چطور حساب خود را در اینستا حذف کنیم

 
helpkade
چطور حساب خود را در اینستا حذف کنیم
چطور حساب خود را در اینستا حذف کنیم

روش ها [بر روی روش مورد نظر کلیک نمایید ]

روش حذف اکانت اینستاگرام از طریق مرورگر وب

اینستاگرام از جمله پر طرفدار ترین برنامه های مجازی انتشار عکس می باشد که کاربران فوق العاده زیادی را به خود اختصاص داده تا بتواند موفقیت های زیادی را در زمینه رقابت با سوشیال ها کسب کند تا جایی که می توان از آن به عنوان یک عاداته روزانه کاربران نام برد.

اما خب علی رغم محبوب بودن آن خیلی وقت ها کاربران بنابر دلایلی حالا شاید شخصی و شاید نیز عمومی مثل کسانی که اقدام به دیلیت اکانت تلگرام خود می کنند بخواهند از این شبکه دور باشند و آن را در لیست حذف شده های خود قرار دهند و این بدین معنی می باشد که وقتی اقدام به این کار میکنیم باید توجه داشته باشیم که این کار ما سبب حذف شدن کامل پست ها ، کامنت ها و … خواهد شد و بدین منزله می باشد که هیچ کاربری دیگر در اینستاگرام شما را پیدا نخواهد کرد.

چطور حساب خود را در اینستا حذف کنیم

تا چندی پیش امکان اینکه از داخل خود اپلیکیشن اینستاگرام اکانت خود را حذف کنید فراهم نبود ، به همین دلیل باید از طریق سایت instagram برای حذف اکانت اینستاگرام خود اقدام میکردید ، اما در آپدیت های جدید این اپ امکان حذف از داخل خود برنامه پیاده سازی شد که در ادامه برای شما آن را بیان خواهیم کرد :

اول از همه وارد برنامه اینستاگرام شوید و به قسمت پروفایل خود مراجعه کنید سپس با توجه به تصویر شماره 1 روی آیکون گوشه برنامه کلیک کنید.

تصویر شماره – حذف اکانت اینستا از گوشی

در ادامه یک اسلاید جدید برای شما باز می شود که با توجه به تصویر شماره 2 روی settings کلیک کنید.

 

تصویر شماره 2 – settings اینستاگرام

طبیعتا با کلیک بر روی settings  برای شما تنظیمات گسترده ای باز می شود اما ما با قسمت help که مطابق تصویر شماره 3 دور آن خط کشیده شده است کار داریم.

تصویر شماره 3 – تنظیمات اینستاگرام

تصویر شماره 4 تنظیمات زیر مجموعه help می باشد که با کلیک بر روی گزینه دوم ( help center) ما به حذف اکانت خود ادامه می دهیم.

تصویر شماره 4 – تنظیمات help اینستاگرام

بعد از اینکه بر روی help center کلیک کردید وارد یک صفحه مروگر خواهید شد ( البته مرورگر خود اینستاگرام ) که طبق تصویر شماره 5 نیاز هست بر روی گزینه  managing your account کلیک نمایید.

تصویر شماره 5 – مدیریت اکانت اینستاگرام

تصویر شماره 6 مارو به مراحل پایانی نزدیک میکنه ، پس روی گزینه دوم یعنی delete your account کلیک کنید.

تصویر شماره 6 – delete instagram account

سپس برای شما صفحه ای باز خواهد شد که شامل دو گزینه می باشد و نیاز هست شما بر روی ( How do I delete my account) گزینه دوم کلیک نمایید تا وارد صفحه دیگر شوید که در گزینه یک بر روی ( the Delete Your Account page ) که با رنگ آبی بلد شده است کلیک کنید.

بعد از این کار نیاز هست وارد اکانت خود شوید ( در کادر های باز شده پسورد و یوزر نیم خود را وارد نمایید)

یک صفحه برای شما باز می شود که از شما دلیل حذف اکانتتان را می پرسد ( منوی کشویی ) یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید ، و در پایین همان کادر دوباره پسورد خود را وارد نمایید و سپس بر روی کادر قرمز کلیک کرده و حساب خود را در آخرین مرحله حذف کنید.

مرحله اول اشاره به این موضوع دارد که در داخل اپ اینستاگرام عنوانی به نام دلیت اکانت وجود ندارد یعنی شما باید همانند حذف اکانت های تگلرام دست به دامن سایت اینستاگرام شوید.

پس با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت اینستاگرام شوید (البته پس از مشاهده کامل آموزش).

اینجا کلیک کنید

 

مرحله دوم در دو صورت می باشد که ابتدا شاید از شما عنوان های ورد (username & password) را بخواهد و شاید نیز مستقیم به اکانت شما متصل شود.

در مرحله سوم وارد قسمت اصلی حذف اکانت یعنی منوی دلیت اکانت خواهید شد.

مرحله چهارم که لول بعدی ما می باشد باید در قسمتی که سوال پرسیده  که دلیل این کار ما (حذف اکانت اینستاگرام) چیست باید یک گزینه زا با کلیک بر روی کادر مشخص شده انتخاب نمایید.

در مرحله پنجم برای شما یک گزینه به عنوان پسورد فعال خواهد شد که با درج پسورد اینستاگرام تان می توانید وارد مرحله آخر حذف اکانت خود شوید.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام مرحله به مرحله

چطور حساب خود را در اینستا حذف کنیم

پس از اینکه پسورد خود را نهایی کردید به قسمت نهایی یعنی کادر قرمز رنگ مراجعه نمایید و بر روی آن کلیک کنید و پس از نمایش اعلان اطمینان بر روی گزینه OK کلیک نموده تا اکانت شما حذف شود.

نحوه دلیت اکانت اینستاگرام

شاید تاکنون برای شما پیش آمده است که بنابر هر دلیلی برنامه اینستاگرام را از گوشی خودتان حذف کنید و بعد از آنکه حذف کردید، متوجه این بشوید که رمز حساب کاربری خود را فراموش کرده اید و به هیچ نحو ممکن قادر به بخاطر آوردن آن نیستید و از طرفی دیگر نیاز به برنامه اینستاگرام و حساب کاربری خود دارید. اما در این وضعیت باید چه کاری را انجام بدهیم؟! آیا باید حساب کاربری جدیدی را در اینستاگرام فراهم سازیم؟! آیا دیگر نمی توانیم حساب کاربری ای که رمز آن را فراموش کرده ایم، استفاده کنیم؟!

لازم به ذکر است که شما خیلی ساده و آسان می توانید حساب کاربری خود را که رمز آنرا فراموش کرده اید را بازیابی کنید. اما فرآیند بازیابی رمز عبور اینستاگرام ساده تر از چیزهایی است که شما تصور آنرا می کنید و به همین دلیل هیچ نیازی به مهارت خاصی نیست. از این رو در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم شما را با آموزش بازیابی رمز اینستاگرام بصورت قدم به قدم آشنا سازیم. همراه ما باشید.

در قدم اول وارد برنامه اینستاگرام شوید و در بخش اول از انتهای صفحه گزینه Log in را انتخاب کنید.

قدم دوم؛ در این بخش باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و اما از آنجائیکه رمز عبور را فراموش کرده اید، باید گزینه Forgot password آبی رنگ را انتخاب کنید.

چطور حساب خود را در اینستا حذف کنیم

قدم سوم؛ در این بخش شما می توانید شماره تلفن، ایمیل و یا آدرس حساب کاربری خود در اینستاگرام را وارد کنید. از این رو ساده ترین روش بازیابی رمز فراموش شده اینستاگرام، وارد کردن آدرس حساب کاربری می باشد. از این رو ID اینستاگرام خود را در این بخش وارد کنید و گزینه Next را انتخاب کنید.

قدم چهارم؛ اینک می توانید حساب کاربری خود را مشاهده کنید که در قسمت زیرین آن دو بخش قرار دارد و شما از این طریق می توانید رمز اینستاگرام خود را بازیابی کنید.به همین دلیل دو گزینه ای که در تصویر ذیل وجود دارند را در ادامه توضیح داده ایم؛

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید، بازیابی رمز اینستاگرام به دو روش پیامکی و یا از طریق ایمیل امکان پذیر است که شما به دلخواه می توانید یکی را انتخاب کنید. اما اگر شما می خواهید از طریق پیامک بازیابی کنید، باید گزینه Send an sms را انتخاب کنید که در این مرحله کد تائیدیه از اینستاگرام برای شماره ای که از قبل در اینستاگرام ثبت کرده اید را دریافت خواهید کرد و باید در کادر خالی وارد کنید تا رمز شما بازیابی شود.

اما دومین روش برای بازیابی رمز اینستاگرام، استفاده از آدرس ایمیلی است که شما از قبل برای حساب اینستاگرام خود درج کرده اید. از این رو بر روی گزینه Send an email را انتخاب کنید. سپس ایمیلی فورا برای شما ارسال خواهد شد که باید در این مرحله وارد ایمیل دریافتی شوید و از طریق گزینه مشخص شده اقدام به بازیابی رمز اینستاگرام کنید. هم اکنون بازیابی رمز اینستاگرام شما با موفقیت به اتمام رسیده است و خیلی ساده می توانید وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید.

فهرست مقاله :[ بر روی گزینه مورد نظر کلیک نمایید]

” مرحله 1 ” برای وارد شدن به صفحه حذف اکانت تلگرام ابتدا بر روی کادر مشخص شده پس از آموزش کلیک کنید تا مستقیما به این صفحه وارد شوید.

” مرحله 2 ” سپس شماره ای که در تلگرام با آن فعالیت می کنید را در قسمت Your Phone Number ، بدون صفر و با گذاشتن کد 98+ وارد کنید. به این شکل “9891212345+” و بعد next را بزنید.

” مرحله 3 ” بعد از آن برای شما کادر دیگری به نام confirmation code(تصویر شماره 1) باز می شود که باید کدی که از طرف تلگرام (تصویر شماره 2 ) برای شما ارسال شده است ؛ را در این کادر دقیق و با حروف کوچک و بزرگ طبق کد وارد کنید.

چطور حساب خود را در اینستا حذف کنیم

کد ارسال شده ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک و اعداد می باشد که باید بدون تغییر در کادر وارد شد.

تصویر 1

 

تصویر 2

” مرحله 4 ” در یک صفحه جدید برای شما سه گزینه نمایان می شود که باید بر روی گزینه «delete account»کلیک کنید.

” مرحله 5 ” در مرحله بعدی کادر آبی رنگ پایین صفحه ( delete my account) را بزنید.

در مرحله بعدی کادری که برای شما باز می شود نیاز هست که بر روی گزینه قرمز رنگ کلیک کنید.

 

اکانت تلگرام شما با موفقیت حذف شد.

صفحه حذف تلگرام

چرا کد دیلیت اکانت telegram برای من ارسال نمی شود ؟

جواب : در ابتدای مراحل شماره را به صورت اشتباه وارد نموده اید و یا اینکه بدون پیش شماره 98+ ثبت نموده اید.

آیا با دیلیت اکانت تلگرام می توانم از ریپورت خارج شوم ؟

جواب :موضوع دیلیت اکانت تلگرام ارتباطی به رفع ریپورتی ندارد.

تمامی اطلاعات من با پاک کردن تلگرام از بین می رود ؟

جواب : بله ، اکانت شما به صورت کلی ریست می شود و تمامی گفتگو های شما حذف خواهد شد.

تمامی مراحل بالا با استفاده از یک ویدیو به صورت مرحله ای نیز توضیح داده شده است :

نحوه دیلیت اکانت تلگرام

با این حال که چندین بار در متن تکرار کردیم که امکان حذف اکانت تلگرام سریع از طریق خود اپ مانند حذف اکانت اینستاگرام وجود ندارد اما شما می توانید با تنظیم خودکار حذف حساب کاربری ، حسابتان را در یک مدت زمان مشخص حذف کنید.

عمده ترین دلیل برای حذف خودکار اکانت تلگرام چیست؟

امکان دارد که شما در یک زمانی تلفن همراه خود و یا سیم کارتی که با آن در تلگرام فعال هستید را گم کنید ، این حذف خودکار به شما کمک میکند که بتوانید بعد از چند وقت حتی اگر سیم کارت یا گوشی تان نیز پیدا نشد مطمن باشید که اکانت شما خودکار حذف خواهد شد.

با توجه به شماره تصاویر و کادر های مشخص شده برای حذف خودکار اقدام کنید که در این مرحله می توانید مشخص کنید که اکانت شما در صورتی که (1 ، 3 ، 6 ، 12 ماه ) فعال نبودید حذف شود.

 

با توجه به تصویر زیر می توانید از کادر های مشخص شده استفاده نمایید و دیلیت اکانت خودکار را در تلگرام های اندورید تنظیم کنید.

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چطور حساب خود را در اینستا حذف کنیم

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

قصد دارید از اینستاگرام دور باشید؟ تصمیم خود را برای دیلیت اکانت اینستاگرام گرفته‌اید؟ این مقاله راهنمای کامل حذف اکانت اینستاگرام برای همیشه است. اگر تصمیم خود را گرفته‌اید پس با ما باشید. البته ما در آکادمی دیدوگرام به همه سوال‌های شما از صفر تا ۱۰۰، درباره اینستاگرام و کار با آن جواب داده‌ایم. حتما دوره زیر را ببینید.

سوال بسیار خوبی‌ست. چون قبل از انجام هر کاری باید حواستان باشد که بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد! بعد از حذف کامل اکانت اینستاگرام:

اطلاعات اکانت شما حذف می‌شود. اطلاعاتی مثل پست‌ها، لایک و کامنت‌ها، فالورها و… از اکانت شما حذف می‌شود. یعنی هیچ اثری از آن‌ها باقی نمی‌ماند.

نام کاربری شما غیر قابل استفاده می‌شود. نه شما و نه هیچ کس دیگری، نمی‌تواند با نام کاربریِ اکانتی که حذف کرده‌اید، اکانت جدید بسازد. اینستاگرام این کار را برای حفظ حریم خصوصی و امنیت افراد انجام می‌دهد.

ایمیل شما برای اینستاگرام نامعتبر می‌شود. بعد از حذف اکانت؛ ایمیلی که با آن اکانت را ساخته بودید، برای ساختن یک اکانت اینستاگرام دیگر، قابل استفاده نیست. اما یک راه حل وجود دارد. قبل از حذف اکانت اینستاگرام، به پروفایل خود، قسمت Edit profile بروید و ایمیل را تغییر دهید. برای این کار، وارد کردن یک ایمیل نامعتبر هم مشکلی ایجاد نمی‌کند.

برای ورود به صفحه دیلیت اکانت اینستاگرام، روی لینک زیر کلیک کنید:

ورود به صفحه دیلیت اکانت اینستاگرام

مرحله۱) اگر هنوز وارد اکانتتان نشده‌اید، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

مرحله۲) وقتی وارد صفحه زیر شدید، باید دلیل حذف اکانتتان را انتخاب کنید. مثلا ما این‌جا گزینه Something else را انتخاب می‌کنیم.

چطور حساب خود را در اینستا حذف کنیم

مرحله۳) بدون وارد کردن پسورد پیجتان نمی‌توانید دیلیت اکانت کنید. در این مرحله در جای مشخص شده، پسورد را وارد کنید.

نکته: اگر رمز پیجتان را فراموش کرده‌اید، گزینه Forgot Password را انتخاب کنید.

مرحله۴) گزینه حذف دائمی اکانت اینستاگرام یا همان Permanently delet my account که تیر خلاص هست را انتخاب کنید.

اکانت شما برای همیشه حذف شد!

روی لینک زیر کلیک کنید تا مستقیم وارد صفحه دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام شوید

ورود به صفحه دیلیت اکانت اینستاگرام

۱٫بعد از ورود به صفحه دیلیت اکانت اگر هنوز وارد اکانتتان نشده‌اید، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

مرحله ۲) در این مرحله باید دلیل حذف اکانتتان را انتخاب کنید. اینستاگرام چندتا گزینه به شما پیشنهاد داده. ما این‌جا گزینه Something else را انتخاب می‌کنیم.

مرحله ۳) بعد از انتخابِ یکی از گزینه‌های بالا، پسورد اکانتتان را در قسمتی که مشخص شده وارد کنید.

اگر پسوردتان را فراموش کرده‌ باشید نمی‌توانید دیلیت اکانت کنید. اما نگران نباشید؛ چون از طریق گزینه forget password امکان عوض کردن رمز وجود دارد:

بعد از وارد کردن پسورد، روی دکمه قرمزِ حذف دائمی اکانت (Permanently delete my account) که  پایین تصویر (یعنی شماره ۴) می‌بینید، کلیک کنید.

مرحله ۴) بعد از این مراحل، تقریبا کارتان تمام شده. با کلیک روی آخرین مرحله، اینستاگرام از شما می‌پرسد که آیا از حذف اکانت اینستاگرام خود مطمئنید؟ روی دکمه OK کلیک کنید تا خیال اینستاگرام را هم از دیلیت اکانت خود راحت کنید.

بعد از مراحل بالا باید پیام زیر را از اینستاگرام دریافت کنید:

تبریک! اینستاگرام شما برای همیشه حذف شد.

اگر دوست نداشتید اکانتتان را برای همیشه حذف کنید، راه حلش؛ دی اکتیو کردن یا حذف موقتی است. از مزیت‌های این روش حذف نشدن پست‌ها، فالوورها، لایک‌ها، کامنت‌ها و اطلاعات پیج شماست. ولی پیج شما، از دید کاربران، تا وقتی که دوباره اکانتتان را فعال کنید، پنهان می‌ماند. بعد از دی اکتیو کردن اکانت، هر زمان که خواستید، چه یک روز بعد چه ۱ سال بعد، می‌توانید اکانت خود را دوباره فعال کنید.

ما در مقاله آموزش کامل دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام همه چیز را درباره حذف موقتی آماده کرده‌ایم.

این هم از مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام! بنظر شما درس فلسفی‌ای که می‌توانیم از دیلیت اکانت بگیریم چیست؟ بنظر من گاهی ما آدم‌ها باید یاد بگیریم که با دل کندن و حذف بعضی چیزها؛ می‌توانیم تغییرات بزرگ‌تری ایجاد کنیم یا این‌که خیلی بهتر از قبل زندگی کنیم.

خب از این صحبت‌ها که بگذریم فرایند حذف کامل اکانت اینستاگرام ممکن است چند ساعتی طول بکشد. پس اگر بعد از انجام مراحل بالا، اکانت شما هنوز وجود داشت؛ نگران نباشید.

بعد از حذف دائمی اکانت اینستاگرام، هیچ اثری از پیج و نام کاربری شما نمی‌ماند. مثل این‌که پیج شما از اول هم وجود نداشته است. با این تفاوت که دیگر هیچ کسی در این دنیا، نمی‌تواند از آن نام کاربری استفاده کند.

همچنین ورود دوباره به اکانتِ حذف شده، چه از طریق سایت و چه اپلیکیشن اینستاگرام ممکن نیست. پس، قبل از حذف کامل اکانت اینستاگرام، خوب فکرهایتان را بکنید. چون پشیمانی سودی ندارد!

اگر درباره حذف اکانت اینستاگرام؛ چه موقتی و چه دائمی به مشکل خوردید، یا سوالی در این مورد داشتید، می‌توانید در بخش کامنت همین مقاله یا تماس با تیم دیدوگرام، مطرح کنید. ما در سریع‌ترین زمان به شما پاسخ می‌دهیم.

 

سلام وقت بخیر من اکانتمو پاک کردم‌ . میخوام بدونم صفحه چت من تو دایرکت اون شخص هم چنان هست یا پیامام میشه واسه اون طرفم؟

سلام دوست عزیز. وقت شما هم بخیر. بله. بعد از دیلیت اکانت، دایرکت‌های شما برای سایر کاربرها حذف میشه. البته ممکنه این روند یکم زمان ببره

سلام خسته نباشید . ایا با جیمیل میشه اکانت اینستاگرام ساخت و اون رو کانفرم نکرد ؟؟ یک سوال دیگه که دارم این هست که با یک شماره دوتا اکانت ساختم و ایمیل رو و پسوورد پیج ها رو فراموش کردم در بخش فورگت شماره رو زدم یکی از اکانت ها رو بازیابی کردم و دیلیت اکانت کردم که اکانت دوم رو بازیابی کنم اما الان که میزنم دوباره شماره رو میزنه not active میخواستم ببینم کی اطلاعات من کامل پاک میشه از دیتای خوده شرکت اینستاگرام و ایا بعد از اون که دیتا هم پاک شد شماره رو بزنم اکانت دیگرم رو میتونم بازیابی کنم ؟

سلام، اگر اکانت رو کانفریم نکنید و بعدا مشکلی بیاد امکان بازیابیش رو نخواهید داشت. باید شماره تایید و وریفای شده باشه که بتونید ریست پسورد کنید.

انیستاگرام را دیلیت کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

در یک نگاه

این چگونه به شما می آموزد چگونه اکانت اینستاگرام خود را به صورت دائمی حذف کنید. پس از حذف حساب کاربری ، عکس ها ، فیلم ها ، دنبال کنندگان و تمام داده های حساب دیگر برای همیشه از بین می روند و دیگر نمی توانید دوباره از همان نام کاربری استفاده کنید. از طرف دیگر ، اگر نمی خواهید عکس های خود را حذف کنید ، می توانید به جای آن ، حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کنید.

ابتدا برنامه اینستاگرام رو باز کنید. اگر قبلاً وارد برنامه شده باشید ، انجام این کار شما را به صفحه اصلی سوق می دهد.

در گوشه پایین سمت راست صفحه (عکس پروفایل) ضربه بزنید. این کار شما را به صفحه پروفایلتان منتقل می کند.

سپس به نماد چرخ دنده در پایین صفحه ضربه بزنید. این کار شما را به صفحه تنظیمات اینستاگرام منتقل می کند.

چطور حساب خود را در اینستا حذف کنیم

 این گزینه دوم در نزدیکی بالای صفحه است.

این گزینه دوم در صفحه است.

این صفحه با اطلاعات بیشتر گسترش می یابد.

بخش یک از مراحل حذف دائمی حساب اینستاگرام شما است.

 اطلاعات حساب؛نام کاربری (یا آدرس ایمیل) و رمز عبور خود را وارد کنید ، سپس روی ورود به سیستم ضربه بزنید.

در این قسمت شما باید دلیل دیلیت اکانت اینستاگرام تون رو انتخاب کنید.برای این کار روی منوی کشویی ضربه بزنید و دلیل حذف حساب خود را انتخاب کنید.

یک بار دیگر گذرواژه‌تان را در قسمت متن قرار دهید تا تأیید کنید که می‌خواهید دائماً حساب خود را حذف کنید.

با این کار یک پنجره بازشو باز می شود و شما را تأیید می کند.

 حساب شما به طور دائم حذف شده است.

توجه داشته باشید که حذف حساب اینستاگرام شما دائمی است. پس از اتمام ، دیگر نمی توانید به نام کاربری یا هر عکس یا فیلم از حساب خود دسترسی پیدا کنید.

این صفحه با اطلاعات بیشتر گسترش می یابد.

این در بخش 1 از مراحل حذف دائمی حساب شما است.

حالا نام کاربری (یا آدرس ایمیل) و رمز عبور خود را وارد کنید ، سپس روی ورود به سیستم ضربه بزنید،تا وارد حساب کاربریتون بشید.

روی منوی کشویی کلیک کنید و دلیل حذف حساب خود را انتخاب کنید.

یک بار دیگر گذرواژه‌تان را در قسمت متن قرار دهید تا تأیید کنید که می‌خواهید دائماً حساب خود را حذف کنید.

پنجره پاپ آپ را باز می کند و از شما می خواهد تا تأیید کنید.

 تبریک! حساب شما به طور دائم حذف شده است.منبع : Wikihow

۲. روی تصویر پروفایل خود ضربه بزنید ۳. روی سه نوار افقی در بالا سمت راست ضربه بزنید.سپس در پایین منو گزینه Settings را انتخاب کنید..

۵. روی Help Center یا مرکز کمک ضربه بزنید.اکنون مرورگر شما صفحه جدیدی باز می کند ۶. روی Managing Your Account ضربه بزنید..

۸. روی گزینه How do I delete my account ضربه بزنید…

۱۰. وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید ۱۱. دلیل حذف حساب خود را انتخاب کنید..

چگونه، مسیری برای یادگیری هر چیزی است که شما به دنبال آن هستید.ما به شما کمک می کنیم که زندگی بهتری داشته باشید.
هیچ محدودیتی در چگونه برای موضوع وجود ندارد و مقالات در طیف وسیعی از عناوین نوشته می شود.
به زودی ویژگی ها و امکانات جدیدی به چگونه اضافه خواهد شد.منتظر سورپرایز های ما باشید…

مرسی از مطالب خیلی خوبی که به اشتراک گذاشتید.

چجوری تو یه سایت چندتا اکانت دارم یکی از اکانتارو حذف کنم درحالی که اون اکانتم حذف نشع؟!

پیجم خود ب خود از بین میرع و رمز میخواد رمز هم ک میزنی میگع درست نمیباشد کلافع شدم ☹️

خیلی خوب بود

عالیه

عالی بود ممنون

ممنون از مطالب مفیدتون

سلام من همه مراحل میرم وقتی میخام وارد حسابم بشم میگه رمز اشتباس، در صورتیکه با همین رمز وارد اپلیکیشن اینستا میشم و مشکلی نداره

خیلی آموزش تون روون و خوب بود خیلی عالی توضیح داده بودید ممنون خیلی بدردم خورو

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چطور حساب خود را در اینستا حذف کنیم

 

سایت چگونه، مسیری برای یادگیری هر چیزی است که شما به دنبال آن هستید.ما به شما کمک می کنیم که زندگی بهتری داشته باشید. هیچ محدودیتی در چگونه برای موضوع وجود ندارد و مقالات در طیف وسیعی از عناوین نوشته می شود. به زودی ویژگی ها و امکانات جدیدی به چگونه اضافه خواهد شد.منتظر سورپرایز های ما باشید…

دیلیت اکانت اینستاگرام یا همان حذف اکانت اینستا، همانطور که از نامش پیداست، به معنای حذف اکانت اینستاگرام به صورت دائمی می‌باشد. اگر به هر دلیل قصد حذف دائمی اکانت اینستا (دیلیت اکانت یا دلت اکانت اینستاگرام) را دارید، ابتدا به این موضوع توجه کنید که در صورت حذف اکانت اینستا، شما فقط یک ماه فرصت بازگردانی خواهید داشت و پس از اتمام این مهلت، پیج شما به هیچ وجه قابل بازگردانی نخواهد بود. به عبارت دیگر، پیج اینستاگرام شما با تمامی سابقه‌ی آن به طور کامل و بدون بازگشت حذف خواهد شد. ما در این مقاله هم روش دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق کامپیوتر و هم نحوه‌ی دیلیت اکانت از طریق گوشی را به شما آموزش خواهیم داد.

برای دیلیت اکانت اینستاگرام به یاد داشتن رمز عبور الزامی است. اگر رمز عبور اکانت خود را نمی‌دانید، باید قبل از حذف اکانت اینستا، اقدام به بازیابی یا تغییر رمز عبور خود نمایید. برای این کار می‌توانید از ترفندهای ارائه داده شده در مقاله ” تغییر پسورد اینستاگرام ” استفاده کنید. پس از بازیابی رمز عبور، می‌توانید به راحتی مراحل بعدی دیلیت اکانت را طی کنید!

فهرست

هر آنچه در این ویدیو می‌بینید:

قبل از حذف اکانت اینستا باید تفاوت آن را با دی اکتیو کردن اینستاگرام بدانید. برخلاف حذف اکانت اینستا که پیج و اطلاعات شما به طور دائمی پاک می‌شود، در دی اکتیو کردن اینستاگرام شما برای مدتی حساب اینستاگرام خود را غیر فعال می‌کنید. در حقیقت، بعد از دی اکتیو کردن اکانت شما در اینستاگرام حذف خواهد شد و هنگام جستجو اسم اکانت خود، هیچ نتیجه ای برایتان نمایش داده نمی‌شود. اما شما می‌توانید هر موقع که مایل به فعال کردن پیج خود بودید، به راحتی با وارد کردن دوباره‌ی یوزرنیم و پسورد دوباره پیج خود و اطلاعات آن را بازیابی نمایید.

چطور حساب خود را در اینستا حذف کنیم

به طور کلی، اگر مایل هستید که پیج اینستاگرام خود را به طور کلی پاک نمایید، به مقاله‌ی درستی سر زده‌اید! ولی چنانچه فقط می‌خواهید برای مدتی از اینستاگرام دور باشید و سپس فعالیت خود را از سر بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم از روش دی اکتیو کردن استفاده نمایید. ما در مقاله‌ی نحوه ی دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام به طور کامل به آموزش این موضوع پرداخته‌ایم.

سایت دیلیت اکانت اینستاگرام : https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent/

لینک دیلیت اکانت اینستاگرام : https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent/

در این قسمت، دلیل شما برای دیلیت اکانت اینستاگرام پرسیده می‌شود. ما در این بخش در مورد تک تک این دلایل توضیح مختصری ارائه داده‌ایم.

اگر مراحل حذف اکانت اینستا را به طور کامل طی کرده‌اید ولی همچنان هنگام جستجو پیج شما در نتایج دیده می‌شود، جای هیچ نگرانی وجود ندارد! این مسئله به این دلیل است که دیلیت اکانت اینستاگرام ، اطلاعات پیج شما در حافظه‌ی گوشی شما باقی مانده است. برای حل این مشکل، مراحل زیر را دنبال نمایید:

البته اگر پیج دیگری بر روی برنامه‌ی اینستاگرام در گوشی خود دارید، قبل از اقدام به این کار، ابتدا اطمینان حاصل کنید که اطلاعات آن پیج را دارید؛ چرا که با انجام این مراحل، از پیج‌های دیگر موجود بر روی گوشی خود خارج (Log Out) خواهید شد و باید دوباره ورود نمایید.

فرآیند حذف اکانت اینستاگرام در جدیدترین آپدیت اینستا که در اواخر 2020 منتشر شد، دستخوش تغییراتی شده است. در آپدیت جدید، پس از طی فرآیند دیلیت اکانت اینستاگرام، یک ماه به کاربر فرصت داده می‌شود تا در صورت تجدید نظر، بتواند اکانت خود را بازیابی نماید. به عبارت دیگر چنانچه شما در تاریخ امروز اقدام به پاک کردن اکانت اینستاگرام خود کنید، اکانت شما تا مدت یک ماه از تاریخ امروز، قابل بازگردانی خواهد بود. اما نگران نباشید؛ در این مدت اکانت شما برای هیچ کاربری نشان داده نمی‌شود و در قسمت دایرکت‌ها نیز، کسانی که قبلا با شما چت کرده‌اند، نام شما را در این قسمت با عنوان “Instagrammer” مشاهده خواهند نمود.

بنابر این اگر شما هم پس از دیلیت اکانت اینستاگرام، نظرتان عوض شد و مایل بودید اکانت حذف شده‌ی خود را بازیابی کنید، کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

✅ در حقیقت، این مسئله از این جهت روی می‌دهد که پس از دیلیت اکانت اینستاگرام، اطلاعات پیج شما در حافظه‌ی گوشی باقی مانده است. ما در این مقاله، به طور کامل راه حل این مشکل بخصوص را آموزش داده ایم که می‌توانید از آن استفاده نمایید!

✅ خیر. متأسفانه برخی از وب سایت ها به اشتباه در عنوان به حذف اکانت اینستاگرام بدون پسورد اشاره می‌کنند که عملا غیرممکن است. برای دلت اکانت اینستا داشتن پسورد کاملا الزامی است؛ با این حال شما می‌توانید با استفاده از ترفندهای ارائه شده در این مقاله، به سادگی رمزعبور خود را بازیابی کرده و پس از آن نسبت به حذف اکانت اینستا اقدام کنید!

✅ تا مدت خاصی بله! در جدیدترین آپدیت اینستاگرام در اواخر سال 2020، این امکان را فراهم شده است که تا مدت زمان خاصی، پیج های دیلیت شده درست مانند پیج هایی که دی اکتیو شده اند، قابل بازگردانی باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر، این مطلب را مطالعه کنید!

✅ اگر با چنین مشکلی روبرو شدید، با یک مرورگر دیگر وارد منوی دیلیت اکانت اینستاگرام شده و ادامه‌ی مراحل را انجام دهید. لینک مستقیم سایت دیلیت اکانت اینستاگرام در این مقاله آورده شده است.

✅ دیلیت اکانت اینستا هیچ ربطی به نوع و مدل گوشی ندارد. این فرآیند برای همه ی گوشی ها یکسان است.

✅ حذف اکانت اینستا در تمامی زبان ها دقیقا مشابه است. حذف دائمی اکانت اینستاگرام تنها یک راه دارد که آن هم در مقاله توضیح داده شده است.

✅ خبر خوش این است که بلافاصله پس از دیلیت اکانت اینستاگرام، در بخش دایرکت به هر کاربری که قبلا با شما گفت و گو داشته، به جای نام شما، عبارت Instagrammer نشان داده می‌شود. اما پاک شدن پیام های دایرکت ممکن است حتی تا سه ماه یا بیشتر طول بکشد!

✅ بله! حذف اکانت از طریق گوشی ممکن است. ولی این کار باید حتما از طریق مرورگر گوشی صورت گیرد. ما در این مقاله لینک مستقیم سایت دیلیت اکانت اینستاگرام را آورده‌ایم. شما همین الان می‌توانید با کلیک بر روی این لینک و دنبال کردن آموزش‌های ما، اکانت اینستاگرام خود را در کمتر از یک دقیقه پاک کنید.

✅ خیر! دیلیت دائمی اکانت اینستا از طریق مرورگر صورت می‌گیرد و به برنامه ی خاصی نیاز ندارد.

✅ بله حذف موقت با حذف دائمی تفاوت دارد. اگر قصد شما این است که برای مدتی از اینستاگرام دور باشید، توصیه ما این است که به جای دیلیت اکانت اینستاگرام، پیج خود را دی اکتیو کنید. ولی اگر مایل هستید کانت خود را به صورت دائمی حذف کنید، از حذف اکانت اینستا دائمی که در این مقاله توضیح داده شده است، استفاده کنید!

✅ خیر، مراحل حذف اکانت اینستاگرام در هر دو کاملا مشابه هستند. حتی فرآیند دلت اکانت اینستاگرام در اینستاگرام رسمی و نسخه های غیر رسمی اینستاگرام مانند اینستا ایکس نیز یکسان است. ما ساده ترین راه دیلیت اکانت اینستاگرام و نیز لینک مستقیم منوی دلیت اکانت اینستاگرام را در این مطلب توضیح داده‌ایم!

✅ برای این که بتوانید پیجی را حذف کنید، باید اطلاعات مربوط به آن را داشته باشید. البته اگر پیجی مغایر با قوانین اینستاگرام فعالیت کند و شما پیج مربوطه را ریپورت کنید، امکان حذف و یا مسدود شدن پیج مذکور توسط اینستاگرام وجود دارد.

✅ متأسفانه تا تاریخ نوشته شدن این مقاله، یعنی ژانویه 2021، هیچ ربات دیلیت اکانت اینستاگرام وجود ندارد.

محبوبیت روز افزون اینستاگرام باعث شده روز به روز کاربران جدیدی به این شبکه اجتماعی افزوده شود. طبیعتا در این بین، کاربرانی وجود دارند که می‌خواهند برای مدتی و یا به صورت دائمی اکانت خود را حذف کنند. ما در این مقاله علاوه بر این که آسان‌ترین روش دیلیت اکانت اینستاگرام را شرح دادیم، به تفاوت بین دیلیت اکانت اینستاگرام و دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام، پرداختیم. همچنین سعی شده است به هر سؤالی که ممکن است برای شما پیش بیاید، پاسخ داده شود. چنانچه در مورد حذف اکانت اینستاگرام با مشکلی روبرو شده‌اید، می‌توانید در پایین همین مقاله و در قسمت نظرات، با ما در میان بگذارید تا تیم پشتیبانی ما سریعا اقدام به حل مشکل شما نمایند. از این که مقاله‌ی ما را برای مطالعه انتخاب نموده‌اید، سپاس‌گزاریم!

می‌توان گفت انتشار پست، اصلی‌ترین فعالیت هر فردی در اینستاگرام است. اگر می‌خواهید در اینستاگرام فعالیت داشته باشید، باید قبل از هرچیزی نحوه‌ی گذاشتن پست را یاد بگیرید. با این که انتشار پست فرآیند ساده‌ای است، اما ممکن است برای کاربرانی که به تازگی عضو اینستاگرام…

اگر شما هم در بین فالوورهایتان در اینستاگرام با پیج هایی مواجه شده اید که نه نام مشخصی دارند، نه عکس پروفایلشان مشخص است و نه محتوای خاصی منتشر کرده اند، احتمالا با یک پیج فیک طرف هستید! بر اساس آخرین آمارها، تقریبا یکی از هر 20 اکانت موجود در اینستاگرام، فیک است. اما…

فالوور فیک چیست؟ به طور خلاصه ، می‌توان گفت به حساب های کاربری که به صورت غیرواقعی در اینستاگرام وجود دارند و فاقد هویت هستند، فالوور فیک گفته می‌شود. همان طور که می دانید، برای حضور در اینستاگرام، اول باید برای خودتان حساب کاربری باز کنید. برای این کار لازم است نام…

درباره ما

فرم ثبت شکایات

تماس

سوالات متداول

قوانین سایت

ایمیل: info[at]inbo[dot]ir

تماس با اینبو: 02128421956

چطور حساب خود را در اینستا حذف کنیم

تلفن پشتیبانی : 04135256042

کپی رایت 2020 – تمامی حقوق متعلق به اینبو میباشد.

اگر در منوی تنظیمات اینستاگرام چرخیده باشید، حتما متوجه شده‌اید که داخل تنظیمات گزینه‌ای برای پاک کردن اکانت اینستاگرام وجود ندارد. این قسمت از فرمول برای کسانی است که قصد پاک کردن اکانت ایستاگرام خود را برای همیشه دارند.

ابتدا منوی تنظیمات را باز کنید و به بخش help بروید. داخل این بخش گزینه help center را انتخاب کنید تا مرورگرتان باز شود و از اپلیکیشن خارج شوید. حالا ابتدا “managing your account” و بعد “delete your account” را بزنید. سپس روی “how do I delete my account” کلیک کنید و با استفاده از لینک آبی رنگ وارد صفحه‌ی “delete your account” شوید. در این قسمت لازم است از پایین صفحه یک دلیل برای پاک کردن اکانتتان انتخاب و بعد گذرواژه خود را وارد کنید.

بیشتر بخوانید:چگونه اکانت اینستاگرام را غیرفعال یا حذف کنیم؟

یادتان باشد بعد از پاک کردن اکانت اینستاگرام به این روش، دیگر راهی برای برگرداندن اکانت وجود ندارد، اما می‌توانید قبل از این کار با استفاده از راهی که در قسمت قبلی فرمول برای بکاپ گرفتن از اطلاعات اینستاگرام به شما یاد دادیم، تمام اطلاعات اینستاگرامتان را توسط یک ایمیل از اینستاگرام به صورت یکجا دریافت کنید.

 + 
5
 = 
ده

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

چطور حساب خود را در اینستا حذف کنیم

خيلي عالي . مختصر و مفيد بود. بسيار ممنون

در هر برنامه ی دیگری اگر روی “log out” کلیک کنید از برنامه خارج می شوید و برای ورود دوباره باید اطلاعات خود را از نو وارد نمایید اما در اینستاگرام این گونه نیست. اینستاگرام برای دور کردن شما از دردسر های وارد کردن دوباره ی اطلاعات، با ارائه ی روش های زیر کار را برای کاربرانش راحت تر کرده است.

هنگام دوباره وارد شدن به اکانت خود، اینستاگرام به شما گزینه ی “Continue as” را پیشنهاد می دهد.

مطمئنا فکر می کنید که این یک راه حل اساسی برای آن مشکل نیست چون هر کسی که گوشی شما را در دست بگیرد به راحتی می تواند به اکانت تان دسترسی داشته باشد. پس چگونه باید اطلاعات ورود را از آن حذف و یا از ورود خودکار آن جلوگیری نماییم؟

اینستاگرام یک روش بسیار ساده برای انجام این کار در نظر گرفته است. در اینجا به شما نحوه ی حذف کردن اطلاعاتِ حساب های ذخیره شده را آموزش می دهیم.

چطور حساب خود را در اینستا حذف کنیم

 

اینستاگرام به طور خودکار اطلاعات شما را ذخیره نمی کند اما به شما گزینه ای برای ذخیره کردن آن ها می دهد.

مرحله ی اول : برنامه را باز نمایید و به صفحه ی پروفایل خود بروید.

 

 

مرحله ی دوم: روی آیکون سه خط کلیک و “Setting” را انتخاب نمایید.

 

مرحله ی سوم: به پایین بروید و گزینه ی ” … Log out of ” را انتخاب کنید.

 

مرحله ی چهارم: در این قسمت صفحه ای برای شما باز می شود که ممکن است به دو صورت باشد. شما یا یک باکس خروج با متنی که می گوید ” Remember my login info” را مشاهده می کنید که ابتدا باید تیک آن را بردارید و سپس روی Log out کلیک نمایید.

 

 

یا پیغامی باز می شود که از شما اجازه ی ذخیره کردن اطلاعات تان را می خواهد. روی “Not Now” کلیک کنید.

 

 

اگر قبلا از اینستاگرام خارج شده اید و حالا می خواهید که اطلاعات حفظ شده را پاک نمایید باید وارد اکانت خود شوید و سپس مراحل بالا را تکرار کنید. همچنین می توانید از روشی که در پایین می گوییم نیز استفاده نمایید.

 

 

زمانی که از اکانت خود خارج شدید، برنامه یا مرورگر شما را به صفحه ی ورود به اینستاگرام می برند. در اینجا شما دو گزینه می بینید: “Login as” و “Remove”.

 

اگر روی اولی کلیک کنید مستقیم وارد اکانت می شوید اما اگر می خواهید اطلاعات ورود را پاک نمایید گزینه ی دوم را انتخاب کنید.

 

 

با انتخاب آن بار بعد برای وارد شدن باید نام کاربری و پسورد خود را وارد نمایید.

مشابه قبل اگر چند اکانت فعال در اینستاگرام دارید و روی “Log out from all accounts” کلیک کنید با گزینه ی “ذخیره کردن اطلاعات ورود” مواجه می شوید. شما نمی توانید در این قسمت یک اکانت خاص را انتخاب نمایید.

وقتی از همه ی آن ها خارج شدید، در صفحه ی اصلی اینستاگرام اکانت های خود را می بینید.

 

چطور حساب خود را در اینستا حذف کنیم

روی آیکون سه نقطه ی اکانتی که می خواهید اطلاعاتش را پاک کنید کلیک و از منوی باز شده “Remove” را انتخاب نمایید.این کار جزئیات اکانت شما را از روی برنامه و گوشی حذف خواهد کرد.

 

 

اگر روش های بالا برای شما کار نکرد می توانید برای پاک کردن اطلاعات ورود، دیتای برنامه ی اینستاگرام را خالی نمایید. پاک کردن دیتا به هیچ کدام از پست های شما لطمه ای نخواهد زد ولی اگر آپشن ذخیره کردن عکس های اینستاگرام در گالری را فعال کرده باشید، با استفاده از این روش همه ی آن از گالری شما حذف خواهند شد. پی قبل از این کار آن ها را به یک پوشه ی دیگر انتقال دهید.

مرحله ی اول: در گوشی اندروید خود قسمت تنظیمات را باز نمایید و به قسمت “Apps/Applications manager” بروید.

 

 

مرحله ی دوم: در قسمت “All apps” اینستاگرام را پیدا کنید.

 

مرحله ی سوم: بر اساس آپشن هایی که گوشی شما در این قسمت ارائه می دهد یکی از گزینه های “Clear storage” در “Storage” و یا “Clear data” را انتخاب نمایید.

 

 

اگر شما برای وارد شدن به اینستاگرام از فیسبوک استفاده می کنید هیچ کدام از روش های بالا به کار شما نمی آید و باید از اکانت فیسبوک خود نیز خارج شوید. بعد از آن اینستاگرام را باز نمایید و می بینید که از اکانت آن نیز به راحتی خارج می شوید. حال دوباره وارد فیسبوک خود شوید و این بار تا زمانی که خودتان اطلاعات تان را وارد نکنید، وارد اینستاگرام نخواهید شد.

خارج شدن از مرورگر از طریق دسکتاپ به راحتی بقیه ی وب سایت ها نیست. در حالی که این آپشن در آن وجود دارد ولی پیدا کردنش آسان نیست.

مرحله ی اول: سایت اینستاگرام را در صفحه ی مرورگر خود باز نمایید.

مرحله ی دوم: روی آیکون تنظیمات کنار دکمه ی “Edit Profile” کلیک نمایید.

 

مرحله ی سوم: گزینه ی “Log out” را از منو انتخاب نمایید.

 

 

 

به دلایل گفته شده باید از همه ی دستگاه ها از اکانت خود خارج شوید که اینستاگرام هیچ راه حلی برای آن ارائه نداده است. پس شما مجبورید که پسورد خود را تغییر دهید و گزینه ی “Log out from all devices” را انتخاب کنید. بعد از آن شما از همه ی دستگاه های خود از جمله کامپیوتر هم خارج خواهید شد.

 

 

منبع: https://www.guidingtech.com/remove-instagram-remembered-accounts/

امتیاز به این مطلب

کاربردی بودن مطلب

با کیفیت بودن مطلب

خاص بودن مطلب

5

درحال ارسال

.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-3630 .review-result-wrapper i {
color: #d6d6d6;
}
.wp-review-1464 #wp-review-star-rating-3630 .review-result-wrapper .review-result i {
color: #ead620;
opacity: 1;
filter: alpha(opacity=100);
}
.wp-review-1464 #wp-review-star-rating-3630 .review-result-wrapper i {
color: #d6d6d6;
}
.wp-review-1464 .mts-user-review-star-container #wp-review-star-rating-3630 .selected i,
.wp-review-1464 .user-review-area #wp-review-star-rating-3630 .review-result i,
.wp-review-comment-field #wp-review-star-rating-3630 .review-result i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-3630 .review-result i,
.wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-3630 .review-result-wrapper:hover span i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-3630 .review-result-wrapper:hover span i {
color: #ead620;
opacity: 1;
filter: alpha(opacity=100);
}
.wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-3630 .review-result-wrapper span:hover ~ span i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-3630 .review-result-wrapper span:hover ~ span i {
opacity: 1;
color: #d6d6d6;
}

امتیاز دهی کاربران

3.65
(34 رای)

امتیاز نظرات

4.52
(27 امتیاز دهی)

.wp-review-1464.review-wrapper {
width: 100%;
float: left;
}
.wp-review-1464.review-wrapper,
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-desc p,
.wp-review-1464 .reviewed-item p {
color: #555555;
}
.wp-review-1464 .review-title {
padding-top: 15px;
font-weight: bold;
}
.wp-review-1464 .review-links a {
color: #ead620;
}
.wp-review-1464 .review-links a:hover {
background: #ead620;
color: #fff;
}
.wp-review-1464 .review-list li,
.wp-review-1464.review-wrapper {
background: #ffffff;
}
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-list li:nth-child(2n),
.wp-review-1464 .wpr-user-features-rating .user-review-title {
background: #e7e7e7;
}
.wp-review-1464.review-wrapper,
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-list li,
.wp-review-1464 .review-list li:last-child,
.wp-review-1464 .user-review-area,
.wp-review-1464 .reviewed-item,
.wp-review-1464 .review-links,
.wp-review-1464 .wpr-user-features-rating {
border-color: #e7e7e7;
}
.wp-review-1464 .wpr-rating-accept-btn {
background: #ead620;
}
.wp-review-1464.review-wrapper .user-review-title {
color: inherit;
}
.wp-review-1464.review-wrapper .user-review-area .review-circle { height: 32px; }

{
“@context”: “http://schema.org”,
“@type”: “aggregateRating”,
“itemReviewed”: {
“@type”: “Article”,
“mainEntityOfPage”: {
“@type”: “Webpage”,
“@id”: “http://mobocafe.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b0%d8%ae%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7/”
},
“headline”: “چگونه اکانت های ذخیره شده در اینستاگرام را حذف کنیم”,
“image”: {
“@type”: “ImageObject”,
“url”: “http://mobocafe.ir/wp-content/uploads/2019/02/Instagram-Branding-01.png”
},
“datePublished”: “۱۳۹۷-۱۱-۱۷ ۱۱:۳۵:۰۶”,
“dateModified”: “۱۳۹۷-۱۱-۱۷ ۱۱:۳۹:۲۷”,
“author”: {
“@type”: “Person”,
“name”: “”
},
“publisher”: {
“@type”: “Organization”,
“name”: “”,
“logo”: {
“@type”: “ImageObject”,
“url”: “”
}
},
“description”: “در هر برنامه ی دیگری اگر روی “log out” کلیک کنید از برنامه خارج می شوید و برای ورود دوباره باید اطلاعات خود را از نو وارد نمایید اما در اینستاگرام این گونه نیست. اینستاگرام برای دور کردن شما از دردسر های وارد کردن دوباره ی اطلاعات، با ارائه ی روش های زیر کار را برای کاربرانش راحت تر کرده است.rn”
},
“ratingValue”: “3.65”,
“bestRating”: 5,
“ratingCount”: 34
}

  

امتیاز۵ ستاره بدلیل راهنمایی های کامل وبی نقص

سپاس از لطف و همراهی شما.

من هرکاری میکنم اکانت بعد از یه هفته برمیگرده دوباره نمیدونم چیکار کنم

با سلام، دوست عزیز در صورتی که حذف بشه پس از ورود مجدد امکان بازگشت وجد داره.

من ایفون دارم
یه تعداد یوزر اینستا رو قبلا داشتم که پسوردشو سیو کرده بودم
الانم هر چی ازشون میام بیرون
باز اون پایین نمایش داده میشه
چی کار کنم که حذف بشن

سلام، اگر گزینه X رو مشاهده نمی کنید برنامه رو یک بار پاک کنید و دوباره نصب کنید.

با سلام من بعد از پاک کردن اینستا نمیتوانم دومین اکانتم که روی همان بود را بازیابی کنم لطفا کمک کنید

سلا، رمز عبورتون رو فراموش کردید؟

منم دقیقا همین مشکل رو دارم اینیستام پاک شده ولی اکانتم نه نمیدونم چیکار کنم رمز هم یادمه میشه کمک کنید ؟

برای بازیابی اینستاگرام لازم هست که شما یوزر نیم یا ایمیل تون رو به خاطر داشته باشید تا به کمک اون ها بتونید با استفاده از گزینه “فراموش کردن پسورد” مجدد وارد اکانت اینستاگرام خودتون بشید

سلام و خسته نباشید به شما
داداش من ios سیستم عامل گوشیم باید چیکار کنم
اینستارو پاک میکنم دوباره ام نصب میکنم همونه چه کنم

سلام من دوتا اکانتم و پاک کردم ولی اسموش هنوز نمایش داده میشه تو یوزرام چیکار کنم پاک شن
گوشیم ایفونه یه بارم برنامه رو پاک کردم باز اونا هست

با سلام و تشکر از از ادمین سایت،
پیج هایی قبلابا نام خودم در اینستا ساختم که وقتی اسم خودم رو جستجو میکنم همه شون میان بالا و میخواهم همه پیج های اضافی که قبلا ساخته شده رو در صفحه اینستاگرام غیر از پیج اصلی که دارم پاک کنم،لطفا راهنمایی کنید چگونه میتوانم پیج های قبلی که داشته ام را در اینستاگرام پاک کنم…
باتشکر از ادمین محترم

سلام
اونایی که میگن اسم یوزر پیدا میشه باز من راه حلشو پیدا کردم برید توی اکانت قبل از حذف ایمیلتون رو از رو اکانت بردارید دیگه اون اکانت کلا نمایش داده نمیشه

عالی بود دمت گرم
کلی دنبال راهش بودم

ممنون دوست عزیز

سلام یه سوال داشتم من میخوام یه پیج بزنم بعد نام کاربری تکراریه بعد که نگاه کردم دیدم اون پیجی که قبلاً این نام رو زده پنج ساله سراغ پیج نیومده و بلا استفاده است میخواستم بدونم راهی برای حذف کردن اون اکانت هست

سلام دوست عزیز، ممکنه اگه اون پیج ریپورت بشه در تعداد بالا بشه از اون نام استفاده کرد، میتونید این روش رو امتحان کنید ولی قطعی نیست

با سلام من میخوام اینستام حذف کنم وهیچ اثری از آن نباشه لطفا راهنمایی ام کنی؟

سلام دوست عزیز، این مقاله را مطالعه بفرمایید: چگونه اکانت اینستاگرام خود را حذف کنیم؟
تو این مقاله هم نحوه غیر فعال کردن حساب اینستاگرام توضیح داده شده: نحوه غیر فعال کردن حساب کاربری اینستاگرام

سلام وقت بخیر
من همین مشکل رو دارم
ارتباط بین فیسبوک و اینستاگرام رو قطع کردم
رمز اینستاگرام و جیمیل رو هم چندین بار تغییر دادم
و چند بار هم از اینستا خارج شدم و اکانتم رو ریمو کردم اما باز هم بعد از هر بار وارد شدنم به اینستاگرام نام اکانتم بالا میاد و وقتی اون رو لمس میکنم بدون درخواست رمز مستقیم وارد اکانتم میشه,لطفا راهنماییم کنید
خیلی ممنون

سلام دوست عزیز، چون شما قبلا رمز ورود رو سیو کردید رمز تو هیستوری اینستاگرام مونده، میتونید یک مدت وارد حساب کاربریتون نشید تا اینستاگرام مجدد ازتون رمز رو بخواد

من همه راهها رو امتحان کردم فقط این روش جواب میده اول برید صفحه گوگل کروم رو باز کنید و برید قسمت تنظیمات رو باز کنید و بعد برید قسمت گذرواژه ها رو باز کنید و در لیست باز شده دنبال اینستاگرام بگردید و اکانتی رو که می خواهید از لیست حذف کنید پیدا کنید و روش کلیک کنید و بازش کنید و بعد حذف رو بزنید حالا گوشی رو ریستارت کنید و بعد برید آپ اینستاگرام رو باز کنید و نگاه کنید

سلام من میخواستم اینستاگرام نصب کنم شمارمو وارد کردم پیام کد هم اومد وارد کردم ولی پیج درست نشد میخواهم بدونم الان تو اینستاگرام اکانت دارم یا نه؟
برنامه رو حذف کردم

سلام، نه دوست عزیز مراحل ثبت نام شما تکمیل نشده در نتیجه حسابی برای شما ساخته نشده

سلام…
من روی گوشی ام دو اکانت داشتم…وقتی گوشی جدید گرفتم،یکی از آن اکانت ها رو روی گوشی جدیدم فعال کردم…من میخوام این اکانتی که در گوشی جدیدم فعال کردم،از گوشی اولم پاک کنم ولی نمیخواهم به اکانت آسیب برسه…چیکار کنم؟؟

سلام، دوست عزیز اکانت های اینستاگرام روی سرور های اینستاگرام هستند و در صورت پاک کردم از روی گوشی شما مشکلی برای اکانت پیش نخواهد آمد

من همه راهها رو امتحان کردم فقط این روش جواب میده اول برید صفحه گوگل کروم رو باز کنید و برید قسمت تنظیمات رو باز کنید و بعد برید قسمت گذرواژه ها رو باز کنید و در لیست باز شده دنبال اینستاگرام بگردید و اکانتی رو که می خواهید از لیست حذف کنید پیدا کنید و روش کلیک کنید و بازش کنید و بعد حذف رو بزنید حالا گوشی رو ریستارت کنید و بعد برید آپ اینستاگرام رو باز کنید و نگاه کنید

سلام
می خواستم بدونم اگه من اولین اکانت یا همون اکانت اصلیمو بطور دائم حذف کنم بقیه ی اکانتامم همراه باهاش حذف میشن ؟

سلام، نه دوست عزیز اکانت ها جدا از هم هستند

سلام وقت بخیر .من یه اکانت روی اکانت قبلیم باز کردم ولی چون پسووردش همونه نمیتونم اکانتو دیلیت بزنم چجوری میشه ؟

سلام
اگه نفر دومى از يه گوشى ديگه دسترسى به اينستا ما داشته باشه چجورى ميشه از اينستا حذوش كرد.
ممنون

من دوتا اکانت روی هم سوییچ شده دارم و میخوام از سوییچ بودن درش بیارم چیکار کنم؟؟؟؟😫

سلام من یک اکانتم رو حذف کردم حالا نمیتونم وارد اکانت اصلیم بشم پسورد اکانتمو هم یادم رفته لطفا کمکم کنید

سلام. من به یه مشکلی بر خوردم اگه میشه راهنماییم کنید. یه اکانت جدید درست کردم که با اطلاعات لاگین اکانت اصلیم میتونم واردش بشم. انگار زیر مجموعه اکانت اصلیمه. یعنی وقتی از اکانت خودم خارج بشم اون اکانت جدیده هم لاگ اوت میشه وقتی وارد میشمم لاگین میشه. هر چقدر سعی میکنم دیلیتش کنم نمیشه. آیدی و پسووردمو وارد میکنم(برای دلیت اکانت کردن) اما ارور میده. چیکار کنم؟

من همه راهها رو امتحان کردم فقط این روش جواب میده اول برید صفحه گوگل کروم رو باز کنید و برید قسمت تنظیمات رو باز کنید و بعد برید قسمت گذرواژه ها رو باز کنید و در لیست باز شده دنبال اینستاگرام بگردید و امانتی رو که می خواهید از لیست حذف کنید پیدا کنید و روش کلیک کنید و بازش کنید و بعد حذف رو بزنید حالا گوشی رو ریستارت کنید و بعد برید آپ اینستاگرام رو باز کنید و نگاه کنید

من میخوام همه ی پیج های سابق اینستاگرامم را پاک کنم ولی گذرواژه هاشونو یادم رفته ولی همشون با یه شماره هستن
لطفا بهم کمک کنید

Hamin hsab kuftish ru aasabe, chye akhe.

سلام
من میخواستم یه اکانت برای کسی بسازم وقتی اسم اکانت رو وارد کردم از من سوال کرد که میخواهی با اکانت خودت دسترسی داشته باشه، منم دسترسی قبول کردم الان مشکل اینجاست که وقتی از اکانت خودم خارج میشم اون اکانت هم خارج میشه و وقتی وارد میشم اونم وارد میشه، حالا چیکار کنم که اون یه اکانت مستقل باشه و دسترسی به اکانت من نداشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام، دوست عزیز به زودی مقاله ای در این مورد خواهیم گذاشت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام

ایمیل

وبسایت


در هر برنامه ی دیگری اگر روی “log out” کلیک کنید از برنامه خارج می شوید و برای ورود دوباره باید اطلاعات خود را از نو وارد نمایید اما در اینستاگرام این گونه نیست. اینستاگرام برای دور کردن شما از دردسر های وارد کردن دوباره ی اطلاعات، با ارائه ی روش های زیر کار را برای کاربرانش راحت تر کرده است.

هنگام دوباره وارد شدن به اکانت خود، اینستاگرام به شما گزینه ی “Continue as” را پیشنهاد می دهد.

مطمئنا فکر می کنید که این یک راه حل اساسی برای آن مشکل نیست چون هر کسی که گوشی شما را در دست بگیرد به راحتی می تواند به اکانت تان دسترسی داشته باشد. پس چگونه باید اطلاعات ورود را از آن حذف و یا از ورود خودکار آن جلوگیری نماییم؟

اینستاگرام یک روش بسیار ساده برای انجام این کار در نظر گرفته است. در اینجا به شما نحوه ی حذف کردن اطلاعاتِ حساب های ذخیره شده را آموزش می دهیم.

 

اینستاگرام به طور خودکار اطلاعات شما را ذخیره نمی کند اما به شما گزینه ای برای ذخیره کردن آن ها می دهد.

مرحله ی اول : برنامه را باز نمایید و به صفحه ی پروفایل خود بروید.

 

 

مرحله ی دوم: روی آیکون سه خط کلیک و “Setting” را انتخاب نمایید.

 

مرحله ی سوم: به پایین بروید و گزینه ی ” … Log out of ” را انتخاب کنید.

 

مرحله ی چهارم: در این قسمت صفحه ای برای شما باز می شود که ممکن است به دو صورت باشد. شما یا یک باکس خروج با متنی که می گوید ” Remember my login info” را مشاهده می کنید که ابتدا باید تیک آن را بردارید و سپس روی Log out کلیک نمایید.

 

 

یا پیغامی باز می شود که از شما اجازه ی ذخیره کردن اطلاعات تان را می خواهد. روی “Not Now” کلیک کنید.

 

 

اگر قبلا از اینستاگرام خارج شده اید و حالا می خواهید که اطلاعات حفظ شده را پاک نمایید باید وارد اکانت خود شوید و سپس مراحل بالا را تکرار کنید. همچنین می توانید از روشی که در پایین می گوییم نیز استفاده نمایید.

 

 

زمانی که از اکانت خود خارج شدید، برنامه یا مرورگر شما را به صفحه ی ورود به اینستاگرام می برند. در اینجا شما دو گزینه می بینید: “Login as” و “Remove”.

 

اگر روی اولی کلیک کنید مستقیم وارد اکانت می شوید اما اگر می خواهید اطلاعات ورود را پاک نمایید گزینه ی دوم را انتخاب کنید.

 

 

با انتخاب آن بار بعد برای وارد شدن باید نام کاربری و پسورد خود را وارد نمایید.

مشابه قبل اگر چند اکانت فعال در اینستاگرام دارید و روی “Log out from all accounts” کلیک کنید با گزینه ی “ذخیره کردن اطلاعات ورود” مواجه می شوید. شما نمی توانید در این قسمت یک اکانت خاص را انتخاب نمایید.

وقتی از همه ی آن ها خارج شدید، در صفحه ی اصلی اینستاگرام اکانت های خود را می بینید.

 

روی آیکون سه نقطه ی اکانتی که می خواهید اطلاعاتش را پاک کنید کلیک و از منوی باز شده “Remove” را انتخاب نمایید.این کار جزئیات اکانت شما را از روی برنامه و گوشی حذف خواهد کرد.

 

 

اگر روش های بالا برای شما کار نکرد می توانید برای پاک کردن اطلاعات ورود، دیتای برنامه ی اینستاگرام را خالی نمایید. پاک کردن دیتا به هیچ کدام از پست های شما لطمه ای نخواهد زد ولی اگر آپشن ذخیره کردن عکس های اینستاگرام در گالری را فعال کرده باشید، با استفاده از این روش همه ی آن از گالری شما حذف خواهند شد. پی قبل از این کار آن ها را به یک پوشه ی دیگر انتقال دهید.

مرحله ی اول: در گوشی اندروید خود قسمت تنظیمات را باز نمایید و به قسمت “Apps/Applications manager” بروید.

 

 

مرحله ی دوم: در قسمت “All apps” اینستاگرام را پیدا کنید.

 

مرحله ی سوم: بر اساس آپشن هایی که گوشی شما در این قسمت ارائه می دهد یکی از گزینه های “Clear storage” در “Storage” و یا “Clear data” را انتخاب نمایید.

 

 

اگر شما برای وارد شدن به اینستاگرام از فیسبوک استفاده می کنید هیچ کدام از روش های بالا به کار شما نمی آید و باید از اکانت فیسبوک خود نیز خارج شوید. بعد از آن اینستاگرام را باز نمایید و می بینید که از اکانت آن نیز به راحتی خارج می شوید. حال دوباره وارد فیسبوک خود شوید و این بار تا زمانی که خودتان اطلاعات تان را وارد نکنید، وارد اینستاگرام نخواهید شد.

خارج شدن از مرورگر از طریق دسکتاپ به راحتی بقیه ی وب سایت ها نیست. در حالی که این آپشن در آن وجود دارد ولی پیدا کردنش آسان نیست.

مرحله ی اول: سایت اینستاگرام را در صفحه ی مرورگر خود باز نمایید.

مرحله ی دوم: روی آیکون تنظیمات کنار دکمه ی “Edit Profile” کلیک نمایید.

 

مرحله ی سوم: گزینه ی “Log out” را از منو انتخاب نمایید.

 

 

 

به دلایل گفته شده باید از همه ی دستگاه ها از اکانت خود خارج شوید که اینستاگرام هیچ راه حلی برای آن ارائه نداده است. پس شما مجبورید که پسورد خود را تغییر دهید و گزینه ی “Log out from all devices” را انتخاب کنید. بعد از آن شما از همه ی دستگاه های خود از جمله کامپیوتر هم خارج خواهید شد.

 

 

منبع: https://www.guidingtech.com/remove-instagram-remembered-accounts/

امتیاز به این مطلب

کاربردی بودن مطلب

با کیفیت بودن مطلب

خاص بودن مطلب

5

درحال ارسال

.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-2360 .review-result-wrapper i {
color: #d6d6d6;
}
.wp-review-1464 #wp-review-star-rating-2360 .review-result-wrapper .review-result i {
color: #ead620;
opacity: 1;
filter: alpha(opacity=100);
}
.wp-review-1464 #wp-review-star-rating-2360 .review-result-wrapper i {
color: #d6d6d6;
}
.wp-review-1464 .mts-user-review-star-container #wp-review-star-rating-2360 .selected i,
.wp-review-1464 .user-review-area #wp-review-star-rating-2360 .review-result i,
.wp-review-comment-field #wp-review-star-rating-2360 .review-result i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-2360 .review-result i,
.wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-2360 .review-result-wrapper:hover span i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-2360 .review-result-wrapper:hover span i {
color: #ead620;
opacity: 1;
filter: alpha(opacity=100);
}
.wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-2360 .review-result-wrapper span:hover ~ span i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-2360 .review-result-wrapper span:hover ~ span i {
opacity: 1;
color: #d6d6d6;
}

امتیاز دهی کاربران

3.65
(34 رای)

امتیاز نظرات

4.52
(27 امتیاز دهی)

.wp-review-1464.review-wrapper {
width: 100%;
float: left;
}
.wp-review-1464.review-wrapper,
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-desc p,
.wp-review-1464 .reviewed-item p {
color: #555555;
}
.wp-review-1464 .review-title {
padding-top: 15px;
font-weight: bold;
}
.wp-review-1464 .review-links a {
color: #ead620;
}
.wp-review-1464 .review-links a:hover {
background: #ead620;
color: #fff;
}
.wp-review-1464 .review-list li,
.wp-review-1464.review-wrapper {
background: #ffffff;
}
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-list li:nth-child(2n),
.wp-review-1464 .wpr-user-features-rating .user-review-title {
background: #e7e7e7;
}
.wp-review-1464.review-wrapper,
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-list li,
.wp-review-1464 .review-list li:last-child,
.wp-review-1464 .user-review-area,
.wp-review-1464 .reviewed-item,
.wp-review-1464 .review-links,
.wp-review-1464 .wpr-user-features-rating {
border-color: #e7e7e7;
}
.wp-review-1464 .wpr-rating-accept-btn {
background: #ead620;
}
.wp-review-1464.review-wrapper .user-review-title {
color: inherit;
}
.wp-review-1464.review-wrapper .user-review-area .review-circle { height: 32px; }

{
“@context”: “http://schema.org”,
“@type”: “aggregateRating”,
“itemReviewed”: {
“@type”: “Article”,
“mainEntityOfPage”: {
“@type”: “Webpage”,
“@id”: “http://mobocafe.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b0%d8%ae%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7/”
},
“headline”: “چگونه اکانت های ذخیره شده در اینستاگرام را حذف کنیم”,
“image”: {
“@type”: “ImageObject”,
“url”: “http://mobocafe.ir/wp-content/uploads/2019/02/Instagram-Branding-01.png”
},
“datePublished”: “۱۳۹۷-۱۱-۱۷ ۱۱:۳۵:۰۶”,
“dateModified”: “۱۳۹۷-۱۱-۱۷ ۱۱:۳۹:۲۷”,
“author”: {
“@type”: “Person”,
“name”: “”
},
“publisher”: {
“@type”: “Organization”,
“name”: “”,
“logo”: {
“@type”: “ImageObject”,
“url”: “”
}
},
“description”: “در هر برنامه ی دیگری اگر روی “log out” کلیک کنید از برنامه خارج می شوید و برای ورود دوباره باید اطلاعات خود را از نو وارد نمایید اما در اینستاگرام این گونه نیست. اینستاگرام برای دور کردن شما از دردسر های وارد کردن دوباره ی اطلاعات، با ارائه ی روش های زیر کار را برای کاربرانش راحت تر کرده است.rn”
},
“ratingValue”: “3.65”,
“bestRating”: 5,
“ratingCount”: 34
}

  

ورود به حساب اینستاگرام خود که غیرفعال یا حذف شده است را داشته باشید و یا بازیابی اکانت و حساب کاربری پیچ حذف شده اینستاگرام امکان پذیر است. متاسفانه این عمل خلاف سیاست‌های اینستاگرام است، اما روش‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید با برگرداندن پیج اینستا اطلاعات و محتوای از دست رفته خود را بازیابی کنید. با موبایل کمک همراه باشید.

اپلیکیشن اینستاگرام هم اکنون یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی است. اینستاگرام در بین کاربران ایرانی هم از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و هم اکنون بخش عظیمی از کاربران فعال این اپلیکیشن را ایرانی‌های علاقمند به عکس‌برداری و سلفی گرفتن تشکیل می‌دهند. اما اینستاگرام دارای قوانین و سیاست‌های خاصی است که گاها عجیب به نظر می‌رسند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

به عنوان مثال اینستاگرام به کاربر اجازه نمی‌دهد که اکانت یا حساب غیرفعال شده (Deactive) یا حذف شده (Delete) خود را مجددا فعال کند. اما روش‌هایی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید حساب کاربری اینستاگرام از دست رفته خود را باز پس گرفته و به نوعی حساب اینستاگرام غیرفعال یا حذف شده خود را بار دیگر فعال کنید. ما در این مقاله قصد داریم که چگونگی بازیابی اکانت اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش دهیم، بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

چطور حساب خود را در اینستا حذف کنیم

در قدم اول لازم دانستیم که توضیحاتی در مورد قوانین و شرایط استفاده از اینستاگرام ارائه کنیم. در توضیحات بخش Privacy and Policity اینستاگرام به وضوح در رابطه با وضعیت حساب‌های حذف شده توضیحاتی داده شده است.

بر اساس اطلاعاتی که در اینستاگرام ارائه شده، حساب کاربری که در این شبکه اجتماعی حذف شده یا Delete شده باشد دیگر قابل فعال‌سازی دوباره نخواهد بود. اینستاگرام اکانت‌های حذف شده را برای همیشه از دسترس خارج می‌کند. این موضوع در شرایطی صدق می‌کند که شما به طور آگاهانه نسبت به حذف حساب اینستاگرام خود اقدام کرده باشید، اما اگر فردی اکانت شما را هک کرده و آن را حذف کند چطور؟ یا اگر اینستاگرام بنا به دلیل خاصی به طور اتوماتیک حساب شما را حذف نماید وضعیت چگونه است؟ به نکات زیر دقت کنید:

بیشتر بخوانید: تعمیرات ایفون

اگر حساب یا اکانت اینستاگرام خود را حذف کرده‌اید، می‌توانید با همان آدرس ایمیل قبلی خود یک حساب جدید در اینستاگرام بسازید. البته در این شرایط باید نام کاربری یا یوزرنیم (Username) شما نسبت به آنچه که قبلا انتخاب کرده بودید متفاوت باشد. دقت داشته باشید که ثبت نام کردن و ساخت یک حساب یا اکانت جدید با استفاده از آدرس ایمیل مشابه و قبلی منجر به بازیابی اطلاعات اکانت پیشین شما نمی‌شود.

در برخی از شرایط ممکن است حساب کاربری اینستاگرام شما غیرفعال نشده باشد، اما نتوانید با استفاده از یک دستگاه خاص وارد آن حساب شوید. اگر از قوانین و مقررات اینستاگرام پیروی کرده‌اید و نسبت به غیر فعال کردن اینستاگرام خود اقدام نکرده‌اید اما با این حال نمی‌توانید از طریق دستگاه هوشمند خود وارد حساب کاربریتان شوید، این احتمال وجود دارد که با تغییر دستگاه و تلاش مجدد به منظور لاگین شدن بتوانید وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید. در این شرایط حساب اینستاگرام‌تان حذف یا غیرفعال نشده و تنها مشکل خاصی منجر به عدم موفقیت شما در ورود به حساب اینستاگرام خود شده است که با تغییر دستگاه احتمالا برطرف می‌شود.

اگر با انجام موارد فوق باز هم مشکل لاگین یا ورود به حساب کاربری اینستاگرام شما برطرف نشد، این امکان وجود دارد که مشکل خاصی در فرآیند لاگین و اطلاعات مورد نیاز سرورهای اینستاگرام ایجاد شده باشد. دقت کنید که در این شرایط باید مطمئن باشید که حساب خود را به طور دستی غیرفعال یا حذف نکرده‌اید و از قوانین اینستاگرام هم پیروی کرده‌اید. اگر با مشکل این چنینی مواجه شدید، توصیه می‌کنیم که اطلاعات خود را ریست کنید و بار دیگر به منظور لاگین شدن در پیج اینستاگرام خود تلاش نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

بدین منظور توصیه می‌کنیم که ابتدا رمز عبور خود را از طریق فیسبوک ریست (Reset) کنید. شما از طریق حساب فیسبوک خود می‌توانید رمز عبور اکانت اینستاگرام‌تان را ریست کنید. البته این امر تا زمانی امکان‌پذیر است که حساب اینستاگرام و فیسبوک شما با یکدیگر در ارتباط بوده و اصطلاحا همگام‌سازی شده باشند. برای انجام این عمل مراحل زیر را دنبال کنید:

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون 

از طریق آدرس ایمیل ثبت شده یا اصطلاحا رجیستر شده حساب کاربری اینستاگرام‌تان هم می‌توانید نسبت به ریست کردن یا تغیر رمز عبور اکانت خود اقدام کنید. اگر حساب اینستاگرام شما با اکانت فیسبوک در ارتباط نیست می‌توانید از این روش به منظور ریست کردن رمز عبور خود استفاده نمایید. برای انجام این عمل مراحل زیر را طی کنید:

دقت داشته باشید که اگر از سوی اینستاگرام ایمیلی دریافت نکردید، حتما بخش Spam ایمیل خود را هم بررسی کنید.

اگر بنا به هر دلیلی لینک ریست کردن رمز عبور ارسالی به ایمیل شما درست عمل نکرد، مجددا مراحل پیشین را انجام دهید. لینک‌هایی که اینستاگرام به منظور ریست کردن رمز عبور به آدرس ایمیل کاربر ارسال می‌کند دارای محدودیت زمانی هستند. بنابراین این احتمال وجود دارد که تأخیر شما در کلیک بر روی لینک مورد نظر منجر به بروز مشکل در فرآیند ریست کردن رمز عبور از طریق ایمیل شده باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ

اگر در زمانی که به جستجوی حساب کاربری خود می‌پردازید، اینستاگرام نتوانست نام کاربری حساب شما را پیدا کند، سعی کنید که با استفاده از آدرس ایمیل رجیستر شده خود نسبت به انجام این عمل اقدام نمایید. شما همچنین می‌توانید از آدرس URL تصاویر و فایل‌های اشتراک‌گذاری شده پیشین خود در توییتر یا فیسبوک هم به منظور یافتن حساب اینستاگرام‌تان استفاده کنید. دقت داشته باشید که اگر با انجام تمام موارد ذکر شده باز هم با پیغام No Account Found مواجه شدید، بدون تردید حساب یا اکانت اینستاگرام شما غیرفعال شده است.

اگر در حین وارد کردن آدرس ایمیل خود با پیغام فوق مواجه شدید این احتمال وجود دارد که آدرس ایمیل ثبت شده در حساب کاربری خود را فراموش کرده باشید. سعی کنید که تمام ایمیل‌هایی که تصور می‌کنید ممکن است با آن‌ها در اینستاگرام رجیستر شده باشید را در صفحه مورد نظر وارد نمایید.

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم تا زمانی که شما از قوانین و مقررات اینستاگرام پیروی کنید، اینستاگرام نسبت به حذف یا غیرفعال کردن حسابتان اقدام نمی‌کند. حال شاید تمایل داشته باشید که بدانید قوانین و مقررات اینستاگرام به چه صورت است؟ در بخش زیر گزیده‌ای از قوانین و مقررات اینستاگرام را خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم:

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اگر شما شرایط استفاده از اینستاگرام را نداشته باشید هم حسابتان می‌تواند بدون هیچ عذری مسدود یا غیرفعال شود. برخی از شرایط اولیه استفاده از اینستاگرام به شرح زیر هستند:

نکته: بار دیگر اشاره می‌کنیم که درست و دقیق طی کردن مراحل فوق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کوچک‌ترین اشتباه از سوی شما می‌تواند پروسه بازیابی اکانت اینستاگرام را دچار مشکل کند. برای کسب راهنمایی دقیق‌تر در مورد هر یک از بخش‌هایی که شرح دادیم و به ویژه بخشی که باید در آن مشخصات یک شهروند ساکن در کشور دیگر را وارد کنید، با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیقی بخواهید.

به طور کلی اگر از حذف ناگهانی تصاویر و فایل‌های اشتراک‌گذاری شده خود در اینستاگرام بیم دارید و این موضوع برایتان حائز اهمیت است، توصیه می‌کنیم که حتما نسخه‌ای از این تصاویر را در گوشی یا کامپیوتر خود ذخیره کنید، تا نیازی به بازیابی حساب اینستاگرام خود نداشته باشید. در صورتی که طی انجام هر یک از مراحل شرح داده شده دچار مشکل شدید و یا سوالی در رابطه با چگونگی ورود به اکانت قبلی اینستاگرام خود ایجاد شد، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های ضمیمه شده با کارشناسان بخش پشتیبانی موبایل کمک تماس گرفته و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت تاچ ال سی دی آیفون XS Max

قیمت ال سی دی سامسونگ Note 10

چطور حساب خود را در اینستا حذف کنیم

قطعات گوشی S10 Plus

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

ببخشید اکانت من یهو خروج کرد هرچقدر میزنم نمیاره با یه اکانت دیگه رفتم پیجمو نگاه کردم نام کاربریم عوض شده بود اینستاگرام نوشته به جاش پست هام کلا حذف شده ایمیلم هم عوض شده میخام پیجمو پیدا کنم نام کاربریمو میزنم نمیاره چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین

سلام اینستا حساب من خارج را خارج کرد وحال اعلام میکند قوانین را رعایت نکردم وغیر فعال کرده
لطفا راهنمایی کنید جهت فعال سازی دوباره

سلام من اینستامو دلیت اکانت کردم میشه برگردوندش؟

سلام من توی اینستا بودم بعد یهو گوشیم خاموش شد بعد که دوباره گوشیمو روشن کردم و میخواستم برم اینستا دیدم که کلاً از حساب کاربری و اکانتم خارج شده و برای ورود دوباره ازم گذرواژه میخواد منم گذرواژه مو یادم نیست 😔😔
لطفاً و خواهشاً یه کمک بکنید و راهنمایی ککنید خودتون بگید باید چی کار کنم آخه من فن بودم توی اینستا و واقعا تعجبیه که این اتفاق بیافته و دلیلشم نمیدونم 😔
پس لطف کنید و خواهشا هر چه سریع تر جواب بدید و کمکم کنید تا بتونم با همون اکانتم دوباره وارد اینستاگرام بشم😔
واقعا الان هیچ راه حلی جلوی پام نیست و نمیدونم باید چی کار کنم تا بتونم دوباره با همون اکانت قبلیم وارد اینستاگرام بشم 😔😔
ازتون ممنون که وقت میزارید…😔😔

سلام اینستا.من متاسفانه بدلایلی مجبوربه تعویض گوشی شدم ودرهرگوشی که حسابی بازمیکردم گفته میشد حسابی باچنین نامی وجود ندارد وحساب پیشنهادی بهم داده میشد الان میخواهم به حسابی که همه فالوهاوتصاویروویدئوهام درآن هست برم نمیتونم لطفا کمکم کنین. ممنونم

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

چطور حساب خود را در اینستا حذف کنیم
چطور حساب خود را در اینستا حذف کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *