چطور سیمکارت خود را یوسیم کنیم

 
helpkade
چطور سیمکارت خود را یوسیم کنیم
چطور سیمکارت خود را یوسیم کنیم

نیکو احمدی ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ به‌روزرسانی: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹

با راه‌اندازی شبکه نسل ۴ و ۴.۵ همراه اول، شما می‌توانید از اینترنت پرسرعت نوترینو روی اینترنت شبکه نسل چهار همراه اول بهره مند شوید. سرعت این سرویس بسته به میزان فاصله مشترک از آنتن، تا چهار برابر بیشتر از سرعت نسل سوم است. برای استفاده از این خدمات لازم است سیم کارت خود را به یوسیم همراه اول، یعنی سیم کارت ۴G تبدیل کنید.

با تعویض سیم کارت خود به یوسیم، می‌توانید ۱۵ تا ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه دریافت کنید.

تمامی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول که تاکنون اقدام به دریافت یوسیم نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات مشتریان یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای همراه اول نسبت به تعویض سیم کارت خود اقدام کنند و علاوه بر بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت ۴G و ۴.۵G، مشترکان اعتباری ۱۵ گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه، و مشترکین دائمی ۲۰ گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.چطور سیمکارت خود را یوسیم کنیم

همچنین اگر گوشی شما قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G  و یا ۴.۵G را دارد، می‌توانید کد پستی محل سکونت خود را به صورت پیامکی به شماره ۸۹۶۲  یا شماره ۹۹۰۰۰۹ پیامک کنید، از مرکز تماس شرکت پست با شما تماس گرفته می شود و پس از اخذ آدرس، به صورت رایگان پاکت حاوی یوسیم برای شما ارسال می شود. از شماره تماس های سیم کارت فعلی خود ذخیره بگیرید، سیم کارت یوسیم را طبق دستورالعمل موجود در پاکت فعال کنید و از سرعت بالای ۴G / 4.5G و هدیه بسته اینترنت لذت ببرید.

نکات زیر در این خصوص حائز اهمیت هستند:

همچنین برای تهیه یوسیم می‌توانید به فروشگاه های زنجیره ای همراه اول، مراکز تلفن ثابت و دفاتر خدمات ارتباطی (دفاتر بخش خصوصی) مراجعه کنید.

پس از دریافت پستی یوسیم، باید برای فعال کردن آن مراحل زیر را طی کنید:

در صورتی که شماره سریال یوسیم و PIN 1 به درستی وارد شده باشند، سیم کارت فعلی پس از یک ساعت غیرفعال شده و یوسیم جدید فعال خواهد شد.

پس از طی این مراحل و فعال شدن سیم کارت نسل چهارم همراه اول، بسته اینترنت آلفا+ دارای اعتبار ۳۰ روزه با حجم ۱۵ گیگابایت برای مشترکین اعتباری و ۲۰ گیگابایت برای مشترکین دائمی به صورت رایگان فعال خواهد شد.

جهت استفاده از شبکه ۴G به قسمت تنظیمات تلفن همراه خود مراجعه کرده و پس از مطمئن شدن از تنظیمات اینترنت، سرویس ۴G را نیز فعال نمایید.

اخبار اینترنت 4G، سیم کارت، سیم‌کارت، نوترینو، همراه اول، یوسیم

وقت شما ارزشمند است

تایپ سریع ده‌انگشتی را بیاموزید

آموزش تایپ ده انگشتی فارسی و انگلیسی

ایمیل خود را وارد کنید، تا مطالب ما را در ایمیلتان دریافت کنید.

ایرانسل خود را در چند ثانیه بدون وارد کردن هیچ کدی شارژ کنید.


شارژ مستقیم ایرانسل

© بازنشر و اقتباس از مطالب منتشر شده در کارتی‌مگ با ذکر و لینک به منبع مجاز است.

اعتمادآنلاین| باوجود سرمایه گذاری‌ سنگین اپراتورهای موبایل برای توسعه نسل 4 ارتباطات در کشور، هنوز بسیاری از مشترکان دلیل کافی برای تعویض سیم‌کارت قدیمی خود با USIM نمی‌بینند. این گزارش مهم ترین دلایل ضروری برای این تغییر را یادآوری می‌‌کند.

 

 

علیرغم افزایش علاقه و وابستگی مردم به استفاده از اینترنت، جدیدترین گزارش وضعیت بازار ارتباطی کشور نشان از کاهش شیب رشد تعداد مشترکان اینترنت پهن‌باند در کشور در سه ماهه دوم سال جاری نسبت به سه ماهه ابتدای سال دارد.

 

چطور سیمکارت خود را یوسیم کنیم

براساس این آمار تا پایان شهریور ماه 97 در مجموع حدود 71 میلیون مشترک اینترنت پهن‌باند در کشور وجود داشت که از این تعداد، 10 میلیون مشترک «اینترنت پهن‌باند ثابت» و 61 میلیون مشترک «اینترنت پهن‌باند سیار» بوده‌اند. اما در فصل تابستان در مقایسه با فصل بهار 97 تعداد مشترکان اینترنت پهن‌باند حدود یک و نیم میلیون نفر کاهش یافت و رشد تعداد مشترکان اینترنت پهن‌باند سیار ادامه یافت تا شاخص ضریب نفوذ این بخش از 73.16 درصد در فصل بهار به 74.58 درصد در فصل تابستان برسد.

 

این آمار نشان می‌دهد به دلایل متعددی بازار مشترکان اینترنت ثابت در حال کوچک‌شدن و بازار اینترنت موبایل در حال توسعه است.

 

 

آخرین بررسی شرکت «Ookla» از وضعیت جهانی اینترنت که آماری ماهانه را در بر می‌گیرد نشان می دهد سرعت اینترنت موبایل ایران بالاتر از میانگین جهانی است.

 

طبق این آمار، ایران در زمینه سرعت اینترنت موبایل از بین 124 کشور بررسی شده در رتبه 58 قرار گرفته است. این در حالیست که ایران در شاخص اینترنت ثابت در شرایط نامناسبی قرار دارد و در بین 133 کشور بررسی شده، با دو رتبه بهبود در جایگاه 107 قرار گرفته است.

 

در این بازه زمانی، میانگین سرعت اینترنت موبایل ایران برای دریافت، 23.79 مگابیت در ثانیه و میانگین ارسال 9.34 مگابیت بر ثانیه بوده است. نکته قابل توجه اینجاست که بر اساس آمار این شرکت، میانگین سرعت جهانی برای دریافت 22.81 و برای ارسال 9.13 مگابیت است که ایران در هر دو دسته، از این میانگین بالاتر است.

 

اما وضعیت اینترنت ثابت برعکس است و ایران حتی به میانگین جهانی، یعنی 46.41 مگابیت برای دریافت و 22.48 مگابیت برای ارسال نزدیک نیست. میانگین سرعت اینترنت ثابت در ایران معادل 12.14 مگابیت برای دریافت و 5.27 مگابیت برای ارسال است.

ابزارSpeedtest ، محصول پرچمدار شرکتOokla ، یکی از معروف‌ترین ابزارها برای اندازه‌گیری سرعت اینترنت در ایران است و کاربران به خوبی با آن آشنا هستند. همین مسئله باعث می‌شود تا بتوان به این آمار اتکا کرد.

 

 

نقطه عطف توسعه پهن‌باند سیار در کشور را باید مصادف با شکسته شدن انحصار خدمات نسل سوم ارتباطی در سال 93 دانست که پس از آن، اپراتورهای موبایل به سرعت سرمایه‌گذاری برای توسعه نسل 3 و 4 را آغاز کردند.

 

به طوریکه اپراتور اول تلفن همراه کشور، در کمتر از 3سال پس از دریافت پروانه ارتقاء شبکه خود به نسل‌های 3، 4 و بالاتر در 27 اسفندماه سال 1394، توانست در برنامه ای فشرده تمام شهرهای کشور را تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار دهد و در 16 بهمن 1396،  در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مشهد مقدس، تکمیل پوشش سراسری نسل 3 و 4 اینترنت همراه اول در تمام 1246 شهر کشو، به صورت رسمی اعلام شد.

 

این ارایه دهنده اولین خدمات موبایل در کشور، حتی به عنوان اولین ارائه دهنده فناوری نسل 4.5 تلفن همراه نیز شناخته شد.حداکثر سرعت اینترنت همراه در کشور یک گیگابیت بر ثانیه است که 25 اردیبهشت97، در برنامه‌ای با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تست و ثبت شد که بیشترین سرعت ارائه شده در نسل 4.5 تلفن همراه کشور است.

 

 

با راه‌اندازی شبکه نسل 4 همراه اول در بهار 1394، مشترکین تلفن همراه و کاربران خدمات باند پهن همراه اول توانستند از اینترنت نوترینو نسل چهارم (شبکه LTE) و سرعت بالای این سرویس بهره ‌مند شوند. سرعت این سرویس بسته به میزان فاصله مشترک از آنتن تا چهار برابر بیشتر از سرعت نسل سوم است.

 

سرعت چهار برابر این سرویس نسبت به نسل سوم، امکان مشاهده فایل‌های ویدئویی با کیفیت HD، انجام بازی­های آنلاین بدون تاخیر زمانی، استفاده همزمان برای چند کاربر بدون کاهش کیفیت و استفاده از برنامه‌های کاربردی و خدمات مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت بیشتر را فراهم شد.

 

همچنین این نسل نیز امکان استفاده از مودم را دارد که در نسل چهارم تعداد افراد بیشتری می توانند از یک سرویس اینترنت استفاده کنند بدون اینکه سرعت سرویس کند شود.

 

آخرین نسل شبکه تلفن همراه (LTE) به امکان تماس صوتی مجهز شده است و برای مشترکین امکان مکالمه با بهترین کیفیت را فراهم می‌کند.

 

کندی و اختلال هرازگاهی گریبان‌گیر مشترکان اینترنت کشور می‌شود و اتفاقات غیرمعمول از جمله محدودیت‌های مقطعی و افزایش استفاده از فیلتر شکن‌ها به کندی سرعت سرویس اینترنت مشترکان دامن می زند.

 

همچنان که از سال پیش تاکنون پس از فیلتر شدن تلگرام در کشور تعداد استفاده‌گان از فیلترشکن به طور چشمگیری افزایش یافت که این ابزار به خودی خود و به شکلی غیرمعمول از سرعت اینترنت کاربر می‌کاهد و از آنجا که اغلب فیلترشکن‌های رایگان دارای کیفیت تضمین شده نیستند موجب کندی و اختلال اینترنت خارج از اختیار شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی می‌شوند. در این بین افزایش میانگین سرعت اینترنت، راه‌حل موثری برای کاهش نارضایتی‌‌‌ها از پیشامدهای اینچنینی است.

 

در گذشته که سرویس اینترنت روی نسل‌های قبلی موبایل سرعت به مراتب کمتری نسبت به نسل‌های امروزی داشت، بروز هر گونه اختلال در اینترنت، در عمل سرویس اینترنت همراه را مختل می‌کرد اما اکنون به مدد فراگیر شدن نسل‌های 3 و 4 موبایل، تعداد کمی از مشترکان از این اتفاقات به صورت جدی متاثر می‌شوند و حتی این تاثیرات با ارتقای نسل شبکه مورد استفاده مشترک به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش می یابد و کم اثر می‌شود.چطور سیمکارت خود را یوسیم کنیم

 

 

علاوه بر 4G، همراه اول 11 هزار سایت شبکه 4.5G در سراسر کشور راه اندازی کرده که این سرویس حتی دارای مزیت هایی در مقایسه با 4G است.

 

میانگین سرعت دانلود در بستر 4.5G حدود 2 تا 3 برابر بیشتر از 4G است و حتی سرعت دانلود تا G 1.3 نیز می رسد. تاخیر در اینترنت  نسل 4.5G کمتر از تاخیر در نسل 4G است و میزان تاخیر در این نسل تا 10 میلی ثانیه کاهش می یابد. در شبکه 4.5G تعداد اتصال های بسیار بیشتری را به صورت همزمان، نسبت به شبکه 4G می توان ایجاد کرد. امکان پشتیبانی از فناوری اینترنت اشیاء باند باریک (nB-IOT)، تجمیع LTE و WiFi (LWA) که در نسل4G وجود ندارد اما در شبکه 4.5G امکان‌پذیر است.

 

مشترکین برای استفاده از شبکه پرسرعت 4.5G باید سیم کارت خود را به USIM تعویض کنند و گوشی با قابلیت پشتیبانی از 4.5G داشته باشند که پس از آن در صورتی که مشترکین در مکان های تحت پوشش آنتن دهی 4.5G همراه اول قرار بگیرند می توانند از اینترنت پرسرعت 4.5G استفاده کنند.

 

 

برای اینکه مشترک بتواند از اینترنت نسل 4 استفاده کند تلفن همراه وی باید قابلیت استفاده از شبکه 4G را داشته باشد. برای اطمینان از این مسئله می توانید به راهنمای تلفن همراه خود یا تنظیمات شبکه آن مراجعه کنید.

 

باید سیم‌کارت نسل چهارم (USIM) تهیه و جایگزین سیم کارت قبلی خود کنید. یک بسته اینترنت بخرید. شبکه LTE را در تنظیمات گوشی خود فعال کنید و در محدوده پوشش شبکه 4G قرار بگیرید

 

 

برای پشتیبانی از مکالمه صوتی در شبکه 4 G یا LTE استفاده از فناوری انتقال صدا بر بستر نسل چهارم تلفن همراه (Voice over LTE) یا (VoLTE) ضروری است و بدون استفاده از این فناوری نمی‌توان در شبکه‌ نسل چهارم تماس برقرار کرد.

 

تماس  VoLTE از بستر شبکه های 2G  و 3G  نمی گذرد و از این علاوه بر تجربه مکالمه صوتی با کیفیت، امکان استفاده همزمان از صوت و دیتا را فراهم می‌کند و برای مثال مشترکین می توانند در حین مکالمه بر بستر اینترنت پیغام، عکس، ویدیو و محتوای دیگر دریافت و ارسال کنند.

 

نحوه برقراری تماس از طریقVoLTE  هیچ تفاوتی با تماس عادی ندارد و تمام مشترکینی که دارای تلفن همراه با قابلیت VoLTE باشند با قرارگرفتن در پوشش شبکه LTE و برقراری تماس به صورت معمول، تماس  VoLTE خواهند داشت.

 

گوشی مشترک باید حتما از قابلیت VoLTE پشتیبانی کند که در حال حاضر گوشی های Huawei P10 و Huawei p10+ و Samsung S8 و Samsung S8+ و LG M700 یا مدل Q6 Plus و LG M700 یا مدل Q6 Prime اولین مدل های تلفن همراه با قابلیت پشتیبانی از VoLTE همراه اول هستند و مدل های دیگری نیز به  این لیست اضافه خواهند شد.

 

مشترکینی که دارای این تلفن های همراه هستند می توانند با شماره گیری *10*2451# و در صورت نیاز به روزرسانی گوشی خود، این سرویس را فعال کنند. اگر گوشی مشترک این قابلیت را نداشته باشد، این مطلب با شماره گیری *10*2451# به وی اعلام می‌شود.

برای استفاده از VoLTE همراه اول، باید سیم کارت مشترکUSIM  باشد اما برای برقراری تماس VoLTE دیتای تلفن همراه مصرف نمی‌شود.

 

 

تمامی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول که تاکنون اقدام به تعویض یوسیم نکرده‌اند، می توانند به صورت رایگان سیم کارت خود را به سیم کارت یوسیم تعویض کنند و هدیه بگیرند. مشترکین اعتباری 15 گیگابایت اینترنت 30 روزه و مشترکین دایمی 20 گیگابایت اینترنت 30 روزه حداکثر تا یک هفته پس از تعویض یوسیم دریافت می‌کنند.

 

2 راه برای تعویض سیم کارت فعلی به سیم کارت یوسیم وجود دارد:

 

اول؛ پیامک کردن کد پستی محل سکونت به سرشماره 8962؛ مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند کد پستی محل سکونت خود را به صورت پیامک به سرشماره 8962 ارسال کنند، همراه اول یوسیم هدیه را به صورت رایگان از طریق پست به آدرس محل کد پستی پیامک شده ارسال خواهد کرد.

 

برای این کار، مشترک باید به چند نکته توجه داشته باشد؛ اینکه پیش از ارسال پیامک، از صحت کد پستی ارسال شده اطمینان حاصل کند، یوسیم فقط برای مشترکینی که گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G  یا 4.5G  دارند و سیم کارت همراه اول حداقل یک هفته گذشته در آن گوشی بوده است ارسال خواهد شد. هزینه فعالسازی یوسیم برای این گروه از مشترکین رایگان است.

 

دوم؛ مشترکان با مراجعه حضوری به فروشگاه های زنجیره ای همراه اول، مراکز تلفن ثابت و دفاتر خدمات ارتباطی (دفاتر بخش خصوصی) می‌توانند اقدام به تعویض سیم کارت فعلی خود با سیم کارت یوسیم کنند که در دفاتر منتخب همراه اول تعویض برای افرادی که پیش از این یوسیم نگرفته‌اند به صورت رایگان انجام می‌شود.

 

 

پس از دریافت یوسیم، مشترکین باید 3 مرحله را برای فعال‌سازی یوسیم انجام دهند.

 

 1. کد *10*45*شماره سریال 19 رقمی پشت سیم کارت# را با سیم کارت فعال فعلی خود شماره گیری کنند.

 

2. PIN 1 یوسیم را وارد کنند.

 

در صورتیکه شماره سریال یوسیم و PIN 1 متناظر با آن به درستی وارد شده باشند سیم کارت فعلی پس از یک ساعت غیر فعال شده و یوسیم جدید فعال خواهد شد.

 

3. سیم کارت قبلی خود را از گوشی خارج کنند و یوسیم را در گوشی قرار دهند.

 

مشترکان برای دریافت هدیه توجه داشته باشند که حداکثر یک هفته پس از تعویض یوسیم، بسته اینترنت آلفا+ 30 روزه 15گیگابایت برای مشترکین اعتباری و 20 گیگابایت برای مشترکین دائمی به صورت رایگان فعال خواهد شد. برای استفاده از شبکه 4G باید در قسمت تنظیمات تلفن همراه، تنظیمات اینترنت را روی سرویس 4G یا LTE قرار دهند. مهلت تعویض یوسیم و بهره مندی از بسته اینترنت هدیه فقط 15 روز است و در صورت عدم تعویض یوسیم در مهلت مقرر بسته هدیه اینترنت غیر فعال می شود.

 

 

مشترکان علاوه بر اینکه با تعویض سیم‌کارت خود به سیم‌کارت USIM از اپراتور هدیه می‌گیرند، می‌توانند با پیشنهاد کردن تعویض سیم‌کارت به USIM به دیگران نیز هدیه دریافت کنند.

براساس طرح همراه اول، مشترکان این اپراتور از ابتدای دی ماه 1396 تاکنون می‌توانند با تشویق مشترکینی که تاکنون از اینترنت نسل 4 استفاده نکرده‏ اند، بسته اینترنت 5 گیگابایت یک ماهه هدیه بگیرید.

 

برای این کار باید چند اقدام را انجام دهید:

 

1- اگر گوشی تلفن همراه دوستانتان از نسل 4 پشتیبانی نمی‏کند، آنها را تشویق به تعویض گوشی کنید.

 

2- اگر گوشی تلفن همراه آنها از نسل 4 پشتیبانی می‏کند اما تاکنون یوسیم دریافت نکرده ‏اند، آنها را تشویق به تعویض سیم‌کارت فعلی شان با سیم‌کارت یوسیم کنید.

 

3- اگر تنظیمات گوشی آنها برای استفاده از نسل 4 صحیح نیست، آنها را در انجام این کار کمک کنید.

 

در نهایت پس از اینکه دوستانتان برای اولین بار موفق به استفاده از اینترنت نسل 4 شدند از آنها بخواهید تا شماره شما را با شماره گیری کد دستوری *10*343*1# به همراه اول اعلام کنند تا کد فعالسازی بسته هدیه خود را دریافت کنید.

 

درگاه USSD با عنوان «دوستاتو یوسیمی کن» با شماره‏  *10*343#  برای این طرح در نظر گرفته شده است. زیر منوها به شکل ذیل است:

استعلام معرف : *10*343*0#

اعلام معرف : *10*343*1#

راهنما : *10*343*9#

 

مشترکین برای استفاده از این طرح باید به چند نکته توجه کنند؛ همه مشترکین دائمی و اعتباری قدیمی و جدید همراه اول می‏توانند با تشویق سایر مشترکین به اولین استفاده از اینترنت نسل چهارم، بسته هدیه دریافت کنند، هر مشترک جدید نسل 4 می‏تواند فقط یک نفر را به عنوان معرف انتخاب کند. هر مشترک از زمان اولین استفاده از اینترنت نسل 4، تنها 1 ماه فرصت دارد تا معرف خود را اعلام کند.

 

مشترک می‏تواند از سوی چند مشترک جدید به عنوان معرف شناسایی شود. معرف در یک زمان نمی‏تواند 2 بسته رزرو داشته باشد بنابراین اگر مشترک یک بسته هدیه را رزرو بسته اینترنت فعلی خود قرار داده باشد و اقدام به شماره گیری کد هدیه دیگر کند با خطا مواجه خواهد شد بنابراین باید تا فعال شدن بسته هدیه خود صبر کند تا امکان رزرو یک بسته هدیه دیگر برای وی فراهم شود. اختصاص هدیه معرف به علت زمانبر بودن پردازش اطلاعات، ممکن است با چند روز تأخیر اتفاق بیفتد.

 

 

بسیاری از فناوری‌های جدید برای افراد جالب اند اما برخی از آنها کاربران را شیفته خود می‌کنند به طوری که آنچه که تا چندی پیش وجود نداشته به سرعت به یک عادت جدایی ناپذیر در زندگی روزمره تبدیل می‌شود.

 

اینترنت پر سرعت از این دست فناوری‌ها‌ است که کاربر پس از تجربه کار با سرعت بالای اینترنت هرگز نمی‌تواند به بازگشت به سرعت پایین‌‌تر فکر کند حتی اگر تا روز پیش با همان سرعت کمتر امور خود را حل و فصل می‌کرد. به همین دلیل است که مشترکان وقتی از سرعت اینترنت 3G رضایت دارند اما برای تجربه خوشایند‌تر سیم‌کارت خود را یوسیم‌ می‌کنند.

 

 

با پیشرفت هر روزه و به روز شدن سایتهای موبایلی اپراتورها، سرعت اینترنت نیز رو به افزایش است. برای اینترنت های نسل ۴ و ۴.۵ دیگر نمی توان از سیم کارتهای قدیمی استفاده کرد و همانطور که اپراتورها نیز مدام اطلاع رسانی می کنند باید سیم کارت را با یوسیم تعویض نمود.

اما مشکلی که خیلی از افراد با آن مواجه می شوند این است که بعد از تعویض سیم کارت نمی توانند به اینترنت خط وصل شوند و مدام ناراحتی کرده و برخود لعن می کنند که اینترنت سریعتر میخواستی چکار! البته این تعویض سیم کارت به نوعی اجباری است و درصورت تعویض نکردن اختیاری بالاخره اپراتور طی زمانبندی خودش سیم کارت قدیمی شما راخواهند سوزاند تا یک یوسیم بگیرید.

چنانچه یوسیم شما همچنان غیر فعال است، باید ابتدا خود یوسیم را فعال کنید و بعدا می توانید از اینترنت آن بهره ببرید. پست فعالسازی اینترنت آموزش کاملی برای فعال کردن یوسیم هر سه اپراتور را دارد

چطور سیمکارت خود را یوسیم کنیم

یوسیم ایرانسل، اِلـبان

پس همانطور که گفتم مجبور هستید سیم کارتتان را به یوسیم تعویض نمایید. اما حالا که نمیتوانید به اینترنت وصل شوید چه کار یا کارهایی باید انجام داد. از آنجا که برای هر اپراتور سیستم عملکردی متفاوت است کارهای مربوط به هر اپراتور را به تفکیک برایتان ذکر خواهم کرد:

ابتدا به بخش اینترنت خط یا Cellular Data در گوشیتان و بخش تنظیماتش وارد شوید. باید یک ای پی ان (APN) جدید بسازید.

دوستانی که از خدمات همراه اول بهره می گیرند وقتی به بخش ساخت ای پی ان وارد شدند، یک ای پی ان با نام mcinet باید بسازند، این اسم را هم برای نام ای پی ان و هم در فیلد خالی جلوی APN باید بنویسید و سایر بخشها را خالی بگذارید.

اگر اینترنت خط شما فعال نشد، باید آن را با اقدامی دیگر فعال کنید. یا اپ همراه من را نصب کنید و از طریق آن اقدام به فعالسازی اینترنت نوترینو کنید و یا کد دستوری *10*231# یا با ارسال پیامک به شماره 8088 اینترنت خود را فعال نمایید.

این دسته از دوستان در بخش تنظیمات مربوط به APN جدید باید نام Irancell-Internet و در فیلد جلوی APN، باید mtnirancell را بنویسند. اگر باز هم متصل نشدید موارد دیگری را هم در نتظیمات مربوطه وارد نمایید: برای پراکسی 10.131.26.138 و برای پورت 8080 را بنویسید.

اگر باز هم مشکل داشتین، کد دستوری *555*4*2# را شماره گیری نمایید.

این عزیزان هم همچون عزیزان همراه اولی اقدام نمایند و به جای mcinet باید از rightel استفاده نمایند.

اما چنانچه همه این اقدامات را انجام دادید اما باز هم گوشی شما به اینترنت خط متصل نشد، اصلا نگران نباشید، کافیست در بخش مشاوره رایگان تلفنی اِلـبان ثبت درخواست نمایید تا مشاورین ما به صورت کاملا رایگان با شما تماس گرفته و راهنماییتان نمایند.

نکته آخر اینکه صرفا گرفتن یوسیم به معنای داشتن اینترنت نسل ۴ و بالاتر نخواهد بود، همانطور که قبلا هم گفتم اولا نوع و میزان پوشش اپراتور شما در منطقه مورد استفاده تان و ثانیا قابلیتهای گوشیتان نیز مهم هستند!

 

چه خوب. من هم با يوسيم همين مشكل رو براي همراه اول داشتم. الينه نميدونم گوشي ربطي به ماجرا داشت يا نه . اما گوشي من يه ايفون ٦ پلاس بود

دوست عزيز فكر نميكنم يوسيم به گوشي براي وصل شدن به اينترنت ربط داشته باشه. ديجي دكي درست ميگم؟

درسته، مدل گوشی مهم نیست! بعضی اوقات با تعویض سیم کارت تنظیمات مربوط به اتصال اینترنت بهم می ریزد و با توجه به اپراتوری که از آن بهره می گیرید باید یکی از اقدامات داخل پست را انجام دهید

دليل شما چي هست كه مي گي ربط نداره

دلیل خاصی وجود نداره 🙂

دليل اين هست كه ايفون شما چه يوسيم و چه ميني سيم كارت قبلي رو ساپورت ميكرده؟ درسته؟ بنابراين اينجا فقط بحث سمت اپراتور هست نه كلاينت عزيز جان.

اقا كلا اصلا يوسيم چي هست و با سيم كارت هاي نسل سوم چه تفاوتي داره؟

در پستی مجزا این مسئله را توضیح خواهم داد

لطفا در مورد سيم كارت و تكنولوژي ان در نسل هاي مختلف و موبايل هاي گوناگون مطلب بزاريد

چشم، ان شاالله به زودی این کار صورت خواهد گرفت

اپراتور هاي مجازي هم يوسيم استفاده ميكن؟ مثل موبايل شاتل؟

بله

سلام دیروز سیم کارت ایرانسلم رو با همراه اول برای چند ساعت عوض کردم. ولی وقتی سیم کارت خودمو گذاشتم نه آب وهوا بروزرسانی شد ونه گوگل باز میشد.الان سیمکارت ایرانسل خودمو گذاشتم ولی همون مشکل رو دارم.خواهش میکنم کمکم کنید.متشکرم

سلام اگر شما دائما مجبور هستید که سیم کارتتان را عوض کنید می توانید در بخش تنظیمات اینترنت خط، تنظیمات مربوط به هر دو اپراتور را قرار دهید و هر بار یکی را انتخاب نمایید. گاهی هم کلا گوشی کمی بازی در می آورد و مجبور می شوید گوشی را خاموش و روشن نمایید، در یک پست مجزا این موضوع توضیح داده شده است. پست گوشی را خودتان تعمیر کنید را ملاحظه بفرمایید به هر حال اگر باز هم با تمام این توصیه ها مشکل داشتید، بهترین کار این است که در دیجی دکی ثبت درخواست نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنماییتان بکنند. مشاوره تلفنی ما کاملا رایگان می باشد!

سلام . جدیدا همراه اول یه پیامک زده که کد پستی رو بدیم که سیم کارت نسل جدید رو با هدیه 20 گیگا بایت بیاره درم درخونه. من سیم کارتم به اسم یکی دیگه هست و الان جایی دیگر هستم. کد پستی رو بزنم میاره؟

سلام در رابطه با سوالات مربوط به اپراتورها لطفا از خودشون سوال بفرمایید. موفق باشید

گوشی من گالکسی اس۶ و قسمت cellular data نداره؟ اینترنت وصل میشه ولی سرعتش کمه، ناقص بنظر میرسه

سلام شما به قسمت اتصال داده وارد شوید، چنانچه گوشی شما دو سیم کارته باشد، دو بخش میبینید مربوط به اتصال به داده، آن جایگاهی که مدنظرتون هست را انتخاب کرده و تنظیماتش را روی حالت خودکار Automatic قراردهید چنانچه مشکلتان را نتوانستید حل کنید در سایت دیجی دکی یک درخواست بگذارید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند و تلفنی مشاوره رایگان بدهند.http://www.digidoki.com/#!/submit

بسیار مفید بود متشکرم

امروز رفتم سیم کارتمو ب یوسیم تغییر دادم گوشیم انقد داغ میکنه اصن برنامه باز نکرده داغ میکنه چ برسه باز کنم آنتنشم ک یک دوه کلا پشیمون شدم بابا چرا اینجوریه

سلام این مشکل کمی عجیب هست. یوسیم تنها سرعت اتصال اینترنت داده شما را افزایش میده و نباید مشکل داغ کردن را برای گوشی شما ایجاد کنه! توصیه دارم یک درخواست در سایت دیجی دکی ثبت کنید و از مشاوره و راهنمایی کارشناسان استفاده کنیدhttp://www.digidoki.com/#!/submit

سلام خسته نباشین اگر یوسیمی ک ارسال کردن رو ب ی خط دگ وصل کنیم مشگلی پیش میاد؟

سلام خیلی ممنون یوسیم مربوط به خطی است که برای آن یوسیم گرفته اید و قابل تغییر از خطی به خط دیگر نیست. برای هر خط باید به صورت جداگانه برای دریافت یوسیم از اپراتور مربوطه اقدام کنید

من کد *۵۵۵*۳۴# رو شماره گرفتم و درخواست سیم کارت 4Gکردم و امروز سیم کارت به دستم رسید اما وقتی به گوشیم زدم خطا میده که شبکه ثبت نشده به تلگرام هم وصل نمیشه باید چی کار کنم که سیم کارت فعال بشه؟چطور سیمکارت خود را یوسیم کنیم

سلام با اپراتور خود تماس بگیرید احتمالا مربوط به اونا باشه تا سیم کارتتون فعال بشه

سلام من خطم قدیمیه و بسته اینترنت و مکالمه و اعتبار اصلی دارم آیا با تبدیل به فور چی این چیزام از بین میره?

سلام به احتمال نود درصد بله، اما بهتر هست که از خود اپراتور سوال بفرمایید شاید شرایطی برایتان فراهم کنند تا بتوانید بسته را به سیم کارت جدید منتقل کنید

بعد ازریجستری اگه سیم‌کارت را به ۴gتغییر بدیم برای گوشی آی‌فون باید تغییر مالکیت را تو سامانه همراه ثبت کنیم

بعد ازریجستری اگه سیم‌کارت را به ۴gتغییر بدیم برای گوشی آی‌فون باید تغییر مالکیت را تو سامانه همتا ثبت کنیم

سلام طرح رجیستری مربوط به خود گوشی است و فرقی نمی کند که چه سیم کارتی در آن باشد!

يك شماره خط ايرانسل هست قطع شود براي پخش اينترنت : خيلي زود بهم خبر بدهيد الان جوابم بدهيد و لطفا همراه اول وصل بشه خواهش كردم و خواهش كردم

سلام دوست عزیز شما برای چنین اقداماتی باید با خود ایرانسل و همراه اول تماس داشته باشید و کاری از ما ساخته نیست!

سلام. از وقتی 4جی کردم سیمو تلگرامم وسط کار قطعو وصل میشه.. یعنی اصلا پیام هام یکدفعه تا ده دقیقه یرب نمیره… پاک کردم دوباره نصب کردم بازم میشه… کلا اصلا ربط داره؟ اخه صبلا اصلا اینطور نمیشد

سلام با اپراتورتان تماس بگیرین. اگر مشکل از سیم کارت باشد شما را راهنمایی خواهند کرد. کنترل کنید که آیا همیشه و همه جا اینگونه هست یا فقط در محل زندگی تان.

سلام . اگه سیم کارت به یوسیم تبدیل کنیم آیا تلگرام یا اینستاگرام باید دوباره نصب کرد یا بمحض فعال شدن همون تلگرام و اینستاگرام خودکار وصل میشه.منظورم اینه آیدی هردو رو دوباره باید تعریف کنیم؟؟//

سلام با توجه به اینکه با تعویض سیم کارت شماره شما عوض نمی شود و بنابراین مشخصات کاربری شما در تلگرام و اینستاگرام نیز عوض نمی شوند، بنابراین با عوض کردن سیم کارتتان مشکلی پیش نخواهد آمد و لازم نیست اقدامی کنید. فقط دقت داشته باشید که این دو نرم افزار در حال حاضر مسدود هستند!

سلام گوشی من 4g نیست حالا اگر سیم کارتمو یوسیم کنم میتونم باهاش کار کنم؟

سلام. بله کار می کند، مشکلی پیش نخواهد آمد. اما احتمالا هزینه اینترنت شما بر اساس 4جی محاسبه خواهد شد، با وجود اینکه شما 3جی استفاده می کنید

سلام من تبلت هوآوی دارم سیمکارت همراه اولمو به یوسیم تغییر دادم و با کمک سایت همراه اول وساختن ای پی ان به نام MCI-Internet تونستم از نت استفاده کنم اما حالا که اومدم شمال کلا نتم 2gشده و 3gنمیشه هرکاری مثل دوباره ساختن ای پی ان و دوباره انتخاب کردن شبکه هم کردم اما فایده نداشت درحالی قبلا همیشه باایرانسل اینجا 3gبودم چیکار باید بکنم

من گاهی میبینم گزینه ی فقط استفاده از شبکه های2gخود به خود روشن میشه خاموشش که میکنم واسه چن دقیقه نتنم3gمیشه و خوب آنتن میده یا گاهی خودم این گزینه رو روشن و خاموش میکنم نتم 3gمیشه اما بعد چن دقیقه بازم قطع میشه اما ایرانسلم اینطور نیست

سلام به احتمال خیلی زیاد در منطقه ای که شما هستید، همراه اول پوشش اینترنتی خوبی نداره! و گزینه 3جی که لحظاتی روشن می شه و بعد خاموش میشه و میره روی حالت 2جی به دلیل پیدا نکردن آنتن خوب هست. اگر در جایی که هستید، دوستانی دارید که با همراه اول اینترنت خوبی دارند، آن موقع باید به دنبال راه حل باشید سریعترین راه حل این هست که یک درخواست در سایت http://www.digidoki.com ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

سلام.لطفا زود پاسخ بدید.گوشیم تا قبل از تعویض به یوسیم با دوسیم کارت کار میکرد.از وقتی به یوسیم عوض کردم سیم کارت یوسیم رو بالا نمیاره و میگه سیم کارت وارد نشده.تو گوشی دیگه بالا میاره.وقتی سیم کارت ایرانسل رو تک میزارم بالا میاره ولی وقتی دوتا شو باهم میزارم هیچکدوم رو نمیاره.ببخشید طولانی شد.لطف راهنمایی کنید.

سلام سریعترین راه حل این هست که یک درخواست در سایت http://www.digidoki.com ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

سلام ایا با تعویض سیم کارت بسته اینترنتی قبلی باقی خواهد ماند

سلام باید با اپراتورتون تماس بگیرید و این سوال را بپرسید

سلام خسته نباشین من یه بار سیم کارتمو یوسیم کردم ولی باز هی از پیشخوان اس میاد که سیم یوسیمتون امادس بیایین بگیرین ایا میشه دوبار یوسیم گرفت؟

سلام خیر، دوباره یوسیم گرفتن لازم نیست. حتما با اپراتور مربوط به سیم کارتتون تماس بگیرید تا دچار مشکلات ناگهانی همچون قطع سیم کارت نشین

سلام من سیمکارت قدیمی ام رو گم کردم و حالا واس همون سیمکارت رفتم 4g گرفتم و الان میگه باید *10*45*کد سیمکارت قبلی# رو وارد کنی تا فعال بشه ولی من سیمکارت قبلی رو دیگه ندارم . خواهشا بگین باید چیکار کنم؟؟؟

سلام بایستی با اپراتورتون تماس بگیرید و بگویید که به سیم کارت قبلی دیگر دسترسی ندارید و می خواهید که یوسیمتان را فعال کنید. فقط آنها می توانند برایتان کاری بکنند موفق باشید

سلام،خط من همراه اولِ، الان كه خطمو يوسيم كردم personal hotspot ام روشن نميشه بايد چيكار كنم؟؟؟؟؟

سلام مطابق با آنچه در پست گفته شده عمل کنید. اگر گوشی شما آیفون هست و ورژن ios آن 11 به بالاست بایستی پست دیگری را مطالعه بفرمایید:http://blog.digidoki.com/archives/2235

سلام. من یوسیم گرفتم . ولی یادم رفت ک باید کد *10*45رو باخط قبلی وارد کنم. الان اون خط ک مسدوده یوسیم هم فورجی نشده. باید چیکار کنم

سلام اگر با یوسیمتان می توانید مکالمه و ارسال پیامک داشته باشید، احتمالا برای راه اندازی اینترنت بایستی به تنظیمات گوشی تان مراجعه کنید

اما اگر یوسیم کلا فعلا نشده بایستی با امور مشترکین اپراتورتون تماس بگیرید: همراه اول: 9990 از سیم کارت همراه اول و 09129990 از سایر خطوط ایرانسل: 7033 ازسیم کارت ایرانسل و 09377033000 از سایر خطوط رایتل: 200 از سیم کارت رایتل و 09202000000 از سایر خطوط

سلام خسته نباشین.من سیمکارت همراه اول دائمی رو 4gکردم .الانم سیمکارتمو میندازم رو گوشی3g نتش رو نمیاره ولی میندازم رو گوشی4g نتش رو میاره.ممنون میشم از راهنماییتون

سلام اگر از تنظیمات داخل گوشی 3g خودتون مطمئن هستید، با همراه اول تماس بگیرید: شماره 9990 برای تماس با تلفن همراه و 09129990 برای تماس با تلفن ثابت

سلام من سیمکارتی که توی گوشیم هست رو دراوردم و سیمکارت جدید گذاشتم ولی اصلا آنتن نمیاد بالا ولی وقتی سیم کارت جدید رو دوباره میذارم داخل آنتنش میاد. گوشیم اپل هست

باسلام توصیه دارم از طریق سایت http://www.digidoki.com/#!/ یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به صورت تلفنی و کاملا رایگان راهنماییتان کنند.

با سلام من بسته اینترنت یک ساله گرفتم کلی هم هزینه کردم اگه بخوام یوسیم کنم دیگه نمیتونم از اینترنتم استفاده کنم؟ تورو خدا بگید

با سلام حتما قبل از هر اقدامی با اپراتورتون تماس بگیرید تا مطمئن شوید. شاید راهی برای انتقالش وجود داشته باشد

خطمو 4Gکردم حالا چجوری باید 15گیگ اینترنت رایگان بگیرم؟

سلام خودبخود باید فعال شود، اگر فعال نشد با اپراتورتان تماس بگیرید

سلام وقت بخیر … بعد از تعویض سیم کارت قدیمی با سیم کارت یوسیم برای شارژی که در سیم کارت قدیمی داشتیم چی پیش میاد؟؟؟ اون شارژ میسوزه یا سرجاشه و به یوسیم انتقال پیدا میکنه؟؟

سلام قرار بر این است که همه چیز به سیم کارت جدید منتقل شود اما برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر هست که با خود اپراتور هم تماسی برقرار کنید و ازشون سوال بفرمایید

سلام بعد از تبدیل سیم کارتم به یوسیم اینترنتش قطع شده طبق گفته شما تنظیماتشم درست کردم ولی بازم اینترنت گوشیم قطع هست و درست نشد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سلام یک اقدام نهایی این هست که یوسیم دیگری که روی گوشی دیگری اینترنتش وصل است را روی گوشی خود بیندازید، به اینترنت وصل شوید و مجدد یوسیم خود را بیندازید. اگر باز هم مشکل حل نشد، باید با اپراتورتون تماس بگیرید.

سلام من وقتی سریال یوسیم رو میزنم میگه در حال حاضر امکان این درخاست وجود ندارد!! لطفا بگید چکار کنم؟

سلام با اپراتورتون تماس بگیرید

وقتی سیم کارت رو با یوسیم عوض کنیم ،شماره تغییر میکنه؟

سلام خیر، شماره ثابت خواهد ماند. اما پین کد عوض می شود

سلام وقت بخير من سيمكارت همراه اول رو تبديل به يوسيم كردم انداختم تو گوشي الجي G4 كه متهسفانه بهعث سوختن بورد گوشي شد الان هم تو گوشي HTC اندهختم باعث هنگ و داغي گوشي شده بايد چكار كنم/ ممنون

سلام خیلی ممنون وقت شما هم بخیر عجیب هست، نباید به خاطر سیم کارت این اتفاقات بیفتد. برای تعمیر گوشی هاتون می تونید از طریق سایت ما به نشانی http://www.digidoki.com اقدام کنید. باید دید که واقعا مشکل از چه بوده

سلام.من سیم کارتمو 4G کردم ولی گوشیم 4G نداره میخواستم بدونم سیم کارت ب گوشیم میخوره و میتونم اینترنت 3G داشته باشم؟

سلام بله، مشکلی نخواهد بود

سلام ،من دوتا یوسیم اعتباری و دائمی دستم رسید ، این دوتا باهم جابجا شده ، اکه یکی از کدها رو واسه اون یکی سیم کارت بفرستم مشکلی پیش میاد ، و یه سوال دیگه : گوشیهای قدیمی اپل دو صفر 4g رو ساپرت میکنه ممنون

سلام دقیقا متوجه سوالتون نشدم؟ منظورتان کدام کد هست؟ ضمنا اینکه گوشی ای 4g را ساپورت می کند یا خیر، باید دقیقا مدلش معلوم باشد و در اطلاعاتی که در مورد گوشی در سایتها وجود دارد آن را جستجو کرد

منظورم کد شماره سریال ۱۹رقمی پشت یوسیم ، خلاصش اینکه از کجا بفهمم این دو تا یوسیم مال خط اعتباری منه یا دائمی ،

یکی را داخل گوشی بگذارید و به شخص دیگری که کنارتان ایستاده و یا یک تلفن ثابت با آی دی کالر کنار دستتان تماس بگیرید. شماره که بیفتد می توانید متوجه شوید که این سیم کارت داخل گوشی مربوط به چه شماره ای است.

سلام بعد از تعویض سیم کارت قبلی به سیم کارت یوسیم آیا سیم کارت قبلی رو باید دور انداخت و قابل استفاده نیست؟؟؟؟

سلام بله، سیم کارت قبلی دیگر کار نخواهد کرد و قابل استفاده نیست

سلام من یک سیمکارت یوسیم ایرانسل امروز ار پست بانک گرفتم الان نمیدونم چجور فعالش کنم لطفا راهنمای کنید

سلام و عرض و ادب و خسته نباشید من سیمکارت قدیمی ایرانسل با یوسیم عوض کردم، حالا سوال آیا یوسیم رو گوشی 3g کار میکنه اینترنت میاره آنتن دهی داره یا نه؟ لطفاً تا فعالش نکردم راهنمای کنین ممنونم

سلام بله، سیم کارت های یوسیم، از نسل های قبلی هم پشتیبانی می کنند

سلام وقت بخیر. من سیم کارتمو سه روزه 4G کردم ولی هر کاری کردم اینترنتم وصل نمیشه با این که علامت دیتا رو بالای گوشیم میاره. سیم کارت فورجی دیگه روی گوشیم به اینترنت وصل میشه ولی این سیم کارتم نه.هرکاری کردم نشد فک کنم مشکل از سیم کارت باشه.ممنون میشم پاسخگو باشین

سلام سعی کنید با اپراتور مربوطه (ایرانسل یا همراه اول) تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند

سلام من سیمکارتم ۴ جی هست دوبار هم در امور مشترکین این کار رو کردم ، ولی گوشیم هنوز ۳جی میزنه با ۹۹۹۰ هم تماس گرفتم بعد از یک هفته گفتن با کد#۱۰* مشکل حل میشه که نشد میشه لطفاً راهنمایی کنید که من چه کنم؟

سلام در رابطه با 4جی شدن اینترنت چند مورد را باید چک کنید: 1- سیم کارت 4جی و فعال باشد (که شما این مورد را اوکی کردین) 2- گوشیتون از 4جی پشتیبانی کند (مدل گوشی تون را در اینترنت جستجو کنید و ببینید که آیا 4جی پشتیبانی می کند یا خیر) 3- منطقه ای که هستید، پوشش 4جی داشته باشد (از طریق سایت اپراتورها احتمالا بتونید به جایی برسید) 4- در تنظیمات گوشی (مخصوصا دو سیم کارته) کنترل کنید که در بخش Mobile Networks، اجازه اتصال به کدام شبکه را داده اید، ممکن است در این بخش 4جی غیرفعال باشد

یک روش تست هم هست، اینکه اگر کسی در کنار شما روی گوشی اش، اینترنت 4جی دارد، سیم کارت او را داخل گوشی خود بیندازید و کنترل کنید که چطور می شود

ممنون از اینکه جواب دادین، گوشی بنده شیاومی a3 است، البته دو دستگاه از این گوشی گرفتم یکی هم برای همسرم ،، گوشی ایشون ۴جی نشون میده سیم‌کارت من در دستگاه ایشون ۳جی نشون میده و سیم کارت ایشون در گوشی من ۴جی، منطقه ۴ جی هست …، تنظیمات هم روی ۴جی هست ، یه مقدار عجیبه خلاصه، اگه راهنمایی کنید ممنون میشم، باز هم تاکید میکنم ۹۹۹۰ می‌گفت کد #۱۰* رو که بگیرم و بعد گزینه ۲ رو بزنم درست میشه ،، ولی بعد از زدن گزینه ۲ باز هم ۴ تا گزینه هست که هرکدامو میزنم فایده ای ندارد

اپلیکیشن همراه من را روی گوشی نصب کنید و یا از طریق اینترنت و رایانه به آن وارد شوید در محیط همراه من بخشی هست مربوط به اینترنت نوترینو گزینه اول آن گزینه فعالسازی است وارد آن شده و ببینید که فعال است یا غیرفعال

همه این کارا رو کردم بازم نشد

با اپراتورتان تماس بگیرید

من برای ۴ جی اقدام کردم ولی الان پشیمون هستم هنوز بدستم نرسیده ولی پیام اومده که ۴جی برای شما تولید شده تا چند روز دیگه دستتون میرسه حالا نمیخوام چکار کنم

سلام معمولا برای سوختن سیم کارت قدیمی و فعالسازی یوسیم باید اقداماتی انجام بدین، این کار را نکنید اما چرا نمی خواهید این تغییر را انجام دهید؟

با سلام .از زمانی که سیم کارت یو سیم فعال کردم مشکل ارتباطی دارم در صورتیکه گوشی روشن می باشد در صورت تماس از مخاطب دیگر اعلام خاموش بودن گوشی را دریافت میکند لطفا رهنمایی فرمایید

سلام ابتدا با یک سیم کارت دیگر گوشی را تست کنید. اگر مشکلی نداشت، با اپراتور سیم کارتتون تماس بگیرید

سلام من دیروز تعویض سیمکارت داشتم ولی علامت VOLTE نمیاد بالای صفحه مدل گوشی هم A20s ولی یکی از دوستان گفته بود که باید سیمکارت رو به یوسیم تغییر بدی لطفا راهنمایی کنید

سلام در تنظیمات گوشی بررسی بفرمایید که آیا گزینه ای برای فعال یا غیرفعال کردن وجود دارد یا خیر. در بخش اتصالات و سیم کارت ها این گزینه را خواهید یافت

بله وجود داره ولی نمیاره

یعنی فعال می کنید ولی بالای صفحه عبارت VoLTE دیده نمی شود؟ این کار قطعا نیاز به یوسیم دارد (یعنی شما با تعویض سیم کارت اقدام درستی انجام دادید) با اپراتورتان تماس بگیرید. یکی از دلایل این موضوع می تواند عدم پوشش منطقه شما باشد

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب سایت

نام، ایمیل و وبسایت من را در این مرورگر ذخیره کنید و دفعه بعدی که نظری ثبت کردم از آن استفاده کنید.

Copyright © 2021 ELBAAN TEAM

تمامی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول که تاکنون اقدام به تبدیل سیم کارت خود به یوسیم نکرده اند ، میتوانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و یا نمایندگی های زنجیره ای همراه اول در سراسر کشور نسبت به تعویض سیم کارت همراه اول به یوسیم اقدام کرده و مشترکین اعتباری همراه اول 15گیگ و مشترکین سیم کارتهای دائمی 20 گیگ اینترنت 4جی پرسرعت هدیه بگیرند.

چنانچه مشترکین همراه اول از گوشی های هوشمند که قابلیت پشتیبانی از فناوری 4جی را دارند استفاده میکنند میتوانند با ارسال کد پستی منزل خود به سامانه پیامکی 8962 سیم کارت جدید را درب منزل و یا محل کار خود دریافت کنند.

پس از دریافت سیم کارت جدید ( یوسیم )برای فعالسازی باید مراحل زیر را طی کنید:

1- شماره گیری کد دستوری #بارکد 19 رقمی روی قاب سیم کارت*45*10*چطور سیمکارت خود را یوسیم کنیم

2- وارد کردن پین کد 1 سیم کارت مندرج روی قاب (PIN1)

پس از این دو مرحله پیامک فعالسازی سیم کارت برایتان ارسال میشود و سیم کارت جدید ظرف نهایتا یکساعت فعال خواهد شد.

منبع : وبسایت همراه اول

من کد دستوری رو که وارد میکنم و ارسال رو میزنم مینویسه روی شبکه ثبت نشده است من باید چکار کنم؟

سلام دوست عزیز به امور مشترکین مراجعه کنید

سلام بعد چند رو سیم کارت به دست مشترک میرسه

سلام حدود یک هفته کاری

س من الا کد و پین و زدم دفع اول گف روی شبکه نیس دفع دوم هم گف دوباره امتحان کنید چیکا کنم الا

سلام من چرا هرچی کد پستی رو به این شماره که گفتین میفرستم اصلا پیامش ارسال نمیشه..چرا؟

سلام.من بار اولمه که میخوام سیم کارتمو به یوسیم رایگان تغییر بدم ولی وقتی کد پستی رو به ۸۹۶۲ میفرستم میگه شما مشمول طرح رایگان یوسیم نیستید..چرا آخه؟؟

سلام من الان ۳۶ ساعت از زمان تعویض سیمکارتم میگذره اما هنو ۱۵ گیگ اینترنت هدیه رو نداده چیکار باید بکنم

با سلام
یکی دو ماه از طریق سایت برای تعویض سیم کارت ۴g ثبت نام کردم از پستخانه به دستم نرسیده راهنماییکنید

برای منم از پست هنوز نرسیده

به منم نداده

سلام من سیمکارتمو تازه فورجی کردم ولی اینترنت رایگان چرا فعال نمیشه؟ نکنه کدی چیزی باید بزنم؟

سلام به من از اداره پست زنگ زدن و آدرسمو گرفتن و بعد از چند روز اس ام اس اومد که سیم کارت یوسیم از طرف مامور پست ارسال کرده ولی چیزی به من ارسال نشده حالا باید چکار کنم فکر کنم سیم کارت به آدرس دیگری رفته باشه ؟؟

باید حتما بری اداره پست

شما الان چیکار کردی منم همین مشکل برام پیش اومده

۰۹۱۹۸۱۵۰۸۳۷

سلام لطفا درخواست من را

ارومیه ۰۹۱۴۲۶۵۴۴۲۰

من ۲هفته پیش کد پستی را فرستادم.یه پیامک هم واسم اومد که کد پستی شما ثبت شد،بزودی از پست برای تایید ادرس با شما تماس گرفته میشود اما نه تماسی گرفتند نه هنوز سیم کارت به دستم رسیده.لطفا پیگیری کنید.با تشکر

سلام چند روز کاری برای دریافت سیم کارت هست

سلام.من۱۵ روزپیش واسه تعویض اقدام کرده ام ولی تماس گرفته شده از تهران متاسفانه هنوز سیمکارت به دستم نرسیده و بعدا اس اومد که شما تحویل گرفته اید در حالی که من سیمکارتی تحویل نگرفته ام.

سلام چند روز کاری برای دریافت سیم کارت هست

سلام منم کدپستی فرستادم پیامک تایید هم آمد ولی تا الان که ۱۲ روزه که میگذره از سیم کارت خبری نیست

مال منم نمیاد

سلام چند روز کاری برای دریافت سیم کارت هست

چندین بار و در طول چند ماه گذشته کد پستی فرستادم ولی سیمکارتی ارسال نشده

الان پنچ ماه که سیمکارت من نیومده امروز هم تماس گرفتید ولی هنوز نیومده

الان یک ماه میشه که ازاداره پست تهران باهام تماس گرفتم که سیم کارتم میفرستن اماسیم کارت به دستم نرسیده هنوزالان بایدچیکارکنم

سلام با اپراتور مربوطه تماس بگیرید

سلام من بعد از اینکه سریال کد رو میزنم برا Pin1 میزنه ک اشتباهه همش

با سلام ودرود :من الان سه هفته هست کدپستی خونه ام رو به ان کد دستوری که گفتید،فرستادم.با من از سامانه تماس گرفتن وادرسم رو خواستن،اما،سیم کارت یوسیم به ادرسم نیومد.چه باید کرد؟با تشکر

سلام لطفا با شماره ۹۹۹۰ تماس بگیرید

چطور سیمکارت خود را یوسیم کنیم

با سلام . تکلیف افرادی که گوشی های اندروید ندارند و گوشی قدیمی دارند چیست ؟ میتوانند از یوسیم استفاده کنند ؟

سیم کارت گوشی قدیمیها نیاز به تغییر ندارد چرا تغییر داده اید

سلام. سیمکارت بنام کسی دگه است و هیچ مدرکی ازش ندارم اگر اینجوری سفارش بدم بازم باید مدرک شناسایی ببرم برای تحویلش؟

سلام منم چن بارکدپستی فرستادم باهام تماس گرفتن برای ادرس ی پیامک هم اومده میگه سیم کارتتون ب کده پستی فرستاده شده خنده داره کجافرستادن دقیقا؟معلوم نیس! الان نزدیکه ی ماهه ازسیم کارت خبری نشده.

سلام چندباردرخواست یوسیم دادم ولی هنوزبرام ارسال نشده هربارم کدپستی میفرستم میگه قبلاثبت شده ولی بازم برام یوسیم نیومده،چکاربایدبکنم؟؟؟؟؟

سلام. امروز روی گوشیم پیام اومد که طبق اعلام شرکت پست بسته حاوی سیم کارت یوسیم تحویل شده است ….. ولی من که امروز خونه بودم چیزی دریافت نکردم
ضمنا چند روز قبل تماس گرفتند و آدرس رو هماهنگ کردن .
الان من بایستی جهت اخذ سیم کارتم به کجا رجوع کنم و اطلاع بدم
با تشکر

منم این مشکلو دارم. برام پیام اومده که سیمکارت به دست شما رسیده، درحالیکه من منزل بودم و هیچ سیمکارتی نیومده!!

منم حدودا یک هفته پیش بهم پیامک دادن که سیمکارت شما از طریق پست تحویل شما داده شده لطفا در نظر سنجی ما شرکت کنیده.
درصورتیکه توی یک هفته گذشته بخاطر ویروس کرونا همه جا تعطیل بوده

منم حدودا یک هفته پیش بهم پیامک دادن که سیمکارت شما از طریق پست تحویل شما داده شده لطفا در نظر سنجی ما شرکت کنیده.
درصورتیکه توی یک هفته گذشته بخاطر ویروس کرونا همه جا تعطیل بوده

با سلام. ببخشید من تقریبا ۱۰ روز میشه کد پستی فرستادم به کد دستوری بعد چند روز پیام اومد ک کد پستی شما ثبت شد و به زودی از طرف شرکت پست با شما تماس گرفته خواهد شد ولی تتا الان نه تماسی گرفته شده نه سیم کار به دستم رسیده
لطفا بگید چکار کنم؟؟

سلام وقتی که پین ۱ را وارد می کنم میگه با این پین اینترنت استفاده شده است در حالیکه دیروز من این یو سیم را گرفتن

با سلام
باتوجه به اینکه پیامکی از سوی مخابرات مبنی بر اینکه سیم کارت یوسیم توسط پست به اینجانب تحویل داده شده اما متاسفانه اداره پست اعلام بی اطلاعی میکند و از بنده بارکد جهت پیگیری یوسیم میخواهد که متاسفانه بارکدی برایم نفرستاده اند

سلام من کد پستی را می فرستم به ۸۹۶۲ ولی ترور می ده چیکار کنم

با سلام
بامن تماس گرفتن از اداره پست، گفت ۷۲ ساعت کاری بدستم میرسه بعد اس اومد گفت پنج روز دیگه، بعد اس اومد یوسیم تحویل تان داده شده، به دست من که چیزی نرسیده؟؟؟؟

سلام الان یک هفته هست که پیامک اومده یوسیم شما پست شده اما هنوز دستم نرسیده از کجا پيگیر بشم

سلام چندروز سیم کارت میاد

سلام . من پارسال سیم کارتم رو عوض کردم ولی هنوز از اینترنتم استفاده نکردم . چطور میشه ازش استفاده کرد؟

سلام
من سیم کارت خود را به یوسیم تعویض کردم سیم کارت جدیدم فعال نشده چی کار کنم

سلام. دیروز روی گوشیم پیام اومد که طبق اعلام شرکت پست بسته حاوی سیم کارت یوسیم تحویل شده است!!!
والا من به خاطر کرونا همش خونه ام
پس کی تحویلم داده پست خدا میدونه که خودم نمیدونم

قبل عید تماس گرفتند و آدرس رو هماهنگ کردم باشون
الان من بایستی جهت اخذ سیم کارتم به کجا رجوع کنم و اطلاع بدم
با تشکر

سلام ۳هفته پیش بهم زنگ زدن استان و ادرس خانه را ازم پرسیدند ولی هنوز سیمکارت از اداره پست به دستم نرسیده چیکار کنم.

سلام سیم کارت های تمام اعضای خانواده رو با هم یوسیم کردم ولی حالا نمیدونم کدوم ی
سیم کارت برای چه شخصی است

واقعا این طرح رو افتضاح اجرا کردین الان یکماهونیمه منتظر سیمکارت نشستم .وقتی نمیتونید چرا الکی تبلیغ میکنید بگید هرکس خواست مستقیم بره امورمشترکین و سیمش رو عوض کنه

سلام ببخشید من حدود دو هفته پیش کد پستی فرستادم برای تعویض به یوسیم..
بهم پیامک اومد ک کد پستی شما ثبت شد و به شما زنگ میزنیم از طرف پست… ولی متاسفانه هنوز نه سیم کارت اومده برام و نه زنگی زدن بهم
لطفا بگید چکار کنم

سلام،این چه وضعشه برای یوسیم درخواست دادم الان سه ماهه نیومده،سه بارم تماس گرفتن هنوز نیومده😡

من حضوری به دفترپبشخوان مراجعه کردم وجهت تعویض سیمکارت قدیمی به یوسیم اقدام کردم،ولی دوازده هزارتومن از من هزینه گرفت،چرا مبگید رابگانه?? دفتر پیشخوان جلیلی واقع در خیابان ازادی مسجدسلیمان

سلام من کد پستی را به ۸۹۶۲ می فرستم ولی ترور میده چیکار کنم

البته به بار. غیرحضوری اقدام کردم ومشخصات لازم رو ارسال کردم ولی سیم کترتی برام ارسال نشد،ولی پیامک ارسال برام اومد، ابن چه مدلشه والااااا.. ضمنا جهت شکایت از دفتر پبشخوان باید چکار کنم؟؟؟؟

با سلام من سیم کارتم رو به یوسیم تغییر دادم و سیم کارت هم فعال شده ولی بسته هدیه ۱۵ گیگ واسم فعال نشده میخواستم بدونم دلیل ش چیه؟زمان خاصی داره که فعال بشه یا چون من الان روی یه گوشی که ۴g نیست انداختم فعال نمیشه و باید حتما دستگاه ۴g باشه؟ممنونم

سلام من کد پستی را به ۸۹۶۲ می فرستم ولی ارور میده

سلام
من دو ماه پیش تماس گرفتن آدرس و کدپستی خودم را اعلام کردم ولی هنوز سیم کارت به آدرس نیومده. جهت پیگیری به کدام سایت مراجعه کنم. راهنمایی فرمائید

من الان یک ماه ثبت نام اینترانتی کردم ولی هیچ خبری نیست چی کار باید بکنم

خونه ما کد پستی نداره ؟
چه کنم

الان یک ماه کد پستی فرستادم زنگ زدن آدرس هم گرفتن هیچ خبری نشده چیکار کنم

سلام من سیمکارته ب نام داداشم هست خودش نیست که سیم کارتمو جدید بگیره قدیمی هست میشه راهنمایی کنید چ جوری میتونم سیم کارتمو عوض کنم

سلام پین کد که میزنم میگه نادرست لطفا راهنمایی کنید

سلام من سیمکارت همراه اول دارم یوسیم ولی تازگیامیخوام بسته بخرم ۱۰گیگ پیام میادکه این طرح برای مشترکینی می باشدکه حداکثر۳۰روزازتاریخ فعالسازی سیم کارت آنهاگذشته باشد
قبلااینجوری نبودیک ماهی هست اینجوری شده

سلام
بدون اینکه درخواستی بفرستم از شماره ۸۹۱۸پیامک اومد که از پست برای هماهنگی یوسیم باهاتون تماس میگیرن.فردای اون روز از تهران باشماره ۳۳۹۰۷۹۸۵ یه خانومی تماس گرفت مشخصاتمو گفتو ادرس پرسید.حالا بعد چند روز که سیم کارتی نیومده از کجا میشه پیگیری کرد؟هرچی تماس میگیرم کسی پاسخگو نیست

سلام سیمکارت من مینویسه pin1 اشتباه است چیکار باید کنم

سلام.من سه هفته قبل ثبت نام کردم و وقتی از مخابرات برا گرفتن آدرس تماس گرفتن من متوجه نشدم.الان که دوباره میرم ثبت نام کنم میگه شما قبلا ثبت نام کردید من برا پیگیری ثبت نام قبلی باید چیکار کنم.ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

سلام خب اون شماره ای که تماس گرفتن جواب ندادید همونو بگیرین احتمالا یه خانوم جواب میده بهش مشخصات بدین ردیف میشه.البته به سختی جواب میدن

سلام کد پستی منظورش چیع؟؟؟

سلام حدودسه چهار روز میشه سیم کارتمو یوسیم کردم ولی هنوز۱۵ گیگ اینترنتو دریافت نکردم؟

سلام همه چی سر موقع بود ممنون دریافت پیام تماس تلفنی فرستادن سیم کارت رسیدن درب منزل

سلام ، من چند بار در بازه های زمانی مختلف کدپستی رو ارسال کردم ولی هنوز تماسی دریافت نکردم.

سلام چرا سیم کارت یوسیمم ارسال نمیشه بهم زنگ نمیزنن

چند روز پیش برام یه پیامک اومد بعد اون پیامک با این شماره ۳۳۹۰۷۳۱۵ با من خانومی تماس گرفت اسم و کد ملی من گفت و ازم ادرس خواست و گفت به صورت رایگان میفرستیم اما سیم کارتی نیومده. و اینکه میگن این شماره یسری هکر و کلاه بردار هستن ،درسته؟

من یوسیم رو درخواست دادم پیام تحویل به مامور پست خیلی وقته اومده ولی از سیم کارت خبری نیس چطوری میتونم پیگیر بشم؟

در این شرایط کرونایی که اول آذر ماه درخواست تعویض سیم کارت معمولی به یوسیم دادم تا الان خبری از یوسیم من نشده در این شرایط حدودا چقدر زمان میبره ؟

من دو هفته هس که قرار بوده برام بفرستن هنوز نیومده و پیام تحویل داده شد از پست برام اومده باید کجا پیگیری کنم

سلام من سیمکارت یوسیم درخواست دادم و اداره پست تادرب منزل آوردش ولی متاسفانه ما خونه نبودیم الان نمیدونیم کجا رفته که بریم دریافتش کنیم

۰۹۱۴۲۶۵۴۴۲۰

الهی بمیرم😓

با ۹۹۹۰تماس بگیرید تا دوباره درخواستتون به جریان بیوفته و سیم کارت براتون ارسال بشه

سلام. وقتتون بخیر، ببخشید من درخواست سیم کارت یوسیم دادم زنگ زدن آدرس هم گرفتن ولی الان ۳ هفته شده که به دست من نرسیده باید چکار کنم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

اخبار فناوری و دیجیتال

02166677836 | 02166677904 | 02166677862

 09191000167 

09122373003

اربعه

0902-8098009 

وبسایت سیمکارتیها (صاحب مجوز دفتر پیشخوان دولت با کد ۷۲۱۶۱۸۶۸) دارای نمایندگی رسمی همراه اول ایرانسل و رایتل واقع در غرب تهران در زمینه خرید و فروش انواع سیم کارت دایمی و اعتباری و سیم کارت صفر و کارکرده رند و معمولی و همچنین اعلام قیمت روز سیم کارت فعالیت دارد.

کادر با تجربه ما با بیش از ۱۰ سال سابقه در امر خرید و فروش سیم کارت برای کمک به شما در امر خرید و فروش آماده خدمت رسانی است. پس حتما قبل از خرید سیم کارت ۰۹۱۲ یا فروش سیم کارت ۰۹۱۲ خود با کارشناسان با تجربه ما رایگان مشورت کنید

تمامی حقوق وبسایت برای سیمکارتیها محفوظ است

با راه اندازی سرویس نسل جدید سیم کارت های تلفن همراه(نسل چهارم) از سوی اپراتورهای کشور مشترکین تلفن همراه میتوانند با استفاده از یوسیم (LTE) از سرعت بالای اینترنت که حدود چهار برابر نسل سوم (3G) میباشد بهره ببرند.

با استفاده از این فناوری امکان تماشای فیلم ها با کیفیت بالا (HD) و انجام بازی های آنلاین ارایه خدمات به چند گجت بدون کمترین تغییر در سرعت اینترنت و به طور کل استفاده از تمامی خدمات اینترنتی به آسانی و با سرعت بالا را فراهم میسازد.

در صورتی که هنوز از سیم کارت های نسل سوم ایرانسل استفاده میکنید برای بهره مندی از سرعت بالای اینترنت به یکی از دو روش زیر اقدام به تعویض سیم کارت خود کنید:

۱- تماس با شماره ۷۰۳۳ از خطوط ایرانسل و یا ۰۹۳۷۷۰۳۳۰۰۰ از سایر خطوط و دریافت سیم کارت یوسیم درب منزلچطور سیمکارت خود را یوسیم کنیم

۲- مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و یا یکی از نمایندگی های رسمی ایرانسل در سراسر کشور و همراه داشتن کارت ملی و دریافت سیم کارت نسل جدید

برای دریافت سیم کارت همراه اول 4G نیز میتوانید به ۲ روش آسان زیر اقدام کنید:

۱- ثبت نام در وبسایت همراه اول و وارد کردن شماره و دریافت سیم کارت در محل کار یا منزلتان با به همراه داشتن کارت ملی و حضور مالک سیم کارت

۲- مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان دولت و یا یکی از مراکز مخابراتی تلفن ثابت با به همراه داشتن کارت ملی و دریافت سیم کارت نسل چهارم (یوسیم)

3- دریافت رایگان سیم کارت یوسیم به آدرس شما

4- تماس با سامانه 9990 پشتیبانی همراه اول

۱- بهره مندی از سرعت اینترنت تا چهار برابر نسل سوم البته با توجه به مقدار فاصله مشترک تا دکل های دیتا

۲- کیفیت بالاتر انتقال اطلاعات و دیتا

۳- کیفت بالای مکالمه و ارسال و دریافت پیامک

برای تشخیص سیم کارت یوسیم دو راه ساده وجود دارد:

1- هر سیم کارت دارای یک بارکد میباشد که با ارقام 899811 شروع شده است. سیم کارت یوسیم در ادامه این شماره با دورقم 39 قابل تشخیص است.مانند 89981139000 که نشان دهنده 4جی بودن این سیم کارت است.البته این روش فقط برای سیم کارت های فعلی همراه اول قابل تشخیص است.

2- جدیدا تمامی اپراتورها روی سیم کارتهایی که از فناوری 4جی پشتیانی میکنند از عبارت هایی مثل 4جی و یا LTE و 4G استفاده کرده اند که نشان دهنده سیم کارت یوسیم ( USIM) میباشد.

۰۹۰۳۶۷۷۵۷۸۲

سلام من سيم كارتمو تبديل به ۴G كردم … يو سيم فرق ميكنه؟ امروز همراه اول اس ام اس داده كه ميتونم يوسيم داشته باشم… من كه سيم كارتمو تبديل به ۴G كردم چه فرقى ميكنه؟ ممنونم

با سلام دوست عزیز عبارت یوسیم همان ۴جی است و نیازی به تغییر مجدد ندارید.
با تشکر از شما

سلام من سیم کارت ایرانسلم ۴G هست الان و خیلی وقته که استفاده میکنم ازش ، اما ایرانسل بهم پیام داده که یوسیم کنم و ۸ گیگ اینترنت بگیرم ! مگه فرقی میکنه ؟

سلام خدمت شما .خیر دوست عزیز تفاوتی نداره باهم. اس ام اس هم برای همه خطوط میاد.

خوب اون پیام سراسریه واسه همه میاد حالا فرقی نداره فورجی باشی یا نه…!!!

سلام من کد پستی مو به ۸۹۶۲ ارسال کردم برای گرفتن یو سیم اما میگه تعلق نمیگیره میشه بپرسم علتش چیه؟

با سلام به احتمال زیاد به علت عدم پشتیبانی تلفن همراه شما از نسل چهارم میباشد

برای منم اینطور شد اما یه مدت دیگه سیم کارت به درب منزل اومد

سلام من امروز سیمکارتمو تبدیل کردم ب یوسیم و ۲۰ گیگ اینترنت بهم داده ولی اینترنتم اصلا نمیاد
راهنماییم کنین لطفا
ممنون

با سلام ببخشید سیم کارتم همراه اول و ۴g هست،اگه بخوام سیم کارتم رو ۴.۵g کنم باید چیکارکنم؟در ضمن گوشی من از ۴.۵g ساپورت میکنه؟خواهش میکنم جواب بدین؟با تشکر

سلام
سریال یو سیم چیه؟؟؟؟

سلام سيم كارتم همراه اول يوسيم اما ۳G مياره بالا رو گوشيم … ايرانسلم فورجي بود چيكار كنم

باسلام
مدتی ست دیتای من روی خط همراه اول دایمی ام غیرفعال شده. راهنمایی بفرمایید چیکارکنم؟

از *۱۰# هم میشه یوسیم کرد. آیا هزینه اضافه ای روی قبض مبایل دائمی میاد?

سلام من سیم کارت همراه اول و ۴Gکردم و دارم استفاده میکنم اما همراه اول اس ام اس میده که تنظیمات گوشی بگیرید آیا تنظیمات خاصی باید بگیرم؟

سیمکارت همرا اولم ۴g اما سرعتش تفاوتی با ۳g نداره باید چیکار کنم ؟

با سلام به چه صورت خط همراه اولم رو ۴G کنم

سلام من تا بحال هیچ سیمکارتی از همراه اول نداشتم اما امروز یه سیم کارت یوسیم بعنوان جایزه ی خرید گوشیم دریافت کردم ولی فعال نمیشه و البته هیچ شماره ای هم از سیم کارتم ننوشته روی بسته بندیش با خط های دیگه هم تلفن اوپراتور رو میگیرم میگه در شبکه موجود نیست چه باید بکنم؟چطور سیمکارت خود را یوسیم کنیم

با سلام خدمت شما. به یکی از دفاتر امور مشترکین به همراه کارت ملی مراجعه کنید.

سلام ی سوال
ببخشید سیم کارت من ب اسم یکی دیگه (شخص اول)بود.حالا من با یوسیم یکی دیگه ک خریداری کردن دارم استفاده میکنم ینی خطم تبدیل شد ب یوسیم.
حالا سوال من ایا خط من هنوزم ب اسم شخص اوله؟تغییری ک پیدا نکرده ؟

سلام چطور میتونم سیمکارتمو یوسیم کنم ؟ولی حوصله رفتن به دفاتر پیشخوان رو ندارم

سلام من سیمکارت همراه اولم رو یو سیم کردم اقای نماینده بهم از همون شماره ولی سیم کارت ایرانسل دادن این اشکالی نداره
و ایا باید سیم کارتم رو با شارژ ایرانسل شارژ کنم؟

با سلام من امروز سیم رو عوض کردم به فور جی ولی بهم میگه کد پستی می خواد دادم جواب میگه شما مشمول طرح رایگان تعویض یو سیم نیستید لطفن راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز به احتمال زیاد گوشی شما از فناوری یوسیم پشتیبانی نمیکنه. لطفا با مرکز ۹۹۹۰ تماس بگیرید.

سلام من الان سیم کارتمو یوسیم کردم برام پیامک اومد تا یه ساعت دیگه فعال میشه ولی هنوز فعال نشده الانم هیچ کاری نمیتونم بکنم ن پیامکی ن چیزی میشه راهنماییم کنید لطفا

سلام.من امروز خطم رو تبدیل به خط ۴g کردم ولی اینترنت رایگان شامل خطم نشده باید چکار کنم ممنون

سلام دوست عزیز با ۹۹۹۰ تماس بگیرید

ایرانسل پول میگیره اما همراه اول عین جت تو دو روز رایگان سیم مرا عوض کرد خودشون هم امدن تحویل دادن یه بار یه خدمات خوب ازهمراه اول دیدیم . در ضمن ایرانسل انتن دهیش جدیدا خیلی بد شده درست نمی گیره صدا درهم وغیر قابل درکه متاسفم برا ایرانسل

من تقاضای یوسیم از طریق کد پستی دادم چطور میتونم لغوش کنم؟ ممنون

سلام دوست عزیز لطفا با سامانه ۹۹۹۰ تماس بگیرید

سلام خسته نباشید با من تماس گرفتن که شما برنده شدین با پرداخت ماهیانه ۱۱ برای همیشه ۱ گیگ اینترنت و ۸۰ دقیقه مکالمه داشته باشید و همچنین سیم کارت یوسیم ۴۵ تومن درب منزل تحویل بگیرید… راست بوده یا کلاه برداریه اینجور ک گفتن رایگان…

جالبه بدونید: طرف میاد باهاتون تماس میگیره و میگه: سیم کارت برنده شدید، بعدش آدرس شما را میگیره و سیم کارتی که خودش در دفاتر پستی، ۱۵ هزار تومان خریده رو به شما ۴۵ هزار تومان میفروشه و همانجا هم پولشو تحویل میگیره و میگه این سیم کارت یوسیم است_زمانی که رفت، تازه متوجه میشید که این سیم کارت غیرفعاله و یوسیم هم نیست و برای فعال سازی باید ببرید به دفاتر همراه اول تا براتون بنام بزنه و سیم کارت را یوسیم یا همان ۴جی کنه که اونجا هم ۱۰ تومن میگیره و سیم کارتی را که خودتون میتونستید از دفاتر همراه اول به قیمت ۱۵ تومن بخرید و همانجا بنام کنید را خریده اید ۵۵ هزار تومان.

بله واقعا متاسفیم که یک سری اشخاص از بی اطلاع بودن مردم سواستفاده میکنند. به هر حال ممنون از شما

سلام،اگه سیمکارت یوسیم بگیرم با توجه به اینکه گوشیم ۴جی رو ساپورت نمیکنه،آیا اینترنت ۳جی بهم میده؟اخه کلی طرح رایگان نت داشت

سلام دوست عزیز بله یکی از شریط این هست که گوشی هم ۴جی ساپورت کنه

سلام بامن تماس گرفته شد که به شما یک سیم کارت یوسیم همراه اول تعلق گرفته و الان هم به دستم رسیده منتها برای فعال کردنش روی کارت نوشته بعد از وارد کردن *۱۰*شماره ۱۹رقمی# باید pinیک را وارد کنیم اما من وارد میکنم ارور میده و ادامه نمیده . میخواستم ببینم مشکل از کجاست؟

من دو سیم کارت یوسیم برای دو خط گرفتم که همزمان ارسال شده ، راه تشخیص هر کدام از یوسیم ها چطوره ؟
یا اینکه فرقی نمیکنه هر کدوم رو فعال کنم ؟

باید به نزدیکترین مرکز همراه اول مراجعه فرمایید

سلام خسته نباشید من درخواست سیمکارت یوسیم دادم از طریق کدپستی الانه حدود دوهفته هست نیومده از کجا باید پیگیرم کنم

سلام یو سیم رو گوشی معمولی ینی جواب نمیده؟!!!گوشیم ۳g ساپورت میکنه

باسلام۲عددسیم کارت همراه اول درگوشی ام دارم هر۲را یوسیم کردم با یک سیمکارت همراه اول یک یوسیم رافعال کردم ولی یوسیم سیم کارت دوم فعال نمی شودومینویسدیک یوسیم فعال داریددیگرنمیتوانیدیوسیم دیگری فعال کنیدهر۲سیم کارت همراه اول بنام خودم است

باسلام۲عددسیم کارت همراه اول درگوشی ام دارم هر۲را یوسیم کردم با یک سیمکارت همراه اول یک یوسیم رافعال کردم ولی یوسیم سیم کارت دوم فعال نمی شودومینویسدیک یوسیم فعال داریددیگرنمیتوانیدیوسیم دیگری فعال کنیدچراهر۲سیم کارت همراه اول بنام خودم است

باسلام۲عددسیم کارت همراه اول درگوشی ام دارم هر۲را یوسیم کردم با یک سیمکارت همراه اول یک یوسیم رافعال کردم ولی یوسیم سیم کارت دوم فعال نمی شودومینویسدیک یوسیم فعال داریددیگرنمیتوانیدیوسیم دیگری فعال کنیدچراهر۲سیم کارت همراه اول بنام خودم است

سلام. سیم کارت های جدید هم ۱۵گیگ اینترنت داره یا نه؟؟؟ خودش بوسیم هست یا باید تبدیل به بوسیم کرد؟؟؟؟

سلام بامن تماس گرفته شد که به شما یک سیم کارت یوسیم همراه اول تعلق گرفته و الان هم به دستم رسیده منتها برای فعال کردنش روی کارت نوشته بعد از وارد کردن *۱۰*شماره ۱۹رقمی# باید pinیک را وارد کنیم اما من وارد میکنم ارور میده و ادامه نمیده . میخواستم ببینم مشکل از کجاست؟

سلام من چطوری می توانم سیم کارتم را از ۴gبه ۴.۵ gتبدیل کنم شماه تماسم ۰۹۳۶۹۷۲۸۰۹۵

سلام من سیم کارتم رو به یوسیم تبدیل کردم ولی اینترنتش مینویسه۳Gچکار کنم که فورجی بشه,ممنون

امروز یو سیم رو فعال کردم،متاسفانه نمیتونم تماس خروجی داشته باشم،مشکل از سیم کارته یا گوشیم؟گوشیمA5هستش

سیم کارت من یوسیم هست ولی وقتی نت رو روشن میکنم ۴Gنمیشه بجاشEمیاد خیلی هم کنده سرعت اینترنت باید چیکار کنم؟

سلام میخواستم بدونم فرق بین ۴ جی و ۴/۵ چیست؟؟؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

اخبار فناوری و دیجیتال

02166677836 | 02166677904 | 02166677862

 09191000167 

09122373003

اربعه

0902-8098009 

وبسایت سیمکارتیها (صاحب مجوز دفتر پیشخوان دولت با کد ۷۲۱۶۱۸۶۸) دارای نمایندگی رسمی همراه اول ایرانسل و رایتل واقع در غرب تهران در زمینه خرید و فروش انواع سیم کارت دایمی و اعتباری و سیم کارت صفر و کارکرده رند و معمولی و همچنین اعلام قیمت روز سیم کارت فعالیت دارد.

کادر با تجربه ما با بیش از ۱۰ سال سابقه در امر خرید و فروش سیم کارت برای کمک به شما در امر خرید و فروش آماده خدمت رسانی است. پس حتما قبل از خرید سیم کارت ۰۹۱۲ یا فروش سیم کارت ۰۹۱۲ خود با کارشناسان با تجربه ما رایگان مشورت کنید

تمامی حقوق وبسایت برای سیمکارتیها محفوظ است

طی سالهای 2013 و 2014 بود که  اینترنت نسل چهارم معرفی شد. چیزی نگذشت که این تکنولوژی به سرعت فراگیر شده و به ایران رسید اما شرط استفاده از این تکنولوژی تعویض سیم کارت به نسل چهارم است که در ادامه به چگونگی انجام آن خواهیم پرداخت.

قبل از اینکه بخواهیم به توضیح چگونگی تعویض سیم کارت 3G به 4G بپردازیم بد نیست نگاهی به نسل های مختلف اینترنت یعنی 4.5G، 4G، 3G، 2G بیندازیم.

حرف G مخفف کلمه Generation و یا همان نسل می باشد. هر نسل جدید که روی کار می آید قاعدتا مسئله ی سرعت انتقال و پهنای باند را مرتفع می سازد اما همانطور که می دانیم پیشرفت غیرقابل کنترل دنیای تکنولوژی پیوسته نیاز به، به روز کردن پیوسته ی پروتکل ها و سخت افزارهای پایه برای برقراری ارتباط بین کاربران سراسر جهان را دارد. 

در نسل دوم اینترنت یعنی 2G تلفن های همراه وسیله ای برای برقراری تماس و ارسال پیامک به یکدیگر بودند GSM نام یکی از استانداردهای نسل دوم است که سرعت انتقال اطلاعات در GSM، از 14/4 کیلوبایت بر ثانیه بیشتر بود. این سرویس متعلق به دهه 90 بود، مشترکان در این دوره افزایش پیدا کردند و شرکت ها به بهبود کیفیت، افزایش مناطق تحت پوشش و پیشرفت خدمات خود پرداختند.

 

چطور سیمکارت خود را یوسیم کنیم

با شروع قرن جدید مخابرات نیاز به یک انقلاب بزرگ داشت و آن هم نسل سوم شبکه تلفن همراه 3G بود. 3G برخلاف GSM که نسلی برای انتقال صدا و پیام بود، این نسل جدید سرعت بالا برای انتقال فایل های چندرسانه ای را فراهم ساخت. در نسل سوم همه چیز در قالب اطلاعات دیجیتال منتقل شد و امکاناتی از قبیل تماس های تصویری بی سیم، با کیفیت مناسب قابل استفاده گردید.

نسل سوم شبکه های تلفن همراه یا 3G، در سال 2003 به آمریکا وارد شد. با کمترین سرعت اینترنت 144 کیلوبایت بر ثانیه، قرار بود شبکه موبایل با باند پهن را تامین کند؛ اما امروزه به خاطر انواع مختلف 3G، یک کانکشن از این نوع می تواند سرعتی بین 400 کیلوبایت بر ثانیه تا ده برابر بیشتر از آن را برایتان فراهم کند. حداکثر سرعت در 3G به 42 Mbps می رسد ولی در ایران طبق قوانین جمهوری اسلامی این سیستم را حداکثر تا سرعت نیم مگابیت یا 0.5 Mbps ارائه می دهد.

 سیم کارت های مبتنی بر نسل سوم شبکه های تلفن همراه ( 3G) در برخی موارد، سرعت قابل قبولی برای تلفن های هوشمند فراهم می سازند، اما مشکل اینجاست که در برخی مواقع دیگر، سرعت اتصال به اینترنت در این سیم کارت ها به هیچ وجه قابل قیاس با سرعت اینترنت خانگی نیست و در مواقع نیاز، نمی توان چندان روی سرعت آن حساب کرد.

نسل چهارم اینترنت همراه، پاسخ مناسبی برای این نیاز است. در واقع زیرساخت های موجود 3G در بسیاری از کشورها دیگر نمی تواند جوابگوی نیاز روزافزون مشترکان باشد.کارشناسان مخابراتی در طراحی 4G کوشیدند حجم بیشتری از داده های دیجیتال را در سیگنال های رادیویی بگنجانند و به این ترتیب سرعت و کارایی شبکه خود را افزایش دهند.

فزایش حجم داده تبادلی و نیز افزایش توان ارائه خدمات به کاربران، از اصلی ترین ویژگی های 4G است. یکی دیگر از مزیت های 4G، کاهش تاخیر است. این موضوع در بسیاری از کاربردهای تلفن همراه (نظیر بازی های آنلاین) از اهمیت زیادی برخوردار است.

کاهش تاخیر همچنین سبب طبیعی تر جلوه کردن صدا در مکالمات تلفنی و نیز می شود.خوب است بدانیم تاخیر در شبکه های 4G LTE بین 20 تا 40 هزارم ثانیه است. 4G به راحتی و به صورت هوشمندانه می تواند افزایش ناگهانی حجم ترافیک دریافتی را مدیریت و ترافیک اضافه را به دکل های مجاور منتقل کند.

همچنین 4G دارای قابلیت خودترمیمی نیز می باشد. یعنی در صورت بروز مشکل در یکی از دکل ها، این موضوع را به صورت هوشمندانه درک کرده و کاربران را به سایر دکل های فعال اطراف هدایت و متصل می کند.امروزه اکثر گوشی های هوشمند تلفن همراه به اینترنت نسل 4 دسترسی داشته و می توان به سادگی با استفاده از شبکه سیم کارت در آن ها اقدام به فعال کردن اینترنت 4G نمود.

 

نسل 4.5 در واقع واسطی میان نسل 4 مخابراتی و نسل 5 است. در هنگام بحث در رابطه با اینترنت نسل 4.5G، گاها با عباراتی مانند 4G+، LTE-A، LTE-Advanced و یا LTE-Advanced Pro به جای 4.5G مواجه می شویم که صحیح ترین لفظ برای آن 4.5G است؛ چرا که این عبارت به یک نسل ارتباطی اشاره دارد و فناوری ها و تکنیک های ارتباطی دیگر، زیر مجموعه آن هستند.

در واقع به صورت پایه، نسل 4.5 با بهبود ارائه خدمات توسط نسل 4، از چند تکنیک مخابراتی استفاده می کند تا بتوان از یک شبکه نسل 4 و چند ابزار سخت افزاری، به سرعت های به مراتب بالاتری دست یافت.ایده و پایه و اساس اصلی4.5Gبا استفاده از سه تکنولوژی 256 QAM، Massive MIMO و Carrier Aggregation به دست آمده است که با تلفیق آنها توانایی دستیابی به سرعت های تا بیش از 1 گیگابیت بر ثانیه در بستر مخابراتی نسل 4 ممکن می شود.

این تکنولوژی های اضافه شده اساس تفاوت 4G با 4.5 G را تشکیل می دهند. از سوی دیگر باید همه تکنیک های بکار رفته به دستیابی به سرعت بالاتر ارتباطی ختم شود.از این رو مودمی که برای برقراری ارتباط مورد استفاده واقع می شود باید بتواند سرعت های ارسال و دریافت داده در حد استاندارد 1 گیگابیت بر ثانیه را ارائه دهد.

در این حالت به این نتیجه میرسیم که مودم های مورد استفاده در تکنولوژی 4.5G باید حداقل از کتگوری 6 مخابراتی با سرعت ارسال داده 300 مگابیت بر ثانیه و سرعت دریافت 50 مگابیت بر ثانیه برخوردار باشد، که این یک مورد دیگر از سری تفاوت 4Gبا 4.5G می باشد.

در این حالت با استفاده از تکنیک های مورد اشاره در فوق، می توان به سرعتی بسیار بالاتر از این دو عدد دست یافت. ماکزیمم سرعت تعریف شده برای نسل 4.5نیز 1.2 گیگابیت بر ثانیه است.

گوشی 5G

 برای مشاهده لیست برترین گوشی‌های 5G و بررسی آن‌ها به این صفحه مراجعه کنید.

اینترنت 4G بیشتر برای کسانی که موبایل های هوشمند، تبلت و لپ تاپ دارند مناسب است. کسانی که اغلب وقتی که خارج از محدوده پوشش وای فای هستند نیازمند سرعت بالا برای مرور وب، استفاده از اپلیکیشن ها و کار با ایمیل می باشند.شبکه نسل چهارم باید کاملا مبتنی بر پروتکل اینترنت ip باشد. کاربر باید هنگام تحرک بالا(در ماشین یا قطارهای تندرو) حداقل به اینترنتی با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه دسترسی داشته باشد و هنگام تحرک پایین (هنگام پیاده روی و در منزل) به سرعتی معادل یک گیگابیت بر ثانیه دسترسی داشته  باشد.باید دقت داشت استفاده از عبارت (حداقل) در توصیف نسل چهارم به این معناست که اگر استانداردی بتواند سرعتی بیش از حداقل های تعیین شده را محقق سازد لزوما از نسل چهارم متفاوت نخواهد بود.این بدین معناست که ادعای شرکت هایی که مدعی گذر از نسل چهارم و عرضه نسل پنجم شبکه تلفن همراه هستند، بدون اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی مخابرات یک ادعای بی اساس و کذب خواهد بود.چرا که همان طور که در پاراگراف قبلی اشاره شد مرجع تعیین حداقل های نسل پنجم اتحادیه جهانی مخابرات است.

 

نسل چهارم یک راه حل جامع بر مبنای ip برای انتقال صدا، تصویر و داده استفاده میکند. و بر پایه اصل  (هر جا و هر زمان)داده ها را با  سرعتی بسیار بالاتر از نسل های قبل در اختیار کاربر قرار میدهند.یکی از شاخه های فناوری نسل چهارم Lte مخفف long term evolution است. وقتی علامت 4G در بالای صفحه نمایش موبایل به چشم میخورد به این معنا نیست که واقعا از یک شبکه 4G استفاده می کنیم.بلکه زمانی که استاندارد اینترنت نسل چهارم  تصویب شد، بیشتر ارائه دهندگان سرویس موبایل با پول دادن به شرکت های سازنده موبایل 4G را وارد مشخصات پشتیبانی محصول کردند تا روی صفحه نمایش نشان داده شود.همین جا بود که شبکه نسل چهارم از مسیر اصلی خود منحرف شد اما تنظیم کنندگان استانداردهای آمریکا برای تفاوت بین 4G تقلبی از 4G واقعی Lte را تعریف کردند که به معنای تکامل در بلند مدت است.

البته برای استفاده از تکنولوژی 4G صرفا نوع سیم کارت کافی نیست و به دو عامل دیگر یعنی پشتیبانی گوشی، تبلت یا لپ تاپ از این فناوری و محل استفاده بستگی دارد زیرا که منطقه ای که در آن حضور دارید باید از خدمات 4G پشتیبانی کند.میان سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل هرکدام از این اپراتورها تعدادی از شهرها و روستاهای کشور را تحت پوشش اینترنت همراه نسل چهار قرار داده اند.برای مثال اپراتور همراه اول بیش از 30 شهرو روستا، اپراتور ایرانسل بیش از 170 شهرو روستا و رایتل هم بیش از 20 شهرو روستا را تحت پوشش اینترنت همراه 4G قرار داده اند.

 

1. صرفه جویی در مصرف باتری موبایل2. کاهش هزینه ها3. بدون محدودیت مخابراتی4. سرعت بالا(حداقل سرعت آن برابر 100 مگابیت بر ثانیه روی گوشی مویابل است.البته بر اساس تصمیم سازمان اتحادیه رادیویی، اتحادیه بین المللی مخابرات حداکثر سرعت دانلود در حین حرکت باید 100 مگابیت در ثانیه باشد و زمانی که بدون حرکت و ساکن است باید به یک گیگابیت بر ثانیه برسد.)

5. پایداری بالا و پینگ پایین6. استفاده همزمان چند کاربر

در این قسمت به نحوه تبدیل سیم کارت نسل قدیم به نسل چهارم اینترنت همراه در اپراتور همراه اول (usim) می پردازیم. در صورتی که هنوز از سیم کارت همراه اول قدیمی استفاده میکنید و پس از مطمئن شدن از پشتیبانی تلفن همراه خود از نسل چهارم اینترنت همراه به یکی از روش هایی که در ادامه معرفی می‌شود مراجعه کنید.1. سامانه پیامکی 8938 و 990009:کد پستی محل مورد نظر برای دریافت سیم کارت جدید را به یکی از این دو شماره ارسال کنید.سپس طبق دستورالعمل ها پیش بروید.2. شماره گیری کد دستوری #6*10*:پس از شماره گیری این کد دستوری این دو گزینه را مشاهده میکنید،(0-استعلام نسل سیم کارت.)(1-درخواست سیم کارت نسل چهارم.)پس از انتخاب یکی از گزینه ها طبق دستورالعمل مراحل رو انجام بدهید.3. تماس با مرکز تماس همراه اول 9990

4.مراجعه حضوری:مشترکین محترم می توانند با مراجعه به دفاتر همراه اول یا امور مشترکین در سراسر کشور نسبت به دریافت سیم کارت نسل چهارم (usim) اقدام نمایید.

 

تمامی مشترکین دائمی و یا اعتباری که برای بار نخست اقدام به تعویض سیم کارت نسل قدیم خود به نسل چهارم اینترنت همراه می کنند مشمول دریافت هدیه 20 گیگابایت برای مشترکین دائمی و 15 گیگابایت برای مشترکین اعتباری خواهند شد. تعویض سیم کارت برای مشترکینی که برای اولین بار اقدام به تعویض یوسیم نمایند رایگان است.

در این قسمت به طریقه تبدیل سیم کارت نسل قدیم به سیم کارت نسل چهارم اینترنت همراه در اپراتور ایرانسل می پردازیم. ضمن اطمینان از پشتیبانی تلفن همراه از نسل چهارم اینترنت همراه میتوانید یکی از روش های زیر را جهت تعویض سیم کارت خود انتخاب کنید:

پس از دریافت سیم کارت جدید می بایست با شماره گیری کد دستوری #34* و وارد کردن شماره کیت سیم کارت جدید که بر روی پوکه حک شده است فرایند فعالسازی را تکمیل نمایید. پس از انجام فرایند پیامکی مبنی بر تاییدیه تعویض سیم کارت دریافت خواهید کرد.بعد از غیرفعال شدن سیم کارت قدیمی سیم کارت جدید را وارد کرده و با فعال کردن تنظیمات 4G تلفن همراه، از اینترنت نسل چهارم ایرانسل لذت ببرید.

 

مشترکین در صورت پشتیبانی تلفن همراه خود از نسل چهارم اینترنت همراه، 72 ساعت پس از فعالسازی و استفاده از سیم کارت جدید،20 گیگ اینترنت، 200 دقیقه مکالمه ایرانسلی و 2000 پیامک ایرانسلی با اعتبار 20 روز هدیه میگیرند.

توجه داشته باشید که در صورت تعویض سیم کارت به نسل چهار شماره خط تغییری نمیکند و صرفا فناوری سیم کارت تغییر می کند. بسته اینترنت فعلی شما با تعویض یوسیم از بین نخواهد رفت و بسته هدیه تعویض یوسیم برای شما رزرو خواهد شد.مطمئن شوید که قبل از تعویض سیم کارت تمام مخاطبین خود را بر روی حافظه تلفن همراه نسخه برداری (backup) کرده باشید در غیر این صورت احتمال از بین رفتن مخاطبین ذخیره شده بر روی حافظه سیم کارت شما وجود دارد.

 

جهت استفاده از نسل چهارم شبکه تلفن همراه 4G رایتل نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای تعویض سیم کارت یا فعال سازی نخواهید داشت.چطور سیمکارت خود را یوسیم کنیم

فقط کافیست در منطقه تحت پوشش نسل چهارم 4G رایتل قرار داشته باشید و گزینه 4G/lte را بر روی گوشی یا تبلت خود فعال کنید و بدون نیاز به هر گونه تنظیمات پیچیده و زمانبر از سرعت و کیفیت اینترنت نسل چهارم رایتل لذت ببرید.

شرکت تالیا اولین اپراتور اعتباری کشور موفق به ارتقا شبکه خدمت رسانی خود به 4.5G/lte شده است.هم اکنون  تمامی مناطق شهری و اغلب مناطق روستایی و جاده های کشور تحت پوشش شبکه تالیا بوده و مشترکان محترم می توانند با استفاده از سیم کارت های یوسیم تالیا تجربه لذت بخشی از اینترنت همراه با سرعت بالا داشته باشند. 

اینترنت 5G به ایران رسید

برای مطالعه مزیت‌های اینترنت 5G روی عبارت رنگی بالا کلیک کنید.

 

مشترکین ایرانسل می توانند با شماره گیری 700 با خط ایرانسل و یا شماره گیری 09377000000 از خط ثابت یا دیگر اپراتورها مشکل خود را با پشتیبانی ایرانسل مطرح کنند.مشترکین همراه اول می توانند با شماره گیری 9990 با خط همراه اول و یا شماره گیری 09129990 از خط ثابت یا دیگر اپراتورها مشکل خود را با پشتیبانی ایرانسل مطرح کنند.مشترکین رایتل می توانند با شماره گیری 200 با خط رایتل و یا شماره گیری 09202000000 از خطوط ثابت یا دیگر اپراتورها مشکل خود را با پشتیبانی رایتل مطرح کنند. مشترکین اپراتور تالیا می توانند با شماره گیری 999 از خطوط تالیا و با شماره گیری 09329990000 از خطوط ثابت یا دیگر اپراتورها مشکل خود را با پشتیبانی تالیا مطرح کنند.

آیا موبایل و سیم کارت شما از فناوری 4G پشتیبانی می‌کند؟ 

چطور سیمکارت خود را یوسیم کنیم

یوسیم (USIM) سیم‌کارتی است که امکان بهره مندی از اینترنت نسل 4 و 4.5 را فراهم می کند.

بنابراین در صورتی که هنوز از سیم کارت قدیمی استفاده می کنید، به یکی از روش هایی که در ادامه معرفی می شود سیم کارت را به یوسیم (USIM) تعویض کنید و علاوه بر اتصال به شبکه پرسرعت نسل 4 و 4.5 اینترنت همراه اول، از هدیه بسته اینترنت 20 گیگ (برای مشترکین دائمی) یا هدیه بسته اینترنت 15 گیگ (برای مشترکین اعتباری) بهره مند شوید.

1. شماره‌گیری کد دستوری #6*10*

2. ارسال کدپستی محل مورد نظر شما برای دریافت سیم‌کارت جدید به سامانه‌های پیامکی 8938 و یا 990009

3. تماس با مرکز تماس همراه اول 9990

4. مراجعه به نقاط شبکه فروش و خدمات حضوری

1. تهیه نسخه پشتیبان از شماره مخاطبین سیم‌کارت خود پیش از تعویض سیم‌کارت

2. ارسال شماره سریال 19 رقمی توسط سیم‌کارت فعلی به صورت شماره گیری کد #سریال *45*10*

3. وارد کردن PIN1 یوسیم (USIM)

4. تعویض سیم‌کارت فعلی با یوسیم (USIM)

در صورت تعویض سیم‌کارت فعلی به یوسیم (USIM)، شماره خط شما تغییر نمی کند و صرفا فناوری سیم‌کارت شما تغییر می کند.

بسته اینترنت فعلی شما با تعویض یوسیم (USIM) از بین نخواهد رفت و بسته هدیه تعویض یوسیم (USIM) برای شما رزرو خواهد شد.

قبل از تعویض سیم‌کارت، از شماره مخاطبین (contacts) سیم‌کارت خود backup بگیرید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     ثبت اشتراک نسخه آنلاین

بررسی و مقایسه تجهیزات شبکه

توسعه و پشتیبانی توسط ایران دروپال   |   میزبانی توسط پارس پک

چطور سیمکارت خود را یوسیم کنیم
چطور سیمکارت خود را یوسیم کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *