به هم زدیم میشه بگید که مشکل از من بود یانه آیا باید قبول می کردم؟

سلام دوست گرامی اگر پیشنهاد ایشان را قبول نکردید، کار مناسبی انجام دادیدف چون ابتدای رابطه این پیشنهاد درست نیست و نشان دهنده این است که طرف مقابل به دنبال رابطه عمیق عاطفی نیست. ضمناً او به سمت شخص دیگری گرایش پیدا کرده است؛ پس بهتر است او را فراموش کنید.

سلام من ۱۷سالمه حدود ۷ساله که عاشق پسری هستم واونم عاشقمه باهاش دوست شدم وبخاطر خانواده چون که فهمیدن مجبورشدم کنار بذارمش الان عاشق همیم ولی ازهم دوریم چکارکنم که پدرم بزاره باهاش ازدواج کنم هم سنیم عاشق هم هستیم

سلام دوست گرامی علت مخالفت پدرتان را مطرح نکردید. اگر علت مخالفت سن هردوی شماست که این دلیل منطقی است. بهتر است در این زمان به وطایف سنی خودتان توجه و تمرکز داشته باشید.

سلام من الان حدودا چند ماهه ک با یک پسر که از خودم ۳سال بزرگ تره رل زدم رابطمونم مجازیه و قراره واقعی شه همدیگه رو هم خیلی دوست داریم ولی مشکل اینجاست که وقتی پیامش میدم دیر آنلاین میشه ینی از ۲۴ساعت شاید فقط ۲ساعت تو روز جواب بده همین خیلی تو رابطه اذیتم می‌کنه بهشم گفتم ولی هر دفعه بهونه الکی اورده میشه لطفاً راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی 3سال رابطه مجازی بدون دیدار؛ ریسک بزرگی کردید. به سن خودتان و او اشاره نکردید. توصیه می‌شود رابطه مجازی بعد از 1 ماه به دیدار حضوری برسد تا بتوانید به شناخت بیشتری از یکدیگر برسید.

سلام من دختری 20ساله هستم یک سال هست با یکی از هم دانشگاهیام ک دو سال از من بزرگ تر هست دوست شدم رابطه ی بسیار خوب و متعهدی داریم و واقعا عاشق هم هستیم من واقعا برای دوس پسرم جذابم و این رو همیشه به زبون میاره ولی من یکم تو رابطه جنسی سرد هستم و این موضوع ذهن دوس پسرم رو درگیر کرده و میگه که شاید من اونقدر واست جذاب نیستم ک تو به من اون کشش رو داشته باشی و این که ما ک الان تو رابطه دوستی این جوری هستیم بعدا ک ازدواج کردیم و همیشه پیش همیم ممکنه اذیت کننده بشه خودم هم ب نسبت قبول دارم اون جور که باید، تو رابطه جنسی گرم نیستم و خیلی لذت نمی‌برم ولی خب خیلی عشقم رو دوس دارم و اصلا دلم نمیخواد حس کنه که من نسبت بهش سرد هستم و واسم جذاب نیست بنظر شما آیا این که من همیشه از رابطه جنسی کع تو رابطمون هست استرس دارم دلیل بر این سردی نیس؟ البته ب تازگی اون استرس کم رنگ شده ولی بازم میلم همونطوریه

سلام دوست گرامی گرمی و سردی در رابطه جنسی به خیلی از عوامل مربوط است . صرفا نمی‌توان به دلیل عدم کشش داشتن، به شخصی گفت که سرد است. ممکن است چون هنوز احساس امنیت در رابطه ندارید و در دوران دوستی هستید، این اتفاق می‌افتد. در آینده می‌توانید به سکس‌تراپ مراجعه کنید.

سلام من 17سالمه 1ساله عاشق پسر عمه بابام شدم اون 23سالشه خیلی دوسش دارم یعنی شب و روز بهش فکر میکنم مامانشم وقتی 14سالم بود منو برای اون خواستگاری کرد ولی گفتن بچه هست دیگه حرفی ازش پیش نیومد ولی اون مث دخترای دیگه فامیل به من نگاه میکنه هیچوقت ندیدم بهم توجه کنه ولی من دیونه وار عاشقشم دوست دارم باهاش ازدواج کنم اما اون اصلا توی این چیزا نیست یعنی من چیکار کنم؟ چجوری اونو عاشق خودم کنم

سلام دوست گرامی شما در دوره نوجوانی قرار دارید و این دوره زمانی است که هیجانات شما به بالاترین حد خود می‌رسد و این تمایل شدیدی که پیدا کردید تا حد زیادی مربوط به سن شماست. البته تمایل مادرشان برای خواستگاری نیز در نوع نگاه شما بی تاثیر نبوده است. در هر صورت تا زمانی که خود طرف مقابل شما این درخواست ازدواج را نداشته باشد این تمایل شما یکطرفه است. بهتر است در این زمان شما دستاوردهای خودتان را تقویت کنید. مانند درس، کنکور، کار هنری و….

سلام،من چندماهیه که با پسری دوست شدم و خیلی عاشقش هستم… از همون اول رابطه باهام خیلی گرم و صمیمی بود… و بهم گفته بود ک قبلا دوست دختر داشته و بخاطر دروغایی ک ازش شنیده از اون جدا شده… دفعه ی پیش ک رفتم پیش عشقم…حالش خوش نبود و بهم پی امای قبلا دوست دخترش رو نشون دادو گفت…خیلی دوسش داشتم…حتی اسمشو روی سینش تاتو زده و بهم گفت ک آدم کسی ک واقعا دوسش دارو رو روی سینش هک میکنه و آهنگای غمگین گوش میداد..‌منم طاقت نیاوردمو کلی گریه کردم…عشقو تو چشماش احساس میکردم…ولی همیشه بهم میگه تو عشق اولو آخرمی…هیچوقت تنهات نمیزارم…ووو…بهم اطمینان میده ک همیشه کنارمه…ولی من همیشه هراس از دست دادنش رو دارم… باید چکار کنم ک ب عشق سابقش فکر نکنه؟ چکار کنم ک همیشه رابطمون پایدار باشه؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. شما وطیفه‌ای و مسئولیتی در قبال اینکه او دیگر به عشق سابقش فکر نکند ندارید.پرونده عشق سابقش را خودش باید ببندد. تا زمانی که ایشان مانند قبل عاشق عشق قبلش هست، بودن شما در زندگی ایشان، به ضرر خود شماست. برای او روشن کنید که شما می‌خواهید رابطه‌ای را بدون حضور و وجود عشق سابقش تجربه کنید. این رابطه امنیت عاطفی شما را به خطر می‌اندازد، به همین دلیل است که ترس از دست دادن او را همیشه دارید و خواهید داشت.

سلام من و رئیسم هم سنیم هر دو 28 سالمون هست ایشون رفتار صمیمانه شون رو باهام توی پیام و مراودات شروع کردن ولی من نمی تونم باهاش راحت شم چون حس رئیس و کارمند بودن حتی خارج از محیط کار هم همراهم هست و نمی تونم باهاش راحت باشم با اینکه خیلی دوست دارم باهاش ارتباط دوستانه داشته باشم چیکار باید بکنم؟

سلام دوست گرامی رفتار صمیمانه را با چه هدفی شروع کردند؟ آیا نقش خودتان برای‌تان روشن است که با چه کسی وارد رابطه شدید؟ زمانی که شما در برابر یک نفر، دو نقش همزمان را برعهده می‌گیرید، تا وقتی نقش شما دقیق مشخص نشود، این راحتی و صمیمیت شکل نمی‌گیرد. پس در ابتدا با طرف مقابل صحبت کنید تا بدانید قصد و هدف شما از این ارتباط خارج از محیط شغلی چیست؟

سلام من۱۸سالمه ویکساله ک میرم کلاس شیمی این استادمونم۲۹ سالشه.تواین مدت فهمیدم وکاملامطمئنم ک دوسم داره ازکاراش نگاهای یواشکی ک بهم میکنه حتی گاهامیشه که منم نگاش میکنم وهمزمان ۵دقیقه هم شده ک بهم زل میزنه انگارک بخادچیزی بگه بفهمونه ولی نمیتونه مستقیم به چشام خیره میشه بعضی وقتابه کارام میخنده.من اوایل میرفتم کلاسش ولی ازرفتاراش خسته شده بودم احساس میکردم بیش ازحدبهم نزدیک میشه یاخیلی به اندامم وصورتم خیره بود واون موقع خیلی دوسش داشتم وساده بودم به همه حرفاش میخندیدم .اونم توجمع کلی طرفداریمومیکرد دیگه ازنگاهای لحظه ب لحظش نمیدونستم کجافرارکنم.خیلی هم پرشوربودم واونم میدونس.میدونستم میخادم ولی چون چیزی نمیگف نرفتم دیگ کلاسش. چندماه بعددوباره تصمیم گرفتم برم ولی اجازه ندم دست کم بگیره منو وباز احمق وشیطون فرضم کنه اینم بگم من خیلی خوشگلم وکلاهمه پسرابااولین نگاه محومیشن.اماازاین موضوع بیشترناراحتم ک شایدمنوب این دلیل میخاد وچقدابلهم ودست پاچلفتیم .گاهاشده ک بهم نزدیک بشه ولی من دیگ مثل قبل نیستم وکلی تغییرکردم نمیزارم بهم نگاه کنه مثل غریبه هارفتارمیکنم درحالیکه بشدت دوستش دارم تنهادلیل اینکارم خودشه ک چرابهم اعتراف نمیکنه وبایکی ازشاگرداش راحته ومن حرصم میاد…میخام اززبون خودش بشنوم تازگیاهی میخادموقعیت جورکنه بچه هاازکلاس برن بیرون میدونم دقیقامیخادیکاری کنه دوسم داره ولی نمیگه بگین چیکارکنم😔وسنش بنظرتون مشکل نداره؟خیلی پرهیجان وآدم شادیه منم واس همین میترسم

سلام دوست گرامی ممکن است تمام این رفتارهایی که از ایشان می‌بینید و زیر نظر گرفتید، فقط صرفاً یک رابطه استاد و شاگردی باشد که شما به آن معنی علاقه عاطفی داده‌اید. علاقه به یک شخص قدرتمند مثل یک استاد و حرص خوردن از اینکه او به دیگر شاگردان توجه دارد، نشانه‌هایی از تله رهاشدگی است. درباره این تله‌ها می‌‌توانید به مقاله«کدام طرحواره در من برجسته‌تر است» مراجعه کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام من یه دختر 20 ساله هستم. اولین عشق یکطرفه زندگیم رو تو دوران راهنمایی شروع کردم و به طور دیوانه واری تا اواسط تا 17 سالگی یکطرفه بودنشو ادامه دادم، و بعد دیگه فراموشش کردم. مشکل من اینه که از اون موقع دیگه نتوستم با پسرا به ارتباط برقرار کنم و هر وقت خواستم با یکی دوست شم به طرز عجیبی خودش یکیو داره و به صورت یه اصل واسم هی تکرار میشه ، الانم رو یکی کراش دارم که با هم همسایه ایم و من نمیدونم چجوری باهاش ارتباط برقرار کنم یا اصلا نمیتونم باهاش ارتباط چشمی داشته باشم و همه اینو به عنوان یه حالتی از غرور بهم نسبت میدن یه خورده هم اخمو به نظر میام . فقط یه مشکلی هم که هست اینکه پسره حدود یه سال و سه چهار ماه ازم کوچکتره این مشکلی ایجاد نمیکنه؟؟ لطفا کمکم کنید

سلام دوست گرامی از دوران راهنمایی تا 17 سالگی عشق یکطرفه داشتید دیگر با پسری نمی‌توانید ارتباط بگیرید نحوه ارتباط برقرار کردن را نمی‌دانید و اخمو و مغرور به نظر می‌رسید و طرف مقابل که از او خوشتان می‌آید، یک سال و چهار ماه از شما کوچک‌تر است. مجموعه این مسائل نشان می‌دهد که هنوز به بلوغ و پختگی برای شروع ارتباط عاطفی نرسیدید، معیارهای مشخصی برای انتخاب طرف مقابل‌تان ندارید و مهارت‌های ارتباطی را بلد نیستید. پس راه‌حل شما آموختن این مسائل است تا بتوانید ابتدا پرونده عشق گذشته را ببندید و هیجان زده وارد رابطه نشوید. شما می‌توانید از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام من دختری 23 ساله هستم از پسرهمسایه مون خوشم اومده ولی اصلا پیش نمیاد باهم رودر رو بشیم من فقط اونو دیدم اصلا منو ندیده و چون دوست داداشمه من میشناسمش. حالا نمیدونم چجوری راه ارتباطی مون رو باز کنم. نمیخوام مستقیما بهش بگم یا همچین چیزی که فکر کنه من راحت بدست میام یا دختر بدیم نمیخوام رابطه نامشروعم باهاش داشته باشم یه جور رابطه جهت آشنایی میخوام دلبری کنم ولی بلد نیستم چکار کنم!!! اگه پیشنهادی دارید برای شروع آشنایی که به چه صورت باشه خوشحال میشم بشنوم 🙂 ممنون

سلام دوست گرامی خیلی خوب است که شما دوست ندارید تا از طریق بی‌ارزش کردن خودتان او را به دست بیاورید. اشاره کردید دوست برادرتان است، تا بحال اطلاعاتی از او به صورت غیرمستقیم پیدا کرده‌اید؟ اینکه کسی در زندگی‌اش هست یا خیر؟ شما نیاز دارید ک هاین اطلاعات اولیه را از او داشته باشید. سپس به دنیال یک نقطه مشترک برای حرف زدن بگردید. اگر صفحه اینستاگرام دارد و صفحه باز است، پست‌هایش را ببینید تا حال و هوای او را متوجه شوید و اطلاعات کسب کنید. برای اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج»، از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام عشق من یک طرفست من میخوام دو طرفش کنم چیکار کنم خیلی دوسش دارم اون یه روزی به من گفت دوست دارم ولی پس فرداش گفت نه ولی فکر میکنم یه احساسی بهم داره خودش یه دوست دختر داشت ولی فکر کنم الان دیگه دوسش نداره لطفا جواب بدین

سلام دوست گرامی اطلاعات بسیار اندکی ارسال کردید. سن خودتان و طرف مقابل را اشاره نکردید، نحوه آشنایی، دلیل جذب‌تان به طرف مقابل و … پس راهنمایی به شما به صورت کاملاً کلی خواهد بود. اگر قبلاً ایشان با شخصی آشنا بوده که در حال حاضر با او دیگر در رابطه نیست، ممکن است که پرونده آن رابطه هنوز برایش بسته نشده باشد و به همین دلیل نمی‌تواند همراه شما باشد. اما برای تبدیل عشق یکطرفه به دوطرفه، باید ابتدا اطلاعاتی درباره علاقمندی‌های ایشان داشته باشید و در صورت امکان، آن رفتارها را انجام دهید. او باید بهترین تصویر را از شما ببیند. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله «راه‌های تبدیل عشق یک طرفه به عشق دوطرفه» مراجعه کنید.

سلام مدتیه با یکی از هم دانشگاهیام که ۳ سال از من بزرگتر هست خیلی دوستانه صحبت میکنیم و رفتار هاش طوریه که به وضوح مشخصه که به من حس داره اما از طرفی مغرور هم هست و چیزی نمیگه راجب احساسش، منم ازش خوشم میاد اما بین این فرد و یک نفر دیگه که اونم موقعیت خوبی داره و ۵ سال از من بزرگتره و اولا مثل ۲تا دوست بودیم و الان یه مدته که بهم پیشنهاد دوستی داده تو دوراهی موندم، می‌خوام با یه تلنگر از احساس فرد اول مطمئن بشم تا بینشون تصمیم بگیرم ، اما نمی‌دونم چیکار کنم ⁦☹️⁩ راه حلتون چیه راجب این موضوع

سلام دوست گرامی زمانی سر این دوراهی انتخاب قرار می‌گیرید که معیارهای‌تان برای انتخاب طرف مقابل نامشخص باشد و در واقع ندانید به دنبال چه فردی برای ارتباط و ازدواج می‌گردید. بنابراین ابتدا مشخص کنید معیارهای اصلی و خط قرمزهای‌تان چیست؟ در مورد هم دانشگاهی‌تان، تا وقتی به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه نکرده‌اند، حساب ویژه‌ای باز نکنید.

سلام.دختری ۲۱ ساله هستم یکی از همکلاسی هام که ۲۴سالشونه بهم گفت که روت کراش دارم و مستقیم گفتن میخوامت اما من پیشنهاد ایشون رو رد کردم. اما تقریبا یک ماه هر شب باهم در ارتباط بودیم الان احساس میکنم خیلی ازش خوشم میاد اما دوتا مشکل دارم اینکه وقتی ابراز علاقه میکنه فکر میکنم میخواد خرم کنه اصلا نمیتونم به آدما در مورد احساساتشون اعتماد کنم و دومین مشکلم این هست که با اینکه همه میگن قیافه خوبی دارم و حتی کار مدلینگ هم بهم پیشنهاد شده اما نمیدونم چرا با خودم همش فکر میکنم اگه باهم بریم بیرون از قیافم خوشش نیاد ممنون میشم کمکم کنید

سلام دوست گرامی مسأله شما کمبود عزت نفس است. عزت نفس یعنی من خودم را عزیز بدانم و فارغ از هرگونه ضغف و احساس ناتوانی خودم را دوست داشته باشم. با وجود تعریف‌های دیگران از چهره‌تان، این حس کافی نبودن و احساس مثبت نداشتن نسبت به چهره و یا نگران بودن از اینکه او خوشش نیاید نیز، بازهم مصداقی برای کمبود عزت نفس در شما است. وقتی شما نسبت به ابراز علاقه کسی بی‌اعتماد باشید، یا از او حرکت و رفتاری دیدید که به او اعتماد ندارید، یا خودتان را لایق دوست داشتن نمی‌دانید. برای کسب اطلاعات بیشتر ابتدا به «قطب نمای عزت نفس» مراجعه کنید و سپس برای دریافت مشاوره، از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام خسته نباشید من یه دختر 17 ساله هستم که یک و نیم سالی هست که با یه پسری دوست هستم پدر و مادر هر دو طرف از ماجرا باخبر هستن و اوایل رابطمون مشکلاتی پیش اومد و مدتی پیش هم که خانواده پدری این پسر که روحیه ایشون روگرفته بودن نه در این زمینه کلا همه چی و ایشون هم کنکوری هستن بعد زود عصبانی میشدن پیش مشاور رفتن مدتی و یه سری اخلاقیاتشون تغییر کرد و بهتر شده اما راستش من چند باری دروغ گفتم و لجبازی میکردم اما هر دفعه قرار به درست شدن بود و کمی هم بی توجه بودم به ایشون چون برای ایشون خیلی مهم اهمیت و احترام ولی نشد هر دفعه و بعد این مشاوره ها ایشون اومدن گفتن که بهتر شدن و برگشتن چون دوماهی کنار هم نبودیم و الان هم گفتن که من هم تغییراتی توی خودم ایجاد کنم و بعد برگردم پیششون و توی یک محله هستیم ولی خیلی دیر به دیر به مدت یک ساعت میبینیم همو و بیشتر به صورت پیام و مکالمه تصویری هستش و با اینکه هدف ایشون ازدواج و با پدرم هم حرف زدند اما یه خواسته ای که دارند اینه که من هات باشم و نیاز های ایشون رو ببینم ولی من توی این سن مخالف این هستم ولی ایشون براشون اهمیت زیادی داره و این هم جزو تغییراتی که باید روی خودم انجام بدم حالا نظر شما چیه؟

سلام دوست گرامی شرایط حساس سنی شما و طرف مقابل باعث می‌شود که پذیرش مسئولیتی مثل ازدواج برای‌تان سخت و دشوار باشد. اگر شما پذیرفته‌اید که باید مهارت‌هایی را آموزش ببینید، پس اقدام کنید و همراه یک مشاور این مهارت‌ها را آموزش ببینید. اما درباره درخواست ایشان، مخالفت شما کاملاً درست و منطقی است. برای آموختن مهارت‌ها و جذب عشق به صورت صحیح می‌توانید از مشاوران رادیو عشق، وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام وقتتون بخیر من چند تا از مطلبای این چنینی و مطالعه کردم برای ارتباط برقرار کردن و جذب طرف مقابلم و الان احساس میکنم ک گند زدم😔 من یه دختر خانم ۲۸ ساله هستم تو اداره ای که کار میکنم از همکارم خوشم میومد ولی حس اونو نمیدونستم ولی نگاه هاشو دوست داشتم چون مطمئن بودم اونم حواسش به منه، گذشت بعد چند وقت این اقا تونست به وسیله واسطه شماره منو پیدا کنه و پیام بده با هم تا الان دو سه بار بیرون رفتیم و صحبت کردیم.تقریبا دو ماهه که در ارتباطیم..ایشون گفتن ک از من خوششون اومده و چند وقتیه منو زیر نظر دارن…منم کلی ذوق مرگ…ولی تو قرار سومم سر یه صحبتی و بحثی از دهنم در رفت کلا اعتراف کردم که دوسش دارم و بهش علاقه مندم در صورتی که همه جا خوندم ک نباید به پسر هیچ وقت همون اول احساستو بگی 😔 ولی از طرفی هم یه عده گفتن که خوب کاری کردی و احساس باید گفته بشه نمیگفتی برات میشد حسرت…ولی نمیدونم چرا احساس بدی دارم از اینکه راحت حسمو بهش گفتم…یه موضوعی هم ک هست این آقا درونگرا هستن راحت حسشو بروز نمیده راحت حرف نمیزنه ، راحت اعتماد نمیکنه..جوری رفتار میکنه انگار قبلا یه دختری تو زندگیش بوده رفته تنهاش گذاشته و اون الان تنهایی و ترجیح میده به ازدواج!!! فقط نمیدونم چرا اومده شماره منو پیدا کرده و بهم گفته ک به من از قبل علاقه داشته وقتی دلش تنهایی خودش و میخواد‌..اشتباه کردم درسته؟؟ دوست دارم هنوزم در نگاهش همون دختر مغرور و پیچیده ای باشم که قبلا بودم خیلی زود تونست حسمو علاقمو کشف کنه..نباید میذاشتم😞😞

سلام دوست گرامی در مسیر جذب طرف مقابل یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، همین نکته است که بهتر است به ایشان درباره علاقه خود به سرعت چیزی نمی‌گفتید. اما در هر صورت این اتفاقی است که افتاده و نمی‌شود گذشته را تغییر داد. اما برای ادامه این رابطه، نیاز دارید که راحت هرخواسته‌ای که ایشان دارند را اطاعت نکنید، در واقع برایش دست‌نیافتنی باشید و چالش ایجاد کنید. جرات و شجاعت شما خوب است ولی باید در مسیر درستی از آن استفاده کنید. شما می‌توانید برای تقویت رابطه و آموختن مهارت‌های ارتباطی از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام وقتتون بخیر.من ۶ماهه با یه آقایی در ارتباطم و من تو رابطمون خیلی درکش کردم تا و ایشونم همینطور الان بعضی وقتها خیلی سرش شلوغ میشه کار به دلیل شغلی که داره نمیتونیم زیاد باهم حرف بزنیم و از دیروزه درست حسابی نتونستیم در ارتباط باشیم میاد پیام میده میره البته گاهی اینجور شرایطی پیش میاد من رو این موضوع خیلی وسواسیت نشون میدم آیا طبیعی هست و باید مثل همیشه درکش کنم و هیچ عکس العملی نشون ندم؟

سلام دوست گرامی یکی از انتظاراتی که در رابطه عاطفی پیش می‌آید، زمان گذاشتن برای همدیگر و مدیریت بین شغل و رابطه عاطفی است. مطمئنا اگر شغل ایشان جوری است که نمی‌تواند زمان بیشتری بگذارد، شما احساس کمبود می‌کنید و بهتر است مشخص کنید که دقیقا چه میزان نیاز دارید ایشان در رابطه زمان بگذارد؟ به جای حساسیت زیاد، شیوه درخواست صحیح را یاد بگیرید و بدون ناراحتی از او بخواهید تا زمان بیشتری برای رابطه بگذارند. برای یادیری نحوه این گفتگو می‌توانید با مشاوران رادیوعشق صحبت کنید.

سلام من ۲۲ سالمه ،سه سال رفتم دانشگاه دوسال اول از پسری خوشم اومد ک باتوجه ب ارتباط چشمی قوی ای ک داشتیم متوجه شدم دوطرفست ،پسره همسن خودمه اما درسش تموم شده و الان سربازه،چندماهپیش از طریق یکی از دوستام منو پیدا کرد و ازم خواست بیشتر باهم اشنا بشیم بخاطر شرایط خونوادگیم یبار ردش کردم اما بار دوم قبول کردم ک اشنا بشیم ،بخاطر شرایط خونوادم من تاحالا باکسی درارتباط نبودم الانم باکلی اضطراب و استرس باایشون صحبت میکنم بااین مادرم درجریان هست،ایشونم شرایط منو درک کرده و بهم قول داده یک ماه دیگ‌ک برگرد از سربازی منو باخونوادش اشنا کنه،تاالان هم‌چیز نامعقولی از نخواستن منم چهارچوب رابطه رو کاملا رعایت میکنم یجورایی دردسترسش قرار نمیگیرم سهل الوصول نیستم اما یچیزایی اذیتم میکنه اینکه حس میکنم دروغ میگه دیر جواب دادناش یا حتی ابراز علاقه های زیادازحدش ،و اینکه اصلا نمیخنده تو این چند ماه شاید بزور ،میخواستم بدونم بنظرتون میتونم بهش تکیه کنم واسه ایندم ؟و اینکه چجور بخندونمش و باحرفام یکاری کنم ک بهم تکیه کنه؟

سلام دوست گرامی ممکن است این احساس نیاز شما به زود جواب گرفتن از طرف او، باعث شده باشد که این حس تلخ را داشته باشید. از خود بپرسید که به چه دلیلی در تلاش هستید او را بخندانید؟ آیا به او گفته‌اید که از عبوس بودن یا نخندیدنش ناراحت هستید؟ آیا غیر از فضای دانشگاه شناخت کامل‌تری در فضای دیگری از او پیدا کرده‌اید؟ این جزییات باید توسط مشاور بررسی شود تا بتوانید راهنمایی دقیق‌تری دریافت کنید.

سلام من برای مشاوره درسی حدود 9 ماهه تقریبا هر هفته پیش یه اقایی میرم و نسبت بهش در طی دو سه ماه گذشته علاقمند شدم حدودا 9 سال از من بزرگ تره ولی تمام شرایط و حرف زدن همو میپسنیدیم حدودا یکماهه ایشونم نسبت ب قبل وقت بیشتری میزاره و زیاد تر راجب خودش صحبت میکنه و من نمیدونم اونم ب من علاقه ای داره و اینکه چیکار کنم تا اگه خوشش میاد بفهمم یا بهم بفهمونه

سلام دوست گرامی وقت گذراندن و دریافت راهنمایی یکی از مسیرهایی است که احتمال وابستگی و ایجاد علاقه در آن بالاست. اشاره نکردید خودتان چندساله هستید و در کدام مقطع درسی ایشان به شما مشاوره درسی می‌دهند. برای اینکه متوجه شوید او به شما علاقه دارد یا خیر باید به این مسائل توجه کنید: زبان بدن او، اقدامات رفتاری مثلا چقدر بیشتر از زمان معمول برای شما و درس‌تان وقت می‌گذارد، آیا با شما از اهداف آینده خود صحبت می‌کند؟ آیا درباره آینده خود حرفی می‌زند؟ برای جذب صحیح در این مسیر می‌توانید از بسته آموزشی جذب عشق تا ازدواج به همراه مشاوره رادیوعشق استفاده کنید.

سلام من برای مشاوره درسی حدود 9 ماهه تقریبا هر هفته پیش یه اقایی میرم و نسبت بهش در طی دو سه ماه گذشته علاقمند شدم حدودا 9 سال از من بزرگ تره ولی تمام شرایط و حرف زدن همو میپسنیدیم حدودا یکماهه ایشونم نسبت به قبل وقت بیشتری میزاره و زیاد تر راجع خودش و خصوصیات مثبت خودش صحبت میکنه و من نمیدونم اونم به من علاقه ای داره و اینکه چیکار کنم تا اگه خوشش میاد بفهمم یا بهم بفهمونه. 20سالمه و در مقطع کنکور مشاوره دارم. باهاشون حدودا بیست تا نیم ساعت بیشتر از تایم مشاوره وقت گذاشته. راجع اهداف آیندش صحبت نکرده اما راجب بعد کنکور تایم داشتن و بیرون رفتن اگه خواستم حرف زده و زیادی ازم تعریف میکنه اما زیاد نمیتونم موضوع رو خارج از درس ببرم. موضوع حرف زدنم عوض میشه برمیگردونم با سوالای درسی. یجوری حس میکنم زیادی باهاش گرم گرفتن اشتباهه چه کاری درسته ؟

سلام وقت شما بخیر… دختری 19ساله هستم و تک فرزندم پدر و مادر هم هر دو فرهنگی هستن . مدتی هست که با اقا پسری اشنا شدم که توی دادگستری کار میکنن . اوایل ارتباطمون توی اینستا گرام با هم اشنا شدیم و بیشتر توی زمینه درسی بود چون من دانشجوی حقوق هستم و الان بعد از مدتی هست که با هم رابطه صمیمیانه ایی داریم اما متاسفانه اعتقادات ایشون خیلی متفاوت از خانواده من هست و بشدت تناقض حس میشه میخواستم راهنماییم کنید .چکار میتونم کنم چون واقعا به ایشون علاقه مندم و ایشونم و سنتشون هم 28 هست ممنونم پیشاپیش برای راهنمایی و سایت خوبتون موفق باشید ..

سلام دوست گرامی یکی از مهمترین مسائلی که در مشاوره پیش از ازدواج به آن پرداخته می‌شود، تفاوت‌های مختلفی است که دختر و پسر درباره مسائل مختلف دارند. اشاره کردید که اعتقادات ایشان با خانواده شما متفاوت است، آیا اعتقاد شما دونفر باهم شبیه است و فقط نگران خانواده هستید؟ یا عقاید شما دونفر هم با هم متفاوت است؟ بهترین راه برای شما این است که جلسات مشاوره پیش از ازدواج را پیش از وابستگی‌های بیشتر شرکت کنید. در این جلسات به شما کمک می‌شود که شناخت بهتری از هم داشته باشید و سپس ارزیابی می‌شود که آیا می‌توانید با این تفاوت‌ها زندگی کنید یا خیر.

سلام من دختریم که یه مدت وارد یک رابطه شدیم همدیگروخیلی دوست داریم حتی به من گفته ک قراره بیاد خواستگاری و خیلی اصرار داره ک قبل از اینکه خانواده ها باخبر بشن باهم بریم بیرون و باهم وقت بگذرونیم ولی من نمیتونم برم بیرون میشه بهم کمک کنید و بگید چکار کنم …

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. برای شناخت بیشتر نیاز به رفت و آمد دارید. اما نگفتید به چه علت نمی‌توانید با او بیرون بروید؟ می‌توانید به او اعلام کنید که باید یکی از اعضای خانواده در جریان باشد تا بتوانیم بیرون برویم.

سلام من الان چند وقته که با یه پسر دوست هستم اوایلش بهش گفتم که من داداش دارم نمیدونم چرا این حرفو زدم الان رابطه ما خیلی جدی شده و واقعا همو دوست داریم الان من میخوام چند وقته بهش بگم که برادر ندارم چون دوست ندارم رابطمون با دروغ باشه الان منذچجوری بهش بگم؟میشه کمکم کنید

سلام دوست گرامی بله به ایبشان بگویید که برادر ندارید و به علت اینکه اوایل رابطه به ایشان اطمینان نداشتید این مساله را عنوان کرده بودید اما به مرور اعتماد شما بیشتر شد.

سلام من ۲۹ سالمه حدود یه سال با آقایی همکارم که هم سن خودم هست و تقریبا بیشتر معیارهای من رو داره من از ایشون خوشم میاد ولی نمیدونم ایشون چه حسی بمن داره تو برخوردش خیلی سعی میکنه محترمانه و مودبانه رفتار کنه و حتی کارهای کوچیک من رو تحسین میکنه معمولا وقتی جمع شلوغ میشه و من حواسم نیس متوجه میشم ایشون با مهربونی بمن نگاه میکنه و البته سریعا نگاشو میدزده و زیاد با ارتباط چشمی راحت نیس و حس میکنم خجالت میکشه بعضی روزا خیلی مهربون میشه و همش خودشو بمن نزدیک میکنه و سعی میکنه کنار من بایسته یا روزای بارونی با ماشین منو تا نزدیک خونه برسونه و از طرفی بعضی روزا جوری برخورد میکنه که انگار نمیخواد از حد همکاری فراتر بریم و این برخورد متناقض حتی تو پیام دادناش هم مشخصه و اینجور مواقع وقتی من هم یکم جدی میشم ایشون دوباره خودشو نزدیک میکنه انگار که از من توجه قبلی رو میخواد خودم هم دختری هستم که همه دوستام از ظاهر و اخلاقم تعریف میکنن روابط عاطفی زیادی نداشتم و کم تجربه هستم ولی ایشون تا اونجایی که میدونم با دخترایی دوست بودن که زیاد جدی نبوده و گذرا هستش البته ایشون همش سعی کردن مخفی کنن ولی خب من متوجه شدم اینم بگم وضع مالی من معمولی ولی ایشون وضع مالیشون خوبه و من به خودم گفتم شاید بخاطر همین موضوع دوست داره با دخترایی آشنا بشه که وضعشون در حد خودش باشه…شایدم دارم اشتباه میکنم نمیدونم چیکار کنم که براش جلب توجه کنم و روابطمون از حد همکاری و دوستی فراتر بره و با هم بیشتر آشنا بشیم اگه میشه راهنماییم کنین ممنون

سلام دوست گرامی اشاره کردید به محص جدی شدن شما، ایشان مجددا با شما گرم تر رفتار می کند و توجه قبل را می خواهد، پس از بی توجه ای شما ناراحت می شود. برای این مسیر شما باید جذب عشق به شیوه صحیح را آموزش ببینید. برای مثال در ابتدا ویژگی های فرد ایده آل را تصویر سازی کنید و مرحله به مرحله فرد مورد نظر را با تصویر خود بسنجید. در رابطه با وضعیت مالی، هر احتمالی ممکن است، اما برای اینکه زمان خود را هدر ندهید و راه اشتباهی را نروید، با مشاوران رادیو عشق، وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام. من 20سالمه. و حدود پنج ماهه بااقایی در ارتباطم رابطمون خیلی جدیه و خواستن دوطررفه هست—و 7سال باهم تفاوت سنی داریم خیلی رابطمون خوب پیش میره ازنظر دوست داشتن بهش شک ندارم ولی خیلی حساسیت دارن و همین باعث شده افکار منفی در ذهن شکل بگیره و فکر میکنم بهم شک داره چیکار کنم؟؟؟درصورتی که اون میگه من بهت اعتماد دارم و این تفکرات توعه فقط روت حساسم

سلام دوست گرامی پایه های اعتماد و صمیمت در ارتباط ، با رفتارهای صحیح قابل دسترسی و مستحکم شدن است. بهتر است برای مشاوره پیش از ازدواج و پیگشیری از حاد شدن مشکل، از مشاوران رادیو عشق مشاوره تلفنی و یا آنلاین دریافت کنید.

سلام خوبین ببخشید من یه پسری رو دوست دارم اصلا باهم تو ارتباط نیستیم فقط اخر هفته که میرم بیرون اون مسیرو میاد بعد هی بهم زوم میکنه و هی چشمک میزنه و میاد جلو خونمون واقعا به نظرتوووون هدف از این کارا چی هستش

سلام به نظر میرسه نظر ایشون نسبت به شما جلب شده ولی شیوه مناسب ارتباط برقرار کردن یا جلو اومدن رو بلد نیست. بهتره فرصت بیشتری بهش بدین یا بتونین فرصت‌هایی برای باز کردن سر حرف و جلو اومدن رو بهش بدین.

سلام من۱۸سالمه ۶ماه تو رابطه خیلی خوبی بایکی از پسرای فامیلمون داشتم ما یه بار هم دعوا نکردیم خیلی ام همدیگرو دوست داشتم به نیاز های همدیگه احترام میزاشتیم که تا مرز نامزدشدن رفتیم و بخاطر خانوادم جدا شدیم سه ماجدا شدیم تا من نتونستم فراموشش کنم بهش پی ام دادم اونم منو فراموش نکرده بود حالا نمیدونم کار درستی دارم میکنم یا ن

سلام موضوع مخالفت خانواده‌ها جدیه و باید بررسی کنید که این مخالفت به چه دلیل بوده و آیا امکان برطرف کردنش وجود داره یا نه. و شروع کنید به فراهم کردن شرایط. اما اگر مطمئنید که این مخالفت جدیه و قابل برطرف کردن نیست، پس بهتره رابطه‌تون رو کامل قطع کنید و روی کنار اومدن با این جدایی کار کنید.

من با پسری هشت ماهه در ارتباطم متولد آبان ماه هس به شدتتت حرصم میده و از هر روشی استفاده میکنی من عز بیام بعدشم هر هر میخنده خوشش میاد اذیتم کنه و ازم بخنده و هروقت هم اسمی از پسره دیگ میارم ب شدت واکنش نشون میده و عصبی میشه آیا این میتونه نشونه علاقش باشه ؟

سلام حدود دو سال که عاشق پسری شدم که نسبتش فامیل دور و دوسال ندیدمش رفتاراش: همش به من چشمک میزنه خیلی نگام میکنه اصل چشم ازم بر نمی داره مگر اینکه یکی بخواد باهاش حرف بزنه یا صداش کنه همش طوری میشینه که روبه رو من باشه شونه هاش و پاهاش به سمت من هست تو جه خاصی میکنه برام غذا می کشه یه بار دختر داییم می خواست ازش عکس بگیره ( جهت خنده ) گفت نه دستمو رو پاهاش گزاشت و گفت کیمیا دختر خوبیه من دوستش دارم و بعد از دوسال دختر داییم رفت پیشش حالمو ازش پرسید و گفت خدا حفطش کنه به نظر شما به من علاقه داره؟!

ببخشید من اون پایین دوبار پیاممو فرستادم متاسفانه هیشکودومشون کامل نبودن برای همین پیام ها تکرار شد و این پیام☝ از همه کامل تره شرمنده😦

سلام دوست گرامی. از توجه شما سپاسگزاریم.

سلام دوست گرامی نشانه هایی که از ایشان گفتید، توجه ایشان را نشان می دهد. اما برای اعلام علاقه بهتر است به صورت مستقیم بیان کنند و جزییات زیادی از خودتان یا ایشان بیان نکردید. برای بررسی بیشتر از مشاوران رادیو عشق نوبت تلفنی یا آنلاین بگیرید.

سلام من مدتی هست که با ی پسری دوست شدم و خیلی دوست داره من لوند باشم و به خودم برسم به عبارت ساده تر دوست داره هات باشم حتی تو پیام هایی که بهش میدم دوست داره این موضوع رو حس کنه ولی من واقعا حس خجالت نمیزاره که اونجوری اون دوست داره باشم

سلام دوست گرامی. اشاره نکردید چه مدت با ایشون دوست هستید. لوند بودن و جذابیت برای طرف مقابل شما مهمه. این موضوع تا حدی که باعث مشکل برای شما نشه، قابل درکه و طبیعیه و برای رابطه لازمه اما اگر ایشون به فکر تغییر دادن ویژگی های شما هستن، بهتره روی رابطه تون بیشتر دقت کنید. برای بررسی بیشتر مساله تون میتونید از مشاوره تلفنی رادیو عشق استفاده کنید.

سلام من متاهلم همسرم رو هم خیلی دوست دارم . ولی متاسفانه توی محل کارم از یک آقا پسری به صورت ناخواسته خوشم اومده.عذاب وجدان دارم که چرا مجذوب اون پسر شدم آیا این حس ناخواسته خیانته؟همین که نمیتونم درباره ی احساسم باهاش صحبت کنم عذابم میده

سلام احساس گناهتون قابل درکه ولی تا زمانی که در عمل با ایشون ارتباطی برقرار نکردید خیانت محسوب نمیشه. خیلی وقت‌ها رعایت نکردن حد و مرزهایی مثل شوخی کردن، درددل کردن و…در ارتباط با جنس مخالف، باعث ایجاد چنین احساساتی میشن. بنابراین برای کمرنگ کردن این احساسات تا حد ممکن حدود رو در روابط‌تون با ایشون رعایت کنید و انرژی بیشتری توی رابطه با همسرتون بگذارید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با سیستم مشاره تلفنی تماس بگیرید.

سلام دوست گرامی. داشتن کشش و علاقه به دیگران پس از ازدواج، نشانه سلامت روان شماست؛ اما باید توجه داشته باشید که یک نه بزرگ به این کشش و جاذبه بگویید که این نشانه میزان تعهد شما در زندگی است. در عوض روی رابطه خود و همسرتان بیشتر تمرکز کنید؛ خواسته هایتان را شفاف بررسی کنید و با او در میان گذارید. برای تقویت رابطه خود و همسرتان حتما نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام بنده یه دختر ۱۷ ساله هستم که به یه آقایی که تقریبا ده سال از خودم بزرگتره علاقه مند شدم..توی راه مدرسه بعضی وقت ها می بینمش ایشون توی مدرسه داداشم معلمه من بعضی وقت ها میرم مدرسه که فقط چند دقیقه ببینمش واقعا ۲ ماه این علاقه یکطرفه ذهنم و درگیر کرده نمیدونم چطور غیر مستقیم بهش بفهمونم بهش علاقه دارم در ضمن هیچ موقعیتی پیش نیومده و نمیاد که حتی کوتاه حرف بزنیم…به کمکتون نیاز دارم

سلام لطفا با سیستم مشاوره تلفنی تماس بگیرید تا هم اطلاعات بیشتری ازتون گرفته بشه و هم بهتر راهنمایی بگیرید.

با عرض سلام و خسته نباشید من دو سال با پسر خاله ام دوست بودم و الان خاتمه پیدا کرده و ایشون دارن ازدواج میکنن در حین دوستی با پسرخاله ام پسر دایی من از من خوششون میاد ولی من با رفتار اشتباه ام ایشون رو از خودم دلسرد میکنم جوری که حتی دوست نداره با من حرف بزنه و من هم به ایشون علاقمندم چند بار هم بهشون در حد سلام و علیک پی ام دادم بلاک کردن و جواب تلفن منو نمیدن متاسفانه ولی گاهی خیلی کم تماس چشمی داریم و بهم لبخند ملیح میزنه اصلا متوجه رفتارش نمیشم و ضمن این که رفت امد خانوادگی امون هم کمه ممنون میشم راهنمایی کنین که چطوری میتونم نظرشو به خودم جلب کنم در حالی که چیزی از علایق اشون نمیدونم

سلام خیلی مهمه که رفتار اشتباهی که می‌فرمایید چی بوده و مربوط به چند وقت پیش بوده. اگر به شکلی بوده که به ایشون توهین یا بی‌احترامی شده، اول بهتره اول ازشون معذرت‌خواهی کنید و درباره دلیلی که اونطور رفتار کردید صحبت کنید. اما اگر همچنان ایشون نخوان صحبت کنن، دیگه باید به این نشانه‌های واضح مثل بلاک کردن و اجازه صحبت ندادن توجه کنید نه تماس چشمی یا…

سلام خسته نباشید. ۱ سال و ۱۰ ماهه ک با یه پسری دوستم. متاسفانه دختری هستم ک خیلی زود عصبانی میشم و اون موقعی ک عصبیم متوجه حرفام نمیشم. همین اخیرا سر این موضوع ک سرکاره و کم انلاین میشه (با اینکه میدونم نمیتونه و اگ تو موقعیتی باشع ک بتونه حتما جوابمو میده) باهاش بحث کردم و حرفای بدی زدم. بعد ۵ دقیقه ک باهاش حرف زدم و ناراحتیشو دیدم واقعا از حرفام پشیمون شدم. از لحاظ دینی و مذهبی هم تقریبا بهم نمیخوریم و این اذیتم میکنه ولی ب گفته ی خودش خیلی کارارو بخاطر اینکه دوس نداشتم گذاشته کنار و منم حرفاشو باور کردم. ب جدی بودن قصدش برای ازدواج و اینکه دوسم داره باور دارم و برام ثابت شدست. فقط میترسم با این عصبانیتم و اینکه نمیتونم جلوی زبونمو بگیرم ازم دور بشه.

سلام خیلی خوبه که به نقطه ضعف خودتون در رابطه آگاهید و کافیه برای برطرف کردنش اقدام کنید. با سیستم مشاوره تلفنی صحبت کنید تا در این زمینه راهنمایی‌تون کنن.

سلام من از کسی خوشم اومده ولی فک کنم طرف مقابلم باعث این حس شده خیلی وقته همو میشناسیم به صورت ظاهری خیلی نگام میکنه سر به سرم میذاره ولی تا الان پا پیش نذاشته ولی من دوسش دارم بجز اون نمیتونم به کسی فک کنم چیکار کنم؟

سلام اول اینکه خیلی مهمه که مطمئن باشید شما برداشت درستی از علاقه ایشون به خودتون دارید؛ چون نگاه کردن یا سر به سر گذاشتن لزوما به معنای وجود علاقه نیست. اما به هرحال از اونجایی که شما همدیگرو می‌شناسید و در دنیای واقعی با هم ارتباط دارید، خیلی راحت‌تر می‌تونید فرصت نزدیک‌تر شدن به ایشون بدید و برای شروع رابطه ترغیبش کنید. در سایت رادیو عشق مقالات خوبی برای این موضوع وجود داره. درصورت نیاز به راهنمایی بیشتر با سیستم مشاوره تلفنی صحبت کنید.

سلام خسته نباشید من ی چن ماه پیش ی پسری بهم پیشنهاد دوستی داد و باهم دوست شدیم بهم گف ک دوست دارم اما بعد ی مدت سر ی موضوعی تموم کردیم من بعد تموم کردنم فهمیدم ک خیلی دوسش دارم من حیلی ادم مغروریم نمیتونم بهش بگم ک دوسش دارم و اینکه اون گاهی اوقات بهم زنگ میزنه یا اس میده حالمو میپرسه و ی بارم خودم غرورمو گزاشتم کنار زنگ زدم و اون گف همو ببینیم و وقتی همو دیدیم حرفایی زد ک انگار میخواد دوباره باهم باشیم اما جلو نمیاد بعد اون قرارم دیه زنگ نزد هیچ خبری ازش نی تورو خدا بگین من چجوری میتونم بهش بفهمونم ک دوسش دارم اونم نره

سلام لطفا با کارشناسان دوره بازگرداندن عشق و ازدواج صحبت کنید.

سلام متناتون خیلی خوب بود . من هانیه هستم ۱۶ سالمه من توی سود میشینم. از سه سال پیش ی پسری که ۷ ماه ازم کوچیک تر بود عاشقم شد مدام دنبالم بود ولی من میلی بهش نداشتم اما باهم بودیم تا سر ی موضوعی قهر کردیم اون با ی دختر دیگه رفت بهم بر خورد ولی الان ی ماهه احساس میکنم عاشق ی پسر عرب شدم همیشه تو کلاس نگاهمون گره میخوره میخنده اول به من نگاه میکنه بهم میگه تو بهترینی اما نمیدونم اسم اینو چی بزارم بیشتر کارایی که من انجام میدم روش اثر گذاشته و اونم همیشه همون کارارو انجام میده اما ی دوست دختر داره جدیدا کم تر با دوستدخترش ینوارو انور میره فقط کلاسایی که با من داشته باشه میاد من وقتی میبینمش احساس امنیت بهم میده همیشه هوامو داره نمیزاره کسی اذیتم کنه ولی من موندم چرا پا پیش نمیزاره یعنی من بهش بگم دوسش دارم

سلام این رفتار همکلاسیتون میتونه به این معنی باشه که از شما خوشش اومده و شما هم احتمالا همین احساس رو دارید. اما گفتید دوست دختر داره. حتی اگر رابطه شون هم با هم کم شده، تا زمانی که با هم دوستن شما نباید اقدامی کنید. از همین الان باید یاد بگیرید و تمرین کنید که به رابطه‌های دیگران احترام بگذارید حتی اگر خودشون این کارو نکنن!

سلام ببخشین من با یه پسری از طریق فیسبوک آشنا شدم و اون زمان من حدود ۱۵ سالم بود و تا ۵ سال بعد که من صنف ۱۲ شدم از هم خبر نداشتیم و الان پسره تو آلمان هستش و من دانشجو دانشکده خبرنگاری هستم الانم بازم با اون پسره حرف میزنیم و همو میبینیم البته تو تماس های تصویری من بهش گفتم دوستش دارم اما اون نگفته یعنی میگی نمیتونم به تو امید بدم چون من خیلی دورم به من قول داده تا یک سال دگه اگه بتونم برم آلمان با من هستش و سرش اعتماد دارم پسره ۹ سال از من بزرگتره من ۱۹ سالم هست و اون ۲۷ سالش یعنی میگی تا یک سال دگه میتونم منتظرت باشم اما بیشتر از اون نمیتونم خوب حقم داره من نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید و اینکه ما از نزدیک هیچ وقت همو ندیدیم و فک کنم بدتر از همه اینکه من با هاش تقریبا بچگانه رفتار میکردم و الان خودم مو کم کم میخام تغییر بدم خوب یعنی من ناز اونو میکشم خیلی بهش میگم دوستش دارم خلاصه همش در دسترس هستم یعنی اون میدونه خیلی میخامش نمیدونم چیکار کنم بدون شم نمیتونم لطفا راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی رابطه ۵ ساله که از فضای غیر مجازی به واقعیت تبدیل نشده و الان هم با شرط رفتن شما به المان ادامه پیدا کرده، رابطه ای از اساس مشکل دار هست. اینکه رفتن به المان رو برای شما شرط گذاشتن، یعنی شما اینقدر خاطرخواهش هستی که برای رسیدن بهش هرکاری میکنی در صورتی که مطمئنا امدن ایشان به ایران راحتتر هست. منطقی باشید ادامه این رابطه اصلا به صلاح شما نمیباشد

سلام خسته نباشین من با یه پسری تقریبا یه ماهو نیمه اشنا شدم به نظرم پسر نه بدیه نه خوب اگه بخام از رفتارایه بدش بگم اینه که خودشم اقرار کرده که نمیتونه احساسی حرف بزنه یعنی اصلا کلمه محبت امیز وقتی میخاد بگه خیلی سختشه چندباری هم باهم رفتیم بیرون مثلا من یلی بدم میاد بیرون به دخترایه دیگه نگا میکنه خودشم فهمیده بدم میاد الان بدتر میکنه فقط زل میزنه به دختری که از جلومون رد میشه و اینکه بهم گفته دیگه مشروب نمیخوره اما من فک کنم باز با رفیقاش جمع شدنی مشروب و قلیون میکشه واقعا من دارم اذیت میشم همین یه هفته پیشم گفت نمیخام اذیتت کنم تو دختر خوبیی پاکی نمیخام با من اذیت شی خیلی دوست دارم خدافظ بعدم از هم اینستا هم تل هم واتس و ایمو و… بلاکم کرد منم چند باری رفتم بهش با پیج های فیک پی ام دادم اما یا بلاکم کرد یا ج نداد الان دیروز برگشته میگه میخام باز ادامه بدیم امافقط به عنوان یه دوست پسر بهم نگاه کن با من هیچ اینده ای رو تصور نکن … میشه راهنماییم کنین من واقعا دیگه نمیکشم فقط رابطه ما شده شل کن سفت کن

دوست عزیز سلام

مدت زمانی که شما برای آشنایی طی می‌کنید تا به رابطه متعهدانه‌ای برسید برای همین بررسی‌هاست. شما بررسی کردید و به این نتیجه رسیدید که ایشون نه تنها فرد مناسبی برای شما نیستند و به علاوه به طور مستقیم گفتند که هیچ آینده‌ای با شما نخواهند داشت؛ به نظرتون آیا ایشون فرد مناسبی برای ارتباط با شما هستند؟

سلام من دختری 15 ساله هستم که باحجاب هستم چند سال پیش با 2تا دختر که همسایه مون بودن دوست شدم و سر کوچه مون یک تکیه ای هست اوایل دوستی مون قرار گذاشتیم با هم بریم مسجد البته فقط شب ها . دوستم با یک پسر اشنا شد. یکبار که قرار شد تنهایی برم مسجد پسره جلومو گرفت و گفت دوستتو صدا کن و بهش بگو سیاوش کارت داره منم بدون اینکه جوابشو بدم رفتم و بهش گفتم . دوستم الان 2 ساله از این محله رفته . سیاوش هر موقع منو میبینه زل میزنه بهم منم ازش بدم میومد ولی الان نه پارسال محرم امدم بیرون مسجد ایستاده بودم که دیدمش تا منو دید از دوستاش جدا شد و رفت یه گوشه ای بهم زل زد هر موقع که رد میشم کلا به من زل میزنه . الان خودم جوری شدم اگه یه روز نبینمش نگرانش میشم . حتی فصل مدرسه ها میاد دقیقا نزدیک من می ایستاد. نمیدونم این حس چیه خودم خوشم میاد ازش ولی نمیدونم دلیل زل زدن بهم چیه حتی مامانم هم بهم شک کرده بود من اصلا کاری هم بهش ندارم

دوست عزیز سلام

اینکه شما از کسی خوشتون بیاد، هیچ اشکالی نداره. یکی از نیازهای آدم‌ها همین دوست داشته شدن هست و وقتی ایشون به شما توجه می‌کنند، طبیعتا ممکنه شما از این احساس خوشتون بیاد و احساس متقابلی داشته باشید. اما اینکه چقدر این احساس درسته یا نه خیلی مهمه؛ منظور اینه که این احساس شما بیشتر از مورد توجه قرار گرفتن میاد تا شناخت. بنابراین، بهتره راه‌حل‌هایی برای خودتون پیدا کنید تا ایشون رو کمتر ببینید؛ اینطوری به مرور زمان این احساسی که در شما ایجاد شده کمرنگ می‌شه. یادتون باشه، دوست داشتن هیچ اشکالی نداره، اما دوست داشتن بدون شناخت و اون هم در سن و شرایط شما، می‌تونه بهتون آسیب بزنه. کمترین آسیبش هم این هست که از زندگیتون بیافتید چون مجبور می‌شید زیاد به ایشون فکر کنید.

سلام من ۲۳ سالمه یسال و نیم با یه آقای ۲۴ ساله در ارتباط بودم ایشون چند باری یهو گذاشتن رفتن و منو تو اوج نگرانی رها کردن بهشون زنگم زدم ولی جواب ندادم و بیخیال شدم و بعدش برمیگشتن پیشم و اولین بار گفتن فکر کردم شرایط مالیم خوب نیست رفتم منم بخشیدمشون، دومین بار گفتن تصادف کردن😓بعدش اعتمادمو جلب کردن فکر کنم بعد ۶ ماه دوباره یهو به مدت ۲ هفته نبودن که منم نبودم باهاشون بعدش برگشتن و مدارک پزشکیشون که تو بیمارستان چند روزی بستری بودنو فرستادن و منم بخشیدمشون ولی بعد یه هفته ترسیده بودم که بازم بهم بی اهمیت باشه و بزاره بره و یجورایی بی اعتماد شده بودم و خودم رابطه رو بهم زدم و اصلا پیگیر نشدن ببینن چرا من بهم زدم و چیشده بنظرتون کجای ارتباطم اشتباه بوده و آیا درسته بازم به برگشت اون آقا فکر کنم؟؟؟

دوست عزیز سلام

اینکه آیا اشتباهه بازگشتن یا نه رو باید خودتون بررسی کنید؛ برای اینکار باید ببینید که آیا اگه بازم برگشتن و همین اتفاق‌ها افتاد چی؟ تا کِی می‌تونید این شرایط رو تحمل کنید؟ تا کِی می‌تونید با ایشون رابطه بدون تعهد و آینده داشته باشید. اگر هم می‌خواید برگردن، بهتره از روش اصولیش برشون گردونید؛ طوری که این دفعه بدونند که دیگه نمی‌تونند رفتارهاشون رو تکرار کنند و شما هم انقدر قوی و با اعتماد به نفس بشید که دیگه در هر شرایطی حاضر نباشید رابطتون رو با ایشون ادامه بدید. برای اینکار بهتره از دوره “بازگرداندن عشق و ازدواج” استفاده کنید. در این دوره، تمامی این اصول به شما آموزش داده می‌شه.

سلام من ۳ ساله که با فامیلمون دوست بودم وهم سنیم خیلی همو دوست داشتیم الان دیگه یجوری شده اصلا باهام کم حرف میزنند سرد شده چیکار کنم برگرده به رابطه

دوست عزیز سلام

شما می‌تونید با شرکت در دوره “بازگرداندن عشق و ازدواج” ایشون رو برگردونید. لطفا با کارشناسان دوره تماس بگیرید تا در مورد نحوه شرکت در دوره راهنماییتون کنند.

سلام من چند مدت هستش که از به پسری توی یه فروشگاه محلمون خوشم اومده هر بار سعی کردم به یه جوری نشون بدم که ازش خوشم اومده فک فهمیده بود یکی از دوستام بهش گفت اونم گفت که باید خودن برم بهش بگم منم رفتم بهش گفتم ولی اون گفت من دوست دختر دارم منم خیلی ناراحت شدم بعد چن وقت به دوستم گفت من از دوست شما خوشم نیومد و باید شناخت بیشتری ازش داشته باشم و کمی صبر کنه منم صبر کردم ولی جوری رقتار میکنه که ازم خوشش اومده هر بار میرم توی فروشگاه سلام نیکنم یا چیزی میگم اصلت حوابمو نمیده نمیدونم چرا به دوستم گفت ازش خدشم نمیاد ولی چرا جوری رفتار نیکنه که انگار ازم خوشش اومده؟یا همیشه نگام نیکنع و بهم لبخند میزنه ؟باور کنید بدجور اون پسرو دوسش دارم ولی نمیدونم چیکار کنم که جوابمو بده راستش بهم دروغ گفت که دوست دختر داره نمیدونم چرا این دروغ گفت.لطفا کمکم کنید.

دوست عزیز سلام

زمانی که ما عاشق می‌شیم، دلمون می‌خواد هر رفتار طرف مقابل رو جوری که دلمون می‌خواد تفسیر کنیم؛ مثلا نگاه کردنش، خندیدنش یا … . بنابراین این تفاوت در رفتار با کلامش می‌تونه ناشی از تفسیر شخصی شما باشه. شما دو تا راه‌حل دارید، یکی اینکه براشون صبر کنید و از تکنیک‌های مختلف سعی کنید ایشون رو جذب کنید یا اینکه فراموششون کنید. اگه راه اول رو انتخاب می‌کنید، بهتره عواقبش هم در نظر بگیرید؛ مثلا اینکه ممکنه با وجود تمام تلاش‌های شما ایشون بازم ازتون خوشش نیاد یا اینکه چون می‌دونه دوستش دارید، ازتون سوءاستفاده کنه و خب این مساله بسیار به ضررتون خواهد بود. حالا با توجه به این توضیحات بهتره تصمیم بگیرید که چه راهی رو انتخاب می‌کنید. یادتون باشه، علاقه شما به ایشون بدون شناخته و اگر هم می‌خواید برای جذب ایشون تلاش کنید، حتما حتما باید در نظر داشته باشید که بدون شناخت بیشتر، ارتباطتون رو جدی‌تر نکنید.

سلام..من22سالمه و3ساله که باپسری آشناشدم که11سال ازم بزرگتره..پسری کاملا امروزی وخوشتیپ وشیطون…ولی باطرز پوشش من تو مهمونیا مشکل داره درحالیکه لباسم بد نیست وبد حجاب نیستم…نهایتش شومیز وشلوار میپوشم وشالمم سرم میکنم…3ساله که بحثمون سر پوششه منه ومن هرسری میخوام تغییر کنم ولی نمیتونم چون خانواده وفامیلام همه راحتن ومنم اینطوری بزرگ شدم…میشه کمکم کنید چیکار کنم تا بتونم خوشحالش کنم ودیگه بحثی نداشته باشیم؟آخه خیلی همو دوست داریم بدون هم نمیتونیم باهمم نمیتونیم

سلام دوست گرامی یک رابطه درست،رابطه ای هست که افراد در عین احترام به تفاوت های هم، سعی کنند پذیرای نظرات و خواسته های طرف مقابل هم باشند .با هم منطقی صحبت کنید و یک چارچوبی از خواسته هایتان داشته باشید و طبق آن رفتار کنید .شما هم باید در نظر بگیرید تفاوت های فرهنگی را اگر با منطق قبول کنید دیگر دنبال دلیل و بهانه برای رد انها نیستید

سلام من مدتی با کسی بودم خیلی دوستم داشت سر بحثی مجبور شدم تموم کنم چن روز بدم ک برگشتم این پسر ب کل عوض شدن خودشون میگن از چشمم اوفتادیی بنظرتون راهی هس ک دوباره مثل قبل شن

سلام دوست گرامی باید دید مشکل پیش امده بین شما و شریک عاطفی شما به چه صورت بوده و چقدر برای شخص مقابل شما مهم بوده است.سپس از طریق یکی از دوستان برای حل مشکلات پیش امده اقدام کنید و طی یک جلسه حضوری با قبول اشتباهات خودتان سعی در ترمیم و بازسازی رابطه داشته باشید

سلام من حدود چهار سال پیش با یه پسری که از خودم حدود نه سال بزرگتره یه آشنایی مختصر داشتم ایشون همیشه لبخند میزدن و باهام شوخی میکردن و من هیچ تمایلی نداشتم به آشنایی ولی بعد از یه مدت بهش وابستگی پیدا کردم و یه جورایی خوشم اومد ازش حدود شش بار تو محل کارشون همدیگه رو دیدیم تا این که من اخیرا دوبار رفتم دیدم به بهانه کار و خودشونم متوجه شدن و خندیدن الان نمیدونم چطور باهاش برخورد کنم ؟ چیکار کنم؟ ایشون موقعیت شغلی و اجتماعی خوبی دارن و من قیافه خوب و وضعیت مالیم از ایشون بهتره. من ۲۵ سالمه

سلام دوست گرامی اگر همانطور که مطرح کردید ایشان متوجه علاقه شما شدن در صورت علاقمندی باید پیش قدم بشونند در ضرورتی که اقدامی نکردن بهتر هست شما هم صحبتی نکنید

متوجه شدن ولی من یهویی جدی شدم و رفتارمو انکار کردم من حتی نمیدونم که ایشون ازدواج کردن تو این چهار سال ظاهرا که حلقه ازدواج نداره،اونم رفتارش عادی شده از اون موقع تا حالا، ولی من دلتنگشم دوستش دارم دوست دارم از جانب اون اقدامی صورت بگیره.لطفا راهنماییم کنید

سلام من ۲۵ سالمه.یک سال پیش با یه پسری اشنا شدم.در نگاه اول خوشم نیومد ازش. فامیل دور هستن.چند بار دوستانه با فامیل بیرون رفتیم. دیدم خیلی پسر خوبی هست.اخلاق و رفتارش منو جذب کرده.دقیقا اونیه که میخوام.طوری که اجازه ندادم کسی بیاد تو زندگیم. نمیدونم چیکار کنم دلشو ببرم. هر از گاهی از طریق موبایل حالشو میپرسم. احساس میکنم اون به من حسی نداره. اگه داشت میومد جلو. چند بار خواستم برم بهش بگم اما چون فامیل هستیم نتونستم… ممنون مبشم راهنمایی کنین

سلام دوست گرامی با توجه به اینکه مطرح کردید ایشان صحبتی در این زمینه نمیکنندو اشاره ای نداشتن پس بهتر است صبر کنید تا ایشان در صورت تمایل ابراز علاقه کنند.

سلام خسته نباشید من نمیدونم مشکلمو کجا باید بگم چیکار باید بکنم یا چه کاری درسته،من ٢٠ سالمه و یکماهی هست با ی اقایی ٣١ساله در ارتباطم ،ایشون به من گفته از روی عقل و منطقم تو رو انتخاب کردم ولی دوست هم دارم من مشکلم اینه که من خودم دوس دارم با کسی که هستم گرم باشه یعنی همش پیگیرم باشه بیاد منو ببینه پیام بده ولی این اقا اوایل که در روز فقط چند تا پیام میداد اینقدر دیگه خودم گفتم الان بیشتر شده ولی باز هم دیر جواب میده هر اس ام اسی رو دیر جواب میده زنگ اونقدر نمیزنه،،نمیاد منو ببینه میگه درگیری ذهنی دارم مشغله کاری دارم تو مشکلاتمو نمیدونی ولی بعضی اوقات تو اس ام اس هاش ابراز علاقه میکنه ،کلا شخصیت اروم داره خونسرد..شاید تو ماه ٢بار همو ببینیم من نمیدونم روش درست برخورد با این اقا چیه وقتی.دیر جواب میده من چی باید بکنم وقتی نمیاد من چیکار باید بکنم چیکار باید بکنم که بیشتر جذبم شه ،،به من میگه شخصیتم اینطوره نمیتونم نشون بدم

سلام دوست گرامی شای د ریک عاطفی شما شخصی درونگرا باشد و برای همین ابراز علاقه و تماس ها و پیام ها مکرر نداشته باشید.جدا ا زاین ویژگی ها ایشان را بررسی کنید و ببینید ایا فرد مناسبی برای شما هستن یا خیر؟

سلام خسته نباشید من 23 از مردی خوشم اومده که 42 سالشه و مجرده من اولین بارم نیست که با جنس مخالف حرف میزنم و طوری هم نیستم که وابسته کسی بشم اخرین رابطه ام سه سال پیش بود و من سه سال تنها بودم و تا الان هیچ پسری حتی پسرهایی که باهاشون حرف میزدم بهشون احساسی نداشتم اصلا اما با دیدن ایشون من به کلی عوض شدم دلم تنگ میشه از دوریش ناراحتم جرئت کردم و رفتم و شماره اشو گرفتم اما ایشون بهم گفت که من خیلی ازش کوچیک ترم چیزایی که میخواد به من اسیب میزنه من میدونم چی میخواد اما من دوسش دارم میخوام کاری کنم که منو بشناسه نه فقط برای چیزه دیگه هیچوقت روابط ایشون بالاتر از یه رابطه خصوصی با خانم ها نبوده اما من میخوام کاری کنم که جدی به من نگاه کنه میخوام حتی اگه میشه تبدیل به دوستش بشم لطفا کمکم بکنید تا حالا چیزی برام انقدر مهم نبوده.

سلام دوست گرامی.اینکه خود این شخص اعلام کرده خواسته های متفاوتی از شریک عاطفیش داره نشون میده علاقه شما برای ابشان اهمیت ندارد پس بهتر هست بجای صرف وقت برای اشنایی با فرد مناسب خود اشنا شوید

سلام خدمت شما.من 23 سالمه و از 10 سالگی عاشق پسر عمم شدم بهش چیزی نگفتم فقط وقتی خونشون میرفتیم ارتباط چشمی زیادی داشتیم منم دور ورش زیاد بودم هم من شوخی میکردم و هم اون خلاصه بد چند روز بهش تو تل پیام دادم حرف زدیم باهم خندیدیم ولی نمیدونم چی شد بد چند روز بهم پیام داد گفت تو فقط برام دختر دایی هستی ن بیشتر ن کمتر منم گفتم من ک چیزی بهت نگفتم البته بگم پسر عمم قبلش عاشق دختر عمم بود دختر عمم بش خیانت کرد و ولش کرد حالا پسر عمم کلا از دخترا بدش میاد حالا من چکار کنم از من خوشش بیاد آخه من عاشقشم.

سلام دوست گرامی باید حداقل علاقه از سمت مفابل باشد تا بتوان راهکار جذب ارائه کرد.بهتر هست در حال حاضر اقدامی نکنید تت به مرور از بحران شکست قبلی خارج بشند

سلام مدت هاست با کسی در ارتباط نیستم تقریبا ۴ سال.۲۴ سالمه از افراد زیادی خوشم اومده اما هیچ وقت موفق نشدم افراد رو جذب خودم بکنم در حال حاضر هم از فردی خوشم اومده، اما واقعا نمیدونم باید چطور رفتار کنم از دستش ندم.

سلام دوست گرامی بهتر بود که بیان میکردید دلایل عدم جذبتان چه مسائلی بوده تا بهتر راهنمایی شوید.اما برای ماندن در یک رابطه باید هر دو نفر انگیزه و میل برای ادامه داشته باشند و فقط نمی شود یکنفر نمی تواند این کار را انجام بدهد.اگر در رابطه با شخصی هستید که با خواسته ها و ایده ال های شما هماهنگ هستند سعی کنید رفتاری متعادل و درست داشته باشید و خیلی در علاقه افراط نکنیداز دوره جذب عشق هم از طریق سایت میتوانید استفاده کنید

سلام .چن وقتیه که با یه پسری اشنا شدم که کسی بهم معرفیش کرده و چون سربازه هنوز همدیگه رو ندیدم .من نمیدونم که باید چیکار کنم که رابطمون پایدار بمونه .اصلا بلد نیسم ک با یه پسر چجور باید برخورد کنم و بتونم کنار خودم نگهش دارم. میشه راهنمایی کنید.ممنون

سلام دوست گرامی اینکه با کسی بدون شناخت در ارتباط هستید و اصلا نمیدانید که ایشان چقدر با خواسته های شما مطابقت دارند را نمیتوانید برنامه ای برای حفظ و جذبشان داشته باشید. ابتدا به شناخت و بررسی های لازم را انجام بدهید و بعد در مورد ماندن در رابطه و جذب ایشان اقدام کنید

سلام من یه دختر هفده سالم با پسری دوس شدم و نه ماهه باهمیم اون بیس سالشه و ما تقریبا ده بار رفتیم بیرون تا اینکه تو قرار اخر ازم لب گرفت و من میخام بفهمم کارش اشتباهه یا هوسه یا از روی عشق خانوادش رابطمونو میدونن ولی خانواده من نه

راهنماییم کنین

سلام دوست گرامی بهرحال هیجان و وسوسه هایی در رابطه ها وجود داره اما نمبتوان با حکم کلی پیش رفت بهتر هست رابطه را با منطق کنترل کنید

سلام من حدود دوسالی هست که بایه پسر دوست هستم ما همدیگرو دوس داریم ولی رابطمون خیلی سرده من دوسش دارم و نمیخوام از دستش بدم میشه راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی هر ارتباطی بعد از گذشت زمان دچار سردی و یکنواختی میشه و هنر هر دو نفر هست که چطور رابطه رو پیش ببرند از طرفی شرایط کاری و مالی و خانوادگی روابط رو تحت شعاع میذاره اما مهم الویت و مدیریت رابطه هست ما برای قوی شدن ارتباط پیشنهاد میکنیم که ۱-از ویسهای جذب عشق در سایت استفاده کنید ۲-خودتون بعضی وقتا پیشقدم بشید مثلا پیشنهاد بدید کاری انجام بدید با هم ۳-یسری هدف و کار مشترک تعریف کنید ۴-مناسبت های مختلف رو یاداوری کنید

سلام،من۱۵سالمه و ۲ساله با پسری که۱سال ازم بزرگ تره دوست هسم اولاش نمیخواستمش وعلاقه ای نداشتم لهش،اما اون با ابراز علاقه های فراون منو هم شیفته خودش کرد،فاصلمون باهم زیاده،و نمیتونیم همو ملاقات کنیم،به مدت یک ماه از هم جداشدیم و من متوجه شدم باکس دیگه ای وارد رابده شده،بعداز اون برگشت و کلی ابراز پشیمونی کرد و گفت بخاطر تونبودی و پرکردن تنهایم این کارو کردم ،وحالا متوجه شدم تو روخیلی میخوام،منم قبول کردم،و رابدمونو ازامه دادیم اخه به شدت بهش علاقه پیدا کردم از اون مدت۶ماه میگذره،دعوا زیاد میکنیم،اذیتم زیاد میکنه اما از دلم درمیاره منم فراموش میکنم نه ازم جدامیشه و نه این اجازرو به من میده،میگه قصد ازدواج دارم باهات میشه راهنمایم کنید،چطور به رابطمونتنوع و هیجان بدم،لطفابگین همچین فردی بازم میتونه باکس دیگه وارد رابطه بشه،چطوربفهمم حسش به من چیه خواهشا راهنمایم کنید ممنون

سلام دوست گرامی سن شما برای ورود به یک رابطه عاطفی و جدی کم هست و اصلا منطقی نیست که از الان بای اینده رابطه برنامه ریزی کنید.رابطه را در حد متوسط و نرمال نگه دارید تا در زمان مناسب که ایشان امکان اقدام رسمی داشتند در مورد تنوع در رابطه تصمیم بگیرید

سلام من حدود دوسال با یه پسری آشنا شدم در حد ازدواج خانواده ها در جریان هستن نمیدونم چیکار کنم ک رابطمون شور و نشاط بیشتری داشته باشه دلم میخواد براش شیطونی و دلبری کنم ولی میترسم زیاده روی بشه و ازم دور بشع باتوجه به اینکه محل زندگی ما ازهم دوره و بیشتر ارتباطمون از طریق چت چیکار کنم رابطمون با نشاط بشه؟؟؟؟

سلام دوست گرامی برای جذب مردها باید مهارت و سیاست های خاص داشته باشید که بخشی از ان در هنگام اشنایی و بخش عمده ان مربوط به دوران شناخت و ارتباط هست 1-به ویژگی های شخصیتی و اخلاقی مثبت مردان توجه کنید و در موردش صحبت کنید. 2-در مورد مردها مطالعه کنید و به شناخت در مورد ویژگی ها و اخلاق آنها بپردازید 3-برای مردها مهم هست که خودتان باشید و نقش بازی نکنید 4-مستقل باشید و این حس رو به فرد مقابل انتقال بدید که فردی متسقل و با اعتماد به نفس هستید 5-دوست داشتن و علاقمندی برای جذب بسیار مهم هست 6-فردی شاد و سرزنده باشید 7-انها را تحسین کنید 8-در سایت رادیو عشق،مبحث جذب از زراه پیام را دریافت کنید 9-برای جذب مستقیم وارد نشوید سعی کنید از دوست یا همکار مشترکی بخواهید که شما را معرفی کنند 10-فردی مهربان و اجتماعی باشید 11-نشان ندهید که تما فکر و حواس شما درگیر او هست 12-منطقی باشید و دور از هیجانات مسائل را بررسی کنید

سلام .من ی دختر١٨ سالم که ۴ ساله با ی پسر ٢٧ ساله دوستم و ایشون قصد ازدواج با منو داره و خیلی هم اصرار داره و مادرامون از رابطمون خبر دارن من اوایل به خاطر تفاوت سنیمون قبول نمیکردم و میگفتم که سنه منم پایینه برای ازدواج اما الان زیاد دیگه تفاوت سنیمون برام مهم نیس مشکلی ک دارم اینه ک بعد از چهار سال من احساس نمیکنم که عاشق ایشون باشم و فقط به عنوان ی مرد ایده ال بهش نگا میکنم چون از نظر اخلاق و مادیات و نمازو این چیزا فرد کاملیه هربار ایشون ازم میخان که شماره مادرمو بدم که برای خاستگاری اقدام کنند اما من هم از اینکه تصمیم اشتباهی بگیرم میترسم هم اینکه فکر میکنم شاید بهتر از ایشونم بعدا سر راهم قرار میگیرن و ممکنه عجله کنم هم احساس میکنم برای ازدواج زوده و بیشتر میخام مجرد باشم چند باریم بهشون گفتم که جاهای دیگه خاستگاری برن شاید دختره دیگه ای با تفاوت سنی کمتر و بهتر از منو پسندیدن اما قبول نمیکنن به نظرتون چیکار کنم چی بهش بگم ؟به نظرتون زوده برای ازدواج کردن؟

سلام دوست گرامی اگر این فرد با شناختی که دارید فرد مناسبی هست و با شرایط و خواسته های شما هماهنگی دارد بهتر هست اجازه خواستگاری بدهید و زیر نظر خانواده ها به شناخت و اشنایی درست برسید .اما برای عقد عجله نکنید و با مراجعه به مشاور و رفت و امد و شناخت بیشتر تصمیم بگیرید

سلام من 27 سالمه، همکارم از ۱/۵ سال قبل خیلی نامحسوس پیگیر من بود ولی من تمایلی نداشتم، بالاخره ۶ ماه پیش باهم وارد رابطه شدیم ، ولی رابطمون فقط سه ماه طول کشید ، اصلا نمیدونم چی شد که ایشون تمایلشون رو از دست دادن و دقیقا برعکس تمایل من برای ادامه رابطه بیشتر شد ولی خب خیلی راحت قبول کردمو رابطه رو تموم کردیم. الان با گذشت ۳ ماه از تموم شدن رابطه من همچنان دوست دارم که دوباره رابطمون رو شروع کنیم ولی ظاهرا ایشون تمایلی ندارند، ما ارتباط کاریه نزدیکی باهم داریم ، من اصلا نمیدونم که رفتارم باید با ایشون چه جوری باشه ؟ باید سرد رفتار کنم، گرم رفتار کنم؟ و نمیدونم که چه جوری باید رفتار کنم که ایشون دوباره به سمتم بیان؟

سلام دوست گرامی شاید در ابتدا برای ایشان جذاب بوده و بعد از حضور در رابطه متوجه تفاوت هایی شدند .پس بهتر هست منطقی باشید و دور از هیجانات و احساسات باشید و خیلی عادی رفتار کنید و دلیلی برای پیگیری و شروع ارتباط از شمت شما نیست

سلام…سعی کنین با پسرایی ازدواج کنین که بتونن همون اول با آگاهیت تمام به شما نزدیک بشن(در واقع متوجه درکی که لازمه بشن همون اول…یعنی طرف متوجه کامل بشه که شما واقعا دوستش دارین…البته همون اول یعنی اولین باری که دیگه برای ازدواج علاقه مند شدید و میخواید برسونید بهش)….با اونایی که روباتیک مانند(یعنی باید چند بار حرف بزنید باهاشون تا بتونن قبول کنن که چی قرار بشه و چی هم هست البته حال حاضر*) میمونن و نمیتونن همون اول ارتباط برقرار کنن و ول کنین …البته خودم هجده سالمه اما خب پسرم و میدونم که چه پسرهایی خوبن و کیا بد….در کل سعی کنین درک طرف بالا باشه مثل پسر بچه های خنگ که بلد نیستن زندگی رو اما فکر میکنن میدونن و یا به ظاهر و یا….دوری کنین…خداوند هوای همه کسانی که از ته دل و خالصانه به فکر ازدواج هستن و مهربونن رو داشته باشه…الٰهی آمین

سلام من عاشق پسرهمسایمون شدم اسمش محمد ، هروقت که میخچاستم با دوستام قرار بزارم بریم جایی محمد میومد به هر یک بهانه قانعم میکرد که نرم ، بعد چند روز خیلی خستم کرده بود ازاون موقع اصلا از خونه بیرون نمیومد جایی نمیرفتم تا اینکه فهمیدم بله!جنابعالی به جز من یک مریم دیگه که توی محلمون هستو دوست دارم😖😒😬هرروز باهم میرفتن پارک و…. ، ازاون موقع هروقت که میبینمش حالم ازش بهم میخوره لطفا راهنماییم کنین چیکار کنم که باز مثل قبلا خوب شیم باهم؟؟؟!

سلام دوست گرامی وقتی شخصی همزمان که با شما در ارتباط بوده با شخص دیگری هم دوست بوده نشان از عدم تعهد ایشان به رابطه هست.اگر برای شما مهم هستند بهتر هست که با ایشان صحبت کنید و در مورد رفتارشون اطلاعات کسب کنید و بعد در مورد ادامه رابطه یا انمام ان تصمیم بگیرید

سلام من هر از گاهی به باغ رستوران میرم و یکی از محافظای اونجا هس ک خیلی با هم چشم تو چشم میشیم و نمیدونم چرا وقتی نیستش دنبالش میگردم با چشم دلیلش چی میتونه باشه؟

سلام دوست گرامی ذهن شما با توجه به تلقین هایی که انجام داده اید عادت به حضور این شخص کرده است که کاملا رفتاری اشتباه هست .بهتر هست مدیریت ذهن داشته باشید و از ایجاد وابستگی این شکلی خودداری کنید

سلام وقت بخیر من دختر٢۵ساله ای هستم. قبلا یکبار عاشق فردی شدم و کمو بیش دوست بودیم ولی زیاد همو ندیدیم و زیاد شناخت نداشتیم من خیلی عاشق بودمو همو فرصتامو از دست دادم به خاطرش و بلخره بعد ۴سال از اشنایی مون اومد خواستگاریم گفت اونم عاشقمه ولی با مخالفت پدرم روبرو شدیم. من احساس کردم پدرم حرفش منطقیه و من فقط احساسی داشتم تصمیم میگرفتم. وقتی بعد خواستگاری اخلاقاش عوض شده بود انگار تازه داشتیم همو میشناختیم. از قبل هم ادم عصبی بود ولی بعد خواستگاریم بدتر شد انگار حساس شده بود مثلا گفت اخرین باره با دوستات میری بیرون یا درست تموم شه نباید بری سرکار، ازین حرفا؛ منم با توجه به حرفای پدرم و ٩٩ درصد مخالفتش گفتم نه. پدرم نمیدونست دوست بودیم ولی خانوادش میدونستن و گفته بودن معرفی شدن. خلاصه دلایل مذهبی و سطح طبقاتی و فرهنگی و تحصیلاتی بود. حالا به هر دلیلی ایشونم اصرار نکرد نمیدونم و رفت ولی خوشحالم که درست و عاقلانه تصمیم گرفتم و ممنون پدرم هستم. حالا از اون موقع ۴سال میگذره که تموم شده. من باز هم اشنا شدم با پسرهای زیادی، یک مدت کوتاهی دوست میشدم بهم میزدم یعنی نه واسه دوستی میشد ادامه بدم نه واسه ازدواج. حتی خواستگارام هم به هر بهونه ای رد میکنم. من هم زیبام هم خوش اندام هم خوش صدا هم کارشناسی ارشدمو دارم تموم میکنم. ولی من از اون موقع عوض شدم انگار احساس ندارم. پارسال دوباره برگشت عشق سابقم. از طریق خانوادش یکم رفت و امد کردیم یواشکی. چون خانواده من هم چنان مخالفن میدونم. ولی با معاشرت فهمیدیم انگار بازم حسی هست بینمون. ولی خب من انگار از سر تنهایی به خاطر اینکه نتونستم کسیو انتخاب کنم داشتم باهاش معاشرت میکنم. من دوس دارم ازدواج کنم. تا اینکه ۶ماهه پیش از اخرین باری که دیدمش، تو ی مهمونی با دوستام با پسری جدید آشنا شدم. دیگه با عشق سابقه ام حرف نزدم چون وارد رابطه جدید شده بودم. فرد جدید زندگیم از من خیلی خوشش اومد و اصرار داشت با من باشه. میگفت دنبال ی رابطه طولانی هست. من دوس پسر زیاد داشتم و تقریبا میتونم تشخیص بدم چجورین پسرا و فهمیدم ادم بدی نیست ولی خب من زیاد ازش خوشم نیومد. ولی انقدر منو برد بیرون. انقدر حواسش بهم بود. انقدر مهربون بود. خودش بود. منم خودم بودم و هستم. بعد چند سال من دیگه خنده هام واقعی بود اصلا همه اطرافیانم فهمیدن من چقدر خوشحالم ولی به کسی نگفتم. از اول رابطه گفت خیانت و دروغ نباشه گفتم قبول. من نمیخواستم با کسی فاب شم. یعنی هر دفعه خواستم تو این چندساله اخیر نشد. این دفعه دلم گیر کرد. نمیدونم وابستگیه چیه! اصلا مثل عاشقیه قبلا نیست. براش همه کار میکنم در جواب خودش که همه کار میکنه. ما ٨سال فاصله سنی داریم( قبلیه ٧سال فاصله داشتیم) و عاقلیم پس دعوا نمیکنیم و مشکلی پیش بیاد همه چیو حل میکنیم. اصلا پیشنهاد ازدواج نداده با این حال که دوسم داره و میدونه منم فقط با خودشم و دوسش دارم. بهم ایمان داره. از گذشتش نپرسیدم نمیخوامم بدونم. فقط میدونم مادرش درسن ١٨سالگیش تو تصادفی که خودشم بوده فوت کرده همین. از خانوادشم بهم میگه ولی پیشنهاد اشنایی نداده. از عشق سابقم گفتم بدونین نه ساده ام نه ابله نه هرکی بیاد تو زندگیم راه بدم من ادمارو میسنجم بعد اون میمونم باهاشون. شایدم این خیلی بلده نمیدونم. الان ۶ماهه باهمیم. تو تولدی که سورپرایزش کردم دوستش از دوستم خوشش اومد و دوست شدن. جمعمون شد ۴نفره. و سر همین جمع به خاطر سوء تفاهم که پیش اومد کات کردیم یعنی جفتمون به هم زنگ نزدیم. الان دوباره هستیم یک ماهه و جمع ۴نفره اوکی شده دوباره. بین منو اون هیچی تغییر نکرده و همو دوس داریم. جفتمون اهل ابراز نیستیم فقط عمل میکنیم. منو محمد حسن انگار مال همیم خیلی تفاهم داریم اون تفاوت هایی هم که پیش میاد حل میکنیم. پسره خوبیه، بامرام و با ایمان و مهربون و خوش زبون و با ادب و ولی قیافه تیپش معمولیه برام مهم نیست و خیلی ام لارجه. وضعشم خوبه شکرخدا. خرج باباش و داداش تو خونشم میده. تا اینجایی که شناختمش خودش دوس داره با من باشه با من حالش خوبه شاده. قبل اینکه با من دوس شه غمگین بوده ساکت بوده الان با بودن من تو زندگیش شده عین من شاد و سرحال. اون انگار به همه بد بین بوده ولی با اومدنه من دیده هنوزم دختر خوب هست. من از همه لحاظ ازش سر ترم ولی برام مهم نیست مهم اینه باهاش حالم خوبه اونم هم قدرمو میدونه هم ازم تعریف میکنه و من اصلا مغرور نمیشم. ما پیش هم مغرور نیستم اصلا. چند دفعه حرف ازدواج شد فهمیدم دوس داره با من. ولی تو جمع ۴نفره یک دفعه گفت من از اول گفتم قصدم ازدواج نیست نمیدونم حالا افه بود جلو دوستامون یا هرچی نمیدونم ولی میدونم تو دلش از خداشه ازدواج کنه باهام، با این حال که نگفته بود و داشت دروغ میگفت منم کم نیاوردم گفتم اره. حالا بعد اون باز حرفه بچه زد که من ۴تا دوس دارمو اینا با اینکه میدونه من از بچه بدم میاد. همش چیزایی میگه من خوشم بیاد از بچه. با تمام اینا منتظر موندم پیشنهاد ازدواج بده ولی نمیگه. من اصلا ادم عجولی نیستم ولی نمیدونم چرا میترسم. همش منتظرم. جدیدانم پرسید تو خواستگار نداری گفتم چرا دارم. گفت بهم بگو اگه خواستی قبول کنی برو. گفتم نه من تورو دوس دارم خجالت کشید سکوت کرد. حالا موندم چیکار کنم ی رابطه پاک و دو طرفه و خالصانه چه جوری میشه! به نظرتون چقدر باید صبر کنم؟ چیکار باید بکنم؟ من احساس میکنم این دوست داشتنِ با شناخت خیلی بهتر از عاشقیه قبلیمه. خیلی حس خوبیه. من نمیدونم چی نمیزاره بگه. من نمیخوام به عشق قدیمم بله بگم خانوادش گیر دادن بیایم جلو باز. من نمیدونم چیکار کنم دوس پسر الانم بیاد خواستگاریم! نمیدونم چی نمیزاره بهم پیشنهاد بده مثلا زوده الان بعد ۶ماه! یا اعتماد نداره!یا شرایط خانواده نمیدونم! فقط میدونم اولین ادمیه اخلاقامون مچ شده و من ۶ماهه باهاش هستمو مشکلی نداریم خوشحالیم. اینم اضافه کنم میدونه بابام نذاشته با عشقم ازدواج کنم اونم اتفاقی لو رفتم ولی گفتم حق با بابام بود یعنی بابام برام از همه چی مهمتره. میشه راهنماییم کنین؟ ممنونم

سلام دوست گرامی اینکه مطرح کردبد رابطه خوبی دارید و پارتنزتان درکتان میکند خیلی خوب هست اما بهتر هست قضیه رو از سمت پارتنرتان هم ببینید که ایا ایشان هم اینهمه تفاهم در رابطه میبیند؟ از طرفی باید با ایشان صحبت کنید دغدغه ها و نگرانی های ایشان را برای ازدواج نکردن متوجه بشید و اگز دلایل منطقی هست کمک کنید تا رفع شود.رابطه قبلی شما با توجه به عصبی بودن خواستگارتان رابطه درستی نیست و بهتر هست تمام شده بدانید.برای رابطه فعلی وقت بکذارید و تلاش کنید تا هم را بهتر بشناسید و مراجعه به مشاور هم خوب هست

سلام من دختر 23ساله ای هستم که با پسری در مجازی اشنا شدم .درابتدا ایشون دنبال من بودن بخاطر اینکه به چند زبان مسلط هستم خوشش اومده بود از رفتار و نحوه حرف زدنم و یکسال گذشت من به این فرد ابراز علاقه کردم اما ایشون گفتند که ما فقط دوستیم نه بیشتر .نمیدونم چرا اینطور با من صحبت کردن و خیلی دلخور شدم . ایشون گفتند که قبلا وارد رابطع ای نبودن و نمیخوان بشن..راهی هست بتونم دلش و بدست بیارم??

سلام دوست گرامی ابتدا واقعیت را در نظر بگیرید شاید ایشان به عنوان فردی که توانایی خاصی دارد جذب شما شده و با شما صحبت می کند .پس عجله نکنید و صبور باشید.اینکه ایشان اعلام کردند که به دنبال ارتباط نیستند شاید به دلیل یکسری دغدغه هست .بهتراست متوجه این دغدغه ها بشید.اگر بصورت پیام در ارتباط هستید در سایت رادیو عشق مبحث جذب از طریق پیام خیلی می تواند به شما کمک کند

سلام ممن حدود 9ماهه توی یک شرکت کار میکنم و از روز اول ک یکی از همکارام رو دیدم بهش علاقه مند شدم و بعد از چند ما با هم ارتباط تلفنی داشتیم و ایشون هم گفتن ک از روز اولی ک منو دیدن بهم علاقه پیدا کردن من 25 سالمه و حس میکنم ک علاقه ای ک به ایشون دارم رو تاحالا تجربه نکردم و همیشه به شوق دیدن ایشون سرکارم میام ولی اون اقا با ی خانومی توی رابطه ست و اینکه خانواده های دوطرف هم در جریان هستن و ایشون گفتن ک دوست دارن رابطه شون رو با من جدی کنن میشه کمکم کنید

سلام به اونجاش کارندارم که باید خودت خودتو قبول داشته باشی تا اعتمادبه نفست بره بالا اما اونجاش که میگه لبخند و ارتباط چشمی داشته باش خب من آدمی هستم که اصلا دوس ندارم بیشتر از۲ثانیه کسیو نگاه کنم حتی اگه زیباترین باشه از خیره خیره نگاه کردن بدم میاد نمیتونم زیاد ارتباط چشمی داشته باشم دوس دارم همه مجذوب رفتارم باشن تز رفتارای سبک سرانه بدم میاد باوجود این هم همیشه افراد جذب اون دسته از آدمای اطرافم میشه که رفتارشون پررو و دور از شأن یه خانومه

نمیدونم باید چیکارکنم که به چشم بیام جوری که شخصیتم زیرسوال نره تیپ وقیافه م خوبه فقط لاغرم

دوست عزیز سلام، مساله‌ای که شما مطرح کردید شاید دغدغه‌ی خیلی از دختران باشه؛ خیلی از دخترها، فکر می‌کنند توجه نشون دادن، نوعی رفتار سبک‌سرانست. اما قبل از هر چیز، به خاطر داشته باشید که همه چیز در حالت تعادلش درسته؛ نه زیادی خجالتی و غیرقابل دسترس بودن و نه خیلی مشتاق بودن به رابطه. مواردی که در پست ما گفته شد، لزوما به این معنی نیست که شما خیره به فرد مقابلتون نگاه کنید یا با خیلی خوشحال و مشتاق نشون دادن خودتون، فرد مقابل را به خودتون جلب کنید. مساله این هست که اگر از کسی خوشتون اومده، با روش غیر مستقیم (مثل نگاه کردن یا لبخند زدن)، نشونش بدید که شما هم به آشنایی با اون فرد علاقه دارید. بیاید داستان را از سمت یک پسر نگاه کنیم؛ فرض کنید شما پسر هستید و در یک مهمانی حضور دارید، چندین دختر در آنجا هستند که هر کدام به نحوی دارن به شما توجه می‌کنند و یک دختری هم هست که حتی از نگاه کردن به شما اجتناب می‌کنه، چه برسه به توجه. به نظرتون شما سمت کدوم یکیشون می‌رید؟

سلام. من در فضای مجازی با آقایی آشنا شدم که استاد یکی از دانشگاه های معتبر ایران هستند. ایشون به یک بهانه ای به من پیام دادن و از من سوالی صوری پرسیدن و باب آشنایی باز شد. چند باری با هم صحبت کردیم که بیشتر ایشون از من سوال میپرسیدن تا آشنا شوند اما بعد از مدتی من سوال کردم که آیا اولین پیامشون ساختگی بود یا واقعی. ایشون انکار کردن و حتی کمی بد برخورد کردن. از آنروز خودم رابطه را قطع کردم. بعد از مدتی به سخنرانی ایشون در دانشگاه رفتم و حالا بسیار پشیمان هستم که رابطه قطع شده. اما نمیدانم چگونه میتوانم این رابطه را درست کنم؟ آیا میشود کاری کرد؟ از سوی ایشون هم هیچ تلاشی برای درست کردن رابطه صورت نگرفت.

سلام دوست گرامی اینکه به بهانه یک سوال و جواب رابطه را کات کردید کمی غیر منطقی هست.بهرحال ایشان دنبال شروع رابطه بودن و بعد شما این رابطه را تمام کردید.بهترین کار این هست که اگر برای شما این شخص و رابطه مهم هست با ایشان تماس بگیرید و صحبت کنید و اشتباهات و کاستی های قبلی رابطه را درصدد جبران باشید و درصورت تمایل مجدد ایشان به شروع رابطه، این بار صادقانه پیش بروید

سلام یه اقایی هست توی محیط کار چند روز به من توجه کرد(معنی دار بود) و بعد یهو خیلی سرد شد.میخوام بدونم توی اون برهه از زمان که کسی داره بهمون توجه و ابراز محبت میکنه باید چیکار کنیم دقیقا؟؟ و این که علت سردی این اقا رفتار من بود؟؟ اگه من سرد باهاش برخورد می کردم پس زده میشد اما من عادی بودم.علت این سردی و ترس چی می‌تونه باشه یعنی

دوست عزیز با سلام ابتدا واقعیت را در نظر بگیرید شاید ایشان به عنوان همکاری به شما توجه می کردند و قصد و منظور خاصی نداشتندو نمی شود به توجه های معنی دار چند روز پرو بال داد و برای این توجه برنامه ریزی کرد.من متوجه منظور شما از برخورد عادی نشدم.از طرفی بهرحال ممکن هست ایشان به دنبال شناخت نیز بوده اند اما به شناخت مورد نظر خود نرسیدند.اما درصورتی که به نظر شما فرد موردنظر از لحاظ ویژگی ها و ایده ال های اولیه مناسب ازدواج هستندبهتراست از طریق همکارتان و غیر مستقیم شما به ایشان پیشنهاد داده شوید و از طرفی علائم و نشانه‌هایی مبنی بر اینکه مایل هستید رابطه به جلو پیش برود در اختیار او بگذارید، با زوج‌های متاهل همکارتان بیشتر در ارتباط باشید و بگذارید بداند شما گزینه‌های ازدواج نیز دارید.

سلام.من با پسری دوستم و همیشه شاکیه که برام ناز نمیکنی و ازت راضی نیستم و اینا منم راستش دختر بی حال و کم حرفی هستم خواستم چیکار کنم که این مشکل برطرف بشه چون قصدمون ازدواجه ولی با این کارای کن داره ازم سرد میشه لطفا بهم کمک کنید دلشو به دست بیارم

سلام دوست گرامی اگر مشکل در سرد بودن و درونگرا بودن شما هست می توانید ابتدا از صحبت در مورد موضوعات روزانه شروع کنید و در هر بار دیدن کمی در مورد اتفاقات صحبت کنید .سپس خاطرات خود را بیان کنید و کم کم حوزه گفتگوها را گسترش بدید خودتان را شاد و سرزنده نشان بدید مثبت نگر باشید سعی کنید یکسری حرکات را جلوی اینه تمرین کنید مثل مدال ایستادن ،بازی با دست ها و.. تا بتوانید در مقابل نامزدتان انجام بدید نوع حرف زدنتان را تغییر بدید مدل لباس ها و ارایش شما نیز مهم می باشد

سلام من 22 سالمه ی اقا پسری رو توی محیط کارم (بیمارستان) دیدم.حس میکنم اون هم از من خوشش میاد و با هم حرف های عادی روزانه میزنیم.اما اون پا پیش نزاشته هنوز و چیزی نگفته.من مطمئنم که کسی توی زندگیش نیست.ب نظرتون باید چطوری شانسمو واسه ایجاد ارتباط باهاشون امتحان کنم؟

دوست عزیز با سلام ابتدا واقعیت را در نظر بگیرید شاید ایشان به عنوان همکاری صمیمی با شما صحبت می کنند اما درصورتی که به نظر شما فرد موردنظر از لحاظ ویژگی ها و ایده ال های اولیه مناسب ازدواج هستندبهتراست از طریق همکارتان و غیر مستقیم شما پیشنهاد داده شوید و از طرفی علائم و نشانه‌هایی مبنی بر اینکه مایل هستید رابطه به جلو پیش برود در اختیار او بگذارید، با زوج‌های متاهل همکارتان بیشتر در ارتباط باشید و بگذارید بداند شما گزینه‌های ازدواج نیز دارید،برای اینکه مطمئن شوید اصلا قصد جدی دارند یانه می‌توانید از کسی که به او نزدیک است کمک بگیرید. همکار مشترک می‌تواند نقش واسطه را ایفا کند. منطقی باشید و درجواب صحبت های ایشان خودتان باشید و اجازه بدهید با شناخت خود واقعی شما ای ازدواج ترغیب شود. اگر بصورت پیام در ارتباط هستید در سایت رادیو عشق مبحث جذب از طریق پیام خیلی می تواند به شما کمک کند

راستش من یه مدت با یک پسر تو رابطه بودم که واقعا عاشقش شدم اما بعد ها فهمیدم خیانت کرده.خداروشکر تو رابطه حد و حدود رو حفظ کردم.ولی هنوز هم هرروز میبینمش و خیلی نگاه میکنه منم میخوام تا جایی که میشه اونو جذب کنم که دوباره برگرده تا من بتونم اینبار اون رو رد کنم وه واقعا هم به این کار نیاز دارم.ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام دوست گرامی رابطه ای که تمام شده بهردلیل را باید فراموش کنید و بدون اینکه منتظر تلافی باشید از رابطه دور بشید. اینکه ایشون خیانت کردن و شما رابطه را تمام کردید دلیل خییلی خوبی هست که شما ارزش و جایکاه خودتون رو می دونستید و بدون اینکه دچار احساسات و هیجانات بشید رابطه را تمام کردید پس الان کاملا غیر منطقی هست که مجدد ایشان را جذب کنید و اینبار توسط شما ایشان رد بشند در صورتی که دفعه قبلی هم شما بع علت خیانت ایشون رابطه را تمام کردید. پس بهتر هست بحای اینکه دنبال این امر باشید وقت و انرژی خود را صرف حضور افراد مثبت کنید

سلام خسته نباشید و ممنون از راهنمایی های عالی تون من ۳ ماه با دوست پسرم اشنا شدم‌ و از نظر اخلاقی خیلی اخلاقامون بهم می خوره و مشکلی با هم نداریم و کنار هم ارامش داریم وخوشحالیم از این جهت این حسی که بین مون بوجود اومده ما دوبار با هم معاشقه داشتیم و بعد این موضوع رفتار دوست پسرم هم تغییری نکرده و ولی من خوندم که دریک رابطه عاشقانه وارد مسائل جنسی نشوید چون هم حس عاشقانه روخاموش میکنه و هم این که مرد دلسرد میشه و میزاره میره، شما لطفا یه راهکار درست ارایه بدید که من در روند رابطه پیش بگیرم ممنون

دوست گرامی سلام بعد از سه ماه اشنایی به معاشقه رو اوردید و البته حد این معاشقه را مشخص نکردید.اما فکر می کنید که دوست پسرتان رفتارش تغییر نکرده و سرد نشده. دوست خوبم از کجا مطمئن هستی که این یک نقاب نباشد برای دراختیار داشتن شما برای لذت بردن و هروقت قصد جدی شدن قضیه را داشتید ایشون رفتارشان تغییر نکند؟ رابطه جنسی در دوران دوستی شاید جذاب و ارضاکننده باشد، اما این جذابیت و شور و هیجان دوامی ندارد. چرا که پسران و مردان فکر می‌کنند که این رابطه بخشی از دوستی‌شان بوده، درواقع اگر دختری در دوران رابطه عاطفی همه صمیمیت‌ها، جذابیت‌ها و پتانسیل‌های عاطفیش را برای پسر رو کند، او سرد می‌شود و هیچ انگیزه‌ای برای ارتقای رابطه به مرحله ازدواج نخواهد داشت. چون همه دستاوردهایی که می‌توانست از این رابطه بدست آورد برایش مهیا شده است. مورد بعدی باید وقتی یک رابطه به مرحله جنسی برسد که شناخت ها کامل شده و شما به او اعتماد داریدو نگران واکنس های بعدی نباشید.اما شما الان نگران اینده هستید پس مشخص است هنوز به اعتماد و شناخت کامل نرسیده اید.

رابطه جنسی یکی از اتفاق هایی است که افراد را در آسیب پذیر ترین حالت خود قرار می دهد و شناخت و تصمیم گیری را سخت تر می کند و حای ممکن است رابطه ای که الان از نظر شما بدون مشکل است را دچار نوسانات و بحران ها کند.

اگر تصمیم و هدف هر دو از این اشنایی بحث ازدواح است بهتر است با کنترل هیجانات و احساسات به شناخت و بررسی بپردازید و موقعیت خود و طف مقابل را در این رابطه مشخص کرده و خد و مرزهای فعلی رابطه را اعلام کنید

پیشنهاد می کنم برای شناخت هم وقت بکذارید و در صورتی که تفاهم های لازم را دارید رابط را بصورت رسمی و زیر نظر خانواده پیش ببرید و رابطه جنسی را به از رسمی شدن موکول کنید

سلام. من حدود7سال با دوست پسرم در ارتباطم خیلی همدیگه رو دوست داریم وهیچ مشکلی نداریم. تتها مشکلمون اینه که من 4 سال از ایشون بزرگترم و خانواده اشون مخالفت میکنن ما باهم ازدواج کنیم. خودشم نمیتونه رو حرف خانواده اش حرف بزنه و نمیدونیم چیکار کنیم. ذهنمون خیلی درگیر میشه راهنماییون کنین

با سلام به شما دوست محترم ازدواج یک امر چند عاملی است. یعنی برای این که دو نفر بتواند ازدواج کنند و ازدواج پایدار و رضایت مندانه ای هم داشته باشند، باید چند عامل مختلف کنار هم جمع بشوند تا این اتفاق بیفتد. سن یکی از این عوامل است . شما در مورد سن خوتان و ایشان صحبتی نکرده اید اما اگر شما به عنوان زن، بیست و هفت- هشت ساله هستید و شخص مقابل پسری بیست، بیست و یک ساله است به این نکته توجه کنید، شما در دوره جوانی به سر می برید و به دلیل زن بودن تان به بلوغ کامل رسیده اید اما همسر مورد نظرتان در اواخر دوره نوجوانی است و هنوز به طور کامل وارد دوره جوانی نشده است. این تفاوت مهم است چون نیازها و انتظارات انسان ها در هر دوره ای از زندگی با دوره بعدی یا قبلی متفاوت است در ازدواج های به این صورت ابتدا ما از مراجعه کننده می خواهیم در مورد سوالات زیرفکر کنند: قبل از این که بخواهید ازدواج کنید باید بدانید کیستید، چه هویتی از خودتان سراغ دارید و می خواهید چه کار کنید؟ به خصوص حالا که می خواهید با مردی کوچکتر از خود ازدواج کنید، لازم است بدانید چه جور آدمی هستید؟ مثلاً اگر در آینده جایی رفتید و دیگران درباره تفاوت سنی شما و همسرتان سؤال کردند آیا ناراحت می شوید یا برایتان مهم نیست? چقدر می توانید تداوم مخالفت های خانواده ایشان را که ممکن است به صورت کم کردن حمایت از شما و یا کنایه زدن باشد مدیریت کنید. و از سویی انگیزه طرف دیگر از ازدواج با شما چیست؟ با واقع بینی به این سؤال جواب بدهید به نظر خیلی بیشتر از شما، طرف مقابل احتیاج به کمک دارد. صورت مساله واضح است و شما انتظار دارین بعد از 7 سال چه کسی به شما چه کمکی کند؟ دو راه وجود داره. اون آقا جلوی خانواده بایسته و حتی اگه خانواده اش طردش کردن و کمکی بهش نکردن بتونه روی پای خودش بایسته و شما هم این شرایطو بپذیرید و ازدواج کند. اگه این امکان پذیر نیست، هر چه سریع تر باید رابطه تموم بشه . در ضمن به موارد زیر نیز توجه کنید: در در صورت موافقت ظاهری خانواده ایشان. در ظاهر همه چیز خوب به نظر می رسد اما چند عامل به طور همیشگی این ارتباط را تهدید می کند: 1. مخالفت های خانواده همسر که همچنان ادامه دارد و هر لحظه ممکن است شما را دلزده کند. 2. تأثیر پذیری همسرتان از خانواده اش. 3. محدود تر بودن فرصت مادر شدن و یا از ترس از دست دادن این فرصت به دلیل عدم آمادگی شوهر و یا مخالفت های خانواده او. 4. این ترس که همسرتان روزی جذب زن های جوان تر شود. 5. از دست دادن جذابیت جنسی به شما پیشنهاد می کنم با دید منطقی و مشورت با مشاوره در این زمینه تصمیم بگیرید

من با پسری سی ساله صیغه شدم که خودم قبلا طلاق گرفتم اونم یه دختری رو خیلی دیوانه وار دوست داشت. که نتونست بدستش بیاره .همیشه خسته ست معلومه عشق و ازدواج رو کم داره منم همین حسو دارم. اون یه پسر تقریبا مذهبی و غیرتی هست. جطور پایبندش کنم و اونو عاشق خودم کنم

دوست گرامی سلام شما سابقه زندگی مشترک را دارید و با جنبه های ارتباطی با مردان تا حدودی اشنا هستید و از این لحاظ می توانید اکنون با تجربه از اشتباهات و تحربه های قبلی خود موفق تر عمل کنید و زندگی مشترک موفقی داشته باشید . یادتان باشد تجربه ازدواج قبلی از شما آدم با تجربه تری ساخته است که با آدم قبل از ازدواج اول متفاوت است.در این راه ، میتوانید از پیشنهادات زیر کمک بگیرید: 1- به ایشان نشان دهید که علاقه مند به او می باشید . 2- به ایشان فرصت بازسازی احساسی بدهید تا بتواند شرایط جدید را قبول کند و از بحران خارج شود . 3- با او صادق باشید . 4- اجازه دهید در مورد احساساتش با شما صحبت کند و شما بدون جبهه گیری فقط شنوا باشید . 5- در این ارتباط صبور باشید . 6- اهداف مشترک داشته باشید و همدیگر را تشویق کنید . 7- سعی در شناخت او داشته باشید و از خواسته ها و علایقش با خبر شوید. 8- منطقی باشید . 9- نیازهای برآورده‌نشده‌شان را برآورده کنید . 10- اعتماد به نفس و عزت نفس خود را افزایش دهید .

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گروه تحقیقاتی و آموزشی کرامت زاده کاملا محفوظ می باشد

 

 

جذب افراد | جذب پسر و دختر با راهکارهای 100% نتیجه بخش

چطور به یک پسر نزدیک شویم

بیایید با این واقعیت روبرو شویم که  هیچ روش ثابتی وجود ندارد که هر مرد را بتواند به طرز عجیبی به سمت خود جلب کنید. با این حال، بسیاری از مردان نیازهای مشابهی را در مورد جستجوی یک زن مناسب دارند……….

 

بیایید با این واقعیت روبرو شویم که  هیچ روش ثابتی وجود ندارد که هر مردی را بتواند به طرز عجیبی به سمت خود جلب کنید. با این حال، بسیاری از مردان نیازهای مشابهی را در مورد جستجوی یک زن مناسب دارند، به طوری که هیچ نظم و ترتیبی برای تماشای تقریبا هر مرد وجود ندارد.

آیا شما به دنبال برخی از قدم های مشخص برای جذب جنس مخالف به سمت خود هستید، یا فقط امید به جذب مرد موردنظر و دلخواهتان دارید؟ در هر صورت، این راهنمایی ها می تواند راه زیادی برای کمک به شما در رسیدن به اهداف شما باشد. در ادامه بخوانید! 

برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می کنند هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند، بیشتر در دل او جای خواهند داشت.

از آنجا که این کار را بیشتر جامعه زنان در دنیا انجام می دهند، زنان تصور می کنند این مسیر درست است و تخت‌گاز به سمت انتهایی که نمی دانند چیست می تازند. اما هر چه بیشتر در عمق این روش می روند، بیشتر آسیب‌پذیر می شوند و کمتر عشق دریافت می کنند.

مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می دهند از شما دریافت کنند، دلزده می شوند. خاموش می شوند و ممکن است روش رفتاری خود را تغییر دهند. هنگامی که یک مرد دایما با حجم زیادی توجه، نگرانی، کادو، علاقه، قربان‌صدقه، آماده بودن غذا و تمیز بودن خانه و …. مواجه می شود احساسش به شما عوض خواهد شد.

او شما را همچون مادری می بیند که دایما مراقب فرزند خود است تا چیزی کم نداشته باشد. این همه توجه و زحمتی که شما می کشید هرگز به چشمش نخواهد آمد و نمی تواند برای آنها به شما عشق بیشتری بدهد.

برخلاف تصور زنان، توجهات بیش از اندازه نه تنها باعث افزایش علاقه مردان به زنان نمی شود که درست برعکس، احساسات عاشقانه آنها را از بین می برد.

مردها به واسطه قوی تر دانستن خود بیشتر دوست دارند دهنده باشند تا گیرنده. آنها می خواهند آنها باشند که نیازهای زن را تامین می کنند. وقتی زن همه کار را انجام دهد، مردها نقش خود را بسیار کمرنگ می بینند و تصور می کنند آن جذبه مردانه را ندارند و این باعث می شود تا زنی که این حس را در آنها به وجود آورده است را دوست نداشته باشند.

 

  به خودتان بگویید چه شخص بسیار عالی هستید! به خودتان بهترین ویژگی ها و مهارت های خود را یاد آوری کنید و افتخار کنید که چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند. یک برخی از نقاط قوت خود را به عنوان یک شخص برجسته کنید تا احساس کنید که شما ارزش توجه یک مرد را دارد.

همیشه نگرش مثبت را حفظ کنید! ذهن خود را به آن تنظیم کنید

به خاطر داشته باشید که. اگرچه همه ما کامل و بی نقص نیستیم،اما قبل از صرف یک شب،خودتان را درآینه نگاه کنید و بهترین ویژگی های خود را به خاطر بسپارید، اون ممکن است که لبخند تان،یا  دندان های زیبایتان و یا پاهای کشیده ی شما باشد. اگر شما بر جنبه های مثبت ظاهر خود تمرکز کنید، مردان هم آنها را خواهند دید. خودتان باشید و نترسیداز نشاندادن  لبخند کج خودتان یا پاهای کوتاهتان! هرگز از خودت شرمنده نشو!

با افراد جدیدی آشنا شوید. تعامل با افراد جدید می تواند ترسناک باشد. یک مرد بیشتر به سمت زنی کشیده میشود که دوستان زیادی و تعامل اجتماعی خوبی دارد تا کسی که دچار غم و اندوه ست و همیشه به سمت تنهایی می رود. 

 

اینکه کسی دنبالتان بیفتد یعنی در نظر دیگران ارزش خاصی دارید. آنها شما را می خواهند، به هر دلیلی و این دیگر کار آنهاست که تلاش کنند و شما را به دست بیاورند. برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید ارزش خاصی برای خودتان قائل شوید. باید خودتان احساس کنید که ارزش این را دارید که دیگران دنبالتان بیفتند و با رفتارهایتان باید این مسئله را به دیگران بفهمانید.

دخترها معمولاً خیلی مردها را دور و بر خود دارند که سعی می کنند او را تحت تاثیر قرار دهند. اما خودشان فقط می خواهند کسی را تحت تاثیر قرار دهند که مثل خودشان باشد.

 

خانم ها اهمیت زیادی برای ظاهر خود قائل هستند. این یکی از دلایل مهمی است که می توانند خیلی راحت توجه هر مرد را به خود جلب کنند. خانم ها این را می دانند که لباس پوشیدنشان می تواند باعث شود به چشم دیگران برسند. درواقع، چون خیلی از مد سر در می آورند راحت می توانند طریقه لباس پوشیدن شما را وارسی کنند.

 

 

مردی که می داند چطور باید خوب لباس بپوشد معمولاً مورد توجه خانم ها قرار می گیرد. اما دلیل آن فقط این نیست که ظاهر خوبی دارد، بلکه بااین کار خود نشان می دهد که از اهمیت ظاهر برای خانم ها آگاه است.

بیشتر اوقات مردها حس بویایی را فراموش می کنند و یادشان می رود که از عطر و افترشیو استفاده کنند. اما خانم ها می دانند که اگر بخواهید کسی را به سمت خود جذب کنید، باید نظر همه حواس بدن را به خود جلب کنید.

 

به عطرهایی فکر کنید که خانم ها استفاده می کنند و شما را دیوانه می کند، آنوقت می فهمید که بو چقدر می تواند اهمیت داشته باشد. استفاده از عطرهای خوشبو در مواجهه با خانمها، حضور شما را پررنگ تر می کند.

 

به بهترین شکل خودتان باشید

 اگرچه یک مرد واقعی شما را برای کسی که واقعا هستید و باطنتان دوست دارد ،اما آگاهی و تمرکز شما به خودتان کمک خواهد کرد که یک شکل ظاهری مناسب را حفظ کنید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. اگر شما در مورد بدن خود احساس خوبی داشته باشید، هر مردی هم که شمارا میبیند، همان احساس را می کند.

حداقل سه بار در هفته حداقل سی دقیقه یا بیشتر ورزش کنید. یک رژیم غذایی مناسب برای رشد و سلامتی ضروری است. اجازه ندهید روال معمول شما را متوقف کند – خود را به چالش کشیده و تقویت کنید. اگر زمان زیادی برای تمرین و ورزش کردن  ندارید، راه رفتن بیشتررا به حالت روزانه خود اضافه کنید.

اگر به خاطر تمرین یا سلامتی انگیزه ای برای ورزش ندارید، یک انگیزه خارجی پیدا کنید – به عنوان مثال، یک کیک بوکسینگ یا کلاس بوکس را بیابید زیرا شما می خواهید از خودتان دفاع کنید در مواقع ضروری ،یا یک کلاس یوگا بروید زیرا شما می خواهید دوستان جدیدی پیداکنید.

غذای سالم بخور. مدیتیشن یک کلید در زندگی است، در برنامه غذایی خود مقدارزیادی میوه، سبزیجات و غذای غنی از مواد مغذی را بگنجانید. از غذاهای فرآوری شده یا چرب مانند اجتناب کنید. که دراینصورت بدن شما بهتر خواهد شد و پوست شما زیباترخواهد شد.   اکنون که احساس جسمی و احساسی شگفت انگیزی می کنید وقت آن است که شخص مورد علاقه و خاص خود را جذب کنید.

چطور به یک پسر نزدیک شویم

 به خاطر داشته باشید که شما تنها همان تصویر اول را دریافت میکنید، قبل از این که فرد مورد نظر را دیدار کنید، یک نگرش مثبت داشته باشید.

 

ایجاد تماس چشم 

اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که به او نشان دهید به او علاقه دارید.

نگاهی دقیق و زمان مناسبی داشته باشید. شما مجبور نیستید ساعت ها به او نگاه کنید، اما نگاه کردن به او فقط چند ثانیه نشان می دهد که شما به اوعلاقه مند هستید.هنگامی که به یه مرد

نگاه می کنید، سعی نکنید خیلی مشتاق به نظر برسید، اما روشن کنید که اگر او با شما مکالمه ای را شروع کند خوشحال خواهید شد. هنگامی که مرد به شما نزدیک می شود، فراموش نکنید که لبخند، لبخند، لبخند بزنید! هیچ چیز مانند یک لبخند خوب نشان نمی دهد که شما صمیمی  و جذاب هستید.اما نه اینکه بیش از حد لبخند بزنید.به طور طبیعی لبخند بزنید نه تنها این باعث می شود لبخند شما طبیعی تر و مکرر باشد، بلکه به طور کلی احساس خوشحالی خواهید کرد. 

 

 

اگر هنگامی که خوشحال نیستید لبخند بزنید – متوجه خواهید شد که برخی از شادی ها حباب ها را می شکند. شما لازم نیست که بیش از حد مشتاق نشان بدهید همان یه لبخند طبیعی کافیست.

زبان بدن مثبت را در همه زمان ها داشته باشید. حالا که مرد شما نگاه خود را به چشمان شما دوخته است، وقت آن است که از بدن خود استفاده کنید تا به او نشان دهد که جذابیت متقابل است.

به خودت اعتماد بده. سعی نکنید، به پای خود نگاه کنید، یا دستان خود را روی سینه تان قرار دهید. از اعمال عصبی مانند بازی کردن با موهای خود یا خوردن ناخن ها اجتناب کنید. در عوض با او صحبت کنید و سلاح های خود را از طریق بدنتان حرکت دهید. این باعث می شود شما به نظر یک فرد باز و پویا تبدیل شوید.

به او نشان دهید که به او علاقه مند هستید اگر احساس میکنید که واقعا عشق است، با او به صحبت بپردازید. از لحاظ جسمی توجه او را جلب کند. اطمینان حاصل کنید که برای حفظ تماس با چشم از نگاه کردن به اطراف خودداری کنید – و یا حتی بدتراینکه، چک کردن تلفن خود را درهر پنج دقیقه – زمانی که او با شما صحبت می کنند کاراشتباهی است و از این کار اجتناب کنید. 

از جنسیت خود استفاده کنید

خانم ها می دانند که جذاب بودن و استفاده از جنسیتشان ابزاری بسیار مهم در جذب مردان است. اما مردها هیچوقت نمی دانند چطور باید سکسی باشند. مردها تمایلات جنسی را با خانم ها در ارتباط می دانند چون فقط به این صورت است که مفهوم رابطه زناشویی را درک می کنند. اما مردها هم می توانند جذاب باشند و در این صورت هر زنی که بخواهند را می توانند به سمت خود جذب کنند.

تفاوت اینجا این است که اگر مردها بخواهند جذاب باشند باید مردانه رفتار کنند. باید بهترین خصوصیات مردانه را که خانم ها را تحریکمی کند از خود نشان دهند. استفاده از جنسیتتان یعنی قوی باشید، شجاع باشید، خشن باشید و بگذارید که انرژی مردانه از شما منعکس شود.

ماجراجو باشید

 

 

ماجراجو بودن با انجام کارهای غیرمنتظره فرق دارد. ماجراجویی یعنی گذشتن از مرزها و انجام کارهای جدید و غیرعادی است.زن های ماجراجو مرد را به سمت خود جذب می کنند. آنها باعث می شوند با بودن کنار آن دختر احساس سرزندگی بیشتری کنند.

این برای مردها هم صدق می کند. یک مرد ماجراجو خیلی راحت می تواند دخترها را به سمت خود جلب کند.

منبع : wikihow

 

 

تعداد کل امتیازات این مطلب 59

این مطلب را به اشتراک بگذارید

با عضویت در سایت از مطالب ویژه ، آخرین اخبار ، دانلودهای رایگان و امکانات ویژه بهره مند شوید

درباره سایت بیشتر بدانید

نشانی : تهران-سعادت آباد-ضلع شرقی میدان فرهنگ-پیوند 2

تلفن تماس : 09120155416

ایمیل : info@keramatzade.com

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه تحقیقاتی و آموزشی کرامت زاده می باشد و هرگونه کپی برداری غیر اخلاقی بوده و پیگرد قانونی دارد

طراحی سایت و سئو توسط گروه تخصصی آرمانیک | مشاوره تبلیغات اینترنتی توسط مدیر وب


دانلودpdf مقاله :چگونه مرد مورد علاقتون را به سمت خودتون جذب کنید؟Downloads-icon

پسر ها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند

 

آیا شما عاشق پسری شده اید که دوست داشته باشید او هم همین حس را به شما داشته باشد. روش های زیر برای این منظور بسیار مفیدند.روش ۱: اولین کاری که باید انجام بدهید این است که از اطرافیان بپرسید که سایت ارتباط جمعی مثل Face book و ….عضویت دارد یا نه؟ این روش بهترین راه برای فهمیدن علایق او در موسیقی، فیلم و ایده های عمومی است. شما می توانید از این اطلاعات برای شروع یک بحث داغ در آینده استفاده کنید.

روش ۲: باید متوجه شوید که او از چه تیپ دختری خوشش می آید.اگر شما در مورد ظاهرتان اعتماد بنفس ندارید سعی کنید روی آن کار کنید. از شر جوش ها خلاص شوید، چند کیلو وزن کم کنید اگر تاریخچه روابط او را بدانید خیلی به شما کمک می کند و اینجاست که شبکه اجتماعی کمک می کند.

چطور به یک پسر نزدیک شویم

روش ۳: باید شرایط یک ارتباط ساده را فراهم کنید یک دوست در حد سلام و خداحافظ باشید. از دوستان مشترک برای دستیابی به این قضیه استفاده کنید. اگر دوستتان را در حال صحبت با وی می بینید شما هم وارد بحث شوید، دوستتان زحمت معرفی شما را به دوش می کشند. وقتی که او را می بینید خوشحال باشید و سلام کنید.

 

پسر ها دوست دارند که به دختر ها آرامش دهند پس بگذارید حس مرد بودن را تجربه کند

 

روش ۴: باید چند قدم جلوتر بگذارید. کارهای کوچکی برای اینکه توجه او را جلب کنید انجام دهید. به او ثابت کنید که همیشه در هر حالی برای وی هستید. به او نشان دهید که دوستش دارید بدون اینکه حرفی از زبان شما شنیده باشد.

روش ۵: پسر ها دوست دارند که به دختر ها آرامش دهند پس بگذارید حس مرد بودن را تجربه کند. دست از کنترل کردن آنها بردارید، آنوقت خواهید دید که چگونه در شرایط سخت از شما محافظت می کند. به او اجازه بدهید که حس کند می تواند در خوب کردن حال شما نقش مهمی داشته باشد.

روش۶: پسر ها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند. پس سعی کنید طبیعی و نرمال رفتار کنید. باعث خندیدن آنها شوید. خوشحال و شاد باشید و از جلب توجه زیادی دوری کنید. 

 

روش 7: به پسری که شیفته شما شده است فرصت دهید تا قدمی بر دارد. نظر دوستانتان در مورد اینکه او به شما علاقه دارد یا نه اکثر وقت ها درست از آب در می آید. سعی کنید سخت به دست بیایید اما همیشه صادق باشی.

 

منبع: خبرنو

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه


سفارش آنلاین جدیدترین ست های لباس زیر

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه


دریافت کارت تخفیف 20درصدی درمان


درمان نازایی با بالاترین درصد موفقیت


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن


ژل آمیزشی و روان کننده با 25%تخفیف

بلیط کیش را دربهترین فصل سفر به آن خریدکن


دانستنی های سلامت واژن


ارسال فوری و محرمانه انواع کاندوم

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم؟

چگونه برای یک پسر دلبری کنیم؟

راه های عاشق کردن مرد چیست؟

چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند؟

برای اینکه بدانیم چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم باید با روانشناسی عشق آشنا باشیم زیرا از این طریق می توانیم تکنیک هایی را بیاموزیم چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم.  

چطور به یک پسر نزدیک شویم

البته در این مقاله منظور از چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم این است که چگونه پسری را با قصد ازدواج به خود علاقه مند کنیم. وقتی موضوع دیوانه کردن یه پسر یا راه های عاشق کردن یک مرد به قصد جذب وی به ازدواج است یا به دنبال علاقه مند کردن یک دوست معمولی مثل دوست پسر همجنس خود هستیم باید به سراغ علم روانشناسی برویم.

اما قبل از هر چیز باید به این نکته توجه داشته باشید که ما به دنبال دیوانه کردن دیگران نیستم و حتی داشتن چنین قصد و نیتی نشانه مثبتی ندارد ( نگاه کنید به چرا می خواهیم پسری را دیوانه خود کنیم). اما می توانیم روش هایی را یاد بگیریم که به اندازه کافی طرف مقابل را عاشق کردن و بتواند خیلی زود رابطه ما را به ازدواج برساند.

یادگیری چنین تکنیک هایی نه فقط در ارتباط حضوری بلکه به ما می آموزد چگونه در چت دلبری کنیم و پیام های جذب کننده ارسال کننده کنیم ( نگاه کنید به ۹ قانون برای دلبری با موبایل از راه دور).

اشاره به این نکته ضروری است که هدف از اجرای این تکنیک ها چه برای دلبری در چت و چه برای وابسته کردن دیگران باید با هدف ایجاد رابطه پایدار و همیشگی باشد و اگر رابطه شما به قصد روش های دلبری از دوست پسر است به شما توصیه می کنم بازنگری در مورد رابطه خود داشته باشید.

بازگردیم به موضوع عاشق کردن و چذب پسران. با جست و جوی واژه ” چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم” یا ” چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم” با انبوهی از سایت ها مواجه خواهیم شد که نکاتی ساده و تکراری را در اختیار ما می گذارند.

اما امروز در نوین بینش می خواهم در مورد روش های ساده ای صحبت کنم که می تواند به ما یاد بدهد چه از طریق چت و چه از هر طریق دیگری چگونه پسری را دیوانه خود کنیم؛ روش هایی که جدید بوده و بر اساس روانشناسی عشق نوشته شده است.

یکی از مراجعه کننده های سایت نوین بینش که از تکنیک ها استفاده کرده بود به من گفت تکنیک های روانشناسی عشق برای او مثل یک طلسم عمل کرده و باعث شده دوست پسرش که قصد ازدواج با او را داشته وابسته و دیوانه او شود.

آنها اکنون با هم ازدواج کرده اند و زندگی خوبی را تجربه می کنند.  تکنیک هایی که در ادامه به آن اشاره می کنیم همچنین به ما کمک می کند بفهمیم چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم، چگونه برای یک پسر دلبری کنیم و یا چگونه یک پسر را تور کنیم.

در واقع همانطور که در مقاله قبلی خود به نام آیا عشق در یک نگاه واقعیت دارد توضیح داده ام، تکنیک هایی بر اساس روانشناسی عشق وجود دارد که به ما می آموزد چگونه در یک نگاه پسری را عاشق خود کنیم ( البته در صورتی که قصد ازدواج داشته باشیم).

در ادامه فقط به بخش کوچک و ساده ای از روش های دیوانه کردن یک پسر در یک نگاه اشاره خواهیم کرد زیر آموزش و معرفی همه این تکنیک ها از حوصله این مطلب خارج است.

اولین مورد برای عاشق کردن پسری که به او علاقه دارید و تسخیر قلبش این است که طبیعی باشید. آرایش کردن زیبایی شما را بیشتر می کند اما زیبایی طبیعی بیشتر از هرچیزی می تواند به ما کمک کند دوستی یا پسری را وابسته کنیم.

همانطور که در کتاب کتاب مدار جذب و ازدواج توضیح داده ام برای دیوانه کردن یک پسر و وابسته کردن او یکی از بهترین راهکارها این است که او را مجبور کنید برای به دست آوردن شما تلاش کند. به او نشان دهید که باید به گونه ای رفتار کند که سزاوار شما باشد و ارزشتان را در چشم او بالا ببرید ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به ۵ الگوی دلبری از پسران برای تسخیر قلب ).

اگر بخواهیم به این پرسش که چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم بهترین پاسخ را بدهیم باید بگویم نباید مانند کس دیگری رفتار کنید زیرا در این صورت زنی هستید که از خودش ناامید شده است و این مورد اصلا باعث وابسته شدن دوست پسر یا دیوانه کردن پسران نمی شود. برای اینکه برای یک پسر دلبری کنید خودتان باشید اما تصویری موفق، باهوش و زیرک از خود نشان دهید که از پس هر کاری بر می آید.

اگر به دنبال دیوانه کردن پسر خاصی هستید نباید فقط شما برای تماس گرفتن پیش قدم شوید. البته اصلا اشتباه نیست که شما اول تماس بگیرید اما این مسئله نباید همیشگی باشد. اینکه بخواهید در مقابل تماس گرفتن با او یا پیام دادن به او مقاومت کنید کمی سخت است اما اگر می خواهید پسر مورد علاقه تان را دیوانه وار وابسته خود کنید باید این مقاومت را داشته باشید.

فراموش نکنید پسر مقابلتان تازه با شما آشنا شده است اما دوستانش را مدت زیادی می شناسد. پس اگر می خواهید پسری را وابسته خود کنید باید با دوستانش نیز رابطه خوبی داشته باشید. پس کلید تور کردن پسر مورد علاقه این است که ارتباط خود را با دوستانش به درستی مدیریت کنید.

اگر می خواهید پسری عاشق و وابسته شما شود (به خصوص اشخاص مغرور) باید حسادت را کنار بگذارید. حسادت می تواند رابطه ی شما را به نابودی بکشاند. اگر موضوعی باعث ایجاد حسادت در شما می شود بهتر است وابستگی خود را کم کنید که موجب نشان دادن حساسیت در شما نشود ( نگاه کنید بهبا چه ترفندی یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم). در عوض با دیوانه کردن پسر خورد علاقه تان حس حسادت و وابستگی را در او افزایش دهید.

برای دیوانه کردن و جذب پسر مورد علاقه  یکی از بهترین و ساده ترین راه ها این است که او را بخندانید. با این کار یکی از اصلی ترین نیازهای ناخودآگاه او را برطرف می کنید. اما سوال اساسی این است که چگونه یک پسر را بخندانیم؟ برای اینکه حس طنز را در خود پرورش دهید، برنامه های طنز و استندآپ کمدی تماشا کنید و سپس سعی کنید بامزه بودن را جلوی آینه تمرین کنید.

اگر می خواهید پسری را عاشق و دیوانه خود کنید باید زندگی شخصی خود را حفظ کرده و آن را فراموش نکنید. زنی که فقط به فکر ازدواج باشد برای هیچ مردی جذاب نیست. پس توجه و احترام به خود از مهمترین اصول دلبری از پسران است. برای اینکار اهداف و برنامه های خود را همیشه حفظ کنید.

هیچ وقت برای چیزی که هستید شرمنده نباشید. اگر می خواهید پسری را وابسته خود کنید و برای او دلبری کنید تا دیوانه شما شود هیچ وقت اجازه ندهید طرف مقابلتان از شما فرد دیگری بسازد. این مورد به خصوص در پسر های مغرور خیلی حساس تر است.

در این مورد به کلمه ی “کمی” دقت کنید. اگر ازدواج کرده اید ایجاد حسادت چندان صحیح نیست. اما اگر در دوران آشنایی پیش از ازدواج هستید و می خواهید پسری را برای ازدواج به خود وابسته کنید کمی حسادت در او به وجود آورید. این مسئه میزان اهمیتی را که به شما می دهد مشخص خواهد کرد.

اگر می خواهید مردی را به خود وابسته کنید تا دیوانه تان شود باید تا می توانید مرموز باشید. پس همه ی اسرار زندگی تان را برای او آشکار نکنید. هر چقدر رازهایی که در مورد شما وجود دارد بیشتر باشد پسر مورد علاقه تان را بیشتر دیوانه خود می کنید.(همچنین نگاه کنید به جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد)

برای اینکه مردی را دیوانه وار عاشق خود کنید باید نه تنها از نظر فیزیکی بلکه از نظر احساسی و عاطفی و روحی نیز از خودتان مراقبت کنید. ورزش و شنا کردن را در برنامه ی روزانه ی خود قرار دهید. هر چقدر آرام و با اعتماد به نفس بیشتر باشید مرد مورد علاقه تان را بیشتر به سمت خود می کشانید.

از فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام استفاده کرده و عکس ها و متن های مختلفی را به اشتراک بگذارید که کنجکاو کننده باشد. این کار باعث می شود دوست پسرتان ذهنش درگیر شما شده و بیشتر به شما فکر کند. همانطور که می دانید درگیر شدن فکر نیز باعث وابستگی می شود. 

از مرد مورد علاقه تان بخواهید در مورد خودش صحبت کند. با این کار می توانید او را حتی در یک روز دیوانه خود کنید. مردان عاشق زنانی هستند که به آن ها گوش می کنند. در مورد خانواده اش، سرگرمی هایش، غذای مورد علاقه اش و … از او سوال کنید.

اگر می خواهید یه پسر را چنان دیوانه خود کنید که خیلی زود به شما پیشنهاد ازدواج بدهد پس این موقعیت را ایجاد کنید که وی شما را در شرایط و مکان ها مختلف ببیند. یک قرار شام، سینما، پیاده روی و مهمانی می تواند این امکان را در اختیار او و شما قرار دهد.

اگر می خواهید یه پسر مناسب را وابسته خود کنید به نوع لباس پوشیدن خود دقت کنید. سعی کنید لباس هایی انتخاب کنید که در عین آراسته بودن شما را زیبا تر نشان دهد و مناسب وضعیت جسمانی تان باشد ( به اصطلاح به شما بیاید).

اگر می خواهید مردی را به سمت خود بکشانید او را در همه ی زندگی و همه چیز اولویت اول خود قرار ندهید. در واقع کاری کنید مرد  مورد علاقه تان برای اینکه اولویت اول شما باشد تلاش کند.

شنیدید می گویند عقل پسران  در شکمشان است؟

اگر می خواهید پسری وابسته تان شود یکی از ساده ترین راه ها این است که برای او غذای مورد علاقه اش را درست کنید.

خرید کردن در کنار یکدیگر حتی یک خرید کوچک و ساده برای پسران جذاب است و می تواند او را عاشق شما کند.

برای اینکه مردی را دیوانه وار عاشق خود کنید باید قبل از هرچیز خودتان به خود عشق بورزید.

به پسر مورد علاقه تان لبخند بزنید، گاهی اوقات یک لبخند زیبا بیش از هر کلمه ی دیگری می تواند تاثیر گذار باشد.

برای اینکه پسری را دیوانه خود کنید به ظاهرتان اهمیت دهید زیرا اولین مرحله ی جذابیت شما در ظاهرتان آشکار خواهد شد.

قدردانی کردن از پسران  می توان آن ها بیش از هر چیز دیگری عاشق و دیوانه ی شما کند.

۲۴٫ دست نیافتنی باشید

چطور به یک پسر نزدیک شویم

اینکه بدانید چطور برای مرد مورد علاقه خود دست نیافتنی شوید بسیار مهم است. باید دقت کنید همزمان هم دست نیافتنی باشید و هم مرد مورد علاقه تان را از رسیدن به خود ناامید نکنید. زیرا انسان ها عاشق کسی می شوند که امید داشته باشند او را به دست می آورند ( نگاه کنید به چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم).

سخن پایانی

این مقاله بر اساس کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند نوشته شده است و برای افرادی نوشته شده است که به دنبال جذب و عاشق کردن پسری هستند که با او در دوران اشنایی به سر می برند تا بتوانند سریع تر به مرحله ازدواج برسند.

اگرچه آشنایی پیش از ازدواج مشکلی ندارد اما توصیه می شود از دوستی قبل از ازدواج با هر پسری پرهیز کنید و فقط با هدف ازدواج وارد رابطه شوید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای کلیپ های آموزشی شاهین زند در صفحه اینستاگرام شاهین زند عضو شوید.

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

۴ حرکت تضمینی برای برگرداندن عشق از دست رفته

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم

چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم

۲۰ روش قطعی برای عاشق کردن دیگران

مثال برای عاشق کردن دیگران

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

حذب مردان – قانون جذب مردان از دیدگاه روانشناسی

عشق یک طرفه – جذب عشق وقتی به ما علاقه ندارد

چگونه یک فرد را عاشق خود کنیم

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

برچسب‌ها:چگونه برای یک پسر دلبری کنیم, چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم, چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم, چگونه یک پسر را تور کنیم, راه جذب پسر مورد علاقه, راه های جذب پسر مورد علاقه

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

چگونه یک پسر را تور کنیم سوالی که این روزها از دختران زیادی می شنویم. اگر تا به حال در یک جمع صمیمی دخترانه حضور داشته اید احتمالات جملاتی مانند پسر خوبیه تورش کن، مخشو بزن و… را شنیده اید. مخصوصا در جوامع امروزی که بیستر با برابری جنسیتی رو به رو هستیم این موارد بیشتر مورد جست و جو قرار می گیرند.

با مطرح شدن همچین موضوعی سوالات زیر ذهن دختران مجرد را بیشتر از پیش درگیر خود می کند:

با تیم روانشناسی طلوع سبز که سابقه ی چهارسال فعالیت مفید و درخشان در زمینه جذب عشق و دوره های بازگشت به عشق را دارد همراه باشید تا به بهترین جواب برای سوال چگونه یک پسر را تور کنیم برسید.

همانطور که گفتیم این لفظ بیشتر در میان جمع های دختران و یا صحبت های عامیانه استفاده می شود. پس شاید بهتر باشد بگوییم چطور یک پسر را جذب کنیم.

با کمی توجه می توانیم دریابیم که در وجود هر دختری به طور ذاتی دلبری و طنازی وجود دارد. و در واقع همین دلبری راه اصلی برای تور کردن یک پسر است.

چطور به یک پسر نزدیک شویم

فقط بعضی از دختران از وجود این طنازی ها در ذات خود خبر دارند و از آن استفاده می کنند و بعضی دیگر از داشتن چنین موهبتی بی خبرند و باید آن را در خود بیدار کنند.

در این مقاله یاد می گیریم که با تکنیک های دلبری چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم . یا به اصطلاح چگونه یک پسر را تور کنیم .

 

نتایج کاربران از کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته حسین رجب پور

 

همانطور که در مقاله جذب مردان نیز اشاره کردیم سیستم عملکرد مغز مردان در عاشق شدن به این صورت است که با دریافت چند نشانه و خصوصیات می توانند جذب یک زن شوند.

پس در واقع کاری که ما باید انجام بدهیم تا یک پسر غریبه را جذب خود کنیم  این است که این نشانه ها و خصوصیات را در خود ایجاد کنیم.

حال این نشانه ها چه هستند؟ یک دختر چه خصوصیاتی باید داشته باشد که بتواند یک مرد را شیفته ی خود کند؟با استفاده از این خصوصیات چگونه یک پسر را تور کنیم ؟

همانطور که از اسمش هم مشخص است یک “زن” فارق از تبعیض یا برابری های جنسیتی باید خصوصیات زنانه داشته باشد. ماهیت یک زن لطافت و زنانگی است. در طول تاریخ، در قصه ها و حتی در فیلم و سریال های عاشقانه هم همیشه شاهد این بوده ایم که زنان عاشق مردان دلیر، قدرتمند و نجیب می شوند و مردان عاشق دختران طناز و ظریف و پاک می شوند. زیرا این ظرافت های یک دختر است که باعث جذابیت او می شود. دختران یا زنان با خصوصیات و رفتارهای مردانه خیلی کمتر مورد استقبال و توجه مردان قرار می گیرند. پس اگر به دنبال این هستیم که چگونه یک پسر را تور کنیم باید قبل از هرکاری به خودمان رجوع کنیم. و ببینیم آیا این ویژگی ها را داریم یا خیر؟

این اولین قدم برای تور کردن است!

به طور خلاصه می توانیم این خصوصیات و ویژگی ها را دو گروه دسته بندی کنیم.

بی شک اولین چیزی که باعث جذب پسران می شود ویژگی های ظاهری یک دختر است. نه تنها در پسران بلکه حتی دختران هم در ابتدا جذب چهره و مشخصات ظاهری یک پسر می شوند. توجه به مشخصات ظاهری به این معنی نیست که شما باید همیشه آرایش داشته باشید. بر خلاف تصور، مردان جذب صورت های آرایش شده نمی شوند. در عوض به موارد زیر توجه کنید:

روانشناسان در طی یک آزمایش ثابت کردن که داشتن تناسب اندام و همچنین داشتن کمر باریک از ویژگی ظاهری است که در جذب مردان بسیار موثر است.

شما با داشتن یک اندام مناسب نشان می دهید که به سلامت خود اهمیت می دهید. پس سعی کنید حتما ورزش را در لیست کارهای خود قرار دهید.

در یک تحقیق بر روی 1500 مرد در یک دانشگاه در آمریکا، روانشناسان دریافتند که بعد از اندام زیبا داشتن موهای بلند، مرتب و درخشان از ویژگی های جذاب یک زن است. همچنین دخترانی که از پوستی شفاف، صاف و عاری از جوش و آکنه برخوردار بودند یکی از ملاک های جذابیت را دارا بودند.

تعریف شیک پوشی در هر فردی می تواند مختلف باشد. زیرا هر کسی ممکن است در پوشش از استایل خاصی پیروی کند یا سبک مخصوص به خود را داشته باشد. اما یک سری از قوانین کلی برای شیک پوشی وجود دارد که می توانید با رعایت آنها در هر نوع سبک و استایل یک فرد شیک پوش به نظر برسید.

به عنوان مثال:

قانون رنگ ها را در پوششتان رعایت کنید. سعی کنید در لباس هایتان هارمونی رنگی وجود داشته باشد. لباس های چروک نپوشید. گران بودن یک لباس دلیلی بر شیک بودن آن نیست. کفش ها اولین چیزی هستند که در پوشش توجه را به خود جلب می کند پس کفش مناسب را انتخاب کنید. در استفاده از اکسسوری ها زیاده روی نکنید و اکسسوری مناسب با لباس و شرایط انتخاب کنید و …

با داشتن جذابیت و ویژگی های ظاهری شما نمی توانید برای همیشه یک پسر را عاشق خود کنید. در کنار زیبا و خوش اندام بودن، شما به عنوان یک زن نیاز به خصوصیات مهمتر دیگری هم دارید که نشان از درونیات، روحیات و شخصیت  شما می دهد. شاید فکرش را هم نکنید اما این خصوصیات در جذب کردن یک پسر بسیار موثرتر هستند. مانند:

خود را دائم از دید او پنهان می کنید؟ مدام خود را با تلفن همراهتان سرگرم می کنید؟از ابراز عقیده و نظر در جمع می ترسید؟ به سرعت تغییر عقیده می دهید؟خمیده و بی انگیزه راه می روید؟ هنگام نشستن قوز می کنید؟ معمولا در یک حالت تدافعی هستید؟ و…

شما از کمبود اعتماد به نفس رنج می برید. و اگر قصدتان تور کردن یک پسر است باید این مشکل خود را هرچه زودتر بر طرف کنید. زیرا راز جذابیت یک دختر در اعتماد به نفس او نهفته است.

نتایج کاربران از کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته حسین رجب پور

سعی کنید همیشه لبخند بزنید. بشاش و خوشرو باشید.از غر زدن و گلایه کردن در حضور پسر موردعلاقتان به شدت پرهیز کنید. هیچ مردی از یک دختر اخمو غرغرو خوشش نمی آید.

آیا دیدن افرادی که در یک جمع شما را می خندانند و اوقات خوشی را برایتان رقم می زنند جذاب است؟ قطعا همینطور است. افراد شوخ طبع با ایجاد یک فضای شاد لحظات را برای دیگران لذت بخش می کنند. این قاعده در جذب و تور کردن یک پسر هم کاملا صدق می کند. پسران بیشتر تمایل دارند ساعات و روزهای خود را با دختری تقسیم کنند که باعث خندیدن آن ها می شود. شاید همه ی ما ندانیم که چگونه یک پسر را بخندانیم و همه ما از حس شوخ طبعی برخورد دار نباشیم. اما نگران نباشید! می توانیم با آموزش و یادگیری این حس را در خود ایجاد کنیم.

تا به اینجا با مهمترین ویژگی هایی که می توانید با آن ها یک پسر را به سمت خود جذب کنید آشنا شدید. داشتن این ویژگی ها ابزارهای اولیه ی شما برای تور کردن هر پسری است. اما در این بین تور کردن پسران مغرور کمی چالش برانگیزتر است. این دسته از پسران از خصوصیاتی خاصی برخوردارند که آگاهی نسبت به آن ها می تواند در نحوه ی برخورد ما با آن ها بسیار موثر باشد.

فکر می کنید چرا مردان مغرور از جذابیت بیشتری برای دختران برخوردار هستند تا مردان مهربان؟ چه ویژگی هایی باعث می شود پسران مغرور جذابتر به نظر برسند؟

وقتی شما با یک مردی که مهربان و فروتن است برخورد می کنید او به شما لبخند می زند، مهربانی را در نگاهشان می بینید، به حرف های شما با دقت گوش می دهد، شما را تحسین می کند، خیلی چیزها را راجع به او می دانید،  پیگیر شماست و حتی شما را یه یک قرار دعوت می کند. شما کاملا می توانید حدس بزنید که چه در فکرش می گذرد.

اما وقتی با یک مرد مغرور برخورد می کنید خیلی کم از او لبخند میبینید، هیچ تحسین یا تعریفی از او راجع به خود نمی شنوید، معمولا شما سعی می کنید پیگیر او باشید نه او، نگاهش خشک و جدی است، توجهی به حرف ها یا رفتارهای شما ندارد، آنقدر مرموز است که شما اطلاعات زیادی از او ندارید. و در واقع همین مرموز بودن باعث می شود که ندانید چه در سرشان می گذرد و بیشتر و بیشتر نسبت به آن ها کنجکاو شوید.

حال به نظرتان آیا می شود به همین راحتی دل این پسران را ببریم یا به همین راحتی تورشان کنیم؟ یا نیاز داریم که بدانیم چگونه یک پسر را مغرور را عاشق خود کنیم ؟!

از قدیم الایام گفتند که هر چیزی شروعش سخته. در رابطه ها هم همینطور است. مخصوصا اگر در این رابطه پسر از علاقه ی دختر بیخبر باشد و دختر مجبور باشد که خودش پیش قدم شود.

اینجاست که این سوال پیش می آید که چطور به یک پسر نزدیک شویم.

قبل از نزدیک شدن به یک پسر باید این را بدانید که هیچوقت سعی نکنید مستقیم به او ابراز علاقه کنید. زیرا این احتمال وجود دارد که او شخص دیگری را دوست داشته باشد یا اصلا درک این موضوع برای او سخت باشد یا به هر دلیلی به شما جواب رد دهد. و این موضوع می توانند دو برابر وقتی که یک پسر جواب رد می شود برای یک دختر سخت و آزار دهنده باشد.

پس باید سعی کنیم با استفاده از زیرکی ها و طنازی های خود به یک پسر نزدیک شویم. همچنین در این روزها که همه چیز آنلاین و مجازی شده می توانیم با استفاده از روش های دلبری در چت یاد بگیریم که چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم و از این طریق به او نزدیک شویم.

1-او را تحسین کنید.از او تعریف کنید. به او احساس با ارزش بودن بدهید.

2-فریبنده باشید. تماس چشمی برقرار کنید. با موهای خود بازی کنید. هر یک مدت یک بار برای چند ثانیه کوتاه نگاه خود را به سمت لب هایش ببرید.

چطور به یک پسر نزدیک شویم

3-تصادفا او را ملاقات کنید. ناگهانی به مکان هایی که احتمال می دهید او آنجا حضور دارد بروید. مثلا اگر متوجه شده اید که معمولا به یک کافی شاپ یا رستوران خاص می رود هرازگاهی به آنجا بروید.

4-کاری کنید که اولین ها را با شما تجربه کند. اگر تا به حال به شهر بازی نرفته، اگر یک اجرای تائتر را از نزدیک ندیده یا اگر یک غذایی را تا به حال نخورده به او پیشنهاد رفتن به شهربازی یا دیدن اجرای تئاتر یا… بدهید. با این کار خود را در ذهن او ماندگار می کنید.

5-تکراری نشوید. هر چه بیشتر دنبال یک چیز بدویم او بیشتر از ما دور میشه. پس باید یاد بگیریم چگونه برای یک پسر دست نیافتنی باشیم. معمولا وقتی چیزی دائم در معرض دیدمان باشد برایمان تکراری می شود. پس سعی کنید با کمی دوری فضایی را برای او ایجاد کنید که دلتنگتان شود، به شما فکر کند و به فکر به دست آورد شما بیفتد.

نتایج کاربران از کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته حسین رجب پور

 

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

 

Telegram (برای ارتباط سریع تر با تلگرام روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

Whatsapp (برای ارتباط سریع تر با واتس آپ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

کانال روانشناسی: sarbargetaze


جذب مردان برای ازدواج

چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشاوره رایگان در تلگرام و واتس آپ : 09129305020

اگر مدتی برای جلب توجه یک پسر تلاش کرده، اما موفقیتی کسب نکرده اید، تسلیم نشوید! زمانی که از تمام ترفندهایی که می شناختید استفاده کرده اید و او هنوز به شما توجه نمی کند، می بایست از ترفندهای ما کمک بگیرید. اما چگونه توجه یک پسر را جلب کنیم؟ در ادامه این مقاله با نکاتی برای جلب توجه پسر مورد علاقه تان آشنا خواهید شد. با رعایت این نکات، در عین حال که او شیفته شما خواهد شد، به هیچ عنوان شخصیت تان زیر سوال نرفته و درمانده به نظر نخواهید رسید.

پیشنهاد ویژه ما برای جلب توجه پسر مورد علاقه تان این است که کاری کنید تا با شکوه و سطح بالا به نظر برسید. بهترین دسته از مردان، قدرت زنانگی را می شناسند؛ اما نه به اندازه شما. سعی کنید برای جلب توجه او از لباس های بدن نما و باز استفاده نکنید؛ بلکه لباس هایی بپوشید که شما و اندام تان را به جذاب ترین شکل ممکن نشان داده و او را محو تماشایتان کند. مثلا ایجاد تغییراتی در استایل و لباس هایتان ممکن است توجه او را به سمت شما جلب کند؛ تا جایی که ممکن است تعریفی هم از او بشنوید.

برخی روز های زندگی سخت هستند و ممکن است روحیه لبخند زدن را نداشته باشید؛ اما هیچکس به سمت دختری که صورت غمگینی دارد، نمی رود. کاری نکنید که به نظر برسد همیشه در موود بدی هستید و نسبت به دیگران گارد دارید؛ بلکه در زمانی که او در نزدیکی شماست لبخند بزنید و نشان دهید می توانید چقدر باحال و شاد باشید.

چطور به یک پسر نزدیک شویم

ساده ترین راه برای جلب توجه و نظر یک پسر این است که از او تعریف و تمجید کنید. پسرها یا به طور کلی آقایان، عاشق این هستند که از آنها تعریف شود و به این خاطر که متوجه چیزی در مورد او شده اید، به شدت ذوق می کند. پس جلو بروید و روزش را بسازید! او این کارتان را به خاطر می سپارد.

ارتباط چشمی به او نشان می دهد که شما به او علاقه مند هستید و توجه اش را جلب می کنید. البته بهتر است کمی خجالتی به نظر برسید و مستقیما به او زل نزنید. تنها کافی است تا از آن طرف اتاق نگاه تان را به او بیاندازید و سپس به سمتی دیگر نگاه کنید. به این شکل، او حتی اگر بخواهد هم نمی تواند به شما توجه نکند.

آیا از دور او را تحسین می کنید و به او علاقه دارید؟ اگر اینطور است پس باید کمی نزدیک تر شوید؛ زیرا اگر او نتواند شما را در اطراف خود پیدا کند و بیش از اندازه دور از چشمانش باشید، هیچگاه متوجه شما نخواهد شد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که نباید بیش از اندازه به او توجه کنید و به طرز واضحی همه جا در کنارش ظاهر شوید. تنها می بایست زمانی که او در اطراف شما است، شما هم در نزدیکی او باشید تا بالاخره کنجکاوی بر او غلبه کرده و مشتاق شود که بیشتر درباره شما بداند.

حس شوخ طبعی هوشمندانه، همیشه توجه مردان را به خود جلب می کند. پس بگذارید زمانی که او در نزدیکی شما است، حس شوخ طبعی تان بدرخشد! کمی شوخ طبعی، فضای میان تان را تا حد زیادی سبک تر می کند. همچنین معرفی کردن خودتان به او، و حرف زدن او با شما را راحت تر می کند. همچنین همه دوست دارند در اطراف شخصی باشند که بامزه است و با او ساعات خوشی را سپری می کنند.

آقایان عاشق آن هستند که نقش شخصی محافظت کننده و تامین کننده را بازی کنند و همیشه دوست دارند به دختری که مشکلی دارد، کمک کنند. از او بخواهید در رابطه با مشکلی که در سرکار دارید به شما کمک کند یا می توانید تنها از او بخواهید در بطری نوشابه تان را باز کند؛ در واقع برای جلب توجه پسر مورد علاقه تان می بایست هر چیزی که به ذهن تان می رسد تا او بتواند به شما نشان دهد چقدر مرد است را انجام دهید. این باعث می شود توجه او، حسابی به شما جلب شده و او خود را قهرمان شما بداند!

تقریبا اکثر آقایان عاشق موهای بلند و زیبا هستند؛ بنابراین می توانید زمانی که با او صحبت می کنید، با موهایتان بازی کرده و انگشتان خود را در موهایتان فرو کنید تا با زبان بدن خود، توجه او را جلب کنید. برای جلب توجه پسر مورد علاقه خود با موهایتان، می توانید به دو روش عمل کنید. تکنیک اول، بازی با نوک موها به خاطر خجالتی بودن شماست؛ تکنیک دوم کمی جسورانه تر است و برای انجام آن باید موهایتان را از کنار گوش تان کنار بزنید. در هر صورت او عاشق این کار شما شده و این دقیقا همان تاثیراتی که می خواهید را به همراه خواهد داشت.

به شکلی پنهانی اعتماد به نفس بالایی باشید؛ اما بیش از اندازه بلند و پر سروصدا نباشید تا اعتماد به نفس راز آلودتان، توجه او را جلب کند. شما خودتان می دانید که تا چه حد دوست دارید او را بیشتر بشناسید؛ اما نباید به سرعت این حقیقت را لو دهید. هرچه شد، تکنیک “من سخت بدست میام” را ادامه دهید (اما زیاده روی نکنید) تا توجه او را به شدت به خودتان جلب کنید.

یکی از بهترین روش ها برای ایجاد جرقه و خواسته شدن از سوی مردان، صحبت کردن به میزان لازم است. سعی کنید طوری با او صحبت کنید که حس کنجکاوی اش تحریک شده و به دنبال فرصتی بگردد تا ادامه بحث را در پیش بگیرد. این نکته هم در هنگام صحبت حضوری و هم در هنگام چت کردن با او به کارتان خواهد آمد.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.


Email address:


چطور به یک پسر نزدیک شویم
چطور به یک پسر نزدیک شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *