چطور در تماس تصویری زیبا باشیم

 
helpkade
چطور در تماس تصویری زیبا باشیم
چطور در تماس تصویری زیبا باشیم

در طی هفته‌‌ها‌ و ماه‌‌ها‌ی اخیر و به دلیل محدودیت‌‌ها‌یی که در پی شیوع کرونا در جهان اعمال شده، حجم استفاده از تماس‌‌ها‌ی تصویری و ویدیویی به طور محسوسی افزایش یافته است.

در این میان، اپلیکیشن‌‌ها‌ی متعددی قادر به ارائه خدمات تماس تصویری هستند که هرکدام توسط شرکتی خاص طراحی شده‌اند و نقاط ضعف و قوت خاص به خود را دارند. اما جدای از نوع اپلیکیشنی که از آن استفاده ‌می‌کنید، دانستن نکته‌‌ها‌یی در مورد نحوه قرارگرفتن بهتر در مقابل دوربین دستگاه‌‌ها‌ برای برقراری این تماس‌‌ها‌ی تصویری، ‌می‌تواند حس خوبی را به شما القا گند. در ادامه برآنیم تا به چند مورد از اقداماتی که ‌می‌تواند تصویری بهتر از شما را برای مخاطبتان نمایش دهد، اشاره کنیم.

اول هر چیز، سعی کنید تا از نور محیط به بهترین شکل استفاده کنید. پرده‌‌ها‌ را کنار بزنید و بگذارید نور طبیعی به داخل اتاقتان ورود پیدا کند. هرگز پشت به نور ننشینید، بلکه طوری قرار بگیرید که نور یا در مقابلتان و یا در زاویه 45 درجه‌ای شما باشد.

البته فراموش نکنید که صفحه نمایش دستگاهتان نیز ‌می‌تواند یک منبع دیگری از نور باشد، بنابراین، در موقعیت‌‌ها‌یی که به نور طبیعی دسترسی ندارید، از تنظیم میزان نور صفحه نمایش خود غافل نشوید.

چطور در تماس تصویری زیبا باشیم

تنها یک زاویه مطلوب برای دوربین در حین برقراری تماس‌‌ها‌ی تصویری وجود دارد و آن قرار گرفتن در راستای سر و چشمانتان است. اغلب میزهایی که از آن استفاده ‌می‌کنیم، از ارتقاع کمی‌ برخوردارند که در این حالت، دوربین در راستای چشم قرار نمی‌گیرد.

بنابراین، ‌می‌توانید با قراردادن چند کتاب و یا هر جسم دیگری که به آن دسترسی دارید، ارتفاع دستگاه و دوربین را بالاتر بیاورید.

همیشه قبل از شروع یک تماس تصویری، ابتدا یکبار خود را در تصویری که قرار است از شما نزد مخاطبتان به نمایش درآید، مشاهده کنید.

در این تست، ‌می‌توانید زاویه قرارگیری، نور، حالت مو و غیره را بررسی و در صورت نیاز اصلاح کنید. خوشبختانه برخی از اپلیکیشن‌‌ها‌ی تماس‌‌ها‌ی تصویری، چنین امکانی را برای کاربران خود فراهم ‌می‌کنند که ‌می‌توانید از آن‌‌ها‌ بهره بگیرید.

برقراری تماس‌‌ها‌ی تصویری در محیطی آرام و بدون سروصدا، یک مزیت بزرگ محسوب ‌می‌شود. از طرفی دیگر، کیفیت صدایی که از طریق هدفون مخابره ‌می‌شود، بسیار بهتر و بالاتر از صدایی است که از طریق میکروفون داخلی برخی دستگاه‌‌ها‌ منتقل ‌می‌شود.

بسیاری از اپلیکیشن‌‌ها‌ی ویدیوکنفرانس، ابزار تست کیفیت صدا را در دل خود دارند که ‌می‌توانید از آن‌‌ها‌ استفاده کنید. فراموش نکنید در مواقعی که در حال گوش دادن به صحبت‌‌ها‌ی همکاران ودوستان خود هستید، صدای میکروفون خود را کاملا ببندید.

بسیاری از افراد ترجیح ‌می‌دهند تا به صورت حضوری با افراد ملاقات و گفتگو کنند. اما در این روزها که چاره‌ای جز نشستن در خانه نداریم، باید به ویدیوکنفرانس عادت کرد. سعی کنید در حین برقراری تماس، سر جای خود بنشینید و از جابجایی‌‌ها‌ی غیرضروری اجتناب کنید.

این احتمال را نیز در نظر بگیرید که ممکن است ویدیوکنفرانستان تا چند ساعت به طول بیانجامد، بنابراین، یک محل مناسب را برای خود انتخاب کنید که بتوانید راحت باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

انتخابات سازمان نظام صنفی بعد از گذشت دو ماه هنوز به پایان نرسیده و حالا نتایج بخش‌هایی از آن ابطال شده است/
انتخ… https://t.co/Tr4ECRvxza

پلیس ایالت تگزاس آمریکا اعلام کرد که با کمک ساعت هوشمند اپل واچ اپل توانست موقعیت فرد ربوده‌شده را شناسایی و او را… https://t.co/ZQkWGv5P2g

RT @MehdiParhizi: پالایش! :)) یاد اون وب‌سایتی افتادم که به جای ترجمه می‌گفت برگردان.

ایده آل مگ – مجله اینترنتی ایده آل مگ – مجموعه ای از جذاب ترین مطالب در حوزه های مختلف سلامت، فرهنگ،ورزش، سبک زندگی،گردشگری،روانشناسی،فناوری اطلاعات.

برقرای تماس تصویری یکی از کارهایی است که با قطعیت می‌توانیم بگوییم که هر فردی و حداقل چند بار در سال‌های اخیر انجام داده است. این تماس می‌تواند یک ارتباط دوستانه و صمیمی با آشنایان و نزدیکان باشد و یا یک کنفرانس آنلاین ویدئویی مهم در زمینه کاری. در هر دو حالت آنچه که برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ زیبا، مرتب و شیک دیده شدن است.

هیچ فردی از اینکه نامرتب دیده شود؛ خوشش نمی‌آید و  تمام تلاش خود را می‌کند که در بهترین حالت خود با دیگران مواجه شود. طبیعتا تماس تصویری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ما دوست داریم که در این ارتباطات آنلاین ویدئویی نیز بسیار زیبا به نظر برسیم.

تنها با رعایت چند نکته ساده اما بسیار مهم و کلیدی، می‌توانید هنگام برقراری یک تماس تصویری در زیباترین حالت خود قرار داشته باشید. برای دانستن این نکات و پاسخ به این سوال که چگونه در تماس تصویری زیبا باشیم ؟ لطفا تا انتهای این مطلب با ایده آل مگ همراه باشید:

از آنجایی که تماس تصویری به صورت آنلاین و از راه دور می‌باشد؛ نیاز به دستگاه‌ها و برنامه‌هایی دارد که این کار را برای ما میسر نمایند. بنابراین برای زیباتر دیده شدن در اینگونه ارتباط‌ها، علاوه بر اینکه باید بر روی ظاهر خود متمرکز باشیم؛ لازم است که به عوامل تاثیر گذار بر روی این رابطه از قبیل : کیفیت دوربین، سرعت اینترنت، روشنایی صفحه نمایش و … نیز دقت داشته باشیم.چطور در تماس تصویری زیبا باشیم

در ادامه به بررسی مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار  بر روی زیباتر دیده شدن در یک ارتباط ویدئویی و تماس تصویری خواهیم پرداخت :

فهرست مطالب

بهتر است که همواره اتاق را با نور طبیعی روشن کنید و البته منبع نور را نیز پشت دوربین قرار دهید. به عبارتی دیگر جایگاه نشستن خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که نور در پشت سر شما قرار بگیرد. هرگز اجازه ندهید که نور به صورت مستقیم بر روی صورت شما بتابد؛ زیرا این کار در تماس تصویری باعث به وجود آمدن هاله‌ای زرد رنگ بر روی چهره شما می‌شود که اصلا مناسب نخواهد بود.

منبع نور نباید دقیقاً در پشت شما قرار بگیرد ، این باعث می شود شما تاریک به نظر برسید. هرچه از پنجره‌ها دورتر باشید تصویری که از شما ارائه خواهد شد؛ کیفیت بالاتری خواهد داشت. سعی کنید نور را در زاویه ۴۵ درجه قرار دهید تا نیمی از صورت شما کمی تیره تر شود ، به طور کلی در این وضعیت شما بهتر به نظر خواهید رسید؛ البته ممکن است برای همه صورت‌ها این قصیه صادق نباشد.

بهتر است چند قدم با بک گراند یا همان فضایی که در پشت سر شما قرار دارد؛ فاصله داشته باشید. این کار باعث می‌شود که سایه‌های نامناسب بر روی پس زمینه شما ایجاد نشوند. با نشستن در زیر منبع نور ، چشمان شما تاریک می شوند؛ در حالی که فقط بینی و گونه های شما روشن شده‌اند و شما مانند پاندا خواهید بود! برای جلوگیری از نگاه پاندا ، به طرفین یا عقب حرکت کنید.

در بسیاری از مواقع شما ممکن است بدون داشتن آمادگی قبلی و به صورت ناگهانی مجبور به برقراری یک تماس تصویری شوید. در نتیجه و به احتمال زیاد، وقت رفتن به آرایشگاه و یا استفاده از لوازم آرایشی مناسب را نخواهید داشت. بهترین راه حل در این مواقع، استفاده از فیلترهایی می‌باشد که بر روی نرم افزارهای تماس‌های ویدئویی تنظیم شده‌اند. این فیلترها می‎توانند صورت شما را صاف و بی نقص نشان داده و جایگزین مناسبی برای لوازم آرایشی باشند.

در مواقعی که مجبور هستید چند دقیقه بعد از بیدار شدن از خواب، یک تماس تصویری برقرار کنید؛ پف صورت ممکن است شما را اذیت کند. در این مواقع، می‌توانید قبل از اینکه تماس را برقرار نمایید؛ با استفاده از یک تکه یخ کوچک، صورت خود را پر کنید. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از این کار بگیرید؛ می‌توانید رولت صورت خود را شب قبل، در فریزر قرار داده و صبح روزی که قصد شرکت در کنفرانس کاری یا تماس با آشنایان را دارید؛ صورت خود را با آن مالش دهید.

در مجله ایده آل تکنولوژی بخوانید : نرم افزارهای رایگان ویدیوکنفرانس

تنها روال آرایشی که در خانه دوست داریم از آن پیروی کنیم؛ این است که به راحتی و با کمی آرایش پایه، صورت خود را اصلاح کنیم. با این حال ، لازم است که اطمینان حاصل کنید که مراحل استفاده از آرایش پایه خود را به درستی دنبال می کنید تا به بهترین شکل ممکن ظاهر شوید.

قبل از استفاده از آرایش، پوست خود را با مرطوب کننده آماده کنید. اگر از قرمزی یا چهره کسل کننده رنج می‌برید ، توصیه می‌شود از یک کرم اصلاح کننده رنگ استفاده کنید. همچنین می توانید برای مخفی کردن محافل تاریک زیر چشم از کانسیلر نیز استفاده کنید.

چشمان خسته هنگامی که در دوربین هستند غرق به نظر می‌رسند. توصیه می‌شود سایه روشن تیره بر روی پلک‌ها و رنگ تیره تری روی چین و چروک چشم خود بکشید. از فرمول رنگدانه و خامه‌ای استفاده کنید که در طول روز خیس نشود. سایه چشم کمی بیشتر ابعاد ایجاد می کند و باعث می شود کمتر خسته به نظر برسید.

هیچکس نمی‌تواند تاثیر موها را بر زیبایی افراد زیر سوال ببرد. قبل از اینکه وارد تماس تصویری شوید؛ حتما از مرتب و آراسته بودن موهای خود مطمئن شوید. بسته به نوع ارتباطی که برقرار کرده‌اید ( کاری و یا دوستانه ) می‎توانید زمان اندکی را نیز به استایل دادن به موهایتان اختصاص دهید. قبل از تماس تصویری، بهتر است یک دوش کوتاه گرفته و بعد از آن موهای خود را با سشوار حالت دهید. البته سشوار کشیدن صحیح مو نیز بسیار مهم است

می‌توانید اندکی بیشتر نیز وقت گذاشته و از لوازم آرایشی مخصوص موهای سر نیز استفاده کنید. اما آنچه که در ارتباط با تاثیر موها بر زیبایی شما در یک تماس تصویری، بیشتر حائز اهمیت است؛ همان آراسته و مرتب بودن آن‌هاست.

لباس تاثیر بسیار زیادی در زیبا و مرتب به نظر رسیدن شما دارد. سعی کنید نسبت به نوع تماس تصویری که برقرار می‎کنید؛ لباس مناسب انتخاب کنید. هرچند که پایین تنه شما ممکن است در تماس تصویری دیده نشود؛ با اینحال شما حتما شلوار مناسب به پا داشته باشید. این کار می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش اعتماد به نفستان بگذارد.

البته هر فردی ممکن است نسبت به استایل و ظاهرش در یک لباس و پوشش ویژه زیباتر به نظر برسد ( حتما شنیده‌اید که فلان لباس به فلانی بیشر می‌آید ). بنابراین لباس مناسب استایل خود را پیدا کرده و در هنگام برقراری تماس تصویری، از همان استفاده کنید. با اینحال موقعیت و نوع ارتباط ویدئویی را هرگز فراموش نکنید ( شرکت در یک کنفرانس آنلاین رسمی با تیشرت قرمز به همان اندازه عجیب است که پوشیدن کراوات در زمان تماس با دوستی صمیمی )

اتاقی که برای تماس تصویری انتخاب می‌کنید و بک گراندی که در پشت سر شما قرار دارد؛ می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در بهتر به نظر رسیدنتان داشته باشد. هرگز اجازه ندهید پشت سر شما شلوغ و نامرتب باشد؛ زیرا قطعا تاثیر منفی بر مخاطب شما خواهد گذاشت. استفاده از یک دکوراسیون زیبا که در پشت سر شما قرار بگیرد؛ می‌تواند ضمن ایجاد یک فضای زیبا و مناسب، اعتماد به نفس شما را نیز تا ح زیادی افزایش دهد.

به عنوان مثال می‌توانید دوربین را طوری تنظیم کنید که کتابخانه اتاقتان، دقیقا در پشت سرتان قرار بگیرد. البته در صورتی که تماس تصویری شما، یک تماس دوستانه باشد؛ می‌توانید پذیرایی را نیز برای محل استقرار خود انتخاب نمایید. لباس‌های نامرتب، وسایل پخش شده در محیط و بالش‌ها را از معرض دید مخاطب دور نمایید ( البته بالش یک وسیله زشت یا نامرتب نیست؛ اما حتما شما هم قبول دارید که جایش در تماس تصویری و بک گراند شما نیست )

همانطور که گفته شد؛ فاکتورهای زیادی در زیبا به نظر رسیدن شما در یک تماس تصویری مهم و تاثیر گذار می‌باشند. یک دوربین با لنز کثیف می‌تواند تمام زحمتی که برای زیبا شدن کشیده‌اید را به راحتی به باد دهد. بنابراین قبل از برقراری تماس حتما به شکلی دقیق دوربین خود را تمیز کنید و مطمئن شوید که تصویر شما در بهترین حالت به طرف مقابلتان نمایش داده خواهد شد.

گرد و غبار، اثر انگشت و موارد دیگر می‌توانند دوربین شما را کثیف کرده و کیفیت تصویر نمایش داده شده از شما را پایین بیاورند. هرچند که ممکن است این تاثیر آنقدر نیز چشمگیر نباشد؛ اما بسیاری از کاربران وب سایت Medium معتقد بوده‌اند که این کار بر روی زیباتر نشان دادنشان تاثیر گذار بوده است.

اصول ثابت و مشخصی برای اینکه زیباتر به نظر برسیم وجود دارند. به عبارتی دیگر، همه افراد می‌دانند که برای زیبا شدن، باید از پوست، مو، چشم‌ها ، لباس زیبا، کفش مناسب و … غافل نشوند. اما زمانی که می‌خواهید در یک تماس تصویری زیبا به نظر برسید؛ علاوه بر موارد یاد شده و همیشگی، شما باید به عوامل دیگری نیز توجه داشته باشید. مواردی مانند دوربین، بک گراند و نور نیز از اهمیت زیادی در یک تماس تصویری برخوردار می‌باشند.

در این مقاله سعی بر آن بود تا به تمامی این موارد اشاره شود. امیدواریم که بعد از خواندن این مطلب و توجه به نکات مطرح شده؛ بتوانید به زیبایی مورد نظرتان در زمان یک ارتباط تصویری دست پیدا کنید.

قلم را که از این جهان پس بگیری و نوشتن را که فراموش کنی هیچ بهانه‌ای نمی‌ماند برای زنده بودن و مهم‌تر از آن برای زندگی…

پست قبلی

معرفی بهترین قرص خواب آور قوی بدون نسخه

پست بعدی

جاذبه های گردشگری گناباد ؛ سرزمین کهن‌ترین قنات جهان

هر کیلو چند پوند است ؟

استعلام ممنوع الخروجی از کشور به صورت اینترنتی

نتفلیکس چیست | آیا نتفلیکس در ایران کار می کند ؟

تاثیرات شبکه های اجتماعی بر سبک زندگی مردم و جامعه

چطور در تماس تصویری زیبا باشیم

همه چیز در مورد ثبت نام و پیگیری کارت سوخت

دریافت کارت ملی هوشمند

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم


تصویر امنیتی
*

جدیدترین مطالب


راهنمای انتخاب انواع استایل مردانه

دیه کامل زن چیست و آیا با دیه مرد برابر است؟

پیش‌بینی سرنوشت بازار 18 خودرو گران‌شده


یک درصد دیه کامل سال ۹۹ چقدر است؟


کالری یک عدد سیب چقدر است؟

آنچه دیگران میخوانند

آشنایی با گیاه آپارتمانی افوربیا انوپلا


پایه حقوق 1400 چقدر است؟

یک عدد موز چقدر کالری دارد؟ آیا کالری موز برای لاغری مناسب…


کالری یک عدد سیب چقدر است؟

مطالب داغ

خلافی موتور سیکلت | استعلام با روش‌های حضوری و آنلاین


معرفی 20 رژیم چاقی برای افزایش سریع وزن

چگونه لاغر شویم ؟ 6 خوراکی عالی برای کاهش وزن


درمان افسردگی بدون دارو

ایده آل مگ – مجله اینترنتی ایده آل مگ – مجموعه ای از جذاب ترین مطالب در حوزه های مختلف سلامت، فرهنگ،ورزش، سبک زندگی،گردشگری،روانشناسی،فناوری اطلاعات.

برقرای تماس تصویری یکی از کارهایی است که با قطعیت می‌توانیم بگوییم که هر فردی و حداقل چند بار در سال‌های اخیر انجام داده است. این تماس می‌تواند یک ارتباط دوستانه و صمیمی با آشنایان و نزدیکان باشد و یا یک کنفرانس آنلاین ویدئویی مهم در زمینه کاری. در هر دو حالت آنچه که برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ زیبا، مرتب و شیک دیده شدن است.

هیچ فردی از اینکه نامرتب دیده شود؛ خوشش نمی‌آید و  تمام تلاش خود را می‌کند که در بهترین حالت خود با دیگران مواجه شود. طبیعتا تماس تصویری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ما دوست داریم که در این ارتباطات آنلاین ویدئویی نیز بسیار زیبا به نظر برسیم.

تنها با رعایت چند نکته ساده اما بسیار مهم و کلیدی، می‌توانید هنگام برقراری یک تماس تصویری در زیباترین حالت خود قرار داشته باشید. برای دانستن این نکات و پاسخ به این سوال که چگونه در تماس تصویری زیبا باشیم ؟ لطفا تا انتهای این مطلب با ایده آل مگ همراه باشید:

از آنجایی که تماس تصویری به صورت آنلاین و از راه دور می‌باشد؛ نیاز به دستگاه‌ها و برنامه‌هایی دارد که این کار را برای ما میسر نمایند. بنابراین برای زیباتر دیده شدن در اینگونه ارتباط‌ها، علاوه بر اینکه باید بر روی ظاهر خود متمرکز باشیم؛ لازم است که به عوامل تاثیر گذار بر روی این رابطه از قبیل : کیفیت دوربین، سرعت اینترنت، روشنایی صفحه نمایش و … نیز دقت داشته باشیم.چطور در تماس تصویری زیبا باشیم

در ادامه به بررسی مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار  بر روی زیباتر دیده شدن در یک ارتباط ویدئویی و تماس تصویری خواهیم پرداخت :

فهرست مطالب

بهتر است که همواره اتاق را با نور طبیعی روشن کنید و البته منبع نور را نیز پشت دوربین قرار دهید. به عبارتی دیگر جایگاه نشستن خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که نور در پشت سر شما قرار بگیرد. هرگز اجازه ندهید که نور به صورت مستقیم بر روی صورت شما بتابد؛ زیرا این کار در تماس تصویری باعث به وجود آمدن هاله‌ای زرد رنگ بر روی چهره شما می‌شود که اصلا مناسب نخواهد بود.

منبع نور نباید دقیقاً در پشت شما قرار بگیرد ، این باعث می شود شما تاریک به نظر برسید. هرچه از پنجره‌ها دورتر باشید تصویری که از شما ارائه خواهد شد؛ کیفیت بالاتری خواهد داشت. سعی کنید نور را در زاویه ۴۵ درجه قرار دهید تا نیمی از صورت شما کمی تیره تر شود ، به طور کلی در این وضعیت شما بهتر به نظر خواهید رسید؛ البته ممکن است برای همه صورت‌ها این قصیه صادق نباشد.

بهتر است چند قدم با بک گراند یا همان فضایی که در پشت سر شما قرار دارد؛ فاصله داشته باشید. این کار باعث می‌شود که سایه‌های نامناسب بر روی پس زمینه شما ایجاد نشوند. با نشستن در زیر منبع نور ، چشمان شما تاریک می شوند؛ در حالی که فقط بینی و گونه های شما روشن شده‌اند و شما مانند پاندا خواهید بود! برای جلوگیری از نگاه پاندا ، به طرفین یا عقب حرکت کنید.

در بسیاری از مواقع شما ممکن است بدون داشتن آمادگی قبلی و به صورت ناگهانی مجبور به برقراری یک تماس تصویری شوید. در نتیجه و به احتمال زیاد، وقت رفتن به آرایشگاه و یا استفاده از لوازم آرایشی مناسب را نخواهید داشت. بهترین راه حل در این مواقع، استفاده از فیلترهایی می‌باشد که بر روی نرم افزارهای تماس‌های ویدئویی تنظیم شده‌اند. این فیلترها می‎توانند صورت شما را صاف و بی نقص نشان داده و جایگزین مناسبی برای لوازم آرایشی باشند.

در مواقعی که مجبور هستید چند دقیقه بعد از بیدار شدن از خواب، یک تماس تصویری برقرار کنید؛ پف صورت ممکن است شما را اذیت کند. در این مواقع، می‌توانید قبل از اینکه تماس را برقرار نمایید؛ با استفاده از یک تکه یخ کوچک، صورت خود را پر کنید. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از این کار بگیرید؛ می‌توانید رولت صورت خود را شب قبل، در فریزر قرار داده و صبح روزی که قصد شرکت در کنفرانس کاری یا تماس با آشنایان را دارید؛ صورت خود را با آن مالش دهید.

در مجله ایده آل تکنولوژی بخوانید : نرم افزارهای رایگان ویدیوکنفرانس

تنها روال آرایشی که در خانه دوست داریم از آن پیروی کنیم؛ این است که به راحتی و با کمی آرایش پایه، صورت خود را اصلاح کنیم. با این حال ، لازم است که اطمینان حاصل کنید که مراحل استفاده از آرایش پایه خود را به درستی دنبال می کنید تا به بهترین شکل ممکن ظاهر شوید.

قبل از استفاده از آرایش، پوست خود را با مرطوب کننده آماده کنید. اگر از قرمزی یا چهره کسل کننده رنج می‌برید ، توصیه می‌شود از یک کرم اصلاح کننده رنگ استفاده کنید. همچنین می توانید برای مخفی کردن محافل تاریک زیر چشم از کانسیلر نیز استفاده کنید.

چشمان خسته هنگامی که در دوربین هستند غرق به نظر می‌رسند. توصیه می‌شود سایه روشن تیره بر روی پلک‌ها و رنگ تیره تری روی چین و چروک چشم خود بکشید. از فرمول رنگدانه و خامه‌ای استفاده کنید که در طول روز خیس نشود. سایه چشم کمی بیشتر ابعاد ایجاد می کند و باعث می شود کمتر خسته به نظر برسید.

هیچکس نمی‌تواند تاثیر موها را بر زیبایی افراد زیر سوال ببرد. قبل از اینکه وارد تماس تصویری شوید؛ حتما از مرتب و آراسته بودن موهای خود مطمئن شوید. بسته به نوع ارتباطی که برقرار کرده‌اید ( کاری و یا دوستانه ) می‎توانید زمان اندکی را نیز به استایل دادن به موهایتان اختصاص دهید. قبل از تماس تصویری، بهتر است یک دوش کوتاه گرفته و بعد از آن موهای خود را با سشوار حالت دهید. البته سشوار کشیدن صحیح مو نیز بسیار مهم است

می‌توانید اندکی بیشتر نیز وقت گذاشته و از لوازم آرایشی مخصوص موهای سر نیز استفاده کنید. اما آنچه که در ارتباط با تاثیر موها بر زیبایی شما در یک تماس تصویری، بیشتر حائز اهمیت است؛ همان آراسته و مرتب بودن آن‌هاست.

لباس تاثیر بسیار زیادی در زیبا و مرتب به نظر رسیدن شما دارد. سعی کنید نسبت به نوع تماس تصویری که برقرار می‎کنید؛ لباس مناسب انتخاب کنید. هرچند که پایین تنه شما ممکن است در تماس تصویری دیده نشود؛ با اینحال شما حتما شلوار مناسب به پا داشته باشید. این کار می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش اعتماد به نفستان بگذارد.

البته هر فردی ممکن است نسبت به استایل و ظاهرش در یک لباس و پوشش ویژه زیباتر به نظر برسد ( حتما شنیده‌اید که فلان لباس به فلانی بیشر می‌آید ). بنابراین لباس مناسب استایل خود را پیدا کرده و در هنگام برقراری تماس تصویری، از همان استفاده کنید. با اینحال موقعیت و نوع ارتباط ویدئویی را هرگز فراموش نکنید ( شرکت در یک کنفرانس آنلاین رسمی با تیشرت قرمز به همان اندازه عجیب است که پوشیدن کراوات در زمان تماس با دوستی صمیمی )

اتاقی که برای تماس تصویری انتخاب می‌کنید و بک گراندی که در پشت سر شما قرار دارد؛ می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در بهتر به نظر رسیدنتان داشته باشد. هرگز اجازه ندهید پشت سر شما شلوغ و نامرتب باشد؛ زیرا قطعا تاثیر منفی بر مخاطب شما خواهد گذاشت. استفاده از یک دکوراسیون زیبا که در پشت سر شما قرار بگیرد؛ می‌تواند ضمن ایجاد یک فضای زیبا و مناسب، اعتماد به نفس شما را نیز تا ح زیادی افزایش دهد.

به عنوان مثال می‌توانید دوربین را طوری تنظیم کنید که کتابخانه اتاقتان، دقیقا در پشت سرتان قرار بگیرد. البته در صورتی که تماس تصویری شما، یک تماس دوستانه باشد؛ می‌توانید پذیرایی را نیز برای محل استقرار خود انتخاب نمایید. لباس‌های نامرتب، وسایل پخش شده در محیط و بالش‌ها را از معرض دید مخاطب دور نمایید ( البته بالش یک وسیله زشت یا نامرتب نیست؛ اما حتما شما هم قبول دارید که جایش در تماس تصویری و بک گراند شما نیست )

همانطور که گفته شد؛ فاکتورهای زیادی در زیبا به نظر رسیدن شما در یک تماس تصویری مهم و تاثیر گذار می‌باشند. یک دوربین با لنز کثیف می‌تواند تمام زحمتی که برای زیبا شدن کشیده‌اید را به راحتی به باد دهد. بنابراین قبل از برقراری تماس حتما به شکلی دقیق دوربین خود را تمیز کنید و مطمئن شوید که تصویر شما در بهترین حالت به طرف مقابلتان نمایش داده خواهد شد.

گرد و غبار، اثر انگشت و موارد دیگر می‌توانند دوربین شما را کثیف کرده و کیفیت تصویر نمایش داده شده از شما را پایین بیاورند. هرچند که ممکن است این تاثیر آنقدر نیز چشمگیر نباشد؛ اما بسیاری از کاربران وب سایت Medium معتقد بوده‌اند که این کار بر روی زیباتر نشان دادنشان تاثیر گذار بوده است.

اصول ثابت و مشخصی برای اینکه زیباتر به نظر برسیم وجود دارند. به عبارتی دیگر، همه افراد می‌دانند که برای زیبا شدن، باید از پوست، مو، چشم‌ها ، لباس زیبا، کفش مناسب و … غافل نشوند. اما زمانی که می‌خواهید در یک تماس تصویری زیبا به نظر برسید؛ علاوه بر موارد یاد شده و همیشگی، شما باید به عوامل دیگری نیز توجه داشته باشید. مواردی مانند دوربین، بک گراند و نور نیز از اهمیت زیادی در یک تماس تصویری برخوردار می‌باشند.

در این مقاله سعی بر آن بود تا به تمامی این موارد اشاره شود. امیدواریم که بعد از خواندن این مطلب و توجه به نکات مطرح شده؛ بتوانید به زیبایی مورد نظرتان در زمان یک ارتباط تصویری دست پیدا کنید.

قلم را که از این جهان پس بگیری و نوشتن را که فراموش کنی هیچ بهانه‌ای نمی‌ماند برای زنده بودن و مهم‌تر از آن برای زندگی…

پست قبلی

معرفی بهترین قرص خواب آور قوی بدون نسخه

پست بعدی

جاذبه های گردشگری گناباد ؛ سرزمین کهن‌ترین قنات جهان

هر کیلو چند پوند است ؟

استعلام ممنوع الخروجی از کشور به صورت اینترنتی

نتفلیکس چیست | آیا نتفلیکس در ایران کار می کند ؟

تاثیرات شبکه های اجتماعی بر سبک زندگی مردم و جامعه

چطور در تماس تصویری زیبا باشیم

همه چیز در مورد ثبت نام و پیگیری کارت سوخت

دریافت کارت ملی هوشمند

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم


تصویر امنیتی
*

جدیدترین مطالب


راهنمای انتخاب انواع استایل مردانه

دیه کامل زن چیست و آیا با دیه مرد برابر است؟

پیش‌بینی سرنوشت بازار 18 خودرو گران‌شده


یک درصد دیه کامل سال ۹۹ چقدر است؟


کالری یک عدد سیب چقدر است؟

آنچه دیگران میخوانند

آشنایی با گیاه آپارتمانی افوربیا انوپلا


پایه حقوق 1400 چقدر است؟

یک عدد موز چقدر کالری دارد؟ آیا کالری موز برای لاغری مناسب…


کالری یک عدد سیب چقدر است؟

مطالب داغ

خلافی موتور سیکلت | استعلام با روش‌های حضوری و آنلاین


معرفی 20 رژیم چاقی برای افزایش سریع وزن

چگونه لاغر شویم ؟ 6 خوراکی عالی برای کاهش وزن


درمان افسردگی بدون دارو

ایده آل مگ – مجله اینترنتی ایده آل مگ – مجموعه ای از جذاب ترین مطالب در حوزه های مختلف سلامت، فرهنگ،ورزش، سبک زندگی،گردشگری،روانشناسی،فناوری اطلاعات.

برقرای تماس تصویری یکی از کارهایی است که با قطعیت می‌توانیم بگوییم که هر فردی و حداقل چند بار در سال‌های اخیر انجام داده است. این تماس می‌تواند یک ارتباط دوستانه و صمیمی با آشنایان و نزدیکان باشد و یا یک کنفرانس آنلاین ویدئویی مهم در زمینه کاری. در هر دو حالت آنچه که برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ زیبا، مرتب و شیک دیده شدن است.

هیچ فردی از اینکه نامرتب دیده شود؛ خوشش نمی‌آید و  تمام تلاش خود را می‌کند که در بهترین حالت خود با دیگران مواجه شود. طبیعتا تماس تصویری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ما دوست داریم که در این ارتباطات آنلاین ویدئویی نیز بسیار زیبا به نظر برسیم.

تنها با رعایت چند نکته ساده اما بسیار مهم و کلیدی، می‌توانید هنگام برقراری یک تماس تصویری در زیباترین حالت خود قرار داشته باشید. برای دانستن این نکات و پاسخ به این سوال که چگونه در تماس تصویری زیبا باشیم ؟ لطفا تا انتهای این مطلب با ایده آل مگ همراه باشید:

از آنجایی که تماس تصویری به صورت آنلاین و از راه دور می‌باشد؛ نیاز به دستگاه‌ها و برنامه‌هایی دارد که این کار را برای ما میسر نمایند. بنابراین برای زیباتر دیده شدن در اینگونه ارتباط‌ها، علاوه بر اینکه باید بر روی ظاهر خود متمرکز باشیم؛ لازم است که به عوامل تاثیر گذار بر روی این رابطه از قبیل : کیفیت دوربین، سرعت اینترنت، روشنایی صفحه نمایش و … نیز دقت داشته باشیم.چطور در تماس تصویری زیبا باشیم

در ادامه به بررسی مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار  بر روی زیباتر دیده شدن در یک ارتباط ویدئویی و تماس تصویری خواهیم پرداخت :

فهرست مطالب

بهتر است که همواره اتاق را با نور طبیعی روشن کنید و البته منبع نور را نیز پشت دوربین قرار دهید. به عبارتی دیگر جایگاه نشستن خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که نور در پشت سر شما قرار بگیرد. هرگز اجازه ندهید که نور به صورت مستقیم بر روی صورت شما بتابد؛ زیرا این کار در تماس تصویری باعث به وجود آمدن هاله‌ای زرد رنگ بر روی چهره شما می‌شود که اصلا مناسب نخواهد بود.

منبع نور نباید دقیقاً در پشت شما قرار بگیرد ، این باعث می شود شما تاریک به نظر برسید. هرچه از پنجره‌ها دورتر باشید تصویری که از شما ارائه خواهد شد؛ کیفیت بالاتری خواهد داشت. سعی کنید نور را در زاویه ۴۵ درجه قرار دهید تا نیمی از صورت شما کمی تیره تر شود ، به طور کلی در این وضعیت شما بهتر به نظر خواهید رسید؛ البته ممکن است برای همه صورت‌ها این قصیه صادق نباشد.

بهتر است چند قدم با بک گراند یا همان فضایی که در پشت سر شما قرار دارد؛ فاصله داشته باشید. این کار باعث می‌شود که سایه‌های نامناسب بر روی پس زمینه شما ایجاد نشوند. با نشستن در زیر منبع نور ، چشمان شما تاریک می شوند؛ در حالی که فقط بینی و گونه های شما روشن شده‌اند و شما مانند پاندا خواهید بود! برای جلوگیری از نگاه پاندا ، به طرفین یا عقب حرکت کنید.

در بسیاری از مواقع شما ممکن است بدون داشتن آمادگی قبلی و به صورت ناگهانی مجبور به برقراری یک تماس تصویری شوید. در نتیجه و به احتمال زیاد، وقت رفتن به آرایشگاه و یا استفاده از لوازم آرایشی مناسب را نخواهید داشت. بهترین راه حل در این مواقع، استفاده از فیلترهایی می‌باشد که بر روی نرم افزارهای تماس‌های ویدئویی تنظیم شده‌اند. این فیلترها می‎توانند صورت شما را صاف و بی نقص نشان داده و جایگزین مناسبی برای لوازم آرایشی باشند.

در مواقعی که مجبور هستید چند دقیقه بعد از بیدار شدن از خواب، یک تماس تصویری برقرار کنید؛ پف صورت ممکن است شما را اذیت کند. در این مواقع، می‌توانید قبل از اینکه تماس را برقرار نمایید؛ با استفاده از یک تکه یخ کوچک، صورت خود را پر کنید. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از این کار بگیرید؛ می‌توانید رولت صورت خود را شب قبل، در فریزر قرار داده و صبح روزی که قصد شرکت در کنفرانس کاری یا تماس با آشنایان را دارید؛ صورت خود را با آن مالش دهید.

در مجله ایده آل تکنولوژی بخوانید : نرم افزارهای رایگان ویدیوکنفرانس

تنها روال آرایشی که در خانه دوست داریم از آن پیروی کنیم؛ این است که به راحتی و با کمی آرایش پایه، صورت خود را اصلاح کنیم. با این حال ، لازم است که اطمینان حاصل کنید که مراحل استفاده از آرایش پایه خود را به درستی دنبال می کنید تا به بهترین شکل ممکن ظاهر شوید.

قبل از استفاده از آرایش، پوست خود را با مرطوب کننده آماده کنید. اگر از قرمزی یا چهره کسل کننده رنج می‌برید ، توصیه می‌شود از یک کرم اصلاح کننده رنگ استفاده کنید. همچنین می توانید برای مخفی کردن محافل تاریک زیر چشم از کانسیلر نیز استفاده کنید.

چشمان خسته هنگامی که در دوربین هستند غرق به نظر می‌رسند. توصیه می‌شود سایه روشن تیره بر روی پلک‌ها و رنگ تیره تری روی چین و چروک چشم خود بکشید. از فرمول رنگدانه و خامه‌ای استفاده کنید که در طول روز خیس نشود. سایه چشم کمی بیشتر ابعاد ایجاد می کند و باعث می شود کمتر خسته به نظر برسید.

هیچکس نمی‌تواند تاثیر موها را بر زیبایی افراد زیر سوال ببرد. قبل از اینکه وارد تماس تصویری شوید؛ حتما از مرتب و آراسته بودن موهای خود مطمئن شوید. بسته به نوع ارتباطی که برقرار کرده‌اید ( کاری و یا دوستانه ) می‎توانید زمان اندکی را نیز به استایل دادن به موهایتان اختصاص دهید. قبل از تماس تصویری، بهتر است یک دوش کوتاه گرفته و بعد از آن موهای خود را با سشوار حالت دهید. البته سشوار کشیدن صحیح مو نیز بسیار مهم است

می‌توانید اندکی بیشتر نیز وقت گذاشته و از لوازم آرایشی مخصوص موهای سر نیز استفاده کنید. اما آنچه که در ارتباط با تاثیر موها بر زیبایی شما در یک تماس تصویری، بیشتر حائز اهمیت است؛ همان آراسته و مرتب بودن آن‌هاست.

لباس تاثیر بسیار زیادی در زیبا و مرتب به نظر رسیدن شما دارد. سعی کنید نسبت به نوع تماس تصویری که برقرار می‎کنید؛ لباس مناسب انتخاب کنید. هرچند که پایین تنه شما ممکن است در تماس تصویری دیده نشود؛ با اینحال شما حتما شلوار مناسب به پا داشته باشید. این کار می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش اعتماد به نفستان بگذارد.

البته هر فردی ممکن است نسبت به استایل و ظاهرش در یک لباس و پوشش ویژه زیباتر به نظر برسد ( حتما شنیده‌اید که فلان لباس به فلانی بیشر می‌آید ). بنابراین لباس مناسب استایل خود را پیدا کرده و در هنگام برقراری تماس تصویری، از همان استفاده کنید. با اینحال موقعیت و نوع ارتباط ویدئویی را هرگز فراموش نکنید ( شرکت در یک کنفرانس آنلاین رسمی با تیشرت قرمز به همان اندازه عجیب است که پوشیدن کراوات در زمان تماس با دوستی صمیمی )

اتاقی که برای تماس تصویری انتخاب می‌کنید و بک گراندی که در پشت سر شما قرار دارد؛ می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در بهتر به نظر رسیدنتان داشته باشد. هرگز اجازه ندهید پشت سر شما شلوغ و نامرتب باشد؛ زیرا قطعا تاثیر منفی بر مخاطب شما خواهد گذاشت. استفاده از یک دکوراسیون زیبا که در پشت سر شما قرار بگیرد؛ می‌تواند ضمن ایجاد یک فضای زیبا و مناسب، اعتماد به نفس شما را نیز تا ح زیادی افزایش دهد.

به عنوان مثال می‌توانید دوربین را طوری تنظیم کنید که کتابخانه اتاقتان، دقیقا در پشت سرتان قرار بگیرد. البته در صورتی که تماس تصویری شما، یک تماس دوستانه باشد؛ می‌توانید پذیرایی را نیز برای محل استقرار خود انتخاب نمایید. لباس‌های نامرتب، وسایل پخش شده در محیط و بالش‌ها را از معرض دید مخاطب دور نمایید ( البته بالش یک وسیله زشت یا نامرتب نیست؛ اما حتما شما هم قبول دارید که جایش در تماس تصویری و بک گراند شما نیست )

همانطور که گفته شد؛ فاکتورهای زیادی در زیبا به نظر رسیدن شما در یک تماس تصویری مهم و تاثیر گذار می‌باشند. یک دوربین با لنز کثیف می‌تواند تمام زحمتی که برای زیبا شدن کشیده‌اید را به راحتی به باد دهد. بنابراین قبل از برقراری تماس حتما به شکلی دقیق دوربین خود را تمیز کنید و مطمئن شوید که تصویر شما در بهترین حالت به طرف مقابلتان نمایش داده خواهد شد.

گرد و غبار، اثر انگشت و موارد دیگر می‌توانند دوربین شما را کثیف کرده و کیفیت تصویر نمایش داده شده از شما را پایین بیاورند. هرچند که ممکن است این تاثیر آنقدر نیز چشمگیر نباشد؛ اما بسیاری از کاربران وب سایت Medium معتقد بوده‌اند که این کار بر روی زیباتر نشان دادنشان تاثیر گذار بوده است.

اصول ثابت و مشخصی برای اینکه زیباتر به نظر برسیم وجود دارند. به عبارتی دیگر، همه افراد می‌دانند که برای زیبا شدن، باید از پوست، مو، چشم‌ها ، لباس زیبا، کفش مناسب و … غافل نشوند. اما زمانی که می‌خواهید در یک تماس تصویری زیبا به نظر برسید؛ علاوه بر موارد یاد شده و همیشگی، شما باید به عوامل دیگری نیز توجه داشته باشید. مواردی مانند دوربین، بک گراند و نور نیز از اهمیت زیادی در یک تماس تصویری برخوردار می‌باشند.

در این مقاله سعی بر آن بود تا به تمامی این موارد اشاره شود. امیدواریم که بعد از خواندن این مطلب و توجه به نکات مطرح شده؛ بتوانید به زیبایی مورد نظرتان در زمان یک ارتباط تصویری دست پیدا کنید.

قلم را که از این جهان پس بگیری و نوشتن را که فراموش کنی هیچ بهانه‌ای نمی‌ماند برای زنده بودن و مهم‌تر از آن برای زندگی…

پست قبلی

معرفی بهترین قرص خواب آور قوی بدون نسخه

پست بعدی

جاذبه های گردشگری گناباد ؛ سرزمین کهن‌ترین قنات جهان

هر کیلو چند پوند است ؟

استعلام ممنوع الخروجی از کشور به صورت اینترنتی

نتفلیکس چیست | آیا نتفلیکس در ایران کار می کند ؟

تاثیرات شبکه های اجتماعی بر سبک زندگی مردم و جامعه

چطور در تماس تصویری زیبا باشیم

همه چیز در مورد ثبت نام و پیگیری کارت سوخت

دریافت کارت ملی هوشمند

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم


تصویر امنیتی
*

جدیدترین مطالب


راهنمای انتخاب انواع استایل مردانه

دیه کامل زن چیست و آیا با دیه مرد برابر است؟

پیش‌بینی سرنوشت بازار 18 خودرو گران‌شده


یک درصد دیه کامل سال ۹۹ چقدر است؟


کالری یک عدد سیب چقدر است؟

آنچه دیگران میخوانند

آشنایی با گیاه آپارتمانی افوربیا انوپلا


پایه حقوق 1400 چقدر است؟

یک عدد موز چقدر کالری دارد؟ آیا کالری موز برای لاغری مناسب…


کالری یک عدد سیب چقدر است؟

مطالب داغ

خلافی موتور سیکلت | استعلام با روش‌های حضوری و آنلاین


معرفی 20 رژیم چاقی برای افزایش سریع وزن

چگونه لاغر شویم ؟ 6 خوراکی عالی برای کاهش وزن


درمان افسردگی بدون دارو

ایده آل مگ – مجله اینترنتی ایده آل مگ – مجموعه ای از جذاب ترین مطالب در حوزه های مختلف سلامت، فرهنگ،ورزش، سبک زندگی،گردشگری،روانشناسی،فناوری اطلاعات.

برقرای تماس تصویری یکی از کارهایی است که با قطعیت می‌توانیم بگوییم که هر فردی و حداقل چند بار در سال‌های اخیر انجام داده است. این تماس می‌تواند یک ارتباط دوستانه و صمیمی با آشنایان و نزدیکان باشد و یا یک کنفرانس آنلاین ویدئویی مهم در زمینه کاری. در هر دو حالت آنچه که برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ زیبا، مرتب و شیک دیده شدن است.

هیچ فردی از اینکه نامرتب دیده شود؛ خوشش نمی‌آید و  تمام تلاش خود را می‌کند که در بهترین حالت خود با دیگران مواجه شود. طبیعتا تماس تصویری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ما دوست داریم که در این ارتباطات آنلاین ویدئویی نیز بسیار زیبا به نظر برسیم.

تنها با رعایت چند نکته ساده اما بسیار مهم و کلیدی، می‌توانید هنگام برقراری یک تماس تصویری در زیباترین حالت خود قرار داشته باشید. برای دانستن این نکات و پاسخ به این سوال که چگونه در تماس تصویری زیبا باشیم ؟ لطفا تا انتهای این مطلب با ایده آل مگ همراه باشید:

از آنجایی که تماس تصویری به صورت آنلاین و از راه دور می‌باشد؛ نیاز به دستگاه‌ها و برنامه‌هایی دارد که این کار را برای ما میسر نمایند. بنابراین برای زیباتر دیده شدن در اینگونه ارتباط‌ها، علاوه بر اینکه باید بر روی ظاهر خود متمرکز باشیم؛ لازم است که به عوامل تاثیر گذار بر روی این رابطه از قبیل : کیفیت دوربین، سرعت اینترنت، روشنایی صفحه نمایش و … نیز دقت داشته باشیم.چطور در تماس تصویری زیبا باشیم

در ادامه به بررسی مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار  بر روی زیباتر دیده شدن در یک ارتباط ویدئویی و تماس تصویری خواهیم پرداخت :

فهرست مطالب

بهتر است که همواره اتاق را با نور طبیعی روشن کنید و البته منبع نور را نیز پشت دوربین قرار دهید. به عبارتی دیگر جایگاه نشستن خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که نور در پشت سر شما قرار بگیرد. هرگز اجازه ندهید که نور به صورت مستقیم بر روی صورت شما بتابد؛ زیرا این کار در تماس تصویری باعث به وجود آمدن هاله‌ای زرد رنگ بر روی چهره شما می‌شود که اصلا مناسب نخواهد بود.

منبع نور نباید دقیقاً در پشت شما قرار بگیرد ، این باعث می شود شما تاریک به نظر برسید. هرچه از پنجره‌ها دورتر باشید تصویری که از شما ارائه خواهد شد؛ کیفیت بالاتری خواهد داشت. سعی کنید نور را در زاویه ۴۵ درجه قرار دهید تا نیمی از صورت شما کمی تیره تر شود ، به طور کلی در این وضعیت شما بهتر به نظر خواهید رسید؛ البته ممکن است برای همه صورت‌ها این قصیه صادق نباشد.

بهتر است چند قدم با بک گراند یا همان فضایی که در پشت سر شما قرار دارد؛ فاصله داشته باشید. این کار باعث می‌شود که سایه‌های نامناسب بر روی پس زمینه شما ایجاد نشوند. با نشستن در زیر منبع نور ، چشمان شما تاریک می شوند؛ در حالی که فقط بینی و گونه های شما روشن شده‌اند و شما مانند پاندا خواهید بود! برای جلوگیری از نگاه پاندا ، به طرفین یا عقب حرکت کنید.

در بسیاری از مواقع شما ممکن است بدون داشتن آمادگی قبلی و به صورت ناگهانی مجبور به برقراری یک تماس تصویری شوید. در نتیجه و به احتمال زیاد، وقت رفتن به آرایشگاه و یا استفاده از لوازم آرایشی مناسب را نخواهید داشت. بهترین راه حل در این مواقع، استفاده از فیلترهایی می‌باشد که بر روی نرم افزارهای تماس‌های ویدئویی تنظیم شده‌اند. این فیلترها می‎توانند صورت شما را صاف و بی نقص نشان داده و جایگزین مناسبی برای لوازم آرایشی باشند.

در مواقعی که مجبور هستید چند دقیقه بعد از بیدار شدن از خواب، یک تماس تصویری برقرار کنید؛ پف صورت ممکن است شما را اذیت کند. در این مواقع، می‌توانید قبل از اینکه تماس را برقرار نمایید؛ با استفاده از یک تکه یخ کوچک، صورت خود را پر کنید. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از این کار بگیرید؛ می‌توانید رولت صورت خود را شب قبل، در فریزر قرار داده و صبح روزی که قصد شرکت در کنفرانس کاری یا تماس با آشنایان را دارید؛ صورت خود را با آن مالش دهید.

در مجله ایده آل تکنولوژی بخوانید : نرم افزارهای رایگان ویدیوکنفرانس

تنها روال آرایشی که در خانه دوست داریم از آن پیروی کنیم؛ این است که به راحتی و با کمی آرایش پایه، صورت خود را اصلاح کنیم. با این حال ، لازم است که اطمینان حاصل کنید که مراحل استفاده از آرایش پایه خود را به درستی دنبال می کنید تا به بهترین شکل ممکن ظاهر شوید.

قبل از استفاده از آرایش، پوست خود را با مرطوب کننده آماده کنید. اگر از قرمزی یا چهره کسل کننده رنج می‌برید ، توصیه می‌شود از یک کرم اصلاح کننده رنگ استفاده کنید. همچنین می توانید برای مخفی کردن محافل تاریک زیر چشم از کانسیلر نیز استفاده کنید.

چشمان خسته هنگامی که در دوربین هستند غرق به نظر می‌رسند. توصیه می‌شود سایه روشن تیره بر روی پلک‌ها و رنگ تیره تری روی چین و چروک چشم خود بکشید. از فرمول رنگدانه و خامه‌ای استفاده کنید که در طول روز خیس نشود. سایه چشم کمی بیشتر ابعاد ایجاد می کند و باعث می شود کمتر خسته به نظر برسید.

هیچکس نمی‌تواند تاثیر موها را بر زیبایی افراد زیر سوال ببرد. قبل از اینکه وارد تماس تصویری شوید؛ حتما از مرتب و آراسته بودن موهای خود مطمئن شوید. بسته به نوع ارتباطی که برقرار کرده‌اید ( کاری و یا دوستانه ) می‎توانید زمان اندکی را نیز به استایل دادن به موهایتان اختصاص دهید. قبل از تماس تصویری، بهتر است یک دوش کوتاه گرفته و بعد از آن موهای خود را با سشوار حالت دهید. البته سشوار کشیدن صحیح مو نیز بسیار مهم است

می‌توانید اندکی بیشتر نیز وقت گذاشته و از لوازم آرایشی مخصوص موهای سر نیز استفاده کنید. اما آنچه که در ارتباط با تاثیر موها بر زیبایی شما در یک تماس تصویری، بیشتر حائز اهمیت است؛ همان آراسته و مرتب بودن آن‌هاست.

لباس تاثیر بسیار زیادی در زیبا و مرتب به نظر رسیدن شما دارد. سعی کنید نسبت به نوع تماس تصویری که برقرار می‎کنید؛ لباس مناسب انتخاب کنید. هرچند که پایین تنه شما ممکن است در تماس تصویری دیده نشود؛ با اینحال شما حتما شلوار مناسب به پا داشته باشید. این کار می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش اعتماد به نفستان بگذارد.

البته هر فردی ممکن است نسبت به استایل و ظاهرش در یک لباس و پوشش ویژه زیباتر به نظر برسد ( حتما شنیده‌اید که فلان لباس به فلانی بیشر می‌آید ). بنابراین لباس مناسب استایل خود را پیدا کرده و در هنگام برقراری تماس تصویری، از همان استفاده کنید. با اینحال موقعیت و نوع ارتباط ویدئویی را هرگز فراموش نکنید ( شرکت در یک کنفرانس آنلاین رسمی با تیشرت قرمز به همان اندازه عجیب است که پوشیدن کراوات در زمان تماس با دوستی صمیمی )

اتاقی که برای تماس تصویری انتخاب می‌کنید و بک گراندی که در پشت سر شما قرار دارد؛ می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در بهتر به نظر رسیدنتان داشته باشد. هرگز اجازه ندهید پشت سر شما شلوغ و نامرتب باشد؛ زیرا قطعا تاثیر منفی بر مخاطب شما خواهد گذاشت. استفاده از یک دکوراسیون زیبا که در پشت سر شما قرار بگیرد؛ می‌تواند ضمن ایجاد یک فضای زیبا و مناسب، اعتماد به نفس شما را نیز تا ح زیادی افزایش دهد.

به عنوان مثال می‌توانید دوربین را طوری تنظیم کنید که کتابخانه اتاقتان، دقیقا در پشت سرتان قرار بگیرد. البته در صورتی که تماس تصویری شما، یک تماس دوستانه باشد؛ می‌توانید پذیرایی را نیز برای محل استقرار خود انتخاب نمایید. لباس‌های نامرتب، وسایل پخش شده در محیط و بالش‌ها را از معرض دید مخاطب دور نمایید ( البته بالش یک وسیله زشت یا نامرتب نیست؛ اما حتما شما هم قبول دارید که جایش در تماس تصویری و بک گراند شما نیست )

همانطور که گفته شد؛ فاکتورهای زیادی در زیبا به نظر رسیدن شما در یک تماس تصویری مهم و تاثیر گذار می‌باشند. یک دوربین با لنز کثیف می‌تواند تمام زحمتی که برای زیبا شدن کشیده‌اید را به راحتی به باد دهد. بنابراین قبل از برقراری تماس حتما به شکلی دقیق دوربین خود را تمیز کنید و مطمئن شوید که تصویر شما در بهترین حالت به طرف مقابلتان نمایش داده خواهد شد.

گرد و غبار، اثر انگشت و موارد دیگر می‌توانند دوربین شما را کثیف کرده و کیفیت تصویر نمایش داده شده از شما را پایین بیاورند. هرچند که ممکن است این تاثیر آنقدر نیز چشمگیر نباشد؛ اما بسیاری از کاربران وب سایت Medium معتقد بوده‌اند که این کار بر روی زیباتر نشان دادنشان تاثیر گذار بوده است.

اصول ثابت و مشخصی برای اینکه زیباتر به نظر برسیم وجود دارند. به عبارتی دیگر، همه افراد می‌دانند که برای زیبا شدن، باید از پوست، مو، چشم‌ها ، لباس زیبا، کفش مناسب و … غافل نشوند. اما زمانی که می‌خواهید در یک تماس تصویری زیبا به نظر برسید؛ علاوه بر موارد یاد شده و همیشگی، شما باید به عوامل دیگری نیز توجه داشته باشید. مواردی مانند دوربین، بک گراند و نور نیز از اهمیت زیادی در یک تماس تصویری برخوردار می‌باشند.

در این مقاله سعی بر آن بود تا به تمامی این موارد اشاره شود. امیدواریم که بعد از خواندن این مطلب و توجه به نکات مطرح شده؛ بتوانید به زیبایی مورد نظرتان در زمان یک ارتباط تصویری دست پیدا کنید.

قلم را که از این جهان پس بگیری و نوشتن را که فراموش کنی هیچ بهانه‌ای نمی‌ماند برای زنده بودن و مهم‌تر از آن برای زندگی…

پست قبلی

معرفی بهترین قرص خواب آور قوی بدون نسخه

پست بعدی

جاذبه های گردشگری گناباد ؛ سرزمین کهن‌ترین قنات جهان

هر کیلو چند پوند است ؟

استعلام ممنوع الخروجی از کشور به صورت اینترنتی

نتفلیکس چیست | آیا نتفلیکس در ایران کار می کند ؟

تاثیرات شبکه های اجتماعی بر سبک زندگی مردم و جامعه

چطور در تماس تصویری زیبا باشیم

همه چیز در مورد ثبت نام و پیگیری کارت سوخت

دریافت کارت ملی هوشمند

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم


تصویر امنیتی
*

جدیدترین مطالب


راهنمای انتخاب انواع استایل مردانه

دیه کامل زن چیست و آیا با دیه مرد برابر است؟

پیش‌بینی سرنوشت بازار 18 خودرو گران‌شده


یک درصد دیه کامل سال ۹۹ چقدر است؟


کالری یک عدد سیب چقدر است؟

آنچه دیگران میخوانند

آشنایی با گیاه آپارتمانی افوربیا انوپلا


پایه حقوق 1400 چقدر است؟

یک عدد موز چقدر کالری دارد؟ آیا کالری موز برای لاغری مناسب…


کالری یک عدد سیب چقدر است؟

مطالب داغ

خلافی موتور سیکلت | استعلام با روش‌های حضوری و آنلاین


معرفی 20 رژیم چاقی برای افزایش سریع وزن

چگونه لاغر شویم ؟ 6 خوراکی عالی برای کاهش وزن


درمان افسردگی بدون دارو

اگر تا بحال در یک تماس ویدیویی آنلاین یا یک کنفرانس آنلاین شرکت کرده باشید، حتما متوجه اشکالات چهره فرد ? مقابل شده اید؛ زیرا در تماس تصویری زاویه دید خوبی به طرف مقابل نداریم. برای مثال ممکن است چهره فرد مقابل را تاریک ببینیم یا رفتار های ناخوشایندی را مشاهده کنیم. حال چه کار کنیم تا این مشکلات برای خودمان پیش نیاید! چگونه در ویدئو کنفرانس آنلاین چهره و ظاهر بهتری داشته باشیم؟

How to Look Great on a Video Call Conference 

یکی از مشکلات نرم افزار های چت آنلاین و کنفرانس های آنلاین، بد به نظر رسیدن ظاهر است که هیچ کس دوست ندارد این اتفاق برایش بیفتد. این مشکل می تواند دلایل مختلفی مثل روشنایی، لباس نامناسب و یا موارد دیگری باشد که به صورت ناخواسته در پس زمینه انباشته می شوند و منجر می شوند چهره ما بد به نظر برسد. اگر در برگزاری ویدئو کنفرانس چند نکته کلیدی را رعایت کنیم، می توانیم به تصویر زیبا و عالی در این زمینه برسیم.

لباس مناسب یکی از اصلی ترین نکات جهت زیباسازی تماس ویدیویی است. لباس شما باید تمیز و اتو کشیده باشد. حتی اگر امکان آن وجود دارد، از لباس های رسمی و کت و شلوار استفاده کنید. با اینکه در کنفرانس های آنلاین، پایین تنه و پا ها معلوم نیست، اما پوشیدن شلوار مناسب نیز می تواند در اعتماد به نفس شما نقش موثری داشته باشد. مدل موی شما نیز مهم است. سعی کنید مدل موی خوبی انتخاب کنید و لکه های سفید مثل شوره را از بین ببرید.

چطور در تماس تصویری زیبا باشیم

یک محیط ساکت، شخصی و حرفه ای انتخاب کنید. جایی که: شخص دیگری از پشت سر شما رد نشود یا صدای فرد دیگری در ویدیو شما نباشد. اشیاء اطراف شما نیز بسیار مهم هستند. برای مثال مکانی مثل اتاق خواب برای این کار مناسب نیست، زیرا ممکن است چیز هایی مثل لباس های شخصی یا موارد دیگری در تصویر مشاهده شوند. پس زمینه مورد استفاده شما نیز باید یک مکان عادی و دوستانه باشد. برای مثال از یک قفسه کتاب ساده یا یک اتاق با چند پنجره و قاب عکس استفاده کنید. استفاده از پس زمینه کاملاً سفید نیز می تواند موجب ایجاد تصویر ناخوشایند شود.

لباس زیبا و موی مرتب و… خوب هستند؛ اما در صورتی که دیده شوند! اگر همه ی موارد بالا رعایت کنید اما در مکانی که نور پشت سر شما باشد بشینید، گویا هیچ کاری نکرده اید. نور، مهم ترین عامل در زیبا به نظر رسیدن ویدئو کنفرانس اسکایپ یا موارد دیگر است.

همیشه مکانی را انتخاب کنید که در آن محل نور پشت سر شما نباشد. به جای آن نور روبروی شما قرار داشته باشد تا تصویر شما گویا و مواردی که برای زیبا سازی انجام داده اید، معلوم باشد.

همیشه قبل از شروع تماس تصویری، از سالم بودن دوربین و ضبط صوت، اطمینان حاصل کنید. تا در حین تماس، به مشکل بر نخورید. اگر وب کم مشکلی دارد، آن مشکل را برطرف کنید.

از انجام دادن رفتاری مثل خمیازه کشیدن، صاف کردن موها و بردن دست زیر چانه و … خودداری کنید. این رفتار ممکن است از دید طرف مقابل ناخوشایند باشد.

سعی کنید دوربین را روبروی چشمانتان قرار دهید تا از افتادن تصویر زیر بینی جلوگیری کنید.

می توانید در مواقعی که نیاز به انجام کار شخصی داشتید، وب کم خود را غیر فعال کنید.

سعی کنید از میکروفون و هدفون استفاده کنید تا بازخورد بهتری داشته باشید. صدای نارسا و آرام جذابیت شما را کم می کند. هنگامی که صحبت نمی کنید، دستگاه را روی حالت بی صدا یا Mute قرار دهید تا از صدا های ناخواسته جلوگیری شود.

در مطلب امروز، یاد گرفتیم چگونه در ویدئو کنفرانس تصویر بهتری داشته باشیم. آیا شما راه های بهتری می شناسید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.


تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

نمیخوام خیلی آرایش داشته باشم غیر طبیعی شه یجور شیک و عادی و موقر 🙄

اصلا هیچ راهی جز آرایش ب ذهنم نمیاد

خودت باش

چطور در تماس تصویری زیبا باشیم

دوربین و یک جا ثابت بزار و دور وایستا و همیشه هندفری بزار تا راحت صحبت کنی 

به نام خدا پنکک

انجام کلیه خدمات قالیشویی، مبل و موکت، با سرویس دهی به کلیه نقاط تهران.

قیمت های شفاف – لکه گیری – رفوگری – شستشوی اسلامی و….

😹من اون موقع حساس بودم

الان بدون ارایش میرم جلو دوربین اتفاقا عشقمم میگ چقد خوشکلی و..ـ وقتی اون بدش نمیاد چرا ب خودم بمالم

فقط گوشیو بالا و دورتر از صورتت بگیر 😂

كاش تماس تصويري واتساپ مثل اينستا فيلتر داشت 😞😞😞

ببین همیشه تو ویدئو کال آدم عجیب غریب میفته بنظر من گوشیتو رو میزی جایی بزار که یکم فاصله داشته باشی از دوربین کج وکوله نیفتی یه آرایش ملایم بکن هرچند خیلی مشخص نمیشه

اگه منظورت اینه که متفاوت از خودت میفتی و بزرگ نمایی میشه میتونی گوشی رو روی پایه تنظیم کنی یا به جایی تکیه بدی و فاصله ی مناسبی داشته باشی با گوشی

ساعت دست کن اگہ میتونی موھاتو جمع و جور باشہ مثلا بالا ببند ھنذفری بذار دوربین نکن تو حلقومت گوشیو دور بگیر تقریبا بعد گوشیو ثابت بذار لباس خوبم بپوش آرایشتم اگہ یجوری آرایش کنی کہ مشخص نباشہ لایت باشہ عالی میشی

😂😂😂😂😂

ببخشید تک تک تشکر نمیکنم خیلی ممنون ❤❤❤

بله مشکلم اینه خیلی خیلی متفاوت با خودم میوفتم و زشت میشم 

ولی دوربین از دورو امتحان نکرده بودم تاحالا 

این واقعا جواب میدہ اینایی ک گفتم منم مشکلتو رو داشتم بعد ی چیز یاسدم رفت سعی کن زیاد نخندی لبخند بزن فقط  یا اگہ میخندی ملایم چون تو دوربین جلو دھن آدمو شبیہ غار نشون میدہ گوشوارہ ام خیلی خوبہ اگرم آرایش نمیکنی رژ حتما بزن ک خیلی جواب میدہ تو دوربین

تشکر یه عالمه ❤😘فقط من یکم غبغب دارم موهامو باز میذارم کمتر به چشم میاد، بازم موهامو جمع کنم؟

خودت باش نمیشه که همیشه باارایش باشی  

ی بار دوران دوستی شوهرم تماس تصویری گرفت من خواب بودم تو خواب جوابشو داده بودم نشسته بودم پتو هم دورم چرت میزدم شوهرمم هم عکس گرفته ازم هم فیلم هنوزم هستش میگه هر وقت دلم میگیره اینو نیگا میکنم دلم باز شه …عین معتادا افتادم 

تو واقعی مشکلی ندارم زیاد آرایش نمیکنم اصلا، تصویری ی جور دیگ میشم 

😂😂😂😂😂از همین میترسممم این بیشعوراهم دست به اسکرینشون خیلی خوبه

وقتی موھاتو باز میذاری یجوری میشہ انگار حالت شلختہ دارہ میتونی یہ لایہ از روی موھاتو برداری ببافی پشت سرت اینجوری ھم جمع میشہ ھم لازم نیست موھاتو ببندی بعدم ھرچی کمتر استرس داشتہ باشی خوشگل تر میشی  باور کن جادو میکنہ اعتماد بہ نفس😉☺

یه عالمه بوس بهت هم کلی راهنمایی کردی هم کلی انرژی دادی عزیزم❤❤❤😘

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

اصول تماس ویدئویی موضوع این مقاله از هاو کن یو است. با گسترش استفاده از تماس های ویدئویی و البته کاربردی بودن این راه ارتباطی که با سهولت هر چه بیشتر با نرم افزار ها و اپلیکیشن های مختلف قابل استفاده است می طلبد که قوانین و اصولی که در برقراری این راه ارتباطی باید رعایت کنید را با هم اینجا در هاو کن یو مرور کنیم.

تماس ویدئویی یکی از پیشرفت های تکنولوژی در رابطه با تماس بین افراد است. این روزها اپلیکیشن های مختلفی برای برقراری تماس ویدئویی بین افراد وجود دارد و می توان با کسی که هزاران مایل با ما فاصله دارد تماس ویدئویی برقرار کرد و رو در رو سخن گفت.

این پیشرفت مهمی است که تا همین سی سال پیش باور آن سخت بود. تماس های ویدئویی در کسب و کار هم انقلاب به وجود آورده اند و به ما اجازه می دهند تا با همکاران یا حتی مشتریان خود در تماس باشیم و حتی وقتی در استراحت و لب دریا به سر می بریم، کسب و کار خود را ادامه دهیم. اما از آنجا که هیچ چیز تکنولوژی بی نقص نیست، تماس های ویدئویی هم مشکلات خاص خود را دارند که می توان با پیروی از قواعد طلایی آنها را بر طرف نمود. ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم آنها را با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

دعوت برای تنظیم حالت و لحن مکالمه ویدئویی بسیار مهم است. در تماس های ویدئویی، دعوت باید شامل جزییات زیر باشد و شما باید این موارد را عایت کنید:چطور در تماس تصویری زیبا باشیم

دعوت شما پیوستن به جلسه را برای حظار جلسه تا جای ممکن ساده می کند و باید نیازهای افرادی را که مشکلات فنی دارند پیش بینی کند.

اگر شما کسی هستید که برای مکالمه ویدئویی دعوت شده اید باید مسئولیت آن را هم بپذیرید. حتما مطمئن شوید که تمام اطلاعات دعوت را به عنوان یکی از حاظران جلسه دارید. این بسیار مهم است که حتما نرم افزار لازم را داشت باشید و آماده باشید. نرم افزار مورد نظر را دانلود کنید و زمان کافی برای تست آن صرف کنید تا هنگام وارد شدن به جلسه مکالمه ویدئویی در رابطه با دوربین و میکروفون مشکلی نداشته باشید.

راهنما های ویدئویی زیادی برای استفاده حرفه ای از هر یک از این اپلیکیشن ها وجود دارد و می طلبد که قبل از استفاده از این اپلیکیشن ها و نرم افزار ها با دوستان و آشنایان به صورت تست از آن ها استفاده و با تمامی امکانات و کارکرد های آن ها آشنا شوید.

 

همانطور که می دانید وقت شناسی در هر جلسه ای مهم است اما وقتی می خواهید در جلسات ویدئویی شرکت کنید اهمیت بیشتری می یابد – مخصوصا اگر رهبر تماس ویدئویی باشید!

با اینکه سایر مقرراتی که در این فهرست به شما معرفی کرده ایم به شما کمک می کند آمادگی خود را افزایش دهید و دچار مشکلات فنی نشوید اما همیشه موانع اجتناب ناپذیری وجود دارد. وقت کافی صرف کنید تا از این موانع عبور کنید تا از اینکه وقت کافی برای انجام کارها در جلسه دارید مطمئن بود و خیالتان راحت باشد. ما قبل تر در رابطه با آموزش وقتشناسی مقاله ای منتشر کردیم که برای پروراندن این مهارت می توانید به مقاله زیر رجوع کنید.

چگونه وقت شناس باشیم؟ ۸ عادت افراد وقت شناس

وقتی دعوت می فرستید یا دعوت دریافت می کنید اول به این فکر کنید که کجا قرار است این دعوت برای برقراری تماس را دریافت کنید. خواه در دفتر کار، در خانه و یا در جاده باشید باید مکانی پیدا کنید که حتی المکان آرام باشد و ارتباط اینترنتی با کیفیت و با سرعت  خوبی داشته باشد.

اگر سگ یا حیوان خانگی دیگری دارید او ر اباید از داخل اتاقی که می خواهید در جلسه ویدئویی شرکت کنید بیرون کنید و یا اگر در مسافرت هستید باید به اتاق هتل خود زودتر برگردید. اگر در جاده هستید پیدا کردن مکان عالی و بی نقص همیشه آسان نیست. خوشبختانه در گوشه های جاده ها همیشه جاهای خلوت و دنجی پیدا می شوند. اگر برقراری تماس های ویدئویی در جاده ها برایتان مکرر اتفاق می افتد بهتر است یک شرکت خوب برای دریافت خدمات اینترنت بیسیم پیدا کنید.

دوربین و میکروفون خود را قبل از برقراری تماس چک کنید. گاها شما با کثیف شدن لنر دوربین و یا مشکل در میکروفون مواجه می شود که برای مورد دوم استفاده از یک هدفون و یا هدست توصیه می شود و برای مورد اول، تمیز کردن لنز یک امر ضروری است.

برای انتخاب مکان برقراری تماس مد نظر داشته باشید که در ابتدا ضمن اینکه پشت به نور نیستید، محل شما هم از نور خوبی برخوردار است. اگر از گوشی های همراه برای برقراری تماس ویدئویی استفاده می کنید بهتر است از یک استند یا پایه برای قرار گیری گوشی استفاده کنید و این تماس را با در دست داشتن گوشی همراه در دست انجام ندهید.

بهتر است محلی را برای برقراری تماس ویدئویی انتخاب کنید که بکگراند خوبی را برای واضح بودن صورت شما برای شما و سایرین مهیا کند.

چگونه خوب صحبت کنیم و خوب بشنویم؟

یک راه برای کاهش عوامل پرت کننده حواس این است که مکانی دنج و خلوت پیدا کنید. اما حین برقراری تماس ویدئویی به چیزهای دیگر هم باید توجه داشته باشید – حیوانات خانگی، جارو برقی، سر و صدای خیابان، صدای تایپ کردن و زیورآلاتی نظیر النگو و ساعت مچی همه می توانند سر و صدا ایجاد کنند و باعث مختل شدن گفتگوی ویدئویی تان گردند. خلاصه حواستان به این چیزها باشد.

دقت کنید که صورت شما تا جای ممکن در مرکزیت تصویر باشد و خیلی حرکات اضافی نداشته باشید.

 

هم دور و برتان هم دسکتاپ کامپیوترتان را. اول، حتما مطمئن شوید که فضای پشت سرتان محیط حرفه ای باشد و حواس حظار جلسه را پرت نکند. دسکتاپتان را هم جمع و جور و مرتب کنید چون ممکن است طی جلسه کسی از شما درخواست کند صفحه کامپیوترتان را به اشتراک بگذارید. بنابراین باید حرفه ای و مرتب باشید تا مشکلی پیش نیاید. هیچ آیکون شخصی را روی دسکتاپ نداشته باشید همچنین همه سایت های فروشگاه های آنلاین را هم ببندید.

چگونه گیمر شویم (10 مرحله برای تبدیل شدن به یک گیمر حرفه ای)

آموزش ساخت شماره مجازی در سال 2019

۱۵ قانون و آداب ایمیل زدن و ایمیل نوشتن که هر حرفه ای باید بداند

برای ارسال دیدگاه خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

برای دریافت اخبار جدید ایمیل خود را وارد نمایید

کپی کردن قسمت یا تمامی مقاله از “هاو کن یو” تنها با
کسب مجوز امکان پذیر است

بیشتر با پرشین تولز

درباره توسعه وب، سرویسهای اینترنتی، تکنولوژی و فناوری بیشتر بدانیم

واتس‌اپ در سراسر دنیا یک میلیارد کاربر را از طریق پیام متنی و صوتی به هم مرتبط می‌کند و مانند هر پیام‌رسان دیگری دارای ویژگی تماس تصویری است. در این مطلب ما نگاهی کوتاه به ویژگی‌های تماس تصویری خواهیم داشت و کلیاتی در مورد شرایط و ویژگی‎هایش ذکر می‎کنیم.

تماس ویدیویی در واتس‌اپ دقیقا همان چیزی است که از یک تماس ویدیویی می‌شناسیم، یعنی دو نفر می‌توانند یکدیگر را در صفحه گوشی هوشمند خود ببینند. همان کاری که اسکایپ سال‌هاست انجامش می‌دهد. تمامی تماس‌ها در واتس‌اپ رایگان هستند و به صورت فنی این یعنی شما برای هیچ کدام از تماس‌ها هزینه‌ای نمی‌پردازید. با این همه شما برای برقراری تماس تصویری نیاز به اینترنت دارید و تماس‌ها به واسطه بسته اینترنتی تلفن همراه شما برقرار می‌شوند. به همین ترتیب اگر از اتصال وای‌فای برای برقراری تماس تصویری استفاده می‌کنید هیچ هزینه‌ای بر روی اپراتور تلفن همراه‌تان تحمیل نمی‌شود.

ما در این پست به بررسی نکاتی که باید در استفاده از این ویژگی بدانید می‌پردازیم. در نظر داشته باشید که ما بر اساس آخرین ویرایش این برنامه تا این تاریخ موارد را بازگو خواهیم کرد، پس برنامه خود را به روز رسانی کنید.چطور در تماس تصویری زیبا باشیم

در حقیقت تماس‌های ویدیویی واتس‌اپ بخشی از امکانات تماس‌ این برنامه هستند. برقراری تماس ویدیویی ساده‌تر از آنست که بخواهیم توضیح دهیم. مخاطب خود را انتخاب کنید و بر روی علامت دوربین کنار اسم تپ کنید. بلافاصله دوربین شما روشن خواهد شد. از آن سمت مخاطب می‌تواند به تماس شما با (کشیدن دکمه آبی رنگ)، رد تماس (کشیدن دکمه قرمز گوشی)، یا رد تماس و ارسال متن به جای آن (کشیدن دکمه پیام) پاسخ دهد. اگر شما را قبول کرد پس ارتباط برقرار خواهد شد.

به صورت پیش‌فرض واتس‌اپ برای برقراری تماس تصویری از دوربین جلویی گوشی استفاده می‌کند با این همه شما می‌توانید با لمس آیکون دوربین روی صفحه، جای دوربین جلو و پشت را با هم عوض کنید. به علاوه شما می‌توانید میکروفن خود را هنگام تماس تصویری ببندید. این یعنی طرف مقابل می‌تواند شما را ببیند اما نمی‌تواند چیزی از شما بشنود. برای کنترل حجم صدای تماس هم از دکمه‌های کاهش و افزایش صدای گوشی استفاده کنید.

واتس‌اپ هنگام ایجاد تماس تصویری سرعت اینترنت شما را محدود نمی‌کند. به همین دلیل هربار که تماس برقرار می‌شود به صورت خودکار سرعت اینترنت بررسی می‌شود و به همان اندازه کیفیت مشخص می‌شود. این یکی از تفاوت‌های مثبت این پیام‌رسان با نسخه‌های مشابه است.

شما می‌توانید تماس تصویری واتس‌اپ را با شبکه‌های ۴G، ۳G و ۲G برقرار کنید. گرچه با شبکه ۲G کیفیت شما پایین و پیکسلی خواهد بود. البته هنوز به قدری خواهد بود که متوجه جریان تماس باشید. احتمالا با کمی تاخیر هم مواجه شوید. اگر هم که از اینترنت خانگی استفاده می‎کنید، باز هم بر اساس کیفیت و سرعت خط، کیفیت تماس شما نیز متفاوت خواهد بود.

ویژگی برجسته دیگر واتس‌آپ تصویر در تصویر است که با توجه به امکانات جدید سیستم عامل اندروید و سیستم عامل iOS به آن اضافه شده است. شما می‌توانید حین تماس پیام‌های خود را بررسی کنید و حتی به آن‌ها پاسخ دهید و برای برگشتن به تماس، نوار سبز بالای صفحه را لمس کنید.

شما می‌توانید تماس تصویری را حداکثر با چهار نفر انجام دهید. البته بدیهی است که چنین تماس نیازمند صرف اینترنت بیشتری هم هست. برای ایجاد تماس تصویری گروهی اول با یکی از مخاطبان تماس دونفره برقرار کنید و بعد دیگر اعضای مورد نظر را از سمت راست بالای تصویر و با زدن + به تماس جاری اضافه کنید. این پروسه را می‌توانید تا چهار نفر ادامه دهید. جدا از این که مخاطبین مورد نظر شما حتما باید واتس‌اپ داشته باشند، این محدودیت چهار نفره گاهی اوقات می‌تواند جدا آزاردهنده باشد.

در حال حاضر تماس تصویری واتس‌اپ در نسخه وب و دسکتاپ پشتیبانی نمی‌شوند. با این همه اگر یک گوشی هوشمند و اینترنت فعال داشته باشید، می‌توانید از واتس‌اپ در وب و یا دسکتاپ استفاده کنید، این در حالیست که تماس تصویری در این پلتفروم‌ها پشتیبانی نمی‌شود. در صورتی که برنامه‌هایی مثل فیس‌تایم و اسکایپ این ویژگی را بر روی کامپیوتر پشتیبانی می‌کنند.

تمام تمرکز واتس‌اپ اینست که بسته به سرعت اینترنت شما، کیفیت بهتری ارائه بدهد بنابراین اگر کیفیت بالاتر مقدور باشد حتما آن را لود خواهد کرد. البته این یعنی حجم بیشتری مصرف می‌کند. به طور متوسط، برای هر یک دقیقه تماس ۵ مگابایت داده در ۴G، ۳٫۷۵ مگابایت بر روی ۳G و ۳ مگابایت بر روی ۲G استفاده خواهد شد که این از آنچه انتظارش را داشتیم خیلی بهتر است.


61 Comments

چطور بفهمیم حین تماس تصویری، شخص مقابل اسکرین شات گرفته یا نه؟

چرا وقتی من با تلفن حرف نمیزدم ولی واسه طرف مقابل زده در حال مکالمه

س.چطوری بفهمیم تماس تصویریمون رو تو واتساپ ضبطشکردن

نه سیم کارت هم نباشه از وات میشه تماس گرفت

اره عزیزم میشه

نه سیم کارت هم نباشه میشه تماس تصویری گرفتم

برای تماس در واتساپ باید حتما روی گوشی سیم کارت باشه یا نه؟

نمیدونم

سلام هم می‌تونه باشه هم نه

ن نمیخواد

موقع با شخص دیگیری تصویری حرف میزنیم هزنیه پرداحت با چ شخصی است

تماس هایی که با واتزاپ می گیرید هیچ هزینه ای برای هیچ کدوم از طرفین ندارن

سلام دستانت فناوری اطلاعات شبکه

من دوربین جلو گوشیم وقتی تماس تصویری هست کار نمی کنه باید چیکار کنم

با دوربین موبایل چک کنید ببینید اصلا دوربین جلوی شما کار می کنه یا نه
اگر کار می کرد یک برنامه ی تماس تصویری دیگه رو چک کنید

چرا؟

ایامیشه درهنگام تماس تصویری آهنگ هم پخش کرد؟ لطفاسوال من جواب بدید

سلام
بله امکانش هست

ایا میشه دونفر که در تماس تصویری هستند شخصی که تماس تصویری رو برقرار کرده نفر سومی رو مخفیانه اد کنه که اون شخصی دومی که در تماس هست متوجه نشه؟

سلام
توی واتزاپ تقریبا چیز مخفیانه ای وجود نداره، اگر کسی به تماس اضافه بشه (چه صوتی چه تصویری) حتما شما متوجه می شید

سلام ببخشید من وقتی تماس تصویری میگیرم دوربین جلو بر عکس میشه و لی سلفی نه میشه لطفا جواب بدید ممنون میشم

چجوری افکت اضافه کنیم به تماس تصویری

چطور در تماس تصویری زیبا باشیم

سلام.من فقط وقتي توي وات هستم وتماس تصويري ميگيرن کوشيم زنگ ميخوره.اگرازبرنامه خارج باشم اصلاگوشيم زنگ نميخوره.چجوردرستش کنم

سلام من چندین تماس صوتی در واتس اپ داشتم ولی اتفاقی همه رو پاک کردم حال چکونه میتوانم آنها را بازیابی کنم من از نرم افزار cub acrاستفاده کرده ام

چرا وقتی تماس تصویری گرفتم،دکمه ی برگشت رو میزنم میاد بیرون کلا تصویر میره؟دیگه گوشه ی صفحه کوچیک نمیشه؟

یکی از امکاناتی که تماس تصویری داره اینه که میشه همزمان به صفحه چت رفت و صفحه تماس رو هم بطور کوچک شده در صفحه چت مشاهده کرد.
چطور باید این رو فعال کنم؟

سلام موقع تماس تصویری باطرف مقابل صدایی مثل صدای عکس گرفتن بگوش میرسدمیشه بگیدمال چیه ایاشخص ثالثی به تماس اضافه شده وعکس میگیره

سلام اره تماس شما میره

سلام من حین تماس میخواستم یکی رو اضافه کنم اشتباها یکی دیگه رو زدم ولی سریع لغو رو زدم، سوالم اینه ک ایا این تماس اشتباه من برای ایشون میره یا نه

سلام من وقتی تماس تصویری میگیرم بعضی اوقات دوربین جلوم فلش میزنه
یعنی ازم عکس میگیرن؟

سلام من ۱۲ سالمه از شهر زیبای زنجان بهتون پیام میدم.
ببخشید مثلا وقتی هنگام تماس تصویری میایم بیرون نخوایم تصویرمون متوقف شه چیکار کنیم ؟ لطفا جواب بدید توروخدااااا😭😭😭

شما مشکل یا از گوشیتونه وگرنه تمام گوشی برای انجام هر کاری میتونید بیاین بیرون و تصویر شما و طرف مقابل خیلی کوچیک میشه ودر کنار صفحه گوشیتون قرار میگیره!

حسانه جان /برای ابنکه تماست قط نشه باید برای سیم کترتت ابنترنت بخری اگه دوتا سیم کارت میخوره برای سیم کارت شماره یک بخر و بعدش از همین صفحه ااصلی منو رو بکش پایین و اتصال داده رو روی سیم کارت شماره یک تنظیم کن ، برای اامتحانش هم میتونی تو خونه بشینی با یکی از دوستات تماس تصویری بگیری ، تماس که برقرار شد مودم خونه رو خاموش کنی ، اگه همه کارهای که نوشتم درست انجام شده باشه، بدون پرش یا وقفه کوتاه تماس ادامه پیدا میکنه

آره منم میخواهم بدونم چطوری دو هفته هست که میخواهم بدونممم😭😭😭😭😭😭

سلام اگ کسی داره تو وات تلفنی تصویری حرف میزنه. ساعت 11:39 آنلاین بوده چطوره مگ میشه؟؟

محدثه خانوم سوالت نامفهومه واب ساعتی که واتس آپ. نشون میده ساعت خروج ار برنامه هست / اگه مبخواب به کسی ثابت کنی در ساعت مشخصی آنلابن بوده/ بهتذبن راه گرفتن یه اسکرین شات هست

سلام شرمنده خواستم بدونم میشه کیفیت دوربین تماس تصویری واتساپ رو بالا برد آخه دوربین گوشی من عالیه ولی تو واتساپ اصلا خوب نیست ممنون میشم راهنمایی کنید

علی آقا واتس آپ بخاطر اینکه سرعت اینترنت تو بعصی کشورها پاییه و هزینه اون بالا خودش چهارتا تنظیمدگذاشته برای کیفت تصویر ولی درشرایط فعلی هیچ وقن توقع نداشته باش تصویر به اندازه وضوح دوربینت باشه/ شاید ابنتذنت 5g بیاد یکمی بهتر بشه / شما بخاطر اینکه فرق کیفیت رو متوجه بشی یه عکس با دوربینت بگیر و حجم اونو اندازه بگیر و بعد بفرست برای یکی از دوستات و بگو دوباره بفرسه برای خودت، میبینی عکسی که هشت مگ بوده باکیفنت کمتر ۲۵۰کیلو بایت دستت میرسه
اگه قرار بود اندزه کیفیت دوربین ارسال بشه، یک ثانیه فیام ۲۵ فریم هشت مگابایتی هست /یعنی هر ثانیه ۲۰۰ مگاباایت حجم نت مصرف میکنه و پنج ثانیه فیلم میشه یک گیگا بابت
ببین میصرفه برات

سلام ببخشید چی کار کنیم وقتی میخایم از تماس تصویری خارج بشیم کسی نفهمه

اگه من تماس تصویری بزنگم زود قطع کنم اسمم میره واسش ؟؟؟

تماس تصویری گرفتن اینترنت بیشتری مصرف میکنه یا جواب دادن به تماس تصویری؟

آیا میشه تنضیمات واتساپ رو طوری تنظیم کرد که کسی نتونه با من تماس صوتی و تصویری بگیره
من یه دانش آموز هستم و معلم ها مون تماس تصویری میگیرن 😭
لطفا جواب بدید

ببخشید چگونه میتونیم موقعی که تماس تصویری گرفتیم از آن خارج شویم ولی دوربین متوقف نشه؟

سلام ميخواستم بدونم گوشي اي كه اينترنت داره ولي وقتي تماس ميگرن كالينگ ميشه و پيغام إرسالي هم يك عدد تيك ميخوره، دليلش چي هست؟ وقتي كه واتس آپ رو باز ميكنم پيغام و ميس كال رو متوجه ميشم

چطوری می شود درتماس تصویری بری پیام هارو نگاه کنی و ویدیو تماس تصویری را بتونی نگاه کنی و نو تصویر نشویم

سلام من با کسی اشتباهی تماس تصویری گرفتم و نمیخوام اون شخص متوجه بشه نمیشع کاری کرد ک اون پیام نره براش؟؟😭

سلام لطفا جواب بدین
هنگامی ک تاتس تصویری میگیریم صدای دوربین میاد حالت عکس گرفتن
دلبلش چیه؟ سه تا دین دین دین میزنه
ممکنه کسی هک کنه؟

سلام آیا وقتی یه نفر با واتساپ صوتی یا تصویری صحبت میکنه تو بهش زنگ بزنی بوق مشغولی میخوره؟ آیا میشه گوشی تورو جواب بده و توام بیای به عنوان نعر سوم یا فقط خودش میتونه زنگ بزنه و تماس چند نفر رو با هم برقرار کنه؟

من هر کاری میکنم تماس هام برقرار نمیشه چیکار کنم مشکل کجاست
تماس تصویری و صوتی

ببخشید،مثلا من با طرف مقابل در حال ویدو کال هستم،ایا میتونم برنامه رو ببندم و بیام بیرون(برنامه هنوز در پس زمینه است)و به گالری برم و دوباره به برنامه برم،میخوام بپرسم که طی این کار تماس تصویری متوقف میشود؟و بیشتر از این می خوام بدونم اگه این مشکل بووجود میاد چطور میشه اون رو حل کرد؟لطفا جواب بدهید.

ایاتماس تصویری بابرنامهای ضبط شودمخاطب متوجه میشود؟؟

سلام من وقتی با کسی تماس تصویری می گیرم
بعد می روم داخل گالری اون طرف می فهمد یا خیر
لصفا کسی که این را می داند جواب بدهد
التماس دعا

سلام
من اشتباهی دستم خورده روی تماس تصویری ،و تماس تصویری گرفتم با کسی که نباید تماس میگرفتم
میخواستم بدونم ایا راهی هست که اون نفهمه که من تماس گرفتم یا ن؟
واتساپم ساده هست

سلام من اشتباه دستمم خورده به یکی تماس تصویری زدم نمیخوام بفهمه چیکار کنم

سلام چطوری بفهمیم که تماس رو من دستم خورده قطع کردم یا طرف مقابل کرده

سلام من میخوام وقتی با کسی تماس تصویری میگیرم فیلتر باشه رو خودم بعدش واتساپم جی بی هست کسی میدونه بگه ممنون

سلام
متاسفانه واتساپ این قابلیت رو نداره

ببخشید تماس تصویری دیتا رو از هردو نفر کم میکنه یا از تماس گیرنده؟

هر دو طرف

من میخوام بدونم که چجوری بدون اینکه تماس را قطع کنیم از صفحه کامل بیاییم بیرون ؟
من دکمه بیرون گوشیو میزنم صفحه کامل قفل میشه فقط میتونیم تا طرف مقابل حرف بزنیم همین

کافیه دکمه بک رو بزنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

چطور در تماس تصویری زیبا باشیم
چطور در تماس تصویری زیبا باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *