چطور روی عکس صدا بگذاریم

 
helpkade
چطور روی عکس صدا بگذاریم
چطور روی عکس صدا بگذاریم

این روزها استفاده از شبکه‌های اجتماعی به شدت رایج شده است. تا چند سال پیش شبکه‌های اجتماعی محدودی وجود داشتند و فیسبوک اصلی‌ترین شبکه اجتماعی بود که محبوبیت خاصی در بین کاربران داشت. اما این روزها تعداد شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های مرتبط با این موضوع به شدت افزایش یافته‌اند. یکی از اپلیکیشن‌هایی که در این راستا محبوبیت خاصی پیدا کرده، اپلیکیشن اینستاگرام است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که اینستاگرام در بین کاربران ایرانی فوق‌العاده محبوب بوده و هم اکنون در حال تبدیل شدن به معضلی برای ایرانیان است.

اپلیکیشن اینستاگرام به راحتی در گوشی‌های هوشمند نصب شده و قابل اجرا است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید فایل‌های تصویری شامل عکس و ویدئوهای کوتاه در حساب کاربری خود آپلود کرده و با سایر دوستانتان به اشتراک بگذارید. اما به تازگی اشتراک‌گذاری عکس‌ها به همراه یک فایل صوتی یا موزیکی که در پس زمینه آن اجرا می‌شود به شدت محبوب شده است. ما در این مقاله قصد داریم که چگونگی انجام این عمل و اضافه کردن فایل صوتی یا موزیک به عکس و اشتراک‌گذاری آن در اپلیکیشن اینستاگرام را خدمت شما عزیزان آموزش دهیم. بنابراین توصیه می‌کنیم که با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

اپلیکیشن Flipagram یکی از اپلیکیشن‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید فایل‌های صوتی یا اهنگ را به عکس‌های مورد نظرتان اضافه کرده و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. به منظور استفاده از این اپلیکیشن باید مراحل زیر را طی کنید.چطور روی عکس صدا بگذاریم

کاملا مشخص است که در قدم نخست باید اپلیکیشن Flipagram را دانلود و بر روی دستگاه هوشمند خود نصب کنید. اگر دستگاه شما مانند گوشی ما یک محصول آی او اسی است، وارد اپ استور (App Store) شده و نام اپلیکیشن Flipagram را جستجو کنید. سپس آن را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب نمایید. (برای دانلود برنامه Flipagram می‌توانید به انتهای همین مطلب مراجعه کنید و از باکس دانلود، این برنامه را دانلود نمایید).

بیشتر بخوانید: تعمیرات ایفون

پس از نصب اپلیکیشن Flipagram وارد منوی اپلیکیشن‌های دستگاه شده و آن را اجرا کنید. با اجرای اپلیکیشن Flipagram، صفحه‌ای پیش رویتان نمایان می‌شود که خوشامدگویی را به همراه دارد. در این بخش گزینه “Start” را انتخاب کنید.

در این مرحله باید تصویر یا همان عکس مورد نظر که قصد اشتراک‌گذاری آن را دارید انتخاب شود. این فایل می‌تواند از بخش‌هایی همچون حافظه دستگاه و بخش گالری، حساب اینستاگرام و حساب فیسبوک انتخاب شود. در این آموزش ما قصد داریم که یکی از تصاویر حساب کاربر فیسبوک خود را به فایل صوتی مجهز کرده و در اینستاگرام اشتراک‌گذاری کنیم. بنابراین گزینه “Facebook” را انتخاب می‌کنیم.
دقت داشته باشید که پس از انتخاب هر یک از دو گزینه “Facebook” یا “Instagram” باید مشخصات حساب کاربری خود را وارد کرده و لاگین نمایید. در این مقاله از توضیح دادن این بخش صرف نظر شده است. اگر در رابطه با آن سوالی داشتید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

حال باید تصویر مورد نظرتان را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که اگر یک عکس را انتخاب کنید، این عکس به تنهایی برای مدت زمان 15 ثانیه در اپلیکیشن اینستاگرام نمایش داده می‌شود و فایل موزیکی به همراه آن اجرا خواهد شد. شما در این مرحله می‌توانید چندین عکس را انتخاب نموده و یک اسلایدشو موزیکال را تولید کند. بنابراین انتخاب یک عکس یا تعداد بیشتر کاملا سلیقه‌ای بوده و به شما بستگی دارد.

با انتخاب گزینه “Edit” می‌توانید ویرایش‌های خاصی را بر روی تصویر مورد نظرتان اعمال کنید.

پس از انجام ویرایش‌های مورد نظر گزینه “Nextگ را انتخاب کنید. همانطور که در تصویر فوق مشخص شده، این گزینه در بخش فوقانی و سمت راست پنجره صفحه نمایش واقع شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

با انتخاب گزینه “Music” می‌توانید به فایل تصویری یا فایل‌های تصویری مورد نظرتان موزیک اضافه کنید. با انتخاب گزینه “Music” دو آپشن مختلف نمایان می‌شود. گزینه با عنوان “Find Music” این اجاره را می‌دهد که از موزیک‌ها و فایل‌های صوتی ذخیره شده در اپلیکیشن Flipagram استفاده کنید و گزینه “My Music” هم این اجازه را می‌دهد که از فایل‌های صوتی یا موزیک‌های ذخیره شده در دستگاه خود استفاده نمایید. دقت داشته باشید که تنها 15 ثانیه از فایل صوتی مورد نظرتان پخش می‌شود.

حال با استفاده از گزینه “Preview” می‌توانید نسخه پیش نمایش اسلایدشو یا فایل میکس شده خود را اجرا و مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی Note 20 سامسونگ – N980 | موبایل کمک

پس از اتمام ساخت فایل مورد نظرتان گزینه “Next” را انتخاب کنید و اپلیکیشن اینستاگرام را در لیست اپلیکیشن‌های ارائه شده انتخاب کنید.

در این مرحله می‌توانید فیلترهای خاصی را بر روی فایل مورد نظرتان اعمال کنید.

حال می‌توانید برای فایل مورد نظرتان توضیحات، هشتگ و … تعیین کنید. همچنین امکان اشتراک‌گذاری مستقیم فایل مورد نظر در سایر شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر، فیسبوک و … هم موجود خواهد بود.

با انتخاب گزینه “Share” فایل مورد نظرتان در حساب کاربری اینستاگرام شما بارگذاری می‌شود و سایر دوستان . فالوورهای شما قادر به مشاهده آن خواهند بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی اپل واچ

در این روش از اپلیکیشن دیگری با عنوان “SoundTracking” استفاده می‌کنیم. این اپلیکیشن کاربردی هم به سادگی قابلیت اضافه کردن فایل صوتی یا موزیک به تصاویر مورد نظرتان را می‌دهد. برای استفاده از اپلیکیشن SoundTracking مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا باید اپلیکیشن SoundTracking را دانلود و بر روی دستگاهتان نصب کنید. اگر دستگاه شما مانند گوشی هوشمند ما یک محصول اندرویدی است، وارد بخش گوگل پلی استور (Google Play Store) شده و نام اپلیکیشن SoundTracking را در آن جستجو نمایید. پس از یافتن اپلیکیشن مورد نظر نسبت به دانلود و نصب آن وارد عمل شوید.

پس از نصب اپلیکیشن SoundTracking، آن را اجرا کنید. حال نیاز است که وارد حساب کاربری خود شوید. این امر با استفاده از آدرس ایمیل یا پروفایل فیسبوک، توییتر و Foursquare قابل انجام است. اگر قصد دارید که حساب کاربری اختصاصی برای اپلیکیشن SoundTracking بسازید، گزینه “Sign in with your email address” را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون SE 2020

چطور روی عکس صدا بگذاریم

حال باید در اپلیکیشن SoundTracking فایل صوتی را جستجو کنید که قصد دارید آن را به تصویر مورد نظرتان اضافه نمایید. اپلیکیشن SoundTracking دارای دیتابیس عظیمی است که دسترسی به فایل‌های صوتی متنوعی را امکان‌پذیر می‌کند.

پس از انتخاب فایل صوتی یا موزیک مورد نظرتان باید فایل تصویری مورد نظرتان را انتخاب کنید تا اپلیکیشن SoundTracking آن فایل را با فایل صوتی انتخاب همگام‌سازی کند. در این مرحله می‌توانید از تصاویر ذخیره شده در حافظه دستگاه و یا تصاویر حساب کاربری اینستاگرام خود استفاده کرده و حتی سریعا به ضبط یک تصویر جدید از طریق دوربین دستگاه و ادغام آن با فایل صوتی انتخاب شده بپردازید.

حال کافیست که آیکون “Share” نمایش داده شده در تصویر فوق را انتخاب کرده و از لیست موجود گزینه “Instagram” را انتخاب نمایید. در صورتی که طی انجام هر یک از مراحل شرح داده شده دچار مشکل شدید و یا سوالی برایتان ایجاد شد، می‌توانید از طریق شماره‌های ضمیمه شده با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت قاب و شاسی iPhone 7 Plus

قیمت ال سی دی سامسونگ C5

Samsung J4 Core قطعات گوشی

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

اهنگ روی ویدئوهم میشه گذاشت

لطفا یک اپلیکیشن معرفی کنید من میخوام یک اهنگ رو بروی یک عکس بزارم چه آپی هست که این کار رو انجام می ده. متشکرم راهنمایی بفرمایید

youcut video editor حالشو ببر

سلام وقت بخیر
دوست گرامى اینکه پولى هستش. من یک نرم افزار فرى میخوام که بشه موزیک روى تصویر گذاشت آیا هست یا نه ؟
پیشاپیش ممنونم از زحمات و راهنمایی شما

آره هست
توی گوگل کروم دانلود کن از سایت ها و نسخه ی پروفشنال رو دانلود کن.

سلام
ممنون بابت توضیحات کاملتون درباره ارسال فایل صوتی همراه عکس در اینستاگرام.
سوالی که من دارم اینه که چطور این فایل های صوتی رو از اینستاگرام میتونیم دانلود کنیم چون غالبا فقط عکس ها ذخیره میشه

خود اینستاگرام این امکان رو نداره، اما میتونی با نصب نرم افزارهای زیر به جای اینستاگرام، هر چی بخوای دانلود کنی.
۱: OGInsta+
۲:ultera instagram
۳…

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

اگر می‌خواهید به عکس‌های خود متن، موسیقی و صدای ضبط شده اضافه کنید و آنها را در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر و بسیاری دیگر به اشتراک بگذارید نرم‌افزار Text2Pic انتخابی فوق العاده برای شما خواهد بود.

جام جم کلیک: برای استفاده از این نرم‌افزار شما می‌توانید پس از انتخاب عکس از کتابخانه تلفن همراه خود یک موسیقی انتخاب کنید یا اینکه صدای خودتان را ضبط کرده و قسمتی از آن را انتخاب کرده و به عکس اضافه کنید.

اضافه کردن، به‌روز رسانی و حذف متن، مجموعه‌ای عظیم از قالب‌های آماده، ایجاد قالب شخصی از گالری عکس‌ها یا دوربین تلفن همراه، استفاده از فونت‌های بسیار زیبا برای سفارشی کردن متن، امکان حرکت، چرخش، انتخاب فونت، رنگ، اندازه، سایه و دیگر موارد مربوط به متن، استفاده از جلوه‌های ویژه مختلف برای زیباتر شدن عکس‌ها، افزودن موسیقی و به اشتراک گذاشتن تصاویر خود در شبکه‌های اجتماعی از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار است.

دانلود رایگان نرم افزار Text2Pic برای iOS

چطور روی عکس صدا بگذاریم

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

موضوع دیدار هیات طالبان با مقامات جمهوری اسلامی از منظرهای مختلفی قابل بررسی است. شاید ریشه اصلی این مساله به روابط بین طالبان و آمریکا برگردد.

کد یا شناسه شهاب همان شناسه‌ای است که بانک‌ها مشتری را از طریق آن شناسایی می‌کنند،یعنی برای اشخاص حقیقی کد ملی، اشخاص حقوقی شناسه ملی و برای اتباع خارجی همان شماره فراگیر اتباع خارجی است.

سیاست‌های فرانسه طی سال‌های گذشته تابعی از سازوکارهای دیپلماسی اجبار،‌ همکاری‌های حقوقی و فشارهای سیاسی علیه ایران بوده است.

گفت‌وگو با فریبامتخصص، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون

گزارش جام‌جم از تولید جدیدترین سریال ماورائی تلویزیون که بعد از مدت‌ها قرار است روی آنتن برود


سفیر پیشین ایران در افغانستان:

بیماری‌‌های قابل انتقال از راه تماس جنسی حتی می‌تواند منجر به ناباروری شود

اگر از بیت‌کوین، ارزش آن، قوانین خرید و فروش و جزئیات دیگر آن خبر ندارید، این گزارش را بخوانید

انتشار اخبار تایید نشده درباره حذف غربالگری اجباری با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شد



تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها



آموزش گذاشتن آهنگ روی عکس در موبایل اندروید


 

چطور روی عکس صدا بگذاریم


 



 


 

قرار دادن یک آهنگ یا صدا روی فیلم باعث زیبا شدن آن میشود. تصور کنید یک اسلایدشو از عکس های خود دارید. شما میتوانید با قرار دادن یک آهنگ روی آن به زیبایی آن بیفزایید.


 

برای این کار باید از نرم افزار های ویرایش فیلم استفاده کنید.


 

در این مطلب آموزش گذاشتن آهنگ روی عکس در موبایل اندروید را برای شما آماده کرده ایم.


 

AndroVid Pro نام یکی از برترین نرم افزار های ویرایش فیلم در اندروید است.


 

با استفاده از لینک زیر این نرم افزار را دانلود و نصب کنید.


 


دانلود نرم افزار AndroVid Pro


 


 


حال وارد نرم افزار شوید.


 

در میانه تصویر دو روش برای بارگذاری فیلم دارید. روش اول از طریق دوربین و روش دوم انتخاب از گالری است.


 


فیلم مورد نظرتان را بارگذاری کنید.


 

حال در پایین تصویر از ابزار های موجود برای ویرایش فیلم روی علامت بلندگو کلیک کنید.


 



 


 

حال آهنگ مورد نظرتان را برای اسلایدشو انتخاب کنید


 

پس از ایجاد تغییرات میتوانید با استفاده از گزینه Save فیلم را ذخیره کنید.


 

اگر تصاویر شما به صورت اسلایدشو نیست میتوانید از داخل همین نرم افزار و با استفاده از دکمه دوربین عکاسی تصاویر خود را انتخاب کنید و از آنها یک اسلایدشو بسازید.


 


 

چطور روی عکس صدا بگذاریم


سایر مقالات مربوط به اندروید


 سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (3)

ببخشید چطور میشه فقط روی یک عکس آهنگ بگذاریم؟


 


سرزمین دانلود:


مشکلی نیست. فقط یک عکس را انتخاب کنید.


چطوری فقط رو یه دونه عکس آهنگ بزاریم

سلام ممنون از زحماتتون… ببخشید چه جوری میشه روی فقط یک عکس صدا رو اضافه کنم… یعنی جوری که همون یک عکس برای کل صوت ضبط شده ام زمینه قرار بگیره و تبدیل به کلیپ بشه


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

محبوبیت رو به بالا اینستاگرام به خصوص در ایران باعث شده هر فردی از قشر خاصی از این برنامه بسیار پرطرفدار استفاده کند. چه آن کسی که برای بالا بردن فروش محصولاتش پیچ باز میکند و یا آن کسی که پیچ شخصی باز کرده و عکس‌های شخصی خودش را در این برنامه آپلود میکند. خود اینستاگرام هم با دادن آپدیت‌های بسیار جالب و پر کاربرد باعث افزایش روز افزون کاربرانش شده است. در اواخر سال گذشته نیز اینستاگرام آپدیتی با عنوان بخش استوری یا همان داستان‌ها داد که مورد توجه کاربران اینستاگرام نیز قرار گرفت و بخش اعظم کاربران این اپیلیکشن از این ویژگی استفاده میکنند. در واقع شما در این بخش می توانید از یک متن ساده گرفته تا یک ویدیو را آماده و انتشار دهید. ما در این پست می خواهیم آموزش ” گذاشتن آهنگ روی عکس در استوری اینستاگرام ”  را برایتان آموزش دهیم.

فهرست

البته شما میتوانید از برنامه‌های دیگری چون فلیپگرام نیز استفاده کنید که ما آخرین نسخه این برنامه را برای شما آماده دانلود کرده ایم.اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد. یکی از این اپلیکیشن‌ها pixgram است. که میتوانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید.

جدیدترین الگوریتم های اینستاگرام برای قرارگیری پست‌ها و استوری‌ها در اکسپلوور

نگران نشوید گوشی یا اینستاگرام شما دچار مشکل نشده است. بلکه قابلیت موزیک اینستاگرام بصورت آزمایش برای کشورهای انگلیس، استرالیا، سوئد، آلمان، فرانسه، نیوزیلند و آمریکا فعال شده است.شما با تغییر موقعیت گوشی تان بر روی کشورهای مذکور میتوانید از این قابلیت استفاده کنید.– برای اینکار میبایست ابتدا اینستاگرام خود را از نصب خارج کنید.– موقعیت گوشی خود را بر روی یکی از موقعیت‌های فوق قرار دهید.– فیلتر شکن را روشن نمایید.– وارد گوگل پلی شوید و مجدد اینستاگرام را نصب نمایید.– دقت کنید از این به بعد هر زمان خواستید از قابلیت موزیک اینستاگرام استفاده کنید، قبل از ورود به اینستاگرام فیلتر شکن خود را روشن نمایید.چطور روی عکس صدا بگذاریم

به این علت است که در منطقه شما هنوز این قابلیت فعال نشده است. برای حل این مشکل میبایست از روشی که در بالا گفته شد استفاده کنید.

قطعا استفاده از استوری برای هر کاربر اینستاگرام دلچسب بوده و از این رو ما این نرم افزارهای اندرویدی را برای شما معرفی کردیم تا داستان‌های مناسبی برای بخش استوری خود آماده و منتشر کنید. اگر صادقانه بگوییم بخش استوری اینستاگرام رنگ تازه ای به خود اینستاگرام بخشیده این بخش پتانسیلی بالایی دارد به گونه ای که هر شخصی میتواند زندگی خود را برای فالوورهایش داستان کند و چه آن شخصی که اتفاقات روزانه خود را منتشر میکند و یا آن شخصی که قصد فروش محصولات خود را دارد از این امکان استفاده می کند. همه ی این‌ها نشانگر ارزش بالای این قسمت اینستاگرام می باشد؛ پس شما هم از این امکان استفاده کنید و در صورت لزوم آهنگ مد نظرتون رو بر روی عکس خودتون جاگذاری و منتشر کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد، در این مقاله تمامی موارد به صورت کامل بیان شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید سایر مقالات ما را در سایت اینبو مطالعه کنید و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها از ما بپرسید.

می‌توان گفت انتشار پست، اصلی‌ترین فعالیت هر فردی در اینستاگرام است. اگر می‌خواهید در اینستاگرام فعالیت داشته باشید، باید قبل از هرچیزی نحوه‌ی گذاشتن پست را یاد بگیرید. با این که انتشار پست فرآیند ساده‌ای است، اما ممکن است برای کاربرانی که به تازگی عضو اینستاگرام…

اگر شما هم در بین فالوورهایتان در اینستاگرام با پیج هایی مواجه شده اید که نه نام مشخصی دارند، نه عکس پروفایلشان مشخص است و نه محتوای خاصی منتشر کرده اند، احتمالا با یک پیج فیک طرف هستید! بر اساس آخرین آمارها، تقریبا یکی از هر 20 اکانت موجود در اینستاگرام، فیک است. اما…

فالوور فیک چیست؟ به طور خلاصه ، می‌توان گفت به حساب های کاربری که به صورت غیرواقعی در اینستاگرام وجود دارند و فاقد هویت هستند، فالوور فیک گفته می‌شود. همان طور که می دانید، برای حضور در اینستاگرام، اول باید برای خودتان حساب کاربری باز کنید. برای این کار لازم است نام…

درباره ما

فرم ثبت شکایات

تماس

سوالات متداول

قوانین سایت

ایمیل: info[at]inbo[dot]ir

تماس با اینبو: 02128421956

تلفن پشتیبانی : 04135256042

کپی رایت 2020 – تمامی حقوق متعلق به اینبو میباشد.

اینستاگرام در آخرین بروزرسانی خود قابلیت افزودن موزیک را به بخش استوری اضافه نموده است. این ابزار قطعا در جذاب تر کردن استوری های اینستاگرام و به تبع افزایش فالوور در اینستاگرام تاثیر بسزایی خواهد داشت. پیش از این سوال بسیاری از کاربران این بود که چگونه در استوری اینستاگرام آهنگ بگذاریم. در این مطلب از میزبان فا مگ می خواهیم به آموزش قرار دادن موزیک در استوری اینستاگرام بپردازیم.

استوری اینستاگرام در جذب و افزایش فالوور اینستاگرام تاثیر به سزایی دارد. به همین خاطر است که اینستاگرام با افزودن ابزار و امکانات جدیدتر به استوری کاربران را به استفاده بیشتر از این قابلیت جذاب ترغیب می کند. پخش موسیقی در استوری اینستاگرام قطعا می تواند استوری ها را برای مخاطبین جذاب تر نماید و در نهایت بازخورد بهتری دریافت کنید.

افزودن موزیک به استوری اینستاگرام یکی از ابزارهایی است که در تولید محتوای حرفه ای و جذاب و افزایش فالوور به افراد به ویژه بلاگرها، اینفلوئنسرها و حتی کسب وکارها کمک زیادی می کند.

چند روش برای افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام وجود دارد:

چطور روی عکس صدا بگذاریم

اگر جزء کاربران حرفه ای اینستاگرام هستید باید از تمام ابزارها و امکاناتی که هر روز در آپدیت های این اپلیکیشن کاربردی ارائه می شوند آگاه شوید. در این صورت می توانید اقدام به تولید محتوای قدرتمند کنید.

حتما می پپرسید قابلیت هندزفری اینستاگرام چیست؟ قدیمی ترین روشی که کاربران اینستاگرام از آن برای ضبط صدای در حال پخش همراه ضبط ویدیوی استوری اینستاگرام استفاده می کنند ابزار HANDS-FREE اینستاگرام است.

با استفاده از قابلیت هندزفری اینستاگرام می توانید بدون نیاز به نگه داشتن انگشت اقدام به ضبط ویدیو استوری اینستاگرام کنید. این ابزار صداهای در حال پخش را نیز ضبط می کند. برای شروع کار مراحل زیر را دنبال کنید:

قابلیت HANDS-FREE اینستاگرام یکی از ساده ترین روش های افزودن موسیقی به استوری های اینستاگرام به شمار می رود اما این ابزار علاوه بر صدای موزیک صداهای محیط اطراف را هم ضبط می کند.

ابزار MUSIC استوری اینستاگرام در ژوئن سال 2018 به بخش ابزارهای استوری اینستاگرام اضافه شد. این ابزار امکان پخش موسیقی در استوری اینستاگرام را برای کاربران فراهم می کند. اما ممکن است در کشوری باشید که از آن پشتیبانی نمی کند. بنابراین همه کاربران به آن دسترسی ندارند. در ادامه به نحوه گذاشتن آهنگ در استوری با این شیوه می پردازیم:

به منظور افزودن موزیک در استوری اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید.

❌ اگر به آیکون music دسترسی دارید می توانید از آن برای انواع استوری اینستاگرام استفاده نمایید. اما اگر به این ابزار دسترسی ندارید نگران نباشید. به شما روش های دیگری را برای افزودن موزیک به استوری اینستاگرام آموزش می دهیم.

اگر به ابزار MUSIC استوری اینستاگرام دسترسی ندارید می توانید از برنامه های شخص ثالث برای تولید یک ویدیو با موزیک دلخواه خود استفاده نمایید.

⚫🔴 نکته: در هنگام اشتراک گذاری استوری می توانید نماد sound on را روی صفحه قرار دهید و از این طریق به مخاطبین خود اعلام کنید استوری شما دارای صداست. (برای افزودن این نماد روی آیکن استیکر کلیک کنید و sound on را جستجو کنید.)

وقتی که در حال مشاهده یک استوری فیلم یا عکس همراه با صدا هستید، صدای استوری در حالت پیش فرض خاموش است. به منظور پخش صدا می توانید روی استوری ضربه بزنید و یا از دکمه های ولوم گوشی تلفن خود استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم برای جذاب تر شدن استوری از قابلیت درج لینک در استوری ایسنتاگرام نیز استفاده کنید. چرا که موجب افزایش بهره وری و تعامل با کاربر خواهد شد. همچنین می توانید تمام نکات کلیدی که موجب جذاب تر شدن استوری های شما خواهند شد را در لینک زیر مشاهده کنید. 😍

آموزش رایگان نکات استوری اینستاگرام

در این آموزش از میزبان فا مگ نحوه اضافه كردن آهنگ به استوري اينستاگرام را با چند روش ساده یاد می گیریم. اگر به دنبال روشی برای جذاب تر کردن استوری های خود و به دنبال آن افزایش فالوور در اینستاگرام می گردید حتما از قابلیت افزودن موزیک به استوری اینستاگرام غافل نشوید. در صورتی که شما هم روشی را برای افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام می شناسید در بخش نظرات به ما معرفی کنید.

سلام. من اینستاگرامم رو هم دانلود کردم باز به موزیک دسترسی ندارم! چرا؟

سلام روزبخیر؛
بررسی کنید آخرین نسخه اپلیکشن رو نصب کرده باشید و یکبار این مراحل رو با برنامه های تغییر آیپی هم تست کنید.

خوب بود مطلبتون…دمتون گرم مستفیذ شدم

خیلی مفید بود ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام در برخی موارد برای ایجاد حساب تجاری میخواد که به صفحه ف…

من ربات نیستم چرا پیج من رف روهوا🤬…

سلام دوست عزیز احتمالا فایل رو به درستی دانلود نکردید…

سلام برای من اکسترکت نمیشه میزنه نو فایل چکار کنم؟…

سلام دوست عزیز گواهینامه بین المللی یا مدرک ترجمه شده معتبر…

سلام در برخی موارد برای ایجاد حساب تجاری میخواد که به صفحه ف…

من ربات نیستم چرا پیج من رف روهوا🤬…

چطور روی عکس صدا بگذاریم

سلام دوست عزیز احتمالا فایل رو به درستی دانلود نکردید…

سلام برای من اکسترکت نمیشه میزنه نو فایل چکار کنم؟…

سلام دوست عزیز گواهینامه بین المللی یا مدرک ترجمه شده معتبر…

برنامه های ویرایش ویدیو فراوانی وجود دارد که ما همیشه سعی میکنیم بهترین های آنها را خدمت شما دوستان عزیز معرفی کنیم و در این مطلب قصد داریم به آموزش ساخت کلیپ با برنامه اینشات – قرار دادن آهنگ روی عکس در گوشی با برنامه اینشات InShot بپردازیم . در ادامه با ما همراه باشید.

برای دانلود برنامه InShot میتوانید از لینک دانلود نسخه پرو از فارسروید  استفاده کنید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با نحوه ساخت کلیپ و ساخت الایدشو با موزیک دلخواه در اندروید مبحث آموزش ساخت کلیپ از عکس با موزیک دلخواه با برنامه ویوا ویدیو را مطالعه نمایید.

 

چطور روی عکس صدا بگذاریم

۱. پس از نصب و اجرا برنامه بخش Video را بزنید.

۲. سپس عکس های مورد نظر را از بخش Photo انتخاب کنید.

پس از ورود به بخش ویرایشگر با گزینه های زیر رو برو خواهید شد :

۳. با انتخاب هر عکس نیز میتوانید تغییرات لازم را به صورت جدا روی آن اعمال کنید.

۴. در بخش استیکر میتوانید با استفاده از آیکون افزودن عکس، یک تصویر یا واترمارک به کلیپ اضافه کنید.

۵. با انتخاب گزینه Text میتوانید متن های ساده یا متحرک اضافه کنید.

کاربرد سایر گزینه ها :

Speed : افزایش سرعت پخش ویدیو و اضافه کردن زمان پخش تصاویر

Background : اضافه کردن پس زمینه به تصاویر با نسبت تصویر نامشخص

Crop : برش تصویر در اندازه های استاندارد

Rotate : چرخش تصویر

Flip : حالت آینه

 

منبع

برچسب : برنامه اندروبد تبدیل عکس به فیلم در گوشی ساخت اسلایدشو در گوشی با آهنگ دلخواه ویرایش عکس در گوشی

ما در تازه‌کار سعی بر این داریم تا آموزش‌های ساده و کاربردی را برای افرادی که به تازگی وارد دنیای فناوری می‌شوند، ارائه کنیم.

چجوری دانلود کنم 🤒🤕😡

چجور فونت دانلود کنم

سلام من این سایت هارو برای فونت میشناسم که میتونین استفاده کنین
گوگل – چندتا سایت برای فونت~-~🤿🧡
ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ
~ Coolfont.org – lgfonts.io
این دوتا سایت برای متن های انگلیسی فونت های خیلی جذابی دارن، فقط کافیه متن موردنظرتونو تایپ کنین و هرکدوم از فونت هارو که خواستین، کپی کنین🐡🌥

~ Coolsymbol.com
این سایت کلی سیمبل جذاب داره که میتونین به اسم یا بیو اضافه کنین🐁☘

~ Copypastekon.ir
این سایت از متن های فارسی هم پشتیبانی میکنه “ࡅߺ߲ܣߊ‌‌ܝ‌” متن رو بنویسین و هر تغییری که میخواین روش انجام بدین و کپی کنین🦥🧷

~ Instafont.io
این سایت هم برای متن های انگلیسی فونت های جالبی داره⭒-⭒🍒🌎

حق نشر برای گروه تازه‌کار محفوظ می‌باشد

ما در تازه‌کار سعی بر این داریم تا آموزش‌های ساده و کاربردی را برای افرادی که به تازگی وارد دنیای فناوری می‌شوند، ارائه کنیم.


آموزش ساده ترین روش های تبدیل فیلم و ویدئو به mp3 (آهنگ)

Downloads-icon

چطور روی عکس صدا بگذاریم
چطور روی عکس صدا بگذاریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *