چطور سفارش خود را در دیجی کالا لغو کنیم

 
helpkade
چطور سفارش خود را در دیجی کالا لغو کنیم
چطور سفارش خود را در دیجی کالا لغو کنیم

در نسخه جدید اپلیکیشن دیجی‌کالا، مدیریت کردن سفارش‌ها از همیشه ساده‌تر شده است، از جمله اینکه به‌راحتی می‌توانید سفارشی که ثبت کردید را لغو و مبلغ پرداختی خود را دریافت کنید، بدون هرگونه نیاز به تماس تلفنی.

برای این کار مطمئن بشید که آخرین نسخه از اپلیکیشن را نصب کردید و از گوشه پایین سمت چپ صفحه به بخش «دیجی کالای من» وارد شوید. حالا سفارش مورد نظر خود را باز کنید و نموداری که نشان می‌دهد سفارش شما در چه مرحله‌ای قرار دارد را وسط صفحه پیدا کنید. اگر هنوز سفارش به مرحله «دریافت در مرکز توزیع» نرسیده باشد، در گوشه‌ی بالا سمت چپ این نمودار یک علامت سه نقطه می‌بینید. با انتخاب این منو گزینه «لغو سفارش» در اختیار شما قرار می‌گیرد. ضمنا توجه داشته باشید که برای پس گرفتن مبلغ پرداختی لازم است شماره کارت بانکی خود را در پروفایل دیجی‌کالا وارد کرده باشید.

9
 − 
4
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

منظور از ۴۸ ساعت، ۴۸ ساعت کاریه یا عادی؟

چطور سفارش خود را در دیجی کالا لغو کنیم

چرا ما باید پول را آنی واریز کنیم ولی شما ۴۸ ساعته برمیگردونید
این انصافه

اگه از طریق کارت هدیه خرید کرده باشیم ولغو مرسوله رو بزنیم پول به کجا برمیگرده؟؟؟

من ۶ ژانویه یه سفارش رو لغو کردم ولی هنوز هم مبلغش به کارتم واریز نشده درصورتی که پیام از دیجی کالا اومده که مبلغ به کارت واریز شد ولی متاسفانه من کارتم رو چک کردم و متوجه شدم هیچ مبلغی بهش واریز نشده

من سفارشم رو ۶ روز پیش لغو کردم و پیام واریز شدن هزینه از طرف دیجی کالا برام اومده ولی وقتی حساب بانکی رو چک کردم هیچ هزینه واریز نشده بود برام الان باید چی کار کنم؟؟

من یه رادیو سفارش دادم و کد تخفیفم اجرایی نشد و روش پرداخت را درب منزل انتخاب کردم حالا میخواهم که سفارش را لغو کنم اما نمی توانم باید چه کنم؟؟؟؟؟؟؟

همانطور که مطلع هستید، بهبود تجربه‌ی خرید و حفظ حقوق مشتریان در راس اولویت‌های دیجی‌کالا قرار دارند و یکی از موارد به شدت مخرب در تجربه مشتریان از خرید، لغو شدن سفارش‌ها بعد از سفارش و پرداخت مبلغ است.

از راهکارهای بهبود تجربه‌ی خرید مشتری و بالا بردن رتبه‌ی عملکرد فروشنده، خودداری از لغو سفارش مشتریان است که بارها اطلاع‌رسانی شده است.

اما در بعضی مواقع فروشندگان به دلایل مختلفی مانند قیمت‌گذاری اشتباه، عدم موجودی کالا در انبار فروشنده و… مجبور به لغو سفارش‌های مشتریان می‌شوند.

از آنجا که روند کنسل کردن سفارشات تاکنون به‌صورت دستی و غیراتوماتیک با اعلام فروشندگان از طریق فرم لغو سفارش صورت می‌گرفته، جهت بهبود فرایند و تسریع مراحل لغو سفارش، امکان جدیدی به پنل فروشندگان اضافه شده تا فروشنده بتواند از داخل پنل، سفارش‌های ثبت شده اش را لغو کند و دیگر نیازی به تکمیل فرم نیست.

اما لطفا به این نکته توجه کنید که جریمه‌ی لغو سفارش‌های مشتری همچنان در محاسبات صورت‌حساب لحاظ خواهد شد.چطور سفارش خود را در دیجی کالا لغو کنیم

لطفا دقت کنید که لغو سفارش قابل برگشت نیست و فقط در صورتی که از لغو سفارش اطمینان دارید از این ویژگی استفاده کنید.

در صورتی که لغو سفارش به دلیل موجود بودن کالا در انبار نواقص و مفقودی باشد، این مورد جزو کنسلی های شما محاسبه نشده و جریمه نیز نخواهد داشت؛ در خصوص پرداخت مبلغ کالا نیز اگر کالا در فرایند انبار گردانی یافت نشود، جهت پرداخت به تیم مالی ارجاع داده خواهد شد.

برای لغو چنین سفارشاتی لطفا سفارش را از داخل پنل حذف نکنید، درخواست خود را از طریق فرم تماس با ما برای واحد پشتیبانی ارسال کنید تا همکاران ما پیگیری های لازم را انجام دهند.

قیمت، موجودی و بازه زمانی ارسال تمام تنوع محصولات که در پنل شما وجود دارد توسط خود فروشنده مشخص شده و سفارشات مشتریان هم بر همین اساس ثبت می‌شود.

۱ . جهت لغو سفارش‌های مشتری از منوی سفارش‌های مشتریان، زیر منوی سفارشات تایید شده را انتخاب کنید.

۲ . در لیست سفارشات تایید شده در کنار هر ردیف روی علامت سه نقطه کلیک کنید.

۳ . سپس به جهت لغو سفارش مورد نظر در انتهای هر ردیف می‌توانید روی گزینه‌ی “لغو سفارش” کلیک کنید.

۴ . در پنجره‌ی ظاهر شده و در قسمت “دلیل لغو سفارش”، علت کنسل کردن سفارش‌تان را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

۵ . در قسمت بعد تعداد کالای لغو شده را انتخاب کرده و سپس روی گزینه‌ی “لغو سفارش” کلیک کنید

پس از ثبت درخواست با این دلیل، سفارش شما لغو شده و بازنشانی (Reload) صفحه، سفارش انتخابی از لیست سفارشات آن تنوع حذف خواهد شد.

پس از ثبت درخواست با این دلیل، وضعیت سفارش مذکور به حالت “در حال بررسی” تبدیل شده و کارشناسان مربوطه درخواست شما را بررسی کرده و متناسب با درستی یا نادرستی درخواستتان، سفارش را لغو یا درخواست داده شده را رد خواهند کرد.

لطفا توجه کنید که که در صورت رد شدن درخواست، سفارش لغو نشده و به‌صورت خودکار به لیست سفارشاتتان برخواهد گشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.

8
 + 

 = 
11

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

استفاده از مطالب سایت سلر آکادمی فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه‌ی حقوق این سایت به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) تعلق دارد.

همانطور که مطلع هستید، بهبود تجربه‌ی خرید و حفظ حقوق مشتریان در راس اولویت‌های دیجی‌کالا قرار دارند و یکی از موارد به شدت مخرب در تجربه مشتریان از خرید، لغو شدن سفارش‌ها بعد از سفارش و پرداخت مبلغ است.

از راهکارهای بهبود تجربه‌ی خرید مشتری و بالا بردن رتبه‌ی عملکرد فروشنده، خودداری از لغو سفارش مشتریان است که بارها اطلاع‌رسانی شده است.

اما در بعضی مواقع فروشندگان به دلایل مختلفی مانند قیمت‌گذاری اشتباه، عدم موجودی کالا در انبار فروشنده و… مجبور به لغو سفارش‌های مشتریان می‌شوند.

از آنجا که روند کنسل کردن سفارشات تاکنون به‌صورت دستی و غیراتوماتیک با اعلام فروشندگان از طریق فرم لغو سفارش صورت می‌گرفته، جهت بهبود فرایند و تسریع مراحل لغو سفارش، امکان جدیدی به پنل فروشندگان اضافه شده تا فروشنده بتواند از داخل پنل، سفارش‌های ثبت شده اش را لغو کند و دیگر نیازی به تکمیل فرم نیست.

اما لطفا به این نکته توجه کنید که جریمه‌ی لغو سفارش‌های مشتری همچنان در محاسبات صورت‌حساب لحاظ خواهد شد.چطور سفارش خود را در دیجی کالا لغو کنیم

لطفا دقت کنید که لغو سفارش قابل برگشت نیست و فقط در صورتی که از لغو سفارش اطمینان دارید از این ویژگی استفاده کنید.

در صورتی که لغو سفارش به دلیل موجود بودن کالا در انبار نواقص و مفقودی باشد، این مورد جزو کنسلی های شما محاسبه نشده و جریمه نیز نخواهد داشت؛ در خصوص پرداخت مبلغ کالا نیز اگر کالا در فرایند انبار گردانی یافت نشود، جهت پرداخت به تیم مالی ارجاع داده خواهد شد.

برای لغو چنین سفارشاتی لطفا سفارش را از داخل پنل حذف نکنید، درخواست خود را از طریق فرم تماس با ما برای واحد پشتیبانی ارسال کنید تا همکاران ما پیگیری های لازم را انجام دهند.

قیمت، موجودی و بازه زمانی ارسال تمام تنوع محصولات که در پنل شما وجود دارد توسط خود فروشنده مشخص شده و سفارشات مشتریان هم بر همین اساس ثبت می‌شود.

۱ . جهت لغو سفارش‌های مشتری از منوی سفارش‌های مشتریان، زیر منوی سفارشات تایید شده را انتخاب کنید.

۲ . در لیست سفارشات تایید شده در کنار هر ردیف روی علامت سه نقطه کلیک کنید.

۳ . سپس به جهت لغو سفارش مورد نظر در انتهای هر ردیف می‌توانید روی گزینه‌ی “لغو سفارش” کلیک کنید.

۴ . در پنجره‌ی ظاهر شده و در قسمت “دلیل لغو سفارش”، علت کنسل کردن سفارش‌تان را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

۵ . در قسمت بعد تعداد کالای لغو شده را انتخاب کرده و سپس روی گزینه‌ی “لغو سفارش” کلیک کنید

پس از ثبت درخواست با این دلیل، سفارش شما لغو شده و بازنشانی (Reload) صفحه، سفارش انتخابی از لیست سفارشات آن تنوع حذف خواهد شد.

پس از ثبت درخواست با این دلیل، وضعیت سفارش مذکور به حالت “در حال بررسی” تبدیل شده و کارشناسان مربوطه درخواست شما را بررسی کرده و متناسب با درستی یا نادرستی درخواستتان، سفارش را لغو یا درخواست داده شده را رد خواهند کرد.

لطفا توجه کنید که که در صورت رد شدن درخواست، سفارش لغو نشده و به‌صورت خودکار به لیست سفارشاتتان برخواهد گشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.

8
 + 
9
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

استفاده از مطالب سایت سلر آکادمی فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه‌ی حقوق این سایت به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) تعلق دارد.

دیجی‌کالا برای بهبود تجربه مشتریان، امکان اضافه یا حذف کردن کالا به یک سفارش حتی پس از پرداخت و نهایی شدن را فراهم کرده ‌است.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از ثبت نهایی سفارش خود در دیجی‌کالا یادتان بیاید که خرید محصولی را فراموش کرده‌اید و آن را به سبد خرید خود اضافه نکرده بودید. همچنین ممکن است پس از ثبت یک سفارش و حتی پرداخت آن، از خرید یک آیتم پشیمان شده باشید و تمایل دارید که آن را از سفارش خود حذف کنید. در گذشته تنها راه شما برای این دو حالت، ثبت سفارش جداگانه برای تحویل آیتم جا مانده یا مرجوع کردن کالایی بود که از خرید آن صرف‌نظر کرده بودید. اما از پاییز ۹۸ دیجی‌کالا بر اساس رفتار کاربران خود امکانی فراهم کرده‌است که مشتریان بتوانند حتی پس از ثبت نهایی سفارش محصول جدیدی را به سبد قبلی خود اضافه یا کالایی را از آن حذف کنند.

در ادامه با جزئیات کامل و روش انجام این کار یعنی تغییر بسته سفارشی خود را توضیح می‌دهیم.

در صورتی که سفارش خود را ثبت کرده باشید اما بخواهید کالای دیگری را هم هم‌زمان با سفارش خود دریافت کنید، لازم است هنگامی که سفارش قبلی شما پیش از شروع پردازش و در حالی که هنوز از انبار خارج نشده ‌است دست به کار شوید. بنابراین تنها در صورتی که فرایند پردازش و خروج از انبار برای سفارش قبلی شما انجام نشده باشد می‌توانید کالایی را به آن اضافه کنید. همچنین کالای دلخواه باید تمام شرایط زیر را داشته باشد؛

پس از بررسی تمامی این شرایط و در صورتی که کالای جدید واجد شرایط باشد به ترتیب زیر عمل کنید و به پیام‌هایی که برای شما ظاهر می‌شود دقت کنید؛چطور سفارش خود را در دیجی کالا لغو کنیم

«هنوز فرصت دارید کالاهای زیر را هم‌زمان و بدون پرداخت هزینه ارسال اضافه، با یکی از سفارش‌های پردازش نشده خود دریافت کنید.»

 

۲. در صورت تمایل، روی دکمه «دریافت با سفارشات قبلی» کلیک کنید. با این کار وارد صفحه آخرین سفارش‌هایتان می‌شوید که پردازش آن‌ها نهایی نشده ‌است. در این صورت، از شما خواسته می‌شود تا مرسوله‌‌ای را که می‌خواهید کالا یا کالاهای جدید هم‌زمان با آن ارسال شود انتخاب کنید. در صورتی که تنها یک سفارش در مرحله پردازش داشته باشید، به صورت پیش‌فرض، همان سفارش فعال می‌شود. با فشردن دکمه «تأیید و ادغام» وارد مرحله پرداخت می‌شوید.

۳. توجه کنید که در صورتی که پرداخت سفارش قبلی خود را به صورت اینترنتی پرداخت کرده بودید، برای افزودن سفارش جدید هم شیوه پرداخت در محل برای شما نمایش داده نخواهد شد. به این ترتیب، این اعلان را مشاهده خواهید کرد:

«کالاهای جدید با موفقیت به سفارش پیشین افزوده شدند و سفارش هم اکنون در انتظار پرداخت است.»

با کمی دقت متوجه می‌شوید که در جدول صفحه پرداخت، علاوه بر نام تحویل گیرنده، شماره تماس و محل تحویل، «مابه‌التفاوت قابل پرداخت» یعنی مبلغ کالای جدید و «مبلغ پرداخت شده» برای سفارش قبلی که حالا قصد اضافه کردن کالا به آن را دارید هم قابل مشاهده است.

۴. پس از تکمیل و نهایی کردن فرایند پرداخت، صفحه اعلام پرداخت و ثبت موفقیت آمیز سفارش ظاهر می‌شود.

در صورتی که سفارش خود را ثبت کرده باشید اما بخواهید یکی از آیتم‌ها را از سبد سفارش خود حذف کنید و از خرید آن منصرف شده باشید، لازم است هنگامی که سفارش قبلی شما هنوز بسته‌بندی نشده و از انبار خارج نشده ‌است دست به کار شوید. بنابراین تنها در صورتی که فرایند پردازش و خروج از انبار برای سفارش قبلی شما انجام نشده باشد می‌توانید سفارش خود را تغییر و کالایی را از آن حدف کنید.

۲. همان‌طور که مشاهده می کنید در این قسمت می‌توانید هم کل مرسوله و یکی از کالاهای آن را لغو کنید. در صورتی که قصد لغو کردن کل سفارش خود را دارید تمام گزینه‌ها را علامت بزنید و اگر از خرید یک یا چند کالا از بسته سفارشی خود منصرف شده ‌اید کنار آنها علامت بزنید.

۳. با فعال کردن گزینه لغو کالا در سمت چپ پروفایلتان، دو قسمت ظاهر می‌شود که اولی «تعداد کالا برای لغو» و بعدی «علت لغو» است. می‌توانید از بین گزینه‌های موجود، دلیل خود را برای لغو دریافت آن کالا انتخاب کنید و سپس «تأیید لغو» را کلیک کنید.

 

۴. به این ترتیب شما با انتخاب آن کالاها برای لغو و انتخاب دلیل لغو هر کالا می‌توانید مجموع مبلغی را که به حسابتان بازگردانده می‌شود در پایین صفحه مشاهده کنید.

لغو دریافت مرسوله هم مانند اضافه کردن یک یا چند کالا به یک سفارش، شرایطی دارد که لازم است به آن توجه کنید؛

دیجی‌کالا امیدوار است که این امکان، یعنی تغییر سفارش نهایی و اضافه یا کم کردن کالا از بسته سفارش تأثیر مثبتی بر تجربه کاربران از خرید در دیجی‌کالا داشته باشد.

نظر شما چیست؟ آیا از این قابلیت استفاده کرده‌اید؟ آیا این مطلب برای شما مفید بوده است؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

هشت
 − 
4
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بعضی اوقات سفارش بالای دویست هزاره
و رایگانه هزینه پستی
ولی فروشنده نمیتونه یک مورد از اون سفارش رو تامین کنه
و مبلغ سفارش میاد زیر 200 تومن
خوب لطفا توضیح بدیدن اگه همچین مشگلی پیش بیاد باید هزینه پست رو مشتری پرداخت کنه
بنظرمن چون از طرف سیستم سفارش ویرایش میشه باید مشتری هزینه پست رو نپردازه
چون موقع خرید سفارش شامل ارسال رایگان میشده

سلام وقت بخیر. از حسن توجه شما سپاسگزاریم. سفارش هایی که لغو شدن و حذف شدن آنها از سبد خرید مشتری، از تصمیم یا درخواست کاربر خارج بوده و به دلایلی مثل تأمین نشدن از سوی فروشنده یا دیجی‌کالا مربوط است و مبلغ سفارش را به زیر شرایط ارسال رایگان می رساند، هزینه ارسال به عهده مشتری نیست. موفق باشید.

هر روز بهتر از دیروز، بسیار عالی است.

سلام به شما دوست گرامی خیر اگه یک کالا از طرف فروشنده تامین نشه و مبلغ به زیر ۲۰۰ تومان بیاد از مشتری هزینه ارسال دریافت نخواهد شد مطمئن باشید.

درود و خدا قوت به تمامی عزیزان در دیجی کالا آرزوی سلامتی و بهترینها برای شما دارم برقرار باشید

من ۲ کالا سفارش دادم بعد از ده روز گفتن یکیش تامین نمیشه پولشو عودت دادن اون یکی هنوز تو راهه با این همه تاخیر و شلوغی دیگه نمیشه سفارش داد

سلام وقت بخیر. حق با شماست. این اتفاق حتی برای همکاران و کارکنان دیجی‌کالا نیز رخ می‌دهد و از این بابت، تفاوتی میان کاربران نیست. پس از شیوع کرونا و بیشتر روی آوردن کاربران به خرید اینترنتی و همچنین شروع جشنواره های 9999 و یلدا حجم کار و فعالیت بخش عملیات دیجی‌کالا بسیار زیاد شده است و ممکن است تأمین و توزیع مرسوله‌ها به روال قبل انجام نشود. از صبوری شما سپاسگزاریم و امیدواریم با همراهی شما بتوانیم روزهای پر فشار کاری را به خوبی پشت سر بگذاریم.

عااااالی بود
نیاز این امکان واقعا مدتها بود که احساس میشد.
بارها و بارها بعد از ثبت سفارش دچار این مشکلات میشدیم و مجبور به لغو کل سفارش و درخواست دوباره سفارش میشدیم.

سلام وقت بخیر. تلاش ما بهبود تجربه مشتریان است. از اینکه همراه ما هستید بسیار سپاسگزاریم.

با سلام

امکان ایجاد شده بسیار خوب و مورد نیاز بود، به امید اضافه کردن امکانات جدید و کاربردی

موفق و پیروز باشید

چرا وقتی نمیشه اضافه کرد الکی میگید امروز مورخ ۲۳ آذر ساعت ۱۱:۴۳ مینویسم یعنی ۵ روز بعد از مقالتون خواستم یه سفارش اضافه کنم شرایطم داشت ولی با پشتیانی تماس گرفتم میگه شرایط نیست اول از سیستمتون مطمئن شین بعد تبلیغ کنید

هنوز پیش نیومده که از روش که اعلام واطلاع رسانی کردید ولی خوب فکرمیکنم که لازمه کاروتجربه ثابت کرده که کسی درکارتجارت موفق‌تر هست که مشتری مداری رادراولویت قرارمیده مسلمابازخوردشم دردرازمدت خواهددیدچطور سفارش خود را در دیجی کالا لغو کنیم

باسلام
میخاستم بگم اگر یه سفارش داده باشیم که روش کد تخفیف اعمال شده باشه
و بخایم یه سفارش جدید بدیم که باهم ادغام بشن و هزینه ارسال مجدد ندیم
آیا میتونیم روی سفارش جدید بازم کد تخفیف بزنیم؟

سلام خسته نباشید من محصولی رو سفارش دادم و هزینه رو پرداخت کردم اما تکمیل سفارش رو که زدم میگفت مشکلی پیش اومده و الان سفارشم متتظر پرداخته درصورتی که هزینه محصول از حسابم برداشته شده

من یه کالا سفارش دادم اما فراموش کردم که کنسل کنم و وارد مرحله دریافت در مرکز توزیع تهران قرار گرفته الان باید چیکار کنم

سلام وقت بخیر. مهلت لغو سفارش تنها تا پیش از اتمام پردازش و خروج از انبار است. لطفاً کالا را دریافت و سپس با ذکر دلیل آن، برای مرجوع کردن اقدام کنید. موفق باشید.

سلام برای خرید بیشتر از یک عدد از یک قلم کالا چکار میشه کرد ؟

سلام من سبدم در حال پردازش ولی نمیتونم جنس جدید اضافه کنم لطفا راهنمایی کنید

تومان

با توجه به اینکه ارسال کالاهای این فروشنده توسط فروشگاه دیجی‌کالا انجام می‌شود، رویه‌های
ارسال این فروشنده همانند رویه‌های ارسال فروشگاه دیجی‌کالا می‌باشد.
شما می‌توانید رویه‌های ارسال فروشگاه دیجی‌کالا را در لینک زیر مشاهده کنید:

رویه‌های ارسال

با توجه به اینکه ارسال کالاهای این فروشنده توسط فروشگاه دیجی‌کالا انجام می‌شود، رویه
‌های
بازگشت این فروشنده همانند رویه‌های بازگشت فروشگاه دیجی‌کالا می‌باشد.
شما می‌توانید رویه‌های بازگشت فروشگاه دیجی‌کالا را در لینک زیر مشاهده کنید:

رویه‌های بازگشت

چطور سفارش خود را در دیجی کالا لغو کنیم

جستجو برای این ترکیب از فیلترها با هیچ کالایی هم‌خوانی نداشت.

تلاش کنید:

– تعدادی از فیلترها را حذف کنید.

– در جستجو از عبارت‌های متداول‌تر استفاده کنید.

ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟



خیارشور و ترشیجات
Downloads-icon



خیارشور و ترشیجات
Downloads-icon

 

چگونه سفارش ثبت شده در دیجی کالا را ویرایش کنیم

حذف محصول از پنل دیجی کالا

جریمه لغو سفارش دیجی کالا

شماره لغو سفارش دیجی کالا

چطور سفارش خود را در دیجی کالا لغو کنیم

لغو سفارش دیجی کالا نی نی سایت

چگونه به سفارش دیجی کالا اضافه کنیم

واحد پیگیری سفارشات دیجی کالا

عدم ثبت سفارش دیجی کالا


* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

من دو ساعت پیش وسیله برقی خریدم از دیجی کالا حالا میخوام انصراف بدم واسم نفرستن میشه؟ 

آره ميشه

اومد درو باز نکن

چطور سفارش خود را در دیجی کالا لغو کنیم

یا رو سر پستچی اشغال بریز😆😆😆

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خان خود را برای عید زیباتر کنید

بله چرا نشه

چطوری؟  من الان 200 تومن خرید کردم حالا دیدم فردا اگه خرید میکردم کلی تخفیف میگرفتم الان میخوام انصراف بدم فردا سفارش بدم 

فکر نکنم دیجی کالا انصراف نداره

لطفا کمک کنید اگه ميدونيد کجا باید برم انصراف بدم بعد پولی که پرداخت کردم چی میشه؟

خرید کردین پول رو پرداخت کردین یا نه؟

الان خرید نهایی شده؟

چند دقیقه به من اجازه بدین

از ۱۲ امشب تخفیفاشو شروع میکنه؟

لطفا با این شماره تماس بگیرین و درخواست انصراف بدین.

فقط باید نام کاربری ..و شماره خریدتون رو داشته باشید

02161930000

آره بدشانسی من الان فهمیدم بعضیاش تا 50 درصد تخفیف داره خب. واسه همین میخوام انصراف بدم

عزیزم زنگ بزن بهشون و شماره سفرشتو بده لغو میکنن شماره رو از تو سایت بردار

پیشنهادم اینه که قبل از اینکه تماس بگیرین وارد صفحه کاربریتون در دیجی کالا و قسمت پیگیری سفارش بشین

ممنون  لطف کردی. فقط تکلیف اون پول که پرداخت کردم چی میشه؟

بر میگرده به حسابتون!خیلی راحت..

شما همین الان وارد صفحه بشین و بعد تماس بگیرین خب.کاری نداره که.

موفق باشید

بر میگردونن به حسابتون فقط ۵۰۰ تومان کارمزد کارت به کارتو کم میکنن

چرا داره زنگ بزنی نمیفرستن پولت هم برمیگردونن

باشه الان وارد شدم شماره سفارشمو گرفتم ممنون

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

چطور سفارش خود را در دیجی کالا لغو کنیم
چطور سفارش خود را در دیجی کالا لغو کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *