چطور خیلی زیبا شویم

 
helpkade
چطور خیلی زیبا شویم
چطور خیلی زیبا شویم

زیبایی یکی از دغدغه های مهم بانوان می باشد و برای خیلی از خانم ها به قول معروف از نون شب واجب تر می باشد. ما در این مطلب به این موضوع که ” چگونه زیبا تر شویم؟ ” خواهیم پرداخت. و ۱۱ ترفند ساده اما کاربردی برای زیباتر شدن را به شما خواهیم گفت.

ترفند های بسیار زیادی وجود دارد که افراد می توانند برای حفظ و ارتقاء زیبایی شان به کار بگیرند. برخی از این نکات و ترفند ها دارای هزینه های سنگین و عوارض بدی برای زیبایی باشند مانند عمل های جراحی زیبایی بینی، پروتز، فیلر و … اما در نقطه مقابل روش هایی برای افرایش زیبایی پوست تان می باشد که با کمترین هزینه می توانید آن ها را به کار بگیرید و به دلیل طبیعی بودن، مطمئن باشید که هیچ گونه آسیبی به پوست شما وارد نخواهد کرد.

اگر دوست دارید تا ترفند های ساده برای زیباتر شدن را بیاموزید، تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

 

چطور خیلی زیبا شویم

 

یکی از بدترین معظلات جوانان می تواند جوش های پوستی و زیر پوستی باشد. این جوش ها معمولا در سنین نوجوانی روی پوست ظاهر می شوند. بیشترین قسمتی که این جوش ها تجمع خواهند کرد، ناحیه پیشانی، روی دماغ، پشت قفسه سینه می باشد. برای درمان این جوش ها می توانید از قرص آسپرین حل شده در آب استفاده کنید.

استفاده از این محلول می تواند برای درمان جوش ها اثر بخش باشد ولی نه به اندازه داروهای مخصوص درمان جوش. اما در تمامی داروهای درمان جوش صورت مقادیر زیادی سالیسیلیک وجود دارد که این ماده در آسپرین هم موجود می باشد. سالیسیلیک به این دلیل که می تواند باعث از بین رفتن پوست مرده شودبرای درمان جوش صورت مناسب می باشد ولی برای مشاهد نتیجه بایستی ۲۴ ساعت صبر کنید.

برای شاداب، مرطوب و سالم نگاه داشتن پوستتان آب بخورید. ممکن است تابه حال خیلی این را شنیده باشید، اما واقعاً صحت دارد. آب سموم را از بین برده و باعث رطوبت دادن به پوستتان می شود.

 

 

 

دارچین می تواند نقش بسیار خوبی در روشن کردن موهایتان داشته باشد. موهای روشن می تواند جذابیتی ویژه ای به چهره شما بدهد. استفاده از دارچین برای روش تر کردن موهایتان ممکن است بسیار تاثیر گذار باشد اما این احتمال وجود دارد که موهای تان یک دست نشوند. دارچین حاوی پراکساید است که برای روشن کردن مو به کار می رود. آب لیمو هم به دلیل داشتن اسید همین کار را می کند.

 

 

 

لایه بردار های زیادی در فروشگاه های مراقبت از پوست وجود دارد. لایه برداری دوره از لایه های قدیمی بسیار مفید می باشد و این فرایند شامل برداشتن سلول‌های مرده‌ی پوستی از لایه‌ی بیرونی پوست است. این سلول‌های مرده باعث مسدود شدن منافذ پوست و آشکار شدن علائم پیری روی صورت شما خواهند شد. پس برای از بین بردن سلول های مرده و جوانسازی پوست تان از این ترفند طبیعی استفاده کنید.

اگر به فکر یک روش سریع برای درمان موهای خشک خود هستید و می خواهید کمی آن ها را براق تر کنید، این روش برای شما بسیار مفید می باشد، الیته دقت داشته باشید که نباید موهایتان چرب باشد، زیرا سس مایونر چربی پوست را افزایش می دهد و می تواند باعث شوره زدن شود. بنابراین اگر موهای نازک و خشک دارید از این سس مایونز استفاده کنید. متخصصین مو بر این باور هستند که وجود منابع چربی در سس مایونز می تواند درخشانی و لطافت موهایتان را به ارمغان بیاورد. قطعا با موهای درخشان و ملایم، جذابتر خواهید بود.

برای افرادی که دارای موهای ضخیم و چربتر هستند،  استفاده از شامپوهای بدون سولفات و نرم کننده های حاوی۱۸-MEA مناسب تر می باشند.

 

 

 

 

لیمو نیز یکی از میوه هایی است که می تواند خواص لایه برداری داشته باشد و پوست را روش تر کند. لیمو به دلیل دارا بودن گلیکولیک اسید می تواند باعث باز نگه داشتن منافذ پوست شود اما در لایه برداری نمی توان توقع چندانی از لیمو داشت. پس به خواص شفاف کنده آن برای پوست فقط امید داشته باشید ، ولی اگر شما از مشکلات پوستی همچون خشکی پوست یا اگزما رنج می برید، لیمو ممکن است باعث اذیت شدن شما بشود.

 

 

 

قطعا با داشتن داندان هایی براق و تمیز می توانیم لبخندی جذاب و گیرا داشته باشیم. لبخند های ملیح با دندان های سفید یکی از ترفندهای های خانم ها برای جذاب آقایان می باشد. امروزه داشتن دندان های سفید می تواند در زیبایی شما بسیار تاثیر گذار باشد و با کمترین هزینه می توانید دندان های برق داشته باشید. یکی از این روش های می تواند جرم گیری و لایه برداری می باشد.

اما بهتر است طبیعی تر به به نظر بیاییم و این نکته را نظر داشته باشید که رنگ دندان برخی از افراد، زرد متمایل به سفید می باشد. و بهتر است به جای جراحی های مختلف زیبایی دندان، به این نکته توجه کنید که نوشابه های گازدار، قهوه، چای و غذاهای شیرین باعث تغییر رنگ و لکه دار کردن دندانها می شوند. اما آیا می دانستید که سیب و کرفس به از بین بردن این تغیر رنگ و سفیدتر کردن دندانها کمک می کنند؟

 

 

بـادام خـواص بی نظیری در کاهش اثرات پیری دارد. نه تنها حاوی مـیــزان زیادی از ویتامین E است (می دانید که این ویتامین جـزء ویـتـامین هایی است که معمولاً پشت ظرف کِرِم ها و لوازم آرایشی از آن نام برده می شود.)، بـلـکـه حـاوی میزان زیـادی اسـیـد چـرب هـم مـی بـاشـد (کـه بـه نــرم کــنندگی و رفع خشکی پوست کمک می کند)، همچنین حاوی آنتی اکسیدان سلنیم می باشد.

اما به خاطر داشته باشید که استفاده زیاد از بادام  می تواند باعث چاقی شود. درست است که خواص زیبایی و آرایشی زیادی دارد، اما میزان کالریش هم بالا است و ممکن است باعث چاقی شود.

 

موهای صورت می‌توانند خیلی زود رشد کنند، برای همین باید حتما دقت داشته باشید که آن ها را از بین ببرید.مدت زمان هر بار زدودن موهای صورت تان به سرعت رشد آن ها بستگی دارد اما، تقریبا هر پانزده روز یکبار زمان خوبی برای زدودن آنهاست البته به نحوی که کمترین آسیب به پوستتان وارد شود.

برای زدودن موهای بدن، اپیلاسیون و لیزر گزینه‌های خوبی هستند. این روزها پیدا کردن یک مرکز لیزر معتبر با هزینه‌ای مناسب کار آسانی به نظر می‌رسد. کافی است برای آن وقت بگذارید تا پوستتان همیشه صاف و صیقلی بماند.

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *چطور خیلی زیبا شویم

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

کاریزما کالر نام یک مجله اینترنتی فعال در حوزه مد و فشن می باشد که با هدف تحول در حوزه خرید و فروش فشن پای به این عرصه نهاده است. کاریزما کالر با ورود به این عرصه، در نظر دارد تا با ایجاد یک سیستم استایلیست آنلاین، به عنوان یک مشاور برای داشتن استایلی جذاب در کنار شما عزیزان باشد. کماکان از همراهی شما عزیزان سپاسگذاریم.

هر گونه کپی برداری تنها با ذکر نام کاریزما کالر و قرار دادن لینک فعال مجاز می باشد، در غیر اینصورت پیگرد قانونی دارد.

این روزها طبیعی بودن بیش از هر چیز دیگری طرفدار دارد و کمیاب شده است . بسیاری از دختران سعی دارند که زمان زیادی را صرف آرایش کردن کنند اما بدانید که هیچ گاه صورت آرایش کرده شما به اندازه صورت طبیعی زیبا نخواهد بود اما سوال اینجاست که چگونه بدون استفاده از لوازم آرایش زیبا باشیم ؟

در این قسمت از دنیای مد نمناک 14 راهکار ساده را به شما معرفی می کنیم که بدون آرایش هم زیبا باشید. 

1. ابروهای خود را زیبا کنید

ابروها در صورت بدون آرایش بودن بیش از هر چیز دیگری مورد توجه قرار می گیرند. پس باید حالت ابروهایتان را متناسب کنید. اگر نیاز است کمی با حنا یا رنگ ابرو، آن را جلوه دهید. هنگام انتخاب رنگ مناسب حتماً باید به تناسب پوست خود دقت داشته باشید که رنگ ابرو برای پوست شما مناسب باشد. اگر ابروهای ضخیمی ندارید، بهتر است که روزانه روغن کرچک و ویتامین آ به ابروهای خود بزنید تا آنها را پرپشت تر کنید. بعد از چند هفته می توانید تغییرات قابل ملاحظه ای را در ابروهایتان مشاهده کنید. 

باید سعی کنید که چشمان خود را درشت نشان دهید. پس برای این کار می توانید موهای ان را با فرمژه فر کنید. سپس کمی ژل مخصوص به مژه بزنید و همچنین می توانید اکستنشن مژه انجام دهید تا لکه ها و تیرگی های زیر چشم را از بین ببرید.چطور خیلی زیبا شویم

اول از همه باید رژیم غذایی خود را تصحیح کنید. این سیاهی زیر چشم به دلیل کمبود آهن و ویتامین ب در بدن است. جگر و گوشت قرمز حاوی مقدار زیادی از این دو ماده می باشد. از کرم چشم برای روشن سازی زیر آن استفاده کنید که حاوی کمپرس سرد با نعناع یا چای سبز نیز کارآمد خواهد بود. 

یک لبخند زیبا می تواند امتیاز شما را تا حد زیادی بالا ببرد. بنابراین با زیباسازی آن ها به جذابیت خود اضافه کنید و از خمیر دندان های سفید کننده استفاده کنید. از مصرف بیش از حد قهوه پرهیز کنید . به یاد داشته باشید که استفاده بیش از حد از خمیر دندان نیز می تواند به دندان های شما آسیب بزند. اگر دندان های شما در حالت طبیعی و سالم رنگ تیره و یا زردی دارند، حتماً باید از سفیدکننده های دندان پزشکی استفاده کنید. 

4. لب های خود را فراموش نکنید. 

تقویت کردن ، رطوبت رسانی و لایه برداری منظم به اندازه، برای لب های شما اهمیت بسیار زیادی دارد. از بالم های لب استفاده کنید و در صورت دسترسی نداشتن به آن ها روغن زیتون و روغن های طبیعی را جایگزین کنید. یک بار در هفته لب های خود را با خمیر دندان نرم یا انگشتتان ماساژ دهید. همچنین آن ها را مرطوب کنید و از لایه برداری لب با استفاده از شکر استفاده کنید.  

رنگ موهای زشت یا موهای خشک و شکننده اثر منفی روی زیبایی بدون آرایش شما دارد و حتماً از استایل ساده اما شیک مو استفاده کنید. رنگ های طبیعی تر به کار بگیرید یا اصلا موهای خود را رنگ نکنید و به دنبال ظاهر کاملاً طبیعی باشید.

می توانید انتهای موی خود را کمی فر کنید و حالت دهید. از محصولاتی استفاده کنید که موی شما را در برابر گرمای سشوار، گرمای آفتاب و یا اتوی مو محفوظ نگه می دارد . بیش از حد از محصولات داغ و حالت دهنده مو استفاده نکنید.

روغن زیتون براقیت زیادی به موهای شما می دهد. همچنین با شوره، خشکی و دیگر مشکلات مبارزه می کند. ازعصاره های گیاهی جوشانده شده مثل بلوط برای موهای مشکی یا خرمایی و بابونه برای موهای بلوند استفاده کنید تا موهای براق تری داشته باشید.

6. عطر و رایحه مناسب انتخاب کنید:

از عطر و رایحه ای ملایم با خط بو استفاده کنید تا در طول روز روی لباستان بماند و حس خوشایندی را برای شما به وجود بیاورد. هرچه خودتا را دوست داشته باشید و سرشار از حس لذت، از بیرون هم زیبا و دل نشین به نظر خواهید رسید. 

7. ضدآفتاب بزنید.

اشعات مضر خورشید تأثیرات زیادی روی پوست شما می گذارند و باعث ایجاد چین و چروک ها می گردند و پیری زود رس را موجب می شوند. همچنین عاملی برای سرطان های پوستی می باشند ، به همین دلیل باید از ضد آفتاب با اس پی اف بالا استفاده کنید تا از پوست خود مراقبت کرده باشید. 

بسیاری از زیباشناسان بر سلامت پوست تأکید زیادی دارند و تاکید دارند که بیش از 2 بار در روز صورت خود را نشویید. بهتر است که این کار را قبل از خواب انجام دهید و همچنین صبح ها نیز می توانید با استفاده از شیر یا لوسیون صورت خود را بشویید.

مهم ترین نکته این است که با پوست خود خشن رفتار نکنید . از محصولات آرایشی ملایم استفاده کنید.

ماسک های صورت مثل ماسک رس سفید را فراموش نکنید. ماسک های تقویتی را یک بار در هفته استفاده کنید. اگر پوست حساسی ندارید، می توانید با اسکراب های مختلف لایه برداری را انجام دهید. 

9. از کرم BB استفاده نمایید:

BB کرم ترکیبی از کرم ضدآفتاب، مرطوب کننده و یک کرم پایه است که نقش بسیار موثری در افزایش زیبایی صورت دارد. این کرم ها علاوه بر محافظت از پوست باعث می شوند تا ظاهری صاف و یکدست داشته و نیازی به آرایش نباشد. 

10. به اندازه کافی بخوابید. 

خواب مناسب حداقل 7 تا 9 ساعت برای سالم نگه داشتن پوست ضروری می باشد. پس از ساعت 11 شب به رختخواب بروید زیرا بعد از گذشتن نیمه شب بدن شما شروع به تولید هورمون های اصلی زیبایی می کند که یکی از آن ها ملاتونین است. روی کمر خود بخوابید تا مشکلاتی مثل چین و چروک روی صورت شما به وجود نیاید. 

11. اعتماد به نفستان را بیشتر کنید :

خودتان را دوست داشته باشید و عشق بورزید و برای تحسین زیبایی خود به آرایش عادت نکنید. برای کشف زیبایی واقعی و طبیعی خود تلاش کنید تا اعتماد به نفستان افزایش یابد. 

12. به رژیم غذایی خود بیشتر دقت کنید.

مطالعات نشان می دهد که زیبایی پوست رابطه تنگاتنگی با مواد غذایی مورد استفاده ما دارد. ماهی، روغن سبزیجات و دانه های گیاهی و آجیل های طبیعی برای پوست مناسب هستند زیرا منبع غنی از اسید چرب ، ویتامین و کاروتن می باشند که با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و محصولات لبنی نیز می توانند کلید زیبایی پوست شما باشند.

13. از اسکراب استفاده کنید: 

برای رفع بی روحی و خستگی پوست صورت باید از یک اسکراب طبیعی استفاده نمایید تا سلول های مرده و آلودگی ها را از بین ببرید و باعث شادابی پوستتان شوید. 

حتماً باید رنگ مناسب لباس های خود را بدانید که در زیبا به نظر رسیدن پوست شما و پوشاندن عیب ها موثر است. پوست بدون فونداسیون و کرم پودر و پنکیک، رنگ پریده به نظر می رسد. به همین دلیل نباید این رنگ پریدگی را با رنگ های لباس بیش از حد تیره افزایش دهید و همچنین رنگ های سرد نیز ممکن است کار را بدتر کند. سفید نیز گزینه مناسبی نمی باشد. بهترین گزینه استفاده از رنگ های ملایم روشن مثل آبی یا هلویی می باشد ، البته باید رنگی را انتخاب کنید که به پوست شما بیاید و از علم رنگ شناسی کمک بگیرید.

زیبا شدن و داشتن چهره‌ای جذاب، از دغدغه‌های همه خانم‌ها و آقایان است ولی واقعا چطور باید به آن رسید؟ با زیبامون همراه باشید تا راه زیبا شدن بدون هزینه را نشانتان دهد.

همه ما در روز با کلی تبلیغات روبرو می‌شویم که وعده می‌دهند ما را زیباتر خواهند کرد، اما همه آن‌ها با صرف هزینه‌های زیاد و دست بردن در ساختار چهره همراه هستند که اصلا کار جالبی نیست، تزریق ژل، اعمال جراحی گوناگون و… که هم هزینه زیادی می‌خواهند و هم ریسک بالایی دارند و ممکن است زیبایی خودمان را هم از ما بگیرند. پس بهتر است دنبال روش‌های زیبا شدن بدون هزینه و به صورت طبیعی باشیم.

چگونه بدون آرایش هم زیبا باشیم

 

هیچ کار کم هزینه‌تر از خوابیدن به زیباتر شدنتان کمک نخواهد کرد. پوست شما در زمان خواب شبانه، فرصت ترمیم و تعمیر خود را به دست می‌آورد و تمام مشکلاتش را حل می‌کند، به این شرط که 7 تا 8 ساعت خواب شبانه از ساعت 10 – 11 شب تا 6 – 7 صبح داشته باشید. این را هم بگوییم که خواب خارج از این زمان، تاثیر چندانی نخواهد داشت، زیرا بدن بسیار هوشمندانه عمل می‌کند.چطور خیلی زیبا شویم

 

بله درست است، باید آب بنوشید تا زیباتر شوید. پوست هیدراته دارای بیشترین حجم سلولی است و این یعنی کاهش شل شدن، افتادگی، تیرگی و چین و چروک در آن. ضمن اینکه با نوشیدن آب، متابولیسم بدن افزایش می‌یابد و کالری بیشتری می‌سوزانید که در نتیجه به زیبایی اندام هم دست پیدا خواهید کرد، پس با یک تیر 2 نشان بزنید و هر روز 8 تا 12 لیوان آب بنوشید.

 

حتما از این پرسش و پاسخ تعجب کردید، اما باید از توضیح آن ناراحت شوید نه متعجب! پوست شما نیاز به نفس کشیدن دارد، درست مانند خودتان. این پوست را ساعت‌ها زیر مواد آرایشی نگهداری می‌کنید و در نتیجه هر روز جوش و لک و… بیشتر که زیبایی را از شما دور می‌کند. کمتر آرایش کنید و بیشتر به فکر پاکسازی آن باشید.

ضمن اینکه باید سعی کنید همیشه از دود و دم ترافیک و آلودگی شهری هم دور باشید. اگر به بیرون می‌روید، حتما بعد از بازگشت به خانه با یک پاک کننده مناسب، پوستتان را تمیز کنید. همیشه سعی کنید در روز چندین بار پشت سرهم نفس عمیق بکشید.

 

 

هر چقدر هم که زیبا و جذاب باشید و لباس‌هایی گران قیمت و فاخر بپوشید، باز هم این طرز راه رافتن، نشستن، حرکات بدن و… است که نشان می‌دهد شما چقدر باکلاس و شیک هستید. شل نباشید لطفا! استایل محکم (نه سیخ و خشک شده) و شیکی به خود بگیرید تا جذابیتتان بیشتر شود، این مورد تاثیر زیادی دارد، آن را جدی بگیرید.

 

خودتان را به ورزش کردن عادت دهید تا تاثیر آن را در زیبایی پوست، مو و اندامتان ببینید. ورزش باعث بهتر شدن جریان خون در بدن و در نتیجه درخشش و زیبایی پوست و مو می‌شود و همچنین در افزایش اعتماد به نفس که عامل مهمی در ایجاد جذابیت در اشخاص است، تاثیر مهمی دارد. همچنین از عوارض و نشانه‌های پیری هم دور خواهید شد و جوانی را تا مدت بیشتری تمدید می‌کنید.

 

افرادی که لبخند می‌زنند، 2 برابر بیشتر در نظر دیگران جذاب و زیباتر هستند، پس با این تمرین ساده و بدون هزینه، به سوال چجوری زیبا شویم خود پاسخ دهید.

 

 

همیشه سعی کنید لباس شیک و مرتب به تن داشته باشید. این اصلا به معنی خرید لباس گران قیمت و جدید نیست، سلیقه‌تان را تغییر دهید و از این پس هر وقت خواستید لباس بخرید، سعی کنید مدل‌های ساده و کلاسیک را انتخاب کنید. این باعث می‌شود که استایل و تیپ شما همیشه مرتب و جذاب باشد و از مد نیفتد. 

 

به جای دیدن دماغ بزرگ، ابروهای نازک، چشم ریز یا هر نقص دیگری که در چهره دارید، روی نقطه قوت چهره‌تان تمرکز کنید. برای مثال اگر دماغ بزرگ و پوست صاف و زیبایی دارید، روی زیبایی پوستتان تمرکز کنید تا گله کردن از بزرگی بینی یا انجام آرایش غلیظ و غلط برای کاهش آن!

 

یک خانم با زیبایی معمولی ( و حتی کم) اعتماد به نفس بالا، بسیار جذاب‌تر از هر خانمی بدون اعتماد به نفس و زیباست. پس روی این مسئله هم برای چگونه زیبا شدنتان تمرکز کنید.

 

چه کنیم تا زیبا شویم

چگونه جذاب باشیم؟

چگونه صورت زیباتری داشته باشیم؟

برای زیبا شدن در چند دقیقه باید چند تا کار خانگی و آسان را انجام بدهیم در ادامه میتوانید دنبال نمایید .چطور خیلی زیبا شویم

 

پیشنهاد هایي برای زیبا شدن , با 8 روشی که در این قسمت به آن اشاره میکنیم می‌توانید در چند دقیقه و به سرعت خودرا زیبا کنید!

 

هیچوقت برای هیچ قراری دیر نکنه، توقعی بیجاست. یه روزهایی پیش میاد که از شدت کمبود وقت آدم وادار میشه خیلی از قسمت هاي مورد علاقه آماده شدنش رو کنار بذاره.

 

مثلا تصور کنین یه روز صبح خواب موندین یا یهو یکی از فامیل ها ارتباط تلفنی می گیرن که ۵دقیقه دیگه قراره بیان خونه تون مهمونی! توی این ۵دقیقه این ۲تا کار رو میشه انجام داد: یا نگران باشید و حرص بخورید از این‌که دیرتون شده، یا با آرامش و فکر درست، برترین کارهایی رو که توی ۵دقیقه میشه انجام داد، انجام بدین؛ کدوم رو انتخاب می کنین؟

 

 

۵ دقیقه یعنی ۳۰۰ثانیه! مشاهده نمایید توی ۳۰۰ثانیه چه میزان کار میشه انجام داد تا آماده بشین.

 

۱ – صورتتون رو بشویید. «۳۰ثانیه»

با یه شوینده غیرصابونی اول صورت رو بشویید، چون همین کار صورتتون رو تازه و تر و تمیز نشون میده.

 

۲ – مرطوب کننده بزنید. «۲۰ثانیه»

اگه نمی خواین صورتتون کش بیاد یا قرمز و پوست پوست بشه، بهتره مرطوب کننده بزنین. درضمن مرطوب کننده پوست رو برای آرایش آماده میکنه.

 

 

۳ – کرم پودر بزنید. «۶۰ثانیه»

کرم پودر نقش مهمی توی پوشاندن جوش ها و لک هاي صورت داره و بلافاصله قیافه آدم رو عوض می کنه. اگه قراره بیرون از خونه برین، می تونین بجای کرم پودر از ضدآفتاب رنگی هم بهرهگیری کنید.

 

۴ – مرطوب کننده لب بزنید. «۱۰ثانیه»

لب هاي خشک و پوست پوست اصلا ظاهر جالبی ندارن. پس از این مرطوب کننده بهرهگیری کنین.

 

۵ – به موهاتون کمی ژل بزنید. «۹۰ثانیه»

مو هاي آدم توی داشتن ظاهر تر و تمیز خیلی نقش مهمی داره. برترین راه برای زیبا کردن موهایي که انگار با آدم لج کردن، اینه که کمی مرطوبشون کنین یا با ژل مو روی انگشت ها، آروم آروم بهشون چنگ بندازین.

 

 

۶ – دئودورانت بزنید! «۱۰ثانیه»

خوشبو بودن از همه ی چیز مهم تره! یادتون باشه اگه همه ی کارهای گفته شده رو انجام بدین، اما بدنتون بوی بد داشته باشه، هیچ کدوم تأثیری نخواهد داشت. یه آدم خوشبو همه ی وقت قابل احترام و دوست داشتنی تره، پس دئودورانت یادتون نره.

 

۷ – مسواک بزنید. «۷۹ثانیه»

اگه وقتتون نمی‌رسه، دست کم دهان شویه توی دهنتون بچرخونید.

 

۸ – لبخند بزنید. «۱ثانیه»

میگن برترین چیزها در جهان مجانیه. خب لبخند زدن می‌تونه بلافاصله زیبا تر تون کنه. پس اخم ها رو باز کنین و بخندین.چطور خیلی زیبا شویم

● موهایی براق داشته باشید مواد غذایی که حاوی میزان زیادی ویتامین B هستند برای براقتر کردن مو بسیار مفیدند. ویتامین B در تخم مرغ، شیر، سبزیجات، و گوشت مرغ یافت می شود. سیلیکا نیز در براق و سالم نگاه داشتن مو بسیار موثر است. پوست خیار، پیاز، جو خام و جوانه ی لوبیا منابع اصلی این ماده ی معدنی به شمار می روند.

● خشکی پوستتان را از بین ببرید ماهی به شما در این زمینه کمک زیادی می کند. ماهی (به خصوص ماهی های روغن داری مثل ماهی آزاد) حاوی اسید چرب امگا ۳ می باشد که به مرطوب کردن و تقویت پوست کمک می کند.

● آفتاب سوختگیتان را درمان کنید اگر به خاطر زیاد زیر آفتاب ماندن پوستتان سوخته است، هلو و ذغال اخته بخورید. این میوه های خوشمزه حاوی میزان زیادی ویتامین E می باشند. این ویتامین به برطرف کردن قرمزی و ورم آفتاب سوختگی کمک می کند. همچنین با افزایش قابلیت کشسانی پوست، در از بین بردن چین و چروک نیز موثر است.

● دندانهایتان را سفیدتر کنید همه ی ما می دانیم که سودا، قهوه، چای و غذاهای شیرین باعث تغییر رنگ و لکه دار کردن دندانها می شوند. اما آیا می دانستید که سیب و کرفس به از بین بردن این تغیر رنگ و سفیدتر کردن دندانها کمک می کنند؟چطور خیلی زیبا شویم

● گود رفتگی و سیاهی زیر چشمتان را از بین ببرید هیچ کس دوست ندارد که زیر چشمهایش گود رفته و سیاه شود. اما اگر به این وضعیت دچار شده اید، از ویتامین C به همراه آهن استفاده کنید. این دو ماده با یکدیگر موثرترین راه برای از بین بردن سیاهی و گودرفتگی زیر چشم هستند. از سینه ی مرغ بدون استخوان و پوست (منبعی عالی از آهن) به همراه فلفل سبز، زرد یا قرمز (منبع ویتامین C) استفاده کنید.

● پوستتان را براق تر کنید برای شاداب، مرطوب و سالم نگاه داشتن پوستتان آب بخورید. ممکن است تابه حال خیلی این را شنیده باشید، اما واقعاً صحت دارد. آب سموم را از بین برده و باعث رطوبت دادن به پوستتان می شود.  ● از سرطان پوست پیشگیری کنید گوجه فرنگی در این زمینه بسیار موثر است چون حاوی سه آنتی اکسیدان مهم ضد سرطان است: بتا کاروتین، ویتامین C و لیکوپن. گوجه فرنگی را به هر شکلی میتوانید استفاده کنید: خام، پخته یا حتی به شکل سُس. اگر می خواهید جذب لیکوپن را در بدنتان بالا ببرید، گوجه فرنگی را در مقدار کمی روغن زیتون بپزید.

چای، ماست و … از جمله بهترین خوراکی هایی است که می توانید روزانه برای زیباتر شدن استفاده کنید. این خوراکی ها همیشه در اختیار شما قرار دارند و تنها باید بدانید چگونه می توان از آن استفاده کرد.

کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.

چطور خیلی زیبا شویم
چطور خیلی زیبا شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *