چطور خوش شانس باشیم

 
helpkade
چطور خوش شانس باشیم
چطور خوش شانس باشیم

چگونه خوش شانس باشیم و شانس خود را افزایش دهیم؟ این سؤالی است که بسیاری از افراد در طول زندگی خود با آن مواجه می‌شوند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از خود بپرسید چرا برخی افراد این‌قدر در زندگی خوش شانس هستند؟ چه چیزی باعث می‌شود که این خوش شانسی‌ها سر راه من قرار نگیرد؟ اگر شما از آن دست افرادی باشید که اتفاقات خوب و بد را بیش از هر چیز به بخت و اقبال ربط می‌دهند بیش از دیگران با این موضوع درگیر خواهید شد. با این حال سؤال اصلی اینجاست که ما تا چه حد در وقوع این رویدادها نقش داریم و تا چه میزان قادر هستیم که آن‌ها را کنترل کنیم. ما در جواب به شما می‌گوییم که این مقدار بیش از آن چیزی است که فکر می‌کنید. برای اینکه در این باره بیشتر بدانید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

برای اینکه بتوانیم خوش شانس باشیم پیش از همه لازم است که سری به ویژگی‌های افراد خوش شانس بزنیم و ببینیم چه چیزهایی این افراد را از دیگران متمایز می‌کند. پژوهش‌هایی که در این زمینه انجام شده نشان می‌دهند که افراد خوش شانس اغلب ویژگی‌های زیر را در خود پرورش داده‌اند.

جالب است بدانید پژوهش گران به این نتیجه رسیده‌اند که بخش اعظمی از آنچه ما نامش را شانس می‌گذاریم در حقیقت تحت تأثیر نوع نگرش و ادراک افراد ایجاد می‌شود. در نتیجه آنچه بیش از هر چیز برای خوش شانس شدن به آن احتیاج داریم کار کردن روی ذهن خودمان است. در واقع برای به دست آوردن موقعیت‌های طلایی ابتدا باید درون خودمان را جست و جو کنیم.

چطور خوش شانس باشیم

برای شناخت بیشتر در زمینه موفقیت در زندگی کلیک کنید.

 

همان طور که گفته شد قدم اول برای داشتن شانس بیشتر در زندگی این است که بتوانید ویژگی‌های افراد خوش شانس را در خود ایجاد کنید. این ویژگی‌ها اغلب مرتبط با نحوه‌ نگرش و نوع تفکر هستند و به همین خاطر بسیاری از افراد نمی‌دانند که چگونه باید به آن‌ها دست یابند. ما در ادامه به چند راه حل برای تغییر نگرش در جهت داشتن شانس بیشتر در زندگی پرداخته‌ایم که می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

برای اینکه بتوانید شانس بیشتری در زندگی داشته باشید لازم است که بتوانید حداکثر نیروی خود را به کار ببندید و از هیچ موقعیتی به طور سرسری نگذرید. بسیاری از افراد موفقیت‌هایشان را در موقعیت‌هایی به دست آورده‌اند که هرگز فکرش را هم نمی‌کردند. در نتیجه باید تلاش کنید تا دید مثبت‌تری نسبت به محیط پیرامون خود داشته باشید و به هر موقعیتی به چشم یک فرصت ارزشمند نگاه کنید تا بتوانید از دل آن بهترین رویدادها را بیرون بکشید.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه روش زندگی افراد موفق کلیک کنید.

افراد بدشانس اغلب عمیقاً به بدشانسی خود اعتقاد دارند. این افراد به خاطر نوع نگاهشان اغلب در مسیرهایی حرکت می‌کنند که چیزی به جز شکست برایشان به همراه ندارند. این وضعیت که در روانشناسی به پیشگویی خودکام بخش معروف است به ما نشان می‌دهد که افراد چگونه ناخودآگاه دست به انتخاب‌هایی می‌زنند که پیش‌فرض‌های قبلی ذهنشان را تایید کند.

اگر بپرسید که چگونه افکار ما به این قدرت دست می‌یابند که می‌توانند نوع عملکرد و وقایع پیرامون ما را تحت تأثیر قرار دهند باید بگوییم که این فرایند از طریق مکانیسم توجه انتخابی صورت می‌گیرد. در حقیقت دامنه توجه انسان محدود است به همین خاطر نوع نگرش‌ها به او کمک می‌کند تا در هر محیطی به برخی فاکتورهای خاص توجه کند و تعداد محدودتری از آنچه در پیرامون قرار دارد را مورد پردازش قرار دهد.

به همین خاطر است که افراد متفاوت هنگام قرار گرفتن در محیط‌های یکسان به مسائل گوناگونی توجه می‌کنند و ممکن است چیزی که نظر یک نفر را جلب کرده اصلاً توسط فرد دیگر دیده نشود. به همین خاطر لازم است که ابتدا خود را آماده کرده و انتظار رویدادهای خوشایند را داشته باشید. این کار باعث می‌شود که ذهنتان برای کشف فرصت‌های مناسب جست‌وجوی بیشتری داشته باشد و بتواند زودتر از دیگران آن‌ها را کشف کند.

بیایید نگاهتان را به شکست عوض کنید و به جای اینکه از آن بگریزید آن را با فراغ بال در آغوش بکشید! بگذارید که شکست‌ها به عنوان نوعی تجربه‌ دشوار به راهنمای زندگی‌تان تبدیل شوند و به شما کمک کنند تا بتوانید مسیر درست را پیدا کنید. توجه داشته باشید که موفق‌ترین آدم‌ها نیز در زندگی خود هرگز کامل نیستند و مسلما با شکست‌هایی مواجه می‌شوند. آنچه مهم است این است که بتوانید به خودتان و مسیری که در پیش رو دارید اعتماد داشته باشید و به جای درجا زدن به دنبال پیش روی در زندگی خود باشید. کمک گرفتن از روانشناس در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند.

برای آگاهی بیشتر در زمینه مشاوره تلفنی کلیک کیند.

استرس‌های روزمره با ایجاد اضطراب و هیجان‌های منفی دیگر می‌توانند ظرفیت شناختی مغز ما را تحت تأثیر قرار داده و باعث شوند که عملکرد ضعیف‌تری در زندگی داشته باشیم. کاهش قدرت تصمیم‌گیری، انتخاب و یادگیری از جمله تأثیرات رایج استرس بر مغز هستند.

در نتیجه افرادی که دائماً استرس‌های مزمنی را تجربه می‌کنند نمی‌توانند ذهن آزاد و بازی داشته باشند و اغلب با اتخاذ تصمیمات ضعیف‌تر در زندگی خود ناکامی‌های بیشتری را تجربه می‌کنند. به همین خاطر بسیار اهمیت دارد که برای افزایش شانس و موفقیت خود در زندگی ابتدا در زمینه سلامت روان خود کاری انجام دهید و بتوانید به آرامش بالاتری دست یابید. مراجعه به روانشناس و استفاده از تکنیک‌های کنترل استرس به شما کمک می‌کنند تا بتوانید عملکرد بالاتری در زندگی داشته باشید و بیش از پیش از فرصت‌های موجود در زندگی خود استفاده کنید.

برای شناخت بیشتر در زمینه مشاوره حضوری کلیک کنید.

اگر در زندگی ندانید که به دنبال چه می‌گردید همواره با سردرگمی پیش خواهید رفت و حتی اگر فرصت‌های مناسبی در اختیارتان قرار بگیرد نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. درنتیجه تلاش کنید که ابتدا با افزایش مهارت خودآگاهی به شناخت بالاتری از خودتان دست یابید و سپس اهداف خود را به طور مشخص و واضح تعیین کنید. این کار باعث می‌شود که ذهنتان انسجام بیشتری داشته باشد و راحت‌تر بتواند فرصت‌ها را جذب کند.

 

شانس از منظر علمی با آنچه در تصور عامه وجود دارد متفاوت است. مردم اغلب خوش‌شانسی را معادل اتفاقی فراطبیعی و خارج از کنترل می‌دانند در حالی که از دیدگاه علم، شانس نهایتاً چیزی جز قانون احتمالات نیست و ما با تغییر دادن موقعیت‌ها می‌توانیم روی امکان اتفاق افتادن وقایع یا همان بالا بردن احتمالات نقش داشته باشیم.

برای دریافت مشاوره در زمینه چگونه خوش شانس باشیم می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

احتمالاً تا به حال از خودتان این سوال را پرسیده اید که آیا من خوش شانس هستم ؟ ذهن شما می تواند تفاوت زیادی را در محیط اطراف خودش تشخیص دهد. ثروتمند بودن، خوش شانس بودن و موفقیت داشتن، نیازمند تفکرات این چنینی است. در نتیجه باید احساس ثروت، خوش شانسی و موفقیت را در خودتان ایجاد کنید تا زودتر به آن دست بیابید.

اگر این ویژگی ها را دارید و آن ها را خوب به کار می گیرید، یعنی بدون شک انسان ثروتمند، خوش شانس و موفقی در زندگی هستید. در این قسمت از سبک زندگی و موفقیت نمناک راهکارهایی را به شما نشان می دهیم که احساس ثروت، خوش شانسی و موفقیت بیشتری با توجه به شرایط کنونی داشته باشید.

لیستی از 5 موردی که می خواهید بیشتر در زندگی داشته باشید و شامل پول هم نمی شود را تهیه کنید. مثلاً عشق بیشتر، خنده بیشتر، آرامش بیشتر. سپس سعی کنید عشق بیشتر را به طور فعال در زندگی به کار بیندازید و به دنبال راهکارهایی باشید که شما را آرام تر می کند، مثل مدیتیشن. زمانی که این موارد را بنویسید، خودتان به دنبال راهکارهایی برای به دست آوردنشان می گردید. این ها مواردی است که نیازی به پول ندارند.

بدون توجه به سایز کنونی حساب بانکی سعی کنید در مورد پول و اقتصاد چیزهای بیشتری یاد بگیرید. از پولی که دارید، مراقبت کنید و راهکارهای افزایش پول را به کار بگیرید که معمولا شامل موارد زیر هستند:

چطور خوش شانس باشیم

– کتابی را در مورد مدیریت مالی تهیه کنید.

– وارد کلاس های مالی و اقتصادی شوید.

– همچنین برای خودتان یک پورتفولیو ایجاد کنید و سرمایه گذاری های مختلف را بررسی نمایید.

در مورد 100 موردی فکر کنید که به خاطر آن ها سپاسگزار هستید، آن ها را روی کاغذ بنویسید، از روی آن ها بخوانید و اجازه دهید که حس سپاسگزاری در شما افزایش پیدا کند. احساس ثروتمند بودن، خوش شانس بودن و موفقیت هنگام تمرکز روی چیزهای خوب در زندگی اصلا کار سختی نیست.

تشخیص این که شما به اندازه کافی در زندگی چیزهای زیادی دارید، راهی عالی برای احساس ثروتمندی و خوش شانسی است و در نتیجه می توانید با بخشندگی احساس کنید که داراتر از بقیه هستید. بنابراین از کار خوبی که انجام داده اید، هم لذت می برید و هم به خودتان افتخار خواهید کرد.

داشتن تفکر مثبت به احساس خوش شانسی و موفقیت کمک می کند. به موارد زیر توجه کنید:

*افکار منفی یعنی مهم نیست که من چه کاری انجام میدهم. در هر صورت من هرگز موفق نمی شوم.

*افکار مثبت یعنی با تغییر دادن عادات مثبت و برداشتن قدم های کوچک در جهت مناسب به موفقیت می رسم.

خب کدام یک از افکار بالا بیشتر به شما کمک می کند و احساس خوبی را در شما ایجاد می کند؟

کدام یک شما را تشویق می کند و باعث می شود که تسلیم نشوید؟

پس سعی کنید در مورد داشتن تفکرات مثبت ذهن تان را به بلوغ برسانید.

لباس خوب عاملی برای افزایش جذابیت است. در حقیقت زمانی که لباس خوب بپوشید، نگاه دیگران به شما تغییر می کند. حتی ممکن است بخواهند با شما وارد کار های بزرگتر و کارهای تجاری شوند. البته منظور ما این نیست که به خاطر خرید لباس، زیر بار قرض و بدهی بروید اما واقعیت را بپذیرید که افراد اول از روی ظاهر قضاوت می کنند. پس به لباس پوشیدن خود اهمیت دهید.

درست است که پول خود را باید برای روزهای مبادا، سرمایه گذاری ها و خرج های مهم تر نگه دارید اما اگر مقدار کمی شیک تر از قبل زندگی کنید، فوایدی را به همراه خواهد داشت.

مثلاً شیک تر زندگی کردن می تواند شامل موارد زیر باشد:

– وارد کارهای مراقبت از خود شده و به عنوان مثال ماساژ بگیرید.

– یک کتاب هنری بخرید و بخوانید.

– سعی کنید برای یک بار هم که شده در رستوران خوبی غذا بخورید.

**با انجام این کارها حس بهتری به خودتان پیدا می کنید و انگیزه بیشتری برای تلاش و افزایش ثروت و خوش شانسی پیدا خواهید کرد.

زمانی که بعضی از لوازم و متعلقات که مدت زمان طولانی هست دیگر زیبا و کاربردی نیستند را کنار بگذارید، فضایی را برای آوردن چیزهای جدید به زندگی فراهم می کنید و در نتیجه سطح آگاهی شما از حقایق افزایش پیدا می کند و احساس می کنید بیشتر از آن چه که نیاز دارید، چیزهایی را در زندگی داشته اید. همین امر عاملی برای افکار خوش شانسی و ثروتمندی می شود. مثلاً برای شروع وارد اتاق خوابتان شوید و سعی کنید 27 مورد، ولو بسیار ریز را پیدا کنید که دیگر برایتان کاربردی نیستند و آن ها را دور بیندازید و حتی ببخشید.

همه انسان ها دوست دارند تجربیاتی را در زندگی داشته باشند اما گاهی اوقات توانایی انجام آن را ندارند. مثلا شاید شما دوست داشته باشید به ایتالیا سفر کنید اما از لحاظ مالی این توانایی را ندارید.

به عنوان مثال از خودتان بپرسید که در مورد ایتالیا چه چیزی باعث شده است که این قدر به آن علاقه مند باشید؟

آیا غذای ایتالیایی را دوست دارید ؟ خب می توانید یک رستوران در کشوری که زندگی می کنید پیدا کنید که غذاهای ایتالیایی سرو می کند.

آیا هنر ایتالیایی را دوست دارید ؟ خب به موزه بروید.

آیا فرهنگی ایتالیایی را دوست دارید ؟ می توانید فیلم های ایتالیایی ببینید و با فرهنگ آن ها بیشتر آشنا شوید.

پس منظور ما این است که اگر نمی توانید تجربه سفر به کشور مورد علاقه خود که در اینجا ایتالیا را مثال زده ایم را داشته باشید، کارهایی را انجام دهید که حس در ایتالیا بودن را در شما ایجاد می کند.

یکی از راه های رسیدن به موفقیت و اهداف مالی در زندگی این است که از همین امروز شروع کنید. حتی اگر شده 30 هزار تومان در روز پس انداز کنید، آن را کنار بگذارید تا یک روزی برای رسیدن به رویاهایتان از آن استفاده کنید.

کاملاً طبیعی است که چیزهایی را در زندگی بخواهید. در جامعه امروز موارد زیادی هستند که دوست دارید به آن ها دست پیدا کنید، خیلی با سرعت به آن ها برسید اما گاهی اوقات این نارضایتی به دلیل خواسته های کاملاً بیجاست. پس سطح مادی گرایی را در خودتان تعیین کنید و اگر احساس می کنید که بیش از حد خواستار چیزهای مادی هستید، این رفتار را در خودتان اصلاح نمایید.

احساس کمبود داشتن همیشه در ذهن وجود دارد. تقریباً 3 میلیارد انسان در جهان هستند که روزانه کمتر از 2 دلار درآمد دارند. علاوه بر آن یک و نیم میلیارد افراد جهان با کمتر از 1.25 دلار در روز زندگی می کنند. پس زمانی که به آن ها فکر کنید، متوجه می شوید که شما جدا از انسان های دیگر نیستید و از بسیاری از آن ها نیز زندگی بهتری دارید.

حتماً داستان توریست هایی که در آفریقا روی سافاری گردشگری می گردند را خوانده اید. ناگهان با یک غروب آفتاب زیبا در دریاچه مواجه شدند که یکی از آن ها گفت:من خانه ای می خواهم که رو به دریاچه باشد. آن ها هیچ وقت این رویا را در ذهنشان نداشتند اما با کشف و شهود فهمیدند که واقعاً چه چیزی می خواهند.

شاید خود شما هم اکنون این چیزها را در زندگی داشته باشید و قدرش را ندانید. پس بدانید که تجربه زیبایی در اطراف شماست، فقط باید به اطراف تان بهتر نگاه کنید.

چطور خوش شانس باشیم

یکی از موارد مهمی که در این بخش از نمناک اشاره شده است همین آرامش درونی است، با افزایش آرامش درونی می توانید لذت بیشتری را ببرید و احساس بهتری در مورد خودتان داشته باشید. به اتفاقات بد زندگی توجه خاصی نکنید و از لحاظ معنوی حس ثروتمندی، موفقیت و خوش شانسی را در خودتان ایجاد کنید.

به جای این که وارد مرکز خرید شوید، به ساحل بروید. به جای اینکه تلویزیون تماشا کنید، می توانید وارد طبیعت شوید، در آن جا کتاب بخوانید و از طبیعت اطراف لذت ببرید تا حس خوشبختی بیشتری به شما دست بدهد.

داستان های زیادی هستند که در مورد افراد ثروتمند وجود دارد. از آن ها استفاده کنید. می توانید آن ها را مطالعه کنید، از تجربیاتشان، انگیزه هایشان و الهام هایی که از موارد مختلف گرفتند، استفاده نمایید.

حتی اگر از لحاظ مالی ثروتمند نیستید، می توانید از لحاظ اطلاعات و آگاهی ثروتمند باشید. کتاب های کلاسیک بخوانید. شعر های عالی حفظ کنید. ذهنتان را پر از اطلاعات کرده و قدرتمند کنید تا حس سرزندگی در شما بالا برود.

خودتان را برای ثروتمندی و موفقیت در آینده از طریق یاد گرفتن مهارت های تجاری در امروز آماده کنید. هر چقدر که دانش تجاری شما از دیگران بالاتر باشد، موفقیت بیشتری نصیب تان خواهد شد.

بهترین چیزها در زندگی با پول خریداری نمی شوند. در این قسمت تعدادی از آن ها را معرفی می کنیم:

– دوستانی که عاشقشان هستید و به خاطر شخصیت خودشان دوست شان دارید.

– یک خانواده صمیمی.

– همسری که در زندگی به شما اعتماد می کند.

*اگر این موارد را دارید، مطمئن باشید که خوش شانس ترین و ثروتمندترین انسان روی کره زمین هستید و باید بابت آن ها شکر گزار خداوند باشید.

اگر پول ندارید، به معنای این نیست که نمی توانید چیزهای جدیدی را در آینده تجربه کنید. اکنون باید بپذیرید که در کجا هستید، برای آینده برنامه ریزی داشته باشید، حس خوب را در خودتان ایجاد کنید و به دنبال انجام کار های جدید باشید.

زندگی, مقالات, موفقیت

نظر

چگونه خوش شانس باشیم؟ سوالی است که ذهن خیلی از افراد را درگیر خود کرده است!

در این مقاله می‌خواهیم راز خوش‌شانسی را به شما نشان دهیم  و یاد بگیریم چگونه خوش شانس باشیم؟

اینجا ما می‌گوییم چگونه خوش شانس باشیم و شانس خود را زیاد کنیم. آیا شما از کسانی هستید که از عقب نشستن اذیت می‌شوند؟

 

چطور خوش شانس باشیم

 

آیا تابه‌حال فکر کرده اید که شانس چیست و خوش شانس کیست ؟ آیا شده از تداوم بد شانسی یک‌دنده و لجوج و شوید و از خود بپرسید چرا خوش شانس نیستم؟ آیا گاهی اوقات حس می‌کنید جهان علیه شماست و چه زمانی خوش شانس شدن شما اتفاق می افتد؟

اجازه دهید رازی را برایتان بگویم: خوش شانس بودن شما از دیگری هیچ‌وقت بدتر نیست و البته بهتر هم نیست. فقط نوعی احساس است. راه‌های ساده وجود دارند که می‌توانید احساسات خود را از بدشانسی برگردانید.

باورهای اینکه اتفاقاتی که در زندگی‌تان می‌افتد از شانس، سرنوشت، نیروهای فرا طبیعی، بدخواهی دیگران، یا هر چیز دیگری غیر از خود شما است، را متوقف کنید.

روانشناسان به این می‌گویند “بخش بیرونی کنترل”. نوعی از اعتقاد به سرنوشت است، که مردم باور دارند می‌توانند کوچک یا ناچیز برای تغییر زندگی‌شان انجام دهند.

برای همین، آن‌ها برای بهترین بودن امید دارند و سعی بر تغییر شانس خود توسط انواعی از خرافات و هر چیزی که به نفعشان است، متمرکز می‌شوند، ولی شکایت کردن به امیدشان ربطی ندارد.

ولی اکثر افراد دیدی مخالف این دارند. آن‌ها “عوامل درونی کنترل” دارند. آن‌ها باور دارند اتفاقاتی که در زندگی‌شان می‌افتد به آن‌ها نزدیک است و حتی ممکن است بدشانسی در زندگی هم ایجاد کند.

ولی چیزی که مهم است این است که آن اتفاق خود به خودی نیست، پس چگونه به آن واکنش دهید. این موضوع آن‌ها را فعال، مشتاق، آماده برای سعی چیزهای جدید و پیدا کردن عواملی که سبب ایجاد تغییراتی در زندگی آن‌ها می‌شود، می‌نماید.

آن‌ها رؤیایی نیستند و دیگران را به خاطر بد شانسی سرزنش نمی‌کنند. آن‌ها راهی برای بهتر شدن جستجو می‌کنند.

آیا آن‌ها خوش شانس‌ترین آدم زمین هستند؟ البته که خیر. شانس تصادفی است – چیزی که معنی شانس را می‌دهد-  بنابراین آن‌ها فقط از عقب‌نشینی و مانند آن رنج می‌برند.

تفاوت در واکنش آن‌ها چیست؟ وقتی کاری را اشتباه انجام می‌دهند، سریعاً دنبال راه درست آن می‌گردند. آن‌ها ناله و شکایت نمی‌کنند، یا با شکایت در مورد بدشانسی صحبت نمی‌کنند.

آن‌ها سعی می‌کنند از اتفاق‌هایی که باید جلوگیری می‌کردند و افتاده، درس بگیرند و یا آن را اصلاح کنند و به بهترین شکلی که می‌توانند زندگی کنند.

 

 

هیچ‌کس به‌طور ذاتی از دیگری خوش شانس‌تر یا بدشانس‌تر نیست. این‌جور به نظر می‌رسد – بیشتر از یک مدت کوتاه (اتفاقاتی که تصادفی به‌صورت گروهی رخ می‌دهند یا به تعداد تصادفی که ممکن است در چند مورد باهم رخ دهند).

اگر بلندمدت نگاه کنید، شانس تصادفی؛ فقط تصادفی است. بااین‌حال، کسانی که احساس می‌کنند کمتر خوش شانس هستند توجه بیشتری به مثال‌های کوتاه‌مدت بد شانسی می‌کنند و خود را از درستی باورشان متقاعد می‌کنند.

منبع کنترل شما ژنتیکی نیست. شما آن را به نحوی یاد گرفتید. اگر برای شما کار نمی‌کند، آن را تغییر دهید.

هر آنچه را برای رشد ذهن خود توجه می‌کنید به یاد داشته باشید. اگر به چیز اشتباه در زندگی خود، متمرکز شوید ، سیاه‌تر و بدشگون‌تر به نظر می‌رسد.

در مدت کوتاه، متقاعد می‌شوید که بیشتر و بیشتر درست است. درنتیجه، شما حتماً تلاش خود را برای بهتر انجام دادن متوقف خواهید کرد.

اعتقاد به سرنوشت از شما تغذیه می‌کند، تا زمانی که مردم قربانی زندگی می‌شود. بازندگان زندگی آن‌هایی هستند که متقاعد می‌شوند که شکست خواهند خورد قبل از اینکه آن‌ها چیزی را شروع کنند.

مطمئن باشید بد شانسی هر چشم‌اندازی را از موفقیت تخریب خواهد کرد. آن‌ها به‌ندرت متوجه دلایل واقعی برای شکست خود مانند نادانی، تنبلی، عدم مهارت، عدم دوراندیشی، و یا فقط حماقت ساده، می‌شوند. اگر سرزنش دیگران یا بد شانسی را برای عیوب شخصی خود متوقف کنند، همه این‌ها می‌توانند اصلاح شوند.

توجه شما تحت کنترل شماست. آن را هرجایی که می‌خواهید بروید داشته باشید. افکار منفی را گرسنگی دهید تا اینکه بمیرند.

 

 

آیا اخیرا کمی احساس بدشانسی در زندگی کرده اید؟ آیا به دنبال طلسم شانس هستید و می خواهید ببینید راز خوش شانسی در چیست؟ راز خوش شانسی در اعتماد به خود، مثبت اندیشی است. این مراحل را ببینید تا بتوانید برای خود شانس ایجاد کنید و از بد شانسی نجات پیدا کنید.

یک نمایشنامه نویس رومی، فیلسوف و سیاستمدار گفته است “شانس وقتی می آید که فرصت باشد” اگر کار تلاش کنید، می توانید از فرصت هایی که در راه شما ایجاد می شود، استفاده کنید.

افراد خوش شانس افراد زیادی می شناسند. با افراد جدید خوش رو هستند و با افرادی که آشنا می شوند، احساس راحتی می کنند.

و به دیگران خوب گوش می دهند که چیزهای زیادی یاد می گیرند و همیشه از مردم قدردانی می کنند. آنها افراد بیشتری ملاقات می کنند و علاقه زیادی هم نشان می دهند. این ها می توانند برای شما تبدیل به فرصت ها می شوند.

این یک صدای درونی است که اغلب درست است و مردم خوش شانس هم این را می دانند.

نگرانی دشمن شانس است. باعث می شوند که با خود بگویید “آن ریسک پذیر دارد” یا “ایست کن” یا برگرد. با اینها برنده نخواهی شد. وقتی فرصت ها ایجاد می شوند شما نیاز دارید به آنها دقت کنید.

ایده های جدید و فرصت های جدید احتمالا برای شما، شانس هم خواهد آورد. افراد خوش شانس بدون روش کاری را انجام نمی دهند.

وقتی روشی تضمین شده باشد، افراد خوش شانس راهی که کمتر شناخته شده و فرصت های حیرت انگیز را ادامه می دهند. همین الآن پای خود را در آن مسیر قرار دهید.

چطور خوش شانس باشیم

انتظار بهترین را از خود داشته باشید. مثبت باشید و نتایج خوب که می خواهید برای خود ایجاد کنید. افراد خوش شانس مثبت هستند و انتظار بهترین اتفاق ها را برای خود دارند.

به احساس تباهی، تجربه ها و راه حل های جدید را که از تجربیات بد به وجود آمده اند، را جستجو کنید. با منفی بافی اتفاقات بد در زندگی خود، برای غلبه بر خود به آنها نیروی زیاد می دهید، رشد خود را کم می کنید و شانس خود را از بین می برید.حتی اگر شانس هم به سراغ شما بیاید، احتمالا به خاطر منفی بافی آن را از دست می دهید.

این موضوع در ارتباط با ایجاد فرصت های جدید است. بچه های بدشانس یادگیری در دانشگاه را ادامه نمی دهند.

انسان های خوش شانس می دانند که شروع است و زندگی یک دانشگاه بزرگ است. حتی اگر چیزهایی که فهمیدید خسته کننده و سخت هستند و راحت نیستند، کاملا جذب کنید. زندگی شما را پر از هیجان خواهد کرد و به شما کمک می کند بدانید دیگران آنها را از کجا یاد گرفتند.

درک طیف گسترده ای از دیدگاه های مردم، بخشیدن مردم را برای شما آسان می کند و نقطه نظرات آنها را متوجه می شوید. دانستن آن شما را قادر می سازد انگیزه های دیگران را دریافت کنید، بدانید چگونه در زندگی خود پیاده کنید و چگونه با آنها برخورد کنید.

 

 

 

برای بهبود شانس خود، اول تصمیم بگیرید چه اتفاقی به شما نزدیک‌تر است. سعی به تمرکز بر چیزهایی کنید که کار می‌کنند و چگونه می‌توانید آن‌ها به‌اتفاق خوب تبدیل کنید، نه اتفاق بد.

سرنوشت شما به انتخاب‌های شما بستگی دارد. وقتی اتفاقات تصادفی رخ می‌دهند، همان‌طور که همیشگی هستند، انتخاب کنید که آیا باید سعی کنید آن‌ها را به نفع خود تمام کنید؛ یا فقط در مورد آن‌ها شکایت کنید؟

توماس جفرسون گفته است: “من به شانس اعتقاد زیادی دارم و می‌دانم هر چه بیشتر تلاش کنم، بیشتر به سراغ من می‌آید.” رالف امرسون گفته است “مردان ضعیف به شانس اعتقاددارند و مردان قوی به علت و معلول معتقدند”

شانس شما، هر چیزی است که شما آن‌ها را انتخاب کنید.

آدریان ساویج یک نویسنده، یک انگلیسی و مدیر بازنشسته درزمینه کسب‌وکار است که اکنون در توسان، آریزونا زندگی می‌کند.

اگر می خواهید انشا درباره شانس بنویسید، شما می‌توانید مقالات دیگر او را درزمینه خوش شانسی یا بدشانسی بخوانید، برای هرکسی که می‌خواهد مکانی برای کار کردن و لذت بردن از آن داشته باشد و از زندگی و خوش شانسی راضی باشد و شرکت خود را داشته باشد.

مقالات اخیر او نیز در مورد موضوعاتی مانند این است که شما چقدر از لحظات ارزشمند خود را تلف‌کرده‌اید؟

کتاب اخیر او، رهبری آرام: سازمانی متمدن اکنون در دسترس است و در همه کتاب‌فروشی‌ها یافت می‌شود.

افکار مثبت شانس می آورند. اگر شما از افرادی هستید که نیمه پر لیوان را همیشه می بینید، حتما با افکار مثبت آشنا هستید. مطالعات نشان دادند مثبت بودن می تواند طول عمر را افزایش دهد و استرس را کم کند.

شاید شما خوش شانس ترین مرد جهان یا خوش شانس ترین زن جهان نباشید اما به کمک یافتن راه خوش شانس شدن می توانیم یاد بگیریم چگونه خوش شانس بشیم .

تصور کردن یک تکنیکی است که تجربه های دلخواه تان را به تصویر می کشید، که به شما کمک می کند گام هایتان را بردارید تا اتفاق ها رخ دهند.

به عبارت دیگر، تمرکز بر جنبه های مثبت انرژی شما را افزایش می دهد و شما برای برنده شدن انگیزه بیشتری دارید.

کارما یکی از اصول فلسفه است که به مجموعه اعمالتان گفته می شود و به طور خلاصه گفته می شود “هر چیزی که می رود، می آید”. به عبارت دیگر اگر خوب انجام دهید، اتفاق های خوب برایتان می افتد و خوش شانس تر خواهی بود.

راه دیگر آن است که سخت کار کنید تا خوش شانس تر باشید. توماس جفرسون گفت: “من اعتقاد زیادی به شانس دارم، من می دانم هرچه سخت ترکار کرد، داشته هایم نیز بیشتر است.” در قرعه کشی وقتی کار بیشتری انجام داده باشید، کمتر نیاز به شانس دارید.

راز برنده شدن، سخت کار کردن است. با صبور بودن، تحمل و داشتن نگرش مثبت، نتایج خوش شانس تری خواهید داشت.

همچنین به کمک آموزش مدیتیشن شما می توانید آرامش را در زندگی خود نهادینه سازید تا خوش شانسی های بیشتری را نصیب خود سازید.

 

 

دکتر ریچارد وایزمن یک روانشناس است که در مورد شانس و علل آن تحقیق کرده است. درفاکتور شانس چهار عامل نقش دارند، دکتر وایزمن گفتند که مردم خوش شانس یا بد شانس دنیا نمی آیند. در واقع خوش شانسی نتیجه یک  نگرش خوب است.

قدم اول، انتظار برنده بودن می باشد. وقتی منتظر قرعه کشی هستید، برنده بودن می تواند انگیزه ای برای ادامه باشد، تا اینکه جوایز را ببرید. اگر منتظر باختن باشید، هیچ وقت انگیزه ای برای ادامه ندارید.

برنده بودن به جنبه های دیگر زندگی تان کمک خواهد کرد. برای مثال اگر مصاحبه شغلی دارید، با خود فکر کنید قبلا آن شغل را داشته اید.

خود را کمتر نگران می بینید، اعتماد به نفس تان بیشتر می شود و مصاحبه بهتری خواهید داشت. و باعث خواهد شد واقعا شغل خوبی نصیبتان شود.

انسان های خوش شانس گرایش دارند به بینش خود گوش دهند، که به آنها کمک می کند از فرصت های بد دوری کنند و  موقعیت های خوب را به حداکثر برسانند.

چگونه بصیرت خود را بهبود بخشید؟ شما می توانید زمانهایی را به خود اختصاص دهید و با این کار بینش خود را گسترش دهید، وقتی می توانید فکر کنید و تأمل کنید. مراقبه، دوش گرفتن، راه رفتن روی چوب و ماهی گیری راه هایی هستند که شما می‏توانید زمان های را به تأمل اختصاص دهید.

افراد بدشانس به همان اندازه شانس بد نسبت به افراد خوش شانس دارند. اما افراد خوش شانس دنبال راه هایی برای برگرداندن بد شانسی به نفع خود می گردند.

با جستجو در جنبه های مثبت هر شانس بد، می توانید یک نگرش خوش شانسی را داشته باشید.

تفاوت دیگر این است که مردم خوش شانس فکر می کنند شانس بد موقتی است، درحالیکه افراد بد شانس فکر می کنند در دام شانس بد گرفتار شده اند.

مردم بد شانس خطرات را قبول نمی کنند، به خاطر اینکه فکر می کنند هیچ وقت کار نخواهد کرد. مردم بدشانس خودشان را دخالت نمی دهند برای اینکه راه جدید نمی روند و فرصت های جدید جستجو نمی کنند.

همیشه به یاد داشته باشید، به خاطر نگرش خوب، شانس خوب همیشه بعد شانس بد است.

اگر می خواهید شانس خود را بیشتر کنید سعی به تجربیات جدید کنید و ببنید چگونه آنها را دوست دارید.

در زندگی هر روزه شما مکان های جدید را آزمایش کنید. غذاهای متفاوت را تجربه کنید. با افراد جدید صحبت کنید. هر چیز جدید که سعی می کنید یک فرصت جدید برای خوش شانس تر بودن است.

به خاطر اینکه خوش شانس باشید، چشمانتان را برای شانس های اطرافتان باز نگه دارید.

مردم بدشانس همیشه از بدشانسی خود برای غیرخوشحال بودن خود گله دارند. مردم خوش شانس برای بهبود زندگی خود قدم برمی دارند. مهم نیست که احساس بد شانسی می کنیدف همیشه راههایی وجو دارد که با آن می توانید موقعیت تان را بهتر کنید.

به طور مثال، اگر در زندگی روزمره خود با بد شانسی هایی مواجه می شوید، چشم خود را بر آنها ببندید و اگر می توانید کاری انجام دهید تا موقعیت خود را تغییر دهید. با رد کردن قبول شانس بد خوش شانس باشید.

 

برچسببدشانس چگونه خوش شانس باشیم چگونه خوش شانس شویم چگونه فردی خوش شانس باشیم خوش شانس خوش شانس شدن خوش شانسی خوش‌شانسی راز خوش شانسی روش خوش شانس شدن شانس

بسیار جالب

من اصلا خوش شانس نیستم):

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وبسایت

به کاری که همت بسته گردد / اگر خاری بود، گل دسته گردد

قبل از این که در مورد اینکه چگونه خوش شانس تر شویم صحبت کنیم ابتدا باید سوالات بالا را بررسی کنید ، شانس بر اساس تعریف ای که در بین جامعه از دیرباز رواج داشته ، به معنی فرصت طلایی است ، یعنی قرار گرفتن موقعیت طلایی ای که بتواند در یک لحظه ، تغییرات بزرگی در زندگی ما ایجاد کنند ، یا بتواند نتیجه ای فرا تر از توان ما به ما بدهد.

برای مثال در زمین شما گنج پیدا شود ، یا اینکه در بانک برنده ی جایزه ی ۱۰۰ میلیونی شویم ، یا اینکه در یک روز قرارداد بزرگی برای شرکت ببندیم و پورسانت خیلی زیادی بگیریم.

با این حساب شانس واقعا وجود دارد ، بله فرصت های طلایی واقعا وجود دارند ، اما چه چیزی باعث می شود از بین فرصت های زندگی ما بعضی از آنها طلایی باشند ؟ از طرفی آدم خوش شانس و بدشانس اصلا وجود دارند ؟ اگر وجود شانس را قبول کنیم ،بعضی افراد که فرصت های طلایی زیادی کسب کرده اند ، خوش شانس و افرادی که فرصت طلایی ای در زندگی آنها به چشم نمی خورد فرد بدشانس شناخته می شود . اما با توجه به مطلبی تحت عنوان تناقض ذهنیت ماکرویوی با موفقیت ، می دانیم که در مقابل هر فردی که برنده جایزه ی میلیونی بانک می شود صد ها هزار فرد ای که برنده نشده است وجود دارد ، این را هم می دانیم که افرادی که برنده نشده اند هرگز از تلوزیون یا رسانه هایی که در اختیار داریم معرفی نخواهند شد ، هرگز مطلبی در سایتی در مورد فرد ایکس که فرصت طلایی ای در زندگی خود نداشته یا از فرصت های طلایی خود به درستی استفاده نکرده است و موفق نشده است مطلبی درج نخواهد شد.

فرمول خوش شانس بودن چیست ؟

چطور خوش شانس باشیم

در جایی گفته شده بود ، ” خوش شانسی یعنی تلاقی فرصت و آمادگی ” اما من مخالفم در شانس دو عنصر دیگر هم دخیل است .

آمادگی(پیشرفت شخصی) + نگرش ها (اعتقادات / طرز فکر ) + فرصت( چیز های خوبی که در مسیر شما قرار می گیرند) + عمل (کار در خصوص انجام آن ها )= شانس

بنا بر این برای اینکه به فردی خوش شانس تبدیل شوید ، باید ابتدا برای پیشرفت شخصی خود وقت بگذارید ، کتاب بخوانید تحقیق کنید و یاد بگیرید ، مسلما فردی که دانش در زمینه ی کسب و کار و چه بهتر تجربه ی قبلی داشته باشد ، بهتر از فرصتی که در زمینه ی راه اندازی کسب و کار برایش به وجود آمده استفاده می کند ، نگرش ها و طرز فکر های خودتون رو مهم بدونید و برای تغییر و بهبود آنها وقت بگذارید ، فردی که فکر می کند آدم بد شانسی است ، یا فردی که فکر می کند فرصت های طلایی در زندگی اش وجود نخواهد داشت ، هرگز این فرصت ها را بدست نخواهند آورد ، هرگز وقتی دنبال چیزی نمی گردید آن را پیدا نخواهید کرد ، فرصت ها را غنیمت بشمارید ، منظور این است که در زندگی خود از هر تهدید و چالش یک فرصت بسازید ، پیوسته دنبال فرصت های زندگی خود بگردید در حالی که هم زمان مشغول بالا بردن آمادگی و بهبود نگرش های خود هستید ، همیشه در زندگی خود دنبال فرصت بگردید ، عمل در صورتی که فرصت های خود را رها کنیم هیچ کمکی به موفقیت ما نمی کند ، باید در برار فرصت های به دست آمدهذ عمل نیز داشته باشیم .

هر روز خوش شانس تر از دیروز باشید .برگرفته از کتاب اثر مرکب نوشته ی دارن هاردی

همچنین از طریق لینک های زیر می توانید نکات بیشتری از کتاب اثر مرکب بخوانید.

به کاری که همت بسته گردد / اگر خاری بود، گل دسته گردد

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

چطوری فرد خوش شانسی باشیم؟ سوالی که ممکن است زندگی شما را دگرگون کند اما واقعاً پاسخ چیست؟

به گزارش آلامتو به نقل از سایت مردمان؛ شاید شما هم تاکنون با افراد زیادی برخورد کرده باشید که از جمله های منفی مانند “بخشکی شانس یا لعنت به این شانس” و صدها جمله منفی دیگر که پایانی ندارند در اتفاقات روزانه استفاده کرده باشند.

آیا دقت کرده اید که ذهن بسیاری از مردم در برابر مسائل به صورت پیش فرض در حالت نا امیدی تنظیم شده است. بسیاری از مردم در انتخاب هایی که دارند گزینه هایی را انتخاب می کنند که حالت آگاهانه ندارد و علت آن هم این است که از کودکی تحت تاثیر محیط به یک قالب فکری ثابت عادت کرده اند.

برای مثال، در اتفاقات به ظاهر ناخوشایندی که در زندگی پیش می آید بسیاری از مردم خود را بدشانس می خوانند در واقع شخص بین دو انتخاب یعنی خوش شانسی و بد شانسی گزینه نامناسب را انتخاب میکند و تکرار مکرر بدشانسی، در ذهن او تبدیل به یک باور می شود.

براستی اگر در هر اتفاقی قبل از اینکه خود را بدشانس بدانیم، لحظه ای تامل کنیم و مدتی به جنبه های مختلف موضوع دقت داشته باشیم نکات مثبتی بر ما آشکار خواهد شد که راه حل بسیاری از مشکلاتمان هستند و چه زیباست آنگاه خود را خوش شانس بخوانیم.

چطور خوش شانس باشیم

پی بردن به این نکات در هر اتفاقی، باور خوش شانس بودن را در ذهن استوار می کند و این باور، خوش شانسی را به زندگیتان فرا می خواند خوش بختی و سعادت به دنبال کسی می رود که از ته قلب به وجودش باور دارد.

در واقع در هر اتفاق سخت و ناخوشایندی نکات بسیار ارزنده ای پنهان است که شخص به علت پندار اشتباهی که در ذهنش شکل گرفته از درک نمودن آنها عاجز می باشد.

از دوران کودکی به ما یاد نداده اند که ظاهر ناخوشایند اتفاقات یک روی سکه است و روی دیگر آن را باید عاقلانه دریافت، این بُعد ماجرا حاوی نکات مفیدی است که می تواند راه حل بسیاری از کمبودهای زندگی باشد چه خوب است یاد بگیریم که هر اتفاقی هر چند ناخوشایند را در جهت خودسازی به کار بگیریم.

در واقع می توانیم با جهت دادن به اتفاقات، مسیر تعالی خود را تسریع کنیم نه اینکه اجازه دهیم اتفاقات روزمره ما را از مسیر اهدافمان خارج کنند. جالب است در اینجا اتفاقات ناخوشایند را با چند مکانیسم فیزیولوژیک بدن مقایسه نمایم.

همه شما احتمالا در خواب کابوس دیده اید و یا دچار بختک شده اید، شاید در ظاهر این خوابها اتفاقی باشند ولی اخیرا محققان پی برده اند که وقتی یکی از اندام های بدن در خواب دچار نارسایی می شود فرد باید بیدار شود تا اختلال پیش آمده رفع شود، به نظر شما بدن چگونه این کار را انجام می دهد؟ بله، با استفاده از یک کابوس شما را از خواب بیدار می کند.

آیا با روئیاهای شیرین می تواند ما را از خواب بیدار کند؟ خیر. اکنون شما با دانستن این مطلب به جای اینکه از خوابتان گلایه کنید می دانید که یکی از اندامهای شما از خطری بالقوه در امان مانده است و برای این موضوع قدردان کابوسی هستید که شما را بیدار نموده است و این همان بُعد دور از ذهن اتفاقات است.

 یکی دیگر از مکانیسم های فیزیولوژیک که در بدن وجود دارد مکانیسم درد است، وقتی که جایی از بدن دچار اختلال می شود بدن سعی دارد با ایجاد حس درد، شخص را نسبت به اختلال پیش آمده آگاه نماید تا مشکل پیش آمده را مرتفع سازد و از بیماری های بعدی جلوگیری نماید.

 اتفاقات ناخوشایند هم ممکن است فرد را به نقص و یا کمبودی در زندگی آگاه کنند و او را برای یافتن راه حلی برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار بعدی ترغیب کنند.

اگر بدانید که اتفاقات ناخوشایند، کابوس و درد سازوکارهایی هستند که می توان از آنها در جهت بهبود کیفیت زندگی استفاده کرد دیگر در هر اتفاقی شروع به شکوه و گلایه نخواهید کرد، بلکه با تامل بیشتر و دقت نمودن به جنبه های مختلف آن، پیام های مناسبی دریافت می کنید که می توانند شما را از نظر ذهنی یک پله بالاتر ببرند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

شش
 × 

 = 
6

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

SookhteJet.ir – انگیزشی ترین وبسایت برای جوان موفق

چطور خوش شانس باشیم

 

شما هم فکر میکنید هرکسی موفق شده و از هیچ به همه چیز رسیده، حتما خوش شانس بوده؟مثلا بابک بختیاری خالق برند آیس پک خوش شانس بوده که یک محصول جدید را وارد بازار کرد و همه از آن استقبال کردند؟ و یا احد عظیم زاده خوش شانس بوده که اولین فرش های گردباف را صادر تولید و صادر کرد؟ و یا نویسنده کتاب هری پاتر چطور؟

یکی از زیباترین جملات رالف والدو امرسون، فیلسوف و نویسنده آمریکایی این است :

کلمه شانس زمانی اختراع شد
که یک فرد تنبل نمیخواست گذشته و تلاش های یک نفر دیگر را برای موفق شدن ببیند

آیا شما در زندگی فردی خوش شانسی هستید با بد شانس؟
پاسخ شما، کم و بیش مشخص کننده وضعیت فعلی زندگی تان خواهد بود، زیرا اگر پاسخ تان مثبت باشد و شما بگویید که خوش شانس هستید، احتمالا تمام شرایطی که دارید باب میل تان است و هیچ شکایتی ندارید؛

و یا اگر فکر میکنید بدشانس هستید، احتمالا در شرایط سختی به سر می برید، بیشتر ایده هایتان به شکست منتهی شده و در روابط تان مشکلاتی بوجود آمده…

اما… تا به حال به این فکر کردید؛
شما ابتدا شکست خوردید و بعد نتیجه گرفتید که بدشانس هستید؟ یا ابتدا نتیجه گرفتید بدشانس هستید و بعد شکست خوردید؟

این سوال، کلید حل یک سری مسائل پیچیده در مورد ناعادلانه بودن زندگی همه ماست.
اکثرمان تصور میکنیم زندگی مان ناعادلانه است، خوشبختی برای دیگران راحت تر از ما اتفاق می افتد و دیگران راحت تر به چیزهایی که میخواهند دست پیدا میکنند و ما سخت تلاش میکنیم و بیشتر شکست میخوریم.

در صورتی که اصلا اینطور نیست !
این فقط یک نوع طرزفکر است و هر طرزفکری پیامدهای خودش را دارد و از همه مهم تر هر طرزفکری قابل تغییر است…

 

 

زمانی که از خودمان می پرسیم، آیا خوش شانس هستم یا بدشانس؟
در واقع وجود شــــــــــانس را بدیهی میدانیم… خب، آیا اصلا چنین چیزی وجود دارد؟ در این مقاله قرار است بخوانید :

این مقاله، یکبار برای همیشه طرزفکر شما را نسبت به کلمه شــــــانس دستخوش تغییر خواهد کرد.
بنابراین اگر فکر میکنید در حال حاضر خوش شانس هستید، این مقاله را نخوانید !
فقط اگر فکرمیکنید میتوانید خوش شانس تر از الان باشید، این مقاله را حـــــتما بخوانید.

این کار را انجام دهید
تا برای موفق شدن هیچ نیازی به شانس نداشته باشید :

اطلاعات خود را جهت ثبت نام وارد کنید:






اشتراک خود را انتخاب کنید:

وارد به حساب کاربری تان شوید اگر قبلا حساب کاربری ساختید.

اعمال شود

معتبر
نامعتبر


 

مقاله قبلی

لوگوتراپی – تنها راه موفقیت و لذت بردن از زندگی که توسط مردی با 29 دکترای افتخاری کشف شده

مقاله بعدی

آموزش کامل و علمی نفوذ در دیگران

چطور یک نقشه راه برای موفقیت در زندگی طراحی کنید؟

پیشنهاد اول را در مذاکره چه کسی و چطور باید بدهد؟ این تکنیک را باید یادبگیرید

به نظر شخص بنده شانس معقوله ای است که از افکار مردم سرچشمه میگیرد و درست نیست
شانس زمانی اتفاق میفتد که انسان در مسیر موفقیت گام بردارد و اینگونه شانس به ما رجوع میکند
اول باید تلاش و کوشش کنیم سپس شانس هم خواهد امد!

درود برشما اعضای پروژه سوخت.کارتون فوق العاده می باشد ومطالبتان همه جانبه وکامل می باشد.به نظرمن هیچ فرد پولدار وموفقی پولدار شدنشا ناشی از شانس نمیدونه بلکه ناشی از تلاش وکوشش میدونه.ولی ادمهای متوسط این افرادا خوش شانس میدونند.نتیجهـ گیری من اینه که خوش شانسی وبدشانسی فقط مربوط به افراد متوسط هست.

چطور خوش شانس باشیم

سلام فیلمman who built americaرو از کجا میشه تهیه کرد؟

با سلام و خسته نباشید
لطفا منابع مطالبی رو که مینویسید هم در انتها بیاورید…

دوست عزیز مطالب کاملا اختصاصی هستند و تالیف شده اند. منبع آنها نویسنده آنهاست.

مطلب جالبی بود. در راستای این بحث پیشنهاد می کنم فیلم مستند Men who built America را ببینید. داستان، افراد سرشناس(شرکت های بزرگ فعلی) و اینکه چه مشکلاتی داشتند و چه ریسک هایی کردند را در بر می گیرد.

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید…

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**

ذخیره نام و ایمیل برای دیدگاه‌گذاری‌های بعدی

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

شش
 × 

 = 
6

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

برگه‌ی تقلب ارتباطات – تکنیک‌های محرمانه‌ای که…

تنها این نکته شکست و موفقیت در مذاکره را تعیین میکند

۵ قانون مطلق موفقیت از آرنولد شوارتزنگر

شبیه‌سازی ذهنی – حقه‌ای جالب برای دفع ترس و آماده…

دانلود کتاب شش کلاه تفکر از ادوارد دوبونو – کتاب…

چطور خوش شانس باشیم
چطور خوش شانس باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *