چطور سرعت شاد را زیاد کنیم

 
helpkade
چطور سرعت شاد را زیاد کنیم
چطور سرعت شاد را زیاد کنیم

صفحه اصلی / مدارس / رفع مشکل کند بودن برنامه شاد

جهت مشاوره در زمینه رفع مشکل کند بودن برنامه شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

چطور سرعت شاد را زیاد کنیم

با توجه به اعتراضات بیشمار والدین و دانش آموزان و حتی معلم های عزیز در ارتباط با کند بودن برنامه شاد، بر آن شدیم تا دلایل کند بودن و سرعت کم این برنامه را بررسی نموده و برای افزایش سرعت و رفع مشکل کند بودن برنامه شاد راه کار هایی ارائه نماییم. در این مقاله با ما همراه باشید.

سر فصل ها

کند بودن یک برنامه در سراسر دنیا می تواند دلایل بیشماری داشته باشد چه برسد به آن که این برنامه در ایران برنامه نویسی شده باشد و سرور آن در ایران باشد! برنامه های ایرانی به دلیل بودجه کم برنامه نویسی و نداشتن سروری قدرتمند با پهنای باند زیاد، اکثرا دارای سرعت کمتری نسبت به نمونه های خارجی می باشند. برنامه شاد نیز از این دسته مستثنی نیست. در این بخش دلایل کند بودن شبکه شاد را نام برده و برای رفع مشکل کند بودن برنامه شاد، راه کار هایی ارائه می دهیم.

حدود 10 میلیون دانش آموز در شاد عضو هستند و از این برنامه برای درس خواندن و شرکت در کلاس ها و ارسال تکالیف درسی خود استفاده می نمایند که همگی از کند بودن شبکه شاد شکایت دارند. یکی از دلایل کند بودن برنامه شاد این است که این برنامه سرور قوی و قدرتمندی در ایران ندارد و به همین دلیل توانایی پذیرش این همه کاربر به صورت یک جا را نخواهد داشت. همین امر سبب می شود سرعت اپلیکیشن شاد به شدت پایین آمده و کند باشد و گاها باعث خروج و پرت شدن ناگهانی کاربر از برنامه شود.

راه حل: برای رفع مشکل کند بودن برنامه شاد کاری از دست کاربران بر نمی آید و تنها برنامه نویسان و سازندگان این برنامه می توانند با ارتقاء دادن سرور و رفع مشکلات برنامه نویسی آن، سرعت آن را افزایش دهند.

در ایران ورود آی پی (IP) خارجی ( غیر ایرانی ) به برنامه ها و سایت های داخلی ممنوع است و در مواردی که این کار مانعی ندارد نیز سرعت برنامه یا سایت مورد نظر در هنگام ورود و استفاده، بسیار کند می شود.  استفاده از فیلترشکن یا وی پی ان به دلیل تغییر آی پی شما می تواند به شدت سرعت شما در سایت ها و برنامه داخلی مانند نرم افزار شاد را کند نماید.

راه حل: برای رفع مشکل کند بودن اپلیکیشن شاد، در هنگام ورود به برنامه فیلترشکن خود را خاموش نموده و سپس نسبت به ورود به برنامه شاد اقدام نمایید.

یکی از دلایلی که سرعت ورود شما به شاد و استفاده از امکانات این برنامه را کاهش می دهد می تواند سرعت کم اینترنت شما باشد. در صورتی که سرعت برنامه شاد بسیار کند باشد، این امکان وجود دارد که سرعت کلی اینترنت شما مشکل پیدا کرده باشد.

راه حل: با شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت خود تماس بگیرید و مشکل خود را بگویید. در صورتی که ایراد از سمت آن ها باشد یا این که مودم یا سیم کارتتان خرابی داشته باشد، آن ها برای رفع مشکل کند بودن برنامه شاد شما اقدام می نمایند.

هنگام استفاده از مرورگر Opera آی پی شما تغییر کرده و به آی پی خارج از ایران تبدیل می شود. همین امر سبب می شود که همانند مشکل استفاده از فیلترشکن، سرعت شما کند شود. افرادی که از نسخه تحت وب اپلیکیشن شاد استفاده می نمایید دچار مشکل کند بودن شبکه شاد می شوند.

راه حل: برای رفع مشکل کند بودن برنامه شاد خود می توانید از مرورگر های دیگری مانند Chrome و fire fox برای ورود به نسخه تحت وب برنامه شاد بدون کند شدن سرعت استفاده نمایید.

نرم افزار شاد به تازگی برنامه نویسی شده و در دسترس عموم قرار کرقته است و هنوز یک سال نیز عمر مفید ندارد، بنابراین واضح است که مشکلات بسیاری مانند کند بودن سرعت و یا خارج شدن ناگهانی از برنامه شاد برایتان به وجود بیاید.

راه حل: برای رفع مشکل کند بودن برنامه شاد کمی صبر کنید تا سازندگان این برنامه با کمک آزمون و خطا و تجربه های بیشتر، نسبت به رفع مشکلات آن اقدام نمایند. همان طور که ورژن دومی که از اپلیکیشن شاد در دسترس قرار گرفت، بهتر از ورژن و نسخه قبلی آن بود، احتمالا در نسخه های بعدی آن نیز مشکلات این نسخه مانند کند بودن سرعت برنامه شاد، حل خواهد شد.

برنامه شاد که به علت کند بودن و سرعت کم آن شکایات و اعتراضات بسیاری را کسب کرده است، قابلیتی برای افزایش سرعت و رفع مشکل کند بودن شاد دارد که در ادامه به آن می پردازیم. این تکنیک برای حل مشکلات نرم افزار شاد برای بارگزاری سریع ‌تر و آسان فیلم ‌ها توسط معلمان عزیز و دانلود سریع‌تر و آسان آن توسط دانش‌آموزان می باشد. با انجام یک سری تنظیمات در نرم افزار شاد خود می توانید سرعت این برنامه را افزایش دهید.

جمع بندی

در این مقاله راجع به رفع مشکل کند بودن سرعت برنامه شاد صحبت کردیم و ضمن بررسی مشکلات و دلایل کند بودن این اپلیکیشن، راه حل رهایی از این مشکلات را نیز اعلام کردیم. در صورتی که راجع به دیگر مشکلات این نرم افزار دچار مشکل شدید، مقالات زیر را مطالعه نمایید.

دستور العمل های این مقاله را دنبال نمایید تا سرعت شما در شاد بیشتر شود.

بله اما سرعت شما کند تر می شود.

جهت مشاوره در زمینه رفع مشکل کند بودن برنامه شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سلام ، امیدوارم مطالب من براتون مفید بوده باشه.
خوشحال میشم نظرات و سوالاتتون رو تو قسمت دیدگاه ها بیان کنید.

ویزای طلایی امارات

نتایج آزمون دفتریاری ۹۹

راهنمای انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 99

مطالعه در روز بهتر است یا شب

صدای مشاوران با بهره گیری از بهترین و متخصص ترین مشاوران ، آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی و حضوری باشد. در صورت لزوم به شما پیشنهاد میکنیم تمامی سوالات خود در زمینه های مذکور را با مشاوران ما در میان بگذارید.مشاوران ما هرروزه از ساعت ۸ الی ۲۴ آماده پاسخگویی به شما عزیزان از سراسر ایران میباشند. در همین راستا شما قادر به به ارتباط با مشاوران ما خواهید بود.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611 تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

چطور سرعت شاد را زیاد کنیم

اگر سوالی دارید میتوانید در قسمت نظرات بپرسید

 

شبکه شاد به عنوان پیام رسان اصلی آموزش مجازی مدارس از اواخر سال 98 تاکنون مورد استفاده دانش آموزان و معلمان قرار گرفته است. این برنامه قابلیت های ویژه ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا کیفیت آموزش مجازی رو به بهتر شدن برود. با وجود آنکه امکانات برنامه شاد در به روز رسانی که اخیرا داشته است ، ارتقا یافته و بسیاری از مشکلات برنامه شاد قدیمی در شاد جدید رفع شده است ، اما همچنان شمار زیادی از کاربران با کندی و سرعت پایین این برنامه روبرو هستند. سرعت پایین شاد در بیشتر مواقع مربوط به مشکلات اینترنت و کندی اینترنت است اما دانش آموزان و معلمان می توانند با استفاده از چند راهکار ساده ، با سرعت بهتری از برنامه استفاده کنند. برای اطلاع از اینکه چگونه سرعت برنامه شاد را بالا ببریم ، ادامه مطلب را با دقت مطالعه کنید.

آنچه در این مطلب میخوانید :

از حدود 13 میلیون دانش آموز و معلم سراسر کشور بیش از 9 میلیون دانش آموز و معلم در برنامه شاد عضو هستند و با توجه به اینکه تعداد 9 میلیون نفر جمعیت زیادی است ، همین موضوع یکی از دلایل کندی برنامه شاد در بعضی مواقع است. در واقع زیاد بودن تعداد کاربران و استفاده زیاد از یک برنامه مخصوصا در ساعات خاصی از روز که بیشتر کلاس ها در این ساعات برگزار می شود و کاربران زیادی آنلاین هستند ، باعث سرعت پایین شاد می شود.

البته بعضی اوقات نیز مشکل وصل نشدن برنامه شاد و کندی آن ، مربوط به خود برنامه است که شما می توانید از طریق ارتباط با واحد پشتیبانی اپلیکیشن شاد ، موضوع را پیگیری و حل کنید.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و .. مواجه هستید ، می توانید از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

اگر در دانلود ویدیو های و فایل های آموزشی که در گروه ها و کانال های درسی ارسال می شوند ، مشکلی دارد و یا فایل ها دانلود نمی شوند ، این مشکل از بخش تنظیمات شاد قابل حل است. تنظیمات دانلود برنامه شاد به صورت پیشفرض 1000 کیلوبایت است یعنی شما نمی توانید بیشتر از 1000 کیلوبایت یا همان 1 مگابایت ، فایل یا فیلمی را دانلود کنید. اما اگر از قسمت تنظیمات شبکه ، محدودیت دانلود ها را افزایش دهید تا حداکثر حجم 50 مگابایت ، امکان دانلود در داخل برنامه را خواهید داشت.

برای افزایش محدودیت دانلود خودکار رسانه ها و حل مشکل ارسال فیلم در شاد یا مشکل ویس در شاد ، وارد تنظیمات برنامه شوید و سپس بر روی گزینه داده ها و ذخیره سازی ، کلیک کنید.

 

در این بخش 5 گزینه ویدیو ها ، فایل ها ، گیف ها و آهنگ ها را مشاهده می کنید. ما میخواهیم محدودیت دانلود ویدئو ها را افزایش دهیم پس وارد این بخش می شویم.

همانطور که میبینید محدویت حجم دانلود خودکار برنامه 1000 کیلوبایت است. برای افزایش دادن این محدودیت ، بخش آبی رنگ را تا انتها ببرید.

 

در تصویر زیر مشاهده می کنید که محدویت حجم دانلود خودکار برنامه تا 50 مگابایت افزایش یافته است یعنی شما می توانید فیلم یا فیلم هایی را حجم 50 مگابایت را دانلود کنید.

 

این مراحل را می توانید برای آهنگ ها ، تصاویر و گیف ها نیز انجام دهید و از این پس مشکلی در دانلود و یا ارسال فایل و ویدیو در برنامه شاد نخواهید داشت.

برای نصب برنامه شاد در گوشی تلفن همراه و یا تبلت خود تقریبا به 35 مگابایت حافظه داخلی نیاز است که البته پس از نصب برنامه نیز برای دانلود کردن فایل های آموزشی باید در گوشی شما به اندازه کافی حافظه وجود داشته باشد. پس اگر حافظه گوشی شما کم است ، برنامه های کم کاربرد را حذف کنید تا فضای کافی برای برنامه شاد ایجاد شود.

در هنگام استفاده از برنامه شاد ، تمام برنامه های گوشی را ببندید و به طور کامل از آنها خارج شوید. وقتی همزمان از چند برنامه استفاده می کنید ، بدون آنکه مشکل از برنامه شاد باشد ، گوشی به کندی عمل می کند و همین موضوع باعث می شود که سرعت شاد نیز پایین تر شود.

برای ورود به برنامه شاد ، باید فیلترشکن خاموش باشد زیرا این برنامه ، یک پیام رسان داخلی است و IP خارجی را شناسایی نمی کند. پس از خاموش کردن فیلترشکن ، حدود یک دقیقه صبر کنید و سپس وارد برنامه شاد شوید.

با تمام این توضیحات اگر مشکلتان رفع نشد ، در بخش نظرات سوالات خود را بپرسید تا شما را راهنمایی کنیم. در صورت تمایل برای دریافت راهنمایی بیشتر نیز می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور سرعت شاد را زیاد کنیم

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

با ثبت ایمیل خود از جدیدترین اخبار تحصیلی و تخفیفات ما با خبر شوید


مشاوره برنامه ریزی کنکورDownloads-icon


https://pasokhbama.com/wp-content/uploads/2020/03/01.tanhatarin_ashegh-www.pasokhbama.com_.mp3Downloads-icon

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!

افزایش سرعت اینترنت

 

در این مطلب پس از بررسی سرعت اینترنت به شما آموزش می‌دهیم چگونه سرعت آن را افزایش دهید.

چطور سرعت شاد را زیاد کنیم

سرعت اینترنت یکی از فاکتورهای مهم و تاثیر گذار دنیای ارتباطات است. هنگامی که نمی‌توانید از تمام توان اینترنت خود استفاده کنید سرعت آن کاهش پیدا می‌کنید. روش‌هایی برای افزایش سرعت اینترنت وجود دارد که ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

 

سرعت اصلی اینترنت 

سرعت اینترنت در گوشی

این که ما یک سرعت مشخص برای همه‌ی سرویس‌های اینترنت ارایه دهیم کار غیرممکنی است. سرعت اینترنت در اپراتورهای مختلف متفاوت است و این تفاوت برای نوع خدمات آن‌ها است. هرکسی برای یک سرعت مشخص پول پرداخت می‌کند و از دستگاه‌های مختلف برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کند. برای همین تخمین سرعت اینترنت دریافتی در دستگاه‌ها مختلف اشتباه است. عموما اینترنتی که از طریق کابل LAN به سیستم شما متصل است سرعت بیشتری نسبت به اینترنت بی‌سیم دارد. اما در ادامه متوسط سرعت اینترنت را بررسی می‌کنیم.

 

متوسط سرعت اینترنت تلفن‌همراه از 14 مگابیت در ثانیه تا 34 مگابیت در ثانیه است. بسته به محلی که در آن زندگی می کنید، سن گوشی شما و اینکه آیا دستگاهتان از استاندارد 4G LTE پشتیبانی می کند یا خیر، این مقدار تغییر می‌کند.

 

همه اینترنت‌های گوشی در مناطق روستایی سرعت کمتری را نشان می دهند، بدون تردید 80 درصد جمعیت در مناطق شهری زندگی می کنند. در اغلب موارد، اختلاف سرعت کمتر از 10 درصد است. با این حال، این اعداد تقریبی هستند؛ برخی از کاربران سرعت بیشتری و برخی سرعت کم‌تر را تجربه می‌کنند.

 

 

سرعت متوسط ​​پهنای باند

شبکه‌های اینترنت مدرن چه کابلی، فیبری یا DSL همچنان در حال افزایش سرعت اینترنت خود هستند. به طور معمول می‌توانید سرعت دانلود را در محدوده 50 مگابیت در ثانیه تا 150 مگابیت در ثانیه مشاهده کنید ولی سرعت آپلود آن بسیار کندتر است.

 

بررسی سرعت فعلی اینترنت

برای این که سرعت اینترنت خود را افزایش دهید ابتدا باید سرعت فعلی آن را بررسی نمایید. برای این کار سایت‌های بسیاری هستند. برای مثال سایت Speedtest یا SpeedOf.Me این کار را برای شما انجام می‌دهند.

در ادامه طرز کار این سایت ‌ها را مشاهده می‌کنید. 

ابتدا وارد سایت می‌شوید، سپس گزینه GO را کلیک می‌کنید. 

 

افزایش سرعت اینترنت گوشی

 

ابتدا سایت سرعت دانلود اینترنت شما را محاسبه می‌کند.

 

 برنامه افزایش سرعت اینترنت

 

سپس سرعت آپلود شما را نشان می‌دهد.

 

راه های افزایش سرعت اینترنت

 

در ادامه نیز در یک تصویر سرعت آپلود و دانلود شما را نشان می‌دهد.

 

 افزایش سرعت اینترنت موبایل

 

این روش برای باقی سایت‌‌ها نیز به همین شکل است.

 

چطور سرعت شاد را زیاد کنیم

افزایش سرعت اینترنت

افزایش سرعت اینترنت در تلفن‌همراه

برای افزایش سرعت اینترنت هنگامی که از تلفن‌همراه استفاده می‌کنید روش زیر را انجام دهید. این روش برای گوشی‌های اندرویدی است. با این روش‌ها جلوی افت سرعت اینترنت در گوشی خود را بگیرید.

 

1. نرم افزار هایی که بر روی گوشی خود نصب می کنید، به خصوص برنامه هایی که مستقیما به اینترنت متصل می شوند مانند مرورگر ها و شبکه های اجتماعی، به مرور زمان فایل هایی را در گوشی شما ایجاد می کنند که باعث می شود تا مقداری از اینترنت شما صرف فایل های ذخیره شده شود. برای حذف این فایل ها مراحل زیر را دنبال کنید:

تنظیمات – مدیریت برنامه‌ها – انتخاب برنامه مورد نظر – پاکسازی حافظه پنهان

 Settings – Application Manager – [Select an App] – Clear Cache

 

2. نرم افزار هایی که از آن ها استفاده نمی کنید را حذف کنید چون این نرم افزار ها پنهانی از اینترنت تغذیه می کنند و در صورت زیاد بود تعداد این برنامه ها، مصرف اینترنت شما را بالا می رود و باعث کند شدن سرعت می شوند. برای حذف برنامه ها مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا وارد قسمت Settings تنظیمات شوید.

 

 

از قسمت مدیریت برنامه‌ها Application Manager نرم‌افزار مورد نظر را انتخاب کنید.

 

 

برنامه را حذف (Uninstall ) کنید.

 

 

3. تبلیغات را مسدود کنید. به اجرا درآمدن این تبلیغات نیاز به اینترنت دارد و باعث می شود تا حجم اینترنت شما را مصرف کند. شما می توانید با استفاده از مرورگر های ضد تبلیغ، از اجرا شدن تبلیغات در صفحه مرورگر جلوگیری کنید و سرعت باز شدن صفحات را بالا ببرید. نرم افزارهایی مانند  Free adblocker Browser، Brave browser و Blokada برای این کار طراحی شده اند.

 

بالا بردن سرعت اینترنت در ویندوز

برای این کار دو روش به شما معرفی می‌کنیم. 

1. روش اول محدود کردن بروزرسانی‌های ویندوز است. آپدیت‌هایی که مایکروسافت برای ویندوز خود ارائه می‌دهد، میزان قابل توجهی از پهنای باند شبکه شما را اشغال کرده و باعث کاهش سرعت اینترنت می‌شود.

 

راه حل این مشکل، محدود کردن دریافت این بروز‌رسانی‌ها است. در ویندوز ۱۰، بروز‌رسانی به‌صورت پیش‌فرض انجام می‌شود. جهت اعمال تنظیمات لازم، در منو Start عبارت Update را تایپ کرده و گزینه Check for Updates را کلیک کنید.

 

به قسمت Update & Security بروید و گزینه Advanced options را انتخاب نمایید. در زیر قسمت Choose how updates are installed، گزینه Notify to schedule restart را انتخاب کنید. با اعمال این تغییر، آپدیت‌ها فقط در صورت تایید شما نصب می‌شوند. سپس بر روی Choose how updates are delivered کلیک کرده و گزینه موجود در این صفحه را در حالت خاموش (Off) قرار دهید. این عمل، سرعت دریافت آپدیت‌ها را محدود کرده و باعث بهبود سرعت اینترنت شما می‌شود.

 

2- روش دوم تغییر سرور DNS است. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

1- ابتدا کلیدهای پنجره و R را فشار دهید تا پنجره Run باز شود.

 

2-  ncpa.cpl را تایپ و  OK  را کلیک کنید.

 

 

3- در ادامه لیست کارت شبکه‌های شما نمایش داده خواهد شد.

 

 

کارت شبکه‌ای برای ما مهم است که از طریق آن به اینترنت متصل هستید. Ethernet یعنی کارت کابلی که علامت ضربدر روی آن یعنی کارت شبکه کابلی من به هیچ شبکه‌ای متصل نیست. سیستم از طریق کارت شبکه Wi-Fi به اینترنت متصل است.

 

4- روی کارت شبکه‌ی خود کلیک راست کنید و Properties را انتخاب کنید تا تنظیمات کارت شبکه مشاهده شود.

در این پنجره، مطابق تصویر زیر، روی Internet Protocol Version 4 کلیک و سپس روی دکمه Properties کلیک کنید.

 

 

۵- در این پنجره تنظیمات IP را مشاهده خواهید کرد.

 

 

Use the following SND server addresses را انتخاب کنید و آی‌پی‌های 8.8.8.8 و 4.2.2.4 را وارد کنید و سپس Ok را بزنید.

توجه: بالای این پنجره (سه فیلد بالای پنجره) را دستکاری نکنید.

 

اگر در اتصال اینترنت خود دچار مشکل شدید، می‌توانید مجددا به این صفحه وارد شده و گزینه Use DNS server address automatically را تیک بزنید تا تنظیمات به حال پیشین بازگردد.

 

منبع:yjc.ir

چند گام بالاتر


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه


مطمئن ترین درگاه خرید لپ تاپ های استوک


چنددقیقه ای بدون دردسر ماست سالم بساز!


لاکچری ترین نوع لمینت دندان


واسه همه چی جا هست!


بدون خجالت محصولات جنسی را آنلاین بخر


دریافت کارت تخفیف 20درصدی درمان


سینما رو به خونت بیار!


سریعترین راه یادگیری زبان انگلیسی


خرید ماست ساز پونته


جلوگیری از ورود هوای آلوده به خانه!


خرید دستگاه تصفیه آب با شرایط اقساطی


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت


قیمت امروز بلیط هواپیما به هرکجای ایران

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

کند بودن برنامه شاد و علت کند بودن برنامه شاد و نحوه افزایش سرعت آن و نامعتبر بودن اطلاعات در شاد و تحقیق درباره ی برنامه شاد و آموزش نصب برنامه شاد و ورود انلاین به برنامه شاد و انجام احراز هویت برنامه شاد و برنامه مدارس و سامانه شاد و برنامه شبکه شاد دانش اموزی و مشکل برنامه شاد و رفع مشکل برنامه شاد و چگونگی رفع مشکل برنامه شاد و shad app و کند بودن شاد را در نم نمک ببینید.

برنامه شاد بعد از شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مدارس ، بهترین راه حل برای رفع مشکل تعلیم و تدریس برای دانش آموزان بود که این روزها هم در حال استفاده توسط عموم دانش آموزان قرار دارد و تا میزان زیادی این مشکل را رفع کرده است. با این حال این برنامه عمر چندین ساله ندارد و به تازگی رونمایی شده است و به مرور زمان برخی از باگ ها و مشکلات آن رفع شده اند.

با این وجود این روزها باز هم شاهد برخی مشکلات در این برنامه هستیم که فرآیند تدریس را کمی آهسته کرده است و شاید حتی گاها کلا این برنامه مختل شود و امکان استفاده از قابلیت های اصلی آن مانند لایو و امثالهم به حداقل برسد. اما پاسخ دلیل کند بودن برنامه شاد و تمام این سوالات به دو دسته تقسیم می شود که باید حتما در مورد آن بیشتر بدانید که در ادامه این گزارش از بخش تکنولوزی نم نمک با رفع مشکلات برنامه شاد آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

همان گونه که می دانید این برنامه تنها برنامه در حال حاضر برای تدریس در کشور مورد استفاده قرار گرفته است و به همین دلیل تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان از این برنامه برای آموزش استفاده می کنند. به همین دلیل گاها ممکن است با اختلالاتی در این برنامه روبرو شوید که بیشتر به دلیل حضور تعداد زیادی از دانش آموزان می باشد که این مشکل دائمی نیست و موقت می باشد.

اما یکی دیگر از مشکلاتی که اکثر کاربران این برنامه آنرا گزارش داده اند ، کند بودن برنامه شاد در حین اجرای لایو می باشد که با کوچکترین قطعی ، تعداد زیادی از دانش آموزان نمی توانند درس آموزش داده شده را فرا بگیرند. با این حال این یک مشکل می باشد که امیدواریم هر چه زودتر برطرف شود تا یک برنامه بدون مشکل برای دانش آموزان و دبیران داشته باشیم.

چطور سرعت شاد را زیاد کنیم

توجه : اگر مشکلی در حین تدریس رخ داد و شما نتوانستید به خوبی از لایو برنامه شاد استفاده کنید ، می توانید با مراجعه به بخش «سرویس ها» ، از محتواهای آموزشی استفاده کنید تا مباحثی که مشکل برای شما رخ داد را با مطالعه جبران کنید.

اما همیشه دلیل کند بودن از جانب برنامه نیست و گاها ممکن است که از جانب خودمان باشد و این در حایل است که شاید اصلا در مورد آن اطلاعی نداشته باشیم. با این حال یک سری از عوامل هستند که شما باید برای رفع مشکل برنامه شاد آنها را مدنظر داشته باشید تا اگر با یک مشکل روبرو شدید ، حتما از طریق انجام دادن این موراد مطمئن شوید که آیا مشکل از جانب شما می باشد یا خیر؟! این موارد عبارتند از؛

از بزرگترین و اصلی ترین مشکلاتی که ممکن است برای شما در حین کار با برنامه شاد رخ دهد این است که شما قبل از وارد شدن به برنامه شاد فراموش کنید برنامه هایی مانند فیلترشکن و vpn را خاموش نمائید. با این حال از آنجاییکه برنامه شاد یک برنامه بومی می باشد و سرورهای آن در داخل کشور قرار دارند ، شما به سختی می توانید به سرورهای مربوطه متصل شوید.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این می باشد که قبل از اجرای برنامه شاد ، وارد برنامه vpn مربوطه شوید و اتصال را قطع کنید. سپس تمام برنامه های در حال اجرا را ببندید و وارد برنامه شاید شوید تا برنامه شاد بدون هر گونه مشکل و کندی برای شما اجرا شود.

این مورد بستگی به میزان رم گوشی یا تبلت شما دارد. اگر رم گوشی یا تبلت شما کمتر از 3 گیگابایت می باشد وقتی چند برنامه را اجرا می کنید و تند تند در میان آنها جابجا می شوید ، طبیعتا بدون آنکه برنامه شاد دچار مشکل شود ، گوشی شما کند خواهد شد و از این رو در این بخش مشکل از گوشی شما می باشد و برنامه شاد مشکلی برای شما ایجاد نکرده است!

بنابراین توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما قبل از اجرای برنامه شاد ، برنامه های قبلی را که در حال اجرا هستند را ببندید و سپس وارد آن شوید. از این رو شما می توانید حافظه رم بیشتری را در اختیار برنامه شاد قرار دهید و نتیجه هم افزایش سرعت و عدم کاهش یافتن سرعت عادی برنامه شاد می باشد.

زمانیکه حافظه گوشی پر می باشد ، طبیعتا اختلالی را در گوشی احساس می کنید که این اختلال می تواند در مقابل اجرای برنامه های مختلف ایستادگی کند و این فرآیند را کند نماید. با این وجود برنامه شاد نیز از این برنامه ها جدا نیست و اگر حافظه گوشی شما پر باشد ، بدون آنکه مشکل از جانب برنامه شاد باشد ، سیستم عامل و سخت افزار گوشی منجر به ایجاد مشکل در اجرای این برنامه خواهد شد که نتیجه آن هم کند بودن برنامه شاد می باشد.

بنابراین حتما و در هر صورت حافظه گوشی خود را کنترل کنید و اجازه ندهید توسط برنامه ها و فایل های بی کاربرد مختلف پر شود چرا که اگر پر شود نه تنها فرایند اجرای برنامه شاد ، بلکه تمام برنامه های گوشی را آهسته و مختل خواهد کرد.

طی گزارشی که اکثر والدین درخصوص برنامه شاد داده اند ، گفته شده است که گوشی و یا تبلتی که برای دانش آموزانشان فراهم کرده اند با مشکلاتی در باتری و یا حتی سخت افزار روبرو شده است. لازم به ذکر است که عامل اصلی بروز این مشکل ، برنامه شاد نیست! چرا که عوامل زیادی در این موضوع دخیل هستند که شاید اصلا به آن توجه نکرده اید. از این رو در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد؛

این مشکل یکی از مشکلاتی است که خیلی کم برای کاربران پیش آمده است و به هر حال اگر این مشکل برای شما رخ داده است ، جای نگرانی نیست چرا که شما می توانید به سادگی این مشکل را برطرف کنید. با این وجود دو راه حل برای این مشکل وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود؛

اولین روش عادی برای رفع مشکلات این چنینی ، همیشه گزینه ریستارت کردن در اولویت قرار دارد. از این رو توصیه می شود که قبل از ریستارت کردن دستگاه ، برنامه های در حال اجرا را بصورت کامل ببندید و سپس اقدام کنید.

لازم به ذکر است که برنامه شاد تنها برای گوشی های اندرویدی منتشر نشده است و شما می توانید از آن در نسخه وب هم استفاده کنید. اما چگونه می توانیم از نسخه وب برنامه شاد استفاده کنیم و دقیقا چه کاربردی دارد؟ نسخه وب به نسخه ای گفته می شود که شما با استفاده از مرورگر گوشی می توانید از برنامه شاد استفاده کنید که مرورگر هم در اندروید ، هم در سیستم عامل iOS و هم در کامپیوتر وجود دارد.

مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

تاریخ پرداخت یارانه حمایت معیشتی دولت در بهمن و زمان واریز بسته کمک معیشتی بهمن و زمان واریز یارانه حمایت معیشتی بهمن دولت و ساعت واریز نقدی بهمن و یارانه حمایت معیشتی دولت بهمن ماه کی واریز میشه در نم نمک.

در این بخش از آشپزخانه نم نمک دستور تهیه و طرز تهیه  شله ماش (ماش لِه شله) خوشمزه و ساده در منزل را برای شما آموزش خواهیم داد.

All Rights Reserved – © 2016 – 2021

حل مشکل کند بودن سامانه شاد برای دانش آموزان و معلمان درخواست بسیاری از دانش آموزان و معلمان است. اگر با مشکل کند بودن سامانه شاد روبرو شده اید، این مقاله را مطالعه کرده و به سادگی مشکل را برطرف کنید: – راه حل مشکل کند بودن سامانه شاد برای دانش آموزان و معلمان  راه حل مشکل کند بودن سامانه شاد برای دانش آموزان و معلمان […]

حل مشکل کند بودن سامانه شاد برای دانش آموزان و معلمان درخواست بسیاری از دانش آموزان و معلمان است. اگر با مشکل کند بودن سامانه شاد روبرو شده اید، این مقاله را مطالعه کرده و به سادگی مشکل را برطرف کنید:

راه حل مشکل کند بودن سامانه شاد برای دانش آموزان و معلمان بسیار ساده است. بعضی از معلمان و دانش‌آموزان  به کندی شبکه اجتماعی شاد و عدم امکان ارسال فایل در برخی ساعات اعتراض دارند. با دستور وزیر محترم نسبت به بررسی موضوع اقدام و نتایج زیر بدست آمد:

چطور سرعت شاد را زیاد کنیم

برای مشاوره در زمینه برطرف کردن مشکلات ورود به سامانه شاد یا اپلیکیشن شاد می توانید با شماره تلفن سامانه صدای مشاور تماس بگیرید:

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071611

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301612

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دارم به این فکر می‌کنم از تحصیل امسال دخترم صرف نظر کنم بخاطر افتضاح بودن برنامه شاد… یعنی درین مملکت چند تا متخصص و امکانات داشتندیک برنامه تلگرام مانند را نداریم؟ اینقدر ناتوان و اینقدر پرمدعا بودن؟!؟

من حامی نرم افزار و تولید کننده ایرانیم ولی خواهشا یه فکری برای مشکلات فراوان آن بکنید. هر وقت میخوام تمرینهایم را ارسال کنم یا شاد بسته میشود یا بسیار بسیار کند است.

۱. vpn ما همیشه خاموشه ۲.اوپرا هم استفاده نمیکنیم و نداریم ۳. اینترنت مادسرعتش خیلی هم خوبه و اگر میگید سرعتش بده باید بگم در تمام وقت های روز همین سرعتو داره ۴.وقتی توی یک گروهیم پیام های جدید ارسال شده به ان گروه برایمان باز نمیشه و باید از گروه بیرون رفته و دوباره وارد شویم
امیدوارم مشکلات حل بشه و بتونیم کار هامون را با شاد به خوبی انجام دهبم.

شاد اینقدر کنده که بعضی معلمامون تو واتساپ تدریس میکنند.
الان یه معلمه از مون مشق خاسته ۱ ساعتها منتظرم پی ویش باز شه، لطفا یه فکری به حال شاد کنین…

جدیدا برای من در به روزگاری پیام ها گیر میکنه و من با چند نوع اینترنت مانند اینترنت خانگی یا سیم کارت امتحان کردم ولی مشکل رفع نشده

سلام
از انجاییکه مشکلات اساسی سامانه شاد حجم بالای دسترسی به فایلهای سامانه از طریق پهنای باند متصل به ان سامانه واحد است لذا پیشنهاد میشود:
چندین نسخه از سامامه(مثلا 5 نسخه) تحت عناوین شاد1 شاد2 شاد3 شاد4 شاد5 در روی 5 دیتاسنتر مجزا نصب شود وهریک از مدارس از یکی از این 5 نسخه ها استفاده کنند.
بدینترتیب مشکل حجم بالای دسترسی برای هر نسخه به یک پنجم کاهش خواهد یافت. ومشکل رفع خواهد گردید.
در ضمن لینک پهنای باند اینترنت برای هریک از نسخ از سرویس دهندگان جداگانه تامین گردد
حسین طالبی 09121024679

تمام راهکار هدی خطای ۴۱۷شاد رو رفع کردیم ولی باز روشن نمیشود

لطفا تماس بگیرید، راهنماییتون میکنیم

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 24 دی 1399

بازدید : – بار ، 2 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 10 آذر 1399

چطور سرعت شاد را زیاد کنیم

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

تمامی حقوق مطالب برای خبرینو محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

خبرینو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از نظام وظیفه ،سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

کاربران اینترنتی در ایران بیشتر اوقات از سرعت اینترنت و دانلود  شاکی هستند ،با وجود نرم افزار های گوناگون جهت دانلود فایلهای اینترنتی ،انتظارات کاربران از سرعت مطلوب برآورده نمی شود.اما به کارگیری چند ترفند ساده برای بالا بردن سرعت دانلود اینترنت می تواند تا حدود زیادی مفید باشد.

این روز ها کمتر کاربری از وجود نرم افزار دانلود منیجر محبوب IDM بی خبر است .اما اکثر افرادی که استفاده می کنند با تنظیمات حرفه ای آن آشنا نیستند و نمیدانند با چند کلیک ساده میتوان سرعت دانلود خود را افزایش داد .برای تنظیمات حرفه ای دانلود منیجر ابتدا  پس از نصب برنامه وارد IDM شوید.

 

چطور سرعت شاد را زیاد کنیم
چطور سرعت شاد را زیاد کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *