چطور تلگرام خود را آپدیت کنیم

 
helpkade
چطور تلگرام خود را آپدیت کنیم
چطور تلگرام خود را آپدیت کنیم

پیام‌ رسان telegram یک سرویس بسیارعالی است که کاربران آن می‌توانند پیام‌ها، تصاویر،

ویدئوها و اسناد و … را در امنیت کامل بین همدیگر رد و بدل کنند. تلگرام برای اندروید،

آی او اس، ویندوزفون مک، لینکوکس، و نسخه تحت وب (مرورگر) در دسترس است و

شما میتوانید با هریک از موارد گفته شده از Telegram استفاده کنید.

کاربران Telegram امکان تبادل پیام، عکس، ویدیو و فایل تا حجم ۱٫۵ گیگابایت را دارند. 

چطور تلگرام خود را آپدیت کنیم

تلگرام توسط دو برادر با نام‌های پاول دورف و نیکلای دورف به بازار آمد.

این دو برادر روسی هستند ولی خود تلگرام در کشور روسیه قرار ندارد.

یکی از بهترین اقدامات telegram مبارزه با محتوای مستهجن است که مالکان این شبکه

اجتماعی با هرگونه کانال های سیاسی ( مانند داعش و گروهک های تروریستی ) و کانال

های مستهجن مبارزه میکنند و آن ها را حذف میکند.

در این بروزرسانی بیشتر روی نظرسنجی‌ها کار شده است.

نظرسنجی‌های عمومی، چند جوابی و آزمونی

مرحله اول : وارد نرم افزار « بازار » شوید و در نوار پایین صفحه بر روی گزینه « برنامه های من » کلیک کنید.

مرحله دوم : صفحه برنامه های من ، برایتان نمایش داده خواهد شد. در این صفحه باید به قسمت « به روز رسانی ها » مراجعه کنید.

مرحله سوم : حال صفحه ای به شما نمایش داده می‌شود که در آن برنامه هایی که نیاز به آپدیت دارند لیست شده اند. نرم افزار telegram را بیابید و بر روی گزینه « به روز رسانی » که در مقابل آن وجود دارد، کلیک کنید.

اگر شما به اینترنت دسترسی داشته باشید ، پس از مدتی با پیام نصب آپدیت telegram رو به

رو می‌شوید و با کلیک بر روی گزینه « Instal » ، آپدیت این نرم افزار برای شما ثبت می‌شود.

مرحله اول : وارد نرم افزار پلی استور گوگل شوید و در نوار بالای صفحه بر روی گزینه علامت سه خط افقی کلیک کنید.

 مرحله دوم : در منوی باز شده بر روی گزینه « My apps & games » کلیک کنید.

مرحله سوم : در صفحه جدیدی که برایتان نمایش داده می‌شود، نرم افزار telegram را بیابید و بر روی گزینه « Update » که در مقابل آن قرار دارد کلیک کنید تا نرم افزار به طور خودکار آپدیت شود.

 مرحله اول : وارد نرم افزار اپ استور اپل شوید و در نوار پایین صفحه بر روی گزینه «Updates» کلیک کنید.

مرحله دوم : در صفحه جدیدی که برایتان نمایش داده می‌شود، نرم افزار telegram را بیابید و بر روی گزینه « Update » که در مقابل آن قرار دارد کلیک کنید تا نرم افزار به طور خودکار آپدیت شود.

منبع : سایت yjc.ir

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

میتونیم با استفاده از نرم افزار « Google Play Store »، نرم افزار تلگرام رو تو گوشی های اندروید آپدیت کنیم که به ترتیب مراحل زیره

– وارد نرم افزار پلی استور گوگل شوید و در نوار بالای صفحه بر روی گزینه علامت سه خط افقی کلیک کنید.

– در منوی باز شده بر روی گزینه « My apps & games » کلیک کنید.

– در صفحه جدیدی که برایتان نمایش داده می‌شود، نرم افزار تلگرام را بیابید و بر روی گزینه « Update » که در مقابل آن قرار دارد کلیک کنید تا نرم افزار به طور خودکار آپدیت شود.

 پیام رسان تلگرام رو در سیستم عامل آی‌او‌اس، از طریق نرم افزار «App Store» آپدیت میکنیم، که به ترتیب مراحل زیره

چطور تلگرام خود را آپدیت کنیم

– وارد نرم افزار اپ استور اپل شوید و در نوار پایین صفحه بر روی گزینه «Updates» کلیک کنید.

– در صفحه جدیدی که برایتان نمایش داده می‌شود، نرم افزار تلگرام را بیابید  

و بر روی گزینه « Update » که در مقابل آن قرار دارد کلیک کنید تا نرم افزار به طور خودکار آپدیت شود.


4.5k سوال


6.1k پاسخ


51 دیدگاه


805 کاربر


ندیم نجم آبادی
۰۴ دی ۹۹ ساعت ۱۴:۵۵یک دیدگاه

دوازدهمین و آخرین آپدیت عمده‌ی Telegram در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. از تازه‌های تلگرام ۷.۳ باید به چت صوتی و امکانات ویرایشی جدید اشاره کنیم.

آرمین ذوالفقار
۱۳ آبان ۹۹ ساعت ۱۶:۳۷دیدگاهتان را ثبت کنید

چطور تلگرام خود را آپدیت کنیم

جدیدترین آپدیت تلگرام منتشر شد. در به روزرسانی جدید telegram، قابلیت پین همزمان چند پیام و ارسال فایل صوتی به صورت پلی لیست اضافه شده است.


بهنام قرجه لو
۲۹ مرداد ۹۹ ساعت ۱۹:۲۵۶ دیدگاه

اپلیکیشن تلگرام بالاخره قابلیت تماس تصویری گروهی را عرضه کرد. این قابلیت در جشن هفت سالگی این نرم افزار افزوده شده و به زودی فعال خواهد شد.

مصطفی معصوم‌پور
۰۵ مرداد ۹۹ ساعت ۱۶:۰۵یک دیدگاه

تلگرام ۶.۳ بتا منتشر شد. در این نسخه از Telegram شما می‌توانید به جای عکس پروفایل، ویدیو قرار بدهید. در ادامه با ویژگی‌های آپدیت جدید تلگرام آشنا می‌شوید.


دانیال حجاری
۰۴ تیر ۹۹ ساعت ۲۰:۰۵۴ دیدگاه

قابلیت تماس تصویری تلگرام به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به تازگی امکان برقراری تماس ویدیویی در آپدیت بتای Telegram iOS فراهم شده است.


رضا آقامحمدی
۱۷ خرداد ۹۹ ساعت ۱۴:۱۵۷ دیدگاه

ورژن جدید تلگرام – Telegram دقایقی پیش منتشر شد و مانند تمام آپدیت های این شبکه اجتماعی محبوب، شاهد اضافه شدن قابلیت‌های کاربردی جدیدی نظیر امکان ویرایش ویدیو در نسخه جدید این برنامه هستیم.


معین کریمی
۱۱ فروردین ۹۹ ساعت ۲۲:۱۵۵ دیدگاه

نسخه جدید تلگرام ۶.۰ (Telegram 6.0) منتشر شد. با دانلود آپدیت جدید تلگرام می‌توانید از قابلیت دسته بندی چت ها و یک ابزار تحلیلگر کانال بهره‌مند شوید.


حسین مرادی
۱۱ دی ۹۸ ساعت ۱۸:۵۵۲ دیدگاه

آپدیت جدید تلگرام در نسخه ۵.۱۳ با قابلیت‌های جدیدی چون تنظیمات جدید برای زمان‌بندی پیام، انتخاب کیفیت ویدیو و شناسایی غلط املایی منتشر شد. در ادامه می‌توانید Telegram 5.13 را برای تمامی پلتفرم‌ها دانلود کنید.

مصطفی معصوم‌پور
۲۳ شهریور ۹۸ ساعت ۱۷:۱۰۱۰ دیدگاه

آپدیت جدید تلگرام یعنی تلگرام ۵.۱۱ با قابلیت ارسال پیام‌های زمان‌بندی شده و چند ویژگی جدید دیگر منتشر شده است. در ادامه می‌توانید جدیدترین آپدیت تلگرام را برای تمامی پلتفرم‌ها دانلود کنید.


مصطفی معصوم‌پور
۰۳ تیر ۹۸ ساعت ۰۲:۱۴۹ دیدگاه

آپدیت جدید تلگرام یعنی تلگرام ۵.۸ با ویژگی‌های جدید از راه رسید. نسخه جدید Telegram دارای قابلیت جستجوی افراد بر اساس موقعیت مکانی است. در ادامه می‌توانید جدیدترین آپدیت تلگرام را برای تمامی پلتفرم‌ها دانلود کنید.

سوشال نت مرجع کامل شبکه های اجتماعی

برای دانلود تلگرام اصلی اندروید ورژن 7.3 آپدیت شده چیکار کنیم، چگونه تلگرام را بروزرسانی کنیم از گوگل پلی. در سایت ما نسخه جدید تلگرام اصلی اندروید و آیفون را با لینک مستقیم و مناسب گوشی جدید و قدیمی (اندروید 2.3 و 4) خود نصب کنید.

پیام‌ رسان تلگرام برخلاف رقیب آمریکایی خود یک سرویس بسیار عالی با امنیت بالا است که کاربران آن می‌توانند پیام‌ها، تصاویر، ویدئوها و اسناد و … را در امنیت کامل بین همدیگر رد و بدل کنند. تلگرام برای اندروید، آی او اس، ویندوزفون مک، لینکوکس، و نسخه تحت وب (مرورگر) در دسترس است و شما میتوانید با هریک از دیوایس فوق از Telegram با زبان های مختلف از جمله فارسی استفاده کنید.

کاربران Telegram امکان تبادل پیام، عکس، ویدیو و فایل تا حجم 2 گیگابایت را دارند.  تلگرام توسط دو برادر با نام‌های پاول دورف و نیکلای دورف به بازار آمد. این دو برادر روسی هستند ولی دفتر این پیامرسان بجای روسیه در کشور آلمان است. یکی از بهترین اقدامات تلگرام مبارزه با محتوای مستهجن و خشونت آمیز است که مالکان این شبکه اجتماعی با هرگونه کانال های سیاسی ( مانند داعش و گروهک های تروریستی ) و کانال های مستهجن مبارزه میکنند و آن ها را حذف میکند.

محاله که ایرانی باشی و این پیامرسان و نداشته باشید، شاید قبلا داشتید و حذف کردید و حالا مجدد می‌خواهید اونو نصب کنید، یا دلتون میخواد نسخه فعلی را بروزرسانی کنید، در سایت ما هر وقت نسخه جدید منتشر بشه ما هم لینک مستقیم برای دانلود تلگرام را قرار میدهیم.

چطور تلگرام خود را آپدیت کنیم

چرا باید تلگرام اصلی استفاده کنیم؟

چگونه امنیت تلگرام را افزایش دهیم

گفتگوهای صوتی در گروه‌هاهر یک از گفتگوهای گروهی‌تان را به یک تماس کنفرانسی تبدیل کنید که اعضای گروه بتوانند در هر زمان وارد یا خارج آن شوند.جهت ایجاد گفتگوی صوتی، گزینه «شروع گفتگوی گروهی» را از قسمت بیشتر (…) در پروفایل گروه انتخاب کنید.می‌توانید در هر گفتگوی صوتی تا چند هزار مشترک داشته باشید.با ابزارهای انعطاف‌پذیر برای مدیران، گویندگان و تعداد آن‌ها را مدیریت کنید.

ذخیره‌سازی با کارت‌ SDکارت SD خود را به عنوان وسیله ذخیره‌سازی داده‌های تلگرام انتخاب کنید.

بهبودهای ویرایشدر هنگام مشاهده یک عکس، بر روی نماد قلم بزنید تا آن را ویرایش کرده و دوباره ارسال کنید.در هنگام ویرایش پیام‌ها و عنوان‌ها، ببینید که تا رسیدن به محدودیت تعداد کاراکتر، چند کاراکتر دیگر باقی مانده.

سایه‌های استیکراستیکرها را سریع‌تر دانلود کنید و تا بارگذاری آن‌ها، سایه‌های براقی از آن‌ها را مشاهده کنید.

انیمیشن‌های جدیدهنگام زدن بر روی دکمه «پیام جدید»، باز کردن پروفایل کاربران، یا مدیریت پوشه‌های گفتگو از انیمیشن‌های روان لذت ببرید.تغییر اعداد شمارشگرهای پیام در فهرست گفتگوها، پوشه‌ها، یا رسانه‌های اشتراکی را به صورت متحرک ببینید.

اموجی‌های متحرک بیشتربا ارسال اموجی 🤗🥺🤠🥴🤫🤥🤑🤩🤭☠️🔍🔎💤✨⚡️⭐️🦾 یا 💪 بدون هیچ متنی، اموجی‌های متحرک جدید را مشاهده کنید.

در نسخه اندروید تلگرام باید اندروید دستگاه شما حداقل 4.0 باشد و خیلی از گوشی هایی که اندروید 4 به پایین با مشکلاتی مواجه میشوند و از نسخه های جدید نمیتوانند استفاده کنند. شرکت تلگرام بعضی گوشی های قدیمی اندروید را دیگر ساپورت نمیکند و باید تلگرام قدیمی را دانلود کنید. ورژن قدیمی تلگرام برای اندروید 2.3 قابل نصب است. در لینک زیر نسخه رسمی اندروید از طریق فروشگاه گوگل و فایل apk قابل دریافت است، همچنین میتوانید از لینک مستقیم اقدام به نصب کنید.

نسخه : 7.3تاریخ به‌روزرسانی : 3 دی 1399حجم : 51.8 مگابایتنسخه اندروید : 4+سیستم عامل : اندرویدارائه‌کننده : Telegram FZ-LLC رتبه‌بندی محتوا : 12 سال به بالاتعداد نصب در گوگل پلی : 500,000,000+

در نسخه ویندوز تلگرام اصلی میتوانید تمام امکانات نسخه اندروید را داشته باشید که به دو صورت پرتابل و نصبی در دسترس است. اگر میخواهید از یک خط استفاده کنید بهتر است از نسخه نصبی استفاده کنید، چند اکانت دارید پرتابل را دانلود کنید. در لینک زیر میتوانید به صورت مستقیم از سایت رسمی تلگرام اقدام به دریافت کنید. از لینک زیر وارد سایت رسمی شوید وسپس روی دکمه آبی Get Telegram for Windows کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.

تلگرام برای گوشیهای آیفون یا همون سیستم عامل ios هم در دسترس است که خیلی از کاربران معتقد هستند تلگرام توجه بیشتری به این نسخه دارد و تمامی امکانات جدید معمولا برای ios زودتر از اندروید می آید. شما میتوانید تلگرام جدید آیفون را از لینک زیر دریافت کنید.

نسخه : 7.3تاریخ به‌روزرسانی : 3 دی 1399حجم : 167.2 مگابایتسیستم عامل : Iosارائه‌کننده : Digital Fortress LLCرتبه‌بندی محتوا : 17 سال به بالا Requires iOS 9.0 and watchOS 5.0 or later

تمامی محتوای سایت طبق قانون جمهوری اسلامی ایران می‌باشد

آپدیت جدید تلگرام به شما اجازه می دهد که برای تصویر پروفایل، از ویدئو استفاده کنید. تلگرام با اختلاف زیاد از رقبا از لحاظ ویژگی های مختلف، اخیرا یک آپدیت جدید منتشر کرده است که چندین ویژگی جدید را به کاربران ارائه می دهد، مانند آپلود کردن ویدئو به عنوان عکس پروفایل.

خب، قطعا می دانید که واتساپ یکی از پرکاربردترین پیام رسان های سریع در کل پلتفرم ها محسوب می شود. اگرچه که تلگرام ویژگی های بسیار بیشتری دارد.

تلگرام ویژگی های بسیار زیادی دارد که آنها را در واتساپ پیدا نمی کنید. مثلا اگر دقت کرده باشید ویژگی حالت تاریک یا همان Dark Mode هم قبل از اینکه توسط واتساپ ارائه شود، در تلگرام وجود داشت.

اگر بخواهیم در مورد ویژگی های دیگر تلگرام صحبت کنیم، این است که به کاربران اجازه می دهد که برای پروفایل خود، ویدئو آپلود کنند. می توانید عکس ثابت خود را با یک ویدئوی مورد علاقه جایگزین کنید، از خودتان در حال انجام یک کار فیلم بگیرید، یا چشمک بزنید یا با افرادی که عکس شما را می بینند، دست تکان دهید. این ویژگی کم و بیش به عکس های گیف که توئیتر چند سال قبل برای قرار دادن روی پروفایل ارائه داد، است.

جدیدترین آپدیت همچنین ویژگی People Nearby یا افراد نزدیک را ارتقا داده است. این ویژگی فاصله شما با هر مخاطب را که قصد دارد به شما برسد را نشان می دهد.

چطور تلگرام خود را آپدیت کنیم

برای استفاده از این ویژگی، وارد قسمت مخاطبان یا contacts> پیدا کردن افراد نزدیک یا Find People Nearby شوید و روی “من را قابل رویت کن” یا Make myself visible ضربه بزنید. سپس خود برنامه یک استیکر مربوط به سلام و احوال پرسی به شما پیشنهاد می کند که می توانید از طریق آن گفتگو را آغاز کنید.

یکی از ویژگی های جذاب دیگری که در آپدیت تلگرام معرفی شده است، معرفی عکس های خیلی ریز یا mini-thumbnails است. با کمک این ویژگی، یک عکس ریز از هر تصویری که توسط مخاطب برای شما ارسال شده است، بدون نیاز به باز کردن پیام ظاهر می شود.

این ویژگی است که طرفداران اندروید عاشق آن هستند. اپدیت جدید تلگرام مخصوصا برای اندروید، یک موزیک پلیر با طراحی خاص دارد که آیکون های جدید و لیست موسیقی قابل گسترش در آن قرار گرفته است.

علاوه بر آن، یک دکمه جداگانه، کنترل تکرار و ترتیب را در اختیار شما قرار می دهد. ویژگی های دیگری که به این آپدیت اضافه شده است، شامل صاف کننده پوست (یک ویژگی محبوب و مشهور به حالت زیبایی در گوشی های اندروید)، ویرایشگر داخل برنامه که برش و چرخش ویدئو را ممکن می کند، فیلتر یا مسدود کردن رسیدن پیام از افراد غیر مخاطب و ساپورت سه حساب تلگرام روی دسکتاپ.

تلگرام یکی از مشهورترین سرویس های پیام رسان است که مخاطبان زیادی آن را به اشتراک می گذارند و ویژگی های خوب آن، باعث شده است که به یک پلتفرم ارتباطی محبوب برای بسیاری از افراد در سال های اخیر تبدیل شود.

همه آپدیت های تلگرام، ویژگی های جدیدی ندارند، در بعضی از موارد، بعضی از نسخه ها فقط برای عملکرد بهتر و رفع باگ است. البته به این معنا نیست که نباید آن را نصب کنید، بلکه باید هر آپدیت تلگرامی را نصب کنید. تنها کاری که برای آپدیت کردن تلگرام نیاز دارید، این است که با موبایل اندروید یا ios خود به اینترنت وصل باشید.

۱۲ اپلیکیشن ضروری که هر کاربرد اندروید در ایران نیاز دارد

ساده ترین روش این است که تلگرام اندروید را از اینجا یا از اینجا دانلود کنید و آن را نصب کنید خود به خود تلگرام اپدیت می شود. می توانید از روش زیر هم استفاده کنید:

برای آپدیت کردن تلگرام روی دستگاه اندروید، مراحل زیر را به سادگی دنبال کنید:

۱-اول باید فروشگاه بازی گوگل یا Google Play Store را باز کنید، برای این کار باید منوی اصلی موبایل را باز کنید و آن را انتخاب کنید.

۲-زمانی که داخل فروشگاه هستید، به بالای صفحه بروید و در قسمت جستجو، Telegram را تایپ کنید.

۳-سپس از بین همه اپلیکیشن ها که قرار گرفته است، اپلیکیشن اول همانی است که قصد آپدیتش را دارید.

۴-در نهایت روی صفحه توضیحات برنامه تلگرام خواهیم بود، در صورتی که نسخه جدید موجود بود، گزینه آپدیت را می بینید، روی آن کلیک کنید و اجازه دهید که فایل به طور اتوماتیک آپدیت شود. در نتیجه تلگرام روی موبایل اندروید آپدیت خواهد شد.

۸ تا از جالب ترین برنامه های گوشی آیفون که حتما باید داشته باشید!

از اینجا آن را دانلود کنید و نصب نمایید یا اینکه برای آپدیت کردن تلگرام در ios مانند اندروید، باید این کار را از طریق اپ استور انجام دهید، فقط مراحل زیر را برای بروزرسانی کردن تلگرام انجام دهید:

۱-منوی اصلی موبایل خود را باز کنید و روی اپ استور ضربه بزنید.

۲-سپس وارد گوشه سمت راست و پایین صفحه شوید و روی گزینه “آپدیت” کلیک کنید، بعد از انجام این کار وارد صفحه ای می شوید که لیستی از همه اپلیکیشن ها روی آن موجود است.

۳-اکنون فقط باید به دنبال برنامه تلگرام بگردید و به سمت راست نگاه کنید، زیرا اگر هر آپدیت موجودی را یافتید، گزینه آپدیت را مشاهده خواهید کرد، در چنین حالتی روی آن بزنید و منتظر باشید که موبایل آپدیت را انجام دهد.

۱-در گوشی موبایل خود، وارد بخش setting یا تنظیمات شوید.

۲-سپس دنبال گزینه امنیت یا security بگردید که نام این گزینه در نسخه های مختلف، فرق دارد و ممکن است با عنوان تنظیمات پیشرفته یا Advanced Settings ظاهر شود، در هر حال وارد آن شوید و امنیت یا security را انتخاب کنید.

۳-گزینه برنامه از منبع ناشناخته یا Apps of Unknown Origin را فعال کنید و سپس مجددا نصب کنید.

سپس از شما اجازه می گیرد که آخرین آپدیت برنامه تلگرام را نصب کنید، آن را بپذیرید و در عرض چند دقیقه، تلگرام جدید را می توانید روی گوشی هوشمند خود استفاده کنید، پیشنهاد می شود که اتصال شبکه وایفای را برای آپدیت سریع تر استفاده کنید.

آیا گوشی را آپدیت کنیم؟ (اگر نکنیم چه می شود؟)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای اتصال هر کامپیوتری به اینترنت یا باید دانگل وای فای داش…

خیر. ضمنا نسخه اندروید حرفه ای شون داخل وبسایت های فارسی هست…

بخاطر این هست که باید دانلود منجر رو به صورت کامل حذف کنید (…

سلام بله مشکلی نیست مثل فایل های معمولی هست…

سلام چه تعداد نفر باید من را ریپورت (مسدود)بکنند که اکانتم ا…

چطور تلگرام خود را آپدیت کنیم

آموزش برنامه نویسی

آموزش فتوشاپ

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان آلمانی

اپلیکیشن آموزش زبان

روش یادگیری زبان

مرکز کاشت مو

مرکز جراحی بینی

افزایش اعتماد به نفس

روشهای موفقیت

طرز تهیه کیک و شیرینی

طرز تهیه انواع قهوه

طرز تهیه دسر و گلاسه

هنر فردی

خرید بازی

سلامتی زیبایی

کلیه حقوق متعلق به وب سایت جالب آموز

 

در حال حاضر به طور فزاینده ای محبوب پیام های فوری برای رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه است. یکی از مشهورترین نمایندگان این نرم افزار، Telegram است. در حال حاضر، برنامه توسط توسعه دهنده پشتیبانی می شود، خطاهای جزئی دائما اصلاح می شوند و ویژگی های جدید اضافه می شوند. برای شروع نوآوری، باید به روز رسانی را دانلود کرده و نصب کنید. این همان چیزی است که ما در زیر بحث خواهیم کرد.

محتوا

همانطور که می دانید، Telegram در گوشی های هوشمند در حال اجرا iOS یا Android و در رایانه کار می کند. نصب آخرین نسخه برنامه بر روی رایانه یک فرایند نسبتا آسان است. از کاربر نیاز به انجام چند اقدام:

چطور تلگرام خود را آپدیت کنیم

در صورتی که یک به روز رسانی به این دلیل برای هر دلیلی غیرممکن باشد، توصیه می شود به سادگی دانلود و نصب آخرین نسخه دسکتاپ Telegram از سایت رسمی. علاوه بر این، بعضی از کاربران نسخه قدیمی Telegram به دلیل قفل ها کار خوبی نمی کنند، که به دلیل آن نمی توان آن را به طور خودکار به روز کرد. نصب دستی از آخرین نسخه در این مورد به نظر می رسد این است:

دستورالعمل های دقیق برای انجام این فرایند را می توان در مقاله در لینک زیر یافت. توجه به روش اول و پیگیری راهنمای، با شروع از مرحله پنجم.

جزئیات بیشتر: نصب Telegram بر روی کامپیوتر

تعداد زیادی از کاربران نصب می شوند تلگرام در iOS یا پلت فرم آندروید. برای نسخه موبایل برنامه، به روز رسانی نیز به طور دوره ای منتشر می شود، همانطور که در یک برنامه کامپیوتری اتفاق می افتد. با این حال، روند نصب نوآوری کمی متفاوت است. بیایید نگاهی کلی به دستورالعمل کلی برای هر دو سیستم عامل فوق ذکر کنیم، زیرا دستکاری های اعدام تقریبا یکسان هستند:

همانطور که می بینید، صرف نظر از پلت فرم استفاده شده از Telegram بروز رسانی به نسخه جدید، چیزی دشوار نیست. تمام دستکاری ها فقط چند دقیقه انجام می شود و کاربر نیازی به دانش یا مهارت های اضافی برای مقابله با این کار ندارد.

چطور تلگرام خود را آپدیت کنیم
چطور تلگرام خود را آپدیت کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *