چطور بینی خود را کوچک کنیم

 
helpkade
چطور بینی خود را کوچک کنیم
چطور بینی خود را کوچک کنیم

شکل دادن بینی شما: 

چگونه بینی خود را کوچکتر کنیم؟

چگونگی کاهش اندازه بینی با ورزش :

کوتاه شدن بینی:

کوچک کردن و تغییر شکل بینی:

چطور بینی خود را کوچک کنیم

تکان دادن بینی:

صاف کردن بینی:

ماساژ بینی:

ازبین بردن خط لبخند:

تنفس عمیق:

چگونه می توان بینی خود را با آرایش کردن کوچک نشان داد ؟ 

چگونه می توان بینی خود را با یک دستور العمل طبیعی ساده کوچک کرد؟ 

زنجبیل:

خط پایان:

افراد زیادی هستند از بین آقایان و خانم ها که از بزرگ بودن بینی شان ناراضی هستند و از طرفی به دلایل مختلف نمیخواهند و یا نمیتوانند بینی شان را جراحی کنند، برای اینجور افراد راه های ساده و بی هزینه ای وجود دارد که در کوچک کردن و زیباتر شدن بینی تاثیر بسیاری دارند. با این روش های ساده بینی خود را کوچک و خوش فرم کنید و اعتماد به نفس تان را بالا ببرید.

بخور دادن بینی

بخور دادن بینی باعث باز شدن منافذ پوست و کاهش چربی و گوشت های بینی میشود، بدین ترتیب بینی به فرم ایده آلی خواهد رسید در صورتی که این کار را تکرار کنید. برای جلوگیری از افتادگی بینی پس از بخور دادن، بینی را زیر آب یخ بگیرید.

چطور بینی خود را کوچک کنیم

زنجبیل

زنجبیل باعث از بین رفتن چربی های بینی های گوشتی میشود به این صورت که کمی پودر زنجبیل را با آب مخلوط میکنید و روی بینی خود قرار میدهید بعد از چند دقیقه آن را با دستمال پاک میکنید نتیجه کار بعد از دو هفته شگفت انگیز است.

فشار دادن نوک بینی

نوک بینی غضروف نرمی است که قابل شکل گیری است، شما میتوانید با فشار دادن نوک بینی تان، بینی خوش فرم تر و کوچک تری داشته باشید.

 

زیبایی و زیبا بودن یکی از آرزوهای جدانشدنی انسانهاست اما نباید برای به دست آوردن زیبایی سلامتی خود را به خطر بیاندازیم بلکه با راههای ساده و اصولی میتوان به رضایت رسید که در ادامه برخی از آنها را می خوانید. 

 1- طرز بستن مو

اکثر اوقات ما زمانی که دچار ضعف اعتماد به نفس می شویم بر آن داریم که صورت خود را بپوشانیم یعنی موهای خود را جوری مرتب میکنیم که روی صورتمان را بگیرد اما این اشتباه است بلکه باید موهایمان را با کش مو ویا کلیپس جوری ببندید که نیمه باز باشداین شگردی است که از به چشم آمدن بینی جلوگیری میکند.

زنجبیل به عنوان ادویه ی آشپزی و دارویی در بسیاری از فرهنگ های سنتی مورد استفاده بوده است. آن هم چنین گیاهی قدرتمند با فواید سلامتی متعدد است. این بخش از سلامت نمناک را حتما بخوانید تا بیشتر در مورد زنجبیل و نحوه استفاده از زنجبیل برای سلامتی یاد بگیرید.

زنجبیل نوعی ادویه از ریشه گیاهان Zingiber officinale است . عموما در آشپزی در بسیاری از غذاهای آسیایی، دارو های گیاهی و خاورمیانه به کار می رود زنجبیل از شاخه کورکومین است این روش عموما برای درمان مشکلات روده و معده مفید و غذایی عالی برای افرادی که رژیم بدون لکتین دارند محسوب می شود ، زنجبیل هم چنین ممکن است به عنوان مسکن و به عنوان درمانی برای اختلالات سلامتی مورد استفاده قرار گیرد و زنجبیل اثرات ضد میکروبی، آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد.

ترکیبات فعال در زنجبیل عبارتند از gingerol، shogaol، paradol، zingerone، zerumbone، – dehydro، terpenoids و flavonoids [ R ]، تمام این ترکیبات دارای فعالیت های آنتی اکسیدانی هستند در حالی که برخی از آن ها دارای ضد تومور، ضد التهاب، ضد میکروب،مسکن درد و فعالیت های حفاظتی کبد هستند.

یک جز فعال در زنجبیل، می تواند با مهار مسیر NF – kB ، ژنهای التهابی را تنظیم کند.

مانند NSAIDs ( آسپرین و ادویل )، زنجبیل فعالیت های آنزیم های کوکس را مسدود می کند و همچنین تولید مواد شیمیایی التهابی به نام لوکوترین و پروستاگلاندین، زنجبیل مانع انتشار التهاب سیتوکین از یاخته های بیگانه در مطالعات سلولی می شود زنجبیل سرم را در موضوعات انسانی کاهش می دهد.چطور بینی خود را کوچک کنیم

زنجبیل به طور موثر دردهای ذهنی را کاهش می دهد، 2 گرم زنجبیل ممکن است به طور متوسط درد ماهیچه ای ناشی از ورزش های مقاومتی و دویدن طولانی را کاهش دهد ، به خصوص اگر حداقل 5 روز طول بکشد، زنجبیل به اندازه دیکلوفناک ( داروی درد NSAID ) برای مدیریت درد و بدون توجه به ناراحتی گوارشی تاثیر دارد.

زنجبیل در کاهش شدت درد موثرتر از داروی بی اثر است . به علاوه، به نظر می رسد زنجبیل به اندازه مفنامیک اسید ( داروی درد NSAID ) موثر باشد.

برخی تحقیقات نشان می دهند زنجبیل تاثیر آرتروز را بهبود می بخشد در حالی که مطالعات دیگر نشان می دهند زنجبیل تنها در طول اولین درمان موثر است بنابراین تحقیقات بیشتری برای تعیین واقعیت لازم است.

Zerumbone، یک جز فعال در زنجبیل، واکنش Th1 را افزایش می دهد و به واکنش حساسیت Th2 به پروتیین سفیده تخم مرغ ( آلبومین ) در موش ها کمک می کند، زنجبیل با خنثی کردن Th2واکنش ایمنی در موش ها به آسم کمک می کند.

زنجبیل باعث کاهش انقباض ماهیچه های تنفسی با کاهش استیل کولین می شود.

شوگاول ، یک ترکیب یافت شده در زنجبیل،است که حساسیت پوست ( اگزما ) در موش ها را از طریق مانع سیتوکین با فعال کردن مسیرNrf2 درمان می کند .

زنجبیل پروستاگلادین را در پوشش شکم بالا می برد (هنگامی کهNSAID کاهش می یابد ) در بیماران مبتلا به آرتروز که مدت ها از مشکلات شکمی رنج می برند ازNSAID مطالعات حیوانی تایید می کند زنجبیل پوشش شکمی را با جلوگیری از رشد هلیکوباکترپیلوری از طریق کاهش ترشح اسید معده کاهش می دهد.

زنجبیل از فعالیت بیش از حد اعصاب جلوگیری و با ممانعت از عملکرد سروتونین در بخش گوارشی، حالت تهوع ، استفراغ ایجاد می کند و زنجبیل مسکنی غیر دارویی موثر برای بیماری صبحگاهی در دوران بارداری است. زنجبیل به حالت تهوع و استفراغ ناشی از عوارض جانبی شیمی درمانی کمک می کند.

زنجبیل جریان شکمی (انقباضات دودی ) را تحریک می کند. با این حال، اثرات دقیق زنجبیل بسته به گونه های مختلف پستانداران متفاوت است، زنجبیل به سرعت معده را به درون روده کوچک در افراد سالم خالی می کند تا بتواند در مورد پرخوری یا سو هاضمه کمک کند.

یک آزمایش تصادفی، نشان می دهد زنجبیل می تواند به علائم گوارشی افرادی کمک کند که اغلب دچار معده عصبی ( سوهاضمه ) هستند.

12 هفته مصرف دو گرم زنجبیل روزانه به طور قابل توجهی چندین آنزیم کبد، سیتوکین التهابی و شاخص مقاومت انسولین را در مقایسه با داروهای دیگر کاهش می دهد.

روغن زنجبیل از کبد در برابر بیماری کبد چرب غیر الکلی و بیماری های متابولیک مرتبط با رژیم چربی بالا در موش های چاق محافظت می کند، درمان با زنجبیل به کاهش فروکتوز و چربی های اشباع شده کبد و تری گلیسرید بالا در موش های صحرایی با عمل کردن از طریق سنسور کربوهیدرات عمل می کند.

زنجبیل حاوی بسیاری از آنتی اکسیدان قوی است، 6- شاگول Nrf2 را فعال در نتیجه در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می کند و همچنین زنجبیل آنتی اکسیدانی موثر به عنوان بخشی از درمان ضد سل است.

چندین ترکیب فعال در زنجبیل در برابر نشانه های سرطان بسیار قوی هستند و زنجبیل می تواند مرگ سلول های سرطانی را با استفاده از آپوپتوز تحریک کند، زنجبیل ترپنوییدها می تواند در سلول های سرطانی مخاط رحم از طریق فعال سازی آپتوپتوز القا شود.

Zerumbone، یک جز در زنجبیل، می تواند منجر به آپوپتوز سلول های سرطانی پانکراس از طریق مسیر سیگنال p53 بشود.

سلول های سرطانی توانایی رشد رگ های خونی جدیدی به نام رگ زایی را دارند. زنجبیل مانع از رگ زایی در سرطان پوست می شود.

Zerumbone از رگ زایی با مسدود کردنNF-κB در معده، پانکراس، تخمدان و سرطان روده طبق مطالعات مبتنی بر سلول جلوگیری می کند.

روغن اسانس زنجبیل برای کاهش آسیب دی ان ای از سم قارچ به نام آفلاتاکسین پیدا شده است، زنجبیل می تواند به محافظت از دی ان ای اسپرم در برابر استرس اکسیداتیو کمک و نشان می دهد می تواند به بهبود باروری در مردان کمک کند.

زنجبیل کلسترول و تری گلیسرید را بهبود می بخشد

زنجبیل CRPخون،نشانه های قند خون و کلسترول، تری گلیسرید را در انسان ها بهبود می بخشد و زنجبیل می تواند با تغییر سیستم عصبی از طریق تحریک گیرنده های موسکارین و مسدود کردن کانال های کلسیم ، فشار خون را کاهش دهد.

“زنجبیل ممکن است از سخت شدن شریان ها جلوگیری کند”

زنجبیل می تواند سلول هایی که رگ های خونی را پوشش می دهند از استرس اکسیداتیو محافظت کند، که نشان می دهد می تواند به جلوگیری از سفت شدن شریان ها کمک کند.

زنجبیل گلوکز خون وHbA1c را در انسان ها کاهش می دهد.

زنجبیل می تواند موش را در یک رژیم غذایی با چربی بالا حفظ کرده و با فعال کردن مسیر PPARδ، ظرفیت تحمل ورزش را افزایش دهد.

زنجبیل یک ضد ویروس، ضد میکروب و ضد قارچ موثر است. با این حال، اکثر مطالعات مبتنی بر سلول انجام شده است. مطالعات بالینی اضافی ممکن است برای تایید ایمنی و موثر زنجبیل برای درمان بیماری های عفونی لازم باشد.

زنجبیل تازه ، اما خشک نشده، می تواند از ورود به سلول های انسان در مطالعه ای مبتنی بر سلول جلوگیری کند و “زنجبیل باکتری های بد را می کشد”.

عصاره متانول زنجبیل اثرات ضد باکتریایی دارد، عصاره متانول زنجبیل مانع رشد 19 نوع هلیکوباکترپیلوری می شود.

زنجبیل یک ضد قارچ موثر در غلظت کم تر از 1 میلی گرم در میلی لیتر است و همچنین زنجبیل مانع رشد کاندیدا آلبیکانس می شود.

چطور بینی خود را کوچک کنیم

1 کپسول ( 1.2 گرم ) زنجبیل عموما به عنوان کمک گوارشی موثر است.

مصرف 2گرم از زنجبیل روزانه تاثیر ضد التهابی دارد.

چای زنجبیل یا عصاره آب زنجبیل می تواند به علائم سرماخوردگی و گوارش کمک کند.

آب زنجبیل ( تازه ) تنها شکل موثر زنجبیل است تا قبل ازاینکه علایم، ویروس های سرماخوردگی بدتر شود.

مصرف بالای، زنجبیل ممکن است باعث برگشت اسید و دل درد شود. در حالی که مصرف زنجبیل معمولا تا 10 گرم مشکلی ندارد.

ممکن است به زنجبیل حساس باشید و واکنش به آن نشان دهید زنجبیل به نظر می رسد که اثرات جانبی چندانی نداشته باشد، اما ممکن است رفلاکس اسید در برخی افراد را بدتر کند. زنجبیل ممکن است بر لخته های خونی تاثیر بگذارد، بنابراین نباید در همان زمان داروهای کم خون مصرف شود اثرات مکمل طولانی مدت زنجبیل هنوز مشخص نشده است.

فروشگاه آنلاین هلث اسپرت : معرفی تخصصی، مشاوره و فروش لوازم ورزشی، سلامتی و کمپینگ

همان طور که می دانید بینی در زیبایی چهره هر انسانی نقش به سزایی دارد. این موضوع باعث شده روز به روز افراد بسیاری با وجود خطراتی که عمل و بیهوشی ممکن است برای هر فردی به وجود آورد خود را به تیغ جراحی سپرده تا از بینی زیبا و متناسبی برخوردار شوند.

اما واقعیت آن است که جراحی بینی در کنار خطرات و نیز هزینه های بالایی که داشته باز هم ممکن است افراد را به یک بینی با شکل دلخواه نرسانند.

در این مقاله اما ما سعی نموده راهکارهایی طبیعی و خانگی را برای کوچک تر کردن بینی به شما عزیزان معرفی نماییم. با ما همراه باشید.چطور بینی خود را کوچک کنیم

یکی از راه های موثر برای کوچک تر کردن بینی، ورزش دادن آن می باشد. در ادامه تمرین هایی برای داشتن یک بینی دلخواه و زیبا را به شما معرفی خواهیم نمود:

بر اثر افزایش عمر ، شکل بینی نیز با توجه به ضعیف شدن استخوان ها و نیز غضروف بینی عوض خواهد شد اما به کمک تمرین هایی آسان به راحتی می توان به قوی تر شدن استخوان و غضروف های بینی خود کمک کرد.

برای این کار انگشت سبابه خود را روی نوک بینی گذاشته و به آرامی به آن فشار وارد کنید. حال همان طور که انگشت شما روی بینی بوده به سمت پایین فشار را منتقل کنید.

این کار را در هر زمان از روز که زمان داشته اجرا نمایید.

اگر از شکل بینی خود راضی نبوده و می خواهید آن را کوچک تر کنید، به کمک انگشت اشاره دو طرف بینی خود را فشار داده و در همین حین با آخرین توان یک بازدم داشته باشید. این کار را 10 تا 15 بار انجام دهید. به کمک این تمرین بعد از مدتی می توانید تغییر شکل بینی خود را احساس کنید.

تمرین دوم برای کوچک تر کردن بینی این است که در حینی که صورت به شکل ثابت می باشد شروع به چرخاندن بینی کنید.

برای نتیجه گیری از این تمرین نیز هر روزه و به صورت مرتب آن را انجام دهید.

برای صاف نمودن بینی خود سعی کنید در حین لبخند زدن به کمک انگشتان خود بینی تان را بکشید. با این حرکت عضلات دو طرف بینی شما ساخته خواهند شد. این کار را بهتر است 20 بار در روز و به مدت چند ماه ادامه دهید.

یکی از موثرترین راه ها برای کوچک تر کردن بینی ماساژ دادن آن می باشد.

ماساژ بینی همچنین برای درمان سردرد نیز مفید خواهد بود. برای ماساژ دادن بینی، آن را از بخش پل وسطی به دو طرف ماساژ دهید و حواستان باشد که حرکت انگشت ها بر روی بینی دایره ای شکل باشد.

این کار را 5 تا 7 بار در روز تکرار نمایید.

نداشتن خط لبخند نیز به کوچک تر دیده شدن بینی کمک خواهد نمود. اگر خط لبخند دارید برای کاهش عمق آن این تمرین را انجام دهید: با هدایت هوا به درون بینی چند ثانیه ای به همان حال مانده تا به خوبی حجم هوا را درون بینی خود احساس نمایید. این تمرین را هر روزه تکرار کنید.

نفس عمیق نیز به کوچک تر شدن بینی کمک خواهد نمود.

برای این کار پس از بستن یکی از حفره های بینی خود سعی کنید که با حفره دیگر تنفس کنید، بعد از هر نفس عمیق نیز برای 3 ثانیه به همان حال باقی بمانید.

این کار را برای حفره بعدی نیز اجرا نمایید. این تمرین در هر روز 3 بار و در ست های 10 تایی اجرا شود.

یکی دیگر از راه هایی که شما می توانید به منظور کوچک تر کردن بینی از آن استفاده کنید درمان های طبیعی و خانگی می باشد. در واقع برخی از مواد که به راحتی در خانه ها یافت شده این خاصیت را داشته که به کوچک تر شدن بینی کمک خواهند نمود. در ادامه با چند نمونه از این مواد آشنا خواهیم شد:

به کمک زنجبیل و آب ماسکی تهیه نموده و آن را بر روی بخشی از بینی گذاشته که قصد کوچک تر کردن آن را دارید و 15 دقیقه منتظر بمانید.

مسلما یخ جزو موادی است که به راحتی در هر خانه یافت می شوند. شما می توانید یک تکه یخ را در پارچه ای تمیز گذاشته و روی بینی بگذارید. این کار باعث شده بینی پف کمتری داشته باشد. روزی 10 دقیقه این کار را انجام دهید.

این ماسک نیز برای کوچک تر کردن بینی فوق العاده می باشد. برای تهیه این ماسک از هر کدام از این مواد یک قاشق برداشته و آن ها را خوب با هم ترکیب کرده و به مدت 30 دقیقه روی بینی بگذارید.

*حتما پیش از زدن این ماسک بر روی بینی، سطح بینی را کاملا تمیز کنید.*در صورت احساس سوزش و خشکی بعد از استفاده از این ماسک از مرطوب کننده استفاده کنید.

با استفاده یک دوره 10 روزه از این ماسک قطعا به وضوح تغییر را احساس خواهید نمود.

اگر قصد رفتن به یک مهمانی مهم را داشته و دوست دارید در این جمع زیبا و بی عیب به نظر برسید و این وسط شکل ظاهری بینی تان به هیچ عنوان باب میلتان نیست توصیه می کنیم به کمک معجزه آرایش، بینی خود را به شکل دلخواه در آورید.

این روزها یکی از مهم ترین متد آرایشی کانتور کردن صورت می باشد که در واقع باعث شده عیب های صورت شما پوشیده شده و زیبایی های آن بیشتر به چشم بیایند.برای کانتور کردن بینی شما بایستی از روشن کننده هایی با رنگ روشن تر از پوست خود و نیز یک رنگ تیره تر از پوست نیز به منظور سایه انداختن استفاده کنید.به این صورت که دو طرف بینی را باید تیره کرده و نوکی بینی را روشن تر کنید. در نهایت این مواد را خوب ترکیب کرده تا طبیعی و یک دست جلوه کنند.

منبع : https://www.healthsport.ir

خوشحالیم از اینکه مطالب ما رو میخونید و با نظر دادنتون باعث دلگرمی ما میشید. هلث اسپرت

فروشگاه آنلاین هلث اسپرت : معرفی تخصصی، مشاوره و فروش لوازم ورزشی، سلامتی و کمپینگ

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

از داروهای گیاهی برای کوچک کردن بینی به روش طبیعی، می توان به ترکیب عسل و روغن زیتون، زنجبیل و روغن کرچک، اشاره کرد که در ادامه روش استفاده از آنها را توضیح خواهیم داد .

استفاده از ماسک عسل و روغن زیتون می تواند به کوچک کردن بینی گوشتی به روش طبیعی، کمک کند . دقت کنید که این روش بیشتر برای بینی های گوشتی جوابگو است، چون این ماسک به آب شدن چربی های دماغ شما کمک خواهد کرد و به مرور، بینی شما کوچکتر خواهد شد. فقط باید بدانید روش های کوچک کردن بینی به روش طبیعی نسبت به عمل های جراحی، زمانبرتر هستند و شما باید برای این روش ها صبر و حوصله داشته باشید .

در طب سنتی، زنجبیل جایگاه ویژه ای دارد و یک گیاه پرخاصیت است. جالب است بدانید برای کوچک کردن بینی به روش طبیعی هم، می توانید از زنجبیل استفاده کنید. مقداری پودر زنجبیل را با آب مخلوط کنید و آن را روی بینی خود بمالید. از آن جایی که این مخلوط هم، نوعی مخلوط چربی سوز است، برای کوچک شدن بینی گوشتی، بهتر عمل خواهد کرد و برای بینی های استخوانی، کارکرد چندانی نخواهد داشت. این روش از تاثیرگذارترین روش های کوچک کردن بینی به روش طبیعی است.

مخلوط دیگری که می توانید برای کوچک کردن بینی به روش طبیعی از آن استفاده کنید، مخلوط پودر زنجبیل، خمیر دندان و آبلیمو، یا سرکه سیب است. یک قاشق چایخوری خمیر دندان، یک قاشق چایخوری پودر زنجبیل تازه و یک قاشق غذاخوری آبلیمو را با هم مخلوط کنید و بعد از شستشوی کامل بینی خود با مواد شوینده، مخلوط را به مدت ۲۰ دقیقه روی بینی خود قرار دهید و بعد آن را با آب بشویید. این کار را باید دست کم به مدت ۱۰ روز انجام دهید.چطور بینی خود را کوچک کنیم

ورزش هایی هم وجود دارند که می توانند باعث عضله سازی در بینی شما شوند و به کوچک کردن بینی به روش طبیعی و بدون درد، کمک می کند. اگر به دنبال راهی برای کوچک کردن بینی استخوانی به روش طبیعی هستید، ورزش بینی می تواند به شما کمک کند. تمرین اول به این صورت است که دو طرف بینی خود را با انگشتان خود بگیرید و بازدم خود را با فشار به بیرون بدهید. این کار عضلات بینی را درگیر می کند و می تواند به کوچک شدن بینی شما کمک کند. تمرین دوم به این صورت است که باید سر خود را در جای خود و ثابت نگه دارید و با نوک انگشتان خود نوک بینی خود را به صورت دورانی بچرخانید. تمرین سوم و آخر بر اساس تنفس عمیق است. یکی از سوراخ های بینی خود را با انگشت بگیرید و با سوراخ دیگر نفس عمیق بکشید و ۳ ثانیه نفس خود را حبس کنید و بعد با فشار به بیرون بدمید. این تمرین را ۳ بار به صورت ۱۰ تا، ۱۰ تا در طول روز انجام دهید تا به کوچک کردن بینی کمک کند.

این روش هم یک روش دیگر برای کوچک کردن بینی به روش طبیعی است. این روش هم بیشتر برای بینی های گوشتی جواب می دهد. همانطور که می دانید بینی جزئی از صورت است که تا آخر عمر در حال رشد است و اگر بینی شما از نوع گوشتی است، احتمالا نتیجه موقتی از جراحی بینی خواهید گرفت. ولی اگر طب سوزنی را امتحان کنید، مطمئنا راضی خواهید بود و نتیجه دائمی خواهد شد. نقطه های سوزن گذاری روی شیار کناره های پره بینی و بین دو ابرو خواهد بود که متخصص برای شما، این کار را انجام می دهد.

کوچک کردن بینی با ورزش و انجام دادن برخی حرکات روی آن امکان پذیر است. پزشکان معتقدند غضروف نوک بینی به علت نرم بودن خاصیت شکل پذیری دارد. در سنین نوجوانی و کودکی این کار راحت تر اتفاق می افتد. برای کوچک کردن بینی با ورزش:

روزانه غضروف بینی خود را با دو دست گرفته و فشار دهید این کار را به تعداد دفعات زیادی در روز انجام دهید تا جایی این کار را انجام دهید که اثرات چزئی کوچک شدن بینی تان را ببینید.

شک و تردید زیادی در مورد عملکرد دستگاه های کوچک کننده بینی وجود دارد و نتایجی که از این دستگاه ها گرفته شده، متفاوت بود. پد فرم دهنده این دستگاه ها بر روی بینی قرار می گیرد و دستگاه به یک منبع انرژِی (باتری یا برق) متصل است و از این طریق به بینی لرزش وارد می کند. قیمت این دستگاه ها خیلی زیاد نیست و به امتحان کردن آن ها می ارزد.

یکی از روش های مفید برای کوچک کردن و خوش فرم تر کردن بینی بخور است با بخور دادن بینی منافذ پوست آن باز می شود و با مصرف اکسیژن بینی شما سوخت و ساز زیادی را پیدا می کند و در نتیجه با کاهش چربی و گوشت های اضافی بینی شما به فرم دلخواه تان در می آید.

بینی خود را 5 الی 20 دقیقه بخور دهید در هنگام بخور بینی خود را ماساژ دهید تا چربی های زیر پوست خارج شوند می توانید پس از بخور برای تاثیر بیشتر، مقداری یخ را بر روی بینی خود قرار دهید. با این عمل از افتادگی بینی بعد از بخور جلوگیری خواهید کرد. حتما شنیده اید که سرد شدن باعث منقبض شدن هرجیزی می شود، بینی نیز از این قاعده مستثنی نیست و سرد کردن بینی به هر شکلی باعث کوچک شدن آن می شود.

کلینیک پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری

کلینیک پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری

ارائه خدمات پوست و مو و زیبایی و لیزر و لیفت نخ

یکی از خدمات این مرکز، مشاوره رایگان می باشد. جهت بهره مندی می توانید با شماره های ۵-۲۲۴۳۹۰۹۴-۰۲۱ از ساعت ۱۰ الی ۲۰ تماس بگیرید.

کلینیک تمام روزهای هفته از ساعت ۱۲ الی ۲۰ پذیرای زیباجویان عزیز و آماده ارائه خدمات به این عزیزان می باشد.چطور بینی خود را کوچک کنیم

پزشکان این مرکز دارای تخصص و تجربه بالایی در زمینه انجام عمل های زیبایی، کلینیکی و درمانی می باشند.

معرفی کلینیک

این مرکز تخصصی پوست و زیبایی  دارای  تأییدیه وزارت بهداشت بوده و تحت نظر دکتر مسعود جعفری در حال فعالیت می باشد.

دکتر مسعود جعفری فارغ التحصیل ممتاز دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران (بیمارستان رازی) می باشند. ایشان رشته تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر را زیر نظر برترین اساتید مجرب ایران به اتمام رسانده و بعد از تحصیلات تخصصی، در زمینه ویزیت و درمان بیماری های پوست و مو و همچنین در زمینه زیبایی و لیزر تجربه بالینی زیادی کسب نموده اند. از جمله تجارب ایشان می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

کلینیک تخصصی بیمارستان رازی وابسته به دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران (۹۱-۹۵)

 

چرا ما ؟

این کلینیک تحت نظر کادر مجرب شامل متخصصین فارغ التحصیل از دانشکده علوم پزشکی تهران و بهترین دانشگاه های پزشکی دنیا مشغول به فعالیت است. فیلرها و سایر مواد اولیه مصرفی در این مرکز از بهترین برندهای موجود در بازار ایران و حتی دنیا انتخاب شده اند. هدف نهایی کلینیک افزایش رضایت مراجعه کنندگان از ظاهرشان و القای حس مثبت و افزایش اعتماد به نفس در بین عزیزان می باشد. تمام فعالیت های این کلینیک توسط متخصص پوست و مو انجام می شود. رویکرد کلینیک تحت عنوان شعار کلینیک قابل توصیف است.

“تخصص پزشکی، اعتبار علمی و اصول اخلاقی“

گالری تصاویر کلینیک

تیم پزشکان کلینیک

 

زعفرانیه، خیابان آصف(اعجازی)، پلاک۳۷، جنب بانک ملت، طبقه۲

 

 

Info@drmasoodjafari.com

 

 

۲۲۴۳۹۰۹۴-۵ ۰۲۱

 

کلینیک پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری © 2021. حق کپی رایت محفوظ است.

نیرو گرفته از  – طراحی شده با قالب هیومن

مطالب پر بازدید

برخی از افراد  دوست ندارند بینی بزرگی داشته باشند و از سوی دیگر هم پول زیادی برای جراحی زیبایی بینی خود ندارند. علاوه بر مشکل مالی بسیاری از افراد از جراحی و بیهوشی های ناشی از آن واهمه دارند و به همین علت بینی خود را جراحی نمی کنند . داشتن بینی  مدل عروسکی و رو به بالا را بسیاری از دختران جوان دوست دارند در این بخش برای شما  دو شیوه برای کوچک کردن بینی بدون جراحی در نظر گرفته ایم.

بسیاری افراد پس از اینکه برای کوچک کردن بینی خود را عمل جراحی انجام میدهند ، با مشکلاتی جدی برای بینی خود مواجه میشوند که حتی از کرده خود پشیمان میشوند ، اما ما در این مطلب بخور دادن را به جهت کوچک سازی بینی به شما پیشنهاد می‌کنیم.
چطور بینی خود را کوچک کنیم

با بخور دادن منافذ پوست باز شده و چربی‌ها با مصرف اکسیژن سوخت و ساز پیدا می‌کند. بخوردادن بینی باعث کاهش چربی و گوشت‌های این منطقه از بینی می‌شود و بینی می‌تواند به فرم دلخواه و مناسبی در بیاید.

به این نکته توجه نمایید که حتما پس از بخور دادن بینی را زیر آب یخ بگیرید و مدتی بگذارید تا وقتی که احساس کنید بینی تان سفت شده است، این کار باعث جلوگیری از افتادگی بینی می‌شود.

یک روش دیگر کوچک کردن بینی با استفاده از یک وسیله :

بسیاری از افراد به خاطر داشتن اعتماد به نفس پایین و زشت پنداری خود ، دست به عمل‌های زیبایی زیادی می‌زنند تا بتوانند اعتماد به نفس خود را به دست بیاورند .

که البته این عمل‌های زیبایی برای خیلی‌ها هم گران تمام می‌شود ، درواقع هم از نظر هزینه و هم از نظر اینکه این عمل‌های زیبایی بی بازگشت هستند و شما دیگر حق پشیمان شدن ندارید مانند خانم بهنوش بختیاری که از عمل جراحی بینی خود بسیار پشیمان است .

حالا که گفتیم بینی ، لازم است بدانید که بیشترین بخشی که بر روی آن عمل‌های زیبایی انجام می‌دهند ، در سراسر دنیا بینی است که ایران هم یکی از بیشترین مشتری‌های جراحی بینی را داراست .

اما کره ای‌ها در یک اقدام بسیار جالب ، یک وسیله ای را اختراع کرده اند که بدون نیاز به عمل جراحی ، می‌توانید بینی خود را کوچکتر کنید .

این وسیله ی منعطف پلاستیکی که در همه ی داروخانه‌ها یافت می‌شود ، بسیار قیمت پایینی دارد و کمتر از ۳۰ ثانیه می‌توانید آنها را داخل بینی خود بگزارید و یا در بیاورید .

آنها بخاطر فرم منعطفی که دارند به راحتی درون سوراخ‌های بینی گزاشته می‌شوند و با این کار می‌توان فرم بینی خود را کوچکتر و زیبا تر نشان داد.

منبع : www.tak-roj.ir

مطالب مرتبط

من از زنجبیل استفاده کردم ولی بینی من قرمز شده

ببخشید این دستگاه را کجای بینی قرار دهیم و این کار تاثیری دارد؟

سلام بخاطر فرم منعطفی که دارند به راحتی درون سوراخ‌های بینی گذاشته می‌شوند و با این کار می‌توان فرم بینی خود را کوچکتر و زیبا تر نشان داد.

خیلی گشتم پیدا نکردم شما سفارش قبول نمیکنید؟؟؟؟؟؟

سلام متاسفانه خیر

اسم اون وسیله چی هستش مابایدچی بگیم…

این وسیله ی منعطف که داخل بینی کار گذاشته می شود برای کوچک کردن بینی گوشتی کجا تهیه کنیم جایی ندارن

فک‌نکنم ‌تاثیری‌داشته باشن ولی به‌نظر‌من برای بینی گوشتی‌‌به‌چیزایی مثل‌کرم چربی های بینی رو از‌بین ببره

هماهنگی جهت تبلیغات: 02123051172

مجری انحصاری نیتیو، سنجاق

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

چگونه بینی را کوچک کنیم؟ داشتن بینی بزرگ، تاثیر نامطلوبی بر اعتماد به نفس برخی از افراد دارد. اگرچه زیبایی هر انسانی باید طبیعی باشد و دستکاری نشود اما بسیاری از مردم کشور ما مخصوصاً جوانان از عمل های زیبایی بسیار استقبال می کنند. در این میان ممکن است افرادی بخواهند بدون عمل زیبایی، و کم کردن ریسک بینی خود را کوچک کنند. در این مقاله از هاو کن یو روش ها و ترفند هایی را آموزش خواهیم داد تا با استفاده از آنها بتوانید بینی خود را کوچک تر کنید. با ما همراه باشید.

مسلما درمان های طبیعی ارزان تر و در دسترس تر می باشند. بدون تردید، تمام زنان خواهان داشتن چهره ای زیبا و بی عیب و نقص هستند و وجود هر گونه نقص در ظاهرشان برای آنها تبدیل به یک معضل می شود.

هر چند بینی هر کس ممکن است برای چهره خودش متناسب باشد و با دیگر اجزای صورتش همخوانی داشته باشد، پس داشتن بینی های بزرگ و گوشتی همیشه نقص به حساب نمی آید، اما بعضی افراد به ویژه دختران به خاطر داشتن بینی بزرگ نمی توانند از چهره خود راضی باشند.

اگر شما جز افرادی هستید که از بینی خود راضی نیستید با این قسمت از هاو کن یو همراه باشید. در این مقاله به چندین روش طبیعی برای کوچک کردن بینی اشاره شده است، از آرایش کردن بینی گرفته تا درمان های طبیعی دیگر.

 

چطور بینی خود را کوچک کنیم

در ادامه از روش های مختلف همچون استفاده از ماساژ و ورزش بینی برای فرم دادن و کوچک کردن، استفاده از آرایش مناسب برای کوچک نشان دادن و سایر روش ها را قدم به قدم برای شما توضیح می دهیم.

چگونه لایه برداری کنیم؟ (لایه برداری پوست با شکر)

به گفته پزشکان، غضروف نوک بینی در سنین کودکی و نوجوانی به علت نرم بودن کاملا قابل شکل گیری است. از این رو کودکان می توانند تقریباً هر شکلی به بینی خود بدهند. به همین دلیل است که انحرافات بینی ناشی از ضربه معمولاً در این سنین رخ می دهد. اگرچه افراد جوان و حتی مسن نیز می توانند از این ترفند استفاده کنند.

ماساژ قسمت های مختلف بدن می تواند به میزان قابل توجهی به کاهش و افزایش وزن کمک کند. علاوه بر کوچک کردن و باریک کردن بینی تان،ماساژ می تواند برخی از مشکلات مربوط به سلامتی مانند سردرد را نیز کاهش دهد. بنابراین ماساژ دادن یکی از روش های عالی برای کوچک کردن بینی های گوشتی است.

روش انجام تمرین :

 

این یک تمرین ساده و مؤثر برای خلاص شدن از خط لبخند است. با افزایش سن ، خط لبخند عمیق تر می شود و زیبا به نظر نمی رسد. به این خاطر که خطوط لبخند مانند بخش جداگانه ای از صورت به نظر می رسند و با گذشت زمان هم عمیق تر می شوند و چندان جذاب نیستند. این تمرین ساده می تواند باعث حذف شدن چند تا از این خط های غیر جذاب شود.

روش انجام تمرین :

تمرین شکل دهی بینی یکی از انواع  تمرینات شبه تنفسی می باشد. این تمرین به طور مؤثر به شما در کوچک کردن بینی  و درمان سایر مشکلات سلامتی تان کمک می کند. اگر شما به خاطر داشتن بینی گوشتی و بزرگ ناراحت هستید ، باید تمرینات تنفسی زیر را انجام دهید. برخی از تمرینات مانند ” شکل دهی بینی ” فقط در باریک کردن بینی نقش ندارد، بلکه به بینی شما یک مدل خاص  می دهد. شما باید این تمرین را به طور مداوم انجام دهید تا تاثیرات آن را در طول زمان مشاهده کنید. علاوه بر این، انجام این تمرین از افتادگی بینی نیز جلوگیری می کند.

روش انجام تمرین :

 

سن یکی از فاکتورهای مشترک برای بسیاری از مسائل مربوط به سلامتی می باشد، به این معنا که با گذر زمان و افزایش سن ، انسان ها شاهد زوال  برخی از قسمت های بدن خود از جمله استخوان ها، غضروف ها و ماهیچه ها و همچنین فرسودگی چهره شان هستند. تمرین کوتاه سازی بینی یک درمان خانگی  مؤثر و طبیعی برای  شکل دادن به بینی و جلوگیری از تباهی غضروف می باشد.

روش انجام تمرین :

 

تمرینات تنفسی نقش عمده ای  در بهبود مشکلات سلامتی و افزایش زیبایی روحتان ایفا می کند. در یوگا تمرینات تنفسی فراوانی وجود دارد. شما می توانید برخی از بهترین تمرین های تنفسی دلخواهتان را انتخاب کنید و هر روز انجامشان دهید. زیرا دم و بازدم عمیق می تواند به مرور زمان بینی شما را باریک تر و از چندین مشکل سلامتی جلوگیری کند.

 

روش انجام تمرین :

 

آیا تا به حال تصور کرده اید که لبخند زدن می تواند بینی شما را صاف کند؟ خب ، ورزش صاف کردن بینی را هم یاد گرفتید، تمام کاری که باید انجام دهید این است که فقط لبخند بزنید.

روش انجام تمرین

 

درست مانند تمرین صاف کردن بینی ، این تمرین نیز عضلات دو طرف بینی تان را تقویت می کند و به شکل دهی آن کمک می کند. بنابراین، این تمرین یکی از روش های دیگر اثبات شده برای کوچک تر کردن بینی گوشتی شما می باشد.

روش انجام تمرین :

 

 

دستگاه های متنوعی در بازار وجود دارند که با استفاده از حرارت و حرکات ویبره سعی در کوچک کردن و فرم دهی بینی دارند. البته جوابدهی این دستگاه ها در افراد مختلف، متفاوت بوده و نتیجۀ قطعی ندارد.  روش کار این وسایل به این شکل است که پد پلاستیکی را بر روی بینی قرار داده و آن را به منبع انرژی (باتری یا برق) متصل می‌ کنید و این کار را برای مدتی انجام میدهید تا تاثیر فرم گیری بینی خود را ببینید. در حالت معمول نتیجه پس از یک ماه نمایان می شود. این وسایل را می توانید از بازار تهیه و استفاده کنید. با توجه به قیمت کم آنها، امتحان کردن این دستگاه ها ضرری ندارد.


ازآنجایی که داشتن بینی بزرگ تأثیرات مخربی بر روی اعتماد به نفس و شادابی خانم ها دارد، این گزینه قطعاً یکی از بهترین انتخاب ها برای بانوان است. با استفاده  از لوازم آرایشی مناسب می توانید تا حد زیادی بینی خود را کوچکتر و خوش فرم تر نشان دهید تا در مهمانی و مجالس اعتماد به نفس داشته باشید. برای این کار توجه کنید که تمام وسایل مورد نیاز را داشته باشید.

چگونه لاغر به نظر برسیم؟


چگونه مژه بلند و طبیعی داشته باشیم؟


روش های داشتن پوستی روشن شفاف و سفید

این گزینه شاید برای بسیاری از افراد عجیب باشد اما باید بدانید که زنجبیل یکی از موثرترین مواد برای از بین بردن چربی ها در قسمت های مختلف بدن است. پودر زنجبیل می تواند علاوه بر چربی بینی، چربی دیگر قسمت های بدن را نیزاز بین ببرد. البته باید توجه داشته باشید که این ترفند فقط برای بینی های گوشتی و چربی دار مؤثر است.

بارها شنیده اید که سرد شدن باعث منقبض شدن هر جسمی می شود. این موضوع در مورد بینی نیز صادق است. سرد کردن ناحیه بینی با هر روشی باعث می شود که حجم آن کم شود.چطور بینی خود را کوچک کنیم


۱۱ ورزش برای آب کردن چربی بازو در خانه


یکی دیگر از روش های مؤثر در کوچک کردن بینی، بخور دادن است. بخار آب با ورود به منافذ پوست صورت باعث خروج چربی ها و افزایش سوخت و ساز پوست بینی می شود.


در پایان باید اشاره کنیم که روش های دیگری از قبیل عمل های زیبایی مختلف نیز برای کوچک کردن بینی و خوش فرم کردن آن وجود دارند اما بهتر است به جای صرف هزینه و زمان و همچنین تحمل درد های بسیار، در صورتی که از نظر تنفسی مشکل  حادی ندارید، روش های سخت را فراموش کرده و سعی کنید زیبایی طبیعی خود را دوست داشته باشید تا به اعتماد به نفس برسید.

علاوه بر تمرینات بینی و درمان های خانگی، برخی ترفندهای ساده نیز وجود دارد که بزرگی بینی تان را بپوشانید. ترفندهای آرایشی زیر را دنبال کنید و نباید های آرایشی را در نظر بگیرید  تا بینی تان جذاب به نظر برسد:

به جای رنگ های تیره یا روشن، از رژلب هایی با رنگ های مات ، درخشان و برجسته استفاده کنید تا توجه دیگران را از بینی به سمت لب هایتان معطوف کنید. ابتدا، خط لب بکشید و سپس قسمت های داخلی لبتان را با خط لب پر کنید. پس از آن، یک رژ پر رنگ یا برجسته بزنید. اگر لازم بود دو بار این کار را انجام دهید.

اگر شما آرایش چشم غلیظ داشته باشید، توجه دیگران به مرکز صورتتان جذب می شود و در نتیجه بزرگی بینی تان به چشم می آید. در عوض، با استفاده از رنگ های خنثی  حداقل آرایشی که می توانید را  روی چشمانتان انجام دهید. گاهی اوقات تیرگی های زیر چشم ها و صورت هم توجه را به مرکز صورت جلب می کند، پس خوب است از کانسلر برای پوشاندن تیرگی ها استفاده کنید.

ابروهای نازک، بینی شما را بزرگتر نشان میدهد، در حالی که ابروهای پهن باعث می شود که مرکز صورتتان کانون توجه نباشد. پس اجازه دهید ابروهایتان پهن باشد و آن را با یک مداد ابروی  مطابق با رنگ ابرویتان پر کنید.

آیا تا به حال دقت کرده اید که مدل مو می تواند توجه دیگران را از سمت بینی دور کند ؟ خب بله، واقعا همینطور است. موهای فرفری می تواند این کار را به خوبی انجام دهد. موهای فرفری با حجم خیلی زیاد،  بیشتر به چشم می آید تا بزرگی بینی گوشتی تان . شما هم چنین باید محل قرار گرفتن موهایتان را نیز در نظر بگیرید، اگر موهای خود را مستقیما روی مرکز صورتتان بریزید، بینی شما بیشتر جلب توجه می کند. اگر موهایتان را در دو طرف صورتتان بریزید بینی تان کمتر به چشم می آید.

علاوه بر این، از داشتن مدل موهای زیر خود داری کنید، چنین مدل موهایی باعث می شود بزرگی بینی بیشتر به چشم بیاید :

مدل موی چتری ، دم اسبی ، براق و صاف و…

از گوشواره و گردنبندهایی استفاده کنید که جلب توجه می کند ، مانند یک جفت گوشواره بلند همراه با شرابه و یا یک گردنبند عجیب و شگفت انگیز یا جواهرات جذاب دیگر . هم چنین می توانید از کلاه ، عینک آفتابی و دستمال سر یا روسری های رنگ روشن استفاده کنید.


بینی نقطه کانونی صورت ماست و قطعا توجه دیگران به این نقطه از صورت جلب می شود. بیشتر اوقات ما دلمان می خواهد شبیه افراد مشهور یا ستاره  های سینما باشیم که موهای بلند درخشان، چشم های درشت ، لب های گلگون و بینی های تیز سر بالا دارند.  معمولا بیشتر سلبریتی ها برای زیباتر شدن خودشان را به تیغ جراحی می سپارند. با این حال چنین جراحی هایی بسیار گران هستند و کار درستی هم نیست. علاوه بر این اگر این جراحی ها توسط یک پزشک خبره صورت نگیرد امکان بروز خطا در آنها وجود دارد.

بنابراین، وقتی درمان های خانگی و طبیعی ارزان برای زیباتر شدن وجود دارد و هیچ درد و عارضه ای هم ندارند، چرا باید به سراغ چنین جراحی هایی برویم ؟ اگر می خواهید بینی خود را کوچک کنید از راهکارهایی که در این مقاله آورده شد استفاده کنید  و  در قسمت نظرات تجربه خود را با دیگران  به اشتراک بگذارید.

داشتن پوستی زیبا با استفاده از این در مان های خانگی

چگونه می توانید از خونریزی بینی جلوگیری کنید

چگونه گرفتگی بینی را درمان کنیم ؟ ( روش های باز کردن بینی کیپ شده)

برای ارسال دیدگاه خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

خیلی خوب بود
مرسی

روشی که از طریق یخ انجام میشد برای بینی استخوانی هم اثر میکنه???

لطفا جواب بدین

تغییری روی استخوان انجام نمیشه و فقط روی پوست و گوشت بینی تغییر حاصل میشه

سلام ببخشید روی غضروفها اثر داره .یعنی نوک بینی اگه بزرگ باشه میشه بازنجبیل و خمیردندون کوچیک بشه؟

این راهکار ها به صورت سطحی عمل میکنند و فقط مقداری از چربی بینی رو خارج میکنن تا کوچکتر دیده بشه

خواهش میکنم یکی بهم بگه قوز بینی رو چجوری کوچیک کرد خواهش میکنم اگه کسی میدونه بگه

تو 1 جا دیگه خوندم که سرکه سیب هم باید باشه بدون سرکه سیب فقط زنجبیل و خمیر دندان استفاده کنیم اشکالی نداره؟!لطفا جواب بدین.

نه موردی نداره فقط زنجیبیل را خیلی روی پوست نگه ندارید تا پوست نسوزه

سلام چقد بمونه بهتره تا نسوزه؟؟؟؟

سلام ببخشید من از روش زنجبیل استفاده کردم ولی پوست بینیم چروک شده چیکار کنم اصلا دلیلش چیه اخه من مقدار مواد و زمان استفاده شو از تو یه سایت دیگه دیدم و همشو دقیق انجام دادم واقعا این موضوع داره ازارم میده ممنون میشم پاسخ بدید

زنجبیل به دلیل طبعی که داره میتونه پوست رو تحت تاثیر قرار بده
ما در اینجا مقدار و زمانش رو نوشتیم که نباید بیشتر از حد مجاز باشه
شما میتونید از اون سایتی که به عنوان منبع ازش استفاده کردید توضیح بخواید اما به عنوان راهنمایی
پوست خاصیت ارتجاعی داره و نهایتا چند روز دیگه به حالت قبل بر میگرده
میتونید از کمپرس یخ استفاده کنید

این تاثیرایی ک میزاره دائمی هستن یا باید هر دفعه تکرار کرد؟

باید تکرار شوند. ولی تاثير بلند مدت هست

استخوان بینی رو نمیشه از بین برد????

خیر. قطعا بدون عمل نمیشه از بین برد

سلام ببخشید من بعد از استفاده از روش زنجبیل پوست بینیم هم چروک شده هم روش لکه افتاده از زمان استفادم هم خیلی گذشته ولی درست نشد چیکار کنم اگه پاسخ بدید ممنون میشم

هر چیزی باید زمان خودش رو داشته باشه. اگر بیشتر از اون زمان استفاده کنید ممکنه به مشکل بخوره. از یخ استفاده کنید شاید بهتر شد

اخه من از تایمر هم استفاده میکردم سر ۳۰ دقیقه برشون میداشتم …!
یعنی ممکنه لکه همیشه بموننن؟؟؟

ببخشید زنجبیل رو چقد باید رو پوستمون بمونه؟

و مقدار پودر زنجبیلی ک باید تو آب حل کنیم چقد باش؟ و اون آب چقدر باشه؟

من این راه ها رو دقیق انجام دادم ولی هیچ نشد و تغییری حاصل نشد فقط باعث شد بینی توروم کنه

این روش ها نه تنها در ایران بلکه در سایت های معبتر دنیا استفاده شده. اگر ج.اب نمیده یا زمان کمی استفاده کردید یا روشتون غلط هست

سلام, من یجا رفتم با استفاده از انزیم کوچیک کرد بینی رو, خیلی تأثیر داره, میتونی بیای تلگرام عکسارو ببینی.
@Haines_painting

دوستان من دماغم قوز داره و این باعث ناراحتیم میشه و پول کافی هم برای جراحی ندارم لطفا بگین چیکار کنم خواهشن ی راه حل بگین که قوزمو برطرف کنه.

سلام
من وقتی از این ترکیب استفاده کردم بعد چند روز بینیم پوست پوستی شد و یه لایه از پوست بینیم از بین رفت لایه جدید پوستم کاملا صاف و بدون لک شد میخواستم ببینم میشه از ترکیب برای پوست صورت استفاده کرد؟ ممنون میشم

دوستان این روشا همه غلطن زنجبیل برای صورت و بینی مضره اینو از هر پزشکی میتونید بپرسید و زیاد گذاشتن. اون به بینی اسیب جدی میزنه و طول میکشه درست بشه تنها روشی که عالی عمل میکنه همون عمل جراحیه من خودمم کل این روشارو تحقیق کردم

دوست عزیز اینکه شما نتیجه نگرفتین دلیل نمیشه که درست نباشه. با یک سرچ ساده متوجه میشین که هزاران مقاله برای کوچک کردن بینی (از بین بردن چربی های سطحی بینی) با رنجبیل در سایت های معتبر انگلیسی زبان وجود دارد که البته بسیاری از خوانندگان این مقاله (در این کامنت ها مشاهده کنید) و خود بنده از همین زنجبیل نتیجه گرفتیم.

شما با استفاده از چکش میتونی اینکارو کنی..جدی میگم من نتیجه گرفتم از این روش

سلام ببخشید راهی برای سربالا کردن بینی وجود داره ؟؟؟؟

سلام خسته نباشیی
این روشا برای غضروف جواب میده
اصا برای کوچیک شدن غضروف باید چی کار کرد؟

سلام خسته نباشین
این روشا برای غضروف جواب میده
اصا برای کوچیک شدن غضروف باید چی کار کرد؟

دوستان بعد از استفاده از زنجبیل حتما کرم مرطوب ککنده بزنین تا پوستتون خشک نشه

وای مرررسی من دو هفته پیش این متن را دیدم ، اولش فکر کردم الکیه اما امتحانش کردم و واقعا جواب داد.فقط حتما کرم بزنین تا پوستتون قرمز و خشک نشه

لطفا جواب بدید لطفااااا?

تاثیر یخ ساعتیه؟ همیشگی نیس؟

بجای سرکه سیب میشه از سرکه سفید استفاده کرد؟؟؟؟

سلام عالی بود ممنونم

سلام،مطالب جالبی بود ممنون،فقط سوالی داشتم،من دماغم واقعا بی نقص بود جوری ک همه ازم سوال میکردن عمل انجام دادم یا نه،ونوک بینیم سربالا بوده،اما الان مدتیه ک نوک بینیم نسبتا بزرگ شده و مدام جوش زیر پوستی میزنه،واقعا دماغم خیلی بد شده من باید چیکار کنم ک مثله اولش بشه??

ببین جن ها جایی عروسی ندارن بری برقصی

این مقاله هم دقیقا برای از بین بردن چربی زیر پوست هست. اگر جوش های چرکی میزنین حتما باید با یک متخصص پوست صحبت بکنید تا درمان بشه و با درمان خانگی تاثیر مطلوبی نداره

سلام دوستانی که مشکلشون حل شده
لطفا به پیوی بنده مراجعه فرمایید
[email protected]

باسلام من استفاده نتیجه هم نگرفتم

Salam mn 1sal pish ye dastgah bename nnose up estefade krdm baes shod yekm gushye damaqam beye samt bad kone yakh asar dare ta chnd vaqt mimune mishe javabbedin kodum rah behtare?

یعنی واقعاتاثیرنداره

یعنی واقعاتاثیرنداره

سلام بخشید این ترکیب زنجبیل باید در اخر حالت خمیر داشته باشه یا محلول؟و اینکه سرکه سیب صنعتی بازم تاثیری داره؟

ببخشید یخم اثر میکنه؟

من چند وقته که دارم از این روش اسفاده می کنم،ولی هیچ جوابی نداد و بینی ام ورم کرده و لکه لکه ای شده است.اصلا به درد نخورد

به نظر من تنها راه بالا بردن اعتماد به نفس خودتونه .
چون کوچیک یا بزرگ بودن بینی یا خود چهره دست هیچ کدوم از ما نبوده . هرجور ک هستین خودتونو دوس داشته باشین . اینجوری موفق ترین . ولی درکل اگه اگه هم از ظاهرتون خیلی ناراضی هستین تنها راهش عمل بینیه.

اين روش جواب ميده ولي بعد يه مدت باز برميگرده به حالت اول 🙁
راستي حتما با آب ولرم بشوريد ..چون بيني داغ شده اگه با آب سرد بشوريد خون دماغ ميشيد..

اين روش هايى كه گفتيد همه براى بينى هاى گوشتى بود پس بينى هاى غضروفى چى ميشه

ببین چقد نظر دادن دوستانمون.اگه در مورد معجزه خدا انقد سوال میکردین؟؟؟در ضمن ب دماغتون دست نزنید بهتره چون ممکنه کوچیکش کنه که اونم بعید میدونم اما مضراتی دیگه داشته باشه

برای دریافت اخبار جدید ایمیل خود را وارد نمایید

کپی کردن قسمت یا تمامی مقاله از “هاو کن یو” تنها با
کسب مجوز امکان پذیر است

کوچک کردن بینی گوشتی بدون نیاز به عمل جراحی یکی از راه هایی است که می‌توان با استفاده از آن بینی خود را کوچک کرده اما زیر تیغ جراحی نروید. در سال‌های اخیر روش های بسیاری برای کوچک کردن یا عمل بینی معرفی شده اند. اما هیچ کدام از آنها به درستی نمی توانند بینی های گوشتی را کوچک کرده و بهبود بخشند.

اما به تازگی روش های جدیدی معرفی شده‌اند که می‌توان با استفاده از آنها بینی های گوشتی و غضروفی را نیز کوچک کرده و با آنها فرم جدیدی داد. روش های بسیاری برای این کار وجود دارد که استفاده از آنها بدون نیاز به عمل جراحی امکان پذیر است. به همین دلیل می توان با خیال راحت از آنها استفاده کرده و به نتیجه دلخواه خود برسید. استفاده از این روش ها عوارض بسیار ناچیزی داشته و هزینه تمام شده آن ها بسیار کمتر از روشهای دیگر خواهد بود.

عمل بینی گوشتی و غضروفی نیازمند روشهای جدیدی است که بتوان بدون عمل جراحی به عنوان فرم جدیدی داده و آنها را زیباتر کرد. از بهترین و کارآمدترین روش های کوچک کردن بینی های گوشتی و غضروفی می‌توان موارد زیر را عنوان کرد :

روش لیفت بینی با استفاده از ژل یکی از انواع روش های مورد استفاده جهت کوچک کردن بینی های گوشتی و استخوانی می باشد. با استفاده از این روش به راحتی می توان زیبایی را به بینی های استخوانی قوزدار و بینی های گوشتی برگرداند. در این روش ماده ای به نام فیلر توسط پزشک متخصص در فرورفتگی ها و قسمت های دارای نقص مانند قوز بینی تزریق می گردد. در نتیجه قسمت های فرورفته و دارای نقص با استفاده از ماده فیلر پر شده و بینی فرمی صاف و یکدست پیدا خواهد کرد

استفاده از این روش برای کسانی که دارای بینی های افتاده هستند بسیار مناسب بوده و همچنین برای افرادی که دارای نوک‌بینی نامناسب می باشند نیز کاربرد دارد. زیرا تزریق ژل علاوه بر رفع مشکلات قوز و افتادگی بینی، می‌تواند باعث بالا رفتن نوک بینی نیز گردد. توجه داشته باشید که همراه با این روش می‌توان از تزریق بوتاکس نیز استفاده کرد. در صورتی که پره های بینی فرد بیمار بزرگ باشد، میتوان استفاده از تزریق بوتاکس می‌توان آنها را کوچک تر نمود. انجام این کار کاملاً بدون درد بوده و تنها در یک جلسه درمان انجام می گیرد. همچنین در این روش نیاز به بیهوشی نبوده و از بی‌حسی موضعی قبل از انجام تزریق استفاده می شود.چطور بینی خود را کوچک کنیم

لیفت بینی با نخ نیز یکی از جدیدترین روشهای کوچک کردن بینی گوشتی و غضروفی بوده و بسیار پرطرفدار است. زیرا این روش بسیار کم هزینه، سریع و بدون عوارض جانبی می باشد و تنها در یک جلسه ۱۵ الی ۳۰ دقیقه انجام میگیرد. این روش نیز همانند روش لیفت بینی با ژل، برای درمان افتادگی بینی و بالا بردن نوک بینی بسیار کاربرد دارد.

برای درمان با استفاده از این روش ابتدا نخ را با استفاده از ابزار مخصوص و بدون برش دادن پوست ، از زیر آن عبور داده و محکم میکند. این نخ ها باعث ایجاد تغییر در نوک بینی و پل بینی می شود و در دراز مدت باعث کلاژن سازی در بینی شده و سبب تغییر فرم بینی می گردد. البته توجه داشته باشید که این نخ جنس نانو بوده و بعد از چند روز در بدن جذب میشود. همچنین این روش نوک بینی، زاویه لب و دهان را باریک تر میکند.

یکی دیگر از روش های کوچک کردن بینی گوشتی و غضروفی استفاده از دستگاه ویبره و حرارت است. توجه داشته باشید که بینی های گوشتی و غضروفی را می توان با استفاده از روش های کوچک کردن بدون عمل جراحی به راحتی فرم داده و زیباتر کرد. استفاده از دستگاه های ویبره و حرارت نیز یکی از بهترین روش هایی است که می توان با استفاده از آن به آسانی فرم بینی را تغییر داد.

استفاده از این روش کاملا بدون درد و کم هزینه بوده و بهترین نتیجه را برای بینی های گوشتی و غضروفی ایجاد خواهد کرد. شما می توانید با خریداری نمودن این دستگاه ها از بازار و استفاده از آن ها در چند جلسه و به مدت یک ماه در منزل، شاهد تغییر در شکل بینی خود باشید. تنها کافیست این دستگاه را بر روی بینی قرار داده و آن را روشن کنید و در بینی خود فرم جدید را ایجاد نمایید.

روش پلاسما یکی دیگر از روش های موثر در کوچک کردن بینی میباشد که برای انجام آن از دستگاه پلاسما جت و پلکسر استفاده می گردد. با استفاده از فرکانسهای قوی دستگاه پلاسما جت، میتوان لیفت بینی و اپیدرم را در تمام قسمت های بینی انجام داد. پلاسما نوعی ماده است که به این حالات مایع و جامد قرار داشته و شبیه به گاز است و در برخورد با پوست سرد می شود.

دستگاه پلکسر نیز مانند دستگاه پلاسما جت است و با استفاده از ماده پلاسما عمل کوچک کردن بینی را انجام میدهد.تنها تفاوت این دو دستگاه در قدرت عملکرد آنهاست.

لیزر درمانی روشی است پس از آن در بسیاری از عمل های زیبایی استفاده شده و طرفداران بسیاری نیز دارد. همچنین از این روش می‌توان برای کوچک کردن بینی های گوشتی و غضروفی نیز استفاده کرد. این روش برای افرادی که می‌خواهند تغییرات کمی را در بینی خود ایجاد کنند بسیار مفید بوده زیرا باعث کوچک شدن شاخک های بینی و جوانسازی پوست آن می شود.

توجه داشته باشید که عمل بینی های گوشتی با لیزر توصیه نمیشود (همچنین بینی های استخوانی خیلی بزرگ). همچنین این روش برای افرادی که دچار شکستگی بینی شده یا پوست خود را برنزه کرده اند و همچنین افرادی که دچار بیماری قند ای یا لخته خون هستند قابل انجام نیست.

شاید برای شما عجیب باشد اما سوهان‌کشیدن یکی دیگر از روش‌های است که می‌توان با استفاده از آن بینی های گوشتی و غضروفی را کوچک کرده و قوز آنها را از بین برد. همچنین از این روش می‌توان برای افرادی که دچار ناهمواریهایی در بینی خود هستند نیز استفاده کرد.

این کار با استفاده از سوهان های فولادی ضد زنگ و با دندانه‌های نرم انجام می شود. البته نوع و اندازه دندانه های سوهان در شرایط مختلف متفاوت است. از سوهان های سوزنی شکل برای صیقل دادن قوز های بزرگ و از سوهان های آج درشت برای صیقل دادن روزهای متوسط استفاده می شود.

همچنین سوهان های با دندانه های نرم نیز برای صیقل دادن نهایی به کار می رود. به طور کلی سوهان کشیدن به دو صورت باز و بسته انجام شده و تنها در روش بسته از بی حسی موضعی استفاده می گردد.

بعد از کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید تا علاوه بر به دست آوردن نتیجه بهتر ، ماندگاری عمل نیز طولانی تر باشد.

در کل انجام عمل کوچک کردن بهتر است تنها در افراد بالاتر از ۳۰ سال انجام شود.

روش های توضیح داده شده در این مطلب جهت کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی برای همه افراد قابل استفاده نبوده و باید دارای شرایطی باشند تا بتوانند از این روش ها استفاده کنند.

بهترین روش کدومه برای عمل زیبایی بینی هست؟

بهترین روش همان جراحی است و تمامی روش های ذکر شده در بالا موقتی هستند

و بهترین حالت و هزینه اش هم بگین و آیا چراحی بهتره یا همین روشی که شما میگین و کدوم دکتری رو تصویه مکینین ؟

به نظرم جراحی بهتر باشه
من خودم دماغم از بچگی خوش فرم وباریک وبدون غوز بود اما بعد از اینکه رفتم تکواندو بر اثر ضربه پا تغییر فرم داده می خوام جراحی کنم به نظرتون روش بهتری هست؟

بله جراحی بهترین گزینه و دائمی می باشد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

مجله زیبایی و سلامت “زیبا بمان” با هدف تولید محتوا در حوزه جراحی های زیبایی و آرایشی و سلامت و بالا بردن سطح اطلاعات و دانش مخاطبان در این حوزه آغاز به کار نموده است . این مطالب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید.محتوای درج شده در این سامانه، متناسب با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

تمامی حقوق برای وب سایت زیبا بمان محفوظ است.

ایران وی – مجله تفریحی سرگرمی

کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی در خانه شما با استفاده از دستور العمل زیر میتوانید دماغ گوشتی و استخوانی خود را به روش خانگی و طب سنتی کوچ کنید البته ناگفته نماند که این روش در هر شخص و بسته به مدل دماغ فرد نتیجه متفاوتی خواهد داد اما به هرحال این یک روش تایید شده است .

کوچک کردن بینی یکی از بزرگترین دغدغه هایی است که امروزه اکثریت مردم با آن مواجه هستند اما با روش هایی ساده می توانید بینی خود را تا حدود زیادی به فرم دلخواهتان درآورید.
اگر هزینه گزاف اعمال جراحی زیبایی بینی را ندارید؟ اگر از عوارض اعمال جراحی بینی می ترسید؟ اگر میخواهید بدانید چطور بدون عمل جراحی بینی خود را کوچک کنیم؟! میخواهید بهترین و سریع ترین روش کوچک کردن بینی را بدانید؟

ما روش جادویی کوچک کردن بینی به طور طبیعی و در خانه را به شما پیشنهادمیکنیم. این روش جادوئی جهت کوچک کردن بینی و خوش فرم کردن طبیعی آن به کار میرود.چطور بینی خود را کوچک کنیم

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که از ظاهر بینی خود راضی نیستید و به نظرتان بزرگ است، به جای رفتن زیرتیغ جراحی با این محلول خانگی بینی خود را به سرعت کوچک کنید.

بسیاری از افراد در اثر جراحی بینی توسط افراد غیر متخصص با انواع مشکلات مواجه می شوند و برای تمام عمر زیبایی ظاهری بینی آنها از دست می رود و یا دچار تنگی نفس می شوند.
گفتنی است شما با استفاده از یک محلول خانگی می توانید باعث کوچک کردن بینی گوشتی شوید و به راحتی چربی های اضافی روی بینی رااز بین برده و به ظاهری زیبا و بینی قلمی دست یابید.


زیباترین مدل بینی برای زن برای عمل جراحی

 

برای درست کردن محلول کوچک کردن بینی به یک قاشق چایخوری خمیر دندان، یک قاشق چایخوری زنجبیل تازه و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب نیاز دارید. شما با استفاده از این محصول میتوانید نوک بینی و بالای بینی خود را به روش خانگی و بدون عمل کوچک کنید .

طرز استفاده از محلول گیاهی کوچک کردن بینی

تمام مواد را با هم مخلوط مخلوط کنید و آنگاه به مدت ۳۰ دقیقه بر روی بینی خود قرار دهید، قبل از استفاده از محلول، بینی را با آب و صابون شسته و خشک کنید.

پس از نیم ساعت ترکیب را توسط آب گرم از روی بینی خود پاک کنید و نیز می توانید از کرم مرطوب کننده برای جلوگیری از خشکی پوست خود استفاده کنید.

در صورت استفاده روزانه از این محلول می توانید در عرض کمتر از ده روز تفاوت را در شکل ظاهری بینی خود احساس کنید، اگر در حین استفاده از آن احساس سوزش یا قرمزی در بینی خود کردید، در دفعات بعدی میزان زنجبیل را در ترکیب کاهش دهید.

افرادی که از این ترکیب استفاده کرده اند در یک بازه زمانی کوتاه دارای یک بینی خوش فرم و کشیده شده اند بدون اینکه متحمل درد و هزینه بالای جراحی زیبایی بینی شوند.

 

زیباترین مدل بینی برای زن برای عمل جراحی

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

براقوز بینی هم مؤثرهست آیا؟؟

سلام دوستان خواهشن جواب بدین چون خیلی لازم دارم سرکه.. جداست با سیب . یانه اب سرکه سیب رو میگه یا خود سرکه و سیب رو میگه.. خواهشن جواب بدین

با سلام ، منظور سرکه ای هست که از سیب گرفته شده باشه

ناموسن تو خیلی خوبی داش میخوای آب سیب رو با سرکه قاطی کنی؟؟؟؟؟؟؟ یعنی تا الان اسم سرکه سیب به گوشت نخورده؟؟؟؟؟؟؟
ناموسن رو دستت نیست مشتی 😀

خخخخخخخ

سلام اگه کسی میدونه به منم بگه چجوری میشه بدون جراحی بینی استخوانی را کوچیک کرد

سلام عزیزم میتونی از کرم های کوچک کننده بینی یا گیره های کوچک کننده استفاده کنی حتما نتیجه میدع

سلام نوک بینیم یکم افتادست هزینه جراحی رو ندارم با این ترفند میشه نوک بینمو درست کنم تو رو خدا جواب بدین

بله میشه من که جواب گرفتم اگه نوکش گوشتیه

والا الان ی پنج روزع استفادع میکنم اصن تاثیری ندارع

اصن تاثیر نداره تازه بزرگ ترم شده

سلم.روزتون بخیر…ببخشید شما تا بحال کسیو دیدین ک انجام داده باشه و کم یا زیاد نتیجه گرفته باشه؟؟؟

سلام این ترکیب حالت خمیری درمیاد یا نه من درست کردم یکم شل شده

اگه شل شده مقداری دیگه پودر زنجبیل بریز تا خمیری بشه

ممنون

چطور بینی خود را کوچک کنیم

روی قوز بینی هم تاثیر میذاره کسی میدونه ؟؟

خیر فقط بینی گوشتی

من از این روش به مدت پنج روز استفاده کردم.. اما بینیم هیییچ تغییری نکرده..خواهش میکنم جواب بدید..
اگه ادامه بدم جواب میگیرم یا اگه تو روزای اول تاثیر نداشته دیگه تاثیر نداره؟؟؟

با سلام ، دوست عزیز این روش ها همانند عمل زیبایی بر روی هر نوع بینی تاثیر خاص خودش رو داره بطور مثال ممکنه شما در طولانی مدت از این روش جواب بگیرین و یکی زودتر و دیگری شاید با این روش هیچ تاثیری رو حس نکنه ، در عمل زیبایی بینی هم همینطور هست هیچکس نمیتونه ادعا کنه عمل زیبایی بینی رو همه افراد بصورت عالی جواب میده و بلکه هستند افرادی که حتی بشدت از نتیجه عمل ناراضی هستند .
این مورد بصورت مستقیم با نوع بینی ( عقابی ، گوشتی و …) و حتی خواص مثل میزان اثر پذیری خارجی و خاصیت الاستیکی بینی شما دارد .

بینی استخوانی هم با این روش کوچیک میشه؟
نوک بینی چطور اگه پایین باشه درست میشه یا حداقل بهتر از قبل میشع؟

مطالب جدید

عکس جدید شبنم قلی خانی با شوهرش داخل ماشین لاکچری ایشان!


عکس الیکا عبدالرزاقی تو بغل برادرزاده اش

علت درگذشت محمد رضا شجریان خسرو آواز ایران چه بوده است؟

دانلود مداحی چه فراقی من ایرانم و تو عراقی نوحه زیبای…

عکس متفاوت شبنم قلی خانی در حال قایق سواری در رامسر

تست کرونای ترامپ مثبت اعلام شد او و همسرش ملانیا ترامپ…


عکس پروفایل دخترونه با گیتار ژست های مختلف!

عکس پروفایل دخترونه پاییزی بیش از 124 تصویر دختر پاییز فوق…

عکس پروفایل دخترونه غمگین بیش از 120 تصویر زیبا فاز…

عکس پروفایل دخترونه شاد 132 تصویر فوق العاده زیبا با ژست…


خرید ماست ساز پونته


این ست نوزادی رو برای یلدا باتخفیف بخر

کوچک کردن بینی یکی از مواردی است که بسیاری از افراد و به ویژه جوانان به دنبال آن هستند‎

 

کوچک کردن بینی یکی از مواردی است که بسیاری از افراد و به ویژه جوانان به دنبال آن هستند و از جراحی برای کوچک کردن بینی استفاده می کنند. در این مطلب روش هایی برای کوچک کردن بینی معرفی می شوند.چطور بینی خود را کوچک کنیم

 

اگر نمی خواهید جراحی کنید اما بینی کوچک می خواهید، روش هایی در این زمینه پیشنهاد می شود که در ادامه مطلب به آن ها اشاره می کنیم. بعضی سوال می کنند آیا بدون جراحی می توان بینی را کوچک کرد؟ باید گفت تا حدودی می توان این کار را انجام داد.

 

کوچک کردن بینی با زنجبیل

زنجبیل یکی ازموثرترین مواد برای ازبین بردن چربی قسمت های مختلف بدن است. پودر زنجبیل همچنین می تواند درکنار چربی بینی، چربی دیگر قسمت های بدن را رفع کند. البته باید توجه کرد که این ترفند تنها روی بینی های گوشتی و چربی دار قابل انجام است.

  

نحوه استفاده

مقداری زنجبیل را پودر و سپس به آب اضافه کنید. 

ماده مخلوط را روی پوست بینی خود بمالید. دقت کنید که دفعات اول این مخلوط می تواند مقداری سوزش به همراه داشته باشد. برای جلوگیری از تماس زنجبیل با چشمان خود، پلک هایتان را ببندید.

 

پس از قرار دادن ماده روی بینی، چند دقیقه (تا حدی که سوزش به شما اجازه داد) صبر کنید. سپس مخلوط را با استفاده از دستمال پاک کنید.

 

می توانید برای بیشترشدن تاثیر ازخمیر دندان نیز استفاده کنید. 

تاثیر این ترکیب را می توانید پس از دو هفته استفاده مداوم از آن مشاهده کنید.

  

کوچک کردن بینی با استفاده از یخ

می دانید که سرد شدن باعث منقبض شدن هر جسمی می شود. بینی نیز از این موضوع مستثنا نیست. سرد کردن ناحیه بینی به هر روش باعث می شود که حجم آن کاهش یابد.

  

نحوه استفاده

مقداری یخ درپلاستیک بریزید و برای 10 دقیقه مداوم روی بینی خود قرار دهید. این کار را سه بار در روز و برای چند هفته ادامه دهید تا نتایج مثبت را مشاهده کنید.

  

کوچک کردن بینی با استفاده از بخور

یکی دیگر از روش های موثر کوچک کردن بینی استفاده از بخور است. بخار آب با ورود به منافذ پوست صورت باعث خروج چربی ها و افزایش سوخت و ساز پوست بینی می شود.

 

نحوه استفاده

بینی خود را به مدت 5تا 20 دقیقه بخور دهید. 

هنگام بخور با انگشتان خود بینی را ماساژ دهید تا چربی های زیر پوستی خارج شود.

 

پس از اتمام بخور به صورت ترکیبی مقداری یخ را که در مرحله قبل توضیح دادیم روی بینی قرار دهید.

 

نکته:توجه کنید که مدت تاثیر این روش فقط چند ساعت است. این روش را مدام تکرار نکنید (بیشتر از 2بار در هفته) چرا که در بعضی از موارد باعث شل شدن پوست بینی خواهد شد.

 

سرد کردن ناحیه بینی به هر روش باعث می شود که حجم آن کاهش یابد‎

 

دستگاه های کوچک کننده بینی واقعی است؟ 

چطور بینی خود را کوچک کنیم

شک و تردید زیادی درباره عملکرد دستگاه های کوچک کننده بینی وجود دارد ونتایجی که از این دستگاه ها گرفته شده، متفاوت است. پد فرم دهنده این دستگاه ها روی بینی قرار می گیرد و دستگاه به یک منبع انرژِی (باتری یا برق) متصل است و از این طریق به بینی لرزش وارد می کند.

  

ژل کوچک کننده بینی

این روش با استفاده از ژل مخصوص و بی خطری به نام هیالورونیک اسید انجام می گیرد؛ اما شاید برای شما هم این سوال ایجادشده باشد که چطور می توان با این روش بینی را کوچک کرد؟

 

این ژل با سرنگ بسیار ظریفی به بینی تزریق می شود و با تخصص و تبحر پزشک، بینی مراجعه کننده فرم و حالت می گیرد و کوچک می شود. این روش عوارض کمتری نسبت به جراحی دارد. کبودی و تیرگی های ناحیه زیر چشم و صورت در این نوع روش کمتر است؛ با این حال توصیه می شود پس از انجام تحقیقات و بررسی های لازم و در صورت صلاحدید پزشک متخصص به این روش پرداخته شود.

  

ژل هیالورونیک اسید به دلیل این که از موادی تشکیل شده است که با ساختار طبیعی بدن سازگاری دارد، عوارض کمتری در بدن ایجاد می کند.

 

از دیگر مزیت های این نوع درمان می توان به تأثیرات سریع آن اشاره کرد. با تزریق ژل در قسمت های مشخص ازجمله انحراف تیغه بینی، بلافاصله تأثیرات آن را مشاهده خواهید کرد.

 

درد کم، هزینه مناسب و نداشتن دوره نقاهت را می توان از مزیت های بارز این روش به شمار آورد.

 

منبع : khorasannews.com

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


طراحی و بازسازی فضای داخلی


قابلیت افزودن لباس حین شست و شو


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف

دستگاه خانگی ماست ساز با قیمت فوق العاده


کلکسیون فرشهای مدرن و کلاسیک برای خرید


اصلاح طرح لبخند و زیبایی دندان


قاعدگی دردناک زنان و دختران


اصلاح طرح لبخند با کمک ارتودنسی


گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها


جدیدترین مدلهای طرح برجسته فرش

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چطور بینی خود را کوچک کنیم
چطور بینی خود را کوچک کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *