چگونه عشق گمشده را پیدا کنیم

 
helpkade
چگونه عشق گمشده را پیدا کنیم
چگونه عشق گمشده را پیدا کنیم

ما می‌گوییم برای هر فرد چندین نیمه گمشده در دنیای واقعی وجود دارد و تنها کاری که باید بکنیم این است که یکی از آنها را برای خودمان پیدا کنیم. قطعاً فکر می‌کنید کار سختی است و نمی‌دانید چطور می‌توانید تشخیص دهید که کسی نیمه گمشده شما هست یا نه. ما کمکتان می‌کنیم

خیلی‌ها وقتی از پیدا کردن نیمه گمشده با آنها حرف می‌زنید، مسخره‌تان می‌کنند و تصور می‌کنند چنین چیزی وجود ندارد. البته منظور ما آن نیمه گمشده‌ی خیالی نیست که نمی‌تواند وجود خارجی داشته باشد. اعتقاد ما این است که بعضی آدم‌ها بهتر می‌توانند به عمق روح ما نزدیک شوند.در مورد دوست‌هایتان هم وضع همینطور است. شما با افراد زیادی معاشرت می‌کنید و احتمالاً دوستان زیادی دارید ولی فقط تعداد بسیار کمی از آنها هستند که صمیمیت عمیقی با آنها دارید.

بیشتر بدانید : 7 دلیل پیدا نکردن نیمه گمشده تان در رابطه عشقی!!

وقتی می‌گوییم به علایق هم علاقه داشته باشید منظورمان این نیست که باید به هر جزئیات کوچکی درمورد جنگ و سیاست آنطور که او علاقه دارد، علاقه داشته باشید. ولی باید به قدر کافی به این موضوع علاقه‌مند باشید که از گوش کردن به حرف‌های او لذت ببرید.

چگونه عشق گمشده را پیدا کنیم

نیمه گمشده شما کسی است که برای انجام هر کاری انتخاب اول شماست. حتماً منظورمان را متوجه می‌شوید. او باید کسی باشد که هر فعالیتی کنار او برای شما به مراتب لذت‌بخش‌تر باشد.

چطور می‌تواند کسی نیمه گمشده شما باشد وقتی همیشه در حال بحث با هم بر سر موضوعات مذهبی یا اهداف زندگی هستید؟ بااینکه ممکن است نیمه گمشده‌تان تفاوت‌هایی با شما داشته باشد ولی وقتی صحبت از باورها و اعتقادات اصلی و بنیادی می‌شود باید زمینه مشترک داشته باشید.

حتی رابطه نیمه‌های گمشده هم ممکن است دچار پستی و بلندی شود. ولی نیمه‌های گمشده واقعی کسانی هستند که حاضرند برای سلامت رابطه‌شان از غرور خود کم کنند. تا زمانی که هر دو شما قدرت پذیرفتن اشتباهاتتان را داشته باشید و بتوانید بخاطر آن عذرخواهی کنید، می‌توانید نیمه گمشده هم باشید.

پیدا کردن راهی برای خندیدن در موقعیت‌های سخت تنها چیزی است که زندگی شما را از بقیه متفاوت خواهد کرد. شما به کسی نیاز دارید که بتواند روی صورتتان لبخند بیاورد (و تصور کند که شما هم این توانایی را دارید) و البته بداند که چه زمان هم وقت خندیدن و شوخی نیست. میزان شوخ طبعی نیمه‌های گمشده با هم هماهنگ است.

اینکه پول نقش بسیار مهمی در رضایت یا عدم رضایت از یک رابطه بازی می‌کند قابل انکار نیست. با اینکه قرار نیست صددرصد با هم برای روش خرج کردن پولتان موافق باشید ولی نباید جهت‌گیری‌های متضاد هم داشته باشید. نیمه گمشده شما کسی است که وقتی صحبت به این موضوع بحث‌برانگیز می‌رسد، بتوانید با هم کنار بیایید.

نیمه‌ گمشده هم بودن به این معنی نیست که در همه لحظات عاشق هم باشید (حتی نیمه‌های گمشده هم ممکن است یک روز دیگر هم را دوست نداشته باشند!). معنی آن این است که به اندازه‌ای هم را دوست داشته باشید که بتوانید با او بمانید تا دوباره عاشقش شوید، هر چقدر هم که این مدت طول بکشد.

بیشتر بدانید : اگر پسری این نشانه ها را دارد بدانید که نیمه گمشده تان است!!

بیشتر بدانید : نشانه های این که او به شما علاقه دارد!

بیشتر بدانید : برای ازدواج دنبال نیمه گمشده تان نباشید!

بیشتر بدانید : 10 نشانه عشق واقعی و پایدار چیست؟

بیشتر بدانید : دوست داشتن چه نشانه هایی دارد؟

بیشتر بدانید : عاشقانه های خطرناک در دوران نامزدی

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseeomrgh.com/lifestyleمنبع : mardoman.net

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

وقتی که پم سبد میوه های مورد علاقه ام را به گوشه ای پرتاب کرد و تمام آن ها را بر روی زمین ریخت، صفحه تلویزیون مورد علاقه ام را شکست و بعد از چند ثانیه، به آشپزخانه رفت و بعد از ریختن یک لیوان چای معطر برای خود بطری را برداشت و آن را به زمین کوبید کاملا متقاعد شدم که در انتخابم برای شریک زندگی اشتباه کرده ام. نه تنها برای دوستان و خانواده مان، بلکه حتی برای خودمان نیز واضح بود که ما به درد هم نمی خوریم. با این حال، ما آن قدر عاشق یکدیگر بودیم که نمی توانستیم این رابطه را به هم بزنیم.

به گزارش آلامتو به نقل از success؛ اگر چه عشق، اولین عنصر حیاتی داشتن یک رابطه گرم و دلپذیر است، اما چهار سال بودن با پم به من ثابت کرد که عشق همه چیز نیست و نمی تواند همه ی مشکلات را برطرف سازد زیرا با وجود عشق دیوانه کننده ای که بینمان بود، تفاوت ها داشتند ما را از پای در می آوردند. البته باید بگویم که من از زمانی که با پم سپری کردم به هیچ وجه پشیمان نیستم چرا که آن رابطه هم خاطرات خوب و لحظات لذت بخشی برایم داشت که نمی توانم آن ها را انکار کنم اما الان که توانسته ام ازدواجی پایدار و توام با احترام داشته باشم می دانم که باید خیلی زودتر آن رابطه را تمام می کردم. بنابراین در این مقاله قصد دارم اشتباهات مضحک و آموزنده ام را با شما در میان بگذارم تا شاید در آینده شما دچار چنین اشتباهاتی نشوید.

در ازدواج چیزی شبیه تیغه های قیچی باشید، یعنی طوری به هم پیوند بخورید که هیچ کس نتواند شما را از هم جدا کند؛ اگر به تیغه های قیچی دقت کرده باشید می بینید که بیشتر اوقات در جهت مخالف هم حرکت می کنند، اما همیشه هر کسی را که بینشان قرار گیرد مجازات خواهند کرد. سیدنی اسمیت

من و پم چهار سال در غم و شادی ها در کنار یکدیگر زندگی کردیم اما زندگیمان مدام بالا و پایین داشت. ما همیشه در مورد مذهب، تعداد فرزندان، جایی که باید زندگی می کردیم، چطور پول خرج کنیم و حتی خرید یک بطری شراب با هم اختلاف داشتیم و هیچ وقت نتوانستیم با هم به تفاهم برسیم.

چگونه عشق گمشده را پیدا کنیم

وقتی که من و پم از هم جدا شدیم، من تصمیم گرفتم که در روابط بعدی ام به تمام چیزهایی که نتوانسته بودم در این رابطه به آن ها دست یابم برسم و حتی برخی خواسته هایم را غیر قابل مذاکره بدانم و به هیچ وجه در موردشان کوتاه نیایم.

من و همسر جدیدم نیز بر سر چیزهایی با هم کلنجار می رویم اما مسئله این است که ما از بحث هایمان نتیجه می گیریم و این بحث ها او را به همسر بهتری تبدیل نموده اند.

آیا سلایق شما با شریک زندگی تان هماهنگ است؟ اگر دوست دارید با دیگران با مهربانی سخن بگویید اما شریک زندگیتان مدام از کلمات ناجور استفاده می کند باید بدانید که خط قرمزها رد شده اند. یک روز من و همسرم نشستیم و ارزش های ارتباطی خود را بر روی یک کاغذ نوشتیم و لیستی از ویژگی های که هر دو می خواستیم مرتب نمودیم.

برای گفتگوهای طولانی در مورد فلسفه و اهداف زندگی تان وقت بگذارید، اما زمانتان را برای گفتن مداوم چیزهایی که مهم نیستند هدر ندهید.

حتما لازم نیست که سرگرمی های تان دقیقا با هم تطابق داشته باشد، اما سوالی که پیش می اید این است که اگر شما و همسر آیندتان هیچ چیز مشترکی نداشته باشید واقعا چه زمانی ماه عسلتان به پایان خواهد رسید؟ انجام دادن کارهایی که از آن ها لذت می برید می تواند باعث بیشتر شدن هیجانتان شده و به شما کمک کند تا بتوانید در بالا و پایین زندگی یکدیگر را تحمل کنید.

اگر در تلاشید تا علایق همسرتان را بدانید و بفهمید که کدام یک از آن ها با علایق شما یکی هستند نگران نباشید. شما می توانید کارهای زیادی مانند دارت ، غواصی ، اسکیت، تیراندازی، سفر به دل طبیعت و بسیاری از کارهای دیگر را امتحان کنید تا ببینید که کدام یک از آن ها بیشتر با سلیقه ی هر دو نفرتان جور در می آیند.

واقعا بر روی شریک زندگی ای که مدام شما را دچار غم و اندوه می کند چه نامی می توانید بگذارید؟ بهترین نامی که می توان بر روی آن ها گذاشت دروغگو است.

دروغ گفتن به اعتماد به نفس پایین، ضمیر خارج از کنترل و یا گرایش های روانی فرد باز می گردد. این را به خاطر داشته باشید که روابط سالم هرگز بدون اعتماد متقابل به وجود نمی آیند و دروغ گفتن می تواند به راحتی رابطه ای را که بنا نهاده اید نابود کند.

فکر می کنید شریک زندگی شما فقط به دیگران دروغ می گوید، نه شما؟ شاید، اما آیا 30 سال بعد هم او همین کار را خواهد کرد؟ این موضوع را به خاطر داشته باشید که صداقت کلید داشتن یک رابطه ی موفق است و اگر کسی مدام دروغ می گوید قطعا این رابطه برایش اهمیتی ندارد و از به هم خوردن آن چندان ناراحت نخواهد شد.

هنگامی که شما برای اولین بار نیمه ی گمشده تان را ملاقات می کنید، می خواهید هر دقیقه از وقتتان را با او بگذرانید، و همیشه و همیشه در کنارش باشید. اما بهتر است این کار را انجام ندهید زیرا با انجام این کار شریک زندگیتان را در یک عشق افسانه ای گرفتار خواهید کرد و به نوعی او را به خود معتاد خواهید ساخت.

وقتی ما هر لحظه از وقتمان را با شریک زندگیمان سپری می کنیم، استقلال خود را از دست می دهیم و تمام کارهایمان به تعویق خواهند افتاد. پس از مدتی خواهید دید که دیگر برای انجام سایر کارها انرژی ای ندارید زیرا تمام انرژیتان را صرف رابطه تان کرده اید. بنابراین سعی کنید برای اوقاتی که با هم می گذرانید چارچوب خاصی قایل شوید.

اگر زندگی تان را با کسی شریک شوید، اما چاشنی شادی و هیجان را به آن اضافه نکنید، پس واقعا زندگیتان چه فایده ای دارد؟ وقتی پنج سال پیش همسر جدیدم را ملاقات کردم، هر دو متوجه شدیم که چقدر می توانیم با هم خوش بگذرانیم و از لحظاتمان لذت ببریم. همه چیز عالی بود. ما ماجراجویی را دوست داشتیم و به بهترین دوستان هم تبدیل شدیم. اگر هر دو از سرگرمی هایتان لذت می برید بدانید که انتخابتان درست بوده.

پیدا کردن عشق زندگی

انتخاب شدن توسط کسی که به او علاقه دارید مهم است اما قدم اول برای جذب و جلب توجه دختر یا پسر مورد علاقه تان کار کردن بر روی ویژگی های شخصیتان است.

جهان پر از افرادی است که منتظرند تا گوی رقابت را از شما بربایند و در اولین فرصت معشوقتان را از آن خود کنند پس بهتر است آن قدر جذاب و دوست داشتنی باشید که به انتخاب اول فردی که به او علاقه مند هستید تبدیل شوید.

در اینجا من قصد دارم به برخی از ویژگی هایی اشاره کنم که با داشتن آن ها به راحتی می توانید مرد یا زن مورد علاقهتان را به سمت خود جذب نمایید. پس بهتر است آن ها را با هم مرور کنیم

پس از انجام برنامه ریزی های عروسی برای شش ماه آینده، من و همسرم تصمیم گرفتیم خانه مان را بازسازی کنیم، چیزهایی به آن اضافه کنیم و آن را اجاره دهیم، بنابراین همه ی مبلمانمان را فروختیم، از شغل هایمان استعفا دادیم و تصمیم گرفتیم با ماشین خودمان به مکزیک برویم و در آنجا کسب و کار تازه ای را آغاز نماییم.

در این گیر و دار، ما سختی زیادی را تحمل کردیم اما همیشه یک قانون را مد نظر قرار می دادیم و آن این بود که قبل از حرف زدن کمی مکث می کردیم و بعد با سبک و سنگین کردم حرفمان آن را به زبان می آوردیم. گرچه این کار سخت بود اما از به وجود آمدن جنگ های بی معنی جلوگیری می کرد.

قبل از اینکه با همسرم آشنا شوم من و همسایه ام مدام بر سر چیزهای مختلف در حال کشمکش بودیم و همیشه از هم شکایت داشتیم و این طور به نظر می آمد که اختلافاتمان هرگز حل نمی شوند. اما وقتی که همسرم وارد زندگی ام شد متوجه شدم که در بسیاری از موارد او می تواند نظر مرا عوض کند و شاید بهتر باشد بعضی وقت ها بی خیال باشم و به بعضی چیزها توجه نکنم. و همین موضوع هم باعث شد که رابطه من و همسایه ام تا حد چشمگیری بهبود یابد.

وقتی من از عمو راب، که حدود 20 سال است با زن عمویم ازدواج کرده راز زندگی و رابطه ی عالیشان را پرسیدم، به من گفت: باید در مقابل همسرت سخاوتمند باشی.

این جمله می تواند به همه چیز از شستن ظرف ها و بیرون گذاشتن زباله گرفته تا کمک در کارهای خانه مربوط باشد. این جمله را همیشه به خاطر داشته باشید که اگر محبت و مهربانی بیشتری را چاشنی رفتارتان کنید نه تنها بیشتر پذیرفته خواهید شد بلکه پارتنرتان سعی خواهد کرد تا این محبت را برایتان جبران کند.

همیشه سعی کنید ابتدا به خودتان احترام بگذارید چرا که این کار دیگران را وادار خواهد کرد تا به شما احترام بگذراند. این اشتباهی بود که من در رابطه ی قبلی ام مرتکبش شدم پس شما سعی کنید آن را تکرار نکنید.. قربانی کردن خود برای دیگران، باعث می شود که آن ها بتوانند به راحتی شما را ناراحت کنند.

من در رابطه ی دومم سعی کردم حداقل استانداردهایی را که برایم مهم هستند تعیین نمایم. هنگامی که شما به خودتان عشق می ورزید و قوانینی را برای ارتباط تان تعیین می کنید دیگران هم خود را موظف خواهند دانست که به این قوانین احترام بگذارند.

اگر شما در رابطه ای هستید و فرد طرف مقابلتان شما را همچون یک غریبه می بیند قطعا این موضوع برایتان درد و رنج فراوانی را به همراه خواهد داشت. این موضوع باعث می شود که فکر کنید طرف مقابلتان شما را نادیده می گیرد.

نکته ای که باید در اینجا به شما خاطر نشان کنم این است که درست است که اعتماد کامل می تواند لحظات خوشی را برایتان به همراه بیاورد و باعث گرم تر شدن روابط عاشقانهتان شود اما این نکته را هم به خاطر داشته باشید که اعتماد باید دو طرفه باشد و اعتماد یک طرفه و کورکورانه کار خوبی نیست.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ما با دیگران ارتباط برقرار نمی‌کنیم تا کامل شویم

 

تلاش برای پیدا کردن نیمه گمشده، نیمه کامل‌کننده و تلاش برای کامل شدن یک ایده اشتباه و رایج است که بیشتر از هر چیز در تربیت اشتباه به ارث رسیده است. متأسفانه هیچ کس قرار نیست ما را کامل کند ما با نقص‌هایمان باقی خواهیم ماند مگر اینکه بخواهیم آنها را به‌خاطر خودمان اصلاح کنیم.

 

برای اینکه آدم بهتری باشیم هیچ کس نمی‌تواند بجز خود ما تلاش کند. در واقع این یک تلاش فردی است. ما با دیگران ارتباط برقرار نمی‌کنیم تا کامل شویم ما در کنار دیگران فقط می‌توانیم بیشتر یاد بگیریم و بیشتر تجربه کنیم.

چگونه عشق گمشده را پیدا کنیم

  

هرگز نمی‌فهمید احساس دیگری دقیقاً چیست

فقط به این دلیل که یک زوج هستید و همدیگر را در بسیاری از جنبه‌ها شناخته‌اید به معنای آن نیست که همه افکار، ایده‌ها و تصورات هم را می‌شناسید. شما حتی نمی‌توانید از تصور دیگری راجع به خودتان کاملاً مطمئن شوید. به همین دلیل نمی‌توانید انتظار داشته باشید هر چیزی را که دیگری واقعاً فکر یا احساس می‌کند بشناسید.

 

یادتان باشد

– ما حتی نمی‌توانیم با اطمینان و صراحت درباره تجربه‌های مشترک از واژه «ما» استفاده کنیم. چیزی که یک نفر در یک موقعیت مشترک احساس می‌کند شاید کاملاً با تصور و احساس ما فرق داشته باشد.

– ما نباید از قول و زبان دیگری حرف بزنیم. چون ما کامل‌کننده هم نیستیم.

– اینکه فکر کنیم همه چیز را درباره هم می‌دانیم گمراه‌ کننده است. همیشه چیزهای تازه‌ای درباره ما و دیگران وجود دارد که کسی از آن خبردار نیست.

 

ما به کمال مطلوب نمی‌رسیم

هیچ کس نمی‌تواند کافی باشد. شما در موارد زیادی ضعیف و ناتوان هستید. تصورایده‌آلی که از یکدیگر دارید معمولاً با شکست مواجه می‌شود چون اشتباهات و خطاها اجتناب‌ناپذیرند. پس بهتر است تصویر آرمانی و کامل شریک زندگی‌تان را تغییر بدهید. او واقعاً کامل و بی‌نقص نیست. در عین حال شما نباید شریک زندگی‌تان را به‌خاطر اینکه کامل نیست متهم کنید و لازم نیست ضعف‌های شریک رابطه را بیشتر از آنچه هست ببینید.

 

از رابطه عاشقانه دست برندارید

یک پیوند عاطفی قوی در یک رابطه معنا دار وعاشقانه شکل می‌گیرد. رابطه عاشقانه شما با رعایت هویت فردی یکدیگر و عشق ورزی به کسی که در کنارتان است ایجاد می‌شود. با این حال شما نباید طوری رفتار کنید که گویا شریک زندگی‌تان تنها آدم ارزشمند و مورد احترام است. رؤیاپردازی درباره عشق اشتباه است. یاد بگیرید به جای خیال‌پردازی، عشق ورزی را نشان بدهید و دلایل دوست‌داشتن را بشناسید.

 

منبع: ایران بانو

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


ارسال فوری و محرمانه انواع کاندوم


با تشک خوشخواب لذت خوابت روچند برابرکن!


قبل از گرونی و شلوغی عید فرشت رو بخر!


تو جلسه خواستگاری چی بپرسیم!؟

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


ست های لباس زیر جذاب و لاکچری


درخواست وکیل طلاق و مشاوره تلفنی رایگان


سفارش آنلاین جدیدترین ست های لباس زیر


چگونه نزد همسر بیشتر دوست داشته شویم؟


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه


سریعترین راه یادگیری زبان انگلیسی


آموزش زبان را با یک جلسه رایگان شروع کن


ارسال محرمانه محصولات جنسی


خرید مستقیم فرش از کارخانه

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

در این مقاله راه های پیدا کردن نیمه گشده و پایان دوران مجردی با ازدواج کردن رو می خونید.بعضی آدم ها بهتر می توانند به عمق روح ما نزدیک شوند ,ما می گوییم برای هر فرد چندین نیمه گمشده در دنیای واقعی وجود دارد و تنها کاری که باید بکنیم این است که یکی از آنها را برای خودمان پیدا کنیم.

قطعاً فکر می کنید کار سختی است و نمی دانید چطور می توانید تشخیص دهید که کسی نیمه گمشده شما هست یا نه. ما کمکتان می کنیم.

خیلی ها وقتی از پیدا کردن نیمه گمشده با آنها حرف می زنید، مسخره تان می کنند و تصور می کنند چنین چیزی وجود ندارد. البته منظور ما آن نیمه گمشده ی خیالی نیست که نمی تواند وجود خارجی داشته باشد. اعتقاد ما این است که بعضی آدم ها بهتر می توانند به عمق روح ما نزدیک شوند. در مورد دوست هایتان هم وضع همینطور است. شما با افراد زیادی معاشرت می کنید و احتمالاً دوستان زیادی دارید ولی فقط تعداد بسیار کمی از آنها هستند که صمیمیت عمیقی با آنها دارید. به علایق هم علاقه داریدوقتی می گوییم به علایق هم علاقه داشته باشید منظورمان این نیست که باید به هر جزئیات کوچکی درمورد جنگ و سیاست آنطور که او علاقه دارد، علاقه داشته باشید. ولی باید به قدر کافی به این موضوع علاقه مند باشید که از گوش کردن به حرف های او لذت ببرید. هر دو شما همدیگر را انتخاب می کنیدنیمه گمشده شما کسی است که برای انجام هر کاری انتخاب اول شماست. حتماً منظورمان را متوجه می شوید. او باید کسی باشد که هر فعالیتی کنار او برای شما به مراتب لذت بخش تر باشد. ویژگی های همسر مناسبنیمه گمشده شما کسی است که برای انجام هر کاری انتخاب اول شماست .ارزش ها و اعتقادات یکسانی داریدچطور می تواند کسی نیمه گمشده شما باشد وقتی همیشه در حال بحث با هم بر سر موضوعات مذهبی یا اهداف زندگی هستید؟ بااینکه ممکن است نیمه گمشده تان تفاوت هایی با شما داشته باشد ولی وقتی صحبت از باورها و اعتقادات اصلی و بنیادی می شود باید زمینه مشترک داشته باشید. هر دو شما می توانید اشتباهاتتان را بپذیریدحتی رابطه نیمه های گمشده هم ممکن است دچار پستی و بلندی شود. ولی نیمه های گمشده واقعی کسانی هستند که حاضرند برای سلامت رابطه شان از غرور خود کم کنند. تا زمانی که هر دو شما قدرت پذیرفتن اشتباهاتتان را داشته باشید و بتوانید بخاطر آن عذرخواهی کنید، می توانید نیمه گمشده هم باشید. هر دو به یک میزان شوخ طبعی داریدپیدا کردن راهی برای خندیدن در موقعیت های سخت تنها چیزی است که زندگی شما را از بقیه متفاوت خواهد کرد. شما به کسی نیاز دارید که بتواند روی صورتتان لبخند بیاورد (و تصور کند که شما هم این توانایی را دارید) و البته بداند که چه زمان هم وقت خندیدن و شوخی نیست. میزان شوخ طبعی نیمه های گمشده با هم هماهنگ است. اهداف مالی یکسانی داریداینکه پول نقش بسیار مهمی در رضایت یا عدم رضایت از یک رابطه بازی می کند قابل انکار نیست. با اینکه قرار نیست صددرصد با هم برای روش خرج کردن پولتان موافق باشید ولی نباید جهت گیری های متضاد هم داشته باشید. نیمه گمشده شما کسی است که وقتی صحبت به این موضوع بحث برانگیز می رسد، بتوانید با هم کنار بیایید. هر دو شما همدیگر را دوست داریدنیمه گمشده هم بودن به این معنی نیست که در همه لحظات عاشق هم باشید (حتی نیمه های گمشده هم ممکن است یک روز دیگر هم را دوست نداشته باشند!). معنی آن این است که به اندازه ای هم را دوست داشته باشید که بتوانید با او بمانید تا دوباره عاشقش شوید، هر چقدر هم که این مدت طول بکشد.



افرادی زیادی هستند که از تنهایی رنج می برند. گاهی احساس می کنیم غیر ممکن است کسی را پیدا کنیم که نه فقط چند صباحی بلکه برای همیشه در کنارمان بماند. در ادامه می خواهیم به ۷ دلیلی بپردازیم که می تواند علت تنها ماندن و ناکامی شما در پیدا کردن نیمه گمشده زندگی تان باشد. این دلایل را به خوبی تحلیل کنید تا بتوانید رابطه ی مناسبی با شریک عاطفی آینده تان و از آن مهم تر، با خودتان داشته باشید.

۱- هنوز درگیر رابطه ی قبلی تان هستید

«خاموش کردن آتش با آتش»، تلاش برای ثابت کردن چیزی به کسی، نشان دادن اینکه هنوز «در فکرش» هستید؛ این کارها فایده ای برایتان ندارد و فقط باعث می شود بیشتر اذیت شوید. این رفتارها شما را از شریک های عاطفی احتمالی تان دور می کند چون هیچ کسی دوست ندارد در زندگی کسی نقش جلیقه ی نجات داشته باشد و وسیله ای برای برانگیختن حسادت شریک عاطفی قبلی شما باشد. به خودتان زمان دهید، خودتان را آرام کنید و سعی کنید متوجه شوید که دقیقا دنبال چه هستید.

چگونه عشق گمشده را پیدا کنیم

۲- انتظارات تان به دور از واقعیت است

بعضی زن ها به دنبال شاهزاده ی رویاهای شان هستند و بعضی مردان هم به دنبال زنی هستند که از هر نظر کامل و بی عیب و نقص باشد. اما زندگی واقعی با آدم های واقعی داستان دیگری دارد. اول از همه باید به خودتان دقت کنید. چطور به نظر می رسید؟ چه چیزی برای عرضه به کس دیگری دارید؟ آیا او از بودن در کنار شما احساس خوبی می کند؟ شاهزاده ها با شاهزاده خانم ها ازدواج می کنند. به عبارت دیگر، اگر به دنیال کسی هستید که ویژگی ها و مهارت های ورد نظر شما را داشته باشد، اول باید سعی کنید همان ویژگی ها و مهارت ها را در خودتان ایجاد کنید.

۳- در فکر کسی هستید که با کس دیگری در رابطه یا متأهل است

وقت تان را تلف نکنید. البته هر چیزی در زندگی امکان پذیر است و نباید کسی را قضاوت کرد اما خوب به این مسأله فکر کنید: آیا می توانید کسی را که اهل خیانت است، نیمه ی گمشده ی خودتان تصور کنید؟ هرگز سعی نکنید خودتان را قانع کنید که از شریک عاطفی یا همسر او بهتر هستید. حتی اگر روزی بتوانید جای شریک عاطفی یا همسر او را بگیرید، شک و تردید مثل خوره به جان تان خواهد افتاد و دائما در این فکر خواهید بود که آیا او به شما هم خیانت می کند.

۴- اعتماد کردن برایتان سخت است

«همه شون سر و ته یه کرباسن! همه شون فقط دنبال یه چیزن!» همه ی ما این حرف ها را بارها از زن ها و مردهای اطراف مان شنیده ایم. البته این حرف ها خیلی هم به دور از واقعیت نیست، به خصوص اگر همیشه دلباخته ی آدم های شبیه به هم شوید. به هر آشنایی گاه و بیگاهی زود اعتماد نکنید اما در عین حال، با بی اعتمادی بیش از اندازه هم دیگران را کنار نگذارید. تقصیر آن ها نیست که شریک عاطفی قبلی تان شما را اذیت کرده. به اطرافیان تان خوب دقت کنید و از جزئیات مهم غافل نشوید.

۵- از جدی شدن رابطه می ترسید

نگرانی در مورد تغییر احساس تان در کشاکش زندگی روزمره، ترس ناخودآگاه بابت از دست دادن حریم شخصی خود، ترس از اعتیاد به عشق زندگی تان، همگی دیواری نامرئی دور شما ساخته اند و شما را از فرصت آشنایی با آدم های جدید محروم می کنند. اما چطور می توان این وضعیت را تغییر داد؟ راه حل فوری ای وجود ندارد اما مثل موارد قبلی این فهرست، سعی کنید اول روی خودتان کار کنید. یک سرگرمی جالب پیدا کنید، بیشتر بیرون بروید و افکار منفی را از خودتان دور کنید.

۶- میل شدیدی به تأیید شدن دارید

طاووس ها پرهای خود را برای نمایش دادن زیبایی شان باز می کنند، اما این رفتار تنها در دنیای حیوانات قابل قبول است. برای بیشتر آدم ها، چنین رفتاری تنها باعث تمسخر، خنده، ترحم و حتی آزردگی دیگران می شود. هر الگوی رفتاری دیگری هم که برای گرفتن تأیید دیگران امتحان کنید فایده ای نخواهد داشت. لباس های پر زرق و برق نپوشید و لبخند نزنید اگر احساس راحتی نمی کنید. اول از همه، خودتان باشید. کسی که مناسب شما باشد قطعا خود واقعی تان را می پسندد.

۷- عجله می کنید

بعضی افراد «شخص مورد نظرشان» را در هر کسی می بینند و به عبارت دیگر دائما دنبال آن شخص خاص هستند. البته خیلی خوب است که دنبال رابطه ی جدی ای باشید اما همان قرار اول، اسمی که می خواهید روی بچه هایتان بگذارید را به زبان نیاورید! این رفتار ممکن است حتی کسانی که بی دلیل به شما جذب نشده اند را فراری دهد.

رابطه عاطفی سالم؛ مشکلی که دامن بسیاری از مردم جامعه را گرفته

اگر می‎خواهید رابطه عاطفی موفقی داشته باشید هرگز به این افراد دل نبندید

ویژگی های شریک عاطفی تان نکات زیادی را در مورد خود شما آشکار می کند

چطور به عشق یک طرفه خود غلبه و زندگی جدیدی را شروع کنیم؟

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

خدا روشکر که من اونقد کاملم که نیمه گمشده ندارم??.. نیمه‌ی گمشده‌ی کسی هم نیستم..

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

شما در حال مشاهده پیش نمایش قالب ایرانی سیگما پلاس هستید ، تمامی محصولات بصورت دمو میباشد.

از مرورگرهای مطمئن و بروز مانند کروم و فایرفاکس استفاده کنید.

0

چگونه عشق گمشده را پیدا کنیم

0


سلام کاربر میهمان


ورود و عضویت

نیمه ی گمشده :تحقیقات جدید نشان می دهد که روشهای بهتری برای تشخیص فردی جفت با شما وجود دارد و تنها راه تشخیص آن صحبت کردن است.طبق مطالعات جدید ، افرادی که در به کارگیری کلمات یکسان عمل می کنند،مانند ضمایر، حروف اضافه، حروف ربط، یا به کار بردن واژه های کمی، این افراد شباهت بیشتری برای جفت بودن و ماندن با هم دارند!محققان دانشگاه تکنولوژی تگزاس فرضیه ای دارند مبنی بر اینکه حرف زدن با احساسات مرتبط است.

بنابر این آنها دو تحقیق را روی هماهنگی نوع حرف زدن (LSM) انجام دادند. language style matching میزان هماهنگی دو نفر را با موشکافی در مکالمه هایشان اندازه می گیرد و اینکه چه اندازه طرز گفتار و نوشتارشان با هم هماهنگ است، با تمرکز روی کلماتی مثل من، او، آنها، در ، درباره، یک عالمه، خیلی، کاملا، اگر، چون و توانستن در میان حرفهایشان. اگرچه ما در صحبتهایمان خیلی کم به این دست کلمات توجه می کنیم،محققان می گویند

که اینها تا حد زیادی ویژگی های شخصیتی ما را معلوم می کنند.در تحقیقات اولیه محققان ملاقات های موفق بین ۴۰ مرد و ۴۰ زن را تجزیه و تحلیل کردند.به طرز عجیبی افرادی که کلمات یکسان استفاده می کردند، طبق گزارشاتشان در پایان ملاقات ، بیشتر به هم شبیه بودند .در تحقیق بعدی محققان نکات به دست آمده از ملاقات های بین ۸۶ زوج را مورد بررسی قرار دادند و دوباره به الگوهای گفتاری توجه کردند.

 

اتفاقا LSM روش بهتری برای علائق رمانتیک و استحکام روابط در مقایسه با صحبت های کلی است.اگر کسی فکر کرد که با یک قرار ملاقات جفت خود را پیدا کرده و یا گمان کرده که همراه همیشگی زندگی خود را یافته، باید بداند که روش LSM برای تشخیص بهتر است.بدیهی است که این بدین معنی نیست که شما در قرار ملاقات بعدی نوع حرف زدن و کلماتی که به کار می برید را تغییر دهید. می خواهید چه کار کنید ،وقتی که از کلمه «کاملا» خیلی استفاده می کنید در صورتی که در گذشته هیچ وقت این کلمه را به کار نمی بردید.؟

محققان می گویندکه ما به تدریج می توانیم شرایط صحبت کردنمان در مکالمات را برای جور شدن با شخص دیگری که واقعا او را به عنوان همسر قبول داریم، تغییر دهیم که بتواند به خوبی یک پیوند را مستحکم نگه دارد.مطمئن باشید. این روشی عجیب برای فهمیدن این است که شما می توانید جفت خوبی باشید. این قطعا چیزی است که در ملاقات بعدی خود باید در جستجوی آن باشید.اولین گام ازدواج، خواستن و به اصطلاح، «خواستگاری کردن» است؛

اما در مورد اینکه این خواستن ابتدا باید از سوی جنس مذکر مطرح شود یا مونث، حکم قطعی وجود ندارد. گرچه عرف و فرهنگ هر جامعه ای ممکن است نگاه خاصی به این مسئله داشته باشد.آنچه این روزها شاید قدری بیش از پیش به چشم بیاید، طرح موضوع ازدواج از جانب دختران است؛ زیرا امروزه دختران با این استدلال که زمانه تغییر کرده و به اصطلاح همه چیز مدرن شده است و نیز این باور که درخواست خواستگاری از سوی مردان مختص زنان قدیمی بوده است،

این امر را عادی و عاری از هرگونه اشکال می دانند و بسیاری از آنان معتقدند که این امر، مطلقا آسیب زا و مشکل ساز نیست چرا که در دین ما هیچ دستور خاصی در این زمینه داده نشده است؛ پس منعی برای خواستگاری دختران از پسران وجود ندارد.در هر حال نه تنها در جامعه ما، بلکه در بسیاری از جوامع، از زمان های بسیار دور نیز رسم بر این بوده است که تقاضای ازدواج از جانب مردان مطرح شود اما در بسیاری از مواقع این سنت شکنی برای خانواده ها قابل درک نیست

و در نتیجه به آسانی آن را نمی پذیرند و حتی گاهی در این زمینه هم مشکلاتی مشاهده شده است.معمولا در خواستگاری سنتی، ابتدا مادر و خواهر پسر برای آشنایی می آیند و پس از پسندیدن دختر، پسر را همراه خود می آورند که البته در این میان دختر تاییدکننده نهایی است اما آیا حقیقتا در امر ازدواج و انتخاب صحیح برای یک عمر، این کاری درست و بجاست؟حال اگر در این میان دختری به پسری علاقمند باشد، برای ازدواج با او و ابراز احساساتش چه باید بکند

تا شخصیت و عزت نفسش هم حفظ شود؟ اصلا چرا مردان باید به خواستگاری بروند؟ اینها مهمترین سوالاتی هستند که این روزها به ذهن بسیاری از دخترها خطور می کند؛ به خصوص کسانی که ساختارهای سنتی را نمی پسندند و به دنبال نوآوری هستند.برای یافتن پاسخ این پرسش ها در این شماره گفتگویی با جناب آقای دکتر شیری، پزشک و دانش آموخته روانشناسی یونگ از دانشگاه آکسفورد و نیز مدیر مرکز «خانه توانگری طوبی» ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید…

لطفا در ابتدا تعریفی مختصر و جامع از «خواستگاری» ارائه دهید.

– خواستگاری مقدمه ای برای آشنایی دو طرف از یکدیگر و خانواده هایشان است. این امر، یک اتفاق با رسمیت حقوقی و اجتماعی است؛ یعنی ما به عنوان یک خانواده و نهاد اجتماعی می خواهیم مورد بررسی واقع شویم و همچنین بررسی کنیم که آیا می توانیم با فرد مورد نظر پیمان زناشویی ببندیم و او را وارد زندگی مان کنیم یا خیر. همچنین از این طریق می خواهیم پیوندی میان خود و خانواده مان با طرف مقابل و خانواده اش برقرار کنیم.

اصولا به چه دلیل آقایان از خانم ها تقاضای ازدواج می کنند؟

– این مطلب با سرشت و طبیعت انسان در ارتباط است و معمولا براساس عرف و قوانین اجتماعی حاکم در جامعه صورت می گیرد اما اصلی ترین دلیلش آن است که مردادن باید مسئولیت اداره زندگی را قبول کنند و به اصطلاح، سکاندار کشتی زندگی باشند و زنان بهتر است نقش سرنشین این کشتی را داشته باشند؛ البته این به معنای ضعف زن نیست؛ بلکه اگر سکانداری را به زن بدهیم، به دلیل بار سنگین مسئولیت زندگی، عملا او را پیر کرده ایم و کمتر مردی حاضر است نقش خود را به عنوان حامی و جنگجو با فاعلیت همسرش جابجا کند و هر مردی نمی تواند سرنشین باشد! ساختار روانی مرد طوری ساخته شده است که تلاش کند، بجنگد، حمایتگر باشد.

آیا برای طرح این موضوع از جانب خانم ها منعی وجود دارد؟

– منعی وجود ندارد. زن می تواند به مرد مورد علاقه اش ابراز عشق و علاقه کند که البته اگر این کار، غیرمستقیم صورت گیرد، تاثیر مثبت بیشتری بر روی مردانی دارد که نیاز به تشویق زنان دارند.

آیا تقاضای ازدواج و خواستگاری از سوی زنان می تواند دارای پیامدهایی باشد؟

– در اینجا باید این دو مفهوم را از یکدیگر تفکیک کنیم. پیشنهاد تقاضای ازدواج و ابراز احساسات قلبی به طرف مقابل، مرد و زن ندارد اما «خواستگاری» بار حقوقی دارد؛ یعنی مرد از این طریق می خواهد بگوید من صلاحیت دارم و می توانم که کشتی زندگی مشترک را هدایت کنم و مسئولیت و اداره یک خانواده را عهده دار شوم. این باید مردانه باشد و اینکه مثلا زنی با گل و شیرینی به خانه مردی برای خواستگاری برود، برای شأن و منزلت یک زن خوب نیست اما پیشنهاد ازدواج از سوی زن در قالب جملات و بیان مناسب به مرد به هیچ عنوان زشت نخواهد بود.

به نظر شما اعلام آمادگی فرد برای ازدواج یا همان «خواستگاری» از لحاظ روانشناختی بر روی طرف مقابل چه اندازه می تواند موثر باشد؟

– خواستگاری مقدمه ازدواج و اولین گام برای ورود به زندگی مشترک و تشکیل خانواده است؛ همانطور که یک زن برای «مادر شدن» و ورود به دنیای مادری، در طی ۹ ماه بارداری آماده نقش پذیری می شود، فردی که در جریان خواستگاری قرار می گیرد نیز آماده ازدواج و نقش پذیری به عنوان همسر خواهد شد که این عنوان، با مسئولیت پذیری، تعهد و … همراه خواهد بود.

به نظر شما آیا تقاضای ازدواج از کسی که با او رابطه دوستی و عاشقانه داریم، صحیح است؟

– رابطه دوستی یا عاشقانه با یک رابطه رسمی کاملا متفاوت است؛ زیرا افراد تا زمانی که رابطه شان شکلی رسمی به خود نگیرد، شاید بسیاری از خصوصیات ذاتی شان را افشا نکنند. ممکن است بسیاری از این افراد که با آنها رابطه دوستی یا عاشقانه برقرار می کنیم، دوستان خوبی برای ما باشند اما زمانی که در نقش همسری قرار می گیرند، متفاوت رفتار کنند. شاید اگر دختر بداند در اینگونه روابط آینده جدی تری وجود دارد، می تواند با آرامش و امنیت خاطر بیشتری، بهترین و قوی ترین خصوصیات درونی و زنانه اش را برای آن پسر آشکار کند و در اینصورت است

که طرفین به شناخت بهتری دست می یابند.باور و اعتقادی در جامعه امروزی حاکم شده است که براساس آن خواستگاری ها شکل جدیدی به خود گرفته اند و ما بیشتر اوقات از مردم می شنویم که معتقدند زمانه عوض شده است؛ یعنی گاهی دختران به پسران پیبشنهاد ازدواج می دهند؛ در حالی که برخی خانواده ها آن را «سنت شکنی» می دانند و از نظر آنها، این الگو پذیرفتنی نیست. شما در این خصوص چه نظری دارید- هنگامی که به سراغ نقش های اجتماعی می رویم، مبجوریم در طول تاریخ مجموعه ای از مباحث و تغییرات را درک کنیم؛ در حال حاضر نقش زنان در جامعه کنونی بسیار پررنگ تر از گذشته است

و با حضور بی سابقه نسلی از زنان جوان دهه ۵۰ و ۶۰ روبرو هستیم که در تاریخ ایران به لحاظ نقش آفرینی، سطح تحصیلات، اشتغال، درآمدزایی، خانه داری و … بی نظیر بوده اند. واقعیت این است که توانمندی های دخترانمان تغییری اساسی داشته است؛ در حالی که هنوز هم مردان بر طبق الگوی ۵۰ سال پیش، نقش های اجتماعی زنان را می پذیرند و قوانین اجتماعی و فرهنگ قبلی جامعه ما به همان شکل و شدت برای نسل جدید پاسخگو نیست و مشکلاتی را به همراه دارد. در واقع طی سال های اخیر، تحولاتی میان زنان رخ داده است که می توان آن را «انقلاب خاموش زنان ایرانی» نامید.

منظور شما از «انقلاب خاموش زنان ایرانی» چیست و این تحول شامل چه مواردی می شود؟

– اتفاقی که رخ داده، این است که دختر پذیرنده نسل گذشته، در حال حاضر مادر دختری است که امروز آن دختر بیش از آنکه پذیرنده باشد، فعال، توانمند، موثر و مستقل عمل می کند و در بسیاری از موارد، این دختر جایگاه شغلی و تحصیلی خوبی نیز در جامعه کنونی دارد. دخترانی که خط مشی تعیین می کنند، افکاری سیستماتیک (نظام مند) دارند و قابلیت،

تاثیرگذاری و نقش مهمی را در جامعه ایفا می کنند و در نتیجه از هر حیث قابل تحسین هستند.در تعریف مرد و زن، فاعلیت همیشه به مردان و انفعال و پذیرندگی به زن داده می شود اما مشکل اصلی اینجاست که ما اکنون در بحث ازدواج جوانان با دو فاعل روبرو هستیم و اینجاست که این مفهوم، دچار یک تعارض شده است. به بیان دیگر دو پادشاه در یک اقلیم نگنجند

.بر طبق توضیحات شما اگر به دختر بگوییم تو انتخاب کننده نیستی؛ بلکه انتخاب شونده ای، او در شرایط سختی خواهد بود. به نظر شما راه چاره چیست؟من به این دخترها حق می دهم؛ چرا که آنها نیز حق انتخاب دارند اما حال اگر بناست که شما هم در این انتخاب موثر باشید، توصیه ام به دختران این است که در این مورد ابتدا کاملا موضوع را بررسی کرده و شخصی را انتخاب کنند که از نظر ادراک همسطح خودشان باشد.

به نظر شما علت اصلی کاهش آمار ازدواج چیست؟

– اظهارنظر در این خصوص، به جامعیتی بیش از سواد و تجربه حرفه ای نیاز دارد. شاید یکی از عواملی که شخصا برای مجرد ماندن دختران موفق ایرانی یافته ام، عدم تعادل میان توانایی های دختر و داشتن احساس صمیمت در کنار همسرش است. به عقیده من زمانی که یک دختر دستاوردهای زیادی دارد، خیلی باید مواظب باشد؛ به طوری که نباید امتیازات و جنگجویی های خودش را در مذاکرات عاطفی با مرد به گونه ای نشان دهد که مرد احساس کند

چگونه عشق گمشده را پیدا کنیم

نمی تواند سکاندار آن زندگی باشد!در برخی موارد، دختران فکر می کنند داشته هایشان ارزشی است که باید مطرح شود تا امتیاز بیشتری بگیرند؛ در حالی که نمی دانند با این کار، در واقع از خودشان سلب امتیاز می کنند. مردها از اینکه زنی داشته هایش را به رخشان بکشد، خوششان نمی آید؛ آنها دوست ندارند زنان مراقب آنان باشند و به نوعی در نقش مادر یا معلم آنها ظاهر شوند. مرد سالم زن را برای زن بودنش دوست دارد؛ البته مردانی هم هستند

که بازی را طور دیگری فهمیده اند و دقیقا زن را برای کار کردن و زحمت کشیدن و درآمدزایی می خواهند تا تنبلی و بی دستاوردی خویش را جبران کنند! گاهی ما شاهد هستیم دخترانی در سنین پایین یا بدون تحصیلات دانشگاهی توانسته اند ازدواج های خوبی داشته باشند در حالی که دخترانی با شرایط بسیار خوب تحصیلی، شغلی و … اما با سن بیشتر، موفق به ازدواج نشدند.متاسفانه امروزه برخی دختران خود را در میدان رقابت با پسران می بینند

و به اصطلاح، مسابقه ای را شروع کردند که قصد دارند در آن، مانند پسران رشد کنند اما باز راضی نیستند و خود نمی دانند دنبال چه می گردند؟ اما دخترهایی که دست از این جدال توسعه و کسب و کار … برمی دارند، بسیار عاقل و با تدبیر هستند؛ زیرا اجازه می دهند سایر بخش های روانی شان مثل نیاز به ازدواج، مادر شدن و … آشکار شود و روح شان به آرامش برسد.

متاسفانه بسیاری از دختران نمی دانند «مادر شدن» چه تاثیرات خارق العاده ای بر روی زندگی شان دارد و بسیار باعث تاسف است که برخی دختران، تعمدا سعی دارند به طریقه مردانه زندگی را بچشند و نقشی مردانه ایفا کنند؛ تا جایی که مادر شدن برایشان افت دارد و حرف های نسنجیده می زنند و باورهای نادرستی در این زمینه دارند؛ در حالی که باید بدانند نباید از طبیعت زنانه خویش خارج شوند.

برخی بر این باورند که اگر خانمی به مردی ابراز عشق کند، به اصطلاح، خود را بی شخصیت کرده است. آیا این باور صحیح است؟

– البته این امر، بستگی به ظرفیت طرف مقابل دارد که اگر غیرمستقیم مطرح شود تعلق خاطر بیشتری ایجاد خواهد کرد. ابراز احساسات بیان عشق و علاقه باید به روش مناسب صورت گیرد و از همه مهمتر برای اینکه زن چنین احساسی نداشته باشد، باید قبل از گفتن این عبارت تمام جوانب را بسنجد و با توجه به نظام ارزشی خود

و خانواده شان و شخصیت طرف مقابل و ادراک او اقدام کند؛ چرا که این امر باعث می شود احساس خود را ابراز کند که در این صورت حتی اگر جواب منفی بشنود، نه تنها چیزی را از دست نمی دهد بلکه هیچ وقت برای سکوت و تأمل خود حسرت نمی خورد. در واقع او این کار را برای کسب آرامش خود انجام می دهد.

بهترین شیوه بیان تقاضا و پیشنهاد ازدواج به مرد مورد علاقه فرد به چه طریق است؟

– توصیه ام به دختران این است که اگر مدتی صبر کردند و پیشنهادی از جانب پسر دریافت نکردند، دیگر به انتظار آن فرد نباشند و خودشان تکلیف خود را مشخص کنندو اگر طرف مقابل او را برای ازدواج نخواست، رابطه با او را برای همیشه قطع کنند.عشق، دلیری می آورد و این علامت صدق عشق است! لازم است دختر نظام ارزشی اش را چک کند و مطمئن باشد خوشبختی که محصول قاطعیت

و حسابگری های صحیح باشد،به مراتب مهمتر از خوشحالی و سرخوشی عاشقانه ای خواهد بود که موقت و وابسته به شرایط است؛ البته این عرض بنده توهین به عشق نیست؛ بلکه توصیه ام مدبرانه زیستن است.پیشنهاد من این است که دختر در یک گفتگوی دلنشین، مدبرانه از ویژگی های مثبت آن پسر که در طول رابطه مشاهده کرده است، یاد کند و خاطرات مشترک قابل اعتماد جهت آینده سازی

را به علاوه زوایای خاص بودن مرد را به او نشان دهد چرا که این، یک مسیر امن و بالغانه است. در این حالت اگر طرف مقابل نفهمید و درک نکرد، بهتر است دختر او را رها کند و باقی عمر خود را به پای چنین فردی هدر ندهد.بدانیم به قول آقای سهیل رضایی، بعضی چیزها حل کردنی و بعضی دیگر هضم کردنی است. وقتی می توانیم خودمان تعیین تکلیف کنیم، اشتباه است منتظر تصمیم

طرف مقابل بمانیم. مدل درست این است که دختر از ویژگی های خاص او تعریف کرده و پیشنهادش را در قالب ابراز عشق و علاقه بیان کند و بگوید: «اینکه می گویم اجبار نیست اما من تو را دوست دارم و در کنارت احساس خوشبختی می کنم و با وجود خواستگارهایی که دارم، خود را در کنار تو خوشبخت می بینم و …» به این نحو با رعایت حیا، ارزش و منزلت دختر نیز حفظ می شود.


خصوصیات واقعی فرد مورد نظر و اسطوره ای كه طرف مقابل از شخص مورد نظر برای خود ساخته است با هم متفاوتند. آنچه در زیر آمده برخی از عمومی ترین …

این تازه سوت شروع یك مسابقه دوی ماراتن است كه حالا حالاها ادامه خواهد داشت. شمایی كه هوا برتان داشته است، بدانید و آگاه باشید كه خیلی كار دارید. اگر …

و هم روز هایی با مسئو لیت کمتر و فرصت بیشتر برای ذخیره ی مهر و محبت. در این مقاله راهکارهایی برای گذراندن دوران نامزدی شیرین و موثر را می …

بسیاری از افراد بعد از شکست در انتخاب اولشان بیشتر به دنبال بیان عیب و ایرادهای نامزد یا همسر سابق شان هستند و به نقش و سهم خود و کم …

 
هیچکس کامل نیست و مطمئناً همه ما عیب ها و ایراداتی داریم، عیب هایی که خیلی وقت ها خودمان هم به آن معترف هستیم، عیب هایی که گاهی اوقات باعث …

در برابر هم ديوار‌هايي بكشيد و انتظار داشته باشيد برخي از محدوده‌هاي زندگي‌تان از حضور ديگري خالي باشد. نگران نباشيد! اين حريم‌هاي شخصي قرار نيست ميان شما فاصله بيندازند و …

آقایان چه زنی را برای ازدواج انتخاب میکنند؟اصلا قاطی این روانپریش بازی ها نشود و بداند تمام این ها از ضعف و عقده و تنهایی است.وقتی از راه می …

یک بار مورد خشونت قرار گرفته اند، اما واقعا چرا یک مرد باید علیه همسر خود اقدام به چنین رفتارهای فجیعی کند؟ آیا مردها حق دارند به دلیل عصبانیت، …

صنم دختر عزیز و نازدونه بابا قانونی که پیشه معماریو برای خودش انتخاب کرده و تازه پا به عرصه علم و دانش گذاشته، مورد توجه شازده پسری قرار گرفته …

اما حالا و بعد از گذشت مدت کوتاهي از زندگي مشترک احساس مي کنم در انتخابم اشتباه کرده ام. نمي دانم چرا اين قدر با همسرم اختلاف سليقه و …

بهترین و حیاتی‌ترین دوران زندگی :بلاتکلیف بودن یا اختلاف نظر فرهنگی دو خانواده در مورد دوران نامزدی بخشی از این عوامل فرهنگی را تشکیل می دهد. شاید شما در مقابل …

دوست دارید خوش مشرب و زود جوش باشد و در مهمانی‌ها همه توجه‌ها را به خود جلب کند؟ آرزوی زندگی با شریکی خوش قول را دارید که همیشه به وعده‌هایش …

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

مرکز تحقیقات متافیزیک استاد گیلکی

فعالیت های تخصصی متافیزیک عکسبرداری چاکرا – عکسبردار هاله – پاکسازی چاکرا – گردش انرژی در بدن – مشاوره – تله پاتی – قانون جذب – راز – موفقیت – علوم روحی – خلسه -مدیتیشن -ریلاکسیشن-هیپودرمانی-خود هیپنوتیزم-دگر هیپنوتیزم-چشم سوم -علوم غریبه-جهان های موازی-جهان های متافیزیکی-کالبدهای متافیزیک-فنگ شویی -مشاوره تخصصی در زمینه های قانون جذب و قانون راز، مدیریت کسب و کار و جذب ثروت، تکنیک های کسب ثروت – آموزش متافیزیک

آدرس: تهران – جنت آباد جنوبی

02144479728

gilaki.dr@gmail.com

عکسبرداری چاکرا – عکسبرداری هاله – پاکسازی چاکرا – گردش انرژی در بدن – مشاوره – تله پاتی – قانون جذب – راز – موفقیت – علوم روحی – خلسه – مدیتیشن -ریلاکسیشن – افزایش ارتعاش الکترو مغناطیس هاله – خود هیپنوتیزم – هیپنوتیزم – چشم سوم – جهان های موازی – جهان های متافیزیکی – کالبدهای متافیزیک – فنگ شویی – مشاوره تخصصی در زمینه های قانون جذب و قانون راز، مدیریت کسب و کار و جذب ثروت، تکنیک های کسب ثروت – آموزش متافیزیک – بالانس چاکرا – مشاوره متافیزیک

فعالیت شرکت علوم ماورایی و متافیزیک استاد گیلکی تحت هیچ عنوان پزشکی و یا روانشناسی نمی باشد.
window.dataLayer=window.dataLayer||[];
function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
gtag(‘js’, new Date());
gtag(‘config’, ‘UA-102587715-1’);

© کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به سایت استاد گیلکی می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت پیگرد قانونی دارد.

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!

نیمه ی گمشده من کیه؟

یکی از رایج  ترین باور های نادرست و محدود کننده در بین مردم باور به یک نیمه ی گمشده ی منحصر به فرد است؛ یعنی تصور می کنند تنها یک فرد در دنیا وجود دارد که می تواند نیمه ی گمشده و شریک زندگی آن ها باشد. چنین باورهایی  و در کنار آن باور به منحصر به فرد بودن یکی از اصلی ترین دلایل ناتوانی افراد در کنار آمدن با جدایی و شکست عشقی می باشد.

در واقع وقتی فردی که او را نیمه گمشده شان می دانستند بنابر هر دلیلی رابطه را پایان می دهد با خود فکر می کنند که چگونه می شود بدون او و با شخص دیگری خوشحال بود؟

در حقیقت افراد زیادی در دنیا وجود دارند که می توانند معشوق شما و شریک زندگیتان باشند. پس نیمه ی گمشده ی منحصر به فردی وجود ندارد و برای پیدا کردن آن باید ابتدا به شناخت و درک درستی از خود برسید.

هر زمان که با فردی مناسب آشنا شده و عاشق او شوید، این فرد تبدیل به نیمه گمشده ی شما می شود و زندگی شادی را با یکدیگر تجربه خواهید کرد. در این مقاله به شما توضیح می دهم چگونه می توانید نیمه گمشده ی خود را پیدا کنید. همچنین این توضیحات به شما کمک می کنند از افسوس و پشیمانی حاصل از انتخاب نادرست جلوگیری کنید.(نگاه کنید به چرا عاشق می شویم ( بر اساس روانشناسی عشق))

چگونه عشق گمشده را پیدا کنیم

دلایل انتخاب نادرست

اعتیاد عاطفی نوعی اعتیاد به عشق و رابطه ی عاطفی می باشد که فرد مبتلا به آن را به رابطه وابسته می کند حتی اگر این رابطه مخرب و ناسالم باشد.

هر رابطه ای با گرایش ها، تمایلات و علاقه آغاز می شود اما دیر یا زود اعتیاد عاطفی جای خودش را در رابطه باز کرده و به شدت فرد را به عشق طرف مقابلش وابسته می سازد. اعتیاد عاطفی یکی از دلایل مهم دیگر ناتوانی افراد در کنار آمدن با جدایی و شکست عشقی می باشد.(نگاه کنید به با شکست عشقی چه باید کرد؟)

در واقع وجود اعتیاد عاطفی رابطه را به سمت جدایی متمایل می کند و در عین حال مانع بهبودی فرد پس  از جدایی می شود. اعتیاد به عشق باعث ایجاد وابستگی به طرف مقابل می شود حتی اگر فرد اطمینان  داشته باشد که این رابطه باعث شکست و زخم های احساسی در او خواهد شد. در نتیجه انتخاب درست از ابتدا یکی از مسائل مهم و حیاتی قبل از ایجاد رابطه می باشد.

چگونه نیمه ی گمشده خود را پیدا کنیم

نیمه ی گمشده ی شما کسی است که ویژگی ها و نشانه های زیر را داشته باشد:

سخن آخر: نیمه ی گمشده ی من کجاست

افراد زیادی در دنیا می توانند نیمه ی گمشده ی شما باشند. اگر رابطه تان به هر دلیلی تمام شده و تصور می کنید نیمه ی گمشده ی خود را از دست داده اید کاملا در اشتباه هستید؛ کافی است کمی اطرافتان را بررسی کرده و برای پیدا کردن فرد دیگری مطابق با خواسته هایتان تلاش کنید؛ این فرد می تواند خیلی زود تبدیل به جفت الهی شما شود.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش برای افرادی که قصد سوء استفاده از این مطالب را دارند نوشته نشده است پس اگر هدف شما سوءاستفاده از دیگران است لطفا از این سایت خارج شوید. سایت نویت بینش یک سایت پزشکی یا یک دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی روانشناختی و علمی است که به شما کمک می کند درک بهتری از خود و دیگران بدست آورید و از این آگاهی برای بهبود روابط و مهارت های ارتباطی و به صورت کلی جهت ارتقای کیفیت زندگی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید قوی ترین صلاح شما دانش شما است.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

نکته ای قابل توجه برای انتخاب کردن همسر آینده

آیا نیمه ی گم شده واقعا وجود دارد؟

چگونه شریک زندگی ام را انتخاب کنم

جذب مرد مناسب برای ازدواج

7 گام برای پیدا کردن همسر دلخواه

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

در فرآيند پيدا کردن شريک زندگي، صحبت کردن با او، تحقيق و ساير اقدامات مربوطه، با خودتان خوب کنار بياييد. مراقب خودتان باشيد و به مسائلي توجه کنيد که به شما احساس بهتري بدهند. منظور اين نيست که پول بيشتري براي خود خرج کنيد بلکه روحيه‌تان را تقويت کنيدتماس چشمي، چه چيزي‌هايي را به ما مي‌فهماند؟فراموش نکنيد قدرت تماس چشمي زياد است و اصلا نبايد آن را دست کم گرفت. البته منظور از ارتباط چشمي، زل زدن يا خيره شدن به چشم طرف مقابل نيست اما وقتي براي نخستين بار، با فردي که قرار است با او ازدواج کنيد صحبت مي‌کنيد، بهتر است با حفظ متانت، هر از گاهي به‌مدت چند ثانيه به چشمان او نگاه کنيد تا بتوانيد بسياري از واقعيت‌هاي گفتار او را تشخيص دهيد. حالت چشم‌ها مي‌تواند از درون فرد اطلاعاتي به شما بدهد که شايد اصلا در گفتار مشخص نشود. معمولا بهترين نتيجه وقتي به دست مي‌آيد که مرد منتخب شما از نظر سطح جذابيت دروني در حد خودتان باشد و اين موضوع تا حدي در نگاه فرد مشخص مي‌شود. تمايل فرد براي ادامه صحبت و اشتياق او به پيگيري مباحثه را مي‌توان به‌خوبي در نگاه او  تشخيص داد. همچنين اگر فرد احساس اشتياق دروني نداشته باشد، چشمانش احساس او را کاملا نشان خواهد داد. ميزان صداقت و درستکاري آدم‌ها تا حد زيادي در چشمان‌شان حس مي‌شود، مي‌توان گفت در همان دقايق اوليه مي‌توانيد کشفيات بزرگي داشته باشيد!با زبان بدن شوهر آينده‌تان آشنا شويد؟وضعيت و حالت عمومي بدن شما بايد نمايانگر اشتياق و تمايل‌تان براي ادامه گفت‌وگو باشد. هيچ وقت حين صحبت اوليه با شريک آينده زندگي خود دست‌هاي‌تان را به هم قفل نکرده، دست به سينه نبوده يا کيف‌تان را جلوي خود نگه نداريد چون با اين‌کارها عملا نشان مي‌دهيد که مي‌خواهيد خودتان را پنهان کنيد. اگر در اين شرايط احساس مي‌کنيد عصبي هستيد، به زبان بدن (حالت بدن) خود توجه ويژه داشته باشيد. وقتي دستان‌تان را به هم مي‌ماليد يا بي‌قراري مي‌کنيد و دائم تکان مي‌خوريد، در اصل مي‌گوييد: «من راحت نيستم و آرامش ندارم»! پس سعي کنيد آرامش داشته باشيد و وزن‌تان را روي تمام بدن‌تان به‌صورت متعادل حفظ کنيد. وقتي دائما اين پا و آن پا مي‌شويد، حس خوبي به طرف مقابل منتقل نمي‌کنيد. با قامتي کشيده و دستاني افتاده و حاکي از اعتماد به نفس با طرف مقابل روبه‌رو شويد. اين حالت نشان مي‌دهد شما آرامش داريد. بعد از نگاه، که بايد آرام و حاوي صداقت باشد، لبخند يکي از موثرترين روش‌هاي جلب اعتماد و تمايل براي ادامه گفت‌وگو است، چون با لبخند اين پيام منتقل مي‌شود که «علاقه‌مندم به صحبت ادامه دهم». حين گفت‌وگو بهتر است هر از گاهي سرتکان داده تا نشان دهيد به صحبت‌هاي طرف مقابل گوش مي‌دهيد. البته تعريف و تحسين هم، کارساز است؛ معمولا در جلسات اوليه تعريف و تحسين از ويژگي‌هاي برجسته طرف مقابل يا صحبت کردن در مورد علاقه‌هاي او مي‌تواند آغازي مناسب باشد، احساس جذابيت هم با اين روش به‌خوبي منتقل مي‌شود. اگر شما آغازگر صحبت هستيد، از موضوعاتي ساده مثل مدل مو يا لباس شروع کنيد. در مورد تحسين خصوصيات غيرظاهري که به شخصيت و درون آدم‌ها مربوط مي‌شود، بسيار محتاطانه برخورد کنيد چون تعريف و تمجيد جعلي و بي‌مورد نشان‌دهنده عدم‌درستکاري است. توجه داشته باشيد زياده‌روي در اين کار، نتيجه عکس داشته و وجهه شما را تخريب مي‌کند و هدف شما که برقراري ارتباطي سالم و با هدف تشکيل زندگي مشترک است، در همان ابتداي راه خدشه‌دار مي‌شود.? قدم تا کشف همسر ايده آل? – خودتان را بشناسيد؛ بايد بدانيد دنبال چه هستيد و چرا؟ آيا واقعا قادريد يک زندگي مشترک را با تمام مسائل و حواشي آن مديريت و اداره کنيد؟ هدف نهايي زندگي شما چيست؟يادتان باشد نخستين قدم براي رسيدن به هدف، شناسايي آن است.? –  آيا در گذشته شما نقاطي وجود دارد که روي روابط شما و همسرتان در آينده تاثير بگذارد و توانايي ايجاد ارتباطي خوب و دلخواه را از شما بگيرد؟ براي بعضي افراد که تصميم به ازدواج و تشکيل زندگي مشترک دارند، ضروري است از شر مسائل گذشته خلاص شوند. پس اگر شما احساساتي داريد که مخفي کرده‌ايد يا در مورد آن‌ها ترديد داريد، بايد حتما آن‌ها را حل و فصل کرده و بعد براي ازدواج اقدام کنيد. زيرا  ازدواج هيچ مشکلي را حل نمي‌کند و اتفاقا به‌خودي خود يک اتفاق پر چالش در زندگي محسوب مي‌شود. توصيه مي‌شودبهترين اقدامات را براي رفع مشکلات قبلي به‌کار ببريد و بعد براي آينده برنامه‌ريزي کنيد.? – براي ازدواج بايد بهترين و موثرترين اقدامات را به کار برد و از هرچه در توان داريد استفاده کنيد. آيا شما هم اين‌طور وارد عمل شده‌ايد؟ در واقع اين سوال نشان مي‌دهد در مورد خودتان چه احساسي داريد؟ آيا در حال حاضر احساس خوبي از خود داريد اگر مثلا وزن‌تان را متعادل کرده يا تحصيل‌تان را کامل کنيد، حس بهتري پيدا مي‌کنيد؟ معمولا انتخاب همسر و ازدواجي موفق‌، زماني دلخواه پيش مي‌رود که چار‌چوب و قالب فکري شما مثبت و سالم باشد. اگر مسائلي در ذهن و روان‌تان شما را آزار مي‌دهد، ابتدا با تمرکز بر آن‌ها مشکلات را حل کرده، بعد براي ازدواج اقدام کنيد.? – براي آشنايي با همسر آينده خود چه اقداماتي را مهم مي‌دانيد و چه قدم‌هايي برمي‌داريد؟ بعضي از خانم‌هابراي آشنايي با همسر آينده، عقايد و باورهاي قوي داشته و تاکيد دارند که بايد مسيري صحيح، مشخص کنند. عقيده شما در اين مورد چيست؟ آيا مايليد آن را گسترش دهيد يا همچنان به روش‌هايي که در ذهن داريد، پايبند هستيد؟? –  از ديگران کمک بگيريد. دوستان، خانواده، بستگان و بالاخره اشخاص مهم زندگي‌تان، شما را خيلي خوب مي‌شناسند و اگر براي ازدواج، کسي را به شما پيشنهاد کرده يا مايلند شما را به فردي معرفي کنند، اين اقدام بسيار خوب است و آن را رد نکنيد. معمولا اطرافيان حاميان خوبي براي ازدواج محسوب مي‌شوند.? –  بعضي اهداف قابل دسترسي را براي خودتان درنظر بگيريد. با مردم بيشتر ارتباط داشته باشيد تا راه و روش برقراري ارتباطي موثر را بهتر ياد بگيريد. رسيدن به اهداف، زمان لازم دارد و بايد براي دستيابي به زندگي مطلوب تلاش کرده و مهارت کسب کنيد تا فرصت‌ها از دست نروند. دائم اين مسائل را به‌خود يادآوري کنيد تا اگر هنوز شريک زندگي خود را پيدا نکرده‌ايد، نا‌اميد نشويد.? –  به ساعت دروني خودتان توجه کنيد. اگر مدتي است پي در پي درگير مسائل مربوط به ازدواج هستيد و خسته شده‌ايد، به‌خودتان استراحت بدهيد. اگر در اين مورد احساسي منفي به سراغ‌تان آمده، به تجربيات تلخ قبلي در اين زمينه بستگي دارد. وقتي به‌خود استراحت مي‌دهيد، فرصتي به دست مي‌آيد که بر انتظارات‌تان متمرکز شده و تجديد قوا کنيد و هر زمان که احساس بهتري کرديد، دوباره اقدام کنيد.آدم‌ها زيادند اما يافتن شريک زندگي مناسب به زمان و دقت بسيار زياد نياز دارد.? –  تلقي‌تان از زندگي، خوش‌بينانه باشد و سعي کنيد رويکردي مثبت داشته باشيد. درست است که چند ميليارد انسان روي کره زمين زندگي مي‌کنند اما بالاخره براي هرکس يک همسر ايده‌آل وجود دارد.

چگونه عشق گمشده را پیدا کنیم
چگونه عشق گمشده را پیدا کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *